Stârpirea de mici a binladenilor de presă
De: Victor Ciutacu - Categoria: Caruta cu deontologi,Ce-mi provoaca scarba
Când unul intră-n belea, principala preocupare a gloatei e să joace tontoroiul pe florile de pe mormântul lui. Când te bagi în troacă, te mănâncă porcii. Dar lăcomia i-a pierit pe mulţi. O grămadă de (încă) nepăţiţi nu învaţă nimic din experienţele antecesorilor. Şi apasă la blană pedala de acceleraţie. Deja nu mai există limite…
Ca să vedeţi că Diaconescu n-a fost umflat de pomană şi băgat la beci, Moraru nu lătra de nebun la gard, Videanu nu dădea din cap a prost şi nimic nu-i întâmplător în ţărişoară, citiţi, dacă aveţi răbdare, proaspăt adoptata (de către CSAT) Strategie Naţională de Apărare. Unde presa e definită, alături de terorism, drept vulnerabilitate şi risc pentru siguranţa naţională. Deci trebuie stârpită de mică. Sunt curios dacă, în viziunea CSAT, preşedintele-consumator care face reclamă la băutură în studioul unui acuzat de şantaj constituie vreo garanţie de securitate.
P.S. Pentru cine are nevoie de traducere din română-n română a recentei decizii CSAT, odată declarat ameninţare pentru stat, poţi fi monitorizat, înregistrat de servicii şi, eventual, săltat de pe stradă de procurori pe legea siguranţei naţionale
196 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!mi-e scarba de individul asta.un mediocru patentat.punct.
De fla pe 23 June 2010 la 14:36 (#)Nu pot spune ca sunt un mare fan Dan Diaconescu, dar nici vreun anti OTV, pentru ca nu stiu daca m-am uitat mai mult de cateva ori la aceasta televiziune. Vreau insa sa imi spun si eu umila mea parere, nefiind decat un biet economist al acestei tari.
De Costin Tanasecu pe 23 June 2010 la 14:36 (#)Dan Diaconescu a fost arestat pentru santaj, nimic nou as adauga eu! De ani de zile se stia ca D.D. facea acest lucru si nu cred ca mira pe “cineva” aceasta “bomba”. Sunt agent economic din 1992 si contabil de profesie. D.D. are o avere de 30 de milioane de euro si sa zicem ca in urma crizei, a scazut la 10 milioane de euro! Pentru a avea aceasta avere, D.D. fiind si patron in acelasi timp, acesta ar fi trebuit sa dea statului roman, prin diverse impozite, cel putin 20 de milioane de euro. Am curaj sa pun pariu ca acest om, nu a dat nici macar 1 milion de euro, in toata activitatea televiziunii sau , ma rog,a trustului de presa OTV. Asta din punct de vedere fiscal, aceasta socoteala putand fi facuta de aproape oricine care are cunostinte generale despre managementul afacerii.
Pe de alta parte, se incearca, mai ales de catre oamenii OTV, ca aceasta arestare este facuta la comanda politica. De doua zile il pupu-n fund pe Basescu, poate, poate, astfel, acesta va tine cont de servilismul ingrat al angajatilor OTV, demni de mila si greata, din punctul meu de vedere.
Sunt insa si voci ca arestarea lui Dan Diaconescu a fost pusa la cale de Traian Basescu, de Dan Voiculescu, ori de PNL!
Asemenea beratii nu am auzit in viata mea! Trebuie sa fii handicapat mintal pentru a crede asemenea gogomanii de doi bani.
Dar la cata prostie exista in asemenea tara, nu m-ar mira insa ca toate aceste minciuni, sau macar unele, sa fie crezute de romani.
In final vreau sa imi spun propria mea parere despre acest “caz” DAN DIACONESCU.
Felul ilicit de a “face” bani de catre D.D. era cunoscut de foarte multi ani. Eu cred ca putea fi arestat de foate mult timp. Aceste vremuri tulburi, au fost insa momentul cel mai prielnic, pentru a se gasi ceva, inca o data, de a prosti din nou acest popor demn de mila si ET VOILA.
Asta-i tot, simplu si romanesc!
e vorba de morar.
De fla pe 23 June 2010 la 14:37 (#)Ma intreb cand vom deveni si noi, poporenii, o “vulnerabilitate”…
De Cetateanul Popescu pe 23 June 2010 la 14:40 (#)mai , victore, toate le inteleg,da’ sa -ti bati joc de presa la care te tarai ca un sarpe, pna nu demult, mi se pare cea mai mare abjectie.nici in gluma nu discuti despre libertatea presei.mi-e greatza de basescu si shleahta lui!
De fla pe 23 June 2010 la 14:40 (#)va e asa greu sa intelegeti ca Diaconescu a fost un pretext, iar Moraru o unealta? chiar nu puteti sa ganditi dincolo de condusul la bara din fata?
De Victor Ciutacu pe 23 June 2010 la 14:42 (#)voi sunteti nenorocitii, presa, voi conduceti treburile tzarii, voi ati semnat acordul cu fmi, recunoaste, victore!
De fla pe 23 June 2010 la 14:44 (#)voi sunteti pe cale sa boshevizati presa!
voi sunteti cei care taiati salariile si pensiile!
rusine antenelor, rusine realitatea tv!
traiasca labe1libera si independenta!
Din pacate, Victor, lumea n-o sa inteleaga cu adevarat gravitatea situatiei. Reactiile, cate sunt, sunt dezolante.
De Lilick pe 23 June 2010 la 14:46 (#)Să ne aşteptăm la ce este mai rău pentru presa din Romania. Ştie Moraru ce ştie cînd spune că serviciile secrete trebuie să ancheteze presa anti Băsescu. Mă aştept să-i văd pe Mădălina Puşcalău sau pe Mihai Gîdea percheziţionaţi în direct de către ”justiţiarii” DNA-işti pentru că ascund nu ştiu ce casetă.
De Petrisor pe 23 June 2010 la 14:48 (#)Inca un pas facut pentru a instaura pe deplin dictatura distrugerea presei.Radu Moraru stie ce spune doar B1 tv are talk show-uri adevarate ca pupa in fund puterea restul nu pupa nu au talk show-uri adevarate si trebuie exterminati. Da B1 tv este o ,,Scanteia,,un post obedient lui Basescu si doreste ca restul presei ne-obediente sa fie exterminata chiar prin arestari vezi cazul Dan Diaconescu o mascarada prin care se doreste obisnuirea poporului cu arestarile de jurnalisti ce vor urma.Radu Moraru vrei dictatura ??
De doru br pe 23 June 2010 la 14:49 (#)Daca mai ai nevoie de un motiv pentru a emigra uita-te labeunu! M-am suit pe lustra,nu mai pot,nevasta da-mi distonocalmul!O singura intrebare:EUROPA UNDE ESTI?
De infektus pe 23 June 2010 la 14:49 (#)INCREDIBIL!! Pe langa penibilul situatiei in care presedintele unui stat participa la extrageri de genul asta, luand painea de la gura fatucii din spate (nici macar nu i-au dat drumul la microfon, nu era nevoie, ele de obicei tac frumos)au dat si premiul (nemapomenit) in contul unei rude (probabil) de-a nevestei (culmea ce coincidenta – femeie din satul doamnei asa cum si-a dorit domnul presedinte). Cat de josnic esti, domnule presedinte? Cat de prosti suntem? Cat mai putem suporta? Atat de prosti!
De antiudrea pe 23 June 2010 la 14:49 (#)da oare domnul morar cu emisiunea lui nu e risc pt siguranta nationala?! el e sg moderator cinstit si corect din Romania…mi-e greata efectiv de caracterul murdar a acestui om…e rusinos…ziaristi si moderatori, nu va lasati calcati de niste politici josnice,lupati pt libertatea la cuvand….mi-e ciuda pe mine ca am ramas in Romania…si voiam sa te felicit pt atitudinea farnca si colegiala care ai avut.o fata de dan diaconescu, felicitari meriti respectul nostru..la un om in genunchi, e urat,josnik, murdar sa il pui pe burta.. bravo ciutacu
De roxana pe 23 June 2010 la 14:50 (#)Da , parca asta spuneam si eu acum doua zile , ca este vorba de o testare a reactiei poporului la daramarea ultimului bastion al luptei pentru democratie …
De Catalin pe 23 June 2010 la 14:53 (#)Cu toate ca mi se rupe sufletul trebuie sa recunosc ca Romania nu mai exista – a fost vanduta de Basescu care acum nu face altceva decat o pregateste sa indeplineasca conditiile cerute de cumparator ( mai putini oameni , ca doar nu vrea nimeni o tara plina de oameni cu problemele lor )iar cei care vor ramane sa le fie predati incolonati…
Daca tot e presa considerata un risc la adresa sigurantei nationale, sa il salte pe papagalul asta de la B1TV. M-am uitat in urmatoarea zi dupa motiunea de cenzura, il avea pe Berceanu in emisiune vorbind despre cum Voiculescu are interes sa distruga aeroportul Baneasa si cum triumviratul mogulilor ( Voiculescu, Patriciu, Vantu) pune la cale sa suga seva tarii. Daca tot se da el asa mare jurnalist independent, sa faca un reportaj despre afacerile fratilor Paunescu de la Portile de Fier.
De Sokar pe 23 June 2010 la 14:54 (#)Pui degetul pe rana ca de obicei! Ce bataie de joc si asta cu Diaconescu!!! Da cine credea ca el e vreun sfant!!! Nimeni, dar toti acum nici usturoi n-au mancat si nici gura nu le miroase. Cand El Sailor se ducea in garsoniera “domnul Dan” nu avea aceleasi indeletniciri santajiste!?!? Bai fratilor treziti-va ca si asa e prea tarziu! Cei care mai spun cate ceva acum probabil ca au cuvintele numarate! Si, cum bine zice “Cetateanul Poepescu” asteptam, ca nu mai e mult, pana si noi, poporul, vom deveni o vulnerabilitate! Ca vad ca deja pensionarii atenteaza la siguranta nationala si trebuie decimati!!! Cine urmeaza!!! Arestarile cu tam-tam si plimbatul jurnalistilor in catuse este abia la prefata! Iar noi trebuie sa uitam ca nista trepanati la tot spectacolul asta ieftin! Si sa uitam ca ne scad veniturile si ca intretinerea se va dubla sau chiar mai rau!!! Dar bag seama ca inca mai avem capacitatea sa inghitim rahat!!! Vai de noi!
De Sulaina ceanal pe 23 June 2010 la 14:54 (#)Şedinţa comună a Camerei Deputaţilor şi Senatului din 20 decembrie 2004
5. Mesajul domnului Traian Băsescu, Preşedintele României.
Dragi parlamentari,
…Vă asigur că voi colabora bine cu instituţiile statului, pentru a lupta împotriva corupţiei şi sărăciei care macină de ani de zile societatea, sistemul public şi politic românesc…
Corupţia, la nivel înalt, provoacă sărăcie, sunt două forme care se condiţionează reciproc: corupţia şi sărăcia. Astăzi, corupţia la nivel înalt reprezintă cele mai mari pericole la adresa siguranţei naţionale. Nu avem voie să mascăm sărăcia sub statistici. Prea mulţi pensionari au pensii mai mici decât factura la încălzire pe timp de iarnă. Prea mulţi ţărani trăiesc în sărăcie, indiferent de cât de bogată este recolta. Prea mulţi tineri încep să creadă că România nu mai este o ţară în care au şanse. Această realitate trebuie schimbată. Să intri în viaţă ca tânăr sărac, din cauza unui sistem nedrept de promovare şi de carieră este cea mai mare povară pe care o poate purta un tânăr român. Milioane de pensionari au nevoie de o bătrâneţe sănătoasă şi protejată, printr-un sistem de asigurări de sănătate menit să-i ajute, nu să ducă la disperare bolnavii, bătrânii care au nevoie de medicamente şi care au nevoie, în egală măsură, de respect pentru anii munciţi.
…Voi fi un apărător devotat al libertăţii presei, care, în ultimii ani, a înregistrat un regres grav datorită constrângerilor şi presiunilor politice fără precedent practicate faţă de mass-media românească…
De fla pe 23 June 2010 la 14:56 (#)scuze, Victore
“Vad” regimul basescu in toata splendoarea lui de muuult timp si-mi racesc gura de pomana cu prietenii. Pana acum nu am fost de acord cu termenul de dictatura, considerandu-l o figura de stil necesara pentru a sublinia realitatea.
De Nevermind pe 23 June 2010 la 14:57 (#)Prin chestia asta insa… nu ca ar fi singura sau ultima. Din pacate suntem o mana de oameni care vad implicatiile unor masuri aparent inofensive strecurate prin hg/oug/etc (chiar daca personal nu ma afecteaza).
Una din explicatii ar fi pregatirea pentru viitor. Ca sa abata atentia lumii de la cacaturile pe care le fac, au folosit ceva oarecum tabu: bagarea la bulau a celor din opozitie. Probabil sunt constienti ca se va deschide un mic sezon de vanatoare cand or sa treaca in opozitie.
In CSAT trebuia sa se spuna ca, mai mult decat presa, la capitolul VULNERABILITATI si amenintari la adresa securitatii nationale, trebuie trecua coruptia guvernului. Acest lucru este prevazut si documentele SRI.
De Aura pe 23 June 2010 la 14:57 (#)Pasul urmator va fi sa se recurga la restrangerea dreptului la libera exprimare, ceea ce e absurd. Pentru cativa ministri de care Basescu& Boc nu pot scapa fara consecinte dramatice noua ni se ia pana si dreptul de a vorbi. Abia de aici incolo sa-si puna acesti oameni problema furiei maselor. Daca vor ajunge pana la urma sa ia pensiile si salariile in timp ce preturile la carburanti si alimente explodeaza, cred ca ar trebui sa sa-si puna problema cat de vulnerabile devin familiile lor.
periculoasa initiativa CSAT. periculoasa este gandirea unor dezaxati ca Basescu si liota din jurul lui: Avramescu, Lazaroiu, Turcan etc. Moraru asta e un papagal, azi cred ca va mai aduce doi la el in emisiune: Cristoiu si Turcescu. apropos, si-a schimbat parerea pe care o avea Cristoiu cu privire la competenta lui Turcescu???
De olimpiu pe 23 June 2010 la 15:00 (#)L-am botezat Moraru deoarece ,,cumatrul,,le macina,le macina sluga.
De doru br pe 23 June 2010 la 15:00 (#)cam pare a terorist nasul asta, ia sa-l ia in vizor serviciile
De psihologu' pe 23 June 2010 la 15:00 (#)Dumnezeule!!!!
De Manu pe 23 June 2010 la 15:00 (#)Ei bine, eu mă încăpăţânez să cred că toate astea vor deveni, cât de curând, de domeniul trecutului. Suntem, totuşi, în Europa anului 2010. Şi mai cred că unii oameni de care îi e frică beţivului, nu trebuie subestimaţi. O fi ştiind el ceva, de-i pomeneşte de câţiva ani încoace. Poate că motivele sunt mai multe decât cele vizibile din avion.
De violet pe 23 June 2010 la 15:03 (#)Diaconescu pretext, Moraru unealta. Bun. Si Cristoiu ce e, capul de elan de deasupra semineului?
De blackmesa pe 23 June 2010 la 15:05 (#)¨Daca mai ai nevoie de un motiv pentru a emigra uita-te labeunu! M-am suit pe lustra,nu mai pot,nevasta da-mi distonocalmul!O singura intrebare:EUROPA UNDE ESTI?¨
Pai , infektus , chiar nu intelegeti ? Europa este acum in Romania ca sa o distruga , Basescu este doar o unealta ( cu buna stiinta ) a ¨noii ordini mondiale¨ si Romania va fi EXPERIMENTUL – prima tara care dispare . Se creeaza toata aceasta situatie pentru ca noi sa ne rugam sa fim asimilati de ei asa cum faceam pe vremea lui Ceausescu cand mai in gluma , mai in serios ziceam sa declaram razboi Americii ca sa ne cucereasca . A trecut vrenea razboaielor pentru a impune imperii , acum se lupta cu alte arme , in speta , economic …
De Catalin pe 23 June 2010 la 15:05 (#)DD asta a jucat un rol tare pervers in presa. Pe melteni nu-i ducea capu’ oricum dar dupa o spalare pe creier otevista de vreo cinci ore erau deja detinatorii adevarului absolut. Produsele oteveului erau prostii fuduli.
De cucu pe 23 June 2010 la 15:06 (#)Ai “citit” bine mutarea cu arestarea lui DD. Multi prosti fuduli vor fi de acum tare frustrati. Si vor vrea sange in continuare. Chiar livrat pe alte canale.
…”colegii! Vreau mesaje mai multe. Luati-le pe toate” …. chiar si pe cele care sunt pentru alti destinatari… luati-le pe toate!
chiar si pe cele mai mici….
Cu astfel de comportament, si cu asa parteneri…. nu mai este mult pana o sa-i vina randul la “tocator”…
De VirtualKid pe 23 June 2010 la 15:07 (#)Buna ziua d-le Ciutacu,
Intelegem exact ceea ce exprimati Dvs.in comentariu.Dar ce putem face?! Suntem,in mare parte,inutili…
De IoanaP pe 23 June 2010 la 15:08 (#)Cu acelasi respect,
IoanaP
niste pupincuristi portocalii.
De laurentiu pe 23 June 2010 la 15:08 (#)Am incercat sa citesc “Strategia nationala de aparare”. Nu am putut sa trec de Cuvant inainte, primele doua fraze. Mi-a venit greata, prietenii stiu de ce. Care este diferenta fata de zilele noastre? Niciuna.
De Dan Andrei pe 23 June 2010 la 15:09 (#)@fla
De IoanaP pe 23 June 2010 la 15:10 (#)Trebuie sa inteleaga corect mesajul Dvs,TOTI…
Cu respect,
IoanaP
Va salut domnule Ciutacu si va respect f mult,de parca ar exista termen de comparatie la respect….dar doresc prin acesta postare sa va spun cu toata sinceritatea ca va apreciez pt interventia telefonica pe care ati avut-o la postul OTV.
De Marilena pe 23 June 2010 la 15:11 (#)Nu sint o fana a postului Otv,dar nici n-am sa fiu atit de ipocrita incit sa nu recunosc ca m-am uitat de multe din emisiunile lui Dan Diaconescu.
Datorita unor probleme de sanatate,fiind recent operata,am avut mai mult timp sa stau in fata televizorului ,iar in aceste ultime 2 zile am ramas oripilata de cit de schimbatori sint oamenii.Si ma refer la cazul lui Dan Diaconescu.Oameni care au fost invitati la el in emisiuni,oameni care s-au uitat la el in multe seri ,simt acum parca o nevoie acuta de a se delimita de Diaconescu.
Nu cunosc dosarul asa cum majoritatea celor care doar privesc la televizor nu cunosc probele parchetului si nici nu as vrea sa aduc in discutie vinovatia sau nevinovatia lui Diaconescu.Este treaba lui si a acelor care il apara legal in acest caz,dar nu pot sa inteleg cum atita timp cit acel primar MOT declara raspicat intr-un interviu vizionat chiar la antena 3 ca nu-l cunoaste pe Diaconescu,ca nu a vorbit niciodata cu el si ca niciodata nu i-a dat lui Diaconescu ceva ,totusi instanta sa-l considere pericol social si sa il tina in arest preventiv.
Arestul preventiv este o masura exceptonala,acolo unde sint probe clare si certe privitor la gradul de periculozitate al unei persoane…….chiar orice judecator sau procuror se poate juca cu libertatea noastra?
Sa inteleg ca cel mai important lucru pe lume este sa nu imi fac dusman vreun procuror?
Nu judec eu daca Diaconescu e vinovat sau nu,sa asteptam o decizie irevocabila in acest sens ,dar ca el constituie un pericol social e prea mult chiar si pt un incepator al dreptului sau pt un copil…
Ca Diaconescu este un om bogat,se stia,asa cum sint toti patronii din lume…ca si-a dobindit averea pe cai cinstite ,cred ca e treaba acelor institutii sa ii demonstreze vinovatia in acest sens,dar sa tii un om dupa gratii invocind un grad de periculozitate pe care nu l-ai putut proba tu ca procuror si nu ai probat nici faptul ca a incercat sa zadarniceasca ancheta,e deja strigator la cer.
Ma alatur si eu punctului dvs de vedere si mi-am pus aceleasi DE CE -URI?
Eu cred ca exista o strategie pusa la punct , urmata pas cu pas pentru acapararea tuturor pozitiilor de forta din stat . Ceea ce se discuta in acest moment , cu presa – risc strategic pentru securitatea nationala (!!!!) , e un pas . Pentru ca daca se pune botnita presei si publicul va afla doar acele informatii care , nu-i asa ? , nu denigreaza institutiile statului . Iar votul , care in aparenta va fi liber (si formal nu va exista nicio necesitate de interventie a institutiilor internationale) , va fi influentat de fapt de informatia pe care populatia o va avea . Votul va deveni la fel de “liber” ca in 20 mai 1990 . Unii alegatori vor fi mituiti , altii vor fi prost informati , dar vor fi lasati sa voteze liber . Institutiile internationale vor trage concluzia ca alegerile s-au desfasurat normal si ca a fost respectat procesul democratic (aceeasi concluzie a fost trasa inclusiv dupa alegerile din Moldova din aprilie 2009) . Sper ca in Parlament , UDMR sa nu faca jocul acesta atat de murdar . Altfel , singura solutie ar fi redeschiderea unor institutii de presa inafara granitelor , gen “Europa Libera” . Rolul ziaristilor romani fiind ulterior doar cel de a cita materiale emise dinafara granitelor , pentru a nu fi acuzati ca desfasoara o “campanie de presa la comanda , cu scopul de a denigra institutiile statului ” . Speram sa nu mai ajungem niciodata aici , dar se pare ca am fost prea optimist .
De Adi pe 23 June 2010 la 15:12 (#)PS Nu pare ciudat ca Radu Morar a fost un vizionar cand a dat declaratia aceea pe care ai citat-o in postul precedent ?
Fara nici o legatura cu subiectul : doar un fapt divers !
De gabriel pe 23 June 2010 la 15:12 (#)Astazi in bloc nu s-au adus pensiile decat la jumatate de pensionari .
Postasul s-a scotocit ca sa-i dea ” norocoasei ” de mama a mea , banii si a ” umplut-o ” numai de hartii de 10 mii si 50 de mii …
Postasul a mai spus ca de-acum nu vor mai putea aduce la toata lumea asa cum era pana acum !!!
Deja cativa pensionari vor trebui sa astepte o zi , doua , pana le aduce si lor !
IN CE TARA NENOROCITA TRAIM !!!… SI ESTE ABIA INCEPUTUL !!!
Batui-ar DUMNEZEU sa-i bata !!!
Murfatlar S.A, sponsorul premiilor OTV, are ca actionar majoritar firma EUROAVIPO GRUP S.A.,patronata de domnul George Ivanescu, un puternic si principal sponsor portocaliu, in special al deputatului PDL-Cezar Preda.
De Costin Tanasescu pe 23 June 2010 la 15:15 (#)Faceti dvs. legaturile acum…
Este doar o impresie de-a mea sau presedintele Basescu face mult mai putine deplasari in strainatate decat Ceausescu?
De Bogdan pe 23 June 2010 la 15:15 (#)Oare s-au saturat omologii marinarului de hahaielile si bancurile de prost gust invatate prin bordelurile ieftine de prin porturi?
Suntem mai izolati de lume decat eram inainte de ’89?
Sau toti asteapta sa explodeze mamaliga romaneasca?Iar!
De data aceasta nu o sa mai fie cu vrajeli ca data trecuta, cu tras aiurea dupa teroristi inexistenti sau securisti pe tancuri.
De data aceasta tintele sunt clare si se plimba cu mai multi SPP-isti dupa ei astazi, decat acum o saptamana.Oare de ce?
Basescu urmeaza sa o rezolve si cu inchiderea granitelor si dupa asta ne ducem din nou pe stadioane si cantam…Partidul, Basescu, Romania,traim decenii de impliniri marete…
De doru br pe 23 June 2010 la 15:16 (#)La punctul 6.2,pag.14 din Strategia Naţională de Apărare sint definite toate porcariile pe care actuala conducere portocalie la face cu nerusinare! Da’ pentru ca voi le aratati la norod, normal ca sinteti de vina.
De shogunu' pe 23 June 2010 la 15:17 (#)Io nu stiu daca in rechizitoriul ceausestilor erau atitea puncte ca in 6.2
Aia au platit! Stim cu totii cum! Ar fi cazul sa ….. Dar sa nu instigam la violente!
Banzai!
Ce scarbos e primul video, cel cu nasul. Sa-mi bag…
De dfP pe 23 June 2010 la 15:17 (#)Eu nu inteleg legatura dintre Basescu si arestarea lui Diaconescu?Din cate stiu eu, Base se perinda pe la DD prin televiziune(tot acolo a fost si Dumitrescu amenintat parca)si nu numai.Propaganda electorala ca la OTV n-a avut nicaieri Basescu.De ce ar fi uneltit asa ceva Base impotriva lui DD?
Cat despre Morar,nu mai am niciun habar, intr-o emisiune mi se pare OK, in alta mi se pare ca slugareste si tot asa.In continuare o sa-mi mentin opinia ca-si prezinta opiniile lui si ca-i este fan lui Base, dar nu neaparat ca actioneaza la “comenzile” acestuia…
P.S. Daca Base a uneltit arestarea lui DD, inseamna ca e mare mare mare jigodie…
De Georgescu Ionut pe 23 June 2010 la 15:18 (#)cat de actuala este scrisoarea lui Nica leon,daca inlocuim doar numele ceausescu si-l introducem pe basescu si fara nuantele istorice ale momentului
De fla pe 23 June 2010 la 15:19 (#)Clar! Ce mai vreti?
De ben pe 23 June 2010 la 15:24 (#)Cititi ce spune CSAT azi.
astazi m-am hotarat sa creez acest contpe blogul tau impins de o puternica revolta, dar paradoxal dupa ce am citit cateva dintre comentariile de pe blog m-am gasit in imposibilitatea de a incropi un comentariu care sa aduca ceva diferit, cert este ca aceste vorbe grele pe care le arunca toti vor ramane doar niste vorbe. Asta e defapt problema noastra a celor care traim in aceasta tara.
De bugetarul pe 23 June 2010 la 15:27 (#)La alegeri ma rugam de cei din jur sa nu-l voteze! Sa voteze nu pentru mine, nu pentru ei, pentru copilul meu! Pentru copiii nostri…degeaba! Surzi si orbi! Nu am vorbele la mine sa mai comentez…vai de noi, pe tarlaua si in tara lor!Sunt pur si simplu ingrozita!
De Raluca pe 23 June 2010 la 15:33 (#)Om vedea ce va dori Cel de Sus cu noi. Nu, nu sunt deloc o bisericoasă.
De violet pe 23 June 2010 la 15:34 (#)Mie mi se pare foarte misto mesajul transmis de basistii astia care au sarit sa-l infiereze pe DD. Deci, niste politicieni furau, Dan Diaconescu ii santaja cu casete. Acu’ l-au arestat pe DD, pe primarul ala nu. De ce i-a dat, totusi, suma de 30000 de euro, daca era nevinovat? Am citit si o declaratie a primarului care se plangea ca il tot suna DD (sau cineva din anturajul acestuia, nu mai stiu exact) sa-i ceara bani si ca ar fi trebuit sa-si vanda casa ca sa aiba DD avion, ceea ce era inacceptabil! Mi se pare de-a dreptul halucinant! Deci mesajul este ca ar trebui sa ma bucur ca l-au arestat pe DD fiindca uite ce naspa era, cerea bani de politicienii corupti? =)) Ma face sa ma gandesc la ce spunea Mircea Badea: “Nu mai protejati infractorii!” Cum poti sa te bucuri ca l-au arestat pe DD si sa nu intelegi ca DD nu putea sa ceara bani de la niste persoane care nu facusera nimic ilegal si ca, in cazul de fata, doar DD este prezentat ca un infractor si hotii sunt prezentati ca victime? Ceea ce am inteles eu este ca procuratura s-a bagat intre doi hoti care se certau pe partea economica si a dat dreptate unuia dintre ei. Ceea ce este foarte tare!
Nu zic ca n-o fi DD nasol, dar mie imi este indiferent daca banii furati ajungeau la primarul din comuna aradeana sau la DD. Sigur ca DD e un pretext, sigur ca este interesant ce se intampla in spatele acestei povesti, dar daca ar fi sa cred ca se testeaza ceva, as crede ca se testeaza din nou cat de prosti pot fi romanii. Mie mi se pare atat de ciudat cazul, incat uneori ma gandesc ca poate, totusi, DD a inscenat asta. Numai ca sunt atat de multe “de ce”-uri ca nu-mi vine sa cred nici varianta asta.
De Manuela pe 23 June 2010 la 15:35 (#)undeva in tara asta sunt o gramada de oameni care au fost neutri la ultimile alegeri nu au fost nici da nici ba ci pur si simplu dezinteresati de viitorul sumbru care ni se arata de catre actuala putere in frunte cu dragul nostru tovaras pardon conducator iubit acesti oameni sunt de condamnat ptr pasivitate iar acum striga dar cine-i aude eu unul nu.
De bugetarul pe 23 June 2010 la 15:35 (#)In sfarsit, are domnul CTP o interventie (telefonica) la Antena3 si vorbeste despre cea mai grava decizie impotriva libertatilor castigate la Revolutia din ’89!
De Mihai pe 23 June 2010 la 15:36 (#)Deci, presa libera e o amenintare la securitatea nationala a Romaniei!!! Ce minte “lucida” a putut ajunge la asemenea concluzie si la asemenea decizie?!
Adica voi faceti presiuni politice? Adica scopul presei nu-i tocmai acela de a face presiuni pentru a nu deraia puterea intr-un stat? Victore s-a dus si asta. Ce m-ai urmeaza?
De adrian cosmin pe 23 June 2010 la 15:36 (#)Maine v-om declara vulnerabilitatea numarul de inspiratii-expiratii, sunt prea multe si dauneaza poporului roman. Citesc ca prostu` si nu-mi vine sa cred ca s-a aprobat asa ceva. Asa cum spui orice se poate intampla acum, sunteti sub incidenta CSAT, nu m-ai aveti nici o protectie. “fenomenul campaniilor de presa la comanda cu scopu de a denigra institutiile statului” si ma rog cine face diferenta dintr-o o libera exprimare si una directionala? Adica pe viitor daca-ti v-ei exprima o opinie superi intitutiile statului si treci la intrebari. Clar, nici un dubiu, suntem intr-o nou dictatura, ave-ar Dumnezeu sa nu-i raman nici nisip din oase lui Basescu sa-i piara urma cum piere urmele-n desert…
“odată declarat ameninţare pentru stat, poţi fi monitorizat, înregistrat de servicii şi, eventual, săltat de pe stradă de procurori pe legea siguranţei naţionale”
Vi s-a parut ca pana acum aveau vreo jena s-o faca? Doar au pus poleiala pe cacat. ( Scuzati limbajul dar poate citeste si tovarasul si el nu intelege limbajul elevat.)
De Violeta pe 23 June 2010 la 15:38 (#)Analiza pe text:
De Chupacabra pe 23 June 2010 la 15:38 (#)1. “…prospera, mai bine aparata si mai influenta pe plan international…” – in continuare se face comparatia 2010 – 1989 (ce subtil!!!). Daca facem comparatia normala (de ex. 2010 – 2008), prosperitatea a crescut cu minus, apararea la fel, pe plan international nu stim, ca e secret (de ex. de ce s-ar opune RO planului Merkel-Medvedev si ar vrea in loc OSCE-Shaakashvili, nu ni se explica).
2. “…nu-i vom unita niciodata pe eroii militari…” Chestia cu “eroii militari” e asa de lata ca nu se comenteaza. Iar cu uitarea – tocmai le-a ras pensiile (veterani, etc.)
3. …SNAp reprezinta un instrument de lucru…gestioneaza riscurile, amenintarile si vulnerabilitatile.” Pai in lege zice ca “…este documentul de baza care fundamenteaza planificarea apararii la nivel national.” (L473/2004). Daca e asa, schimbati-o, ca sa intre toate cele bagate in strategia asta, sau nu-i mai ziceti de aparare, daca in continut se vorbeste despre altceva decat aparare. Totusi, e corect sa-i ziceti instrument in loc de document de baza.
4. Toata contunuarea subliniaza cele de mai sus.
D.D. si Nasu’ sunt 2 pioni pe tabla de sah (sau doar tabla de table) a lu’ Baselu’. Primul a fost sacrificat si al doilea a facut pasul inainte.
De Catalin pe 23 June 2010 la 15:38 (#)Cica presa e a N-a putere in stat, la naiba! Se spala rufele murdare pe sticla, se condamna pe sticla, se fac legile pe sticla si ne vorbeste iubitul conducator tot pe sticla. Parca astea sunt toate. Daca te uiti asa la problema, nu devine o problema de siguranta nationala?
Statul, care nu este, a devenit principalul atentator la siguranta nationala.
Hotarat lucru, monser, cand o intra Moraru la puscarie pentru manipulare si dezinformarea opiniei publice, vom fi ajuns intr-o tara civilizata.
De blackmesa pe 23 June 2010 la 15:38 (#)Ce mai urmeaza,munca silnica la canalul Dunare-Bucuresti,puscarie politica sau deportari in Dobrogea?Pentru cei care totusi mai spera ca baselu’ e impartial,corect sau democratic,le recomand un remember pe ani, un slide 2004-2010.Veti vedea schimbarea si nu neaparat la fata.
De infektus pe 23 June 2010 la 15:39 (#)Incep sa ii dau dreptate cuiva de pe acest blog care m-a corectat in momentul cand am spus ca Basescu este la ultimul mandat.Ma uit la ,,legea,,prin care se extermina presa si pot spune ca Basescu nu este la ultimul mandat ci la vesnicul mandat ca dictator. UDMR-ul tot PDL-ul si Basescu merge si in exterminarea presei????
De doru br pe 23 June 2010 la 15:40 (#)Evident ca incadrarea e exagerata, dar spune-mi unde-i informatia eronata de aici: “Presiunile exercitate de trusturi de presă asupra deciziei politice în vederea obţinerii de avantaje de natură economică sau în relaţia cu instituţii ale statului”.
De Ciprian pe 23 June 2010 la 15:41 (#)@Violeta
De adrian cosmin pe 23 June 2010 la 15:44 (#)Nu aveau o jena, da acum e legalizat…
Documentul este mediocru, foarte generalist, fara o minima seriozitate in privinta continutului si a termenilor ceea ce dovedeste profesionalismul elaboratorului/elaboratoarei (parca o anumita doamna avea un doctorat in geopolitica daca nu ma insala memoria), starea de vulnerabilitate este o stare, o situatie de fapt, o slabiciune, un gol ce necesita acoperit, si nici decum o actiune externa sau prediuni externe, acestea reprezentand actiuni sau presiuni si nici decum o stare deci o finalitate in urma actiunilor. Formularea era mai degraba dorita a fi “starea de neputinta a statului sau neputinta in a contracara actiuni sau presiuni ale trusturilor de presa si de alta natura”, aceasta situatie reprezentand o vulnerabilitate fata de actiuni externe. Si in cazul in care ar fi redactat corect si in situatia de fata necesitatea statului de a se apara impotriva unor campanii de presa sau impotriva trusturilor interne din aceasta tara este un subiect care nu trebuie nici macar discutat mai ales la 20 de ani de la revolutia romana.
De Teo pe 23 June 2010 la 15:50 (#)P.S. Din pacate sunteti singurii (presa) care mai puteti lupta cu puterea tocmai prin cuvantului intr-un stat care deja din 2004 a renuntat la democratie. Noi ceilalti numai avem nici macar acest drept, iar in curand probabil nici ultimul – emigrarea.
Poate in CSAT ar trebuie sa se discute serios despre romanii din Afganistan (azi au mai murit 2 persoane); asta conteaza, viata oamenilor trimisi acolo, practic degeaba; ca sa fim si noi “in randul lumii”, nu este razboiul nostru… de ce trebuie sa fim noi acolo?
De Daniel pe 23 June 2010 la 15:52 (#)URMATORUL PAS :
De andrei pe 23 June 2010 la 15:53 (#)O SA NE UITAM IAR 2 ORE PE ZI LA TVR !!!
DE DATA ASTA ” CANTAREA ROMANIEI ” O VA REALIZA MORARU !!!…DEJA II CANTA ODE LUI UDREA SI VIDEANU !!!…
Am citit “strategia de apărare”, mă simt ca şi cum aş fi legat şi lovit în acelaşi loc de un întreg batalion. Mai avem ceva de pierdut?! Ce ne-a mai rămas?! Vom muri (iar?!) şi vom fi liberi?!
De ŞuKăRiT pe 23 June 2010 la 15:57 (#)PS. Reala vulnerabilitate, de fapt un iminent pericol la siguranţa statului, este chiriaşul (fraudulos!) de la Cotroceni. Dacă nici acum nu ne vom uni, nimic nu ne mai poate salva din haznaua în care ne bagă hienele portocalii. Şi, orice s-ar spune, nu asta merităm!
Mi-e teama ca s-a cam terminat cu smecheria in aceasta tara. In ce ma priveste, prefer sa mor de glont decat de foame sau frig, da’ mor cu ei de gat.Asadar, cand ne strangem ?
De mishulescu pe 23 June 2010 la 15:57 (#)@Victor Ciutacu
De adrian cosmin pe 23 June 2010 la 15:58 (#)Da de partea cu “degradarea coeziunii familiilor ca urmare a fenomenului de migratie”?!
O sa facem cerere sa migram…. Dumnezeule
Trebuie sa plecam cat m-ai avem timp…
Citat din Lazaroiu:
“Presa nu a castigat pe 6 decembrie, ci doar democratia. Presa falsifica democratia si prezenta lucrurile altfel decat erau cu sapte luni inainte de campania electorala. Mai rau este ca presa nu a invatat nimic din toate astea”.
De Vespasian pe 23 June 2010 la 15:59 (#)Ce-ar fi ca realizatorii Antenelor, dar şi ai Realităţii, să-şi înceapă următoarele ediţii ale talk-show-urilor lor, în aceeaşi manieră în care s-a exprimat căcatul(nici cuvântul ăsta nu cred că e destul de potrivit)? Adică, să-şi anunţe telespectatorii că doar emisiunile lor prezintă în mod obiectiv realitatea şi că, din păcate, altele…bla bla bla. Cu aceeaşi siguranţă pe care o avea şi căcatul. Nu ştiu eu acum s-o gândesc chiar aşa cum trebuie, dar am încredere că ştiţi voi, cei profesionişti.
De violet pe 23 June 2010 la 16:00 (#)Ma temeam eu ca treaba cu Diaconescu e doar inceputul, un test de reactie si ca vor urma si altii si “altele” – am mai spus-o: cred ca raman doua variante:
1. plecam
2. nu mai stam…
De Corina pe 23 June 2010 la 16:00 (#)Libertate inutila
De seasonstraveler pe 23 June 2010 la 16:09 (#)titlul e BELEA:)))
De lm pe 23 June 2010 la 16:10 (#)realitatea e mai belea-inspaimantatoare….
D-le Ciutacu, spuneti-mi, va rog, ca nu v-a luat prin surprindere aceasta decizie. Nicio vorba de-a ‘presedintelui-consumator’ (imi place mult asta) nu este de luat in seama, insa din tot ce spune de un an incoace, daca se citeste printre randuri, rezulta clar decizia de azi a CSAT. Si spectacolul grotesc d-abia de acum sta sa inceapa avandu-i in rolurile principale pe … hm, cred ca lista e deja scrisa cu mana tremuranda de ura … sau bautura…
De Marius pe 23 June 2010 la 16:15 (#)Ieri discutie intre niste doamne la un coafor:
“Pe DD l-au arestat pt.ca vroia sa dea pe post o caseta cu paranormalul care ghicea in carti… si nu avea voie asta”
Fara comentarii
De Felicia Nedelea pe 23 June 2010 la 16:18 (#)Eu cred ca deja cineva monitorizeaza blogul asta …asta este Romania prezenta , cumparata cu mici si cu bere …
De o parere pe 23 June 2010 la 16:22 (#)Se starpeste manelizarea si prostirea Romaniei prin arestarea lu’ DDDDDDD (Dan Diaconescu D…).
De gpa pe 23 June 2010 la 16:26 (#)Toate cele bune domn Ciutacu!
@gpa: n-ai nici o legatura cu realitatea…
De Victor Ciutacu pe 23 June 2010 la 16:28 (#)@ada nicolae: mi-e al dracu’ de greu sa ma amuz
Abia acu’ sa vezi cum vin comunistii. Se-apropie cenzura presei. Mi-e frica sa aflu ce vremuri vin…
De Cezar pe 23 June 2010 la 16:30 (#)BOC a fugit de ziaristi -lasul SUPREM.a dat cu fleanca ,a lovit si FUGAAAAAAAAAAAAAA.
De lm pe 23 June 2010 la 16:32 (#)vb ceea’fuga-i rusinoasa ,dar e sanatoasa”.asa cum asteptam si cresteri ‘sanatoase’ in economie.
ce premier,ce presedinte,halal sa ne fie .
trebuia cumva sa puna pumnul in gura celor care ii critica si le demasca mizeriile asa ca a sacrificat nebunul (DD). Pe cand urmeaza si Moraru? Sau nu le trebuie o tribuna de unde sa spurce televiziunile care nu il ling! Mare scarba! Adica mari scarbe! Ce mai zic aia de tocmai l-au ales pentru o punga de orez si 2 bucati de fratii petreus (cine e mai tarar sa stie ca sunt niste pui amarati).Ce draq sa mai fac eu la 50 de ani?Unde sa imi iau traista si sa fug?
De Danab pe 23 June 2010 la 16:34 (#)D-le Ciutacu, ăsta o fi planul B de spălare a UE pe… mâini… de România.
Ceasul ticăie.
Invocarea art. 53 şi, de fapt, încălcarea oricărui drept, fie el şi de proprietate,
înseamnă revenirea la “normalitatea” anilor ’80 cu oarece nuanţe de ’50.
O toapa nasparlie, adepta a politicilor de dreapta si drogurilor usoare, ne reprezinta in PE, iar voi,
presa, reprezentati pericol public pentru statul securistoid roman.
Şi-a imaginat careva o Romanie fără servicii secrete, ţoape şi târlani nepotişti?
… cam asta ar fi singura cale către… prosperitate.
… securitate/securităţii/securitatea… fără securişti?
Eu nu cred.
De AristotelCostel pe 23 June 2010 la 16:34 (#)Intrebarea se pune: cine urmeaza? Si cat mai stam pe fundurile noastre plate pana intr-adevar o sa ne trezim…
De silvy pe 23 June 2010 la 16:37 (#)Pai, se ataca pe toate flancurile… unora incercam sa le inchidem gura, altora le luam cat mai multi bani, ca poate nu le mai arde sa faca scandal si sa aiba pareri personale… seitan (aka dracu) se chinuie sa nu ranjeasca in mod continuu cand ma anunta chiar acum cum ma impoziteaza el la greu… IN CE LUME BOLNAVA TRAIM!!!
De Ally pe 23 June 2010 la 16:39 (#)O sa traim vremuri fericite in care vom privi la tv din nou, numai 2 posturi – tvr 1 condus de turcescu si b1 tv condus de nasu’ – cei 2 mari ziaristi independenti. Binenteles alaturi de ei vor aparea nonstop pora, cristoiu, tapalaga sau ungureanu.
De Kronstadt pe 23 June 2010 la 16:41 (#)Vom urmari emisiuni patriotice, inaltatoare in care vom vedea noile realizari ale actualului guvern – magistrala albastra bucuresti – brasov, in loc de autostrada, complexele sportive si statiunile turistice ale lui madam nuti, realizarile personale ale lui eba si tot timpul ode marelui strateg, precum si dicutii libere privind tezele basecianismului comentate de marele menestrel sever v.
Asta daca ne vom mai permite sa pornim tv-ul si nu vom ingheta, pe timpul emisiunilor, in camerele cu caloriferele inchise.
Dar parca si prin ’89 nu existau televiziuni antistatale iar ceausescu tot a ……….
Poate ca tine de talentul lui DD de a pacali, dar eu intotdeauna am avut impresia ca DD sta deasupra invitatilor sai, chiar si atunci cand invitatul era Basescu. Niciodata n-am reusit sa-l asociez cu personajele din studio si, deci, nici cu Basescu. In reclama la Murfatlar, Basescu parea chiar ca se simte stanjenit, ceea ce nu se putea spune despre Diaconescu. Chiar daca modereaza niste emisiuni penibile, eu cred ca este un bun moderator. Care sta foarte prost cu principiile, da’ nu-i singurul. E doar unul dintre putinii care au reusit sa speculeze prostia enorma din tara asta. Cati nu si-ar fi dorit… Iar emisiunile la care a participat Basescu n-au fost, totusi, la fel de regizate ca alea de la Nasu.
In ceea ce priveste decizia CSAT, sa gandim optimist!
Nu cred ca Basescu si ai lui vor pleca de bunavoie, cred ca va fi din ce in ce mai rau si nu cred ca un protest mai amplu se face doar asa, la initiativa cetatenilor. De fapt, mai niciodata. De cele mai ori, e nevoie de “instigatori”
. Presa joace de multe ori un rol extrem de important in astfel de actiuni si decizia CSAT-ului ar putea duce, in anumite situatii, la mobilizarea presei impotriva actualei puteri. Eu zic ca asta nu-i neaparat un lucru rau. Acuma, cati oameni sa stranga si Marica? N-are cine stie ce carisma. Bine, un motiv important pentru care profesorii n-au iesit in strada este ca nu sunt platiti pentru zilele de greva.
Stiu asta de la un profesor. Deci nu si-au permis sa faca o saptamana de greva, ceea ce reprezinta cam 25% dintr-o luna, dar isi vor permite sa li se taie 25% din salariu in fiecare luna?!
De Manuela pe 23 June 2010 la 16:49 (#)victore,presa a patra putere in stat,asta mai avea de platit;legislativul pas, executivul”da sa traiti”judecatoreasca-i dupa copacii,de acum trei intr-o discutie suntem multi fugitiiiiiiiiiiii la bulgari
De dana 1 pe 23 June 2010 la 16:49 (#)offtopic : misto emisunea de aseara mi-a placut
De abcd pe 23 June 2010 la 16:50 (#)on :nu ma intereseaza atat timp cat nu ma afecteaza direct…afara ploua (n=am contribuit eu cu nimic)
Tipic regimului autoritar!Doar ca ‘micii’ binladeni, printre care se distinge Radu Moraru, sunt produsul lui Traian Basescu.
De Virginia pe 23 June 2010 la 17:03 (#)eu nu cred ca-i prind paltonu` pe cei de la guvern si … mai am si ceva semne de intrebare si cu ceea cel priveste pe basexu
De cezar pe 23 June 2010 la 17:04 (#)Am trecut doar sa-ti zic ceva. Ca cica, asa se cade. Eu, un om, sunt de partea presei in acest moment deosebit de tragic.
De anonamemouse pe 23 June 2010 la 17:05 (#)N-o sa vin cu ‘ce v-am spus eu’, sau sfaturi sau aiurea.
Io mai scap uneori lacrimi de ciuda. Asta a fost un asemenea moment.
Presa poate opta între a-i cânta ode multiubitului sau a tăcea adânc…..
De maria pe 23 June 2010 la 17:05 (#)Dacă presa a devenit “vulnerabilitate” pentru siguranţa naţională,blogurile şi blogerii ce vor fi fiind?
Are grijă Zeus să inventeze ceva şi pentru asta ! După care urmează ce a mai fost:întuneric în case,de data asta nu ne sting ei lumina ne-o stingem noi că nu ne putem permite să o plătim,statul în frig din aceleaşi motive,iar la Tv program de 2 ore la TVR 1 pentru că celelelte urmează să fie închise din motive de siguranţă naţională!!!!!!!!!
Nu nu e scenariu s.f. este ceea ce ni se întâmplă acum şi aici!!!!!
Dacă vom fi oi în continuare şi nu vom reacţiona, ne merităm soarta!!
Iar Videanu,ce mizerabil! Stătea acolo şi îi aproba spusele viermelui…Ăştia n-au absolut nimic sfânt, probabil că li se pare că nu li se poate întâmpla nimic. Acum, rămâne de văzut dacă au şi dreptate.
De violet pe 23 June 2010 la 17:07 (#)Buna ziua, Domnule Ciutacu, este prima data cand postez pe blogul dumneavoastra. Va citesc in mod regulat, chiar daca nu sunt de acord cu opiniile dumneavoastra de multe ori. Nu inteleg cum cineva cu intelectul dumneavoastra poate sustine idei conspirationiste cum sunt ‘perdelele de fum’ si ‘pretextul Diaconescu si unealta Moraru’. Pacat.
De Constantin pe 23 June 2010 la 17:15 (#)@abcd Gandire de autobaza !!!
De Dreptul la libera exprimare pe 23 June 2010 la 17:17 (#)@Constantin: ma scuzati ca indraznesc sa nu pun botu’ la strategiile Carmaciului
De Victor Ciutacu pe 23 June 2010 la 17:19 (#)@abcd: asa li se pare multora, ca ei nu-s afectati. si-si dau cu pumnii-n cap mai tarziu
bai, cati amici, cunostiinte, fraieri nestiutori am, care acum cateva luni au votat anticomunism….bai…cat ma bucur pentru voi.
Sa traiti bine! dar nu inteleg de ce trebuie sa sufar eu ?!
Voua celor prosti va dedic melodia ce rasuna in toata tara…. MANELISTILOR!!!
De Lee pe 23 June 2010 la 17:20 (#)Strategia de acaparare a tarii:
De Ioana S., Bucuresti pe 23 June 2010 la 17:25 (#)“Serviciilii” secrete le apara interesele inclusiv pe cele ale UDMR, fiind la guvernare.
Pe ale noastre , contribuabilii,cine la apara domnilor? Nu serviti patria?
Scaderea calitatii vietii cetatenilor cu tot ce presupune asta: scaderea starii de sanatate,a capacitatii de munca, a puterii de cumparare,etc.
Subminarea puterii judecatoresti si controlul CCR.
Controlul parlamentar prin monocameralism. Pana atunci, mai au o reduta :senatul.
Controlul si intimidarea( sau de ce nu, incriminarea) presei.E ultima lor grija.
Pe urma, pot face tot ce vor.
@Constantin: Nu-i deloc “pacat”. “Pacat” e ca nu citesti “perdeaua de fum” oficiala, cu antet, data, numar si semnatura prezidentiala, denumita Strategia Nationala de Aparare. De-aia nu intelegi… intelegi?
De goncearov pe 23 June 2010 la 17:29 (#)La seria de intrebari de ieri, as adauga o alta: exista ceva ce DD NU ar face pentru maruntele si trivialele sale (o dar asa de profitabile) afaceri? Daca homunculul nu ascunde o caseta compromitatoare la adresa Udrei, atunci cu siguranta este doar un complice abject la noul scenariu pus la cale de un Basescu aflat in criza de timp (graba de a ucide pernsionari, oponenti, ziaristi nu poate avea o alta explicatie).
De Nina Balan pe 23 June 2010 la 17:29 (#)Ieri, cu un calm nefiresc spuneam ca este doar un preambul la vanarea ziaristilor care conteaza. Azi, simt aceeasi ura neputincioasa ca in toamna lui 1989.
Stalin era mic copil pe linga betivanul asta (insa arata mai bine). Urmeaza filtrarea internetului si interdictia de a ne mai deplasa pe strada in grupuri mai mari de 2-3 persoane? Posibil si HG sau Decret Prezidential de a merge pe strada cu buzunarele cusute (pentru cine nu stie, a se intreba batrinii… atita cit ii mai avem).
De Elena pe 23 June 2010 la 17:29 (#)Sunt dezolată si îngrijorată de drumul pe care suntem nu condusi,ci,mai degrabă escortati.Cred că presa,în partea ei(majoritar)sănătoasă,este ultima redută în care se poate avea nădejde că mai poate dezvălui ticălosiile si că ajută la aflarea dreptătii;cumva,stiind-o liberă,ne simtim apărati.Ceeace se întâmplă acum ne poate omorâ si această sperantă.Si este vorba de un timp viitor foarte lung.
De evelics pe 23 June 2010 la 17:31 (#)“P.S. Pentru cine are nevoie de traducere din română-n română a recentei decizii CSAT, odată declarat ameninţare pentru stat, poţi fi monitorizat, înregistrat de servicii şi, eventual, săltat de pe stradă de procurori pe legea siguranţei naţionale”
Asta nu era o problemă nici în prezent, numai că strategia națională a lui pește (coroborată cu mișcările justițiare ale organelor abilitate marca Macovei) e o formă prin care se oficializează niște decizii pe care le-a luat deja marinarul dar pe care slugile lui știu că nu le pot aplica așa abrupt, deci mai întâi pregătesc terenul pentru a justifica abuzul de putere în fața organismelor internaționale. Profitați de faptul că există încă liberă circulație cu restul UE că s-ar putea să vreți să cereți azil politic la un moment dat domnule Ciutacu. Se apropie momentul! Scapă cine poate!
Opoziția, deși a înregistrat doar pierderi, continuă să-i facă jocul. Mulți sunt de părere că ar trebui să-și dea demisia în bloc din parlament și să nu mai participe la alegeri, dar cică asta ar fi o greșeală (și de-ar fi, ar fi una dintr-un șir mult prea lung pentru a se evidenția într-un fel). Eu unul sunt foarte curios ce părere ar avea Consiliul de securitate al ONU dacă într-o țară nu ar exista opoziție.
Puțin off-topic: Năstase, care acum jelește democrația, nu are ce comenta atâta cu privire la diverse “nasoale” ce se întâmplă, pentru că inteligenția din spatele lui a decis de exemplu ca mandatele cumulate ale unui președinte să fie mai lungi decât mandatul unui judecător al CC, printre multe anacronisme din constituție sau din legislație, și ar trebui să-și mai stăpânescă ego-ul și să vadă câtă încredere poate avea în mulți din ograda propie prin zona folclorică țara moților, dacă mâine-l repune-n “drepturi”, tovarșul lui, comunistu’ Traian.
De Petru Avram pe 23 June 2010 la 17:32 (#)Acum ca presa intra pe ordinea de zi a CSAT nu mai e chiar o treaba atat deroz dar oricum pentru mine ca simplu cetatean e o bucurie ca au inceput sa sufere si impingatorii de la caruta prezidentiala.
De Ckubs pe 23 June 2010 la 17:32 (#)Par example am citit ce a scris azi pe Vox Publica Laura Cernahonschi si parca e alta Laura.
Pai no offense, frate Ciutacu: ziaristii s-au plans grozav de Nastase! Cu publicitate si cu nu mai stiu ce.
De lao tse pe 23 June 2010 la 17:34 (#)Acum, luam cu totii, nu?
Acum aveti un democrat, ce pisicii ma-si?
Repet: nu stiam mai nimic despre basescu in 2004, decat ca nu a avut in viata lui (politica) un singur dialog de 5 min, mai ales cu un oponent. Nu-l votam nici daca ma gandeam 100 de ani!
…Dar deh! nu v-a placut Nastase…
@cezar daca ii prind paltonu pe astia trebuie sa-mi schimb bata sa iau una mai groasa ca paltonu amortizeaza hahaha
De doru br pe 23 June 2010 la 17:37 (#)Mi-e rusine ca m-am nascut aici.
De ben pe 23 June 2010 la 17:54 (#)Nu mai inteleg nimic ! Tu Vic pricepi ceva ?
De curiosu pe 23 June 2010 la 17:59 (#)Sper ca Basescu sa aiba o soarta mult mai rea decat a lui Ceausescu. O merita din plin. Pe ala l-am impuscat pentru mult mai putin.
De Miki pe 23 June 2010 la 18:03 (#)Nene Victore,
De ROMAN ADEVARAT pe 23 June 2010 la 18:16 (#)Vreau sa-ti spun eu, ca sa n-auzi de la altii, sa nu zici ca nu sunt masculin, urmatoarele:
1. Sa nu contezi pe mine daca te baga astia la bulau.
2. Sa nu conteze nici Badea pe mine daca-l baga astia la bulau.
3. Daca pana acum te-am urmarit cu oarecare admiratie, sa nu crezi ca n-am sa depun marturie impotriva ta in schimbul unor avantaje.
Sa nu zici ca nu ti-am spus.
sa traiasca Putin! ne arata calea si ne lumineaza!
De cristina pe 23 June 2010 la 18:16 (#)Morar cred ca este cel putin IDIOT daca chiar crede ce spune! Slugile se aduna in nacelas loc!
De ronda pe 23 June 2010 la 18:21 (#)ca-n woody allen ori pirandello asta cu diaconescu – maneaua se facu realitate (si invers), de nu mai distingi care de care. sa ne pregatim, zic, caci daca sunt asa de hotarati sa va puna voua calusul in gura, inseamna ca pe noi, plebea, ne-asteapta (si mai) negre zile…
De pitia pe 23 June 2010 la 18:33 (#)Abia astept sa fim saltati de pe strada, dansand dansul pinguinului cu mainile incatusate si devenind celebri.
De Maria S.(Timisoara) pe 23 June 2010 la 18:37 (#)Douazeci si doua de milioane de arestati, ca de-ai lor mai sunt cam un milion si ceva hai cu tradatori, colaborationisti, profitori, lasi, sa zicem vreo trei milioane.
Si paznicii de la inchisoare stiind ca suntem impotriva regimului boistanilor, ne vor trata preferential.
Vor face corturi pentru ca nu au atatea puscarii cati suntem.
Vorbind serios, atentionarea din postare este serioasa si de luat in seama.
Regimul boistanilor isi intareste puterea si statul politienesc.
Sa vedem cine ii va apara pe salariile de mizerie pe care cangrena portocalie le ofera.
Si cand avalansa se porneste nu o mai opreste nimeni.
Maria S.(Timisoara)
O putere bolnava, paranoia in actiune = regimul actual portocaliu din Romania.Asta este.
@ROMAN ADEVARAT:Asa e doar nu credea cineva ca vom tine cu ei! Cu prima ocazie schimbam macazul,tradam,ne dam la o parte,nu recunoastem nimic,pupam,lingem,mancam rahat,facem tot ce am facut si in perioada comunista! Jos ziaristii mincinosi! Traiasca aparatorul democratiei,fiul iubit al poporului,comandant suprem al C.S.A.T.!
De infektus pe 23 June 2010 la 18:41 (#)Sunt fericit!
De Covasneanu pe 23 June 2010 la 18:42 (#)De maine ma taie constitutional. Se indoieste cineva de coloana Curtii Constitutionale?, doar nu vreti sa o treaca Marinatu’ la amenintari la adresa securitatii nationale.
Sunt fericit ca mai este o tv. de bun simt: labeunu! Ce Badea, ce Gadea, Ce Ciutacu, Ce Oana Stancu? Morar la tot poporul!
M-a 9intrebat fiul: tata la anul termin facultatea, ce sa fac- raman sau plec? Dute fiule, dute! Chiar daca nu ne mai vedem deloc, voi fi fericit ca nu mai esti in asta tara!
Sunt ferm convins ca aceasta decizie cu privire la efectele presei asupra sigurantei nationale face parte din vasta campanie de restructurare si reformare a suct’rilor statului.
Sa ne traiti dom’ presedinte! (a se citi sa mori in chinuri!).
De Tudor pe 23 June 2010 la 18:54 (#)Asistam in ultima vreme la o radicalizarea totala a punctelor de vedere,cauzata de indobitocirea totala a clonelor basiste,adevarata catastrofa pentru populatia din bulibasie,care a dus la o blocare totala a activitatii.La nici un nivel, incepand de sus(presedintie,guvern, parlament,institutii centralizate) si pana jos, la nivelul unitatilor si al persoanelor,nici o problema reala nu este analizata corect/legal/logic, pentru a se stabili masuri adecate,ci totul se reduce la mistocareala,acuze reciproce,jigniri de toate felurile,adevarata bataie de joc la adresa cetatenilor simpli,care sunt umiliti,infometati,victime ale unui adevarat genocid social.
De Victor pe 23 June 2010 la 19:02 (#)In aceste conditii, cred ca cel tarziu la iarna se va ajunge la un razboi civil,datorita nesimtirii,ignorantei,incompetentei guvernanatilor.Eforturile pasnice esueaza lamentabil.Am ajuns rusinea nu doar a Europei,ci a intergii lumi.
Ce pacat ca ne-am nascut in acest teritoriu,binecuvantat de Dumnezeu,dar blestemat de satana si oamenii sai,care ne-au condus, ne conduc si (fara indoiala!) ne vor conduce!
@Victor Ciutacu: Dumnezeu sa va ajute, sa va ascuta penita si sa nu patiti nimic rau.
De Lee pe 23 June 2010 la 19:07 (#)moraru ilustrează perfect zicala ,,Prostu’, dacă nu e şi fudul, nu e prost destul”.
De tavi pe 23 June 2010 la 19:16 (#)Comunistii se credeau nemuritori.PSD-istii la fel.Liberalii nu conteaza.Se pare ca s-a terminat cu partidele, capitalismul si democratia.Ne vom organiza in triburi si ne intoarcem in secolul X.
De Duda pe 23 June 2010 la 19:17 (#)Chioru ar trebui sa se uite atent prin Codul penal, exista acolo o infractiune care se refera la instaurarea unui regim totalitar. Si sunt multe-multe alte infractiuni pentru care chioru va da socoteala. Nu numai el, ci si familia ba chiar si slugile care-l basling
De WickerMan pe 23 June 2010 la 19:17 (#)Apropo de jucat turca pe mormint daca tipul era o scirba sa zica mersi ca o avut parte de inmormintare.
E greu sa invete ceva nepatitii cind evenimentele abunda.Sa faci ce pina la urma??Sa-ti salvezi pielea sau sa ajungi ca DD???
Presa e definita sau poate deveni vulnerabilitate nationala??Sint de acord cu multe retineri doar din privinta cind se baga in acceasi treuca.Trebuie respectat ,nu stiu cum,un standard etic.Asta pt binele tuturor.
Off : Radu morar in opinia mea este un baiat destept si profita.Riscul asumat de blam public e dedublat probabil de imunitate si de bani multi.
Pactul cu diavolul e destul de greu de controlat ,nasule.Be careful la cornu sting al fiarei.Cind va gasi unul mai valoros decit matale vei sfirsi ca conu DD.
)))
Ai gustat din potirul interzis si ai luat fata multora care muncesc si risca enorm lucrind cu cartile pe fata.Bucura-te la maxim ca timpul lucreaza in defavoarea noastra.
))
De cris pe 23 June 2010 la 19:21 (#)Hai ca ne-am facut de ras pe plan mondial din nou:
De ami pe 23 June 2010 la 19:26 (#)Se vede ca pana si el rade cand scoate aberatiile alea pe gura (Nasul).
De cristian pe 23 June 2010 la 19:39 (#)pai cu cine sa faca curva de udrea, “urmasa” lu’ traian (traian basina) canalul care va lega bucurestii de canalele de pe marte???? cu mincinosii in curu carora isi baga nasu nasu, cu destabilizatorii, cu presa care, “la comanda”, denigreaza si minte, cu mine care abia astept sa fiu saltat pentru ca, din bojocii pe care ii mai am, sa le fut o flegma majora in muianele fascistilor si ale nazistilor portocalii! scuzati-mi franceza!
De tudor pe 23 June 2010 la 19:39 (#)Privim cu încredere spre viitor,
iubit conducător,
tu, ce pentru ţară şi popor,
pui mâna pe topor!
Vrem chiar să mai candidezi,
că, noi, ca orbii te-om vota,
a mai rămas de modificat Constituţia,
dar e un fleac, tu ştii cum să acţionezi.
Zică presa ce o vrea,
De Adela Onete pe 23 June 2010 la 19:40 (#)la dracu cu ea,
căci mult de vor mai comenta
vor trece pe la DNA!
Presa sau massmedia vazute ca vulnerabilitate sau ca posibile vulnerabilitati nationale??Sint de acord dar cu multe retineri.Trebuie respectat ,permanent ,nu stiu cum,un standard etic ,urmarindu-se exclusiv adevarul indiferent de inclinarea sau dictatura patronului.Asta pt binele tuturor.
De cris pe 23 June 2010 la 19:42 (#)Daca presa este a patra putere in stat atunci ea trebuie sa se supuna acestui standard.
[...] Vor sa ii aresteze pe toti ziaristii care nu ii lauda? [...]
De Presa vulnerabilitate si risc pentru siguranta nationala? « Hai ca se poate! pe 23 June 2010 la 19:42 (#)moraru(labe1) & morar(dna) rules in regimul asta gri.
De Narcis pe 23 June 2010 la 19:42 (#)Victore, nu stiu, dar daca imi amintesc bine, tu ai fost acela care a adus ideea ca suntem intr-o tzara O CU PA TA?…oricum ,eu asa ma sint, ma siMt intr-o tara in care pdlistii isi aroga dreptul de a OCUPA aceasta tara si nu de a o guverna.
De fla pe 23 June 2010 la 19:50 (#)E incredibil,psdistii au fost mici copii pe langa astia.si observi cum, de fiecare data nu inceteaza a face o comparatie ba cu psd-ul ba cu pnl-ul in ceea ce priveste guvernarea?
in cond. in care insusi marinelu spunea despre nastase (nu?) ca a fost cel mai bun premier(ma rog, macar prestanta lui vs. slugarnicia bocciana).Doamne, n-am crezut ca dupa 20 de ani vom mai discuta despre libertatea cetateanului la modul acesta si nu la o sueta sau sezatoare tv…
by the way, il reinviem pe Dulea?
,,Marele magician-un marinar betiv ce minte,Ascunde flota in maneca si devine presedinte”(Parazitii-Parol)-cred e cea mai buna definitie a boului-sef de stat!!!
De Lawrence pe 23 June 2010 la 19:53 (#)@ cris (si toti cei ce vorbesc de corectitudinea presei)
N-are legatura securitatea nationala cu cat de corect sau incorect e un ziarist sau altul in demersul sau jurnalistic . Niciuna ! Ca ar fi necesara respectarea unei minime deontologii profesionale si ca un CPR ar trebui sa aiba poate mai multa autoritate in randul breslei e alta poveste , dar n-are a face cu securitatea nationala . Punct . Iar orice ziarist serios stie foarte clar ca cea mai mare avere pe care o are e una singura : credibilitatea (e valabil si in politica si in afaceri) . Daca si-o pierde ramane pierduta . Pana la urma jurnalismul e o profesie liberala , fiecare practicant o face dupa cum crede de cuviinta . Atent insa la pastrarea credibilitatii . In orice caz insa , cu exceptia situatiilor de razboi (cand si in marile democratii se practica cenzura pentru a nu fi transmise mesaje defetiste populatiei) , a spune ca libertatea presei , chiar abuzul de libertate a presei , e o amenintare la adresa securitatii nationale e o gogomanie ! Si abia afirmarea acestui enunt este o amenintare reala la adresa securitatii nationale (prin amenintarea pe care o presupune la adresa democratiei) .
Scuze pentru chat .
De Adi pe 23 June 2010 la 19:54 (#)p.s. WOW !!!!!!!
De G.P. pe 23 June 2010 la 19:54 (#)…da’ nici libertate mondiala virtuala n-o sa mai avem?????
…da’ nici chiar libertate Universala nu…??? Chiar chiar chiar?
Regulile stricte inalta fortificatii la adapostul carora mintile inguste creaza satrapii. Stare de lucruri periculoasa cand totul merge bine, dezastroaza in momente de criza…
De adrian cosmin pe 23 June 2010 la 19:58 (#)@fla: da, eu am promovat ideea chiriasului in tara lor
De Victor Ciutacu pe 23 June 2010 la 20:00 (#)“Afara ploua …” (pe bune de data asta)
De nedumeritu pe 23 June 2010 la 20:07 (#)Starea de asediu continua …
Circul cu Diaconescu trebuia sa acopere decizia CSAT.Anchetarea lui se putea amana pana in toamna ca vine vacanta judecatoreasca,ei nu-s genul sa se grabeasca.Democratia in acceptiunea lor inseamna obedienta pana la nivelul vitelor sau camilelor.Eventual cu botnita anexata.Ce inteleg din toate aceste masuri ale lui Basescu este frica de suspendare si iesirea de la putere a pdl.Trusturile de presa ar trebui sa reactioneze si sa faca plangere la Comisia Europeana.Sa aduca in discutie pe plan extern ceea ce se intampla in Romania.Ne-a mai ramas libertatea presei si pe aceea o iau.
De Irina pe 23 June 2010 la 20:17 (#)Este simptomatic pentru un tip de putere care s-a pus singura in colt. Pe coji de nuci, nu mai poate decit ca sa muste ca sa se apere.
De Karakas pe 23 June 2010 la 20:21 (#)În cazul unei false “morale” îţi trebuie guralivi care să işte defetismul dar mai ales vuvuzele care să deie indiciul; Moraru ăsta habar nu are că este doar o slugă, dar una cu adevărat simplă fără menajamente care îi oricând gata să care în spate 8 etaje pe oricine vine la putere şi îl cheamă la raport sau la vuvuzelă… în privinţa asta seamănă mult cu boc, doar funcţia diferă şi îl face puţin mai jos pe scara interesului tiranic… SAU poate că are habar dar este atât de implicat în joaca de a şantajul încât nu poate să rupă rândul astfel că “ţine aproape” aşa ca n vremile bune… am citit materialele puse ca anexe argumentative pentru o stare de fapt dar mai ales pentru o stare de drept imperativă a cărei act categoric nu mai este amorsat insidios ci coerent şi mult prea clar sau atât de clar încât se lasă în rândul naţiunii române cu perplexitate( iar cu toţii ştim că n vremurile cu şoapte şi în timpul perplexităţii se săvârşesc marile transromări care pot să sluţească chipul naţional şi să anuleze asemănarea ca popor de sine stătător). Moraru o jucat rolu de profet fals, videanu adriean o fost unul din îngerii îmbujoraţi dar peste măsură de mincinoşi iar Zeus o dat în csat ceea ce este doar începutul apusului libertăţii…
În cazul Diaconescu este acea parte de fals „etică” să zic aşa precum o consecinţă a unui aparent firesc; arătarea pisicii nemetafizice dar profund înfiorătoare prin aspectul de clişeu spre manipulare sau către semnale evidente de tiranie este azi obiceiul fad al unei puteri asistate sau întreţinute abil de UE; adică îl iei pe ipochimen din mijlocul armoniei de relaţie şi îl duci la arestare asta fiindcă nu te mai poţi lua de cei care te critică fervent fiindcă ar da rău la naţiune; atunci te iei de ai tăi, îi plimbi pe la tv, ba chiar le mai dai posibilitatea să îşi ieie în direct microfonul şi s l ţină ostentativ totul pentru o audienţă cât mai puternică; cât de perfidă este lecţia asta de „etică” a demagogiei şi cât de cinic ne este servită nu doar nouă ci mai ales jurnaliştilor fie unii fluctuanţi în opinii fie alţii cu asprime în a arăta trecerea de la tiranie la ticăloşie; am râs amar stând şi privind cum un preşedinte de ţară ajunge să participe la o loterie şi nu oriunde, într un loc în care manelişti sau blatiştii şi au aflat penibilul, având tupeul să vorbească despre ceea ce dă Dumnezeu… un veritabil farsor, fără scrupule şi mai ales fără glorie… Diaconescu nu este o slugă ci un partener de afaceri, un ipochimen pe care îl poate duce şi aduce în orice stare de graţie sau greaţă vrea marinelu, iar parteneriatul se bazează pe ideea specifică din 89 încoace şi anume care are forţa mai mare a şantajului dăiunie care nu o are este la mâna oricui are forţă… oare de ce nu face marinelu reclamă la vila lu ieba din franţa că oricum la turism pe estival ne arată udrea cât încă nu se lasă n riduri tot ce vrea electoratu portocaliu…
Şi dacă tot bagă pumnul în gura presei de ce oare nu fac la csat şi o lege împotriva averilor videniene sau afacerilor lu berceanu sau vilelor lu eba sau a drumurilor pe ruta sau centura cocoş udrea sau la clientela politică sau a grupurilor de interese indiferent de mizeria lor de apartenenţă???
Înseamnă că la o adică dacă naţiunea română vrea altceva marinelu va da o hotărâre în csat dacă nu i convine că naţiunea îi este împotrivă ca aceasta să nu iasă în stradă fiindcă este impotriva siguranţei naţionale… dar oricum şi asta a fost rezolvată cu ieşirea în stradă, prin inerţia sindicatelor şi a societăţii civile… astfel că mai era o parte a jurnaliştilor, amu le a fost dată o probă de pumn în gură ca să ştie pe viitor cum vor juca…
După cum se vede calcului celor 45 de ani de comunism dă roade azi sub o altă formă de oprimare către care ne rugăm să ne lase ca aderare UE…
S au înmulţit hienele sau dacă deja este o suprahienală atunci faptul că nu mai încap unele de altele se lasă cu sfâşieri de o tandreţe demnă de clonarea luptei Cain şi Cain fiindcă Abel este deja prea fărâmiţat ca să mai fie altceva decât cel adus la stadiul de ţărână, adică în comă…
De Fanu pe 23 June 2010 la 20:21 (#)S.R.I.-ul poate sa-si bage nasul prin serverele care gazduiesc bloguri? Nu de alta,dar sa stim daca adresele de mail pentru identificare ar putea fi monitorizate!
De infektus pe 23 June 2010 la 20:27 (#)Am vazut clipul cu morar si ma intreb : oare se drogheaza?Nici daca trag 7 sticle de bere si un joint nu pot sa vorbesc asa.
Oare se aude ce zice??O fi surd??Cit de jos poate sa se lase??O trecut mult de penibil.
I-o fi spalat creierul.Ati observat mai are coerenta in ce spune?Ma gindesc ,poate il invinuim pe nedrept fiindca o fi luat-o pe ulei.
Cica din 60 el are dreptate.E treaba de spital la el.Incredibil.E amuzant de ridicol.
De cris pe 23 June 2010 la 20:32 (#)Eu cred ca Traian Basescu este un dobitoc, idiot, prost s.a.m.d. … Sau sunt convins? Nici eu nu mai stiu!?
))
De Dorin Stefan pe 23 June 2010 la 20:33 (#)azi la rtv a fost invitat sa comenteze subiectul bogdan chiriac. cel care avea o firma si a facut campanie de presa impotriva firmei concurente, ambele firme vizand un contract cu o autoritate de stat. atat crp cat si rtv a renuntat sa-l mai numeasca jurnalist, dar s-au razgandit. va rog sa explicati chestia asta in raport de siguranta nationala dar si de corectitudinea presei
De bp pe 23 June 2010 la 20:33 (#)ciutacule poate il cunosti.Stai si tu putin de vorba cu el poate il ajuti.Este naspa ce se petrece cu el.Ajutati-l un pic ca-i baiat destept si-i pacat.
De cris pe 23 June 2010 la 20:41 (#)O MARE GRESEALA! Ati cazut in capcana discutiilor fara fond.V-au facut si de data asta!
De marian pe 23 June 2010 la 20:43 (#)Ceea ce ar fi trebuit sa afle un ziarist in conf de presa a lui Boc ar fi fost altceva nu prostia asta de 2 lei cu CSAT-ul sau cea cu pensiile.
V-au intors capul de la hotie!
Ex. intrebare. D-le prim ministru ati facut un lucru extraordinar cand ati hotarat plata facturilor restante catre agentii economici. EXTRAORDINAR! Sa sprijiniti din banii publici agentii economici privati! Si daca tot sunt bani publici,dati-ne va rugam lista facturilor pe care le-ati achitat. Vorbim de 1,5 mld euro!
Domnule Ciutacu,
La ora asta nasu va ataca dur, obraznic, impertinent, in genul :”Victoras, esti speriat! Hai, spune, tati!!!”
De Vlad pe 23 June 2010 la 20:58 (#)Va implor puneti-l la punct pe acest jeg lingau.
Nu mai suport!!!
Va tin pumnii, va sunt alaturi, na va lasati!
Vlad V
Ce naiba are R.M. s-a scrantit te tot?
De mary pe 23 June 2010 la 21:12 (#)Ideea reluarii lucrarilor la CANAL se potriveste PERFECT cu vulnerabilitatea asta…
De valentin pe 23 June 2010 la 21:13 (#)Eu ca telespectator schimb postul si l-am sanctionat pe nasul dar voi ca ziaristi aveti mai multe metode sa-l amendati pe colegul vostru lingau
De cristian pe 23 June 2010 la 21:15 (#)Schimb apartament doua camere cu bazuka cu munitia aferenta pentru rezolvarea democratica a cazului.
De mihai c. pe 23 June 2010 la 21:16 (#)ciutacule nu intra in jocul lui morar(murdar) cum o intrat firea in jocul murdar al lui boureanu.
Oricum vei fi sacrificat dar depinde de tine cind se va intimpla asta.
Exemplul cu firea este doar ca si comparatie.
Sper sa citesti si sa nu intri in joc ca-i pacat.
Gindeste-te datul cu toporu nu-i intodeauna cea mai buna solutie.Daca puteti luati legatura cu morar si poate reusiti sa faceti o critica obiectiva si constructiva a ceea ce se intimpla si nu distructiva si partinitoare.
De cris pe 23 June 2010 la 21:16 (#)[...] } comentariu pe blogul lui Ciutacu În cazul unei false “morale” îţi trebuie guralivi care să işte defetismul dar mai ales [...]
De România la răscruce de porţi spre pierzanie sau spre Viaţă Naţională « Fanu Weblog pe 23 June 2010 la 21:19 (#)Imi e groaza ce comenteaza acum Nasul.Sfidatori nesimtiti. Normal ca ne e frica tuturor, nu ca voi, ca nu aveti nici un Dumnezeu! Ne sperie si ziua de maine, imi e teama sa deschid televizorul, sa vad ce ne mai pregatesc, mi-e groaza cand vad ca tin copilul asta inca in tara. Si mi-e teama ca nu va apuca ziua in care unul dintre noi, disperat, isi va lua lumea in cap si va alege sa plece undeva, aiurea, numai sa-i poata trimite niste bani impozitati,sa aiba ce manca!
De raluca pe 23 June 2010 la 21:21 (#)Mentionez,celor platiti din banii contribuabililor sa stea cu coatele pe masa si sa-l citeasca pe Ciutacu ca nu am relatii si nici nu-l cunosc nici pe Voiculescu,Vantu, Patriciu si nici pe instigatorii platiti cu drepturi de autor!
Un reporter B.B.C. ii cere lui Mihai Moraru o definitie a pupincurismului manifestat dincolo de limita tembelismului. Acesta raspunde:
De Gavril Daniel pe 23 June 2010 la 21:25 (#)- Domnule, eu nu stiu teorie; sunt autodidact!
1. Il bag in ma-sa pe ala de-a infiintat mizeria numita CSAT – fara corespondent in UE.
De Iordachel Gudurau pe 23 June 2010 la 21:26 (#)2. Il bag in ma-sa pe marlan si toata gasca lui portocalie.
3. O bag in ma-sa pe tartura de nuti.
4. Il bag in ma-sa pe zdreanta de boc.
5. Se pare ca inca nu-i deajuns futaiul tras de astia populatiei de pe plaiurile mioritice.
6. Unde s-a mai vazut ca presa sa nu critice zilnic puterea? Ce-ar vrea marlanu´? Ode, imnuri si laude . Sa va pupe-n cur!
7. Boul ala de Turcan, la Firea, la intrebari pertinente a inchis telefonul. Maram ii la Presedentie, impartial, fara partid, pentru toata lumea. O curva ordinara ca si toata Administratia cotrocenista; il bag in ma-sa cu japita de nevasta-sa cu tot.
8 Pe pupinul labagiu 1, astept sa-l vad facand planuri de emisiune cu DD in celula.
9. Cu marlanu´ cel mai bine sa fi dusman; cel putin nu te ia prin surprindere. Da´ ii vine si lui randul; 100%.
10. Nu va lasati; mergeti inainte. Aia care-s prosti asa vor ramane; nu-i luati in seama; poate mor cu zambetul pe gura strigand Traiasca Basescu. De astia ma bucur ca-i fute; ar fi pacat de la Dumnezeu sa ierte. Prostii exista pe lume sa fie prostiti…
PS
Incepe meciul. Hai Deutschland!!!
Si uite asa,de ce le-a fost frica nu au scapat. Ma refer la idiotii carora le era mare frica de venirea comunistirilor la putere. Bine am revenit la comunism dupa 20 de ani. Daca nu au inteleg nimic in 5 ani, cu siguranta vor intelege in lunile care vin. Bineinteles ca nu toti, ca prostia e fara limite. Pe zi ce trece raman tot mai uimit de ce se intampla in tara.
De Hefox pe 23 June 2010 la 21:28 (#)Imi place ca basescu sta cu tava in mana, iar diaconescu cu mainile in buzuar. Cool!
De Mai3 pe 23 June 2010 la 21:30 (#)Traian Băsescu: Libertatea presei – ameninţare la adresa siguranţei naţionale
De gheorghe pe 23 June 2010 la 21:32 (#)Eu am auzit oameni din partea de vest a tarii spunand ca la noi in judet se traieste acum mai bine.(Timisoara)(!)E de groaza atunci .Se va ajunge la insuportabilitate in randul oamenilor,va fi necesara o miscare in parlament,va fi nevoie de caderea capetelor de sus,altfel subscriu si eu la parerea celor din occident:revolutie.Cuvantul de ordine al celor obisnuiti:foamete.Nu e de gluma.
De Irina pe 23 June 2010 la 21:46 (#)Cred k te face chioru la visiki ! sau??
De curiosu pe 23 June 2010 la 21:53 (#)PAPUŞARUL
Un păpuşar, cu drept temei numit Animatorul,
într-un târziu, dintre cortine grele de mătase,din tainice culise,
la rampă, în lumină ,veni să facă sluji, pe cel viteaz,cel bun,pe scamatorul,
cu măşti din cânepă şi fard închipuind bursuci, ogari, paiaţe.
El tuturor succes de casă şi de public le promise,
cu arta sa trăgând de sfori, de nevăzute aţe,
ce-nsufleţeau păpuşile din sală cu ochii mari şi vii.
Aşa ceva aţi mai văzut copii ?
De mult nu răsunase un cor de voci atotbiruitoare.
Nici joc nu pomeniră atât de plin de patos şi simţire.
I-ardeau privirile pe chipul transfigurat de-o tragică paloare,
– cum regula o cere oricărui păpuşar în orice teatru –
stârnind prin mii şi mii de neştiute fire,
aproape de final, în scena treia, actul patru,
uralele păpuşilor strunite-n repetiţii zi de zi.
Aşa ceva aţi mai văzut copii ?
Nu în zadar i-au fost talentul, harul,
atâtor tumbe şi avânturi ce-acopereau cu falduri lubricul decor,
căci dintr-o dată, fără veste, păpuşile mai albe de emoţii decât varul,
ca-n faţa unui rol nicicând avut la fel de clar, sub ochi, pe dinainte,
pe păpuşar l-au aclamat pe sârmă în picioare, l-au vrut cu toate-n cor,
Republicii păpuşăreşti drept preşedinte,
deşi,vă spun, erau din pluş şi nasturi numai jucării.
Aşa ceva aţi mai văzut copii ?
Pătruns de neştiute înţelesuri, a pus în toate patimă şi vrere,
în teatru, nimic să nu se mişte decât cu indicaţii de regie…
iar ca deplină să rămână vorba, de neânvins dovezile de nimb şi
de putere,
în loji de catifea câtiva sufleuri s-au perindat pe la guverne,
tot căutând efecte de sunet şi lumină alte păpuşi făceau inginerie,
din garderoba două-au trecut la culte, recuziteri cu maşinişti în frunte
la externe,
restul păpuşilor purtau pe umeri saci şi valţuri,cărămizi, mistrii.
Aşa ceva aţi mai văzut copii ?
Se rescriau scenarii bune cândva pentru bursuci, ogari,
scenografiei ample, in noul repertoriu, un obstacol,
căci Păpuşarul visa la roluri încă şi mai mari,
şi dintre toate câte pe rând le-a-ntruchipat – de demiurg,
de ne-ntrerupt oracol,
Supremul Păpuşar şi-Atoateştiutorul cu élan,
ca o mănuşă i se potrivise pân’ la urmă rolul de tiran,
jucat cu fast,,cu ne-ndurare spectacol de spectacol, an de an,
păpuşilor intrate fără voia lor în era poleitei tiranii.
Aşa ceva aţi mai văzut copiii ?
Trăgea acum de sfori şi aţe tot mai nemilos,
de-o măreţie fără seamăn parcă scos din minţi,
că la un semn, păpuşile dădeau pe brânci în scenă,stăteau
cu capu-n jos,
în lungi tirade,ode,monologuri,răbdau ades de foame şi de sete,
dar murmurul durerii cu-n râs amar şi-l alinau strângând
din dinţi,
de la bătrânul păpuşar ştiind c-aşa-i în teatrul de marionete -
păpuşile rămân şi moarte tot hazlii.
Aşa ceva aţi mai văzut copii ?
Nu-i trebuiau învăţătură,sfaturi sau povaţă,
ce vieţii-ar fi putut sa-i dea un sens şi să-i îndrepte rostul.
Deşi săltat în ranguri el a rămas ce-a fost întotdeauna – o paiaţă,
obişnuit cu zâmbetul să-nşele, să amăgească cu lacrima-i deşartă
şi fierbinte.
Făcea pe mortu-n păpuşoi, pe chelul cu tichie şi pe prostul,
că nu aude, că nu vede, că nu simte,
păpuşile gemând, sleite de poveri şi nerozii.
Aşa ceva aţi mai văzut copii ?
Însă în teatru-acela se întâmplă cândva ce trebuia demult
să se întâmple,
cu sforile sugrumătoare în balans şi putredele aţe,
iar ca dovadă că nici păpuşile n-au doar carton şi câlţi
în loc de tâmple,
tot ele, peste noapte, schimbară şi teatrului şi spectatorilor decorul,
- le ajunsese greaţa de demiurgi şi scamatori cu mască de paiaţe –
şi inundând foaiere,străzi şi pieţe strigară-n gura mare : jos cu
dictatorul !
Apoi, pe păpuşar, din teatru, l-au alungat pentru vecie pe pustii.
Aşa ceva, curând, o să vedeţi copii !
ioan viştea
De Ioan Vistea pe 23 June 2010 la 21:58 (#)[...] 2. Ca sa-l citez pe Victor Ciutacu,”pentru cine are nevoie de traducere din romana-n romana a recentei decizii CSAT, odata [...]
De E oficial: Presa ii incurca dictatura carmaciului-sef | Blogul lui Tashy pe 23 June 2010 la 22:16 (#)Un banc trist dar adevarat si o zicere celebra. In rest vorbim, scriem, ne indignam, ne minunam si degeaba, totul ramane ca-n tren..
…”D-zeu crea tarile. La un moment dat Sf. Petre il intreaba :
- Bine, Doamne, in toate tarile, ba ai pus numai desert, ba numai paduri, ba numai petrol, ba numai ape, dar in tarisoara asta Romania ai pus de toate, si paduri, si ape, si bogatii, cum vine asta ?
- Da, asa este, dar stai sa vezi ce popor ii pun”…
Eduard Burke :
De sori55 pe 23 June 2010 la 22:34 (#)…”PENTRU CA RAUL SA TRIUMFE, TREBUIE DOAR CA OAMENII BUNI SA NU FACA NIMIC”…
Am citit pe internet ca Basescu il consola pe Dan Diaconescu, cu ironie, ca nu-i vorba de mai mult de doua saptamani de “pocainta si curatenie” ca doar ‘trebuia sa dea si presei un os de ros’.Fain! Nimic de zis.
De Virginia pe 23 June 2010 la 22:43 (#)Daca Obama il primeste la Washington pe dictatorul asta atunci nu ma mai astept la nimic, dar la absolut nimic. Totul ar fi o minciuna!
De psihologu' pe 23 June 2010 la 23:16 (#)strategia nationala de aparare:
De fla pe 23 June 2010 la 23:17 (#)dama ia cat mai multe ministere…
pionii n-au decat sa moara de foame.
nebunu’ LABE1.
regele plictisit isi numeste urmasul…
Wow!Nu mai am cuvinte,subscriu la tot ce s-a spus mai inainte,niste caini turbati asmutiti de un om care nu are mila de poporul sau.Cred cu tarie ca ne urasc acesti asa zisi oameni de bine,pdl-istii.Au impresia ca asa nu o sa mai vedem:JAFUL,MINCIUNA,TUPEUL,MAXIM,IPOCRIZIA,PO-PULISMUL,NECINSTEA,URA?
De annelyse pe 23 June 2010 la 23:18 (#)Pe langa faptul ca sunteti considerati a patra putere in stat si implicit formatori de opinie, constat cu parere de rau ca sunteti slabi. Nu aveti initiativa, doar ne intoxicati cu averile hotilor de la guvernare. Nu raspundeti nici la acuzatiile si jignirile pe care vi le aduce pupi… de “domnul” Cristoiu (stiti ca unde se duce nu este lasat sa se descalte, mama si sora mea au fost martore, ghiciti de ce!!!!). Stiati ca sunteti trompetele mogulilor si faceti emisiuni si scrieti articole la ziare conform ordinelor? De ce nu-i raspundeti sau sa-l intrebati la comanda cui lucreaza el. Zi de zi ma torturez singura citindu-i articolele din RING
De jane doe pe 23 June 2010 la 23:20 (#)Probabil, ma gandesc, domn Basescu i-a promis lu’ Radu Moraru ca-l face lider de audienta. Singura posibilitate este sa-i bage la racoare pe astia care fac audienta.Urmeaza Gadea
)
De Ioana pe 23 June 2010 la 23:44 (#)Doamne, ce ar trebui facut sa SCAPAM odata de trepadusii astia care se inmultesc, din pacate, pe zi ce trece?
De Denise pe 24 June 2010 la 00:36 (#)Si ce sa facem acum, sa ne asteptam la ce e mai rau, nu? Adica daca se fac arestari pe nimic,si unii le comenteaza cu vorbe de genul asta ce va mai urma? Oare lepra nu e constienta ca e pe nisipuri miscatoare si ii poate veni oricand randul?
sunt putin confuz de la o vreme si nu mai stiu cine merita urat mai mult,sa fie Basescu sau sa fie pupincuristul sau sef, Nasul
De bogdan hunedoara pe 24 June 2010 la 00:39 (#)Basescu n-are mama, n-are tata, a fost facut de-o matusa!
De Andrei pe 24 June 2010 la 00:42 (#)[...] ce “bruma” de presa si-a primit portia ei de muie marinareasca, prin paragraful “fenomenul campaniilor de [...]
De Ultimele clipe ale democratiei. | Cronica unei vieţi. Banale. pe 24 June 2010 la 04:47 (#)Radu Moraru ? Un om penibil si scârbos si pretena Pora…PE-NI-BI-LI !Cine se mai uita la B1 ?
De Ric pe 24 June 2010 la 04:58 (#)Eu fac CRIZA când îi vad….Noroc ca exista o telecomanda care ma duce la VORBE GRELE apoi la SINTEZA ZILEI emisiuni de mare tinuta, gratie,oamenilor de bine care îi mai are romania !!
Cred ca poporul va taxa obraznicia celor ce sustin inca culoarea portocalie care a pus tara pe butuci ! Oare toti portocalii nu vad ca dumnezeu-i pedepseste ? nu întâmplator inundatii si dezastre au cazut pe capul saracilor oameni.acum sa-i vad cum vor fi ajutati de guvern!!Bine ca sau convins ca totusi pensiile si salariile se vor taia !!plus taxe ce se vor mari !
Sa vedem cine mai are rabdare sa creada in minciunile lor ????
…pune presa cu botul pe labe….
De eu pe 24 June 2010 la 06:46 (#)…urmeaza trecerea partidelor din opozitie in afara legii… si apoi INCOLONAREA – catre stadioane, inainte MARS !!!
REPERTORIUL ??? – vezi perioada comunista…vom schimba numele – SI GATA !!!
pe cand o – CANTAREA ROMANIEI ? – si curatenia generala din rafturi si frigidere in magazine ?
Lipseste totusi ceva – televiziunea ce serveste puterea parca avea doar 2 ore de emisiune…!?
Observ ca nimeni nu a sesizat o chestie:Basescu ii da poporului sange.Si asta este o parere personala.In mediul in care traiesc am vazut inca o multime de cretini care urasc bugetarii, pensiile de lux si acum cireasa de pe tort servita de Base sunteti voi ziaristii “mogulilor”.Chestia asta ii racoreste pe multi, desi ei vor muri de foame,dar vor avea aceasta satisfactie.Eu cred ca si tu si Badea ar trebui sa va protejati un pic fiindca nu exista nici un motiv sa va puneti viata gaj.Pur si simplu nu merita.Tara asta se va trezi in momentul in care fiecaruia dintre noi i se va intampla cate o mizerie, pana atunci va muri capra vecinului.
De Geo pe 24 June 2010 la 09:24 (#)Buna dimineata
De Steelu pe 24 June 2010 la 09:27 (#)1) Presa din romania nu este afiliata la un organism international unde sa reclame sau prin care sa reclame ce i se intampla aici?
2)Chiar nu avem parlamentari ai opozitiei care sa ridice problema restrangerii drepturilor li libertatilor in Parlamentul European?
3)Ce vina avem noi ca cetateni, ca guvernantii au adus tara in situatia asta, pentru a se lua impotriva noastra asemenea masuri?
3) Aici incepe sa miroase ca pe vremea lui DEJ sau mi se pare doar mie?
4)Are cumva Elena Udrea de gand sa construiasca canalul Dunare – Bucuresti cu detinuti condamnati ca dusmani ai poporului?
DESTEAPTATE ROMÂNE!
CUM FACI UN ABUZ PE FATA??SIMPLU II DAI UN PRETEX!mai intai a fost cu mogulii,nu prea a tinut au zis ca pot tinti mai sus,apoi iei o sluga credibila si il bagi in arest 29 de zile totul pe fata cu ziaristi cu catuse cu declaratii fierbinti sa prostesti multimea otvista ca apoi sa ai intrare la mogul acest teribil care este voiculescu.
De manuel pe 24 June 2010 la 10:31 (#)intrebare…de ce sa lasat diaconescu arestat? simplu: avea nevoie de un plus de rating dupa ce nu a mai facut nimic in ultimile 18 luni acum are tema de talk show(talc sou ptr unii)inca 3 ani
cel mai bun exemplu sa nu zica lumea ca astia sunt nebuni este perioda interbelica si mai mult perioada postbelica.numai daca stati 20 min sa cititi dintr-o carte de istorie atat 20 de min vedeti cum s-a instala comunismul in romania si ce asemanari incredibile sunt cu cele intamplate acum
De manuel pe 24 June 2010 la 10:37 (#)INTREBARE PTR CIUTACU:Ce vrei de mancare cand vei sta in arest?
De manuel pe 24 June 2010 la 10:40 (#)@manuel: nici in gluma sa nu ma mai intrebi asa ceva!
De Victor Ciutacu pe 24 June 2010 la 10:49 (#)@andrie: nu va impiedica nimeni
deci ori te comformezi ca ala mic si peltic cum dracu il chiama ori la parnaie;vreau sa te vad in uniforma de pioner cu basca de pioner si faci emisiunea astfel:mai intai arati cat de naspa sunt tarile ieuropene ex grecia ca acolo ies oamenii in strada,nato ca aia pornesc razboaie si mor oameni,cat de multa criza e in uniunea ieuropeana si la noi e prosperitate si apoi incepi,tovarasa elena a fost in vizita oficiala la o ferma de cai dar sa omiti faza cand s-a urcat pe cal si ala a urlat din toti plamanii cand a simtit-o pe el,cand Marea Adunare a votat micsorarea lefurilor ptr o prosperitate viitoare,marile realizari ale primului ministru si repeti obsesiv 42 km de A3 plus 7 km de ruta ocolitoare in satul cu floci,4-5 km de drum ieuropean in Dambroca aici nu spui ca faci 14 ore buzau-arad cu pedala-n blana,ca s-au construit case ptr medici si profesori la tara dar nu spui ca sunt bantuite ca nu sta nici dracu-n ele s.a.m.d
De manuel pe 24 June 2010 la 11:05 (#)fa asta si o sa ajungi un Morar veritabil
citesc documentul oficial si remarc un lucru;ca la evaziunea fiscala si crima organizata s-au alocat doar juma de rand iar la presa 5 randuri,evaziunea fiscala doar e enuntata dar la trusturile de presa au intrat mult in detalii dupa neuronul meu jumate mort presa reprezinta o amenintare mai mare ca evaziunea si crima organizata la un loc
De manuel pe 24 June 2010 la 11:25 (#)Poporul roman trebuie sa simta bataia pana in maduva oaselor asta pentru ca, prin votul acordat lui base ei si-au exprimat acordul
. Ne vedem cu bine dupa spitalizare..
Toata stima.. >:D<
De Sorin Moroianu pe 24 June 2010 la 11:28 (#)0:10-0:13 “si toate din pacate sunt pe B1TV”
) [..] iar celelalte 64[..]
Cat de mult scuipat sa iti curga din gura sa nu iti dai seama ca restul nu il pupa pe chior in cur.
De teejay pe 24 June 2010 la 11:40 (#)Abraham Lincoln: “You can fool all of the people some of the time; Some of the people all of the time; but you can’t fool all of the people all of the time.”
Se cam apropie finalu’… usor si sigur. Ne intoarcem inapoi in cocina care intre timp a luat si foc. Intre timp am mai vazut si noi lumea, sper ca am invatat ceva de la ea in 20 de ani si nu o sa-l lasam pe tatuc sa ne ia si libertatea.
De Iute pe 24 June 2010 la 12:25 (#)dan diaconescu a fost retinut preventiv ca e jurnalist,moderator si are fani,cel putin asta scrie in raportul oficial……..si camataru e liber asta pentru ca face parte din crima organizata care este pe locul 3 dupa presa si evaziune
De manuel pe 24 June 2010 la 12:36 (#)superb!am atatia ani incat sa-mi amintesc cum era in epoca aurie,dar si portocaliul straluce din ce in ce mai aprig…VAI NOUA…mai ramasese media sa ne mai aline,dar EUTANASISTU SEF a urcat pe trepte mai inalte. Dragii mei , substantele pentru eutanasie costa bani si e criza,deci pregatiti-va sa muriti de foame ori cu teasta sparta de vreo bata portocalie…
De milogucolateral pe 24 June 2010 la 12:59 (#)@manuel: asta-i blog, nu chat! incearca sa scrii din prima
De Victor Ciutacu pe 24 June 2010 la 13:15 (#)Observ ca multi spun c-o sa ne trezim cand nu stiu ce o sa ni se intample. Nu vreau sa fiu pesimista, dar din comunism ne-am trezit dupa vreo 50 de ani cu o societate degradata. Depinde si cand te trezesti, ca s-ar putea sa fie prea tarziu. Prea tarziu pentru noi, chiar si 10 ani sub Basescu inseamna mult pentru viata noastra. Daca te trezesti dupa ce-ai intrat cu masina intr-un copac s-ar putea sa nu mai poti face mare lucru si daunele sa fie iremediabile.
De Manuela pe 24 June 2010 la 13:19 (#)Eu nu mai am nici o speranta… Cred ca suntem pe drumul exterminarii in masa…
De Anca pe 24 June 2010 la 13:58 (#)decizia asta va separa apele..cu gratii ?
daca cei care acuza putoarea sunt amenintarea la adresa sigurantei nationale, ceilalti ce sunt ?..chiar siguranta ?
De oblu pe 24 June 2010 la 14:11 (#)Nasule, nasule… s-ar putea…de fapt nu s-ar putea…SIGUR URMEZI. Esti pe lista pupinbasescule! E atat de prost omu asta incat nu vede ca toti ce-i care stau sa-l pupe-n fund pe Basel la un moment dat se pricopsesc cu o basina urat mirositoare, ca si pupatul asta la un moment dat irita.
De Mihai pe 24 June 2010 la 20:01 (#)Auziti: Moraru de la B1 e gelos pe Cristoiu ca nu i-a dat si lui o inatalnire Adrian Nastase…..
Morarule era bine sa te caci de mult in postu ala de la B1 si sa treci la munca cinstita – cel putin dupa ce ai terminat cu dosarele revolutiei, dar ce faci tu acum pute de trece prin sticla tv-ului.
De Stefan pe 24 June 2010 la 22:05 (#)Moraru e un biet pion pe o tabla de sah. Odata si odata va trebui sacrificat.
De Andreea pe 24 June 2010 la 22:31 (#)oaaaau. ce misto e clipu cu domnu 3D si mister prezident. habar n-aveam ca a facut reclama asta primu’ betiv. o fi fost santajat sau i s-au dat bani in plic?
De marian pe 25 June 2010 la 09:32 (#)Doamne, am citit recent pe http://www.exploziv-news.ro ,si nu pot sa-mi revin si acum stau si ma intrb de ce nu poate fi inteles domnul presedinte, cum putea sa va inhate si sa va inchida gura, doar nu o sa spuneti voi romanilor tot ce stiti despre domnia sa si gasca portocalie si nu numai, ca mai sunt si altii, din celelaltae partide prieteni si parteneri de afaceri, dupa cum am citit in articolele lui Simona( daca sunt adevarate).
De maria pe 25 June 2010 la 16:14 (#)Deci, Decizia CSAT, era foarte necesara , altfel cum va putea aduce, pe voi ziaristii la tacere? In baza carui act, lege?
Acum dupa atatia ani de la asa zisa ”revolutie”, cand am citit asa grozavii,am simtit ca imi cresc ochii cat cepele,ca mi se face parul maciuca si pielea de gaina. Poate fi posibil totusi sau sunt povesti pentru naivi? Te intreb pe tine Victor si pe ceilalti , sa cred , ce am citit sau sa uit?
Nasuleeee, ba tata, cand iti spun 2 ca esti beat, te duci si te culci baaa, tu “independentule” care esti… du-te si foloseste niste apa de gura ca iti pute gura a cacat de cand iti tot pupi mult iubitul conducator cu nume de flatulatie la supapa dorsala… du-te si lasa-ne idiotule
De paul pe 27 June 2010 la 10:29 (#)Abia astept cand se vor interzice si bancurile cu bloinde, bancurile cu marinari, bancurile cu presedinti daia de sar din avion ptr tara si popor
) binenteles din cauza de siguranta nationala!
De Cristian*sa moara sepepeii* pe 29 June 2010 la 15:48 (#)Adaugă Comentariu!