Scheleţii din dulap: Omar+Băse=love?
De: Victor Ciutacu - Categoria: Polemici Politice, Rezervaţia cu imbeciliDeşi-l cunosc de nişte anişori, pe mine continuă să mă stupefieze cum vorbeşte Băsescu despre el însuşi ca despre altul. Zici că-i din altă poveste. Ăsta cred că şi când se duce acasă are pretenţia să-i zică femeile alea ‘trăiţi, dom’ preşedinte!
Consilierul lui pentru securitate naţională se întâlneşte la puşcărie cu unicul terorist condamnat din România, el o dă cu folosirea în campanie a spuselor unui infractor pesedist împotriva preşedintelui României, dar nu neagă conţinutul stenogramei. Dacă Hayssam era de la PKK, trebuia să-l luăm în seamă sau doar infractorii portocalii merită ascultaţi? Dacă era ticălos, de ce l-a primit nu o dată la Cotroceni?
P.S. Abia acum pătrund tâlcul spuselor lui Vanghelie despre arhiva doi ş-un sfert
UPDATE: Întâmplător, tot azi aflăm şi că Ohanesian a câştigat procesul cu răpirea

168 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!@Victor,
De cineva pe 23 October 2009 la 4:52 pm (#)Corect, foarte corect titlul! N-aveam nici o indoiala da’ e bine sa ai dovezi. Si imi place ca se incearca sa se faca vorbire de acest subiect! Nu e de tacut in fata acestor lucruri!
sa dea Domnu’ sa-l vedem si pe base pe urma lui nati meir cu bratari la mana..poate nimeresc in aceasi clasa..:D…sau sa ltrimitem pe base dupa omar cu vaporul cu oi si sa nu se mai intoarca…vant in pupa..
De ktalin pe 23 October 2009 la 4:53 pm (#)PS Raman la concluzia mea: singurul care-l poate bate pe Basescu e chiar Basescu! Binenteles, cu un pic de ajutor si de la altii….
De cineva pe 23 October 2009 la 4:54 pm (#)Oare sa fi luat serviciile mana de pe Tiran la comanda Licuriciului?Mie asa mi se pare.
De mery pe 23 October 2009 la 4:56 pm (#)Salut Victore
De radu pe 23 October 2009 la 4:58 pm (#)Pai acum incep sa apara confirmari ale tuturor scenariilor facute pana acum numai asa… “in capul nostru”. Daca o sa apara si ceva inregistrari cu Base si Haysam (eventual de la Cotroceni) o sa fie evident ca licuriciul da pe goarna tot ce stie sa dea cu tiranu’ de pamant
Omar+ Base= MONEY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De olimpiu pe 23 October 2009 la 5:00 pm (#)Lucian Croitoru se încăpăţânează să formeze un executiv pe hârtie deşi, e limpede de acum, nu va trece niciodată de parlament. Motivele sunt aşa lesne de înţeles încât formează o rimă împerecheată cu prostia promisă şi împărtăşită. Pentru final, merită amintit şi faptul că exerciţiul de imagine şi competenţa profesională nu vor ajunge în veci să se căsătorească legal. Recomandarea medicului de istorie este să vă retrageţi intenţiile tehnocrate, cu tentă portocalie, pentru o carieră de amploiat la BNR. Ar fi o reparaţie morală pentru toţi, domnule Croitoru!
De Dispecer Blogosferă pe 23 October 2009 la 5:07 pm (#)cred ca era mai corect..”de ce mi-e frica nu scap”…
De ktalin pe 23 October 2009 la 5:07 pm (#)Oare el va scapa de ce ii e frica?
De Adina pe 23 October 2009 la 5:09 pm (#)acu’ vad poza :))))))) Oare au luat si bani sa-l puna la gunoi? :)))
De radu pe 23 October 2009 la 5:12 pm (#)E o facatura , dom’le ! Nu l-ati auzit pe aseara pe Cristoiu , “doctor” (autodeclarat) in “Rapirea din Irak” ? Mai avea putin si facea atac cerebral…
De Bubulea pe 23 October 2009 la 5:24 pm (#)@Bubulea,
De cineva pe 23 October 2009 la 5:32 pm (#)Unde a fost “maistru”?
Demna de plans tentativa asta de propunere de guvern! Desi face parte din ciclul “Sa-i prostim pe prosti!”, este foarte evident ca acest guvern este intentionat gandit sa nu aiba nicio sansa in Parlament, tocmai pentru a se mentine pana la alegeri actualul guvern demis. Orice alte consideratii pe marginea acestui subiect ne irosesc timpul si nervii. Vad ca, deja, analistii si deontologii diseca cu ravna proletara originea, profesionalismul si inclinatiile politice ale ministrilor propusi de Croitoru. Ca de obicei, gargara cu, despre si pentru fraieri…
De zacky pe 23 October 2009 la 5:42 pm (#)pai…. “maestru” inainte sa se suceasca putea da cu semnatura ca rapirea e facuta de “servicii” + baesl
De radu pe 23 October 2009 la 5:43 pm (#)Am si eu o intrebare: si daca nu vreau sa votez referendumul ala cretin, ei ma vor obliga? Ca asa mai bine stau acasa.
De Merlin pe 23 October 2009 la 5:44 pm (#)Tot azi, pe weekend, nea Croitoru forţează guvernul de unică folosinţă cu tehnocraţi de-ai noştri, din popor!
Urmează luna cuţitelor lungi!
De iulian n. pe 23 October 2009 la 5:47 pm (#)Cristoiu si- schimbat optica de cand s-a intalnit cu eba.ma intreb ce i-o fi facut fata lu” tata….
De LICURICIU pe 23 October 2009 la 5:58 pm (#)Aha!
De Iordachel Gudurau pe 23 October 2009 la 6:22 pm (#)De aceea facea matrozul alcoolist spume (de drojdie)si se tot lega de scurgeri de informatii, Vangelie, arhiva, 215,etc,etc…
PS
Chiar daca ar fi o facatura, cert este ca Haysam a disparut. In timpul ce el este president…
@cineva: La Realitatea , la Ora de foc.
De Bubulea pe 23 October 2009 la 6:33 pm (#)@LICURICIU: Si-a schimbat optica cu mult inainte de a se intalni cu fata lu’ tata (prin februarie-martie). Si l-a ajutat tata lu’ fata sa si-o schimbe , aratandu-i dosarul de turnator la securitate (un dosar serios , altfel n-ar fi maestrul atat de speriat si cu nervii in pioneza).
Pai zicea ca a facut filozofia la “civil” . A zis de cateva ori chestia asta.
De alex.dumitrascu pe 23 October 2009 la 6:53 pm (#)De cele mai multe ori D-l Ciutacu ne introduce in esenta problemei pe care ne-o propune pentru “disecare” printr-o propozitie simpla, cum este cazul articolului de fata:”Ma stupefiaza cum vorbeste Basescu despre el insusi ca despre altul”. Aceasta afirmatie ne face sa incercam macar a creiona portretul lui Basescu “cel adevarat”.Luandu-ne dupa doar ultimele actiuni, ajungem la concluzia ca ori este un cinic, ori un machiavelic fara precedent ori este un Basescu scapat de sub control. Practic Basescu reprezinta trei personaje in contextul actual: unul cinic, fara scrupule; altul isterizat, macinat de pulsiuni si al treilea cel schizofrenic. Si daca cumva vorbeste de el insusi atunci nu poate fi facut altfel decat cum zice D-l Ciutacu:”vorbeste de el insusi ca despre altul”.
De I.I. pe 23 October 2009 la 6:54 pm (#)Foarte abil punctat, abilitate cu care ne-a obisnuit D-l Ciutacu.
Pai de acum trebuie sa inceapa sa iasa. Eu ma intreb de ce naiba nu au iesit pana acum. Ma intreb cu ce o sa-i loveasca Basescu, pt ca eu nu-l consider nici pe departe un ”LUUZAR”, si nu cred ca va sta CAPRA numai sa primeasca. Eu cred ca va fi urat, cred ca va fi cea mai mizerabila campanie pe care am vazut-o pana acum. Asta e curiozitatea mea, cu ce ii va ‘’surprinde” Basescu ? Nu cumva e linistea dinaintea furtunii ?
De Florin pe 23 October 2009 la 7:00 pm (#)Da’… brusc i-a apucat pe unii “sustinerea” candidaturii… calcand pe… “doctrina”.
In cazul Cristoiu n-aveam niciun “clu”. Mizeriile WC-ului pare ca erau scapari… de la dosar.
Tristetea ma apuca cand ma gandesc la partea “calitativa” a dosarelor ca… existenta lor nu era cine stie ce… necunoscuta.
De AristotelCostel pe 23 October 2009 la 7:11 pm (#)A venit vremea sa facem o curatenie generala
De Ioana pe 23 October 2009 la 7:16 pm (#)Omar+Băse=lovele
De Adriean Vicleanu pe 23 October 2009 la 7:22 pm (#)Sa fim seriosi. Oricat ar dori unii sa-i puna in carca lui base si cadavrul imputit al lui Omar, asta e din alt film. Daca ar fi existat o singura dovada clara (de genul inregistrari video/audio, marturii depuse de mai multe persoane sub prestare de juramant etc) pana acum Geonel, Crinel si Sorinel erau cu ea pe goarna. Asa ca pana la proba contrarie “dezvalurile” tovarasilor de la Gardianul au tot atata valoare ca si “marea lovitura” a lui Ciripoi: vax albina sau fix p.. ca sa ma exprim eufemistic
De Begone pe 23 October 2009 la 7:25 pm (#)Faptul ca un individ vine cu niste foi si zice ca-s stenograme nu are in fata justitiei absolut nici o valoare. Testis unus, testis nullus, parca asa ziceau aia, nu? Si eu pot spune ca m-am intalnit cu Ceasca la Targoviste pe 24 decembrie 89 si m-a lasat printisor mostenitor, cine sa ma contrazica? Vin si cu niste stenograme, uite acu’ le scot la imprimanta. O avea Base bube-n cap, dar asta cu Haysam, ca si aia cu traficul de armament sunt niste fâsuri prea urat mirositoare si-ti imput bunatate de blog imperial, ciutaceasca maiestate…
@Begone: dragostea ta fata de Basescu e absolut induiosatoare, dar vezi ca impricinatul tocmai n-a negat, iar Degeratu tocmai a confirmat. ar trebui sa te propuna la prima pentru cat esti de devotat cauzei
De Victor Ciutacu pe 23 October 2009 la 7:27 pm (#)baseku e cum e,e de fapt precum o buna parte a oamenilor din romania,mitocani si tzoparlani.ceea ce ma intriga e zidul de pupincurism de joasa spetza ce sta in jurul basekului din partea unor oameni TINERI SI RELATIV TINERI carora le dau numele:hoara, visan, boureanu, ridzi, voinescu,anastase. nu are rost sa mai spun ca politicieni din toate partidele au hibele lor, ca nu sunt nste genii, dar daca asta ne este ‘viitorul’, nu-mi pare rau sa-i mai trimitem la mamicile lor acasa …sunt foarte revoltat pentru faptul ca cineva tanar mai poate sa slujeasca(un lichelism abject)un om cu atata supusenie incat mi se face greatza.toti polticienii dau dovada de populism(cel mai putin l-am regasit la antonescu) dar ce se petrece la pd-l mi se pare halucinant.si spune asta un om simplu, mai basescule, ce nu a participat la niciun grivco, dar care nu mai asteapta lamuriri de la ioana baseku sa ma lumineze cum poate sa produca milionu de ieuroi.
De fla pe 23 October 2009 la 7:29 pm (#)Nea Ciutacule !Umbla vorba prin targ ca Ontanu nici nu a facut armata dar a fost inaintat in grad.Poti sa verifici asta? Despre nea caisa ala de pupa crucile pe la meciuri ce sa zic ? ca e militar ? mi-e rusine sa zic asa.
De duda pe 23 October 2009 la 7:30 pm (#)Fii bun si vezi despre ce e vorba.Intra la Gadea sa te auda toti , daca e asa sau nu .Multumesc.Ca sa nu ma acuzi de nimic zic si eu ca asta e un pamflet…:)
mai bine il punea pe basescu IN tomberon…
De andrey pe 23 October 2009 la 7:33 pm (#)Victor Ciutacu, nu simt nici un fel de dragoste pentru Baselu, ci doar simpatia fireasca fata de victima unui linsaj mediatic deja exasperant. Daca Felix ar fi incepand de maine scuipat pe toate canalele, fii sigur ca as resimti fata de el aceeasi compasiune. Fiecare om plateste mai devreme sau mai tarziu pentru pacatele lui, dar chiar sunt niste oameni poate mai pacatosi decat el potriviti sa-l judece? Imagineaza-ti ca flegmele date zilnic de deontologii cu fise au acest efect paradoxal, de a transforma un calau intr-o victima. Si ti-am mai spus, poporul roman iubeste victimele, Vadim, care stie istorie, cat o fi el de rudotelizat, a avertizat candva: nu-l transformati pe Basescu in victima! N-ati tinut cont de asta, vom vedea dupa alegeri a cui tactica a dat gres.
De Begone pe 23 October 2009 la 7:46 pm (#)Stai linistit, nu sunt membru PDL, nici nu intentionez sa devin, cochetam candva cu liberalii dar m-au dezamagit, stand la carutza PSD, intr-o zi o sa-ti si spun cine sunt si o sa ai o mare surpriza, sper placuta. Scrie mai bine cum stii tu, acid si obraznic decat sa te faci ecoul unor ciripoi de duzina, care n-au talentul tau dar compenseaza asta cu ciocul exagerat de “vocal” si pe deasupra mai si mint mai rau ca o gazeta imperialista. Amestecandu-te cu pleava nu ai alta destinatie decat cocina. Ar fi un prea trist destin pentru un artist ca tine…
Da-o dracu’ de stenograma ! Mie-mi sunt de ajuns faptele: felcerul de la parnaie face un referat , procurorul preferat al lui Basescu (al acuzarii !) cere eliberarea , judecatorul aproba si apoi nu-l mai pazeste nimeni pe cel mai mare terorist din Romania (si singurul). Toate au mers snur !
De Bubulea pe 23 October 2009 la 7:53 pm (#)…deci functioneaza …!!!
Azi ascultam o discutie intre o femeie de servici si o cunostinta de a ei pe holurile unei institutii medicale.
-Auzi draga , cu cine votezi ca cica e si “riferendul” ??
-Cum cu cine ? Cu Basescu , ca-i da afara pe aia care “doarme” in parlament !!!
…SANCTA SIMPLICITAS !!!
De dalexicus pe 23 October 2009 la 8:13 pm (#)Da… pot spune ca titlul este interesant dar cu poza m-ai dat gata, e de “pulizer”.Titlul era cam asa: before: Omar+Hrebe=love, Omar+Hrebe=divorced,Omar+Base=love,future: Omar+Base=best friends in Siria,they will transport sheeps with the ship. beee, beee, beee
De Petre pe 23 October 2009 la 8:18 pm (#)@ Merlin:
Eu voi face ca si la celalalt referendum al lui Basescu: dupa ce votez in clasa pentru Prezidentiale, ma indrept spre iesirea din scoala, spre mirarea celui care ma va indruma(probabil, si de aceasta data) catre clasa cu referendumul.
De violet pe 23 October 2009 la 8:20 pm (#)Eu cred ca-i adevarata si iubirea cu Hayssam; oricum, rapirea din Irak pute. I-e frica de multe marinarului, de a pus referendumul lu’ peste pe 22, nu pe 6, cum se astepta toata lumea. I-e frica de a nu intra in turul doi!
De violet pe 23 October 2009 la 8:24 pm (#)Victor, o intrebare de ordin tehnic. Daca se voteaza presedintele si referendumul in aceleasi sectii de vot si la aceeasi data, pot eu ca votant sa votez pentru presedinte si sa ma sterg la c&* cu referendumul? Adica, pot alege sa fiu prezent a vot ptr prezidentiale si absent pentru referendum, la fel cum am putut fi la ala cu votul uninomial?
De Grigore Ureche pe 23 October 2009 la 8:26 pm (#)Coincidente ar mai putea exista, dar intamplator nu e nimic pe lume. Daca baietii umbla la artileria grea, marinaru’ nu va sta pe, ci va intra in cosul de gunoi, al istoriei, desigur! Oricum, de azi noapte s-a declansat carnavalul si, cu masti sau fara, ne vor distra si ne vor umple viata. De scarba!
De alien pe 23 October 2009 la 8:27 pm (#)Dl Cristoiu, aseara, semana tot mai mult cu atitudinea celui pe care il sustine.OM FARA CONSECVENTA.
De Nutzy pe 23 October 2009 la 8:28 pm (#)Domnule Ciutacu, îmi permit să mă abat de la chestiunea în discuţie. Văd că Antenele sunt din ce în ce mai des amendate. La CNA aveţi o “prietenă” : Narcisa Iorga. În anul 2000 Traian Băsescu a adus-o în Modrogan, în echipa de campanie pentru Primăria Capitalei, iar domnişoara îi mulţumeşte pe această cale pentru tot ce a făcut Băsescu pentru ea de atunci pînă în zilele noastre.
De matilda pe 23 October 2009 la 8:30 pm (#)Ma uit pe lista cu noii ministri din CABINETUL3ReloadedBOC si DEZASTRU ! Nu il gasesc pe BADEA !
L-au pus pe BLAGA in locul lu Udrea !
EPiC !
De Florin pe 23 October 2009 la 8:32 pm (#)As vrea sa donez campaniei PDL niste monede din Botswana. Se poate?
De Raptor pe 23 October 2009 la 8:36 pm (#)Păi Ohanesian ce grăieşte de patru ani încoace? Omu’ a mers mai mult pe deducţii logice. Acu’ s-au aflat şi niscai docomente. Bune, rele, nu ştiu. Da’ treaba a puţit de la început… Mă rog, atunci nu eram decât un naiv…
De C. Bojan pe 23 October 2009 la 8:41 pm (#)felicitari pentru emisiunile tale.
De ciprian pe 23 October 2009 la 8:43 pm (#)dar totusi care este parerea ta despre mircea geoana. Nu-l ai la suflet.
Guvernul Boc demis! Prefectii sunt reprezentantii Guvernului in teritoriu ! Intreb si eu : cum stam cu ei ? Nu este normal ca si acestia sa fie demisi automat ?
De Moesia pe 23 October 2009 la 8:52 pm (#)@Begone,
De cineva pe 23 October 2009 la 8:55 pm (#)Pe langa ce ti-a spus Victor iti mai spun io una: acea stenograma face PARTE din dosarul lui Haysam! Deci, exista! Stati totusi linistiti sa nu cumva sa faceti toti portocaliii vreun atac! Si eu astept in liniste pana pe 6 decembrie cand imi vine randu’ sa rad!
Daca stenograma Hayssam este reala, cum justifica Base in fata SUA faptul ca el ii recomanda unui terorist (ca asa a fost numit Hayssam de catre Base) sa plece liber, mai mult chiar – in USA?
De Mdeah pe 23 October 2009 la 9:09 pm (#)Asta in contextul in care cetateanul american Munaf, complicele lui Hayssam nu a primit sprijinul USA pentru comutarea pedepsei cu moarte?
hotul striga hotii.
De LLS pe 23 October 2009 la 9:12 pm (#)Sintagma “Scheletul din dulap” a ajuns un fel de motto electoral, care de fapt inlocuieste “problemele grave” care afecteaza societatea romaneasca.Daca se intampla ‘mutatii’ in multe domenii, ele se intampla mai ales datorita ‘presiunii’interne si externe; dar din pacate avem mult prea multe ‘metehne’ nerezolvate. “Basescu si Omar au ajuns pe postul “scheletelor din dulap” cum bine a definit D-l Ciutacu in titlul articolului sau. O problema nerezolvata a sistemului judiciar romanesc.
De I.I. pe 23 October 2009 la 9:18 pm (#)Nu vreau sa fac teoria chibritului; vreau doar sa va rog sa acceptati termenul “tumoare’
pentru T.B. si sa sustin ca daca nu putem “extirpa” tumoarea s-a facem sa moara de necaz.
Afisele sunt slabe anul asta(vorbesc de Basescu).
De alex.dumitrascu pe 23 October 2009 la 9:18 pm (#)Si sunt putine, am impresia ca e cam saracie.
Exista niste banere verticale pe stalpi care seamana leit cu cele de la Hornbach, si niste afise lipite pe stalpi, dar prea late fata de circmferinta stalpilor. Lasa impresia ca a infasurat cineva stalpii in ele.
Discutii politice n-am prea auzit pe strada si in locuri publice. O singura baba grasa m-a abordat in timp ce cascam gura la un afis spunandu-mi: “bine le face Basescu ca-i mai zgandare pe parlamentari, Geoana e prea bleg”.
I-am raspuns “rupeti-ai curu’, chestie pe care a si facut-o peste cativa pasi alunecand pe o coasa de banana.
prea tare poza….. candidatul la prezidentiale cu fata de TOMBERON! Faza tare la poza asta e ca tomberonul din imagine are chiar culoarea partidului din care face parte ‘Base’
De Silviu Pana pe 23 October 2009 la 9:30 pm (#)a se observa ca pliantele si afisele electorale erau deja tipizate cu “hai la referendum”. deci orice ar fi zis parlamentul base ar fi semnat organizarea lui. inca o dovada de manipulare si dictator.
De mikel pe 23 October 2009 la 9:40 pm (#)Se pare ca am gresit!
Se voteaza in aceeasi sectie de votare, pentru Prezidentiale si referendum.
Intrebare: e constitutional sa se puna doua intrebari la un referendum sau basescul vrea doar sa provoace opozitia? Sa mearga ei la CC, iar el sa arate cu degetul(pentru fraieri, evident), cum nu vor parlamentarii sa piarda privilegii etc.
De violet pe 23 October 2009 la 10:43 pm (#)Cat de meschin si cat de josnic a ajuns sa se comporte Basescu ! Cand populatia e disperata pt. viitor, temandu-se ca nu va reusi sa supravietuiasca peste o iarna ce se anunta cumplita , singura lui preocupare pare a fi jocu’ de-a guvernarea tarii … Fu unu’ dintre presedintii Romaniei care a beneficiat nemeritat de sprijinul populatiei pentru reformarea statului , dar s-a dovedit a fi doar unul dintre cei mai mincinosi politicieni ! Cu o vointa extraordinara de a-si asigura bunastarea materiala pt. propria familie si a inca vreo 3 generatii de urmasi ,stiind sa se foloseasca de toti cei care i-au stat prin preajma si aruncandu-i apoi la gunoi cand nu i-au mai fost necesari , scandalagiu far’ de pereche , momentan , isi mai doreste sa mai fie cel mai important om in stat inca un mandat ….Si-apoi, daca poporu’ o va cere (?), inca unu’ …sau poate pe veci ! Ca deh …. stie sa minta frumos , are si ,,charissima” … avand un discurs tipic demagogilor ! Se pare insa ca , de asta data , il va ocoli norocu’ ! Inteligent, a inteles asta inaintea celor care inca ii mai acorda credibilitate … si-acu’ mizeaza doar pe greselile adversarilor , ca de merite personale …nici nu mai poate fi vorba ! Sa vadem daca adversarii vor reusi sa fie cel putin la fel de inteligenti ca si el , stricandu-i strategia !
De Dorin pe 23 October 2009 la 11:26 pm (#)si o sa mai apara , dar cele mai multe in turul 2, pentru ca “acestia” stiu cum sa o faca.
De horya pe 23 October 2009 la 11:44 pm (#)Foarte interesant afisul.Astazi l-am zarit din fuga masinii,era un panou,iar eu aveam vreo 80.
De mihail pe 24 October 2009 la 12:30 am (#)Am zarit bine,si de departe toate “mesajele”.
Este bine facut,iar culorile atent alese.Acum,aici,am observat si detaliile.Are un mesaj clar,simplu(?),la obiect…aproape tehnic.Aduce cu un manual nemtzesc de utilazare-a unui obiect casnic.
Autorul o fi identic cu cel care a gindit “ardeiul” de acum citiva ani,sau pe cel cu “…vin la Primarie” ?
In rest,sper ca cei doi Teodorestu sa nu se fi inselat.
Sa piarda.
Iar,asa cum isi manifesta speranta D-na Roxana,sa mearga putin la Tribunal.
Dixit.
victor, vad ca ti s-a lipit de blog un eunuc cleios, cu aere de detinator al adevarului suprem, scut de nadejde in calea celor ce-i sar la beregata marelui-sef oranj.
socrate, platon, aristotel! puteti sa va opriti din facut piruete prin morminte, un demn urmas intr-ale logicii si retoricii si-a itit neuronu’ in ograda noastra, mioritica, asa ca puteti incepe sa executati, linistiti, somn de veci!
ar fi poate de ras, dar logica si retorica eunucului o poti gasi deja la pretul de doi lei cornetu’ prin toate hrubele si lupanarele portocalii. stilul asta, de-a minimaliza, de-a lua in deradere orice ar putea pune cea mai mica pata pe fatza “omului perfect” vad ca se propaga c-o viteza mai dihai ca cea a gripei porcine. pupincurismul pro-basssescian deja mi se pare, parca, mai sinistru decat cel ceausist, mai insidios si mai nociv decat ceea ce consideram a fi un etalon pentru istoria noastra recenta.
daca vine cineva c-o stenograma compromitatoare, ti se rade in nas si, cu mare rupere in bashini latine, ti se raspunde de la inaltime: “Testis unus, testis nullus”, adica o singura marturie nu face nici cat un cacat.
daca, sa presupunem, ar fi expus zece stenograme si inregistrari audio-video, tot de la inaltimea aia ti s-ar aduce un alt argument, tot impertinent si tot pe latineste: “qui nimium probat, nihil probat”, adica: frate, prea multe dovezi, sigur e facatura dusmanilor lu’ bassse al nostru!
vad ca citatele astea latine sunt la mare pret pentru eunuc, posibil ca-i dau sentimentul unei ascendent moral, mai stii?
adica: “quid quid latine dictum sit, altum videtur” = tot ce-i spus in latina suna mai “profundis”,mai mishteaux :):):)
ce oameni fericiti, zau! pe ei nu-i apasa nimic, nici cel mai mic dubiu. pe unii cel putin pot zice ca i-as intelege, pentru ca isi mai trag o prima, un grad, ceva contracte, da’ ce te faci cu zombie astia care mananca boc cu polonicu’ pe moka, din dragoste sincera?
frate, mare-i gradina cu legume-fructe a lu’ doamne-doamne!
De Suflet Negru pe 24 October 2009 la 1:08 am (#)Da un film cu Basescu si Udrea in plina actiune cand apare pe “piata”? Chiar nu are nimeni asa ceva?
De Camil pe 24 October 2009 la 2:15 am (#)axa este simpla - hayssam (bucovina) - felix tataru - basescu
De adverticus pe 24 October 2009 la 2:28 am (#)Basescu pe tomberon ! Sa ajunga in tomberon! Gunoi al istoriei!
De Mihaela Petrescu pe 24 October 2009 la 2:38 am (#)Una din multele premonitii d’ale lu’ Nenea Iancu. Ca sa vezi potriveala dracu!
De Manglira pe 24 October 2009 la 3:06 am (#)http://www.trilulilu.ro/lion06king/3680732e283def
“Vice President Joe Biden was meeting Thursday with Romania’s president, whom he was expected to reassure that the U.S. commitment to eastern Europe remains strong.”
Comentariul lui Bob Burns:
When Biden “reassures” you of his “backing”, it’s time to develop plan B.
Veste buna. Sper ca dl Burns il cunoaste bine pe Biden. lol
De Clujeanul pe 24 October 2009 la 4:19 am (#)Unicul!
De zoro pe 24 October 2009 la 8:39 am (#)Singurul!
Cel mai iubit!
Cel mai stimat!
Cel mai inteligent!
Cel mai………
Cel mai………
Cel mai………
Cel mai………
Cel mai………
Cel mai………
Cel mai………
Cel mai………
Cel mai………
IQ-ul poporului roman se va vedea la alegeri!
Ciocanitoarea Woodrea
A fost odată ca întotdeauna o ciocănitoare, Woodrea, pe numele ei de păsărică. La măritiş, păsăruica a declarat în faţa papagalului credul de la primărie că se va da pe corpul ei numai cu Cocoş Anel, până ce moartea licentzelor îi va despărtzi.
Dar codobatura neastâmpărată a sărit din cuib şi s-a depărtat atât de mult de parcarea conjugală, până şi-a pierdut busola şi a luat-o, când pe sus, când pe jos, Taifunul Băs, s-o scape din vrie. Acesta e riscul în sporturile extreme, practicate fără licentză şi fără echipamentul obligatoriu din prospect (chilotzei cu tzepi, sutien cu şmirglu, strugurel antiderapant, jartele cu piton etc): dacă eşti fată cuminte, eşti luată drept o cârnăcioară blondină fraieră de Pleşcoa, pe când, dacă eşti fată rea, eşti luată de copan şi dată de-a dura pe scările guvernului, boc-boc!, până îtzi apare în prag ministerul turizdelor platinate, ecumenice din cap până-n picioare cu drept-credincioşii şi mai ales cu ateii, fie ei marineri sau ba.
Dar Ciocănitoarea Woodrea nu a îmbrătzişat această carieră (impregnată pe veci de inconfundabilul Taifun Băs) numai din talent, numai cu ce a primit de la natură. Zburătoarea a ciocănit mult până şi-a desăvârşit studiile, dormind sub pernă cu maxima care spune că reuşita înseamnă 10 % inspiratzie şi 90 % transpiratzie. Şi dă-i şi transpiră, şi pune-te pe tocit! Dreptul a învătzat-o că nu e bine să te pui rău cu piratul din poveste, că durul odată te trimite pe şoseaua de centură, ca pe Lavinia Tandru, de nu mai pupi demnitate publică. Stângul a învăţat-o că, dacă eşti o Miss cuminte şi stai cu Roburta pe carte, ajungi la ce cameră vor sfincterele matale fermecate. Ba chiar potzi ajunge pe podiumul marilor functzii endocrine din stat. Păsăroaia noastră a mai studiat cazuistica ministerială şi, precaută, dând foarte rar cu stângul în dreptul, a băgat la cap că, şi dacă eşti cam boangiu, dar ştii să nu faci mutre de mică la arătat chiloţeii lui nenea căpitanul, prinzi de nu te vezi executivul gros, din ce parte îtzi place mai mult. Sau mai tare.
Aşa i-a venit Ciocănitoarei Woodrea ideea că, din moment ce există precedentul cu Ancutza Boagiutza, care s-a aşezat pe jiltzul încă fierbinte, abia eliberat de Băs la Transporturi, dânsa de ce nu ar putea fi prima fomeie româncă şefă de stat, în orice pozitzie, numai cotroceană să fie? Istoria României are dreptul la mai mult decât la succesurile limitate ale celor câteva Elene, care nu au cutezat mai sus decât umilitorul cabinet 2. Tradiţia misogină, care nici sub Cuza, nici sub Ceauşescu, nu a fost pusă cu botul pe labe, trebuie oprită! Argumentul suprem abia acum ni se relevă, din informatzia şic, venită pe surse, cum că niciuna dintre fostele Lenutze nu a ştiut cu ce să-şi îngrijească fizicul. Ciocănitoarea Woodrea, însă, a descoperit gama fabuloasă, unde raportul pretz-calitate este fără concurentză: „Oral B”. Cine n-a citit prospectul, să afle de la noi – prin bunăvointza păsăruicii politicii noastre de azi - că etimologia acestui brand minune este simplă şi eficace: „B” vine direct de la Taifunul Băs!
De ELMMAR pe 24 October 2009 la 9:04 am (#)Aplauze!
surprizator,ar fi extra,ca almanahe sa poata reusi sa dea aceste informatii,sper sa reuseasca,dar, cel mai in masura ar fi d-ul Ohanesian,stau cu sufletul la gura si astept o bomba de presa,poate se va trzi populatia,spun populatie,pentru ca cei care-l sustin pe betivan fac parte din populatie ,einu pot fi numiti cetateni,pentru ca,cetatenii au o responsabilitate fata de tara lor.
De arhanghel. pe 24 October 2009 la 9:20 am (#)Intrebare la Radio Erevan:
- Mai ia Basescu inca un mandat?
Raspuns:
-Da……….de 29 de zile.
E un banc care ar trebui sa se materializeze in realitate pentru toate ororile pe care le a facut in mandatul sau (imprumut FMI, rapirea ziaristilor, u.p.ov.musatescu, arestari pe firul scurt, nivel de trai,instaurarea statului semi-totalitarist, flota, trafic de arme via m.b.,promovarea la conducerea tarii a non-valorilor - vezi cazul udrea, ridzi, placinta, boc-prim ministru…….)
De Dragos pe 24 October 2009 la 9:44 am (#)Vis a vis de poza nu am decat o simpla intrebare o gasi Tolea drumul si spre cotroceni?sa repete putin faza otv cu marinarul.
De Dragos pe 24 October 2009 la 9:55 am (#)ar trebui sa se sesizeze americanii de complicitate la acte de terorism si sa-l dea wanted prin lume
De gigel pe 24 October 2009 la 10:11 am (#)eu plec la peste. Toate la timpul lor…
De shoarecu pe 24 October 2009 la 11:31 am (#)tema cu referendumul vad ca e comentata de toata lumea, dar nimeni nu intelege miza. parlamentarilor pentru ca le e frica ca vor fi disponibilizati. pana la urma cele 2 intrebari ne vor permite sa pastram 2 camere si sa mai trimitem la pachet acasa din somnorosi. Dar bashelu face alceva, mai nene: isi face campanie electorala din bani publici. pentru ca lumea asociaza referendumul cu baselu si toti banii cheltuiti de la buget pentru referendum au return of investment la bashelu. Asta-i televiziunea! totusi betivu e cam idiot, pentru ca daca-l punea la turul 2 era mai diabolic. temele astea cu haisam, kkt, sunt leme. nu mai trebuie demonstrate. este evident ca e plin de kkt.
De samson pe 24 October 2009 la 11:35 am (#)Victor,
Am vazut astazi o emisiune la antena 3 in care d-l Ohanesian afirma ca stie 100% ca datele aparute in Gardianul nu vin de la DGIPI ci din doua dosare secretizate in care mai sunt implicati si multi alti politicieni actuali.
De cornel pe 24 October 2009 la 11:44 am (#)Eu cred ca trebuie ca cineva sa se luptre pentru a desecretiza aceste dosare si acesta ar fi Parlamentul .
Cred ca este momentul ca sa se afle adevarul oricare ar fi acela, pentru ca noi care mergem la vot sa stim ce votam
Victor, poate sunt off-topic, dar cred ca e alt subiect mai “fierbinte” decat asta. Ne paste o mare furtuna daca n-o vedem din timp…
Subiect: De ce e basescu linistit si glumetz? Vine cumva furtuna si el, ca marinar, le stie p’astea cu valurile?
Dupa toata povestea cu caderea guvernului prin motiune si incapatanarea lui basescu sa nu fie ce ar trebui sa fie un presedinte, ci un simplu birocrat/functionar, imi pun intrebarea: de ce totusi este asa linistit si glumetz (impreuna cu boculetzii lui)??
Raspuns: pentru ca saptamana asta care vine a convocat fmi-ul si se va folosi de el asa cum fmi-ul se foloseste de noi (sa ne arda la buzunare, nu sa ne ajute).
Lamurire: deja basescu si lacheii lui pe la tv au inoculat ideea (ne-au programat) ca daca fmi-ul nu ne da bani nu vom putea plati salarii si pensii in toamna-iarna asta (ceea ce in sine, daca e adevarat, inseamna colaps aproape total pe plan economic si social). Aceste “declaratii” inca nu au fost combatute de nimeni pentru ca boc nu se da la o parte de la aparate ca sa masoare altineva competent (si corect) si sa vedem daca sunt pe bune (aici ma indoiesc).
Oricum, ce am vrut sa spun este urmatoarea foarte mare probabilitate: saptamana urmatoare, basescu (cu lacrimi in ochi) impreuna cu fmi-ul (ton grav si mimat serios) vor declara - ATENTIE - ca nu se acorda transa urmatoare de bani din cauza instabilitatii politice si imposibilitatea generarii de catre guvern a legilor impuse de fmi pentru ca l-au dat jos “AIA RAI” !!!
Imediat dupa anuntul asta tandem, basescu isi va sterge furios lacrimile de crocodil si se va adresa “natiunii” spunand: UITE POPORULE, AIA 2 RAI CARE MI-AU DAT JOS GUVERNUL MEU CEL MINUNAT V-AU BLOCAT VOUA PENSIILE SI SALARIILE !!! VOTATI-MA PE MINE-MINE-MINE CA ALTFEL MURIM !!!
MARE ATENTIE!! basescu este perfect capabil sa planuiasca scenariul asta impreuna cu fmi-ul si sa-l puna in scena, desi toata schema e de un dispret, cinism si jeg maxim.
PS: cine vrea sa stie ce urmareste si face fmi-ul intr-o tara sa caute si sa citeasca/auda/vada cel putin urmatorul interviu: “confessions of an economic hit man” de John Perkins. In Romania (a se citi base+boc ca ei au semnat acordul) procedura a fost easy-going, adica o manjeala cu niste zeci-sute de milioane dolari pe ici pe colo (unde trebuie) si hopa, acum trebuie sa plateasca fraierii 20 miliarde pe care nici nu-i vor vedea pentru ca oricum se intorc tot la fmi/sua prin firmele lor venite pe acilea…asa intamplator la cules…sau cumparam si noi niste f16 vechi ca nu mai avem cu ce sa aram pamantul.
Sunt de acord cu bunul simt al lui Crin.A., dar pe hotz nu-l rogi frumos sa vina la puscarie, il bagi cu bata !!!
SA FIM FURIOSI, DAR LUCIZI !!! AJUNGE CAT AM FOST FU_UTZI IN C_R DE ASTIA CU ZAMBETUL PE BUZE SI MAI DAM SI BANI PENTRU ASTA !!!!
De Chris pe 24 October 2009 la 11:53 am (#)Mesaj de la un fost sustinator al lui Basescu (acest mesaj nu a fost publicat pe blog-ul lui Base. A fost cenzurat!)
De roman pe 24 October 2009 la 12:03 pm (#)2 ani cat ati guvernat cu PNL ati avut toata justitia tarii in mana si nu ati facut nimic! I-ati avut pe Blaga, Macovei, Morar, Kovesi, SRI-Maior + CNSAS. Ce s-a intamplat in schimb? Numai la mine in judet, in Valcea, sunteti sustinut de inculpatul Gutau Mircia caruia DNA in timpul presedintiei dvs i-a facut 2 dosare penale pentru fapte grave de coruptie. Un alt sustinator al dvs, Dicu, care umbla prin cartiere si in momentul de fata si va face campanie a fost prins de procurorii DNA, in urma unui flagrant, cu banii pe care scriea MITA in mana. A fost eliberat din inchisoare si numit director de catre PDL. Tot la Valcea sunteti sustinut de familia Tudor Maria si Ion care au fost cercetati de organele statului pentru trafic de combustibil si evaziune fiscala, fiind cercetati de DNA si in prezent. Interesati-va de cazul ROARORA in care un om nevinovat a stat in inchisoare sub regimul Nastase, ai carui sustinatori membri PSD erau sotii Tudor. Acestia aveau 2 societati care au tepuit RARORA cu aprox 50 miliarde in 2003, iar fiscul le-a permis sa dizolve societatile fara sa plateasca datoriile! Tot de numele acestor stapani de pamanturi si de sclavi, pana nu de mult lingaii lui Hrebenciuc, se leaga si scandalul armelor de la Babeni, cel implicat, Gaitanaru, fiind angajat cu carte de munca l-a uzina acestei familii, fost lider de sindicat la Uzina Mecanica SA.Sunteti victima mogulilor, domnule presedinte Traian Basescu? Intrati pe internet si vedeti cu ochii dvs cum mogulii Tudor Maria si Ion l-au dat afara pe fostul director al televiziunii lor (VTV) pentru ca a refuzat sa va laude pe dvs l-a criticat pe Stolojan intr-o emisiune!
Comentariu la poza: si-a pus cineva intrebarea de ce apare basescu in marea majoritate a afiselor electorale cu craniul/capul taiat?
Pentru ca e un mesaj subliminal care isi face datoria de a-ti spune adevarul in fata.
Fiind mesaj subliminal, nu toat lumea il observa, dar el spune adevarul: IN POZA NU APARE CREIERUL PENTRU CA NU IL ARE, dar nu la modul fizic (ca si organ), ci la modul functionarii lui ca om politic si ca institutie.
S-o scurtez, ADICA E PAPUSHICA ALTORA! Mai departe nu ba bag ca nu stiu exact, dar pot banui ca pot fi organizatii masonice, fmi, banca mondiala, etc…oricum totzi cu ochishorii umezi la resursele tarii asteia.
De Chris pe 24 October 2009 la 12:06 pm (#)circ, demagogie si minciuni sfruntate …
Stimati candidati, nu ne mai spuneţi că votul este dreptul şi obligaţia oricărui cetăţean, daţi-ne nişte motive serioase pentru care să vă votăm pentru că ne-am săturat de minciuni, demagogie, de politicianism ieftin sau scump şi de toate porcăriile pe care ni le vindeţi de douăzeci de ani!
De inconstanta pe 24 October 2009 la 12:09 pm (#)fiecare are un cadavru ingropat in gradina … base in are in toate gradinile si in toate dulapurile , ideea este cate din ele se vor re-loca in gradinile altora prin dosare si “stele” , contracte si posturi , amenintari si invitatii ???
De superm pe 24 October 2009 la 12:11 pm (#)Mati Meir inspirat de TB?
Escroc predestinat prin zodia gemenilor căreia îi aparţine (n. 23 mai 1955, Haifa, Israel ), căsătorit de două ori, 5 copii, două condamnări pentru escrocherii şi falsuri în anii ’80 (30 luni şi 36 luni în Israel), ofiţer in armata ţării de origine, cetăţenie română (!?) în 2000, deputat în Parlamentul României între 2004-2008 (ce iute şi simplu pentru un fiu cinstit al poporului ales-bules ),
De Revizorul de vagoane pe 24 October 2009 la 12:44 pm (#)membru pd (2 săptămâni), independentul inginer de maşini-matematică este priponit 29 de zile pentru fals mare cu lovele euro (bancnote de 500 euro) din 19.10.2009.
Înscris în cursa pentru prezidenţiale, după principiu “dacă lui TB i-a mers io ce cusur am « este mirosit, oh !!!, chiar când să-şi depună dosarul la jude (comparaţie cu flooota, Mihăileanu, Hayssam , etc, etc, etc.). « Ayatollahului şi altor musulmani » care atribuie etichete de fascist pe acest blog celui mai cult şi titrat comentator, nu le spun naţionalitatea “aspirantului » încătuşat (sic !) dar le sugerez să facă o statistică pe 20 de ani a răspunderii fraţilor acestuia pentru hăul în care se află Romînia.
Ştiţi de ce am primit cu oarecare uşurinţă împrumutul de 20 miliarde euro care are corespondent în rezerva BNR (a se citi siguranţa restituiri) ? Ca să pierdem şi acest ultim scut odată cu aurul depozitat la o bancă aparţinând unei ”rude » a excelenţei sale MM. ;asta numai dacă votaţi pentru al doilea mandat !!!
Ce fel de emisiuni are Antena 3?
De alda pe 24 October 2009 la 12:45 pm (#)Mai intai trebuie sa-l suport pe Ciutacu. Urmeaza Sinteza Zilei unde iarasi il vad pe Ciutacu cu alti invitati, mereu aceleasi persoane, care sunt antiBasescu. Ce fel de “moderator” esti tu Gadea? Moderezi intre cine si cine? Ar fi mai interesant daca ar fi si niste contraziceri din cand in cand…Asta nu este jurnalism onorabil! Asta este manipulare.
Singurul care nu este moderator : Mircea Badea. El este contra tuturor. Dar nu se pretinde jurnalist! El este singurul care are o scuza.
Si colac peste pupaza, in ultimele zile mai terbuie sa-l suport si pe sceleratul pupincurist al comunistilor, turnator si slugoi al altei figuri macabre: Eugen Barbu. Nu va dati seama ca WC Tudor este un dement impostor cu spume la gura???
Si o ultima precizare: nu sunt un fan Basescu. Dar s-ar putea ca aceasta situatie penibila in media sa ma transforme intr-unul.
Pentru “fla”;) Legat de ceea ce te intriga:o vorba din popor zice ca “cine se aseamana,se aduna”,deci e perfect normal ca in jurul lui Basescu sa se adune toti tupeistii,neobrazatii,nerusinatii,mincinosii,adica toti cei lipsiti de bun simt,principii si caracter,indiferent de sex sau varsta!Ca si in defunctul PCR,minciuna sta cu regele la masa in PD-L,iar unitatea de monolit a acestui partid in jurul conducatorului iubit(groaznic,ne-am intors in mocirla din care incercasem sa evadam in 1989!) ar trebui sa trezeasca constiintele tuturor celor care au contribuit la ascensiunea acestui partid fara dogma si principii,deoarece abia acum riscam sa ne fie furata democratia,deci si Revolutia!
De Minerva pe 24 October 2009 la 1:02 pm (#)Cred ca presul jucator a citit proverbul scotian :” niciodata nu te casatori pentru bani, ii poti imprumuta mai ieftin”.
si l-a lasat pe acesta sa-i plateasca 
De Sinzianna pe 24 October 2009 la 1:52 pm (#)Neputand sa se casatoreasca cu Romania pentru bani, s-a “imprumutat” ca sa plateasca chipurile rapitorii din Irak. (a se citi Omar si fan - clubul sau)
Apoi, fiind bun prieten cu Omar i-au facut fifty-fifty
eu sper ca basescu sa castige alegerile, poate asa o sa aveti de munca inca un mandat…si pe criza asta, ce e m important?
De alex pe 24 October 2009 la 1:53 pm (#)Base afirma ca e incorect sa iei in seama declaratiile infractorului Haisam… si crede probabil ca declaratiile infractorului Boierica despre Nastase sunt corecte??! Ar trebui creat un grup de monitorizare care sa-i dea raspuns pe post IMEDIAT nemernicului, ca uite-asa s-a tot ridicat asta bazandu-se pe uluiala care-i blocheaza pe oamenii de bun simt la tupeul si obraznicia neamului prost.
De claus pe 24 October 2009 la 2:30 pm (#)Basescu in cei 5 ani de mandat si a agatat multe tinichele de coada si este constient ca zdranganiturile acelor tinichele in cazul in care nu mai prinde un mandat ii vor cauza probleme. …..acum daca stau putin si filozofez ragaind dupa o sticla de vodka ingurgitata si balanganindu ma pe drum tip : - ce pacat ca tomberoanele nu au si rolul de pisoar .
De Doru pe 24 October 2009 la 2:42 pm (#)Senzational!Da pe Elodia n-a primit-o la Cotroceni?Ca a disparut cam tot prin perioada aia. O fi luat-o Haysam cu el.
De Senzationalul pe 24 October 2009 la 2:43 pm (#)Una buna pentru Base,
De alegatorul pe 24 October 2009 la 3:04 pm (#)http://www.youtube.com/watch?v=srT_yKEZUDU
nu mai suport cu basescu gata cum zice mircea badea asa zic si eu m-am saturat pana peste cap.asta ne-ar mai trebui acum unicameral si dictatura ar fi gata.la cat au intrata dictatura in oase unii ar mai trebui infiintata inca o camera sau doua cred, ca niciodata ,dar niciodata, o mana de oameni sa faca ce vor cu majoritatea.eu nu pot sa cred ca ar mai fi romani sa puna botul la vrajeala lui basescu.cred ca toti care sunt cu el au acelasi profil moral ca el altminteri nu se explica nu ar avea nici-o logica sa fii de acord cu acest om.dar sper ca toti care nu suntem ca el sa fim mai multi.NU SE POATE SA NU FII LOIAL, SINCER,DE BUNA CREDINTA .EU CRED CA MAJORITATEA ROMANILOR SUNTEM BUNI ,LOIALI SI NU MAI STIU ACUM CE CALITATI POZITIVE SA MAI ENUMAR ,SA NU FIM MAI MULTI CA EI.nu conteaza cine va fi presedinte numai basescu sa numai fie .mai rau decat a fost pana acum nu are cum sa fie numai circ,panarama,raca,ce naiba am innebunit sa mai voteze cineva pt 5 ani aceeasi situatie .eu de axamplu nu as vrea sa votez la referendum numai la presedinte si cred ca nu pot s-o fac ca sunt aceleasi comisii am inteles ce panarama si asta sau s-ar putea sa ma duc numai la turul al doilea sa vedem.mult succes si tineti-o tot asa ca trebuie sa invingem
De lucy pe 24 October 2009 la 3:10 pm (#)Ia te uită, frate! Păi, dacă militantii PD-L-iști au ajuns să lipească imaginea șefului lor pe tomberoane, înseamnă că pentru măritul împărat lucrurile stau mai nașpa decât ne închipuiam noi, găozarii.
De Simona pe 24 October 2009 la 3:12 pm (#)daca iese base, imi parasesc nevasta si copiii, ma retrag in munti si incep sa scriu poezii si cantece de jale despre asta. sper ca romanii sa nu lase sa se intample asa ceva cu mine…!
De claudiu pe 24 October 2009 la 3:12 pm (#)off topic despre unu’ care-i totalmente off topic de realitate: HOARA!
cum se face ca scheletu’ asta portocaliu, cu-n nume de posibil film porno-horror, “HOARA, THE ORANGE COCKUCKER”, imi da buzna in casa de pe sticla de cate ori pornesc tv-ul?!
De Suflet Negru pe 24 October 2009 la 3:14 pm (#)realizatorii sau moderatorii chiar n-au nici un cuvant de spus cand se stabilesc invitatii ptr emisiuni? face ciubalaul asta sinistru audienta?
nu poate fi refuzat, dat afara din emisiune, electrocutat, injunghiat, impuscat? este impus? zau, daca reusec sa rezist sa stau mai mult de cinci minute vazandu-l pe clantzaul asta cum meliteaza prapastii, incep sa ma intreb daca nu cumva sunt sado-maso!
muistul asta se lauda acum ceva timp c-a primit un premiu si-a dat mana cu Marin Sorescu. pai si de ce nu te-ai molipsit cu putina inteligenta in momentul ala, figura trista ce-mi esti?! +o(
Dupa parerea mea, acest Omar molahizat de cardasii dubioase cu cele mai inalte cercuri politice, a facut jocuri complicate cu serviciile secrete (vanzari de armament prin el si altele) incat totul e ceva foarte stufos care nu va fi aflat niciodata.
Si ca o chestie de amuzament, imi aduc aminte cum la inceputul crizei ostaticilor, Basescu spunea “jurnalistii rapiti” si apoi a schimbat sintagma - “cetatenii romani rapiti”. Ii spusese intre timp un consilier ca da mai bine la sulime sa spuna “cetateni romani”, caci el e presedintele tuturor, vezi doamne, nu actioneaza preferential pentru ca unii sunt jurnalisti.
Desigur, daca era rapin nea Costica,sofer de tir, imediat trimitea baieti din SIE cu camionul de arme si gentile cu bani la teroristi.
De Santierul pe 24 October 2009 la 3:27 pm (#)Noul slogan de campanie al lui Basescu:
De Marius Mina pe 24 October 2009 la 3:51 pm (#)“Votati Ciocănitoarea Woodrea si efectul Oral B(ase)”
http://www.youtube.com/watch?v=nQgy6PzMoWk
De ce oare noua romanilor ne place doar sa criticam fara sa incercam sa schimbam nimic?
De Bogdan pe 24 October 2009 la 3:56 pm (#)Buna ziua d-le Ciutacu,
Si eu l-as vrea pe Basescu in tomberon.Dar ne trebuie un ministru al mediului ca lumea,sa inlature rapid putoarea…
Va doresc un week-end linistit si cu bucurie.
Cu acelasi respect,
De IoanaP pe 24 October 2009 la 4:05 pm (#)IoanaP
Martora mi-e toata familia mea ca l-am suspectat pe Traian Basescu inca din 2005 de implicare in rapirea jurnalistilor. Si mai cred ca ceea ce face impotriva romanilor este tradare din orgoliu sau din necesitate.Ne-a invrajbit timp de 5 ani,ne arata muschii la fiecare aparitie si se incapataneaza sa fie numarul 1 in intrigi.De ce? Ne-a mintit rau de tot,de mai multe ori,sau asa este “piesa”in care trebuie sa joace si nu joaca bine de loc atata timp cat l-am ghicit atat de multi,chiar si eu.Este siret,parsiv in atitudinea sa fata de adversari si nu numai,iar aceste lucruri nu dau dovada de inteligenta deosebita.El devine “special” prin tupeu,badaranie,incurajare la dezbinare,dispret fata de toti cei ce nu gandesc la fel cu el.Niciodata nu l-am vazut smerit nici macar in biserica.Viclean cat nu se mai poate suporta,ma face sa-mi fie greata chiar ca sunt conationala cu el.Si pericolul ca i-a “vrajit” pe atatia romani n-a trecut.Oare cum se vor simti cei care “il tin in brate” acum,cand isi vor da seama ce mult gresesc? Sau poate pentru ei nici nu mai conteaza.Nu va obositi sa ma faceti securista sau de partea mogulilor,caci sunt un om cat se poate de simplu,care a facut si face eforturi mari sa aiba Internet macar sa pot sa injur cand nu mai rezist la atatea imbecilitati si nemernicii.Sunt un om gatuit de revolta ca minciuna sta prea mult la suprafata si chiar daca se spune ca adevarul nu se grabeste,intarzie prea mult.
De Asztalos Floare pe 24 October 2009 la 5:00 pm (#)Minciunile si nesimtirea sunt la mare rang in PDL si in fruntea lui. Cred ca sunt in stare de orice si nu mai stiu ce sa cred despre usurinta care o au in a denatura toate cele ce le sunt potrivnice. Eu consider o mare tradare ceea ce se intampla cu noi.Timp de 5 ani am fost tinuti in scandaluri politice pornite dinspre Cotroceni si tare cred ca asta este “piesa” in care trebuie sa joace ofiterul marinar.Si mai cred ca suntem intr-un real pericol si ca suntem dezbinati mai mult ca niciodata. “Dezbina si condu” este valabil mai mult ca niciodata.Nimic nu mai este de valoare,nimic nu mai conteaza pt o anumita parte din politicieni,dar eu n-as merge pana acolo in a condamna toate clasa politica,nici n-as desfiinta Parlamentul bicameral.In schimb sunt de acord ca actualul presedinte trebuie sa dispara din scena politica romaneasca definitiv.Cred ca eu daca as fi atat de contestat si as pretinde ca-mi pasa de romani,as pleca pe mare nu un an,ci vreo 2o.Romanii vor fi din nou legati la ochi?Sau vor fi imbatati cu intrigi si demagogii?Sunt curioasa cu cine sunt conational si asta voi vedea dupa alegeri si de-o fi sa mai rabdam 5 ani,in mod sigur ma voi prapadi si nu ma voi mai considera roman.
De Asztalos Floare pe 24 October 2009 la 5:49 pm (#)De fapt, Dasescu va fi acolo unde merita: la lada de gunoi a istoriei! Poate, poate, buboiul Haissam se va sparge acum, in campanie (deja incepe sa puroieze!). Prea era cusuta cu ata alba rapirea jurnalistilor ca sa treaca 50 de ani sa aflam adevarul! In mod cert, el si Blaga nu-s straini de fuga lui Haissam!
De Nea Costache pe 24 October 2009 la 5:56 pm (#)Cand preotii ajung acasa, sotia si copii sar in intampinarea lui cu “saru’mana parinte” si cate0data trec si la fapte(am fost de multe ori de fata cand s-a intamplat asta!). Asa ca cine stie cum il asteapta acasa sotia si copiii pe Base’.
De fefe pe 24 October 2009 la 5:59 pm (#)Ar merita sa ne uitam un pic la “scheletii din dulap” evocati de D-l Ciutacu.Atat Basescu cat si Hayssam sunt foarte abili, fara scrupule, calculati, rationali. Diferenta se creeaza din cauza pozitiei pe care le ocupa in ierarhia societatii: unul este Presedintele tarii, celalalt un “infractor”, cum il denumeste Presedintele. Unul are puteri absolute,celalalt incearca sa traga un profit material.
De I.I. pe 24 October 2009 la 6:08 pm (#)Basescu a facut si face calcule ‘matematice’ pe care le imbraca intro ‘hahaiala’ , si cei din jur nici nu-si dau seama, ca iar au ajuns sa fie batjocoriti de el.Din calcul rece electoral, el da afara ministri. I-a dat afara pe PSD-ti ca sa-i multumeasca pe PDL-ti; subliniaza ca nu s-a schimbat in nici un fel, ca este intransingent; isi refidelizeaza sustinatorii.
Calculul lui rece, care-ti provoaca fiori,il conduce la ideea sa-l favorizeze aparent pe Geoana in lupta cu ceilalti competitori, pentru Cotroceni; de ce oare? Pentru ca este convins ca pe Geoana il poate invinge. “Scheletul ” acesta este inepuizabil, este un izvor nesecat de rautate, rea-vointa, cinism.
Ultimul lui act de ‘vointa’, decretul pentru organizarea referendumului se bazeaza pe ignoranta si mistificare. Practic desfiinteaza Senatul si reduce numarul parlamentarilor, ignorand recomandarera propriei comisii de ancheta. Gestul lui este un act de vointa si nimeni nu-l poate opri, asa cum nici infiintarea noului cabinet de guvernare nu poate fi oprit daca el asa vrea, cu toate ca toata lumea este constienta de faptul ca Parlamentul nu va valida propunerea noului guvern. Acest act de vointa ne dezvaluie un ’schelet’bine hranit de prostime; el, de fapt, vrea sa lase o gura de oxigen pentru guvernul Boc 2,sa ramane la guvernare pana dupa alegeri. Deci iarai din calcule reci si seci,malefismul lui fata de Parlament, fata de liderii de partide, fata de politruci dar mai ales fata de popor se manifesta in toata goliciuna lui. Si nu avem mijloace de a scapa de acest “schelet”. Nu! Vointa lui este mai puternica decat vointa majoritatii, si atunci scandalurile se tin lant. Uneori am impresia ca acest schelet “se hraneste” din scandaluri, ca tinta lui este ca sa intimideze pe toata lumea, si sa-si impuna nebunia asupra unei tari intregi.
De, si-ar gasi odata “nasul”!
‘de ce le e frica nu scapa’ …
Cine i-a facut lui Basescu sloganul asta, nu s-a gandit ca se poate intoarce ca un bumerang…
contracandidatii ar putea contracara cu :
De cetateanu'turmentat pe 24 October 2009 la 6:12 pm (#)“de ce -i e frica nu scapa!,” la care pot adauga ,dupa gusturi , flota, casa din ,mihaileanu, vanzarile anterioare…
Deh, unde nu-i cap…
Cu toata stradania mea nu-mi pot explica ciudata alaturare a “scheletilor din dulap” cu “love”. “Love” pentru stoarcerea de bani, homosexualitate? Dar oricum as intoarce ciudata idee,nu-l pot contrazice pe D-l Ciutacu; danca dansul vede un end-result de “love” intre cei doi scheleti, sa-i fie de bine.
De I.I. pe 24 October 2009 la 6:22 pm (#)@LICURICIU
maestrul ardeilor umpluti cu deshtiu’, omul care mimeaza atat de bine demnitatea incat o crede chiar si el, ayatolahul jurnalismului romanesc, monumentul viu,din granit de gagesti, la care atatia dintre noi am batut temenele, adica don’ cristoiu, are o fiica, draga LICURICIU. fiica asta a lui, de vreo 35 de anisori, lucreaza in bruxelles, la ministerul transporturilor belgiene. acum putem spune, fara sa gresim prea tare, ca si beizadeaua cu nume de vaca, EBA, este si ea bruxelleza.
De Suflet Negru pe 24 October 2009 la 8:05 pm (#)eu nu zic ca vaca, scuze, EBA, o sa stea in gazda la fiica maestrului cu gura pe obraz, da’ sunt un om care nu prea crede in coincidente (sau testiculentze, ca sa nu sara, suparat, din dulap, patapievici). ceva, ceva a fost la mijloc, ceva s-a intamplat pentru ca granitu’ din gagesti sa se sfarme sub privirea ochilor mari si blanzi ai sefei de septel. om vedea ce si cum, poate vom afla adevarul intr-o zi, ca si eu sunt tare curios despre “intamplarea” asta.
respect!:)
@all care au nevoie de dovezi. Există lucruri în care toţi credeţi şi nu aveţi nevoie de dovezi, dar culmea la afirmaţiile în care se aduc “atingeri” marinarului vreţi dovezi. Îmi pun o întrebare, neuronii voştri fac sinapsă sau menopauză?
De balauru84 pe 24 October 2009 la 8:10 pm (#)@Camil
De Suflet Negru pe 24 October 2009 la 8:26 pm (#):))))
prietene, te implor, nu ne cobii asa ceva!
si asa ma ia cu greata numai ce-i vad mecla, da’ sa-l mai vad si dand din buci!:)))
Cine are nevoie de dovezi cand evidenta este asa de pertinenta? Eu unul sunt satul de nevertebrate.
De Brightist pe 24 October 2009 la 8:32 pm (#)Nu mai putem sta impasibili in fata unor astfel de personaje aparute ca rezultat al pasivitatii noastre. In ultima vreme ma bantuie un fior de haiducie, asa ca pieptul inainte, barbia sus si pe ei.
Dle Ciutacu,
As dori sa va intreb pe care il veti sustine in campanie, Crin Antonescu sau Sorin Oprescu?
Mi s-a parut interesant cum Dl Antonescu spune ca Bogdan Olteanu nu trebuie pus in functia aceea-parca eu sau Dvs. l-ati pus nu dumnealui.Daca face la fel si cu Dl. Basescu si il numeste Prim-Ministru.
Iar Dl. Oprescu e foarte interesant, se supara foarte usor. Pe Antena 3 a fost foarte furios cand a fost intrebat cate limbi straine vorbeste.
Multumesc,
De Escorpion pe 24 October 2009 la 8:58 pm (#)Ai dreptate ca au inceput sa se scoata dosare pe piata .Va fi o campanie murdara .Sunt descumpanita.Mi-e greata de Base.Poate ar trebui sa fie scosi la lumina scheletii tuturor candidatilor,ca sa stim exact cum stam.Care e mai murdar dintre ei?
De Irina pe 24 October 2009 la 9:12 pm (#)scuze pentru eventuale greseli de exprimare,dar azi nu am chef de nimic…
De Irina pe 24 October 2009 la 9:18 pm (#)Azi Basescu a fost in campanie electorala la craiova chiar de zilele craiovei. A avut o intalnire cu profesorii olteni la filarmonica, mi-am zis in fine o sa-l vad pe acest tiran care s-a jucat cu romania asa cum a vrut el.
De Daniel pe 24 October 2009 la 9:20 pm (#)Multimea il astepta murmurand, toti ereau nemultumiti si spuneau ei ca abia asteapta sa-l huiduie pe basescu. dupa vreo o ora jumate iese basescu imi ziceam in sinea mea ca in fine am sa-l vad pe baselu huiduit primindusi astfel “ciorba pe care a comandat-o” acum 5 ani, dar surpriza dragii mei romani am auzit aplauze, am ramas stupefiat doar eu cu sotia si mama mea l-am huiduit si imedit am fost inconjurati de 2 gorile si doi comunitari, una dintre gorile mi-a aplicat un cont in stomac iar pe sotia mea au jignit-o in fel si chip (eu si sotia mea fiind persoane cu handicap). Este foarte trist ca 2 persoane cu handicap au avut curajul sa-l huiduie si multimea desi vai mama ei de viata au aplaudat ca la teatru. Imi este teama ca asta este tara pe care noi romanii ni-o meritam cu prisosinta. HUUUUUUUUU basescu.
Pana-ntelege lumea ce vrea sa spuna bal-bal- balbaitu` de Vanghelie cu arhiva sfertistilor se duce dracu` campania electorala… ca trenu` prin gara.
De Plano pe 24 October 2009 la 9:22 pm (#)ii recomandm o pauza domnului Basescu
De Tony pe 24 October 2009 la 9:24 pm (#)@ alda:
Eu, daca m-as uita la OTV, as fi plina de critici la adresa lor, a celor care realizeaza ,,emisiuni” acolo. Nefiind insa masochista, nu ,,trec” deloc pe la ei. De ce-as face-o?
Tu de ce te uiti la Antene, daca il suporti atat de greu pe Ciutacu? Sau pe Mihai Gadea? Sa-ti amintesc cate alte optiuni ai?
Eu ma uit la emisiunile cu Mirciulica Badea, Victor Ciutacu, Mihai Gadea, Radu Tudor, Valentin Stan, Bogdan Teodorescu, Mugur Ciuvica, Gabi Firea, pentru ca-i apreciez pe toti, iar pe unii dintre ei II INDRAGESC.
De violet pe 24 October 2009 la 10:07 pm (#)Dupa vechea schema ‘basesciana’ - “ce-mi plac glumele mele”
http://www.youtube.com/watch?v=6ZfO0jJCGJU&feature=related
De Silviu Pana pe 24 October 2009 la 10:18 pm (#)Va scriu pe scurt. Mama mea imcearca sa faca ceva pentru ca noi, copii ei, sa avem un viitor asigurat. Este vorba despre o piata in care spatiile compartimentate vor fi inchiriate. Stimati domni, mai avea un pic si isi taia venele. Asa ceva nu se poate numi sustinere din partea autoritatilor. Cine crede ca vorbesc ce am visat intr-o noapte, sa incerce sa faca ceva in Romania, sa deschida o afacere, sa construiasca ceva. Vei fi ingropat in hartii, iar cand crezi ca ai terminat si in sfarsit incepi, o vei lua de la capat, si asta in conditiile in care peste tot ti se va vorbi de parca esti ultimul infractor de pe planeta. Merita mama sa planga aproape in fiecare seara? De fapt eu voiam sa le multumesc tuturor Romanilor care au votat, si care mi-au hotarat soarta pana acum, ca de altfel si celor care vor merge la vot si care imi vor pecetlui destinul in continuare. Cum scrie pe afisele electorale ale lui Baselu? DE CE LE E FRICA,(Noua Romanilor)NU SCAPA. Credeti-ma, nu mai am saliva in gura de la atata injurat. Nu mai pot, nu mai pot. Stima, de la un posibil tehnocrat, Victore.
De F.A. pe 24 October 2009 la 10:19 pm (#)ceva ce se stia de mult dar nu era inca demonstrat..bataie de joc! Inca mai sper la ziua in care ne vom destepta dar imi dau seama ca traiesc o iluzie.Base face ce vrea mai intai vinde flota, apoi face cu fatelu’ lui “biznisuri” cu inghetata, cu pui, apoi cu arme, o mica intelegere cu Omar si gata Baselu “is the best” cum s-ar zice.Sincer,nu ma mai mira absolut nimic
De loredana pe 24 October 2009 la 10:34 pm (#)@ Begone
Mai enervanti, mai josnici si mai penibili decat Basescu sunt cei care il sustin si il apara in ciuda bunului simt si al evidentelor. Nu ti-e clar ca blogul asta nu-i pentru drogati portocalii? De ce nu postezi la Morar&More? Acolo prostia crasa si nesimtirea sunt acceptate si promovate. Mai lasa-ne…si tu si angajatorul tau.
De Drujbaru pe 24 October 2009 la 10:52 pm (#)@ Begone - 2.
De ce crezi ca intereseaza pe cineva (sau pe Victor) cine esti cu adevarat? Probabil te crezi contele de Monte Cristo, dar hai sa te luminez un pic…ne doare in cot de identitatea ta adevarata, asa ca lasa dramele de telenovela te rog.
De Drujbaru pe 24 October 2009 la 10:54 pm (#)Faza cu nunta din Alba e dementiala! Fara cuvinte! Tara lu’ Basescu , frate!
De Mihaela Petrescu pe 24 October 2009 la 11:05 pm (#)Un important depozit de ‘Scheleti” e si la primarie. Omar a avut niste treburi si pe acolo, era si el ca tot parvenitu’ “investitor imobiliar”.
De alex.dumitrascu pe 24 October 2009 la 11:38 pm (#)Exista personaje cheie in anturajul doctorului care stiu bine toata povestea cu amanunte uluitoare.
..ce faţă de infractor la pîndă!.. zău ca nu prea te cheama la referendum! eu nu m-aş lăsa dusă pe motiv de afis,nţţ !..din păcate mare-i gradina,mulţi de dus cu preşu de vorbe goale
De dereferendum pe 25 October 2009 la 12:24 am (#)Prieteni, prieteni… dar branza e pe bani. Imi pare rau sa spun, dar prima mea impresie mi-a fost confirmata.
De Adriana pe 25 October 2009 la 12:25 am (#)Am ezitat sa-mi dau cu parerea pana acum in legatura cu Oprescu. In seara asta insa, vazandu-l la realitatea, unde nu am putut sa-l urmaresc decat cu pauze, m-a lamurit. Atata intelegere a avut fata de Ontanu care a trecut brusc in gradina lui CeauBasescu, incat sunt sigura ca in turul doi, pentru ca oricum nu va intra, o sa-i acorde voturile lui CeauBasescu, sau, ca sa nu se faca definitiv de cacao, va spune ca-i lasa pe sustinatorii lui sa voteze cum le dicteaza constiinta. Nu va invoca bunul simt, pentru a nu se face confuzii.
M-am lamurit. Este diversionistul lui CeauBasescu care spera sa fure din voturile lui Geoana si Antonescu, pentru a-i mari sansele lui CeauBasescu. Si daca ar fi fost numai aceasta declaratie…
Mi-e scarba. In vremuri grele, in care orice soldat conteaza - si acum chiar este asa - pentru ca este pusa in discutie chiar amarata noastra de democratie pe care am castigat-o cu greu, orice dezertare se numeste TRADARE. Nu ma omor dupa PSD-isti, dar se pare ca pana si ei au realizat in ce mare kkat suntem cu un descreierat ca CeauBasescu si mafiotii lui.
Ma intreb insa, PDL-istii nu au creierul la ei? Le tine cineva pistolul la tampla? Vorbesc de aia mici care nu au apucat sa se manjeasca prea tare sau uniii chiar deloc. Pentru ei Romania este hartia lor de sters la fund? Nu au constiinta chiar deloc? Mafiotii… este clar de ce nu dau inapoi… ii paste puscaria, sau in cel mai bun caz, nu vom mai auzi de ei ca oameni politici.
Dar ceilalti sunt chiar retardati? Nu stiu sa gandeasca cu creierul lor? Nu vad ce se intampla? Mi-e clar. Nu au nici creierul nici constiinta la purtator.
De sustinatorii lor nepartinici, ce sa mai zic, lobotomie fratilor. Se uita speriati si infuriati in jur si nu stiu ce au toti cu ei. Jalnici.
gasit pe net intamplator acest post:
De istoriaserepeta pe 25 October 2009 la 12:42 am (#)http://cchiriac.blogspot.com/2007/06/cum-sa-faci-un-poster-anti-basescu.html
cititi despre licheaua asta care si-a trimis progenitura semiretardata facuta la betie sa ne reprezinte in parlamentul european in dispret total fata de romani si aceasta tara !
De cetatean ofensat pe 25 October 2009 la 1:10 am (#)Scriam doar de Base-schelet din dulap, dar au ramas atatea enigme si in legatura cu scheletul Hayssam; nu s-a lamurit de ex. cum a plecat; nu se stie exact daca s-au dat bani sau nu pentru eliberarea jurnalistilor, etc.
De I.I. pe 25 October 2009 la 4:25 am (#)Cert este ca Scheletul Base a stat la aceeasi masa cu teroristii.Si toate aceste informatii pot avea, da, Doamne! influenta covarsitoare asupra alegerii lui T.B.pentru un al doilea mandat.
D-le Ciutacu, se pare ca la Dvs. nu s-a schimbat ora!!!!
De I.I. pe 25 October 2009 la 4:26 am (#)Fotografia de mai sus spune totul: “Omul potrivit la locul potrivit” sau “unde-i sta capul (la gunoi) sa-i stea si piciorele!” Slugile PDL-izde au avut o premonitie cand au tapetat cosurile de gunoi cu mecla spanchie si hida a diktatorului(cel putin pe strada Antiaeriana, inca de vineri 23 octombrie, toate cosurile de gunoi au pe ele chipul basecsului, cel mai iubit gunoier al tarii).
De Genus pe 25 October 2009 la 8:30 am (#)de unde atata love la basescu , atata timp cat la o lucratoare pe matasari apropiata de pensionare gasesti mult mai multa iubire decat la base. ecuatia corecta ar fi :
De aaa pe 25 October 2009 la 8:52 am (#)basescu + (haisam,udreacocoseuroconstruct,bucsaru,pacocasuneanu,poluspaskny,etc,etc)=love
deci un gangbang in toata regula industriei xxx, de unde rezulta ca poporul roman e mare amator de pornografie, daca totusi 30% l-ar vota pe basescu
Organizarea referendumului in ziua alegerilor asa cum a decretat mafiotul national baselu nu este pentru a castiga voturi(obiectiv,el nu are cum sa mai castige un al doilea mandat de presedinte),ci pentru a dobandi o marja mai mare in fraudarea alegerilor.baselu va face orice pentru a castiga,absolut orice,pentru ca stie ca viitorul nu ii prefigureaza decat doua mandate,care nu sunt succesive,ci alternative:cel de presedinte sau cel de priponire! Daca pierde nu va mai apuca sa plece un an pe mare!
De anemona pe 25 October 2009 la 9:38 am (#)Ultima Ora! Senzational!
Imagini cu Croitru, imediat dupa ce a primit, in plic, de la stapani lista cabinetului!
http://www.ziaruldeiasi.ro/files/cms/z_is/archive/2006/3/20/ROMAN/doru2.jpg
De FuXi pe 25 October 2009 la 9:49 am (#)@victor ciutacu: tot “pe surse” se vorbeste ca Hayssam si-a luat-o, pentru ca nu a livrat “parandaratu’” unor grei…se pare de la psd; nu pot spune mai multe acum, dar in curand vor spune altii care a fost treaba pe bune…
De Teal'c pe 25 October 2009 la 10:25 am (#)Am văzut un afiş de al marinarului “bla bla bla …e de-al nostru”. Bun eu ca şi cetăţean al acestei “land of choice” cum să îl consider pe marinar de al nostru sau eu de al lui.. Sloganul ăsta cu “e de-al nostru” e mai rău decât sloganul manelistic “ei cu ei no cu voi ” şi eu cu mama lor .
De balauru84 pe 25 October 2009 la 10:40 am (#)jenant, daca isi pun afisele si pe cosurile de gunoi. sau mai bine spus - disperati.
De lau pe 25 October 2009 la 11:05 am (#)Pentru ” istoriaserepeta ” postat mai sus, eu zic sa si verificati despre cine vorbiti.
De Adriana pe 25 October 2009 la 11:38 am (#)1. http://www.linkedin.com/in/cchiriac
2. http://www.ziua.ro/display.php?id=254711&data=2009-06-19
Simplu si concludent.
Sau poate i-o fi venit mintea la cap? Asa de repede?
(R) Cugetări necugetate
® Dacă aş naviga pe o mare sau ocean de whisky n-aş pregeta să sabordez nava
PS Sloganul electoral adoptat de Băsescu
De Revizorul de vagoane pe 25 October 2009 la 12:47 pm (#)Am vazut pe un blog ceva cu o “capcana a teroristului” si “contaminarea” ca tehnici de atac si de manipulare intre candidati. Nu am inteles tot, dar teroristul nu se referea la omar.
De Mihai pe 25 October 2009 la 1:42 pm (#)http://www.ropresident2009.wordpress.com. de la tine inteleg tot. de la blogul asta nu prea.
scuze. si cu scheletii din dulap era pe blogul de care am zis, ca oprescu nu ar avea blat cu basescu, ci, mai degraba, cu altcineva. da aici nu am inteles cu cine. Multumesc.
De Mihai pe 25 October 2009 la 1:43 pm (#)Stiu ca sunt pe langa subiect, insa nu ma pot abtine. Intrati pe blogul elenei udrea si cautati (intre comentariile la “Guvernul Patriciu”) schimbul de replici intre blonda Lulu si blonda udrea. Fabulospirit! Capodopera! Inefabil!
De sierra pe 25 October 2009 la 2:53 pm (#)Autorul spaniol Pomponius Mela, unul dintre cei informaţii autorii antici cu situaţia Daciei din secolului I d. Hr., în lucrarea sa Chorographia, scrisă în vremea împăratului Claudiu (41-54 d.Hr.), spunea despre popoarele care locuiau în Sciţia şi Tracia că “deşi locuiesc ca un singur neam tracii se deosebesc între ei şi prin moravuri. Unii sunt CRÂNCENI şi gata de moarte – mai ales DACII.[...] Unii cred că sufletele celor mor au să se întoarcă [...] De aceea, la unii din ei, se boceşte la naştere şi se jeluieşte soarta celor nou-năcuţi; dimpotrivă, serbează îngropăciunile şi le celebrează prin cântece şi jocuri ca pe nişte sărbători religioase,” Ce a mai rămas din încrâncerea poporului român ACUM? Ne uităm nepuntincioşi când sărbătorim de Ziua ARMATEI, avansarea unor nulităţi din punct de vedere militar, nişte generali de carton precum:Onţanu,Oprea, era să zic Ordănescu ca să fie toţi cu litera O. Atunci în aceeaşi notă putem să OBSERVĂM , ca şi dacii, că sărbătorim ONOAREA MILTARĂ? sau ONESTITATEA înaintaşilor noştri? Sau avem de a face cu ONEROŞI noştri conducătorii sau cu lipsa de ONORABILITATE a acestora, care se bucură că au înmormântat Statul Român. OCULTĂ mai este politica pe malurile dâmboviţene
De matei virgil pe 25 October 2009 la 3:23 pm (#)poate să ne spună domnul Blaga care au fost meritele pentru care PREŞEDINTELE ROMÂNIEI i-a avansat pe dl. Onţanu, Oprea şi Iordănescu? Oare care au fost faptele excepţionale ale acestora ? numai simplu fapt, că au trecut dintr-o barcă în alta! sunt apolitic dar întreb? Cine a trădat o dată, nu trădează şi a doua oară……sunt mii de militarii care sunt în Afganistan, zilnic viaţa personalului MAI este pusă în PRIMEJDIE, pe străzi şi pe stadioane, lupta pe FRONTUL SECRET este dură etc OARE aceşti oameni nu merită? Măcar unul! DINTRE aceşti domni, unul are merite la primărie, altul la C.M. de fotbal, iar altul în culisele politicii. Mai există bun simţ în România dle BĂSESCU ŞI IMPLICIT DLE BLAGA?Vă propun spre avansare pe Elisabeta Lipă, CORNEL DINU, la o stea de general în plus. Iar la gradul DE GENERAL pe VASILE TURCU, NICOLAE BADEA şi CRISTINEL BORCEA, Ştiţi cumva dle Blaga ce înseamnă a fi general? Se întorc în mormânt genialii strategii ai istoriei militare române. Credeţi că pentru asta au luptat, şi au căzut eroic, pe glorioasele câmpuri de bătălie. PROPUN PENTRU MERITE DEOSEBITE ÎN RELANSAREA TURISMULUI ROMÂNESC PE ELENA UDREA, Nu de alta sar are studii juridice ca şi DL: OPREA. RUŞINE RUŞINE RUŞINE
De matei virgil pe 25 October 2009 la 3:24 pm (#)@Merlin: Referendum-ul nu-i obligatoriu.Dar ca si randul trecut, pedeleii sunt instruiti sa indemne cetatenii sa participe si la referendum, insinuand ca e obligatoriu.
De Ioana S.,Bucuresti pe 25 October 2009 la 5:52 pm (#)Indemnul electoral din afise al prezidentului este total neinspirat.Am auzit comentarii multe, logice dar nu le voi divulga acum.
Interesanta sentinta lui Ohanesian. Oricum, nu-i singurul caz in care procurorii trimit in judecata dar uita sa puna si sechestru, statul ori nu mai recupereaza nimic, ori plateste neglijenta.
VRETI SA VA SCAPATI DE BASESCU…??? NU VA MAI REFULATI DEGEABA FRUSTRARILE PE BLOGURI SAU ALTE SPATII PT. COMENTARII ( O PUTETI FACE … , DAR MAI IMPORTANT E…=> ) , MAI BINE VA STRADUITI FIECARE SA DESCHIDETI OCHII LA CAT MAI MULTI CUNOSCUTI , FARA INCRANCENARE SI FARA PROPAGANDA ( CA SI SECTANTII SAU CA SI PROPAGANDISTII DE PARTID…), DAR CU ARGUMENTE PERTINENTE SI CONVINGATOARE… Lamuriti-i sa vina la vot si sa voteze pe cine considera ei …, aproape oricare optiune e mai buna decat unul ca Basescu , care NE-A CONVINS CA DOAR AMBITIILE SI INTERESELE SALE PERSONALE CONTEAZA…!!! Convingeti cat mai multe persoane si vom fi mult mai castigati decat sa ne plangem singuri de mila…!!!
De Chris pe 25 October 2009 la 6:42 pm (#)Cat de tare te invidiez ca inca te mai pot stresa lucruri de genul asta…imi pari asa normal…:) Eu de cateva zile ma tot trezesc cu gandul la litiu si acum citesc despre magnetic refrigeration. Si daca nu citeam despre litiu probabil ca si maine ma trezeam tot cu el in gand. Asta-i semn rau. Oricum, te invdiez…si sper ca nu-mi pierd mintile. Nu ma mai ajuta nici sa-ti citesc blogul. Cred ca mi-ar prinde bine sa-l urasc pe Basescu dar nu pot.:(
PSYCHO….
De ramo pe 25 October 2009 la 7:31 pm (#)Base = 100 x (Omar/Yasin) = Money - ( Seful SRI + Seful SIE )
De Bogdan M.M. pe 25 October 2009 la 7:50 pm (#)Intr-adevar, pana la urma totul da in LOVE (pe vremea aceea cu A. Saftoiu)
Dar tatal domnisoarei rapite de ce tace? PSD`ul nu spune nimic?
De Ionut pe 25 October 2009 la 7:54 pm (#)M-am saturat de Basescu si de jocurile lui… Sa aibe grija sa nu ii scape “ochiul de sticla”, ca a mierlit-o… si i-as recomanda un nou slogan: “Ma bas pentru Romania”
De Gabriel pe 25 October 2009 la 10:15 pm (#)Off topic
De I.I. pe 25 October 2009 la 11:34 pm (#)“Scheletul” este insufletit!
Am un prieten care are aceiasi problema ca baselu la ochi si are gradul doi de handicap.
Poi cum si basescu are aceleasi probleme intelegem ca si el are acelasi handicap (bine el are mai multe handicapuri), daca nu ma insel in acea carticica numita constitutia romaniei scre clar ca persoanele cu handicap nu au voie sa candideze la presedentie.
Daca numai iasa presedinte baselu sa dus cu flota, abia astept sa il vad cu catusele la maini. Dar sincer nu cred ca se va intampla asta, toti sunt o apa si pamant. Decat base presedinte mai bine sa vina sadam husssein dun groapa.
De Daniel pe 26 October 2009 la 12:40 am (#)@Gabriel,
De Suflet Negru pe 26 October 2009 la 3:19 am (#)tare mi-e teama ca sloganul pe care-l recomanzi chiorbaliului, “Ma bas pentru Romania”, i s-ar parea prea soft. el deja a ridicat stacheta, se caca pe toti si toate cu nonsalanta betivului care-si face nevoile in sifonier si mai este si aplaudat si adulat pentru asta. doar se ocupa armata de scatofagi ce-o are la dispozitie sa-i poleiasca dump-urile si sa le ofere naivilor drept tic-tac.
Sunt de acord cu cei care au spus ca Oprescu face blatul pentru Basescu. Motive:
1. Candidand, Oprescu “fura” din voturile PSD si PNL.
2. Oprescu exagereaza batator la ochi cu atacurile impotriva lui Basescu si trage numai “gloante oarbe” (critici fara prea mult susbstrat, nimic serios)
3.Securist la securist nu-si scoate ochiul (lol).
4.Oprescu a pazit cu sfintenie dovezile din primarie care puteau demonstra ce “tunuri”a tras basescu cat a fost primar. (mai toate hotiile lui basescu de care s-a auzit ceva sunt din timpul lui la ministerul transportului sau ca presedinte).
5.canalia perfecta participa la alegeri FARA BLAT? sa fim seriosi…daca nu oprescu, cine este blatul lui?
In ce priveste “inundarea” Romaniei cu afisele lui basescu, un tanar s-a electrocutat incercand sa puna un afis pe un stalp electric. As fi curios domnule Ciutacu, sa aud raspunsul lui basescu daca il chestionati despre accidentul asta.
De Simon pe 26 October 2009 la 3:35 am (#)“Degeratu n-a fost ministru al Apararii ci sef al Statului Major General intre 1997 si 2000. Iar Hayssam il cunostea pe Degeratu de la Basescu de prin 1998 cind i-a facilitat arabului “una mica” cu rachete de la MApN pentru o tara aflata sub embargou ONU. Boacana care s-a aflat dupa venirea PSD la putere. Asa ca Base l-a trimis pe Degeratu sa-i inchida gura lui Hashu ( codul de agent SIE al lui Omar )”
De De la lume adunata si'napoi la lume date! pe 26 October 2009 la 5:28 am (#)tot basescu, basescu … Nu te-ai saturat. Ai facut norma intreaga de scris despre ciudatu’ asta!
De radu pe 26 October 2009 la 11:17 am (#)victoras , mai avem putin : http://votometru.mediafax.ro/
De theone88 pe 26 October 2009 la 11:29 am (#)Traian Basescu a venit in Salaj dupa mai bine de cinci ani de zile si pentru prima data in calitate de presedinte. „Vreau sa stiti ca nu am venit la Zalau neaparat pentru un discurs electoral, pentru ca nu este nevoie – castig oricum!”, a declamat Basescu. Vizita presedintelui a continuat la Simleu Silvaniei, unde a participat la inaugurarea parcului central si a facut obisnuitele bai de multime.
De marius pe 26 October 2009 la 11:55 am (#)Noi suntem urmaşii lui Traian…Băsescu
Udroaica scăpată în trifoi, privindu-şi în oglinda vieţii păsărica guşată, se arată pe rând la un astrolog şi la un ginecolog, ambii tălmăcind că e vorba de urmaşi, giniţi în direct de ecograf (gemenii Criza şi Falimentul).
De Revizorul de vagoane pe 26 October 2009 la 12:16 pm (#)Vremrile tulburi, anunţând un viitor aşişderea, o îndeamnă pe Udroaica la mărturisirea publică codificată – de ieri 25.11.2009 - care să ateste paternitatea prezidenţială a viitorilor avortoni ce vor rămâne în istorie ca ”urmaşi ai lui Traian Băsescu” ; aşa trebuie interpretată afirmaţia spre cinstită comentare.
Traian Basescu este implicat in rapirea ziaristilor si in fuga lui Hayssam. Acest individ este implicat in foarte multe murdarii si care ar trebui date publicitatii aceste zile. E timpul sa aflam ce marsavii a facut TRAIAN BASESCU & FAMILIA SA, timp de 5 ani. E timpul sa ni se dezvaluie adevarata fata si faptele marsave savarsite cu voie de clanul mafioto-securist BASESCU. E timpul sa aflam cam cate zeci de milioane de euro s-au adaugat in contul Tiranului. E timpul sa aflam cat de bogati SUNT si cat au furat: VIDEANU, BLAGA,UDREA, BERCEANU SI BARONUL PEDELIST FLUTUR!
De Costin Tanasescu pe 26 October 2009 la 1:29 pm (#)Cand ceva este sa mearga prost, atunci este sigur ca va merge mult mai prost. Ar trebui sa devenim constienti ca am ales gresit politic. Dand votul cu patima PD-L si PSD pentru a sanctiona PNL, o parte dintre cei care au sperat la cai verzi pe pereti sa le ia potcoavele au constatat ca sunt victimele poftelor politicianiste ale alesilor lor. S-a confirmat, inca odata, faptul ca Traian Basescu si camarila de la PD-L nu au habar de guvernare si sunt urechisti in stiinta administrarii statului. Chiar daca la nivel individual sunt pedelisti care performeaza, unii cu intentii bune fata de cei din jur, la nivelul central al politicii PD-L vedem ca totul este facut aiurea. Pagubele le suportam noi.
De Costin Tanasescu pe 26 October 2009 la 3:21 pm (#)Ideile generoase de administrare a statului au fost subordonate gandirii contabilului birocrat si viziunilor ceausiste ale lui Traian Basescu despre om si despre tara. PD-L a incercat in scurtul timp cat a fost la conducerea tarii sa ne intoarca in timpul ceausismului, la egalitarismul comunist, pentru ca viziunile basesciene sunt posibile doar cu oameni fara constiinta, fara libertate, fara demnitate. Cu PD-L la guvernare, Romania se intorcea in “lagar”. Inainte vorbeam despre lagarul socialist, maine am vorbi despre lagarul pedelist. Un lagar in care noi, romanii, am fi prizonieri. Un lagar in care libertatea omului ar fi fost eradicata in interesul statului. Un stat atot-puternic, un stat care ne-ar fi planificat existenta, de la procreere la alimentatie, de la nastre pana la moarte.
Din punct de vedere economic, am pierdut cei patru ani de dezvoltare din perioada guvernarii liberale si ne indreptam harnici catre pierderea anilor de dezvoltare din perioada guvernarii social-democrate nastasiene. Pentru ca si atunci a fost o dezvoltare desi era subordonata intereselor politicianiste ale PSD, in special a clicii patronata de Adrian Nastase.
Saptamana care trecu ne-a confirmat ca suntem slabi. Tare slabi. Ca suntem o natie de gargaragii, dispusi sa ia ca subiect de senzatie o miscare total naroada a PD-L. Asa numitul “Guvern” al “Primului-ministru desemnat”. In primul rand aceste notiuni nu exista, sunt niste fictiuni jurnalistice si politicianiste, nu au substanta. Momentul in care Lucian Croitoru devine “prim-ministru desemnat” incepe de la momentul votului Parlamentului de aprobare si pana dupa depunerea juramantului in fata Presedintelui. Pana atunci insa este cale lunga.
Lucian Croitoru, acest pedelist mascat, antidemocrat convins, dispus sa faca jocurile lui Traian Basescu de a desfiinta democratia in Romania prin atacul asupra singurei institutii care reprezinta democratia, Parlamentul, si-a anuntat intentia de a da tarii un Guvern. Vointa este a PD-L si a lui Traian Basescu insa este o vointa cu o lipsa majora. Nu are sustinere parlamentara. Este o vointa care pluteste, nu are legatura cu pamantul, este doar un vis. Mai mult, este un fals. Din intentia initiala s-a ales praful. Lista cu posibilii ministri este plina cu incompetentii PD-L care au dus tara de rapa. Pogea, Videanu, Berceanu, Blaga, Stanisoara … toti unul si unul. Dezamagitoare este disponibilitatea unor personalitati de a face parte din aceasta promisiune de Guvern, cum ar fi Bogdan Aurescu. Chiar daca explicatia data de Bogdan Aurescu este justa din punct de vedere profesional, pastrarea Ministerului de Externe pe o linie de continuitate politica la nivel national, faptul ca a acceptat includerea in lista pe un program al Guvernului Boc cu unele reformulari, mai ales faptul ca a acceptat ca Traian Basescu sa conduca politica externa romaneasca in continuare, dupa esecurile penibile din ultimii anii ale marinarului, il pune pe Bogdan Aurescu in situatia penibila de a nu mai fi crezut. Iar eu am mari indoieli din acest moment asupra lui.
Klaus Johannis are afirmatii la fel de transante.
“Lucian Croitoru a venit acum puţine zile în Parlament şi s-a prezentat în faţa liderilor majorităţii. Acolo a venit cu un text apocaliptic la modul ‘Dacă nu mă sprijiniţi să ajung premier şi să aduc banii de unde ştiu eu pentru că mi-a promis preşedintele, România intră în colaps’. Ca astăzi, foarte surprinzător, să vină domnul Croitoru să prezinte echipa de “tehnocraţi” şi să spună că finanţele României sunt în bună stare. Pentru mine apar semne de întrebare. Care este realitatea? Mă tem că aici avem o problemă mai gravă. Am impresia că au pus ţara pe butuci şi nu vor să se afle acest lucru înainte de alegeri”, a spus Klaus Johannis, în cadrul unei emisiuni televizate.
Klaus considera ca acesta este tot un Guvern Boc insa fara Boc.
La toate posturile TV pedelistii sustin ca acest Guvern are sanse sa treaca deoarece parlamentarii sunt independenti de partidele din care fac parte, fiind alesi uninominal. Ideea este sinistra. Desfiinteaza partidele, le ridiculizeaza. Ne duce catre acel Parlament unicameral, ales prin vot uninominal, premisa revenirii la Marea Adunare Nationala, Parlamentul comunist care aproba, pe banda, toate initiativele maretului conducator Nicolae Ceausescu.
Lucian Croitoru este un pervers contabil care face jocurile lui Traian Basescu. Nu am stima pentru personaj. Este un lacheu si pentru mine asa va ramane de acum incolo. Individul asigura lui Traian Basescu sprijinul Guvernului Boc demisionat de Parlament pentru incompetenta de a conduce Romania insa al naibii de competent pentru a fura alegerile prezidentiale. Pentru ca este un Guvern demisionat, nici nu se mai pune problema termenului interimatului lui Blaga la Interne ! Constitutia prevede termenul de 45 de zile pentru interimat insa in cazul unui Guvern valid, in functie. Aici insa nu mai avem un Guvern in functie ci o gasca de pedelisti la furat. Pe 27 noiembrie se implinesc cele 45 de zile pana la care ar trebui sa avem un nou Guvern. Dupa cum actioneaza Traian Basescu si PD-L, slabe sperante. Vom avea tot Guvernul demisionat Boc, iar noul Presedinte care va rezulta in urma alegerilor va trebui sa reinceapa procedura de desemnare a unei personalitati care sa formeze un Guvern, pentru ca se intra in perioada unui nou mandat prezidential.
Mai mult, Traian Basescu a bagat si referendumul. Voi fi impotriva celor doua intrebari. Nu sunt de acord cu Parlamentul unicameral, din motivele pentru care studiile ne arata ca un Parlament bicameral asigura un control suplimentar asupra tenditelor autocratice ale unui Presedinte sau al unui partid majoritar si nu sunt de acord nici cu reducerea numarului de parlamentari. Stiu ca sunt contra unor idei exprimate chiar de cei din PNL insa eu cred ca nu in numarul de parlamentari este problema. Este o problema falsa iar a acepta ideile lui Basescu inseamna sa accept ca Parlamentul nu este reprezentantul suprem al poporului ci o institutie acolo, oarecare, o frana in calea infaptuirii maretelor obiective politice ale lui “X” sau “Y” ajunsi Presedinti de tara. Eu vreau o republica parlamentara in care rolul Presedintelui sa fie serios diminuat, sa i se ia functiile administrative si sa ramana doar cu functiile onorifice.
Din cauza referendumului si mai ales a fantomei Lucian Croitoru nu avem in prim-plan problema de baza: candidatii la prezidentiale. Cine sunt ei, ce au facut, ce programe individuale au, ce pot face, cum pot face, cine ii poate sprijini. Detest media care ne intoxica cu tot felul de loaze si subiecte lipsite de interes real. Referendumul lui Basescu nu va avea succes pentru ca nu va indeplini conditiile de validare. In plus, reducerea numarului de parlamentari nu este treaba populatiei, prin lege organiza se poate micsora sau mari numarul acestora. Acest referendum este o cheluiala aiurea pentru ca rezultatul lui nu poate obliga. Fara validitate, doar cu gargara politicianista ca chipurile ar fi dorit de “x” procente care au fost la vot, nu are viitor. Referendumul lui Basescu este tot o fantoma ca “Guvernul” lui Lucian Croitoru.
Insusi Traian Basescu isi pierde din substanta. Calin Popescu Tariceanu il parafrazeaza si ii dedica propriile vorbe spuse de Basescu lui Nastase: Traiane nici nu stii cat de mic incepi sa fii. Iar Crin Antonescu il parafrazeaza pe 20 octombrie la Tulcea: „Ce bucurie, Traiane, pentru poporul ăsta, să fie nevoit să aleagă între doi dobrogeni.”
Traian Basescu devine el insusi o fantoma. Sondajele il arata in scadere. Si scade, si scade, si va mai scadea pana cand vom merge la urne.
Pentru ca referendumul lui Basescu este o fantoma, pentru ca “Guvernul” Croitoru este o fantoma, pe noi trebuie sa ne intereseze cum va deveni fantoma politica Traian Basescu. Trebuie sa stim pe cine sa votam si mai ales trebuie sa ne pregatim pentru un tur II. Trebuie sa constientizam ca intrarea lui Basescu in turul II ne obliga la votul negativ. Este votul pe care il practicam din 1996 incoace. Basescu insusi este produsul unui vot negativ. Va “muri” de votul negativ. Asta trebuie sa constientizam.
daca vom avea parte de o surpriza? Antonescu si Geoana in turul 2?
De theone88 pe 26 October 2009 la 3:50 pm (#)poate-i spunem mai repede “vant la pupa” marinarului
De theone88 pe 26 October 2009 la 3:52 pm (#)1.patapievici, urmasul lui traian basescu,
De fla pe 26 October 2009 la 3:54 pm (#)2.liiceanu, …
3.t.r.u.,…
pdlistii inunda spatiul mediatic cu un populism gretzos si demagogie cat incape!!!incredibil, din pacate sunt destui oameni de la tzara ce le dau crezare.am vorbit cu destui cunoscuti, creduli si neinformati(oameni simpli ) atrasi de populismul pdlist mizerabil…
De fla pe 26 October 2009 la 4:00 pm (#)@fla
De theone88 pe 26 October 2009 la 4:08 pm (#)am intalmit si eu persoane care s-au speriat de lipsa banilor pt pensii si care erau dispusi sa voteze cu base ca le-a promis bani de la fmi pt pensii. a trebuit sa duc o luuunga lupta de lamurire sa le explic ca ce face base este se numeste manipulare in masa.
acolo unde îi este locul…..pe tomberon
De mstracna pe 26 October 2009 la 4:39 pm (#)@ theone88:
Si eu ma gandesc la aceasta posibilitate.
De violet pe 26 October 2009 la 4:54 pm (#)Am fost ieri din Timisoara pana in Bozovici si inapoi, deci am trecut prin cateva zeci de sate din Timis si Caras. Toate pline de afise si banere electorale cu Basescu. PLINE !!! De unde asa un buget imens??? Autocarele “Autotim” sunt blindate cu afise Basescu !!!
Plin de bannere foarte mari si cu referendumul.
In Timisoara sunt si multe banere cat blocul pe care scrie: “Spune si tu DA” … pentru parlament unicameral si reducerea numarului…etc.
De ce sa spun DA ??? Asta nu e un referendum, e un produs la care i se face reclama???
La referendum nu intereseaza parerea mea? Dece mi se baga pe gat sa spun da ???
…au si un site anonim : http://www.spunesituda.ro cand s-au organizat asa repede ? cine sunt ? cu ce bani ?
Intamplator locuiesc deasupra sediului PDL unde nu am mai vazut atata agitatie de cand s-a ales EBA si ieseau zeci de tineri cu flyere EBA, distribuite de la sediu !!! Acum misuna zeci de oameni, pe unii ii stiu de la tv, iar masinile lor blocheaza tot traficul la noi pe strada. Le multumim pentru haosul zilnic la toate nivelurile.
De Stefan, Timisoara pe 26 October 2009 la 6:41 pm (#)De ce ti-e frica nu scapi , ies la lumina inregistrarile.Aici sa vezi.
De duda pe 28 October 2009 la 7:36 am (#)Serviciile l-au lasat si pe “Ceasca” din mana daca a trebuit.
PE INDIVIDUL CARE NE FACE CU OCHIUL SAU CU OCHII, NU MAI STIU, CINE SAU CE IL SPERIE? OARE CE CRED EU???
De eugenia pe 28 October 2009 la 3:54 pm (#)Mai Traiane de ce crezi tu ca ne e bine cand nici tu nu ai vrea sa fi condus de unu ca tine
De Adrian pe 1 November 2009 la 11:06 pm (#)http://www.ziaruldeiasi.ro/local/afisele-in-care-basescu-promoveaza-referendumul-au-fost-interzise~ni5t4g.
Se poate starpi manipularea. iasiul deschide balul.
De nionuts pe 2 November 2009 la 11:59 am (#)ce mai zambea basescu in secventele cand s-au intors jurnalistii atunci pe aerodromul ala. Zambea ca i-a iesit planul ala malefic de a ne arata ce supererou de presedinte avem. Avem un mincinos patologic de care trebuie sa scapam. La Brasov Votam Mircea Geoana!
De alexandru brasov pe 4 November 2009 la 11:12 am (#)Adaugă Comentariu!