Scurtă lecţie de istorie: azi, demnitatea
De: Victor Ciutacu - Categoria: Ce dixtractie, ce mishteaux1600. Se naşte Charles I, rege al Angliei, decapitat în 1649. Din avantajele monarhiei: regele a murit cu demnitate, fără să acuze sistemul ticăloşit al monarhiei parlamentare, să ţipe că membrii Parlamentului sunt corupţi şi să-i cheme pe toţi ţăranii la referendum în ziua execuţiei.
UPDATE: Marfa aud ca a aparut in premiera aici. Eu am primit-o pe sms…

161 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Pai, da, dar era vorba de Regele Angliei! La noi vorbim de intaiul disperat al tarii!
De cineva pe 24 November 2009 la 4:37 pm (#)si Hitler era un exemplu bun.
De pcezar pe 24 November 2009 la 4:41 pm (#)Sau nu?
Nu,ala lua de la altzii si aducea la ai lui,asta este invers.
Dar tot demn s-a dus.
Cred ca si Stefan cel Mare al nostru se invarte in mormant cand vede ca tara pe care ne-a lasat-o mostenire e vanduta piesa cu piesa ca un trabant invechit…desi odinioara zbura ca un zmeu prin muntii Vrancei. Si ma intreb : noi ce avem de lasat copiilor nostri?
De cristinne pe 24 November 2009 la 4:50 pm (#)Dar a murit decapitat…la noi va muri infrant!
De Elena pe 24 November 2009 la 4:56 pm (#)Da, dar ma-sa si cu ta-su erau veri … lucru ce duce la prostie sau defecte fizice, la ochi!
De Ionut pe 24 November 2009 la 4:57 pm (#)korect, dar cine a vazut marinar cu cravata, lavaliera sau papion, e are maieu, sau tricou cu dungi.
De korbul pe 24 November 2009 la 4:57 pm (#)22 noiembrie - începutul sfârşitului unui dictator în devenire. El nu poate fi comparat cu regi, doar cu dictatori. Oare de ce îmi revin în minte evenimentele din 1989?!?
De Nedumeritul pe 24 November 2009 la 5:02 pm (#)Da’ mai nou e can-avem voie sa-i spunem pe nume.
De alex.dumitrascu pe 24 November 2009 la 5:02 pm (#)Aici il inteleg, daca pe mine m-ar chema Basescu as merge la primarie si as cere schimbarea de nume, eventual in Gazescu.
Numele isi pune de multe ori amprenta asupra comportamentului ulterior, inca din copi;arie.
Inchipuiti-va cata rautate a acumulat omul asta in ca din clasele primare din cauza numelui.
Ciudat individ a ajuns presedinte in 2004.
Wiki zice ca in ziua executiei,undeva in ianuarie, regele s-a imbracat bine sa nu tremure de frig si deci sa para ca tremura de frica.Si-a luat asadar mai multe camasi.
Sa speram, prin puterea exemplului, ca si Basescu va purta mai multe izmene, vremea fiind oarecum tot iernatica.
De meteoro-sensibililus pe 24 November 2009 la 5:03 pm (#)ha ha ha ha ha. sa se duca draq odata. inca 2 saptamani de chin.
De mojicu pe 24 November 2009 la 5:04 pm (#)pai ala era nobil ….basescu e de mahala de port, deci nicidecum sa n`ai pretentii de genul asta de la el: “unde nu e, nici Dumnezeu nu cere”.
De Adriean VICLEANU pe 24 November 2009 la 5:05 pm (#)Intrebare: cand o sa il ai pe Mircea Geoana invitat la Cuvinte grele, sa il intrebi daca Justitia va deschide dosare pentru el (mare tradare nationala) si pentru lichelele pupinbasesciene care l`au secondat macar in ultimii 3 ani. Si sa ai grija sa nu ocoleasca raspunsul asa cum ii e obiceiul …
Bine punctat Victore!!!
De carolina bianca pe 24 November 2009 la 5:10 pm (#)Victor,
Da-mi un sfat…al tau propriu si personal…sunt unul dintre cei care acum ceva vreme l-am votat pe Constantinescu exact pentru ca aveam alternativa…l-am votat pe Base pentru ca aveam o alternativa…mi-am dat votul ala nenorocit, mic si fenomenal de nesemnificativ pentru ei…am stat in coada, la coada si de data asta, doar ca sa ma exprim…si-am facut-o…cumva fara folos, PENTRU CA NICIODATA NU A IESIT CEVA POZITIV…
De Marius Popescu pe 24 November 2009 la 5:13 pm (#)Acum te intreb pe tine, maine, sau cand o fi votul, eu cui il dau…de fapt, reformulez, de ce sa il dau lui Geoana ?
As vrea sa ma convingi tu cu ceva, marunt, chiar daca peste un an imi va parea rau…
Dar, te rog, nu-mi spune ca e un rau necesar…sau ca am de ales raul cel mai mic…zi-mi ca in esenta ta, tu crezi ca de data asta, baietii nostri “destepti” s-au mai desteptat…si…poate se gandesc si la aia mici si vai de mama lor…si, cand spun asta nu ma gandesc la mine….
Dar cu mogulii din presa si televiziune nu s-a luptat?
De raluca pe 24 November 2009 la 5:13 pm (#)Victor, nu înţelege omul ce vrei să spui, trebuie să i se explice vreo cîteva zile ca să dibuiască cît de cît.
De Petrişor pe 24 November 2009 la 5:15 pm (#)Conceptul de demnitate este pe cale de disparitie din politica romaneasca.
De Liana pe 24 November 2009 la 5:16 pm (#)Aia l-au decapitat pe-al lor, noi vom ajunge doar sa-l rejectam pe-al nostru. Pe principiul: “un pumn dau unui barbat, o flega dau unui kkt”.
De Cristina pe 24 November 2009 la 5:18 pm (#)Scuze pentru limbaj.
Demnitate in Romania? Ce inseamna acest arhaism nu mai stie aproape nimeni in zilele noastre, iar sa si aiba demnitate e ceva “rusinos” in aceste vremuri si mai ales in politica romaneasca.
De adrian barbat pe 24 November 2009 la 5:19 pm (#)Hai sa nu mai vorbim de lucruri sfinte ;).
Nu putem compara educaţia si civilizaţia cu apa …de mare.Constat cu tristeţe ce departe suntem de toate acestea!
De Dana I. pe 24 November 2009 la 5:19 pm (#)Monarhia constitutionala.Singura salvare pt Romania
De Araya pe 24 November 2009 la 5:22 pm (#)De ce nu face chioru un referendum pe tema asta?
Ce parabole ne propuneti domn’ Ciutacu! Oho, dar astia din tara despre care vorbiti se ghideaza in continuare dupa “Magna Carta Libertatum”, n-au schimbat constitutiile dupa cum aveau nevoie unii si altii, normal ca au adaptat vremurilor diverse probleme, dar acest document din,…. stati jos va rog! 15 iunie 1 2 1 5 ……. stabileste niste principii destul de clare si care guverneaza viata politica a acestor domni (chiar daca mai cotaie cate o cickie girl sau nu) si in ziua de azi. Carta aceasta este inceputul dreptului Constitutional … aud domnul Boc!? in picioare cand va adresez o intrebare. N-ai cu cine mah….. te las pe tine sa continui.
De Codrut C pe 24 November 2009 la 5:27 pm (#)Am prescurtat ideea-mă gândeam la “sângele albastru”…oricum,dacă nu te superi,cine a pictat tabloul?
De Dana I. pe 24 November 2009 la 5:27 pm (#)Asa ca mi-am adus aminte, Magna Carta a fost impusa spre aprobare REGELUI de catre PARLAMENT, in continuare se poate spune ca englezii au fost primii care au adus notiunea de banca si muuuulte altele.
De Codrut C pe 24 November 2009 la 5:29 pm (#)Nici Socrate nu a vrut sa fugadin puscaria unde astepta executarea sentintei cu moartea, din respect pentru majoritatea care-l condamnase si pentru legle tarii.
De alex.dumitrascu pe 24 November 2009 la 5:31 pm (#)Eu cred ca sunt mai multe asemanari decat deosebiri. Sa vedem daca seamana si finalul…
De Gruia pe 24 November 2009 la 5:35 pm (#)http://en.wikipedia.org/wiki/Charles_I_of_England
interesant ar fi fost sa spui si de ce a fost decapitat. poate asa intelegem ce vor sa-i faca astia lu’ Base
De Codrut C pe 24 November 2009 la 5:36 pm (#)Frumos, nu? Ce se putea la ei in sec. 17 la noi e imposibil in sec. 21. Avem doar cateva secole de recuperat. Un fleac!
De sierra pe 24 November 2009 la 5:40 pm (#),,,şi nu a tras flota cu el în mormânt…
De iulian n. pe 24 November 2009 la 5:42 pm (#)acolo vorbim de sânge albastru…aici vorbim de sânge marinăresc-etilic .
De balauru84 pe 24 November 2009 la 5:43 pm (#)Este o asemanare izbitoare intre Charles 1, si Dl Basescu.(sper ca Dl. Basescu sa nu aiba parte de un sfarsit asa sangeros).
De Escorpion pe 24 November 2009 la 5:43 pm (#)Si Charles s-a luptat cu parlamentul si a refuzat as accepte deciziile acestuia.
Dupa parerea mea orice tara ar trebui sa aiba un parlament cat mai puternic-bi-cameral-de accea nu inteleg de ce atat de multi au votat in favoarea unuia unicameral.
Dle Ciutacu, dupa parerea dvs. ideea unui parlament Bi-cameral este buna sau credeti ce se spune ca este inutil?
Da ma da aia aveau si probleme genetice,asta are probleme hepatice:-))
De mery pe 24 November 2009 la 5:43 pm (#)Despre demnitate, varianta Beaumarchais:
De parafaragaramus pe 24 November 2009 la 5:44 pm (#)http://www.dilemaveche.ro/index.php?nr=290&cmd=articol&id=11361
Nu-mi fac iluzii ca tiranul ar putea fi judecat pentru vreo fapta comisa in ultimii 20 de ani, dar tare as vrea sa-l vad lup de mare , cum ne face cu mana din larg…. Si, d-le Ciutacu, cine ar putea fi Cromwell in povestea asta, Geoana sau Crin?
De cezar pe 24 November 2009 la 5:45 pm (#)genial!!!vreti sa invete domnul Basescu un cuvant nou? abia a invatat cuvantul “mogul” cred ca ii cereti prea mult totusi…
De gr pe 24 November 2009 la 5:46 pm (#)Alta comparatie n-ati gasit? Credeti ca poate fi vorba de demnitate in cazul nostru?
De Ioana S.,Bucuresti pe 24 November 2009 la 5:52 pm (#):)) genial. asteapta tu demnitate de la basel… promit ca voi demisiona in 5 minute… bla bla bla
De clau pe 24 November 2009 la 5:58 pm (#)Demnitate este un cuvant necunoscut Romaniei. Unii isi vand mamele, altii scufunda flotele…
De Georgiana pe 24 November 2009 la 5:59 pm (#)Chiar o foarte scurtă lecție de istorie. Scurtă și la obiect!
De Victor (tizu' lu' Ciutacu) pe 24 November 2009 la 6:04 pm (#)păi vezi? poate dacă făcea toate lucrurile astea nu-l mai decapitau :))
De Tiberiu Ivanoschi pe 24 November 2009 la 6:07 pm (#)Tare de tot!
De violet pe 24 November 2009 la 6:08 pm (#)Vorbesti de lucruri sfinte. Noi nu mai avem nimic sfant. Monarhia, ca si garantie a echilibrului, functioneaza in tari civilizate. Nu inseamna ca e singurul sistem posibil functional. Englezii, Norvegia, Suedia si atatea altele, sunt tari unde monarhul e un garant al echilibrului si reprezinta un simbol. Aceste tari cu monarhii constitutionale sunt conduse in fapt de primul ministru si camerele aferente.
De Belzebut pe 24 November 2009 la 6:09 pm (#)Noi nu suntem in stare nici macar sa ne aducem aminte ca monarhia a facut pasul spre independenta Romaniei. E vorba de un principiu.
Noi facem apel la istorie si la simboluri, selectiv, in functie de interesele de moment.
Sa ne gandim ca Stefan cel Mare a devenit “si Sfant” prin decret, sau nu mai stiu ce hotarare de guvern. Dimensiunea si calitatea lui Stefan cel Mare, raman in Istorie aceleasi, independent de vointa conducatorilor. Nu l-a facut Iliescu, mai mare sau mai mic, e tot o chestiune de principiu. Niste viermi nu pot inobila vreun Voda.
Perceptia noastra istorica se opreste la dimensiunea unui Toma Alimos si vom ura mereu ceea ce este sfant, din pacate.
Vrem sa avem, intocmai ca Basescu, puteri discretionare asupra tuturor. Tot din pacate, este imposibil. Tine mai mult de sanatatea mintala decat de altele.
Cum ar putea???
Referendumul, m-a şocat prin soluţie, ca să să finalizeze ne trebe “alegeri anticipate”.
De N. Negoita pe 24 November 2009 la 6:15 pm (#)Coaliţia ” dă conjuctură” (doar bunul D-zeu ie un punct dă sprijin perpetuu, va zic io ’s fizicant) nu s-a deranjat să să înregistreze la Cremenal, deh are tupeu.
Nu le-a ieşit dân cap nici Iohanis, “Iartă-i Doamne … poate’o fi cu noroc, aşa să-I ajuţi!”
Deeeci, Măritul PREŞEDINTE, ie forţat dă vinitici să progreseze vertiginos căăăăătre “alegeri anticipate”, daaacă va fi reales.
Ooooare ce va fi în sufletul lui în cazul în care să va gândi că oamenii lui, “ROMÂNII”, vor constata că, “drăcia Dracului”, tre să să înfăţişeze dân nou la urne, săăă … săăă … aleaaagă … ce? Un nou set dă “PARLAMENTARI”. Ce Dracu’??? n-au scăpat dă ei la Referendum?
Cin’să mai înţeleagă Democraţia asta???
a strigat el destul inainte cat a fost impotriva parlamentului, pana si la proces a spus,la fel ca nicolae ceausescu intr-un fel ,ca el nu recunoaste instanta de judecata, ca el este trimisul lui dumnezeu si ca el nu are ce sa justifice in fata acelei instante. iar inainte de a pleca dintre cei vii (:D) totusi a spus ceva in semn de protest : “i shall go from a corruptible to an incorruptible Crown, where no disturbance can be”. referendum nu a cerut, cred ca avea cumva o intuitie ca nu i se va aproba cererea
oricum , eu una nu vad relevata aici, mea culpa
De carmen pe 24 November 2009 la 6:15 pm (#)Salut,
nu dai si sursa, recte asta http://www.dailycotcodac.ro/2009/11/evenimentul-zilei-de-ieri-39/ ?
(sper ca n-ai auzit-o la buzdugan si morar
)
julius
De julius pe 24 November 2009 la 6:18 pm (#)Printre multe alte amanunte ce tin de civilizatie, baetii de pe insula aveau parlament BICAMERAL din 1341… so, chiar daca Charles I se credea trimisul lui Dumnezeu pe pamint, au avut grija sa-i demonstreze ca nu-i chiar asa. Mai mult ditamai regele Angliei trebuia sa se milogeasca in parlament pentru banii cu care-si finanta razboaiele, castelele, curvele si ce cheltuieli o mai fi avut. Oricum, baietii din vremea aia, regi sau parlamentari, aveau coaie… chiar si doamnele erau mai tari in testicule decit multi cacati guralivi de astazi. Ce sa mai vorbim de demnitate cind specimene precum Basescu, Boc, Berceanu, Videanu, TRU, Voinescu si etc se cred barbati desi e evident ce le lipseste… sint de sex masculin doar prin CNP.
De Gica Militica pe 24 November 2009 la 6:19 pm (#)Mais ou sont les neiges d’antan? La noi e tocmai dimpotrivă. Conduce preşedintele împreună cu poporul.
De sorina pe 24 November 2009 la 6:20 pm (#)Mă gîndeam că ar fi fost potrivit un referendum şi pentru 6 decembrie: Vreţi să fie Johannis prim-ministru? Dacă nu trece, că nu trebuie să treacă, atunci abolim parlamentul, partidele şi guvernul. Rămîn la conducere Băsescu şi poporul care va fi consultat din cînd în cînd. Ne apropiem astfel de modelul legislativ al Marii Adunări Naţionale şi avem şi avantajul că avem deja constituţia, nu mai e nevoie să o modificăm.
Basescu este ceva ce nu se poate spune,acum e pe OTV pentru ca restul TV-urilor nu-i mai suporta minciunile si manipularile.Niciodata Basescu nu va fi ca oamenii mari ai lumii care au plecat cu demnitate.Cred ca daca va pierde va pleca cu scandal de la Cotroceni cu haine rupte sa arate cat de oprimat este de moguli si coalitii anti.Hai sictir.
De stefan pe 24 November 2009 la 6:20 pm (#)Dar ce este aceea demintate in politica? Ca eu unul n-am vazut asa ceva in Romania pana acum?
De Radu Tanasescu pe 24 November 2009 la 6:24 pm (#)Pai da… Carol I Stewart (sau Stuart) era un om demn… si mai era si englez pe deasupra. Traian a lipsit de la orele de istorie in liceu. Le facea la FF, la Ciresica…:))
De Alcoolicu' anonim pe 24 November 2009 la 6:35 pm (#)mda, pare’se ca istoria ’se repeta’.
De whocares? pe 24 November 2009 la 6:36 pm (#)…o vazusem pe dailycotcodac.
Excelent ! Regele vaselor incendiate va primi ghilotina urnelor, cu tot referendumul său !
De matilda pe 24 November 2009 la 6:42 pm (#)Traind in tara unde regii(mai mult sau mai putin iubiti)s-au perindat,vreau sa spun ca pana sa ajung aici si sa simt pe propria piele cu ce se mananca monarhia,m-am intrebat ce ar fi fost Romania daca n-ar fi venit comunistii si am fi ramas o tara condusa de rege.
De anna pe 24 November 2009 la 6:46 pm (#)Ca o demna cetateanca a Romaniei am fost invatata la istorie prin anii 70 ca monarhia e cea mai rea metoda de conducere facand din oamenii de rand sclavi si oferind celor care conduc privilegii(suna cunoscut?). Acum ca traiesc in GB de mai multi ani pot spune fara nici un dubiu ca monarhia aduce multe beneficii iar regina sta cuminte acolo lasandu-i pe politicieni sa-si faca meseria. Nu spun ca e un mod de a conduce perfect dar de departe cel mai bun.
Spuneti-mi si mie care cetatean de alta nationalitate ar veni in Romania si ar merge la colegiu sa invete si sa mai aiba si vreo 400 de lire pe luna bursa?
Asta e ceea ce mi s-a oferit mie ca simplu cetatean al UE aici in Marea Britanie:dreptul la educatie si sprijin financiar. ROMANIA MAI ARE MULT PANA DEPARTE.
Hai sa incercam o sapanzurare cu Basescu! Ce frumos s-ar legana Baselu in bataia vantului si a voiculescului, n-asa? Adica mogulii, ce mai, nici in funie nu i-ar da pace, l-ar obseda incontinuu! Da ma multumesc sa-l vad pe Basel intr-un parlament unicameral de la Jilava!
De Greywolf pe 24 November 2009 la 6:56 pm (#)Sa nu uitam ca el a murit cu o oarecare dreptate istorica in minte,pentru ca in acele vremuri monarhia absolutista era un trend mult mai acceptabil atunci,pe cand in epoca noastra dictatura este ceva ce-si gaseste rostul doar in cosul istoriei,ca sa nu mai vorbim ca nobilul monarh a avut si cateva dezavantaje:
1.nu a beneficiat de televiziunile mogulilor pt a chema “taranii” in ajutorul lui,pt binele lor desigur
De costin pe 24 November 2009 la 6:58 pm (#)2.nu a avut autobuze electorale pt a transporta “taranii” in lupta lui contra “comunistului” Cromwell
Hahaha!!! Hai ca m-ai bine dispus azi!
De ami pe 24 November 2009 la 7:01 pm (#)Ciutacule,
Aia era cu 400 de ani in urma. Am mai progresat de atunci
Fiara.
De Fiara pe 24 November 2009 la 7:02 pm (#)Stai ca inca nu l-au decapitat! sa vezi cand mi ti l-or lua si mi ti l-or zmotoci “subalterni”, dupa ce pica de pe tron. Abia astept! si sper sa il urmareasca pana la ultimul grad de rudenie.
PS: am inteles ca i-ar fi dat Penescu sms: “Ti-am pregatit un loc la mine-n celula”!
De DoamneDoamne pe 24 November 2009 la 7:03 pm (#)“Sa fii mandru ca stai sus numai atunci cand nu-ti e rusine sa-ti aduci aminte cine te-a adus acolo. “
De [D][S][N] pe 24 November 2009 la 7:04 pm (#)Si inca una , chiar daca o vei da sau nu , dar nu ma mai pot abtzine ; MA UIT LA RETRDATUL CU NUMELE DE —– BOC—– SI NU POT SPUNE DECAT — DUMNEZEII MATII !!!
De lupi pe 24 November 2009 la 7:13 pm (#)Mda. Ma intreb oare ce am putut gresi in viata anterioara de m-am reincarnat in pocinogu’ asta numit Romania…
De Astalavista pe 24 November 2009 la 7:16 pm (#)Nu-mi ramane decat sa-mi urez mai multa bafta data viitoare. Poate iasa de un stat de drept pe bune.
Ca nuca in perete.Intre Charles si Piratu e o asemanare exact ca intre Obama si Ninel Potarca.
De Pacala pe 24 November 2009 la 7:16 pm (#)Basel ia incearca un sah cu Udrea la Johannis. Nu-i asa ca n-ai vopsit degeaba tiganca din Plescoi? Zi ca-i nemtoaica! Poate te crede cineva! Tot esti in criza de inspiratie Basel! Sa te ajut putin!
De Greywolf pe 24 November 2009 la 7:18 pm (#)superb! numai ca istoria si concluziile ei nu se invata pe mare… desigur, nici demnitatea.
De madalina pe 24 November 2009 la 7:24 pm (#)P-asta au incercat sa-l salveze cei trei muschetari, dar nu le-a iesit. Cel pustin asa scrie Dumas.
De Cetateanu' Turmentat pe 24 November 2009 la 7:28 pm (#)Se poartă ca un porc înainte de tăiere, guiţă din toate puterile şi are privirea disperată. Îmi doresc ca această coaliţie să se ocupe de guvernare şi să creeze condiţiile, după 6 decembrie, astfel încât Băsescu şi ceata lui să fie anchetaţi corect, cu resposabilitate şi să devină un exemplu: omul politic care vrea totul pentru el, nu poate sfârşi decât în puşcărie şi în dizgraţie alături de complicii lui. Recunosc că nici ceilalţi foşti preşedinţi nu sunt imaculaţi, dar diferenţa este este enormă. Iliescu (care este cel mai blamat de actualul preşedinte) după 2,5 mandate nu a lasat asemenea moştenire în urma sa: rude apropiate care fac trafic cu armament, achiziţionarea unor bunuri mobile şi imobile scumpe, coordoanarea unei răpiri, promovarea ostentativă a amantei, etc.
De Cosmin pe 24 November 2009 la 7:29 pm (#)Erată: virgula înainte de etc din final nu va fi luată în considerare.
De Cosmin pe 24 November 2009 la 7:32 pm (#)Cand la noi au aparat Vacarestii , primii nostri poeti, William Shakespeare murise de doua secole.Cum sa-i mai ajungem din urma ….pe astia?
De duda pe 24 November 2009 la 7:36 pm (#)mogulii cei rai sunt Vintu si Voiculescu. Nu sunt moguli ca sunt buni Paunescu -fratii- de la be unu sau Nicola “Adria” suc din chimicale de la “ne” douazecisiceva . Atacatii pe acesti moguli chiar pe limba lor . Pentru fiecare adversar ” RAU” gasiti corespondentul din PNL. Nu lasati zoaiele nesimtite sa mai atace. E o lupta scurta, dar pe o miza mare- sa scapam de Basel-
De blondu pe 24 November 2009 la 7:44 pm (#)oare daca ar fi mirosit valul de schimbare sau atingerea microbului sfarsitului, in ceasurile alea de agonie nu si-ar fi strigat disperarea? In fata sfarsitului si regii devin simpli oameni. Hai, Victore, sa-l iertam! Cei adevarati stiu, iar mila lor e cea mai dura lectie a umilintei. Ma-ntreb cata spaima incape in viermele care stie ca va fi strivit?…
De pandora pe 24 November 2009 la 8:12 pm (#)Demnitatea e un cuvant ce lipseste din limbajul si mai ales din comportamentul foarte multor politicieni dar si din comportamentul marii majoritati a romanilor,in general(din pacate)
De Danaita Dan pe 24 November 2009 la 8:12 pm (#)Draga Victor,
De Alex Munteanu pe 24 November 2009 la 8:13 pm (#)Sper sa nu avem nimic de a face cu momentul amintit de tine. Intr-adevar Charles I a murit demn rostind celebrul “Remember!” dar pentru englezii de atunci a fost mai putin important ca au scapat de un rege caruia nu le-a pasat de ei. A urmat o dictatura imbracata in haine de democratie (commonwealth). Sper ca Geoana sa nu fie un Cromwell. Cel mai important acum e sa moara regele ca sa traiasca regele. Maine: Remember! nu uitati ce afost si vegheati sa nu se mai intample. Azi e important sa cada dictatorul pentru a se naste o mica speranta ca urmatorul nu va fi la fel. Am ratat ocazia de a avea un presedinte aparent moral dar lupta nu s-a incheiat. Geoana chiar daca este exact cum il prezinta PDL-istii dar tinut putin in sah de Crin este oricum o alternativa mult mai acceptabila decat ceea ce de fapt e de neconceput. S-a furat la alegeri si se va fura si mai mult, avem o singura sansa sa mergem cat mai multi sa votam.
Ai rabdare, ca mai e putin pana la ziua executiei.
De Mihai pe 24 November 2009 la 8:18 pm (#)Si ce iubit si stimat era de multi. Amintesc doar pe descoperitorul circulatiei sangelui, marele William Harley care i-a dedicat cartea sa scriind:”Inima este printul imparatiei trupesti, e ceea ce este regele pentru regatul sau”.Dar Charles I a “facut nefacutul”(V.Ciutacu), a dus o lupta darza pentru putere impotriva Parlamentului!!!.Tendintele sale dictatoriale nu erau pe placul Parlamentului; tentativele sale absolutiste de a centraliza puterea in sens absolut i-a intors pe parlamentari impotriva lui definitiv si irevocabil.Si toate fortele Parlamentului s-au unit pentru abolirea monarhiei pentru aceste tentative dictatoriale indreptate impotriva Parlamentului, al tarii, al poporului suveran si in cele din urma a fost pus sub acuzatia, atentie! de Tradare!si executat.
De I.I. pe 24 November 2009 la 8:23 pm (#)Situatia politica in Romania anului 2009 prezinta asemanari izbitoare cu cea din Anglia secolului XVII, prin politica dusa de T.B.pentru putere absoluta, prin eludarea puterii Parlamentului.Chiar nu exista nici o alta cale de urmat, care sa opreasca delirul puterii absolute, decat un exemplu trist din istoria omenirii? Eu sper, ca da.
Esti un jurnalist foarte bun te apreciez pt toate opinile la obiect orice ar spune unii despre tine esti un jurnalist adevarat
De george pe 24 November 2009 la 8:33 pm (#)Imi pare rau dar deja cred ca fortezi nota , la ce referendum sa mai cheme regele Charles I pe tarani englezi dupa vreo 20 de ani de tiranie si razboi civil?Cam tare comparatia , aroganta si mai putin geniala ,de data asta.Daca publici asta ai un punct!
De Buba pe 24 November 2009 la 8:34 pm (#)Iar după moartea lu’ Cromwell, a început “Revoluţia glorioasă”, când Wilhelm de Orania a fost ales de către acelaşi Parlament- ca reprezentant al poporului englez, încă de pe vremea lui Ioan fără Ţară& Robin Hood- regele Angliei. Al dracu’ Parlament!
De C. Bojan pe 24 November 2009 la 8:37 pm (#)Interesant…Dar foamea de putere e prea mare sa ne mai gandim si la demnitate
De andrei_viitor_jurnalist pe 24 November 2009 la 8:42 pm (#)Corect! Dar de ce tipati atat de tare cand sunteti in emisie? Normal nu mai poate vorbi nimeni in Romania? E atata ura in felul in care comunicati ca pur si simplu nu pot sa va ascult. Sunteti un model, romanii va respecta pt ca apareti la TV si va copiaza. Aceasta poate sa explice de ce in romania toata lumea tipa cand nimeni nu are nimic de zis in realitate. Pentru ca acesta este modelul oferit.
De Moonlight pe 24 November 2009 la 8:44 pm (#)Iar basescu nu poate fi comparat nici pe departe cu Carol I Stuart tot asa cum democratia din Romania seamana prea putin cu cea britanica. Ba chiar as spune ca nu seamana deloc. Seamana mai curand cu o mocirla balcanica.
Din pacate pt el,ilustrul monarh a avut si cateva dezavantaje:
1.nu a beneficiat de televiziunile mogulilor sa-si cheme taranii in ajutor cu tot felul de mesaje populiste
De costin pe 24 November 2009 la 8:51 pm (#)2.nu a avut la dispozitie autobuze sa-si mane in lupta taranii impotriva “comunistului” Cromwell
Mi se pare mie ori chiar este un (vag?!) accent peiorativ la adresa “taranilor” in textul tau?… Macar ei se prezinta in numar mare la vot.
De alphas pe 24 November 2009 la 8:51 pm (#)Mi se pare mie, sau se cam aude zornaitul catuselor (uni)nominale in asteptarea clientilor portocalii? Va schimba Baselu’ dungile orizontale, marinaresti, cu cele verticale, ale hainelor de detinut? Ramane de vazut daca mult clamata consecventa a salvatorilor natiunii se va manifesta si in acest caz… Noi mai avem putintica rabdare .
De zacky pe 24 November 2009 la 8:56 pm (#)@alphas
Chiar sper sa fie un mesaj peiorativ la adresa taranilor(si nu vag).Ei nu se prezinta la vot,ei sunt manati la vot;)
De costin pe 24 November 2009 la 8:58 pm (#)mai stie cineva ce e aia? mai e promovata de cineva in tara asta?
De RaSpo pe 24 November 2009 la 9:08 pm (#)Pe 6.12.2009 trebuie sa gandim asa
De costi pe 24 November 2009 la 9:09 pm (#)eu propun sa-i aratam dragostea noastra presedintelui: un spectacol omagial pentru mult iubitul nostru conducator! sa iesim toti cu baloane si flori, sa-i cantam ode si sa-i inchinam versuri, sa-i aducem jertfe si sa ne rugam Domnului pentru sanatatea farului calauzitor! doar el stie ce e binepentru noi, el ne poate scoate din marasm si intuneric, el este singurul care stie ce-i aia democratie, el nu fura, el nu a mintit niciodata, el nu ne-a pacalit si doar daorita lui traim atat de bine! te voi urma mereu iubitul meu conducator!!!
De seasonstraveler pe 24 November 2009 la 9:09 pm (#)Cum am spus si la tema anterioara , chiar cred ca omul asta e un caz clinic de psihiatrie , PRIN NEGAREA ORICAREI REALITATII NECONVENABILE … De asemenea , panica si disperarea au pus stapanire pe el….! Chiar sunt curios de ce se va intampla cu el si cu PDL-ul dupa… Oare cat va dura pana cand vreun lider PDL-ist ii “va sari la beregata” , si-apoi , ceilalti din PDL , daca “vor simti gustul sangelui” , vor ataca si vor sfasia si ei o bucata din fostul lider…? De urmarit….! ( scuzati-mi sadismul dar e o consecinta a “genocitului moral” pe care l-a aplicat acestui popor timp de 5 ani…)
De Nostradamus pe 24 November 2009 la 9:09 pm (#)Cum nu a chemat populimea la referendum in ziua executiei,MARE BOU.
De mery pe 24 November 2009 la 9:10 pm (#)PS-Daca vedea peste 409 ani in Romania,se razgandea:-)
Cine erau mogulii acelei perioade?
De Raptor pe 24 November 2009 la 9:26 pm (#)d-nilor,vedeti ce siretlic foloseste Basescu?umbla pe tv-ziuni cum ar fi Ettno ,Favorit ,unde populatia din mediul rural sta numai ele si mai foloseste B1 ,unde este primit cu atata dragoste ,ma intreb a cui este acest post de tv.mai are un pic si plange imediat pe umerii lor.
De Ermenia pe 24 November 2009 la 9:48 pm (#)UITE UN MOD DE REZOLVARE:
Base ne propune un cincinal
Poporul raspunde :
ITI REZOLVAM CINCINALUL IN MAXIM 12 ORE
VOTAM, MAI TOVARASE!
De korbul pe 24 November 2009 la 9:50 pm (#)Pentru tot cei care nu vor sa mearga la vot pe 6 decembrie le reamintesc vorbele lui Platon:
“Una din pedepsele pentru refuzul de a participa la viaţa politică este aceea că vei ajunge să fii condus de inferiorii tăi.”
De Sinzianna pe 24 November 2009 la 10:04 pm (#)A3 a avut audienta ZERO (de la 100%) cand pe post a intrat Videanu…
De gicu pe 24 November 2009 la 10:27 pm (#)Bine, caderea asta de 100 de procente a fost numai in familia mea.
Cu toata sinceritatea, as aprecia un raspuns pe 2 intrebari:
Am si eu 2 intrebari:
1. Cum explicati rezultatele din Transilvania?
De Doxa pe 24 November 2009 la 10:30 pm (#)3. Cum explicati votul din Sibiu (orasul/judetul lui Johannis) si Timis-Timisoara?
Bine conturat!
De Bogdan pe 24 November 2009 la 10:43 pm (#)In Timis cred ca as putea sa-ti dau eu o explicatie:)..ieri autocarerele PD-L au carat oamenii din Sannicolaul-Mare la meci la Poli-Dinamo..asa ca…o sa fie greu de invins, dar impreuna putem scapa de NEMERNIC!!!
De Misha pe 24 November 2009 la 10:50 pm (#)Imi(folosesc ortografia din “epoca”) este greu sa cred ca se va schimba ceva (desi sper)dupa…aceste alegeri, la care m-am prezentat, acum, din 1992,cu exceptia anului 2007(cind a fost referend-ul pentru suspendarea “individului”),desi cred in continuare ca(sint prea multi prosti in tara aceasta) ne asteapta o noua dictatura,de data aceasta de catifea.
De adrian pe 24 November 2009 la 10:59 pm (#)Decit o scirba generalizata 5 ani,
De korbul pe 24 November 2009 la 11:00 pm (#)mai bine
O GREATZA DE O ZI.
Beat pot merge la vot si sa nu ma dea afara?
De nu, iau o lamiie si tot votez Geoana.
@Doxa
de unde ai rezultatele ca eu nu le gasesc.
De korbul pe 24 November 2009 la 11:02 pm (#)Ti le pot explica.
La Sibiu voteaza ( nu stiu rezultatele, dar baniuesc) cu Base pentru a nu isi pierde PRIMARUL.
lA tIMIS DA-MI REZILTATELE SI ITI SPUN.
Cugetarea lui Nicolae Iorga despre demnitate constituie o lectie pe care ar fi bine sa o retinem:” Unii oameni au demnitatea ambitiei lor, altii a situatiei lor, cei mai putini demnitatea persoanei lor”
De I.I. pe 24 November 2009 la 11:08 pm (#)@karbul
De dorin d pe 24 November 2009 la 11:12 pm (#)http://www.bec2009p.ro/Procese%20verbale%20Presedinte.html
aici gasesti rezultate!
Am si eu o intrebare la care sper sa primesc raspuns. Nu imi place Basescu dar nici Geoana nu prea ma incalzeste. Oare nu ne-ar trebui un pic de continuitate? Macar Basescu si-a rezolvat odraslele, s-a “realizat” omu’ cat de cat. Ce ne face sa credem ca Geoana nu o sa vrea sa se “realizeze” si el macar intr-o masura mai mica decat Basescu?
De Georgiana pe 24 November 2009 la 11:17 pm (#)Korbul,
Traian Băsescu a luat 40,76% din voturile alegătorilor care s-au prezentat la urne, în judeţul Timiş. El este urmat de Mircea Geoană, cu 22,87% din sufragii, Crin Antonescu, care a obţinut 22,41% din voturi.
Băsescu a obţinut în Timişoara 36% din sufragii, Crin Antonescu – 29,83%, iar Mircea Geoană – 19,86%.
De aici:
http://www.tion.ro/stiri/timis/articol/rezultatele-finale-ale-votului-din-timis-basescu-a-castigat/cn/news-20091123-11082157
si aici:
http://www.romanialibera.ro/editie-Nationala/domeniu-prezidentiale2009.html
Cum a putut castiga TOATA Transilvania?!?
De Doxa pe 24 November 2009 la 11:17 pm (#)Pe de alta parte stau si ma gandesc la cat mai pot fura din nimicul care ne-a ramas.
De Georgiana pe 24 November 2009 la 11:21 pm (#)@Georgiana: nu, multumesc. luati-l acasa daca v-ati obisnuit cu el.
De Victor Ciutacu pe 24 November 2009 la 11:23 pm (#)Votantii lui basecu: “Basescu nu a facut nimic din ce a promis dar sa-i mai dam o sansa”… si au votat! Vox puli, vox dei. Pardon my french!
De SimP pe 24 November 2009 la 11:52 pm (#)Georgiana, “continuitate” inseamna sa-i invatam ca pot fura si nu l-i se intampla nimic. Macar sa nu le dam inca un mandat atat putem si noi sa-i pedepsim.
De SimP pe 24 November 2009 la 11:57 pm (#)Victore, Basescu nu are cuvantul demnitate in vocabular.
Comportamentul lui de milog disperat, șmenăriile si șlfarelile ieftine la care recurge in speranta ca va mai fura niste voturi de la fraieri, indica foarte clar situatia in care se afla: aceea de a fi la un pas de tomberonul nemilos al istoriei Romaniei.
De unde si pana unde se identifica el cu Romanul??? De la vanzarea ALRO unor moguli rusi cumva? Sau de cand a aprobat garantii guvernamentale falimentarei “JAFO” - care apartine tot unor moguli rusi?! Aud???
De cand a devenit el in masura sa se identifice cu dreapa, si sa dea lectii de liberalism, neavand nici cea mai mica notiune in domeniu?
In comparatie cu el, odiosul Ceausescu a murit demn, iar intr-o buna zi, va figura in manuale, doar ca o etapa nefasta din istoria noastra.
Basescu, in schimb, va reprezenta Cincinalul Rusinii Nationale. Si va trai sa simta din plin rusinea, pe propriul lui șoric. (Sper!)
Bafta Victore! Da-i inainte!
De Eugen pe 25 November 2009 la 12:10 am (#)PDL ar putea ataca intelegerea intre Crin Antonescu si Mircea Geoana, prin anumite discursuri , dar nu ma apuc eu acum sa le spun secretul.
De horya pe 25 November 2009 la 12:17 am (#)Imi pare ca lumea se inchide. Imi pare ca nimic nu mai e ce a fost. Nici macar meciurile nu le mai vad la TV. Nu am acum. Am cablu de la ceilalti. Parca nici motorina nu-mi mai ajunge. Alimentez din ce in ce mai des. Parca cineva a comandat motorului sa consume mai mult.
Timpul s-a contractat. Am inteles ca acum traim cam 20 de ore reale in cele 24 observate pe ceasul de la mana stanga. Stanga nu mai e stanga. Dreapta s-a mutat in stanga. Sotia imi spune ca petrec mai mult timp la calculator. Nu e adevarat! Aceleasi 3 blogguri si aceleasi 4 cotidiane imi perinda stirile prin fata monitorului. De fapt nici monitorul nu mai e la fel. S-a transformat in laptop.
Ma transform si eu incet, incet si devin altcineva si totusi acelasi. Toata lumea se schimba. La fel si eu. Numai unul nu.
Si pentru toate acestea exista Patriciu, Vantu, Hrebenciuc, Iliescu si toata clica de la Grivco. Ba, esti nebun?! Penibil!
De Cosmin pe 25 November 2009 la 12:18 am (#)Georgiana.. nu uita ca Mircea Geoana este Presedintele Senatului de ceva vreme, daca nu s-a imbogatit acum , nu o sa o faca nici pe viitor.
De horya pe 25 November 2009 la 12:21 am (#)Copii lui sunt mici , nu are ce afaceri sa le dea, iar sotia lui are responsabilitatea Crucii Rosii.
@horya: hai sa nu plangem acum pauperitatea familiei Geoana
De Victor Ciutacu pe 25 November 2009 la 12:22 am (#)eu n-am de ales… din doua rele, il resping pe Basescu.:D
De Eugen pe 25 November 2009 la 12:37 am (#)Pentru ca tot vorbim de demnitate, i-auzi neamule ce ii debiteaza vidul dureros din capul lui Gregoar Ecrivain:
De zombie pe 25 November 2009 la 1:20 am (#)“Mulţumim, Salman Rushdie! Cunoscându-vă de aproape, am înţeles de ce nu avem noi niciun scriitor de talia dumneavoastră.” Hai sa moara ma-ta Gregoar ca asa este, daca o zici pe asta chiar te cred. Si unde mai pui ca Salman a mancat prajitura, banana si a baut apa in redactia Adevarul, sunt extaziat..
Ezista o esplicatie: pupincureala lui Gregoar este nesatisfacuta si simte nevoia variatiunii pe aceeasi tema. Gregoar te astept sa treci si pe la mine…..macar sa o faci ca lumea.
Este o replica in Filantropica cand personajul interpretat de M Diaconu merge la personajul interpretat de G. Dinica dumnezeu sa il odihneasca in pace, el voia niste bani dar nu voia sa faca ce-i spunea G. Dinica spunand ca este sub demnitatea lui umana ce ii cerea sa faca iar G. Dinica ii da replica “La conditia dumitale iti permiti sa ai demnitae?” Cam asa se rezuma si cu poporul nostru drag. Ia da-i unui om simplu de la tara un Kil de faina si un litru de ulei si sa vezi ca iti voteaza cu cine vrei tu, si partidele politice stiu asta. S-a demostrat ca la tara sunt mai multi votanti si in principiu mai usor de prostit lumea.
De ionel torac pe 25 November 2009 la 2:03 am (#)cel mai mare defect al “democratiei” (wtf is that anyway) este ca toti prostii si retardatii au drept de vot. as dori sa se ajunga cat mai repede la anarhia de care vorbeai in urma cu ceva vreme la sinteza zilei.
“si tot ce-i ne-nţeles
De doi lei pe 25 November 2009 la 2:49 am (#)se schimbă-n ne-nţelesuri şi mai mari
sub ochii mei-
căci eu iubesc
şi flori şi ochi şi buze şi morminte”
crin base fi-sa Romania.
metaforele sunt cat se poate de interpretabile.
felicitari domnule ciutacu, nu credeam ca o sa ma faca vreodata cineva sa votez cu basescu.
va urez un turism ecumenic placut!
Off-topic, cu scuzele de rigoare, domnu’ Ciutacu…
De Alcoolicu' anonim pe 25 November 2009 la 2:52 am (#)Surprize, surprize… Ia ghiciti ce scrie Evenimentul Zilei in nr. de miercuri, 25 noiembrie:
“Patru luni ca să-i restructureze pe bugetari, apoi îl terminăm”; “La împărţeala ministerelor, Justiţia a fost adjudecată de PSD pentru Victor Ponta. Ministerul Afacerilor Externe va rămâne tot la PSD, dar nu pentru Cristian Diaconescu, ci a fost rezervat lui Titus Corlăţean. “Cristi a fost trădător”, ar fi fost argumentul baronilor social-democraţi de a-l scoate pe Diaconescu din cărţi.” ; “Au renunţat până şi Dan Nica şi Liviu Dragnea, care între timp îşi făcuseră fiecare propriul său guvern, dar şi Ion Bazac, care ţinea în buzunar nominalizarea lui Geoană.”; “După instalarea la Cotroceni, una dintre primele măsuri ale preşedintelui Geoană, susţin surse din partid, va fi schimbarea procurorului general al României, Laura Codruţa Kovesi.”
Exista dua posibilitati: ori ziaristii in cauza au multa imaginatie, ori pe la PSD unii nu-si tin gura… Ori, pacatele mele, le-a montat Nuti microfoane?:)))
Ei na-ti-o acuma. Basescu si Charles I ! Desi… Boc si Printul Charles (mda), Udrea si Camilla (intr-un fel), Vadim Tudor si Printul Philip (astia chiar seamana, si la vederi, si umor). Ne potrivim, sa stii.
De Zurlea pe 25 November 2009 la 4:32 am (#)bai, de unde stiti voi ca TIRANU’ nu va muri, ca de murit o sa moara de ciuda, cu toate ca stiu eu vreo cativa care ar vrea sa il traga in teapa. oare cum ar hahai de de acolo?
De gigel pe 25 November 2009 la 4:54 am (#)Aud că au tencuit unii zidul ăla din Târgovişte… Că nu se ştie.
Mai aud că oarece portocalii dau să se “îngălbenească” zilele astea din prea multă demnitate şi vor pene… Penele.
Io, în locul lui Crin, i-aş primi dacă merg şi prestează în campanie prin ţară strigâng în gura mare că Băsescu e handicapat şi Udrea…hmmm. Şi Udrea.
De Executoru pe 25 November 2009 la 6:15 am (#)Un cuvant din titlu imi starneste zambete amare: demnitate! Cred ca este neaplicabil in politica romaneasca de azi.
De Marius Diaconescu pe 25 November 2009 la 7:58 am (#)Precizare : eu unul am votat cu Crin, il urasc pe Basescu (comunist, securist) si pe Geoana&comp. (alt comunist si securist) in aceeasi masura in care ii urasc pe toti comunistii !!! La 20 de ani de la revolutie nu am sa votez cu niciunul dintre cei doi…Eu sunt un liberal care respect principiile si cutumele…Ei din pacate nu au moralitate…In general romanii nu-si respecta cuvantul si nu au moralitate…aceasta este problema.
De Sovamiza pe 25 November 2009 la 9:00 am (#)@ Victor
De drujbaru pe 25 November 2009 la 9:04 am (#)Victore…am o intrebare importanta pentru tine…probabil cea mai importanta chestiune de cand iti citesc blogul…si m-as bucura sa-mi raspunzi.
Am citit articolul din EVZ in legatura cu negocierile PNL - PSD. Din informatiile tale…crezi ca articolul respectiv are “un parfum de credibilitate”? Crezi ca este posibil ca asta sa fie planul? Sa fie sacrificat Johannis dupa 4 luni de guvernare si sa-l puna pe Bazac? Ar fi cel mai mare pumn in fata care l-as primi de la ambele partide.
Pe scurt…din informatiile tale..este adevarat sau doar o intoxicare?
Multumesc anticipat pentru raspuns.
Propun ca la modificarea constitutiei sa se aiba in vedere interdictia mandatului consecutiv. astfel presedintele ales nu va fi tentat sa faca gesturin electorale incepand de a doa zi a mandatului.
De gica contra pe 25 November 2009 la 9:13 am (#)@drujbaru
Intocsicare
De korbul pe 25 November 2009 la 9:17 am (#)De ce?
1. PNL si UDMR au semnat o intelegere separata
De ce? Tocmai in acest sens.
2. Sa zicem ca PSD vrea acest lucru
Cu cine face guvern?
Cu PDL!!!!!!!!!!??????????
Fara PNL si UDMR zboara orice guvern.
Sunt condamnati sa mearga 3 ani cu Iohanis.
Cheia se afla la PNL si UDMR
@drujbaru: eu nu cred ca pesedistii sunt asa tampiti sa-i inregistreze EVZ
De Victor Ciutacu pe 25 November 2009 la 9:17 am (#)@Doxa
Explicatii, ca sa nu mai bag cu cs, ca la intoxicatii:
1. in Timisoara au o organizatie de toata jena, ceva mai refacuta cu Robu-rectorul
De korbul pe 25 November 2009 la 9:28 am (#)2. In timisoara PDL are o organizatie ff mare, mai ales cu pocaitii si alte “natii”
3. Au in judet peste 60% din primarii
4. Au o armata de termite portocalii si pe deasupra Prefect si pres CJ
Nu sunt de acord cu tine cand vorbesti despre demnitate cu referire la “demnitarii” nostri.
De mizai pe 25 November 2009 la 9:50 am (#)creierul omului se restrange,cica.cred ca la politicienii Romaniei tocmai segmentul ala dispare.
ai vreun exemplu de demnitate de dupa’89?
de resemnare sunt cateva.
NU SUBESTIMATI “MAREA NAIVITATE” A ACESTUI NEAM!
De Logicon.or.no pe 25 November 2009 la 9:53 am (#)Neagu Djuvara
De korbul pe 25 November 2009 la 9:57 am (#)Rebenicic Victor
Mircea Diaconu
Jony Raducanu
Regele Mihai
etc
Unele femei cred ca daca nu le bate si injura din cand in cand barbatul nu le iubeste. Trebuie sa fie o continuitate.
De raluca pe 25 November 2009 la 10:04 am (#)Iar nevoile apar, ele nu dispar niciodata. Cu cat ai mai multi bani, cu atat ai nevoi mai diversificate si treci in etapa mofturi. Basescu e undeva la mijloc. Inca un mandat pentru fesul portocaliu si isi va lua iaht, vila pe faleza, , isi va bate cristale Swarowski pe fes…De Udrea, ce sa zic!
Inca o data te inteleg, V.Ciutacu.
Am pus mana intuitiei pe tema de campanie din spatele vorbelor de campanie ale lui Basescu!
Eu sunt: statul, sistemul, antisistemul, poporul si minoritatile, adevarul liberal, adevarul popular, adevarul socialist; dupa caz!
De FuXi pe 25 November 2009 la 10:07 am (#)Charles a fost descapatzanat de un baiat, Cromwell, care ce-a facut intr-o buna zi? a dizolvat parlamentul (direct nu prin referendum), a infiintat un fel de spalatura de adunare si s-a proclamat Lord Protector (alo! nea jucatoru! ia exemplu, tata). Domnul Antonescu ii poate explica lu’ base cum e cu treaba asta, fiindca in “Levantul” nu se trateaza istoria Angliei.
De che pe 25 November 2009 la 10:46 am (#)Si imi placea Antonescu!
De ionut pe 25 November 2009 la 10:58 am (#)Ai hotarat sa ma banezi?
De adrian pe 25 November 2009 la 11:08 am (#)Liberalilor care nu mai merg la vot:
Numai in matematici doua numere care au acelasi cardinal sunt identice adica fara indoiala
1 =(citeste identic) 1
sau
2=2
In realitate doua mere nu sunt identice cu alte doua mere pentru ca niciodata nu se poate gasi un mar identic cu alt mar(doar numerele lor pot fi identice, adica idealul continut in ele)
Asadar oricat de asemenea ar parea situatia la acest scrutin, ea nu este, macar si doar daca asculti atacurile dezlantuite contra lui Basescu.
Daca ele sunt corecte si adevarate nu ai a sta pe ganduri, raul cel mare este Basescu, du-te si-l voteaza pe Geoana, sa nu regreti dupa aia ca a ajuns iar presedinte Basescu, dusmanul principal, inamicul public cel mai periculos cel mai tradator, al poporului si al natiunii romane.
Daca insa nu te poti duce sa-l votezi pe Geaoana, pe Vadim pe Iliescu, pe Vanghelie, pe Nica, pe Caraman, pe Vlad adica KGB-ul, atunci cum poti totusi sa-i sprijini stand acasa, caci asa este, chiar daca nu vrei sa recunosti mintindu-te singura, pe ei ii sprijini stand acasa, caci desigur tu in 2004 daca aveai varsta sa votezi ai votat Basescu, si deci prin tine Basescu pierde un vot din ce a avut atunci si prin toti cei care-l parasesc azi chiar daca isi impaca constiinta nevotandu-l nici pe Geoana de fapt il voteaza pe Geoana.
Si daca constati ca nu gresesc logic in ce-ti spun, iti fac impresia unui ticalos?
Judeca singur, si daca iti fac, te rog eu, nu sta pe ganduri voteaza-l pe Geoana.
PS.In Apocalipsa este definita categoria de caldicei prin biserica din Laodiceea si citez ca sa nu existe dubii:
Iar îngerului Bisericii din Laodiceea scrie-i: Acestea zice Cel ce este Amin, martorul cel credincios şi adevărat, începutul zidirii lui Dumnezeu:
De adrian pe 25 November 2009 la 11:13 am (#)15. Ştiu faptele tale; că nu eşti nici rece, nici fierbinte. O, de ai fi rece sau fierbinte!
16. Astfel, fiindcă eşti căldicel – nici fierbinte, nici rece – am să te vărs din gura Mea.
17. Fiindcă tu zici: Sunt bogat şi m-am îmbogăţit şi de nimic nu am nevoie! Şi nu ştii că tu eşti cel ticălos şi vrednic de plâns, şi sărac şi orb şi gol!
18. Te sfătuiesc să cumperi de la Mine aur lămurit în foc, ca să te îmbogăţeşti, şi veşminte albe ca să te îmbraci şi să nu se dea pe faţă ruşinea goliciunii tale, şi alifie de ochi ca să-ţi ungi ochii şi să vezi.
19. Eu pe câţi îi iubesc îi mustru şi îi pedepsesc; sârguieşte dar şi te pocăieşte.
20. Iată, stau la uşă şi bat; de va auzi cineva glasul Meu şi va deschide uşa, voi intra la el şi voi cina cu el şi el cu Mine.
21. Celui ce biruieşte îi voi da să şadă cu Mine pe scaunul Meu, precum şi Eu am biruit şi am şezut cu Tatăl Meu pe scaunul Lui.
22. Cine are urechi să audă ceea ce Duhul zice Bisericilor.
Domnule Ciutacu,
De Theodora pe 25 November 2009 la 11:19 am (#)Am scris o scrisoare catre Elena Tasescu, o fata frumoasa care nu a avut nevoie de operatii estetice, care a terminat ASE-ul, care a fost membra PDL, a dorit sa ajunga foto model si europarlamentar, isi doreste o garsoniera confort 2 si o masina. Nu a reusit nimic din ce si-a propus, este saraca si fara relatii. Tatal ei este imobilizat la pat, are hernie de disc…. si nu are bani de operatie la Viena. O cheama Elena Tasescu nu Elena Basescu aici cred ca a avut un mare ghinion fata asta.
Cu deosebit respect
D-le Ciutacu, ziceti ca “marfa” a fost transmisa….” Care marfa? Dumneavostra ne-ati propus practic doua subiecte de actualitate: una din care sa tragem invataminte cum ar fi “istoria trebuie asumata si greselile trecutului nu trebuie uitate ” (Traian Basescu), si a doua necesitatea acuta de reaparitia “demnitatii” la romani:”demnitatea de a recunoaste ce ai facut, ce esti, cat poti sa faci,etc.”
De I.I. pe 25 November 2009 la 11:31 am (#)Dar propunerea Dvs. a cam fost trecuta cu vedere, judecand dupa comentariile de pana acum, cu destul de putine exceptii.
Avem o istorie care isi are radacinile adanc infipte in pamantul romanesc. Daca cumva am uitat unele evenimente, aspecte din ea, e bine sa ne-o reimprospatam prin “lectia de istorie” ce ne propuneti. In privinta “demnitatii”, acest dar divin, ar trebui sa reflectam nu la meritele morale, la pretuirea si rangul atins de noi in cadrul societatii ci la “atitudinea demna” pe care trebuie sa avem, in orice situatie. Si in mod deosebit LIPSA atitudinii demne a sefului statului care acuza “sistemul ticalosit” si “tipa ca membrii Parlamentului sunt corupti” in loc sa-si asume responsabilitatea faptelor. Lasitate, lipsa totala de demnitate!
Multumesc de lectia de istorie!
Imi venea sa sparg televizorul aseara cand am vazut aseara ca au aparut in fata usilor inchise, pe holuri Mazare, Vanghelie, Voiculescu.
Motivele sunt meschine. Unii vor sa-si aduca un plus la imagine aparand langa un proiect care suna bine, care nu te poate compromite (v. Voiculescu). Altii nu vor sa piarda momentul pentru a-si reafirma pozitia in partid: gen Mazare, Vanghelie, Oprisan (sunt declaratii in ziarele de azi). Si sa dau un nume si de la pnl: Tariceanu trebuia sa-si ia tablele si sa plece macar cateva cateva zile daca nu chiar de tot pe coasta de Azur dupa declaratiile de luni.
Va fi foarte foarte greu dar oricum inzecit mai usor decat cu Basescu.
radu.
De cradu pe 25 November 2009 la 11:35 am (#)Ce de intoxicari au inceput sa apara! Asa, zvarcoliti-va, portocalii disperati!
De violet pe 25 November 2009 la 11:40 am (#)@cradu
Cand auzi de astia iti vine sa pupi televizorul?
EBA
De FuXi pe 25 November 2009 la 11:52 am (#)Udrea
Ridzi
Popoviciu
Cocos
Casuneanu
Umbrarescu
Videanu
Berceanu
Bercea Mondialu
Mantoc
Falca
Yassim
Blaga
Paunescu
Costel Iancu
Silvian Ionescu
Hoara campionul la gargara
Boureanu
.
.
.
@violet
lab1tv aseara erau de toata jalea: telespectatori in direct: o tanara neprihanita de douazeci si ceva de ani, o babuta (si atat); Johannis vindea copii; se faceau guverne; Boc turuia de taxe; Nasul incerca disperat sa lege ceva logic.
Si asta am vazut numai in pauza de reclame de pe celelalte posturi.
Ati remarcat ce fete triste si voci stinse aveau
radu.
De cradu pe 25 November 2009 la 11:59 am (#)@ FuXi:
Vai, dar mi se pare grav sa fie uitat tocmai Gelu Visan, acest iscusit ,,latrau” care trebuie sa ocupe un loc mai in fata!…
De violet pe 25 November 2009 la 12:01 pm (#)@FuXi
De acord, numai ca nu ei vor da apa la moara lui Basescu.
radu.
De cradu pe 25 November 2009 la 12:02 pm (#)super tare asocierea … pacat ca nu suntem in 1600 ….
De Dan pe 25 November 2009 la 12:05 pm (#)@cradu
De dorin d pe 25 November 2009 la 12:10 pm (#)vor da si ei apa la mora basesciana,la noi in arad finu’ falca ne-a scos cel mai portocaliu oras din tara,si nasu’base nici macar nu s-a deranjat sa vina pe aici in campanie!
aiurea (ce-i aia offtopic?):
De gogu pe 25 November 2009 la 12:11 pm (#)1. vom scapa de tiran.
2. pnl a câştigat alegerile, pe toate.
3. victor a avut dreptate sâmbătă seara (ca de obicei)
4. demnitatea ţine de cei 6 ani de acasă, adică de educaţia personală, la pedelaci nu-i cazu’, ei nu au……
p.s. victor a zis bine, ce a zis, duminica (chestia cu psd)
De gogu pe 25 November 2009 la 12:13 pm (#)De acord.
Fraieri sunt comunicatorii PSD-ului care nu replica scurt cu lista asta la lista lor.
De FuXi pe 25 November 2009 la 12:15 pm (#)care nu dau doua-teri exemple clare. Urmarirea penala a lui Haysam a plecat in timpul guvernarii Nastase. Celebrul Bivolaru a fost condamnat in timpul guvera=narii Nastase (Basescu=0). Basecu a semnat PSAL-ul si a OBLIGAT Romania sa privatizeze prost Petromul si altele!
@ FuXi:
Si eu, in timp, mi-am pus intrebari de genul asta.
De violet pe 25 November 2009 la 12:26 pm (#)Tot imi zic ca or sti ei mai bine ca mine, cei care fac politica, dar parca uneori ma fac sa ma cred mai isteata decat unii cu experienta in acest domeniu.
Poporul roman este un popor cu oameni destepti buni ospitalier,dar Basescu a reusit sa ne schimbe total ,acum suntem reci cruzi seci aproape fara principi NU AVEM CE PIERDE VOM IESI LA VOT SA DEMONSTRAM CA SUNTEM ROMANI DE ALTA DATA VOM PARIA PE MIRCEA SI CRIN AU INTERES SA MEARGA ALIANTA VOR FI VIITORI PRESEDINTI AI ROMANII PE VIITOR Domnule Ciutacu respectul meu o zi buna
De victoria pe 25 November 2009 la 12:27 pm (#)chiar.ce-i aia offtopic?
De rodica pe 25 November 2009 la 12:40 pm (#)Io cred ca nu mai vad copacii de padure! Nu stiu sa se concentreze pe exemple simple si nu pe abstractiuni generale. Au uitat ca bate saua sa priceapa iapa este cea mai eficienta metoda.
De asta nu-i percep ARDELENII … care cujeta mai domol!
De FuXi pe 25 November 2009 la 12:41 pm (#)http://www.libertatea.ro/stire/eba-si-a-tras-vila-intr-un-satuc-amarat-265887.html
Oare e adevarata stirea asta? Parca isi lua casa la Paris?
De Adriana pe 25 November 2009 la 12:43 pm (#)Oricat as incerca sa ma conving sa-l votez pe Geoana…nu pot. Asa ca…voi sta acasa. Daca apareau cu un Diaconescu…era altceva. Dar Geoana…mi-e imposibil. E atat de impaciuitor, ca e aproape gretos. La dracu…un pic de demnitate, verticalitate, ca doar se vrea PRESEDINTE nu lider de sindicat!
De agia pe 25 November 2009 la 12:59 pm (#)De ce il blamati pe presedintele nostru Basescu si pe oamenii lui?
De alegatorul pe 25 November 2009 la 12:59 pm (#)A ajutat un oier sa tunda oile, un patron(rus) sa isi plateasca datoriile, Udrea a ajutat la revigorarea industriei textile(a crosetat un fular in direct)a facut economii la ministerul turismului de 75 mil euro, Boc a ajutat un fermier sa coseasca iarba, Ritzi a economisit 800000 euro la Minist. Tineretului cu ocazia zilei de 2Mai etc.
Sa nu se mai spuna ca Base nu a ajutat economia tarii.
@rodica: ceea ce faci tu acum
De Victor Ciutacu pe 25 November 2009 la 1:19 pm (#)N-avem ce compara aici. Un personaj de viţă nobilă, cu unul de viţă de vie de Murfatlar, unul cu sânge albastru cu unul cu sânge în alcool, unul care şi-a pierdut capul în vremuri tulburi cu unul care şi-a tulburat minţile capului, în fine un rege cu un mitocan. Demnitate, ce-i aia ?!
De ferma de arici pe 25 November 2009 la 4:36 pm (#)@Victoria
Nu ai dreptate. Poporul roman a fost din pacate exact cum este si acum in toata istoria lui. Cand glorios, cand jalnic. Uita-te un pic prin istorie..la cronicari (mai ales la cei straini) sa vezi ca romanii au fost vazut permanent cam la fel cu ce vedem acum. Iar cei 50 de ani de indobitocire nu ne-au ajutat deloc. Asa ca oricat l-as ura pe Basescu (si crede-ma ca vorbim de cantitati industriale :P) singura chestie ce i-o poti imputa este ca a adancit niste trasaturi pe care oricum le aveam dinainte.
De drujbaru pe 25 November 2009 la 5:04 pm (#)victore,mi-e mare teama ca totzi doctorii astia care posteaza pe blogul tau,vor fi cei care-l vor pune pe basescu la loc prin absenteismul lor de duminica viitoare.
De pcezar pe 26 November 2009 la 2:14 am (#)Oameni buni asta ne va da inca 6 luni de romanie neguvernata,la cat il duce mintea dupa alegeri,dizolva parlamentul(ca asa vrea poporul-referendum) si sa vedetzi distractzie in continuare,alegeri,unicameral si balciul……..
in plus extern este terminat,nu-l mai baga nimeni in seama
luatzi emetiral,lamai,imbatati-va ,ce vretzi voi dar mergetzi la vot……….
si inca ceva,electoratul lui base este fidel,ei vor vota,nu uitatzi asta
De pcezar pe 26 November 2009 la 2:16 am (#)jigodia de vintu ar trebui impuscat in cap as fi onorat sa pot face asta merita un incarcator in cap
De gary pe 8 December 2009 la 9:02 pm (#)Adaugă Comentariu!