Urbane, ia declaraţia mea de interese!
De: Victor Ciutacu - Categoria: Ce-mi provoaca scarba, Rezervaţia cu imbeciliSenatorul PD-L Iulian Urban, singurul spammer amendat de autorităţile din .ro pe care-l ştiu, consideră necesar ca toţi ziariştii să depună declaraţii de interese. Cică nu poţi să comentezi trebile ţării dacă nu ştie Macovei de la ANI la ce firme eşti tu pă interes. Sigur că n-o face de capul lui şi că amendamentul senatorului se înscrie în acţiunea concertată de castrare a media, dar, ca să n-avem vorbe la proces, îmi înşir eu preventiv, în ordinea numerelor de pe tricouri şi pă sistem turbo, interesele.
1. Nu deţin participaţiuni în vreo societate comercială şi nu-s persoană fizică autorizată. Nici n-am de gând. Sunt aşa leneş şi delăsător, încât nici cupoanele primite prin graţia lu nea Nicu Văcăroiu nu m-am ostenit să le schimb în acţiuni.
2. Interesul meu primordial este să nu mai fim conduşi de manelişti, curve, beţivi, analfabeţi, hoţi, impostori, farsori şi escroci. Cine răspunde pentru încălcarea flagrantă a lui?
3. Alt interes de-al meu e ca, în clipele când îmi calcă pedeliştii pragul studioului, să nu mai turuie ca morile stricate de pe notiţele primite pe mail de la biroul de presă? Răspunde cineva că-mi enervează telespectatorii şi schimbă canalul?
4. M-ar interesa, cu titlu de inventar, ca, la 20 de ani de la Revoluţia anticomunistă, să nu mai primesc lecţii de anticomunism de la activiştii regimului comunist şi să nu mai facă preşedintele României generali toate scursurile securiste care-i cunosc trecutul. Dat fiind că şi interesele mele pe partea comunisto-securistă sunt călcate-n picioare, vreau să ştiu ce sancţiuni vor primi cei responsabili pentru asta.
Acestea fiind spuse, nutrind speranţa că senatorul-spammer va aprecia deplina mea transparenţă, declar, scriu, mi-asum, semnez şi aştept răspunsul lui.
UPDATE: CTP se declară de acord. OK, să înceapă el şi să ne spună câţi bani a făcut/împărţit cu Chireac până să-l lucreze şi să-l dea Sârbu afară. Şi Cristoiu salută înţeleapta decizie a partidului. E o obişnuinţă mai veche. Întrebarea mea e dac-o semnează cu pseudoniomul de succes Coroiu


106 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Cred ca Urban va aprecia rapiditatea ta :))
De Anca Bundaru pe 2 February 2010 la 1:45 pm (#)Subscriu la interesul de la punctul 2 !
De [D][S][N] pe 2 February 2010 la 1:49 pm (#)Nu prea înţeleg această măsură administrativă destinată mediului economic privat… Şi parcă individul se dă drept jurist?! Şi-apoi, cine-ar trebui să facă asta? Cumva şi bloggerii portocalii? Inlcusiv ăia care-au luat bani în ultimele campanii electorale? Şi cei ce-au scris “de bine” de Roşia Montană?
De Peter pe 2 February 2010 la 1:59 pm (#)S-o facă la TVR şi la SRR, că doar tutele ălea-au mai rămas la stat!
Rezonez cu punctele 2 si 4.
De Dan pe 2 February 2010 la 2:12 pm (#)S-o ales senator la 33 de ani si i s-o umlat fasolea la burtica. Trebe sa pirtiie si el in ton cu supremu’.
De shogunu' pe 2 February 2010 la 2:13 pm (#)Mai interesanta este propunerea lui Tariceanu (aia cu ridicarea imunitatii prezidentului).
Care oare vor fi macar luate la povestit?
Cred ca aia pe care scrie pedeleu’.
Banzai!
Pas cu pas, plosnitele devin tot mai tupeiste si mai acaparatoare! Multi nici nu-si dau seama de felul in care serpeste, parsiv si obraznic, ni se incalca tot mai multe libertati sau/si drepturi. Si faptul ca si cei ce i-au votat vor suferi, nu ma consoleaza. Ei merita, noi ceilalti nu!
De alien pe 2 February 2010 la 2:15 pm (#)La punctul 2, ai omis sa treci si criminali. Vezi cazul Mihalache!Blogul lui urban incita periodic la otraviri ale animalelor a caror ‘vina’ e ca s-au nascut intr-o tara populata de multi ‘oameni’ ‘civilizati’. Sper ca veti reusi sa faceti fata presiunilor (ramanand presa, sau o parte a ei, libera)si se vor realiza anchete prin care sa fie demascat acest individ urban. Succes!
De Mar pe 2 February 2010 la 2:17 pm (#)si totusi cazurile chireac? tinu? rosca stanescu? imi e greu sa ma uit in gura lui chireac sau rosca stanescu. foarte greu.
De mojicu pe 2 February 2010 la 2:20 pm (#)Clarificari:
De korbul pe 2 February 2010 la 2:22 pm (#)1. ai actiuni pe la o SIFA(o)narie de bani, deoarece automat intri la ei, daca nu optezi, adica pe atunci cind a fost cazul.
Deci te incadrezi la FALS in declaratii publice.
2.atit timp cit astia se organizeaza si sunt eficienti in recolta de voturi de la popor, pretentiile tale nu au drept de transhumanta in realitatea Romaniei de azi
3. la tonomatul violet, chiar daca am dori sa te ajutam, nu ne bagam, face parte din imperiul ciutacesc si decizi ce si cum.
4. ii incalci un drept si o “obligatie” de tovarasi de arme, a presedintelui si nu e constitutional sa te opui pixului/ pixelurilor intiului dregator.
Lipseste din declaratie pixul si microfonul din dotare, ceea ce e o scapare fff grava.
In rest esti normal. Sa ne traiesti ca ne mai si trebuiesti.
Bataie de joc la adresa jurnalistilor. Rusine pdl-istilor!
De Tănase Ciprian pe 2 February 2010 la 2:23 pm (#)are un nume predestinat sa faca curat, deci la gunoi!
De loredana pe 2 February 2010 la 2:27 pm (#)Cred că portocaliii vor să vadă până unde pot merge cu noi, cu ţara asta. Cu siguranţă că unii dintre cei vizaţi au demonstrat, deja, că pot merge până la CEDO şi alte organisme internaţionale, şi nu degeaba, ci să şi câştige.
Problema e că, până câştigă unii ce câştigă, răul se va fi produs deja, deoarece acest popor este un izvor nesecat de naivitate/prostie, fiind în stare să legitimeze aproape orice elucubraţie portocalie(o fi ” Aleluia” de vină, nu ştiu). Dacă mă gândesc bine, sunt destui… şi… şi… care ar găsi potrivit să se dea o lege pentru ca jurnaliştii obraznici să nu mai fie atât de lipsiţi de respect faţă de PREŞEDINTELE ţării. Tot din…respect am scris şi eu cu majuscule respectivul cuvânt.
Punctele de suspensie de mai sus înlocuiesc, de asemenea, unele adjective care demonstrează înalta mea consideraţie faţă de inteligenţa unor concetăţeni.
P.S. Mi-a plăcut foarte mult conţinutul punctului 3.
De violet pe 2 February 2010 la 2:32 pm (#)Au timp de tot felu de tampeni numai de problemele oamenilor de rand nu au.
De gina pe 2 February 2010 la 2:32 pm (#)Au bani pentru toate mofturile lor, dar pentru noi au criza……..
Noi suntem de vina ca nu iesim sa spunem ca asa nu se mai poate, degeaba spun 2,3 oameni la tv ca nu e bine aia ca nu e binea cealalta…….ne ia pe toti de prosti, dar de ce sa suferim noi atat pentru ca 5 mil care au votat asa? noi ceilalti ai cui suntem ? a-si vre sa plec, dar nu stiu unde, mie frica de necunoscut, dar daca mai raman aici sfarsesc prin a-mi taia venele……
Eu propun să dea toata lumea declaraţii de interese, fiindcă numai aşa putem afla:
De gaboss pe 2 February 2010 la 2:32 pm (#)- Adevărul despre Revoluţie - cine-a tras în noi după 22 sigur şi-a făcut firmă înainte de 92 şi după 2002 - soto!
- Cine e de dreapta - ceilalţi sunt comunişti ascunşi în dulap şi trebuie stârpiţi.
- Unde e Elodia - sigur vom afla că este acţionar la 200 de firme şi la Fondul Proprietatea
- Cine e proprietarul internetului - clar mogulii sunt băgaţi în chestia asta…
cum dom`le,pai asta nu-i luptator impotriva sistemului si a vaccinului,pt ca e produs tot de sistem? ejnebun ?! cum sa vrea el sufocarea presei ? cred ca atitudinea ta e rau-voitoare si esti omul sistemului…si acum te zbati in chinuri pt ca iti va iesi la vedere off shore-urile (sau cum s-or scrie) prin care primesti bani grei de la voiculescu. d`aia te iei tu de urban…asa de suburban !
De 1q pe 2 February 2010 la 2:37 pm (#)Dupa ce a vazut bannerul violet, Urban cred ca-i sedus de ale tale discutii cum e Huidu!
De Ionut pe 2 February 2010 la 2:41 pm (#)sa zicem ca sunt de acord cu cele declarate mai sus DAR cu fostii securesti de tip sorin rosca stanescu cum ramane ? …si cati ca ei…?
De maldive pe 2 February 2010 la 2:44 pm (#)P.S.- la pct.3 : si PSD-isti sunt la fel de enervanti,pe bune !
Victor, sunt porc ordinar, care si-a facut mica lui firma de media. Sa inteleg ca voi fi spamat pana la moarte de pe serverele ANI?
De valentin pe 2 February 2010 la 2:44 pm (#)Ce repede v-ati simtit jurnalist domnule Ciutacu! Mai usor, mai usor… ca avem nume(re) grele in domeniu: DD-jurnalistu’ Poporului, Pora, MbelaB1, Coroiu, eheeee lista e asa lunga, mai e mult pana la Victor Ciutacu. Asta daca tot vorbim de ordinea nume(relor) de pe tricou.
De zdringhi_zdringhi pe 2 February 2010 la 2:47 pm (#)ahahaha s-a strâmbat Aleodor si la asta .
De bot de bot pe 2 February 2010 la 2:48 pm (#)Zii sa puna ceasu sa sune doarme pe el.
Spiritul în care au fost create normele legale cu privire la declaraţiile de avere şi decaraţiile de interese este acela de a se crea o cât mai profundă transparenţă cu privire la averile şi interesele celor care vin într-un fel sau altul în contact cu banul public, fie ei aleşi sau numiţi în funcţii de demnitate publică, funcţionari publici sau alte categorii de personal plătite cu bani de la buget. Jurnaliştii nu au nicio legătură cu aceste categorii! Ceea ce încearcă să facă senatorul portocaliu Iulian Urban, primul spammer al ţării, se circumscrie în sfera tentativelor de limitare a dreptului la liberă exprimare şi este în esenţa sa un atentat clar la democraţie care trebuie sancţionat ca atare!
De Another pe 2 February 2010 la 2:53 pm (#)eu cred că BOUreanu îi scrie textele ăstuia
De RaSpo.ro pe 2 February 2010 la 2:55 pm (#)=)))
subscriu la punctul 2.cer referendum ptr punctul”2″.(sa vedem daca are badea dreptate:e tzara lor sau poate totusi:NU!)
De nk pe 2 February 2010 la 2:56 pm (#)Gata,le-au rezolvat pe toate,ramasesera jurnalistii.Pe cand obligativitatea fiecarui cetatean de-a trage la vedere in purtatorii de pix???
De gabriel toma pe 2 February 2010 la 3:00 pm (#)A fost odata ca niciodata…
Suna telefonu’, raspunde secretara:
-Alo, de la ANI suntem, avem o nelamurire cu o declaratie de avere a domnului senator N.M., de prin anul 2004 !!!
-Spuneti va rog, cu ce va ajutam ?
-Scrie aici ca a primit bani de la ATOP, ce este ATOP-ul ?
- Este Autoritatea Teritoriala de Ordine Publica, e un fel de comisie sub tutela Consiliului Judetean.
-Deci a lucrat la Consiliul Judetean…
-Nu doamna, in anul acela era prefect, iar in calitate de prefect era membru al ATOP.
-Deci a lucrat la Consiliul Judetean…
-V-am spus ca era prefectul judetului…
-Si lucra si la prefectura ?
-Nu doamna, primea indemnizatie de sedinta…
-Si nu trebuia sa ii faceti contract de munca ?
-Nu doamna,gasiti pe site regulamentul de functionare al ATOP-ului…trebuie sa cititi ca sa intelegeti…
-Pe care site ?
-Pe site-ul Consiliului…
etc. etc. etc……
P.S.
De Alexandru Haralambie pe 2 February 2010 la 3:01 pm (#)Daca e cineva interesat de unde stiu de conversatia aceasta, am auzit-o dimineata in tramvai… din nefericire era aglomeratie si nu m-am putut intoarce sa vad cum arata persoana care povestea…
Ei, pedelistii astia-s geniali! Sefii din Bucovina vor sa-i faca statuie de gheata Lenutei, pentru investitiile in zona natala a mamei ei. Clujenii ar trebui sa-i faca o statuie lui Boc pentru ca a dus banutii la Turda ,intr-o pestera turistica.Macovei sa-i faca o statuie lui Urban,dupa ce-l intreaba cum sta dumnealui cu declaratiile de interese, mai ales ca primeste bani de la stat si nu de la “privati”.
De Ioana S., Bucuresti pe 2 February 2010 la 3:07 pm (#)Domnule Ciutacu,
De Theodora pe 2 February 2010 la 3:12 pm (#)Imi este sila de tot ce se intampla. Ma apuca disperarea cand vad cum stam noi, cei 5 milioane care nu l-am votat pe Basescu, si acceptam senin sa ne calce astia in picioare.Asta nu mai este rabdare este altceva dar din respect pentru dumneavoastra nu o sa scriu cuvantul. De ce ii permitem noi unui “URBAN” si multor altora ca el sa ne calce in picioare?
Imi vine sa imi sterg blogul, sa inchid televizorul si sa ma mut in padure.
Cu deosebit respect
Cum iti permiti sa-l numesti spammer?!? Vrei s-o pui de un proces?
De Nevermind pe 2 February 2010 la 3:18 pm (#)In caz ca nu stiai, Urban (zis) SPAM Iulian a fost amendat pentru trimiterea de mesaje nesolicitate nu pentru SPAM. Cel putin el asa se lauda…aaa… apara.
Astept sa-mi dati liber la injuraturi si la dat de mancare pdl-ului si neamurilor lor hapsane.Nu ma mut in padure dar nici nu-i las asa usor.Ma tin sa-i sicanez si sa-i impiedic cat pot( daca are vreun efect)
De cristian pe 2 February 2010 la 3:25 pm (#)Da´de unde apar toate jegurile astea? El si-a postat averea, interesele si alte daravele?
De Iordachel Gudurau pe 2 February 2010 la 3:25 pm (#)Serveste-le-o/ targe-le-o Victore din toate pozitiile.
Gunoaiele Basescu dau in gropi, aia intra-n greva, Tariceanu cere ridicarea imunitatii Chiorului, iar nulitatea asta (ia de aci Senator)vine cu “initiative parlamentare”. De ce ma-ta nu vi tu cu ceva ce intereseaza cetateanu´si nu cu jeguri. Fir´ai al dracului de (sub)Urban…
Theodora, daca plecam in padure si nu aratam oamenilor ce se intampla, pierdem noi si copiii nostri. Ar trebui sa explicam ca BOC (adica reprezentantul executivului) nu are dreptul sa vina incaltat in Parlament (adica in legislativ) si sa ii impuna agenda de lucru; ar trebui sa aratam ca statuia de gheata a Elenei Udrea este simptomul unei boli pe care a avut-o si Elena Ceausescu (cultul personalitatii), trebuie sa explicam in asa fel incat oamenii sa inteleaga faptul ca prostiile debitate de BOC privind atragerea fondurilor europene sunt niste tampenii si dezvaluie incompetenta acestuia, etc…
De Alexandru Haralambie pe 2 February 2010 la 3:27 pm (#)Ar trebui sa facem un exercitiu de imaginatie, sa ne inchipuim spre ce ne indreptam si sa ne trezim intr-o dimineata cu toate drepturile civile suspendate, toate dintr-o data, nu pe rand…. cei care am trait vremurile in care nu le aveam le vom suporta. Ce vor face copiii nostri care nu au notiunea si nu concep cartela de zahar si ulei, painea vanduta pe baza de buletin, programul TV de 2 ore, etc…
Urban întâi a fost recuperator pentru televiziunea şi radioul de stat, pentru banii luaţi cu japca, ai sau n-ai televizor şi/sau radio la firmă, apoi a militat pentru abrogarea articolelor din hotărârile de guvern respective, care contravineau legii.

De violet pe 2 February 2010 la 3:27 pm (#)Cand auzi astfel de propuneri din partea unui deputat, te intrebi… “Cum dracu’ a ajuns asta in Parlament”???
De Sakin1985 pe 2 February 2010 la 3:31 pm (#)pt. gina
De agia pe 2 February 2010 la 3:31 pm (#)fata draga, incepe cu a invata sa scrii - putintica gramatica - apoi iti poti taia si venele …
In loc sa ceara idiotii astia diverse chestii stupide indicat ar fi sa se gandeasca la faptul ca in “declaratiile de avere” ale oamenilor de rand apare un mare minus iar prin ceea ce fac ei mai urmeaza sa fie trasa o linie verticala peste minusul asta si-o sa iasa fix o cruce.
De Marius pe 2 February 2010 la 3:37 pm (#)Nesimtire si comunism pe fata,pai maine poimaine o sa dea prin lege desfiintarea trusturilor care vorbesc urat si zeflemitor la adresa presidentului,pardon…zeului Baxecsu’.Hai sictir ma…ca incep ca Jiji,securisto-comunistilor.Incompetentilor!!!
De Robert TGV pe 2 February 2010 la 3:40 pm (#)traim inca 5 ani de mizerie…
viata politica a opozitiei e moarta. astia parca au murit subit. sa le spuna cineva ca politica se face in interesul celor multi si nu a subsidiilor guvernmanetale! ma seaca prostovanii din psd. astia nu mertia sa faca politica niciodata. fecioarele din pnl sint prea frivole sa puna mina pe par si sa altoiasca cu simt de rapsundere!
si cu ce ne-am ales? cu un rahat!
si pute al dracu de rau cind deschide gura ruralu asta!
bleah!
De Cata pe 2 February 2010 la 3:41 pm (#)Bre, se poate sa ai atata lene in tine ca nici macar cupoanele nu le-ai bagat? Tz, tz, asa ceva….La punctele 2 si 3 subscriu. Mai ales la 3: io clar schimb canalul cand vad vreun pedelic prin studio la tine, chiar de-mi esti tu drag!
De cineva pe 2 February 2010 la 3:43 pm (#)Privind la avortonii portocalii (si nu numai), incep sa am dubii ca tancurile sovietice au adus comunismul in Romania. Nuuu, totalitarismul este un proces firesc, care se manifesta la romani (si “urbani”) atunci cand ei, sau partidele lor, ajung la butoane.
De ALM pe 2 February 2010 la 3:49 pm (#)bă ce faţă are omu ăsta!
tot încerc să scriu un comentariu dar sunt blocat energetic… în timp ce am scris comentariu acesta am scrolat cred că de vreo 20 de ori să mă uit la bostanul lui…
spre deosebire de feţele alea pe care dacă le pui în spatele vagoanelor fac ca trenul să începă să se mişte încet şi să prindă viteză, ăsta ar trebui pus în staţia de sosire. Iar în staţia de plecare să se scoată “trenul din viteză”, că merge el încet.
E o adevărată faţă de poker… aşa tâmpă care nu tradează nimic….
De Horatiu C. pe 2 February 2010 la 3:51 pm (#)Cat a costat numirea in scaunul de senator daca tot e sa fim corecti?! Hai sa ne batem joc de prosti, sunt numai o tara, dupa ce terminam mergem in Caraibe ca insulele le cumparam in anii astia de criza!!!!
De nobody pe 2 February 2010 la 3:55 pm (#)@Horatiu C
Mi s-a intamplat si mie acelasi lucru.
De cineva pe 2 February 2010 la 3:56 pm (#)I se mai spune: fata de peste congelat.
Cum adica “jurnalistii AR PUTEA depune declaratii de interese?De ce atata discriminare fata de angajatii platiti din bani publici?
De I.I. pe 2 February 2010 la 3:57 pm (#)Trebuie sa depuna la Seful departamentului de resurse umane!!!Si daca cumva fac fals in declaratii de interese sa fie deferiti Parchetului ICCJ pentru cercetari!!!
Pai dansii nu sunt egali cu demnitarii, manelistii, interlopii in fata legii?
Toate le-am avut pana acum, numai asta ne-a mai lipsit, drept cireasa pe tort!!!
Stimate Domnule Ciutacu, raspunsul D.vs este exceptionalla propunerea lui Iulian Urban -al cui purtator de cuvant o fi-. M-a uns la suflet! Oare cati mai sunt ca Dumneavoastra? Sper ca din zi in zi vor fi mai multi, pentruca numai asa mai speram la ceva in ROMANIA noastra.Exceptional!!!!
De Lisacoschi Eduard pe 2 February 2010 la 3:59 pm (#)Nu ştiu de ce te-ai obosit să răspunzi la un spamm. Păi tot ce scot pedeleii nu-s decât spamm-uri, de fapt ei înşişi sunt nişte spamm-uri printre oameni. Io-te, aşa la o chestie, dacă se fac în toamnă anticipate, şi vor fi, cred că nu ia nici 10 procente.
De gogu pe 2 February 2010 la 4:03 pm (#)Asta a ajuns in senat pe principiul “Da-mi Doamne ce n-am avut si ma mir ce m-a gasit”. Ar fi foarte interesant de vazut firmele lui (si nu sunt putine) cu cine are contracte daca tot discutam de interese.
De zombie pe 2 February 2010 la 4:18 pm (#)@ Horatiu C.
De [D][S][N] pe 2 February 2010 la 4:18 pm (#)Fata de poker n-are nicio legatura cu tampenia !
ce gay devine tara asta.
De arch pe 2 February 2010 la 4:22 pm (#)Subscriu la punctul 2 dar pentru asta mass media trebuie sa faca emisiuni in care aceste categorii sa aiba access doar 1%. In categoria manelistilor intra serviciile de securitate, aleea modrogan, cotrocenii si baronii locali rosu-portocaliu-violeti care imping tara catre o dictatura mai rea decit cea a anilor 1950-1989. Suntem in UE. De ce nu informam si celelalte tarii membre despre dictatura SS-ista de la noi din tara.
De Crocodilul pe 2 February 2010 la 4:31 pm (#)Citez din Guşă “Am o parere buna despre oamenii cu chelie, cu conditia ca aceasta sa fie dublata de inteligenta” Se pare că în cazul de faţă chelia nu este dublată de inteligenţă şi e mai mult un mit urban.
De Balauru pe 2 February 2010 la 4:35 pm (#)2, 3 si 4 le-am putea introduce intr-o eventuala platforma program a Imperiului Ciutacesc. da, 3 e foarte importanta, la orice emisiune schimb canalul daca apare vreo fata de pedelacheu. chiar si la gabi firea. sorry…
De che pe 2 February 2010 la 5:07 pm (#)Eu am o declaraţie de neatârnare, fermă, natural-obelistică:
De iulian n. pe 2 February 2010 la 5:09 pm (#)Genu’ asta de pupinbasesti e un exemplu ca nu e sigura vindecarea Romaniei doar prin “uscarea” generatiilor de activisti si securisti. Ce naste din pupincurist - basesc pupa ! P.S.: Are si un “c” - lipsa, in nume
De Laurentiu pe 2 February 2010 la 5:19 pm (#)Off topic,
De cineva pe 2 February 2010 la 5:22 pm (#)Ma uit la teveu si imi pica fata: in spatele bocului care batea campii cu gratie la ministerul muncii, muta purtatoare de vorbe (care statea in spatele lui) radea de-i sarea cojocul de pe ea! De ce dracu radea? Si-a dat seama ca seful ei e tampit sau e si ea la categoria “3 femei care au ceva in cap”?
@Alexandru Haralambie
De Theodora pe 2 February 2010 la 5:36 pm (#)Tu ai dreptate. Dar am momente cand cedez nervos.Am blog din septembrie 2009 si in toata perioada asta am incercat sa le spun oamenilor sa nu cedeze, sa lupte pentru drepturile lor, sa nu se lase calcati in picioare. Cu dipsperare vad ca nu se intampla nimic bun. Ei isi vad de treaba lor si noi de necazurile noastre.Stam si rabdam.Pana cand? Ce trebuie sa se intample ca sa ne schimbam in bine?
da jurnalistii sunt toti formatori de opinie? ca numai aia trebuie sa depune declaratia. da aia ce isi expun parerile pe vrun blog (nu comentatorii) pe net, sunt jurnalisti?
De smoker pe 2 February 2010 la 5:47 pm (#)poate domnul urban ar trebui sa munceasca la actualizarea legislatiei. la ultima verificare,legislativ, calculatorul inca era din ala din anii 80. apropo, ti-ai placat peretii cu plumb, si ai covor de cauciuc special contra campurilor electromagnetice?
1.Subscriu la puctul 2 al declaratiei de interese a lui Victor Ciutacu
De bocitor cinic cu puradel musuman de botezat pe 2 February 2010 la 6:05 pm (#)2.Problema e ca nici eu, nici dl.Ciutacu, nici ceilalti care-au subscris interesului nr.2 n-o sa ne vedem vreodata cu interesu’satisfacut deoarece Rromania pare sa nu mai fie nici macar a urmasilor urmasilor nostrii ci exclusiv doar a beizadelelor,cumatrilor si nepotilor lor.
3.Asigur,prin proprie experienta personala,in special pe cei care inca se mai simt in puteri si nu au familii grele de dus in tara,ca in circumstantele actuale e preferabil exilul.Mai bine risti si daca e sa n-ai noroc din prima mai rupi si boschetii, dar macar iti raman sperante intemeiate intr-o viata normala.Cine isi pastreaza cumpatul,e cinstit si munceste nu se poate sa nu-si gaseasca rostul.Acest indemn nu e adresat celor care vin in vest temporar la capsuni sau sa dea o tura sa vada cum e.
Cred cu tărie că Cristoiu (că tot îi place lui CĂ CARE) a fost atins grav de bolboroselile lui Aliodor. De fapt, e knock-out, dar se încăpăţânează să se producă de-acolo, de jos.
De violet pe 2 February 2010 la 6:27 pm (#)O astfel de recipisa se poate completa destul de rapid cu un mare “MA DECLAR NEINTERESA(N)T”.
De roberto pe 2 February 2010 la 6:29 pm (#)Sunt o gramada de indivizi care lucreaza in presa si care se ocupa cu afaceri gen Chiriac , Stanescu ( nu ma refer la cele cu STS-ul sau asemenea ) . Presa are fata (ne)-vazuta care se ocupa cu trafic de influenta ,santaj etc . Pentru ei trebuie sa existe asemenea prevederi .
De Anton pe 2 February 2010 la 6:40 pm (#)@Anton: pentru santaj si trafic de influenta exista procuratura. declaratiile de interese se depun de catre persoanele care ocupa functii publice
De Victor Ciutacu pe 2 February 2010 la 6:42 pm (#)E mare agitatie cu declaratia asta de interese.Ion Cristoiu considera ca aceste declaratii vor contribui la imbunatatirea imaginii presei.In urma acestor declaratii Presedintele Portocaliu probabil ca nu se va mai lua de presa!!!Si apoi daca si Tolontan sustine ca e un lucru bun,cu amendamentul ca se se ocupe E. Udrea de problema aceasta, atunci D-l Ciutacu si ceilalti formatori de opinie trebuie sa fie si mai “transparenti” in transmiterea informatiilor catre cititori.
De I.I. pe 2 February 2010 la 6:51 pm (#)Imaginea presei e în funcţie de persoana pe care o evaluezi. Nu sunt toţi jurnaliştii la pachet.
Cine are cap să judece, judecă. Cine îl are în dotare doar pentru a nu-i ploua în gât, va continua să pună botul la toate inepţiile pe care le vor mai scoate portocaliii.
Oricât ai fi de optimist, chiar că te cuprinde deznădejdea!
CUM E POSIBIL SĂ SE ÎNCERCE A SE EXPLICA O ASEMENEA ABERAŢIE???? Cât de cretini ne cred ăştia?
De violet pe 2 February 2010 la 7:04 pm (#)demascati d-le Ciutacu trecutul comunist a lui beasescu,boc,videanu, berceanu etc.
am auzit de o NOUA ORDINE SOCIALA INFIINTATA I ANII ‘90 DE NASTASE,ROMAN @COMPANY?
De delia pe 2 February 2010 la 7:11 pm (#)POATE IMI DATI MAI MULTE INFORMATII CLARE.
multumesc anticipat
Coane Victore, da’ dacă mata lucrezi la privat (în cazu’ ăsta la mogul), ce-l doare pă preacinstitu’ senator de interesele la presă. Da’ mămica preacinstitului senator, ce interese are? Să-şi depuie declaraţia!!!
De C. Bojan pe 2 February 2010 la 7:23 pm (#)@Balauru: observatia lui Gusa i se potriveste de minune lui insusi. nu de bine, insa…
De brazvan pe 2 February 2010 la 7:24 pm (#)cati ani are nasparliu asta? spera sa-l bage si pe el in seama un boschetar din pdl, sa-i aprecieze inteligentza cu vre-un post pe undeva. un job are sigur: lingau cu limba moale pe linga inaltul cur .cu fata ai de ora-nchiderii iese pe starda?! ba da ce tupeu de nesimtit are jegosu’. iar daca ctp si cristoiu saluta asa idiotenie insemna ca au limba plina de par de la base din … . ei nu mai trebuie sa declare ce interese au ca se vede . acum un an nea cristoiu il lua pe base-n …. si acum il linge-n c.. . cum se mai transforma omul (dupa interese). daca tot sint atatea servicii de spionaj/contraspionaj (sie , tie, mie, lui, …)ce draq mai vrea si fraeru’ asta, ca aia sa nu mai aiba ce sa studieze?lasa sa-si merite banul (care e oricum dat pe o munca in folosul unor f putini oameni(base, udrea,…) si nu a romaniei). bottom line : sa zica el pe care vrea sa-l linga primul.
De Liviu pe 2 February 2010 la 7:42 pm (#)1. N-ati schimbat cupoanele lu’ Vacaroiu??? Naspa! Inseamna ca m-am harnicit de pomana; ‘geaba m-a’nvatat cineva sa ma uit pe SIF-uri, pr bursa cica…tot un dreaq, ma uit ca mata-n calendar!:(
De nume_necesar pe 2 February 2010 la 8:31 pm (#)2. Subscriu! Din pacate cica nu-i prioritate nationala ca aia cu unicameralu’
3. :))) Corect! Eu mi’s una din “schimbatoare”!
4. Aici aveti de asteptat.
In concluzie???
Cand vine oratania asta cu raspunsul la solicitarea d-voastra, poate da si mie cineva un beep, in general sunt recunoscatoare.
Ha ha! Cat despre declaratia de avere a susnumitului..probabil, dau cu parerea personala, are si asta naishpe specimene de semnaturi ca mandra Lentzi!
Dar si “baietii” sau “fatucile” care lucreaza sub acoperire in media, unde depun declaratia de interese ? La ca servicii ?
De Mihai R pe 2 February 2010 la 8:44 pm (#)Dividentele (diferenta dela salariu la solda) de unde le ridica si cui le raporteaza ? La ANI, la Urban&Asociatii, la PD-L ??
Mizerabilii……………..UN JURNALIST ARE MENIREA DE A INFORMA SI COMENTA ORICE SUBIECT CARE I SE PARE INTERSANT DIN PUNCT DE VEDERE JURNALISTIC ORIUNDE IN LUMEA DEMOCRATICA ,NU????….. SPUNANDU-SE CA ROMANIA ESTE O TARA DEMOCRATICAAAAAAAA ,VOI DIN BREASLA POLITICULUI SUNTE-TI OBLIGATI SA MUNCITI SI SA DATI SOCOTALA IN FATA POPORULUI,DE CINE SUNTE-TI PLATITI MIZERABILI POLITICIENI??DE UNDE FURATI??DE UNDE DATI LEGI SI ORDONANTE IDIOATE?DIN CASA SI VISTERIA POPORULUI ,DIN BANII CETATENILORRRRRRRRRRRRR ,
De aysa pe 2 February 2010 la 8:46 pm (#)Jurnalistii, tampiti politicieni NU SUNT PLATITI DIN BANI PLUBICI,nu au de ce sa dea publicitatii nimic din bunurile mobile si imobile ,conturi etc VOI DA ,insa ,,,mintiti cu nonsalanta care va carecterizeaza despre averile fabuloase ,conturile din Elvetia,Gibraltar,SUA etc etc,case etc etc nu spune-ti aproape nimic ,cand vine vorba se instaleaza amnezia ,saracutii de voi…
De aysa pe 2 February 2010 la 8:55 pm (#)E super idea! Intr-un fel e bine ca un Bogban Chiriac si un Florin Calinescu “cica nu o sa mai aiba afaceri profitabile cu statu” . In schimb m-ar interesa declaratia de interes a politistilori din judetul Satu Mare! In special celor care protejeaza traficul si traficantii de tigari. La fel de mult vreau sa aflu declaratia de interes a politistilori de frontiera care la fel de bine protejeaza traficul si traficantii de tigari. Exista cazuri cand politistii au trimis pe traficantul de tigari in Ucraina dupa tigari ca poata sa ceara taxa de protectie de la traficantul respectiv. In caz de nu executa ordinul, la urmatorul drum traficantul este prins de politistii de frontiera!
De Horvath Brigitta pe 2 February 2010 la 9:02 pm (#)Sefii Politiei de Frontiera la nivel judetean, domnul Maxim si Giurea incaseaza de la traficanti intre 3000 si 5000 de euro lunar fiecare! E aici nu trebe declaratie de interes? Al cui interes reprezinta politai si politia de frontiera???
Cum incearca cineva sa reglementeze (in toti cei 20 de ani) sherparia din presa noastra,cum incep sa se tavaleasca fredonand placa cu libertatea presei.
De Autoreglementare pe 2 February 2010 la 9:37 pm (#)Initiativa lu’ baiatul asta trebuie sa fie un pretext sau macar un punct de plecare serios pentru breasla,pentru autoreglementare.
Personal cred ca trebuie sa existe un for intern in presa,populat cu oameni recunoscuti si nepatati,daca se poate,din breasla si care sa “elibereze” o patalama dupa un examen pentru cine se vrea jurnalist.
Ex:avocati,doctori,etc…nu esti recunoscut de breasla,nu existi.
Nu mai ai loc de mercenari si de amante isterice in presa noastra.
In baza declaratieei de interese precum si a informatiilor si documentelor transmise de institutiile competente rezulta ca Victor Ciutacu a beneficiat in calitate de blogger, in perioada 1 ianuarie- 31 decembrie 2009 de un milion de vizitatori pe blog si a obtinut o indemnizatie neta de 1000000 de felicitari. Dumnealui detine niste cupoane pe care urmeaza sa le transforme in actiuni, deci va fi actionar azi maine.Pazea!!!!
De I.I. pe 2 February 2010 la 9:48 pm (#)mi se pare mie sau asta are ochii violeti? senatoru spam, ce bine suna
imi place mult punctu 2,
oricum cred ca vom ave in curand o nunta eba & sida cu nasie mondialu & cocos, asta de dragu regasirilor europene in mondializare asa si cu punere in scena la oteveu avand ca solista pe roxy manelista si restu…
sa vedem daca or arunca cu bani ca aia in caldarea popii si la nunta
cred ca prezenta va fi asigurata cu cei din punctul 2 de care tarisoara nu duce lipsa, ba pe la Hunedoara a mai aparut si un criminal din amor tot vice pedeleu, asta va incheia lista marinelului
ba, da asa m am saturat de statu asta marinelisto marinaresc, am auzit ca prin Europa sunt joburi bine platite, tot mai des gandesc sa trec granita…
cat despre punctul 4 apai ala nu se aplica, is pre multi si pre incuibati iar lectiile lor si le tin la cei de la punctul 2 care is majoritari, din nefericire nationala a celor ce au dus la irefutabila uitare (a) romaniei
De Fanu pe 2 February 2010 la 10:00 pm (#)as fi de acord nu ca jurnalistii sa isi depuna delcaratia la ANI, ci “mogulii”, ca ei trag sforile pana la urma
De ghidulocatarului pe 2 February 2010 la 10:04 pm (#)Urban, Honorius, doamne dumnezeule ce avortoni, ce indivizi scoate in fata curva asta de politica, ce starpituri, ce jeguri, ce schilodenii, ce javre ce curve masculine ce imitatii nereusite nu de barbati, de oameni, ce jigodii! Dumnezeule, ai mila si ia-i la tine!
De GG pe 2 February 2010 la 10:59 pm (#)incredibil!!!
De corbalb pe 2 February 2010 la 11:30 pm (#)omul asta nu-si da seama ca va purta toata viata lui in spate initiativa asta??
eu nu mai am cuvinte ….oare cat mai putem suporta ? incet ,dar sigur portocalele tarii prin curaj …si ar trebui sa li se taie avntul …oare de ce este nevoie ? inca o revolutie ? nu vreau sa instig la violenta deloc …dar avand in vedere ca doar cu oamenii se poate discuta ( si cu ei nu se poate) …oare ce ar trebui sa facem ?
De just fr33 pe 3 February 2010 la 1:51 am (#)intrebare: dl. v.c. dvs. unde aveti interese?
cred ca urban intr-un fel are dreptate. ziaristii sunt cei care pot manipula si manipuleaza. la fel ca si dvs. atunci de ce nu am sti totusi cat sunt de obiectivi. a fi jurnalist presupune, cel putin asa cred eu, sa fii obiectiv. dar din moment ce esti supus unor interese, nu mai poti fi. si acum ma puteti scuipa :))) si sa nu uitam ca: veritas odium paret
De robert pe 3 February 2010 la 9:30 am (#)Ar putea D-l Ciutacu vreodata sa-si exprime logica sa de fier, fie in scris, fie verbal fara a utiliza “sistemul turbo”? Mai ales cand este vorba de un “spammer amendat de autoritatile.ro”si cand este vorba de o “actiune concertata de castrare a media”?
De I.I. pe 3 February 2010 la 9:34 am (#)Speram ca vocea lui ii mai aduce pe “aplaudacii
portocaliilor” cu picioarele pe pamant. Felicitari.
Pai ce face cu lingaii PDL? Macar stie idiotu’ care-i definitia jurnalistului?
De PANEM ET CIRCENSES pe 3 February 2010 la 9:43 am (#)JURNALÍST, -Ă, jurnaliști, -ste, s.m. și f. 1. Ziarist(ă), gazetar(ă). 2. Vânzător de ziare
GAZETÁR ~i m. Lucrător la redacția unei gazete sau a unei reviste; persoană care colaborează la o gazetă sau la o revistă; ziarist; jurnalist. /gazetă + suf. ~ar
Extinde legea si pana la femeia de serviciu de la Casa Presei? :))))
Dar de ce nu ne pune pe toti care comentam sa ne depunem cv-ul la ANI?
Imbecili, coane, imbecili!
Si nu e prima oara cand se incearca un pumn in gura presei!!!!
am avut acum ceva vreme o chiondaneala cu nea caisa asta de urban. cica vroia dobanda de 1000%. normal ca i-am tras-o la muie in modul cel mai legal cu proces cu tot. e un prost. si nu cred ca initiativa asta e a lui. pur si simplu nu-l duce capu’ la asa ceva. e mai maruntel asa. mai pirpiriu. cred ca nu face decat sa se execute. subscriu si eu mai ales la punctele 2 si 4. multumesc
De sorin pe 3 February 2010 la 9:58 am (#)@robert: tocmai scrisei in capu’ textului ca nicaieri. da’, inainte sa te dai destept pe textul unei legi, recomandabil e s-o citesti. daca esti in stare…
De Victor Ciutacu pe 3 February 2010 la 10:40 am (#)Oare ce blestem ducem in carca, revenim la pumnul pus in gura si la televiziunea nationala, a poporului, gen OTV, care ne arunca tot felul de laturi sa ne brueze constiinta.
De tica pacatosu pe 3 February 2010 la 11:10 am (#)Se pare, Victoras, ca trebuie sa taci, la ce te poate controla, la averi la interese, adica de unde poate arunca cu laturi in tine. Va vrea si voua o dosariada, sa va gasesca nod in papura, sa va aiba la mana.
Sunteti ultmul bastion, ultima reduta a sperantei ca Romania mai are putina democratie, s-ar putea intr-un timp apropiat unii sa platiti si cu viata.
Dinastia basesciana va cuprinde totul ca un cancer, partidele se cearta, sunt la pamant, tradatorii ii sapa din interior, asanarea este dificila, cu toti sunt varza. Va mai cauta si voua cate ceva ca sa taceti si sa spuneti ca ei.
Purceaua e moarta cu curu in usa si Carmaciul se hraneste cu corpul umplut de cangrena al tarii. Jalnice momente dar trebuie sa gasim puterea si resursele sa inviem.
Poporul asta este un mort cazut pe campul de lupta si ridicat in picioare la metereze sa sperie inamicul.
Nu prea inteleg cum angajatii mass-mediei vor castiga “credibilitate” prin amendamentul lui Urban, dar dupa 4 organizatii media acest amendament este “o masura abuziva”, ca sa nu vorbim de raspunsul acid al Presedintei CRP-lui care in termeni “ne-metaforici” declara:”Il asigur (pe Urban n.n.) ca suntem capabili sa ne facem curat in curte, si curtea noastra NE PRIVESTE EXCLUSIV”.
De I.I. pe 3 February 2010 la 12:37 pm (#)Aceasta “exclusivitate” a fost explicata intr-un limbaj mai metaforic, expresiv, colorat
de D-l Ciutacu in articolul sau cu mult inainte ca sa citim de reactiile altora. Multumim.
Draga Ciutacu, parca ne-am vorbit! Uite ce am scris eu aseara
De Orlando Toader pe 3 February 2010 la 1:26 pm (#)Mircea Badea a abordat şi el pe propriul blog această temă. Am găsit ceva care mi-a demonstrat încă o dată, de ce mai are Băsescu votanţi. Comentariul nu are legătură cu subiectul, dar l-am preluat cu copy/paste.
“Apropo de “basescieni”..am apreciat faptul ca esti printre singurii oameni care si-au dat seama ca Traian Basescu nu este lasat sa-si faca treaba, chiar si asa cum o percepe el (asta in cazul in care ai fost serios cand ai facut aceasta afirmatie)”
No comment…
De violet pe 3 February 2010 la 2:44 pm (#)Ofensiva continua : se scoate un pion care lanseaza fumigena apoi sunt impinsi in fata CTP si Cristoiu ca sa o legitimeze. Oare nu ar fi mai bine ca toti ziaristii peste 40 de ani sa-si publice dosarul de la Secu ? Asa ca sa nu mai existe dubii apropo de interese.
De MIrcea pe 3 February 2010 la 3:28 pm (#)Incet,dar sigur,ne vor baga pumnul in gura la toti.Mai avem intelectuali adevarati?Mai avem sange in instalatiii?Meritam ce ni se intampla?Tradatorii astia au distrus tot!!!Ne-au intors in timp si ne-au uitat acolo.Suntem facuti din mamaliga?Suntem atat de vlaguiti la minte incat nu putem?Chiar nu mai avem lideri,chiar n-avem!!!Cum sa facem TREZIREA?Eu chiar ma bazez pe o parte a presei.
De Asztalos Floare pe 3 February 2010 la 6:18 pm (#)Un comentariu la punctul 4: revolutia din ‘89 a fost de fapt anticeausista nu anticomunista. Si prin comunism ma refer aici chiar la sistemul totalitar, absurd si pervers, pe care Ceausescu il numea “comunism”. Asta e problema…
Ah, ca dupa Revolutie niste baietzi de la intelligence, mai mult inspirati din afara decat din convingere, au dat-o la intors, ba cu Proclamatia de la Timisoara, ba cu Piata Universitatzii, asta e o alta poveste. Care insa s-a dovedit a fi in final doar o grefa respinsa de societatea romaneasca. Care prefera in continuare jmecheri, manele, pupincurisi, si tatuci a la Basescu. Asta cand nu e preocupata de capra vecinului.
De Draghi Puterity pe 3 February 2010 la 6:20 pm (#)Ma bucur ca cineva v-a scos din amorteala si are curajul sa va traga la raspundere pentru toate mizeriile care nile bagati pe gat ca ¨jurnalisti¨. Sunteti, marea majoritate, doar slugi la unii care dupa ce va folosesc, se pisa pe voi. Ex. Vantu si ziarele sale de unde i-a concediat pe toti si nici macar nu ii plateste.
De Pisti pe 3 February 2010 la 6:33 pm (#)Am citi numeroase ¨opinii¨, nu ma intorc sa va citesc injuraturile lanici unul, asa ca economisiti-va timpul si folositi-l in ceva creativ. Va ajuta sa aveti o viata mai buna, ca la cat injurati si scuipati pe altii, nu mai aveti timp nici sa traiti propriile voastre vieti.
@Pisti: ma bucur ca ti-am putut face o bucurie, da’ nu mai reveni
De Victor Ciutacu pe 3 February 2010 la 6:52 pm (#)@Pisti
De Iordachel Gudurau pe 3 February 2010 la 8:12 pm (#)Vrei ceva de mamicuta? Eu nu sunt violent!
La punctul 2 din declaratia de interese trebuie adaugat si “marinari” !Acest domn cu nume urban se comporta suburban. Probabil are ordin de la stapanire! Care doreste un regim totalitar. Normal pentru un marinar incult, care ordona pe vapoarele comuniste.
De Doru Danciu pe 3 February 2010 la 10:40 pm (#)Pamfil Seicaru a facut lui Iorga o astfel de declaratie, cand il plimba pe Iorga prin palatul ziarului Curentul, raspunzand unei intrebari a acestuia care avea si el o tipografiuta la Valenii de Munte: “stiti, D-le profesor, un etaj, un santaj”.
Tampitii astia habar n-au ce inseamna o presa libera. Ar trebui tinuti saptamani cu capul “in televizor” sa vada cum a fost demascat si debarcat Richard Nixon de doi ziaristi si un sef de ziar care a tinut spatele.
Domnule Ciutacu, sunteti rau intentionat :D. Domnul Basescu si Partidul UNic au inceput implementarea reformelor SOCIALE, ECONOMICE SI POLITICE. Acum ar trebui sa citez faza: ciocu mic, ca acum EI sunt la PUTERE.Ar trebui sa va ganditi la VIITOR.Ce naiba. Partidul lui Basescu a dat un guvern frumos: un ciopliotr in marmura peste economie, o licentiata la ff si cu tocuri ‘nalte peste fondurile europene si lista poate continua. E de mirare ca beizadelele cu cosuri se vor euro/parlamentari?Eu zic ca nu. De castigat au castigat, acum trebuie sa plateasca, sa taie conturile facute pe caiet. Acum s-a inceput ofensiva pe frontul Rosia MOntana. Este oare o coincidenta? Nu cred. Desteptii spun ca exploatarea este si va fi singura sursa de venit pentru cei din zona. Gold spune ca statul va beneficia indirect prin locurile de munca, taxele si impozitele platite de ei,prin ecologizarea zonei de exploatare. Uita insa faptul ca: exploatarea va dura undeva pana in 15 ani … apoi minerii vor fi someri, ecologizarea va fi facuta ca la noi … pom, gaura, pauza, lipsa, doi masivi muntosi vor fi inlocuiti de steril si lac cianuros, vor exploata si sterilul din exploatarile din antichitate si ev mediu, noi - CETATENII - vom vedea iluzia unor fonduri investite in NOI, vor disparea asezari, necropole ale minerilor romani, precum si, foarte important prin UNICITATEA LOR- urmele din mine ale romanilor: tunele de mina, utilaj minier, urme pe peretii tunelelor ale exploatarii romane. dar Başescu spune ca din cauza arheologilor mucosi nu avem infrastructura in tara. asa ca …
De Cipanul pe 4 February 2010 la 12:32 am (#)in loc de concluzie:
CIOCU MIC, CA EI SUNT LA putere.
La pct.2 nu ati reusit sa epuizati enumerarea(neosecuristi care-si inregistreaza prietenii si-i dau in git).
De geo eforie pe 4 February 2010 la 9:19 am (#)urbanistu asta, ma spamuia si pe mine, pana sa dat in barci de cum au ajuns ei parlamentari de Ilfov. cand i-am spus ca au ajuns parlamentari de Ilfov pa banii, pestele si mezelul stiu eu cui:), m-a blocat la comentarii:)
De jean valjean pe 4 February 2010 la 10:43 am (#)adica omul este pentru protectia consumatorilor:) consumatorilor de PD
pt. pct. 3: interes “de-ale mele” sau “al meu”…
De fanu' pe 4 February 2010 la 10:46 am (#)…Cind viata e atit de scurta de unde or fi aparut astia ; alde Urbane , Urdea , Basica , Boc ,Berceanu , Macovei , Bleaga , etc.
De adi pe 4 February 2010 la 11:41 am (#)Domnule Ciutacu , il cunoasteti personal pe Huidu ?
De Mihnea ( http://mihnea-95.blogspot.com ) pe 4 February 2010 la 7:47 pm (#)bai! baiiiiiii! baiiiiiiii! linistiti-va! io as vrea sa stiu care-i interesu` care poarta fesu` !?… aaaaaaaaa!… si cine mi-o beut nesu` , pentrru antistresu` ?! ATAT DEOCAMDATA.
De giany pe 5 February 2010 la 3:46 pm (#)Nea domnu’ senator Urban, înainte să dea lecţii de morală, ar trebui să nu mai facă avocatură ilegală prin intermediul s. c. Urban şi Asociaţii s. r. l.
De bburghelea pe 10 February 2010 la 8:16 pm (#)Domnule Ciutacu,
Cred ca metodele de recuperarea a debitelor folosite de Urban&Asociatii, firma de care este atat de mandru dl. iulian Urban si de a carei eficienta incearca sa ne convinga pe site-ul domniei sale, ar merita o investigatie jurnalistica serioasa. Asa cum ne anunta pe site-ul sau, firma in cauza “face debitorilor o oferta pe care nu o pot refuza” - replica celebra nici ca putea fi mai potrivit aleasa, caci metodele folosite nu au nimic in comun cu dreptul, ci doar cu intimidarea de tip mafiot. Cred ca expunerea dlui. Iulian Urban in adevarata sa dimensiune ne-ar folosi tuturor.
De iulia pe 10 February 2010 la 9:03 pm (#)În mod interesant, dezinteresatul domn Urban Iulian se arată, prin intermediul site-ului propriu, foarte interesat de activităţile unor băieţi simpatici de pe la Asociaţia Pro-Vita şi ale fraţilor lor mai mari de peste Ocean, unii care îşi spun Family Research Council, interes care i-a adus diploma “Omul politic al anului 2009″.
O simplă căutare Google arată că e preferabil să fii mai puţin interesat de unii care seamănă cu nişte variante perfecţionate ale grăsunului domn Vadim, sau chiar dacă o faci, să nu te lauzi cu asta în afara comunei Tanacu
De Gigi Maybachistu' Interesat pe 18 February 2010 la 8:46 am (#)Am avut la un moment dat o problema de care se ocupa URBAN si Asociatii. Eu fiind cel de la care se recupera creanta. Cum s-a facut concilierea amiabila ? eu discutam cu URBAN si Asociatii, si firma creditaore mi-a cerut falimentul in instanta, in acelasi timp. Cred ca nu era normal sa se intimple asa, dar…. mai grav e faptul ca datele noastre personale, dupa cum se spune pe site-ul lui, se pot afla prin programul sau, stiti voi care. Oare acest lucru nu este o incalcare a drepturilor noastre ? Nu mai avem intimitate ? Nu mai avem viata privata ?
De neaion pe 20 February 2010 la 10:04 pm (#)Adaugă Comentariu!