Spărgătorul de buci şi vânzătorul de uşi
De: Victor Ciutacu - Categoria: Ce dixtractie, ce mishteaux- Am o satisfacţie uşor sadică. La cât căcat au mâncat portocaliii despre cele două luni pe care le-am petrecut la Ministerul Economiei, să ajung eu să citesc cu ochii ăştia mari şi umezi că Udrea şi cu dragă Stolo erau interceptaţi cot la cot cu Voiculescu, Şereş, Chireac şi Verestoy la obsesia băsesciană de mangleală energetică şi la spionaj & trădare, zău dacă mi-aş fi putut închipui aşa ceva…
- Băsescu a ajuns pe culmile desăvârşirii electorale. După ce-a reuşit să-şi verse-n poală efuziunile de bodegă cot la cot cu Văru’ Săndel, se pregăteşte să-şi satisfacă online isteroizii pe blogul unui vânzător de uşi de garaj care-i apreciază până la excitarea supremă ideile nazistoide. Dacă le bagă pe nesuferita de Udrea şi pe obrăznicătura de Ridzi la videochat, o să ajungă inovatorul suprem al campaniilor.
UPDATE: Nici n-a apucat bine să strănute astăzi de trei ori defectorul Nastasiu, că Licuriciu-i mai dădu una-n freză Jucătorului. Declară-te, bă, învins de sistem!
UPDATE LA UPDATE: Tirania Sa nu mai are nici volum, nici tonus, nici inspiraţie. N-a răspuns la nici o acuzaţie şi a dat-o-n diverse. Cică Nastasiu a lansat o carte “sifi” şi a fost rejectat de sistem prin intermediul CSM. Păi CSM a rejectat-o şi pe Kovesi şi pe el l-a durut la brişcă. În esenţă, cică Iliescu-i de vină pentru tot. Şi cu oamenii răi de la doi şi-un sfert. Da, uite-aşa o barbă avea şi-uite-aşa o pieptăna.


153 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Lasa Victoras,ca se ocupa Obama de Tiranu nostru,vad o lucrare a la USA…de numa numa.
De mery pe 16 November 2009 la 4:47 pm (#)Eu zic sa-i lasam pe americanasi sa-si faca treaba si noi sa vorbim despre…floricele:-))
Zice Dragnea ca o femeie psdista tocmai ce a luat o palma de la un pdlist….fantastic…cat de disperati sunt pdlistii astia…lua-i-ar dracu…
De RaSpo pe 16 November 2009 la 4:54 pm (#)Victor, incearca sa gasesti undeva si sa te uiti la emisiunea Top Gear difuzata aseara pe BBC unde a fost prezentat materialul realizat in Romania. “Reclama” care ne-au facuto noua ca natie este inimaginabila. Poate sa faca Udrea 20000 de campanii pe CNN sau Eurosport, nici Dunarea nu ne mai spala obrazul.
De Adrian pe 16 November 2009 la 4:54 pm (#)asta e linkul despre care vorbea Adrian
De RaSpo pe 16 November 2009 la 4:58 pm (#)Omul isi pune problema serios cu ce va face dupa alegeri, asa ca ii trage o publicitate viitorului sau patron, acum cat mai poate.
Se pare ca Nuti nu vrea sa il urmeze pe mare…
In privinta interceptarilor, nu am avut nici o trasarire. Probabil ca a pus sa fie interceptat si el insusi, pentru a avea la cald impresiile pentru cartea autobiografica, care va fi publicata peste vreo 50 de ani.
De Pretender pe 16 November 2009 la 5:00 pm (#)BASESCU a declarat ieri la ANTENA 1 Sibiu ca el a fost in piata la 3 luni sa se intalneasca cu poporul dar oamenii au uitat. A stat 30 de min si a plecat. A fost de 2 ori . Va vine sa credeti cat tupeu ?
De mise pe 16 November 2009 la 5:01 pm (#)http://www.qmagazine.ro/articole/4147/EXCLUSIV-Angela-Ciurea-Laura-Codruta-Kovesi-facea-frecvent-presiuni-asupra-mea-in-dosare.html
De mireya pe 16 November 2009 la 5:19 pm (#)@adrian
acuma, ce-am inteles eu din top gear (alea 9 minute de pe youtube indicate de raSpo) e ca baietii au apreciat f.f. mult transfagarasanul facut prin anii 70.
De adi pe 16 November 2009 la 5:32 pm (#)In restul emisiunii ne-au facut de kko???
Vad ca urmatoarea situatie nu a fost remarcata de nimeni, dintre toti cei multi care analizaeza confruntarea electorala de simbata, de la Cluj. Emil Boc era pozitionat exact intre nevasta si amanta Chiorului. Ba, mai mult, purta un pulover de culoare mov, strins pe corp, care ii scotea formele in evidenta. Cum ar veni, mesajul transmis de Boc era - ,,sint si eu curva lui Basescu, m-a avut si pe mine cel putin o data.”
Si nici macar nu putem spune ca se lauda.
De Alecs. pe 16 November 2009 la 5:33 pm (#)foarte tare prima poza! iti vine sa intrebi : nu are dreptate orban?
De dan pe 16 November 2009 la 5:41 pm (#)Ai zice ca e o gluma proasta, daca n-ar fi adevarat, ceea ce se intampla la Etno. Cat despre blogul amintit…am intrat si eu putin da’ am iesit repede, dupa ce am citit vreo trei postari.
Asta e tara pe care si-o doreste Basescu. Adica, una care sa contina cat mai multi prosti, care sa-i soarba cuvintele pline de ,,intelepciune”, printre care, invariabil: securisti, comunisti, moguli, Voiculescu, Iliescu, Patriciu(asta-i chiar magic), JURNALISTI etc. O tara in care el, intrebat la obiect despre afacerile sale necinstite, sa poata raspunde, aproape printre lacrimi, ca e hartuit si atacat de lasi care dau si fug, intr-o maniera securisto-comunistoida(???) SI SA MAI FIE SI CREZUT DE …ACEIA.
De violet pe 16 November 2009 la 5:46 pm (#)“Nu am avut acces la aceste documente, de la bun început mi-a fost refuzat accesul la partea clasificată a activităţii celulei de criză. Însă celor implicaţi li s-ar putea cere să depună mărturie sub jurământ în faţa unei comisii parlamentare, de exemplu. Nu poate fi exclusă nici varianta în care armata SUA ar putea pune la dispoziţie toate informaţiile interceptate de ea, iar o surpriză ar putea apărea chiar şi din partea irakienilor”, anticipează Nastasiu.
De Jhon Gogu pe 16 November 2009 la 5:47 pm (#)Fara indoiala ca Nastasiu stie multe, dar foloseste informatiile in scop comercial. Ce alta ocazie putea fi valorificata la maximum decat campania electorala?… Cei care rastalmacesc informatiile sunt politrucii psd-isti. Declaratiile fostului procuror, facute cu un zambet smecheresc in coltul gurii, s-ar traduce cam asa: eu am fost procuror DIICOT (deja 99,99 procente din jurnalisti au intrat in alerta) si am de declarat ceva (au intrat in alerta si restul de 0,01 jurnalisti si deontologi + Mirciulica): ehe, stiu cate ceva dar nu din documente, s-au dat bani multi pentru eliberarea jurnalistilor, eu nu i-am vazut, nu i-am numarat dar stiu sigur ca lipsec 4 milioane de dolari, pardon, de euro,… de ce vreti voi - de coco - poftim! Ansaaa…si eu , fostul procuror care sfatuit de unii si de altii, sustinut de persoane absolut dezinteresate cum ar fi marele scriitor V.Gaetan, am zis ca n-ar fi rau sa povestesc si eu, ca baietii (vorba lu’ Chireac), in scopuri culturale-desigur- despre profesor… Ce? S-a mai zi asta? Cand? Ca doar eu am fost procuror! Ei, lasa … Tre’ sa-si vanda si omu asta cartea, o carte plina de adevaruri, asa zic americanii. Si irakienii! Ca doar e scrisa de dit-a-mai scriitorul romano-american! Sa inteleaga cine-ce-o vrea ca eu treceam intamplator pe-aici, eu, fostul procuror…
ati vazut la sondajul de pe blogul vanzatorului de usi cat are basescu? 71% ! Pai se poate? Daca nici intre ei nu au majoritate deplina…
De Lucius Fascius pe 16 November 2009 la 5:49 pm (#)Ăsta îşi înregistrează şi nevasta, atît de murdar gîndeşte. Dar , ascultînd, cum n-a aflat ce învîrte frate-său, aşa cum a pretins ?
De matilda pe 16 November 2009 la 5:49 pm (#)Ma intreb ce s-ar intampla daca Basescu ar iesi din nou victorios in alegeri…
De Cristina pe 16 November 2009 la 5:50 pm (#)Eh, ce sa spun…vai de procurorii “inamovibili” ai Romaniei. La asa acuze grave, intr-un stat democratic si european, cel putin procurorul general si-ar fi dat demisia.Sau ar fi luat o pozitie. Obrazu-i gros ca soriciul si tupeul sefilor de institutii intrece orice inchipuire.In Japonia si-ar fi facut seppuku !
De Ioana S.,Bucuresti pe 16 November 2009 la 5:52 pm (#)Ce va face prezidentul daca va pierde alegerile? Va pleca departe ? Unde nu avem conventii de extradare ?…..
@ victor c.
De theone88 pe 16 November 2009 la 6:06 pm (#)cine naiba-i Mirel Valentin Axinte ?
Uite cum se pregateste pentru intalnirea de maine din online…
De [D][S][N] pe 16 November 2009 la 6:06 pm (#)Ce-mi place! In sfarsit are cineva grija de noi ca noi nu suntem in stare! De abia astept sa-l vad pe matroz ce debiteaza si sa-i vad mutra aia desfigurata de nervi!
De cineva pe 16 November 2009 la 6:07 pm (#)“Una-n freza”?NUUU,DIN FUNDU GRADINII CU MANUSA DE BOX PLINA DE PIULITE SI SURUBURI:-)))))))
De mery pe 16 November 2009 la 6:10 pm (#)Eh!! Poate se va face treptate !!!Legile sa fie respetate, institutiile sa devina intradevar independente!!!Parlamentul sa fie lasatin pace.Si…sa alegem un presedinte ADEVARAT .
De JocoK pe 16 November 2009 la 6:10 pm (#)@theone88: teoretic, un vanzator de usi de garaje. practic, nu-s Coldea sa stiu, da’ l-as putea intreba. numa’ sa nu fie clasificata informatia
De Victor Ciutacu pe 16 November 2009 la 6:11 pm (#)prima poza e de mare exceptie. individul din dreapta sus are o fata ce exprima perfect figura electoratului basescian :)))
De Andra pe 16 November 2009 la 6:12 pm (#)la cele 23 de tone de paranoia care-i polueaza cerebelu’, zau daca ma mir c-a inregistrat-o pana si pe halitoarea de copii cruzi. are perfecta dreptate Pretender cand spune ca s-a inregistrat pana si pe el insusi! ;))
vad ca in tara pedelicii au dat startul la palmuit femei. dragostea si respectul pentru sexul slab, clamate de catre putza cu urechi in timpul confruntarii cu crin, sunt o adevarata inspiratie si expiratie pentru goriloii portocalii, care se grabesc s-o puna si in fapta. vaa-ai de curu’ vostru de “macho” grohaitori, si de-al meu ca-n 2004 l-am votat pe hapciupaliticul asta… o sa-mi repar greseala peste o saptamana. sictir!
De Suflet Negru pe 16 November 2009 la 6:15 pm (#)Aproposito,sa inteleg ca “servitile secretii” din Romanica au fost prinse cu chilotei in vine,si cu cucul gol?:-))
De mery pe 16 November 2009 la 6:16 pm (#)@victor c.
De theone88 pe 16 November 2009 la 6:18 pm (#)pai a ajuns un vanzator de usi sa-i ia interviu lui base? la naiba! daca eram cu 5 minute mai destept facea si eu un blog si ii luam si eu un interviu!
care ati mancat ceva greu si vreti sa regurgitati, zapati rapid pe irealitatea si va ajuta otomanu’ de turcescu sa va usurati. garantat!
De Suflet Negru pe 16 November 2009 la 6:19 pm (#)la mine nu merge ca au intrat cei de la realitatea bv
De theone88 pe 16 November 2009 la 6:22 pm (#)Bine, Licuriciu’ ii tot da bucati in freza…da’ ne putem baza pe el au ba? Ca prostii ,,e multi” si duminica voteaza.
De violet pe 16 November 2009 la 6:24 pm (#)Imi plac acei urmasi (care-l adora pe carmaci si il aplauda la mitinguri aia din poza evident) ai lui Stephen the Great si Michael the Brave, sunt romani autentici. pariez ca au masteratu’ asculta muzica clasica si citesc…CARTARASCU
De wickerman pe 16 November 2009 la 6:28 pm (#)Stiu ca sunt off topic, dar a mai remarcat cineva ca la confruntarea de sambata, Maria Basescu a fost asezata initial langa Elena Udrea, ulterior ajungang la cateva scaune distanta? Oare de ce?
De Crision pe 16 November 2009 la 6:28 pm (#)De “vanzatorul de usi” m-am identificat si mi se pare ceva iesit din comun ca Basescu sa “satisfaca on line isteroizii”"care-i apreciaza pana la excitarea suprema ideile nazistoide”, dar vad ca se tot amana; deocamdata s-a fixat punctul de plecare: intrebari “fara marlenii, fara linguseli si fara chestii aruncate la fileu”.Scopul celora care vor participa este exact ce se “vrea’ ascuns, “satisfacerea obsesiilor pro Basescu”;cel putin asa-mi suna mie. Cui altcuiva putea sa-i vina asa o idee decat unui “vanzator de usi” cum il denumeste D-l Ciutacu. Stil “marca” Ciutacu.
De I.I. pe 16 November 2009 la 6:29 pm (#)Din pacate , cei ce s-au ajuns in Romania si tin cu tot dinadinsul a face si politica sunt oameni santajabili si drept urmare santajati.
De un pamantean pe 16 November 2009 la 6:35 pm (#)Cand ai un spate asigurat este usor sa spui ca doar prostii sunt modesti.Numai ca viata ne-a dovedit contrariul spuselor si latraturilor lor.Daca prostia ar durea s-ar auzi numai tipete.
M-am saturat de mitocani si fufe obraznice care sa-mi decida soarta.
Vreau sa traiesc normal in tara in care m-am nascut , crescut si educat.Vreau ca valoarile sa fie recunoscute iar incompetentii sa fie judecati cu asprime.
Vreau sa traiesc intr-o tara a bunului simt, credintei si respectului pentru cel de langa tine.
Ma tem ca in acest moment cu astfel de presedinte si ceata lui de lingusitori, nu cer prea mult,ci FOARTE mult.
Antonescu a spus un adevar crunt, Basescu a pierdut toate luptele in cei 5 ani de mandat,nu a reusit nici macar sa castige batalia cu Omar Hayssam, care era ingropat in dosare pana in gat.
De alegatorul pe 16 November 2009 la 6:38 pm (#)Recunoaste ca ai fost invins de sistem PAPAGALULE, si lasa drumul liber spre Cotroceni pentru Antonescu!
@victor c.
De theone88 pe 16 November 2009 la 6:41 pm (#)astia de la cna sunt batuti in cap? au dat un avertizment la A3 pt ca basescu nu a fost promovat decat 10 minute? tin sa le amintesc celor de la CNA CA DOMNUL BASESCU ESTE PROMOVAT IN FIECARE SEARA LA ” SINTEZA ZILEI ” DE DUMINICA PANA JOI TIMP DE 90 MINUTE.
AUZI CICA GAETAN A SCRIS o carte ” si fi” zice aurolacul de base.Mai cere si decenta in campanie.
De Adina pe 16 November 2009 la 6:43 pm (#)NU DOMNULE PRESEDINTE! DESECRETIZEAZA NAIBI DOSARUL ACELA!
De theone88 pe 16 November 2009 la 6:46 pm (#)SI UDREA LA CE NIVEL DE INFLUENTA A AJUNS?
De theone88 pe 16 November 2009 la 6:47 pm (#)@Adina,
De cineva pe 16 November 2009 la 6:47 pm (#)L-am auzit da’ nu-mi venea sa cred!
Bai, da’ disperat e, frate!
Asa cum spuneam, Licuriciu’ trebuie sa ne dea un semnal mai serios…
De violet pe 16 November 2009 la 6:49 pm (#)Mogulu’ a mai incasat 100 milioane de la Narcisa Iorga&Comp. Cucoana, iti vine randul, nu-ti face probleme, legea compensatiei a dovedit de prea multe ori ca functioneaza! Sa vezi cand oi avea tu bani de dat aiurea!
adica domnul basescu in probleme de siguranta statului el lucreaza de luni pana vineri?
De theone88 pe 16 November 2009 la 6:51 pm (#)Salut Victor!
De Adrian pe 16 November 2009 la 6:57 pm (#)Am vazut ca ai facut emisiuni cu Antonescu si cu Doctorul. Cum Basescu nu cred ca ar veni, iti sugerez sa inviti foca de la circ. Ar fi o emisiune bomba. Serios! As vrea sa vad o emisiune cu foca de la circ. Hai noroc, si astept sa vad foca…
Cu alte cuvinte, a cam dat’o'n S.F.-uri nea Traian!
De [D][S][N] pe 16 November 2009 la 7:00 pm (#)Să îmi explice și mie cineva până unde poate merge tupeul lui Băsescu? Cum poți să faci tu, Băsescule, un apel la decență, când acest termen nu există în vocabularul tău, când tot ceea ce atingi, tot cu ceea ce intri în contact își pierde automat ultima fărâmă de decență?!
De RaSpo pe 16 November 2009 la 7:17 pm (#)Ceva îmi scapa : sustinatorii aia din prima poza, care au venit pe banii lor pe gratis si nesiliti de nimeni, nu fac parte din “tiganii împutiti” ? Acum are nevoie de ei ? Mai sa fie, ce om versatil avem si nu stim sa apreciem
De mihai pe 16 November 2009 la 7:25 pm (#)O noua iesire la capul scarilor cotroceniste in care a facut iarasi mari declaratii despre NIMIC. Aaaaaaaaaa, uitasem, a spus ca Hayssam nu a plecat cu avionul…..dar cu ce a plecat, a fluturat batista alba la plecare, Bashila a stors cateva lacrimi cu gandul la paraindaratul din rascumparare?Si ma framanta tare o intrebare: ce a cautat EBA in Liban, ca intr-o tara in razboi nu te duci la promenada si nici la un sejur mirobolant….sau a venit cu ceva cascaval pentru campania electorala?
De zombie pe 16 November 2009 la 7:33 pm (#)Oare blogul Bleen ar fi gazda primitoare pentru niste intrebari din partea D-lui Ciutacu sau a baietilor veseli? Ma gandesc la acele intrebari pe care i le-ati pus odata. Poate raspunde la intrebarile Dvs.macar acum, ca de cele vizand pe Nastasiu, Hayssam fuge ca dracul de tamaie.
De I.I. pe 16 November 2009 la 7:38 pm (#)VICTOREEEEE,ce a fost asta tata?ala era Basescu?baaa,cred ca stiu ce l-a lovit:un submarin,un portavion,un tren,un camion…aa era sa uit turma de elefanti:-))))
De mery pe 16 November 2009 la 7:40 pm (#)Udrea ca Udrea, da’ de ce nu zice nimeni de Cocos si ale sale interese??
De tequila_cu_varza pe 16 November 2009 la 7:44 pm (#)Aaaa,sa intelegem de acum ca 215 e singura care face treaba.Bravo 215,nu e de mirare ca a avut cele mai mari scandaluri in ultimii 5 ani.
De mery pe 16 November 2009 la 7:45 pm (#)
trimis f departe acest ambasador cu toata familia de ce oare????
De black cat pe 16 November 2009 la 7:52 pm (#)Nu ma asteptam ca dispute personale ale d-nului presedinte ,cu un Nastasiu sau Ciuvica,sa fie comentate de la pupitrul presedintiei si nu de la sediul de campaniei electorale.
De Ioana S.,Bucuresti pe 16 November 2009 la 7:55 pm (#)A dat ordin (!) ca institutiile statului( independente ?)sa nu intre in dispute politice( ba’ sa nu comentati, vorbesc numa’ io).Eu cred ca tocmai institutiile statului ar trebui sa iasa cu precizari publice pentru ca noi, cetatenii, sa fim informati. Ca doar in slujba cetateanului sunt si ele si presedintia, nu?
Saracu’ prezident a primit “sah” si de la Nastasiu. Ma intreb care va fi urmatoarea mutare, procurorii cand fac afirmatii vin si cu dovezi…
Pe sistemul “Obama a fost ales in mandatul meu” imputitenia sa (Base) lanseaza acuze care nu au nici o legatura cu persoana pe care o acuza. Spre exemplu, Antonescu zice de flota el zice ca de vina sunt securistii, zice de Base, Base zice de Iliescu si tot asa. Sincer nu ma mira, are morcovu in popou cat Casa Poporului. Chiar sunt curios ce va face cu Antonescu si Geoana la ASE, asta daca se va duce, lucru pe care ma indoiesc ca il va face.
De spyke pe 16 November 2009 la 7:56 pm (#)@victor c.
De theone88 pe 16 November 2009 la 7:58 pm (#)nu poate gadea sa-si mareasca spatiul de emisiune? parca-i prea putin 90 de minute.
* macar in perioada asta!
Impartasesc “satisfactia usor sadica” a D-lui Ciutacu privind “impactul” - “spargerea de buci” in urma anchetelor oficiale in plan public privind furtul energetic, spionaj si tradare in care, dupa declaratia procurorului Nastasiu au fost implicati si Udrea si Stolojan. Acuzatiile aduse presupuilor vinovati au atras atentia mediei prin faptul ca intrunesc trei caracteristici esentiale: prezumptia de “vinovatie”, implicarea factorului politic si acuzatii extrem de grave.Poate ca acum cand din nou este totul pe masa,si buca lui Udrea se sparge.Si satisfactia la aceasta stire va imbucura o tara intreaga.
De I.I. pe 16 November 2009 la 8:01 pm (#)Am intrat pe blogul” vanzatorului de usi”(am preluat-o de la tine ca eu nu stiu cine este cu toate ca ma consider un om informat)si am incercat sa citesc comentariile dar dupa primele zece mi s-a facut rau.Ca sa nu vomit pe tastatura calculatorului meu am iesit,cu toate ca vroiam sa pun si eu cateva intrebari.E incredibil!!!
De CARMEN pe 16 November 2009 la 8:11 pm (#)Despre România ar trebui să vorbim! Noi, cei care trăim la nivelul solului şi încercăm să ne achităm facturile, avem nevoie de soluţii. Nu de baliverne expuse în fiecare seară la televizor. Cine a furat sau cine a fost cinstit, face parte din cotidian, deja. Tot vorbim despre asta. Şi atât. Condamnări, canci! Medalii pentru cinste, canci! Stăm, privim şi nu înţelegem. Oare cum s-o simţi ţara asta? Câtă energie îi mai trebuie, să vă tolereze? Alo, dom’ profesor?
De Dispecer Blogosferă pe 16 November 2009 la 8:11 pm (#)Comerciantul de usi de garaj este exact asta: o usa in calea intrebarilor incomode puse basecantropului.
De Mdeah pe 16 November 2009 la 8:14 pm (#)Se deschide si lasa sa treaca doar adulatia corului, filtrand tot ceea ce ar putea deranja ilustra nulitate profesionala a individului.
Jalnici!
O sa avem un presedinte prostanac cu un guvern - Bobonel prim-ministru-rosu.
De Misu pe 16 November 2009 la 8:15 pm (#)Nu inteleg de cel impinge presa pe Geoana in fata?
Domnule Ciutacu dvs. ce parere aveti despre presa (de opozitie) favorabila lui Geoana?
victore,ce drac de tara e asta,frate?e cazul sa ne luam si noi lumea-n cap si sa mergem unde vedem cu ochii?suntem noi blestemati sa suportam in fiecare zi sa vedem aceste non valori care se fataie prin fata camerelor de luat vederi si care n-au nimic intre urechi,acesti oameni putred de bogati care vorbesc despre criza cand ei ,atunci cand ajung acasa desfac o sticla de ballantines impreuna cu amanta,in ce pula mea de tara traim(vorba lu’ chirieac)?ce trebuie sa facem noi sa traim intr-o tara care ne ofera un minim sprijin,ca niste contribuabili onesti ce suntem?ce-i de facut sa se schimbe ceva?nu cerem mult,doar o minima responsabilitate din partea celor care guverneaza si o constiinta a lucrului bine facut(din partea lor),intr-un cuvant vreau buna credinta din partea guvernantilor?oare e prea mult?
De bill pe 16 November 2009 la 8:16 pm (#)Buna seara d-le Ciutacu,
E “sifi”rau de tot basescu asta!Nici nu mai stie ce sa faca,cred ca acum fabrica facturi,cum zise in declaratia de presa,sa-i atace pe toti care sunt,de fapt oameni normali.N-a spus nimic ,din ceea ce asteptam,in declaratia de presa si a fugit intins,sa nu i se adreseze vreo intrebare.Ce i-o fi facut dl Iliescu,ca toate i le pune in carca?!
Cred ca poporul roman o sa-l rejecteze pe acest “Sifi” (ca tot ii place cuvantul!) rapid la alegeri !!!
Va doresc,cu tot respectul,o seara buna!
De IoanaP pe 16 November 2009 la 8:21 pm (#)1. Ludovic Orban a avut partial dreptate - uitati-va atent la chipurile simpatizantilor PDL - cat “Cartarescu” emana domniile lor din “Levantul PDL-ist”
De Marius Diaconescu pe 16 November 2009 la 8:22 pm (#)2. Totusi, domnul presedinte Traian Basescu, a recunoscut cu subiect si predicat, ca a fost informat despre intentiile teroristului nr.1 al Romaniei de a o lua la galop peste granitele tarisoarei. Pai la interne la vremea aia era Vasile Blaga mai nea Traian! Si oamenii domnului Blaga trebuia “sa-i ia urma” “haisamulu” si nu coalitia Grivco
3. Presedintele era in seara asta transpirat…
Intreaba-l tu pe “profesionist” de ce OMT 508 / 1999 (era ministru in functie la acea data, Ordinul respectiv ii apartine cu semnatura) a fost gasit de CEDO “abuziv” si cere “A. Anularea Ordinului ministrului transporturilor nr. 508/1999 pentru aprobarea Normelor metodologice de autorizare a agentilor economici care presteaza servicii in porturi”.
Tot mogulii sa-si fi varat coada si la CEDO?
Pe “profesionalismul” lui, statul este bun de plata catre aia. Platesc io din buzunar, ca el doar se exhiba ca profesionist, dandu-si parpalacul puterii la o parte ca sa ne arate - time to time - ce “meserie” are el!
De Mdeah pe 16 November 2009 la 8:24 pm (#)C-asa zice: “eu am o meserie”.
treaba e ca toate aceste acuzatii se vor termina brusc dupa votarea din turul 2. Nimeni nu va mai aminti de ele si vor ramane in umbra pana la urmatoatele alegeri.
De horya pe 16 November 2009 la 8:31 pm (#)@Victor,
), de la mine nu pupati nici un vot. Si tot pe aceasta cale va anunt ca daca iese oricare din cei doi mai sus nominalizati nu pupati nici o guvernare in vecii vecilor. Amin. A, si nici dumneavoastra sefia partidului pentru ca veti fi tradus ca un derbedeu de teapa lu’ baselu’ si un oprtunist la fel de mare ca si el. Atat am avut de spus.
De cineva pe 16 November 2009 la 8:35 pm (#)Am de transmis un mesaj si voi folosi, cu permisiunea ta, blogu-ti:
Asadar, domnule Ludovic Orban daca dumneavoastra veti mai transmite astfel de mesaje (cum ca electoratul PNL nu va vota in turul 2 nici cu chioru’ nici cu Geoana), va anunt respectuos ca, in calitate de votant al lui Crin Antonescu (m-am sucit, asta e
@Victor iti multumesc!
E groasă rău! Băsel e rejectat şi de Licurici! Deci nu numa’ tonomatele cu ieuro e de vină! V-aţi scos!
De C. Bojan pe 16 November 2009 la 8:35 pm (#)Acu’, fiind pus la colţ şi atacat din trei părţi: adversarii politici, Tonomate&Moguli şi Licurici, va trebui să atace virulent. Problema e că pentru a scăpa, tre’ să moară cu cineva de gât. Şi cum nu prea mai are timp, măcar unii din trei se va prăbuşi odată cu el! Licuriciu’ va rămâne neatins, n-are cum să se prăbuşească! Tonomatele&Mogulii n-au ce împărţi cu el! Rămân adversarii politici. Care dintre ei se duce-n jos odată cu Băselu’?
NU MERGE SITE-ul ANTENA 3 de vreo 4-5 zile!!!! Se blocheaza!!!
De mihai pe 16 November 2009 la 8:36 pm (#)in sfarsit, tov. bassesscu va citi o carte serioasa:
De fla pe 16 November 2009 la 9:06 pm (#)-NASTASIU
-CE ANUME DE NASTASIU?
-AFARA PLOUA!!!
IO AS INTITULA POZA:’LANTUL AMINTIRILOR’, MANCA-TI-AS!
De fla pe 16 November 2009 la 9:13 pm (#)Basescu Traian din Murfatlar, a plecat la Viena pe 08.05.2006, cu o aeronava speciala
De Marius Diaconescu pe 16 November 2009 la 9:19 pm (#)Asta a fost intr-o luni
De Marius Diaconescu pe 16 November 2009 la 9:20 pm (#)Eu nu prea inteleg de ce se tot cazneste lumea in campanie sa faca si sa dreaga. Nu stiu ce ma face sa cred ca va fi o frauda atat de mare ca nici nu mai conteaza. Daca nu se fac numaratori paralele destul de serioase e de rau. Se poate fura si 20% la o adica, tehnica e aceeasi ca la 5 %, iar sondajele pregatesc terenul.
De alex.dumitrascu pe 16 November 2009 la 9:29 pm (#)In Moldova a fost mare balamuc pe tema asta, ne-au luat-o inainte. Ma gandesc serios la ce va fi in strada, unii nu cred ca se mai poate, dar eu cred ca da.
intra si ia-ti Certificatul de Opozant !
De suntzi pe 16 November 2009 la 9:30 pm (#)Din cate am vazut eu ,Elena Udrea l-a dat de gol pe Basescu.I-a si luat apararea presedintelui-profesor:-Si ce daca “profesorul” i-a decapitat pe sefii serviciilor ?Elena nu e modesta,dar e cam proasta,conform cu o anumita declaratie a ei.
De Irina pe 16 November 2009 la 9:30 pm (#)sau reclama de pe NPR pe care il ascult in fiecare dimineata in drum spre lucru in Boston.
ps tocmai ne-am hotarat sa ne intoarcem acasa dupa 9 ani de america. De intors ne intoarcem dar sper ca nu la dictatura lu basescu.
De radu pe 16 November 2009 la 10:59 pm (#)tocmai o auzeam pe doamna Udrea pe realiatea la ora de foc deoarece era reclama la sinteza dand definitia “baietilor destepti” adica acei oameni care iau energie ieftina si o vand mai scump…dau un exemplu de astfel de “baiat destept” il cheam Tantas e din negresti oas firma se numeste Beny Alex si face asa ceva…i-a energie eftina si o vinde mai scump…stupoare e membru PDL unul din fii lui a vrut sa candideze ca deputat in urma cu un an,un alt fiu al lui a fost implicat intr-un accident mortal tot in urma cu un an..cam atat deja mi-a ajuns minciuna portocalie
De AIRPAYTON pe 16 November 2009 la 11:03 pm (#)Victor, de ce nu mai sunt la reluari pe antena2.ro emisiunile tale de dupa ziua din 12.11.09?
De dumitrascu andrei pe 16 November 2009 la 11:34 pm (#)http://zaraovidiu.blogspot.com/2009/11/traian-basescu-recunoaste-ca-eliberarea.html
De ZARA OVIDIU pe 16 November 2009 la 11:35 pm (#)@dumitrascu andrei: probabil fiindca n-am avut in week-end. hai sa vedem daca se va difuza reluarea celei de azi
De Victor Ciutacu pe 16 November 2009 la 11:36 pm (#)E adevarat ca Gaetan si Nastasiu au declarat ca un rus era pitit in sediul PD si de acolo putea controla ritmul cardiac al oamenilor, in speta a lui Stolo?
De flor pe 16 November 2009 la 11:41 pm (#)Mai, chiar asa de sus ( de fapt… jos) s-a ajuns cu mojicia si ticalosia incat au ajuns PNL-isti sa-l tradeze, pe capete , pe Crin…? Inseamna (dupa mintea mea) ca EL ESTE “OMUL PROVIDENTIAL” PT. ROMANIA…, daca la Baselu si la PDL-isti asa le “tremura chilotii” de folosesc toata “artileria” disponibila ( am auzit ca acum ,pt. alegeri, B1 a facut un “puiut” de stiri, cu emisie 3 ore/zi) , iar paduchii din PNL au ajuns sa-si tradeze seful de frica , probabil, ca nu-si vor putea face “mendrele” mai departe cu asa un sef puternic si , aparent, incoruptibil…!!! Oricum ,am constatat ca sprijinul PNL-ului pt. Crin ESTE VIZIBIL FARA VLAGA SI CONSISTENTA (si-ti vorbesc din teritoriu, provincia…) si incep sa ma gandesc tot mai serios ( mai ales daca nu castiga Crin ) sa transform PNL-ul in istorie pt. mine si pt. multi cunoscuti ( deja au la mine cam multe “bile negre”) … Le place ce-or ajuns PNT-CD-istii dupa atata tradare si “mancatorie” ???? Aviz amatorilor…!!!
De Nostradamus pe 16 November 2009 la 11:53 pm (#)@Nostradamus: hai sa n-o dam in providentiali. am avut destui pana acum
De Victor Ciutacu pe 16 November 2009 la 11:57 pm (#)Da… era o “tusa ” prea accentuata, dar voisem doar sa evidentiez ca Crin face o anumita nota discordanta ( in sens pozitiv ) cu restul politicienilor ( chiar si din propriul sau partid)…
De Nostradamus pe 17 November 2009 la 12:04 am (#)Impresionant
De RaSpo pe 17 November 2009 la 12:08 am (#)Victor,
De radu pe 17 November 2009 la 12:25 am (#)Scuza-ma da nu ma pot abtine, astia de la B1 is originali rau de tot…VOX News….adica Fox news a Romaniei. Se potriveste ca si astia de la FOX is “super impartiali”…..Cineva e ori foarte prost la B1 ori ii saboteaza, chiar nu le-a zis nimeni ca la Fox News is toti radicalii, demagogii si tacanitii.
Fair and unbalanced my ass….
Care licurici? ca mie mi se pare mai important licuriciul Regina in ecuatia europeana, daca te referi la cea internationala Licuriciului Afro se pare ca ii plac mai mult cei de stanga.
De horya pe 17 November 2009 la 12:30 am (#)Nu le da idei, Ciutacu, ca ne trezim, rapid, cu programul “subventia pentru usi de garaj” pana de sarbatori. Vine iarna grea, tb. garaje mai trainice, sa nu se strice masinile in ele!
De raluca pe 17 November 2009 la 1:02 am (#)Bre, băieţii buni n-are noroc!
De Mihai C. - pe 17 November 2009 la 1:22 am (#)Şi când te gândeşti că le spusese PD-iştilor în 2004 că să nu-i ţină locul cald că stă două mandate.Da n-a spus unde.Poate pe Rahova? Să verifice în amănunt condiţiile de cazare şi hrană ale lui Patriciu şi Gigi? Că dacă nu-l trimit acolo îi declar proşti definitiv. Sau măcar de-o Bălăceanca.
Ciutacu,esti:mare,tare,frumos,intelighent,super.
De Manu pe 17 November 2009 la 1:28 am (#)Da cu ochiu si pe blogu’ meu ca eu la al tau is abonat,pe e-mail.Daca vrei ceva materiale din castellon cu campania asta spune-mi(foto,video,etc…)
Nea’ caisa Gaetan de-abia astepta sa lanseze o carte de larga acceptiune. Legaturile financiare, in ceea ce-l priveste pe el, nu cred ca exista. Cred ca mai degraba, simte o nevoie acerba de afirmare. O sa-l vedem nominalizat la urmatorul Pulitzer. La orice intrebare parca raspundea Nastasiu; nu parea din aceeasi poveste… S-ar putea sa am totusi, o viziune prea scifilitica.
De bogdand pe 17 November 2009 la 2:32 am (#)dacă zic ceva de prima poză aş fi a dracu de xenefob şi eu să ştii că respect rromi pentru că am 3 la mine-n cartier.
Cum să raspunzi la atacurile găozarilor când nu ai la tine foile scrise de sever voinescu & Co.
Marinarul a luat apă :))
De balauru84 pe 17 November 2009 la 6:50 am (#)Scuze pt off topic,dar vreau sa semnalez o chestie curioasa:in State se incurajeaza oamenii sa voteze la biserici,si nu la ambasade sau consulate.
De nicu pe 17 November 2009 la 6:58 am (#)Fragment dintr-o inregistrare efectuata la data de 1 februarie 1997, la locuinta generalului Ion Suceava:
“Zaher: Nu… M-am dus la Magureanu. Dom’ Profesor, as vrea sa discut cu Talpes. ”
Zaher Iskandarani i se adreseaza lui virgil magureanu cu titlul “profesor”..hmmm.. oare nu cumva magureanu este “profesorul” mentionat de omar hayssam?
De SimP pe 17 November 2009 la 7:06 am (#)Nu imi iese din cap faptul ca in clipa in care Popoviciu si Becali au fost arestati, “profesorul” Magureanu a dat un interviu in care facea pe “clarvazatorul” ca vor urma mai multe arestari. Nu cumva acest magureanu/astalosy (cum i-o fi numele lui de botez)este de fapt “regizorul” mafiei securisto-PDListe, un fel de sergiu nicolaescu al vremurilor noi?
Ce zici de clipul asta???…:-)
De realkafka pe 17 November 2009 la 7:46 am (#)Acum inteleg de ce stau portocalii ciorchine pe “Conducatorul mult iubit”. Deci au energia, armamentul dar nu se spune nimic despre droguri si prostitutie…nu voiau sa le legalizeze?!?!
De Emilia pe 17 November 2009 la 7:53 am (#)Cine o sa fie presedinte la PSD?
De Misu pe 17 November 2009 la 7:55 am (#)Adrian,Ferari,Dragnea, Iliescu,Mitrea….?
Cate ministere o sa primeasca PC (Voiculescu)?
Hai sa ne gandim si la ce si cum o sa fie din 7 Decembrie.
E clar ca Basescu pierde, Geoana castiga caci are langa el media.
Cat despre Geaoana nu a mers la Cluj la dezbatere caci stia ca urmeaza sa fie publicata cartea cu/despre Omar. El, Geoana, avea nevoie de un adversar obosit, ingenucheat, aproape terminat cu care sa se confrunte. Altfel nu avea cum sa-i faca fata lui Basescu.
Din pacate nu licuriciul de peste ocean are fro’ treba cu toate dezvaluirile.Oricare dintre candidatii(cu sanse) la presedentie pupa talpa SUA, asa incat nu ar avea de ce sa se consume. Asta intareste situatia cu sustragerea de documente de la DGIPI. Cum poate sa creada cineva ca SUA face asta? Ce de petrol avem asa incat SUA sa-si puna omul lor ca nu cumva alta tara sa beneficieze de resursele naturale ale Romaniei sau de pozitia strategica a Romaniei. HA! Aberant sa sustii asta.
Sunt unul ce voteaza cu Crin,dar incerc sa fiu “rece”.
PSD nu mai poate castiga ceva in Romania decat prin aceeasi metoda folosita in 2000, aducerea lui Vadim in turul 2. Acum Basescu a fost ingenucheat de media si adus in situatia lui Vadim. Ce om cu cap ar fi votat(in 2000) cu Vadim in turul2. Dar azi, nu este oare la fel? ce om cu cap ar mai vota cu Basescu?
E la fel ca atunci. Raspunsul de acum ar fi: nu-mi place Geoana dar votez cu el asa incat sa nu mai iasa Basescu.
Uraaaaaaa! Revolutionarii din 1989 cred ca se bucura acum ca iata am avut o guvernare FSN, o sa avem in finala doi candidati FSN. Bravo!
CUM AR FI CA BASESCU SA SE RETRAGA DIN CURSA? SI IN PLUS SA CANALIZEZE VOTURILE SPRE ANTONESCU? Sa vezi atunci ……
Domnule Ciutacu. Avem o lege care poate fi fentata. Legea cu statul acasa 10 zile. Toti parca au fost orbiti de directorii PD-listi din teritoriu.Cu toate ca fondul de slarii a fost redus cu 15%, totusi salariatii bugetari sunt obligati sa stea acasa 10 zile, ceea ce va conduce la o reducere a fondului de salarii de 30% si nu doar de 15%.Si asta doar de dragul idiotilor de directori PD-listi care aplica legea asa cum vrea boc si basescu. Niste idioti care nu vor sa citeasca legea.
De sorin pe 17 November 2009 la 8:31 am (#)Nasoale moace in poza de la miting.
De Nae Emigrantu pe 17 November 2009 la 9:11 am (#)Dar stai putin, nu cumva astia constituie poporul indorroman, majoritar azi?
Nu lor li se adreseaza haulelile lui Dan Negru si porcariile lui Capatos?
Nu lor li se adreseaza revelioanele voastre tiganesti?
Cind va fac audienta sunt buni. Cind ii racoleaza basescu la miting sunt buni de ridiculizat.
Derbedeul basescu profita de ei ca sa fie reales, asa cum voi profitati de ei ca sa va imbogatiti.
Asa ca mai lasa elitismele si asculta o manea din programul de revelion al Antenelor.
Titlul articolului mi-a adus aminte de o vorba a D-lui Ciutacu la una din emisiunile Sinteza zilei, o vorba care m-a facut si ma face sa zambesc, pentru ca o si “vizualizez”. Vorbind de Presedinte zicea:”…daca mai are sange in instalatii”. Cam acelasi lucru mi s-a intamplat citind titlul:”Spargatorul de bucu si vanzatorul de usi”. Cand auzi cuvantul “spargator” iti vine sa-l asociez cu “ghiata” sau “piatra” sau orice obiect dur care se poate sfarama, dar in nici un caz cu “buca” care este carnoasa, moale.Dar “in mintea” D-lui Ciutacu, “in gandul ei” poate fi asociat orice cu orice ca sa se faca auzit, citit cu interes.Face niste transferuri de sens de ne ameteste:”vanzator de usi” de pilda, de unde si pana unde “vanzator” la propriu? Si de ce tocmai “de usi”.Apoi, mereu ne surprinde cu expresii inventate de dumnealui:”a-si varsa in poala efuziunile de bodega”, doar ‘efuziune ‘ este o manifestare, o exteriorizare puternica a unor sentimente, eventual bucuria sorbirii unei bauturi reconfortante intr-o bodega; pai, cum poate fi efuziunea “varsata in poala”din moment ce aceasta este o notiune abstracta.Culmea ca ‘efuziunile’ primesc si calitatea “de bodega”. E deja prea mult!Atatea transferuri, figuri de stil concentrate intr-o expresie pe cat de colorata, pe atat de rar intalnita.Si expresiile sunt “varsate”, nu presarate:”a-i da in freza”, “a o da in diverse”,”n-a apucat bine X stranute… ca si”(presupus); cuvinte de argou: “mangleala”, si faimoasa sintagma basesciana adresata D-lui Ciutacu:”ochii mari si umezi”; toate acestea ne fac sa-i citim blogul cu placere si sa-i urmarim articolele in ziar si emisiunile. Bravo!
De I.I. pe 17 November 2009 la 9:22 am (#)incredibil ce masinarie de propaganda are basescu! am remarcat comentariile la articolul “marele papusar” din editia electronica JN. domnilor,haideti sa terminam odata cu mizeriile astea, cu hotii astia de tara, ca nu sunt ei singuri stapani pe tarisoara asta, iar noi nu suntem idiotii lor, marionetele lor.
De mihai pe 17 November 2009 la 9:22 am (#)daca democratic nu reusim, sa iesim cu totii in strada!
De vreme Basescu e “profesorul”, n-ar trebui sa-i creasca leafa cu 50% ?
De Valentin pe 17 November 2009 la 9:47 am (#)Tare de tot articolul din EVZ despre Geoana.
De Misu pe 17 November 2009 la 9:50 am (#)A trimis scrisori personalizate catre cadrele militare pentru ca sa le ceara sa-l aleaga Comandant Suprem. De unde dracu a avut asta baza de date cu nume, adrese samd ale Armatei Romane? Nu ar trebui sa fie secreta?
Ar trebui ca cineva sa se sesizeze. In speta MAPN si CSAT.
Din moment ce a folosit asa ceva, oricand aceasta baza de date poate fi vanduta pe bani buni. Daca faceam parte din staful de campanie al lui Geaona, mai precis eram un “trepadus” care completa scrisori puteam folsi aceasta baza de date.
Nenea Geaona - hai dute tu de pe aci.
CRIN PRESDINTE!
Completare la “Articolul din EVZ”.
De Misu pe 17 November 2009 la 10:08 am (#)Facem pariu ca nicio televiziune nu o sa vorbeasca despre acest subiect?
Geoana! Dormi linistit, Voiculescu si Vantu lucreaza pentru tine.
Victor, ce zice Oana Dobre despre acest subiect?
@Misu: termina cu activismul; fie el si pro-Crin. facem pariu. da-i un mail Oanei si intreab-o
De Victor Ciutacu pe 17 November 2009 la 10:11 am (#)k
De Misu pe 17 November 2009 la 10:17 am (#)Nu stiu cum se vede campania din bucuresti, dar in Oradea sunt lucruri care se bat cap in cap cu ce vedem seara la Tv, asta dimineata in drum spre serviciu am avut ocazia de a trece pe langa sediul PSD-ului, iar “anomalia” din provincie ar fi, ca langa autobuzul local de campanie a lui Mircea Geoana sa fie un logan cu potbagajul doldorosit cu baloane ale lui Oprescu, sa fie oare o “coincidenta” datorata lipsei locurilor de parcare:)?!…
De zzz pe 17 November 2009 la 10:36 am (#)@Misu
Comentez eu.
De korbul pe 17 November 2009 la 10:49 am (#)Cum poate avea acces la asa ceva?
Care e diferenta intre Basescu de azi si Geoana de miine?
Cit de corect e Geoana sa foloseasca atuuri obtinute prin “mijloace specifice”.
Ca fost militar si grad de maior, daca pina acum il votam in turul II contra lui Base, acum nu o sa mai merg la vot la tura II.
Sa iasa cine poate, nu vreau peste alti cinci ani sa spun ” am fost un dobitok” , asa cum o fac azi, pentru gestul de acu 5 ani.
normal nici in turul 2 nu mai ajunge basescu!
De luci pe 17 November 2009 la 10:52 am (#)@zzz
sa ii ia din voturile lui Crin.
De korbul pe 17 November 2009 la 10:52 am (#)Speculatia cu independenta lui, nu m-a facut sa pun botul. E scos ca sa blocheze o parte din electorat in turul I.
Dupa ce l-am militantizat in I, il aduc in ograda proprie in II.
Culorile astea partinice se potrivesc foarte bine cu_culoarea fundului de ceaun. Mai sus e portocaliu, dar se putea, la fel de bine, sa fie rosu, albastru, verde sau mov.
De Zakuska pe 17 November 2009 la 10:53 am (#)Great Leader a grait ca treaba cu Haisam e scenariu SI FI
De Araya pe 17 November 2009 la 10:55 am (#)Si oare ce se intampla daca “spargatorul de buci” nu functioneaza la parametrii normali si daca “vanzatorul de usi” ramane cu buza umflata, ca nu se poate tine de promisiunea facuta “isteroizilor” on line?
De I.I. pe 17 November 2009 la 10:55 am (#)Cum de nu apar niste isteroizi care sa-si faca glasul auzit impotriva staffului lui Basescu care nu vrea dezbateri cu toti candidadtii la Presedintie, ci numai cu primii trei; Antonescu, Geoana si el? In conditiile acestea Basescu evita ca “spargatorul de buci”,sa-i le sfarme, accepta doar sa fie eventual usor atinse.
Disperarea Domnului Presedinte este direct proportionala atat cu lungimea coloanei de autocare pline de boschetari adusi pe sus sa il sustina cat si cu nivelul de frumusete al personajelor din prima fotografie.
Din ciclul “Voi munciti si faceti caz noi traim din ajutor social” va prezint specia Pomanagius Electoralus Coclitus Sconcsus.
PS - Traiane, esti ca armatele germane in Stalingrad, inca putin si capitulezi.
Heil Traian von Basescunstein!
De Oaia Fosforescenta pe 17 November 2009 la 11:07 am (#)[...] propun un joc -test de sinceritate - unor personaje din media - Alex Vidia, Mihai Dobrovolschi, Victor Ciutacu, Cristi Sutu, Vlad Petreanu, Costi Rogozanu, Simona Tache, Sorin Tudor, Catalin Tolontan, Ioan T [...]
De Ce presedinte vor ziarele? - BlogMeAway pe 17 November 2009 la 11:10 am (#)Predictia mea: Basescu 62,7%, Antonescu, 17,8%, Geoana 14,3%.
De Nostradamus pe 17 November 2009 la 11:25 am (#)E 11 şi 20. Am dat pe blog la bleen şi, culmea, e acolo Băsescu cu un om care trebuie că e chiar bleen şi vorbesc despre câte-n lună şi-n stele. Mai sunt şi două buchete frumoase de flori , aranjamente, pardon! - care n-au fost desfăşate din ambalajul de hârtie creponată, ca să nu-şi piardă din frumuseţe :))
De renata pe 17 November 2009 la 11:31 am (#)E o atmosferă plăcută “şi de nostalgice obsesii când stai cu storurile trase şi-aştepţi să vie ora mesii”
Cred că asta aşteptă bleen, să-l invite la prânz Băse, iar Băse aşteaptă prânzul, să mai treacă vremea, să mai vină duminica aia odată.
Dacă domnu candidat a ales să-şi petreacă ziua la gura sobei sau la uşa garajului schimbând o vorbă cu un cetăţean, înseamnă că nu mai e nimic de făcut, s-a ocupat stafful de tot, s-au tipărit buletine în exces exact câte sunt necesare, s-au făcut listele nominale cu cine votează Băsescu… treaba-i oablă şi aranjată.
Eu cel puţin aşa văd lucrurile.
D-le Ciutacu dar eu nu inteleg de ce nu au fost demisi deja, D-soara Kovesi, D-l Olar si D-l Coldea…..
De Bogdan pe 17 November 2009 la 11:40 am (#)Atata vreme cat sunt aduse acuzatii foarte grave la adresa acestora si nimeni nu le-a negat, de ce mai sunt in functie aceste persoane???
Nici nu ma intereseaza cat din toate aceste acuzatii sunt adevarate atata vreme cat sunt foarte grave , iar aceste persoane trebuie demise…
Romania anului 2009 cu imixtiuni in justitie!! de la cel mai inalt nivel… Halal Romanie!!!
faina poza. cam seamana basescu cu hitler., la forma de manipulare.
De florin cirstea pe 17 November 2009 la 11:58 am (#)Lumea e in continuare prostita sa se duca sa voteze cand, de fapt, valoarea votului tau este de ordin mental, deci interior, fara sa atinga realitatea tangibila. Jocurile politice nu sunt pentru noi. Doar observam.
De Zero Sapte Trei pe 17 November 2009 la 12:01 pm (#)dar nu are nimeni curaj sa atace asemenea subiect.nici vestita televiziune realitatea nu are curaj so faca.dc? dc ca vintu.lucreaza pentru….noi.
De florin cirstea pe 17 November 2009 la 12:05 pm (#)Fara prea multe vorbe;
Voi vota cu Crin Antonescu.Daca acesta nu va trece in turul 2 (batem in lemn),atunci mai mult ca sigur voi vota intre Basescu si Geoana.
Aici votul meu va fi impotriva Antenelor si cu stringere de inima voi fi nevoit sa votez cu Basescu.Nu va fi decit un vot contra Antenelor.Pentru ca nu am vazut in viata mea un post TV care sa fi derapat de la esenta televiziunii: neutralitatea,nepartizanatul
Deja s-a sarit calul prea mult.Practic emisiunile de la Antena 1 si Antena 3 in special sunt clar impotriva lui Basescu.Poate vroiam mai mult sa-l vad pe Crin Antonescu,Geoana,Oprescu.Dar nu.
De Efectul Antena pe 17 November 2009 la 12:34 pm (#)Toata ziua taca taca despre Basescu.Oameni buni: faceti un post Antana 5 ,numiti-l antibasescu si gata.
Placerea de a-i vedea fata lui Gadea inca 5 ani va fi infinit mai mare decit dezgustul de a vota pe Basescu.Eu sper totusi sa fie un tur 2 intre Antonescu si Basescu unde cred ca va fi castigator Antonescu.
De Efectul Antena pe 17 November 2009 la 12:38 pm (#)[...] Victor Ciutacu - Vorbe Grele » Blog Archive » Spărgătorul de buci şi vânzătorul de uşi http://www.ciutacu.ro/articol/spargatorul-de-buci-si-vanzatorul-de-usi – view page – cached Ştiu că-s arogant şi genial, dar îmi place să mi-o spună şi alţii. Oare o să mă iertaţi vreodată că-s cel mai bun? [ mai mult → ] [...]
De Twitter Trackbacks for Victor Ciutacu - Vorbe Grele » Blog Archive » Spărgătorul de buci şi vânzătorul de uşi [ciutacu.ro] on Topsy.com pe 17 November 2009 la 12:42 pm (#)Iar a aparut celalalt Nostradamus, cu acelasi mesaj de data trecuta. Parca…
De violet pe 17 November 2009 la 12:52 pm (#)Domnule Ciutacu,
De Theodora pe 17 November 2009 la 12:57 pm (#)Dupa parerea domnului presedinte, cartea Pradarea Romaniei scrisa de Victor Gaetan este un volum “SiFi”.
“În ceea ce priveşte afirmaţiile procurorului Nastasiu: reuşeşte să devină penibil încercând să devină autor de cărţi alături de domnul Găitan. Cu siguranţă cărţi sifi”
Cu deosebit respect
Intra si BOCneste-l pe Baselu
De Cosmin pe 17 November 2009 la 1:13 pm (#)Observ-si nu cred ca gresesc- ca pe aici au inceput sa intre, de cateva zile, cativa useri portocalii ceva mai subtili decat binecunoscutii
De violet pe 17 November 2009 la 1:17 pm (#)confrati agramati. Acestia scriu corect romaneste si folosesc alte tehnici-zic ei, subtile, zic eu, nu destul- pentru a parea credibili. Scopul: incearca marea cu degetul pentru turul doi, in favoarea lui Basescu.
fiule cum naiba se facu acu 5 ani de vota lumea cu base doar se vedea de la o posta ca n-are stofa de presedinte???? cit de antipatic mi se parea arogantu cred ca ne-ar fi mers mai bine cu el presedinte.acu ca veni vorba prezidentu a dato in bara asteptam niste explicatii si el a luato pe aratura cu sifiul.de mult n-am mai ris cu atita pofta citind posturile de oe blogul tau tine-o tot asa ca merita
De elena pe 17 November 2009 la 1:18 pm (#)@ Efectul Antena:
La OTV te uiti? Intreb pentru ca, probabil, n-o faci, din repulsie. Aceeasi repulsie nu functioneaza si in cazul Antenelor? Daca fata lui Gadea iti este atat de antipatica, a lui Bogdan Teodorescu, Stan, Badea, Firea, mai stiu eu cine, a , Ciutacu, de ce sa-ti pierzi timpul cu ei? Eu, de exemplu, nu-mi place ce spune Nasul , nu sunt de acord cu el, deci nu ma uit.
La cate televiziuni exista, tot sa alegi.
Totusi, cei care hulesc Antenele, le privesc. De ce oare?
PS. Personal, cred ca daca, intr-adevar, l-ai simpatiza pe Crin, n-ai avea atata greata fata de Antene. Desigur, poate gresesc.
De violet pe 17 November 2009 la 1:24 pm (#)Tiranul spune…Nastasiu e un procuror rejectat de sistem , da este adevarat e un procuror rejectat de un sistem politico-mafiot creat de Basescu.Ieri la tv un destept din PD-L Cezar Preda ii sfatuia pe cei din media ca sa nu mai dea despre dezvaluirile lui Nastasiu ca cei ce privesc oricum nu pricep.Da domnu Preda noi suntem niste prosti nu pricepem decat sa tragem cu stampila pe minciunile lui Basescu.Oricum Antonescu a sters pe jos cu Basescu,la calcat in picioare pe Basescu in confruntarea de sambata si cand te gandesti ca eram unul dintre votantii nehotarati iar dupa acea confruntare am devenit un votant hotarat.
De doru pe 17 November 2009 la 1:29 pm (#)Ai vazut ce test a aparut? Completezi nush ce formular si iti zice care candidat se potriveste profilului tau. :))) cam din toate incercarile ti l da pe Basescu. :)) de a dreptu` penibil.
De moldo.ro pe 17 November 2009 la 1:36 pm (#)Vreau sa “molestez” si eu un afis cu Basescu…cred ca m-as simti foarte bine. As putea sa-l aleg, de exemplu, pe cel care acopera semafoarele in interesctia Lacul Tei- Maica Domnului.
De DespreSex pe 17 November 2009 la 1:43 pm (#)hauliu, mancatz-ash haules-baules! ce mishtoaca poza. da’ cetatenii honorabili care ha venit la meting sa asculta si hurechea lor cotroceaua cum ciripeshte e pa jumate minori, mancatz-ash.
De che pe 17 November 2009 la 1:46 pm (#)in ce-l priveste pe hitler cu ciuf, baiatu’ seamana cu o papusica din aia care are grau incoltit in cap. diferenta e ca la base tot ce iese din capatzana/gura e otravit.
Nici la update la update nu lipsesc sintagmele, expresiile care ne atrag ca un magnet, sa mai descoperim ceva nou nu numai in mesajul pe care ni-l transmite ci si in stilul folosit de dumnealui. Suntem obisnuiti ca pentru a nega ceva folosim un “nu”, si ajunge. Dar pe D-l Ciutacu nu-l satisface numai atat; dumnealui utilizeaza corelative negative prin care negarea este accentuata: “Tirania sa ‘nu’ mai are ‘nici’ volum, ‘nici’ tonus, ‘nici’ inspiratie”. Mai ca ne apuca rasul-plansul de mila lui. Dar pe de alta parte D-l Ciutacu subliniaza ca Basescu pune in paranteza tot ce intra in atributiile autoritatilor judiciare, spunand ca “CSM a rejectat-o pe Kovesi, dar pe el ‘l-a durut in brisca’.Nici o alta expresie similara: ‘il durea in cot’, sau ‘il durea in spit’ nu producea acelasi ecou in noi.
De I.I. pe 17 November 2009 la 2:19 pm (#)@DespreSex: vreau sa-l molestez si eu pe basescu…cred ca m-as simti foarte bine. As putea sa-i aleg, de exemplu, ochii si limba… Maica Domnului!
De che pe 17 November 2009 la 2:39 pm (#)Oamenii disperati fac greseli, unele fatale, numai ca trebuie sa avem ochii deschisi sa le vedem si mintea limpede sa le analizam. Cati romani intra in aceasta categorie??
De Sinzianna pe 17 November 2009 la 3:05 pm (#)Dupa toate miscarile din ultimele zile, se vede treaba ca Basescu mai crede in vorbele lui Stalin : “It is enough that the people know there was an election. The people who cast the votes decide nothing. The people who count the votes decide everything.”
@Sinzianna: daca stalin stia engleza, io imi tai…
De che pe 17 November 2009 la 3:34 pm (#)Domnu’ Ciutacu, fiindca tot veni vorba… Am descoperit un blog al unui taliban portocaliu ceva mai aparte. Acest domn, care se lauda ca e ziarist de investigatie de 20 de ani, ca a lucrat la tabloide gen Zig-Zag, Expres, ca a lucrat la Ev.Z. sub comanda lui Nistorescu impreuna cu d-l Turturica si ca se ocupa cu “executii” jurnalistice ale unor personaje dubioase (deci nu e un blogger portocaliu oarecare!), se manifesta cu o virulenta incredibila. Toate cliseele si atacurile presedintelui sunt amplificate la puterea a zecea, ataca cu o furie nebuna absolut tot ce nu are nuanta portocalie. Intr-o prima faza mi s-au parut interesante dezvaluirile sale despre Vanghelie, Hrebenciuc, Catalin Voicu, Nica si Dumitru Iliescu; ulterior am realizat ca individul (care-si face poze singur, dupa cate vad pe blogul lui, ceea ce ma face sa cred ca nu-l suporta nimeni) are o obsesie: Basescu e singurul care poate lichida mafia in tara asta si ca daca nu esti cu el, esti dusman. Ziaristul merge atat de departe incat raspunde unui comentariu postat de un inginer pensionar (comentariu de bun simt dealtfel, fara invective ori acuzatii aiurea) dedicandu-i un articol aparte plin de jigniri nedemne de un ziarist (daca asta e intr-adevar individul). Poate aveti zece minute sa-l studiati…
De Alcoolicu' anonim pe 17 November 2009 la 4:23 pm (#)@Alcoolicu’ anonim: un ratat frustrat, il stiu. cauta si el o paine oranj
De Victor Ciutacu pe 17 November 2009 la 4:26 pm (#)“Lasa Victoras,ca se ocupa Obama de Tiranu nostru,vad o lucrare a la USA…de numa numa.
Eu zic sa-i lasam pe americanasi sa-si faca treaba si noi sa vorbim despre…floricele:-))”
situaţia stă taman invers: americanii şi ruşii i-au rugat pe români să-i scape de … pirat
De Ochiul Soacrei pe 17 November 2009 la 4:34 pm (#)Victor,
Imi pare rau, dar ai luat-o tare razna. nu mai ai niciun pic de moderatie, ai inceput sa semeni cu un isteric. Imi placea cand erai mai moderat…
Cu consideratie,
un (fost) admirator
Adrian
De Adrian pe 17 November 2009 la 5:25 pm (#)Eu sunt ingrijorata de lipsa de atitudine,sau atitudinea lui TB.Ori este f sigur ca va castiga si atunci degeaba se mai fac alegeri,ori este f ingrijorat,speriat. Nici nu vreau sa ma gandesc ce se va intampla de va iesi la vot!!! Dar sunt si mai ingrijorata ca pupaciosii lui TB mai au inca glas si ca nu inteleg ce rau fac acestui popor prin sustinerea unui astfel de om.Se vor sparge oalele si in capul lor,mai mult ca sigur. Desigur,nu sunt chiar atat de naiva sa cred ca le pasa de noi astora,dar macar sa simta mai bine pulsul,sa-si lase loc de buna ziua. Disperararea,cred ca este generala si asta ma sperie cel mai mult!
De Asztalos Floare pe 17 November 2009 la 8:05 pm (#)@Violet: Ai dreptate, multumesc de observatie… Iar a aparut PROVOCATORUL cu pseudonimul meu. M-am “luat in gura” cu cativa din baietii specializati in propaganda si manipulare subtila si cred ca i-am “zgandarit”… Iar cand li se termina orice argumentatie logica trec la vechea metoda bolsevica: DENIGRARE & DEZINFORMARE… Ma bucur sa constat ca mai exista oameni cu ochii deschisi…!
De Nostradamus pe 17 November 2009 la 9:49 pm (#)@che
De Sinzianna pe 18 November 2009 la 9:41 am (#)Daca iti dadeam citatul in limba rusa ti-o taiai sigur
Stimate domnule Ciutacu, sper să nu am dezamăgirea şi tristeţea de a trăi într-un nou mandat Traian. Pentru că în acest caz, eu ca rănit în decembrie 1989, o să-mi iau libertatea să comentez activitatea pe care aţi dus-o în media, pentru schimbarea României în bine. Că aşa am văzut la emisiunle la care aţi participat. Aţi încercat să arătaţi “oamenilor lui Brucan” şi o altă cale. Sper din toată inima, ca demersul dumneavoastră să aibă un rezultat palpabil. Aştept data de 22, să văd dacă intră în turul doi actualul prezidente. Ca dacă intră în turul doi, adio şi-un praz verde. Va fi reales. Dar dacă se întâmplă asta, acesta este rezultatul muncii celor ca dumneavoastră. Deocamdată eu va consider un mic guru, sper să nu mă înşel. Că dacă mă înşel, e nasol. Pentru dumneavoastră, nu pentru mine.
De Doru Dascalu pe 18 November 2009 la 11:25 am (#)@violet
la OTV nu ma uit pentru ca nici nu exista memorat in televizorul meu.
In ultimii 5 ani m-am uitat foarte foarte putin la toate posturile romanesti in general.
Insa am urmarit si citit presa romaneasca.La noi sunt trusturi divizate si parttinitorii.Nu se poate asa ceva.Pai pentru ce te mai chemi trustul Intact sau trustul Realitatea daca esti partizan declarat al unei orientari politici sau si mai rau in cazul Antenelor,un trust impotriva unuia care este presedinte.Ma repet din nou ca as dori saiasa Crin Antonescu presedinte dar ma ingrozesc cind vad de exemplu pe Antena 3 ,seara ,de ani buni niste oameni fac emisiuni impotriva unui om.Perfect de acord.Sa faca 24 h emisiune dar sa faca un post special .Nu sa declari ca esti un trust independent si un ziar independent dar sa ataci un om zi de zi.Paote peste cativa ani va fi altul in locul llui basescu atacat.Aici e pericolul.Daca avem o ura viscerala pentru un om,nu ne-o refulam zi de zi la TV.Moderatorii pot face asta la un post Anti basescu TV .Dar nu la un post TV care se vrea independent.
De Efectul Antena pe 18 November 2009 la 12:02 pm (#)Efectul Antena:
Daca il ataca zi de zi, se intampla pentru ca, tot zi de zi face si zice cate ceva. In 99% din cazuri, contraproductiv si, in general, lipsit de bun simt. Si nu poate fi lasat sa abereze la nesfarsit fara sa fie taxat. Sau, mai rau, oamenii foarte ocupati, care n-au suficient timp sa se informeze, sa-l vada, eventual, doar pe el, cand apare si zice cum se lupta cu coruptia, el, calare pe un cal alb. Acest lucru s-a intamplat cativa ani; romanii, multumiti, mai mult sau mai putin, ca au scapat de Nastase, nici macar nu s-au obosit, un timp, sa-l observe pe marinar. Gresit! Asta am patit si eu. Dar e o vorba: una e sa faci o prostie si alta sa persisti in ea.
Atat de multe minciuni a spus matrozul in mandatul sau, ca era si greu sa nu fie auzite, totusi, de cetateni.
Nu cred ca e un pericol sa fie atacata Puterea. Dimpotriva, asta e rolul Presei. Iar daca Romaniei i s-a intamplat sa aiba asemenea presedinte, atunci sunt normale reactiile celor care ii demasca magariile. Cand il tocau marunt pe Iliescu, de ce n-a fost asa o mare problema? Atunci a fost bine, nu? A fost bine ca Presa l-a ajutat pe Basescu sa devina presedinte?
Acum, sincer: te-ai uitat la ultimele afise cu betivul? La cele cu ,,Traian Basescu, Presedintele”? Eu m-am uitat foarte atenta astazi. Am simtit ca nu pot fi decat ultimul om, daca as putea accepta un astfel de presedinte. Cred ca el, in momentele sale cele mai sincere, se intreaba cum naiba de a ajuns in acea functie?
Inca un lucru: eu si familia mea si-se pare-foarte multi alti oameni, ii indragim pe oamenii Antenelor. Pentru ca am vrut sa-i cunoastem. Pe unii, chiar personal. Eu insami mi-am dovedit ca nu m-am inselat in parerea formata.
Daca esti de buna credinta, ai inteles ce am scris eu mai sus. Daca nu, inseamna ca doar te deranjeaza impactul Antenelor asupra DESCHIDERII OCHILOR oamenilor, oameni pe care Basescu si clica sa de slugi si femei usoare se straduiesc sa-i prosteasca pe fata, fara pic de jena. Iar asta-i alta problema. Si nu-i a mea.
De violet pe 18 November 2009 la 6:17 pm (#)candidatii la presedintie sunt toti niste nemernici. M-am hotarat sa nu merg la vot.
De ion pe 18 November 2009 la 9:16 pm (#)Basescu plateste emisari americani care sa imprastie vestea ca ar fi sustinut de americani. In aceste zile, Patrick Egan, un reprezentant al International Republican Institute (IRI), se plimba pe la partide si pe la organizatii non-guvernamentale spunand ca Basescu are sprijin peste ocean. Platit cu bani grei furati de Udrea, Berceanu si Videanu, mercenarul american minte cu nerusinare, discreditand o institutie internationala altfel respectabila (IRI).Penibil este Basescu fiindca mai viseaza la o asemenea sustinere din partea guvernului american care s-a declarat impartial in aceste alegeri!
De andreea pe 19 November 2009 la 3:21 pm (#)@Violet: Impecabil raspuns ! Multumesc , in numele … meu…!
De Nostradamus pe 19 November 2009 la 6:52 pm (#)@ Nostradamus:
Multumesc!
De violet pe 20 November 2009 la 12:37 pm (#)Poate vi se pare interesant ce va trimit si vreti sa aflati mai multe…
De ionescu pe 26 November 2009 la 12:37 pm (#)Cu toata stima, Mircea.
Domnule Ciutacu cei din afara tari muncesc si trimet bani in tara si dumneavoastra considerati ca nu au dreptul sa aleaga presedintele.Domnul Geoana a facut foarte multe gafe in politica si nu numai.
De valentin pe 7 December 2009 la 10:35 pm (#)Adaugă Comentariu!