Ridicaţi şoriciu-n aer, vorbeşte N. Savin
De: Victor Ciutacu - Categoria: Ce-mi provoaca scarba, Rezervaţia cu imbeciliDupă ce-am reuşit să mă ţin câteva zile departe de nonştirile de pe posturile de nişă, soarta crudă şi rândul la jurna pe întreprindere mă fac să ascult peroraţiile greu inteligibile pe tema găsirii unei părţi a armelor furate acum un an la Ciorogârla. Iar pedeapsa supremă (mult peste şocul de a afla că faimosul şi aflatul în libertate clan Preda e de vină pentru toate ororile din ţara asta) este să nu scap nici azi de legendara “jurnalistă de investigaţii” Nicoleta Savin, care se pare că, între două slugăreli de Crăciun la Palatul Becali şi după încetarea detaşării în staff-ul de campanie al lui Traian Băsescu, şi-a redescoperit pasiunea de a bântui prin platourile tv. Dac-o mai văd şi pe Elodia la cumpăna dintre ani, cred că mă apucă amocul.

160 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Pai si Becali e acum pro Basescu … razgandeala s-a luat!
De Ionut pe 27 December 2009 la 1:28 pm (#)Nu se compara nimeni cu simpatica Elena Udrea.Mi se misca inima din loc cind apare ca o boare.Crezi ca un urat are o sansa la mirobolanta?Nimic nu poate fi mai frumos decat minunata crupa pusa pe niste pantofi rosii aplecata putin in fata, cu boticu in vant…
De Masi pe 27 December 2009 la 1:31 pm (#)Atîta făcătură se ghiceşte în afacerea asta puturoasă, încît nu poţi să spui decît atît: omului nu-i mai pasă. El e Alesul, el are o misie divină, de la Popor, aşa că va călca, fără scrupule, peste orice “cadavre”. Cam aşa văd eu vremurile care vor veni tp://teaca.wordpress.com/2009/12/27/de-ce-nu-i-pasa-presedintelui/
De Adrian Teacă pe 27 December 2009 la 1:32 pm (#)Ciutacule,
Nicoleta s-a imbracat in negru ca o vrajitoare:)
Vespasian.
De Vespasian (ex-Fiara) pe 27 December 2009 la 1:40 pm (#)victore fa ceva nici n-a plecat bine mircea in vacanta si astia au inceput sa ne minta miroase a scenariu pentru prosti
De sarsaila pe 27 December 2009 la 2:19 pm (#)Cu tristete trebuie sa recunosc graseala impardonabila pe care am facut-o cand am vrut schimbarea lui bASESCU!EL,EROUL,OMUL INTRE OAMENI trebuia ajutat si de parchet,deoarece institutia cam ramasese in afara jocului in timpul alegerilor cand nu si-a adus aportul la reusita portocaliilor!Ramasesera de caruta,chiar si in urma mamei Omida care facuse ceva vraji,a celor care ardeau violet pentru protectia celui care face magie neagra(!?),deci …la treaba baieti!Trebuia sa uite”poporul”de declaratia “imprudenta”facuta de Hrebenciuc!Vorba astrologului Radu Stefanescu,nu era locul si cazul sa faca aceasta devoalare!Era un lucru de dorit sa ramana la nivelul”initiatilor”,asa cum s-a intamplat si dupa alegerile din 2004,cand l-au “facut”pe Adrian Nastase in acelasi mod!Dar,aici are dreptate astrologul,Hrebenciuc nu a invatat nimic din prima experienta si a repetat greseala!Propun si o incheiere apoteotica:sa se faca o aluzie cum ca fratii Preda membri PSD!Apoi,poate sa se dovedeasca si ca nu au nimic comun cu furtul armelor,vorba aia,calomniati,calomniati…
De LUNGU MIRCEA pe 27 December 2009 la 2:21 pm (#)Dumnezeule, ce titlu!
De I.I. pe 27 December 2009 la 2:29 pm (#)Daca din intamplare nu porneam televizorul, sintagma “ridicarii soriciului in aer”, ramanea in aer. Cei 8 militari eliberati in preajma Craciunului au contrariat-o pe Nicolata Savin in asa masura incat a facut-o sa uite conjuncura de exceptie in care astfel de evenimente pot avea loc. Sa se faca dreptate cu orice prêt, este aparent dezideratul acestei jurnaliste.
Nu pot decat sa admir puterea de penetrare a D-lui Ciutacu, chiar si in zi de sarbatoare, cand unii dintre noi ridicam paharul, detasati fiind total de politic, ca si cum nici n-ar mai exista, iar domnia sa in mod inspirat, ne aduce cu picioarele pe pamant…
Saracii oameni nevinovati au fost de-a binelea “parliti”, iar “soriciul” a fost “ridicat in aer” dat fiind zelul acestei jurnaliste.
Si de data aceasta se dovedeste ca D-l Ciutacu se identifica cu socio-politicul si este primul care ne semnalizeaza conotatii de-asemenea factura. Multumim!
Stai sa vedem pana unde o sa mearga ancheta cu armele.Ca daca se opresc la trei speriati e degeaba.
De Dragos Bota pe 27 December 2009 la 3:28 pm (#)Nicoleta Savin spune lucruri ciudate, dupa parerea mea. Se mira ca armele au ramas in Ilfov. Dansei i se pare ca nu e normal…. ca de ce nu le-au dus in munti? Pai ce sa faca cu ele in munti? Daca vroiau sa le vanda Ilfovul era cel mai bun loc si daca vroiau sa se foloseasca tot Ilfovul era cel mai nimerit.
De Theodora pe 27 December 2009 la 3:31 pm (#)Cu respect
Nu stiu daca nu ma inseala memoria, asa ca va rog sa ma ajutati: la instalarea ministrului de interne, inainte de Craciun, parca am auzit ceva referitor la rezolvarea furtului de arme de la Ciorogarla!!! Gresesc?! Si nu o spunea mama Omida, ci “mult iubitul reales”!!!? Ce le stie, comandantul!!! Inainte chiar sa se intample, nu?
De Traienica pe 27 December 2009 la 4:20 pm (#)Doamne, ce poate face sarmaua si caltabosul din om! E suficient da te uiti la madam Savin si realizezi ce greu i=au picat la ranza.
De zombie pe 27 December 2009 la 4:29 pm (#)Ce-ar fi ca in seara de Revelion sa fie editie speciala OTV cu Elodia si Funeriu calculand viteza cu care Cioaca si-a facut nevoile intre Rucar si Bran?
De Lemmy pe 27 December 2009 la 4:43 pm (#)Le foloseau soto daca nu iesea Base :-@
De dumitrascu andrei pe 27 December 2009 la 5:07 pm (#)Copiii spun lucruri trăsnite e pe un alt canal în altă zi şi cu alt segment de vârstă, după cunoştinţele mele. Nicoleta Savin este un pseudoziarist de investigaţie. Părerea mea ar fi mai dură, dar regulamentul blogului nu mi permite, cunoscut fiind faptul că doar tu ai dreptul de a vorbi ca-n peluză.
De Balauru pe 27 December 2009 la 5:09 pm (#)Descrierea acestei ziariste pe blogul personal mi se pare fabuloasă citez “Gazetar de investigatie din 1990.”. Atât ? Deci dacă ea nu poate spune mai multe despre ea de ce am putea noi !!
1.Multumesc frumos pt.maramuresean.
De mihail pe 27 December 2009 la 5:24 pm (#)2.La multi ani,sa fii iubit.
3.Lasa-i,ciinii latra,caravana trece.:))
“In acelasi timp, vreau sa va multumesc pentru efortul extraordinar pe care l-ati facut in ultimul an in diverse situatii - unele pot fi spuse public, chit ca ne referim la alegeri sau alte actiuni gigantice, desfasurate la nivel national, legate de intamplari de genul disparitiei unor cantitati importante de munitie si armament. In acelasi timp, va multumesc pentru felul in care ati lucrat pentru RECUPERAREA a ceea ce s-a pierdut”, declara Traian Basescu, in prezenta ministrului Vasile Blaga. (23 decembrie 2009)
De Traienica pe 27 December 2009 la 5:28 pm (#)Exista o vorba: “Who the fuck is listening to N. Savin?” … si laB1 TV???
De MrSPORT pe 27 December 2009 la 5:32 pm (#)Aia care au furat armele au fost nebuni-tacniti-buni de legat.
De alex.dumitrascu pe 27 December 2009 la 5:57 pm (#)Stiu ca (am auzit vorbindu-se) la Suceava se gasesc arme akm si Makarov la preturi rezonabile aduse din Moldova, iar la Timisoara arme noi noute Zastawa.
Daca tacnitii aia de la Ciorogarla spargeau un bancomat, puteau sa cumpere arme pentru 3 comapanii, nu 50 de ruginaturi gata inseriate in evidentele militare.
La fel de ciudati mi se par si anchetatorii care fac nu stiu cate zeci de descinderi pentru cateva zeci de arme.
Si ce e treaba noastra in definitiv ce invart astia? Ce, e tara noastra, armata noastra, sau ce? Si-au tras Romania lor , sa se spele cu ea pe cap.
De ca va agitati atita?!!!???
Viata-i simpla si Romania e locul unde nu s-a intimplat nimic. Iar daca e asa atunci de unde vreti VINOVATI?
Ce Epidoade Basescu (flota, mihaileanu, eba, si fufa 2, Udrea, Cocos, Popoviciu, Mircea Basheshcu), ce episoade Videanu, ce episoade de foraj marin, ce Boc ACOPERA TOT??? V-au spus ca nu e adevarat iar in - JUSTITIA o dovedeste.
Asa ca hai sa ne facem ca ploua.
De Barosanul pe 27 December 2009 la 5:58 pm (#)“PANE ET CIRCUS” pt. “prostime” … asta e ceea ce ne ofera “preamaritii nostrii conducatori” cu stirea asta de rahat…!!! Adica: “Pssst…. , liniste…. , stati linistiti ca lucram noi pt. voi…!!!” ( cine stie cate dosare isi asteapta finalizarea pt. momente mai “optime” …?! )
De Nostradamus pe 27 December 2009 la 6:23 pm (#)… Si daca mai iau in calcul imbecilitatea sau slugarnicia lui Iosif Boda , de ieri de la Realitatea , cand efectiv isi permitea sa-l balacareasca pe Antonescu , pe motiv ca acesta “nu-i pupa picioarele sultanului” …(?!) , si de aici s-ar trage tot raul pt. Romania (????????) … , ATUNCI AVEM IMAGINEA PERFECTA A GROTESCULUI ACTUAL din Romania !!! :s
@Nostradamus
De Theodora pe 27 December 2009 la 6:58 pm (#)Circul il vad… dar nu vad painea. Chiar nu o vad deloc.
Despre Iosif Boda ce sa zic? sa zic ca a dovedit ca ARE SI EL UN PRET LA CARE POATE FI CUMPARAT?
Din ciclul “sa-i prostim pe prosti”, avem placerea de-a mai urmari un episod, de data asta cu arme dar nu conteaza, posibil doar o perdea de fum pe sub care ar trebui sa cautam sau sa ne asteptam la adevaratul eveniment, fiindca mi-e greu sa cred ca s-au intrebuintat din greu doar ca sa ne demonstreze utilitatea lui blaga la interne! In rest, sa digeram bine! E timpul porcului si-al vinului, viata-i frumoasa si, culmea!- afara ploua!
De alien pe 27 December 2009 la 7:11 pm (#)@Nostra.. si mie mi-a facut o scarba de zile mari hodorogul ala de Boda. Bleah! Nici catalbosul, nici sarmalele n-au reusit, da’ imbacsitul ala care putea de la distanta mi-a pus capac. Ma uitam nauca la Antonescu si ma miram de puterea lui de stapanire. I-as fi troznit una drept in moaca aia balbaita, scurt si fara comentarii.
De nume_necesar pe 27 December 2009 la 7:25 pm (#)AAaaa! Scuze! Iar eram offf!…pe langa. Femeia-Cal ma lasa rece. O ascult, dar nu ma enerveaza. N-are nici macar “zvac”!!
De nume_necesar pe 27 December 2009 la 7:27 pm (#)A! Banuiam ca n-o sa stati deoparte in vacanta asta . Asa spuneam si eu ca o sa ma detasez de blogul politic dar cum sa reusesc atunci cand cele doua Elene ale Romaniei dau autografe in…Sinaia iar azi, politia cu girofaruri face arestari in…Sinaia! Mai ales ca, DIICOT-ul este sublim cand face totul in…direct !
De Ioana S., Bucuresti pe 27 December 2009 la 7:29 pm (#)Sunt de acord cu interpretarea data de Nostradamus..Se spala imagine la greu..dupa dezastrul de guvern care-a nemultumit pana si pe talibanii Farthescului..Apoi mai e o chestie.Nu cumva au cazut niste capete cand cu ciordeala armelor?Niscaiva sefuleti din MI SI SERVICII,indepartati nu pentru ca i-ar fi dat profesionalismul afara din casa ci doar pentru ca nu erau GOOD FELAS.Nu erau din filmul ala si nimeni nu avea chef sa riste nimic. Pt ca- nu-i asa?- la inceput de an electoral se pregateste terenul..Trageti voi concluzia, da eu unul incep sa cred ca nea Farthescu si compania stiu cu exactitate azi ce si cum li se vor-ntampla succesurile la final de cincinal.Pt ca Farthescu a inceput deja sa faca istoria, iar de asta au grija serviciile noastre,patriotii de nadejde.. Cu partea de gargara teoretica asuda suficient alde Boda si coru de Turceni.
De bocitor cinic pe 27 December 2009 la 7:47 pm (#)@Theodora : Faina ne-or dat-o … in campanie… Iar pita … , o sa “NE-O COACA” TOT EI… !!!

De Nostradamus pe 27 December 2009 la 7:49 pm (#)Ce-ti-e si cu “jurnalistii” astia “de investigatie”, ca isi baga nasul peste tot, chiar si atunci cand parasesc cate un ziar cum e Romania libera, si nu dintr-o pozitie de jurnalist oarecare ci de redactor sef adjunct, oameni care au luptat neobositi ca “ziaristii sa fie respectati, sa poata trai din meseria asta”.”Legendara ‘jurnalista de investigatie’”cum o defineste D-l Ciutacu pe Nicoleta Savin”, citeaza “un clasic in viata, mare om de stat” care nu este nimeni altul decat Presedintele tarii, Traian Basescu, pe care “l-a slugarit” impreuna cu staff-ul de campanie” ca “admira verticalitatea si buna credinta a putinilor oamenilor care mai poseda aceste calitati” si ar dori sa-i aiba aproape. “Dar actioneaza de parca tocmai acest gen de oameni i-ar fi cei mai mari dusmani si are grija ca ei sa stea cat mai departe de el” spune doamna jurnalista.
De I.I. pe 27 December 2009 la 7:57 pm (#)Frumoase ganduri din partea lui TB, doar ca “oameni de buna credinta nu pot fi cumparati”. Dar doamna jurnalista sustine ca “se gaseste ac si de cojocul oamenilor de buna credinta”, doar vorbeste din experienta proprie!!!
Eu zic ca e bine. Da, e bine. S-au gasit si armele, putem in sfarsit sa inchidem ochii si sa dormim linistiti.
De Catalin pe 27 December 2009 la 8:04 pm (#)Nu stiu cum se intampla dar toate astea apar din senin precum biletelele Elenei Udrea. Focus Pocus, s-a schimbat ministrul, hop-top s-au gasit si armele.
Toate informatiile astea sunt tinute la sertar si nu sunt folosite decat cand trebuie, dar oare care este miza acum?
Nene Victore
De shogunu' pe 27 December 2009 la 8:13 pm (#)In concediu daca pleci, te duci undeva ca sa uiti de cacaturi. Nu ca sa te uiti LABEUNU unde au ramas ca sa vorbeste unii sau unele!
Am inteles io bine sau aia cauta droage si ar gasitara puscoace ?!? Ca de la tanti Nicoleta n-am priceputara nimica!
Io n-aveam treaba cu teveu’ da nevasta mea…
Da telecomenzile la femei
Internele lucreaza si de sarbauturi! Asta-i concluzia!
TRAIASCA!
E atat de amuzant! acum e pe realitatea tv domnul Boda. Daca il asculti, te apuca rasul! E atat de stravezie slugarnicia lui fata de Basescu incat nici macar nu mai are rusinea sa si-o mascheze! Am ajuns rau de tot daca astfel de indivizi ne dau lectii despre Romania unica! Are aceeasi agesivitate pe care o avea si fata de domnul Antonescu si fata de domnul Geoana…dar chiar nu-i spune nimeni s amai taca!? Nu sopteste nimeni niciun cuvant despre articolele aparute in presa straina despre Elena Udrea si administrarea de catre ea a fondurilor europene!? Toata lumea vede , iar noi ne facem ca avem treaba cu furtul de arme de la Ciorogarla…Iar Videanu are treaba acu Rosia Montana. Chiar suntem asa usor de prostit?! Pacat de noi.
De lili-ana pe 27 December 2009 la 8:55 pm (#)Şi dacă o ia Chiajna pe urmele Braşovului? A lui Serghei Gorbunov. La noi se poate, că avem oameni potenţi.
Poate chiar omnipotenţi.
De ElZap pe 27 December 2009 la 9:11 pm (#)da’ maistru’ cristoiu cand mai apare labeunu?
De brazvan pe 27 December 2009 la 9:17 pm (#)Te apuca, asa, o scarba ca dupa masa de Craciun, de-ti vine sa-ti bagi pixul in tot si-n toate si sa uiti…
De Iordachel Gudurau pe 27 December 2009 la 9:18 pm (#)PS
Afara ploua si ie(!) frig…
PPS
Daca i-a prins pe aia - si-i pe bune- maram trim mai linistiti. Pai le-a trebuit vreo 11 luni. Aia da viteza de reactie.(Ca si cu voturile multiple de la Europarlamentare)…
basecu va veni la oglinda tv sa-si verifice(lunar) freza in oglinda poporului.da’,daca vine si tolea cu tomberonu’?pfui…
De fla pe 27 December 2009 la 9:21 pm (#)saracia(saracirea intentionata de catre guvernanti) si prosti(re)a…
ma uitam pe youtube la documentarul ‘north korea-parallel universe’…
astept cu inters si cugetarile diversionistului patrasconiu & co ,asta nu mai stie cum sa abata atentia de la mizeriile pdl si aduce in discutie(il f.grija am vrut sa spun)asa-zisele framatari din opozitie.
despre savin…nada…ni’ca…
Interesant ca atunci cand a izbucnit afacerea Ciorogarla, presa lui Vantu si Voiculesu a facut un tam tam teribil, subliniind accentuat unicitatea nostra in lume: Numai intr-un regim Basescu este posibil asa ceva.In alta tara nici nu se poate concepe sa existe astfel de lucruri…etc..etc… Acum daca cum se pare
De cristian pe 27 December 2009 la 9:23 pm (#)s-a dat de urma faptasilor redevine un fapt banal. Nu stiu cine este ziarista cu pricina dar din context rezulta ca nu l-a injurat zdravan pe presedinte si deci conform logicii noastre de fier este proasta,vanduta si pupincurista.
@cristian: doamna respectiva e angajata cunoscutului justitiar Gigi Becali si a fost membra a staff-ului de campanie electorala al luptatorului cu mogulii Traian Basescu. si azi debita teorii conspirationiste, spre stupoarea mea, taman pe postul tv al mogulului Voiculescu. iarta-ma ca-ti stirbesc statuia taman de Craciun, da’ Mos Craciun nu exista
De Victor Ciutacu pe 27 December 2009 la 9:43 pm (#)Ridicati soricu-n aer. Cine nu e cu noi e fraier! Ca sa parafrazez un refren de la o melodie de pe vremuri.
De ionel torac pe 27 December 2009 la 9:58 pm (#)Ramai cu gura cascata la ce performante poate avea Arielul Professional made in Modrogan&Cotroceni. Spala tot si lasa perfect curat, mai alb, mai stralucitor. Iar cel mai bun exemplu este continutul cutiei craniene a postacului cristian. Daca acele arme au fost furate de la Ciorogarla, atunci si eu sunt cardinal papal. Oricum avem un clarvazator de exceptie care pe 23 decembrie felicita jandarmeria si politia pentru recuperarea munitiilor si armamentului dupa lupte seculare care au durat 11 luni iar la 4 (patru) zile sunt gasite armele in depozitul de surcele din Chiajna…mai sa fie!Daca le taiau cu circularul si le livrau pe post de chituci numai buni de bagat in sobe?
De zombie pe 27 December 2009 la 10:03 pm (#)ce riduri are:)))
De horya pe 27 December 2009 la 10:23 pm (#)=)))))))))))) Tolea cu tomberonu’????!!:))))))))))))))))))))))))))))))Valeuuuuuuuuu,opriti-ma ca mor de ras:)))
De nume_necesar pe 27 December 2009 la 10:31 pm (#)Victore!
De Iordachel Gudurau pe 27 December 2009 la 10:41 pm (#)Gresesti! Mos Craciun exista! Pentru unii. Si pentru una. Le-a adus daruri pe care n-au indraznit nici macar sa la viseze. Posturi, pozitie sociala, multi bani si dreptul de-a da cu flit unei tari intregi.Poate ca au fost cuminti…
Altora le-a trimis mascatii la usa, ba se pregateste DNA-ul pentru altii, ba o cercetare pe la Parchet. Astia nu au fost cuminti…
Asa ca… Mosu´exista…
asta-i proasta proastelor. cine dracu poate sa asculte ce spune asta? maine daca ii spune base ca imnul romaniei e “cine a pus carciuma-n drum …” asta canta cu mana pe tata stanga….
De sorin pe 27 December 2009 la 10:47 pm (#)Udrea e pe prima pagina in presa internationala.
De aia s-a lansat pocnitoarea cu armele de la Ciorogarla:
http://euobserver.com/9/29194
“Seen as a protégé of Romanian President Traian Basescu, Ms Udrea was the subject of a parliamentary inquiry in September, which recommended opening a criminal investigation into the way she used public money to fund media campaigns.”
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/world/article6968446.ece
“Udrea, who has posed in a bikini as well as for professional photoshoots, will control a £3.3 billion budget for the development of Romania’s housing, infrastructure and tourism.
A parliamentary inquiry into her work as tourism minister recommended opening a criminal investigation into her use of public funds. She rejected the claims as politically motivated and prosecutors decided the allegations were unfounded”
http://archiviostorico.corriere.it/2009/dicembre/24/Romania_bionda_Elena_fondi_Ue_co_9_091224011.shtml
“Romania, la bionda Elena e i fondi Ue
La Udrea allo Sviluppo regionale nel governo che ieri ha avuto la fiducia
Dura la vita delle bionde. Elena arrivò a Bucarest dalla provincia nel ‘ 92, a 19 anni, decisa a «diventare una persona importante». Figlia di un autista e una cassiera di Buzau si laureò nel ‘ 96 in Legge e Pubblica Amministrazione, diventò avvocato, vinse molte cause e fece buoni incontri. Il potente imprenditore Dorin Cocos la sposò; il lupo di mare e futuro presidente Traian Basescu la iniziò all’ alta politica. Oggi a 36 anni Elena Udrea è la nuova ministra romena dello Sviluppo regionale, responsabile di miliardi di euro in fondi dell’ Unione Europea.”
E o adevarata epidemie de articole, mogulii alora au inebunit detot, se dau rau la favorita lui Basescu.
De alex.dumitrascu pe 27 December 2009 la 10:52 pm (#)ciutacule dar tu nu esti pe statele de plata ale unui partid? sau de fapt esti pe statul de plata a unui mogul care are un partid. voi cei de la antena ati pierdut campania electorala impreuna cu geoana si cu ceilalti. asa ca las-o mai moale ca esti in tabara pierzatorilor.
De varu sandel pe 27 December 2009 la 11:01 pm (#)1. armele au fost furate sau Croitoru trebuia sa pice atunci? De ce nu vroia sa apese F16 pentru Romania?
De inconstanta pe 27 December 2009 la 11:06 pm (#)2. Ii mai pasa cuiva de acest subiect cand am avut 30 de alegeri si Udrea isi sarbatoreste ziua la Sinaia si este “ministra” iar?
3. Ce pariu pusese Badea atunci, ca nimeni, niciodata nu va mai gasi armele? … si ele sa fie la 2 pasi .. sub nasul autoritatilor … penele, penele intra sau nu intra la guvernare? si mentionez ca Badea rules …
4. Soriciul este “asu(o)mat”, ca asa a cerut UE … sa nu sufere subiectul …
Dupa victoria in alegeri, dementa lui TB este de a accesa puterea absoluta, si doamna Nicoleta Savin “redescopera pasiunea de a bantui prin platourile TV” ca sa-si valorifice potentele ei de ‘jurnalista de investigatie” fara de care nimeni nu va intelege de fapt ce se mai intampla la DNA si DIICOT: cine sunt suspectii, invinuitii, inculpatii, condamnatii, achitatii, etc.Si asta se intampla in ciuda faptului ca recunoaste intr-un articol pe blogul dumneaei (Blog de veghe: Astept sa fiu arestata!):” Mi-am batut gura degeaba pe la diverse televiziuni, vorbind despre anchete si despre multe altele. Mi-am facut dusmani si din ce in ce mai putine televiziuni mai risca sa ma aiba printre invitati”.
De I.I. pe 27 December 2009 la 11:23 pm (#)Eu am vazut-o la Realitatea TV astazi si prestatia ei m-a dezamagit.
@varu sandel: fiind cuprins de spiritul Craciunului, am sa ma abtin sa-ti spun ca esti tampit si doar remarc ca te-au reincarcat ai tai de sarbatori
De Victor Ciutacu pe 27 December 2009 la 11:24 pm (#)Chiar ca ar fi un coktail devastator!
De Catalin Alexandru pe 27 December 2009 la 11:27 pm (#)ce chestie, toate personajele in tara asta se rezuma la Basescu????? chiar este el de vina pt toate?????
si presedintele Geoana-patriciu-voiculescu-vantu cu ce ar fi mai bun????????????
De man in the mirror pe 27 December 2009 la 11:41 pm (#)@man in the mirror: voi n-aveti libere nici de sarbatori? v-au uitat in transee? incercati sa deschideti ochii si sa vedeti ca exista si texte in care Basescu e (cel mult) unul dintre personajele auxiliare
De Victor Ciutacu pe 27 December 2009 la 11:45 pm (#)@
De man in the mirror
Boule!
De alex.dumitrascu pe 27 December 2009 la 11:48 pm (#)Care voi?????
De man in the mirror pe 27 December 2009 la 11:50 pm (#)Care transee???
Sunt de parere ca decat sa incercam sa-i schimbam noi pe ei mai bine ne uitam in oglinda si sa incercam sa devenim oameni mai buni.
de 20 de ani ii tot schimbam. si????
ce s-a intamplat???NIMIC
@ alex dumitrescu
Vezi domnule Alex Dumitrescu, esti ceea ce spui.Imi pare rau ca nu ai o educatie corespunzatoare care sa te ajute sa-ti poti spune parerea fara sa jignesti
De man in the mirror pe 27 December 2009 la 11:54 pm (#)Culmea ciudăţeniei că după 3 zile de nedeschis tv-ul, în final am vârât un A3 mic şi-am dat fix peste numita doamnă.
De Valentin pe 28 December 2009 la 12:00 am (#)Cum mai devreme vorbeam cu un preten despre marxism, capitalism şi securiştii din România. Acum ajuns în faţa calculatorui eram la un google-it despre Nicoleta Savin şi aşa am ajuns la postul tău despre care credeam iniţial că era antic şi de demult. Nu mă aşteptam să mai scrii până la anu’.
Dar dacă tot mai eşti on line îţi urez şi eu, ca şi când ar conta, un an nou fericit.
[...] Victor Ciutacu - Vorbe Grele » Blog Archive » Ridicaţi şoriciu-n aer, vorbeşte N. Savin http://www.ciutacu.ro/articol/ridicati-soriciu-n-aer-vorbeste-n-savin – view page – cached Ştiu că-s arogant şi genial, dar îmi place să mi-o spună şi alţii. Oare o să mă iertaţi vreodată că-s cel mai bun? [ mai mult → ] [...]
De Twitter Trackbacks for Victor Ciutacu - Vorbe Grele » Blog Archive » Ridicaţi şoriciu-n aer, vorbeşte N. Savin [ciutacu.ro] on Topsy.com pe 28 December 2009 la 1:38 am (#)Basescu incheie anul glorios, are guvern si un caz mediatic extraordinar pentru a distrage atentia de la problemele reale.Pregatiti-va pentru ce va veni, ne sunt pregatite momente groaznice.Va rezista Basescu cinci ani la Cotroceni???
De Tim pe 28 December 2009 la 4:04 am (#)@man in mirror
De zoe pe 28 December 2009 la 5:37 am (#)maaa,tu n-ai de gand sa te trezesti din somnul cel de moarte inca?
de unde picasi maaa.Daca tu crezi ca esti bun, du-te ma ce cauti tu alaturi de cei rai ?
Blogul asta este pentru oameni DREPTI nu pentru pupincuristi ,NATANGULE.
Buna ziua !
De brad pe 28 December 2009 la 9:57 am (#)Sunt un admirator al lui Mos Craciun si vreau sa-ti urez “La Multi Ani !” tie si celor dragi inimii tale !
Este o performanta din partea D-lui Ciutacu ca macar la finele anului, cu ocazia sarbatorilor sa poata afirma ca “am reusit sa ma tin cateva zile departe de nonstirile de pe posturile de nisa”. De “stiri” multa lume este insetata, da cum e treaba cu “nonstiri”? ; pare a fi un “nonsens” scris cu “nonsalanta”, dar cand este folosit de D-l Ciutacu toate cuvintele primesc un sens aparte. Cum altfel putea dumnealui sa exprime stirile fara valoare decat prin cuvantul “nonstiri”, asa cum de un post de televiziune care se adreseaza unui segment de populatie, nu putea scrie altfel decat ca este de “nisa”.Acelasi lucru pot spune de “peroratiile greu inteligibile”; e greu sa dai o alta definitie modului de adresare insufletita si emfatica a lui Nicoleta Savin decat “peroratii”. Si Doamne, D-l Ciutacu considera drept “pedeapsa suprema” (bine ca n-a scris “capitala”!) sa o asculte pe “legendara jurnalista de investigatii”, care “bantuie” ca o stafie prin platorile TV.Dupa ironia aceasta abia inghitita la adresa lui Nicoleta Savin, vine fraza finala care ne face sa si zambim, dar intentia nu a fost poate sa starneasca aceasta reactie, ci transmiterea unui semnal de furie iminenta, care l-ar putea apuca pe dumnealui la “cumpana dintre ani”. Speram ca trecerea din anul vechi in anul nou, exprimat atat de plastic prin “cumpana dintre ani”, il va face pe D-l Ciutacu sa uite de ceea ce a fost doar un vis urat si va intra in Anul Nou increzator ca va avea parte de un an imbelsugat in toate privintele. Asa sa fie!
De I.I. pe 28 December 2009 la 10:20 am (#)@Man in the mirror ..tu citesti ce scrii ?
De balauru pe 28 December 2009 la 10:36 am (#)Ciocoii vechi si noi de la PDL
Primarii si prefectii PDL asteapta ca lupii flamanzi bugetul pe 2010.
Sunt bani multi de la FMI, din taxe si impozite, din accize marite, din TVA - toate platite de 22 mil. de romani.
Guvernul PDL a imprumutat 20 de miliarde de euro! Pentru ce ne-a indatorat?
Mai intai ca Basescu sa fie reales, imprumutul fiind facut in primavara lui 2009.
In al doilea rand pentru primarii si prefectii PDL, pentru contractele si proiectele lor.
Vor rupe cu pofta si nesimtire bani foarte multi - milioane de euro fiecare primar PDL, vor umfla devizele proiectelor ca le ramana cati mai multi bani din bugetul de stat.
PDL = partidul delapidarii.
De alin pe 28 December 2009 la 10:39 am (#)Sunt unii care nici de/dupa sarbatori nu-si dau pace! Ce-o fi in capul lor? Indoctrinare?
De Iordachel Gudurau pe 28 December 2009 la 10:41 am (#)Prostie? Intunecare? Sau din toate cate ceva?
Ce vrei frate? nu trebuie sa aiba si ei un OS de ros? ;))
Se orienteaza si oamenii…
De Vlad Ciubotariu pe 28 December 2009 la 11:05 am (#)daca nu s-au gasit toate armele?daca mai sunt si pentru dupa revelion?:))
De lm pe 28 December 2009 la 11:12 am (#)pentru adoratorii furherului..
nu pentru tot ce se intimpla rau e de vina basescu,el e o imagine reprezentativa a celora din cauza carora se intimpla toate mizeriile.dar trebuie sa fii o bovina prea mare sa nu te prinzi de aceste smecherii..
De lm pe 28 December 2009 la 11:17 am (#),,, mai omule , ce ti_am facut sa ma sperii BAU - BAU ,,, cine ziceai ca este travestitul din fotografie ???
De givan pe 28 December 2009 la 11:39 am (#)n-am stiut ca boc a dansat dansul pinguinului de ziua udrei,la cabana sChiorilor,mishto!
De fla pe 28 December 2009 la 11:45 am (#)un papagal danseaza dansul pinguinului!
si, cică,dupa spusele pinguinului”tot românu” poate sa mearga sa se distreze acolo???!!!!
si la sfarsit zeus i-a aratat adevarul,calea…viaţa
cine e savin?
BUGETUL PE 2010 e secret?! De ce nu e pagina guvernului sau la ministerul de finante?
DE CE NU E FACUT PUBLIC?!!
LA FEL CONTRACTUL CU FMI!?
De alin pe 28 December 2009 la 11:54 am (#)@everybody: blogul asta e pentru toata lumea. incetati sa va mai jigniti!
De Victor Ciutacu pe 28 December 2009 la 11:57 am (#)Elena e amanta multora; COCOS,….
Dar merita sa fie fu….ta, ca suge si ea la buget la greu!!!
Decat pe centura mai bine in guvern!!!
De alin pe 28 December 2009 la 12:09 pm (#)Se pare ca si fara “legendara jurnalista de investigatie” baietii de la I.G.P.R., etc. se descurca, respectiv sunt pe cale sa descurce itele acestei afaceri murdare.
De I.I. pe 28 December 2009 la 12:15 pm (#)Şi eu mă gândesc că articolele din presa străină despre întâia ţiitoare a ţării au legătură cu senzaţionala operaţiune de recuperare a armelor de la Ciorogârla. Pentru care arme am fost căutaţi în maşini la începutul anului. Acum e sfârşitul anului.Parcă am fi într-o operă literară cu construcţie rotundă…
De fapt, eu am vrut să spun că sper să nu mai aud naibii de aceste arme şi să se mediatizeze
De violet pe 28 December 2009 la 12:16 pm (#)ceea ce spune presa străină. Să vadă şi inteligenţii ce au votat şi, poate îşi vor da şi seama că aşa cum suntem priviţi afară, aşa vom fi şi trataţi. Şi, în aceeaşi ordine de idei, tot aşa vom plăti şi gazul.
se pare ca fiecaruia ni se pune pata pe careva,desi nu inteleg mecanismul interior care ne duce la o asemenea pornire.mie,de exemplu,mi s-a pus pata pe ioan t. morar ,care mi se pare a fi echivalentul unui boier din perioada fanariota care abia astepta sa cada domnitorul ca sa pupe curul altuia de la putere.in plus,in ultima vreme ,se da mare oenolog in timp ce eu il cred doar un mare bautor de vin!!!
De bill pe 28 December 2009 la 12:28 pm (#)Bai Victore, ajuta-ma nene, nu mai pot, nu gasesc o explicatie, help!
De gicu pe 28 December 2009 la 12:40 pm (#)Ma uit la emisiunea lui Andi Moisescu de pe PRO… ai putea sa ma lamuresti daca asta i-o suge lui Basescu sau nu?
Ma uit de 5 minute si deja imi pun intrebari daca Base nu e cumva vreun Casanova sau ceva… “spre deosebire de Iliescu care nu a reusit”.
Ce P&$A MEA e cu emisiunea asta?
Nu e reluare si NU MAI E CAMPANIE ELECTORALA!
@ man in the mirror: 1.Base stia de actiunea asta, deci poate fi raspunzator daca se va dovedi ca a dat in vileag misiunea inainte de termen;
De Ioana S., Bucuresti pe 28 December 2009 la 1:24 pm (#)2. Base nu are acces la astfel de informatii conform legii, rezulta ca a incalcat legea, pentru imixtiunea in treburile justitiei;
3. Taie-l pe Vantu de pe lista mogulilor. El este cel care l-a sprijinit in campanie pe Base si o face si acum prin Realitatea;
4. Daca tot esti de serviciu, cred ca d-nul presedinte ar trebui sa aduca probe solide pentru acuzarea mogulilor sau isi cere scuze fata de cetateni si fata de moguli pentru campania manipulatoare si mincinoasa prin care a castigat alegerile;
5. Si apropo de moguli(oligarhi), ei “colaboreaza” intotdeauna cu …puterea , pentru realizarea intereselor lor si nu cu…opozitia !
Cred ca DIICOT si DNA va lucra in direct si la anul, ca sa nu vedem cand se ma mari pretul la energie electrica ,carburanti si…mancare.
o intrebare victore”daca-i atat de tare[a castigat alegerile,are guvernul[visat,nevisat,cum dracu o fi]a arestat niste prosti cu pusti de pe vremea bunicii,a rerererinstalat-o[nu-i greseala]pe tanti nuti,a ametit o natie,a……….]nu-i bun si pentru curatat piatra din baie?
De dana1 pe 28 December 2009 la 1:48 pm (#)Buna Victore!
De brankardierul pe 28 December 2009 la 1:55 pm (#)Da’ de dana belciug ce zici?ce poate sa scoata pe gura fara sa aiba habar de ceva,lipsita de logica si umblata pe la tot felul de politai care ii indruga prostii!ii o exaltata rau de tot,parca plecase de la Intact?Intactul isi asuma riscuri cu podoaba asta,ascult-o sa vezi ce tampenii scoate pe gura!
Se spune ca echipa castigatoare nu se schimba niciodata si probabil ca nici prosteala care a prins nu va fi shimbata.Asistam la aceeasi reteta dupa faimoasa eliberare a ziaristilor rapiti in Irak si alergarea cu pletele in vant a presedintelui Traian Basescu pe pista aeroportului sa si felicite ziaristii pe care el insusi ia eliberat la seria a doua descoperirea armelor furate sau imprumutate cine stie.Cred ca lumea a uitat ca armele au fost furate sub conducerea marelui Traian Basescu lucru care imi certifica faptul ca de asta a fost ales inca un mandat probabil pentru eficienta.Faptul ca au fost furate arme dintr o unitate militara ma face sa pun semnul egal intre Romania si alte tari daca pot fi numite asa gen Afganistan.Domnului Traian Basescu ii amintesc ca politia Romana de asta este platita ca sa prinda hotii indiferent ca sunt hoti de gaini sau de arme si nu o fac pentru laudele presedintelui asa ca iesirea dumneavoastra cu laude la adresa politiei mi se pare inutila ca multe alte iesiri ale dumneavoastra dealtfel.Ma intreb oare cand veti invata cum sta treaba intr o democratie?
De doru pe 28 December 2009 la 2:26 pm (#)Am inteles ca armele gasite nu au fost folosite, dar ca sunt in stare de functionare; poate le vine ideea sa incerce starea lor tehnica in Cabana Schiorilor din Sinaia si chiuiturile sa fie inlocuite cu rafale si peretii vor trepida.
De I.I. pe 28 December 2009 la 2:52 pm (#)Ar fi o experienta!
Din episodul “Prosteala în direct”.
De e.nichifor pe 28 December 2009 la 3:15 pm (#)Ţiitoarea este capricorn precum “marea chimistă”, e rea de gură, a făcut şi va face pofta cea poftit, adică va toca banii cum doar ea ştie. Ce-i aia presa din străinătate ?! Îl are pe preşedinte şi are toate variantele la ea acasă.
Ieri, la masa oficioasa de familie unde s-au reunit toti cei plecati sa-l caute pe Mos Craciun si spiritului lui aiurea prin lumi:
De Sinzianna pe 28 December 2009 la 3:27 pm (#)- la tv “magnifica” Elena Udrea cu un imens buchet de trandafiri, cu Base si Boc in juru-i, chichoteli, ocheade, fraze aiuristice si sfidare la multikil…pentru poporul suveran
- liniste totala
- nepotul, unicul simpatizant basescian, renegat de familie dar acceptat la masa comuna unica in an, sta, rumega, inghite si slobozeste:
- Fir’ai a dracului de taratura!
Scurt si la obiect.
Discutia se relanseaza pe teme de sorici de porc si obiceiuri de sarbatori
Domnule Ciutacu
De Theodora pe 28 December 2009 la 4:07 pm (#)Ce parere aveti dumneavoastra despre faptul ca oricine poate sa deschida un cont pe Twitter sau Facebook pe numele unei alte persoane?
Sigur ca poate sa fie un om bine intentionat, un admirator care nu urmareste altceva decat sa isi arate admiratia si stima dar daca este o persoana este rau intentionata?
Cum ati reactiona?
http://theodora0303.wordpress.com/2009/12/28/cum-ati-reactiona-daca-cineva-ar-deschide-un-cont-pe-numele-vostru/
Cu deosebit respect
Daca stii sa faci diferenta intre oamenii rai si oamenii buni, inseamna ca stii sa decelezi adevarul de minciuna cu “o precizie matematica”(N.Savin).De ce oare oamenii rai urasc cel mai mult oamenii buni?
De I.I. pe 28 December 2009 la 4:52 pm (#)@
all si mai ales ciutacu victor
“Vezi domnule Alex Dumitrescu, esti ceea ce spui.Imi pare rau ca nu ai o educatie corespunzatoare care sa te ajute sa-ti poti spune parerea fara sa jignesti
De man in the mirror pe 27 December 2009 la 11:54 pm (#) ”
N-a fost o parere a fost un apelativ.
De alex.dumitrascu pe 28 December 2009 la 5:30 pm (#)Imi cer scuze, daca nu ziceam crapam.
Vrajitoarea asta neagra se producea pe la radio actualitati, duminica dimineata, tin minte indignarea furibunda ce-o incerca o data, acu’ vreo doi ani cred, la adresa lui mircea badea care-si declarase ateismul frenetic iar madama asta il considera un pericol national, ca vezi Doamne de-aia nu avem noi mot la basca, ca mircea badea e vinovat de halul in care e natiunea, ca-i ateu si recunoaste, pur si simplu, pe post. Era veninoasa si vizibil dusmanoasa si-am ramas uimit de cat se intrebuintase mititica pe tama asta. Ulterior m-am lamurit.
De alien pe 28 December 2009 la 5:41 pm (#)De acord cu cele scrise , dle. Ciutacu, dar am totusi o obiectie : mi se pare ca “jurnalizda” e ceva mai potrivit persoanei in cauza, nu de alta, dar trebuie facuta o separatie intre specimene d’astea si Oana Dobre, de exemplu. In rest, “la multi ani !”, si mai ales mult, mult noroc tuturor, ne asteapta vremuri interesante carora trebuie sa le supravietuim.
De deea pe 28 December 2009 la 5:54 pm (#)Domnule Ciutacu
De APOSTOLUL PAVEL pe 28 December 2009 la 6:39 pm (#)Stau si ma minr deb tupeul unor ziaristi din tabara basesciana,care se fac pres la piciorele iubitului cirmaci.Culmea tupeului ina o are odrasla lui Prigoana care intors de la inalte studii din America vrea sa candideze ca deputat din partea Pdl.Acest tinar obraznic si tupeist la fel ca taticutu lui candideaza si cu banii tatucului sau e posibil sa cumpere multe voturi si sa reuseasca. Eu zic sa candideze si coana Bhmutan si va fi prima familie in care toti membrii sunt in parlament.
Pentru ajutorul acordat Ioanei Basescu in campania pentu europarlamentare merita si saracul Honoriu un loc in parlament.Nici un membru pedelist nu comenteaza se vor mobiliza sa mearga la vot si posibil sa cumpere si ceva voturi ca are prigoana bani.Nu trece mult timp si alegatorii lui Basescu vor regreta.Nu trece mult pana se va face si Basescu de minune.
Oare cine face de “jurna” acum la Palatul Cotroceni? Cred ca nu mai e nevoie de serviciile “legendarei N. Savin”.
De I.I. pe 28 December 2009 la 6:41 pm (#)@APOSTOLUL PAVEL: ca ziarist, tupeu ai daca te dai la Basescu, nu daca-l sustii. aia-i slugarnicie. la Honorius, vinovatiile si, mai ales, complicitatile care-i fac partie spre Parlament trebuie sa se caute in alta parte.
De Victor Ciutacu pe 28 December 2009 la 6:45 pm (#)Il avem pe HONORIUS PRIGOANA deputat !!!
De gabby pe 28 December 2009 la 6:45 pm (#)DOAMNE CE TARA NENOROCITA !!!
Cum dracu sa ne fie bine cand ne conduc doar curve si gunoieri !!!… de lux !!!
Individa în discuţie nu vrea decât să “trăiască bine” şi pentru asta este dispusă să lingă orice. De la chelia lui Băsescu până la “jumătăţile lui de lună” şi poate chiar mai mult. Nu merită nici măcar o ceapă degerată din partea unor oameni oneşti.
De Lacrima-Cris pe 28 December 2009 la 7:06 pm (#)Pentru nişte fătuci cu microfoanele înfipte în cavitatea bucală, cazu’ Ciorogârla pare spectaculos. Ei sau ele devin nişte eroi. Da’ pentru o ziaristă de experienţă… să mor io!
De C. Bojan pe 28 December 2009 la 7:17 pm (#)Aş vrea să ştiu un singur lucru: de ce au fost furate acele arme? Teoriile şi ipotezele mă freacă rău la nervi şi încep să cred că oamenii chiar se uită prea atent la nişte producţii cinematografice americane.
Despre activităţile clanului Preda se ştiu atât de multe, încât era nevoie ca ei să fie-n puşcărie de mult şi pentru mult timp. Cine n-a mai avut nevoie de ei sau n-a primit ceva care credea că trebuie să primească i-a dat în gât şi… punct.
Ma uit la stirile de la A3 si nu-mi vine sa-mi cred ochilor si urechilor,Honorius parlamentar!!Astia de la PDL au un tupeu incredibil.Dupa ce ca fura de rup isi pun si beizadelele(euro)parlamentari.Poate ca nu sunteti de acord cu mine ca cel care v-a facut cadou tonomatul este si hot,dar cu siguranta nici lebada nu este.De cand a intrat in gasca asta,Prigoana(batranul)nu mai are pic de onoare.Cat despre Prigoana j.r.se manifesta ca si cum el este buricul pamantului(zici ca el a pus coada la pruna),este prezent la 0tv(zero tv)mai des decat Diaconescu insasi.Este posibil sa fiu un frustrat(am si eu “vreo” 20 de ani de scoala la “stat”ci nu la “particular”,este adevarat ca in “Romanica” ci nu in America),dar cu siguranta ca Honorius are stofa de Bamboo,nu de Strasbourg sau Bruxelles.
De cornel pe 28 December 2009 la 7:21 pm (#)Victor, ce se intampla cu stirile de la antena3?Nu-mi miroase deloc a bine. Cred ca intelegi la ce ma refer.
De sorin pe 28 December 2009 la 9:19 pm (#)Eu stau si ma intreb ca bolovanca: Cum dracu sa furi arme??? Si asta din clipa in care le-au sparlit. Cum sa furi arme?? Dintr-o unitate militara?? Pai ce facea Ceausescu cu ei…ii impusca pana’n zori pe toti. Asa?! Comentarii, pareri, presupuneri si gata! Vax albina cavaler pasta. Sa mor de nu-mi doresc o dictatura. Ceva de genul, nu misca nimeni in front, cine’a gresit l-a luat dracu. Si criteriile sa fie simple. Fara furt, minciuna si prostie.
De nume_necesar pe 28 December 2009 la 9:34 pm (#)cred ca honorius ar fi bun consilier la cotroceni.
De nicu rotaru pe 28 December 2009 la 9:35 pm (#)Bai fratilor! (Re)citesc o carte buna de tot.
De Iordachel Gudurau pe 28 December 2009 la 10:22 pm (#)“Istoria tradarii la romani”, in doua volume, scrisa de Mircea Balan. Care ati citit-o deja stiti; care nu, cititi-o! Vom intelege mai bine cine suntem, cum suntem, de ce suntem asa si daca mai exista (daca exista) vreo cale de scapare.
Este -din pacate- atat de actuala. Ca si Caragiale impreunat cu Eugen Ionesco. Satira si absurdul. Agonie si extaz. Nebunie si clarviziune. Pro si contra. A fi sau a nu fi…
Romania…
Asta e doar inceputul. Scenariul pe urmatorul cincinal este scris, rolurile sunt date. Nu le ramane decat sa gaseaca multimea de figuranti.
“Totul pentru om si pentru nevoile sale”, cum suna asta acum Victore? Am ajuns pana la urma multilateral dezvoltati …
Sanatate, un an bun si bafta multa!
De Catalin pe 28 December 2009 la 10:29 pm (#)@cornel -ce e mai grav e faptul ca modelul sau de politician e t.bas. si… “incerc sa explic de ce”.
De fla pe 28 December 2009 la 10:31 pm (#)dumnezeule mare,daca si tinerii astia…
am trait 23 de ani in comunism, dar mi-e mai greatza acum(cand suntem in libertate) decat atunci in ceea ce priveste tipul asta de pupatincur de la mic la mare.daca dupa 5 ani de SUA vii si spui ca modelul tau de politician e traian basescu inseamna ca ai o cultura politica de kkt si nu mai esti decat o mare basina sâsâită ce de+abia asteapta sa parvina…gata, mi-e greatza, de la ridyi,boc, prigoana, toti il poopa-n cou…
eu am renuntat la tv tocmai din cauza unora ca asta…
De RaSpo pe 28 December 2009 la 11:18 pm (#)Multa lume, inclusiv doamna Nicoleta Savin, se intreaba cu ce scop s-au furat armele, ca aveau caracter non-combativ, si nu au avut nici munitie care sa se fi potrivit acestora? Tot Doamna Savin zicea ca de fapt ceea ce este inspatele acestei actiuni ar fi interesant de stiut; este clar ca e vorba de o lupta pentru suprematie intre servicii secundare, ca e vorba de niste reglari de conturi.
De I.I. pe 28 December 2009 la 11:29 pm (#)Eugen Preda a fot numit “tatal rautatilor” si “posesor de clan”. Interesant este ca 14 persoane vor fi incarcerati, vor fi dupa gratii, dar oare Eugen Preda va mai aparea la Politie?
@Man in the mirror - citez: “Sunt de parere ca decat sa incercam sa-i schimbam noi pe ei mai bine ne uitam in oglinda si sa incercam sa devenim oameni mai buni.
de 20 de ani ii tot schimbam. si????
ce s-a intamplat???NIMIC
De man in the mirror pe 27 December 2009 la 11:50 pm (#) ”
Helloooo…!!! Buna ziua….!!! Trezirea…!!!
De Nostradamus pe 29 December 2009 la 12:27 am (#)De unde naiba ai mai auzit aberatia ca “schimbarea prin puterea exemplului” SE FACE DE JOS IN SUS ???? Cand ai auzit tu , vreodata , de vreun sef care “l-a apucat rusinea” de corectitudinea subordonatilor ? Tu crezi ca a fost tampit poporul care a spus ca “DE LA CAP SE-MPUTE PESTELE !” ??? Parca ai scos citatul din romanele sovietice ale anilor ‘50 - ‘60 …
Da!, … SINGURA solutie este SA-I TOT SCHIMBAM PANA SE VOR MAI CERNE SI VOR APAREA ALTII MAI CAPABILI !!! Iar cui e frica de schimbare MERITA SA-SI DUCA VIATA IN MOCIRLA , pana la moarte !!!
Si pe cine dracu tot schimbam de 20 de ani…??? Ca majoritatea SUNT ACEEASI DE ACUM 15-20 de ani , IN FRUNTE CU BASESCU …! Ii tot rotim , pt. ca “prostimii” ii e frica de schimbare… “is mai buni astia ca-s de-ai nostri…!” Bleah…!!!
Ce-or patit astia de la EvZ..??? Ce vor sa demonstreze…ACUMA …??? Cum de apar , mai nou asemenea articole ? Citez:
” “Da, doamnă ministru, aveţi portofoliu mare!”
4 MILIARDE DE EURO ȘI O PERECHE DE BIKINI
Elena Udrea este personajul principal al unui articol apărut în paginile The Sunday Times, care acuză în termeni duri investirea în postul de ministru a unei persoane asupra căreia planează acuzaţii de corupţie.”
….
“Familia Prigoană, noul clan al politicii româneşti
DUPĂ BĂSESCU, MAZĂRE ȘI SÂRBU
Ca răsplată pentru prestaţia pro-Băsescu, Honorius Prigoană a fost „uns” candidat PDL la Cameră, dându-l la o parte pe Virgil Tudorache, finul lui Gigi Becali.”
….
Bine … , nu iau eu “de buna” acesta asa-zisa schimbare , dar ma mir ca acum CAND F. MULTA LUME SE INTRECE IN A PUPA IN FUND PDL-ul SI PE BASESCU , pe astia cica io apucat … critica …?!
De Nostradamus pe 29 December 2009 la 12:42 am (#)TIME’S UP FOR THE”FARTER”
De doru cristoloveanu pe 29 December 2009 la 4:34 am (#)A TREE,A ROPE,A NOOSE!
IT IS SO CLOSE THE REAL FREEDOM!
(R)Ia de pupă-n pupă !
De Magu pe 29 December 2009 la 8:10 am (#)(R)Ia de pupă-n provă !
Sunt chemări armonizate, niţel diferenţiate, adresate pdl şi udmr - cualiţia la guvernare, sub puntea dintre ani, de către “blatiştii” români.
Cele 5 “MILIOANE” care l-au votat probabil sant f.fericiti cu udrea,videanu,blaga,berceanu si mai nou clanul prigoana.Le doresc “sa traiasca bine”.
De LIVIU pe 29 December 2009 la 8:18 am (#)chestia cu prigoana honorius e rasuflata..e aceasi tactica’basesco’ prin care transmite parsivul semnal ca acorda privilegii toti celor carora l-au pupat si il pupa in funduletz.un fel de..’mai e loc destul de pupat”
De lm pe 29 December 2009 la 9:18 am (#)e vremea hotilor si a oportunistilor. Am renuntat sa ma mai uit la tv , satula sumt de asemenea specimene
De jeni pe 29 December 2009 la 9:48 am (#)Buna ziua
De PDL SENAT pe 29 December 2009 la 10:17 am (#)In caz ca va intereseaza Proiectul Bugetului de stat, este afisat la noi pe site
http://pdlsenat.ro/
Sa te crucesti, nu alta. Pai, daca furtul armelor s-a intamplat in ianuarie, de ce au inceput autoritatile romane sa faca ancheta in august? De ce a trebuit ca ofiterii straini sa captureze o cantitate uriasa de droguri, ca ai nostri sa faca legatura intre furtul armelor si traficul cu heroina?
De I.I. pe 29 December 2009 la 11:28 am (#)Ma intreb, oare ce ii determina sa creada 99,99% ca din cei 15 retinuti sunt 6 persoane care ar fi autorii furtului de armament?
si cand va concediaza Mogulul?
Ati munci degeaba 2 ani de zile… :)) tot Basescu a iesit Presedinte :))
De Dragos pe 29 December 2009 la 11:48 am (#)@PDL_SENAT
De lm pe 29 December 2009 la 11:52 am (#)sunteti fan victor ciutacu?
E cea mai plictisitoare femeie in viata!!!
De Man'sClub http://clubul-meu.blogspot.com/2009/12/adevarul-despre-dansez-pentru-tine.html pe 29 December 2009 la 11:53 am (#)Conform recensământului din 2002, România are o populaţie de 21 680 974 de locuitori
1- 17 ani 5.000.000
2002 Personae cu drept de vot 16.500 000 2002
1989 , populaţia României a fost de peste 23 000 000 de locuitori.
Alegerile prezidenţiale din România s-au desfăşurat pe 20 mai 1990. Din numărul total de 17.200.722 alegători s-au prezentat la vot 14.826.616 (86,19%)
Scrutin 11 octombrie 1992
Din 16.597.508 de alegători înregistraţi s-au exprimat 12.150.728 (73,23%), dintre care numai 12.034.636 au fost validate.
Scrutin 3 noiembrie 1996
Din 17.218.654 de alegători înregistraţi s-au exprimat 13.088.388 (76,01%), dintre care numai 12.652.900 au fost validate.
Scrutin 26 noiembrie 2000
Din 17.699.727 de alegători înregistraţi s-au exprimat 11.559.458 (65,31%), dintre care numai 10.839.424 au fost validate.
Scrutin 12 decembrie 2004
• Alegători: 18.316.104
2009 Total primul tur: 18.293.277 de cetăţeni cu drept de vot (54,37% prezenţi la vot)
Concluzie
La o populatie de 23 de milioane in 1990 aveam 17.200.722 am ajuns ca in 2009 la o populatie de 21.5 milioane sa avem 18.293.277 …ceva nu se potriveste. Inseamna ca 1 milion de votanti nu exista decat in statisticile celor de la Autoritatea electorala si reprezinta capitalul sigur al celor care se afla la putere…
Vreau si eu o dezbatere serioasa pe acesata tema.
De Florin pe 29 December 2009 la 12:02 pm (#)Este groaznic ca ramanem doar cu intrebari vis-a-vis de activitatea autoritatilor, si nimeni nu ne da nici un raspuns, nici o solutie. Poate incepand din 2010 vom avea mai multe certitudini. Dar oare il apucam?
De I.I. pe 29 December 2009 la 12:39 pm (#)@Florin , daca vrei iti trimit datele din 2006 a fiecarui satulet din tara.dar mai bine pun link-ul sa te convigi singur. in tara asta si oriunde exista un cetatean roman cu varsta peste 18, in acest moment sunt circa 16 479 000 cetateni cu drept de vot.
link-ul din 2002:
http://www.edrc.ro/recensamant.jsp?regiune_id=0&judet_id=0&localitate_id=0
De McBadea pe 29 December 2009 la 1:13 pm (#)Despre povestea armelor furate de la Ciorogarla si gasite intamplator acum 2 zile eu cred ca este o incercare de justificare a sumelor acordate celor 7 servicii de inforamatii.
De Theodora pe 29 December 2009 la 1:55 pm (#)Pentru ce ne trebuiesc 7 servicii? Nu sunt cam multe? Nu ar fi mai bine pentru societate ca o parte din banii acoradati acestor servicii sa ajunga la sanatate sau educatie?
In proiectul de buget pe 2010 Serviciul de Telecomunicaţii Speciale va avea de cheltuit 466.5 milioane de lei adica cu 39.84% mai mult decat in anul 2009 cand a avut repartizat doar 333.6 milioane de lei.
De ce trebuie recompensat Serviciul de Telecomunicaţii Speciale?!
Este o poveste despre cum sa iti furi singur caciula, sa te prefaci ca o cauti, sa o gasesti chiar atunci cand „trebuie”si sa dai vina pe vecinul de la parter care face parte din alta gasca.
http://theodora0303.wordpress.com/2009/12/29/o-poveste-cusuta-cu-ata-alba-despre-arme/
D.le Prigoana imi faceti o mare scarba impreuna cu fiul dvoastra.Stiu ca va vine sa radeti dar eu nu platesc taxe statului roman.
De cristian pe 29 December 2009 la 2:02 pm (#)Mda.Tipa nu are nici un fel de sorici…nici macar de obraz. Eu am de gand sa ma distrez cu handicapatii astia…nu 5 ani ca nu vor rezista, poate 3 ani…maxim.
De mutter pe 29 December 2009 la 2:29 pm (#)N-o sa fie o elodia poate doar o elodie Basescu.
De Ckubs pe 29 December 2009 la 2:30 pm (#)Dragi Romani va Udr..ez(Psst Bog baga sampanie!!..Sa traiti sefu!)un an nou mai bun doomnule!….In ochii lui se intrevedea o lacrima:-Sa-ti fie rusine Dinu Patriciu!
Florine..e mai mult decat evident.Dar stii ca : Mortul de la groapa nu se mai intoarce.Adevarul e ca cealalta jumatate a FSN-ului si-a depasit profesorul in furaciuni.Dezbaterea serioasa cred ca ar trebui sa se concentreze pe introducerea sistemului informatizat de vot,interzicerea oricarei finantari private a partidelor cu subsecventa bugetului limitat si alocat de catre Guvern fiecarui partid pentru campania electorala,interzicerea traseismului politic sub penalitatea piederii mandatului.Si daca tot vom avea un parlament redus la 300 de mandate,impunerea prin lege partidelor ca selectia candidatilor sa excluda din start persoanele care nu au demonstrat competenta, decenta si moralitate in viata personala si profesionala.Stiu ca ce spun poate parea o utopie dar cred ca in utopia asta credem cu totii.Altfel sa nu ne miram ca, dupa atatea succesuri electorale marca PDL,pana si foca de la circ a domnului Ciutacu va avea sanse reale sa ajunga ministru daca e in partidul care trebuie si stie sa faca frumos, precum Honorius, dupa ce papa zahar din mana dresorului.
De bocitor cinic pe 29 December 2009 la 2:48 pm (#)Sarbatori fericite si tot ce-ti doresti!
De elena pe 29 December 2009 la 2:55 pm (#)Dragi realizatori de Antene va rugam ca de acum inainte ca si in cazul rapandulei de la cotroceni pentru parlamentul european faceti publicitate cit se poate multa acestui ‘jerk’ numit Prigoana. Gunoiul bucurestiului are bani si ii va poatea plati campania soioasa.
De Crocodilul pe 29 December 2009 la 4:08 pm (#)O msa incep intai cu scuzele:E cumva vina ta ca ai intrat pe blog sa scrii intre Craciun si anul nou sa fie garla comentarii.Iar eu iti mai scriu odata ca daca se confirma asta http://www.tolo.ro/2009/12/26/robert-turcescu-solutie-pentru-sefia-tvr/ eu fac 24 de ani degeaba si o sa fac si 48 aici tot degeaba.
De Ckubs pe 29 December 2009 la 4:16 pm (#)Deontologul Turcescu si preatacutul Turcan pentru sefia TVR?
Ati vazut putoiu’ acneic si cu rasini in cap cum o sa voteze el legile grele pt tarisoara si poporean?! E-hei, asta-i rasplata pt efortul facut in americuta de tac’su cu madam cocos sa se aleaga marinaru’! Si un carcotas zicea ca recunostinta-i floare rara! Aiurea! Mare tara, mari oameni, mari caractere, imens patriotism!
De alien pe 29 December 2009 la 5:52 pm (#)@Florin: De unde stii tu ca “1989 , populaţia României a fost de peste 23 000 000 de locuitori.”?! Trimite si tu un link catre o sursa credibila. La cata puraderaraie, respectiv plodareala/puiernita vad ca a explodat in ultimii ani, cred ca am depasit numarul din ‘89 de mult! Sa nu uitam ca binecuvantata criza economica o sa-i trimita pe multi dintre amaratii care au fost aruncati peste granita sa se intoarca, si in delirul lor o sa-si aduca si icrele pe care le-au turnat pe meleagurile straine, in delirul optimist provocat de integrarea aparenta in societatea de consum.
De Dobitoc fara diploma pe 29 December 2009 la 5:56 pm (#)Eu cred ca Basescu a pus la cale furtul armelor. Daca nu-i iese furaciunea cu voturile la alegere, avea pregatite 1). iesirea oamenilor in strada; 2). scenariu tip “teroristii din ‘89″ in care spunea ca dusmanii au furat armele din depozit si trag in populatia pe care el o scotea in strada in sprijinul lui. Refacea alegerile sub pretextul ca-s furate si poporul care-l sustine e atacat de mafia terorista, ii belea pe cativa pentru terorism … Cel putin a incercat sa-i ameninte cu d-aste. Asta ar explica de ce prostanacul a fost asa prostanac: a preferat sa faca pe prostanacul decat sa fie sacrificat ca un purcel de ignat.
Acum a intors-o, se foloseste de vrajeala asta ca sa dea impresia ca statul functioneaza (vechea poveste) si sa le dea apa la moara firmelor de paza care l-au sustinut asa de bine si cu ocazia mitingului, si in ultima campanie electorala, si intotdeauna.
A creat o situatie in care el iese castigator oricum ar da-o. Ca si cu teroristii, ca si cu “revolutia” din Moldova, ca intotdeauna. Si tradatorii incompetenti din serviciile secrete il sprijina pentru ca e cel care le serveste cel mai bine interesele de a tine populatia producatoare/proletariatul intern in saracie, teroare si dezumanizare.
De Un scelerat conspirationist pe 29 December 2009 la 6:06 pm (#)Las-o pe Savin……
De duda pe 29 December 2009 la 6:53 pm (#)Cum de tanarul Honorius vrea la parlament ? ca a facut el o scoala in Chicago IL USA,poate o univeristate de mana a saptea din alea pe bani ca si cele de pe la noi , cine stie ?( Sa caute presa date !!!!}.
Nu sant impresionat deloc , chiar daca “babacu” are bani si rezolva orice.
Nu ma impresioneaza nici de CV -ul lui nici caracterul lui,vezi doamna casatorita cu care se intelege de minune.
Poate presa va cauta mai adanc si vom avea surprize mari .Sa caute presa ce mai asteapta????Poate e o plata pentru “tataie” la contributia la alegeri ? ce zice presa ??? Prea se ard etapele in tara asta.Chiar asa?
Hai mai, cine mai crede in tara asta in furturi de mitraliere cu sacul, peste gard?
E o mega-prostie a escrocilor care conduc aceasta tara ca sa uite lumea de foame si de scumpirile in lant care urmeaza.
Cine a facut armata stie foarte bine ca la depozitul de munitie si armament se verifica lacatul la fiecare intrare in post, asa ca ipoteza cu lacatul spart cade.
E o mega-escrocherie de tip Traian Basescu. Nu puneti botul.
De Cris pe 29 December 2009 la 9:38 pm (#)În România totul e posibil.S-o cauţi pe Elodia, s-o votezi pe Ebba şi mai nou pe fiul Regelui Gunoaielor. Nişte arme- fără gloanţe ca nu cumva să rănească pe cineva- apar şi dispar după o logica pe care nici Dumnezeu n-o mai înţelege! Sau, poate, că nici nu-l mai interesează. Oricum, trebuie să ne ucupăm cu ceva ca să ascundem rahatul, adică criza.
De Marius pe 29 December 2009 la 9:48 pm (#)io nu inteleg (nu prea ma intereseaza faza cu armele, nu in asta sta problemele Romaniei) de unde vrea sa taie cretinul de boc cinspe’ mii de posturi din invatamant?!?Eu deja am clase de 27 spre 30 de insi…o sa ajung sa predau la 60 o data? Cine l-a gasit pe idiotul asta ?!?
De ioio pe 29 December 2009 la 10:47 pm (#)@Florin
De nume_necesar pe 29 December 2009 la 11:12 pm (#)Io zic sa nu-ti mai bati capul degeaba!!!!
M-am gandit de mi-a crapat neuronul, cam unde-o fi baiatul ala de-a contra/candidat cu juna basesciana pentru suprematie la “tineretul pedelist”! Am uitat si cum il cheama, si nici n-am chef sa-l caut. Era mult mai istetel si dezghetat decat odrasla preamaritului. Si? S-a pierdut in neant. Asa ca… il asteptam pe “honoriuscauza” si ce-o mai fi, presimtim.
Dle Ciutacu, va uitati la Diaconescu la emisiunea cu Basescu?
De Escorpion pe 29 December 2009 la 11:14 pm (#)Tare omu, stie sa puna intrebari dificile, nu este ca Moraru.
LA MULTI ANI CU SANATATE SI MULTE IMPLINIRI IN ANUL 2010, DOMNULE VICTOR CIUTACU!
De Costin Tanasescu pe 29 December 2009 la 11:17 pm (#)Acum sunt pe OTV si ma uit cu cata smechereala vorbeste TIRANUL BASESCU! As vrea sa apuc ca aceasta tara sa fie condusa de oameni gen CRISTIAN DIACONESCU sau CRIN ANTONESCU, dar , cu regret pentru generatia noastra( in jurul celor de varsta medie-40 de ani), nu cred ca vom apuca!
DOAMNE AJUTA!
Buna!
De brankardierul pe 30 December 2009 la 8:04 am (#)Deci ce sa intelegem ca cine e din familie de politician ,sa se faca politician!cine e din familie de hoti sa se faca hot!cine e din familie de saraci sa se faca sarac!,cine e din familie de someri sa se faca somer!?etc…..cu asa o logica prezidentiala putem iesi lejer pe strazi,nu mai e timp de asteptat de vreo minune!
@brankardierul
Nu am reusit pentru ca daca absolvi cursurile unei facultati nu inseamna automat ca esti intelectual.
Sunt somera din septembrie… dupa logica presedinteleui ar trebui ca si mostenitoarii mei sa ajunga someri?!
De Theodora pe 30 December 2009 la 12:07 pm (#)Ai dreptate
Eu sunt nepoata de tarani si fiica de muncitori. Am vrut sa ma ridic si sa devin intelectuala familiei.
Deci cand iesim in strada?
Cu respect
brankardierul are dreptate!!
De ROmaniacii http://romaniacii.blogspot.com pe 30 December 2009 la 12:36 pm (#)@Dobitoc fara diploma
in 1989: 24.023.133
De McBadea pe 30 December 2009 la 1:04 pm (#)in 1990: 23.456.812
in 1991: 23.185.084
in 1992: 22.760.449
In cele din urma s-a ridicat soriciu-n aer?
De I.I. pe 30 December 2009 la 1:57 pm (#)Pentru @Florin
Asa este , ai dreptate ,dar cred ca omul a plecat din tara.Intr-adevar le dadea clasa .
De duda pe 30 December 2009 la 2:01 pm (#)Guvernarea lui Basescu naste monstri,mai noi sau mai vechi,dezgropati, lustruiti.Unde am ajuns? Poate in tara lui Kafca,in tara absurdului cel mai autentic.Singurul lucru pe care nu-l stim, este ce se va alege de noi, de tara,de copii nostri.Mai mult ca niciodata imi vine sa-mi iau lumea-n cap,dar n-o fac,si stiti de ce? din cel putin 2 motive:1-sunt prea batrana, si 2-pentru ca nu pot sa-i iau cu mine pe Mircea Badea, Mihai Gadea, Victor Ciutacu,Ciuvica, Stan, Firea si pe toti ca ei. Ce frumoasa ar fi viata intr-o tara doar cu ei,sau ar fi nepermisa o asemenea tara pe pamant? Visez.
De marica pe 30 December 2009 la 2:13 pm (#)am primit clanul preda in loc de popa nicolae? am rabdare astept clanul basescu, am mai asteptat 45 de ani pt clanul ceausescu, rabdare si tutun, aprpos de tutun sa dea Domnul si Maica Domnului sa muriti de cancer la plamani toti care ati aprobat majorarea accizei la tutun, sugeti p… ca exista si piata paralela de tigari. Multa m… din vestul tarii.
De robert siegmeth pe 30 December 2009 la 2:22 pm (#)Lume buna. I-asculta la mine!
De Iordachel Gudurau pe 30 December 2009 la 2:29 pm (#)Aseara am sunat pe un amic in Sibiu. Si ce-mi spune el? A decedat un fost coleg. Trebuia sa fie inmormantarea dar… Groparii din Sibiu erau si luni si marti liberi. Si asa a ramas familia cu mortu-n casa. Platisera si un restaurant pentru “pomana”, venisera neamuri din toata tara si nu puteau face nimic. Nu este minunata tara si locuitorii ei?
PS
Victore, au adus pe un jurnalist de-al vostru, care va scrie ceva despre caz. La voi, in “Jurnalul National”…
Vedeti si in alte meserii!
De brankardierul pe 30 December 2009 la 2:53 pm (#)Arbitrii de fotbal isi fac copii arbitrii,doctorii isi fac copii doctori ,profesorii universitari isi fac odraslelel profesori universitari si is toate adevatate noi le vedem pe cele din bucuresti,da’ ce ii prin provincie?te crucesti!imi cer scuze ca nu m-am putut abtine dar vad ca la tampeniile ce le-o indrugat base la otv nu se scandalizeaza nimeni!!asti or sa ne calce pe cap si atunci nu mai miscam deloc,n-am sa ma plang dar in provincie daca nu lucrezi la stat esti nimeni sau esti somer 100%!eu lucrez din 1985 cu intrerupere de vreo 2 ani de nesomer si inchidere de firma care a falimentat !dar acum fac tusa din luna mai si multe perspective nu sunt desi am 18 ani de sectie de productie,si ce o sa fac?ma framanta chestia astazi zi de zi!si poate as ignora problema ,dar ce fac cu ala micu?cu restul din casa?sa merg sa culeg capsuni?in niciun caz nu voi merge ca nu sunt facut pentru asa ceva,m-am profilat pe tehnica si productie si acum nimic!oare nu de aia se pensioneaza unii?!si sincer spun nu e usor sa stai acasa daca ai fost invatat sa faci tot timpul!
Va urez la toti La Multi Ani!
Tot nu am aflat daca Eugen Preda a mai “ezitat” sa se prezinte la Politie?
De I.I. pe 30 December 2009 la 3:51 pm (#)http://video.foxnews.com/12898793/years-worst-reporting?category_id=b895e6943a20a5ba0d5beadb011b18b7ea0a1398
De fla pe 30 December 2009 la 4:54 pm (#)1.scuze pt. primul link…
De fla pe 30 December 2009 la 4:59 pm (#)2.La Multi Ani!Un An Nou mai bun!
hahaha! nu vi se pare ca pute? nu vi se pare ca prea a fost scoasa asa in prag de sfarsit de an chestia cu armele, ca si cadou de moshu’ gerila? (probabil ca acolo vrea sa ne duca nenea zeus si compania… la mosh gerila taticu!!! prea vi s-a urcat democratia la cap!!!) ce dreaq, nu ne-am nascut azi… ce se coace in spate????
…
de ce credeti ca am scris “nenea zeus si compania”…? pai “compania” asta contine foarte multe “personagii” non-democratice, incluzand si idependenti, si pnl-ei… si culmea!!! si psd-ei… de tip vechi… comunist… genul madam katerinuta care face ce o doare-n buze noaptea intre nefutere si acelasi lucru la politehnica ei (ca se crede pe tarlaua personala)… cea care da bonuri de cadouri numai angajatilor care au cel putin 2 (DOI) copii… restul ce sunt retardat-o? nu tot copii??? atentie mare nenea geoana, mai pierdusi niste procentute cu tanti in capul mesei!!!…
revin… deci pe madama cu pricina la ce tip de discriminare o bagati???
pai hai sa va mai dau una belea tot despre madam… sunt cad(av)re care au depasit de mult varsta pensionarii si ocupa un birou fara greturi multumita lu’ tanti menopauza… pentru a face nanica mai bine si mai la cald… in timp ce “tinerii” care vor sa va invete si sa va educe puradeii in spiritul inginerului adevarat cu expresivitate de catelus inteligent… stau pe unde apuca un loc’shor caldut printre studenti, pe caloriferele din hall-uri… iar cei mai sus mentionati dorm linistiti in sala de curs sau in timpul aplicatiilor (fara bancuri)!!!
VICTOR, sti bine ca te stimez, te apreciez, si de fiecare data te “injur” exact asa cum iti place tie - arogant si geniu… avand in spate acest bagaj de aroganta si genialitate… da tu un raspuns la intrebarea: PENTRU CE AU MURIT PRIETENII, RUDELE, CUNOSTINTELE NOASTRE ACUM 20 DE ANI????
Sa va ajute Dumnezeu!
De BabaulRau pe 30 December 2009 la 5:02 pm (#)Buna seara d-le Ciutacu,
Suntem la sfarsitul anului 2009,un an nelinistit,cu multe probleme,framantari,cu mult prea multe intrebari fara raspuns si nu stiu daca trebuie sa ne bucuram sau nu ca a trecut;nu stim ce ne va aduce anul urmator,poate vom fi mai dezamagiti,mai tristi,mai nelinistiti,sau poate bucurosi si fericiti.
Poate o fi un an mai bun,cine stie…Imi doresc si doresc tuturor sa fim sanatosi,sa avem multe bucurii si mai ales liniste.
Sper ca la sfarsitul viitorului an sa nu regretam ca a trecut,pentru ca a fost,poate, totul pe masura dorintelor noastre.
Va doresc un Nou An luminos,cu multe impliniri si foarte putine dezamagiri,sa aveti parte numai de bucurii in munca Dvs.,o casa plina de satisfactii , fericire si sa fiti SANATOSI mereu,atat Dvs.,cat si familia.
SARBATORI FERICITE SI LA MULTI ANI!
Cu mult respect si pretuire,
De IoanaP pe 30 December 2009 la 7:21 pm (#)IoanaP&familia
De IoanaP pe 30 December 2009 la 7:18 pm (#)
Am mai citit cate ceva despre Nicoleta Savin in calitate de “jurnalist de investigatie”?!Din moment ce a iesit din presa oare macar dansa mai stie ce este acum? Patroana, la telecomanda televiziunii lui Becali, comentator?
De I.I. pe 30 December 2009 la 8:18 pm (#)Un singur lucru este evident ca activitatea de investigatii ii place foarte mult. Doar cand a lucrat cu Becali zicea:”Eu am vrut sa fac o agentie de investigatii sau un ziar de investigatii, dupa 18 ani de investigatii asta vroiam sa fac”.A reusit, ce ziceti?
@PDL SENAT:Tocmai am aflat ca Base tace si face.E adevarat ca guvernul vrea sa isi subordoneze total procurorii si sa ii transforme in functionari publici?@Victor:LA MULTI ANI!Iti spun acum pentru ca nu stiu cand mai intru pe net.
De Irina pe 30 December 2009 la 8:47 pm (#)e normal ca profesorii sa fie dati in somaj.de vreme ce elena basescu e analfabeta aproape si e si europarlamentar ,la ce ne mai foloseste invatamantul?se poate reusi in viata si fara sa poti articula doua cuvinte corect,nu?asta e un exemplu perefect!!
De lm pe 30 December 2009 la 8:55 pm (#)invatamantul este inutil,educatia de asemenea.. la ce modele avem ,cred ca e suficient sa stim doar adunarea..si asta ne poate invata mama acasa..
Fara nici o legatura si imi cer scuze pt asta :))
De Rox pe 30 December 2009 la 9:20 pm (#)Am vazut o reclama pe antena 3 la un documentar intitulat Yankei de Romania,dar nu il gasesc nicaieri in programul tv.Stie cumva cineva in ce zi e si de la ce ora? Multumesc
Domnule Ciutacu..cand va intoarceti?
In privinta corectitudinii informatiilor furnizate de doamna “jurnalista de investigatie” parerile sunt impartite, cum se intampla in practica; unii ‘pro’ altii ‘contra’. Unii apreciaza ca are un discurs natural, coerent, transant, articulat, altii ne avertizeaza:” Doamne fereste de cucoane bolnave de limbarita si manate de jurnalism si profesionalism”.
De I.I. pe 30 December 2009 la 10:27 pm (#)LA MULTI ANI CU SANATATE 2010 DUMNEZEU SA NE AJUTE SA FIM SANATOSI SI SA TRAIM IN PACE SI PRIETENIE.BAHTO DELO DELO
De TEXANU pe 31 December 2009 la 12:02 am (#)nu vedeti ca treaba asta cu armele este o facatura.Basescu cu spartanii sai(Berceanu,Blaga,Videanu si in ultimul rind Udrea)ne vor pregati si alte surprize din sertar. La multi ani!Victore.
De Gabi pe 31 December 2009 la 1:21 am (#)Ca in orice telenovela bineinteles ca a aparut un alt martor sub acoperire care incearca la indicatia celor care au fost destituiti in scandalul Mall si reinstalati de BASESCU la rugamintea buldogului BLAGA , a aparut in aceasta telenovela cum cica Preda a spart U.M DE 2 ORI. Ori astia sunt NEBUNI ori ne cred pe cei care citim aberatiile lor PROSTI CU DIPLOMELE IN GEANTA! Ce sa faca EUGEN PREDA cu vechiturile de arme????? Cine isi risca libertatea pt. acele ruginituri de arme???? Sau poate o fi colectionar de fier vechi PREDA si a uitat sa ne informeze procurorul CODRUT OLARU. Este o facatura pe fata cusuta cu ata alba si cei care au fost demascati in scandalul MALL ca ascultau ordinele lui OPREA BOGDAN BGS au revenit si au fost instalati de VASILE BLAGA SI BASESCU LA POSTURI MAI CALDE SI MAI BANOASE SI NORMAL CA VOR CU ORICE PRET SI PRIN ORICE MIJLOCE SA-L INFUNDE PE Eugen Preda. Nu o fi coala de hartie PREDA dar nici AL CAPONE al Romaniei nu este. Este o facatura ordinara si se vrea cu orice pret CAPUL LUI EUGEN PREDA. Cum sa feliciti ,sa ridici in grad, sa multumesti unor gradati inainte sa se dovedeasca cu dovezi concludente cu probe incontestabile vinovatia lui PREDA?????Deocamdata se fac cercetari se fabrica probe se cauta si se platesc martori sub acoperire dar NU ESTE FINALIZATA CERCETAREA! Cred ca BASESCU SI BLAGA s-au grabit cu multumirile anticipate, daca se dovedeste ca EUGEN PREDA nu este vinovat se retrag multumirile si avansarile in grad?????? Daca apare o minte isteata care dezleaga acest dosar KAFCA si dovedeste ca este o facatura ce mai declara BASESCU SI BLAGA SI PROCURORUL DIICOT CODRUT OLARU???????? Daca PREDA se ocupa de droguri de 7 milioane euro, de arme furate de ce nu are nici un ban in cont, de ce nu locuieste intr-o vila in buricul Bucurestiului, la 7 milione de euro cred ca el si familia lui trebuia sa traiasca in mare huzur si lux nu in apartament in Militari. Dar interesele politice ale unora sunt atat de mari incat nu conteaza ca se fabrica probe pt. a infunda in puscarie un om. Importanti sunt banii si puterea si scaunele stabile,restul oamenilor pot muri nu intereseaza pe nimeni de la putere.
De Alin pe 8 January 2010 la 11:14 pm (#)DIN COLECTIA DE ABERATII ORIGINALE
Massmedia infratita “in cuget si in simtiri” cu politicienii atunci cand, ne-au atacat fara prea multe menajamente, aruncand un “stigmat” impotriva propriei armate, numind-o “de lux”, pentru venituri de la 7-800 lei la 1700-2000 de lei, marea majoritate, folosind toata recuzita din dotare pentru a murdarii aceasta institutie, invrajbind milioane de pensionari romani si in general milioanele de romani impotriva propriei armate si nu numai, institutii intre ele si mase de romani unele impotriva altora, unii au stat ca strutul cu capul in nisip, ascunsi, au iesit ca hienele, massmedia, a ajuns sa strambe din nas, cand a fost anuntata ca trebuie sa plateasca taxe si impozite la stat, pentru ca orice venit trebuie impozitat conform legilor fiscale, cand semeni vant, culegi furtuna, au atacat armata pentru venituri de cateva sute de lei, dar, fratii de “coalitie”, politicienii, foarte grijulii cu propriile buzunare “doldora” de lei si valuta dar care in acelasi timp au falimentat bugetul tarii, s-au intors si spre ei, asta e, toti trebuie sa plateasca impozite si taxe la stat, nu doar sa-i atace pe altii miseleste ca trebuie sa plateasca, nu e nici o bucurie, doar tristete, statul ar trebui sa ne apere drepturile dar, am ajuns sa ne aparam noi drepturile in fata statului, statul ar trebui sa fim noi, marea masa dar, statul se pare ca a ajuns un mic grup fara scrupule, ce ne mai ramane de facut, trebuie sa ne gandim, putini vor face putin, multi vor face mult, asta e…OARE CIND GUVERNANTII ROMANI VOR IMPOZITA SI FISCALIZA MARILE AFACERI BANOASE ALE CLERULUI RELIGIOS CARE ESTE PLATIT CU SALARII SI PENSII DE LA BUGETUL STATULUI ? Conform art.29,pct.3 si pct. 5 din Constitutia Romaniei,cultele religioase sunt autonome fata de stat,libere si se organizeaza potrivit statutelor proprii.Legiuitorii si guvernantii anteriori Dvs.au actionat in dispretul acestor principii constitutionale,oferind diverselor culte religioase donatii,subventii,scutiri de impozite si taxe,salarii pentru slujitorii lor,toate din bani publici.In fapt,slujitorii religiosi de orice fel sunt prestatori de servicii religioase platite destul de substantial de catre practicantii diferitelor religii,situatie care ii identifica cu alti liber profesionisti,cum ar fi avocatii,notarii,scriitorii,cantautorii,etc..Din aceasta cauza,sustinerea lor financiara din banii publici contravine flagrant principiilor fundamentale de drept.Parlamentarii si guvernantii care au acoperit prin lege privilegiile cultelor religioase si ale slujitorilor acestora au urmarit manipularea cetatenilor indoctrinati religios.
Fata de aceasta situatie inacceptabila intr-un stat modern si laic,va rog sa luati masuri de anulare a actelor normative care stabilesc privilegii pentru cultele religioase si slujitorii acestora,astfel :
-Anularea actelor normative prin care s-au acordat cultelor religioase si slujitorii acestora donatii,subventii,scutiri de impozite,salarii,din averea publica.
-Extinderea normelor fiscale asupra tuturor activitatilor cu caracter economic desfasurate de culte religioase.
-Recuperarea donatiilor si subventiilor acordate cultelor religioase,prin actiuni administrative sau judiciare,in toate cazurile in care acest lucru este posibil.
Cetatenii romani care doresc sa sprijine vreun cult religios o pot face pe cont propriu,fara a angaja banii publici. Ca multi alti contribuabili nemultumiti de privilegiile religioase,astept masuri de reinstaurare a Legii in acest domeniu. ”
Reducerea cuantumului PENSIEI echivaleaza cu o expropriere si poate fi atacata in justitie si la CEDO. Această reglementare nu poate fi anulată, căci legea nouă acţionează numai pentru viitor, cu excepţia legii penale mai favorabile. Este un principiu de drept, care se găseşte în toate legislaţiile europene, cu excepţia dreptului anglo-saxon.
Având în vedere cele de mai sus, drepturile de pensie, respectiv drepturi băneşti, nu pot fi recalculate retroactiv, ci numai pentrui viitor. Orice altă idee în acest scop este lovită de nulitate absolută, indiferent de artificiile invocate de unii “Şeitani”, precum că dreptul la pensie este numai latura abstractă, cuantumul putând fi modificat. Aceasta este o aberaţie juridică.
DEJA CURTEA CONSTITUTIONALA A LITUANIEI A CREAT UN PRECEDENT , PRIN DECLARAREA UNEI LEGI SIMILARE CU CEA A LUI SEITAN-BOC , DREPT NECONSTITUTIONALA , DE REDUCERE A PENSIILOR . SA VEDEM DACA SI ROMANIA MAI ARE CURTE CONSTITUTIONALA SAU NU.
Cu tot respectul
De lica pe 9 January 2010 la 4:16 pm (#)Mi-a placut titlul sub care ai inchegat seria de articole…Asta am simtit si eu imediat dupa alegeri:
Pierdut…mă misc printre voi incruntat de povară,
cu sufletul mort, mirosind a ocara.
Mi-e scârba de toti si mi-e scârba de vară
De chipul meu tras si de stirea de seară.
Mi-e scârba de toti si mi-e scârba de toate,
De claudiu pe 21 January 2010 la 11:26 am (#)De umbre târzii, de cuvinte, de şoapte…
Adaugă Comentariu!