Merităm să ne arate politicienii curul!
De: Victor Ciutacu - Categoria: Caruta cu deontologi,Ce-mi provoaca scarba1. Cu emisia oprită 10 minute, pedepsita Antena 1 a făcut audienţă aproape dublă faţă de profesioniştii crimei de la Ştirile TVR pe banii noştri. Lăzescu, ieşi afară! (UPDATE: Aud că Jurnalul TVR e de la 8. Atunci e şi mai rău!)
2. Când o femeie de 67 de ani scoate, într-un soi de striptease dizgraţios, 24,8% audienţă şi 48% cotă de piaţă (adică jumătate din televizoarele deschise la ora aia) pentru Pro TV, poporul bun, gospodar şi primitor merită să-i arate politicienii curul. Analiştii media salută performanţa realizată prin talent, dăruire şi bun gust.
3. CNA are ochi numai pentru cine trebuie. Tot ieri, Kanal D i-a pus o cruce şi-un coşciug la uşă lui Lis, de era să faca infarct nevastă-sa. Organizaţiile de media sunt în week-end şi n-au timp de reclamaţii către CNA. Iar CNA doarme fericit că şi-a îndeplinit misiunea şi i-a pedepsit pe mogul şi pe domnu’ Dan.

93 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Breaking comment
Nuți are hemoglobina fix la limită sub limită și cică nu poate dona sânge. (Între altele, ferice de primitori)
De FuXi pe 18 February 2012 la 13:34 (#)Eu cred ca am donat mai mult de 5l de sânge în viața asta. (Și am pierdut imediat carnetul ala de donator, conform tradiției)
Nimeni și nu mi-a măsurat vreo hemoglobină-nainte!
La OTPDL&Nuți se face altfel?
well, se pare ca anul asta, saptamina
curului precede saptamina brinzei.
apropo, cica marula i-ar fi mutat tatoaicei
De ソリン pe 18 February 2012 la 13:46 (#)masina, iar madama ar fi reactionat in consecinta;
am inteles ca n-a fost difuzata “sotia”,
dar chiar si asa, poate ne explica d-l
treningurist cum se aplica deontologia
gurnalistilor de la alte trusturi.
Interesant cum aceasta masina de tocat bani TVR, banii nostri ai cetatenilor, oferindu-ne in schimb performanta aratata de victor….
De fifa_vl pe 18 February 2012 la 14:12 (#)Poate ca TVR sta slab si are nota mica la performanta (audienta)…noroc cu cei care nu au la telivizor alte programe decat TVR, mediul rural.
Are si TVR un merit, acela de prim slugarnic al puterii, unde detine coroana regatului.
Am vrut sa scriu ieri,cind am vazut treaba cu Lis,dar nu era in topic.Nevasta lui Lis initial ridea ca tuta.Lis se albise mai tare la fata.Dar,si-au dat seama ca pot face orice cu ei.Problema e,ce fac cu noi?In acelasi timp,pe RTV rulau imaginile cu Damaschin in boxa acuzatilor,mort cred si apoi bagat in sacul ala de plastic cum il tirau prin zapada.Toate asta in timp ce curvele virgine de serviciu turuiau de Antonescu si de Boc.De ce nu fac vreo 90 de cetateni indignati reclamatie la CNA?Cred ca sunt ocupati sa vada domnisoare decrepite la bara,ca apoi sa lacrimeze la cintecelul unui orfan!
De bond-escu pe 18 February 2012 la 14:27 (#)Apropo,infractiunea RTV e mai grava decit cea a OTV,fiindca au difuzat imaginile cu Boc ziua.Dar,nu le sunt eu avocat!
Parca umbla vorba,ca Nuti avea singe-n pasarica!Ce s-o fi intimplat?
pai cum arata audienta de la ora 20:00, TVR vs A1? daca tot ati scris update-ul, de ce nu puneti si imaginea cu audientele, ca sa vedem.
De alex pe 18 February 2012 la 14:40 (#)si inca o chestie. adica ce audienta a avut A1 timp de 10 minute cu ecranul negru? vreti sa spuneti ca sute de mii de oameni s-au uitat 10 minute la nimic?
De alex pe 18 February 2012 la 14:42 (#)Eu cred ca nu vor decat sa va desfiinteze cu orice pret : iar astea sunt motive de 2 bani !!!
De andrei pe 18 February 2012 la 15:41 (#)Sunt DISPERATI , iar daca se va intampla sa mai castige niste alegeri in tara asta ( si nu este exclus ) atunci chiar ca peste voi va veni ” JIHADUL ” !!!…
Deci, eu de la astia nu mai astept nimic! Stiti ce inseamna NIMIC? Ei insisi sunt nimic. Din pacate prea putini inteleg…
De Alina pe 18 February 2012 la 15:46 (#)eu as felicita Antenele cu specific de divertisment daca ar renuntza la tiganisme.la modul propriu.
De ex pe 18 February 2012 la 16:10 (#)astfel, ar putea ramane “acasa” si protv cu ecranele detasat ceva mai intunecate.
presupun, dar poate gresesc, daca A3 este vizionata in special de persoane cu un grad mai ridicat de educatie, atunci si celelalte antene ar putea sa renunte in a mai face rating cu tiganisme si sa-si atraga in acest fel un public educat prin emisiuni nu neparat filozofice, dar cred ca pot gasi divertisment si in alt mod(si chiar as fi bucuros).
oricum, eu voi tine tv pe Antene, indiferent cite ore vor suspenda emisiunea, asa, de-a dracului!!!
Dle Ciutacu sunt un telespectator fidel al emisiunilor A3. Dar ieri seara pe la ora 20 butonand tv. am ajuns la ROMANIA TV,unde surpriza alaturi de Val Valcu erea invitat DD.Ca ocuriozitate am stat sa urmaresc emisiunea si m-am ingrozit. Am 62 de ani dar idiotenii mai mari nu am auzit nici la cei mai mari tampiti din PCR.Analfabetul asta este deosebit de periculos, avand in vedere gradul de cultura al auditorilor lui. Ceace promite individul asta promitea Lenin si bolsevicii lui mujicilor rusi.Din cinci in cinci minute acest homuncul promite prostimii cum va face “EL” revolutie in tara ,dar fara sa tina cont de constitutie. Pt. el nu exista legi ,justitie , constitutie, nihilism total.
De evros pe 18 February 2012 la 16:16 (#)Dece dracului nu intra comentariile decente?
De evros pe 18 February 2012 la 16:18 (#)@alex: sunt si mai mici cifrele TVR dupa ora 20, nu i-ar avantaja
si, da, sute de mii de oameni s-au uitat la un carton pe care scria textul sanctiunii CNA
De Victor Ciutacu pe 18 February 2012 la 16:36 (#)@evros: la urmatoarea isterie gratuita, ne despartim
Victor, cu tot respectul,nu mi se pare corect sa ataci asa Pro TV.Sa sti ca daca ai fi urmarit show-ul ai fi vazut ca in afara de femeia de 67 de ani care facea striptease( ai dreptate, dizgratios) au fost momente cu adevarat simpatice si unele foarte interesante.Nu cred ca cine urmareste acest concurs trebuie criticat pentru ca sa sti, este un program de divertisment la un nivel mult mai ridicat decat celelalte:Acces Direct,Happy Hour si altele.Mi se pare un spectacol foarte reusit, avand in vedere ca are asa de mult succes si in strainatate si nu cred ca putem pune la indoiala profesionalismul Pro TV-ului.Faptul ca aceasta emisiune a avut audienta, nu mi se pare un motiv pentru a certa oamenii satui probabil de atata politica si de problemele din tara pe care le vedem zi de zi la TV.
De Cristian pe 18 February 2012 la 17:03 (#)Victore,
Un Off topic si scuze pt ca iti utilizez spatiul de pe blog si poti sa nici nu-l afisezi.
Mi-au placut si intr-o oarecare masura imi plac emisiunile lui Valentin Stan. Numai ca de la un timp ne face ‘Nemteni’ ceea ce eu il consider un Afrond. I-a scris pe blog-ul emisiunii si trimes un Email dar vad ca tine in continuare sa jigneasca.
Acum nici nu vreau sa ma pling la tine ca la Inalta Poarta, dar ma gindeam ca poate poti sa-i comunici. Altfel ma simpt obligat sa ma adresez CNA si sincer nu vreau sa le dau apa la moara alora.
Mutumesc si inca o data mii de scuze.
De Barosanul pe 18 February 2012 la 17:31 (#)Imi cer scuze ca ma abat de la subiect!
De Cheeprian pe 18 February 2012 la 17:39 (#)Te rog, nu doar pentru curiozitatea mea, sa il provoci pe Sorin Oprescu la o discutie despre cauzele transformarii Bucurestiului( sau cel putin a Sectorului 2 ) intr-un ocean infect. Sigur, pentru ca m-am interesat, nu e de vina incalzirea globala. Anul asta vor fi alegeri asadar o explicatie trebuie sa primim, macar astia din Sectorul 2. Dar sa fie una pe bune. Nu ma apucam de nebun sa deviez de la subiect daca totul era ok, dar crede-ma te rog!, am luat-o razna rau mergand saptamana asta prin Bucuresti. E groaznic!! Nu am de cand sa votez vreun portocaliu si nici pe javra aia de hontanu, insa daca tonele astea de zapada nu au fost scoase din oras pentru ca nu a avut sange in instalatie ca sa se ia poola in goora cu aia de trebuiau sa dezapezeasca imi da de inteles ca a vota e doar o figuratie( si atunci ma abtin… ). Asa deci, ca aia de se ocupa cu dezapezirea nu si-au facut treaba nu e o explicatie atata timp cat tot aia si-au luat banii de la primarie si ii doare la bascheti, fara penalizari, fara sechestre si cu firma pe profit! Ca nu avea unde sa o duca, nu o halesc nici pe asta, ca pana la urma toata apa pluviala adunata de canalizare prin topirea zapezii se duce undeva, iar in undeva-ul ala puteau sa duca direct zapada, care, ce sa vezi, era si curata, nu apuca sa se infecteze cu oxiduri, cu reziduri de pe tevile de esapament sau jegul adunat pe sasiul triliardelor de masini ce tranziteaza Bucurestiul in cursul unei saptamani. Te rog sa il provoci si scuza-ma ca m-am aprins!
La intrebarea pusa de tine in titlu iti voi raspunde cu un categoric. DA! Nu am nici un dubiu. Sunt niste Catavenci! Cu banii pe care romanii sunt obligati sa-i plateasca TVR s-ar putea cumpara utilaje si tot ce este nevoie pentru situatii de urgenta. Cum pot vedea romanii emisiuni la televizor cind multi dintre ei nu au curent in casa dar platesc taxe pentru TVR?
De Crocodinul pe 18 February 2012 la 17:51 (#)La fel cum democratia este dictatura majoritatii, si rating-ul este dictatura performantei.
Ma bucur enorm ca nu exista nuante. Nici in cazul democratiei si nici in cazul audio-vizualului.
Ne ies pe gat si democratia atata timp cat asistam neputinciosi la pierderea a inca 5 ani din viata sub Basescu pentru ca majoritatea a fost prostita in sensul asta, dar si rapãnul TV, oriunde ar fi el propagat si orice forma ar lua, pentru ca facand rating este indreptatit sa existe.
Comentam acum vreo zece zile despre cat de periculoasa este interpretarea unei legi care nu are prevazut in textul sau definirea concreta a situatiilor la care se refera, facand astfel aproape imposibila incadrarea intr-un tipar stabil.
La fel mi se pare a fi si in cazul calitatii/cantitatii programelor tv.
Daca nu este stipulat nicaieri sanctionarea vreunui program pe baza unor termeni cum ar fi: grotesc, mitocanesc, disgratios, oripilant etc., nu vad de ce ne-am pune poalele-n cap atunci cand suntem ingroziti de ceea ce se transmite, live sau nu.
Nu-mi ramane decat sa cred ca la fel cum iesirile in strada sunt de natura sa schimbe o sumedenie de lucruri oriunde in lume (ba chiar si la noi, dupa cum s-a vazut), poate exista totusi si vreo modalitate, oricare ar fi ea, de a putea schimba ceva si in structura programelor tv. Schimbare provocata de catre oamenii care se simt atacati audio-vizual si care simt ca le este periclitata natura fiintei umane, care se deosebeste de animale prin discernamant, ratiune si constiinta de sine.
Stiu, multi vor spune ca exista telecomanda si nu am nici un motiv sa simt nevoia de a schimba ceva care nu-mi place atata timp cat am optiunea evitarii ‘evenimentului’ respectiv. Nimic mai fals! In cazul democratiei, referindu-ma la exemplul concret al regimului politic actual din Romania, oamenii au aceeasi optiune? De a ignora evidenta? Din contra, mi se pare ca nu doar oamenii afectati direct de mojiciile regimului PDL-ist au iesit in strada vrand sa schimbe ceva, ci si cei care s-au simtit solidari, cei pe care i-a deranjat ce se intampla in jurul lor, cei care au observat derapajele de la democratie etc.
Asadar, intr-un sistem de valori, mai mult sau mai putin unanim acceptate, nu doar cei care sunt afectati direct au dreptul sa se revolte. Pe cale de consecinta nu vad de ce in cazul realizatorilor tv, al emisiunilor gretoase etc., n-ar exista persoane care sa isi doreasca ‘schimbarea’ chiar daca nu sunt afectati in mod direct (existand mereu varianta telecomandei).
Exact ca-n exemplul acela despre perioada nazista in care se spunea ca “au venit sa-i ia pe medici, nu m-am revoltat…au venit sa-i ia pe profesori, nu m-am revoltat, au venit sa-i ia pe muzicieni, nu m-am revoltat…etc…pana cand au venit si m-au luat si pe mine si nu s-a revoltat nimeni, pentru ca nu mai ramasese nimeni neluat, care ar fi putut sa se revolte”, asa si aici in cazul emisiunilor tv. Daca asteptam vreo schimbare providentiala, sigur nu va veni. Schimband posturile cu speranta ca scapam de jeg, ascunzandu-l sub pres, nu este o varianta buna, pentru ca riscam ca intr-o perioada mai mare sau mai mica de timp (eu cred ca deja-i mica rau de tot), sa nu mai avem pe ce schimba.
Lumea nu intelege ca realizatorii tv sunt aidoma unor societati comerciale. Faci profit, existi. Nu faci, esti papa. Asa ca nu are sens sa ne asteptam la gesturi cavaleresti din partea lor. Ei vor bani. Bani produsi de rating. Rating produs de numarul mare de privitori. Privitori atrasi in doua moduri. Greu, cu munca, intelect, inventivitate, perseverenta. Sau usor, cu ajutorul a tot ceea ce este scabros, facil, socant, nud etc.
Daca vom intelege ca schimbarea nu are cum sa vina din interior, ci o putem provoca noi, sau macar daca vom putea sa transmitem celor care ne delecteaza cu ajutorul creatiilor lor, ca suntem constienti de ceea ce ne livreaza si capabili sa actionam in consecinta, poate ca se vor simti si ei amenintati financiar, isi vor simti scaunele tremurand si vor raspunde in consecinta. Poate…
Oricum ar sta lucrurile eu unul ma bucur ca a inceput lumea sa se revolte. Chiar daca din diverse interese. Unii pentru ca urasc A1, altii pentru ca-l urasc pe Voiculescu, altii pentru ca nu suporta trustul Intact, altii pentru ca nu-l pot privi pe Capatos etc. Dar pe langa toti astia, concurenti directi sau nu, sunt totusi si destui care incep sa tresalte in legatura cu subiectul in speta, respectiv bucile lui Boc 2 ore live pe A1. Asta e bine. Incepem sa reactionam.
De Cãtãlin I. pe 18 February 2012 la 17:53 (#)Prea putin ma intereseaza trecutul celor care reactioneaza acum si starea de imaculare in care se afla sau nu. Ma intereseaza mai mult faptul ca sunt destule voci care indreptatit, aplicat exact pe subiectul in cauza, au ceva de spus. Cand vor gresi si ei, la randul lor, ma astept sa fie taxati in consecinta. Nu e pe baza de reciprocitate. Adica daca eu am tacut cand tu ai comis-o, atunci taci naibii si tu acum cand eu am comis-o. Eu sper ca reciprocitatea sa funcioneze taman invers. Adica sa se atace unii pe altii atunci cand gresesc. Nu sa taca din gura si sa astepte tratament similar.
@Cristian: si Capatos a avut momentele lui in viata cand a fost simpatic, dar asta nu l-a scutit de raspundere si consecinte pentru ceea ce a facut. asupra gusturilor oamenilor nu pot si nici nu vreau sa intervin
De Victor Ciutacu pe 18 February 2012 la 18:29 (#)@Barosanul: stie si el, da-i ambitios si-i place sa socheze
@Barosanul: cine se “simpte” cu musca pe
De ソリン pe 18 February 2012 la 18:53 (#)caciula cind aude cuvintul ‘nemtean’ o
avea motive intemeiate sa-l perceapa ca pe
un “afrond”, da’ eu zic sa nu pui la inima,
pentru ca n-ai motive, nu ?
@Breaking Comment.
Văd că i-au luat sânge din dești! Mie nu mi-au luat niciodată. Oare de ce? Ce-i drept, ultima dată am donat acum 8 ani. S-or fi schimbat obiceiurile. Oricum,se luptă la sânge!
De FuXi pe 18 February 2012 la 18:54 (#)Presupun ca numerele sunt raportate la milioane, ma mir ca otv si alte balari de canale nu apar in acel tabel.
De Vali pe 18 February 2012 la 18:55 (#)De unde ai domnule Ciutacu un astfel de tabel?
@Vali: presupui gresit. se raporteaza la numarul de gospodarii cu televizoare. OTV e prea in dreapta pentru cursorul meu. il am de la cercetatorii britanici
De Victor Ciutacu pe 18 February 2012 la 19:04 (#)Felicitari pentru audienta!Poporul nu v-a uitat .Cate magarii se dau pe televizoare, ar trebui ca in fiecare zi ,sa se opreasca de catre CNA, cate o televiziune 10′.
De elena pe 18 February 2012 la 19:22 (#)Reactivii din laboratoarele medicale nu sunt procurati de cocos? Cred ca i-au facut un set complet de analize lu’ sotia! Asta off, ca vad referiri.
De alien pe 18 February 2012 la 20:27 (#)Cat priveste audientele, eu stiu una si buna: nu mai uit la tiganeli si la tampenii. Cand nu ma uit la antena3, rarisim, canalele de filme, de stiinta si animale, ori, la evenimente – cnn. Audienta antenelor e super oricum, ca sa-si bage dusmanii gheara-n gat. In rest, nu exista. Parerea despre cna mi-am spus-o in piata, la protest!
CNA , una din cele mai mari porcarii postrevolutionare . Judeca stramb si cu influente politice . Sa ne lase pe noi sa judecam ceea ce e rau si ceea ce e bine . Au interzis difuzarea filmelor sexi in schimb la ore de maxima audienta vezi filme de groaza sau cu violenta extrema . Nu mai e de mirare, ca sub inflenta lor , romanul de rand e mai dispus sa-si bata nevasta decat sa faca dragoste cu ea .
De George S. pe 18 February 2012 la 21:26 (#)Este ceva in tara asta nepolitizat?
De unguru pe 18 February 2012 la 21:30 (#)Exista ceva institutie unde sa nu fie de la manager la portar cu carnet portocaliu?
Cum a aparut Boc in fundul gol cum CNA si facut de treaba si alti indivizi au gasit prilejul sa dea in Capatos ca si cum ceilalti sunt sfanti …..
De mihaela pe 18 February 2012 la 21:44 (#)super faza presedintele cna a declarat duminica la cristoiu ca si alte televiziiuni au dat filmuletul cu boc dar in alt context de asta nu au fost amendate
)))))
De silviu pe 18 February 2012 la 22:42 (#)Cu tot respectul domnule Ciutacu, va rog sa faceti o incursiune pe pagina de facebook a dnei Ela Simona (Exn), face referiri la Dv si Dl Senator Voiculescu intr-o maniera de o abjectie rara (chiar si pentru o femeie care confunda propria gura cu o latrina). Mai ales ca este MASTER IN CRIMINAL INVESTIGATIONS, poate merita efortul. Or fi pedelistii in groapa de potential, dar asa ceva…
De Maria Calin pe 18 February 2012 la 22:56 (#)Dap…Emisiunile acelea nu au nici un sens, pentru telespectatori. Adik daca tot te-ai uita la televizor sau daca tot citesti un ziar, atunci de ce sa nu alegi ceva cu care sa ramai, ceva care sa iti foloseasca in existenta asta.
Alea sunt folositoare asa, doar daca vrei sa traiesti intr-o stare de reverie inconstienta, ca altfel nu le vad sensul. Chiar si asha, nu vad de ce ai alege sa traiesti o stare de reverie inconsitenta si sa treaca viata pe langa tine, pana cand te trezesti ca nu ai realizat nimic si ca din contra ai ramas la nivlul la care erai inainte sa incepi sa te uiti la aceste emisiuni. Diferenta este ca acum ai o o femeie de 67 de ani care scoate, într-un soi de striptease dizgraţios, 24,8% audienţă şi 48% cotă de piaţă.
Nu vad de ce ar alege cineva sa isi pierda orele din viata cu asha ceva.
De Dimitrie pe 18 February 2012 la 23:07 (#)Un fel de mindless spectators
se pare ca cei de la tvr sunt platiti dupa alte criterii – altele decat audienta (eu inca mai caut o varianta sa nu mai platesc taxa tv)
cat despre “politia tv-urile” nu ma mai mira nimic. as putea sa pun pariu ca nu se intampla nimic daca in locul lui boc era un alt cetatean care nu intra in sfera actualei puteri (mereu s-au urzicat cand “somitatile” actualei puteri erau “atacate”)
De cezar prusac pe 19 February 2012 la 07:33 (#)A fost alegerea lui Capatos sa dea imaginile alea ( nu meritau bucile lui Boc atatia bani, dar fie…).
De bully pe 19 February 2012 la 07:48 (#)E alegerea A1 ce emisiuni difuzeaza si dpv al divertismentului a fost, este si va fi tot timpul sub ProTV ( singura emisiune care mai scotea capul era Duminica in familie a Raduleascai ( si asta pentru ca era o vedeta controversata …nedivortata si fara amor cu un pusti nu ar fi interesat pe nimeni ).
Singura Antena pe care o vizionez este Antena 3 ( felicitari lui Gadea ) ! Astea cu ce face Kanal D sau TVR 1 sau altele sunt chestiuni banale, insipide si de tratat cu partea anatomica a lui Boc ( aia dezgolita ) !
Imi cer scuze ca scriu intai despre altceva.
De Ada pe 19 February 2012 la 09:12 (#)Felicitari, in general, pt emisiuni.
Da, multi basisti pe site A3 si pe blog. Foarte agresivi, foarte activi. Le e f foarte frica?? L-au aparat pe Ponta la fel de energic si prompt, cum il ataca pe Geoana. Doar Ponta l-a exclus din PSD la cateva zile dupa ce presed. a spus ca Geoana il incurca la senat (!!!). Da, Geoana nu e un “animal politic”, fara scrupule si care in tot ce face isi urmareste interesul politic personal. NU, el e uman. Pt prea multi romani asta inseamna “prostanac”, adica nu pune biciul pe noi si noi de asta avem nevoie, de lepre care sa ne bage pumnul in gura si sa ne spele creierii, de voie, de nevoie, sa nu cracnim cand vedem cat ne fura, pe fata sau pe ascuns. Daca un om politic nu are bani (deci mafia imbogatitilor in spatele lui), daca nu ne minte cu tupeu, pe fata, daca nu ne ameninta direct sau subtil, daca nu arata ca e “sef”, adica lider de mafioti bugetari sau privati, noi nu vrem sa-i dam puterea. Astia sunt buni, care si-o iau singuri. Geoana e prea “european”, adica prea normal,pt.noi. Da, meritam sa ne arate politicienii tot ce vor.
Nu sunt de acord cu difuzarea in clar a f lui boc, dar nici nu ma dau “oripilata”. Ca daca vreau, nu ma uit. Dar de ce atata scandal pt o tv privata??? Sa va spun o poveste, f reala si f dureroasa. Multi ani in urma, onor TVR1, platita si din banii mei, m-a atacat dur, cu o echipa de comando, a murdarei emisiuni “Iarta-ma”. A navalit peste mine la servici, fara niciun anunt prealabil, m-au filmat si m-au dat pe TVR1, fara sa le dau acordul, fara sa ma intrebe, desi le-am scris dupa ce m-am dezmeticit si le-am cerut sa n-o faca. Orice om are poate in viata sa personaje de care nu mai vrea sa auda niciodata, care nu merita nici o amintire. TVR1 m-a difuzat, la cererea unui asemenea “om”, care a stricat mult in viata mea, fara acordul meu. Pt.sefii si colegii de la servici am ramas “aia care a chemat televiziunea” (???). Au intrat cu bocancii in viata mea. Dar nu sunt o vedeta ca Andrea Marin (lupul moralist) si nu am avut nici timp, nici putere sa ma lupt cu ei. I-am urat doar “d-nei” R.Moianu sa aiba un copil autist, ca al meu. Stiu, e f urat. Nu sunt asa. Dar peste viata mea grea, moralistii de la TVR1 au mai trantit o palma. Si acum se plang toti. Doar vedetele ca Marin sau Boc au dreptul la viata privata?
De Ada pe 19 February 2012 la 09:25 (#)Sunt de acord cu ex. prea multe “tiganisme”, pe toate televiziunile! Chiar sunt astea stirile adevarate? Nu ma intereseaza nuntile lor, nici tupeul cu care isi arata averile facute prin infractiuni, aici sau in EU. Ar trebui mai mult timp pe tv pt site-ul olandez cu reclamatii contra romanilor si bulgarilor. Europeni care nu vad ca in curand vor fi minoritari in tarile lor, din cauza negrilor si paki, nu din cauza romanilor. Ar trebui emisiuni despre cum se arunca pe tv europene subiecte cu romi din Romania, de cate ori negrii, arabii, indienii, chinezii lor comit ceva (vezi riot-ul englez). Despre cum primesc astia drept de munca in EU mult mai usor decat romanii. Si despre cum fac legea “romii” la noi. Dar noi tacem
De Ada pe 19 February 2012 la 09:50 (#)[...] 19,00-19,10 506.000 de idioţi s-au holbat la asta? Mda, mulţumesc pentru răspuns, are dreptate Ciutacu, chiar merităm ca TOŢI politicienii să ne arate bucile. Audienţele şi clipul sunt de pe blogul [...]
De Ne merităm televiziunile | Marieta pe 19 February 2012 la 10:00 (#)Despre ce emisie intrerupta este vorba ? Eu am televiziune prin cablu si pe net. Am dat pe Antena 1 intre orele 19:00 si 19:10 pe ambele piste si nu a fost intrerupt nimic.
De Protestez pe 19 February 2012 la 10:09 (#)Mie imi place treaba asta cu:sute de mii de oameni s-au uitat la nimic.Asta da protest.:)Pe cand o amenda cna pentru baba goala?Sau aici nu se mai impune?Ca nu e premier.Nu stiu secventa ca nu urmaresc asemenea emisiuni,dar inteleg ca tot ceva despre goliciune e vorba.
De Irina pe 19 February 2012 la 12:19 (#)Dle Ciutacu im cer scuze pt. iesirea de ieri,dar mi s-a mai intamplat ca unele comentarii sa nu intre mai ales ca urmaresc blogul dtra. Referitor la subiectul la care faceam referinta v-as propune ca intr-o emisiune sa incercati a spune adevarul despre acest individ corupt, analfabet cu tendinte dictatorile.Va multumesc si va doresc toate bune.
De evros pe 19 February 2012 la 12:19 (#)Stii ce?Daca baba are 67 de ani,e posibil sa fie un pic si discernamant limitat(senilitate) si atunci e si mai frumos:e fapta penala-exploatarea in scop comercial a unor persoane cu handicap.Dar ce mai conteaza?
De Irina pe 19 February 2012 la 16:37 (#)Baba de 67 de ani era cumva Udrea ?! Altfel nu are cum sa fie situatie similara cu dosul lui Boc
De Tataie pe 19 February 2012 la 16:44 (#)Sun curios sa vad un clasament al televiziunilor care pupa puterea de jur imprejur, chiar si in locuri neobisnuite.
De mihai pe 19 February 2012 la 17:33 (#)În Franța s-a făcut mare scandal și s-a lăsat chiar cu chemări în instanță pentru că o televiziune a scăpat pe post un sărut între Carla și Sarkozy, dar cum noi trăim într-o țară fără democrație (căci d-asta înțeleg că se protestează la Universitate) nu mă miră că ce s-a întâmplat la domnu’ Dan a fost sancționat.
De Ioana C. pe 19 February 2012 la 17:48 (#)Eu ca studentă în ultimul an la jurnalism îmi cer scuze că n-am tolerat ‘demersul jurnalistic’ care înțeleg că s-a întâmplat în emisiunea Un show păcătos.
Sunt convinsă că sunteți mândru de emisiile trustului din care faceți parte și vă lăsați copilul să se uite la aceste emisiuni absolut educative care răspund din toate încheieturile interesului public.
Q.E.D.Piata make the rules.Multi au facut-o in semn de solidarietate cu A1,pentru un principiu,printre care ma numar si eu.Un fel de striptis era si tvr,prin anii din epoca de aur,cand tv.functiona ca bibelou.Ca au fost bucile lui boc marul discordiei,asta e,sa si le pazeasca mai bine!. Nu sunt adepta acestui gen de emisiuni,”pacatoase”,dar nu poti limita accesul la ele,fiecare e liber sa-si aleaga genul dorit,conform educatiei si culturii fiecaruia,telecomanda le separa!Pentru ce mai platim taxa tvr?!Asta e un abuz si nu se ia atitudine!!Nu vreau sa ajunga cna sa fie impunator de programe tv.Si inca ceva,ne dam mimoze senzitive,gandim monstruos,stam cu busuiocul sub perna,avand in gura sudalme cat cuprinde!Si cand suntem intrebati,noi?… noi nu am cules cirese din cires,avem corcoduse!
De 14you pe 19 February 2012 la 18:13 (#)Ioana C: eu sunt convins ca n-as angaja niciodata o toanta obraznica plina de certitudini
De Victor Ciutacu pe 19 February 2012 la 18:31 (#)Ioana C.-in trei rinduri ai comis o cacofonie si ai pus doar o virgula?!De frumusete.Ati facut reforma si in jurnalism?
De bond-escu pe 19 February 2012 la 20:12 (#)@ioana c, “fatuco din presa”(ardeiumplut dixit), sunt de acord cu basescu, scoala romaneasca scoate tampiti.in ultimul an.
De ex pe 19 February 2012 la 22:58 (#)O daa, multe si nasoale meritam. Romanii, ma refer aci la popor, s-au aratat mult mai preocupati de viata hidosului cuplu de IriMoni decat de furtul Roberticai Anastase din camera deputatilor. Remember?
De Jigodie pe 19 February 2012 la 23:20 (#)Nu inteleg de ce deranjeaza faptul ca oamenii se uita si la altceva. Ma uit zilnic la antena 3, cam 90% din timpul in care e dechis tv-ul… prin urmare, in afara de zapezi, necazuri de tot felul si politica, as mai vrea uneori si altceva, gen divertisment… asadar, emisiunea postului concurent pe care il tot criticati, este unul din momentele hazlii ale saptamanii… plus ca nici emisiunile de la antena 2 (tot a voastra
) ale “big mamma” Mihaela Tatu (cu invitati gen transsexualul noemi)sau ale lui Cristi Brancu cu toate obscenitatile lui, nu-s deloc mai bune, popularizeaza toti tampitii si pitipoancele… macar la “Romanii au talent” sunt oameni simpli, iar cei care merg in finala sunt chiar oameni cu potential! Pacat ca nu stiti sa ramaneti obiectivi cand vine vorba de rating!
De Nadia pe 20 February 2012 la 00:12 (#)cu toata stima….ceva mai devreme d-l Badea spunea ca celelalte televiziuni se iau de Antena3 deoarece emisiunile ei fac audienta si cumva sunt complexate…. Pai voi faceti acelasi lucru cu emisiunea de la Protv….o fi complexul? Apoi ii mai criticati pe politicieni care ne impart in buni si rai, in pro si anti…..pai v-ati luat dupa ei? Sunt de porc oamenii ca au nesimtirea sa se uite la o emisiune a altui post decat Antena3 ??? E o emisiune de divertisment….si ce sa vezi? Romanii mai au nevoie si de asa ceva!!! Apropo: la domeniu divertisment trustul vostru ce imi ofera? Pe Bendeac care in fiecare emisiune e gretos de dezbracat? Sau poate vreti sa ma uit la Capatos cu emisiunea lui gen Dan Diaconescu OTV? Cu toata parerea de rau, da divertisment nu aveti cu ce sa ii concurati…. Asa ca nu mai fiti precum politicienii portocalii pe care ii criticati: cine nu e cu noi, e de porc !!!
De radu pe 20 February 2012 la 00:13 (#)@Nadia/Radu: cand vrei sa pari ca esti mai multi, nu mai posta de pe acelasi IP. altfel, postacii Pro sunt peste tot
De Victor Ciutacu pe 20 February 2012 la 00:19 (#)Suntem doi oameni, cu doua calculatoare, in aceeasi casa.. e o crima?? Sau numai unul trebuie sa isi exprime parerea? Se poate’ de altfel, observa ca grafia celor doua comentarii este extrem de diferita!
Si nu ne confundati cu postacii Pro.
De Nadia pe 20 February 2012 la 00:24 (#)cu aceeasi stima….pana si in familia nostra s-a inventat democratia si libertatea de exprimare….suntem in epoca in care s-a inventat router-ul, conexiunea fara fir, si fiecare cu calculatorul lui… Asa e…cu router ambele calculatoare au acelasi IP…. Nu credeam ca e asa cu suparare, sunt chiar telespectator fidel al Antenei3….comentul era asa doar ca paralela….unii vor sa fie partidul unic….altii postul unic… Si eu ce sa fac? Unii ma critica ca nu am inteligenta sa inteleg politica portocalie, ceilalti ca sunt prea retardat ca nu ma uit doar la Antena3…..
De radu pe 20 February 2012 la 00:26 (#)si v-ati simtit nevoiti sa scrieti, in acelasi timp, acelasi tip de mesaj
De Victor Ciutacu pe 20 February 2012 la 00:28 (#)pai nevasta mea a postat la 00.12 ei la 00.13… chair nu as vrea sa am asa viteza la tastare…. In fine…discutam si noi si nu ni s-a parut corecta abordarea…. va felicit totusi ca l-ati criticat pe Capatos pentru faza cu Boc… Totusi pe cei care se uitau la o asemenea emisiune, nu i-ati catalogat….
De radu pe 20 February 2012 la 00:32 (#)@Nadia/Radu: two independent nodes of
the same home grid network
@Victor: chiar daca au user-agent diferite,
De ソリン pe 20 February 2012 la 00:55 (#)(os && browser), poa’ sa fie o singura masina
cu vmware pe ea
Laturile sunt laturi doar la concurenta?Capatos si accesul din rect raman totusi cele mai gretoase emisiuni de la noi si chiar daca au concurenti conduc detasat dileala.Pro-ul e mai putin manelizat ca a1 si desi sunt un pic basisti, la stiri conduc de 3x.Si de cand se comenteaza gusturile telespectatorilor?sau doar cand nu au antenele cea mai mare cota? (un anti-basist )
De nicigand.wordpress.com pe 20 February 2012 la 09:29 (#)Ne-au asasinat ieri stiristele voastre cu intrebari tembele. Ca telespectator fidel al antenei 3 am cedat psihic. Am auzit cum intreaba politistul despre starea de sanatate a amaratilor aia, cum intreaba de ex. ce inseamna arsura de gradul trei pe toata lumea care a intrat pe post inultimele 12 ore, ca si cand toata tara ar trebui sa stie sum se diagnosticheaza arsura de gradul 3, sau diareea, sau vre-o zooooza, etc. Am vazut cum sacaie doctorii pentru declaratii in loc sa-i lase sa interpreteze macar analizele efectuale in urgenta amaratilor aia, si alte aberatii.
Calitatea breacking news-urilor de la antena 3, si nu numai, este submediocra. La orice alta emisiune vorbitorul este intrerupt cum incepe sa dea o explicatie mai documentata si inteligenta pentru ca ‘e prea tehnica’ si nu ar pricepe prostimea, s-ar plictisi ca si cand ar avea toti sindromul ADHD .
Asta o fi ”IMA” ???…
De alexandru pe 20 February 2012 la 09:35 (#)@alexandru: n-ar fi stiristele noastre niste lumini de spontaneitate si clarviziune, da’ te asigur ca nici unul intre cei care-mi trec mie prin mana la IMA nu scrie vre-o
De Victor Ciutacu pe 20 February 2012 la 09:40 (#)@nicigand: incearca un search pe google (daca pe blog e greu sa dai cursorul in jos) folosind combinatiile magice “Ciutacu + Capatos” si “Badea + Capatos”. s-ar putea sa-ti raspunzi singur la intrebarea cu iz retoric
De Victor Ciutacu pe 20 February 2012 la 09:42 (#)Radu/Nadia,
jenant, zău aşa. Penibil…Şi foarte, foarte insultător la adresa inteligenţei noastre, a celor ce citesc aici.
De violet pe 20 February 2012 la 10:05 (#)Victor,
Daca am poasta in acelasi timp toti din casa ai avea acelasi IP de 4 ori (se poate intampla dar “potriveala” de mai sus e “tare”).
Vraeu sa fac un mic comentariu in ceea ce priveste formatul emisiunii “acces direct” in paralel cu cel al emisiunii “happy hour”. Mie mi se par la fel! La “happy hour” tot ce se prezinta acolo nu are anicio legatura cu titlul (cate saptamani la rand a fost cu moartea Madalinei Manole, Dolanescu…..si alte idiotenii) ca si la “acces direct”. Manelisti invita si Maruta si Simona asa ca nu vad diferenta. Evident va concureaza si cei de la “kanal D” cu alte tampenii. Eu nu sunt acasa atunci cand se difuzeaza aceste emisiuni dar si daca as fi tot la fel as face, m-as uita la “cartoon network” daca n-as avea ceva mai bun de facut. In orice caz am vazut ca admiratorii “showlui romanii au/(n-au )talent” scriu foarte corect gramatical “sti” =)) ; cred ca si admiratorii emisiunilor enumerate plus cireasa de poe tort si alte porcarii scriu la fel
De sister_of_moromete pe 20 February 2012 la 10:10 (#)Cu tot respectul si empatia pentru cei de la Sighet, dar daca o tine A3 in continuare doar cu asta, imi pun carton pe plasama, dau sonorul pe mute si consider ca v-a taiat CNA si stirile. Am obosit.
De Alina pe 20 February 2012 la 10:12 (#)Victor nu trebuie sa le destupi capul cu IP-ul… lasa-i asa ca-s mai simpatici, parerea mea.
De Dan pe 20 February 2012 la 10:13 (#)generatia pro… da multi
Buna sa va fie inima!
De sofia.mioara pe 20 February 2012 la 10:15 (#)N-am putut sa-i scriu lui Mircea Badea si m-am refugiat la dvs.Guvernantii nostri n-au pic de imaginatie.Eu daca as fi fost in locul lor,dadeam zapada si ma apucam sa asfaltez.Voi erati deja ragusiti, pe mine nu avea cine sa ma traga de urechi,banul venea oricum.
@alexandru:
In afara de corectura pe care ti-a facut-o Victor Ciutacu in legatura cu “vre-o”, sunt de acord cu tine.
De Cãtãlin I. pe 20 February 2012 la 10:20 (#)Nu cred ca stiristii de la A3, sau orice fatuca in al carei job este inclusa si actiunea de “a lua prin telefon invitati” sunt prost pregatiti. Cred ca este vorba doar despre creerea unei stari de intensitate intr-un dialog, pentru ca platitudinea se traduce prin plictis. Si cum plictisul nu face rating, trebuie provocat un oarecare duel verbal, de dragul tensiunii.
Probabil ca au observat si ei tactica PDL-ista. Atunci cand trolli PDL mai apareau prin A3, cand erau luati la intrebari grele si se isca un dialog mai aprins, dar deloc contondent, simteau nevoia sa spuna “Sa ne pastram calmul, va rog!”. Asta-i cea mai buna replica intr-o situatie de genul ala. Adica se inducea senzatia ca interlocutorul este furios, nervos si si-a pierdut calmul. Lucru care nu avea absolut deloc legatura cu subiectul discutat, dar care oferea o supapa discutiei, mutand atentia de la incriminarile concrete aduse PDL-istului, la eventuala si intotdeauna falsa impresie ca cel care-l ‘ataca’ este nervos si trebuie sa-i dea cineva o cana cu apa sau sa-i frece un ness pentru a se calma.
Asa si stiristii A3. Daca omu’ din telefon este prea tehnic sau daca are raspunsuri aplicate pe fiecare intrebare in parte, neexistand drama, o provoaca ei, pentru ca tu si cu mine (recte, publicul), sa nu schimbam postul atata timp cat urmarim un dialog taios, pe contre.
Asa fac toti, dar nu numai de la A3. Chiar si prezentatori de talk-show-uri care au invitati prin telefon, in eventualitatea ca nu se afla-n barca la care ei vaslesc momentan, aplica tactica asta. Si pe Gadea l-am vazut facand asa, si pe Turcescu etc.
Sunt mai multe forme prin care se face magaria asta:
- nu-l lasi pe invitat sa raspunda;
- ii vorbesti la misto;
- schimbi subiectul cand intr-adevar raspunde;
- daca iti spune “dati-mi voie sa rapsund”, ii spui “pai ce, nu va las eu?”;
- cand incearca sa fie politicos sau vine cu o informatie de natura sa-ti rastoarne tie constructul denigrator arunci o replica impertinenta de genul “vai, va multumesc foarte mult. sunteti foarte dragut cu noi…”, pentru ca publicul sa vada ce ‘la misto’ l-ai luat;
- il inviti sa fie calm chiar daca nu a sarit de 10 Decibeli (aflandu-se doar audio, prin telefon, in studio), in timp ce tu tipi si te rastesti la el pe toata durata intrebarii care dureaza 5 minute sa fie adresata, in timp ce el are dreptul la un raspuns de 15-20 secunde;
- ii inchizi telefonul daca face greseala sa ridice putin tonul, fapt care intr-o conversatie normala ar trece neobservat, dar care in situatia data e de natura sa-l faca vinovat, judecat si condamnat fara drept de apel.
Probabil ca sunt mai multe variante de abordare, dar eu doar pe astea le-am observat. Toti propmteristii si toate fatucile de pe toate televiziunile de stiri exceleaza la capitolul asta. Asa ca eu nu mi-as pune intrebarea retorica “Asta o fi IMA?”. Chiar este IMA. Daca nu stii sa faci jongleriile astea intr-un dialog, nu esti profitabil. Si asta nu pentru ca nu se poate altfel sau pentru ca-s prost crescuti stiristii, ci pentru ca decenta, calmul si respectul lipsit de impertinenta nu fac rating, plictisind publicul.
stiu ca e greu de crezut pentru unii comentatori ultrasi, dar mai sunt case in care nu asteapta membrii familiei sa le vina randul la calculator, fiecare e cu al lui…. In fine, de ce am simtit nevoia amandoi sa postam? Simplu: pentru ca uitandu-ne pe Antena3 asa cum o facem zi de zi, si nu am inteles de ce meritam noi sa ne arate politicienii curul doar pentru ca ne-anm uitat la “Romanii au talent”? De ce doar noi meritam nu si tetespectatorii emisiunilor de inalta calitate gen: Acces Direct , Capatos , Bendeac, Burlacul, Nevasta pentru fiul meu , etc,….doar pentru ca ele sunt ale trustului Intact? Da, momentul cu doamna aceea a fost jenant, dar e cel putin la fel de jenant striperul Bendeac care in fiecare emisiune isi arata “goliciunea”. Eu sunt un ultras impotriva lui Basescu, dar am vrut doar sa remarc ca aveti atitudinea celor pe care ii criticati: si la ei sunt buni doar cei care au culoarea portocalie, ii critica pe cei care au alta optiune, nici lor nu le place concurenta, si mai ales nu accepta nici o critica… Pare incredibil dar omul mai are nevoie si de divertisment. Uneori te mai saturi sa vezi de dimineata pana seara aceeasi stiire, sa auzi aceleasi intrebari putin inteligente ale unore reporteri de teren( una tare e cand a murit cineva, iar reporterul intreaba un memru al familiei: Cum va simtiti?…..)…. Concluzie: Nu o sa castigati telespectatori doar spunandu-le ca sunt idioti daca se uita la emisiunea X, oferiti-le o alternativa, faceti si in domeniul divertismentului ce ati facut in domeniul dezbaterilor politice, si atunci lumea se va uita la posturile Antenei…
De radu pe 20 February 2012 la 10:45 (#)@violet…imi cer mii de scuze ca ti-am jignit inteligenta! totuis tu fiind asa de inteligent si vad ca stii sa utilizezi si internetul, cand nu stii ceva intr-un domeniu, documenteaza-te, nu te multumii sa ramai inteligent!!! Asa vei afla ca daca conexiunea la internet in apartament se face prin router, de exemplu D-l Ciutacu vede IP-ul routerului eventual si adresa MAc a acestuia, nu vede Ip-urile calculatoarelor care sunt conectate la router… IMi cer scuze inca o data ca ti-am jignit inteligenta!!!
De radu pe 20 February 2012 la 10:52 (#)Faceti o asociere fortata, domnule Ciutacu. Acel 48% share nu a fost facut de doamna respectiva (cu adevarat gretoasa), ci de tot spectacolul. Nu se stia dinainte ce va urma incat oamenii sa schimbe cand a aparut doamna respectiva. Va preciez pe dumneavoastra si pe cei de la antena3, dar aceste asocieri nu va fac cinste. Si eu m-am uitat la acea emisiune, dar nu pentru ca m-ar fi interesat reprezentatia de striptease.
De paul pe 20 February 2012 la 10:53 (#)Din pacate domnu Basescu a implementat in Romania un fel de democratie pedelista, pe care o inteleg doar cei din PDL. Nu este normal ca pentru unii legea sa se aplice, iar pentru altii sa nu se aplice.
De MARSE pe 20 February 2012 la 11:04 (#)@paul: diferenta dintre noi e ca eu vorbesc pe cifre si dvs. pe presupuneri. shiw-ul Pro a facut 48% fix cand se despuia hidoasa aia
De Victor Ciutacu pe 20 February 2012 la 12:32 (#)off topic: dle Ciutacu, va rog sa-i transmiteti prietenului dv, Sorin Oprescu, faptul ca a pierdut votul meu pentru un nou mandat la Primaria Capitalei. Este inadmisibil ca la o saptamana de la ultima ninsoare, pe bdul Magheru sa fie in continuare munti de un metru de zapada care sa ocupe jumatate din prima banda de circulatie si jumatate din trotuar.
De Sorin Niculescu pe 20 February 2012 la 13:14 (#)Victor,
i-ai/aţi isterizat pe protevişti cu ştirile voastre toată ziua!
Radu,
De violet pe 20 February 2012 la 13:22 (#)tăcerea poate fi de aur, uneori.
Imi pare rau ca traim intr-un stat , unde prostia e in floare, unde niste lichene ne conduc ca pe o turma de oi!!!Nu pot sa cred ca 1 cetatean din 2 se uitau la acea individa!!Acest lucru demonstreaza educatia poporului nostru si telul acestuia!!!Multumim Domnule Ciutacu ca ne-ati demonstrat inca o data ca lasam toti huliganii si toate “parapantele” sa ne conduca!!!
De Geo Ghiulea pe 20 February 2012 la 13:26 (#)@Sorin Niculescu: o sa va rog sa ma scuzati ca nu sunt secretara lui
De Victor Ciutacu pe 20 February 2012 la 13:56 (#)Eu,nu stiu si nu ma intereseaza daca e corect ca Boc a fost aratat in funduletul gol.
De bond-escu pe 20 February 2012 la 14:29 (#)Un lucru stiu bine,m-am simtit razbunat de toata aroganta cu care am fost tratat in orice luare de pozitie publica a fostului prim-ministru.Ni se adresa de parca eram prosti si nu intelegeam maretia timpeniilor facute de ei.Cu aceeasi placere as urmari orice delatiune de acelasi fel sau chiar mai scabroase cu urmatorii;Videanu,Berceanu,Blaga,Miki Spaga,Udrea,Iliescu,Vass,Oprea,Lili lozerita,Dusa,Oprisan,Oana si Vanghelie,Vacaroiu,Spanu,Murg,Petrescu,Visan,Sova,Eba si inca multi altii de pe la nivel local.Pe Boc,nu l-am mai vazut de atunci si sper ca daca va aparea din nou sa editeze fraze,sa se intimple ceva sa taca din nou.
Fiti pro si mereu aproape!
@radu: in mod normal, din ce-am citit de-a lungul
De ソリン pe 20 February 2012 la 18:00 (#)timpului pe blogul lui Victor, sint familii ce
posteaza cite un mesaj in care-si expun opiniile;
acum nimeni nu-ti face proces de constiinta ca ai
unul, doua calculatoare si trimiti mesaje in care
combati fix acelasi subiect cu fix aceleasi
argumente (punctuatia si scrisul (ne)capitalizat
nu se pun) de pe respectivul/ambele, e doar un
pic “unusual”…
in ceea ce priveste MAC-ul la care facusi referire,
fie ti-ai dat cu “parfum de vulpe” peste sacou, fie
Victor Ciutacu este ISP-ul tau apropo de layer 2
Cata nesimtire din partea lui Base!!!
De unguru pe 20 February 2012 la 20:33 (#)Jos Basescu!!!!!
Ce-i cu atitudinea asta mioritică?
De Valentin pe 21 February 2012 la 00:30 (#)Luptăm, luptăm şi câştigăm!
CNA-ul are ochi numai pt cine vrea basescu
De elena1 pe 21 February 2012 la 23:51 (#)Problema care nu apare in nici un sondaj ar fii si cati se mai uita astazi la televizor, cand internetul reprezinta o alternativa viabila. Daca din 1000 de persoane doar 10 privesc la televizor, si din acestia 10 80% urmaresc cine stie ce scursura de show, proportia e inselatoare. Sunt 80% din 10, nu 80% din 1000. De-aici si uimirea pe care au avut-o multi atunci cand a explodat Piata Universitatii. Nu sunt din aia de privesc televizorul, sunt din cei care isi fac veacul pe net.
De Dan pe 22 February 2012 la 10:01 (#)boc e si el un omulet mic ,mare pacat ca s a nascut.daca politicienii ne arata curul sau fata pentru noi este acelasi lucru,oricum nu avem ce vedea.
De un om suparat pe 22 February 2012 la 10:41 (#)Se pare ca amenda a adus si un pic de audienta in plus pentru cei care vroiau sa vada cum arata “avertizarea” in direct
De ElectroClau pe 22 February 2012 la 14:44 (#)cred ca asta e cea mai mare problema a romanilor: capra vecinului. in loc sa ne vedem de treaba noastra si de propriile gunoaie, ne uitam la gunoaiele altora.
faptul ca o comit si altii, nu va legitimeaza in nici un fel sa o faceti si voi.
hai sa recunoastem cinstit, a fost o mare magarie ce ati facut cu fundul lui boc si stiti si voi asta.
De Sebi pe 22 February 2012 la 14:53 (#)@Sebi: n-am inteles ce-am comis eu. sau tu vorbesti la pluralul de politete?
De Victor Ciutacu pe 22 February 2012 la 14:58 (#)voi = Intact
De Sebi pe 22 February 2012 la 15:00 (#)@Sebi: deci e be paza de vinovatii colective? cool! e ca si cum as fi difuzat si eu, din solidaritate, pa alt post, filmuletul de la Capatos
De Victor Ciutacu pe 22 February 2012 la 15:13 (#)Stimate Domnule Ciutacu,
Audienta de la Pro Tv nu a fost facuta doar de o doamna care isi arata fundul! Vorbim mai degraba de o emisiune care, printre altele, a prezentat si un interpret de muzica maramureseana, a carui prestatie a uns la suflet. Asta ca sa mai si auzim putina muzica si nu doar sa-i invitam pe cei precum Grigore Lese in emisiuni si mai apoi sa-i lasam sa cante la alte posturi ca pe Antene nu este loc. Si inainte de a ne uita in curtea celor de la Pro Tv poate ar fi mai interesant sa privim putin emisiunile realizate de Dan Capatos sau Simona Gherghe. Dar poate asta trebuia sa ajunga miscarea de rezistenta pe care o sustineati cu ceva timp in urma.
Am fost un fan al fenomenului care parea sa se nasca pe Antene. Din pacate, in ultimul timp parca s-a adunat prea multa ura, se rostogoleste acelasi subiect dintr-o emisiune in alta si jumatate din realizatori s-au transformat in niste “ajutori de bagatori de seama” care preiau rezultatul muncii unor oameni precum Carmen Avram.
Dupa ce ani la rand am avut sansa sa simtim pe pielea noastra “capacitatea” PSD-ului, dupa ce am auzit-o pe doamna Andronescu spunand intr-o emisiune ca poate ar fi bine sa fie admisi in facultate si cei fara bacalaureat, ma intreb care este motivul pentru care acest personaj continua sa fie un invitat cu abonament pe lungimile de unda ale Antenelor. Sau poate daca striga impotriva PDL-ului, pe care il detest la randul meu, e bine sa ni-l facem aliat. Eu unul parca m-as uita mai atent cu cine imi asociez imaginea. Nu de alta, dar riscati sa cadeti in ridicol. Si de aici vine si scaderea in audienta! Nu de la fundul unei doamne cu mintea mult prea deschisa si care nu avea ce cauta pe micul ecran. Desi, a fost o aparitie mai interesanta decat doamna Andronescu atunci cand si-a scapat “gogoasa” despre admiterea celor fara bacalaureat.
Atunci cand o sa invatati din nou sa ascultati, sa respectati, sa nu va rastiti in dialogurile purtate si sa nu aveti certitudini in privinta detinerii adevarului absolut, audienta ar putea sa creasca din nou. Este o simpla chestiune de bun simt si profesionalism.
Alex
De Alex pe 22 February 2012 la 18:03 (#)@Alex: n-ati priceput nimic din ce am scris eu si din ce vedeti la tv. dincolo de faptul cu audienta Antenei 3 e in continua crestere, ramaneti linistit cu Pro TV, Funeriu si Baba. eu, unul, n-am pierdut nimic daca nu ma mai urmariti
De Victor Ciutacu pe 22 February 2012 la 22:07 (#)Logic ca se razbuna pe Antena 1, CNA-ul, in loc sa fie corect si celelalte televiziuni au aratat tot soiu de chestii, dar nu i-a pedepsit nimeni!
De smilo pe 23 February 2012 la 15:18 (#)Buna ziua din nou domnule Ciutacu. Desi, la cat de virulent va exprimati, nu stiu daca meritati sa ma adresez cu acest termen. Ca de obicei, noi suntem cei care nu intelegem nimic si dumneavoastra sunteti cel care are certitudini si stie tot. Se poate sa nu fi inteles nimic, dar matale tot nu ai raspuns la chestiunile de acolo. In afara faptului ca ai venit repede sa anunti concertul de la Ateneu in care va evolua printre altele un artist pe care mata il inviti in emisiuni iar el canta pe alte canale, unde are loc. Din cauza unei miscari de… rezistenta.
Eu nu am spus nimic despre Funeriu si Baba, pe care ii detest. Dar dumneata ai certitudini si daca nu sunt de partea Antenei inseamna ca trebuie sa raman cu ei. N-am fost cu ei, nu sunt si nu voi fi cu oameni de teapa lor. Spre dezamagirea dumneavoastra. Trebuie sa invatati ca pot sa existe oameni care detesta prostia si rautatea, apreciaza cultura si promoveaza respectul si valorile chiar daca nu (mai) apreciaza la fel de mult antenele… sau mai exact virulenta unor jurnalisti ai postului.
In privinta audientelor, v-as intreba ce audienta are Grigore Lese atunci cand apare la TV. Destul de mica… Dar asta nu inseamna ca nu este un om extrarodinar. Sau ca activitatea lui nu trebuie apreciata. A avea audienta nu se traduce implicit prin valoare domnule Ciutacu. Si fundul premierului a facut audienta din cauza unor telespectatori aflati in cautare de orice altceva in afara de cultura si valoare.
Daca pentru dvs. asta reprezinta un tel, va inteleg. Daca nu, astept si ziua in care o sa fiti la fel de dur si cu unele emisiuni de pe antene.
As vrea sa cred ca puteti renunta la virulenta si la atacurile impotriva celor care isi sustin cu argumente o opinie care nu coincide neaparat cu a dumneavoastra.
Cat despre problema postului pe care-l urmaresc, imi rezerv dreptul de a apasa butonul acelor canale care ofera ceva mai mult decat refulari nascute din frustrare. Dar asta fara sa pierd, de exemplu, emsiunea realizata de Carmen Avram,la a carei crestere de audienta voi pune umarul in continuare.
Sincer, ma asteptam la o comunicare mai deschisa din partea dumneavoastra si la raspunsuri punctuale. Si, ar trebui sa stiti, romani de valoare pot sa existe si in afara antenelor domnule Ciutacu! Chiar daca matale consideri ca ei nu au inteles nimic!
Cu respect, echidistanta si fara certitudini,
Alex
De Alex pe 24 February 2012 la 11:42 (#)@Alex: tot n-ai inteles nimic. nici macar faptul ca eu l-am adus pe Lese in talk-show-urile de seara pe vremea cand nu iesea din TVR Cultural. si nici ca Lese a facut la Ciutacu audienta mai mare decat curu’ lu’ Boc la Capatos. da’ viata-i lunga si ai timp
De Victor Ciutacu pe 24 February 2012 la 11:50 (#)Adevarul e crud si dureros, ar rani pe orcine.
De M pe 12 March 2012 la 21:02 (#)Adaugă Comentariu!