Vine Traian Băsescu la “Vorbe grele”?
De: Victor Ciutacu - Categoria: Antena 2Excelenţei sale Traian Băsescu, preşedintele României
Domnule preşedinte,
Întrucât astăzi v-aţi depus conştient candidatura, Antena 2 tocmai a primit o solicitare oficială de timp de antenă pentru campania electorală din partea domnului Sever Voinescu (purtătorul dumneavoastră de cuvânt în campania prezidenţială), eu realizez unica emisiune politică a postului, iar dumneavoastră mă onoraţi cu atenţia constantă (atât pe blog, cât şi la Vorbe grele), scurtez birocraţia. Răspund personal.
Dincolo de suprinderea că nu domnul Valeriu Turcan vă reprezintă-n campania electorală (sper că e bine cu sănătatea) şi că de pe hârtia trimisă de domnul Voinescu lipseşte referirea la bunul simţ, vreau să vă asigur, domnule preşedinte, că invitaţia publică pe care v-am făcut-o în repetate rânduri rămâne deschisă. Înclin să cred că faptul că, în cei doi ani şi jumătate de existenţă ai emisiunii, nu aţi reuşit să ajungeţi la mine-n studio a fost cauzat de programul dumneavoastră încărcat.
Dat fiind că sunt o fire mai boemă, aspectele financiare ale competiţiei electorale (în general) şi ale candidaturii dumneavoastră (în particular) nu mă interesează şi aş prefera să nu ne încărcăm cu asemenea amănunte nesemnificative pentru amândoi. Veridicicatea informaţiei vă poate fi confirmată imediat şi de stafful electoral al fiicei dumneavoastră, domnişoara Elena Băsescu, astăzi europarlamentar. Din acest motiv, reglăm doar aspectele strict jurnalistice ale eventualei dumneavoastră participări la emisiunea Vorbe grele, realizată de mine şi difuzată de Antena 2.
Sunt un om de cuvânt, domnule preşedinte. V-am promis public egalitate de tratament cu restul candidaţilor şi, dacă mă veţi ajuta, îmi voi onora promisiunea. Întotdeauna o fac. Pe cale de consecinţă, deoarece domnii Crin Antonescu, Hunor Kelemen, Sorin Oprescu şi Mircea Geoană au avut la dispoziţie câte o oră pentru a se prezenta poporului suveran, iar domnul Corneliu Vadim Tudor a acceptat deja, de principiu, invitaţia mea, vă rog să-mi comunicaţi, domnule Traian Băsescu, ziua când să vă aştept în studioul Antena 2 din complexul expoziţional Romexpo. Fiindcă eu nu fac emisiuni în altă parte nici măcar de dragul dumneavoastră.
Cu amendamentul că singura mea condiţie prealabilă este (ca şi-n cazul anterior al Elenei Băsescu) nici o condiţie, cu speranţa că resentimentele umane bilaterale nu trebuie să vă umbrească şansa de a participa la singura emisiune tv din România cu creştere de 40% în ultimul an calendaristic şi cu precizarea absolut necesară că acţionarul majoritar al Grivco patronează şi Antena 2, vă aştept la o discuţie liberă.

Cu respectul cuvenit egalităţii de şanse pe care o datorăm tuturor candidaţilor,
Victor Ciutacu




222 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Daca a venit Elena Basescu, vine si Traian Basescu. Zic eu.
De Anca Bundaru pe 21 October 2009 la 17:37 (#)Bun text.
De Andreea Vasile pe 21 October 2009 la 17:41 (#)Dai si betivului dictator sansa , dar fi necrutator in tirul intrebarilor si nimic mai mult .Nada de linguseli inainte si dupa emisiune trebuie tratat ca un cacat rece , ca daca e cald poate si’l mananca .In rest toate cele bune Ciutacule inainte ca rusi .
De Dan pe 21 October 2009 la 17:46 (#)Da,vine,dupa mandat,peste 2 luni:-)
De mery pe 21 October 2009 la 17:47 (#)Uhuuuuu, abia astept sa-l faci ciorba de potroace…
De Viorel pe 21 October 2009 la 17:47 (#)Presedintele nostru “model” urca rating-ul la cer….
De Bitzu pe 21 October 2009 la 17:48 (#)Sper doar sa poate ajunge pt ca, domnule Ciutacu, sunteti printre putinii care sunt in stare sa tina piept nesimtirii fara margini a acestei scursuri de presedinte.
toate cele bune…
Mai degrabă l-aş fi văzut la „Răi, da’ buni” sau la Brancu. După ce a fost la Divertis şi la Măruţă, ăsta ar fi cursul firesc.
De Victor (tizu' lu' Ciutacu) pe 21 October 2009 la 17:50 (#)Tonomatule!
As vrea sa o vad pe asta! Si as vrea sa vad rubrica “Tonomatu’ lui Ciutacu” si fata lui Basescu atunci. Chiar vreau sa vad daca va avea ochii “mari si umezi” atunci.
De Mach pe 21 October 2009 la 17:51 (#)nu vine……ii prea las sa vina,parerea mea:))
De noi.vs.ei pe 21 October 2009 la 17:51 (#)Iaca pozna, vedem marinar la tonomat! Sau nu. As considera emisiunea intr-un fel pangarita. Dar pt jurnalist e o sansa.
De alien pe 21 October 2009 la 17:54 (#)Vine vine. Ai grija poate iti da si tie 5-0 la pauza cum a zis oprescu ca ii da Basescu lu Geoana in turu 2
))))
De Florin pe 21 October 2009 la 17:55 (#)[...] Apropos de acest lucru, Basescu a avut doua fixatii de-a lungul acestui mandat: Adrian Nastase si Ciutacu (Voiculescu). Daca pe primul l-a scos din carti,, cu ajutorul lui Geoana, cel de-al doilea inca ii [...]
De CRONICA UNOR CANDIDATURI ANUNTATE | IMI PLAC BARBATII pe 21 October 2009 la 17:56 (#)Nu vine, il va trimite pe Avramescu
)
De sa pe 21 October 2009 la 17:57 (#)Foarte tare!
)
De DeMaio pe 21 October 2009 la 17:58 (#)Şi acum, cum spune reclama, aşteptăm
Ceea ce nu ar fi exclus, si ma refer la Geoana VS Traian. Pt ca PSD nu stiu cand va mai pupa presedinte dupa ce a facut in tara asta atata timp, si mai ales cu ”fantomele” astea din trecut pe care le tot promoveaza pt posturile astea inalte. Deci sa nu dea dracu sa ajunga Geoana in turul doi cu Basescu.. o sa mai aveti 5 ani de munca
De Florin pe 21 October 2009 la 17:59 (#)@sa: poate labeunu =))
De Victor Ciutacu pe 21 October 2009 la 17:59 (#)@Florin: nici nu stii ce emotii am. sa ma bag cu curu-n poarta?
Din minutu 2
)))
De Florin pe 21 October 2009 la 18:00 (#)Da sa aduci Flota cu tine.. sa o pui de-a curmezisu pe masa aia. Ma rog..dricu Mircea, ca ala a mai ramas.
De Florin pe 21 October 2009 la 18:02 (#)@Florin: incepi sa te naravesti la spam si-ti iei viteza instantaneu. zi din prima
De Victor Ciutacu pe 21 October 2009 la 18:02 (#)Apropo de „labeunu”: în zilele următoare va începe să emită postul de ştiri al fraţilor Păunescu – Vox News. Cică se vrea a fi un concurent pentru Antena 3 şi Realitatea TV şi apare, ca din pură coincidenţă, în campania electorală.
De Victor (tizu' lu' Ciutacu) pe 21 October 2009 la 18:04 (#)…boc…boc… boc … (liniste) … boc..boc..boc …(liniste) … “auzi ba, tu ai capul gol sau am gresit adresa ???!!pare ca se aude a gol …ia mai da un cap !!!” … boccc… “Buna ziua , ati bocanit la Antena2 , pentru a actiona tonomatul va rog apasati tasta 1 de la telefonul tigancii …” … “hai ma ca merge , da-te de pe pres si lasa-ma sa intru !!!”(pasi departandu-se (..boc.boc.boc.boc…) … deci parlamentul ostil si pensiile si constitutia si partidul si semnaturi si tribunal si alllllooooo ,eu cu cine vorbesc ??? aaaa…sunt in hol ??? am vorbit degeaba ???? cum adica eu nu sunt presedintele romaniei ??? adica sunt candidat ??? vezi de aia nu vin la voi ca ma consideri candidat …ce daca vi se pare ca ia constitutie scrie ca acum sunt in campanie ? eu sunt presedinte si voi fi … nu acum ,nu ieri ci in vecii vecilor amin …”
De ... aaaa....ha.ha ..ho ... pe 21 October 2009 la 18:06 (#)Ca tot intreba Badea daca asta alta treaba decat sa se uite la tv n-are, ieri am fost depasit de coloana oficiala pe Victoriei. Ca sa vezi, in Mercedesul lui frumos si mare si negru, in tetiera de la “locul mortului”, stralucea prin geamul fumuriu un LCD de 7 toli in care s-a distins CLAR sigla Antena 3. Omu’ cred ca e disperat!
De Mach pe 21 October 2009 la 18:07 (#)Sper din tot sufletul sa nu castige! Sper sa nu mai vad portocalii cel putin 10 ani de acum incolo… sa ii scoata pe toti din toate posturile!
Pe cat este de nerusinat,cred ca este in stare sa vina.Vine ca sa influenteze telespectatorii.Sa se duca la labe1 tv ,acolo poate sa dea din el toate prostiile de care e in stare.NASU sta cu gura cascata,e in extaz.Mai mult, i-a propus afaceri si distractii comune.Altele sunt relatiile dintre ei decat cu tine TONOMATULE.
De sidonia pe 21 October 2009 la 18:07 (#)Daca vine,desi nu cred ca acolo unde scuipa va linge sau poate cine stie are soriciu gros gros,sa vina si Oprescu odata cu el ca poate aflam lucruri interesante asa dintr-un duel.
De stefan pe 21 October 2009 la 18:09 (#)Acuma depinde! Daca-i matol vine sigur!
De Costin Tanasescu pe 21 October 2009 la 18:11 (#)Si cum, in ultimul timp, dupa informatiile pe care le dein, e cam tot timpul matrafoxat, ai mari sanse sa vina la Vorbe Grele! Succes!
Am votat ca va veni, pentru ca imi doresc sa il vad pe marinar facut sah-mat. (sper). Am votat ca va veni, pentru ca daca cineva are cojones sa-i arunce in fata toate porcariile pe care le-a comis timp de 5 ani, Victor are. Cu toate sperantele mele insa, instinctul imi spune ca nu va veni. Cererea de timp de emisie, va fi probabil pentru un material inregistrat, un fel de monolog al marinarului cu poporul, sau un dialog cu un jurnalist pupincurist care sa-i ridice mingea la fileu. Una peste alta nu cred ca Basescu are coaie sa vina intr-o emisiune in direct cu Victor, si din simplul motiv, ca orice dialog realist cu un interlocutor care nu se face pres in fata lui, este dramatic in defavoarea lui si il poate costa sever la numaratoare. Ar fi o sinucidere mediatica pentru Basescu sa vina la o discutie “pe bune” cu un jurnalist cu coloane vertebrala.
De Drujbaru pe 21 October 2009 la 18:11 (#)PS> La urma urmei nu ma mai mira nimic la Basescu. In ultima vreme a facut atatea miscari stupide care l-au costat, ca inca una nu m-ar mai mira. Deci ….vom trai si vom vedea.
PS2> @ Victor. Am o intrebare Victore. Tare mi-e frica de un posibil scenariu, care s-ar integra perfect in profilul lui Basescu. Il vad in stare ca in ultimele interviuri din campanie, inainte de alegeri, sa lanseze ca o stire bomba, faptul ca alianta (PSD – PNL) au facut un targ cu UDMR pentru sustinere, si le-au promis ceva grozavenie (vezi autonomie, renuntarea la statutul “national” din constitutie, etc etc) care sa inflameze extremistii sau pe cei saraci cu duhul, si sa induca o stare de panica…cum ca alegerea lui Crin sau Geoana ar periclita siguranta Romaniei, si ne-ar vinde ungurilor. Nu stiu…dar il vad in stare. Tu ce zici?
Omul a fost si la Marutza, poate vrea sa mearga la Morar in emisiune sa bage un ash n-ash. El d-astea mai golanesti stie… doar nu crezi ca o sa vina la tine in emisiune ca sa se lupte cu criza…
De Cetateanu' Turmentat pe 21 October 2009 la 18:12 (#)Vine cu siguranta,ca altfel nu isi cerea dreptul.Sunt curioasa cum va reactiona.Mi-as dori sa te comporti fata de el,asa cum te-ai comportat fata de ceilalti candidati:echidis-tant.
De Irina pe 21 October 2009 la 18:12 (#)Da am votat NU! Si stii de ce? pEntru ca sincer nu cred ca va calca pe-acolo pana in turul 2. si atunci doar daca va fi cu adevarat disperat!
De loonez pe 21 October 2009 la 18:14 (#)Omu vrea sa auda lautarii si pionierii la b1 tvr protv taraf etc…
ori la Ciutacu in emisiune trebuie sa raspunzi concret multumita faptului ca nu te lasa moderatorul sa zburzi pe campii si sa intrebi ” cat e halatu”!
La toate astea se adauga si micul amanunt, acela ca in prezent detine titlul ! si intotdeauna e mai usor sa ajungi in varf, decat sa ramai! Adica pe romaneste :
He has the balls but he’s got no longer arguments!
Acum, dacă tot ai scris-o, io zic să pui ceva la rece în tonomat, că nici nu ştii când descalecă!…
De iulian n. pe 21 October 2009 la 18:21 (#)Nu, nu vine! Se va urmari doar reactia acestui demers. Chiar mi-as dori sa vad o astfel de intalnire.
De blue pe 21 October 2009 la 18:26 (#)N-o să vină. Cred că va trimite un DVD să îl băgaţi printre detergenţi si gospodine
Dacă vine, inregistrez emisiunea pe blue ray
De Horatiu C. pe 21 October 2009 la 18:30 (#)eu am votata da. cred ca in disperare de voturi va veni si te va declara regele tonomatelor cu ieuro..ha ha ha
De olimpiu pe 21 October 2009 la 18:32 (#)Mamaaa, ce-as vrea sa vina!!!
Victore, esti amabil ca, in cazul in care vine,
sa ai o lista cu intrebari puse de cititori/telespectatori.
Eu as intreba, asa, de incalzire, cum e cu vanzarile anterioare ale lu aia mare, care a fost castigul mediu pe ora de munca a lu EBA la Luxten.
A mai promis ca ne zice si cum e cu fra-su (ca de Omar Haisam nu ma astept sa zica ceva).
Iar tu, in marinimia ta, il poti chiar avertiza ca, la dorinta poporului, ii vei pune acele intrebari, sa se poata pregati omul cu documente.
De adi pe 21 October 2009 la 18:44 (#)Daca vine,macar sa fie prima si ultima vizita.Poate se autodistruge din punct de vedere politic,si nu numai.Poate paraseste tara la fel ca “protejatul” Hayssam.Doamne ajuta!
De mariusm pe 21 October 2009 la 18:44 (#)am votat da. asta ar fi prima ta emisiune la care m-as uita de la inceput pana la sfarsit. ar fi fun!
De bogdan pe 21 October 2009 la 18:45 (#)@bogdan: si la mine pe blog combati zilnic din masochism?
De Victor Ciutacu pe 21 October 2009 la 18:52 (#)@Drujbaru: eu cred ca e-n stare de orice
Vine, domnule Ciutacu si ma astept sa aveti o tinuta impecabila, cum ati avut si cu ceilalti,desi nu am nici o indoiala. La dansul curajul se confuunda cu nesabuinta, vine in mod sigur ,puteti sa-i demonstrati cat de nedrept aa fost cu dumneavoastra (nu ca as avea sperante ca ar recunoaste).
De profa pe 21 October 2009 la 19:06 (#)Vine. Desi in realitate e un tarselos , nu va rata sansa de a demonstra cat e de coios (se va dopa cu 300 ml de JB). Cred ca stii ce te-asteapta… Se va purta de 100 de ori mai mizerabil decat la Bogdan Chirieac.
De Bubulea pe 21 October 2009 la 19:06 (#)pai nu despre “a combate” e vorba? vreti un blog unde toti sa va aprobe? daca doriti asta ma pot limita la a va citi
De bogdan pe 21 October 2009 la 19:12 (#)Va rog, in fiecare seara, dati un citat DIN Patapievici, Directorul ICR, cumparat “in viu” de Basescu:
„Radiografia plaiului mioritic este ca a fecalei: o umbra fara schelet, o inima ca un cur, fara sira spinarii.“ (din „Politice“ de H.R. Patapievici, editia 1996, pag.63)
De Vasile Cojocaru pe 21 October 2009 la 19:15 (#)„23 de milioane de omuleti patibulari (buni de spanzurat)“ (din „Politice“ de H.R. Patapievici, editia 1996, pag 53) – „Un popor cu substanta tarata. Oriunde te uiti, vezi fete patibulare, ochi mohoriti, maxilare incrincenate, fete urite, guri vulgare, trasaturi rudimentare.“ (din „Politice“ de H.R. Patapievici, editia 1996, pag. 34) – „Romanii nu pot alcatui un popor pentru ca valoreaza cit o turma: dupa gramada, la semnul fierului rosu.“ (din „Politice“ de H.R. Patapievici, editia 1996, pag. 64)
„Romana este o limba in care trebuie sa incetam sa mai vorbim sau… sa o folosim numai pentru injuraturi…“ (din „Politice“ de H.R. Patapievici, editia 1996, pag.64)
„Toata istoria, mereu, peste noi a urinat cine a vrut. Cind i-au lasat romanii pe daci in forma hibrida stramoseasca, ne-au luat in urina slavii: se cheama ca ne-am plamadit din aceasta clisa, daco-romano-slava, ma rog. Apoi ne-au luat la urinat la gard turcii: era sa ne inecam, asa temeinic au facut-o. Dem- 4 nitatea noastra consta in a ridica mereu gura zvintata iar ei reincepeau: ne zvintam gura la Calugareni, ne-o umpleau iar la Razboieni, si asa mai departe, la nesfirsit. Apoi ne-au luat la urina rusii, care timp de un secol si-au incrucisat jetul cu turcii, pe care, in cele din urma, avind o basica a udului mai mare (de, betiile…) i-au dovedit.” (din „Politice“ de H.R. Patapievici, editia 1996, pag.63)
„Puturosenia abisala a statutului suflet romanesc… spirocheta romaneasca isi urmeaza cursul pina la eruptia tertiara, subreptice, tropaind vesel intr-un trup inconsient, pina ce mintea va fi in sfirsit scobita: inima devine piftie iar creierul un amestec apos.“ (din „Politice“ de H.R. Patapievici, editia 1996, pag 49) „Cu o educatie pur romaneasca nu poti face nimic.“ (Din „Politice“ de H.R. Patapievici, editia 1996, pag.56)
Am votat DA, ar fii prea tare
De tbancu pe 21 October 2009 la 19:16 (#)Nu vine. Nu are tupeu.
De Carmen pe 21 October 2009 la 19:17 (#)@bogdan: nu-mi amintesc sa va fi cenzurat vreodata. nu insistati cu tampenia asta cu blogul de adulatori. cine nu-i de acord cu mine e liber sa-si scrie opinia. daca sare calul, jigneste si acuza aiurea, pleaca. daca nu, sta linistit
De Victor Ciutacu pe 21 October 2009 la 19:18 (#)Daca iti mai aduci aminte,in 2000, Iliescu a refuzat sa mearga in emisiunea domnului Florin Calinescu la PRO-TV si a castigat alegerile.
De aurash pe 21 October 2009 la 19:21 (#)Basescu poate sa vina 10 zile la rand in emisiunea ta,poate sa faca si tumbe in pielea goala,ca nu mai pupa al doilea mandat.
apropo , stii de ce a avut intalnirea la grupul Grivco, pentru ca sala unde se discuta treburile si soarta tarii(Golden Blitz) era ocupata cu Berceanu care-i dadea 150 de milioane de euro lui Umbrarescu
De Marin Ion pe 21 October 2009 la 19:24 (#)Vine – cu siguranta! Ptiu, m-am contaminat de la papagalita aia de Sulfina B.
De nume_necesar pe 21 October 2009 la 19:26 (#)Domnule Ciutacu! Aveti grija, insa. La cat tupe are s-ar putea ori sa va lase fara grai, ori sa va enervati si sa faceti precum drujba-n cioata! Pe asta mizeaza. Tare mi-e ca o sa ramaneti mut cand veti vedea cam ce-i poate debita mintea. Cat v-am urmarit eu pe la toate emisiunile parca si vad ca veti ramane preplex. Nu cred ca Basescu e de subestimat. Si nu in sensul bun. Am ajuns sa cred…in sens malefic!
basescu nu va veni pentru ca tu nu vei accepta sa-i transmiti in plic intrebarile cu o saptamina inainte…
De betty pe 21 October 2009 la 19:32 (#)Pana la urma o sa vina. O sa fuga dupa presa in campania electorala. Cel mai misto e ca il chemi la Romexpo… el e obisnuit cu scaunele de nuc de la Cotroceni.
De kornel pe 21 October 2009 la 19:43 (#)eu cred ca nu vine
De ADIDAS pe 21 October 2009 la 19:49 (#)Victor, nu e posibil sa mai faci o emisiune de 2 ore cu marinarul ? Hai mai … poate pentru tine o sa fie obositor, greu, plictisitor … dar de dragul nostru, al telespectatorilor incearca sa te sacrifici odata. Asa mi-ar placea sa-l vad tavalindu-se in chinuri pe marinar fata in fata cu tine. Intr-o ora nu e timp suficient, mai sunt si pauzele publicitare … macar 2 ore intregi fara intreruperi. Sunt sigur ca daca punem mana de la mana si facem mai multe maini putem plati noi mogulului banii de publicitate pt. timpul ala numa sa nu ne intrerupeti emisiunea.
De Cristian pe 21 October 2009 la 19:50 (#)Am votat ca nu vine! Este prea las sa vina…
De Iordachel Gudurau pe 21 October 2009 la 19:53 (#)Si daca totusi vine, ar fi necesara o emisiune prelungita si cu un tonomat de zile mari. Dar la sange.Si nu cu mistocareala si hahaituri. Ci cu intrebari la obiect si fara raspunsuri pe dupa ciresi. Sunt curios…
Ii place in ultimul timp sa-si auda propria voce in timp ce vorbeste.
De alex.dumitrascu pe 21 October 2009 la 19:55 (#)Un efect de ecou ar fi binevenit.
Nu vine. N-are coaie sa faca asta. Si mai ales la Romexpo. Fugi de aici!
De cineva pe 21 October 2009 la 19:56 (#)Va veni. De ce? Pentru ca, tipul nu mai este demult zdravan la cap si, la fel ca peste tot unde merge, va incerca sa ne vanda aceleasi idiotenii. Fireste ca nu va purta un dialog civilizat si, ma tem, nici nu va raspunde la intrebarile ce-i vor fi adresate! In nemernicia lui isi va promova aceleasi deliruri. Sper ca tu, Victore, sa fii destul de stoic sa-l poti suporta!:)
De Gogu pe 21 October 2009 la 20:04 (#)vine pt ca nu are coloana vertebrala! a reusit sa ne faca sa nu mai credem in scuze; le-a manjit de basestit!
De mirela pe 21 October 2009 la 20:05 (#)Nu si nici nu vreau sa-l vad.
De violet pe 21 October 2009 la 20:07 (#)Nici eu nu cred ca va veni. In fond, Sever Voinescu a adresat respectiva cerere directoarei executive a postului Antena 2, probabil sperand sa-i fie alocat timp de emisie pe la Brancu, sau alte emisiuni tampitele ca targetul matrozului (scuze, nu vreau sa va jignesc colegii, dar parerea mea este ca emisiunea Dvs. se “potriveste” in Antena 2 fix ca elefantul la olimpiada puricilor).
De Cristina pe 21 October 2009 la 20:17 (#)As fi extrem de curioasa daca Voinescu a trimis o cerere similara si la Antena 3…
Invitatia: excelenta. Prestatia in cazul “da”: idem (nu-s mama omida, dar cred sincer asta. Raspuns: “nu”.
De maia pe 21 October 2009 la 20:17 (#)Bineinteles ca nu.
De Pretender pe 21 October 2009 la 20:18 (#)Si chiar daca vine, iar vor urla ca din gura de sarpe talibanii ca ai fost prea bland cu el.
Asta numai in cazul in care marinelul nu va indrazni sa iti arate pisica, la care o vei scoate si tu pe masa, sa se vada care o are mai lunga.
Nenea Victore, am o stire de ultima ora! Vine Base la tine la Vorbe grele, dar in echipa: Nuti, Boc si Ridzi!
De Costin Tanasescu pe 21 October 2009 la 20:22 (#)Nu vine pentru că e prea laș să poată sta de vorbă cu un jurnalist cu portocale, și care, în ciuda faptului că nu-i deloc deloc căzut în freză după el, Supremu’ , a fost fair cu fiică-sa, în emisiune.
Nu vine și pentru că, aidoma ”colegilor” lui, Idi Amin, Pol Pot, Augusto Pinochet, etc, și nea Trăian Balamuc- Împăratu’ Mării Negre urăște oamenii (minus ”lotul Romavia-ICR”) cu mai multă școală decât are tot neamul lui , și pe ziariștii care nu-l adoră din toate unghiurile, cel puțin atât de mult și de bine, precum o face iscusitul scribălăul Coiu.
După ce o țară întreagă l-a văzut pe penibilul prezident că-i place al dracului de tare la Mărulă, pe canapea, Severică o fi decis că asta-i calea pentru tura asta de alegeri, și o vrea să-l vâre la Ilinca Vandici în emisiune. Asata e!:)
De Raluca pe 21 October 2009 la 20:23 (#)La tine nu are curaj să vină. Nici la Țuțu în emisiune nu se riscă, pentru că, acolo, mai vin invitați din când în când, și psihiatri.
nu vine,il trmite pe Sever Voinescu cu discursul memorat.:D
De LLS pe 21 October 2009 la 20:27 (#)Cu ceva timp in urma cand D-l Ciutacu astepta niste raspunsuri de la D-l Boc scriam ca dumnealui nu este numai analist politic, jurnalist de investigatie, jurnalist vizionar ci si ‘jurnalist visator’cu ochii deschisi, ca doar nu a mancat Boc ciuperci otravite sa raspunda “derbedeului dracului”(scuzati-ma!). Nu vreau sa ma repet dar dupa parerea mea toata stradania Dvs. de a da un raspuns care sa se inscrie in canoanele impuse de Presedinte, este zadarnica.”Resentimentele umane bilaterale” sunt mult mai puternice la Basescu, ca ‘scarba’ Dvs.Acest aspect se completeaza si cu faptul ca D-l Ciutacu are pretentia ca Basescu ” sa fie incantat de invitatia dumnealui”. Cred ca tot Sever V. va declina “sansa de a participa la singura emisiune TV cu crestere de 40%…”.
De I.I. pe 21 October 2009 la 20:30 (#)Prin aceasta “invitatie” D-l Ciutacu din nou dovedeste ca are curajul…(nu-mi vine cuvantul potrivit pe mana)sa i se impotriveasca Tiranului fata in fata si nu numai prin intermediul sticlei, pe care seara de seara ii transmite ‘cate un compliment’. Ce-i putem dori D-lui Ciutacu? Sa-i tina Dumnezeu ‘naravul’ si sa reuseasca sa contribuie semnificativ la inlaturarea Tiranului. Bravo!
diferenta dintre voi doi consta tocmai in sloganul electoral,respectiv existenta sau inexistenta bunului simt.privind astfel problema,cred ca prezidentul va veni dar voi fi profund dejamagit de faptul ca il veti trata ca pe un invitat ales si nu veti avea tupeul sa ii spuneti in fata ceea ce credem multi de multa vreme,adica MARS MA.
De bill pe 21 October 2009 la 20:30 (#)Vine.
De Sinzianna pe 21 October 2009 la 20:33 (#)La tupeul si disperarea lui, vine ca sa te faca sa intelegi ca nu-ti va fi viata usoara daca ajunge presedinte.
Vine, ca sa iti faca propunerea in direct sa intrii in slujba lui, ca sa te discrediteze si sa te sape in emisiunea ta.
Ai uitat ce spunea Francisco Goya:
“Somnul ratiunii naste monstrii?”
Cu asta ne confruntam noi astazi, iar tu o sa ai privilegiul sa te confrunti in direct.
Eu insa cred ca ai suficiente coaie sa te tina.
Cat despre PD-L cred ca citatul din Valeriu Butulescu este cel mai potrivit:
” În disperare, naufragiaţii se agaţă unul de altul şi mor în grup compact. Naufragiul ridică la cel mai înalt nivel coeziunea socială.”
Pariez pe tine!
Sinzi
Pe Voinescu asta nu-l mai cheama si Cotoi? Sever Voinescu-Cotoi? De ce nu vine toata liota: Placintã cu Brânzã, Cocos (Udrea), Cotoi si Hoarã?
De ALM pe 21 October 2009 la 20:40 (#)Vine. Vine la oricine il cheama si-i da timp pe sticla. Vine sperand ca “te face”. Probabil va incerca sa-ti faca vreo faza similara cu ce i-a facut Udrea lu’ Turcescu. Dar, vorba poetului: Viseaza, nu-l treziti:))
De Lady2bug pe 21 October 2009 la 20:41 (#)Sunt convins ca va veni, pentru ca e un animal politic si vine la sange dupa miros
De Marius Diaconescu pe 21 October 2009 la 20:50 (#)Ca Sa Ce, d-le Ciutacu? Sa-l bagam in mortzii masii? O facem de cateva ori pe zi. Sa-i ascultam gangavelile politice? Foarte mult a gresit mass-media ca l-a mediatizat atat de mult. Si ma refer la posturile care conteaza, Realitatea TV si Antena 3; unde se rasucea carmaciu’, hop si reportaju’. Black Propaganda pentru el era cea mai buna. Si inca ceva. Inviti pe cineva care are bunul simt sa spuna “d-nul Vantu, d-nul Voiculescu, d-nul Patriciu” si nu Vantu, Voiculescu, Patriciu, Iliescu, Hrebenciuc. Masa nu l-a invatat ‘bunele manere’, iar la bordel…asta e barbat?
De wickermnan pe 21 October 2009 la 20:56 (#)O sa vina si-o sa incerce cu tupeu sa te puna la punct
De Turandot pe 21 October 2009 la 20:57 (#)Nu vine. Ce rost ar avea? Îl pomeniţi atât de des, încât prezenţa i-ar fi de prisos. Oricum, e prezent- cu sau fără voinţa sa la aproape toate emisiunile. Da’ poate-şi va trimite vreun lacheu să latre cât de bun e…
De C. Bojan pe 21 October 2009 la 21:01 (#)O sa vina!N-o sa vina!O sa vina!…
De emilovici pe 21 October 2009 la 21:02 (#)Daca vine ce-o sa spuna?!Ca mai vrea un mandat ca sa lupte impotriva sistemului iar membrii familiei sale se imbogatesc prin vanzari anterioare.
Daca nu vine demonstreza ca nu ii place sa fie pus in situatii delicate si trebuie sa ofere explicatii de ce 5 ani a luat leafa pentru “hahait”.
daca nu pregatesti emisiunea adica sa ai intrebari (si raspunsuri argumentate nu vorbe) la toate acuzatiile pe care i le aduci prin emisiuni mai bine te retragi, adica sa fi la fel de indulgent ca, cu elena basescu
De Alex pe 21 October 2009 la 21:02 (#)va veni ca să demonstreze ca are curaj, cu toate că putem să ne aşteptăm şi să refuze in stilui caracteristic.
De balauru84 pe 21 October 2009 la 21:02 (#)intrebi daca vine basecu la “vorba grele”.
De gods pe 21 October 2009 la 21:13 (#)pana una alta vedem ca faci emisiune cu eternul antenist ciuvica si…oana. la mai mare! e incurajator totusi ca tinzi spre “altceva”
Victore,
Am raspuns da pentru ca mi-as dori sa-i pun intrebarea urmatoare:
Care este diferenta intre ….
Iti trimit ce scrie la … pe mailul blogului (ca numai pe asta il stiu)
Nu de alta, dar vreu sa fie luat prin surprindere si nu ca EBA a carei echipa citise in pregatirea raspunsurilor toate intrebarile de pe blog!
De FuXi pe 21 October 2009 la 21:14 (#)Daca nu vine atunci nu are coaie
De Florin pe 21 October 2009 la 21:22 (#)Buna seara d-le Ciutacu,
Foarte concis ce i-ati scris.Dar ,trebuie sa dam cu zarul:vine-nu vine,vine-nu vine…ca te poti astepta la ORICE de la el.Dar ce mi-as dori sa vina!!!
Cu acelasi respect,
De IoanaP pe 21 October 2009 la 21:25 (#)ioanaP
Chiar sunt curioasa cata doza de tupeu are-n el.
De Ioana S.,Bucuresti pe 21 October 2009 la 21:25 (#)Oricum, nu prea mai face rating nici la TVR.
In alta ordine de idei, sloganul de campanie “de bun simt” il dezavantajeaza total, cetatenii nu-l pot asocia mental cu bunul simt, orice, dar nu bunul simt.Toti vorbesc de campanie, nimeni nu mai supravegheaza guvernu’ilegal(din umbra).
Referendumul imi aduce aminte de CDR, atunci cand a venit cu propunerea de a mari pragul de intrare in Parlament a partidelor si tocmai CDR nu a mai atins procentul de 5 %.
Asa cred ca o sa se intample si acum: reduce numarul de parlamentari iar PD-L se va trezi in opozitie si cu un numar redus de parlamentari. Daca se va supara, noul presedinte poate declansa si olecuta de anticipate, reducandu-i si mai mult pe PD-L -isti.
Cine-i adversarul lui Basescu?
Nu se poate si un sondaj cinstit?
nu fii nebun… nu il accepta in emisiune, sa dispara de la conducerea tarii… ca ministru a furat, ca presedinte nu a putut …
Personal, din perspectiva unui tanar antreprenor basescu si toate intrigile lui nu au facut decat sa adanceasca criza…
Poate nu el este responsabil direct dar o intrebare imi staruie in minte…
DOMNULE PRESEDINTE, CUM SE FACE CA AVEM BANI DE LA UE SI NU II CHELTUIM. DE LENE. DIN PROSTIE?
raspunsul e simplu, noi suntem prosti nu voi, noi suntem prosti ca acceptam o situatie care ne face rau si nu luam masuri
De flori pe 21 October 2009 la 21:26 (#)@Fiara
De IoanaP pe 21 October 2009 la 21:27 (#)Astept opinia Dvs.
cu stima,
IoanaP
nea Ciutacule,
ia uite o monstra de prostie la presedinte si te rog sa o publici cu caractere de 48 in ziar:
In legea referendumului se specifica clar ca un referendum care modifica Constitutia, ceea ce daca a bagat unicameralul ne aflam in aceasta situatie, se face doar prin lege
uite citatul din lege, ca Base e varza si shleahta lui de incompetenti de la cotroceni:
“CAPITOLUL IV
De korbul pe 21 October 2009 la 21:28 (#)Dispozitii comune cu privire la desfasurarea referendumului
Art. 15.
(1) Obiectul si data referendumului national se stabilesc dupa cum urmeaza:
a) prin lege, in cazul referendumului privind revizuirea Constitutiei, cu respectarea art. 147 alin. (3) din Constitutie;
Am votat NU, dar la tupeul lui de tiran nu m-as mira sa-ti faca o vizita, unde sa-si etaleze “gogosile ” electorale. Desigur ca o sa-ti aduca un kil de lamai, ca doar i-ai zis ca ti-e scarba de el.
Si daca tot am inceput sa glumesc , te sfatuiesc ca la sfarsitul emisiunii cand presupun ca o sa fii pachet de nervi , roaga-l sa se uite mai de aproape la ochii tai umezi si fute-i un cap in gura.
De mishulescu pe 21 October 2009 la 21:32 (#)Publicitate.
Ce caterinca!
De sandman pe 21 October 2009 la 21:40 (#)N-o sa se coboare Zeus sa vina in birlogul lui Felix. Omu’ vrea la Cotroceni ca sa-si dea aere de superioritate.
Daca vine, va accepta o emisiune libera, fara intrebari si raspunsuri prestabilite?
Sa nu fim rai…! Prefer ca domnul Basescu, dupa ce va pierde alegerile, sa fie intretinut tot din bugetul de stat, adica din banii contribuabililor, cu o conditie insa, sa fie pus la pastrare, de partea cealalta a gratiilor. Poate asa, stiindu-l cu lacat pe usa, vom putea si noi, pulimea, sa incepem sa credem ca viata este frumoasa , de fapt, si ca merita traita; si ca viitorul presedinte se va ocupa, in sfarsit, de menirea lui constitutionala si ATAT! Sa lase dracului parlamentul, guvernul, justitia si presa sa-si faca treaba. Cat despre prezenta la “Vorbe Grele”, sunt sigur 100% ca nu va onora invitatia “tonomatului”. O fi nebun, dar prost nu e, stie ca ar fi sinucidere curata (si-asa e c-un picior in groapa).
De zacky pe 21 October 2009 la 21:49 (#)A! Si nu pot sa nu remarc, asa, ca un simplu cetatean ca, d-nul presedinte constata ca de vina pentru situatia actuala a Romaniei nu e guvernul, nu e presedintele care avea rolul de a supraveghea si garanta siguranta economica, sociala, ci de vina sunt mogulii.
De Ioana S.,Bucuresti pe 21 October 2009 la 21:55 (#)Pai, mogulii erau la guvernare? Domnia sa avea puTerea de a-i opri. De ce nu a facut-o in 5 ani? Daca nu a reusit, inseamna ca este un presedinte ineficient si trebuie inlocuit.
Disperare, vino sa cante cinstit Tonomatul …
De valentin pe 21 October 2009 la 22:15 (#)Victore, cat e de adevarat zvonul ca domnul Crin Antonescu a avut sau are “simpatii” fata de Elena Udrea?
De Costin Tanasescu pe 21 October 2009 la 22:45 (#)Daca vine si incepe sa planga sa nu-ti fie mila de el. Trimite-l pe mare
De stan gheorghe pe 21 October 2009 la 22:48 (#)Sincer eu acum vad poza D-lui Ciutacu impreuna cu Tonomatu’
))) Cat de atre poate sa fie
@zacky Basescu va fi bagat la puscarie asa cum a fost bagat si Nastase, si Remes, si Iliescu pentru mineriade, si multi altii ! Corb la corb nu-si scoate ochii !
De Florin pe 21 October 2009 la 22:52 (#)Ai loc sub birou? Ca Nuti nu poate sta aplecata, sufera de spondiloza!
De Ionut pe 21 October 2009 la 22:56 (#)@gods: ii prefer oricand pe Oana si Mugur lui Traian. aspiratii sa va atinga Zeus aveti voi, supusii lui umili. noua, celorlalti, ne plac oamenii normali
De Victor Ciutacu pe 21 October 2009 la 22:58 (#)ce naiba cauta sustinatorii potrokalii prin aceste teritorii antibasesciene?
De korbul pe 21 October 2009 la 23:05 (#)ma tot intreb si ma gindesc daca eu m-as plimba prin tenebrele lor morale si le-asi zice doua de la obraz si ca voi vota cu George?
Nu m-as duce nici cu melitzia.
Atunci ce cauta ei pe acilea? Simplu REFULAREA, dupa ce fac plecaciuni zilnice, dupa ce inalta imnuri de slava lui Zeus, dupa ce se lasa clipa de clipa calcati in picoare, mentinind un zimbet timp in coltul gurii, dupa ce ca li se umfla limba de atita pupat, trebuie sa vina si ei undeva unde pot sa isi racoreasca sufletele chinuite.
Deci, eu zic, sa ii tratam cu intelegere si multa compasiune.
Nu are curaj cheliosul sa vina la tine Ciutacule, este mult prea las, sa de-a Domnu sa si-o ia in freza de la oricare contracandidat si sa-l vad cu tinicheaua pe mana in dosarul flota.
De Florin pe 21 October 2009 la 23:08 (#)nu vine.
De gigel pe 21 October 2009 la 23:13 (#)pe chestia asta, victore, poti face si tumbe, ca to’ nu vine.
dupa alegeri poti sa-l folosesti si pe post de majoreta, si daca nu(ti) merge cu el, poti sa-i ceri orice parasuta pestita de el. s-ar putea sa aveti amandoi surpriza ca nici una nu-l mai baga nici macar in pizda ma-si.
si, fin’ca e vorba de vorbe grele, foloseste, si tu, referinte la altceva decat la prezervative (eba, nutzi, traienel), altfel vei fi dat in judecata pentru reclama mascata. poi,daca existau anticonceptionale, io cre’ ca astia nu ar fi fost, avortonii …..
La Belu pe aleea artistilor proaspat descoperiti nu vrea?
De Merlin pe 21 October 2009 la 23:13 (#)100% nu va veni …e sinucidere…poate vine sever
)) lingaul de serviciu
De eu pe 21 October 2009 la 23:16 (#)Nu cred ca vine la “Vorbe Grele”.Mai curind la Sinteza Zilei”…dar cel mai probabil,la Doamna Firea.
De mihail pe 21 October 2009 la 23:26 (#)Este cea mai blinda,mai politicoasa,mai putin deranjanta.
Are emisia la o ora,la care se zgiiesc toti la televizor.
Facem pariu ?
ps
De gigel pe 21 October 2009 la 23:29 (#)nu vine fiinca e’vita
@de eu
De sandman pe 21 October 2009 la 23:31 (#)Sever COTOI?
nu vine basescu la vorbe grele, il trimite pe boc
De teompa pe 21 October 2009 la 23:32 (#)Daca vine,desi nu cred,sa fie filmat tot timpul din fata,sa i se vada ambele urechi!Veti vedea ce FATA DE MAGAR are dictatorul!
De ionutz pe 21 October 2009 la 23:33 (#)eu cred ca nu vine…prefera non-combatul mai nou gen TVR,Maruta ….daca vine ai suficienta forta sa faci scor de 3-0 la pauza…e disperat si va face greseli
De ionel pe 21 October 2009 la 23:35 (#)Sunt convins ca va veni…! Are o parere foarte buna de el insusi ca sa se indoiasca de faptul ca nu ti-ar putea face fata…! Si fi pregatit cu “sistemul nervos” ca nu se va jena sa faca uz de mojiciile sale caracteristice pt a incerca sa contraatace sub centura… ,si mai ales pt a da lectii “elevului” Boc ,cum face fata “asa-zisul maestru” ( al ticalosiei …, as completa eu…) Bafta! ( sa-l vad plecand scancind de la emisiunea ta…)
De Chris pe 21 October 2009 la 23:38 (#)haaaaaaaaa?????
De smoker pe 21 October 2009 la 23:52 (#)Pot zice doar atat: daca ii puneti intrebari …. stanjenitoare ma uit la emisiune (cat mai multe, cat mai stanjenitoare), altfel daca aveti dreptul la 1-2 ……..
cred ca va veni la una din multele emisiuni de divertisment din antena 2,judecand si dupa traseul actual(marula promotor .. la te pui cu blondele as vrea sa-l vad :d)
De jim pe 22 October 2009 la 00:34 (#)Nu vine, Victore, acum sta pe fundul cazii si se tine de nas. Maine isi cumpara si butelii de oxigen…
De Paul Gabor pe 22 October 2009 la 00:37 (#)Nu uitati….incepe campania electorala..adica…iar se instaleaza circul in Romania….sa aveti grija la afisele electorale…hai ca mai vb
De Romania Libera pe 22 October 2009 la 00:38 (#)Pun pariu ca vine si asta pentru a arata ca se lupta cu “sistemul ticalosit” fara frica. Daca n-ar veni, n-ar fi de mirare, ar avea mult de pierdut (din capitalul electoral). Sau sint eu prea democratica, cu totalitarismul si dictatura basesciana??
De Lory pe 22 October 2009 la 00:39 (#)Din vot lipseste optiunea
NO fucking way
P.S.
De scorillo pe 22 October 2009 la 01:01 (#)Iarta-ma Victore pentru limbaj,daca crezi ca vine chiar ca esti boem.Poate doar niste clipuri electorale.
Bre nu ca data trecuta…si apropo pune tonomatul pe masa si arunca si niste teancuri cu bani acolo…
Oricum visam!
De scorillo pe 22 October 2009 la 01:05 (#)eu am votat “da”, in virtutea dorintei mele intime de a-i vedea beregata aia, larga cat o sticla de whisky, prinsa fara mila intre coltii “dobermanului”…8o|
acest gollum ne tot freaca de niste ani ca-i posesor de cojones (cel putin cat ale unui cetaceu) asa ca sunt tare curios sa vad daca-i si adevarat.
insasi faptul de a da piept cu victor eu l-as considera un act de curaj.
daca nu vine, indiferent de motivul invocat, o sa-mi dovedeasca (a cata oara?)ca nu-i decat un monstrulet urat, a carui singura obsesie este sa-si frece inelul maron (udrea stie mai bine) recitandu-si litania aia nesfarsita: my precious…my precious…my precious…
De Suflet Negru pe 22 October 2009 la 01:22 (#)(N)(N)(N)
Eu am votat ca NU vine dintr-un motiv foarte simplu. Jigodiile ataca doar in haita. Pana sa-si faca haita personala se gudura la picioarele oricui asigura adapost unuia ca el. Isi mai aduce cineva aminte cat de puerile erau glumele sale la sedintzele cu Roman si ce hahait umil stia sa interpreteze? Un Dinu Paturica al zilelor noastre in toata “splendoarea” lui. D-le Victor, mi-ar placea sa te vad in postura asta, desi stiu ca nu vei razbuna pe nimeni, nici macar pe dumneata insutzi. Nu prea cred ca ai cojones sa te dezbraci de caracter pentru o astfel de nulitate. Cred ca esentza la ceea ce zic ar fi preceptul stramosesc: Daca te iei la tranta cu un KKT, ori il dovedesti, ori te dovedeste, tot te murdaresti. Ipochimenul e prea lash ca sa vina la Antena 2, iar tu sper ca ai suficienta deminitate sa nu te duci la el nici macar ca sa te umileasca garzile cu un control corporal ca la carte. Dar daca insista cere-i sa-tzi trimita 322 de masini de lux de insotzire de la SPP, cere-i sa puna un banner continuu de la Antena la Cotroceni pe care sa scrie: “Aceasta noua bulibasheala pe strazile Bucurestiului este determinata de cererea presedintelui Farthescu ( pardon Basescu ) de a participa la campania electorala din adapostul sau caldutz. ” Sa itzi puna la dispozitzie cate un pahar cu apa proaspata la fiecare 3 minute si o masca de gaze in caz de fortza majora. Iar ultima conditzie printre celelalte pe care le mai gasesti: sa inlocuiasca fotoliul pe care ar urma sa stai cu unul neradioactiv.
De Vio Boeru pe 22 October 2009 la 01:24 (#)Crezi ca ajunge? Mai bine uita de basescu si ocupa-te de treburi serioase ca cererea respectiva e doar o diversiune oricum.
PS. Nu gasesti un Trabant sa-l conduci pana acolo ? O sa fie de mare efect insotzit de 322 de masini de la SPP.
Domnule Ciutacu doua cuvinte: ESTI MORTAL!
De Simon pe 22 October 2009 la 01:39 (#)LOL
Pacat ca nu am televizor care prinde programul tau! Da, basescu o sa vina la emisiunea ta din doua motive: 1. are foarte mult tupeu
2. sa ti-o spuna el mai bine ca boc! lol
Basescu vine!
Sunt scarbit. Dau drumul la stupidizor, imagini din parlament. Il vad pe Boc, si pe langa el, plin de sine,un individ pe care il cunosc. Cand stau sa ma gandesc ca era sa ii dau una in mufa in urma unor cuvinte jignitoare pe care m i le a adresat…pfff..si ce mic s-a facut cand m am indreptat inspre el…mic, mic, mic. Si apoi lipeala pe langa mine, cum ii sta bagatorului de seama in fire. Coloana vertebrala, zero, morala indoielnica, pregatire profesionala – la distanta. Acu se umfla in pene prin Parlament, si isi gadila orgoliul compensand complexul datorat staturii de pitic( pe banii vostrii, ai mei etc). Dar…cum zice Base, sa nu ma mai uit la tv, ca o sa vad o Romanie frumoasa:)) e adeptul zicalei -”Ati prostit poporul cu tembelizorul
De Vlad pe 22 October 2009 la 01:49 (#)whoaaa… se lasa cu paruiala
)
De paula pe 22 October 2009 la 02:11 (#)Va Salut. Consider ca va veni. Si asta pentru ca in buna masura politica presupune ipocrizie si boli ale coloanei vertebrale. E in interesul d-lui sa vina. Ca esti injurat, scuipat sau apreciat, in campanie importanta e audienta – Oricum, ca alegator ma intreb “Eu cu cine naiba votez?” Nu prea ai de unde alege. Parca sunt toti din piesele lui nenea Iancu. Mai comic e faptul ca si noi, facem parte fara sa vrem din aceleasi drame…
De ADRIAN D pe 22 October 2009 la 04:01 (#)Nene Ciutacu, eu zic sa ca nu o sa vi9na ,dar daca vine aprovizioneaza-te cu pampersi , ca nu se stie…..
De Mircea (nu Badea) pe 22 October 2009 la 04:59 (#)PS. Jos Basescu !
Daca vine Avramescu va fi circ , minunat.Daca vine astalalt schimba-i subiectul la fiecare 30 de secunde contreaza-l ( ca nu suporta asta) si l-ai terminat , se va enerva si va spune multe prostii.Sper sa nu planga.Sa vina , sa vina .Ciutacule !am pariat pe tine.
De duda pe 22 October 2009 la 05:04 (#)Nu vine, d-le V Ciutacu, e ocupat, are trebi * importante *, numai ce-a sunat mobilizarea…
De Sibilla pe 22 October 2009 la 05:09 (#)http://sfinx777.wordpress.com/2009/10/22/ori-nu-i-citav-ori-ne-ia-de-prosti/
respecte,
Sibilla
oricum, sa n-aiba apa minerala pe masa. baga si tu ceva fara bule, prigat cat mai acru, nu zahar ca-i face rau! sper sa-i storci un hohot de lacrimi. nu-i greu, ca-i labil si culmea vrea sa si para labil. cica da bine la telenoveliste. acuma depinde.. daca-i in sevraj sau nu=)).
De mircea vilciu pe 22 October 2009 la 05:17 (#)e haios de dement asta de face de ani de zile semantica mamei moarte in cosciug cand saraca zbenguie liber in natura.
si nu uita! pune-i poza mogulului pe masa sa-l infurii de tot.
Şi?
Cui prodest scelus, is fecit.
De ElZap pe 22 October 2009 la 06:19 (#)d.a.
De Cartman pe 22 October 2009 la 07:53 (#)vine. eu pun pariu pe o stela (scris involuntar gresit ca sa nu fiu acuzat de reclama). si cand pun pariu pe asa ceva, niciodata nu pierd
Vine,dar nu azi,din motive de………………meci.Deci,pe saptamana viitoare.
De ovidiu pe 22 October 2009 la 08:09 (#)Eu cred că va veni deoarece este în interesul său să se vadă lângă tine şi îţi spun şi de ce.
De ionut androne pe 22 October 2009 la 08:11 (#)Ştie că ai bun simţ şi se va prezenta!
Va veni o sa vedeti. Jucatorul va face orice pentru a incerca sa creasca electoral. In inconstienta sa va veni.
De Ing pe 22 October 2009 la 08:14 (#)Ar fi cel putin interesant, dar nu vine, n-are cohones. Ne-a dat motiv sa vorbim despre el iar.
De Mihai pe 22 October 2009 la 08:23 (#)Cred ca Basescu va veni!
De george pe 22 October 2009 la 08:28 (#)E prea diperat dupa voturi (eu cred ca in final va avea sub 30% in primul tur)si aduna de peste tot: prostitutie legalizata, pensii, reducere parlament, moguli, droguri usoare, tigani etc.
Cred ca trebuie s mai lansezi o competitie in care sa ceri publicului si blogg-erilor sa posteze aici ce intrebari vor sa fie adresate lui basescu. Astfel nu te va putea acuza de partizanat, pentru ca vei citi intrebarile poporului.Ddesigur ca serviciile ii vor da intrebarile dar decizia selectarii lor iti va apartine.
Referitor la Grivco si faptul ca presedintele si PDL o rostesc cu gura plina si minie proletara in priviri. Cred ca raspunsul e simplu pentru faptul ca s-au intilnit la Grivco si nu inteleg de ce cele 4 partide nu o striga din toti plaminii: E singurul loc unde nu puteam fi ascultati ilegal!
Probabil ca domnul sever voinescu a devenit capo de tutti in campanie la nominalizarea lui Zeus si pentru ca se vrea sa mai seduca ceva intelectuali si studenti cetetori de Dilema veche.
De george pe 22 October 2009 la 08:47 (#)Din pacate domnul Sever Voinescu de azi e departe de cel care scria acum citiva ani despre constitutie si statul de drept. Opinez ca a uitat de acele articole deoarece soata sau soacra au folosit gazetele vechi pentru a ambala borcanele de zacusca.
Acum domnul Voinescu, spiritual de altfel in talk show-uri, cind e pus in fata unor argumente legale, o da pe observatii spirituale (cred ca asta l-a incintat pe Zeus) si pare intradevar cu mult peste multi interlocutori, realizatori si reporteri.
Stiu si de ce ii este asa usor domnului Voinescu acesta meserie de spalator de cadavre in slujba PDL, pus sa explice si sa apere PDL si pe Basescu: domnul SV a citit si a retinut destul de bine nuvelele lui V. Voivulescu care scria despre spalatorii de cadavre din comunitatea evereieasca a Bucurestilor, despre modul in care acestia reuseau sa treaca pestre prejudecati si constringeri morale.
Punctul slab al lui Voinescu, ca dealtfel si al celor de la dilema, este ca dintr-un elitism dimbovitean este cam rupt de realitatile tarii.
Baselu crede ca sarmul lui si pomenile electorale ale PDL vor atenua disperarea cetatenilor(ati observat sper ca folosesc toti “popor” si nu “cetateni” – asta spune multe).
Victore asta vine sigur dar trebuie sa te pregatesti bine.Ei sa vezi ce audienta o sa ai mai ceva ca finala Ligii Campionilor.
De santinela pe 22 October 2009 la 08:55 (#)Sublima poza de final
De Emi pe 22 October 2009 la 09:02 (#)Nu va veni ca Victor Ciutacu nu-l pupa in c*r si asa ca n-are de ce sa vina. Oricum daca gresesc si va veni sa nu patesti dle Ciutacu la fel ca si colegul de face emisiunea ProVest (imi scapa acu numele) cand a fost atentionat ca ii vorbeste urat “sefului statului” atunci cand acesta ii amintea ba promisiunile din campanie, ba “planurile” externe marete dar esuate. Absolut incredibil tupeul, obraznicia si lipsa de bun simt pe care acum (ironic nu-i asa) vrea sa o promoveze individul acesta.
De kristy_25 pe 22 October 2009 la 09:11 (#)Subscriu continutului scrisorii si vreau sa fac un scurt comentariu la paragraful cu D-l Turcan.Va propun sa priviti relatia tot mai rece dintre d-l Stolojan si Presedinte,scaderea incisivitatii d-nei Turcan in a-l apara pe Presedinte,inconsistenta punctelor de vedere ale d-lui Turcan in legetura cu reprezentarea presedentiei si atunci sper sa descoperiti ca D-l Basescu nu se mai bucura de sprijinul celor nominalizati anterior,prin urmare,este nevoit sa se reorienteze spre altii.Ramane de vazut daca va reusi.Sper sa NU!
De Ylynka pe 22 October 2009 la 10:01 (#)Hahaha … vorbind de decretul pentru organizarea referendumului, preşul jucator o dadu in cele sfinte ” sa consfintesc” !
De Sinzianna pe 22 October 2009 la 10:11 (#)Poate se hirotoniseste si-si aroga si functia lu’ Preafericitul
“E la fel de periculos să-i dai unuia ce şi-a ieşit din minţi o sabie, ca şi unui ticălos puterea.” – Euripide
Ptiu drace! Doamne apara si fereste!
De venit o sa vina, pentru ca ii place sa fie provocator… a mai fost si la o emisiune cu CTP-ul in urma cu cativa ani. Imbraca-te cu haina anti-rahat, ca o sa arunce. Apropos… poti sa il intrebi de unde gogomania cu USA au numai 100 si ceva de senatori la 200 si ceva de milioane de locuitori? Fiecare stat are guvernator (presedinte) si parlament propriu, pe langa cel federal. Carolina de Nord are, de exemplu, 51 de senatori si 124 de deputati la o populatie de aproximativ 9 mil de locuitori.
De Lucian pe 22 October 2009 la 10:12 (#)Tare poza cu tonomatu! daca m-as insura a doua oara… as imprumuta tinuta! si atitudinea!! hihihi!
De loonez pe 22 October 2009 la 10:13 (#)Follow the leader!
nu cred ca e asa de curajos Basescu sa vina la Vorbe Grele…
De Lulugulu pe 22 October 2009 la 10:15 (#)DATORIE EXTERNA DE 30% DIN BUGET PE 2010 !!!!!
De alex.dumitrascu pe 22 October 2009 la 10:21 (#)Fiti-ar Pogea al dracului domnule Ciutacule!!!
Ziceai ca ‘se pricepe sa invarta cifrele” si te ofuscai ca de ce-l injur ca e inginer. Pai nu-l injuram ca e inginer, il injuram ca e ministru de finante.
Uite ca a invartit cifrele.
Cum dracu’ sa va ia pe toti finanteaza Romania chestia asta in 2010???
Pai serviciul datoriei externe de 30% din pib inseamna practic ca din 3 euro produsi sau castigati de fiecare, un euro se duce pentru alea 9 luni de “guvernare”.
Parca vad ca in campania asta electorala o sa fie ocolit subiectul ca plictisitor si lipsit de “audienta”. Fi-v-ar audienta a dracului jurnalistilor! Ati tinut batista pe tambalul criminalitatii economico financiare, ca de asta vorbim. Cine a semnat si cu ce mandat acordul cu FMI? De ce va inchinati la Isarescu si la bnr? Pentru ca nu pricepeti ce se intampla?
domnule victor,
imi place tare mult sa te ascult seara de seara ce le faci politicienilor, dar mai ales cand sunteti invitat la dl.gadea in emisiuni.si pot sa argumentez logica gandirii mele:spui lucrurior pe nume,fara de fite si false modestii.chiar si cand sunteti mai putin bine dispus sa-i faceti harcea-parcea pe politicieni se cunoste ca sunteti profesionist in tot si in toate.da,aveti dreptate,sunteti cel mai bun in toate.va stimez si va apreciez.
De dana pe 22 October 2009 la 10:22 (#)Desi mi-as dori sa-l vad nu sunt sigura ca are curaj. Cred ca mai mult i-ar conveni pe la Capatos sau pe la Brancu ca asta-i place,sa ,,behaie” in stilul caracteristic de marinar necioplit.Cred ca Ciutacu e singurul care-i face fata.Bafta!!
De anna pe 22 October 2009 la 10:23 (#)Pai tot ce pricepeti voi din economie e “cursul euro”. Da va dati cu parerea.
De alex.dumitrascu pe 22 October 2009 la 10:24 (#)please, don’t; de fiecare data cand ii vad pe imputitii astia portocalii m-apuca dracii si schimb imediat postul; nu mai suport sa-i aud (daramite sa-i ascult) nici macar o secunda
De cosmin pe 22 October 2009 la 10:28 (#)Nu-i trebuie curaj lui base pt. a veni la emisiune, este destul de mitocan pntru asta. Si cum lui ii trebuie adversari pe care sa-i bata, sunt sigur ca de-abia asteapta. Temerea mea este insa ca voi nu sunteti destul de profesionisti pt. a face ceea ce trebuie din prezenta sa. Vezi emisiunea cu eba.
De Ricardo pe 22 October 2009 la 10:28 (#)La “Te pui cu blondele”, “Schimb de mame”, “Nora pentru soacra (Ginere pentru socru)”, “Fata(Fetele)lui Tata” si altele, nu ar vrea Basecsu sa participe? Eu ii doresc din tot sufletul sa participe la emisiunea “Aruncati din tren”. Definitiv!
De Genus pe 22 October 2009 la 10:39 (#)@everybody: daca vine, ceea ce ma cam indoiesc, atunci puteti sa fiti convinsi ca ma voi comporta profesional. refuielile mi le rezolv altfel.
De Victor Ciutacu pe 22 October 2009 la 10:39 (#)nu,nu cred care sa vina la emisiune dl.presedinte iar unul din motive e faptul ca nu stie intrebarile cu mult inaine si altul,dar nu in cele din urma, e faptul ca nu va poate suferi cu nici un pret.il complexati pe viata!!!!!!dana
De dana pe 22 October 2009 la 10:39 (#)Eu am votat ca vine. Adica eu daca as fi candidat as veni. As lua 2-3 pastile de distonocalm, o votca ceva…dar as veni ca trebuie sa demonstrez ca-s cel mai tare din parcare. Ma fac frate cu dracu’ pana trec puntea.
De Violeta pe 22 October 2009 la 10:44 (#)Pariu ca vine?
Unul din putinele motive ramase in picioare pentru care as vota pe Traian basescu este modul aproape lipsit de orice norma a jocului prin care Antenele i-o dau la gioale mereu. Normal ca nici textul de mai sus nu face exceptie si, in spatele frumusetii cuvantului folosit, gasim calea de a lovi si acum. Numesc aici doar fraza: “[...]vă rog să-mi comunicaţi, domnule Traian Băsescu, ziua când să vă aştept în studioul Antena 2 din complexul expoziţional Romexpo. Fiindcă eu nu fac emisiuni în altă parte nici măcar de dragul dumneavoastră”. Aceeasi fraza se putea pune altfel.
Imi pare rau dle Ciutacu ca sunteti una din marile mele dezamagiri. Probabil ca nici aici nu l-ati depasit pe prezidentialul Basescu, el m-a dezamagit mult mai mult. Nu reusiti deloc sa va opriti din furia asta pe care o aveti. Nu sunteti genial, de aceea nici nu am de ce sa va scuz. Erati un oma care speram sa spuna vorbe grele si drepte. Mereu grele, din ce in ce mai putine ori drepte.
Daca va veni Basescu la emisiune sper din partea amandorura ca veti comporta ca doi gentlemeni. Sper din tot sufletul.
O zi superba
De Bogdan Radu pe 22 October 2009 la 10:49 (#)Ziceati intr-o emisiune la Sinteza zilei, ca daca TB mai are si alti consilieri ca Voinescu si Avramescu, garantat nu va castiga prezidentialele. Poate aceasta solicitare de timp la Antene este doar o provocare, sa vada care e rationamentul Dvs., ca in nici un caz, nu au adresat solicitarea departamentului respectiv, ca n-ar fi stiut ca sunteti singurul care prezentati emisiunea Vorbe Grele.
De I.I. pe 22 October 2009 la 11:00 (#)Raman la parerea ca a fost un fel de momeala aruncata sa vada daca nu cumva v-a induiosat ideea ca Presedintele vrea sa vina in emisiunea Dvs.
Cu stima.
Cand vad fanii tai ,Victore ,cum se infierbanta si auzindu-l aseara pe Badea ce tari sunteti voi ,jurnalistii de la Antene ,ma vad nevoit sa va propun vizionarea filmului Frost vs Nixon .Acolo se vede cat este de greu sa prinzi la inghesuiala un politician versat ,de categorie grea .CTP-ului ,in confruntare directa ,nu prea ia reusit .Basescu nu e totusi Nixon .Tu esti la fel de bun ca Frost ?
De contele pe 22 October 2009 la 11:01 (#)contrar a ceea ce a zis carmen mai sus, ca nu vine din lipsa de tupeu, eu cred ca tocmai tupeul in exces il va face sa vina. In plus, sunt prea multe in joc pentru a da cu piciorul asa usor unui timp de antena in plus, mai ales in casa mogulului…
De intrebator pe 22 October 2009 la 11:02 (#)Scuze pentru “ia”…
De contele pe 22 October 2009 la 11:02 (#)Eu as vrea sa il aduca si pe Boc… cred ca ar iesi cu bataie si visul tuturor televiziunilor s-ar implini… un rating MAREEEEE =)) nu ca ne-ar pasa cine va fi presedinte
De nicu pe 22 October 2009 la 11:03 (#)De tupeu nu duce lipsa. Sper ca nu l-a banuit cineva de asta…
De Razvan pe 22 October 2009 la 11:11 (#)Pacat… (apropo de faptul ca “rafuielile ti le rezolvi alta data…”) … EL (BASE) NU SCAPA NICIODATA OCAZIA DE A SE RAFUII CU ORICINE ORI-DE-CATE-ORI ARE OCAZIA…!!!! …dar ,ce-i drept , tu nu te cobori la nivelul lui…! … dar si , ce-i drept , de asta supravietuiesc SI SE INMULTESC indivizi de teapa lui si al lui Boc , pt. ca noi , astia cu mai mult bun-simt si fair-play , NE LASAM INCORSETATI IN NISTE PRINCIPII SI REGULI (scrise si nescrise…) de care lor putin-le-pasa… Nu stiu ce sa zic… , procedeaza cum crezi …., probabil ca si eu as face la fel ca tine (numa’gura-i de mine…) , dar mi-e ciuda ca ei (acesti indivizi) nu se jeneaza sa ne loveasca tot timpul “sub centura” si cu “arme” ilegale sau marsave , iar noi le raspundem cu “manusi”si “fair play”…
De Chris pe 22 October 2009 la 11:15 (#)n-are ce sa caute in turul 1. pentru turul 2 ramane de vazut, depinde cu cine va concura. atunci s-ar putea sa apara, mai ales daca vei face o sesiune de strans intrebari de la bloggeri si le va vizualiza si el pe net. dar deocamdata cred ca te va trata si pe tine si implicit pe noi cu sictir. doamne, cat as vrea sa gresesc!
De che pe 22 October 2009 la 11:16 (#)vine!la cit tupeu are ….
De gigel pe 22 October 2009 la 11:17 (#)in plus il impinge morcovul de la spate….
poate mai are vreo poezie mai recenta?sa vedem cum a evoluat dpdv literar(ceva mai popular/text manea)
daca plinge inca o data ori e senil ori e beat ori trebuie trimis la balamuc cu acte in regula!(poate fi pirnaie+balamuc?)
Tocmai ma pregateam sa-ti spun sa scoti tonomatul de la naftalina, sa-l stergi de praf si sa-l ungi ca sa functioneze mai bine dar am vazut poza ta cu el si m-am linistit.
De GEO pe 22 October 2009 la 11:19 (#)Da-le un raspuns, sa fie dom’ prezident pregatit cu fise!
Tampit motiv !
De hop si eu pe 22 October 2009 la 11:23 (#)in locul tau nu l-as primi la emisiune, mai ales daca te-a refuzat de atatea ori.
De lau pe 22 October 2009 la 11:24 (#)eu cred ca asta e doar o pastila aruncata de el ca sa demonstreze ca e dispus la confruntare directa cu dusmanul, dar n-o sa vina.
De tibi pe 22 October 2009 la 11:29 (#)Nu cred ca va veni.Dar asta are mai putina importanta.Important e faptul ca ,daca va castiga, vei fi in mare pericol de a fi arestat.Romania va deveni un stat politienesc condus de derbedeii din pd-l.Va trebui sa vorbim la telefon numai despre starea vremii si nici atunci nu vom fi siguri ca nu va interpreta cineva ca “timp urat si ploaie” e un atac la adresa iubitului conducator, iar “perturbari atmosferice” o aluzie la protuberantelor consilierei pe probleme de sex elena udrea.Ma opresc aici ca ma enerveaza numai faptul de a ma gandi la besescu.
De PREDU pe 22 October 2009 la 11:30 (#)Trebuie sa vina si sper sa raspunda sincer care a fost motivul pentru care in ultimii 5 ani m-a dezamagit profund ,dupa ce am sperat sa iesim din mizeria morala pe care comunismul a lasat-o in ,,apucaturile noastre ca popor,,.Cine imi poate readuce speranta si bucuria care am avut-o atunci cand sincer am pus stampila la presidentie pe .,,Traian Basescu,, A meritat oare acest popor, ca aceasta incredere sa-i fie luata de ,,Elena Udrea ,, de Elena Basescu de Monica Iocob ………….sa nu mai enumar figurile de trista amintere care si-au dat in petic la televizor si care ne-au jignic inteligenta cistigata la luminare in era comunista ?.
De maria pe 22 October 2009 la 11:30 (#)A meritat oare ca averea castigata prin privilegii de cei care va aduc osanale,sa calce demnitatea acestui popor in picioare? Ce faceti cu averea ?,cu cite guri mincati ?,in cate paturi dormiti noaptea ? Ce lasati pentru ,,nemurire,,? DACA ATI STI CATA INCREDERE AM AVUT IN DV-chiar daca ati facut parte din sistemul ticalosit.Acum cind se implinesc 20 de ani de speranta ,cum veniti in fata noastra ,tot acuzand si pus pe cearta.Stiti ca in ultimii 5 ani de aparitii ,in mass media, eu nu am remarcat din discursurile Dv. decat ca aduceti vesnic acuzatii unora sau altora ,ca scuzati,ba fetele ca nu au facut sau nu au dres ,ba pe fratele ,ba pe Ministrul turimului ,ba pe……si lista poate continua.
Si noua celor care am v-am votat ce ne spuneti? Ne este foame ,nu ne putem hranii cu scuze ..Ne este foame.
E de leac
Stau pe tron în baie privind cu recunoştinţă chipul trudit, cu octogenare pungi sub ochi, al Preşedintelui Dârdală. Datorită consumului exagerat de cărneturi şi fromaje selecţionate, fără pâine (că prosteşte ), am probleme cu ieşirea mare, ca mai toată plebea.
Sunt deţinătorul unui secret terapeutic care-mi va schimba viitorul. Asupra mea chipul preşedintelui are efect de purgativ instantaneu, de aceia recentul tabloul electoral al preşedintelui l-am expus vis-a-vis de oala wc, cu lăţimea pe pardoseală, şi pentru a obţine apăsarea abdominală maximă ( mă bate gândul să trec la wc-ul turcesc spre a mă poziţiona la nivelul preşedintelui).
Pricepeţi dragilor că acesta este secretul pentru care s-a căcat pe el un întreg popor. Ca în romanţa „Când te privesc mă slobozesc”.
PS Remediul : puneţi ştampila unde trebuie pe 22.11.2009 !
De MIgura Kakuru pe 22 October 2009 la 11:31 (#)Sa mergem la vot/Sa scapam de matelot.
De Dan pe 22 October 2009 la 11:34 (#)@paula pe 22 October 2009 la 2:11 am
De Cristian pe 22 October 2009 la 11:35 (#)Imi cer scuze, stiu ca Victor e seful aici dar nu ma pot abtine. Cum sa se lase cu paruiala? La cat par are cheliosul marinar … de unde paruiala?
ce perdea de ceata domnule bogdan radu!
De george pe 22 October 2009 la 11:44 (#)a, tocmai anunta unii, basescu alte declaratii. ma duc sa inchid televizorul.
stiti cite semnaturi au obtinut oamenii lui basescu, cu cravate orange, la mine pe scara (36 de apartamente)? doua!
eu nu le-am dat insa eram la intrare cind au plecat si am stat de vorba cu ei. erau dezamagiti si nu intelegeau de ce lumea nu da nici macar semnaturi pentru inscriere in cursa. le-am explicat punctul meu de vedere si le-am aratat ce magarii au facut el si pdl in domeniul la care ma pricep. la intrebarea lor naiva “dar de unde altul mai bun?” am ris si le-am spus ca oricine e mai bun decit basescu.
purtati cravata orange domnule bogdan radu?!
Victoras, nu uita sa-i aduci si o sticla… Poate o fi mai interesant.
De Mary pe 22 October 2009 la 11:47 (#)Buna ziua domnule Ciutacu,
De monica pe 22 October 2009 la 11:52 (#)Sper sa aiba curajul domnul Basescu sa vina la emisiunea dumneavoastra, ca pana acum a ales numai emisiuni unde i-au convenit interlocutorii.
Daca vine, va rog sa il intrebati dumneavostra daca are curajul si -as zice eu si tupeul, sa priveasca in ochi un copil de 14 ani care are zeci de diplome obtinute la concursurile de matematica din tara si care acum 2 ani a fost la Olimpiada Nationala de Matematica, atunci cand acesta isi doreste doar un nou calculator, putin mai performant decat cel pe care parintii lui il foloseau in facultate si pe care acestia l-au transformat si rastransformat, dar pe care nu si-l permit; parinti care sunt bugetari amandoi , care au terminat o facultate si cate doua masterate si care castiga impreuna 25 milioane pe luna. Sa raspunda dumnealui daca din acesti bani ar putea sa traiasca 5 persoane intr-o luna, la bloc, mancand modest, imbracandu-se modest, muncind serios asa cum am fost educati de parinti , dar sperand ca maine se va schimba ceva si incercand sa ii convinga pe copiii lor ca in acesta tara cu cat inveti mai mult, vei avea macar mai mult respect .Ce i-ar spune dumnealui unui copil? Sunt tare curioasa.
Va multumesc si va stimez pentru faptul ca ,de foarte multe ori in emisiunile dumneavoastra dati glas gandurilor ce ne framanta in fiecare clipa.
Monica
ok, tot ce inteleg este ca base nu e bun . asta e clar . dar ce propuneti voi !!?!??! ca pana acum tot ce aud este doar sa scapam de basescu . okay , scapam de el , than what? ce facem dupaia ? de ce sa scapam de el , sa veniti voi ,sa faceti ce?
De dlciutacu pe 22 October 2009 la 12:01 (#)Daca asta nu pierde alegerile acum, trebuie sa invete “internationala” sa o cante la primavara cand le va pierde prin alt fel de ‘referendum”. Saracia si disperarea nu iarta pe nimeni.
De alex.dumitrascu pe 22 October 2009 la 12:01 (#)@dlciutacu: daca te mai semnezi o data cu numele meu, dispari instant
De Victor Ciutacu pe 22 October 2009 la 12:02 (#)Vine,sigur vine.El nu are simpatii, antipatii ,el are doar INTERESE.Acumcă este în picaj,ar fi în stare să facă orice.
De ţuni pe 22 October 2009 la 12:05 (#)D-le Victor aţi spus că veţi adopta o atitudine profesională,să însemne oare asta că nu îi veţi pune întrebări incomode(de fapt nu întrebările sunt incomode ci răspunsurile)?
Sper că totuşi nu veţi abdica de la atitudinea intransigentă cu care ne-aţi obişnuit şi pe care o preţuim.Sper din toată inima !
Nu cred că Băsescu vrea să dea ochii (mă rog, ochiul) cu tonomatul şef. Mai degrabă spaţul de emisie îl cere pentru emisiunea lui M.Tatu. Vrea şi el să fie de 3 x preşedinte ca bătrânul edec.
De Valentin pe 22 October 2009 la 12:11 (#)Ce shukar ii sta tonomatului alaturi de tine
De Zakuska pe 22 October 2009 la 12:18 (#)Nuuu, nu vreau poluare pe toate televiziunile. Ne ajunge ca-l vedem pe clovn la Nasul si la Măruţă.
De Petrisor pe 22 October 2009 la 12:23 (#)Cine-i blonda de lângă băsească?
De Hudrea pe 22 October 2009 la 12:27 (#)Bai, poza aia ultima e de belea!!!
De Luiza pe 22 October 2009 la 12:45 (#)::)))))))))))
La cat e de turbat, n-ai sa vezi!…
De Peter pe 22 October 2009 la 12:54 (#)@alex.dumitrascu
“Cum dracu’ sa va ia pe toti finanteaza Romania chestia asta in 2010???”
Bai nene, acum dupa ce ne injurasi pe toti, nu vad de ce ti-as mai zice “domnule”.
Deci, bai nene, daca ai frustari, daca ai o problema cu economia Romaniei, daca ai problema cu cine ne-a dus in gaura imprumuturilor FMI, ia de du-te dracu’ matale labe 1, sau in fata Guvernului si racneste pana-ti crapa bojogii.
Sau ia-ti sabia invarte-o in jurul capului si du-te la vot !
“Pai tot ce pricepeti voi din economie e “cursul euro”. Da va dati cu parerea.”
Nu avem noi site in care consiliem dupa capul nostru probleme economice, dar poate noi stim mai multe despre “cursul euro” chiar si cu ce se mananca acesta si poate chiar avem o viziune asupra starii economice a tarii.
Si ne dam cu parerea ca asa vrem. E libertate de opinie.
Sau n-avem voie? Decide cine? Tu? Ha!
Ia suge tu, un corn cu lapte, daca nu ai dinti ! Si numara-mi oo-le !
De Sinzianna pe 22 October 2009 la 13:00 (#)http://www.youtube.com/watch?v=qr71ew64eLM&feature=related
poate il trimite pe Avramescu…
De Dan Maracineanu pe 22 October 2009 la 13:18 (#)numai asa nu mai intra in turul 2
Nu cred ca vine fiindca tu nu-i ridici mingea la fileu(ca Nasu`)si el de pe fundul terenului joaca mai greu.De..fumatul,beuturica…
De simcat pe 22 October 2009 la 13:32 (#)@monica: base, sa se uite in ochii unui olimpic???n-ar putea face asta nici daca n-ar fi zbanghiu. nu poti avea pretentia de la unu’ care povesteste (la deschiderea anului scolar, printre hahaituri) cum a ramas corigent. nu stie, nu vrea sa stie si nici nu il intereseaza ce inseamna valoarea unui om. ha, ha, ha!
De che pe 22 October 2009 la 13:36 (#)Daca vine, pune-i o intrebare: cand i s-o termina mandatul, daca nu-l leaga nimeni si ajunge parlamentar unicameral, i-ar place sa aiba presedinte de tara si de neam vreo clona iliesciana? Si sa-i spuna: Parlamentar Basescule, poti vota si cu doua maini, eu fac tot cum vrea muschiul din dotare-mi!
De Aldo pe 22 October 2009 la 14:10 (#)vine. Este mult prea nesimtit sa nu vina,
De Liub pe 22 October 2009 la 14:10 (#)Vei fii lider de piata Ciutacule.
E prea nebun ca sa nu vina. O sa vina macar pentru spiritul de fronda , pentru faptul ca are tupeu, ca vrea sa scuipe la Voiculescu in casa, o sa vina pentru ca sa se poata spune ca are curaj.
De UN CETETORIU DE CIUTACU pe 22 October 2009 la 15:43 (#)Maestre, as vrea sa am gura pocita, dar mi-e teama ca daca vine tot curajul asta frumos si nebunesc al matale se va intoarce de partea lui Baee, macar ca asa e romanul:” Ai vazut ba, ca s-a dus? asta inseman sa ai “cojones”. Merita sa-l mai votsam odata”
Dra repet, da dea Dumneazeu sa am eu gura pocita
Cu toate cele bune,
Un cititor de Citacu
Am raspuns “DA” la sondaj deoarece cred ca base, in goana lui pentru voturi este in stare de orice, inclusiv sa participe la emisiunile televiziunilor pe care le considera ostile. De tupeu si nesimtire stim ca nu duce lipsa. Singura mea mare speranta este sa nu-l ierti. Daca are acest curaj si tupeu, sper ca isi asuma si riscul situatiei. Succes!
De ELLA pe 22 October 2009 la 15:46 (#)Eu in locu lu Baselu n-as veni la Antene. Sa ce ? Sa incerc sa ce ? Neaa…
De PITICU pe 22 October 2009 la 16:24 (#)daca vine marinarul chior la emisiune,va rog sa-l intrebati de ce este suparat ca ceilalti s-au intalnit la Grivco ,era mai bine sa se intalneasca la un restaurant?
De maria pe 22 October 2009 la 17:12 (#)daca vine,dai 1-2 sticle de Wischi si spune tot
De nini pe 22 October 2009 la 19:18 (#)ciutacule, hai sa-ti dau niste sfaturi (nu ca ai avea nevoie!!!!!):
-te bagi cu curu-n poarta si focu’ la ei
-ai/n-ai mingea, tragi la poarta
-joci din prima, nu te complici
p.s. nu cred ca vei avea onorarea sa-l ai invitat pe THE SPECIAL ONE. Totusi, sa ai o sticla la gheata, just in chase
De SYS pe 23 October 2009 la 00:30 (#)Domnule Victor,
Sunt un om mic intr-o lume mare.. si ca toti oamenii aveam o dorint.. sa o duc bine.. sa castig la loto.. etc.Singura mea dorinta e sa fiu in locul d-voastra pentru 10 minute cand o sa vina Base in studio sa imi descarc furia care o am in mine… si am ajuns sa nu o mai suport.. de 10 minute am nevoie.. de 10 minute langa el.. e singura mea dorinta si ultima..Pentru parintii mei bunicii mei si viitori mei copii 10 minute mi-ar fi deajuns.. 10 minute langa orice politician care ne seaca in fiecare zi si isi bat joc de noi … 10 minute..
De Sergiu pe 23 October 2009 la 01:17 (#)Bre, cum adică “v-aţi depus conştient candidatura”? Conştient? În ce l-ai văzut tu conştient ca să îl bănuieşti acu’ de păcatu’ ăsta?
De Mordechai pe 23 October 2009 la 07:22 (#)Cred ca daca il veti chema va veni, pentru ca e disperat, dar eu unul, nu i-as permite sa apara la antene, pentru ca a mancat destul kkt despre voi si despre mogul si, pur si simplu nu merita sansa asta.
De ciubuc pe 23 October 2009 la 10:43 (#)@george: Nu, nu port cravata orange. Am iesit din proaspat infiintatul PD prin 90 si ceva (inainte de 96), moment in care am decis si sa ies din politica (dpdv activitate, nu si ganduri). La inceput Basescu s-a impus in ochii mei si da, am votat cu el, prin cateva atu-uri. Aceleasi atu-uri, duse la extrem, m-au facut ulterior sa revizionez ce am gandit initial despre acel Basescu (il cunosc dinainte de 89 si stiu ca avea si atunci cojones). Din pacate nu cojones fac un om pe de-a intregul, iar diplomatia, lipsa de tact si sugrumarea cu fular orange l-au facut sa cada , in ochii mei, de unde statea…
Ultima gafa monumentala a fost faptul ca a pemis fiicei lui sa candideze si s afie ajutata de Pdl. Urmatoarele gafe nici nu au mai contat. Daca il pastra pe Nica mai castiga ceva punctaj si atat.
Referitor la ce am scris: Il cunosc indirect pe dl Ciutacu de cativa ani si am fost un sprijinitor, asa cum inteleg eu sa fiu, al emisiunii sale. Mi s-a parut o schimbare in genul acestor emisiuni pana in momentul in care am realizat ca Vorbe Grele merge pe linia lui Tuca Show: cu vorbe comandate. Din pacate toate emisunile Antenelor sunt directionate in miscarea anti-Basescu, ceea ce este, dupa opinia mea, o tampenie si o injosire a individului. Banuiesc ca dl Ciutacu, cunoscandu-i un pic trecutul, are si dansul cel putin o parte din aceste sentimente, dar observand toate emisunile Antenelor descopar ca pentru un pumn de dolari toti se ploconesc la Voiculescu. Un om fata de care nu am nicio stima. Si presedinte (acum onorific) la un partid de cea mai joasa speta.
Nu am nicio stima nici fata de pedelei, niste basinosi non profesionali. Ca si Petre Roman…mereu ei vor fi esalonul 2. niciodata esalonul 1. Mereu vor fi frustrati ca nu pot ajunge prin propriile forte undeva. Ei sunt DOAR UMBRELE LUI BASESCU. De cand stim umbra este urmarea pastrarii luminii de catre sursa umbrei:)
Deci s ama exprim rezumativ:
- am votat candva cu Basescu
- mi-a placut de Vorbe Grele
- nu imi place PDL
- nu voi vota PDL vreodata
- aleg omul, nu ma intereseaza partdul
- nu agreez politica emisunilor grupului INTACT care se pozitioneaza numai contra
si inca ceva(ca refularea sa fie completa):
Nu numai ca il aveau pe Badea, au mai transformat si Radio Romantic in Radio ZU cu niste mitocani de clasa…
De Bogdan Radu pe 23 October 2009 la 10:44 (#)iti garantez ca vine
De horya pe 23 October 2009 la 12:44 (#)Lăudabilă egalitatea de şansă oferită tuturor.
De sebra pe 23 October 2009 la 14:38 (#)Mor de curiozitate să văd emisiunea asta
Asteptati de la Ciutacu sa-l “prafuiasca” pe Basescu…. Nu, “prafuiti-l” voi, singurei, in cabina de vot….
De Bidenn pe 23 October 2009 la 15:57 (#)Eu am votat ca nu va veni,deoarece emisiunea nu este cu ha-ha-uri si pentru ca prea va uraste.As dori sa vina si ma rog pt dvs sa fiti la fel de inspirat ca intotdeauna si sa-l demascati pe tiran.Ca are tupeu mare,mare de tot,o stim,dar sa stea fata in fata cu CIUTACU e prea de tot,inseamna ca n-are nimic de om in el.Doamne cat il urasc!!!
De Asztalos Floare pe 23 October 2009 la 18:29 (#)Obosescu o sa vina si trebuie desfiintat direct si fara perdea. Nu stie sa foloseasca decat santajul si manipularea. Daca ai coloana vertebrala si esti liber de orice fel de santaj poti sa i-o dai fara recul.
De Brightist pe 23 October 2009 la 18:41 (#)Sustinere maxima.
Eu zic ca vine. Ce daca zice o prostie, trage un ha ha ha si gata. la gadea a trimis ceva?
De luk pe 23 October 2009 la 18:57 (#)Domnu Victor Ciutacu,
Va rog daca se poate aceasta intrebare pentru eternul Luptator cu Coruptia si Traitul Bine:
De ce in 2008-2009 tara noatra a folosit doar %7 din fondurile care ni lea pus UE la dispozitie? DE CE ATATA INCOMPETENTA INCAT NICI DACA NI SE PUN BANII LA PICIOARE NOI SAU CEI CARE NE CONDUC NU NE INVATA SAU NE ARATA SAU NE AJUTA CUM SA FOLOSIM ACEI BANI DE CARE AVEM ATATA NEVOIE ???????????????????????
CARE E RASPUNSU DE CE AM FOLOSIT DOAR 7%?????
sunt foarte curios!!! Raspunsul meu este clar:INCOMPETENTA 100% DE LA CEI CARE NE CONDUC.. EI AU INTERES DOAR SA FURE CAT MAI MULT…
Imi fac o cruce si ma rog sa fie cineva acolo sus care ne iubeste sa ne ajute… ca altfel.. praf…
Va Multumesc
De Sergiu pe 23 October 2009 la 23:35 (#)@Bogdan Radu- subscriu la o buna parte din oservatiile dvs. , asa am gandit si eu pana la un moment dat ( sunt de moda veche: cuvantul dat si fair-play- ul sunt sfinte pt mine… pana la un punct… CAND DAU DE UN GUNOI UMAN… ) , dar cand dai de oameni FARA SCRUPULE , NU MAI AI CE CAUTA CU FINETURI…!!! Din acest motiv , desi am observat si eu tendinta vizibila antibasesciana a emisiunilor de la Antene , si desi la inceput am considerat gresita directia aleasa , mai tarziu LE-AM DAT DREPTATE…. De ce..? Pt ca am descoperit si inca descopar ,tot felul de manipulari grosolane , infecte , practicate de “scumpul” nostru presedinte si ,MAI ALES, de haita de propagandisti PDL , manipulari ( cumparari , santajuri ,excrocherii , amenitari , etc. – tot “tacamul”) care INCA AU EFECT F. “BUN” ASUPRA MARII MAJORITATI A ACESTUI POPOR ( desi unii-i “gadila” cu aprecieri de tipul: “electoratul roman s-a maturizat , gandeste profund…” …., bla… , bla…, basme pt. prosti…!!!) Realitatea e ca INCA avem un electorat infantil (nu toti,…., dar majoritatea,….) care poate fi manipulat usor , fie PE CINE SA VOTEZE…, fie SA NU VINA LA VOT…. Deci avand in vedere realitatea faptica a celor de mai sus , mi-am revizuit modul de abordare al acestor alegeri SI LE-AM DAT DREPTATE CELOR DIN GRUPUL INTACT… (strict pt cazul de fata…)!!!
De Chris pe 24 October 2009 la 00:50 (#)va veni pentru a demonstra ca ii poate sta in fata lui Victor Ciutacu iar el este Zeus.imi pare rau ca nu voi putea vedea insa sper sa pot gasi o inregistrare ceva pe undeva.oricum,mult succes indiferent de situatie pt ca te va ataca,daca nu vine,pe la alte posturi,e in stil basescian.va face un hahait doua,apoi un mijto,doua ca sa demonstreze el cine era seful si ca nu el e problema ci tu esti cel mic si rau.sper sa vina.
De denis pe 24 October 2009 la 18:07 (#)Nu va veni ca Victor Ciutacu nu-l pupa in c*r si asa ca n-are de ce sa vina. Oricum daca gresesc si va veni sa nu patesti dle Ciutacu la fel ca si colegul de face emisiunea ProVest (imi scapa acu numele) cand a fost atentionat ca ii vorbeste urat “sefului statului” atunci cand acesta ii amintea ba promisiunile din campanie, ba “planurile” externe marete dar esuate.
De bogdan pe 24 October 2009 la 18:21 (#)Va salut Dl. Ciutacu, am cam lipsit, insa v-am urmarit cand am putut emisiunile (in direct sau reluare). Parerea mea este ca dl. Basescu va veni in emisiune.
De yannis pe 24 October 2009 la 20:27 (#)P.S: De acord cu comentariul tau de mai sus referitor la rafuieli, esti diplomat si profesionist. Bravo!
hal de purtator de vorbe, sever asta : “cu consideratie”
De aaa pe 25 October 2009 la 08:26 (#)Daca vine!?
De Puiu pe 26 October 2009 la 00:01 (#)Este asemenea situatiei in care Geoana ar fi acceptat sa fie prim ministrul lui Basescu; daca Geoana ar fi iesit si ar fi spus: ” accept cu placere; functia de sef al guvernului este una mult mai puternica din punct de vedere executiv; ati vazut ca s-a descurcat si Tariceanu!?” cate puncte ar fi facut? Da’ Geona e…prostanac si asta e bine pentru Crin…
Cu siguranta va veni !! Poate cu un sacou de pe TEIMBRAC.ro ?
De Elena Bravu pe 26 October 2009 la 00:23 (#)O sa vina de venit Ciutacule, dar cu o conditie: sa-i pui vodca in paharul pentru apa de pe masa…
De jonix pe 26 October 2009 la 04:11 (#)NU CRED CA VINE BASE LA VORBE GRLE!
De vivianne1 pe 26 October 2009 la 11:27 (#)Cat mi-as dori sa vina,dar doar daca ne promiti ca vei face ceea ce asteptam toti:sa il pui la punct si sa ii demonstrezi ca mai sunt in Romanica oameni pe care nu ii poate manevra!Abia astept!!!!!
De Raluca pe 26 October 2009 la 14:18 (#)Nu cred ca o sa vina pentru ca nu o sa poti sa il intrebi pe Base 1 ora, cu toata bunavointa, doar despre vreme (e clar ca orice alt subiect devine ori inconfortabil ori jenant pentru el – sa fim seriosi)… Avramescu s-a facut deja de cacao la sinteza, daca vine si Base la tine se dribleaza de unul singur de niste procente…
De Razvan pe 26 October 2009 la 14:45 (#)Victore, eu zic ca nu vine(desi chiar mi-as dori)….n-are tupeu.E ingrozit de cativa adevarati realizatori, moderatori.Lasa-l la Nasul….acolo e ca acasa.
De ovidiu pe 26 October 2009 la 21:17 (#)Da, vine. Si la despartire o sa-ti spuna cu glas sfatos, dar plin de sumbre prevestiri: “Victoras, ai grija de copii!” Parca si aud motorul si palele elicei helicopterului. He, he, he…
De gigi_praf pe 27 October 2009 la 01:02 (#)Nu vine baselu. Pe asta nu il mai tin nervii sa il intrebi ceva. El vorbeste si raspunde doar la intrebarile pe care le scorneste cerebelul sau imbibat.
Daca iese iar vand tot ce am si plec in lume sa imi caut norocul, desi la 40 de ani parca nu iti mai vine.
Clip electoral basescu pentru romania http://kawasaki07.wordpress.com/2009/10/25/clip-electoral-traian-basescu-basescu-pentru-romania/
De Anti baselu pe 27 October 2009 la 07:48 (#)Vine? sau nu Vine? se mai gandeste 5 MINUTE.
De Sorin pe 28 October 2009 la 21:02 (#)Base o fi oricum dar nu-i prost. Stie foarte bine ca n-are ce sa caute le tine in emisiune. Nu se “arunca” decat in lupte pe care stie ca le poate castiga
. (Sau cum e cazul Nasul-ului din B1, care sunt castigate dinainte…)
De iiordachescu pe 29 October 2009 la 15:30 (#)@Chris: da, aveti dreptate. Este motivul pentru care inca mai citesc http://www.ciutacu.ro
Si daca intelege ce vreau sa spun dl Ciutacu atunci , sper, va zambi un pic
De Bogdan Radu pe 5 November 2009 la 14:38 (#)@all: Cred ca un basescu la Vorbe grele inseamna rating de 30%.
Ce cauta Patriciu la TV la Vantu ? S-au unit mogulii in propaganda lor murdara ? Dece fabrica Patriciu asemenea falsuri ordinare ? Dece nu este crezut cetateanul care este la un metru distanta de copil in film si care a confirmat la realitatea TV ca nu a fost nici un contact intre Basescu si copil ?
De Alexandru pe 27 November 2009 la 00:03 (#)I-l credeti pe Patriciu ? Pacat ca jurnalisti de elita din cele doua televiziuni i-si vand demnitatea pentru un pumn de lei. Rusine sa va fie.
Este multa, multa ura si cred ca sunteti fericiti cu totii de se se intampla acum. Ce fel de specie mai suntem noi romanii?
De cristiana pe 29 November 2009 la 21:15 (#)Adaugă Comentariu!