Doctore, ce să-ți mai zic? Arde-l pe tiran!
De: Victor Ciutacu - Categoria: Polemici Politice
Sorine, nici n-ai făcut orașul să se-nvârtă după soare și îți vei mai și încălca promisiunea publică repetată de a nu candida. N-ai fi nici primul, nici ultimul. O sumedenie de oameni vor fi foarte dezamăgiți, dar, date fiind memoria scurtă a românului și dictonul scopul scuză mijloacele, dă-i înainte cu tupeu. În definitiv, dacă ăsta-i prețul de plătit să scăpăm de Traian, bagă mare. Arde-l pe tiran!
62 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Presedinte independent, fara sprijin politic = monarhie electiva
De alex.dumitrascu pe 27 July 2009 la 00:37 (#)Sigur, dacă va candida, nu-l voi vota pe Doctor.
Un alt Băsescu, bun doar de dat din gură, ceva mai şcolit. Din măreţele lui promisiuni, s-a ales praful! Să recunoască cinstit că-i un incapabil, nici vorbă. Şi pe el l-au “învins” consilierii, mafia locală, constructorii şi în general tot ce mişcă prin primăria generală. Îl vor “învinge” mogulii, jurnaliştii, tonomatele şi parlamentarii…
Poate aveţi dreptate, poate unii dintre noi au memoria scurtă, poate unii se conduc după acel dicton ticălos, sigur cei mai mulţi nu-l mai vor pe actualul…
De SuKăRiT pe 27 July 2009 la 00:48 (#)Vor fi însă şi câţiva care ştiu că, un om care-şi încalcă cuvântul dat (şi nu o singură dată!) indiferent de scuzele penibile pe care şi le caută, este un om lipsit de onoare. Va fi la fel de “bun” şi la fel de capabil de orice mârşăvie… Chiar nu pot pune umărul (votul) să ajut ca, un alt hopa-mitică, să ajungă şef al Statului Român. Ne plângem de Băsescu?! Să ne ferească Dumnezeu de clona lui îmbunătăţită!
Sa mai spuna cineva ca Romania nu e “land of choices”.Iar imi vine sa iau scaunul electric o tura dar deocamdata iau doar in calcul oportunitatea.
De Marius Mina pe 27 July 2009 la 00:48 (#)ii doctor,ii un om scolit,dar nu-i cu nimic mai bun decat “tiranu” actual,ii doar varianta lui upgradata din pacate,chiar imi pare rau ca iar nu avem ce vota….1 macar,asta denota ca ne meritam soarta,is roman am fost in jumate lumea asta am fost mandru ca is roman,dar acuma am ajuns sa regret ca is roman si ma doare,pacat de noi astia toti care vrem altceva si chiar meritam altceva
De noi.vs.ei pe 27 July 2009 la 01:20 (#)tiranu’ are deja preaviz. fara mishteaux, baselu’, acest domn goe al politicii romanesti, si-o ia pe coaja de la aia care l-au pus acolo. din cauza asta doctoru’(daca era doctor isi vedea de bolnavii lui) iese la inaintare ca varianta deplin controlabila, la fel cum a fost si pacaliciul cotrocenian. e pacalici fiindca atunci cand a dat flota nu s-a ales nici macar cu un colac de salvare.
De gogu pe 27 July 2009 la 01:28 (#)Victor îl cunoști pe Doctor. Ce părere ai? Cât de realistă e teoria lui Marius Pieleanu, cel care, vineri la Ordinea Zilei, spunea că Doctorul va intra în competiție numai dacă va fi sigur că îl poate învinge pe nea Torquemada de Murfatlar.
De Raluca pe 27 July 2009 la 02:22 (#)Așa cum spuneai tu, anul trecut, Doctorul a fost în formă maximă și cu chef de campanie. Atunci, se simțea că va câștiga, în ciuda atmosferei îngrozitor de încărcată de isterie portocalie.
Oare, în bătălia mult mai crâncenă de anul ăstă, ar putea să insufle din nou, feeling-ul acela, de victorie??
Sper să reușească Doctorul. Cu toate că ”sucirea” de azi a Doctorului, a fost ușor perplexantă și chiar dacă- eu cel puțin, mi-aș fi dorit să-l văd cu chef de luptă, pe acel Crin Antonescu -briliant, plin de vervă și foarte hotărât – din legislatura trecută, sau chiar de la Congresul din primăvară.
Pacat doctore, chiar am avut incredere in cuvintele tale… Degeaba, se pare ca vrei sa o iei pe urmele marinarilui.
De Iuda pe 27 July 2009 la 02:38 (#)Sa intre altul in scena, ca doctorul s-a manjit!
Acest ‘remember’ are, din punctul meu de vedere, mai multe semnificatii.Si ma refer aici, in primul rand, la acea capacitate a d-lui Ciutacu de a descoperi pe cale rationala (in mod spontan) esenta framantarilor D-lui Oprescu, ale noastre si chiar ale Dumnealui.
De I. Iuliana pe 27 July 2009 la 03:33 (#)O reiterare a concluziei Dumnealui, la emisiunea de anul trecut ne face sa reflectam
asupra constatarii: “marile caractere se intalnesc in momente deosebite, si suntem prea putini sa ne certam”.
Veti spune, ca D-l Ciutacu s-a tinut de cuvant, dar D-l Oprescu este pe cale sa piarda ‘proprietatea cuvintelor si responsabilitatea lor’,ceea ce va cantari destul de mult in balanta, daca in cele din urma, totusi, accepta, la DESTULA PRESIUNE, din partea societatii civile, sa candideze la Presedintie.
Personal, ii voi acorda votul meu, ca am convingerea ca va fi mai bine pentru noi toti.
Rămân la părerea că, numai Ţepeş, Cuza, Ştefan şi Arkan, desigur, de s-or rădica din mormânt, mai pot face cărăţenie pe tărâmurile mioritice…
De Sibilla pe 27 July 2009 la 04:56 (#)Cu tot respectul, Domnule Ciutacu, poate că şi domnia dumneavoastră aveţi dreptate şi vom ajunge-n situaţia de-a alege cel mai mic rău.
Să-i ” ard ” la rându-mi pe ” ecumenici ”, hamazoană şi preşe de CJ, ” mari gospodari ”, că iar ne făcură de miru Europei :
http://sfinx777.wordpress.com/2009/07/27/gura-mica-duduie-mucles-celor-ce-jongleaza-cu-vorbe-n-vant-sa-vorbeasca-faptele-dosta/
Vă mulţumesc tare mult pentru spaţiu, e musai să-i ” plimb ” prin toată blogosfera după umila me putinţă !
respecte şi stimă,
Sibilla
Domnule Ciutacu, de atata scarba parca imi vine sa rad cu ras tamp! Unde ajungem daca nu stim unde ne indreptam? Fara pudoare: daca tot e sa avem un om aerian care sa reprezinte tara in univers macar sa arate mai ca lumea, ca de cate ori ma uit la gramezile de reprezentanti ai tarilor parca a nostru e cel mai… si confundabil… Nu stiu de ce, dar tot cu-o Duda am gasi un echilibru iar partidele (“care va sa zica suge sangele poporului”), n-aiba decat sa se duca pe apele patriei. Ce mi-e sa fie ales Basescu ori Geoana, ori Oprescu? Inca 5 ani de bejenie politica, iar noi ne stingem cu dorul unui presedinte adevarat nu surogate sustinute de hraparetii cu 20 ani vechime la distrugerea tarii in interes propriu.
De galina pe 27 July 2009 la 06:02 (#)“Greu se mai fac oamenii oameni, greu”!
De Mihaela Petrescu pe 27 July 2009 la 06:41 (#)Se vede ca soarele puternic din ultimele zile ne afecteza pe toti.Suntem impotriva oricui ar incerca sa ameninte satra lui Basescu avand alaturi pirandele favorite Udrea, Ritzi ,Anastase sau Turcanu. Vom continua a ne uita cu jind la piciorele lor de toape tupeiste si folosite de Basescu doar pentru ca acesta sa fie reales.Ne-a luat Dumnezeu mintile crezand ca Basescu este un fel de Hufner tinand paparudele astea pe langa el drept iepurasi sexy.Uitam ca banii nostri sunt cheltuiti de ele doar sa-i fie bine lui Basescu. Daca asta este ceea ce ne dorim pentru inca cinci ani atunci sa devenim vegetarieni pentru ca in curand vom avea interzis a sacrifica porcii si scroafele.
De un pamantean pe 27 July 2009 la 06:47 (#)Doamne, ocroteşte-i pe români…
De Marian S. pe 27 July 2009 la 08:06 (#)Cum am mai spus, de cate ori am avut ocazia pe acest blog, doctorul este singurul capabil sa-l invinga pe zeus! Asa ca: de ce nu? Cat despre parerea unora ca este la fel ca baselu’ decat ca-i mai scolat nu sunt de acord deloc. Pana la ora asta doctorul a condus foarte bine doua spitale ani la rand, a facut atat cat a putut in nici un an de primar la PGB (cine si-a imaginat ca intr-un an va face autostrada suspendata sunt cel putin naivi in termeni eleganti) si n-a vandut nimic din ce era al statului, cu atat mai putin flota Romaniei! Asa ca bafta doctore!
De cineva pe 27 July 2009 la 08:10 (#)Primul lucru la care m-am gandit a fost ce scandaluri, dezvaluiri, stiri bomba vor aparea in perioada imediat urmatoare. Si asa am un presentiment ca subiectul va fi:medicii.
De raluca pe 27 July 2009 la 08:54 (#)Domnul Crin Antonescu are sa-i multumeasca domnului Orban pentru faptul ca nu va intra in turul doi.
De alex.dumitrascu pe 27 July 2009 la 09:20 (#)In timpul campaniei de la locale, domnul Orban a stat cu curul pe informatiile de la primaria capitalei, informatii care prin natura si gravitatea lor, ar fi fi fost singurele de natura sa scoata din viata politica doi fosti primari.
Aceasta omisiune a determinat si actuala configuratie parlamentara.
In prezent se umbla dupa dovezi ale coruptiei ministrilor PDL, se fac eforturi in sensul acesta, comisii, anchete….lupta politica.
In timp ce domnul Orban se odihneste cu gura inclestata cu intelepciune.
E unul din motivele pentru care nu am incredere in PNL. PNL cultiva si creste personaje din astea: Stoloja, Valeriu Stoica, Elene Udrea, Boureanu, etc.
Lista ramane deschisa, asa ca sa ma lase cu opozitia lor.
@gogu
Doctorul e doctor oricand,chiar daca a hotarat vreodata sa faca altceva!
Ati fost vreodata la doctor?!Va intreb de curiozitate.Eu va doresc sincer sa n-aveti niciodata nevoie de doctor-mai bine sa stea el degeaba ,decat sa fii d-ta bolnav.
Cu stima,
De IoanaP pe 27 July 2009 la 09:21 (#)IoanaP
Tupeu are din moment ce, fara sa-si tina promisiunile electorale fata de bucurestenii care l-au votat tocmai pentru ele il lasa balta si la propriu si la figurat(ati vazut baltile din Bucuresti cand ploua?!)si lasa Primaria pentru Cotroceni. Ii da inainte, cu tupeu, pentru propriul scop, nicidecum pentru a schimba ceva pentru ceilalti…Daca nu a putut pentru bucuresteni, cum va putea pentru toti romanii.Mai bine s-ar intoarce la spital…este un bun chirurg, nu-i asa?!
De Haritina pe 27 July 2009 la 09:27 (#)Pe bune chiar ma intrebam cand o sa vad primele semne ca se incearca marea cu degetul !!!! Foarte taree
)))))))
De JREwing pe 27 July 2009 la 09:40 (#)Oprescu = Basescu = Geoana = dracu’ sa-i ia
HUO, BA, CIOFLINGARILOR!
Daca astia au impresia ca lumea mai pune botul la minciunile lor se inseala rau.
De Cetateanu' Turmentat pe 27 July 2009 la 09:53 (#)Cum era aia cu statul 12 ani la primarie? Incepi sa-ti dai foc la valiza, doctore si asta nu pentru ca nu o sa ajungi presedinte, dar mai mult de un mandat la primarie n-ai sa pupi, aculta aci la baiatu’!
intre oprescu si basescu il prefer pe basescu.
in locul lui oprescu mi-ar fi rusine sa mai ies din casa si sa vorbesc de Bucuresti.
el este rezultatul faptului ca la vot au mers doar securistii si pensionarii, pentru ca intr-o confruntare cu 100% din electorat, nu ar obtine nici 30%.
vom vedea la urmatoarele alegeri pentru Bucuresti cam pe unde se invarte fiul generalului de securitate.
sa fi fiu de general se securitate nu e o rusine, dar asemenea specimene trebuie sa stea departe de lumina reflectoarelor, macar din bun simt pentru victimele securitatii. nu e singurul, geoana, bogdan olteanu si alte scursuri de filon securist ne predau acum lectii de democratie. asta e tara in care traim, la 20 de la revolutie tot ei ies in evidenta.
iar tu ar trebui sa te lasi de pronosticuri electorale, ai dat chix si cu oprescu (tre trotuare pe care isi scrie numele ca manelistii nu e mare performanta), si cu oraban, si sigur vei da si cu antonescu.
eu o sa il votez pe basescu, dar stii de ce? cu toate ca nu am mai votat de ani buni, ma gandesc ca o ramaneti fara material, atat voi cat si mircea badea. si imi sunteti simpatici, vreau sa mai vad inca 5 ani de circ seara de seara.
De taune pe 27 July 2009 la 10:27 (#)Pai baga…dar nu ca-n Bucuresti
De vaist pe 27 July 2009 la 10:38 (#)Si Sorin Oprescu este ca toti ceilalti,multa vorba/putine fapte.Va fi batut din nou de catre Traian Basescu,se va retrage la primaria capitalei si va avea o colaborare buna dupa alegeri cu presedintele Romaniei Traian Basescu.
De Vali-Arad pe 27 July 2009 la 10:51 (#)Nu cred ca va candida Oprescu. Are oricum mai multa “forta” si mai multa “carisma” decat Antonescu care parca-i HIGH non stop
De iiordachescu pe 27 July 2009 la 10:56 (#)Ce atata zavera ???
De adriana popa pe 27 July 2009 la 11:02 (#)Ce stil avem noi ramanii… cum vedem unul mai destept ca noi , mai hotarit gata sarim cu pumnii si picioare pe el.
Mai bine sa stati inca 5 ani cu Marinarul ?????
Cu Rizdzi , Udrea si camarila pusa pe capatuiala ????
Atunci sa traiti bine cu el… ca ne meritam soarta cu BOC cu tot…
Doctorul este singurul… DAR singurul capabil SA-L DEA JOS PE marinar..
Dezamagit.Daca se va hotara sa intre, din pacate va luat voturi din ambele parti si ii va da castig de cauza marinarului, care astfel(e doar parerea mea), va putea castiga din primul tur. Este greu, dar nu imposibil. Uitati-va numai la vizita de la Dabuleni, cum i-a intors pe oameni impotriva lui Geoana.
De Cristian pe 27 July 2009 la 11:04 (#)Mai vedem, ce ne rezerva viitorul.
Nu cred că va candida Oprescu, mai ales că în presă se repetă la infinit: “A zis că nu candidează şi acum s-a răzgândit”. Se va “speria” şi nu va candida.
De thedaniel pe 27 July 2009 la 11:04 (#)De altfel, este un alt Băsescu, o copie xerox sau cel puţin vrea să câştige orice în stil “băsescian”.
Mai mult, nu cred că are sau avem vreo şansă ca Oprescu să-l bată pe Băsescu la alegeri… Nu toată ţara este Bucureşti.
M-a dezamagit miscarea primarului ot Bucuresti. Oricum nu aveam de gand sa merg la vot.
De Pretender pe 27 July 2009 la 11:08 (#)Insa daca se va vedea ca doctorasul are cea mai mica sansa sa ia fata marinelului (adica intra in turul doi), poate ca atunci voi merge si eu la vot…
Cam tarziu isi anunta candidatura, nu face decat sa incurce itele PSD-ului si procentu’ lu’ Crin. Nu are sprijin in teritoriu.Turul doi e incert si tocmai pe divizarea in procente a contracandidaturilor, mizeaza Base. Se vor aduna cu greu in turul doi, mai ales ca,din experientele anterioare, multi alegatori din turul intai nu se mai prezinta in turul doi.
De Ioana S.,Bucuresti pe 27 July 2009 la 11:10 (#)fantastic, asta ne mai trebuia, dupa ce ca nu e in stare de nimic in orasul asta care se inneaca in praf si mizerie, mai vrea sa fie si presedinte. ca sa ce, sa-si mute incompetenta la nivel national?
De bogdan pe 27 July 2009 la 11:12 (#)si astia care comentati, cati din voi l-ati votat pe Oprescu? cam toti, nu-i asa?
Ciutacule,
Parca il sustineai pe Floricel. Acum il sustii pe Doctor ? Deci nu vrei sa bagi la download documentu’
..Cand mi-am baut vodca dimineata, imi parea rau ca nu il am.
Portalul MTurismului va avea sistem de autenficare special , log-uri pt. a vedea daca si cine il injura pe Ciutacu pe banii publici (Vezi cazu’ CDep) -> vreo noutate de la CConst ?
Fiara.
De Fiara pe 27 July 2009 la 11:22 (#)@Fiara: ti se pare. voi sustine in turul II orice candidat care are sanse sa-l dea jos pe tiran. toti sunt o apa si-un pamant, asa ca n-am de ce pune pasiuni. documente o sa pun la download cand o sa consider eu de cuviinta, nu cand ai tu chef sa le citesti la vodca. mi se pare mie sau pui cam multa pasiune in portalul invizibil al MT. care, apropo, daca planul de investitii e fals, de ce nu e negat de Udrea?
De Victor Ciutacu pe 27 July 2009 la 11:31 (#)baselu = hitler; ceilalti candidati = aliatii (inclusiv stalin). Pe cine preferati? Raspuns gresit din start ar fi hitler.
De wickerman pe 27 July 2009 la 11:41 (#)“daca planul de investitii e fals, de ce nu e negat de Udrea?”
Pen’ca o fi ea incredibil de ****(si aici completati voi), dar nu e atat de proasta sa isi puna singura inca un streang de gat.
“va putea castiga din primul tur.” – inca un oarecare, care nu cunoaste legea, da’ arunca o parere, doar suntem romani.
Oricum, daca acesta a fost semnalul inceperii campaniei electorale pentru Oprescu, atunci a facut-o incredibil de prost, demonstrand ca nu are pulsul realitatii si ca e in stare sa faca gafe la fel de mari ca si basescianul. Pentru ca acest echivoc declansat nu ii face bine nici ca primar, nici ca virtual cantindat.
De Pretender pe 27 July 2009 la 12:01 (#)Domnule Ciutacu, eu ca cititor cred ca documentele se arata atunci cand faci acuzatiile, ca sa le sustii. Asta daca vrei sa faci jurnalism si nu manipulare de prostime. Parerea mea …
De zizicu pe 27 July 2009 la 12:12 (#)@zizicu: pentru cine stie sa apese un link, documentul citat e disponibil (sub forma de facsimil), de cateva zile, pe site-ul JN, unde s-au facut si dezvaluirile. pentru ceilalti, imi pare rau, nu fac eu misionariat de Net.
De Victor Ciutacu pe 27 July 2009 la 12:16 (#)Daca candideaza ..sigur il votez pe Oprescu !!
De alis pe 27 July 2009 la 12:17 (#)Doctorul sa “opereze” tara asta si sa ne salveze de “cancerul” aflat acum in fruntea tarii
@alis,
Stai tu linistita ca n-are nici o sansa Oprescu. Daca va candida nu va face decat sa nu mai obtina cu siguranta nici un mandat la primaria capitalei. Adica viata lui politica se va incheia in 3 ani.
De Cetateanu' Turmentat pe 27 July 2009 la 12:22 (#)E clar .. nu ne plictisim in toamna asta …
De george pe 27 July 2009 la 12:27 (#)Eu cred ca doctorul tatoneaza terenul.Capitala nu e totuna cu tara.Cineva radea la un moment dat ca ,daca se aduna toti ungurii la vot,s-ar putea sa ne alegem cu un presedinte ungur.Mda.Intre Basescu si Oprescu nu vad prea mari diferente.Dar asta este doar parerea mea.Pur si simplu nu cred in mitul salvatorului divin,iar doctorul are deja manifestari de astea.
De Irina pe 27 July 2009 la 12:35 (#)mie imi este clar un singur lucru: populatia asta, caci noi identitatea nationala ca sa ne numim popor nu mai avem, nu e in stare sa creeze conditii pentru a fi reprezentata la varf de oameni adevarati. asa ca oricine e impins sa candideze in aces moment are ca singur scop sa-l inlature pe zeus de pe oala cu rahat ca sa se aseze el.
De rachelle pe 27 July 2009 la 12:45 (#)nu uitati, insa, ca noi ramanem dedesubt…. probabil ca asa ne place.
Oprescu s-a cam lacomit la faza asta. E clar ca “cineva” i-a spus: in cativa ani o sa iti erodezi complet imaginea publica pozitiva stand aici la primarie iar atunci cand vrei tu, ca sa iti tii promisiunea, eu nu mai bag bani in tine. Acum e momentul. Din pacate se pare ca Sorin Oprescu (pe care l-am votat pentru Primarie dar nu il voi vota pentru prezidentiale) a facut un calcul gresit…
De Alpert pe 27 July 2009 la 12:50 (#)mda, succes ii doresc si eu.
PS – esti iar pe site-ul A3
De bagatare si punct ro pe 27 July 2009 la 13:12 (#)@bagatare si punct ro: nu m-a preocupat nici cand m-a scos, nu-mi trezeste vreun sentiment nici cand m-au pus la loc. in esenta, ma lasa absolut rece.
De Victor Ciutacu pe 27 July 2009 la 14:03 (#)Oprescu o sa pateasca ce a patit Funar cand a candidat la prezidentiale: nu l-au votat tocmai clujenii, ca sa nu ramana fara primar. Pe atunci era apreciat de populatia clujeana si credeti-ma ca de atunci,primarii Clujului nu prea s-au mai omorat cu modernizarea sau igienizarea.
De Ioana S.,Bucuresti pe 27 July 2009 la 14:08 (#)Doctoru’ e o nulitate la fel de mare ca baselu. E un alt demagog si-atat. Nu pricep de ce-l sustii. Nu-i in stare de absolut NIMIC constructiv.
De Razvan pe 27 July 2009 la 15:04 (#)Sunt dintre dezamagiti. Desigur, oricine altcineva decat marinaru’, totusi cred ca doctoru’ se pripeste. Cu trei terase daramate si o incertitudine cu dali n-a convins. Cel putin nu pe mine si-or mai fi! Ca om il simparizez, ca medic il admir, ca primar e usor sub suficient iar ca presedinte va fi un alt marinar, educat, cultivat si slefuit, dar ca si caracter, lamentabil. Daca aflu ca-i tot scorpion, dac-o mai reia p-aia cu “sistemul ticalosit”, eu nu ma mai joc!
De alien pe 27 July 2009 la 15:06 (#)“Pe oricare dintre cei trei candidaţi cotaţi azi cu şanse (Geoană, Băsescu şi Antonescu), îl voi desemna premier, atunci când voi ajunge preşedintele României, a declarat, pentru Agerpres, sâmbătă noaptea, Principele Radu” – sursa
Deci, dacă Radu Duda va ieşi preşedinte, sunt cam 33% şanse ca România să nu scape de Băsescu.
De thedaniel pe 27 July 2009 la 15:47 (#)Repet” Schimbarea Regilor sau a Presedintilor in cazul Romaniei- Bucuria Nebunilor.
De Camill pe 27 July 2009 la 16:27 (#)Nu este vorba sa vina un Tepes sau un Stefan sau vreo Sosie de la Poarta. Romania ar iesi din aceast impas numai daca ar deveni al 51 sau 52-lea stat american.Engleza se cunoaste… Indieni avem si noi…Din pdv geografic stategiti santem. De ce nu am deveni??? Atunci s-ar intoarce cei 3-4 milioane de Romani din strainatate si sa vezi dezvoltare tata. Poporul roman nu suporta sa fie condus de unul de acelasi neam.Face alergie la asa ceva….
De Camill pe 27 July 2009 la 16:43 (#)Cam riscanta miscarea, personal il asteptam peste 5 ani !
De [D][S][N] pe 27 July 2009 la 17:21 (#)Se pare ca va fi totul sau nimic !
Are dreptate Eminescu in versul:
De CIRSTEA FLORIN pe 27 July 2009 la 19:42 (#)“UNDE ESTI TU TEPES DOAMNE”
Unde acea mina de fier de care are atita nevoie Rominia, pt a face curatenia de primvara.Imi povestea cineva ca in anii 50-60, veneau strainii, pe capete, acu fug raminii, in turma. Daca Rominia este “Land of chois” asa cum zice dna UDREA,care ne costa milioane de euro pt nu se stie ce nevoie a parlamentarilor si masonilor, de ce nu ne merge bine?
Eu cred ca singurul care mai are sanse minime, dar are este Dr. Oprescu.
S a ne aducem aminte ca singurul care a crezut in Oprescu la primare a fost ILIESCU.
Intrebat zilele trecute ce parere are de candidatura lui Oprescu , fostul sef de stat, a afirmat ca are incredere in OPrescu.
S fim seriosi: cine il mai poate opri pe SUPER BASE de la un nou mandat?
VICTORE TU CE PARERE AI? CREZI IN ALTCINEVA?
Cred ca ar fi singurul care l-as vota daca m-as duce la vot…
De Devirusare pe 27 July 2009 la 21:16 (#)Revin si pun intrebarea:
Avem altul mai bun, care sa poata sa-l invinga pe SUPERBASE?
Oameni inteligenti sunt , dar din diverse motive nu au notorietate sau au o reputatie proasta, ca dl Vadim, sau OITA PARLAMENTARA,MILUT.
De CIRSTEA FLORIN pe 27 July 2009 la 23:32 (#)Dar sa fim realist : Ce sanse are Milut sa fie presedinte? Zero.
Unu ar fi:ION ILIESCU.Eu personal l-am votat de fiecare data, dar se pare ca nu mai exista un om asa scolit si intelept in ale politicii.
dl. doctor se pregateste sa scufunde in sfarsit titanicul!
De andy foto pe 27 July 2009 la 23:41 (#)Dumnezeule in ce tara traim .O tara in care nici oamenii pe care-i credeai mai speciali , nu au onoare .Tara sata nu mai are nici o sansa .Am votat de pe timpul lui Ceausescu cand desenam porci pe buletinul de vot ,am votat si dupa revolutie si mereu am incercat sa le explic oamenilor importanta votului lor si greseala de a nu-ti asuma nici macar un vot (am o meserie in care am contact cu oameni foarte diferiti si mare influenta asupra lor si apropos de asta nu am gresit niciodata in sondajele mele de opinie .Fara falsa modestie as putea sa dau lectii institutelor .)Il mai studiez pe Antonescu , poate acum am sa-l votez,si daca si asta o sa devina un basel , nu mai votez jamais si niciodata .Chiar daca nu mai sunt tanara am sa plec din tara asta sa ramaneti numai voi cei care acceptati mizeriile.
De anabis pe 28 July 2009 la 00:21 (#)Victoras am uitat sa-ti spun (de , varsta )ca acum Basescu are 29% . 29, 29 , 29 ,29,29,29,29,29,29,29 ……………………..
De anabis pe 28 July 2009 la 00:27 (#)Hai sa incercam sa privim lucrurile altfel. Credeti ca daca Sorin Oprescu nu ar fi avut un scor atat de bun in somdaje el ar mai fi aparut public sa spuna ca are nevoie de timp sa se gandeasca?
De Dana pe 28 July 2009 la 08:48 (#)Eu personal cred ca ar trebui sa incerce pt ca in primul rand are sanse mari sa castige; apoi in cinci ani se pot intampla multe mai imbatraneste omul isi mai pierde din carisma, din electorat. Am convingerea ca va reusi sa faca trecerea catre un presedinte discret asa cum cred ca va fi Crin Antonescu.
Oprescu e candidatul cu sansele cele mai mari sa il invinga pe Basescu (doar “cui pe cui se scote”).
Salve Victore!
De brankardierul pe 28 July 2009 la 09:03 (#)Se pare ca eternul escu.. nu va dispare de pe piata
asa ca nea sorin pare a avea cele mai mari sanse daca ceilalti sau voi care sunteti aproape de foc nu va jertfiti pentru golanii din Romania,imi e foarte clar daka oprescu va candida nu merg sigur la vot,e un mincinos ca si ceilalti si ca raspuns pot sa itispunc ca mi-e scarba dar de aia ma duk si ma imbat iar tot timpul ca sa uit ca traiesc in Romania!de plekat nu plek din tara ca n-am unde si nu am cu cine vorbii ,cum am auzit ca au patit unii care au inceput sa vorbeasca la peretii albi si sa isi numere banutii..nu vreau sa ajung asa ceva!
Ma bucur de candidatura doctorului Oprescu.
De Costin Tanasescu pe 28 July 2009 la 11:26 (#)Nu stiu daca chestia cu cele 500000 de semnaturi va fi pusa in aplicare. Sper sa fie o farsa.
Daca nu este o farsa, iau gestul PSD-ului ca o tradare, in sensul ca aceasta chestie, de modificare a regulamentului alegerilor prezidentiale, pusa la cale de Hrebe-Blaga, il va avantaja pe Basescu.
Oricum, TOTUL A INCEPUT SA SUNE FOARTE INTERESANT.
Dupa cum am mai spus-o si cu alte ocazii, SE JOACA TARE, IAR ZARURILE NU SUNT ARUNCATE. VOM AVEA IN MOD CERT O TOAMNA EXTREM DE FIERBINTE.
PE MINE , SAU MAI BINE ZIS PE FOARTE MULTI ROMANI, NE INTERESEAZA SA SCAPAM DE CLANUL BASESCU. SA DEA DOMNUL!
bai fratilor,numai dr.sorin oprescu il poate invinge,pe mascariciul de basescu,de ce nu intelegeti?hai sa scapam de el.victore sustine-l pe sorin
De mihaela pe 30 July 2009 la 13:02 (#)Doctore ! taie-i buricu’ “mosule” , ca poti.Fa’l din vorbe la televizor ca numa’ tu poti asta “mosule”!
De duda pe 30 July 2009 la 23:49 (#)Adaugă Comentariu!