Mircea Badea a ajuns fenomen de masă
De: Victor Ciutacu - Categoria: Ce dixtractie, ce mishteauxIntr-o tara lipsita de repere, e o performanta sa ajungi sa se raporteze lumea la tine. Taranu’ de Badea polarizeaza. Oamenii il injura sau il apreciaza. Varianta de mijloc nu exista. Si este o mare performanta sa nu-ti lasi concetatenii indiferenti.
Hitler batut de Mircea Badea
Vezi mai multe video Haioase »
P.S. Nu mai incercati sa postati link-uri. Sterg tot!
111 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!E perfect adevărat. Am avut (ne)inspiraţia să scriu un post în care să amintesc de numărul de telefon al lui Mircea Badea.
Pe lângă faptul că m-am trezit cu vreo 15 SMSuri şi numeroase telefoane în care eram făcut bou, am observat disperarea cu care lumea caută pe Internet combinaţia de cuvinte-cheie “Numar telefon Mircea Badea”.
De INconstantIN pe 9 September 2008 la 2:04 pm (#)hmmm…la badea faptul ca polarizeaza e o chestie misto.
De gigi pe 9 September 2008 la 2:05 pm (#)la base nu…
@gigi: pai n-am convenit ca Base o victima nevinovata a sistemului ticalosit si a colaitiei celor 322? deci ramane cum am stabilit.
De Victor Ciutacu pe 9 September 2008 la 2:06 pm (#)Stiam filmuletul. Si mai e un desen animat, facut de niste studenti. Mortal si ala!
De ruxi pe 9 September 2008 la 2:10 pm (#)Cat despre Mircea Badea, ar castiga in orice colegiu, bag mana-n foc!
deci am facut PIPI pe mine de ras. Super tare. sa fii vecin cu Hitler.
De petrisor socol pe 9 September 2008 la 2:23 pm (#)Multi sunt de acord cu Badea pt ca are dreptate si e rational, nu pt ca i-ar vraji ca unii si-altii…
De Ioana pe 9 September 2008 la 2:31 pm (#)Constat cu mare drag si admiratie ca in Romanica (in care traim si asta ne OMOARA tot timpul, adica in permanentza)exista tineri ca Mircea Badea. L-as felicita dupa fiecare emisiune pentru cultura generala, agerime,spirit de observatie, seriozitate, perseverentza si multe alte calitati, dar nu numai pe el, ci si pe parintii care au format un asemenea om. Eu sunt cel putin de varsta mamei lui si-l ascult cu mare placere.
De Cornelia pe 9 September 2008 la 2:49 pm (#)filmuletzul are aproape o luna deja pe internet. e cunoscut si rascunoscut.
dar tot e mijteaux.
De margot pe 9 September 2008 la 3:27 pm (#)Cornelia i-a facut foarte bine portretul lui Mircea. Dar nu oricine in tara asta poate pricepe ceea ce face el. Iar unii chiar incearca sa-l denigreze, poate mai reduc din efectul pe care il au spusele lui asupra telespectatorilor. Pentru ca le este frica de el, segmentul lui de public incepand cu varste foarte fragede, adolescenti care incep sa priceapa ce-i cu viata asta, pana la pensionari satui de gargara celor care ne conduc.
De Nana-Violet pe 9 September 2008 la 3:47 pm (#)Jos pălăria! Şi nu pentru filmuleţul de mai sus. Ci pentru dovada de cojones pe care ai dat-o în emisiunea Vorbe Grele de ieri.
Eu zic “super tare”, da’ numa’ tu ştii ce discuţii ai cu colegii acum…
De Darius cel Tulbure pe 9 September 2008 la 3:49 pm (#)Imi place mult Mircea Badea; este natural, sincer si spontan.Il urmaresc in fiecare noapte, cu placere.
De Lia pe 9 September 2008 la 3:49 pm (#)eh, mie imi place de mircea badea. ca uneori ma cac pe mine de ras la emisiunea aia. alteori subscriu indignarii de care mai da dovada. da mai si exagereaza uneori… (si io tot rad si cand o face) — e haios.
De Grigore Ureche pe 9 September 2008 la 4:54 pm (#)da…stiu clipul de ceva vreme..chiar asteptam sa se intoarca Badea din concediu sa vad cum il comenteaza. pe langa lipsa de inspiratie a celor de la trilulilu (e plin youtube de astfel de clipuri cu hitler)..subliniez nesimtirea cu care gazduiesc pe siteul lor emisiuni intregi ale lui Mircea Badea (in conditiile in care antena are site, iar emisiunile pot fi urmarite acolo). Si nu sunt singurii. In fine..lumea se amuza si nu intelege nimic..viata merge mai departe
De Snick pe 9 September 2008 la 4:56 pm (#)autorii colajului sunt coplesiti si atitudinile civice ale dl badea care avea niste dureri atroce in zona dorsala vis-a-vis de o amenda primita din italia pentru parcare neregulamentara. de fapt, cred ca ramane fidel dictonului “traim in romania…” oriunde isi cara bicepshii de la gherla la pisa via ferentari. ce nesimtiti de carabinieri, in loc sa-i trimita scuze ca l-au gasit in culpa il ung cu o amenda cu care dl badea a mentionat ca se sterge acolo unde il doare mai tare.
De Cleopatra pe 9 September 2008 la 5:22 pm (#)ps: nu cumva basescu stia si l-a rugat pe papa sa faca intr-un fel sa-i trimita pv-ul mai rpd?? i’m thinking …
Bravo lui! Merita. Asta imi mai da sperante ca nu sintem un popor de MELTENI.Am scris bine?
De Mihaela Petrescu pe 9 September 2008 la 5:24 pm (#)Filmuletul e genial .Cine l-o fi facut? E prea bun ca sa i se dea voie sa se stie de el? Ori poate nu face parte din nici o gasca?
Stiu ca il poti gasi, Ciutacu,si mai stiu ca esti si altruist.Doar tu ai ajutat-o pe jurnalista cu “adevar sau baliverne” din cauza careia emisiunile tale nu au mai fost date pe international.Abia acum dupa vacanta iti dau din nou emisiunea.As aprecia daca , bineinteles cu acordul lui, ne-ai putea spune cine este ca sa putem si noi, “pafaristii”, sa-i facem putina publicitate. Sigur nu e printre cei care au “expus” la N.Y.!
@ Cleopatra: Vai , ce subtila esti! Nu mai “thinking” ca-i de rau.Las-o asa!
De Mihaela Petrescu pe 9 September 2008 la 5:27 pm (#)pe mircea il doare-n briceag ( si nici acolo…) de ceea ce se vorbeste despre el. e plin de el, ingamfat, cateodata aberant de sigur pe propriile pareri (de multe ori, proaste…), dar, in acelasi timp, cult cu mult peste medie, inteligent, spontan. daca afirm ca e printre ziaristi echivalentul lui basescu printre politicieni, s-ar putea supara amandoi, insa aici l-as plasa.
De brazvan pe 9 September 2008 la 5:43 pm (#)scz pt cei ofensati de iq-ul meu scazut: promit ca data viitoare sa ma ridic la nivelul elitelor dambovitene si o sa evit orice cos de hartii mi s-ar ivi in cale si orice trotuar pe care as putea sa-mi urc SUV-ul
De Cleopatra pe 9 September 2008 la 5:46 pm (#)O fi de la supararea ca, potrivit antenei 3 “Băsescu va lipsi de la evenimentul final…
al experimentul ce va avea loc în octombrie. Deci, luna viitoare şeful statului român nu va fi prezent la ceremonia oficială de lansare”, a declarat Mihai Zamfir pentru Antena3.ro.
Daca nici macar la the big black hole nu ne mai cheama …
Stii ce e interesant? Ca filmuletul asta in care vine vorba de Badea a fost o replica a unor siteuri, inclusiv Trilulilu, la un mail al Intact care cerea scoaterea continutului care tine de trust din respectivele siteuri.
De anca pe 9 September 2008 la 5:53 pm (#)@anca: stiu. sa fie iubiti. si tu. la multi ani!
De Victor Ciutacu pe 9 September 2008 la 5:56 pm (#)eu sufar de fenomenul ,,mircea badea”.il urmaresc in direct,in reluare,si pe internet. o emisiune de-a lui o revad de cate ori simt nevoia.si dau citate din el…mai zic cateodata..,,vorba lui mircea badea”. totusi nu cred ca sunt singura. adevarul ca e un om deosebit de destept.
De maria pe 9 September 2008 la 5:56 pm (#)va rog sa-mi intelegeti just punctul de vedere.
De MARIUS pe 9 September 2008 la 7:44 pm (#)alaturarea fie si comica sau chiar intamplatoare(dar nu prea) a imaginii lui hitler de imaginea domnului mircea badea este extrem de neavenita sau chir daunatoare iar pe termen lung se va dovedi devastatoare ,
cine a gandit si a pus in aplicatie aceasta idee are in cap mult mai mult decat pare. poate parea nevinovat sau chiar o gaselnita publicitara reusita dar ,daca s-a cerut acodul lui mircea,acela a fost un prieten apropiat dar taliban si va tine aproape pana cand, ca sa fie sigur de reusita il va lua in brate si va sarii in aer odata cu el .
imi doresc asa de mult sa fiu eu bolnav de scenarita si sa fi citit prea multe carti politiste de proasta factura……
mircea prin atitudinea sa spontana nonconformista dar instruita,si-a construit un fagas bine determinat si da ,poate fi oricand un lider ,motiv pentru care atat el,gadea & co ,ciutacu cat si trustul la care lucrati trebuiesc compromisi,discreditati ,DESFIINTATI!!!!
va reamintesc ca santem in plina campanie electorala si ca se anunta extrem de prelungita.
iar daca astfel de lucruri s-ar intampla numai aici ,ar fi de inteles dar, sub o forma sau alta patimesc si altii chiar daca pana acum par numai niste sicane nevinovate.
om trai si-om vedea
s-auzim numai de bine
@MARIUS: pe mine muncesc de multa vreme sa ma desfiinteze. pana acum, n-au reusit, da’s ambitiosi, persevereaza. mi-e teama ca, la cati apologeti are statul politienesc de tip ceausist al lui Basescu, alaturarea lui Badea de Hitler nici macar nu va lasa urme.
De Victor Ciutacu pe 9 September 2008 la 7:56 pm (#)@Ciutacu - Te intreci cu/tine insuti! Multam de urari.
De anca pe 9 September 2008 la 8:01 pm (#)@ Marius: Daca ne pierdem simtul umorului si orice gluma poate deveni pe termen scurt sau lung o amenintare la cariera cuiva, atunci sfirsitul de lume de miine (pe care matelotul matolit nu o ia in seama)are liber de la mine.Caci pierderea umorului e ceva apocaliptic oricum.
De Mihaela Petrescu pe 9 September 2008 la 9:03 pm (#)@Mihaela Petrescu
De MARIUS pe 9 September 2008 la 9:33 pm (#)nu vreu si nu mi-am propus sa lamuresc pe nimeni de ceva .nu e vorba de simtul umorului dar, de ce sa radem numai cu si alaturi de nenorociri si fapte nesabuite?
mie unul nu-mi determina nici macar o grimasa bantui de curand in spatiul asta virtual si deja am cunoscut si am aflat multe chestii murdare care numai ras nu-mi inspira .
cum am spus nu este singurul caz multi altii o patesc la fel si chiar mai procopsit.
Domnule Ciutacu, vorbiti cu Badea sa-si faca blog…acolo 100 de mii de vizualizari si-ar face lunar numai din sfaturile despre femei, ca “e” multi prosti-lingai pe lumea asta care nu se descurca cu muierea.
De Emi pe 10 September 2008 la 12:16 am (#)e veche. Ma mir ca nu o stiai. Eu am vazut-o prima data pe blogul lui Cabral :). Orcum e o reclama buna.
De McGogoo pe 10 September 2008 la 9:00 am (#)eu am aproape patruzeci de ani si pot sa spun ca am vazut multe, dar o persoana directa ,inteligenta ba chiar si frumoasa rar pe planeta, de aceea eu il apreciez pentru tot din punct de vedere profesional, nu am nici o apreciere ca fiinta umana dar prin extrapolare pot crede ca asa este si ca om ,pentru aceasta jos palaria
De dana pe 10 September 2008 la 12:29 pm (#)Bunn…eu am doar 15 ani…dar am ajuns sa vad tampenia ce ne impanzeste tara…poate nu are Badea dreaptate in toate cazurile..si uneori are parereri extremiste si pe care unii le considera de prost gust…dar de obicei are dreaptate din pacate…asta e tara in care traim…”si asta ne ocupa tot timpul”…
De Alexander0810 pe 10 September 2008 la 12:54 pm (#)mircea are dreptate in ceea ce priveste femeile, comportamentul lor, ideile cretine, fitzele si pretentiile. se vede ca are experienta. nu consider ca fac parte din categoria criticata de el dar din pacate in aceasta categorie intra 99.9%dintre femei. nu e misogin. e doar foarte realist.
De andreea lavinia pe 10 September 2008 la 3:37 pm (#)ma uit la mircea badea cu religiozitate. nu locuiesc in romania asa ca ii urmaresc emisiunile pe net. e mare pacat ca nu exista in romania un trust independent din punct de vedere politic. acolo mircea si-ar avea locul. asa…. sunt curios cum o sa abordeze viitoarele alegeri cand cei pe care ii uraste de moarte sunt aliati cu sefii lui. probabil ca o sa ignore momentul, ceea ce ii va fi destul de greu, avand in vedere ca toata presa din tara va bate moneda cu alegerile.
De broasca blajina pe 10 September 2008 la 3:49 pm (#)Mircea Badea e super…emisiunile lui sunt cele mai tari si deloc plictisitoare si pline de talc.
De Tommy pe 10 September 2008 la 5:49 pm (#)Un montaj foarte haios:) Cert este faptul ca, oricat i-ar durea pe unii, analistii trustului “Intact” (domnii Badea, Gadea, Cristoiu, Stan, R.Tudor, doamna Firea si, normal, dvs d-le Ciutacu) sunt cei mai urmariti de marea masa a populatiei. Lumea se uita la voi pentru ca incercati sa fiti cat mai obiectivi cu putinta, sa demonstrati prin probe tot ceea ce spuneti. Marea majoritate a politicienilor, dar si a oamenilor “de afaceri” din tarisoara noastra este deranjata de adevar, de critici si intotdeauna vor incerca sa va puna bete-n roate. Sunt sigur ca nu vor reusi! Continuati tot asa!!
De Bogdan pe 10 September 2008 la 6:08 pm (#)Respect!
Imi place filmuletul, chiar daca a fost facut sa serveasca si la alte scopuri :). Eu ma intreb, de ce este atat de greu sa intrii in contact cu M.B.? “Acum mi-as paria viata” daca nu sunt muuulti romani ce vor sa intre in contact cu M.B. Sper sa se lase convins de persoanele ce-l inconjuoara si sa isi “falsifice” un blog. Eu sunt de parere ca societatea noastra nu ar putea exista fara acesti oameni, ca si M.B., care sa asigure echilibrul. Mie imi pae rau ca nu il pot urmarii in direct.. deoarece sunt prin Anglia, noroc cu site-ul antena3 si a celor care lucreza acolo si care pun inregistrarile la timp :). Desii poate nu pare, pentru noi, astia din afara tarisoarei, este foarte important sa fie functional za site-ul.
De Moroianu Sorin pe 11 September 2008 la 2:56 am (#)Tot respectul pentru M.B. si pentru Ciutacu (doi tarani :D).
ba nene,am vazut si eu 2,3 emisiuni cu mircea badea,e vagabont rau,are stil,stie cum sa vrajeasca oamenii,el in nici o emisiune nu zice nimic concret,nu are nici o treaba cu ceea ce se intampla real,oamenii se uita la emisiunea lui,pt ca stie sa faca glume,are haz,si in plus, face misto de oamenii cu bani si aia saraci ,fac spume la gura in fata tv ului,cand mircea isi bate joc de ei,pula mea,la emisiunea lui se uita,doar rockerii aia jegosi si frustrati care nu sunt in stare sa faca un ban pt un pachet de tigari si femeile urate,tind sa cred ca mircea e emo,prea rupe pula la tot si toti,lui nu ii place nimic
De basinosu pe 11 September 2008 la 11:52 am (#)Absolut fenomenal. JEG e un geniu
De Dorin Spoaller pe 11 September 2008 la 2:26 pm (#)Via Jeg, ai vrut tu să scrii, Ciutace.
(Dorin, via doar fiindcă l-am pus eu, dar, mă repet, nu eu l-am PRODUS. Da’ accept că sunt un geniu.)
De Darius pe 11 September 2008 la 2:50 pm (#)Politisti prosti pentru “Taranu`” de Badea.
De Voica Stefan pe 11 September 2008 la 6:25 pm (#)Deci e GENIAL. Stiu ca nu vrei link`uri dar te rog admira`l pe asta. E mai mult decat isi poate imagina cineva despre prostia romaneasca. Ne reprezinta.
http://www.220.ro/Agentul_008-107924.html
2 minute din timpul tau
A-l compara pe Mircea Badea cu Traian Basescu este o insulta la adresa lui Badea!
De Gabriela Pintea pe 11 September 2008 la 10:05 pm (#)Daca exista Mircea Badea pe vremea lui Hitler sau si mai bine, sa fie mana dreapta a lui, probabil istoria ar fi altfel. Cu siguranta altfel.
Foarte bine Mircea Badea!!!!
De Mihaela pe 13 September 2008 la 2:29 pm (#)TRUE. Badea a devenit un fenomen d masa…ceea c pt el e f bine..
De ioana pe 13 September 2008 la 9:10 pm (#)cred k exista totusi mai multi oameni care il iubesc decat care il urasc…..dak nu…ii grav…inseamna k suntem o tara d retarzi si cretini:)):))
Ptr. 2:29 pm. Eu cred ca daca ar exista Hitler acum, problemele erau rezolvate.
De Iuliana pe 14 September 2008 la 2:03 pm (#)Bun gasit!
De danielul pe 15 September 2008 la 4:37 pm (#)Ne bucuram ca sunteti prezent pe aceasta cale, alaturi de noi, publicul Dvs. Profit de ocazie si va marturisesc ca cel putin pentru mine sunteti cea mai buna interfata dintre mircea Badea si publicul sau. As vrea sa ne ziceti si noua, “off the record”, in ce situatii dificile se afla dl.Badea. Ma refer doar la situatia strict profesionala, cea care ar putea sa ne vaduveasca de prezenta acestuia de zi-cu-zi de pe micile ecrane. Eu consider ca “In Gura Presei” este cel mai mare castig al revolutiei din ‘89! Nu credeti ca ne-am intoarce in timp daca acest simbol al liberei exprimari si a gandirii fara prejudecati ar disparea? Sper sa vina cat mai tarziu momentul in care, inevitabil, despartirea de aceasta emisiune rezonabila, de o ora, se va produce!
Multumesc de intelegere! Sper ca aceasta metoda de mesagerie pe care am gasit-o, sa nu supere! Mult noroc! Pe curand!!!
deci nu stiam filmuletul,dar m-am pishat pe mine de ras. ffff tare
De Eu,unul pe 18 September 2008 la 10:17 pm (#)mai e un film pe youtube similar -Hitler gets banned from Xbox Live - http://www.youtube.com/watch?v=sfkDxF2kn1I
De Eu,unul pe 18 September 2008 la 10:25 pm (#)Sunt invidios pe Badea …sunt invidios ca este exact cea ce vreau si eu sa fiu … Totsi il felicit pt spiritul de observatie , pt faptul ca are puterea sa arunce o privire dincolo de aparente , pt emisiunile pe care le face si pe care le astept in fiecare seara la ora 23:15 . Badea este omul care a impartit parerile in 2 tabere “pe sistemul : Ori cu mine , ori impotriva mea ” . In speranta ca va vedea comentul acesta , sa stie ca exista o persoana care-l invidiaza si il apreciaza in acelasi timp in tara asta …
De Adrian pe 24 September 2008 la 1:31 am (#)Mircea Badea presedinte ( ca aia cu 3 cuvinte ) si cu o chestie de asta ar primi mai multe voturi decat dobitocii care acum sunt la putere si isi bat joc de tara
De Valentin pe 25 September 2008 la 12:30 am (#)cred ca badea reprezinta “vocea poporului” .. si ma refer la acei oameni care stau in trafic blocati in fiecare zi ca sa ajunga la servici sa ia un salariu mizerabil care in cele din urma ajunge in buzunarele celor care ne conduc tara .. este singurul care are tupeul sa zica tot pe fata si cu atat mai mult live la tv :)) asa ca sa nu se mai agite cei care prefera sa-l injure pe badea , ci sa ia o caramida si sa inceapa sa faca cu ea duble (cu capul evident) pana isi revin si isi dau seama ca totusi badea nu vorbeste degeaba .. big up in continuare mircea
De Anonim Celebru pe 25 September 2008 la 4:07 pm (#)Imi place Mircea Badea!Emisiunea in Gura presei in vine ca o manusa.O face el din cand in cand pe …marele economist,in rest este genial.
De Costin Tanasescu pe 6 October 2008 la 5:29 pm (#)As dori,daca se poate, sa-mi dati numarul lui actual de mobil,sa polemizez(cand e cazul)in timpul emisiunii prestate de catre acesta.
Multumesc anticipat.
mare talk-show-man, Badea.Mircea badea, caruia i se blocase calculatorul si mai sa-l arunce pe geam ca cica nu e bun calculatorul, si primeste mesaj pe mobil in emisiune de la un binevoitor care ii zice sa apese o tasta si constata ca ii merge! verze de bruxelles!
De O Rusine de formator de opinie pe 15 October 2008 la 12:09 pm (#)cata penibilitate…din cauza cunostintelor sale despre PC limitate sau care tind catre 0 absolut….zicea ca isi da chiar demisia…..
RUSINE cu astfel de formatori de opinie..bleah
Am vazut ca ieri se gandea sa renunte la emisiune?
De Sami pe 20 October 2008 la 8:00 pm (#)Ma intreb: oare nu mai baga Felix bani in tonomat? O fii inchis robinetul!
Oare Badea si Ciutacu stiu că se spune “pe” nu “pă” si “de” nu “dă” .
E cam aiurea sa vorbesti la televizor cu limbaj de Balta Alba.
Mircea Badea,Nicolae Guta,Mutu,Chivu,Florin Salam,telenovelele au ajuns fenomene de masă…
De Gigi pe 22 October 2008 la 6:12 pm (#)Cica “Intr-o tara lipsita de repere, e o performanta sa ajungi sa se raporteze lumea la tine”
Fals, intr-o tara lipsita de repere si valori e usor sa ajungi sa se raporteze lumea la tine.. Toti baietii vor sa fie ca Mutu,Guta sau Badea.. Toate fetele vor sa fie cantarete, ori ca Andreea Marin sau si mai rau ca Laura Andresan sau Alina Plugaru.
:)ma faci sa rad ‘jiji’..gandeste-te putin..oare de am dorii sa fim ca Badea?am inteles asocierea cu Mutu si Guta(bani multi castigati usor din fotbal respectiv muzica..si nu orice muzica..) dar sa fiu Badea de ce as dorii??nu vezi ca esti “prost..prostule care esti tu..”e cumva Badea in top 10000 de bogati ai romaniei??ai asociat numele Badea cu Mutu,Guta,Andresau sau Plugaru..pt ca oamenii astia fac banii usor..f usor..si atunci…crede-ma ca nu as dorii sa fiu Badea..ci sa existe mai multi indivizi ca Badea..!in felul asta poate ne-am indrepta dracul si noi spre normalitate..!
De alex pe 2 November 2008 la 7:49 pm (#)Salut Mircea, urmaresc emisiunea ta de 2-3 ori pe saptamana. Sa sti ca personal te admir.
As avea si eu o rugaminte. Ai putea te rog sa comentezi “fenomenul” Zeitgeist? Ai vazut partea a doua (Addendum)?
Iti multumesc, si iti urez putere de munca si nervi tari!
P.S. Ti-am scris acelasi mesaj si pe badea.wordpress pt. ca m-am gandit ca il preferi pe acesta totusi.
De Radu pe 16 December 2008 la 11:39 am (#)Si fenomenul ia amploare. Cu riscul de a deveni tinta nenumaratelor injurii ale taranilor si agramatilor cu internet, declar ca urmaresc seara de seara emisiunea lui Badea. NU mi-am facut un tel in viata din asta si NU idolatrizez personajul, insa Badea spune lucrurilor pe nume atat de bine, incat unii, carora materia cenusie le lipseste cu desavarsire, considera acest lucru o zeflemea. In mare parte au dreptate, zeflemeaua este ambalajul unor adevaruri prea evidente. Felicitarile mele ca macar el are curajul sa atraga atentia fatis asupra acestor realitati.
De Hodo pe 16 December 2008 la 4:24 pm (#)Buna seara domnul Ciutacu … Nu am stiut cum sa ii scriu lui Mircea Badea. Ii transmiteti dumneavoastra va rog … Ce i s-a intamplat dansului cu parcarea de la Mall Vitan, noua celor care locuim la Confort Parc si in special mie ni se intampla in fiecare zi … Numai ca noi nu ne ducem la film, ne ducem acasa la noi. Negoita de la Rin Grand Hotel a pus bariere si la fel ne cere bani sa iesim de la noi de-acasa
… La fel ca domnul Badea am reactionat si eu de vreo cateva ori … Poate faceti ceva dumneavoastra in privinta aceasta fiindca mie OPC-ul si Primaria Bucurestiului mi-a zis ca e fix problema mea …
Sarumana mult si o seara frumoasa in continuare.
De Dumitru Daniel Catalin pe 8 January 2009 la 12:22 am (#)scriu aici,ca la badea nu merge blogu’…este super-bun!cand o fi ziua lui?…sa-i facem cadou niste pantofi si sa-i platim amenzile de la CNA!
De un politist pe 9 January 2009 la 12:42 am (#)Just. Mircea Badea si Obama “Yes, we can” kind of… hihi…
De Nicole pe 15 January 2009 la 11:12 pm (#)Repere? nu cred ca intr-o lume plina de frustrari este foarte greu sa gasesti o ideie de care sa te agati, sa sustii o persoana care traiestii aceelas cotidian cu tine, sa te lasi usor pacalit de cei care fara sa vrea sau cu vointa creaza aceste frustrari. Chiar Mircea Badea a afirmat ca noi suntem de vina pentru majoritatea frustrarilor noastre si ca ar trebui sa privim la noi si acolo unde suntem sa incercam sa nu le dam nastere. Mircea Badea nu este un reper de moralitate nu exista asa ceva, vorbim de utopie.
De Catalin pe 16 January 2009 la 12:20 am (#)Faptul ca este in stare sa perceapa lucrurile asa cum sunt si sa le redea in stilul lui caracteristic este un lucru de apreciat.
din partea mea ai toata stima Mircea!
De ionel mihalache pe 21 January 2009 la 6:04 am (#)Felicitari Mircea …de cate ori ma uit la eimisiunea ta ma bine dispun ….cred ca a devenit pt mine un fel de “terapie” , unori rad de nu ma mai pot opri …ai un unor genial…ai putea sa fi un mare actor oricind …iar pe langa toate astea…ai mare dreptate cu tot ceea ce spui in emisiune…comentariile tale parca izvorasc din nemultumirea noatra a celor multi care privesc ce se intampla in Romania la modul general…o batjocura care persista de multa vreme si chiar face progrese intr-un mod paradoxal…spui lucrurilor pe nume la modul cel mai realist posibil…desigur ca asta ai deranjaza pe domnii cu burta de acolo de sus si “de pe unde or mai fi” insa le face bine acesta indigestie pe care tu le-o provoci …e in interesul lor ..ei de schimbat nu vor schimba nimic in tara asta ..vor face ce au facut si pana acuma “nimic” (decit in interesul lor) insa macar poate reusesti sa le strici putin pofta de mancare …poate mai slabesc si ei putin ..sa fie macar aratosi cind isi arata bornaureile pe la tv….
De Lucian pe 25 January 2009 la 3:27 am (#)MIRCEA,SUPER SCULA NENE!
De diaconu dan pe 27 January 2009 la 10:32 pm (#)profit de ocazie sa spun si eu in lumea larga faptul ca Mircea Badea mi-a cenzurat un comentariu pe blogul lui, un comentariu care suna cam asa:
`Mircea, tu ai putea spune linistit: “traiesc in Mircea Badea si asta imi ocupa tot timpul”`

De Concediaza-ti seful! pe 5 March 2009 la 3:37 pm (#)Inteligenţi relizatorii filmuleţului… cum îl disociează ei pe badea Mircea de Felix.
De gicadincontra pe 8 March 2009 la 9:40 am (#)Antagonsim între Badea şi Gâdea nu există, motorul de funcţionare al celor doi “principiali” este paraua lui Felix.
Desigur, ar putea fi doar paranoia care mă caracterizează
frate am senzatia ca Mircea Badea este singurul om din tara asta care mai are ochii deschisi,nu stiu de ce sunt unii care il critica dupa ce ca le face un serviciu ca vorbeste in numele tuturor si sa nu credeti ca nu e luat in seama de nimeni caci sunt aproape sigur ca domnii aia cu cururile mari cum le zice mircica in frunte cu domnul BASE nu pierd nici o emisiune de a lui.Bravo Mircea si eu unul iti multumesc ca existi ;TRAITI_AR!;
De valentin pe 16 March 2009 la 11:09 am (#)Buna ziua domnule Ciutacu,
De Marilena Stavar pe 26 March 2009 la 1:12 pm (#)Va scriu din Sighisoara unde ne-am mutat acum noua ani din Bucuresti. Sotul meu, colonel de aviatie, a folosit ordonanta pentru a evada in acest colt de rai.
Motivul pentru care va scriu este urmatorul; In pelegrinarile noastre spre a ne cunoaste aceste noi meleaguri, am avut surpriza sa intalnim la Aiud un monah, fost legionar, om ajuns la venerabila varsta de 86 de ani, care ne-a impresionat profund. La sugestia dumnealui ca iubitori de aceasta tara ce suntem, ne-am cumparat cartea lui SERBAN MILCOVICI, doctor ce sub titlul de “MEMORII” ne infatiseaza istoria adevarata. O apreciez ca fiind adevarata dupa monahul de la Aiud, caci un om mai adevarat si asemenea dumnealui, mai rar. Rugamintea mea este de a-i transmite lui MIRCEA BADEA ( nu am stiut cum sa intru in legatura cu dumnealui) sugestia de a cumpara aceasta carte. Eu am achizitionata-o de pe Internet. Mi se pare absolut necesar ca oamnei ca d-voasra si dumenalui, care comentati evenimentele politice ale zileleor noastre sa aveti cunostinta de evenimentele de atunci si asta pentru ca, ce citesc ca s-a intmplat atunci, seamana grotesc de mult cu ce se intmpla acum. Va multumesc si sa ma iertati de apelare.
In legatura cu veniturile realizate de catre o persoana (fizica autorizata ),e foarte simplu : “Declaratia estimativa fiscala “si DECIZIA DE IMPUNERE .Iar la 5 ani :”CONTROLUL FISCAL “.UN simplu calcul :la 1 milion de “euroi”,’tatucul stat’ ar fi luat frumoasa suma de aprox :320000 de euro.A luat ? Sau doar fraierii platesc ?
De vlad pe 31 March 2009 la 8:23 am (#)stiri interesante in format video pe politicatv.ro
De Cristi pe 10 April 2009 la 12:21 pm (#)Salutare!
Ma mira faptul ca Badea nu a comentat nimic la aceasta postare :))
De mugur pe 5 May 2009 la 10:01 am (#)Ma asteptam sa aia macar un mic impuls :))
Oare chiar se regaseste in acel video?
Adamismul lui Mircea este aproape pasionant si in acelasi timp strain. Divagaţiile rostite cu pasiune şi orgoliu, atrag atenţia prin virulenţă şi prin atitudine, mai mult decât prin rigoarea argumentării. “Nu există om politic în lumea de astăzi care să-mi inspire o antimpatie mai mare ca pana acum”. Badea e un fenomen, oamenii vor sa se se raporteze la ceva… dar eu am devenit imun la orice, la fostele credinţe şi la orice credinţă viitoare….
De Florin pe 14 May 2009 la 11:48 pm (#)Ne raportam la orice este mai aproape de convingerile noastre, suntem fara de glas, nu avem nici o putere, suntem o „ţară fără profeţi” (Cioran).
Cu stima,
Florin
Mai Victore sa dai din gura nu e asa greu, sa faci ceva concret, da. Asa ca nu-l mai ridica asa sus pe Mirciulica, el face ce face si Base: da din gura si atat. Si eu pot. Dar am citit niste proverbe la viata mea despre a tace si a face sau ala cu tacerea si aurul. La voi, oameni de televiziune, asta e… meseria vi-o cere, e explicabil, dar sa te ridici in slavi gonind dupa propria-ti vanitate e un pic cam mult. Se aplica si la tine si la Badea. Fenomenul de masa numit Badea, Gadea, Huidu, Ciutacu, CTP, etc. nu are forta pe care pretinde ca o are, e doar un alt miraj in care multi cred si se lasa furati, crezand ca daca altii gandesc si spun in locul lor, implicit le va fi mai bine. Fals. Pe undeva ar trebui sa multumiti “ilustrilor” nostri conducatori, caci ei v-au facut “mari” prin lipsa de reala autoritate si eficienta lasandu-va un spatiu de manevra vast si prolific. Mai “consum” si eu din cand in cand din voi just for fun and entretaiment, dar, doar atat. Oricum e dreptul vostru sa “cresteti” ca painea in covata, dar nu defilati in fata “pulimii” ca neprihaniti si imaculati rabini ai natiei. Uite: vezi, cad si eu in patima ziselor si risc sa-mi creasca gusa…
De glm pe 14 May 2009 la 11:51 pm (#)sunte-ti pe naspa toti laba.i is spun parearea si nu au curaj sa faca nimic. ascultati criticile altora ca de altceva nu va intereseza.
va zic mai multe alta ocazie.
(wasted)
multi sunt critici si nu schimba nimic(luati o bmb in spate). :))
asa ca …..
(now i am wasted):))))))))))))))))
De ativreasivoi pe 23 May 2009 la 12:06 am (#)Ciutacu, tine minte (sau macar incearca sa te concentrezi, daca nu iti cer prea mult): suntem robii cuvintelor pe care le-am rostit si stapanii cuvintelor pe care nu le-am rostit. Poate ii spui asta si “fenomenului de masa (de biliard sau poker)” proslavit aici fara jena.
De mark pe 5 June 2009 la 11:34 pm (#)Este Mircea, un om foarte inteligent si spiritual!
De un om simplu pe 6 June 2009 la 12:24 pm (#)Dar prea multa tristete si dezamagire poarta in suflet. Isi face viata amara. Nu-l invidiez pentru ce cruce poarta.
Felicitari pentru forta care o pune in orice idee!
Domnule Ciutacu, cat isi mai bate Boc joc de noi, oamenii de rand? Pai el ne vorbeste despre salariile din sectorul de stat, ca vor ramane la fel, cand de fapt criza economica se rasfrange in cea mai mare parte in cel privat, unde somajul este in floare, sector care alimenteaza bugetul de stat si din care Boc isi permite sa-si ridice salariul de la casierie. Companiile straine mari, care nu pana demult faceau angajari pe banda rulanta si ofereau salarii multumitoare acum sunt in impas financiar (ma refer la domeniul constructiilor) si nu sunt ajutate de stat (treaba cu bancile nu o sa tina pentru ca nu stiu cine o sa indeplineasca conditiile pentru acordarea creditului pentru prima casa si in plus cumparatorul trebuie sa faca un precontract cu beneficiarul prin care acesta ii plateste ca garantie o suma de…, suma pe care o va pierde in cazul in care banaca nu-i acorda creditul), facand concedieri in masa in momentul de fata si vine acest Boc sa ne spuna ce? Ca cei care-si prajescu fundul de atata stat degeaba prin primarii si alte institutii de stat nu vor fi afectati? Va rog frumos sa deschideti acest subiect! Cu stima pt. dvs. si emisiunea dvs.
De Popescu Lucian pe 26 June 2009 la 8:57 pm (#)De’ ma Mircica.Tot romanu are treaba cu tine.Asta te tine treaz si te hraneste.Spunele tu lucrurilor pe nume si nu cred ca ai sa pierzi nimic.Asta pentru ca ” traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul “.D’aia n-o sa patesti nimic.Baga….
De Mircica pe 27 June 2009 la 1:36 am (#)Nu ne lasa si nu pleca!
De Muresan Eugenia pe 30 June 2009 la 8:51 am (#)de ce se dau stimulente angajatilor caselor de asigurari daca sanatatea nu are bani si in spitale mor oameni? (stimulente de la buget de ce?) ce merite au acesti salariati care primesc astfel de la buget inca un salariu, lunar-nu mai vorbim pe ce criterii se impart.
De angela pe 2 July 2009 la 3:31 pm (#)da,mircea badea e una din cele mai sincere persoane din tara asta,un om deschis,nebun,in sensul bun al cuvantului,destept,de stai zambind,cateodata trist ,sa-l asculti vorbind cu duritate despre prabusirea zilnica a acestei tari sugrumate de dobitoci ordinari cu nici 2 clase ca trenu care ne conduc de secole parca.da,mircea badea e un exemplu si din pacate o raritate.
De oana sonia pe 5 October 2009 la 8:32 pm (#)La emisiunea lui Marutza de la Protv basescu a facut o prostie.Pentru a fi simpatic a zis ca-l cheama Basescu.Adica are un nume cu miros rau.Asta legat de numele Hrebengiuc si SIDA.
De alexa pe 22 October 2009 la 10:51 am (#)Daca ne uitam pe blogul lui vedem ca sub sloganul lui legat de bun simt apare semnatura “miros rau” egal basescu.E o mare dilema daca “miros rau” poate avea bun simt.
N-as fi facut observatia asta fara ajutorul marelui scamator basescu.
Domnule Ciutacu,
De BARCAN ELENA pe 22 October 2009 la 6:41 pm (#)Ma numesc Elena,sunt un profesor de limba franceza la o Scoala generala din Olt.Imi place meseria pe care o fac,o fac din suflet.N-am facut politica niciodata si nu voi face-fac educatie.In 2002 am fost numita director la aceasta scoala-nu pe criterii politice,ci pentru seriozitate.Tot timpul m-am ghidat dupa zicala-omul sfiinteste locul.Din vara acestui an am inceput sa fiu stresata de acei colegi-care nu stiu sa-si faca meseria de dascali-au invatat sa lipeasca afise electorale.Au venit cei portocalii sa-mi impuna in septembrie sa strang semnaturi pro Base.La facultate n-am invatat asa ceva,am refuzat si ieri in modul cel mai grotesc mi s-au luat actele la verificat. Negasind au inventat niste motive-la care sigur am ripostat cu fermitate.Stiti ce mi-au raspuns-incredibil-e politic-n-am culoarea optima.Am uitat-sunt la al IIlea mandat.Sigur mi-am dat demisia-iar elevii azi la ora in loc de Buna ziua-mi-au zis: Doamna,uram PDL-istii.Nu v-as fi scris dar sunt scarbita de modul cum sunt inlaturati oamenii care realizeaza ceva.Am fost inlocuita de unul care nu-si facea nici macar orele-dar sprijin politic.
Din pacate, atat dvs cat si dl Badea sunteti subiectivi. Pentru 2 tineri, e pacat ca au ajuns doar sa apere interesele unor oameni, fara sa le pese de reguli si principii! Va vad pe amandoi cum tipati pt. democratie, dreptate, etc. Insa, atunci cand trebuie sa vad atitudinea “de mijloc”, sa sustineti actiunile si pe aceea care vor sa schimbe ceva, va laudati ca sunteti cel care are curajul sa-l injure pe Basescu sau Boc! NU! Curaj e atunci cand iei o actiune sau o idee si, cu intelepciune, moderatie si verticalitate o sustii si te lupti pt. ea. Cum la emisiunea Dvs nu vad decat MINCIUNI, vreau sa va spun ca nu reusiti sa polarizati! E doar un scandal ieftin si dar atat! Din pacate nu sunteti un jurnalist! Faceti doar ce vi se spune! Dar nici macar asta! Ati ajuns sa faceti din convingere lucruri pe care le blamati. Daca, e dupa mine, va mai dau si a doua sansa!
De Claudiu Oprea pe 31 October 2009 la 3:06 pm (#)din pacate,asa cum a tot zis si mircea badea,nu prea ai cu cine sa votezi.sunt doar ei intre ei.toti la fel.da parca sa ramana acelasi dictator cu femeile lui corupte si hoate,cu bogatii lui care parca fura fara sa se mai sature de-a ramas tara asta in fundu gol…e prea de tot.eu nu mai inteleg cine-l mai voteaza pe asta,in afara de cei ce s-au imbogatit datorita lui.in lume plânge foamea,el vrea referendum,tot pe banii nostri,ai fraierilor ce platesc impozite si taxe ce nu se mai termina.sunt profesoara de limba engleza,cu cativa ani experienta.mi-e groaza sa ma gandesc cat mai e pana la pensie,nu ca as mai apuca-o,cu atata stres si mizerie in tara asta.cica sa votam.hai!da,cu cine?pe cine sa mai imbogatim?pe oricine,da sa plece asta cu ai lui.neaparat!lumii chiar i-o fi bine de asta e tot in topul preferintelor?ca nu inteleg.cat sa mai acceptam sindrofiile si baile de multime prefacandu-se ca-i pasa?nu v-ati saturat?si cum zicea doamna de franceza de mai inainte,chiar toti incompetentii care sunt in partide sa ajunga sa conduca scoli,spitale si orice in tara asta?nu am intalnin nici un director de scoala sau inspector sa nu fie pus politic.iar oamenii competenti stau in spate.pentru ei nu e loc.si ne mai miram de ne pleaca oamenii buni oriunde vad cu ochii.bine fac!asta nu e tara civilizata,e o mizerie cu copii bolnavi,flamanzi,fara perspective,care nu mai au nici o speranta,nici un tel,nici o placere.sunt zilnic in mijlocul lor.copiii nostri sunt pierduti intr-un sistem educationalk mort demult.se merita?nu.totusi,hai la vot!sa incercam si altceva.
De oana sonia pe 4 November 2009 la 9:10 pm (#)Bine ai spus, “taranu’”! Il apreciez foarte mult d.p.d.v. profesional dar la capitolul maniere, nu stiu ce sa spun. Uite, aici, unul dintre comentariile sale de pe twitter: “tot eu am cei mai multi sectanti pe twitter si mai multi cititori…” Ii gust glumele dar … cateodata, e prea mult! Nu e idol pt. mine, daca pentru altii este… atunci, da, “aia” (ca sa folosesc unul dintre cuvintele favorite ale lui M.B.) sunt sectanti. Imi place emisiunea pe care o face dar nu ma trezesc, dimineata, cu M.Badea in gand. Ocazional, ii citesc postarile de pe blog si “l-am urmat” pe twitter. Dupa…, nu am mai intrat pe twitter, cu lunile. Cand am reintrat, am vazut ca sunt considerata sectant, pentru ca ma aflu in lista lui de followers. Asa ca… m-am restras de la followers. Voi, persoanele publice, va faceti conturi pe twitter sau pe alte site-uri de socializare ca sa ce? … Stiti voi de ce. Si noi. Tocmai de aceea, eu zic sa lasam bariera in jos… intre noi si voi sau, cum iti convine, intre voi si noi.
De Cristina pe 5 November 2009 la 10:40 am (#)buna ziua domnule ciutacu
De danadrian pe 11 November 2009 la 1:15 pm (#)as incepe prin a va lauda activitatea profesionala,insa cuvintele mele nu ar reflecta indeajuns eforturile depuse de catre dumneavostra si echipa antenei 3.
este prima oara cand scriu pe blogul cuiva,nu sunt adeptul identitatii false din spatele tastaturii,ce ma determinat sa fac asta este situatia campaniei electorale si modul de desfasurare!sunt din provincie si in municipiul meu ,se fac oferte a cate 10 kg de faina si ulei ,zahar si alte produse,in schimbul unei copi de buletin pe care persoana detinatoare,trebuie doar sa scrie “in conformitate cu originalul”!acest fapt se desfasoara la usile pensionarilor(probabil celor pe caz de boala),acestia fiind apti sa se deplaseseze.este o actiune sprijinita de catre politia comunitara.iar in cazul in care la persoana la care sa facut “vizita”,nu detine copie dupa buletn,stimatii domni generosi se vor intoarce peste cateva zile,dupa cum promit!CAZ CONCRET!in schimb persoana in cauza despre care relatez luniile trecute o fost vizitata de mai multe ori de catre hoti,furanduise mai multe obiecte din curte,a semnalat la politie furturile si a chemat sa se constate,raspunsul a fost:”nu avem echipaje”;”va rog sa-i imobilizati”;”face-ti ce credeti ca este de cuvinta,ca noi o sa inchidem ochii”.dar petru o copie de buletin isi fac simtita prezenta fara a fi nevoie!!!
eu am 21 de ani,si sincer,astept varsta pensionarii sa vad cine si pt cat va negocia cu mine in schimbul buletinului meu ORIGINAL!
va multumesc
Stiti de unde stie Dl.Basescu ca “ploua” ? De la papagalul sau, Coco… Nu e
o gluma -> http://www.youtube.com/watch?v=C3c8iGKtB8k
Am incercat sa trimit acest comentariu si la sinteza zilei si pe adresa publica de email a Dl. Badea… “Cineva” sau “ceva” face ca totul sa fie fie “permanent fatal errors”…
De Cata pe 19 November 2009 la 7:57 pm (#)Clipul se numeste “Traian Basescu si papagalii sai” si chiar daca stiu cat de multa
greata provoaca vizionarea acelei sinistre emisiuni a lui Nasul… va rog aveti rezistenta de a asculta primele 20 de secunde… Numai faptul ca veti afla cat de mare e universul din care Dl.Basescu se inspira si merita , va asigur… Ca sa numai zic ca avem un presedinte inspirat de papagali…
mircea spune numai adevarul ca stie ca orice roman in ce tara traim
De cristi pe 20 November 2009 la 11:43 pm (#)am fost la vot,ce tare am dorit schimbarea nasol.
De raducu marius pe 22 November 2009 la 10:51 pm (#)prima data dupa multi ani cand ies la vot dupa foarte multi ani in care nu am exercitat acest drept.NASOL
NASOL nu pentru ca nu l-am exercitat pana acum ci pentru ca am fost dezamagit de ceea ce am votat
se pare ca din cele spuse de alesul meu(Crin Antonescu) am fost intoxicat de antena 3 sa votez pe alt cineva(Train Basescu)ciudat ca stampila am pus-o in alta parte
pacat ca am pus botul de aceasta data dar in turul 2 nu am sa mai fac asa ceva
dar am sa urmaresc in continuare postul blamat de catre domnul Crin sa fiu intoxicat in continuare
speranta moare ultima DAR INTR-UN FINAL MOARE SI EA
asta ne asteapta fratilor
hai sa emigram nu mai exista speranta
comentariul pe care l-am trimis am incercat sa il trimit si pe blogul lui Mircea Badea dar nu stiu din ce motiv la el nu merge
De raducu marius pe 22 November 2009 la 10:54 pm (#)Filmu’ “Der Untergang” face parte din istorie (asa cum o sa faca si Basescu) dar hai sa nu il mai profanam si sa-l traducem cum vrem noi…..ca o sa ne bata tata Hitler de o sa ne sune apa in cap.
De Mitza Cascadoru' pe 26 November 2009 la 2:08 pm (#)Pentru dl.Badea….meciul lui Bute a fost excelent.Merita sa te simti roman!D-le Ciutacu va rog sa nu mai intarziati la emisiuni pt.ca va urmaresc cu mare placere .
De elisradu pe 29 November 2009 la 7:30 am (#)Va rog insistent ca Traian Basescu, in eventualitatea in care va veni la antena 3, singurele explicatii pe care le asteptam de la el si care nu am primit raspuns in cei 5 ani de dominatie, sunt intrebarile puse de Mircea Badea.
De Florin pe 29 November 2009 la 11:53 am (#)Aceste lucruri intereseaza poporul roman, nu proiectiile viitoare pe care le face un om bolnav de frica pierderii imunitatii.
Va multumesc ptr spatiul acordat.
Cu stima!
Decat porcariile pe care le vad la ,,diverse ”….prefer sa vad GLADIATORUL cu Russell Crowe, un personaj de la care oricine poate invata ce inseamna loialitate,dreptate si onoare ,dragoste pt.orice il reprezinta ,in rest D-zeu cu mila.
De elisradu pe 1 December 2009 la 7:11 pm (#)Boureanu vine de la bou?Unde era acest bou la revolutie?
De elisradu pe 1 December 2009 la 9:39 pm (#)Rade Boureanu dar nu este rasul lui.
De elisradu pe 1 December 2009 la 9:45 pm (#)In 1990 cred ca Boureanu era in scutece,pt facea pipi in somn.
De elisradu pe 1 December 2009 la 9:47 pm (#)V-am urmarit la ,,Sinteza zilei ‘’si chiar l-ati incoltit pe Boureanu.Cine se crede asta?Prostul nu e prost destul daca nu e si fudul?!Ca el pe toate drumurile…..de la un partid la altul.Are dreptate dl.Badea;votez cu oricine numai cu,,base” nu!Nici de capul lui Geoana nu e cine stie ce dar macar nu e o piticanie care sufera de strabism,lipsita de caracter.Este poate cam naiv ce cred eu dar m-am saturat in cei 58 de ani pe care ii am sa fim marginalizati ,reprezentati de oricine .Nu mi-as da tara pt.nimic in lume chiar daca traiesc modest.
De elisradu pe 4 December 2009 la 3:24 pm (#)Ce ne facem, domnule Ciutacu?….
De Mircea pe 7 December 2009 la 1:08 pm (#)Se pare ca Chucky ne-a furat din nou..
Trebuie sa facem ceva, nebunul de basescu a dus tara asta in pragul colapsului economic… suntem inglodati in datorii pana in gat…
Va admir domnule Ciutacu pentru faptul ca aveti spirit de observatie.Ati sesizat ieri seara mesajele disperate ale lui Videanu catre diaspora.Era de fapt mesajul…,,furati acum, suntem disperati,,
De nony pe 7 December 2009 la 8:58 pm (#)Reprezentantele diplomatice sunt incadrate cu politruci PD-L, iar votul s-a incheiat la ore diferite fata de Romania din cauza fusului orar, dar asta nu a insemnat faptu ca nu se putea cunoaste situatia din tara de pe internet.Si semnalul lui Videanu a fost,,cu totii la furt!,,
si ce daca, in ardeal, unde se spune ca lumea e mai emancipata, a fost votat basescu? cat revolutia culturala din regat(fenomenul mircea badea&co”, are destui adepti, vom lupta pana la ultima picatura(mai putin conteaza de ce)
De Cato pe 8 December 2009 la 9:21 am (#)si ce daca, multi dintre cei de afara sunt capacitati, traiesc in societati democratice, unde mass-media are coduri clare si decente de autovenzurare? ei nu sunt capabili sa perceapa realitatea din tara, adica sunt intangibili la influenta mediatica instapanita solid, aici, chiar in marginea europei, langa marile democratii estice.
Lansez un “scenariu”, legat de viitorul lui Basescu…
De Daniel Negut pe 8 December 2009 la 1:00 pm (#)Eu spun ca Tariceanu ii va influenta pe liberali sa accepte guvernarea impreuna cu PDL-ul. Cand vor fi acolo, sus, incepe planul lui Tariceanu de razbunare impotriva lui Traian Basescu, iar PNL se va alia iarasi, formal, cu PSD-ul, in Parlament, ca sa forteze “debarcarea” lui Basescu peste un an, mai ales ca acum Traian Basescu nu se mai bucura de atata sustinere din partea Romanilor, ca in 2007.
Cum se va realiza asta? Simplu… Liberalii vor cere de la PD-L, drept conditie de a accepta guvernarea, Ministerul de Finante si Ministerul de Interne. Odata luate aceste posturi, vor incepe sa “scormoneasca”, pentru a gasi dovezi care sa sustina eventuale acuzatii de fraude, inclusiv electorale, ale lui Traian Basescu. Apoi, dupa ce le vor descoperi, vor face campanii publice in care vor spune ce a facut Basescu cu banii publici si se vor demasca inclusiv cheltuieli ilegale pentru campaniile electorale din ultima vreme, care au saracit tara, ceea ce va produce nemultumirea populatiei. Acest lucru va face ca Basescu sa piarda mult din sprijinul populatiei.
Apoi, se va discuta iar in Parlament suspendarea presedintelui, PSD va vota alaturi de PNL, astfel ca va urma un nou referendum pentru destituirea presedintelui Basescu. Insa, de aceasta data, referendumul va trece si vor urma alegeri prezidentiale anticipate, anul viitor, in toamna, iar Basescu va pica… Viitorul presedinte al Romaniei? Poate ca va fi Tariceanu…
Daniel Negut
Scenariul debarcării sună bine, dar parcă am atâtea îndoieli de politicienii ăştia care se gândesc la binele naţiunii
De silvia pe 8 December 2009 la 3:22 pm (#)cred ca ar face cariera frumoasa in film .asa ca, sa ne lase. nu credeti ca de ceva timp (3-4 ani)incearca sa puna in scena o noua ecranizare la vestitul film de desen animat “Ferma animalelor”?
De dan pe 8 December 2009 la 6:55 pm (#)-porcul sef-conducatorul izbit
-pitbulii-bleaga,urdea,viseanu,bercanu…
draga victore, iti spun ce i-am spus si lui mircea badea: te rog nu ma lasa inca 5 ani de aici incolo pentru a-l convinge pe fiu-meu sa emigreze, ca e mult prea destept pentru aceasta tara si toti banutii mei de bugetar s-au dus pe educatia lui de inginer automatist in limbi straine si chiar nu mai suport.
De cristina pe 8 December 2009 la 7:43 pm (#)Buna seara,
De Andreea pe 10 December 2009 la 11:37 pm (#)in sectorul 4, in cartierul Berceni ininte cu o saptamana de alegeri cei de la PD-L cumparau o copie de C.I./B.I. cu 20 lei /bucata.
Concluzia:
Este un trucaj cu si fara pixeli si nici nu s-a facut nicio frauda.
In ce tara traim………
Stiti am 27 de ani si ma gandeam ca daca s-ar mai face o revolutie as iesii prima in strada si mi-as da viata, ca alti tineri care peste 5 ani sa nu ajunga in situatia in care ne aflam noi acum!!!!!!!!!!
Este INCREDIBIL!!!!!!!!!!
Nu m-am asteptat o secunda ca acele doamne care s-au dus la cules de tot felul de legume-fructe sa decida soarta unui popor blestemat in 25.12.1989.
domnu Ciutacu,ce e jalnic e ca asa cum se face politica asa se fac si alte lucruri in tara! Ca de pilda gazetarie….pai in actuala campanie nu mai zic ca au fost impertinente televiziunile sau alte mass medii -de au depasit cu vreun milion de ori fosta Scanteia-cu sprijinul lor pe fata pentru unul sau altul dar total lipsite de clasa.Pai sa vina vreunu cu niscai documente, luate tot de pe net, eventual din colectiile mai vechi, si sa combata, sa se fi dus unu din trusturile astea deontoloage si sa avem imagini din Paris sau pe unde or mai fi fost cozile alea sau unde n-or fi fost…Populatia e plina de capsunari si de oameni care au creierul spalat de comunism pina acu si de acu inainte de pauzele publicitare si publicitatea sau clovneriile dintre ele.Sa luati domle un om de pe strada si sa-i faceti radiografia,ce maninca,unde munceste,ce perspective are,casa, masa,si dupa aia politica bre ca la asta se pricep toti.De fapt se pricep toti dar cind sa voteze ia-i de unde nu-s,uita tot ce se intimpla in favoarea unei gogorite televizate…Deci rolul gazetarului cum zice musiu Badea e deontologic nu? pai sa dea frate exemplu sau ma rog de nu poate el ca e prea ocupat sa-si numere salariu sa il vedem pe alul.Pai tot asa cum astia la de la guvernare stau si se fac ca ploua tot asa si gazetarii o freaca la rece si fac clovnerii ,bloguri sau copy paste,in timp ce tata ileana de 80 de ani care munceste inca la tara furnizeaza lapte sau malai la oraseni. Pai asa cum sunt politicienii asa suntem si noi astialalti,demagogi,dornici de putere sau de compromisuri pentru un post bun,prieten cu dracu pina treci puntea, sa nu ajungem cumva la dramatismul personal.Pai Basescu simbolizeaza intreaga flora romaneasca…eu ma mir ca nu a iesit cu 70 de procente.Sigur ca tot asa de prost cum si-a facut el camapania si-a facut-o si Geoana dar pe noi,nu-i asa deontologii,ne intereseaza oleaca mai sus de genunchiul broastei ce se intimpla in realitate,dam vreun exemplu consistent de ancheta sau ceva,cu riscul chiar de a pierde serviciul…Pai de ce sa dam? Pai ce ? suntem la guvernare? Pai da nu suntem ca stam si dam copy paste de pe net si facem gazetarie,sau facem facultatii tot la fel, si masterate si doctorate…totul e un “copy paste” suntem o generatie intreaga…Pai eu cred ca trebuie sa vina vreo catastrofa naturala sa ne mai simtim oameni si sa avem un tel comun, ca nu vine la romani constiinta asa de autocritica de la sine.Pai ce, vrem s fim luati de fraieri, sa ajungem ca japonezii? Si ca sa inchei, oleaca de inteligenta constructiva ar fi mai buna decit Traim in Romania ca iti zic eu ca Badea nu traieste in Romania caci nu traieste nimeni aici,poate dor urmeaza s-o populeze FMI peste nu mult timp!Sa ne crestineze cu o datorie onorabila,un leasing de ultima ora a vietii de emigrant in propria tara!
De vivi pe 14 December 2009 la 12:10 am (#)http://www.youtube.com/watch?v=RDxTxcIPl7c&feature=player_embedded
De george pe 20 January 2010 la 8:43 pm (#)Badea e bun….si Boc e un mare cretin!daca-mi ia din alocatie cred k e cel mai retardat om de pe planeta.BANC:
De aneroxa pe 19 February 2010 la 11:24 pm (#)EU:Boc,ce faci?
Boc:Admir natura!
Eu:Ce ciudat…la cate ti-a facut..
daca in romania ar mai exista inca 10 oameni de calitatea lui badea ,ciutacu, gadea si “atentie domnu gadea”, tara asta s-ar fi putut numi europeana.din pacate 5300000 de oameni l-au votat pe base.TRAIM IN TARA ORBILOR UNDE CHIORUL NE ESTE PRESEDINTE.
De dragos pe 6 March 2010 la 11:33 am (#)daca tot a zis base ca 99% dintre romani sint manelisti si cred ca suferim de cancaniada…pag.5 pun si eu o intrebare:
-CARE ESTE CEL MAI TARE PITIC PORNO?????
-Raspuns: BOC pt. ca f..e (”face”) zilnic 22 de milioane de romani!!!! (cu o exceptie ca se supara Zeus si se transforma in dr. Ciomu si-l lasa si fara barbatie si fara guvern!!!!!)
De lucian pe 10 March 2010 la 7:55 pm (#)Adaugă Comentariu!