Ne mai luăm acum de la o lege banală?
De: Victor Ciutacu - Categoria: Ce-mi provoaca scarbaUPDATE: L-am demisionat de la SIE pe Ungureanu. Mă scuzaţi că am avut dreptate
Domnu’ premier desemnat, aţi lecturat cumva, între două cărţi bune şi rapoartele spionilor, Legea siguranţei naţionale (site-ul SIE)? Dacă da, o şi aplicaţi cumva?
UPDATE: Dincolo de incompatbilitatea legală şi de anomalia politică, haideţi să ne delectăm cu puternicele şi perenele convingeri de dreapta ale tânărului Mihai Răzvan Ungureanu
LATE UPDATE: Adevărul copiază inclusiv captura din Jurnalul Naţional şi citează, demn, facebook


179 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Activitatea domnului Ungureanu in calitate de prim ministru desemnat,de a purta discutii politice pentru formarea noului guvern este incompatibila cu functia de sef SIE,aceasta activitate se incadreaza la ” scopuri politice” .Domnul Basescu stie bine acest lucru ,speranta lui este sa nu se produca alegeri anticipate ,caz in care ar fi suspendat din fuctie de noul parlament a doua zi de la inceperea noii legislaturi,sa o luam pe scurt sa inteleag lumea.asta e miza sa o spunem pe fata ce naiba!
De vali nebunescu pe 8 February 2012 la 08:56 (#)“Ne impiedicam in niste biete amanunte ?!
Oricum, noi (re)scriem legile.”
Cam astea-s ideile lor in mare.
De ソリン pe 8 February 2012 la 08:56 (#)scuze pentru inartventente ortografice,eram prea pornit pe manipularea basista
De vali nebunescu pe 8 February 2012 la 08:57 (#)KO.Dar mă tem că Băsescu nu se va uita la un impediment din ăsta minor, de tip lege.
Să vedem dacă îndrăzneşte să desfidă legea şi să meargă cu propunerea mai departe. Oricum, tupeul sinistru de a propune încălcarea legii este de ajuns pentru a-i cere, pentru încă un motiv, demisia.
De PC pe 8 February 2012 la 09:04 (#)Ciutacule,
Esti un om rau. Lasa mai ca e fun asa. Radem si noi…asta e , in termen fotbalistici, Guvernul U – 35. Si la fotbal e echipa U21, U18…Imi pare rau ca a plecat dna Andreea Paul fosta Vass. Era mai fun cu ea.Si cu Sulfy.
Vespasian.
PS: Situatii exceptionale cer oameni exceptionali (e f destept, competent, citit, etc) si masuri exceptionale. Sau cel putin asa mi-a zis o portocalie…
De Vespasian pe 8 February 2012 la 09:11 (#)Mă gândesc că ştie ceva,cumva.Oare guvernul valeţilor propus de alţii şi mandatat de el (cât de sinucigaş să fie?!)nu va trece? Şi atunci,de ce să se mai împiedice în amănunte? Şi-o fi spus (de la sine putere că doar o are, nu?
) cum s-au încălcat de-a lungul celor 7 ani toate legile posibile şi imposibile (cele constituţionale, da
) ce mai contează un mărunţiş, dacă e pentru o scurtă perioadă?
De ŞuKăRiT pe 8 February 2012 la 09:48 (#)Ca să vezi pe mâna căruia ne puneam noi siguranţa şi securitatea secretelor statului. Un politruc ceva mai şcolit dar cu nimic deosebit de bocii băsescului, gata să sară la cel mai mic semn. Dacă semnul e făcut şi cu mâna care ţine paharul,ce-o fi de capul executantului?
Bineînţeles, se va întoarce rapid la funcţia din care nu se dă plecat şi va fi o piesă cheie la sie şi în viitoarele guvernări. Orice trădător trebuie păstrat, ba chiar conservat dacă e posibil.
conform art. 26 din L51/1991 dl ministru desemnat mihai razvan ungureanu inca director sie nu poate fi folosit in scopuri politice atat timp cat nu si-a dat demisia. faptul ca acest lucru s-a intamplat dovedeste ca Romania a incetat sa fie un stat de drept. si nu-i asa intro republica bananiera se poate intampla orice, inclusiv ca statul respectiv sa fie exclus din structurile ue….
De cetateanul gogu pe 8 February 2012 la 09:54 (#)dar poate nu e salaria SIE, poate e pe statul de plata al OMV
De emil pe 8 February 2012 la 09:56 (#)1.Badea definea basismul la emisiunea lui de aseara.as adauga si dispretul fatis si mistocareala legilor.
2.as dori ca opozitia politica care citeste bloggul tau sa “bata fierul” pe chestiunea asta. Dumnezeule, daca as fi in Piata Universitatii as afisa o pancarta imensa cu art.26 sa se vada pana la Cotroceni!!!
De ex pe 8 February 2012 la 09:58 (#)Buna ziua. Eu as vrea sa duc problema un pic mai departe. Sa zicem ca Ungureanu nu va fi confirmat ca si premier. El va ramane seful SIE. Eu va intreb cat de apolitic este o persoana care a acceptat numirea la o functie politica din partea unui partid? Deci….tot incompatibil va fi !!!
De radu pe 8 February 2012 la 10:09 (#)gasiti 5 diferente intre un celebru actor din Seinfeld si un potential membru al guv. M.R.U.
De alter ego pe 8 February 2012 la 10:14 (#)Va rog sa puneti in discutie si politica FMI in Romania.Romania e condusa de cea mai mare organizatie de camatari=FMI !in Romania a fost interzisa camataria, dar FMI e cel mai parsiv camatar: iti da bani cu dobanda mai mica, dar pentru a ti-i da te obliga sa iti vinzi pe nimic bunurile tale unor apropiati de-ai sai, astfel ca ne pierdem si bunurile si trebuie sa returnam si banii cu dobanda !!!!….nici un alt camatar nu ar avea tupeu sa faca asemenea cereri !!! Argentinienii i-au alungat cu pietre acum cativa ani, si acum o duc foarte bine !!! Cat de mult bine iti vrea acest FMI care te obliga sa iti vinzi tot ce e profitabil, ca pe viitor tu ca stat sa pierzi niste venituri sigure?
De radu pe 8 February 2012 la 10:22 (#)Este clar, Mihai Razvan Ungureanu nu este sigur daca va ajunge prim-ministru cu acte in regula, momentan el fiind prim-ministru delegat dar functia de director la sie este cat se poate de adevarata.
De Dragos, Brasov pe 8 February 2012 la 10:24 (#)Deja Ungureanu a incalcat legea. Dar sa mai luam o varianta in discutie: cea in care el nu va fi confirmat ca premier. El va ramane seful SIE. Cat de apolitic este un om care a acceptat sa fie desemnat pentru o functie politica de catre un partid?
De radu pe 8 February 2012 la 10:27 (#)Parca ar fi prima lege care se incalca in Romania. Si sigur nu va fi nici ultima!
De MIHAELA pe 8 February 2012 la 10:33 (#)Nu te teme Victore! O sa dea Predoiu o ordonanta ca se suspenda aplicarea articolului invocat de tine pe perioada mandatului detinut de Ungureanu. Ce nu pricepi? Ca de aia sunt legi in tara asta. Salutari si numai de bine!
De Cosmin Gatlan pe 8 February 2012 la 10:40 (#)Ne face pe noi o lege….
De GGOana pe 8 February 2012 la 10:41 (#)Da’ de unde… noi o facem pe “ea”…
Felicitari pentru verticalitate in discutia cu d-nul Niels. Pe acelasi principiu, si d-nul Morar, procuror, poate forma guvernul. Ce parare ar avea CSM despre asta ?
De Ioana S., Bucuresti pe 8 February 2012 la 10:42 (#)Ungureanu este evident incompatibil dar care pedelist( el este aripa L) respecta legea sau Constitutia in tara asta?
D-nul Niels este “vadit” pro-Ungureanu.Sunt in aceeasi echipa si ne scapa noua ceva?
Pai e simplu, in ziua in care va fi investit PM o sa isi dea demisia de la SIE si gata.
De andrei pe 8 February 2012 la 10:46 (#)Cred ca un p-m maghiar ar fi cel mai nimerit! Ar frisona cativa …dar apoi s-ar da bine , ca si pana acum, pe langa el. Vivat branconajul….:))
De venera pe 8 February 2012 la 10:53 (#)Mi-e greata de ceea ce se intampla in politica romaneasca! Legile se incalca intr-o veselie, ne vom captusi cu un guvern si mai incompetent decat guvernul Boc, desi nu credeam ca un guvern mai prost decat cel al lui Boc nu se poate.
De MIHAELA pe 8 February 2012 la 11:00 (#)Uite insa ca se poate.
Credeam ca mai rau nu poate fi. Oho, si cat loc este inca pentru mai rau!
Raportul preliminar pe justitie lauda iar ANI si DNA (pentru ce oare, cred ca nici Dumnezeu nu stie), Morar mai are un interimat de 6 luni…
Am obosit, pur si simplu,am obosit sa mai sper ca se va mai intampla si ceva bun in tara asta! Nu mai pot!
Felicitari pentru ridicarea problemei. Aceasta banala incalcare a unei legi banale arata inca odata ca portocaliii se cred mari ( deocamdata ) si actioneaza conform zicaleia “ cei mari trec peste legi, cei mici pe sub legi si prostii ( citeste prostimea ) se ciocnesc de ele “.
De Socrate pe 8 February 2012 la 11:00 (#)Ce parere ai avea despre invitarea domnului Ulieru la Vorbe Grele ?
cu privire la timpenia sustinuta de Niels cum ca devine incompatibil dupa ce este facut prim ministru… el este deja incompatibil in momentul in care este parafat ca fiind prim ministru, ca este 1 secunda, 1 minut, o ora sau o zi pina-si da demisia din functia de la sie nu conteaza, el este deja incompatibil in momentul in care este desemnat prim ministru… aceasta este judecata legala, juridica
practic el este un prim ministru ilegal… poate pe asta ar trebui sa se pozitioneze si cei din opozitie, parerea mea
De Dan pe 8 February 2012 la 11:00 (#)acest pas este indreptat spre infiintarea unui sistem tip STASI
De Alex pe 8 February 2012 la 11:08 (#)Basescu si PDL pe masa de manevra pe care o au se incadreaza perfect la constituirea unui astfel de forma de conducere pentru apararea si protejarea iubitului conducator indiferent de ce se intampla in prezent si in continuare in pietele din intreaga tara
Asa ca indiferent ce lege si Constitutie va fi invocata ca nefiind respectate de cei aflati la putere , pentru ei este egal cu 0 (zero). De aceea a fost constituit acest similacru de guvern format din persoane care nu au nici cea mai vaga pregatire in domeniu,decat ca au calitatea de usor coruptibili si masa de manevra in adoptarea unor legi pe care o minte sanatoasa nu le poate gandi dar mai ales sa fie de acord cu adoptarea lor
In acest sens avem explele anterioare cand Guvernul Boc si-a asumat toate legile care au dus la un colaps orice activitate
SA NE AJUTE DUMNEZEU SA NU SE INTAMPLE CELE AFIRMATE MAI SUS
Dupa ce o sa treaca de Parlament cu Guvernul propus, o sa-si dea si demisia de la SIE si o sa sustina ca postura de Premier desemnat nu e una politica si ca alcatuirea unui Cabinet nu intra in conflict cu legea 51. Doar trecerea de la Premier desemnat la Prim Ministru investit necesita demisia de la SIE. Sunt convins ca astea vor fi explicatiile lui, in cazul in care Guvernul Ungureanu va trece de Parlament.
De Cãtãlin I. pe 8 February 2012 la 11:17 (#)Ca de obicei, ne infundam in interpretari, ca asa-i la noi. Atata timp cat legea nu explica (asa cum explica legile impotriva substantelor stupefiante, care anume sunt acele substante in sute de randuri), ce anume inseamna “…si nu pot fi folositi in scopuri politice” sunt sigur ca exista loc de intors. Asta pentru ca “…nu pot face parte din partide politice sau alte organizatii cu caracter politic sau secret…” sigur nu i se aplica. Daca cineva (eventual opozitia) s-ar gandi sa reclame chestiunea asta la Curtea Constitutionala probabil ca CC ar trebui sa se dea un aviz consultativ asupra sau macar o interpretare legala a caracterului politic pe care-l poate avea un Premier desemnat care nu face parte din partide politice, dar care, conform legii, se consulta cu partidele pentru crearea unui Cabinet.
Dar la cat de grav a incalcat Basescu impreuna cu PDL-ul Constitutia in ultimii 8 ani jumate, e greu de crezut ca o chestiune atat de minora si de interpretabila poate crea valuri care sa fie propagate mai departe de USL si A3.
lupta e pierduta,il au la mana pe ponta cu ceva,nu se vede cum s-a pleostit tot si scoate pe gura numai banalitati neutre despre noul guvern MRU?
De seba pe 8 February 2012 la 11:19 (#)Inca o dovada a coruptiei din Romania, o decizie neconstitutionala, o calcare in picioare a constitutiei din tara noastra de catre basescu. Daca o sa-i aratati presedintelui acest articol, va spune ca este inventat si pus in constitutie, la fel cum domnul fost ministru igas a spus ca presa pune in gura politicienilor lucruri care nu le spun.
De Adrian Dragomir pe 8 February 2012 la 11:21 (#)…totusi..opozitia ce face?inafara de incercari de negociere cu presedintele (incercari esuate de fiecare data, caci ce sa negociezi cu cineva care nu stie decat sa isi dea dreptate siesi) si aparitii TV…au iesit oameni in strada….chiar si multi dintre cei care nu au iesit din varii motvie tot ii sustin, ca doar opozitia ii reprezinta pe cei care nu au vrut sa se imbarce pe vaporul lui Base, dar au fost totusi luati de voie de nevoie….chiar atat de putina influenta au domnii din opozitie, incat se misca asa incet si usor….parca fara sa deranjeze?dl Badea are un moto – Cu samuraii de lupti ca un samurai, cu hoti ca un hot.- sau ceva in genul acesta. Vrem/ vreau mai multa vigoare din partea acestor domni onorabili, care au acces direct la mscena politica…de aia se afla in opozitie ca sa traga semnale de alarma pt putere…sa o readuca pe linia de plutire…in cazul de fata trenul e pierdut, atunci macar sa schimbe ceea ce oamenii nu mai vor…Daca Base vrea regim autoritar sa se mute el in alta tara, nu trebuie sa ne mutam noi cei care nu il vrem….numai bine!
De Andreea pe 8 February 2012 la 11:23 (#)Mi se scrantesc creierii. Jigodia aia de boc vine sa ne spuna ca a demisionat pentru ca nu il mai vroia tara cand a adus-o pe creste, adica prospera?!?!? Cand deschide asta gura logica exileaza in alaska. Ce treaba are una cu alta? Daca nu il mai vrea tara pt ca e un bou, in regula a ales sa plece( cand spun a ales, ma refer la moro imparat ), dar nu poti spune ca plec pentru ca am facut suficient de mult bine cu mult rau, si plec pentru ca tara nu ma vrea, dar e normal asa pentru ca eu am facut mult bine….. WTF!?!?!?! Iar ochiulet asta o sa fie prim ministru cand vei fi tu prieten cu pora pe feisbuc. Intre timp multa propaganda din partea milogilor inclusiv a lui. Propaganda ce pregateste ceva nasol, clar!
De Cheeprian pe 8 February 2012 la 11:36 (#)Ungureanu trebuie sa isi dea demisia din SIE. E omul lui magureanu virgil/soros… “Mutarea” lui basescu prin numirea lui ungureanu ca premier, banuiesc ca a avut ca scop eliminarea oamenilor “agenturilor straine” de la sefia SIE (prim ministru sunt sanse mici sa ajunga). Sunt absolut convins ca ungureanu ar fi vrut sa refuze oferta lui basescu dar functia lui in SIE face imposibila o refuzare a unei solicitari din partea sefului statului… Acum, DEMISIA DIN SIE A LUI UNGUREANU e tot ce ne trebuie…
De SimP pe 8 February 2012 la 11:37 (#)“Strada”, se aude?
Ati dat de dracu !!!!!!!!!!!!!!!
De propdl pe 8 February 2012 la 11:38 (#)Mai vorbiti cat mai puteti pana nu va ” impusca lunetistii ” … la figurat vorbind , desigur !!!
Pe tunsul asta nu-l mai dati jos !!!… hahahhahahahahahahahahaha
A murit democratia! Traiasca dictatura securista!
De Valeriu pe 8 February 2012 la 11:38 (#)Dupa declaratia sa nu incalca Legea! Tupeu PDList si basescian!
Scopul legii penale
Legea penală apără, împotriva infracţiunilor, România, suveranitatea, independenţa, unitatea şi indivizibilitatea statului, persoana, drepturile şi libertăţile acesteia, proprietatea, precum şi întreaga ordine de drept.
De Valeriu pe 8 February 2012 la 11:48 (#)ART. 175
Funcţionar public
(1) Funcţionar public, în sensul legii penale, este persoana care, cu titlu permanent sau temporar, cu sau fãrã o remuneraţie:
a) exercitã atribuţii şi responsabilitãţi, stabilite în temeiul legii, în scopul realizãrii prerogativelor puterii legislative, executive sau judecãtoreşti;
b) exercitã o funcţie de demnitate publicã sau o funcţie publicã de orice naturã;
c) exercitã, singurã sau împreunã cu alte persoane, în cadrul unei regii autonome, al altui operator economic sau al unei persoane juridice cu capital integral sau majoritar de stat ori al unei persoane juridice declarate ca fiind de utilitate publicã, atribuţii legate de realizarea obiectului de activitate al acesteia.
(2) De asemenea, este consideratã funcţionar public, în sensul legii penale, persoana care exercitã un serviciu de interes public pentru care a fost învestitã de autoritãţile publice sau care este supusã controlului ori supravegherii acestora cu privire la îndeplinirea respectivului serviciu public.
ART. 258
Uzurparea de calitãţi oficiale
(1) Folosirea fãrã drept a unei calitãţi oficiale care implicã exerciţiul autoritãţii de stat, însoţitã sau urmatã de îndeplinirea vreunui act legat de acea calitate, se pedepseşte cu închisoare de la 6 luni la 3 ani sau cu amendã.
(2) Cu aceeaşi pedeapsã se sancţioneazã fapta funcţionarului public care continuã sã exercite o funcţie ce implicã exerciţiul autoritãţii de stat, dupã ce a pierdut acest drept conform legii.
(3) Dacã faptele prevãzute în alin. (1) sau alin. (2) au fost sãvârşite de o persoanã care poartã, fãrã drept, uniforme sau semne distinctive ale unei autoritãţi publice, pedeapsa este închisoarea de la unu la 5 ani.
ART. 300
De Valeriu pe 8 February 2012 la 11:50 (#)Uzurparea funcţiei
Fapta funcţionarului public care, în timpul serviciului, îndeplineşte un act ce nu intrã în atribuţiile sale, dacã prin aceasta s-a produs una dintre urmãrile prevãzute în art. 297, se pedepseşte cu închisoare de la unu la 5 ani sau cu amendã.
ART. 348
Exercitarea fãrã drept a unei profesii sau activitãţi
Exercitarea, fãrã drept, a unei profesii sau activitãţi pentru care legea cere autorizaţie ori exercitarea acestora în alte condiţii decât cele legale, dacã legea specialã prevede cã sãvârşirea unor astfel de fapte se sancţioneazã potrivit legii penale, se pedepseşte cu închisoare de la 3 luni la un an sau cu amendã.
ART. 348
Exercitarea fãrã drept a unei profesii sau activitãţi
Exercitarea, fãrã drept, a unei profesii sau activitãţi pentru care legea cere autorizaţie ori exercitarea acestora în alte condiţii decât cele legale, dacã legea specialã prevede cã sãvârşirea unor astfel de fapte se sancţioneazã potrivit legii penale, se pedepseşte cu închisoare de la 3 luni la un an sau cu amendã.
Constitutia Romaniei
ARTICOLUL 105
Incompatibilităţi
(1) Funcţia de membru al Guvernului este incompatibilă cu exercitarea altei funcţii publice de autoritate, cu excepţia celei de deputat sau de senator. De asemenea, ea este incompatibilă cu exercitarea unei funcţii de reprezentare profesională salarizate în cadrul organizaţiilor cu scop comercial.
(2) Alte incompatibilităţi se stabilesc prin lege organică.
De Valeriu pe 8 February 2012 la 11:58 (#)Domnule Ciutacu,dar daca omul e de fapt in continuare in SIE si postul de prim ministru e sarcina de serviciu,se mai pune?
De ANDA pe 8 February 2012 la 11:59 (#)Adica poate Frezatu” care a primit ordinul in plic de detasare in interes de serviciu(interesu’ national,ce naiba!),sub acoperire,ca sef de guvern,ce sa zica?Doar ne-a povestit in interviul acela vechi,ca ei pot activa acolo unde este nevoie,in orice domeniu o cere situatia.Sigur ca aia cu democratia si legile in Romania sunt departe,in ceata,dar a fost ceata vreodata o problema pentru marele matroz?Bine ca siguranta nationala nu se refera si la securistii care devalizeaza tara sub pretextul modernizarii statului,caci altfel trebuiau bagati la inalta tradare……daca mai exista respectiva infractiune.
Stimate domn Ungureanu, ati auzit de legi in Romania? Ati auzit de Constitutia Romaniei? Ati auzit de o lege a sigurantei? Ati declarat ca nu incalcati legea , deja sunteti un caz penal ! Asa ne veti conduce , stimate domn? Prin forta serviciilor conduse de basescu? Prin incalcarea legilor? Esti la fel de demagog ca si Boc. Tie nu trebuie sa-ti dau definitia , cred ca ai ceva in cap.Alo ANI unde esti? Alo procuratura militara, unde esti?
De Valeriu pe 8 February 2012 la 12:07 (#)a si raspuns james bond de dambovita:
De dan pe 8 February 2012 la 12:14 (#)- In momentul in care dl presedinte Emil Boc a inceput demersurile pentru a devenbi premier, era inca primar
- Nu se incalca legea ca sunt inca sef al SIE
- Demisia mea de la SIE e implicita daca votul va fi pozitiv
Nu inteleg ce aveti cu Razvan Ungureanu. Nici macar nu e in PDL! Deocamdata
De RazvIy pe 8 February 2012 la 12:15 (#)P.S.: Felicitari domnule CIUTACU pentru modul in care va informati si pentru agresivitate. Nu-i iertati!
De GHETAU VIRGILIU pe 8 February 2012 la 12:22 (#)Si daca are grad militar mai adaugati si art 24 si legea 80
De Valeriu pe 8 February 2012 la 12:23 (#)Inaintea P.S.-ului postasem un comentariu, care nu stiu de ce nu a intrat. Probabil ca aveam prea multe cuvinte-cheie…
De GHETAU VIRGILIU pe 8 February 2012 la 12:24 (#)Vor trebui să găsească urgent o formă de intrare în legalitate, nu ştiu cât îi surâde demisia din funcţia de şef SIE pentru a continua ca premier desemnat
De acuvio pe 8 February 2012 la 12:27 (#)Deci, cum spuneam: stati linistiti ca domnul Ungureanu nu are nici o treaba cu activitatea secreta a SIE, la fel ca si Maior. Ei sunt doar niste interfete prin care baselu’ conduce/dirijeaza activitatea serviciilor. Cei doi nu au acces la informatii secrete gen “lista agentilor acoperiti”, ci au acces la un nivel de securitate care sa le permita administrarea conform legii a acestor structuri.
De GHETAU VIRGILIU pe 8 February 2012 la 12:30 (#)Mi-e teama ca aceasta numire este doar o mutare pe tabla de sah, un sacrificiu al pionului/pionilor ca sa fie salvati REGELE si REGINA.
Daca dl Ungureanu isi permite sa faca politica fiind in fruntea SRI-ului, de ce un amarat de locotenent este dat afara din armata??? Legea-i lege doar …UNEORI??
De GD pe 8 February 2012 la 12:39 (#)eee mare chestie! o demisie antedatata si au rezolvat dilema…
mai grav e ca baiatu’ asta e agent de influența al Mossad… si ca treaba cu Iranul da in clocot…
mi-a plăcut cum a conturat componenta cabinetului: a primit o lista…
De DB pe 8 February 2012 la 12:42 (#)Am inteles ca si-a prezentat securistul guvernul! O minunatie! Cel mai bun nume pt. guvernul asta e “guvernul avatar”!
) Exact cum in film, personajul principal era controlat de un om, exact asa “noii ministri” sunt doar niste corpuri fara minte controlate de “fostii ministri”!
)
De sunny pe 8 February 2012 la 12:49 (#)Sunt de acord cu ceea ce sustineti Dvs . Ca persoana care nu am facut politica nici odata, care am 63 de ani, care am trecut prin multe “vremuri si vremi” ,care am avut o origine sanatoasa la limita, care am invatat tot timpul, care am lucrat intr-un domeniu legat de practica( de la laborator la instalatii industriale), care si astazi mai am atingere cu practica (cam multi care!!!) va spun ca ceea ce se face este o sfidare a bunului simt elementar.
De liliana sarbu pe 8 February 2012 la 12:51 (#)Este f adevarat ca tinerii ministri propusi stiu cel putin o limba straina( cel putin declarativ), unii din ei au studii in strainatate, poate sunt si f priceputi si plini de bunavointa. Dar credeti ca, daca in spatele lor nu sunt parinti puternici( nu am spus vigurosi)sau prieteni de familie, sau compromisuri ,ar putea ajunge acolo unde sunt? Credeti ca un tanar roman care a fost olimpic national( domeniu practic), care a capatat o bursa in Europa sa isi continue studiile universitare, pe care le-a terminat cu calificative onorabile, care a fost admis la un doctorat intr-un domeniu important pentru dezvoltarea reala a unei tari, care stie trei limbi straine( doua atestate practic si administrativ), care nu are automobil, ceasuri, bijuterii si numai parinti obisnuiti isi va gasi un loc de munca in tara sa nu in administratie ci in industrie?
Intrebarea este generala. Cred ca poate fi pusa de foarte multi conationali ( nu pot spune “romani”pentru ca acest termen se folosit de persoane care nu au nimic cu ei).
Va urez succes in ceea ce faceti.
Urmeaza : evreii la zid , handicapatii la zid , asistatii – injectii letale , batranii eutanasiati !!!!…Iar natalitate 0 !!!
Guvern fascist cu cei mai bogati pularei pe care i-a avut istoria Romaniei !!!
De andrei pe 8 February 2012 la 13:06 (#)PERFECT !!!… Pacat de prostii care stauin Piata la – 15 grade … Se pisa pe ei !!!
Nerespectarea legilor este o normalitate a acestor timpuri.
De Kronstadt pe 8 February 2012 la 13:18 (#)Pe mine ma ingrozeste altceva – un spion in primul rand trebuie sa racoleze persoane santajabile (moral, penal) sau dependente de femei, bautura, droguri, bani, etc.Pentru aceasta aduna o multitudine de date despre foarte multe persoane din care isi va alege viitoarele “victime”
Deci spionul intra in aceste “anturaje” dubioase.
In al doilea rand trebuie sa aiba sange rece, sa rapeasca, sa omoare, etc.
Si cum a ajuns el spion, doar nu din patriotism – ori a fost santajabil, deci racolat, ori are anumite vicii.
Cam asta e profilul spionului, care nu seamana deloc cu un Bond !!
Deci “seful spionilor” a ajuns prim-ministru – dar cum a ajuns sef SIE ?? si ce va face cu informatiile pe care le detine ? cum le va folosi ?
El conduce o “armata” imensa pe care nimeni nu o cunoaste, nici ca nume si nici ca numar – care ii furnizeaza permanent informatii si care este platita pe masura, nu numai cash.
Interviul dat aseara in emisiunea lui Gadea, cel cu seful SIE din 2005 mi-a trezit acelasi fior rece pe sira spinarii ca dialogurile din “Tacerea mieilor” dintre A Hopkins si J Foster. Numai ca acum este realitate.
Cine a lucrat in aceste structuri nu va pleca niciodata din ele – nu ii permite sistemul.
Am avut impresia ca in interviu M.R.U. se credea cel putin Mihail Moruzov, numai ca acesta nu a fost niciodata dependent politic, ceea ce a dus la asasinarea lui in 1940.
P.S. – cum este platit un spion care ajunge presedinte si daca este posibl asa ceva? – caz general.
Sa nu uitam ca SSI nu a lasat niciun dosar privind membrii sai
oare chiar suntem prosti???a inghetat si Dunarea de minciunile lor.A apropo oare cat de tembeltrebuie sa fi ca sa te plimbi cu spargatorul de gheata pe la Tulcea in timp ce Dunarea sta la vale??? unde sa se duca sloiurile fratilor daca Dunarea nu scoate sloiurile in mare nici pe bratul chilia ,nici pe sulina ,nici pe sf gheorghe aveti de gand sa va treziti si sa va apucati de treaba?pentru ca doamne fereasca sa se imbolnaveasca cineva grav din delta .Astia de la comandamentul de gheata din jud Tulcea oare chiar au fost pusi degeaba acolo?
De kilgil pe 8 February 2012 la 13:26 (#)COMANDAMENTU TREZESTE-TE ca degeaba se plimba aia pe la Tulcea ca la Sulina sta gheata tampitilor.Niste incompetenti
Ce-i mai trebuie lege,sefului spionilor,sigur stia de la roberta cum sta treaba cu legea.Parca-i mai bine si-n caruta,si-n teleguta,ca doar sta pe banii nostri.Apropo’,Bleeejnare,cauta-l si pe spionul sef la oua.Legea suntem noi,plimea sa respecte,noi avem imunitate,in rezervatia lui basica taratoarele se plimba in voie conform legii junglei!.Parca spuneai de prosti,exemplu cum sa ratezi intrarea,asta n-a stiut-o bond,ca-i ia fata boc!Din haznau pdlista,au aparut ministrei cu “par” pe ei.De rasul curcilor,si totusi trist.Papusaru’a inceput sa incurce sforile!
De 14you pe 8 February 2012 la 13:29 (#)la noi legile sunt doar pentru “fraieri”…se aplica oricui numai cui trebuie nu…
De Andrei pe 8 February 2012 la 13:30 (#)Excelent link. Q.E.D. Sublim!
Victore, ce crezi despre pesimismul din paragrafele de final ale Adrianei Saftoiu?
De adriano pe 8 February 2012 la 13:34 (#)Spionii ca și portocalii nu au Lege!Conform gândirii lor securiste,Legile sunt făcute doar pentru noi,cetățenii pe care ne aruncă la gunoi…ne-a demonstrat-o “marele” fost consilier prezidențial Kovacsi care,în momentul în care domnul Nistor spunea de oamenii ieșiți în piețe și de cei de acasă nemulțumiți de regim…a început să râdă atât de hidos încât,dacă ar fi fost în milocul mulțimii…SIGUR AR FI FOST LINȘAT!
De Anonim de Dâmbovița pe 8 February 2012 la 13:39 (#)Domnule Ciutacu, poate primului ministru desemnat i se pare prea greu de inteles prevederile Legii sigurantei nationale din 1991. Ar trebui insa sa stie ca pe apa ce spune Legea de organizare si functionare a SIE. Va dau un exemplu:
De carmenn65n pe 8 February 2012 la 13:39 (#)“Art. 15. – Personalul Serviciului de Informaţii Externe nu poate să facă parte din partide, formaţiuni sau organizaţii politice ori să desfăşoare propagandă prin orice mijloace sau alte activităţi în favoarea acestora.”
Dupa umila mea parere in ultimele zile
dl. Ungureanu a prestat din greu in “FAVOAREA ACESTORA” ( a partidelor politice).
1) Lipsa participarii la luarea deciziilor a poporului (ci doar a lingailor), intrucat s-a distrus tot sistemul democratic de reprezentare a vointei poporului (Parlament, ori santajat, ori cumparat; vezi lingaii din UNPR; apoi, Guvernul este dictat de un bolnav mintal cu 8% in sondaje, sustinut de o adunatura de 10% si de una nelegitima de 1%);
Sa se termine cu dirijarea arestarilor, a Justitiei, Curtii Constitutionale, DNA, ANI si cu implicarea coruptilor din aceste institutii !!!
De Dan pe 8 February 2012 la 13:57 (#)2) Dupa furturile din transporturi si capitala, au urmat: energia (Stolojan, Cocos, Stefan, Udrea etc), vami (sirurile de tiruri necontrolate etc), autostrazi, scurgeri din buget (nedeslusite de Curtea de Conturi), de peste tot…
3) Desecretizarea “Rapirii jurnalistilor” si aducerea banilor inapoi statului roman (chiar daca sunt implicate si servicii straine in afacere), cat despre “Flota”, “da-o dreacu’ “…
4) Despre servicii, sa se hotareasca, servesc un nebun [ce conduce zona devenita cea mai mare zona de trafic din rasaritul Europei] sau (macar) interesele statului roman (cu poporul, oricum, n-au nici o treaba);
5) Daca nu a terminat datoriile electorale trecute, sa spuna, sa dea un cont, iar lingaii sa participe; astfel Rosia Montana sa aduca macar statului mai multi bani, nu 80% firmei din Barbados;
6) Sa se incurajeze fiinta nationala distrusa de tradatori, sa fie incurajata diaspora romana sa-si ajute poporul de origine, prin programe concrete, stiintifice, economice, culturale…
7) Sa se termine cu spaga la numirile de la toate nivelurile, spaga care a adus tara in situatia sa fie condusa de toti CRETINII !!!!!!!!! Inclusiv cu spagile (licitatiile) ce au distrus si relatiile economice internationale ale Romaniei…
9) Diminuarea evaziunii fiscale si a economiei subterane, macar la 16% (ca la Nastase) sau 14% (ca la Tariceanu); in 2009 si 2010 au fost 38% !!!
10) Mai vreti ?
Dle Ciutacu va rog sa aveti in vedere si art.15 din Legea nr.1/1998
De Mihai pe 8 February 2012 la 14:00 (#)Victore,
asta dovedeste o data in plus ca in Romania este un Regim Diactatorial. Poate ca nu, sa zicemm mai modern’ achesezi’, acestei afirmatii dar iti dau doua motive.
1. Unii Oameni au castigat procese in care Justitia Romana a obligat statul la plata. Satul a zis nu am bani, platesc cand vreau si cum vreau. In acelasi timp unii Oameni au Datorii la stat, iar statul a zis daca nu platesti acum tot nu-ti mai primesti drepturile de existenta, pt minim 5 luni, iar daca n-ai bani se existenta poti sa mori si cu ocazia asta facem economii pt ca iesi din sistem.
2. Satul da Legi pe care insusi statul NU LE RESPECTA cand nu-i comvine dar ii obliga pe altii sa le respecte daca ii comvine.
Ori asta e simplu Dictatura si nu Autoritatianism care ar fi insemnat impunerea uor norme agreate de stat sau o persoana dar apoi respectate de catre toti.
De Barosanul pe 8 February 2012 la 14:01 (#)Off topic,
Victore,
”Marian Oprişan, preşedintele Consiliului Judeţean Vrancea, vrea decretarea stării de urgenţă în judeţ. Acest lucru le-ar permite autorităţilor să fie mai eficiente în lupta cu nămeţii, spune Oprişan.”
Ma intreb eu Oare Baronul asta Securisto-Mafiot Oprisan nu poate sa acopere Zapada cu Iarba? Nu poate sa puna un gazon peste ea? Doar a patentat afacerea cu Oprescu pe Stadionul National asa ca are expertiza in Domeniu?
De Barosanul pe 8 February 2012 la 14:02 (#)Ungureanu calca frumos pe urmele lui Basescu.Si vad ca se discrediteaza ideea tinerilor in politica cu niste indivizi sustinuti de pd.Astia au ars toate etapele.De asta vor fi priviti cu scarba.E clar ca banul face legea.Base si pd-ul strica orice.Reforma e o porcarie(reformarea statului a devenit disolutia statului),toate legile trecute si produse de pd sunt idiotenii legislative greu aplicabile.Si greu de respectat chiar de cei care le-au promovat.
De Irina pe 8 February 2012 la 14:06 (#)LEGE Nr. 1 din 6 ianuarie 1998 * Republicata
De Mihai pe 8 February 2012 la 14:07 (#)privind organizarea si functionarea Serviciului de Informatii Externe
ACT EMIS DE: PARLAMENT
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 511 din 18 octombrie 2000
Art. 15
Personalul Serviciului de Informatii Externe nu poate sa faca parte din partide, formatiuni sau organizatii politice ori sa desfasoare propaganda prin orice mijloace sau alte activitati in favoarea acestora.
Tunsule, securizează bă, haosul în România!Hă!Hă!Hă!
De anania pe 8 February 2012 la 14:12 (#)Nu mai conteaza legea,securistii s-au dat pe fata razboiul securisti Vs restul Romaniei a coborat in strada. Cu jocul de ochi ca zarurile in mana barbugiului vine omul pregatit sa fie astazi premier si maine presedinte pentru a asigura ,,pensionarea,, fericita si fara probleme a hotilor care conduc [inca] Romania. Dar…socoteala de-acasa nu se potriveste cu cea din piata [pietele Romaniei]. Alegeri anticipate si Base da-ti demisia,lasa schimbarile de cadre,se pare ca nu da bine pdl-ului la feng shui.
De dorubr pe 8 February 2012 la 14:20 (#)Si tu te astepti cumva sa iti si raspunda ceva?
De Un blog pentru prieteni pe 8 February 2012 la 14:22 (#)ha,ha ..de parca acu’ s’ar dezvirgina in infractionalitate adulterinu’ suprem. Victore, de ce nu insistati diseara sa dati de tunsu’ asta (cum ii zice Badea) si sa’l intrebati in direct ,cu legea in mana , cum motiveaza dumnealui aceasta infractiune ? Il pui pa Gadea sa insiste vreo juma’ de ora,chiar mai bine, cu subiectu’ asta ,cum ca desemnatu’ nu binevoieste a raspunde unei simple intrebari si mai mult ca sigur , infractoru’ va intra in direct sa’si motiveze infractiunea intr-un minidiscurs suta la suta basescian.Suntem extrem de curiosi ce motivatie va aduce .Pun pariu ca nu va mai face analogia cu momentu’Boc primar si in acelasi timp desemnat.
De marius radu pe 8 February 2012 la 14:22 (#)p.s. sa traiesti o mie de ani !
Partea buna e ca aripa “Bamboo” a cazut la datorie, acum vin la conducere incasii, maiasii si twiteristii. Pacat de Ungureanu asta, parea spalatel… Cat de usor se lasa unii murdariti cu rahat!
De Paul pe 8 February 2012 la 14:34 (#)De parca ar fi pentru prima data cand incalcarea legii se face de Baselu si gasca lui!
De Aciduzzu pe 8 February 2012 la 14:34 (#)Cainii latra : ursii merg mai departe !!!!!!!!!!
De andrei pe 8 February 2012 la 14:43 (#)Latraii se agita iar ei SOBRII nu se ”apleaca” la toate ciupiturile !!!
Comparatia facuta cu situatia lui Boc de la primaria Cluj il descalifica din primul moment pe Ungureanu!Odata ce a facut comparatia asta la prima intrebare serioasa pusa de ziaristi,e clar ce vom avea!Si aceeasi Marie,si aceeasi palarie.Vom vedea diferente f.mici intre Boc si Ungureanu,intre Petrescu si Udrea,etc!
De bond-escu pe 8 February 2012 la 14:45 (#)Pt.Nils-separatia intre puteri,executiv si legislativ nu exclude politicul din executiv.Executivul e politic,oricum ai lua-o altfel nu exista,doar in regimurile militare executivul nu e politic.Vad ca ii plac si lui serviciile si uniformele,dar nici chiar asa!
Carei categorii descrise in textul articolului incadrat cu rosu i se supune seful SIE? Nu face parte dintr-un partid sau alta organizatie cu caracter politic sau secret, iar folosirea in scopuri politice nu este definita de nici o lege aflata in vigoare. In afara bunului simt si a evidentei, actualul Premier desemnat, din punctul meu de vedere, nu poate fi incadrat in interiorul acestui articol atata timp cat legiuitorul nu a definit alcatuirea unui Cabinet si incercarea de a forma un Guvern, drept scop politic, nicaieri negru pe alb.
De Cãtãlin I. pe 8 February 2012 la 15:01 (#)La noi orice lege, daca se intampla un miracol si este respectata, atunci intervine alta bariera insurmontabila si anume interpretarea ei. La primele cursuri de Teorie Generala a Dreptului, care se preda (sau mai bine zis se predau cand eram eu in facultate…acum nu mai stiu), in anul I de studiu, se aloca un capitol amplu temei cu titlul “Interpretarea legii”. Pana cand orice lege nu va avea stipulat in textul sau definitii pentru toate categoriile de actiuni/obiecte/subiecti vizati/e de legea respectiva, intra sub incidenta interpretarii.
Cel mai bun exemplu este legea cu privire la consumul si traficul de stupefiante. Acolo sunt sute de randuri alocate definirii tuturor substantelor halucinogene care atata timp cat se regasesc in text, sunt interzise, ca sa nu mai existe loc pentru interpretare. Asa si in cazul asta. S-a omis exemplificarea “folosirii in scopuri politice”? Atunci pa-pa! Nu poate fi atins de respectiva lege…ca asa-i la noi, ca la nimenea…
Ma simt jignita, ne simtim jigniti pentru ca ,,ei sunt mai presus de lege”. Mai are rabdare ,,ROMANUL”?
De doris pe 8 February 2012 la 15:09 (#)Sunny: “guvernul avatar”.
Foarte tare!
De violet pe 8 February 2012 la 15:16 (#)@adriano: nu comentez cum se compatimesc reciproc civilii astia
De Victor Ciutacu pe 8 February 2012 la 15:30 (#)Veste proasta pentru maria sa maro imparat, saptamana viitoare se “strica” vremea… Trebuie sa actioneze rapid…
De Cheeprian pe 8 February 2012 la 15:45 (#)Cum ne tin astia pe noi lipiti de locurile de munca platite foarte prost…
Ceausescu ne-a daruit jocul de-a “statul la coada”, si ca un instinct prost de supravietuire noi oamenii de rand i-am invatat repede regulile si l-am jucat cu multa placere. Era la moda sa ai pile pe peste tot, inlusiv la aprozar sau alimentara, ca nu cumva sa mori de foame. Si nu am murit. Bani erau, potol canci!
Alt dictator, alt joc( preferat ) – de-a “tine-te de scaun”. I-am invatat si astuia regulie rapid, muncim mult si pe bani putini, dar spre deosebire de ceilati vecini de palier ne platim lunar intretinerea si mai bem si o bere! E groaznic ce se imtampla in perioada asta: foarte multi dintre noi suntem pe bara si cautam sa ne angajam oriunde pe oricat; ceilalti tin cu dintii de locul de munca transformandu-se in sclavi fericiti ca le suna ceasul dimineata. Un joc stupid fara arbitru, supravietuieste cine poate.
Desi aveau bani dar nu avea ce face cu ei in ’89 au strigat libertate, desi nu au bani dar ar avea ce face cu ei in 2012 tot liberate au strigat. Oare vom putea trai in tara asta vreodata? Ca de supravietuit demonstram ca suntem in stare oricat de pervers ar fi dictatorul… Ce nu stie ochiulet, cu toate relatiile lui cu tot, este ca nu ne intereseaza nici ca va mari salariile si pensiile, nici ca vor elibera piata de munca( astfel incat sa ne sune si 9 ceasul dimineata ), ci faptul curat CA VREM SA TRAIM AICI, ESTE SI TARA NOASTRA!
Eu nu ma pot abtine,am un mesaj cu dedicatie pentru realitatea care fixeaza agenda publica si zice ca viitorul guvern e axa vietii romanilor,ca restul a intrat in umbra ,ca opozitia a ramas pe dinafara.Daca mi-o trag cu un evreu bogat si israelian,care sa ma finanteze ,voi fi o tanara promitatoare si voi avea o functie in guvern?Voi lasa restul lumii in umbra.Noul guvern e noua axa a Romaniei?!V-ati tampit asa de grav ,bai intretinutilor!Asa ,ca fapt divers:daca vroiam ,eram de mult timp maritata cu un israelian,om de afaceri,dar imi place sa nu depind de nimeni.Si sa fiu pe cont propriu.E cam greu pentru idiotii de la realitatea.Rame ,nu jurnalisti!
De Irina pe 8 February 2012 la 15:47 (#)Domnul Horoscop (n.r. Alexandru Nazare) cica e nascut la Onesti, jud. Bacau… Iti spune asta ceva despre legatura dintre Transporturi si ‘marii asfantalgii’ bacauani Casuneanu si Umbrarescu??? Poate nepotii nepotilor nostrii vor circula pe autostrazi dar nu pe cele terminate de firmele celor mai sus amintiti.
De Ionut pe 8 February 2012 la 15:58 (#)Salutare Victor
Pentru ca mi-e greata de marele mesia intelectual, teza preluata si de colegii tai si de cativa USL-isti:
Si eu sunt un intelectual fin, vorbesc fluent Engleza, Franceza, Italiana, Turca si invat Araba.
Si eu am terminat 2 facultati de stat, una tehnica si SNSPA.
Si eu am un master in Securitate.
Si eu am fost in: sua, Franta, Austria, Italia, Germania, si nu la scoala de vara.
Si eu pot parea un baiat nemaipomenit. Am si o familie buna.
Problema e ca sunt o jagardea de om. Pe cinstite, un zero dpdv uman.
Deci am sanse la un post de prim sugaci si curva a celui al carui nume nu-l pronuntam.
750 de oameni sunt blocati 40-50 de ore intr-un tren.
Propusul astrolog in functie de ministru , cordaci pentru balenuta de la Transporturi ii lasa sa mierleascac din pozitia din COMANDAMENT, ce gluma buna, dar se trimit avioane pentru aducerea derutatilor…nu aveam norocuul sa pice, au murit atatia piloti buni dar nu frate, astia traiesc.
La acest nivel de stabilitate economico sociala sunt incat va doresc disparitia fizica stimati fosti actuali si viitori lingai de base. Imi doresc sa o gasiti pe Elodia si sa ramaneti acolo, langa ea.
Nu in chinuri, nu sunt sadic, sa va curatati rapid, poate unul din lunetistii ambasadorului sua va ajuta.
As vrea sa adresez o intrebare tuturor:
Exista o explicatie medicala pentru modul in care MRU isi misca ochii de la stanga la dreapta practic incontinuu? Nu cred ca e ok…e de la miopie?
VICTOR: Voi vorbiti, noi va urmarim, dar cred ca pana nu iesim cu mic cu mare in strada, cu furci si topoare sau cu ce avem prin casa (ma felicit pentru bata de baseball cumparata din sua) nu vom scapa de ei…
Bataia de joc nu este la adresa lui mru…stia clar in ce se baga, daca nu stia atunci este prost si departe de descrierile pastelate la adresa lui ce incep sa-mi provoace greata. Omul este operativ in slujba Tel – Aviv. Poate vorbiti totusi cu Ulieru…si nu doar cu el…tehnic este TRADATOR ca si tb…si nu numai.
Bataia de joc este la adresa noastra, la adresa celor din piata, la adresa celor ce-si plang mortii din ’89 , la adresa celor alergati in 13-15 Iunie…la adresa ROMANIEI daca aceste 8 litere nefericit alaturate in aceste zile mai inseamna ceva.
Nu am niciun fel de compasiune pentru mru si sper in desert ca Ponta sa-si retraga urgent consideratiile magulitoare la adresa acestui TRADATOR recrutat, antrenat platit si comandat de israel.
Sper ca linistea ultimelor 48 de ore din zona triumviratului USL sa insemne negocieri cu cei 17 reprezentanti ai minoritatilor.
PS. Am postat acelasi mesaj si pe blogul lui Radu Tudor, chiar vreau sa aflu ce e cu ochii lui mru.
De minime pe 8 February 2012 la 16:25 (#)conform ziare.com: “Razvan Mustea a primit, in unanimitate, o “recomandare” favorabila, in conditiile in care Puterea nu a avut cvorum in comisii.”
De dan pe 8 February 2012 la 16:27 (#)cate legi incalca james bond de dambovita pana sa fie investit?
Apropo de update.
De Cãtãlin I. pe 8 February 2012 la 16:36 (#)Omului astuia i se cauta acum si ce a mancat cand a fost mic? Cu lingurita sau nu?
Inteleg ca Basescu e de tot rahatu’ si ca tre’ sa plece. Imi doresc asta din toata fiinta mea. La fel si cu Boc, Udrea&co. Dar nenea asta cu ce a gresit? Cabinetul lui e plin de consilieri si neica nimeni. Am inteles si asta. Dar daca privesc spre viitor, nu vad decat Antonescu, Ponta si…cam atat. Extrem de rar apar in fata oameni capabili, relativ tineri, cu carisma, inteligenti, promitatori. Sa-l faultez pe asta si sa-l exclud din start trecandu-l de la “tanara speranta” la “retras din oficiu” mi se pare aiurea. Dupa cum vad eu politica, trebuie tratata precum padurile. Daca nu creste nimic din urma, dupa ce taiem copacii batrani, ramanem cu fundu’ gol…
Avand asta in vedere, poti sa-mi dai un singur exemplu de om integru, 38-45 de ani care sa reprezinte o varianta pentru viitor (peste 10-15 ani)? Eu unul am crezut in Cristian Diaconescu pe cand inca era la PSD. M-a dezamagit teribil. In naivitatea mea il vedeam candidand si la Presedintie. E si putin cam puriu, dar in fine. Altii?… Asta-i motivul pentru care eu unul nu pun botu’ la tot teatrul asta ieftin de denigrare a lui Ungureanu. E cu toti boii acasa, ii urca liftul in orice context, are deja cat de cat experienta si e de preferat daca viitorul Romaniei inseamna Dan Diaconescu sau Vanghelie…sincer…
Dovada incompatibilitatii se afla nu doar in lege, cat si pe site-ul SIE. Acolo scrie foarte clar, in categoria “Apartenenta la organizatii si partide politice” ca “Neimplicarea politică reprezintă un principiu de bază al activităţii SIE În consecinţă, angajaţilor SIE nu li se permite să fie înscrişi în partide, organizaţii politice, sindicale sau să desfăşoare activităţi de natură politică.”.
Asta in cazul in care legea nu era suficient de clara.
Razvan Mihai Ungureanu este membru PDL sau al unui alt partid?
De Alex pe 8 February 2012 la 17:07 (#)Am vazut discutia purtata pe aceasta tema cu Av Poporului ,care mi-a lasat un gust amar si scarba la ce traim
De Alex pe 8 February 2012 la 17:21 (#)Acest domn daca i se poate spune asa ,cere sa i se citeasca din studiou Legea Sigurantei Nationale pentru ca sa isi dea si el cu parerea cum sta treaba
Pai, domnilor, in calitatea pe care o are in tara asta si pentru care cred ca o face nu in mod voluntar ,acesta fiin renumerat pentru functie. Acesta cand s-a discutat asa ceva de la propunerea lui Basescu , numai din curiozitate putea sa vada daca exista incompatibilitate, lucru ce cred ca au fost facute si de cei care nu au pregatire juridica dar vroiau sa isi dezvolta cultura generala
Asa ca nu trebuie sa ne mai miram in ce directie ne vom indrepta sub conducerea lui Basescu aparat de structurile Statului Roman
Nu stiu cati ani are copilul tau,dar perchezitia aia trebuia facuta in prezenta parintelui.In instanta cam asa se procedeaza,totul in prezenta parintelui.A fost o chestie de intimidare sau de bravada stupida a autoritatilor.Si ca sa fiu la subiect,mi s-a acrit de guvernul Ungureanu,nu reusesc sa retin numele ministrilor,oricum ,in cateva cuvinte ,se contureaza ceva ce aflasem cu destul timp in urma,Ungureanu-Base-Israel(posibil razboi)-ambasadorul american(n interese)-Obama-campanie electorala-fonduri campanie de la evrei de pretutindeni.Cam asta e momentan.
De Irina pe 8 February 2012 la 17:35 (#)azi 08.02.2012 un grup de 5 copii de 14 ani, au fost perchezitionati sumar de o triula de jandarmi care actionau conform L550 si L61, grupului subversiv i-au fost confiscate matriale periculoase pentru ordinea publica…. markere….
De cetateanul gogu pe 8 February 2012 la 17:36 (#)Nu cumva basescu este presedintele care a condamnat cu mare tam-tam in Parlament regimul comunist? Nu cumva basescu este cel care a reusit sa o indeparteze pe dna Musca din viata politica pe motiv de “colaborare cu Securitatea”? Nu cumva basescu este cel care a refuzat desemnarea Noricai Nicolai la Min. Justitiei pe motiv de “mapa profesionala”? Acelasi presedinte care a numit in fruntea guvernului o persoana cu un trecut comunist vadit (vorba absolventului de studii superioare si ministru Igas) si recunoscut fara jena?
De dan pe 8 February 2012 la 17:45 (#)Acest individ nu poate primi o alta caracterizare decat aceea de a fi de departe cel mai detestabil personaj ajuns pe culmi mult prea inalte ale vietii politice.
Apropo de jandarmi.O intamplare patita de fata mea .S-a trezit cu amenda acasa data de o patrula de jandarmi pe motiv ca nu s-a legitimat.Am intrebat fata daca a oprit-o vreo patrula de jandarmi si nu a vrut sa se legitimeze,ea a zis ca nu.In procesul verbal scria ca a mai fost cu cineva.Am aflat nr de telefon al respectivului si l-am sunat si l-am intrebat daca imi cunoaste fata.A zis ca nu.Luand-o pe fir am aflat cine s-a dat drept fata mea care ii cunoastea toate datele,m-am dus la jandarmerie am explicat care este situatia si mi-a zis ca nu am ce sa fac decat sa-i dau in judecata.Deci asa poate sa faca oricine care imi cunoaste datele si sa primesc eu amenda.
De Liviu pe 8 February 2012 la 17:51 (#)@Dan (8 February 2012 la 13:57)
Ai uitat de HG 374/1999, aparuta in
De ソリン pe 8 February 2012 la 17:57 (#)Monitorul Oficial nr. 219/18 mai 1999,
intrata in vigoare la 18 mai 1999.
cine pe cine?asta este ghicitoarea mea!cu asa “profesor ca alde base ce mai vreti mai fratilor?nu stiti ca este tara tuturor recordurilor?apropo,d-l de la jandarmi a auzit si de legea privind drepturile copilului(macar cea nationala daca nu si cea internationala-nu au voie sa intimideze minori!o pot incurca!)intrebati va rog pe acel domn.
De mihaela pe 8 February 2012 la 18:05 (#)Sunteti circotasi.
De korbul pe 8 February 2012 la 18:25 (#)El nu a numit nici un ministru, a primit listuta, facuta din propunerea fiecarui fost minisru, deci actiune politica zero
El a mers la discutii dar a facut monolog, ca doar a zis ca a cerut doua nominalizari pe post si a primit zero raspuns, Actiune politica zero, a vorbit in desert.
A citi o lista scrisa de altcineva nu inseamna actiune, activitate sau folosirea lui politica.
E doar inca o papusa a sforarului sef.
@Victor,
Interesant e faptul ca Ungureanu – scarpinandu-se cu mana stanga la urechea dreapta – a emfazat similitudinea situatiei sale cu cea in care s-a aflat Boc. Intelegi ironia schimbarii? Un fel de “Boc a incalcat legea, o incalc si eu”. Si tin minte cum toti au sarit de cur in sus cand Klaus Iohannis a ezitat pe aceeasi chestie.
De cristinuzzu pe 8 February 2012 la 18:25 (#)Omu’ nu vrea sa dea vrabia din pana pe cioara de pe gard.
@Liviu,
De cristinuzzu pe 8 February 2012 la 18:30 (#)Si eu am amenda de 3000 RON pentru o PARCARE (Victor stie, i-am trimis copia scanata). Treaba e ca masina mea se afla la cateva sute de metri de locul scrijelit de organ in procesul verbal, proces verbal care a fost semnat de un martor care a mai semnat vreo inca 80 astfel de procese verbale, martor care de fapt este un terminat care cere bani cand parchezi intr-o… parcare.
Scuze pentru off-topic, Victore.
Victore,
Mai pun la bataie o cafea. Normal ca 100% Cabinetul Ungureanu va cadea.
Stii de ce a fost pus MRU pe post de Premier Desenat (nu Desemnat)? Pt a fi demascat si scos din Sistemul Securitst, iar Beizadelele scoase in fata pt a fie estompate atit ele cati si ‘sponsorii’ lor care incepusera sa-si umfle muschii.
Tot cei posibil ca miscare a fost livrata lui Basescu fara a se prinde ‘adica un fel de tot ce curge-n tara asta raul ramul, mi-e prieten numai mie iara tie dusman ti-este, far a prinde chiar de veste’.
PS. Sa te uiti la inregistrari si sa-l fi vazut pe Fostul sef SIE din emisiune cum ii jucau ochii ‘scanind’ la fiecare mili secunde asemenea lui MRU. Defectiune profesionala de a fi mereu (MRU)in alerta.
De Barosanul pe 8 February 2012 la 18:32 (#)Io propun să-i zicem Domnul Mereu de la inițialele Domniei Sale M.R.U! Cine e pentru să ridice mâna, cine e împotrivă să se abțină că-i dăm peste urechi!
De C Bojan pe 8 February 2012 la 18:37 (#)Deci @Cãtãlin I. pe 8 February 2012 la 16:36 , tie , un individ care , de cand e , da din coate sa ajunga in fata , de la a fi in CC al UTC si a ridica osanale “conducatorului iubit” , la a deveni “liberal de frunte” care , cu prima ocazie de parvenire ivita , ISI TRADEAZA presedintele partidului si primul-sau-ministru – CP Tariceanu – , ca apoi sa devina “ucenicul securist” sub obladuirea “prim-securistului national” , deci un individ ca asta TIE TI SE PARE OK ?!
; de ce ? pt. ca nu-ti place mutra lor si pt. ca “pui botul” ca gushterul la propaganda PDL-ista ?
)
De Nostradamus pe 8 February 2012 la 18:40 (#)Dar un Antonescu sau un Ponta , care de cand sunt NU SI-AU TRADAT NICIODATA partidul , colegii sau poporul , RAMANAND FIDELI PRINCIPIILOR SI CAUZELOR partidului (UNUL SINGUR !!!) , tarii si poporului , tie unuia nu ti se par frecventabili
Stii ce ? Chiar esti penibil cand te mai si afisezi in public si mai ales pe-aici (unde majoritatea gandesc “mai sus de genunchiul broastei” ) cu asemenea rationamente “beton” ! (asta in cazul in care nu esti , cumva , un “propagandist de serviciu” spoit …
1. Poate nu e mare lucru, dar eu m-aş ţine un pic de capul acelor jandarmi. Asta aşa, ca educaţie pentru ei.
De violet pe 8 February 2012 la 18:45 (#)2. Pot să-mi imaginez cam ce-o fi la gura ălora care nu l-au cunoscut pe băiatul lui Ciutacu. Bieţii, au avut ghinion azi! Le-aş da un sfat: să se uite mai mult la Antena 3!
Astia nu au habar de asa ceva. Il inlocuieste Base pe Boc cu alt Boc…Traim in lumea a treia pe bune…Dupa cum stiti legea in tara asta e valabila pentru oamenii de rand, nu pentru bogatani!
De Corina pe 8 February 2012 la 19:02 (#)@Nostradamus:
De ソリン pe 8 February 2012 la 19:13 (#)@Catalin, dulce diversionist basist…
De ex pe 8 February 2012 la 19:17 (#)L-ai auzit Victore cum s-a zbarlit “bunicuta” la Ponta , cu trimtere la Antonescu ?
Bai , tataita asta s-a trezit vanzand pielea ursului din padure ? Pana in prezent Puterea INCA “ne baga pumnul in gura” la toti , inclusiv Opozitiei , trecand PESTE ORICE forma de legalitate , cu sanse mari de aburire a prostimii pana la alegeri , iar tataie asta si inca cativa infierbantati din PSD , deja isi fac planuri la ciolan !!!
Uita “desteptul” ca fara organizarea lui Antonescu in lupta anti-Basescu , Opozitia ar fi ca si inexistenta. La alegeri au avut cele mai multe voturi , iar Basescu i-a jucat cum a vrut! Le-a oferit Antonescu prezindentialele “pe tava” , iar ei au pierdut ca boii , pe propria mana , TOT DATORITA ORGOLIILOR SI MANARELILOR din INTERIORUL partidului !
Asta daca nu cumva Basescu il strange de cojones pe “bunicuta” , cu dosarele mineriadelor (si , posibil ,altele) , si acesta ii face jocul (de nevoie) , pe principiul “divide et impera” !
De Nostradamus pe 8 February 2012 la 19:28 (#)@Nostradamus:
Am facut pentru prima data efortul de a te citi. Pana acum n-am facut-o din principiu, pentru ca am o varsta la care nu mai pot sa citesc un text alcatuit 10-50% din cuvinte scrise cu Caps Lock, ceea ce nu inseamna ca nu-ti respect optiunea de a recurge la orice mod de exprimare doresti. Dar vazand ca textul imi este destinat, m-am conformat.
De Cãtãlin I. pe 8 February 2012 la 19:40 (#)Nu te supara pe mine daca nu doresc sa intru in polemica.
Am sa fac doar o scurta constatare pe care vreau sa ti-o si impartasesc. Limba Romana este intr-adevar dificila. Unele persoane intelege ce am scris eu in text, altele persoane nu vor sa intelege ce am scris eu in text. Din cauza asta multi nu vor sa vorbesc cu mine. Dar nu conteaza. Eu iti anulez votul tie. Sau, ca sa fii tu fericit, mi-l anulezi tu mie. Cum vrei. Dupa cum spunea un mare clasic in viata :”La PSD daca nu esti bun, te ejaculeaza.” Dar tocmai emitentul acestei mostre de genialitate este un exemplu viu ca “a fi bun” nu este sinonim cu “a intelege limba Romana”, deci vreau sa cred ca tu esti bun, in orice sens doresti. Altfel, conform citatului de mai sus, vezi si tu care este riscul…
Pt “ex”:
Dar nu suficient de bun pentru noi, evident…
Barosanule,
soţul meu mi-a făcut capul mare despre “scanarea” practicată de Domnul Mereu ( te salut, C.Bojan! ). Dar aveţi dreptate, am văzut şi eu cum îi fug ochii.
La Muncă avem o învăţătoare.
La Dezvoltare, un profesor de sport făcut la bătrâneţe, la Particulară ( cum altfel la PDL? ), că e greu să înveţi atâta biologie, nu?
De violet pe 8 February 2012 la 19:46 (#)@Cei care nu vor sa vorbesc cu mine
:
Acest blog e minunat. Marturie vie a democratiei tipic Romanesti, cumulata cu o varietate nemaiantalnita de interpretari ale limbii Romane. Oricum, nu era de asteptat ca logica sau incercarea de a vedea mai departe de 10 ani sa fie unanim acceptate sau intelese. Tocmai aceasta diversitate unanima sau unanimitate diversa face blogosfera Ciutaceasca sa fie cea mai infloritoare la ora actuala.
De Cãtãlin I. pe 8 February 2012 la 19:48 (#)@Liviu Nu se va gasi loc si timp sa se insire toate aiurelile jandarmilor,majoritatea acestor indivizi racolati pe pile si staturi gen ,,cat usa,, sunt varza la capitolul lege. Multi dintre ei habar nu au legile pe care trebuie sa le aplice ,incropesc si ei sa dea bine la sefi. Bine ca sunt matahala dau cu pulanul si am leafa de jandarm ho,ho,ho. Mai nou aflam ca orice elev este un posibil criminal, drumul de la scoala spre casa cu penarul ce contine pix sau compas obiecte cu care poti lichida pe cineva il plaseaza in gama suspectilor. Gheorghe lasa satul natal vinde vaca da o spaga si fa-te jandarm nu iti trebuie scoala e de ajuns ca stii sa bati!
De dorubr pe 8 February 2012 la 20:02 (#)Cătălin I.
Dacă nu te-aş “cunoaşte”, aş zice că ai căzut pe spate că Ungureanu vorbeşte cursiv British English. Dar nu zic.
Victor,
De violet pe 8 February 2012 la 20:11 (#)nu numai că “l-ai demisionat” pe Ungureanu, dar articolul tău din ziar a fost preluat şi pe net ( integral, am primit pe e-mail cu trimitere la site-ul Jurnalului ) şi în Piaţă, doar titlul ( parcă ).
@violet:
N-am cazut deloc pe spate. Singurul lucru la care m-am gandit a fost ce se va intampla dupa 1, eventual 2 mandate Antonescu-Ponta. Ma ia groaza cu gandul la Dan Diaconescu sau Vanghelie sau chiar si Mazare… Orice ‘tanar’ de 40j de ani care pare digerabil+bine vazut in afara, imi face deja cu ochiul.
Dar banuiesc ca a vrut sa rupa gura targului, sa zica :”Na! Ca nu stau la doua capete!”…I-o fi zis nea’ Base ca-i sigur votul maine…cine stie…
De Cãtãlin I. pe 8 February 2012 la 20:18 (#)Apropo de editorial, intr-adevar…nu ma asteptam ‘sa-l demisioneze’ nea’ Ciutacu. A fost as la faza asta. Banii mei erau pe demisie dupa investire.
Mda , marturia vie a “democratiei” romanesti este ca , in guvernarea basisto-pedelita , “cozile de topor” , tipice perioadei ceausiste , nu numai ca “au inmugurit” , dar AU DAT SI NENUMARATE “RAMURI” !
De Nostradamus pe 8 February 2012 la 20:19 (#)Din pacate … !
Treceti prea usor peste demisia lui Ungureanu! Demisia sa este recunoasterea incalcarii legii.Ungureanu-Basescu-penali!
De Valeriu pe 8 February 2012 la 20:22 (#)@Nostradamus: ai vazut cum te-a reevaluat
si te-a scos de la inima ? =))
Cind am avut o controversa cu matale prin
decembrie anul trecut, te ridica in slavi.
Acum aflam ca nu te mai citeste, ca habar
n-ai de limba romana si ca esti un rau.
Sa-ti fie rusine, raule !
@violet: cred ca lui MRU i se potriveste
mult mai bine “(intotdeauna) se poate Mai RaU”
(d-l Doru Stanculescu a spus-o in Piata).
@Victor: te-ai gindit sa-l tii pe Vlad o vreme sub
De ソリン pe 8 February 2012 la 20:24 (#)observatie, pina se termina cu regimul Basescu ?
C-or fi fost aia zelosi si-i scanau pe toti pustanii
“suspecti” cu plete si buzunarele pline de markere
“rele” si ca i-au retinut “spre verificari” respectivele
obiecte (evident, spre binele lui), ori c-a fost
“la intimidare”, un lucru-i sigur: traim intr-un stat
politienesc unde siguranta personala e doar un banal
cuvint din DEX.
Superb!!! Blogul dumneavoastra…!! “Este” neshte chestii aice de-ti intortocheaza mintea!!!:D Si-o pune la treaba!:D
De nume_necesar pe 8 February 2012 la 20:33 (#)1.@catalin a)celor
b) esti un vizionar basist, rectific
2.butonând, am dat pe RTV care-l avea invitat pe Crin.RTV a dat o emisiune cu Iosif Sava din ’96 in care-l avea invitat pe mru.si zicea mru :”eu nu judec istoria dupa sex”.carcotas cum sunt, ma gandeam ce misto era o virgula pusa …haha…inainte de “dupa”, scuzati oximoronu’.
De ex pe 8 February 2012 la 20:41 (#)@ソリン
De Nostradamus pe 8 February 2012 la 20:47 (#)Cătălin I.
În ceea ce mă priveşte, abia aştept să le dau ocazia lui Crin şi Ponta să mă dezamăgească. Asta cu “bine văzut în afară”, adică de serviciile secrete ale altui stat, mă lasă rece sau, mai bine zis, vigilentă.
ソリン ,
Cum zici tu, frate!
De violet pe 8 February 2012 la 20:47 (#)salut victor….nu am mai putut posta de ceva vreme la tine pe blog pentru ca mereu imi cad playerele shockwave etc…problema la mine sau la tine? si mereu stau cu ele pe update!
De alecsei pe 8 February 2012 la 21:01 (#)si acum revenind la razvan ungureanu (ca tot pot sa postez si nu pica nimic) mi se pare ca incearca sa fure din electoratul pnl si scur si punct. probabil la astia sunt cei mai multi indecisi, fata de psd. si doi si 1% de la pntcd ajuta…asa ca. probabil de aia s-a dat un om pur sange de dreapta. cred ca e pura disperare a lui basescu!
De alecsei pe 8 February 2012 la 21:06 (#)Deci…boc pa? udrea pa? fi-va ochisor montat prim puparnic?!?! oare?!?!
De Cheeprian pe 8 February 2012 la 21:19 (#)@ all
De cetateanul gogu pe 8 February 2012 la 21:42 (#)1.as ruga sa-mi explice si mie, cineva ce act normativ se incalca in cazul “votului secret cu bile la vedere”.
2.o propunere pentru parlamentarii opozitiei, sa depuna in perlament la iesirea din greva parlamentara,o initiativa legislativa prin care persoana care deconspira votul secret cu bile sa plateasca o amenda de sa spunem 100000Euro, ori o initiava cetateneasca cu acelasi obiect…
@cetateanul gogu:
1. Constitutia.
De Cãtãlin I. pe 8 February 2012 la 21:52 (#)2. Ar fi interesant ca incalcarea Constitutiei sa fie sanctionata cu 100k Euro. Basescu ar veni cu 5 miloane si ar zice: “Astia-s pentru ultimii 8 ani, plus ce mai am din mandat. Hã, hã, hã!”.
Victore, e tare de tot daca poate fi dovedita
De ex pe 8 February 2012 la 22:03 (#)@Cãtãlin I.
De cetateanul gogu pe 8 February 2012 la 22:04 (#)probabil ca banii respectivi ar putea fi folositi de exemplu pentru plata unor pensii pentru batrani care in acest moment ingheata de frig in case neincalzite sau pentru copiii celor carora li sau taiat alocatiile sau ajutorul social pentru ca nu au achitat taxele locale…
Scuze de repetitivitate in postare.
Genial!
De Cãtãlin I. pe 8 February 2012 la 22:11 (#)Mi s-a parut geniala abordarea lui Saftoiu, actualmente prezent la Sinteza. Nu-l admir din nici un punct de vedere, dar a scos o adevarata perla. “Ungureanu a facut racolare, nu negociere politica.” Corect! A racolat in timp ce era ‘activ’ si dupa ce si-a vazut ‘turma’ cu avizele luate si-a dat demisia, ca sa-l prinda investirea civil, fara trese pe umeri.
Ai vazut marturia asta?
De Adi pe 8 February 2012 la 22:22 (#)care articol din Constitutie???!! Aia tavalita?! sau mai bine…care Constitutie?!!!!!
De nume_necesar pe 8 February 2012 la 22:23 (#)“Adevărul” este o fiţuică din ce în ce mai jegoasă. La această fiţuică scriu unii cam semianalfabeţi. Unele articole sunt scrise ca de şi pentru elevi de clasa a treia.
De violet pe 8 February 2012 la 22:31 (#)Asta e. Dacă ne creşte tensiunea nu rezolvăm nimic.
Victore , azi , dupa cum constati , am fost mai vocal ca de obicei ; am avut anumite motive !
(chiar si Frunda , care parea ca incepe sa se distanteze de actuala Putere , a “revenit in front”). De asemenea vad reprezentantii Puterii prezenti la toate televiziunile , chiar si la cele critice Puterii , stiind bine ce au de spus si sustinandu-si cu tarie dezinformarile , aberatiile si minciunile (de multe ori chiar si fara o replica pe masura din partea celorlalti prezenti in platou).
In general am obiceiul sa privesc lucrurile in ansamblu si in perspectiva si , de asemenea nu am obiceiul sa cred in coincidente!
Ori , in aceste doua zile , s-au intamplat mult mai multe decat simpla formare a guvernului Ungureanu: Puterea si-a reactivat TOTI parlamentarii activi , si-a repornit in forta toata media aservita (inclusiv Gandul !!!) si toti postacii de pe net , Ungureanu il suna DOAR pe Ponta iar presa aservita deja INVENTEAZA “frecusuri” intre Ponta si Antonescu , pe Iliescu si o gasca din PSD ii apuca excesele de “orgolii” si iesiri deplasate TOCMAI BUNE PRESEI SI POSTACILOR ASERVITI , site-ul DeCe-News este tot mai greu de accesat si , in general , cam toti cei din sistemul care deserveste Puterea incep sa-si cam stie SARCINILE !
Practic , mie mi se pare ca asistam la o reorganizare in forta a sistemului basesco-pedelist! (deja se anunta indexari de pensii si salarii) . Iar pana la alegerile generale tare imi miroase ca o sa mai treaca un an , timp care mi-e teama ca va fi suficient pt. a “umple burta” unei mari mase de romani si “a le spala creerele” DIN NOU !
Sa dea Dumnezeu sa gresesc …!
De Nostradamus pe 8 February 2012 la 22:44 (#)Domnule Ciutacu am gasit ceva “frumos” pe net si vreau sa vedeti si dumneavoastra! Dupa ce am vazut acest filmulet inteleg mai bine de ce ambasadorul american in Romania a zis sa fim fericiti ca putem sa protestam fara sa fim impuscati! In filmulet este vorba despre cum actioneaza o parte din politia din America, “cea mai democrata si libera” tara din lume! Imi vine sa rad spunand fraza asta, dar dupa ce am vazut filmuletul nu-mi mai vine deloc… Iar ce e la 4:19 e chiar infiorator!
De sunny pe 8 February 2012 la 22:48 (#)Ei draci! mie-mi creste tensiunea (aia mica) in fiece zi!!! Dac-ai de la adevarul sau de la orice minciuna din zona orange…tot o belea!! NU-I MAI VREAU NICI IN POZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!
De nume_necesar pe 8 February 2012 la 22:55 (#)si daca se poate si exista extraterestri…sa-mi stearga si ultima bruma de memorie din utlimii 3 ani!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ba chiar se citeaza unii pe altii:
Poză cu discursul “tovarăşului” Mihai Ungureanu, premier desemnat Foto: Pagina de Facebook evenimentele zilei
Pe pagina de Facebook evenimentele zilei a fost postat un articol din Scânteia Tineretului în care apare „Cuvântul tovarăşului Mihai Ungureanu“, actualul premier desemnat.
evenimentele zilei
De Dan pe 8 February 2012 la 22:58 (#)Discursul “tovarăşului Mihai Ungureanu (actual prim ministru desemnat), delegat al Organizaţiei judeţene Iaşi” la cel de-al XII-lea Congres al UTC, conform paginii 3 a ziarului Scânteia Tineretului din data de 19 mai 1985.
(sursa: adevărul.ro)
)) l-a ginit si Badea pe ochiulet!
De Cheeprian pe 8 February 2012 la 23:22 (#)Daca Antena 3 nu dezbatea subiectul si-l tot rostogolea, la ora asta RMU era tot seful spionilor .
De romania inedit pe 8 February 2012 la 23:45 (#)Victore,
Cica asta e Bancul zilei.
Ieri se duce MRU la Oprea si-i zice sa propuna cate 2 ministrii pe fiecare post.
Oprea ii zice Oprea si Oprea la Aparare si Diaconescu si Diaconescu la Externe.
La care MRU zice: Iote ba la asta (minsitrul izmenelor) se crede INDISPENSABIL si se IZMENESTE la Mine!
@ De Violet
De Barosanul pe 9 February 2012 la 00:25 (#)Merci! Inseamna ca ne-au jucat ochii?
@Barosanul: mai ales cind prezinta culori suspecte la spate
De ソリン pe 9 February 2012 la 01:07 (#)De luni seara traiesc intr-o stare de confuzie teribila (regasita atat de bine in expresia folosita de dl.Ciutacu : « noaptea mintii » ). Citesc tot ce se scrie despre premierul desemnat. Si starea mea de confuzie creste exponential. Invariabil, toti cei care s-au exprimat (critic sau nu) incep cu « nu-i putem contesta calitatea de intelectual blah blah blah », ca si cand
De Nina Balan pe 9 February 2012 la 01:11 (#)1) fie MRU este CEL MAI CEL intelectual al tarii (cu exceptia masteratului la Oxford si a accentului britanic pretios , cunosc alte cateva zeci sau mai bine dintre colegii mei de la nu asa de celebra Universitate din Craiova cu calitati similare)
2) fie MRU este PRIMUL demnitar roman cu doctorat si master in straintate
Sa ne fie clar : functia la care aspira domnul de mai sus este cea de premier si nu cea de presedinte al Academiei, deci mai usor cu calitatile de intelectual pentru ca nu este relevant.
Ceea ce mi se pare mie ca este relevant este calitatea de « wannabe » intre ale actoriei. Dlui sef SIE i s-a spus : du-te si joaca rolul de premier (de aici si miscarile involuntare ale pupilelor care denota cautarea mentala rapida a unor replici ce se potrivesc contextului dintr-un text invatat pe dinafara, replica ce nu este produsul unui proces real de gandire ci al unui mimetism de reproducere a unei situatii prevazute ). De aceea si raspunsul srtupefiant dat lui Iosif Buble – nu (i se) prevazuse intrebarea.
Acum, cine este autorul scenariului. Am cateva raspunsuri (iar Basescu nu se regaseste in nicunul dintre ele, doar nostalgica dna Saftoiu continua sa isi crediteze fostul sef cu o inteligenta mult peste medie).
1) serviciile secrete, decise sa il salveze pe Basescu.
2 ) serviciile secrete decise sa il termine pe Basescu.
Pe mine m-a linistit complet aia cum ca nu pot fi folositi in scopuri politice. Daca scrie la Monitor, inseamna ca precis asa este … Cat despre restul, daca n-au fost gasiti, se cheama ca nici n-au fost cautati si le pute gura ca unor vitelusi de lapte. La vinovatii de nasoale ma refer. In rest, sa ne traiasca primu’ neimplicat politic si fara legatura cu agenturili. Am vrut sa zic serviciile, pardon.
De Catalin Ioan pe 9 February 2012 la 02:42 (#)@Nina Balan:
De ソリン pe 9 February 2012 la 02:43 (#)cred ca tot “tatucul natiunii” e autorul, pentru
ca are nevoie de cineva pe care sa-l struneasca
fara sa aiba surprize pe viitor (e.g. sa-l lase
balta cind ii e lumea mai draga), si care sa nu
emita pretentii in contextul formarii cabinetului;
d-l cu pricina e un Boc upgradat, mult mai cu
staif, cu aura de “tehnocrat”, insa fara a fi
specialist in economie, si care e perceput prin
acelasi “‘traiti, sefu !”.
Asta s-a observat din prima cind a primit comenzile
de la cei 3 comeseni (PDL, UNPR si UDMR):
“baiete, astea-s felurile de mincare ce ni le aduci !”.
Se vede de la o posta ca omu’ joaca teatru;
nu e nici-o diferenta intre el si alti politicieni
(expresia “patronize”, tradusa de Sandra ca “a tătuci”
s-ar traduce mai bine ca “a vorbi de sus/cu condescendenta”).
Felicitari pentru emisiunea de la Sinteza, foarte sigur pe dvs a-ti scos articolul din lege si ni l-ati citit, si uite asa a catadicsit si dnul de se si vede premier sa demisioneze.Ieri am citit si imprimat un articlo mai vechi despre dnul premier, si cam ce facea el prin facultate, cum a dat mana cu tatuca inainte cu 2 luni sa il mazileasca,de asemenea am citit si articlolul dnei Saftoiu si vreau sa va spun ca lumea e nebuna rau, ma uitam cu cat venin scriu la comentarii despre voi cei de la Antene, cu cat scriu ei cu atat ne indarjesc pe noi sa va urmarim in continuare.Dati-le la cap si scuze daca iar va enervez, si imi pare rau ca am inteles de la Badea ca Vladut a avut oaresce probleme cu jandarmeria, care apara hotia in centrul vechi.Sper ca a trecut repede peste sperietura, si sa va semene la caracter(sa nu se lase)Toate cele bune
De dana logofatu pe 9 February 2012 la 07:09 (#)Eeeeee… ce ziceti de scandalul din interiorul PDL… nici macar ei nu o mai vor pe udrea…Ha! Ha! Ha!
De Gena pe 9 February 2012 la 07:46 (#)Si asta n-o fi tot !!!!!
frumos e ca sursa citata de cei de la adevarul dau ca sursa pentru articolul lor de pe facebook – adevarul.ro …. nu`i asa ca-i minunat?!
De cezar prusac pe 9 February 2012 la 08:05 (#)Stimata doamna Nina Balan, sa nu confundam inteligenta peste medie a lui basescu(nu este greseala de ortografie, asa este ca om, mic, mic,mic)pe care si eu il banuiesc de ceva glagorie,dar un om cu inteligenta peste medie poate fi si paranoic care este cu totul altceva si eu de asta il banuiesc pe basescu-un paranoic- si daca vrei sa afli mai multe de paranoia poti gasi usor date si s-ar putea sa te convingi ca suntem condusi de un paranoic!
De Valeriu pe 9 February 2012 la 08:34 (#)Cat il priveste pe MRU, care am inteles ca este si general cu ceva stele, asta ar trebui trecut imediat in rezerva si dat pe mana parchetului militar pentru incalcarea Constitutiei, legii sigurantei nationale si a legii 80( ca militar asa cum prevede legea sigurantei).
Victore,
De SimP pe 9 February 2012 la 08:39 (#)esti tare! L-ai demis pe sobolanul utcist de la SIE. Acum urmeaza votul in Parlament al “guvernului pueril” (tot se lauda portocalii ca este un guvern TANAR). Daca UDMR voteaza acest guvern ilegal, votat in comisii fara cvorum, UDMR isi pierde orice bruma de drept sa mai fie in Parlament. Sunt organizatie etnica nu sunt Partid. Nu vad de ce sa mai toleram in Parlament o organizatie etnica ce incalca Constitutia Romaniei.
Daca Parlamentul nu da votul de incredere guvernului SIE, il asteptam pe basescu sa faca o noua nominalizare de PM. Urmeaza, logic, Cristi de la Secu. Victore, stai pe faza ca o sa fie nevoie sa-l demiti si pe asta… si uite asa scapam de toti UTCistii verosi ai Grupului de la Cluj si ai lui Magureanu. (boc, ungureanu, maior).
Bietul ponta! Ma pun in locul lui si ma gandesc ce trist trebuie sa fie! Toti sobolanii utc-isti, oamenii lui de incredere pe care i-a “imprumutat” spre buna folosinta lui basescu sa ajunga sa fie “maziliti” sub ochii lui de un marinar care simtindu-se injunghiat pe la spate de fostii aliati, nu mai respecta nici o intelegere si curata la sange serviciile secrete! Condoleante domnului Ponta!
Apropo de sobolanul de la SIE, am o lista frumusica de “spioni” trimisi de el aici in comunitatea romanilor din Toronto. Ca parca nu erau de ajuns “echipa” adusa de mama-sa si tac-su lui Cristi de la secu cand se frecau ambasadori prin zona … o mai trimis si Ungureanu..asa pentru “just in case”.
Tuturor sobolanilor mentionati mai sus le doresc un somn nelinistit, pe masura faptelor lor!
Ne paste dictatura ori mi se pare?!
De anael pe 9 February 2012 la 08:40 (#)Genial Mircea Badea in emisiunea de aseara cand a vorbit despre incidentul fiului dumneavoastra!!!! Tragi-comic. Radeam, dar ma speriam de ceea ce auzeam.
De dexter pe 9 February 2012 la 09:07 (#)Domnule Ciutacu, atunci cand nu prea inteleg ce se intampla in peisajul politic mioritic, gasesc lamuriri pe blogul dvs. Sotul meu nu este un fan al dvs. (nu are nimic impotriva, dar nu e nici pentru), asa ca atunci cand i-am spus de legea despre care vorbiti, a spus ca MRU nu este inca premier si in momentul in care va deveni (sau aproape de investitura), va demisiona din functia pe care o detine curent, astfel incat nu incalca nici o lege. stiu, e o disputa casnica si s-ar putea sa ma banati… Imi asum riscul si va multumesc anticipat pentru un eventual raspuns.
De diana pe 9 February 2012 la 09:07 (#)@Cãtãlin I
De cetateanul gogu pe 9 February 2012 la 09:10 (#)nu vreau sa dau lectii nimanui, totusi remarc ca dvs. aveti sau ati avut simpatii pentru persoane cel putin controversate, atat cristian diaconescu cat si mihai razvan ungureanu sunt fara nici un dubiu doi carieristi care fara scrupule trec de la o tabara la alta numai pentru a ajunge cat mai sus. pentru acest lucru sunt in stare sa tradeze azi ceea ce au sustinut ieri. ambii au un trecut cel putin tulbure daca nu mai mult, despre diaconescu unii afirma ca este ofiter acoperit sie, despre ungureanu, ulieru face afirmatii grave, si nu numai aceste lucruri (vezi afacerea Gojdu). de aici si reactiile unor persoane ce posteaza pe acest blog.
noaptea mintii Romania oriunde te-ai afla….
Nu stiu daca s-a discutat aici, inca nu am citit ultimele posturi, insa mi se pare ABSURD ca acum sa fim condusi PE FATA de un securist!
Si mi se pare incompatibilitate crasa ca sa i se acorde sefului spionilor, legile tarii si vietile romanilor!
Ce bine i-a fost lui Basescu cu Boc, ca a facut ce-a vrut el cu executivul prin aceasta paiata fara coloana vertebrala numita Emil Boc…dar sa vezi ce usor ii va fi acum cu Ungureanu!
Pai acesta are in mana toate dosarele de securitate ale politicienilor, si nu numai!
Mi-ar fi greu sa ma gandesc cum isi va impune vointa de fiecare data asupra vreunuia care ii sta in cale?!?
Si chiar atat de rau am ajuns sa fim condusi de securisti acum PE FATA?!??
De ce nu poate cetateanul sa-si aleaga prim-ministrul???
De ce hotarasc tot ei???
Ei, toti cei tinuti in carca de 2 de ani de poporul roman??!??
Eu NU vreau sa ma conduca SEFUL SPIONILOR! Nu-mi e greu sa ma gandesc ca daca omul e carierist, va calca pe cadavre si va face tara asta pres la picioarele lui Basescu!!(nu ca nu ar fi deja!…)
Trebuie sa fie o lege, ceva, care sa le intezica unor astfel de oameni care au avut acces la dosare (deci, SANTAJE), sa candideze la vreo functie in stat!
De Mircea pe 9 February 2012 la 09:19 (#)Art. 6. – (1) Conducerea Serviciului de Informaţii Externe se asigură de către un director, cu rang de ministru, numit de Consiliul Suprem de Apărare a Ţării la propunerea Preşedintelui României.
art. 26 din legea 51 NU i se aplica lui mru…
De geo pe 9 February 2012 la 09:19 (#)Ciutacule,
hai ca nu te-a plagiat Gregoar insusi. te-a plagiat micul gregoar de iasi. Nu merita putina indurare ? – moldovenii?
Vespasian.
De Vespasian pe 9 February 2012 la 09:26 (#)@geo: asa e! el e salariatul ONU. si a demisionat din generozitate
De Victor Ciutacu pe 9 February 2012 la 10:09 (#)sau poate a demisionat ca e prea sigur pe el ca totul se rezolva in Parlament – avionele cu parlamentari au aterziat (Eagle has landed)
De Vespasian pe 9 February 2012 la 10:25 (#)@geo
De cetateanul gogu pe 9 February 2012 la 10:25 (#)art. 26 din L 51/1991 se aplica oricarui ofiter operativ si cu atat mai mult directorului. mai mult timp de 5 ani niciun ofiter trecut in rezerva nu poate divulga sau utiliza in interes personal datele si informatiile pe care le stie din cadrul serviciului respectiv. si este normal asa, datele si informatiile apartin serviciului nu ofiterului care le-a cules sau eventual directorului.
Victor ce a patit baiatul? am prins ceva aseara la Mircea dar n-am inteles bine…
De Dan pe 9 February 2012 la 10:53 (#)dupa cum spuneam am o experienta nenorocita cu javrele alea de jandarmi cind m-au ridicat de la proteste
@Dan: un abuz mitocanesc. nimic de ordin fizic, slava Domnului!
De Victor Ciutacu pe 9 February 2012 la 10:59 (#)MRU e neam cu TRU?mama,ce ma enerveaza astia ai minoritatilor…reprezinta 700 de oameni si au aceeasi greutate a votului ca cei alesi cu 30.000…ar trebui modificat ceva
De omu' pe 9 February 2012 la 11:06 (#)Ce-și mai apara Niels teoria compatibilitații lui Ungureanu și după ce chiar Ungureanu s-a recunoscut invins!?
Spus aproximativ
DIE Niels Smecher, SIE DIEnen?
tradus aproximativ: Niels şmecheri, acestea servesc?
De FuXi pe 9 February 2012 la 11:15 (#)domnule Ciutacu, nu credeti ca ar trebui , in spiritul celor din p-ta Universitatii, nepermiterea niciunui compromis cu actualul guvern? De exemplu, domnu Ungureanu a fost numit cu incalcarea legii, gata noi nu mai acceptam acest prim ministru, indifernt de componenta lui.Eu cred ca asa ar trebui sa procedam ca o societate civila normala si vigilenta la orice abuz.Nu de alta, dar apoi pemitand una mica azi , una mai groasa maine, ajungem la anomalii cu 14-15 asumari de raspundere si cu ministrii ce cred ca ministerul ce-l conduc e ograda a lu’tacsu mare si pot face ce vor ei cu rudele, pretenasii, afinii sau baetasii dastepti de pe la noi.In rest, salutul de final ramane : JOS BASESCU!
De adi bratu pe 9 February 2012 la 11:17 (#)poate s-or mai gasi in parlamentul de azi 15-20,de parlamentari ce sa gandeasca cu capul, sau , cer prea mult, bine hai 10 parlamentari care sa se opuna validarii acestui pseudo-guvern de servitori, care azi sunt super atenti cu sefii si amabili, dar sunt convins ca in cateva luni, daca doamne fereste trec, ai sa-i vezi plini de sine si de ifose si de aroganta specifica celor ce au acces undeva unde nici nu visau.
De adi bratu pe 9 February 2012 la 11:21 (#)din pimele cuvinte de discurs, asta se crede Messia…
De ex pe 9 February 2012 la 11:41 (#)Si crezi ca dom’ premier este/era singurul ofiter activ din guvern? Mai sunt cateva grade mari in noua formula.
De catalin pe 9 February 2012 la 12:03 (#)SCARBA MI-E DE PONTA !!!!!!!!!!… L-A LINS IN CUR DEJA PE UNGUREANU !!!!!!!!!!!
BBBBBBEEEEEEEEEEEEHHHHHHHH !!!!
SCARBA !!!… VOMA !!!!…
De protestatar pe 9 February 2012 la 12:14 (#)@ cetateanul gogu
De MIHAELA pe 9 February 2012 la 12:18 (#)Lasand la o parte ce act normativ incalca, in sintagma “vot secret cu bile la vedere” nu vi se pare ca este o mare contradictie?
Daca este vot secret, cum poate fi cu bile la vedere, daca este cu bile la vedere, cum mai poate fi vot secret?
Un fel de “d-na X este putin gravida”! Pai, ori este, ori nu este?
pe mustea asta micu’ nu poti sa-l demisionezi?
nu de alta dar n-are memoria buna, a uitat sa-si treaca intreaga avere in declaratie, apoi a zis cu seninatate ca nu are importanta ce avere are. Dar asta nu se cheama fals in acte?
De eliza pe 9 February 2012 la 12:54 (#)Am ascultat doua discursuri: unul demagogic, fad, fara substanta, si
De ソリン pe 9 February 2012 la 13:03 (#)unul bun, care a atins majoritatea problemelor pe termen scurt si lung.
Nu stiu daca e un lucru bun/rau discursul d-lui Ponta in Parlament,
dar prezenta sa acolo e in dezacord cu greva parlamentara a Opozitiei.
N-am fost atent daca l-a contestat pe d-l tuns scurt pe motive de
incompatibilitate/moralitate.
Victor, ce a fost mizeria aia de discurs a nenorocitului de ponta?!!!
De Dan pe 9 February 2012 la 13:07 (#)pur si simplu asta si-a batut joc de toate protestele noastre impotriva javrelor si a facut blat cu securistii lui basescu.
INCREDIBIL ce a facut tradatorul asta… s-a dus dracului si usl
PSD si PDL = aceeasi mizerie
sper din tot sufletul ca Voiculescu si Crin sa se detaseze de TRADATORII astia imputiti din psd
si-au batut joc de tot protestul nostru. niste mizerii subumane
nu-mi vine sa cred ce mizerie a facut tradatorul asta de ponta
s-a dus dracului absolut tot ce am facut si ce am indurat timp de aproape o luna
o MIZERIE… ponta nu a vrut niciodata alegeri anticipate
De Dan pe 9 February 2012 la 13:38 (#)Victor, aştept părerea ta în legătură cu discursul lui Ponta. Presimt că vei scrie un articol interesant…
De violet pe 9 February 2012 la 14:20 (#)E clar NE-AM INTORS INAINTE DE ’89 … !
Cei care si-au dorit “unanimitate in gandire si pareri” , si sa fim condusi “de un conducator luminat” , pot sa fie fericiti… : LE-AM OBTINUT!
PS: cred ca e cazul sa ne pregatim pasapoartele ; probabil ca vom avea nevoie de ele.
De Nostradamus pe 9 February 2012 la 14:22 (#)Scuze de off-topic. Victore eu am avut incredere in Ponta si uite ce a facut in parlament. Ii da sanse noului guvern si nu prea. Eu nu am inteles daca sustine guvernul si nu stiu daca a inteles si el ceva din ce a spus. Dupa discursul care l-a tinut in parlament USL a pierdut votul meu pentru un timp. Daca s-ar vota azi eu nu as mai vota cu USL la ce a spus azi Ponta in parlament plus ca am avut mare incredere in el
De Alex pe 9 February 2012 la 14:28 (#)Fraților,doar noi ne putem face dreptate,ne-a demonstrat-o Ponta care doar că nu i-a curățat pantofii lui Băsescu (prin intermediul lui Ungureanu)!
De Anonim de Dâmbovița pe 9 February 2012 la 14:34 (#)Frati guristi, pragatiti-va sa dati la tarnacop, pe canalul navigabil al progeniturii basiste. Eu deja sunt pe antrenament intens, ca sa fiu sigur ca nu voi face bataturi… A zis bine Badea, de asta nu mai scapam!
De Cheeprian pe 9 February 2012 la 14:47 (#)Dl Ciutacu poate va delectati nitel invitandu-l pe dl Ulieru la Vb grele cred ca are multe lucruri interesante de spus….
De Gigi pe 9 February 2012 la 14:53 (#)Acum ceva zile il ascultam pe Ponta cum ne spune ce curati si buni sunt sefii serviciilor.
Apoi il vad pe acelas Ponta spunandu-mi cum este bun si breaz acordul cu FMI. O fi – nu stiu. Ce stiu e ca pe mine nu m-a intrebat nici dracu daca vreau sa fiu sclavul FMI pe doua decenii.
Si azi il aud cum dialogheaza el, ba mai mult spunand in trecut ca cerintele lor sunt aceleas cu ale oamenilor din strada, cu regimul si oamenii regimului.
Ca Ponta ma si ne ia la misto cu aceeasi zeflemea cu care Basescu o face nu e o problema.
Eu nu am si nu am avut asteptari de la un individ ca el. Mai mult mie imi da un fior rece fiecare imagine cu acest baiat. E un Basescu mai tanar, mai educat si aparent mai ponderat. Momentan ca nu e la putere – mai vedem dupa.
Dar asa din ce vazusem, din ce auzisem si mai ales din experienta ultimilor ani, PNL-ul avea si el niscaiva barbati politici, care macar in retorica mai pastrau o urma de demnitate.
Vad ca baietii astia dorm in papuci.
E bine sa stea si sa dea Ponta declaratii cum il taie pe el capul de diplomat.
E bine ca se antreneaza sa fie Stapanul Romaniei comportandu-se ca Stapanul USL – tot o Romanie mai mica formata doar din interese – fara jena si fara regrete.
Toate lucrurile astea sunt foarte bune daca n-ai o urma de demnitate.
Dar daca altadata combativii politicieni din PNL nu deschid gura si-l lasa pe baiatul asta sa se simta Cioban la turma de oi, crezand ca indiferent de ce tampenii scoate pe gura oamenii il vor vota, eu unul imi pregatesc bannerul cu Razvanel si Victorel, baietii lui Traienel, si ma caut oameni sa ii facem o vizita si acestui tovaras sub acoperire.
Protestele sunt impotriva regimului si a tuturor oamenilor regimului. Pentru mine, de astazi, Ponta este omul regimului, iar toti care tac si-i inghit tampeniile sunt fie lasi fie aserviti.
Si nu-mi cer scuze pentru ton. Eu nu ma duc ca tampitu sa protestez in Piata Universitatii ca sa vina baiatu asta sa spuna ca el promoveaza si cerintele oamenilor care protesteaza, laudand regimul si oamenii regimului.
De Radu Alexandru Vasilescu pe 9 February 2012 la 14:55 (#)UIte ca nu s-au gasit. Instinct de turma. A vegheat Ion Oltean. Doamne, ocroteste-i pe romani! Ar trebui ca acest cantec sa rasune in Piata. Cine ia ionitiativa?
De tomanecredinciosul pe 9 February 2012 la 15:08 (#)nu cred ca ponta este idiot, cred ca este pur si simplu un tradator ordinar. sa dea Dumnezeu sa ma insel, dar discursul de azi din parlament a incarcat arma pdl, iar primul ministru nu a ezitat sa-o foloseasca. probabil ca actuala clasa politica va trebui inlociuta in proportie de 80%
De cetateanul gogu pe 9 February 2012 la 15:39 (#)Cred ca Ponta si PSD vor doar ciolanul,restul nu-i intereseaza..
De Daniel pe 9 February 2012 la 15:46 (#)JOS PSD,tradatorii,Iliescu,Basescu
PNL si PC plecati din uniune pana nu va veni o revolta a populatiei.. asupra voastra
Discursul d-lui V.Ponta m-a dezamagit !
De silviu din Transilvania pe 9 February 2012 la 16:18 (#)Imi suna a Capitulare, a Complicitate cu si fata de Regimul Basescu care azi isi impune inca o data vointa proprie in politica Romaniei, in evolutia evenimentelor prezente si viitoare care ne vor afecta pe toti cei care traim in aceasta Tzara ca cetateni ai Romaniei !
Discursul lui Ponta a slabit Credibilitatea Mesajului si Spiritul Opozitiei care ar trebui sa mobilizeze si sa coaguleze rezistenta si sustinerea Societatii Civile, pe cea a Protestatarilor care rezista si continua manifestarile lor pe Baricadele Antitotalitarismului Basist !
Ma indoiesc ca V.Ponta si cei care-l consiliaza nu au sesizat aceste aspecte si nuante !
Normalitatea pe care o clameaza si vor sa o introduca cei din Gasca lui Basescu este punerea cu botul pe labe a Opozitiei si a Protestatarilor din pietele oraselor Romaniei pentru ca mai apoi sa-si poata realiza linistiti Planurile de Destructurare, Slabire si Desfiintare a Statului Roman pe care sa-l puna apoi la dispozitia stapinilor de la care primesc aceste ordine !
Reactia lui V. Ponta la aceasta Diversiune Securista inscenata de Basescu & Ungureanu constituie deja o bresa periculoasa in alianta Opozitiei !
V. Ponta si PSD au fost invitati la colaborare si intovarasire de catre M.R.Ungureanu, care-l reprezinta pe T. Basescu. Au fost invitati sa-si tradeze angajamentele din USL facute Poporului Roman iar D-ul V. Ponta a raspuns cit se poate de politicos si de conciliant ca sa nu deranjeze prea mult “Jucatorul de la Cotroceni” !
Cauza mi se pare, si cred ca nu ma insel, se afla in VULNERABILITATILE lui Adrian Nastase !
Un A. Nastase cu o reputatie compromisa, o reputatie care a determinat finalmente victoria Aliantei “DA” in 2004 ! Un A. Nastase care trebuia de multa vreme indepartat din structurile de conducere ale PSD, daca nu pentru altceva, cel putin pentru a proteja interesele, strategiile si proiectele de viitor ale PSD !
Orice persoana cu asemenea vulnerabilitati si potential decizional in Partid sau Alianta USL va deveni SANTAJABILA !
A. Nastase a devenit un Calcai a lui Ahile pentru PSD, infuienta lui in echipa PSD, USL si in speta asupra lui V. Ponta era si este unanim recunoscuta, ea devenea periculoasa !
De ce oare Lideri partidelor democrate din West atunci cind comit o infractiune isi dau imediat demisia ?!
Raspuns: pentru a nu pune in pericol prin vulnerabilitatea lor credibilitatea si siguranta Partidului din care fac parte ! Asta nu inseamna ca sint aruncati la gunoi sau ca sint abandonati ! Este o masura logica de protejare a intereselor acelui Partid !
Cred ca PNL, mai exact Crin Antonescu trebuia sa insiste, sa rezolve si sa neutralizeze aceasta problema creata de A. Nastase sau de altii la fel ca si el !
In concluzie, sint din nou SCARBIT de felul in care “Politicienii”( Liderii nostrii de Stat si Partid?!) nostri, imbibati in Balcanismul si Bizantinismul Fanariot atiat de pagubos pentru toata lumea, in general si in special acum Opozitia, prin V. Ponta, inteleg sa actioneze si sa puna Binele si Interesul Public pe ultimul loc !
Aceasta Atitudine si Reactie Stupida, Lase, Tradatoare si Contraproductiva nu va intarzia sa-si arate efectele !
Romania risca sa nu mai poata reveni in randul Natiunilor Democrate si Civilizate ale Europei !
Isi risca propria existenta ca Stat si Natiune !
Efecte de care se face acum responsabil V. Ponta si PSD !
Din moment ce dl Ungureanu nu a avut nici o reactie la paza cainelui de paza la urne alias sifonarul oltean(intetionat cu litera mica)pt ca e atat de mic acest “vierme pdl-ist care se uita cu ochii bulbucati cum voteaza fiecare parlamentar al puterii,cum Dumnezeu sa nu le tremure chilotii in fund acestor jeguri portocalii,ale acestor tradatorii uneperisti,acestor beneficiari numnai de drepturi in aceasta tara numita ROMANIA care sunt minoritatile altele,precum si udmr(partid fascist}?redeti cumva ca daca nu stateau acele jeguri linga urne(Oltean,Iliescu_PDL(cumva patron la Etalon Valcea)<Valcu)ar fi putut trece acest guvern?_Parerea mea este ca acest guvern nu a trtecut legal de parlament ci in mod politiesc prin impunerea terorii si fricii
De nicu pe 9 February 2012 la 16:36 (#)D-le Ciutacu, sunt TOTAL de acord cu opinia dvs. si a d-lui Mircea Badea referitor la discursul “neinspirat” al lui Ponta ! Clar este o portita de iesire, pe care si-a pastrat-o (deschisa), in cazul esecului USL.
De Marian.60111 pe 10 February 2012 la 00:10 (#)D-le Ciutacu sunt total de aceeasi parere cu dvs. cu privire la discursul lui Ponta.
De eba pe 10 February 2012 la 03:04 (#)Am putut observa, inca de cand au inceput protestele in strada, ca d-l Ponta este din ce in ce mai “moale” (nu prea a fost de acord cu mitingul organizat de Antonescu, la conferintele de presa critica cu gura pe jumatate,…) ca sa culmineze cu discursul de “legitimare” a ilegitimului guvern ungureanu. Impresia pe care o lasa este aceea a unuia santajat sau impins de la spate de alti santajabili. Probabil ofensiva serviciilor, lansata pentru facilitarea instalarii guvernului securist, a ajuns si pe la rudele sau apropiatii lui Ponta (Ilie Sarbu, Ilie Nastase, Miron Mitrea, …) si astfel este strans cu usa sa-i scape din ghearele lui base. Numai asa se explica comportamentul de vasal al lui Ponta fata de “domnul prim ministru desemnat” ungureanu.
Sunt foarte dezamagit. Imi pusesem sperante in USL. Acum asi dori sa votez numai cu Antonescu dar nu am cum (implicit il votez si pe Ponta). Pacat ca tocmai atunci cand parea ca treaba merge bine s-a gasit inca un “prostanac” sa o strice.
Nu stiu daca am dreptate sau nu, dar nu cumva precedentul a fost refuzul lui Mugur Isarescu, acest guru schiop al finatei mondiale, care a fost premier si guvernator pe vremea CDR?
De mircea pe 10 February 2012 la 07:24 (#)Deci Basescu are o istorie ca ministru in alta alianta la fel de catastrofala pentru Romania ca si cea de acum, deci nu este de mirare, ba chiar dovedeste continuitate in incalcarea legilor.
Dar despre Isarescu nu sufla nimeni nici o vorba.
De ce?
In ce-l priveste pe Ponta este jenat, cel putin, daca sustine un presupus (doar atat?) agent al unui stat stain, si continua, se pare, comportamentul dubios initiat de catre Mircea Geoana, care l-a “invins” pe Ion Iliescu in 2005, cu sprijinul gruparii de la Cluj, oras care este radacina ticalosiilor portocalii, rezervorul de cadre pentru Basescu.
Cred ca este timpul sa fie dat cu capul de pereti de catre cei din vechea garda a PSD, pana nu va fi prea tarziu.
nu va suparati pe mine dar oare pe ceausescu nu l-am inpuscat pentru genocid astia pur si simplu nu dau mancare ala cel putin ne dadea mancare si bataie dar si caldura minima un domn mai sus ne arata ca politia americana inpusca si bate in vazul lumii dar sa nu uitam ca si americanii se razbuna cu varf si indesat ii inpusca si ei pe politisti insusi purtatorul de cuvant al pd-ului a lasat sa se inteleaga ca nu se vor potolii pana nu vom incendia si distruge noi ca manifestanti asa inteleg ei situatia romania nu mai cred ca a fost o tara condusa de un dictator sau cel putin ceausescu mai dadea si la populatie ce avea nevoie la marele cutremur din 77 daca nu ar fi gestionat situatia probabil ca ar fi fost dezastru acum ….. daca nu ii omoram acum sigur ne omoara ei si ar fi pacat
De catzaro iulian pe 13 February 2012 la 21:32 (#)Adaugă Comentariu!