“Mona, mai adu-mi puţin mapa”
De: Victor Ciutacu - Categoria: Ce-mi provoaca scarbaULTIMA ORĂ: Cum a apărut deranjul cu EBa, cum l-a ras tăticu’ pe Nica. Blaga e interimar. Aștept demisiile demne ale pesediștilor. Hai cu egalarea, băieții!
În sfârşit, avem proba lipsei totale de implicare a Monicăi Iacob Ridzi în campania pentru europarlamentare a independentei EBa. Cineva a servit-o pe domnişoara Băsescu: o emisiune de campanie înregistrată, la cheie, cu un moderator drăguţ şi mai în vârstă, la televiziunea One din Petroşani. Care, dacă informaţiile pe care le am eu sunt corecte (vorba lu’ viitorul fost ministru Nica), nu s-a mai difuzat, din motive care deocamdată îmi scapă, pe post. Orice asemănare cu personaje şi televiziuni din Bucureşti este întâmplătoare, iar Mona doar căra mapa. Să fie clar!
UPDATE: Mă uit la reluarea de la Gâdea, cu imagini și comentarii de la semnarea protocolului PD-L - PSD. Întrebare Gâdea: Cât va rezista? Răspuns Ciutacu: Până în septembrie anul viitor. Vă mulțumesc pentru atenție, domnule Băsescu și stimați telespectatori, mă scuzați că am avut încă o dată dreptate, v-am pupat pe dințișori, noapte bună!
180 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!mi-e sila de personajele astea, de gasca din care fac parte, de partenerii lor de “afaceri” si cel mai sila mi-e de inertia care pare sa fi inghitit romania cu totul.
De cristina pe 30 September 2009 la 6:42 pm (#)Stie cineva marca ceasului dom’soarei ? Ca e tare fain. O fi scump ?
De mihai pe 30 September 2009 la 6:45 pm (#)Ce limbi in cur comuniste ia asta. Cred ca tac-su nici nu apuca sa se cace bine. Oricum va meritati soarta rromani din Rromanika.
De iosup pe 30 September 2009 la 6:47 pm (#)Nu te apuca scarba, Victore?
De Dan Tanasa pe 30 September 2009 la 6:48 pm (#)Alo, tovarasii din PDL, tovarase Basescu, Mona, ce mai faceti?
Domnu’ de labeunuteve, cum ziceati ca e cu Ciutacu?
Dar la Antene in seara asta ce vedem?
:*
De violet pe 30 September 2009 la 6:52 pm (#)Ce simpaticiiii
De Merlin pe 30 September 2009 la 6:56 pm (#)Deci, mi-e rau.
De Alex pe 30 September 2009 la 6:57 pm (#)L-au facut pe marinelu’ in faza asta… cu “materialul clientului”. Cine a filmat chestia si a pus-o pe youtube e super tare. Mai exista putina speranta pentru tzarishoara noastra.
Sper sa vedem si pe antena 3, chiar la stiri, ca e super tare.
Hai noroc, si la mai mare.
Pai…sunteti surprinsi? eu nu; de fapt, sunt surprins ca a aparut aceasta inregistrare…cred k o sa si-o ia cineva de la postul minune..:)) voi ce ziceti?
De Soryn pe 30 September 2009 la 7:00 pm (#)Wow, deci fara cuvinte! Mona a aparut fortuit, restu’(ce nu vazuram)…pura spontaneitate!
De blue pe 30 September 2009 la 7:02 pm (#)e super! keep going victor!
De cisco pe 30 September 2009 la 7:05 pm (#)Stii ca am fost starnit de expresia EBEI:”pot sa ma joc cu pixu’?”Da,orice pt ‘gogosica lu’ tata’.Ca asa-zisul moderator ajungi daca mamicuta te sterge la nasuc cu vata ei rosie,toata copilaria…
De cenobit pe 30 September 2009 la 7:07 pm (#)Cea mai misto bucata suna cam asa:
Stii, cand ai niste foi
pare ca esti pregatit. (Ridzi)
Incet-incet mai ca incepem sa decodam si noi
De Anca pe 30 September 2009 la 7:07 pm (#)tot felu’ de lucruri, pe care pana acum
le incadram pe nedrept la capitolul documentare,
cand ele de fapt tineau de limbajul trupului.
Pogea, te-am prins, mama draga, te-am prins!
Intotdeauna am avut o suspiciune
legata de foile alea!
Va sa zica e doar un fel de inside joke de PDL.
Citez: “Asa ceva… asa ceva este Dumnezeu!” Dupa asa o dovada, nu ma intreb ce o sa zica EBA, ma intreb ce o sa zica Basescu. Dupa ce ca si-a invatat discursul pe dinafara asemeni unui copil care invata poezia pentru a doua zi, acum este mare PE. Ne mai surprinde ceva in tara…
De Mihai pe 30 September 2009 la 7:12 pm (#)Cineva sa propuna de urgenta completarea nomenclatorului de meserii, cu indeletnicirea de “carator de mapa” .
De [D][S][N] pe 30 September 2009 la 7:14 pm (#)Se pare ca se poate face cariera frumoasa, cu satisfactii personale si materiale de invidiat, mai ales daca ne aducem aminte si de o alta fosta purtatoare de mapa, ceva mai blonda…
“Nu e in direct ? Ce bine, atunci sunt safe” - Auto-pwnage.
De Octavian pe 30 September 2009 la 7:18 pm (#)“Impeidicata” asta mica,pentru care si pozitia naturala a mainilor e dificila,sa ne ne lase,dar sa-i intorca favorul lu tac-su:daca el a luat-o de “manute” si i-a pus pile in politica,n-au decat sa faca,dupa executarea mandatelor, cale-ntoarsa ca s-au imbogatit destul.
De mariusm pe 30 September 2009 la 7:22 pm (#)In concluzie, ca sa-i asigur un viitor luminos copilului meu, dau divort de sotul meu, imi iau un babalac cu pozitie buna(in politica de preferat)…Ca daca sta copilul dupa noi doi care abia reusim sa-i punem o paine pe masa..tot asa or sa-l ia de la stomac peste ani(ca sigur n-o sa se schimbe nimic)…
De Alina pe 30 September 2009 la 7:24 pm (#)Ca…la ce-ti foloseste sa ai bun simt, sa-i dai educatie aleasa…sa-l duci la logoped sa vorbesca clar si cu dictie…cand vezi toti cocalarii si toate pitipoancele ca devin modele….la dracu…:(
deci, a fost sau n-a fost revolutie la noi in oras?
De adi pe 30 September 2009 la 7:27 pm (#)Si o intrebare tendentioasa pentru tine(daca se poate): presupunand ca te intreba EBA cand a fost la tine in emisiune “cu mainile, cum e cel mai bine?” , ce i’ai fi raspuns ?
De [D][S][N] pe 30 September 2009 la 7:29 pm (#)Ba-i bai
Udrea, Ridzi şi Berceanu
Cheltuiră-ţi cu toptanu.
Micuţu nu fi farfară,
Iute dă pe Leana-fară.
Cad trenuri de călători,
În cinci zile de trei ori
Şi Berceanu stă pe spate
Până când vor cade toate.
Măi Emile, măi Dârdală
Daţi-l pe Bercanu-afară;
Cea mai mare hahaleră,
Daţi-l jos în barieră
De nu vă e cu bănat
De Futurist pe 30 September 2009 la 7:30 pm (#)E lovitură de stat
Să menţi doi sabotori
La comanda unei ţări
“Impeidicata” asta mica e bunutza rau, ce daca n-are talent
De Junioru' pe 30 September 2009 la 7:31 pm (#)Grobian şi grăitor de-a dreptul. Te superi dacă preiau şi eu clipul la mine pe blog?
De ionutu pe 30 September 2009 la 7:38 pm (#)Ce-o sa mai vedem noi astfel de “probe”, daca dupa alegerile din noiembrie, respectiv decembrie, Base’ va fi apelat cu “domnule fost presedinte”! Cel putin, asa sper… In ceea ce priveste limbile cu care Ridzi igienizeaza curu’ beizadelei, sa nu ne facem iluzii, oamenii din aceasta specie vor mai face multa vreme umbra pamantului, in Romania; s-a demonstrat cu prisosinta ca aceasta ocupatie este de viitor, aducatoare de foloase de tot felul si chiar merita sa fie inscrisa in nomenclatorul de meserii. Victor, “derbedeu’ dracului”, inca o data ma inclin in fata curajului tau. Respect
De zacky pe 30 September 2009 la 7:42 pm (#)Ca să nu uit, ar fi interesant de ştiut cum a venit pregătită beizadeaua prezidenţială la Vorbe Grele. Mai ales că ştia că va intra în direct. Şi dacă-mi aduc bine aminte, îşi ţinea mînuţele alăturate, pe masă. Ţinuse deci cont, de sfatului Monăi.
De ionutu pe 30 September 2009 la 7:42 pm (#)Mititica de ea, ce emotiva este, noroc cu primarul Ridzi si cu consoarta caratoare de mapa ca erau in studio, altfel facea si pipi pe ea de atatea emotii, ufffffff si mainile alea o incurcau, nu stia cum sa le tina….Pe gatul sticlei fata moshului, ca taticu, asa a ajuns prezident (vorba altei Mone dar Pivniceru). Pai madam Ridzi merita atatea flegme in ochi si suturi in cur pentru minciunile aruncate cu nonsalanta pe sticla incat cred ca vreo trei saptamani se spala cu Dove sa dea jos crusta si sta in picioare evitand scaunul.
De zombie pe 30 September 2009 la 7:57 pm (#)Iar v-ati luat de “copilu’” ala micu’ ?
De Ioana S.,Bucuresti pe 30 September 2009 la 8:01 pm (#)Sa muriti de ciuda: e “euroi-parlamentar”!
Cati copii destepti si premianti “n-ar vrea sa fie” ca ea… Ea e …unica…si ma reprezinta…din nefericire.
Apropo! Cate luari de cuvant are in Parlamentul european? Si pe ce teme?
@ionutu: a venit bine injectata de staff cu discurs, da’ a scos din ea niste spontaneitati de mananca televiziunile de stiri si acum din ele
si a prestat live, ca eu nu sunt de la caminul cultural sau de la publicatiile tineretului comunist. e liber la preluat!
De Victor Ciutacu pe 30 September 2009 la 8:03 pm (#)@zacky: victoria are multi parinti, la infrangere esti singur.
[...] Ciutacu, un clip youtube care ar trebui să facă valuri. Este mai ceva decît clipul cu cocalarul Sava din [...]
De Nimic, doar nişte pedelişti împuţiţi. : Cronica unei vieţi. Banale. pe 30 September 2009 la 8:04 pm (#)mda…mai lipsea Quentin Tarantino sa fie angajat sa-i faca regia la domnisoara Basescu.Si ne mai miram ca prin parlament nu sunt in stare sa faca un proces verbal…sunt indignat total
De paul petri pe 30 September 2009 la 8:04 pm (#)Eba sau “E, Bă!” , bine ca in Romania nu mai poti sa ai parte de succesuri,si sa faci cadouri scaune electrice ca individia unor indivizi ajunge sa fie irefutabila. (mona daca zic irefutabil pe blog la ciutacu il amendeaza CNA, asai !?)
De balauru84 pe 30 September 2009 la 8:04 pm (#)oau… ce urât…
o chestie de asta face mai mult decât o comisie parlamentară, bate chiar un dosar penal
De Horatiu C. pe 30 September 2009 la 8:05 pm (#)Iata ereditatea isi spune civantul. Ce naste din pisica soareci mananca. Romani, ati inteles pe mainile cui suntem ? Cam asta e cu limba de lemn si analfabetismul functional. Daca mai adaugam si tupeul tabloul e groaznic. Hai sa nu fim rautaciosi, dar cand aud aia din Consiliul Europei si vad aesmenea imagini pe viu, ce ziceti ? Va dati seama cam ce imagine avem in Comunitate ? Puneti-l alaturi pe Becali si totul e ok.
De Belzebut pe 30 September 2009 la 8:08 pm (#)Cam asa ne vad si Occidentalii pe noi. No comment !
Nu e adevarat! Nu se poate asa ceva! Cum? A castigat pe merit! Esti tu rau! E independenta…
De achilianu pe 30 September 2009 la 8:12 pm (#)glumeam…
sanatate…
oare asta-i una dintre chestiile de care ziceau PSD-iştii că vor ieşii la iveală?
O început păruiala în caminu’ cultural?
De Horatiu C. pe 30 September 2009 la 8:13 pm (#)Chirvasa îl cheamă pe realizator și Poliopol pe “mini-mogul” care probabil nu și-a plătit angajații pentru a 1000-a oara(lucru des întâlnit în provincie) și de data asta l-au făcut.
Interesant ar fi sa fie verificat financiar, băiatul asta - Poliopol, sa se observe ce intrări are pentru acea perioada.
Toate cele bune!
De sorin pe 30 September 2009 la 8:14 pm (#)Hai maaaa,mancam…Victore,iar ma culc cu burtica goala si vise urate:-))
De mery pe 30 September 2009 la 8:18 pm (#)Draga Victore,
De Mihai pe 30 September 2009 la 8:20 pm (#)“Mircea, fa-te ca lucrezi !” Mai tii minte ?
Sa ne traiasca tanara generatie de politicieni ca in ei ne era şperanţia… :-)))
De sori55 pe 30 September 2009 la 8:21 pm (#)Kanci,Vax Albina
Ridzi: acel “pesedist imputit” cu “limbaj execrabil”.
De Lilick pe 30 September 2009 la 8:25 pm (#)Curata ‘lipsa totala de implicare’!!;ce vreti sa insinuati cu titlul de mai sus? Ati uitat ca “fata a’ mica a tatii este o copila nevinovata?”; ea nu a fost ajutata de nimeni sa ajunga unde a ajuns! Doar efortul ei asiduu a rezultat, in ‘europarlamentariatul’ ei. Vreti acum sa stricati ‘relatiile’ Dvs. ‘amiabile’ cu dansa, cand atat de dragalasa va spunea :”Victore”…? motiv pentru care atata amar de lume v-a condamnat; maram toata lumea astepta sa faceti ‘o executie’ televizata. Si acum sustin, ceea ce am scris pe blogul Dvs. atunci, ca ati procedat dupa niste principii la care tineti foarte mult si care va interziceau sa aruncati ‘vorbe grele’de ura si ocara.
De I.I. pe 30 September 2009 la 8:32 pm (#)Ma bucur ca ‘nimic’ important pentru romani ‘nu uitati’, ‘il taxati’ cand si cand, si intotdeauna aveti documente zdrobitoare, motiv pentru care ‘mascaricii care inunda televiziunile’ se feresc sa va iasa in cale. Felicitari.
Domnule Ciutacu,
(nu-mi permit sa Victore ca nu ne-am tinut de aceeasi caramida la cutremur)
Cand va ingretosati suficient de televiziune si ziar si vreti sa respirati in ritmul propriu va sugerez un blog comun Ciutacu-Badea… Promit ca traficul va fi atat de ametitor incat va veti permite sa refuzati reclame…
Mi-am permis sa comentez aici pentru ca m-am saturat s-o vad pe motociclista lu’ Voltaj,pe “primul alcoolist al tarii”, pe “ieftina” lu’ Ridzi…pe… pe…Ce ziceti? Faceti un roman fericit?
PS: se numeste ca dau limbi?
De marian pe 30 September 2009 la 8:35 pm (#)stima
ma apuca un profund sentiment de sila….regimul basescian are sechele comuniste…beizadeaua se simte ca o printesa in regatul lui tasu’….rusine pentru noi ca am tolerat furtul voturilor pentru EBOLA …si uite unde am ajuns….a infectat pardon afectat tot in jurul ei.
De ionel pe 30 September 2009 la 8:43 pm (#)E de-a dreptul scarbos! Scarbos! “Mona, cum e cel mai bine sa-mi tin mainile?” Eba: in cur poti sa ti le tii! - asta era raspunsul. Mi-e greata! Iar penibila cealalta si-o merita din plin: a ajuns caratoare de mape!
De cineva pe 30 September 2009 la 8:48 pm (#)Dar Tonomatu’ nu a popularizat-o şi el pe EBA?
De Mihnea Georgescu pe 30 September 2009 la 8:51 pm (#)Te rog frumos sa nu te iei de sora mia , Victor Ciutacu , domnisoara Elena Basescu . Ca in timpurile astea neclare nu mai stii care cu cine esti sora sau frate :))))
De IVANCIU FLORICA pe 30 September 2009 la 8:53 pm (#)din pacate, o doare in pix pe domnita ralu; e la bruscheles, e parlamentarita si cainii latra, caravana a trecut
pun pariu ca o sa faca o cariera frumoasa in politica
vox clamantis in deserto
De bercea interstelarul pe 30 September 2009 la 8:56 pm (#)Daca ar avea o farama de onoare, ar trebui sa-si dea demisia. De fapt nici nu ar fi trebuit sa candideze. Mizerabil!
De NU pe 30 September 2009 la 8:57 pm (#)Victor, eu nu sunt de acord cu faza asta! e la fel cu ce fac tembelii aia de la cancan cu amante si filmulete porno si tot asa. nu e barbateste sa filmezi “pe la spate” apoi sa te dai mare si tare…parerea mea
De radu pe 30 September 2009 la 8:57 pm (#)Acum doua zile l-am visat pe presedintele Traian Basescu.Astepta sa intre in direct la PROTV… iar presedintele ma rugase sa asez niste tricouri rosii .
De cristi pe 30 September 2009 la 8:59 pm (#)faza cu foile e geniala.. si era si dom’ primar prezent, iar moderatorul avea experienta din a o scoate din orice situatie nefavorabila. ce mai… era impartial nenea…asa cum ar trebui sa fie orice jurnalist… doamne doamne
De carmen pe 30 September 2009 la 9:05 pm (#)La taiat stuf cu ele, si EBA si pitzi si lenutza!
De Iancu Lucian pe 30 September 2009 la 9:05 pm (#)Tzara care isi merita soarta !
Scuze pentru off topic….. As dori sa vad si momentul din emisiunea Marius Tuca Show din ‘97 sau ‘98 cred, in care Traian Basescu spune ca Romania nu are nevoie de autostrazi pt ca nu avem destul trafic.
De Iuliu pe 30 September 2009 la 9:08 pm (#)Fata imbecila a lu mitocanu, slugarnica ritzipoanca si limbiincur de la tv, iata tabloul suprarealist al realitatii portocalii, atat de iubita de primul badaran al tarii!
De Florin pe 30 September 2009 la 9:10 pm (#)Bine Victoras, eu in inima mea eram sigur, nu incapea indoiala, acum pd-leii or sa incerce sa zica ca-i o fcatura.
De Taranu D. Costica pe 30 September 2009 la 9:11 pm (#)Iti spun sincer, sunt satul de astia, scarbit, ma doare ca am facut 5 ani de facultate, doi de master si inca vreo 4 de doctorat si nu mai am sperante.
Si eu sunt inginer, copil plecat de la tara care am dus trai greu prin bucuresti, dar dezamagirea care ma cuprinde este ceva legat de groaza, scarba si totusi in nebunia mea cred ca Romania va avea un destinn mai bun. Mai rau decat acum nu se mai poate, dar nutresc speranta ca Europa ne va curati de secaturile astea, nu o pot face decat infometandu-ne si scotandu-ne in starda si scuturand printr-un ciclu de alegeri anticipate tara.
Sti, tot raul spre bine, banii la FMI ii dam daca avem si de unde, asa ca trebuie sa faca ceva in domeniul economic, ne va face infrastructura si brate de munca nu vor aduce de la ei, vom fi atat de saraci incat vom muncii foarte ieftin, dar pe undeva trebuie sa avem un standard minimal in sanul UE.
Tie, ce sa-ti spun, putere de lupta si sa-ti lumineze Dumnezeu calea sa poti gasi dovezi.
Frumos:)) foarte frumos…daca tot primim in tara asta numai”jumatatea lui cinci” barem sa mai vedem si clipuri dinastea funny:)..Numai bine Nea’ Victore
De Rdica,capul sus esti doar un roman normal pe 30 September 2009 la 9:19 pm (#)Daca TB cade, vai si amar de neamul lor.
De sandman pe 30 September 2009 la 9:23 pm (#)Sa vezi atunci ce-o sa iasa la iveala: o mare de rahat.
la min 4, coama de martoaga tesalata si unsa cu toate alifiile, o da de gol, gestica ii apartine… este “Doamna Monica”
De Florian pe 30 September 2009 la 9:27 pm (#)Un detaliu extrem de interesant. Ridzi comenteaza ca “pesedistul imputit’ este pe o pozitie complet neeligibila pe lista candidatilor la europarlamentare: “ca 42 la noi”. EBA zice, foarte zambitoare: “sau 25″. Pe locul 25 in listele PDL fusese retrogradata Andreea Vass, dupa ce a avut tupeul sa comenteze oportunitatea candidaturii beizadelei.
De Miruna Munteanu pe 30 September 2009 la 9:27 pm (#)foarte tari carcotasii in seara asta.cam asta e perceptia despre ciutacu in .ro, bineinteles in afara de cei care scriu zilnic pe aici si regasesc mereu pe cineva genial.
De kaarensss pe 30 September 2009 la 9:31 pm (#)Minunat. Splendid. Mirific.
De Razvan pe 30 September 2009 la 9:36 pm (#)Îmi pare rău că un filmuleţ ca ăsta ajunge întotdeauna prea târziu.
De renata pe 30 September 2009 la 9:39 pm (#)Dar mai bine mai târziu!
am gasit pe un blog al unei fete din Moldova o afirmatie a lui C-tin Munteanu(nu stiu cine e dansul ) care suna cam asa :“Limba rusă trebuie să devină limbă de stat, altfel ne tîmpim” ..adica noi, toti romani suntem tampiti ? oare nu ar putea sa pateasca ceva acest om? …chiar m-as bucura dacar ar pati ceva .
De cristi pe 30 September 2009 la 9:44 pm (#)O singura remarca pentru cele 2 mandre:”Vai,tu,ce importante suntem!”
De Nistor Irina pe 30 September 2009 la 9:44 pm (#)monica ridzi: “nu am fost implicata in campania domnisoarei basescu” a fost doar prezenta la evenimentele domnei udrea si doamana udrea prezenta la evenimentelei domanei ministru al tineretului si sportului.
De cruceanu marius pe 30 September 2009 la 9:56 pm (#)complexitatea acesteor fapte le-a naucit pe fetele astea incat nici ele nu mai stiu ce declara , unde si cand.
succes la bruxelles d-soarei basescu
Pentru ca ati dorit sa colaboram la emisiunile Dv, am dori sa-l revedem pe dl Oprescu foarte curand, mai ales dupa bataia de azi din Primaria Capitalei. Este minunat ca isi lanseaza candidatura, dar a promis alegatorilor ca va veni periodic si va da socoteala pentru hotararile luate ca primar. Nu credeti ca a venit momentul sa explice ce era cu lista care a provocat scandalul din primarie? Daca este onest si vrea voturile noastre, atunci sa vina sa ne lumineze, sa-si respecte promisiunea.
De fam Calin pe 30 September 2009 la 9:58 pm (#)Cat despre Mona, bine ca nu i s-a cerut hartia igienica…
In timp ce lucrez “in campul muncii” si seara, incercand sa-mi pregatesc ideile pt ziua ce urmeaza, ascult televizorul, care de mult a devenit radio pt ca PC-ul este a doua mea natura, stau si ma minunez cum se zbate lumea ca uni fac si altii nu…e vorba despre politicieni, se intelege…..ei, domnii mei un lucru sigur nu il intelegeti sau poate ca nu mai aveti timpul necesar ca si mine: ACEASTA ESTE POLITICA SI ASA VA FI CAT VOM TRAI NOI, ACESTIA NE SUNT HOTII SI VOR TRAI LANGA NOI, ACESTEA SUNT NATURILE UMANE CU CARE NE-A INZESTRAT NATURA SI VOM TRAI CU ELE, asa ca nu va mai peirdeti timpul pe care nu il aveti. SUCCESE :))
De CUZA pe 30 September 2009 la 9:59 pm (#)sa mai mergem la vot? nuuuuu tati, mai bine pe c*r acasa…
De Andrei G pe 30 September 2009 la 10:01 pm (#)Incredibil….ma tot uit si nu-mi vine sa cred ca-i aia mica,a marinerului.
De mihail pe 30 September 2009 la 10:12 pm (#)Penibil.Sau asta se cheama stiintza?
face parte din categoria din care mai face parte si ”domnule secretar de stat chemati-mi liftul” :))
De alex008 pe 30 September 2009 la 10:19 pm (#)sa vedem, totusi, cu ce se ocupa mmlle Basesco la PE
De io pe 30 September 2009 la 10:25 pm (#)NB - a se observa lipsa de CV, prezent la aproape toti deputatii (celelalte exceptii confirma regula)
Victor,iti multumim pentru tot ce faci pentru noi.Mereu mi-am dorit sa vad pe cineva si sa aud pe cineva cum ne deschide noua si familiilor noastre aceste orizonturi de cunoastere tribidimensionale austere si levitarea intr-un univers inteligentional care ne uneste intr-o fapta si o savoare a faptei mentionate mai sus.Nu cred ca ne putem ajuta singuri sa iesim din marasmul intortocheat a unor alte mentalitati invechite despre ceea ce este si ceea ce nu este.Am inteles inca o data si poate mult mai mult ce se afla in jurul nostru dar si in jurul celorlalti.Cum am putea sa reactionam corect ,cum am putea sa intelegem atitudinea nesemnificativa pe care o deslusesti cu atata migala si desavarsism.Apreciem tot ce faci dar si ce nu faci si iata ca acum iti multumim si as vrea sa avem siguranta ca si tu si ceilalti de care noi acesti oameni corecti depindem, sa ne insufletiti sa stim si sa cunoastem mult mai mult.Inchei micile mele randuri alaturandu-ma celor mai de incredere voci ale mass-mediei si va uram succes si asa sa o duceti mereu mai departe ca un stindard comun si contemplativ pe paginile de ziar si ecranele de televizor pe care acum le intelegem mai bine si cu mai multa usurinta.Multumim ca existi si ne faci cunoscuta existenta ta.De la tine am invatat sa fiu din ce in ce mai inteligent.Multumesc deasemenea.
De Oana Bistriceanu pe 30 September 2009 la 10:30 pm (#)[...] http://www.ciutacu.ro/articol/mona-mai-adu-mi-putin-mapa/ [...]
De » Blog Archive » Eba, Ridzi si prostimea pe 30 September 2009 la 10:46 pm (#)dau un sfat tuturor romanilor, duceti-va la ambasada elvetiei,suediei,norvegiei…in fine orice ambasada si cereti azil politic pe motive umanitare. e singura sansa sa mai scapam cu totii de leprele care au ajuns la putere.
De theo van herk pe 30 September 2009 la 10:47 pm (#)Clipul asta ar fi trebuit dat pe post intr-o emisiune electorala in care se afla si Basescu in studio. Sa vedem atunci ce mai zice… pentru ca de tacut stie sa taca.
De paracelsus pe 30 September 2009 la 10:50 pm (#)EBA: Mona, mai adu-mi puţin mapa…
Mona: Desigur Elena; as face orice pentru casa… ca sa fii tu fericita!
De coana Udrea nu mai zice nimeni nimic? Curios e faptul ca in zilele acestea “furtunoase”, “prima turista a tarii” este foarte tacuta? Nu cumva tot acest zgomot legat de Interne acopera tocmai zgomotul “Comisiei Organ”?
De Catalin V pe 30 September 2009 la 10:52 pm (#)eu spun doar atit,psd,pdl,udmr,pnl,,,,,,ori nemtii cu germanii,,romii ori tigani,,,basescu ori mircea geaona,,,,,,,si acum mai avem si bambooiste elena basescu fis ,,,eu nu vad in guvern decat o gasca pusa pe furat si mai am o nedumerire de ce draq va mai duceti la vot?ar trebuii k in ziua votului sa iesim totii din casa si sa pichetam guvernul sa plece totii si sa vina antradevar cineva care a condus ceva inafara de masina ,,,ar trebuii sa se remanieze cu totii de tot si sa ne lase draqului in rest va urez sanatate k boala vine singura
De chyry pe 30 September 2009 la 10:54 pm (#)Marinarul basinos a inceput sa ia apa. Daca Geoana are curajul sa iasa din troaca porcului (in care tot el a intrat de buna voie pentru ciolan), atunci are sanse reale la presedintie. Pocitania trebuie sa isi pregateasca elicopterul. Timpul nu mai are rabdare cu el si sleahta de curve penale pe care ni le-a adus pe cap.
De tru pe 30 September 2009 la 11:14 pm (#)Ce n’a stiut Mona…
Luck can’t last a lifetime, unless you die young!
Ce n’a stiut Eba…
The harder you try, the dumber you look.
Ce n’am stiut noi…
De [D][S][N] pe 30 September 2009 la 11:34 pm (#)Never underestimate de power of stupid people in large groups.
Mai grav decât servilismul unor miniştri este aservirea presei (http://www.pntcd-cluj.ro/paul-sorin-tita/blog/animalele-de-casa-ale-presedintelui).
De Paul-Sorin Tiţa pe 30 September 2009 la 11:34 pm (#)Genial Victore…Cu aprobarea ta si cu citarea “descoperitorului” voi prelua ;i eu filmuletul pe blog. Ai remarcat cine mai era in studio. La un moment dat tataitza ala de moderator a intrebat: “E bine domnu’ primar?”. Primar al Petrosaniului este Tiberiu Iacob Ridzi, sotul doamnei “Monica, stau bine cu mainile?”.
De Valentin Neagu pe 30 September 2009 la 11:44 pm (#)minunat, insfarsit a intrat si petrosaniul in rand cu clujul; poliopol a fost razbunat prin aceasta postare in tot demersul lui(bine ca marele ziarist comunist nu mai e pe sticla lui);si toata valea zicea ca e portocaliu
De miruna pe 30 September 2009 la 11:48 pm (#)Pentru început: Hopa-mitică este o jucărie specific românească. Unii dintre noi, cu amintiri din epoca franzelei, îşi amintesc lesne de ea. Pentru cei cu amintiri din epoca aditivilor şi amelioratorilor, amintesc faptul că datorită formei mai grele şi rotunjite la bază, această jucărie folosea egoist gravitaţia şi revenea invariabil la poziţia iniţială…
În prezent: România trece printr-o criză politică, cu premize şi efecte economice grave, întreţinută de lupta continuă dusă pe frontul agendei personale de către preşedintelui Băsescu. Din raţiuni de imagine, putere ş.a.m.d.
Personaje: PDL şi PSD, ex-colegi de bancă la şcoala primară pentru guvernare din Piaţa Victoriei. Un fel de vis neîmplinit sau desăvârşit până la ultimul amănunt…
Asemănări: Ambele partide pledează “nevinovat” în procesul de divorţ intentat electoratului, în urma mariajului nereuşit, pozând în victime ale celuilalt…
Deosebiri: PDL-ul îl are pe Băsescu şi Boc, iar PSD-ul îl are pe Geoană şi Vanghelie. Foc-foc-apă versus Apă-apă-foc…
Concluzii: Şi totuşi, găselniţa cu revenirea la poziţia iniţială a jucăriilor nu ar trebui să aibă aplicare decât în amintirile electoratului. În caz contrar, se lasă cu…
De Dispecer Blogosferă pe 30 September 2009 la 11:49 pm (#)Ce aveti mai cu fetele? Mona era doar o prietena care ii cara mapele Ebei, ca si-asa nu avea altceva mai bun de facut. Sa se ocupe de tineret, de sport? hai ma’….
De Lucius Fascius pe 30 September 2009 la 11:52 pm (#)Domnule Ciutacu,rogu-va ca de fiecare data sa adaugati “haita” PDL atunci cand faceti referire la acesti pradatori al caror lider seamana izbitor cu PACALICIUL preluat din jocul de carti din anii 1960 ; suvita pe chelie,ochi sasii,hazos. Si n-ar strica daca comportamentul lor de haita ar fi dezvoltat in emisiunile si rubricile pe care le patronati cu atata succes. In perspectiva alegerilor prezidentiale, o rubrica permanenta pe aceasta tema ar avea ce dezvalui:o adunatura de indivizi pusi pe capatuiala,care si-au schimbat ideologia intr-o noapte, care ies cu agresivitate la atac pe televiziuni toti cu aceiasi tematica, primita zilnic de la partid etc.
De nicolae pe 30 September 2009 la 11:55 pm (#)@Valentin Neagu: poti sa-l preiei linistit. e al meu si-l dau la tot cartieru’
De Victor Ciutacu pe 30 September 2009 la 11:55 pm (#)Şi cartierul Mănăştur îţi mulţumeşte. Eu am fost mai de după blocuri, l-am luat direct, fără să stau pe gânduri.
De Paul-Sorin Tiţa pe 1 October 2009 la 12:00 am (#)pt iosup : bine atunci tu stai la tine in ungurime
De daniel pe 1 October 2009 la 12:12 am (#)mentioneaza ca one tv nu este o televiziune din tg-jiu ci din Petrosani iar nenea moderator este prieten cu TIR sotul lui MIR
Minunat!
De Ioana pe 1 October 2009 la 1:19 am (#)tocmai ai primit o leapsa
De Cetateanu' Turmentat pe 1 October 2009 la 1:48 am (#)@Cetateanu’ Turmentat: permite-mi sa raspund dupa ce se fumeaza Monique
De Victor Ciutacu pe 1 October 2009 la 1:51 am (#)Cititi va rog acest articol.
De aurash pe 1 October 2009 la 1:59 am (#)Da bre, stai linistit. Ai grija cum tii coatele pe masa!
De Cetateanu' Turmentat pe 1 October 2009 la 1:59 am (#)Referirea cu coatele/mainile e o arogantza la mimoza aia mica a lui zeus care intreba cum sa tina mainile, daca e ok. Nu ca nu te-ai fi prins, dar poate intra vreun pedelici si nu pricepe.
De Cetateanu' Turmentat pe 1 October 2009 la 2:28 am (#)http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/869729/PETROSANI-Primarul-Ridzi-luat-la-intrebari-despre-sensul-giratoriu/
De mihai 4 pe 1 October 2009 la 2:56 am (#)ahaha. cine era pe locul 25 pe lista “noastra”?
De adriazaha pe 1 October 2009 la 3:07 am (#)Nice… M-a inspirat
Mă apuc de o tocăniță ceva..
De Tanti Jeni pe 1 October 2009 la 4:57 am (#)Domnule Ciutacu, ti-ai ales un loc nu prea bun de pupat” pe dintisori”?!Jumatate dintre romani avem dantura defecta asa ca, ne pute gura in masa?!
De Dorina Avramut pe 1 October 2009 la 5:16 am (#)Buna dimineata!
uau, ce lovitura sub centura i-au dat “prietenii”.
De lau pe 1 October 2009 la 5:49 am (#)“La anii mei dom` primar, mai conteaza?”. Saracul moderator petrosanean, era timorat de botox.
De radicalul liber pe 1 October 2009 la 8:16 am (#)Mi se pare cea mai tare dovada de pupincurism devoalata de presa! Nu stiu cum naiba ati facut rost de ea, dar e tare rau de tot! Jos basca, ce sa zic!
De Marius Diaconescu pe 1 October 2009 la 8:32 am (#)Te inseli, Ciutacule, va rezista atat cat rezista si Base, poate inca 5 ani (Doamne Fereste!).
De vasile pe 1 October 2009 la 8:35 am (#)si imi aduc aminte cat de increzator eram cand a basescu l-a invins pe nastase …acum sunt de doua ori mai scarbit !!! M-AM SATURAT !!! JOS bASESCU !!!
De j pe 1 October 2009 la 8:42 am (#)raspuns la update: d-aia nu te inghite lumea
De radu pe 1 October 2009 la 8:48 am (#)Esti tare, ce mai…
De Vio Bota pe 1 October 2009 la 9:15 am (#)Acesta este un adevărat subiect de presă!
De ionut pe 1 October 2009 la 9:27 am (#)Să vedem…ştie media să facă din el ceva frumos?!
O alta dovada a ‘lipsei totale de implicare’a lui Ritzi, in campania lui EBa pentru Parlamentul European este ‘Echipa EBa’, a carei suflet a fost M.R.; sloganul Echoei EBa a fost: “Implica-te in campania lui EBa…; avem nevoie de ajutarul tau, al cetateanului, pentru a reusi fara sustinerea vreunui partid politic”.
De I.I. pe 1 October 2009 la 9:42 am (#)Moderatorul face exact ce a facut si Cristoiu. Apoi se dadea suparat ca facea Badea misto de el, marele deontolog care nu mai vrea sa se amestece in campania prezidenyiala si se retrage…Dar s-a retras de la Intact ca la trustul eolian apare non stop. Tocmai el care spunea ce spunea despre Realitatea. Nu face decat sa-si arate adevarata mentalitate pe care nu i-o poate schimba nimeni, aceea de comunist inrait si de frustrat ca nu-i da mineni o functie/dregatorie ca sa-si dea importanta. Asa sta treaba cu totii piticii astia - Boc, Cristoiu s.a - care se vor minim Stefan cel Mare daca nu Napoleon. Poate acum sau dupa alegeri vor vedea si cu ce-l santajeaza stim noi cine de s-a mutat cu totul in tabara marinarului si fetelor sale. Daca a dat cu subsemnatul sub pseudonim s-a dus definitiv si iremediabil sarmanul visator ce se voia primul academician jurnalist. Vai de el! El spunea ca mai jos decat Boc nu poti ajunge, ca n-are coloana, barbatie s.a. Insa el ce face? Si-a schimbat porecla pusa de Vadim de ardei umplut in limax!
De dore pe 1 October 2009 la 9:54 am (#)DACA DORITI SA MAI DATI O TENTA DE UMOR ANUMITOR ARTICOLE ,SUTE DE CARICATURI POLITICE DE PE SITUL MEU VA STAU LA DISPOZITIE! AVETI DE UNDE ALEGE!LE PUTETI ORICAND FOLOSI SI IN EMISIUNE…
De mihai matei pe 1 October 2009 la 9:58 am (#)Era acolo si domn’ primar., sotul doamnei Ridzi… (i se adreseaza la un monent dat moderatorul) Ce de implicare si limbi pentru o biata emisiune electorala a donsoarei… Oricum, tare faza cand moderatorul zice ” Oricum, nu va faceti griji, chiar daca va poticniti, stiu eu cum sa fac ca sa iasa bine “
De lars pe 1 October 2009 la 10:02 am (#)Apropo, “Mona” era ministru la ora aia si era platita la greu de stat sa faca treaba la minister. N-avea nici o treaba de ii cara mapa Ebei ? Ah, lucra saraca, lupta cu “imputitii de pesedisti”. De unde dracu’ gaseste Basescu toate patztachinele astea cu limbaj de cartier ?
De Tene pe 1 October 2009 la 10:05 am (#)daca esti genial si in stare adu-o pe buzata la antena 2…sa vedem cum explica.Pariu ca nu reusesti
De cip pe 1 October 2009 la 10:06 am (#)citii azi prin ceva chestie mondena ca ridzi(ea,nu el) e insarcinata….puse cap la cap,cu relatia cu eba,rezulta ca-i bisexuala
De fraierit de base pe 1 October 2009 la 10:12 am (#)“Doamne…vino Doamne/sa vezi ce-a mai ramas din oameni”
De mizai pe 1 October 2009 la 10:12 am (#)Oamenii fara creier stiu amusina puterea sau.. ce dracu’ se intampla cu tarisoara noastra?
Cine isi asuma raspunderea pentru cei care ne reprezinta?
Basescu decide soarta guvernului in functie de aburii alcolului,iar pe la tv deontologii dezbat,si dezbat.V-ati intrebat vreodata daca el stie ce face?!
Jenant. Stiam ca-i proasta printesa! Si nici prea frumoasa nu e… poate o ia balaurul de nevasta si scapam de ea! Sa o treaca la cratita si sa ii taie limba !
De Sinzianna pe 1 October 2009 la 10:13 am (#)nu inteleg de ce a avut Eba nevoie de campanie electorala cu emisiunile/afisele/pomenile aferente? oricum a fost “votata” fara argumente si fara numar…
De Roberta pe 1 October 2009 la 10:16 am (#)E inebunitoare apetenta jurnalistlor pentru subiectele astea.
De alex.dumitrascu pe 1 October 2009 la 10:17 am (#)Chiar si actuala “criza politica’ este o mizerie marunta.
In perdeaua asta de fum se petrec lucruri cu adevarat imortante, pe care jurnalistii nu le baga in seama, probabil fiindca nu le pricep.
Orice ar face ‘politica” se poate remedia repede si elegant, in 2-3 zile(vezi 21-23 decembrie 89)
Dar anume lucruri sunt cu adevarat grave si se petrec in paralel. Noi discutam si analizam “lucrurile astea paralele” in din 2007, in timp ce presa miroase emisiile de gaze prezidentiale.
De exemplu nu demult, Reiffeisen a cedat unor entitati din Olanda, un pachet de 1.2 miliarde euro, credite neperformante. Astea nu figureaza in statisticile referitoare la creditele restante, nici nu se creeaza pentru ele provizioane la BNR , si nici nu afecteaza negativ bilantul BNR.
Dar, persoane fizice sau juridice romane, sunt datoare unor ciudati din Olanda.
Datoria externa , pe langa datoria publica o cuprinde si pe cea privata, iar datoria ramane datorie.
Vedeti ca actele economice ale guvernarii Ceausescu par a fi la ora actuala caduce, dar nu sunt. Exista inca entitati din Romania care traiesc inca din recuperarea unor creante din perioada aceea.
Asa ca mai lasati chilotii din preajma puterii si vedeti unde sunt lucrurile care conteaza cu adevarat.
ooops!rectific:)
De mizai pe 1 October 2009 la 10:18 am (#)Alcool
Buna ziua d-le Ciutacu,
Nu va scuzam ca aveti inca o data dreptate-ci dimpotriva,sunteti extraordinar,va felicit pentru ce publicati!
Pe fiecare zi care trece casigati mai multi si mai rai dusmani de cat ati avut,dar prietenii care va sunt alaturi cresc exponential!
Cu deosebit respect,
De IoanaP pe 1 October 2009 la 10:24 am (#)IoanaP
off-topic…
De ioana.c pe 1 October 2009 la 10:36 am (#)Din cate stiam eu participarea la referendum (sau la alegeri) nu este obligatorie in Romania. Si atunci ce ne facem cu ordonanta proaspata care zice ca se poate organiza referendum si alegeri deodata, in aceleasi sectii si cu acelasi birou electoral????…Vine omul, semneaza pe lista permanenta si…primeste 2 buletine de vot: unul pt alegeri prezidentiale…altul pt referendum!!!…Si daca omul a venit doar sa-si aleaga presedintele si nu doreste sa se prezinte la referendumul tampit al marinelului???…s-a trezit ca-i prezent obligatoriu?
PS: stiu ca se intampla. Am tot fost presedinte de birou electoral de sectie inclusiv la alegerile europarlamentare alea concomitente cu alt referendum de-al nebunului. S-a intamplat sa vina omul, sa semneze lista, sa primeasca buletinul…si apoi sa se trezeasca ca el de fapt a gresit sectia, voia la referendum…de europarlamentare nici sa nu auda! “Nu vreau dom’le sa votez!…Nici vot nul nu vreau sa dau! Ia-ti buletinul inapoi!”…Asa se va intampla si in noiembrie sau decembrie!…Solutia?????
iertare pentru greseala: “ia-ti”!!!!
De ioana.c pe 1 October 2009 la 10:45 am (#)Se pare ca europarlamentara E.B.face Campanie Electorala pentru T.B. sub masca unor vizite in cateva judete. A mostenit-o pe ‘tata’ si cu baia de multime? ( inceputul isi facuse dupa castigarea titlului de europarlamentar).Fara acest ‘ingredient’ e greu sa ai ’succesuri’.
De I.I. pe 1 October 2009 la 10:46 am (#)Ciutaule, esti un genial fara scrupule. Daca toti romanii ar fi asa, atunci romania ar fi cu adevarat gradina Maicii Domnului, dar asa? In legatura cu furturile voturilor stiu mai mult decat cu autobuzele. Am fost in comisia din sectia de vot si am vazut multe. Primarii ii controleaza pe membrii comisiei prin faptul ca se comporta ca un latifundiar prin parghiile puterii locale. Daca-ti permite timpul trimite-mi un e-mail si-ti voi da mai multe detelii. La zile mai bune.
De zorovavel petrehus pe 1 October 2009 la 10:48 am (#)N-am mai ras asa de mult!!!! Update-ul ala e demential! Paranoia e in floare!!!!!
De marius pe 1 October 2009 la 10:48 am (#)Deci Monique failed la faza cu mâinile. Da’ de unde să ştie ea cu gestica, cu limbajul trupului, cu astea ?
De Dan Chichernea pe 1 October 2009 la 10:51 am (#)Mai bine s-ar apuca de sculptat în ştrudel.
Oricat de tare s-ar tine de ciolan de data asta psd-ii isi vor da demisia! Chiar au jucat-o bine de data asta! N-am crezut, insa le-a iesit acum, binenteles cu ajutorul lui traienel.
De cineva pe 1 October 2009 la 10:52 am (#)(off topic) am o intrebare pt victor, ioana.c si pt cei care cunosc mai bine legea electorala:
De dan pe 1 October 2009 la 10:56 am (#)Ce se intampla daca rup buletinul de vot inainte de a-l introduce in urna? este contraventie/infractiune? daca da, unde scrie? daca nu, aduna comisia bucatelele si il declara nul?
Replica zilei ar fi ca la sfarsitul celor 30 de minute, PSD-ul sa iasa si sa declare: “Spre deosebire de tovarasul presedinte al republicii, noi NU ne-am razgandit!”
De Cristi pe 1 October 2009 la 10:59 am (#)Crezi ca isi vor da toti demisiile? Eu cred ca nu si le vor da. Macar unul, doi schimba macazul.
De Cetateanu' Turmentat pe 1 October 2009 la 11:06 am (#)apropo de update: ti-a tras-o base; a mai asteptat cu revocarea doar ca sa nu fie in septembrie; sa nu-ti dea satisfactie :))
De dan pe 1 October 2009 la 11:08 am (#)Greu se mai hotarasc pesedeii, vai de neamul lor.
De Emcede pe 1 October 2009 la 11:22 am (#)N-am mai vazut ceva atat de tare de la faza cu casca lu’ Andreea Esca.
Doar ca asta e MULT (infinitezimal) mai tare.
Mai e nevoie de vreun comentariu?
De Raptor pe 1 October 2009 la 11:31 am (#)Şi cînd te gîndeşti că sluga asta a fost şefă peste un minister.
De Petrisor pe 1 October 2009 la 11:35 am (#)Mare deranj cu eba la cotroceni… Pe cand un filmulet cu base cu sticla la cotroceni sau oriunde? Sunt filmuletele… Cine stie si le are sa ni le arate…
De titanik pe 1 October 2009 la 11:36 am (#)Ce parere aveti: parlament unicameral si guvern bicameral
De titel pe 1 October 2009 la 11:40 am (#)“Hai cu egalarea,baieti!”.Indemnul D-lui Ciutacu rasuna ca si clopotele de la Navaronne, si va avea rasunet in toata tara, si nu numai! Da Doamne ca aceasta CHEMARE la o lupta pe viata si moarte, pentru o Romanie curata, SA FIE AUZIT pana si de surzi (cu aparat de auz)si toata lumea, de la mic la mare sa se mobilizeze pentru aceasta lupta dreapta.ACUM sau NICIODATA!Stindardul e in mainile D-lui Ciutacu, aliniati-va!
De I.I. pe 1 October 2009 la 11:45 am (#)Nu poate NERO, fost ZEUS sa-si ia curvele si sa se duca…
De Gaby69 pe 1 October 2009 la 11:46 am (#)Ciutacule,
pai ai gresit. acuma e octombrie, tu ai zis septembrie
Fiara.
De Fiara pe 1 October 2009 la 11:55 am (#)ati observat ultimul schimb de replici?
sclavul : e pe locul 32 pe lista psd-ului
De Rodo pe 1 October 2009 la 11:56 am (#)pdl’istu (gandindu’se ca un pdl are mai mai multe voturi decat psd): 32 la psd e ca si cum ar fi cu 43 la noi!
eba: (gandindu’se … si atat): hmhmhhm sau 25 hmhmhm
lol! cum o functiona dra asta? zici ca e replica lui beavis.
Eba si Moni do Romania!
Domnule Ciutacu, va urmaresc de fiecare data la cele doua antene, adevarul trebuie sa iasa la iveala, insa pentru asta trebuie sa ne luptam cu sacalii, lumea trebuie sa inteleaga ca asa nu se mai poate convietui intr-o tara care se vrea democrata. Va admir pentru tot ceea ce faceti nu va lasati intimidat de nimeni si de nimic. Filmuletul spune tot, imi este groaza ce ne va astepta dupa 22 noiembrie 2009 (mai ales dupa tot ce sa intamplat astazi), daca trebuie sa ne supunem unei anumite categorii de romani care pot fi manipulati pentru 30 de arginti, nu stiu incotro o sa mergem, inspre mai rau cred, nu mai am o varsta potrivita ca as pleca din Romania.
De Maria pe 1 October 2009 la 11:59 am (#)Ca a noastra nu-i nici una, daca pleci nu-i fa cu mana! Vorbesc teoretic despre tara noastra, practic despre tara lor. A lor, a politicienilor. Stim cu totii ca politica e curva dar daca extindem rationamentul rezulta fara nici un dubiu ca Romania e bordel, ba nu, de fapt e soseaua de centura a Europei pentru ca sexul organizat nu a fost inca legalizat. Se practica sexul in grup, total dezorganizat, unde aia multi si prosti stau cum ii pun aia mari si potenti. Ultimele evenimente politice dovedesc inca o data ca sexul oral s-a inventat pentru poporul roman. Adevarul ca ne si place, altfel am mai schimba cumva pozitia. Pe mine unul a cam inceput sa ma doara spatele. Din pacate nu ne ramane decat sa ne schimbam intre noi…si sa ne uram reciproc PRELUDIU PLACUT ca tot vin alegerile pentru onorabilul CAP de…tara!
De Robert Brinzan pe 1 October 2009 la 12:12 pm (#)Corect! Am remarcat “pana in septembrie anul viitor”, in timp ce restul au fost evazivi.
De che pe 1 October 2009 la 12:19 pm (#)baaai!!! astia e prosti sau glumesc? mie nu-mi vine sa cred!!!! sunt EXASPERAAAT!!! ce dracu se intampla cu tara asta? videanu la sanatate?? pune marmura in spitale? udrea la mediu??? berceanu la agricultura??? predoiu la externe? boc la educatie? baaaiii… cum e posibil? sunt nervos si nu stiu daca sa rad sau sa plang… serios… ce e cu oamenii aia? au creier macar un pic? sau jongleaza cu ministerele ca si cu diversele conturi bancare? de obicei am un limbaj civilizat si sunt moderat, insa gata! tare-as vrea sa-i vad pe super-ministrii pdl cum fug de la un sediu la altul, cu documentele ce trebuie semnate!!!
De www.trezirea.com pe 1 October 2009 la 12:20 pm (#)inca ceva: scoateti-l pe pieleanu din studio!!!!! parafrazez: cred ca predoiu ar fi o solutie la externe; in ultima vreme a demonstrat ca e foarte diplomat, dupa numeroase atacuri asupra justitiei. poooftiiim???? ce-are a face mutzenia cu relatiile internationale?
De www.trezirea.com pe 1 October 2009 la 12:25 pm (#)Tu crezi ca din toata sarada asta… o sa aiba de castigat PSD-UL?
De geretus pe 1 October 2009 la 12:28 pm (#)Eu nu cred…
Trebuiau sa iasa de la guvernare mai de mult…sau nu trebuiau sa intre…
Acum, in situatia de fata Basescu le-a dat SAH MAT…I-a scos de la guvernare si sunt si de vina pentru asta…Ca de… teoretic…n-au ramas la guvernare pentru ca orgoliul i-a facut sa nu propuna pe altcineva in locul lui Nica …
N-ar fi mai util pentru audienta sa renunte antenele la Pieleanu? Spune idiotenii din ce in ce mai mari, cred ca nici el nu stie de ce.
De alex.dumitrascu pe 1 October 2009 la 12:31 pm (#)Domnu’ Vector,
Ce se intampla, nu mai pot accesa prin serverul upc postul antena3.tocmai voiam sa-l injur pe scarba asta de pieleanu; aseara, iar nu s-a putut. Multumesc,Maxi!:)
De Maximmouse pe 1 October 2009 la 12:38 pm (#)http://zaraovidiu.blogspot.com/2009/10/basescu-nu-mai-candideaza-il-sustine-pe.html
De zara ovidiu pe 1 October 2009 la 12:40 pm (#)Cred ca acum e beat ca porcu’ a luat-o razna detot.
De alex.dumitrascu pe 1 October 2009 la 12:45 pm (#)Au egalat! In sfarsit! Se pare ca mai au un rest de mandarine in chiloti! Bravo! Hai cu tocarea pdl-ilor!
De cineva pe 1 October 2009 la 1:01 pm (#)Basescu nu mai poate pierde alegerile decat daca PSD-ul il debarca pe Geoana, face coalitie cu PNL si UDMR si sustin candidat unic din turul I.
De Optimvs pe 1 October 2009 la 1:16 pm (#)Alminteri, cu Blaga la butoane si cu publicul mobilizat la referendum pentru injumatatirea numarului de parlamentari, partida e jucata.
Acest filmulet arata ceea ce banuiam cu totii si anume ca Elena Basescu si-a facut campania la alegerile europarlamentare cu banii furati de clanul Ridzi dar si de clanul Udrea-Cocos. Nimic nou si inca o data imi mentin parerea ca madam Mona nu va pati absolut nimic pentru toate faptele penale savarsite cu stiinta de catre aceasta, in afara de simplu fapt ca si-a dat o amarata de demisie.
De Costin Tanasescu pe 1 October 2009 la 1:16 pm (#)Mafia basesciana a pus mana pe banii bugetului Romaniei de unde vor cumpara voturile romanilor, pentru ca tov. Traian sa castige un nou mandat de presedinte, pentru a nu se duce cu totii la puscarie.
Nea Victore, te-ai uitat aseara la inregistrarea SInteza Zilei de mai demult?

De Cristi pe 1 October 2009 la 1:26 pm (#)Cat ai spus ca tine guvernul PD-L + PSD?
Ai talent de mama Omida, pe bune!
E mama Omidau sau stiinta?
Fufele s-au incardasit in campanie pe banutu’ noastru sub atenta asistenta a primarului ridzi, intrebarea este: “oamenii legii” s-au autosesizat?
De alien pe 1 October 2009 la 1:46 pm (#)pesedistii au egalat, marinaru’ joaca sarba la cluj, blaga si bordureanu se dau mari barbati politici cu raspundere pt popor si tarisoara.
Acum marinaru’ are presedintia, are guvernul, daca se sumeteste desfiinteaza parlamentul si face o mare adunare nationala formata din pedelistii care n-au apucat ministere, si iata cum transfomam tara intr-un balamuc, ce-i drept unul membru nato si ue, deci un balamuc serios si de incredere, o adevarata destinatie turistica! Si, asa cum stim, campania nici n-a inceput!
Daca mai au o farama de demnitate ia ei, astia de la PD, si nu vraeau sa ramana doar niste carpe de sters pe jos, pot face un singur lucru inteligent, sa vina cu alt candidat in loc de nebunul care da foc la tara. O idee….moka.
De Gaby69 pe 1 October 2009 la 1:52 pm (#)nu pot sa vad
, vreau si eu link-ul
De geo pe 1 October 2009 la 2:12 pm (#)D-le Ciutacu,sunteti genial!am aproape 70 de ani si astept seara de seara sa apareti la tv-sinteza zilei,cu sufletul la gura.D-lor de la antena3,va rog din suflet sa schimbati ora de difuzare a acestei minunate emisiuni,pentru ca sa mai poata fi vizionata si de oamenii de la tara,care vin de la munca obositi si nu-i mai tin puterile sa tina ochii dsechisi,cred ca ar fi bine sa incepeti la H 21,aseara D-ul Gadea a fost inspirat si a dat filmuletul cu EBa,astazi am fost placut surprins,am vazut oameni care erau trup si suflet devotati, sustinatori ai lui Basescu,care au intors foaia si nu-l mai vor la Cotroceni.Tinetio tot asa,ca poate la inceputul luni dec vom sarbatorii sucesul altui presedinte,fie D-ul Geoana fie D-ul Crin Antonescu,in ultima instanta chear si al lui Vadim,numai sa nu mai fie Basescu,am o mare scarrrrrrrba,vizavi de acest mitocan.
De mos arhanghel. pe 1 October 2009 la 2:37 pm (#)Slugile pDL-izde isi fac datoria, asa cum, in urma cu 20 de ani, o faceau cele comuniste (de fapt sunt tot aia sau copiii lor, caci ce naste din pisica…). Pe Ceausescu l-au executat pentru subminarea economiei nationale. Ce-i de facut cu dictatorul asta nou?
De Genus pe 1 October 2009 la 2:41 pm (#)Ciutacu,vad ca le ai pe toate la tine,in ale prezicerilor. Bravo! ca sa fii iertat pe dplin pt asta,tre sa faci o prezicere in plus(si mai ales sa o nimeresti):cand crapa Baselu’? Au reusit romanii sa scape de Ceausescu(nu conteaza cum)dar vad ca de asta nu mai scapam. Si cand te gandesti ca si de cancer te mai poti salva.. De Base insa,nu!
De miki ferindino pe 1 October 2009 la 2:46 pm (#)“Nu va faceti griji,eu am mai facut asta,stiu cum sa fac sa iasa bine…” Ma duc sa vomit.
De exprimare libera pe 1 October 2009 la 2:46 pm (#)“Nu e in direct,nu?! Huh!Atunci sunt safe.” Cred k o sa imi dau toate matzele afara.
a 3-a incercare:nu pot timite comentariu,ajutooor! M-o fi blocat vreun baietzas de la Servicii?
De exprimare libera pe 1 October 2009 la 2:49 pm (#)@dan
contraventie/infractiune nu e (nu cred ca s-au gandit alegatorii la posibilitatea asta)decat eventual daca il incadrezi (greu)la “refuzul de a se conforma dispoziţiilor preşedintelui biroului electoral al secţiei de votare cu privire la asigurarea ordinii în localul de vot şi în împrejurimi”. Pe de alta parte, daca plangi ca a fost din greseala si ca s-a si vazut cu cine ai votat cu ocazia asta, s-ar putea chiar sa primesti un nou buletin de vot, iar cel rupt sa fie anulat (nu nul!)…cel putin ai fi putut la alegerile locale din 2004 conform art.78 alin 7 din L 67/2004 : “În cazul în care buletinul de vot se deschide în aşa fel încât secretul votului nu mai este asigurat, acesta se anulează şi se dă alegătorului, numai o singură data, un nou buletin de vot, făcându-se menţiune despre aceasta în procesul-verbal al operaţiunilor de votare.”
De ioana.c pe 1 October 2009 la 2:54 pm (#)…dar nu vad de ce ai face asa…sa demonstrezi ce? cui?…
nu cred ca s-au gandit legiuitorii…voiam sa zic
De ioana.c pe 1 October 2009 la 2:56 pm (#)Trist, nene,trist.nu cred sa ne mai revenim din mocirla asta vreodata. Ceausescu ,in comparatie cu napircile astea ,era un impuber.Va rog sa urmariti trasaturile definitorii ale romamului.
De acidutzu pe 1 October 2009 la 3:13 pm (#)_pupincurismul,grumazul plecat,delatiunea ,, asta Da mentalitate
De la scena balconului din 21 dec 89, cand ceausescu ne mai dadea o suta de lei, n-am mai simtit atata ura cat am simtit azi, vazandu-l pe marinar jucand sarba, in timp ce la bucuresti, ultimile farame din castelul de nisip cladit de ticalosii astia de politicieni sub conducerea lui de capo del tutti capi, se faramitau spectaculos sub ochiul camerelor de luat vederi! Am simtit o ura profunda si nesfarsita, fiindca eu, biet cetatean anonim, aveam inima stransa de grija mea si-a tarii, in timp ce el topaia ranjit si sfidator, dovedind o data-n plus ca nu-i nici presedinte, nici om politic, nici roman, ci doar un bisnitar manelist, fost securist actual oportunist.
De alien pe 1 October 2009 la 3:44 pm (#)[...] (dedicatie video via Victor Ciutacu) [...]
De Basescu Traian Émigrez | Sorin Tudor pe 1 October 2009 la 4:36 pm (#)oooooooooo ddddddaaaaaaaa
“tu nu te vezi insa noi te vedem”
daaaaaaaaaaaaaa
noi, cu totii,daaaaaa

De e pe 1 October 2009 la 4:41 pm (#)PARIS HILTON de CARPATI ESTE FIICA CEA MICA A PRESEDINTELUI
O DAMA DE COMPANIE FARA COLOANA , CARE CUNOASTE FOARTE BINE SISTEMUL DE PUPANCURISM SI O PRACTICA CU INTERES! NU INTELEG CUM NU O PUPAT-O TOT IN FUND SI MATA HARI DE CARPATI (ELENA UDREA).
De Crina Voican pe 1 October 2009 la 7:02 pm (#)Ne-am saturat de lingai si pupincuristi.Astia cu toalele lor de firma si masini cu girofaruri ne-au facut praf Romania.Au privatizat-o si au muls ultima picatura de vlaga din ea.A impartit-o in doua iar bucata lor este din ce in ce mai mare.Ne ramine noua ,celorlalti o fisie mica de tot pe care va trebui sa o impartim intre noi.E ca dupa scufundarea titanicului.Nu stiu cit o sa ne mai tina usa…..
De dan popa pe 1 October 2009 la 8:13 pm (#)In rest fata lu tata s-a bucurat de succesuri cu ajutorul neconditionat al hahaitilor din PD-L.
Astia cred ca osa fie trasi la raspundere(pdl-isti) ca este clar ;sint in staresa treaca si peste cadavre ca sa nu plece de la ciolan.A trebui sa-i bagam la pirnie pe toti in frunte cu alcoholicul de basescu si familia (asta-i dictator prost)pentru ca ne-au dus Tarisoara noastra bogata undeva in Lumea a-III-a. Dar sint convins ca nu o sa mai iasa dic.basacu cu toate fraudele pe care intentioneaza sa le faca .Dragi romani!!! nu-l mai alegeti pe basascu si pdl; ginditi si nu mergeti la vot pentru cadouri! ginditi-va la copiii vostri ca o sa va blasteme si-n mormint;ast-i criminal!!!. si bocul e suge….!!
De zambil pe 1 October 2009 la 10:44 pm (#)Personal, nu mă îngrijorează foarte tare numărul celor care cară mapele, îl consider irelevant, în speţă, nu mă deranjează că “Mona” cară mapa - sincer, nu mă miră că face asta. Sunt profund mâhnit însă, motiv pentru care am şi emigrat din România, de numărul foarte mare de doritori de a căra mape. Între cele două există o diferenţă subtilă, demnă de remarcat. Să fiu mai exact, sunt mai afectat de atitudinea „moderatorului”, care , nu-i aşa, dacă ar fii mai tânăr, cam cum e domnişoara, ce şi-ar mai dori să care el mapa ăn locul “Monei”.
O seara plăcută.
De nicu d. pe 1 October 2009 la 11:18 pm (#)Nu cred k este o nouatate ceea ce vedem aici,cel putin ptr cei ce reusesc sa treaca de aparente.
De rADu G pe 1 October 2009 la 11:42 pm (#)bleaahh! imi vine sa vomit cand ma uit la cat de dastepti sunt.. mai ales aia mica ce Luxten o plateste sa-i consilieze :(. Oare cat e PROSTI ne cred aceste animale politice? Parerea mea este ca ..FOARTE PROSTI .
Super filmulet Ciutacu-le .. ma inclin.
Toata stima.. >:D<
De Sorin Moroianu pe 2 October 2009 la 1:27 am (#)Duduia Monica a impanzit ieri cutiile postale din Petrosani cu o scrisorica in care incearca sa se disculpe si ne promite noua petrosenenilor ca isi va dovedi nevinovatia si ca va dovedi ca cei care au acuzat-o sunt niste oameni fara scrupule. Tanti asta nu mai are pic de rusine dupa cate au iesit la iveala despre ea. Daca doriti va trimit si scrisoarea respectiva se vedeti cat de jos poate ajunge un politician in Romania.
De Gerula pe 2 October 2009 la 2:19 am (#)Ce va sugereaza mana dreapta a Elenei?Acel deget il indreapta spre totzi supushi.Adica:de pe buze ne da lamaie,iar cu dreapta muie(gura,provine din latinenescu,beshescu).
De manu pe 2 October 2009 la 2:44 am (#)si ce avea pana la urma cu buhaescu? dumnealui a zis un adevar: ca elena va avea intrebarirele pregatite in emisiune sau va citi de pe promter…de ce il numeste “imputit“?…oare la cate afaceri necurate a facut doamna ritzi impreuna cu sotul ei cum se mai numesc…Petrosaniul are drumuri naspa…da` spre cabana RUSU(stie mai bine familia ritzi ce e cu cabana) e un drum ca in palma… in fine noi cei cu drept de vot nu avem voie sa judecam…bafta ciutacule
De DANUTZU pe 2 October 2009 la 9:48 am (#)[...] că ne dă Tucă biblioteca pentru toţi. Unii n-au, însă, nevoie de cărticele, ci de mape (auzi, Mona, o scenă mică), doar citesc în sufletul meu înecat de ură ca-ntr-o carte de colorat larg deschisă. Şi pă [...]
De Drama noastră, acest amestec de tragedie, comedie şi sindicate « WeThinkFAR pe 2 October 2009 la 11:46 am (#)In calitate de functionar public care imi desfasor activitatea in cadrul sectorului politiei de frontiera moravita, pot sa confirm intr-o mare masura toate aspectele relatate atat de presa cat si de alte surse media ori, alte persoane private si care se refera la realitatea situatiei operative pe linia traficului de tigari(in special) precum si altor produse accizabile provenite de la duty-free-urile situate in punctul de frontiera Stamora-Moravita. Ceea ce se intampla acolo este extrem de grav. POLITIA DE FRONTIERA IMPREUNA CU VAMA SI CU TRAFICANTII DE TIGARI NETIMBRATE sunt mana in mana. Este foarte interesant faptul ca, se tot scrie si vorbeste despre acest fenomen specific frontierei din zona de vest, dar, nimeni in ciuda acestui aspect nu incearca sa faca ceva pentru eradicarea acestui fenomen si… aici ma refer in primul rand la structurile serviciilor teritoriale de informatii cum ar fi D.G.I.P.I, S.R.I, alte structuri ale politiei de frontiera cu atributii pe linia prevenirii si combaterii infractionalitatii transfrontaliere (implicit al fenomenului traficului cu tigari netimbrate provenite de la duty-free-urile respective). Desi solutia, evidenta si extrem de simpla de a eradica de la radacini aceasta stare de fapt de la frontiera de vest este cea a desfiintarii duty-free-urilor, nimeni, bineinteles, (..factorul politic) nu are interesul sa o ia macar, in calcul. Instituirea unor masuri privind combaterea coruptiei in randul cadrelor M.A.I, precum si masuri pentru prevenirea si combaterea traficului cu tigari pe partea de vest a frontierei nu sunt si nu vor fi eficiente astfel incat sa se puna capat definitiv acestor fenomene. Aceste masuri au o eficienta partiala pe termen scurt (atat timp cat barajele de politie , garda financiara, jandarmerie sunt in zona) …dar cat timp?. In ce priveste reprezentantii mass-media, ziaristii de investigatie, in conditiile in care structurile specializate de informatii ale M.A.I sunt aservite politic (aceasta ptr ca altfel nu se explica cum de aceste servicii nu vad si nu aud nimic de ani de zile ci, din contra, sprijina din umbra aceasta stare de fapt la frontierele din vestul tarii si nu numai…), nici acestea nu par interesate sa faca niste investigatii specifice care sa duca la descoperirea si demascarea unor oameni, politicieni, politisti - mai ales politisti si vamesi- care sunt extrem de implicati in organizarea, mantinerea si proliferarea acestor fenomene. Ar fi extrem de multe de spus, …… situatia din aceasta parte a tarii a scapat de mult de sub control….. sunt scarbit de ceea ce se intampla si extrem de dezamagit cu atat mai mult cu cat imi dau seama ca nu se poate face nimic pentru a fi instaurata normalitatea la aceasta frontiera si pentru instituirea unui trafic normal si civilizat asa cum ar trebui sa fie. Ca eventuale indicii pentru o eventuala investigatie, retineti …. noul sef al sectorului politiei de frontiera moravita este proaspatul numit comisarul sef SLABU GHEORGHE, un politist de frontiera care a activat in cadrul acestui sector timp de aproximativ 25 de ani, ceea ce este uimitor in conditiile in care nici un politist din cadrul inspectoratului judetean al politiei de frontiera timis nu s-a bucurat de o asemenea stabilitate pe ,functie. Acest individ care de altfel, taie si spanzura in Sectorul politiei de frontiera moravita, locuieste chiar langa sediul sectorului iar, sotia acestuia lucreaza de ani de zile la unul din shop-urile din vama moravita. De cateva luni efectueaza lucrari de renovare la casa (care de fapt este mai degraba vila). De regula, pe timpul noptii, se introduc tigari in tara cu diverse autoturisme care apartin binecunoscutilor traficanti (parteneri de afaceri ai politiei de frontiera si vamei) din zona moravita. Aceste transporturi se fac de mai multe ori. Unii politisti de frontiera executa misiuni in sprijinul bunei desfasurari a fenomenului de trafic cu tigari, in sensul ca ,,patruleaza pe comunicatii observand traficul pentru a depista eventuale autoturisme ale M.A.I ori ale altor structuri si a informa in timp util politistii din punctul de frontiera care isi desfasoara activitatea in punct si care trebuie sa stie daca ,,drumul e liber,,. Asa cum am spus sunt extrem de multe aspecte despre care s-ar putea discuta si eventual sa faca obiectul unei anchete jurnalistice ( deoarece serviciile specializate ale ministerului am vazut cat de interesate sunt…?!!). EVENTUAL SE POATE MERGE DUPA LOCALITATEA jAMU-MARE CARE FACE PARTE DIN RAIONUL DE RESPONSABILITATE AL POLITIEI DE FRONTIERA MORAVITA SPRE LOC. LATUNAS undeva in stanga pana la fasia de protectie a frontierei de stat, unde se pot observa urme de autoturisme care se continua pe teritoriul statului vecin, semne ale unei active activitati de contrabanda cu tigari peste frontiera ( nu fara stiinta unor factori de conducere din cadrul S.P.F Moravita precum si ale unor politisti de frontiera in special al celor care au domiciliul in zona)….
De virusul pe 2 October 2009 la 2:56 pm (#)La’s ca ajung eu parlamentareasa la Bruxeles si v’aratam noi doi, eu cu tata ,astora care isi bat joc si care n’au maniere.Mona mai ada-mi mapa te rog !Sper ca e un vis urat.
De duda pe 2 October 2009 la 8:34 pm (#)JENANT ! D-na MONICA IACOB RITZI este o lingusitoare clar dovedita a Duduiei Basescu . Si in primul rand un MINISTRU al ROMANIEI purtator de mapa al unui cetatean oarecare. JE-NANT !
De Andrei pe 3 October 2009 la 12:52 am (#)Sunt din Valea Jiului (Petrosani) stim totul din pdl-ul local dar nimeni nu vb pt ca , clanul Ridzi e cunoscut ca nu iarta prea usor.Toate dar absolut toate licitantiile sunt dirijate de Ridzi Iacob, toate lucrarile care se executa in Petrosani dar toate sunt date de catre mai marele nostru tata cui are dansu interesul, daca presa ar vrea sa scoate la iveala anumite prostii nu le-ar fi greu.Petrosaneni sunt dezustati de “familia” asta.Ne e scarba cu voi!!! Noi i-am votat mai bine mergeam la toillete.Va renegam,suntem satui de voi . PS :magaziunul Jiul etajele 3 si parter oare a cui sunt? E doar o intrebare … si ar mai fi f multe intrebari de acest fel
De Ridzi Sucks pe 21 October 2009 la 2:20 pm (#)Adaugă Comentariu!