Ne predăm olecuţă în faţa sistemului?
De: Victor Ciutacu - Categoria: Caruta cu deontologi,Polemici PoliticeDin toată liota de “analişti politici” care perorează pe televizoare despre orice şi nimic, n-am auzit unul care, comentând prăbuşirea dramatică a lui Traian Băsescu (pe care nici măcar pedeliştii serioşi nu se chinuie s-o mai nege, mai ales că au şi ei sondajul lor), să-şi amintească-n gura mare că Emil Constantinescu s-a declarat învins de sistem când avea 18% intenţie de vot. Asta denotă că ori nu m-am uitat suficient la televizor zilele astea, ori ei nu erau în ţară în momentul respectiv, ori analiza politică este o meserie mult prea grea pentru toţi vorbeţii de sticlă (documentarea pare a fi inutilă şi redundantă, fiindcă oamenii oricum ştiu).
Altfel, dat fiindcă că măcar jumătate din jumătatea de votanţi a preşedintelui în exerciţiu îl consideră, la jumătate de an de la realegere, corupt şi mincinos, omeneşte vorbind, nu pot să cred decât că respectivii sunt ori imbecili, ori demenţi, ori iresponsabili. Pentru că doar imbecilii îl puteau considera în decembrie pe Băsescu cinstit şi necorupt, pentru că doar demenţii puteau să-şi schimbe în jumătate de an părerea despre unul care le-a făcut o impresie bună vreme de 5 ani şi pentru că doar iresponsabilii puteau să fie conştienţi că Băsescu e corupt şi mincinos şi să-l voteze ca să aibă de ce se dezamăgi peste şase luni.
UPDATE: Dat fiind că persistă neclarităţi privind clasamentul partidelor, postez şi graficul aferent, cu amendamentul că s-a halit (ghiciţi voi pentru cine) un cinstit 2% din procentele PSD.




86 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!eu zic sa tot votam, poate iese cine vreti voi intr-un final
De eu pe 14 June 2010 la 14:50 (#)base nu va avea soarta lui emil, base domina sistemul
succes maine la motiune, sper sa treaca si sa va vad in situatia de dupa suspendare: si acum ce facem?
nu ma incalzeste chiar deloc sondajul pentru ca “timpitii si nebunii”l-au suit acolo,acum trebuie sa joc in hora chiar daca nu am picioare,in schimb pot sa-i urez “multa caldura asta ca sa nu-i spun arzate-ar focul”
De dana 1 pe 14 June 2010 la 14:52 (#)Victore, nesimtirea e mult prea mare ca sa se clinteasca cineva! Daca sunt lasati astia or sa se si p..e in capul nostru si tot degeaba!
De Dan Tanasa pe 14 June 2010 la 14:54 (#)@eu: pica motiunea, nu te umfla aiurea. votam la referendum, dupa ce se prabuseste-n toamna de tot, fara posibilitate de redresare. ‘geaba domina sistemul, nu mai are o para chioara pentru pulime si nici de unde sa faca rost rapid.
De Victor Ciutacu pe 14 June 2010 la 14:58 (#)Cred ca este mai aproape de adevar cel al PDL-ului.
De polbac pe 14 June 2010 la 14:59 (#)Vad ca e cam tacut sefu’ in ultima vreme. Crezi ca se pregateste intens pentru maine seara pe la unspe’?
De infektus pe 14 June 2010 la 15:00 (#)De curiozitate, cine a realizat acest sondaj si la comanda lui?
De tbancu pe 14 June 2010 la 15:05 (#)P.S.: Basexu e inca sus, stai sa vezi peste vre-o doua-trei luni….
5,7% respectiv 10,1% dintre romani considera ca Boc/Basescu isi respecta promisiunile?
… cum comentati?
De AristotelCostel pe 14 June 2010 la 15:11 (#)motiunea nu va trece, desi imi pare rau, la toamna vor creste taxele si atunci sa vezi : scapa cine poate, iar de sondaje sa nu mai aud
De kobra pe 14 June 2010 la 15:16 (#)În ultimul timp îmi pun tot mai des întrebarea dacă nouă românilor ni se potriveste,sau dacă ni se va potrivi vreodată democratia aceasta care statuează faptul că minoritatea se supune majoritătii.Acest lucru are,iată,un efect pervers care dovedeste că majoritatea,câtă va fi fost ea în realitate,a gresit dramatic,cel putin ultima dată,si în virtutea acestui fapt(pe care îl regretă acum o nouă majoritate a populatiei),avem acum ce avem la conducerea spre dezastru a tării.Nu voi obosi niciodată să repet că există interese înalte ca oamenii să fie tinuti în sărăcie si în incultură pentru a fi manevrati.Acest lucru îl arată toate deciziile majore care se iau acum si care concură la ceeace exprimă afirmatia mea anterioară.Este mult de lucrat pentruca să se schimbe ceva în acest sens,să se facă o cotitură în mentalitatea oamenilor,care probabil ar fi gata să repete alegerile gresite.Pentru aceasta trebue ca ei să-si recapete demnitatea,dacă o aveau cândva,sau să aibă conditii pentru a o putea dobândi.
De evelics pe 14 June 2010 la 15:18 (#)Deocamdată am timp doar de asta: sondajul e mincinos; “Tribunul” are mai mult!
)
De violet pe 14 June 2010 la 15:22 (#)@tbancu: GSS, la comanda PNL. da’ nici CSOP-ul facut pe banii PD-L nu-i mult mai vesel
De Victor Ciutacu pe 14 June 2010 la 15:27 (#)Din sondaje as retine doua aspecte .
De Adi pe 14 June 2010 la 15:30 (#)1. Basescu e suficient de plin de sine incat sa nu-l intereseze viitorul propriului partid . N-are nicio “locomotiva” pregatita , nicio persoana care sa poata fi prezentata publicului , chiar si in 2012 , ca “salvatorul natiei” . Pe Stolojan l-a tras pe linie moarta , pe Blaga il sunteaza din interior , Boc – care inainte de 2004 era un om politic rezonabil – s-a umplut de ridicol prin felul in care executa fara discernamant ordinele de la Cotroceni , un tip gen Croitoru sau Negoita e lipsit de charisma , iar Elena Udrea strange suficienta ura din partea electoratului pentru a nu o vedea ca o alternativa viabila . Sau se gandeste Basescu ca pana in 2014 multe se pot intampla si poate se modifica Constitutia ? Dar chiar si pentru asta are nevoie de sprijin din Parlament si pana una-alta partidul sau se duce pe tobogan in jos . Sau va crea un alt partid ? Dar cu cine : Oprea – corupt si enervant de bogat , Diaconescu – prea cuminte si fara charisma , M.Sarbu – genul de functionar competent pe domeniul sau , dar neconvingator . Parerea mea e ca Basescu e atat de derutat incat nu mai poate judeca limpede . Si ca deocamdata nu se gandeste decat la solutii pe termen scurt pentru a iesi din rahatul in care e in momentul de fata .
2. PSD nu creste , nu scade . Cam acelasi procent il are din 2008 si la locale si la generale si la europarlamentare si la prezidentiale (primul tur) . In aceste conditii , “batosenia” lui Ponta cu formatul guvernului dupa 2012 doar de catre PSD mi se pare (cum mi s-a parut de cand am auzit-o) o prostie . Daca Ponta se gandeste prea mult la momentul 2014 s-ar putea sa piarda momentul 2012 sau unul mai rapid , eventual (tot ei vorbesc de anticipate) . Chiar aliindu-se cu UDMR si minoritati , PSD nu va putea forma guvernul . Din cate vad si , daca nu se intampla ceva spectaculos , e destul de logic ca tot asa sa fie si in continuare , doar PDL pierde electorat in favoarea PNL si PRM . In rest vorbim de stabilitate in intentiile de vot . Daca PSD (si PNL) nu vor gasi o cale pentru o viitoare colaborare , cu un plan comun de guvernare (care sa nu se impiedice de prea multa doctrina – o dreapta pura si o stanga pura fiind la fel de nocive si o guvernare inteleapta trebuind sa imbine cele doua tipuri de masuri) s-ar putea sa ne trezim cu o mare si neplacuta surpriza : ii vom oferi lui Basescu terenul pe care poate juca cel mai bine – o situatie politica incurcata in care compromisurile pot fi facute in toate directiile . Daca PSD si PNL se prezinta in alegeri ca alianta , Basescu nu va avea de ales decat sa numeasca acel prim-ministru indicat de aceasta alianta .
Daca Ponta continua sa tina coada sus s-ar putea ca viitorul guvern sa fie format in cele din urma de PDL si PNL . Ce parere ai de scenariul asta : PDL si PNL formeaza guvernul dupa viitoarele alegeri , cu Antonescu prim-ministru , iar alianta guvernamentala prezinta in 2014 pe acelasi Antonescu candidat comun si acesta va numi ca prim-ministru dupa 2014 pe Basescu ? Fantezist , nu ? Si de cosmar , asa-i ? Poate se gandeste domnul Ponta (si domnul Nastase) si la el – ca exercitiu de imaginatie .
desi imi doresc ca sondajul GSS-ului sa reflecte mult mai bine realitatea, totusi, realitatea de la mine de la servici da dreptate CSOP-ului. Dar dupa ce vor fii marite taxele (TVA-ul si cota) atunci sa te tii veselie pe Basexu si trompetRistii lui.
De tbancu pe 14 June 2010 la 15:34 (#)P.S.: nu-s bugetar
@Adi: ba creste nestavilit PSD. si o face fara sa miste ceva. e cea mai naturala crestere. “daca venim noi, va dam pensiile inapoi”
De Victor Ciutacu pe 14 June 2010 la 15:36 (#)Deocamdata e tot la 33% . Nu vad nicio crestere . Iar pensiile le dau toti daca vin la guvernare , nu mi se pare ca PSD ar fi mai credibil decat ceilalti . Eu observ doar ca din ce pierde PDL nimic nu revine (deocamdata) PSD-ului . N-o fi un semn ? Din 2008 incoace , PSD tot acolo sta : 30-35% . Ponta n-a adus plusul pe care Antonescu l-a adus PNL-ului anul trecut . Si atunci reactia a fost imediata , acum – dupa 4 luni si pe fondul pierderii de turatie a PDL – nu se intampla nimic pe partea rosie a tabloului politic . Asta spune ceva .
De Adi pe 14 June 2010 la 15:44 (#)Apoi , Crin a sarit imediat sa spuna ca ei au si solutii pentru un guvern care sa-l inlocuiasca pe Boc , Ponta o tine una si buna : guvernam dupa alegeri si vrem anticipate . Iar Ponta mai are o problema : a fost in guvernul Boc . Si-l mai are si pe Nastase : am vazut un batran la TV , intrebat de o reporterita de scaderea pensiilor , a dat-o pe “domnul Nastase” , “matusa Tamara” si “salariile nesimtite ale parlamentarilor” . Desi la guvernare e BVB + Udrea .
In sfarsit , deocamdata nu vad o crestere la PSD si ar fi fost cazul sa apara pana acum .
@Adi: e la 39, iar liberalii n-au nici un motiv sa-l umfle. pedelicii incearca sa-l tina la 33, ca sa nu se vada ca s-au dus ei sub 20. n-am spus ca ar fi credibil, ci doar ca are mesajul cel mai corect din punct de vedere al comunicarii politice.
De Victor Ciutacu pe 14 June 2010 la 15:53 (#)Victor, eu vad in sondaj ca PSD este la 33%. Prin urmare, stationeaza. In mod normal, daca Ponta se misca mai bine, trebuia sa se apropie de 40%. Este inadmisibil ca in cacatul in care ne aflam sa creasca PNL si nu PSD. Cred ca sunt mai multe cauze. Una ar fi ca Ponta n-a reusit sa se pozitioneze ca lider formal si informal al PSD. Atata timp cat Iliescu si Nastase sunt in continuare primadone si ies in public cu diverse declaratii vizavi de politicile PSD si de viitorul acestuia, Ponta n-are cum sa fie privit de popor ca lider. El va ramane mana a doua, in umbra celor 2. PSD vorbeste pe mai multe voci, iar Ponta nu fixeaza inca nicio idee clara in mentalul colectiv. Daca mai vine cu propuneri de genul unui nou model de stat, dpdv economic si social, model ce ar trebui sa fie gata prin 2011 si sa fie aplicat dupa 2012-2014, n-o sa aiba nicio sansa sa creasca in ochii electoratului, pt. ca romanul vrea sa fie bine acum, azi, la el in casa!
De john doe pe 14 June 2010 la 15:58 (#)Acel “daca venim noi, va dam pensiile inapoi” este valabil pentru 2012. N-are nimeni rabdare pana atunci…
Antonescu, pe de alta parte, desi e “de dreapta” si ar trebui sa nu creasca, isi asuma un altfel de rol, mult mai activ si ancorat in prezent si are de castigat. S-a autopropus premier pt prezent, speculand foarte bine dorinta de schimbare rapida pe care si-o doresc romanii.
Scuze , am intrat direct pe sondajul celor de la PDL . La 39% intr-adevar se schimba mult situatia . Cu 7% UDMR , cu 18 locuri ale minoritatilor si tinand cont si de redistribuirile care se fac , PSD se poate gandi la o guvernare ca cea din 2000-2004 .
De Adi pe 14 June 2010 la 15:59 (#)Plus ca daca au crecut spre 40% atunci vorbim si de o tendinta .
Intr-adevar , perspectiva e alta la acest 39% . Cel mai prost iese in cazul asta PNL , care va ramane in opozitie in continuare . Cel mai prost , inafara PDL …
@john doe: vezi in sondajul PD-L. cred ca-i nevoie sa pun si graficul din cel al PNL.
De Victor Ciutacu pe 14 June 2010 la 16:01 (#)Nu inteleg sensul intrebarii din ultimul grafic intrucat nici Antonescu nici Ponta nu au avut ocazia de a demonstra daca isi respecta promisiunile in fata intrebatilor (daca sondajul nu e in interiorul partidelor).
De Andrei Pop pe 14 June 2010 la 16:07 (#)E ca moda de a spune ca guvernantii sunt incompetenti de parca ar fi avut vreoadata intentia de a guverna tara. Trebuie sa-ti demonstrezi incompetenta (sau compententa) incercand sa faci ce ti se cere ori mie nu mi se pare ca au incarcat sau ca au avut vreoadata intentia sa incerce. Oricum nu-i suspectez de competenta. Sper ca m-ati inteles.
Eu oricum prevad ca s-or duca-n cap precum PNTCD. Vorba ta, mai vedem in toamna, da nu cred ca-i toamna asta, bine ar fi…
De adrian cosmin pe 14 June 2010 la 16:07 (#)Partea proasta-i ca nu putem pana atunci sa facem ceva…
Astept sa vad cat de rau trebuie sa ne mearga pentru a face o data ceva. Am impresia ca si la iarna v-om sta in frig doar sa nu cresca facturile la intretinere si lumea sa poata plati.
Ai dreptate cand afirmi ca trebuie sa fi complet imbecil ca la alegeri sa fi crezut ca era cinstit si necorupt. De asta mi-e teama, sa nu uite, iar si iar, acestia care au m-ai uitat odata
Bun, tendinta e clara si asta conteaza.
De john doe pe 14 June 2010 la 16:09 (#)Eu cred ca o sa reinceapa circul televizat, de genul “Today on DNA!”, vorba lui Badea.
In sfarsit , imi mentin ambele puncte de vedere , in functie de care e rezultatul corect : 33% sau 39% . Una dintre parerile de mai sus insa nu mi-o modific decat daca PSD va creste suficient de mult pentru a face caduca orice discutie despre formule de guvernare . Aceea ca atitudinea inflexibila a lui Ponta risca sa arunce PNL in bratele PDL . Intr-o formula care sa disimuleze o Alianta DA reinviata , dar intr-o formula care poate fi construita . Cu Basescu mai in umbra dar cu putere de decizie cel putin la nivelul partidului . Liberalii i-au dat un cec in alb lui Antonescu doar in ipoteza ca asta le-ar aduce un loc la guvernare . Daca aceasta perspectiva se indeparteaza (si daca ei nu vor PDL , iar PSD nu-i vrea pe ei , asa se va intampla) , Antonescu va avea mari probleme in interiorul partidului . Daca nu cumva va deveni mai flexibil (iti amintesti ca te-ai suparat pe el in decembrie , mai tii minte de ce si mai ales , crezi c-a fost o intamplare?) .
De Adi pe 14 June 2010 la 16:13 (#)parca vad ca maine, inainte de anuntarea rezultatului oficial in ceea ce priveste votul pentru motiune, base va iesi pe sticla si va anunta rezultatul: 51,7% vs 49,3%… in acelasi timp geoana va topai in parlament a victorie, iar crin va da vine pe sondajele mincinoase…sau asta s-a mai intamplat?
De corbalb pe 14 June 2010 la 16:22 (#)imi cer scuze anticipat pentru ceea ce urmeaza sa va scriu domnule Ciutacu,pentru ca nu-i direct la subiect,insa o ia usurel pe ocolite,am vazut in emisiunea domnului gadea un caz cu un batran intrat in spital dupa ce “zeus-moise”a decretat “legea taierilor”ei bine in bloc la noi avem un deces cu acces la “legea taierilor”omul care se uita linistit la tv si a auzit 15% din pensii s-a suparat,a tipat la consorta care si dumneaei este pensionara,a intrat in baie si nu a mai iesit,pana a inteles doamna ce s-a intamplat pana au venit baietii de la salvare s-a constatat decesul,tragedia este cu atat mai mare cu cat omul abia isi depusese dosarul de iesire la pensie,asa ca iata o “iesire din sistem in avans” va rog sa-mi fie iertata impolitetea daca am scris ceva care nu era in concordanta cu luna iunie
De dana 1 pe 14 June 2010 la 16:30 (#)Victore, eu nu stiu daca e vorba de iresponsabilitate sau prostie dar stiu multi romani care l-au votat pe Basescu exclusiv ca sa nu voteze PSD-ul reprezentat de Geoana. Tind sa cred ca e vorba de cretinism pur pentru ca au sanctionat un PSD destul de schimbat de cel din 2000 – 2004 (macar ca atitudine), Basescu dovedise cinci ani ca este dictator si pentru el Constitutia nu este decat hartie igienica si acum vom trebui sa trecem toti prin iad ca aceeasi idioti care au pus botul la propaganda anti-PSD sa voteze mai apoi anti-PDL vreo 20 de ani dupa evenimente. Totul din pura prostie.
De Laura pe 14 June 2010 la 16:35 (#)Vezi sa nu se predea chiorul in fata sistemului! Tare as vrea s-o vad si pe asta! Dar daca tu zici ca la toamna mergem la referendum atunci imi incarc bateriile si mai rezist pana atunci! Da’ spune-mi Victore, toamna devreme sau, asa, mai pe iernisor?
De cineva pe 14 June 2010 la 16:36 (#)Si ce daca ? “oficial le merge bine”,afacerile merg…
De Ioana S., Bucuresti pe 14 June 2010 la 16:40 (#)E multa liniste in aripioara “L”, a PD-L -ului, de ce oare?
Dupa definitia dvs. sunt inca multi iresponsabili, imbecili si dementi , dovada elocventa este scadalul de la Iasi, a membrilor PD_L dar si decizia sinucigasa de azi, de excludere a deputatului respectiv.
Si daca pica motiunea, vom avea alta vuvuzela ?
Ca T. Basescu are un fix, in numirea aceluiasi premier( probabil era sub influienta bauturilor alcoolice).
Sau poate va fi Crin ? O sa-l calce in picioare si pe el, daca va intra la guvernare.
In afara de o marioneta, nimeni nu poate face echipa cu papusarul Basescu.
eu cred ca imbecilitatea electorala romaneasca este atat de mare incat, daca s-ar vota peste cateva saptamani, ar iesi tot basila. cu putin ajutor de la televiziunile moguliste si de la servicii. dar hotaratoare ar fi imbecilitatea.
De ciavistu pe 14 June 2010 la 16:41 (#)Bun, si daca vine PSD de unde da pensiile inapoi? Poate din averile lor, din ce-au privatizat pe vremea lui Nastase. Acum probabil si eu daca mi-as face partid si as spune ca dau pensiile inapoi, cresc alocatiile pentru copii, angajez toti somerii si cultiv si ultima palma de pamant romanesc, obtin mai mult decat Basescu. E clar ca PDL se da jos de pe val, dar PSD ce aduce bun daca e pe val? Pana la urma problema in Romania e criza din toate domeniile si nu cine-i pe primul loc in sondaje. Daca e cineva pe primul loc, ce capacitate are de a schimba situatia tarii? Competenta si capacitatea de mobilizare in folosul societatii nu-i tot una cu clasamentul in sondaje.
De Ciprian pe 14 June 2010 la 16:42 (#)Un singur pas mai trebuie sa faca si sunt “impuscati in cap”, cresterea taxelor sau un nou imprumut.
De psihologu' pe 14 June 2010 la 16:55 (#)Nu ii vad bine!
Eu propun o Monarhie cu Parlament si Guvern ales.
Am vazut si aici pe blog si am mai auzit si cu alte ocazii comparatia intre soarta PNTCD si cea viitoare a PDL . Nu cred ca sunt situatii comparabile . In primul rand ca PDL si-a creat niste structuri in teritoriu comparabile cu ale PSD-ului (amintiti-va ca si PSD cazuse prin 2006-2007 sub 20% dar a revenit pentru ca alegerile se castiga in primul rand de catre structurile din teritoriu) . In al doilea rand , PNTCD ar fi intrat in parlament in 2000 daca nu faceau o prostie incredibila : s-au inscris in alegeri ca alianta , desi aliatii (AFDPR , intre altii) nu aveau cum sa le aduca voturi in plus . In schimb le-a marit pragul electoral pe care trebuia sa-l sara – de la 5% pentru partide la 10% pentru aliante . Daca se inscriau ca partid in alegeri intrau in parlament . Cam o treime din voturile de atunci au fost pierdute din cauza pragurilor electorale . PNTCD a iesit din scena din prostie . Nu cred ca PDL va repeta prostia aceea . Eventual se va retrage in expectativa (daca altfel nu se poate – cred si eu ca in toamna e posibil sa piarda guvernarea) dar vor astepta schimbarea de roluri de dupa aceea : avandu-l pe Basescu la Cotroceni pana in 2014 multe se pot intampla .
De Adi pe 14 June 2010 la 16:56 (#)Cu regretele aferente, dar afara de plutirea
model sac de ciment scapat de pe geam a Basescului, sondajul asta n-are nici o urma de credibilitate.
Din doua motive:
1. Fenechiu, inceteaza! =))
2. O minima logica arata ca migratia procentelor PD-ului
se intampla inspre PSD, si nu inspre PNL,
dat fiind ca in ultimii ani electoratul basist
a fost predominant rural.
Nu uitati ca interesati sa raspunda la sondaje ACUM
sunt tot cei activi electoral in 2009,
ca doar nu s-or fi… sculat brusc
cei dezinteresati de politica, ashea, ca le e drag de Crin
si au zis ca sa-i faca bine la imagine. =))
*PNL, cand aplici cosmetica,
)
scade eroarea maxima de la tine, nu de la PSD,
ca (pro)liberalii mai repede raspund telefonic la sondaj,
dar mai greu se misca la urne.
Pensionarii aia de la tara ai PSD-ului
se bucura de electorale ca noi de-un concert AC/DC,
a buna s’ama ca nu le rateaza.
Hai, fiti cuminti si scrieti bancuri mai creative,
De Anca pe 14 June 2010 la 16:58 (#)c-apoi va iubim iara.
Nu mi-am terminat de fapt ultimul comentariu : singura solutie pentru a-i scoate din scena definitiv pe PDL-isti este o alianta PSD-PNL . Va fi prea mare ca s-o poata contracara . Asta voiam sa spun .
De Adi pe 14 June 2010 la 17:01 (#)Sigur, rezultatele sunt invioratoare, dar par a nu prea fi de folos, tara-i in sant, guvernantii-s de rahat, marinaru-i in silentio stampa, boc a gasit o gaura de sarpe mic si sta pitit acolo, viitorul se arata trist si urat, deci cu ce ne incalzeste procentul, oricare ar fi el?! Daca trece motiunea, cade guvernul dar il pune marinaru’ inapoi cu duduia cocos in frunte, ca sa ne invete minte!
De alien pe 14 June 2010 la 17:02 (#)De acord cu Adi. Crin Antonescu este cel mai bun orator politic pe care il avem, dar este suficient? (totusi discursul sau este unul intelectual/intelectualist fara mare priza la oamenii simpli) Cateva gesturi comise in timpul campaniei electorale, inclusiv cea de la anuntarea rezultatelor primului tur de scrutin, ma determina sa nu fiu la fel de entuziasta ca altii. Atitudinea lui este intotdeauna in stransa legatura cu locul pe care il ocupa in sondaje. Daca este in frunte, ca acum, va avea un discurs mai flexibil; daca este in urma lui Ponta, discursul lui va fi anti-PSD/Ponta. Dar indiferent de asta, cred cu tarie ca singurul raspuns viabil la catastrofa pe care o traim este o alianta PSD-PNL. Si daca cei doi lideri nu inteleg sa lase orgoliile deoaparte, sunt la fel de vinovati ca si ceilalti.
De Nina Balan pe 14 June 2010 la 17:04 (#)Antonescu presedinte? Destul de interesant, adevarul este ca prestatia lui Ponta din ultima vreme nu este extraordinara. Pe de alta parte parca si Crin prea este non stop la TV, mi-e teama ca o sa isi epuizeze capitalul de simpatie pana la alegeri.
De Garm pe 14 June 2010 la 17:08 (#)@ Anca
Si PNL poate lua voturi de la tara . In satul de unde-s eu de loc din 14 consilieri comunali , 9 sunt ai PNL-ului , iar primarul liberal a castigat clar din primul tur .
De Adi pe 14 June 2010 la 17:11 (#)Pe urma , cele mai bune rezultate ale PNL-ului sunt obtinute in doua judete preponderent rurale : Calarasi si Giurgiu (ambele se aflau pana prin 2000 in tabara PSD , Calarasiul fiind judetul cu cel mai procentaj al PSD in alegerile din 2000 , iar Giurgiu fiind pe locul 5 in acele alegeri) . Nu e chiar atat de incredibila o migratie a voturilor spre PNL . Mai ales in mediul rural unde alegatorii judeca lucrurile mult mai simplu : le-a mers bine cu guvern liberal ? Le-a mers cel mai bine (nu cum si-ar fi dorit , dar cel mai bine dintre toate guvernarile) . Cum solutii sunt doar trei , n-ar trebui sa te surprinda o orientare a electoratului rural spre PNL . Nu spun ca se va intampla asa , dar nu e incredibil .
asta se intampla cand se intalnesc hotii cu prostii.pierdem toti.
De eoliana pe 14 June 2010 la 17:13 (#)D-le Ciutacu,
De octopus pe 14 June 2010 la 17:14 (#)daca cineva ii crede prosti pe Basescu si PD-L’isti,se inseala amarnic !? Parerea mea e ca se face “coliva” pentru altcineva.Cred c-o sa raminem cruciti de ce-o sa e intimple !!!
N-ar putea face un sondaj despre Base si peste hotare, macar in tarile membre UE?
De Ioana S., Bucuresti pe 14 June 2010 la 17:22 (#)Sa intrebe si oficialii europeni( glumeam !), pentru ca, nimeni nu mai viziteaza Cotroceniul !
bun vine pnl , psd,prm …. sau alti politruci…
De stan pe 14 June 2010 la 17:23 (#)SI CE ???!!!!!!!!!!!!!!!!! au mai fost . de 20 ani ne-o luam in gura cu sistemu pe baza de ,,alesi ” .legi date de ei ( doar sunt stapanii nostrii ce dracu ) , suntem acuzati de ei si judecati de ei .
si on top of all platim taxe mai rau ca iobagii ( studiati istoria sa vedeti cat bagau claca si zeciuiala la boieri ) .
EU nu mai pun botu la vrajeala cu : ba ne alegeti pe 4 ani ( noi va conducem ca pe o turma de oi ) , va luam banii ( sa-i impartim noi cum vrem sau cum ne pricepem ) pe motiv ca avem grija de popor ( turma de animale ) . deci daca muncesti esti un bou ca o faci pentru ,,protectie sociala ” adica ii tii in spate pe altii ( ma doare la un metru in fata ca ei sunt amarati …sa se duca la munca in mortii lor ca nici mie nu mi-e usor ) ….si o mai faci pentru cei 3 % ce conduc tara : militie , politicieni , judecatori , armata , procurori , securisti , notari ,birocrati , asa-zisi afaceristi ce fac bani pe baza contractelor cu statu ….si lista e lunga ..
apropo ni se baga pe gat varianta cum ca fiscaliatea e de 30-40 % . serios ?!!!!!
eu zic ca e 75 % ( 20,8 % cas 10+0,85 % cass & pe fluturas 5 cas , 5 cass + somaj 0,5 comision itm 1% etc. ..dupa aia 16 % impozit pe venit /profit ..si accize , impozit pe casa masina , amenzi , autorizatii….
somaju e oficial 5 % .hahahhahahaha sa mori de ras ( sau de nervi ) .
avem 4 milioane muncitori din 16 milioane . 4 milioane pensionari ( o sa fie 5 si o sa-i mai tina dracu ) si deci raman 8 ( ADICA 50 % SOMAJ ) . din astia 8 cica 4 milioane sunt muncitori ocupati in agricultura ( adica someri in pm , ca daca dai cu sapa si cresti o vaca nu inseamna ca esti fermier inseamna ca incerci sa nu mori de foame la propiu ) …….
ps: pt. idiotii care cred ca suntem in evu mediu si peste 50 % din populatie trebui sa dea cu sapa . in germania numai 3 % sunt fermieri care fac 2-3000 de euroi ( ca aia din servicii sau industrie ) . sa va intre dracu in cap ca evu mediu timpuriu a trecut si asteptarile oamenilor de la viata sunt altele ( la fel ca si educatia …ar trebui oricum ) . si la NOI numai 3-5 % pot lucra fermieri restu sunt someri ce incearca sa nu moara de foame la propiu ( sau beau toata ziua si astepta un ajutor social sa-si plateasca curentu si sa-si ia tigari )
elena udrea de ce nu era cotata la bursa ? eu pe ea am sa o votez. Acest popor mai merita inca o domnie portocalie. Meritam sa murim ca natie.
De Lee pe 14 June 2010 la 17:25 (#)[...] Rog pe acesta cale, pe toti pensionarii si somerii din Bucuresti si imprejurimi, care nu au probleme…. [...]
De Apel catre parlamentarii din coalitia de guvernare « Hai ca se poate! pe 14 June 2010 la 17:26 (#)Adi, cuvantul nu e incredibil,
De Anca pe 14 June 2010 la 17:31 (#)e nereprezentativ.
Parea mea este ca guvernul nu va cadea(desi as vrea).”La ora asta Oprea e cu sacosile cu ulei si zahar” mai tineti minte? Aia asa rezolva acum problemele.O sa vedeti.
De scorillo pe 14 June 2010 la 17:32 (#)@stan “bun vine pnl , psd,prm …. sau alti politruci…SI CE ???!!!!!!!!!!!!!!!!! ”
De Nina Balan pe 14 June 2010 la 17:33 (#)Si atunci ce? Ne revoltam si interzicem partidele? oamenii politici?
Din postare, lipseste ceva dupa decembrie: 2009.
Pentru ca in decembrie: 1989 nu stiu daca machitorul-uzurpator, era cunoscut de 3000 de persoane in tara asta.
In 1999 era ceva mai stiut, era cel care urma sa-l termine, sa-l trimita in rezerva, la pensie sau la facut prunci (nu ca el machitorul n-ar fi specialist la facut prunci in familie si in afara ei) pe seful lui de partid, si pentru o perioada ocrotitorul lui, pe primul ministru alungat cu ajutorul minerilor.
In zece ani din 1999 pana in 2009, individul a crescut intrand in atentia a cica zece milioane si ceva de romani, care l-au sau nu l-au botat.
Cum era in 1989, in 1999 sau in 2009 stiau aproape toti romanii.
Unii sa zicem ca nu au discernamant, altii ca s-au facut ca nu stiu ce hram poarta, altii nu au vrut sa stie nimic si au pus botul, dandu-i via libera per un nou mandat. Altii nu s-au deranjat pana la urne si si-au gestionat duminica de 6 decembrie 2009 cum au avut muschii lor chef.
Sunt cinci milioane de romani si inca ceva, care stiau cine este personajul si nu au pus botul.
Cine nu a stiut cine este viitorul president sau credeau ca este inocent ca o floare sau un prunc nou nascut, nu au nici o scuza.Ca si aceea care s-au lasat amagiti, cumparati, manipulati si manevrati. Ca si cei care prin frauda i-au asigurat accesul la un nou mandat.
Ma asteptam sa continui ideea, cu presedintele care s-a retras avand 18 % din preferinta electoratului.
De Maria S.(Timisoara) pe 14 June 2010 la 17:34 (#)Beneficiarul fraudei din noaptea de 6 pe 7 decembrie 2009 de ce nu o face.Este subiect de dizertatie in psihanaliza de ce individul asta compromis, ticalos, corupt s.a., pana in rarunchi nu o face.
In rest, maine e marti si marti nu e sambata.
Sa vedem constiintele alesilor natiunii cum vor functiona.
Si apoi, ce culoare va avea bila pe care o vor tine in mana, cate vor fi negre si cate vor fi albe.
Zicea cineva nu mai stiu cine, intr-o emisiune, ca si in parlament se fura in codru.
Bordelina valideaza cum vrea ei voturile si chiar daca lipsesc vreo patruzeci de dipotati, ea ii adauga unde vrea ea pe absenti, la bila convenabila bostanilor.
Deci pe maine.
Si seara sa fim cu zambetul pe buze si sa iesim in strada bucurosi, ca parlamentul a mai dat o sansa la existenta romanilor-rumani.
Maria S.(Timisoara)
Mai aveam o bucatica de text, care s-a evaporat.Daca totusi apare, ala e.
Daca nu mai apare, nu mai apare, si gata.
@nina balan
uite ce ma reprezint pe mine . restu MA LASA RECE ..
ne dam noi legi ca in oregon , , ne judecam noi intre noi ca in usa ( jurati ) si ne votam ( la 12 luni ar fi bine pt. noi ) reprezentantul in procese aka procurorul ( cetateni vs X ) si etc…..
,,Si atunci ce? Ne revoltam si interzicem partidele? oamenii politici ” – ca sa faci asta tre sa ai sange in instalatie si sa fi un pic inteligent ( sa vezi cum e mersu cu viata asta nenorocita ) . din pacate la NOUA ne c-am lipseste asta . la NOI….intelegi orice fraer ne face ca oricum suntem prosti si daca sunt 10 % care inteleg ceva NU au cum sa zica : bich i aint scaerd , i aint mother f…r . nu au cum pentru ca sunt zero ( niste carpe ) .
De stan pe 14 June 2010 la 17:59 (#)si asta e povestea natiunii romane de cand s-a nascut ea .
Nu sunt dementi sau oligofreni…nu au fost nici atunci, probabil ca nu sunt nici acum. Motivatia este foarte simpla: sunt fomisti, lipsiti de coloana vertebrala, iar entuziasmul portocaliu s-a evaporat odata cu chilu’ de malai, de rachiu si o data cu galetile primite cadou.
De Drujbaru pe 14 June 2010 la 18:01 (#)A trecut efectul mitei electorale, iar acum godacul roman simte cum ii chioraie matele de foame si evident isi indreapta pumnii blegi dar amenintatori catre Cotroceni.
De aceea n-am nici o toleranta sau simpatie pentru “bujetarii” si pensionarii care se agita acum in fata guvernului. Nu scuipa spre Boc pentru ca asa ar fi corect sau demn, ci pentru ca le chioraie matele de foame si nu mai apare nici o speranta de mituire la orizont. S-au imbatat cu apa rece (ocazional bere si vodca ieftina) si acum isi dau seama ce au provocat. Gura bate curul, cum spunea Tutea. In cazul asta…stampila.
PS> Bugetarii si pensionarii care nu au fost cumparati sau care nu au votat portocaliu, fac exceptie.
PS2> Si eu cred ca motiunea va cadea. Nimeni nu are interes sa pice guvernul. Atat pentru Ponta cat si pentru Antonescu, Boc si declaratiile sceleratiilor de la palatul Victoria sunt mana cereasca. Sa nu ne amagim ca prostii ca Ponta si Antonescu sunt interesati de binele nostru. Cu toate acestea…Base trebuie sa plece.
@Victor
De cristinuzzu pe 14 June 2010 la 18:03 (#)Antonescu si-a jucat foarte bine cartea. Exemplar chiar. A stiut sa fie calm cand toata lumea facea gargara. Din 10 cuvinte pe care le rosteste, 9 sunt la obiect.
Ma surprinde (nu mult, recunosc) faptul ca oamenii au mai degraba incredere in Victor Ponta decat in Mircea Geoana. Tot un soi de “omul providential”. Pe langa naivitatea sa, inconfundabila dealtfel, Mircea Geoana este printre cele mai normale personaje politice ale epocii actuale si cu toate acestea el continua sa tina lanterna rosie. Si acum, intre noi fie vorba, Victor Ponta este marioneta grupului de lupi ai carui lider este Adrian Nastase. Ca sa reusesti in PSD trebuie sa fi intr-un singur fel…
De Basescu mi-e sila sa mai vorbesc, am obosit sa inventez cuvinte care sa exprime exact natura caracterului sau infect.
Stima
Imi aduc aminte de motto-ul unui film (de altfel mediocru) Alien vs Predator. In engleza suna cam asa… “Whoever wins, we loose.” Sau in limba stramoseasca, “Oricine castiga, noi pierdem.”
De Drujbaru pe 14 June 2010 la 18:06 (#)Cred ca ilustreaza perfect situatia noastra actuala.
In Germania multi ani a fost o coalitie social-democrata + liberalii. Si a functionat prima…
De Iordachel Gudurau pe 14 June 2010 la 18:10 (#)Totusi nu cred ca motiunea va trece si e bine. De ce? Ca toti poporenii sa inteleaga ca votul este putere si nu se da/vinde pe galetuse, geci, ulei, zahar sau 10 lei; pana cand nu simt pe bune ceea ce le-a pregatit boc si Marlanu´ tot pe ei ii vor vota.
Iar daca in situatia actuala Opozitia vrea la putere, n-are decat. Dar este grav; lasati-i pe ticalosii din asa zisul “arc guvernamental” sa-si rupa cu brio gatul. Sondajele vor mai creste pentru Opozitie; totul este sa astepte. Marlanu` se va duce si el dracului la o scuturare mai puternica.
@ stan
ai dreptate…
Astazi ar fi fost ziua de nastere a unuia care ar trebui sa-l avem si noi, indiferent pentru ce si-a dori sa lupte.
De VirtualKid pe 14 June 2010 la 18:10 (#)@anca
Salut, Anca, ok, ai dreptate, babele voteaza cu Ponta (desi unora s-ar putea sa le placa ochii albastri intensificati in photoshop ai lui Crin…), dar tinerii? Stiu, tinerii sunt mai putini decat babele (din pacate) si se duc la vot pe la 5-6 seara, dupa o bere in gashka, si nu mai apuca sa voteze, dar astia “s-au cam sculat brusc” si te pomenesti ca, data viitoare ii vezi la urne pe la 10 dimineata, numai asa de-ai dracu’ sa nu mai ia tzeapa a doua oara. Sa nu mai spun ca unii nici nu aveau drept de vot prin iarna… Ia sa te uiti pe UTube la vizualizarile videoclipurilor cu Crin. O sa vezi ca multi fani sunt baieti intre 15 si 19 ani (ok si fete nintel mai mari):D .
Nu, acum serios, nu zic sa ne imbatam cu apa rece, dar multi oameni au devenit interesati de politica in ultima vreme pentru ca acum, mai vizibil ca inainte, politica incepe sa le toace cu barda vietile. Astia, niznai si nervosi cum sunt, stiu ca vor “jos Basescu”, dar, cand e vorba de pus altul in loc, n-au opinii gata formate, sunt deschisi la sugestii. Ei aici se mai pot schimba niste procente: sa-i convingi pe astia ca tu ai dreptate (sa stii ca sunt multi si unii chiar educati si seriosi, dar le era scarba de poitica). Aici PNL poate sa aiba un atu: are destui simpatizanti intelectuali in stare sa explice, si nu stii cum se raspandeste liberalomania in om in om (Tariceanu a guvernat binisor, salariile au crescut, oamenii traiau bine, firmele n-o duceau rau, Crin e cinstit si sincer, ca profil uman poate sa impresioneze babele de toate varstele si sexele etc). Tinerii sunt de fel de la tara, se duc acasa, intelectualii satului pot fi liberali… Asta-iarna a fost cam din scurt, dar acum, s-au mai schimbat lucrurile.
Ce vreau sa spun e ca electoratul de azi nu prea mai e tot ala de acum 6 luni si ca PNL are sanse. Se va bate cu PSD, si Ponta nu e de ignorat, dar poate sa invinga cu munca.
A, si Crin trebuie sa invete sa-si adune mai bine ideile cand vorbeste si sa nu mai faca introduceri, paranteze si fraze kilometrice, sa n-o mai lungeasca, sa n-o mai lalaie, ca o ia ameteala pe tzatza Floarea din capul satului (nu stiu, sa ia lectii de debate, treaba lui). Ti-am mai zis eu, tonul de autoritate in domeniu si concizia lui Victoras fac mai mult decat tot aparatul PSD-ului cand vine vorba de convingerea ametitilor.
De Mihaela pe 14 June 2010 la 18:46 (#)base, base mai ficior, du-te dracului de chior!
De dan pe 14 June 2010 la 19:07 (#)@Mihaela
Ce zici tu acolo e si corect teoretic,
si foarte frumos — pe gustul meu, in tot cazul.
INSA…
esential din ce-ai scris tu acolo e pasajul asta:
Ei aici se mai pot schimba niste procente:
sa-i convingi pe astia ca tu ai dreptate
(sa stii ca sunt multi si unii chiar educati si seriosi,
dar le era scarba de poitica).
Pai… Mihaela, poti sa-mi numesti o actiune vizibila
De Anca pe 14 June 2010 la 19:18 (#)a liberalilor in 2010 care sa se inscrie aici?
Eu nu.
De cate ori ii critic pe liberali
reactiunea defensiva (a lor sau a simpatizantilor)
e in sensul de-a-mi arata ca exista potential.
Eu nu potentialul liberalilor il critic –
de-acolo se-ntampla ca mi-am luat resursele de speranta
anul trecut si la inceputul anului astuia,
ca sa nu merg si mai in urma cu istoria.
Eu critic bataia de joc la adresa potentialului.
Eu de Michael Jackson-i care canta sub dus
nu prea am mare nevoie, iar audienta e…
atata cata poti aduna sub dus.
Daca lumea ar mai pune mana sa mai si citeasca din cand in cand(istorie in special)s-ar lamuri in cele din urma ca cea mai democratica forma de guvernare este monarhia constitutionala(vezi Anglia,Olanda,Spania,etc);niciodata un consiliu de coroana nu va permite unui rege sa incalce constitutia asa cum o face Basescu de cinci ani fara a fi penalizat in nici un fel.Nu mai spun ca un rege este total inafara si deasupra partidelor politice,fiind chiar factorul determinat de echilibru si “arbitraj” politic din societate.
De ovidius imperator pe 14 June 2010 la 19:52 (#)Dictatorii ajung de obicei in functie sustinuti masiv de populatie, care dupa ce trece pragu’ de cateva milioane devine proasta oriunde ar fi in lume. Ca au inceput niste cretini sa inceapa sa vada ca cristosu’ asta e doar un mitocan mincinos si pe deasupra putin prost, nu ma imbuneaza cu nimic.
De ceausescu dupa cat timp ni s-a acrit de el? si dupa cat timp am scapat de el? 10? 15 ani?
Suntem cam letargici de felul nostru …
De radu berciu pe 14 June 2010 la 20:02 (#)@Anca,
De Mihaela pe 14 June 2010 la 20:22 (#)Pai eu nu prea ma refeream la liberali (la aia cu carnet si contributia la zi). Ok, trebuie sa munceasca si ei mai mult ca sunt cam incremeniti. Sa fim sinceri, procentele alea de asta-iarna ale lui Crin nu i le-au adus liberalii. Liberalii traditionali cred ca nici jumatate n-au fost din toti alegatorii lui Crin. Voturile alea si le-a castigat Crin singur in vreo luna de unde ti-am zis: tineri, adulti de pana-n 50 de ani activi, multi intelectuali care nici nu prea votau de obicei. Printre astia, simpatia s-a raspandit cam dupa sistemul gastii, de la om la om: “Tu cu cine votezi, mai?” “Pai cu X” “Serios? Da’ cine e asta de ai tu asa multa incredere ca eu nici nu-l stiu”. “E asa si pe dincolo, ia sa te uiti pe net ca are blog si mai scrie lumea despre el” (a fost cazul meu) sau “Stai ca-ti descarc eu de-acasa programul lui si ti-l dau si tie” sau “Ia sa te uiti pe Antena 3, la Gadea, ca e invitat destul de des” etc. La tipul asta de popularizare ma refer, nu musai la mitinguri de-alea plicticoase cu balonase si cu tricouri galbene si la trimisul de materiale in cutia postala. Alea-s nashpa, enervezi lumea, te trimite… intr-un loc necuviincios. (Ma rog, or fi bune in campanie)
Asta iarna s-a mobilizat destula lume in vreo luna, cam asa. Ehe, dar de atunci s-au petrecut multe lucruri, s-a mai intalnit om cu om, au mai vorbit. 33,8 % aia l-au numit ei cu gurita lor pe Crin, deci stiau de el de undeva. Pariu ca in iarna multi habar n-aveau ca exista? Dar tot sunt putini, mai e de lucru.
Cum spuneam: te duci la tara la bunici/parinti si, in loc sa stai la TV, o intrebi pe tanti Floarea de sanatate. Ea se plange. Tu faci pe prostul si o intrebi daca nu o ducea mai bine acum un an-doi. Ea zice ca da. Tu ii injuri moderat pe astia de la putere. Ea intreaba daca nu era tot Basescu asta si atunci. Tu ii explici ca nu prea era. Ea se mira etc, etc. Uite asa se face campania la tara. Sa stii ca merge, tanti Ficuta si tanti Leana lui Vasile Bocioaca tin poza lui Crin in geamul de la bufet de cand le-am povestit despre… chestii din viata lui de care nu e cazul sa vorbesc pe blog (hai ca scopul scuza mijloacele, si acum am mai multe subiecte de barfa). Deci am mai facut rost de doua fane.
Dar una peste alta macar atata sa faca si penelistii astia: sa aiba grija de site-urile de pe net ca sunt in paragina si Crin sa-si “pragmatizeze” un pic discursul. Cand se lupta cu Geoana Prune-n-Gura, era el mare si tare, dar cand el vorbeste cotit si ocolit cu ironii fine vreo 10 minute ca sa-si explice pozitia si vine dupa el Victoras si zice trei fraze clar si raspicat si numai cu termeni-cheie, omul nici nu mai tine minte ce-a zis Crin, da’ nu uita curand ce-a zis ala micu’. Atunci degeaba am povestit eu basme, ca vine nea Vasile si-mi zice el mie: “Da’ stii, l-am vazut aseara pe unul’ de la PSD, unu’ tanar si dracos care e mai istet ca toti, tu l-ai vazut pe-ala ce le zicea?”.
Nu, nu-i decimam,nu-i impuscam ii spanzuram.Vezi ce circ e la Camera Deputatilor acum in direct.
De duda pe 14 June 2010 la 20:56 (#)@Anca
De Mihaela pe 14 June 2010 la 21:01 (#)Uf, precedentul comentariu a ajuns in spam. Ca un rezumat mai putin pitoresc: nu la penelisti ma refeream, ci la simpatizanti. Astia deja fac treaba bunicica. Apropo de Michael Jackson cantand in dus: promovarea liberalilor e cam ca datul casetelor “pe sub mana” de la om la om. Deja a functionat: 33,8% din oamenii aia l-au numit ei cu gurita lor pe Crin, deci il stiau de undeva. Si la PD e maricel procentul. In iarna erau 20%. Tu crezi ca nu s-au inmultit, eu cred ca da, pentru ca a mai trecut timp, au mai vorbit oamenii unii cu altii. Intelectualii si tinerii, entuziasti prin definitie, au putere de convingere. Mai e de lucru insa si batalia finala tot pe spinarea lui Crin e ca el va trebui sa confirme tot timpul, astia sunt toti cu ochii pe el si se enerveaza repede.
Actiunile de promovare oficiale ale partidului, daca nu sunt facute cu cap, pot sa enerveze mai mult decat sa atraga, deci poate ca nu sunt o idee buna.
Ilie Sirbu la Stirea Zilei:
Nu este sigur ca se va vota motiunea miine!
Stii ceva despre asta?
De Mihai pe 14 June 2010 la 21:02 (#)Vezi ce usor se manipuleaza prin sondaje?Avem alegeri si nu stiu eu?Astea sunt doar ca obiecte de studiu pentru partide,dar activitatea in teren e cea decisiva.
De Irina pe 14 June 2010 la 21:05 (#)@ Mihaela
“Ala micu” are catre 2 metri .
De Adi pe 14 June 2010 la 21:12 (#)@Adi
)))
De Mihaela pe 14 June 2010 la 21:39 (#)Ei, o dadusem si eu pe muntenisme: ala micu’= cel mai tanar. Pai cam asa ii zice lumea ca la teveu nu se bungheste cat e el de baschetbalist. Nu l-a botezat Nastase Micul Titulescu?
Mi-e simpatic omul, dar enteresu’ poarta fesu’, si enteresu’ meu il reprezinta destul de bine ala de l-am votat in noiembrie.
motiunea cade…lucru oarecum evidet…daca vreti o cauza pt care suntem in cacatul(sau kil alimentar…deci nimic repugnant)asta cititi pimul coment…autor -@eu-…el inmultit cu 5 mil si ceva au dus la nenorocirea in care ne aflam…la mai rau…ca daca imi doresc bine devin ridicol!
De paunescu ionut pe 14 June 2010 la 21:50 (#)Va salut respectuos dl Ciutacu!
Sansa lui Basescu este sa cada guvernul si sa incerce alcatuirea unui guvern de “uniune nationala”, o vrajeala in care sa-i bage pe toti la cascaval. Sau sa desemneze un prim-ministru PNL sau PSD si sa arunce pisica in curtea celorlalti. Daca nu face asta, la toamna se va duce de-a dura atat el cat si guvernul Boc…
De Mica pe 14 June 2010 la 22:29 (#)“Au votat” STS si SRI ca in vremurile bune. Acum se grupeaza la PSD. Le urez succesuri. Ca sa ne mai creada (ca si popor) cineva vreodata inseamna o miscare majora gen Regele Mihai. Pana atunci (conturi pe zero) combinati sanatosi.
De radu pe 14 June 2010 la 22:50 (#)nici procentele nu mai sunt ce au fost cândva
jocul ăsta de procente nu mă încălzeşte cu nimic atâta vreme cât tot ăştia pot vota un altu ca marinaru oricând pot să voteze o alternativă deloc departe de cea de acuma
iar dacă distanţa de la ultimile alegeri şi până amu o dospit aşa ceva în mintea TÂMPĂ a acestei majorităţi care amu îl vede hoţ pe marinel şi mincinos şi ticălos apăi nu este de mirare că la nivel de “clasă politică” avem parte de a suporta alegerea unor erori generice de teapa pedeleilor sau glume tragice prezidenţiale de tipul marinelist sau traseişti de teapa lu timiş ioan sau fra su timiş nicolae
care indiferent că au fost psd, pc, ap, pnl, pdl tot au aflat o astfel de masă care să i creadă şi care deşi dezamăgită tot i ar mai vota… uitaţi vă ţi ce logoree are ăsta şi îi merge fiindcă mereu vor fi aleşii unei Jormanii” predispusă oricând la slugărnicia cea mai laşă…
din nefericire naţională avem o romînie săvârşită după cioplitura iliesciotă adică după o meteahnă care mereu are să şi voteze încuibaţii, avem o romînie care şi a atrofiat, sper nu definitiv, puterea de selecţie prin luciditate a politicienilor care încă mai au conştiinţă, care votează mai mereu în ambiguitate şi avem o romînie pentru care procentele sunt la fel cum unii se demască cu neruşinare ca traseişti…
şi atunci cum să mai cred eu în această masă care votează nici măcar ca o turmă ci indivizii ăştia aleg ca nişte iremediabili sclavi ai sistemului ticăloşit ca nişte traseişti politici?
De Fanu pe 14 June 2010 la 23:03 (#)cum să mai am speranţă că totuşi ţara asta va avea o şansă spre schimbarea „clasei politice” cu oameni şi buni români?
cum să mai cred că rocada bazată pe alegerea răului cel mai mic are să fie stârpită prin apariţia unei generaţii altfel?
Văzând aceste procente şi această atitudine de masă stau şi gândesc că nu i de mirare faptul jenantelor adunări sindicale şi incapacitatea genetică a unei părţi mari de naţiune de a lupta pentru drepturile sale.
Avem parte de ROMÂNIA şi de romînia ultima plină de tare, de metehne, de laşitate, de ticăloşie, de slugărnicie şi lichelism DIN păcate sensibil aproape de a fi majoritară (împreună cu centuriştii cei mai versaţi adică udemereii) şi atâta vreme cât această lehamite de romînie ne va lăsa la cheremul încuibaţilor „clasei politice” nu ne vom putea face remarcaţi ca ROMÂNIA…
Si de ce ma rog ar vrea PSD si PNL ca motiunea sa treaca? Au facut-o doar de imagine, un populism de 2 lei. Sunt convinsi ca nu va cadea guvernul. Dealtfel, nici nu-si doresc sa vina la putere in conditiile astea de rahat.
De Ciprian pe 14 June 2010 la 23:44 (#)@paunescu ionut
De Mihaela pe 14 June 2010 la 23:44 (#)Lasati, dom’le, daca e nevoie de un pic de foamete ca sa se trezeasca boborul, apoi foamete sa fie.
Pai sa vedem… pana prin octombrie-noiembrie, asa, se coace porumbul la bunica-mea in gradina, deci voi avea din ce sa-mi fac popcorn ca sa vizionez “spectacolul”. Va fi o adevarata delectare. Mu-ha-ha-ha!
matale cred ca traiesti in alta tara si in nici un caz in tarisoara asta numita rumania.Acum 1 an l-au votat pe base, acum il injura iar peste 2 ani il voteazA iar
)
De undercover pe 15 June 2010 la 00:17 (#)Domnule Ciutacu, in primul raspuns ati scris ceva de un referendum in toamna, dupa ce tara se prabuseste de tot (de parca n-ar fi deja). La ce referendum v-ati referit? Ca si in toamna tot PDL o sa fie la guvernare, cu majoritare in parlament si tot basescu presedinte, indiferent de cat de rau o sa stam. Cine sa initieze referendumul de care spuneati?
De Flavius pe 15 June 2010 la 00:34 (#)Tara – caut lunetist!!!!!!!!!!!!!!!!
De stefana pe 15 June 2010 la 01:03 (#)Cred ca victor se refera la faptul ca, in caz ca motiunea va trece, o gramada de pedelisti vor dezerta ca doara nu or sa mearga ei in jos cu corabia. Si uite asa se poate atinge pragul de voturi pentru a-l suspenda inca o data pe prostul asta.
De Adrian pe 15 June 2010 la 01:19 (#)Eu chiar nu pot sa cred ca PNL-ul ar fi luat fata PDL-ului… da, PDL-ul a pierdut, clar, dar nu cred ca atat de mult…
De Bogdan Epureanu pe 15 June 2010 la 04:41 (#)@Mihaela
To keep it short,
De Anca pe 15 June 2010 la 08:16 (#)pe oamenii din afara partidului nu te poti baza
(nu ca te-ai putea baza pe cei din partid),
sunt o masa de oameni
asupra carora nu avem control.
Nu asa se gandeste o strategie de lupta
in vremuri ca astea.
Din pacate, azi noapte Ponta si-a dat arama pe fatza –
mai multe detalii la Mihai Voicu.
Opozitia nu functioneaza de nici o culoare.
In astfel de vremuri, intarirea fiecarui partid de opozitie
e absolut esentiala, nu merge cu tinerii banuiti
cum ca ar sustine X partid daca ar fi rugati frumos.
Chiar nu merge, crede-ma.
traian basescu poate avea acum si 1% in sondaje,ca nu mai conteaza….a fost reales, si teoretic nu mai poate candida..poate fi presendinte acum si cu 1% simpatie din partea societatii…
De lm pe 15 June 2010 la 08:56 (#)da-i romanului mintea de pe urma…la ce?
Eu zic ca aia doar inapti. Nu pot. Nu pot nimic. Nici sa inteleaga, nici sa gandeasca. Nimic.
Din pacate soarta ne-a fost pecetluita cand inaptii astia au pus botul la gogosile PD-L.
Mars in mortii mamii voastre. Va urasc.
Succes Victor !
De Radu Hossu pe 15 June 2010 la 15:17 (#)Sunt profund dezamagita de conationalii mei,de cei care au protestat,dar mai ales de cei care nu au protestat azi la Parlament.Dupa cum am observat au protestat multi dintre cei care l-au votat pe Maria Sa Basescu si de aceea sunt dezamagita caci nici macar nu si-au cerut scuze fata de cei care n-au incetat sa gandeasca normal si care sufera consecintele greselilor altora.Basescu a scazut in sondaje cam tarziu,caci Dictatura lui este ireversibila si suferim toti consecintele.Daca Guvernul cade nu se va intampla nimic bun caci tot Basescu hotaraste.Din pacate nu mai am nici o nadejde ca in viata mea,cat a mai ramas,voi mai apuca sa simt o democratie care am visat-o inca de mic copil.Ma inchin si multumesc lui Dumnezeu ca fiul meu este plecat din tara si sper ca nepotul meu sa faca la fel.Noi cei ramasi,pensionari sau nu trebuie sa ne resemnam ca nu mai avem putere de inca o revolta si nici timp nu prea ne-a mai ramas.
De Asztalos Floare pe 15 June 2010 la 18:20 (#)Si daca e nepopular si se prabuseste acum in sondaje ce? sunt maine alegeri? De aia nu mai poate el ca scade in sondaje!!!! Poimaine daca trebuie sa candideze se transforma iar in martir si gaseste pe cine sa dea vina iar gasind iar prosti de prostit sa-l voteze.
De adriana pe 15 June 2010 la 22:59 (#)Nu ma voi preda niciodata in fata acestui sistem ticalosit , corupt , dictatorial , dimpotriva , ma ambitioneaza sa lupt si mai mult………….
De MUNTEANU DANIEL pe 16 June 2010 la 10:56 (#)Draga Victor,
De Cornwall pe 17 June 2010 la 18:02 (#)Sriu pentru prima data,tot din Rahova,despre presedinte : a ajuns unde merita sa ajunga.Cit de idiot poti sa fii ca din postura “administrator cu functie doar de reprezentare externa” al unei tari,sa o bagi in criza profunda,prin imprumuturi externe,nu de alta dar BANCILE COMERCIALE (ne-romanesti) pareau sa aiba nevoie de bani,pentru a te impruta tu la ele ? Foarte prost administrator esti,cind ai amanetat deja 3 generatii catre o mina de tiparitori de bani (la propriu,stim cu totii ce este FMI si Fed.Reserve & CO).
Personal cred ca un asemnea idiot fixist ar trebui suprimat imediat,deoarece nu a inteles nimic din viata lui de pina acum,nu a inteles de ce traieste,nu respecta viata si a facut un gest asemanator cu al lui Hitler fata de evrei (evident cu o alta metoda).
Oare de ce sa nu avem aceeiasi atitudine fata elementele “defecte” ale umanitatii ? Cred ca i-am face un bine si lui,dar mai ales viitorului copiilor nostrii.
Dle Ciutacu,
Habar n-am daca ai sa citesti sau nu ac. scurt mesaj, dar cine va posta dupa mine, il va citi. Are rost sa tii un blog (bine organizat !) daca nu raspunzi nimanui niciodata ? Care e rostul ? Doar sa se citesaca unii cu altii intre ei pe un spatiu care se zice ca e a “lui Ciutacu”/ Ce sa fac, eu mai cred ca si golaneala are (sau trebuie sa aiba) o limita, mai ales cand se da si intelectuala , ba chiar “geniala “!
De ana pe 17 June 2010 la 23:18 (#)Adaugă Comentariu!