Rădulescu. Mihaela Rădulescu. Nu gust
De: Victor Ciutacu - Categoria: Ce-mi provoaca scarbaÎnţeleg că-i trendy să dezbaţi planetarele probleme ale Mihaelei Rădulescu. În acest caz, vă rog să mă scuzaţi, însă eu n-am plecat la relache la Stambul ca să am de ce mă-ntoarce încărcat de furii inutile. N-am nici o părere, nu ştiu şi nu mă interesează cine-i vinovat, nu ţin nici cu Mihaela, nici cu Elan, habar n-am cine ar trebui să deţină custodia copilului, mi se pare normal ca problemele de cuplu să se rezolve sub plapumă (şi, dacă nu se poate, la tribunal, dar nu în ziare şi sau la tv) şi nu ştiu ce l-a apucat pe Lucian Mândruţă să se bage-n troacă. Deci vă rog să nu contaţi pe mine la afacerea asta urât mirositoare. Dacă vouă va face plăcere să comentaţi o ţigănie publică, n-aveţi decât, dar abţineţi-vă de la epitete nervoase.
P.S. Dacă Mihaela vrea să vină la mine-n emisiune, cum ne-am înţeles odinioară, să discutăm exclusiv politică, voi fi onorat s-o am oaspete. Rufe murdare nu spăl.
111 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!E si normal sa nu vrei sa comentezi din monden. Altfel ai fi trecut cu blogul in categoria TABLOID si te-ai bate cu cei de la Libertatea la audienta pe net.
De Geo pe 16 March 2009 la 14:31 (#)Felicitari, ma bucur ca in continuare accesez blogul tau sa citesc comenturile tale referitor la treburi mult mai importante decat reletia lui X din trupa Y cu nu stiu care Z.
Vai dar cum se poate , adica nu esti solidar ca restul trustului de care s-a dezis “vandutul” Mândruţă ? “Mahalaua” vinde bre in Romania. Uita-te ce trafic fac deontologii pe tema asta…
De Mos Califar pe 16 March 2009 la 14:34 (#)Da copilul ala ce vina are?
De Filip G pe 16 March 2009 la 14:42 (#)Mandruta cel putin a facut un interviu obiectiv. Dar, Gabriela Vranceanu Firea a fos si este partinitoare, si am inteles ca si Gadea il condamna pe Mandruta. Un ziarist nu are voie sa fie partinitor. Dupa circul asta nu mai vreau sa o vad pe Mihaela R. Pacat ca sunteti “onorat” sa o aveti la emisiune.
De Violeta P pe 16 March 2009 la 14:43 (#)Mi se pare corect ceea ce spuneti domnu’ Ciutacu.Nu avem noi ce sa ne bagam in viata lor privata.Si da,problemele de genul acesta se discuta la masa rotunda intr-e patru ochi.De ce toata lumea are tendinta sa isi televizeze problemele personale?Vedeti,ati venit in Romania.Nu era mai bine acol la turci?
De Respect_pentru_domnul_Ciutacu pe 16 March 2009 la 14:46 (#)@Violeta P: orice invitat, inclusiv Mihaela, ma onoreaza cu prezenta sa.
De Victor Ciutacu pe 16 March 2009 la 14:51 (#)Am inteles asta cu Mihaela…da o parere cu privire la recenta vizita “pe blat” a presedintelui maghiar ne puteti da? Eventual o reactie la analiza facuta aseara de colegii dvs. la sinteza zilei?
De theKid pe 16 March 2009 la 14:53 (#)atitudinea dvs. mi se pare corecta. eu nici magar nu stiu exact despre ce-i vorba. de fiecare data cand aparea stirea cu Rihaela Madulescu,schimbam postul,dar pe urmatorul aparea iar din nou Rihaela,Razvan & Dani Otil,paparazzi…practic suntem agresati. nu mai poci sa suport asa ceva.
De cristu pe 16 March 2009 la 14:56 (#)@theKid: aseara beam yeni rakî pe malul mării Marmara, n-am văzut nimic
De Victor Ciutacu pe 16 March 2009 la 14:58 (#)ok, pai eventual daca aflati si aveti chef, as fi curios daca va deziceti de atitudinea lor sau nu.
De theKid pe 16 March 2009 la 14:59 (#)Cand un scandal face rating si vinde ziare, nu mai conteaza ca una dintre persoanele implicate iti e ba colega, ba prietena sau chiar ruda. E urat si chiar penibil ce se intampla in toata presa referitor la aceasta situatie. Nu ma intereseaza cine e de vina, dar nu mi se pare normal ca Mihaela sa fie subiect de discutie pana si la OTV.A realizat, totusi, cateva lucruri bune si, repet, e scarbos ( scuze) ce se intampla.
De oana pe 16 March 2009 la 15:00 (#)@Victor Ciutacu: Ce este yeni rakî ?
De Petrisor pe 16 March 2009 la 15:01 (#)Nu ne povestesti si noua cum a fost la Istambul? Ai vizitat ceva interesant? Tot timpul mi-am dorit sa vad Moscheea Albastra. Poate intr-o zi…
De ramo pe 16 March 2009 la 15:03 (#)@theKid: nu am nici timp, nici chef si nici nu ma dezic in general de colegi
De Victor Ciutacu pe 16 March 2009 la 15:04 (#)@Petrisor: rachiu turcesc cu anason
In legatura cu subiectul MR no comment. E o femeie desteapta si profesionista. In rest nu ma intereseaza.
De ramo pe 16 March 2009 la 15:05 (#)Yeni inseamna nou. Raki e bautura lor, cum ar fi tuica noastra. Mie nu-mi place. E scarbooasa, dar e gustul meu. No offence!
De Ana pe 16 March 2009 la 15:07 (#)Aha, deci ai baut ce beau si egiptenii acum 1500 de ani IHr. -:))
De Petrisor pe 16 March 2009 la 15:07 (#)Multumesc
Mihaela e fată frumoasă, deşteaptă (mai bine era băiat… şi scăpa mai ieftin) cu multe, chiar foarte multe probleme pe care, se vede treaba, le gestionează destul de bine. E ca peştele în apă s-ar putea spune. Înclin să cred că aceste probleme sunt adevărate s-au cel puţin aşa se pare. Nimeni nu-şi doreşte aşa ceva şi nu ne rămâne decât sa-i urăm succes cu rezolvările…cred.
De Dragos pe 16 March 2009 la 15:22 (#)sa nu-mi mie cutzu daca nu e vinovata si raduleasca pt tot balciu asta.nu putea spune simplu “no coment”decat sa se balacareasca in public.Mai sunt oameni care divorteaza si nu au facut un razboi mediatic din asta.pt. Filip iar copilul nu are nici o vina nici macar aceea ca are parintii care-i are.
De codeus pe 16 March 2009 la 15:28 (#)Eu cred ca Mihaela Radulescu nu va mai avea mult timp emisiune la antena1, cred ca locul o sa ii fie luat, cel mai probabil, de Andreea Raicu. Ramane de vazut daca am sau n-am dreptate… Si inca ceva: pana la divortz, nici un ziarist nu s-a luat de Mihaela Radulescu. Dupa divortz cineva le-a dat verde…
De Cetateanu Turmentat pe 16 March 2009 la 15:42 (#)corect. absolut corect!
De ... pe 16 March 2009 la 15:53 (#)Ce rau imi pare de Mihaela ca nu are unde sa locuiasca,e nevoita sa stea la hotel….ce sa mai zic de saracul copil…sunt mai saraci decat saracii.Poate se gaseste cineva milos care are vreo camera disponibila.eu as avea dar e cam departe de Bucuresti,i-ar fi greu cu naveta la serviciu.Ca la serviciu nu trebuie sa renunte in nici un caz,acum ca e singura ei sursa de existenta.Dar ea e puternica,va reusi…oricum problema ei e intr-adevar de importanta planetara,ii inteleg asiduitatea cu care o sustine in toata mass-media.
De Elena Constantin pe 16 March 2009 la 15:57 (#)nu vreau sa fiu nici misogin, dar nici nu pot sa nu-i dau oleaca de dreptate elan-ului.pina la coada e vorba lu rabi,important ar fi pt. toti sa ne mai lase in pacea noastra cu ale lor, ca le avem toti pe ale noastre.
De mirko pe 16 March 2009 la 15:58 (#)felicitari.imi place cum gandesti.daca as avea o putere in tara asta as interzice sa apara pe piata tot felu de ”reviste”sau tot felu de reportaje prin ziare pe care nu intereseaza pe nimeni sau acele persoane interesante de asfel de subiecte sunt lipsite de materie cenusie si in lipsa de ia citesc asa zise stiri.
De mihaaela.r pe 16 March 2009 la 16:01 (#)Corect, domule Citacu; ceicare nu au viata lor sau o au mult prea goala simt nevoia sa participe,trup si suflet, pro sau contra, la viata altora. Ma bucur sa vad ca nici pe dumneavoastra nu va intereseaza asa ceva, nici nu ati putea ,avandu-i pe Masha si Vladut,suficienti sa va umple o viata sufletul !
De Profa pe 16 March 2009 la 16:02 (#)Cum sunt turcii-mai civilizaţi ca noi,mai amabili,ştiu să facă turism?N-am fost niciodată la ei…
De Dana I. pe 16 March 2009 la 16:02 (#)OFF TOPIC:
Domnule Ciutacu,
Dacă doriţi să faceţi o emisiune „TARE” şi care cred că o să fie lider de piaţă în ziua respectivă, „comiteţi” o emisiune pe tema taxei radio şi tv, în care să amintiţi (merge o anchetuţă prealabilă…
:D ) cât de stufoase sunt organigramelor respectivelor societăţi, cum dintr-un post au puiat încă 5 (că, deh, e bine pe banii statului!), cum au ajuns acolo diverşi angajaţi, care a cui soţie este şi care-s încrengăturile neamurilor acolo, iar pentru ca toate astea să fie posibile, s-a impus prin lege o taxă pentru firme şi persoane fizice, uneori fiind o dublă taxare – o dată pe apartamentul unde este sediul social al firmei (firmă mică, să poată să mai trăiască şi românul, să-şi mai crească un copil, să-şi mai poată lua un medicament la nevoie…) şi ÎNCĂ o dată familia care locuieşte acolo!
Cu stimă,
Jimmygrey
(scuze pentru pseudonim, dar e lesne de înţeles motivaţia sa…)
De jimmygrey pe 16 March 2009 la 16:15 (#)Domnule Ciutacu, parca vad ca o sa va dea Raduleasca prin ziare ca nu stiu ce ati mai zis de dansa si s-a simtit ofensata. Tin minte ca si Badea a avut un mic conflict cu dumneaei. Eu cel putin nu o suport, mai ales cand face tiganii de genul la tv.
De Codrin pe 16 March 2009 la 16:32 (#)@Codrin: nu avem nimic de impartit, nu facem parte din aceeasi lume.
De Victor Ciutacu pe 16 March 2009 la 16:33 (#)Paranoia e in floare. De ce s-ar fi luat cineva de Raduleasca in timp ce era casatorita, daca nu exista un scandal de proportii? Acuma e caterinca, ratingu-l, scandal, Dani, nebuneli.
Oana,ce ai tu cu OTV? Cu ce sunt mai bune celelalte emisiuni tip tabloid? Intradevar sonorizarea si profesionismul cu care se filmeaza, studioul…Dar in rest?
Parerea mea este ca adevarul e undeva la mijloc si ca o prblema de familie, s-a transformat intr-un circ mediatic. Pacat, pentru ca Mihaela chiar e un om de valoare. O duce capu ( rau de tot, cam mult pentru o tipa buna, ar zice multi), e buna si mama ma-sii are o cariera de succes. Acum , nu putem fi pefecti cu toti. Poate nu e bine ca s-a bagat in ditamai scandalul, dar s-a intmplat.
Ne-am trezit toti neprihaniti sa comentam…Cred ca asta-i problema romanilor legat de orice problema sau eveniment. Gen, ne plangem ca merge prost sistemul, cand si noi suntem ca niste rotite care se mai blocheaza uneori. Spre exemplu, eu, ma plang de controlorii din RATB, dar nici eu nu-mi iau bilet. Eu macar realizez ca nu sunt sfanta si ca e si vina mea, ca si eu fac sistemul sa mearga prost.
De malicious pe 16 March 2009 la 16:44 (#)printzipuri & moralitate la greu. este multe femei in tara asta subdezvoltata pe care nu le vaneaza paparazzi,dar care duc o viata insuportabila,plina de privatiuni,nedreptati & saracie fara numar. ele n-au avut norocul sa fure & sa se apere,sunt pur & simplu niste frunze-n vant. totusi,Rihaela Madulescu are alte posibilitati & nu e lipsita de orice aparare,precum majoritatea femeilor din tara asta care este. nu-nteleg de ce provoaca atata circ. o sugestie am pt. majoritatea femeilor: dragi femei,treceti la iudaism! s-ar putea sa va fie de folos.
De cristu pe 16 March 2009 la 16:44 (#)Si atunci care este rolul acestei postari?
De Anda pe 16 March 2009 la 16:55 (#)@Anda: acelasi ca si al comentariului tau. diferenta e ca-i blogul meu
De Victor Ciutacu pe 16 March 2009 la 17:07 (#)Da’ ce-aveti fratilor cu ea? I-ati tinut cumva luminarea? Sau nu vreti sa lipsiti din troaca colectiva?
De Mihaela pe 16 March 2009 la 17:07 (#)Uite-asa Basescu e pe primul loc in sondaje, inca la peste 50% …Cred ca asta ar trebui sa intereseze cel mai mult si, daca nu il mai vreti o tura presedinte , directionati-va energiile spre el. Asta va poate schimba viata( inc-o tura sau nu pentru Basescu), problemele Mihaelei Radulescu ramin ale ei si ,zau, nu au nici o implicatie in viata voastra.
@malicious: Nu m-ai inteles. Era vorba despre faptul ca nu vad rostul dezbaterii atat de aprinsa si continua ( in special seara) pe acest subiect. Si apropo, nici nu-mi place OTV-ul. Nici nu stiu de ce iti dau explicatii. In fond, imi exprimam si eu o parere, ca si tine si nu te ia nimeni la rost, asa ca ”Take it easy” cu cerutul explicatiilor, da?
De oana pe 16 March 2009 la 17:13 (#)Asa da!.
De Anda pe 16 March 2009 la 17:15 (#)Un raspuns intr-adevar demn de un ciutac.
@Anda: deci pleci. hai pa!
De Victor Ciutacu pe 16 March 2009 la 17:16 (#)Victor, pacat ca esti impartial cu colegii tai, primii care s-au bagat in troaca au fost madam Firea si Mihaita Gadea. Ambii in apararea “divei”. Cel putin Mandruta nu si-a dat cu parerea, doar a pus intrebari si atat. Si as mai fi curios sa aflu daca ai fi onorat si de prezenta lui Elan intr-o emisiune la tine ?!
De Mircea pe 16 March 2009 la 17:23 (#)@Mircea: poate partial:) Gabi si Mihai pot s-o apere pana le vine acru-n gura, nu ma pasioneaza. la fel, nici subitul PR al lui Mandruta nu-mi miroase bine. fiecare se baga-n ce troaca vrea, nu simt nevoia sa ma amestec.
De Victor Ciutacu pe 16 March 2009 la 17:26 (#)Rachiu turcesc rachiu turcesc,anason anason,dar ca
De Santinela pe 16 March 2009 la 17:28 (#)” pruna nu-i” sa fie clar Victore.
@Victor, scuze PARTIAL, de fapt am intentionat sa pun un NU intre cuvantul ca si cuvantul esti. In rest numai de bine, te admir mult si mi-ar parea sincer rau sa te vad in corul laudatorilor, pt ca sunt convins ca in sufletul tau stii exact ca nu merita.
De Mircea pe 16 March 2009 la 17:31 (#)lovit la pct ochit, mihaela. de fapt asta e ar trebui sa ne pese de cele importante si nu de fufe, chiar daca se cheama MR, a caror viata amoroaso- aventuroasa ar trebui sa ne intereseze spre deloc.
De mirko pe 16 March 2009 la 17:33 (#)DOMNULE CIUTACU, NU SUNTEȚI UNUL DINTRE CEI PE CARE ÎI SIMPATIZEZ, ÎN SENSUL CĂ PREFER SĂ VĂ CITESC, DECÂT SĂ VĂ VĂD LA TV. ,DIN CAUZA UNOR DERAPAJE ȘI EXCESE DE ZEL ,PE CARE „DIRECTUL”NU LE POATE DISIMULA.ÎNSĂ, TREBUIE SĂ RECUNOSC FAPTUL CĂ AȚI LUAT O DECIZIE CORECTĂ ȘI ELEGANTĂ DE A NU VĂ BĂGA ÎN ACEASTĂ MIZERIE FĂRĂ MARGINI, ÎN CIUDA FAPTULUI CĂ ,DPDV JURNALISTIC, SUBIECTUL ESTE FOARTE OFERTANT.SUNTEȚI, FĂRĂ ÎNDOIALĂ, UN PROFESIONIST,CĂRUIA ÎI SPUN ATÂT: CHAPEAU BAS!!!!
De GEORGIANA P. pe 16 March 2009 la 17:49 (#)Poate ca madam radulescu o fi victima, posibil in aceste vremuri ciudate, dar ii si place, frate, face parte din gena ei, ea tre’ sa fie in prim plan, de ea tre’ sa se vorbeasca, ea tre’ sa fie vazuta de un public cat mai larg, viata ei e publicitatea iar noul ei deliciu este auto-victimizarea ca “femeie singura cu un copil”! Sigur, e nefericita si neajutorata, singurica in ghearele paparatilor, “desi are alaturi un barbat care-o sustine”, dar e atat de pervers placut sa fi totusi mica si persecutata si chiar agresata de 15 barbati odata! Dar ea e mihaela radulescu, are telespectatorii de partea ei si-i o femeie tare! Stiti ceva?! N-o luati suta la suta in serios si nu-i prea plangeti de mila: e puternica, e indeajuns de unsa cu tot felul de alifii si ii place-al naibii noua postura! Are inca o ocazie, in afara emisiunii ei, sa mai mitralieze urechile cui asculta, cu o mie de cuvinte pe minut, toate despre cat de grozava e ea! Fiindca orice o poate ucide pe mihaela radulescu, numai modestia nu!!!
De alien pe 16 March 2009 la 17:51 (#)Un punct de vedere serios si raspicat. Ar putea sa ia mai multi exemplu de atitudine, si nu sa se adune in orice gramada care cere varf de rahat, pentru a orna scandalurile mondene, futilitatile, barfele ordinare.
De dan c pe 16 March 2009 la 17:55 (#)@Victor
De FuXi pe 16 March 2009 la 17:58 (#)Bine faci.
nici eu n-am de gand sa comentez tigania asta, constat ca unii nu se dau in laturi de la nimic pentru e ramane in atentia publicului, fie chiar un umilitoarea postura de victima. din punctul meu de vedere, trebuie sa fii complet lipsit de demnitate ca sa tansformi propria drama personala intr-o punga de aurolac pentru amatorii de telenovele.
De rachelle pe 16 March 2009 la 17:59 (#)cu cat te-a placut mihaela cu cat te-a platit si elan!?
)
De Ionut pe 16 March 2009 la 18:23 (#)@victor: era sa spun ca esti ca inr-unul din bancurile cu iepurasul (am venit sa va spun ca pe mine sa nu va bazati!), dar ti-ai lamurit pozitia cu “prietena” anda. pe cine avem diseara?
De brazvan pe 16 March 2009 la 18:33 (#)Ciutacule,de acord cu tine 100%,mie mi se pare cA FATA ASTA ALEARGA DUPA PROTAGONISM CU ORICE PRET!!!
De torrenostra pe 16 March 2009 la 18:35 (#)nu comenteaza, dar totusi scrie “mihaela radulescu” si pariu ca are cele mia multe comentarii la “articol”. Ce ticalosi sunteti cu totii. daca chiar vroiai sa nu te bagi in troaca, corect era nici sa nu mentionezi in blogul tau numele ei sau ceva legat de subiectul asta…dar n-ai rezistat tentatiei. hai sactir, ca sunteti toti la fel…uita-te la colegii tai din antene in ce hal au ajuns pt raiting. toti agramatii si manelistii societatii sunt adusi pe sticla la antene asa ca …v-as zice cateva, dar mi se cenzureaza mesajul.
De oana pe 16 March 2009 la 18:35 (#)@oana: duduie, ce-i aia “sactir”? da’ “raiting”? ca io no habla ingles…
De Victor Ciutacu pe 16 March 2009 la 18:40 (#)mi-ai sters comentariul precedent
De vistiernicu pe 16 March 2009 la 18:53 (#)si asta imi demonstreaza mie in mod evident
ca nu esti,
atat, nu esti.
BAI FRATE…DACA APARE FEMEIA ASTA LA EMISUNEA TA SA VORBITI DESPRE POLITICA, SCHIMB CANALUL. JUR. NU MA INTERESEAZA CA SE BALACARESTE CU MILIONARUL EI DAR AM OBOSIT SA O AUD ZICAND:”EU , EU , EU SI IAR EU”. E MODERATOARE- BUNA, SCRIITOARE- SCARTITOARE, ACTRITA- MAI INCAPE-ZIC ASTA PTR CA SUNT IN DOMENIU, REGIZOR
)))))))))…DA’ ACUM SI COMENTATOR POLITIC? …POATE UN GAND, DA, CA ORICE CETATEAN AL TARII. DAR O EMISIUNE INTREAGA CU EA…NU ZIC CA NU ARE AVEA CE SPUNE- CA NU E PROASTA MOLDOVEANCA- DAR LA ATATA CULT AL PERSONALITATII…ZAU DACA VREAU SA O VAD. DINTRE PROASTA DE UDREA SI LAUDAROASA RADULEASCA, O ALEG PE NORICA. NU E ASA SEXI DA MACAR ZICE CEVA.
De adi pe 16 March 2009 la 19:16 (#)TE ROG SA NU MA DEZAMAGESTI. TE ROG. TE ROG:))))
Deci mai Victoras,vorba domnului Stan,ti-a spus oana hai sactir,deci numai,e gata..s-a terminat cu smecheria…o sa-ti scada “raitingu” la blog si o sa rada ciumpalacii…si am mai vazut un comentariu cum ca nu ai putut rezista tentatiei sa scrii numele Mihaelei R. la tine pe blog.Cred ca fix de Mihaela Radulescu nu mai poti tu…
De Respect_pentru_domnul_Ciutacu pe 16 March 2009 la 19:19 (#)Daca toti astia “publici” v-ati putea vine orgoliul, ati intra in vreun top de genul celor pe care va imaginati/doriti sa le populati. Mi-e o mila/sila imensa. Sper ca am sa ma mut pe o insula din Grecia mai inainte sa imi ucideti iluzia ca nu totul e pierdut in lumea asta.
De carmen pe 16 March 2009 la 19:32 (#)Buna seara d-le Ciutacu,
Ce bine ca ati revenit,ca a inceput sa-mi fie greu sa nu citesc blogul Dvs. in fiecare zi si ma bucur cand va simt aici,acasa,nu departe de tara.
Ce bine-mi pare ca nu va amestecati in problemele personale ale Mihaelei.Imi place atitudinea Dvs.E bine ca mereu invitati oameni imbracati la emisunea Dvs(cum ziceti deseori).Pana la urma Mihaela Radulescu e binevenita,daca discuta problemele propuse de Dvs.Eu am vazut ieri Duminica in familie(o parte) si nu mi-a placut ca a prezentat evenimentul ei-nu era firesc sa discute problemele personale intr-o emisiune de divertisment in care e moderatoare.Ma rog,asta e…
Va doresc o saptamana frumoasa,fara tensiuni care sa umbreasca amintirile din calatorie.
Cu acelasi respect,
De IoanaP pe 16 March 2009 la 20:13 (#)IoanaP
Ceea ce nu inteleg eu de la cei care ii critica pe Firea si M.Gadea:
De ionut pe 16 March 2009 la 20:22 (#)De ce trebuie sa critici un coleg de munca, ca sa nu spuna lumea ca esti subiectiv?
De ce trebuie sa ai neaparat o parere despre ceva?
Daca tot ai decis sa ai o parere,de ce nu ai voie sa nu fii “cumparat”?
De ce intotdeauna trebuie sa simti nevoia de a da explicatii, unor omuleti cu pareri pur si simplu absurde si lipsite de orice noima?
P.S. Nu era mai frumos in Turcia?
Un sfat pt cei 2 foshti sotzi; mi-am porkait fosta sotzie prin ziare shi TV (pe plan lokal, sunt din Oradea). Foarte mult a avut de suferit fiika-mea, shi akum normal k imi pare rau. Kiar dak kopilul meu e mai mult akum in grija mea, un kompromis pe kare l-a gasit fiika mea, incerk, deshi mi-e foarte greu, sa nu-i provok suferintze inutile, prin a-i reaminti ce fel de mama are. O intzeleg shi pe Mihaela Radulesku, kat shi pe ex-sotz, emotziile sunt enorme, dorintza de razbunare e mare, nu ai experientza pt astfel de situatzii, shi sigur, reaktzionezi atipic. Un sfat insa, timpul le rezolva pe toate, facetzi ceva mai bun ku viatza voastra, dekat sa v-o irositzi, ku un enorm konsum psihik, pentru NIMIK. Totul trece, doar un singur gand: sa traka kopilul ku bine peste asta. Restul? Sunt poveshti. Tu eshti de vina, bah tu eshti de vine, iar kopilul, nimenu nu shtie ce e in sufletul lui. Pakat, sincer.
De wickerman pe 16 March 2009 la 20:23 (#)Cu masina sau cu avionul la Stanbul?? Vreau si eu sa plec si nu stiu pt ce sa optez Multumesc
De mimi pe 16 March 2009 la 20:40 (#)Cazul M.R mi se pare exagerat, din punctul ei de vedere. Fiind o persoana publica, cazul este amplificat exagerat. M.R. ar trebui sa se gandeasca de n ori inainte sa exagereze. Exista oameni in tara asta distrusi profesional pentru ca au indraznit sa spuna adevarul. Degeaba se lamenteaza ca nu a mai intanlit probleme de genul acesta. Ele exista de ani buni, dar respectivii nu sunt persoane publice si isi inghit suferinta in ei. Acum se intampla ce se intampla atunci cand cineva, din categoria V.I.P. (multi cu studii superioare nu ajung V.I.P.) ajunge sa pateasca ceva ce altii au trecut. Dar repete, totul se intampla pentru ca ea se considera V.I.P.
De Mad_Max pe 16 March 2009 la 20:44 (#)nici eu nu l-am inteles pe mandruta.nu stiu ce treaba avea el la afacerea asta? e un fel de mircea radu al observatorului sau care-i treaba?
De popescul pe 16 March 2009 la 20:49 (#)Asta vrea romanu’ sa vada la tv: scandal si tiganie.
De Stefan pe 16 March 2009 la 20:51 (#)Sunt sigur că dacă s-ar fi întâmplat unei femei fără notorietate publică, totul ar fi trecut neobservat. Totuşi admir puterea de luptă a Mihaelei Rădulescu, dar nu şi armele cu care luptă. Dacă dumeaei are drama asta, alte femei se strufocă zilnic cum să hrănească nişte guri flămânde dintr-un venit lunar modest. Baiul ei nu-i şi al nostru…
De C. Bojan pe 16 March 2009 la 20:55 (#)victore nu inteleg de ce te cobori la nivelul acestui subiect
De vali pe 16 March 2009 la 21:19 (#)Victore, pozitia ta mi se pare, mai mult decit corecta, in ceea ce priveste cazul in speta.Problema este ca nu NOI, ne-am bagat in viata lor, si ca EI, s-au bagat in viata noastra.Nu mai poti sa deschizi un ziar sau un post de TV, ca, gata, scandalul.Ce criza, ce probleme de viata ale oamenilor obisnuiti, noi trebuie musai sa vedem ce fac sau au mai facut imbubatii ! Nu ne intereseaza viata lor,pe care, ei insisi si-au pusa pe taraba, nu NOI ! Ma bucur ca te-ai relaxat pe malul Marii Marmara, ma umpli de invidie. Pe deseara, la program ! Te asteptam !
De Paula pe 16 March 2009 la 21:29 (#)Nu stiu exact situatia Mihaelei Radulescu,dar daca e vorba de vreun proces de divort sau de vreo reincredintare a minorului rezultat din casatorie(fapt care ar face explicabila toata sarada asta),atunci o inteleg pe Mihaela.De cele mai multe ori ,in asemenea procese,tatii se inversuneaza sa obtina minorul,nu pentru ca sunt interesati de soarta copilului,ci pentru a lovi in mama.E atitudinea clasica.Si ,in general,cand s-au clarificat lucrurile,(mama de cele mai multe ori obtine copilul,pentru ca e prea mic pentru a-i fi dat tatalui),tatal nici macar nu se mai intereseaza de soarta lui.Nu generalizez,pentru ca mai sunt si exceptii,cand tatal ramane cu copilul,pentru ca mama nu il vrea.
De Irina pe 16 March 2009 la 21:35 (#)auch! nu te intereseaza problemele nationale
De McGogoo pe 16 March 2009 la 21:45 (#)iti dai seama ce drama traieste romania si tu esti un insensibil?
nu ai inteles ca de relatia lor depinde iesirea din criza ?
Inteleg ca nu vrei sa te amesteci in scandalurile altora si-ti sustin parerea.Chiar daca Mihaela Radulescu iti este colega de trust,e fix problema ei cum isi rezolva situatiile familiale.Mai bine ne spui cum v-ati distrat in Istambul.:)
De Carmen pe 16 March 2009 la 21:56 (#)off topic: victore ce-i cu mizeria aia de scrisoare publicata in JN azi? parca va adresati unui public care se vroia inteligent.. cine a decis publicarea ei a reusit sa-si bata joc de inteligenta noastra. o diversiune ieftina ce nu-si avea rostul. dupa razboi multi viteji se arata.
De Rares pe 16 March 2009 la 22:08 (#)“Deci, va multumesc inca o data tuturor pentru ceea ce ati demonstrat si in aceste zile: ca sunteti o forta puternica, cu o inalta disciplina civica, muncitoreasca, oameni de nadejde si la bine, dar mai ales la greu. Si de asta data ati demonstrat cat de importanta este solidaritatea muncitoreasca”
Ion Iliescu, 1990
va amintiti discursul? autorul este acelasi ca al scrisorii. il mai crede cineva?
Mi se pare foarte corectă această atitudine.
Nu cred că are ce discuta acea duduie despre politică în nicio emisiune, însă, cu atât mai puţin la dumneavoastră.
Bine aţi revenit sănătoşi!
Ar face bine domnul Mândruţă să-şi vadă de fasolea lui. De fapt, pe toţi ar trebui să ne intereseze ce vrej creşte-n grădina noastră şi să-i lăsăm pe ceilalţi cu ale lor.
Ce Dumnezeu căutaţi acum la domnul Gâdea să gavariţi de această problemă? De când constituie “interes naţional” custodia unui copil?! Ce mizerii!
De mosser pe 16 March 2009 la 22:09 (#)dezamagitoare participarea la Gadea
De andrada pe 16 March 2009 la 22:14 (#)hihihi
De ovidania pe 16 March 2009 la 22:21 (#)pe principiul sa moara si capra vecinulului
fi-ar ai ( autocenzura de bun simtz) de bogatzi nu avetzi ce face? sau cum!!??
cam de asta se chioraste lumea hulpava la acest incident nefericit ( privind inspre copil) , incident la care nu se astepta ( din prisma lu’ shantzerv aista – ma omule asha is fumeile, daca nu belesti ochiii de la inceput mai incolo belesti…hmm ) incident calculat pana la un punct pana cand au aparut lighioanele de paparaziii ca ii strang de gat de ce nu m-au calcat cu masina !!??? ( din pricina vedetei- profesioniste si mare amatoarea de …. ca deh vigoarea lu ‘dani nu e de aici colea )
nu va place ce hables yo acilea nu cititzi sau mai bine sterge ciutacule tu
in inchiere o zicere neoasa : de te amesteci cu zoaiele din troaca or sa te manance porcii
@Respect_pentru_domnul_Ciutacu: “hai, sictir” nu merge cu “domnule Ciutacu”, nu credeti ?
De Yoda pe 16 March 2009 la 22:38 (#)Buna seara!
Nu-mi venea a crede ce senin,odihnit si relaxat v-ati intors in frumoasa tzarishoara.
…Nu vreau sa va supar…da’ de ce numai rufele murdare din “marea familie a antenelor” nu le spalati? Hai no, va rog, va rog va rog spalati si aceste rufe murdare….varogvarogvarogvarog…
Evident, glumesc.stiu ca Dv. nu va ocupati de barfa suburbana (chiar mondena fiind).
Despre Dna.M.R. …ii doresc sanatate, minte si fericire!
De The G.P.R pe 16 March 2009 la 22:44 (#)Ce nu inteleg este de ce v-ati gandit vreodata sa o invitati pe Mihaela Radulescu la emisiune. De ce ati discuta d’ale politichiei cu acest interlocutor? Este foarte buna la ceea ce face dar nu vad de ce asta ar califica-o sa isi dea cu parerea intr-o emisiune cum este a dumneavoastra.
De Irina pe 16 March 2009 la 22:57 (#)huh ??? care-i faza ca pe mine m-ai pierdut de musteriu …
De Ema pe 16 March 2009 la 23:09 (#)adica sunt in aceesi ceata obscura ca de obicei cand vine vorba de vedete si viata lor privata deci… no comment…
Mindruta s-a dat de gol. A facut interviul pentru rating= bani. Bravo pentru Mircea! Scandalul Mihaelei nu mi-a redus ratele la banca nici mie si nici vecinului meu. Atunci, de ce subiectul este considerat Mindruta de interes national? Pentru ca Mihaela este o “vedeta”? Ma intereseaza emisiunea ei nu si viata privata.
De paul pe 16 March 2009 la 23:10 (#)“tigania publica” se vinde cel mai bine
De Vasile pe 16 March 2009 la 23:10 (#)Foarte bine, indiferent despre cine este vorba sa isi spele rufele murdare inchis in baie.Dar la nooooooooooooooooi, cand unii din asta traiesc, din aratarea cu degetul si darea de lectii de moralitate, etica, familism impecabil ……….
De zombie pe 16 March 2009 la 23:26 (#)Bravo, o parere obiectiva … oar de ce trebuie sa ne priveasca pe toti Mihaela, problemele de genul asta ? Oare nu mai este nimic interesant la TV?
De Cristian pe 16 March 2009 la 23:44 (#)Victor, sper ca te-ai relaxat in mini-vacanta (microvacanta) si te-ai intors cu bateriile incarcate pentru perioada urmatoare.
De cand cu ridicatul poalelor in cap, in public, nu mai suport sa vad nici emisiunea “Duminica in familie” Pacat!Era o emisiune buna de divertisment…
De Plano pe 16 March 2009 la 23:46 (#)Eu am o problema. De ce se face atata valva despre Mihaela Radulescu si scandalul in care este implicata? . Ce porcarie..oricum vad ca nimeni din trust nu prea o place..cred ca doar Gadea care este IN Love .. sau o cunoasteti voi mai bine decat telespectatorii?
De horya pe 17 March 2009 la 00:53 (#)Percep postul tau doar ca o atragere de cititori de taguri..altfel..nu-i vad rostul, ca daca as gandi altfel lucrurile as ajunge la concluzia ca in acest subiect nu esti obiectiv..din simplul motiv ca ai comentat acest eveniment.. spunandu-ti parerea cum ca..rufele nu se spala in public..
Vazui ca fusasi la Sinteza Zilei si desi evitasi pe cat putusi , nu putusi sa scapi de subiectul de care era mai mult decat incantat Lucian Mandruta , si anume interviul pe care i l-a luat lui elan .
De romania inedit pe 17 March 2009 la 02:05 (#)Ca si dumneata , nici eu nu inteleg ce inseamna solidaritate de trust .
tiganu,tiganie-asta da intoarcere la origini
De tataita pe 17 March 2009 la 02:13 (#)PT IRINA:
De wickerman pe 17 March 2009 la 07:35 (#)TE INSHELI AMARNIK. In ultimul timp tot mai multzi barbatzi cer inkredintzarea kopilului, dintr-un motiv foarte simplu: kunosk “Adevarata valoare” a fostelor sotzii, sunt konshtientzi k acestea nu pot sa aiba grija de ele, dar sa mai aiba grija shi de un kopil. E shi kazul meu, shi dah ma mandresk ku asta, am o fiika de kare am GRIJA (kiar anul trekut am fost ku ea la koncertul trupei IRON MAIDEN). Marea majoritate a kopiilor kare raman ku mamele lor, dupa un divortz, nu ajung prea bine in viatza, asta e realitatea, ne konvine sau nu.
Recomandati colegilor din -Antena-,prietenilor sa o sfatuiasca pe Mihaela Radulescu ca problema dumneai nu sunt lucruri care sa ne priveasca pe noi toti Romanii, acest gen de probleme se rezolva strict in familie si nu la televizor sau in presa – altfel va iesi la vedere adevarata fata a acestei doamne – si chiar nu da bine, nici macar publicitate nu-si face – deci d-na sa-si rezolve problemele in liniste pentru ca asa da mai bine.
De marieta pe 17 March 2009 la 08:22 (#)Multa dreptate ai si o atitudine corecta pe care ar trebui sa o aiba tot trustul. Tocmai pentru ca este o persoana publica ar trebui sa nu se dea in spectacol in asa fel. Ar fi cistigat mult mai mult daca trecea sub tacere totul si ar fi tratat cu indiferenta orice actiune a fostului sot. Faptul ca are custodia copilului cel putin deocamdata nu o indreptateste sa faca ceea ce face. Foarte probabil ca nici Elan nu are dreptate in totalitate dar in aceste cazuri adevarul este la mijloc, amindoi sint vinovati in egala masura si ar trebui sa se retraga din ochii publicului si sa-si rezolve problemele ca doi oameni maturi si responsabili ce se pretind. Probabil insa ca tara are nevoie de o diversiune pentru a-si abate atentia de la alte probleme importatnte. Sa merg pina acolo incit sa ma gindesc citi bani iau pentru ca au “lansat” acest subiect ? Acuma imi dau seama de ce nu dorm bine noaptea, ca Mihaele s-a certat cu Elan! Bine ca mi-am dat seama ce am ca era sa ma duc la psihiatru din cauza insomniilor!
De anca pe 17 March 2009 la 09:27 (#)Si spui ca a fost frumos la Istambul? Iti transmitem urari de bine tie si familiei tale, Anca si Mircea Dascalescu din Sinaia!
este o moda mai nou sa iti speli rufele in public, de dragul audientei. nu conteaza pretul, important este publicul cat mai numeros.
De Loppy pe 17 March 2009 la 09:37 (#)banuiesc ca stiti cum este, cea mai buna dovada sunt emisiunile din trustul dumneavoastra(“acces direct”, “observator” – care mai nou este o cronica mondena etc.)
Voi femeile de afaceri,dive, cu bunici,bone, soferi si scoli pe bani multi, nu mai fiti voi si mamele perfecte. Mai lasati si mamelor de meserie mame,meritul de a fi mame. Nu va mai folositi de copii pe post de scut, cand aveti probleme cu media.
De ela pe 17 March 2009 la 09:41 (#)Inteleapta decizie, domnule Ciutacu.
De cirja dragos pe 17 March 2009 la 10:09 (#)incepe sa se dezumfle “mitul” mihaelei radulescu……a prostit atatia barbati…si asta, pentru ca este adevarat ce se spune – capul barbatului se afla in varful………
De cutaciu pe 17 March 2009 la 10:30 (#)Argh! M-am saturat de mondenitati. De ieri nu mai aud altceva decat ca Mihaela nu stiu ce cu Elan si copilul… la tv, la radio, pe bloguri etc. De ce m-ar interesa?!
De Vanda pe 17 March 2009 la 10:59 (#)Domnule Victor nu-mi placeti deloc,dar asta e o alta problema.Gusturile nu se discuta.Felicitari,pentru atitudinea dumneavoastra fata de Mihaela.Nu e posibil sa distrugi viata unui om si sa-l tavalesti prin noroi.Tara,mama si copii sunt ceva sfant pentru orice om responsabil.Rad si pling in acelasi timp cand vad atata decadere umana.Scursuri ale societatii si detinuti dovediti,candideaza si reusesc sa ne hotatasca destinele.Dar sa revenim la subiect:urasc mizeria umana si sitatia din tara mea.Va veni Tepes sau vom pleca cativa sa-l cautam pe aiurea.Sa traiti bine.(stiu ca va place personajul)
De Alexandru Ciobotaru pe 17 March 2009 la 11:19 (#)Hai mai Victore,nici macar o flanela nu speli?:-)
De mery pe 17 March 2009 la 11:58 (#)Era foarte deranjata ca o urmaresc “paparazzi”, dar cand nu o baga in seama pune repede mana pe telefon si cheama presa ca sa ia parte la viata ei care nici macar nu merita bagata in seama…
Saptamana trecuta am pierdut un mare om al culturii nationale si noi vorbim de Mihaele si Radulesti… Pacat ca oamenii de valoare sunt ingropati de cacatul acesto nulitati. Mare pacat. Si ne vom da seama mult prea tarziu
(
Azi, marele scriitor, istoric, critic literar, profesor universitar, senator etc, ar fi implinit 70 de ani. Dumnezeu sa-l odihneasca in pace !
De Andra pe 17 March 2009 la 12:19 (#)Nota 10 pentru atitudinea de aseara din emisiunea “siteza zilei”! bine c-ai venit tu in emisiune ca domnii invitatii erau din “trust” de mult… In sfarsit un barbat !
De Cristina pe 17 March 2009 la 12:44 (#)Daca esti vedeta de televiziune si basca ai si un sot/sotie milionar in dolari sa-ti pui viata privata in cui.
De Aurel pe 17 March 2009 la 13:25 (#)Riscurile meseriei. I-mi pare rau de Raduleasca , nu cred ca merita un astfel de barbat. Macar compasiune merita in schimb , de spalatul rufelor in public nu trebuie sa te ocupi , se ocupa altii mai bine.
Despre Mihaela se pot spune multe de bine si adevarte: ca este o femeie desteapta , o profesionista in ale televiziunii , o femeie frumoasa dar , singurul lucru care-i lipseste este clasa. Nu are “clasa” , nu este o lady. Si de aici tot scandalul asta peste care dam, cu sau fara voia noastra , in toata massmedia.Tot respectul meu , domnule Ciutacu.
De andra pe 17 March 2009 la 15:19 (#)Bravo!! Iti impartasesc parerea. Prea mult circ, prea multa tiganie.
De Corina Mihaila pe 17 March 2009 la 15:41 (#)Mihaela Radulescu sa vina la tine in emisiune sa discutati politica?! M-as mira!
De Costin Tanasescu pe 17 March 2009 la 17:43 (#)Nu e bine sa ne bagam in viata oamenilor, desi uneori UN SFAT BUN ar fi binevenit.
Sunt destui cei ce o fac pe umanistii.
Bravo! Nici nu asteptam altceva din partea ta! Ce mi se pare ciudat e sa-l vad pe Mandruta transferat de la “Observator” la “Radio Sant”…Urat, monser!
De Alice pe 18 March 2009 la 12:26 (#)Mihaela e o doamna, Doamne fereste sa treci prin ce trece ea, spun asta din experienta.
De katey pe 18 March 2009 la 14:00 (#)Insurubind aerul cu amindoua miinile,promit solemn…GATA…linga o cruce virtuala am jurat ca incepind de astazi…fara “TABAC” … multumesc D-nei M Radulescu pentru CAMPANIA “cur`atirea sufletului”………
….
PS.Pomenita vei fii de tot neamu`
De amvion9 pe 19 March 2009 la 04:07 (#)pe mine nu m-a intresat deloc problema Mihaelei Radulescu, dar cand am vazut ca Mandruta a fost pus sa dea explicatii la Sinteza Zilei am fost socata. de cand trebuie sa iei apararea colegilor de trust???? Eu la facultate nu invat asta, poate e politica voastra la antene, oricum e gresita! Mandruta a gresit ca aluat un interviu? pai nu e jurnalist??? nu asta trebuie sa faca? cine e Mihaela Radulecu si de ce e cazul ei special si NU ar trebui discutat de Mandruta? Dupa Sinteza Zilei, am studiat toata presa pe subiectul asta si, stupoare, Mihaela a inceput acuzatiile la adresa fostului sot. Pai, cumva interviul lui Mandruta nu intra sub incidenta dreptului la replica? Sau pentru ca Mihaela e persoana publica, doar ea are dreptul sa-si prezinte povestea??? Nu are nicio relevanta cine e vinovat, cine ia copilul, cine se muta unde, dar nu luati jurnalistii la intrebari(ma refer la cei care sunt seriosi, nu cei care scriu in Cancan, aia nu sunt jurnalisti). Mihaela Radulescu daca mai face mult scandal, s-ar putea sa ajunga in aceiasi oaala ca Oana Zavoranu si Magda Ciumac. Astept sa o vad la Acces Direct, la Capatos sau la OTV impreuna cu Lazarus, sa rezolve cazul.
De carmesyta pe 19 March 2009 la 08:20 (#)Mi se pare de bun simt pozitia pe care o adoptati. Independent de partile (numele) implicate in acest scandal (sau in altele, de aceeasi factura), toate aceste lupte nedorite si regretabile ar trebui purtate intre 4 ochi, 4 pereti sau 4 geamuri, insa nici intr-un milion de ani in public.
De Ingrid pe 19 March 2009 la 16:07 (#)Ma uit la intalnirea cu procurorii mondiali si privirea imi este atrasa fara voie,permanent,catre d-nul Boc.
De Radu Stefanescu pe 24 March 2009 la 12:54 (#)Cu cata trufie se uita peste marea adunare,cu ce ranjet satisfacut priveste peste multime !
E apogeul vietii lui.Imi imaginez cum i se topesc toate frustrarile adolescentei cand probabil,toti glumeau pe seama lui.Acum,suit pe scaun,ajutat de inaltimea tribunei,in sfarsit e cu mult mai inalt decat noi toti,aia de faceam caterinca de el.
Acum, poate el sa rada de noi,sa ne schimonoseasca viata cu pixul,sa ne faca sa platim toate frustrarile lui din trecut.
Oare nimeni nu a bagat de seama ca a venit sa ne “civilizeze” pe noi “sudistii” pentru ca domnia sa a facut facultatea la Cluj,centrul mondial desteptaciunii?Nimeni nu simte cum vrea sa ne spuna,improscand cuvinte fara noima cu siguranta celui ce a gasit elixirul vietii fara de moarte,ca el e destept si noi,de prosti ce suntem ne chinuim zilnic sa ajungem la intelepciunea lui?
Asta facem in fiecare zi,platim frustrarile unuia sau altuia suit pe scaune alese cu grija ca inaltime,in asa fel incat sa poata privi peste noi.
Domnilor scumpi si draguti, eu zic sa o lasam in pace pe Mihaela cu viata ei cu tot si inccercati sa aveti aici subiecte interesante asa cum sunt emisiuniile lui Ciutacu- politice si toate mizerile si idioti care conduc tara asta frumoasa care din cauza lor a ajuns de cacao. Viata Mihaelei nu ne intereseaza. O zi buna,romanasilor dragi!
De Ea pe 25 March 2009 la 11:47 (#)Subscriu celor scrise de Victor. Nu ne intereseaza cine obtine custodia, nu ne intereseaza blugii lui Otil!
De www.vorbemari.ro pe 25 March 2009 la 17:53 (#)Imi place de citacu ca nu e servitor..sper sa nu ma insel..e gen Mircea Badea,Robert Turcescu de astia care nu pupa in fund,nu fac compromisuri si ishi vad de treaba lor..tre sa fii profesionist sa faci asta.Cat despre Mihaela Radulescu isi merita soarta,nu sunt obsedar religios nici pe departe dar sa faci avort sa nu ii dai dreptul la viata unui copil apoi sa treci la alta religie mi se par lucruri deja deplasate.ce a rezolvat ca a trecut la iudaici? nimic..Dumnezeu nu ajuta genul asta de oameni! hai bafta!
De mikigrecul pe 30 March 2009 la 18:39 (#)PASTE FERICIT !!!!
De Georgian_Manea_Georgian pe 19 April 2009 la 12:32 (#)Cum mai am cateva ore pana merg la nasi,intamplator am intrat pe blogul Domniei voastre.
E o zi prea speciala pentru a-mi da cu parerea,promit sa revin….altadata….cu pareri
Ideea e ca si eu am fost,cel mai frumos,cel mai bun,cel mai deshtept…si nu vedeam pe nimeni in urma mea pe kilometri intregi…privind in urma….numai ca, cu ajutorul Bunului Dumnezeu mie mi-a trecut…
Ma rog sa iti lumineze mintea si calea si tie,Ciutacu Victor si sa iti regaseshti linistea….si mai ales sa te impaci cu tine insutzi….pentru ca inainte de toate cred ca eshti foarte ,foarte suparat pe tine si necrutzator cu tine insutzi!!!!
Sa FII BINECUVANTAT !!!!
Adaugă Comentariu!