Sculă de politician, sculă de interviu
De: Victor Ciutacu - Categoria: Ce-i place geniuluiFoarte misto interviul pe care i l-a luat, pentru Q Magazine, Floriana Jucan lui Crin Antonescu. Am fost surprins nu ca omu-i bun, asta stiam, ci de faptul ca a acceptat – in premiera, dupa stiinta mea – sa vorbeasca despre drama prin care a trecut. Crin e misto. E exact tipul ala – ca Oprescu – pe care n-as ezita sa-l sustin, fara nici o apasare, intr-o campanie electorala. Pentru ca mi se pare ca merita…
Postez mai jos, cu acceptul Florianei, pe care cat sunt eu de genial si tot o felicit, bucata de interviu pe care nu credeam c-o s-o citesc vreodata.
Q: Puneţi-vă masca lui Oscar Wilde şi spuneţi-mi totul despre omul Crin Antonescu. Faptul că v-a murit soţia şi că v-a murit un copil la naştere sunt drame care v-au învăţat că…?
C.A.: Nu doresc nimănui să treacă prin asta. Nu ştiu dacă nenorocirile îi fac mai buni pe oameni, dar cred că îi învaţă ceva. Te schimbă! Te schimbă mult de tot. Îţi pot da tristeţe, fie şi bine ascunsă, pe viaţă. Poţi să înveţi ceea ce trebuia să ştii deja şi fără să se întâmple asta – că suntem egali în faţa destinului, că există doar câteva lucruri esenţiale în lume, care ţin de iubire, viaţă, moarte. Restul sunt ipostaze, decoruri, detalii, pentru o piesă în care putem să jucăm roluri mai mult sau mai puţin interesante.
Q: Irina era mică… Ce a înţeles? Sau ce i-aţi explicat?
C.A.: Era mică. Sigur că un copil la 3 ani e şi mic, dar este şi suficient de mare încât să fie cea mai grea încercare din viaţa ta, respectiv a mea, să te duci să iei copilul de la grădiniţă şi să îi spui că mama lui nu mai este.
Q: Cum este să fii şi tată şi mamă?
C.A.: Îmi dau seama că, deşi încerc, nu pot fi şi tată şi mamă. Nu sunt decât tată. Pentru că întâmplarea a făcut ca şi eu să am un părinte, care şi el a încercat să fie mamă şi tată şi nu a reuşit să fie decât tată. E limpede asta. E o nebunie să crezi că poţi înlocui o mamă. Sigur că în înţelesul curent, eşti „şi mamă şi tată”. Dar în realitate eşti un părinte uninominal… Pe de altă parte, bunica încearcă, săraca, şi face o mie de lucruri (Dumnezeu să o ţină sănătoasă!), de toate felurile… închipuindu-şi că poate să semene cu o mamă, la rândul ei. Nici ea nu poate să ţină locul. Pentru Dumnezeu, nu poate să-i ţină nimeni locul. Asta este. Este crucea fiecăruia.

Q: Eu am observat la shooting că acest copil s-a lipit de mine şi, deşi mă vedea pentru prima dată, a stat în braţele mele, m-a ţinut de mână, ne-am îmbrăţişat… caută inconştient o căldură feminină.
C.A.: Păi, exact asta vă spuneam. Noi suntem, vorba aia, prieteni, suntem şi tovarăşi. Dar ştiu că iubirea mamei ei nu i-o poate dărui nimeni altcineva, nici măcar eu!
Q: Sunteţi un om împlinit?
C.A.: Nu sunt un om împlinit. Sunt un om care a avut parte de o durere incomensurabilă, dar a fost şi fericit cât pentru o mie de vieţi. Nu mi-aş schimba destinul.
Q: Declaraţi cândva că era cel mai bun sfătuitor… Dar apropo de asta, de când nu mai este ea, ca om politic, cu cine vă sfătuiţi?
C.A.: Ea mi-a spus un lucru tulburător. Bine, mi-a spus multe lucruri tulburătoare şi mai ales în ultima perioadă. Eu o întrebam când ea era aproape de sfârşit: „Ce-o să fac… cum să îmi duc viaţa după… cum o să am grijă de asta mică?”. Şi ea mi-a spus – „Când n-ai să mai ştii, ai să înveţi de la ea!”.
Q: Mergeţi la cimitir? Ce-i spuneţi soţiei dvs. când îi puneţi flori pe mormânt?
C.A.: Nu sunt lucruri pentru public.
Q: Care sunt întrebările pe care vi le pune Irina şi la care nu ştiţi să-i răspundeţi?
C.A.: Sunt foarte multe şi încerc să nu o mint, vreau să înveţe devreme că trebuie să căutăm mereu răspunsuri, dar că există întrebări la care nu putem răspunde niciodată.
Q: V-aţi gândit în zilele morţii soţiei dvs. că Dumnezeu este nedrept? V-aţi revoltat? De ce îi ia Dumnezeu pe oamenii pe care îi iubim?
C.A.: Asta este una dintre întrebările la care nu vom putea răspunde niciodată.

77 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Ce să comentezi?
De alexandru petria pe 15 November 2008 la 12:39 (#)Ma bucur nespus sa-l vad pe Crin Antonescu la tine pe blog, dar si in QMagazine. Este politicianul meu favorit. CIneva ma intreba deunazi pe cine mi-as dori Presedinte al Romaniei. Si am raspuns fara sa clipesc: Crin Antonescu. Mi-as dori nespus sa-l vad in 2009 candidand. Sau in 2014. Eu o sa-l astept…
De Elena pe 15 November 2008 la 12:48 (#)eu sper ca totusi va candida in 2009. oricat mi-as bate capul chiar nu vad pe nimeni altcineva pentru care m-as deranja sa ma duc la vot in afara de el si … poate poate … de oprescu. dar la asta ma mai gandesc
ps – pentru victor: scuze ca apelez la metoda asta dar nu am gasit alta forma de contact si stiu ca moderezi asa ca vei putea sterge PS-ul
am gasit ceva ce mi s-a parut interesant pe blogul unui candidat din iasi care este si fostul prefect – intra la mine pe blog si daca ti se pare interesant foloseste
De util ca igrasia pe 15 November 2008 la 13:36 (#)D-acord cu Elena. De departe pe primul loc si in preferintele mele. Inca tanar, sper sa tinteasca mult mai sus. Yes, he can.
De Mos Califar pe 15 November 2008 la 13:41 (#)VICTORAŞ,
De HAPAX pe 15 November 2008 la 13:47 (#)Astăzi ai coborât printre oameni adevăraţi. Mi-au dat lacrimile şi, mai ales, m-ai convins că acest om merită tot respectul. E ca tine, cu coloană vertebrală perfect perpendiculară, şi este un OM.
ELENA,
de acord cu tine.
Crin Antonescu e un adevarat MODEL de OM, POLITICIAN, LIBERAL si PRESEDINTE!
Macar al PNL!
Ce spuneti?
De COSTI pe 15 November 2008 la 14:07 (#)Victor, te superi daca preiau si eu pe blog articolul tau?
De COSTI pe 15 November 2008 la 14:08 (#)@COSTI: placerea-i de partea mea si, cred, a Florianei
De Victor Ciutacu pe 15 November 2008 la 14:15 (#)presupun ca permisiunea nu e valabila doar pentru costi
De util ca igrasia pe 15 November 2008 la 14:20 (#)Multumesc mult Victor, esti un adevarat domn!
De COSTI pe 15 November 2008 la 14:29 (#)Cu link, citat si toate cele, de dragul persoanei si al confesiunii, am preluat un raspuns al lui Crin Antonescu, pe blogul meu. Multumiri si bafta.
De madalina pe 15 November 2008 la 14:50 (#)[...] tonomatul cu VG un fragment care o sa ma faca sa cumpar maine , pentru prima data, o revista pe nume “Q [...]
De ” Crin Antonescu.Părinte uninominal “ « Blogul Călifarului pe 15 November 2008 la 14:53 (#)Din fericire exista in Romania si oameni de genul lui Crin Antonescu.Nu stiu ce sanse sunt sa fim condusi de astfel de oameni,dar simplul fapt ca exista este un motiv sa speram intr-un viitor oarecare.
De Mihu pe 15 November 2008 la 15:30 (#)Chiar ca este scula de politician omul asta. Pacat ca nu poti numara pana la 10 astfel de oameni in politica noastra.
De ovidiu pe 15 November 2008 la 15:46 (#)Nu-i usor sa traiesti dupa o astfel de tragedie.Respectul meu pentru Crin Antonescu.
De c pe 15 November 2008 la 15:50 (#)Fara comentarii….Omul acesta are o profunzime care sperie pe multi.Si eu l-as sustine in masura in care va vrea sa candideze pentru o pozitie mai sus, cit de sus.Convingerea mea e ca o va face atunci cind ar avea sperante ca ar putea realiza ceea ce si-ar propune (ca program politic).Nu cred ca isi doreste sa ingroase rindurile neterminatilor.El este “naiv” in sensul de “idealist” ca stucura .Dar viata l-a ajutat sa ajunga un “idealist realist”.
De mihaela pe 15 November 2008 la 15:54 (#)am revista! de obicei nu cumpar maculatura. coperta insa – irezistibila!
pup pe ciutacu!
De Popeasca pe 15 November 2008 la 16:12 (#)N-am putea sa culegem de la fiecare partid oamenii valorosi si sa cladim altul, nou nout?
De ruxi pe 15 November 2008 la 16:13 (#)Sa-l despart pe Crin Antonescu de Tariceanu, Olteanu si Pinalti si pe Oprescu (stiu ca e independent) de Nastase, Hrebenciuc si Mazare?
1. No Comment.
De ozzy osbourne pe 15 November 2008 la 16:40 (#)2. Felicitari pentru aceasta postare.
3. Am mai spus acest lucru (chiar la tine pe blog) si repet Crin poate fi un fel de Obama pentru Romania. Dar pentru asta ar trebui ca incepand cu 1 ianuarie 2009, sa fie promovat, sa mearga prin tara, sa il cunoasca lumea, astfel incat “marinarului” si ” numaratorului de oua” sa le tremure cu adevarat chilotii.
Dar, ma tem ca asta nu se va intampla. Din pacate…
[...] Preluare de la Victor Ciutacu. [...]
De Crin Antonescu: un om al maturităţii politice « Teologie pentru azi pe 15 November 2008 la 16:51 (#)nu stiu cum este Crin Antonescu ca politician, dar stie o chestie: sa interactioneze destul de bine cu cel din fata lui, cu publicul, este captivant.
De YODA BLOG pe 15 November 2008 la 17:15 (#)Da, ce să comentezi? Te lasă îndurerat, fără cuvinte…
De ŞuKăRiT pe 15 November 2008 la 17:54 (#)(Eu îl văd Preşedintele României, dar, cum am mai spus-o, după vreo 10 ani….)
Mda, fara cuvinte. DRAMA cu litere mari. Nu stiu de ce dar am impresia ca loviturile astea le primesc numai cei puternici.
De JOE MAYO pe 15 November 2008 la 18:02 (#)Ma bucur ca mai exista fani Crin Antonescu! Si vboba unuia dintre voi. E in primul rand, OM!
De Elena pe 15 November 2008 la 18:09 (#)Din pacate, dl Antonescu nu are o calitate care azi pare esentiala pentru un presedinte: nu e mitocan.
De Liviu pe 15 November 2008 la 18:34 (#)Tii, ce soc am trait! N-am stiut de drama omului si sunt multumit ca l-am placut intotdeauna fara sa fi fost influentat de povestea tragica din spatele aparentelor omului politic! L-am considerat inteligent, spiritual si nici macar odata n-am simtit lipsa bunului simt sau a masurii in ceea ce spune sau face. Felicitari cui a reusit sa inspire atata incredere, incat sa primeasca raspunsuri la intrebari dureroase, dar si dlui ciutacu pt ideea de-a ne arata si noua, celor care nu citim chiar tot ce apare, ceva ce merita stiut. Oricum, drept la plex s-a dus emotia!
De alien pe 15 November 2008 la 18:43 (#)Buna seara D-le Ciutacu,
De ioanaP pe 15 November 2008 la 18:58 (#)M-a impresionat foarte mult interviul publicat;m-a miscat realmente si il inteleg perfect.Totdeauna l-am admirat,il apreciez foarte mult de cand a aparut pe scena politica(parca v-am spus si cand il aveati invitat la “Vorbe grele”).Pacat ca oamenii valorosi sunt oarecum strecurati printre nonvalori,cum sunt in toate partidele; ce bine ar fi daca oamenii ca dansul sa fie toti o forta,care sa preia ,la alegeri,necazurile si problemele natiei noastre ,sa inaintam si noi cumva…
Sa ii dorim sanatate si tot ce isi doreste dansul;unii pot sa-l inteleaga,altii nu-cum zice dansul,sunt multe intrebari la care nu vom gasi raspunsul…
Va doresc o duminica frumoasa!
Cu tot respectul,
IoanaP
HAPAX…plecaciune! Sper ca totul este in ordine,multa-multa fericire !
De Mihail pe 15 November 2008 la 19:10 (#)…vis a vis de interviu sint….inmarmurit !Ca si altii il consider,poate,cel mai demn si de respectat politician roman.Ii urmaresc intotdeauna cu interes opiniile.
De Mihail pe 15 November 2008 la 19:15 (#)Chiar dom’le de ce nu si-a dat PeNeLeul demisia asa cum a sugerat dl.Crin Antonescu ???
Au ratat ocazia de a fi si ei ,macar o data,onorabili.Ce coloana vertebrala ar fi avut !
Buna seara Victor
M-au dat lacrimile cand am citit drama acestui OM,pentu ca inainte de toate suntem fiinte vii si avem sentimente.Cred ca viata e mai presus de orice ideal si acest lucru ar trebui sa ne dea mult de gandit fiecaruia dinre noi.
De icsulescu pe 15 November 2008 la 19:48 (#)In cazul in care vreunul dintre cei care in aceste momente se lupta pentru ceva asa de trecator si de banal cum e “PUTEREA”,citesc ,sau au citit articolul,sper sa fi invatat ceva si sa retina ca nu e nimic mai presus decat OMUL.
MAMA este singurul cuvant cere in orice limba ca sa il rostesti trebuie sa lipesti buzele de doua ori.Nu exista nimic mai frumos si mai adevarat.
Regret ca i s-au intimplat OMULUI Crin A.toate astea .
La mai mare and “YES HE CAN”
Mult succes !!!!!!!!!!!!!!!!
“Asta pare sa fi devenit o tara in care dansii se bat cu coji de portocala dupa ce le mananca si noi ar trebui sa salivam ”
“Saptamanal, domnu’ Boc iese precum cucu’ din ceas”
crin sa ti dea d-zeu sanatate !avem tota incredere in tine dar si grija acestei rulete care se chiama vot uninominal ! ai un colegiu ciudatel sper din toata inima ca cetatenii sa iasa la vot ! eu unul te votez! bafta !
De quad405 pe 15 November 2008 la 19:52 (#)a…sa nu uit : felicitari victor ! toata stima ! desi uneori esti greu de inghitit ! bafta !
De quad405 pe 15 November 2008 la 19:56 (#)super. super crin super victor.sa dea Dumnezeu si acestui popor sa fie condus de astfel de oameni, desi….nu stiu daca mai meritam….multa sanatate si tot asa sa o tineti. pana la urma, cum a castigat Sorin Oprescu, de ce nu ar castiga si Crin Antonescu? oricum, trebuie facut ceva ca astfel de oameni sa iasa la suprafata. multa bafta. auras.. imi pare rau ca nu-l pot vota pe Crin – nu sunt in colegiul lui. auras
De auras pe 15 November 2008 la 21:29 (#)Nu o sa-l lase pe Crin balaurii din PNL si hahalerele sa iasa in fata..
De adriana popa pe 15 November 2008 la 21:42 (#)Sunt prosti si au mintea odihnita ….
Nu le trebuie lor un om destept..
Fara sa stiu ce drama traversa acest om, am remarcat o schimbare pe chipul lui: impietrise ; traia, dar parca nu era prezent. Sunt profund miscata.
De zincabeiu pe 15 November 2008 la 22:20 (#)Dar daca acest om este chiar gura de oxigen de care avem nevoie? Am sentimentul ca un colt de val s-a ridicat si prin el se intrevede, poate, speranta.Tara asta merita un presedinte adevarat. Haideti sa alimentam toti speranta asta,poate renestem , in sfarsit…
Ma numesc Mitut Claudiu Adrian.Sunt student la Geografia Mediului la Universitatea Bucuresti.Am 20 de ani,iar de loc sunt din jud. Valcea,din Tara Lovistei,cu meleaguri mirifice.
Vreau in primul rand sa va multumesc pentru ca va implicati in comunitate.E important si util pentru fiecare sa aiba astfel de actiuni.Dvs. aveţi un rol major în formarea mentalitatilor populatiei si in educatie,in civilizarea Romaniei.Va rog sa aveti rabdare sa cititi ceea ce v-am scris.Va scriu pentru a va incuraja,dar si pentru a va face cunoscut ca exista oameni,romani adevarati,care ar merita sa fie recompensati cu demnitate si respect,dar deocamdata e greu.Cu ambitie am reusit multe in viata.Si mai am multe lucruri de realizat.Ambitia are in spate o poveste,exemplara.Ambitia este o stare,o traire,completata de dorinta personala de a te realiza.Cu atitudine perseverenta vei ajunge sa iti implinesti visul oricat de indraznet ar fii el.Va propun sa cititi cu atentie urm. randuri(sa dati va rog si colegilor si sefilor dvs. sa citeasca-nu vor pierde timpul)-e mai mult un mesaj pentru media:
As putea scrie romane intregi despre viata mea pana acum.Dumneavoastra va scriu pentru a vedea ca daca ai ambitie,vointa si perseverenta ajungi departe,ajungi sa iti implinesti visul,oricat de indraznet ar fii el.Pe mine ma deranjeaza profund lipsa de bun simt de la noi.Si faptul ca vedem deseuri aruncate peste tot denota din lipsa de responsabilitate si de respect pt. ceea ce ne inconjoara.Sigur ca ma deranjeaza si toate “exemplarele” cu bani de varsta mea,care nu stiu ce e banul muncit.Nu e lucru usor sa treci peste multe greutati si incercari ale vietii.Un om de succes a spus ca asteapta sa urle presa despre mine.Eu nu vreau sa apar peste tot,dar poate ar fii bine daca s-ar scrie despre povestea mea.
Dar asa e lumea-exista multe nedreptati !Povestea mea e mai deosebita.Astazi,rar mai gasim povesti exemplare.
M-am nascut la Targu Jiu.Apoi ne-am mutat in jud.Valcea.Am invatat mereu bine la scoala.Am fost premiant in clasele 1-8(si seful clasei).Toate acestea in pofida lipsurilor financiare si materiale.Tatal meu era somer iar mama casnica.Mai am 2 surori mai mici.Ne-a fost tare greu.Erau perioade pe clasele a 6-a,a 7-a cand nu aveam bani nici de paine,dupa ce tata terminase somajul.La tara nu sunt locuri de munca.Va spun cu lacrimi in ochi ca a fost o vara in care mancam ciorba goala.Nu aveam nici mamaliga.Sau mancam doar cartofi copti.Si eram si eu in crestere,aveam nevoie de hrana,plus ca si invatam foarte bine la scoala.Tatal meu era bolnav si nu putea munci mult,iar mama nu avea unde.Au fost perioade dramatice.Multumesc lui D-zeu ca le-am depasit.Parintii mei sunt oameni simpli,care m-au sprijinit cat au putut sa ajung mai departe la scoala.Am crescut in mijlocul naturii.De mic,mama mea a avut grija sa iubesc invatatura.Mai tarziu,am realizat singur ca doar invatand pot ajunge cineva,am o sansa,pt. ca intr-o zi,cand voi avea ce-mi trebuie si voi fii realizat,sa ma uit cu satisfactie in urma.Viata de succes e o conjugare neintrerupta a verbului a face.Dobandim,consumam,risipim,dar ce lasam in urma?Cei pt. care imbogatirea e scopul suprem trebuie sa se uite in jur si sa reflecte.Cand am fost mic am invatat o perioada la lumina lumanarii,dar am trait intr-un mediu simplu,plin de farmec,de legenda,de har.Multi oameni mi-au zis ca sunt un exemplu de daruire personala.Un om de succes a spus ca abia asteapta sa urle presa despre mine.Prefer sa stau in umbra presei,dar as fii multumit daca s-ar scrie despre povestea mea.
Eu nu am avut pe nimeni care sa intervina pt. mine sau sa ma impinga de la spate.Dar lipsa banilor nu m-a descurajat !Dimpotriva,am avut o motivatie.Aceea sa demonstrez ca de fapt banii nu valoreaza aproape nimic(noi le dam valoare).
Credeti ca nu ma durea sufletul cand vedeam alti copii ca au bani de dulciuri sau alte lucruri,la care eu nici nu visam,iar eu nu aveam bani nici de o napolitana ?!Ma durea,dar ma ambitionam mai tare !M-am si maturizat mai repede.Dar cu toate grijile,am avut o copilarie frumoasa.Cand nu vezi totul prin prisma banilor,lucrurile sunt mai frumoase,mai adevarate.Te bucuri altfel de viata,vezi persoanele din jur cu sufletul.
Dar am crescut.Am avut note f. bune si am plecat la liceu la Sibiu,la matematica-informatica.Normal ca am avut cea mai mare medie din comuna mea.Dar era greu!Tatal meu iesise la pensie pe caz de boala,insa cheltuielile erau mari.Exista si o diferenta de pregatire intre mine si colegii mei de la oras.Eu nu stiam nici limbi straine.Dar am invatat,iar pe parcurs ajunsesem sa imi intrec colegii la multe materii.M-am gandit ca daca tot am ajuns pana acolo,de ce sa nu invat,de ce sa nu arat ca se poate,si mai ales ma gandeam ça parintii mei se chinuie sa imi plateasca taxele.Vedeti,in ziua de azi,foarte putini mai sunt tinerii care fac asa.Cei de la tara prefera sa plece in alte tari si isi neglijeaza studiile,altii care se duc pe la profesionale intra in cercuri vicioase,adica « se prostesc ».Sa nu mai zic de cei cu bani,a caror ultima grija e educatia.Auzeam un domn…odata,ca avea in plus 150.000 euro si i-a luat la baiat un Lamborghini.Tinerii cu multi bani nu pun pret nici pe munca.Nu stiu sa aprecieze munca platita.Nu au valori morale dupa care se ghideaza.Dar banii nu acopera lipsa de caracter si demnitatea.Banii facuti usor incurajeaza nesimtirea si decaderea umana.Lipsa de bun-simt si coruptia sunt cele mai josnice insusiri umane.Poti sa fii urat sau prost,dar sa nu fii corupt sau fara bun-simt.Oricat de bune intentii ar avea Guvernul,e greu sa faci treaba cand toti iti baga bete in roate.Iar autoritatile locale sunt dezinteresate si iresponsabile.Nu am vazut atata iresponsabilitate nici in filme.
Eu nu am avut bani multi,si nici nu am deocamdata,dar am invatat sa apreciez cu alti ochi bani.Si acesta e cel mai mare castig !
Sa revenim la povestea mea…Costurile erau prea mari pt. parintii mei.Eram pe clasa a 10-a.Mama mea a scris atunci la Guvern si Presedintie.De acolo au trimis la DPC Valcea scrisoarea mamei.Ne-au chemat,au facut o comisie si ne-au ajutat.De atunci DGASPC Valcea mi-a platit caminul si cantina.A fost un sprijin fantastic.Altfel eu nu mai puteam continua liceul la Sibiu.Apoi,a venit si sora mijlocie la Sibiu.Tot DPC Valcea ii platea.Deci,sunt recunoscator statului roman ca ne-a ajutat si ne ajuta in continuare.La ora actuala,eu Am caminul in Bucuresti platit de DPC Valcea.Si mai primesc 3 mil. « bani de mancare ».De pe clasa a 10-a ma sprijina dumnealor.De atunci am putut privi altfel spre viitor.Situatia financiara a familiei mele nu s-a schimbat nici in prezent.Dar eu si sora mea suntem sprijiniti de DPC Valcea.Si nu ma sprijina degeaba !Incepand din clasa a 10-a am participat la olimpiade si concursuri judetene si nationale,dar cu succes.Am luat zeci de premii la geografie,psihologie,biologie,istorie,domeniu european,cultura generala,economie,fizica,etc.
Pe clasele a 11-a si a 12-a am fost la cate 2 olimpiade nationale,cu rezultate bune.In a 12-a am luat mentiune pe tara la geografie la Baia Mare,iar la Suceava am luat locul 1 pe tara,la un concurs mai complex.Am multe premii 1 judetene la psihologie,Stiintele Pamantului,istorie,geografie si multe altele.M-am straduit si am invatat cat de cat engleza si franceza,de am reusit sa imi intrec colegii.Am crescut frumos,constant,de la an la an.Am vazut jumatate din tara cu ajutorul olimpiadelor.Mi-am creat o imagine buna in liceu,in comunitate si in randul multor altor oameni.Am fost seful clasei pe parcursul liceului si m-am descurcat bine.In a 12-a am fost si voluntar la Sibiu Capitala Culturala Europeana 2007 ;am fost la multe concursuri.Am castigat un concurs al Pro Democratia si am fost la Bruxelles,unde m-am intalnit cu europarlamentarii romani.Am pregatit si bacalaureatul,pe care l-am luat cu 9,50 si astfel am reusit sa intru in Bucuresti,la Universitate,la buget.Si nu am luat nicio meditatie.A fost doar dorinta mea de a reusi si o modalitate de a le multumi celor de la DPC Valcea ca ma ajuta.Cu 7 ani de acasa si cu bun simt am aratat ca in ciuda lipsurilor financiare poti ajunge realizat si fericit.
Nu va spun aceste lucruri pt. a ma lauda,ci pt. a va arata ca speranta exista,ca daca te lupti cinstit reusesti.Eu am stiut intotdeuna care imi este locul ;m-am intins atat cat mi-a tinut plapuma.Aceste lucruri se realizeaza cu bun-simt.Sunt convins ca,probabil,mai sunt exemple ca mine.Au scris si ziare despre succesele mele.Unii oameni mi-au spus :Viitorul e reflexia prezentului asa ca succesul e inevitabil pt. mine.Sa speram.Dar eu sunt si voi fii,oricat de multi bani voi avea,un om simplu de la tara,care va incerca mereu sa se autodepaseasca,sa fie optimist si sa fie mai bun.Pe langa toate realizarile mele,muncite,ramane insa situatia materiala a familiei mele,care si in prezent e una grea.
Cum poti sa traiesti in prezent cu 7 milioane/luna o familie de 5 persoane cu 3 copii in scoala,liceu si facultate ?
E imposibil.Eu la Bucuresti ma descurc cu sprijinul DPC si cu bursa sociala.Acum incep anul 2 de facultate.Abia ma descurc la limita.Dar nu ma plang.Voi lupta si mai mult si sper sa reusesc.E greu insa.Macar un sprijin minimal daca as avea !Dar aceasta e viata !Parintii mei nu au.Sora mea cea mica e pe clasa a 8-a,iar cea mare da bacul la anul.Invata si ele bine,si au o educatie buna,data de parintii mei.E foarte greu cand iti iei viata in propriile maini si nu ai aceleasi sanse ca toti ceilalti.Cei cu bani multi nu pun valoare pe realizare prin munca si educatie.Eu sunt sarac material,dar bogat cu sufletul si mintea.Avem nevoie urgenta de valori(e o criza de talente).Eu am o Romanie a mea,personala,pe care o doresc tuturor ;si nu e o Romanie a bascaliei si iresponsabilitatii.Mare pacat…pt. ca se pierde timpul iar poporul roman tinde sa dispara,ca moralitate.Nu stiu de ce avem impresia ca suntem importanti,cand de fapt tocmai « fumurile » de oameni « speciali » vor duce la decaderea conditiei umane si a societatii romanesti.As putea tine prelegeri despre analize si solutii.Dar daca am fii corecti am face ce spune si am spune ce face.Nu va puneti mari sperante in « asa-zisii » noi candidati care vor in Parlament.Va vor dezamagi.Sunt profund ingrijorat de lipsa de corectitudine de la noi.O spune un tanar de 20 de ani,ca mine,care a ales o cale dreapta si a avut educatie,dar caruia ii e greu sa traiasca printre multi oameni neseriosi si iresponsabili.Nu e toata societatea asa,dar situatia e alarmanta !E multa mocirla si nesimtire prin jur !Am crescut greu,fara bunici,dar rigorile vietii m-au invatat ce e bine si ce nu !
Eu va scriu aceste randuri nu pt. a va cere ajutorul,desi as avea nevoie(dar cum ne-am descurcat pana acum,si zic eu onorabil,sper ca ne vom descurca si de-acum inainte).
Ci v-am scris pt. a va arata ce povesti de viata exista in jurul oamenilor de rand,simpli,ca mine.Televiziunile promoveaza tocmai opusul…si e mare pacat.Chiar de ar face audienta o stire cum ca un golan bogat nu stiu ce a mai facut sau cumparat,nu merita(va spun din suflet)sa fie bagat in seama.Nu trebuie sa optam pt. a prezenta ceva facil,in loc sa aratam oameni adevarati,profunzi si informatii utile.
Eu sunt dezamagit si ma descurajez cateodata,cand vad stiri si emisiuni cu si despre oameni de moravuri usoare,de la care nu avem absolut nimic ce invata.Doar ei vor mai ramane in tara !Audienta nu e totul !Bunul simt conteaza cel mai mult !Si in justitie si politie am incredere mica(am motive intemeiate,cu o poveste incredibila) !Ma deranjeaza…nu ca sunt oameni imbogatiti usor,fara educatie,care nu stiu practic pe ce lume traiesc,ci ma deranjeaza ca sunt bagati in seama,ca li se da atentie.Eu si familia mea ne zbatem sa reusim,iar altii arunca cu sute de mii de euro-cel putin sa nu-i mai vad la televizor !Eu sunt in anul 2 de facultate.Am situatiii cand nu imi permit nici strictul necesar,dar merg totusi mai departe.Experimentam si acum limita saraciei,pt.ca avem cheltuieli mari cu scolile noastre.Cred ca majoritatea tinerilor care au macar trai decent nu s-ar descurca in situatia mea.Parintii mei nu au frati,surori sau alt sprijin.E dureros de greu!Sa dea D-zeu sa termin cu bine,iar apoi doar prin perseverenta si lupta fantastica sper sa ajung bine,sa ajung cineva.
Dar e greu,oricat de mult muncesti sau iti doresti !In vacantele de vara lucram la padure,iar iernile mergeam dupa lemne,pe care le caram cu spinarea,prin zapada pana la genunchi.
Ma gandesc,rar,sa plec in strainatate peste cativa ani.Cu modestie va spun:imi spunea cineva ca in Occident as cunoaste un succes fulminant,pt. ca acolo oamenii competenti si cinstiti sunt apreciati.Sunt sigur ca acolo voi avea mai multe sanse !Dar nu stiu daca voi pleca,pentru ca iubesc prea mult Romania !Insa…sa ne gandim,ca dincolo de patriotism,ar pleca toti romanii muncitori,cu bun-simt,cinstiti,seriosi !Ce s-ar intampla ?
Oamenii nu vor neaparat bani mai multi,ci vor respect,egalitate,dreptate,competenta,vor adevar,vor normalitate,responsabilitate.Aceste lucruri le vreau si eu !
Sunt optimist,dar situatia e ingrijoratoare.Va propun sa va ganditi la aceste lucruri.Daca as pleca eu din tara,nu cred ca va fii o tragedie.Nu ca as fii eu cu moţ,dar daca Covei,Prigoana sau Casuneanu,sau un manelist,nu ar mai avea voie sa faca nu stiu ce,atunci ziarele vor scrie 3 zile.Aceasta mentalitate duce la pieire,duce la autodistrugere,incurajeaza nesimtirea.Sunt multi alti oameni care merita aprecierea noastra,care nu fac umbra pamantului degeaba.Se intampla si lucruri bune in Romania.Eu stiu cateva.Pentru ca raul sa invinga pe pamant e deajuns ca oamenii buni sa nu faca nimic !As vrea sa pot fii un exemplu pt. tinerii din Romania,in sensul de putere a exemplului personal.As dori sa mi se cunoasca povestea.Vorbim de oameni mari cand mor.Ce rost are?Cat sunt in viata merita apreciere.Televiziunile arata multe lucruri negative dar se intampla si multe lucruri bune.Si nici nu se obosesc sa schimbe ceva in bine.Nu trebuie sa facem o moda din a darama.Suferim de autosuficienta.
Eu am crescut greu,viata m-a invatat multe lucruri.Am crescut frumos,si nu am crescut in Germania,deci se poate si la noi !Viata mea e mult mai complexa,v-am spus doar o parte,dar sper ca v-am aratat si o alta fata a romanilor si ca v-am demonstrat ca exista speranta si lucruri mult mai importante decat banii.Doar daca le vom da mai multa atentie si vom face apel la bun simt si educatie !
Va multumesc si va doresc mult succes !
Cu respect,
Mitut Claudiu
Adrian
P.S.
ecaderea morala a societatii noastre se datoreaza si unor personaje ca “domnul din Pipera” si celor de teapa sa,care calca legile in picioare,demonstrand ca asa poti deveni om de succes in Romania amaraciunii noastre !
De ce suntem frustrati ?Pt. ca traim intr-o societate in care nu ne regasim,in care valoarea nu e recunoscuta,in care sansele nu sunt aceleasi pt. toti.O tara in care exista mult « gri »,o tara in care hotul e la el acasa,in care coruptul se cheama descurcaret,si in care oamenii cinstiti sunt cu totii « niste fraieri ».Natiunea romana devine grav bolnava si pe plan moral si spiritual !Ar zice pesimistii.Nu e chiar asa !Si solutii exista !Eu sunt optimist !Insa oricat de optimist as fii,ma gandesc totusi ca nu stiu cum voi avea o locuinta sau o viata decenta pe viitor.Plus ca va trebui sa imi sprijin surorile si sa ma ocup si de educatia mea.La noi se promoveaza foarte putin valoarea.Nu imi doresc sa fac o revolutie,dar doresc ca prin povestea mea sa arat romanilor ca bunul-simt,respectul si admiratia pt. ce e valoros nu sunt vorbe goale.Eu am crescut greu si am invatat ca nu totul mi se cuvine.Nu am avut parte niciodata de un Craciun adevarat.Dar asta e!Din pacate,multi romani au ajuns sa se inchine la bani,dar banii nu pot substitui multe lucruri.Goana doar dupa bani a atins cote alarmante.Pierdem lucrurile importante.Nu vedem cate povesti sunt in jurul nostru!
Dar sa fim pragmatici,si sa nu uitati va rog de mesajul meu !Respectul pentru om este totul,iar respectul vine din bun-simt !Cand veti face lucruri marete sa va ganditi si la povestea mea!
Cu admiratie,
De mitut claudiu pe 15 November 2008 la 23:56 (#)Mitut Claudiu
Adrian
Da.N-am stiut ca a trecut prin atatea incercari, este de departe politicianul meu favorit chiar daca in ultimul timp din interviurile sale au iesit chestiuni interpretabile care au produs confuzii.Important este sa avem cat mai multi Crini in politica romaneasca de dreapta,autentici de dreapta.
De J o h n s o n pe 16 November 2008 la 00:27 (#)RUGAMINTE
De Diana pe 16 November 2008 la 01:02 (#)Daca puteti, va rog sa-i sugerati lui Crin Antonescu aceasta candidatura la Presedintie, ca ea sa fie anuntata din timp, ca oamenii sa se obisnuiasca deja cu ideea ca Basescu are contracandidat.
OFER votul meu + ai altor 5 membri ai familiei.
Mare pacat cand trebuie sa te desparti inainte de vreme.E greu…
De adevarulabsolut.blogspot.com pe 16 November 2008 la 01:45 (#)buna din nou!
astazi,mai exact Smabata pe la orele 20.00(ora portugaliei) mi s-a intarit convingerea pe care o aveam demult..aceea de a nu merge la vot(e inutil) si faptul ca toti cei ce formeaza clasa noastra politica sunt niste jigodii(ca sa spun ce am invatat azi de la domnul candidat PD-l William Branza)
mi-e sila,nu mai stiu nici ce scriu…
Deci ca sa va faceti o idee,astazi trebuia sa port o conversatie cu acest domn,un fel de dezbatere politica…insa cred ca cu ceea ce m-am confruntat cand am ajuns in localul unde era stabilita intalnirea ma va bantuie toata viata…e vb de un BIRT electoral cu mici si bere..in care nici vb de dezbatere politica,cu toate ca William Branza era prezent si se presupunea(sau poate doar o idealista ca mine credea asta) ca totusi omul e pregatit sa faca fata unei critici…nici vb
Inca a precizat in discurs: ‘puteti sa-mi puneti intrebari…dar va spun ca nu voi raspunde la nimic,fiindca am venit aici sa avem o seara romaneasca’-prin seara romaneasca se intelege bere,mici si dans pe muzica populara…
Pt mine nu pot sa zic ca a fost o dezamagire,fiindca undeva in ascunzatoarea ratiunii stiam de asta, pur si simplu,nu stiu..nu credeam ca exista atata prostie pe lumea asta…atata ciocoism…repet,mi-e sila.
PS. cum se poate renunta la cetatenia romaneasca?
De tania pe 16 November 2008 la 02:26 (#)*scuzati-mi cacofonia..’ca cu’..sunt intr-o stare de stupefactie in momentul acesta..
De tania pe 16 November 2008 la 02:27 (#)Domnule MITUT,nu mi-a placut atita lauda si scrisoarea mult prea lunga,fara sens ce daca inveti?tu vrei sa-i arati lui Crin ce destept esti? NU_MI PLCAI
De elisa pe 16 November 2008 la 04:10 (#)chiar daca sint si eu olteancaaaaaaaaaaaaa
eu nu cred ca as face fata la asa ceva…..
De josho_adrian pe 16 November 2008 la 05:44 (#)victore , o fapta buna ar fi sa-l inviti in emisiune pe mitut claudiu care ar avea multe de spus despre societatea noastra , si de ce nu poate si politicienii s-ar lasa induiosati si vor lasa atacurile intre ei si se vor axa mai mult pe ajutorarea celor napastuiti de soarta dar dornici de o cariera , si poate acestui baiat i se poate oferi un post cat de mic la TV ” TONOMAT ” mai ales ca facultatea lui de geografia mediului este ceva de interes continuu , ramane la aprecierea ta
De erie pe 16 November 2008 la 06:00 (#)crin antonescu sau exista si politicieni care imi plac…
preiau mai jos un articol de pe blogul lui ciutacu care la randul lui foloseste o bucata dintr-un interviu acordat de crin antonescu revistei Q Magazine
De sunt util ca igrasia pe 16 November 2008 la 12:23 (#)sper sa candideze anul viitor poate asa avem o sansa sa scapam de badaran
Sculă de politician, scu…
[...] Ciutacu public un fragment dintr-un interviu tulburator [...]
De top posturi 10-16 noiembrie | McGogoo’s Hell - Blogu' lu' McGogoo pe 16 November 2008 la 14:05 (#)socant. nu stiam asta…
De McGogoo pe 16 November 2008 la 14:07 (#)Eu l-as vota cu inima deschisa pe Crin Antonescu pentru ca mi se pare un tip onest si total opus badaraniei basesciene de care sunt complet scarbit. Nu stiu din pacate daca vor fi multi care il vor vota…Insa poate fi o solutie sa ma convinga sa ma duc la vot anul viitor si pentru alt motiv decat acela de al pune la punct pe nesimtitul care se vrea presedinte pe viata.
De kristy pe 16 November 2008 la 15:44 (#)@Victor Ciutacu. C’mon! Pentru mine cine foloseşte chestiile-astea în campania electorală se descalifică. Sorry!
De Roxana Iordache pe 16 November 2008 la 16:01 (#)@Roxana Iordache: mai stiu eu unii care au ajuns la guvernare exclusiv pe inmormantarea lui Corneliu Coposu. deci hai sa nu vorbim de funie fix in casa spanzuratului. in rest, te priveste ce parere ai despre Crin.
De Victor Ciutacu pe 16 November 2008 la 16:04 (#)Sunt doi oameni din P.N.L. pe care ii admir foarte mult-Bogdan Olteanu si Crin Antonescu.
De Costin Tanasescu pe 16 November 2008 la 16:37 (#)nu, categoric nu ăsta era momentul ca el să vorbească despre drama lui.
De vlad pe 16 November 2008 la 17:25 (#)e ciudat că ţine povestea asta de ani de zile pentru el şi taman acum în campanie şi-a deschis sufletul. evident că toţi empatizăm cu el, eu sunt aproape convins că nici n-a făcut-o cu scop electoral(altfel omul ar fi un monstru şi nu cred că e cazul) da’ parcă tot nu cade bine momentul.
@ vlad,Roxana Iordache, : Asta e tot ce ati inteles? Daca sint multi ca voi nu-i de mirare ca ne conduc toti netotii! Nu mai aveti respect pentru nimic! Sinteti oameni de nimic.Niste nimici! Crin Antonescu politicianul nu are nimic de cistigat din aceasta confesiune.Oamenii , nu nimicii, care au citit au multe de invatat! “N-ai cine, domnule, n-ai cu cine”!
De Mihaela pe 16 November 2008 la 18:05 (#)@ Tania : pdl,si numitul candidat nu sint singurele alternative. Dupa parerea mea cine nu isi exercita dreptul la vot, la implicare in asemenea momente, pierde si dreptul sa critice.
De Mihaela pe 16 November 2008 la 18:16 (#)Pierderea sperantei in mai bine duce sigur la mai rau.Sint convinsa ca ati trecut printr-un mmoment de deceptie majora. Dar : mai sint alternative! Eu am avut o experienta “electorala” pozitiva.Unul din aspirantii la votul meu a stat , de cind si-a anuntat candidatura , la dispozitia celor interesati, a raspuns la cele mai incomode intrebari, a ascultat sugestiile pe care le-a transformat in proiecte , cu cei de fata. Regret ca nu ii pot da numele.Nu vreau sa profit de blogul lui Ciutacu pentru a face propaganda.Dar , va rog, in numele copiilor, sa va reconsiderati pozitia fata de vot si sa nu renuntati asa usor la acest drept si la cetatenia dumneavoastra. Sper ca a fost doar un moment de revolta si ca va veti informa despre celelalte alternative.Cu multa intelegere si cu rugamintea de a nu-i lasa doar pe cei cu drag de mici si bere sa voteze.
n-am treaba cu crin,si nici cu liberalii. din pacate e la mine-n cartier se poarta “ciocu’ mic” si “bideu”… insa omul asta e poate cel mai carismatic politician pentru publicul cu o oarecare educatie si printre putinii care n-o dau la intors. nu cred, fie si pentru o secunda, ca interviul ar fi unul electoral, cu atat mai mult iti sunt recunoscator, victore, pentru LABA PESTE OCHI servita talibancei!
la naiba, chiar am plans un pic, si sunt departe de a fi vreo domnisoara…
De brazvan pe 16 November 2008 la 20:25 (#)Cred ca de anul trecut am sugerat ca el sa fie viitorul candidat la presedintie din partea PNL.Si recent,la fel.Numai ca e nevoie de ceva strategie si prudenta pentru a aduce un astfel de presedinte in Romania.Se poate incerca oricum.
De Irina pe 16 November 2008 la 20:42 (#)In fond, este vorba despre viata privatä a unui politician echilibrat care, din päcate, pentru acest “vot uniniminal” îsi “scoate” povestea tristä la mezat! Este evident de ce!. Despre Sorin Oprescu, din promisiunile fäcute în campanie nu s-a concretizat NIMIC ! (Dali- functioneazä bine merci; despre “jaful” din primäria generalä; locuinte pentru cei evacuati; borduriada continuä, s.a.m.d).Cu scuzele de rigoare, este dl. primar NIMIC, care a câstigat cu slogane de care nu îsi mai aduce aminte si cu aerul säu,flegmatic, a unuia care se pricepe la toate. Sä nu-mi dati ca exemplu, demolärile, acestea reprezintä niste “polite plätite”.De toatä jena!…
De logicon_or_no pe 16 November 2008 la 20:46 (#)Nu comentez momentul, sunt sigur ca e o nefericita coincidenta ca si-a deschis sufletul acum.
De cabral pe 16 November 2008 la 21:33 (#)Ai dreptate Victor, mai rar asa interviuri… si nu ma refer numai la raspunsuri, intrebarile sunt cele care au ridicat si calitatea raspunsurilor.
L-am cunoscut pe Crin Antonescu in perioada cand era ministru al sporturilor, omul a facut atat de multe lucruri pentru sportivi in functia aia cat toti cei care s-au perindat pe scaunul respectiv, asa cum spui si tu, e misto omul.
Excelent !!!
De alex pe 16 November 2008 la 22:38 (#)Tragic!!!
De Iordachel Gudurau pe 16 November 2008 la 23:37 (#)PS
Mi-a placut tot timpul de Crin Antonescu.
@cabral: am luat prea multe tepe la oameni ca sa ma mai prajesc si cu Crin. mie-mi place si nu ezit nici o clipa sa-l sustin; daca mi-o va cere, dar, cel putin pana acum, bunul simt l-a impiedicat s-o faca.
De Victor Ciutacu pe 17 November 2008 la 01:11 (#)Imi aduc aminte de Crin Antonescu, un om cu principii. Era prin 1991 in PNL aripa tinara era pe cale de excludere, a fost o mascarada de deliberare. Cimpeanu l-a lasat pe Rusu 2 minute sa explice. Apoi a urmat votul sefilor de judet : Crin Antonescu a votat vointa celor de la Tulcea dar si-a dat demisia in semn de protest fata de procedura, eu dela Constnta, am votat abtinere si Aradul contra, asta a fost tot. A fost primul act de democratie in PNL intr-o vreme cind admosfera din toate partidele semana cu PCR. Asa a inceput “democratia” pentru prima data in PNL.
De sorin muncaciu pe 17 November 2008 la 02:52 (#)Cu stima, Sorin Muncaciu
In momentul in care iti publici o drama personala intr-o revista… ei bine, tocmai ai decazut ca fiinta umana. Dar ca un altul sa mai si aprecieze acest fapt… trist.
De adrian pe 17 November 2008 la 05:35 (#)[...] extras de pe blogul ciutacu.ro [...]
De Online-ul din Romania | blog.adrianstanescu.com pe 17 November 2008 la 06:14 (#)Claudiu Adrian Mitut, nu stiam de istoria vietii tale de copil, de adolescent. Din pacate nu cred ca un canal media privat ar face din asta un caz, fiindca nu cu asemenea povesti se creste ratingul. Esti un adevarat luptator, ai mentalitate de invingator. Urmeaza acest drum si nu peste multi ani,implicandu-te si in viata publica, vor auzi tot mai multi romani
De Nicu pe 17 November 2008 la 12:16 (#)de tine … de abia atunci media va face rating cu tine. M-a impresionat povestea ta!
As vrea sa cred ca sunt mai multi tineri ca tine, nu ca starea materiala, ci ca tinuta morala, ca mod de gandire, care doresc sa schimbe in bine societatea noastra.
Iti spuneam eu sa o inviti in emisiune… Face toti banii fata asta.
De Rodica pe 17 November 2008 la 12:30 (#)crin antonescu e printre putinii care m-ar putea scoate din casa daca ar fi sa merg la vot. n-am stiut de drama lui, cu toate ca la acea vreme a fost mediatizata.
De oradel pe 17 November 2008 la 14:32 (#)stiu ca e off-topic, dar caut discursul lui crin antonescu de la sedinta comuna a camerelor parlamentului, cand l-au suspendat pe mariner. daca ma puteti ajuta cu un link video sau un script v-as fi recunoscator. mi s-a parut unul dintre cele mai reusite discursuri pe care le-am auzit vreodata.
Roxana Iordache asta cred c-a citit blogul cu curu’n sus si pe deasupra e si plina de venin!
De nume_necesar pe 17 November 2008 la 20:27 (#)Scuze de exprimare dar nesimitirea uneori pute asa de rau, ca ne loveste dincolo de monitor! Pai bine mai femeie…ca sa votezi uninominal, individual si particular, nu trebuie sa cunosti fiecare candidat in parte?? Viata lui, nu in detalii, dar tot ce presupune existenta lui cu drame si trairi fericite, cu suferinta si bucurii, cu tot ce a aculumat pana in clipa in care s-a hotarat sa candideze???!!! Asta e viata lui Crin Antonescu, din pacate, soarta lui! Raspunsul acela: “Nu sunt lucruri pentru public” chiar nu ti-a dat de gandit!?
Jenibil! Puteai sa te abtii naibii de la orice comentariu!
@nume_necesar: nu-i nevoie si nici indicat sa va jigniti intre voi.
De Victor Ciutacu pe 17 November 2008 la 20:29 (#)Inca o data scuze domnule Ciutacu! Dar de cate ori vad o postare de genul asta il vad pe basescu inaintea ochilor!!!!!
De nume_necesar pe 17 November 2008 la 20:53 (#)Sin inca ceva. Stiu foarte bine ca substantivele proprii incep cu litera mare. Ca sa nu existe dubii!
De nume_necesar pe 17 November 2008 la 20:54 (#)Mihaela:
cum spuneam,convigerea de a nu merge la vot o aveam deja.La fel,sunt convinsa ca si cel mai cinstit candidat ajunge corupt,cu sau fara vointa lui..fiindca asa e Sistemul sau pe romaneste,asa se joaca hora.Bunul samaritean e doar o aluzie.
Ce m-a socat insa pe mine a fost prostia crasa…fiindca imi imaginam ca un candidat are totusi minima inteligenta de a intoarce contra-argumentele in folosul sau…ca are un fel de tactica de ‘marketing’,nu ca arunca cu mici si bere.
Probabil ca nu sunt toti asa,nici nu am sugerat asta,de aceea am spus numele ‘domnului’.
Concluzie,nu respect nici un individ care isi doreste putere in stat sub pretextul ca e pt binele altora(poporului),mi se pare narcisist.
Da si probabil nu castig dreptul la critica daca nu votez…dar macar nu ajut la propagarea nebuniei.
PS. “puterea corupe,iar puterea absoluta corupe absolut”-lord acton.
De tania pe 18 November 2008 la 06:20 (#)toti politicienii sunt o apa si-un pamant.(punct)
De yo pe 18 November 2008 la 10:18 (#)Crin Antonescu este singurul politician pe care il admir sincer si sper sa se decida sa candideze la presedentie.Votul meu sigur il are.
De Andra pe 18 November 2008 la 18:01 (#)Pai tanti Floriana Jucan nu e fosta ‘printesa’ a lui Spoitoru??
De Gogu pe 19 November 2008 la 13:28 (#)Facuse un colegiu de aparare spunea ea si ma asteptam sa o gasesc pe la o ambasada ca si consilier 7 cu probleme de ;Veta mi-ai stricat chiuveta;
Fata insa a schimbat-o usor si vad ca e o noua Andreea Marin a jurnalisticii.
Stiam de dl Crin Antonescu ca traverseaza o drama personala dar nu ma asteptam chiar acum la alegeri sa fie povestita si de cine ???
Floriana mai bine ar povesti ea ce stie din lumea interlopa cine cu cine o face si pe unde-si uita chilotii politicienii.
Sau poate nu are voie sa spuna astea si ne ia frumos cu presul si ne stoarce lacrimi de durere.
Crin e OK , Ciutacu e OK , Mitrut de mai sus e si el Ok ,chiar si eu cu voia dvs ultimul pe lista sunt OK.
Atunci care este problema ca nu merge treaba in Ro? Cred ca ne conduc cei care nu sunt Ok
respect si compasiune
De baba pe 15 December 2008 la 01:01 (#)Dl. Crin Antonescu e singurul pentru care m-as duce la vot la prezidentiale. Iar tragedia prin care a trecut n-are nici o legatura cu aceasta decizie. Acum am aflat si am ramas inmarmurita.Ii doresc putere si determinare si-mi doresc ca tara asta sa aiba un presedinte ca domnia sa. Domnule Ciutacu, n-ar strica sa-l incurajati in aceasta directie.
De emma pe 13 January 2009 la 14:28 (#)Adaugă Comentariu!