Să nu uitaţi niciodată, maneliştilor!
De: Victor Ciutacu - Categoria: Rezervaţia cu imbeciliObserv – cu satisfacţie, recunosc – o mare iritare în rândurile elitiştilor portocalii de paradă. Oamenii se simt deranjaţi de alăturarea lor atât de discutatului fenomen al manelelor. Greşit! Favoritul lor a câştigat alegerile pe bază de manelişti şi adresându-se cu precădere votanţilor cu şcoală pe puncte sau, mai ales, fără. Toată campania electorală i-a fost croită, de nişte strategi inteligenţi, pentru targetul low class. Providenţialul a avut clip cu Văru’ Săndel, imn cîntat de Guţă, melodie de susţinere de la Salam şi s-a manifestat televizionistic, cu precădere, la Etno, Taraf şi OTV; plus labeunu. Înainte de Oreste şi după Andreşanca, în locul Magdei Ciumac şi peste rândul lăsat de Ogică la coada pentru sticla de-un milion sau greşesc eu ordinea, dar astea-s deja amănunte.
Electoratul băsescian se revoltă ipocrit de alăturarea cu maneliştii şi înjură manelele din noaptea de Revelion de pe posturile tv. Staţi liniştiţi, portocaliilor, lângă Salam şi Guţă, acolo-i locul vostru! Vi l-aţi ocupat benevol. Şi vă meritaţi soarta. La fel cum îi meritaţi pe EBa europarlamentar, pe Udrea ministru (abia aştept revenirea postlăuzie a lu’ Ridzi), pe Honorius deputat şi, nu în ultimul rând, pe Băsescu fuhrer. Patapievici şi Mihăieş rimează foarte bine cu Guţă şi Salam, Funeriu şi cu Tapalagă s-au ridicat la înălţimea unor titani ca Tolea şi Ogică, Andreea Pora e ruptă din tabloul de familie de lângă Magda Ciumac, Sabina Fati e la fel de iscusită-n previziuni precum clarvăzătoarea Ildiko, iar Nicoleta Savin se completează cu minunata doamnă Paula Ciuclea. Într-o democraţie, majoritatea decide. Conform regulilor democratice, suntem un popor de manelişti. Şi avem un regim manelist.


236 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Da, da. Asta se cheama vigoare.
)
De Anca Bundaru pe 5 January 2010 la 12:38 (#)Este cel mai tare comentariu pe care l-ai postat pana acum Victore! Sa facem haz de necaz si sa continuam sa ne simtim chiriasi in propria tara! La multi ani!
De Nicoleta pe 5 January 2010 la 12:40 (#)PD-L vorbeste pe o singura voce. Si mai e si aia ragusita, haraita, ca din canal. Patapievici? Guta? Nu cred ca poporul manelist, votant portocaliu, sesizeaza cea mai mica diferenta intre ei. “E aia” care promite “ca Basescu nu ne minte”.
De Lilick pe 5 January 2010 la 12:45 (#)Macar cei de mentalitatea mariei sale sa fie cu el
De Anar pe 5 January 2010 la 12:46 (#)In fiecare zi ma intreb cum naiba de s-au nascut astia cu atata tupeu… Pe mine m-a prostit marinarul de vreo cateva ori, acum era randul celor mai putini “inspirati”. Daca s-a putut cu noi, cu ei a fost mult prea usor.
De Ally pe 5 January 2010 la 12:46 (#)Eu as fi scris eba fara majuscule, dar dvs sunteti un domn
Conationalii mei, ca sa zic asa, m-au dezamagit la faza asta. Si io si Madalin ne pusesem mari sperante si in ei si in Mercea Bondialu, da n-a fost sa fie. Acum astept ziua in care Evz se va vinde cu cd-uri cu manele.
De VanGhelie pe 5 January 2010 la 12:47 (#)De portocalii astia scapam decat prin impuscare, pe cuvant.Manelizarea si tiganizarea Romaniei a inceput de mult. Deja au acaparat tot. A iesit asta iar presedinte pe voturile pulimii fara scoala atrasi de miros de mici si ragaieli de la bere.
De Robert Sandu pe 5 January 2010 la 12:48 (#)Asa e, bine spus!
De ionut pe 5 January 2010 la 12:49 (#)La Antena sunt ceva probleme cu transmisia sau va saboteaza manelistii? Aseara, de exemplu, s-a-ntrerupt Sinteza Zilei pret de cateva minute. Si nu a fost prima data. Cat de curand, pe cand sa zici ceva, Victore, o sa intre o manea cu iz electoral. Sa vezi atunci bucurie si dansuri din buric!
Patapievici + Guta = love
De Dan pe 5 January 2010 la 12:50 (#)Din pacate, ai dreptate! Decat ca eu nu ma pot impaca cu faptul ca, desi ei isi merita alesii, trebuie sa-i consideram ca fiind “ai nostri”! Jalnic! Sigur, nu sunt ai mei dar conduc tara si in numele meu si a atator oameni care nu i-au vrut pe astia! Cu astia in frunte nici macar statutul de chirias nu simt ca-l am. Sunt un soi de “tolerat” la mine-n garsoniera!
De cineva pe 5 January 2010 la 12:50 (#)Cum am putea să-i uităm pe TRU & Copilul de Aur!!?
De iulian n. pe 5 January 2010 la 12:51 (#)Dap.
De Blonda de la Marketing pe 5 January 2010 la 12:54 (#)SI NU SE TERMINA!VEZI PRIGONIUS…..
De gigel pe 5 January 2010 la 12:55 (#)Cum spuneam si eu aici: “nimeni nu asculta manele, dar toti le stiu versurile”
De Faninho pe 5 January 2010 la 12:56 (#)Mamăă, ce articol! Mi-a mers la suflet! Şi, întrucât maestrul Ciutacu a omis ceva-mă rog, pe cineva-voi repara eu. Deci, pentru Cristian Preda, distins europarlamentar portocaliu:”cicacica cicacea” şi bis.
)
De violet pe 5 January 2010 la 12:56 (#)CORECT!
De Mihu pe 5 January 2010 la 12:56 (#)Dupa parerea mea istoria se repata. Am ascultat in copilarie povestile despre comunisti si ce au facut ei in anii 50 in tara asta, cand toata elita a fost inlaturata si inlocuita cu puscariasi si oameni fara educatie. Se pare ca acum se intampla aceslasi lucru – nu conteaza valoarea omului ci doar carnetul de partid.
De ion marius pe 5 January 2010 la 12:56 (#)Nu m-ar mira daca base o sa vrea sa modifice constitutia astfel incat sa aiba voie la un al treilea mandat, sau eventual sa lase puterea direct lui eba.
Traim in tara in care tot mai multi oameni, intrebati fiind la intamplare pe strada, ce sarbatorim noi pe 25 decembrie, vor raspunde siguri pe ei, urmatoarele : “ziua in care Iisus a taiat pentru prima data porcul !”
De [D][S][N] pe 5 January 2010 la 13:07 (#)spune-le mai,ca le zici bine,
De stteffano pe 5 January 2010 la 13:07 (#)chiar daca lor, nu le convine, acum si-au vazut sacii in car, il …. .. … pe magar.
băsecu îşi bate joc de ţară şi asta-i ocupă tot timpul.oricum , e incredibil.nici cu psdistii nu mi-era ruşine, dar pdlistii aştia se comportă ca pe tarlaua lor fără nicio jenă!DEMAGOGI NEMERNICI!SĂ TRĂIASCĂ SERVICIILE CE L-AU AJUTAT!NORMAL CĂ LE DĂ ÎN PLUS LA BUGET CU 40%.VOM AJUNGE O ŢARĂ DE DOBITOCI!
De fla pe 5 January 2010 la 13:08 (#)INTELECTUALII LUI BĂSEKU SUNT CEI MAI VINOVAŢI!
DUPĂ 20 DE ANI NE TOT F.T LA CAP CU ANTICOMUNISMUL LOR DE FAŢADĂ, DAR PUNCTUL 8 DE LA TIMISOARA NU AU REUŞIT SĂ-L IMPUNĂ COMPLĂCÂNDU-SE SĂ STEA BINEMERCI ÎN LOCURILE LOR CĂLDUŢE !
Manelistii erau in primul rand la A1.Si da…adm votat cu Base sa va vad pe voi inca 5 ani ( desi nu cred ca va mai tine Felix atat ca ati ratat ca Geoana) .Hai pa!
De AVATAR pe 5 January 2010 la 13:10 (#)daca ar fi sa disecam continutul mesajelor manelelor, si asta fara prea multa capacitate de analiza, de deductie, de inductie, am observa anecdotica propusa de presupusul gen muzical: lauda de sine, lauda excesiva a materialului, idolatrizarea banilor, capacitatea smecherilor de a se descurca. si asta intr-o tara in care saracia cuprinde intre 6-8% din populatia tarii, in care numarul asistatilor este de vreo 8 milioane, in care salariul minim pe economie este de 130 si ceva de euro. si culmea, paradoxul tocmai de aici porneste! toti saracii tarii dau din fund si din git pe dezacordurile lalaielilor acestor agresori auditivi. de aici, pina la votul incredintat lui basescu nu e mult. adresabilitatea e directa, conexiunea stabila. mai e ceva, cam toata planeta e manelista, de la obamistii extaziati pentru nimic pina la amnezicii lui basescu, de la economistii de premiul nobel pentru tot felul de jocuri si modele matematice pina la contabilul de curte pogea, de la filozofiile optimiste pina la lacheul liiceanu, de la ziaristica facila pina la scriiturile fasciste ale lui mircea mihaes (ma refer la puseurile din romania literara), de la orice la pseudointelectualii de doi lei ai romaniei (ungureanu, cotoi, pora, patapievici).
De cristian pe 5 January 2010 la 13:13 (#)Exact la fix!
De Horatiu C. pe 5 January 2010 la 13:17 (#)Victore, io cred că ai fi bun şi ca lunetist
‘loww class ‘!? da’ falcultatile de (pe )banda rulanta cum se chiama ???
De maldive pe 5 January 2010 la 13:17 (#)@AVATAR: gandire tipica de manelist. ti-ai facut tie rau ca sa i-o tragi lu’ Ciutacu. iti meriti presedintele!
De Victor Ciutacu pe 5 January 2010 la 13:18 (#)@maldive: cu un singur “w”. se scrie se chEama. si tu ai votat cu Basescu?
Canta borataniile!
De OZN pe 5 January 2010 la 13:19 (#)băsescu îşi crează acum noi ţinte false pe care să poată da vina pt. incompetenţa lui: destructurarea partidelor “nereformate” ,tvr-sassu!
De fla pe 5 January 2010 la 13:23 (#)grav e faptul că atacă învăţământul(aşa cum e el;cine dracu mai vine pt. 6oo ron?) ,unul care a recunoscut că: ” şi astăzi îmi vine să trec pe celălalt trotuar atunci când văd un dascăl”!frustratu”…
“RUŞINE, DINU PATRICIU!”
Intr-adevar,ai dreptate din unele puncte de vedere.In schimb,mi se pare cel putin nefiresc faptul ca,jignesti tot ceea ce e impotriva ta si mai ales a ”echipei” de la Sinteza Zilei.Orice e impotriva voastra,e manelist,e cocalar,e fara bun-simt.Eu am o simpla intrebare,la voi nu va uitati?Va credeti niste oameni imaculati? Chiar credeti ca aveti dreptate in tot ceea ce spuneti? Si ceea ce e mai revoltator e ca,TU, un jurnalist ,te crezi GENIU.Ai inventat cumva vreo racheta si nu stim noi?Putem spune ca esti un tip inteligent,dar nicidecum geniu.Am ajuns sa traim intr-o tara in care orice om,care apare la tv si mai scrie vreo doua comentarii pe blog,e geniu frate!
De Andrei pe 5 January 2010 la 13:23 (#)@Andrei: mai usor cu virgulele pe scari. in limba romana, nu se pune virgula unde-ti vine sa respiri. exista niste reguli in cartea de gramatica
De Victor Ciutacu pe 5 January 2010 la 13:31 (#)Structura cheltuielilor totale de consum, pe destinatii, ale populatiei, releva faptul ca in trimestrul III din 2009 Educatia a avut cea mai mica pondere. Educatia este dealtfel singura destinatie catre care se indreapta cheltuielile de consum ale romanilor care are o pondere subunitara. Sa ne mai miram ca am ajuns unde sintem, ca avem clasa politica de mizerie din prezent, in frunte cu un Presedinte manelist?
De Alecs pe 5 January 2010 la 13:31 (#)Râdem noi de Traian Băsescu pe motiv de OTV, dar o să vedeţi ce va face Zeus din televiziunea lui Diaconescu! Mai ceva decât a făcut Hugo Chavez din televiziunea de stat din Venezuela. În curând, OTV va fi prin emisiunile lunare în care va apărea tiranul un fel de tribună a poporului. Vor începe telefoanele în direct, iar Tiranul de Murfatlar va conduce ţara de la OTV, de la televiziunea poporului. Poate vi se pare ridicol, dar eu vă spun că este de-a dreptul sinistru, pentru că asta pare a fi realitatea! Gândiţi-vă că la fel de ridicol ni se părea acum nici două luni de zile să-l avem din nou premier pe Emil Boc şi pe Elena Udrea cu 3,7 miliarde de euro pe mână în guvern!
De Another pe 5 January 2010 la 13:32 (#)imi e rusine de mine in tara asta…imi iau bac-ul si ma tirez fara sa ma uit in urma!nu ma consider un las ca-mi parasesc `meleagurile natale` pentru ca nu-s patriot !chiar iubesc tara dar nu-mi plac oamenii care-o populeaza…imi pare bine ca a venit criza le-a mai luat putin din jmecherie la toti ca prea erau ei zmeiI Europei !(diseara ne onorati la Sinteza Zilei ??)
De abcd pe 5 January 2010 la 13:32 (#)sa inteleg ca tot la… banda rulanta ?
De maldive pe 5 January 2010 la 13:36 (#)Aaaaaaaaa, abia acuma am inteles.
De Sebastian Bah pe 5 January 2010 la 13:37 (#)Deci pina sa se realeaga basescu, manelistii erau cih.
Dupa ce s-a reales basescu pe baza de majoritate manelista, manelistii au devenit OK deoarece “Într-o democraţie, majoritatea decide. Conform regulilor democratice, suntem un popor de manelişti”.
Prin urmare, Hantena 1 a trebuit sa se sacrifice si sa dea un paranghelion manelist, filmat abia cu incepere din secunda urmatoare anuntarii victoriei oficiale a manelistului basescu.
Desigur, daca iesea presedinte Geoana, omul wagnerianului Mariean Vanghelie, Antena 1 ar fi dat Lohengrin, coborind stacheta doar spre dimineata cu ceva valsuri vieneze.
Genial, domnu Ciutacu.
Nu numai arogant.
Yesssss !!!!! Iti multumesc Victore …!!!
De Nostradamus pe 5 January 2010 la 13:37 (#)M-ai “uns” la suflet cu articolul/comentariul asta …. Stiu , nu-i mare lucru , dar atat de putine satisfactii ne-au mai ramas , ca am invatat sa le apreciez chiar si pe cele mai marunte … !
…da, si la Antena III, intr-o selecta companie ai spus cam acelasi lucru, fara sa aud un contra-argument – alarma !
De brad pe 5 January 2010 la 13:38 (#)Ridendo castigat mores, dar vorba ta: pe banii(si nervii !) nostri !
Solutii ar trebui sa apara din mijlocul formatorilor de opinie si de la proprietarii televiziunilor care au impact (cartile sunt demodate, bag seama).
In plus, boii de la cna ar trebuie sa se uite la raportul calitate/cantitate a programelor tv, nu sa iasa la haiducie politica !
@maldive: poate la tine. eu nu mi-am baut cerneala. imi merit soarta
De Victor Ciutacu pe 5 January 2010 la 13:39 (#)@Sebastian Bah: si daca iesea Geoana tot manele dadea, ca si PRO TV. fiindca sunteti majoritari, manelistilor! faceti rating, statiile tv bani si platesc salarii. deci aveti si voi o utilitate pe planeta asta.
victore,victore,nu le mai da lectii de gramatica elementara unora pentru ca le-o dai degeaba,cred ca pentru ei obiectul numit”biblioteca”este pentru umplut camera si nu pentru carti [nici presedintele nu a terminat o carte in 5 ani]ce sa le mai cerem altora
De dana1 pe 5 January 2010 la 13:41 (#)Ce as rade sa-i impoziteze pe manelistii astia
)) !! Sa vezi atunci melodii
)
De refire pe 5 January 2010 la 13:45 (#)Ai 100% dreptate. Din pacate totusi, Basescu nu a inventat manelismul in Romania..el doar il promoveaza si se foloseste de el. Manelismul este croit pe fibra sa launtrica, asa de bine de parca a fost creat special pentru el. (vezi episoadele cu tigancile, birturile, fotbalistii, etc) Sincer toti din anturajul lui Basescu, cu cateva exceptii par sa fie genul de manelisti “undercover”. Este de ajuns sa te uiti la Udrea odata (sau si mai bine, sa o asculti) sa iti dai seama ca nu citeste Dostoievski si nu asculta muzica simfonica. Ceilalti, Patapievici, Boc, Tru, Pora & Co. se intersecteaza cu manelismul doar la capitolul bani, masini si functii…si compenseaza berechet cu prostitutie. Nu gasesc alt nume pentru ce face d’alde Tismaneanu sau Patapievici. Este prostitutie pe fata.
De Drujbaru pe 5 January 2010 la 13:48 (#)Partea proasta este ca de 20 de ani n-a incercat nimeni sa schimbe caracterul din ce in ce mai infect al acestui popor…Ne place sa ne imbatam cu apa rece si ne tresare glanda mandriei cand vreun sportiv ratacit pe la noi, sau intelectual obidit castiga recunoastere internationala. Atunci iesim si noi in fata sa ne batem cu pumnii in piept, ca dupa 2 minute sa ne intoarcem la cocina cu manele.
La ce sa te astepti cand televiziunea cu cea mai mare rating (un jeg ordinar de altfel…cu si pentru tzigani) , Pro TV-ul, difuzeaza imnul romaniei pe ritm de manea. Ce sa mai zici? Ar fi o singura solutie…sa ne bagam picioarele in ea de tara, si ne caram pe unde apucam..sa-i lasam pe dobitoci, pe manelisti si pe tigani sa-si croiasca tara cum vor.
Tara este pe moarte. Nu din punct de vedere economic…ci din punct de vedere moral. Si culmea ca nu sunt de vina ungurii de data aceasta. Daca macar ne-am fi molipsit de la ei, in loc sa ne molipsim de la tigani, poate am fi avut de castigat.
Nu generalizez…mai sunt cativa care nu au fost corupti..care inca mai pastreaza decenta si bunul simt nealterat. Dar din pacate, ei devin pe zi ce trece din ce in ce mai putini, iar prostii, idiotii, manelistii, cei needucati si nesimtiti, devin din ce in ce mai multi.
Dumnezeu sa ne ajute….ca singuri nu o sa razbim.
Frumos ai pus in cuvinte imaginea asta urata.
Daca te uiti la nivelul mediu de cultura o sa-l vezi ca o linie – faci o medie ponderata eliminand extremele, etc, etc. Si?
Exista o rezolvare pentru incultura inconjuratoare, una simpla de tot: dai lina mai jos o leaca si iese bine, asa cum iese din pixul bocian cresterea economica. O rezolvi pe cale “administrativa”
Toate cele bune.
De catalin pe 5 January 2010 la 13:49 (#)stire aprilie 2008: “Manelistul Adrian Minune candideaza, din partea PSD, pentru un loc de consilier local la Stefanesti”
stire iunie 2009: “PSD, magnet pentru manelisti: Sorinel Pustiu intra in partid”
Ionuţ Prinţu
“Doar un an am aşteptat
Preşedinte să mă fac
Ce vă spun nu are miză
Eu vreau să vă scot din criză
Vorbele nu prea au roade
Eu vreau ca să trec la fapte
Votaţi-l pe Geoană, frate
Şi de toate aveţi parte.”
Georginel din Căciulaţi
“Frunzuliţă lin pelin
Preşedinte iese Crin
Noi votăm cu PNL
Crin aduce binele
Mulţi au promis în trecut
Şi nimica n-au făcut
Au rămas doar vorbe-n vînt
Antonescu-i de cuvînt
Săriţi oameni să votăm
De gripă porcină să scăpăm
Că partidul PNL
Ne salvează vieţile
Crin Antonescu de-l votăm
Antidotul o să-l avem.”
psd = partidul lui vanghelie
De nauneim pe 5 January 2010 la 13:49 (#)Bine zis, asta ii reprezinta !
De dana pe 5 January 2010 la 13:52 (#)DOVADA ! Victor, posteaza si clipul !
Haidaaaa !!!! pe de lee pe de leee !!
PFFFFFFFFF…Chiar asa e… Asta e o foarte mare problema pentru neamul asta, si pe aceasta cale vreau sa multumesc d-lui Ciutacu ca imi da sansa de a-mi expune opinia. Urmaresc acest blog si mereu voi striga despre pericolul indobitocirii neamului.
De vocea pe 5 January 2010 la 13:52 (#)Ca in Romania s-a creat o noua clasa, rasa, etc, de manelisti aka cocalari aka pitipoance, de nesimtiti cu conceptii bolnave despre viata nu e o noutate. Noutatea este ca ea a fost oficializata si incurajata.
Acest regim politic a creat un precedent fara margini…
Exista o tendinta in orice societate de a merge spre lucruri bolnave dar mai simple. Cu atat mai mare este tendinta intr-o societate saraca, insa tu ca stat esti dator sa creezi macar un echilibru.
Este si vina celor rationali care au preferat sa stea acasa si sa nu voteze, pentru ca aveau urechile prea virgine cand au aflat ca geoana a mers la vantu, insa nu au mai vazut varianta prin care se propune decaderea natiunii noastre.
Eu cred ca oficializarea despre care vorbesc este strans legata cu dorinta de legalizare a drogurilor, a prostitutiei, cu oficializarea furtului electoral (vezi exemplul Baconski), oficializarea furtului si a fraudei la nivel guvernamental (vezi exemplul Udrea),etc…
Toate formeaza un buchet frumos cu folie portocalie.
Pana acum s-a dat circ, sa vedem ce se va intampla cand lumea va astepta si painea.
Domnu’Victor.Nu le mai dati idei cu regimul manelist.Astia, intr-o buna zi, or sa desfiinteze monitorul oficial si-or sa anunte poporului suveran masurile reformiste (scumpiri,somaj,desfiintarea parlamentului samd) pe OTV, pe ritmuri de manele.Unde poporul suveran va fi invitat sa adere la comunicarile “fuhrer-ului” prin sms cu participare la tombola.
De bocitor cinic pe 5 January 2010 la 13:54 (#)Am camionul la scara cu motorul pornit si plinul facut. Maxim in martie voi avea cea mai mare plasma
Intr-o luna se termina jumarile si soriciul. Va pastrez loc la mine in remorca? Pret promotional.
De ultra_tei pe 5 January 2010 la 13:54 (#)Pornind calculatorul si vazand un articol nou, ochii mei s-au fixat automat la le un singur cuvan:”labeunu” si nu m-am putut abtine sa produc niste hohote de ras, care i-au ingrijorat pe membri familiei mele. Nu intelegeau ca m-a apucat! Le-am aratat “labeunu” si nu le-a picat fisa. Bravo! D-le Ciutacu, daca veti tine tot asa veti ajunge sa gfiti un jurnalist de influenta, daca faima de pana acum nu va ajunge!
De I.I. pe 5 January 2010 la 13:54 (#)nu mai pot scrie comentarii aici?!
De ultra_tei pe 5 January 2010 la 13:55 (#)@nauneim: misto justificarea prin alaturare, da’ nu i-am vazut nici pe Geoana, nici pe Crin la Etno/Taraf, OTV sau cu imnuri facute de manelisti
De Victor Ciutacu pe 5 January 2010 la 13:55 (#)Sunt doctorant si bursier POSDRU, adica pe bani europeni, pentru ca guvernul Romaniei e prea retardat sa investeasca in resurse umane si perfectionarea personalului din orice domeniu. Din octombrie astept sa intre bursele respective, dar pana acum nu am vazut nici un ban. Mai mult, desi pe site-ul fondului social european romania, universitatea in cadrul careia imi desfasor activitatea figureaza drept beneficiar al proiectului de finantare, de la rectorat si de la biroul care se ocupa de administrarea respectivelor burse ni se spune ca proiectul e inca in faza de evaluare. Nu m-ar mira ca banii sa fie prin vreun cont unde se asteapta adunarea de dobanzi, sau mai rau, fiind timp de criza, sa fie furati cu totul.
De mihai pe 5 January 2010 la 13:56 (#)intr-un exercitiu de transparenta, ar fi dragut sa le solicite cineva PDL-ului, presedintelui, d-rei europarlamentar facturile emise de minunatii interpreti … asa, sa le vedem scrisul…
De inconstanta pe 5 January 2010 la 13:59 (#)Care-i cel mai spălat manelist? Cît se poate, mă rog. Guţă? Florin Salam? Adi Minune? Eu alţii nu mai ştiu, recunosc. Întreb pentru că preşedintele ideal pentru ţara asta ar fi chiar unul dintre ei. Cum vi se pare: “Guţă, preşedinte!” Nu sună fain? Şi ce, credeţi că am duce-o mai rău? Vedeţi, dacă aveţi chef,şi asta
De Adrian Teacă pe 5 January 2010 la 14:02 (#)@ultra_tei: daca-ti inchipui ca eu stau geana pe blog ca sa-ti aprob tie instant comentariile, ai o parere foarte prozaica despre mine.
De Victor Ciutacu pe 5 January 2010 la 14:03 (#)Observ multa furie si indignare in postul asta.
De andrei_viitor_jurnalist pe 5 January 2010 la 14:04 (#)Eu nu inteleg de ce toata lumea da vina pe mass-media pentru existenta si mentinerea manelistilor. Mass-media nu are datoria de a educa poporul. Poporul trebuie sa se educe singur… Daca s-ar fi educat singur, Basescu nu ar fi avut cui sa se adreseze
Felicitari Victor.Mi-as dori sa fiu pentru o zi un imbecil care a votat Basescu si acum sunt concediat.Sa experimentez minunata stare de prostie absoluta.Pe de alta parte bine ca nu a castigat Geoana.Sa fi vazut scandal atunci ca se fac concedieri.Asa macar,poate acesti (din pacate omniprezenti) manelisti vor intelege cat de prosti sunt…..Sau au fost….
De bogdan pe 5 January 2010 la 14:05 (#)@inconstanta … misto asta
De vocea pe 5 January 2010 la 14:05 (#)gresit! conform regulilor democratice, NU suntem un popor de manelisti. manelistii au castigat alegerile nu pentru ca sunt mai multi decat noi, ci pentru ca au furat, dupa cum s-a demonstrat la sectia din paris, unde ar fi trebuit sa voteze un om la 13 secunde ca sa ii credem ca erau atat de multi.
De alfonso pe 5 January 2010 la 14:09 (#)Cu totii suntem vinovati pentru ceea ce ni se intampla.
De francisco pe 5 January 2010 la 14:09 (#)Chiar si tu Victore…
@Victor Ciutacu
probabil daca Prigoana era la PSD ar fi avut si Geoana o manea electorala si aparitii la acele posturi
Si apropo de calitatea programelor OTV, Antena nu este deloc mai presus (vezi emisiunile “Acces Direct” si “Un show pacatos”)
De nauneim pe 5 January 2010 la 14:10 (#)@alfonso… noi am gresit pentru ca am acceptat. Greseala e inca din 2004
De vocea pe 5 January 2010 la 14:13 (#)@alfonso: conform regulilor democratice, dupa verdictul oficial al Curtii Constitutionale si tinand cont ca n-a iesit nimeni in strada, au castigat corect alegerile.
De Victor Ciutacu pe 5 January 2010 la 14:13 (#)@nauneim: ce-ar fi fost daca? uite ca n-a fost. discutam cu materialul clientului. sunt total de acord in privinta calitatii emisiunilor enumerate.
Cu cateva portocale, poti fi un soare.
Ca cand am vazut ca cate manele e de revelioane la teve, am preferat sa ies in strada.
Mi-aduc aminte de o stire la tv legata de un scandal (luna trecuta) cu niste paduchi ce gatuiau paznicii unei primarii (probabil satul Pomesti-Electoresti Primesti, Comuna Banul Baseanu) pentru ca nu mai primeau pomana sociala. Ghici ce culoare aveau majoritatea fesurilor alora ?
Toata campania electorala nu am auzit din partea nici unui candidat, un cuvant despre tineret. Am auzit atat de des cuvantul “pensii” ca in curand am sa-mi cumpar baston.
Ati votat Basescu cicalaca cichicia!
Oaia care scutura din buric cu portocala in boxe.
De Oaia Fosforescenta pe 5 January 2010 la 14:14 (#)nauneimule, nu mai face pe prostul. prigoana e la pdl tocmai pentru ca acolo e locul lui. iar manelele de pe antena1 nu aulegatura cu geoana sau crin, sunt difuzate in scop comercial. nu au aparut manele care sa idemne lumea sa voteze crin sau geoana. manelistii l-au sustinut pe basescu pt ca e unul de-al lor, are un comportament si o gandire de manelist, asa cum au toti cei care l-au votat, printre care si tu probabil.
De alfonso pe 5 January 2010 la 14:16 (#)Victore, fereste-te de ridicol, caci catre el tinzi! Cel putin aseara – la sinteza zilei – ati fost aproape penibili cu comentariile voastre (e drept, nimeni nu o poate egala pe distinsa Oana – regina neincoronata a intelepciunii);Gadea se chinuie sa gaseasca ceva subiecte (altele decat cele stiute si rastiute)dar nu-i prea iese; cum o dati, cum o suciti, va invartiti de fapt in jurul cozii…unui anume motan.
De agia pe 5 January 2010 la 14:16 (#)ma amuza cum se revolta manelistii in legatura cu faptul ca sunt considerati “lowwwww” class (sau “class” e doar cu un s?
sau cu doi de l? ) si exact in comentariul lor nervos au niste greseli gramaticale care pe mine, sincer, ma uimesc uneori pentru cat de “deosebite” sunt
(si, culmea, dupa ce sunt corectati ei continua cu tupeu! – cred ca “tupeu” e cuvantul mileniului asta)
De andra pe 5 January 2010 la 14:17 (#)Doar o ura viscerala poate stimula un asemenea apetit angajat intr-un demers,de-acum ratat…Sa-ti urez spor in opozitie? O fac cu simpatie pentru Omul – Ciutacu,chiar daca nu-l cunosc!Lasa,insa, murdaria aluvionara a zisului,risti sa devi tinta multora…ceea ce,sa-mi fie iertat,mai si meriti – aroganto-genialule!!!!
De mira pe 5 January 2010 la 14:19 (#)Conform statisticilor, majoritatea votantilor lui Geoana au un nivel de educatie rudimentar, de cel mult 10 clase. Conform acelorasi statistici, cei cu nivel de educatie rudimentar asculta manele si privesc la emisiuni de lobotomizati. Fa corespondentele de rigoare si trage singur concluziile logice; nu-i mai acuza pe cei ce au votat cu Basescu ca ar fi manelisti din simplul motiv ca a facut Gutza o manea, asta l-a laudat si pe Obama si n-am auzit pe nimeni spunand ca americanii sunt un neam de manelisti, din aceasta cauza. E ceva putred in logica dumitale. Cand Adi de Vito a candidat la Stefanesti din partea PSD parca nu erai asa de vocal, domnul meu, si nu acuzai PSD ca ar fi un partid de manelisti. Vezi ca judeci cu doua cantare, Mr Dentology? Salutari acasa!
De Spartakus pe 5 January 2010 la 14:23 (#)@alfonso… era in campana electorala o duduie, nu mai stiu care (dar nu Pora), sustinatoare a lui Basescu, care spunea ca societatea pe care o propune PD-L-ul si implicit conducatorul iubit, este una activa, in care indivizii reactioneaza direct, protesteaza, isi cer drepturile (sparg geamurile, imi permit sa adaug)… o fi fost vorba numai despre sustinatorii lui Basescu sau pot adopta si eu atitudinea asta.
De vocea pe 5 January 2010 la 14:24 (#)Inteleg eu ca ni se propune o societate care se manifesta direct in relatie cu puterea… ce mai principiu al reprezentativitatii, ce mai controlul intre puteri, ce mai principiul celor 3 puteri in stat. Francezii aia au murit ca prostii la revolutia aia a lor pentru niste concepte si idei, si romanii au inteles ce au vrut…tipic…
Am revazut de curand filmul Gladiatorul, si am regasit o faza super tare din ce se intampla acum pe la noi. Dupa ce l-a omorat pe tasu si i-a luat locul, noul imparat merge in senat (pe care dorea sa-l dizolve)… la un moment dat un senator spune “… dar noi suntem vocea poporului”, iar basescu, aaa ba nu imparatul zice: “sunt curios daca toti oamenii din popor au cate case ai tu si cate amante ai tu”.
I rest my case
Foarte adevarat! exact asa am gandit si eu inca dinainte de alegeri, poporul manelist si-a ales presedinte pentru ca asa o zis Salam & Guta si nu se putea altfel, acum noi restul “tampitilor” cu diplome muncite din greu trebuie sa suportam prostia altora. Romania….
De no_sweet pe 5 January 2010 la 14:28 (#)numai o dictatura ultra-religioasa si militara ar mai putea salva romania de comportamentul locuitorilor ei;ii mai imblanzise ceausescu,dar manelismul a mocnit mereu in romani;de fapt orice natie numai de frica stie,pana la urma oamenii sunt tot niste animale si ele trebuie imblanzite cumva;nu m-as mira ca, la vara ,nuti udrea sa traga si ea un topless pt. promovarea turismului – o duce mintea.
De cenobit pe 5 January 2010 la 14:33 (#)Buna ziua d-le Ciutacu,
Asa este,aveti dreptate.Nu pot sa mai privesc culoarea portocalie-pur si simplu ma apuca greata.Si nici manelistii,nici manelele;cand aparusera manelele si tot auzeam tinerii(unii)ca se duc la discoteca sa le asculte,am intrebat si eu ce sunt aceste manele?!Sa vedeti in ce ignoranta am trait un timp,pana am ajuns sa ma intoxice,chiar…
Va doresc,cu tot respectul,numai bine!
De IoanaP pe 5 January 2010 la 14:33 (#)IoanaP
sper sa nu stresez pe nimeni, dar ma gandesc treaba asta cu Patapievici.
De vocea pe 5 January 2010 la 14:36 (#)Ca om de cultura, filosof sau ce mai este el, ma asteptam sa refuze alaturarea sa cu sleahta asta, macar pentru imagine.
Am inteles ca a acceptat imbratisarea cu ideile sustinute cu manele ale “tiranului”(e doar un alint)insa actiunea lui a fost clar in stil manelist.
@Spartakus: dincolo de statistici, conform realitatii, manelistii l-au votat pe Basescu. care a fost destept, si-a identificat bine electoratul si a mizat pe cartea castigatoare. iar Adrian Minune n-a candidat la Presedintia Romaniei. da’ daca tot a plecat de la PSD odata cu Oprea s-ar putea sa aveti candidat in 2014
PSD nu e partid de manelisti, e aproape o ruina.
De Victor Ciutacu pe 5 January 2010 la 14:36 (#)@mira: te rog sa ma scuzi ca imi permit sa-l critic pe Fuhrer
@agia: ne-ai prins. ne-a pus Voiculescu sa continuam o campanie care lui nu-i aduce la ora asta decat probleme si prejudicii. da-i un tip sadic, ii place sa se chinuie si ne-a gasit pe noi unelte la afacerea asta.
Ai mare dreptate in privinta asta.
De Catalin Alexandru pe 5 January 2010 la 14:36 (#)Scumpa noastra tara ii reneaga pe unii pentru ai privilegia pe altii(in categoria asta intra si ‘marile inteligente si valori’ din ‘muzica’ manelista).
Daca cei care au pretentii sa ne conduca recurg la astfel de mijloace,cu atat mai rau pentru noi.
Toti o apa si un pamant. Acesti manelo-votanti ai culorilor portocalii au minim 18 ani….In vremea carui guvern frecventau ei cursurile scolii primare formatoare de caracter? Asta daca le frecventau….Si Geoana daca ar fi iesit presedinte tot un neam de prosti am fi…pentru ca nu ne place scoala si astia au facut in asa fel incat sa devina cat mai optionala, pentru ca un talamb e mai usor de manipulat…in fine…nush daca are rost comm aasta
De marinel pe 5 January 2010 la 14:40 (#)@mira … probabil tu ai scris din dragoste
De vocea pe 5 January 2010 la 14:41 (#)@Spartakus: … problema nu e neaparat ca mai multi manelisti l-au votat pe Basescu sau pe Geoana, ci motivatia lor (“ia traso Baselu”),si in primul rand ca Basescu a oficializat aceasta noua casta.
De vocea pe 5 January 2010 la 14:44 (#)Nu vreau sa starnesc polemici, dar nu inteleg un lucru: statisticile nu sunt reale, in opinia dumitale? Sau sunt reale numai statisticile domnului Turambar Gura de Aur, care-l dau castigator pe Geoana? Adica daca datele din teren – am vazut asta la televizor, datele proveneau de la 3 sau 4 institute, mi se pare ca dl Turambar chiar a dat detaliat schema, pe blogul dumisale – spun ca 60% din votantii lui Geoana au 4 clase, dumneata vii si ma contrazici, spunand ca de fapt aia 60% sunt ai lui basescu? Inteleg, statisticile au marja de eroare, dar dumneata pe ce te bazezi cand vorbesti de “realitate”?
De Spartakus pe 5 January 2010 la 14:46 (#)Si de ce “sa aveti candidat”? Nu sunt membru PDL, nici n-am de gand sa fiu, chiar mi-e sila de miscarea cu Prigoana, e iarasi o gafa uriasa pentru Base, o sa-l votez pe Cernea, oricum, chit ca nu apare pe lista, ii fac eu patratel sa apara si-l stampilez.
Nu inteleg de ce ori de cate ori cineva spune o parere contrara cu a dumitale, il etichetezi imediat drept “portocaliu”, “vandut” etc. Chiar nu putem avea un dialog bazat pe idei si pe logica, in locul clasicului “ba pe-a ma-tii”, domnule Ciutacu?
Mare si multa dreptate ai Victoras! Ma intrebam adesea: cand nu vor mai avea putere acesti portocalii cum se vor uita in ochii oamenilor pentru cate ineptii au debitat in emisiuni si in public in general? Unii nu par a fi prosti si cred ca depun eforturi sa sustina ce le dicteaza partidul ala fara nici un Dumnezeu sau Doctrina; tocmai din acesta cauza ma intreb daca ” Le va crapa vreodata obrazul de rusine?” La cat caracter nu au probabil ca NU. Ca parinte mi-ar fi rusine fata de copilul meu dar uite ca ma insel in nou. Copii lor sunt la fel ca doar stim: “ce naste din pisica soareci mananca”. Oare o sa mai apuc sa ii vad plecati in uitare ? Cine stie ? Ma minunez cum se straduiesc sa manipuleze totul si culmea ca se si prinde la multa lume dar ei uita ca unii dintr noi ( mai ales cei care am lucrat in presa sau mai lucram) putem sa mai lamurim pe cate cineva caci multi intreaba ce se intampla. Adevarul este ca multi oamneni au uitat ce au trait inainte de ’89 si risca sa participe la o reluare nefericita (desigur in alti termeni, poate mai parsivi) a metehnelor comunistoide. Sub masca democratiei tip PDL multi se vor “popi” singuri din neglijenta sau din prostie. Noroc cu voi de la Antene ca mai deslusiti lucrurile pentru naivii care nu-si dau seama ca si ei sunt ” chiriasi” in propria tara mai bine zis in tara lui Base, Udrea, Videanu, Berceanu, Bocsaru si restul deja bine cunoscuti. Probabil ca fiecare popor isi merita soarta si conducatorii. Ce folos ca inteleg acest lucru dupa zicala ” …mintea romanului de pe urma”. De ce Doamne iarta-ma avem parte mereu de ” minte intarziata”? Om fi noi indivizi cu dizabilitati? sau sunt ei niste pesti pirania care mananca si maruntesc inclusiv destinul nostru? Daca as avea varsta voastra as iesi in piata si as urla precum Mircea Badea . In fine poate ca lumea se va trezi fie si peate 5 ani.
De Nina - Cardiovassculara pe 5 January 2010 la 14:46 (#)La multi ani in 2010, sanatate numai bine iti doresc!
De fapt cu asta trebuia sa incep
Nina Cardiovasculara
Ceea ce ma deranjeaza si ma uimeste este ca nu numai astfel de cetateni l-au votat pe marinar, ci si oameni inteligenti, cu scoala. Nu vorbesc in nestiinta, sunt inconjurat de zeci de astfel de oameni, bucuresteni, care au votat cu Basescu ca sa nu iasa “comunstii” sau “prostanacul”. Acum evita sa recunoasca greseala pe care au facut-o.
De AlexO pe 5 January 2010 la 14:48 (#)De accea imi este rusine si in acest moment sunt vecinul tau chirias in aceasta tara.
comportament de manelari, gesturi de manelari si nu in ultimul rand vorbe de manelari cam asa sunt multi din politica dar astia de la pdl sunt primii
De malpraxis pe 5 January 2010 la 14:50 (#)Oare asta sa fie Romania moderna pe care ne-o promite Basescu si PDL? Chiar sa fim niste manelizati si inculti? Eu nu vreau o astfel de Romanie. Chiar daca sunt doar printre cei 20% eu imi doresc Romania bunului simt a lui Crin.
De Marius Filimon pe 5 January 2010 la 14:50 (#)@vocea, in visele lor poporul reactioneaza la adresa puterii prin strigate de “sa traiti, dom’ presedinte!”
De alfonso pe 5 January 2010 la 14:51 (#)cine face ca studentii care ii aratau carmaciului cum a furat alegerile si-o ia pe carca.
daca s-ar face un referendum pt dizolvarea parlamentului veti fi surprinsi sa aflati cati vor zice “da, boc sa faca legi si basescu sa le promulge, e de-ajuns!”
ca o droaie de parlamentari taie frunza la caini stiu. dar nu dai foc la spital pt ca doctorii iau spagi.
trebuie sa ne intre in cap, aproape jumatate din poporul asta (nu peste 50% cum pretind ei) RESPINGE SAU CEL PUTIN IGNORA DEMOCRATIA, gandeste in stil manelist si agreeaza despotul luminat.
Ciutacule, criza mare pe aiciliea, pe blogulet, toata prostimea portocalie la postat, in schimb la orele de caligrafie si gramatica, nu prea au onorat cu prezenta.
Te admir Victore, pentru rabdarea ta de a le aproba comentariile si a le mai da si raspunsuri, trista tara, oameni tristi si putine valori.
P.S. DD ar trebui sa produca o emisiune de mare angajament, Lectia de gramatica portocalie.
De Paul pe 5 January 2010 la 14:51 (#)Remake Titanic: marinarul si ai lui ne canta, noi dansam si ne scufundam….poate cand vom da de apa rece o sa reusim sa ne trezim…Desteapta-te romane….ca prea mult dormi pe tine!!!!!!!!
De Georgiana pe 5 January 2010 la 14:52 (#)“Cel ce mărşăluieşte vesel în rând cu trupa, deja şi-a câştigat dispreţul meu. I s-a dat ditamai creierul din greşeală, din moment ce măduva spinării i-ar fi ajuns.” (Einstein)
De BlueEyes pe 5 January 2010 la 14:53 (#)Domnu’Ciutacu..Iepurii aia din Frankfurt,despre care a facut vorbire Badea aseara,sunt in mare pericol.Cica azi si-ar fi facut aparitia pe langa parculetul cu pricina niste nationalitati conlocuitoare de pe la noi.Stati pe faza, cat de curand presa din Germania o sa uite de madam Udrea si-or sa se ocupe de “mancatorii de iepuri”…Hai cicalichi cea.. chicalicea cea…
De bocitor cinic pe 5 January 2010 la 14:54 (#)Faci o mare greseala ca mai scrii pe acest blog. Locul tau e in politica. Vorbele grele nu dor pe nimeni pentru ca nu au obraz, iar daca vor durea vom vedea abia peste 5 ani. Te rog sa iei in considerare sfatul meu.
De Alex pe 5 January 2010 la 14:55 (#)Cel mai tare si realist comentariu.Bravo ca esti intre putinii care au curajul sa spuna lucrurilor pe nume.Din pacate asta este realitatea.Inca ceva:nu merita sa te enervezi si sa-ti faci sange rau pentru astfel de specimene.Daca ii ignori si nu le raspunzi doare mai rau.Cu stima.
De sorin bele pe 5 January 2010 la 14:56 (#)O, da, perfect adevarat, ca si in filmul oblio, e nenorocire daca nu le semeni, tuguiati si portocalii! Tigania si tiganeala sunt la pret, deja mai suntem cateva exceptii care nu facem decat sa confirmam regula. Si o sa vedem cum tanarul prigonius va ocupa un loc in parlament, ca-i vremea lor, a tinerilor capabili ai acestei tari, sa demonstreze c-au inteles si si-au insusit nu numai banii ci si stilul parintilor.
De alien pe 5 January 2010 la 15:04 (#)Don ciutacu, m-a bucurat prezenta dvs la dl.gadea, asa cum incepe sa-mi vina inima la loc, odata cu aceste emisiuni ale antenelor si cu realizatorii lor.
Chiar, oare Honorius P. e manelangist? doar il are drept idol pe Basescu =))
De RazvIy pe 5 January 2010 la 15:05 (#)Basescu a avut o motivatie puternica sa scoata toti boschetarii din tzara asta, cu turma, la vot.
Daca nu iesea infunda puscaria, cu acolitii (actuali ministrii onorabili) lui cu tot.
Jilava ii pastea pe toti.
De Cris pe 5 January 2010 la 15:08 (#)@Victor Ciutacu
conform exit poll-ului insomar:
turul 1:
in mediul rural:
Geoana 37 Base 32
in mediul urban
Geaona 27 Base 37
studii primare:
Geoana 34 Base 37
studii liceale
Geaona 27 Base 33
studii superioare
Geaona 27 Base 23
la low-class a castigat Geoana (nu Basescu), la middle-class Basescu iar la high-class Antonescu
turul 2:
studii primare:
Geoana 53 Base 47
studii liceale
Geaona 49 Base 51
studii superioare
Geaona 53.5 Base 46.5
in mediul rural:
Geoana 54.9 Base 45.1
in mediul urban
Geaona 49.4 Base 50.6
Geoana a castigat la cei cu studii superioare doar datoria lui Antonescu; daca pnl se intelegea intr-un fel sau altul cu Basescu Geoana ar fi fost surclasat la aceasta categorie
Si oricum, un mitocan ca Basescu nu mi se pare deloc mai scarbos ca unu increzut si un nasu pe sus ca Geoana care la intrebarea “ce melodii va plac?” raspunde ” dimineata asta am ascultat Rapsodia a doua de Enescu”
De nauneim pe 5 January 2010 la 15:12 (#)EBA e pe val pentru Presedentia Tineretului PDL.
In ritmul asta va fi urmasa Elenei Udrea in Guvern in maxim un an.
Fantoma Elenei Ceausescu bantuie fratzilor.
De Cris pe 5 January 2010 la 15:13 (#)*cu nasu pe sus
De nauneim pe 5 January 2010 la 15:13 (#)Riguros exact, frăţie.
De Mordechai pe 5 January 2010 la 15:20 (#)Şi ce? Bercea Mondialu’ n-are faţă de general? Nu merită şi el nişte stele pe umăr?
Din pacate s-a ajuns ca romanul sa vada un ideal in persoana acestor personaje. Am ajuns la un stadiu in care privim trecutul cu mare admiratie, avand in vedere faptul ca societatea romana este intr-un continuu proces de regres. Daca acum doua secole era promovata emanciparea populatiei prin educatie, in secolul XXI este promovata manelizarea si prostimea.
De L.I. pe 5 January 2010 la 15:29 (#)Intelectualitatea este surclasata de smecherie, smenarii sunt la conducere, iar romanul continua sa spere ca intr-o zi va traii asa cum i-a fost promis. Ai mare dreptate, ne meritam soarta!
Victore m-ai dat gata cu invatatul la particulara, de parca ai fi mama omida. Numai ca asemenea tie tot la stat si tot la Mecanica, terminind in 90, deci poate ca ne-am incrucisat pe culoare.
Eu iti declar PACE! Ai un stil Intepat poate prea arogant, dar macar esti ca un Chior in Tara Orbilor iar acum persoane de genul tau sunt rare.
De Barosanul pe 5 January 2010 la 15:30 (#)Eu cred ca romanii sufera de o boala numita basescita, boala care afecteaza atat pe cei pro cat si pe cei contra Basescu. Cred ca si tu ai niste simptome, impreuna cu baietii de la Antena3, dar sunt si in tabara adversa niste specimene de te sperii. Eu cunosc si am si in familie cazuri cu ambele tulpini de basescita si incerc sa-i inteleg, dar nu prea imi iese. Uite iti dau link de la blogul pe persoana fizica sa citesti despre basescita:
http://chiprian.blogspot.com/2009/12/basescita-boala-nationala.html
De Ciprian pe 5 January 2010 la 15:30 (#)@ Nicoleta
De menThor pe 5 January 2010 la 15:43 (#)Cei cu bun simt si raspundere, cu putina dorinta de mai bine si decenta o sa se simta din ce in ce mai mult si mai des “chiriasi” in aceasta tara si o sa doreasca sa se simta “chiriasi” in alta tara si sub alt regim decat cel portocaliu.
Dezamagirea ,dezgustul, amaraciunea si pierderea oricarei sperante in ceea ce priveste tara asta, ma impiedica sa ma mai ” atac ” si sa imi creasca tensiunea. Sunt resemnat. Stim cu totii ce fel de oameni il sustin pe Basescu , aia de-au crezut, de ex. ca trucajul era chiar real, din celebrul filmulet cu palma peste bot. Pe asta a mizat si mizeaza seful Camarilei , pe votantul de tip oaie . Naiv si usor de aburit.
De mishulescu pe 5 January 2010 la 15:48 (#)Imi pare rau ca cei cu cel putin un neuron peste nivelul manelistilor au stat acasa in ziua votului, declarandu-se scarbiti ca n-au pe cine sa aleaga dintre cei doi. Eu cred ca diferenta dintre raul cel mai mic si raul cel mai mare era uriasa in cazul de fata.Imi e groaza inspre ce ne indreptam , ca natie.
Ai uitat mai piesa aia cu Hai Basescu la Putere de Salam si aia cum o mai cheama,
De AlexD pe 5 January 2010 la 15:51 (#)O gasesti aici pusa ca embed
Deci aia e prea tare
Studiu patologic aici clar la multi oameni … Cand o sa incetati cu ura asta si cu negativismul asta ? Nu generalizez, cei care se simt punctual vor reactiona
… Nu credeti ca e prea multa ura si prea multe jigniri fara sens peste tot? Nu ar fi nevoie acum pur si simplu ca toti sa isi vada de treaba lor, sa munceasca, sa aduca ceva inovator, fara sa mai fie atatea scandaluri intretinute sau cataclisme anuntate la televiziuni partizane sau nu? Chiar simtiti nevoia sa jigniti atatia oameni ca nu au fost de acord cu voi? De unde superioritatea asta?
De miratul pe 5 January 2010 la 15:52 (#)oare loc. din cartierele Rahova si Ferentari sunt fani Basescu??????
De 10 negri mititei pe 5 January 2010 la 15:56 (#)Apropos, am un anunt de facut:
Angajam cu norma intreaga, om gospodar,muncitor, preferabil roman, care sa stie sa conjuge macar verbul ” a fi”, care sa stie cine este ” Goagal”. Oferim pachet salarial motivant plus bonusuri consistente in functie de realizari. Rog seriozitate.
Acum trei ani am fost in Italia la o scoala de vara, impreuna cu un profesor univ., un lector, un asistent univ. si alti cativa masteranzi. Am calatorit cu un autobuz Atlasib in care doua zile si jumatate s-au ascultat manele, la cererea calatorilor (noi eram doar noua asa ca protestul nostru a fost total ineficient). Atunci am inteles ca ei sunt de fapt majoritatea si ca in aceasta tara in care traim ei sunt mai multi, cu mult mai multi decat noi!
De alina.iasi pe 5 January 2010 la 15:56 (#)Domnule Ciutacu,
De Theodora pe 5 January 2010 la 16:05 (#)Eu una nu renunt.Dumneavoastra ati spus: “Intr-o democraţie, majoritatea decide. Conform regulilor democratice, suntem un popor de manelişti. Şi avem un regim manelist.”
Nu au votat decat 55% din populatia Romaniei. Eu sper ca ceilalti nu sunt manelisti.
Ne trebuie mai multa demnitate – Octavian Paler
Cu deosebit respect
uau, ce vă dor manelele, pdlistilor!
De fla pe 5 January 2010 la 16:07 (#)cum, nu vă plac asocierile forţate?recunoaşteţi atunci că vă place!
“RUŞINE, DINU PATRICIU!”
Indiscutabil, Basescu este presedintele otevistilor,manelistilor, capsunarilor si a mortilor activi.Domnul Putapievici trebuie, daca e onest, sa admita ca asta e poporul noului si vechiului(invechitului)presedinte.Cand muza e madam Udrea, nu poti avea alte pretentii.
De datura inoxia pe 5 January 2010 la 16:08 (#)La Ministerul Sanatatii se va infiinta “Comisia de nutritie”… DEJA-VU!
De gicu pe 5 January 2010 la 16:10 (#)Buna Victore. Eu ma bucur ca de aseara ati inceput in forta imi era dor de voi toti sa va vad la masa alaturi de dl Gadea
De carolina bianca pe 5 January 2010 la 16:12 (#)Sunt de-a dreptul amuzante toate aceste instigari la marginalizare pentru anumite categorii sociale sau culturale care – zice-se – l-au facut presedinte pe Basescu. Se fac generalizari fortate de tipul “l-ai votat pe Basescu, deci esti manelist, incult etc”. Fals! Acceptati ca unii dintre noi l-am votat pe Basescu in urma unui calcul rational, fara sa fim mituiti cu manele, pixuri, brichete sau mai stiu eu ce. Daca ar fi sa adopt atat predispozitia catre generalizari a blogarilor si jurnalistilor anti-Basescu, cat si exprimarile bombastice, as spune ca si noi, votantii lui Basescu, am ales “Romania manelista” in dauna “Romaniei prostanace”. Si nu ne pare rau!
Dle. Ciutacu, cititi comentariile pro-Basescu si cititi-le si pe celelalte si spuneti-mi daca puteti sustine ca unii sau altii sunt mai inteligenti sau mai prosti, daca unii sau altii fac mai multe greseli gramaticale s.a.m.d. Ma indoiesc ca puteti sa faceti o distinctie dupa acest criteriu…
De RZV pe 5 January 2010 la 16:13 (#)Da, foarte bine punctat. Eu mai am o satisfactie si atunci cand ii aud spunand: “daca stiam ca-l pune iar pe Boc..”. Nu nene, fiti optimisti! L-ati votat. Si nu intindeti mana cand nu veti mai avea ce manca, ca eu nu sunt martirul societatii. Ma rog, pana se vor prinde ei ca manelistul superm face misto la greu de propriul electorat… ehe.
De Merlin pe 5 January 2010 la 16:15 (#)Ce nostimi sunt cei de la Wikipedia care spun ca “maneaua” are INLUENTE din muzica populara armana, greaca, turca, araba, sarba…” dar n-ar recunoaste ca maneaua este de fapt COPIATA cu nerusinare dupa melodii grecesti, arabesti, etc.O alta idee foarte plastic explicata este “capacitatea genului de a INCORPORA elemente din practic toate celelalte genuri muzicale”, deci este o muzica “ECLECTICA” ca sa folosesc un termen tehnic frumos.”O remarcabila FURACIUNE din toate genurile de muzica”, dar vai Doamne, ce am spus, va trebui sa vin si cu dovezi!
De I.I. pe 5 January 2010 la 16:20 (#)[...] National, Victor Ciutacu are un editorial spumos in stilul sau: Să nu uitaţi niciodată, maneliştilor! Observ – cu [...]
De | McGogoo’s Hell - Suburban philosophy pe 5 January 2010 la 16:24 (#)@alfonso
eu am votat pe Remus Cernea, iar optiunea nr 2 era Crin Antonescu, restul erau toti pe minus
In turul 2 nu m-am dus, mi-era greata de ei si partidele lor in mod egal
De nauneim pe 5 January 2010 la 16:25 (#)Victore, dar ce rau ai jignit jigodiile astea ordinare!!! Latrati analfabetilor, agramatilor si mergeti sa jucati golf pe terenul lu Leni. Acolo puteti sa faceti si un gratarel si sa aruncati cu pet-ul de bericioaica dupa Tiger, daca se antreneaza pe acolo. (ca asa intelesai io ca tratam campionii – vezi Dita Toma)
De Radu Cirstea pe 5 January 2010 la 16:27 (#)iar la categoria low-class (categoriile oameni cu studii primare si oameni din mediul rural) geoana a castigat mai mutle voturi ca basescu, asa ca n-as fi asa sigur ca manelistii l-au votat pe base
De nauneim pe 5 January 2010 la 16:27 (#)cei cu studii superioare si cei de la oras l-au votat mai mult pe basescu decat pe geoana in turul 1, iar in turul 2 balanta s-a inversat doar datorita votantilor lui Crin Antonescu. Daca pnl se alia cu pdl victoria lui Basescu pe segmentele astea era zdrobitoare
De nauneim pe 5 January 2010 la 16:32 (#)Nu mai am de spus decit atit
De George Gradinaru pe 5 January 2010 la 16:32 (#)Cu stima.
Victor, acum e mult mai simplu de emigrat. De ce nu pleci tu de aici?
De bogdan pe 5 January 2010 la 16:35 (#)In alte parti chiria e mai mica.
In sfarsit, visul presedintelui de “a avea” emisiune s-a implinit! La portocalii conteaza enorm “sticla”, aparitiile in lenjerie prin reviste, violenta in limbaj, manelele si manelismele. Tara sa traiasca, ca prosti sunt destui, slava Domnului! Dar sunt eu o nenorocita… care nu vede “realizarili”.
De Doina Ghimus pe 5 January 2010 la 16:35 (#)@bogdan: fiindca nu vreau si nu ma dati voi afara din tara
De Victor Ciutacu pe 5 January 2010 la 16:37 (#)Servus,
De iulia pe 5 January 2010 la 16:38 (#)Dupa “marea ciuruire”, recunosc, am fost dezorientata(un pic).Dupa ce am incasat cu stoicism fara a consuma prea multa energie in van, criticile “obiective”ale actualilor “oameni de bine”(sunt mai parsivi decat cei ce huleau Piata Universitatii)oameni cerebrali, cu orgolii politice(no bine…)mari traditionalisti ai “dreptei”(in 20 de ani traditie politica? sa fim seriosi)de a fi urmarit cu subiectivism doar antena 3 si in special “sinteza zilei”(trebuia sa arunc o privire catre “labeunu” pentru obiectivitate!?!), m-am intrebat “si eu ce fac? de-a cui sunt in tara asta?” Ca de votat am votat….. dar ai lor au fost mai cool.Salam si Guta ….ehe…valoarea lor!
Aseara m-am luminat IN TARA ASTA SUNT IN CHIRIE!!! Pai e simplu, sunt obisnuita, am rasuflat usurata. Am stat in chirie 11 ani pana ne-am facut cuibul nostru, si am trait, ne-am crescut pruncii,ne-am platit darile.Nu vreau sa fiu “stapana” in tara asta. Stapani sunt ei, sa le fie de bine.Eu am casa mea(ma rog inca mai e casa mea…maine v-om vedea ce idei le mai vin…)acolo unde e familia mea, si chiar daca uneori am emotii, ca educatia pe care o dau copiilor mei nu are nici o legatura cu “sunt blonda am tupeu si am doua ministere sau nu mi-am sters casul de gura dar o sa fiu deputat”, nu le va face viata usoara.
Dar e ok.Chiar daca suna melodramatic bine ca suntem sanatosi.
An Nou cu Sanatate!
iulia
puternic, acid, pune punctul pe i, etc dar…stai…ce sa fie ce sa fie de revelion pe toate posturile…hai si putina manea…iar pe 3 ianuarie dai si dai ca romanul e manelist ca presedintele asa si pe dincolo…dar nu va impacientati pentru ca o sa aveti intotdeauna la indemana scuza: “daca asta vrea publicul”…nu-i mai difuzati sa vedem ce-o sa faca publicul o sa moara?
De marin pe 5 January 2010 la 16:57 (#)Ce vrei mai mult?Entertaiment asta vrea romanu…da-le in colo de cultura,de bun simt,alea e pentru fraieri…Traiasca maieu jumate ridicat!
De Lemmy pe 5 January 2010 la 16:58 (#)Sper ca observati tonul ironic din primul post!
De Lemmy pe 5 January 2010 la 16:59 (#)@RZV… daca ai votat cu Basescu pentru anumite motive logice, si poti sa susti o dezbatere pe argumente concrete si realiste, dar mai ales logice si de bun simt, jos palaria. Dar nu e asa ca te simti cam singur?
De vocea pe 5 January 2010 la 17:03 (#)@nauneim analizele tale sunt atat de simpliste…
De vocea pe 5 January 2010 la 17:05 (#)io tot zic de catva timp ca o sa fim minoritari in tara asta…deja a inceput fenomenul… se cunoaste de la urne…
De geretus pe 5 January 2010 la 17:11 (#)de fapt alea nu-s manele…e o facatura…rusine dinu patriciu
De vocea pe 5 January 2010 la 17:12 (#)Genial! Băsescu şi maneliştii trăiesc într-o simbioză perfectă.
De Balauru pe 5 January 2010 la 17:14 (#)Portocaliilor sunteţi de poveste! Care poveste ? A scris Creangă una !!! Se cheamă Povestea Poveştilor.
da a castigat cu poporul nostru manelist dar si cu furtul de cateva sute de mii de voturi mai ales in diaspora!!! dar si in gari! cum stateau aia 6-7 ore pt un vot sau 2 de fiecare!!!!!!!!!!!!!!!!
De luci pe 5 January 2010 la 17:15 (#)Respectul meu, Victore, ca bine le zici! Ma bucur ca inca mai sunt in program emisiunea ta, a lu’ Gadea si a lui Badea!
De Danab pe 5 January 2010 la 17:16 (#)Solutia este in viitor.
De Theodora pe 5 January 2010 la 17:20 (#)Trebuie sa incercam sa ii educam pe copiii ascultatorilor de manele. Cu cei maturi este mai greu.
Cu respect
cum nu ma pot cobori la nivelul anumitor persoane care recunosc ele insele ca nici macar nume nu au, imi permit sa spun totusi ca si ratingul are rolul lui si am placerea sa stiu asta, pentru ca am castigat niste bani la viata mea pentru ceva media planning. Sunt de acord cu domnisoara/doamna iulia/iasi, CRED, care povestea despre ATLASSIB. Insa vreau sa va spun ca pe 31 decembrie pe la 23,30 pe RAI uno era un concert superb in care sa canta. Si sa stiti ca in afara de imnul lor national, care e pe melodie clasica, oricat de oripilati ar fi votantii portocalii, s-au difuzat si arii din opere celebre, alaturi de muzica disco. Si vorbim de ITALIA, o tara in care sunt importante minoritati etnice care ar putea imbratisa genul ETNO TV. ROMANIKA e o tara de manelisti, si ma tem ca acest lucru e iremediabil. Pentru cei care nu ma cred, le recomand calduros sa se regaseasca printre cei descrisi de HRP, ca doar l-au votat cu asiduitate pe cel care l-a numit presedinte al ICR, NU-I ASA ? Noi, astialalti, am incercat a ne opune prin vot, dar…ei au savurat ! Noi nu am avut ce face, decat sa ne dam la o parte laturile de porc de pe fata cu servetelul, ei insa le-au lins cu emfaza : “le-a tras-o, baselu” ! Eh, cred ca in primul rand le-a tras-o lor : pe mine nu ma mai poate atinge…
De DANUT MUNTEANU pe 5 January 2010 la 17:44 (#)De asta iubesc eu Romania. Pentru ca cei fara cultura minima au puterea in mana.
De Iordachel Gudurau pe 5 January 2010 la 17:45 (#)Sa se faca un interviu la o televiziune si sa intrebe cetatenii ceva de cultura generala.
Incepand cu literatura, romana si universala, istorie, geografie, fizica, chimie si de ce nu matematica de nivel mediu. Si atunci veti vedea involutia culturii in tara noastra. Si veti intelege ce intelege Basea& Co prin reforma invatamantului. Respectiv din prosti in mai prosti. Pe vremuri, nu imi pot imagina ca s-ar fi putut intampla asa ceva. Erai facut de caca si in fata clasei ba mai erai curentat si pe-acasa. Astazi nu mai conteaza…
Maneaua sa traiasca!!!
PS
Muriti!!!
Pentru urmatorii cinci ani, ne raman manelele si bautura pentru a ne petrece. Morala: cine petrece noaptea rateaza urmatorii cinci ani.
De cristina g pe 5 January 2010 la 17:54 (#)@vocea,ai dreptate,din dragoste pentru barbatii aroganti si geniali – te simti? ca eu am suflet mare
De mira pe 5 January 2010 la 17:54 (#)Salut Vctor!
De mecanicul pe 5 January 2010 la 17:56 (#)Sa nu te superi! Am si eu o propunere pentru portocalele (manelistii) lui ZEUS, ca sa “sa scoata tara din criza”. Datorita faptului ca preturile se indexeaza (nu cresc dupa mintea portocaliilor),etc., noi ramanem fara bani in buzunare. Asta inseamna ca nu mai circulam cu masinile si mergem pe jos.
Eu propun guvernului ZEUS IV, promulgarea taxei MERSULUI PE JOS.
Si anume:
pina la marimea 30 a pantofului 1 RON la 1000 de pasi
de la marimea 31 pina la 40 1,50 RON LA 1000 de pasi
de la 41 in sus 2 RON la 1000 de pasi
(mentionez ca incaltamintea euro 4 si euro 5 sa nu plateasca taxa pentru ca la produsele de valoare in 2100 preturile nu se indexeaza).
Eu asa cred, voi ce parere aveti?
Romania, romanii au ratat sansa care apare odata la 50 ani.
De Coco pe 5 January 2010 la 18:09 (#)Toti am avut acea sansa in 1989 (cand cu sacrificiul unei natiuni Romania era un stat cu 0 datorii).
Acum mai asteptati inca 30 ani caci alceva nu se poate indiferent ca e Base, Geoana, Crin..
@ RZV:
Pentru ca o persoană să-şi formeze o părere pertinentă despre calitatea oamenilor care nu-l vor pe Băsescu , dar şi despre calitatea celor care-l vor, NU E SUFICIENT SA CITEASCĂ doar COMENTARIILE DE LA ACEASTĂ POSTARE. Mai sunt multe alte subiecte abordate în timp, pe acest blog, care au generat comentarii din care poţi, încet, să începi să cunoşti oamenii…
De data aceasta, consider că sunt pe măsura subiectului rândurile scrise de noi, cei împotriva lui Băsescu. Cam câtă inteligenţă crezi că ar trebui să izvorască din mesajele
De violet pe 5 January 2010 la 18:09 (#)noastre pe această temă?
Corect,domnule Ciutacu.
De LUNGU MIRCEA pe 5 January 2010 la 18:20 (#)Scriam unor amici pe data de 8 decembrie ca urmeaza sa se schimbe tricolorul intr-un “drapel”portocaliu cu sigla o cioara si imnul sa fie ,la alegere,”slagarul”electoral al lui Guta sau sustinerea electorala a lui Salam.Oricum “ocupatia”de baza a actualilor ministri este hotia cu tupeu,gluma joasa sustinuta cu ranjetul superior al bulibasei si nesimtirea fara limite.Chirias fiind,trebuie sa suport duhoarea de corturar care se imprastie de cinci ani dinspre Cotroceni.
Daca as fi Guta, as fi speriat sa ma compari cu pora sau cu Patapievici!
Realitatea e si mai trista.
Guta e si mai frumos si mai cunoscut international decat oricare dintre astia. Are opera. Ba, chiar as spune ca are mai multe sanse decat Patapievici sa ramana in istoria culturii.
Trist dar adevarat … pentru cultura romana!
De FuXi pe 5 January 2010 la 18:22 (#)Mi-am adus aminte de faza de aseara de la Sinteza, cand ai spus ca la “10 pentru Romania” erau vreo 2000 de ani de puscarie in primele 6 randuri. Am ras de m-am cocosat.Nota 10 cu felicitari. =))
De mishulescu pe 5 January 2010 la 18:23 (#)La al doilea alineat identifici TOTI votantii lui Basescu ca fiind manelisti.Nu e corect.In ograda proprie se pune au ba???(licenta,sper sa nu insinuezi ca sunt betiv,prost,curva(gigolo).Inteleg frustarea de a vota cu un pierzator,dar de aici pana la a acuza 5 milioane de alegatori de optiunea ta mai e cale lunga.
De Crivat pe 5 January 2010 la 18:24 (#)Comentariul tau este din nou unul la misto.
Pai unde a pierdut Basescu in turul 2? Exact in toata Oltenia, care e patria manelelor! Da, acolo a castigat tot ce se putea mult iubitul vostru tandem cultivat Crin-Prostanac. Daca imi explici asta o sa iti spun si eu ca esti genial.
Basescu a luat toata Transilvania, mai putin Salajul si Hunedoara (cele mai sarace judete), in Moldova cel mai bogat judet, Suceva, in Regat Dambovita, Prahova, Ilfovul si Dobrogea. Deci in judetele cele mai putin manelizate, judetele unde sunt oameni mai bogati, si astfel mai putin manipulabili, care nu pun botul la tot felul de diversiuni, a castigat Basescu. De diaspora nu mai spun, c-am inteles ca aia ar fi niste tradatori ignoranti.
Asa ca Victore, daca Romania nu-i a ta, ti-ar conveni s-o impartim in 2 ? Judetele in care a castigat Geoana sa fie Romania ta, dar sa si traiesti din impozitele colectate de acolo.
De Luci pe 5 January 2010 la 18:27 (#)Nu prea cred ca ti-ar conveni!
udrea face terenuri de golf,fiincă …golf.ţi mai bine! vai, ce prozaic vorbesc…pun pariu că la inaugurare va tăia panglica tiger woods!ăla care se cam dă la femei…
De fla pe 5 January 2010 la 18:31 (#)Daca Ardei Gheorghe este la MFP atunci fara indoiala locul lui Dobrovoski este la BNR.
Probabil ca imnul MFP va fi Easy- Faith no more.
In fiecare zi ma intreb ce mai poate apare, mai traznit decat ceea ce a aparut deja ieri. In fiecare zi sunt convins ca am atins varful, maximul. In fiecare zi ma insel. Cred ca sunt foarte slab al predictia haosului pur dar promit sa ma tratez.
De anonim pe 5 January 2010 la 18:33 (#)se impute treaba(de fapt, era imputita rau, pdtomberoanelor!!!!
ia priviti!
Europarlamentarul PD-L(cristian preda) îi aminteşte şefului partidului că a încercat de mai multe ori să pună în dezbatere reforma partidului, dar invitaţiile sale la dialog au fost ignorate.
De fla pe 5 January 2010 la 19:12 (#)Cristian Preda se declară deranjat de lipsa de dezbatere din partid
sa fim seriosi. Din autobuzele de campanie a PSD ului nu auzeai simfonie… cantau tot manelele. Oricum… amandoua taberele is retardate. Poporul roman este un popor inferior.
De Gherman Adrian pe 5 January 2010 la 19:13 (#)Faptul ca manelistii sunt o categorie slaba a societatii este bine-cunoscut, insa tinta si pana la urma rezultatul urmarit de Basescu a dat roade.
De ionut pe 5 January 2010 la 19:16 (#)Eu cred ca a stiut unde sa “loveasca”, iar la numararea voturilor nu s-au pus inclinatiile muzicale!
In consecinta, poate parea usor meschin gestul PDL-istilor, dar eu cred ca s-au ghidat dupa zicala…”scopul suza mijloacele”.
Curentul antimanele care a fost promovat de floarea intelectualitatii, a fost curand suprimat de curentul promanele, pentru ca “niste strategi inteligenti” cum zice D-l Ciutacu au mirosit ca prin manele poti castiga mult mai multi votanti decat prin orice alt mijloc in campania electorala. “Baietii strategi” s-au pus pe treaba si in scurt timp au reusit sa formeze o “oaste manelista”, care cucerea transee dupa transee, in fata “spumei intelectualitatii” care s-a ferecat de invazia manelistilor si i-a lasat pe acestia de capul lor astfel pierzand transeele cucerite anterior una cate una. In inaintarea lor manelistii aproape ca nu au intalnit nici un fel de obstacol, si, intrucat, ei au reusit sa sporeasca numarul ostii la peste 50% au decis sa-l introneze pe “Basescu fuhrer” si au impus Romaniei “democratice “un regim manelist”.Asa ca pentru cealalta jumatate a poporului suveran se impune: “ciocu’ mic si joc de glezne”.
De I.I. pe 5 January 2010 la 19:22 (#)Victor am aflat de un sondaj facut de un institut islandez referitor la mass media din Romania. Sti ceva despre? Eu sunt consternat. Trustul Intact si reteaua Otv sunt catalogate ca surse de manipulare si dezinformare. Plus ca ce mi s-a parut cel mai socant este ca faceau referire la Radu Moraru ca etalon in materie de profesionalism…
De Marius Vercea pe 5 January 2010 la 19:27 (#)Nu cred ca ai dreptate – pe simplul motiv ca declini – ca atatia altii – principiul “ba pe-a ma-ti”, cum faceau si sovieticii in bancul celebru “da’ ce, voi nu omorati negri?”.
De Pang pe 5 January 2010 la 19:32 (#)E bine sa recunosti – dupa ce improsti cu binemeritat noroi in componenta manelista dezgusatoare a lui Basescu – si ca Antena 1 este revoltator de manelista si practica un sub-jeg televizual penibil. Ca si PRO TV, ca si toti care se ascund sub ipocritul “asa vrea poporul”. Dati-i voi macar un program ca al lui Bocanet (eram mult prea mic dar le-am tot vazut in reluari) si dup-aia vorbim si pe audiente. Dar intai produceti TV de calitate.
Sper – si am toate motivele – ca accepti puncte de vedere adverse.
Toate bune,
Pang
Am dreptul sa ma exclud din aceasta majoritate?
De Danielu' pe 5 January 2010 la 19:32 (#)Eu ma exclud din majoritate. Ma consider minoritar. :>
De Danielu' pe 5 January 2010 la 19:38 (#)Da muzica tematica !!
De icsulescu pe 5 January 2010 la 19:42 (#)Sa mai treaca putin si ne-om trezi cu secera si ciocanul in spate, ca Wallpaper, sau poate cu o svastica mai kinky imbracati in salopete si cu tarnacoape in mana, faurind neabatut planul cincinal conform tezelor tov. presedinte sau poate a tovarasei Elena(Udrea) ca tot e ministreasa la dezvoltare.
E atunci chiar ne-am dus dracului!!!
Zi-le D-nul Geo!!!
trist de adevarat!!! nu te pot completa decat cu un refren, candva celebru:
De muculete pe 5 January 2010 la 20:00 (#)‘imi vine sa-mi strig fericirea pe strazi’…
Victore si anu’ asta (eventual urmatorii 5) tot cu Basescu o sa ne pierdem vremea?
Asta e, cu manelisti, fara manelisti, a reusit sa iasa inca o data presedinte. Parerea mea e ca ar fi timpul sa trecem peste asta.
De tehauthor pe 5 January 2010 la 20:12 (#)@Vaiolet!!!:))))
De nume_necesar pe 5 January 2010 la 20:14 (#)Nika nu stii!!!
cicacica cichicea!
Da’ nu-s sigura! Cu “bis-ul” is de acord! Pentru toti ‘telectualii lui basel.
@Avatar!
De nume_necesar pe 5 January 2010 la 20:19 (#)Implicit recunosti ca nu poti trai fara ei”, “noi”. Acuma, nu-i treaba ta ce face mogulul, da’ cat timp ai votat num’asa sa vezi ce face “opozitia” da’ te si indoiesti de viitorul ei existential insemneaza numa’ ca-ti fileaza o lampa! Adek un fel de circuit mai vechi!
Care intelectuali sunt suparati ca au imaginile alaturate de ale manelistilor?Aia care il pupa in …pe basescu?Pai aia sunt slugoi,nu au de ce sa se supere.Si-au lipit pe frunte eticheta asta de bunavoie,cu mandrie si cu anumite interese.Adevaratii intelectuali sunt mai rezervati si au mai mult respect pentru cei din jur(chiar daca au opinii contrare).
De cornel pe 5 January 2010 la 20:21 (#)Domnu’ Ciutacu! Am venit mai tarziu ca m-a solicitat invatamantul laolalta cu sportu’ si tineretul…intre! Da’ po’ sa-i zic lui Andrei ca’i talamb???!!! Ca anul asta n-am facut nici o promisiune….
De nume_necesar pe 5 January 2010 la 20:24 (#)Ce-mi place cum cauta astia micii justificari post coitum…

Da’ nu-i bai d-nu’ Ciutacu, am petrecut noi si belele mai negre decat blonda Udrea.
Si oricum dragi nepedelisti, o mie de vorbe tot nu fac cat o manea buna.
http://www.youtube.com/watch?v=P53-osiWBwQ
PS Pentru pedelisti m-am gandit la “Cotton Eye Joe” da’ n-au decat sa si-l cante singuri !
De Tzarcovnicu' pe 5 January 2010 la 20:38 (#)@ nume necesar:
Da’ şe nu ştiu, bre? Că io mor de curiozitate, să ştii! Te referi la faptul că domnul europarlamentar Cristian Preda…nu-i tocmai ceea ce pare a fi? Adică, portocaliu?
De violet pe 5 January 2010 la 20:45 (#)Aaaa, nu ştiu bine refrenul! Şi eu care credeam că nu-s destul de profundă! Iertare, iertare!!! =)
De violet pe 5 January 2010 la 20:47 (#)Pentru ca a fost o discutie despre presa iti propun sa vezi asta
De alegatorul pe 5 January 2010 la 20:55 (#)Cu adevarat o emisiune bine facuta (Saptamana de stiri), incercati si la sinteza zilei asa ceva.
Daca numai in ultimii 20 de ani s-a putut ajunge aici… mi-e groaza (si greata) sa ma gindesc cum am mai putea suporta urmatorii 5 ani cu manelistu’ chior in frunte.
Iar clipurile astea doua m-au facut sa privesc pentru prima data anul 2012 ca pe o posibila eliberare si o placuta speranta intru sfirsitul lumii.
Meteoritou, Comeatou,
De Lingriesling pe 5 January 2010 la 21:00 (#)haideti, fah ca sa ne simtem bineh!
Elitişti de paradă nu vor dispare pentru că nu există vreo legătură între calitatea/numărul şcolilor terminate şi calitatea de om. Ei folosesc culori temporare fără amoniac şi fără efecte adverse. Acum şi-au dorit culoarea portocalie, după ce au fost în roşu sau galben, pentru că vor “cu şefu” întotdeauna.
De e.nichifor pe 5 January 2010 la 21:09 (#)Şi cât de credibili erau…! de fiecare dată, binenţeles. Să ne permitem să spunem câte ceva despre calitatea lor umană !?
)))
De nume_necesar pe 5 January 2010 la 21:14 (#)Nasol!!! Am inceput sa ma “esprim” ‘ntr-aiurea!!! Cat despre Preda…is veri hepi!! La caţi plămâni mi-o mâncat aista, nici 3 cincinale de pocainţă, nu de “subtil” regret , nu’s de-ajuns. Ca el sa ramâie câţi am botezat eu. Plus ca-i antipatic de facto, de drept si de fond!!!! Cîh!
Nu gaseam exact cum sa exprim ce simt… aseara insa, m-am lamurit: da! sunt chiriasa in Romania. Din pacate, chiria asta e tare scumpa….
Tara Mariei Tanase a ajuns tara lui Guta si Salam. Felicitari, Romania si la mai mare!
De Elena pe 5 January 2010 la 21:23 (#)Ptiu! Ii cicalacacichicea!!!
De nume_necesar pe 5 January 2010 la 21:29 (#)Domnule Ciutcau! Va rog respectuos sa nu mai postati astfel de “provocari”!!! Ca ma dilematizati rau! cichi laca cichi cea..hais! Cand is sigura pe mine, mai citesc un comentariu – si-mi dau seama ca inca am sorcova in mana.
N-am fost in viata mea in asemenea eroare!
Se zice ca “razbunarea-o arma prostului”. Da’ ce ma bucur! Ca tot mi-o amintit Vaiolet de Preda. Cat ma priveste, il astept la cotitura pe Narcis. Mi-i ca n-am sa fiu pe faza sa ma bucur din prima cand si-o pune Avramescu poalele’n cap!!! Da’ sa vezi atunci cicalacacichicea pe mine. Da’ Voinescu??!!! Ii frumoooos, ii prea frumos pe blogul asta, ce-are a face ca-i prea tarziu pana’n cinci ani???!!
Cat or sa mai bage si mogulii astia bani in presa… fara sa obtina nimik…nici macar desteptarea poporului, in ceasul al 13lea ???
De Cris pe 5 January 2010 la 21:46 (#)Toata lumea canta cum de a dat Boc vestea cu reducerea de posturi din invatzamant imediat inainte de Craciun, de parca daca o dadea dupa…sulla intra mai usor in fund.
De Cris pe 5 January 2010 la 21:48 (#)Prin titlul “Sa nu uitati niciodata, manelistilor!” D-l Ciutacu mi-a bagat o rata in traista
De I.I. pe 5 January 2010 la 22:10 (#)pentru ca nu sunt sigur ca sensul ce il dau corespunde intentiei dumnealui. Poate este un
avertisment in nota de ironie la ce ne asteapta dupa back-up-ul manelistilor in alegeri sau
poate este o explicatia la ceea ce s-a intamplat la alegeri si care nu putea revolutiona
mentalitatea, dar ar putea eventual sau chiar cu siguranta revolutiona sensul mersului
inainte intr-o anumita directie care nu-i cea dorita de cei mai multi de noi “cei destepti”.
D-l Ciutacu isi incepe atacul la adresa “elitistilor portocalii de parade” astfel: “Observ…o
mare iritare in randurile “ celor mentionati mai sus. Automat imi vine sa intreb: De unde
vine iritarea pe capul lor? Prin sintagma intercalata:“ – cu satisfactie, recunosc – “intre
liniute cu o virgula intre cele doua cuvinte, dumnealui vrea sa-si accentueze convingerea
proprie si vrea sa-l faca pe cititor sa-i perceapa ironia fina, care spre finalul textului va fi
dusa in extremis. Apoi da explicatie:”Oamenii se simt deranjati de alaturarea lor…”, din
care retin cuvantul “alaturare” care sustine foarte bine sensul. Ironia se acuitizeaza vis-à-
vis de “strategi inteligenti”, “target low class”.Ca apoi ironia sa fie impinsa in extremis:
“…s-au ridicat la inaltimea unor titani”, “e rupta din tabloul de familie de langa…”, “la
fel de iscusita-n previziuni precum clarvazatoarea..”. Tonul in ultimele doua propozitii da
semnalul la deznadejde, cu atat mai mult ca cele ce s-au intamplat s-au putut intampla
“conform regulilor democratice”. Suntem deci condamnati, stigmatizati ca “un popor de
manelisti”. Trist.
…dea D-zeu sanatate d-lui prof. Teodorescu! Imi mai sterge din cocleala ideii numai, de manea (mai! si ce nume am!-Manea!:))) – nici macar nu se termina’n _escu!) Taman ce-l urmaresc la sinteza, pe d-l profesor, perorand despre puterea exemplului. Si brusc, mi-am amintit de Popa Tanda! Asta e scaparea noastra, simplu!!! Un popa Tanda!!! Ca saracaceni suntem cat cuprinde. Cu duhul mai ales.
De nume_necesar pe 5 January 2010 la 22:37 (#)mda… basescu e de vina pentru manelisti
De cristi pe 5 January 2010 la 22:39 (#)@Cristi
De nume_necesar pe 5 January 2010 la 22:53 (#)da’ cine-l acuza pe mariner???
treaba e cu cine-l scuza!!!
Dar bine le mai zici Victore dar ce te faci cu unii dintre ei care nu vor sa recunoasca ,o dau cu sondaje sau alte nebunii din astea dar situatia din teren ne arata contrariul.Dupa cum va spuneam intr-un comentariu mai vechi eu locuiesc cu 3 votanti de chior evident manelisti convinsi si acum ar trebui sa ma intreb este o coincidenta faptul ca asculta manele sau asta este mentalitatea lor in general si sincer inclin sa cred a2-a varianta.
De marius pe 5 January 2010 la 23:41 (#)1.Golful de la Snagov: nu va aduce niciun leut de la turisti, eventual proprietarilor terenurilor pe care se va realiza (oare cine-or fi?), si celor (celei?) ce vor lua spaga pentru incredintarea contractului de executie.
De Tibi pe 5 January 2010 la 23:42 (#)2.Taxa pe aripioare, chiftele si sifoane indulcite e o abureala, nu se va aplica niciodata, e un semnal dat la transnationale sa vina repede cu peschesul. De fapt, le-au dat si un pret orientativ: miliardul de euroi! Da’ cred ca lasa mai ieftin.
Esti absurd. Pana si in sondajele facute de cei ale caror exit-polluri il dadeau pe Geoana castigator Basescu era dat ca avand majoritatea voturilor celor cu studii superioare.
De xyz pe 6 January 2010 la 00:22 (#)Si crezi ca din punct de vedere electoral tu esti mai presus decat un manelist? Nu, tot un vot ai si tu ca si manelistul, asta inseamna votul universal. Si din motivul asta mi se pare normal ca o campanie electorala sa se adreseze si acestor categorii sociale. Sa insinuezi ca doar manelistii l-au votat pe Basescu e o tampenie
@everybody: ador justificarile puerile ale electoratului basescian. da, unii au dreptate, nu toti asculta manele, dar toti au mentalitate de manelisti
De Victor Ciutacu pe 6 January 2010 la 00:37 (#)Domnu’Victor.Va rog frumos,desi banuiesc ca poate n-aveti dvs nici o treaba cu asta, sa interveniti pt postarea inregistrarilor de la emisiunile : Sinteza Zilei, Stirea cu dna Firea si In gura presei…Suntem destui, plecati afara, care va urmarim cu placere online.Va multumesc.
De bocitor cinic pe 6 January 2010 la 01:02 (#)@bocitor cinic: mai incerc o data, da’ mi-e ca iar o sa vorbesc ca televizorul
De Victor Ciutacu pe 6 January 2010 la 01:09 (#)Dl Ciutacu cu stima si respect doresc sa afirm in calitate de cetatean al acestei tari.
De valentinio pe 6 January 2010 la 01:50 (#)Eu cred ca le promis Base ca nu le ia 19 % din fiecare dedicatie daca iese presedinte, va acoperi golul din buget legalizand prostitutia si lasandu-i pe astia sa bage fara numar, si daca nu va fi indeajuns va face 21 % la alimentele de baza doar ca sa ocrotesca aceasta specie, astia nu sunt hoti ca nu platesc la stat pensionari sunt hoti ca vor pensii mai mari.
Sincer mie Patapievici mi se pare cu mult sub astia neplatitori de taxe, asta adica alde Patapievici e chiar penibil, as prefera un guta la icr poate asa de icr se va vorbi doar pe taraf tv otv si labeunu si scapam si de asta.Apropo la Patapievici nu e criza nu iau taiat din leafa ca la agricultori au taiat toate subventiile?
Comentariile de pe youtube ale melodiilor spun tot. Inca vreau sa sper dar mi-e frica sa fac asta cand ii citesc. Ideile o fi antiglont dar trebuie sa ai cu cine.
De Kalin pe 6 January 2010 la 02:02 (#)Yehey,manele..degeaba au schimbat indicativul tarii in Pasapoarte din ROM ,ROU,tot rom ramane..
De ladislau pe 6 January 2010 la 06:29 (#)La multi ani Rromania ciorilor si romanilor tiganizati! S-o stapaniti sanantosi! Nu ma simt nici macar chirias ci, mai degraba, un condamnat pentru pacate comise intr-o viata anterioara, exilat aici pentru a le ispasi.
De iceman pe 6 January 2010 la 08:38 (#)Audiovizualul si presa scrisa sa incerce o luna sa nu aminteasca nimic despre ei si poate asa incet vor dispare.Nimeni nu a incercat nimic in directia asta doar lamentari(justificate pe deplin).
De cristian pe 6 January 2010 la 09:05 (#)Atat de mult mi-au afectat manelele si manelistii “mentalul” ca am inceput sa citesc sepre ele. Imi dau seama ca ele au devenit atat de obisnuite incat nici nu ne dam seama ca de fapt ele sunt in aer, in ceea ce respiram,si in ceea ce vedem in jurul nostru. Am retint dintr-un comentariu: “cu cat masina mai BENGOASA cu atat riscul de manele mai mari”. Ei, si? Bravo lor!Au furat! Au bani, masini “bengoase”, vile cu turnulete! Noi ce avem?Invidia! ca nu suntem in “mertzan cu manele” ca nu am avut inteligenta nici macar sa furam!
De I.I. pe 6 January 2010 la 09:56 (#)Dar lipseste clipu cu salamu’:
http://www.youtube.com/watch?v=y-KJNWmzIsM
Hai cu maneaua
De Doru pe 6 January 2010 la 11:01 (#)Pentru ca ai inchis comentariile la ultimul tau post o sa-ti respect dorinta si n-o sa ma bucur. Totusi, ma bucur pentru ceva: nu a mai scris la Jurnal cristoiu! E super treaba. As vrea, insa, sa stiu daca e definitiva.
De cineva pe 6 January 2010 la 11:27 (#)Erata: “nu mai scrie la Jurnal Cristoiu”. Ce face graba asta….
De cineva pe 6 January 2010 la 11:27 (#)Laura Cernahoschi a facut-o pe sotia dvs. gasculita.
De Pacino pe 6 January 2010 la 11:29 (#)O fi o simpla coincidenta faptul ca veniturile manelistilor vor fi in continuare neimpozitate? Nu tin minte sa fi citit despre vreo intentie a lu’ nenea Boc de a reglementa si domeniul respectiv. Poate ca impozitele pe care ar trebui sa le plateasca guta, salam si alti “artisti” ar reusi sa compenseze CAS-ul pentru cei cu pensii sub 1000 RON sau ar asigura actualizarea pensiilor cu rata inflatiei. Sa spui cu cinism ca pensiile nu vor fi marite e una, ce ne facem insa cu micsorarea lor (prin obligatia platii CAS-ului)?
De tasara pe 6 January 2010 la 11:33 (#)Oare cate dovezi de incompetenta mai trebuie sa dea boc si ai lui pentru ca macar o parte din aia 5 milioane care l-au votat pe basescu sa fie si ei direct afectati si sa inteleaga de unde li se trage?
Suntem de rasul lumii , ai planetei … O tara in care PRESEDINTELE este votat de asemenea oameni !!!
De gabby pe 6 January 2010 la 12:10 (#)O tara in care Presedintele , danseaza in genunchi in fata nor tiganci care-i flutura fustele pe la nas !!!
Imaginati – va pe Obama facand asta sau pe Regina Angliei , sau spuneti dumneavoastra un exemplu !!!
Suntem UNICI si JALNICI !!!…
Alegatorii lui Base se impart, cred eu, in doua mari categorii: in oportunisti si in naivi. Manelisti se gasesc in ambele categorii, dar nu cred ca procentul lor e relevant, sincer.
De alexa pe 6 January 2010 la 12:15 (#)Naivii de atunci platesc acum pretul, domnule Ciutacu. Oportunistii beneficiaza.
GRETOASA SPECIE!
De gigel pe 6 January 2010 la 12:43 (#)se inmultesc precum gindacii de bucatarie(colocatarii lor de pina mai ieri)!
mi-ar place sa-i vedem pe prigonius jr.+bahmutanca+prigonius senior intr-un videoclip(ceva fin)asa cum stiu ei sa produca plus valoare
vorba lu’ BADEA(adaptata)
De pcezar pe 6 January 2010 la 12:45 (#)fara Bahmu’ nu-i opera completa
hai sa-ti supun gandirii o revolta a mea
De pcezar pe 6 January 2010 la 12:51 (#)stii subiectul de la stiri cu amaratzii aia care au gasit in gunoi 40.000 de euro,aruncatzi de niste idiotzi la gunoi
Sunt convins ca la nivelul de cultura al acelor cersetori au crezut intr-o minune de craciun
Am invatzat de mici despre minunile facute de multzi
Amaratzii aia risca 3 ani pentru insusire de bunuri gasite(sau cum suna in cod)
ce ne facem cu pildele si cum ar justifica biserica asta
Sa fie de vina Fetitza cu chibriturile,ca ea nu a avut parte de o minune de sarbatori?
(toate greselile gramaticale sunt voite din graba)
Who the hell is Laura Cernahoschi?
De violet pe 6 January 2010 la 12:52 (#)Rationamentul e un pic nedrept. De ce e asa de greu de acceptat faptul ca si oamenii inteligenti pot vota cu Basescu? Nici Crin, nici Geoana nu au fost alternative. Mai ales Geoana. Eu am votat cu marinarul pentru ca nu am putut sa aleg un incompetent. Ce era sa fac? Ce sa aleg dintre trei nulitati? Sa stau acasa si sa ma spal pe miini? Inacceptabil. Am ales ceea ce am crezut eu ca e mai bine dintre trei forme fara fond, pentru ca trebuia sa alegem ceva. Daca alegerea mea coincide cu cea a lui Guta nu inseamna ca nu trebuie sa o fac doar pentru ca o face si Guta. Motivele mele oricum sunt diferite de ale lui. Si asta ar trebui sa inteleaga un intelectual. Prea mult patos pentur o chestie frivola ca si politica. E la fel ca si la fotbal. Ne certam ca prostii pentru niste idioti.
Domnule Ciutacu, un intelectual adevarat nu ar trebui sa ii desconsidere pe cei care au alta parere decit el si sa ii arunce in aceeasi oala cu toti retardatii. Un intelectual adevarat accepta si o parere contrara, pentru ca fara pareri contrare nu pot exista polemici si fara polemici ne-am complace la infinit in aceeasi situatie si am inceta sa evoluam.
Moartea regilor bucuria nebunilor. Cu ce ar fi fost mai bine daca ar fi cistigat Geoana? E o intrebare la care nici macar un ne-manelist ca Dumneavoastra nu poate raspunde. Am putea insa fabula impreuna, doar asa de placerea discutiei, pe tema asta. Daca vreti putem incepe pornind de la premisa ca eu sunt un manelist si Dumneavoastra nu, eu fiind dispus sa va demonstrez contrariul. Intrebarea este: am la cine?
De stochastic pe 6 January 2010 la 13:01 (#)iar l-am vazut pe Berceanu la TV avand un discurs “tip deja-vu” cu acum o luna sau doua: Bugetul Misisterului e prea mic, in Cehia sau Germania e mai mare, de asta nu avem infrastructura – pentru ca nu sunt bani.
De data asta TE ROG sa deschizi subiectul in Sinteza, pentru 5 micnute macar. As aprecia o opinie competenta, poate nu sunt eu normal! (pentru ca vreau sa-l bat).
De gicu pe 6 January 2010 la 13:06 (#)Domnule Ciutacu,
De Theodora pe 6 January 2010 la 13:13 (#)Va rog din suflet sa imi acceptati aceste linkuri catre blogul meu.
Am scris o scrisoare catre parlamentarii PSD si PNL pe care ii rog sa nu voteze proiectul bugetului asigurărilor sociale de stat si sa nu accepte prin votul lor condamnarea la moarte a pensionarilor romani. Stiu ca blogul dumneavoastra este citit si de lideri PDL.Poate reusim sa ii sensibilizam cat de cat.
http://theodora0303.wordpress.com/2010/01/06/scrisoare-catre-parlamentarii-psd-si-pnl/
http://theodora0303.wordpress.com/2010/01/06/ruga-pentru-parintii-si-bunicii-nostri/
http://theodora0303.wordpress.com/2010/01/06/cine-are-parinti/
Va multumesc din suflet
Cu deosebit respect
De ce politica se intersecteaza cu manelele, pentru ca sunt frati gemeni.
De alegatorul pe 6 January 2010 la 13:13 (#)Atat politicienii cat si manelistii traiesc bine, primii pe banii romanilor (din impozite),ceilalti din banii prostilor care ii asculta si din lipsa impozitelor.
Cand ma refer la prosti ma refer la cei cu studii superioare, medii, fara studii care asculta manele.
Basescu spunea:
Scoala scoate tampiti,
tocmai acesti tampiti l-au facut presedinte.
Ii condamnam pe manelisti dar presa de ce le face publicitate? Intorcandu-ma la reforma presei, as vrea sa spun ca nu mai vrem sa auzim de vedete de mucava; nu mai vrem ca incultura sa fie raspandita, etc. Multumim ca ne ascultati!
De I.I. pe 6 January 2010 la 13:24 (#)Pana mea Ciutacule, ai facut-o celebra si pe Cernahoschi aia, a trecut si ea de 100 de comment-uri la un post:)))))))
De Paul pe 6 January 2010 la 13:32 (#)@Paul: mananca si gura ei o painica alba; da’ nu cred ca-i bine ca s-a aflat in piata trecutul ei sereist. nu cred ca d’aia a fost trimisa in presa
De Victor Ciutacu pe 6 January 2010 la 13:36 (#)“Fiind pomenita de Ciutacu, ai obtinut cele 15 minute de celebritate, banuiesc ca asta este articolul tau cu cele mai multe post-uri.
De Paul pe 6 January 2010 la 13:46 (#)Vezi ce bine e sa fii bagata in seama de lume:)))))”
Atat i-am transmis si eu.
Spor la treaba, bine ca esti geana pe Gura Presei ca Badea, tot la sex se gandeste si la lubrifianti:)))))))
Oricum mi-ar place un talk-show moderat de voi doi:)))
Oricum ma mira tupeul unora, asta scrie ca si cum as posta eu acuma pe un blog, how the fuck is Ciutacu, oricum sincer cred ca la Cluj sunt mai cunoscut decat ea:)))))))
De Paul pe 6 January 2010 la 13:49 (#)aseara am fost la v… sa-mi platesc telefonul,si tipa ma intreaba numarul….
De pcezar pe 6 January 2010 la 13:56 (#)eu il spun dar fara zero ci incep direct cu cifra 7
ea ma corecteaza-adica 07…..
zic-daca tzinetzi neaparat
aici intervine raspunsul ei-stitzi eu sunt blonda
m-a lasat paf,mai ales ca-mi dorisem sa incep anul mai bun,mai intzelegator
citind-o pe Laurica aflu ca si ea este mai blonda decat tipa de aseara…………….
Scuze pentru offtopic, dar m-am gandit ca o sa te distreze si pe tine si pe vizitatori.E tot un fel de manelism. Debutul in forta a lui Andrei Gheorghe la MF:))
De RAZVAN pe 6 January 2010 la 14:21 (#)Ce critici sunteti cu populatia de culoare din tara asa…
Ia sa stati voi infometati cateva luni de zile sa vedeti cum votati cu oricine la primul pui congelat care va iese in cale…
De Cris pe 6 January 2010 la 14:42 (#)“…exista un lucru ce nu trebuie uitat, pe care lumea nu are dreptul sa-l uite: majoritatea nu poate niciodata sa inlocuiasca un om. Ea reprezinta intotdeauna nu numai pe cei prosti, dar si pe cei lasi. Si, pe cat este de adevarat ca o suta de visatori nu fac cat un intelept, tot asa, de la o suta de fricosi n-o sa scoti niciodata o hotarare eroica.”
De Pacino pe 6 January 2010 la 15:04 (#)Domnule Ciutacu,
De bocitor cinic pe 6 January 2010 la 15:14 (#)In primul rand, va multumesc pentru interventia dvs. privind postarea inregistrarilor cu emisiunile Antenei 3.Desi,cu intarziere de o zi, ” pila” a avut efect.In al doilea rand, legat de farsele lui Buzdugan,prezentate aseara la Sinteza vreau sa va intreb si stiu ca intrebarea mea va suna ca dracu’: Farsele cu “Absurdistan land” dar mai ales cea cu ” schimbarea mentalitatii prin cerere la politie” sunt adevarate ??? Adica, asa “arata” azi o persoana ce se prezinta contabila??? Vorbim , totusi, de studii medii sau liceu macar.Eu sunt de ceva timp plecat definitiv din Romania dar imi este aproape imposibil de inteles cum se explica o asemenea traznaie? Nu c-as fi fost eu vreun eminent, dar scoala lui Ceasca, despre care s-a spus ca trecea, la norma, toptanul de natarai pentru ca erau obligatorii 10 clase, nu cred sa fi legitimat cu diplome asemenea loaze.Stiti? Nu sunt vreun nostalgic al acelor timpuri dar imi amintesc cea mai grava dintre acuzatiile aruncate lui Ceausescu la “proces” : incatusarea spiritului romanesc.
Domnule Ciutacu,
ca nu a auzit de dumneavoastra, ca de mine a auzit.
Nu stiu daca a inteles ceva….
De Theodora pe 6 January 2010 la 15:17 (#)Un postac de-al doamnei Laura Cernahoschi considera ca meritati un proces de calomnie.
Ma mira sincer
A avut si o tentativa de misto pe Voxpublica la adresa comentariilor facute de mine pe site-ul lui Ion Iliescu.
Am raspuns asa cum merita, adica cu bun simt si amabilitate
http://theodora0303.wordpress.com/2009/12/28/cum-ati-reactiona-daca-cineva-ar-deschide-un-cont-pe-numele-vostru/
Nu ma bucura raul nimanui, nici macar al iei.
Cu deosebit respect
Am dat o tura pe la doamna ceea!!!
De nume_necesar pe 6 January 2010 la 15:18 (#)Foarte deschisa la culoare. Sa nu zic decolorata!! … din toate punctele de vedere.
Din nefericire, sau poate din ea, comentariile de pe blogul madamei sunt de toata jena. M-am enervat inca de la primele citite. Nu mai stiu ordinea. Da’s vreo cativa acolo care sunt scandaluiti rau cu gramatica limbii romane.
Is multumita in schimb ca nu-i asa de urata ca A.Pora!
PROTESTEZ !!! Sa se puna impozit pe prostie… e-he… daca am eradica si hotia, am avea autostrazi, orase sau chiar o tara poleita cu aur.
De Adriana Grigorescu pe 6 January 2010 la 15:48 (#)Inspirat articolul. Din pacate insa, dureros.
Daca ati observat, manelistii care l-au citit n-au inteles o iota. Este bine ca le raspundeti, sa vedem ce le fasaie mintea. Atat pot, atata debiteaza. Sa nu mai vorbim de cei pentru care singurul argument este injuratura si care n-au ce cauta pe aici.
Problema este ca tocmai astia sunt ingrozitor de rai si razbunatori – imi suna…a base -. Noi acceptam ca ei sunt o majoritate, dar ei nu accepta ca noi avem dreptul sa criticam. Daca va uitati la reactiile lor, ei sunt castigatori si cu toate acestea ei au resentimente, ei urasc, ei se revolta ca noi nu numai ca ii criticam, dar avem si tupeul sa traim.
Sincer, daca as fi fost habotnica si mai naiva, as fi considerat ca am fost atat de pacatoasa incat am ajuns deja in iad.
In fiecare zi am impresia ca ma lupt cu niste mori de vant care functioneaza ca niste avioane de vanatoare. Sunt in fiacare clipa vigilenta, sa nu cumva sa se insufleteasca moara si sa ma ciuruiasca… printre pale.
Nu va invidiez, gandul ma indeamna sa cer, sa va tina (sa ne tina) Dumnezeu sanatosi.
slogan post alegeri:pdl,pdl mare pacoste mai e!!!!!basescu pentru Romania=cancer politic.in rest,sa traiti cum si nu cu cine,a-ti votat.
De pace pe 6 January 2010 la 20:16 (#)vedeti sa nu ramaneti fara bilete, ca e bataie pe ele !!!
http://basarica.wordpress.com/2010/01/06/acum-afisul-e-intreg-are-cap-si-coada/
De basarica pe 6 January 2010 la 22:27 (#)Astept cu maxima satisfactie in care hrp se va producela otv si taraftv in compania ilustrilorgutza si salam. se poateforma kiar un cvartet celebru daca-l coopteaza si pe liicica bu.ze dulci
De simona pe 7 January 2010 la 10:30 (#)Tot ce scrieti dovedeste ca mai exista oameni curajosi ….sunt oameni inteligenti in tara asta care nu au insa puterea de a da forta celor din jur;dumneavoastra,puteti!va rog sa continuati ,chiar daca asta inseamna nopti nedormite sau ….
De magda pe 7 January 2010 la 12:51 (#)Pai domnu Basescu s-a dat cu manelistii ptr ca in industria manelareasa se petrece cea mai mare evaziune fiscala si ca sa nu ii ia lu
De nick pe 7 January 2010 la 12:54 (#)“Salam” painea de la gura la pus sa ii faca aceasta manea ptr populatia “saraca cu Duhu”
Basescu este definitia manelistului national! Nu interesul electoral sau publicul tinta l-au determinat sa accepte manelele ci pur si simplu asta este el… un manelist ordinar!!!
De seasonstraveler pe 7 January 2010 la 13:41 (#)http://seasonstraveler.wordpress.com/2010/01/07/afara-ploua/
promiscuitatea blaga&videanu se vede la guta iar udrismul de cartin la printesa lu peste
De Fanu pe 7 January 2010 la 20:28 (#)asta e Romania… o manea si din pacate pentru noi condusa de un marinar manelist
De ockiu pe 7 January 2010 la 23:50 (#)Jale mare,frate Victor Ciutacu!…Ma cutremur!….& stii de ce?pentru ca-n tara asta,sint din ce in ce,mai convins,…ca e loc & de mai rau!
De Predescu Ciprian pe 9 January 2010 la 00:54 (#)Manelele,semintele,(topisme;cum le zic eu!:d),tablele-n maiou la un mic in fata blocului,& sindromul columbeanca,(nu merita scris cu litera mare),….astea deja,sint “valori”,bine-ntepenite-n mentalul colectiv!
Obesrv,dar fara sa ma mai surprinda,ca in loc sa ne deschidem orizonturile,involuam!Cam aceeas chestie,se-ntimpla speciilor in plin proces de extinctie!
Personal,nu mai sper & nu mai astept nimic!
Multumesc insa,tie & colegilor tai,pentru emisiuni!….Macar atit;…ne-a mai ramas!
Din pacate,la numarul mare al etniei si la micii,faina,pilotele si 50lei/persoana,atat pentru manelistii lui Base cat si pentru amaratii cu pensii mizere sau pentru cei fara serviciu,iata-ne pe noi,astia care nu stim canta si care,din prostie ne-am scolit in loc sa ne manelim,pricopsiti cu un presedinte care(uitati-va cat de sugestive sunt posterele tinute in maini de ELITA care canta)care ne face sa,,murim bine”.Sa fie la el,cala noi.Apropo ca nu ne minte-minte frate cu mana pe biblie.Cunosc familia acelui copil neatins de dl prezident.
De CONSTANTA pe 9 January 2010 la 20:37 (#)Colantii mov fac toti banii!
)) Merg cu portocaliu…, ceva de nedescris!
De buburuza75 pe 9 January 2010 la 23:29 (#)A luat dentistu` ceva “europene” pe hit-ul asta…..
De DSQ pe 11 January 2010 la 17:03 (#)draga dle ciutacu,
glumele astea ma scot din minti. basescu la fel. va rog sa discutati si cu ceilalti oameni care apar pe la tv si pe care ii cunoasteti, sa nu mai ia de acum in gluma personajul proslavit de atatia romani.
basescu este o amenintare reala pentru demo cratia romaneasca, atat cat s-a facut ea in 20 de ani. basescu are fani fanatici. si nu numai printre manelisti. soacrul meu e doctor in stiinte naturale si omul e un fanatic sustinator basescu. ma cert cu el aproape saptamnal. ultima lui idee este modificarea constitutiei pentru a-l lasa pe carmaci inca cel putin un mandat , dupa 2014. stiu ca nu e chiar atat de usor, dar cu un referendum asta chiar ar compromite democratia .
nu vedeti ce reformare a parlamentului propune dl. basescu- prigoana jr.
de aceea , va rog sa militati impreuna cu toata presa , pentru o solidaritate parlamentara impotriva unui presedinte care , dupa umila mea parere ar trebui suspendat pentru a doua oara si trimis impreuna cu pd -ul sau la groapa cu gunoi. nu pot sa inteleg cum de a putu geoana sa piarda aceste alegeri. cu aceasta durere voi trai inca 5 ani. parca sunt prizonier in tara asta, nu chirias. de aceea , ma si gandesc uneori sa incerc sa plec undeva prin europa, dar si acolo lucrurile merg cam prost.
de aceea trebuie luptat la baioneta pentru orice drept si orice lege pe care basescu vrea sa le ia romanilor, si sa le dea portocaliilor. hai, ca se poate. si cu udmr cat de cat responsabil, poate vom reusi sa rezistam pana in 2012.
salutari si numai bine. la lupta contra genocidul pe care-l patroneaza iresponsabilul si rau intentionatul basescu.
De radu pe 12 January 2010 la 14:03 (#)Radule de faza asta cu modificarea constitutiei am auzit-o si eu de curand din gura unui membru???PSD??? si m-am ingrozit.
E vorba sa se modifice constitutia cu urmatoarea fraza;-Sa nu ai voie mai mult de 2 mandate consecutive.
Adica in 2014 sa-l avem pe piticu atomic BOC presedinte (caz in care base priministru)iar in 2019 idem 2009.
Oare ce mananca astia in PSD de au ajuns sa scoata idioteniile astea pe gura,probabil ca le convine situatia in care sunt acum.
Imi este groaza sa mai aud de astfel de modificari ca astia din PDL chiar pot s-o comita astfel.
PS. tineti minte
De nascut cu decret,omorat cu ordonanta pe 13 January 2010 la 13:10 (#)NU furati,guvernului nu-i place competitia.
ce tare
))unde este o stire despre manele acolo sunt si cele mai multe comenturi:)))comic dar si tragic
De vlad pe 13 January 2010 la 21:37 (#)am si eu o intrebare, referitor la emisiunea cu honorius prigoana: a mancat honorica a lu’ mama salam cu soia??? nuuuu??? pai atunci ce cauta in politica?! va mai aduceti aminte cand un OM de talia lui Ratiu a fost huiduit pe acest motiv?!
De Mara Dumitriu pe 13 January 2010 la 21:42 (#)Eu inteleg ca dra ziarista e blonda si, ca atare are ceva scuze, dar nici chiar sa il acuze pe tanar ca nu e din familie umila si umilita de saracie. Deci e conditie eliminatorie sa fie un zero barat ?
De Carastau Nicolae pe 13 January 2010 la 21:42 (#)Baiatul greseste ca va permite sa il mishtocariti chiar asa.
Cu tot respectul si in spirit de gluma , desigur, toate aceste discutii au la baza “plagiatul” din ce spuneam eu dinainte de alegeri si lumea zicea ca sunt nebun .
)
De Ghici pe 23 February 2010 la 10:10 (#)http://www.f0.ro/previziuni-impotriva-tuturor-parerilor/
Fara suparare dar se pare ca ati sesizat cam tarziu afilierea dintre gasca Base si “Muzicile populare moderne”
Adaugă Comentariu!