Piaţa Universităţii, omul şi balconul
De: Victor Ciutacu - Categoria: Papornita cu intelepciuniAcum 22 de ani, prorectorul Universităţii Bucureşti făcea primul său gest politic major, cu un impact covârşitor de imagine asupra ulterioarei sale cariere politice. Deschidea balconul (foto: Roncea), pentru ca protestatarii antiregim să beneficieze de o tribună. Astăzi, rectorul recent ales al Universităţii Bucureşti ţine balconul închis, să nu care cumva să beneficieze protestatarii antiregim de o tribună şi să nu-şi ostilizeze binefăcătorii politici. Acum 22 de ani nu exista Internet. Lumea se informa, vizual şi unilateral, asupra mersului protestelor, din ziare şi de la TVR, prospăt declarată liberă. Care, când a luat foc oraşul, şi-a retras carele din piaţă. Că era ceaţă. Astăzi nu prea mai sunt ziare şi există Internet, dar degeaba, fiindcă rectorul interzice amplasarea webcam-urilor în instituţia pe care a fost ales să o conducă, nu să o stăpânească. Şi mai există o multitudine de televiziuni de la care lumea află, zilnic, ceas de ceas, ce-i în piaţă. Altele decât TVR, care între timp a renunţat justificat la mincinosul “Liberă” din titulatură, preocupată să mute protestele pe apendicele fără audienţă “Info” şi să dea telenovele coreene cu luptători neînfricaţi şi extrem de mustăcioşi. Iar afară plouă…(integral, aici)
UPDATE: Marele tăcut a grăit pierit, în compania selectă a intelectualilor fini Onţanu şi Piedone, sub privirea bovină a lui Baconschi, la învestirea în funcţie a lui Diaconescu, un imens caracter, mânat doar de interesul naţional. Un teatru ieftin, cu ochii înlăcrămaţi, faţa voit chinuită şi eternul “Iliescu e de vină”. Plus agenturili şi, mai nou, Voronin. Mai avea să ne anunţe că vin minerii şi fuge Vanghelie cu cota unică. Pardon, pe ăl mic l-a reevaluat şi l-a făcut cavaler. Securitate şi corupţie, o să facă el şi o să dreagă mâine. Sunt convins, doar ştie din proprie experienţă cum stă treaba; şi la Securitate, şi la corupţie.


138 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Minunat scris articol! Luaţi aminte, voi, cei care încă mai dormiţi!
P.S. “Luptători neînfricaţi şi extrem de mustăcioşi”? MIŞTO!
De violet pe 24 January 2012 la 15:28 (#)[...] de la Victor Roncea (via Ciutacu) că don’șoara Băsescu se umple de succesuri chiar și la ăia cu varza lor oribilă, la [...]
De Mînca-i-aș ciocu’ succesurili ei de dășteaptă… | Egosistem pe 24 January 2012 la 15:40 (#)Acum 22 de ani Romanii aveau speranta intre timp speranta s-a spulberat. Sper ca idiotii care stapanesc acum tara realizeaza ca suntem in stadiul unei revolutii de catifea si sper sa nu faca greseala de a o transforma in una sangeroasa deoarece Ceausescu ii anunta ca sunt locuri libere langa el pentru ei.
De dorubr pe 24 January 2012 la 15:46 (#)Să lăsăm ipocrizia deoparte: oamenii sunt de bună voie actori într-un show al televiziunilor de ştiri. Există un fel de pact nescris: voi ieşiţi şi cereţi demisiile tuturor, noi vă dăm pe post toată ziua. Asta e tot sau aproape. Căci televiziunile îi pot inspira să strige lozinci antiprezidenţiale şi să scrie bannere insultătoare, dar nu-i pot face să gândească, nu-i pot învăţa Constituţia, nici să confecţioneze alternative politice, să desemneze lideri proprii, să aleagă între cei existenţi, nici să inventeze o cultură politică sau civică. Şi de altminteri, nu-i ajută nimeni, nici măcar intelectualii (vorbesc despre cei ostili actualei puteri): ei vorbesc cu patos patriotic despre demonstranţi în studiouri sau în gazete, dar n-am văzut pe vreunul cunoscut care să vorbească în piaţă sau măcar să participe la miting.Au mai fost introduse în România mai multe reforme structurale într-un timp mai redus (nici doi ani întregi)? Legile salarizării, unificarea sistemelor de pensii, cele patru coduri civile şi penale, „mica reformă“ din justiţie, noul Cod al Muncii, noua Lege a educaţiei, Legea asistenţei sociale… Şi toate astea, într-un moment de gravă criză economică şi instituţională europeană! În plus, când, în România, în general, membri importanţi ai partidului de guvernământ au mai fost arestaţi şi trimişi în judecată pentru corupţie, demonstrându-se că DNA nu este un instrument politic al puterii? Protestatarii noştri înţeleg însă prea puţin din marile mize politice şi economice în joc; asta când nu le sunt de-a dreptul ostili, cum e cazul „revoluţionarilor“. Iar televiziunile, oferind vizibilitate mediatică contra scandări, nu au niciun motiv să-i facă să le înţeleagă, ci, atât timp cât „revoluţia“ face rating, o dau pe post, invitându-i pe demonstranţi să strige maşinal în continuare. Trăim sub tirania media, nu a lui Băsescu: iată adevărul verificat seară de seară.
De Maria pe 24 January 2012 la 15:55 (#)Multora le este inca frica de TIRAN.
De Costin Tanasescu pe 24 January 2012 la 16:02 (#)Romanii abia au prins gustul protestelor, al libertatii absolute. Sa nu-i descurajam.
PIATA UNIVERSITATII SPER SA FIE DECLARATA ZONA LIBERA, UN LOC UNDE ROMANII POT PROTESTA FARA AUTORIZATIE, ORI DE CATE ORI SE SIMT NEDREPTATITI.
Astazi e ziua UNIRII.
Va asteptam la UNIVERSITATE dragi romani.
NU FITI LASI!
Cert este că trebuie să ne recâștigăm balconul!
De Anonim de Dâmbovița pe 24 January 2012 la 16:05 (#)@Maria: superb! dictatura televiziunilor impotriva reformatorului statului
De Victor Ciutacu pe 24 January 2012 la 16:10 (#)Nimic bun nu se va intimpla in Romania atita timp cit serviciile nu vor fi cu adevarat controlate de catre Parlament. Sint prea multi securisti, turnatori si ofitzeri acoperitzi printre noi. Nu neg necesitatea si utilitatea serviciilor de informatii dar ele trebuie sa lucreze pentru binele cetateanului nu pentru binele lor si al celor de la putere, indiferent de putere. Cind lumea striga prin pietze poate parea deplasata preocuparea mea pentru securisti (securistii actuali mai ales, nu doar cei din alte epoci) dar o parte din mizeria actuala se datoreaza si modului in care, de-a lungul anilor, SRI, SIE si catzi altzii or mai fi s-au implicat in viatza politica si economica a Romaniei. Stiu cazuri concrete, din experientza personala nu din povesti, in care sefi ai politiei, procurori, judecatori si diversi escroci (unii implicati direct in politica) se ocupau nestingheritzi de diverse afaceri (deturnari de fonduri, evaziune fiscala, falsuri, furt din proprietatea privata si a statului si tot ce mai vreti) fara ca SRI si procuratura, care aveau cunostintza de ce se intimpla, sa miste ceva impotriva lor. Ba mai mult, ofitzeri activi din SRI se ocupau cu protectzia lor si neutralizarea celor ce isi bagau nasul. Pina cind gruparile astea mafiote aflate sub protectia institutiilor statului nu dispar degeaba urlam in piatza. Gruparile astea sint ca niste metastaze ce au invadat carnea statului, ai sug seva si distrug tot in jur. Pe linga demisiile porcilor de la putere si alegeri anticipate ar trebui ceruta o ancheta adevarata a activitazii serviciilor de informatzii din ultimii douazeci de ani si apoi reorganizarea lor pe baze corecte.
De grey_owl pe 24 January 2012 la 16:24 (#)Ce timpuri!Aveau si “golanii” balconul lor.In alta ordine de idei..un viers catre noul ministru de externe: Mai bine Ciumpalac..decat activist..Mai bine fripturist..desi specialist.
De site-ul de cultura din duba pe 24 January 2012 la 16:32 (#)@Maria: cine iti da dreptul sa-ti arogi drept de proprietate asupra protestatarilor? Nu sunt “ai nostri”, sunt oameni care au ajuns la limita suportabilitatii si care cred ca nu pedelistii (supraoameni) detin reteta Romaniei perfecte (reformata, re-reformata, extra-re-formata etc.). Sunt romani, pur si simplu, clar?
De Traienica pe 24 January 2012 la 16:36 (#)Ion Iliescu a devenit mai nou un presedinte care “a încercat să instituţionalizeze un dialog constant cu societatea”. Este cea mai frumoasa descriere la care poate spera vreodata un calau.
De wiseguy pe 24 January 2012 la 16:53 (#)@wiseguy: dincolo de responsabilitatile personale de care nu-l derobeaza nimeni, calaul asta s-a consultat constat, institutional, cu liderii indarjiti ai opozitiei din acea perioada, Coposu si Campeanu. si a pastrat dialogul cu succesorul sau Constantinescu, inclusiv cand Cozma batea jandarmi la Costesti si Stoenesti, nimic neparand a-l opri din drumul spre Bucuresti.
De Victor Ciutacu pe 24 January 2012 la 16:59 (#)Maria,
ia de-aici un citat: ” În plus, când, în România, în general, membri importanţi ai partidului de guvernământ au mai fost arestaţi şi trimişi în judecată pentru corupţie, demonstrându-se că DNA nu este un instrument politic al puterii?” WOW! Ar trebui să spun: “Ngî”, nu?
Dacă tu nu ai priceput cum acţionează Băsescu, e problema ta. Dar DACĂ ÎMI INSULŢI INTELIGENŢA, e altceva. Şi să ştii că au fost alţii mult mai subtili decât tine, mai decenţi, practic… Probabil că decenţa păleşte în faţa unui tupeu prea mare.
De violet pe 24 January 2012 la 17:01 (#)Trist e ca azi, manifestantii ce au mers la TVR nu si-au gasit alti purtatori de cuvint,si astfel reporterii tvr de la poarta i-au facut din vorbe fara nici o replica!
De bond-escu pe 24 January 2012 la 17:08 (#)OFF-Topic-Scuze,e o stire mica,poate intereseaza.
Bombă în ancheta jafului de 37.000 de euro de la Botosani– fosta consilieră de cabinet a lui Buhăianu,deputat PDL de Botosani reţinută azi noapte la Parchet.
Pentru mine balconul este legat de Marian Munteanu, cea mai mare dezamagire de care am avut parte datorita naivitatii mele.
De VirtualKid pe 24 January 2012 la 17:11 (#)El, este foarte bine!
Au aparut imbecili unii dintre ei cu vechime in fosta secu dar ramasi in urma la capitolul manipulare,dezinformare. Imbecilii o tot trag prin piata si pe strada cu doua idiotenii ce au avut candva efect ,,Daca il dai jos pe Basescu pe cine pui in loc? si Ii dam pe astia jos si vin altii mai infometati si fura mai mult,, Draga tovarase securist care ai firme si faci la ora actuala afaceri [furturi] cu statul la prima intrebare raspunsul este ca o pun pe mata in loc iar la a doua raspunsul este va vom vana ca pe nazisti,sunteti disperati sfarsitul va este aproape.
De dorubr pe 24 January 2012 la 18:45 (#)Buna seara d-le Ciutacu,
Il urmaresc acum pe bestia de basescu si imi vine rau,de-a dreptul!!!
Mi-e sila organica plus si simplu!!!!
Cu tot respectul pentru Dvs. si aomenii de bine,
De IoanaP pe 24 January 2012 la 19:08 (#)IoanaP
@pur si simplu-am vrut sa spun!
De IoanaP pe 24 January 2012 la 19:09 (#)iertati-ma!
ioanap
Si Base cuvanteaza:il astept cu nerabdare sa raspunda pentru dosarul Flota.Si sper sa mearga in piata sa arate sustinere pentru populatie,daca il doare atat.Bai comunistule si securistule,hai sictir!
De Irina pe 24 January 2012 la 19:11 (#)Tocmai am aflat ca Iliescu, Ponta, Antonescu si Dogaru sunt oamenii lui Voronin! Cat de tare e asta?!
) Va rugam sunati la Balaceanca! Avem un pacient in stare critica!
)
De sunny pe 24 January 2012 la 19:14 (#)Băsescu a devenit mic. În seara asta aşa a arătat. Vreau să-i amintesc, referitor la faptul că Dogaru nu a fost pe front, ci la depănuşat, că nici să numeri izmene şi să ajungi din subofiţer, general de armată, nu e tocmai cel mai eroic lucru. Cu atât mai mult că respectivul a fost şi “şef al mafiei personale…”.
A ieşit ca un milog. Asta şi e. A fost întotdeauna, dar s-a văzut mai mult în întâlnirile internaţionale. Acolo e el însuşi: un om mic, complexat de propria-i neputinţă şi neştiinţă de a se ridica la standardele unui adevărat om de stat. Vorba românului: “Din căcat bici nu poţi să faci”.
De violet pe 24 January 2012 la 19:25 (#)E bolnav rau cu capul.Oare cum vom scapa de asta???
De mihaela pe 24 January 2012 la 19:25 (#)Am ascultat discursul… imi vine sa voooomiiit
De ion minerul pe 24 January 2012 la 19:36 (#)idiotului astuia de betivan, care anatemizeaza A3, trebuie sa i se readuca in memorie, si, va rog sa faceti asta, timpurile cand se caciulea la grivco, cand A1 il ajuta sa castige in 2004, in conditiile in care tvrlibera-i inchidea usile…
De ex pe 24 January 2012 la 19:37 (#)e paranoic rau, rau de tot!
Victore , mi-e greu sa ma hotarasc care aveti dreptate , referitor la speech-ul lui Basescu:
Ori asta ar insemna ca Basescu inca se controleaza perfect si stie EXACT ce face , dar in cazul asta a repeta placile mai mult decat uzate si perimate : “Iliescu si minerii” , “Felix si televiziunile” , “Antonescu si tradarea sau distrugerea tarii” devin un non-sens pt. cineva lucid si calculat ! 

De Nostradamus pe 24 January 2012 la 19:38 (#)- initial am avut parerea ta , ca Basescu face un teatru ieftin, cu ochii înlăcrămaţi, faţa voit chinuită şi eternul “Iliescu e de vină”. plus agenturili şi, mai nou, Voronin …
Asa ca ar fi posibil ca varianta lui Radu Tudor sa fie mai aproape de adevar:
- un Basescu incoerent , furios si disperat de frica , frustrare , izolare tot mai evidenta , etc. , pare mai real.
Oricum merita de urmarit …
E grav fratilor si in seara asta era sub influenta Wisichiu-lui. Mai era putin si plingea ca atunci cu “ draga stolo´´.
De Un Om Revoltat pe 24 January 2012 la 19:41 (#)E momentu sa fie dat pe faras.
IN STRADA FRATILOR CA VA IA PIELEA
azi luasem o pauza ca ma dor toate oasele de oboseala,
De Dan pe 24 January 2012 la 19:43 (#)miine sint pe baricade,
DEMOLAM MAFIA BASISTA
basescu,
MARS LA PUSCARIE
TERMINATORUL PLANGACIOS PARE DEJA SA SIMTA CA “DE CE II E FRICA NU SCAPA”.
De Simona pe 24 January 2012 la 19:49 (#)Da, pfuuuuiiii! Mi s-a luat o piatră de pe inimă! Supremu’ știe să vorbește! Crezui că comuniștii (cacofonie asumată), minerii Iliescu, Mogulii și tonomatele
i-au furat până și cuvintele! Mă sâmțăsc mai liniștit oleacă!
De C Bojan pe 24 January 2012 la 19:59 (#)@Maria…Maria Basescu cumva, doamna??? Sau o admiratoare? Adica ne spuneti pe scurt ca suntem niste huligani ciumpalaci pe care ne indoctrineaza voiculescu..Hahaha..Incepe sa se simta disperarea in postarile portocalii si asta nu poate decat sa ma bucure!
De Claudia N. pe 24 January 2012 la 20:00 (#)Bunica-mea, cand eram copii si incepeam sa scancim din te miri ce ne zicea: “nu te mai pizdi”. Nu stiu daca am mai auzit in alta parte, dar asa ne zicea bunica. Ei bine, Basescu e cum eram noi atunci. Din nimic se pizdeste.
De Adi pe 24 January 2012 la 20:01 (#)Mi-am amintit, legat de ce ziceai deunazi de Ponta si vazandu-l pe Diaconescu. Cred ca foarte scrobitul nou ministru de externe e dovada clara ca Ponta nu-i vandut. Adu-ti aminte; cat timp Geoana era singur candidat era liniste si pace. Cum a aparut Ponta ca alternativa, cum au inceput agitatiile si l-au scos la inaintare pe Diaconescu. De ce oare? Au fost chiar imprudenti pentru ca l-au deconspirat cu ocazia asta. Probabil ca miza era suficient de mare ca sa merite riscul.
De Adi pe 24 January 2012 la 20:07 (#)Victore, demontati repede diversiunile ce se anunta in seara asta sau maine , unde cred ca se vor produce contramanifestatii…
De ex pe 24 January 2012 la 20:09 (#)D-le Ciutacu,
Ma o0bsedeaza ce a spus scarba asta de basescu?!
“Se observă o veselie a demolării.”
Sa-l ia dracu’!!!
IoanaP
De IoanaP pe 24 January 2012 la 20:13 (#)Deci chiar am dreptate!
La B1 turcica vorbeste despre cum nu a raspuns Iliescu revolutionarilor
))) Cu un revolutionar
S-au panicat grav baietii!!!
De Claudia N. pe 24 January 2012 la 20:16 (#)E de bine, e de bine. Un fel de draga Stolo adresat populatiei. Imi pare bine ca le spune direct oamenilor, ce are de gand: Sa continue ca si pana acum. Mai grav era daca promitea ceva, si unii ar fi putut sa-l creada. Pana una alta, noi cei din Bistrita suntem din ce in ce mai multi, scandand cu tot mai multa pasiune: “iesi afara, javra ordinara”.Sper ca cei ce au iesit astazi pentru prima oara, sa fie alaturi de noi si maine.
De Alina pe 24 January 2012 la 20:16 (#),,Şi nu pot să nu observ că mesajul domnului Ion Iliescu, care, nici mai mult, nici mai puţin, aproape de pe masa de operaţie, transmitea că preşedintele în funcţie trebuie să răspundă, în condiţiile în care dânsul încă nu a răspuns nici pentru mineriade, nici pentru victimele de la Revoluţie,,….tare faza…daca ala nu a raspuns nu raspund nici eu de nimic si nici pdl-istii mei nu pot raspunde ca au mai fost unii inainte care au furat si nu au platit. Da dom presedinte acum ne putem explica dezmatul prezidential si pdl.
De dorubr pe 24 January 2012 la 20:19 (#)A vorbit ce a vorbit si in starea bizara in care se afla, pentru ca e foarte nervos, frustrat si capabil de orice.
De Elena // pe 24 January 2012 la 20:46 (#)Bai nene, ce s-asteptau cacanarii lui Basescu sa se aleaga de poporul asta, in urma masurilor criminale pe care le-au luat, de isi tot fac cruce cand apar pe la TV.
Care erau asteptarile lor sa se intample si ce s-a petrecut de fapt?
De Crisy pe 24 January 2012 la 21:00 (#)Victore,
Din cate imi amitesc eu, protestul din Piata Universitatii de acum 22 de ani a fost impotriva comunismului si pentru adoptarea punctului 8 de la Timisoara (probabil au mai fost cateva puncte, dar pentru mine astea erau cele mai importante).
Protestul a inceput spre sfarsitul lui Aprilie 1990 si s-a incheiat pe 15 Iunie 1990. Pe 20 Mai 1990 au fost alegerile (duminica orbului).
Rezultatele alegerilor arata ca de fapt Protestul din Piata Universitatii nu a obtinut nimic. Iliescu (un comunist de frunte) a castigat cu 83% iar FSN-ul (urmasul PCR) a castigat 66% din voturi. Mai mult Iliescu a fost presedinte timp de 10 ani. Punctul 8 de la Timisoara nu a fost adoptat nici acum.
Cred ca, din pacate, protestul din Piata Universitatii nu a facut decat ca Iliescu si PSD sa castige mai multe voturi.
Revenind la zilele noastre, demostratia din Piata Unversitatii din zilele noastre paleste in comparatie cu cea de acum 22 de ani (mesaj, organizare, prezenta civica, etc.) Singurul lucru care o mentine este media. Si nu neaparat din cauza partizanatul politic ci din interese pur comerciale: cresterea audientei si a ratingului duc la cresterea veniturilor din publicitate.
Intrebarea mea este: crezi (credeti) ca protestul asta va ajuta opozitia sau puterea? Zgomotul din pietele oraselor din tara unde se desfasoara proteste este disproportionat de mic comparativ cu “zgomotul” de la televizor.
Parerea mea este ca acum 22 de ani protestul a ajutat puterea.
De bigradu pe 24 January 2012 la 21:08 (#)Acum e clar. VORONIN e vinovatul.Apoi ILIESCU.
De Libertina pe 24 January 2012 la 21:13 (#)E clar: Basescu e bolnav.Mi-e mila dar nu plang .
Va rog chemati-l pe Arafat cu camasa de forta. Ba nu cu doua. Cealalta pentru Marica. S-au asta nu-i nebun. E HOT. Pardon smecher.
E regretabil ca un protest veritabil impotriva escrocului de Basescu si a gastii de infractori portocalii va suflat vant (nemeritat) in panzele lui Ponta si Antonescu, pentru ca acesti doi oameni nu reprezinta neaparat vointa strazii ci opozitia oficiala fata de regim, care coincide in anumite puncte cu vointa strazii.
In ceea ce il priveste pe Basescu – s-o dai din nou in moguli, Moscova, Iliescu, Vantu, Patriciu si altii, cand lumea a iesit in strada de FOAME, e chiar mama penibilului.
De Crisy pe 24 January 2012 la 21:28 (#)@ bigradu
Acum 22 de ani exista o singura sursa de informare pentru “Romania profunda”, cum ii zicem (aia care face politica la crasma sau dupa slujba de la biserica). Si TVR, sursa de care ziceam, a reusit sa transforme Piata Universitatii intr-o adunatura de golani drogati care i-a speriat pe alegatori. Iliescu aparea, in contrapondere, ca un om echilibrat, sigur pe el, care nu va schimba mare lucru: slujba va ramane la fel, cu salariul nu mare, dar bunicel, munca nu prea multa, in schimb Iliescu va aduce ce Ceausescu n-a adus: abundenta pe rafturi (sau oricum indestulare) , libertate de miscare, chiar un concediu “afara”. Era normal sa castige Iliescu atunci. Chiar si in Cehoslovacia, unui comunist reformator ca Dubcek i s-a dat credit intr-o prima faza (a fost presedintele Parlamentului).
De Adi pe 24 January 2012 la 21:36 (#)Oamenii nu mai sunt aceiasi. In primul rand sursele de informare s-au diversificat.
Este regretabil ca Ambasada SUA, atat de guraliva si de spontana in alte contexte de doi lei, acum tace malc… ca curva’n papusoi… mizand pe mecanismul asa-zis “democratic” intr-o tara in care democratia a fost de mult calcata grav in picioare.
De Crisy pe 24 January 2012 la 21:56 (#)Chioru draq:)) Asta merita o nominalizare la OSCAR
)
De Madalin pe 24 January 2012 la 22:10 (#)Mi-a placut de Basescu in starea patologica in care se afla ! E pus la colt, ultimele tunuri cu Rosia Montana si Legea Sanatatii nu i-au iesit. Are cosmaruri cu muribundul Iliescu ce il bate la popularitate ! Muahahaha !
De Tataie pe 24 January 2012 la 22:11 (#)Vad ca multa lume confunda situatia de strada de acum cu cea din 89 in ideea ca are loc acum, ca si atunci tot un fel de “revolutie”.
Din pacate situatia difera semnificativ. Ceausescu a picat in 89 datorita unei lovituri de stat a unor generali pe care ii insultase grav si a unei gasti disidente din PCR care abia astepta sa puna mana pe conducerea PCR (nici vorba de vreo revolutie in planurile acestor oameni).
In prezent, din pacate, situatia nu sta deloc asa. Escrocul de Basescu nu numai ca are majoritate parlamentara, cu sprijinul unor tradatori de tara (votati de popor intr-o gasca si aciuati in alta) dar si-a si cumparat cu bani grei niste generali in posturile cheie de represiune… fapt care ii justifica in mare masura atitudinea.
E frumoasa miscarea de strada… dar, din pacate nu si suficienta ca sa se intample ceva in Romania.
De Crisy pe 24 January 2012 la 22:14 (#)acum venii. n-a contat vremea.
De ソリン pe 24 January 2012 la 22:17 (#)bocancii de parasutist si speranta in ziua de miine
fac toti banii.
a fost frumos, inclusiv spectacolul suporterilor.
jandarmii au gabjit un baiat ce-a sarit pirleazul.
lumea a fost civilizata.
am inteles ca fiinta extraordinara si-a dat si
astazi in petec jignind in stinga si-n dreapta.
mereu l-am contestat pe Ion Iliescu, dar ce-a
spus Basescu despre el (faza cu “patul de spital”)
a fost o mirlanie, iar asta din punct de vedere
tactic e o prostie, pentru ca fiinta extraordinara
“reuseste” sa ne uneasca si coalizeze pe toti
impotriva sa.
Si uite asa va castiga din nou PSD-ul alegerile in Iasi ..
Nechita primar for ever (Iasul are cele mai distruse drumuri din Romania). Aeroport, niciodata (aici avem un pistodrom bun pentru deltaplanuri, nu e nimic ca-n Cluj sau Timisoara). Firme putine, salarii mici. Iasul va fi rosu pentru todeauna. De data asta, contra tiranului ..
Oamenii saraci din Iasi asteapta pomana; sau munca la stat. Iar multi dintre noi din Iasi (ca mine) mai degraba plecam din Romania decat sa dam de la noi pentru lenesi.
De Palpatine I pe 24 January 2012 la 22:31 (#)@Palpatine I: n-am inteles ce legatura au Nichita cu Basescu si Iesii cu Piata Universitatii
De Victor Ciutacu pe 24 January 2012 la 22:35 (#)Dictatura TV nu. Manipulare TV poate. Mai bine mergem in piata. Este mai sanatos asa.
De Lucian pe 24 January 2012 la 22:36 (#)Domnule Ciutacu.
De emilia pe 24 January 2012 la 22:49 (#)La B1, ,,Multumasc Nalu”tocmai a anuntat,foarte ferici,ca de ieri pana azi,voturile pro Basescu(sprijin pt presedinte)au ajuns de la 31000 la 60000.,,Maestrul”Cristoiu era si el foarte incantat.
@ Maria
De MIHAELA pe 24 January 2012 la 23:17 (#)Prin intrebarea ta “cand in Romania, in general,membri importanti ai partidului de guvernamant, au fost arestati si trimisi in judecata pentru coruptie, demonstrandu-se ca DNA nu este un instrument politic al puterii?” vrei sa zici ca toate astea se intampla acum, in regimul “binecuvantat” al lui Basescu?(cel putin asa se intelege din comentariul tau.
Tu crezi ca 2-3 primari inseamna “membri importanti ai partidului”? Astia sunt plevusca, rechinii cei mari isi vad in continuare de marea coruptie. Asta iti demonstreaza ca DNA este neimplicat politic? Hai sa fim seriosi, praf in ochii oamenilor! Spui ca traim sub tirania media, nu a lui Basescu. Din fericire de sub tirania media se poate scapa foarte usor, manuind telecomanda sau necumparand ziarele, dar pentru Basescu singura telecomanda este iesitul in strada.
Mai vad ca esti plina de admiratie fata de viteza cu care se implementeaza reforma structurala. Asta este singurul tau criteriu de apreciere, viteza? Dar la costuri nu te gandesti, la urmarile acestor reforme?
Tocmai am citit pe hotnews articolul despre ce a declarat Basescu, si ma distreaza pasajele subliniate, deci acelea considerate cele mai importante din discurs. Iaca aici
Cred ca au primit indicatiii speciala pt asta…
De Altium pe 24 January 2012 la 23:19 (#)Subiect discutat prea putin astazi…
De Marius pe 24 January 2012 la 23:20 (#)ps: m-am uitat pe prognoza de acum 4 zile.
dar asta nu conteaza prea tare, pentru ca, “ghici ce ?”
De ソリン pe 24 January 2012 la 23:21 (#)voi fi tot in Piata rizind cu gura pina la urechi in
timp ce fiinta extraordinara se va enerva si ne va mai
jingi a ‘jde-mia oara, iar oameni ce vor imparti ceai
fierbinte ori cafenele inca deschise ce vind “cofeina
la pachet” inca mai exista.
*erata: “jigni”
De ソリン pe 24 January 2012 la 23:25 (#)@ Adi
De MIHAELA pe 24 January 2012 la 23:36 (#)Sa stii ca ai dreptate!
Cred ca planul lui Basescu a fost sa destabilizeze PSD-ul prin alegerea lui Geoana sau Diaconescu in functia de presedinte PSD. Ar fi avut asigurat omul lui la carma unui partid care il incomoda.
Dar uite ca sosoteala din targ nu se potriveste cu cea de acasa.
..DECI…avem un presedinte….JUCATOR…ACTOR…dar si MANCATOR….chiar si cu atatea calitati incontestabile si de-a dreptul extra-mega-ultra foarte…….NOI/EU NU IL MAI VREM/VREAU! multumesc!mult succes (sau ca sa fiu trendy “multe succesuri”) in continuare!
De Andreea pe 24 January 2012 la 23:48 (#)Plange Romania-n strada;
De evelics pe 25 January 2012 la 00:15 (#)cine,Doamne,sa o vada?
Lacrimi grele de durere
pe obrazul tarii mele.
…………………..
…………………..
Ocroteste,Doamne,„piata”
unde clocoteste viata!
Nu varsa clocot de ura
si sa-i judeci cu masura…
“interventie cu romanii”. Ce mama dracului o vrut sa zaca?Mai mult decat jandarmi?Ceva artilerie grea?De la dusu’asta de tot cu pluta ne putem astepta la orice!
De emi pe 25 January 2012 la 00:26 (#)Halucinant discurs!!Seful CSAT tocmai ne-a informat ca ne cotropeste Voronin!!Diaconescu Cristi va avea o misiune f grea…. Gata, sare Nato sa ne apere de invazie…Si astia de la Sp. Militar au spus ca e sanatos..
De manu pe 25 January 2012 la 00:36 (#)Mai urmeaza sa ne spuna maine ca ping-pong ala din Coreea de Nord s-a reincarnat in Ponta sau Antonescu (inca nu se stie sigur in care, flacara violet va descoperi misterul in noaptea asta).
@wiseguy
@bigradu
diferentele dintre piata universitatii din 1990 si cea de astazi sunt multe si de esenta.
1990:
- toleranta fata de manifestatie a fost maxima, chiar daca din punct de vedere democratic blocarea unei strazi nu este acceptabila.
- cerintele “democratice ale pietei universitatii se reduceau de fapt la una singura “punctul 8″ ceea ce mai simplu de tradus insemna “Jos Iliescu”. adica impiedicarea domniei sale de a participa democratic la alegeri libere. in sine interzicerea pe criteii politice a civa sa participe la alegeri nu are nimic de-a face cu democratia. si cui sa interzici? dn. iliescu care, printre cei foarte putini avusesera curajul sa spuna NU regimului comunist si traia permanent sub supraegherea securitatii. in aceste coditii sa-i interzici dansului interzicerea participarii la alegeri era o marsavie!
- multitudinea “intelectualilor” cu trecut patat sau care nu se remarcasera cu nimic in comunism si care peste noapte au devenit “democrati, anticomunisti”. ii vedem astazi pe aceeasi “intelectuali”, “intelectualii lui basescu” ca denigreaza piata universitatii de astazi. vedem astfel ca nu inaltele percepte ale democratiei i-au animat pe acestia in 1990!
- 13 iunie a fost o incercare de lovitura de stat, in forta a unor autoritati noi alese prin alegeri libere, cu 86% – presedinte, 70 FSN.
- agresivitatea evidenta a discursurilor pietei…(“iliescu du-te acasa ca-i nevasta canceroasa!”). acest tip de agresivitate nu a fost sanctionata si descurajata atunci de cei care demonstrau in piata. aceasta agresivitate a stat atunci la baza manifestarilor violente din 13 iunie (golaniada) care au dus la incendierea televiziunii si a catorva sedii de institutii.
- asa zisa mineriada (14-15 iunie) nu a fost altceva decat reactia, regretabila, a multor categorii de cetateni (printre care mineri, dar nefiind majoritatea) carora nu li se respecta vointa exprimata prin vot democratic. punct.
2012:
- demonstratia are substanta democratica. principale concepte democratice sunt puse sub semnul intrebarii: alegeri libere si corecte, coruptia generalizata si incurajata politic, furtul pe fata in parlament fara consecinte in plan politic sau penal, nerespectarea constitutiei, ditrugerea autoritatii institutiilor statului (parlament, sindicate..), lipsa dialogului social, tendinte dictatoriale etc…
- putem caracteriza in multe aspecte regimul Basescu ca fiind regimul ales in mare parte de catre urmasii politici ai pietei universitatii din 1990. aceeasi lipsa de toleranta, violenta verbala, mimarea dialogului, discurs mincinos. uitati-va la “intelectualii lui basescu”, fosti membri de seama ai pietei universitatii din 1990! acesti oameni nu au avut (in 1990) dar nici astazi nimic de-a face cu democratia…minciunile pe care le debiteaza astazi le-au debitat si in 1990!
iata cateva deosebiri esentiale intre 1990 si 2012…locul este acelasi – piata universitatii- (nu numai…in 1990 demonstratiile erau aproape exclusiv in Bucuresti, Timisoara – astazi sunt in toata tara, inca un argument pentru faptul ca astazi scopul acestora este cu adevarat democratia si nu lupta pentru putere ca in 1990…..)
De justias pe 25 January 2012 la 01:01 (#)faptul ca in 1990 erau mai multi demonstranti nu este important…multi, dar fosti informatori, intelectuali tarzii anticomunisti, idealisti etc…
Scopurile sunt importanate…astazi vrem pur si simplu alegeri libere si corecte…ca suntem putini nu este rau…simt insa ca este ceva mult mai profund decat in 1990
Un discurs fulminant al IPS Sebastian la Slatina:
Si reactia unui cretin Balasescu de la PDL Olt, cu sigla partidului in spate (!!!) : “sa taca dracului din gura…”
E de dat la stiri !
De Subiect pe 25 January 2012 la 01:07 (#)Referitor la articolul tau, ai uitat cateva din meritele lui Iliescu:
De Cata pe 25 January 2012 la 01:15 (#)- el a creat sistemul politico-securistic care a muls Romania in ultimii 20 ani (sub diverse partide)si care l-a generat si pe Base. Toti spagarii, tradatorii, gibonii politicii (de la Voicu la Berceanu, de la Micky Spaga la Oprea, samd) sunt emanatia unui FSN pe care Iliescu l-a tinut la putere calcand pe (multe, multe) cadavre.
- a dialogat cu Coposu si Campeanu dar numai dupa ce i-a discreditat masiv (impreuna cu partidele pe care le reprezentau)distrugand rapid orice alternativa la FSN si rupand firava punte pe care am fi putut-o avea cu democratia perioadei interbelice (putina cata a fost ea)
- a modificat constitutia cu dedicatie pentru Nastase, lungind mandatul cu inca un an. Daca ramanea manadatul de 4 ani, astazi Base era cu valiza facuta.
Faptul ca astazi spune “Jos Base” nu ii sterge nici unul dintre meritele de mai sus.
@cata
nu cred ca tot sistemul politic romanesc este format din spagari etc…daca dati cateva nume ca voicu, berceanu …atunci puteti enumera foarte multe nume respectabile in politica romaneasca. chiar domnul ratiu, campeanu, coposu de care vorbiti cu respect sunt tot urmasii aceluiasi sistem…urmasii acestui sistem sunt foarte multe personalitati, ziaristi etc… de toate orientarile politice! daca vreti, si domnul ciutacu este urmasul acestui sistem..dar va rog nu ne bagati pe toti in aceeasi oala si mai ales nu invinuiti un singur om! uitati-va in oglinda dumneavoastra si societatea romaneasca. veti vedea cauzele profunde care ne-a adus aici. nu iliescu l-a adus la putere pe basescu in 2004! ci urmasii politici ai pietei universitatii din 1990…aceeasi coposu, campeanu, ratiu de care vorbeati dumneavoastra cu respect…CDR (esec total al democratiei..), Alianta DA.
vedem astazi ca cei care l-au votat pe basescu in 2004, 2009, la referendumul de demitere arata in continuare cu degetul la iliescu in loc sa se uite frumos in ograda si sa-si vada propriile erori de apreciere a calitatii oamenilor…
- “..a dialogat cu Coposu si Campeanu dar numai dupa ce i-a discreditat masiv..”
tot respectul pentru acesti politicieni. nu pot insa sa nu remarc ca temele propuse atunci de acestia tineau de trecut (revenirea la monarhie). mai simplu spus…s-au discreditat atunci singuri pe propria mana!
- “a modificat constitutia cu dedicatie pentru Nastase, lungind mandatul cu inca un an…”
De justias pe 25 January 2012 la 01:39 (#)aceasta modificare nu a fost propunerea domnului Iliescu, dar a fost aprobata cu entuziasm de opozitia de atunci. vedeau o modalitate de a decupla alegerile prezidentiale de cele parlamentare…Prevederile constittionale in romania nu sunt rele. problema este a noastra a cetatenilor si a societatii romanesti. nu suntem in stare sa respectam regulile, negrul devine alb si invers…suntem smecheri!
nu cred ca pentru noi romanii sa existe o propozitie macar care sa aiba acelasi inteles pentru toti!
Victore. “spectacolul” de la Cotroceni n-a cutremurat. Mi-a amintit de cea mai groaznica zi din decembrie 1989 – este 19 decembrie a acelui an. O colega de-a mea iesita de la slujba a gost impuscata dintr-un tanc pe o trvere de pietoni in timpul grevei de la fabrica Electromotor.
De Salvamar pe 25 January 2012 la 02:10 (#)Toti eram nelinistiti, uimiti, revoltati.
Seara a aparut ceausescu reintors din Iran si la televizunea romana si-a aliniat guvernul si ne-a vorbit de “agienturile”,,,a doua zi o suta de mii de oameni au ieist in Piata Operei si au protestat impotriva lui.
Basescu arata in seara asta ca Ceausescu, Voronin tinea loc de cuvantul “agenturile: si cred ca finalul discursului lui Ceausescu, il va realiza maine Basescu.
Dupa mult timp sentimentele din acea zi de 19.00 decembrie mi-au revenit.
Omul asta NU are limite si cred ca nu mai asculta de vocea ratiunii.
Si are ceva cu logica. Ponta si Antonescu cer acelasi lucru ca oamenii din Piata si daca cei doiu vorbesc ca Voronin, inseamna ca manifestantii sunt agentii lui Voronin? Ce cer cei doi politicienu in plus fata de ce cer cei din Piata? Nimic…pai daca nemultumirea oamenilor este corecta si ce spun politicienii opozitiei este corect,
Base are o problema cu FICAPU si la capitolul logica este egal cu ZERO/
Afirmatiile lui se bat cap in cap – penibil, stupid si eu cred ca omul asta a devenit un pericol pentru Romania.
Numai nebuni la conducerea Romaniei nu mai trebuie!
Buna seara D-le Ciutacu ,frumos articol ,v-am urmarit si la televizor ,ma bucur.Pentru mine si multi ca mine balconul universitatii sint internetul si canalele de televiziune ,mai comode ,mai eficiente pentru evenimentele actuale ,altele decit cele din 1989 si dupa.
De Maria pe 25 January 2012 la 02:16 (#)Astazi basescu arata ca pisoiul portocaliu pe care l-am vazut la stiri strapuns criminal de o sageata. Basescu avea creierul strapuns de Iliescu.
Nenorocirea lui este ca nu poate fi operat ca pisoiul ,Iliescu ramine spina iritativa pina isi da ultima suflare ,este bintuit ,abia isi stapinea furia ,este plin de razbunare dar ce nu stie el este ca vremea lui a trecut , vin tinerii de care Romania are atita nevoie .
noapte buna ,Maria
frate ciutacule…ramane cum am stabilit…
De aeschmann pe 25 January 2012 la 02:45 (#)1/nu vad ce-o fi superb in ce-a zis d-na maria…
sunt trist…si…scarbit poate…
2/basescu e acum cu perfuzii’n cap (badea dixit)
3/scuze pentru caps…:
STII CA AFARA DIN TARA (AUSTRIA, ITALIA, ANGLIA)
NU S-A PUTUT CONECTA NIMENI PENTRU A VIZIONA LIVE (PE NET MA REFER)IN TIMPUL DISCURSULUI D-LUI BASESCU…?
scuze inca o data…dar capsu’…zic eu…era necesar…
serverele romanesti au facut stanga-dreapta…dar n-au conectat…
asa ca…ramane cum am stabilit frate ciutacule…chiar asa cum am stabilit…
joaca e in alta parte…
Frumos articol!
De S. Robert pe 25 January 2012 la 02:49 (#)Stiu ca nu e la subiect, dar ce cauta acest articol scris asa si acum in ziarul gandul?
De alexzaha pe 25 January 2012 la 02:53 (#)si…scuze …am uitat…
De aeschmann pe 25 January 2012 la 03:04 (#)locotenentul protestatar…fiind pe functie de maior in flotila…e un…uh…pencil pusher…
nu e “field officer”
e “baiat bun”…cu dosar “beton”…e…stii si tu ciutacule cum e baiatul asta…
asta nu a sacrificat nimic…a executat un ordin…ia sa vezi peste un an cum sade el in casa lui in…austria…sa zicem (daca vrei am niste info despre baieti d’astia…)…cum isi mananca din banii pe care ii castiga dintr-un “bisnit” cinstit…and so on…
locotenentul asta cu fata de copil “inochentie micu klein” e scolit in alta parte…fac un pariu ca e acoperit 120 % S.I.E.
fac pariul si-l tin…
armata (ma refer la oamenii din componenta armatei) nu face asa ceva…
armata e (cumva) o alta lume…cu regulile ei bine stabilite…unde ordinele se executa…unde legile si regulamentele sunt respectate…
sa nu vina mie acum copilul ala…sa imi elucubreze cum a elucubrat (tinand cont-dupa cum el a afirmat-ca e locotenent pe functie de maior inca de cand era sub-locotenent)sa ii dea inainte ca si cum ar fi fost sub influenta lsd sau subit a luat-o razna…cu vraji numai bune de luat in brate de gadea (gadea e naiv…sau joaca la rating ?)…
acest locotenent a executat un ordin…
va fi “scuturat” putin…si-apoi…i se va pierde urma…pe banii statului…(ooops…ai nostri)
ciutacu…intreaba orice militar de cariera cat de greu obtii un post ca al acestui “protestatar”…nimeni…repet…nimeni nu isi risca o asemenea pozitie de dragul unei aventuri (da ciutacu…aventura) de genul celei in care “s-a aruncat singur”…
cine are pofta sa ma contrazica…sa priceapa ca vorbeste un maior…civil acum…dar…tot maior raman…
ma repet…joaca se “disputa” in alta parte…
asa ca…ramane cum am stabilit…
N-a putut fura piețele. (postam acum vreo săptămână ceva în sensul acestei încercări – se va hrăni și va hrăni măcar iluzia că și le-a apropiat. Turcescu deja cântărea pupăturile (din trecut) și huiduielile (de acum) și remarca mândru că pupăturile atârnă mai greu. La ce concluzie ar ajunge dacă ar cântări și limbile și le va compara cu conturile? La creșterea tarifului pentru condiții grele și toxice de muncă?
De FuXi pe 25 January 2012 la 03:12 (#)@unii Iar cădeți în capcana de agendă și săriți să discutați despre Iliescu? Sunteți marfă, zău așa! (mă refer numai la acei unii care-s ne-portocalizați)
De FuXi pe 25 January 2012 la 03:17 (#)Si daca tot viscoleste asa cateva zile, sa vezi ce decizie da curtea cu privire la comasarea alegerilor. Lumea nu va mai veni in piata si discursul va fi unul razbunator, rautacios, plin de ingamfare…si fas…
De gabi oarga pe 25 January 2012 la 07:07 (#)Am vazut declaratia lui Basescu. Saracul e bolnav cu capul. Deja imi e mila de el. Putem sa-l ajutam daca il internam la balamuc. Asemenea om nu are voie in libertate dar sa mai conduca si o tara
De Alex pe 25 January 2012 la 09:09 (#)…aseara nu m-am prins pe moment daca avem legatura de la Cotroceni sau de la Balaceanca!
1.La inceput m-am gandit ca am nimerit pe “acasa TV” la o telenonela cu un scenariu de rahat (de fapt de rahat sunt toate);
2. Apoi m-am gandit ca la montaj s-a amestecat ceva , pentru ca nimic nu se lega din ce spunea Basescu
3. In final am inteles ca delira!
Banc, pentru cine nu l-a citit inca:
De sister_of_moromete pe 25 January 2012 la 09:29 (#)Obama isi cheama toti americanii la Casa Alba.
- Americani, cine este mama voastra?
- SUA! – striga poporu’.
- Si cine-i tatal vostru?
- Obama! – striga poporu’.
- Care este visul vostru?
- Sa fim milionari! – striga poporu’.
A doua zi, Obama da un decret si ii face pe toti milionari.
Hu Jintao isi cheama toti chinezii la Beinjing.
- Dragi tovarasi chinezi, cine este mama voastra?
- China! – striga poporu’.
- Si cine-i tatal vostru?
- Hu Jintao! – striga poporu’.
- Care este visul vostru?
- Sa fim comunisti! – striga poporu’.
A doua zi, Hu Jintao da un decret si ii face pe toti comunisti.
Base isi chema romanii la Casa Poporului.
- Romani, cine este mama voastra?
- Udrea! – striga poporu’.
- Si cine-i tatal vostru?
- BASE! – striga poporu’.
- Care este visul vostru?
- SA FIM ORFANI! – striga poporu’.
@alexzaha: oportunism de propagandist
De Victor Ciutacu pe 25 January 2012 la 10:09 (#)Foarte, foarte tare Basescu. Pe cit pariem ca pleaca de la Cotroceni intr-o ambulanta SMURD, cu multe, multe perfuzii-n cap? Cine stie, poate chiar mesterul Arafat ai va pompa Fenobarbitalu’n creeru mic, ca doar ala i-a mai ramas. Fiecare pasare pe limba ei piere.
De gogu_geologu pe 25 January 2012 la 10:11 (#)Cat de naiv pot fi. Aseara cand vb base la tv am crezut ca isi da demisia. Cand colo, parca erau Ali Baba si cei 40 de hoti in sedinta de lucru.
De Racaceanu Catalin pe 25 January 2012 la 10:22 (#)Cum la viitoarele alegeri = cand or fi ele ca numai Doamne-Doamne mai stie, in loc de fumatul ”sa traiti bine”, PDL-ul ar putea folosi ” AM PORNIT IMPREUNA, CONTINUAM IN NESTIRE”.
De Racaceanu Catalin pe 25 January 2012 la 10:32 (#)Basescule…pentru tine sau pentru tara?!
De spo pe 25 January 2012 la 10:37 (#)superb discursul basescian.daca le punem cap la cap, ar rezulta asa:
Regele Mihai, sluga comunistilor e mina in mina cu Ion Iliescu, progonitor moral al regelui in anii ’40 din urma…da’, cu Voronin comunistul cine se-mbata la crama la crama?
betivanul asta are un discurs schizoid, cine dracu il mai crede, isi schimba ideile exaxt cum schimba sticlele de bautura…
De ex pe 25 January 2012 la 10:44 (#)@Maria, in mod sigur esti o basista, adica una care gandeste ca, daca betivanul taie salariile , musai sa fie mana lui Voronin, Hugo Chavez sau a efectului ‘Murfatlar’…
De ex pe 25 January 2012 la 10:47 (#)ale naibii televiziuni securiste..LOL..s-o fi referind la B1 a lui paunescu si la TVR?mi-a placut ieri omul..in loc sa vorbeasca despre investitura lui CD,a luat-o pe aratura cu militari fara razboaie..pai pe oprea,ontanu si gasca lor cine le-a dat stele de general?bou’ asta uita tot,minte tot,fura tot
De omu' pe 25 January 2012 la 10:54 (#)la universitate e dejavu. “-se da in direct? -da. -io nu am butelie. sa ne dea butelii!”
De amina pe 25 January 2012 la 11:16 (#)Am si eu ceva de zis: Basescu, fantoma propriei lui fantome.
De Mircea Hamza pe 25 January 2012 la 11:31 (#)@alexzaha: mulțam de semnalare! E un fel de celebra replică ”am fost un dobitoc” dată pentru lumea ifoselor societății de consum. Probabil s-a adresat generației (somnolente)pro!
De FuXi pe 25 January 2012 la 11:31 (#)Ati incetat deja sa mai fiti ziaristi….puteti sa va inscrieti in USL ca aveti retorica potrivita. Nu aveti nimic de a face cu deontologia sau macar o urma de impartialiotate….totusi in piata nu sunt nici 1000 de insi.
De didi pe 25 January 2012 la 11:53 (#)@didi: imi pare rau, pe mine m-a pus Voronin
De Victor Ciutacu pe 25 January 2012 la 12:00 (#)nimic nu va mai satura, postacilor…
Victore,
De bigradu pe 25 January 2012 la 12:12 (#)Apropos de consultarile lui Iliescu cu opozitia. Din cate imi aduc eu aminte, pe vremea aceea Iliescu era acuzat ca doar le mimeaza. Pe de alta parte, opozitia se ducea la consultari.
Si inca ceva: nu vreau sa ma gandesc cam cum ar fi fost caracterizat Iliescu daca acum ar fi avut o functie publica (poate chiar de presedinte). Singurul motiv pentru care Iliescu este tratat mai lejer este pentru ca nu mai are functii publice si, normal, din cauza varstei. Poate ca ar fi fost normal sa fie tratat similar si atunci cand era presedinte.
Sincer m-a surprins putin numirea lui Diaconescu la Externe. Avand in vedere ca omul a fost bun la conducerea acestui minister in trecut,a fost oarecum si o incercare de reparare a imaginii complet ruinate a puterii,desi nu inteleg de ce. It’s over,go home sau mai romaneste spus “cand bei,trebuie sa stii cand sa te opresti”.
Totodata nu pot sa remarc discursul ingrijorator al presedintelui si inlocuirea ministrului de Externe cand publicul cerea cel mai mult inlocuirea lui Igas. (desi nu,nu ma asteptam la un gest disperat,dar oarecum lucid,de “ejectare” a lui Igas pt binele tarii sau ceva in genu)
Poate Basescu joaca si momentul asta,desi are un discurs destul de mult schimbat,in sensul ca ii dauneaza si lui cu fiecare replica pe care o scoate, si tot incearca sa se mai agate de Iliescu. Ma bucur ca Vantu nu mai este de vina,chiar ma ingrijora cat de mult ne controla vietile. Acest tremur de comunicare l-am regasit si la Boc,care la initiativa PSD-ului de a bloca fondurile europene (nu ar fi facut-o oricum),a spus ca banii de la FMI ajuta la modernizarea Romaniei. Ciudat,puteam sa jur ca Basescu a zis acum ceva timp ca banii sunt necesari pt pensii si salarii..
p.s. ma bucur sa va citesc blogul din nou,dupa peste un an de absenta.
De Razvan Seitan pe 25 January 2012 la 12:48 (#)Cel mai arogant mi se pare faptul ca Base ne trateaza ca pe niste victime colaterale ale crizei cand de fapt suntem victimele LUI directe,ale lui si a gastii lui de clovni superficiali umflati si iresponsabili
De mamica lui david pe 25 January 2012 la 12:56 (#)Mircea Badea a atins noi culmi ale minunatiei. Ce i-a facut lui basescu aseara:)) A fost taios, pamfletar, comic si mai ales, logic. Am vizionat emisiunea de 2 ori azi de dimineata, pe siteul Antena 3. Victore, esti norocos ca ai un asemenea prieten.
De dexter pe 25 January 2012 la 13:04 (#)Domnule Ciutacu, uitati aici o melodie superba
Sper sa va placa, ea arata parerea lumii despre regim.
De marius free man pe 25 January 2012 la 13:09 (#)Comasarea neconstituţională!!
În fond, judecătorii CC sunt oameni cu nume şi prenume, adrese, dar fără gărzi de corp, ca alţii.
A cincea în 12 zile!
De violet pe 25 January 2012 la 13:15 (#)Am scapat de comasate. Semnalul e clar, cred eu. Ceva, undeva, s-a rupt in omnipotenta lui Basescu. Strict pe tema comasatelor, sunt foarte multumit: eram de rasul lumii civilizate cu economia de 20 de milioane, adica un pic peste 0.01% din PIB, fara a spune ca in alte parti se arunca cu mult mai multi bani(ne facem ca nu stim). Pe principiul asta nu mai facem deloc alegeri, ca economia ar fi si mai mare.
De Adi pe 25 January 2012 la 13:18 (#)al banuiam pe base de inteligenta,incep sa ma conving ca are inteligenta doar a unui smenar din piata care se ocupa cu vanzarea blugilor prin anii ’90
De besprizonia pe 25 January 2012 la 13:35 (#)Poate după ce ne lămurim “cum şi în ce fel” despre Ion Iliescu, trecem la Nicolae Ceauşescu, apoi Gheorghiu Dej ş.a. Ce naiba, atâta dezbatere despre ce se întâmplă ACUM în ţara asta!
Văd că unii “colegi” “iubesc” mult istoria.
De violet pe 25 January 2012 la 13:36 (#)@ Violet… Și poate îl reevaluăm pe ăla de la trădat pe Decebal și-l ungem Președinte Fondator la UNPR (postul e liber!).
De FuXi pe 25 January 2012 la 14:04 (#)Cele mai mari victorii ale protestatarilor:interventia ambasadorului american in favoarea protestatarilor pasnici(in afara intereselor strategice-a facut niste aluzii la coruptie) si decizia CCR privind comasarea alegerilor.
De Irina pe 25 January 2012 la 14:07 (#)Am si eu o nelamurire…cand a zis Hrebenciuc ca pana in martie cade basescu (nici nu pot scrie cu majuscule imi pare rau refuza tastatura) oare stia ceva…
De mihai pe 25 January 2012 la 14:10 (#)Marele absent de la Cotroceni de la festivitatea de depunere a juramantului de catre Cristian Diaconescu a fost VASILE BLAGA. Nu l-o fi invitat base pentru ca nu i-a asigurat ducerea la indeplinire a propunerii lui Geoana privind prezenta lui base in Parlament in 24 Ianuarie.
De florica pe 25 January 2012 la 14:11 (#)Astazi la Bistrita vom striga:
BUCURESTI NU UITA,ARDEALU’-I DE PARTEA TA!
BASESCULE SI DE-NGHEATA,ARDELENII-S TOT IN PIATA!
NU NE-NGENUNCHIATI, VA CEREM SA PLECATI!
BUCURESTIU’-I SUB ZAPADA, ARDEALUL SA IASA-N STRADA!
CAND O NINGE SI-O-NGHETA, VA CEREM DEMISIA!
VREM DEMNITATE,VREM ANTICIPATE!
NE FURATI,NE UMILITI,VINE VREMEA SA PLATITI!
Suntem numai vre-o doua sute si nu ne aud decat ziarele si televiziunile locale, dar nu ne lasam!
De Alina pe 25 January 2012 la 14:12 (#)Eu cred ca s-a scapat de comasatele din Noiembrie. Dar poate Boc ii va asculta pe Ponta/Antonescu si va organiza alegeri anticipate in Iunie, in aceeasi zi cu alegerile locale.
De bigradu pe 25 January 2012 la 14:16 (#)FELICITARI SI MULTUMIRI ANTENA 3 !!!………
De gabriela pe 25 January 2012 la 14:28 (#)CRAPA BASESCU DE NERVI !!!……………….
Domnule Ciutacu,va rog sa chemati reprezentantii societatii civile si impreuna cu acestia sa verificati amanuntit toate faradelegile comise de fiecare ministru din cabinetul Boc,sa verificati modul in care au votat fiecare parlamentar( pentru binele sau impotriva poporului roman),sa vedem cine este de vina pentru pretul km de autostrada,cum a gestionat Elena Udrea banii,etc…Acesti oameni daca se pot numi asa trebuie sa raspunda in fata poporului pentru dezastrul adus tarii.Cer infiintarea unui tribunal al poporului pentru a ancheta si judeca faptele ttuturor politicienilor,inclusiv al presedintelui statului, sa ancheteze si sa judece in mod transparent si obiectiv toate aceste fapte ce au dus la saracirea si umilirea poporului.
De Marius Sorin pe 25 January 2012 la 14:45 (#)Decomasare și fără vot prin corespondență. Nu-i de colo victoria străzii! S-a salvat ”decât” cadrul global democratic.
De FuXi pe 25 January 2012 la 15:16 (#)FuXi,
cred că ăla onorific ( ce penibil! ) e liber…dar ce mai contează.
De violet pe 25 January 2012 la 15:43 (#)Oricum, toată treaba cu ungerea ilustrului/măreţului diplomat Cristiaaaan Diaconescuuuu, ministru, e un pic lovită de nulitate, netrecând prin Parlament după ce s-a schimbat culoarea politică a guvernului. Să nu ne pripim, deci!
D-le Ciutacu,va rog cu respect sa-i spune-ti colegului d-stra Mircea Badea sa comenteza in emisiunea de astazi “In gura presei”, interventia meteorologului de serviciu boc,(comentariile pe blogul dansului fiind momentan sistate).Va multumim ca sunteti zi de zi alaturi de noi si ca reflectati cu transparenta problemele natiunii romane.JOS basescu!!!
De Mara Petcu pe 25 January 2012 la 16:47 (#)E ora 18. Experiment. Ce va face Basescu? Va incerca schema ”COMANDA LA MINE!”. Nu pot preciza forma. Dar, e o cheie de analiza ulterioara.
De FuXi pe 25 January 2012 la 17:59 (#)De ce sunt postac domnule Ciutacu?!…ca nu sunt de acord cu dvs?!…pai tocmai asta zice democratia pe care tot o clamati atat…ca pot sa nu fiu de acord cu dvs si sa imi placa Basescu. E ceva rau in asta? Daca gasiti ceva rau in parerea mea sa inteleg ca e ok sa strigi huo dar nu e ok sa strigi bravo?! Eu sunt un cetatean multumit.
De didi pe 25 January 2012 la 18:03 (#)Tare! Udrea, Eba … făceți-vă că sunteți modeste!
De FuXi pe 25 January 2012 la 18:28 (#)Ăsta-i nebun! Crede că are discursul de investitură.
De FuXi pe 25 January 2012 la 18:31 (#)Dacă nu străine, cine? INVESTITORUL COCOȘ!
De FuXi pe 25 January 2012 la 18:35 (#)Corupție? Dă-l pe blejnar!!!!
De FuXi pe 25 January 2012 la 18:37 (#)Există procurori imbecili pe care-i manipulezi și, chiar fatra sa le spui direct, îți citesc dorințele răzbunătoare. Pore-s peste tot!
De FuXi pe 25 January 2012 la 18:39 (#)Jucător până la moarte! Nu cu Găina! (E în folosul lui Cocoș?)
De FuXi pe 25 January 2012 la 18:40 (#)Cacealmaua CCR: Da, înterbați-o pe Moțoc!
De FuXi pe 25 January 2012 la 18:41 (#)Ale cui analize? Ale Institutului de Prognoză?
De FuXi pe 25 January 2012 la 18:42 (#)Concluzie. UDREA E NEPĂTATĂ, doar puțin, fițoasă. Să-i mai dăm o șansă de 10 luni ca să-și reducă toaletele și să-și aranjeze off-shoreurile!
De FuXi pe 25 January 2012 la 18:43 (#)ȘEFUL ZONEI NONEURO…. Mâncați-ași!!!!!
De FuXi pe 25 January 2012 la 18:44 (#)INDIA CHINA …. MOOOOOOOOORRRRR!
De FuXi pe 25 January 2012 la 18:45 (#)Concluzie. Du-te în ….
De FuXi pe 25 January 2012 la 18:45 (#)Nu mă mai vrea Cărtărescuuuu!!!!!!
De FuXi pe 25 January 2012 la 18:46 (#)FUXi: Eu sunt Sopcietatea Civilă de Proastă Calitate … Boia v-o poate spune.
De FuXi pe 25 January 2012 la 18:47 (#)Concluzie: Toți sunt aceeași mizerie!
De FuXi pe 25 January 2012 la 18:48 (#)PS1 Cine dreacu e moștenitorul geniului alchoolic?
De FuXi pe 25 January 2012 la 18:49 (#)PS2 Și Tupeu maxim … mai vreau 5 miliarde de la FMI pentru prioritățile lui Nuți!
De FuXi pe 25 January 2012 la 18:50 (#)PS3 Bla bla stabilitaaaateaaaa
De FuXi pe 25 January 2012 la 18:51 (#)PS4 Citat din Ceaușescu la congresul 14 … Nu aruncați copilul cu apa din covată!
De FuXi pe 25 January 2012 la 18:52 (#)FINAL: COMANDA LA MINE!!!!
De FuXi pe 25 January 2012 la 18:52 (#)Dumnezeu să-l odihnească pe Emil Hossu!
De FuXi pe 25 January 2012 la 19:42 (#)Habar nu am daca citesti cele scrise de mine insa in masura in care voi mai scrie o vorba su doua (ndaca le citesti )as prefera cu reverenta necesara sa nu capete notorietate..
De Sorin pe 26 January 2012 la 01:15 (#)VIOLET poate ne intalnim odata la un ceai, ca tot e frig afara, ma gandesc ca proasta de ce le e frica oamenilor sa iasa in strada, ca ma repet lucrez la privat si port de 3 zile o banderola alba cu JOS BASESCU si am fost la administratie, impozite, banca, cu autobuzul, in magazine si nu mai conteaza si cand merg in piata vad ca oamenii se aseaza printre randuri si incep sa strige dupa ora 18 cand se face intuneric, luni am fost acolo si era un domn care se cam ascundea, zice dna eu sunt sofer la guvern si am 900 ron salariu, dar ma dau mai in spate sa nu ma vada astia la tv.Ce doamne iarta ma, chiar asa sa ne puna sa ne caute, si pana la urma fratilor iesim ca avem ceva de spus si de cerut, nu ne cacam pe noi de frica(scuze de vulgaritate)sunt curioasa astazi dupa ora 16 ce ne spune locotenetul.
De dana logofatu pe 26 January 2012 la 08:45 (#)DANA, cam greu, eu locuind la peste 200 km distanţă. Altfel, mi-ar face plăcere. Dacă locuiam în Bucureşti, poate convingeam şi pe alţii să ne şi vedem, nu numai citi.
De violet pe 26 January 2012 la 09:53 (#)Seamana momentele …
De igcompany entertainment pe 29 January 2012 la 00:53 (#)[...] http://www.ciutacu.ro/articol/piata-universitatii-omul-si-balconul/ [...]
De Diferente intre Piata Universitatii 1990 si Romania 2012 « justias pe 3 February 2012 la 21:28 (#)Adaugă Comentariu!