Metro Goldwin Mayer România SRL
De: Victor Ciutacu - Categoria: Ce-mi provoaca scarbaA apărut şi faimoasa casetă cu Geoană. Care nu-i cu sex, ci cu cash. Mă scârbeşte că toată lumea vorbşte despre o femeie, dar aproape nimeni nu-i pomeneşte numele. O să trec eu peste tabuu-urile feciorelnice de curve ce roşesc atunci când sunt surprinse cu sânul dezgolit. Şi pesediştii, şi pedeliştii, şi peneliştii, şi ăia de la Green Peace ştiu că misterioasa e Ana Birchall. Care, aşa mustind de inocenţă cum se prezintă, se-ntâmplă să fie protagonistă în majoritatea mizeriilor de gen.
Trecând peste momentul evident neprielnic lui Geoană (cu şacalii din PSD care vor să-l gâtuie în coaste şi cu spectrul previzibilului verdict defavorabil al Curţii Constituţionale), câteva chestii merită a fi remarcate. Scriu cu liniuţă de la capăt.
- După pregătirea atmosferei cu vânturarea prin presă, pe surse, a unei şpăgi de 400.000, iese pe piaţă una de 5.000. Nici măcar de succes, dar bună şi-aia.
- Sărbătorim 20 de ani de la împuşcarea lui Ceauşescu într-o atmosferă de largă efuziune în care toţi îi filează/înregistrează pe toţi. Se mai revoltă cineva?
- După precedentul creat de Băsescu, Geoană poate striga-n gura mare fals ordinar şi să-şi comande o “expertiză” favorabilă. Dar are aceeaşi reacţie anchilozată.
- Nimeni n-o întreabă pe Birchall de sănătate. Care, dacă l-ar fi mituit pe Geoană, aşa cum se dă senzaţia, ar fi avut calitatea (la fel de penală) de mituitor. Dat fiind că n-a apucat la eligibil, poate să se califice maxim la postura de ţepuită.
- Vai, poporul suveran află uluit că politicienii pun botul! S-a mai năruit un mit.
- Geoană nu vrea să priceapă că poartă pe cap o pălărie cu două numere mai mare.
UPDATE: Duţuleasca insinuează că e mâna lui Mitrea. Iar eu nu mă mir…
UPDATE LA UPDATE: În sfârşit, Geoană a descleştat cu greu dinţii. “E o făcătură de campanie şi cred ca dl. Băsescu se pregăteşte de repetarea turului doi”. Dacă asta-i replică de lider adevărat, atunci io-s Michael Jordan corcit cu Tiger Woods. S-a trezit Birchall. Cică aşa se donează legal în civilizaţie, morman la elastic…
187 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!filmarea asta pare facuta prin gaura…cheii. s-au tampit cu totii in tara asta…
De GtR pe 14 December 2009 la 12:55 pm (#)Pai si cu ce il compromite pe Geoana faptul ca o “sugareatza politica” vine sa aduca niste bani pentru campanie?
De Cris pe 14 December 2009 la 12:58 pm (#)Ca de fapt asta e scopul final al zbuciumului electoral - “bani multi”.
Orice fufa din tara asta a ajuns sa aiba cel putin o instalatie de interceptat in bucatarie si o camera de luat vederi in chiloti.
pdl e compromis, psd e compromis, mai ramasesera ceva sperante cu pnl (si asta numai datorita lui antonescu)dar daca intra la guvernare cu pdl, se va compromite si el cu siguranta.
De cristina pe 14 December 2009 la 1:00 pm (#)ce (ne-)a mai ramas?
Am recunoscut-o din prima pe birchall. N-am auzit comentarii, dar daca se tem sa pronunte numele sunt cretini! Ea e si gata! Cat despre palaria lui geoana: e mare rau! Nici nu stiu daca nu esti prea indulgent sa zici numa’ cu doua numere.
De cineva pe 14 December 2009 la 1:00 pm (#)Pai cum sa spuna ca e fals cand oamenii din PSD spun altceva?
“Hrebenciuc spune că banii din caseta video provin de la membrii BPN
2009-12-14 12:03:52
Coordonatorul campaniei prezidenţiale a PSD, Viorel Hrebenciuc, a declarat, luni, că toţi membrii BPN erau obligaţi să dea anumite sume în campanie, el răzpunzând unor întrebări privind înregistrarea video difuzată pe Internet în care Mircea Geoană apare luând bani. “Toţi membrii BPN erau obligaţi să dea anumite sume şi, ştiţi, fiecare vrea să vadă preşedintele că a dat bani”, a declarat Hrebenciuc referitor la caseta cu Mircea Geoană apărută în presă.”
Asta da partid
De Ovidiu pe 14 December 2009 la 1:03 pm (#)@Cris: cu faptul ca banu’ de campanie nu se ia ca la macelarie; sau, ma rog, n-ar trebui sa se ia…
De Victor Ciutacu pe 14 December 2009 la 1:03 pm (#)@Ovidiu: crezi ca la ailalti se ajunge altfel in top?
pana la urma din film rezulta ca a luat niste bani dar nu si ca i-a folosit in interes personal…poate exista si prezumtia ca s-au inregistrat ulterior
lui Geoana i se arata pisica si culmea…chiar de cei de la psd; astazi am observat declaratiile reticente ale lui Nastase si Iliescu;
De Teal'c pe 14 December 2009 la 1:06 pm (#)Ha, ha… Trucaj, dom’le, trucaj… Geoana e disperant… Ii lipsesc cele doua element ce definesc barbatia… Cohones prea mici, nu palarie prea mare… Dupa precedentul Base, cu filmuletul cu lovirea copilului, Geoana ar trebui sa urle ca si filmarile cu el bucurandu-se ca e presedinte sunt trucate…
Orcum, dezamagire mare… Macar daca era dracului cu un sex oral… Mai scotea pe Geoana de sub eticheta pusa de Iliescu…
De De cacao... pe 14 December 2009 la 1:09 pm (#)@Victor sunt convins ca nu si cred ca si la ceilati stateau filmuletele pregatite sa iasa pe piata daca pierdeau.Dar tura asta Geoana si PSD au cazut de papagali.In viitor nu se stie cine.
De Ovidiu pe 14 December 2009 la 1:10 pm (#)Speranta moare ultima (mai precis astazi) odata cu intrarea PNL-ului la guvernare.
De maria pe 14 December 2009 la 1:12 pm (#)Oricare politician (de la noi sau de oriunde) poate fi santajat cu tot felul de filmulete. Si cum nimeni nu poate fi perfect…
De Cristina pe 14 December 2009 la 1:13 pm (#)No comment!
5ooo de euro mare scofala, vorba lu’ Vanghelie ; “daca era acolo 5 milioane mai ziceam… dar 5 mii”… Cum zicea secretarul nostru de partid de pe vremuri cand era luat la rost de cei de la sector ca venea la defilare cu oamenii cam netunsi ; ” Ce vreti sa fac dom’le prim astia sunt oamenii cu ei defilam”…
De sori55 pe 14 December 2009 la 1:14 pm (#)geonel incepe sa fie din ce in ce mi penibil!
De gigel pe 14 December 2009 la 1:16 pm (#)base e cum a fost dintotdeauna :nemernic
crin e si el din ce in ce mai palid (era si inainte de alegeri)
ramine sa ne gasim altceva…cind se va putea!
pina atunci sa-l lasam pe matelot sa-si rupa gitul alaturi de verticalii udmr-isti si independenti
categoria SAHIA FILM era mai bun titlul articolului(avem si noi mindria noastra de producatori de film!)
Mai, sigur e Ana Birchall? Nu e scumpica de Moni Columbeanu… Ea e experta in roluri filmate pe gaura cheii…
De Mine... pe 14 December 2009 la 1:16 pm (#)cred ca madam birchall, suparata ca nu s-a ales, a vrut sa-si scoata banii dati. si atunci a vandut caseta. sau poate o sa ceara drepturi de autor.
De ciavistu pe 14 December 2009 la 1:18 pm (#)Geoana e deja istorie in PSD. Intrebarea e cine-i va fi urmasul. Sa fie Nastase ? Sau Diaconescu ? Oricum ar fi cazul ca si PSD-ul sa mai termine cu aburelile comuniste (ca si asa nici ei nu mai cred in ele de foarte mult timp…) si sa incerce sa devina un partid social-democrat modern. Altfel, cu “Prostanaci” scosi la inaintare de baroni si baroneti in speranta ca vor fi usor de controlat vor avea “succesuri” multe ! Dvs. pe cine pariati ca urmas la sefia PSD domnule Ciutacu ?
De Cristi pe 14 December 2009 la 1:19 pm (#)astia sunt prea prosti,nici macar nu stiu sa fure,cum naiba sa iei tu,presedintele senatului,teancul de cash direct in mana?la nivelul asta ai zice ca ai si tu un intermediar ,nu procedezi ca politistul de la circulatie…
De costin pe 14 December 2009 la 1:20 pm (#)Dar cine spune ca banii nu au fost inregistrati si contabilizati?
De Tio pe 14 December 2009 la 1:21 pm (#)@ Victor Ciutacu
De nic pe 14 December 2009 la 1:26 pm (#)Mai adauga niste liniute:
Din film reiese ca i s-au oferit niste bani pentru campanie si pentru punerea d-nei Birchal pe liste de alegeri.
-nu se vede daca M.G. i-a luat.
-nu se vede daca a trimis-o sa faca donatia legal (nu ca as crede ca a trimis-o :)) dar orisicat)
-nu reiese daca a pus-o pe lista electorala ca urmare (intre noi fie vorba 5000 Eur e cam putin chiar si pentru donatie d-apai pentru lista electorala
La asta mai adaug:
-din halul in care arata imaginile nu se intelege daca este chiar Geoana sau Mihai Bendeac.
Domnule Ciutacu as avea urmatoarea intrebare pe care vad ca nu o pune nimeni in legatura cu farsa asta de renumarare a voturilor nule.
Din totalul de aproximativ 130.000 de voturi nule cate sunt NULE pentru Geoana si cate sunt NULE pentru Basescu ? Degeaba tot insista astia pe cate sunt VALIDE pentru unu si pentru celalalt. Daca, de exemplu, au fost 10.000 de nule (initial) pentru Basescu si 120.000 de nule (tot initial) pentru Geoana ? ( Ce relevanta are ca din 10.000 de nule pentru Basescu 1000 sunt defapt valide, si ca din 120.000 de nule pentru Geoana 900 sunt valide? Zero. )
Repet intrebarea din totalul de NULE (initial, sau dupa, renumararea asta) cate sunt in final nule pentru Basescu si cate pentru Geoana ? Cu alte cuvinte care e raportul ? Daca e approximativ 50-50 atunci e fair, dar daca 80% din nule sunt pentru Geoana atunci e o problema.
De ina pe 14 December 2009 la 1:28 pm (#)vai de capul nostru la anu’……!
De sand0kan pe 14 December 2009 la 1:30 pm (#)Frate,ma uimiti.Cine isi inchipuie ca cineva la nivel de actor in rol principal sau secundar pune botu’la 5000 euro?e la misto,astea sunt sume care pot compromite un politician in Romanica?…atunci chiar e prostanac.Pe bune,ne cred veniti cu pluta si asta arata clar cat suntem de manevrabili,de ingusti,obtuzi,ciumpalaci,vorba lui Badea.Unde?intr-o tara normala facatura cu alegerile se rezolva in 24 de ore,era o isterie nationala,se oprea lumea din loc.Dar la noi numaram de 4-5 zile,mai asteptam sa vedem cine cu cine se aliaza,cine mai da un filmulet,cine mai ameninta cu moartea…western romanesc.Este deplorabil pt. toata clasa politica si ce este mai trist este ca nu avem pe cine alege daca dam cu bomba atomica…in rest asteptam urmatoarea miloaga de la FMI sa platim salariile si pensiile si asteptam sa treaca dracu nebunia cu sarbatorile si cu copii pe cap,ca profii sunt arestati la domiciliu….si moca pe deasupra.
De gabi oarga pe 14 December 2009 la 1:31 pm (#)RUSINE!!!!!!!!!!!!!
Victor văd că filmuleţul a fost postat pe youtube acum 4 zile, pe 10 decembrie. Între timp s-a discutat mult şi bine despre ce dracu conţinea caseta despre care vorbea Băsescu. Ce s-a întâmplat cu deontologii vigilenţi, n-au fost în stare să dea search pe youtube mai repede ?
De Valentin pe 14 December 2009 la 1:32 pm (#)Inca odata eu vreau casetele dintre Udrea si sefu,alea interesante nu prostia asta de doi lei.Geoana ce sa faca sa iasa la fiecare porcarie si sa-si puna poalele-n cap.Maine iese ca taie porcul in balcon sau ca si-o trage cu nevastasa in masina in curtea propie.Hai sictir cu jegosii de astazi care ne conduc si ne supravegheaza.Oare o muri cineva de Craciun dupa 20 de ani?asta sa fie blestemul sau…
De stefan pe 14 December 2009 la 1:32 pm (#)Dacă ceea ce vedem ar fi real, ce să zic, s-a descoperit apa caldă de la bloc! Dar mie aşa mi se pare că e suprapus sonorul pe imagini!… Geoană prea e mut. Şi dacă doar atât ar costa un loc eligibil(pe ce listă?), vreau şi eu! Că mi-i scot eu după.
De violet pe 14 December 2009 la 1:32 pm (#)D-le Ciutacu,
De I.I. pe 14 December 2009 la 1:35 pm (#)Am o intrebare “mustind a inocenta”: Cum te poti angaja la Metro Goldwin Mayer Romania SRL? E adevarat ca se da un test de limba engleza? Am auzit ca pentru ocuparea unui post candidatul trebuie sa cunoasca minimum patru cuvinte in limba engleza,e adevarat? Daca-i asa, inseamna ca eu, care nu stiu limba engleza, totusi am sa ma calific; iata cele patru cuvinte: metro, goldwin, mayer, wow!
Ura!
La naiba!
De korbul pe 14 December 2009 la 1:35 pm (#)Banii se dau si se iau, ca de aia sunt bani.
Unde e Sexul, dat sau luat, ca asteptarea a fost cit China, iar de primit, primim o cacialma de doi lei.
Nici mita nu mai e ce a fost, suntem jalnici.
@ ina:
Ai dreptate! Dar nici nu vom şti. Buletinele anulate prin ştampilare dublă, acolo e cheia. Pentru că aceia care au ştampilat după, nu cred că au stat să studieze poziţia iniţială a ştampilei pusă de alegător. Alegătorii care au vrut să dea un semnal politicienilor şi şi-au anulat votul prin ştampilare dublă, sigur au aplicat ştampila de două ori, fără s-o rotească în vreun fel, după prima aplicare! Toate celelalte, în care cele două ştampile se află cu scrisul deplasat vizibil, sunt CELE ANULATE de cei care au fraudat. Nu avem cum să dovedim al cui era votul. Doar să bănuim.
De violet pe 14 December 2009 la 1:39 pm (#)Încă o chestie. A fost drăguţ din partea PD-l-ul că au editat ei caseta (prima secvenţă cu datul banilor este reluată şi pus zoom pe teancul de euro). Au scutit presa portocalie de un efort suplimentar.
De Valentin pe 14 December 2009 la 1:39 pm (#)Nu se mai poate lua o spaga cinstita in tara asta. Toata lumea te filmeaza, te inregistreaza, scoate listingul din chilotzi la B1 TV…
De Cris pe 14 December 2009 la 1:41 pm (#)Cu cat apar mai multe chestii cu intentia clara de a-l compromite pe Geoana, cu atat mai convinsa sunt ca frauda e cat se poate de “demonstrabila”. “Dezvaluirea” lui Basescu de pe OTV n-a fost deloc intamplatoare, a urmat “scaparea” lui Patapievici, s-a creat suspense-ul si acum poc! caseta. Dupa promo-ul pe care l-am vazut, caseta mi se pare mai degraba dezamagitoare. Lui Geoana i se arata niste bani. So what?
De MmeButterfly pe 14 December 2009 la 1:41 pm (#)Am auzit-o acum cateva zile pe Anca Alexandrescu, fosta membra a PSD si consiliera a lui Nastase, invitata la Nashul, vorbind despre faimoasa caseta. Si, culmea coincidentei, tot in seara aia, o zi inainte sau dupa, nu mai retin, a fost invitata la aceeasi emisiune “de casa” si Ana Birchall. Cherchez la femme!
By the way, Birchall mai e in PSD, a iesit sau e trasa pe linie moarta?
Sigur filmarea nu este facuta chiar de doamna in cauza?
De roxana pe 14 December 2009 la 1:41 pm (#)SI PE EA, SI PE EA!!!!!
Asa striga p.u.l.i.mea la crosul de acum 20j de ani, dupa amaratul ala impuscat si dupa nevasta-sa.
De Ben Giamin pe 14 December 2009 la 1:44 pm (#)Asa o sa se strige si dupa Basexu si dupa Gioana, daca nu-si baga mintzile in cap si se dau pe mana tutelor de pripas politic.
Cine e fata de a venit cu ciubuc mic la Prostanac? Prea putzea a flagrant de DNA, cu sume mici si bani inseriati. A fost fara finalizare ? Tzara mica, mese putzine, jucatori de cacat.
Oh, la naiba! Eu ştiam că pentru un amărât de consilier local pe municpiu se virează vreo 35.000. Apăi pentru un ditamai europarlamentarul!…:))
De Marius Ola pe 14 December 2009 la 1:45 pm (#)Filmuletul e dovada prostiei din PSD, securistii au invins comunistii, pentru ca sunt mai inteligenti.
De alegatorul pe 14 December 2009 la 1:47 pm (#)Inteligenta securista s-a manifectat si la numararea voturilor cu sau fara ajutorul STS.
Intrebarea care se pune este “PSD nici pana astazi nu a reusit sa numere paralel voturile?
Daca au reusit si Geoana a catigat cu un avans de cel putin 60000 de voturi atunci de ce nu ies public sa afirme acest lucru.
BEC a afisat pe NET lista sectiilor de votare, cu nr. de voturi obtinut de fiecare candidat, de ce PSD nu compara aceasta lista cu lista propie realizata pe baza proceselor verbale de la fiecare sectie?
Se pare ca “inteligentii de la PSD” nu prea le place EXCEL-ul.
faina politica asta, jur!
De RaSpo pe 14 December 2009 la 1:51 pm (#)Si care era faza cu base , ca daca apare inainte de alegeri renunta la a mai candida in turul 2? a dat moralitatea peste el…ca el lua mai mult de 5000 de euro…blahhhh scarbaaaa
De nu esteBan pe 14 December 2009 la 1:51 pm (#)nu stiu ce sa zic …ma amuza … indiferent despre ce caseta era vorba…
De Viv' pe 14 December 2009 la 1:52 pm (#)o prostie mai mare nici ca se putea decat in romania…
In legatura cu fraudarea alegerilor… O intrebare pentru curte … A facut cineva contestatie pe voturile nule?? Eu cred contestatia despre frauda se refera la altceva … dar in fine …
@violet
Ai macar o vaga idee despre cum decurge procesul de numarare a voturilor intr-o sectie de votare, dupa inchiderea urnelor?
Tu presupui ca intre momentul in care s-a golit urna si comisia din sectia de votare trece la numararea voturilor [comisie din care fac parte si membri de partid ai ambelor parti] si incheierea procesului verbal semnat de toti membrii comisiei, si rosii si portocalii s-au apucat sa dubleze stampile pe voturi valabile… De fata cu ceilalti membri ai comisiei.
De un bănăţean pe 14 December 2009 la 1:53 pm (#)Asta vrei sa spui?
Auleu, se dau bani pentru foncţii în Românica? Mais se ne pas possible!
Şi pardon, asta cu mita mai uşor, pentru că e la partid. Pe sistemul ăsta toate partidele din România sunt constituite din ilegalişti. Singurul merit al înregistrării este acela de a vindeca naivii care cred că ei pot face ceva în politică, fără bani. Aşa au făcut sistemul încât amărăştenii să nu poată accede la ciolan.
De Avram Petru pe 14 December 2009 la 1:53 pm (#)Alegerile vor fi validate. Hotul neprins e sigur negustor cinstit asta cel putin pana ne apucam sa vedem de cate ori apar CNP-urile in liste, sa vedem daca sunt valabile si sa le comparam cu numarul de buletine din urne…
Greu pentru o tara care nu a bagat la bulau niciun escroc pana acum…
De Cris pe 14 December 2009 la 1:54 pm (#)In sfarsit, ceva fara tragere la subiectul base. Ca d-aia n-o sa se mai uite lumea la antene in curand. Cand e de dat, trebuie despre toti, nu doar despre unul singur. Nu exista fete mari prin politica, asa ca……
De brasoave pe 14 December 2009 la 2:00 pm (#)Dar lumea de p-aici vad ca tot cu fraudari, base nenorocitul, criminalii, etc. Tineti-o pe-a voastra, domnilor :)).
oricum, are Geoana o fata in filmul asta de zici ca e dupa faza din filmul celalalt … Pacat de noi, in ce tara traim, cu ce politicieni, cu ce manevre si cu catamai mormanul de nepasare din partea lor …
De inconstanta pe 14 December 2009 la 2:01 pm (#)au la usa lui geoana cameraman?????????:)))ce rahat..pipitza cu banii e vorbita cu marele regizor???
De larisa pe 14 December 2009 la 2:07 pm (#)sincer sa fiu nu prea ma intereseaza ce caseta apare cu Geoana …ce mita a luat sau nu a luat …Important este ca in aceasta tara se moare de foame…si astia scot casete care nu cred ca intereseaza pe nimeni in acest moment…
De Viv' pe 14 December 2009 la 2:13 pm (#)cat despre frauda ea a fost facuta …dar nu la voturile nule …sau cel putin acolo este cel mai geu de dovedit …totusi daca vb de voturile nule … cum se face ca acestea au fost sortate(aici ma refer la faptul ca sacii au fost desigilati) in BEJ fara reprezentantii partidelor implicate si pe urma trimise la BEC…asta e suntem prostiti pe fata ..
a si bine ca geona primeste o donatie si nu fura precum ridzi pentru campaniile ”cinstite”
De larisa pe 14 December 2009 la 2:15 pm (#)cam mica suma nu?si parca madama nici nu-i in parlament,slabut baieti si unde-i “primitul de sex oral”ar fi fost mai frumos filmul asa”las-o in sange”si mergem frumos cu presedintele-nainte la urmatoarele alegeri sau congrese sau cincinale sau deceni marete……alegeti ca aveti de unde
De dana1 pe 14 December 2009 la 2:18 pm (#)@korbul
Acum mita e si o floare sau o ciocolata dusa la un prieten de ziua lui, daca i-o duci ziua in amiaza mare in biroul lui de bugetar
Aveam niste prieteni care lucrau la bugetul statului intr-o DGFP. Obisnuiam sa le duc de ziua mea cate un tort de inghetata ca tot erau caldurile in toi si pentru ca numai atunci ma intorceam in orasul natal, la parinti. Acum, vreo 2 ani, dupa ce-am iesit din acel birou ma opreste un neica nimeni cu o mutra holbata si baloasa si ma intreaba : ce interese am eu de vin cu spaga la DGFP? Sa cad jos din picioare, mai ca vroiam sa-l umplu de respect, dar am zis ca nu-i cazul sa imi stric ziua. I-am inmanat frumos o carte de vizita si i-am zis sa ma reclame la politie si se va rezolva problema. Nici in ziua de azi nu m-a intrebat nimeni ce treaba am eu cu bugetul statului (si chiar n-am in afara de faptul ca ii umplu buzunarele cu impozite si taxe). In schimb, prietenii mei s-au lins pe bot de tort de inghetata in august
Cat despre filmul “Geoana - intre mita si realitate” sunt convinsa ca va fi premiat in cadrul sectiunii scurt metraje la Festivalul de la Canniș - unde toata lumea musca pe toata lumea.
De Sinzianna pe 14 December 2009 la 2:19 pm (#)scuze foame mare pe la noi si cum preturile sunt fain frumos ridicate putem manca si litere ca-s degeaba “deceniii”
De dana1 pe 14 December 2009 la 2:21 pm (#)Constantin Tănase, “Şi cu asta ce-am făcut?” …
Ne-am trezit din hibernare
Şi-am strigat cât am putut:
Sus Cutare! Jos Cutare!?
Şi cu asta ce-am făcut?
Am dorit, cu mic, cu mare,
Şi-am luptat, cum am ştiut,
S-avem nouă guvernare?
Şi cu asta ce-am făcut?
Ca mai bine să ne fie,
Ne-a crescut salariul brut,
Dar trăim în săracie?
Şi cu asta ce-am făcut?
Ia’ corupţia amploare,
Cum nicicând nu s-a văzut,
Scoatem totul la vânzare?
Şi cu asta ce-am făcut?
Pentru-a câştiga o pâine,
Mulţi o iau de la-nceput,
Rătăcesc prin ţări străine?
Şi cu asta ce-am făcut?
Traversam ani grei cu crize,
Leul iar a decăzut,
Cresc întruna taxe-accize?
Şi cu asta ce-am făcut?
Totul este ca-nainte,
De belele n-am trecut,
Se trag sforile, se minte,
Şi cu asta ce-am făcut?
Se urzesc pe-ascuns vendete,
Cum nicicând nu s-a văzut,
Ţara-i plină de vedete,
Şi cu asta ce-am făcut?
Pleacă-ai noştri, vin ai noştri!
De PANEM ET CIRCENSES pe 14 December 2009 la 2:23 pm (#)E sloganul cunoscut;
Iarăşi am votat ca proştii,
Şi cu asta ce-am făcut?
asta-mi aminteste de ceea ce i-a zis Radu Tudor chiar paratului Geoana, la Sinteza Zilei, inainte de alegeri: aveti grija ca vor aparea cu dumneavoastra tot felul de filme, trucate de catre niste servicii secrete. o sa apareti numarand bani, spunand diverse chestii. nu stiu daca sunt adevarate sau nu, dar ele vor aparea.
De che pe 14 December 2009 la 2:27 pm (#)cam asa graia (am citat din memorie) maestrul Tudor acum vreo luna. si ete dovada.
Radu Tudor ii spunea toate astea lui Geoana, a propos de cum pot truca si inscena serviciile secrete ale basescului orice, oricui, oricand.
De che pe 14 December 2009 la 2:29 pm (#)mi-am amintit un banc stupid. :))un politist trebuia sa treaca examenul de engleza si este intrebat sa spuna 4 cuvinte in engelza. Zice: “Metro Goldwin Mayer”. Profesorul il intreaba “Pai si al 4-lea cuvant??” Politistul: “Raaarrrr!”
De Paratraznetul Fanica pe 14 December 2009 la 2:33 pm (#)@Victor,
Total intamplator s-au intalnit acu’ cateva zile: Mitrea, Oprescu, s.a.
De cineva pe 14 December 2009 la 2:35 pm (#)Pai referitor la update, n-a zis Mitrea ca-si infige dintii in beregata lu’ Geoana si musca si musca….. Si a muscat. Si o sa mai muste.
ma uit la antena3(sunt in co).ar fi de remarcat cum invitatii PDL-isti incerca sa ne convinga ca albul e alb si portocaliul e roz.
De larisa pe 14 December 2009 la 2:36 pm (#)suntem pe nicaurea.
De korbul pe 14 December 2009 la 2:36 pm (#)- spune ca e spaga?
- unde se da? la partid ca si contributie.
Se cere o interventie in justitie?
Se cere o functie publica numita?
E ilegal in cadrul unui partid sa iti cumperi un loc pe niste liste?
Nu e nimic, decit o mare mizerie.
Suntem in kakat pina la git cu tara si ni se livreaza un rahat de toata jena.
Vae Victis (Vai de Ciuruiți) …
Acum, inevitabil, Mircea e o țintă a puterii și al propriului partid.
E ciudată amorțeala noastră față de tot ce se întâmplă, mai suntem cîțiva agitați care mai semnalăm cât absurd e jocul astă de-a securitatea.
Noi suntem țara OTV-ului si CanCan-ului …suntem penibili și ne merităm soarta.
Ceaușescu s-ar amuza copios dacă ar vedea situația actuală a țării.
I-am respectat tot timpul pe cei care și-au sacrificat viața pentru democrație în ‘89, dar încep sa cred că au fost niște proști.
De Vali Badea pe 14 December 2009 la 2:37 pm (#)Ce nu pricep eu, de ce Geoana, daca este casierul partidului falnic, nu poarta manecute d-alea negre, pana la coate. S-au i le-au scos la montaj ?
De matusalem pe 14 December 2009 la 2:39 pm (#)Si ar fi cazul sa ne spuna si noua, ce functie ocupa in partid.
De casier, de contabil, de incasator (taxe si impozite), de presedinte ?
Sau caseta nu e corect incadrata.
De la categoria hardxxx la categoria softpapagal.
A luat banii, sau a fost montata invers si pana la urma ni se spune ca, de fapt, a dat 5000 de coco pentru vre-un act de caritate, cum a dat si cosul ala plin de bunatati, la ziaristi ?
Cam intortocheata povestea asta !
CCR-ul ce parere are ?
O dam si in turul 2, poate aflam mai multe, sau asteptam turul 3 ?
Domn Ciutacu sa traiesti. Ai spus un “lucru mare”,te citez: “Geoană nu vrea să priceapă că poartă pe cap o pălărie cu două numere mai mare.” Ce ai spus in acesta propozitie este de fapt singura concluzie “cu cap” la tot ceea ce sa intamplat si se intampla. Restul sunt “culori” care de care. Ar fi bine sa se termine astazi “culorile” deoarece imi este teama ca vom asista la un serial TV cu multe filmulete. Sanatate la familie.
De Petre pe 14 December 2009 la 2:43 pm (#)Indiferent de cine e madama s-a dovedit de ce Geoana nu poate fi tatal hotilor din PSD
De Dragos Bota pe 14 December 2009 la 2:44 pm (#)Filmuletul este credibil pentru ca aceasta este practica la toate partidele. Locurile pe lista se platesc. Incredibila este doar suma, in sensul ca e ridicol de mica.
De Dan Lascu pe 14 December 2009 la 2:44 pm (#)Domle’Eu vreau sa ma autodenunt.Am luat mita electorala un pui si o sticla de ulei si mi s-a indicat sa votez cu anticomunistul Basescu pentru ca altfel vin mogulii si comunistii si nu mai imi primesc nici pensia.Am fost trecut pe o lista de patrioti care dupa alegeri nu vor fi ciuruiti.Mai precis mita mi-a fost adusa acasa.S-a si filmat deci exista proba materiala plus autodenuntul.Acum urmeaza al doilea autodenunt.In nemernicia mea am muscat mana care m-a hranit si in singuratatea cabinei de vot am pus stampila pe omul mogulilor si al comunistilor.Drept pt care,spasit, declar ca promit sa inapoiez puiul si sticla de ulei si indemn si pe ceilalati tradatori ca mine sa o faca.Locul returnarii mitei, sau mitelor, sunt sediile PDL din tara ba (de ce nu?)chiar la Cotroceni…
De FLORIN pe 14 December 2009 la 2:47 pm (#)HAI sa va spun una tare rau venita pe surse.SUNT ZVONURI CA DUPA VERIFICAREA MAI MULTOR PROBE ADUSE DE PSD LA CCR acestia ar decide ANULAREA ALEGERILOR SI REFACEREA LOR.Eu nu cred ca sunt in stare de asa ceva,imposibil sa fie atat de drepti.Sa o vedem si pe asta.
De stefan pe 14 December 2009 la 2:47 pm (#)@stefan: imi dai voie sa nu cred?
De Victor Ciutacu pe 14 December 2009 la 2:48 pm (#)Nici eu nu cred ,ori e intoxicare ori ceva se coace undeva.Sa asteptam si sa vedem.
De stefan pe 14 December 2009 la 2:48 pm (#)Sincer sa fiu ar trebui sa spun ’si cei-i cu asta?’.
Victore, vad ca tu si cu Badea sunteti mai revoltati ca ‘Strainezii’ care nu maninca salam cu soia va decide soarta alora care saracutii stati in ROMANICA si indurati oprobiul Besescist.
(o spun cu intirziere pt ca abea cum am vazut niste emisiuni in reluare)
Nu v-a intereseaza ca cu toata masluirea etc in strainatate nu au fost decit pustin peste 100.000 de voturi pt Bashinel, pe cind in Romanica peste 5.100.000.
Nu v-a interesat ca de fapt Geoana si-a tras singur CLAPA ducindu-se la Vintu si l-a tras curentul.
Nu v-a interesat ca Geoana s-a dus ca tampu la Timisoara sa le dea PDL-acilor ocazia sa zica ca au furat 1 Decembrie.
Nu v-a interesat ca Geoana s-a adresat tuturor cu LA PERTU de parca e in Hamerica si lumea vrea tutuiala lui.
Basecu i-a fript una copilului si Romanii si 5.000.000 l-au crezut Macho, asa ca daca Geoana ia o mica spaga, fie ea si adevarata, ce-i cu asta?
Nu v-a interesat ca cei din Romania i-au ales pe Ritzi, Bashineasca mica, Mantzoc, domn Costel, Udrea, Boureanu, Hoara, Preda 1 si Preda 2. Cu asta ati fost OK dar nu mai puteti cu Basecu inca 5 ani?
Si care-i treaba cu Geoana?
(Intr-o zi poate o sa discutam si chestia cu Geoana - Vintu, intelegind ca la origine esti Inginer, aceea a CAUZEI-EFECT in politica intrind si SCOPUL).
De Barosanul pe 14 December 2009 la 2:53 pm (#)@Barosanul: eu zic sa citesti, tot in reluare, ce am scris si eu, si Badea
De Victor Ciutacu pe 14 December 2009 la 2:56 pm (#)Asta e caseta? Fara comentarii. Ba da, unul: jalnic!
De catalin pe 14 December 2009 la 2:56 pm (#)Mai suntem?
Sarmana tara mea,
ajuns-ai o hasna.
Microbii deceniilor pierdute,
Astazi spun vrute si nevrute.
Cei de rand o luaram razna,
Viata fi-va tot mai grea.
Venit-au cei ce ne vor suge,
L-e teama ca nimeni nu conduce,
Banul lor spurcat, nu-i de aruncat,
Vor sa spele numai aprenta de rahat,
Sa ne-infometeze, sa ne puna cruce,
Tara e distrusa, pe noi au a ne distruge.
Suntem angrenaje ale noii oranduiri,
De Tica Pacatosu pe 14 December 2009 la 2:58 pm (#)Masina infernala, ne umple azi de boala,
Politica-i ranchiuna, hotie, minciuna si ciolan,
Politicianul este secatura, cinica faptura, vesnicul golan,
Omul de rand, faptura ce nu intra-n socoteala
Tara astazi, nu-i un orizont decat de cioburi!!!
poate 5000 e putin, dar pe 5000+oral se mai poate negocia. Poate l-au sapat chiar Ponta cu Nastase, supported by Mitrea.
De Lucius Fascius pe 14 December 2009 la 3:01 pm (#)So,incep sa cred ca sursele se misca si o sa avem surprize mari.O parte din servicii se pare ca vor scoate ceva spectaculos in scurt timp care va schimba dramatic situatiile aparute dupa 5 decembrie.Oare nu-l mai doresc pe Basescu multi oameni sau nu si-au primit tainul la timp.
De stefan pe 14 December 2009 la 3:01 pm (#)Am şi eu o întrebare apropo de decizia Curţii Constituţionale, la care poate răspunde cineva. Eu pe Geoană nu l-am mai văzut sau auzit la tv de marţea trecută şi până aseară. Ştie cineva dacă domnul Geoană a fost în ţară zilele astea ?
De Valentin pe 14 December 2009 la 3:02 pm (#)Domnule Ciutacu
De PAVEL pe 14 December 2009 la 3:02 pm (#)Aceste atacuri la nefericitul Geoana sunt actiuni tipice de securist ale lui Basescu. Acum imi dau seama si mai mult ca Basescu a furat alegerile si incearca prin metode securistice sa santajeze pe oricine concureaza cu el. Bataia de Dumnezeu o sa vina si pentru Basescu. Nu este plata fara rasplata. Aceasta
caseta a aparut acum fiindca Geoana nu se da batut.Acestea sunt metodele prin care Basescu
vrea sa-l termine pe Geoana in caz mai continua cu contestatiile. De fapt aceasta caseta o avea Basescu mai de mult si de aceea Geoana era timorat in fata lui si nu-l ataca.
Asa este in viata pica de fraier cel care ia mizilic si nu cad milionarii PDL . La ce propaganda electorala au facut ei donatiile pentru partid au fost enorme.Regimul seuristic a lui Basescu aterminat multi oameni, unii s-au sinucis din cauza lui ;Ierbasu si inca un om de afaceri nu-mi aduc aminte.O sa porneasca o campanie impotriva PSD-istilor de urmarire si care nu trec in tabara lui vor fi executati. Asa a fost santajat Gabril Oprea, Nicolicea, Flutur si altii.Coruptii din PSD care vor trece de buna voie in tabara lui si se inroleaza sub comanda sa vor fi iertati.Presedintele Basescu este diabolic. Toata lumea pesedista e corupta numai fiicele lui au cistigat cinstit ,fratele lui este cinstit, cit despre Blaga ,Videanu,Berceanu sunt curati ca lacrima. Cem atacuri murdare poate folosi acest presedinte.
Unii sustin ca firmele cu personaje importante, ar fi trucaje, inscenari…lucru cu care nu sunt de acord: in politica romaneasca spaga electorala, crima morala si felatia politica sunt la ordinea zilei, trebuie doar niste camere care sa le surpinda…
De Cris pe 14 December 2009 la 3:05 pm (#)la noi totul se rezuma la facaturi. Toti au coloana vertebrala din guma de mestecat. Frumos trib.
De balauru84 pe 14 December 2009 la 3:06 pm (#)Buna ziua d-le Ciutacu,
Si eu cred ca este mana lui Mitrea.Eu nu l-am agreat niciodata-il vad mereu in Piata Victoriei pe camion ,ca lider de sindicat in manifestatiile din ‘90, cred….si pe mine liderii de sindicat m-au dezamagit mereu.
Au fost inregistrati banii la PSD?Daca da,ar fi un lucru pozitiv pentru dl Geoana.Oricum,cred ca a pierdut trenul…
Si vreau sa va mai spun ceva ceea ce cred(de multe ori intuitia,nu ma insala,daca ma lasa altele):basescu ,cred eu,nu a vrut sa ajunga presedinte; simt ca nu ii mai convine ,cu atmosfera din jurul lui.Dar a aranjat sa piarda alegerile la un procent foarte mic pentru diferenta ,si ai lui ,crezand ca vrea sa ajunga presedinte,au sarit calul si i-au dat 0,33%in plus,decat in minus.Daca nu o sa clacheze altfel,sigur fizic si mai ales psihic,va claca.
O sa mai vorbim.
Cu acelasi respect si cu sinceritate,
De IoanaP pe 14 December 2009 la 3:06 pm (#)IoanaP
Sa aiba legatura aparitia casetei anuntate cu surle si trambite la B1 de Anca Alexandrescu (fosta consiliera a lui Nastase si director de comunicare al lui Sorin Oprescu), cu intalnirea celor 3: Oprescu, Mitrea si Diaconescu? Mai exact, cu succesiunea “tronului” in PSD? Sa nu uitam ca Ancutza noastra a marturisit pe blogul ei ca o leaga “o prietenie sincera” cu Adrian Nastase, iar antipatia pentru Geoana este mai mult decat evidenta?
De MmeButterfly pe 14 December 2009 la 3:07 pm (#)Suntem o tara minunata !…
De gabby pe 14 December 2009 la 3:18 pm (#)Barfe si mizerii , nu ne intrece nimeni !!!!!!!
Daca am munci pe cat barfim si ne prostim i-am intrece usor pe americani !
5000 E pentru un loc pe liste???!!! Si eu muncesc ca prostu’ 8 ore pe zi… Pai, frate, e chilipir curat… Aproape gratis. Dau si eu 5000, si apoi sa vezi trai, nenica pe vatrai… Decat sa injur pe altii ca iau spaga, mai bine sa fiu eu injurat… Ca “uite-a dracu’ cum s-a imbogatit”… Ce?!! Eu nu stiu sa o dau cu “succesurile din vanzari anterioare”?!
Hai, hai… Toata lumea incolonati… La partid cu spaga… ca-i de bine…
De mine... pe 14 December 2009 la 3:19 pm (#)Pe amaratul asta l-ai aparat D-le Ciutacu…este asa de prost ca nu stie nici banii sa-i ia…cand ma gandesc ca era sa fie presedintele romanilor…
De IACOB pe 14 December 2009 la 3:23 pm (#)@IACOB: inteleg ca daca lua spaga cu pricepere va umplea de respect?
De Victor Ciutacu pe 14 December 2009 la 3:26 pm (#)Elucubraţii: Scrisoare catre actualii si viitorii politicieni
De ₤utic pe 14 December 2009 la 3:29 pm (#)Nu ma pot abtine de la a comenta aspecte de manipulare folosite chiar si de MASS MEDIA;Dupa mine, toate titlurile din presa ar fi trebuit sa sune:Presedintii sectiilor de votare,iresponsabili! Cum e posibil sa treci cu vederea faptul ca s-a refacut nr de buletine nule prin completarea(in proportia votului anuntat) cu buletine apartinand celor doi?Am pus lupul sa pazeasca la stana!Apoi,l-am pus sa-si inlature urmele…Nu-mi place Geoana,dar asta nu inseamna ca nu trebuie sa-mi pastrez neutralitatea.Ceea ce a facut Curtea Constitutionala poate fi vazut ca un gest de a verifica responsabilitatea Comisiilor judetene, prilej cu care acest lucru a fost scos in evidenta suficient cat sa tragi o concluzie asupra modului de organizare a alegerilor.Eu si familia mea nu vom mai merge niciodata la vot!
De Ylynka pe 14 December 2009 la 3:30 pm (#)Bine venit filmuletul asta, mai bine mai tarziu decât niciodata. Am aflat de existenta a ce se tot zvonea : fratele geaman.
De mihai pe 14 December 2009 la 3:33 pm (#)Parlamentul poate sa ancheteze orice in Romania! Jos dictatura bashescului!
De Mircea pe 14 December 2009 la 3:34 pm (#)VIATA POLITICA A LUI MIRCEA GEOANA S-A SFARSIT!!!
Desi am votat cu el…a facut niste greseli capitale!!! ADIO…
De Calin pe 14 December 2009 la 3:35 pm (#)S-a inselat minunatul analist/politician/deontolog, scriitorul nepereche, unicul ilustrator contemporan al naturii, iubirii si conditiei omului de geniu in societate, maretul, grandiosul, the one… the only….. Paaaaatapieeeevici…
Pai nu ne spunea contemporanu’ (trecut ii fie numele in hall of fame) ca stie “din surse sigure” ca-i pe baza de sexut oralut? Sau aia “iese” de anticipate? Nu de alta, da’s curios care-i pasivu’…
Problema se simplifica… Care moare de Craciun, ala-i porcu’…
De mine... pe 14 December 2009 la 3:37 pm (#)PSD-ul se manifestă perfect sinucigaş!!
De seasonstraveler pe 14 December 2009 la 3:39 pm (#)“Repet intrebarea din totalul de NULE (initial, sau dupa, renumararea asta) cate sunt in final nule pentru Basescu si cate pentru Geoana ? ”
De SimP pe 14 December 2009 la 3:41 pm (#)Ina, PDListii au anulat voturile lui Geoana prin stampilarea pe dreptunghiul lui basescu deci la multe voturi nule cu stampila dubla este imposibil de spus pentru cine era votul.
Nu pot spune decat super tare.
De alex pe 14 December 2009 la 3:43 pm (#)Dupa cea mai penibila mita cea cu caltabosi vine una la fel de penibila 5000 de euro.
Doar astea mici se inregistreaza alea mari se sarbatoresc cu jack da doar cat sa pluteasca gheata.
Referitor la replica lui Geoană: se ştie că nu-i el tatăl replicilor. Nu le are cu astea şi gata.
De violet pe 14 December 2009 la 3:44 pm (#)Nu s-a putut să intre Crin în turul doi…să fi văzut şi noi replici pe bandă rulantă, pe orice subiect.
@Lucius Fascius
De matusalem pe 14 December 2009 la 3:44 pm (#)Corect. Asa da. 5000 + oral mai inteleg mita !
Da unde e oralu’ ? La Bac ?
@ IACOB:
De o săptămână mă tot întreb cine şi de ce l-a votat pe Băsescu. Dacă ne mai scrii tu, încep să întrevăd nişte răspunsuri.
De violet pe 14 December 2009 la 3:47 pm (#)Eu nu pot decat sa savurez faptul ca cei ce sustineau ca filmul cu Basescu e veridic, acum trebuie sa spuna de asta ca e trucat
De Luci pe 14 December 2009 la 3:50 pm (#)Din cele 2 filme, cu Basescu si Geoana, sa facem unul singur. Se poate numi sugestiv ,,Pumnul si spaga”" si , pe langa faptul ca ar fi o descriere perfecta a Romaniei de azi, poate luam si un premiu cu ele la Cannes sau vreu Oscar…Oricum, la asa tara, asa conducatori !
De marian pe 14 December 2009 la 3:52 pm (#)fratilor, ce pana mea va mai tot mirati? filmul este la fel de real precum cel cu Base care loveste copilul! nu vad insa de ce toata lumea pare mirata de aparitia acestor clipuri electorale, cand rezultatul votului din 6 dec spune clar> asta vrem asta ne place. Oamenilor, satui ca nu au nimic in stomac nici in buzunare, le-a mai ramas doar o solutie ca sa se ingrase: rasul. Asa ca tot rad de toate rahaturile politice, isi fa cruce si se roaga la mai multe, ca poate poate odata si odata, cineva o sa fie tras la raspundere…cat despre madam care da banii…intrebare, oare stia ca-i filmata…da oare pe bani scria mita?
De nutcase pe 14 December 2009 la 3:52 pm (#)@ bănăţean:
Nu, nu asta am vrut să spun şi nu te preface că n-ai înţeles. Şi voi spune şi un detaliu: am făcut parte dintre membrii unei secţii de votare în mai 1990. Deci am habar.
De violet pe 14 December 2009 la 3:52 pm (#)Caseta asta e din zona lu’ Manivela; lupte interne pesediste.
De cucu pe 14 December 2009 la 3:55 pm (#)Geoana nu mai iese president orice ar face.
Daca se tine turul n+1 in decembrie, o sa mai fie 1 milion de “capsunari” in plus pe acasa, de sarbatori; nasol momentu’!
Bleah. Mi-e scarba!
De Dekora pe 14 December 2009 la 3:56 pm (#)Inainte de turul doi, a aparut o chestie in Catavencu ca Geoana ar fi pus deoparte 400.000 de euro din banii de campanie, undeva la soacra-sa, pentru zile negre, fiind probabil constient ca poporul e suveran in vot si atunci cand il da pe bune si atunci cand e indemnat la frauda.
De Cris pe 14 December 2009 la 4:00 pm (#)Filmuletul e praf in ochi pentru creduli mai, ca si renumararea voturilor nule, oricum nu se intampla nimik.
In Romania nu se intampla nimik nici din filme cu felatii, nici din pumni in gura, nici cand se sesizeaza presa… Niciodata.
Nu-i nimic incriminator în filmul acela. Geoană ia nişte bani pt campanie. La fel ar fi făcut oricine, şi la fel a făcut şi băsescu. Dar, dacă ii cu camera ascunsă şi i se face reclamă din timp că e ceva necurat acolo, mai contează ce e pe casetă?
De Horatiu C. pe 14 December 2009 la 4:01 pm (#)Mhm.Si asta denota ce anume(bine,daca filmul ar fi real)?Ca noi “‘ulimea” traiam cu impresia ca toti cei care se afla pe posturi eligibile sunt alesi in baza unui test de inteligenta(si/sau de competenta) si nu in urma unei licitatii.Vorba ta Victore:”politicienii pun botu’”.INCREDIBIL..cine ar fii crezut…..
De Valentin pe 14 December 2009 la 4:04 pm (#)Nu zic ca-i facatura, dar nu prea seamana cu Geoana. Poate era mai tanar…Are fatza rotunda, nari mari si nici la barbie nu prea seamana. In plus, se percepe si o repetare a unor cadre acolo. Deh, sa fie flagrantul mai lung. Incep sa ma inspaimant. Daca are cineva vreo caseta compromitatoare cu mine? Oh, dar eu nu candidez. Ce usurare…Dar daca ma vede mama?
De monica pe 14 December 2009 la 4:05 pm (#)Nu stiu cate mana lui Mitrea dar dupa ce a cam fost dat la oparte sigur nu mai e PSD-ist convins.In ultima vreme a mai atacat PSD din interior Boc-ul lui Marian Oprisan saluta destul de relaxat victoria lui Basescu asta dupa ce in Vrancea Geoana a pierdut alegerile fix in Focsani si Marasesti
De ckubs pe 14 December 2009 la 4:09 pm (#)ca tot e cu Metro Goldwin Mayer România SRL - cine joaca rolul lui mircica?
De eu pe 14 December 2009 la 4:09 pm (#)(voi citi postarile tale)
Citind profilul judecatorilor CC la a caror mina sta democratia Romaniei pot aprecia urmatoarele:
Ioan Vida securist+ Expert Stefan Gheorghiu
Augustin Zegrean omul lui Basescu
Tudorel Toader poate curat
Petre Lăzăroiu omul lui Basescu si Om de cadre la Cauciuc Jilava (adica informator)
Ion Predescu poate independent (dependent PSD)
Nicolae Cochinescu omul lui Iliescu dubios cu Tirgu Mures, Mineriada daca tin bine minte
Aspazia Cojocaru lucratoare in securitate si poate spion apropriata PSD
Acsinte Gaspar poate curat dar cu trecut FSN-ist (Iliescu)
Puskás Valentin-Zoltán omul lui Basescu
rezultat probabil 6-3 sau 6 si 3 abtineti pt basescu
De Barosanul pe 14 December 2009 la 4:10 pm (#)Noapte Buna Romania!
Ma pricep si eu un pic la filmari.
De Constantin pe 14 December 2009 la 4:13 pm (#)Cand imaginea nu este clara nici sunetul nu este clar, doar se inregistreaza pe acelasi suport. Si nu cred ca cineva pastreaza o scula defecta – sa zicem partea de video. Iar daca vrea sa faca un flagrant atunci va folosi un aparat bun.
Sa inteleg ca la pd-l nu se ia nimic? Atunci de unde au avut bani pentru campania opulenta? Din contracte legale cu statu’ ?
De Ioana S., Bucuresti pe 14 December 2009 la 4:14 pm (#)Din donatii de binefacere?
Oricum noi cascam gura la casete iar Pd-l-ul guverneaza ilegal , manipuland banii contribuabililor ….Ce-o face Lenunta(asta, nu aia din ‘89)? Si-o fi suflecat manecile gospodareste prin bugetele ministerelor?
@ SimP
Mersi pentru explicatie. Acuma inteleg cum au disparut usor zeci de mii de voturi pentru Geoana. Greasala PSD-ului a fost ca l-au subestimat pe marinarul asta infractor. Asta este, suntem o tara de fraieri.
De ina pe 14 December 2009 la 4:14 pm (#)Partea deranjanta la Geoana este ca el, spre deosebire de Basescu a proiectat o imagine de “Al Gore politic”, cu camasa si cravata imaculate si cu vorbele atent calculate…
De Cris pe 14 December 2009 la 4:21 pm (#)Macar marinarul betziv s-a prezentat asa cum il stie lumea: mistocar, manelist si boschetar politic…
Cred ca lumea e mai deranjata de falsa imagine a lui Geoana decat a lui Basescu.
Cei care l-au votat pe Basescu, cred ca au stiut mai bine ce cumpara.
Am o prietena care lucraza la stat…si inainte de campanie seful lor le-a marit primele:) si apoi le-a zis sa vina toti cu salariul integral sa cotizeze pt campania lu Base…si ei ca fraierii au dus salariile ca sa nu-i dea afara.
De Oana pe 14 December 2009 la 4:29 pm (#)Mai sunt doar 2 zile si plec acasa.Atata am visat la sarbatorile astea petrecute langa cei dragi acolo,la mine ACASA incat nimic din mizeria care tot iese si umbreste acest final de an ce s-ar dori de multi linistit, nu ma poate face sa-mi vad de bucuria mea. Cu o conditie: sa sting televizorul si net-ul si sa nu mai aud de nimic si sa traiesc in lumea mea plina de speranta si lipsita de aceste mizerii. Cred ca asa functioneaza la mine instinctul de conservare.
De anna pe 14 December 2009 la 4:35 pm (#)Sa deducem ca urmeaza ridicarea din fata casei a lui Geoana pt. mita :)))
Ce tara avem…halal…
De Bogdan pe 14 December 2009 la 4:35 pm (#):)) se pregateste base de turu 2?! (bineinteles ca nu din cat e cu numararea curenta a voturilor). Sunt totusi curios daca aici o sa apara si filmul original (daca se face expertiza).
De alex pe 14 December 2009 la 4:35 pm (#)1.Cand am auzit ca probabil femeia e Birchall , exact acceasi reactie am avut : unde-i o mizerie , hop si ea .
De Adi pe 14 December 2009 la 4:36 pm (#)2.Cred ca s-a incheiat cariera politica a lui Geoana . Chiar daca (prin absurd) CC cere repetarea turului 2 , Basescu castiga clar . In locul lui , as cere chiar eu repetarea turului 2 , si-ar castiga o legitimitate incontestabila .
3.Chiar atat de ieftine sunt locurile de deputati ? Scuza-ma , dar in cazul asta Basescu are dreptate : chiar sunt prea multi pe acolo . Macar sa mai creasca un pic cota ca ne facem de rusine .
Este putin ciudata inregistrarea.Sunetul este adaugat ulterior.Pachetul pare de dimensiuni mai mari decit ar trebui!!
De dumit pe 14 December 2009 la 4:37 pm (#)Ce spune Geoana?De obicei se dau asigurari,etc!!!
De dumit pe 14 December 2009 la 4:40 pm (#)Marele film nu e cu UE e cu 5 kapa de coco amarati, echivalentul unui Matiz cu aer conditionat:-). Intre timp PDL isi face guvern cu UDMR si independentii. PNL participa la propria fentare. Base ramane pe pozitie. PSD incepe sa o incaseze la greu si ii paste un Congres. Oare cine se incalzeste pentru a fi presedinte?
De Codrin Scutaru pe 14 December 2009 la 4:41 pm (#)Ca Mitrea a zis ca-l musca de beregata pe Geoana l-am auzit cu totii, da Ana Birchal musca si ea? Da’ nu beregata!
De Il Consigliere pe 14 December 2009 la 4:41 pm (#)Filmuletul este falsificat in poza este corpul lui Mitrea si banii care se vad ,depaft este un dosar iar vocea este adaugata.Proasta realizare si fara macar un element serios de oprobiu.Disperare,disperare……………
De stefan pe 14 December 2009 la 4:41 pm (#)Va rog sa-mi permiteti domnule Ciutacu sa fiu intelept (azi) si sa ma abtin de la orice (alta) reactie asupra temei propuse spre dezbatere. Singurul contracandidat pe care geo-ana l-ar fi putut infringe in alegeri era … blandi-ana. Inchei prin a va reaminti ca masculinul de la Ana Blandiana este …
De purcelix pe 14 December 2009 la 4:43 pm (#)@Oana
De Cris pe 14 December 2009 la 4:46 pm (#)Pai asa a castigat Basescu (doar nu de destoinic ce e) cu amenintari cu datul afara de la istitutii sau de la firma si cu mobilizari de masa la vot…
@Cris
Am auzit ca s-a inchis casieria din Kiseleff… Cine nu si-a luat partea pana acum, poa’ sa fluiere “Maaai viiiino seara pe la nooooi “…
De un bănăţean pe 14 December 2009 la 4:54 pm (#)Geoana a fost Presedinte de tara o noapte, si n-a invatat nimic din aceasta experienta. Se pregateste sa o mai ia o data in freza tot ca Presedinte, dar de data aceasta de partid, ca dupa preziceri:”va fi ultimul Craciun de Presedinte”, nu va mai pupa titlul acesta in nici un chip.
De I.I. pe 14 December 2009 la 5:02 pm (#)In ceea ce priveste ‘update’-ul domnului Ciutacu care ironizeaza fara crutare “replica de lider adevarat” a lui Geoana trebuie sa remarc ca si-a ales bine de tot “cuplul” Michael Jordan - cel mai bine comercializat baschetbalist si Tiger Woods- golfistul, care e cap de afis pentru ca a reusit sa treaca pragul simbolic de un miliard de dolari; asa sa tot fii “corcit”.
@un banatean
Basescu a fortat nota pentru ca se auzea clinchet de catuse la Cotroceni, daca nu castiga, ca urmare a escrocheriilor Flota, Haissam si “rascumpararea” jurnalistilor.
De Cris pe 14 December 2009 la 5:05 pm (#)Din toata tevatura asta, eu inteleg ca geoana e un asa mascul feroce, incat dupa oralul din masina, cucoana asta l-a platit regeste, 5 mii de euroi, v-o poate confirma orice profesionista in bransa, fiind o plata regeasca! Nea geoana, sa-ti fie de bine, la mai mare si sa-mi transmiti nr de tel si mie, poate n-oi fi eu asa harmasar, da’ pe criza asta o suta de la arzoaica m-ar ferici peste poate si parea si valabila gagica!
De alien pe 14 December 2009 la 5:10 pm (#)Cred că acum e momentul sa fie invitat pe la Antene blagoslovitul Pieleanu În calitate de expert în tipul ăsta de materii!
Cât despre Geoană … îi doresc să suțină fără ezitare viitoarea echipă a PSD.
Singurul adevăr este că mai mult de jumătate dintre Români au spus implicit ca nu-l mai suporta pe Băsescu, iar cam 3/4 că nu prea l-ar mai fi vrut!
In rest sunt numai și numai speculații sau răspunsuri negândite așteptate de către manipulatorii cu simbrie sau cu prostie fascinată.
De FuXi (Clici_Aici) pe 14 December 2009 la 5:14 pm (#)In cazul lui Mircea Geoana tot pixelul albastru va fi dovada “trucajului”?
De George pe 14 December 2009 la 5:22 pm (#)Pt. ca oamenii presedintelui au prostit foarte multi oameni cu argumentul ala de 2 lei
Eu sunt prost si nu-mi dau seama daca vocea ei este inregistrata la fata locului sau dupa aceea. Nici nu prea inteleg din filmare ca acolo ar fi 5k de Euro. Nici nu prea inteleg nici contextul in care Geoana (nr. two in stat, din pacate number two si la propriu si la figurat) sta pe tron si incaseaza banii si ii pune in visteria plina de comori furate a psd-ului. Nici nu inteleg ce loc eligibil se poate cumpara cu 5k. Ma bucur insa ca ii avem pe Basescu si latraii lui care sa-mi explice cum cele trei fotograme tulburi sunt dovada ca Geoana este un om foarte rau si corupt. Nu m-ar mira sa fie dar pentru a dovedi asta as vrea putin mai mult efort de la MGM srl.
De Mihai pe 14 December 2009 la 5:22 pm (#)@ mine… pe 14 December 2009 la 3:37 pm
De SimP pe 14 December 2009 la 5:25 pm (#)Pentru toti care intrebati unde e sexu, PDLul au avut o problema “tehnica” la “filmare”. Au vrut ei sa faca un filmulet cu sex dar cum la filmarea prin gaura cheii “pusca” lui Geoana iesea din cadru, au facut un film cu mita in schimb. Just a little change o plans.
Da, va inteleg dezamagirea si vestea trista e ca nu e ultima. Asta e abia inceputul dezamagirilor…
doamna in cauza scrie pe blogul sau ca EA e, doamna cu… canalii. si spune ca totul e legal, vrea sa aduca o contribuitie si apoi sa lupte pt un loc…lolllll
De gaby pe 14 December 2009 la 5:26 pm (#)ce tara, ce natie, ce mojici.
m-am saturat de astia, de toti…
Geoana e terminat din punct de vedere politic. Nu va mai interesa pe nimeni filmul ala, ca nu tine de foame.
De Cris pe 14 December 2009 la 5:33 pm (#)Principala problema a Romanie la ora actuala este Foamea.
Victor, eu sunt foarte dezamagita…asteptam o caseta cu un film porno cu Geoana…si in schimb primim asta…foarte plictisitor…Cat despre Patapievici, oare asta intelege el prin sex oral????
De nely pe 14 December 2009 la 5:36 pm (#)nici aceasta nu-i caseta!Caseta adevarata se pastreaza pentru 2014.
De octopus pe 14 December 2009 la 5:39 pm (#)Am votat cu Geoana si nu imi pare rau,chiar daca aparea in campanie,in turul II tot cu el votam,il urasc prea mult pe Basescu .Sunt un simplu membru PNL si sunt si mai scarbit de Tariceanu ca ii raspunde tembelului chior de Basescu la telefon acceptind tot felul de combinatii scabroase ,uitind de 4 ani de conflict direct .In concluzie,caseta nu e importanta,important e ca Basescu ne va conduce ca o oaie capie prin criza economica cu matelotii sai Berceanu,Videanu,boc(am scris intentionat asa)si Blaga inca 5 ani!PDL merita un singur lucru:opozitia.
De vali nebunescu pe 14 December 2009 la 5:52 pm (#)Ma uit la luna, luna-i sus,
Ma uit pe lunca, boii nu-s,
Ma uit la punga, punga-i goala,
Ma uit la p …, nu se mai scoala …
Asta da Criza Globala !
De unamed pe 14 December 2009 la 5:52 pm (#)…..sau poate TB vrea sa destrame psd-u’ cum a facut si cu pnl-u’ la un moment dat? Sa amestecam dorinta de putere a unora din psd si incapatanarea lui MG sa ramana presedinte de partid plus aceasta inregistrare “defaimatoare”. Rezulta o posibila migratie de la psd la pdl de tipul celei a lui stolojan & co. Si parca vedem ca pdl-ul se transforma in pdl-s: partidul democrat liberal social….
De pilger pe 14 December 2009 la 5:54 pm (#)Desi l-am votat nu ma dau in vant dupa Gioana ca dealtfel, constat, multi dintre cei ce posteaza aici.Adevarata miza a aruncarii pe piata a acestei casete,nu discut daca falsa sau adevarata,este provocarea unei sciziuni in PSD pt inlaturarea lui GEOANA de la conducere si, pe cale de consecinta,dinamitarea coalitiei parlamentare PSD-PNL,atata cata va fi ramas dupa ce UDMR-ul, trecut de la regimul vegetarian la cel pe baza de ciolane si ciozvarte,s-a decis sa se dea in barci cu PDL-ul.Desigur in cazul in care GEOANA ar fi debarcat de la conducerea PSD-ului,va conta foarte mult si cu cine va fi inlocuit.Daca inlocuitorul va fi unul de teapa lui A.Nastase,Mitrea sau alt dalmatian,atunci garantat PSD-ul va scadea sub 20% alegatori.Daca in schimb,apar in fata oameni preecum Diaconescu,Corlateanu sau Zgonea,PSD va mai avea o sansa.in acest caz, cred ca viitoarea opozitie PSD-PNL va fi foarte puternica si se va consolida pe masura ce la anul vor iesi treptat la suprafata consecintele adevaratului deastru economic in care se afla tara.
De FLORIN pe 14 December 2009 la 5:56 pm (#)cum am ajuns la 20 de ani de la revolutie (lovitura de stat sau ce-o fi fost) aici?! nici macar democratie de fatada nu mai e ce traim noi azi… ce hiba-n bai avem noi ca popor, ca natiune de am ajuns in halul asta?! eu chiar nu stiu cum o sa continui sa traiesc in tara asta fara sa fac atac cerebral ori s-ajung la nebuni… am ajuns la concluzia ca “Romania dauneaza grav sanatatii”
De A pe 14 December 2009 la 6:00 pm (#)CC a decis ca TB e presh de stat.
Sunt curios daca am avut dereptate in privita scorului.
De Barosanul pe 14 December 2009 la 6:02 pm (#)Sa inteleg ca cucoana cu donatia a facut filmarea ca sa aiba “chitanta” sa-si scoata banii de la taxe? Frumos ar fi sa ne explice si noua
De SimP pe 14 December 2009 la 6:07 pm (#)Punct si de la capat, PSD nu stie sa piarda cu decenta. Tot mai mult ies la iveala “jongleriile” pe care le-au pus la cale dar nu le-a iesit, pe urma au fugit repede la CCR sa se planga ca au fost fraude masive. Ca sa nu mai zic ca Nica a sustinut modificarile legii electorale in ceea ce privesc sectiile speciale.
Geoana deja s-a facut de ras, mai ales ca merge la CEDO… Bye bye Geoana, trebuie de de mult sa fii plecat.
Acum va incepe o lupta pe viata si pe moarte in PSD. M-as bucura pentru istorie sa iasa Diaconescu care are prestanta si inteligenta necesara de a conduce o opozitie constructiva.
Faza cu banii de sponsorizare pentru alegeri este cat se poate de reala, dar chestia e ce a facut Geoana cu banii luati? Ca mirarea a fost imensa pe fata lui Nastase si ai altora.
De latitude pe 14 December 2009 la 6:15 pm (#)O idee (ca ma maninca tastatura): PSD + PNL au propus un un prim ministru apartinind unei minoritati etnice (foarte respectabila). Daca PDL-ul (adica marinarul) va propune un prim ministru din … DIASPORA?
PS. Cei avizati so dornici sa ocupe un asemenea inalt (dar moale) scaun sunt invitati sa inscrie pe lista infiintata
De purcelix pe 14 December 2009 la 6:16 pm (#)jenant! atat au putut fabrica pdl-istii de cand a iesit filmuletul cu pumnul lui Base? cu asta au vrut sa-l puna in umbra pe ala…? 2 saptamani? ma rog… nu mai stiu, dar sigur faceam un film de oscar 2 saptamani
De Retek pe 14 December 2009 la 6:16 pm (#)facatura de amatori
Oricum adevaratul preshedinte e Geoana
De Adriean VICLEANU pe 14 December 2009 la 6:18 pm (#)el a cashtigat…. da i-au furat cainii mamaliga din mana.. se mai intampla la prostovani
sunteti siguri ca este “opera” pdlistilor?
geoana are dusmani in psd …multi!
De CheiaMagica pe 14 December 2009 la 6:21 pm (#)Domnule Ciutacu,
De Theodora pe 14 December 2009 la 6:23 pm (#)Unde vor astia sa incadreze fapta „compromitatoare”? La dare si luare de mita?
Daca sunt documente justificative in contabilitatea PSD-ului din care sa rezulte ca acei bani au intrat legal in caseria partidului, daca exista chitanta, atunci nu este nimic in neregula.
Imi permit o singura observatie. Despre ce loc eligibil vorbeste doamna? Din cate stiu eu votul a fost uninominal.
Cu respect
asta e…găozarurile au fost aruncate…
De Adriean VICLEANU pe 14 December 2009 la 6:25 pm (#)Hai sa fim seriosi,ce penibil! Pai se compara cu dosul de palma asupra unui copil?Cu furtul din banii publici? Geoana era mai curand stanjenit.Pacat ca acestui om ii joaca feste bunul simt.Din pacate traim intr-o tara “fraudata”.Mai trist e, ca pare fara speranta,ca ceva mai bun se va intampla.
De vlad pe 14 December 2009 la 6:29 pm (#)@Victor C.
Nu-ti doresti un moment de liniste? Liniste blogiala, asa… Nu-ti doresti un Craciun in care sa nu te gandesti la urmatoarea miscare/gaselnita? [indiferent de care parte a scuipatoarei] Nu-ti doresti sa te gandesti la Mos Craciun fara sa faci un exercitiu de imaginatie in care caciula rosie cu mot o poarta Base sau Geoana? Eu da.
Sarbatori fericite! Tuturor.
De un bănăţean pe 14 December 2009 la 6:36 pm (#)Decii duduia e presedintele departamentului educatie din PSD … Am inteles: garantata Marean care este
De Marius Diaconescu pe 14 December 2009 la 6:40 pm (#)O tara de nebuni!
De Dragos pe 14 December 2009 la 6:58 pm (#)Base presedinte, Patapievici sexolog, Birchall, filari, inregistrari pana si pe gaura c…..i (cititi cheii), delatori, alegeri fraudate, CC=stalpul democratiei, criza si circ, Basescu si Stolojan revolutionari si anti comunisti, Boc reloded, Adrean si Viorica, Blaga ministru interimar suspendat, Geoana leader, demagogie si populism, mitocanie la tot pasul, partidul stat, somaj, foame, tradari pentru functii…………..
CETATEA AR TREBUI ARSA DIN TEMELII SI RECONSTRUITA!
Tot ce se intimpla in Romania acum este din cauza lui Basescu???
De PSD pe 14 December 2009 la 7:27 pm (#)Filmuletu’ este o treba interna a PSD. Ei se bat acum si se murdaresc. Lupta doar a inceput. Nastase asteapta linistit finalul.
intrebare: sexul oral a fast inainte sau dupa segventa asta? e serial? am pierdut eu pilot-ul? astept reactia lui patapievici. tare as vrea sa vad cum ne explica metafora “primeste sex oral”
De Retek pe 14 December 2009 la 7:47 pm (#)apropo care-i da si lui imprumut o .u.e pana dupa sarbatori?
Dante Alighieri:” Voi ce intrati aici, lasati orice speranta.”
De un pamantean pe 14 December 2009 la 7:49 pm (#)Dupa cum reactioneaza TOATE autoritatile statului, pana la cel mai inalt nivel, in fata acestor forme clare de frauda , nu cred ca mai putem spera la insanatosirea Romaniei.
Vom continua sa fim bataia de joc a tuturor celor ramasi la putere.Vom deveni tot mai marlani asa cum sunt si sefii nostri.Vom invata lectia servilismului de conjunctura pe care o vom aplica pana cand spititul lui Decembrie 1989 va reinvia.
Pacat de sacrificiul cetatenilor Romaniei din Decembrie 1989.
Sexul oral a fost la adresa romanilor in aceste alegeri.
De Cris pe 14 December 2009 la 7:52 pm (#)CCR a validat rezultatul alegerilor punand astfel bazele unui nou cincinal, de groaza - Traian Basescu.
Pasul urmator - Guvernul Elena Udrea.
In cativa ani, EBA va putea face si ea parte din Guvern.
Din pacate Geoana nu a avut gura aurita spunand ca “Basescu se pregateste de repetarea turului 2″.Domnul Ciutacu i-a conturat “spectrul previzibilului verdict defavorabil al Curtii Constitutiei” dar Geoana si ai lui PSD-ti au fost ametiti de decizia Curtii pentru renumararea voturilor nule, si au fost convinsi ca judecatorii isi vor manifesta bunavointa in privinta tuturor cererilor PSD-tilor. Aiurea, cei de la Curte, prin decizia lor, au aruncat doar niste praf in ochii “nevazatorilor” din PSD, drept cura,sa-si vada de lungul nasului. Lovitura sub centura a fost sesizata de D-l Ciutacu si in general de oamenii care au scaun la cap. Dar ai cu cine vorbi? Te asculta cineva?
De I.I. pe 14 December 2009 la 8:03 pm (#)Luptă Ana Călin Birchall! Nu te lăsa! Altele au tarife mai mari… şi nu la dat, ci la primit!
De iulian n. pe 14 December 2009 la 8:16 pm (#)[...] Victor Ciutacu - Vorbe Grele » Blog Archive » Metro Goldwin Mayer România SRL http://www.ciutacu.ro/articol/metro-goldwin-mayer-romania-srl – view page – cached Ştiu că-s arogant şi genial, dar îmi place să mi-o spună şi alţii. Oare o să mă iertaţi vreodată că-s cel mai bun? [ mai mult → ] [...]
De Twitter Trackbacks for Victor Ciutacu - Vorbe Grele » Blog Archive » Metro Goldwin Mayer România SRL [ciutacu.ro] on Topsy.com pe 14 December 2009 la 9:07 pm (#)HAAA! HAHAHA??!!!?
Basecu investit pe 16 DECEMBRIE presh de stat!!!!
Adica Ceausescu/Basecu RELOADED !! Dupa 20 de ANI!!!
De Barosanul pe 14 December 2009 la 9:20 pm (#)Macar bine ca s-a terminat circul; Basescu va fi investit si sa speram ca pana la sfarsitul anului o sa avem si un prim ministru.
De Bogdan Epureanu pe 14 December 2009 la 9:30 pm (#)d-le Epureanu, nu cred ca ati stat in Romania si va intreb :ce a-ti facut in ultimii 5 ani? Pe unde a-ti locuit? Cica circul s-a terminat, nu d-le, abia (re)incepe!
De LAURENTIU pe 14 December 2009 la 10:11 pm (#)Ca om care am oaresce carte si umblu prin judetul Europa, cred ca circul dealtfel nu ne-a lipsit, niciodata, mai greu cu painea.
Cand acum cateva zile am vorbit cu un amic in Bruxelles, si m-a vazut suparat, m-a intrebat politicos de ce …?
I-am povestit… iar el m-a intrebat : ce s-a schimbat fata de acum 3 luni la voi in tara?
M-a luminat, asa e NIMIC. S-au volatilizat niste banisori, doar atat.
ȚARĂ MICĂ, ȘPAGĂ MICĂ, POLITICIENI MICI… Fi-mi-ar scârbă să-mi fie…
De GEORGIANA P. pe 14 December 2009 la 10:17 pm (#)asta nu e mircea geoana.de ce?
De cu ochii in patru pe 14 December 2009 la 10:49 pm (#)1.e prea alb(poate pixelii albi)
2.pare speriat .si nu e cazul cind esti magulit cu o atentie
3.seamana cu geoana ,dar nu e el.are alte sprincene,pare muuuult mai tinar.
4.nu pare sa fie genul lui de vorbi
5.totul e trucat,pina si tabloul,care poate fi cheia
Nu inteleg de tot presa se leaga si scrie pana de consuma toata cerneala din condeie, despre un subiect lipsit de importanta..asa suntem noi, ne place circul si scandalul..astea sunt treburi interne ale partidului..incercati sa-I murdariti imaginea domului Geoana..dar..fara sanse..
De andreea pe 14 December 2009 la 11:08 pm (#)Cand D-l Ciutacu comenteaza ceva strict politic este jurnalistul analist de excelenta, cand este blogger este mistocarul de excelenta, cu un limbaj la marginea suburbanului, dar care cel putin pe noi cititorii derbedei nu ne deranjeaza, ne distreaza, pentru ca limbajul este savuros, ca in :”O sa trec eu peste tabuu-urile feciorelnice de curve ce rosesc atunci cand sunt surprinse cu sanul dezgolit” din care nu lipsesc figurile de stil care accentueaza ironia muscatoare.Protagonista ironiei este si “misterioasa” Ana Birchall, care s-a sesizat cam cu efect intarziat, ca a intrat “voit” sau “ne-voit” intr-un scandal, care era in detrimentul ei din mai multe puncte de vedere si se plange, poate chiar cu lacrimi de crocodil, ca se incearca “discreditarea si defaimarea ei”. Dar atat Geoana cat si Birchall de ce a trebuit sa dea prilej la interpretari, cand se stie, pentru ca simtim pe pielea noastra, ca suntem urmariti pas cu pas; ne sunt telefoanele ascultate, etc.Vorbesc de noi, cititorii derbedei, dara-mi-te cand e vorba de un candidat la presedintie si de Presedintele Departamentului Educatie PSD. Geoana s-a expus, de mai multe ori, prin greselile pe care le-a facut, drept tinta a atacurilor si D-l Ciutacu nu il protejeaza de loc afirmand o realitate trista:”Geoana nu vrea sa priceapa ca poarta pe cap o palarie cu doua numere mai mari”.
De I.I. pe 15 December 2009 la 12:03 am (#)Cata truda s-a consumat pentru nimic. Ba mai mult de atat “sacalii din PSD vor sa-l gatuiasca”(V.Ciutacu).
Geoana a fost tot timpul ” o eticheta reformatoare nefericita a P.S.D.”, in mod cert vor sa-l arda cei din propriul partid, finalizare materializata cu siguranta in C. Diaconescu{se vede de ani de zile ca e crescut sa devina campion, din nefericire pe filonul bunicutza}.Cel mai interesant mi s-a parut in campania electorala asa-zisul sprijin al lui S.O.V. pt. Geoana, o conspiratie de doi lei a Carmaciului.
De nashash pe 15 December 2009 la 12:18 am (#)Eu ma raliez unui curent de opinie venit prin gaura cheii: acolo sunt frame-uri in plus…
De Paul Gabor pe 15 December 2009 la 12:27 am (#)intre 00:04 si 00:05, cand isi retrage nenea ala mana, pe langa faptu ca are degete prea de om retardat, are si un reflex mult, dar mult prea rapid…
De Wanna pe 15 December 2009 la 12:53 am (#)Si reactia lu’ Geoana? Ca oricine poate sa vina la tine si iti intinde niste bani si gata: esti corupt !!
De vali pe 15 December 2009 la 2:17 am (#)Vae, victis. Cică ‘cea Hannibal…
De Baboo pe 15 December 2009 la 3:41 am (#)Iar Geoana saracu viseaza comisie parlamentara ca sa ancheteze fraudarea alegerilor, probaabil pentru stabilirea adevarului istoric. De parca adevarul istoric ramane in constiinta populara si nu in carti. Iar cartile vor scrie clar… basescu a capatat un nou mandat.
De Basarica pe 15 December 2009 la 6:00 am (#)Si spera el ca aceasta comisie va avea un buget pe mana. Cine va acorda acest buget ? Boc IV.. ? Geoana saracul este in lumea lui. Imi e mila de el ca de orice invins. Dar cred ca isi merita soarta. Nu credeam vreodata sa ii dau dreptate lui Iliescu, dar asta e putin spus prostanac.
Sa luam nota ca poate calitatea vietii cetateanului de pe strada este data de calitatea puterii si a opozitiei. Si vazand care e puterea si care opozitia in tara asta… nu stiu ce ar mai fi de explicat despre cum e viata pe strada. Filmul il pun si eu.. amintind ca pana si aici ne-a mintit basescu. Asteptam sexul oral cu pofta onanistului roman. Si a venit doar ce vedem in film. La cat de incarligati sunt astia nu m-ar mira ca acea caseta promisa sa fie totusi pe undeva. Si nu se mai da ca… in afara de Geoana poate ca apare si EBA ? Nu m-ar mira deloc. Nu ma mai mira nimic. Si asta in principiu nu e bine.
Politician adevarat este Nastase dar asa lucrat cum este acum de Base dar si de pesedisti nu stiu ce sa zic. Aia de se aude alde Ponta, Corlatean, Dragnea, Nica sant mici. Acolo sus se da tare la gioale si trebuie sa fii al dracului de strong. Vom vedea.
De gica contra pe 15 December 2009 la 8:57 am (#)uita-te la 0:03. vezi? pixelul albastru!
De igrecdoicapa pe 15 December 2009 la 10:30 am (#)Acum 5 ani am votat cu Basescu pentru ca nu-mi placea Nastase.Acum am votat cu Antonescu respectiv Geoana dar amandoi, cu palarii prea mari
De Gligor Gheorghe Hebean pe 15 December 2009 la 10:30 am (#)! Creste numarul celor ca ei Boc,Antonescu,Geoana,…
E razboi, tatii!
De Marius pe 15 December 2009 la 10:31 am (#)Caseta e filmata de Rus de la Cluj, care da lectii cum sa se integreze PSD-ul intr-o aripa a PDLului. !!
Sa fim seriosi: Capul lui Motoc, pardon Geona, vrem! Pacat. Eu cred ca nu Geoana a pierdut ci PSD-ul, care l-a sabotat, pa aici pe acolo, in partile esentiale !!
Pa si la o noua caseta. Doar avem servicii speciale, nu servicii pentru oameni. Acestia pot sa merga in somaj, total ,partial, tehnic,etc. In anii 30 se numeau curbe de sacrificiu!!
Dar sunt si Romani fericiti care canta :
Trec randuri, randuri pedelistii
Ca steag portocalui desfasurat
E steagul marilor victorii
De partid- Basescu- inaltat
( veci cantec comunist resapat)
ma tot uit la filmulet. nu va suparati, lopata aia care da banii ziceti ca e o mana de femeie? ce naiba… eu cred ca e contrafacere oribila. de fapt nici nu mai conteaza, decat, poate, pentru nea rus de la cluuuj.
De che pe 15 December 2009 la 11:49 am (#)Domnu Paul Gabor… cum sa fie domne cadre in plus? Nu vedeti ca sunt cativa pixeli albastri?
Haideti sa ne comportam profesionist. Cu pixelu albastru nu te joci. Si nici cu gradele Kelvin de culoare. Kelvin Costner.
Oricum, imi place cum a intrat in normalitate asta cu urmaritul. Este perfect normal, firesc si natural ceea ce se intampla.
Macar Base’ era in spatiu public cand l-a lovit pe copil (cum l-o fi lovit, ca nu cred ca i-a dat cu pumnu, probabil l-a impins in umar sau ceva), da’ Geoana? Ma rog. Eu zic ca e bine.
De Raptor pe 15 December 2009 la 12:12 pm (#)NENEA GEOANA SA PLECE ACASA. EU STIU MULT MAI MULTE DESPRE SUME MULT MAI IMPORTANTE SI CU INFORMATII FOARTE ADEVARATE, DAR NU CRED CA MAI ARE SENS. NICIODATA NU AM DAT INTR-UN OM INFRANT.
De Costin Tanasescu pe 15 December 2009 la 1:02 pm (#)O tara de idioti,Cu toti suntem prosti precum Base.Sa-l voteze atitea romini dupa ce nu a facut nimic bun,ba dinpotriva numai rau poporului asta arata ca suntem ca si el:IDIOTI
De idioti pe 15 December 2009 la 3:13 pm (#)Nu e Ana Birchall. In primul rand nu e vocea ei, in al doilea e la per tu cu Geoana, in al treilea rand a donat alta suma (a fost publicata in Monitorul Ofificial), s.a.m.d.
E din nou o inscenare, probabil a securistilor lui Basescu, ca incearca sa bage zazanie intre liderii PSD. Cu scopul evident de a pulveriza PSD-ul. Cui foloseste asta? Sigur nu Anei Birchall sau altcuiva din PSD.
De Draghi Puterity pe 15 December 2009 la 5:13 pm (#)Ma dezgusta cu cata usurinta ia acei bani. Ii are in mana, arunca un scarb de privire si ii pune deoparte. Imi da senzatia ca o face zilnic. Sunt sigur ca e la ordinea zilei. Poate e ca si cum ai zice buna ziua.
De George Nicolae pe 16 December 2009 la 1:05 am (#)adevar sau fals????????????????????? un semn mare de intrebare
De iosif pe 16 December 2009 la 11:15 pm (#)Poate Geoana nu vroia de fapt sa fie presedinte,poate a fost supus unei responsabilitati pe care el o asimileaza cu tortura…poate a fost tirit intr-o conjunctura in care el personal nu avea nimic de cistigat, poate ii reproseaza lui Hrebenciuc ca aceasta campanie l-a costat sanatatea,mai stii…Oricum ar da-o tot el este invinovatit de totul nimeni altcineva…Staful de campanie desigur nu are nici o vina
De Narcisa pe 17 December 2009 la 12:35 pm (#)Sigur ca este o palarie mult mai mare decit capul lui ,dar nu el trebuie invinovaitt pentru asta
Chioru e imparat in tara orbilor, asa se pare oare cind ne dezlegam la ochi , peste 5 ani sau niciodata?
De Cosma pe 17 December 2009 la 3:01 pm (#)CASETA
De DREPTUL IOV pe 19 December 2009 la 8:19 am (#)Nefericitul Geoana mai ia o copita de la licheaua de Basescu. Dupa ce ne spune ca are el o caseta compromitatoare cu Geoana dar el nu o foloseste si o da lui Geoana dupa alegeri ,iata ca apar secvente pe net si vorbirile lui Patapievici in presa. Dupa ce au vazut ca Geoana este la pamant dar inca n-a murit,si contesta alegerile ii mai dau o copita.O fi Geoana prostanac dar Basescu si clica sa sunt jigodii nationale.Ei sunt baieti destepti fura cu acte in regula.Furturile lor se numesc comisioane,licitatii(trucate), ei sunt profesionisti ai furtului.Cind vad din nou la guvernare pe VIDEANU,BLAGA,BERCEANU,
UDREA, ma apuca groaza ce pot face acesti oameni.Dar partida este jucata,majoritatea cistiga.
pacat,mare pacat am avut o sansa dar ca de obicei Romania o rateaza,nu e lucru de mirare asa a fost 20 de ani.Eu cred,in prostia mea,cum cred ca e si n prostia lui Ciutacu,lui Gadea,lui Badea,ca ROMANIA avea o sansa,pe care,bine-nteles a pierdut-o,cu acest cuplu GEOANA iohanis(scuze daca nu l am scris corect) si Antonescu,controlor al democratiei,in umbra lor.Pacat,mare pacat,acum avem doar luminite si umbre
De laurentiutanasie pe 27 December 2009 la 1:17 pm (#)Adaugă Comentariu!