Tristule, tu ne distrezi, nu ne enervezi
De: Victor Ciutacu - Categoria: Rezervaţia cu imbeciliSclembericiul ăsta nefericit e cea mai bună dovadă că din părinţi strălucitori pot să iasă şi rebuturi, şi glume proaste. N-am văzut în scurta mea viaţă atâta strânsură de nerozii scoase pe gaura gurii de un singur om într-un timp atât de scurt.
179 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Si eu sint prost uneori, dar cand ma uit la altii, rade inima’n mine de bucurie !
De [D][S][N] pe 7 October 2009 la 3:52 pm (#)pacat de numele marelui liberal ca a crescut un neg pedist.
De Alexandru Marin pe 7 October 2009 la 3:55 pm (#)Cand cineva il intreba pe Nicolae Iorga de copii sai, istoricul raspundea ca nu i-a facut cu capul!
De FuXi pe 7 October 2009 la 4:04 pm (#)Oooooo! Nici nu știi ce monumente au PD-L-știi în teritoriu! S-a dus unul dintre directorii lor la Direcția Muncii să își ia bilete de odihnă la Felix și la Neptun pentru el și alte 3 persoane și a facut 4 cereri, toate cu numele lui. S-a prăpădit șoferul de răs până a ajuns cu cererile la direcție.
De buburuza75 pe 7 October 2009 la 4:04 pm (#)bine ca nu l.au pus sa raga si p.asta cu 3 portofolii de ministru. l.as ca rage si fura bine ingenua si virgina coana udrea,nesimtita nzeamului asta indobitocit si prostit
De kati pe 7 October 2009 la 4:08 pm (#)asta-i o caricatura de om! n-am vazut in viata mea un prostalau mai mare! intr-o zi mergeam pe Armeneasca la un restaurant chinezesc si nu intelegeam de unde se aude un tipat strident continuu in toata acea piateta… cand ma uit mai bine de la un geam dobi asta tipa la sofer ca nu i-a tras lui masina mai aproape de scara! urla in tot cartieru ca un apucat! mi-e sila de personajul asta caragelialesc!
De Cristina pe 7 October 2009 la 4:14 pm (#)Asa cum e el sunt convins ca e cel mai cinstit din guvernul boc.
De Cetateanu' Turmentat pe 7 October 2009 la 4:16 pm (#)Vai de el si vai de noi.
De mizai pe 7 October 2009 la 4:23 pm (#)fata-i reflecta “inteligenta”.de ce sunteti rai?:)
Dar fiind ca scoala romaneasca produce tampiti, cine ai fi vrut sa fie la cultura si la invatamant?
De alex.dumitrascu pe 7 October 2009 la 4:26 pm (#)Asta si cu Boc sunt genul de oameni care in orice carciuma nu rezista nici 10 minute nebatuti.
draga Victore, asta este unul din numeroasele si diversele caricaturi politice care ma fac sa nu mai votez de f. mult timp. Dar nu numai asta, ci si ceva mult mai pragmatic: te-ai intrebat vreodata de ce buletinele de vot n-au serie? Simplu: ca sa nu-i poti controla! Banii au serie, noi avem CNP, pana si o chitanta amarata de alimentara are. Pana nu vor avea serie buletinele de vot ca s-o notez si ma duc la arhiva sa cer verificare, nu votez. P.S. A, si sa fie pe vot si semnatura mea olografa peste stampila , ca nici cu seria numai n-am incredere in ei. Zii si lui Badea chestia asta te rog.
De Octavian Ionescu pe 7 October 2009 la 4:28 pm (#)cea mai buna caracterizare pe care am auzit-o pentru tristucul asta e ….pana de prezervativ
De Alex pe 7 October 2009 la 4:36 pm (#)altceva e trist: faptul ca prostia lui Base si-a pus amprenta si pe oameni ca pacaliciul asta sau ca patapievici sau ca liiceanu…sau poate ca asta a fost rolul istoric al lui Basescu de ai strange la un loc pe toti pupincuristii ca sa ne dam si noi seama cine sunt…
De RaSpo pe 7 October 2009 la 4:40 pm (#)“Cine se aseamana se aduna” graieste poporul intelept. Cum altfel am putea explica entuziasmul lui Paleologu in compania Elenei Udrea pe meleagurile bucoviniene, ocazie excelenta pentru revarsarea/ scoaterea unor “nerozii” “pe gaura gurii” dar nu numai “de un singur om intr-un timp..scurt”. Considerati ca “neroziile” lui Elena, nu sunt la fel de ’savuroase’?Sau te pomeni ca ‘blonda’ l-a si batut pe Paleologu in privinta asta! prejos?
De I.I. pe 7 October 2009 la 4:45 pm (#)Eu cred ca fac parte dintre aia 10% pe care nu reuseste sa-i enerveze… ma face sa rad de fiecare data (mereu imi vine Badea in cap vorbind “a la Paleologu” (desi Badea ii zice “Toader” si nu “Theodor”, nu ca ar si conta)) :))
De Raptor pe 7 October 2009 la 4:45 pm (#)@I.I
Sunt convins ca Paleo’ (cum ne place sa alintam) si-ar dori sa fie batut de Udrea. Am eu asa o banuiala… ma rog… de o natura kinky, daca vrei.
De Raptor pe 7 October 2009 la 4:49 pm (#)@Cetateanul Turmentat - Sunt perfect de acord. Eu chiar as merge mai departe…dintre toti politrucii de la guvernare, omuletu asta mi se pare cu cel mai mult bun simt si educatie. Se vede de la o posta ca asta-i om, restul sunt dihori.
De Drujbaru pe 7 October 2009 la 4:50 pm (#)Tot Descartes a spus: “Cuget, deci exist”. Se aplica si in cazul domnului?
De roxana pe 7 October 2009 la 4:52 pm (#)…din colectia Creierul velin si gura sloboda,
De Anca pe 7 October 2009 la 4:56 pm (#)volumul Inexactitati biologice si ale erori.
Apropos de politicieni…Astazi a venit randul conservatorilor britanici sa-si tina conferinta.Ma uit la ei si ma intreb ce culoare are sangele lor fiindca am sentimentul ca suntem din galaxii diferite.
De sierra pe 7 October 2009 la 4:56 pm (#)Cand am plecat din tara,acum cateva luni, mi-am luat si gentuta de pastile de cap. N-am inghitit niciuna pana acum. Poate functioneaza si la dumneavoastra.
asta este ministru in guvernul nostru?…mie nu prea-mi pare…pai cum adica?…sa nu furi tu un milion doua?…sa nu faci un shmen?…serios, nu cred ca-i ministru la noi in tara
De alexandru pe 7 October 2009 la 4:56 pm (#)Retardat mai este anemicul ăsta
De Petrisor pe 7 October 2009 la 5:25 pm (#)Dl ministru, recte MCCPN ma plateste pe mine cu 700 ron si in acest an nu mi-a dat posibilitatea sa avansez in grad profesional !!!!habar nu are ce se intampla in Directiile pentru cultura din tara!!!! Ca sa nu mai vorbesc de angajatii MCCPN care habar nu au sa aplice legile si sa scrie corect romaneste niste simple adrese !!!Dupa 20 de ani pe taramul MCC, cu 2 facultati plec acasa cu 700 Ron.
De Victoria pe 7 October 2009 la 5:31 pm (#)evident ca se prezinta ce se vrea: subiectul principal era discutia de la ICR privind acel raport al Comisiei. despre asta trebuia redactata stirea. s-a vorbit vreo 3 ore aseara despre patrimoniu aseara,au luat cuvantul si dl Mohanu, si dna Berzea, (despre care nu se pomeneste nimic in stire) iar din toata discutia, trebuia sa reiasa ce e bun si ce nu e bun in acel raport. incercati sa comentati asta, nu cum vb Paleologu.
De amoc pe 7 October 2009 la 5:33 pm (#)Theodor Paleologu traieste in tara lui prea devreme, mult prea devreme. Este un om cu mult bun simt, educat poate peste masura, dar nu e locul lui aici, inca. Insa cu siguranta nu mi-as dori ca locul actualilor sa fie luat de oameni ca Ciutacu, Badea, CTP si altii care sunt, din punctul meu de vedere, incapabili sa construiasca durabil. Un om care jigneste asa cum o faci tu Victor nu este cu nimic mai prejos decat sleahta de mitocani pe care, pe buna dreptate, ii pui la perete de atatea ori. E posibil sa fi doar invidios pe Paleologu, avand varste apropiate, dar el cu cateva clase sociale peste tine (ce-i drept unele mostenite de la parinti).
De Andrei pe 7 October 2009 la 5:35 pm (#)Spre analiza si comparatie:
http://ro.wikipedia.org/wiki/Theodor_Paleologu
sau
http://ro.wikipedia.org/wiki/Victor_Ciutacu
Spre comparatie. Fi e fii de fapt, imi cer scuze.
De Andrei pe 7 October 2009 la 5:40 pm (#)@Andrei: daca mostenea si mintea tatalui, era minunat. iar daca tu mosteneai ceva din cartea de gramatica si scriai “fii” in loc de “fi”, aveam ce discuta cu tine.
De Victor Ciutacu pe 7 October 2009 la 5:40 pm (#)@amoc: evident ca la mine pe blog comentez ce vreau eu
eh,ai pus punctul pe i.asta e cel mai mare rebut posibil.sper sa ne lase repede cu pleasca lui cu tot si sa-lmai vedem doar impaiat pe la Antipa.ciudat “om”,frate!ce dracu o cauta si asta in politica,habar am.dar cum gradina e mare si daca poarta e inchisa sar oamenii gardul…
De vivi pe 7 October 2009 la 5:42 pm (#)Intrucat nu i s-a acordat un al doilea minister,
De Anca pe 7 October 2009 la 6:31 pm (#)lui Paleologu i s-a infiintat cu dedicatie
Agentia pentru dezvoltarea patrimoniului lingvistic si literar.
In prima zi de lucru, domnul Paleologu a introdus mandru
prima noua expresie: a taia panglici la caini.
ELENA DIN TROIA
De AIRPAYTON pe 7 October 2009 la 6:32 pm (#)ELENA CEAUSESCU
ELENA UDREA
ELENA BASESCU
ELENA BOC
ELENA BOUREANU
ELENA PALOLOGUL
ELENA PREDA
ELENA BLAGA
ELENA FLUTRU
ELENA PDL SI TRAIAN DE TROIA
SAU MAI SIMPLU ELENA SI TRAIAN ,hai mai sa scapam de astia |in puii mei”(adica Bendeac),eu sunt un mic comunist(202cm/h)de vreo 27 ani si nu mai suport, sa ascult zi de zi ELENA SI TRAIAN,BOC si POC(BOC lider de galerie)cu constitutia in mana si ce e mai amuzant e ca BOC cand se ridica in picioare umbla linistit pe sub masa de birou.Iar daca mai sunt idioti din aia ce trimiteau mesaje acum 5 ani “daca iese Bombo presedinte eu ma mut in Congo” dupa 5 ani de Basescu & Co asta e singura lor solutie…le arat eu pe unde este drumul….sunt foarte revoltat pe astia cu portocaliu da sper sa scap de ei.Amin
Eu am serioase dubii ca asta e copilul lui Paleologu. Cred ca i l-au schimbat la maternitate.
De sandman pe 7 October 2009 la 6:34 pm (#)Ce ti-a aratat Andrei trebuia sa te faca sa-ti ridici palaria. Credeam ca Victor Ciutacu e civilizat si educat. Constat acum contrariul. Imi dau seama ca am pierdut timpul pe blogul tau.
De stefi pe 7 October 2009 la 6:56 pm (#)Vorba lui Badea: Pa Pa Pa Pa…
Cand stai si il asculti siderat pe-asta ce prostii debiteaza, iti vine in minte singura intrebare logica si de bun simt: serviciul asta de “casting” in numirea ministrilor chiar n-a gasit din atatia oameni de cultura valorosi, cu care Romania se (mai) poate mandri, unul care sa isi asume manageriatul Ministerului Culturii s.a.m.d?? Un exponent al artei de orice fel, care sa fie cunoscut (recunoscut, de fapt), respectat si, mai ales, competent si interesat doar de conservarea si promovarea valorilor culturale romanesti se poate recruta cu usurinta, cu conditia ca acesta sa fie insuficient de scarbit si oripilat de mizeria politicului ce colcaie la cel mai inalt nivel. Dar, sincer, am obosit sa mai formulez intrebari retorice; stiu ca suna a lozinca, dar cred ca a sosit timpul ca cei 20 de ani de la Revolutie sa-i comemoram prin ACTIUNI FERME si fara echivoc impotriva a tot ce batjocoreste moartea tuturor celor care au murit pentru ca noi sa putem spera, in continuare, la un viitor decent al copiilor nostri.
De zacky pe 7 October 2009 la 7:09 pm (#)Bai Jem’enfiche! Ia zi! Râu rățușcâ rămurică :))
De Mihai pe 7 October 2009 la 7:09 pm (#)Bai, tu nu ai nici cea mai mica urma de bunsimt.Atat ai priceput tu, ca s-a pus un ‘i’undeva?
De Tevelu pe 7 October 2009 la 7:11 pm (#)Si totusi, este cel mai inteligent, rafinat, educat si cinstit din guvernul mili-Boc.
De FuXi pe 7 October 2009 la 7:12 pm (#)bai, rautaciosilor, nu mai ponegriti omu’! n-auzirati ca scrie pe wiki ca-i din familie buna si ca are avere? ce daca-i bou, palmaresu’ neamului conteaza
De Victor Ciutacu pe 7 October 2009 la 7:13 pm (#)@Tevelu: am pricepu mai demult ca fanii pedelici sunt agramati
asta e ala care umbla pe plaja descult dupa Nutzi? saracul de el…e plecat de acasa. asta e claro!
De Vio Bota pe 7 October 2009 la 7:15 pm (#)Si, daca ma uit la Blaga, Berceanu și la Placinta, parca nu-i nici cel mai urat! E cam la concurență cu Pogea.
De FuXi pe 7 October 2009 la 7:17 pm (#)Asta parca ar fi fiul lui Base,numai el reuseste sa scoata atatea prostii pe gura si ,dupa ultimele confesiuni basesciene,chiar adora sa enerveze lumea,pentru ca “o lege e buna cand nemultumeste pe toti”.
De Nistor Irina pe 7 October 2009 la 7:25 pm (#)Oare s-a intamplat pe bune?
De Adriana pe 7 October 2009 la 7:32 pm (#)Domnule Ciutacu
Constat ca faci mare caz de pregatirea dumitale gramaticeasca. Sant convins ca ai aprofundat gramatica limbii romane acolo. In schimb pregatirea de specialitate ai lasat-o pentru mai tarziu, altfel n-ai fi un ziarist de succes ci un inginer pregatit.
Iti urez in continuare succes in activitatea dumitale de supervizare a gramaticii pdl-iste.
P.S.1
Trebuie sa fii mai atent cu literele lipsa.
P.S.2
Imi cer scuze,dar nu sunt de acord cu aroganta dumitale. Este pentru ultima data cand te mai necajesc.
Fara stima
De Dumitru Marian pe 7 October 2009 la 7:45 pm (#)Marian
L-am avut profesor de tolerante in IPI pe Raileanu, fiul lui taica-sau, zis Mos Cacat. Porecla si-o datora ascutimii limbii si a inesteticii uratului in vorbire. Maica-mea fusese insa colega cu cel tanar, care imi era dascal mie. Tanaru’, nu babalacu’! Iar maica-mea il avusese pe taica-sau dascal. Babalacu’ … nu tanarul! Si pe tanaru’ coleg! Acum, ca am clarificat problema railenilor, recte babalacu’ si tanaru’, profu’ si colegu’ maica-mii, sa spun ce voiam de fapt: la examenu’ de tolerante, dupa cateva incercari nereusite de a-l face pe fi-su sa-ntele4ga cum devine vreo chestie anume, Mos Cacat se dazlantui: Ba, io am vrut sa iesi frumos ca ma-ta si destept ca tac-tu! Da’ tu ai iesit exact pe dos! Paleologu’ asta se pare ca-i si mai si decat fiul lui Mos Cacat!!!
De Aldo pe 7 October 2009 la 7:45 pm (#)Eu l-am numit de mult ,,bufonul PDL-ului”. Spre deosebire de colegii sai de partid, nu ma poate enerva cu adevarat. Cand apare si vorbeste e precum clovnul de la circ, care are misiunea de a distra lumea intre doua numere.
De violet pe 7 October 2009 la 7:46 pm (#)Ta-su e de vina. L-a facut la batranete, cu lucru manual..
De Manfred pe 7 October 2009 la 7:57 pm (#)Omu e cu vaca… Poate mult spus… şi fripturist e prea mult:)
De Marius Ola pe 7 October 2009 la 8:00 pm (#)Daca Baselu’ nostru cel prost de toate zilele (sau mai corect era mincinos?) ne indeamna sa consultam Google, acum am aflat ca trebuie sa consult Wikipedia pentru a afla din ce familie se “trage” Paleologu? Poate sa se traga din orice familie si sa citesca inca 100 de ani de aici inainte, caracterul de satra (plesca, cacarisit) nu-l poate schimba si transforma in om cult (fie el si ministru al culturii). El se declaseaza singur, iar demnitatea si respectul se cistiga, in nici un caz nu se mostenesc.
De Lory pe 7 October 2009 la 8:08 pm (#)portocaliii astia au impresia ca nobletea se da mai departe prin testament ori se obtine prin retrocedari sau privatizari.
De Victor Ciutacu pe 7 October 2009 la 8:15 pm (#)Privesc cata ura, cata rautate, cat venin s-a adunat pe acest blog, cu voia si probabil spre placerea proprietarului si ma intreb de ce nu o veni Apocalipsa aia, ca prea s-a inrait lumea. Voi va auziti vorbind? Va considerati oameni? Mustiti de ura din simplul motiv ca omul asta, debil, prostanac, peltic, rarait sau cum o fi el, e din alt partid decat cel pe care-l proslaviti voi. Faptul ca e un om corect, educat intr-un anumit spirit de tatal sau, ca e poate cel mai cinstit om dintr-un guvern de hoti si micimeni nu va spune nimic? Nu va e rusine cand va priviti in oglinda si vedeti niste fiare dominate de ura, invidie si nimicnicie?
De Begone pe 7 October 2009 la 8:23 pm (#)Domnule Ciutacu, cu tot respectul, va intreb: de hotii din PDL nu va place ca-s hoti, de Udrea nu va place ca-i blonda, de baiatul asta nu va place ca-i prea bleg si “sclemberici”. Va rog sa precizati un singur nume, un singur nume, de om pe care dvs l-ati vedea ministru sau demnitar oficial, un om care, in opinia dvs merita sa fie acolo. Va multumesc anticipat pentru raspuns.
@FuXi Pentru rigoare. Fiul lui Iorga a fost profesor de desen la facultatea de metalurgie. Vezi Pogea. Si a spus Iorga când a fost întrebat : Cum un om aşa deştept ca el are un copil aşa tâmpit ?.
De lol pe 7 October 2009 la 8:28 pm (#)Răspuns Iorga : Bre este făcut cu capul halalat nu cu ăla de gândesc cu el !
Bietul om sigur a citit mult si-a incercat sa tina stindardu’ familiei sus, dar pesemne mintisoara lui e ingustuta si saracuta si atat a putut. noroc cu numele, ca produce impresie. Pe principiul “fii frumoasa si taci”, bietul ministeras ar trebui sa poarte numele si/dar sa taca!
De alien pe 7 October 2009 la 8:31 pm (#)Berceanu apica,staborul pe soselele Romaniei?
De elena radu pe 7 October 2009 la 8:32 pm (#)Imi pare rau ca implicarea lui Paleologu in viata publica nu s-a fructificat cum si-ar fi dorit, intrucat in politica romaneasca nu s-a realizat dezideratul:”mai mult spirit consensual si mai putine scandaluri”, dimpotriva cuvantul ‘consens ‘ s-a sters din memoria partidelor politice, si in ceea ce priveste ’scandalurile’,ele se tin lant. Ce trist si dezamagitor.
De I.I. pe 7 October 2009 la 8:34 pm (#)Nu ma distreaza ,ma intristeaza.Este totusi ministru al Romaniei.Tot nu am inteles ce a facut cu 90 % din buget.E autodenunt? Oricum, ma intristez si mai mult cand sunt TURIST in Romania si vad valori din patrimoniul national, in paragina.
De Ioana S.,Bucuresti pe 7 October 2009 la 8:34 pm (#)Update: Traian, salvatorul Romaniei si-a ascuns capul in nisip azi, cand toata lumea a protestat? Pai, eu cetatean parolist, il asteptam in Piata Universitatii, sa ne salveze, de guvern, de criza…
L-a acoperit faima parintilor, asa este cand ai in familie pe cineva cunoscut sau bine vazut, lumea tinde sa te compare cu el sau ei. Omul nu e prost , doar ca a trait in umbra parintilor.
De horya pe 7 October 2009 la 8:41 pm (#)Aschia sare departe de trunchi. Prostia lui base in desemnarea acestui guvern reflecta si in felul in care junul Paleologu. Vreau sa scampam de acesti nenorocit care ne-au nenorocit aceasta tara. Poporul suveran te va schimba, bai marinaree.
De Andrian Georgescu pe 7 October 2009 la 8:45 pm (#)Chiar nu a observat nimeni, cat de bine seamana bashescu, cu Adolf Hitler?
De danym pe 7 October 2009 la 8:50 pm (#)UN BOU. parol.
De Sorin pe 7 October 2009 la 8:51 pm (#)Buna seara d-le Ciutacu,
Foarte buna caracterizare a (tristului)personaj!
Va doresc numai bine(fara pastile de cap , cu mai putina cafea si FARA TUTUN),cu acelasi respect,
De IoanaP pe 7 October 2009 la 9:10 pm (#)IoanaP
:))))))))) ce scrie pe winkipedia . e ca si cum ai zice am citit la ziar sau am vazut la tv.
daca tata a un mare om nu inseasmna ca fiul va fi la fel . de multe ori e chiar invers .
De stan pe 7 October 2009 la 9:21 pm (#)La ce ai zis tu Victore, şi la replicile “obiective” ale unor comentatori pot să-l citez pe Moliere, “Un sot savant est plus sot qu’ un ignorant “
De Laurentiu aka Balauru84 pe 7 October 2009 la 9:31 pm (#)Da, Ciutacule, da’ e frumos, maaaai :))
De valentin pe 7 October 2009 la 9:52 pm (#)Ce tantalau!! Aleeleeeeii…imi ies bube cand il vad la televizor…pe el si pe toti ceilalti! Pai eu cu ce-am gresit sa-mi fie afectata sanatatea de niste natarai osteniti?
De Anca pe 7 October 2009 la 10:05 pm (#)Dar oricat am comenta noi, pe orice blog, tot cine vrea basescu ramane prin ministere. Cam trist mon cher!
offtopic: mai nene da’ avramescu ala e pe treaba lui??? cum poate sa faca d’astea in direct? serios acum! asta-i consilierul lui marinelu’? pai eu unul nu pot sa imi imaginez decat 2 situatii: 1. ori asta a invatat de la basescu ori 2 basescu invata de la el. oricare ar fi situatia, daca iese asta inca o tura, am pus-o cu totii ca s-a intors inevitabil, irevocabil si fara echivoc, comunismul!
De Radu Macovei pe 7 October 2009 la 10:25 pm (#)Sper din tot sufletul sa citesti mesajul asta, si sa postezi ceva cu privire la trepanatul din cancelaria tiranului (cel de la Gadea din seara asta). Nu se poate sa taci la cat de oligofren a fost. Scuza-ma, si eu fac un doctorat - tehnic ce-i drept, dar mi-e jena ca voi avea acelasi titlu cu imbecilitatea asta in stare pura. Si-mi cer scuze fata de oligofreni si imbecili ca-i denigrez egalandu-i la duduiul respectiv.
De Alex pe 7 October 2009 la 10:26 pm (#)Te implor, picteaza ceva, ca nu e posibil sa ramai indiferent.
Multumesc, anticipat.
Să stingă cineva lumina!
De Dispecer Blogosferă pe 7 October 2009 la 10:29 pm (#)http://www.ziare.com/actual/politica/10-07-2009/cioaba-si-nati-meir-il-sustin-pe-basescu-911195
Ce tare
De Adriana pe 7 October 2009 la 10:37 pm (#)Apropo de stimatul consilier basescian din asta seara cristian-si-mai-cum, stiam dar nu m-a interesat si nu ocup bitii cu d’alde d’astia (si pentru care sper ca va urma o postare dedicata pe aces blog) : nu prea are fata ca a mancat sandvis de sunca pe paine cu slanina - intrebarea despre “pontajul la privat” in cartea lui de munca e haioasa, dar fara raspuns - baiatu’ are incoana cu baselu sub cravata, merge cu el cat e la putere, deci se numeste ca “s-a orientat”. Cu d-astia, intrebarile incomode sunt ca tenisu’ la perete sau ca spritu’ cu vin dezalcoolizat - e degeaba, oricum nu simt nimic (cel mult ne ataca inteligenta, singurul dialog cu ei e “ba p-a matii !”)
De daniel pe 7 October 2009 la 10:38 pm (#)M-a uns pe suflet modul în care l-ai pus la punct pe urmașu’ lu’ Udrea, de la cancelaria marinărească! Aia cu ”nu-ți crapă obrazul de rușine??” a fost super! Îți mulțumesc Victor!Bravooooo!!!!!!
De Raluca pe 7 October 2009 la 10:39 pm (#)Domnule Ciutacu
De Dan Croitoru pe 7 October 2009 la 10:45 pm (#)Din bun simt si pt cei 7 ani de acasa, va multumesc pt modul Dv de a-l apara pe domnul profesor A. Marga de atacurile arogantului si nesimtitului Avramescu. Sunt uimit cum poate un om sa jigneasca continuu. Doamne in ce tara traim !
Ce este dl. Catalin Avramescu? http://mariusbojor.blogspot.com/2009/10/ce-este-catalin-avramescu.html
De Marius pe 7 October 2009 la 10:46 pm (#)ce nu inteleg eu: de ce daca pedeleii il apreciaza pe Paleologu pt ca e de familie buna il apreciaza si pe Basescu
fie el Traian sau Elene
De dan pe 7 October 2009 la 10:57 pm (#)@Dumitru Marian
De sandman pe 7 October 2009 la 11:00 pm (#)” Sant convins…”
Se scrie “sunt” sau “sînt”, desteptule.
Sant e la tine la tara. Chiar asa, nu te mai necaji, treci la coasa cu Boc.
Victore,
De FuXi pe 7 October 2009 la 11:06 pm (#)Sa-l lasam pe saracu’ asta la Cultura. Ce ne facem insa daca vine Avramescu la Justitie?
Draga Ciutacu (daca pot sa ma adresez astfel), omul este un “limbric” nimic altceva. Te apreciez enorm pentru ce spui si te respect pentru “curaj” (l-as numi “tupeu max”) dar problema mare in RO este comertul practicat de TV-urile private. Eu as propune un embargou universal pe toate idioteniile si cretinitatile care constituie stirile de zi cu zi. Ma intreb cum ar fi ca trusturile de radio/tv/presa scrisa sa ia pauza cateva zile de dat stiri cu politica (aka scandaluri cu Base, parlament, partide etc)? Ar fi de 1000 de ori mai eficienta decat orice demonstratie in fata guvernului. Cum ar fi o zi fara stiri si comentarii politice despre ce zice si ce face parlamentul sau presedintia ? Pierderi de un miliard/zi pentru trusturi ? Nu cred ca o sa se intample asta niciodata in RO. Pentru ca rata de profit anual trebuie sa fie crescatoare non-stop pentru investitori. Sistemul a castigat demult. Cred ca o sa plec in US sa plimb caini cu 20$/hour. NU mai vreau sa aud nici o stire despre RO. Cum spunea Cioran: “Mi-e sila”.
De adi pe 7 October 2009 la 11:09 pm (#)Cum am putea sa intelegem, muritori de rand fiind, un supraom ca domnul ministru?


De lucian pe 7 October 2009 la 11:10 pm (#)Nu putem deh…
Sunt fericit…vazandu-l la Sinteza Zilei pe consilierul lui nea Basescu,l-am cunoscut pe domnul conferentiar Catalin Avramescu :)))))))))))))))))) de pe la minutul 5 din emisiune am inceput sa rad fara a mai ma putea opri(poate unii PeDeL-isti ar fi zis ca au ras de sau C**at pe ei)si am ras si am ras si inca rad si voi mai rade inca mult si bine de acest minunat consilier a lui Basescu.Acest domn spune multe despre ce fel de oameni are Basescu pe langa el….si e normal sa fie asa Basescu a avut nevoie langa el de oameni prosti ,prosti de bubuie care nu gandesc absolut deloc pe care ii controleaza cum vrea el…Avramescu a fost bestial.(de penibil)
De AIRPAYTON pe 7 October 2009 la 11:15 pm (#)P.S ma uit acum la Badea si ma amuz copios de cum il descrie si el pe Avramescu.
Maestre,l-ai uitat pe fostul tau coleg : AVRAMESCU ! Na ca ti-a facut-o in seara asta,si-a dat masura imbecilitatii.V-a taiat pe toti.Ati fost mai tari decit Bendeac.Va pup….
De Cornel pe 7 October 2009 la 11:26 pm (#)E acuma daca l-ai vazut si pe AVRAMESCU sa nu mai zici niciodata ca ….n-ai vazut niciodata.
De alex.dumitrascu pe 7 October 2009 la 11:36 pm (#)Daca as fi Basescu si eu m-as tampi in preajma astora. E prima data cand ii gasesc o circumstanta atenuaanta.(lui Basescu)
O sa va placa,garantez.
De aurash pe 7 October 2009 la 11:54 pm (#)http://www.editie.ro/new/mod.php?mod=stiri§iune=online&idcat=48&idstire=89508&title=Lighioanele
Asta e cel cu teoria panglicilor? eu nu prea stiu care, cum…mai prind si eu cate-o faza pe la Badea sau Sinteza dar in rest nu le am(spre binele meu).Bah, dar ce guvern are Romania, sa fim mandri cu asemenea specimene, am putea sa inventam pentru ei un titlu in Cartea Recordurilor - Guvernul cel mai tare! nu cred ca mai poate avea cineva ca noi, ha?
De no_sweet pe 8 October 2009 la 1:00 am (#)E de tot rasul, numai ca din ce vad se ajunge sa se banalizeze astfel de discursuri ale unui om pe o functie inalta in stat. Fratilor ala e ministru… e revoltator, strigator la cer (si as mai avea dar incep cu injuraturi). Incep sa cred ca visez si ca nu ma pot trezi. Ieri cica niste unii au demonstrat impotriva guvernului, noi nici demonstranti nu mai avem, aia erau niste oameni stransi la un concert de muzica populara, este incredibil.
De Paul R. pe 8 October 2009 la 1:01 am (#)pacat de ADN-ul ce i sa dat :D..
Ma uitam la oamenii aia din sala, erau toti cu mana la cap :)). Oare el nu se prinde ca face varza audienta? .. in cel mai negativ sens
Toata stima.. >:D<
De Sorin Moroianu pe 8 October 2009 la 1:15 am (#)eu am ascult de vreo 4-5 ori ca nu intelegi ce zice dinsul , Victore trebuia sa ne si traduci !
De cristi pe 8 October 2009 la 1:17 am (#)sunt de acord cu Cetateanu Turmentat si cu Begone, dar si cu Victor, care a comentat ce a spus Paleologu in acel moment.
De Adriana pe 8 October 2009 la 1:40 am (#)Nu toti oamenii sunt si cinstiti, si destepti, le pasa si au si charisma, adica stiu sa se puna in valoare. Tipul asta pur si simplu nu a avut timp pana acum sau n-a considerat necesar sa invete ce/cum si cat sa vorbeasca. Asta nu inseamna ca e prost.
In legatura cu faptul ca Victor foloseste cuvinte obscene in general, pe mine una ma deranjeaza, asta pentru ca nu traiesc intr-un mediu unde sa se injure ca in codru, eu nu injur pt ca ma respect prea mult pe mine in primul rand si am asteptari de la cei din jurul meu (virtual sau face-to-face) sa stie sa nu vorbeasca urat in fata unei/unor femei …a, ca sunt multe femei care injura, asta-i cert….dar nu-i scuza pe dragii nostri masculi
Tot e bine ca nu e membru al vreunei trupe de Heavy Metal. Oricum interesante specimene se invart pe linga bashescu, bercea mondial si toader paleologu. Astia da romani adevarati.
De wickerman pe 8 October 2009 la 7:56 am (#)am 38 de ani, şi am crezut, până aseară, că le-am cam văzut pe toate de când cu băsescu-boc&co.
De remus stefan pe 8 October 2009 la 8:43 am (#)dar ce mi-au fost ochilor dat să vadă şi urechilor să audă aseară la emisiunea lui mihai gâdea până şi mie mi-a depăşit aşteptările.
cătălin avramescu nu mai lasă loc de nici un comentariu, doar de o trimitere în urgenţă la spitalul obreja, unde ar avea toate condiţiile să redacteze constituţia lui nea’ traian.
serios, îţi recomand să vezi reluarea emisiunii cu sonorul pe mut şi să urmăreşti gestica şi mimica şefului de cabinet prezidenţial.
personal, m-am simţit jignit măcar că avut un asemenea comportament faţă de profesorul andrei marga.
aproppo, victor. tu nu te simţi jignit că eşti contemporan cu sociopaţi şi dezaxaţi precum c. aveamescu şi t. băsescu? eu, da. noroc că mai sunt câte unii care compensează pe ici pe colo.
sănătate şi fii tare: circul abia începe!
p.s. merci de ideea cu foca.
Nici nu e de mirare, “sclembericiul” este doar un degenerat al Paleologilor si traieste in umbra numelui si atat. Si eu daca m-as fi numit Bonaparte poate eram ministru in locul lui Stanisoara ca deh….se poarta
De zombie pe 8 October 2009 la 8:51 am (#)Dom’ Ciutacu, nu zici inca nimic despre domnul Avramescu? Sau nu mai este nimic de zis, ca omul a reusit sa se caracterizeze singur aseara? Minunat om! Pana la lacrimi (de ras) m-a impresionat felul in care a reusit sa “ne” sustina cauza. Sa mai apara pe sticla. In felul asta nu o sa mai avem nici o emotie in noiembrie.
De ioana.c pe 8 October 2009 la 8:51 am (#)Asta nu este subiect, nu merita atitea discutii.Spune Victore ce avusesi mama de tipai in emisiunea lui Gidea? Noroc ca ala(Avramescu) statea mai departe de tine.Foarte buna emisiune.Nu am mai ris atita de mult timp si vorba lui Badea-”sa vezi ce pateste sustinatorul de la Basescu.” Uite subiect- Caracterizati pe Catalin Avramescu!
De santinela pe 8 October 2009 la 9:02 am (#)La cati academicieni, doctori etc falsi sant nici nu ma distreaza nici nu ma enerveaza; face parte din peisaj. Ca e ministru nu prea ma afecteaza acum cand e grija zilei de maine.
De DinuG pe 8 October 2009 la 9:07 am (#)Am vazut un chin al guvernului de peste “9 luni” sa faca o lege cu salarii, pensii si atat. Banii aia pe unde naiba se rostogolesc, nu stiu. Mai bine ajungeau la bugetari ca nu-i trimiteau pe afara si nici la saltea nu-i tineau.
Numai bine!
Victor, aseara la Gadea ai fost genial! Ce-am mai ras!
De Alice pe 8 October 2009 la 9:07 am (#)Sigur ca e greu sa rezisti tentatiei de a face bascalie de el dar omul e nevinovat, lasati-l oameni buni in pace , saracul. E ca mielul intre lupi sau vorba aia : ” daca te bagi in troaca… “
De mishulescu pe 8 October 2009 la 9:11 am (#)Omu’ e dus rau de tot!
De Cosmin pe 8 October 2009 la 9:30 am (#)CIUTACULE TE RUGAM NOI CEI DIN STRAINATATE SA PUI UN LINK CU SINTEZA ZILEI DIN 07/10/2009 SA O REVEDEM PENTRU CA DIN PAGINA WEB http://www.antena3.ro nu se poate revedea.CU MULTUMIRI URMARITORII VOSTRII DRAGI.
De jackob pe 8 October 2009 la 9:49 am (#)http://img43.imageshack.us/img43/4816/avramescu.jpg
e foarte tare!!!
De Suzana pe 8 October 2009 la 10:11 am (#)Baiatu’ asta ilustreaza perfect zicala:
Daca un om este politician si inteligent, nu poate fi cinstit,
Daca un om este politician si cinstit, nu poate fi inteligent.
Daca un om este cinstit si inteligent, nu poate fi politician.
Am observat comentarii gen Grupul pt. dialog social, fan patapievici, liiceanu and co. si anume ca anumite atitudini si indivizi sunt TABU, “cine esti tu, incultule (mereu acelasi leitmotiv) sa te iei de niste semizei in viata”…
Paleolitic asta e intruchiparea prostiei din prea multa carte. Nu poa sa fie coerent o singura fraza.
Ciutacule, vezi ca prin venele tale nu curge sange de soarece de biblioteca academiei si mucegai nobil distilat.
De Zakuska pe 8 October 2009 la 10:12 am (#)@Andrei

De Sinzianna pe 8 October 2009 la 10:30 am (#)Multumesc pentru linkul despre domn’ministru Paleologu.
Am rasuflat usurata cand am citit : “S-a născut la Bucureşti, în familia scriitorului Alexandru Paleologu.”
Oamenii “zice” clar : in familia scriitorului Alexandru Paleologu!
Adica, “putin bun simt, monser!”, o fi fost in batatura lui, nimic de zis, ii poarta numele, nimic de zis, dar asta nu inseamna ca nenea scriitorul i-a pus la dispozitie si materialul genetic!
La asa guvern, asa ministru al culturii, ce cacariseala mea… Altfel risca sa faca nota discordanta cu colegii. Iar in ce priveste biografia prodigioasa, nu e foarte relevanta avand in vedere pedigree-ul. tati l-a trimis in Franta, tati l-a dus, tati a dat niste telefoane… Caci tati are un nume, nu numai in tara la el dar si dincolo! Iar sistemul “auzi, draga, ti-l trimit pe asta micu’ al meu, vezi si tu pe unde-i gasesti ceva” e universal valabil, nu e brand autohton. mai ales in Franta, ha, ha!!!
De che pe 8 October 2009 la 10:50 am (#)l-am auzit acum un minut pe Boc declarand la Ministerul Muncii ca “nu vrea sa politizeze campania electorala”
De alex.dumitrascu pe 8 October 2009 la 10:56 am (#)Cine nu crede sa ceara transcriptul.
Mai Ciutacule te rog eu cand te mai duci la emisiuni cu demagogi gen avramescu, te rog eu fa-ti temele, vino cu documentele pe masa, constitutia, legile, totul, ceva arhiva electronica intreaba-l ce texte vrea sa schimbe exact pe numere si puncte si de ce. Ca te face un pseudo intelectual!! Ce naiba mai.
Pe de alta parte nu observi nimic in comun intre basescu, paleologu, avramescu, boc, pogea, berceanu etc? Aceeasi incredere in sine si misiunea divina pe care o au, te rog eu mult, ca eu nu am voce pe sticla, fa lumea sa inteleaga ca astia sunt un regim de DREAPTA extrema care conduce prin asumare de responsabilitate adica prin vointa proprie! Ne aflam la picioarele unei ere stralucite de dictatura de dreapta in care vocea poporului chiar daca e mult de criticat si la ea vor sa o betegeasca cand ea ar trebui sa fie aparatul suprem legislativ!!
Munca pana la moarte(70 de ani varsta de pensionare) de pe site-ul CIA:
“Life expectancy at birth:
total population: 72.45 years
country comparison to the world: 117
male: 68.95 years
female: 76.16 years (2009 est.)
”
Deci masculii dintre noi o sa ajunga sa moara inainte sa iasa la pensie!!!!
Imi aduce aminte de un slogan dragutz “Arbeit macht frei”
Domnule Ciutacu, va rog eu, va rugam noi toti!!
De paul pe 8 October 2009 la 11:06 am (#)Desi cred ca aveti oarecum dreptate aproape in tot ceea ce spuneti , aici ma despart de opinia dumneavoastra . Inteleg ura viscerala pe care o aveti fata de Basescu , Udrea , Videanu si altii . Merita cu varf si indesat ceea ce se spune despre ei dar totusi nu inteleg ce aveti cu domnul Paleologu . Cred ca este printre cei mai cinstiti din acest guvern ( tocmai de aceea cred ca nu a mai primit nici un minister in guvernul Boc II ) iar ceea ce spuneti dumneavoastra ca ar fi penibilitati mie mi se par a fi niste ironii foarte fine . In acelasi timp mi se pare unul dintre cei mai putin incrancenati oameni din “guvernul” asta ! In fine… poate imi scapa mie ceva …
De ciprian pe 8 October 2009 la 11:07 am (#)Off topic
Aseară la Sinteză, omul acela de la Cotroceni(nu ştiu cum se numeşte) îmi părea destul de documentat, chiar dacă nu-mi prea plac politicienii. Aţi fost puţin cam duri, părerea mea!
De ionut androne pe 8 October 2009 la 11:09 am (#)Bacalbasa sau Caragiale daca erau contemporani cu paleologu(am scris cu litere mici pentru a nu intina memoria lui PALEOLOGU senior)aveau materie prima din belsug.Bine ca a “virat” spre PD(L) unde majoritatea sunt la fel de “culti” si “inteligenti”.UN LINGAU PENIBIL.
De sandy pe 8 October 2009 la 11:11 am (#)Tantalaul se mandreste cu numele Paleologu la fel cum Udrea se mandreste ca este romanca, nu conteaza ca ei nu au nici un merit in asta.
De alegatorul pe 8 October 2009 la 11:23 am (#)Comentati ce vreti, evident, dar, daca tot ii criticati pe jurnalisti ca nu sunt in stare sa scrie si sa judece normal si sunt amatori, puteti sa incercati sa va duceti cu analiza (comentariul) “beyond” de cele 3 fraze aruncate de ministru si sa criticati stirea in sine, care nu reflecta deloc ceea ce s-a intamplat la ICR. pe tema asta, traiasca OTV, ca si ei comenteaza ce vor ca “(si) asa e realitatea”
De amoc pe 8 October 2009 la 11:42 am (#)Deci, sunt interzis! INTERZIS! domnul presedinte traian basescu e inconjurat de PENIBILI: boc, udrea, paleologu si ultimul pe lista cu voia dumneavoastra si cu LARGUL lui concurs, maimutoiul de avramescu. Ma uitam aseara si nu-mi venea sa cred ce se intampla la sinteza zilei. Are un talent de a se juca cu kuru gol pe langa ea sculata, deosebit, extraordinar, mirobolant.
De un gaozar pe 8 October 2009 la 11:43 am (#)Eu am tampita slabiciune de a incerca sa ma pun in locul unui om cand e intr-o situatie dificila. nu conteaza daca e cel mai rau om din univers, incerc sa simt ceva in locul lui.
Nu va pot descrie ce naspa m-am simtit aseara, dar pentru mine era doar un exercitiu. oare el realizeaza?…
http://liviualexa.ro/2009/10/08/catalin-avramescu-exemplul-cretinismului-intelectualist/
De Liviu Alexa pe 8 October 2009 la 11:50 am (#)zicea bine Turmentatul, asta ar fi cam cel mai cinstit membru al cabinetului Boc, asa cum e el, poate si pentru ca nu il duce capul la mai multe…
De Lucius Fascius pe 8 October 2009 la 1:17 pm (#)Adevarul e ca enerveaza cam multa lume…Pe mine m-a scos din minti cind am vazut ce picioare paroase are…
De simcat pe 8 October 2009 la 2:10 pm (#)Cum nu ai vazut?
De Andreea pe 8 October 2009 la 2:17 pm (#)Aseara, la Avramescu. Nu crezi ca e de neintrecut?
dl. Ciutacu, lasand la o parte antipatia pe care o aveti fata de Toader Paleologu, nu sunteti de acord ca e mai bine ca patrimoniul cultural sa nu fie trecut la primarii? Daca trec la primarii se vor darama toate casele vechi si frumoase din tara asta si in locul lor sa apara atrocitati arhitecturale din sticla si metal! Presupun ca ati vizitat marile capitale ale Europei si ati vazut ca nicaieri nu sunt zgarie nori in centrul vechi al orasului cum e de exemplu la noi mizeria aia de langa vechiul CEC!
De un nene pe 8 October 2009 la 2:29 pm (#)daca nu mi vei citi comentariul nu ma supar ,dar simt nevoia sa scriu acum 2 sapt a murit mama mea azi era o zi tista pentu mine am aflat insa ca herta muller a luat NOBEL pt lit sunt din timisoara am vazut o cind eram mai tinara decit EBA si nu mi venea sa cred ca linga mine este o scriitoare ,acum fetele se ,,fericesc,, ca o vad pe moni life cine mai stie ca exista h .muller si cine o fi ea ..asta i romania in care eu nu mai am loc .APOI m a sunat cineva sa ma intrebe daca imi dau semnatura ptr Oprescu ,da mai omule mi am dat o am mai lamuriut vreo 6 timpitzi //c asa i romanu ,si ma gindesc ca mama mea de sus vede ca poate o fi vreo speranta .Nu stiu daca l votez din prima pe oprescu dar poate e un inceput pentru nepota mea care ma intreaba de ce e trist romanu cind merge la vot la multa si mare audienta
De dudi pe 8 October 2009 la 2:40 pm (#)Ce va mira? Toti minisrii PDL sunt o apa si un pamant, si cei care sunt acum si interimari pe posturile vacante in frunte cu Boc le turuie gura toata ziua despre acelasi lucru. Daca va uitati la ei spun aceleasi lucru toti. Oare le pune o banda ceva si ei sunt ca niste papagali?
Le-a spalat mintile? O fi indoctrinati asa rau sau or fi mai patimasi fata de conducatorul iubit? Greu de spus.
P.S. Si ce credeti ca am gasit pe blogul d-lui badin? Cititi si va minunati si voi ca eu am citit de doua ori am zis ca poate nu inteleg bine.
- Elena Udrea a primit o palmă răsunătoare. A venit în Parlament și s-a lăudat că ar fi semnat un contract cu celebrul TUI pentru promovarea României. Reporterii de la Realitatea Tv au sunat la TUI și-au aflat că cei de acolo habar nu au. Metresa prezidențială e disperată. Încearcă să justifice jaful de la Ministerul Turismului. Își inventează merite. Minte de îngheață apele.
De titanik pe 8 October 2009 la 3:15 pm (#)Haideti ma, ce-aveti cu bietul copil, e si el ministru.
Pe mine unu ma face sa ma simt intr-un fel bine ca Paleologu e ministru. Ma face sa simt ca si eu pot fi ministru
De Radu Tanasescu pe 8 October 2009 la 3:32 pm (#)Victore, tată, ştiu că intervenţia mea de acum n-are legătură cu avortonul ala mic de Paleologu, insa nu oligofrenul bizantin este malefic, ci conul Catalin Avramescu, sef al consilierilor băsescieni… care, aseară, la Gâdea în emisiune, s-a decompensat psihotic şi a făcut un circ cu dampf de Bălăceanca. Am văzut că i-ai spus paranoicului pe numele mic, carevasăzică îl ştii “şi din privat”… tati, de ce nu scrii matale un textişor despre cum sîntem obligaţi noi, boii de contribuabili, să plătim deliranţi d-ăştia, în loc să le ducem portocale în salonul băieţilor ce poartă cămăşi de forţă? Păi tu ai observat că haidamacul metafizic era incapabil să focalizeze pe partenerii de dialog, tremurînd din tot trupul şi suferind de o certă agitaţie psiho-motorie? Ăsta-l sfătuieşte pe Zeus, fanaticul ăsta crizat şi dement? Sigur că i-a făcut un mare deserviciu Piratului, însă asemenea apariţii publice trebuie taxate prompt, virulent şi fără milă! Că altfel, dacă iese din nou Tiranul, ne pomenim cu Avramescu ministru de externe că sare la gîtul lui Putin sau o ia la palme pe Hillary… Nu e de bine, tată, ia atitudine şi administrează-i nebunului Prozacul!
De Boc pe 8 October 2009 la 3:33 pm (#)Gura prostului adevar graieste ca per total are dreptate… Toti ministrii sunt pusi pe acelasi criteriu
Sunt curios ce discutii sunt in sedintele de Guvern cu asa specimene… Or discuta numai despre Descartes si Kant sau or avea timp si de altceva?
De ciriano pe 8 October 2009 la 4:04 pm (#)victore doua cuvinte “catalin avramescu”…o emisiune cu tine,cu badea si “domnul voi sunteti prosti…ce bine arat eu” ar fi cel putin geniala..
De cata pe 8 October 2009 la 4:20 pm (#)@laurentiu daca citam savant, sa o facem totusi cu fidelitate “un sot savant est sot, plus qu’un sot ignorant”.
De Roberta pe 8 October 2009 la 5:16 pm (#)aviz dnei Udrea, comedia de moravuri in cauza este “Les femmes savantes”…just sayin’!
Ma scuzi domnu’ andrei.
sa fim seriosi! cat la suta din absolventii scolilor cu pretentii sunt plozi de fosti nomenclaturisti
De eva pe 8 October 2009 la 5:46 pm (#)cat la suta din oamenii de afaceri de succes de azi sunt plozi de fosti nomenclaturisti
cat la suta din tagma de varf a bugetarilor sunt plozi de fosti nomenclaturisti
hm?
traim in romania ….egalitatea sanselor e o utopie
Tu poti sa vezi “neroziile scoase pe gura”?:)) Cum arata? Vibreaza haotic? In culori puternice sau pastelate? Sorry…nu m-am putut abtine! Iti inteleg frustrarea.:) Pupici!
De ramo pe 8 October 2009 la 5:51 pm (#)pe mine tampitelul asta m-ar amuza daca nu ar fi ministru al guvernului Romnaniei. oare hotii simt nevoia unei mascote sau este doar pura aplicare a teoriei staliniste de a promova nonvalori????
De olimpiu pe 8 October 2009 la 5:51 pm (#)Off topic
Domnule Ciutacu, ati fost foarte tare aseara la Sinteza zilei. Avramescu ala e bun, face audienta. :))
De Mihai pe 8 October 2009 la 6:45 pm (#)Dar candidatul UDMR la presedintie nu stiu de ce se mai straduie, oricati Avramesti ar veni la Sinteza zilei si pe toate posturile un roman de etnie maghiara nu cred ca ar putea ajunge presedinte.
nenea asta ii un excelent vorbitor de franceza si un execrabil ganditor in romana…. iar taicasu… securist..
De NGH pe 8 October 2009 la 8:29 pm (#)portocaliii astia au impresia ca nobletea se da mai departe prin testament ori se obtine prin retrocedari sau privatizari.(De Victor Ciutacu pe 7 October 2009 la 8:15 pm)
;))
De CriSS pe 8 October 2009 la 8:35 pm (#)ai uitat de vanzarile anterioare
Domnule CIUTACU,va rog, daca se poate, sa-l intrebati pe domnul Oprescu in ce relatii este cu Basescu.Sa va spun de ce:PDL-ul a facut cu EBA o repetitie pt.ce o sa se intample acum cu Oprescu.
De marian pe 8 October 2009 la 9:17 pm (#)Va explic:la alegerile europarlamentare ,toti sefii de filiala PDL ,au fost obligati sa aduca la fiecare sectie de votare din perimetrul sau 10(zece)alegatori pt. EBA (nu vot multiplu,oameni care nu ar fi votat in mod normal :betivi, vagabonzi ,batrani, oameni cu dizabilitati ,etc) contra sumei de 50 lei.Aceste voturi au reprezentat 5-7%(calculati).
Sa revenim la Oprescu:
-pana sa-si anunte canditatura Oprescu avea circa 12% ,probabil ca dupa anunt o sa ajunga la 14-15%
-voturi pe care o sa i le asigure PDL-ul in stilul EBA 5-7%
-voturi date direct de membri PDL 2%
Adunand procentele de mai sus obtinem un procent de 21-24% sa zicem o medie de 23%
SA VEDEM ACUM CINE CASTIGA ALEGERILE:
BASESCU=30%
OPRESCU=23%
VADIM+BECALI=17%
PT.GEOANA+ANTONESCU MAI RAMAN DE AMPARTIT 30%
deci:GEOANA=15%
ANTONESCU=15%
SURPRIZA:BASESCU A CASTIGAAAAAAAAAAAAT DEJAAAAAAAAAAA ; nu vi sa pare ca am mai vazut odata filmul asta cand ILIESCU a intrat in turul 2 cu VADIM ?E limpede ca lumina zilei,astia sunt tampiti?
Un bac primit azi cu referire directa la cei ce ne conduc:
De muc pe 8 October 2009 la 9:20 pm (#)“Cativa politicieni fac un turneu electoral prin sate. Pe un drum de tara, masina se izbeste de un copac si gata accidentul. Aflat in trecere, un taran cu frica lui Dumnezeu ii aduna, ii ingroapa pe loc si isi vede de treaba. Dupa un timp, se observa lipsa politicienilor. Ancheta, reconstituire, interogatorii, etc. La ancheta politistii il intreaba pe taran:
-Cand ai sosit la locul accidentului mai era vreunul in viata?
-Unii dintre ei ziceau ca sunt, dar poti sa-i crezi pe astia?!”
Buna seara d-le Ciutacu,
Ce ati patit, de ati disparut asa deodata?!Ca vad ca nu a fost asta-seara Vorbe grele,nici la sinteza zilei nu sunteti…
Sper sa fiti sanatos,acesta este cel mai important lucru.
Va doresc,cu aceeasi apreciere,numai bine!
De IoanaP pe 8 October 2009 la 9:56 pm (#)IoanaP
Bine zis … ai fost foarte tare aseara in Sinteza Zilei, ma asteptam sa te vad si azi la Gadea … da’ nui bai. Bafta
De puiu gabi pe 8 October 2009 la 10:37 pm (#)Mare dovadă, oglinda genetică
De Ioan Bistriteanul pe 8 October 2009 la 10:39 pm (#)[...] se desparta. Aventura din Cele doua tururi începe pe dealurile din Cotroceni-Muil, unde elfii si orcii descopera ca au fost manipulati de misteriosul Basellum. O creatura abila care era el însusi atras [...]
De CIOCO-CIOCO » Blog Archive » Stapanul inelelor – Cele 2 tururi pe 8 October 2009 la 11:16 pm (#)PARAZITII: “SLALOM PRINTRE CRETINI” SI “VREAU SA VA DOARA”-reflecta intr-un mod dureros realitatea inconjuratoare.chiar nu se poate face nimic sa scapam de nemernicii astia care ne conduc direct la groapa? nimeni nu spune cati oameni au inceput sa se sinucida de disperare…suntem dirijati de TOADER,ELENA,ROBERTA,EMIL…TRAIAN…VAI DE CAPUL NOSTRU…felicitari pentru consecventa,multumesc ca n-ai plecat din tara,inseamna ca mai avem niste sperante
De lucia pe 8 October 2009 la 11:48 pm (#)Oprescu si Basescu au un blat. S’au intalnit acum 2 yile la un restaurant de langa palatul cotroceni’CASA COTROCENI si au discutat un fel de armistitiu. Basescu nu il ataca pe oprescu pina la turul 2 iar oprescu nu iese cu dosarele de la primarie0ciordelile lui base si nici nu le da la pnl si psd
De biti pe 9 October 2009 la 12:00 am (#)Domnule Ciutacu, eu cred ca ne trebuie o noua revolutie, acum, la 20 de ani dupa ce-o fi fost, dar de data aceasta de catifea si cu multe minti luminate, astfel incat sa nu mai auzim de impostori si oportunisti de doi bani. Imi pare rau s-o spun, dar cineva avea perfecta dreptate cand a zis chestia cu “stupid people” si cei 20 de ani. Ah, era sa uit, eu as propune un parlament tricameral, in prima camera, aia mai de jos, sa faca parte gastile de cartier, oamenii muncii, liderii de sindicat, etc, etc,etc,care sa functioneze permanent, astfel incat guvernul sa nu mai poata sa dea ordonante de urgenta, iar restul, adica celelalte doua sa aiba formula deja consacrata.
Al dvs Rodax Prunu
De Rodax pe 9 October 2009 la 1:16 am (#)Ma tot gandeam, cum de i-a venit lui Paleologu ideea sa spuna asa o enormitate:”filozofia mea politica este sa calc cat mai multa lume pe nervi”? Am aflat ca pasiunea tineretii dumnealui a fost ‘filozofia politicii’. Oare daca s-ar fi perfectat in acest domeniu nu ne-ar fi scutit de absurditatile sale? Nu ar fi fost mai benefic pentru noi, decat chiar ‘practica politicii’pe care a imbratisat-o?
De I.I. pe 9 October 2009 la 2:23 am (#)Oare in subconstientul lui nu a vrut sa “ne distreze” si a confundat Tanda cu Manda?
casa de copii nu e acasa
De ela pe 9 October 2009 la 7:45 am (#)e la Guvern
Din aceasta atitudine fata de un om,se vede ce am ajuns noi,romanii.O tara de smecheri.Daca nu esti smecher,esti prost.Nu mai vedem dincolo de aparente,nu mai stim sa pretuim adevaratele valori.Adevarate valori,veti zice,pf…Da,eu inca mai consider cinstea si buna educatie,valori.Apreciez si ma amuza verbul taios,combativ,ironic,dar unde ii e locul.Va apreciez mult pe voi:Ciutacu,Badea,Gadea,Stan,Ciuvica,Teodorescu…Dar hai sa stam stramb si sa judecam drept:da,d-l Paleologu e sincer si are si dreptate.Lucrurile in Romania de asta merg prost,ca se intervine.Daca s-ar lasa sa mearga singure,bunul simt le-ar conduce pe drumul drept(ma contraria acea reclama cu “Romania se va dezvolta prin bun simt”,acum descopar cata dreptate se poate ascunde in lucruri aparent ridicole).Exact bunul simt ne lipseste,masura lucrurilor.De Oprescu ziceti ca e un bun manager,dar stiti de ce e?Ca n-a intervenit decat f. putin,spre deloc,vorba lui Badea.Ceilalti au intervenit,iar prostia si-a aratat roadele.De aceea 90% di energie si bani se iroseste de un ministru ca d-l paleologu,pentru a anihila raul facut de smecheri(prin smecherie se intelege si hotia si coruptia si prostia,si ingamfarea,a fi om al zilelor noastre,in general).CHAPEAU,D-LE MINISTRU PALEOLOGU!Romania cu care ne place sa ne mandrim s-a facut cu oameni mai mult sau mai putin ilustri dar,de buna seama,cu caracter.Romania la care visam n-are cum sa se faca cu oameni ca cei pe care i-am descoperit intrand intamplator pe site-ul ancai alexandrescu.Adio valori!Mai bine nu intram,mai traiam in lumea mea cu speranta ca v-a veni o zi.Nu v-a mai veni nici o zi pt.Romania.Tara e o mosie administrata de cine se nimereste,nu conteaza,conteaza sa ne gandim la viitorul copiilor nostri.Adica nu ma orienez spre cel nerecunoscator dupa ce i-am ajutat fiul,ci spre cel care-mi va ajuta fiul(a nu se intelege fii nostri,viitorul tarii,ci fiul meu,al prietenei,al cunostintei,ai rudei,noi suntem Romania,restul ce-mi pasa mie).Halal politicieni:fosti,actuali,viitori.Traim in romania si ar fi cazul sa ne luam talpasita!
De Elena Constantin pe 9 October 2009 la 10:09 am (#)offtopic, ma vand! anagajati-ma!
De mace pe 9 October 2009 la 11:41 am (#)Domnule Ciutacu ,aseară de ce nu aţi apărut la TV la Vorbe Grele? Aţi păţit ceva? Eu sunto telespectoatoare fidelă emisiunilor dv,şi faptul cănu aţi apărut am crezut că poate aţi păţit ceva. Să o ţineţi tot aşa, căsunteţi un omdeşteptşi dreptşi nu suportaţi ca şi noi oamenii de rând să mai rămână aceşti imbecili la conducere ,şi nici Băsescu, acesta afăcut mult rău ţării şi poporului nostru. Săplece unde vrea şi săne laseîn pace. SUCCEC.
De MARIA pe 9 October 2009 la 11:53 am (#)E un pufos, “dragalasu”.
De raluca pe 9 October 2009 la 12:08 pm (#)Eu sunt siderata ca portocaliii sunt in pana de idei. Baselu am vazut ca a recidivat, si a bocit din nou. Cica a compus si versuri in tinerete.Culmea ca turma o sa-l creada.Ce versuri de rahat i-au facut…cred ca si Avramescu a contribuit, la cum se comporta in emisiune.
Eu nu l-am vazut niciodata bocind pe Basel din mila pt. cineva, din compasiune pt. popor.Tot timpul a bocit din motive egoiste.La inundatii, incendii,alunecari, zeci de mii de someri in strada nu a bocit.Cum se numeste un om care plange doar cand e vorba de el, grupul si familia lui? Egoist.
Are o sansa acum, la Sfanta Parascheva, sa boceasca nitel si sa se stearga cu naframa unei babe.
Cata scarba imi pot provoca! Nici nu mai suport sa ma uit la TV, sa-l aud…Pun stampila pe Oprescu si gata…sper sa aiba dreptate tiganca aia.
Victore, vreau sa te intreb si eu, ce ati avut cu saracul de Avramescu. V-ati pus toti calare pe el la emisiunea aia si l-ati zapacit.
De Vova pe 9 October 2009 la 12:11 pm (#)Eu personal, cred ca astia de la PD-L care vin la Antene sunt Sado-Maso, dar na, e treaba lor. Dar , sincer, mi se facuse o mila de Avramescu cand am vazut emisiunea….
Mai lipsea sa fie in locul lui Marga, Badea sau Stan si era meniul complet.
Nu ti-a fost putin mila de el, ca asa, una peste alta, omul ala chiar stie carte. E treaba lui pe cine sustine, dar prost nu e!
Ai citit versurile lui Basescu?
“Deasupra-ţi cerul se înalţă
Şi de pe el privesc în jos,
Sute de stele ce-l admiră
Pe bravul om prietenos”.
Paranoic de mic, băiatul asta! Auzi! Stelele admiră omul prietenos (el e ala?).
De FuXi pe 9 October 2009 la 12:14 pm (#)In curand, asta va da la asumare si ticaloasele legi ale fizicii.
Domnule Ciutacu,
De Alexandru Tudoran pe 9 October 2009 la 12:44 pm (#)Acest …om? este clar personificarea prostului vrednic…cel mai periculos dintre prosti. Daca omul e prost macar stii la ce sa te astepti. Dar el nu el este si vrednic si asa cum spunea bunicu sa te feresti de prostu vrednic pentru ca are initiativa si talent si ti-o trage miseleste pe la spate doar din prostie.
Sau poate ca nu?
ps numele este real nu am ce sa ascund si daca vrea sa ma dea in judecata sa ma dea.
Din PACATE cred ca vom mai ramane cu d’al’dastia mult si bine !
De shark pe 9 October 2009 la 2:07 pm (#)vezi: http://vladrosca.wordpress.com/2009/10/09/se-pare-ca-nica-a-avut-dreptate-udate/
asta are deviatii comportamentale ca si taticul Basescu care ne recita din lirica lui(sau a lui Udrea cind statea toanta si timpa in camin fara sa se uite cineva la ea)si apoi se apica de plins(musca si din coltul mesei?)vrind sa para acum ca iar s-a intors cu fata la popor un sentimental(ca toti machitorii-cu regrete ca trebuie sa-i dreptate lui Iliescu)S-au o fi vazut harta cu deplasarile de anul acesta si sumele halite!!!!!!!!!!!!
De bibi pe 9 October 2009 la 2:20 pm (#)Spuneti-mi ca nu-i adevarat! Tocmai am vazut asta:
De Danicova pe 9 October 2009 la 2:58 pm (#)http://stirileprotv.ro/show-buzz/film-tv/traian-basescu-si-talentele-i-ascunse-aflati-ca-este-si-poet.html
M-am ingrozit a nu stiu cata oara de paranoicul, scizofrenul si instabilul asta psihic. Ptui, Satana!!! Vai de tartacutele noastre daca nu scapam de el!!!
deci am ramas fara cuvinte
De raducu pe 9 October 2009 la 5:25 pm (#)Păcat de nume. Se pare că uneori este o povară mult prea grea…Pe blog, înainte de a fi ministru, părea… Atât.
De Dispecer Blogosferă pe 9 October 2009 la 8:32 pm (#)tipul nu este chiar nevinovat…l-am vazut seri la rand la Festivalul Enescu…este la fel de obraznic, plin de tupeu ca si restul guvernului
De ioana pe 9 October 2009 la 9:04 pm (#)off topic … va dau o idee de comment…daca viitoarele pensii vor fi strict cf. cu valoarea cotizata la fondul de pensii, stiti care sunt cele mai “nesimtite” la care nimeni nu a depus un ban, ever…??? pensiile din agricultura…plin de haz nu ???
alta nesimtire…chiar adevarata…sunt pensiile arhitectilor..cu 50% mai mari ca cele ale inginerilor…poate sunt mai destepti…??? doar baieti destepti, poate…si obraznici…cum comentati???
Jos Ciclopul de la Cotroceni!!! Pt ce au facut astia in 20 de ani cu tara asta trebuie omorati in chinuri!!! Taiate venele si lasati sa moara!!!
De Cristi pe 9 October 2009 la 11:11 pm (#)http://www.youtube.com/watch?v=bDt9WnJ5U20
@aldo: la ‘mos cacat’ ma gandeam si eu.. tata l-a avut profesor si nu m-am simtit prea bine cand mi-a spus povestea.. probabil sunt destept ca mama dar de fapt pe noi ne intereseaza ‘toader’.. pacat de tata lui..
De Horia pe 9 October 2009 la 11:56 pm (#)Daca telul pasiunii lui T.Paleologu ‘filozofia politicii’a fost sa ne calce pe nervi, trebuie sa spunem raspicat, ca nu si l-a atins, asa cum D-l Ciutacu subliniaza in titlul articolului sau “Tristule, tu ne distrezi, nu ne enervezi”.Poate isi va atinge ‘telul’ca ‘om politic’: “Vreau sa schimb perspectiva asupra politicii si sa aduc un suflu nou in viata publica din tara”.Ca ministru al culturii si-a propus:”Imi doresc bani pentru cultura, dar si cultura generatoare de bani”. A obtinut bani multi pentru cultura? Cultura, sub bagheta lui, a atins culmi ne mai intalnite pana acum?
De I.I. pe 10 October 2009 la 8:09 am (#)Raspunsurile le las la aprecierea fiecaruia.
Subtilităţi la vârf
Criteriul care a stat la baza numiri lui Popa Ghe.(lider sindical la Mişcare şi comercial) în funcţia de Secretar de Stat la Transporturi, este eminamente ecumenic, muribunda cale ferată română având nevoie - exclusiv - de popa care să-i mijlocească trcerea spre nefiinţă în deplină linişte sindicală, spre bucuria celui de sus… de la Cotorceni şi a micuţului intendent din Victoriei.
P.S. Nu fiţi dezamăgiţi deoarece invenţia salvatoare a lui Berceanu - mersul pe arătură al trenurilor - va revoluţiona din temelii lumea feroviară, şi nu numai.
De Mecanicul de locomotiv[ pe 10 October 2009 la 8:25 am (#)Am vazut si romani fericiti!
De Ionut pe 10 October 2009 la 9:20 am (#)domnilor nusunt intelectual dar cand il aud pe pleasca ast vorbind im-i vine rau stiind ca atatia oameni de cultura nu au avut loc la un asemenea minister.Nu stiu de ce nu a stat el acasa sa se mai joace cu jucariile lui, sa mai dea foc la casa, sa o mai cacariseasca si sa lase acest portofoliu unor oameni care-l merita.
De marinel pe 10 October 2009 la 6:21 pm (#)Asta mereu imi inveseleste ziua cand il vad. Ar fi mai bun pe post de bufon pus la intrarea in guvern . :)))
De Florin pe 10 October 2009 la 7:24 pm (#)…stii si tu foarte clar cred ! Traian Basescu este si va fi Presedintele Romaniei ! Si stii de ce ? E cel mai bun pentru Romania de astazi !!! Chiar iti plac “clonele ” lui Iliescu ?!
De danutchidon pe 10 October 2009 la 11:25 pm (#)D-le Ciutacu,am vazut ca nu mi-ati publicat comentariul,nu intelegeam de ce,acum cand l-am recitit si am vazut cele doua greseli de ortografie,am gasit si explicatia.Cer scuze ca am scris v-a cand trebuia va.Acum o sa mi-l publicati?
De Elena Constantin pe 11 October 2009 la 1:14 am (#)Ce drac Victore esti in vacanta? Pai nu mai produci nimic pe aici?
De santinela pe 11 October 2009 la 9:16 am (#)Bine ca a murit din cauze naturale Marele Paleologu altfel murea de inima rea vazand cum micul si umilul Paleolog ridica in slavi “pleasca ce a cazut pe capul nostru”. Cred ca nu e constient de o chestie si anume ca a “cacarisit-o” dupa ce Base’ dispare din peisaj.
De limpede pe 11 October 2009 la 10:21 am (#)Oprescu il OPRESte pe Basescu si nu invers adica
De alegatorul pe 11 October 2009 la 10:29 am (#)Basescu il BASESte pe Oprescu.
am inteles acum de unde vine acronimul B1(TV?), de la Basescu I-ul .
De fla pe 11 October 2009 la 12:07 pm (#)Doamne, cat poate fi de prost un om care se crede destept! Taica-sau se rasuceste-n mormant cand vede ce-a iesit din fiu-sau!
Nea Victore, uita-te la un dascal model:
De Nea Costache pe 11 October 2009 la 12:48 pm (#)http://www.neacostache.com/2009/10/11/calamitati-la-catedra/
Domnule Ciutacu va trimit acest cometariu pentru a va face cunoscut demersul unor jurnalisti craioveni care au demascat faptul ca PD-L Dolj pregateste fraudarea alegerilor. Daca sunteti interesat uitati linkul http://www.cvlpress.ro/detalii_video.php?id=6351
De Marin Turcitu pe 11 October 2009 la 3:49 pm (#)Domnule Ciutacu dacă sunteţi interesat de un filmuleţ, prin care demonstrăm faptul că PD-L Dolj încearcă fraudarea alegerilor numid preşedinţi în secţiile de votare puteţi intra pe http://www.cvlpress.ro. la secţiunea video. Daca vă interesează filmuleţul aştept să mă contactaţi.
De Marin Turcitu pe 11 October 2009 la 3:57 pm (#)Off topic,scuze: sint plecat cu treba undeva in mumti.Poate pregatesc miscarea de rezistenta.Cine stie.
De mihail pe 11 October 2009 la 5:18 pm (#)Va rog spuneti-mi,de ce nu au mai fost “Vorbe Grele” ?
S-a modificat ceva ?
Multumesc.
BITV=Basescu I-ul tv?
De fla pe 11 October 2009 la 7:04 pm (#)[...] mulţumesc Domnule Prim Ministru, în numele meu şi al tuturor cetăţenilor români, că ne-aţi mai demonstrat încă o dată un fapt de o simplitate cruntă: Democraţia pentru [...]
De Scrisoare de mulţumire adresată Domnului Emil Boc « Bciprianmp’s Blog pe 11 October 2009 la 8:34 pm (#)Basescu se pregateste sa ajunga dictator aproape pe viata!!! In cazul cind acesta va gistiga alegerile prezidentiale, Bicameralul se va transforma in Unicameral, lungimea mandatului prezidential va fi marita de la 5 ani la 7 ani iar presedintele va avea dreptul si la al Treilea Mandat. Si daca Basescu nu va avea probleme majore cu sanatatea va pastori Romania spre distrugerea totala pina in 2023 cind va avea venerabila virsta de 72 de ani putind sa-i lase dupa aceea jiltul de la Cotroceni fatucii lui tata, Elena Basescu. Si daca ati urmarit declaratiile furiosului Boc, in ziua de ieri, pe holurile Parlamentului acestuia i-a iesit porumbelul din gura afirmind cum ca, PD-L va sta la putere 7 ani de zile si nu est prima declaratie in acest sens a acestui uascr-ist vopsit in premier democratic. Ceeace inseamna ca, tot in cazul in care Basescu cistiga, odata cu infiintarea Unicameralului se vor prelungi si mandatele parlamentarilor dar si mandatul guvernului tot la 7 ani. Asa ca, votati Basescu si o sa ne ia efectiv dracul si pe noi dar si aceasta tara.
De gelu pe 11 October 2009 la 9:29 pm (#)Poate am putea aplica una din legile lui Murphy in cazul lui “Tristule”, care nici in filozofia politica, nici in politica nu a reusit sa faca mai nimic, dara-mi-te sa aduca suflu nou in viata noastra publica:”Nimic nu reuseste atat de plenar ca esecul”
De I.I. pe 12 October 2009 la 2:57 am (#)Buna ziua d-le Ciutacu,
Ma bucur ca revenirati din concediu-mie mi-ati lipsit.
Va doresc o saptamana cum o doriti Dvs.si numai bine!
Cu acelasi respect,
De IoanaP pe 12 October 2009 la 10:31 am (#)IoanaP
Ce’ș copil? Îl bate Paleologu pă Geoană? Sau pă cuplul Titanmaric Videanu-Pogea? Haida-de!
De Futacu pe 12 October 2009 la 11:26 am (#)Victor,ce e cu tine??? postez aici ceva din presa din Tulcea baout poezeaua lui Basel..sa mai radem….
De Lara pe 12 October 2009 la 12:11 pm (#)Iote.
Şi preşedintele s-a născut poet…
Moarte la mal, soasant sis santimetră
Suzan MEHMET Obiectiv de Tulcea
………….
Am senzaţia că termenul „populism” vine direct din „Povestea populismului” pe care Ion Creangă ar fi vrut să o scrie imediat după „Povestea …ulei”, dar n-a mai apucat. A reuşit, însă, cu succesuri, preşedintele Băsescu, ars de fiorul poetic într-o emisiune a Divertisului, acolo unde îi este şi locul.
După plânsul din rărunchi exersat la sceneta cu „dragă Stolo”, lacrimile încondeiate în poezia de tinereţe a preşedintelui nu pot să-ţi inspire decât milă. După jumătate de oră de râs şi replici hăhăitoare, momentul poetic a picat ca mucii-n vrejul de fasole. Adică atârnător. Şi după ce a dat poporului ce consideră domnia sa că e al poporului, adică o ţâră de mişto şi nişte glume de cazan, Traian Băsescu a trecut brutal la coarda sensibilă a naţiunii, recitându-şi frustrările de tinereţe pentru a le explica mai bine pe cele de-acum. Poetul nepereche, vizionarul, bravul om prietenos, cum îşi spune sieşi rimeorul în poezia pe care o putem numi simplu „Moarte la mal, soasant sis santimetră”, a declamat către electorat cele mai bune versuri scrise vreodată de un preşedinte de stat şi, totodată, cele mai penibile rânduri emise vreodată de putinţa şi străduinţa unui poet.
Filozofic vorbind, dacă scopul este nobil, metoda aleasă pentru a ajunge la el este totdeauna motivată şi scuzabilă. Aşa că, ştiindu-şi poporul belemec şi sentimental, preşedintele a comandat probabil stafului de campanie o suită de rime chinuite, cu trimitere la măicuţă, aşa cum îi place românului şi la beţie şi pe trezie, şi le-a dat drumul pe fluxul de ştiri şi-n emisiuni TV, ca să ajungă acolo unde trebuie. Ce mai contează că poezia recitată exact cu mimica din sceneta „dragă Stolo” nu are nicio legătură cu realitatea pur băsesciană, în sensul că mama prezidenţială trăieşte bine mersi. Ea are legătură cu realitatea electorală. Cu cei peste patru milioane de români plecaţi afară, în pribegie, să muncească la străini, departe de „măicuţă” şi de copii, cu manelistul leşinat după rime triste, cât mai triste, cu cât mai mulţi duşmani în ele, cu românii pentru care amintirea mamei dispărute a rămas singurul reper moral. După ce a periat drogaţii şi prostituatele, după ce a întărâtat poporul împotriva Parlamentului, după ce-a promis suta de lei dintre balcoanele ministeriale ale Udrei, preşedintele nepereche, unicameral, şi-a amintit că tot românul s-a născut poet. Drept pentru care i-a trântit în faţă nişte versuri tâmpe, însiropate din belşug, semnate, evident, cu substrat: „un tânăr marinar, un trandafir, trei lacrimi şi-un sărut”. Ok, să…trăieşti! bine…
P.S. Cap compas: Golden Blitz. Ne-a plăcut şi replica cu (sic!) Titanicul. Cum că această navă nu s-ar fi scufundat cu Băsescu la comandă. Tot realiatea arată că dacă termometrul i-ar fi arătat temperatură în scădere, preşedintele clar că ar fi dat o fugă în restaurant, cu pasagerii.
Numai destepti conduc tara asta…. asa cum au intrat ‘relatiile’
De Integru pe 12 October 2009 la 1:06 pm (#)sa se duca acasa !
De geo pe 12 October 2009 la 1:10 pm (#)[...] merge catre: INconstantIN, Palatul Sutu, DeMaio, Alter Ego, Ciutacu…si bineinteles catre cine mai doreste si este [...]
De Leapsa: Eu sunt “Base”…pe cine votez? « Laurentiu Elena pe 12 October 2009 la 1:11 pm (#)Nu mi-a mai ramas alta nedumerire vis-a-vis de textul ‘initial’ (pentru ca am impresia ca in urma ‘comentariilor’ D-l Ciutacu s-ar intreba :”oare eu am scris asa ceva?”) decat lamurirea sensului cuvantului:”sclemberici”.Nu l-am gasit nici in dictionarul de jargon. Multumesc.
De I.I. pe 12 October 2009 la 2:33 pm (#)cred ca la ora asta, conu’ alecu paleologu se-nvarte in mormant, precum turbina, cand vede si aude toate basnaile si prapastiile de care-i in stare acest “theodor”, acest “dar al lui Dumnezeu”…
De Suflet Negru pe 12 October 2009 la 8:37 pm (#)mari pacate trebuie sa fi facut in alta viata bietul om ca sa-l procopseasca Dumnezeu cu-n asemenea “dar”…
vaa-aai de curu’ tau de masca trista a prostiei, ce joci rolul impotentului natang si gangav intr-o piesa cu ticalosi, tarfe, muisti, pupincuristi si talhari cu ifose de ‘telectuali…
du-te nene in coltul ala intunecos din care ne-ai sarit in cale si, inainte de-a incepe sa-ti citesti cu asiduitate revista ‘carici-poponici’ la care esti abonat, pune intrerupatorul turbinei pe off, sa se opreasca conu’ alecu din invartit. da dovada macar acu’, in al doijpelea ceas de niste dragoste filiala si nu-ti mai chinui tatal…
ajunge cat i-ai murdarit numele, muscoi portocaliu!
Ce va mirati atat ? N-atzi auzit de mutatzii genetice ? De-aia a inventat poporul roman proverbul “dintr-un cal boieresc ,iese unul tziganesc , iar dintr-unul tziganesc , iese unul boieresc “.Numai ca asta e cea mai nevolnica martzoaga .Dar , cine stie cine-l calareste !Caci , vorba ‘ceea “prost sa fii …” Il propun , cu voia dumneavoastra drept “brand” alguvernului BOC !
De Te O pe 13 October 2009 la 2:59 am (#)aschia a sarit departe de trunchi si-a cazut intr-un rahat portocaliu…
De Suflet Negru pe 16 October 2009 la 1:14 pm (#)Adaugă Comentariu!