Planeta maimuţelor solemne
De: Victor Ciutacu - Categoria: Mintea mea, în gândul ei...UPDATE: “Vorbe grele” cu Sorin Oprescu (script şi video)
Cuvântul ţară sună solemn, apelul la viitorul ei aproape că ne umple de responsabilitate. Dar noi, toţi cei care locuim între graniţele unui teritoriu unde n-avem nici o vină sau vreun merit că ne-am născut, trăim şi plătim facturi într-un prezent care arde. Şi avem, fiecare, interesele noastre private. Că doar nu suntem o turmă, să ne dea baciul calea de urmat. Atât de invocatul interes naţional este, în definitiv, o chestie care, dacă ar fi cuantificabilă cifric, probabil că s-ar calcula ca o combinaţie complicată între suma şi media intereselor noastre particulare.
Numai în statele profund dictatoriale există tătuci (slugărniciţi mediatic de lăutari angajaţi cu ziua) care stabilesc ei cu japca, pentru restul trăitorilor din jur, care-i interesul naţional, unde-i graniţa dintre bine şi rău. În ţările unde, de bine, de rău, democraţia nu-i doar un cuvânt din dicţionar, manifestarea colectivă a libertăţii individuale de conştiinţă dă societăţii, periodic, o direcţie. Care poate fi inspirată sau nu, dar a cărei legitimitate nu trebuie contestată, nici măcar în glumă. Anul ăsta se fac 20 de ani de la o cotitură istorică pentru România. Şi încă mai avem libertatea de a ne manifesta electoral, după cum ne dictează conştiinţa. Putem să profităm de ea sau, să ne băgăm colectiv picioarele. E dreptul nostru sacru şi constituţional să fim deştepţi sau tâmpiţi. O facem pentru noi şi pe pielea noastră.
Mai mult, aici…

67 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Stii cumva unde se mai serveste emisiunea de azi? Ca pe Monitoring nu mai apare. kplsthx.
De Radu pe 14 October 2009 la 12:38 am (#)Corect, asa cum spui si tu, .. avem dreptul de a nu le acorda increderea. Eu unul, rezonez cu Mircea Badea. Criar vreau sa ma mai pot uita in oglinda..
Cat despre “mai mosule” mai greu pot maimutele sa mai creada textele populiste.
Toata stima.. >:D<
P.S. eventual daca mai promite ceva suspendat.. UN BASESCU?
De Sorin Moroianu pe 14 October 2009 la 12:50 am (#)nu stiu de ce, dar m-am cam saturat (eu fiind medic) de toti conducatorii PSD-isti din facultatile de medicina din Romania. De ce ar fi Oprescu mai diferit?
eu tot pe Antonescu l-as vota. si e singurul care merita votul meu.
De daniel pe 14 October 2009 la 1:21 am (#)Daca iese Oprescu, o sa ne bucuram pana dimineata de a doua zi. Pe la pranz, vom incepe sa-l regretam pe Basescu. Un basescu reloaded, un mutant al lui basescu - asta ne mai lipseste. Ce cosmar.
De Ninocica pe 14 October 2009 la 1:39 am (#)Arogant si nu mai stiu ce!
De Caranu pe 14 October 2009 la 1:45 am (#)Vrajeala! Pacat de tine ca esti mare securache. Putea sa iasa ceva mai bun din tine.
Victore, sorry dar n-am nici un contact cu antenele. Antena3 nu merge in U.S. de ieri. Au mai fost caderi de fiecare data cand au fost probleme importante la ordinea zilei ( se poate citi si Sinteza Zilei). Acum, cu guvernul la trash can nici atata. Te rugam sa transmitzi cui trebuie sa faca verificarile necesare ca nu mi se pare o treaba curata.
De vio boeru pe 14 October 2009 la 2:14 am (#)Cu stima
@Caranu,
De Sibilla pe 14 October 2009 la 3:00 am (#)Ia ui cum răsar secureii de serviciu pe aici în anumite momente… Mie una când mi-e … greaţă, zdrobesc * portocale *, le dibui după damf şi, uneori mi-e şi milă, atât.
Sibilla
P.S. Să mori tu? Ia de-aci, * vrăjeală *, tinere talent :
http://sfinx777.wordpress.com/2009/10/14/va-urma-promit/
Discutie reala in tramvai intre 2 babute de pe langa Bucuresti: tu ce ai primit de la primarie?
- Eu primit 3 pungi de zahar si ulei
- Eu primit …
- Noroc cu alegerile astea ca mai primim si noi ceva
In orice stat de pe planeta asta oamenii de diferite conditii au asteptari diferite.
De cata pe 14 October 2009 la 7:07 am (#)De ce l-ar interesa pe cel sarac cine a primit Nobel-ul pentru pace, daca burta “ii dicteaza agenda”?
Intr-o tara saraca ca noi, daca am facem “suma intereselor particulare” s-ar putea sa nu corespunda cu asteptarile mele sau a le altora.
Solutia mea: sa crape Romania de tot poate “cei multi” vor gandi putin mai sus stomac.
Hai cu Boc3, pentru a le oferi “celor multi” si circul aferent:)
Intrucat un comentariu, fie el si scurt nu-mi este chiar ‘at finger-tip’; am stat si am reflectat asupra titlului “Planeta maimutelor solemne” si ma intrebam, oare cum i-a venit D-lui Ciutacu ideea sa faca o asociere intre “maimute” (si de ce nu chiar mai mult “maimutoi”) si “solemn” pentru ca “maimuta” implica printre altele “neseriozitate” pe cand “solemn”include “seriozitate”.Se refera titlul la individe/indivizi neseriosi, fara personalitate, care doar imita pe altii? Daca, da, pot fi acestia “solemni” admitand chiar ca este o ironie usturatoare la adresa lor?
De I.I. pe 14 October 2009 la 8:25 am (#)Cred ca trebuie sa mai reflectez nitel; aveti putintica rabdare.
@Victor,
De cineva pe 14 October 2009 la 8:46 am (#)sunt offtopic dar eu nu mai pot cu cristoiu! Chiar tre’ sa-i citesc elucubratiile in fiecare zi pe banii mogulului rau? Deci, mai mare intoarcere ca a lui mai rar vezi! Nu ca n-ar fi dar nu in cazul unui om de varsta lui! Chiar trebuie sa i se prelungeasca lui contractul cu trustul mogulului? Da’ sa scuipe cat vrea, numai in alta parte! Intru in fibrilatii cand vad ce scrie! Fie-va mila de unii ca noi care ne-am saturat de atatea limbi date la dos baselului!
popor timpit,nici macar nu doreste sa-si depaseasca conditia.Ne ,,simtem bune si ne ridem,,ca prostii cu ochii in soare.De ce Oprescu,de ce Johannis,de ce oricare altul?
De bibi pe 14 October 2009 la 9:22 am (#)Simplu pentru ca au ceva ani de scoala serioasa in plus fata de flaminzii din PDL.Afirmatia din parlamentul a lui Geoana referitoare la PDL este porumbelul scapat de,,prostanac,,(cu sau fara voia sa?)care sintetizeaza tot ce s-a intimplat in cele 9 luni cit au fost singuri la putere PDL-istii.Ciordeala,amatorism,lipsa de competenta,lipsa oricarui program sau proiect,o adunatura de functionarsi prosti,creatie a scolii romanesti dorita de Basescu(pe astia nici la ciclul primar nu le dadeam nota de trecere)Cita dreptate avem Brucan cind vorbea de ,,lupii tineri,carora li se vad coltii prin zimbetele fortate si le curg balele.Si totusi au reusit ceva crearea unei majoritati in parlament!!!!!!
PS-imaginea reprezentantilor PDL cu Flutur,Udrea si Roberta spune totul.
Am vazut si eu emisiunea de aseara cu Sorin Oprescu. Trebuie sa recunosc ca imi place Doctorul! E altfel de politician, la polul celalalt valetului Boc.
De Costin Tanasescu pe 14 October 2009 la 9:26 am (#)NU,niciun Oprescu.De ce nu se uita la tine aseara cand raspundea intrebarilor?
De mizai pe 14 October 2009 la 9:27 am (#)Ce ascunde?
Uite cum vede un mediocru din clasa de mijloc in vârstă de 25 ani lucrurile: - se fac 20 de ani de la o cotitură istorică pentru România, doar că nu văd drumul unde duce. Cotitura de acum 20 de ani ne-a trimis pe un drum : Judeţean, Naţional, European, Autostradă. Sincer la cum merg lucrurile şi uitându-ne la nivelul de trai, economic realizăm că ne aflăm pe un drum forestier, care se pare nu este destinat circulaţiei publice.
De balauru84 pe 14 October 2009 la 9:40 am (#)Romania e una din ferestrele casei europene la care ne-am zidit de 2 ani, uitandu-ne de la aceasi fereastra , fiecare dintre noi o sa vada ceva divers… Având in vedere că poporul suveran este ahtiat după opulenţă, grandomanie, bărfe ş.a.m.d … cred sau cel puţin aşa văd eu lucrurile alegerile preşedenţiale trebuie urmate de alegeri anticipate in care să mergem la vot şi să alegem culoarea politică a celui care este preşedinte. E o idee poate tâmpită dar la cate experienţe a suferit ţara asta până in prezent mai poate trece peste încă una …
Mi-a placut fraza “oameni în care ai investit încredere (sau măcar speranţe) se comportă ca nişte curve centuriste”. Nu ai dat nume dar este evident ca te-ai referit la Doctorul Cutit Vesel: in el am investit incredere cand l-am votat, ca era (sau se dadea) independent, el ne-a dat speranta si s-a jurat pe rosu ca va ramane la Primarie, dar acum candideaza pentru Cotroceni; si tot el zicea ceva de autostrazile suspendate si centurile paralele cu cercul.
De Begone pe 14 October 2009 la 9:46 am (#)Victor Ciutacu, esti un om mult mai inteligent decat media jurnalistica din Romania. Singurul motiv pentru care ai putea sustine un asemenea gargaragiu incompetent si haberbaut - ca sa nu zic de-a dreptul imbecil - ar fi unul pecuniar si daca este asa, ti-ai pierde orice credibilitate. Simpla alaturare cu Oprescu iti jigneste inteligenta.
Pana una alta de cand e Oprescu primar am avut o bataie sanatoasa il Consiliu.
De alex.dumitrascu pe 14 October 2009 la 9:47 am (#)Daca va fi presedinte probababil ca o sa vedem o cotonogeala temeinica in parlament.
@Ninocica
Tocmai ce scrisesem pe blog ca Oprescu e un altfel de Basescu si toata lumea imi spunea ca sunt nebun, ca n-are nici o legatura. E uite ca-mi confirma si mie cineva
Eu nu inteleg ce legatura are Oprescu cu textul articolului, sau montajul e pur si simplu publicitate pentru emisiunea in care va aparea Oprescu?
De Radu Tanasescu pe 14 October 2009 la 10:01 am (#)@Begone: ca tie nu-ti place ori te-a dezamagit Sorin e una, dar simplul fapt ca ma banuiesti ca as fi gata sa-mi vand serviciile cuiva e cu adevarat jignitor pentru mine. castig suficient cat sa traiesc decent si, daca nu m-am manjit in doua guverne in timp ce se-mpartea tara-n jurul meu, n-o s-o fac nici in vreo campanie electorala
De Victor Ciutacu pe 14 October 2009 la 10:04 am (#)@Radu Tanasescu: emisiunea la care ma banuiesti ca fac reclama abia daca s-a terminat de vreo 12 ore!
Buna ziua d-le Ciutacu,
Am citit articolul si aveti dreptate;avem tot dreptul sa nu mai avem incredere.Dar trebuie sa hotaram ceva pentru noi-cine ar trebui sa hotarasca?!Gresim cu unul-suferim,dar mai invatam cate ceva;poate suntem o generatie de sacrificiu pentru societatea noastra si va fi mai bine in viitor.
Oricum,ieri a fost o zi in care s-a rupt,in sfarsit pisica in doua.Dar sper sa fie definitiva ruperea,desi cand te gandesti ca are noua vieti,speri sa fi fost ultima…
Va doresc,cu acelasi respect,numai bine si speranta-de asta avem toti nevoie.
IoanaP
P.S.Ati vazut ca am avut dreptate cu Dl Klaus Johannis;inteligenta,intuitia totusi mi-au ramas(m-am si felicitat chiar!)
De IoanaP pe 14 October 2009 la 10:08 am (#)Oameni buni…se pare ca voi nu pricepeti “rules of the game”. NU e vorba de incredere…nu e vorba de platforma sau program economic, cu atat mai putin de doctrina politica. Noi, alegatorii NU contam…indiferent ca e vorba de Antonescu, Oprescu, Geoana, sau Chioru’. Oricat ne-am amagi noi ca Antonescu sau Oprescu iau decizii pentru noi..poporul, nu este asa. Deciziile sunt luate de partidele care ii sustin, de fortele financiare din spatele candidatilor, si in ultima instanta de candidatii insisi, pentru interesul lor personal. Si asta este valabil pentru toti politicienii. Blabla-ul cu interesele poporului sunt doar vorbe aruncate pentru pulime. Singura intrebare care trebuie sa o puneti voua insiva este…mai vreau 5 ani cu Basescu? Iar daca raspunsul este NU!, atunci raspunsul este simplu. Mergem la vot si il dam jos cu haremul lui cu tot. Fratilor, nu va amagiti ca vreunui candidat ii pasa de noi, pentru ca va paste iar o dezamagire…lasati discutiile legate de doctrine, de cinste,etc. Nu se aplica…scopul nostru imediat este sa-l dam jos pe marinar. Apoi ne orientam
De Drujbaru pe 14 October 2009 la 10:32 am (#)Este un troc rece si ordinar…dar necesitat de situatia critica a tarii. Nu dam un vot de incredere…pentru ca increderea a murit in politica romaneasca. Pur si simplu intoarcem pumnul cu degetul mare in jos, cum faceau romanii in arene, cand un gladiator trebuia sa moara. Atat! Fara prietenie, fara dragoste, fara camaraderie. Dam un vot lui Crin, sau Oprescu, sau Geoana, sa ne scape de marinar. Atat si nimic mai mult.
Mă întreb:
Dacă situaţia ar fi altfel şi românii ar fi o minoritate ca ungurii într-o ţară ca a noastră, am fi avut un partid să zicem “Uniunea Democratică a Românilor din Ţară”, care să fi avut 7%? Sau pe la 3%, 1%… sau 0% că nu ni se merită să facem un UDRT.
E surprinzător cum au reuşit să se mobilizeze şi să dea jos guvernu lu’ băse. A fost un fel de “proof of concept”. Portocalele lacome nu au reuşit să “divide” şi deci nici “impera”.
De Horatiu C. pe 14 October 2009 la 10:39 am (#)Domnule Ciutacu, latura pecuniara mi s-a parut singura explicatie logica pentru care un om deosebit de inteligent - dumneata, in speta de fata - l-ar putea sustine pe un parerist ca Doctorul Cutit Vesel. Ori o fi vorba despre un soi de masochism intelectual? Daca as avea astfel de amici, crede-ma, m-as delimita de ei, fiindca as risca sa le fiu asemanat.
De Begone pe 14 October 2009 la 10:39 am (#)Nu stiu cat e de priceput ca medic, dar ca primar si politican, Oprescu este o catastrofa. In plus, e mai demagog decat Catavencu, mai plin de el decat Pristanda si mai prost decat Farfuridi. Omul asta nu se pricepe la absolut nimic, nici geometrie elementara nu cunoaste, cat despre gramatica, “scheletii” lui il alatura altor monumente ale prostiei in viu - EBA si Vanghelie, la fel de priceputi cand e vorba de pluralul substantivului. Este o varza totala in capul lui, e un demagog fara nici o coerenta - fiindca sint demagogi coerenti, ca Vadim, de pilda. Sper din toata inima sa apuc ziua cand va fi Johannis presedinte.
Poporul roman chiar nu vrea sa se protejeze de securei?
De gigel pe 14 October 2009 la 10:42 am (#)Fara sa vad emisiunea(si Oprescu e previzibil)doar daca te gindesti ca toti primarii (rai de fapt)aspira la presedentie te ia cu greata!
Singurul care mai poate incerca sa nu ne pacaleasca ar fii C.ANTONESCU(nu ca e ceva de capul lui)
@Begone: nu m-am dezis in viata mea de prieteni, n-o s-o fac nici la aproape 40 de ani. le spun cand si daca gresesc, dar nu le intorc curu’ niciodata
De Victor Ciutacu pe 14 October 2009 la 10:45 am (#)Basescu nu-l va accepta pe Klaus Johannis.Unul din motive: anul trecut la alegerile locale FDGR avea un candidat la Primaria Medias, pe Daniel Thellmann,primar in functie la acea data. La un moment dat Thellmann si PDL Medias au facut o “uniune” si au hotarat sa aiba un candidat comun… adica D.Tellmann dar “mirosind” ceva necurat Johannis in final a respins ideea. Atunci PDL-isti sibieni prin filiala de la Medias l-au inscris in partid pe Thellmann si au mers cu el drept candidatul lor…si au castigat din primul tur. Johannis n-a fost foarte fericit…sunt multe de spus aici..PDL-isti,si il citez “impreuna cu Daniel au tradat si au jucat murdar”.Relatia Johannis-PDL este aceeasi…proasta. Sunt multe altele de spus…dar nu vreau sa va plictisesc. Am facut o emisiune cu Klaus Johannis atunci pe tema asta si era foarte foarte suparat!
De ligia pe 14 October 2009 la 10:49 am (#)Victor Ciutacu:”…s-au scos la vanzare; pur si simplu , la propriu si fara nici un pic de jena…” , “…de la 10.000 euro/raceala pana la 100.000 euro/dezertare.”
De Bubulea pe 14 October 2009 la 11:11 am (#)Ar trebui sa i se explice prostimii mai mult (si mai des), de ce vrea Basescu mai putini parlamentari. Ii pasa de cheltuielile lui , nu de ale statului.
Cred că te referi la acea MAIMÚȚĂ - s. v. cocotă, curvă, femeie de stradă, momâie, prostituată, sperietoare, târfă (sursa, DEX) care se perindă prin lumea politică:)
De Marius Ola pe 14 October 2009 la 11:16 am (#)Trebuie sa ma decid daca “tatucu”, care stabileste “traitorilor din jur”… “unde e granita intre bine si rau”,este cel mai mare ‘maimutoi’ sau nu, si in functie de aceasta il voi considera “solemn” sau nu.
De I.I. pe 14 October 2009 la 11:22 am (#)Domnule Ciutacu,
Sunt perfect de acord cu Begone, as fi inclinat sa votez cu Antonescu, dar nu stie nici macar o limba straina. Asa ceva nu e permis pentru un presedinte, ca doar nu il facem presedinte de scara!
De Sica pe 14 October 2009 la 11:26 am (#)Concluzia e ca voi vota cu Basescu, mr. Hunor nu e roman! Corect ?
@Victor Ciutacu: Aici sunt de acord cu dumneata si istoria demonstreaza justetea acestei atitudini: trebuie sa mori cu fata la dusman dar sa nu intorci niciodata fundul prietenilor, nici macar atunci cand sunt heterosexuali declarati. :))
De Begone pe 14 October 2009 la 11:29 am (#)Dar e bine sa nu-ti tratezi amicii cu fundul nu din politete sau prietenie ci din acelasi spirit de conservare care-i face pe unii sa nu se aplece dupa sapun la baia publica. Prietenia este un sentiment inselator, my dearest Sir - iti amintesti de “Petre, esti cel mai bun?”, rostit candva de amicul Poporului (si al lui) Roman, Basescu? Avand dumneata 40 de ani, ar fi inutil din partea mea sa-ti amintesc proverbul cu “Doamne, apara-ma de prieteni…”
buna emisiunea de ieri, mi-a placut de Oprescu, dar mai are mult pana a ma convinge ca trebuie sa pun stampila pe el.
De horya pe 14 October 2009 la 11:48 am (#)“Am avut o alianta la Medias cu PDL, care a tinut doar atât timp cât au reusit sa-l racoleze pe domnul Thellmann. Acesta, la rândul lui, a reusit sa abureasca toti candidatii FDGR din Medias, care au trecut la PDL. S-a facut o mare greseala si au fost înselate asteptarile mediesenilor. Sunt partide politice care lucreaza doar ca sa se afle în treaba, iar acest mod de a face politica prin racolari dauneaza imaginii partidelor din România” - Klaus Johannis
http://www.sibiul.ro/stiri-locale/johannis-tradat-de-thellmann/17515/
De ligia pe 14 October 2009 la 11:50 am (#)http://www.stirilocale.ro/sibiu/PD_L_vrea_colaborare_cu_FDGR_IDN483125.html
Ai dreptate inca avem dreptul de a alege, dar daca dupa 6.12.2009 va fi presedinte tot Basescu, acest drept are sanse minime sa mai existe peste 5 ani.
De alegatorul pe 14 October 2009 la 11:51 am (#)Pericolul de a derapa catre dictatura, este mai mare acum decat oricand, in ultimii 20 ani.
Nu-mi place doctorul decat ca invitat in sezatori. N-am sa-l votez decat daca ramane singur cu marinaru’ in turul doi, desi si atunci numai ca ultima varianta.
De alien pe 14 October 2009 la 12:10 pm (#)Nu-mi place klaus, e butucanos in prezenta si exprimare, nu e agreabil ca interlocutor, isi fereste privirea, vorbeste si zambeste cu dintii stransi, faptul c-a gestionat trebile capitalei europene sibiu nu mi se pare de mare exceptie, a avut bani, bunavointa si pricepere, dar de aici pana la a scoate tara din nenorocire, e cale lunga! Parca acum vreo trei ani era pretin cu marinaru’, ori ma-nsel?! Oricum, ramane sa vedem daca domnul este klaus cel mic ori klaus cel mare, ca-n poveste si vom comenta tot pe-aici!
Draga Victor,
De Alex pe 14 October 2009 la 12:31 pm (#)In dimineata asta pentru prima data am auzit o discutie oarecum serioasa despre minunata noastra tara la Squawk Box Europe, pe CNBC. Si cu toate ca interlocutorii au fost foarte diplomati, concluzia lor a fost clara. Lucru care m-a luminat si pe mine, si sper sa va lumineze si pe voi. La intrebarea, de ce tarile din Europa de est se misca asa greu in a iesii din situatia cacacioasa in care se afla. Avand in vedere ca se pot compara dpdv al BOOM-ului de dinnainte de criza si a momentului intrarii in criza cu Japonia sau China. Acestea din urma, avand criza in urma lor. Raspunsul (si implicit concluzia) a venit dand exemplul Romaniei: “Pentru ca stau cu quru pe o SUPER PERNA numita UE, care le asigura garantia ca vor iesii (sau vor fi scoase) din KKT. Si din acest motiv, Romania si tarile asemeni ei, nu misca un deget”. Am incheiat citatul.
A existat si un exemplu pozitiv, dar ala a venit din Ungaria, prin intermediul primul ministru ungar. Deci daca vrem si laude, e cazul sa trecem granita.
Hai noroc si la mai mare.
De ce NU Oprescu – Pentru ca a “transat Bucurestiul” si atat, pentru ca NU a facut nimic ca primar, pentru ca injura mult(asemenea lui Basescu in campanie), pentru ca e divortat(un om divortat nu inspira incredere), pentru afaceri dubioase la primaria Capitalei, minte cu nerusinare(a zis in repetate randuri ca nu va candidat la prezidentiale).
Pentru ca a ajuns director de spital pe vremea lui Ceausescu. Pentru ca socrul lui a fost general in Securitate si doctorul personal al lui Ceausescu.
Pentru ca face afaceri cu medicamente in toate spitalele din Bucuresti(impreuna cu fosta nevasta.)
De Law pe 14 October 2009 la 12:34 pm (#)Deocamdata avem un tatuc care ne pregateste guvernul. Se zvoneste ca ar scoate din maneca si un “as” aparent apolitic. Ce am auzit e ca Alexandra Gatej e banuita ca ar fi ofiter sub acoperire.
De Mirel Marin pe 14 October 2009 la 12:41 pm (#)Discurs intre utopos si pragmatikos
utopos (fara loc): ne dorim ALTCEVA.toti. Visam uneori nu doar cu ochii dar si cu gura deschisa. de 20 ani (unii chiar din 45 tot asteptand sa pice)
pragmatikos (realitate): astia (ne) suntem, asta (ne) e tara. Feudalism industrial. Mici boeri si baroni locali, pitzipoance si guristi, curvete la loc de cinste
In lumea lui utopos Oprescu,X-ulescu nu ar avea nici trecere, nici cautare..poate doar cautatura
In realitatea de zi de zi VREM (imi imaginez) sa IL SCHIMBAM pe Basescu, macar pentru singurul exercitiu real de putere-vox populi vox dei-…
Parere: schimbarea fragilizeaza radacinile mafiote, oricat de rapid se repliaza dupa
De vice-versul pe 14 October 2009 la 1:05 pm (#)Am ajuns la acest dezastru aproape total tocmai din cauza lehamitei noastre de politică, lehamite care ne-a fost indusă cu făţărnicie diabolică pe toate canalele de ani buni încoace de politicienii de slabă calitate care şi-au dorit să participăm la vot cât mai puţini pentru ca lor să le crească şansele.
De Idy O' Tool pe 14 October 2009 la 1:08 pm (#)Nu ne poate fi lehamite de politică, dacă vrem democraţie suntem obligaţi să participăm la viaţa politică.
Ne poate fi lehamite de fotbal, de muzică, de orice, schimbăm canalul şi gata,am scăpat, dar politica se face pe viaţa şi banii noştri şi nu câştigăm nimic cu lehamitea, dimpotrivă.
Ni s-a indus ideea păguboasă că politica înseamnă numai participarea la vot. Fals. Avem fiecare şi dreptul să candidăm dacă ne simţim în stare să facem ceva, avem dreptul să protestăm, avem dreptul să-i tragem la răspundere pe aleşi, dar nu avem dreptul să fugim pentru că nu avem unde.
Ce câştigăm prin lehamitea de politică? Nimic.
Lehamitea noastră convine de minune politicienilor de trei lei. Ce dacă nu participăm noi la vot? Ce rău le facem?
Ei oricum se aleg, decid în numele nostru şi se îmbuibă în linişte, nederanjaţi de noi cei”scârbiţi de politică”.
Dacă noi nu participăm posibilitatea de a cumpăra voturile e mult mai mare. Alegători puţini înseamnă că un post poate fi cumpărat cu bani mai puţini.
Aleg pentru noi ăia care-şi dau votul pe un litru de ulei şi un kg de zahăr şi uite unde am ajuns.
REVENIŢI-VĂ PRIETENI, AŢI FOST PĂCĂLIŢI SĂ VĂ FIE LEHAMITE! RIDICAŢI-VĂ ÎN PICIOARE!
Pentru prima dată ,în ultimii cinci ani, nutresc speranţa că nu e totul pierdut, că ticăloşia, impostura, suficienţa, nesimţirea pot fi stopate. Ne-am săturat de Zeus, de amazoanele lui penibile, toante şi pline de ifose!De ce ne e dat nouă, popor suveran, să fim conduşi de nişte proşti ticăloşiţi? De ce un ticălos viclean ne hotărăşte destinul ca naţie? Oare un ticălos merită să recupereze la infinit nenorocul tuturor ticăloşilor din ţara asta?Eu zic că nu!
De tatiana pe 14 October 2009 la 1:37 pm (#)“REVENIŢI-VĂ PRIETENI, AŢI FOST PĂCĂLIŢI SĂ VĂ FIE LEHAMITE! RIDICAŢI-VĂ ÎN PICIOARE!” - De ce???
Ce poti sa votezi? Nu exista niciunul dintre candidati nepatat. Unul e un hot mai mic altul mai mare. deci pe care sa-l alegi? Al alegi pe ala mai mic? De ce?
Cu ce ti se schimba tie viata daca alegi “raul mai mic”: ai impozit mai mic? ai pensie mai mare? ai salariu mai bun? nu mai esti somer?
In afara sa-ti ia banii si sa se lafaie cu ei, ce au facut pentru tine presedintii din ultimii 20 de ani?
De Law pe 14 October 2009 la 1:40 pm (#)Iata ca politicienii romani nu pot fi atat de noapte cum se crede si atat de antiromani pe cat se pare ca au aratat pana acum. Ceasul al 12-lea este Klaus Johanis, un om care a aratat ca este gospodar si poate ca element diferit de circul Dambovitean. A oferit din Romania o capitala a culturii europene si aceasta a fost Sibiul.
De Tica Pacatosu pe 14 October 2009 la 1:52 pm (#)In alta ordine de idei, sa terminam cu nume din astea Boc, Gatej, Surcea sau altele care au legatura cu Cotrocenii.
Uite ca in ziua noroasa de ieri in care meteorologic aveam cod galben, politic eram pe cod rosu a rasarit un soare de criza, Klaus Johanis. Ce este mai frumos decat sa ai un ministru care se trage din natiunea care astazi este motorul europei. Nu avem nevoie de nemti?, eu spun ca avem nevoie de romanul de etinie germana care va iubi poporul asta tinut in anonimat si izolare de niste politicieni cu minti demonice ce considera bunul acestei tari intr-un bun al lor.
Sa mai spun Victoras de nume de nemti care au crescut aceasta tara si au facut-o mare, Carol I, Ferdinant intemeietorul Romaniei mari. Nu ma hazardez si spun ca acest Klaus Johanis va fi intemeietorul Romaniei europene si cred ca va fi cel care va aduna romanii sa creeze plusvaloare economica si culturala. Poate este singurul care l-as vota cu toata inima ca presedinte, dar m-as bucura ca aceasta clasa politica si opozitie, “maine puterea ce ne va curata de plojnite”, va reusi sa impuna pe Klaus premier. Eu cred ca este cea mai justa alegere in zilele de astazi si se mai demonstreaza ceva, ca si Geoana are minte si este politician.
II urez succes lui Klaus si am convingerea ca nu ne va dezamagii, cu toate ca este destul de greu, il asigur ca romanii il vor intelege atunci cand pe strada lor se va vedea razele sigurantei zilei de maine.
Daca polul furtunilor este la Cotroceni, Klaus este soarele care va rasari peste acesti nori si-i va face sa plece dupa cerul si pamantul plin de planset al Romaniei.
Law:
De Idy O' Tool pe 14 October 2009 la 2:03 pm (#)Dacă eşti mai bun decât ei, candidează şi poate te voi vota! Nu te ascunde cu capul în nisip!
Ne-au luat banii şi au făcut ce-au vrut cu ei pentru că am fost inofensivi. “Ne-a fost lehamite”.
Oriunde în democraţiile solide, politicienii sunt mai de bun simţ nu pentru că îi dă cinstea afară din casă , ci pentru că poporul e cu geana pe ei şi ştiu că plătesc scump dacă greşesc.
Democraţia nu este un cadou, este o responsabilitate pentru fiecare. Dar se pare că îmi răcesc gura degaba.
Fi-ţi în continuare scârbiţi şi rupţi în cur, dacă asta vă place!
http://zaraovidiu.blogspot.com/2009/10/klaus-johannis-si-amintit-in-2007-ca.html
De zara ovidiu pe 14 October 2009 la 2:10 pm (#)Nu mai pot accesa site-ul Antena 3, o fi picat server-ul sau va saboteaza serviciile???
De Adriana pe 14 October 2009 la 2:31 pm (#)P.S. Fiind in Germania nu va pot urmari decat pe internet.
Un lucru e clar, ca d-l Ciutacu din nou ne surprinde cu utilizarea unei structuri oximoronice nu numai inedite, dar de-a dreptul socante.
De I.I. pe 14 October 2009 la 2:34 pm (#)“Maimute solemne” induce ideea ca ne maimutarim, pretextand ca urmam calea deschisa de “tatucul baci” in asa masura incat ajungem sa ne identificam cu noul chip asumat in graba si sub imperiul fricii de a nu pierde acele avantaje, multe sau putine, care si asa nu ni se cuvin. Ne incarcam cu ’solemnitate’ in momentele in care ne asumam aceea identitate nefireasca; o facem pentru a convinge, pe cei din jur, ca suntem cu adevarat obedienti, sau pentru a ne convinge pe noi insine de acest lucru. Cand maimutareala imbraca o nota de solemnitate fatisa, nu ne ramane decat sa ne intrebam retoric:Cine este fara personalitate? El ‘tatucul -baci’ sau ‘noi’, ‘poporul suveran’.
Va imbatati cu apa rece, copii. Deux et machina exista doar in teatre, in viata niciodata. Credeti ca daca ajunge neamtul premier de maine o sa fie euro 2 lei si o sa ne ierte bancile de rate? Credeti ca o sa curga lapte si miere pe artezienele de pe Victoria Socialismului? Sunteti naivi. Eu as vrea sa-l vad pe Klaus premier, chiar presedinte, dar nu acum. Tare ma tem ca nu va avea solutii pentru criza cu care se confrunta tara, cat o fi el de gospodar si de neamt. Ceea ce sigur se va intampla insa va fi murdarirea lui, de catre politicienii care incearca sa-l acapareze. Am ras copios auzind la radio cum azi Crin si Geonel au alergat dupa el prin Parlament, parca erau Vulpea si Motanul incercand sa-l atraga pe naivul Pinocchio in cursa. Fiecare voia sa-l revendice ca al lui: “Uitati, eu l-am adus, eu sint salvatorul tarii!” Daca Johannis are capul pe umeri si vrea intr-adevar sa construiasca nu va accepta functia de premier acum, in aceste conditii. Se va compromite total, pe principiul “cine se amesteca in taratze este mincat de porci”. Nu va imaginati ca tutele din PSD-PNL vor sa-l puna premier ca sa salveze tara. Pentru ei, tara inseamna buzunarul propriu, familia, prietenii, clientii, in nici un un caz 22 de milioane de fraieri. Il vor propune pe Klaus si daca acesta va face greseala sa muste din momeala va deveni sclavul lor si partas la manevrelor lor murdare. Tiganii au reusit sa-i tiganeasca pe români, manelizandu-i si cretinizandu-i. Acum vom asista la românizarea unui neamt. Noapte buna, Romanica, oriunde te-ai afla!
De Begone pe 14 October 2009 la 2:38 pm (#)@Begone: mai scuteste-ma cu Alba ca Zapada Klaus care va fi pangarita de violatorii Crin si Mircea. nu-l comnpromite nimeni mai mult decat a facut-o el singur pana acum, nu-i in afara jocului politic si nici vreun saracan care se bucura la prima revendicare care-i iese
De Victor Ciutacu pe 14 October 2009 la 2:41 pm (#)Victore ,nu cred ca e vorba aici de a-ti vinde serviciile cuiva ,in speta Oprescu .Ideea este ca tu i le oferi PE GRATIS pentru simplu fapt ca ii esti prieten si nu poti sa-i intorci curul …Parerea mea e ca ai radiografiat omul bine (nu spune “nu” ca-mi jignesti inteligenta )dar prietenia cu el si dorinta imensa de a-l da jos pe Basescu (e unu ,Ciutacuu…)te face sa pui batista pe tambal .
De contele pe 14 October 2009 la 2:56 pm (#)@contele: esti pe-aproape, da-mi jignesti inteligenta daca-ti inchipui ca as fi in stare sa protejez pe cineva, impotriva constiintei mele, doar fiindca-mi repugna contracandidatul lui. daca vrei neaparat sa repet, o fac: la fel ca si la locale, nu sunt implicat (nici macar informal) in campania lui electorala si nici nu ma intereseaza sa plec cu el la Cotroceni daca o sa castige. i-am radiografiat pe toti, nu doar pe el
De Victor Ciutacu pe 14 October 2009 la 3:00 pm (#)Domnule Ciutacu, felul in care puneti problema imi dovedeste ca nu ati inteles nimic din dinamica “interesul general-”manifeastarea colectiva a libertatii individuale de constiinta” versus libertatea individuala.Care este logica dumitale jurnalisto-inginereasca: daca 40% se prezinta la vot si 20% si un pic il voteaza pe Basescu, asta inseamna ca o cincime din populatie ni-l-a bagat pe git inca 5 ani pe Basescu deoarece, aia 60% si-au “bagat picioarele”. Cea ce nu intelegi dumneata este ca aia 60% au constatat ca nimic nu se schimba in ciuda votului.De ce oare?? Aici, incepe adevarata discutie despre dinamica interesul general versus libertatea individuala. Polemica asta e de la originea filozofiei, in practica istorica, societatile colectiviste bazate pe interesul general si societatile liberale bazate pe consfintirea prin constitutie a libertatilor individuale au fost todeauna in antiteza. De ce ,la noi,marasmul societatii nu poate fi influentat prin vot?? Deoarece, dupa parerea mea,libertatea individuala este inca strangulata de interesul general. Adica, dupa suspendarea tuturor libertatilor individuale din perioada dictaturii a urmat “statul democratic” care a mostenit dictatura, dar care nu a retrocedat romanilor toate libertatile individuale pe care dicvtatura le-a abolit. Libertatea individuala se cucereste prin lupta cu statul nu prin vorbe. De exemplu, libertatea de ati educa copilul dupa propria constiinta nu am redobindit-o, de aceea monopopul statului in educatie face invatamintul nostru atit de mizerabil. In America, unde exista libertatea educatiei exista mii de “programe”(nu numai una ca la noi) scolile confesionale sint libere de monopolul statului, de aceea universitatile americane private sint, inca, Mecca invatamintului universitar, in ciuda faptului ca “liberalii” americani vor sa desfiinteze complet departamentul educatiei la nivel de stat federal. Alt exemplu, liberatea de a-si alege pensia, monopolului statului este principalul obstacol in proliferarea pensiilor private.In concluzie, domnule Ciutacu de cite ori, intr-o societate, o libertate individuala se pierde in favoarea intresului general( adica a statului)de atitea ori aceea societate se apropie de dictatura monopolului statului. Intre interesul genera( statul) si libertatea individuala exista un raport antagonic, cu cit o societate cedeaza interesului general libetatile individuale cu atit se apropie de dictatura, invers, cu cit libertatile individuale sint pastrate cu atit acea societate se bucura de libertate si democratie. Uitati-va mai atent la societatea romaneasca prin aceasta prizma si veti intelege cauza marasmului social si economic in care se zbate tara. Dreptul la libera initiativas economica este barat de o sumedenie de “regulamente” , libera competitie nu este garantata si tot felul de baroni locali sufoca libera initiativa etc…etc. Interesul general reprezentat de stat, s-a dovedit a fi : ori luat cu japca ca in dictatura( cum bine ziceti) ori supus intereselor gastii de la putere care profitind de monopolul statului in justitie considera propriul interes in dauna interesului populatiei( cum se intimpla in frumoasa noastra democratie). Daca, insa, mintile luminate din politica romaneasca ar lupta pentru restringerea “interesului general” si extinderea libertatilor individuale atunci dinamica societatii s-ar schimba in bine si spre prosperitate. Aceasta este argumentatia mea la ideea de baza a articolului dumneavoastra.
Of topic, prestatia dvs. de la “vorbe grele” cu Oprescu a fost submediocra, in opinia mea.Conceptia dumneavoastra de a face o salata de intrebari in detrimentul intrebarilor care sa reflecte “viziunea” candidatului mi-a displacut profund.
Un taliban din capul listei….
9
De SorinM pe 14 October 2009 la 3:19 pm (#)Foarte fain montajul si piesa (e din coloana sonora a trilogiei Lord of the rings)
De Vio Bota pe 14 October 2009 la 3:22 pm (#)@SorinM: va suparati rau daca va spun ca ma lasa rece atat panseurile dvs despre interesul general, cat si parerea dvs despre prestatia mea de ieri?
De Victor Ciutacu pe 14 October 2009 la 3:47 pm (#)Nu domnule Ciutacu, nu ma supar deloc, de ce m-as supara?? In definitiv, faptul ca eu incerc sa fac “praf” argumentul dumneavoastra din articol si dumneavoastra va este lehamite sa-l sustineti( cu argumente), nu reprezinta decit o “stare de gratie” in care va aflati, sper eu, temporar( desi nu pentru prima data). Dupa ce va mai trece greata, ma gasiti tot pe aici…
De SorinM pe 14 October 2009 la 4:13 pm (#)@SorinM: ma lasa la fel de rece si daca va mai gasesc pe aici sau nu
De Victor Ciutacu pe 14 October 2009 la 4:24 pm (#)@Begone
De IoanaP pe 14 October 2009 la 4:30 pm (#)Nu oricine ajunge medic .Cred ca expresia”un asemenea gargaragiu incompetent si haberbaut - ca sa nu zic de-a dreptul imbecil ” este potrivita exclusiv pentru altii,nu pentru dumnealui.
@SorinM
Nu a fost submedoicru ca prestatie aseara dl Ciutacu,cum ati zis Dvs.A fost si va fi extraordinar mereu,va spun eu.Ca nu-l suferiti,e problema Dvs.
Cu stima ,
IoanaP
Stiu, dar tocmai de aceea mai ” stick around” , am devenit “piaza rea” din constiinta dumitale, pe care daca nu o poti dovedi cu argumente, te mai usureaza daca o insulti….
De SorinM pe 14 October 2009 la 4:50 pm (#)@SorinM: ai devenit stresant si, daca mai insisti cu spamul, pleci
De Victor Ciutacu pe 14 October 2009 la 4:51 pm (#)SORIN OPRESCU ARE SANSE FOARTE MARE SA INTRE IN TURUL DOI, DAR ESTE FOARTE GREU , PAREREA MEA, SA OBTINA MAI MULTE PROCENTE DECAT MIRCEA GEOANA.
De Costin Tanasescu pe 14 October 2009 la 5:02 pm (#)E POSIBIL, DUPA SURSELE PE CARE LE AM, CA IN URMATOAREA PERIOADA SA APARA IN PRESA UNELE MATERIALE REALE, CARE IL VOR COMPROMITE FOARTE MULT PE TOVARASUL TRAIAN BASESCU. STIU SIGUR CA EXISTA ASEMENEA DOCUMENTE, FORMATE SI DIN MATERIALE AUDIO SI VIDEO, IAR DACA VOR FI ADUSE IN ATENTIA OPINIEI PUBLICE, PANA LA ALEGERI, TRAIAN BASESCU VA SCADEA APROXIMATIV 7-10 PROCENTE IN SONDAJE! DACA SE VA INTAMPLA ACEST LUCRU SI ESTE FOARTE POSIBIL SA SE INTAMPLE, IN TURUL DOI VOR INTRA GEOANA SI UNUL DINTRE CEILALTI DOI POTENTI CANDIDATI, OPRESCU SAU CRIN. VA FI O FINALA DE VIS PENTRU ORICE ROMAN!
@IoanaP: stimata doamna, sutele de cazuri de malpraxis petrecute in ultimii ani in Romania (”cazul Ciomu” reprezinta doar varful aisbergului) constituie cea mai elocventa dovada ca din pacate in aceasta minunata tara doar cine nu vrea nu ajunge medic. Iar o beizadea de familie buna poate ajunge chiar director de spital. Si daca mai are si o “la famiglia” suficient de puternica in spate poate ajunge chiar vataf peste mai multe spitale. Si tot asa, la mai mare, pe baza de garagarisme ieftine, frectii la picior de lemn, tupeu cronic si buze tuguiate.
De Begone pe 14 October 2009 la 5:17 pm (#)Omagiile mele sincere si urarea de a nu ajunge vreodata pe mana medicilor pe care atat ii pretuiti!
@Begone: te-a operat vreodata Sorin si ti-a gresit maţul sau malpraxisul se ia prin tranzitivitate de la Ciomu? hai sa fim seriosi, termina cu tampeniile, omu’ asta a facut medicina pe vremea lu’ Ceausescu. n-o fi cel mai mare politician de pe Planeta Pamant, da’ chiar nu l-a facut Securitatea doctor. voi chiar nu aveti limite? urmeaza iar mizeria aia cu mineriadele? il faceti presedinte cum l-ati facut si primar general.
De Victor Ciutacu pe 14 October 2009 la 5:23 pm (#)Domnule Ciutacu, va rog, faceti-mi cinstea de a ma executa in public, devenind primul pe care il exmatriculati de pe blog desi, nu v-am insultat pe dvs. sau pe ceilalti bloggeri. Exmatricularea pe motiv se “spam” sau lipsa de argumente, nu poate decit sa ma “ostracizeze intelectual”. Dar, dupa plecarea mea,” next time” cind veti critica “dictatura” veti simti o mica “scrijeleala” in constiina dumneavoastra vis a vis de acest subiect….
De SorinM pe 14 October 2009 la 5:46 pm (#)Un fost taliban,…
Basescu vrea sa o numeasca pe Alexandra Gatej.Criza politica declansata Basescu s-a suprapus pe o criza economica.Basescu se incapataneaza si vrea sa arunce tara in haos
De John zis si Johannis pe 14 October 2009 la 7:43 pm (#)Se cramponeaza de putere .Joaca dar joaca pe carca noastra .Alexandra Gatej ce stim despre ea?Gatej nu a fost data afara de la Unilever pentru ca s-a descoperit ca firma il finanta pe Basescu. Asta e o petarda scoasa ca sa acopere un scandal mai mare. Sefii companiei au stiut dintotdeauna unde se duc banii din contractul de publicitate facut cu firma lui Tataru. Gatej a fost pusa pe faras cand s-a descoperit ca o parte din banii dati de Unilever pe publicitate se intorc in buzunarele ei. Unilever a incheiat un contract cu GMP-ul lui Tataru. Tataru a incheiat apoi un alt contract cu firma sotului lui Gatej, Neuro Design. S-a afla asa greu pentru ca cei doi soti nu au acelasi nume de familie.
@Begone
De IoanaP pe 14 October 2009 la 9:24 pm (#)Am ajuns pe mana medicilor din generatia Dr.Oprescu si m-au SALVAT de la moarte!!!Le sunt recunoscatoare pana la Dumnezeu ,ii apreciez foarte mult;daca nu erau ei,nu mai discutam acum cu Dvs.
Va doresc sincer SANATATE si sa nu ajungeti niciodata la medici.
Cu stima,
IoanaP
@Begone
De IoanaP pe 14 October 2009 la 9:30 pm (#)Am uitat sa va spun ceva:fiul meu e medic rezident la chirurgie toracica, a facut medicina invatand foarte mult,nu face parte dintr-o “famiglia” puternica care sa ii fie in spate,e foarte apreciat si munceste cu daruire pentru specializare.Este intr-un colectiv de medici extraordinari,care il apreciaza,il invata si nu i-au cerut absolut nimic decat daruire si respect pentru bolnavi.
Cu aceiasi stima,
IoanaP
Bun dom’ Oprescu, convingator. O dezbatere in turul 2 cu el si Crin ar fi de vis. In mare pentru ca pe Geoana l-ar manca de viu iar cu Traian ar fi golaneala. Multumesc de link.
De Radu pe 15 October 2009 la 3:10 am (#)D.le Ciutacu
De rosu emilia pe 19 October 2009 la 9:27 pm (#)sa va ganditi la cei 30000 de salariati de la Sidex care au devenit sclavi dupa ” marea privatizare” pentru prosperitatea lui mittal. Oare ei ce-au spus cand s-a facut privatizarea sidex?
Poate ca i-au ajuns blestemele si ruga razbunarii celor necajiti, ca mare rau s-a mai facut cu aceasta privatizare FOARTE SECRETA.
(MAI VEDEM SI PE DL PASLARU CARE S-A OPUS DESECRETIZARII CONTRACTULUI)
Invatati ca nimeni nu este nemuritor si ca lacrimile celor necajiti vor fi platite cu varf si indesat
ESTE VALABIL PT TOTI CEI CARE IAU DECIZII FARA SA SE GANDEASCA LA TRUDITORII DE RAND
Adaugă Comentariu!