Nasty a fost mojic pe viaţa lui privată
De: Victor Ciutacu - Categoria: Caruta cu deontologi,Mintea mea, în gândul ei...Fiindcă tot sunt obişnuit cu pişatul împotriva vântului şi continui să caut unghiurile diferite de abordare a cazurilor care fac vâlvă în mass-media, voi încerca un demers similar pe generoasa temă Ilie Năstase a înjurat şi ameninţat o ziaristă.
1. DA, imensul fost sportiv a comis o mojicie şi s-a comportat inacceptabil în registrul comportamentelor definite de societate drept normale. Şi NU, Ilie Năstase NU are nici un drept special, în virtutea statutului său de legendă a tenisului mondial şi de tip pitoresc, să bage grosolănii de autobază la adresa nimănui. DAR Ilie nu e nici la primul comportament de acest tip şi, cu siguranţă, nici la ultimul. Cât timp a făcut-o la adresa ziariştilor străini/oficialilor tenisului internaţional, ne-am dat pe spate, ne-am bătut cu pumnii în piept că Nasty al nostru e unic, e fenomen şi i se pemite orice. Când a comis-o în bătătură, urlă intransigenţa-n noi.
2. Ilie Năstase, indiferent cât ar fi el de mare şi oricât l-am considera noi un bun public, are dreptul la intimitate. NU e vreun demnitar, NU (mai) are vreo funcţie nici măcar în sport şi NU e obligat să stea ca maimuţa-n cuşcă de câte ori vrea cineva să-l imortalizeze. DA, deşi în România ingerinţa în viaţa privată a oricărei persoane publice a devenit o regulă nesimţită, până şi fostul câştigător de la Roland Garros şi Forest Hills are libertatea de a alege când permite să fie fil(m)at, chiar şi în spaţiul public. Şi noi, toţi la un loc, obligaţia de a pricepe că nimic nu ar trebui să ne permită să intrăm cu bocancii în viaţa unui om, oricine ar fi el.
UPDATE: De ce o filmare făcută pe 15 iulie e postată pe Net şi devine subiect de presă abia la sfârşitul lunii august? N-a avut domnişoara un cablu la îndemână?
P.S. Nici Nasty, ajuns la vârstă respectabilă, nu mai e cel de odinioară. Dacă şi-ar fi păstrat scliprea care l-a făcut celebru, la întrebarea agasantă şi clar imbecilă “ce căutaţi în Timişoara?”, răspunsul natural ar fi fost “am venit să mă fut”.
98 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Dupa parerea mea, putea sa raspunda “am venit sa te …”. Chestia cu dreptul la viata privata… aiurea. Traim inca totusi in ROMania
De mmm pe 30 August 2010 la 15:21 (#)Super tare!!!de excelenta………..
De narcis pe 30 August 2010 la 15:23 (#)Unde nu-i cap, vai de picioare… ce sa-i faci… “paparata”
De Bogdan pe 30 August 2010 la 15:29 (#)nu cred ca a procedat corect, fiind un model in societatea noastra
De psihologu' pe 30 August 2010 la 15:31 (#)intotdeauna a fost frust in exprimare, imi spunea mama ca ii citeau pe buze, in timpul meciurilor, injuraturile pe care le spunea. Probabil si mitocania asta a fost un motiv de divort, o fi fost la fel si cand vorbea cu amalia. In rest,treaba lui, el se face de ras, nu altul. N-o fi demnitar, dar daca se respecta, respingea intrebarea fara trivialitati.
Va asteptam emisiunea, cand reincepeti?
De Ana pe 30 August 2010 la 15:33 (#)@psihologu’: unde scrie ca a procedat corect? si, apropo, cand a fost Ilie vreun model de comportament?
De Victor Ciutacu pe 30 August 2010 la 15:33 (#)Genial!
) Pentru o stire tip Can-Can, nici nu se putea mai bine.
De Tomcat83 pe 30 August 2010 la 15:35 (#)a castigat si Openul Australiei,numai Wimbledonul i l-a luat Kodes si Smith…
De iliuta pe 30 August 2010 la 15:36 (#)In orice lucru trebuie sa existe o masura!Ilie Nastase are dreptul la imagine asa cum orice om poate reclama acest drept in fata unui ziarist,mai ales cand acel om nu are o functie publica.
De jan pe 30 August 2010 la 15:37 (#)Dv.ziaristii trebuie sa aveti decenta sa va retrageti cand persoana in cauza va cere acest lucru.Dincolo de aceste gesturi normale ,o vedeta de talia lui Ilie Nastase nu poate si nu are dreptul sa bata ,sa injure sau sa bruscheze pe cineva in spatiul public. Acasa la el da !Pe strada nu!Dar de la sportiviii romani , mai mari ori mai mici putem sa neasteptam la orice !La orele de educatie civica si cand s-a predat codul bunelor maniere eilipseau ,erau in cantonament sau pe alte meridiane .
Subscriu la punctul 2 şi la P.S.(mai ales!). Să zică duduia săru’mîna că nu s-o trezit cu şireturile legate laolaltă!
De shogunu' pe 30 August 2010 la 15:37 (#)Banzai!
da, precis ca domnisoara cu ciocofonu’ sau ce avea ea acolo in mana ei nu a stiut care e limita. da’ dorinta de a scoate de-o stire, de a fi pe sticla i-a impaienjenit mintea. de ce nu s-o fi oprit la primul semn de refuz…in toate exista o limita!!
De blue pe 30 August 2010 la 15:38 (#)“Iti sparg fata” e un mod in care eu si cel mai bun prieten (baiat)ne aratam foarte des cat de apropiati suntem(si suntem cei mai buni prieteni, si colegi de serviciu).In cazul asta cred ca dl Nastase se simtea cumva frustrat …de companie sau de diferenta de varsta?!Nu prea am inteles de ce.Este sau ar trebui sa fie obisnuit, nu?
De berta pe 30 August 2010 la 15:39 (#)Din punctul meu de vedere reporterii se folosesc prea mult (si abuziv) de scuza ca filmeaza in spatiul public. Din moment ce intreaba persoana filmata ceva si urmaresc cu camera si obiectivul persoana respectiva, este evident ca filmeaza persoana respectiva si nu spatiul public!
De dan pe 30 August 2010 la 15:43 (#)Nasty nu a pretins niciodata ca ar fi un model de comportament. Nu mai are nici o functie publica, nu e contribuabil, nu e sub contract cu nimeni asa ca poate sa futa in gura pe cine vrea asumandu-si consecintele!!!
Daca omul te roaga odata sa il lasi in pace si sa nu il mai filmezi a doua oara ar fi trebuit sa te roage din nou? Mie mi se pare abordarea potrivita momentului.
De andreic pe 30 August 2010 la 15:44 (#)In curand nu vei mai avea voie nici sa injuri in tara asta..ce mizerie si ce mizerabila (ziarista)…
De Roxx pe 30 August 2010 la 15:46 (#)De pretenarul Medelin care a premiat-o pe Udrea la Mamaia facem ciocul mic? Clipul asta e filmat de videonews sau de o amarata de bloggera de unde l-a furat antena 3? Aveti in voi toata smecheriile si le dati lectii altora, jurnalistii lui peste.
De tiberica pe 30 August 2010 la 15:46 (#)@tiberica: daca aveai rabdare sa te uiti aseara la A3, in loc sa spargi semninte la meci, vedeai dialogul “prietenos” dintre mine si Medelin pe tema invocata de tine. iar daca voiam sa fac reclama tutei aleia ii cautam “opera” pe youtube. da’ n-am vrut si am luat de pe videonews.
De Victor Ciutacu pe 30 August 2010 la 15:57 (#)Asa e cu “vedetele”.Mereu le gasim circumstante atenuante.Dar noua, noua celor mai de jos ne gaseste cineva circumstante atenuante?Noi avem dreptul la “iti sparg fata”?Si spun asta din punctul de vedere al persoanei, functionar public, care trebuie sa suporte orice.Pentru ca asta e realitatea dragii mei:ORICE.Stiu ca intalnim si fete acre si plin de flit.Dar nu toti suntem la fel.Sa nu-l mai plangem pe Nastase ca a fost si ca nu-l apreciem.Chiar credeti ca e un om cu o imagine super?Chiar stiti tot despre el?Ma indoiesc.Am dreptul acesta.
De berta pe 30 August 2010 la 16:00 (#)@tiberica: tipic romanesc sa punem caruta inaintea boilor si sa comentam in necinostina de cauza! si care e legatura cu jurnalistii lui peste? si cine esti tu de le stii pe toate?
De Sulaina ceanal pe 30 August 2010 la 16:08 (#)Imi pare rau ca nu a raspuns natural.
De mishulescu pe 30 August 2010 la 16:13 (#)Nici eu nu pot fi de acord cu hartuirea persoanelor publice de catre ziaristii de tabloide, insa nici cu limbajul si comportamentul agresiv al domnului Ilie Nastase, care este plimbat pe la targurile internationale de turism, alaturi de Hagi si Nadia Comaneci, ca moastele Sf.Paraschiva. Ma asteptam la mai multa stapanire si responsabilitate din partea unei persoane de calibrul sau.
De Avocatu' pe 30 August 2010 la 16:20 (#)Daca presedintele vorbeste cu tiganca imputita, cum vreti sa vorbeasca Ilie Nastase? Pestele de la cap se impute! Basescu da asa exemplu, asa se poarta si supusii lui. Nu Nastase e de vina, Basescu e de vina, Nastase zice si el ce aude, aude Basescu ca injura, injura si el ziaristi. In loc sa raspunda politicos la intrebarile unei ziariste, el o injura. Domnule Ciutacu, nu dvs va pisati contra vantului, ci vantul bate contra dvs si a bunului simt. Mai mult respect ar trebui pentru ziaristi, de ce sa-i injure de mama si de tiganca imputita, in loc sa le raspunda politicos. Ce daca a tabarat ziarista pe el cu intrebarile, e persoana publica, ziarista are dreptul sa-i controleze si in punga si sa-l intrebe cea cumparat la supermarket sau cea baut la restaurant, nu trebe sa o injure. Nastase e un derbedeu, pacat de talentul lui, presa e a patra putere in stat si trebe respectata.
De Tracul Liber pe 30 August 2010 la 16:41 (#)@Tracul Liber: hai sa fim seriosi! nu-i Basescu de vina, ca Ilie-i mai mare decat el, deci a invatat sa injure inainte
iar tampenie mai mare decat aia cu “esti persoana publica, poa’ sa-ti umble presa si-n buzunare” zau daca am citit recent
De Victor Ciutacu pe 30 August 2010 la 16:44 (#)Probabil ca ar fi gasit raspunsul pe care l-ai dat tu cu “am venit sa ma…”, dar era cu femeia de mana si nu si-a permis s-o jigneasca (cu toate ca asta e pana la urma motivul vizitei la TM). Totusi si reporterita e din ciclul “tiganca imputita”, care mai avea putin si-l facea si la cosul de cumparaturi pe Baselu. Ce-i drept, asta din urma e totusi prezident.
De Ciprian pe 30 August 2010 la 16:45 (#)Ai dreptate, totuşi, asta nu justifică mârlănia. Şi ca persoană publică, va fi mereu interesant pentru presă, fiind de interes pentru publicul larg. Poate prea larg. Oricum, era o curiozitate jurnalistică, motivul vizitei la Timişoara, oraşul reporterei. Putea pur şi simplu să o refuze – sec sau simpatic. Dar atât.
De Roxana I. pe 30 August 2010 la 16:46 (#)Asa cred si eu. Daca ziarista il saluta si il intreba “Cu ce ocazie prin Timisoara?” sau clasicul antic “Ce vant bun va aduce pe la noi?” reactia ar fi fost alta.
De Andrei Pop pe 30 August 2010 la 16:48 (#)N-am spus ca poa sa-ti umble presa in buzunare, dar iti asumi niste riscuri daca esti persoana publica. Din pacate, dumneata daca zici lucruri la televizor, vin pupinbasistii si te ameninta cu cutitul in Mall, dar astia pot sa injure si sa se certe cu toti ca nu le zice nimeni nimic. Pai cine se pune cu Basescu si cu Nastase? Eu ma asteptam ca toata lumea sa ii sara in apararea ziaristei, ca si dumitale, cand ai fost atacat de haitele basiste. Dar ceilalti ziaristi nu au curaj, sunt vanduti.
De Tracul Liber pe 30 August 2010 la 16:50 (#)La intrebarea din update-ul tau, raspunsul este simplu: probabil ca a incercat sa faca un ban, pe persoana privata, ca sa nu ajunga pe net filmuletul
De catalin pe 30 August 2010 la 16:51 (#)@Roxana I: nimeni nu-i cautioneaza marlania lui Ilie. cat despre fondul problemei, aia nu-i curiozitate jurnalistica, e prostie si/sau impertinenta. iar intrebarea venea dupa ce-l haituisera zile-n sir prin Timisoara ca s-a combinat cu starleta aia care a pozat in Playboy si-a facut puscarie ca si-a injunghiat al nu-stiu-catele barbat. in plus, persoanele publice nu sunt obligate sa se supuna monitorizarii si filmarii continue. esti ziarista veche si cu palmares si, in calitatea asta, te intreb cum se numeste cand dai publicitatii un material de tipul asta, deci stire, dupa o luna si jumatate de la filmare? mie-mi suna a incercare de santaj sau, hai sa fiu amabil, negociere.
De Victor Ciutacu pe 30 August 2010 la 16:51 (#)@catalin: la aia ma gandeam si eu
si totusi este om si se poate enerva,ca este un domn respectabil si ca nu-l onoreaza reactia este altceva,dar hai sa lasam omul sa umble si sa faca ce vrea totusi are o viata privata si trebuie respectata chiar daca este persoana extrem de cunoscuta.
De ADITA pe 30 August 2010 la 16:55 (#)Problema e ca atat de multe persoane “publice” invita ziaristii sa le calce in picioare viata privata ( Viorel Lis, Horia Moculescu, Irinel Columbeanu – asta doar ca sa dau niste exemple de oameni de varste apropiate de cea a d-lui Nastase ) incat jurnalistii nu isi mai dau seama unde e “demers jurnalistic” si unde e grosolanie. Prea multi din astia isi pun chilotii in cap la TV, ca apoi ei ( sau altii ) sa se arate indignati ca li se incalca dreptul la intimitate…
De CSB pe 30 August 2010 la 17:04 (#)Da-l naibi pe Nasty, e istorie, si are si el dreptul la viata privata.Am vazut la maternitatea cu tragedia din incendiu un mosulica de 68 de ani complet pe dinafara si iresponsabil dar fudul si bine tinut in brate chiar si de politisti.Cine e tataie asta?.Basca ca nu are nici o meserie dar raspunde de integritatea pacientilor in caz de situatii de urgenta.NEA CIUTACULE VEZI TE ROG CINE E TATAIE ASTA .TE ROG FOARTE MULT SA NE SPUI TOT CE POTI AFLA DESPRE ASTA.E CIUDAT RAU DE TOT PERSONAJUL.
De Duda pe 30 August 2010 la 17:05 (#)MULTUMESC
DE CE N-O FI ASTA LA PENSIE ?CE BANI INVARTE?ASTA ?
Ciar si numai in fragmentul transmis, senzatia mea este ca jurnalista il hartuieste. Judecand dupa obiceiurile jurnalistice cu care ne-au obisnuit mai toti reporterii care vor interviu si de la victimele comatoase ale accidentelor rutiere, eu cred ca lipseste din inregistrare tocmai partea in care domnisoara il zgandarea cu microfonul.
De VirtualKid pe 30 August 2010 la 17:05 (#)Sa fie bucuroasa ca nu l-a enervat mai tare. Ilie si-a mai dat pantalonii in vine, asa, numai ca sa arate cat ii pasa.
Dom’ne, nu stiu, fiecare om are dreptul la viata privata, de la presedintele de scara de bloc, pana la presedintele statelor unite, in interiorul acestui spatiu generos intrand si ilie nastase. Sigur, el e altfel, a fost mereu adorat de femei, imitat de copii, invidiat de barbati, a vociferat si s-a alintat pe terenul de tenis, intotdeauna la limita dintre haios si jignitor. Totusi, dupa ultimii ani, cu nevasta noua, tanara si desteapta, cu copil nou, dulce si reusit, cu viata de familie noua si publica, cu presa nelasandu-l in uitare, urcandu-l mereu pe piedestalul care i se cuvine, mi se pare exagerat si sinucigas mediatic felul in care a reactionat! Sa ne mai miram ca se impusca soferii pe sosele, ca sotii isi gatuie nevestele si copii isi violeaza mamele?! Nu cumva nasty, acest adevarat brend de tara, se aliniaza si el, disciplinat, in sirul mitocanilor agresivi si cu minte putina in fruntea caruia sta, ascuns in spatele unui pixel, fie el si albastru, mult iubitul si atat de votatul nostru conducator?! Nu cumva, la batranete, tenismenul nostru numarul unu, a decis ca n-are rost sa ne mai iluzionam in privinta bunului simt si-a civilizatiei celor ce ne reprezinta pe plan mondial, si ne-a bagat frumusel pe toti, in mamicile noastre?! De-asta zic, viata privata, viata privata, dar putin respect?!?
De alien pe 30 August 2010 la 17:06 (#)nu ma comentat pe text ci pe tema si este un model chiar daca tu nu il vezi asa
De psihologu' pe 30 August 2010 la 17:30 (#)Nu stiu de ce am senzatia ca pentru fostul imens Nastase si piticul prezent Basescu ,emana ,din acest articol,o umbra de paralela.
De VICTOR pe 30 August 2010 la 17:31 (#)Si Nastase este asa cum era el si ,lasânsd de o parte talentul, respectat peste tot,temperamentul si gafele sale l-au redus , in lunga galerie a marilor oameni,la imaginea de mascarici ,pus pe giumbuslucuri.
Când mai este invitat,o data sau de doua ori pe an ,la câte o televiziune vestica,intrebarile ce i se pun vizeaza invariabil “scandalurile” comice, provocate acum 40 de ani pe “court-urile” de tenis.
Dar dl. Nastase este o persoana privata ,câteodata simpatica si ,care,nu a facut rau nimanui.
Nici lui nu i se pot ierta însa anumite iesiri.
Dl.Basescu are acelasi tip de iesiri , cu mici diferente.
Nu sunt simpatice,sau sunt simpatice pentru cei care sunt platiti sa le guste.
Nu sunt realizate pe fondul unui talent iesit din comun, aproape unic ,la vremea lui.Personalitatea sa nu este cocotata pe un morman de trofee ,care sa-i certifice izbanzile,victoriile,realizarile,bazate pe talent, munca si chiar ,seriozitate.
In iesirile sale dl.Basescu uzeaza ,foarte frecvent,de puterea functiei si ,din ce in ce mai putin, pe PRESTIGIUL functiei Prezidentiale,pentru a IMPUNE stilul raspunsului interlocutorilor.
Oricum,nu are niciun morman de realizari ,din vârful carora sa se poata prevala de treptele respectului ,care sa-l urce catre prestigiu.
Mai mult, prin toate “meciurile” sale interne si internationale, dl.Basescu nu reuseste sa revina in vestiare decât foarte traspirat si înmuiat de rusinea amara a infrangerilor.
Iata, pe scurt, de ce lui Nastase i se mai iarta inca unele badaranisme si de ce dlui. Basescu nu i se mai poate ierta niciunul.
Nu i se mai poate ierta nimic si pentru ca ,in meciul global,geo-politic, el trebuie sa incarneze ,aparându-le la cel mai înalt nivel, interesele si imaginea României.Nu sa se plimbe ca un golan, cu mâinile in buzunare,printre pairii sai europeni.
Dl.Nastase persista in a fi un personaj comic talentat. Dl.Basescu este un actor tragic lipsit de talent.
Ramin la parerea mea, omul e un nesimtit de categoria Basescu (adica grea). Nu-l durea gura sa vorbeasca frumos sau, daca era un tip cu stil si inteligent (ceea ce evident nu e) sa-i dea un raspuns in limita bunuli simt.
De sandman pe 30 August 2010 la 17:44 (#)Iată un subiect la care aș putea să mă autodeclar expertă. Nuuu, nu mă refer la „subiectul Ilie Năstase”, ci la marii campioni români, în general. Vă felicit, d-le Ciutacu, pentru maniera obiectivă în care ați surprins esența problemei.În fond, chiar dvs. înșivă, sunteți în postura unui campion, pe felia dvs., așa că nu mă surprinde acuratețea cu care ați analizat scandalul în sine, precum și disponibilitatea de a intra în pielea ambelor personaje aflate în conflict.Sunt absolut de acord cu toate afirmațiile dvs. și , dacă vreți să mă credeți, eu însămi, scrâșnind din dinți, am dat aceeași replică grobiană la întrebarea ziaristei, ca aceea din PS-ul dvs. Și, da, și mie mi-a mirosit a șantaj sau negociere eșuată apariția atât de târzie în media.
@ jan
De GEORGIANA P. pe 30 August 2010 la 17:55 (#)M-a înfuriat afirmația ta cu conotație explicit negativă că te aștepți la orice din partea campionilor mai mici sau mai mari de pe la noi.Am avut privilegiul să-i cunosc pe majoritatea , am lucrat cu ei și pentru ei. Pot să te asigur că sunt oameni de un bun simț și o decență cum rar întâlnești în ziua de azi.Celor mai mulți campioni adevărați nu le iese să fie mojici și aroganți, indiferent că au fost sau nu la orele de educație civică și bune maniere.Și te mai asigur că au un comportament normal, agreabil, decent , indiferent că se află într-un spațiu public sau în intimitatea lor, acasă, între prieteni.Cei mai mulți performeri din sport (chiar și din fotbal, pe care nu-l consider sport) sunt așa…Este unul dintre domeniile care furnizează persoane publice autentice, cu merite și performanțe incontestabile, nealterate de „fițele de vedete”.
Eu nu sunt Nasti, dar daca ma intreba o tuta ca aie atat de insistent, de inchizitor, cu mesajul subliminal ca nu as avea ce cauta inTimisoara, ii trageam un sut. S-a mers prea departe cu “libertatea presei”. La ce rahat de ziar scrie proasta asta?
De cristina pe 30 August 2010 la 18:04 (#)n România pretins capitalistă asistăm, însă, la nașterea omului pierdut în spațiu. A omului care nu mai are repere și nici modele. Și nici voința de a reveni din nou în normalitate. Nici măcar în viitorul imediat. Un om care trăiește haotic, la întâmplare, fără demnitate și impunere de respect. Incapacitatea de rezistență la umilire și expunerea la ridicol până la cote penibile exprimă o realitate cu care din nefericire suntem nevoiți să conviețuim.
De Pro Atitudine pe 30 August 2010 la 18:09 (#)Ea,o dobitoaca!El,la fel de prost dar un mare sportiv!
De cornel pe 30 August 2010 la 18:22 (#)Nu a fost el prea inspirat la acel moment, că vorba aia nimeni nu este 24 din 24 dar samănă a Ilie Năstase nu penibila funie de ceapă atârnată decorativ în spatele unui ministru la Shanghai!
De acuvio pe 30 August 2010 la 18:33 (#)un subiect derizoriu,dupe parerea mea. tanara generatie nici macar n-a auzit de acest “Nasty”. si eu am uitat de el sau dansul. am ajuns sa traiesc ata de rau,incat mi se rupe de acest batran si viata lui publica sau privata. vorba lu’ tov. Basescu : hai sa nu mai facem o tragedie ca ne pleaca oamenii (adevarati) din tara… daca e inca om si nu s-a senilizat de tot,sa plece Dracului de-aici cu pitipoancele lui mancatoare de bani cu tot. facem atata caz de viata privata a unei nulitati,candva talentate. iar talentul asta l-a avut de la D-zeu. in timp ce de viata noastra,a sclavilor,nu-i doare pe nimeni in cur. p.s. nulitate ca om,nu ca fost sportiv.
De cristu pe 30 August 2010 la 19:19 (#)[...] Dar ce zice aici zice bine. Nu credeam că ajung să fiu 100% de acord cu el. Ba chiar 150% aş spune. Pentru că am de adăugat ceva la articolul său: ziarista a stat şi a pritocit înregistrarea atîta vreme cît i-a trebuit ca să scoată partea de la început. Cît o fi el de Ilie Năstase, e clar că nu se enervează din start. Partea de la început, în care ziarista a întrebat şi el a refuzat politicos lipseşte din înregistrare. Se vede de la o poştă că acela NU era începutul dialogului. Şi uite aşa am răspuns şi la întrebarea Imperatorului din partea cu UPDATE. [...]
De Ilie Năstase şi marele adevăr al lui Victor Ciutacu | Verba volant, blogul manent ! pe 30 August 2010 la 19:49 (#)Multi straini au auzit de Ilie Nastase dar nu stiu nimic de Basescu, Elodia sau Bianca Dragusanu. Orice ar face, Ilie ramane un roman adevarat care a facut multe pentru tara. E o vedeta dar sa nu uitam ca este om, poate multi dintre noi am fi reactionat ca el daca am fi deranjati cand dorim sa ne simtim bine.
De dunedenisip pe 30 August 2010 la 20:29 (#)Dacă tot a tăcut o lună… cred că nu-i strica să tacă definitiv. Nu cred că discuţia aceea insalubră trebuia să facă înconjurul lumii! Ne ajunge vocabularul lui Băse!
De mosser pe 30 August 2010 la 20:58 (#)No, vorba lui Badea, e plină ţara de curve virgine.
Chestia asta cu domeniul public… e aşa de abuzivă. E aşa cum am văzut în parcarea de la Afi un rahat în parcare, deşi WC-ul era la doi paşi… Ţara asta chiar a ajuns un veceu public!
Buna seara,
Intr-un fel,suntem aproape toti marlani,dar de,e mai usor sa vorbim cand e vorba de altii.
Dupa parerea mea,Ilie Nastase poate sa spuna ce o vrea- a fost un mare sportiv si il cunoaste tot globul.Tot respectul pentru el,il merita cu prisosinta!
Cu acelasi respect pentru Dvs.,
De IoanaP pe 30 August 2010 la 21:08 (#)IoanaP
A glumat si el mai nene… O fi baut si omul un pahar, se preumbla cu gagica si vine disperata aia ca cu ce scop prin Timisoara, auzi intrebare de jurnalist catindat la Pulitzer. Da, acum vom despica firul in patruzeci si patru, vor sari puritanii de serviciu de cur in sus, ca sa vezi, un gentleman si nu se face monser, care va sa zica cum s-ar zice… Era o stire daca in locul lui Nasty, sa zicem, s-ar fi aflat distinsul academician Theodorescu sau mos Neagu Djuvara. Asa, cu Ilie, n-am facut nimic. Neinteresant.
De Un foarte fraier pe 30 August 2010 la 21:25 (#)1. “dialogul” nu este surprins de la inceput, astfel incat se pot naste tot felul de supozitii in privinta modului de abordare
De brazvan pe 30 August 2010 la 21:32 (#)2. ziariZDa cu pricina pare sa faca parte din aceasi sorginte cu intrebatoarele de la canalele de sport, pardon, de fotbal. cu alte cuvinte, si-a cam meritat soarta…
Cu obraznicia stau bine ” fatucele, cu gramatica stau mai prost…
De zincabeiu pe 30 August 2010 la 21:35 (#)Sa zica merci duduia ca n-a avut racheta la el!
De nume_necesar pe 30 August 2010 la 21:51 (#)El era în spatele lui Geona, la confruntarea cu Băsescu, în primul rând, cu sacoul închis pușcându-i pe pântecul generos de care nu-și vede scula aia mare.
De Gringoire pe 30 August 2010 la 22:19 (#)Aia era o tiganca imputita!
Ca doar Nasty este simbrias al primului om in stat, asa ca face ceea ce face si stapanul.
Dar,
circula un studiu de caz referitor la societatea din Brasov cu acel profit imens declarat.
Concluziile acelui studiu sunt socante:
PIB-ul 2009 a fost falsificat!
De Doliu Politic pe 30 August 2010 la 22:52 (#)Aceasta a fost scopul declararii acelui profit imens.
Mecanismele analizei le gasiti aici
Posibil domnisoara sa se fi excitat prea tare atunci cind la vazut pe Nasty si trebuia sa dea in orgasm cumva. Si asta o fi fost modalitatea…Nu stiu alta explicatie nu am.
De RASVAN pe 30 August 2010 la 23:07 (#)Dem Radulescu saracu : ” s-a dat drumu’ la BA si FA dupa revolutie ” !!!
De octopus pe 30 August 2010 la 23:52 (#)ilie nastase e un nesimtit ca intotdeauna!profita de bunatatea romanilor care totdeauna l-au onorat(general-maior).valori morale la ilie nu prea gasim….
De bios pe 31 August 2010 la 00:05 (#)omul parea mai sprituit decat basescu in zilele bune, plus ca mare lucru daca ziarista nu a fost chemata fix de cea pe care urma sa o invete tenis Ilie. Playboysta de succes .. daca merge la fotbalosti, de ce sa nu mearga si la tenismani!?
De Ionut pe 31 August 2010 la 00:35 (#)Off topic
Vazut Sinteza Zilei. Felicitari! Oricum urmaream in fiecare vineri Conexiuni deci va asteptam.
De manushica pe 31 August 2010 la 00:50 (#)As fi si eu recunoscator pentru un raspuns – in Romania, pe spatiul public, este voie sa fie filmate/fotografiate doar persoanele publice (cu functii publice) sau orice cetatean? Multumesc anticipat pentru raspuns, pentru ca am auzit ambele variante si sunt chiar curios.
De Bogdan Epureanu pe 31 August 2010 la 01:41 (#)insasi intrebarea era idioata….deh,ziariste noi..pe domeniul public…LOL
De omu' pe 31 August 2010 la 01:49 (#)cum “pusca” mea poate o “ziarista” sa se exprime in asa hal?
De vanuck pe 31 August 2010 la 02:37 (#)Daca eram eu in locul lui Nastase ii intorceam si un dos de plama da doar nu eram pe proprietatea ma-sii…
Victore, ce dreaq drept la intimitate pe stradă? În momentul în care îți asumi statutul de persoană publică, iei în calcul și faptul că lumea te va fotografia, filma, îți va cere autografe etc. Ilie nu avea sub nicio formă dreptul să vorbească în halul ăla. Nu are nicio scuza! Îl respect pentru ce a făcut în tenis, dar s-a comportat ca un mare BOU!
De Adelin Petrișor pe 31 August 2010 la 09:23 (#)Sant uimit de comentarii. Pai daca e asa si zicerea “derbedeul dracului” e justificata, ca avea si onorabilul dreptul lui sa se apere.
De gicacontra pe 31 August 2010 la 09:25 (#)Fiti seriosi, nimeni nu e scutit de bun simt, chiar cand nu i se respecta dreptul la viata privata. Dar cand e adulat nu protesteaza? Nu e deloc onorabil sa fii mitocan chiar daca ai fost candva ce ai fost…
@Adelin: evident ca nimic nu-l scuza, evident ca nu-i nici prima si nici ultima mitocanie a lui Ilie, evident ca persoanele publice suporta si avatarurile celebritatii lor, dar evident ca nu te poate obliga nimeni sa te lasi filmat daca n-ai chef si evident ca, daca fata ai ar fi considerat-o o stire, aparea pe piata maxim a doua zi. altfel, a fost extrem de adanca jurnalistic intrebarea “care-i scopul prezentei dvs. la Timisoara?”
De Victor Ciutacu pe 31 August 2010 la 09:36 (#)@gicacontra: cum lui Basescu sau Boc li s-au gasit o sumedenie de aparatori din oficiu, era de asteptat ca si Ilie Nastase sa aiba parte de un tratament similar
asa cum basescu a fost mitocan in episodul tzigancii imputzite, la fel si nastase, acum. ambii sunt persoane publice.
De drunk pe 31 August 2010 la 09:37 (#)faptul ca fatuca aia e proasta de bubuie, nu-i dadea dreptul s-o injure. putea sa-i zica ceva de genul “tu gandesti mult intrebarile astea?”
in Timisoara e rost de futai ?!
))…ma duc si eu
))
p.s. felicitari pentru ramanerea in trust, habar nu am de ce va percep pe voi de la A3 ca pe o armata impotriva bolsevicului ce ne conduce…imi place sa gandesc asa
…succes Victor Ciutacu.
De Lee pe 31 August 2010 la 09:42 (#)Cred că domnişoara cu pricina avea cablu, dar nu ştia cum să se joace de-a mufa mamă şi mufa tată cu el.
De Paul-Sorin Tița pe 31 August 2010 la 09:45 (#)Corect, nimic nu ii justifica marlania lui Nastase, un raspuns transant care sa o lase cu gura cascata pe “jurnalista” de la Cancan era mai potrivit decat sa o injure.Se injura singura atunci. Dar daca si cei de la Cancan sunt jurnalisti inseamna ca maine ii iau locul IPS Daniel, hai sa fim seriosi, este doar o mahala pe hartie nu jurnalism.
De zombie pe 31 August 2010 la 09:48 (#)Credeam ca s-a schimbat.Cum a disparut “femmeia din spatele barbatului” domnul Nastase…a revenit.
De mihail pe 31 August 2010 la 09:53 (#)Alta “doamna” alt comportament
Cherchez la femme !
Cam dure și parțial nemeritate unele dintre comment-urile la adresa lui Ilie.Atitudinea publicului în raport cu persoanele publice este excesivă, iar granița dintre adorație și dispreț extrem de fragilă. Ilie s-a obișnuit cu statutul de legendă vie , considerând că i se cuvine totul și i se permite orice, dar a refuzat întotdeauna să-și asume și avatarurile acestui statut. A fost și va rămâne un rebel și un grobian…fermecător. O să-l iertăm și pentru acest episod, pentru că „așa-i în tenis”.
De GEORGIANA P. pe 31 August 2010 la 09:56 (#)Asta ne place asta vedem. M-am saturat sa aud intrebari de genu: “Cum va simtiti?”-la o inmormantare, sau “E cea mai fericita zi din viata ta?”-la o nunta, sau “Ce sanse dati copilului vostru”-cand copilul a trebuit sa indure caldura iadului. Traim in tara ridicolului si ne place. Cred ca se urmareste indobitocirea romanului, peste tot numai crime, violuri sau mini incidente transformate in megascandaluri repetate in mod obsesiv si obositor. Nimeni nu mai este interesat sa transmita un concert, sa prezinte un eveniment de cultura. Fuga asta dupa rating, scuza asta penibla ca “asta se vinde” o sa ne spele creieru complet. Ne mai intrebam de ce suntem unde suntem. Daca mai dispar vre-o 2-3 emisiuni cam asta e. Ne indobitocim cu totii. Numai bine.
De Marian pe 31 August 2010 la 09:56 (#)Eu in primul rand, ma agat de urmatoarele:
1) Constituţia României (lege fundamentală, universal valabilă pe teritoriul României, ce nu poate fi contrazisă, reglementată, schimbată sau modificată fără procedurile legale prevăzute în aceasta şi restul de 5 rânduri care o caracterizează) prevede:
* Art 22, alin 1): Dreptul la viaţă, precum şi dreptul la integritate fizică şi psihică sunt garantate.
* Art 23, alin 1): Libertatea individuală şi siguranţa persoanei sunt inviolabile
* Art 23, alin 13): Sancţiunea privativă de libertate nu poate fi decât de natură penală.
* Art 26, alin 1) şi 2) în întregime.
* Art 30, alin 6): Libertatea de exprimare nu poate prejudicia demnitatea, onoarea, viaţa particulară a persoanei şi nici dreptul la propria imagine.
* Art 44 – integral
* Art 53 – integral
* Art 57 – integral
* Art 136 (Proprietate) – integral
2) Legea 213/1998 actualizată, privind proprietatea publică şi regimul juridic al acesteia.
3) Aş invoca atât Codurile Civil şi Penal precum şi alte legi, dar nu mă interesează deocamdată regimul juridic de încadrare a faptei.
Din astea rezulta ca nu prea ai voie sa agresezi in halul asta pe nimeni, indiferent ca e ultimul boschetar din tara asta sau ca e horror Presedintele Tarii. Dar cum spuneam si in ultimul meu articol pe blog, asa am o placere pentru fatucile astea ,care nu au altceva de facut decat de cautat pumni, de-mi vine sa ma ridic din fotoliu si sa le fac mesaj terapeutic cu toporul.
Ma intreb cati “jurnalisti” mai stiu sa distinga intre interes public si interes comercial…
De Andrei Dumbravă pe 31 August 2010 la 10:13 (#)Poate ca multi ma vor injura dar eu nu vad ce a facut gresit Ilie Nastase. Jurnalista respectiva(desi am senzatia ca e un cuvant prea mare pt ea) il agasa pe un om aflat in oras cu o domnisoara/doamna, e dreptul lui e treaba lui.Nu e obligat nimeni sa accepte sa fie filmat si agasat cu intrebari idioate pe strada doar pentru ca cineva considera ca asa se face jurnalism.In plus daca era o mare stire faptu ca Ilie Nastase e in Timisoara cu o femeie de ce a aparatu dupa aproape doua luni stirea? De ce nu s-a publicat a doua zi:”
De Dan pe 31 August 2010 la 10:35 (#)SOC!!! Lui Ilie Nastase ii plac femeile! Se afla in Timisoara cu o tipa chiar aseara!!!INCREDIBIL DAR ADEVARAT!!! ILIE NASTASE E OM!E BARBAT!”
Ce buna e ” doamna ministra ” … Cat de inimoasa … M-a induiosat , cum ajuta ea cultura !!!
De gabriel pe 31 August 2010 la 10:40 (#)Cat comision ” si-a tras ” din asa zisul ajutor dat lui Voicu ???… Plus premiul , nu -i asa ?
Mi-a fost scarba sa-l vad pe Madalin stergandu-i condurii lui Udrea !!!… ”Marea opozitie ” cade la picioarele curvei pentru o mana de bani …
Ce-i mai prostim pe prosti , doamne !!!…
@gabriel: e absurd sa-i suspectezi de impartirea pe din doua a premiilor, hai sa fim seriosi. nu-i nici unul vrei icoana pe mormant, da’ hai sa nu exageram.
De Victor Ciutacu pe 31 August 2010 la 10:44 (#)Ai dreptate !… Dar cunoscand-o pe Udrea , nu prea imi vine sa cred ca face asa … din pasiune !
De gabriel pe 31 August 2010 la 10:58 (#)O zi buna !…
Eu cred ca Nastase era satul pana peste cap de presa si a luat-o pe aratura.Cred ca l-a durut in cot ca a dat os de ros tabloidelor. A avut o iesire…hai sa-i spunem uzuala .Si da,cred ca duduia cu filmuletul a vrut un pic de spuza pe turta ei.Nu i-a iesit si a pus filmul sa ruleze. Sincer nu m-au impresionat nici filmul nici injuraturile lui Nastase.A injurat cum injura oricare pe oricare.Treaba cu domeniul public si persoana ce poate fi cautata in buzunare si in sacosa…deh.Maine-poimaine vor sa stie de cate ori te bagi in pat cu nevasta…Dar Victor,la tara virgina…ne bagam pe unde nu prea avem treaba,multi dintre noi.Astept”vorbe grele”!
De milogucolateral pe 31 August 2010 la 11:54 (#)Nasty a fost mojic cu fatuca si nesimtit.Asa cred vedetele ca trbuie sa se comporte in public ca si pe teren.Daca nu era nesimtit se retragea discret dupa tavaleala trasa de chiombalaul de Ciorbea in cursa pentru primaria capitalei.In rest “la banii lui “fute ce vrea si unde vrea.
De doi la oi,doi la boi..... pe 31 August 2010 la 12:05 (#)Acum sa nu spuneti ca limbajul lui Nasty v-a luat prin surprindere…problema este ca nu merita sa i se intample deranjul asta.Cine vroia sa stie de la el cu adevarat cu ce treburi este prin oras putea sa aranjeze telefonic o intrevedere sau la Hotel putea fi interceptat politicos in toiul zilei si sunt sigur ca Ilie ar fi acceptat daca nici el n-a fost cooperant cu presa atunci care ? Dar nu asa golaneste,la colt de strada,in toiul noptii la harneala…reactia a fost pe masura.
De Johnson pe 31 August 2010 la 13:14 (#)- Ce căutaţi la Timişoara?
De Sergiu pe 31 August 2010 la 13:24 (#)- Am venit să mă filmeze şi să mă ia la întrebări o imbecilă. După care să o iau şi eu la… înjurat.
Daca era cel pe care-l stiam noi poate i-ar fi spus : “Am venit sa fac sex in grup…te bagi ? Mai am un post liber de asistenta de microfon ! ”
De Motraux pe 31 August 2010 la 13:27 (#)cred totusi ca asa i-ar fi spus dar am senzatia ca “ziarista” arata exact cat sa-i dea celalalt text.Hai ca m-am lungit cu golaneala si ma baga Olguta la izolare
Acuma e o problema…pentru ca,desi,Nastase nu mai detine nicio functie publica,datorita faptului ca a facut ce a facut in tenis a ramas si va ramane mereu persoana publica!Iar ingerinta in viata unei persoane publice este permisa in limitele in care media actioneaza pe domeniul public.Jurnalista respectia stia ce stia cu domeniul public si pe motivul asta s-au mai luat bani de la CEDO!Problema e ca intrebarea ei este tampita…adica nu prea vad ce ai putea sa il intrebi pe om cand iese si el in oras.Adica la o intrebare tampita,dai un raspuns tampit:FAC SEX!…dar Ilie Nastase nu a stiut niciodata sa se controleze si e cam tarziu la varsta asta sa se schimbe!Si a doua problema e ca jurnalistii astia de 2 lei din Romania care au liceul si cam atat exagereaza cu drepturile care le au!Normal ca nenea nu a procedat corect dar nici treaba ei nu e ce face el in timisoara!
De Andreea pe 31 August 2010 la 18:07 (#)Ciutacule, aveam asteptari mai mari de la publicul tau…
De Ted Bundy pe 31 August 2010 la 19:14 (#)tre sa ai un strop de retard ca sa comentezi “De ce “Marele” Ilie Nastase a injurat o jurnalista wannabe?”
Bine zis.Felicitari pentru emisiune.
De Loredana pe 31 August 2010 la 19:34 (#)Nastase poate fi inteles. Asa a fost, de ce n-ar fi ramas tot asa ?! La valoarea lui ca tenismen, asemenea iesiri sunt scuzabile. De altfel, ca unul care l-am vazut si urmarit (in exclusivitate la TV) inca din anii de debut, atunci cand Ion Gheorghe Maurer (fin intelectual comunist, nascut din mama frantuzoaica si tata neamt, prieten si sfatuitor al lui Dej, care discuta elegant, tolanit intr-un fotoliu cu Willie Brandt, cancelarul RFG, la reluarea relatiilor economice, prin 64/65) era un obisnuit spectator la meciurile lui de tenis, pot spune ca si in asta sta farmecul lui, ca fost sportiv.
De Doru Danciu pe 31 August 2010 la 19:40 (#)Dar, iesirile de acest fel tradeaza o educatie aproximativa in acei “7 ani de acasa”, care e greu de acoperit la varsta maturitatii. Acest fapt se vede la majoritatea celor care ne guverneaza azi, incepand cu Base si Boc si terminand cu Videanu, Berceanu, Blaga si Udrea. In cazul politicienilor si parlamentarilor, ca si al tuturor celor care ocupa functii publice, un comportament similar nu mai este de loc scuzabil. Pot sa-si dea demisia si, in calitate de persoana particulara, care “nu suge banii boborului” se poate comporta cum vrea cu orice ziarist, evident, in limitele legii ca de bun sint n-ar putea fi vorba>
Comentariul tau imi duce aminte de o colega de serviciu,care desi era femeie in toata firea avea o mama care o tinea sub control permanent. Intr-o zi, a venit mai tarziu acasa si maica-sa zice:,,Unde ai stat pana la ora asta?” Iar ea senina,luandu-si inima-n dinti a raspuns ”Am fost sa ma f…,mama.”De atunci maica-sa a incetat sa mai puna intrebari idioate.
De ana pe 31 August 2010 la 20:08 (#)perfectiunea nu e nicidecum o caracteristica a fiintei umane.ilie nastase poate sa greseasca, noi n-am vazut nimic.
De ALEX M. pe 31 August 2010 la 21:23 (#)trist!in conditiile in care in ziare(aproape toate) apar numai articole despre personaje al caror nr. de parteneri/partenere conteaza, silicoane implantate, vacante exotice si cluburi frecventate, ce pretentie sa mai avem de la astfel de jurnalisti?Cum sa ajungem la nivelul altor tari civilizate cand numai non-valorile, nuditatea si nepotismul sunt promovate?Dl.Nastase o fi avand si el nervii intinsi dar un asemenea limbaj nu se foloseste oricat de tare te-ar scoate din sarite cineva!Nu-l cunosc dar nu cred ca e un tip spontan si prea istet!mia culpa daca nu e asa
De Richter pe 1 September 2010 la 00:10 (#)Stii care e singura chestie care nu o inteleg? De ce discutam atat despre asta… pana la urma toti stim ca Nastase e mojic si toti stim ca la cancan si alte tabloide nu sunt jurnalisti… ce mai e de aflat, de discutat?
)
De Bogdan Epureanu pe 1 September 2010 la 00:48 (#)Eu nu ma lasam pana nu o pocneam teapan. Urasc tabloidele sau orice mojic din presa care isi castiga painea scriind blablauri despre vedete. Sunt pur si simplu LA REFUZ de stiri de genul :” Gigi, ti se vad chilotii?” Pe prima pagina.Astia nu-s jurnalisti sunt unii care n-au luat bataie.
De Georgescu Ionut pe 1 September 2010 la 10:54 (#)NU sunt Nastase, dar la insistenta duduii, CU SIGURANTA, as fi trimis-o in p…. ma-sii.Cand cineva iti spune sa-l lasi in pace si tu(ziarista!) nu-l lasi in pace pe OM(nu vedeta) e normal sa uite de inseamna sa fii educat, in acest caz.Ca Nastase este(ne)educat ar fi alta poveste…SI, apoi ,NU SUNTEM NOI ,,INFORMATI,, toata ziua de Libertatea,Can-can si alte tabloide DE TOATE CACANARIILE(ne)VEDETELOR?
De fany pe 1 September 2010 la 13:24 (#)Cu siguranta are tot dreptul din lume la intimitate, insa abordarea problemei lasa MULT de dorit. Tot mitul familiei Nastase a fost destramat si acum nu fac altceva decat sa dea apa la moara. Se pretinde un domn, sa se comporte ca atare. exista n moduri de a iesi inteligent dintr-o astfel de situatie, fara amenintari si balacareli ieftine! Mai ales ca in cazul de fata vorbeam de o femeie!!!
De Raluca pe 1 September 2010 la 14:11 (#)Nu cred ca reactia sa, a fost una potrivita. Pana acum ar fi trebuit sa-si dea seama ca este “un subiect bun” pentru presa. Ar trebui sa-si opreasca pornirile si sa-si asume faptul ca este o persoana publica. Ar fi putut foarte usor sa dea un raspuns civilizat astfel incat sa nu iste un scandal. Si eu il stimez pe marele tenismen, dar aici a gresit, parerea mea.E cunoscut faptul ca presa cauta subiecte, cat mai picante, pentru a vinde cat mai mult. In acest caz, comportamentul lui lasa mult de dorit…
De ana pe 1 September 2010 la 19:59 (#)Cat de tare
) Nu am nimic cu ziaristii dar nea Nastase a fost de un real angajament
De Industria Muzicala pe 1 September 2010 la 20:49 (#)Daca era de un real angajament ziarista ramanea fara vreo doi dinti.
)
De Bogdan Epureanu pe 2 September 2010 la 05:47 (#)Dau si eu din gura!Si zic asa: ILIE NASTASE(!!!acel Ilie Nastase!!!!) se plimba ,seara ,in centrul Timisorii! Liber, relaxat..! Apare o IDIOATA, cu microfon ,cu alura bucuresteana, si-l SOMEAZA pe Ilie sa-i spuna:CE FACETI AICI, CU CINE SANTETI , DE CE SANTETI IN TIMISOARA???!!!!! De unde acest tupeu ? DE LA BUCURESTI! ACEST GEN DE TUPEU INFECT TINE DE FACULTATEA DE JURNALISTICA BUCURESTEANA!!!!! Acest gen de a aborda un om nu este civilizat, deci nu este timisorean! ESTE BUCURESTEAN! IDIOATA era in piata centrala a Timisorii, si s-a simtit “pe domeniu public”! ,unde poate sa domine(???) orice trecator! Pai mai bucurestenilor! NU MERGE CHIAR ASA! Cum vreti/credeti voi! Timisoara NU E bucuresti!!!!! IDIOATA rspectiva habar nu are cine este NASTASE!!!! Cu BASE tot la fel facea? Ia mai intervievati-o si pe ESCA! Sant curios ce zice..Dar sta de vorba cu voi? Nu cred! Va intrebati de ce? Ar trebui! Ia vedeti!
De horia pe 5 September 2010 la 21:38 (#)@horia: termina cu complexele astea provinciale. ziarista aia era cat se poate de timisoreanca si Ilie cat se poate de bucurestean. bunul simt, care lipseste amandurora, nu se-nvata nici la facultate, nici pe terenul de tenis, ci acasa, in familie.
De Victor Ciutacu pe 6 September 2010 la 00:13 (#)Trebuie sa recunoastem ca intrebarea pusa de promterista frizeaza absurdul!
De WetNights pe 6 September 2010 la 00:43 (#)Adaugă Comentariu!