Negoiţă, premierul ciorbei de potroace
De: Victor Ciutacu - Categoria: Rezervaţia cu imbeciliTraian Băsescu ori a înnebunit, ori vrea cu orice preţ să piardă alegerile, că i-a ziy Licuriciul să nu conteze pe el şi acum nu ştie cum să mai facă! L-a anunţat premier, cu guvern politic de uniune naţională, pe eminentul finanţist de renume mondial Liviu Negoiţă. Pe care-l urăşte cu sinceritate fiindcă a refuzat să ia bătaie la Primăria Capitalei de la Sorin Oprescu şi pe care l-a prezentat drept primar de succes al sectorului 4, parte a imoralei Coaliţii Grivco. Cică tânărul pedelist de succes îndeplineşte condiţiile întruchipate de vocaţionalul neamţ: 80%, bun gospodar şi, în plus, e român verde şi păstoreşte un sector de câteva ori cât Sibiul.
Vorba lu’ domnu’ nea Dan: o fi vrut Jucătorul să bage soluţia imorală la guvernare şi nu l-a găsit la telefon pe Piedone. Nu ştiu de ce nu l-a desemnat, înainte să radă ciorba de potroace, pe primarul Florin Pandele de la Voluntari, că bate la 90%, e tovarăş cu Gabi Oprea şi nea Gigi şi a fost la fel de inculpat în Dosarul Flota. Acum, pe bune, pentru că l-am auzit ieri la Realitatea FM că aşteaptă să vină un român care să declare că l-a văzit vreodată consumând alcool în exces, îi somez public pe Radu Tudor şi Dan Andronic să se autodemaşte şi să depună mărturie!

158 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!“”stupid guy”" va desfiinta Parlamentul. AVEM CIRC GARANTAT.
CINE IL VA OBLIGA SA NU O FACA?
II VA IMPIEDICA CINEVA CUMVA?
SI CUM?
AM MUSCHII TARI. Ce puii mei?
De crivi31 pe 6 November 2009 la 12:50 pm (#)De ce nu ma mira gestul? Ma asteptam sa nu-l propuna pe Blaga, din aceleasi motive sustinute de Badea in emisiune. In rest suntem in grafic. Speranta e in coma alcoolica.
De Marius Cluj pe 6 November 2009 la 12:53 pm (#)Miscarea e facuta in continuarea declaratiei de ieri de la Realitatea FM. A pierdut bucurestenii si asa spera sa-i prosteasca din nou. Sa vedem daca tine.
De Mircica pe 6 November 2009 la 12:56 pm (#)Eu l-am auzit deja acum cateva luni pe Radu Tudor spunand ca, atunci cand lucra la Evenimentul Zilei, venea Basescu si radea 2 sticle de whisky si apoi pleca la volan fara nici o problema. Poate ca el nu considera asta un exces,avand curaj sa mai conduca.
De Adina pe 6 November 2009 la 12:57 pm (#)sunt absolut convins ca jucatorul isi imagineaza ca o sa castige alegerile si va desfinta parlamentul. mandru nevoie mare de legaturile lui cu securitatea se crede in sinea lui un mic Putin fara sa-si dea seama ca el de fapt a fost doar un turnator si nu ditamai spionul ca dictatorul de la rasarit. nici macar un dictator adevarat nu va putea sa fie.
De mojicu pe 6 November 2009 la 12:57 pm (#)Avea dreptate Mircea Badea! Marinelu’ nu o sa numeasca niciodata pe altcineva in afara de oamenii lui sau femeile lui! Pacat ca sufera o tara intreaga pentru ambitiile “capitanului”. Se crede in continuare capitanul corabiei de pirati portocalii pe Marea numita Romania!
De Dan pe 6 November 2009 la 12:58 pm (#)E o splendoare.Si-a vazut visul cu ochii. Compromisul care nu compromite. Si…Si…
De Iordachel Gudurau pe 6 November 2009 la 1:01 pm (#)A aparut, (ca la circ) de dupa cortina, Primarul de vis de la 4. Pardon! Ala e rau, de la Grivco! De la 3; de-al nostru, dintre noi, pentru noi… Jeguri portocali…
lasa-ma cu loserii aia doi, andronic si radu tudor.
ai facut o obsesie cu basescu, dar vad ca nu ai tupeu sa spui ca venirea lui geoana la putere insemana reactivarea lui nastase, hrebe, iliescu, michi spaga, vanghelie si alti dobitoci, oameni ce au pus tara asta pe butuci.
basescu e un cretin, dar il prefer lui geoana si antonescu. iar oprescu…. sa fim seriosi, locuiesc in bucuresti.
de ce nu apare un om din mediul privat??? nu vantu, voiculescu sau patriciu. ma refer la un manager de la o mare companie. e singura sansa a romaniei.
apropo de oprescu. am auzit ca in primarie s-au marit salariile cu 600 ron / angajat. cica e criza… hahaha!!! bine, nu se bau direct bani, ci bonuri de cadouri, cu care poti cumpara orice. ei numesc asta bani pt haine!!!! iti dai seama in ce tara traim??? asta e motivul pt care cresc taxele? asta e omul care vrea sa fie presedine?
De donose pe 6 November 2009 la 1:01 pm (#)abia astept reactia Domnului Badea, in legatura cu numirea asta ipocrita.
De Alexandru pe 6 November 2009 la 1:05 pm (#)MI SE TAIE SCARBA-N GREATA.PUNCT
De felicitari pe 6 November 2009 la 1:05 pm (#)Sa o luam pe rind (ordinea chiar nu mai conteaza):
1. Tepe pe banii fraierilor din sectorul 3
2. “Mici afaceri” imobiliare
3. Alte tepe pe bani publici -
4. Finul lui Videanu
5. Alte tepe
6. Alte furaciuni
7. Alta teapa
Si prezentarea SUCCESURILOR poate continua la nesfirsit!
Omul este dupa chipul si asemanarea cirmaciului, este unul dintre cei care ar putea infunda puscaria pentru totdeauna.
Puscariasi isi string rindurile sa evadeze! De noi depinde daca vor reusi sau nu.
De Mihai pe 6 November 2009 la 1:06 pm (#)Negoita nu era ala de si`a tras`o cu Laura Andresan in biroul lui? Cautati materiale compromitatoare cu el, poate scapam mai repede de el…
De Adriean VICLEANU pe 6 November 2009 la 1:09 pm (#)adica
De Adriean VICLEANU pe 6 November 2009 la 1:11 pm (#)[...] Victor Ciutacu - Vorbe Grele » Blog Archive » Negoiţă, premierul ciorbei de potroace http://www.ciutacu.ro/articol/negoita-premierul-ciorbei-de-potroace – view page – cached Ştiu că-s arogant şi genial, dar îmi place să mi-o spună şi alţii. Oare o să mă iertaţi vreodată că-s cel mai bun? [ mai mult → ] [...]
De Twitter Trackbacks for Victor Ciutacu - Vorbe Grele » Blog Archive » Negoiţă, premierul ciorbei de potroace [ciutacu.ro] on Topsy.com pe 6 November 2009 la 1:13 pm (#)……SUNT SCARBIT….AM OBOSIT….M-AM SATURAT…RESTUL……E POLITICA !!!!
De laurentiu pe 6 November 2009 la 1:16 pm (#)Basescu a gandit si intors pe toate fetele cum ar fi pt. el mai bine. Ne-a aburit, ametit, corect ce-i drept, ca e grav unde suntem si vine cu o propunere naucitoare. Poate nu a mai vrut nimeni sa se bage cu el la asa o porcaiala, e posibil si asta desi se vede clar ca il urmeaza PDl-ii orbeste. Atunci basescu si-a zis ca sigur va iesi presedinte si nu poate sa mearga el presedinte cu un guvern strain. Si apoi daca trece guvernul asta cu negoita si iese alt presedinte acel presedinte nu va putea da jos guvernul si basescu se poate implica in jocurile tarii indiferent daca e sau nu presedinte.
De titanik pe 6 November 2009 la 1:17 pm (#)Azi a jucat la doua capete dar sper din tot sufletul ca a jucat gresit si jocul asta sa se termine si sa fie taxat de toata lumea la vot. Sa inteleaga toti ca lui basescu nu-i pasa de oameni, de tara, de constitutie, de nimic, il intereseaza numai persoana lui si sa iasa din nou presedinte si atat. In rest cadavre….
Ar fi bine ca cineva sa puna un A M R sa stim cat a mai ramas pana la primul tur in speranta ca poate vedem in turul doi alti candidati fara basescu.
dar si ceilalti sunt epuizanti cu iohannis al lor;si mai mult ca sigur ca daca basescu pierde,sustinatorii neamtului o sa-l uite rapid si n-o sa mai fie topiti dupa el;lui basescu ii ramane doar fraudarea alegerilor-pe asta se bazeaza
De cenobit pe 6 November 2009 la 1:17 pm (#)@donose. Recunosti ca nu e sanatos si totusi il preferi? Si tara a cam pus-o el pe butuci! Se vad membrii si simpatizantii portocalii extrem de activi pe internet. Sunt in misiune…
De Dan pe 6 November 2009 la 1:18 pm (#)http://barbatiilafeminin.ro/blog/tag/laura-andresan-despre-liviu-negoita/
De mireya pe 6 November 2009 la 1:20 pm (#)si eu care puteam sa jur ca nebunu’ il nominalizeaza pe jmekerul de la Craiova, Antonie Solomon - pardon, “Ec.” Antonie Solomon!!!
De nemesis pe 6 November 2009 la 1:20 pm (#)Basescu nu face altceva decat sa isi exercite drepturile constitutionale.Ca e imoral e altceva.Daca mergem pe acest principiu stau si ma intreb cata moralitate o fi la baza averilor lui Casuneanu,Voiculescui,Trump etc?
De ovidiu pe 6 November 2009 la 1:21 pm (#)Nici el nici coalitia psd-pnl nu vor sa cedeze.De ce?Orgoliu,nesimtire,tampenie,lipsa de bun simt,nepasare fata de popor(epitele sunt valabile pt toti politicienii).Parte buna/rea e ca doar Basescu poate sa desemneze un candidat pt premier.
Eu unul ma simt jignit, nu sunt genul de om pudic, conduc o retea de site-uri cu continut adult, dar o asemenea batjocura n-am trait cam de multisor. Un masturbator propus pt functia de PM? Sincer o prefer pe Ilona Staller aka Cicciolina, am cunoscut-o personal, e o tipa superOK, ceea ce stie aia face, si nu se ascunde de acest lucru. dar sa ma conduca cineva care dadea mana cu cel mai bun prieten al lui si spunea “la mai mare prietene”? Am crezut ca am vazut multe; m-am inselat.
De wickerman pe 6 November 2009 la 1:22 pm (#)AAAAAAAA,si Base e si destept.Il numeste vineri,pana luni cand tv-urile si presa incep sa toace lumea uita si uite asa tiptil,tiptil castiga un al 2-lea mandat
De ovidiu pe 6 November 2009 la 1:24 pm (#)Buna ziua d-le Ciutacu,
Ne-a lasat cu gura cascata(a cata oara?!) Basescu !Sa ma ierte Dumnezeu,dar cred ca si-a pierdut mintile!Sa stiti ca un control psihiatric al candidatilor ,trebuie impus in viitor,cu medici consacrati si sinceri in concluzii,ca ne ducem din ce in ce mai jos ca societate.
Nu stiu cum sa calific prezentarea lui Basescu a viitorului premier-nu gasesc acum termenul -dar a fost ceva insultator la adresa noastra.Ne spune ca propune un premier care are toate atuurile lui Johannis-dar de ce nu l-a numit pe dumnealui?!Nici nu a dorit sa-l cheme la Cotoceni sa il cunoasca!
Mi-e scarba organic si mental de acest Basescu,de care SPER din toata inima sa scapam!!!
Va doresc cu sinceritate,o zi buna(daca mai putem sa avem asa ceva )!
IoanaP
De IoanaP pe 6 November 2009 la 1:25 pm (#)Victore, in primul rind, pina nu-mi uit, hic, ideea, pot declara ca l-am vazut pe base, la televizor, consumind alcool. Avind in vedere ca, in acele dati, a baut mai mult ca mine, pot considera ca a baut in exces, nu?
In al doilea rind, avind in vedere declaratiile Laurei Andresan despre Liviu Negoița, putem deduce, fiind rautaciosi, ca unul dintre ministri va fi Paul Pacurariu…
De Arsulici pe 6 November 2009 la 1:33 pm (#)Cand pe 18 mai 2007, 75% din 40%, nu din totalul populatiei votante (!!!), a spus ca vrea ca marinarul betiv sa ramana in continuare presedinte, pentru ca, probabil, se simteau reprezentati de el, A FOST BUNA MAJORITATEA, nu?
Mie una, care am votat atunci DA, nu mi-a convenit. Dar astea sunt regulile democratiei. Cum isi permite nesimtitul asta sa-si bata joc de toata lumea ? Ce naiba mai cauta pe la televiziuni slugile basescului, printre care si muieri pline de tupeu, gen Raluca Turcan? Stiu, deontologia, bat-o vina, dar si mizeria de CNA. Dar ce, in tara asta nu mai avem deloc justitie? CNA poate sa faca tot ce vrea?
Eu cred ca oamenii destepti de la Antene pot gasi solutia, pentru ca, la urma urmei, si noi trebuie sa fim respectati. Iar invitarea in emisiuni a jegurilor pedeliste este, pana la urma, o insulta la adresa noastra.
P.S. Cea mai scazuta prezenta la vot pentru primari a fost in sectorul 3, nu?
De violet pe 6 November 2009 la 1:35 pm (#)CU TOTII LA VOT !!! Singura solutie asta este. In rest, putem toci in continuare tastaturile si nevii ca tot degeaba. CU TOTII LA VOT ! Macar de data asta, astfel vom afla si noi odata s-o data cine suntem si ce cautam noi pe planeta asta.
De sori55 pe 6 November 2009 la 1:36 pm (#)Revin si spun, stati linistiti nu e chiar asa rau! De fapt sintem la camera ascunsa si o sa vina in curind cineva cu un tort mare si o sa ne spuna ca totul in ultimii 20 de ani nu a fost decit o gluma si ca de fapt nu sintem o tara de timpiti.
De ion pe 6 November 2009 la 1:37 pm (#)Asemenea presedinte, asemenea prim ministru de ra..t!
De Andrei pe 6 November 2009 la 1:37 pm (#)@ dan
cred ca am fost destul de explicit de ce prefer un dobitoc unor nenorociti ordinari.
stai linistit ca nu il voi vota. e doar o parere. partea proasta e ca tu sigur vei vota cu geoana.
De donose pe 6 November 2009 la 1:39 pm (#)nu stiu cati ani ai, insa iti spun eu ca in perioada 2000-2004 a fost cu adevarat dictatura, vorbesc de presa. si victor ciutacu poate confirma.
cand se vorbeste de dictatura, ar fi bine sa ne amintim de anii 2000. macar pe basescu poti sa il injuri pe ce post vrei si in orice ziar.
Am ajuns o ‘ciorba de potroace’, o mancare de dat la porci. Am 17 ani, si poate nu sunt singura, dar, sunt cu ochii pe politica romaneasca si pe magariile din Romania si nu frecventez diverse localuri, chestii specific adolescentine. De ce? foarte simplu! mi-e teama ca nu o sa ajung la stadiul de adult daca tara se tot tine pe drumul acesta indaratnic.
Cand am scapat de rosiorii nesaturati, in 2004 am crezut ca ne-a pus Dumnezeu mana in cap. Dar de unde?! mai tare ne-am afundat! Dar ce spun eu, este deja un adevar arhicunoscut.
Atata timp cat viata noastra va sta sub semnul vremilor conduse de minti nascute si crescute in comunism, Romania nu va inainta, ci din contra, va continua sa se impotmoleasca in certuri si conflicte, incercand sa atraga influiente occidentale, modele occidentale, dar ei nu stiu ca in Occident sunt si parti negative, lumea lor nefiind numai roz.
O alta problema sunt banii, au ajuns sa taie din salariile deja taiate si rastaiate. Ne lipseste o legislatie foarte bine conturata si foarte bine respectata. Ne lipseste, noua, cetatetilor, educatia insa politicienilor le lipsesc scrupulele in privinta noastra.
Romania, in loc sa se concentreze in jurul crizei care se accentuiaza, (sau nu!?), ei se bat pe posturi, pe presedintie si cand ajung sus, deodata au uitat tot. Culmea, asta li s-a intamplat tuturor, or fi vrajiti?!
Sunt de acord cu Donose. Avem nevoie de un om prosper si care sa uite de interesele proprii, cam greu, pentru ca bani sunt dar nu sunt minti bune care sa stie sa ii gestioneze.
Gandesc bine?
De Katy pe 6 November 2009 la 1:40 pm (#)Buna. Am si eu un comentariu daca se poate din cate stiu eu Liviu Negoita este primar la sectorul 3 nici de cum la sectorul 4, deci base habar nu are la ce sector este marioneta lui.
De carolina bianca pe 6 November 2009 la 1:41 pm (#)Asta e “premierul care sa si treaca” ?
De dan pe 6 November 2009 la 1:47 pm (#)Caricatura asta tine loc de orice comentariu
De Bubulea pe 6 November 2009 la 1:49 pm (#)videanu ministru*2 , videanu contabil=ministru *2 = pogea , videanu finu’= prim-ministru = negoita … videanu srl a luat fata udrea srl la vedere , in umbra cinestie … dar este o chestie ciudata sa ai obrazul atat de gros incat sa nu iti fie rusine sa ai in guvern asa ceva …
De unirea familiei pe 6 November 2009 la 1:50 pm (#)nu stiu de ce nu ma mai mira ce face Basescu face ce face si sfideaza majoritatea din Parlament acum l-a propus pe Negoita dar nu va o sustinere ca sa treaca de Parlament si o sa vedem poate pe aceeasi ministrii pe Blaga,Pogea,Videanu si toti ministrii care au facut figuratie la Palatul Victoria.
De karla pe 6 November 2009 la 1:52 pm (#)Buna, spunea cineva mai sus ca in perioada 2000-2004 presa era cenzurata si ca Victor Ciutacu poate sa o confirme. Ce ai de zis in privinta asta domnule V. Ciutacu,a fost sau in cenzurata presa in accea perioada, vrem si noi sa stim adevarul!!! Multumim!
De Anca Maria pe 6 November 2009 la 2:01 pm (#)update … o mai ramane nashu’ si contabilu’ lu’ nashu in guvern ??? are curaj sa dea afara finu’ pe nashu’ ???
De unirea familiei .... pe 6 November 2009 la 2:03 pm (#)auzi la negoita “sa scoatem Romania din criza” :))))))))))))))))))))))))))))
BAI BAIETI BAI…..de data asta chiar va bateti joc PE FATA si ne-am cam saturat de atatia clowni idioti!!!eu plec din tara asta.
De felicitari pe 6 November 2009 la 2:04 pm (#)@Anca Maria: defineste “voi”, iepurasule, si-ti raspund mintenas
De Victor Ciutacu pe 6 November 2009 la 2:04 pm (#)Asa cum am spus-o eu de multe ori si o spun si altii acum, trebuie sa iesim la vot. Prezenta trebuie sa fie mare, pentru a le fi greu jegurilor pedeliste sa fure. Una e sa furi 5% din 1 000 000 de oameni-sa zicem- prezenti la vot si alta sa furi 5% din 10 000 000. Am dat doar niste exemple de numere. In primul caz, e suficient sa plimbi cu autocarul 50 000 de oameni, pe care sa-i si platesti, in al doilea ar trebui sa plimbi 500 000.
Unii au dubii cu privire la Geoana. Total de acord. EU IL VOTEZ PE CRIN ANTONESCU. Dar, daca in turul doi intra betivul cu Geoana, sigur ca-l votez pe Geoana! Tot ce am impotriva lui nu mai conteaza. Stiu sigur ca pe plan extern ne-ar reprezenta cu onoare si, mai ales, pricepere, data de scoala pe care a facut-o, nu ca asta care nu este in stare sa faca fata unui protocol fara sa se scarpine in cap, sa hahaie si sa-si ridice pantalonii. In privinta potentialei amenintari a libertatii presei, suntem deja in 2010, in UE, PSD-ul si-a mancat papara si n-au cum sa existe-cred eu- probleme reale in acest sens.
Unde-ar fi norocul sa nu intre basescul in turul doi, ca atunci CRIN va fi presedintele nostru. Dar, pentru asta, trebuie ajutat inca din 22 noiembrie.
De violet pe 6 November 2009 la 2:08 pm (#)am 65 ani si va iubesc pe toti cei de la Antena 3,mai ales pe tine Victor si pe Mircea, si pe absolut toti invitatii lui Gadea.Tineti-o tot asa in voi mai avem sperante.Maria
De maria catin pe 6 November 2009 la 2:12 pm (#)nu stiu cum o fi primarul ala de volontiri, da’ io personel voiesc sa-l puna prim ministru pe rpimarele de brasov, de unde ma trag. e o putoare de om, da’, fratilor, face niste sensuri giratorii… fara numar!!!!
De che pe 6 November 2009 la 2:13 pm (#)Inca din anul 2000, cand Basescu Traian a castigat primaria Bucurestiului, si-a facut simtita prezenta in randul cetatenilor romani cu drept de vot GRIPA BASESCU. Acum in 2009 aceasta gripa portocalie, cunoscuta si sub numele de gripa PDL trebuie eradicata. Exista 3 vaccinuri pe piata Mircea Geoana, Crin Antonescu si Sorin Oprescu. Cetatenii cu drept de vot sunt rugati sa se prezinte pe 22 noiembrie 2009 la sectiile de votare la care sunt arondati si sa opteze pentru vaccinul pe care il prefera.
De Theodora pe 6 November 2009 la 2:14 pm (#)Cu deosebit respect
1.domnule ciutacu, sunt un om obisnuit si ma mandresc cu oaresce educatie.
De fla pe 6 November 2009 la 2:14 pm (#)2.aveti datoria sa faceti si altceva pt. a ne putea scapa de aceasta ciuma care se numeste basescu.nu se poate ca presedintele sa-si bata joc de noi.nu se mai poate asa ceva.avem o majoritate demonstrata in parlament.partidele nici nu ar mai trebui sa mearga la consultari cu nimeni.e inuman si conttra romanie ce face nenorocitul asta.
3.ar trebui ca partidele sa se mobilizeze IN STRADA, LA COTROCENI!!!
4.CUM POTI COMPARA(SA MA SCUZE BUCURESTENII DIN SECTORUL LUI NEGOITZA) CU UN ORAS CU O CULTURA SI ISTORIE CA A SIBIULUI.
5.CA IN COMUNISM, BASESCU CERE CANTITATE SI NU CALITATE.
6.SA TE IA DRACU BASESCULE!
de ce nu intrebati caricaturile acestea de guvernanti, de ce nici acum nu au venit la medicii de familie, vaccinul pt.gripa obisnuita, pe care-l faceam de cativa ani in urma,cred ca e o perdea, sa nu observam ca nici acest vaccin nu este trimis in teritoriu?
De maria catin pe 6 November 2009 la 2:16 pm (#)s-au tampit de tot, pe bune. isi bat joc de noi.
De lau pe 6 November 2009 la 2:16 pm (#)@donose:”cred ca am fost destul de explicit de ce prefer un dobitoc unor nenorociti ordinari.”
De Bubulea pe 6 November 2009 la 2:17 pm (#)Parca spuneai ca aia sunt dobitoci si preferi un cretin. Hotaraste-te. Si gandeste-te mai bine: Nu cumva cretinul/dobitocul tau e si el un nenorocit ordinar in acelasi timp ?
Drum buuuun
De valentin pe 6 November 2009 la 2:18 pm (#)Si nu uita sa-ti iei sapuuuuun
Si funie, cand pleci la druuum,
Drum buuuun!
Rusine pentru o tara intreaga sa tremure in fata unui om. Rusine pentru un “presedinte” vitreg sa dea tara in ghearele unui biet primar de sector…
De stan gheorghe pe 6 November 2009 la 2:19 pm (#)Caragiale era mic copil….
Ma refeream,la noi, romanii, in fine, am spus-o la general, atunci rectific, vreau si eu sa stiu adevarul si sper ca raspunsul aceasta nu a fost un truc pentru a-mi distrage atentia de la intrebarea pe care am pus-o.
De Anca Maria pe 6 November 2009 la 2:20 pm (#)În timp ce mă străduiam să nu-l dau pe mute şi stam atent la inflexiunile vocii (nu la mesaj) întrebându-mă dacă o fi dat pe gât numa’ cât să nu-i tremure mâna, ori o luat şi ceva în plus să ne spună glume, un clopoţel a început să sune alarmant şi, o fracţiune de secundă, am încremenit: să vezi drăcia dracului că-l nominalizează pe propusu’ majorităţii! Ce soarele, ăsta chiar vrea să câştige alegerile? m-am întrebat. Noroc c-o venit cu o glumă! Încă râd! Nervos, nu-i bai! Măcar m-am scăpat de-o grijă. Nu cred să intre în turu’ doi. Sau, dacă intră, intră de pe poziţia a doua şi iese stâlcit rău.
O groapă de nisip pentru joaca Jucătorului a ajuns România, furnici pe care calcă fără vreo grijă sau ruşine, am ajuns noi. Suntem o ţară în derivă şi nimeni dintre cei care ar trebui să trimită potera (în biroul de la Cotroceni, sau acasă, sau la crâşmă!) pentru a-l sălta şi a-l duce la casa de nebuni, nu se sesizează. Chiar atât de mari să le fie “scheleţii” din dosare?
Abia aştept preamărirea “soluţiei” şi înfierarea “ostililor”, din partea neobosiţilor pupinbăseşti. Maaare distracţie. (Deşi, exact asta ne mai lipsea!)
De SuKăRiT pe 6 November 2009 la 2:24 pm (#)Cand am aflat vestea, am vomitat putin in gura.
De Catalin pe 6 November 2009 la 2:25 pm (#)Domnul Negoiţă ar face bine să-şi rezolve problemele ilegale cu multele construcţii din Sectorul3, sector considerat proprietatea sa.
De Petrisor pe 6 November 2009 la 2:26 pm (#)asta e premierul care “sa si treaca prin parlament”??
De cristina pe 6 November 2009 la 2:29 pm (#)WTF?
cineva are probleme grave la mansarda.
În caz că-mi daţi voie: uitaţi cum este folosită Primăria Sector 3 de către Liviu Negoiţă, punctele de informare ale Primăriei Sector 3, puse la dispoziţia PD-L
De Petrisor pe 6 November 2009 la 2:30 pm (#)@Anca Maria: deci te-am mandatat romanii, prin referendum, sa ma intrebi
ok, fiindca te vad dulcica, iti raspund. daca iei ca referinta concedierea mea de la Adevarul fiindca scriam ce magarii au inceput sa faca pesedistii, era cenzura. daca, insa, iei ca referinta publicarea de catre Oana Dobre a stenogramelor PSD in Evenimentul zilei, era libertate totala de exprimare. libertatea asta a presei se cantareste cam ca la muie: poate fi si placuta, depinde doar la care capat te afli…
De Victor Ciutacu pe 6 November 2009 la 2:33 pm (#)Q: credeti ca sunt multi kamikaze la varful PD-leului ? Zambesc aparent relaxati, dau comunicate baritonale, dar parca, undeva e totusi un risc.
eu cred ca e deja primul pas la off-side facut de linia-ntaia politica din partid, ori singurul aparent de incredere , dupa Boc, a ramas Neaguitza (sau Nuguitza) asta
PS: poate cineva sa ma lumineze la cap cu o cestiune care-mi e neclara ? In ce calitate se duse maestru’ Gusa Cozmin sa ia interview-uri la Departamentul de Stat din USA, asa, ca sustinator al lui M Geoana ? Ca, desi nu e prima mea preferinta, m-as oferi si eu, tot asa, sustinator infocat
De quasi-modo pe 6 November 2009 la 2:33 pm (#)Ce dixtractie, ce misto bre nea Victore
– E RAZBOI IN PDL – BASESCU I-A TRAS-O LUI VASILE BLAGA! Blaga credea ca se poate baza pe relatia lui personala cu Traian Basescu. Muahahahaha. At de naiv trebuie sa fie demisul ministru interimar??? Ok – cat mai poate indura Blaga sa fie umilit in halul asta de Traian Basescu? Totusi, vorbim despre Negoita….
De CUPIDON POLITICUS pe 6 November 2009 la 2:38 pm (#)Ce neghiobie din partea unui barbat de stat – din partea unui presedinte – sa numesca pe cineva din razbunare si sa tina cont de exigentele celor indreptatiti sa impuna premier. Ce a spus Basescu se poate traduce cam asa: EU NU AM UN JOHANNIS DAR AM UNUL CARE E TOT PRIMAR, NU E JOHANNIS…ESTE APROAPE CA JOHANNIS, BLEAH – CE CONTEAZA CA E FINA-MIU, IMPORTANT ESTE CA E DIN CORUL DE NEGRESE AL PDL. Jenant, daca nu scapam de acest mascarici, va fi vai de tara asta!
De GUVERNUL NECOITZA pe 6 November 2009 la 2:39 pm (#)@che
No wayyyyyyyyyy:))
De felicitari pe 6 November 2009 la 2:41 pm (#)nebunul mai are un pic si imi tranteste un giratoriu si in casa!ce vrea pdl-istu,sa vada to orasul ca “munceste”?ok,dar sa se mai si opreasca frate ca nu in orice intersectie merge pus un giratoriu.ma duc de acasa pana in oras si e dezastru la fiecare giratoriu pt ca nu se pun nici astea chiar asa ,la fiecare 2 M doar ca sa ia cineva bani pe lucrari!!!!veniti si vedeti ce blocaje in trafic pe peste tot din cauza asta.grrrrrrrr
Ok sa inteleg ca depinde de partea cu era media pentru care lucrai la vremea respectiva ! Urata treaba, dar lucru aceasta se intampla si acum, vezi B1 vs. mogulii.
Ca alegator caut si eu raspunsuri pt. ca am o mare problema, pe cine sa votez????????? In 2004 m-am dus sa-l votez pe Basescu ca nu cumva sa castige Nastase, pentru ca mi se parea pe atunci ca e prea arogant si nu stiu de ce, fata lui imi inspira rautate, cand il vedeam pe la televizor aveam impresia ca vad statuia rautatii. Am zis votez pdl, sau alianta DA ce o mai fi fost atunci, ca PSD nu-mi place, ne-au dat teapa. PNL in 2008 inainte sa plece de la guvernare, intentionau si astia sa introduca ceva taxe…., imi si amintesc scandalul legat de taxa de poluare, cam aceeasi teapa. In concluzie cu cine votez ????????Ca toti sunt la fel ? Imi spun ca este posibil sa nu gasesc un candidat care sa-mi inspire un minimum de incredere !!!!!!! si totusi aceasta este adevarul…………..nu gasesc……si multi dintre cei pe care ii cunosc gandesc la fel.
Parerea mea este ca acest stralucit de presedinte pe care l-am votat, de ce nu mi s-o fi intamplat ceva in ziua aceea sa nu mai ajung la vot, ar trebui sa vada ceea ce gandeste poporul (prostimea cum ne crede el, desi e mult mai prost decat multi dintre noi), revenind la subiect, parerea mea este ca ar trebui sa stie ca noi romanii de rand, nu pupincuristii lui (scuzati-mi expresia) care il lauda pe la vizitele electorale ( sa ne traiti domnule presedinte – Va te faire foutre ???) nu-l mai votam, NU-L MAI VOTAM si sa nu mai faca nici o miscare pentru a-si reabilita imaginea, ca oricum va pierde, sa inteleaga intr-un final ca nu mai are sorti de izbanda si sa-i dea Romaniei sansa de a avea un nou guvern. Cum poate el sa inteleaga asta….. invitati si oameni simpli pe la Antene.. sau macar iesiti in strada mai des si intrebati romanul de rand daca il mai vrea pe Basescu.
De Anca Maria pe 6 November 2009 la 2:45 pm (#)Gata,asta a pus capac,nu mai pot.Ies sa protestez.Frate-miu nu a murit la revolultie ca cineva sa se urce cu picioarele pe pieptul lui.
De Stefania pe 6 November 2009 la 2:48 pm (#)@ pt toti cei SCARBITI: sper sa nu cadeti in capacana presedintelui SI SA NU VENITI LA VOT DIN PREA MULTA SCARBA….!!! Ar fi pacat…!
De Nostradamus pe 6 November 2009 la 2:49 pm (#)@ NOSTRADAMUS - prietene, nu numai ca vin la vot dar voi transporta cu masina mea toate babele din bloc care nu il voteaza pe Basescu - Xanax
De GUVERNUL NECOITZA pe 6 November 2009 la 2:53 pm (#)a revenit Begone, sau cum se numea?
DA.
Se numeste mai nou
“donose “
De korbul pe 6 November 2009 la 2:54 pm (#)Consultari peste consultari de 20 min , in care omu a vorbt mai mult decat toti la un loc , ca sa ce?>
De PGC pe 6 November 2009 la 2:55 pm (#)sa vina cu agramatul asta ?
Ce-mi place! Chiar a innebunit chioru’ de tot!
De cineva pe 6 November 2009 la 2:56 pm (#)@Victor,
Ce zici, pot sa-mi desfac bagajele?
Pana acum am avut ocazia sa votez de doua ori pentru alegerea presedintelui, de doua ori pentru locale si de doua ori pentru parlamentare.
Daca la locale/parlamentare pot spune ca am votat cu candidatul/partidul apreciat/preferat, la alegerile presedintiale am votat negativ, din ura.
S-ar parea ca suntem condamnati sa votam negativ atunci cand ne alegem presedintele, pentru ca de vreo 20 de ani, nu am avut un candidat in adevartul sens al cuvantului, ci am avut doar oameni pe care am vrut sa-i dam jos, atat.
Eu am vrut sa scap de PSD/Nastase in 2004, acum vreau sa scap de PDL/Basescu, peste 5 ani de cineva vreau sa mai scap, de PNL ori iar de PSD, sau o sa agonizez tot cu Basescu?
Domnule Ciutacu, dati-mi voie sa va contrazic, nu e nebun, ba e chiar sclipitor Basescu (din pacate doar pentru realizarea intereselor personale). Astazi a incercat din nou sa se puna in postura de victima a politicienilor.
Daca prin 2002 sau cand a fost reales primar al Bucurestiului a cerut consiliu, acum probabil ca va spune dati-mi un parlament, argumentand ca-l va dizolva pe cel actual dupa alegeri, dupa ce va pica si pretinsul guvern Negoita.
Nu conteaza ca nu a facut nimic dupa ce a primit consiliu, nu conteaza toate magariile din ultimii 5 ani, populatia uita destul de repede.
Nu stiu daca ati observat, dar nu prea exista confruntari electorale ca in 2004, Antonescu, Geoana si restul sunt mediatizati doar pe la A3 si Realitatea, posturi tv urmarite doar de un anumit public, aproape deloc in mediul rural, unde Basescu e king of the jungle, cu aparitii constante la TVR1 (in acalitate de presedinte si de candidat, deci cu dublu timp de antena) si la alte posturi cu profil asemanator (A1, PRO TV).
Din postura de victima, de data aceasta a parlamentului, pe care si-o construieste de la inceputul campaniei si definitivata astazi, balanta electorala se schimba.
Sincer, nu stiu pe cati va convinge acest mesaj, insa teama mi-e ca Basescu mai are niste asi in maneca si, incet incet, de pe la 30% va incepe sa urce treptat.
Sigur azi a mai luat cateva procente, cand a cazut guvernul Croitoru a mai furat cateva, peste 3 zile sau cand va pica si guvernul Negoita va mai lua cateva, iar daca isi joaca bine cartea si nu face decat aparitii in media strict controlate, fara posibilitatea de a fi provocat/contrat, are sanse mari la un al doilea mandat.
De astazi poate sa vina si sa sustina ca el s-a conformat cererilor parlamentului, dar ca parlamentul corupt, coalitia de la Grivco, Patriciu si mai stiu eu cine, vor sa duca tara in colaps, vor sa faca si sa dreaga, el fiind singura solutie si o victima a acestor oameni ,,parsivi,,.
Daca mai luam in calcul si faptul ca ministerul de interbe va ramane pe mana lui, asa incat la nevoie sa poata fi inclinata balanta in favoarea lui cu 2-3 procente, perspectiva este sumbra.
Negoiat este clar o mutare electorala, un sacrificat (doar declarativ, el va reveni la Primarie fara nici o problema si fara sa piarda capital electoral) pentru cateva procente, insa un procent aici, un procent dincolo si iar vom fi pe muchie de cutit.
Vom trai si vom vedea.
De Popa Mihail Ioan pe 6 November 2009 la 2:56 pm (#)Cred ca orice cuvant este de prisos…Basescu nu a nominalizat doar un alt premier nepotrivit…ci a invartit cutitul in rana. I-a flegmat pe toti, le-a tras un sut in fund dupa care i-a injurat de mama. Cu alte cuvinte, si-a batut joc de majoritate, si in oarecare masura si-a batut joc de noi. La asta se rezuma tot…si-a batut joc. A fluturat numele lui Johannis pe la nasul majoritatii, ca un morcov in fata unui catar. Apoi a anuntat putin zeflemitor..putin arogant…putin impertinent ca alesul lui este Liviu Negoita. 3 cuvinte…BATAIE DE JOC.
De Drujbaru pe 6 November 2009 la 2:59 pm (#)Parerea mea este ca orice isterie este din acest moment de prisos. Chioru a dovedit pentru ultima data (daca mai era nevoie) ca nu stie de argumentul ratiunii. Chioru nu va fi niciodata convins de logica. Singura modalitate sa-l facem sa sangereze este sa punem stampila pe Crin sau Geoana. Pe oricine.
Fratilor…la urne!
hahahahaha. doamne fereste. am avut treaba si nu am urmarit porcariile politice in ultimele 2 zile. am aflat de aici cine e noul premier propus. sa nu mai zica lumea ca nu are si basescu primar de upgradat la primministrel.
ia cititi aici:
Într-o zi, i-am propus un interviu. Şi am avut grijă să-l programăm seara. Seară rece, întuneric, sediul PD din Kiseleff. Eu, îmbrăcată în roşu, el, deschis la cămaşă, lejer, relaxat.
- Hai, Laura, zi-mi, ai pe undeva un reportofon ascuns?
- Bineînţeles, doar sunt ziarist.
Am scos reportofonul şi l-am aşezat pe biroul politicianului. Închis.
- Scuză-mă, mă retrag două minute.
M-am retras în toaletă. Am pornit al doilea reportofon, îndesat în buzunarul secund al multor modele de genţi. M-am reîntors cu machiajul uşor refăcut şi am început interviul. Ştiam ce va urma. În timp ce vorbeam l-am observat pe Liviu transpirând. Ştiam ce face. Se masturba, şi-o freca pe sub birou. Mi-aş fi dorit să nu mă fi uitat. Nonşalantă, i-am privit gestul, i-am observat disperarea mâinii ce freca un penis, cu un posesor probabil excitat de faptul că-l privesc. Da, am văzut şi mi-a fost greaţă. Un organ sexual masculin păros, frecat de o mână teleghidată, scos prin şliţul unor pantaloni probabil de firmă.
-Vrei? Îl vrei
-Nu, niciodată! (Fragment din cartea “Bărbaţii la feminin”, scrisă de Laura Andreşan).
De liviu pe 6 November 2009 la 3:04 pm (#)Spuneam intr-un comentariu mai vechi, ca daca Basescu muta prin semnarea decretului de revocare al lui Nica este mat in trei mutari.
De alegatorul pe 6 November 2009 la 3:04 pm (#)1 revocarea lui Nica;
2 numirea lui Croitoru prim-ministru;
3 numirea lui Negoita prim-ministru.
Mat
A fost ultima mutare a lui Base (adio si sa nu mai aud de tine betivule).
Nici nu s-a uscat cerneala bine pe desemnarea lui Negoita, ca premier, ca D-l Ciutacu, ne-a si aruncat “bomba” in brate, sa avem timp pana la detonarea ei, sa o cantarim, ce raza de actiune ar putea avea.
De I.I. pe 6 November 2009 la 3:04 pm (#)Cum mai spuneam si altadata dumnealui intotdeauna a avut si are “reactia fulgerului”, si ne pune imediat la treaba. Bravo!
Basescu iar ne ameteste spunand ca ” a dorit sa faca o incercare!!!de a raspunde exigentelor majoritatii create ad-hoc”. Deci doar o incercare si incercarea nu are moarte!
Hai sa vedem ce va iesi si din treaba aceasta!. Sa avem deci putintica rabdare pana la 17.00 pe cand Negoita se va intalni cu partidele politice si-si va exprima dorinta de a forma un guvern de coalitie.
Am un singur amendament Domnul Radu Tudor a facut deja un autodenunt cum ca l-a vazut dupa o sticla de whisky, plecand din sediul oficiosului drept la volan.
De Dragos pe 6 November 2009 la 3:05 pm (#)Si mai am unul cu ingaduinta dvs. si daca imi permiteti urat i-ati raspuns la final @Anca Mariei desi justa si concreta argumentatia dvs.
Doar nu credeai ca se va risca din nou cu Vasile Blaga…
De Bogdan Moldovan pe 6 November 2009 la 3:06 pm (#)Numirea lui L. Negoita e pur si simplu o flegma trasa noua, in mod direct si cu putere de catre Base care crede ca e pe maidan si poate sa se joace cum si cu cine vrea.
De tbancu pe 6 November 2009 la 3:10 pm (#)domnule ciutacu,va rog,nu cumva eu m-am trezit intr-un alt timp?sau sunt in zona crepusculara iar presedintele tarii mele va sari si va striga”ha,ha v-am pacalit”nu-i asa?pentru ca tot ce s-a intamplat azi,vineri,nu poate fi real
De dana1 pe 6 November 2009 la 3:11 pm (#)@ Hai sa spun si eu o parere dintr-un unghi mai putin cunoscut de majoritatea : Sunt din ARAD , unul din fiefurile de baza PDL-iste, in frunte cu finul mult-prea-iubit al presedintelui, “maestrul”(jongleriilor) Falca… Majoritatea aradenilor se lasa intoxicati de faptul CA GROSUL BANILOR IMPRUMUTATI DE LA FMI - pe spatele romanilor (!!!!!!!!)- SUNT “POMPATI” CATRE TOATE FIEFURILE PDL-iste din teritoriu, pt. a se pierde urma lor,…. deci , implicit si spre Arad ( SPRE BUCURIA TAMPA A ARADENILOR NAIVI…!!!) De ce spun asta…? Pt. ca , fiind la fata locului, vad ca banii se duc DOAR SPRE ACELEASI FIRME ,CU DEDICATIE, iar acestea fac niste lucrari MEGAscumpe ( de obicei valoarea finala se dubleaza sau se tripleaza din te miri ce “probleme aparute inopinat, pe care ,cica, primaria le-a scapat din vedere…!!!”) ; de asemenea aceste firme “mult-prea-iubite” fac niste lucrari DE TOT RAHATUL , DE FOARTE MULTE ORI LUCRARILE STRICANDU-SE CU MULT INAINTE DE FINALIZAREA LOR INTEGRALA…!!!!! Va dati seama cum or sa arate ele peste 3 -4 ani….! Din acest motiv NU POT FI RECUNOSCATOR pt. banii virati , CICA, pt. aradeni, cand de fapt ei sunt DEDICATI CAMARRILEI PDL-ISTE, “PRAFUL DE PE TOBA ” AJUNGAND LA ARADENI… De ce v-am spus toate astea…? Pt. ca sunt convins ca Basescu va tine cu “dintii”, pana la alegeri, de controlul banilor, (prin intermediul guvernului) , SINGURUL SCOP REAL AL IMPRUMUTULUI FMI FIIND ACELA DE A AVEA BANI DE CAMPANIE LA DISCRETIE, SI DE A UMPLE , PE SATURATE, “STOMACUL CAM GOLIT” AL CLIENTELEI PDL-ISTE…
De Plebea pe 6 November 2009 la 3:15 pm (#)@ korbul: Ai dreptate a revenit “begone” => “donose” …Ma, astia ( propagandistii PDL-ei…) chiar asa-s de cretini , ca nu vad ca aici pe site nu se strange prostimea pe care s-o aburesti cu-n shpritz si cu basme de 2 lei…?! Insistenta lor deja devine enervanta…!!!
De Nostradamus pe 6 November 2009 la 3:26 pm (#)Base nu e nebun, E DIABOLIK.
De korbul pe 6 November 2009 la 3:31 pm (#)Isi urmareste strategia, care e proasta, dar fiind prins la colt, nu are ce face.
Numirea lui Negoitza a fost anuntata de ieri, insa noi nu am fost atenti. Adica sa ne intrebam, ce a spus azi, ca sa vedem ce face miine.
Ieri si-a prezentat parerile de rau ca nu mai e primul in Bucuresti, ca s-a ocupat mai mult de tara, etc.
Azi numeste un bucurestean, mai tare de 4 ori decit Johanis, doar cantitatea primeaza.
De cazut e clar ca o sa cada si acest guvern si chiar inainte de alegeri si poate bizonul votant o sa se revolte ca Geoana si Antonescu, chiar ca sunt niste neispraviti ce nu le convine nici un candidat. Astfel acesti Gica Contra li se vor “transfera” niste votulete in contul lui Baselul, ca doar capitala da tonul la cine este Nomber UNU.
Negoita se sacrifica in favoarea viitoarelor milioane de ieuroi ale unui fratior.
Am postat mai devreme un comentariu cu o prima parte cam incorecta, am incercat sa-l mai postez a doua oara, corectat de data aceasta, dar vad ca nu mai apare, asa ca incerc acum sa postez doar partea corectata , cerandu-mi scuze ca mi-am batut un pic joc de limba romana, desi involutar, dar am facut-o..deh graba strica treaba : « Ok , sa inteleg ca depinde de partea cui erau mass-media pentru care lucrai la vremea respectiva ! Urata treaba, dar lucru aceasta se intampla si acum, vezi B1 vs. mogulii. »
De Anca Maria pe 6 November 2009 la 3:33 pm (#)In curand basinescu va spune ca negoita este un primar independent din Bucuresti. La fel ca si Johannis nu?
De il consigliere pe 6 November 2009 la 3:38 pm (#)nu-l cunosc, dar pare mafiot
De horya pe 6 November 2009 la 3:40 pm (#)Draga Donose, in paranteza se gaseste comentariul tau ; « ai facut o obsesie cu basescu, dar vad ca nu ai tupeu sa spui ca venirea lui geoana la putere insemana reactivarea lui nastase, hrebe, iliescu, michi spaga, vanghelie si alti dobitoci, oameni ce au pus tara asta pe butuci. », in primul rand, tin sa-ti spun ca sunt de acord cu tine, insa daca ma gandesc la ce a facut PDL-ul in ultima vreme , constat ca toti sunt la fel , toti au facut acelasi lucru, adica au furat numai pentru ei, au pus tara pe butuci si toti sunt comunisti, nu numai cei pe care i-ai mentionat tu, ci si Basescu. Ajunsa in punctul aceasta nu pot sa nu spun ca PSD-ul cat a fost la putere a pastrat cel putin o decenta minima, adica nu si-a batut joc de noi chiar asa pe fata, desi in mare e cam acelasi lucru, dar de ochii lumii macar ne-au respectat de suprafata, in schimb bataia de joc pe care ne-o serveste Basescu acum este inacceptabila.
In al doilea rand, desi nu tin nici cu Geoana, deoarece precum am mai spus consider ca toti sunt la fel, intre Geoana si Basescu , il aleg pe primul, de ce ? Pentru ca speranta moare ultima, adica speranta ca poate, poate, desi e PSD-ist Geoana va fi altfel, de Basescu m-am convins, stiu ce poate, nu ma asteapta nimic bun cu el presedinte in umatorii 5 ani, atunci sa-i dau altcuiva sansa, desi se prea poate ca acesta sa fie la fel ca Basescu sau de ce nu, chiar mai rau, dar totusi trebuie sa incerc ceva nou, votandu-l din nou pe Basescu inseamna ca am renuntat, ca am pierdut orice speranta.
Concluzie : daca esti propagandist PDL.. lasa-ne, lasa-ne ca ne-ai plictisit !
De Anca Maria pe 6 November 2009 la 3:49 pm (#)S-a basit mireasa!
De Misu pe 6 November 2009 la 3:52 pm (#)Nu le da idei cu independenta lui Liviutza.
De korbul pe 6 November 2009 la 3:54 pm (#)O sa si apara constitutionalistul de Bok si o sa graiasca: alegerea de primar se face ca nume si nu ca partid, adika uninominal au ales alegatorii, un nume pentru kakalitatile lor de gospodari si nu ka oameni de partid. Deci si Negoitzul e un primar “mai endependent” decit cel al Sibiului, care este doar un orasel si nu ditamai SECTOOOOOOOOOOOOrul 4, scuzati 3, ca am mincat ceva brinza cu wisichi si o cazut greu la rinza.
UN CANTECEL: “E FOAME DE BANI BAIETI ?” FMI NU MAI DA IAR BANCHERII DECID ACUM ? SAU LUAM TOT DE LA FMI “DACA NE MISCAM MAI CU TALENT” ? OARE SERVICIILE CONTROLEAZA 100% PRIN DOSARE CORUPTII ? DOSARE CARE POT SA AJUNGA PE MANA ALTORA CARE AR PUTEA SPUNE POPORULUI CE CONTIN ? OARE INTAMPLATOR LA INTERNE ESTE O SITUATIE DELICATA DE HOCUS-POCUS CU ARHIVELE ? POT OARE SA DISPARA DEFINITIV SI DE ACEEA OBSERVAM CUM SE GASESC “TAPI ISPASITORI” ? OARE PENTRU REALIZATORII ACESTUI CIRC MAI ESTE IMPORTANT DACA UN PARTID SE DIZOLVA ? ESTE UN PARTID DE SACRIFICIU ? DATORIA POATE FI SA LASE IN URMA BOGATI CARE ULTERIOR POT FORMA ALT PARTID ? ESTE O AMAGIRE CA VOM AVEA PE CINE SA MAI INTREBAM CEVA ASA CUM NU PUTEM SA INTREBAM AZI NIMIC FSN-UL ? DE CE SE PUN PE LISTE OAMENI CARE AU DOSARE ? DOAR “DEPENDENTII DE DOSAR” N-AU ALTERNATIVE ? UNINOMINALUL LASA PERSOANEI LOCUL DIN PARLAMENT DECI CINE CONTROLEAZA DOSARUL CONTROLEAZA VOTUL ? OARE ERA MAI BINE PE LISTE ? AM AVUT / AVEM SPECIALISTI IN DREPT CONSTITUTIONAL CARE AU SCRIS O CONSTITUTIE “CREM-DE-LA-CREME” ATUNCI CAND AU PREVAZUT CUM SE JOACA “PUTERILE IN STAT” ? AMRamas MUT ! ASISTAM LA O ADEVARATA LOVITURA DATA DEMOCRATIEI ATUNCI CAND TRAIM ACEST CIRC ABSURD ? Unicul ales democratic pentru 5 ani incearca “sa smulga” inca 5 ani ? In 10 ani tara este “ocupata” de creditori si privilegiati iar serviciile au inteles asta ? Vor face averi imense. Dormiti ca oricum de platit o sa platim cu totii.
De SpiritCivic pe 6 November 2009 la 3:54 pm (#)Oameni buni,nu trebuie sa va indicnati deloc este si era previzibil fiecare pas a presedintelui.Daca nu iese la alegeri sau daca vom avea un nou guvern din care sa nu faca parte PDL-ul lucrurile vor fi dramatice pentru multe persoane din acest partid.Ce sa intamplat in aceste 10 luni veti vedea dupa alegerile prezidentiale cand intradevar coruptia si furtul mult demonizate in 2004 a ajuns la un nivel fara precedent.Tot ce vedem este o ultima incercare de acoperire a urmelor si o zvagnire neputincioasa de a scapa cu basmaua curata.Nu exista orgalii ci numai frica reala.Numai noi votantii putem sa terminam categoric aceasta situatie si hidra care ne-a acaparat total economia si viata privata a fiecaruia.Nu trebuie sa fim deznadajduiti ci sa avem incredere in majoritatea romanialor care sau saturat si care simt pe pielea lor zi de zi.
De stefan pe 6 November 2009 la 3:56 pm (#)E mat.Nu ,cred ca e…pat. Orice mutare ar face e invins.Varianta Negoita e gandita cu intarziere ,parca ar fi a Lenutei Udrea.
De Ioana S.,Bucuresti pe 6 November 2009 la 3:56 pm (#)Spera ca va frauda suficient sa mai prinda un mandat?
Orice frauda masiva electorala, vedem din experienta altor state, duce la convulsii sociale, miscari de strada.
Alegeri parlamentare anticipate? Pd-L-ul va fi singurul care va pierde masiv, pentru ca ne asteapta vremuri grele din ianuarie 2010, FMI nu ne mai da un sfant.
Poate prezidentul sa ne comunice ce a facut in ultimii 5 ani, inafara de certuri cu Parlamentul, CSM-ul, magistratii, profesorii, guvernul, ziaristii, oamenii de afaceri care nu-l sustin, mai nou si cu oierii?
D-nul Oprescu are un slogan de campanie:
Hai Romania! Eu asi completa :Trezeste-te!
E unul la turul 2, in situatia in care se “califica” Geoana si Basescu, stau acasa. Incep sa-mi fac bagajele. La revedere Romania!
De Misu pe 6 November 2009 la 4:06 pm (#)Apropo cred ca noi toti trebuie ca pe 22 si chiar 6 (sau poate nu) sa fim pe langa toate sectiile de votare.Trebuie sa ne mbilizam exemplar si orice situatie aparte sa fie semnalata.Este posibil sa se incerce o FRAUDARE masiva a alegerilor.Mare mare atentie si hai la vot cu totii indiferent de preferinte.Totusi cred ca sunteti treji si mergeti pe mana lui Crin.
De stefan pe 6 November 2009 la 4:06 pm (#)De ce te-a incondeiat Vadim in Romania Mare?
De cenobit pe 6 November 2009 la 4:12 pm (#)T.Basescu: “are ceva din Johannis si e …Negoita”. Are un defect sigur: e portocaliu ! Iar de portocalii s-au saturat bucurestenii.Chiar si domnia sa a recunoscut.Iar bucurestenii sunt vreo 2,5 milioane. Sa-i tenteze o frauda masiva chiar aici, in Bucuresti?
De Ioana S.,Bucuresti pe 6 November 2009 la 4:14 pm (#)eu astazi sunt mai optimista asa ca din punctul meu de vedere, magaria facuta de Basea poate avea si o parte pozitiva- aceea ca i-a “luminat” si pe cei care erau mai sceptici…a aratat in mod clar ca necesita tratament psihiatric; cred ca va pierde alegerile!
De Teal'c pe 6 November 2009 la 4:17 pm (#)Salut,
De Fane pe 6 November 2009 la 4:20 pm (#)Cat de penibil poate fi Negoita si cat de retardati ar trebui sa fie cei din PSD, PNL ca sa accepte macar discutii despre un “guvern de uniune nationala”?…cam ce reprosuri ar fi in perioada urmatoare despre “nenorocitii care se macelaresc pentru diverse posturi in guvern si teritoriu”…in fine, desi n-am mai votat din 2004 cand mi-am luat mama bolnava “pe sus” sa-l votam pe Basescu, sunt convins ca nu voi rata nici unul din cele 2 tururi de scrutin, ghidat de acelasi principiu din 2004 valabil si azi - nu pot ei frauda cat putem noi vota! (inca n-am ajuns la resemnarea totala, desi imi reprosez naivitatea si inflacararea de atunci).
Domnu Ciutacu, dar de ce tineti neaparat sa-l puna pe Geohannis! De ce nu recunoasteti ca faceti parte din PSD cruce PC(Partidul Comunist)?
De gogu pe 6 November 2009 la 4:23 pm (#)Basescu daca l-ar pune si pe Iisus Hristos premier nu ar fi bun pentru dumneavoastra si gloata psd-pnl-udmr.
Sa fim seriosi!Cu adevarat esti un tonomat dar din pacate de doar 2 bani!
Ar putea fi o reactie adversa la tratamentul pentru afectiunea tiroidiana de care sufera.
De datura inoxia pe 6 November 2009 la 4:30 pm (#)Nu uitati ca afost operat de doua ori in acest mandat.Nu mai e nici tanar, nici sanatos,un pic de compasiune,ce mama naibii!
@gogu: daca recunosc, ma pupi in cur? sau o faci si fara sa recunosc ceva?
De Victor Ciutacu pe 6 November 2009 la 4:31 pm (#)@cenobit: fiindca i s-a parut ca o intrebare pe care i-am pus-o lui Oprescu la Gadea-n emisiune era pentru el. cu vreo cateva zile inainte, eram simpatic
NEAKOITZA E UN BARBAT ADEVAR- GARANTAT 100% LAURA
De GARANTAT LAURA ANDRESAN pe 6 November 2009 la 4:35 pm (#)Kafka a fost un mic copil!
De Mihai pe 6 November 2009 la 4:38 pm (#)Mai ce sa facem cu Turcescu asta ,ca e un linge coaie ce nu am vazut.De ce il tine acolo si nu-l trimite Labeunu cu prietenul lui sa stea acolo si sa si-o su…..Spune-ai ca esti prieten cu Vantu,da-i un sms.
De stefan pe 6 November 2009 la 4:42 pm (#)@nemesis
de ce sa fie marioneta chiorului cand poate fi Ban de Craiova?
Hai sa fim seriosi, oltenii or fi oportunisti si ingamfati dar cand ceva le pute, nu se baga nici daca ii leaga tata hotilor si le cere rascumparare cu Hayssam in frunte si CIA la usa. Adicalea putin respect, monser!

De Sinzianna pe 6 November 2009 la 4:44 pm (#)Din cate am auzit jmekerul de la Craiova aka Antonie Solomon are alte ganduri
Ceea ce nu se poate spune despre Negoita, care si-a renegociat dosarele fiscale si vanzarile anterioare cand a batut palma cu intaiul flotangiu
Ca de cand se stie mai bine frate cu dracu’ ca pana sa treaca puntea nu mai este decat o luna!
Victor da esti dur rau,esti suparat nu?Nu mai fi ca dupa 22-6 poate scapam de rahaturile astea si bem o bere la sosea.
De stefan pe 6 November 2009 la 4:45 pm (#)atata timp cat Tribunul te urmareste si pune la suflet ce zici(chiar daca,spui tu,nu intotdeauna intelege)inseamna ca reprezinti ceva pt. el;sper ca reactia lui sa nu te faca sa-l ignori.Oricum,multumesc pt. raspuns.
De cenobit pe 6 November 2009 la 4:48 pm (#)@cenobit: nu-l ignor, nu-l mai invit. Antena 2 e un post de rezerva. sa se duca la titulari. eu o sa raman cu invitatii mei de mana a doua
De Victor Ciutacu pe 6 November 2009 la 4:53 pm (#)Se intampla o chestie paradoxala, urasc PDL-ul, de Basescu ce naiba sa mai zic, sa-mi cada mana cu care l-am votat acum 5 ani, dar Negoita era pana astazi una din figurile simpatice ale gastii PDL-iste (recunosc, stau in sectorul 3) si chiar mi-e ciuda ca pune botul la vrajeala marelui carmaci.
De monik-a pe 6 November 2009 la 4:54 pm (#)Mare pacat !
@Donose, tu iti imaginezi ca daca cineva nu-l inghite pe matelot, inseamna ca in mod automat il voteaza pe Geoana? In 2004 aveam de ales intre 2 timpiti sau comunisti (n-am spus-o eu ci insusi marele cirmaci in devenire atunci Baselu) si am ales cu cel care parea mai putin ipocrit si mincinos. Acum insa este cu totul alta situatie.
De Lory pe 6 November 2009 la 4:54 pm (#)Vazind noua “viziune” a marinelului de apa dulce (sau era mai corect de whisky), sincer imi pun intrebarea de ce nu l-a ales pe Videanu (sau o fi acelasi lucru alegindu-l pe Negoita)? Un lucru este cert “micul razboinic” cu marea coruptie, ia placut mult in comunism si acum incerca sa devina un nou om de fier (ceva de genul Stalin), oricum pentru un Putin nu prea se califica.
Golden
De Alex pe 6 November 2009 la 5:08 pm (#)Spune/le la toti destepti ca Golden Blitz nu mai e langa Cotroceni. l-au daramat patronii deoarece presedintele mai degraba darama restaurantul decat sa se lase de baut
cine m-o fi pus sa te intreb…Cat despre titulari,te subapreciezi?Esti profesionist,asa c-o sa-l mai chemi.Distruge-l in emisiune,pune-l in dificultate,fa-l praf.Daca poti.
De cenobit pe 6 November 2009 la 5:14 pm (#)Pentru cenobit: mai dar ce esti asa agresiv: “ distruge-l, fa-l praf”, calitatile astea le are si Basescu, este maestru in arta “ distruge-l, fa-l praf”, vezi Nastase, etc.De asta noi, romanii nu reusim sa evoluam, vedem doar paiul din ochiul celuilalt, barna din al nostru nu, stim doar sa distrugem si sa facem praf, oameni politici,economie, etc. .… si cu siguranta Victor Ciutacu nu s-a « subapreciat », era doar o ironie……………………………….connard
De Anca Maria pe 6 November 2009 la 5:25 pm (#)Domnule Victor Ciutacu, daca-mi permiteti, v-as adresa o intrebare: credeti ca Basescu si-a facut rau singur cu aceasta numire, sau este vorba despre o strategie bine pusa la punct, care sa-i mai aduca vreo 2-3 procente in sondaje?
De Popa Mihail Ioan pe 6 November 2009 la 5:27 pm (#)Liviu Negoita
De Alex pe 6 November 2009 la 5:30 pm (#)de ce l-a numit pe el ? firesc pentru ca au un lucru in comun femeile. oare mergeau impreuna la andresan?
Singura explicatie e aceea ca i se falfaie de toti si toate si, simtind ca pierde totul, pur si simplu-si bate joc, ca nu mai are nimic de pierdut. Un fel de cantec dement al lebedei, atat de hidos ca nici macar mila nu-ti mai poate fi. Mi-e groaza de mintea diabolica ce unelteste si tese atat de complicate si de neconceput jocuri!
De alien pe 6 November 2009 la 5:32 pm (#)@Alex: hai sa nu exageram. e ultimul lucru care i-ar uni.
De Victor Ciutacu pe 6 November 2009 la 5:35 pm (#)@Popa Mihail Ioan: eu cred ca e o strategie care-i face rau.
Oare “ciorba de potroace” a fost consumata numai de premierul desemnat, sau impreuna cu Presedintele, pentru ca deocamdata numai de dansul stim precis ca savureaza aceasta ciorba acrita cu zeama de varza.Daca si Negoita are nevoie de ‘ciorba de potroace’, inseamna ca a avut loc o petrecere pe cinste cu “consum(…)”de “alcool in exces” si zeama de varza chiar face minuni dupa un eveniment de acest gen. Curioasa de fire, as vrea sa aflu daca ciorba a fost servita “fierbinte”? Se pare ca da. Dar era si ‘mamaliguta’ nelipsita, si ardei pe masa? Dupa cum pana la ora asta nu s-au inghesuit partidele politice sa se adune la sfat, se pare ca a lipsit mamaliguta si ardeiul.
De I.I. pe 6 November 2009 la 5:44 pm (#)Capul lui Basescu vrem.
De Radu-CRAIOVA pe 6 November 2009 la 5:44 pm (#)Dar cine a întrebat-o, vreodată, pe ţară, ce vrea“?, …
Voi mulgeţi laptele ţării, dar a venit vremea să vă mulg şi eu pre voi”.
Cat ma rezistam sa fim cu bun simt?
Hai la lupta cea mare .
Nu pot intelege de ce Romanii mai stau in casa si nu ies in strada?
Este cineva capabil sa ma lumineze?
Formidabila idee!
De I.I. pe 6 November 2009 la 5:44 pm (#)Da si eu sunt de acord cu strada,nu se mai poate.Am ajuns de rasul lumii.
De stefan pe 6 November 2009 la 5:51 pm (#)Totusi, de ce niciunul de la Lepre nu vrea la inaintare? Nu vor sa se faca de cacat? Stiind ca nu ai sanse, sa te arunci ca orbetele inainte, denota ca esti de sacrificiu. Poate ca Negoita se sacrifica; are interese sau este santajabil, nu se stie. Dar daca vreunul din Majoritatea creata cedeaza, atunci va ficurentat la vot. De aceea nimeni nu cedeaza.
De Iordachel Gudurau pe 6 November 2009 la 6:18 pm (#)Ce va fi vom vedea, dar eu, in perspectiva a ceea ce se anunta -lipsa de bani, somaj, convulsii sociale- nu m-as baga…
Interesant era de amintit si faptul ca in sectorul 3 au fost prezenti la vot 28,58%. Dar dupa doua halbe de Chivas, greu mai iti aduci aminte chestiunile de esenta…
De Marius Diaconescu pe 6 November 2009 la 6:20 pm (#)domnule presedinte, v-am ascultat sfatul si nu m-am uitat 2 saptamani la antene ( ca la realitatea nu ma uit nici daca ma pici cu ceara ) si ati avut dreptate: am vazut Romania cu alti ochi! dimineata spre servici vad o coada mare in fata oficiului fortelor de munca! ( s-o fi transformat in alimentara? ) seara in drum spre casa o multime relativ compacta: sunt cersetorii ! parca-s mai multi de cand nu ma mai uit la televizoooor! ( scuze , calcase-m intr-o groapa!)la naiba, iar au aparut gropile in asfalt exact sub un afis cu dumneavoastra!ma intreb daca nu cumva vreti sa-mi spuneti ceva? cum ? aici sunt banii dumneavoastra? ( sunt nedumerit: ai mei sau ai dumneavoastra caci pe ai mei nu-i vad!)
De theone88 pe 6 November 2009 la 6:21 pm (#)dau sa intru in boc ( scuze , in bloc) dar este intuneric. cei de la electrica au intrerupt curentul pe scara ca sunt restante la intretinere.ce sa-i faci, sunt multi someri! ce sa le fac daca nu au facut cursuri de ” vanzari anterioare “?
ma duc sa ma plimb ca sa nu cad ispitei si ce vad? 2 fetite vorbeau ca au facut un curs de “vanzari posterioare” , adica isi vand “posteriorul” pe-nserat!
GATA! M-AM SATURAT! prefer sa ma uit la antene!
cu dedicatie pentru base:
http://www.youtube.com/watch?v=jrP-Gz5Bl6s
Intrebare: intre bare dupa 6 decembrie ?
De flovlad pe 6 November 2009 la 6:23 pm (#)Domnule Ciutacu,
De Tabita Andrei pe 6 November 2009 la 6:27 pm (#)Traian Basescu este ,pentru stiinta adversarilor sai, un pasionat jucator de pocker. Tinuta sa imorala deriva din psihicul sau de jucator la cacialma.
Va spun asta din surse sigure , fosti membri PD cu care juca pocker pe vremea cand Elena Udrea nu facea jocurile la Constanta, povestesc ca eate tare pasionat de acest joc. Asta nu este neaparat un viciu, dar vedeti ca nu risca de loc cu Vasile Blaga. Cred ca daca nu va castiga prezidentialele, va ramne fara de partid. Un simplu cetatean si asta este cosmarul sau, de fapt cosmarul este creatia sa.
Tabita
Ce bine suna totul pe net……revolte, base pierzand,hotii platind.
De remus pe 6 November 2009 la 6:43 pm (#)Pacat ca sunt doar vorbe. Romani nu va mai amagiti, suntem buni la vorbe. Tot el (base) se alege, de ce? Pt ca noi nu suntem in stare sa iesim la vot si sa il dam jos. E simplu base are vreo 3.5 milioane de votanti daca prezenta va fi sub 45% cu 300-400 mii de voturi furate peste granita s-a facut de o dictatura.
Eu nu sunt in tara dar tin legatura cu multi si am facut un sondaj simplu din 25 de contacte de pe messenger 11 voteaza cu base, nu ma intrebati de ce , dar am impresia ca vorbim mult si facem putin.
Oricum omul(base) s-a tampit si nimic nu il mai face bine
Jos base si hai sa facem si bine
Victore, Basescu a spus ieri la RealitateaFm ca a pierdut Bucurestiul. Si, in consecinta, a facut o nominalizare din fief-ul PDL din Bucuresti. Este un semnal pentru recuperarea Bucurestiului. Sau nu?
De zoleee pe 6 November 2009 la 7:01 pm (#)sa traiti sefu’! ma bag si eu la afacerea asta. sa-l puna pe Pandele prim. scapam si noi platitorii de taxe din Voluntari de un marinar. si poate scapam si de referendumul asta dobitoc. prostii din Voluntari cica voteaza de trei ori pe 22. 1=presidentul, 2-referendumul national, 3=referndum ca Voluntarii:) sa devina sectorul 7 a lu’ bucale.fix ce ne mai trebuia, n-avem strazi, n-avem apa, dar vrem la”muncipiu” .
De jean valjean pe 6 November 2009 la 7:04 pm (#)eu as interzice dreptul de vot al celor platiti din bani publici si ca sa fiu extremist as interzice orice candidatura marinareasca in tara asta, sa nu fie cumva contaminati(scuze pentru marinarii care n-au treaba cu politica)
@popa mihail ioan: stiu ca nu ma cheama Ciutacu , dar m-a provocat intrebarea ta deoarece si eu mi-am pus-o… Ba mai mult, chiar crezusem la o lovitura de teatru in stil basescian punandu-l pe Johannis premier (mutare care i-ar fi adus sigur un nr. consistent de voturi, din mai multe pcte. de vedere…, care nu le dezvolt momentan…) Atunci , ma intrebam, de ce nu a facut-o ? NU gasesc decat un singur raspuns posibil: ARE ASA O NEVOIE, ACUTA, DE RESURSE FINANCIARE (DE LA BUGETUL DE STAT…) PT. A-SI SUBVENTIONA CAMPANIA SI MAI ALES, SUBLINIEZ , MAI ALES PT. A-SI “HRANII” CLIENTELA OLIGARHA PDL-ISTA PRIN TOT FELUL DE CONTRACTE FANTOMATICE SI JONGLERII FINANCIARE…!!! DACA ACEASTA CLIENTELA NU-I “UNSA” CA LUMEA , SI NU MAI SIMTE PUTEREA DE INFLUENTA A “STAPANULUI” ,RISCA SA NU-SI MAI FACA “TREABA”CA LUMEA IN ALEGERI (sau chiar sa tradeze…) , CEEA CE AR FI UN ADEVARAT DEZASTRU PT. BASESCU…..!!!(mai mare decat voturile pierdute prin numirea lui Negoita …) Eu asa vad lucrurile….
De Nostradamus pe 6 November 2009 la 7:11 pm (#)Oameni buni, am o nelamurire si poate ma ajutati:se vorbeste fie de blat Oprescu si Basescu, fie blat Basescu/Geoana. Care dintre variante este plauzibila? Sau Basescu nu a facut blat cu niciunul dintre contracandidatii cu sanse? Victore, tu ce stii despre asta?
De iulian pe 6 November 2009 la 7:12 pm (#)@theone88 : f.dragut si realist comentariul!
De Nostradamus pe 6 November 2009 la 7:20 pm (#)Nu se vor opri. Nu vor sa se opreasca. Cresterea somajului ii lasa rece. Declinul economic nu ii impresioneaza. Suferinta milioanelor de romani este transformata cu inconstienta intr-o arma electorala pe care o folosesc unii impotriva altora. Luptele pentru Putere sunt tot ceea ce conteaza pentru ei. Ca si privilegiile, imunitatea, influenta, “dreptul” de a trata totul dupa bunul plac. Constitutia este interpretata in functie de propriile interese. Saracia - doar un motiv de a-i acuza pe ceilalti, fie ei adversari sau parteneri de guvernare. Ei nu gresesc niciodata. Doar acuza. Si ce daca incalca legea? Sau decredibilizeaza fara jena institutiile statului? Ei se amagesc ca au dreptul sa faca orice. Pot fi judecatori sau avocati. In functie de “nevoile” fiecaruia. Personale, ale partidului din care fac parte, ale celor care le finanteaza opulentele campanii si care isi cer cu o obraznicie fantastica “dreptul”. De a fi protejati, de a incheia asa-zise afaceri cu statul, de a obtine un profit urias, de a frauda bugetul.
Băsescu, minte luminată de învăţătura din sticlă, face o nouă desemnare de premier la mişto, pe Liviu Negoiţă, poate cea mai proastă glumă pe care a făcut-o în nenorocita lui carieră politică.
Ar fi de râs, dacă situaţia României n-ar fi de plâns. Preşedinte muribund.
Aşa se traduce nominalizarea lui Negoiţă pentru postul de premier. Încă o numire aiurea. O prostie. Încă două săptămâni pierdute. Încă o demonstraţie că derbedeul face doar ce vrea muşchiul lui.
Numirea reprezintă o bătaie de joc. La adresa interesului naţional, la adresa partidelor chemate la consultări. Bătaie de joc şi atât.
De Costin Tanasescu pe 6 November 2009 la 7:24 pm (#)Liviu Negoita, ca solutie la actuala criza politica, nu este altceva decat bataia de joc suprema pe care ne-o administreaza chiombu’, ca popor, mistocareala de doi bani gauriti care ia capacul de pe butoiul de cacat reprezentat de acesti cinci ani de mandat bashit.
In aceste conditii chiar ca nu mai intereseaza pe nimeni pe cine va numi aceasta muhaia dementa in functia de Prim Ministru, deoarece este clar ca totul nu-i decat o imensa bataie de joc la adresa intregului poporRefuzati sa-l mai lasati inca cinci ani sa-si bata joc de romani. Veti constata ca, dupa aceea, textele Constitutiei vor fi mai clare, atributiile institutiilor publice mai bine delimitate, viata politica in Romania mai simpla si mai normala, actiunile guvernului mai credibile…
Rusine sa ne fie daca nu vom scapa de acest blestem al neamului pe 22 noiembrie!
Păi D-le Ciutacu, transmiteţi-i cumva Băselului că în comuna unde locuiesc, primarul a fost ales cu peste 80%, în condiţiile în care în comună cam 60% sunt maghiari! E drept, şi nevasta primarului e unguroaică, da’ l-a votat! Asta-i performanţă electorală dom’le! Căutaţi, dacă nu mă credeţi, rezultatele pe jud. Satu Mare, la (hai s-o fac celebră
) comuna Bogdand, alegeri locale 2008!
De C. Bojan pe 6 November 2009 la 7:31 pm (#)… am uitat să zic… primaru’ nostru n-ui portocaliu…
De C. Bojan pe 6 November 2009 la 7:32 pm (#)@theone88
De Suflet Negru pe 6 November 2009 la 7:35 pm (#):)) mi-ai placut, prietene!:)
“Drum buuuun
De SimP pe 6 November 2009 la 7:41 pm (#)Si nu uita sa-ti iei sapuuuuun”
Un sfat de mila: Basescule nu scapa sapunul pe jos dupa Mos Niculas!
vorbim de gripa porcina si murim de frica ca ne vom imbolnavi,da cu pandemia de nebuni ce facem,de ei cum vom scapa ca de la seful statului sipana la ultimul pd-l-ist toti sunt total dezaxati cu ei cum ne vom descurca,cum vom scapa de ei ,ca tare mi-e teama ca votul celor normali nu va fi de ajuns;s-au plecam cu totii din tara asta de cacat si-l lasam pe basescu sa stinga lumanarea ca lumina ne-au luat-o de mult
De flori pe 6 November 2009 la 8:15 pm (#)Ca sa vedeti cum e perceput acest Negoita in popor. Astazi la mine la birou am fost primul care am dat vestea ca Negoita a fost desemnat premier. Colegii au ridicat capul din actele si monitoarele lor si au intrebat simultan: ” Cine ma, …abagiul ala?”
De Florin pe 6 November 2009 la 8:20 pm (#)Salut,
prima data cand scriu pe acest blog. Sper sa nu fie si ultima data, depinde de cum sunt primite sugestiile de mai jos. Comentariul acesta a fost postat ca si articol putin mai devreme pe blogul personal: http://politruci.wordpress.com/
Desemnatul Negoita, dar si catindatii la Presedintie ar trebui sa vina/ sa fie invitati intr-o emisiune a Dvs. la care propun sa se vorbeasca mai structurat, pe intrebari concrete, si nu zgomot care te face sa schimbi canalul pe Animal Planet, ca sa inteleaga si populatia ce au de fapt sub palarie acesti oameni de care ni se vor lega destinele in urmatorii 5 ani. E clar ca unul din candidati va fi presedinte, deci e momentul bun sa stim de acum ce vrea sa faca, cum vrea sa faca, care e pozitia lui morala, daca are coloana verticala. Aceste declaratii pot folosi ca un pre-juramant de investire ca Presedinte care sa poata fi comparate cu evolutia lor viitoare.
Si propun cateva intrebari, standard sa le spunem, pe care ar fi bine sa le repetati tuturor pretendentilor la demnitati publice, si anume, dar fara a ne limita la ele, iar raspunsul sa fie urmat de concluzia moderatorului: “Candidatul nu a raspuns la intrebare”/ “Candidatul a raspuns la intrebare”. etc …
1. In maxim 2 fraze: Motivul principal pentru care candidati la aceasta functie?
2. In maxim 3 fraze: Credeti ca pregatirea Dvs profesionala si politica va recomanda pentru aceasta demnitate si de ce?
3. In maxim 4 fraze si cu trimitere la documentul pe Internet: Care este averea totala a Dvs: in case, terenuri, masini, bijuterii, tablouri, antichitati? Si din ce surse ati obtinut aceste bunuri?
4. In maxim 4 fraze si cu cifre: Care sunt sponsorii Dvs principali in aceasta campanie si cu cat v-au sponsorizat fiecare in parte in aceasta campanie?
5. In maxim 3 fraze: Care sunt rudele si afinii Dvs cu functii publice si proprietari de firme, si daca acestia au lucrat in contracte cu Statul roman si pentru ce sume? Simtiti-va liber sa dati nume de firme si sume in cifre.
6. In maxim 3 fraze: Care sunt principalele 3 calitati care va recomanda pentru aceasta demnitate?
7. In maxim 3 fraze: Care sunt principalele 3 defecte ale Dvs care credeti ca nu v-ar recomanda pentru aceasta functie?
8. In maxim 2 fraze: Aveti un program politic pentru urmatorii 5 ani? Care este acesta?
9. In maxim 4 fraze: Care sunt principalele 10 prioritati ale mandatului Dvs daca il veti obtine?
10. In maxim 2 fraze: Care sunt primele actiuni pe care le veti intreprinde in primele 30 de zile dupa instalare?
11. In maxim 3 fraze: Cunoasteti Constitutia Romaniei? Considerati Constitutia completa si actuala sau va propuneti modificarea ei in timpul mandatului? Care sunt aceste modificari la care va ganditi?
12. In maxim 3 fraze: Data fiind criza politica curenta, cum exact veti sustine investirea unui Guvern functional in prima luna de mandat? Pe ce perioada estimati ca va functiona acest Guvern si ce sustinere politica certa va avea pentru a avea linistea necesara guvernarii?
13. In maxim 2 fraze: Aveti deja o lista cu 2 sau 3 potentiali Prim-Ministri pe care i-ati consultat si care sunt eligibili si au sustinere politica larga astfel incat sa formeze si sa fie investit un Guvern?
14. Intr-o fraza: Daca nu veti reusi sa numiti un Prim-Ministru care sa formeze un Guvern functional si cu sustinere politica in Parlament, va veti da demisia imediat fara a provoca o criza politica similara cu cea prezenta?
15. Intr-o fraza: Daca in primele 100 de zile nu veti reusi sa implementati 50% din obiectivele prioritare si promisiunile pe care le-ati exprimat public astazi, va veti da demisia imediat dupa bilantul celor 100 de zile?
Cam atat pentru acum.
Vineri, 06.11.2009, 20:24.
De politruci pe 6 November 2009 la 8:23 pm (#)[...] anunţării candidaturii lu’ matale pentru funcţia de preş’dinte. Ne-ai blocat cu totu’! Noi, bugetarii vom sta 10 zile pe-acasă cu gându’ cum să te [...]
De Guvernu’ “seamănă da’ nu răsare” « Bciprianmp’s Blog pe 6 November 2009 la 8:25 pm (#)diliu’ depravat nu m-a dezamagit nici de data asta: teatrul absurdului merge mai departe!
din aburii eternei betii in care-si duce viata, l-a imbrancit in fatza, direct in mijlocul crucii desenate cu creta pe trotuar, unde vor tinti bombele pline cu tot felul de umilinte si huiduieli, pe bobocul asta de barbat, mare amator de romantze si tarfe reformate, 80% siliconizate, liviu neacoitza.
ba ne zice si ca “are ceva din johannis”!!. ce anume are, bassselule? au acelasi sex?
eu mai degraba cred si-a extras o “mica” razbunare ptr faptul ca liviu neacoitza n-a vrut sa se bata cu doctoru’ ptr primaria capitalei si acum, doua saptamani, o sa figureze pe post de momeala ptr presa, care presa poate va trece IAR cu vederea acele puncte vitale in care gollum poate fi lovit mortal: haisam, calareatza udrea, ritzi-pitzi, eba-nume-de-vaca, “bojdeuca” din mihaileanu, vanzarile anterioare, flota, etc.
sa speram ca presa n-o sa cada IAR in capcana asta.
De Suflet Negru pe 6 November 2009 la 8:53 pm (#)Desi precedente au fost create destule in ceea ce priveste “infratirea” fortelor politice pentru un atingerea scop comun, binele nostru al tuturor (vezi coalitia PDL - PSD din primul guvern Boc)), imi este greu sa cred ca, desi eforturile de tot felul ale yesmen-ilor pedelei de a cumpara adeziuni si voturi sunt din ce in ce mai acute, majoritatea parlamentara actuala va pune botu’ la asemenea diversiuni ieftine si vecine cu schizofrenia. Nu cred ca Basescu mai poate fi suspectat ca pune la cale cine stie ce plan grandios si cerebral pentru a-si atinge telul, un nou mandat. Cred doar ca ceea ce face acum nu este decat expresia unei disperari care ii intuneca judecata si-asa greu incercata de atatea comploturi si scenarii absconse pe care le-a creat de-a lungul atator ani. Nu pot decat sa-i doresc sa esueze in tot ceea ce intreprinde impotriva interesului national, adica al nostru, al tuturor celor care asistam, martori, la acest circ continuu ce ne va distruge, in final, ca natiune.
De zacky pe 6 November 2009 la 9:29 pm (#)Eu zic ca William Brindza era mai bun. Despre el putea sa spuna: “N-ai facut nicio brindza”. :)))
De sandman pe 6 November 2009 la 10:13 pm (#)Negoita a terminat facultatea in 1990, deci:
De paul pe 7 November 2009 la 1:34 am (#)1990-1962 n.= 28 ani?!…Unde a fost 5 ani?
La ce te puteai astepta la un presedinte care umbla tot timpul beat (d-aia s-a si incurcat in sectoare): la numit premier pe unul care sa-i toarne in pahar.
De Genus pe 7 November 2009 la 7:53 am (#)Decriptare fatală
Alianţa celor 70 % a obţinut pentru plebe (mai cunoscută sub numele de pulime) decriptarea individului Liviu Negoiţa, ca fiind (ţineţi-vă bine) „GOLANU’ VIEŢII”- incompatibil, şi din punct de vedere astral, cu funcţia de premier.
PS1 Contra 1000euro/sec., cei cu aviz SRI pot obţine amănunte de la Decripteişenbirou.
PS2 Pentru Sorin Oprescu s-a cerut şi obţinut aprobarea Celui de Sus să beneficieze de 100 de ani viaţă fericită şi 2 mandate de Preşedinte începând cu 06.12.2009. La Mulţi Ani doctore !
De Ac pe 7 November 2009 la 8:08 am (#)Suspendarea din funcţie ARTICOLUL 95
(1) În cazul săvârşirii unor fapte grave prin care încalcă prevederile Constituţiei, Preşedintele României poate fi suspendat din funcţie de Camera Deputaţilor şi de Senat, în şedinţă comună, cu votul majorităţii deputaţilor şi senatorilor, după consultarea Curţii Constituţionale. Preşedintele poate da Parlamentului explicaţii cu privire la faptele ce i se impută.
(2) Propunerea de suspendare din funcţie poate fi iniţiată de cel puţin o treime din numărul deputaţilor şi senatorilor şi se aduce, neîntârziat, la cunoştinţă Preşedintelui.
(3) Dacă propunerea de suspendare din funcţie este aprobată, în cel mult 30 de zile se organizează un referendum pentru demiterea Preşedintelui.
De Constitutia Romaniei pe 7 November 2009 la 11:30 am (#)Negoita si-a revenit din soc?in ceea cel priveste pe basescu il tradeaza fata.am auzit ca i se spune de la lichoarea ce o consuma,trei sticle pe zi.
De gabi pe 7 November 2009 la 7:17 pm (#)psd reuseste cu smecherie.
De marton i pe 7 November 2009 la 7:40 pm (#)la Directia apelor somes tisa cluj si sga-urile din subordine desi demisi sunt tot pe functii, desi ar trebui sa paraseasca unitatile.
cel putin cel de la ape zalau are 64 ani, sa mearga in pensie
oricum e un dubios, nespecialst.
e varza basescu, nu tine cont de nimic nu are scupule!
De Loredana pe 8 November 2009 la 11:24 am (#)E clar ca derbedeul “jucator” a dat mingea in public, ca sa mai traga de timp. E disperat de frica. Stie ce i se poate imputa, pentru subminarea tzarii. Lui si gastii cu care a format un grup organizat in vederea comiterii de infractiuni. Orice repetent la Drept, i-ar putea schitza un rechizitoriu “beton” pentru a-i infunda in puscarie. Astia nu trebuie sa “plece pe mare” sau “sa se retraga din politica” (sanchi) ci trebuie judecati pentru banditism.
De Ben Giamin pe 8 November 2009 la 12:02 pm (#)P.S. l-o fi trimis Basexu felicitari onomastice prietenului intim Mihaitza Necolaiciuc, cu care a fript banii CFR-ului? Nu cred. Ca e neam prost si e “mal eduke”…
Negoita este bun, bun prieten cu Dragne. Fac afaceri prin interpusi. Manevra lui Basescu este facuta sa se exploateze aceasta legatura. Sper sa nu-i iasa nici de data asta.
De sictireli pe 8 November 2009 la 8:47 pm (#)Dom’le Ciutac, pentru ca te vad scumpic, asa, si putin condescendent - de ce, nu stiu - explica-mi si mie - ca te vad si dashtept, na, am zis-o, da’ nu te lua dupa mine, ca am cataracta - de ce e Johannis atat de bun. Eu il vad un primar excelent, dar la fel aud si despre Negoita. Dar de ce vreunul din astia doi ar fi calificat pentru o functie care nu e gospodareasca, ci mult mai mult de-atat. Ca sa stie si personalitatea lu’ baiatu’ de ce se agata atat de el troika voiculesciana. Miau?
De McGigi pe 9 November 2009 la 10:28 am (#)Gabriel Oprea, a fost protejatul grupului de la Cluj, avansat recent in grad de Basescu, suspectat a fi „inventatorul” miliardarilor frati Negoita, care ar fi, de fapt, un paravan al afacerilor fostului prefect de Bucuresti si ministru al administratiei, in guvernarea Nastase. Oprea a reusit,in complicitate cu famiglia Udrea-Cocos, sa puna mana pe suprafete uriase de teren in jurul Capitalei, pe care fratii Negoita au pus, ulterior, bazele unor afaceri de sute de milioane de euro, precum Rin Grand Hotel etc. Stapanul actual al Ilfovului, Oprea este cel care l-a decapitat de la sefia judetului pe baronul Constantin Bebe Ivanovici (cu sprijinul unor grei din SRI) un adversar al lui Vanghelie, cel care a incercat degeaba sa-si adjudece Internele . Surse din interiorul PSD spunca Oprea va fi implicat foarte curand intr-un scandal de proportii .
De Costin Tanasescu pe 9 November 2009 la 12:40 pm (#)In weekend am avut de facut un periplu mai larg prin judet, plecand de la Timisoara si, ajungand intr-un final la Satchinez, unde am vizitat niste prieteni foarte buni. Intr-o prima faza a trebuit sa ajung in localitatea Banloc. Habar nu aveam, azi, la ora 7 dimineata ca in Timisoara o sa aibe loc un miting electoral regional prilejuit de lansarea in Banat a candidaturii Maritului Chel.
In fata primariei din Banloc am vazut doua autobuze ale Autotimului si o oarecare agitatie. Cobor din masina si ii intreb pe cei de-acolo: “Ce faceti aici?”. “Mergem la Timisoara, la Basescu”, raspunde un nene de vreo cincizeci de ani. Din vorba in vorba aflu ca toti acesti nenorociti sunt beneficiari de ajutor social, obligati de catre primarul portocaliu ca, pentru a beneficia in continuare de acel mizer venit din partea Statului, sa presteze pe post de aplaudaci la mitingul Basescului. Frumos. Nu Basescu. Vorbeam de situatiua in sine.
Pe drumul de intoarcere ajung si la Deta. Acest orasel a fost binecuvantat si el de catre Doamne-Doamne cu un primar pedist. Acelasi scenariu, cu o singura deosebire; patru autobuze trebuiau umplute cu fraierici. Un domn trecut de prima tinerete - despre care am aflat ca este vicele localitatii -se dadea de ceasul mortii simtindu-se tradat de faptul ca foarte putini oameni au raspuns apelului portocaliilor de a se prezenta de dimineata pentru a fi imbarcati catre Timisoara. Aceleasi autobuze ale Autotimului pline de postere de campanie ale Maritului Carmaci. Deh! La cate trasee a castigat Carabulea Ilie in mandatul lui Base….
Am ajuns inapoi la Timisoara. Plin de patrateii verzii prin intersectii, dirijand traficul in zona centrala a orasului. In fine, ies din oras spre Arad si cotesc prima la stanga, pe drumul catre Baile Calacea. Prima localitate: Sanandrei. Primar portocaliu, suparat si el nevoie mare ca nu mai raspunde lumea la apelurile domniei sale de a se imbarca in autobuze si a pleca catre Timisoara. De data aceasta a fost vorba de trei autobuze. Culmea. Nu erau de Autotim ci apartineau afaceristului local Nicolae Mann, un alt sponsor oficial al lui Basescu.
Aud ca se vehicula un numar de 40.000 de participanti pentru mitingul din Parcul Rozelor. Nu a fost sa fie, Tovarase! Au fost doar 20.000 de fomati. Asta e, pana si nenorocitii cu ajutor social nu prea mai percuteaza la ordinele de partid.
De Costin Tanasescu pe 9 November 2009 la 1:01 pm (#)Inca avem multi prosti….20.000 de portocalii in orasul care a pornit Revolutia?…20.000 de oameni care s-au pi*at pe crucile celor morti acum 20 de ani…si asta pentru un pahar de bautura…Doamne cati tradatori avem…suntem un popor blestemat!
De mutter pe 9 November 2009 la 11:22 pm (#)care este culmea coincidentzei ca nimeni pe acest blog sa nu ii ia apararea lui Negoita suntetzi totzi PSD,PRM,UDMR,PNG -isti ? sau doar de o natzie si postatzi ca retarzii zeci de comenturi cu un mail ??? sunt curios daca va fi sters comentul meu si pe ce baza
De Alex pe 9 November 2009 la 11:46 pm (#)Pai dar cum?, dar vai dar acum nu mai e nevoie de un specialist care “sa vorbeasca limbajul FMI”? ca sa nu mai vorbesc ca e penibila situatia de nominaliza aceeasi ministri in contextul in care odata au cazut si a doua oara au fost refuzati de Parlament. vezi d-asta e bine sa fii “Intaiul mariner al tarii” ca te misti cum te duce valul pronprii nebunii si nimeni nu te taxeaza in mod concret. Poate totusi o sa se dea cu capul de stavilopozi dupa alegeri.
De Marius G pe 10 November 2009 la 1:27 am (#)Doamna mutter, cei care au murit in ‘89 la Timisoara au murit exact pentru asta: pentru ca dumneata sa ai de unde sa alegi. Basescu, Geoana, Crin sau Oprescu nu sunt decat expresia a ceea ce oamenii aia, despre care dumneata vorbesti cu atata usurinta si le asociezi crucile cu necesitatea dumitale arzatoare de-a mictiona, si-au dorit sa existe. Bine, dorinta asta s-a incrucisat cu ceea ce romanu’ lasat in viata intelege in a accepta: Basesti, Opresti, Crini si alte flori dintre florile neamului. Chiar si dumneata, in avantu-ti norician, poti sa-ti depui o candidatura. Nefacind-o, le faci loc astorlalti. ‘ntzeles, sau sa-ti deseneze domnu’ Ciutacu, mancu-i inima lui de hartist?
@alex: io i-as lua apararea lu’ Negoita, da-s un biet ardelean care nu cunoaste Bucurestiul. De auzit, am auzit de ei - si de Bucuresti, si de Negoita. Si, pana sa se anunte numirea, de al doilea am auzit doar de bine. Asa cum, de bine am auzit si de Johannis. Da’ acu discutam despre primarie sau despre Palatul Victoria? Pentru ca, in ceea ce priveste functia pentru care-s propusi, sunt sceptic in privinta amandorura. Croitoru era propus de catre PDL-Basescu, deci n-a fost bun. Da’ in PNL exista un Daianu si in PSD un Diaconescu (in PC nu exista, de fapt, nimeni, da’ se afirma ca da). Oricum, alternative ar fi existat din partea majoritatii trans- sau semi- lucide. Privind la ceea ce se intampla in ultima luna, parca revad filmu’ ala prost de pe la sfarsitu’ anilor ‘80 - “Nu cedeaza, nu capituleaza”. Go, Cynthia, go!
De McGigi pe 10 November 2009 la 7:34 am (#)buna ziua domnule ciutacu
De danadrian pe 11 November 2009 la 3:07 pm (#)as incepe prin a va lauda activitatea profesionala,insa cuvintele mele nu ar reflecta indeajuns eforturile depuse de catre dumneavostra si echipa antenei 3.
este prima oara cand scriu pe blogul cuiva,nu sunt adeptul identitatii false din spatele tastaturii,ce ma determinat sa fac asta este situatia campaniei electorale si modul de desfasurare!sunt din provincie si in municipiul meu ,se fac oferte a cate 10 kg de faina si ulei ,zahar si alte produse,in schimbul unei copi de buletin pe care persoana detinatoare,trebuie doar sa scrie “in conformitate cu originalul”!acest fapt se desfasoara la usile pensionarilor(probabil celor pe caz de boala),acestia fiind apti sa se deplaseseze.este o actiune sprijinita de catre politia comunitara.iar in cazul in care la persoana la care sa facut “vizita”,nu detine copie dupa buletn,stimatii domni generosi se vor intoarce peste cateva zile,dupa cum promit!CAZ CONCRET!in schimb persoana in cauza despre care relatez luniile trecute o fost vizitata de mai multe ori de catre hoti,furanduise mai multe obiecte din curte,a semnalat la politie furturile si a chemat sa se constate,raspunsul a fost:”nu avem echipaje”;”va rog sa-i imobilizati”;”face-ti ce credeti ca este de cuvinta,ca noi o sa inchidem ochii”.dar petru o copie de buletin isi fac simtita prezenta fara a fi nevoie!!!
eu am 21 de ani,si sincer,astept varsta pensionarii sa vad cine si pt cat va negocia cu mine in schimbul buletinului meu ORIGINAL!
va multumesc
Adaugă Comentariu!