Recunosc public şi apăsat că sunt bou!
De: Victor Ciutacu - Categoria: Caruta cu deontologi,personalDe câteva zile îmi repet (şi tot eu mă contrazic, ca un catâr, în paralel) că sunt inadecvat meseriei de maimuţă tv. Ultimele trei zile m-au convins că muncesc degeaba cu mine să-mi schimb convingerea. Îmi pare rău, dar eu nu pot înţelege televiziunea din mijlocul poporului, fie că măsuţa se aşează la staţia de metrou, în Piaţa Universităţii sau la Răchiţele. Din ce-am văzut prin cele vreo câteva ţări cu tradiţie-n domeniu prin care m-au purtat avioanele, indicat e să păstrezi o distanţă între bucătăria unde se găteşte şi masa unde se consumă. Se pare că ori n-am priceput cum funcţionează industria asta în lumea bună spre care tindem, ori piaţa tv românească e cea mai avangardistă din lume şi, oricum, mult prea avangardistă şi lipsită de complexe (chiar de simţ al ridicolului) pentru un conservator ca mine.
Când m-am apucat de presă, acum ruşinos de mulţi ani, dincolo de talent şi de forţa de penetrare a verbului, consecvenţa era un ingredient care nu avea voie să lipsească din ciorba asta. Azi m-am convins că eu sunt acela care gândeşte greşit. Fiindcă am aflat, dintr-un live serafic de la Răchiţele, difuzat pe postul care a dus cea mai viguroasă campanie de presă împotriva amputării pensiilor şi salariilor, că se poate trăi şi aşa. Că doar inconştienţii nu-şi dau seama că înfometarea programatică a populaţiei e soluţia miraculoasă pentru ieşirea din criză. Cum am aflat de la excesiv de numeroasa familie Boc şi de la notabilităţile locale că este imperios necesară construcţia unei săli de sport în noul Scorniceşti fără semnal de telefonie mobilă şi că oamenii răi au blocat alocarea sumei necesare. Doar fiindcă întâiul vlăstar al comunei e premier şi nişte haini în costume dau aiurea vina pe el şi-l miştocăresc că joagăreşte/coseşte în loc, spre exemplu, să guverneze…
Ca să rezum, înainte să devin patetic, ştiu că numai bou-i consecvent şi-mi asum condiţia de bou. Sunt în mijlocul unui contract şi, ca să fie clar, din punctul meu de vedere, nimic nu se schimbă: tratez studioul tv ca pe un loc al elitelor, nu mă bat pe burtă cu poporul suveran, nu plâng patetic pe umerii pe care am scuipat până în urmă cu 10 minute. Dacă ratingul cere telenovelă, s-o angajeze pe Natalia Oreiro.
UPDATE: Dacă voiam să-i transmit ceva lu’ Gâdea, îl sunam. Era mai simplu şi mai eficient. Nu fac nimic altceva decât să continui să scriu ce văd. Am făcut-o şi înainte să fie el director la A3, nu văd de ce m-aş opri acum. Bănuiesc că are suficientă lume-n jur care-i spune cât e de genial şi cât de bine merge postul, miraculos chiar, de-o săptămână, de când e el şef. Nu încercaţi să transformaţi textul ăsta în ce nu este.

208 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Nu avangardista, manelista. Dupa ureche la orice tema in orice locatie, gen ‘târli dârl de ţaca paca…’(pentru cunoscatori).
De anonamemouse pe 7 June 2010 la 13:16 (#)Bun! Si acum da-ti cu apa rece pe fata sa-ti revi:-))
De mery pe 7 June 2010 la 13:17 (#)In mod cert nu sunteti un “bou” dar despre directorul postului respectiv am serioase indoieli.
De un vitel pe 7 June 2010 la 13:18 (#)Despre initiativele dnei Stoicescu ce sa zic. Ma uit ca vitelu’ la poarta noua. De la rachitele.
De Nina Balan pe 7 June 2010 la 13:26 (#)Victore, daca si voi, tu si Badea, va dezumflati crede-ma ca e rau de tot!
De Dan Tanasa pe 7 June 2010 la 13:29 (#)Dai in ma-sa pe portocalii cu guvernarea lor cu tot. Trebuie sa fii cel putin retardat mintal sa aplauzi ca pe vremea raposatului atunci cand intra “pe scena” Marinarul sau Nutica! Astia sunt scarbosi rau de tot!
Dar astia isi rad in barba cand va aud pe voi! Stiu ce simti, asa ma simt si eu cand vad eu ma agit ca un bou sa arat lumii ce fac jigodiile UDMR-iste in Covasna si Harghita si organele statului ma dau cu flit! Dar mergem mai departe, atat cat ne mai lumineaza Dumnezeu!
Daca mai aveati putintica rabdare, puteati vedea cum popa din sat o dascalea pe realizatoare care-s sarcinile presei si cum trebuie selectate si transmise stirile, deplangand lipsa stirilor pozitiv-optimiste. Noroc ca s-a carat (dreaq) de acolo, poate avea un loc in randul intai la fo pomana. A fost o nebunie!
De paxx_paxx pe 7 June 2010 la 13:30 (#)Esti avangardist prin simplul fapt ca recunosti a fi bou, o stare de fapt pe care majoritatea o negam. Refuzam realitatea si o substituim cu una proprie. Nu asta se umareste, nu spre asta tindem, spre indobitocire? Nu cumva Boc e fan Shreck?
De blackmesa pe 7 June 2010 la 13:33 (#)Consecventa? Ma faci sa rad… Unde… la Romania? Muhuhahahauhauhaaaaa….
De geretus pe 7 June 2010 la 13:35 (#)deci vine razvan dumitrescu la antena 3?
De comentator pe 7 June 2010 la 13:38 (#)@everybody: nu ma provocati sa-mi injur colegii, n-o fac. e tot consecventa
De Victor Ciutacu pe 7 June 2010 la 13:39 (#)@comentator: e ultima mea preocupare zilele astea
eu cred ca ai priceput demult cum functioneaza …iar Natalia Oreiro este o femeie frumoasa 100%. Fara taieri !
De curiosu pe 7 June 2010 la 13:40 (#)La mine a stat pe Realitatea. Pentru că nu m-am putut uita prea mult la aşa o tâmpenie de emisiune. Nu am putut să stau să văd cum popa Boc manipulează în direct de pe A3. Cât îl priveşte pe primarul de acolo, vai de capul lui de tăntălău.
Le e frică de fac pe ei de pitic. Sau cel puţin asta am dedus eu din cât am văzut.
Sper că Stoicescu şi Pieleanu s-au simţit bine la munte. Doar mogulu’ plăteşte, nu? Mai rămâne să fi făcut şi audienţă, ca să aibă de unde.
De violet pe 7 June 2010 la 13:41 (#)Adevaru’ e ca in ultima vreme calitatea emisiunilor A3 scade.
De shogunu' pe 7 June 2010 la 13:47 (#)Nu trebe sa-ti injuri colegii, da poate un sfat la comenduire….
Banzai!
Victor, te provoci singur. Nu pune vina pe noi.
De anonamemouse pe 7 June 2010 la 13:48 (#)Plecand de la ideea ta si adaugand un alt ingredient si anume concurenta intre televiziuni, cred ca o sa ne trezim la un anumit moment sa dam pe un canal de stiri cu transmisiuni in direct de la un miting, demonstratie ceva….. cu gratarul cu mici intre camerele de transmisie live si cu halbele de bere pe masa, cu invitati prin rotatie din randul manifestantilor, care vor sa spuna si ei o vorba la un mic si-o bere rece. Despre ridicol, da-l dracului ca nu tine de foame si de sete. Hai noroc!
De Geo pe 7 June 2010 la 13:54 (#)Gregoire Ecrivain ti-e tot coleg, domnisoara fonfonita de la realitatea care-i provoaca insomnii lui Badea tot colega?
De blackmesa pe 7 June 2010 la 13:59 (#)Aceeasi Alexandra a avut invitat un preot si la Q&A. Romania e sau nu o tara laica? Chiar nu stiu.
De Andrei Pop pe 7 June 2010 la 14:05 (#)@Victor C.
De treci codrii de arama pe 7 June 2010 la 14:07 (#)Cu toata sinceritatea, stima si respectul pe care ti-le port cu consecventa, ma fac sa raspund acestei postari.
Din nou ai pus punctui pe I.
Cu multa scârba am urmarit emisiunea “stimatei” madam Stoicescu astazi dar, când nu am mai rezistat am schimbat postul.
Aceasta doamna este unul din cameleonii Antenelor si nu este prima data când o vad in postura respectiva( nici când l-a invitat pe Hoara nu s-a dezmintit).Sa nu aud ca a fost trimisa acolo si ” saraca de, manânca si ea o pâine, ce era sa faca “?! Nu cred ca trebuie sa mai spun ca o persoana cu coloana vertrebrala,nu accepta compromisuri.
Atâta cinism tocmai acum când ” arde camasa” pe noi, când tara fierbe – nu imi place patetismul-
dar te aduce la disperare o astfel de atitudine.
Nu are rost sa redau cele spuse acolo, cei care s-au uitat au aflat dar, in revolta mea in timp ce urmaream emisiunea mi-a venit in minte printre altele, faptul ca in zona Apusenilor dar si prin alte parti din tara nu exista CURENT ELECTRIC – oamenii traiesc, ca in Evul Mediu, copiii din unele sate fac km intregi ca sa ajunga la scoala, trecând chiar prin paduri, etc.Iar acesti rachitoscorniceni pretind telefonie fixa si mobila !!!
Sigur, toti avem dreptul la confort, la o viata mai buna dar, trebuie sa ai sansa ca satul sau orasul tau sa dea vreun “dregator”, altfel stai in bezna pâna in Ziua de Apoi !
Ce sa mai vorbim…atâta venin se aduna in ficatul tarii ca, nu stiu cât o sa mai rabde !
Nu esti BOU,cei care decid aceste transmisiuni si stiri sunt boi.Ce cautau toate camerele la poarta Snagovului?Penibil mai aveau putin si se aruncau pe masini doar doar o opri cineva.Trebuie tratati cu indiferenta si tocati pe magariile si furturile realizate secunda de secunda nu prin interviuri unde mint ca porcii.Oricum nu au nimic de spus si noi tot rau o vom duce daca nu ne agitam urgent.
De stefan pe 7 June 2010 la 14:09 (#)Daca ati inceput sa faceti ” emisiuni ” si la Rachitele , unde n-au mai ramas decat 2 babe si un preot , poate si moasa lui Boc !!!!!!!!!……
De constantin pe 7 June 2010 la 14:10 (#)Ia vedeti de unde e UDREA ???..Poate la CUCA MACAII sau UTUTOAIA !!!!!!!!!
DAR VIDEANU ???…De la BELESTI ?????….
INCERCATI SA NU CADETI IN RIDICOL !!!
@constantin: n-am inteles de ce strigi la mine. da’ eu nu pricep multe
De Victor Ciutacu pe 7 June 2010 la 14:13 (#)Apropo am fost la Petrosani zilele trecute iar la UPC zonal A2 nu se vede mai deloc,sunteti bannati iar multi locuitori cu care am vorbit sunt foarte suparati.Poate se face o interventie la UPC ca lumea sa te vada seara de seara.Oamenii din zona sunt extrem de furiosi numai cand aud de PDL.Am cunoscut si fosti activisti ai acestui partid de KK si chiar iei erau contra tuturor acestor hiene.
De stefan pe 7 June 2010 la 14:15 (#)mie mi-a placut. Mai ales interventiile domnului Elan S. O figura placuta, un discurs elgenat dar sobru
pe scurt: ce cauta dinsul acolo?
De coco pe 7 June 2010 la 14:25 (#)Ma uimeste capacitatea de adaptare o romanului la orice mediu si situatie, oare numai scorpionii ar rezista la o calamitate nucleara sau si romanii? Ma mai uimeste cu ce lejeritate si nonsalanta acceptam situatia data si ne-o insusim. Si ca sa fim necrofagi pana la capat ne indreptam lasitatea, ura si frustrarile exact catre cine nu trebuie…
De blackmesa pe 7 June 2010 la 14:26 (#)Ciutacule ia d’aci o ipoteza mai nenaturala vremurilor, care pica mai mult in categoria elucubratiilor.
De Terente pe 7 June 2010 la 14:28 (#)Ce-ar fi daca am privi partea buna a lucrurilor la criza asta… intr-o viziune inumana si nitel hitlerista asa.
Pai cu foametea asta or sa moara ce-i mai slabi si cei mai prosti (cocalarii vor crapa si ea ca li se vor epuiza stocurile). Foametea asta ne va mai trimite pe la Biserica si nu la petreceri de swingeri, ca e cam greu sa phuti pe burta goala. Foamea asta va face din unii “tarani”, adevarati tarani. Stii ce, io zic ca e si-o parte buna la treaba asta…
Da, inteleg ceea ce spui ca si eu simt la fel. Azi de dimineata am ramas tampita atunci cand am vazut ca va urma o emisiune realizata live la Rachitele. Nici pana la ora asta (14:26) nu am inteles rostul acestei deplasari. Si daca localnicii din acest sat nu sunt de acord cu masurile luate cu ce ma incalzeste pe mine? Sau ce se schimba? Da pe cine mai intereseaza ceva? Din ce am inteles cei din sat nu au apa curenta sau alte utilitati dar eu tineau mortis sa la faca sala de sport?!?! Victoree, s-a intors tara cu fundu-n sus!
De Sulaina ceanal pe 7 June 2010 la 14:31 (#)@Terente: nu-mi permit excesul unei viziuni hitleriste, imi pare rau
De Victor Ciutacu pe 7 June 2010 la 14:31 (#)Iti mai repet odata Victore:
De adrian cosmin pe 7 June 2010 la 14:33 (#)“Gutta cavat lapidem, non vi, sed sæpe cadendo” – (Stropul face o gaura in piatra, nu prin forta, ci prin cadere repetata…)
Asa ca mai bine te compar cu un strop de cat cu boul…
Imi pare rau, dar eu nu prea stiu care e subiectul articolului…
Nu stiu nici ce s-a discutat in studioul de la Rachitele si nici ce cautau cei de la A3 la Rachitele si e cam dificil sa urmaresc live-urile televiziunilor de la munca… Inteleg ca nici nu era ceva de calitate. As fi recunoscatoare daca m-ar lamuri si pe mine cineva…
Am doua nelamuriri:
1. Ce cautau cei de la A3 la Rachitele?
2. Ce s-a intamplat asa scandalizant acolo?
Totusi, cred ca unele talk-show-uri la fata locului au sens. Mi-a placut foarte mult talk-show-ul live de la congresul PSD, spre exemplu. Altele n-au sens, dar n-ar trebui sa generalizam. Nu cred ca trebuie sa-i imitam tot timpul pe altii. Da’ talk-showurile astea de la mitinguri nu mi se par reusite. Cred ca acolo ar trebui (si ar fi suficient) sa fie un reporter si nu un studio de televiziune.
P.S. E chiar interesant cati oameni sunt la curent cu live-urile televiziunilor, ziua in amiaza mare!
De Manuela pe 7 June 2010 la 14:34 (#)
Terente se vede deja intr-un lagar de concentrare, oare si el e avangardist?
De blackmesa pe 7 June 2010 la 14:37 (#)Nu cred ca e cazul sa disperi. Tu esti stapan la tine-n ograda…si esti raspunzator doar de calitatea emisiunilor ce poarta marca Victor Ciutacu. Ca esti angajatul unui trust care isi mai da cu mucii-n freza pentru rating…este partea a doua, dar nu e vina ta, si nici nu are sens sa te lasi deprimat. Cata vreme Vorbe Grele respecta standardele de decenta (in primul rand ale tale ca realizator, si apoi cele ale privitorilor) nu ai de ce sa iti faci probleme.
De Drujbaru pe 7 June 2010 la 14:37 (#)Mi se pare o prostie ca tu sa te simti responsabil de magariile altora. Facand abstractie de scara, este exact situatia noastra ( a mea personal in acest caz) in relatie cu Romania. Cred, stiu si sustin cu tarie ca Romania este o tara majoritara de tembeli, manelisti, putori, ipocriti si lasi. (cu cateva exceptii, evident). Dar asta nu inseamna ca atata vreme cat eu nu ma balacaresc in aceeasi mocirla cu restul primatelor, port aceeasi stigma.
Dar sa nu divaghez…
Fiecare ar trebui sa se simta responsabil pentru el insusi. Daca colegii tai se intampla sa dea rateuri…ghinionul lor, tu iti vezi mai departe de treaba ta. For what its worth, ai respectul si admiratia mea, si sunt convins ca si multor alti zeci sau poate chiar sute de mii.
Capu sus!
„Cei mai de jos stau măgăreii. Aceştia poartă numele simbolic de luminători ai neamului şi sunt însărcinaţi cu învăţătura tinerimii. O parte din măgăria lor lăuntrică a ieşit în afară şi s-a mai depus şi pe corp. E drept, au strigat şi ei într-o seamă şi strigă mereu cu răgete jalnice de foame să fie ridicaţi ceva mai sus pe scara măgăriei, căci nu mai pot îndura priveliştea necurăţeniei în care înoată. Dar totul este zadarnic. Căci în prealuminatul sfat al neamului, cu toată bunătatea unor inimi ce simt şi înţeleg durerile altor burte, măgarii de sus le-au răspuns odată pentru totdeauna: pace sufletului vostru măgăricesc! În mănoasele grădini ale binecuvântatei noastre ţări creşte îndeajuns ceapă şi usturoi pentru ca să puteţi paşte la ele ziua întreagă. Dar noi ne-am înfruptat la alte soiuri de vegetale şi nu putem goli ieslea noastră ca să o umplem pe a voastră.” (Ştefan Zeletin, „Din ţara măgarilor”)
De Pro Atitudine - 20 x Schindler pe 7 June 2010 la 14:40 (#)O intrebare Victor, cine decide si cum anume ca emisiunile sa aiba loc in aer liber sau in alte locatii decat obisnuitul studio?
De blackmesa pe 7 June 2010 la 14:43 (#)Sincer vorbind odată cu ratingul s-a transferat și deontologeala asta-i tot. Și btw, era de anticipat. Adică prostovăneala și fudulia merg tot timpul mână în mână, iar când devii “a mai televiziune de știri” cu o creștere spectaculoasă e clar că misiunea ta e mult mai importantă, că s-a schimbat nivelul. Gândiți-vă ce se va întâmpla dacă mâine iese Băsescu și zice nu mai tăiem, ci angajăm încă câțiva să frece menta, să vedeți atunci ce paranghelie o să fie în țărișoară, chit că nu se rezolvă nimic din fondul problemei – nu contează -, iar Băse își ocupă liniștit locul atât în sufletele proștilor cât și în postul lui de stăpân al locului, de lord feudal, iar vasalii lui continuă șmenurile lor mai mici sau mai mari.
De Petru Avram pe 7 June 2010 la 14:43 (#)Nu că ar duce planeta lipsă dar, chiar și așa, țara asta a fost proiectată pentru proști.
Tupeu la tupeu !
De treci codrii de arama pe 7 June 2010 la 14:48 (#)Antena 3 reda in acest moment ” realizarea” lui Stropseasca.
Adica, nu ne-a oripilat destul in direct, acum e si-n reluare!
Nea Terente Te contrazici singur aici: “… or sa moara ce-i mai slabi si cei mai prosti (cocalarii vor crapa si ei…).
De shogunu' pe 7 June 2010 la 14:48 (#)Ca-s prosti cocalarii stiam! Da sa fiu al dracu’ de-am vast vreun cocalar slab!
Banzai!
Parerea mea sincera e ca esti obsedat de culoarea portocalie.Mai e o varianta,iti pregatesti iesirea
De observator pe 7 June 2010 la 14:49 (#)@observator: parerea mea e ca esti tampit. daca ies de aici, unde dracu’ ma duc, sa cosesc pajistea lu’ Boc de la Rachitele?
De Victor Ciutacu pe 7 June 2010 la 14:50 (#)@un vitel: ce legatura are directorul postului cu seful unei redactii?
Good ideea, you did it, give the man a cigar
De blackmesa pe 7 June 2010 la 14:53 (#)Ma gandesc ca Gadea a avut ideea nu?
Omu` ala nu prea are treaba cu TV`ul (comparativ cu tine si cu “taranu”)
Ma uitam zilele astea la Sinteza Zilei, Gadea vorbeste mai mult decat invitatii lui. Innebunesc cand pune o intrebare. El nu intreaba, el face o pledoarie. Induce un raspuns. Isi raspunde singur la intrebare.
Saptamana trecuta i-a pus o intrebare profesorului Bogdan Teodorescu. Timp de 4 minute ! ! !
P.S.
Cred ca te uiti inca la emisiune. Ai vazut ce zicea primarul PDL de acolo:
“Aceste masuri trece prin buzunarele lu toti”
WOW ! Ca-ta limba Romana mantzeacash !
Sa ne traiesti !
De Radu Hossu pe 7 June 2010 la 14:53 (#)E greu cu prostii si nu vad mai nimic din ce se intampla in jurul lor.Asa au si votat,au spus ca sunt cu unii sau cu altii si au votat tot cu Base iar acum se pling da mama focului.Hai Sictir ca sunt satul ca si Mircea de asa canalii nerecunoscatoare.
De stefan pe 7 June 2010 la 14:55 (#)Cred ca ai castiga mult mai bine daca ai incerca sa-i fii doar consilier, pardon, am vrut sa spun ascutitorul coasei. Munca putina, expunere mica, bani buni…. ca am auzit ca Boc plateste bine!
De VirtualKid pe 7 June 2010 la 14:56 (#)păi, arogantule, se făcea să nu aflăm de la fra’su cum căci ” domnul emil” este singurul politician care a avut curajul să urnească, pe munte în jos, căruţa
)
De mirmen pe 7 June 2010 la 14:56 (#)@Radu Hossu: inclin sa cred ca nu. hai sa nu-l maniem pe Dumnezeu, poate sa-ti placa (sau nu) Mihai Gadea ca realizator, dar nu poti pretinde ca nu se pricepe la tv. si eu vorbesc mai mult ca invitatii mei, deci hai sa nu cautam pete-n soare. daca eu sunt simpatic, de ce ar fi el antipatic?
De Victor Ciutacu pe 7 June 2010 la 14:57 (#)Astia sunt tari cu pesterilor lor,nu ai drum sa ajungi la ele dar iei vor sa amenajeze pesteri.Probabil cu elicoperul sau cu pasul din Bucuresti pana la Rachitele!
De stefan pe 7 June 2010 la 14:58 (#)Deci live-ul de pe A3 este, de fapt, reluare sau este partea a 2-a?
De Manuela pe 7 June 2010 la 14:59 (#)Cred ca dau pe langa subiect da nah… tre sa zic:
De Hosty pe 7 June 2010 la 15:02 (#)Faci o treaba buna buna acolo unde esti.
Offtopic 200%:
Uite cum o sa ajungem
Chiar, cum scoti ceva de la un politician intr-o emisiune, il iei cu zaharelul sau la palme? Gadea are intr-adevar tendinta de a flata oarecum invitatul, da a-i da dreptate inainte de a-si incepe pledoaria.
De blackmesa pe 7 June 2010 la 15:03 (#)Ciutacule,
In drum spre casa trece oare Stoiceassca si prin comuna Karcfalva (Carta) sa faca si de acolo un maraton (Ca tot e in drum) ?
Pantazi.
De Vespasian pe 7 June 2010 la 15:05 (#)Ah, frățioare trebuia să zici Sandra că mă linișteam de la început. Las’ că ea, în mintea ei are ceva de demonstrat: cât e ea de jurnalistă, cât e ea de obiectivă, sau ceva pe linia asta. Abia acum am văzut și io. Nu-ți fă zile amare; în țara manelei, lucrurile asta sunt inevitabile, pentru că tot timpul când e cerere, urmează și oferta.
De Petru Avram pe 7 June 2010 la 15:05 (#)Probabil ai dreptate datorita faptului ca il cunosti mult mai bine decat mine.
Off-topic.
Continua cu consecventa sa nu mai plangi poporul asta.(cum altii iti cer, sa nu te “dezumflii”)
Ma uit la A3 live si sunt cateva sute, poate 1-2 mii de oameni la miting.
Pai sunt cel putin 500.000 pensionari in Bucuresti. macar 1% sa iasa in strada. Sunt zeci de mii de functionari in Bucuresti. Macar 10%(ca doar ei pot, sunt tineri nu au toti probleme cu tensiunea, inima, etc.) sa iasa in strada sa protesteze.
Am sa inchei cu un citat al lui Edmund Burke:
“Singurul lucru necesar pentru ca raul sa triumfe este ca un om bun sa nu faca nimic”
Noi sa fim sanatosi, ca belelele curg !
De Radu Hossu pe 7 June 2010 la 15:06 (#)Victore ,asa cum ai constatat si la postul anterior ,se pare ca incepem sa formam o … cireadă …!
De Nostradamus pe 7 June 2010 la 15:07 (#)Eeeee, ca sa-i faci …, mai trebuie si boi ca noi …, doar tre’ sa lucre’ si “macelarii si abatoarele”…!!!
Se pare ca demnitatea , mandria , orgoliul (in sens pozitiv !!!) , bunul-simt , ratiunea , etc. sunt lucruri perimate IN ACEASTA TARA …, doar “mosii” ca noi au ramas consecventi acestor “idei anacronice” …
Jurnalul nu a montat webcam si la Plescoi…?
De rayeh pe 7 June 2010 la 15:07 (#)tare, emisiunea din Rachitele
De inconstanta pe 7 June 2010 la 15:10 (#)unde e necesara o sala de sport, musai,
ca uite daca n-au avut, ce subdezvoltati au iesit satenii …
si niste fonduri pentru pesteri, cum zicea domnul ala … de la Udrea, ca “la ea la minister sunt bani multi” …
asta a fost o idee naspa …
ca daca aude Udrea de bani pentru pesteri … s-au dus dreq toti banii justificat de data asta, nu in gaurile negre unde ii baga ea si ai ei …
bine, la Pieleanu am obiectii in general, dar Sandra ce pasiune a avut pentru localitatea aia, racoroasa, de altfel?
urmeaza Plescoi si Basarabi, pardon Murfatlar?
Victore e doar o chestiune până va intra în vigoare legea austerităţii. Omul neavând bani o să iasă la atac, îţi spun sigur. Când n-ai mâncare, când n-ai de muncă, când n-ai să plăteşti intri peste nesimţiţi.
———————————————–
OFFTOPIC:
Boc şi ai lui doar simulează tăierile, teama de a nu fi linşaţi le-a ajuns până în gât, dar tot nu cedează. Vorba aia ” ambiţia e arma prostului “…ei încă n-au înţeles că dacă o să ia din salarii, oamenii vor peste ei, o să-i jupoaie de vii. Când omul nu are ce să mănânce şi cu ce să plătească chiria atacă fără discernământ. Cei care conduc guvernul, încă nu s-au văzut în oglindă că sunt refractarea lui Ceauşescu din 1989?
——————————————————————
De nekunoscut pe 7 June 2010 la 15:14 (#)exemplu ca orice padure are uscaturile ei… cum sa te bagi asa cu vaca’n stalp? cea mai idoata chestie ce se face cu privire la Rachitele dupa telefonul dat mamei lu’ Motoc-Boc cu privire la reducerea pensiilor… Stoiceasca si prietenul ei, dl. Mandruta, de la Observator ar trebui sa se caute inainte sa’si faca emisiunile
De nicu4 pe 7 June 2010 la 15:16 (#)Opoziţia e avidă după putere, o întreagă masă care stă pe margine gata să înfulece ciolanul aruncat de popor…
PNL ar trebui să lase deoparte doctina şi să ceară poporului să iasă în bloc pe stradă cerându-şi dreptul.
De nekunoscut pe 7 June 2010 la 15:19 (#)@nicu4: ce cauta Mandruta-n poveste? la mine-n ecran nu apare
De Victor Ciutacu pe 7 June 2010 la 15:23 (#)@Manuela,
exact din aceleasi considerente pe care le-ai expus tu. La fel ca tine, incerc sa ma dumiresc ce s-a intamplat, am inteles ceva, destul de vag, insa, sa-mi pot permite sa comentez.
De cineva pe 7 June 2010 la 15:24 (#)Din pacate nu pot sa-ti raspund
CE DIFERENTA ESTE INTRE BOC MARE SI boc mic,TURCESC,EVIDENT?!? HAI SA VA SPUN:boc mic PUTE MAI RAU,DE DATA ASTA,DECIT BOC CEL MARE,TURCESC,EVIDENT!!!!
De MARIN'ARU' pe 7 June 2010 la 15:24 (#)Si uite cum arunca noul director A3.. banii aiurea ..pe transmisii care costa zeci de mii de euro + “transferul anului in media ” inutil pe care il face in seara asta pt A3!
De allil pe 7 June 2010 la 15:24 (#)Gadea vrea sa mai fie A3 pe profit la sfarsitul anului ?? Sau tot ce a construit Oancea in 6 ani cu profit mare pt A3 ..distruge Gadea intr-o saptamana !
Halal director .
pai atat ar mai trebui, victor: sa te vad si pe tine cu masuta la metrou sau pe ulita lu’ boc-senior, mestecand platitudini de doi lei cornetul si scuipand cojile in urechile noastre.
De Umbra pe 7 June 2010 la 15:26 (#)pentru mine si multi altii esti un “imperator victor” printre jurnalisti, esti deja in elita bransei tale, asa ca ma bucur ca nu-ti terfelesti valoarea. daca statul in studio face din tine un bou consecvent, atunci si eu sunt un bou de telespectator consecvent care voi continua sa te urmaresc cu placere.
ave!
@allil: da’ vad ca l-ati asteptat cu mare “entuziasm” pe Gadea in A3
De Victor Ciutacu pe 7 June 2010 la 15:26 (#)Permite-mi sa-i raspund si eu lui “nekunoscut”.
@nekunoscut
De Radu Hossu pe 7 June 2010 la 15:28 (#)Trebuie sa existe cineva care sa iti ceara sa lupti pentru banii tai, pentru drepturile tale? Asta inseamna sa admitem faptul ca suntem intradevar “o populatie” nu “un popor”, “o gloata”.
O sa murim in casa de foame sau o sa ajungem ca in Argentina sa fugim cu vaca in spate,parol.
P.S.
De scorillo pe 7 June 2010 la 15:32 (#)Pentru baietii cu ochii albastri(stiu ca cititi).
Ba sa ne sugeti p… impreuna cu generalii vostri, ca sunteti smecheri,puternici si curajosi cu oamenii de rand si nu cu clica portocalie,sunteti niste femei lase baaaaa,Sclavilor.
Ce patetic era acel personaj din Rachitele.Vai doamna dar de ce se ia lumea de Boc de ce se rade de statura lui,ca el un om mic a ajuns intr-o functie mare (prim-ministru pe post de sluga presedintelui pentru ei e un post mare) de ce se rade de el? Se rade pentru ca Boc a vrut sa se rada de el,cand devii bufonul regelui este logic ca vei starni rasul. Victore si mie mi se pare o treaba aiuristica masuta plantata in mijlocul manifestantilor de unde se mai ridica una ce se crede reporter si striga:-ma respectati pe mine,ma respectati pe mine?? Dar va dau un sfat daca tot veniti cu masuta in mijlocul manifestantilor puteti sa vindeti si ceva,,artizanat,,de pe masuta asta asa ca sa imbinati utilul cu placutul.Un ,,Big Brother,, din casa lui Boc cand faceti??
De doru br pe 7 June 2010 la 15:33 (#)Ati inceput prin a-l compatimi pe Ciutacu si acum il injurati pe Gadea si pe oricine altcineva, stiti sa va redirectionati ura constructiv, nu gluma!
De blackmesa pe 7 June 2010 la 15:35 (#)“Dacă ratingul cere telenovelă, s-o angajeze pe Natalia Oreiro.”
Eu as prefera mai mult Badea
De teejay pe 7 June 2010 la 15:35 (#)Lasați deontologeala voastră și uitați-vă la deontologii de la Realitatea. Câtă prostovănie. Câtă prostovănie băh. Auzi la Macovei, să garanteze miniștrii cu averea licitațiile publice. Care avere fă, că pe legea ANI aia de o ridici tu în slăvi, ăia își declară sărăcia, nu averile.
De Petru Avram pe 7 June 2010 la 15:38 (#)Jur prostia din țara asta e la niște cote uimitoare. Mamă.
@Victor Ciutacu
Ziceați în maratonul “ciutacu răspunde poporului curios” că oamenii se trag din maimuță, și nu v-am contrazis, dar cred că Darvin are cel mai mare dușman în populația din românia, care indică faptul că omul nu are cum să fi evoluat din maimuță, ci eventual să fi involuat din maimuță.
@everybody: daca voiam sa-i transmit ceva lu’ Gadea, il sunam. era mai simplu si mai eficient. nu fac nimic altceva decat sa continui sa scriu. am facut-o si inainte sa fie el director la A3, nu vad de ce m-as opri acum. banuiesc ca are suficienta lume-n jur care-i spune cat e de genial si cat de bine merge postul, miraculos chiar, de-o saptamana, de cand e el sef. nu incercati sa transformati textul asta in ce nu este.
De Victor Ciutacu pe 7 June 2010 la 15:39 (#)@Petru Avram: la Realitatea nu ma mai pot uita de multa vreme…
“…în Piaţa Universităţii sau la Răchiţele…”
Sala de sport poate ca e doar inceputul .
De Adi pe 7 June 2010 la 15:42 (#)—-
Da’ un live din Piata Universitatii din Rachitele , cum iti suna ?
Si daca vrei sa stii, era si pixelu` albastru in cadru, da? Viteza exprimarii era mult prea mare, clar era un trucaj…
De adrian cosmin pe 7 June 2010 la 15:43 (#)Dreaq, acum incepem sa vorbim de gogosi imediat..
răspuns pt. radu
În situaţia actuală niciunul dintre partidele politice nu susţine ieşirea asta în stradă. Omului îi trebuie un impuls, vezi tu nu se pleacă la război dacă şeful tribului vrea pace
.
De nekunoscut pe 7 June 2010 la 15:49 (#)Ups. L-am botezat pe Charles Darwin. Cred că e epidemie.
De Petru Avram pe 7 June 2010 la 15:53 (#)Deci, erata:”[...]dar cred că Darwin are cel mai mare dușman în populația din românia [...]“, și-mi cer scuze de off-topic, și, eventual, de inadecvare.
@Victor Ciutacu: e o idee bună, oricum se vede clar că-s șantajați tocmai cu complicitățile anterioară. Adică se întâmplă chiar în direct. Și nu acuz realizatorii sau patronatul ci managementul.
Hai terminati cu tampeniile ca Mihai Gadea e bun omul si personal cred ca merita postul de director. Daca intreb pe strada de antena 3 toata lumea iti spune Gadea si Badea asa ca lasati-o balta cu vrajeala.
De doru br pe 7 June 2010 la 15:54 (#)Mai dureaza pana sa vina momentul in care noi romanii sa invatam ceva bun de la ceilalti. De regula avem impresia ca stim cel mai bine
De Dan Patrascu pe 7 June 2010 la 15:56 (#)Totusi, ce treaba au Gadea, Badea, Stoicescu, Mandruta, Realitatea etc. cu faptul ca Ciutacu isi face harakiri?
De blackmesa pe 7 June 2010 la 15:59 (#)ramaneti omul pe care il stim
De omul de pe zebra pe 7 June 2010 la 16:00 (#)@blackmesa: tu vrei sa-mi spui ceva si nu te-ajuta vocabularul?
De Victor Ciutacu pe 7 June 2010 la 16:08 (#)Stai mulcom si nu te naravi.Eu zic sa te pregatesti de nunta.Elan S.e a lu’Hotaratu dupa priviri si la urma urmelor si dupa buzunare.La banii lui “vulpea” nu mai era de actualitate.Sa revin la subiect si eu recunosc ca sunt bou ,ma consum cand vad dreptatea umbland cu capul spart.Dar capul sus,viata merge inainte si nu uita proverbul cu pasarea si limba ei.
De Piere_Brice pe 7 June 2010 la 16:23 (#)@cineva: eu n-am inteles decat ca Stoiceasca a facut o emisiune pro-Boc de la Rachitele. Si asta din live-ul de pe net la care m-am uitat intr-un final, dar care nu stiu daca pana la urma era live sau era reluare… Poate n-am vazut eu unde scria reluare. Totusi, cred ca s-a mai intamplat si altceva.
Oricum, pentru mine, doua aspecte ies in evidenta la post-ul asta: feed-back-ul “excelent” al comentatorilor
si faptul ca numai noi doi nu ne-am uitat la Stoiceasca in direct! Acum vreo cateva zile comentasem la articolul ala al lui John Doe ca mai sunt unii care muncesc in tara asta. Astazi inca mai cred ca exista astfel de oameni. Dar intr-o proportie foarte mica!
De Manuela pe 7 June 2010 la 16:23 (#)Trebuie sa ma uit pe Realitatea TV ca sa il aud pe Boc pentru ca sunetistii sau ce sunt aia de la carele de emisie de la A3 sunt sub orice critica si nu auzim nimic.
Dezamagitor
De Radu Hossu pe 7 June 2010 la 16:36 (#)Fiecare da socoteala in exclusivitate pentru faptele sale si NU ale colegilor, asa ca nu vad unde se iti problema. Penibil este ca un director de programe sau producator (habar n-am care are prioritate mai mare) aduce astfel de reportaje-ancheta. Sa fim sinceri daca se ducea in oricare alt sat uitat de lume, fara apa curenta sau semnal telefonic, ai fi auzit aceleasi ineptii. Relevant este nivelul primitiv al tarii care a fost anume mentinut astfel, caci altfel cum ar mai fi putut sa-i prosteasca asa usor!? Somnul natiunii naste monstrii, iar familia Boc este doar un exemplu din multe altele.
De Lory pe 7 June 2010 la 16:38 (#)P.S. Francisco Goya se referea la “somnul ratiunii naste monstrii”, adaptarea textului imi apartine.
@Radu Hossu: nu esti singurul, daca asta te face sa te simti mai bine. da’ sa stii ca de la Rachitele era un sunet cristal
De Victor Ciutacu pe 7 June 2010 la 16:38 (#)Ma amuza comentariile voastre, n-am vazut emisiunea,am pierdut Poiana lui Iocan 2, caci ieri m-am enervat uitandu-ma pe Realitatea o ora si ceva ,care ne-au aratat un singur cadru cu lacul Snagov si padurea pe fundal, insa elogiind intr-una munca reporterilor de la fata locului, care se sacrifica sa afle informatii despre sedinta ultrasecreta a pdl-istilor. Culmea ridicolului e ca i-au pus sa se urce si pe o salupa sa patruleze” pe lac, sperand ca-l pot prinde pe unu iesit la o tigara.
Macar pe cei de la A3 i-au trimis intr-un loc unde au avut cu cine conversa
Gata, va las, si-a inceput Boc discursul.
De Andreea pe 7 June 2010 la 16:43 (#)Cred ca vecinii lui Hitler ne-ar fi putut povesti, si ei, ce frumos juca el lapte gros si cum zicea buna ziua la oameni pe ulitele burgului pana cand l-au impuscat niste oameni rai, de profesie rusi sau americani…
De valentin pe 7 June 2010 la 16:46 (#)Dear sir, enjoy
p.s. Mai bine “bou” decat dinozaur.
De akysha pe 7 June 2010 la 16:49 (#)Cica din-astia nu mai sunt.
E f bine asa, mai vedem cum arata lume aproasta!
De Ionut pe 7 June 2010 la 16:52 (#)Vi se potriveste austeritatea studioului si sobrietatea,cerută de subiectele grave tratate,cel putin în acest moment.Bun veti putea fi,însă,în oricare decor.
De evelics pe 7 June 2010 la 16:53 (#)Stoicescu face niste emisiuni total neinspirate (ca si ex-colegul Mandruta)
De Stela pe 7 June 2010 la 17:24 (#)Daca se crede originala- greseste , daca se simte atat de activa incat nu poate pur si simplu sa stea intr-un studio , de ce nu se face reporter de teren ? A3 ne unge pe inima de mai bine de 2ani , mi-ar parea tare rau sa
nu mai fie asa.Adevarul e ca si emisiunile d-lui Gadea si Badea au inceput sa se plafoneze.Mare pacat ! Sper sa isi revina.In concluzie :fii consecvent !
Victore, pe timpurile astea arzi cam mult.
De Spiridus pe 7 June 2010 la 17:25 (#)Tara (sic!) te vrea linistit.
Eu iti doresc succes in ceea ce faci!
Bai frate bai, cat poate vorbi piticul asta, are duracell in dos de aseara de la intalnirea cu tiranul.
De mery pe 7 June 2010 la 17:28 (#)si eu sunt un bou, in felul meu. adica ma uit atent la ce zice boc in timp ce aia in parlament o freaca. ba se dau pe net, ba stau de vorba, ba dau sms-uri etc. nimeni nu e atent la ce zice. lor nu le e rusine ca ii vede o tara intreaga la tv? jenant!
De Gicu Magnificu pe 7 June 2010 la 17:31 (#)Nu stiu de ce , da’ am impresia ca se mai duce dracu’ un mit…!
Pacat…!!!
De Nostradamus pe 7 June 2010 la 17:35 (#)Cat tupeu la micul jegos.
Chiar acu` lucrez la template`ul unui site.
Oare daca ma ofer voluntar sa fac e-romania.ro o sa renunte la scaderea pensiilor?
Cu 500.000.000 euro ma gandesc ca pot face multe.
Taxele o sa creasca oricum.
De Radu Hossu pe 7 June 2010 la 17:35 (#)Daca o sa se intample asa, nu merita linsat?(ma rog, linsati mai multi, dar mai ales Basescu)
Gâdea imi place foarte mult,destept, un tip pedant,decent, educat si cu mult bun simt.
De treci codrii de arama pe 7 June 2010 la 17:48 (#)Valeriu Stan, foarte destept si simpatic.
Mircea Badea, destept, haios dar si acid-daca n-ar fi asa,nu as sta la 11 noaptea sa-l vad !
Despre VictorC. ce sa mai spun, el le are pe toate la un loc si pe deasupra un suflet mare si multa, multa rabdare sa ne suporte !
Victor , stiai de povestea asta?
E si de ras , dar e si relevant daca vorbim de “competente” .
De Adi pe 7 June 2010 la 17:48 (#)@Adi: stiam, dar nu era asa spectaculoasa, pentru un post de stiri, precum live-ul de la Rachitele
De Victor Ciutacu pe 7 June 2010 la 17:52 (#)@nostradamus, si cine mai vrea
Era un film, Erik the viking, din 1989 in care jucau si nebunii geniali de la trupa Monthy Python. La un moment dat Erik vikingul ajunge in Atlantida. Acolo se traia fara griji si se canta la cor. E un film cu umor absurd englezesc. La un moment dat se-ntampla un sinistru si Atlantida incepe sa se scufunde. Erik fuge la nava sa si-i cheama pe bastinasii atlanti sa vina cu el. Dar ce sa vezi? Atlantii nu se lasau convinsi in ruptul capului ca se scufunda. Apa era pana la gelzne ei nimic, ziceau ca e ridicol. Apa era pana la genunchi, ei dadeau tonul la cantec. Apa era pana la gat si regele zicea ca e o zvonistica rautacioasa iar ei isi vor pastra tinuta, demnitatea si elaganta in pofida alegatiilor rauvoitoare. Apoi s-au scufundat. Sub apa au mai continuat sa cante…o vreme.
Care ai vazut filmul? (cred ca e legat de topic)
De anonamemouse pe 7 June 2010 la 17:55 (#)Stoiceasca a inceput sa clacheze sau ceva. Aseara la Q&A cand tara se pieptana, ei invitasera un preot…iar azi-dimineata, din Rachitele…
Mi mi se pare ca vrea sa-l imite pe Tatulici, ca intr-un final sa si castige cat el
De Catalin pe 7 June 2010 la 18:15 (#)Sa fii consecvent este intr-adevar o calitate, dar sa nu uitam ca ziaristii ar trebui sa incerce sa fie impartiali si nepartinitori… cand o sa te vad pe tine si pe ceilalti jurnalisti nu ca veti reusi, dar macar ca veti incerca sa faceti acest lucru atunci voi sti ca presa din Romania este pe un drum bun… pana atunci insa no offense dar cred ca presa se imparte doar in pupincuristi portocalii si pupincuristi galben-rosii.
De Bogdan Epureanu pe 7 June 2010 la 18:44 (#)@Bogdan Epureanu: no offence, daca nu ti-o fi cu suparare
De Victor Ciutacu pe 7 June 2010 la 18:46 (#)In seara asta se anunta venirea lui Razvan Dumitrescu la A3?
De Bogdan pe 7 June 2010 la 19:03 (#)Toti sau aproape toti care au beneficiat de suportul tau media (facut mai mult “din contra”, decat pentru) s-au dovedit niste nulitati: Oprescu, Crin,…
De dan pe 7 June 2010 la 19:08 (#)Prefer orice inafara de prosti si nulitati. Astia nu sunt previzibili.
Daca ce ai scris nu se “sterge” e o sansa ca presa sa devina aliatul corect, onest si obiectiv al nostru.
@dan: dincolo de faptul ca mustesti de certitudini si, mai ales, de constatarea ca scrii cu picioarele, nu pricep ce legatura au verdictele si preferintele tale cu subiectul de mai sus. altfel, in caz ca te-ai iluzionat, regret sa te dezamagesc, da’ nu simt nevoia sa ma iei de aliat
De Victor Ciutacu pe 7 June 2010 la 19:11 (#)Buan ziua d-le Ciutacu,
O zi cu mari dezamagiri pentru mine;una din acestea este emisunea de la Rachitele.
Schimbati,va rog,titlul postarii -nu se potriveste absolut deloc!!!
Cu acelasi respect,
De IoanaP pe 7 June 2010 la 19:21 (#)IoanaP
Nu am priceput exact care este de fapt mobilul enervarii tale , dar in legatura cu Sandra Stoicescu ce sa zic in afara de faptul ca este o femeie frumoasa pot sa spun ca are un talent sa o ia pe linga… ceva de speriat. Si cind vad ca la Q&A o are invitat permanent pe….am un lapsus(cred ca lipsus)…si cind incep amindoua sa o dea pe dupa Gara de Nord….
De Rasvan pe 7 June 2010 la 20:30 (#)Da moda asta cu ministudiori de transmisie afara …. destul de riscanta
Mai ales in conditiile mitingului din Piata Victoriei…
Inainte de-a pleca la rezolvarea unor probleme,
De Iordachel Gudurau pe 7 June 2010 la 20:39 (#)azi-dimineata, am dat o geana la Antena 3.
Live de la Rachitele. Nu-mi dau cu presupusu´ despre emisiune pentru ca am vazut doar cateva minute, dar sa-l intrebi pa Ion Boc parerea despre Emil Boc denota infantilism. Cateva minute mi-au fost totusi de ajuns sa-mi dau seama de incultura si imbecilitatea celor doi
cetateni; in contrast cu Elan si Pieleanu. Jenant… Ce s-a urmarit? Demonstrarea incuielii bocilor, luare la misto, prezentarea ramanerii in urma a stului romanesc, etc,etc…
PS
Victor
Nimic nu este in zadar! Cine munceste greseste!
Impreuna vom invinge! Acum sau niciodata! Daca nu noi, cine? Fericiti cei saraci cu duhu`!
S.a.m.d…
@ anonamemouse:
ar fi putut opri din scufundare “mareata Atlantida” …?! 
… Si sa-nteleg ca “urletul din toti rarunchii” ai unor “viteji incrancenati” ca tine
Offf , fata draga , iar cadem intr-un patetism ieftin… Tu nu-ti dai seama ca baietii astia de la putere , in frunte cu “sacalul-sef” , au in spate un sistem al-nabii de bine pus-la-punct si organizat , as zice , magistral … (inca nu m-am lamurit cine sunt ADEVARATELE creiere din spatele tuturor acestor actiuni , perfect concertate si avand o rata de succes de 90-95% …) ?! Tu chiar crezi ca strigatul tau de lupta si inca a catorva razvratiti ii vor impresiona pe acestia …? Tu ai vazut vreodata pe romani UNITI CU ADEVARAT ???
Fata draga , iti respect “furia revolutionara” , dar , crede-ma , e inutila in ACEASTA TARA !!! Ti-o spune unul care a facut Revolutia din ’89 “pe viu” , si numai o minune a facut sa nu fiu mort sau schilod pt. o natie de lachei…! Dar mi-a fost o lectie incredibila …
Am invatat ca in tara asta e o prostie sa ataci sistemul “cu pieptul dezvelit si mainile goale” , dar e mult mai eficient (dar mai de durata) DACA SAPI LA BAZA LUI , FIR-CU-FIR , PICATURA-CU-PICATURA , “ajutandu-l” sa se prabuseasca singur !!! E adevarat , mai exista o varianta fantezisto-extremista , in care formezi o grupare radicala care va aplica “instrumentul de baza” a Revolutiei Franceze (ghilotina) intr-o varianta moderna … ; eu , unul , NU ti-as recomanda asemenea idei …!!!
Eu am incercat sa te fac sa intelegi CA NU ESTI SINGURA CARE INCEARCA SA LUPTE CU “CARACATITA” , doar abordarea difera : tu ai adoptat o abordare frontala (sunt curios cu ce rezultate PALPABILE …), noi , multi de-aici , am adoptat o tehnica mai subtila , subliminala chiar , ale carei rezultate s-au vazut deja , dar , din pacate , nu suficient (e o tehnica mai lenta , de durata ) …
Iar principiul de baza al acestei tactici este CONSTIENTIZAREA OAMENILOR , DESCHIDEREA MINTII ACESTORA , faptul de a-i face sa inteleaga DREPTURILE , OBLIGATIILE si caracteristicile UNEI VIETI NORMALE , CIVILIZATE ; in nici un caz nu trebuie schimbat , in mintea oamenilor , UN FANATISM CU ALTUL (primul nu era bun ca era “de-al lor” , al doilea e bun ca e “de-al nostru” …) !!!!!!!! Ori tu cam pe panta asta aluneci…
Cand esti mai calma , mai relaxata , gandeste-te la ce ti-am scris si poate vei ajunge sa-mi dai dreptate …
De Nostradamus pe 7 June 2010 la 20:40 (#)Dan,pai daca nu-i preferi pe “prosti si nulitati”,cu tine cum ramane?!
De Monica pe 7 June 2010 la 20:41 (#)Bogdan Epureanu,obiectiv si nepartinitor inseamna ,”Cel care are însușirea de a reda realitatea în chip nefalsificat”,conform DEX.Exact asta face si Victor Ciutacu:reda realitatea în chip nefalsificat!Acum e mai clar pentru mintea ta lenesa?
De Monica pe 7 June 2010 la 20:51 (#)Fara cuvinte…mai lipsea lopata sa o caute pe elodia.Stilul asta de emisiuni ieftine,ne convine sau nu,prinde al naibii de bine la public.Maine daca faceti un sondaj,toate gospodinele de otv si pensionarii au vazut emisiunea,plus ca vor vorbi de ea 3-4 zile.Reclama moca,impact maxim.
De oarga gabi pe 7 June 2010 la 20:56 (#)Asta e tara,nu te mai supara,nici macar nu are rost sa mai discutam,totul vad ca se reduce la marele public’tinta’si la bani,reclame,procente.
Poate noi suntem aia defecti,nu ei.
Oricum,se pare ca ne va cuprinde manelizarea sau macar vom fi obligati sa traim alaturi de crunta realitate.
…si inca ceva pentru Dan si Bogdan Epureanu:schimbati canalul tv,blogul dar tara nu…vi se potriveste de minune!!
De Monica pe 7 June 2010 la 21:04 (#)Victore stii de ce nu se poate scapa de Basescu cu toate ca-i inlaturat zi de zi?
De anonamemouse pe 7 June 2010 la 21:20 (#)E o problema de greseala eronata de interpretare a cuvatului. Am senzatia ca “romanii” cred ca a inlatura inseamna a acoperi cu laturi pe cineva. Si se da cu sarg cu laturi in baselu zi de zi. Problema e ca ‘a inlatura’ inseamna a-l da deoaparte, a-l da din drum.
@nostradamus, fir’as eu sa fiu de mascul cu peste 100 de kile, de ce ma tot faci fata draga? In veci n-am sa pricep…
De anonamemouse pe 7 June 2010 la 21:24 (#)In orice caz io-s plecat din tara.
Ce-aveti domnilor cu gadea??? Om mai integru si civilizat ca el nu cunosc la A3 ; in ceea ce priveste calitatile lui de manager vom trai si vom vedea, dar pana la urma crek A3 e un brand care se vinde singur..n-o sa aiba prea mult de lucru .
In ceea ce o priveste pe Sandra Stoicescu – ea a fost si va fi intotdeauna un realizator de umplutura, de “breaking news” la 11 dimineata, cand se uita Tanti Floarea si iubitul ei pensionar la tv, ca restul lumii e la munca..Nu inteleg de ce atata mirare cu privire la calitatile emisiunilor ei ?
In alta ordine de idei..Oare pinguinul ala cu tendinte de papagal se mai suporta??? Cat de nesimtitor sa fii si cate injuraturi si bataie de joc la adresa ta sa mai inghiti, inainte sa-ti dai seama ca ar fi timpul sa te duci dracu sa te impusti ?!
De Claudia pe 7 June 2010 la 21:45 (#)Este o placere sa urmaresti ” Vorbe grele” in aceasta seara ! Logica si elocinta lui Adrian Paunescu in consonanta cu incisivitatea si talentul jurnalistului Victor Ciutacu. A mers totul ca uns! Felicitari !
De zincabeiu pe 7 June 2010 la 21:51 (#)Boc ne anunţă că nu mai poate umbla cu minciuna; adică ăştia rămaşi fără bani pentru ţară dar nici nu gândesc la calea impozitării spre cei bogaţi care şi au asigurat protecţie, cu atât mai puţin gândesc la ceea ce înseamnă afacerile lor mai mult sau mai puţin demascate în presa relativ liberă, adică aia în care mogulu nu s a băsescit…
De Fanu pe 7 June 2010 la 21:52 (#)Dacă le aş spune nesimţiţi ar fi prea puţini, fiindcă nesimţitul are şansa redempţiunii prin posibilitatea trezirii conştiinţei dacă le aş spune ticăloşi ar fi prea puţin din perspectiva tiraniei, în vremurile alea ăştia avea carapacea hidoşeniei în formare, atunci vor rămâne nenumiţi; nu le este ruşine când ţara se zbate în criză să îşi etaleze splendorile opulenţei lor??? De avere, de luxură şi de tupeu al ţoapei or ţărănoiului…
Analogia scorniceşti / răchiţele este tristă dar din nefericire naţională este reală, foarte adevărată şi cinică… este ciudat cum răchiţele ajunge epicentrul unei mâhniri naţionale iar un ardelean sluga unui marinar fără scrupule, deloc ciudat este cum ţara alunecă n deriziune la un ceas distanţă de la anul 89, fiindcă atâta mi se pare că a trecut de la tiranie până la ticăloşie;
Românul în esenţa lui nu i nici josnic dar nici exemplu de cinste se împarte între esenţial şi ridicolul ignoranţei or răutatea nesimţirii însă prin laşitate naţiunea atinge pragul „prostului prostit”…
Criza cea mai gravă din ultimii ani… tot Boc; dar faptul că această lehamite de „clasă politică” este cea care nu dor că i a dat continuitate ci a săvârşit O şi se pare că iarăşi am ajuns la o cotitură din care se face orice ca să nu ieşim…
Iar faptul că unii rătăcesc prinşi fiind în pasiunile cârmaciului chior nu este de mirare fiindcă stă în lipsa vânei necesare unui popor umilit, obidit şi adus la starea celei mai perfide laşităţi cu neputinţă spre a fi dată crezării…
Aşa cum am fost puşi mereu la rocadă tot astfel unii mai cedează când şi când la efectele rocadei, după cum răZbate vântu tot aşa se frâng şi crengile bolnave, unele cad iremediabil în patos altele se săvârşesc îndoielilor irefutabuile…
Se pare că atunci când se demască ticăloşia circul şi pâinea hrănesc cele mai surprinzătoare necaractere şi mai ales strivesc cele mai anoste stări de fapte cumplite; văd în actuala ticăloşie de la putere toată nemernicia „clasei politice„ n$imic altceva decât jegurile care după asasinarea tiranilor au furat un ideal pentru care s au jertfit cei mai curajoşi dintre români în 89…
Oare nu se găseşte cineva care să spună „clasei politice” AŢI minţit şi ticăloşit destul, NU VĂ MAI VREM!!! Îs toţi o apă şi o ţărână atât de păcătoasă încât nici duhul Lui Dumnezeu nu se mai apropie de ei de aceea sunt atât de fărâmiţaţi între lipsa de caracter – imposibilitatea românităţii şi permanenţa ticăloşiei…
Sunt două locuri care ne vor rămânea în conştiinţă ca fiind expresia mizeriei şi utopiei, scorniceşti şi răchiţele… asta fiindcă satul marinelului este nu doar inexistent ci şi o himeră… sărmană ţărişoară, obidit popor, împovărată naţiune, pe ce mâini murdare ai ajuns…
Ciutacu, dacă tu te consideri bou, ţine cont că există o grămadă de vaci, pe lume, care se uită la televizor, ca şi tine, de pe partea ailaltă a sticlei. Ele cred că ai dreptate.
De renata pe 7 June 2010 la 22:31 (#)Trăim într-o lume viticolă. E nevoie de boi şi vaci, ca să trecem peste situaţie.
Da, dom-le jurnalist! Ai dreptate. Răchiţele a fost chiar mai rău decât căutat tramvaie în grevă, găsit trasee tramvaistice dublate de autobuze. Atunci am crezut că antena 3 se trezeşte după gafă, ca din mahmureală.
Dar văd că zburdă, senină, cu Adrian Păunescu pe final de emisiune, cu cântec de Adrian Păunescu. Dacă o ţine tot aşa, poa’ să bage o reluare cu Sclava Isaura, că publicul e pregătit.
“ERRARE HUMANUM EST SED PERSEVERARE DIABOLICUM” (SENECA)
De Julia pe 7 June 2010 la 22:32 (#)Victor, fiecare a avut PARTE de momentul lui de “paricopitat”..mai mult sau mai puțin “asumat”..
Sper ca,nu ne lasi la greu.Continua ceea ce faci acum,pentru ca e nevoie de oameni care gandesc si nu sunt prea multi ca tine!
De dorin pe 7 June 2010 la 22:34 (#)@ anonamemouse:
De Nostradamus pe 7 June 2010 la 22:34 (#)PS: … si daca tot ai un rest pertinenta , abtine-te sa mai faci aprecieri si sa dai indicatii pretioase de la distanta , asta asa ca un minimum bun-simt!
Limiteaza-te la a comenta STRICT la temele propuse de Victor si abtine-te de la “etichetari” de persoane sau grupuri umane pe care nu ai abilitatea de a le judeca in necunostinta de cauza …!!!
Poate pt. tine reprezinta o distracie , un mod de a-ti petrece timpul liber , dar pt. noi ESTE REALITATEA CRUNTA COTIDIANA , iar faptul ca nu toti am avut privilegiul DE A PUTEA DEZERTA din aceasta hazna , nu-ti da nici cel mai mic drept de a ne judeca pt. asta si pt. viata pe care suntem nevoiti s-o ducem …!!!
Capisi ???
momentul său*
De Julia pe 7 June 2010 la 22:35 (#)Buna seara. Sincer, am avut impresia ca se reediteaza celebra emisiune “Viata Satului”, sper sa-i “treaca” doamnei Stoicescu, nu am inteles rostul acestei transmisiuni directe din….mai sa fie, am uitat… a da Rachitele. Lasa ca a dres busuiocul d-na Firea si invitatii ei, m-a uns pe suflet emisiunea dansei. Cu stima
De danaZ pe 7 June 2010 la 22:50 (#)Mi se pare cel puţin ciudat să vorbim de Mihai Gâdea în acest context.
Dar în ACEST context, da:
De violet pe 7 June 2010 la 22:54 (#)MIHAI GÂDEA şi RĂZVAN DUMITRESCU, m-am bucurat atât de tare în seara asta, încât… mi-a părut rău că nu sunt în studio să aplaud şi eu !
Daca privesti cu detasare oricare din emisiunile ‘sinteza zilei’, emisiuni bune prin calitatea invitatilor, constati ca singurul picat din luna si care nu pricepe despre ce este vorba e moderatorul.
De alex.dumitrascu pe 7 June 2010 la 23:11 (#)Sa speram ca nu va fi foarte bagat in seama de realizatorii de la antena 3, altfel se termina si postul asta.
Chestia de azi de la Rachitele a fost de cascadorii rasului.
Si o adevarata insulta pentru cei pe care intamplator ii fute grija zilei de maine.
Singura informatie certa este ca oamenii din satul ala sunt mici de statura, negriciosi si cu capul mare.
O fi ceva in apa de baut.
Buna seara! Sunt cam off-topic, insa as vrea sa va rog sa ii transmiteti dlui Gadea ca isi face un deserviciu invitand-o pe Tatoiu in emisiune; femeia aceea este roasa de rautate, si nu stiu daca scuza este ca are cancer. Ii strica emisiunile, aceasta “doamna” Va scriu dvs aici caci nu stiu daca dl Gadea are blog, daca are ,imi cer scuze ca nu stiu adresa sa ii scriu direct!
Cat despre subiectul in discutie, si eu azi, dupa foooooooooooooooarte multa vreme am schimbat pe alt post din cauza emisiunii dnei Stoicescu. M-a socat emisiunea transmisa din satul lui boc, si tot ceea ce a cuprins ea, si am schimbat caci plecam plina de nervi la serviciu,unde si asa atmosfera este destul de tensionata!
Ma bucur ca mai exista in tara asta oameni ca dvs verticali si obiectivi.
De Ana pe 7 June 2010 la 23:15 (#)Am facut greseala sa ma uit la Cristoiu la Realitatea … Chiar voisem sa vad ce stomac are si ce scoate din el…, am sfarsit prin a cauta EU o lamaie prin frigider , ca stomacul lui inca mai ducea…!!! Bleaaahhhh !
De Nostradamus pe 7 June 2010 la 23:46 (#)M-am blocat la faza asta…
De Corina pe 8 June 2010 la 00:48 (#)Dă-i Pieleanului un deget și se suie pe divan!
De FuXi pe 8 June 2010 la 01:07 (#)Mie imi place Natalia Oreiro.Cu ce te-a suparat cantareata?Sunt rautacioasa.E tarziu,dar azi am remarcat ceva la emisiunea ta.Mi s-a parut mie sau chiar domnul Paunescu a confirmat ca poporul suveran se uita cu atentie la pesedistul Dragnea?Cand am zis ca Dragnea ar fi bun pentru sefia psd-ului,s-a considerat probabil ca as fi rau intentionata.Ei,iaca cine a avut dreptate!Carisma conteaza si acum poporul se uita cu atentie unde vrea el ,nu unde vrea psd-ul.Nu m-am putut abtine sa nu fiu un pic rea cu cei de la psd.De altfel si Orban ,si Tariceanu au revenit cu picioarele pe pamant,in legatura cu alegerile facute la pnl(liderul si atitudinea partidului).Politica ar trebui facuta cu cap si nu cu picioarele.
De Irina pe 8 June 2010 la 01:22 (#)nu vrei tu sa faci emisune la antena3? … de ce antena2? si ar fi pacat sa te fure vantu”
De undercover pe 8 June 2010 la 01:40 (#)@Monica: Nu, Monica, tara nu o sa o schimb niciodata pentru ca e tara mea, o iubesc, si nu am de gand sa o tradez… iar in ceea ce priveste obiectivitatea un cunoscut ziarist mi-a spus acum cativa ani ca “singura sansa a unui jurnalist de a fi obiectiv este sa ii atace pe toti cei care gresesc” … ceea ce din pacate nu prea am vazut pe la noi … majoritatatea fie il ataca pe Basescu fie si doar pentru ca “afara ploua” fie pe toti pesedistii pentru mineriadele lui Iliescu, crimele lui Ceausescu sau invziile hunilor… Gresesc si aici, Victor?
De Bogdan Epureanu pe 8 June 2010 la 01:40 (#)Am sa-mi cumpar o capra si-o voi lasa sa moara de foame. Poate asa voi fi iertat ca mi-am pierdut tara.
Mai draga Victor, din punctul tau de vedera mai am voie sa postez aici sau a fost suficient?
De anonamemouse pe 8 June 2010 la 02:20 (#)Uau…ce primire pt Razvan Dumitrescu…si apreciez faptul ca nu ai fost acolo.Sincer,ce se intampla?Oricum,ca de obicei,tatoiu a strans toate perlele din lume…ANIMAL POLITIC…poate cea mai adevarata caracterizare a unui pdl-ist pt base.
De gabi oarga pe 8 June 2010 la 05:34 (#)Sper sa nu fie un fiasco alegerea lui Gadea la A3,dar daca o va tine tot asa cu transmisiuni pe ulita si cu emisiuni a la TVR…mhm…nu stiu ce sa zic.
Mi-ar fi placut sa iti multumeasca tie R.D. pt suportul oferit,prin scris,insa…nu a uitat sa zica de 3-4 ori numele postului concurent,cu tot cu libertatea de acolo.Poate era mai bine sa ramnana acolo…Pasele astea cu uite-o nu e,pe mine una ma lasa rece,cat despre moralitate si bun-simt nu mai e nimic de spus.
PACAT.
Pai… de ce nu si de la Rachitele…? eu una, sunt f.f. ingrijorata de soarta celor de acolo, ce or face “bastinasii” zonei in urma acestor hotarari adoptate de un consatean de-al lor ? Vai, dar ce somn agitat am avut din acest motiv !…Acum (in urma emisiunii) mi-am mai venit in fire…HAI CA SUNTEM DE KK !
De eu pe 8 June 2010 la 07:11 (#)O stii pe aia “cainele moare de drum lung…”, cam asa a sunat si aratat emisiunea !
Ciutacule, spune-i domnului Gâdea, dacă ţii la el, că vorbeşte prea mult, prea pe după cireş şi pierde esenţa. Dacă se cronometrează, intr-o emisiune cu 6 invitaţi, vorbeşte mai mult decât toţi ceilalţi la un loc. Devine plictisitor.
Mătăluţă ai simţul măsurii la TV. In schimb, pe blog, esti câteodată mârlan. In definitiv, la el acasă, omul face ce vrea…
De Mica pe 8 June 2010 la 07:12 (#)Ciutacu, te muti la B1?
De firstname008 pe 8 June 2010 la 07:19 (#)Respect domnule Ciutacu…
pentru ca nu ati participat la maneaua de aseara(nunta, paranghelie sau ce a vrut sa fie transferul anului).
In 90% din situatii nu sunt de acord cu opiniile dumneavoastra dar va respect, va vad si va ascult. Asta pentru ca sunteti ZIARIST si nu aveti stilul OTVist copiat de foarte multi dintre colegii dumneavoastra.
De VeCiNu pe 8 June 2010 la 07:26 (#)Mie imi place si Dna.Stoicescu si ideile dansei.
De G.P. pe 8 June 2010 la 08:21 (#)Pana la urma invitarea frecventa a d-lui Paunescu, mai ales in compania lui don Pedro e alta prostie.
De alex.dumitrascu pe 8 June 2010 la 09:05 (#)Cei care erau majori in 1989 nu au cum sa nu-si aminteasca mugetele individului:
Partiduuuul Ceausescuuuuu Romaniaaaaa!!!!!
Si faptul ca l-au capacit niste gospodine cand a iesit pe strada dupa revolutie, si faptul ca pe buna dreptate i se tot arata un cap de porc, chestie care-l scotea din minti.
Individu’ e din ce in ce mai arogant si chiar ameninta. Face un enorm deserviciu opozitiei, ar trebui bagat in dulap ca orice schelet normal.
Zic unii ca ar fi un mare poet. Sa-l citeasca la ei acasa, parerile sunt extrem de impartite.
Nu-mi propun sa deslusesc dedesubturile transmisiei de la Rachitele. Dar stiu, din experiente proprii, ca in Romania, o persoana poate trai cu 12-15 milioane de lei vechi pe luna, daca nu are credite obtinute prin umflarea veniturilor pe ultimele luni (s-a practicat si asta). De aceea nu iese asa de multa lume in strada spre stupoarea presei.Iar guvernantii speculeaza, cu cinism, aceasta realitate. Cei cu salarii si pensii peste 25 de milioane pot suporta aceste “taieri”. Numai ca cei obisnuiti cu mii de euro pe luna nu pot intelege. Nu e lumea lor.
De incredibil dar adevarat pe 8 June 2010 la 09:07 (#)@ violet
De Iordachel Gudurau pe 8 June 2010 la 09:08 (#)De acord cu tine!
Faptul ca Razvan Dumitrescu a fost aseara la emisiunea mea favorita, mi-a facut nespusa placere.
Rusineeee!!!! pt.ceea ce d-na Stoicescu a facut acceptand sa se coboare pana acolo,incat sa se duca acasa la cel care refuza sa vina la Antena 3,care isi bate joc de acest popor determinand o imagine eronata asupra personajului in cauza.Nici d-l Gadea n-a procedat corect acceptand aceasta injosire .Atentieee!
De Muresan Eugenia pe 8 June 2010 la 09:17 (#)ce dracu mai cauta matematicianul tatoiu pe micul ecran?
De csucsu pe 8 June 2010 la 09:18 (#)nu mai suport sa o aud si mai ales sa o vad cum joaca pe inteligenta si sensibila
de ce e invitata mereu?….de umplutura sau ca exemplu negativ?
Ciutacu are dreptate,Il felicit!
De Muresan Eugenia pe 8 June 2010 la 09:19 (#)stoicescu e intotdeauna pe langa.Descifrez la ea si un puternic potential de lingau.
Jenanta emisiunea de ieri de la Rachitele.
De RED pe 8 June 2010 la 10:16 (#)de cand am zis ca vine Dumitrescu la Antena 3 ?
))…ahahahah….ce ma bucur. Si ma bucur si pentru el si pentru noi, cei ce urmarim emisiunile voastre. Aici am gasit locul sa imi manifest multumirea pentru cel mai tare transfer din televiziune. Si va mai zic ceva, in viziunea mea, Gadea nu mai face emisiuni, se va ocupa doar de partea de director al antenei3, urmand sa preia Dumitrescu, Sinteza zilei…sper sa ma insel, dar acum sunt 2 sabii in aceeasi teaca si nu neaparat se bat, dar nu stiu daca incap.
Succes Ciutacu, nu te lasa, indiferent de cata deznadejde iti poate provoca viata in tara asta, continua sa faci ce faci bine.
De Liuben pe 8 June 2010 la 10:25 (#)@alex.dumitrascu: nu-ti place, nu consumi. e simplu
De Victor Ciutacu pe 8 June 2010 la 10:25 (#)@firstname008: arat eu a coleg cu Radu Moraru?
@undervocer: fac emisiune unde ma simt bine si sunt apreciat; sau deloc…
Victor, sper din toata inima ca nu pleci de la trustul Intact pentru ca s-a transferat Razvan Dumitrescu si Mihai Gadea a ajuns director la A3!Ar fi o greseala cel putin atipica daca nu impardonabila, dat fiind faptul ca noi fanii va sustinem pe toti fara exceptie!
De Chris_Brainiac pe 8 June 2010 la 10:30 (#)Regandeste-ti ” planul de actiune ” , ca Antena aduce ” prospaturi ” …
De constantin pe 8 June 2010 la 10:34 (#)Ai devenit cam ” prafuit ” si obosit , cu aceleeasi replici de luni de zile …
Reinventeaza-te altfel , ramai pe bara !!!!!!!!
@Radu Hossu: “Ma uitam zilele astea la Sinteza Zilei, Gadea vorbeste mai mult decat invitatii lui. Innebunesc cand pune o intrebare. El nu intreaba, el face o pledoarie. Induce un raspuns. Isi raspunde singur la intrebare.
). Tot din cauza lui Gadea. Face niste introduceri criminale , de cate 20-30 de minute (cu filmulete , fotografii si tot ce trebuie). Poate n-ar fi atat de rau , daca omul n-ar fi mai plictisitor decat moartea insasi. Incepe cate o fraza , isi da seama pe la jumate ca nu stie ce voia sa spuna si orbecaie inca un minut pana reuseste s-o termine. In conditiile astea , unii invitati -de obicei Ciuvica , saracu’- reusesc sa deschida gura abia dupa 45 de minute.
De Bubulea pe 8 June 2010 la 10:37 (#)Saptamana trecuta i-a pus o intrebare profesorului Bogdan Teodorescu. Timp de 4 minute ! ! !”
Si eu ma surprind din ce in ce mai des uitandu-ma la Ora de foc ,in special in prima jumatate de ora a Sintezei (atunci cand nu ma uit la Vorbe grele , bineinteles
@constantin: grija pentru mine-i coplesitoare, da’ eu zic sa-ti gasesti alt motiv de framantare
De Victor Ciutacu pe 8 June 2010 la 10:40 (#)@everybody: hai c-ati trecut de la Sandra la Gadea si Pieleanu a scapat
nu-mi place gadea: vorbeste prea mult si cu prea mult patos, e plin de certitudini incerte, are(sau doar da…) impresia ca le poate sti pe toate,mai nou crede ca poate fi si justitiar la tv, dupa modelul falitului turcescu. in plus, raman la vechea mea parere: sinteza zilei aproape ca i-a facut mai mult bine decat rau lui zeus.
De brazvan pe 8 June 2010 la 10:41 (#)@victor: uitasem. chiar cred ca postarea ta nu-si are vreun scop in sine. e bine insa ca ai facut-o.
De brazvan pe 8 June 2010 la 10:44 (#)Cine naiba e Pieleanu?Xcuze my ignorance!Pls, remind me
De Chris_Brainiac pe 8 June 2010 la 10:44 (#)Am citit acum pe BBC News ca in Spania bugetarii vor participa la o greva impotriva planului de austeritate a guvernului spaniol care prevede reducerea salariilor cu … 5% pe anul 2010. Apoi in 2011 inghetarea salariilor.
De Peter Crouch pe 8 June 2010 la 10:47 (#)Sindicatele lor estimeaza o participare la greva de ordinul sutelor de mii de sindicalisti.
Ce comparatie sa mai faci cu Romania? Mai are rost? Aici nu e vorba daca poti sa traiesti si fara cei 25% pe care Basescu ii ia. Ca poate supravietuiesti. Important este sa nu te lasi calcat in picioare. Dar la noi nu conteaza. Consimt la teoria lui domnu’ Badea.
Pieleanu a facut intr-o emisiune afirmatii cu care sunt perfect de acord: ar trebui sa aiba drept de vot doar cei care: nu au antecedente penale, sunt la zi cu taxele si impozitele si pot face dovada ca scriu si citesc corect limba romana. Ca e o conditie pentru progres sau o incalcare a dreptului de vot, nu stiu. Concluzia-i ca Pieleanu e printre putinii invitati care vorbesc obiectiv si la subiect.
De blackmesa pe 8 June 2010 la 10:49 (#)@blackmesa, o idee viabila aplicabila strict practic sistemului autohton de vot ar fi introducerea votului cenzitar!Problema din punct de vedere juridic este ca o astfel de propunere este neconstitutionala si contravine art.14 din CEDO si art.3 din primul protocol aditional!
De Chris_Brainiac pe 8 June 2010 la 10:58 (#)Eu continui să cred că Mihai Gâdea ştie EXACT ce face în emisiune, chiar dacă uneori şi, mai ales, unora, poate părea într-un fel sau altul.
Nu ştiu, dar e un feedback între mine şi câţiva oameni de la Antene, care mă face să mă minunez când alţii nu pricep 100% ceea ce fac ei acolo.
De violet pe 8 June 2010 la 11:03 (#)Ori bat eu câmpii, deşi nu cred…
De acord cu tine Chris, dar in conditiile in care Constitutia e terfelita, interpretata, interpretabila si potrivnica scopului pentru care a fost creata, cat de mult se distanteaza legalitatea de moralitate? Cat e de constitutionala taierea pensiilor si salariilor?
De blackmesa pe 8 June 2010 la 11:07 (#)O mare greseala aducerea lui Dumitrescu !
De rin pe 8 June 2010 la 11:14 (#)Cand te bate emisiunea Danei Grecu si emisiunea lui Firea ..ce motiv ar fi sa-l aduci pe cel care ia bataie ? ..
Bani multi pe el ..aruncati degeaba ..Gadea duce Antena 3 pe minus!
Sau alticineva a decis aducerea lui ??
Curios in loc sa te ia pe tine de la A2 ..il aduce pe super plicticosul asta ..incredibil !!
@
De alex.dumitrascu pe 8 June 2010 la 11:15 (#)CIUTACU VICTOR
E simplu da….zic.
felicitari trustului pentru “pretioasa”
De Dragos pe 8 June 2010 la 11:22 (#)achizitie a lui Razvan Dumitrescu.
Si ce emisiune va avea Razvan Dumitrescu, la ce ora, pe ce format, cum se va numi? Mor de nerabdare
. Cred ca in continuare il vor inlocui pe Badea cu penibilul ala de-l imita intr-un timp la B1
De blackmesa pe 8 June 2010 la 11:35 (#)Victor chiar daca mi-ai sters mai multe mesaje,ce sa-i faci si eu sunt un bou consecvent,nu sunt suparat si vreau sa-ti zic,ca trebuie sa te obisnuiesti cu toate lucrurile astea si sa-ti faci treaba ta frate asa cum stii tu mai bine!!trebuie sa iesim la liman din toata treaba asta si tu esti o voce care ne-ar putea ajuta!!te salut!!
De mircea pe 8 June 2010 la 11:35 (#)@Victor
De FuXi pe 8 June 2010 la 12:02 (#)Te miri? E chiar talentul lui Pieleanu să se strecoare, să intre pe sub piei, să coacă și să se întindă peste plapumă.
ti-am urmarit declaratia de pe jurnalul.ro si interviul publicat la rubrica “de ce ati pleca din Romania?” si am o problema cu pozitia ta vis-a-vis de caderea guvernului si a tatucului base. precizez de la bun inceput ca nu-l simpatizez pe micut si nici pe tatal lui, ca n-am votat cu base nici acum si nici data trecuta, ca l-am vrut suspendat si asa mai departe. problema este ca pozitia ta si nu numai fata de inlaturarea lu’ base de la putere este similara cu, vorba lu’ badea, condusul la bara din fata. nu conteaza ce facem mai departe important este sa-l dam pe asta jos. ok. asta nu e bun. subscriu. e jenant de mitocan, de nesimtit. e prost si nu a reusit sa faca nimic in toata cariera lui politica. pe unde a fost a dat vina pe altii. ok subscriu inca odata. dar cred ca pozitia “vedem noi” pe urma nu e tocmai fericita. asa s-a intamplat si in 96, asa s-a intamplat si in 2004. probabil de aici vin si problemele noastre. baietii astia de se pricep la manete, astia de ne tot conduc spre saracie de 20 de ani incoace ne-au tot bagat pe sub nas niste baieti aparent carismatici, ne-au umplut capul cu prostii doctrinare iar ei si-au vazut nestingheriti de treaba. stiu cazuri care de 15-17 ani conduc diverse institutii fara probleme doctrinare, fara conflicte ideologice fara carnete de partid. cineva ar spune ca asa e normal, ca pol9iticul nu trebuie sa afecteze partea profesionala a institutiilor statului. ok. poate dar nu in romania. caci ce altceva este functia de consilier al presedintelui bancii nationale de exemplu pentru olteanu daca nu o sinecura pe viata. noi nu ne mai facem bine niciodata. cu stima.
De sorin pe 8 June 2010 la 12:10 (#)Spunei prietenului tau Gadea ca circul asta e cam gretos.Sa revina emisiunile la formatul lor normal ca deja am ajuns sa cam sar Antena 3 cand ma uit la TV.
De Mm pe 8 June 2010 la 12:23 (#)Mircea Badea ce cauta acolo aseara?Statea fix la o sezatoare dinaia de care nu ii place lui.Se vedea ca nu e din tabloul ala.
Stoiceasca cauta scandal pentru audienta?Dupa circul cu Hoara acum asta cu satul lui Boc.
Sa le scoata de tot pe Dana Grecu si Firea ca sunt enervante.Ele vorbesc mai mult decat invintatii si isi tot dau cu parerea.Plus ca se cearta bsi zbiara,practic sunt niste tate.In locul lor Razvan Dumitrescu 2 ore si gata.
Daca nu-i transmiti tu lui Gadea macar pune-l sa citeasca naibii aici,uite cata lume se plange de ce a facut din Antena 3.Asa,ca prieten a lui,macar.
sper ca grupul de presa “INTACT”mai are capul acolo unde-i locul si nu va trebui sa te caut pe la “nasul”[cu aceasta criza nu-mi mai permit multe lamai]si nici nu vei face concurenta cu cristoiu,sunt cateva emisiuni la posturile”antena”care imi alina sufletul,nu as vrea sa simt ca exista c….. e si aici intre voi pentru ca se vor anunta vremi gretoase rau si am mai spus sunt cam scumpe lamaile
De dana 1 pe 8 June 2010 la 12:31 (#)@mircea: ti-am inlaturat doar postarile care contineau jigniri la adresa colegilor mei
De Victor Ciutacu pe 8 June 2010 la 12:38 (#)@everybody: n-ati vrea voi sa-i scrieti direct lui Gadea ce va nemultumeste si, eventual, ce asteptati de la el? nu-s nici secretara, nici consilierul lui.
DA. DA DA AM AVUT SI EU O TENTATIVA DE A VIZIONA EMISIUNEA CU PRICINA, UN SPECTACOL IEFTIN. ACEI OAMENI NU SUNT VINOVATI CA SUNT CONSATENI CU CEVA MIC SI NESEMNIFICATIV SI NICI PARINTI LUI NU SUNT VINOVATI DE CE NI SE INTIMPLA NOUA, NOI SUNTEM VINOVATI FIINDCA ASA AM VOTAT SAU NU NEAM PREZENTAT LA VOT.
De UN OM REVOLTAT pe 8 June 2010 la 12:49 (#)DOMNILOR ESTE NORMAL SA INCERCI SA FACI CEVA PT. SATUL TAU,PT.TARA TA, HAI SA NU-I FACEM CRIMINALI PE ACEI OAMENI CARE NU AU NICI O VINA. SUNT ARDELEAN SI CHIAR CRED IN BUNUL SIMT AL ARDELEANULUI, DAR MAI SUNT SI ACCIDENTE,MAI SUNT SI MUTATI GENETICE UNDE DIN DOI OAMENI RELATIV NORMALI IES TIMPITI SI NU ESTE VINA LOIR SAU A LOCUITORILOR DIN ACEA LOCALITATE. DAR MA INTREB UNDE SUNT SOTIILE ACESTOR INDIVIZI? SI VA SPUN SI DE CE. EU CRED CA INTR-O FAMILIE FEMEIA POATE SA-L MODELEZE PE BARBAT SI SA-L ADUCA CU PICIOARELE PE PAMINT, SA LE SPUNA : BA BOULE NU TE-AI SATURAT SA MANINCI DE DULCE, BA SI DEMISIA E ONORABILA CHIAR MAI ONORABILA DECIT SA STAI PE UN POST SI SA FI INJURAT IN FIECARE ZI.
MA UIT IN FIECARE ZI LA INDIVIZI DE LA PDL SI AM CREZUT CA SUNT TIMPITI DAR NI E ASA, AM UN EXEMPLU IN BRASOV UNDE ACEL STRUNGAR CARE “CONDUCE” PRIMARIA DACA NU MAI ESTE PRIMAR A BELIT-O DE MARINEANU. ASTIA SUNT PENALI, ASTEA AU FACUT DIN CORUPTIE O ARTA, ASTIA AU DESAVIRSIT CRIMA ORGANIZATA SI TRAAFICUL DE INFLUENTA IAR NOI FACEM EMISIUNI IN RACHITELE SA DEMONSTRAM CE? CA OAMENI ISI VAD LINISTITI DE VIATA LOR, CA AU PENSIUNI, CA VOR O SALA DE SPORT, DAR NU MERGEM SA VEDEM CA DRUMURILE SUNT VAI MAMA LOR IAR MADAM UDREA DA MI DE EURO PE O GEANTA IAR VIDEANU SPARGE 50 000 DE EURO INTR-O SAPTAMINA DE CONCEDIU, CA OARA DISPUNE DE BANI PUBLICI DUPA BUNUL LUI PLAC.
A INCEPUT SA IMI FIE GREATA DE TOT SI DE TOATE. TOATE TELEVIZIUNILE SPUN DE SALARII SI DE PENSII DAR DE SOMERI NIMIC. PARCA OAMENI ASTIA NU AU COTIZAT SI EI LA FONDUL DE SOMAJ DESPRE CARE NU SE MAI STIE NIMIC,SAU SUNT EI VINOVATI DE FAPTUL CA NU ISI GASESC DE LUCRU. OAMENI BUNI BASESCU SI PENALI DIN PDL SI-AU ATINS SCOPUL ,MANDAT INDEPLINIT SUNTEM ASMUTITI UNI PE ALTI IAR EI DAU TUNURI DUPA TUNURI,LIDERI MARILOR CARTELURI SINDICALE SUNT CORUPTI SI EI PINA IN MADUVA OASELOR, PATRONATELE AU CIOCU MIC DIN CAUZE LESNE DE INTELES,IAR PULIMEA …………..!?!?
ASA DAR IN STRADA FRATILOR CA ASA NU SE MAI POATE
Revoltat? Ok, intleeg, dar pe ce anume? Ce treaba are o emisiunie TV cu situatia dificila in care ne aflam? Nu emisiunea pe care o blamati v-a indemnat sa nu votati pe Basescu? De ce nu va transformati “revoltele” in ceva constructiv?
De blackmesa pe 8 June 2010 la 13:04 (#)mie emisiunea de ieri de la rachitele(cat am vazut din ea) mi s-a parut o fina ironie .in satul eroului national urmeaza sa se investeasca in gradinile semiramidelor ,iar din capitala eroul condamna o majoritate la o foamete crunta.
De lm pe 8 June 2010 la 13:20 (#)Deja-vu? Azi citeam un text despre mineriade. Scris de un jurnalist care a fost la fara locului. Citez: “Minerii veneau la tribună şi vorbeau despre necesitatea ca parlamentarii, îmbogăţiţii, trădătorii, cei care nu au mâncat salam cu soia şi cei care vor să vândă ţara, cei vinovaţi pentru traiul prost al românilor să dispară.” Minerii sau rinocerii?
De gicu pe 8 June 2010 la 13:27 (#)LINK: http://renasterea.wordpress.com/category/mineriada-1991/
Nu-s la zi cu subiectu’ da-s la zi cu Gadea.Omul este slab.Slab rau pentru TV.
De Georgescu Ionut pe 8 June 2010 la 13:29 (#)Prostii au nevoie de cuvinte multe…Sanatate si mult calm Victor!
De ben pe 8 June 2010 la 13:47 (#)Domnu’ Vector,
nadajduiesc sa fiti consecvent in continuare….:)sa nu dea dreak’ sa va vad prin rachitele dupa emisiuni de cai verzi pe pereti de am inghitit realitatea tv aproape toata vremea ….Asa….:) Mai bine bou decat libidou…Ha ha ! ce-mi plac glumele mele…oricum stoiceasca isi face de treaba, dar nu reuseste sa depaseasca zona de midineta…asta e…cand il mai vad si pe pieleanu…ce sa zic…sigur, nici cu “caracterul” dobre o nu mi-e rusine….cam isterivac si rebela fara motiv…de ce n-o maritati?
De Maximmouse pe 8 June 2010 la 13:52 (#)@everybody: in tara asta, cultura dialogului si respectul pentru tema unei dezbateri lipsesc cu desavarsire. am pornit de la o inconsecventa a A3 si am ajuns la analiza prestatiei lu’ Gadea. e pierdere de vreme sa propun orice tema de discutie.
De Victor Ciutacu pe 8 June 2010 la 14:17 (#)Domnule Ciutacu,cu deosebit respect, va aduc aminte ca stiu ca nimeni nu este perfect. Prin urmare, chiar daca emisiunile domnului Gadea fac rating, eu continui sa nu fiu de acord cu el in tot ce face si ce spune. Aceeasi regula e valabila si pentru dumneavoastra si pentru altii, cum ar fi de exemplu Mircea Badea.
De Belzebut pe 8 June 2010 la 14:21 (#)Sunt convins ca meritati din partea admiratorilor o clipa de sinceritate. Asta e motivul pentru care nu va consider genial, ma multumesc sa va cred consecvent. Nu pot uita cand domnul Gadea a sarit in sus strigand ca el se considera tigan, si nu revin aici precizand contextul. In acel context eu nu ma consideram tigan si nu eram de acord cu dansul, ca in atatea alte randuri. Nici cu dumneavoastra nu sunt de acord intotdeauna, dar daca e sa aleg intre rating si consecventa in a avea bun simt, sunt de acord intru totul cu dumneavoastra.
Scandal, muci, sange si scuipat, asta inseamna rating, asta inseamna ceea ce-i place bascarului. Dati-mi voie sa fiu de partea cealalta si cu toata modestia sa spun ca nu sunt bascar, ca nu sunt tigan, ca nu sunt manelist, ca nu sunt hot, ca nu sunt comunist si ca visez, in consecventa mea, la o Romanie asa cum o cere istoria adevarata si nu cea din ultimii 20 de ani, sau ratingul.
Cu alte cuvinte, insist sa cred ca adevarata presa nu ofera publicului ceea ce vrea, formeaza publicul pentru a-si dori ceva. Sunt destule exemple, chiar in presa post decembrista, de publicatii remarcabile in formarea publicului.
A lupta pentru rating cu orice pret inseamna a renunta la regulile nescrise ale bunului simt. Daca bascarii vor sari sa-mi strige “Fraiere, nu stii nimic !”, este treaba lor si nu ma intereseaza.
Pentru ca nu-mi place repetitia, nu spun decat ca sunt de acord cu Maximmouse.
De Rocker pe 8 June 2010 la 14:26 (#)Avand in vedere si inconsecventa subiectelor postate aici si a celor ce posteaza, cred ca toti se califica drept realizatori la Antena 3
De blackmesa pe 8 June 2010 la 14:27 (#)Nu cred că televiziunea din România e prea avangardistă. Pe de altă parte nici nu acuz că singura, ea, televiziunea e de vină pentru tot. Sunt sigur ca si eu sunt vinovat de aceasta stare de fapt.
De Servicii Funerare pe 8 June 2010 la 14:28 (#)Nu am vazut emisiunea d-nei Stoicescu, pricep ca a fost gen ,,hora-n drum” ; nu am vazut nici emisiunea d-lui Gadea – am picat exact pe intrebarea despre pixelul albastru, la care d-na Tatoiu , depozitara adevarului absolut si biciul lui Oriflame, a ripostat fulgerator , acut , trufas si etern negativist, invocind logica formala in campania electorala.
De Elena // pe 8 June 2010 la 14:38 (#)Si atunci am schimbat postul.
De ce v-ati indoi de necesitatea consecventei elitiste intr-o profesie elitista?
Daca ne luam dupa Max Weber ar trebui chiar statul sa aiba ca preocupare principala depistarea si formarea elitelor , sa ne gindim , de exemplu, la cele din media, care sa traga dupa ele la deal societatea.
Bine ca a fost doar o descarcare.
Ai vazut ca a zis Razvan Dumitrescu ca din cauza ta a venit la A3? Deci ai si tu un rol acolo, dar mai din umbra, asa. Esti un fel de Hrebenciuc de la PSD.
Au si comentatorii tai o scuza ca ti se adreseaza tie cu privire la programele A3.
P.S.Imi pare rau pentru offtopic, dar tot nu mi-a explicat nimeni ce s-a intamplat la Rachitele.
)
P.S.2 Eu nu pricep ce are lumea cu Gadea. S-au trezit toti ca de o saptamana de cand a ajuns Gadea director, A3 a devenit un dezastru. Mi se pare exagerat.
De Manuela pe 8 June 2010 la 14:39 (#)Apai daca ai scrie despre fotbal…. Nici nu vreu sa ma gindesc ce-ar iesi, nene Victore!
De shogunu' pe 8 June 2010 la 14:44 (#)Banzai!
@Manuela: n-am urmarit emisiunea, dar ma bucur daca n-a uitat
De Victor Ciutacu pe 8 June 2010 la 14:45 (#)A zis ca a venit la A3 fiindca l-au impresionat cei care i-au sarit in aparare, din trustul Intact. Ceva de genul asta. Nu te-a nominalizat, dar eu am inteles ca despre tine era vorba.
De Manuela pe 8 June 2010 la 14:48 (#)imi scapa numele altuia din Intact care s-ar fi solidarizat cu el
De Victor Ciutacu pe 8 June 2010 la 14:58 (#)“imi scapa numele altuia din Intact care s-ar fi solidarizat cu el ”
Badea? Ce-i drept citându-vă. Ce-i drept el disociindu-se de tagma sfântă sau cum îi zicea CTPu.
De Petru Avram pe 8 June 2010 la 15:03 (#)Intr-un guestpost a zis “saru’mina” ca numa’ tu ( poci ca sa te tutui? ca-s mai batrin orsicit…) i-ai sarit in ajutor, spre deosebire de ai lui (fosti) colegi!
De shogunu' pe 8 June 2010 la 15:08 (#)Nu trebuia aseara sa mai dea si nume! Destul ca stie el, stii tu si mai stim si noi.
Banzai!
Multi frustati, putini alesi…
De adrian cosmin pe 8 June 2010 la 15:09 (#)Ai perfecta dreptate. Asa este..
De Nistorel pe 8 June 2010 la 16:26 (#)Femeile astea sunt nebune, o fi vreo pdl-ista??? Ciutacu te urasc femeile! Si ce femei:)))
De macovei pe 8 June 2010 la 16:27 (#)@macovei: sunt devastat ca ma urasc nefututele. daca ma saruta?
De Victor Ciutacu pe 8 June 2010 la 17:10 (#)Referindu-mă direct la subiectul postului şi nu la cât de competent e Gâdea, şi ce mai sustin unii pe aici… Cel mai jalnic la Răchiţele (unii locuitori ar trebui să se numească “răhăţei”) a fost cum susţinea Boc I (că-i mai mare şi mai bou)că se poate trăi şi cu 4 lei, ca şi până acum… merită omorâţi prin infometare oamenii care gândesc asa! Mi s-a părut cea mai mare jignire adusă unor oameni care şi-asa abia se descurcă de pe o zi pe alta. E inuman să spui unui om sărac că trebuie să facă economie, să fie solidar, să inteleagă măsurile de austeritate. E strigător la cer! A incercat Elan să spună ceva de genul, dar a fost cam moale comentariul lui, deşi de multe ori are un discurs potrivit, obiectiv şi sincer. Nenea Boc I trebuia pus la punct pentru comentariile făcute!
De Gabi pe 8 June 2010 la 17:25 (#)Emisiunea a fost un eşec, un pas inapoi al unei televiziuni de la care lumea mai atşepta incă ceva pozitiv, nu mă asteptam să văd asa ceva la A3… Sper să nu mai vedem pe viitor emisiuni din “ieslele” in care s-au născut toţi aceşti Mesia ai ţării…
Acum la Protv e o ştire cu unu care a violat un copil…cam aşa s fost emisiunea de la Răhăţele
Sandra ca Sandra dar sociologul m-a dat gata cu multe ,sau hai sa nu fiu rea,cu cateva ,pareri “calificate”.Il cuprinde patima si pe dansul,ca si pe unii reporteri si-mi vine sa schimb postul si o si fac de multe ori.Au trecut vremurile cand ne bucuram de indragitul si nepretuitul Octavian Paller.Si elitele sunt din ce in ce mai putine si ideile invitatilor sunt din ce in ce mai diluate,manelizarea transpare prin tot mai multe emisiuni TV,noi telespectatorii suntem din ce in ce mai indulgenti,iar oameni care au consistenta gandirii dvs si a unora dintre colegi sunt tot mai putini.Si cu reformatul invatamant ce va sa fie va fi tot mai putina minte si capete tot mai mici.
De Asztalos Floare pe 8 June 2010 la 17:46 (#)[...] cum a remarcat toată lumea, Ciutacu s-a supărat pe inconsecvența colegilor anteniști, care au salivat pe familia lui Boc la Răchițele (sau așa ceva, că eu nu [...]
De Alt cutremur. De data asta, la Felix « prisacariu pe 8 June 2010 la 18:52 (#)@18,52, mai e una neftuta. sa va cunune, base?
De fla pe 8 June 2010 la 20:27 (#)[...] • Răzvan Dumitrescu, cel care potrivit unor informaţii din presă, încasa 20.000 de euro pe lună la RealitateaTV s-a mutat la celălalt mogul, adică la Antena3. Aseară, el a apărut în duet cu Mihai Gâdea, într-o emisiune în nota caracteristică postului din Băneasa. Venirea lui Dumitrescu la Antena3 pare să fi stârnit ceva valuri în trust. Citiţi ce scrie Ciutacu pe blogul său. [...]
De Ştirile serii pe 8 June 2010 la 20:49 (#)Exact aceleasi sentimente m-au incercat si pe mine cand am vazut celebra transmisie. Eu nu cred ca acei oameni au competenta necesara sa vorbeasca despre economie, despre pensii, despre cum se conduce o tara. Daca vom continua asa, meritam ce ni se intampla. Poate Boc vrea din toti ficatii sa fie bine in tara si romanii sa aiba burta plina, insa nu va avea in veci capacitatea de a realiza asta. Dand imagini cu oameni simpli, din popor, care isi spun opinia, faceti foarte rau, Antena 3.
De Manu pe 9 June 2010 la 00:15 (#)Victor, eu cred in elite, asa ca nu te lasa!!!
“ps: ciutacu a aflat ce salariu şi-a negociat dumitrescu ca să schimbe cloaca şi acum face pe domnişoara moralistă rănită în rozetă. mane, eu m-as duce la realitatea în semn de protest. vîntu cumpără lingăi reşapaţi care nu fac rating la kil.”
asta o zice soso pe blogul sau (blogul unui incult, needucat), dar sincer as vrea sa stiu…despre asta este vorba domnule Ciutacu ?!
De Lee pe 9 June 2010 la 10:44 (#)@Lee: daca ma interesau veniturile lui Razvan vreo data-n viata asta, acceptam una dintre repetatele oferte ale lui Vantu si vedeam pe pielea mea cum te descurci cu atatia bani
De Victor Ciutacu pe 9 June 2010 la 12:37 (#)Mi-au trebuit cateva minute sa ma dumiresc daca emisiunea de la Rachitele nu era cumva un Divertis Show…Dupa ceva timp, am inceput sa ma enervez rau de tot si mi-am dat seama ca, acolo in sat, toti sunt neam cu Boc si se corcesc intre ei la betie. De asta sunt asa degenerati, oligofreni si retardati. In viata mea nu am vazut atatia prosti sfatosi pe metru patrat iar emisiunea a fost de…(Rimeaza cu patrat) Nu-mi place nici noul format al Sintezei. Mai lipseste Raduleasca…
De Beatrix Kiddo pe 9 June 2010 la 13:22 (#)Domnule, poate considerati ca dumneavoastra ar fi trebuit sa fiti cel cooptat in formatele A3 ?
asta ma interesa defapt, sa stiu daca exista o divergenta in opinii intre dvoastra si dl Gadea ?
si ca p.s. imi dau seama, din raspunsul dumneavoastra, ca stiti sumele vehiculate ca salariu al dlui Dumitrescu.
va salut.
De Lee pe 9 June 2010 la 14:12 (#)@Lee: eu nu consider nimic. nu mi se pare ca neaparat A3 mi-ar face mie onoarea sa ma oferteze si ma gandesc daca nu cumva ar fi invers. plus ca de la oferta la acceptare-i lunga calea. nu exista nici o convergenta, nici o divergenta suplimentara fata de cele care asigura rutina de zi cu zi intre noi. da, stiu si cat lua Razvan, si cat o sa ia, si ce bani se ofera pentru mutari dintr-o televiziune de stiri in alta
De Victor Ciutacu pe 9 June 2010 la 14:14 (#)Nu este vorba despre cine, cui face o onoare! Este mai degraba vorba despre personalitati puternice, ce pot fi atinse in orgoliu, prin anumite gesturi, informatii, divergente de opinii…etc.
Sunteti un grup si mi-ar placea sa ramaneti uniti, pentru ca doar asa aveti forta de penetrare impotriva fuller-ului ce ne conduce cu atata maiestrie spre pierzanie.
De Lee pe 9 June 2010 la 14:36 (#)Nu poti sa compari pe marele Presedinte cu nimeni! Nu-i vorba de cultura cum spune d-l Voicu, ci este vorba de caracter. Ceausescu a facut in rromanica pe linga cele proaste si cele bune (vidi flota ce a intrat la apa). Hitler a considerat germanul ca fiind poporul ales.
De Ion Vasile pe 10 June 2010 la 21:34 (#)Dar cel despre care vorbiti, care-i conceptia lui despre rromanica? Suntem (inca de cind nu era presedinte) homosexuali, gauzari, tigani imputiti, etc…
Cred ca nu mai sunt 4 cuburi de gheata…
Acum suntem in plina criza a ghetii!
Adaugă Comentariu!