Premierul-interjecţie luptă cu himerele
De: Victor Ciutacu - Categoria: Colţu' lu' Boc cel mic,Papornita cu intelepciuniRomânia-i necondusă administrativ, dar prădată cu aplicaţie. România-i o ţară care nu prea mai produce nimic, importă orbeşte şi se împrumută din străinătate ca să plătească salarii de bugetari şi pensii. România-i o ţară unde, în ultima vreme, jaful armat a devenit obişnuinţă a jurnalelor de ştiri şi tinde să ajungă poziţie în codul ocupaţiilor profesionale. România-i o ţară care, la 20 de ani de la Revoluţia anticomunistă, se (men)ţine tăcută pe bază de procurori şi ascultări de telefoane.
România-i o ţară fără străzi care a cheltuit zeci de miliarde de euro ca să nu le aibă. România-i o ţară surprinsă an de an că ninge iarna, soarele arde vara şi după ploaie ies râurile din matcă. Asta-i România despre care ar trebui să vorbească (şi să roşească) Boc; dacă ar şi avea cine să-l întrebe (şi dacă ar avea bun simţ). Nevolnicul ar avea extrem de multe lucruri de povestit. (Textul integral, aici)

153 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!LA-S CA-L MERITAM CU VARF SI INDESAT UNII DINTRE NOI
De abcd pe 10 March 2010 la 19:52 (#)Vorba lui Badea: E Dumnezeu pe pamant poza:D
De Adrian pe 10 March 2010 la 19:54 (#)Doar viata pe care o traim pentru altii este o viata ce merita sa fie traita, spunea Albert Enstein. Poate asta ar trebui sa devina deviza guvernantilor. Din pacate, cei care ar trebui sa se gandeasca si la altii, se gandesc doar la ei.
De Horia pe 10 March 2010 la 20:03 (#)Niciodata nu au avut ocazia romanii sa vada cit costa incompetenta si superficialitatea unui vot. As dori ca acesti cinci ani sa dureze o vesnicie pentru cei 5 mil. de timpiti portocalii, ca sa le intre mintile in cap.
De stefi pe 10 March 2010 la 20:09 (#)Nu vedeti ca Boc transpira pentru binele ‘romanilor’?
De maria pe 10 March 2010 la 20:20 (#)Un complexat… e prea mare pălăria pentru el.
De e.nichifor pe 10 March 2010 la 20:30 (#)Cum sa lupte cu himerele cand principala lui sarcina este sa cante, impreuna cu toti pup-in-curistii, osanale Zeusului si sa-i anime sa se bucure de cat de bine traiesc?! Uitati-va doar la aceasta postare unde multimea isi ridica bratele in semn de bucurie, si unde premierul a si transpirat de atata agitatie.Pfui, ce scarbos este!
De I.I. pe 10 March 2010 la 20:36 (#)Binefacerile votului universal.
De alex.dumitrascu pe 10 March 2010 la 20:37 (#)Aşa cum Rahatul-fermentat (pardon: fermecat!), de pe moţul guvernului rezolvă criza economică prin indicaţiile ceapistice de tip nou, tot aşa, Len’ţica-cocoşească cotcodaceşte despre o rromînie pitorească plină de găinaţ turistic. Ecologice şi una şi alta: şi agricultura şi turismul; că din pământ ne-am născut, şi în pământ ne întoarcem; şi amândouă sunt la pământ! În felul ăsta salvăm economia; hai să investim biologic în cimitire şi înmormântări.
De Radu Bogdan Ghelu pe 10 March 2010 la 20:37 (#)Că staţiuni ca: Baile Herculane, Slanic Moldova, Sovata, Olăneşti, Călimăneşti, Techergiol, Felix, sau suratele mai mici: Balvanyioş, Borsec, Ocna Sibiului şi câte multe alte actuale ruine, le-am pus „balnear”, demult pe chituci. Ele erau adevăratele capitale de imagine ale unei ţări în care merita să trăieşti. Alături de: Sarmis-Segetuza, Sighişoara, Prejmer, Adamclisi, Capidava, Histria; sau: Voroneţ, Văratec, Putna, Suceviţa, Moldoviţa, Humor, Horezu, Bârsana, Ieud, Basarabi, Dervent, Curtea-de-Argeş, sau alte capitale ale unui iluzoriu turism „spiritual-ecumenic”, înfloritor pe vremuri. Astăzi vrem să câştigăm dintr-un brand turistic fără turism. Mortua est! Vivat prohod-ot-redivivus… Poate că Săpânţa-i noul nostru kilometru zero, şi-atunci, Parlamentu’ şi Guvernu’ ar trebui mutate-n „Cimitiru’ Vesel”!
Avem tot soiul de cuculeţi şi ciripitoare, pe care, dacă le hipnotizezi bine, par pescăruşii vopsiţi de pe gardurile vieţii, nu păsărelele zglobii din capul nostru. Pitpalacul de rând, nu mai diferă de papagalul din colivia de aur. Struţului majoritar i-am transplantat ouă de bibilică sindicalistă. Iar pentru stăncuţa violet-cărămizie cocoţată-n vârful parului politic, nu mai dăm noi, ditamai vrabia ciufulită, pe care-o ţinem strâns, în palmă! Noi, cântând veseli din drâmba buzelor, o lăsăm puţin să zboare; dar o prindem repede, şi-o frecăm scurt! Vârtos! Cât să-i dăm penele pe spate! Dup-aia, tot aşa… iar o lăsăm… iar o frecăm!…
@Stefi,
De octopus pe 10 March 2010 la 21:02 (#)de ce crezi ca 5 milioane de portocalii sint timpiti si alte 5 mil.de roscati+ galbeni ar fi intregi la cap ? A avea o parere contrarie nu inseamna ca esti timpit…..pur si simplu,esti de alta parere !
scarbos!
De mikaela pe 10 March 2010 la 21:05 (#)Ne meritam soarta. Suntem lipsiti de orice urma a simtului sau spiritului civic. Trancanim, ne vaicarim si comentam orice si pe oricine, dar nu facem absolut nimic pentru a schimba cea ce traim. Asistam ca gura-casca la show-uri televizate, dezbateri, congrese si alte asemenea trancaneli in loc sa facem ceva practic. Ne punem probleme, ne intrebam, dar faptic facem ceva pentru a ne fi mai bine? NU. Sincer, Victor, invinovatesc si media pentru toate astea. Nu se ia nici un fel de atitudine pentru a crea in poporul roman spiritul sau simtul civic. Pierdem timpul vorbind atata. Noi (voi din media) doar facem si sustinem niste discursuri, teme…IN SEC, NEPRODUCTIVE.
De alex pe 10 March 2010 la 21:06 (#)“Panem et circenses” (paine si circ-Iuvenal 130 AD) Inca ne guverneaza aceasta maxima.
Parerea mea.
Şi Ponta cu ce-i mai breaz?
De Roxana Iordache pe 10 March 2010 la 21:14 (#)Romania are trei prioritati, mari si late: lupta impotriva comunistilor; lupta impotriva mogulilor; “reformarea” statului.
De Adolf Visarionovici Basescu pe 10 March 2010 la 21:29 (#)@ Roxana Iordache
Dar Crin Antonescu, de care te-ai “indragostit”, cu ce-i mai breaz?
De Adolf Visarionovici Basescu pe 10 March 2010 la 21:31 (#)si ce-ati vrea sa faca, oameni buni?
De EPISTOLEpentruZEUS pe 10 March 2010 la 21:46 (#)cum vreti sa-si peticeasca si ei cultura daca nu ascultandu-ne noua telefoanele?
ce, credeti ca lenutza a facut filozofie pe maidane si prin mall-uri?
sau boc a pupat mana papei de la roma pana a ajuns sa pupe turul pantalonilor lui zeus?
noi ne plangem de mila si ei plang ca nu mai stiu unde sa-si ascunda miliardele!
de’-l lasam, pe toti ne-ngroapa,
loc de veci ne face-n apa.
ca doar cine e mai tare
decat basescu pe mare?
nu-i el oare capitan
De EPISTOLEpentruZEUS pe 10 March 2010 la 21:48 (#)si pe vas si la volan?
si-acum vrea si imparat
sa devina la palat.
Agresivi pana la pierderea constiintei pdl-istii,cred ca au inceput sa realizeze ca lumea a inceput sa-i urasca,imi amintesc anii’90 cand taranistii aveau acelasi comportament in parlamentul Romaniei si pana la urma s-a ales praful de ei.Cred ca si turbatii astia vor avea aceeasi soarta.Ma astept din zi in zi ca Solomonarul sa schimbe unitatea asta a lui de masura(BOCUL)cadoul lui catre popor de mos Niculae,altfel cazutul in cap ne aduce in sapa de lemn.-ASTEPT ORDONANTELE DUMNEAVOASTRA-
De Piere_Brice pe 10 March 2010 la 22:01 (#)Transpiratia domnului prim-ministru se datoreaza asa numitului “efect AXE”. Tare mi-e teama ca e vorba de axa Buc-Lon-Wash. Daca il vad aia de la Rexona il folosesc in toate reclamele pe 2010.
De purcelix pe 10 March 2010 la 22:17 (#)Toata lumea a crezut ca dupa un an 2009, plin de scandaluri, noul presedinte, noul guvern (scuze pt. litere mici)vine cu o strategie cu obiective clare, precise menite sa scoata Romania din cea mai adanca criza economica, sociala, politica. Dar guvernantii n-au asemenea preocupari. Premierul si-a propus initial ca principala preocupare a dumnealui de a stopa jaful pe bani publici.Dar de la propunere pana la realizarea acestui deziderat drumul era prea lung. Primul-ministru a schimbat macazul si a alunecat pe drumul vorbelor goale fara substanta. Actualul prim-minstru nu mai are determinarea celui de dinainte!
De I.I. pe 10 March 2010 la 22:34 (#)Chiar daca am doar 19 ani si deocamdata nu simt direct pe pielea mea aceasta incapabilitate a celor care ne conduc,crede-ma ca sunt de-a dreptul dezgustat.Parca am o senzatie de ura fata de acest ipocrit pe care il vad la televiziunea unde apar toti incultii si manelistii! Iar manevra pe care a incercat-o cu Senatul,de a-l desfiinta,bine ca nu le-a reusit deocamdata,imi aduce aminte de Partidul Comunist care a desfiintat Senatul in 1946.Pe langa toate astea,au exact acelasi stil , de a promova oameni prosti,incapabili si de a incerca sa rascoale clasa de mijloc impotriva oameniilor instariti! Imi pare foarte rau ca nu a iesit Crin presedinte,chiar daca nu era cu mult mai bine,dar parca il vad ca fiind un om de onoare si totusi,cred ca era mai indicat ca Johannes sa fie prim-ministru.
De Andrei pe 10 March 2010 la 22:42 (#)E mai breaz .
De alex.dumitrascu pe 10 March 2010 la 22:43 (#)Daca merge in vizita la tara il primesc aia cu orez fiert si sarpe fript in loc de paine si sare.
Alimente la care Boc nu are acces. El mananca mere si bea palinca.
Animalul dracului! Nu a auzit de antiperspirant!
Taranoi infect cu ceafa lata, gras cum ii sta bine unui porc in perioada de criza.
( Ceasca a avut macar decenta sa nu fie ca un porc in perioada neagra.)
Gura mare de latrau PCR… poti sa-i vezi amigdalele, nu alta! Cu gaura asta imensa a lins, a supt,a latrat, s-a “scos” in viata. Sa vedem daca o sa-l mai ajute la ce va urma.
Nimic nu este mai repulsiv decat un obez care isi arata/ventileza zonele sudorifice in public.
Pfui! Mi-ai taiat pofta de mancare, domnule Ciutacu! Sar peste cina, ma duc direct la breakfast. yuck!!!
De SimP pe 10 March 2010 la 23:01 (#)http://www.citynews.ro/cluj/eveniment-29/deputatul-calian-s-a-vrajit-cu-tarfele-in-hotelul-tarii-75479/
De Bogdan pe 10 March 2010 la 23:05 (#)victore ai consumat toate injuraturile posibile. io’ acu’ ce sa mai zic? sa se duca’n ma-sa sa coseasca sau sa pasca ratele, ca de altceva nu-i bun.
De gogu pe 10 March 2010 la 23:09 (#)Am o singura observație.
România-i o ţară unde, în ultima vreme, jaful armat a devenit obişnuinţă a jurnalelor de ştiri şi AR PUTEA tinde să ajungă poziţie în codul ocupaţiilor profesionale, DACA NU AR FI LA CONCURENTA CU JAFUL PROGRAMAT SISTEMATIC de BANDA BASESACA si CLICA BASESCIENILOR NEOCONI.
Sa facem totusi distincția intre necalificati si profesionisti.
De FuXi pe 10 March 2010 la 23:20 (#)Aritmetica simpla : cit costa 1 km de autostrada in Romania la campie?
De sly pe 10 March 2010 la 23:49 (#)Raspuns oficial : „Pentru autostrada Timişoara-Lugoj, 35 de kilometri, aproximativ 359 de milioane de euro, în acest moment se reactualizează studiul de fezabilitate şi va fi depusă cererea de finanţare pe Fondul de Coeziune, cu sprijin de la Guvernul României, partea de cofinanţare, astfel încât lucrarea să fie realizată”, a mai explicat prim-ministrul.
De data asta pui sare pe rană. Pe fiecare rană. Pe fiecare mică pustulă dintr-un vărsat de vânt. Numai că e zadarnic: bolnavul profită de un binemeritat concediu medical de dooşuna de zile şi se pensionează anticipat pe caz de boală. În fiecare bubă unde tu usturi, el bifează încă o zi de fentare şi aşteaptă pensia. Mică, dar i se dă, nu i se ia. Stă la tv şi se bucură că e frig afară, în martie. Exact invers decât a fost acum 20 de ani – cald la sfârşit de decembrie.
De renata pe 10 March 2010 la 23:54 (#)Aşa că n-are cum să iasă, că răceşte.
Scrie tu, la rece! El te citeşte la cald. De calorifer cu contor.
…Şi totuşi, trebuie să scrii mai departe!
Cu ce e asta mai breaz decat altii? Toti o apa si un pamant! Uite ce s-au apucat sa faca ca sa destabilizeze tara asta :
De Sinzianna pe 11 March 2010 la 00:22 (#)“Un proiect de lege depus recent la Senat prevede acordarea de subventii pentru angajatorii care incadreaza in munca someri din randul bugetarilor disponibilizati. Subventia ar urma sa fie echivalenta cu contravaloarea indemnizatiei de somaj care s-ar cuveni fiecarui somer.” (sursa http://www.avocatnet.ro).
Inteleg ca sunt masuri sociale, dar cu ce sunt mai presus somerii bugetari fata de restul somerilor???
Daca asta nu e discriminare atunci ce e?
Imi spunea o prietena ca asta e “plata pentru votul dat lui Basescu”.
@octopus
Uite de asta zic si eu ca 5 milioane de portocalii sunt tampiti, ca l-au votat ca sa fie disponibilizati si angajati pe o lege speciala in locul alora care merita.
Le-as da un sfat alora care l-au votat si acum sunt someri : sapunul si funia sunt inca ieftine, dar daca nu isi permit, punem noi mana de la mana ! Macar vedem cati tampiti si-au dat seama ca-s tampiti!
Eu cred ca trebuie sa-l reabilitam pe Ceausescu. Imi aduc bine aminte ce-a zis inainte sa fie executat…”Ati vandut tara, sunteti niste tradatori” Din pacate a avut dreptate!
De Florin pe 11 March 2010 la 00:34 (#)Salut Victor. Posteaza-l doar daca vrei acest coment, si poate putin ajutor nu ar strica. Promit solemn, sa il inmanez personal presedintelui Romanie, si 2 copii, in cazul in care atingem numarul de voturi, si parlamentului si senatului. L-am postat si pe blogul lui Mircea.
http://www.petitieonline.ro/petitie-p69375055.html
P.S. Acest vot se adreseaza doar cetatenilor romani inteligenti (indiferent de etnie). Este strict interzis votul cetatenilor, fara discernamant, nesimtiti si tupeisti. A, si minorilor, cocalarilor, pitZipoancelor s.a.m.d. ar putea fi chiar si un etc…
De Dorin Stefan Andreescu pe 11 March 2010 la 02:13 (#)Nicio deosebire intre Romania si Haiti!
De da de ce pe 11 March 2010 la 02:13 (#)nu mai pot cu astia: “da’ ponta e mai breaz? da’ crin e mai breaz?” raspund eu: da! mai ales pentru ca nu sunt la guvernare (adica nu ei au provocat ce descrie ciutacu). cat de tampiti sunt unii ca sa puna intrebarile astea? si nu inteleg ce este asa amuzant, mie articolul mi se pare deprimant, tragic daca vreti…
De nascut liber pe 11 March 2010 la 04:10 (#)@Sinzianna,
De octopus pe 11 March 2010 la 06:23 (#)nu se prea,,pupa,, ce spui !?Crezi ca in tara sint 5 mil.de bugetari si toti l-au votat pe marinar ?Disponibilizati sint din toate culorile,asa ca…….!!!Eu nu sint de acord cu,,timpiti,, ca de sapun si funie….stiu oameni cu averi care le-au folosit.Nu as fi deasemenea de acord ca celorlalte 5 mil. sa le zica cineva ,,prostanaci,,!!!
@florin Şi aşa…. pe zi şi an ce trece, ne dăm seama ce ţeapă am luat cu toţii.
De e.nichifor pe 11 March 2010 la 08:04 (#)NU ARE CINE SA-L intrebe!
De zoro pe 11 March 2010 la 08:19 (#)Presa se ocupa de gainarii, unii platiti alti complet nepregatiti! Exista o singura explicatie (parafrazand-o pe Leana!) flacara violet a luat mintile presei!
desi este EXTREM de antipatic omul, nu poate fi invinuit de toate cele pe care le-ai insirat mai sus
. el poate fi invinuit, poate, pentru ca s-a nascut. cat despre binele tarii, ne putem considera “norocosi” dpdv al tranzitie de la comunism la manelisto-capitalism. la noi au tradat unii, etc. la sarbi n-au tradat si au venit americanii peste ei. in irak la fel. unii, printre care si eu, ar alege razboiul peste manelizare intr-o clipita. dar cred ca sunt in minoritate.
TURISM ECUMENIC PLACUT!
De doi lei pe 11 March 2010 la 08:24 (#)De ce opozitia nu “impinge” spre alegari anticipate?
De liviu pe 11 March 2010 la 08:24 (#)Unde-i facuta poza? La concerul de roacar al lu’ Guta?
De Danicova pe 11 March 2010 la 08:28 (#)E,acum primiti ce ati votat!
M…e de la un pitic atomic si de la stapanul lui diform.
E bine ,pentru ca asa poate veti vota data viitoare o parte din voi cu capul nu…”emotional” cum ar spune deontologii.
Foamea baieti,inca un an de foame sa invatati valoarea votului.
De markuss pe 11 March 2010 la 08:41 (#)Poza trebuie pastrata, va fi binevenita cand/daca il vom judeca.
Off-topic: te rog f mult, mai spune ceva despre televiziunea poporului! De atata timp ma dau de ceasul mortii sa inteleg ce l-a apucat pe cretinul de diaconescu…
Poate ne arati niste audiente, vreau sa stiu daca se duce la fund de cand s-a manjit prima data cu kk, in timpul campaniei prezidentiale. Ar prinde bine si niste detalii din dosarul despre care zici ca e la DNA…
Cu multe multumiri.
De lao tse pe 11 March 2010 la 09:03 (#)Fii tare!
Boc e un scîrbos şi un libidinos,din toate,punctele de vedere,dar acuma,cu funcţia,chiar se crede mare în ochii femeilor,ce fel de femei sunt alea?
De irina pe 11 March 2010 la 09:19 (#)Poza e de dinainte sau de dupa ce-a picat in cap la Antena? Ca dupa ce-a picat nu l-am prea vazut asa bine-dispus…
De WickerMan pe 11 March 2010 la 09:26 (#)Nu vedeţi cum sare el gropi,parc-ar fi Enola GaY,îşi arată muşchii prin mări şi oceane,îşi scoate în faţă pieptul,dar în realitate nu este decît o “limbă în clopot”,o moară stricată,un papagal nenoracit,fripturist,carierist,oportunist,o ruşine a istoriri.
De irina pe 11 March 2010 la 09:27 (#)E şi un exbiţionist,dacă îi place să ne arate ce se vede în poză!ScîrbosÎ
De irina pe 11 March 2010 la 09:32 (#)Domnule Ciutacu,dacă tot e pitic atomic Boc,ce-ar fi să-l numim piticul ENOLA GAY,că oricum se alege praful de ţara asta în urma guvernării lui?
De irina pe 11 March 2010 la 09:45 (#)Pieleanu la Antena 3 a spus un lucru cu noima: alegeri anticipate! completez libere, singura solutie pt a mai spera ceva
De olimpiu pe 11 March 2010 la 09:48 (#)Cineva in comentarii spunea “Cu ce e mai breaz Ponta”
De un om pe 11 March 2010 la 10:05 (#)Este altul.
Asa cum multi spun “Cu ce era mai breaz Geoana?”
Era altul.
Sa sustii in continuare pe Basescu dupa ce a fost la conducere atatia ani este o dovada a stadiului de metastaza in care se afla poporul asta.Eu am 55 de ani si nu cred ca mai am mult de trait
si poate chiar nici nu imi doresc. Retraiesc acum primii ani de dupa asa zisa revolutie din Decembrie cand lumea era incrancenata cand spuneai ceva de Iliescu
si spre rusinea mea si eu simteam la fel
dar poate din frica.
Spun asta deoaarece nu stiam ce este capitalismul nu iesisem afara nici macar pana in Basarabia sa-mi vad rudele spre deosebire de DIZIDENTII bursieri ai regimului capitalism care vin acum si ne dau lectii.
Revin, asa simt acum cand nu poti spune ceva de BASESCU .Replica este:dar Parlamentarii sunt de vina.Mai bine e cu Basescu care nu este lasat sa faca ordine din cauza Parlamentarilor.Nu-mi vine sa cred ca traiesc clipele astea . Vreau sa stiu EU CE VINA AM SA SUPORT MIZERIA,LIPSURILE,FRICA DE A FI ASCULTAT LA TELEFON cand poate nu mai am mult de trait. Am crezut mult ca poate in toata tara asta pot fi si oameni care tin mult la coloana vertebrala dar vad ca am fost de o naivitate ca sa nu spun prostie.
Pe langa cartile pe care mai reusesc sa le citesc cand pot mai am o bucurie.Sa pot asculta niste emisiuni precum Sinteza zilei,In gura presei, Vorbe grele.
Si sa nu uit desi as avea muuulte de spus.
Este o mare dezamagire dpentru mine domnul Diaconescu, ma intrebam ce cauta domnul acesta in PSD credeam ca locul lui e in PNL, dar cand vad acum ca a trecut la independenti si il spurca pe Geoana dupa ce a declarat ca il sustine imi vine sa spun IARTA-I DOAMNE CA NU STIU CE FAC.
Parca au trecut cateva minute de la rastignire.
Si sa nu uitam ca l-au ales pe Barabas.
Doamne ajuta, ca atat ne-a ramas.
cine crede ca daca era geoana@company acum, era ceva schimbat in viata noastra, e un biet naiv; noi am mers si mergem in virtutea inertiei; nimanui – in cei 20 de ani – nu i-a pasat si nu a tinut cont de “prostime”; toti – cand ajung acolo sus – au grija de interesul personal, apoi cel de grup si se opresc; pana a ajunge, promit cate-n luna si stele; mi-e scarba de toti si au reusit sa ma faca sa nu mai am incredere in nimeni; in 89 eram pe strazi – cat de naiva am fost si ce noroc am avut ca n-am patit nimic – si de atunci am sperat mereu ca se va schimba ceva in bine in tara asta; nu-i chip sa se intample asta; rusine!!! rusine!!! rusine!!!
De agia pe 11 March 2010 la 10:06 (#)Chiar nu stiu de ce s-ar strofoca Boculet sa sa elaboreze strategii si sa se si tina de indeplinirea lor, din moment ce seful statului a descoperit solutia fara efort prea mare; cel putin aceasta este concluzia dupa declaratia lui in Japonia:”Somajul in Romania a dus la o crestere a productivitatii; ceea ce inseamna ca vom iesi din criza economica prin trimiterea oamenilor in somaj?!Vedti ce simplu se rezolva marile probleme cu care se confrunta Romania?!
De I.I. pe 11 March 2010 la 10:13 (#)Scuze am vrut sa spun bursierii regimului comunism.Cei care primesc acum burse europene nu primesc toti banii si noi parintii trebuie sa-i sustinem cum putem.Si ce daca iau note nmaxime pe unde merg si ce daca noi parintii primim felicitari de la diverse persoane de alta nationalitate si cetatenie pentru felul cum i-am crescut si educat. Nu este destul pentru a avea SUCCESURI in Romania.
De un om pe 11 March 2010 la 10:13 (#)Exact ce ziceam mai sus: trancanim, ne vaicarim si atat. Pentru OCTOPUS: nimeni nu e mai breaz. Sunt aceleasi si aceleasi fete pe scena politica de 20 de ani incoace. A facut una dintre ele ceva sa ne mearga mai bine? NU. Cea ce traim acum nu e opera doar a lu’ basescu sau boc, ci a intregii clase politice. Cat si a poporului roman care nu are pic de spirit civic, nu are pic de putere de opozitie, inghite orice marsavie aruncata de cei de la putere fara sa puna nici macar o intrebare sau sa ridice vreo problema. Ce mi-e ca e PONTA sau CRIN sau mai stiu eu care. Nu e nici o diferenta. Toti sunt o apa si un pamant. Cea ce traim acum este un circ ieftin cu o fantastica putere de perpetuare. Iar problemele care se discuta acum sunt de forma (fete ale clasei politice) si nu de fond (intreaga clasa politica). Parerea mea.
De alex pe 11 March 2010 la 10:22 (#)SINGURUL vinovat de toate astea e Boc ? Dar ailalti pana-n Boc ce-au facut ? scuze dar miroase a …MANIPULARE !
De toni pe 11 March 2010 la 10:24 (#)@alex,
De octopus pe 11 March 2010 la 10:41 (#)asta vreau sa spun si ai intuit perfect.Nu avem lecuire si e mare pacat !Sint prea batrin sa mai vreau ceva,dar macar sa nu ne mai ,,spurcam,,cu cuvinte nepotrivite.Majoritatea sintem Crestini Ortodoxsi si…….Doamne’ajuta pe toata lumea.
boc…
De nk pe 11 March 2010 la 10:42 (#)si s-a spus tot.
Trist dar asta a votat poporu asta avem.Un golan presedinde,un papagal prim ministru,o curva si niste snapani ministri…
De cetateanu pe 11 March 2010 la 10:59 (#)@lao tse pe 11 March 2010 la 9:03 am
De SimP pe 11 March 2010 la 10:59 (#)“Poza trebuie pastrata, va fi binevenita cand/daca il vom judeca.”
Nu ma lua dom-le cu “DACA” il vom judeca. Nu de alta da’ io stau deja la coada sa-i trag un sut la dos in ziua judecatii si nu pot crede ca stau degeaba. Lasa-l numai pe “CAND” si te aseaza si tu disciplinat la rand.
Dacă “Hai nevastă să ştampilăm” alături de “Ei cu ei noi cu voi ” a prins bine la populaţia româniei, populaţia ţărişoarei îşi merită soarta şi conducătorii…
De Balauru pe 11 March 2010 la 11:22 (#)1. Horror poza
2. Romania-i si tara celor care-si plang zilnic de mila, dar ies in strada si se manifesta doar cu ocazia pomului de Craciun de la Unirii.
3.Romania e si a celor care rad cu gura pana la urechi ca au primit o galeata portocalie cadeaux, si dupa aia nu inteleg cum de mor de foame 5 ani.
4. Romania e insa si a celor ca mine ( 3-4 ramasi probabil ) care se intreaba , din lipsa de alte probleme evident,oare cati mai stiu ca pe 27 martie ar trebui sa discutam despre istorica unire cu Basarabia.
Adevarul e ca suntem o natiune ciudata, un popor dubios si foarte diversificat la nivel individual , caruia eu nu-i gasesc decat o singura constanta. De la Boc la Mama Omida, si de la Stefan cel Mare la Robert Turcescu cel Deontolog, cu toti avem o singura deviza : “Merge si asa…” ….
De Claudia pe 11 March 2010 la 11:27 (#)Atunci ce sa ne mai mire si ce sa mai batem ata apa-n piua…Astia suntem si nici conducatorii n-au cum sa ne fie altfel .
@ olimpiu
De shogunu' pe 11 March 2010 la 11:29 (#)De acord! Da’ cine sa le organizeze? Guvernu’! Si atunci vor mai fi libere?
Ma umfla risu’!
Banzai
Bocul este unitatea de masura a incompetentei.
De alegatorul pe 11 March 2010 la 11:30 (#)Daca cel mai competent premier a fost A.Nastase, care a avut 1 miliboc, atunci Emil Boc are cel putin 1 kiloboc de incompetenta.
Media competentei guvernamentale este sigur foarte mare 0.5-0.6 kiloboci. Traiasca Base si gasca lui de incompetenti.
Dle Ciutacu,
De Alex pe 11 March 2010 la 11:40 (#)Poate aveti timp si cititi analiza astrologica din revista “Magazin”(din 11.03.2010). Cred ca este de interes. Posibil sa aveti o mica surpriza.
L-am vast aseara pe transpirat intr-o inregistrare de la teveu poporului prezentata de A3 (in ultima pauza dictata de tanti Jeni la emisiunea cu Crin si Ponta).
De shogunu' pe 11 March 2010 la 11:42 (#)Am ris sa ma sparg cind l-am auzit c-o-nvatat la “lompas” si luminare o materie ce nu s-a mai cerut la a doua admitere la faculate a constitutionalistului emerit.
Poate ca de acolo i se trag petele de sudoare! De la caldura lampii! Ori de la fugarirea ratelor pe sub cascada de la Rachitele!
Sa peresti si alta nu!
Banzai!
Este un individ depasit de evenimente, acest pitic vorbaret. Mi ieri urla n gura mare ca nu respecta opozitia Constitutia vis a vis de conducerea Senatului.
De PODI pe 11 March 2010 la 11:46 (#)Mult invocata Constitutie este o cartulie pe care o foloseste zilnic acest individ, insa sa se stearga la cur cu ea, nu ca sa o respecte.
@un om, cu respect
F bine spus, desi eu personal nu prea sunt inclinat spre iertare.
«Cineva in comentarii spunea “Cu ce e mai breaz Ponta”»
- Vezi dumneata, ai trecut prea usor peste cineva-ul asta. Cineva-ul asta e un ziarist cu mintea ascutita in 20 de ani de analize si radiografii ale societatii romanesti (si nu numai; “executa” si radiografii ale societatii americane, de exemplu in perioadele campaniilor prezidentiale!…)
Cineva-ul asta harsit in anchete si evaluari nu a observat ca Ponta e un om, in primul rand; nu e un figurant, un nit, o saiba, ceva acolo. Boc nu poate aspira la titlul de figurant, de exemplu, de vreme ce Boc nu exista.
Ei, si din moment ce Ponta e un om, avem pretentii sa se comporte ca un om, ceea ce a si facut pana acum. Ii putem cere sa inteleaga pe ce lume se afla, in ce tara traieste, in ce stadiu se afla aceasta tara, ce masuri trebuiesc luate pt rezolvarea unor deficiente s.a.m.d.
Cineva-ul asta a involuat spectaculos in 20 de ani, fiind capabil astazi doar sa lanseze pe bloguri cate un glont bont pe care il crede torpila…
De lao tse pe 11 March 2010 la 12:00 (#)Iar ai pus poza cu Dexter.
)
De BinePa pe 11 March 2010 la 12:03 (#)Ipochimenul acesta nu e în stare decât de linguşeli pe lângă Băse.Creieraşul lui mic înotă în cutia craniană prea mare.Un complexat,un arivist un NIMENI a ajuns să conducă ţara.
De maria pe 11 March 2010 la 12:05 (#)Nu aţi văzut cea fost în stare să debiteze la Diaconsecu(altă lichea care s-a îmbogăţit pe banii prostimii),de unde îşi culege el informaţiile despre starea ţării,de la sala de fitnes.
Cred că mumă-sa de aceea îl bătea zilnic că nu vroia să meragă la sala de fitnes,dar până la urmă s-a învăţat!
Ceea ce mă doare este că mai sunt unii(e drept din ce în ce mai puţin) care cred că prin apariţiile lui la televizor şi balivernele pe care le îşiră dovedeşte el cât e el “de popular”.
Complexaţii de tipul acesta au scornit o zicere:”esenţele tari se ţin în recipiente mici”.Da aşa şi este Boc este cea ma tare ESENŢĂ DE NESIMŢIRE.
@octopus
De Sinzianna pe 11 March 2010 la 12:06 (#)Dupa Romania libera (03.08.2009) numarul bugetarilor din Romania se ridica la 1,5 milioane de persoane.
Si acum facem cu creionul pe hartie putina aritmetica:
1,5 milioane bugetari + 1 milion sot/sotie/copii + 4 milioane mama/tata/frati/bunici/socrii/soacre/cumnate/cumnati/nepoti de bugetari = 6,5 milioane de portocalii si apartinatorii acestora.
De unde rezulta aproximativ 1,5 milioane de tradatori, adica 1,5 milioane de nespalati pe creier, adica 1,5 milioane de voturi pe care Basescu se baza, adica un fleac
Q.E.D.
Ce drăguţ e el aşa, cu mânuţele alea ale lui! Parc-ar fi un soi de ursuleţ.
A, nu, am glumit. Yeak!
Cum a zis şi Ciuvică aseară: cât de prost să fii, să spui aşa ceva la televizor, să te audă atâţia oameni? Cât de prost? Că nu poate face parte asta din nicio strategie, nici măcar din cea de prostire a proştilor. De unde nu-i, nici Dumnezeu nu cere. Concluzia este că avem de-a face cu două accidente istorice într-unul: Băsescu şi Boc. Sau, altfel spus: BOC ESTE AVATARUL LUI BĂSESCU.
Ştiţi care este prima frază din romanul “Marele Singuratic”, de Marin Preda?
“UN ŢĂRAN DACĂ VINE LA BUCUREŞTI, TOT ŢĂRANI CAUTĂ”.
De violet pe 11 March 2010 la 12:08 (#)Vorba lui Badea: Fomica, tati?! Unii chiar il merita! Eu ii astept sa mi se planga, am rabdare!
De Doina Ghimus pe 11 March 2010 la 12:15 (#)Piticul Porno a ajuns prim ministru din pacate.
Cei care au votat un presedinte diform,un prim ministru sub 1,50 m,o parasuta pusa ministru isi merita soarta.
Poate cu matele lipite de foame peste vreun an,vor vota cu capul.
II MERITATI FRAIERILOR!
De markuss pe 11 March 2010 la 12:16 (#)ROMANIA A AJUNS UN FEL DE CARCIUMA A LUI BASESCU
Tot timpul cu paharul in mana,Basescu a transformat Romania intr-o carciuma cu orchestra de pupincuristi care canta ode CARMACIULUI ,cu meniuri pe spranceana, specialitati pentru ai lui si resturi pentru opozitie,iar singura solutie sa vi la masa bogata a basescului este sa te faci “independent”.
La mesele bune de lângă orchestră, PDL e frământat de alte probleme, mai subţiri, de natură ideologică. Noroc cu Sever Voinescu, omul care a descoperit de unde vine învăţătura. Esenţa gândirii pedeliste se numeşte băsescianism. Ideologul partidului a mai explicat că băsescianismul merge mână în mână cu alt concept, cel de pleaşcă, enunţat atât de bine de Toader Paleologu.Baietii destepti se zbat sa daruiasca masa cu concepte cat mai pline de spirit pentru a-l multumi si veseli pe DICTATOR.Prima Doamna a partidului de guvernamant,Elena Udrea scoate si ea pe gurita tot felul de idei si propuneri nastrusnice ca sa-l multumesca pe Traian in speranta ca va fi urmasa lui Traian !La Senat haidamacii lui Basescu se pregatesc sa-l prinda pe Geoana pe hol si sa-l lege de un calorifer ca sa scape de el !
În ţară e mai puţină veselie. Economia nu a auzit de măsurile anticriză publicate prin ziare şi se încăpăţânează să meargă în jos. Miniştrii ies cu declaraţii fulminante care sunt apoi dezminţite de şeful Guvernului. Dar asta e doar aşa, o strategie pentru a deruta criza. Până acum, măsurile de relansare economică nu au prea dat roade, aşa că s-a impus trecerea la metode mai subtile de inducere în eroare a inamicului. Ceea ce este corect. Dacă ar sta criza să se uite la televizor, să urmărească nemaipomenitele aventuri de pe scena politică, în scurtă vreme ar lua-o durerea de cap şi ar da bir cu fugiţii. Dar cu noi, restul lumii, ce-aţi avut?
De cosmescu pe 11 March 2010 la 12:19 (#)Atat timp cat lipseste alternativa la regimul securist ne tot ducem la vale. Poate monarhia ar mai putea salva ceva.
De radu pe 11 March 2010 la 12:21 (#)Cu parere de rau de roman spectator (din fericire).
Imi pun speranta in opozitie dar mie teama ca voi fii desamagita,am asteptat sa treaca cele doua congrese si sa vad o opozitie rasuntoare si puternica.Nu vad proiecte aduse in desdateri publice din pertea opozitiei si de programe sociale ce sa sprizine persoanele cu handicap grav ce traiesc astazi dintr-o indemizatie lunara de 293 lei pe luna.
De omul de pe zebra pe 11 March 2010 la 12:29 (#)Daca Boc este ‘premier interjectie’pentru D-l Ciutacu, alt jurnalist il considera ‘adjectiv’; oare care parte de vorbire este mai importanta in angrenajul partilor de vorbire. Si pentru ca amintesc de ‘vorbire’, iata ca premierul este excelent la acest capitol, ca dumnealui tine discursuri in fiecare zi si se jeleste:”nu am bani”, iar noi , fraierii trebuie sa ne multumim cu ‘praful de nimic’ ce ni-l arunca in ochi. Dar de ce sa-l condamnam numai pe el, cand de fapt ‘locatarul de la Cotroceni’ conduce guvernul?
De I.I. pe 11 March 2010 la 12:39 (#)Romania este tara in care prostii si nepasatorii au fost mai multi si au hotarat.
De Theodora pe 11 March 2010 la 12:40 (#)Manipulare?Dar care dintre prim ministri a instigat lumea cu expresii de tipul :sa dam cu biciul in parlament,taiem salarii si pensii ‘nesimtite’ -astfel incat acum exista o ura impotriva puterilor in stat.Care sef de Guvern sta ore in sir la o televiziune,nu se stie de cine sponsorizata si altrnand cu prostituate,manelisti,criminali,dementi isi povesteste ispravile din viata?
De maria pe 11 March 2010 la 12:42 (#)P.S. – Analiza se afla in ziarul tiparit si nu in editia online.
De Alex pe 11 March 2010 la 12:48 (#)D-le Ciutacu, si parintii mei au ajuns de la tara la oras, nu prin scoli ca n-aveau dosar, ci direct la munca, si multi alti oameni e care-i cunosc s-au transformat mai cu chiu, cu vai, din tarani in oraseni. Unii inca se mai transforma, altii nu vor reusi niciodata…
Dl. Boc face parte dintr-o categorie fara morala si fara principii, l-ati vazut in toata splendoarea parvenitismului la OTV. Rar am vazut/auzit un parvenit mai autosuficient decit acesta, vorbind despre toate si nimicuri mai ceva decit un pluton intreg de Mihaele Radulesti.
Omul vorbeste cu nonsalanta despre totul, pentru ca nu stie nimic. Este un parvenit tipic, pun pariu ca bifeaza acuma tot ce crede el ca este de apanajul reusitei, lucruri la care in trecut numai a visat, exact ca Mihaela Radulescu.
Ce-i grav este ca face parte din categoria nerecuperabila a celor care nu stiu nimic, nu stiu nici ca nu stiu nimic, si mai au si putere. Cum bine-au zis Sarmalele Reci mai pe vremuri, si asta e un exponent al prostiei la putere, si mai si semnalizeaza…
De Fluieratorul pe 11 March 2010 la 13:02 (#)Decat sa fi facut o revolutie mai degraba declaram atunci razboi Germaniei si ne lasam cuceriti. Cu siguranta acu nu aveam in fruntea guvernului un Pinguin EMO.
De dyoss pe 11 March 2010 la 13:04 (#)Io zic ca stam inca bine :
De bocitor cinic pe 11 March 2010 la 13:05 (#)1)Ro.are 3 miliardari in top Forbes
2)O romanca a cucerit Germania,dupa ce-a lasat facultatea ca sa mearga sa se dezbrace.
3)Liceul va fi de 3 ani si examenele se vor da pe calculator
4)Nastase isi pune cravata violet la CN
5)Eba citeste-n plenul PE cu icneli vizibile o fituica despre cat de misto-i scutu’antiracheta
6)Madam Udrea-i sucarita de contractele aditionale ale primariilor in timp ce Berceanu,Videanu si Lachita,pardon Negoita,dau la aditionale fara numar.
7)Boc cumpara mere pe marginea santului si, fara sa stie,injura Guvernu’pentru soarta agricultorilor.
8)Sarea si Posta sunt inca ale poporului.
Titlu alternativ…
De [D][S][N] pe 11 March 2010 la 13:10 (#)Piticu’ atomic naduseste pentru tarisoara !
BAIETI,ROMANILOR LE TREBUIE UN AN DE FOAME CRUNTA,DE CASE PIERDUTE LA BANCI,DE SOMAJ DE SA LE CURGA SANGE DIN GINGII DE FOAME.
DUPA ACEST AN TRAIT ASA,VOR INVATA SA VOTEZE PROGRAME,SA VOTEZE CU CAPUL.
ASA CA LASATI-L PE BOC SI HAIMANAUA CARE II ESTE STAPAN SA STEA UN AN.
PANA O SA LE CURGA SANGE PE TOATE GAURILE ROMANILOR.
CA SA INVETE SA VOTEZE GANDIND.
NU ASCULTAND MANELE.
De markuss pe 11 March 2010 la 13:10 (#)“Raul ajunge sa se infaptuiasca din cauza inactiunii oamenilor buni!”
Imi place citatul si mi se pare ca se potriveste in context. Doar atat!
De Manuela pe 11 March 2010 la 13:20 (#)Nu se intelege!!!
Dragi mei, Nu exista alternativa la cea ce este acum la putere. In ultimii 20 de ani au fost toti la putere si nu s-a schimbat nimic. E un circ si o mascarada totala. Ce mi-e ca il cheama boc, ponta, antonescu, tot aia este. De 20 de ani sub diferite nume tot ei au fost la putere.
De alex pe 11 March 2010 la 13:24 (#)intr-o vreme mai prezenta,
sade-un om cu mintea lenta
si cu-n zambet deformat
de reforma de la stat.
si cum el marii statea
la multime se hlizea
asudat pe la subsori
si cu capul… tot in nori.
hai bai ca mi-a iesit … si nici nu am transpirat …
De giany pe 11 March 2010 la 13:26 (#)Unde gasesti fotografiile astea?
De Homo scelerosus pe 11 March 2010 la 13:27 (#)Si as putea fi chiar putin mai rau cand spun ca presa, media in general este oarecum partasa si complice. Ea ne serveste tot acest circ, ea ne creaza false probleme (ex:poza lu’ boc, boc nu stia ce materii se dau la admitere,etc). Ei participa oarecum la deturnarea opiniei publice de la adevaratele subiecte arzatoare. Ei sunt cei care oareacum (nu zic ca nu fac si multe chestii foarte pertinente) mentin aceasta politica a formei si nu a fondului. Parerea mea.
De alex pe 11 March 2010 la 13:35 (#)@alex: eu zic sa desfiintam presa, sa nu mai dea poze si stiri nasoale cu Boc. sau mai bine sa reinventam Scanteia. unde sa se publice numai comunicatele de presa ale guvernului si ale PD-L.
De Victor Ciutacu pe 11 March 2010 la 13:37 (#)Victor,eu am ramas la alegeri,nu ca as fi fan “prostanac”,dar nu inteleg cum base a castigat afara cu Diaconescu ministru de externe,pana aproape la alegeri,Chiar alegerile au fost aranjate in ultima luna sau ,Diaconescu a lucrat pentru ,stii tu.
De noimis pe 11 March 2010 la 13:41 (#)Victore,
Am vazut si eu aseara la Sinteza Zilei secventele cu BOC de la OTV, alea cu picatu/intratu la facultate.
A MINTIT CU TUPEU PORTOCALIU! Nu putea scapa de armata angajandu-se la CAP, ci numai cu pile si/sau spaga la Comisariatul Militar!!!!
Or, daca observau de pe atunci ca este INAPT.
Ce naiba, am trait si noi in vremurile alea!
De FuXi pe 11 March 2010 la 13:44 (#)Ori
De FuXi pe 11 March 2010 la 13:45 (#)@ alex:
Boc însuşi a povestit ceea ce a povestit. Ce era să facă Diaconescu, să-i spună că se face de râs dacă mai continuă?
Presa se străduieşte să-i facă să vadă realitatea şi pe fraierii care cred că Boc e prim-ministru. Nu , Boc nu e prim-ministru; Tăriceanu a fost, din acest punct de vedere.
Unii nu mai sunt dispuşi să stea la mâna nătărăilor care nu ştiu ce votează. Şi încearcă să le deschidă capul, pentru că viaţa e prea scurtă. E greu, dar nu imposibil. În acest sens, presa face foarte bine ceea ce face. Mă refer la PRESĂ, nu la Andreea Pora sau alte specimene.
De violet pe 11 March 2010 la 13:51 (#)Victor, nu am zis asta si nici nu cred ca ar fi o solutie de fond utila si productiva pentru romani. Cea ce cred, este ca majoritatea lucrurilor care apar prin intermediul presei si al televizorului sunt lipsite de consistenta si solutii practice. Discursurile voastre de la TV intr-adevar sunt critice, acide, pertinente de cele mai multe ori dar sunt in van si neproductive. Zic asta uitandu-ma in urma. Inainte ta si a lu Badea si Gadea au mai fost si altii (Marius Tuca, Cristoiu, Tatulici, etc) si ei au facut cea ce faceti voi acum. Este vreo schimbare intre vremurile alea si astea? NU. Adevarat totusi si faptul ca presa are o putere limitata. Poate ma astept eu la prea mult. Parerea mea.
De alex pe 11 March 2010 la 13:52 (#)ma mir cum, cu toate astea, am fost primiti in ue… se pare ca si uniunea are nevoie de porti de intrare sau zona tampon
De teompa pe 11 March 2010 la 13:52 (#)ciutacule, ai dat reject la un post de al meu ?
De giany pe 11 March 2010 la 13:58 (#)@giany: chiar la mai multe. si intentionez s-o mai fac daca vei continua sa te comporti pe blog ca pe chat
De Victor Ciutacu pe 11 March 2010 la 14:06 (#)bok s-a facut om cu scoala pe vremea comunismului pe care il injura el cu toata liota pornocalie. d’aia ii urasc eu pe comunisti: ca toate loazele au fost aduse de la coada vacii, au facut scoala, erau sau nu in stare,le-a dat statu’ casa si serviciu si au ajuns sa se catere in varful oraselor si de acolo ne scuipa noua in cap si se dau oameni cu principii. o fi el interjectie, o fi el un imputit si un scarbos dar uite ca e prim ministrusi se pisa pe poporul care i-a votat.
De che pe 11 March 2010 la 14:09 (#)RONDELUL REPUBLICII PORTOCALII
Avem un şef de stat portocaliu
Şi un guvern oranj, care-l susţine.
Ei toţi muncesc ca să trăim noi bine,
Lucrând zi după zi, până târziu.
Avem un stat prosper şi naramziu
Şi, evident, aşa se şi cuvine,
Când ai un şef de stat portocaliu
Şi un guvern oranj, care-l susţine.
E drept că şeful este un chefliu
Şi în guvern sunt mutre cam cretine,
Cu capete prea seci, cu burţi prea pline,
Dar nici că-mi pasă, câtă vreme ştiu
C-avem un şef de stat portocaliu.
P.S.: Mărturisesc că, presupunând că mulţi nu ştiu ce-i acela un naramz, m-a bătut gândul o vreme să modific primul vers al celei de-a doua strofe din “Avem un stat prosper şi naramziu” în “Avem un stat prosper, cărămiziu”. Totuşi, în cele din urmă am decis: GENIUL NU SE ÎNCLINĂ ÎN FAŢA IGNORANŢEI!
De Adolf Visarionovici Basescu pe 11 March 2010 la 14:10 (#)Am revazut secventa. Mai e ceva. Cine facea in paralel Filosofia-Istoria si Dreptul la FF?
La Drept era nevoie de dosar solid … si mai erau bagati si debutantii din randul CADRELOR SECURITATII!
Eu zic ca e vorba de Micul UTCist-Securist.
De FuXi pe 11 March 2010 la 14:10 (#)ciutacule,
bai omu, am cautat si io in dex ce e ala blog. cum ma asteptam nu am gasit. apoi am dat pe net. si acolo am gasit asa:
“Ce este un blog?
Un blog este un site usor de facut si utilizat, unde iti poti publica gandurile, pozele, ideile si unde comunici cu alti oameni. Nu intarzia sa ai propiul tau blog.”
e cu copy paste. “propiul” scria acolo. deci ?
De giany pe 11 March 2010 la 14:17 (#)faza ca tu decizi ce se scrie si ce nu sunt foarte de acord. restul de explicatii nu cred ca mai am nevoie. multumesc
@Fuxi
De bocitor cinic pe 11 March 2010 la 14:19 (#)Io cred ca l-au gasit cu platfus prietene.La circumvolutiuni.
Poate ii spune cineva SCLAVULUI ca suntem multi care nu ne uitam la OTV. Eu una nici nu am salvat acest program…nu am cum sa ma uit la asa ceva…..dar vad ca se merge constant acolo si se fac declaratii…deci asta e Romania la 20 de ani de la revolutie….PACAT…..am reusit sa distrugem TOT….sa vedem noi ce vom mai vinde peste 1-2 ani? Vom da copii, femeile… la INALTA POARTA???
De FLO pe 11 March 2010 la 14:22 (#)in afara de faptul ca stiu sa plang , stiu si sa rad.
De giany pe 11 March 2010 la 14:27 (#)Intr-un fel, si eu sunt de acord cu alex. Am senzatia ca Basescu&Co., si nu doar ei, anticipeaza anumite luari de pozitie in presa romaneasa (nici nu-i asa greu) si produc subiecte in consecinta. Nu doar presa manipuleaza, si ea este manipulata la randul ei de clasa politica. Deci are o parte din vina prin cei care pun titlurile in ziare, pe site-urile de stiri, care pica in plasa si abordeaza dintr-un anumit punct de vedere o anumita problema in dezbateri… Indepartandu-ne de la problemele reale. Si, desi recunoastem ca asta e intentia lor, de cele mai multe ori nu reusim sa iesim din plasa…
De Manuela pe 11 March 2010 la 14:33 (#)@giany: nu ma lua cu arogante, ca-ti iei viteza. my blog, my rules
De Victor Ciutacu pe 11 March 2010 la 14:33 (#)Superb si, trist articolul in acelasi timp …sa nu ne mai stresam, vine 2012, trecem in dimensiunea a 5-a, …oare trece si Boc??!
De Alisa pe 11 March 2010 la 14:33 (#)D-le Ciutacu,
Va scrisei de dimineata,dar gresii ca altadata-scrisei la tema anterioara.Dar pot sa fiu altfel,intr-o tara de rahat care il facu academician pe basescu!?Halal tara!(Ptiu,drace,care ne guverneaza de acolo de sus!De ce l-o fi lasat Dumnezeu?! )
Vai de viata noastra!
Cu deosebit respect,
De IoanaP pe 11 March 2010 la 14:38 (#)ioanaP
@ bocitor cinic
Ala era platfusul de lingau care-l facea eligibil ca soldat credincios si supus. Pe baza tipului asta de platfus l-a selectat si oficina Zeus!
De FuXi pe 11 March 2010 la 14:40 (#)iar o sa zici ca fac chat. asta e. nu imi place sa nu fiu inteles si nici sa nu inteleg eu. daca vrei sa ma crezi bine daca nu iar bine. nici macar iz de aroganta in ceea ce am scris la adresa ta nu am pus. si tocmai ce ti-am scris ca tu decizi ce se publica si ce nu. doar nu intru eu pe tarlaua ta sa fac reguli.
De giany pe 11 March 2010 la 14:45 (#)@ IoanaP
Academia Oamenilor de Stiinta este o adunatura de sinecuristi ratati care si-au facut academie separata si si-au dat rente viagere cu adevarat nesimtite (cuprinse in bugetul de stat) pentru rezultate in stiinta OHA!
In timp ce campionii mondiali sau olimpici ori artistii de prima mana se bucura de rente hilare.
Sinecuristo-securimul supravietuieste si chiar infloreste sub servantul BOC, in pofida crizei.
De FuXi pe 11 March 2010 la 14:50 (#)uite aici adresa de unde am luat informatia cu “propiul” ca sa nu zici ca sunt nasol:
http://www.flu.ro/blogm/
cat despre promisiunea ca imi iau eu viteza nu imi fac probleme atata timp cat nu este o amenintare.
(acu` o fost putina aroganta dar prieteneste si in gluma)
De giany pe 11 March 2010 la 15:02 (#)Aproape nu mai am speranta ,nu cred ca o sa se schinbe ceva in aceasta tara!Imi vine sa urlu se disperare….Si chiar daca lucrurile se vor schinba pentru mine o sa fie prea tirziu…Ca sa o spun foarte deschis:Cam pina aici a fost democratie in Romania (mai mult cu rele decit cu bune)Sa ne pregatim pentru inca o epoca totalitara!
De maia-home pe 11 March 2010 la 15:05 (#)@maia-home
deci, se schimba ceva … dar in si mai rau!
De FuXi pe 11 March 2010 la 15:11 (#)In republică, insă, patimile sint mai incinse, ura e mai mare, iar dorinţa de răzbunare mai puternică. Amintirea vechilor rinduieli nu le lasă oamenilor şi nici nu le poate lăsa măcar o clipă de odihnă. Astfel că, cea mai sigură cale e să-i distrugi sau să te duci şi să te aşezi acolo.
Iar cel care ajunge sa cirmuiască un oraş deprins să trăiască liber şi nu il transformă in ruine, să se aştepte să fie el nimicit de acesta. Deoarece, totdeauna cind se răzvrăteşte, o face in numele libertăţii şi al vechilor riaduieli care nu se uită niciodată, nici cu trecerea oricit de indelungată a timpului şi nici prin binele ce le-ai adus. Şi orice-ai face şi orice măsuri ai lua, dacă locuitorii nu vor fi dezbinaţi şi imprăştiaţi, ei nu vor uita nici ideea de libertate, nici vechile lor rinduieli şi vor recurge la ele in orice intimplare neprevăzută şi neplăcută.
Dormiti linistiti.D-ul Basescu lucreaza.
De Machiavelli pe 11 March 2010 la 15:11 (#)lasa ca incep grevele cu cantec. alt circ, alta stire
De VAN GHELIE pe 11 March 2010 la 15:16 (#)Nene ai dreptate in ceea ce i-ai zis lu’ alex la 2 fara 25!
De shogunu' pe 11 March 2010 la 15:20 (#)ULA, ULA, ULA !!!!
Ba-se pedele!
@ FuXi
JUST!
Banzai!
Dragi mei, va rog, deschideti ochii!! Chiar nu se intelege ca domnul Boc si domnul Basescu sunt doar exponentii clasei politice din Romania? Ca ei sunt doar cei pe care ii vedem si ii auzim, in timp ce toti ceilalti sunt la fel. Ca singura ideologie dupa care functioneaza clasa politica este aceea de a-si umple buzunarele. Ca ne fac posta, facand schimb intre ei o data la patru sau cinci ani.
De alex pe 11 March 2010 la 15:23 (#)@DeFuXi
eu am ramas tampit la anumite replici tot de pe la televiziunile mogulilor care sunt niste rai cu tot cu angajatii lor dar numai cei care nu sunt de acord cu cei de la puterea “imputernicitului”
ciutacule, te-as ruga sa pui pe blog doua faze:
1. cand o zis una asa:
” … ciocu` mic la ei nu la noi ca acum suntem noi la putere !”
2. cand o zis unu:
” … pai nu scrie si la BIBLIE ca cei ce au vor avea si mai mult iar ce ce nu au li se va lua si ce au?”
nu le pot spune nici doamna nici domn. as jigni domnii si doamnele.
De giany pe 11 March 2010 la 15:24 (#)Domnule Ciutacu,
De Alex 2 pe 11 March 2010 la 15:27 (#)Din pacate, “ALEX” apare, la comentarii, in mai multe ipostaze si… mai multe persoane! Eu sunt cel care v-am recomandat analiza unei teme din “Dialog astrologic” aparuta in revista “Magazin”(albastru) de azi, afirmind ca este foarte posibil sa aveti o mica surpriza, daca il lecturati. Cit privesc “ceilalti Alex”, totul este inimplator. Repet, analiza astrologica este una de interes… national!
Emil Boc a învăţat materia greşită, pentru admitere la facultate!
))
De Another pe 11 March 2010 la 15:27 (#)El când se face academician, pentru că văd că Zeus a pus-o deja! Urmează Elena, probabil! Şi p-ormă zborul cu elicopterul la Târgovişte!
Boc e gata pregătit să-şi facă un partid ultracomunist,ideologia e pregătită şi lansată pe piaţă din campania electorală şi continuată zilnic- lupta de clasă,înfierarea cu mînie proletară,adepţi sunt vreo 5 milioane,din care ,la unii creierele sunt spălate irevocabil.Stratagema a mers de minune,ţinînd seama că ucenicia şi-a făcut-o dl.Boc , în epoca de aur,cînd s-a achitat,cu”succesuri” de resposabilităţile primite,epocă la care,după cum se vede visează ba chiar o mai si implementează-vezi legea pensiilor şi uniformizarea categoriilor sociale.
De irina pe 11 March 2010 la 15:28 (#)Daca vrem sa stim ce va urma,nu avem decit sa ne amintim ce au facut comnisti cind au ajuns la putere.
De maia-home pe 11 March 2010 la 15:29 (#)Numai privind imaginea, realizezi cine este personajul: un exaltat care emana tot ce are mai bun în el, fix prin locurile marcate de cele două pete umede ale cămăşii, atât de bine evidenţiate.
De Aurora Georgescu pe 11 March 2010 la 15:32 (#)Cred ca ar trebui ca viitori alegatori să prezinte înainte de a vota un certificat care să ateste discernamântul! Altfel riscăm să ajungem o ţară ca un stup bezmetic, dacă nu suntem deja!
ce cauta oare pe un blog anti-base,astia pupabase?eu,care sunt comunist ,nu intru pe blogul lu mmarian sau apora,au baietii o misiune sau au deja regrete?
De aranburu pe 11 March 2010 la 15:34 (#)Ce să mai zicem de limbajul de lemn de la şedinţele UTC- populist, propagandistic,bun la îndobitocire,de care nu va scăpa toată viaţa,fiind înscris definitiv acolo în programul său mental.Un comunist convins.
De irina pe 11 March 2010 la 15:37 (#)@ alex:
Eu înţeleg foarte bine că ni s-a întâmplat ceva foarte rău acum cinci ani, când a ajuns preşedinte al acestei ţări, un marinar comunisto-securist.
Sunt de acord cu tine că toţi politicienii, cu mici excepţii, au avut grijă să-şi umple buzunarele proprii. Diferenţa dintre ei e că unii au avut şi limite. Băsescu şi slugile sale hoaţe nu au niciun fel de limită. Mai înţeleg că nu poţi compara semianalfabeţi ca Băsescu şi fiică-sa, metresa Udrea etc, cu oameni de talia lui Adrian Năstase. Asta ca să dau doar un exemplu, că mă grăbesc.
Înţeleg foarte bine că nişte mediocri se fac că ne conduc. Am avut şi guverne care chiar au condus ţara asta, mai bine sau mai rău, pentru că au avut dorinţă dar, mai ales, au avut putinţă, care astora de acum le lipseşte cu desăvârşire.
Nu poţi compara nişte caricaturi cu nişte oameni.
De violet pe 11 March 2010 la 15:52 (#)O ruşine a istoriei.Profesor de drept constituţional?Pentru a executa fără să mişte ordinele primite se face de rîs în faţa a mii de oameni care au absolvit aceeaşi facultate ca şi el şi care au învăţa că există un principii de drept valabile în toată lumea-a neretroactivităţii legii-pe care cu neruşinare îl interpretează cum vrea,al interpretării şi aplicării cu bună credinţă a legii şi multe altele,pe care le încalcă cu” bărbăţie”în picioare acest iresponsabil.
De irina pe 11 March 2010 la 15:58 (#)Asta nu e guvern. E un CUR !!!
De XDoom pe 11 March 2010 la 16:06 (#)D-le Ciutacu,
De I.I. pe 11 March 2010 la 16:06 (#)Chiar nu-i gasiti nici o scuza lui Boculet pentru care n-a prezentat programul de masuri economice anticriza marti? Pai, din cauza drumurilor blocate in Bucuresti, din cauza traficului ingreunat a trebuit sa mearga pe jos si s-a depus multa zapada pe cizmulitele lui si cand a ajuns in sala a alunecat si nu a mai AJUNS IN JILTUL destinat pentru el, iar hartiile ce contineau aceste masuri anticriza s-au imprastiat. Dar sa fim optimisti, va elabora altele, doar ca pana atunci tara ramane tot neadministrata. S-apoi!
poza, d-le ciutacu este poza pozelor. este ceva fain. minunat. poate fi in termeni absoluti pe acelasi plan cu “maneaua are o linie melodica melodioasa” citat din guta cred.
De sorin pe 11 March 2010 la 16:09 (#)@irina: ti-as fi recunoscator daca nu ne-ai mai comunica pe bucati
De Victor Ciutacu pe 11 March 2010 la 16:13 (#)@violet:
- Nu zic ca ni se intampla ceva foarte rau de cinci ani de zile ci de 20 de ani. Nu am vazut nimic in toate guvernarile care l-au precedat pe base&co.
De alex pe 11 March 2010 la 16:28 (#)- Ideea cu limitele este ca si cum ai zice: uite domnule astia fura dar mai cu bun simt. Un furt este un furt.
- Nu ma intereseaza cat de bine stiu unii sau altii sa scrie sau sa citeasca ci ma intereseaza ceea ce fac si cat sunt de competenti in functiile lor.
- Intr-adevar aceasta ultima guvernare este cea mai catastrofala dintre toate, doar asa se poate spune despre celelalte ca au fost mai bune.
- Nu vad oameni in nici unul din personajele din clasa politica. Am avut timp sa ii vedem pe toti sus la ciolan si se vede clar din ce sunt facuti. Parerea mea.
@ alex:
Cu unele sunt de acord, cu altele nu, dar e bine că există penultima liniuţă.
De violet pe 11 March 2010 la 16:50 (#)Cred că putem încheia cu asta, înainte de a încălca prea mult regulile blogului.
bine don ciutacu.
De giany pe 11 March 2010 la 17:49 (#)nu voi mai posta la dvs pe blog.
va multumesc pentru ca m-ati acceptat pana acum si scuze pentru deranj.
daca stau bine si ma gandesc imi dau seama ca multi dintre noi avem acelasi comportament jalnic ca al celor pe care ii criticam.
De giany pe 11 March 2010 la 18:26 (#)dvs. domnu ciutacuati spus ca aici e o proprietate privata. ok. in acelasi timp ne-ati invitat sa postam sau nu dvs. avand dreptul sa publicati sau nu ceea ce scriem noi. acum vine dilema sau problema : pai dvs. aveti x pentru si y impotriva. eu ma simt a fi unul dintre x-csi. daca dvs. v-ati comportat asa cum v-ati comportat cu mine unul dintre x-csi, nu y-greci, ce diferenta este intre dvs. si domnul basescu pe care il tot criticati ? eu nu o vad?
dvs. va doriti sa faceti bine si el nu va lasa? dansul face rau si dvs. nu il puteti impiedica?
v-ati intrebat vreodata de ce are basescu acest comportament? eu cred ca si noi, cei care il criticam, avem un rol in manifestarile dansului si a celorlalti criticati. mai incercati si cu vorba dulce. chiar nu sunt un admirator a lui basescu. nici nu cred ca am fost vreodata. dar daca nu merge cu parul incercam cu vorba buna.
sunt uimit.
@giany: inainte sa fiti uimit, invatati sa respectati regulile unei case care nu-i a dumneavoastra, dar va gazduieste
De Victor Ciutacu pe 11 March 2010 la 18:35 (#)domnule ciutacu, sincer, cu logica si practica ma stiu destul de bine. urmare a acestui fapt si eu pot fi o gazda buna care serveste mancare stricata la masa. oricat de bine invitat v-as face sa va simtiti cand v-am trantit mancarea stricata pe masa nu mai are nici un farmec nici gazda nici invitatul.
De giany pe 11 March 2010 la 18:58 (#)@giany: atunci va scutesc eu preventiv de efortul de a mai gusta fortat din mancarea mea stricata. gatiti dvs. mai bine si o sa ma inclin…
De Victor Ciutacu pe 11 March 2010 la 19:04 (#)wow asa ceva …
De ockiu pe 11 March 2010 la 19:38 (#)Salutari Victor! Te citesc zilnic, la fel il urmaresc si pe Mircea Badea! Va iubesc. Din fericire pentru mine va urmaresc cu detasare de la 12000km distanta. Din pacate pentru voi o sa mai stati 5 ani cu Basescu. Succes tuturor in ceea ce va propuneti!
De un_canadian pe 11 March 2010 la 20:23 (#)Compilaţie
Pedelistul Călian pana îşi ascute,
De P.U. Lake pe 11 March 2010 la 20:46 (#)Şi trânti copila-n pat ca să o asculte
Ce-nvăţă la cursul practic de amor,
Pentru lucru pe cont propriu, în Obor !
WOW , subratul lui Boc este senzational
)
De Mihnea(http://mihnea-95.blogspot.com) pe 11 March 2010 la 21:04 (#)O emisiune cu Adrian Nastase in timpul careia nu mi s-a facut somn. Felicitari.
De ramona pe 11 March 2010 la 22:35 (#)Imi place Gadea, dar Nastase a venit de 20 de minute si simt chemarea patului.
Concluzie … e bine sa ai o blonda prin preajma. Felicitari pentru achizitie.
In momentul in care am dat cu ochii de poza, reflexul a fost sa-mi tin respiratia
De Oanna pe 11 March 2010 la 23:05 (#)mie mi se pare ca d l boc seamana cu george constanza din seinfeld,daca l ar vedea larry david l ar lua sa i faca backing vocal
)
De mircea badea presedinte pe 12 March 2010 la 00:56 (#)Domnule Ciutacu, Boc nu a condus nici Clujul nici România, Boc este doar BocVocea marinelului ca mulţi alţi slugarnici şi care în prezenţa marinelului stă cu capul nici măcar plecat ci încremenit aşa ca ţărişoara confiscată de ticăloşiţii ăştia.
Nimeni nu a crezut că un marinar poate să echivaleze ceea ce a lăsat nemeritat Seniorul Corneliu Coposu în ceea ce a însemnat PNŢCD pe vremea “învinsului de securitate” laxitatea sa Emil Constantinescu asta fiindcă marinarul are o grea foarte grea moştenire de NEeducare comunistoidală; dacă i s ar afla cumva dosarul, eu nu m aş mira dacă marinaru ar fi mai tare în nod decât Felix Motanu Mogul…
De Fanu pe 12 March 2010 la 20:45 (#)Astfel că Boc este doar “premierul interjecţie” adică o biată înterjecţie într un regim marinărescomanelizat…
Bine i-a zis Lelia Munteanu :
De Sinzianna pe 13 March 2010 la 12:08 (#)“Omul care coseşte mai bine decât moartea”
Aferim !
WOW! Asta vine de la coasa?! Parca e grasanu din Seinfield, postasu’ …. lui Basescu …. “Plec pe Marte” … URASC ROMANIA!
De I HATE ROMANIA pe 19 March 2010 la 02:38 (#)din partea mea “hate romania” te poti duce unde a intarcat dracu copiii. cu oameni care cedeaza asa usor in fata ofertei de pe Marte, n-ai dece sa te pui…… boc a transpirat ptca stie sigur ca mai sunt si alte telefoane ascultate si prin faneata sa (ca doar in pdl nu traiesc numai heruvimi). eu abia astept sa vina circul si boc saind la trmbulina….
De cucuveaua pe 25 March 2010 la 16:14 (#)SA-SI RUPA fundul !poate asa scapa si Romania de necazuri si el cu viata…sper degeaba, vis de om prost.
De cucuveaua pe 25 March 2010 la 16:19 (#)nu va faceti ilizii fratilor! si peste 5 ani tot aer portocaliu vom respira! suntem un popor jalnic… ne vindem votul pe un pumn de malai!
De michelle pe 17 April 2010 la 20:17 (#)asa popor, asa conducatori!
De acum e oficial: emil boc are blog la adresa http://piticutuporno.wordpress.com
De alex pe 25 May 2010 la 13:24 (#)Adaugă Comentariu!