Prefer oricând curvele spurcăciunilor
De: Victor Ciutacu - Categoria: Caruta cu deontologi,Ce-mi provoaca scarbaDe anul trecut, am o viata din ce in ce mai fascinanta. Serile mele, cel putin, sunt absolut uluitoare. De obicei, ajung in jur de 20:15 si am prilejul – vorba sexului in grup – sa mai cunosc ceva lume. Ori la mine-n birou (o canapea de hol si mai fascinanta ca aia a lu’ Badea din Antena 3), ori la machiaj, ori – ptiu, Drace! – la WC-ul de VIP-uri folosit pana la infundare si spectatorii-aplaudaci platiti cu ziua.
Pe majoritatea-i nimeresc in calitate de invitati la Morar. Mai apuc, uneori, mai rar, sa socializez cu dubiosii lu’ Capatos. Ai lu’ Brancu, de cand omu’ s-a facut intelectual si s-a asezat la casa lui, au devenit deja frecventabili, deci o sa-i scot din discutie. De ce ziceam ca-i misto? Pentru ca a te vedea lumea la tv, pe post de analist, iti aduce, asa, un soi de respect al lumii bune. Sigur, respectul asta se adauga, intr-un bilant, la cererile de poze cu fanii prin aprozare, la imbarbatarile si injuraturile primite pe strada sau la analizele politice ad-hoc din taxi.
Unde pacatele mele as mai fi putut eu coexista pasnic cu manelistii de frunte ai tarii, cu lautari celebri, cu amante de fotbalisti si curve de lux, cu obisnuitii cluburilor de fite sau cu fan-clubul David Bisbal? Unde m-as mai fi bucurat eu de respectul zgomotos al transexualului Naomi? Nu in ultimul rand, unde mai avem eu posibilitatea sa incerce Tapalaga sa ma faca si sa nu-i iasa (sigur, pentru asta-ti trebuie si ceva pricepere, nu doar dosare de la DNA)? Nu-i asa ca am o viata fascinanta? Da’ zau ca-mi place. Macar curvele pe care le vad pe holurile Antenei sunt sincere si cvasideclarate. Alea de la Hotnews si, in general, din menajeria portocalie se dau fete mari. Ceea ce face sa respect oricand un ciudat respectuos ca Naomi si sa nu dau nici doi scuipati pe un moralist inchipuit ca Tapalaga.
P.S. Dragii mei pinguini oranj, desi apreciez stradania voastra de a-l multumi pe Jucator, nu va mai straduiti sa ma compromiteti cu orice pret. Tot nu pun botu’!
UPDATE: In caz ca intereseaza pe cineva parerea mea despre subiect, voila!
88 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Domne’ ai mila, au si micutii aia un stapan si pe deasupra e cam nervos in ulima vreme
De Mos Califar pe 27 November 2008 la 18:19 (#)By the way : Naomi macar nu se da virgin(a)
Am asteptat aproape toata ziua. Tot nu (ni) te-ai declarat indignat de conflictul de la B1tv? Ma mira, jurnalistii de la Intact sunt la randul lor intr-un fel de campanie de eradicare a portocaliului din esichierul politic.
Tant pis, ce sa zic
De Dani pe 27 November 2008 la 18:20 (#)@Dani: asa televiziune, asa invitati, asa incident. happy?
De Victor Ciutacu pe 27 November 2008 la 18:22 (#)Incredibil cata ura fata de Antene..razbate de pe hotznews!
De yzs pe 27 November 2008 la 18:24 (#)Vai de capul lor si de al celor care pun botul la prostiile scrise pe acolo
Cu totul offtopic, dar asa, pentru ca tot vorbeati de deontologia lui Tapalaga si a hotnews: cum se face ca un scandal despre care a scris toata presa – mojicia acelui grobian numit Marinescu – nu se regaseste nicaieri in stirile trustului Intact? Oare nu era o stire care merita atentie?
De Sowhat pe 27 November 2008 la 18:29 (#)Atunci cand base i-a zis unei domnisoare tiganca imputita, trei saptamani deontologii Antenelor au avut de mancare. Cumva are legatura tacerea asta a dvs cu faptul ca bipedul Marinescu – domn sau om nu poate fi numit – este un distins membru al PC?
Domnule Ciutacu, stiti prea bine ca de fapt doar va jucati de-a presa independenta, ca mimati impartialitatea, dar macar faceti-o mai cu talent. Ca din asta aveti suficient, n’est pas?
Astept sa lucrati intr-o zi la un ziar care chiar sa va puna in valoare talentul de ziarist, nu pe plantatie la Felix, unde oricat ar fi lantul de aurit, ramane lant legat de gat. Va salut!
Pe Anca Constantinescu s`o invitati la antene, ca e cea mai spalata la fatza dintre toate invitatele.
De astea pe 27 November 2008 la 18:29 (#)@astea: a fost invitata mea personala. regret ca o sa va dezmagesc, dar pe Marius Marinescu nu l-am invitat in aceasta campanie electorala. si absolut niciodata de cand a trecut de la PD la PC.
De Victor Ciutacu pe 27 November 2008 la 18:35 (#)Parerea mea e ca nu-ti vezi nici tu lungul nasului. Vezi ca nu ajungi prea departe asa…
De Laurentiu pe 27 November 2008 la 18:47 (#)Citacu este de vanzare ?
Cred ca oamenii astia merita un raspuns de la tine.
De Ciucu pe 27 November 2008 la 18:59 (#)@Ciucu: cred ca raspunsurile mele sunt in articol. daca ai rabdare sa-l citesti pana la capat si nu te dor ochii-n cap. iar linkul catre Hotnews l-am pus eu, de la bun incept, in text, cu verde!
De Victor Ciutacu pe 27 November 2008 la 19:08 (#)@ Dani:daca esti portocaliu , sa stii ca aceasta culoare provine din rosu!)))
De Costin Tanasescu pe 27 November 2008 la 19:17 (#)Care va sa zica numai la TVR si la trustul lui Aditza Sarbu (care si-a turnat dulceata in barosi) e corectitudine dom’le! Tocmai la Sarbu! Astia ne cred prosti de tot, cred ca mergem pe sub pamant ca suntem retarzi. Daca nu as sti cum si ce se poate face sa apari pe post la Pro nu as zice nimic. Nu mai pot frate cu astia de la PDL! In evz-ul de astazi, Patapievici ne tine o filosofeala de doi bani si reuseste sa exprime adevarate idealuri totalitare: ” Puterea nu mai este a guvernului, ci a câtorva partide de afaceri; democraţia nu mai este a cetăţenilor, ci a partidelor” (in orice democratie puterea este a partidelor nu a tatucului din capul statului; prin esenta ei democratia inseamna pluripartitism) pentru ca in final sa o dea de-a dreptul: “Cine vrea să servească în continuare ambiţiile unui oligarh însetat de putere va vota PNL. Cine vrea o nouă guvernare de tip Văcăroiu ori Năstase va vota PSD. Cine va dori ca ţara să fie condusă aşa cum e condus Clubul Steaua va vota PNG. Cine va vrea ca ţara lui să arate imund precum fiţuicile „România Mare“ şi „Tricolorul“ va vota PRM. Cine însă mai îndrăzneşte să parieze pe ceva va vota PDL: nu e sigur că merită, dar, în lumina alternativelor, e singurul lucru care merită încercat”.
Asta este porcaria maxima: “fundamentezi” filosofic asemeni domnului Patapievici sau deontologic/jurnalistic asemeni domnului Tapalaga un indemn cat se poate de concret si de casta: votati PDL!
De Papa Benedict pe 27 November 2008 la 19:35 (#)Victor, de ce nule dai cu flit?Inteleg ca esti persoana publica , “la vedere”,dar nu pricep de ce s-a strans “completul de judecata”, in seara asta, cu asa sarg !
De zincabeiu pe 27 November 2008 la 19:47 (#)Ce mizerie! Ăştia au temă să compromită pe “cine trebuie”. Şi unii chiar se lasă prostiţi. Mi-e o greaţă…
De kiki pe 27 November 2008 la 19:51 (#)Buna Victor. Trebuie sa recunosti ca marketing-ul ti-a tras-o. Recunoaste, asa se fac jocurile… O tantitza care nu stie de capul ei primeste un telefon, face pe binevoitoarea doar doar poate o lauda shefa dupa ce aduce vreo 10.000 de euro, ce ti-o fi si tie greu sa pui cateva intrebari ushurele? Fii sincer… asa se fac lucrurile. Nasol pentru tine e ca fatuca a pomenit numele emisiunii tale. Cred ca din inshiruirea aceea de nume de emisiuni la care se poate intra cu bani, numele emisiunii tale m-a durut cel mai tare. Mi se rupe de Tapalaga si de demersul lui. Probabil ii e ciuda ca pe net inca nu se mananca mamaliga asha de buna ca la tv. Dar dincolo de asta, Victor, nu poti nega nasolul maxim al situatiei… Chiar vreau sa vad cum iesi din asta. Vad ca deocamdata spumegi. E bine si asta ca strategie… Mai departe?
De Pacat gheorghe pe 27 November 2008 la 19:52 (#)Victor, care prezentator din antene are birou ( in sensul normal al cuvantului ) ca vad ca tu si Mircea stati pe hol
De andrei2006 pe 27 November 2008 la 19:59 (#)@Pacat gheorghe: eu n-am nici o vina ca-n Antena sunt angajati toti prostii. daca mai stiu eu cum functioneaza un stat de drept, cred ca ei trebuie sa gaseasca unul care a platit ca sa apara la mine, nu eu sa demonstrez ca emisiunea mea nu-i pe bani. da-n tara lu’ DNA nu mai exista prezumtie de nevinovatie. e continuarea scandalului tonomatelor, nimic nu-i intamplator.
De Victor Ciutacu pe 27 November 2008 la 20:01 (#)Urâtă-i şi disperarea asta!
Se pare că nu le-a mai rămas decât soluţia mârşavă: să încerce compromiterea celor de care se tem.
Pentru că vorbele acelora pătrund (şi rămân acolo!) trebuie aruncat spre ei cu orice mizerie penibilă.
Ce n-au priceput ei încă, este că nici noi nu suntem cretini! Chiar să înghiţim gunoaiele de campanie aruncate pe ultima sută de metri… Haida de!
De ŞuKăRiT pe 27 November 2008 la 20:10 (#)Uf, uf, sunt off topic, domnule Ciutacu, dar va ataca jegosul de I.T.Morar incalificabil !!!
De Profa pe 27 November 2008 la 20:10 (#)@Profa: si vreti sa polemizez cu saltimbancul ala lipsit de talent? omu’ are o polita de platit. dupa ce l-am curatat pe Giurgiu de la sefia TVR, nu i s-a mai prelungit contractul de 20.000 euro. incearca sa-si scoata parleala.
De Victor Ciutacu pe 27 November 2008 la 20:17 (#)Bai baieti, daca lua Nea Victor vreun ban, nu mai statea ma la bloc in Rahova, isi tragea si el o vila ca altii… Daca au luat altii e problema lor, problema trustului, dar mai intai trebuie sa se dovedeasca. Nu e curios ca articolul de pe hotnews a aparut dupa ce JN a facut dezvaluirea cu Udrea si dosarul acelui copil autist? Ia ganditi-va putin.
De Cetateanu Turmentat pe 27 November 2008 la 20:18 (#)Cititi ultimul editorial TRU. E culmea slugarniciei si a partizanatului, ceva ce nu am mai citit din 90. TRU a ajuns un pres al Presului… Jalnic, bozmeg!
De calin pe 27 November 2008 la 20:24 (#)Eu zic sa folosesti aceste argumente, care mi se par ok si, eventual, sa insisti ca persoana respectiva – acea Mihaela Ungureanu – e doar o facatoare de cafele si ca ati facut misto de cel care a dat telefon crezand in naivitatea lui ca poate sa cumpere timpi de Antena. Nu ma intreba de ce imi pasa – nu te urmaresc fidel si nu imi plac multi dintre cei care comenteaza pe blogul tau. Dar tie iti pasa ce cred ceilalti, ca altfel nu ti-ai fi facut blog cu comentarii si nu ai vrea sa fii atat de vizibil in acest mediu. Nu te lasa batut! Cineva poarta totusi vina pentru povestea asta. Si nu esti tu cel vinovat, sunt convins.
De Pacat gheorghe pe 27 November 2008 la 20:25 (#)Stiu ca nu poti polemiza cu ura si invidia grosiera ,pentru ca ,in loc de argumente primesti injuraturi suplimentare, dat totusi gestul sau il descalifica si m-a enervat foarte mult.o sa fac in continuare eforturi sa ma ,,adaptez” acestui tip de presa pe care il practica Morar(chiar nu-mi vine sa-i zic ,,domnul”).
De Profa pe 27 November 2008 la 20:38 (#)Fantele de COTROCENI tzine o cuvantare , indemnand boboru sa mearga la vot!!?? Printre alte ineptzii ce le-a scos pe augusta-i muie se afla si asta — Ca de la revolutzia din decembrie au trecut 18[ OPTSPREZECE] ANI !!!!!! GUGUMANE, AU TRECUT 19, 19 ANI!!!!!!! ESTI DUS RAU, TATAIE!!!!!!
De lupi pe 27 November 2008 la 20:49 (#)@calin – am citit chiar acum, la recomandarea ta. iti vine sa vomiti!
@Pacat gheorghe – si de ce sa inventeze si sa minta echipa de la Vorbe grele? De la “a zice” pana la “a face” e cale luunga. Ce daca a zis o duduie la telefon ca rezolva ea pe bani orice? Uite zic si eu: tu esti un portocaliu pus sa bagi fitile pe bloguri! Si in special pe ciutacu.ro. pentru serviciile tale esti platit cu 20 EUR / post.
Sa te vad cum dezminti!
@victor – nu merita sa faci mai mult decat ai facut deja prin postul pe blog.
De Papa Benedict pe 27 November 2008 la 20:54 (#)@Papa Benedict: merci pentru cuvintele frumoase. tie si tuturor celor care au gasit de cuviinta s-o faca. imi placea sa sper ca onoarea e ultimul lucru care mi se putea contesta. se pare ca-s inca naiv.
De Victor Ciutacu pe 27 November 2008 la 21:00 (#)Domnule Ciutacu, eu nu am vazut niciun raspuns coerent la acuzatia de coruptie adusa de dl. Tapalaga. Problema nu este ca pentru a aparea la o emisiune candidatii trebuie sa dea bani, ci faptul ca ei sunt favorizati de moderatori pe baza investitiei. Si daca de la Diaconescu sau Moraru ma asteptam, de la dumneavoastra aveam mai multe pretentii (adica stiu ca aveti preferintele dumneavoastra, dar ma gandeam ca sunt neconditionate financiar).
De Sly Boots pe 27 November 2008 la 21:01 (#)In afara de “Tapalaba” a lui Badea sau “nu dau doi scuipati” al dumneavoastra nu vad o reactie rationala, lucida si matura. Vreti sa spuneti ca oamenii aia de la marketing nu au idee ce se intampla in emisiune? Ar trebui demisi atunci, nu? Vreti sa spuneti ca Tapalaga inventeaza? Ce argumente aveti?
Probabil ca o sa imi iau multi scuipati, dar va spun sincer, uitati-va la Razvan Dumitrescu de la Realitatea ca sa vedeti un model de echidistanta, indiferent de culoarea politica a invitatilor! Si nu veniti cu argumente gen rating, ma intereseaza atribute calitative, nu cantitative! Ca asa si OTV-ul e genial…
Ultima seară dintr-o campanie groaznic de lungă, obositoare şi neproductivă. Mă bucur că ai rezistat stoic, că ţi-ai făcut timp pentru blog şi că activul de partid s-a manifestat aici fără să polueze decisiv atmosfera.
De iulian n. pe 27 November 2008 la 21:04 (#)Tot înainte!
@Sly Boots: eu zic sa urmariti emisiunea din seara asta. si, doar daca vreti si aveti ceva rabdare, sa cautati pe blogul lui Buble cat e tariful la emisiunea lui Razvan. om care, de altfel, mi-e amic si e un tip de toata isprava.
De Victor Ciutacu pe 27 November 2008 la 21:05 (#)p.s. de acord cu solutia dvs. in privinta duduii de la A3
@Papa Benedict:
:):):):);) ma doare-n tuhaz ce crezi matale, coloratule
:):)
De Pacat gheorghe pe 27 November 2008 la 21:27 (#)Titanica lupta cu nemernicii astia, baietii care au boase si rezista, ar trebui decorati! N-am sa-i insir, dar toti moderatorii antenelor au depus un efort imens pt a rezista prezentei, obrazniciei dar si prostiei, unora dintre candidatii din alegerile astea! Presupun macar ca antenele le-au luat banii, ca nu-i pacat! In privinta capcanelor intinse de baietii pupinbasesti, va dati seama ca nu mai au alte posibilitati, iar de sus sunt pistonati sa aiba rezultate! O veni ea si ziua cand la cotroceni o sa se schimbe chiriasul, ca asta de-acum n-o fi nici de neclintit si nici nemuritor, atunci sa vedem cardurile de deontologi cum vireaza si se scuza! Abia astept!
De alien pe 27 November 2008 la 21:33 (#)Pai daca va apucati sa dati dudui afara din Antene pentru ca sunt incompetente – si ma gandesc la farsa cu Mihaela Radulescu, s-ar putea sa ramaneti fara personal, domnule Ciutacu. Mai multi incompetenti, habernauti si pafaristi ca la Antene eu n-am vazut. Chiar le dati emisiuni pe mana ca sa ocupati spatiul? Prefer sa vad grila de emisie decat ziarizde din astea de duminica.
De Sowhat pe 27 November 2008 la 21:36 (#)ciutacule, te rugăm noi, ăştia cu simţul umorului, cere-te afară.
hai, te rugăm. numa afară. de-acolo ştii tu drumul. cătinel, cătinel, vei ajunge fix acolo un’ ţi-e locul. şi-o să fii şi tu fericit, pe cuvânt.
De vlad pe 27 November 2008 la 21:38 (#)da’ te rog eu mult, schimă-ţi dracu’ncruntătura aia, că om mai sta şi noi la masă şi avem nevoie de puţină digestie.
ce vrei sa zici omule? ca NOI CARE TINEM CU PDL SUNTEM NISTE PROSTI? HA HA HA LASA CA CASTIGAM NOI PDLISTI SI DOMNU BASECU ALEGERILE! ORDINE IN TARA FACE PDLUL ESTE SINGURII CARE CUNOASTE ADEVARAT PROBLEMELE ROMANILOR DEAIA NOI VOTAM CU PDL SI CU DOMNU BASE! CE SUNTEM PROSTI DE ASTA? NU SANTEM PROSTI! NOI VREM SA IASA PDLU OAMENII SIMPLI INTELEGE MAI BINE CINE SPUNE ADEVARU HA HA HA
De HAI PDL pe 27 November 2008 la 22:13 (#)@Califar
De alex.dumitrascu pe 27 November 2008 la 22:18 (#)Crezi ca nenorocitii aia doi mai alearga cu furtunul in spalatorie?
Am vazut la tine pe blog ca nu mai alearga.
De alex.dumitrascu pe 27 November 2008 la 22:25 (#)O sa dorm si eu linistit la noapte.
Hai, dle Ciutacu, ca ti-ai luat-o! Desigur ca este de inteles efortul de a fi si cu sunca-n pod si cu sufletu-n rai, dar nu ai adus nici un argument ca nu ar fi asa cum spune investigatia lui Hotnews (excelenta mostra de jurnalism adevarat), in afara de stropseala de zi cu zi gen ‘io mi-s fimeie serioasa, nu-s ca alea!’. Sigur ca acum este de vina Mihaela de la marketing, nu Doamne fereste Ciutacu de la scularie. Baloseala placuta in continuare, in direct si la o ora de maxima audienta!
De don giovanni pe 27 November 2008 la 22:26 (#)D-le Ciutacu, cand o sa aud primul comentariu negativ la adresa lui Voiculescu, Nastase Mitrea, Iliescu etc, o sa consider ca sunteti impartial. Pana atunci daca toate replicile d-voastra se rezuma la infierarea lui Basescu o sa consider ca aveti un interes direct. Aceeasi parere o am si despre Moraru de la B1 TV, ca sa fie clar. Deci pe cand sa ma pregatesc la o replica acida impotriva lui Voiculescu??
De ab pe 27 November 2008 la 22:44 (#)Ce bine si-a invatat oranjada lectia! Cred sa-s bani multi si lichizi la mijloc!. Ce disperare pe ei! N-au invatat nimic din lectia Oprescu!
De zincabeiu pe 27 November 2008 la 22:46 (#)@hai pdl , nici ciutacu nu putea s`o scrie mai bine
auzi…da pe voi cine va invata gramatica, doamna udrea ?
De astea pe 27 November 2008 la 22:48 (#)dupa ce a patit mihaela radulescu, iata-te pe tine la rand, inseamana ca antenele au o problema.
De brazvan pe 27 November 2008 la 23:07 (#)oricum, un semnal si pentru mircea badea. s-ar putea sa ajunga si el la capatul gresit al felatiei…
@ab: as putea sa jur ca nu te prefaci: chiar esti prost!!! arata-mi mie un ziarist care-si baga picioarele-n patron.
De brazvan pe 27 November 2008 la 23:09 (#)Victore, esti bun ! Cu adevarat bun. Asta e pacatul tau .
De Klaus Steinberg pe 27 November 2008 la 23:16 (#)Probabil ca tu nu faci emisiuni pe bani,dar ce vina are Hotnews ca cineva din trustul Intact a negociat in numele emisiunii tale? Cel putin asa reiese.
De Bogd@n - Bucuresti pe 27 November 2008 la 23:17 (#)Aceasta Mihaela Ungureanu lucreaza totusi in trust?
Victore, nu e cam furtuna intr-un pahar cu apa toata povestea asta? Ca cineva a zis ceva despre altcineva… povesti de-astea cu Scufita Violet poate scrie oricine; da’ – la o adica – mai tre’ sa si dovedeasca. Cand ala (nu’sh cum il cheama, n-am retinut) va scoate inregistrarile telefoanelor / discutiilor, fatuca aia de la marketing o sa intre la apa. Si cu asta, basta. Pana atunci, pastreaza-ti calmul: nu mor caii cand vor cainii.
Iar tembelilor care striga “Ciutacule, nu dezminti suficient de credibil”, va invit sa va luati viza de Venezuela. Pana una-alta, ala care a scris e dator sa si probeze; iar voi, gospodinelor, mi-aduceti aminte de 13-15 iunie 1990 si de replica-standard a pro-fesenistelor cu bigudiuri in par: “Las’ ca stiu io!”.
Victor, chestia asta e ca scuipatul: oricat te-ai sterge, tot ramane urma. Mai ales in randul IQ-urilor nedezvoltate. Unul dintre tratamentele adecvate e pur si simplu ignorarea. Altfel iti omori prea multi neuroni, si n-are sens.
De Cetateanul Popescu pe 27 November 2008 la 23:26 (#)off topic
De gala pe 27 November 2008 la 23:41 (#)oameni buni, se tot aud niste zvonuri ca se pregateste numirea lenutzei udrea, in functia de prim-ministru, sau macar ministru de justitie.va rog frumos,spuneti-mi ca e o gluma si ca voi nu auziti zvonurile astea.
@Cetateanul Popescu: ba da, asa se lucreaza. unul zice despre altul.
De Victor Ciutacu pe 27 November 2008 la 23:53 (#)@Bogd@n: singurul care poate negocia in numele meu sunt eu, nu o duduie din Antena 3. nici macar nu e problema mea, ci a conducerii Intact. din care nu fac parte.
@brazvan: probabil ca Badea-i urmatorul pe lista; sau Gadea, sau Stan
Domnule Ciutacu,
Nu va respect optiunea politica – pe care o consider poate cea mai nociva optiune pe care o poate avea astazi vreun alegator roman – si nici mistocareala pe care o faceti la emisiunea Dvs. sau condescendenta pe care o afisati la televizor sau pe blog, dar va respect dreptul de a avea o opinie.
Sunt insa convins ca redactia Hotnews detine inregistrarile si transcriptul convorbirilor telefonice cu colegii Dvs. de la marketing, Iulian Guta si Mihaela Ungureanu, din care au publicat cateva fragmente, precum si emailurile trimise de acestia catre fictiva firma Media Price, si, daca insistati, nu ma indoiesc ca le vor face publice.
Ei pot probabil dovedi ca angajatii din departamentul de marketing al televiziunii la care lucrati si care va plateste salariul pretind bani de la diversi politicieni pentru o reflectare pozitiva in emisiunile postului.
Dvs. trebuie acum sa dovediti ca redactorii Hotnews mint, nu sa va deziceti de colegii Dvs. din Antene pretinzand ca actiunile lor nu va afecteaza in nici un fel.
Puteti sa dovediti ca cei de la Hotnews mint? Cereti-le dovezile si, daca ele exista, demonstrati ca sunt false daca puteti, in loc sa va plangeti pe blog ca nu aveti de unde sa stiti cu ce se ocupa producatorii emisiunii Dvs. si ca nu Dvs. personal sunteti cel care incaseaza banii.
De Musculin pe 28 November 2008 la 00:46 (#)@Musculin: diferenta dintre mentalitatile noastre e de la cer la pamant. in statul de drept, in care cred eu, ei trebuie sa-si demonstreze acuzatiile. in statul politienesc, in care credeti dumneavoastra, eu trebuie sa-mi demonstrez nevinovatia. din fericire pentru mine, Ceausescu (presedintele, nu omul) e mort. din fericire pentru dumneavoastra (seful statului, nu omul), Basescu e deocamdata viu.
De Victor Ciutacu pe 28 November 2008 la 00:50 (#)Dupa cum am precizat la inceputul mesajului meu, nu va contest dreptul de a avea ce optiune politica doriti. Nici nu v-am acuzat ca ati fi corupt si ati cere bani de la invitatii care apar in emisiunile Dvs., asa cum a facut-o Dan Tapalaga pentru ca eu n-am nici un fel de dovezi sau suspiciuni in directia asta, ci v-am sugerat o metoda de damage control care v-ar da mai multa credibilitate: somati redactorii Hotnews sa faca publice schimburile de e-mailuri si inregistrarile convorbirilor cu colegii Dvs. de la marketing.
Daca ei refuza sa o faca sau daca acestea sunt necompromitatoare, si Dvs., si colegii Dvs. sunteti exonerati. Dar daca nu le cereti sa le faca publice si continuati sa va aparati ca pana acum, facand apel la onoare si delimitandu-va de eventualele actiuni compromitatoare ale colegilor Dvs., inseamna ca va e teama ca dovezile celor de la Hotnews v-ar putea incrimina.
In acest moment, publicul nu va considera vinovat de acuzatiile aduse, ci doar, ca la debutul oricarui proces, invinuit. In calitate de invinuit, aveti dreptul sa le cereti acuzatorilor sa-si prezinte dovezile pentru a le putea demonta. Dvs. nu faceti acum asta, ci faceti apel la juriu (publicul telespectator) sa va creada pe cuvant si incercati sa-i decredibilizati pe acuzatori, in loc sa demontati acuzatiile pe care acestia vi le aduc.
De Musculin pe 28 November 2008 la 01:39 (#)@musculin: cu tot regretul pentru convingerile dumneavoastra, nu suntem intr-un proces real, ci intr-o demascare de sorginte profund comunista. in ultima mea emisiune electorala, am oferit o ora de spatiu de emisie oricui vine sa ma demaste ca a intrat in emisiune pe bani. miza e insasi existenta emisisunii mele. oferta e deschisa pana la sfarsitul anului, cand imi expira contractul. cred ca-i sufiecient de tentatnta.
De Victor Ciutacu pe 28 November 2008 la 01:44 (#)@Victor Ciutacu. Din chestia-aia de la Hotnews rezultă că tu nu intri în vreun aranjament, pentru că inviţi pe cine vrei tu. Dar imbecilii dacă văd titlul şi văd şi numele tău acolo, mai iau o doză de furaj la minţile odihnite.
De Roxana Iordache pe 28 November 2008 la 01:45 (#)@Roxana Iordache: au incercat sa ma compromita cautand ca sobolanii prin arhivele ministerelor pe unde am trecut. degeaba! acum, se lucreaza intens la capitolul credibilitate. cine ma cunoaste stie de ce sunt in stare. cine nu ma cunoaste isi face impresia pe care i-o lasa magaria asta cu gust salciu; sau nu. dat fiind ca nu candidez si nu vanez dregatorii in ierarhia statului, eu nu am de gand sa ma schimb. deci nu sunt de vanzare…
De Victor Ciutacu pe 28 November 2008 la 01:50 (#)Nu va impartasesc opiniile politice, dar nu am motive sa ma indoiesc de buna Dvs. credinta, asa cum nu am motive sa ma indoiesc de buna credinta a lui Dan Tapalaga, ale carui opinii politice insa le impartasesc.
Nu-mi ramane decat sa vad cat de credibile sunt dovezile pe care redactorii Hotnews ar trebui sa le aduca in sprijinul acuzatiilor lor si cum vor incerca sa le demonteze cei acuzati. Oricare ar fi rezultatul, va doresc mult succes in cariera de jurnalist, care-mi inchipui ca nu e deloc usoara in Romania de azi.
De Musculin pe 28 November 2008 la 02:22 (#)Ciutacule m-ai dezamagit. Pana la urma si tu esti doar o curva de jurnalist si te vinzi pe 20.000 de euro. Imi pare rau sa iti spun dar de acum nu ma voi mai uita la nici o emisiune de’a ta, indiferent ce vei face si indiferent de post.
Nu cred ca sunt singurul care gandeste asa.
Nu ma deranjeaza ca le ceri bani porcilor astia ca sa ii inviti in emisiune, ci ca in schimbul banilor faci emisiunea in asa fel incat sa dea ei bine.
Adios…
De Avram pe 28 November 2008 la 02:55 (#)domnule ciutacu, asta este o chestiune pe care ar putea sa o lamureasca dl. piedone!
adica: emisiunile politice, electorale, sunt scoase la licitatie in galantare, in vitrine cu felinare, asta e.
vine un client interesat si intreaba de ingrediente, de e-uri, de reactii adverse, de talente, de mobilitate, daca e de post, daca da bubulite etc.
fata zice ca nu, nu iese cu spume, ca se face si masaj la bila, ca e curat, se da si desert, da costa atata…
matale zici ca fata e in eroare.
e, asta e inselatorie, dezinformarea consumatorului, etichetare necorespunzatoare, sa vina dl. piedone sa dea cu dero peste situatie, sa arunce si dl. marinescu un pahar cu apa, o galeata, un hardau, ceva.
n-am inteles cum a ajuns doamna iordache la concluzia aia, citind articolu.
De merveiozu pe 28 November 2008 la 05:53 (#)Buna dimineata natiune
De ozzy osbourne pe 28 November 2008 la 07:47 (#)Nu’s cum e pe la Antene, ca pe acolo nu am ajuns. In schimb, asa cum am mai mentionat si in alte postari, cunosc cat de cat ceea ce se petrece in interiorul PRO TV de la un bun amic si , m-a distrat sa aflu cum se comporta trustul PRO in campanie!Pai va spun eu “ezac si corec” ca toata lumea care vrea sa apara pe sticla la PRO trebe sa scoata banutu’ . V-am povestit de lozul masiv “injectat” de Becali in sport.ro, pentru acele interviuri “adhoc” luate de deontologii de la PRO “la palat”.Iar Sarbu nu are decat un singur Dumnezeu si ala e punctul de rating, care aduce dupa el lozul din reclama. Asa se si explica tiganela becalizata care domina PRO de ceva vreme, fie prin manelizarea programului de Revelion, fie prin telenovele de pe Acasa, fie prin aparitiile ciobanului din Pipera( o sa va povestesc odata si despre plecarea din PRO TV a “marei realizatoare” de televiziune TEO, care a vrut salariu cat al lui madame Esca si….acum nu mai face emisiuni nicaieri, asta dupa ce s-a plimbat pe la KanalD, Romantica, Prima). Insa, ratingurile Pro Tv sunt astronomice fata de ale concurentei( chiar daca atunci cand discutam despre calitate trebuie sa ne luam rezerve mari).
In acelasi timp sunt convins ca la toate televiziunile din ROmanica(si din lumea asta), trebe sa bagi banutu’ la tonomat ca sa apari pe sticla.Sigur, nu vei negocia niciodata cu Ciutacu, Gadea, Firea, Grecu ,Radulescu, Dumitrescu, Cretulescu, Moraru, Mandruta ( daca nu te cunosti personal cu ei) ci cu cei din spatele domniilor lor; mi se pare o chestie corecta, pur economica, care nu ar trebui sa stanjeneasca pe nimeni.Si, mai sunt o serie de personaje care mai mult stau pe la tv decat pe la locul lor de munca, cu rezultate de altfel modeste in “indelungata activitate postrevolutionara”, dar care fac rating , carora nu le ceri banutu’ pentru ca oricum ti-l aduc ei din rating.Insa, daca aceste personaje politice ar recunoste sumele bagate in campania pe televiziuni, atunci nu ar mai veni cu deconturi de cheltuieli de zeci de mii de euro ci cu deconturi de sute de mii si ar trebui sa explice poate candva de unde atata purcoi de bani. Pai sunt zile in care dai pe Antena 3 la Dana Grecu si vezi un nene; muti pe la 19:00 la Dumitrescu pe Irealitea si il vezi si acolo ; daca muti la Victor pe Antena 2 la 21:00 ai sanse sa il prinzi pe ins din nou , sau , daca nu e la Victor sigur e la Gadea( ca sa dau si nume: Relu Fenechiu si Negoita).Desigur ca sunt mai multi in situatia asta, dar astia mi-a venit in minte acum…
Nu vad ce mare descoperire a facut acest nene Tapalaga sau cum ii zice ca vai soro trebuie sa dai banu ca sa apari pe sticla.Pai la ziaru’ unde presteaza domnia sa nu e aceeasi regula? Munca patriotica s-a desfiintat demult in capitalism, iar asta ar trebui sa o stie toti deontologii care “ne ocupa tot timpul”.
Salutare taica si noroc
“Incredibil cata ura razbate de la Hotnews catre Antene!”
De Popescu Ionut pe 28 November 2008 la 08:45 (#)Vai domnule Ciutacu, cum au incercat ei sa va discrediteze! Dar cat de maiastru ati reusit sa parati aceste lovituri sub centura. Sunteti un adevarat maestru al presei romanesti. Sunteti cel mai bun ziarist, cel mai tare blogger, cel mai frumos analist politic si social al Romaniei.
Am vazut toate emisiunile dvs si sunteti echidistant. Intr-un an de zile ati invitat de la PARTIDUL CONSERVATOR doar 3 reprezentanti. cam putin pentru maretia acestui partid dar, ma rog, ati dovedit ca sunteti impartial. Ba mai mult, probabil din grija de a nu fi interpretat drept partinitor, i-ati cam ciufulit cand i-ati adus in studio. In schimb, cu cei de la pdl ati fost prea bland.
Rolul de “persoanä publicä” pe care-l ocupati,”for moments”, incumbä si astfel de lucruri,pentru cä…politica este … “beep!”. “Beep!”, este folosit întrucât este în vigoare o lege prin care ” IT & audio redivivus!”, un subiect ce meritä comentat!… Corect?.
De LOGICON_OR_NO pe 28 November 2008 la 10:06 (#)…totusi nu inteleg care este problema ca cineva de la marketing a zis si a dres..in fond, anul acesta a fost prima data cand cei de la CNA au spus ca televiziunile private pot “vinde” spatiul de emise pentru campanie elctorala, dar trebuie sa-si markeze emisunile ca fiind de campanie…ca Victor nu si-a vandut spatiul de emisie pentru ca ii ajungeau banii din publicitatea inserata pentru a acoperi costurile de realizare a emisuni este problema lui si a politcii postului Antena 2. Nu este nimic ilegal sa vinzi spatiu de emise in campanie. Daca un candidat plateshte participarea la o emisune este firesc sa solicite sa i se prezinte programul intr-o lumina favorabila, ca doar nu participa intr-o emisune electorala sa-l favorizeze pe contracandidat…nu cred ca Victor poate fi dirijat…o fi emisunea lui Vorbe grele, dar este chiar de o politetze exagerata in emisiunile lui…are afinitatzi cu multzi candidatzi liberali, dar nu am vazut vreun portocaliu desfintzat in emisunea lui…Problema ridicata de Tabalaga este imbecila si se vede de la o poshta ca a fost un elev sarguincios in ale minciunii si manipularii al ministeresei Monica Macovei, a carei consilier a fost…De la un individ ca Tapalaga nu ma mir de nimic…El face tapaj din ceva LEGAL si NORMAL. Tapalaga in nesimtzirea lui vorbea de parca ziarishti ar fi incasat banii aceea, nu firmei proprietare ale postului. Aici este magaria. El a aruncat cu noroi in ziarishti, nu in posturile private care in fond sunt o afacere si trebuie sa se sustzina finaciar din publicitate…Eu tot nu intzeleg ce este rau in incasa bani pentru particparea la emisuni electorale. In toata lumea se face asha. De aceea a dat drumul CNA la emisuni electorale platite shi in Romania. Tapalaga in BOVINISMUL lui de individ limitat, educat la shcoala civilishtilor gen Moica Macovei, Alina Mungiu, Sorin Ionitza cam atat pot. Tranforma un act firesc si legal intr-o crima…Victore da-i in masa..serios..chiar nu merita. Cat or fi platit “cantindatzii” la postul de prim ministru pentru emisunea doamnei Firea? Eu in locul vostru fara 500.000 euro/bucata vita furajata nu-i lasam sa scape. Daca le-ati dat emisunea aceea extraordinara pe gratis, suntetzi niste fraieri, iar familia Voiculescu ar trebui sa credem ca nu mai sunt ameni de afaceri, ci “bunul samaritean”…Nu va mai dezvinovatiti fratilor…chiar daca postul ar fi luat bani pentru particparea la emisiuni nu e nimic ilegal sau imopral. …in fond se stiau tarifele dinainte de inceperea campaniei electorale…tapalaga este un limbric care a invatat de la Monica mMacovei, ca nu conteaza ce spune legea – daca ei declara ca cineva este vinovat, trebuie sa fie vinovat, iar principiile statului de drept e pentru prosti nu pentru ei, care se simt atat de superiori ca se pot shterege cu legea la Koor (iarta-mi cuvantul)…
De plopocupere pe 28 November 2008 la 10:29 (#)Zeci de mii de bannere ale aliantei P.S.D.+P.C. au fost distruse azi noaptea,mai ales in mediul rural!
De Costin Tanasescu pe 28 November 2008 la 10:39 (#)Hai la vot!
De Filip G pe 28 November 2008 la 10:56 (#)Faci o campanie corecta ,castigi in colegiu si surpriza!
Partidul tau nu a facut procentele necesare pentreu a intra in parlament.Pentru ce te-ai zbatut si ai castigat?
E UNINOMINAL ar trebui sa fie validati candidatii ce au reusit sa adune votul majoritatii [Peste 50% din voturile colegiului]
Si uite asa OAMENI de valoare fara un partid puternic ajung sa regrete efortul depus.
adevarul e ca e tara asta e multicolora galben portocalie rosie etc iar pulimea e usor de influentat inclusiv distinsa doamna care lucreaza unde nu cred ca e locul ei. adevarul e ca se incearca sa se denigreze singuri oameni care pt cei care gandesc catusi dse putin spun adevarul. urmaresc si imi place domnul ciutacu si nu l-am vazut mielusel in fata nici unui candidatsau om politic nu cred in astfel de facaturi, daca de victor ciutacu ne legam ce sa zicem de distinsi jurnalisti care articol de articol emisiune de emisiune pupa undeva o anumita culoare. Victor Ciutacu Cristoiu Gadea si Badea fac audientele bune pt ca mai sunt putini care mai si gandesc? si daca facea ceva de genu zvonurilor desi nu cred e perfect legal acum cu votu uninominal nu-i asa ciutacu? nu poate iesi dna cu ceva de genu carnati, valiza , termopane, fete de masa, otet. orez etc.
De furtos valentin pe 28 November 2008 la 11:33 (#)Dle Ciutacu,
De Chis Alexandru pe 28 November 2008 la 11:43 (#)Ar trebui sa-i multumiti acestui Ioan T Morar pentru “serviciile” pe care le presteaza, la comanda, paparazii “Cotidianului” pusi pe “urmele” dvs! Daca nu au de unde sa va “apuce”(desi eu stiu un loc “ferit” de unde poate sa si muste!), atunci lanseaza cite o “haituiala cu lautari”(in genul celor “puse in opera” de “Realitatea Tv”) sperind sa mai gaseasca ceva “spurcaciuni”. Dar, nu-i huliti, daca nu pot “minca o piine”, cel putin se multumesc si cu putrefactii, “spurcaciunea de om” fiind un “vajnic marabu” care alunga pina si sacalii care vor sa va sfisie. Spuneti-i numai atat: “Dumnezeu sa te ierte”(daca va vrea, si se va indura de el, Prea-Milostivul).
somnoros am gresit textu gadea badea ciutacu ncristoiu fac audientele pt ca putini oamneni care mai gandesc se uita la emisiunile lor ceilalti la otv
De furtos valentin pe 28 November 2008 la 11:51 (#)o intrebare dl ciutacu mergeti la vot?
Incredibil cata ura razbate din ochii acestui micut, care se crede ziarist.Binenteles ca nu ma uit la el, nu vreau sa ma intoxic.
De maria pe 28 November 2008 la 12:18 (#)O mizerie mai mare decat a celor de la Oficina nu ti-e dat sa vezi in fiecare zi. Asta e. As zice ca e pacat dar pana la urma tot e bine pentru ca-i vezi de ce sunt in stare.
De cineva pe 28 November 2008 la 12:18 (#)“…in general, din menajeria portocalie se dau fete mari…”
De OctavL pe 28 November 2008 la 12:30 (#)Statutul de fete mari este castigat de simplu fapt ca sunt la putere si cred ca orice alta culoare politica ar fi la conducere s-ar transforma automat din curve in fete mari.
E uimitoare ce poate face puterea de adaptare a omului…!
Pedalistii mor…si nu frumos.<<<in cadere cauta sa traga totul dupa ei. Dl. Ciutacu, sunt un privitor de Emisiuni. Cu caracter POLITIC.( Politica romaneasca nu ma poate afecta, fiind de mult plecat). Gasesc multa mizerie in politica romaneasca si de aiurea. Nu este Romania chiar negativul de dat exemplu.De la Dumneavoastra singurul lucru care m-a dezamagit, a fost ca nu ati fost destul de incisiv cu candidatii invitati. Ma astept de la Vorbe- Grele asa sa si fie. Bagati mare si nu ii iertati.
De Iordachel Gudurau pe 28 November 2008 la 12:36 (#)PS
Cei care asteapta sa fie atacata famalia patronului sunt ori prosti ori prosti. Atacati-va voi, in direct si la o ora de maxima audienta, seful, patronul care va plateste.
Imbecili…
Hai, Victore, n-o mai face pe imaculata, stim cu totii ca biznisu-i biznis si ca ordinele-s ordine.
De Pingus pe 28 November 2008 la 12:37 (#)C-asa-i in tenis!
…pingus, eu nu am culoare politica, dar ma uit la emisiunile lui Viktor…am senzatzia ca tu promovezi aria calomniei…adica murdareshte, murdareshte ca poate tot ramane ceva…chiar daca un candidat si-a platit la un post emisunea, nu este ILEGAL de anul asta, iar daca candidatul a platit o face sa-si prezinte programul, iar postul trebuie sa-l lase sa o faca…Legea permite asta…Viktor se poarta egal cu particpantii lui la emisuni. Crezi ca Blaga s-ar fi dus la emisunea lui Ciutacu daca s-ar fi temut ca va fi defavorizat? Pe la emisiunile lui Viktor au trecut o multzime de PD-Lei si nu s-a plans nici unul de tratamentul aplicat. De fapt matale de ce il acuzi pe Viktor sau vorbesti numai sa vorbesti…ai fi chiar Tapalaga?
De plopocupere pe 28 November 2008 la 13:13 (#)Aşa, văd că doi (sau trei? mă rog…) ori n-au citit cu atenţie ori nu v-au urmărit emisiunea de aseară.
I-aţi provocat pe toţi cei cărora le-aţi fi cerut bani pentru fi invitaţi la Vorbe Grele, să vină să vă demaşte în emisiune. Aţi dat şi un termen, până la expirarea contractului.
Mai mult de atât, nimeni n-ar fi putut face!
O dezminţire a celor care au lansat mizeria asta, nu mă aştept să apară. Oricum, ar fi tardivă şi inutilă dacă o prezintă undeva într-un colţ, pe penultima pagină.
Dar o scuză, ceva… eventual, la fel de publică?!
Am văzut şi nişte sideraţi că nu a fost pus la index Marinescu. Stilul omului nu-i tocmai pe placul meu (nici chiar atunci când susţine cauze drepte!) dar…
Hai să nu dramatizăm, da? Şi să nu ne prefacem orbi. (Poate neatenţi la detalii, aşa cum am fost şi eu. Abia la a doua vizionare am observat “scânteia”!)
Cucoana asta, madam Ciocu-mic (n-am nici o vină, ea şi-a consacrat numele!) nu-i tocmai o nevinovată candidată pedelistă, agresată de un contracandidat pecist (văd că se pune accentul!).
Cât mi-s io de calm (şi sunt!) cât de mult respect io femeia (şi o respect!) măturam studioul cu madama dacă-mi făcea mie aşa ceva!
De ŞuKăRiT pe 28 November 2008 la 13:14 (#)Nimeni nu-si închipuie cä mass-media este “curatä ca lacrima”, însä, räspunsul dvs. cätre Hotnews , lasä loc de interpretare “este foarte greu…”, deci nu “IMPOSIBIL” !.
De LOGICON_OR_NO pe 28 November 2008 la 13:19 (#)[...] foarte, foarte tare. Made by [...]
De Reperele zilei : Commentabout pe 28 November 2008 la 13:21 (#)@plopocupere: da prietene perspicac, ti-ai dat seama, il acuz de ipocrizie (vezi http://www.ciutacu.ro/articol/la-cna-limita-prostiei-e-cerul/).
De Pingus pe 28 November 2008 la 13:32 (#)Care “lume buna” te respecta dom’le? Cristoiu si Stan? Unde va sunt domnilor reperele?
De nicdan pe 28 November 2008 la 13:45 (#)Concluzie: ori cati bani ai baga sa te vezi pe sticla si sa se “ridice” procentu’ electoral, tot o dai in bara daca nu vei face ce ai promis.Cati bani o fi bagat Blaga, de exemplu??
De Ioana S.,Bucuresti pe 28 November 2008 la 13:58 (#)Si daca faci rating inseamna ca sunt mai multi telespectatori care ar dori sa auda spunandu-se lucrurilor pe nume decat cei care vor sa auda “ode”.
..pingus, citit articolul indicat de tine si sunt de acord cu ce spunea Viktor, dar nu am inteles unde-i ipocrizia…Viktor are dreptate. CNA nu are in atributiuni reglementarea pretului materialelor publicitare…rolul acestea sunt reglementate de piatza…Viktor nu spune acolo ca la el in emisune vor intra numai candidatzi care platesc..el discuta la nivel de principii…in schimb acest zirist de doi bani, care este Tapalga, si crede-ma chiar nu am partipriuri politice, este o hahalera…a transformat un drept legal de a incasa bani pentru emisiuni electorale a televiziunilor private, intr-un act ilegal, mutrdar, incorect…domnul acesta, ca ziarist nu are nimic de-a face nici cu capitalismul, nici cu economia de piatza, dar mai ales este un frustrat pentru ca a rama far un “ciolanel”" shi el…de fapt in ce constau “dezvaluirile” sale? ca televizunile incaseaza pre baze de contract bani pentru emisuni electorale pentru care emit facturi, deci platesc TVA si impozite la stat? ca moderatorii acelor emisuni ii ajuta sa-si promoveze programele electorale? Pai si ce-i cu asta? ca doar nu o plati un PD-List ca sa promoveze moderatorul programul unui PNList sau PSDist…Eu tot nu inteleg unede-i calamitatea. Viktor in postarea sa ne prezinta niste principii cu care sunt de acord, iar CNA cand a incercat sa reglementeze pretzurile a incalcat legea. Avem o piatza libera, iar o eventuala ingradirea a pietzei pe anumite sectoare ale economiei (si mas media este parte a economiei contribuind cu taxe si impozite la Buget) se poate face prin lege sau ordonatza data de guvern si nu prin hotarari ale CNA, Nu vad unde-i ipocrizia lui Viktor. Viktor a aparat in acel articol niste principii…A, daca Tapalaga ar putea identifica vreun moderator care a luat bani negri sa favorizeze un candidata sau partid este altceva. Nu este vorba de asta, numai ca Tpalaga prezinta intentzionat confuz lucrurile, ca oamenii sa creada ca moderatorii s-au murdarit cu bani negri…Oricum Tapalaga a facut un lucru mizerabil, dovedind o lipsa de cunoastere a legii si lipsa de deontologie profesionala, deformand realitatea.
De plopocupere pe 28 November 2008 la 14:34 (#)Citesc si nu-mi vine a crede… se adunara toti sobolanii de prin ungherele cotroceniului si dadura buzna pe blogul asta sa-l spurce cu balele lor… Victore, din putinul timp in care te-am cunoscut stiu ca esti un om de ONOARE, te rog sa faci o deratizare pe aici…
De Daniel Ionescu pe 28 November 2008 la 17:13 (#)@Daniel Ionescu: o sa fac, dar numai dupa ce se termina de dezbatut acest subiect. trebuie sa se scrie absolut tot. sigur, nu am de gand sa dau drumul injuraturilor si amenintarilor, da-n rest public fara discriminare. e fix ca la cununiile americane: cine are ceva de spus s-o faca acum sau sa taca-n veci.
De Victor Ciutacu pe 28 November 2008 la 17:15 (#)Am si eu o vorba pentru Victor. Abia astept sa castige PSD alegerile, dupa aceea sa reusiti sa il instalati in functia de presedinte pe cine vreti voi (pe doctor, pe termopane, pe care este).
De Dan pe 28 November 2008 la 17:17 (#)Nu va e teama, ca voi cei care astazi aveti atata ura in “suflet si in simtiri” impotriva portocaliilor, nu o sa mai aveti ce comenta dupa. Cum isi va mai face dl.Gadea si Dl.Stan emisiunea daca le va lipsi obiectul drag muncii lor. Credeti ca daca vine PSD la putere totul va fi rosu aprins, totul o sa mearga bine in tara, terminam cu coruptia, cu birocratia, cu statul la cozi pentru plata impozitelor, o sa zburdam pe km de autostrazi si sosele fara gropi, copii nostri o sa mearga la scoala fara frica ca o sa ii muste un caine protejat de legea senatorului cainilor (mai nou acum si agresor de dame). Pacat, in loc sa faceti din jurnalism o arma impotriva tuturor jegurilor de politicieni, dati doar in unii, ca asa cere programa. Mai mult ca sigur nu cred ca ai luat bani de la invitati, dar ca respectati o anumita linie a firmei nu prea ai cum sa negi aceasta, se vede in emisiuni.
Si nu mai este mult, se apropie termenul de 20 ani sau 25 ani cand au loc schimbari majore in Romania conform evolutiei istorice, atunci sa ii vad pe acesti pliticieni care sau perindat la putere, pe unde o sa scoata camasa. Noi suntem prosti dar multi, si avem ochi sa vedem si urechi sa ascultam. Spune-mi ce realizari importante au avut aceste guverne din ’92 pana acum, si daca a privit vreunul din ele in viitor, s-au gandit la tineri? la educatie? la sanatate? Ia-ti un cameraman de la Antena si du-te intr-un liceu din Bucuresti si fa un studiu, sa vezi cati mai doresc sa ramana in Romania.
Vazand toate comentariile de mai sus ,pertinente sau nu ,constat ca totusi Romania “traieste”….si atunci de ce naiba nu se simte ,de ce nu reusim sa mai schimbam totusi ceva,de ce suntem proprii nostri dusmani….de ce naiba sunt naiva….de ce mai sper la ceva de bine…
De Dana I. pe 28 November 2008 la 17:54 (#)Eu ma intreb de ce oare pedelistii nu scriu corect romaneste? Sa fie oare prea grea pentru neuronul lor?
De Roxana Lilith pe 28 November 2008 la 20:10 (#)@De Dan: Tocmai ca nici un partid nu-i mai de soi.Singura solutie e un guvern de larga coalitie, in care toata lumea sa se fereasca de toata lumea, de frica sa nu fie la mana celuilalt. Numai asta ii mai poate retine pe guvernantii nostri.Daca va fi un guvern monocolor afacerile se vor face ca pana acum, “in familie”.
De Ioana S., Bucuresti pe 28 November 2008 la 21:06 (#)Imi pare rau dane, dar nu e vorba de ura. Cel care ne-a divizat si a semnata ura a fost Basescu. Eu nu fac politica, nu sunt membru nici unui partid si nu am fost memebru nici unui partid, dar din pacate Basescu a impins conflictul la limite de neacceptat. Nu poti minti si apoi spune senin “Si ce daca am spus”. El a semanat in societate toate resentimentele lui. El nu stie sa dialogheze, ci numai sa ordone. Am amici cam in toate partidele, am fost pus in situatia sa si colaborez la unele proiecte cu politicienni din diverse partide, dar oameni RAI, in cel mai urat sens al cuvantului ca in PD-L nu am intalnit.. Oamenii de afaceri spun – “dom’le pe vremea PSD isi luau PSD-istii ciolanu, dar ne dadeau si nou, astia din PD-L nici macar zgarciul de pe os nu-l lasa…daca nu cotizezi la ei si nu canti ca ei esti pierdut”. . Stiu firme care nu erau ale PD-L si daca castigau vreo lictatie, ori dadeau 10$% firmei PD-Liste care venea la mistoo la licitatie, oria aia facea contestatie si asteptai si un an sa se lamureasca lucrurile sa poti sa-ti faci treaba, cand preturile pe care ti-ai bazat oferta nu mai aveau nici o valoare. Firmele astea nu urmareau sa castige licitatiile. ci sa ia cei 10% sau sa isi distruga competitorul care da faliment intr-un an de contestatii. Stai sa piarda basescu si PD-L puterea prin descentralizatele din teritoriu si sa iasa lucrurile astea la suprafata…Ura a semnata-o discursul radical al lui Basescu si al PD-L. Politica terenului parjolit si tactica – fara prizioneri. Ucide-ti tot. Asta a fost politica promovata de PD-L in ultimii 4 ani. Si stii cum se spune Dane – “Cine seamna vant, culege furtuna”…Nici nu stiti ce detestati sunt cei din PD-L. Daca vor face guvern cu liberalii acesta nu va dura mai mult de un an. Dupa campania prezidentiala se va termina. Daca nu chiar mai repde. Pentru ca va fi criza si Basescu va incerca sa arunce in spatele PNL toata vina pentru criza, ca sa scape PD-L si pe el insusi de anatemnizare. Daca partidele ar fi inteligente ar lasa un guvern minoritar PD-L. In 6 luni ar mai ramane vreo 10% sustinatori, iar Basescu nu va mai avea cu cine sa se certe si se va prabusi odata cu PD-L. Eu sunt specialist in strategii de dezvoltare, mi-am facut scoala la strategiile de dezvoltare promovate de UE si vizunile lui Stolojan sunt neadecvate tipului de criza pe care o trecem. Solutiile lui sunt absolut irelevante si as spune superficiale, ca sa nu spun aproape imbecile. De fapt a aratat asta in prima lui guvernare, cand a provocat o inflatie peste 300%. Eu nu cred ca el detine capacitatea de a scoate tara din recesiune. Politicile propuse de el sunt inadecvate. Si atunci imi pun o intrebare – acestea sunt solutiile sau tot programul ala anticriza este o abureala de mintit elctoratul? In amabele cazuri e de rau augur pentru Romania. Eu militez pentru un guvern minoritar PD-L. Poate tarii asteia trebuie sa-i fie foarte rau ca sa scape de partidul demagogiei agresive.
De plopocupere pe 28 November 2008 la 22:21 (#)am citit materialul pe hotnews. nu demonstraza nimic. pfuaaaai
De mcgogoo pe 28 November 2008 la 22:58 (#)mie chiar imi place omul asta Victor, spre deosebire de Mircea Badea, care scoate tot soiul de sunete ciudate in fiecare emisiune a lui, VORBE GRELE este un succes.
De inchirieri apartamente pe 7 July 2009 la 12:54 (#)Adaugă Comentariu!