Musteşte de violenţă Grădina Carpaţilor
De: Victor Ciutacu - Categoria: personalUPDATE: Am depus plângere la Poliţie, omul există şi vrea să devină erou, poate mai terminăm cu închipuirile şi scenariile
Haideţi să terminăm odată cu paranoia. Nici atât de lipsit de preocupări încât să-mi inventez incidente imaginare nu sunt, nici atât de paranoic încât să-l bănuiesc pe preşedinte că-şi pune gealaţii să mă sperie prin mall-urile marelui oraş n-am ajuns. Pur şi simplu, s-a întâmplat ieri ca doi descreieraţi, care s-au declarat emfatic susţinători ai lui Traian Băsescu, să-şi arate muşchii în faţa unui copil care n-are nici o vină pentru prestaţia tatălui său în spaţiul public. Am postat precizările făcute în emisiunea şi la rugămintea Gabrielei Firea, ca ultimă referire a mea la penibilul incident, pentru a ridica în dezbaterea publică două probleme ale societăţii româneşti de astăzi: inexistenţa reacţiei instituţionale şi violenţa latentă. Pe de o parte, dacă poliţia şi administraţia privată a mall-ului nu dau nici un semn la 24 de ceasuri după un eveniment în care e implicat, în parohiile lor, un personaj public cu notorietate pe care o am eu, cu toate riscurile de imagine pe care şi le asumă, atunci nu-şi vor mişca dosurile pufoase sub nici o formă cînd tu, omule obişnuit care citeşti acest blog şi te uiţi la tv, o să fii călcat în picioare. Pe de altă parte, în toate straturile societăţii româneşti, musteşte sub capac o violenţă mocnită care, odată scăpată de sub control, poate degenera păgubitor pentru tot ce mişcă-n ţara asta.
UPDATE: Uitasem să reiterez faptul că orice ameninţare mă înrăieşte. O fac acum!
P.S. Dacă vă detensionează, voila de vedeţi ce-aş mînca şi ce-aş bea; şi cu cine…
166 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Da, musteşte…
De violet pe 10 August 2010 la 23:04 (#)Adevarul e ca la cat de “iubit” e Basescu, tu esti singurul care-l uraste, de aici ti se si trage. Cand mergi pe strada toti se uita la tine si ar vrea sa-ti suceasca gatul. CE NAIBA, SIGUR E DE SUS COMANDA!(nu am zis Basescu, Doamne fereste)
De mery pe 10 August 2010 la 23:24 (#)Da Victor, le este frica. Noi astia ne-portocalii ne-am saturat de ei! Sunt nevoit prin natura meseriei sa activez in niste minstere pline de PDL-isti verosi – spun active ca am de-a face cu ele ca benficiari – sunt rai, sunt pentru ei!!!! Legile nu mai exista! Nu stiu sa facem sa scapam de ei!!! M-am saturat!!!!!!
De RASVAN pe 10 August 2010 la 23:33 (#)Am o cunostinta ….amic primar la Pastraveni in judetul Neamt ….asteapta ok la u proiect pe REGIO de vreo doi ani!!!! Pacatul lui este ca e de ROSU!!!!! Si asteapta de vreun an!!!! Si lucrarea e ceva cu riul Moldova… stii si tu cum a reactionat anul asta….
Cred ca le-a zis vreun “mai-mare” politistilor “ba sa nu-l ajutati p-ala ca se supara dom’ sef…”
Deci poate omul de rand are mai “multe” sanse (if any) sa fie ajutat decat tine. Ma rog, “ajutat” trebuie si definit.
Eu am avut un incident in care chiar politia ii zicea “agresorului” sa loveasca pentru ca ei, mai apoi, sa constate si sa scrie in procesul verbal.
De Raptor pe 10 August 2010 la 23:59 (#)Musteste de violenta si colcaie de prostie !
De [D][S][N] pe 11 August 2010 la 00:14 (#)Intru la idei… Doamna Udrea? Hmmmm
De Bibliotecaru pe 11 August 2010 la 00:16 (#)Agresiunea verbala si fizica a fost si este ceea ce urasc cel mai mult in Romania, si acesta a fost motivul hotaritor care ne-a facut sa plecam. Cit timp am stat in Romania n-am avut timp de televizor si politica, pentru ca munceam 8-12 ore zilnic (adica si duminica uneori), insa nici n-aveam nevoie, caci traiam zi de zi toate porcariile specifice unui stat african.
De Lory pe 11 August 2010 la 00:19 (#)Totdeauna “mi-a placut” in Romania cum iti explica cineva ca tu esti manipulat de X sau Y si cum tu nu vei face nimic de capul tau pentru simplul fapt ca nu te duce mintea.
Normalitatea are la baza si un trai decent in care sintem egali in fata legii, ori multi dintre cei care au ales sa traiasca in alte tari pur si simplu n-au mai suportat agresivitatea in toata “splendoarea” pe care ne-o ofera de 20 ani cei aflati la putere.
[...] Cacatii ataca un jurnalist pentru ca ii place sa fie un “Tonomat” si nu un Vandut. Victor Ciutacu este si va fi un jurnalist cu coaie. Dar si cu pula [...]
De Victor Ciutacu, da-le la muie, futu-i in gura de Vanduti | IMI PLAC BARBATII pe 11 August 2010 la 01:17 (#)S-au legat de tine tocmai pentru ca te-au vazut cu copilul. Este laudabila retragerea, indiferent de comentariile ironice, care nu au cum sa nu apara.
De VirtualKid pe 11 August 2010 la 01:33 (#)D-le Ciutacu,
De octopus pe 11 August 2010 la 02:27 (#)ma gindesc ca aveti dreptate cu “paranoia”.Nu pot sa nu constat insa ca 70 % din cei care scriem aici,ar da palme ,ar suci capul ,ar omori ,ar dori sa moara ,ar schingiui………si a.m.d. De aici si pina la fapte,nu-i decit un pas.Cred ca este nevoie de mai multa toleranta si ponderare a temperamentului( si verbal) din partea tuturor.
Ce importanta are de unde vine?
De Corina pe 11 August 2010 la 03:13 (#)Este ceva ce n-ar trebui sa se intample intr-o tara cu un minim grad de civilizatie…
Da, musteste, colcaie, atat de violenta cat si de prostie si de porniri huliganesti
In masura in care puterea instalata nu mai dispune de nici un argument pentru a-si justifica desfrâul, i se deschide un larg bulevard violentei.
De VICTOR pe 11 August 2010 la 08:54 (#)Este de ajuns sa urmaresti interventiile portocaliilor ,de orice fel.
Pe fondul unei mârlanii,inculturi,neciopliri si prostii, pentru care nu detin exclusivitatea,raspunsurile lor ,la orice critica legata de evidenta, a devenit de o stereotipie obositoare si enervanta.Incapabile sa gândeasca reactii proprii la chestiuni simple,de viata ,se refugiaza in pepiniera de clisee cultivata de “creerele” partidului.
Câte unul mai incearca ,cu dibacia elefantului (pardon, taurului)in magazinul de portelan,sa mai scoata pe gura câte o istetie proprie.
Rezultatul este jalnic.
Dar, înafara de rezultatul pe care îl produc asupra bunului-simt intelectual al ascultatorului, desertul mintal,ideologic, ideatic ,cultural si factual prin care bântuie se dezvolta in doua directii posibile,si care apartin domeniului violentei.
Pe de o parte, insusi acest tip de discurs are forma unei maciuci, a unei prime forme de violenta.A doua treapta sunt injuriile(inclusiv calificativul de dusman al Tarii).
A treia treapta este cea a violentei fizice, exercitata in mod individual sau organizat, daca puterea intervine in joc.
A doua directie a violentei potentiale , provocata de acest tip de discurs si de atitudine ,este cea care se poate dezvolta in reactia oponentilor.
Absenta posibilitatii unui dialog rational si a supapelor democratice de rezolvare a conflictelor ,de toate naturile, conduce inevitabil la forme de exprimare violenta, de la mica violenta a frustrarii cotidiene pâna la exploziile colective devastatoare.
Mecanismul “vorbei” publice in care este angajata societatea romaneasca este , din pacate,tintit catre o directie ce nu poate evita violenta.
Numai o schimbare constienta a pozitionarii principalilor actori politici,catre dialog si colaborare, mai ar putea evita un dezastru anuntat.
Aceasta nu pare insa a miji in niciunul din creerele puterii, incepand cu Presedintele Basescu.
Incă un pic şi “musteala” va ieşi de sub capac! De data asta împotiva portocaliilor. Lor la va fi frică să mai umble pe stradă! Tare mi-e teamă că epoca ăstuia nu se va sfîrşi paşnic!
De shogunu' pe 11 August 2010 la 09:11 (#)Banzai!
Explicatia incidentului de la Mall ca si a altor tipuri de violenta este simpla :LE ESTE FRICA! SIMT CA SE APROPIE IGNATUL SI DISPERAREA II FACE SA REACTIONEZE IN ACEST MOD!
De Lia pe 11 August 2010 la 09:17 (#)Este deplorabil ce s-a intamplat si cred ca asta este doar inceputul.Banii se impart din ce in ce mai putin la portocalii si asta ii infurie la culme.Mi-e groaza la ziua in care vom imbraca toti straie portocalii pt a nu fi impuscati pe strada!
De gabi oarga pe 11 August 2010 la 09:27 (#)Eu sunt de parere ca ceea ce practici tu in emisiunea ta, si pe unde esti invitat, e agresiune verbala. Atata timp cat tu si Mircica ii faceti dobitoci si prosti si tampiti pe toti votantii lu’ Basescu, mi se pare normal sa v-o luati pe cocoasa.
De Andrei pe 11 August 2010 la 09:37 (#)Intr-adevar, suntem o oala uriasa sub presiune, in ultimul timp am senzatia iminentului, parca traim linistea de dinanitea furtunii…
De blackmesa pe 11 August 2010 la 09:38 (#)Pacat ca a trebuit sa asiste copilul tau la asa ceva, mie asta mi se pare ce mai rau in toata treaba asta. Cat despre violenta care de abia asteapta sa iasa la suprafata, in vremurile astea e ceva de asteptat. Nu vezi, basescu se simte bine in tara lui, ca spp-ul e langa el are protectie, mancare are, putere garla, cand merge la mall sigur nu o sa fie agresat. Si oricum trebuia sa te astepti ca la un moment dat lucrul acesta sa se intample,sunt prea multi idioti ca sa nu fie asa. Eu unul sper sa nu mai existe asemenea incidente.
De GiacomO pe 11 August 2010 la 09:50 (#)In fiecare zi imi pun aceeasi intrebare : CE DRACU MA MAI RETINE IN TARA ASTA IMPUTITA ???
De gabriel pe 11 August 2010 la 10:04 (#)Intr-o zi am sa plec , pur si simplu , fara sa ma mai intreb de ce o fac !!!
E o tara moarta careia i s-a cantat demult prohodul , iar noi ca boii , inca mai stam s-o jelim !!!
Raspuns :”Update”:
De G.P. pe 11 August 2010 la 10:21 (#)Pe mine ma stimuleaza!
Te-ai trezit si tu cu violenta… Ai auzit de Sile Pietroi? Nutu Camataru? Fane Spoitoru?
De mircea pe 11 August 2010 la 10:33 (#)La Familia? BUG Mafia?
Te mai uiti din cand in cand la concurentii de la Pro TV la ora 5 la stiri?
Astea exista de ceva mai mult timp inainte sa iasa Base presedinte.
Salutare Victore.
De Drujbaru pe 11 August 2010 la 10:37 (#)Am vrut si eu sa ma bag in seama ieri si sa spun ca nu are sens sa-i punem in carca lui Baselu incidentul (extrem de regretabil de altfel) de la mall. Sunt atatea alte sute de motive mult mai bune (a se citi grave) care i se pot imputa marinarului, dar acesta nu este unul dintre ele. Nu am postat pentru ca nu mi s-a parut ca ai avea nevoie bocitoare si nu am vrut sa fiu acuzat ca-l apar pe chior (chiar nu e cazul).
La articolul tau de azi (de pe blog) as dori sa fac totusi o mentiune (din punctul meu de vedere ofc).
“Pe de altă parte, în toate straturile societăţii româneşti, musteşte sub capac o violenţă mocnită care, odată scăpată de sub control, poate degenera păgubitor pentru tot ce mişcă-n ţara asta.”
Da…ai perfecta dreptate, dar as vrea sa adaug, ca pe langa vina clara si de netagaduit pe care o poarte guvernul, baselu si boc, politicienii in general, o foarte mare parte din vina o poarta si presa. Si nu ma refer aici la libertatea de exprimare si optiunile politice…ma refer pur si simplu la standardele de calitate ale presei scrise si audio-vizuale din ultimii 20 de ani. Incepand cu celebrele pornografii aviare ale lui Cristoiu, continuand cu stirile tabloidizate la Dumnezeu, toate acestea nu au ajutat deloc mentalul colectiv. Hai sa fim un pic onesti…50 de ani comunism au facut mult mai mult rau decat lipsa mancarii de pe masa sau a libertatii de exprimare. Comunismul ne-a privat in primul rand de cultura si de educatie civica. Ospitalitatea, darnicia, bunatatea, intelepciunea poporului roman sunt legende pentru aia mici. Dupa 50 de ani de comunism, ne-am ales cu o masa abrutizata de oameni, o populatie, nu un popor cum bine au spus altii inaintea mea…o adunatura de semi-analfabeti, de alcoolici, de ne-educati..in marea lor majoritate…cu o foarte restransa patura a clasei de mijloc cu minim de educatie si bun simt si efectiv doar cateva varfuri intelectuale. Ei bine, in lipsa acestor repere culturale si intelectuale, cine sa calauzeasca aceasta populatie aflata in completa deriva si lipsa de identitate? Nimeni. Si atunci modelele au inceput sa apara din drojdia societatii…de pe maidan cum ar spune unii.
De aceea ne trezim in fiecare zi cu chilotii Simonei Sensual pe nas in fiecare dimineata, de aceea suntem agresati zilnic de ultimele aventuri ale lui Bote, de aceea avem transmisii in direct de la vila lui Becali, si alte si alte asemenea realitati de un grotesc evident.
Si sa revin la ideea de la care am pornit…presa a avut aici un rol covarsitor. Sub scuza ticaloasa ca “trebuie sa mancam si noi o paine” in loc sa dirijeze un pic moralul unei populatii aflate in cadere libere, le-a oferit circ si degradare morala pe tava. Presa a avut grija (aici chiar pot generaliza…apropo de tema dintr-un articol recent) sa indoape mitocanul de rand (80% dintre romani) cu stiri despre sex, scandal, prost gust si FOARTE MULTA VIOLENTA. Stirile de la ora 5 de la ProTv au dat startul, ca apoi toate televiziunile private sa preia reteta “de succes” si sa prezinte sange, violuri, cadavre, mate si creier imprastiat pe sosea, muribunzi, la ore de maxima audienta. Filmele difuzate de aceleasi posturi, nu au sarit de nivelul celor cu Van Damme, Bruce Lee, etc etc…fara nici cea mai mica incercare selectiva de calitate. De 20 de ani, gunoiul se revarsa asupra noastra de pe toate ecranele televiziunilor si din toate ziarele.
Pe site-ul de la Antena3 nu este zi de la Dumnezeu, sa nu fie cel putin 3 articole despre sani, sfarcuri sau chiloti. Nu este post privat sa nu aiba cel putin 2 emisiuni de scandal cu paruieli si injuraturi in direct. La Protv s-a cantat imnul Romaniei in ritm de manele…si atunci la ce ne asteptam?
Cu un asemenea torent de GUNOI, avem pretentia sa traim intr-o tara civilizata cu oameni decenti? Eu sincer ma mir ca inca nu se vandalizeaza magazine in ziua amiaza mare, ca nu sar tractoristii sa violeze studente dupa o dusca de rachiu, ca nu suntem luati la bataie fara motiv de cefe late ce coboara din beemveuri…(unele chiar se intampla deja).
O ultima idee si inchei. Pana si spoturile publicitare s-au mulat pe fibra putreda a unui popor mort intelectual. Berea Servus…iti arata ca cel care nu vrea sa bea o gura de bere dupa ce ciocneste, este luat pe sus de niste “gorile” si aruncat pe fereastra. Nu este minunat? Nu este asta poporul roman? O adunatura de innapoiati mintal, cu creierul imbibat in bere care te calca in picioare daca nu faci parte din turma? O adunatura de specimene care proslavesc traditia bautului de bere, in loc sa proslaveasca traditia muncitului.
Victore…asta este tara in care traim, asta este poporul care a fost fabricat, iar cand pe o parte intra doar gunoaie si abjectii, nu are sens sa te miri ca pe partea cealalta nu ies petale de trandafiri si arome de lavanda.
pai…eu unul l-as bate si pe basescu si pe tine…si pe boc! si pe inca alti cativa din “tabere” diferite…simplu. oricum as bate pe cineva
De gabi pe 11 August 2010 la 10:38 (#)un amic a fost injunghiat la mall vitan, iar badigarzii se uitau, pentru ca ei pazesc bunurile, nu animalele care se omoara intre ele (citat aproximativ de la onor conducerea mallului). nimeni nu o sa te caute, astepti degeaba.
De Arhi pe 11 August 2010 la 10:39 (#)@mircea: oricat m-as stradui, nu gasesc paragraful in care as fi scris ca violenta s-a inventat odata cu Basescu. noi incercam sa dezbatem aici violenta reziduala care incepe sa izbucneasca in randul oamenilor aparent normali, nu la nivelul cazurilor notoriu infractionale, dar se pare ca-i destul de temerar demersul.
De Victor Ciutacu pe 11 August 2010 la 10:44 (#)la ora asta gloata primitiva cu pseudonimul pdl nu mai are alte metode de a aburi in continuare natiunea, prin urmare trece la argumente contondente si,logic, incearca sa convinga cu acestea mai intai criticii consacrati ai tribului violent(apropo, privesc seara aparitia acestor creaturi, cocosate de greutatea minciunilor pe care le poarta cu ele in studiou, avide de putere,despuiate de cel mai elemenar bun simt; mai cred ca, in acest moment, voi comiteti o greseala prin faptul ca nu apelati la toate,dar toate opiniile potrivnice ascestei hoarde(nume ca cvt, a.paunescu,piersic,mihaela miha, alte zeci) ar servi intelegerii fenomenului> propun un exercitiu de imaginatie florin piersic vs. rudimentarul voinescu, penibilul de la iasi, jenantul marinar coleg al lui base,r.culcer, r.moraru, celebra ziarista cu imagine asimetrica{ nu ii retin numele},si mai toti altii care, desi poarta un nume, nu au identitate;toti ei ne strica, sistematic, serile cand apar pe sticla si, in mod sigur,dar foarte sigur ne dezgusta pana la starea de voma.
De Baselea cel voinic pe 11 August 2010 la 10:45 (#)Sunt ofticati ca presa neportocalie dzvaluie toate tunurile ,tepele sau tentativele de furaciuni, si uneori asta le strica planurile celor racordati la conductele cu bani publici.
De mishulescu pe 11 August 2010 la 10:49 (#)Nu vreau sa-ti dau sfaturi Victore dar cred ca aceste incidente se pot repeta oricand iar un pistol cu bile nu cred ca ti-ar strica.
Am spus-o de multe ori ca astia sunt criptosecuristi, ca sunt fosti mincatori de cacat (ciripitori e prea frumos), asta au invatat pe vremea lui Ceasca si asta pun in practica. Victore ceace sa intimplat cu tine am mai spus-o e regretabil, dar gindestete ca sunt alti amariti care nu au posibilitatea sau le e frica sa reactioneze. Citi sunt in tara asta care au fost macar o data agresati si nu au spus un cuvint. Faptul ca gindesti altfel decit ei te face automat un paria, inca se ghideaza dupa lozinca “cine nu e cu noi e impotriva noastra”.
De UN OM REVOLTAT pe 11 August 2010 la 10:57 (#)Am sa fac o mica istorioara: In anul de gratie 1999 s-a infiintat APR-ul sub conducerea lui Melescanu Teodor, un partid care sa infiintat la dorinta tatucului Iliescu si a fost menit sa rupa din partidul democrat care era condus de Petre Roman. Ei in acel partid au intrat chipurile oameni de afaceri, minciuna, cel putin la noi in zona au intrat toti cei care au fost respinsi de catre PSD toti cei care au mincat cacat intrun fel sau altul, toti cei care o viata au stat repet stat pe bani de la buget si stiau ca daca nu se inscriu intr-un partid vor disparea pur si simplu.Toata lumea stie cum sa terminat acel partid uni au fuzionat cu PNL-ul alti cu PD-ul. Deci la noi au fuzionat cu PD-ul, printre virfuri s-au si se regasesc un “domn”fost puscarias a fost inchis pentru ca a delapidat ( daca crezi ca e interesant pot sa iti dau si nume )iar acum e mare consilier judetean, feciorul unui oier care a furat tot ce ia picat in mina si un fost securist inginer agronom care e primar de zece ani.
De ce am scris cele de mai sus? Pentru simplu fapt ca unul dintre ei imi e ruda prin alianta iar eu am facut imprudenta sa ma inscriu in PNL iar de atunci de cind am facut imprudenta asta nu mai sunt agreat in familie, iadul pe pamint, imi pun piedici grosolane la firma si cite si mai cite. De zece ani de cind sunt in primarie nu au facut nimic, putinii investitori au fost alungati si nimeni nu spune nimic pa chiar ii voteaza. Deunazi vorbeam cu cineva si spunea ca are consolarea ca cei care l-au votat pe basescu o duc la fel de rau ca si noi cei care am votat impotriva, dar asi fi fost fericit ca cei care l-au votat pe basescu s-o duca mai rau ca noi ceilalti
Sa nu incetati campania de presa pina nu-i terminati. Din punctul meu de vedere acela nu e presedinte cre isi permite sa isi jigneasca poporul spunind ca Romania e tara de mina a II-a, in concluzie si presedintele e de cel putin mina a II-a si ar fii cazul sa ne lase.
@Arhi: e exagerat titlul, poate suna mai spectaculos, dar nu astept nimic, nu-s naiv. m-a intrebat femeia daca depun plangere, i-am spus ca nu, fiindca n-am suferit nici o vatamare fizica si ca nimic nu-i impiedica sa se autosesizeze intr-un incident care a devenit deja stire.
De Victor Ciutacu pe 11 August 2010 la 10:58 (#)Presa e de vina pentru aceasta violenta care a cuprins Gradina Carpatilor. N-ati vazut labe unu si la oteve cata agresivitate? Prezentatorii acestor televiziuni, niste vanduti portocalii, toaca zilnic impotriva oricui este impotriva Tiranului. Acesti indivizi care si-au vandut constiintele nu au alta preocupare decat sa-l apere, toata ziua, pe Baxescu. Pentru ei nu exista decat un geniu, El, si ceilalti sint dusmanii lui si trebuie injurati zilnic, de dimineata pana seara. Aceasta presa ticalosita a starnit ura oamenilor si le-a spalat creierele, nu mai gandesc, ci doar se uita la televizor si inteleg ca dusmanii lui Baxescu trebuie starpiti. Rusine, presa ticalosita si cumparata! Antena 3 e singurul post unde poti gasi opinii obiective si pertinente si de aceea oamenii minunati de aici, dvs, domnule Ciutacu, si dl Gadea si dl Stan si mai ales inegalabilul Mircea Badea, sunt in vizorul gealatilor lui Baxescu. Sint convins ca daca ii controla politia pe indivizii care v-au amenintat gasea carnete de partid portocalii asupra lor! Foarte bine ca nu v-ati batut cu ei, oamenii inteligenti isi arata vitejia pe blog, nu pe strada! Sa o tineti tot asa si sa fiti mai rau ca pana acum, nici o mila contra tiraniei baxiste! Romanii adevarati va sprijina!
De Justitiarul pe 11 August 2010 la 11:13 (#)Cred că habar n-ai că ai întreţinut spirala violenţei. Tu şi Dinu Patriciu. Uite de aici
De Marieta pe 11 August 2010 la 11:13 (#)Da da, sa vina sa te bata cand esti cu Badea de mana, nu atunci cand esti cu copilul tau desi doamne fereste de chestii de genu asta, dar pana te nimereste, vorba ta ce gradina frumoasa avem dar e cam mic gardul si-l poate sari orcine…
De mis pe 11 August 2010 la 11:40 (#)Victor,
De catalin pe 11 August 2010 la 11:40 (#)Vrei sa petreci o saptamana in carciuma cu blonda de la turism? Caaaah!
Legat de violenta care mocneste, momentan inca stam bine fata de alte tari. Hai sa facem o comparatie cu o tara din UE, de exemplu Franta. Ai vazut patrule cu caini prin mall-uri in tara? In Franta exista. Ai vazut patrule ale armatei cu pusca la cingatoare in tara? In Franta exista. Ai vazut oameni mai amarati saltati de pe strada de 5-7 militieni? In Franta exista.
Sentimentul de insecuritate este mai mic la noi dar, din pacate, venim tare din urma ca sa nu ramanem si la categoria asta pe ultimul loc.
De ce? Destul de simplu: legea nu este lege pentru toti! Nu exista teama de “organul” legii, iar organului nu ar trebui sa-i fie frica/teama sa aplice legea. Si nu mai vorbesc de spiritul civic, mori pe strada pana sa te intrebe careva daca ai nevoie de ajutor.
Acu’, vorbind de patania ta de la mall, oricine ar atenta la siguranta familiei mele, daca nu poate fi evitata altfel, va primi corectia necesara astfel incat sa nu se mai ridice de la sol – «ochi pentru ochi, dinti(!) pentru dinte!».
Domnule Victor Ciutacu,mai da-i in gura mamii lor de jigodii basiste,FII RAU!!!! Nu esti singur !!! BASIST=NAZIST !!! Alta rima n-am gasit !
De Sfarma-Piatra pe 11 August 2010 la 11:46 (#)In comparatie cu Rusia, Romania e ceva mai ”blanda” la acest capitol(banuiti la ce ma refer…)Geme prostia si incompetenta.O declara toata lumea dar aproape nimeni nu misca.Lasi! Sau poate iar incompetenti???Slava Domnului ca nu exista acea putere de a inchide gura o singura data(desi te plesneste peste bot de cate ori vrea, dar tu mușcă!)
De Otilia pe 11 August 2010 la 11:58 (#)Victore, daca tu minti poporul cu televizorul, PDL-ul ce facea la sfarsitul anului 2009 cand spunea ca tara a iesit din criza?
De Alex pe 11 August 2010 la 12:08 (#)[...] Noi, aştia de-njurăm şi comentăm porcos pe bloguri, nu prea avem ce face mai mult de-atît! Cei mai cunoscuţi sînt ameninţaţi de băsişti viteji, sub ochiul vigilent al agenţilor de “ordine”, [...]
De Un singur lucru… « shogunu' pe 11 August 2010 la 12:29 (#)Basescu a castigat alegerile cu un mesaj de ura si prima data si a doua oara. El a specualat si amplificat ura intre diverse categorii sociale si mi se pare firesc sa se fi ajuns la aceasta stare dupa 6 ani cu Basescu. Si chiar daca ar putea fi violenti si cei anti-Basescu, este evident ca sustinatorii sai sunt mai predispusi la un astfel de comportament fiindca la ei a prins mesajul de ura. Oricum, eu cred ca in cazul acesta functioneaza principiul atractiei. Asa s-ar putea explica de ce, de ex.,in PDL sunt unii dintre cei mai josnici politicieni. Si nici nu-i nevoie de cine stie ce metafizica ca sa fii de acord, se pot gasi si argumente rationale pentru a arata ca cine se aseamana se aduna.
De Manuela pe 11 August 2010 la 12:55 (#)Regret incidentul cu care te-ai confruntat, mai ales datorita faptului ca erai cu copilul langa tine. Problema Romaniei vine de la conducerea ei, cum vrei sa rectioneze votantii “mai marelui” cand el da exemplul pe care il da, cel de primul golan, primul smenar si primul bisnitar al tarii. Golania conduce, in capul lor cu cate un neuron ratacit si cu o educatie egala cu zero “ei este tari, ei conduce”. Regret enorm ca asta este Romanie, cel putin din punctul meu de vedere.
De Loredana pe 11 August 2010 la 12:55 (#)Felicitari ca ai reusit sa eviti scandalul, erai cu copilul. Astia care au incercat marea cu degetul nu au creier.
De Cony pe 11 August 2010 la 13:04 (#)Mergi mai departe, eu sunt cu tine!
Si-ti fac si audienta sa creasca.
Emisiuni multe si cu vorbe grele!
Sa fii sanatos!
Tu si familia ta!
Victore, te rog sa nu ma-ntelegi gresit, si eu sunt de parere ca incidentul cu cei doi cretinoizi de la mall e absolut regretabil, dar din moment ce tu, in interviul care apare dand click pe “penibilul incident” din postarea de mai sus, declari explicit ca esti intreg si nici nu-ti trece prin cap sa depui plangere la politie, de ce te mai plangi ca politia nu se autosesizeaza? Adica, eu nu vreau sa sesisez politia, nu am motive, in ultima analiza, caci sunt intreg din punct de vedere fizic si nu vreau sa fac din tantar armasar, dar condamn politia ca nu se autosesiseaza, impotriva vointei mele?! Parca nu prea merge…
De Adolf Visarionovici Basescu pe 11 August 2010 la 13:04 (#)[...] as fi Victor Ciutacu… Te astept in emisine sa-mi explici cum tre’ sa-l injur, din punct de vedere [...]
De Dac-aş fi Adrian Năstase, i-aş sugera Olguţei să vină să-mi numere ouăle « [D][S][N] pe 11 August 2010 la 13:08 (#)@Adolf: fiindca atat tulburarea ordinii publice, cat si amenintarile sunt sanctionabile conform legislatiei in vigoare. si fiindca e de datoria lor s-o faca.
De Victor Ciutacu pe 11 August 2010 la 13:33 (#)@gabi: q.e.d. si d-aia nu mai ai ce cauta pe blogul asta. refuleaza in alta parte
De Victor Ciutacu pe 11 August 2010 la 13:38 (#)Victore, imi pare rau de incident, dar imi pare bine ca n-ati patit nimic.
De john doe pe 11 August 2010 la 13:50 (#)Problema politicienilor de la putere, in primul rand a lui Basescu mai ales dupa ce a afirmat ca se simte foarte bine in tara lui, este ca nu inteleg ca ei nu sunt ‘tara’. Ei sunt ‘statul’, asa cum spunea un oarecare Ludovic, au reusit sa-l confiste, dar paranoia lor este cu mult mai mare. Ei se cred chiar ‘tara’!
Eu nu ma simt bine in tara mea, desi o iubesc, adica iubesc muntii, Delta si alte locuri superbe, dar urasc statul, aceasta organizatie mafiota care-mi ineaca tara in mizerie si neputinta. Din cauza lor, in primul rand, nu ma simt bine in tara mea.
@Andrei
De shogunu' pe 11 August 2010 la 13:52 (#)Bă! Tu gîndeşti?
Banzai!
O sa zica lumea ca sunt ceausist, mai ales astia plini de texte privitoare la “dreapta” si la “reforma”, dar mie imi este pur si simplu dor de siguranta pe care o aveam in spatiul public inainte de 1989.
Aveam 18 ani la revolutie, abia imi luasem permisul de conducere, asa ca nu stiu cat de impregnat de comunism sunt. Sau par a fi.
Dar acum rememorez cu placere vremurile in care vestita triula(sergentul major, soldatul in termen si cainele lup) ma dadeau jos din corcodus la propriu, atragandu-mi atentia, CULMEA, ca se afla in curtea cuiva.
Astazi, dupa atata reforma plimbata prin gura de diversi polticieni, dar mai ales de astia de dreapta, observ ce s-a ales de politia de ordine de publica, asa cum era ea stiuta. Trimisa la primarie, reformata cu sarg, transformata in gardieni publici si in alti dobitoci purtatori de arma si statie de emisie receptie(nu ca majurii de pe vremuri erau plini de carte si de cultura generala)privati, care stau si belesc ochii aiurea.
In spatiul public ti-o iei foarte repede, indiferent ca esti in masina, pe jos sau whatever.
Toti sunt smecheri, toti au un sef care e tare, un prieten, toti te bat, te ameninta, scot pistolul, cutitul, bata sau robinetul.
Daca vrei sa te duci undeva…unde si pentru ce ?
Nu-i asa ca mai bine lasi capul jos, te faci mic, indiferent, si incerci sa te strecori ascultand in tot acest timp explicatiile polticienilor despre reforma, menite a le da prostilor motive sa scrie pe internet despre doctrine si alte tampenii ?!
De Cristian pe 11 August 2010 la 13:53 (#)Democraţia este permanent periclitată pentru că nu există nici o ordine politică care să se sprijine mai mult pe CONSENSUL cetăţenilor şi care să se poată menţine în timp. Exact ca acum 20 de ani traim o “democraţie populară” care este de fapt o formă de conducere a birocraţiei de partid.Singura diferenta este „libertatea” de astazi de a scrie si exprima tot ce iti trece prin cap si lipsa „ordinii” datorita conducerii si parazitarii institutiilor statului de catre politruci. Ceea ce ameninţă democraţia nu este doar dictatura care ar putea veni să o înlocuiască, ci masele orbite „ideologic”.Actualul regim a luat puterea cu largul concurs al bandelor de interlopi inrolati „ideologic” cu bani furati de la buget si, in opinia mea, printr-o frauda de genul celei din Iran din 2009.Democratiile din Romania si Iran sunt asemanatoare cu diferenta ca trupele basij sunt inlocuite de bandele de interlopi si maneleisti deghizati in activisti de partid de tipul celor care te-au agresat pe dumneata iar cuvantarile ayatolahului cu binecuvantarile soborului de preoti pentru „lucrarile marete” comise de politrucii banului.Dumneata esti considerat un pericol la adresa „democratiei” pentru ca nu esti in consens cu bandele de interlopi si manelisti iar cine il injura pe seful bandelor injura Romania iar daca nu inveti sa o iubesti de bunavoie o sa o iubesti de nevoie.Cam asa vad eu „lectia de democratie” pe care ati primit-o.Oricum semnalul e clar traim o libertate fara ordine in care democratia o face ala mai puternic.
De Mas pe 11 August 2010 la 13:53 (#)Salut. Ma bag si eu in seama… Nu trebuie sa te sperii de astfel de reactii din urmatorul motiv: cainele care latra nu musca. Nici nu cred ca erau pusi de cineva. Cel mai probabil erau doi lingai cu carnet de partid care au mirosit ocazia de a face o fapta de vitejie cu care sa se laude pe urma la sefu/sefa – “sefule l-am prins pe Ciutacu ala in mall si sa vezi ce i-am facut, ce ne-am bagat si ne-am scos in neamu lui si cum i-am zis cum te iei ma tu de domnu’ presedinte care a facut si a dres?!?!” – totul in asteptarea unui scooby snack de la acesta. Daca erau niste smardoi iti dadeau bucata fara sa stea la discutii. Daca-l vezi pe unu ca vine spre tine repede FARA SA ZICA NIMIC, atunci este cazul sa te feresti, dar daca-l vezi ca vine latrand basebasebase, atunci poti sa-ti vezi linistit de drum. Oricum, ei se tem mai mult de tine/altii decat te temi tu/noi de ei. Asa ca rupe-le capul, la figurat, in continuare ca n-au ce sa-ti faca.
De Banu Maracine pe 11 August 2010 la 14:15 (#)Intreb.Violenta reziduala nu era pana acum sau o remarcam doar cand suntem implicati?Violenta in limbaj nu impinge spre violenta fizica?.provocari de genul”pulime”sau injuraturile”hai sictir”sau altele nu impinge spre acelasi lucru?Cand semeni vant culegi furtuna
De dupacires pe 11 August 2010 la 14:49 (#)Proprietarii mall-ului sunt de-ai plosnitelor portocalii, cine le-a dat autorizatii, tata?! Despre politie, sa fim seriosi, intai ca-s si ei portocalii si-apoi, cu 5 mil pe luna, de ce s-ar deranja?! In plus, puterea e multumita daca poporeanu refuleaza la intamplare, iar daca e impotriva unui jurnalist care-a injurat puterea, cu atat mai bine, care-i necazu’?! Paziti-va, probabil ca ideea a suras si altora!
De alien pe 11 August 2010 la 15:31 (#)Am fost “la tara”,si ce constat: taranii nostri cei sanatosi la cap, seva natiunii sunt otevizati complet…nu au bani, le merge din ce in ce mai greu dar clatina din cap si spun “ca saracul basescu de unde sa dea bani daca iliescu i-a mancat pe toti”…tampitii astia chiar sunt cu creierele spalate…stiu numai bautura, otv si evident bataie. Cred ca agresorii din mall sunt fani otv-asa un fel de ceoaca, tolea…pumn nu creier.
De mutter pe 11 August 2010 la 15:37 (#)(R) Cu un presedinte schilod (Traian Basescu) Romaniei ii trebuie hycomat !
De P.U. Lake pe 11 August 2010 la 16:21 (#)Daca esti cine esti, spui ceea ce spui si faci ceea ce faci-asuma-ti riscurile!
De axinte pe 11 August 2010 la 16:27 (#)ce vrei mai, victore… chiar se traieste bine in epoca TB! numai ca nu toata lumea traieste bine… e drept, f putini traisec bine (din ce in ce mai putini si din ce in ce mai portocalii) dar… bunastare chiar exista in RO… dupa cum spunea prezidentu’: fiecare se descurca cum poate ca statu’ nu-si poate plati nici macar medicii si/sau profesorii… asta-i romania: cui nu-i convine regimul are 2 variante: fie se revolta (dar pe bune) fie pleaca… sau 3 variante? a exista si varianta RESEMNARE (cea mai facila si de obicei cea mai imbratisata de romani).
De db pe 11 August 2010 la 16:27 (#)Mai sunt cetateni care se bat pentru Basel?Inca mai are sustinatori? Cred ca sunt de la companiile de stat unde “inexplicabil” , Base (via Boc),nu a redus salariile.
De Ioana S., Bucuresti pe 11 August 2010 la 17:14 (#)Da’ mai putem comenta atitudinea unor persoane cand presedintele lor da un cap in gura si un dos de palma( nu pumn) unui copil?
Si nu e de mirare ca nu-l mai viziteaza niciun presedinte UE…Ce dracu’ o face toata ziua la Cotroceni, pentru popor?
D-le Ciutacu,
De octopus pe 11 August 2010 la 17:14 (#)as vrea sa va amintesc un episod din ’92.La TV-R Libera-orele 6,7 seara era agresata verbal d-na Cristina Topescu !? Un tinar ziarist i-a luat apararea (verbal) si si-a luat-o ( rau ) chiar dela dl. NINOSU care era ministrul justitiei (parca).Uitati cum era cautat pe strada dl IUGA dela sindicatul TVR ? Sa am eu de 1 leu ,cite agresiuni verbale se intimpla zilnic in acel mall.Nu vreau sa minimalizez situatia dar astfel de oameni nu tin seama de situatie ,loc si faptul ca sint copii de fata.Si eu sint coleric si un doctor cu mare experienta mi-a zis: unde vezi gilceava,fugi.N-am ascultat…..da m-a ajutat Bunul Dumnezeu sa nu ramin leguma.N-o sa schimbati dvs. lumea (doar cu vorbe ) mai ales (sa fim corecti)ca incercati sa schimbati doar o parte a ei,cealalta….???.Toti sint o apa si-un pamint.Scuze daca am suparat cu ceva !
Poate ma insel dar aceasta violenta pe care o simt si eu ca incepe sa ia amploare nu isi are radacinile din,,tiganca imputita,,,,stiu eu un ziarist pe care nu o sa il iert niciodata,,,,te-am iertat dar nu te-am uitat,,si este amplificata acum de slabirea voit programata a institutiilor statului???
De dorubr pe 11 August 2010 la 17:47 (#)Din pacate, structura tatarului si a regimului introdus de aproape 6 ani conduce la acest gen de agresari. Sa speram ca nu se va ajunge la mai mult, la crime politice. Ura viscerala a presedintelui fata de tot ce misca-n tara asta da apa la moara unor tipi dubiosi cu o constructie similara si cu putina scoala. Inca un an e prea mult pentru aceasta maniera de a conduce o tara din Europa, cu un popor in ea!!!
De Doru Danciu pe 11 August 2010 la 17:56 (#)Cine mai are bunici sau oamenii în vârstă care au apucat vremurile colectivizării ar putea afla cum grupuri de agitatori făceau presiuni care să determine pe ţărani, prin violenţă (ne)psihologică, să intre în cap-uri. Istoria… doar se repetă pentru cei care o uită.
De e.nichifor pe 11 August 2010 la 18:39 (#)Eu sunt ,,fericita,, ca TB munceste prea mult pentru tara. Rezultatele se vad.
De Viorica pe 11 August 2010 la 18:45 (#)Chiar ca inca gandim simplu de tot. Ce au a face gruparile infractionale cu oamenii simpli,cu bugetarii, etichetati de regim “cele mai hidoase si scarboase animale inventate pe fata pamantului” (astaelimbaj de lider portocaliu, de prefect!). Violenta lor verbala nu e tot violenta? Cand te transformi din mare dansator,pontos, in presedinte care sfideaza si tipa la oameni care au ramas pe drumuri, asta nu e violenta? Cand o profesoara, un om normal,isi tipa neputinta si disperarea in fata unui presedinte, asta nu e violenta? Cand schimbi textele demagogice din “suntem competentii neamului” in ” cei mai mari iubitori de tara, dar indemni pe oameni sa si-o paraseasca”, nu inciti la violenta? Cand vorbesti de profesori si medici ca de ultimii oameni, nu inciti la violenta?”
De raluca pe 11 August 2010 la 20:01 (#)Bine ca a spus macar ca-si iubeste …doar tara. Pentru ca, marii voievozi, marile personalitati istorice, erau iubitori de “neam si tara!”. Poti sa iubesti apa,pamantul,vila ta din Mihaileanu, vila fiica-tii de la Popoviciu, ca ai trimis o fata cititoare de texte in Parlamentul European, pe toti smenarii si pretenarii tai, dar nu iti iubesti poporul, pe care il sfidezi pe zi ce trece.
Stim si noi ca somnul ratiunii naste monstri. Acum e relativ bine. Traim inca in era “Basescu=renasterea Romaniei”, “noua Romanie=popor de muncitori, nu de asistati”, demagogie pura. Vedem peste 1 an,doi.
Si astept cu interes noul rebranding prezidential, reinventarea presedintelui din “iubitor de tara” in “credinciosul Base”,”salvatorul neamului prin credinta”,si imagini cu Base rugandu-se la icoana, cu matanii la gat si brat la brat cu patriarhul,facand bai prin multimea moarta de foame.
Maronii portocalii sau destre lada cu gunoaie a Istoriei
Cunosc pe propria-mi piele primitivismul pidilicilor.
După ce am fost – spre ruşinea mea – oarecum în tabăra lor, pentru că îi susţineam în scris, s-a trezit idolul lor cu faţa la dop şi la “volumul” gol de m-a chemat la “trebulan”. Aşa am devenit nu doar duşmanul lui.
Pentru că devenisem peste noapte duşmanul lui eram dintr-o dată duşmanul lor. Liftele habar nu aveau cine sunt. Adică unul mic acolo care nu conta. Spre deosebire de cei care îşi asumaseră public şi cu tărie poziţia.
Maldăre, munţi de lături mi-au turnat în cap.
Spre deosebire de mine, spre onoarea lui, Victor a avut aceeaşi poziţie constantă în ceea ce-l priveşte pe Mizerabil: spusă pe sticlă, scrisă pe hârtie sau pe octeţi.
Îl consolez pe Victor pentru episodul cu cretinieţii: Nevretbratele nu discern. Că ai fost tot timpul ANTI sau doar o de-o bucată de timp încoace, eşti ţintă vie.
Gloatele râgâitoare se manifestă ca la ele acasă, în grote. Vorba lui Moshe & Mordechai: “Chiar am ajuns la faza în care li se dă în cap celor care nu iubesc comandantul şi legiunea?”. Da, “Garda” te are în vedere. Şi nu doar atât.
Asta a reuşit neferictul acesta de Zeusul portocaliilor pe care nu îl mai poate opri nimeni: să reînvie maniesftările de tip sectar.
Se comportă de parca ar fi toţi Martorii Qyorului. Vomant.
Ştiindu-le fel în care se comportă şi oarecum raţionează am refuzat să apar în public după faza cu procesul (pe care l-am câştigat şi pentru care a fost Condamnat să îmi dea el bani !). Tocmai de groaza asta, că nişte nespălaţi onanişti şi fără de potenţă – scuipători de coji de semninţe şi iubitori de Jiji, trăgători de-o bere poşircă la pet în faţa scării, ajung să te atace. Şi nu oricum, ci din senin. Şi când mai eşti şi cu pruncul după tine. Masculi făcuţi din muci !
Mă bucur că fac aşa, într-un fel: li se vede disperarea. Nu mai au argumente (de parcă ar fi avut vreunele serioase) şi acum se transformă în bâte cu păr pe piept, inghinal şi pre-rectal. Greţos, dar asta e. Sunt alături de tine Victor.
Cristi
De Cristian Oprea pe 11 August 2010 la 21:13 (#)Aş putea zice ca un tâmp: “Ce te tot plângi coane Victore, i se putea întâmpla oricui”. Da, oricărui cetăţean i se poate întâmpla, chiar şi mai grav şi pentru motive şi mai puierile. Însă câtă vreme era şi familia alături de Dvs., presupun că indivizii n-aveau cei şapte ani de-acasă. Şi, mă rog, dacă tot au comis asta, au devenit nişte eroi?
De C. Bojan pe 11 August 2010 la 21:36 (#)A prins grai D.M. cica asa-l cheama! Daca erai singur poate ii umblai la pifometru? Jegu’ a zis ca pe oricare de la antene il trateaza la fel,sper sa se intalneasca si cu taranu’de Badea!
De infektus pe 11 August 2010 la 21:44 (#)Nea Victore, nu te poti astepta la nimic. Nu te protejeaza politia cand se intampla sub ochii lor, darai niste bieti cepari de mall.
De V for Vendetta pe 11 August 2010 la 21:59 (#)In Ro platesti taxe ca sa…. aiba Nutzica de unde. Politie nu e, drumuri canci, sanatate lipsa, educatie kaput, pensie nu mai apuci si chiar daca apuci o manglesti in mizerie.
Ideal e sa vinzi tot si sa pleci oriunde. Decat sclav in tara mea mai bine sclav pe bani altundeva.
Ne auzim doar cand o fi sa scoatem pm-urile de la vaselina, altfel n-are rost…
este bine că ai răspuns apelând la lege şi cei care fac cercetări apoi la ceilalţi care o aplică în cazul violenţei.
DAR
cred că orice ameninţare nu ar trebui să te înrăiască ci să te întărească spre lupta cea bună; e drept că uneori când tâlharii îs mulţi în preajmă mai pui mâna şi pe bici dar fără răutate ci cu înţelepciunea care întăreşte.
sunt curios până unde merg cercetările…
De Fanu pe 11 August 2010 la 22:44 (#)Domnule Ciutacu!
De nume_necesar pe 11 August 2010 la 23:59 (#)Nu-i de shuguit cu derbedeii astia! Pe zi ce trece incepem sa fim tot mai inspaimantati. Oamenii nu mai au nici o busola. Daca dumneavoastra, care va bucurati de atata notorietate, vi s-a intamplat asa ceva, d’apai noua, astora asa mai “de la talpa” ce ni se poate petrece? In afara ca mai avem salarii cat d’un kil de benzina (si-aici intervine dilema – cui sa dam foc?), nu mai avem nici o speranta. Nici chiar pe aia de moare ultima. Nu-i de shuguit fratilor…nu-i defel.
Si unde putem sa lovim in portocalii astia? Da si tu niste adrese …bloguri, mailuri …etc…stim sa lovim ….verbal bineinteles!
De RASVAN pe 12 August 2010 la 00:39 (#)Le este frica ca nu mai pupa ciolan dupa 2012!!! CUM SCAPAM DE MARINARUL ASTA?
Ca eu nu am votat Basescu in 2009 – ti-o jur!
Uitasem….le este frica de o chestie…instrumentul numit DNA nu o sa mai fie in mina lor! Si mai mult ca sigur se poate intoarce impotriva lor!
De RASVAN pe 12 August 2010 la 00:40 (#)de acord, basescu nu si’a pus gorilele pe tine in mod explicit, in schimb a mizat p prostia de pe strazi, pe care el o intretine si o alimenteaza prin discursurile lui cu “mogulii si tonomatele” pe care le repeta obsesiv in toate aparitiile lui publice, fara sa aiba neaparat vreo legatura cu chestiunea de fond p care o expune in momentu’ respectiv.
De schrodinger pe 12 August 2010 la 01:11 (#)e o eroare sa crezi cumva ca le spune DOAR pentru imagine sau ca sa justifice anumite tampenii care le face (sau nu) – aparatul lui de propaganda urmareshte shi asta – sa creeze un mit gen “hainele noi ale imparatului” shi s’o patzeshti tu, gadea (imi amintesc ca si el a avut un incident asemanator, acum ceva vreme), shi ai dreptate, oricine indrazneshte s gandeasca pentru el si sa caute adevaru’ de capu’ lui e o tzinta pana cand dispare dictatoru’ asta care sugruma educatia shi acrediteaza ideea ca nu ne trebuie shcoala, nici profesori shi e de’ajuns sa ai un univers mental cat o garsoniera comunista.
pace si intzelepciune, iti apreciez munca
urasc violenta, fie ea verbala sau fizica. cred ca se afla pe acelasi plan. mai mult decit atit, consider ca cea verbala este mult mai rea, pentru ca ai avea pretentii de la acesti “intelectuali”.cineva spunea “violenta este ultimul refugiu al incompetentei” (isaac asimov). ei bine, scoateti-va birna din ochi si vedeti ca si altceva decit paiul din ochiul “portocaliilor”. cum se spune, cine seamana vint, culege furtuna. o sa ziceti ca sunt “portocaliu”. nu pot decit sa rid de asta
ati ajuns intr-un stadiu in care ii banuiti pe toti ca sunt platiti impotriva voastra. violenta verbala este prezenta permanent la A3, deschideti ochii. cine a zis sa stai la picioarele lui basescu? insa limbajul este total neadecvat. iar sa fii sub papucul lui felix, e jenant. nu cautati raspunsuri in alta parte decit acolo unde se afla… numai bine, sanatate multa si minte asemenea.
De ciprian pe 12 August 2010 la 08:33 (#)“curat murdar” …
De ZeCode pe 12 August 2010 la 08:42 (#)In toate straturile societatii romanesti nu musteste decat jegul, maneaua, imputenia… “Violenta” la romani se rezuma la a viola si eventual ucide un copil, la a schingiui un animal inofensiv sau la a da muzica tare “sa moara toti vecinii de pe scara”… Lasitatea, frica putreda si superstitiile sunt baza caracterului romanesc, in nici un caz violenta. Mai da-i dracului de cretini infecti!
De Vlad Cel Groaznic pe 12 August 2010 la 09:43 (#)Am plecat de la muţenia publică şi de la 2 ore/zi de cântare a lui Ceauşescu şi ne-am întors (sau se vrea să ne întoarcem) acolo după 21 de ani! Se vrea iar muţenie, nimeni nu se plângă de nimic, nimeni să nu vorbească “fără aprobare”, şi să urmărim în linişte “argumentele” pro-regim Băsescu ale noilor tovarăşi la postul oficial b1tv.
De Bogdan pe 12 August 2010 la 10:50 (#)Cât de proşti îi consideră căţeii lui Băsescu pe români astfel încât să afirme că sunt incitaţi la ură împotrivă regimului, că li se spun minciuni despre Partid şi Stat? Trebuie să le spună iar alţii ce să gândeasca?! Noi nu putem să gândim şi să simţim pe pielea noastră “binefacerile” acestui regim dictatorial al lui Băsescu?
Nu ştiu cu cine să-i compar pe fanii ăştia extrem de violenţi ai regimului portocaliu – care nu se dau în lături să intimideze şi să ameninţe familii cu copii – ori cu legionarii, ori cu securiştii lui Ceauşescu!
Domnnule, domnilor ( Ciutacu, Badea, Gadea )ati fost simpatici si o perioada destul de lunga v-am urmarit emisiunile , acum nu o mai fac si asta nu pentru ca mi-am schimbat optiunea anti Basescu ci pur si simplu pentru ca dupa parerea mea ati depasit si voi limita bunului simt. Sunt convins ca nu sunt singurul care a procedat asa deoarece acum ati ajuns sa va promovati prin tabloide si sa vreti sa va bateti…. cu diversi oameni care au o optiune diferita de a voastra. Parerea mea personala este ca ati intrat si voi pe o curba descendenta ( vezi clopotul lui Gauss) dar asta e legea firii.
De Ion Popovici pe 12 August 2010 la 10:52 (#)Va doresc o zi linistita.
@Ion Popovici: dat fiindca ca din toata povestea asta ati priceput ca eu vreau sa ma bat, ma bucur ca nu va mai uitati la emisiunea mea. pentru ca a crescut IQ-ul mediu al telespectatorilor
De Victor Ciutacu pe 12 August 2010 la 10:59 (#)Eu nu te scuipam sau bateam ca pe Hoara, doar te priveam cu dispret.
E dreptul tau sa-l contesti pe dl. Basescu cum este tot dreptul tau, sa-l speli pe picioare pe Adrian Nastase.Dreptul meu este sa iti spun ca mai si gresesti boierule de Rahova…..
Vezi tu Ciutace, copilul lui Nastase circula cu 140km/h pe b-dul Aviatorilor, si apoi face katerinca prin tribunale de politisti si radarele lor, achizitionate tot pe vremea lui tac-su.
Copilul tau insa, ca si al meu si al celor mai multi dintre romani este OBLIGAT sa suporte insa toate consecintele acestei situatii in care am ajuns.LEGEA e doar pentru fraieri, smekerii intotdeauna scapa.
Personal, nu am facut Revolutia(la propriu vorbesc pt ca am participat direct ca militar in termen)sa apara altii, de zeci de ori mai periculosi, mai hulpavi, mai escroci, mai ordinari decat toti acei comunisti de dinainte de 1989.
Romania a ajuns o tara in care smekerul face LEGEA sa paleasca iar pe romanul simplu, corect si cinstit sa planga pe ascuns in casa, unde a ajuns sa moara de foame ……..
Ciutace, tu te plimbi cu taxiul, te vad mereu in Bucurestiul acesta mare,….sa stii ca desi ai fost baiat de cartier ca si mine, nu imi este mila de tine.
Regret insa ca fiul tau, care nu are absolut nicio vina, suporta consecintele prostiei tale.Ca ziarist ai fi putut sa schimbi multe in Romania,in bine ma refer, si nu ai facut acest lucru.
Incerca sa te obisnuiesti cu flegmele, limita de suportabilitate a cam ajuns la final……..
P.S- de ce nu copiati atitudinea decenta si onesta a d-lui Cristian Tudor Popescu???..de ce domnia sa, poate fi corect si echidistant de vreo 20 de ani incoace?!?!
De krudus pe 12 August 2010 la 11:01 (#)NU MOR CAII CAND OR CAINII,Victore!Amintest-ti de filmul turcesc(parca) COPACII MOR IN PICIOARE, eu facand aluzie la faptul ca gunoaiele trec,valorile raman.Te-au atacat ca om – vai de libertatea si protectia noastra in spatiul public! Eu spun des: Bai, tu stii cine sunt eu? Daca sunt intrebat de cel ce ma agreseaza,raspund: “prostul” ala care plateste taxe si impozite degeaba! Te-au atacat ca persoana publica – vai de democratia noastra jenant mimata! Pacatul este ca fiul tau a asiatat la o asa scena penibila, “servita” de cativa “membrii” ai societatii in care va trai el cand va fi mai mare. Poate va schimba ceva el si cu generatia lui. Ma fac eu “mosul” care – i saruta obrazul intinat de niste derbedei. Si mai multa sanatate tie si familiei tale, de la un sexagenar, fan al tuturor produselor de mare valoare ale trustului Intact. S-auzim de bine1
De B.UNICUL pe 12 August 2010 la 11:07 (#)OK pai sa va tot cresca ca are de unde.
De Ion Popovici pe 12 August 2010 la 11:10 (#)multumesc pt raspuns.
Doi dobitoci care se declara ‘fani’ bassesscului au agresat verbal un om,Ciutacu,ce se plimba cu fiul sau in mall.Idiotii s-au aratat ‘deranjati’ de atitudinea si opiniile acestuia.La locul de munca,Antena3.Acum,io nu sunt ‘fan’ Ciutacu,dar ce-ar trebui sa le faca cetatenii Romaniei,lui Bassesscu,Boc,Nutzy,Videanu,Blaga si altor pedelei(era sa scriu derbedei), nemultumiti de activitatea pe care o au ca si conducatori,pentru care sunt platiti de ‘tara de mana a doua’? PDL – Bassesscu = fascisti!Asta e atitudinea lor fata de cetatenii tarii!Asta e libertatea de opinie promovata de ei,singura opinie valabila si publica e: OPINIA NOASTRA!Restul,agresati verbal de boureni sau de ‘fani’ in mall.O zi buna!
De din brasov pe 12 August 2010 la 11:19 (#)Voi vă daţi seama că imbecilul ăsta consideră că băsescul a argumentat afirmaţia legată de cât munceşte un profesor? Vă daţi seama că şi ăsta e un alt rebut ( ca şi băsescul) al sistemului de învăţământ românesc şi, de aici, rezultă comportamentul său?
Boul vrea să devină “erou”, deci nu trebuie să se întâmple asta. Un alt jeg uman care se dă ceea ce nu este(aud că-i displac expresiile ” de ţăran”) nu trebuie să apară în faţa oamenilor normali şi decenţi din ţara asta.
pt. Bogdan:
De violet pe 12 August 2010 la 11:19 (#)Eu zic că e o specie nou-apărută, căreia trebuie doar să-i găsim denumirea adecvată.
Tot ce se petrece acum nu este decat pura DICTATURA !!!
De gabriel pe 12 August 2010 la 11:24 (#)Cretinilor de romani trebuie sa li se deseneze situatia in care au ajuns !!!
Da-le bere si curve de Dorobanti si poti sa faci ce vrei cu ei !!!… inclusiv sa-i duci la executie pe ritmuri oligofrene de ” Dans al Pinguinului ”…
Iti spun eu ca daca s-ar fi agravat situatia si imbecilul ala te-ar fi lovit , romanii s-ar fi strans ca la spectacol cu pungile de seminte in mana sa se uite !!!
Astia sunt adevaratii romani , nu rahatul ala de slogan cu ” bunatatea si ospitalitatea romanului ”…
Au patit-o destui venind aici in urma acestui slogan cretinoid !!!
Parerea mea este ca incep refularile celor care l-au ,,adulat,, si votat pe mr. basesco. se simt violati in gandirea lor(basesciana) de mai,,bine,, si atunci incearca sa se razbune pe cei care le spun adevarul despre omul care i-a desamagit ,acum, in al doilea mandat. din cauza copacilor ,nu vad ,,buturuga,, putreda care rastoarna o tara intreaga, trimitand pe toti sa se care din tara daca nu le(mai) place aici. speranta de a ramane rege peste pdl-isti s-a spulberat, dar mai are niste (ciorditori) vasali care/ pt a-si arata supusenia/, ataca,nu verbal, ci fizic. stalin are inca admiratori, dupa ce a ordonat moartea a sute(sau mii) de potrivnici!dece n-ar avea si don basesco ?
De fany pe 12 August 2010 la 11:52 (#)@krudus: fiecare-i liber sa dispretuiasca, inclusiv in scris, pe cine crede de cuviinta; sau, ma rog, ar trebui sa fie
De Victor Ciutacu pe 12 August 2010 la 12:19 (#)altfel, m-au emotionat “Dl. Basescu vs. Adrian Nastase” si “echidistanta” lu’ CTP
Nu pot sa ma abtin, si-l intreb pe dl.ION POPOVICI daca a pierdut din salariu 25 %( si nu-l doare) mai poate fi (inca) facut fericit de conducerea tarii asteia? Ori poate e un taie frunza la caini avand un tatic(manelist, pdl-ist cu contracte grase ori ciorditor prin IUROPA,etc) ce-l intretine? Numai un idiot poate sustine ca traim mai ,,bine,,(b1?) si cei care nu ,,inghit,, binele asta sunt *pe o curba descendenta*Probabil e si un admirator al d-nei Udrea care nu a depasit limitele bunului simt niciodata(numai cand a dat ciocolata copiilor prin fereastra masinii, ar fi un ex.)sau al presedintelui care trimite un profesor sau un medic, proaspeti absolventi, sa faca munca voluntara( raportata la salariu) ori s-o stearga argati, afara….Pana unde poate merge indoctrinarea pdl-ista ?cand nu ti-ai schimbat optiunea anti Basescu ?Ii bagi sub clopot pe ,,admiratori,,!!!
De fany pe 12 August 2010 la 12:22 (#)Un anti Basescian care(va) criticam banuiesc ca nu are taiat 24% si taie frunza la caini.(rezumat la ce nu a aparut)
De fany pe 12 August 2010 la 12:30 (#)cu rectificari si scuze de rigoare!
De fany pe 12 August 2010 la 12:31 (#)Am citit si eu interviul acordat de agresorul tau. La un moment dat, spune: “Luni, la Mall, când am dat de Ciutacu, am refulat, mi-am dat seama că este momentul să iau şi această atitudine civica”. Stii, Victore, de ce mi-a adus aminte pretentia acestui individ, cum ca actul lui de agresiune este o “atitudine civica”? De personajul jucat de Renato Salvatori in “Z”, batausul manipulat de fortele de extrema dreapta si folosit pentru spargerea manifestatiilor antiguvernamentale, care repeta prosteste formulele cu care era indoctrinat: “noi suntem elementele sanatoase ale natiunii, anticorpii…” Nu vreau sa spun ca agresorul tau a fost pus anume sa te-atace, dar tot a fost manipulat si indoctrinat, fara sa-si dea seama, prin simpla receptare a mesajelor acestora si din cauza propriei lui prostii, de catre guvernantii nostri de extrema dreapta.
P.S.: Am o intrebare, din pura curiozitate: n-ai mai postat cel de-al doilea comentariu al meu pentru ca nu mai era de actualitate, de vreme ce ai depus plangere la politie, sau pentru ca te-a enervat? Nu de alta, dar mi-ar parea rau sa te fi enervat, nu asta a fost intentia mea, mi-am dat si eu cu parerea…
De Adolf Visarionovici Basescu pe 12 August 2010 la 12:53 (#)In vremuri demult apuse, sa stiti ca si despre nepotul matusii Tamara, am crezut ca este un Domn adevarat.Eu despre toti politrucii astia “prezumati nevinovati” am insa o parere proasta.
Presedintele Romaniei este Presedintele nostru, al tuturor romanilor si se impune un anumit respect, chiar daca
si-a tras vila in St.Mihaileanu.
Sa stiti ca eu ma gandesc doar la copii nostri, la al meu , la al dvs si la toti copii oamenilor cinstiti din Romania.
Acesti copii inocenti au ajuns sa fie afectati nu doar de SPAGA,CORUPTIE ,DECIZII ILEGALE ci si de comportamentul adultilor, lucru extrem de grav.
Aparitia tot mai des a “imbecililor sociali” trebuie sa va puna pe ganduri, altfel viata noastra, a fraierilor care respectam legile, este in mare pericol………
De krudus pe 12 August 2010 la 13:15 (#)Total aiurea interventia omuletului de fata cu copilul si in modul ala, dar eu ma intreb altceva. Daca era Boc cu fetele la plimbare in parc si veneau niste sustinatori rosii sau galbeni sa-l ia la injuraturi (eventual bataie), cati se mai inflamau de situatie? Sigur, el are sepepisti, dar ipotetic vorbind se poate intampla. Sau violenta unora e naspa, violenta altora e buna. Cati dintre comentatorii de aici care ti-au luat apararea (nu zic ca nu pe buna dreptate) nu i-ar da un cap in gura Baselului? Violenta e de ambele parti. Cati nu l-au injurat pe Boc cand a umblat prin tara cu inundatiile? Atunci s-a facut misto, acum treaba-i alarmanta si colcaie violenta. Nu crezi ca si presa, si chiar opozitia, au rolul lor in starea asta de inflamare generala (pe langa incompetenta guvernantilor)?
De Ciprian pe 12 August 2010 la 13:28 (#)ce pacat ca pe Hoara nu-l plange nimeni si ala, saracutul de el, chiar o luat-o in freza ! Ba unii chiar sau bucurat…
De mada pe 12 August 2010 la 13:43 (#)Ipoteza:
prea mult jeg
prea multe jigodii
prea multi basisti
prea multi bocisti, udristi, pdlisti, udmristi, psdisti, pnlisti etc.
Concluzie:
ROMania isi merita soarta.
Atata timp cat “cetatenii” rabda de foame si frig si aleg sa hartuiasca alti cetateni in loc sa hartuiasca “isti”-i pt tot ceea ce li se intampla si nu cer ce li se cuvine, concluzia va fi intotdeauna aceeasi…
De bogdan uk pe 12 August 2010 la 13:54 (#)@mada: nu s-a atins nimeni de Hoara, fiindca l-au salvat “derbedeii” de la Antena 3, nu mai fabulati
De Victor Ciutacu pe 12 August 2010 la 14:02 (#)@ Krudus:
Cu respect te rog să nu mai vorbeşti (şi) în numele meu, pe tema legată de Băsescu Traian. Nu e preşedintele meu, prin simplul fapt că nu se poate ridica la acest nivel. El poate fi doar-dar şi aici încape discuţie- “şeful statului”, aşa cum atât de mult îi place să-şi spună.
De violet pe 12 August 2010 la 14:04 (#)Cât despre respect, nu i-l datorez. Nu unui asemenea personaj dubios.
Deci, respectă-l tu cât vrei, dar nu extinde acest respect asupra altora.
Domnule Ciutacu, in principiu este in natura umana sa cautam vinovatii intotdeauna in exterior, sa ne autoexcludem ca vinovati din orice ipostaza.
De andrei pe 12 August 2010 la 14:07 (#)Nu vreau sa sugerez ca ati fi provocat in vreun fel incidentul dn mall, sunt convins ca sunteti mult mai pasnic in viata reala decat in cea de presa, ce vreau sa spun, nu considerati ca si dumneavoastra la randul vostru alimentati aceasta violenta in ceilalti?
Va respect opiniile, insa nu foarte mult modul in care le exprimati. Citind sutele de comentarii care va acompaniaza fiecare postare, nu aveti senzatia ca si publicul dumneavoastra este preponderent caracterizat de violenta verbala si ura latenta?
Inteleg si respect faptul ca ai niste opinii diferite fata de mine si sunt convins ca esti animat de aceleasi bune intentii. Este meseria ta sa iei atitudine. Insa poti face asta intr-un mod anti, profund critic si de pe o pozitie complet antagonista sau o poti face intr-un mod constructiv, propunand propria viziune, idei, sustinand alternative.
Este o diferenta colosala intre a fi anti-razboi sau a fi pro-pace, din pacate foarte putini inteleg lucrul acesta.
@krudus
functia impune un anumit respect, nu persoana in sine. iar baselu nu prea face cinste institutiei prezidentiale. el este cel care isi bate joc de ceea ce ar trebui sa fie o mare onoare si responsabilitate pentru detinatorul functiei si ne face sa ne fie rusine ca avem un astfel de presedinte, atat in tara, cat si atunci cand ne reprezinta peste hotare.
De portocaliu turbat pe 12 August 2010 la 14:12 (#)@ciprian
1. diferenta dintre ciutacu si boc e ca ciutacu nu a lasat o tara intreaga cu foamea in gat si indatorata pana peste poate.
2. nu le cunosc pe fetele lui boc, dar am si eu o intrebare pt tine: tot ipotetic vorbind, daca ar fi iesit chioru cu poamele lui la plimbare, si l-ar lua oamenii la injuraturi, ar trebui sa ne bucuram sau sa plangem? sau sa asteptam pana nu o mai tine pe eba de manusita, ca stim si noi ce fata sensibila e.
eu zic ca atata timp cat copiii multora din tara asta suporta consecintele faptului ca boc le-a taiat salariile parintilor lor cu 25% sau alt procent dupa caz, tot asa pot si copiii lui boc suporta o injuratura sau doua la adresa tatalui. chiar cred ca cei dintai copii ies in pierdere.
De portocaliu turbat pe 12 August 2010 la 14:24 (#)Cand ai povestit la Gabi Firea in emisiune ca agresorii erau bine imbracati si cu bani,mi-am imaginat ( spre rusinea mea ), ca ar fi dintr-o patura sociala superioara sau de mijloc si, mi s-a parut ciudat sa se comporte asa fata de un jurnalist pe care nu-l agreaza. Insa,dupa ce am citit interviul individului ce te-a injurat, mi-am dat seama ca nu putea fi decat un CRETIN din marea galerie portocalie, ce se vroia vedeta. Si mie , cand il vad pe Hoara sau pe boul ala de la b1, imi creste tensiunea si-mi vine sa le sparg fata dar asta nu inseamna ca daca ma intalnesc cu ei in vreun mall , ii injur sau ii agresez fizic. Eventual m-as uita la ei cu o scarba infinita si as trece mai departe.
De mishulescu pe 12 August 2010 la 14:42 (#)Dupa cum am mai spus, n-ar fi rau sa-ti procuri o arma pentru autoaparare, deoarece unii chiar cred ca rahatul economic in care ne gasim, se datoreaza Antenelor lui Voiculescu.
@portocaliu turbat
N-as vrea sa fiu rau, dar tara asta cu foamea in gat se inghesuie si face cozi kilometrice atat spre mare, cat si spre munte.
De Ciprian pe 12 August 2010 la 14:45 (#)In primul rand nu cred ca ai provocat acest incident, trebuie sa fii de-a dreptul tamp sa crezi asa ceva. Ma deranjeaza insa meseriasii aia vigilenti, care-ti cauta-n plasa, sa vada daca n-ai furat un iaurt, da cand trebuie sa faca cu adevarat ceva, stau la pulele si se uita tamp contampland altercatia spuna-n-dusi in barba “ia uite ce smecheri sunt aia, cat curaj sa se ia de Ciutacu”. Cat despre autoritatiile statului trebuie din noi sa dau un paragraf din Dclaratia de Independenta “Astfel incat, ori de cate ori, oricare forma de guvernamant devine distructiva acestor scopuri este Dreptul Poporului sa o schimbe sau s-o inlature si sa instituie un nou guvern, bazandu-si intemeierea sa pe astfel de principii si organizandu-si puterea astfel incat, sa asigure in modul cel mai eficient Siguranta si Fericirea sa. Fara indoiala prudenta va dicta ca guvernele instituite de mai multa vreme sa nu fie schimbate din motive neintemeiate, usoare, trecatoare; si in concordanta cu experienta acumulata, sunt mai dispusi sa sufere cand raul este suportabil decat sa-si ceara drepturile prin abolirea formelor de guvernare cu care sunt obisnuiti. Dar cand un lung sir de abuzuri si uzurpari urmarind in mod invariabil acelasi scop dau la lumina intentia de a le transforma intr-un Despotism absolut, este dreptul lor, este datoria lor sa inlature un astfel de Guvern si sa asigure noi aparatori ai sigurantei lor viitoare”. ESTE DREPTUL NOSTRU, DATORIA NOASTRA. Iar la noi de mult s-a dus obligatiile autoritatilor de a pastra litera constitutie de a avea dreptul la fericire, de a avea dreptul la siguranta, DE A AVEA DREPTUL DE A TRAI. Poate cand v-om intelege acest lucru si v-om depasii statutul de sobolan ascuns in fata unui monitor, idignandune doar, posibil sa nu m-ai avem parte de astfel de evenimente, de astfel de politiceni, de astfel de conducatori…
De adrian cosmin pe 12 August 2010 la 14:51 (#)Imi pare rau Victore de ce s-a intamplat acolo, sper sa nu m-ai ai parte de altele, cel putin cand esti insotit…
din pacate ai mare dreptate…daca s-ar fi luat doi smardoi de mine sunt sigur, ca cei de la firma privata de paza s-ar fi uitat la intreaga scena ca boii la poarta noua si n-ar fi miscat un degat. Ala care s-a luat de tine zice ca vrea, ca simplu cetatean, sa ia atitudine. Oi fi tu Ciutacule de 6 ani presedinte ?!
De Paul pe 12 August 2010 la 15:11 (#)Spune-i lui Badea sa stea dracului cuminte, ca pana isi arata el muschii de smecher , ii fut aia un glonte in cap si se satura … Sa nu-i mai provoace degeaba , ca nu le rupe el nici capul nici putulicile !!!
De andrei pe 12 August 2010 la 15:36 (#)@ciprian
vrei sa spui ca noi de fapt traim bine dar nu ne dam seama?
De portocaliu turbat pe 12 August 2010 la 15:49 (#)chiar daca sunt multi care se duc la mare si la munte in weekend, te asigur ca si mai multi nu au dupa ce bea apa. familii intregi. si chiar daca barurile de pe dorobanti sunt pline, multi nu au cu ce isi plati intretinerea.
Nu ii inteleg pe cei de la Realitatea-rivali , rivali dar nici asa sa ii ia interviu retardatuului mintal si lingator de kururri portocalii care te-a agresat-si le plangeai de mila ca sunt controlati financiar de 6 luni continuu
De alegator pe 12 August 2010 la 15:57 (#)Vreau sa ma angajez soldat de wikend,atunci trebuie sa imi dea si arma adevarata , nu?Vine ,vine vremea sa ne aparam cu arma in mana.
De Duda pe 12 August 2010 la 17:00 (#)Acusi acusi…aveti putintica rabdare.
Victor, tocmai am primit la tv direct explicaţia violenţei celor ce te au atacat.
Ne a dat o primul bătăuş al ţării pentru care a intra la un smardoi cu iranul alături de israel şi sua nu este o problemă.
Acum înţeleg de ce a dat aşa în acel copil, cred că gândea la cum are să trântească cu România (care arată precum un copil neajutorat şi eventual ideal tâmpit căruia să i se deie tot ce vrea primul bătăuş al ţării fireşte asistat de fmi, ue şi alţii) spre o bătaie cu iranul sau terorismul…
astfel că gagii s au inspirat tocmai din tupeul primului bătăuş al ţării şi au spus că doar cu un aşa tupeu vor ajunge celebrii…
în rest, naţiunea este perplexă
De Fanu pe 12 August 2010 la 17:02 (#)Greseala ii a ta , nu ca-l critici pe Basescu , asta iti este meseria . Daca aveai o ” scula ” ca a lui Badea si o puneai in functie cred ca nu te condamna nimeni , dar asa pe viitor ” avelo grija ” daca umbli fara ” scula ” , iar daca nu-L mai critici poate cei din tabara anti Basescu te vor ataca , asa ca o concluzie : poarta ” scula “
De erie pe 12 August 2010 la 18:11 (#)Am citit ce a declarat cel care se pretinde agresorul tau, ceea ce nu face decat sa-mi intareasca opinia ca toti “jmecherii, tine cu Basescu ca e ca ei”.
De Loredana pe 12 August 2010 la 19:56 (#)da-l in ma-sa, Victore!
De fla pe 12 August 2010 la 20:35 (#)bai, ciprian,tu esti autist.sau pdlist!
De fla pe 12 August 2010 la 20:38 (#)Victor, suntem “conduși” de-un bețivan curvar, abject, paranoic, mitocan (și strabic, pe de-asupra!), cu o consoartă care nu poate “accede” la un rang mai “înalt” decât cel de , total despersonalizată, nemaivorbind de TUTA de EBA și de cealaltă notăriță ratată ( chestie “genetică”,se pare..). Iar cu parașuta de Pleșcoi, Videanu & celelalte căpățâni “luminate” care ne AMANETEAZĂ VIITORUL și ne MINT cu un TUPEU ce sfidează orice regulă a bunului-simț, CONJURAȚIA IMBECILILOR e completă. Mă stupefiază lipsa de reacție a POPORULUI ROMÂN în fața confiscării DE FACTO a DEMNITĂȚII,DREPTURILOR FUNDAMENTALE ALE OMULUI, VIITORULUI..
De Julia pe 12 August 2010 la 20:53 (#)Mai puteți, oameni buni?!
*cu o consoartă care nu poate “accede” la un rang mai “înalt” decât cel de servitoare obedientă
De Julia pe 12 August 2010 la 21:00 (#)Vrea să devină erou? Hai, cine mai doreşte, cine mai pofteşte? Facem şi chetă pentru a-i ridica o statuie! Cu material de bază kk. Ca la pătrat, ce vă revoltaţi aşa?
De C. Bojan pe 12 August 2010 la 21:51 (#)Victoras, mai schimba postul, ca sunt uni pe aratura grav fluturand stegulete portocalii.
De mery pe 12 August 2010 la 21:56 (#)Astept stirea: Jurnalistul Victor Ciutacu a batut doi studenti la seminar intr-un mall
Referitor la pretendentul la titlu’ de erou si la interviul de pe realitatea.net: De ce toti fatalaii astia vor lupta in ring? Le e frica sa lupte pe strada? Cand ii aud/vad cum se plang… mi se face greata
Apropo, in curtea Antenei 3 sunt chiar atat de multe PET-uri de trebuie sa le stranga mademoiselle asta?
De LinkErBv pe 12 August 2010 la 22:22 (#)Totul este posibil in tara noastra.Acum in Mamaia se plimba lumea cu umbrelele in mana pentru ca s-a anuntat ploaie de meteoriti.Mai mira ceva pe cineva in lumea noastra nebuna si lipsita de educatie?
De ileana pe 12 August 2010 la 23:14 (#)Nu putem fi echidistanti, nu ne-am mai iubi tara! Nu poti sta indiferent cand comunistii astia nu-l lasa pe Dl. Basescu sa instaureze o era a iluminarii poporului asta care a trait atati ani numai in manele si chiote. In desfrau, neciste si ignorare a marilor valori ale acestei tari.
Victore, unde erai su tu la alegeri,cu flacara violet, sa faci mana votantului sa tremure, sa se impidice de urna, sa-l apuce durerile de stomac si sa caute alta camera? Sa dispara stampila? Vezi, nu ai facut nimic pentru poporul asta si nici nu faci.
Vacanta cat mai frumoasa, cu vreme buna, si sa reusesti sa te desprinzi cu mintea de aceste taramuri mirifice, pline cu frunze. Batute de vant.
De raluca pe 12 August 2010 la 23:54 (#)Era de asteptat si nu cred ca nu o stiai si tu…grija mare pt ca data viitoare poate nu ai noroc sa scapi asa ieftin..
Felicitari pt calmul de care ai dat dovada – altfel nu scapai…
De GMM pe 13 August 2010 la 02:16 (#)Asta nu se inscrie in modul de reactie prezentat si de dna.Grecu [dna.MONA PIVNICERU a gasit slabite prezoanele rotilor de la masina] ?De acum ar trebui sa ne fie frica tuturor ?Se incearca exemplul Victor Ciutacu ?
De pivnicerunicolae pe 13 August 2010 la 08:01 (#)ce oameni handicapati…oricat mi-as dori sa il fut pe basescu sau pe boc, nu as face una ca asta. Poate nu sunt eu genul ala violent, cu toate ca fizicul mi-ar permite
…si mai erai si cu copilul dupa tine…ce nemernic.
Suntem o tara de needucati, lepre.
p.s. daca vedeam faza asta saream.
De Lee pe 13 August 2010 la 08:47 (#)@cipriane baiete,sunt cadru didactic[rusine sa-mi fie ca le predau geografia elevilor,rusine sa-mi fie ca materia mea nu se preteaza la meditatii,rusine sa-mi fie ca examenul pe care l-am dat eu a fost prin anii 1987 la cuza iasi,rusine sa-mi fie]stiu ca tara are mare dar nu am vazut-o niciodata,stau intr-o zona care-i vis-a-vis de un delusor mai inaltut,asta-i imaginea noastra de munte si m-a pricopsit cel de sus si cu trei copii,doi gemeni,rusine sa-mi fie ca eu nu”traiesc bine!” rusine sa-mi fie ca-mi traiesc parintii iar unul dintre ei suferind un atac cerebral cu pierderea capacitatilor intelectuale,de 15 anii si carora le duc atat cat pot grija RUSINE SA-MI FIE CA TRAIESC IN TARA IN CARE TRAIESTE SI “CEL MAI FRUMOS,CEL MAI BUN PRESEDINTE”
De dana 1 pe 13 August 2010 la 10:10 (#)@Victor Ciutacu @mircea
De mircea pe 13 August 2010 la 10:21 (#)Si eu ma straduiesc sa mi aduc aminte cine a zis ca Base a pus pe cineva sa te bata.
Poate ai avut un feeling initial.
Cat despre violenta care ne paste.. este o descarcare a frustrarii adunate in emisiunile Vorbe Grele.
Psihologic e chiar natural sa refulezi cand te uiti la asa ceva.
Am citit şi interviul boului la realitatea. Ce porcărie.
Din păcate poliţia nu se poate autosesiza pentru ameninţări. Fără o plângere împotriva lor nu o să li se întâmple animalelor alea nimic. Văzându-se scăpaţi poate prind şi mai mult curaj.
Habar n-am ce aş face în locul tău şi nu îmi permit să îţi dau vreun sfat.
De Horatiu C. pe 13 August 2010 la 15:37 (#)Victor, ai cont pe facebook? sau e fake cum era si al lui Badea, pana sa-si faca unu’ si sa anunte public link-u’?
De Corina pe 13 August 2010 la 16:04 (#)Domnule Ciutacu,imi pare rau de acest eveniment,mai ales de copilul d-voastra pe care sigur l-au speriat acei cocalari.Dar tocmai asta este PROBLEMA:tara noastra bolnava,in care celulele maligne sunt acesti cocalari care nu sunt verificati de nimeni.Ei ne sfideaza.Sunt din Craiova,si in parcare la Metro am vazut un exemplar,care a coborat dintr-un bmw seria7, cu “bos” la numar(o fi stiind ca in latina inseamna bou?ma indoiesc)geamuri negre si pe fata,desi noua ne-ar lua talonu si 500 ron pt geamuri negre pe fata;tatuajele pe brand,ceafa obijnuita,si un mers de parca voia sa arate el cine e.L-am vazut la casa cand scotea banii sa plateasca,o chita legata cu elastic numai de 100 euro,groasa ca si ceafa lui.Domnule Ciutacu,eu cred ca omu asta nici nu stia sa citeasca,sau sa scrie.CUM A REUSIT EL IN VIATA?Deci ne-a sfidat asa la nesimtire,nu s-a ferit deloc.DE CE NU-L VERIFICA NIMENI?sunt sigur ca n-ar putea dovedi averea niciodata.Tot asta a trecut pe interzis chiar prin fata unui agent,a trecut cu “vaporul”lui si ala saracu nu stia unde sa se mai uite sa nu-l vada.De asta domnbule Ciutacu oamenii de valoare sunt atacati si adusi jos jos,iar acesti infractori au viata de miliardari si ne sfideaza in fata.Eu sunt un milog de medic rezident si ma uitam la chita cocalarului de euro,erau acolo salariile mele pe urmatorii 100 de ani probabil…NU VA LASATI PT CA NOI VA SPRIJINIM,NOI NU AM VOTAT CU CHIORU’
De Marinache pe 13 August 2010 la 16:28 (#)Dupa modus operandi este vorba de-o incercare de intimidare a celor “puternici” din umbra. Pe vremuri existau multe ziare care folosind dreptul fundamental la o parere erau anti-PDL, anti-Basescu si impotriva parazitismului actual. Adica impotriva acestui mod sitematic de capusare a banului public de catre clanurile clientelare. Incetul cu incetul si-au schimbat proprietarii de ziare orientarea precum si unele televiziuni. La unele s-a “lucrat” mai voalat, la altele mai cu tam-tam (vezi Realitate TV si fiscul, sau povestea cu Diaconescu). Era de asteptat sa se incerce si ceva cu cei nesupusi basescului de la antene. S-a incercat o provocare directa si se asteptau ca prima reactie sa fie aratatul muschilor, ca apoi sa foloseasca prilejul pentru a gasi un nod in papura. Cu siguranta deja sunt plasati oameni de incredere ai famigliei pe la politie, astfel ca plingerea sa nu poata fi dusa pina la capat. Indivizii “doctrinari” cu siguranta aveau deja dezlegare la bataie si ca n-au probleme, ca doar nimeni nu-i timpit sa iasa prost la sectie si sa se lase cu arestari. Ca e orchestrata se vede destul de limpede din modul in care aveau deja pregatita propunerea, in ton cu invatamintele de la stefan gheorghiu sau mai nou scolile de vara PDL-iste.
De Lorentz pe 13 August 2010 la 20:17 (#)Violenta asta latenta porneste din viata pe care o traim. Suntem mult prea saraci si cu o educatie mult scazuta ca sa nu apelam la asa ceva. Daca noi credem ca Base sau altul ne scoate din foame ne inselam. Cred ca ei toti, dar absolut toti politicienii isi bat joc de acest popor.
De dezmembrari pe 14 August 2010 la 09:55 (#)Boss, eu(executor fiind) sunt amenintat aproape zilnic, nimic deosebit, o singura data cu copilul de fata, e! atunci dai doua telefoane(daca eu pot doua, tu poti 200) si vin 2, 3 sau cati sunt nevoie care rezolva problema, crede-ma este singura solutie.
)) concluzie: nu te duci in mall cand e Badea in concediu(nu stiu daca in clipa asta gusti gluma, poate’s putin deplasat, defect profesional)
De robert siegmeth pe 14 August 2010 la 10:22 (#)Apropos in tot mall-ul ala nu erau si fani? or’ fi fost dar asa e romanul muist, canci sange’n instalatie.
Mi se pare aiurea faptul ca acest lucru s-a intamplat fata de copil; in afara de asta insa nu uita atunci cand mai esti la emisiune ca violenta atrage violenta, iar violenta verbala este tot o forma de violenta…
De Bogdan Epureanu pe 14 August 2010 la 13:17 (#)corect,exista o violenta latenta generata de motive diferite:la portocalii de faptul ca sunt atacati si isi vad amenintate beneficiile(meritate sau nu),la ceilalti de faptul ca o duc prost,ca au o viata mizerabila datorita unor conducatori corupti si incompetenti.cum sa nu te enerveze un potocaliu care spune ca ei sunt buni fara a prezenta si un motiv pentru asta?cum sa nu-i enerveze pe ei cand un antiportocaliu le arata toate nemerniciile pe care le fac,toate masurile fara noima pe care le iau?
De bill pe 14 August 2010 la 21:09 (#)Iubesc violenta! Ador injuraturile. Nu provoc scandal, dar daca-i sa fie…
De Iordachel Gudurau pe 14 August 2010 la 21:23 (#)Citesc si imi place. Dar ai si cativa care il fac pe marlan ba domn, ba domn presedinte. Altul te ia pe tine la pix, cum ca tu esti de vina de ce se intampla. Altul critica Antenele, Realitatea, pe Badea, pe Stan, pe Firea, etc,etc.
Asta imi place la locuitorii acestei tari esuate. Altii sunt de vina; de fapt ceilalti.
Lipsa de cultura, lipsa de repere morale; hilaritatea, dezmatul, devalmasia, ura, prostia, intoleranta, egoismul, lipsa bunului-simt; lipsa unitatii, lipsa liderilor si nu in ultimul rand violenta ne caracterizeaza.
De fapt, stand stramb si judecand drept ceea ce mitraliaza zdreanta de boc este corect. Dar sunt vorbe si doar atat. Minciuni de fapt.
Iar despre patronul lui nu merita sa vorbim.
Ceea ce ti s-a intamplat tie poate fi si opera unui diliu. Care si-a dat seama ca si asta este o cale de-a ajunge cunoscut. ( Din pacate exista si cazuri mai grave cu nebuni de astia).
Exista si posibilitatea sa si-o fure, dar …
Dar asta nu-i un motiv de-a te retrage.( Stiu ca nu esti lider de sindicat si nici nu calauzesti tu masele in vreo directie).
Bafta si da-i inainte…
mai bine golan decat comunist…….(refrenul va suna cunoscut ?) asta am ajuns o tara de golani
De decebal 89 pe 14 August 2010 la 22:01 (#)@ciprian- fiindca nu mai merge cu trenul !
De decebal 89 pe 14 August 2010 la 22:04 (#)Cu tot respectul, hoara a fost agresat si fizic pe cand tu ai fost doar agresat verbal. nu cred ca ai fi preferat sa fii in locul lui.
De mada pe 15 August 2010 la 05:55 (#)Gata, ne adunam lucrurile si plecam.Am trait in colonia penitenciara numita :REPUBLICA SOCIALISTA ROMANIA.Pentru asta trebuie sa cerem daune materiale si morale .Atentie mai guvernantilor ca de va tratati bolile la Viena sau aiurea veti da fata cu noi astia alungati din tara.AVETI CURAJ?
De Duda pe 15 August 2010 la 12:06 (#)Chestia asta cu “traim mai bine”… da’ suntem mai idioti e buna! Adica asa de cretina sa fiu incat sa nu vad cam cat mi-a dat Boc jos din salariu, in numele unei solidaritati pe care n-o impartasesc in ruptul capului!! Pai, tu imi iei mie din salariu…da’ in acelasi timp imi maresti responsabilitatile. Tu nu-mi platesti ore suplimentare, da’ in schimb ma fortezi sa stau peste timpul normal de lucru fiindca, fizic vorbind, n-am cum termina lucrarile. Tu-mi diminuezi concediul de odihna, stabilit prin lege, tu imi scumpesti produsele si serviciile, tu bati campii si emiti ordonante si acte normative de nici dracu nu le mai descurca, tu bati campii si distrugi orice farama de speranta in sufletul romanului…da’ tot tu vii si-mi spui ca’s oleaca talamb ca nu pricep ca o duc mai bine??!!!!
De nume_necesar pe 15 August 2010 la 13:01 (#)Pai f….cu liniuta de despartire, chiar aveti impresia ca s-a rasturnat caruta cu prosti la noi??? Pai da! Chiar aveti! Problema mea e ca nu v-am crezut niciodata si sufar cot la cot cu toti prostovanii cantatori de manele si datatori din buric intr-aiurea!
Pretinsul agresor e cam retardat mintal. El crede ca Moraru e anti Basescu! Daca Moraru e anti Basescu, atunci ornitorincul naste pui vii.
De Andrei pe 15 August 2010 la 16:53 (#)Din păcate, violenţa despre care vorbeşti este alimentată mereu de neputinţa individului în faţa autorităţilor statului cărora este în stare să le accepte orice abuz, răzbunându-se în schimb pe cei mai slabi sau pe care îi consideră mai slabi. Cu o atitudine mai fermă a fiecăruia dintre noi împotriva abuzurilor decidenţilor vremii, am reuşi, poate, să trăim în ceva mai multă linişte.
De Paul-Sorin Tiţa pe 15 August 2010 la 21:50 (#)Imi pare sincer rau pentru eveniment,mai ales ca un copil nu are nicio vina pentru ceea ce sunt sau ce fac parintii.Nu stiu ce domeniu mai functioneaza in Romania atata timp cat invatamantul (care formeaza oameni cu oameni plangand de saracie), sanatatea (care ii trateaza fara medicamente si aparatura performanta – pe unii ar trebui la cap!),politie (care sunt mai putini, mai prost platiti si mai corupti),administratie (care sunt redusi la tacere prin “te dau afara!” si prin salarii din ce in ce mai mici), cultura (pentru care nu mai exista de multi ani bani),drumuri (suntem atat de bogati incat ne permitem sa platim cel mai mult din lume pe km de autostrada si oricum, nu le avem) etc., etc., etc. sunt reduse la tacere de Basescu si acolitii lui!Locuiesc in Olanda unde culoarea portocalie este culoarea tarii,dar ce diferenta este intre Romania si Olanda! De vreo 100 de ani si mai mult…Pacat!
De Elena pe 16 August 2010 la 01:28 (#)Trist…au trecut peste noi razboaie, am “evoluat”in toate domeniile,dar ne-am pierdut bunul simt si “dragostea pt aproapele nostru”.Pana si in cruntele batalii batranii si copiii erau crutati-ce sa mai credem cand nici macar fiul tau nu i-a oprit?In ce sa mai credem cand noi nu mai avem temelia bunului simt?
De monicmic pe 16 August 2010 la 21:23 (#)Cred ca pana la urma de aici pleaca tot;nu are cum gradina Carpatilor sa ajunga vreodata “un colt de rai” atat timp cat animalele care o populeaza uita ca fara celelalte specii ajung pe cale de disparitie.Suntem un lant si fiecare “proasta veriga” din acesta duc la destramare.Aici suntem – in pragul destramarii.Dureros este ca nici macar nu mai prezentam interes pentru marile puteri ale lumii asa cum o faceam candva- din simplu fapt ca am distrus tot ce ne colora pata de pamant de pe malul Marii Negre.Nu mai avem aur, nu mai avem traditii, nu mai avem oameni(cu cateva exceptii).Concluzia mea – TU esti exceptia Victor si poate ca acesta este motivul pentru care unii te percep ca o sula-n coaste.
Bravo tie!
sunt curios; ce-o sa faceti voi cand nu va mai fi basescu? cred ca-i mana cereasca pentru voi- aveti rating si emisiuni dupa emisiuni. cred ca mogulii fac rugaciuni la al de sus ca sa-l tina cat mai mult pe baselu presedinte. daca ajunge pesedeul la putere ce-o sa mai comentati? adio mircea badea si victor ciutacu in acest caz, adio mugur ciuvica, stan. ha, ha ,ha cum o sa ne uitam cu totii la nasul atuncea.
De traznitoru pe 16 August 2010 la 23:21 (#)Salut Victor, dacca imi permiti sa ma adresez asa.
De ANTI-PIRAT pe 17 August 2010 la 02:20 (#)Poti pune pe blog,te rog, doua-trei poze cu acei agresori… Cu ce scop?
Sa-i agresez si eu putin … pt ca eu nu traiesc asa bine in era Piratului … si daca as traii bine… tot i-as agresa… fa-mi, te rog placerea aceasta.
Multumesc.
PS : Sa ai un pistol la tine … ca poate se drogheaza agresorii si nu se mai controleaza … “sau se imbata telecomanda” … ca doar a mai facut declaratii in stare de ebriebreala.
Stii,trecand pe langa ce s-a intamplat,chiar ar trebui..si de fapt chiar te rog,ia-ti un bodyguard.Vorbesc foarte serios.Chiar domnul acela fost legionar despre care ai vorbit daca problema este una a banilor.Pentru ca daca i fi fost batut sau mai rau,daca baiatul tau ar fi fost lovit,chiar daca ai depus plangere si politia i-ar fi prins sau “cineva” i-ar fi gasit si le-ar fi rearanjat fata,ai stii(chiar si fara o ulterioara amenintare)ca mai sunt idioti ca ei..si fara sa vrei ai fi mai redus tonul cu care vorbeti despre clasa politica.Iar daca stai sa te gandesti ca in vremurile astea de cacat,doar tu,Badea,Stan,Gadea si cei ca voi ne mai tin pe linia de plutire..sa iti inchida gura cocalarii asta ar fi o lovitura dura pentru noi toti..deci fa ceva si ia-ti protectie,daca nu pentru tine,macar pentru baiatul tau.
De sebastian cristea pe 17 August 2010 la 03:24 (#)Domnule Ciutacu,
De Theodora pe 17 August 2010 la 11:06 (#)Noi, cei care va apreciem, va asteptam aici.
Esti cel mai tare domnule Ciutacu !!! Ciutacu, Gadea, Badea sunteti cei mai tari. Mai avem si noi cate ceva interesant de urmarit pe la tv.
De gpa pe 17 August 2010 la 12:06 (#)Tineti-o tot asa !
Nu sufar de scenarita da’ parca acest gen de violente care vizeaza persoane publice, mai precis ziaristi, incomozi ptr putere, nu pare a fi decat o “atentionare”, asa ca ma intelegi, voi astia de la moguli nu mai dati cu clanta si fiti mai “constructivi”.
De chris pe 17 August 2010 la 17:46 (#)Invatati sa-i laudati, (ca au si merite deosebite !!), invitati in emisiuni oameni de la putere si nu le mai puneti intrebari incomode (de ce sa le stricati seara?), nu le mai aduceti aminte ca nu sunt decat niste rebuturi (poate nu toti dar marea majoritate) si vor trece in uitare (SPER!!!!!) odata cu disparitia celor care i-au urcat acolo unde nici cu gandul nu credeau ca vor ajunge vreodata.
Cand veti inceta sa le reamintiti ca sunt niste semianalfabeti intr-ale politicii si nu numai, ca singurul lor scop este sa nu cumva sa-l supere pe jupanu’ ca acu’ trimite DNA-ul sau mai nou infiintata ( cam cu forcepsul, si se stie ce prapad face o astfel de nastere) ANI pe urmele lor sau ale familiilor lor, ca habar n-au sau mai rau nici nu-i intereseaza cum se descurca acesti amarati de romani (marea lor majoritate platitori de taxe si suprataxe), sa vedeti cum vor inceta si invectivele sau amenintarile mai mult sau mai putin reusite (vezi intamplarea prin care ai trecut tu Victore).
Mi-aduc aminte de inceputul anilor ‘90 cand incepeau sesiunile parlamentare si veneau ”domnii”alesi ( exceptie facand cativa domni in adevaratul sens al cuvantului care intre timp au disparut la propriu) cu papornitele la oras (nu se puteau dezbara de obiceiurile de acasa) si calcau sfios alaturi de covoare (sa nu le murdareasca) iar din camere emanau mirosurile binecunoscute lor, de ceapa, usturoi, slanina. Ce daca isi cumparau costumele de la magazine dubioase care aduceau marfa din Turcia, se cheama ca ne reprezentau in Parlament (!??!)
Acum pe o parte dintre ei ii revedem facandu-si vacantele in tinuturi exotice si in zone exclusiviste ca de’ si asta inseamna democratia (in creierii lor).
Din partea mea, duca-se, dar cand sunt la treaba acolo unde i-au trimis cei carora le-au promis si luna de pe cer pentru un vot, apoi sa puna mana dracului sa se gandeasca si la interesele acestei amarate natii. Ca parca suntem blestemati !
Sau ceea ce s-a intamplat in 25 decembrie (zi sfanta pentru orice crestin practicant sau nu) chiar asta inseamna? Nu stiu.. ..cred ca mi-am pierdut si coerenta (de care cred ca am dat dovada la inceput). Cam atat si sa nu dea Dumnezeu sa mai vedem infiintat de baietii destepti un partid care da si iar da, numai sa vrei 20000 euro (am ascultat si conditiile dar am pretentia ca mai am macar 2 neuroni functionali, ca sa nu cred in asa ceva).
Vai de noi, pentru ca nu cred ca oamenii in marea lor majoritate s-au trezit la realitate. Pare ca dimpotriva. Sincer as pleca, dar este prea tarziu pentru
Ce sa-ti spun?
Esti constient de riscul asumat!
Eu ma intreb cand va veni clipa cand in Romania se vor trage primele focuri de arma in dispute la nivelul acetsta?
Sunt constient ca va veni, sper ca dupa ce imbatranesc copii mei dar imi veti spune ca visez fumos!
De Peter Robert pe 17 August 2010 la 21:34 (#)penibil…asta e civilizatia in Romania
De produse naturiste pe 18 August 2010 la 10:01 (#)Se pare ca te-au cam speriat astia ca nu ai mai scris nimic. Fara suparare. Si eu am scris ceva pe facebook despre Basescu si unu mi-a lasat mesaj ca sa am grija pe unde merg ca o sa mi se intample ceva. Ce sa le faci, manelisti.
De toma pe 18 August 2010 la 10:06 (#)Un prieten al meu avea o vorba: dati-mi o pusca cu 5 gloante si fac ordine in tara. Nu a primit si ca atare a parasit tara definitiv. Nu stiu daca “vorba” asta chiar ii apartinea dar acum imi dau seama ca avea multa dreptate.
De Gogu pe 18 August 2010 la 10:31 (#)Acum intreb eu: are cineva o pusca cu doar trei gloante? Daca nu ma voi duce sa-mi caut prietenul.
Macar iti tragi si tu o spaga daca tot il faci erou?? de obicei eroii stau intre 4 scanduri !
De curiosu pe 18 August 2010 la 10:51 (#)Nu-i ierta pe nesimtiti! Sa plateasca pana la pensie pentru tupeul cretin pe care-l manifesta fata de un copil. Trebuie sa renuntam la natura mioritica si delasatoare.
ps: sa nu te legi public de evrei!
De alx pe 18 August 2010 la 11:13 (#)Da’ pana acuma n-ai observat, monser?
De axinte pe 18 August 2010 la 14:57 (#)Voi cei care sunteti neportocalii, ce culoare aveti? Voi credeti ca fraierii care lucreaza in ministere sunt portocalii sau rosii sau verzi? Sunt batuti in cap, asta sunt si batuti in cap vor ramane chiar daca se schimba 10 conduceri.
De Pisicu pe 18 August 2010 la 17:49 (#)Daca cei care conduc, acum sau in viitor, nu vor inlocui ageamiii din birouri (ticsite de documente inutile si de echipamente invechite) cu profesionisti in domeniu, veniti din privat si platiti ca atare, nu ne vom indrepta ca tara. Cum vezi Victore posibila treaba aceasta?
Esti in concediu iar ?????????
De gabriel pe 18 August 2010 la 18:10 (#)Unde ai disparut ???
Ciutacule, vino-napoi si mai arunca niste grenade arogante…ce naiba?
De Ad Rem pe 18 August 2010 la 20:27 (#)abia astept sa te citesc si sa spumege pocalul!
Esti in concediu? Trebuia sa anunti!
De traznitoru pe 18 August 2010 la 20:57 (#)imi cer scuze daca cuvintele nu sunt prea alese … Citez: “Dati-mi un milion de dolari si parasesc tara!”…insa nu se poate ca bacul e condus de un marinar prea mahmur, iar malul pentru el e sosia unei blonde ce cheltuie sute de mii de euro pe frunze.
De Silviu pana pe 18 August 2010 la 21:33 (#)Cred ca asta se vrea: HAOS. Sistem legislativ contrar normelor de drept comun, de drept international etc, norme si principii haotice, fara sens, precum sunt si cei care ar dori sa ne conduca. Absenta lor ar fi mai benefica natiunii, ar aduce mai multi bani la bugetul amanetat politic catre datoriile fata de clientela, clientela ce nu se rusineaza transferand sume foarte mari in conturi externe. Lipsa actualei conduceri este, cu siguranta, o sursa de venit la buget !
De Sfredel Gaozaru pe 18 August 2010 la 23:52 (#)Victore, amandoi am prins acum douazeci de ani si mai bine, perioada in care o persoana cu studii superioare, inginer in cazul meu, daca nu era membru de partid avea sanse minime de avansare. Si uite asa , iti croiai drum printre muncitori , care, marea majoritate, la ora 12 erau lejer “etilizati “, si cu care te intelegeai doar daca ii injurai. Ranjeau tamp, si o luau ca pe o apreciere … Violenta verbala zi de zi … A mai trecut ceva timp, si iata , imi amintesc cu oroare de acelasi gen de oameni, doar ca de data asta erau mineri .. si au venit sa treaca prin bata si pumni oponentii ideologici , asa cum ii vedeau ei la ora aceea … Si am avansat de la violenta verbala la cea concreta fizica .. de masa …
De vera pe 19 August 2010 la 15:29 (#)Si a mai trecut ceva timp , si iata ca in loc sa invatam ( nu din cauza ca nu am dori , ci poate pentru ca se intampla atat de rar )ca diferenta de opinii se respecta si se combate verbal , invatam prin exemple nenumarate , mediatizate zi de zi , ca singurul mod de a o combate este de a pocni crestineste cu parul la tichiuta.
Si atunci ma intreb , motivat de altfel, ce traiesc : evolutie sau regres ????
Ma uit in jurul meu si vad “neanderthalieni” proliferandu-se exponential, si ma apuca scarba si un sentiment de inutilitate . Inchid ochii , strang din dinti si recunosc … sunt prea multi si mult prea prolifici …. Se mai poate face ceva ?
In timp ce in toata tara se stingeau luminile in semn de solidaritate cu drama bebelusilor, exact la ora 22,00, la Ramnicu Valcea se desfasura um mare foc de artificii si vuiau manelele. Oribil…
De ALEXANDRU DAN pe 19 August 2010 la 18:37 (#)Da! In Romania totul e posibil.Administratia mall-ului a fost mituita sau amenintata bine si aucm tace.I-a fost cumparata tacerea. Oricum, sunt multumit si visez bine noapte de noapte stiind ca Basescu se prabuseste din ce in ce mai mult!
De Kosmynush pe 19 August 2010 la 19:42 (#)Acum cateva zile m-am chinuit sa scriu si eu un comentariu care, stiu, nu avea prea mare legatura cu subiectul, dar ambele plecau de la aceeasi idee: nu-i mai satura Dumnezeu. Sper ca atunci cand vei avea 5 minute libere, vei putea intra pe site-ul de licitatii SEAP (www.e-licitatie.ro) si vei gasi la sectiunea “anunturi de participare”, la nr. 105960/14.08.2010 o licitatie pentru achizitionarea a 50 jeepuri cu valoarea estimata de 1200000euro. Mi s-a parut interesanta, dar vad ca doar mie. Rugamintea era sa investigati cam cum se duc banii nostri, asta inainte de a lauda guvernatorul cat de sincer este. Multumesc.
De bianca pe 20 August 2010 la 11:22 (#)In rst, numai de binisor (ca bine nu se poate)!
recomand să mai vizionezi o dată filmul horatiu malaiele “Divort din dragoste” da’ nu scenele cu soția ci cele de la spital, cred că o să recunoști nervozitatea individului în atitudinea cimpanzeilor care sau dat la tine … realitatea e că marinelul nea pus la toți creierii pe bigudiuri și începem să îl imităm tot mai des și mai necontrolat … nu o să dureze mult până o să ne luăm la bătaie unii pe alții așa cum era în film gata de ceartă și bătaie cetățeanul turmentat și tracasat de sistem jucat acolo de Malaele … până la urmă ajungi cu nervii la pământ și iei la pumni pe primul care îți iese în cale … pentru că sistemului îi dai flegme și șuturi în fund degeaba …. începi să iei la pumni oamenii de lângă tine, până la urmă și ei vinovați de perpetuarea eternă a sistemului ….
nu mai există diferențe între capitalism și comunism … același rahat, imposibil de depășit prin forțe proprii din cauza … celorlalți ….
De totedati pe 31 August 2010 la 03:39 (#)oops … scenele de la spital sunt în Această Lehamite (Soapte de Amor) …. dar cele două filme sunt în același registru, tușă grosieră, pretins comică a româniei ceușiște … și pentru cei neatenți, adaug eu, nu prea departe de viitorul luminos al patriei … cu muci în freză, șuturi în fund și căpățini date la figură pentru că … altfel nu se mai poate …
nu scăpam de sistem decât cu pumnii … dați în cine se nimerește că toți sunt vinovați …
De totedati pe 31 August 2010 la 06:33 (#)Adaugă Comentariu!