Tapalagă, la viitoarea te dau în judecată!
De: Victor Ciutacu - Categoria: Ce-mi provoaca scarba, Rezervaţia cu imbeciliMotto: “Domnule (Tapalagă), cred că tot ce ştiţi dvs încape pe spatele unui timbru poştal” (Sorin Ovidiu Vântu)
Dan Tapalagă a comis, astăzi, încă o măgărie la adresa mea şi a altor oameni din presa in care el nu mai are acces, că d-aia zgârie la perete. Nu-i nici o noutate, ştiu, se hrăneşte cu asta. Noutatea-i că am ales - profund greşit, după cum se va vedea în rândurile ce urmează - să nu-mi pun poalele-n cap, ci să procedez decent, instituţional. Aşa că m-am adresat omologului meu de la Hotnews, redactorul şef Cristian Pantazi. În rândurile următoare, nu fac decât vă ofer corespondenţa dintre noi şi vă las pe voi să comentaţi. Mie-mi vine să vărs. Greaţa cruntă pe care mi-o provoacă deontologia declamativă nu trece nici măcar cu o cutie de Emetiral.
Domnule Redactor Sef,
Am citit cu acelasi nedisimulat interes textul de opinie de azi al lui Dan Tapalaga. Intrucat inteleg sa respect pana la capat libertatea opiniilor, n-am de gand sa polemizez cu fostul consilier al Monicai Macovei. El are o parere proasta maladiva despre mine si ma considera nefrecventabil, mie mi-e indiferent. Deci suntem chit. As dori, insa, a face niste precizari, intrucat comentariul domnului Tapalaga contine o serie de (hai sa le spunem) inexactitati. Imi place sa sper ca randurile urmatoare vor fi si publicate pe site-ul Hotnews.
- In istoria Romaniei, nu a existat vreodata vreo firma care sa-l aiba printre actionari/asociati pe semnatarul acestor randuri (informatia e verificabila instantaneu la Registrul Comertului). Deci consultanta electorala pe care viseaza Dan Tapalaga ca as presta-o contra unor plati anterioare la casierie pur si simplu nu exista. Daca ea nu exista formal, inseamna ca domnul Tapalaga insinueaza ca as incasa bani la negru (in termeni populari se cheama spaga). Daca e asa, v-as fi recunoscator daca veti da publicitatii numele oricarui om politic (sau de business) care i-a dat vreodata orice suma de bani lui Victor Ciutacu; eventual, daca va sta la indemana, si probele aferente.
- Dupa stiinta mea, fostul sef al domnului Tapalaga, Carol Sebastian, un ziarist pe care-l apreciem amandoi in egala masura, lucreaza pentru PD-L; cu contract sau fara, nu e problema mea, fiindca nu sunt seful ANAF, ci redactorul-sef al Jurnalului National.
- Nu am avut, in cei 39 de ani de viata, nici macar un leu credit la banca. Deci alaturarea numelui meu celorlalte din text (perfect stimabile, dupa parerea mea) in acest context este realmente neavenita. Pana si masina familiei e cumparata prin transfer bancar, din conturile de salarii ale noastre, lucru la fel de verificabil; atat la reprezentanta, cat si la banca.
- Daca as fi pus mare pret pe bunastarea personala, n-as fi demisionat de la APAPS (unde aveam un salariu de 4 ori mai mare decat cel pe care l-am ales, lucru pe care domnul Tapalaga nu l-a putut afla cand lucra la BBC si/sau Evenimentul zilei) pentru a reveni in presa, la Jurnalul National, ziar unde pe 1 iunie implinesc 5 ani. Sau, eventual, as fi onorat oferta financiara de exceptie pe care mi-a facut-o domnul Sorin Ovidiu Vantu (pentru rigoare, de cinci ori mai mult decat castigurile mele in Intact la vremea respectiva, la prima strigare, lucru la fel de verificabil printr-un singur apel telefonic catre omul de afaceri care detine proprietatea trustului Realitatea) si as fi devenit coleg cu domnul Tapalaga, ca sa nu spun de-a dreptul sef direct al domniei sale.
Cu mahnire,
Victor Ciutacu
P.S. In mod normal, pentru calomniile evidente din text, ar trebui sa-l actionez in instanta pe Dan Tapalaga. N-am s-o fac, intrucat, spre deosebire de omul politic preferat al domnului Tapalaga, eu nu dau in judecata ziaristi. Sau, ca sa fiu mai exact, inca n-am facut-o…
Domnule Redactor-sef,
Am citit cu atentie precizarile pe care mi le-ati remis, referitoare la articolul de opinie semnat Dan Tapalaga. Din pacate, ele nu au obiect. Sa le luam pe rind:
1. Nu exista in articol afirmatia ca ati fi actionar/asociat al vreunei firme, asa cum nu exista afirmatia ca ati fi oferit consultanta electorala
2. Nu face obiectul discutiei
3. Nu exista in articol afirmatia ca ati avea/ ati fi avut credit bancar
4. Nu face obiectul discutiei
Cu stima,
Cristian Pantazi
Redactor-sef HotNews.ro
UPDATE: În text, iniţial publicat în Revista 22, numele sinistrului Ciutacu nu exista. A fost ordin de zi pe unitate, de la comenduirea garnizoanei, să mă împroşcaţi cu rahat în Oficină, domnu’ Pantazi? Sau i-a venit ulterior şi subit inspiraţia-n cap pajului zeiţei anticorupţiei?
UPDATE LA UPDATE: Plecăciuni Oanei pentru cuvintele frumoase și caracter
103 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Deci intreb: cine e Papalagă ca n-am auzit de el…? Zic : nu trage cu tunul in muste.
De Mos Califar pe 13 May 2009 la 5:13 pm (#)ce jigodie
De mojicu pe 13 May 2009 la 5:20 pm (#)Stiu ca sunt blonda, dar asta nu ma impiedica sa pun o intrebare de bun simt: daca articolul de opinie al domnului Tapalaga vorbeste despre jurnalisti, colegi de breasla ai dansului, care platesc rate la banca si la moguli si persoana ta nu face obiectul articolului, ce mai cauta Ciutacu acolo?
De Anca Bundaru pe 13 May 2009 la 5:21 pm (#)eu zic sa-l dai in judecata, asta numai pt ca raspunsul sefului sau este complet cretin, de tapalaga am mai auzit dar acest pantazi cine plm este? o fi coborat din Mateiu Caragiale. auzi la el, nu face obiectul discutiei, ce dobitoc. logica si raspuns stil basescu. observ ca acest stil de a te face ca ploua si a ignora evidenta e contagios. cat de mult a infectat acest basescu societatea romaneasca de sus in jos coborand atat de mult nivelul dialogului. inclusiv noi. cu un samurai te lupti cu sabia respectand reguli, cu un cioban te bati cu bata direct in cap .
De mojicu pe 13 May 2009 la 5:31 pm (#)Sa-i dam adresa de la Haga sau o ia el cu manutza lui de la D-na Macovei?
De Marius Mina pe 13 May 2009 la 5:31 pm (#)Moshule,
Eu l-am vazut o data la tv, la realitatea, si mi-a ajuns. Toti din studio ii ziceau sa se duca acasa sa se culce ca e beat si el nu si nu. Mai erau in emisiune Adriana Saftoiu si Florin Calinescu, asa tin minte.
De Cetateanu' Turmentat pe 13 May 2009 la 5:31 pm (#)Tapalaga sau Tapalaba? M-am confuzat la maxim .
De Marius Mina pe 13 May 2009 la 5:33 pm (#)intreb retoric , de ce macaronarul mtv iubit al ioanei basescu a luat contract fara licitatie de la stat. oare cat nemernicii astia mai indraznesc sa bage mana in banii nostri? jigodiile draq
De mojicu pe 13 May 2009 la 5:43 pm (#)@mojicu: nu-l mai umple de epitete pe Tapalaga, te rog. daca voiam sa-i zic de neam si tara, o faceam eu. sunt chiar extrem de talentat la sportul asta.
De Victor Ciutacu pe 13 May 2009 la 5:47 pm (#)In general ziaristii minusculi de provincie mai trantesc cate o scarbosenie ca sa mai scuture cumva praful de pe ei astfel incat sa mai poata respira.E un sindrom al frustratilor irecuperabili.
De Johnson pe 13 May 2009 la 5:49 pm (#)Absolut ok raspunsul tau, dar acel Dan Tapalaga pe care l-am cunoscut si apreciat eu in 2004 nu ar fi scris niciodata un text care sa aiba nevoie de un astfel de raspuns. Nu o sa inteleg niciodata de ce noi, ziaristii nu putem sa ajungem la minima civilizatie de a cadea de acord ca nu suntem de acord pe anumite subiecte- top of the list, Traian Basescu. De ce simtim nevoia sa inventam conspiratii, mize financiare sau crize de caracter in loc sa acceptam naibii ca pur si simplu altii au o alta parere despre noi si asta nu inseamna musai ca sunt ticalosi sau interesati.
De oana dobre pe 13 May 2009 la 5:53 pm (#)* erata: o alta parere DECAT noi…
De oana dobre pe 13 May 2009 la 6:01 pm (#)Aceasta corespondenta nu face decat sa arate inca o data ca sunteti mult deasupra lor si ca ei mai au multe lucruri de invatat si de schimbat la mentalitate pentru a ajunge macar aproape de pozitia in care dumneavoastra va aflati, pe merit.
Articolul arata doar invidia si frustrarea unui individ care visa la un post mai bun decat cel pe care il are si la o cariera frumoasa ca a dumnevoastra, dar mai are de asteptat din moment ce nici numele dumneavoastra nu a reusit sa il scrie corect (in penultimul paragraf: ” Personaje sinistre ca Vitor Ciutacu”).
De Paula pe 13 May 2009 la 6:01 pm (#)asta cu “nu exista in text afirmatia etc etc” e atat de interpretabila. pana la urma, folosindu-te de subterfugiile limbii romane, in text nu exista nimic de fapt, nu?
De Paratraznetul Fanica pe 13 May 2009 la 6:07 pm (#)“opinia” lui Tapalaga pare scrisa cu multa manie si rautate gratuita, daca ar fi verbalizat-o, cred ca ar fi vorbit printre dinti, apasat, si marait. Pe mine personal nu ma mira “pomelnicul” de acuze aruncate in devalmasie, si spun asta in contextul in care in ultimile 2 saptamani, cel putin, am sesizat la capii PD-L-ului o accentuare a limbajului vulgar si dur jignitor ( Blaga, Roberta Anastase etc ). Reactiile lor sunt tipice unor caini maidanezi stapani pe tarlaua lor pana acum, care latra zgomotos si musca violent pe oricine le ameninta teritoriul. Cat despre raspunsul pe care l-ai primit, nu pot spune dacat ca este …….. halucinant si nu merita comentarii.
De cristian pe 13 May 2009 la 6:09 pm (#)@Johnson
Foarte corect diagnostic.
Intotdeauna gunoaiele de genul asta,
ca si gunoaiele din politica
si ca toate pisicile moarte aruncate noaptea in curti selectate
provin din frustrari.
Iar frustrarile, incapacitatea de a-ti face fatza tie insuti,
inclusiv cu minusurile care te descriu,
arata un neajuns intelectual in baza caruia nu ai dreptul
sa lucrezi in domenii care implica o parere proprie,
pentru ca in mod cert va fi intotdeauna
o parere rasucita in jurul frustrarilor in cauza.
Intre parere subiectiva
De Anca pe 13 May 2009 la 6:09 pm (#)si parere subiectivizata prin rea intentie
e o mare diferenta si o mare distanta.
Eu cred ca intrradevar , Tapalaga facu o magarie pentru ca scrisa ca ” personaje sinistre ca Vitor Ciutacu sau Mihai Gadea si-au aratat, pe fata, simpatia fata de Becali ” .
Daca nu te nominaliza si pe dumneata si nu baga chestii de genul rate la banca si consultanta pe bani , asta insemna ca vorbea asa la general , dar atata vreme cat te-a pomenit in articol , chiar daca nu scrie explicit ca dumneata ai rate la banca si la moguli , cititorul intelege ca dumneata si Gadea aveti rate la moguli si la banca .
Atacul asta inseamna ca ai devenit un jurnalist important , daca se incearca patarea imaginii dumitale .
De romania inedit pe 13 May 2009 la 6:15 pm (#)Oana, asa suntem noi romanii.Nu putem accepta faptul ca nu toata lumea ne impartaseste parerea :> La noi se merge pe principiul : ‘daca nu esti cu mine esti impotriva mea si trebuie sa-ti dau in cap’ :>
De Nu.sNormala pe 13 May 2009 la 6:16 pm (#)ar trebui dat in judecat acest om…..si fraza cu moguli cand o sa se termine?una ,doua …motiveaza influenta mogulilor….toata ziua chiar…
De ktalinoo pe 13 May 2009 la 6:18 pm (#)Dl Victor, puteai foarte bine sa-i transmiti domnului redactor-sef de la hotnews ca exista in articolul respectiv niste erori care nu necesita sapaturi prea adanci in acte bancare. nu l-ati aparat pe becali iar daca Tapalaga asta afirma ca ati facut la gadea in emisiune, inseamna ca e putin cam naiv, sau, cu alte cuvinte, ca nu a inteles nimic. Face precum Boc care a inteles ca va luati de el ca e scund. Asta a fost primul lucru care mi-a sarit in ochi. Ca sa nu mai vorbim de acuze fara acoperire cum ca faceti PR politic, ce naiba inseamna asta? daca iti exprimi, hai sa-i spunem, respectul fata de o persoana politica si dezgustul fata de alta nu mi s epare a fi publicitate politica atat timp cat evaluarea respectiva se face in baza unor valori umane pe care ti le asumi. Adica ala nu-mi place pt ca e corupt, agramat, tupeist etc. Celalt imi place pt ca e politicos, are discurs, e logic etc. Hai sa fim realisti, una e sa recunosti in cineva niste valori, alta e sa faci PR politic. De admirat ar trebui sa fie INTEGRITATEA, nu impartialitatea lui ciutacu si/sau stan in calitate de INVITATI la gadea in emisiune. (mi se pare evident ca domnul Tapalaga habar nu are ca sunteti redactor sef la JN, el probabil doar va vede la Gadea). Atat timp cat aveti dreptul la OPINIE si nu sunteti crainic la stiri, nu vad care e problema.
De Paratraznetul Fanica pe 13 May 2009 la 6:18 pm (#)Victore, imi dai voie sa-l bag in pizda masii ?
De mishulescu pe 13 May 2009 la 6:20 pm (#)@mishulescu: as fi preferat sa n-o faci la mine pe blog. da’, in definitiv, cine-s eu sa cenzurez gandurile oamenilor
De Victor Ciutacu pe 13 May 2009 la 6:23 pm (#)Hai mai Victore,esti prea,prea,sa bagi in seama un nimeni.Musca(sau crede ca musca)un fund important,esti prea sus,ai grija sa nu cazi ca nu le mai ajungi nici pe-o masea.
De mery pe 13 May 2009 la 6:24 pm (#)In acel text de un patetism flagrant se spune cat se poate de explicit ca tu executi “publicitate comerciala” si “PR politic” (implicit se mai spun si altele). De vreme ce dreptul la replica ti s-a refuzat, eu zic ca e cazul sa va dati intalnire la judecatorie.
De Homo scelerosus pe 13 May 2009 la 6:31 pm (#)culmea, pe fond articolul nu e rau si face referire la lucruri pe care publicul, daca nu le stie, le intuieste. pacatul e ca se foloseste de cele scrise pentru a-si ataca inamicii din breasla. asta ca sa nu mai pomenim ca, prin stapanii pe care i-a slujit, dl. tapalaga e printre ultimii in masura sa emita judecati de valoare si moralitate.
ps: raman, totusi, la parerea mea: pe zi ce trece, gadea imi place din ce in ce mai putin.
De brazvan pe 13 May 2009 la 6:32 pm (#)@ Anca
Corect spus si mai e ceva.Cum a aparut in peisaj tovarasa procuror comisar Macovei activata de masina de propaganda securista cum a scos capul din gura de canal toata sobolanimea de asa zisa presa subordonata imposturii de la Cotroceni.Fac prinsoare ca din decembrie acest tapalabagiu va cersi audienta la Crin Antonescu la Cotroceni.Nu mai este mult.
De Johnson pe 13 May 2009 la 6:36 pm (#)Si eu nedumerit:
Cristian Pantazi: “. Nu exista in articol afirmatia ca ati fi actionar/asociat al vreunei firme, asa cum nu exista afirmatia ca ati fi oferit consultanta electorala”
De tbancu pe 13 May 2009 la 6:37 pm (#)Tapalaga: “Dar cei mai multi nu si-au facut doar lobotomie, ci si firme de consultanta. Inainte sa-i vare invitatii in direct, ii trec pe la caserie. Inainte sa faca pe jurnalistii, fac pe consultantii. Jurnalisti notorii din Antene au trecut, pe langa PR-ul politic, sa faca publicitate comericala. Vezi cazul Gabrielei Vranceanu Firea. Ciutacu, Gadea si Cristoiu se ocupa cu spalatorii sau executii, jurnalismul lor cade prea des in abject ca sa merita analizat serios.”
Victore, subscriu la mesajul Oanei Dobre. Cu precizarea că, totuşi, unii chiar o fac. Şi nu-i exclus ca tocmai ei să-i acuze de contrariul pe cei care nu se prostituează.
Răspunsul redactorului şef e incalificabil.
E greţos, greţos rău.
Îţi recomand ceaiul natural de lămâie.
De Roxana Iordache pe 13 May 2009 la 6:45 pm (#)Asa este societatea romaneasca, corupta pina la singe. De ce ati fi voi ziaristii altfel?
De dRobert pe 13 May 2009 la 6:45 pm (#)@Roxana Iordache: eu n-am zis ca nimeni n-o face. ci doar ca n-o fac eu. si nici n-o voi face vreodata. bani frumosi se pot castiga, inca, si din munca.
De Victor Ciutacu pe 13 May 2009 la 6:47 pm (#)nesimtirea acestor oameni este ca se folosesc de statutul de “jurnalist” . adica de ce ar trebui sa ne intereseze , pe noi, oamenii de rand, frustrarile cuiva? Invidia este atat de mare, si la urma urmei, nu il opreste nimic si nimeni pe acest domn sa aiba succesul, pe care altii il au. Dar sa scrii articole de acest gen, cand el nu se uita in propria curte….normal ca ti se face greata. Eu nu ii urmaresc pe gadea, ciutacu sau badea…ca arat bine sau ca sunt pe antene. sunt convina ca daca ar lucra la tvr 3, sa zicem, ar avea aceasi audiente.
De anca iulia pe 13 May 2009 la 6:47 pm (#)pana acum am auzit de victor ciutacu de multe de ori , dar de dan tapalaga e prima data in viatza… no comment…
De octavian pe 13 May 2009 la 6:48 pm (#)No, si ? cainii latra ,caravana trece !!! Daca ai fi inofensiv, daca nu ai deranja ,nimeni nu te-ar critica, nimeni nu ar suferi ca existi
De Profa pe 13 May 2009 la 7:04 pm (#)De acord, imi cer scuze dar cand am ajuns la faza cu ” Personaje sinistre ca Victor Ciutacu si Mihai Gadea ” am cam turbat.
De mishulescu pe 13 May 2009 la 7:11 pm (#)Varianta publicată ieri, 12 mai, în revista 22 nu conţine numele celor de la Intact. Rezultă că Hotnews e un fel de peluza II…
De iulian n. pe 13 May 2009 la 7:15 pm (#)Tapalaga se da un Don Quijote?
Un Don Quijote cu idealuri inchizitoriale, cominterniste sau naziste este o absurditate.
Băiețeiii aștia încântați de Macovei sunt doar niște jalnici slujnici de buna-voie care confundă ifosele cu cultura și justiția cu discreționarismul. Fata nu confunda insa nimic. Doar profita de imbeculi.
De FuXi pe 13 May 2009 la 7:18 pm (#)Oana te intrebi retoric de ce nu exista o “limita” nici intre jurnalisti? E uman. Ba mai mult este si pur romanesc.
Frustrarea. Asta e tot. Moto-ul lui Victor spune tot. Oricum e “rasul lumii” ca tapalaga face pe “lupul moralist”. Poate a uitat “articolele” pline de minciuni in care “executa” pe opozantii lui basecu si ai “puritatii” Macovei si “albea” pe “pretenari”. Argumentele lipseau ca nu de asta era nevoie ci de “lupta de clasa”.
Oricum anul asta fenomenul se va amplifica. Deja cf “pseudointelectualilor” prezidentiali ei (pdl inclus + presedinte gandesc restul sunt schizofrenici, plini de ura, etc). Si sa nu uit sa nu carecumva sa critici pe “presedinte”. Ca “nu se face”. Daca asemene indivizi ar fi fost majoritari in decembrie 89 azi il aveam inca pe ceasca presedinte si concuram cu venezuela.
Un timbru e prea mare atat ca suprafata cat si valoric fata de tapalaga.
De Shadow pe 13 May 2009 la 7:35 pm (#)Buna seara domnule Ciutacu,
De amorphis pe 13 May 2009 la 7:35 pm (#)Fac parte dintre cei care va citesc/urmaresc cu placere, chiar daca nu sunt mereu de acord cu dumneavoastra (nu e vorba de subiectul Traian Basescu unde suntem intr-o armonie cvasitotala) Nu mi-as fi permis nici macar in gand afirmatii ca cele facute de Dan Tapalaga, remarcati va rog ca adresarea cu “domnul Dan Tapalaga” nu exista in text. Nu am postat niciodata nici pe blogul dumneavoastra si nici nu am comentat aricolele din Jurnalul, nu citesc hotnews, prefer propria mea selectie de stiri, asa ca am aflat aici de marlania comisa de individ + raspunsul oferit de Cristian Pantazi. Nefiind un obisnuit al media habar nu aveam de existenta celui din urma. Poate ca ar trebui sa oferiti o binemeritata corectie daca se va repeta, desi nu cred.
Domnule Ciutacu,
Dupa cum vad respectati codul deontologic al omului de presa si cereti politicos un drept la replica ” organului superior”.
De un pamantean pe 13 May 2009 la 7:40 pm (#)Numai ca realizez cu stupoare ca onorabilul sef, adica domnul Pantazi,este un fel de Basescu al micului Boc, adica junele Tapalaga da cu bata-n balta, stropeste cu noroi si tot cei murdariti sunt dojeniti.Poarta un nume respectabil si cred ca putina decenta si asumarea celor ce scrie ar fi de apreciat. Din pacate procedeaza exact ca personajul mentionat mai sus. Ii debiteaza mintea o gramada de prostii,lovind sub centura fara discernamant. Partea rea este ca seful se face ca nu vede si nu recunoaste greseala subalternului. Ce sa inteleg ca domnul Pantazi, precum seful statului a comandat acest articol?
Dan Tapalaga este prea mic ca sa-si asume raspunderea celor scrise daca nu ar avea un paravan.
Nu Tapalaga este de vina pentru cele scrise ci seful sau.Putea fi ori
care alt nume.Din pacate printre jurnalisti sunt o multime de Boci.Asa ca ,urmare scrisorii raspuns pe care ati primit-o, redactorul sef al HOTNEWS.RO trebuie dat in judecata.
Asta-i parerea mea. As vrea sa nu gresesc.
O zi buna!
Săracu! Chiar aşa mult s-au scumpit ţiglele?!
De blue pe 13 May 2009 la 7:42 pm (#)interesant
De gherry pe 13 May 2009 la 7:46 pm (#)Că trage-n propria breaslă cu praştia şi crede că-i rachetă sol-aer, treaba lui să aibă halucinaţii. Că se vede de la o poştă că are un cui (de grenadă!) împotriva “personajelor sinistre” (?!??!!) Ciutacu şi Gâdea, (singurii jurnalişti numiţi?! Hm!) de vină-i ratingu’ pe care-l au “siniştri”, cum să nu dea în icter negru, deontologu’?
De SuKaRiT pe 13 May 2009 la 7:56 pm (#)Nu mă bag, că are cine… da’ cu mine (noi!) ce-o avut?
“Slaba calitate umana, a lor si a publicului lor?” se întreabă ‘mnealui cu ficaţii arşi.
Aş cere să mi se repareze onoarea, da-i întreagă (nu ştiu a lui!) şi nu se face să minţesc.
mie unuia mi se pare perfect la obiect raspunsul lui pantazi (despre care, sincer, acum aud prima oara). si lasand la o parte orice epitete legate de persoane, are dreptate si tapalaga la urmatorul punct: emisiunile lui ciutacu & gadea sint de multe ori executii sau spalatorii. de asta, de cele mai multe ori, dupa cateva minute sint lamurit si schimb canalul.
De nepublicabil pe 13 May 2009 la 8:10 pm (#)Articolul domnului Tapalaga nu are nici un fel de baza .In concluzie este o mizerie.Il consider ca pe un atac la adresa celor mentionati in el ,avand ca scop doar un alt joc de imagine, o alta noroiala mediatica.De lupi moralisti e tara plina.Nu cunosc starea dumneavoastra financiara si sincera sa fiu nici nu ma intereseaza, dar m-a deranjat articolul ala.Ma deranjaza ca este expus ca fiind absolut si trebuie inghitit ca atare.Well …nu e chiar asa.As vrea doar sa stiu cam ce argumente palpabile are domnul Tapalaga!
De Inanna pe 13 May 2009 la 8:27 pm (#)ITMorar isi deapana pe blog amintiri de asc-ist cu ”BOC bataie de joc”. JALNICI.
De FuXi pe 13 May 2009 la 8:34 pm (#)Ce vorba a zis mogulu’…, cu timbrul, nu’l credeam capabil sa produca asa ceva!
De [D][S][N] pe 13 May 2009 la 8:36 pm (#)Stai linistit, l-am bagat eu in p…a m…i.Oi fii eu medic dar nu o sa-i permit unui voyeurist frustrat sa ma faca in nici un caz corupt.Doamne da sa ajunga la mine la spital sa vezi ce coruptie ii dau.
De PJ pe 13 May 2009 la 8:50 pm (#)Dar comentariile publice facute de redactia unde isi desfasoara activitatea ma lasa masca.Parca ar fi o adunatura de onanisti care si le freaca reciproc.Se pupa in c.r unul pe altul si rad satisfacuti.DUMNEZEULE!!!
Ceea ce am citit aici, e asemănător cu un meci de fotbal, prin care adversarul învins, încearcă să câştige meciul la “masa verde” prin tot felul de tertipuri. Scăldatu-n lături poate avea o justificare când există lăturile şi troaca. Da’ când le inventează Tapalagă ăsta pe-amândouă, ce are de câştigat?
De C. Bojan pe 13 May 2009 la 9:08 pm (#)Raspunsul lui Pantazi este foarte greu de descifrat!
De ionut pe 13 May 2009 la 9:08 pm (#)Cum poate sa spuna ca “Nu exista in articol afirmatia ca ati avea/ ati fi avut credit bancar”, din moment ce obiectul articolului il constituie strict “Jurnalistii mogulilor”. Pentru oricine care a trecut de 4 clase la scoala, este evident ca face referire si la V. Ciutacu, caz in care, acesta din urma se poate simti lezat!
Insa proba cea mai evidenta poate fi referirea in mod direct la numele V. Ciutacu punct
sincer eu ma asteptam sa se arunce cu noroi in tine mai demult !! De ce ??? stim noi: ,,multumesc batrane”…… Asa ca eu unul nu o sa pun botul la ce spune neica nimeni asta ,,tapalaga” …….
De Puiu pe 13 May 2009 la 9:13 pm (#)Doi labagii, sa ma scuze damele, frustrati si penibili. As zice sa nu le dati atentie ca sa nu-si imagineze ca-s cineva si sunt bagati in seama. Da’ cate-o palma dupa ceafa ar merita, jegosii!
De alien pe 13 May 2009 la 9:18 pm (#)Eu zic sa nu bagi in seamana toti langaii si slugoii!
De Costin Tanasescu pe 13 May 2009 la 9:45 pm (#)Dan Tapalaga este cu siguranta unul dintre catelusii cei mai credinciosi!
Mars de-aci potaie mica si hidoasa!Marrr Tapalaga!
Victore iti spun eu care e spilu’…Baiatu asta a vrut sa prinda pe ultima suta o invitatie la paranghelia “22″ si cum toti ‘telectualii de carter il dadusera uitarii s-a gandit sa se foloseasca de numele tau pt a iesi din anonimat.Intelege-l de data asta,l-au dat uitarii si asta i-a luat mintile.Un spritz cu Sefu in CV i-ar fi prins bine…eventual un dantz cu Pora…ghiaaaaaaaaaaaah !
De Johnson pe 13 May 2009 la 9:56 pm (#)Grețos! Propaganda portocalie pute a nazism.
De Maria pe 13 May 2009 la 10:03 pm (#)Triștii ăștia doi, nea Pantazică și nazi-Tapalagă au ”uitat” că oficina prezidențială (by the way, scoasă la vânzare de un an de zile) execută pe bandă rulantă pe oricine i se opune tovarășului de la Cotroceni, de multe ori, chiar înainte de a primi ordinul.
Domnule Ciutacu, ăștia nu au nicio scuză, și, ar trebui să îi dați în judecată! Un neica nimeni (să fim serioși, până în era portocalie, publicul larg nu auzise de Tapalagă) trebuie să priceapă că nu poate să toarne la nesfârșit tone de lături în capul unui om onorabil (cu infinit mai multe realizări profesionale decât scribii băsescieni), fără să plătească pentru asta.
Domnuleeeeeeeee Ciutacu! N-am cum sa tip in alta parte…da’ tocmai ati ajuns la antena. Plecati repede de acolo ca se ia virusul antipatiei de la Geoana! Mor de inima! Ma aveti pe constiinta. Pana si pe Radu Tudor is furioasa. Chiar nu pricepe nimeni ca Geoana e mai de nedigerat decat Basescu??!!:(
De nume_necesar pe 13 May 2009 la 10:11 pm (#)…pana si cand a fost invitat Vadim am avut rabdare!
De nume_necesar pe 13 May 2009 la 10:14 pm (#)Vorbind de Spirala Timpului ajungem sa spunem ca avem timp pentru toate; sa scriem, sa citim si pentru D-l Tapalaga in mod special este timp sa corecteze ce a scris, si mai ales sa regrete ce a scris!!!Crede dumnealui ca s-a ridicat in ochii cititorilor? Greseste amarnic. Sa-i fie rusine ca arunca cu noroi in oameni cinstiti.
De Iakab Iuliana pe 13 May 2009 la 10:25 pm (#)Victor, o magarie teribila! Felicitari pt raspuns! Sustin diversitatea de opinie in Romania! Nu exista o unica constiinta, nu suntem toti un cuget si-o simtire! Dr, deh, cum am mai spus, ‘tonomatele noastre’ sunt mai ‘cinstite’ decat ‘tonomatele lor’!Bleah!
De Razvan Martin pe 13 May 2009 la 10:35 pm (#)Tapalaga e genul cel mai periculos:
De sandman pe 13 May 2009 la 10:35 pm (#)ziaristul cu aparenta de independent.
Asta ca sa aiba greutate.
Este frustrant sa se scrie neadevaruri despre tine.Frustrarea creste cind seful il acopera
De daria pe 13 May 2009 la 10:40 pm (#)pe cel care calomniaza.
Povestea se repeta si la JN, unde sunteti redactor sef.Nu sunteti si dvs. raspunzator pt. minciunile publicate? Si cum dreptul la replica exista dar nu se aplica/ aproba, solutia ar sa ne facem un blog condica de rclamatii.
Nimeni nu e mai presus de lege si nici un ziarist nu e mai presus de adevar.Suna frumos,dar e o utopie.
Buna seara d-le Ciutacu,
Iar va spun:aveti incredere NUMAI in Dvs.!E important ca ,ceea ce faceti sa fie in consens cu constiinta Dvs.Restul,nu mai conteaza;iar ceai de lamaie o sa beti de o sa vi se faca greata si de asta,ca nu o sa rezolvam nimic cu ceea ce ne inconjoara in societatea noastra.Asta e concluzia mea si cred ca nu gresesc.
Cu acelasi respect,
De IoanaP pe 13 May 2009 la 10:52 pm (#)IoanaP
Pe bune acum, cine-si mai aduce aminte acum de Laba-n Talpa asta ?
De Pretender pe 13 May 2009 la 11:03 pm (#)Dilema e : sa dai un sut potailor sau sa le lasi sa iti linga cizmele.
Asta-i viata: cu bune, cu rele, cu destepti, prosti si javre.
De Ciolanus pe 13 May 2009 la 11:14 pm (#)Efectele secundare ale partizanatului politic practicat de jurnaliştii noştri.
De Petru pe 13 May 2009 la 11:17 pm (#)Cetăţeanului Tapalagă (am înţeles că mă pot adresa în acest mod celor pe care îi desconsider din varii motive) îi atrag atenţia că oricât de mult ar fi atins de “imoralitatea”, mercantilismul şi iresponsabilitatea “colegilor trădători” nu e nici moral, nici sănătos să le dai “anonimilor” motive să îi ameninţe cu moartea pe “nenorociţi”, neavând tu, fieful de deontologie, decât vorbe. Până când îşi va da seama, ipocrizia rules în cazul “cetăţeniei sale” (aşa-mi ieşi).
PS: Dacă vă întrebaţi de unde excesul de cetăţeni, aveţi răspunsul: pentru prietenul dvs M Pieleanu, cetăţeanu’, devin şi eu puţin scelerat.
@Razvan Martin: la ce ma ajuta, Razvane? o sa protesteze cineva pentru ca sunt terfelit? o sa-l excomunice pe Tapalaga? se schimba seful la Hotnews?
De Victor Ciutacu pe 13 May 2009 la 11:57 pm (#)Victor Ciutacu, la mulţi ani!
De Lucia Verona pe 14 May 2009 la 12:03 am (#)Sau am greşit cu o zi? Oricum, felicitarea rămîne valabilă.
De Lucia Verona pe 14 May 2009 la 12:06 am (#)@victor: de curiozitate, daca se poate, care au fost aseara ratingurile sintezei vis-a-vis de ale realitatii?
De brazvan pe 14 May 2009 la 12:13 am (#)@Lucia Verona: multumesc in avans pentru urarea-n avans
De Victor Ciutacu pe 14 May 2009 la 12:22 am (#)@brazvan: net superioare la noi. n-am la indemana acum cifrele, dar minim un punct diferenta, pe medie, in favoarea A3.
Ocoliti raspunsurile la intrebarile incomode?
De daria pe 14 May 2009 la 12:35 am (#)D-ul Marius Tuca a declarat azi ca ” jurnalistii sunt deformatori de opinie “.Eu as spune ca, daca interesul le dicteaza, sunt mai degraba deformatori de imagine , si nu in sensul pozitiv.
@daria: atunci intrebati-l pe Tuca, daca va inspira mai multa incredere. in plus, mi-e ierarhic superior. eu nu pot sa va raspund la un subiect pe care nu-l cunosc. trimiteti-mi marfa care v-a indignat, dreptul la replica adresat ziarului si o dovada privind refuzul dreptului la replica si va raspund. eu nu-s Basescu, sa ma pronunt pe auzitelea!
De Victor Ciutacu pe 14 May 2009 la 12:43 am (#)Va rog frumos sa luati o pauza de 30 de secunde
si sa va aplecati meditativ si laudativ asupra cuvintelor
lui Radu Tudor: asasinul in serie al limbii romane
(Pe bune, merita flori. Mare om, mare om…)
De Anca pe 14 May 2009 la 12:44 am (#)Multumesc.Va voi contacta.
De daria pe 14 May 2009 la 12:59 am (#)Tocmai ce am vazut emisiunea cu Crin Antonescu si CTP (i.e. Ora de foc). Spune-mi, te rog, e Cetepeul o prezenta chiar atat de intimidanta? Am apreciat, totusi, ca, spre sfarsit, dl Antonescu si-a recapatat zvacul.
De Homo scelerosus pe 14 May 2009 la 1:08 am (#)@Homo scelerosus: daca esti fraier si musti la vrajeala lui ipocrita, da!
De Victor Ciutacu pe 14 May 2009 la 1:19 am (#)@Homo scelerosus
Absolut incredibil Popescu!
BOALA COMENTARIULUI LITERAR!
Asta a inteles el sa faca din emisiunea aia.
Popescu, sper ca citesti asta:
americanii au primit in campanie
un tip de discursuri PROFESIONISTE,
studiate pana in dinti,
iar acum incep incetuc sa-si dea pumni in cap.
MAISTRULE Popescu, derapezi.
Realitatea TV — same old shit.
Baaaaaaai, cereti-i lui Antonescu carnetu’ de shcoler
din clasa a doua, fir-ar sa fie!
Ce hal de emisiuni!
P.S.: Popescu — ai niste comentarii…
De Anca pe 14 May 2009 la 1:52 am (#)Popescu — lasa-te!
Vai, domnule Ciutacu… v-ati fi asteptat la un raspuns obiectiv?! Tocmai dumneavoastra care stiti cat de manjiti sunt marea majoritate din presa? Sunteti dumneavoastra “acid” si va critica lumea pentru aceasta “aciditate” (care provoaca stari de lesin anumitor persoane), dar ca orice om de buna credinta, ati sperat ca vi se va raspunde corespunzator, iata, insa, ca “pupcuristii” inca o data nu se dezmint. Acest lucru nu trebuie sa ne mire absolut deloc. Dar… noi sa fim sanatosi, domnule Ciutacu si le-om duce pe toate! Fiecare isi primeste rasplata la un moment dat. Felicitari pentru emisiune!!!
De Rogerista pe 14 May 2009 la 3:06 am (#)Cred ca de cand te-a atacat Basescu si te-a facut “tonomat”, atat Tapalaga cat si alti deontologi au luat-o asa, ca pe o “indicatie pretioasa”, si te ataca si ei constant ca sa iasa in evidenta in fata “Marelui Carmaci”. Pe de alta parte isi fac si trafic. Deci combina utilul cu placutul.
De Lilick pe 14 May 2009 la 3:51 am (#)Poate ca ar trebui sa ii dai in judecata. Macar sa plateasca pentru traficul pe care si-l fac pe spinarea ta.
Nu-i prea profund,dar ii dau drumul:glas de caine(maidanez)nu se ridica la cer.
De Sorin-AR pe 14 May 2009 la 8:38 am (#)Apropo de com.de mai sus:se vede clar frustrarea,dar o frustrare incrancenata a individului,iar seful lui,ce sa zic?Apa de ploaie.
O sa incerc sa-l iau in serios cand o sa pomeneasca si despre ratele (enorme) la banca ale lui Radu Moraru si “consultanta” pe care Nicoleta Savin i-o ofera Elenei Udrea.
De Bubulea pe 14 May 2009 la 8:55 am (#)Nu ca as fi de acord cu cele scrise de individul “Papalaga” dar si daca ar fi asa, care e problema? “Cu totii si-au vandut o parte din constiinta si din libertate”..Domnule Ciutacu eu lucrez la o firma de consultanta in HR, nu in trusturi, si tot trebuie sa faci anumite compromisuri. Lasi de la tine de multe ori, nu pentru ca nu ai personalitate ci pentru ca nu traim in lumea celor buni si drepti. Si ca au plecat ziaristii unde erau salarii mai mari…filosoful respectiv trebuie sa stie ca fiecare om isi urmareste interesul. Fiecare merge unde poate castiga mai mult. Ca in Romanica noastra te bazezi pe fiecare leutz, asta este. Si “jocurile” intotdeauna le faci si in functie de sef. Sa nu-mi spuna mie domnisorul ca el nu. Domnilor, si daca lucrezi la o fabrica de pantofi si daca esti consilier presidential intotdeauna ai un “big boss” la care inevitabil trebuie sa te raportezi. Ca el iti pune painea pe masa. Exact cum a zis si Papa-Lapte…jocurile tot se fac. Doar ca unii le fac cu portofelul mai plin. Bravo lor!! Sa ma lase cu “sarac si cinstit” pentru ca eu cred ca domnul Victor Ciutacu s-a pastrat mai drept acolo, in mijlocul Voiculestilor decat “papalaga” la o cina in familie.
De iulia.v pe 14 May 2009 la 10:37 am (#)Pe mine nu ma intereseaza ca Victor Ciutacu sa nu aiba anumite preferinte si ma refer aici de la echipe de fotbal, moguli, partide politice. Un om este desavarsit nu atunci cand nu are nici o preferinta ci atunci cand desi are, reuseste sa ramana obiectiv in ceea ce spune si ce scrie. Un Victor Ciutacu fara anumite preferinte ar fi un Victor Ciutacu gol.
Trebuia sa va asteptati domnule Ciutacu..la astfel de articole. Si sa va asteptati tot mai des. Pentru ca nu numai ca “vulpile cand nu ajung la struguri spun ca sunt acrii” dar dumneavoastra incomodati prea mult. Asa se intampla in Romania: cascam gura cand vorbeste o gagicutza de fotbalist si o punem pe fiecare pagina de ziar iar pe oamenii pe care ar trebui sa ii cinstim incercam sa ii punem la colt.
Eu va invidiez…Bravo..Sunteti in centrul atentiei si toti puishorii astia, jurnalisti de weekend ar trebui sa stea la poarta Antenei sa va ceara notitze.
eu inca incerc sa ma lamuresc… au trecut 4 ani si tot nu inteleg: este oare posibil ca toti sa fie atat de idioti?! traim in tara orbilor? simturile astea talibane inca se perpetueaza si pe mine ma lasa masca. sentimentul “daca nu esti cu noi, esti impotriva noastra” este raspandit peste tot… daca cineva il critica pe basescu, trebuie sa fie platit de cineva?! e chiar imposibil ca cineva sa nu-l simpatizeze pe basescu pentru ceea ce este? stiu, am inteles ca e “pentru alte coordonate istorice”, dar nici napoleon, nici obama nu au atras majoritati de 99%!!!! alooo… daca ar fi sa continuam analiza logica, inseamna ca cei din tabara basescu sunt cei platiti! tapalaga poate uita ca trustul unde lucreaza l-a pupat in fund pe basescu vreo 4 ani, iar dintr-o data s-a rotit… nu stiu cine-s curvele. in plus, textul sau se vrea ironic si inteligent, insa este o rafuiala personala…
De trezirea pe 14 May 2009 la 10:45 am (#)nu ti-a convenit ce am scris?
De mama omida pe 14 May 2009 la 11:16 am (#)revin, poate am mai mult noroc.Mai scurt; ajunge cu plecaciunile facute Onaei dOBRE, ca in afara ca tie prietena o mare ziarista nu este .si poate asta o sa afle si dna Ciutacu
De mama omida pe 14 May 2009 la 11:19 am (#)Cum ai fi raspuns tu daca ai fi fost abordat formal, in calitate de redactor-sef, intr-o situatie asemanatoare?
Ma bucur ca afacerile merg suficient de bine ptr a putea cumpara o masina cash dar jurnalismul…? Under e jurnalismul in slujba intereselor celor multi (celor care nu cumpara masin cu banii jos…)???
Voi, cei de la Antene, sinteti constienti ca o sa intrati in folclorul popular, ca o sa fiti ironizati si dati ca exemplu negativ pentru multe generatii sa vina?
P.S.
De Tio pe 14 May 2009 la 11:29 am (#)Boicotez Hotnews de citva timp pentru jurnalism indoielnic si, de si mai mult timp, JN (dar imi lipsesc interviurile de la voi daca mai sint)
@Tio: eu nu fac jurnalism pentru categoria sociala a celor care cumpara-n rate, iar afaceri nu fac deloc. asta-i meseria mea, sunt bine platit (la nivelul de .ro) pentru asta si am o nevasta aproape la fel de bine remunerata. cu toate astea, ne-a luat mai bine de doi ani de pus deoparte sa ne permitem schimbarea masinii. asta-i reteta, in caz ca povestea asta te intereseaza. parerile privind prestatiile noastre (de ce nu ale mele?) nu le comentez. iau act de ele si merg mai departe.
De Victor Ciutacu pe 14 May 2009 la 11:46 am (#)@mama omida: te cam fute grija de Oana si de nevasta-mea? ai vreo intrebare care-ti sta pe limba? vrei sa afli daca traiesc cu Oana si nu stie nevasta-mea? bine, iti satisfac maladiva curiozitate: nu. si nici n-avem de gand. in acceptiunea noastra, doi oameni, barbat si femeie, pot fi prieteni si fara sa si-o traga. happy?
Un raspuns dragut de la V.Ciutacu. Multumesc.
O fi el mai dragut decit pare la prima vedere? E doar in rol? Iii place sa provoce? E doar prins momentan in virtejul T.Basescu?
Cele mai bune ginduri pentru fam. Ciutacu, pentru jurnalismul romanesc si pentru platitori in rate de la mine.
De Tio pe 14 May 2009 la 12:03 pm (#)Numai daca imi permiteti, domnule Ciutacu…
Mama omida, ce are sula cu prefectura? Aici nu era vorba de Oana Dobre. Foarte bine ti s-a raspuns! La fel ti-ar raspunde oricine indiferent de studii ( fac aceasta precizare pentru ca probabil vei reveni sa-l arati cu degetul pe Ciutacu de la tv care ti-a scris urat ) sau etnie. Si sa nu vii sa scrii ca il pup undeva pe Ciutacu cu scrierea asta pentru ca nu am de ce sa fac asa ceva, nu as avea nimic de castigat. Am vrut doar sa-mi exprim parerea in legatura cu postarea ta, de-a dreptul nepotrivita. Pentru ca daca ai ceva sa-i spui, il cauti si ii spui sau poate te-ai gandit sa ne arati ca este imoral prin faptul ca si-ar insela sotia? Este treaba lui! Dar poate fac sex in grup, care este problema? Pe Basescu de ce nu il intrebi de Udrea, marea politiciana? Macar, fata asta, Dobre are ceva in cap. O mare jurnalista nu este inca, dar este pe drumul cel bun si se va auzi de ea mult timp. La varsta ei, este destul de buna fata de pseudo-jurnalistele din mass-media romaneasca care sunt mai in etate. Mama omida, daca esti femeie, ori esti invidioasa pe Oana pentru ca este blonda, dar cu creier, ori ai vrea sa i-o tragi si tu lu’ Ciutacu si nu stii cum sa te bagi in seama. Daca taceai, filosoafa ramaneai pentru Ciutacu si daca ” aranjeaza ” toate romancele, tot Ciutacu incisivul si apreciatul va ramane indiferent de ceea ce scrii tu sau nu. Iar nevasta-sa, cu siguranta este o tipa suficient de inteligenta sa nu dea crezare.
De Rogerista pe 14 May 2009 la 1:22 pm (#)Poftim cultura!! Exact la ce ma asteptam!!
De iulia.v pe 14 May 2009 la 1:54 pm (#)Dar si daca si-ar trage-o cei doi..care e problema?? Doamne!! Degeaba! Suntem un popor de toata jena!! Cum nu ne place de cineva cum ii gasim amanta!!Gizas..
Ce oameni banali..ar trebui sa tai mama- sa lasi doar OMIDA, pe bune!! La voi totul se rezuma la sex. Nu mai pot oamenii sa comunice sau sa se aprecieze reciproc ca hop-top! Se gaseste o omida care sa puna coada la cireasa!
Faza e ca domnul Ciutacu se are bine si cu Badea& Gadea& multi altii- il facem gay?
De ce nu te intorci tu la a citi reviste precum Can-Can sau Ciao…ca articolele astea te depasesc!!
Sau poate citesti carti de joc, ca tot esti mama Omida!!
toate ca toate, da la faza cu becali are dreptate.
De bogdan pe 14 May 2009 la 2:24 pm (#)@mama omida: oana dobre e oricum prea draguta, nu s-ar uita niciodata la un uratel precum ciutacu. :))
De torque pe 14 May 2009 la 2:49 pm (#)@mama omida
De Petru pe 14 May 2009 la 3:24 pm (#)La aşa abjecte insinuări nu ştiu, pe bune, de ce e nevoie de răspunsuri.
Dacă ai fi normal(ă) nu ai cere nimănui să răspundă unor mizerii pe care mintea ta, posibil îngustă (bănuiesc şi eu, tu întreabă-te!) le concepe. Încă un lucru. Nu semnezi, nu contezi. Sincer. Şi încă unul. Înţeleg că prostia trebuie să aibă debit mare când o faci publică dar ai răbdare puţin şi îngrijeşte-ţi puţin exprimarea scrisă dacă tot vrei să fii [sub]înţeles ([sub]înţeleasă).
[...] esenţiale. Pac-pac, în text apar şi câţiva gazetari din trustul Intact. Concluzii. “Tonomatul” sesizează măgăria, concluzia neputând fi trasă fără a aduce în discuţie [...]
De Bogdan Pitaru » Blog Archive » Un text cu două înţelesuri şi-o măgărie gazetărească pe 14 May 2009 la 3:50 pm (#)“O optiune personala greu de judecat in categorii de bine si rau, in lipsa detaliilor despre destinul, viata si intimitatea fiecaruia. Ei stiu mai bine de ce au facut-o, daca merita sau nu.”
“Insa banii castigati usor, mult prea usor, au costuri ascunse. Pretul lor este, in mod fatal, foarte mare. Aproape incuantificabil.”
A trebuit sa introduca fraze de neutralitate,desi tot articolul e malitios si, in mare masura, asemanator cu o barfa la colt de strada.Ii lipsesc doar semintele si tabloul e complect.
“Criza, amplificată de un guvern şi un Traian Băsescu neprietenos cu trusturile, le-a lovit în plin interesele…Din acest motiv, au declanşat campanii fără precedent împotriva a tot ce-i ameninţă: întărirea justiţiei, funcţionarea instituţiilor statului şi, nu în ultimul rând, Traian Băsescu.”
Deci sa inteleg ca daca jurnalistii care si-au vandut sufletul diavolului ar inceta cu defaimarile,totul ar fi ok sau ce vrea sa spuna ca nu pricep?…aaa spune doar asa, sa nu taca?
Eh, oameni ciudati,nici nu merita efortul.
De tania pe 14 May 2009 la 5:08 pm (#)Daca eu eram dumneavoastra, cand as fi citit in preambulul (sau cum s-o fi numind boldeala aia de la inceputul articolului, propozitia interogativa, semnata Tapalaga: “Lipsa de expertiza?”, nu m-as mai fi obosit cu o replica.
De renata pe 14 May 2009 la 5:24 pm (#)Cineva care si-a insusit notiunea de “a avea expertiza” , de la Boc, fara sa stea sa analizeze daca in limba romana treaba asta are vreun sens, este - vorba pustilor de 17 ani - un “distrus”. Daca omul in cauza mai e si jurnalist, atunci e - vorba lui Becali, “praf-zdrente”.
victore, pe tine nu te crede nimeni ca esti redactor sef la jurnalul national? d’aia repeti asta de 5 ori pe zi? jurnalul egal marius tuca. asta te enerveaza?
De dan pe 14 May 2009 la 6:28 pm (#)mi se pare ca ziaristu tapalaga cam are dreptate, nu ai curajul sa-l dai in judecata, e clar ca te simti cu musca pe caciula. iar adresarea fata de moguli… spune totul.
presa corupta
De claudiu pe 14 May 2009 la 8:18 pm (#)Ciutacule, sclipirea ta de geniu nu si-a dat seama ca ii faci dracu’ rating anonimului ala lingau? Cred ca n-a avut in viata lui atatea accesari la un singur articol!
De SkyNet pe 14 May 2009 la 9:57 pm (#)Din pura curiozitate(in urma Sintezei de ieri), am intrat pe site-ul “revista22″, autointitulata “saptamanal independent de analiza politica [...]“. Mai ca mi-a venit sa vars de la atata “deontologie”, “echidistanta” si “independenta”, cum dracu’ nu s-a nimerit NICI UN redactor de acolo sa nu fie 100% sustinator basescu?!??! Cum dracu’, in “independenta” lor, nu exista unu’ care sa nu aiba alta viziune, macar partial?! Oricum, interesant ca in articolul din revista22 nu apare numele tau :)!
Tapalaga este orbit de ura si improasca cu noroi si venin pe toti. Este suparat ca s-a despartit de Turturica ziaristul spion si de Zina anticoruptiei de la altii nu de la ei
De oschy pe 15 May 2009 la 9:13 am (#)hm…dupa ce Base ii face pe jurnalisti GAOZARI,TIGANCA IMPUTZITA…etc.se pare ca unora le place,ba mai mult,il ling in cur
De fraierit de Base pe 16 May 2009 la 12:02 pm (#)din pacate, in romania, cei care-si zic jurnaliti sunt jurnalisti propriu=zisi (doar cativa, de stiri, invstigatie sau anliza) si analisti ai jurnalistilor (prea multi).
De daniel pe 18 May 2009 la 1:17 am (#)ultimii ar ramane fara obiectul muncii daca nu ar exista primii…
culmea e ca des calca in strachini la greu (oferind nu informatii sau analize pertinente ci pareri superproprii si supersubiective) tot ultimii o fac pe victimile, urla, clameaza si dau lectii si apoi tot ei tipa primii plangandu-se de asa-zisi deontologi…
desi nu sunt de acord tot timpul cu ce spune ciutacu, apreciez constructia demonstratiei sale si faptul c tot timpul isi plombeaza o parere cu argumente…
victore, am citit cu atentie si iti dau dreptate in proportie de 100%.
ceea ce nu inteleg, insa, este de ce te cobori la mintea unui tip care clar nu este de nivelul tau… nu ai chestii mai bune de facut? stii cum se spune: cainii latra, caravana trece. da-l in doamne iarta-ma si lasa-l sa faca spume.
De Blogger Detestat pe 12 June 2009 la 10:57 am (#)Victore, trecand peste comentariile fanilor tai ce ti se aseamana, gen plm, aia masii, etc, comentarii ce nu se regasesc printre fanii lui tapalaga, trebuie sa stii ca esti de o parte a baricadei , si atat. Judeci foarte partinitor, incolonat intr-o haita si platit de un fost turnator. Personal, nici nu te Mai pot lua in serios. Am deschis aceasta “usa” ca sa ma descarc si eu findca voi m-ati incarcat cu suficienta sila la antene. Este motivul pentru care renunt sa ma Mai uit la TV in general. Sunt lucruri Mai bune de facut in viata decat sa privesc/ascult tampeniile voastre. De mult ati intrat in bucla! Acum inchid “usa” si nu o voi mai deschide vreodata. Adio ,domnule Ciutacu!
De Cezar pe 23 September 2009 la 12:58 am (#)Adaugă Comentariu!