Nea Trăiane, pot scrie ce mult te iubesc?
De: Victor Ciutacu - Categoria: Replicile zileiAm scris despre marele Big Brother (aici si aici), am vorbit in geam (aici si aici), ce Dumnezeu as mai putea face? Poate doar sa marturisesc smerit cat de mult il iubesc pe nea Trăian. Ceea ce ma simt nevoit sa si fac acum:) Luati si audiente…
UPDATE: Mi-am dat seama ce mai pot face pentru voi. Sa va anunt ca deseara performez pe aceeasi tema si la “Vorbe grele”, si la “Sinteza zilei”. Si-i spun amicului Sorinache, care stiu ca nu ma citeste, ca iar o sa-i batem pe-ai lui =))
UPDATE LA UPDATE: Abia acu-mi dau seama de ce inima mea plange de aseara si eu nu ma prindeam. Din valul de sms-uri de iubire, lipsesc taman cele doua dragi mie; al Elenei si al Elenei. Vreti sa fiti alaturi de mine, sa ma ajutati sa-mi revin?
HOP SI-AL TREILEA UPDATE: Perfect adecvata contextului psihotic si (mai ales) momentului, domnisoara Anastase propune scanarea semnaturilor deputatilor. Draga mea Roberta, pana le pui tu belciug cu cip in nas colegilor tai intelectuali, n-ai vrea, mai bine, sa-mi raspunzi, totusi, oficial, cine ma-njura pe blog cu IP de Camera Deputatilor? Gamaletule, tu ce pacatele mele faci prin Casa Poporului? Chiar nu ti-a dat aia mica vreo plasma uitata intr-un colt pe etajera de Olteanu?

114 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!“Te cunosc dupa fular / c-ai iubit particular” V-ati demascat
De Mos Califar pe 21 January 2009 la 13:35 (#)Acum se pare ca l-a pus la zid pe Saftoiu …
De newdada pe 21 January 2009 la 13:36 (#)Lui Nea’ Traian sper sa i se scufunde cat mai repede corabiile!
De Unreal pe 21 January 2009 la 13:40 (#)am ajuns deja ca oamenii din coreea de nord ai lui Kim Ir Sen.
De adriana popa pe 21 January 2009 la 13:44 (#)bravo natiune , halal sa ne fie..
daca nici in iarna Nu ne ducem sa votam contra marinarului…vai de noi..va fii..
ne asculta, ne mint , ne fura….
Mama, ce penibili au fost Saftoiu si Basescu.Le doresc sa fie si mai penibili,ca de asta sunt in stare.Tara de rahat,watergate de cacat.
De mery pe 21 January 2009 la 13:47 (#)base nici usturoi na nancat nici gura nui pute
De iulian constantin pe 21 January 2009 la 13:59 (#)Victor,bataita placuta la pupini,nebunaticule.
De mery pe 21 January 2009 la 14:05 (#)Baietii astia sunt masochisti,le place bataita.
Am auzit aseara explicatiile penibile ale lui Saftoiu. Pe mine nu intamplarea in sine m-a mirat (mai mira pe cineva ca se asculta telefoanele in draci?), cat m-am intrebat daca nenea Elvis s-o fi sfatuit cu Doamna sotia in elaborarea explicatiilor. Intr-un fel, ma indoiesc. Desi, sa pun mana in foc, parca nu as face-o.
De Andrei pe 21 January 2009 la 14:14 (#)Nu aveti ce face.Asa sunt si normele europene.Puteti face oricum mai mult decat noi, prin faptul ca sunteti o persoana cu notorietate si lumea va asculta.Succes!
De Ioana S., Bucuresti pe 21 January 2009 la 14:20 (#)Astept momentul cand va fi obligatorie si instalarea de camere video in casele noastre. Daca aescte camere vor putea capta si mirosurile, voi fi primul care va face o cerere pt. montarea unei astfel de camere si in baia mea. Astfel se vor putea bucura si cei care ne urmaresc de aromele si miresemele pe care le degaja curu´meu in plin proces de defecare.
Asta ca sa respectam si cererea guvernantilor de a fi solidari si de a suferi toti in momentele de criza. Cum pentru mine defecarea este un moment de criza vreau ca si cei care ne asculta si ne urmaresc sa fie solidari cu mine.
Daca imi comunica baietii si o adresa, le voi trimite si mostre din fiecare cacat, ca sa stie exact si ce-am mancat in oras, unde poate nu au camere. Sunt de acord sa platesc eu transportul mostrei, cu conditia ca ei sa-mi trimita si un buletin de analiza, in care vreau si o rubrica speciala: Analiza gustului mostrei.
Pana atunci insa, voi continua sa-mi incep convorbirile telefonice astfel: Sa-mi suga p..a cei care ne asculta!
In acest fel le dau si lor un pic de carnita, sa nu asculte pe stomacul gol.
Dragos
De dragos pe 21 January 2009 la 14:22 (#)Pentru orice om cu mintea intreaga sunt evidente incercarile din ce in ce mai pe fata ale lui Basescu de a-si instaura dictatura personala si la nivel institutional.
De Gabriel "de la Craiova" pe 21 January 2009 la 14:23 (#)Este absolut clar dispretul total al acestui individ fata de orice inseamna democratie.
Pentru mine insa cel mai ingrijorator lucru mi se pare tacerea rusinoasa a asa zisei societati civile. Este ingrijorator faptul ca in 20 de ani societatea nu si-a dezvoltat nici un fel de anticorpi fata de dictatura. Pentru ca aici nu mai este vorba de lupta dintre un partid sau altul, aici este pusa in discutie insasi existenta democratiei.
In afara de postul Antena3 si de cateva ziare, toata lumea tace complice.
Toti inghit toate mitocaniile care li se arunca in fata si nu reactioneaza in nici un fel.
Nimeni din cei care sunt in pozitia de a lua atitudine pentru apararea amaratelor astea de drepturi democratice, n-are nici o scuza ca nu o face.
Dumnezeu sa ne apere, ca altcineva n-are cine!
Domnu’ Victor !! facetzi ceva si nu va mai suprapunetzi emisiunile, nu ma pot uita la doua tv. concomitent!! Cat despre iubirea carmaciului, Aferim , asa sa fie !!!
De lupi pe 21 January 2009 la 14:25 (#)…cu logica mea de clasaIX-a sa inteleg ca dupa telefoane,vor urma WC-uri ecologice cu usile transparente, camere video in dormitoare, cip-uri de monitorizare implantate in “dos” …si totul va culmina cu holograma “MultIubitului” care ne va cere ca inainte de culcare in loc de rugaciune sa spunem o poezie patriotica
De Nicu pe 21 January 2009 la 14:26 (#)bre nea’ Ciutacule,
De ionutu pe 21 January 2009 la 14:36 (#)da’ prea mult îl băgaţi în seamă pe Şpanchi. De aia îi cresc coarnele aşa tare. Ia să nu-l mai bage în seamă nici feţele realităţii şi nici voi, să vedem ce-o să facă? Se duce la Tevereu? Apare la Tvr Cultural? Ha?
@lupi: n-am de ales. ascult si ma supun, ca un tonomat ce sunt:)
De Victor Ciutacu pe 21 January 2009 la 14:37 (#)@Nicu: sa stii ca Badea are cel mai mare talent de recitator dintre noi =))
@ V. Ciutacu — Totusi e pacat !! In primul rand,va anulatzi mesajele si audientza ,va risipitzi . In al doilea , va facetzi concurentza ,absurda , cred eu !Pacat!!
De lupi pe 21 January 2009 la 14:48 (#)@lupi: asa am zis si eu, da’ nu mi-a folosit la nimic. trustul decide, eu iau act.
De Victor Ciutacu pe 21 January 2009 la 14:50 (#)Buna ziua d-le Ciutacu,
De IoanaP pe 21 January 2009 la 15:07 (#)Mi-au placut foarte tare emisiunile de aseara.Ati foarte ferm in atitudine si comentarii.
Imi venea si mie sa-l bat pe d-l Saftoiu.De ce n-a fost foarte franc si dumnealui in declaratii?Ne zbatem toti ca orbii in tara dracilor,zau asa!
Cu mult respect pentru Dvs.,
IoanaP
Scrie’i ca’l iubesti “pana la DumneZEU(S) si’o palma mai sus!”
De [D] [S] [N] pe 21 January 2009 la 15:08 (#)De la grupul manelistilor frustrati: “Si noi te iubi Traiane … <> … “
De Alex pe 21 January 2009 la 15:31 (#)1. Despre iubirea de Traian Împărat de Murfatlar – toţi îl iubim, dar chiar toţi! E drept că nu peste tot, ci doar prin unele locuri.
)))
De another pe 21 January 2009 la 15:34 (#)2. Despre Săftoiu – el este doar bărbatul nevestei lui şi de-aia nu este stăpân nici măcar pe ce spune.
3. Despre Roberta Anastase – da, mi se pare corect să le scaneze deputaţilor semnăturile! După care, în ordine firească, ar trebui să-i şi amprenteze, nu-i aşa?! Cei mai mulţi dintre ei, cam 75% sunt la toartă cu Traian Băsescu, deci ar trebui neapărat şi amprentaţi.
Buna amiaza
De ozzy osbourne pe 21 January 2009 la 15:39 (#)Pe Traian il iubeste tot ce misca-n tara asta(SRI & SIE), raul(GDS), ramul(ICR), care tie dusman este; asa ca, locurile la Y Love You Mon Comandante sunt limitate.Nu-ti ramane Tonomatule decat sa te retrage la Vorbe Grele si de acolo, stergandu-ti lacrimile de dor si jale sa speri ca intr-o buna zi, te poti intalni face to face cu insul si-i poti marturisi cu “ochi straini si goi” dragostea nepretuita ce i-o porti. “Succesuri”
Prietene, atitudinea ta mi-a placut.Ferm,decis, informat,incontestabil. Rogu-te, dumireste-mă: de ce observ, panicat si alarmat, că pe marinar ]l doare-n cwur la modul mega-giga? Nu dă doi bani pe ce se spune,contestă, dezbate..etc. Îl doare-n babord. Măi frate, voi nu vedeţi că e chiar îngrijorător ce se întâmplă?? Io-l suspectez pe saylor că-i descântat la creierii capului şi deturnat de la gândirea unui om normal. Mă sperie fiecare zi de mâine care vine. Mă culc seara într-o ţară şi dimineaţa mă trezesc în alta.E grav, prietene. cE-i de făcut????
De EMIL pe 21 January 2009 la 15:40 (#)@ IoanaP —De ce va venea sa-l batetzi pe sarmanul SAFTOIU ???? Acest om ar trebui sustzinut si aparat pentru ce a facut si-a declarat !! Il va mai urma cineva ??? , va mai avea cineva curajul sa confirme ,sa intareasca si de ce nu, sa adauge ceva nou la cele afirmate de el ??, cand spusele lui sunt tratate cu mila , chiar de un V.Stan ??? Nu suntem in stare sa realizam gravitatea si adevarul abominabil ce e dezvaluit de afirmatziile lui C.Saftoiu , ca suntem un stat politzienesc-securist , in care tot ce misca, misca mort!!!, o vorba de demult din armata romana????? Ca suntem prinsi intr-o adevarata uriasa panza de paianjen si nimeni nu are nicio scapare??? Ca doua din principalele ,,ocupatzii” ale celui ce poarta principala dregatorie in stat sunt ascultarea telefoanelor si privitul la televizor, si interventzia ,uneori , in direct si bestelirea unor ziaristi !!???!!![ pe cei doi porumbei pe-o balega de la RATALITATEA nu-i plang , au binemeritat de la stapan , ca niste slugi obraznice ce-au fost!!!!!!!]. Cele afirmate de C.Saftoiu ar trebui sa constituie doar coltzul tras al foii de cort de pe acest cadavru, acesta mumie a unor vremuri crunte ce stau sa reinvie peste acest neam, vremurile tiraniei infame si a autoritarismului !!! Societatea , prin organele si mecanismele de aparare ar trebui imediat sa izoleze si sa indeparteze izvorul de infectzie si de cangrena, mumia vremurilor trecute!! Dar societatea noastra e ea profund bolnava si infectata, multzimi de gugumani vad intr-o ,, conducere autoritarista” salvarea natziei si izbavirea de de toate relele !!!! Ce rusine, ce oroare, ce blastamatzie !!!!!Astfel ca ne vine sa-l batem pe acel om, poate naiv si simplutz,poate nu !!!!! Vai mama noastra!!!!
De lupi pe 21 January 2009 la 15:40 (#)Romania = Nava
De VOVA pe 21 January 2009 la 15:48 (#)Tricolorul = Steagul piratilor
Populatia = echipajul
PSD+PNL+UDMR = rechinii
Ciutacu+Gadea+Badea = Moby Dick
Basescu = Capitanul vasului
Europa = Mastercard
“Vorbe grele” fiind înainte, nu schimb pentru cele câteva vorbe de la începutul Sintezei. Avantaj eu!
(Deşi, ar trebui să se găsească o soluţie pentru a schimba inconfortul. Chiar nu se înţelege (la Vârf!) că, telespectatorii dumneavoastră sunt în mare măsură cei care urmăresc şi Sinteza?
UPDATE LA UPDATE
De SuKaRiT pe 21 January 2009 la 15:49 (#)Trebuie să aveţi puţină înţelegere. Una sapă adânc (după termale, la ce vă gândeaţi?) iar alta… Răbdare, aflu-n cinci minute ce-i cu ea (din datele stocate, păi?!). Până una alta, nevastă-mea vă iubeşte. Nu, că nu-i Elena! Contează?
@another – de-ar fi singurul (barbat al sotiei), ar fi minunat…..dar observ ca al nostru drag Presedinte, atrage langa el numai soti de sotii!
De VOVA pe 21 January 2009 la 15:50 (#)Iubiti-l, iubi-l-ar belele, sa-l iubeasca!
De Mihaela pe 21 January 2009 la 15:56 (#)Ma uit la voi, cei trei, si mai sint inca vreo citiva.Porniti si voi un grup , ceva, gen pasoptistii, Sc ardeleana, etc. in afara Intactului.Materie cenusuie aveti, notorietate aveti, rezultate profesionale aveti…oamenii isi cauta cu disperare conducatori…sau iubiti-l pe Basescu daca vreti. In afara voastra TOATE posturile si emisiunile de tv. sint oribile, se promoveaza neam-prostia, vulgaritatea, mizeria, conversatii sterile.
Noi va propunem. Alegerea va apartine. Vreti sa va sufocati de frustrare si nervi sau sa va canalizati energiile catre ceva constructiv?
Va asigur ca mai sint oameni de bine , “naivi”, “visatori” in Romania, care nu e o tara de “cacat” asa cum spun multi si nici un popor de “cacat” asa cum spun la fel de multi. Dar , gata cu poliloghia! Succes in continuare!
Domnule Ciutacu,
Am observat ca in emisiunea “Sinteza zilei” din data de 20 ianuarie se adresa urmatorea intrebare: “Va e teama de aceasta lege?” cu referire la legea Big Bro’- mai americaneste asa ca tot e mare subiect cu Obama. Obama, care totusi in opinina mea are o sansa sa demonstreze ca e un om deosebit insa pana acum nu a dovedit nimic, abosulut nimic in afara faptului ca a devenit presedinte al SUA, stat care a avut totusi destui presedinti inaintea domnului Obama si doar unii din ei au fost cu adevarat remercabili, ca politicieni – exemplul Bush.
De Dan pe 21 January 2009 la 15:57 (#)Inteleg rigorile televiziunii si prin urmare constientizez ca nu puteati formula intrebarea intr-un mod relevant de exemplu” Va e scarba de aceasta lege?”. Pentru ca la 95% din romani nu are cum sa le fie teama, din pacate multi nici nu o inteleg ce sa mai vorbim de teama, dar restul se considera “curati” si fara a avea ceva de ascuns. Singura problema ca nu ar trebui altii – anumite organe ale statului cu aprobarea instantei – sa hotarasca ce se poate publica, rascoli, analiza sau nu din viata personala a unui om ci chiar omul in cauza.
Imi pare rau dar intrebarea dumneavoastra a ratat complet subiectul, desi acuratetea cu care problemele au fost identificate in emisiune cu pricina e intr-adevar ridicata.
nea trăian, chelie sură,
m-ai minţît la prima tură!
de-aş aveaun ochi în p__ă
doar aşa m-aş mai uita
la tine-n gură !…
că io nu-s deontolog !…
De deci,totodată... pe 21 January 2009 la 16:03 (#)N-am mogul, n-am bani de publicitate – ma promovez si eu cum pot. Multumesc!
De erkcor pe 21 January 2009 la 16:05 (#)@ Dan — CE GRAD AI , AMICE ???? SPER CA NU MAI MULT DE SUBLOCOTENENT !!!!
De lupi pe 21 January 2009 la 16:05 (#)HOP SI-AL TREILEA UPDATE
De SuKaRiT pe 21 January 2009 la 16:05 (#)Ce naşte din pisică…
Uitatzi-va pe RATALITATEA SI-O S-O VEDETZI PE andreea pora VORBIND DESPRE FRUSTATZI SI MEDIOCRITATZI !!!! referitor la cele declarate de C.Saftoiu!!!!! oribil cum rahatzii f.t in loc sa puta , in aceste vremi??!!??
De lupi pe 21 January 2009 la 16:19 (#)Imi cer scuze Lupi dar nu sunt la curent cu gradele dar poate ma ajuti tu ca pari un fin cunoscator.
De Dan pe 21 January 2009 la 16:21 (#)Bre nea Ciutacule, esti genial!!! Din ce am vazut pe aici stii asta dar iti place sa ti-o spuna si altii. Nu demult am descoperit “blogu’ lu’ matale” si pot spune cu mana pe inima ca “esti tare dom’le”
.
)
Cat despre aceasta lege imbecila… avem de-a face cu democratia lu’ peste prajit, cu o scena politica tot a lu’ peste prajit si tot asa. Ideea este ca de-acum incolo, raspunsul meu la intrebarea “Ce faci?” pusa la telefon sau prin SMS ar putea sa fie “Ce sa fac, ma pregatesc sa pun o bomba la Cotroceni”, sa vedem ce iese.
Trecand la o nuanta mai formala, domnule Ciutacu, felicitari pentru ce ati realizat pana acum si mult succes in activitatile viitoare.
P.S. Tinand cont de gradul de genialitate al blogului
, cred ca voi mai poposi pe aici cu voia dumneavoastra.
De Ioana pe 21 January 2009 la 16:25 (#)@ Dan — sunt plt maj [rez] de transmisiuni , am 23 de ani de armata si pe baietzii ca tine ii miros de cum deschid gura!!! am spus ca sper ca nu esti decat sublocotenent dar m-as ingrozi daca ar fi adevarat !!! ai fi prea tanar si inca o dovada ca Securitatea a reinviat !!!!!
De lupi pe 21 January 2009 la 16:37 (#)-De ce nu “apar”si audientele de la Antena 2 ?
De mihail pe 21 January 2009 la 16:38 (#)…cred ca dl.Gidea si-a umflat timpul cu o juma’de ora la Sinteza din dorinta de a recupera.Dupa mine,editia de aseara a fost chiar buna,cu toate ca nu a renuntat nici la scrisul la tabla nici la filmulete.
Eu daca-si fi Victor Ciutacu mi-asi vedea strict numai de emisiunea mea.Apoi…dupa aia tzusti in beemveu si tira acasa !
Nu vi se pare cam “depasita” prezenta tonomatului in studio.Eu,parca i l-asi da inapoi lui ala de da cu pliciul.
Inep prin ai cita pe dansii de la parazitii “Daca ma inrolati in razboi, ma declar inapt, pentru ca nu vreau sa fiu erou intr-o tara de cacat”, metaforic vorbind, aceasta tara fiind al distinsului si prea iubitul Basescu, un intelectual in manevrarea butoanelor pe nava, dar nu si pe uscat, uita ca e carmaci pe uscat si face ravagii cu nava sa ruginita de 2 lei (nava=pupinbasesti) !din partea mea le doresc tuturor politicienilor in frunte cu Basescu mult sihoci (sihoci = o prescurtare a mai multor boli mortale).
De Marian H pe 21 January 2009 la 16:40 (#)Domnule Ciutacu va rog sa imi scuzati limbajul probabil vulgar si probabil de lemn, dar simteam nevoia sa zic asta, in ceea ce priveste toate demersurile Antenei 3 si nu numai, am sa va sprigin si eu cum pot pe blogul meu.
ha-ha-ha…uitasem…”inginer de zerouri”,intelectual(inspirat)si domnul Radu Tudor !
De mihail pe 21 January 2009 la 16:41 (#)“M-am rugat ca Traian Basescu sa fie reincarnat, intr-o viata viitoare, intr-un ciine maidanez care sa fie eutanasiat.”
De Costin Tanasescu pe 21 January 2009 la 16:41 (#)Elena Sporea
daca alesii , alesii nostrii nu angajati pe pile , nu isi dau seama ca prezenta lor e necesara ,si nu obligatorie , degeaba le bagam CIp-uri in inima … in mod normal CONSTIINTA lor trebuie sa actioneze , ei sunt trimisi de poporul roman (tare nu ?! ) sa faca ceva pentru tara asta … deci ce sa mai vorbim , parca sunt la scoala si chiulesc in parc cu o fata sa se pupe printre copaci … ei nu stiu de ce sa vina in senat sau camera ?! ce sa faca daca nu au de citit ziarul sau daca nevasta il vrea acasa ??? el atunci vine la munca si atunci ce face in casa poporului ..ce face domnule gadea ??? ce face domnule ciutacu … ???
Sunt singurel, Bing Bang
Printre copaci, Bing Bang
Si sunt lovit, Bing Bang
Si sangerez, Bing Bang
LaLaLaLa …
Dar chiar nimic, Bing Bang
De constiinta pe 21 January 2009 la 16:42 (#)Nu ma va opri, Bing Bang
Sa cant acum, Bing Bang
Un cantecel, Bing Bang
LaLaLaLa …
Elena Băsescu de Sorin Olariu [Epigramist ]
De Costin Tanasescu pe 21 January 2009 la 16:43 (#)În oglindă, primă-jună
Se priveşte şi admite:
-Chit că sunt o poamă bună
Lumea nu mă prea înghite.
Bine domnule Lupi, atunci lasati-ma sa va spun ca de data asta mirosul va joaca feste. Stati linistit si nu va ingroziti nu e adevarat, repet nu e adevarat – v-ati inselat draga domnule.
De Dan pe 21 January 2009 la 16:47 (#)Va rog ingaduiti-mi sa va intreb ce anume v-a condus la regretabila concluzie cum ca persoana mea ar fi destul de valoroasa incat sa faca parte din armata?
E foarte simplu de scanat parlamentaru’, sa le bage cipul dupa ureche ca boilor sau intre omoplati ca cainilor si cand intra in sala face bip-bip undeva.
Solutia asta se poate extinde si altor “puteri*” ale statului.
*) am vrut sa scriu “putori” dar daca tot ne stocheaza astia mesajele sa mai adaug ceva circumstante agravente.
In rest, ziua buna la toata lumea si spor la treaba
De Catalin Florean pe 21 January 2009 la 16:48 (#)spune-i cat de mult il iubesti! sa te vad poti:))) si daca i-o spui cum a-i face-o? sunt foarte curios:)))
De adi pe 21 January 2009 la 16:49 (#)Nenea Ciutacu, incep sa ma ingrijorez tot mai mult in ceea ce priveste apucaturile “tiranului”. In vremurile de trista amintire eram cam micut si nu prea realizam eu ce se intampla in jurul meu, dar am aflat din carti istoria. Privind la ce se intampla astazi nu pot sa nu remarc ca aceleasi personaje, dinozauri, “tirani”, se lupta cu sete pentru putere. In jurul lor, media, grupata in gherile duce un razboi in slujba vechii nomenclaturi. Audientele dvs. sunt imaginea poporului roman (un popor-detergent incuiat in televizor). Toata media romaneasca face parte din acelasi tablou. Spor la vandut detergent, d’le Ciutacu, sau aveti vreo alternativa!?
De timi pe 21 January 2009 la 16:51 (#)Eu am o intrebare care ma framinta de mai multi ani. Cum a putut D-na Saftoiu sa-l ia de sot pe dl.Saftoiu ?! Poate sa-mi raspunda cineva ? Pentru Victor, toata admiratia, ramin pe mai departe o fidela telespectatoare…Astept sa ne revedem deseara.
De Paula pe 21 January 2009 la 16:56 (#)@ Dan – din pacate pentru dvs , n-am spus ca atzi fi atat de valoros sa facetzi parte din armata.Ma refeream la SECURITATE — CEEA CE E CU TOTUL ALTCEVA !!!Si daca nu suntetzi din securitate , ma bucur pentru dvs !!!
De lupi pe 21 January 2009 la 17:24 (#)DUMNEZEULE , DOAMNE —A INCEPUT !!!! DOAMNE AJUTA!!!! Cat despre Prigoana , e un adevarat pui de lele securist !!!!! DA-O , DOMNU VICTOR!!!
De lupi pe 21 January 2009 la 17:26 (#)Multumesc domnule Lupi. Insa scuzati-mi insistenta dar ce va condus initial la concluzia cum ca as face parte din securitate?
De Dan pe 21 January 2009 la 17:37 (#)acu pe bune… de ce facem atata taraboi cu legea asta?
De geretus pe 21 January 2009 la 17:52 (#)Adica ce s-a schimbat… Operatorii de telefonie oricum stocau genul asta de informatii ( nu convorbirile sau continutul sms-ului)… Romtelecomul de ex, spunea un fost lucrator la ei, le stoca oricum pe 9 luni c-au fost oamenii patiti cu procese din partea unora care ar fi fost facturati aiurea…Si in plus, daca ar fi vrut cineva sa ne asculte telefoanele, punctual – al meu, al vostru etc- credeti ca nu putea pana acum si acum subit poate? Putea si pana acum, o sa poata si de-acu in colo…
In afara de asta, technic vb nu se poate sa stocheze continutul convorbirii si mesajelor tuturor, ca sa le poata folosi ulterior. Nu exista capacitatea asta, si nici personalul care sa faca asta. Ganditi-va ca sunt milioane de convorbiri, sms-uri, e-mailuri pe minut probabil…Unde sa le tii stocate pentru 6 luni?! Si cati oameni trebuie ca sa le citeasca?
AAaa… ca e unu caruia vor sa-i asculte convorbirile etc… da… Da asa era si pana acum… legal sau ilegal…Care-i schimbarea?!
Domnule Victor vă rog să admiteţi că şi cavalerul lui Trăian e drăguţ-foc: “Presedintele considera ca Parchetul trebuie sa se autosesizeze in acest caz” – Turcan/hotnews
De iulian n. pe 21 January 2009 la 17:55 (#)@ Dan — pentru ca avetzi toate caracteristicile , toate trasaturile , exprimate plenar prin postarea dvs, de vajnic luptator securist !! Unde atzi trait pana in 89 ??? sau eratzi doar doar in proiect???
De lupi pe 21 January 2009 la 17:59 (#)Doamne , Turcan asta , nu numai ca nu e mut , stie sa si citeasca ??!!! ORICUM , FAPTUL CA A APARUT PE STICLA E SEMN DE MARE DERANJ!!! DOAMNE AJUTA!!!!!
De lupi pe 21 January 2009 la 18:02 (#)Ciutacule, facem ceva cu legea asta, sau numa dam din gura? Pentru ca pana una-alta, boboru in marea lui majoritate tace si inghite, ca pe vremea lu impuscatu. Sau mai bine asteptam pana nu mai inghitzim si vine lovilutzia peste noi?
De Alanegru pe 21 January 2009 la 18:04 (#)@Alanegru: vrei sa-mi dau foc cu Monitorul Oficial in mana la Cotroceni?
De Victor Ciutacu pe 21 January 2009 la 18:14 (#)Domnule Lupi asa ati fost invatat in armata sa va justificati? Asta inseamna, in armata romana, a-ti apara punctul de opinie utilizand argumente logice sau tocmai de aceea sunteti in rezerva? Cand cineva incearca sa va inteleaga il fortati sa va mai adreseze intrebari aditionale. De ce credeti ca se intampla lucrul asta? Sa fie limitele?
De Dan pe 21 January 2009 la 18:20 (#)Domnule Lupi va rog, daca se poate, fiti mai specific!
De Dan pe 21 January 2009 la 18:22 (#)@Dan & Lupi: va rog (deocamdata) sa nu transformati blogul asta in chat
De Victor Ciutacu pe 21 January 2009 la 18:24 (#)daca-l iubesti ca si mine mai bine sa-si mai angajeze un serviciu de paza
De johnson pe 21 January 2009 la 18:24 (#)Base cel tare ,Base cel mare cu noi sa fii
De Dan pe 21 January 2009 la 18:25 (#)Tu insoteste si insufleteste PD-L-istii fii.
Vai si amar de capul nostru…Domnu Ciutacu stau si ma intreb ce mai urmeaza??Dictatura?
Hai sa facem macar o petitie on line!
De Robin Hood pe 21 January 2009 la 18:27 (#)O plingere la avocatul poporului ajuta?
sa efectuam un atac spam la guvern ~!
De Robin Hood pe 21 January 2009 la 18:29 (#)Aveti dreptate domnule Ciutacu.
De Dan pe 21 January 2009 la 18:29 (#)Eu as fi tare sa curios sa vad cate telefoane a primit dl Saftoiu intre cele 2 declaratii de la Realitatea Tv, si cine l-a sunat in aceste 2 zile. Acum este si posibil, caci totul se inregistreaza. Poate se face o Comisie Parlamentara cu acces la aceste date.
De Florin M. pe 21 January 2009 la 18:35 (#)1. PRIGOANĂ A FOST ASTĂZI, LA ANTENA 3, UN JALNIC ŞI PENIBIL PUPINCURIST BĂSESCIAN.
De FERMIERUL pe 21 January 2009 la 18:42 (#)2. PE VREMEA SECURITĂŢII ERAU 112 LUCRĂTORI LA T (LA INTERCEPTARE TELEFOANE) ÎN TOATĂ ROMANIA. ACUM NIMENI NU LE MAI ŞTIE NUMĂRUL. UN VECIN AL MEU A FOST DAT AFARĂ DIN SECURITATE ÎN 1987 PENTRU O ASCULTARE ILEGALĂ, DE CARE PUBLICUL NU A ŞTIUT, DAR AU ŞTIUT COLEGII ŞI SEFII LUI. OMUL TRĂIEŞTE ŞI, DACĂ VREŢI VĂ DAU ADRESA LUI.
AŞA CĂ NU MAI APELAŢI LA VREMURILE TRECUTE PENTRU COMPARAŢII CU ACTUALITATEA MONSTRUOASĂ DE ASTĂZI.
@Robin Hood
De Dan M pe 21 January 2009 la 18:50 (#)Buna remarca…cine te mai asculta in tara asta?Care avocat al poporului?Numai lui Dumnezeu daca ne mai rugam.Daca e sa compari “O scrisoare pierduta”de I.L.Caragiale cu ce se intampla azi vei vedea o asemanare izbitoare.
Din pacate mass-media promoveaza non-valori si asta e mai grav.
Foarte bine, Victore,
De HAPAX pe 21 January 2009 la 18:52 (#)Fă ordine. Aici se discută probleme serioase. Mă mir că Lupi, pe care îl apreciez de când tot citesc tot ce scrieţi voi pe acest blog, intră în asemenea discuţii sterile.
SALUTĂRI TUTUROR!
Victoras pe noi astia care scriem pe aici pe blogul tau ne mai iubesti.Lasind caterinca deoparte vroiam sa intreb daca mai poate cineva cu PRIGOANA asta.Este peste tot,pe la toate emisiunile si nu asta ar fi problema.Ce a fost BOC papagalul lu BASE dar sa il vedeti pe SILVIUS PRIGONIUS,zici ca e purtatorul de cuvint al lu BASE.Nu l-am suspectat de atita obedienta decit de el dovada.Oamenii astia nu au gram de coloana ,le place sa fie sclavi ,asa s-au nascut.Acum citeva luni avea alt discurs.Intre timp si-a reperat un stapin si il serveste cu sfintenie.Gata nu mai scriu ca imi vine sa vomot.
De Danny pe 21 January 2009 la 18:52 (#)dragule, nu stiu daca esti rau intentionat sau doar nu stii sa citesti textele legilor. daca priveai mai cu atentie textul legii, vedeai că se stocheaza numai date generale, nu inregistrarile convorbirilor.
De Sorin pe 21 January 2009 la 19:18 (#)si in plus de asta, companiile de telefonie mobila faceau asta si pana acum, dar nu exista cadrul legal.
apropos, tu n-ai cerut niciodata desfasurator la factura telefonică ? acolo scrie exact ce cere legea.
ps: dorinta voastra de a musca din tot ce va arata mogulul a incepus sa va faca ridicoli.
Iară dăm cu băţu’-n kkt! Păi oameni buni, singurul lucru pe care-l putem face este să contestăm Legea lu’ peşte la Curtea Constituţională. Păi se poate, nu tre’ să ai vreo funcţie publică de prim rang, să putem face asta… Ia să se bage un jurist de pe blogu’ ăsta, care le are cu Constituţia (mă rog, articole, puncte, aliniate, etc.), să formuleze aşa în termeni juridici o contestaţie, şi o să fiu primul care O SEMNEZ! Dacă o săptămână, nu se întâmplă nimic, FAC SINGUR ACEST DEMERS!!! În lumea civilizată, PIERDEREA DREPTURILIOR CIVILE ESTE CONDIŢIONATĂ DE STAREA DE URGENŢĂ (SAU DE NECESITATE) DAR NU DE CEEA CE-MI DICTEAZĂ mie, cetăţean, cineva CARE NU ARE CETĂŢENIA ŢĂRII MELE!!!
De C. Bojan pe 21 January 2009 la 19:30 (#)@Ciutacu. Vai, monsher, cum te poti gandi ca as avea astfel de ganduri? Sau consideri ca a te lua de ,,serviciili” este egal cu a-tzi da foc? Io ziceam sa punem mana de la mana, sa iasa mai multe maini, adicatelea sa mergem la rasbiu.
De Alanegru pe 21 January 2009 la 19:31 (#)Presa a prezentat pana acum chestiunea asta mai mult ca o stire, cu putine exceptii. Juridic toata lumea e in ceata, se invoca politici europene pe care nimeni din cei care le invoca nu le-au citit. In timp ce noi avem probleme cu pozitionarea apelurilor de la 112, inregistram datele convorbirilor. Cati dintre cei care comenteaza au trecut dincolo de stire si au citit legea? Adica sa trecem de ,,sa faca cineva ceva in tzara asta”, si sa ajungem la ,,ce facem?”.
fii serios….asa cum zice si ciumpalacul…tu stii ce baza de date trebe pt asa cva….zilnik se dau mii dak nu milioane de teluri si sms-uri….:))
De geom pe 21 January 2009 la 19:33 (#)“….zilnik se dau mii dak nu milioane de teluri si sms-uri….”
Corect, bazele exista. Operatorii de telefonie au toate datele necesare pentru facturare si asta pe ultimele 2 luni in “live” iar arhiva intra in data warehouse de unde poti sa le regasesti si dupa ani de zile.
De Catalin Florean pe 21 January 2009 la 19:46 (#)Victor, ce zici, CCR-ul ar considera neconstitutionala legea BIG BROTHER?
De dragos pe 21 January 2009 la 19:52 (#)Sunt curios si cine a fost INITIATORUL acestei legi, si cei care au votat PENTRU.Nu stiu unde sa caut, dar poate diseara la emisiune ne/ma lamuresti.Mersi si tine-o tot asa.Doar tu, Badea si Stan cu Gadea mai aparati democratia sau macar dreptul la informare.Ma crezi ca daca nu aparea la voi date despre legea asta, nu stiam.
Traian, bătrânul lup de mare,
De Costin Tanasescu pe 21 January 2009 la 19:56 (#)De-o vreme-ncoace candidat,
Presimt că-n toamnă, la votare,
O să se-nnece pe uscat.
@Dl Lupi
Va rog,poate n-ati inteles ce am spus;eu l-am inteles pr dl Saftoiu si il admir pentru ceea ce a facut,multi ar trebui sa fie ca el;dar v-am spus -trebuia sa fie mai ferm,unele lucruri sa le spuna mai concis,cu date concrete,sa uada csi sa inteleaga cei care trebuie.Nu sa-l determine dl Stan sa o faca.Aveti dreptate,”cele afirmate de C.Saftoiu ar trebui sa constituie doar coltzul tras al foii de cort de pe acest cadavru, acesta mumie a unor vremuri crunte ce stau sa reinvie peste acest neam, vremurile tiraniei infame si a autoritarismului”.Am si eu o varsta-am trait destul si in vremea comunista,mai pot discerne si eu intre realitate si minciuna,intre fals si adevar,intre mitocanie si bun simt.
De IoanaP pe 21 January 2009 la 20:06 (#)Numai bine,
IoanaP
Iata cum vad eu lucrurile.
Basescu incepe sa se incurce in propriul sau plan prin care vrea sa ramana singurul candidat cu notorietate pentru alegerile prezidentiale. Va ramane chiar singur (cu alde TRU, Pora, Mungiu, Parapievici et.) si ca secatura notorie dupa retetele Caligula si Nero in sos de Ceausescu.
A ajuns sa sesizeaze procuratura sa se autosesizeze fara baza legala. Presedinte si presedintie care nu cunosc nici la nivel elementar legea!
A ajuns sa fie detestat si sa devina urat de toti fostii sustinatori naivi si va ajunge sa fie tradat de catre cei parsivi.
Toate astea anunta un destin jalnic!
De FuXi pe 21 January 2009 la 20:22 (#)Poate suna ciudat dar daca aceasta lege Big Brother nu este decat inca o diversiune? O diversiune de la cele ce se intampla in lume ca intreg si anume criza mondiala. Pentru ca aceasta este un fenomen care chiar va afecta Romania ca si legea Big Brother dar singura deosebire este ca mecanismele lui fiind necunoscute de catre politicienii nostrii – sau ai lor ca la cum ne reprezinta… oricum sunt ei cu ei si noi cu noi – nu vor avea replica prea curand.
De Dan pe 21 January 2009 la 20:41 (#)Sigur ca legea Big Brother vine in contraventie cu urmatorea lege europeana – Conventia Europeana a Drepturilor Omului 1950 ceea ce e revoltator. Nu am cunostinta in mod exact dar stiu ca in majoritatea tarilor europene aceasta conventie nu are character de lege ci mai degraba de directiva ceea ce inseamna ca instantele nu sunt teoretic obligate sa urmeze litera conventiei ci mai degraba sa interpreteze legile locale intr-o maniera rezonabila incat sa sustina prevederile ei. Deci practic daca aceasta lege Big Brother ar fi contestata pana in forurile internationale – de exemplu Curtea Europeana a Drepturilor Omului – cred ca parlamentul ar avea castig de cauza din nefericire.
Se pare ca dintre tarile din estul Europei, Romania va avea de suferit una dintre cele mai dure crize pe fondul unei economii anemice.
Inca o observatie: alianta asta PD-L & PSD nu va face sa va ganditi la o proiectare in realitate a unei ecranizari de prost gust avand ca inspiratie Arca lui Noe. Mie mi se pare ca majoritatea suntem in afara arcei condusa despotic de marinarul cel viteaz.
@dan. eu chiar nu te inteleg. habar nu ai despre sistemul de drept, dar iti dai cu parerea, ca doar e gratis. Plecand de la ipoteza ta, CEDO care este de fapt un tratat international, s-ar aplica diferit intre statele semnatare. ,,Tu te citesti ce scrii?”
De Alanegru pe 21 January 2009 la 21:01 (#)in plus, la cedo nu se judeca parlamentul, ci statul reprezentat de guvern, iar in cazul asta nu fi atat de sigur ca ar castiga statul.
Victore, cand prinzi pe cate unu, intreba-l cum mai e cu problema localizarii apelurilor la 112, si cum sta treaba asta: noi inca nu am rezolvat problema urgentelor pentru care Romania este judecata, dar localizam convorbiri pt militzie la tot poporu.
Salutare Alanegru,
Te rog urmareste-ma cu atentie ca ai sa te luminezi:
De Dan pe 21 January 2009 la 21:33 (#)In UE sunt 3 feluri de legislatie care au caracter obligatoriu asupra deciziilor luate de instantele statelor membre si anume:
- tratatele care sunt vreo 6 la numar si CEDO nu e un tratat – e o conventie;
- directivele care traseaza directia de dezvoltare legislative a UE si doar daca statul membru nu a pus in practica o lege, in timpul acordat de UE, care sa fie in consensul directive europene atunci directiva devine lege a statului, si
- statutele europene care automat devin legi in statele membre odata ce au fost aprobate de UE.
Bun, acum vezi CEDO nu e printre ele! CEDO e o conventie! E altceva – tehnic vorbind.
Romania ca stat membru al UE trebuie in mod rezonabil sa urmeze punctele sustinute de CEDO darn u e obligata. Ca si celelalte state vezi Marea Britanie spre exemplu.
Eu zic san u fii nici prea sigur ca nu ar castiga statul ca acuzarea va trebui sa dovedeasca ca legea odata pusa in aplicare va servi in interes limitat unele grupuri sin u la siguranta nationala. Dar demonstreaz-o! Cu dovezi concrete te rog.
Victore, astia sunt incredibili. Am eu impresia sau chiar astia (Guvernul, in special cu PDL varf de lance) dezvolta numai actiuni de imagine, golite de continut:
- cum prea bine aminteai intr-un post recent, au dat o ordonanta pentru aia 1 % cu salarii exorbitante doar ca sa economiseasca cateva sute de mii de euro ?!?!?!
-iese basescu si o baga pe aia nesimtita grav, cu revizuirea Constitutiei printr-un ordin marsav, ascultat cu o foarte mare obediente de niste indivizi care sustin contrariul (stiu ce viziuni constitualiste au pentru ca i-am avut profesori la Facultatea de Stiinte Politice)
-Fac intalnire pe 1 ianuarie sub pretextul ca “ei se apuca sa munceste din prima zi a anului”
As mai putea aminti si tampenii de alta natura:
- Posturi blocate, prime si ore suplimentare blocate, Institutii blocate…..CINEVA TREBUIE SA SUPLINEASCA INFIINTAREA NOILOR MINISTERE
-Toata ziua PDL-eii sunt pe post cu cate-o declaratie (descoperit apa calda, anuntare de sustinere reciproca)
- A trecut o luna si noi nu avem buget
-In schimb, psdeii mici pleaca in vizita la havana iar pdleii mari petrec cocalaresc la poiana brasov
-ascultarea telefoanelor si inregistrarea mesajelor din campul virtual
…si lista poate continua….
ACUM DUPA EXPUNEREA DE MOTIVE….MA INTREB IARASI….CUM NAIBA REUSIM SA-I CLINTIM PE ASTIA DE-ACOLO IN FRUNTE CU COCALARUL SEF…avand in vedere faptul ca nimeni nu are puterea si capacitatea si ce mai vrei sa-i dai jos
De Ypsican pe 21 January 2009 la 21:34 (#)Dar totusi ar mai fi ceva…
Cred ca singura modalitate de a opri legea Big Brother este prin strangerea de semnaturi la nivel national pentru ca populatia sa isi arate dezgustul fata de aceasta.
De Dan pe 21 January 2009 la 21:41 (#)Pentru asta insa initiatorul actiunii insa trebuie sa fie puternic sau politic sau mediatic ca altfel va fi un esec.
Prieteni, va rog sa-mi spuneti daca aceasta directiva se aplica in Franta.Multumesc.
De zincabeiu pe 21 January 2009 la 21:56 (#)@Paula- Eu cred ca d-na Saftoiu s-a casatorit cu d-l Saftoiu pentru ca-l iubeste.Pentru ca pare un om bun, sensibil, inocent, care mai crede in bine si in adevar.Dar, in lumea asta mizerabila, pare carachios, desuet si stangaci.
@ TUTUROR — Ini cer iertare pentru ca am abuzat in interventziile mele si in polemica mea cu un anume blogger !! Totusi , datzi-mi voie sa cred ca se poate purta si un dialog , nu doar sa ne inshiruim si sa ne incolonam postarile , precum indienii ,, in sir indian”!!! PENTRU IoanaP — Avetzi mare dreptate si eu nu v-am intzeles corect.Multzumesc pentru raspuns!!
De lupi pe 21 January 2009 la 22:05 (#)MA INTREB,ACEST PRIGOANA(ce nume de securist),NU SE UITA IN OGLINDA?CRED CA FRIZERUL LUI ESTE BERIA,INSPIRATZIA LUI,ANUS PAUKURUS!!
De doru cristoloveanu pe 21 January 2009 la 22:06 (#)Pe un site romanesc de atitudine online s-a lansat o petitie ieri impotriva legii 298, care ajunsese azi dupa-amiaza la aproape 6000 de semnaturi. Cei care tin la dreptul la viata personala sunt invitati sa caute site-ul + petitia si sa semneze. Nu divulg link-ul, va puteti da seama despre ce vorbesc.
@Victor Ciutacu: sunt convins ca vei gasi link-ul cu pricina si, daca il consideri util, iti las tie privilegiul sa il postezi online pe blog.
De Cristi C. pe 21 January 2009 la 22:31 (#)Astia se “toarna” nu se asculta intre ei. Din 2004 si-au cumparat telefoane GSM criptate de la o companie Germana implicata cu UTI in fantomaticul proiect “securizarea frontierelor”.( 1200- 2500 USD bucata). Cand in toata administratia publica si guvernamentala sigla generalilor 2,15 in rezerva (UTI)este omniprezenta va mirati ca sunteti ascultati? Dragilor pe vremea lui Ceau.. nu se ascultau telefoanele ci se realiza ascultarea pe 220 V prin dispozitive elaborate de institutul de cercetare ITC. Acei mici cercetatori sunt la …
De Matei pe 21 January 2009 la 23:11 (#)Legea era si inainte ,se aplica si inainte,singura noutate este stocarea informatiilor timp de 6 luni.Eu ,insa ,am auzit niste cuvinte noi:”VOM PUNE LA CALE O NOUA REVOLUTIE”.Au fost spuse la modul cat se poate de serios.Justitia incet ,incet,intra in clocot.Predoiu habar nu are ca sta pe un butoi cu pulbere.Banuiesc ca aceste semnale i-au parvenit si lui Basescu.Asa imi explic aceste noi reglementari in regimul sistemelor de informatii.
De Irina pe 21 January 2009 la 23:40 (#)Citesc acum ca Sorin Ovidiu Vantu a marit salariile angajatilor cu 15%.Intact v-a taiat din salarii 20%.Ce sa inteleg din asta?Cum e cu audienta si cu incasarile din publicitate?
De relu pe 21 January 2009 la 23:41 (#)@relu: Voiculescu-si conserva profitul, Vantu-si mareste pierderile. e simplu. da’ce lagatura are asta cu subiectul sub care postezi? ca nu ma prind…
De Victor Ciutacu pe 22 January 2009 la 01:28 (#)Felicitari,domnule Ciutacu reusiti cu tema aceasta sa abateti atentia de la ce se intampla .
De sophia pe 22 January 2009 la 01:54 (#)Nu mai are nimic importanta decat aceasta lege ce trebuia mediatizata intens cand a fost in parlament nu acum cand a intrat in vigoare.Reusiti cu toate aceste teme sterile sa ne faceti o tara cu 50% ascultati si
50% ascultatori.
Nu are importanta ca euro are un curs artificial ,nu are importanta ca scade nivelul de trai al celor multi,nu are importanta ca se pregateste o modificare de constitutie ,nu are importanta ca se poarta un adevarat razboi psihologic cu cei ce lucreaza in sectoarele bugetare pentru a putea fi transformati in masa usor de manevrat.Importanta este o STARE care acum a intrat in legalitate.
A mai observat cineva ca dupa ce au fost mediatizate salariile celor de la DNA ,dosarul Nastase este inaintat in instanta?
Asa nu vedem ce se pregateste, nu mai vedem padurea de uscaturi.
@sophia: sunt flatat ca toata tara sta cu ochii intepeniti pe blogul meu si se lasa manipulata de marsavele mele manevre profund antidemocratice si fatis indreptate impotriva interesului public:)
De Victor Ciutacu pe 22 January 2009 la 01:57 (#)Sa nu exageram,dar poate incerci sa ajungi acolo unde este locul lui Victor Ciutacu,la teme serioase nu teme ce atrag ,,vorbe goale cand nimic nu ai a spune”,nu este vina mea ca ai impus un anume standard si oamenii se asteapta sa il respecti.
De sophia pe 22 January 2009 la 02:08 (#)Ce zici nu trebuia ,,felicitat”putin Saftoiu pentru aparitie?Cand a trebuit sa se gandeasca dupa ce plecat de la SRI pentru a realiza cine pe cine ascuilta? Oare nu proceseaza cam incet?
Jan 22 at 08:33 Nu pot crede cum inca in anul 2009 romanii mai permit sa fie mintiti. Nu mai mintiti romanii ca nu suntem toti prosti si nici obligati de altii sa dam la tv toate porcariile. Aceasta lege exista de ceva ani. Ceea ce s-a schimbat este perioada de stocare a desfasuratorului, etc adica de la 2 ani cat era in trecut acum acesta va fi stocat doar 6 luni. Apoi nimeni nu le asculta, cine ar avea timp sa asculte telefonul a 22 mil romani???
De Stefania pe 22 January 2009 la 09:49 (#)Si nu au acces la ele fara mandat. Si nu a initiat Basescu o altfel de lege, daca nu aveti capacitatea sa intelegeti ce spune legea nu mai vorbiti aiurea. SA VA FIE RUSINE
Ca sa nu mai vorbim de ceea ce se intampla in 2002 cand Nastase era prim-ministru si cum Ciuvica a fost ridicat, anchetat, perchezitionat atat el cat si familia, iubita lui si asta doar pt ca a trimis un email in care vorbea despe Nastase si cate case, terenuri etc avea, iar Nastase mai are acum tupeul sa apara la tv si sa minta in continuare cand el permitea evenimente de genul inca din 2002.
Bine ca in sfarsit Nastase este anchetat. Ar trebui ca toti gen Nastase si presa care deliberat difuzeaza minciuni sa fie anchetati.
problema este nu ca se asculta, cine nu are nimic de ascuns vb. liber, marea problema este ca toate acestea sunt sigur pe masa cui nu trebuie, toate aceste ascultari se fac cu mandat de la procuror, ori sincer vb. base a are mandat de undeva? acum sunt intarite convingerile tuturor ca sunt santaje politice datorate convorbirilor telefonice, daca pana acum doar se banuia, se dadea cu presupusul iata ca asta se intampla. incet, incet tara se va vinde legal bucata cu bucata la smecheri.
De titanik pe 22 January 2009 la 09:57 (#)mister ciutacu esti un tonomat frate, mah nu mai mintiti pe la tv acolo la voi la antena 3 despre diverse legi si oameni, nu mai interpretati cum vreti voi doar ca sa va fie voua bine si cald
)…si iti mai spun un lucru: nu sunt in nici un partid politic asa ca sa nu te gandesti la diverse chestiuni
…sunteti atat de slabi si se vede din avion ce faceti !!! tine cont mister ciutacu ca romanii nu mai sunt ceea ce ati vrea voi sa fie fraierilor !
De Adrian pe 22 January 2009 la 12:27 (#)Nu Constitutia e proasta,ci Presedintele!
De Traim Bashescu pe 22 January 2009 la 12:51 (#)Vreau un presedinte care sa respecte Costitutia,nu o Costitutie care sa tina cont de hachitele lui.
Daca ne-am lua dupa Basescu,nici Constitutia americana nu-i prea stralucita.Chiar si”aia”ar trebui revizuita”pe ici,pe colo-n punctele esentiale”.
Consider ca-ntr-o democratie,Parlamentul este centrul de greutate si nu seful statului.Cu alte cuvinte,Parlamentul este expresia natiunii,iar presedintele doar o reprezinta si atat.Spre exemplu,Parlamentul poate suspenda un presedinte bolnav de nervi si nu un aventurier sa spuna ca 322 de oameni sunt beti.
Bashe sa nu uite ca a ajuns in capu’mesei,prin manevre ce au zguduit din temelii democratia romana,la nivelul anului 2004.Unde sunt acele falsificari ale alegerilor…pe care le-a castigat?!
Nu o noua impartire administrativa a tarii,ar trebui facuta;in treacat fie spus,actuala e destul de buna.Mai degraba,o descentralizare,astfel incat toate matusile care au de rezolvat diferite probleme,sa o faca printr-un simplu click de la tastatura de acasa sau a primariei comunale.
In plus,toate aceste schimbari presupun cheltuieli,iar noi acum trebuie sa avem un buget de austeritate,care sa ajute zonele sociale atinse de criza economica si nu sa hraneasca ambitiile puternicilor zilei.
Reforme am facut si in invatamant si se dovedeste ca cel mai bun sistem era tot”ala”lasat de raposatu’din’89.
Asa ca,ar fi bine s-o mai terminam cu schimbarile schimbarilor.
“Big Brother”-ul de azi,e teroarea de maine.Iar teroarea duce la paralizie.
De Traim Bashescu pe 22 January 2009 la 13:02 (#)Paralizia unei societati duce la faptul de a primi ordine de sus pentru a se misca.
O societate in stagnare este o societate saracita economic,cultural etc.
Asa s-a ajuns in anii’80(sec.20),ca romanii sa considere mari reusite cumpararea unui TV,frigider sau masini,in timp ce un arab venit in Bucuresti,in acea perioada,cu 100$ in buzunar,putea sa-si cumpere orice de pe aici,inclusiv o femeie,iar occidentalii aveau cate un TV in fiecare camera si 2-3 masini in fata casei in care locuia.
zilele astea am stat pe tv si ceva curios m-a facut sa pun o intrebare: ce legatura e intre pasapoartele biometrice legea asta cu stocarea informatiilor de tot felul si vorbirea dl. diaconescu de la externe cu cererea sua de a avea acces direct la date personale o conditie pt. eliminarea vizelor????
De elena pe 22 January 2009 la 14:15 (#)Constitutia Romaniei-revizuita 2003
De kpsunaru` pe 22 January 2009 la 16:48 (#)Art.28: “Secretul scrisorilor, al telegramelor, al altor trimiteri postale,al convorbirilor telefonice si al celorlalte mijloace legale de comunicare este inviolabil”
Mai mult, Art.26(1): “Autoritatile publice respecta si ocrotesc viata intima, familiala si privata.”
Deci, totodata(…), secret si inviolabil, atat in continut, cat si in forma/vector, fara exceptii, dupa maretele invataturi ale (lucea) Farului de la Basarabi ( scuzati, mai nou Murfatlar, vine de se leaga cu Golden…) la una mica la CSM.
Daca vorbim de afectarea unor drepturi fundamentale, ar trebui ca (farade)Legea sa fie organica si sa fi fost adoptata ca atare, cu majoritate calificata. De n-a fost asa, nu e cumva atacabila? Sau nula de drept?
Normalul e dictat de media statistica, cica. Daca nu-mi plac manelele, daca nu arunc gunoiul pe geam (casa si masina),daca nu mananc seminte-n tramvai, daca Jiji mi-a indus totala scarba fata de fostul sport zis fotbal, daca nu l-am votat pe Ala, daca inca le mai spun copiilor mei sa-nvete carte,etc.,inseamna ca-s ciudat si trebuiesc starpit? Necazul e, dragi injuratori ai gazdei noastre, Victor, ca suntem ascultati in unanimitate, fara exceptii(ca sa nu il repet…). Sa ne fie de bine, ca(…) catre asta nazuim, nu?
Si, pentru elena de mai sus, o vorba din service-uri: nicio coincidenta nu-i intamplatoare…
Si cred ca titlurile campurilor de la “adauga comentariu” ar trebui sa fie: “Nume(necesar)(va fi stocat 6 luni)” si Email(necesar)( nu va fi publicat, dar va fi stocat si, eventual, folosit de organe)”, ca sa stie lumea la ce se expune…
De kpsunaru` pe 22 January 2009 la 17:06 (#)Victore, iarta-ma, dar cred ca sunt in armonie cu aceleasi organe si cu un co-bloger rugandu-te sa schimbi ora, ca (…)creezi confuzie la stocare.
Cred ca la toamna efortul de al schimba pe negiob de la cotroceni va fi unul extrem de necesar. Nu de alta dar avem dreptul la singe tinar si nevirusat de scoala de la Baneasa.
De Crocodilul pe 22 January 2009 la 20:52 (#)Cel mai mult ma amuza circul creat la televizor de politicienii autohtoni. Sa lasam sa curga sange proaspat prin parlament. Sa ce ma? ca nu am inteles bine! ma poti repeta te rog, ca imi Boc-aneau urechile si nu am auzit.
De costin pe 22 January 2009 la 21:48 (#)Pai Sngele asta proaspat este pompat de seringile batrane. Doamna Anastase, este un pion amarat, un om care face ce i se spune. Asta e sangele proaspat.
Domnule Citacu ar trebui sa scrieti despre cum zambea ironic si superior, domnul Turcan, cand a anuntat motivul pentru care maritul Zeus nu a venit la investirea domnului Dragnea. Ce fete de dobitoci au unii oameni domnule.
De costin pe 22 January 2009 la 21:57 (#)Domnule Ciutacu, daca va uitati pe postul tv TRINITAS la ora cand va scriu, veti vedea marea adunare a PDL-ului din noul sediu ( CATEDRALA PATRIARHIEI). Cred ca l-au inscris si pe patriarh in PDL.
De adrian micu pe 23 January 2009 la 12:30 (#)Si-a bagat dracul coada peste tot…
Din cilul “bancuri cu politicishti”
Cica moare Geoana… tragedie nationala… bla bla bla
Ajunge la poarta RAI-ului. Il analizeaza Sf. Petru… si-l trimite spre IAD.
In IAD inghesuiala mare, plin de pacatosi, capacitatea ocupata 100%. Se bucura dracii de “noua achizitie” dar isi dau seama ca trebuie sa elibereze un loc. Si il pun pe Geoana sa aleaga locul cui sa-l ia.
Se plimba Geoana prin IAD, deschide o usa… Acolo era Nastase, numara oua… Nu putea Geoana sa-i ia locul lui Nastase pentru a doua oara… Era prea mult… Se hotaraste sa mearga mai departe.
Deschide o alta usa… acolo era Bush. Arunca unu’ cu un pantof toata ziua dupa el si trebuia sa se fereasca… Geoana se gandeste ca niciodata nu i-a placut sportul… probabil nu va reusi sa se fereasca… nasol… pleaca mai departe.
In a treia camera il vede pe Base… dezbracat, uitandu-se intr-o oglinda fericit, in fata lui d-na Udrea in genunchi “presta”…
Hmmm… se gandeste Geoana… Asta este ceva ce as putea face… mai ales ca de la intrunirile “aliantei” se gandea cum sa faca si el sa puna mana pe blonda.
- Gata! Aici vrrrreau! zice Geoana
- Sigur? intreaba dracu’
- Da, Da! Aici vrrrreau!
- Bine, zice dracul, intorcandu-se apoi spre camera. Doamna Udrea, sunteti libera! Va inlocuieste dl. Geoana!
)
De descoperychannel pe 23 January 2009 la 20:28 (#)Ascultare,stocare…Hai sa privim mai departe…cum vor fi folosite aceste inregistrari?Selectiv?O fraza de azi,o exclamatie de maine si un invectiv de ieri,combinate de un IQ al unui refulat ce traieste din viata altora?Este o intrebare pertinenta…exista persoane ce incearca sa convinga justitia ca un/vorbim maine/ nu a avut substrat…sau ca un telefon pe care-l primesti prin surprindere si la care tu raspunzi cu un /fac tot ce pot pentru d-voastra-sintagma ce ai invatat a fi imperativa pentru a accede in domeniul serviciilor- in scolile de te-au trimis parintii pe banii lor pentru a-ti aduce obolul de inteligenta la binele tarii)poate fi interpretata ca /trafic de influenta/.Ce parere aveti?Ma-ndoiesc ca veti putea determina pe cineva sa nu puna in aplicare aceasta lege,insa,consider ca am avea succes cu stipularea unor limite clare si nu generale deoarece in formatul actual fiecare intelege ce vrea si va folosi aceasta lege super generala dupa bunul lui plac-SUNTEM VICTIME CLARE…IAR PANA-TI DOVEDESTI NEVINOVATIA…trec sarbatorile Craciunului,Anul Nou,trece si vacanta programata…sunteti destepti cei ce scrieti aici-nu trebuie sa va specific…este un caz concret si de actualitate.Am reusit sa facem mult pentru prietenul nostru,am reusit sa-i pastram imaginea curata,chiar si ziarele de scandal locale si-au schimbat opinia…insa prietenul nostru,dupa mai bine de 30 zile se afla in acelasi loc…Free my friend Mircu!
De vona pe 24 January 2009 la 21:27 (#)Până la urmă care mama dracului sunt faptele?
De Ioana pe 24 January 2009 la 22:35 (#)Să recapitulăm, că poate eu stau mai prost (decât alţii) cu înţelegerea: cineva spune ceva despre altcineva, pe care îl cunoaşte bine şi din ograda căruia a cam plecat cu un şut în dosomicină. Dezvăluirea(??) aruncă în aer o parte (mai mare) a presei şi devine prilej de dezbateri televizate şi de exprimări de opinii mai mult sau mai puţin pertinente din partea unora sau a altora. Se întoarce afirmaţia săftoiană (nu faptă,doar afirmaţie) pe toate părţile, ba chiar şi pe cele întunecate ale relicviadei constantinesciene. Duduie boxele televizoarelor de ” dăm legătura – Lua – mi -ai legătura”. Isteriada se instaurează. Indignarea domneşte în juma de ţară iar cealaltă jumătate zbiară patritic “bine le-a făcut, bine le face Băse ăstora de fură ţara!” Le-a rămas în cap asta, cu furatul ţării + aia cu ţepele din piaţa Constituţiei. S-a interesat cineva, careva, cumva de ce a făcut Băse, Guvernul României, C.S.A.T-ul, Ministerul X în perioada asta? Repet: nu ce spus, ci ce a făcut!!
Să punem altfel problema cu legea lu’ peşte:
De C. Bojan pe 25 January 2009 la 21:24 (#)Să zicem că io, cetăţean, vreau să mă informez cu privire la doctrina vreunei organizaţii teroriste. Mă bag pe net şi-i dau să caute pe vreun motor de căutare. La un moment dat dau peste sit-ul oficial al lu’ Terorică. Se cosideră că io voi fi prietenu’ său… şi atunci “organele” îmi citesc toate mesajele şi e-mail-urile, fără ca io să fiu băgat în vreo activitate d’asta…
Sau: prietenu’ meu, ştie pe unu’ care poa’ să-mi vândă un telefon la un pre bun… Ăla e de fapt unu’ care vinde marfă furată di Occident, şi io îi dau un telefon, număru’ fiind obţinut de la prietenu’ meu, să văd ce are şi cu cât dă telefonul. Se cheamă că io aş fi pretenu’ lu’ imfractor, şi mă bagă şi pe mine “organele” la dosar.
Cele două de mai sus sunt ipoteze. Realiatea este că io am ca medic de familie un… sirian. Nasol, nu?
Basescu in vizita la Putin, se ruga de el sa dea drumul la gaze; la care Putin ii zice :
De Priceputeanu pe 25 January 2009 la 22:27 (#)“Bine mai Basescule, ti le dau mai ieftin, da’ pt. asta tre’sa m-i faci un oral!”
Sta Basescu si se gandeste, si-i spune : ” Pt. poporul meu am s-o fac, dar cu o conditie : tre’ sa te urci in picioare pe masa!!”
Se urca Putin pe masa, ii face Traianica al nostru ce i-a promis…. Foarte satisfacut, in timp ce se incheia la pantaloni, il intraba : “Auzi mai Base, da’ zi-mi si mie, de ce ai vrut sa ma urc pe masa?!!”.
La care Basescu : ” Poporul meu nu a fost niciodata ingenuncheat!!!!”
Si totul continua intr-un haos total de nu mai inteleg nici avocati cu experienta de peste 40 de ani ce se intampla!Naspa rau esti compentent insa numai pana la un punct…iti declini competenta cand trebuie sa-ti asumi raspunderea.Avem un nou motto tara de kkt atentate de kkt…
De vona pe 27 January 2009 la 23:05 (#)Cand vom trai si noi bineee???
De numaifuma pe 4 March 2009 la 23:08 (#)Adaugă Comentariu!