Puterea absoluta nu lasa loc de scuze
De: Victor Ciutacu - Categoria: Polemici Politice- Crin a vrut putere absoluta si a obtinut-o. Nimic nu-l impiedica s-o exercite. Are toata parghiile-n mana, dar si toata responsabilitatea. Nu exista scuza pentru esec.
- Realegerea e naturala. A obtinut cel mai bun scor din istoria postrevolutionara a PNL, a facut miscari care au pozitionat foarte bine partidul, are charisma, capital de imagine si discurs perfect de opozitie. Inflexibilitatea fata de putere pe timp de criza aduce puncte electorale. Ramane sa stie sa tina oamenii departe de tentatii.
- Ludovic a avut o prestatie impecabila, s-a batut eroic in partid si pe media, discursul lui a fost legitim si coerent, dar a pierdut exact ceea ce-l facea influent si stapan pe situatie: organizatiile locale. Pentru ca e-n firea omului sa se dea cu cel mai puternic. Orice incercare de a-l face sa-si ia campii si sa plece ar fi o pierdere pentru PNL. E cel mai dedicat si pasionat activist politic pe care eu l-am intalnit.
- Catarama a intrat jalnic in cursa si, dupa ce a fost executat de Antonescu (cu un sange rece care m-a socat), a disparut la fel de unsuros cum a si aparut pe scena.
- Daca Antonescu si Ponta n-au altceva mai bun decat sa se lupte pentru legitimarea ca lider al opozitiei, ‘geaba vii, ‘geaba te duci, ‘geaba rupi bietii papuci.

149 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Sä speräm ca aceastä opozitie ne va aduce multä satisfactie..)
De Kambac pe 7 March 2010 la 12:37 (#)Ponta si Antonescu se vor bate, n-am niciun dubiu !
De [D][S][N] pe 7 March 2010 la 12:50 (#)Dupa parerea mea, Crin Antonescu a facut aceasta miscare intr-un moment prost ales. Cunoscand complicitatile liberalilor din teritori, fie cu PSD, fie cu PDL, a pleca la lupta pe care si-a asumat-o, fara sa-si organizeze mai intai armata, e sinucidere curata, mai ales daca va pierde o parte din parlamentarii PNL, asa cum se prefigureaza.
De Aura pe 7 March 2010 la 12:54 (#)Poat ca victoria Lui Antonescu era de asteptat. Ramane de vazut cum va folosi puterea castigata.
De Cristina pe 7 March 2010 la 13:06 (#)PNL-ul a ales o strategie kamikaze.
De Deceneu pe 7 March 2010 la 13:10 (#)@Aura
De Andrei Pop pe 7 March 2010 la 13:16 (#)Da-i incolo de parlamentari. Care au cea mai mica tentatie sa plece. Nu are PNL si Crin Antonescu nevoie de ei. Nu mai e loc de slabiciuni. M-am saturat de indulgente si compromisuri si toate magariile alea ciocoiesti ale politicienilor romani. Bine face Antonescu. Daca pleaca, pleaca ce e mai rau si mai putred. Cei care vin in partid acum la greu sunt oamenii de care partidul are nevoie. Ce rost are sa ai o armata mare din care jumatate (sa zicem) sunt tentati sa tradeze in timpul luptei? Asta e momentu. Trebuie facuti de ocara si trebuie pusa presiune ca sa plece. Trebuie scuturati si umiliti si trebuie testata convingerea fiecaruia.
tot intr-o tara de rahat vom continua sa ne zvarcolim,indiferent de Crin,P.N.L.,P.C.R. etc. suntem un popor de rahat!
De cristu pe 7 March 2010 la 13:18 (#)Se pare ca bulibaseala din PNL,cu unii hais si altii cea,va lua sfarsit;f.bine ca Antonescu are mai multa putere “inside”;a obtinut-o prin mijloace democratice;cine are de plecat va pleca acum si sper ca PNL sa se debaraseze de cartite si oportunisti;in felul asta va castiga in credibilitate si,f.important,in electorat.Sunt convins ca un astfel de lider ii trebuia PNL-ului:charismatic,bun organizator,neduplicitar(vezi Stoica si Stolojean),cu alura morala.Felicitari d-le Antonescu!Demonstrati-ne ca de astfel de lideri are tara asta oropsita nevoie!
De ovidius imperator pe 7 March 2010 la 13:24 (#)eram convinsa ca antonescu va cistiga,desi orban e mare dansatorsi cintart,(nu manele)
De ildiko pe 7 March 2010 la 13:26 (#)Curios să văd ce iese din confruntarea Antonescu …Ponta ..
De Balauru pe 7 March 2010 la 13:29 (#)maestre, carisma fara h
De mike pe 7 March 2010 la 13:30 (#)Mereu ne punem cîte-o speranţă într-un politician sau altul… Fie ca acesta să nu ne deziluzioneze, ca toţi ceilalţi !
De matilda pe 7 March 2010 la 13:31 (#)sterge cele 2 comentarii daca vrei.
De mike pe 7 March 2010 la 13:31 (#)Nene io cred ca Crin a cistigat in teritoriu tocmai prin munca depusa de Orban si nu vad de ce ar pleca Orban din partid pe cel pe care chiar el l-a impins in fata a cistigat. Stia dinainte rezultatul si daca chiar tinea musai la “fonctie” ar fi fost pe lista cistigatoare.
De shogunu' pe 7 March 2010 la 13:32 (#)Io-s convins ca va ramine calul de bataie care sa traga caruta (alaturi de altii bineinteles – care sa vie din teritoriu) cu vizitiul Crin pe capra.
Si mai sper ca Ponta si cu trupa lui sa fie doar cataii care sa latre dupa caruta (asta referitor la lupta pentru rolul de lider al opozitiei).
Banzai!
Adica d-ta crezi ca asta ar putea fi vreodata presedintele Romaniei?!
De dana pe 7 March 2010 la 13:38 (#)El e preferatul nostru! Ar fi fost imoral sa nu recastige sefia partidului! Dumnezeu sa-i dea sanatate!
De Smiley pe 7 March 2010 la 13:43 (#)Buna ziua d-le Ciutacu,
Foarte coerent si concis comentariul Dvs.(fara sa am pretentia de analist,dar va spun cu inima deschisa).
Il felicit pe dl Crin Antonescu pentru reusita,il admir cu sinceritate pe dl Orban si le doresc tuturor mult succes.
L-a”ars” Dl Crin pe dl Catarama,dar poate merita.
Le doresc d-lor Ponta si Antonescu o lupta cinstita,care sa fie spre binele nostru,in primul rand ,si implicit si pentru binele lor,ca altfel,cum ziceti in ultimul aliniat,speram degeaba…
Va doresc,cu acelasi respect, o zi buna si o saptamana cum doriti Dvs.,
De IoanaP pe 7 March 2010 la 14:05 (#)IoanaP
salut
De lupul cel rau pe 7 March 2010 la 14:13 (#)era un lucru de asteptat sa se petreaca.cistiga si fara tam-tamul cu listele.dar asa vrea dumnezeu sa-i piarda pe unii.intii le ia mintile.pacat
uita sau ignora faptul
- lupta politica se da in parlament unde este necesar sa-ti distrugi adversarul si sa-ti impui programul politic
- lupta electorala se da in teritoriu unde trebuie sa ai truditori si activisti
cum va face asta unul crescut in sera de bucuresti ?
lupta cu ponta nu e decit un alt fitil portocaliu !
Cu excepţia jurnaliştilor, care au datoria, prin natura profesiei lor, să analizeze evenimentele care se petrec în sânul opoziţiei, chiar nu înţeleg de ce mulţi antibăsişti se dau de ceasul morţii, a propos de ce se-ntâmplă-n opoziţie. Cine a ieşit preşedinte la liberali, cine a ieşit şef la social-democraţi, Ponta versus Geoană, Orban versus Antonescu, ce partid de opoziţie se aliază cu alt partid de opoziţie, programe, propuneri, viziuni despre cum trebuie conduse partidele din opoziţie, despre felul în care trebuie să facă opoziţie partidele din opoziţie… Speranţe şi contrasperanţe: “eu sper să iasă tot Geoană, că altul nu există şi, de fapt, el a câştigat alegerile, nu Băsescu”, “eu sper să iasă Ponta, că cu (sic!) Prostănacu’ nu se mai poate”, “eu sper să iasă Antonescu, că e cel mai combativ”, “eu sper să iasă Orban, că are o viziune mai coerentă”. Dar chiar nu înţelege nimeni că nimic din toate astea nu contează?! Că nu vom scăpa de Băsescu şi de partidul său decât atunci când idioţii care l-au votat, sau cea mai mare parte a lor, se vor sătura de el? Până atunci, după părerea mea, prea puţin contează cine ce şefie de partid din opoziţie câştigă, ce partid din opoziţie se aliază cu alt partid din opoziţie.
Păi n-am văzut cu toţii cum a făcut rahatu’ praf marea coaliţie P.S.D.-P.N.L.-P.N.T.-U.D.M.R., care l-a propus pe Johannis prim-ministru, între cele două tururi de scrutin de la prezidenţiale? Chiar nu ne-am lămurit că unii români sunt atât de cretini, încât nici un partid de opoziţie, nici un lider politic din opoziţie, nici o coaliţie de opoziţie nu-i convinge de nimic, nu-i impresionează, nu le dă de gândit, nu-i face să se răzgândească?!
În concluzie, după părerea mea, singura noastră speranţă este ca băsiştii să se scârbească singuri de “mântuitorul” lor şi să-l dea dracului. Opoziţia nu-i va convinge, oricât s-ar da cu fundul de pământ.
P.S.: A propos de execuţia lui Cataramă de către Antonescu, nu mă pot împiedica să-mi amintesc cum, la trecutul congres P.N.L., la care Crin a câştigat pentru prima oară funcţia de preşedinte al partidului, acesta le-a “pupat mâna” în cel mai dezgustător mod oamenilor cu bani din P.N.L., Cataramă şi Patriciu, atacându-şi, cu aceeaşi ocazie, şi propriii colegi “de rând”, care, spre deosebire de el, nu se gudurau pe lângă mahări, pentru că nu aveau de ce, şi asigurându-şi, astfel, sprijinul lor financiar, în campania prezidenţială pe care o avea, încă de atunci, Antonescu în vedere: “Vreau să-i salut pe doi oameni care se află astăzi în sală şi pe care mulţi se fac că nu-i văd, îi evită, pentru a nu fi siliţi să dea mâna cu ei, dar care au făcut multe pentru Partidul Naţional Liberal: Viorel Cataramă şi Dinu Patriciu!” Acum, că nu se mai apropie nici o campanie prezidenţială, domnul Antonescu poate să-l execute fără grijă pe Cataramă. Mi-e scârbă!
De Adolf Visarionovici Basescu pe 7 March 2010 la 14:20 (#)Erata: In locul lui “pe” din construtia din prima fraza (” in partid pe cel “) se va citi “daca”.
De shogunu' pe 7 March 2010 la 14:21 (#)Scuze.
Banzai!
Ludovic si-a facut datoria fata de partid, a oferit un contracandidat si atat, cu toate ca la un moment dat s-a aprins si chiar redea ca ar fi posibila o minune. Sa nu uitam ca reactivarea lui Crin, in viata politica, se datoreaza lui Ludovic. Ludovic a fost cel care l-a vrut pe un loc eligibil peste vointa lui Tariceanu. Sa fie intr-un ceas bun, si ca sa-l parafrazez le Ludovic, Castigatorul sa fie PNL si poporul roman
De Te Joci pe 7 March 2010 la 14:30 (#)@Adolf Visarionovici Basescu
De shogunu' pe 7 March 2010 la 15:11 (#)Nene ar fi o sulutie mai rapida de scapat de basel, dar mi-e ca-mi da ban nentu’ Victor daca ti-o zic.
Da’ risc! Se cheama 7,62 intre ochi! Trebe “decit” o mina sigura si un ochi bun! Ocazii s-or gasi, ca setea marinarului e greu de stins, si iesiri pe la “biblioteci”, anuntate dinainte ca sa vina presa, iar or mai fi. Si daca printre microfonisti s-ar afla vreunu cu talent de ninja….
Banzai!
Putere absoluta e cam mult spus, nu crezi? Biroul politic e o structura executiva, nu una decizionala. Structurile executive trebuie sa fie bine inchegate, coerente. Crin pare sa devenit un lider politic veritabil. Pare sa fi capatat mai multa substanta si celeritate in actiune. Nu vad deocamdata niciun motiv pentru a nu-i acorda incredere. Lamentarile perfect stupide din ultimele zile m-au facut sa ma simt precum personajul lui Creanga din povestea cu drobul de sare. Jenant!!
De Homo scelerosus pe 7 March 2010 la 15:12 (#)Unde-i comuniunea in ganduri si idei privind reformarea partidului? Unde sunt ‘fratii de cruce’? Unul e Presedinte atotputernic, al doilea are “brand”-ul lui ca Iliescu. Increngatura mult prea mare pentru mintea unui ‘spectator’ neimplicat in politica .
De I.I. pe 7 March 2010 la 15:13 (#)zice ‘lumea’ crin-dictator…
De nk pe 7 March 2010 la 15:13 (#)hm,eu as prefera dictatura lui crin,in locul democratziei lui basescu…
punetzi voi ghilimele…;)
crin este cel mai castigat politican de pe urma acestui circ care se numeste scena politica din romania. stie sa profite de aceasta mascarada si tot ce face basescu acum e sa-l intareasca pe crin ca politican. crin kiar poate reprezenta o speranta pt ca a ramas consecvent in opozitie si nu s-a vandtu la primul colt pt ciolan.in comparatie cu ponta care nu pare a fi un opozant adevarat a lui basescu. cu doi nasi de cununie ca George Maior si Gabreiel Oprea oamenii lui T.Base.C si cu socru-su care in 2008 a negociat in secret intrarea la guvernare a PSD alaturi de PDL. cred ca avea dreptate Vangheele ca ponta dimineata mergea la cotroceni si dupa masa la PSD.E foarte important pt opozitia din romania ca domnul Crin si-a consolidat pozitia in pnl!mult sanatate domnu ciutacus arogantus
De andulimbaiute pe 7 March 2010 la 15:30 (#)Nu va fi nici o lupta pentru postul de leader al Opozitiei intre cei doi, va fi o lupta pt functia de presedinte al Romaniei, tot intre cei doi.
De WickerMan pe 7 March 2010 la 15:30 (#)Ai văzut cîtă rîvnă băgă trepăduşii ca să-l umple de rahat pe “mareşalul Antonescu”? Asta arată clar că le e frică. Crin e mai tare acum, ca lider da facto al opoziţiei, şi mai ales ca potenţial candidat la viitoarele prezidenţiale. Pe cine o să-i opună pedelicii?
De Adrian Teacă pe 7 March 2010 la 15:33 (#)Orban…impecabil, da` bantuit de stafii.L-au alungat din Casa Poporului. Daca s-a vrut singur…!
De Plano10 pe 7 March 2010 la 15:44 (#)Lista te coboara la fel de repede cum te urca…
Este prima data cind scriu un comentariu punct.
De Varga pe 7 March 2010 la 16:26 (#)Este tot prima data cind l-am apreciat in totalitate pe Orban. Munceste f f mult pentru partid.Daca era mai ponderat cu partile sale lumesti….. stiti care ,date pe toate posturile de tv astazi era presedintele PNL .
Antonescu este “bun de gura” dar atit.
Nu pune osul la munca si nu este “adinc”
Parerea mea.
si de maine incepe shoul, isi iau baietii catrafusele si se fac independenti.
De VAN GHELIE pe 7 March 2010 la 16:37 (#)Greul abia incepe.Ma declar activista din momentul asta,ce a fost pana acum poate fi considerat un fleac.Cine conduce opozitia nu intereseaza,asta decide numai populatia,nimeni altcineva.Si voi proceda ca amazoanele:atac direct la pd zilnic in conversatiile cu oamenii,cineva trebuie sa le explice de la om la om ce greseli face partidul de guvernamant,asta este valabil pentru oricine face parte din pnl ,nu numai la nivelul liderilor,in conversatiile astea trebuie sa aratam oamenilor unde se greseste si ce solutii ar trebui luate si ce ar fi benefic,altfel pd va profita de naivitatea lor.Comunicarea e necesara.Oricum am observat ca lideri pd mor de grija pnl-ului.Faptul ma lasa rece,nu imi confirma decat un lucru:teama lor.
De Irina pe 7 March 2010 la 16:38 (#)Eu zic sa mergem e mana lui Crin. Il cunosc bine, am fost colegi de facultate, nu minte cu nimic, e absolut natural. Si sper ca el si Ponta sa se poata intelege atat incat sa reuseasca practic imposibilul: sa anihileze gasca de derbedei si vampe care ne sufoca (din pacate, “legitimati” de votul a 5 milioane de …. concetateni).
De Michelle pe 7 March 2010 la 16:39 (#)Eu nu cred in dictatori buni si dictatori rai. Ba, chiar, mi se pare Crin mai periculos decat Basescu. Ma ingrijoreaza ca Antonescu este vazut ca un mesia salvator, “iubitul nostru lider al opozitiei”… Eu il vad ca pe un individ care isi doreste putere, isi executa adversarii (chiar potentialii adversari!) si pacaleste foarte bine. Asta mi se pare ingrijorator… Lui Basescu ii recunosc defectele pana si sustinatorii sai, e mai contestat si face mult circ. Cei mai multi accepta ca Basescu e razbunator si dictator dar n-au nimic impotriva. La Crin nici nu sesizeaza… L-a luat ca model pe Basescu si s-ar putea sa-l depaseasca.
Am vazut ca se poarta pronosticurile. Deci, in lupta Antonescu vs. Ponta, va castiga Antonescu. Si va fi o lupta. Doar nu ne imaginam ca Antonescu si-a dorit sa-i inlature pe liderii din propriul partid si n-o sa vrea sa-i inlature pe cei din celelalte partide! Probabil o sa incerce s-o faca finut, cum a facut-o si cu Orban. Desi s-ar putea sa nu faca asta chiar acum, depinde si de Ponta… Va castiga fiindca Ponta are discursuri in care repeta niste stereotipii (nici Crin nu spune, in esenta, nimic, dar are un vocabular mai dezvoltat), e mai putin coerent si consecvent decat Crin si nu e un politician la fel de abil. In perspectiva alegerilor parlamentare, Orban era mai bun decat Crin fiindca e uninominal si planurile lui nu se rezumau doar la propria imagine. Eu nici n-am inteles care sunt planurile lui Crin… Era mult mai bine daca n-ar fi fost congresul…
P.S. Imi place presedintele de la PC.
De Manuela pe 7 March 2010 la 16:42 (#)“În concluzie, după părerea mea, singura noastră speranţă este ca băsiştii să se scârbească singuri de “mântuitorul” lor şi să-l dea dracului. Opoziţia nu-i va convinge, oricât s-ar da cu fundul de pământ.”
Debarcarea NUMAI a “mantuitorului” nu rezolva nimic. Este mai mult decat evident ca in spatele betivanului este ALTCINEVA care trage sforile. O persoana/grup de persoane care controleaza viata politica de dupa 89 prin santaj si crime. Betivanul e doar un paravan/papusa pe sfori care face ce i se spune.
Incercarea (absurda dar vor gasi ei o “solutie”) de a-l indeparta pe Geoana de la sefia senatului e o dovada in plus ca cine “manipuleaza” viata politica e o persoana cu un intelect mult superior vicleniei primitive a matelotului.
Pana nu vom identifica si pedepsi acesti master minders diabolici care au adus Romania in pragul unei implozii economice/politice nu facem nimic debarcand un betivan viclean si un PM psihopat. Apropo, prim-piticul da semne clare de psihoza:
” ” ” Premierul a vizitat sectiile fabricii si, imbracat in halat de lucru, a luat o bucata de lemn dintr-o stiva si a taiat-o la fierastraul circular, sub privirile muncitorilor.
In alta sectie, premierul a polizat niste bucati de lemn, iar in sala destinata expozitiilor a luat o oglinda potrivita mobilierului de lux si a tinut-o in fata sa, spunand: “Oglinda, oglinjoara, cine-i mai frumoasa in tara…” si enumerand apoi institutiile de presa ale caror reprezentanti erau impreuna cu el. ” ” ”
Un examen psihiatric al primului ministru ESTE O URGENTA SI MANDATORIU!
De SimP pe 7 March 2010 la 17:16 (#)Aveti perfecta dreptate. Sunt de acord cu opinia dvs., dar cred ca cel mai bine se potrivea Ludovic. Pare un zdringhi-sdringhi al politicii romanesti cum zice Mirciulica Badea, dar este un politician adevarat care se lupta cu toti rechinii din politica romaneasca. Daca nu a iesit presedinte al partidului, poate Crin l-o pune prim-vice si dupa terminarea mandatului lui Crin poate Orban o iesi castigator si va candida la alegerile prezidentiale din 2014. Asa sa-l ajute D-zeu!
De Tănase Ciprian pe 7 March 2010 la 17:38 (#)Crin poate sa aduca un aer proaspat in Romania dupa atatea rasuflari pestilentiale portokklii bashinoase ! Pentru niste postari anterioare, nu trebuie musai sa-i tragem in teapa pe inaintasi , fie ei si de partid ,daca nu dau cu mucii in fasole , si nu au tendinte kamikadze ,la ordin bashinist(de kkt diareic portokkliu ).
De Doru pe 7 March 2010 la 17:59 (#)Vad ca uni il critica pe Antonescu,ca asa pe dincolo.Eu una sint multumita de realegerea lui!Chiar daca a mai gresit citeodata ,are stofa de invingator!Daca il voiam pe cel mai corect si cinstit om pe pamint,ma duceam la biserica!La Isus! Ori,Antonescu este si el un om,dar,de departe printre cei mai buni ai momentului!
De maia-home pe 7 March 2010 la 18:00 (#)Chiar nu inteleg de ce Antonescu si Orbanu nu au vrut/putut sa mai lucreze impreuna. Impreuna erau mai puternici. E pacat!
De Theodora pe 7 March 2010 la 18:08 (#)Parerea mea este ca PNL-ul nu ar trebui sa renunte la ceea ce poate sa faca atat de bine Orban.
@ shogunu’
Perfect de acord cu tine, cu un singur amendament: da-l incolo de 7,62, un magnum 9 mm ar fi mai sigur.
De Adolf Visarionovici Basescu pe 7 March 2010 la 18:19 (#)Puterea in general e data naibii,pentru ca are o ciudata influenta asupra omului; produce un fel de betie; dar daca omul este in control vis-a-vis de acest pericol, poate va reusi sa faca fata betiei de putere. Si daca puterea este absoluta pericolul este si mai mare, ca nu cred ca cineva a rezistat acesteia.
De I.I. pe 7 March 2010 la 18:26 (#)Antonescu are calitatile prezentate de domnul Ciutacu, dar si serioase limite. Daca imi amintesc bine, activitatea de parlamentar si ministru a fost una extrem de modesta. Ineficienta lui in domeniul politicii faptelor si nu vorbelor, e un semn de ingrijorare fata de un om politic ce doreste sa conduca Romania. Dar, ca si Ponta, ofera macar iluzia uneei sperante. Desarte?
De Horia pe 7 March 2010 la 18:59 (#)executia lui Catarama mi-a parut ecoul atitudinii acestuia,as indrazni sa zic parca imaginea din oglinda.
iar izolarea acestuia (in sala) si aplauzele la discursul lui Antonescu dau de inteles ca multi asteptau o astfel de reactie (executie)
De sonatul lunii pe 7 March 2010 la 19:34 (#)@Manuela
De shogunu' pe 7 March 2010 la 19:43 (#)Rogu-te nu-l subestima pe Ponta! Are armata mai mare si mai bine organizata (cel putin la prima vedere).
Cu Irina sint perfect de acord. Trebe atacat la baza, adica la alegetor! Ochii celor multi trebe deschisi cumva! Sa si mor io daca nu ma duc sa-mi fac si carnet de partid (daca-i musai). Ludovic (si tot PNL)are nevoie de ajutor in afara bucurestiului (intentionat am scris cu minuscula). Urasc cuvintul “provincie”!!!!
@Adolf Visarionovici Basescu
Nene cu magnumul nu poti trage de la distanta!
Un PSL de 7,62 iti mai da o sansa sa scapi, ca doar nu trebe sa devii martir daca scapi lumea de un tembel!
Banzai!
Fiti linistiti Crin nu mai e cel”de atunci”S-a maturizat si ma bucur de reusita lui.Indiferent de partidul caruia apartin Crin si Ponta sunt oamenii de viitor.Degeba ii denigreaza unii!
De Muresan Eugenia pe 7 March 2010 la 19:51 (#)Crin a obținut niște prerogative necesare pentru a conduce partidul în conjuctura actuală. Ludovic reprezintă o pierdere pentru lista lui Crin, dar consider că cei doi vor colabora bine chiar dacă Orban nu mai deține o funcție în conducerea partidului.
De Vali Badea pe 7 March 2010 la 19:57 (#)Cât despre cel mai titlul de “liderul opoziției”… nu cred că cei doi președinți vor uita unde se alfă inamicul adevărat.
Catarama a aruncat si el undita in balta cu o rama pe post de momeala,PNL-istii din sala au intrebato daca este rama sau ramoi,aceasta spunand ca este ramoi, ca sexul este pe mal si tine undita.Acum sa intru in subiect serios,ma bucur ca a fost ales Crin,e mai decis,agata”monstrul”si nu-i da fir (a fost tare aia cu:nu stiu gradul)l-a pus in cur pa Catarama.Orban e” pui de dac”,baiat bun,meticulos s-a vazut ca a scapato din carlig pe ministra blonda,altul era rezultatul daca intra (pata de culoare) pe mana Alinei Gorghiu.Daca PSD-ul si PNL-ul rezista in opozitie si nu se pacalesc sa intre la guvernare,au sanse sa castige urmatoarele alegeri.Ponta nu va avea probleme cu Vanghelie,el s-ar putea sa fie tinut in lesa de baroni.Oricum, pentru amarasteanul asta de popor,PURCEAUA e moarta in cotet.Multumim celor care l-au votat pe marinar si in special Timisorenilor,aripa Milut.Ne-am bucurat degeaba in ’89.Am ratat “Clipa” in ’90 si pe 06 decembrie,anul trecut.
De Piere_Brice pe 7 March 2010 la 20:00 (#)Eu nu-i vad pe baietii astia batandu-se intre ei, eu ii vad unindu-si fortele impotriva marinarului, n-or fi chiar atat de fraieri sa-si piarda timpul si credibilitatea si sa-si toceasca armele aiurea: au in fata un scop si-o sarcina care ar pune in valoare orice om politic. Cat priveste restul, catarama de mare prost gust iar orban, altfel harnic si devotat, un menestrel fara stofa, fara voce si fara vocatie de lider.
De alien pe 7 March 2010 la 20:05 (#)Absolut de acord : Antonescu are ce-a mai mare “carte” a dreptei REALE , de la Revolutie incoace , si dupa cat imi pare… E SI ULTIMA…!!!
De Nostradamus pe 7 March 2010 la 20:12 (#)Sper s-o joace inteligent , cu sange rece , FARA COMPROMISURI RUSINOASE , dar cu MULTA DIPLOMATIE si ADAPTABILITATE unde este cazul… (fara ca ultimele doua conditii sa se excluda una pe alta !!!) ; in caz contrar NE-A LUAT DRACUL PE TOTI , caci intoarcerea “partidului-stat” si inradacinarea oligarhiei cu putere politica deplina , VA DEVENII DEFINTIVA ! (imi mentin parerea ca actuala putere este o guvernare-marioneta a “licuriciului” , dispunand de logistica acestuia dar si de supunerea catre acesta… – totul datorat reimpartirii sferelor de influenta ruso-americane , de anul trecut)
Sper sa nu mai trec inca o data prin asta… (intoarcerea definitiva a oligarhiei de partid si a partidului-stat , chiar daca de data asta cu “aroma” de dreapta si nu de stanga ca data trecuta…) , iar asta va depinde ENORM de “cum isi va joaca Antonescu cartea” !!!
Sa speram ca vor incepe sa faca o opozitie serioasa si ca vor reusi sa creeze o alternativa care va aduce din nou speranta.
De liviu pe 7 March 2010 la 20:18 (#)Opozitia se va uni pentru sustinerea unui candidat la presedentie, scos din joben precum proiectul in jurul atat de apreciatului domn Iohanis; sunt curioasa cine va fi…si sunt hotarata sa-l sustin.
De Ylynka pe 7 March 2010 la 20:29 (#)Probabil ca daca mister Crin nu va face o greseala antologigca (de care ar fi in stare. are “experienta”), probabil ca va ajunge in turul 2 in urmatoarele alegeri. Cel putin asa sper.
Ponta va ponta probabil in alegeri, dar e o palarie prea mare pentru el, vorba mentorului sau. Ludovic o fi bun, dar nu prea trece sticla. Zic asa si eu…
De Pretender pe 7 March 2010 la 20:46 (#)Epoca trubadurilor politici s-a incheiat de ceva timp; poate ca isi face careva mila de el si i-o spune.
pierderea lui orban din echipa e un minus.orban e un bun organizator si un liberal convins.vorba dvs,,,asta moare in pnl,, ceva imi spune ca va ajunge din nou la bratul lui crin,daca nu cumva a fost un aranjament pentru disiparea etichetei de ,,dictator,, pe care s-au grabit propagandistii portocalii sa i-o lipeasca lui crin dupa anuntarea voturilor pe lista,atipice unor liberali{poate sperau ca asa se mai atenueaza zenzatia de ,,dictachior,,. prin aparitia altui dictator}candidatura lui catarama a fost o caricatura,aveau nevoie deci de cineva credibil.e doar o banuiala….nu-l vad pe crin sa aiba rabdare sa intareasca organizatiile locale.pentru ca asta e buba cea mai mare a pnlului.daca in decembrie aceste organizatii erau mai bine organizate,la turul doi vorbeam de basescu versus antonescu.si sigur era alt rezultat.dar ,,rusine dinu patriciu,, isi va face treaba bine pentru intarirea organizatiilor locale.crin a devenit ,,locomotiva,,pnlului, a coborat din vitrina si pare ca a apucat fraiele pnlului.dar nu tine singur haturile,mai sunt maini multe si puternice care trag.oricum,congresul a fost foarte civilizat.ati vazut ce ,,bunaciuni,, sunt in pnl?{au tot insistat cameramanii}fara gluma,mu s-a parut o adunare de oameni….alt fel.decenta.acum am citit ca si hasotti pleaca.la independenti,spre deosebire de celalalt fost psdist,pnlist….acum pdlist.daca toti isi joaca cartea bine astia doi ani,trec de la hau-hau la ceva concret in opozitie,s-ar putea peste doi ani sa iba o surpriza.placuta.
De pestisorul de aur pe 7 March 2010 la 20:47 (#)L-am urmarit pe Antonescu vs. Boda & Hurezeanu – doi “lachei” in slujba actualei puteri … Am avut sentimente multiple si contradictorii: alterna GREATA cu REVOLTA cu SIMPATIA si cu SPERANTA DE PE URMA…. Daca nu va reusi Antonescu sa extirpeze bucatica-cu-bucatica “putregaiul” din politica romaneasca si din arieratele ei , Romania va ramane CONDAMNATA DEFINITIV la statutul de “colonie a intereselor externe ei” si va fi condusa TOTAL DE-ACUM INCOLO , de guvernari de tip “fanariot”…!!!
Nu stiu chiar cata lume e cu adevarat constienta de gravitatea situatiei socialo-politico-economice a Romaniei , la ora actuala , si cat de putin mai avem pana la “condamnarea” noastra definitiva , pe nu stiu cate generatii de-acum in colo…!!!
De Nostradamus pe 7 March 2010 la 21:15 (#)Nu sunt o persoana panicarda , dar e “groasa” rau , fratilor , daca aveti ochi de vazut , urechi de auzit si MINTE pt. A INTELEGE…
ramane insa paradoxul scenei politice romanesti: un partid de dreapta la putere si un partid de dreapta in opozitie….PSD-ul ar face bine sa repete tactica din 2000, adica sa stea sa se uite la ei…cum se elimina unul pe altul…cum isi distrug unul la altul imaginea ,iar in 2012 , regula este cand 2 de dreapta se bat, PSD-ul castiga….in 2012 pd-l va avea o cota electorala de 12-15 % datorita masurilor nepopulare si a saraciei datorate crizei…
De cosmescu pe 7 March 2010 la 21:43 (#)@Tănase Ciprian: nu pari foarte in tema asa ca da-mi voie sa te pun la curent: la acest congres s-a desfiintat functia de prim-vice. Mai mult, acest congres a avut drept scop tocmai inlaturarea lui Orban. Stiu ca speranta moare ultima dar si ea moare la un moment dat.
Poti doar sa mai speri ca n-o sa-l uite Ciutacu si o sa-l mai cheme la el in emisiune, ca sa nu-l uite nici ceilalti…
De Manuela pe 7 March 2010 la 21:43 (#)Crin va fi pregătit să ne conducă atunci cînd…la o “ştangă” de-a lu vodă…de tipul….”Nu vă aşezaţi acolo unde nu v-am pus eu !”…va avea şi el o replică…mai mult decît “mîlc”
De Laurentiu pe 7 March 2010 la 21:56 (#)Coane Victor,asta-i cel mai obiectiv si lucid comentariu politic din cate-am citit zilele astea despre cei doi protagonisti ai Congresului.Felicitari si tinem aproape.
De bocitor cinic pe 7 March 2010 la 22:04 (#)Este clar ca Antonescu a jucat pe o carte care poate la un momentdat sa il decapiteze. Fiindca nu va mai avea pe cine sa dea vina in caz de prea multe esecuri. Decat o singura persoana> EL! InSA nu s/a nascut inca in Romania acel politician capabil sa-si recunoasca esecul…si sa si-l asume…
De Florentin (ATP) pe 7 March 2010 la 22:45 (#)pentru mine a fost o dezamagire. cand esti sigur ca vei castiga sa vii dupa congres sa spui ca orban a parazitat congresul si ca are mandat de la partid sa lucreze fara saftoiu si tariceanu mi se pare ca il vad iara pe geoana. ma asteptam la cu totul altceva de la bunul simt al lui crin. in fine, poate incepe prost si termina bine. razbunarea asta de om mic nu imi place.
De toader pe 7 March 2010 la 23:04 (#)Hm!Daca ar fi asa de simplu, precum crede Antonescu,PDL-ul ar fi maturat ‘in no minute’ ca partid de dreapta. E absurda pretentia PDL-lui ca acest partid este adevarata ‘dreapta’. Si vine Antonescu mai hotarat ca oricand si spumega cu furie:”ori noi, ori PDL se va impune in Romania ca partid de dreapta”. Sa-l ajute Dumnezeu,sa-i invinga!.
De I.I. pe 7 March 2010 la 23:48 (#)Mama, la ce tir de intrebari si replici a fost supus Antonescu aseara la Realitatea! Se pare ca are tot meciuri cu media pentru puterea asta absoluta!
De I.I. pe 8 March 2010 la 04:08 (#)A fost un scor bun la meciul de aseara?
ca sa papi ochisoru,mai intii trbuie sa papi bataturica !Crin incepe cu ochisoru !? Marinaru’ a mincat o gramada de bataturici iar acum,calca pe ele.Invatati,invatati,invatati…..si uitati de,,arme si munitii,,….ca ,,E,, altii mai meseriasi !
De octopus pe 8 March 2010 la 06:02 (#)daca pe discursul puternic si de impact al lui antonescu ponta va aduce argumentul juridic antiputere – e zona lui forte – va fi doar o lupta in critica puterii si atit, altceva n-au cum imparti ca electoratele sint clar diferite. cit despre modul cum a ajuns Crin reconfirmat presedinte al PNL e de vazut acum ce impact are, daca si citi dezertori apar, citi ramin in partid sa-l sape cu vorba sau cu fapta. In rest, de acord cu Victor, a cerut puteri mai mari, daca nu va reusi in proiectul sau – desi recunosc faptul ca boc se straduie sa-l ajute – va fi un alt sacrificat la acest partid prea centrifug care e PNL.
De Razvan pe 8 March 2010 la 07:22 (#)ponta si-a luat-o in cap facind dovada lipsei de intelepciune.
si ponta sa nu uite ca reprezinta partidul care a pus piatra de temelie la distrugerea Romaniei sau pe intelesul lor, la creearea Romaniei de azi, o Romaniei absurda, needucata, mediocra (nici mie nu-mi place cum suna dar asta e adevarul) iar opera lor este continuata cu succes de fostii lor parteneri de partid fugiti pe usa din dos in pd apoi pdl.
pnl este asociat cu cea mai buna perioada de dupa 89. da, s-au dat sporuri de cer senin si tinuta decenta pentru ca s-au produs bani!
sa le spuna cineva impotentilor din pdl ca imbecilii care ne conduc nu sint in stare sa produca decit prostie iar asta nu acopera deficitul bugetar si n ucreeaza prosperitate, din contra! cretinilor din pdl sa le explice cineva ca boc si basescu au indatorat Romania nefiind in stare sa produca bani.
De Cata pe 8 March 2010 la 07:54 (#)Respect!
De Dani pe 8 March 2010 la 08:20 (#)Din pacate lucrurile nu stau chiar asa cum se vad de sus! MAREA GRESEALA pe care o fac toti liderii Isi in plasa careia a cazut si Crin) este ca politica nu o fac doar varfurile, politica o fac cei 15% din membrii organizatiilor, care nu au avut in Crin nici-un sprijin! In campania prezidentiala greul a fost dus de marea majoritatea care a ramas in afara listei!
De zoro pe 8 March 2010 la 08:34 (#)Aici in teritoriu, la nivelul organizatiilor exista o mare dezamagire pentru acceptarea listei si nu pentru cine a iesit presedinte, concluzia este ca suntem mai slabi ca PSD-istii.
Cred ca din aceasta lupta a castigat tot “chiorul”, iar in urmatoarele saptamani veti vedea ca este stapan 98%, veti regreta (Dvs analistii, care prin scoaterea “rahatului” din opozitie, l-ati ajutat enorm!)enorm si cale de intors nu va mai exista!
buna ziua, sunt curios ce parere aveti despre obraznicia domnului Mazare.nu v-am auzit pronuntandu-va. stiu ca sunteti detasat de aceasta probelam, dar si ca bunicul dvs. a suferit pe nedrept doar fiindca era evreu-Rabinul Gurwitz, un om fin si cult,care nu facuse niciun rau, din contra, isi sustinea mica lui comunitate, ca orice fiinta inobilata cu un asemeena titlu pe drept . se spune ca omenirea uita, de la o generatie la alta, atrocitatile… ajunge chiar sa faca bancuri pe seama lor. dar suferinta ramane in sange si in mintea noastra. chiar sa il credem pe acest domn primar, lider influent de opinie, care zice ca purta impreuna cu fiul lui, haine tip “army”? nu ma pricep asa bine la moda, dar “army” inseamna influenta din uniforma armatei americane… ori Mazare sper ca nu avea intentia sa lanseze un nou trend “army”- uniforma nazista!!!!! incarcatura ei simbolica provoaca prea multa amaraciune.dvs. ce ziceti? ce parere aveti?
De Daniel pe 8 March 2010 la 08:46 (#)D -le Ciutacu
De Seneca de Dimbovita pe 8 March 2010 la 09:09 (#)Metodele practicate in PNL pentru putere absoluta au si aspecte nebanuite.
@Daniel: bunicul meu n-a fost rabin. gestul neghiob al lui Mazare l-am comentat la momentul respectiv, n-ati avut dvs timp sa ma ascultati atunci
De Victor Ciutacu pe 8 March 2010 la 09:16 (#)Bun post !
De EDY pe 8 March 2010 la 09:35 (#)Cam in doua saptamani sper sa vad ca incep astia sa spele pe joc cu puterea actuala ca e jale in tara.
Nu am crezut ca basescu (eu asa scriu,cu “b”mic)poate sa fie atat de mic ca om politic.
De markuss pe 8 March 2010 la 09:50 (#)O lepra norocoasa,nimic mai mult.
Nu mi s-a intamplat pana acum sa oscilez intre extaz si agonie; de data aceasta ba cad in agonie ba in extaz privindu-l pe Crin. As vrea sa cred ca ceea ce spune, va si face! Ce fain suna: ” vreau sa fiu o mana forte pentru a FORTA acest partid SA SE DESCHIDA, SA SE MODERNIZEZE si SA RIDICAM putin capul”.Aceste cuvinte vin de la un om sincer, dedicat 100% liberalismului, si chiar ‘nu lasa loc de scuze’.
De I.I. pe 8 March 2010 la 09:56 (#)Sa vedem intai daca va reusi sa treaca de stadiul miscatului din buze.
Promisiuni,mari viziuni,talente,destepti,reformatori,capete care se ridicau…au fost toti.
Dupa ce dovedeste,il laud promit.
Pana atunci mi s-a acrit de talente in devenire,care nu confirma in fapta niciodata.
De markuss pe 8 March 2010 la 10:04 (#)@ offtopic
Atat !
De Mihai pe 8 March 2010 la 10:28 (#)@shogunu’: daca tot nu ti-a dat tov. Victor cu ban, la o sursa de neutroni nu te-ai gandit
?! Da’ trebe’ sa se sature de chior aia care ni l-au urcat pe grumaz (oricum in 5 ani ii gasesc inlocuitor), sunt singurii care conteaza in ecuatia asta din pacate. Si nu se rezolva nimic, degeneratu’ asta alcoolic si PDLu’ lui nu sunt decat varful iceberglui care este infectia din societatea romaneasca – ce mai, se poate spune ca populatia Romaniei ESTE o infectie, cu minime reziduuri de umanitate pe care le striveste la fiecare convulsie.
De muritor de foame pe 8 March 2010 la 11:07 (#)Antonescu si Ponta nu se vor bate decit dupa ce actualul guvern se va clatina .Cred ca va dura ceva pt ca Gasca pdl-ista de la guvernare in scopul de a-si prelungi agonia si a ne fenta basineste pe toti ceilalti se va tot restructura pina cind nu va mai fi nimeni “vizibil” -adica primii din rindurile pdl-pupincuristi ai Baseanului care sa preia vreun portofoliu. PS Chiar si Nuta se va uza uza.
De adi pe 8 March 2010 la 11:09 (#)- De acord, dar nu chiar 100%. Oricum, nici nu vreau să iau în calcul un eventual eşec.
De violet pe 8 March 2010 la 11:22 (#)- Realegerea lui Crin făcea parte din mersul firesc al lucrurilor. Sunt de acord cu toate lucrurile afirmate .
- Nu am încredere 100% în Ludovic, dar MI-A PLĂCUT FOARTE MULT PRESTAŢIA SA DE LA CONGRES. De fapt, a crescut în ochii mei. Ce bine-ar fi să nu ascundă nimic!
- ?
- Doamne fereşte! Eu sper să-şi revină Ponta şi să-şi vadă lungul nasului. Pentru că e mai tare Crin decât el. Dacă nu-i convine afirmaţia mea, să mă contrazică prin fapte. Unde-ar fi norocul nostru să fie aşa!
Cât de penibili sunt “politicienii” se momesc cu funcţii, se şantajează cu dosariade, se întrec în insulte ca mai apoi să şpriţuiască spre binele lor personal, cât de comună le este alunecarea n cioplitură a chipului strivit de patimi…
Există însă cel mai pervers specimen acela al “politicianului” traseist, care pleaca dintr o parte în alta pe criteriul josnic al unui troc ordinar; azi la congresul liberalilor un oarecare Timiş Ioan a făcut asta. Acest oarecare senin şi la fel de cinic, precum Cataramă atunci când Crin l a dezbrăcat înaintea mulţimii şi l a arătat în tot grotescul epoleţilor, şi a făcut numărul aşa cum a fugit din PSD atacând mişeleşte, acum se întoarce în vechea, noua casă, ca mai apoi în cazul în care PDL pică să revină la PSD adică şi mai acasă sau mai ştii într un PNL unde are protecţie şi beneficii din toate punctele de vedere…
Nimeni dar absolut nimeni nu îi va cere socoteală acestui specimen de traseist fiindcă ceea ce săvârşeşte acest oarecare este un minorat din care se hrănesc utopiile convive mediocrităţii comunistoidalului periferic, consecinţa fiind tocmai josnicia inumanului şi o ticăloşie a lipsei de conştiinţă, a lipsei de moralitate, a lipsei de etică şi demascarea tuturor tarelor de care suferă această lehamite de “clasă politică”…
sunt curios cand trece si fratele lui, primar prin Hateg, HD, la pedelei; ca si a urmat fratele prin aproape toate partidele si partiduletele, adica FSN, PSD, APR, PC acum inca este liberal insa din cate stiu a avut ceva vizite de lucru ale DNA ului INSA daca marinarul i a devenit peste lu fra su cred ca s a calmat…
Domnule Ciutacu, in tara asta doar unii sunt jurnalişti, ceilalti sunt doar presari ai slugărniciei, astfel că avem puţini politicieni, dar o “clasă politică”(clanul timis, deşi nu doar mai sunt destui, se regăseşte cel mai bine în acest concept) şi o “castă a presarilor” ambele cu aceleaşi metehne ticăloşia antinaţională.
Mno, amu cât sunteţi printre noi, a fi bine, însă când nu veţi mai fi atunci dacă nu vă vor urma alţii exemplul, cred că îi cazul să gândim la “o raniţă şi la o altă graniţă”.
De Fanu pe 8 March 2010 la 11:25 (#)Crin a meritat victoria !
De Mihnea(http://mihnea-95.blogspot.com) pe 8 March 2010 la 11:28 (#)E un politician extraordinar , dar pacar ca nu are partid !
De Mihnea(http://mihnea-95.blogspot.com) pe 8 March 2010 la 11:28 (#)Antonescu stie ca este “favorit la titlu” peste 4 ani si ceva; atunci, cu toate ca vor fi cam 20 de candidati la presedintie, Antonescu nu va avea contracandidat. Ponta sigur nu va candida, din partea PSD-ului cred ca va fi tot Geoana propus; Cu putin noroc o sa se aleaga praful de PDL (asta in cazul in care nu se da Greuceanu de 3 ori peste cap – presedinte cu 3 mandate) deci de aici, poate eba, poate boc. Oricum, indiferent cine va fi presedinte, in acel moment tara va fi intr-un prea mare cacat (ca sa fiu mai plastic) si indiferent in ce directie va inota
De Cristi pe 8 March 2010 la 11:38 (#)http://victorionescu.wordpress.com/2010/03/08/analiza-rezultatului-congresului-pnl/
De victor i pe 8 March 2010 la 12:07 (#)Off topic – “Un pai pe foc”
Sa fie oare atat de bolnav cel mai iubit conducator incat sa fie astia disperati la gandul ca Geoana ar putea ajunge presedinte de pe scaunul sau de senator?
De catalin pe 8 March 2010 la 13:03 (#)Dar ce se va intampla daca PNL-tii vor tine ,ai mult la libertatea spiritului si actiunilor decat la incolonarea disciplinata in fata lui?
De I.I. pe 8 March 2010 la 13:12 (#)Va intrebati, desigur, dupa aparitiile fantomatice, dupa ideea de a candida, de a fi presedinte PNL, lipsite de logica , cumva, ce rol a avut sau are Catarama in toata povestea? Ei bine, destul de simplu: cum sa ai o acoperire mai potrivita, mai realista si mai credibila, decat cea de muzeograf intrat in politica, fara averi impresionante, lipsit de interes de gasca, fara relatii dubioase etc. Cum sa ” cresti” din timp noul presedinte continuator, fara posibilitatea de a fi ales din greseala, cum sa-ti intaresti acoperirea mai bine daca nu printr-un securist dovedit, care-ti joaca mingea la fileu, care-ti da apa la moara, care este exact opusul tau? Da, cred ca-i o intelegere, unde are un rol important chiar si Quintus insusi. Cate procente castigi si cat de credibil poti fi in ochii publicului cu asa ” carte de vizita”, cu asa atitudine, cu asa abordare? Mult. Mai ales prin masuri ferme de tip: excluderea securistuluui defaimator, detractor s.a. Victorie, nu?
De Silviu pe 8 March 2010 la 13:12 (#)PS: si Diaconu, oare ce rol a avut in Revolutie?
@ shogunu’
Hopaaa! Imi scrii: “…nu trebe sa devii martir daca scapi lumea de un tembel”! Deci tot la vorba mea ai ajuns: Base este un tembel (eu am scris “un idiot” – tot aia e). Bravo, ma bucur ca te-am “convertit”!
De Adolf Visarionovici Basescu pe 8 March 2010 la 13:19 (#)n-ati vrea voi sa complotati voi in privat cum sa-l gatuiti pe tiran?
De Victor Ciutacu pe 8 March 2010 la 13:22 (#)Felicitari pentru obtinerea puterii absolute in partid si sa sper ca o s-o obtina si pe cea… putin mai mare. Felicitari ca sta departe de tentatia Osului si le da peste labute celor ce vor sa-l linga si sa-l suga.
De dyoss pe 8 March 2010 la 13:23 (#)Desi ma bucur pentru Crin, nu pot sa nu remarc doua nume de pe langa el : Relu F. si Lucian I. Cum poate Crin sa aiba incredere in Relu, nu stiu. Cand Tariceanu i-a promovat nulitatile (cel putin asta au dovedit ca ministri ), el vine la congres sa ii reproseze ca a pus in functie oameni fara experianta, el, care a girat pentru ei ? Si Iliescu, acest Mazare de Giurgiu ? Mai ramanea Morega …
De gORE pe 8 March 2010 la 13:34 (#)citiţi comentariile să vedeţi cam ce înseamnă traseismul lui Timiş.
Domnul Antonescu nu ştie pe cine a ascuns în boscheţii partidului.
Bine că a câştigat şi mai bine că migrează ciolanaţii.
http://www.servuspress.ro/hd/articol.php?id=16506
THEO – HATEG 2010-03-06 01:05:19
De Fanu pe 8 March 2010 la 13:42 (#)Domul deputat IOAN TIMIS a venit la PD-L sa nu credeti ca vine singur, fratele sau NICOLAE TIMIS primar in HATEG ,va veni si el impreuna cu toti primarii din TARA HATEGULUI, impreuna cu toate organizatile PNL din zona ,prin venirea la noi , se castiga aproximativ 75000 voturi.PD-L va castiga sigur in zona si la consiliul judetean, adio molot .ps mai urmeza si alte plecari din pnl si psd
Domnu’ Victor, crezi sau nu, chiar imi faceam griji pentru tine si ma gandeam sa-ti trimit urmatorul mesaj: “Tinand cont ca, din partea nemernicilor care ne conduc, te poti astepta la orice, daca asa crezi tu ca este mai prudent, te rog sa nu eziti sa stergi mesajele dintre mine si shogunu’, care fac referire la doborarea tiranului, altminteri, la cat de ticalosi sunt si la cat de incomod esti tu pentru ei, ca jurnalist, astia nu s-ar da in laturi sa te acuze de complicitate la instigare la omor. Daca incearca ei sa-l inghesuie pe Nastase cu niste termopane, pe Geoana cu niste declaratii de avere, de altfel completate cat se poate de corect, iar pe Dinescu cu nu mai stiu ce, nu m-ar mira sa incerce sa te inghesuie si pe tine, dupa cum am scris”.
Sa mor io daca nu m-a batut gandul sa-ti trimit un astfel de mesaj. De aceea, ma bucur ca ai abordat subiectul. De altfel, dupa cum ai putut constata din ultimul meu mesaj catre shogunu’, eu m-am ferit sa mai abordez tema tiranicidului, dand-o cotita catre capacitatile intelectuale ale tiranului. In concluzie, din partea mea, nu mai ai pe viitor a te teme te nimic, in legatura cu “proiectele” tiranicide.
De Adolf Visarionovici Basescu pe 8 March 2010 la 13:46 (#)Victor Ciutacu – Vorbe Grele Puterea absoluta nu lasa loc de scuze…
Multumim ca ai postat acest articol – Trackback Promoveaza-l…
De Promoveaza-l pe 8 March 2010 la 13:47 (#)Sunt multi din opozitie care sustin ca daca Crin va reusi sa se impuna cu mana forte fara risc de contestare, o va face cu pretul disrugerii acestei marci liberale. Ma indoiesc ca asa se va intampla
De I.I. pe 8 March 2010 la 14:56 (#)este posibil ca orban sa se indrepte spre pdl acum cand fratele a ajuns consilier prezidential.
De eoliana pe 8 March 2010 la 15:17 (#)Sa si mor io de mai zic ceva de maretul tembel!
De shogunu' pe 8 March 2010 la 15:24 (#)Io ma asteptam la ban da trebe sa zic sarumina ca m-ai iertat. Io am inceput ceilalti au preluat ideea unu’ cu magnumu’, altu cu neutronii (da cu neutroni s-ar curata tot Bucurestiul si ar fi pacat ca mai sint si oameni de treaba pe acolo).
Acuma tac!(despre tema asta)
Am auzit una buna (pe proteveu)! Leonard (fratele lui Ludovic) consilier basescian? E drept?
S’apai sa mai intelegi ceva?!?!?
Banzai!
Si inca una! udemereu vrea sefia senatului?
De shogunu' pe 8 March 2010 la 15:34 (#)Boz meg! Am destui prieteni (si inca buni) unguri da pe chestia asta tot le-as da una peste bot!!!
Banzai!
Antonescu a mizat totul pe o carte sa speram ca va catiga. Depinde de echipa.E posibil ca tocmai echipa sa-i traga presul de sub picioare.Este oricum personajul politic care a evoluat cel mai mult in timp, de la un stangaci cu plete in vant, pana la un lider charismatic cu un stil oratoric de invidiat.
De Ioana S., Bucuresti pe 8 March 2010 la 16:03 (#)Si Ponta are potential dar mai are de muncit mai ales in transmiterea mesajelor.
Ideal pentru noi muritorii de rand ar fi ca doi lideri buni sa nu se bata pentru o “pozitie in opozitie”, ci pentru anihilarea “caracatitei” de la putere. Vor avea si votul si sustinerea noastra.
Le urez succes.
Observ ca praful cu partidul de dreapta care ESTE, recte PDL a cam prins pe la unii habarnisti, pe dreac dreapta, e mai comunist decat defunctul PCR. Sunt convins ca Antonescu si Ponta vor fi umar in umar sau spate in spate impotriva hienelor portocalii care au un singur cuvant de ordine, nu partid-stat, partid unic si un comunism portocaliu de nezdruncinat. Se pregateste Boagioaica (cea cu chiloteii vazuti de Zeus)cica sa ia sefia Senatului, lui Berceanu ii pute si mi se pare normal. Pierde asfaltangii din mana si mai trebuie sa mai vina ceva din paraindaratul contractelor.In rest….numai de bine si hai la cumparaturi, spuneti nevestelor sa va faca lista.
De zombie pe 8 March 2010 la 16:08 (#)Sa iti fie rusine Viorel Catarama!
@shogunu’- nu fiti rau, pana la urma toti ne ducem…Depinde cum ramanem in memoria urmasilor…
De Ioana S., Bucuresti pe 8 March 2010 la 16:09 (#)Dca vom avea sef la Senat un UDeMeRist, il vom avea cu sprijinul PD-L-ului si al independentilor cu petlite mov…Sunt convinsa ca-si iubesc poporul si fac ce este mai bine pentru el(!?).
@Ioana S
De shogunu' pe 8 March 2010 la 16:25 (#)Nu-s rau doamna!
Mi se pare normal sa ceara! Nu mi se pare normal sa li se si dea! Spre deosebire de noi care suferim vizibil de sindromul caprei (ala cu capra si vecinu’), ei nu! Isi stiu interesele si stiu sa lupte pentru ele! Noi nu!
Ne invrajbim pe te miri ce motive.
Da’ tot le-as da una peste bot! (asa numa’ pentru neobrazare).
Pentru noi as pastra pedeapsa aia mai crunta: datul cu tesla in c…ouale ca-i lasam.
Banzai!
Opozitia,daca va ma exista,se va lupta cu morile de vant ptr,ca puterea calca in picioare Constitutia,legea,regulamentele,chiar bunul simt.Pana cand oare ?
De maria pe 8 March 2010 la 16:35 (#)Orban trebuie sa ne clarifice daca zvonurile ca fratele lui este securist (SIE) sunt adevarate.
De SimP pe 8 March 2010 la 16:45 (#)Intr-o societate bolnava terminal de “securita”, din pacate toti cei care au conexii cu securitatea sunt victime “colaterale” ale chemoterapiei care poate salva Romania. Ai conexii cu secu, sorry, nu ai ce cauta la varful unui partid democratic.
Oricate intentii bune ai avea si oricat de sincer ai fi, nu ne putem asuma riscul sa avem “potentiali tradatori” la varful PNL. Bine face Antonescu ca face curatenie in PNL.
pe cand un post cu `LA GURA SOBEI 2 II`
))E cam frigutz afara si poporu` suveran o cere
)diseara la 21 la VG…poate mai vine `blonda`
De abcd pe 8 March 2010 la 17:09 (#)i’e'te, asa ca sa vezi unde ar fi ajuns pnl-ul cu orbetele alalalt.
De gogu pe 8 March 2010 la 17:23 (#)O atitudine radicala si nontoleranta din partea noastra (societatea civila) fata de securisti si securitate este solutia scaparii Romaniei de ciuma portocalie. V-am cerut sa faceti procesul comunismului, care in fapt este 90% procesul securitatii, si v-a durut in cot.Nu era mai bine sa fie toti ticalosii si criminalii pusi la zid iar voi, securistii onesti sa va “clear your names”? Ne-ati lasat imaginatia sa zboare libera. Uite unde am ajuns cu ea: TOTI SECURISTII SUNT CRIMINALI.
De SimP pe 8 March 2010 la 17:24 (#)Este la ora actuala in interesul vostru, al securistilor cinstiti, sa faceti cat mai repede porcesul comunismului/securitatii.
Pana atunci, noi opinia publica, va vedem ciumati si consideram ca atat voi cat si rudele voastre nu aveti dreptul sa participati la viata politica. Oricat ar fi Orban de bun politician nu poate avea o functie intr-un partid cat timp are un nume “patat” de ciuma securitatii.
Nu stiu cat de dictator este/va deveni Crin dar stiu ca a facut bine sa se debaraseze de Orban. Vrem sa scapam de ticalosii care distrug Romania? Atunci trebuie ca noi opinia publica se la aratam o TOLERANTA ZERO securistilor.
Crin ar proceda cel mai bine si cu cap sa-l atraga partener in continuare pe Orban(impecabil pina acum chiar daca danseaza si cinta pe la petreceri)!!!!!
De gigel pe 8 March 2010 la 17:27 (#)Nu sint multi ca el in toate partidele actuale!
Asteptam revigorarea partidului, e foarte bine ca pleaca jegosii care au venit doar la ciolan.
De Ciolanus pe 8 March 2010 la 17:33 (#)@IoanaP, Ioana S, Manuela, Theodora si toate celelalte doamne si domnisoare (sa-mi fie cu iertare scaparile)
De shogunu' pe 8 March 2010 la 17:37 (#)Azi e 8 martie!
Va rog sa considerati interventia asta ca pe o floare oferita din tot sufletul!
Banzai!
Domnule Ciutacu,
Chiar daca nu sunt legate de subiectul in discutie, va rog sa va uiktati peste cateva din ideile enuntate in cele ca va voi trimite. Cu stima si respect deosebit
Dorin FilipROMÂNIA – ŢARA MINUNILOR !
Un prieten de-al meu, are un fost coleg de liceu militar plecat definitiv, cu forme legale, în Canada. Acolo a strâns de pe internet o serie de adevăruri care demonstrează că, România este o ţară a minunilor. Sigur că da, să nu credeţi cumva că a minunilor Dumnezeieşti ! Nu, este o ţară a minunilor absurde, gen Eugen Ionesco !
De Dorin pe 8 March 2010 la 17:43 (#)Aşadar, iată ce scrie colegul prietenului meu pe Internet:
România este o ţară de poveste.O ţară în care nimic nu este ce pare a fi. Credeţi-ne pe cuvânt ! Iată, câteva din MINUNILE de la noi din România:
- Salariile CRESC, SCĂZÂND !
- Pensiile sunt tot mai MARI, fiind REDUSE !
- Medicamentele GRATUITE, trebuiesc CUMPĂRATE !
- La robinete, apa caldă curge rece, iar apa potabilă nu este bună de băut !
- PLĂTIM asistenţa medicală GRATUITĂ !
- Avem un preşedinte care spune MEREU ADEVĂRUL, dar fiecare
promisiune a lui se dovedeşte a fi o MARE MINCIUNĂ ! Culmea este că la fel se întâmplă şi cu primul ministru !
- Premierul ştie întotdeauna CE VREA ROMÂNUL fără ca acesta, românul adică, să fie întrebat vreodată !
- Banii ţării sunt tot mai puţini, dar avem din ce în ce miliardari mai bogaţi!
- Poporul primeşte tot mai mult (salarii şi pensii mărite, ajutoare sociale,
etc.), totuşi, numărul săracilor sporeşte în fiecare zi !
- Cel mai performant guvern ales de preşedinte este acela care, tocmai fusese destituit pentru incompetenţă !
- Fiecare ministru jură astăzi cu mâna pe Biblie că doreşte binele poporului şi de a doua zi porneşte un program menit să-l distrugă !
- Salariile profesorilor au CRESCUT cu 50%, prin REDUCEREA lor cu 15%!
- Într-un singur an au fost create 200.000 locuri de muncă şi ca urmare numărul şomerilor a crescut cu 300.000 !
- Este garantată libertatea de exprimare a cetăţeanului datorită efortului serviciilor speciale de a ne asculta !
- Libertatea presei este sfântă, de aceea ajung în stare de faliment tot mai multe ziare antiguvernamentale !
- S-a redus cu peste 60% numărul taxelor şi impozitelor, dar plătim cu 20% mai multe taxe şi impozite !
- S-au desfiinţat peste 100 de agenţii guvernamentale prin creşterea numărului angajaţilor în plată ai acestora cu circa 10% !
- Cabinetul premierului a fost micşorat, desfiinţat chiar, prin angajarea în plus a câtorva zeci de consilieri personali ai primului ministru !
- Constituţia României este respectată de guvernanţi prin încălcarea fiecărui paragraf al ei, sub îndrumarea atentă a primului ministru care este doctor în drept constituţional ! Şi, din nou culmea: la fel procedează şi preşedintele !
- Legile cele mai bune în România sunt cele care nemulţumesc pe toată lumea
- Avem şi o instituţie care se numeşte Direcţia Naţională Anticorupţie care a obţinut rezultate remarcabile în lupta împotriva corupţilor, fără să fie condamnat vreun corupt ! Ca urmare, fără niciun corupt, am devenit ţara cea mai coruptă din Europa !
- Deşi 60% din alegătorii cu drept de vot au optat pentru un preşedinte sau altul, adevăratul şef al statului a fost desemnat de „flacăra vilolet” !
- O campanie electorală de câteva sute de milioane de euro a fost plătită cu numai cinci milioane de euro !
- Am fost o ţară fără premier două luni, având concomitent în funcţie trei prim miniştri: unul demis, unul interimar şi unul desemnat !
- Împrumuturile externe împovărătoare, menite să scoata ţara din criză, adâncesc şi mai grav criza !
- Avem o armată tot mai puternică, cu o dotare tot mai precară !
- Am intrat în Uniunea Europeană, trăim mai bine, dar o ducem de două ori mai prost decât înainte de a intra !
- Speranţa de viaţă este tot mai mare, prin creşterea fără precedent a MORTALITĂŢII !
- Şcoala este gratuită pentru toţi copiii, plătindu-se taxe şcolare tot mai mari !
- Pentru copiii preşcolari s-au înfiinţat tot mai multe grădiniţe, datorită reducerii drastice a celor existente !
- Analfabeţii (din ce în ce mai mulţi) nu numai că pot citi, ei chiar învaţă Legea circulaţiei şi obţin permisul de conducere !
- Turismul a cunoscut o creştere nemaiîntâlnită, ca urmare a scăderii numărului turiştilor cu peste 50% faţă de anul precedent !
- S-au luat măsuri hotărâte de întărire a economiei prin desfiinţarea a 20.000 de întreprinderi lunar !
- Deşi, prin străduinţa guvernului, se produc anual zece pâini pe cap de locuitor, fiecare cetăţean are asigurată cel puţin o pâine în fiecare zi !
- Agricultura noastră poate hrăni 80 de milioane de oameni, ca urmare, peste 80 % din mâncarea zilnică a românului este adusă din străinătate !
- Petrolul produs de noi este cel mai ieftin din lume. Cum reuşim ? Îl plătim cu preţul cel mai mare din Europa ! Cu gazele se întâmplă la fel !
- Construim în fiecare an sute de kilometri de autostradă şi ca urmare avem autostrăzi tot mai puţine !
- Şi gropile din carosabil devin tot mai numeroase întrucât le astupăm continuu cu asfalt !
- ORICARE altă ţară cu atâtea MINUNI adunate laolaltă ar fi dispărut demult, noi existăm, ÎNCĂ !
- Mai sunt şi alte MINUNI în ţara asta ! În România, minunile nu se sfârşesc niciodată ! Şi asta şi pentru că, noi românii suntem un popor de POVESTE: ALEGEM, mereu şi mereu, CONDUCĂTORII cei mai capabili de MINUNĂŢII !
Poveste ADEVĂRATĂ, scrisă de un cetăţean ADEVĂRAT, al acestei ţări ADEVĂRATE !
Parca il aud pe Antonescu spunand ca daca PNL vrea sa faca ce am promis, atunci ‘merge pe mana mea in sensul reorganizarii,…in dialogul cu societatea civila’; ‘vorbe grele’ dar care sunau atat de natural de parca ar fi fost vorba de schimbarea camasii.Vorbele rostite subliniaza dezideratul principal pentru a fauri un PNL de DREAPTA-DREAPTA, cu deschidere si catre valorile crestin-democrate si conservatoare, dar mai ales depasirea statutului de partid intermediar care are nevoie intotdeauna sa se alature altora. Ar fi minunat sa nu aiba nevoie de nici un partid in implementarea PNL de dreapta-dreapta.
De I.I. pe 8 March 2010 la 18:06 (#)a fortzat mana. si sincer nu pricep de ce! asta era farmecul liberalismului, oameni inteligentzi, spalatzi, cu opinii ferme si elevate. acuma toata aglomerarea asta perfecta de idei a devenit una singura. a unui baiet charismatic si a unei echipe in care El are incredere. brrr. vorba ta victore! daca o da in bara, si PNL se duce de suflet! nu stiu de ce am sentimentul straniu ca e prea multa vorba in vant, prea se aseaza infundat intr-un scaun fromos. Crin n-ar fi fost nimik fara basescu. daca n-ar fi domnu’ marinar, crin ar fi un puber batran cu ochi albastrii si patrunzatori, proaspat casatorit. nu poti sindicaliza liberalismul! mi se pare prea mult! pe cuvant! “echipa mea” care are voturile antibasescu fata de “lista celor ce-l sustzin” pe fratele proaspatului consilier. adica…hossu si costin! pe cuvant, nu va mai fi basescu in 2014. cu ce va iesi? cu echipa fantastica? prea mult ii place echipa. si cu geoana violaceul a facut echipa. unde ii era pretsantza de a aparut acolo si se pupa cu perdantul absolut si incredibil de tzopaitor? de ce trebuie sa clatine ideile diamantine ale liberalismului cu principiul locomotivei? pai nici un liberal in adevaratul sens al cuvantului nu este mesianic! echipa reiese din idei diverse, nu din facaturi umane. de-aia au avut electoral stabil, pentru ca era un partid stabil ce se baza pe idei, nu pe un om. si toti au votat perspectiva ciolanului. ufff.. tzara tzara vrem afara!
De mircea vilciu pe 8 March 2010 la 18:45 (#)Tâlcul vizitei din 09 -11 martie 2010
Nava „Prăbuşirea României” acostează în portul Nagasaki, semnalizând prin bubuituri de tun, simulate din fund de însuşi căpitanul Băşescu, însoţit de doamna Maria ce-şi protejează nasul în cleştele degetelor dreptei. Amândoi sunt răvăşiţi de proxima întânlire cu Cio-Cio-Leana şi micuţul Boc-san pe care-l vor lua de lângă mamă cu acceptul acesteia.
De P.U. Lake pe 8 March 2010 la 19:36 (#)Împăratul Jponiei pune capăt bigamiei căpitanului, prin încuvinţare, în timp ce Cio-Cio-Leana citeşte inscripţia de pe cuţitul de bucătărie : „ cine nu poate trăi cu cinste trebuie să moară cu cinste”, pe care îl înfige cu sete în inima ( de aur, dar de 8 Martie, aninată-n suport ).
Cortina cade, în timp ce pulimea speră într-o minune pe drumul de întoarcere, până nu-l schimbă pe Gioană-Preşedinte interimar, la nevoie !
Dumnezeu stie cum mai este si acest Antonescu… om vedea.
Cit despre marele prieten securist-din-tata-in-fiu,
Orban Ludovic
el este simplu de sintetizat : un anumal ce nu are singe cald si care misuna in milul de pe fundul baltzilor …
du reste, numai de bine.
De Mama lui Mihai pe 8 March 2010 la 19:45 (#)prietenii stiu de ce…
pt.@Dorin
De bocitor cinic pe 8 March 2010 la 20:02 (#)Prietene transmite-i colegului amicului tau ca inchin o tuica in cinstea lui…si ca-l asteptam in tara lui Alice.
Io zic ca-i nasulie! S-a schimbat trebile-n tara: viscoleste de zici ca suntem in postu’ craciunului, e frig ca la boboteaza, e somaj de juri ca-s anii 90, saracie de te crezi in timpul impuscatului, nebuneala de te crezi la balaceanca, nebunii vor sa construiasca-n parcuri, marinaru’ pleaca-n japonii, si, colac peste pupaza, frac-su lu’ ludovic e consilier la palat! Ma nene, trezirea! Diazepam la greu si puscariile pline! Si…
De alien pe 8 March 2010 la 20:11 (#)La multi ani, doamnelor si domnisoarelor! Intre noi fie vorba, meritau si femeile tarii asteia de rahat, o zi libera de 8 martie, simbolic macar meritau multumirile noastre, ele fiind de departe cele ce duc, au dus si vor duce greul in familia romana, si nu ma refer la alea de flendure posete, toale si masini de fite, ci la cele care cresc, educa si hranesc numai ele stiu cum, copii si soti! Sa ne traiasca si sa ne ierte ca mai gresim!
@ Dorin
De shogunu' pe 8 March 2010 la 20:11 (#)Nene tu unde traiesti? Pe Marte????
Trebe sa-ti zica cineva din alte tari ceea ce noi traim in fieare zi?
Pai daca tu nu-ti mai duci traiu’ pe aci si daca ai nevoie de vreun prieten din Canada sa-ti deschida ochii mai bine taci in pi..dele ma-tii si nu te mai baga in seama!
Si exprima-ti dreptul de vot si de comentarii pe unde te-o lapadat muma-ta! De alde tine si de alti filozofi ne e podu’ plin!
Si ca sa termin cu un banc… Stii bancu cu rata?
Rrrata-i dracu’!
Banzai!
nu-l mai inteleg pe Antonescu.sa ne asteptam la pupat piata independentei si sa-l vedem ca se sacrifica pentru “binele tarii”impreuna cu “marioneta”de boc si basescu ?
De eoliana pe 8 March 2010 la 20:23 (#)As putea spune ca sunt direct emotionat ce vor spune cei doi ‘uriasi’ ai adevaratei opozitii la emisiunea Sinteza zilei, avand in vedere faptul ca Antonescuare are o viziune interesanta asupra ‘punctelor divergente’ intre cele doua partide. Dumnealui vorbeste de PSD ca fiind principalul adversar ideologic, principalul adversar de doctrina, principalul adversar pur si implu, DAR la nevoie isi pot conjuga actiunile in opozitie.PSD in schimb a schimbat discursul si nu mai vorbeste de PDL si Basescu ca dusmani; dusmanul lor acum este DREAPTA. Ciudat, nu?
De I.I. pe 8 March 2010 la 20:52 (#)[...] cel mai aproape de locaţie, Mana şi Victor au ajuns ultimii. Aflat în aşezământ din ajun, convocatorul m-a prins la faţa locului, astfel [...]
De Mirozna văduvei vopsite – 5 « Ioan Usca pe 8 March 2010 la 21:07 (#)Sunt total de acord cu aceste analize. Cam acelasi lucru l-am scris si eu dupa congres.
De Dan Patrascu pe 8 March 2010 la 21:41 (#)Intr-o dezbatere fiecare vrea sa-si puna stampila; si sarcina mediatorului nu este de loc usoara in a hotari care dintre participanti sa fie primul la luare de cuvant intrucat ar putea rani orgoliul unuia sau altuia, ceea ce ar putea conduce la o deviere a intentiilor bune initiale si ar putea conduce la contraziceri grave.La nici o emisiune a D-lui Ciutacu nu s-a intamplat un asemenea ‘eveniment’, cum se intampla uneori la altele!
De I.I. pe 8 March 2010 la 23:39 (#)Coane Victor, treaba-i oabla.Din interviurile lui Gadea cu Crin si Ponta a reiesit cat se poate de clar ca opozitiei unite, care-a facut posibil proiectul Johannis, i s-a intocmit si certificatul de deces si i s-a facut grabnic pana si parastasul ala mare de 6 luni.Apele s-au separat,granitele si transeele ideologice au fost sapate iar cele doua capetenii se vede de la o posta de 4 ani devreme ca, la momentul oportun, nu vor ezita sa-si incruciseze lancile.Deocamdata, vis a vis de dusmanul comun PDL,cele doua partide accepta un soi de alianta nevoita ( gen te faci frate cu dracu’pana treci puntea- )ceva asemanator ajutorului dat de catre dacii liberi romanilor in fata navalirii hoardelor barbare.Cel mai artagos si mai decis sa nu-si incruciseze sangele cu rase venetice mi s-a parut Ponta care-a probat ca n-a studiat doar doctrina socialistilor spanioli ci si ca doarme cu memoriile si invataturile lui Ion Iliescu despre cat de rea e dreapta,oricare-ar fi ea si cum trebuie animate la lupta de clasa masele de muncitori si tarani obiditi.Iar discursul sau e incomparabil cu cel despre rapita al lui Geoana,zice pontacul exact ce vor sa auda masele pauperizate: impozit progresiv,locuri de munca si interventia in economie al statul tatuc. Tactica asta i-ar putea aduce un mare avantaj pentru ca, pe de o parte, someri vor fi cu duiumul iar, pe de alta, Antonescu va fi nevoit sa se replieze la discursul clasic al liberalismului.Poate avea si Crin totusi arma sa letala si-anume faptul ca PNL-ul e totusi mai curat, mai uscat si ma apretat decat PSD-ul care inca mai are destule rufe murdare ascunse.Una peste alta coane Victor cred ca avertismentul dat de dvs. celor doi (‘geaba vii, ‘geaba te duci,’geaba mai rupi la papuci) n-a fost auzit.
De bocitor cinic pe 8 March 2010 la 23:42 (#)Sper sa aveti dreptate ! Pentru ca azi Romania este pe marginea prapastiei. Aproape 50% din votantii din tara s-au dovedit masochisti! Au vrut salarii mai mici, au vrut sa fie someri, le-a placut prostia si incultura celui care, intr-o emisune a lingaului de la B1 (Basescu 1 ?!), recunostea ca habar n-are de politica pentru ca nu a citit nimic si “s-a calificat la locul de munca” ?! Recunostea cu seninatatea prostului, adulat de multi concetateni, ha, ha, ha,… Sa ne mai miram ca scufunda tara !!!
De Doru Danciu pe 9 March 2010 la 00:34 (#)Naivitatea si miopia unor politicieni din opozitie si a unor ziaristi ma mira, atunci cand afirma ca Basescu se va retrage de la Cotroceni peste 4 ani. Nici vorba. Va face totul ca sa ramana acolo. Va incerca sa modifice Constitutia si sa-si prelungeasca mandatul la 6 ani sau la 7 ani sau, de ce nu, sa ramana sus pe viata-el sau fiica sa Eb(ol)a.
Imperiul Ciutacesc „smenozeala, smardoiala si smangleala politica si economica” la nivel inalt de la d-l Base si institutiile statului si serviciile speciale. Cum s-a ajuns ca in tara asta STS-ul sa controleze Antenele si in mod special „Sinteza Zilei”, ba chiar la sfarsitul lunii ianuarie o editie a fost intrerupta. Cum a incepu d-l Raduu Tudor cu de claratiile si acuzele asupra lui Boculet, cum s-a intrerupt si asta s-a intamplat in reteaua Upc in orasele mici, municipii, resedinta de judet ale tarii cum s-a intamplat la Slobozia. Cum am ajuns la Bucuresti, cum am accesat site-ul si am dat pe emisiunea intrerupta. Pierdusem dezvaluirile facute de Liviu Voinea cu privire la situatia angajatilor si somerilor din tara asta.
De Tănase Ciprian pe 9 March 2010 la 02:12 (#)Asta-i tara in care traim si cu ea ne spalam.
La fel ca si dvs., pe langa chiria de la Bucuresti, numai sunt un cetatean, sunt un simplu chirias al acestei tari care-si plateste taxele si impozitele, facturile lunare si respecta legile tarii pentru a nu intra la parnaie. Olecuta de pauzica si poate saptamana asta va mai scriu.
Sa traiti!!!
2 persoane din cadrul trustului dvs mi-au dat incredrea necesara: dvs. si d-l Gadea. Sunteti niste persone care v-ati luptat si ati reusit cu sistemul ticalosit. Foarte bine si mult noroc in continuare. Numai bine atat dvs cat si familiei.
De Tănase Ciprian pe 9 March 2010 la 02:33 (#)Domnule Ciutacu e dictatura in Romania. Orice s-ar zice. Cine nu vede asta este un nemernic. Am trait 25 de ani in dictatura comunista si nu ne-a fost usor. Vom trai si in aceasta dictatura dar mi-am jurat pe ce am mai scump pe lumea asta ca (…) nu va scapa usor. Nu va trai o vesnicie. Ii va fi si lui greu dupa ce nu va mai fi in jiltul impostorilor. Sunt sigur de asta.
De Crocodilul pe 9 March 2010 la 04:12 (#)V-am urmarit aseara si vreau sa-i transmit d-lui Nistor ca scoala din mediul rural se afla intr-o stare de rasu plansu.Avem educatoare care fac negot cu inspectoarea de specialitate si sunt atat de prost pregatite ca nici nu-ti mai vine sa-ti lasi copilul la gradinita,plus ca la mine in comuna secretara scolii a reusit sa-si ia bacalaureatul anul trecut . Este posibil d-le Nistor asa ceva?
De eoliana pe 9 March 2010 la 09:12 (#)Din pacate ‘puterea absoluta’ a lui Crin in PNL nu se rasfrange in nici un fel asupra Guvernului si presedintelui (nu pot sa-l scriu cu litere mari!). Presedintele cere cu insistenta ca partidele sa participe la o consultare privind revizuirea Constitutiei, dar nu si modificarea profunda a ei. Sper ca Antonescu, care nu-l slabeste pe seful statului de tirul atacurilor sale, daca se va prezenta la aceste consultari ii va da ‘bataie de cap’ lui T.B.!!!
De I.I. pe 9 March 2010 la 09:46 (#)Pe scurt: in pnl,lupta dintre doi politruci a fost castigata de politrucul cu apucaturi de dictator si cu retorica mai buna. “Antonescu are discurs perfect de opozitie”. Eronat, Antonescu are doar discurs perfect de opozitie. De fapt, doar discurs. Unii pun botul, altii mai putin. Pentru cei care au impresia ca Antonescu va schimba fata Romaniei pt ca e foarte capabil si are un plan revolutionar de reforma a statului si bla bla bla luati maxima elaborata de nea Imi Jenei: “nu va faceti iluzii, ca sa n-aveti deziluzii”. Pentru neamatorii de botanism: visit italy..and stay there.
De luis pe 9 March 2010 la 09:50 (#)ma bucur ca am sters-o din tara.
la cum merge treaba,in Romania se mai instaleaza normalitatea in doua sute de ani.
SI DACA AR VENI ASTAZI POMANA CEREASCA SI POLITICIANUL PERFECT CU CETE DE INCORUPTIBILI SI TOT AR DURA MINIM O GENERATIE CA SA INCEAPA SA SE SIMTA EFECTUL.
Asa ca stau unde am plecat ca e soare si bine.
De markuss pe 9 March 2010 la 10:19 (#)Va sfatuiesc si pe voi sa o stergeti.
Numa bataie in stanga, bataie in dreapta, bataie pentru putere, batalii obtinute in final. Noi nu ne alegem cu nimic, decat cu faramele nefericii noastre de care ne izbim zilnic din cauza unor gaite atarnate de poarta tarii noastre!
De Eduard pe 9 March 2010 la 10:22 (#)Da, Crin are multe atuuri. Daca l-ar fi convins si pe Patriciu sa investeasca in cultura ar fi avut si mai multe. Cum investeste F.U.D.V. ( http://www.fudv.ro ) in tinerii actori, in Gala Teatrului Tanar – unde doar Marele Premiu este de $100,000.00! Da, da. O SUTA DE MII DE DOLARI! Inscrierile abia au inceput.
De Radu Girjoaba pe 9 March 2010 la 10:54 (#)banuiesc ca domnii Anonescu si Ponta au realizat urmatorul fapt;si anume:
De fla pe 9 March 2010 la 11:40 (#)1.Bashescu ataca tot ce e psdist nefolositor in Parlament(or îi retrogradeaza in divizia (in)dependentilor, cu mai putine drepturi )ca sa nu ami spunem de primarii psd.
2.ca o contrapondere, isi trimite in ‘justitie’doar primarii Gutzau,Solomon(Ioan Oltean se chinuie acum, la “newsmagazine” sa ne demonstreze cat de independenta e justitia)sau simpatizanti(exc. ridzipizdi)
3.nu vi se pare ca PNL scapa ieftin in acest “turmoil”?(vor urma si ei la rand dupa realegerea lui Crin?)
4.tacerea lui bashescu(mie mi-e sila sa-i mai pronuntz adevaratul nume)vrea sa dea impresia unei neimplicari in atacul la adresa, de fapt, a partidelor?
5.s-a strecurat o stire cum ca pdl vrea sa modernizeze vreo 10.000 de km de drumuri judetene.va dati seama cam ce inseamna segmentati acesti 10.000 de km si cum se delapideaza(nu zic ca pnl au fost mai breji,banuiesc ca aceasta chichitza cu miliardele alocate ‘modernizarii’ drumurilor judetene or fi folosit-o si ei ca scuza pt. miliardele cheltuite in cateva luni in ’08).
daca sunteti amabil sa-mi raspundeti…?multumesc!
[...] ciudat, black-angel- Costel, Blogatu, ReFu, conasu’ Ion Dascalu, Bobo, Calin Hera, Chinezu, Ciutacu, Codeus, Cristian Bogdan Hotnoga, Dan Brasov, Dan Chichernea, Daniel Vaduva, Darius satmareanul, [...]
De Vă invit la pa'ş'pa' de pahare prieteni! | Blogul lui Nea Costache pe 9 March 2010 la 11:43 (#)Cat de nesimtiti sunt astia de la PDL… absolut dezgustator cum vin la TV si incearca ei sa explice de ce trebuie sa-l schimbe pe Geoana, fara sa aiba nici un temei legal… Au si niste fete si voci ciudate si unii nici nu se mai straduiesc sa mimeze vreo motivatie cat de cat legala si democratica… Cred ca aici functioneaza perfect principiul ca cine se aseama se aduna. Or exista si exceptii dar alea-s doar sa confirme regula. Sunt incredibili de dezgustatori si revoltatori… Uneori ma intreb daca nu cumva e ceva in neregula cu mine si vad eu realitatea deformata… Va dati seama cum ar fi sa fie Berceanu presedintele Senatului? Cred ca m-as lasa de tot de uitat la televizor.
De Manuela pe 9 March 2010 la 12:07 (#)Se pare ca si saptamana aceasta incepe cu scandaluri pe diferite teme; liderii politici cred ca nici nu vor sa ajunga la intelegere; s-au obisnuit cu psihoza; azi maine, daca cumva exista minuni care se realizeaza, chiar le va lipsi daca nu au motiv sa fie scelerati.
De I.I. pe 9 March 2010 la 12:39 (#)ce putere bai nene? antonescu si puterea? fii bai serios! mergeti la culcare , crin vegheaza! =))
De giany pe 9 March 2010 la 12:40 (#)Mai dezgustatoare decat atitudinea pedelicilor,astora nu le mai prezumam nici macar o urma de bun simt,mi se pare codosenia udemereilor carora li s-a ingrosat nemasurat soriciul de cand isi freaca coatele cu portocalii.Daca pe Marko Bela il stiam mare specialist la stat cu curu’ in doua luntrii nu acelasi lucru l-am fi asteptat din partea lui Kelemen Hunor unul din cei mai vocali zilele astea in a cere raderea lui Geoana de la presedintia Senatului prin incalcarea prevederilor Constitutionale.Apai, bre’ sogorilor mai curge sangele lui Atilla-n voi ? Ce-au de zis celelalte fete spalate, europeistii Frunda si Laszlo Borbely? …Sau va da madam Nutzi miere cu papricas si-ati agatat olecuta cinstea-n cui? Rusinica sogori.
De bocitor cinic pe 9 March 2010 la 13:07 (#)Eu zic asa: PSD si-a bagat cel putin doi spioni in “partida” Independentilor…
De Crirus pe 9 March 2010 la 13:44 (#)Mda…tocmai s-a reales cel care a dat 7 ha de teren in herastrau unor…..mafiotos. Bravo voua – romani masochisti
De acvyl - cel mic si rau pe 9 March 2010 la 14:44 (#)Ne facem mereu iluzii,avem nevoie de speranta,speranta moare ultima,numai cand nu mai ai nici o speranta treci la masuri pe viata si pe moarte,pana atunci continuam sa ne amagim…Pentru ca n-o sa se rezolve nimic,nu uitati de pozitia deloc dezinteresata a sotiei d-lui Crin Antonescu in proiectul Rosia Montana.Aveam o parere excelenta inaintea acestui episod,care m-a trezit la realitate.Nu,nu mai are nici un rost sa visam.Peste tot sunt tot felul de increngaturi.Incep din ce in ce mai mult sa cred ca numai statul ideal propus de Platon ar putea asana societatile acestea corupte,corupte.Statul sa fie condus de filozofi,selectati la sange.Iar acestia sa nu aiba nici o alta preocupare ce i-ar putea face coruptibili:sa nu aiba proprietati,sa nu se casatoreasca,sa nu aiba copii…De ce nu s-ar putea gasi persoane potrivite din toate punctele de vedere sa fie dispuse sa -si dedice viata unui asemenea maret ideal?Cum se gasesc persoane cu pregatire superioara excelenta si care-si dedica viata slujirii Domnului(ma refer aici la preotii catolici si la calugari,calugarite),desigur s-ar gasi si persoane selectate si excelent pregatite,care sa-si dedice viata slujirii poporului.Inrebarea,marea intrebare este:are cineva interes?
De Elena Constantin pe 9 March 2010 la 15:26 (#)@Doru Danciu.
De giany pe 9 March 2010 la 16:27 (#)mda. ai dreptate. poate modifica si constitutia, si legile, si ordonante si poate modifica basescu multe. un lucru nu e posibil sa il modifice. acel lucru e ca si el, basescu, are zile pe pamant atatea cate i-a dat DUMNEZEU. si daca tot spunea basescu bancuri “foarte misto” cu adresa catre DIVINITATE luandu-L pe DUMNEZEU intr-un fel “de sireturi”, sa il vad eu pe basescu in “mandatul” cui va ajunge cand nu va mai fi printre noi. ca tot esti tu tare la glume basescule. “gust-o” si pe asta! hai mai razi! razi ca e bine! doar nu ai spus tu cu gura ta ” sa traiti bine! “
Ii apreciez din ce in ce mai mult pe C.Antonescu si V.Ponta.Ei sunt viitoul politicii romanesti!
De Muresan Eugenia pe 9 March 2010 la 19:06 (#)Daca-i lăsăm singuri, evident n-au nici o şansă.
De cati pe 9 March 2010 la 23:54 (#)Ma refer la Ponta si Antonescu.
Vreau sa văd, cand un candidat vine sa ceara votul cetatenilor într-un colegiu şi “istoricul” ideologiei sale politice, afişat frumos,în culori, lângă poza lui. Pentru unii, perioadele în care au avut o culoare sau alta, s-ar măsura în zile.
[...] Mircea Mihăeş JN Victor Ciutacu JN Lucian Avramescu AC Catavencu LD Dan Şelaru LD Teophyle LD Adi ocs Ionuţ Lilick [...]
De Congresul PNL văzut de presă, bloggeri şi politicieni-I « Irongates's Blog pe 10 March 2010 la 20:03 (#)Imi pare rau ca dlAntonescu nu il apreciaza la justa val. pe Ludovic Orban.E adevarat ca Orban ,Renate Webar ,Melescanu au ridicat PNL si i-au dat verticalitate , onestitate , toate eforturile lor.Cu Norica pe post de aghiotant nu va reusi niciodata Crin sa faca ceva bun.
De popa ana pe 11 March 2010 la 18:37 (#)[...] ciudat, black-angel- Costel, Blogatu, ReFu, conasu’ Ion Dascalu, Bobo, Calin Hera, Chinezu, Ciutacu, Codeus, Cristian Bogdan Hotnoga, Dan Brasov, Dan Chichernea, Daniel Vaduva, Darius satmareanul, [...]
De Brâncuşi în suferinţă | Blogul lui Nea Costache pe 12 March 2010 la 17:26 (#)Puterea politica a d-lui Crin Antonescu este benefica daca nu ar folosi-o in segmentul opozitiei asa de mult.
De mar pe 17 March 2010 la 16:05 (#)Adaugă Comentariu!