România bunului plac. După 20 de ani…
De: Victor Ciutacu - Categoria: Ce-mi provoaca scarbaTocmai l-am văzut în direct pe Traian Băsescu. Nu-i extrem de mult de comentat. Scriu pe puncte, pentru că individul ăsta nociv, care n-are absolut nici cea mai mică aplecare spre democraţie, a început deja să mă obosească.
- Urlă ceauşismu-n el. Faptul că o majoritate parlamentară a demis, printr-o moţiune de cenzură constituţională, un guvern nu contează. Fiindcă ştie el de ce…
- Votul de susţinere dat astăzi, cu o majoritate parlamentară covârşitoare, unui candidat la funcţia de premier de către Parlamentul României nu vrea să-l ia în considerare. Îi trimite la tribunal să se înregistreze. Fiindcă aşa vrea el…
- Majoritatea parlamentară a respins organizarea referendumului pentru unicameral în ziua prezidenţialelor. Tot îl organizează. Fiindcă aşa a decis el…
- Ministrul Turismului este suspectat de acte de corupţie, iar Camera Deputaţilor a decis, tot cu majoritate parlamentară, sesizarea Parchetului General. Doamna cu pricina e tot în funcţie. Fiindcă aşa pofteşte el…
Asta-i România de azi: ţara bunului plac şi a deciziilor politice discreţionare, aflată la cheremul unui singur om. Ne-am întors cu 20 ani în urmă. Bine-am revenit!
UPDATE: Dat fiind că se-nteţeşte lupta electorală de clasă din geamul sticlei, luaţi scripturi/video de la Vorbe grele cu Mircea Geoană şi Sinteza zilei cu Sorin Oprescu
119 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Trebuie sa iesim cu totii la vot si sa votam schimbarea….nu se mai poate asa ceva. daca mai iese basescu odata vom intra iar in comunism…este inadmisibil. stima si respect!!
De Marian pe 21 October 2009 la 12:23 pm (#)Traian Basescu greseste din ce in ce mai mult. Cu toate acestea, inca nu imi este destul de clar daca pierde foarte mult dpdv electoral prin comportamentul sau.
De Micul mason pe 21 October 2009 la 12:31 pm (#)Imi este, totusi, destul de clar ca UDMR sustin noua majoritate de frica unei posibile viitoare colaborari cu Traian Basescu…
Si a transmis majoritatii ca “ne vedem in 2012″! Deci atata tupeu ca in derbedeu asta n-am vazut in viata mea! Sper ca din 2009 sa nu-l mai vad eu pe el! Da’ asta nu inseamna sa mor eu…….
De cineva pe 21 October 2009 la 12:32 pm (#)Chestia este ca acum 20 de ani, exista un front comun impotriva lui ceausescu, exista, mocnind, baza schimbarii. Atunci nu erau alternative.
Acum insa, sunt. Si pentru ca sunt, o enorma majoritate alege sa-si vada de viata si sa ignore sau sa ocoleasca mascariciul si acolitii lui. Ceea ce, ca idee de democratie in care aleg sa fac ce vreau cat nu deranjez este ok insa paradoxal, nu face decat sa furnizeze unor oportunisti ticalosi, uneltele necesare formarii unei autocratii.
Nimic nu o sa se intample, atat timp cat majoritatea parlamentara nu va fi constituita din oameni care aveau 20 de ani, acum 20 de ani.
De Celestin pe 21 October 2009 la 12:32 pm (#)Ai ratat nuanta: pot sa se duca la tribunal, dar o sa-i ia in considerare in 2012. Cu alte cuvinte: ‘cat sunt eu presedinte, premierul va fi de la PD-L’. Punct.
De SM pe 21 October 2009 la 12:34 pm (#)Cat despre unicameral, vorba aia, eu am ratat dezbaterea publica… Daca o gaseste cineva, sa mi-o trimita si mie.
De ce nu vor referenduum? Eu as vrea sa ramana nu 300 din 471, ci 100-150, adica 2-3 parlamentari pe judet, mi se pare decent si mai mult decat suficient..
De Samy pe 21 October 2009 la 12:35 pm (#)Stiu ca e si un motiv electoral in treaba asta, dar totusi aici are dreptate presedintele, daca ar fii facut referenduumul altadata nu ar fii venit prea multi oameni la vot..
Asa, acum, vor veni mai multi si vor putea vota cum vor, Da sau Nu…
Iata ca ies la iveala scolile securiste din “nesecuristul” de Basescu. Dictator desavarsit…putem sa-i aplicam aceeasi pedeapsa cu cea a lui Ceausescu?
De Law pe 21 October 2009 la 12:35 pm (#)Si eu l-am vazut in direct la Realitatea ! Pare cam disperat acest tovaras Basescu. Tine cu dintii de ultimile zile din dictatura pe care a pastorit-o 5 ani. Puscaria il mananca, la cat de mult a furat acest comunist.
De Costin Tanasescu pe 21 October 2009 la 12:36 pm (#)n-om muri o doua luni maxim!!!
De olimpiu pe 21 October 2009 la 12:38 pm (#)Chiar nu poate nimeni sa-l opreasca pe acest dictator numit tov. Basescu? O tara intreaga sta la cheremul lui si al clanului mafiot ce-l pastoreste?! E INCREDIBIL CEEA CE SE INTAMPLA!
De Costin Tanasescu pe 21 October 2009 la 12:41 pm (#)Intoarce omu’ Constitutia pe dos, in dispretul logicii si a BUNULUI SIMT, ca pe ciorapi. Ar trebui judecat in fata poporului pentru TOATE abuzurile comise in astia 20 de ani.
De sandman pe 21 October 2009 la 12:49 pm (#)Mi-am zis ca nu mai fac 200 de km sa ma duc la vot, la Consulatul cel mai apropiat. M-am fript data trecuta cu capitanul. Îmi voi face timp sa pun un buletin în urna.
De mihai pe 21 October 2009 la 12:54 pm (#)Uneori ma intreb daca nu e o gluma proasta. Daca nu cumva Basescu ne ia de prosti. Sau pur si simplu daca nu cumva Basescu e doar un clovn prapadit care tot incearca sa se resusciteze.
De andaa pe 21 October 2009 la 12:56 pm (#)Astazi, in ziua lansarii lui Basescu dar si a Prostanacului, Nastase a fost trimis in judecata in cazul ” Matusa Tamara”! Prietenii stiu de ce!
intrebarea se pune: cu cine votam, Oprescu sau Geoana?
De fcb pe 21 October 2009 la 12:56 pm (#)Buna ziua d-le Ciutacu,
Ne-am intors cu mai mult de douzeci de ani in urma.Sper sa mai traim inca o luna jumate -doua,sa revenim in zilele noastre.Dvs. si cei ca Dvs., sa ne ajute sa supravietuim,spuneti mereu(asa cum o faceti si acum)oamenilor de bine, ceea ce ni se intampla,ce ne asteapta.Parca i-a luat diavolul mintile lui Basescu sau poate Dumnezeu il lucreaza,sa ne ajute sa scapam de el.
Va doresc ,din tot sufletul numai bine si sanatate,
IoanaP
P.S.Adineauri vazui pe Antena 3 ca ministrul Blaga a fost demis?!Sau am citit gresit?
De IoanaP pe 21 October 2009 la 12:57 pm (#)ARTICOLUL 61
(1) Parlamentul este organul reprezentativ suprem al poporului român şi unica autoritate legiuitoare a ţării.
(asta pentru roboteii portocalii)
De Lilick pe 21 October 2009 la 1:02 pm (#)Cred ca ar cam fi momentul sa se sesizeze Curtea Constitutionala DIN OFICIU. Poate isi mai sterge pacatul de a fi sustinut, acum 2 ani, ca Basescu nu a violat “efectiv” Constitutia, ci doar a supus-o la perversiuni “liber consimtite”!
De Lulutza pe 21 October 2009 la 1:02 pm (#)Basescu nu e bun sa il dam jos.. dar pe cine dracu punem pe Geoana sau Antonescu care vor avea ca ministri pe Vanghelie, Nastase, Patriciu, Tariceanu ? din 2 rele o alegi pe cea mai putin rea.
De Slayer pe 21 October 2009 la 1:02 pm (#)Ce mutră contorsionată de ură avea Pol Pot de Murfatlar!
Te rog mult, să nu te superi dacă îmi permit să spun că și scârbăveniile revoltătoare pe care le scrie mini titanul din Găgești în JN, contribuie la umflarea pipotei băsesciene. În talk show-uri, trepanații din partidul portocaliu îl citează zilnic pe noul ideolog de curte- cristoiu.
De Raluca pe 21 October 2009 la 1:03 pm (#)Tu poți să tragi un semnal de alarmă acelora care îi tolerează fostului ”maestru” odele zilnice înalțate lui Băsescu și găleata cu rahat pe care ăsta o varsă în JN, culmea! direct pe numele și reputația companiei care-l plătește. E revoltător pentru cei care iubesc JN să vadă zi de zi mizeriile semnate de ”maestru”.
Încă o dată, scuză-mă te rog, pentru ce am scris!
@Raluca: am facut-o deja, dar am obosit. nu te scuza, n-ai de ce.
De Victor Ciutacu pe 21 October 2009 la 1:08 pm (#)@Lilick: pierzi vremea. sunt lobotomizati si setati pe mesaje ticaloase.
ne mai mira? doar e presedintele care a fost suspendat
De Mihaela M pe 21 October 2009 la 1:09 pm (#)Asta e rezultatul refuzului de a schimba ceva, refuz care s-a perpetuat 20 de ani. Pana cand n-o sa intelegem ce e bun pentru tara asta, n-o sa se intample nimic.
De Belzebut pe 21 October 2009 la 1:09 pm (#)Faptul ca Basescu sfideaza Constitutia si face ce vrea el, arata ca ceilalti nu sunt in stare sa faca nimic. Explicatia e simpla. Amatori de oase pentru ros sunt destui. Geoana si Vadim reprezinta tagma asta.
De ce nu sare Geoana la gatul lui ? Pentru ca nu vrea. Nu vrea sa-si strice jocurile la doua capete, pe care le practica de cand a ajuns in politica. Iliescu doar de vreo 2 saptamani a inteles ce trebuia sa inteleaga in 90.
Pe romaneste ? Le place rahatul caldut, nici fierbinte, nici rece. Asta e definitoriu pentru atitudinea opozitiei.
La masuri de forta trebuie sa se raspunda cu masuri de forta. Practic Basescu isi arata coltii, pentru ca nu are curaj sa muste inainte de vreme. Si iata ca figura tine. Pentru a cata oara ? La ranjetul lui, deja le tremura nadragii.
Vorba lui Badea, trebuie spus clar, “dom’le, nu te mai vrem”. Daca nu se transeaza chestiunea acum, mai tarziu n-o sa se mai poata. Lumea inca “pune botu’” la minciunile astea desantate.
Daca acum, in ultimul ceas, nu se procedeaza transant, batalia e pierduta.
Sper, desi nu sunt convins, ca o sa se duca la fund Marinaru’, dar daca nu-i smulge nimeni colacul din mana Basescu are resurse sa-i minta in continuare pe electori.
Din nefericire, un electorat ca al nostru e foarte usor de manipulat in maniera asta.
Prin urmare, acum, inainte de alegeri trebuie lovit. Prin orice mijloace.
mi se pare incredibil. viata bate filmul (si filmele, daca ma gandesc si la 1984). intrebare pentru dl. Ciutacu: este posibil ca pe ecrane sa se afiseze repetat textul Constitutiei si declaratiile acestui presedinte? oricum, m-a convins, ma inscriu pentru vreme intr-un partid si voi milita pentru afisarea paralela a textelor legale rastalmacite impotriva sensului lor de catre basescu si a rastalmacirilor acestuia. si sa nu uit, ajutati-ma cu un apel impotriva barbarismului “scrie la lege” in loc de “scrie in lege”. nu mai pot cu “la lege”, “la Constitutie”, nu mai pot cu abuzarea limbii romane, a legilor, a bunului simt…
Diana Usturoiu
De ana_idu pe 21 October 2009 la 1:10 pm (#)NOI nu mai trebuie sa urlam pe site`uri contra betivului, NOI trebuie sa mergem la vot si acolo sa il ardem! FAPTE, NU VORBE!
De Priceputeanu pe 21 October 2009 la 1:12 pm (#)Cu cat procentul prezentei la vot e mai mare, cu atat mai mare e procentul necesar de furat de catre pedelei, adica Basescu. Adica, mai multe autocare necesare, deci, totul e mai DIFICIL pentru marinar.
Un procent mic de prezenti la vot inseamna ca betivul isi rezolva problema cu cateva autocare.
NU-I FACETI JOCUL! Votati cu cine credeti, numai sa scapam de ,,accidentul asta istoric”!
De violet pe 21 October 2009 la 1:15 pm (#)Sper si eu ca acest individ sinistru numit Traian basescu sa dispara din viata publica, sa dispara de tot. Si PD-L la fel. E prea canceros ca sa-l mai putem suporta.
De Petrisor pe 21 October 2009 la 1:16 pm (#)Nici eu nu-l mai vreau pe Basescu presedinte si vreau sa votez impotriva lui, dar pe cine??? toti sunt la fel??? Si oricare vine in locul lui, pt ca de zburat(navigat) sigur va zbura, tare mi-e ca intra in combinatii cu el si partidul lui. La cat e de viclean baselu sigur tot la putere va ajunge asa ca, pe cine sa votez ca votez degeaba ?
De S.S. pe 21 October 2009 la 1:17 pm (#)Oricum desi voi vota impotriva lui, la faza cu dictatura chiar nu sunt de acord..
Adica nu-l asculta nimeni, toti se raboiesc cu el, nu reuseste sa faca nimic, toti il injura, toata lumea e impotriva lui, toata presa, nimeni da nimeni nu face ca el, iar el e un dictator?
Prost dictator! Nimic nu avem calumea in tara asta, nici macar un dictator adevarat nu mai putem avea …
@Victor,
De cineva pe 21 October 2009 la 1:19 pm (#)Referitor la update: in sfarsit am hotarat: merg pe mana doctorului! Este singurul care-i poate rupe capu’ lu’ nebunu’ asta! Cat despre Geoana pot sa spun ca l-am auzit aseara si-l aud si acum: nu va lua votul meu in veci! E doar un iepuras pe care-l alearga baselu’! Pun pariu ca de a 2a zi dupa ce s-ar instala la Cotroceni bate mana cu chioru’ si il pune prim-ministru! S-a eschivat si aseara si la Gadea prin declaratia pe care i-a scris-o! E jalnic, e patetic! Am crezut ca voi merge in turul II chiar daca ar trebui sa-l votez pe prostanac, dar n-o voi face! E ca si cum l-as vota cu chioru’!
E dieperat rau!
De mihail pe 21 October 2009 la 1:21 pm (#)Simte mirosul infrigerii.Nici macar nu stie sa piarda.
I-am vazut pe cei doi Teodorescu,care independent,au afirmat ca marinarul pierde sigur Cotroceniul.
Geoana n-a exclus la tine-n emisiune faptul ca, daca va iesi PRESEDINTE,sa colaboreze cu cei din PD-L.A ocolit oarecum subiectul.Votul meu nu l-a castigat.
De Pandele pe 21 October 2009 la 1:24 pm (#)Si eu pot spune ca randul sustinatorilor basescului, printre cetateni, e foarte subtiat. Auzi voci potrivnice lui acolo unde nu te asteptai. Sigur ca Visan, Hoara, Branza, Voinescu, Toader etc etc se straduiesc din rasputeri sa nu se vada prea mult acest lucru.
De violet pe 21 October 2009 la 1:27 pm (#)Scuze, ca m-am enervat rau. De fiecare data poporul roman a fost obisnuit sa nu li se intample nimic borfasilor astora. De ce nu spune nimeni ce se va intampla cu un om care incalca legile ? Constitutia poate fi incalcata fara nicio teama ? Va sfarsi in puscarie ticalosul asta si gasca lui de acoliti, in frunte cu Udrea ? Sau Iliescu vrea reconciliere ? Vrea liniste ? Pai asta e liniste ? Trebuie spus ca s-a tot reconciliat si s-a ajuns la consensuri stupide timp de 20 de ani. Gata cu reconcilierea si consensul. Acum ar trebui sa se traga linia si sa se care la mititica toti borfasii. Vrea cineva chestia asta cu adevarat ??? Daca nu se face justitie, asa cum asteapta tot romanul de 20 de ani, n-o sa se schimbe nimic, niciodata.
De Belzebut pe 21 October 2009 la 1:27 pm (#)Daca tot s-a redeschis discutia despre Adrian Nastase, va merge de mana cu Basescu si Udrea la parnaie ? Din toti nemernicii care se tot plimba pe la Parchet si DNA, va merge careva la puscarie ??? Asta e schimbarea pe care o asteapta poporul roman.
Domnule Ciutacu,
Nesimtirea e la ea acasa cand e vorba de Basescu. Nu mai am cuvinte, nu e vorba de oboseala ci de scarba.
@Samy
De Sinzianna pe 21 October 2009 la 1:30 pm (#)Pentru ca 100-150 de oameni sunt mult mai repede si mai usor de corupt sau de infricosat decat 471. SIC!
“Bicameralismul a fost inventat pentru ca puterea legislativa sa nu abuzeze de putere,sa se realizeze astfel un echilibru de putere in interiorul legislativului ,care sa evite ca o numai o camera sa decida toate legile.
Logica bicameralismului este ca o camera sa fie opusul celeilalte atat ca reprezentabilitate a parlamentarilor cat si ca mod de organizare adica sa fie doua grupuri cu puteri complementare si limitate care sa se verifice ,si sa se echilibreze reciproc.
In mod normal cele doua camere trebuie alese prin metode diferite cu scopul limitarii pericolului instaurarii unei legislaturi tiranice.”
Exact ce se intampla acum, cand trecand peste legea de baza, puterea este preluata abuziv de un om caruia nu-i pasa ce se intampla cu tara asta.
Acum ai inteles?
Ce trebuie sa facem noi, “poporul suveran” este sa ii tragem de maneca cand nu ne reprezinta si sa ii amendam cu votul nostru cand sar calul.
Sinzi
Vreau sa cred ca vom scapa de Base.Dar vazand cata ipocrizie,prostie,pupincurism,manelism si lichelism e in tara asta-incep sa am indoieli.Daca nu lasam greatza,lenea si detasarea la o parte si nu iesim la vot,iese asta iar presedinte si de abia atunci am pus-o…E peste puterile mele sa-l mai suport pe omul asta inca 5 ani.
De MTV pe 21 October 2009 la 1:31 pm (#)@ Slayer:
Atunci, sa-l lasam pe betiv, s-o puna pe Udrea. Ca stie si meserie…Si Roberta, ai vazut ce frumos arunca din cap in fata, probabil crezand ea ca ceea ce spune devine in mod subit si de valoare? Si cum ,,canta” ele doua frazele, convinse fiind ca noi vom cadea pe spate la ascultarea lor? De asemenea, la Finante sa ramana pe veci inginerul mediocru Pogea- la metalurgie intrau cei mai slab pregatiti, avand subiecte mai usoare decat la alte facultati mecanice, de exemplu-ca mai sunt cateva firme de terminat, care s-au incapatanat pana acum sa nu dea ortul popii, precum ,,suratele” lor.
Exemplele pot continua, dar devine postarea prea lunga.
De violet pe 21 October 2009 la 1:37 pm (#)imi cer scuze pentru iesirea nervoasa de mai sus, nici nu am apucat sa recitesc ce am scris si sa corectez textul.
pentru S.S. de mai sus, care considera ca basescu nu e dictator pentru ca lumea inca isi mai permite sa il critice, as vrea sa vada ca dictatorului nu-i pasa de ce spun unii si altii. asta e lipsa de bun simt despre care vorbeam, de faptul ca isi permite sa ignore ceea ce se spune despre el si despre faptele lui, la fel cum ignora si legile la fel ignora si oamenii. asta-i definitia unui dictator.
diana usturooiu
De ana_idu pe 21 October 2009 la 1:37 pm (#)Cam patetic medicul,si-a epuizat repertoriul la
De hop si eu pe 21 October 2009 la 1:41 pm (#)alegerile pt primarie,dar oricine in afara de marinel.
Anunt de acum pe sustinatorii portocalii ca, faptul ca din ianuarie este foarte probabil sa-si dea si ei seama, in sfarsit, de…anumite lucruri, nu-mi va da satisfactie, pentru ca pretul e prea mare. Putem doar spera ca previziunile sumbre ale economistilor de marca din aceasta tara sa nu se adevereasca intru totul.
De violet pe 21 October 2009 la 1:41 pm (#)Nu trebuie votat nimeni, sa inteleaga si clasa politica ce scarba ne e de ei!!
De Alex pe 21 October 2009 la 1:42 pm (#)basescul e disperat, face tot ceea ce poate ca sa ramana presedinte, chiar daca sfideaza bunul simt. din decembrie o sa-l trimitem la treaba pe mare
De Lucian pe 21 October 2009 la 1:43 pm (#)Fiarele sfasiate si dezorientate sunt mai periculoase decat celelalte,dar in sfarsit si vanatorii parca sunt mai aplicati pe problema.Sa vedem cine se alege cu trofeul.Data trecuta a castigat iepurasul….
De aranburu pe 21 October 2009 la 1:43 pm (#)Poate doar nebunu (Vadim) nu bate palma cu marinelu’ dupa alegeri.. Dar cu nebunu e groasa, ca-l pune pe Berbecali prim ministru, sau si mai bine, pe Mitica de la Liga… Super tzara, super politicieni..
De S.S. pe 21 October 2009 la 1:44 pm (#)Lui Basescu a inceput sa is infecteze Zana Maseluta (Udrea) si i s-a cam umflat. Mai are putin si da in septicemie…
Sper ca nu vreti sa votati un infect(at). Am auzit ca este boala transmisibila pe cale neuronala sub directa actiune a factorilor de mediu (audio si video).
Basescu a ridicat nesimtirea, manelismul si tupeul la rang prezidential. Basescule, tocmai ai trecut pe postul de vice-presedinte-al tarii… caci presedinta e nesimtirea.
De ce nu gasim dosaru’ lu’ Basescu?… poate pentru ca mai este inca activ?… unde ii este “mapa profesionala”?
Vrea Basescu parlament unicameral… eu zic sa renuntam la el, familia lui si gashka lui si vom fi iesit mai ieftin decat cei 100-200 de parlamentari in minus. Mai mult decat atat, daca platim ff bine procurorii sa ii ancheteze activitatea de presedinte poate vom mai si recupera din ce s-a furat de gashka lui…
De Claudiu pe 21 October 2009 la 1:55 pm (#)1.A considerat Basescu ca guvernul Boc nu este interimar????Astept dovezi.
2.Presedintele desemneaza pe cine vrea premier,chiar si pe Victor Ciutacu,e problema premierului si a partidelor sa gaseseasca majoritate.Parlamentul(puterea legislativa nu poate sa se suprapuna sau sa anihileze puterea executiva presedintele sau guvernul) nu pot sa-si asume un drept al presedintelui.E in afara oricarei reguli democratice.E o manipulare a PSD-PNL-UDMR care transforma o declaratie politica intr-un instrument de presiune asupra puteri executive.
3.Presedintele e obligat sa tina cont de Parlament in chestiunea referendumului???Manipulare grosolana.(parlamentul nu a tinut cont de raspunsul Curti Constitutionale si a orgamizat suspendarea.Aici nu avem nimic de spus?)
De chinchiyan pe 21 October 2009 la 1:57 pm (#)4.In momentul demarari anchetei penale asupra ministrului respectiv presedintele il suspenda.Daca nu poate fi acuzat politic de protectie a unui ministru penal.Daca pana acum PROCURORI cereau acceptul Parlamentului pentru anchetarea ministrului(aveau probe care cereau acest lucru) acum POLITICIENI cer anchetarea ,ceea ce e putin cam diferit deoarece au dat un vot politic.Credeam ca manipularile de presa sunt mai fine dar vad ca devin din ce in ce mai grosolane.Nu am pregatire juridica sau constitutionala dar nu pot sa nu vad rea intentie in ceea ce spuneti.
Betivanu’ sef este disperat fiindca nu va mai intra in turul 2.Pentru el si gasca lui deja miroase a parnaie.
De aurash pe 21 October 2009 la 2:00 pm (#)Il vrem in zeghe sau in camasa de forta.
Sunt dezolata. Nimeni nu poate intrerupe coacerea acestor buboiae spurcate care vorbesc despre binele popolului ? Care popor? Nu le pasa de popor. Cei doi B doresc dictatura, de fapt nu “ambii amandoi”. Unul este sluga. Dar ceilalti? Sunt zombi? Au creierul scos? Chiar nu conteaza Constitutia? Nu mai stiu matematica, 35% > ca 65% ? Atunci, Congo este o tara mult prea civilizata ca sa ne primeasca.
De coco pe 21 October 2009 la 2:02 pm (#)Ştii ce este foarte trist? Faptul că nu ne garantează nimeni şi nimic faptul că ne va fi mai bine cu vreunul dintre ceilalţi. Iar după cum merg lucrurile, nu vom face decât să schimbăm stăpânul pentru care nu mai putem fi altceva decât vasali. Asta este cu adevărat trist.
De DeMaio pe 21 October 2009 la 2:04 pm (#)Ba Victor ma umplu de draci,cum adica “asa vrea el”,futu-i gatu ma-si,da unde dracu se trezeste betivanul asta,pe plantatia lu tac-su,noi suntem negri lui?Fir-ar mama lor a dracu de jigodii penale,cu curvele si pupincuristii lor,duca-se pe pustii ca 10 vieti nu mai vreau sa aud de ei.
De mery pe 21 October 2009 la 2:17 pm (#)Votez si cu ficusul,numai sa candideze:HAI FICUSUL!
Scuze de limbaj,dar nu mai pot.
exact, dar exact asa era si ceausescu. lumea era infuriata si iesise in strada, iar el o tinea una si buna cu agenturili straine.
De che pe 21 October 2009 la 2:18 pm (#)tortionaru’ asta e in stare, in cazul in care pierde alegerile, sa zica ca nu pleaca, fiindca asa vrea el. (dar tare imi e ca daca ajunge geoana in turul 2 castiga matrozu’ din carpati)
intr-o zi o sa ne dizolve pe toti pe acelasi principiu, al vrerii muschilor lui.
Am auzit ca papagalii de la PDL, sustin ca Presedintele are aceeasi reprezentativitate, ca a Parlamentului.
De alegatorul pe 21 October 2009 la 2:21 pm (#)Dobitocilor le spun ca Presedintele Basescu a fost ales cu putin peste 50%, pe cand Parlamentul a fost ales cu 100% din voturile valabil exprimate. Intrebare “cine este mai reprezentativ?”.
Demență alcoolică, schizofrenie- ori una ori alta. Altă explicație nu mai există! Este halucinant ce face bolnavul psihic no. 1 al Românie!
De Raluca pe 21 October 2009 la 2:23 pm (#)Câtă ură, cât e de obsedat de Vântu, Voiculescu, Patriciu, Iliescu, etc!
Ăsta e în stare de orice!
Spune Traian Basescu ca vrea Romania romanilor. De o mai mare falsitate nici ca se poate.Daca dorea asta nu eram eu plecata in lumea larga pentru a munci pentru mine si familia mea.
De Nutzy pe 21 October 2009 la 2:26 pm (#)FALS, FALS, FALS
Tovarasului presedinte Traian Basescu
Vă rog să coborâţi, mergeţi la noi!
Frică n-aveţi, sunt un băiat cuminte;
…Aceasta-i casa noastră, o ghenă de gunoi.
Nu, nu!…să nu intraţi!!…miroase…
Mizeria ne-neacă, ne sufocăm, murim.
Pe-o lampă am pus o oală cu trei oase,
Să le-ncălzesc; pe ele carne de găsim,
Ne credem fericiţi… că am mâncat.
Probabil, câinele vecinei mă blesteamă:
Din blidul lui, ieri, le-am furat…
Am vrut să-avem un strop de zeamă.
Acolo-n pungă-s coji de pâine:
Un om le-a pus pentru găini…
Avem rezervă pentru mâine.
Priviţi-mă, sunt un român, dar la străini.
Nu pot pleca, că bani nu am;
Ce-mi poate da azi… Europa?
Frumos zâmbeaţi când eu votam…
Partidul tău ne-a dus cu vorba.
Pe-o scândură şi trei cartoane
E mama-ntinsă, nu mai poate;
Ea tot îmi spune: „Dacă doarme,
Poate să uite necazurile toate.”
O să se stingă…, cum bătrânul –
De cap alarteri şi-a făcut:
Voia să se distreze şi, nebunul!
O noapte-ntreagă-a petrecut:
Golind pahar după pahar…,
O drojdie coclită în butoi,
Aşa îşi înecă al lui amar;
E mort în sac, stă lângă noi.
De unde bani ca să-l îngrop?
Şi haine, cine o să-mi dea!…
Cine mai este astăzi filantrop?
Trei lumânări aş cumpăra:
Lui, una-i dau pentru rai,
A doua este pentru voi:
Pomană fac pentru-aşa trai!…
Cu lipsuri, griji şi cu nevoi.
A treia pentru mine o păstrez
S-o-aprind diseară când mă culc;
Mă prinde spaima, delirez…
Să fi trăit, cumva, prea mult!?
Când liniştit spre ceruri voi zbura,
Rău nu vă pară!… credeţi că e destin?
De ce de mine v-ar durea!…
C-a mai murit înc’ un român?
Aţi plecat! E groaznic ce priviţi?
Mâine dimineaţă – când ştirile aflaţi,
Nu cătaţi în ziar să mai citiţi
Despre bătuţii soartei blestemaţi.
Dar,.. am o mică rugăminte!!!…
De Costin Tanasescu pe 21 October 2009 la 2:33 pm (#)Măcar atâta,… să nu uitaţi:
Sunt ROMÂN, distinse Preşedinte,
VĂ ROG, SĂ NE-NGROPAŢI!
este atat de simplist omul asta, l-am vazut si eu acum la tv, tot trancanea aceeasi placa, despre vantu, patriciu si voiculescu si grupurile de interese, de parca acesti 3 oameni au fost la putere 5 ani, de parca nu a fost el la putere, cat tupeu sa ai sa arati cu degetul spre unii, cand de fapt tu ai avut sforile, puterea, vaiiiii, sariti, grupurile de interese care nu ma lasa sa imi fac treaba, de asta mai am nevoie de un mandat, mda, mai are nevoie de un mandat ca sa ne manance nou zilele….marsh de aici paranoic oligofren si histrionic, nu mai punem botu la vrajeala ta, mai BASE DICTAchioru`!!! hai sictir!!!!
De ANDRONETA pe 21 October 2009 la 2:38 pm (#)Sa fim cu ochiu’ pe Joe Biden. Daca nu-l schimbam noi il vor schimba ei…oricum e pe faraş.
De loonez pe 21 October 2009 la 2:45 pm (#)Se stie ca ” DL. Geo” va cumpara rapiduletz avioanele ale criza sau ba.plus ca a fost ambasador acolo si e omu lor, e limpede.
Si achiar daca nu se baga .. prin absurd oricum jegu tre’ sa fure peste 1.5 mil de voturi iar capacitatea oricat ar umfla-o e de maxim 1000000. deci n-are cum sa iasa .
Stay cool!
Victore, spuneai in emisiune, ca iti repugna ideea de ai vedea la puscarie pe politicienii corupti si infractori. De ce , daca sunt infractori, sa nu fie judecati si pedepsiti dupa faptele lor ?
De mishulescu pe 21 October 2009 la 2:48 pm (#)Domnule Ciutacu, imi puteti raspunde la doua intrebari?
De Luci pe 21 October 2009 la 2:59 pm (#)1. Ce rost mai are sa cheltuim bani pentru alegeri prezidentiale, sau ce rost are chiar sa avem un presedinte, atat timp cat el nu poate avea influenta in deciderea premierului?
2. Vi se pare normal ca asupra caracterului penal al unui om politic sa poata da verdicte alti oameni politici, fie si prin vot majoritar?
Pai sa le luam pe rand.
- la primul punct ce putea sa faca? Numeste un alt prim-ministru; ce altceva mai putea sa faca, dpdv constitutional? sa-i zica lu’ Boc “tai-o acasa ca tara merge si fara prim-ministru”?
- la al doilea punct din nou este constitutional; pentru desemnarea prim-ministrului constitutia vorbeste de partide, nu de “majoritati transparente parafate simbolic la Grivco cu Voiculescu in capul mesei”
- la al treilea punct: da, asa a decis el; constitutia ii da dreptul iar avizul parlamentului este doar consultativ, nu are caracter obligatoriu (nici legal, nici moral - daca moral ar fi avut caracter obligatoriu constitutia l-ar fi mentionat ca atare)
- ce putea sa-i zica? “Nuti, am citit in ziare ca esti suspectata, da-i drumul din functie”? De cand se ocupa un presedinte de stat cu chestii din astea?
Colac peste pupaza, Ciutacu ne spune aberatiile astea despre Basescu intr-un post in care ne invita sa ii urmarim pe Geoana si pe Oprescu, de parca aia ar fi cavalerii pe cai albi. Parca un jurnalist trebuia sa fie ne-partinic.
De Alex pe 21 October 2009 la 3:04 pm (#)@ S.S. :
Ba deloc nu ne putem baza pe Vadim! E cel mai putin de incredere. Sa nu uitam episodul de anul trecut, cand era aproape tandru la adresa basescului, avand interesul sa devina vicepresedinte al Senatului. Deodata, a devenit intelegator si a uitat ca voia-chipurile-sa-l bage in puscarie.
Vadim a fost si lingau al lui Ceausescu, inchinandu-i ode. Primeaza interesul lui personal, isi inghite vorbele daca acesta i-o cere. Faptul ca e cam nebun devine mai mult un detaliu. E bun de gura si atat. Nu ma mai pacaleste de multi ani.
De violet pe 21 October 2009 la 3:16 pm (#)Intrebare (dar nu incepeti sa ma injurati ):de ce , daca sunt atat de siguri pe interpretarea lor a Costitutiei in ce priveste desemnarea premierului si rolul majoritatii din parlament ,PSD,PNL UDMR NU SESIZEAZA CURTEA CONSTITUTIONALA ?Decat sa peroreze la nesfarsit la TV ,n-ar fi mai simplu un raspuns pozitiv de la Curtea Constitutionala ,astfel avand prilejul sa-i dea la gioale lui Basescu ?De ce nu o fac ???Stie cineva raspunsul ?
De contele pe 21 October 2009 la 3:20 pm (#)cind se va termina circul?
De gigel pe 21 October 2009 la 3:21 pm (#)cine ne poate spune daca merge cineva la pirnaie(in caz ca merita)?
astia vor migra de la un partid la altul precum gindacii de bucatarie liberi….protejati din nou evident…
pina ce parchetele si justitia nu-si fac treaba…geaba!!!
Nu cred ca suntem pasibili de vindecare…Mazare (cu resedinta la DNA), apreciind-o pe Udrea, s-a gandit sa “recomande” parlamentarilor de Constanta sa voteze impotriva motiunii, Madalin Voicu abtinandu-se de la votul motiunii de cenzura, Ontanu sustinundu-l pe Basescu…Ca astia sunt mai multi semioameni care ne “arata” viitorul: rupem tot, fratilor, nu conteaza cu cine si de ce!
De papa malik pe 21 October 2009 la 3:24 pm (#)La aia cu prim ministrul gresesti. Numirea prim ministrului este atributul lui, daca el vrea un guvern minoritar il pune si asta pentru ca permite Constitutia.
De dimitri pe 21 October 2009 la 3:24 pm (#)In rest total de acord.
Dl. (inca) presedinte Basescu isi imbogateste vocabularul uimitor de rapid. Remarc termenii cei mai actuali: bun simt, eleganta, toleranta versus (mai vechile): gaozarule, tiganca imputita etc. Domnia sa ne anunta ca “nu avea alternativa” - corect, zic eu, alternativa la a nu candida era de a merge la puscarie (ceea ce, oricum, se va intampla, dupa 6 decembrie). Ipotetic, l-as intreba pe dl.presedinte: candidati pentru al doilea mandat pentru a va lupta cu “sistemul ticalosit” pe care nu l-ati infrant in primul mandat - si dupa al doilea mandat (presupunand ca-l veti casiga, Doamne apare-ne!), ce veti face? Veti modifica constitutia pentru a mai candida la al treilea mandat? Chiar ne credeti pe toti tampiti? E.Constantinescu a avut mai multa demnitate decat dl.Basescu!!!!
De Lucia Burduja pe 21 October 2009 la 3:36 pm (#)Romania bunului plac…In afara unor tineri idealisti in urma cu 20 de ani (dintre care, culmea, unii au si murit atunci), nimeni cu un minim de simt practic sau/si intelegere a lumii in care traim nu s-ar fi asteptat ca acesti 20 de ani sa reprezinte o Romanie a miracolului economic, a dezvoltarii “fara numar”. Lumea, fie si privita scurt, peste gard, in ograda Europei imediate, nu ne este datoare sa ne astepte, era si este datoria noastra sa pedalam mai repede, sau macar sa marcam o pista pentru pedalare pe care in 20 de ani sa reusim sa turnam o nenoricita de betoniera si sa avem astfel un drum navigabil (scuzatti referinta partial marinareasca, total intamplatoare). Tot ceea ce ni se cerea, tot ceea ce aveam datoria sa cerem de la noi insine, ar fi fost o Romanie a bunului SIMT.
O Romanie in care se incearca. N-avem.
O schimbare acum? Sigur ca este imperativa, dar nu este o solutie de durata. Si prin durata nu ma refer la un mandat, ci la o luna. Schimbam portocalli, vin trandafirii sau chirurgii, chiar si latifundiarii europarlamentari, nu conteaza…schimbarea la romani este mereu Caragieleana - pe ici, pe colo, in punctele esentiale - cand acele puncte esentiale inseamna mereu culoarea ciresei de pe tort si nu blatul (din nou, referinta la “blat” in cadrul politicii romanesti este pur coincidentala, scrie tastatura fara mine).
Sunt revoltata dar nu am solutii. De nimic nu imi este mai rusine decat sa afirm asta. Nu a existat nimic in viata mea pentru care sa nu gasesec o solutie, si sa admit ca nu intrevad urma de solutie pentru tara mea, e rusinos.
De Roberta pe 21 October 2009 la 3:37 pm (#)Eu chiar nu-l inteleg pe Ciutacu asta. Fratele meu, spune-mi si mie cu cine zici tu sa votam daca Base e ceausist ? Am vazut acum doua minute clipul cu Geoana isi depune candidatura. In spatele lui ranjea tov. Iliescu.
De ce nu ai curajul Ciutacule sa ataci toti politicienii ? Eu sincer cred ca esti platit de antene sa ataci intr-o singura directie. spune lumii daca ai curaj ca toti au fost la putere pana acum, toate partidele ba mai mult au facut aliante in toate permutarile posibile ceea ce e incredibil. Fratioare, atata timp cat la televizor sunt numai minciuni in tara asta nu o sa fie nimic in regula. Daca nu va faceti datoria de jurnalist, datoria morala, si il tot pupati in c** pe patron atunci ne meritam soarta.
Asta e adevarul. Ne meritam soarta pentru ca mereu am fost obisnuiti sa pupam in c** pe cineva, ca sa ne mearga bine. Pacat, avem o tara bogata, oameni muncitori care sclavagesc in alte tari in loc sa munceasca akasa pentru un viitor mai bun pentru celelalte generatii ca, problema in fond e viitorul celorlalte generatii…sincer mi-as dori sa iasa presedinte acel Rrom, poate schimba numele Romaniei in RRomania
De Ionut pe 21 October 2009 la 3:37 pm (#)@Ionut: esti realmente saracut la mine daca astepti sa-ti spuna Ciutacu numele celui pe care sa-l votezi. si daca tot am ajuns la ce crede fiecare (poti si nesincer?) atunci iti spun ca eu cred ca, daca te-ai apucat sa-mi postezi de mai multe ori acelasi mesaj (semnat diferit) de pe acelasi IP de Euroweb, esti tampit.
De Victor Ciutacu pe 21 October 2009 la 3:45 pm (#)despre referendum: parlamentul da un vot consultativ, nu obligatoriu. deci decizia e a presedintelui
De bogdan pe 21 October 2009 la 4:01 pm (#)despre primul-ministru: decizia de azi a parlamentului nu are nici un efect juridic sau constitutional. decizia e tot la presedinte.
asa a facut nastase constitutia cand se pregatea el sa devina presedinte. deal with it!
Off: pentru sustinatorii lui Crin: Dati un leu pentru un BOU sau Crin Antonescu.
Crin cere bani sustinatorilor prin SMS cu suprataxa.
Deci, sustinatori uniti-va ca parlitul are nevoie de voi!!!
De Law pe 21 October 2009 la 4:05 pm (#)[...] pentru anii ‘90) cu piesa aceasta a celor de la Paraziţii. Şi aş vrea să nu-l mai văd pe Băsescu la televizor. Să nu mai apară el la antene şi la realitatea vreo 2 luni (preferabil niciodată). Ce frumos ar [...]
De EVFC. Şi noi vrem respect. : Cronica unei vieţi. Banale. pe 21 October 2009 la 4:05 pm (#)Victore, eu m-am gandit la o rezolvare a situatiei Romaniei.
Sa suparam pe Putin sau Obama, vin astia ne bombardeaza, distrug tot si incepem sa cladim de la 0.
Alta solutie de a scapa din mizeria asta nu vad
De Law pe 21 October 2009 la 4:07 pm (#)Eu sunt convins ca Mos Nicolae ne va aduce un presedinte mult mai bun decat actualul.
De Cetateanu' Turmentat pe 21 October 2009 la 4:08 pm (#)D-le Ciutacu sa facem ceva sa oprim “mascarada” asta ca sa citez pd-l chiar si mai mult bataia de joc a regimului basescian fata de cei care am mai ramas pe aici desi puteam sa fim departe si sa ne uitam doar pe fluxurile de stiri….o sa merg la vot dar cred ca cei care au vizibilitate ca d-voastra sa treaca la “baioneta” sa ne scape de derbedei,oportunisti,dame de moravuri usoare si sa ne lase ca dupa un razboi cu tara parjolita pe care cu siguranta fara ei o putem salva..astia chiar vor ca istoria sa se repete si sa ne transforme in extremisti sau anarhisti
De ionel pe 21 October 2009 la 4:18 pm (#)Tocmai am vazut la tv. secventa in care Basescu a declarat, ca majoritatea formata sa se inscrie la tribunal. Era manga, uitati-va la ochii lui.
De mishulescu pe 21 October 2009 la 4:20 pm (#)Victor,nu e tampit,e BASESCIAN :-))
De mery pe 21 October 2009 la 4:23 pm (#)Singura solutie ar fi un vot masiv CONTRA… Si fara absenteism…
De Cristina pe 21 October 2009 la 4:29 pm (#)Faceti o paralela intre 1989 si 2009, respectiv intre Ceausescu si Basescu. Pot sa-mi permit si eu o paralele intre 2004 si 2009, intre Nastase si Basescu? Poate 1989 nu si-l aduc multi aminte dar 2004 cu siguranta.
De danpreda pe 21 October 2009 la 4:32 pm (#)In 2004 Nastase era considerat favorit si era sigur ca va castiga alegerile, dar coalizarea tuturor partidelor impotriva PSD si a lui Nastase a facut ca acesta sa piarda alegerile. In 2009 asistam la acelasi scenariu, doar personajele difera: Basescu e considerat favorit, este sigur ca va castiga alegerile si avem din nou o majoritate coalizata impotriva lui. Stau si ma intreb: Basescu nu a invatat nimic din istorie, nici macar ca aceasta se repeta? In concluzie: Traienele nici nu stii cat de mic incepi sa fii!
@chinchiyan
De Sinzianna pe 21 October 2009 la 4:32 pm (#)Rea intentie e ca eu sa te fac prost, fara sa vreau sa te cunosc!
Pui problema gresit, zici ca nu ai niciun fel de pregatire nici juridica si nici constitutionala, dar istorica ai? Dar economica? Apopo, ce pregatire ai? Portocalie? Si de ce ti-am da noi dovezi? Le poti analiza?
Si daca muschiul lui domn presedintele tau desemneaza premier pe cine vrea, muschiul meu nu vrea sa-ti dea tie dovezi. Nu ca n-as avea, uite asa ca nu vreau! Ai ceva de comentat?
Domn presedintele tau s-a cacat in poteca, si acum incearca sa dreaga busuiocul, jucandu-se cu focul pe blana PDL-ului pana i-o impacheteaza marmota si-o trimite la export sa salveze PIB-ul !
Destul ca te-am citit si ca mi-ai deranjat siesta!
La un moment dar credeam si eu ca trebuie sa votam macar impotriva lui Basescu. Din pacate insa nici unul dintre contracandidati nu este cu absolut nimic mai presus decat Basescu.Dl Geoana m-a scarbit la Sinteza zilei macar si pentru expresia “pentru numele lui Dumnezeu” legata de niste promisiuni electorale care sunt evident la fel de mincinoase ca si cei 50% in plus la salariile cadrelor didactice - sloganul de la europarlamentare. Cum am putea sa uitam totusi niste minciuni atat de usor. Antonescu, Oprescu…etc aceeasi apa si pamant. V-as intreba daca mai sperati ca macar unul dintre acuzatii de azi ( Ridzi, Udrea, Basescu…etc) sa fie acuzati si sa-si ispaseasca pedepsele cuvenite, indiferent de rezultatul alegerilor. Eu sunt convinsa ca totul se va sterge …si de pe creierul acuzatorilor de astazi. Ne meritam soarta !!!
De lolita Pop pe 21 October 2009 la 4:43 pm (#)“Ministrul Turismului este suspectat de acte de corupţie, iar Camera Deputaţilor a decis, tot cu majoritate parlamentară, sesizarea Parchetului General. Doamna cu pricina e tot în funcţie. Fiindcă aşa pofteşte el…”
Corectie: “…Fiindcă aşa (o) pofteşte el…”
De Spiridus pe 21 October 2009 la 4:45 pm (#)“De Victor Ciutacu pe 21 October 2009 la 3:45 pm ”
De sandman pe 21 October 2009 la 4:46 pm (#)Pai ce sa-i faci, mama timpitilor e mereu gravida. Si se pare ca a puiat mai des in pedele.
Si as mai adauga o posibila frauda - a verificat cineva ce s-au intamplat cu banii pe care Ministerul sanatatii i-a primit inapoi pentru vaccinurile HPV returnate la producator, bani care se pare ca au fost transferatii fundatiei Renasterea patronata de dna Geoana?
De lolita Pop pe 21 October 2009 la 4:59 pm (#)Propun un sondaj: îl vreţi pe Strîmbu la Minimax?
De Teacă pe 21 October 2009 la 5:08 pm (#)Vezi şi articolul meu
Buna analogia din videoclip. Sper sa se sparga ca si balonul visele lui basescu la al doilea mandat. Altfel ma tem ca vom avea o revolutie de catifea la fel ca in Republica Moldova. Spre binele lui ar fi sa piarda caci inevitabil, la cronicizarea crizei care se anunta si anul viitor i se vor pune in spate toate neajunsurile individuale. Cred ca in momentul actual Basescu este un kamikaze care va pulveriza si PDL.
De ap3x pe 21 October 2009 la 5:10 pm (#)Cum face marele actor cu balonul asa face Basescu cu Romania.Incearca Victore sa-i transmiti cumva marinarului(sau spune-mi mie cum)ca 6 decembrie este periculos de aproape de 24 decembrie. Asa sa ne ajute ____!
De santinela pe 21 October 2009 la 5:11 pm (#)Nu mai pot cu baiatu’ asta! La ora 14, la pasajul lujerului, intr-un cort, se strangeau semnaturi pt candidatura marinarului, candidatura pe care micutu’ o cam depusese de vreo ora!! Io zic ca, exact ca si la ceausescu, pupincuristii din jur ii baga zmucitului idei in cap, si cum capul respectiv e deja infierbantat si plin de prostii, e tot ce-i mai lipseste! Boc tocmai ne-a mai dat o suta de lei pe cap de vita furajata, scotand dintr-un loc secret dar doldora, alte milioane de euro. Oare le-o mai fi ramas ceva de cheltuiala si fetelor ministrese?!
De alien pe 21 October 2009 la 5:18 pm (#)“Die vierte Macht” in Romania - Traian Basescu!
De I.I. pe 21 October 2009 la 5:22 pm (#)Din pacate prin tot ceea ce face actualul presedinte, demonstreaza ca dumnealui se considera a patra putere a statului de drept. Extraordinar! Doar ‘poporul suveran’ nu este de loc tampoit si stie ca intr-un stat de drept nu sunt decat trei puteri: putere legislativa, putere executiva si putere juridica. O a patra putere nu exista. Ca Presdintele actual ar vrea sa instituiasca a patra putere este alta treaba! Dar trebuie sa-i aducem aminte ca dumnealui a zis ca respecta Constitutia la sange. Ei, atunci sa ia frumos Constitutia, sa citeasca art. 1 aliniat 4 (Constitutia modificata in 2003) unde este prevazut ca “Pretentia instituirii unei a patra puteri in stat ESTE ILEGALA!”.
Rolul lui este acela de mediator DOAR intre puterile statului. Asa ca, daca cumva in afara de Traian Basescu se gasesc pup-in-curisti care sustin ca are suiper-putere asupra puterilor in stat sa faca ‘ciocu’ mic si joc de glezne.
Concluzie:Basescu e alergic la cuvantul majoritate,atunci cand aceasta isi da cu parerea.Am urmarit cele 2 emisiuni ,pe fragmente ,cand intr- o parte,cand in cealalta.
De Irina pe 21 October 2009 la 5:26 pm (#)Ştie cineva să îmi confirme dacă Biden va avea ultima întalnire cu Geaonă? am înţeles că se cunosc..
De loonez pe 21 October 2009 la 5:33 pm (#)Dacă va fi să fie: să vină americanii chiar şi sub forma lui Geoană! nu vă mai faceţi griji..ăsta a lu’ ceapă va pierde alegerile.
p.s. doar daca nu fura peste 2 mil voturi. daca fura peste va castiga ca si la primaria Bucurestiului ..cu 4000 de voturi!
Site-ul asta “spunesitu” e a lui Base? Foarte frumoasa initiativa,ar fi fost si de “bun simt” daca o aveau de acum 2, 3 ani.Si pacat ca va tine max. o saptamana dupa alegeri.Cata nesimtire, sa te foloesti de oameni necajiti: someri, pensionari,parinti,de nemultumirea generalizata a populatiei, de criza in care e tara asta si sa razi pe infundate dupa perdelele lu Udrea de ce idee buna i-a mai venit lui Felix.Nu mogulul, ci Tataru.
De raluca pe 21 October 2009 la 5:37 pm (#)Stimate Domnule Ciutacu, nu credeti ca ar trebui sa faceti o micuta analiza de forma si fond asupra acestui site la Sinteza? Macar a fost constient supremu cachipul lui provoaca alergie, repulsie si scarba oamenilor.Si a bagat panouri publicitare cu “Spunesitu” in culori senine si albastre ca marea.Pt.ca portocaliul irita ochiul, rau de tot, pe timp de criza.E o culoare sfdatoare.
Toata vina este a majoritatii, care nu gaseste un mod constitutional de-al opri pe diliu. Noi ne enervam, iar aia vin si ne spun ca apa este uda, iar trepanatii portocalii apar si ne spun ca, ba nu, apa poate fi uda, daca ei vor. Mi-e sila si de unii si de altii…
De Iordachel Gudurau pe 21 October 2009 la 7:37 pm (#)Pai daca aveti sange in instalatie, cum l-ati terminat pe miniboc asa puteti sa-l terminati si pe alcoolist!
Domnule Ciutacu ,pacat ca sinteti tinar si nu judecati drept pacat!
De spculita pe 21 October 2009 la 7:41 pm (#)Gandirea pragmatica ne-ar determina sa vorbim de evolutie dar din pacate in Romania asistam la involutie si D-l Ciutacu remarca cu amaraciune:”Ne-am intors cu 20 ani in urma. Bine am revenit!”
De I.I. pe 21 October 2009 la 7:53 pm (#)De ce acest regres?”Fiindca” (V.Ciutacu)suntem condusi de cel mai mare comunist care a existat vreodata, care formal a condamnat comunismul. Si acest comunist are si alte insusiri la fel de condamnabile: tiran,dictator, dusman al democratiei, al statului de drept.
Prin folosirea si repetarea conjunctiei “fiindca” D-l ciutacu ne ajuta sa intelegem legatura cauzala dintre afirmatia din propozitia precedenta si cea care urmeaza.
Dar sa vedem care este rolul sintagmei “majoritatea parlamentara” repetata si aceasta cu obstinenta si subliniere. Reprezinta cauza care cere la randul sau explicarea efectului introdusa prin conjunctia “fiindca”.Acest procedeu este folosit de D-l Ciutacu pentru a pune in evidenta, pentru a accentua mesajul dumnealui.Punctul culminant este atins in “asa vrea el”,”asa a decis el”, “asa pofteste el”, care ne duce nu la “democratia damboviteana” cum foarte plastic a fost caracterizat acest “stil” de politica, ci la “dictatura basesciana”. Este de mirare ca “ne-am intors cu 20 de ani in urma?”. Nu, dar din pacate sunt ‘perspective sumbre’ ca aceasta numaratoare sa continue.
Felicitari D-lui Ciutacu pentru bogatia de idei si mijloacele alese pentru exprimarea lor!
Si inca ceva. Ce s-ar intampla ca acum unul din partidele din noua majoritate ar calca pe bec? Va inchipuiti?
De Iordachel Gudurau pe 21 October 2009 la 8:14 pm (#)@alex: scumpete mica, esti chiar prostut. ce crezi ca rezolvi cu propunerea “hai sa nu votam pe nimeni!”? sau poate nu esti chiar asa si te astepti ca altii sa puna botu’…
De brazvan pe 21 October 2009 la 8:54 pm (#)Pentru Băsel, ca pentru tot restu’ clasei politice am o singură soluţie:

De C. Bojan pe 21 October 2009 la 9:16 pm (#)În primul tur, votez cu toţi cu excepţia Băselului- nu de alta da-i scump tuşu’
În turu’ al doilea, votez cu ăla care e lângă Băsel- nu de alta da’ nu vreau să-i pătez cumva numele
Tocmai l-am vazut si eu pe Basescu la tv.
De Adriana pe 21 October 2009 la 9:20 pm (#)Vrea sa vanda Romania FMI-ului, sa o ingroape in datorii, nu tine cont de nici o alta opinie. Adevarul este ca, daca contracandidatii sai vor exact contrariul, sa nu ne imprumutam, lui i se pare ca ar parea drept prost daca ar fi de acord cu ceilalti si si-ar schimba opinia.
In realitate, in politica toti vor sa castige, cu orice pret, cu pretul bunastarii romanilor, sunt la mijloc multe orgolii si sunt conducatori (ministri,sefi…) incompetenti, care nu au experienta in ceea ce fac.
Romania are un buget - bugetul de stat, nu?- cu diferite sectoare; ok, nu mai sunt bani intr-un loc (ex: salarii); trebuie cautat un alt sector care mai are bani si luati banii de acolo si pusi la salarii. Intotdeauna, daca mai multi oameni pusi laolalta (MUNCA IN ECHIPA) cauta solutii, stiu unde sa le caute, cu siguranta le vor gasi pt a iesi toata lumea in castig. Nu zic ca e usor, dar macar mentalitatea sa fie schimbata.
Sa nu fim rai…! Prefer ca domnul Basescu, dupa ce va pierde alegerile, sa fie intretinut tot din bugetul de stat, adica din banii contribuabililor, cu o conditie insa, sa fie pus la pastrare, de partea cealalta a gratiilor. Poate asa, stiindu-l cu lacat pe usa, vom putea si noi, pulimea, sa incepem sa credem ca viata este frumoasa , de fapt, si ca merita traita; si ca viitorul presedinte se va ocupa, in sfarsit, de menirea lui constitutionala si ATAT! Sa lase dracului parlamentul, guvernul, justitia si presa sa-si faca treaba.
De zacky pe 21 October 2009 la 9:21 pm (#)“DE MA VOI SCULA,PREMULTI O SA POPESC!”
Cate asemanari intre tiranul Basescu si DESPOT VODA’singura diferenta este ca atunci guvernul era in Iasi ,iar acum e la Bucuresti!!!Acel ce-şi vinde ţara îşi pierde neamul său !!!Ai vrut să ucizi legea? Mori! Legea te ucide !!!
Aducerea de consilieri străini(americani si evrei, şi împovărarea poporului cu noi impozite, trebuie grăbasca căderea lui DESPOT VODA. cu tată marinar.….…
Punând mâna pe hârtiile tatalui său adoptiv, s-a dat drept fiu legitim al acestuia luându-i numele şi câştigă folosind documentele fostului său stăpân şi drepturile acestuia, respectiv de a purta titlul de principe
, A început să lucreze la surparea lui Lăpuşneanu[GEOANA], împrietenindu-se şi cu Moţoc[HREBENCIUC], neadormitul conspirator. Uneltirile lui Despot ies curând la iveala şi e silit să fugă în Transilvania, la Braşov.Fost mercenar in armatele de prin Apus si intrigant pe la curtile domnesti, venit in Moldova cu scopul de a ocupa tronul Moldovei.
DESPOT-ERACLID, competitor tronului Moldovii, 30 ani
MOŢOC VORNICUL, boier conspirator, 55 ani
ANA, fiica lui, 20 ani
DESPOT
(zâmbind):
Am fost crescut la Roma, în şcoala iezuită
DESPOT
)
A!… iată-mă-n Moldova!… măriri, averi, putere,
Aici sunt partea celui ce ştie-a zice: vreu!
Eu vreu!… de-acum ajute-mi în plin norocul meu
DESPOT
De IUVENAL pe 21 October 2009 la 9:39 pm (#)Dar voi, care vi-i dreptul de-a-mi cere mie seamă
Dle Ciutacu, judecati cu doua masuri si asta e evident. Intr-un post mai de demult va exprimati o parere mai mult decat buna fata de Iliescu. Adica acelasi Iliescu care l-a fugarit pe regele Mihai din tara pentru ca ar fi putut deveni un vector de imagine al partidelor istorice, acelasi Iliescu care a creat sistemul de scuritsti businessmani care ne-o trage acuma, acelasi Iliescu care i-a batut (si chiar omorat) pe cei care il contestau cu ajutorul minerilor, acelasi Iliescu care i-a creat pe Mitrea/Nastase/Basescu, acelasi Ileiscu al carui rol in miile de morti de dupa 22 Dec inca nu e lamurit, acelasi Iliescu care a sabotat cat a putut deschiderea arhivelor Secu. Acelasi Iliescu care in tandem cu Nastase instituise un sistem de premiere a stirilor cu bani de la stat si nu mi-ar ajunge 10 site-uri ca sa descriu faradelegile lui Iliescu. Si acelsi Iliescu care i-a predat azi stafeta lui Geonelu. Si totusi, in viziune dvs Iliescu un mare politican iar Base e dictator. Cum se face? Nu tin cu Base, il consider la fel de nenorocit ca si ceilati securisti care ne chinuie de 20 ani si pe care mi i-as dori morti(il includ si pe patronul dvs in gasca asta). Totusi dvs vedeti numai relele lui Base omitand voit cat de patati si plin de faradelegi sunt Geoana si cei care il sustin, in frunte cu analfabetul Vanghelie. (ale carui ambitii le depasesc pe ale marinarului). Care e cauza acestui partizanat?
De Catalin pe 21 October 2009 la 11:23 pm (#)Nu stiu vreo emisiune interzisa de Base, dar stiu ca la rugamintea tov. Hrebenciuc, Animat Planet a fost scos din grila de programe ale A1 pentru ca, dupa cum a declarat Hrebe, scenariile aveau o tenta critica si ironica la adresa PSD-ului.
@Catalin: regret ca va dezamagesc, dar parerile mele bune/proaste despre diversi politicieni nu se bazeaza pe acordul dumneavoastra, ci pe libertatea mea de gandire si de exprimare. pe care o folosesc ca atare. iar faptul ca dumneavoastra “stiti” tot din adevarurile universale declamate de Basescu nu ma impresioneaza defel. aia cu bietii Divertisi interzisi la Antena 1 de odiosul Hrebenciuc, plecati pentru cateva milioane-n plus la Pro ca sa-l pupe-n cur pe Basescu, e de-a dreptul emotionanta. altfel, multumesc pentru stire. credeam ca sunt echidistant, dar ma inselasem.
De Victor Ciutacu pe 21 October 2009 la 11:34 pm (#)Acuma pe bune - nu puteti avea nici o discutie fara a pleca de la premisa ca daca zici ceva de rau de Felix si PSD esti automat fan Base?
Nu v-am impus nici o parare, am avut o simpla intrebare, de ce aveti o parere mai buna despre PSD, Iliescu si Geoana, niste oameni cel putin la fel de odiosi ca Basescu? simplu.
Adevarurile nu le stiu de la Basescu (el nu are prea multe adevaruri de zis). Le stiu din memorie. Va dau link-ul de pe youtube unde tov Iliescu multumeste minerilor pentru ca au spart capetele celor care ziceau Jos Iliescu?
Ati uitat cum a trimis tov Iliescu masinile sa il aduca inapoi la Aeroport pe Regele Mihai? Vreti sa spuneti ca sunt miciuni?
Si oricum este un pic ciudata abordarea: daca il injuri pe Base, probabil ca injuratura e rezultatul unui proces de gadire care trebuie apreciat. Daca il injuri pe tov Iliescu sau PSD-ul inseamna ca esti platit. Ca si cum ei ar fi Alba ca zapada fara pata si doar daca esti maipulat poti sa ii injuri.
POvestea cu Divertisii este un pic diferita fata de cum incercati sa o prezentati. Emisiunea a fost scoasa din program inainte de parlamentare, adica cu mai mult de 1 an inainte de a se muta ei la PRO.
“Nemulţumirea PSD a fost rezumată de Viorel Hrebenciuc într-o declaraţie: „Nu m-am mai uitat la emisiune în ultima vreme. Nu-mi plăcea, că era extrem de politizată. Era, practic, anti-PSD. M-am plâns, da, că era excesiv de politizată“. Deputatul nu a spus şi cui s-a plâns: „Eee, aşa între noi!“”
Si nu, nu credeati ca sunteti echidistant, stiati ca nu sunteti.
De Catalin pe 22 October 2009 la 12:39 am (#)Ehhheee Cataline sau cum ti s-o fi zicand , ai incercat sa pari un “biet naiv de buna credinta” , la inceput , dar ai chix la sfarsit , CAND AI VENIT CU DETALII PRECISE SI VECHI ,RIGUROS PREZENTATE SI AI INCHEIAT PE UN TON SIGUR , AUTORITAR , ca un adevarat agent electoral basescian , instruit la 2 si 1/4 …
De Chris pe 22 October 2009 la 1:14 am (#)Domnule Ciutacu ai uitat o “liniuta”!
De Simon pe 22 October 2009 la 1:56 am (#)- Avem si un guvern virtual (Croitoru)-ca stie el ca face bine la criza politica
Pentru Catalin:
De george pe 22 October 2009 la 9:05 am (#)Raspunsul e simplu pentru faptul ca s-au intilnit la Grivco si nu inteleg de ce cele 4 partide nu o striga din toti plaminii: E singurul loc unde nu puteam fi ascultati ilegal!
Trecutul e trecut, epoca Basescu a devenit “epoca interceptarilor ilegale si rasuflate in presa”!
Uite Catalin, pentru tine, o asemanare si o deosebire intre Hitler si Basescu:
1. asemnarea: amindoi au fost informatori pentru armata!
2. deosebirea: Hitler a vrut autostrazi, Basescu nu!
Javra de la Cotroceni a turbat de tot. Cu animalele turbate se procedeaza intr-un singur fel: sunt eutanasiate pentru a nu molipsi toata colectivitatea, asa cum a molipsit Basecsu tot PDL-ul.
De Genus pe 22 October 2009 la 10:13 am (#)@Chris - nu am incercat sa par un biet naiv pentru ca nu sunt. Dar aveam deja destui ani cand Iliescu planta flori cu bata minerilor si fugarea din tara pe oricine i-ar fi putut fi un contracandidat. Si nu am uitat. Pe Iliescu eu il consider raul absolut pentru Romania pentru ca el a pus bazele sistemului ticalosit de acuma, inclusiv bazele carierei politice a lui Base. Si de aceea eram curios de dl. Ciutacu il considera pe Base dictator iar pe tov Iliescu nu, cu toate ca acesta din urma a facut mai mult rau pentru democratia noastra (inlcusiv eliminarea fizica a adversarilor, precum in Africa) decat Base. Nu stiu de ce trebuie sa fiu considerat agent al lui Base pentru aceasta intrebare, dar daca va face placere sa credeti asta.. eu oricum nu va pot schimba opinia.
De Catalin pe 22 October 2009 la 10:39 am (#)@Catalin- Sunt anti-Iliescian din ian ‘90 , si anti-FSN tot de-atunci , deci si anti-PSD , dar PD-ului i-am dat cativa ani de “intelegere din partea mea” pt. a ma lamuri ce-i cu ei…. Concluzie: PSD=esalonul 2 din PCR , “mamuti” greoi si nesatui…. ,PD=esalonul 3 din PCR (copii si urmasii lor…) + pavenitii de “carton”ai tranzitiei , lupi tineri , flamanzi si FARA SCRUPULE…. Iliescu = batran comunist cu metehne vechi ( sa nu uitam ca TOTI ne-am comportat cam primitiv in anii ‘90) , dar nu ticalos , ocrotitor , din pacate , cu lichelele din PSD - “omul Iliescu” il consider , totusi un OM de caracter!!! Basescu = un individ parsiv , care s-a catarat pe “cadavrele” celor care “i-au deschis usa si l-au ajutat” ( sarpe crescut la san…) , un individ CARE SUB VORBA MIEROASA SI SUB O “POJGHITA SUBTIRE” DE ADEVARURI (usor verificabile=> momeala pt. naivi…) ASCUNDE ENORM DE MULTA MINCIUNA SI TICALOSIE…. Singurul lui scop este PUTEREA ABSOLUTA , obtinuta cu ORICE PRET…. Singurele persoane pe care le apreciaza si iubeste este EL INSUSI ( da , exact , narcisism 100%…) si pe EBA… ,nici chiar nevasta nu si-o respecta ( poate ai observat daca tot esti asa un observator “fin”…) dar se foloseste de ea ca imagine publica… Deci OMUL Basescu e o fiinta de cea mai joasa speta SI UN PERICOL REAL PT. TOTI CEI DIN JURUL SAU ( CU ATAT MAI MULT PT. TARA) … Vezi Cataline , multi au observat aceste diferente dintre “comunistul Iliescu” si “dictatorul Basescu” si au intuit gravitatea MENTINERII LA PUTERE A UNUI ASTFEL DE INDIVID FARA SCRUPULE…!!!
De Chris pe 22 October 2009 la 11:43 am (#)cine va vota e prost.. cine va vota cu base, masa-i curva!
mai rau e ca daca ar renaste hitler si ar candida la presedintie aici, cu siguranta ar reusi sa prosteasca electoratul roman, care este..
oare base cand era plecat pe mare, si statea fara femeie, se gandea ca va recupera futand 22 milioane de romani?
De claudiu pe 22 October 2009 la 3:28 pm (#)SINGURA NOASTRA SANSA DE SCHIMBARE DACA SE MAI POATE SPUNE ASA ESTE ,,/ participarea noastra a cetatenilor la vot” /.PARTICIPAREA LA VOT A TUTUROR CETATENILOR DIN ROMANIA O CONSIDER CA CEA MAI ADEVARATA REVOLUTIE DEMOCRATICA .TREBUIE SA SCAPAM DE BASESCU CU ORICE PRET.Va apreciez pt. contributia de zi cu zi si lupta d-tra de al pune pe cetatean in fata realitatii.Sant in USA dar urmaresc emisiunile d-ra cu interes.Voi vorbi tuturor romanilor sa inteleaga ,ca si noi de aici prin votul nostru vom reusii sa il schimbam pe dictatorulBASESCU.ASA SA NE ASA SA NE AJUTE D-ZEU.
De STAN MARCELA pe 22 October 2009 la 3:58 pm (#)Off-topic:
Foarte tare si filmuletul cu evreii, din aceeasi suita din care ne prezinta spre vizionare si domnul Ciutacu
De Vlad Ciubotariu pe 23 October 2009 la 5:19 am (#)Bine ca se termina nostim
Chris - nu contest portretul pe care i l-ai facut lui Base. Dar totusi nu reusesc sa inteleg cum Ilici reuseste sa fie un om de caracter cand lui i se pot inputa direct mortii mineriadelor, inabusirea sistemului pluripartid in Romania (toate partidele istorice au fost prigonite si a creat numeroase tulpini ale FSN-ului gen PD, APR, PRM, etc), prigonirea oricarui lider politic fara trecut comunist (deci nesantajabil), ocrotirea mafiei securiste si cate si mai cate. (eu cred ca si de mortii revolutiei ar trebui intrebat, dar in fine).
De Catalin pe 23 October 2009 la 6:06 pm (#)Si el e ahtiat dupa putere (dovada ca inca mai face jocuri in politica, nu vrea sa renunte) si cu toate astea tu zici ca e om de caracter. Asa si Pol Pot era un om de caracter.
Eu nu contest ca Base e Hitler. Ce detest este faptul ca dl. Ciutacu (si cei care ii impartasesc ideile) uita sa ne spuna ca dupa ce cade Hitler, in locul lui o sa vina, zambind, Stalin (adica Geonica, Vanghelica, Ilici, Micky Spaga, etc).
Sa nu se supere intelectualii si cetatenii de rand care l-au votat in 2oo4 pe Basescu,dar au facut rau tuturor prin optiunea lor si ma mir ca n-au avut viziunea parsivismului lui Basescu prin toate actele intreprinse pana atunci. Vi s-a parut ca Nastase este nociv? Pai uitati-va acum la RAUL asta mare de acum! N-ati vazut cum a trecut de la stanga la dreapta cum a-i bate din palme? Si mai ales unde a fost mintea Liberalilor cand s-au unit cu derbedeii astia? Si acum suferim cu totii pentru orgoliile lor! Ca se reduc parlamentarii este bine,dar cu “uninominalul” am dat-o in bara! Daca romanii nu vor merge la vot sa-l “termine” pe “nociv” trebuie sa ne asteptam sa ramanem ancorati in trecut si eu incerc de pe acum sa ma consolez cu asta,dealtfel nici nu mai sunt tanara si nici nu-mi mai pasa de viata mea.Ma gandesc in schimb la tinerii si copiii de azi.Le va fi dat si lor sa cunoasca Dictatura? Eu una o sa merg sa votez si desi liberalii m-au dezamagit candva,dau cu drag votul meu unui OM care chiar cred ca este curat,Crin Antonescu.
De Asztalos Floare pe 23 October 2009 la 6:47 pm (#)@Cata- Ma flatezi , ca m-ai citit si retinut…. Multumesc…. Multumesc…. Deci sa raspund punctual: de Ilici ( cum ii zici tu…) am recunoscut ca e un comunist cu metehne vechi si conform logicii lui, a considerat ca “clasa muncitoare are dreptul sa-si impuna pct. de vedere” si fi sigur ca NU a urmarit violenta si cu atat mai mult omoruri , dar tipic romanesc, “cateii” subalterni s-au grabit sa faca exces de zel ( cam ca pe vremea lui Ceasca , MULTE din rahaturile pe care le suportam noi populatia porneau de la subalternii “mancatori de cacat” care , pt a se afirma , faceau exces de zel…) Pe de alta parte incearca sa-ti reamintesti anii ‘90 si vei vedea ca TOTI eram mai primitivi si mai violenti ( chiar si Golaniada, desi am fost sufleteste alaturi de ei - nu-s din Bucuresti - acum , privind in urma , cred ca nu a fost cea mai reusita forma de protest…). Dar asa era atunci…. ( sa nu uitam si episodul Targu-Mures , “Cofariu”)… Bun , mai departe , de ce trebuie sa aduceti tot timpul “pe tapet” pacatele lui Iliescu pt. a i le pune in caraca lui Geoana….???( am obs. acest obicei si la propagandistii PDL locali , din zona unde stau…) Pai dupa logica asta si lui Base i se pot pune in carca pt ca FSN=PSD+PD iar Base e in politica si in diverse functii din anii ‘90 , LA FEL CA GEOANA … , DE PE VREMEA CAND A FACUT ILIESCU faptele ce i se imuputa… Faptul ca acum Base se dezice de Iliescu , acum ca sunt pe fronturi APARENT opuse , este un bla …, bla… ieftin… S-o fi facut atunci cand Ilici era la putere nu acum…! Bun… Si ultimul lucru: de Base m(ne)-am lamurit in acesti 5 ani “ce-i poate pielea” ( l-am votat si eu acum 5 ani , fiind convins atunci ca-i mai bun ca Nastase…) , DAR DE UNDE DRACU STI TU CA ANTONESCU SAU GEOANA SUNT NISTE STALINI DACA INCA N-AU FOST PRESEDINTI… Poti fi sigur , ca daca iese unul din ei si isi bate joc de noi , peste urmatorii 5 ani MAI VEDE P–A VOTURI DE LA NOI….!!! Altu’ la rand…!!! DAR E CEA MAI MARE IMBECILITATE ROMANESCA SI TICALOSIE ( CAND CEL CARE O SPUNE NU O SI CREDE…!!!) ACEEA DE A SPUNE CA SA NU SCHIMBAM UN “GUNOI POLITIC” DE ORICE NATURA ( parlamentar , consilier , ministru , primar , presedinte , etc) PE MOTIV “CA PE ASTA IL CUNOASTEM ( CAT E EXCROC ) SI SA NU PUNEM ALTUL CA POATE FI MAI RAU…”….? Mai rau decat CEEE…??? Decat rahatul in care ne scaldam pe toate planurile (nu ma refer numai la presedentie sau parlament ci si la nivele locale…)…??? Orice om normal va spune sa ii schimbam DE CATE ORI TREBUIE PANA GASIM OAMENI SERIOSI SI “DE CUVANT”…. Altfel NE BLESTEMAM COPIII SA TRAIASCA IN MOCIRLA IN CARE TRAIM NOI DE 20 DE ANI…!
De Chris pe 24 October 2009 la 12:13 am (#)Interesant..ce comentarii citesc..ce destepti suntem toti pe blog..si cat de Romani suntem.
De d pe 25 October 2009 la 4:10 pm (#)Cu cine votam? Cu Geoana? Haideti oameni buni ca daca as cauta in dictionar “ipocrit” as pune poza lui. Vrem pe Vanghelie la putere? asta vrem noi?!..sa ne fereasca Dumnezeu de oameni prosti cu putere. Votam pe domnul Crin Antonescu?!? Oare nu suntem naivi!, pe domnul Antonescu il asociez naivitatii..
Haideti sa va spun un lucru bun care l-am vazut in ultimul an in Romania: am vazut oameni mari si cu putere, oameni cu bani multi, facuti prin diverse mijloace, arestati, care sunt inca la inchisoare, unii..Nu e un lucru bun?!…eu cred ca da!..speram noi in Romania sa vedem un “hot mare” prins?!..nu..si cred ca mai sunt si altii, probabil ca urmeaza si altii. Nu e bine sa avem mai putin parlamentari?!..de ce sa-i platim? de ce avem nevoie de atatia parlamentari? Nu e bine sa avem o reglementare a pensilor si sa fie eliminate legile speciale?..mama mea are o pensie de 350 roni si a muncit 31 de ani. Oare cum se simte cand unii au pensii de sute de milioane?!? Nu e bine sa avem o lege de salarizare unica?!?..Ce e rau in aceste decizii?..Nu spun ca nu sunt si lucruri rele, nu-l vad pe Basescu ca pe un salvator, poate doar ca pe raul cel mai mic. Nu stiu voi, dar eu nu-i mai suport pe Geoana, pe Becali, pe Vanghelie..tara asta merita mai mult, nu avem nevoie de asa oameni. Eu vreau sa-l vad pe Iliescu responsabil de faptele sale! Eu vreau sa-l vad pe Nastase responsabil de faptele sale? Vreau sa-i vad pe astia mari, pe toti, responsabili de faptele lor..inclusiv pe Basescu. O sa vina si vremea lui, dar nu acum. Nu e timpul lui acum…orice ati spune nu avem alternativa. nu vreau psd-ul la putere, au furat, vandut, mintit destul. nu vreau nici pe crin antonescu, pentru ca nu-l vad capabil sa se bata pentru ceva, il vad prea moale…Nu numai Basescu e responsabil de ce traim acum. Si cei care vor sa-i ia locul sunt responsabili. Si noi, oamenii de rand suntem responsabili, pentru ca induram prea mult, comunistii astia ne-au “educat” bine, inca ne e frica, iar astia la putere stau si dorm si fura si ne vand tara pe banii nostri. Noi, cei multi, suntem responsabili, ca se alege praful de tara asta, care stim poate cu totii, sau ar trebui sa stim, ca e imbibata de sange pe oriunde am calca. Suntem responsabili de lasitate, de frica, de lipsa de lideri, de decadenta…Clasa politica actuala toata trebuie schimbata. Dar intrebare: cu ce o schimbam?
Tot citesc si ma minunez pana unde parsivitatea si prostitutia politica… Incepem vre-un razboi si nu stiu eu? Incepe al treilea razboi mondial? De ce trebuie sa avem in fruntea tarii un om care SA SE BATA pt. ceva si nu in primul rand un om care SA NE RESPECTE pe noi cei care l-am ales??? De asta nu-i bun Antonescu ,pt. ca nu mesteca tot timpul rahatul ca Basescu ? Iar Basescu pt. ce s-a batut decat pt. intersele sale de putere si cele personale (EBA, locuinte ,etc.), iar in plus(”bonus promotional”) pt. a-si servi apropiatii ( Udrea , Ritzi, Videanu , Falca ,etc.) … De ce tot apar propagandisti parsivi si ticalosi care tot incearca sa manipuleze oamenii sa nu schimbe actualele gunoaie pe motiv ca n-au cu cine….??? Normal ca NICI N-O SA AIBE DACA NU-I TOT SCHIMBAM PE TICALOSI PANA CE, IN TIMP , SE VOR MAI CERNE DRACULUI ACTUALELE MUMII POLITICE !!! Este SINGURA noastra sansa de viitor , pt. ca actualii tin cu dintii de ciozvarta, dupa cum se vede …!
De nostradamus pe 26 October 2009 la 12:18 am (#)nu inteleg de ce base se leaga atit de Iliescu pt ca , in fond, ca politician nu e nici la unghia cea mica a lui Iliescu , trebuie sa recunoastem asta!trebuie neaparat o schimbare! nu se mai poate cu base! ne-a dezamzgit rau! mai rau decit oricare alt ex-presedinte!
De mihaela pe 26 October 2009 la 9:27 am (#)Dupa ce se aude pe la toate colturile,e posibil ca prin vot cinstit sa inlaturam tiranul asta de la putere.Dar ma gandesc cu groaza ca se pot frauda alegerile si sa ne alegem tot cu acest nenorocit pentru care nutresc o ura uriasa!!!!Oare se va sfarsi curand acest chin?
De Raluca pe 26 October 2009 la 12:58 pm (#)Dom Ciutacu, da’ matale ieşti pornit tare pe Base. Nu ştii de ce ie aşea Base? Îţi spun ieu; pt că ieste evreu şmecher.Ori nu ştiai ? Nu ştiu de care ovrei ieşti tu (văz că te crezi genial), dar Base ie precis ovrei şmecher. Apropo, daca tot te crezi genial poţi să găseşti adresa lui taică-su bun care trăieşte în Israel?
De Florin Croitoru pe 2 November 2009 la 12:03 pm (#)Adaugă Comentariu!