Mareea oranj: Teo, prinţesa Berceniului
De: Victor Ciutacu - Categoria: Ce-mi provoaca scarba
Da, Teo, ai dreptate, sunteţi nişte măscărici demni de scârbă. Pentru că voi – nu mai vorbi în numele tuturor, tu aparţii unei specii aparte - sunteţi cei care tânjiţi după munţi de bani şi recunoaştere publică. Odată ce vă respinge piaţa din care aţi făcut averi, lumea înconjurătoare nu vă mai merită. Şi trageţi cu dinţii să vă recăpătaţi privilegiile. Dacă pe sticlă nu se mai poate, bună şi politica. Micţionaţi cu presiune pe orice urmă de bun simţ, de principii, nici măcar aparenţele nu vă mai interesează. Caşcavalul să fie mare. Nu sună Sârbu de la Pro TV, sună Raicu de la gunoi. Bun şi ăla, ciolanul gros şi afumat contează! Cu puţin noroc în viaţă, după ce te vei măscări cu Lili de la Loto prin pieţele sectorului 4, pe fundalul sonor al inconfundabilelor manele pe care tu le-ai impus pe sticla românească, poate-ţi dă Prigoană emisiune la Etno sau la Taraf. Te ia Flutur cu el după Lumina Sfântă?
UPDATE: Badea, scurt şi la obiect. Jegurile portocalii nu se dezmint.
233 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Parca il si vad pe Mircea Badea facandu-i campanie electorala.
De Mircica pe 31 March 2010 la 12:27 (#)Lumea s-a saturat de circ. Teo e o persoana pe care o plac mai mult gospodinele cu “bacaloriat” , amatoare de conversatii inteligente si care-si spun una alteia “fato” .
De alex.dumitrascu pe 31 March 2010 la 12:31 (#)Da’ uite ca astea sunt in suferinta acum, barbatii lor au cam ramas fara serviciu, le stau pe cap acasa toata ziua, si le mai si la suparare le mai si “abuzeaza’ verbal sau cu dosul palmei, ca asta nu e infractiune, e procedeu educativ, chiar daca le mai iese cate un dinte cu “lucrare” cu tot.
Cel mai bun articol si comentariu pe care l-am citit in ultimele doua ore despre MIZERIA asta…
De Cristina pe 31 March 2010 la 12:33 (#)Felicitari pentru CURAJ si CONSECVENTA!
Nici ca se putea spune mai bine!
“doamna TEO” ingroasa randul blondelor pupin-cur- iste ale lui ZEUS! Doamne, ce sila imi este!
Praf ai facut-o!!!
De Roxx pe 31 March 2010 la 12:35 (#)Sa fie si ea chiar asa?poate
Badea ce parere are?
Cea mai tare farsa de 1 aprilie!!!! super!!!!
De che pe 31 March 2010 la 12:35 (#)e o farsa, asa-i?
da. perfect. asta cu manele mi-a placut mult. intradevar a fost prima din televiziune care a adus tigania la televizor in prime time. locul ei este la pdl sau la otv. sau amandoua.
De mojicu pe 31 March 2010 la 12:36 (#)Nu stiu ce a fost in capul ei cand a luat aceasta decizie (in afara de bani, multi cred eu), sper sa nu castige ca ar fi penibil sa vina pe la TV si sa-l slujeasca pe basel.
De cristi pe 31 March 2010 la 12:37 (#)nu pot sa cred!mircea badea , ce zice?
De roxana pe 31 March 2010 la 12:38 (#)Asa ceva ..asa ceva ..am ramas fara cuvinte
De alz pe 31 March 2010 la 12:42 (#)tara asta nu mai are nicio sansa !
am auzit ca mircea a incurajat-o sa intre in pdl sa-i detoneze din interior!cica i s-au terminat banii de la prima tv si si-a facut o firma de asfaltari
De vasile vintilescu pe 31 March 2010 la 12:42 (#)@everybody: intrebati-l direct pe Badea ce crede, nu-s secretara lui
De Victor Ciutacu pe 31 March 2010 la 12:45 (#)O credeam mai normala pe Teo Trandafir. M-am cam inselat…
De Dan pe 31 March 2010 la 12:46 (#)Hai nu va mai suparati ca e buna. Bunaaaaa. Ea poate vorbi chestii socoteli chiar si o ora fara sa spuna nimic. Si are si umor, de ala facil, ce-i drept, dar are. De ce nu ar fi pupinbasesca si ea. Ce mai conteaza inca unul? Mugur si mainustiucum de la Vacanta Mare nu vrea si el? Da Guta?
De gicacontra pe 31 March 2010 la 12:47 (#)Ba io cred! Da de ce daca iasa banu´sa nu se bage si ea? Si i se rupe de Mircea si de restul
De Iordachel Gudurau pe 31 March 2010 la 12:48 (#)lumii atata timp cat curge banutu´. Numai mere la teve, mere la pedele. Si apare si ea ca salvatoare a neamului (prost), alaturi de alte jeguri.
Auzi acolo, doamna deputat Teo Trandafir! Sa nu iei tesla de la boc si sa-ti futi una-n testicole?
saraca teo, suferea teribil pentru ca nu mai era in centrul atentiei…in ultima vreme oricum o tinuse din esec in esec…sper ca va continua si cu aceasta candidatura…
oricum, penibil…
ps precis urmeaza sa posteze ceva si huidu pe aceasta tema
De comentator pe 31 March 2010 la 12:49 (#)o vb simpla” decat sa cad mai bine cobor,decat sa decad mai bine mor”……teo draga cand te uiti in oglinda nu ti-e rusine de tine? ar trebui,pacat erai undeva sus in ochii mei faceai parte din oamenii pe care-i respectam fara sa fi facut vreodata ceva pt mine………..uite asa a mai murit un OM,te-ai portocalizat pt un kil de cascaval
De noivsei pe 31 March 2010 la 12:53 (#)Am impresia ca apelul asta general la Mircea Badea e apel la bun simt de fapt.
De alex.dumitrascu pe 31 March 2010 la 13:00 (#)Sau la violenta, cine stie. Se cere.
Si eu m-am mirat. Mircea Badea, Mircea Badea, Mircea Badea…….
Teo s-a ratat profesional,cica preda la o scoala particulara…vax.Ce face o femeie fara succes la 42 de ani ? Intra la PDL sa prinda un ciolan,sa nu stea acasa ca proasta,toate panaramele portocalii fix asta au facut.
De J o h n s o n pe 31 March 2010 la 13:04 (#)Asta-i Romania! Mi-e sila!
De alex pe 31 March 2010 la 13:09 (#)O zic ca-n I Ching.
De FuXi pe 31 March 2010 la 13:11 (#)De la Generația Pro la Generația Heil!
Victoria va fi amară!
asta mai lipsea din peisajul politicii romîneşti! cred ca ar fi făcut echipă bună cu huidu, sint din aceeaşi categorie a derizoriului, a umorului facil, forţat, a “ţaţismelor” mercantile, a audientelor cu orice preţ. în definitiv e o mic-burgheză cu suflet de manelist. şi ce-i aşa de intrigant, ca doar marea horă pdl-manelistă îşi recuperează profetul, întîia mergătoare în ale promovării “behăielilor”!
De cristian pe 31 March 2010 la 13:12 (#)fac şi un top al mediilor de imbecilizare a romînilor:
1) protv prin multiplele campanii stupide (generaţia pro, sfîntul valentin etc.);
2) teo trandafir pentru promovarea pînă la saturaţie a manelelor;
3) traian băsescu.
Imi pare rau ca e prietena cu Mircea !
De kill pe 31 March 2010 la 13:12 (#)Nu merita prietenia acelui om !!
Stim de mult caracterul ei ! Asa ca pt mine nu e o surpriza ..
Vad ca il solicita lumea pe Mircea Badea. Lasati-l oameni buni in pace! Voi nu aveti prieteni care sa va fi luat prin surprindere niciodata?! E decizia ei si cred ca ii acordam prea multa atentie.
De adrian pe 31 March 2010 la 13:13 (#)Bine ca macar tu nu ai oprit comentariile…
De [D][S][N] pe 31 March 2010 la 13:13 (#)te stimez enorm pentru opinia ta!
De dulcesa pe 31 March 2010 la 13:14 (#)@everybody: lasati-l, frate, in pace pe Badea, ca doar nu candideaza el!
De Victor Ciutacu pe 31 March 2010 la 13:17 (#)Buna ziua Victor,ai perfecta dreptate cu tot desi nu ne-am mai auzit demult dar te privesc aproape zilnic.Pentru bani oamenii inebunesc total.Eu oricum nu am agreeat emisiunile facute de doamna Teo dar chiar asa nu credeam ca va putea fi capabila.Pacat ca oameni care pareau normali la cap dezamagesc rau de tot.Astia-s oamenii cu care ne falim din tara noastra tot mai saraca si pierduta.
De stefan pe 31 March 2010 la 13:18 (#)Credeam ca nu ma mai poate dezgusta nimic din ce se intampla in Romania. M-am inselat. Da’ nu-i de vina tanti teo, eu am lasat-o sa-mi faca rau, construindu-i un chip pe care ea, de fapt, nu-l are. Neurmarindu-i emisiunile, am alaturat-o lui Mircea Badea, i-am imprumutat din trasaturile lui de caracter. Ea arata, insa, asa cum o descrieti dvs. In rest, vorba lui Mordechai, “We know shit!”. Da’ promiteti-mi, va rog, ca cand
s-o mai hotari vreo mare constiinta sa intre in politica, pe dvs. o sa va regasim tot aici, scriind texte ca cel de mai sus.
De sierra pe 31 March 2010 la 13:18 (#)Victor, toata stima pentru tine. Nu mi-a placut Teo in mod deosebit niciodata, dar prin prisma prieteniei pe care o are cu Mircea Badea, am invatat s-o indragesc. Si asta pentru ca pe Badea il ador…am zis hmm, sunt simpatici impreuna. Insa acum, dupa ce am citit blogul lui, pot sa-i inteleg lipsa de reactie intr-o oarecare masura, dar nu ma conving deloc explicatiile mentionate…a dat in portocalii de cand urmaresc eu In gura presei…adica de cand a inceput….si acum, o da la-ntors. Ceea ce ai postat tu este absolut perfect. Mai bine de-asa, nu puteai s-o spui. Jos palaria, Victor Ciutacu!!!
De Laura pe 31 March 2010 la 13:22 (#)Mama neamurilor proaste pleaca-unde in alta parte?-decat la PD-L.
Asteptam aceeasi miscare din partea lui Dan Diaconescu si Radu Moraru.
Clisma TV.Se mai curata sticla monser.
De markuss pe 31 March 2010 la 13:23 (#)Buna si asta cu Teo, dar cand au candidat Oana Mizil si Luminita Anghel din partea PSD nu stiu daca ai aruncat cu atata sloboz peste ele. Or alea erau cu experienta politica, cu bun simt, principii si care nu urmareau cascavalu’.
De Ciprian pe 31 March 2010 la 13:24 (#)Bravo, Victore, ai talent la scris si le-ai zis tare bine si concis. Bine ca nu opresti si tu comentariile ca Badea, asta e: crezi in cineva, dar vezi ca toata lumea are un pret, macar daca ar fi candidat pt liberali in opozitie, dar ea s-a aruncat direct la ciolanul puterii cu base, udrea si haita lor de cocalari si pitzipoance poleiti cu mii de euro. Continua tot asa cu ai facut-o si pana acum, Victore!!
De alexandru pe 31 March 2010 la 13:25 (#)Bre, vezi că am aflat pe surse cum s-a decis candidatura asta
De Mordechai pe 31 March 2010 la 13:27 (#)De la ai tine cursuri bianca a lu’ bote la a intra in gashca lu’ basescu nu-i nici macar un pas! teo trandafira este mai disperata dupa atentia publicului, dupa tv decat andreea marin si mihaela radulescu la un loc! imi pare rau dar de data asta mircea badea n-are nicio scuza pentru ca mereu s-a certat cu altii public de dragul prietenei sale si nici acum nu “sufera” de consecventa! de data asta prietena l-a tras rau de tot in jos!
De Cristina pe 31 March 2010 la 13:35 (#)Urmeaza candidatura lui Mircea Badea din partea partidului lu’ Oprea si transferul lui Victor Ciutacu la TVR ca adjunct al lu’ Coroiu, nu-i asa ? Cu fiecare zi care trece dovedim ca tara asta n-are nici o sansa de supravietuire. Cu asa un spirit de pupicuristi de soi care se propaga si-n zona “intelectualilor”… Tot inainte !
De Cristi pe 31 March 2010 la 13:35 (#)S-o iertam, ca e blonda… Da’ eu zic sa o ia si pe Tanta cu ea
De Elena pe 31 March 2010 la 13:38 (#)@Cristi: bine ca nu m-ai facut si tu consilier al lu’ Udrea
De Victor Ciutacu pe 31 March 2010 la 13:39 (#)@Cristina: da’ care-i treaba lu’ Mircea, ca nu pricep? eu, daca am vreun prieten neghiob, sunt cumva responsabil si de actiunile lui?
Il “solicita lumea pe Mircea Badea pentru c-a gresit in ATITUDINE! Trebuia sa lase comentariile pe blogul sau, nu sa le cenzureze si sa fie mai ferm, mai vehement decat a facut-o in articolul lui! Explicatiile sunt… INCONSECVENTE! IPOCRIZIA e prinetesa’ n Romania!
De Cristina pe 31 March 2010 la 13:39 (#)dupa ce a manelizat televiziunea lui sarbu mai pune o piatra si la manelizarea politicii (ca poate n-a facut-o destul basescu). Pacat ca am ajuns atat de jos.
De dana pe 31 March 2010 la 13:41 (#)@Cristina: opreste-te, ca nu facem aici tribunalul poporului cu Badea acuzat! scrie-i pe blog sau pe site la Antena 3, ca n-o sa-i fac eu gratuit sinteza injuraturilor primite pana deseara
De Victor Ciutacu pe 31 March 2010 la 13:41 (#)Foarte bun comentariul. Era timpul sa pună cineva punctul pe i.
Sper doar sa nu castige. Deja manelistii ne aleg presedintele, cocalarii si slugoii ne-o trimit pe fisa in paramentul european iar acum “gospodinele” fara servici de cand se stiu (ca altfel nu puteau sa stie de Teo daca nu erau acasa la tv!) ne aleg deputatii.
De valentin pe 31 March 2010 la 13:41 (#)traiasca Republica Socialista Romania! Teo cu meteo e inca o dovada irefutabila a faptului ca suntem un popor de 2 bani. dar partea cea mai tragica e ca o s-o voteze destui. oare ce-ar fi realizat “modelul Teo” intr-o tara civilizata???
De cristu pe 31 March 2010 la 13:42 (#)Dreptate mare ai nene! Mi-o fost si mie simpatica pina a inceput cu manelele. Dupa aia …Pa!
De shogunu' pe 31 March 2010 la 13:43 (#)Si plimbatul pe la televiziuni tot mai “intunecate” si cu succesuri din ce in ce mai mari….
Pacat de ea!
Banzai!
nu am comentat nimic pe acest blog de ceva vreme.Mai exact de la alegeri .Motivul sta in scarba si lehamitea ce m-a cuprins .Se intampla sa cred ca toate sunt in zadar ,ca traiesc intr-o Romanie aiurea .Parca am fi personaje dintr-un film scris de un amator ,care incearca sa-l copie pe Fellini.Teo imi da dreptate .Sintem martorii unor intamplari ,care ne arata cum sunt cu adevarat personajele care ne-au umplut viata 20 de ani .Nimic de comentat ,decat certitudinea ca Romania este astazi plina de fase valori ,de manelisti,de hoti,de lepre si datorita celor care au facut din divertisment rampa de lansare a nulitatilor ,devenite azi personaje de coperta.
De valentina pe 31 March 2010 la 13:53 (#)OOo doamne ce si-a meritat asta.Asa disperata este bre?
De scorillo pe 31 March 2010 la 13:53 (#)Conul de umbra, mama masii.TEO e viata si la noi aici in umbra bre.
Asta se cheama disperare. Si din partea lui Teo, si din partea portocaliilor care au propus-o. Eu, care sunt o fire mai pragmatica, nu pot sa nu intreb: cum Dumnezeu sa-ti pierzi mintile intr-atat incat sa te inscrii la PDL si sa te duci sa candidezi intr-un sector unde e primar Piedone? Tovarasa Minca, ajutata de Piedone, o mananca cu fulgi cu tot si de Teo nu va mai ramane decat numele de mama manelistilor.Pacat de ea, mi-a placut mult cand realiza emisiunea de dimineata cu Badea.
De Aura pe 31 March 2010 la 13:56 (#)@ Domnul Ciutacu
Ma iertati ca mi-a trebuit ceva timp sa ma prind ca de fapt Mircea Badea ne invata in Saptamana Patimilor IUBIREA si PRIETENIA NECONDITIONATA!
Inca o data , FELICITARI! Respect, inca…
De Cristina pe 31 March 2010 la 13:57 (#)O confruntare electorala istorica
De Domnul Trandafir pe 31 March 2010 la 13:58 (#)pt cine e interesat – Liliana Minca invitata in emisiunea lui Teo Liliana Minca invitata in emisiunea lui Teo (incepe la min. 2:15) oare aveau habar ca urmeaza sa se bata pt un loc de deputat?
Cred ca Teo s-a infiltrat in pd-l pentru a simti pe pielea ei scarbosenia din sistem ca mai apoi sa ne-o etaleze noua,poporului.Ei no sa-i convina betele in roate care i se vor pune in momentul in care va vrea sa demareze un proiect in favoarea omului de rand.Atunci va renunta.Scarbita.S-o lasam sa treaca si prin asta.Eu am crezut-o si am s-o cred pe cuvant oricand.
De laura pe 31 March 2010 la 13:59 (#)Foarte corecta abordarea ta, Victore! S-a imbogatit crunt de pe urma tiganiei ieftine careia i-a fost sefa de PR (O), a afumat Romania cu manele si gratare iar acum incearca sa vina ca o sirena, direct din spuma marii, recuperata de pedelisti in disperare de cauza. Locul ei este la cort, impreuna cu puradeii fara numar care au impanzit deja nu doar Romania, ci si intreaga Europa, nu in Parlamentul Romaniei. Sa devina nomada si sa ne lase. La caruta si la cort. La mangleala!
De corect pe 31 March 2010 la 14:01 (#)[...] Victor Ciutacu – Vorbe Grele » Blog Archive » Mareea oranj: Teo, prinţesa Berceniului http://www.ciutacu.ro/articol/mareea-oranj-teo-printesa-berceniului – view page – cached Ştiu că-s arogant şi genial, dar îmi place să mi-o spună şi alţii. Oare o să mă iertaţi vreodată că-s cel mai bun? [ mai mult → ] Filter tweets [...]
De Twitter Trackbacks for Victor Ciutacu - Vorbe Grele » Blog Archive » Mareea oranj: Teo, prinţesa Berceniului [ciutacu.ro] on Topsy.com pe 31 March 2010 la 14:02 (#)in ziarul lu’ctp..ieri a fost pus un articol ‘Romania va lua un nou imprumut de la FMI’-articolul a fost cetit de 2000 de ori…astazi a aparut articolul cu doamna din imagine canidata pd-l..deja in cateva ore a fost citi de 2000 ori.Romanii au devenit un popor de boschetari…nu mai au putere sa reactioneze care va simteti oameni normali va recomand sa fugiti din tara asta..doar viata este ata de frumoasa..sa pierzi vremea in Romania..?..sau poate va place sa muciti ca sclavii pe ritm de manele:))…azi maine il vedem pe expertul Guta in Audit de sistem:)…macar Guta stie sa cante..in comparatie cu Teo
De dorel pe 31 March 2010 la 14:04 (#)Dupa cum merg lucrurile in Romania..azi maine n-o sa mai functioneze institutiile si firmele dupa sisteme ISO…trec toate pe sistem Turbo…vorba lu’ Guta;)
De dorel pe 31 March 2010 la 14:08 (#)Treaba-i oabla! Nen’tu Mordechai are pile la mosad de o pus ase iute mina pe transcriptu’ de la cotroceni cu candidatura lu’ Teo!
De shogunu' pe 31 March 2010 la 14:09 (#)Da’ nominalizarea asta are noima ca doar au pastrat trandafiru-n sigla dupa ce au scos cratima.
Banzai!
@ Toata lumea
Hai sa nu fim fanatici.
Cand pe unul il paraseste nevasta ninfomana dupa 20 de ani de ”amor perfect”, nu-i cazul nici s-o lapidezi pe ea și în niciun caz pe el.
Vedeți și jumatea plină a paharului. El a scăpat de-o corvoadă și ea îl chinuie pe altul.
Zambiți, nu fiți portocalii la suflet!
De FuXi pe 31 March 2010 la 14:09 (#)de exceptie articolul. bestial. imi vine sa vomit numai cind ma gindesc la orange…
De eugenia pe 31 March 2010 la 14:10 (#)sper sa nu se fraudeze aceste alegeri ca cele de la prezi. am observat cu mai mult timp in urma ca “dna” teo este oportunista materialista manelista.
Nu are rost sa-l luam la suturi pe Mircea Badea, chiar nu are nici o vina, in sufletul lui nu prea e liniste in acest moment si sunt sigur ca e dezamagit crunt de alegerea fostei colege. In schimb nici o intelegere, nici un dram de respect pentru sila asta portocalie. Exemplu clasic de prostitutie artistica. La Modul Serios SA-TI FIE RUSINE TEO TRANDAFIR
De WickerMan pe 31 March 2010 la 14:11 (#)Refuz sa cred!Asa ceva nu se poate!De unde atata disperare?!Pacat,si-a dat cu firma-n cap!
De daniela pe 31 March 2010 la 14:12 (#)Da daca EBA a fost aleasa, cu Teo ce aveti?
De Iordachel Gudurau pe 31 March 2010 la 14:12 (#)Io zic sa-l puna si pe honorius, ca ala are deja experienta si poate amandoi vor trece cumva… Daca nu; mai trage odata (ca la loz in plic, pe vremuri)
dezamagitor …
De inconstanta pe 31 March 2010 la 14:15 (#)manelistii par singura legatura dintre ea si PDL!
auzi tu … a ales PDL “pentru că acest partid a hotărât să vină în ajutorul ei pentru a pune în practică mai multe planuri” .. pfffff
nu si-o ia si pe tantzi consilier de campanie?
cam atat si cu uninominalul …
minunat tot ce ai scris. nici nu se putea o definitie mai buna a pupin… oportunismului manelismului, carierismului, ce post vrea in tvr????? unul existent, sau unul creat special pentru ea? “DNA” teo nu mai surprinde pe nimeni. imi pare rau pentru mircea dar asta este.
De eugenia pe 31 March 2010 la 14:16 (#)Nu ma contrariaza atat de mult candidatura lui Teo cat ma contrariaza usurinta cu care este propus un om pt a candida pt parlament. Studii de politologie 0, experienta politica 0, aplecare spre politica 0, experienta in ONG sau alte forme de institutii, prin care sa fi intrat in contact direct cu ce inseamna politica/administratia, 0. Asa arata reforma clasei politice? Se pare ca da. Dar acest tip de reforma, avant la lettre, a fost facuta de Vadim, el a introdus in parlament cantareti de muzica populara si alte figuri cu oarece rating la TV. Totul pentru niste amarate de voturi! Aiurea… BTW, Raduleasca (cu tot cu Dani) nu intra in PDL?
De mihai pe 31 March 2010 la 14:21 (#)Bravo batrane!!!!superb comentariu…
De narcis pe 31 March 2010 la 14:30 (#)Bun comentariu dom’ Ciutacu. Colegu’ matale Badea zice ca “Teo spune ce crede si face ce spune”. Tot el spune “hai sa mori tu”. Le putem combina intr-o propozitie?
De catalin pe 31 March 2010 la 14:43 (#)Singura varianta in care faci ce spui in partidul lui pulex este sa faci ce zice el. Buba este ca rolul asta e a lui Boc. Va ajunge oare prim-ministru dupa alegeri?
Votul uninominal îşi arată încă o dată utilitatea. Abia aştept legislativul din 2012, ăla redus la 300, cu Teo, EBA, Honorius, Ridzi, Roberta, Raluca “nu ştiu câţi ani am” Turcan, Prigoană tatăl, Prigoană mama ?. LA care s-ar putea adăuga cu succesuri, domnul Florin Călinescu, doamna Mihaela Rădulescu, domnul Aliodor .
Cred că o să fie beton, super party. Poate vopsesc şi plenul în mov.
@ domnul Ciutacu, dacă mai sunteţi pe recepţie, domnul Ponta se lăuda la congres că dacă va câştiga el, o persoană publică, care apare la tv se va înscrie în PSd, aveţi idee la cine se referea?
De Valentin pe 31 March 2010 la 14:44 (#)Mi se pare ca esti rau . Sau poate stii si altceva decat stim noi . In fond , Teo a aratat intotdeauna ca este suficient de versatila pentru a se adapta la conditii (la orice conditii) . Ai adus bine in discutie chestia cu manelele . Faptul ca nu stiu care Jean si Copil de Aur si altii sunt vedete i se datoreaza in mare masura amicei noastre . Imi amintesc si curtea pe care i-o facea lui Sarbu cand plecase de acolo (am vazut odata un interviu al ei in care isi turna cenusa in cap – probabil sperand ca Sarbu va intelege unde bate) . Asa ca , daca ai rabufnit acum dezamagit , de vina esti tu – n-ai inteles cu cine ai de-a face .
De Adi pe 31 March 2010 la 14:45 (#)In ce-l priveste pe Badea (cum sa nu zic nimic de el cand toata lumea face legatura asta) mi se pare ca are o pozitie supercorecta : nu poti arunca la gunoi o prietenie atat de veche pentru o optiune politica . Eu chiar il inteleg : ar fi trebuit sa renunt la cateva prietenii de-o viata daca as privi oamenii unilateral , doar din perspectiva optiunilor politice . Ba ar trebui sa-mi reneg si o parte din rudele cele mai apropiate . Ar fi culmea .
As injura umpik dar nu se cade…pai cand in politica intalnim oameni ca adi minune ,irina loghin , dan bittman , de ce nu ar avea loc teo trandafir sau magda ciumac ?
De EDY pe 31 March 2010 la 14:48 (#)@Valentin: da, stiu, da’ nu-i treaba mea sa-l pronunt. oricum, nu-s eu
De Victor Ciutacu pe 31 March 2010 la 14:48 (#)@Adi: Mircea se comporta onest. cum ar trebui sa faca un prieten adevarat
haideti, domnu’ ciutacu, ati semnat pt eba, faceti un pustiu de bine si semnati si pt duamna Teo, ca odata o podineste plansu’ si isi ineaca amaru’ in cine stie ce nepotrivnice treburi…baremi asa calca pe drumuri deja batatorite
De un cititor pe 31 March 2010 la 14:54 (#)Un pic pe lângă subiect, dar voiam să vă întreb, dacă tot v-am prins online, de ce nu mai apare domnul Teodorescu nici la Vorbe Grele, nici la Sinteza Zilei ? e prea ocupat domnul profesor sau a renunţat la apariţiile tv ?
De Valentin pe 31 March 2010 la 14:58 (#)@un cititor: n-are nevoie de semnatura mea, Teo nu se da independenta
De Victor Ciutacu pe 31 March 2010 la 14:58 (#)@Valentin: fiindca e plecat, cu o bursa, in strainatate. preda ceva acolo
Victor, cred ca a apucat si Mircea din apucaturile lui base: cand e cineva apropiat lui o da la intors, cand se baga Calinescu sa-i pupe poala marinerului era de rau. Maine il vad si pe Badea pe la pedelisti cu “proiectele” in mana. Sa mai taca uneori daca nu e consecvent. Macar tu mai ai coloana in treburile aastea
De alexandru pe 31 March 2010 la 15:02 (#)Mai mult decît greţos!Aşa tare a flămînzit femeia asta?
De juli pe 31 March 2010 la 15:02 (#)@alexandru: da’ ce-a comis Teo ca s-o condamne Mircea? candidatura prietenei sale sub culorile unui partid care-i repugna nu-i vreo ilegalitate. daca are ceva sa-i reproseze, desi nu vad de ce ar face-o, nu trebuie sa-si puna poalele-n cap pe blog.
De Victor Ciutacu pe 31 March 2010 la 15:06 (#)Buna ziua Victor,foarte bine scris.Felicitari!Urmeaza sa auzim ca si Maruta intra in politica ca are aceleasi apucaturi ca si Teo.Singurul lucru care ma intriga este cum poate un om care l-a avut profesor pe d-na Mioara Roman ,si care isi afisa admiratia pentru domnia sa,sa ajunga “sa frece podelele”(figurativ desigur)la asemenea partid.Desigur ca nu este un capat de tara,insa se pare ca pe zice ce trece se confirma ideea voastra cu totalitarismul,pentru ca pe zi ce trece apar tot mai multi adepti si aia cu pupi…..stii.Deci s-ar putea sa avem neplacuta confirmare a celor afirmate de voi.Pacat!Mi-as fi dorit sa nu aveti dreptate,pentru ca am trait pana la 40 de ani in asemenea regim si mi-a fost de ajuns si nu mi-as mai dori ca si copii mei sa traiasca asa ceva.Oricum,va doresc sa aveti putere si tarie sa rezistati si sa va mentineti ideile si convingerile,pentru ca prin voi ma hranesc spiritual zilnic.Multumesc ca existati,sa aveti parte de un Paste Fericit!
De maria spandonide pe 31 March 2010 la 15:09 (#)Bravooo tatiii !!!! Ai zis-o bine pe asta cu (…) teo . Nu mai stiu ce sa zic , decat bravo ai punctat exact la fix ! Mai scrie , astept :d
NOTA MEA PENTRU TOTI: Fara jigniri, ca fac urat!
De numenecesar pe 31 March 2010 la 15:13 (#)Rusine , rusine Teo Trandafir !!
De felix-cat pe 31 March 2010 la 15:17 (#)De la Teo Manelista , la Teo Pedelista !!
Chiar atat de blocata sa fi ramas mintea ei de cand cu curele de slabire ?
Din cate stiu are si Badea blog.Aici suntem la Ciutacu.Asa ca nu are rost sa-l terminam pe om de cap aici, intrebandu-l pe ce parte doarme Badea sau de ce nu arunca cu pucioasa in manelista.Treaba de respect.
Lasati vrajeala si daca sunteti asa suparati,iesiti la vot sa trimiteti manelistii la manele.
Daca stati cu mana in popou “scarbiti” o sa-l aveti pe Guta la Cultura,pe Printesa la Invatamant si pe Vijelie la Interne.
Ca pe Traian il avem dar fara ei se simte singur saracu’.
De markuss pe 31 March 2010 la 15:19 (#)Ia uite alt gunoi portocaliu la orizont
De avy pe 31 March 2010 la 15:19 (#)Bine teeeoooooooo!!!! vrem campanie cu manelisti
De emi pe 31 March 2010 la 15:24 (#)In ce o priveste pe Liliana Minca , si aia o isterica .
De felix-cat pe 31 March 2010 la 15:24 (#)Doamne ce chin pe tara asta !
Nu trebuie ca Mircea sa o acuze pe Teo, ci doar sa nu-i mai acuze cu atat patos pe aia care fac acelasi lucru ca si Teo. Vad pe site la A3 ca Arsinel, Baconski si un foarte mare oportunist cu multiple fetze cum e Calinescu au declinat oferta de refuzat a hienelor din PDL. Asta spune multe si despre caracterul ei manelizat din toate punctele de vedere, bine descris de tine in postul de mai sus.
De alexandru pe 31 March 2010 la 15:25 (#)Victor, te apreciez prea mult ca jurnalist ca sa te bag direct sluga la Udrea… Un pic de ucenicie la Maestru’ se impune. Noi astia minoritarii avem si noi dreptul sa ne mai reprezinte cineva si in mass-media… A propos ! Ca minoritari nu putem sa ne declaram si noi independenti si sa cerem autonomie undeva intr-o zona a tarii ? Nu-s pretentios, doar ca nu vreau in cimpie ca e prea cald vara si prea frig iarna… Ce ziceti de idee ?
De Cristi pe 31 March 2010 la 15:29 (#)Cred ca Teo, in disperarea ei ca este respinsa de piata ahow-lor chiar s-a dus la tarmul marii si atat a tot privit miscarea oscilatorie zilnica a apei pana cand s-a aruncat in ea si s-a lasat dusa de val cand mareea era in inaintare; miscarea de retragere insa insa nu se va face decat cu un sut in dosul ei.Independenta ei mult trambatata se va transforma in supusenie totala.
De I.I. pe 31 March 2010 la 15:35 (#)A nebunit Teo, s a decalat 1 aprilie sau criza este la unii atât de cronică încât se duc pe apa marinelului…
probabil că a fost atât de impresionată de faptul că marinelu a botezat cândva un musulman în rit ortodox încât pe vechea absolventă de arabice au văluritO lacrimile sărate ale lui Zeus şi astfel a ajuns printre aezii lu cotrocelu…
http://nobasescuday.blogspot.com/
Zeus le a făcut cadou de pascale o măreaţă arestare şi o nouă senzaţie otevistă, Teo, asta fiindcă oteveu este televiziunea marinelismelor aiuritoare
mda, Teo, du te Teo
De Fanu pe 31 March 2010 la 15:42 (#)E acum sa vedem cata prietenie mai e intre tine si Badea moahahahaha Sa-nceapa nebunia !
De GICU DIN CRANGASI pe 31 March 2010 la 15:44 (#)@GICU DIN CRANGASI: tocmai o vezi. daca esti in stare sa citesti comentariile fara sa te doara ochii-n fundul capului. iar onomatopee d’astea sa slobozesti la scoala ajutatoare din Modrogan. aici este nevoie de oameni care macar despart in silabe.
De Victor Ciutacu pe 31 March 2010 la 15:47 (#)Am fost plecata si nu am internet mobil.Acum am aflat de aceasta candidatura si primul meu gand a fost sa intru pe blogul dumneavoastra. Vroiam sa scriu offtopic (chiar daca ultima oara cand am facut asta m-ati luat cam tare:) ) si sa va intreb daca este adevarat si ce parere aveti dumneavoastra despre asta.
De Theodora pe 31 March 2010 la 15:47 (#)Eu una sunt foarte dezamagita dar o sa supravietuiesc.Nu este prima dezamagire si cu siguranta nu va fi nici ultima.
O zi buna!
avy stai bland ca nu se mai uita nimeni la Huidu.
De markuss pe 31 March 2010 la 15:48 (#)Doar el insusi.
Cica are cate un televizor in fiecare camera…
In toata aceasta nebunie, nimeni nu mai comenteaza intentia lui Base de a cere in contiuare o linie de credit de la FMI.
De o frantuzoaica pe 31 March 2010 la 15:49 (#)Acest lucru arata clar itentia actualului guvern, de a utiliza toti banii disponibili pentru propriile buzuare. Acesti bani vor fi rambursati ani in sir de viitoarele generatii
Ce harnicie azi pe organizatia PD-L.
De markuss pe 31 March 2010 la 15:57 (#)Lasa tata ca asa mai intrati si voi in contact cu “oameni care stie sa editeze fraze lungi”.
Această postare exprimă şi ceea ce nu poate să spună Mircea. Pentru amândoi, notă maximă!
De violet pe 31 March 2010 la 16:03 (#)Altfel, mi-am dat cu părerea la el.
felicitari pentru atitudine…penibil si dezarmant ca doar nu murea de foame !!!! Sa fie santajabila?…posibil.Traim intr-o mizerie si ipocrizie de nu ne mai spala nici toata apa din Baikal.Cand am citit ce a mai spus Badea ca ea crede ca poate schimba lucrurile din interior era sa sparg calculatorul….Rusinos si indraznesc sa spun daca ma vei posta ca putem spune sunteti curve ,curve !!!!
De ionel pe 31 March 2010 la 16:12 (#)Bun, bun de tot! Ce bine suna! or_asm
De dana pe 31 March 2010 la 16:13 (#)ce bine!Ura!va avea baselu cu cine sa plinga in duet televizat(pe toate marile si micile ecrane)
De gigel pe 31 March 2010 la 16:18 (#)despre videoclip pot sa spun ca e doar o invitatie subtila a D-lui Ciutacu pentru Canada sau un indemn de a ne face stocuri de antidepresive si antivomitive inainte de ase scumpi Super Romania lui Basescu !!!!
De ionel pe 31 March 2010 la 16:23 (#)Nu Teo era lesinata de entuziasm dupa Adrian Nastase prin 2004? Nu zicea ca e politicianul ei favorit? Si alte pupincurisme din astea. Ce s-o fi schimbat de atunci? A, nimic, Teo e aceeasi sluga dornica de a fi bagata in seama de cei ce sunt pe cai mari. Doar ca s-a schimbat dosul ce trebuie pupat.
De Laura pe 31 March 2010 la 16:30 (#)Inteleg atitudinea Lui Badea, din cate l-am vazut eu la emisiunea lui, mi se pare genul de prieten loial, sunt sigura ca in suflet e foarte dezamagit.
De Laura pe 31 March 2010 la 16:37 (#)Pute a securitate si bani de la o posta. Teo Trandafir e terminata. A batut palma cu mascariciul de la cotroceni, o sa vedeti cine o sa ajunga. Timpul le rezolva pe toate. Badea nu cred ca are nimic in treaba asta. Sunt sigur ca i s-a facut scirba.
De Crocodilul pe 31 March 2010 la 16:43 (#)Perfect descrisă de Laura!Ce caractere ies la suprafaţă în prezentele vremuri…
De juli pe 31 March 2010 la 16:46 (#)Un sut, sutulet, dar tot intra in aceasta categorie a fost primit de Teo de la CNA, de la prietenul Rasvan Popescu, ca nu va putea prezenta emisiuni in perioada campaniei electorale de pe 10 aprilie 2010.Nu poti sta pe doua scaune deodata, vei cadea intre ele.
De I.I. pe 31 March 2010 la 16:48 (#)Teo s-a saturat sa vada cum Mircea a ajuns una dintre cele mai mari vedete intr-un timp f.scurt,ca a recuperat incredibil perioada neagra pt. ca a avut si el una dar nu s-a coborat sa intre pe scurtatura politicii mai ales a partidului aflat la ciolan si butoane.El s-a bagat la masuta si a prestat pana i-au dat spumele dar iata ca a izbandit.Teo e cam o neicanimeni pe la o scoala prafuita si nu suporta,are orgolii,are foame de bani,cica vrea sa lupte impotriva starii lucrurilor…adica impotriva PDL ? Esti confuza din start,diseara o imbraca Nasul in rochia de mireasa si-o prezinta publicului,ma ingretosez cand ma gandesc cat populism o sa fie,ce declaratii de amor facute publicului …Uitati-va voi eu nu rezist la o asemenea voma.
De D a n t e pe 31 March 2010 la 16:56 (#)Guvernarea Boc si regimul Zeus sunt o comedie.De ce nu ar candida si Teo pentru a se alatura lui Ialomiteanu,Hoara etc.Daca profa de mate Tatoiu dadea azi citate din Zeus referindu-se la invatamant,Teo poate fi de partea acestor profitori,linistita!
De maria pe 31 March 2010 la 16:58 (#)Ei, mai ai şi tu răbdare până i se subţiază punguţa lu’ Răduleasca, atunci să vezi disperare
De Dan Chichernea pe 31 March 2010 la 16:59 (#)rad a paguba,a durere,a necaz,oare se poate mai rau de atat?mi-a spus un domn ca vine un meteorit si loveste pamantul dar am sa mai duc pana atunci?
De du pe 31 March 2010 la 17:06 (#)eu sunt convinsa ca pdl incearca dn rasputeri sa-l decredibilizeze pe badea. abia astepta o ocazie de asta. badea se afla intr-o situatie destul de tampita momentan, totusi pozitia lui mi se pare corecta. cat despre teo…am un gust amar si atat. n-ar trebui sa ne mai surprinda nimic. de la rasucirea lui cristoiu incoace nu mai poti fi uimit de astfel de fapte.
De roxi pe 31 March 2010 la 17:08 (#)salutare! daca tu sau gadea sau altcineva din grupu de la sinteza foloseati sintagma “vreau/pot sa schimb ceva prin politica” cre ca facea badea misto de voi toata emisiunea…acum ca dna teo chiar s-a si inscris in lupta pt un loc in parlament si nu sunt doar cateva vorbe, “o crede 100%” ahahahahahahahaaaa penibil din punctul meu de vedere! respectele mele pentru consecventa chiar daca poate deranjezi cateodata printre cunoscuti/prieteni…
De crt pe 31 March 2010 la 17:14 (#)E optiunea ei. Eu nu cred ca o sa fie aleasa. S-a dat cu puterea pentru ca are sanse mai mari decat cu opizitia. Mai mari sanse ar fi avut la sefia TVR
De andrei_viitor_jurnalist pe 31 March 2010 la 17:16 (#)Portocalii au ajuns sa nu mai aiba, nu un Dumnezeu ca asta nu au avut nici unii, ci sa nu mia aiba nici o spoiala de realitate in gandire si actiuni.Prin noua lege a invatamantului, a domnului FUNERiu, inavtatatorii din trebuie sa publice carti pentru a obtine un anumit punctaj pentru a-si pastra postul.Cum sa ceri asa ceva unui invatatot de la tara, sau chiar si a oras, sunt invatatori cu 30-35 de ani vechime, care sunt adevarati pedagogi, dar care sunt dati la o parte de PITZI’ de doua’s trei de ani, care au dom’le 2 carti publicate, si ajung mari dascali fara un minim de pregatire, experienta, nestiind cate litere are alfabetul(sa nu le mai punem sa le si spuna
)
De Cristian pe 31 March 2010 la 17:21 (#)RUSINE FUNERIU! cereti performanta, dar nu platiti salarii si pe copii nu ii mai intereseaza scoala deloc! HABAR NU AVETI CE ESTE IN SCOLILE DIN ROMANIA!
Cristoiu este un sobolan ordinar.Ce ar spune un adevart MAESTRU ,Octavian Paler, despre acest derbedeu al scrisului.
De stefan pe 31 March 2010 la 17:26 (#)Vad ca toata lumea este consternata de treaba cu Teo. Ba nene, toata treaba-i din protap, respectiv cascaval. ORICE om are un pret, suma difera. Si daca am avut incredere in moralitatea diverselor persoane si am fost dezamagiti, noi suntem fraierii, nu ei. Si combinatia asta gen “ce-o zice Badea” e reactie de muieri cu gatul agatat in gardurile satului.
De cristinuzzu pe 31 March 2010 la 17:34 (#)sanchi..e o pacaleala de 1 aprilie nu??prea e neverosimil..sa treaca teo trandafir in tabara javrelor portocalii..
De dan pe 31 March 2010 la 17:40 (#)Ca bine zici coane …ce bun e ciolanu’afumat (cu fasole).Pacat ca se duce dracu’ regimu lu’ Teo si de-o fi sa iasa diputateasa iar n-o sa mai incapa-n scaunele din studiouri.Parerea mea.
De bocitor cinic cu puradel musuman de botezat pe 31 March 2010 la 17:49 (#)spre a supravietui aici, ar trebui sa nu bagam de seama nimic dinspre spatiul public.
De andreea barbulescu pe 31 March 2010 la 18:15 (#)bine ma, durule, sunt perfect deacord cu tine…dar de ghervasuc aia de ce nu zici nimic????pt noi …amarastenii…nici aia nu atarna mai mult!!!!
De babuinu pe 31 March 2010 la 18:16 (#)Poporul ales filiala Galati are o vorba de duh: prietenul la nevoie te cunoaste. Sint tare curios cum va evolua pritenia dintre Mircea si Teo in noua ipostaza. Atentie, postul de jupin la TVR s-a scos la concurs. S-au scuturat toti trandafirii …
De purcelix pe 31 March 2010 la 18:16 (#)De acord.
De Ygor pe 31 March 2010 la 18:17 (#)[...] Ce o califica pe doamna Trandafir pentru acest post. [...]
De t(E O) dezamagire « Hai ca se poate! pe 31 March 2010 la 18:23 (#)@victor: manca-ti-as p…ica ta, m-ai uns pe suflet cu postarea asta. daca scoti ceva si despre cel mai mare pitic sub 1 metru cinzeci, vasilica turcu pe nume, chiar te iubesc. evident, impotriva vointei tale…
De brazvan pe 31 March 2010 la 18:42 (#)Ce lipitoare de om.. daca nu m-ar sacai starea permanenta de greata care mi s-a starnit de cand am aflat tampenia, parca as uita de chestia asta ca de un vis ciudat. nu am admirat-o prea mult pe teo din cauza emisiunilor ei in care suma iq-urilor din studio ajungea pe la jumatate din al ei. dar credeam ca e o persoana inteligenta daca a castigat prietenia si respectul lui mircea badea. (nu inteleg de ce lumea incepe sa-i sara in cap lui badea. se asteptau, poate, sa inceapa a canta precum serban huidu)
De andra pe 31 March 2010 la 18:52 (#)Test pentru Badea.Picat cu brio la punctul “consecvenţă”.Păcat,părea “de nezdruncinat”!
De Malraux pe 31 March 2010 la 18:53 (#)Vorba noastra romaneasca se mai adevereste odata:”De ce-ti e frica nu scapi!” PDL a ofertat si Teo a acceptat. Simplu. PDL a cautat omul potrivit si in cele din urma l-a gasit! PDL a pus la cale o strategie intreaga sa ascunda intelegerea cu Teo sa candideze pentru colegiul 19, pentru ca vedeta de televiziune a declarat ca: “Nu doresc sa fiu fiu tocata marunt de presa”. Dar nu a scapat ca D-l Ciutacu a fost mai iute ca gandul si ca vantul si ne-a servit hotnews-ul intr-un stil atat de mistocar incat ne intrebam daca prin comentariile dumnealui si ale noastre nu se face chiar piftea doamna Teo.
De I.I. pe 31 March 2010 la 18:57 (#)Care-i femininul de la “mascarici”?!
De ali pe 31 March 2010 la 19:00 (#)In convoiul de-ngropaciune al tarii asteia cred ca era nevoie si de-un mascarici care sa tina mingea pe nas…prea multa morga in PDL, CE DREACU, sa fie veselie…!
Parastas,parastas..da’ sa fie cu noroc(citeste veselie)!(Cuibul de viespi)
Mistooooooooooo o sa ocolim sectorul 4 atunci cand incepe campania electorala.
Iese pe strada BIG BIG BIG BIG Piedone si se intampla sa fie doamna(oare) TEO care si dansa este BIG BIG BIG BIG se blocheaza traficul.
Bai nene va dati seama ca “Cei Trei Purcelusi” nu ar putea supravietuii cu astia.
HA HA Ps. acum m-am prins de ce se fac numai in sectorul 4 centre de sacrificat miei.
De sector 5 pe 31 March 2010 la 19:06 (#)Ţintit şi atins călcîiul lui Ahile la M.Badea.Credibilitate ajunsă la cote de avarie.
De troian pe 31 March 2010 la 19:10 (#)D-le Ciutacu,
asa cum unii pleaca la Monte Carlo sau Monaco (motivele lor),altii din ingineri devin jurnalisti(foarte buni)de ce un om ca Teo (42 de ani)n-ar face o treaba buna acolo unde a DECIS ea sa mearga ? FREE COUNTRY,nu ?Faptul ca M.Badea(nu sint mare fan) nu se dezice de Teo ma face sa cred ca in caz de ceva,nu-si tradeeaza prietenii.Despre cele scrise de dvs. FREE COUNTRY !Paste fericit !!!
De octopus pe 31 March 2010 la 19:15 (#)nu inteleg ce are lumea cu badea. si daca se hotara sa puna capat prieteniei cu teo din cauza deciziei ei (ceea ce era absurd), tot era aiurea sa se apuce sa comenteze pe tema asta sau la adresa lui teo, tocmai pentru ca au fost prieteni atatia ani. nu mi se pare ca se declara incantat de faptul ca ea candideaza pt pdl si nici ca o sustine. nu stiu ce ar vrea lumea sa faca sau sa zica.
De roxi pe 31 March 2010 la 19:17 (#)Nu i-a mers la Mogul, ca i-a zis “pas” …Plus criza femeii la 40 de ani…
De zincabeiu pe 31 March 2010 la 19:25 (#)Mircea o respecta pentru ca face parte din tineretea lui profesionala si-i este prietena.Badea are cultul prieteniei si nu se dezice de prietenii care au ales alt drum. Foarte frumos din partea lui.
Locuiesc in sectorul 4 si va pot spune ca Piedone a facut minuni aici.Astazi angajatii ADP spalau asfaltul cu furtunul.Locuiesc aici de 35 de ani, dar niciodata sectorul nostru nu a fost mai curat si mai ingrijit.Sigur, mai sunt multe de facut, dar lumea il iubeste pe primar si sunt sigura ca vor vota candidatul PC.Teo n-are nicio sansa, decat aceea de a deveni mai ridicola decat este.
Dreptul moral şi legal de a candida îl are. Că s-a suit în barca plină de bani, nu-i neapărat o blasfemie. Politica şi politicul, însă s-au suit prea apăsat pe capetele contribuabilior. Şi începe să doară, începe să preseze (poate târziu) pe umerii poporului suveran. Avem în schimb parade, discursuri, opinii avizate despre orice din partea politicienilor. Oare şi fosta prezentatoare TV se va număra între cei care ştiu pe dinafară clişeele nenumărate ale politrucilor? Pariul la întrebarea asta ar avea o cotă mică la răspusul “DA”. Căci e vorba de politica românească.
De C. Bojan pe 31 March 2010 la 19:44 (#)Oficial, de acum, trandafirie-portocalie.
De Plano10 pe 31 March 2010 la 19:54 (#)Oare de cand este Teo base-n boaca in cuget si-n simtiri?
A sarit ea top… sa se compromita, cand niciun mare portocaliu n-a indraznit sa se mai preigoneasca prin Bucuresti.
Si ei, bucurestenii, fac curatenie de promavara si arunca la gunoi cu tot ce e vopsit in portocaliu!
Jegoasa,mizerabila si fara caracter s-a dovdit Teo in aceast circumstanta.Dupa C.Diaconescu,ea maa-a dezamagit cel mai tare.Disperata trebuie sa fie de a ales acesta cale care o dezonoreaza total,o descalifica.Te credeam mai desteapta!Oare cati bani face demnitatea ta?(daca ai avut-o)Stii proverbul?”Spune-mi cu cine te intalnesti,ca sa-ti spun cine esti”
De Muresan Eugenia pe 31 March 2010 la 19:55 (#)Nu va mai lamentatzi atata, oameni cu ceva minte in cap !!! au n-atzi priceput ca ne-a luat dracu’- si daca aia de se numeau comunisti au stat la putere vreo 40 de ani , astia care sunt securisti si bolshevici cam cat credetzi ca vor sta ? Cel putzin 80,zic eu ,adica pe vecie !!! Am scris ceva pe acest blog, acum vreo 3 ani, parca stiind unde vom ajunge.Cu voie de la landlordul blogului [asa li se spune proprietarilor prin u.k.], o sa mai scriu o data —FUCK YOU, ROMANIA !!!!!
De lupi pe 31 March 2010 la 20:03 (#)Si astia spuneau ca mai jos de cat a cazut cu emisiunile ei, n-are cum sa ajunga…
De Mdeah pe 31 March 2010 la 20:07 (#)Ma intreb daca tot ce clameaza Badea in fiecare seara e de-a-devaratelea. Pana unde poate merge loialitatea fata de un prieten? Acum incep sa cred ca ce face Badea in fiecare seara e tot un fel de maimutareala a la Teo.
De virgil pe 31 March 2010 la 20:12 (#)Dar de ce nu spune nimeni cat de penibila si mahalagioaica e Liliana Minca? Parca acum ceva timp se lauda ca va candida la Primaria Mangaliei.
De Camelia pe 31 March 2010 la 20:18 (#)Indiferent cu ce manelisti o asociati pe Teo Trandafir, ea are inca o imagine buna si de asemenea ea va castiga locul de deputat. Numele ei va intrege numele partidului portocaliu. Asta e realitatea!
Asadar si prin urmare ziua de astazi mi-a creat greata fizica. Sunt dezamagit uimit si inevitabil am o stare fizica proasta si imi tot pun intrebarea cum Teo Trandafir a putut sa accepte si sa isi doreasca sa intre in politica in acest fel? Nu pot sa spundecat atat ori e foame de bani e foame de bani baieti, ori e foame de imagine si preamarire!!
De gecos pe 31 March 2010 la 20:20 (#)Buna seara tuturor!
De Gerry One pe 31 March 2010 la 21:26 (#)Sunt profund întristat (ca sa nu zic și uimit) de acțiunea de astăzi a d-nei Teo Trandafir, deși părerea mea personala este ca o face doar ca sa ajute copii cu probleme. Sunt, și ma repet acum, profund dezamăgit de faptul ca a ales PDL-ul ca susținător politic dar pe de alta parte o înțeleg, sau cel puțin asa cred : “fa-te frate cu dracu’ până treci puntea” și cred ca dacă într-adevăr ăsta e singurul motiv pentru care s-a apucat de politica, atunci are ceva circumstanțe atenuante. Nu-mi convine ca a ales tocmai PDL-ul dar…e opțiunea domniei sale(e majoră, vaccinată etc.).
Despre Mircea Badea ce pot spune? Ca e un domn în adevăratul sens al cuvântului și ca nu face comentarii la adresa unui foarte bun și foarte vechi prieten. Pentru toți deontologii (vorba lui M.B.) sa știți ca asta-i de apreciat, nu de blamat. Puneți-va în locul lui, voi ce ați face? Si pentru ca tot suntem în Săptămâna Mare: “…sa arunce cu piatra cel fără de păcate…”.
Sa ia caietul de sarcini de la Sandru urgent.Trebuie sa stie cui sa arate “chilotelul”.Totusi, cred ca e o gluma.
De Piere_Brice pe 31 March 2010 la 21:37 (#)Oare ce zice ‘doamna’ teo, cea care iubeste atat de mult copiii, de baiatul lovit de ‘domnul’ presedinte?
De gabi pe 31 March 2010 la 21:43 (#)Cine îl cunoaşte pe Mircea, a înţeles. Nu e loc de nicio speculaţie în ceea ce-l priveşte, pe acest subiect.
De violet pe 31 March 2010 la 21:44 (#)Aşa oamă , aşa firmă
„INFORETARDAT”. este denumirea firmei ce conţine toate literele din Teo Trandafir- viitoarea patroană care prin exemplul personal vrea să arate pe înţelesul pulimii calea spre realizare politică a retardaţilor slabi în sex, pedele-convertiţi.
De P.U. Lake pe 31 March 2010 la 21:51 (#)Normal Victor, doar suntem romani, la ce te-ai fi asteptat, vor urma si altii care se vor da la ciolan.
De boom pe 31 March 2010 la 21:55 (#)Dar stiai ca Traian Basescu a ordonat arestarea lui Catalin Voicu?
Este un video cu el cand recunoaste acest lucru pe http://stareanatiunii.x-ro.eu/2010/03/21/no-basescu-day/
Oare cine v-a urma?
Nu-i agonie si extaz ce razbate din textul D-lui Ciutacu ci furie si amaraciune:”Mictionati cu presiune pe orice urma de bun simti, de principii…”.Niste jegosi portocalii, care insa invadeaza si pana acum au si cucerit toate pozitiile cheie.
De I.I. pe 31 March 2010 la 22:11 (#)m-a uimit hotarareai doamnei teo.dur articolul tau, dar m-a impresionat placut sinceritatea ta.
De casian pe 31 March 2010 la 22:21 (#)Victore, jos cu palaria. Ma bucur ca ai avut cojones sa spui ce multi gandesc. Si ma bucur din nou, ca ai spus chestiile astea chiar fiind prieten cu Mircea Badea. Well done!
De Drujbaru pe 31 March 2010 la 22:21 (#)Da, nimic intimplator sub soare! Auziti ce obiective nobile si-a propus TEO! Obiective care, nu-i asa, nu pot fi atinse decit sub stindardul si farul calauzitor pdl-ist! Dar, daca este atit de intens (si de brusc?) preocupata de soarta ‘copiilor fara noroc’, ce-o impiedica sa cistige stima noastra actionind si pina acum, ca persoana independenta si ca om de televiziune, in directia dorita? S-o fi convins madam Udrea ca ‘dictatura luminata’,la care viseaza ea, ii va fi ‘recunoscatoare’ cindva….
De eliza pe 31 March 2010 la 22:41 (#)Da cine-i asta !? Hm…
De e.nichifor pe 31 March 2010 la 22:50 (#)Am urmarit “Vorbe grele”. Ce sa mai spun?
De raluca pe 31 March 2010 la 23:01 (#)Nu inteleg ce are toata lumea cu Teo care candideaza.E matura,e vaccinata,nimeni nu ii interzice sa candideze,deci nu inteleg oful.Eu ,sa fiu contracandidata ei,as aprecia-o ca femeie care si-a asumat niste riscuri,as aprecia-o pentru ceea ce a realizat pana acum si i-as dori succes.Dar i-as reaminti ei si alegatorilor dezastrul guvernarii pdl.In cazul asta,atacurile la persoana sunt inutile,e de-ajuns sa reamintim populatiei ce se intampla in Romania ,ca urmare a masurilor “eficiente” ale guvernului Boc.Tactica asta a fost eficienta in “confruntarea” Antonescu-Oprescu.
De Irina pe 31 March 2010 la 23:35 (#)Echipa de pupincuristi a lu` Basecsu Manelistu` a facut o noua achizitie. Aceasta Fu Teo!
De Genus pe 31 March 2010 la 23:49 (#)[...] Si pentru ca orice productie de o asemenea “tinuta si amploare” trebuie data pe mana unuia capabil sa duca un astfel de show, fie el si online, va anunt inca de pe acum, stimabililor, ca cel care va prezenta “megalomanicul spectacol de lumina si culoare” pe care-l planuiesc, e dat dracu’… o sa vedeti voi!… politehnist, fosta extrema dreapta si posesor de s… [...]
De Am să-mi întorc din nou faţa către blog… Să vedeţi circu’ dracu !… ;) « [D][S][N] pe 1 April 2010 la 00:04 (#)Privesc protestul de la RATB.
VICEPRIMARUL ESTE BEAT MANGA! ABIA ARTICULEAZA.
De FuXi pe 1 April 2010 la 01:26 (#)@Genus
Buna asta cu FuTeo !
FuXi
De FuXi pe 1 April 2010 la 01:32 (#)Bai fratilor…, asta-i pacaleala de 1 aprilie sau “e pe bune”…? Ca ,in tara asta CARE E O IMENSA “PACALEALA” nu mai stiu ce sa cred: pana unde-i trista realitate si de unde incepe fictiunea…!!!
De Nostradamus pe 1 April 2010 la 01:49 (#)Daca-i pacaleala , e una reusita , ca-i bine “coapta”….
Daca-i real , atunci comentariul tau , Victore , e excelent si as mai adauga , in final , un : “Bleah….!!!”
Badea a fost domn cu Teo, in sensul ca a admis ca face fiecare ce vrea, e dreptul fiecaruia, doar ca si-a exprimat mirarea cum o femeie inteligenta, culta, independenta, dura, emotionala se va descurca intr-o structura servila si supusa cu un dictator labil.
De I.I. pe 1 April 2010 la 03:35 (#)Personal nu vad nici un impediment; este foarte hotarata sa-si implineasca visul.Ce pacat!
Lamentarile nu-si au sens! Esential este sa castige atat pentru PDL cat si pentru ea acum! Am mai scris cate ceva anterior
De I.I. pe 1 April 2010 la 03:44 (#)zi-le cu manelele si cu prietenii de la Clajani
De vocea pe 1 April 2010 la 07:03 (#)De-ntâi prier
Cu Teo Trandafir şi-o capră pe-o insulă pustie,
De P.U. Lake pe 1 April 2010 la 07:23 (#)Bărbatul de Neandertal dorind, febril, potenţa să o ştie,
N-a stat prea mult pe jar, privind-o lung pe „ciuta”,
Pân’a decis, “sentimental”, să-i facă felul lui cornuta !
Daca e de 1 aprilie, e tare.
De steelu pe 1 April 2010 la 07:24 (#)Daca e real, atunci intreb si eu ca prostu’; în afară de pupincurism si o nevoie bolnavicioasa de a apărea in public CE O CALIFICA PENTRU ASTA?
buna dimineata dle Ciutacu,
ma bucur enorm sa ma numar printre cititorii blogului dvs. v am urmarit aseara la vorbe grele si mi a placut la nebunie emisiunea, acum la zu baietii vorbeau ca sigur la TVR presedinte v a fi ori rodica culceru sau turcescu care dabia asteapta sa fie numit in functie, din pacate eu cred ca v a fi cristoiu asa cum s a discutat si aseara in emisiune, am inteles ca de asemenea a fost invitata teo aseara la b1 si nu prea era coerenta in ceea ce a vorbit, oricum intradevar a produs o mare dezamagire in faptul ca s a bagat in cloaca asta de politica, chiar daca am doar bacalaureatul cum spunea un cititor de mai sus, ca vezi doamne numai femeile fara scoala o urmareau, mi e nu mi-e rusine sa spun asta atat timp cat sunt pe picioarele mele, si am un serviciu sper sa isi revina si sa se retraga inainte de a-si face de ras parintii si copilul, in rest dle Ciutacu tineti-o tot asa cu blogul si emisiunea, PASTE FERICIT SI MULTA SANATATE INTREGII FAMILII, cu respect dana
De dana logogatu pe 1 April 2010 la 07:31 (#)Daca i-a fost teama, la inceput, lui Teo sa nu fie maruntita de presa, acum brusc isi schimba parerea si spune:”Presa si politica nu sunt complet despartite. Sunt complementare si pot merge mana in mana”.Vedea-l-as pe D-l Ciutacu felicitand-o pentru gestul facut!
De I.I. pe 1 April 2010 la 07:31 (#)Imi zice un coleg de dimineanta , ca Andone este la Rapid, sanchi …da si teo cea mare la trup este la pdl. Daca n-am fi trait in mizeria asta de societate probabil ar fi fost o bomba. Mai exista ceva de care sa ne miram?
De danym pe 1 April 2010 la 07:46 (#)Imi vine sa vomit.
Nu stiam ca Teo locuieste in Berceni!
De nicole pe 1 April 2010 la 08:19 (#)A devenit penibila!
Persona, cred ca se face mult prea multa tevatura pe tema asta. Serios! Pana acum, “Teo” era doar cineva care face o emisiune tv si ia foaaarte multi bani pentru asta, dar, de ieri incoace, s-a creeat o isterie in masa, in case, la tv si peste tot. Iata cum, datorita unora, Teo va ajunge un personaj mult mai important , poate si decat bietul “Voicu” , care mai are doar 28 de zile de arest. Mircea Badea a spus clar: NU MA BAG ! Si trebuie sa-l credem, nu? Lasati-o pe doamna sa-si faca permanent la 220 V si sa ne gandim ce putem face pentru tara asta si pentru noi, sa nu ne afundam mai rau in …….
De D P pe 1 April 2010 la 08:25 (#)Iar tanţa cred că va fi consiliera pe probleme de slăbit.
De Yoda pe 1 April 2010 la 08:30 (#)@boom
De shogunu' pe 1 April 2010 la 08:40 (#)“Oare cine v-a urma?” Pai o zice in clar: Mitica Iliescu si Vanghelie.
Banzai!
Cine a citit articolul “sintem mascarici demni de scirba” si-a dat seama cind a inceput trecerea in tabara portocalie. Discreditarea presei trebuie sa fie totala si in domeniul asta vom mai vedea multe… Mentalitatea marinarului impune lovirea adversarului cazut la pamint. Vezi scandalul cu intrarea lui Voicu la tribunal.
De stefi pe 1 April 2010 la 08:49 (#)De cand s-au incheiat alegerile si a iesit cine a iesit, ma astept la multe rele, la foarte multe rele, din cele mai RELE !. Dar, ca va fi “teo” membru pd-l si ca va si candida…ca va fi in slujba lui base…la asa ceva nu ma asteptam…am iubit-o pe “teo”… a fost preferata mea realizatoare-prezentatoare, dar … m-a dezamagit de acesta data!!!!!!!
De eu pe 1 April 2010 la 08:51 (#)VA FI PROBABIL DEZAMAGIREA ANULUI, A ACESTOR ANI!, IN CARE IL VOM AVEA TOTUSI PE
“base” IN FUNCTIA SUPREMA IN STAT… DE LA “teo”…mai departe…MA ASTEPT LA ABSOLUT ORICE NENOROCIRI, DAR LA ABSOLUT ORICE!!!!!!!
SUNT CEL MAI PROST DINTRE PAMANTENI!
acum cateva saptamani, ma intreaba nevasta: daca tot stai toata noaptea pe net, ai mai auzit si tu ceva despre teo, blogarule? s-a lasat de tot de tv?
De EPISTOLEpentruZEUS pe 1 April 2010 la 09:45 (#)eu: am auzit ca si-a facut firma, da’ cica s-ar intoarce la tv, nu stiu pe unde.
nevasta: naspa ca s-a lasat de emisiuni. mai radeam si eu seara. eh, poate maine-poimaine o vedem si pe-asta prin parlament.
eu: de ce nu? e desteapta, e bogata. una ca asta nu m-ar deranja sa le-o traga in bot sobolanilor portocalii. macar ar face-o cu umor.
Ce dezamagire o sa aiba….
De Loredana Costina pe 1 April 2010 la 10:02 (#)ce oameni rai… cica are fata de executat neste proiecte care vizeaza popolatia si nivelul de trai
))) doamna teo esteti sora lu’frustratu ala mic?
De rav pe 1 April 2010 la 10:03 (#)foamea e mare rau si daca de la tv nu mai primim, bun si de la canalul pdl.
are un prieten, pomenit mai sus, ce o caracterizraza ca fiind o persoana integra, culta, etc, etc. prietenul ei banuiesc ca nu mananca rahat doar pentru a spala putin imaginea lu’doamna teo dupa anuntarea candidaturii si atunci ma intreb cum un om zugravit astfel de catre prieteni, isi poate asocia imaginea, fie ea si vai de capul ei, cu pdl, basescu, boc, etc?
Greva la RATB
De shogunu' pe 1 April 2010 la 10:10 (#)Adineaori pe A3 am auzit ca “in multe state din uniunea europeana RATB-ul este subventionat”.
Mooorrrrr!
Banzai!
daca voi nu ma vreti, eu va vreau …..asta e motto-ul fostei prezentatoare,realizatoare ..
De balauru pe 1 April 2010 la 10:20 (#)Poate fiindcă viaţa decentă de blogger presupune inspiraţie şi ceva dram de consecvenţă, pasărea spin şi-a mutat cuibuşorul în lumea politică. Evident că nu prea le are cu zborul, dar nu-şi face griji, în partidul acesta, filosofia de viaţă e fâlfâirea de tot şi de toate.
De Teo Negura pe 1 April 2010 la 10:39 (#)Mă întreb, indignat şi confuz, oare când m-am tâmpit: înainte să-ncep a studia, sau după, ca un ferice produs al unei şcoli româneşti? Diagnosticul meu: derbedeu, vorba lui Petit Prince.
Ba fratilor!
De Iordachel Gudurau pe 1 April 2010 la 10:44 (#)Asta-i tara unde conduce Basescu!
Boc, Videanu, Berceanu, Blaga, Udrea, Seitan, Vladescu, Funeriu, Geoana, Vanghelie, Iliescu,
Voicu, Oprisan, Hoara, Vass, Prigoana, Preda (de mai multe ori), Ritzi, Mazare, Gutau, Solomon, Raicu, EBA,ala de la Cluj cu scandalu´
de-i euro(s)parlamentar, Becali, Vadim, Funar, prezentatorii trepanati ai leprelor la teve,
si multi, multi altii. Ce mai conteaza si Teo in multimea asta vida si nula. Aia din sectorul 4 sa-i dea voturile si s-o faca fericita. Iar noi, ceilalti, sa fim sanatosi si
sa avem circ mai departe…
Greva RATB? Poate fi un alt episod jegos de portocaliu… atentie de ce spunea unul din grevisti reporterei A3 in jurul orei 11.30 a.m., in timp ce ii arata o foaie: “…IATA CE TREBUIE SA CEREM…” Nu cred ca e o intamplare…spontana.
De Marian pe 1 April 2010 la 10:51 (#)cu ocazia sarbatorii de Paste transmit si eu domnului Basescu o piesa..cred ca a fost scrisa pentru el: Paula Seling TU nu vezi
De razvan pe 1 April 2010 la 10:55 (#)http://www.youtube.com/watch?v=Kqym3ZS0PIs
Teo era si inca este un personaj simpatic ! Dar , cred ca admiratia publicului fata de ea se va diminua !
De Mihnea(http://mihnea-95.blogspot.com) pe 1 April 2010 la 10:58 (#)Duduia Teo intr-un ziar zice ca no sa-i ridice osane lui baselu, dar acum cateva luni a pus stamnpila pe numele lui, eu cred ca deja i-a si ridicat
De cristi pe 1 April 2010 la 11:00 (#)Teo si-a exprimat speranta ca totul va fi OK, dar a adaugat: “Ma tem doar sa nu dezamagesc”. Deja ne-a dezamagit. Chiar nu-si da seama?
De I.I. pe 1 April 2010 la 11:31 (#)vezi doamne ea nici nu isi doreste sa intre in politica, dar este o ocazie buna pentru a promova “un proiect” in care este implicata, referitor la copiii talentati din familile cu prosibilitati materiale reduse …
Fa ne lasi !!!!
De alex raducu pe 1 April 2010 la 11:49 (#)Sper sa nu fie interpretata altfel dar explica de ce Teo este acolo… Fara televizor era si ea o tanti care mergea cu sticlele la piata sa isi ia lapte si poate cu putin noroc era la Tricodava tesatoare… Desigur, sefa lui Tanta are si idei si opinii, uau… Safie fericita
http://www.youtube.com/watch?v=s2aztHwcg-A
De ciriano pe 1 April 2010 la 11:53 (#)A, si scuze, Teo ma facea sa schimb canalul cand o vedeam la TV… Nu mi-a placut decat temporar in perioada in care lucra cu Badea… Altfel emisiunile ei nu erau pe gustul meu…
De ciriano pe 1 April 2010 la 11:54 (#)Deci a pupat si asta papucul tatarului Basean.Trebuie sa stea la coada pentru ciolan si apoi sa munceasca de 2 ori mai mult …. ca deh…:lu nea Basica ce-i iese din afacerea (oricare ar fi ea)asta?Alt(a) cotizant “pa” contul lu Basica-chelie_deasa alias Chiorul-pitic.
De adi pe 1 April 2010 la 12:05 (#)@Iordachel Gudurau :l ai omis pe unul din vicepresedintii senatalui ,eminentul profesor dan voiculescu.
De ostenitul pe 1 April 2010 la 12:22 (#)Victore, se poate urmari undeva Vorbe grele inregistrat? Sau daca se da in reluare pe ce canal si la ce ora? Mersi.
De Drujbaru pe 1 April 2010 la 12:36 (#)Scuze…da ignor la ultimul mesaj. Am gasit
De Drujbaru pe 1 April 2010 la 12:39 (#)In aceasta tara unde domneste prostia, ce credeti ca se va intampla, aceasta femeie nu este tocmai inteligenta, ma rog a facut o faculatte, si?
Domnilor, ii este foarte foame, nu mai are ce sa faca, de aceea face acest pas, este un personaj al acestei tari, care – sunt convinsa- la votat pe Basescu, pentru ca ii seamana, ea nu este tot un clovn? Ba da, a demonstart-o prin comportamentul pe care l-a aratat de atatea ori. Vrea sa fie iar auzita, nu conteaza cum, ma rog, eu as vrea sa o umileasca rau de tot cei de la pDL, pentru ca “aia” nu striu multe. Da, are ea multa lipsa de bun-simt , dar cei de acolo, oh, oh…..
un psiholoig
De Psiholog pe 1 April 2010 la 13:10 (#)sincer sunt de acord cu aceasta mutare chiar poate si electorala sau politica a lui teo.si nu ptr ca as avea vreo afectiune ascunsa ptr ea doamne fereste ci ptr ca in decursul ultimilor 5 ani ea nu a incercat sa dea cu mizerie in vreo unul din partidele de la guvernare.bineinteles nu sunt de acord cu nici un partid insa daca voi sunteti cei ce judecati drept si cinstit(badea ciutacu si celalalt) atunci spune-mi si mie de unde vine aceasta inversunare a voastra impotriva lor?pe care o aveti prin orice mijloc public ?oare nu e un pic prea vizibil ca suinteti montati si asmutiti sa muscati in tot ce misca din partidul lui base?cred ca in 5 ani si eu m-as fi saturat sa mai dau in base plus ca hai domnule sa fim seriosi pana si ptr cel mai mare dusman al meu care mi-ar fi omorat toata ograda i-as mai fi dat poate o a doua sansa si i-as da pace.dar iarasi revin si imi adresez eu mie o intrebare.ce va facut fratilor base??da inteleg ii calculati orice miscare si ii scoateti la iveala defectele si nerusinarea ceea ce ma bucura grozav de tare ,ptr ca astfel mai scapam de un parvenit dar chiar asa acum sa va luati de fiecare cetatean care isi alege a face un pas intr-o cariera mi se pare penibil din partea ta sa te cobori la astfel de magarii.scurt si la obiect iti cer ”demisia” din calitatea de cetatean obiectiv ptr ca nu ai fost niciodata si asta dezamageste cu mult mai multe persoane decat o va face vreodata teo si decizia ei de a se alatura lui base
De dani pe 1 April 2010 la 13:12 (#)Nu exista nici un motiv sa bati palma cu soldatii coruptiei portocalii ca vezi doamne ai un ideal suprem si pur. Aceasta gindire a tovarasei trandafir miroase prostie crasa. Cind ai in fata un cadavru precum pdl nu ai cum sa vii tu floarea, florilor sa il aduci la viata si sa il transformi intr-un cavaler de onoare bine educat si cu bun simt. Ce trist este cind prostii dau din coate sa iesa in evidenta. Imi pare rau ca nu locuiesc in sectorul patru sa imi pun o pancarda in balcon pe care sa scrie NU VOTATI ZARZAVATUL PDL.
De Crocodilul pe 1 April 2010 la 13:31 (#)Felicitari domnule Ciutacu pentru atitudinea, pe care o aveti, in toate situatiile. Va multumim pentru ceea ce faceti pentru noi. Teo ar trebui sa mediteze cat ne-a daunat promovand manelismul si apoi sa caute sa bage copiii in discutie. Este o masca pe fata ei. Ne-a facut mult rau.
De Eliza pe 1 April 2010 la 13:57 (#)@ ostenitul
De Iordachel Gudurau pe 1 April 2010 la 14:11 (#)Da! Am omis mult prea multi! Dar mi-ar fi luat prea mult timp sa-i insirui pe toti!!!Si poate s-ar fi suparat cei uitati…
@dani-poate pentru ca oamenii sunt consecventi in actiunile lor si nu se sucesc de pe o zi pe alta dupa cum bate vantu’.te-ai gandit si la asta?
De Cristian pe 1 April 2010 la 14:11 (#)eu nu inteleg ce are Mircea Badea cu chestiunea asta? si eu, ca oricare alta persoana, am prieteni/e care fac multe chestiuni pe care eu le consider “idiotenii” dar asta nu ma determina sa ii reneg, sau sa-i “linsez”. parerea mea este ca Mircea Badea a reactionat ca un prieten adevarat si ca un om absolut normal.
De anida pe 1 April 2010 la 14:14 (#)@dani
De Iordachel Gudurau pe 1 April 2010 la 14:26 (#)Imi pare nespus de rau, dar a doua sansa data lui Basescu echivaleaza cu distrugerea morala si economica a Romaniei. Daca este lasat in pace, el si gasca, va termina. Vrea mai multi bani da la FMI. Fara sa intrebe pe nimeni. El va pleca din functie. Si va trai bine. Cine plateste. Si ce s-a facut cu banii? Boc a dat vre-un raport cuiva pentru acesti bani? In afara de concedieri, taxe, amenintari, obligatii pentru populatie ce s-a facut? Ce fac ei pentru ei si-ai lor?
Cat despre Teo poate sa faca ce vrea! Dar faptul ca a sarit direct in barca prezidentiala
pedelista, in conditiile in care a trait in Romania si a vazut care-i situatia o face atat de dezagreabila. Credeti cumva ca daca PDL-ul era in Opozitie ar fi ales aceeasi varianta? Eu inclin sa cred ca nu…
Oribil clip. Chiar dacă e corect articolul, nu aş fi pus melodia asta. Mă rog. Teo nu mi-a plăcut niciodată. Prea multe ticuri verbale căutate pentru un umor de cartier ieftin. Şi umorul şi cartierul.
De Sorina pe 1 April 2010 la 14:31 (#)P.S. Aveţi un motănel de rasă Brittish shorthair?
Se pare ca multi sunt disperati de acesta schimbare brusca la fata a lui Teo:
De I.I. pe 1 April 2010 la 14:40 (#)- ea a facut pasul in disperare ca nu va reusi sa se reabiliteze profesional;
- PDL era disperat ca nu gaseste om de incredere
la deputatiein colegiul 19;
- opozitia este disperata ca scaunul regatit pentru Minca se cam scutura acum;
- poporul suveran e disperat ca a mai fost inghitit un om bine pregatit de termitele portocalii, etc.
Ironiile celor din opozitie contin un mare adevar :”O sa vada Teo ca politica este mult mai dura decat pare din afara”.Ce-si face omul cu mana lui se numeste lucru manual.
C’mon guys !!!
De rzv pe 1 April 2010 la 14:41 (#)E 1st aprilie wtf>>?!?!
@ dani
De alinutza pe 1 April 2010 la 14:45 (#)Ai gresit blogul ; cel pe care-l doresti e altul, oranj, super oranj. Mai cauta!
Buna ziua, nu vreau sa mai scriu cat de mult detest jegul portocaliu pentru ca m-am saturat si de asta, dar desi au trecut 3 luni de zile vreau sa va multumesc pentru ultima emisiune realizata de dumneavoastra in 2009. Doresc din suflet sa va revad alaturi de domnul Bogdan Teodorescu vorbind orice mai ales despre mancare si fotbal ca la politica acest popor trebuia sa se destepte pe 6 decembrie.
De Dr. med. Christian Oprea pe 1 April 2010 la 15:15 (#)Va salut si va doresc Sarbatori Fericite.
“sincer sunt de acord cu aceasta mutare chiar poate si electorala sau politica a lui teo.si nu ptr ca as avea vreo afectiune ascunsa ptr ea doamne fereste ci ptr ca in decursul ultimilor 5 ani ea nu a incercat sa dea cu mizerie in vreo unul din partidele de la guvernare.bineinteles nu sunt de acord cu nici un partid insa daca voi sunteti cei ce judecati drept si cinstit(badea ciutacu si celalalt) atunci spune-mi si mie de unde vine aceasta inversunare a voastra impotriva lor?pe care o aveti prin orice mijloc public ?oare nu e un pic prea vizibil ca suinteti montati si asmutiti sa muscati in tot ce misca din partidul lui base?cred ca in 5 ani si eu m-as fi saturat sa mai dau in base plus ca hai domnule sa fim seriosi pana si ptr cel mai mare dusman al meu care mi-ar fi omorat toata ograda i-as mai fi dat poate o a doua sansa si i-as da pace.dar iarasi revin si imi adresez eu mie o intrebare.ce va facut fratilor base??da inteleg ii calculati orice miscare si ii scoateti la iveala defectele si nerusinarea ceea ce ma bucura grozav de tare ,ptr ca astfel mai scapam de un parvenit dar chiar asa acum sa va luati de fiecare cetatean care isi alege a face un pas intr-o cariera mi se pare penibil din partea ta sa te cobori la astfel de magarii.scurt si la obiect iti cer ”demisia” din calitatea de cetatean obiectiv ptr ca nu ai fost niciodata si asta dezamageste cu mult mai multe persoane decat o va face vreodata teo si decizia ei de a se alatura lui base”
@Dani
Hai frăţioare că na vrut să fie aşa rău cu doamna Teo. Sa-ntâmplat.
@Ciutacu
De Petru Avram pe 1 April 2010 la 15:48 (#)Dacă îţi faci circ pe aştia poţi să-i convingi că foca vorbeşte şi e şi ‘telectuală.
Teo a suferit enorm dupa prabusirea din turnul de fildes al PROtv-ului.Si-a pus tone de cenusa in cap intr-un mod penibil, doar-doar si-ar face mila de ea Sarbu. Nu si-a facut. Cred ca numai ea stie cat a plans pentru greseala fatala de a se certa cu mogulul din Pache.Acum i s-a ivit aceasta ocazie si, sub motivatia ca vrea sa faca o lume mai buna ( sanchi ), intra iar in lumina reflectoarelor ce i-au lipsit atat de mult.Stiti cum se spune : ” Treaba ta da’ nu-i frumos “. PDL mizeaza bineinteles tot pe voturile manelistilor iar acestea sunt din belsug , asa ca, eu cred ca Teo o sa castige. La drept vorbind, intre Teo si toapa aia de Ghervasiuc, pe Teo as vota-o daca ar fi sa votez, cu toata scarba fata de PDL.
De mishulescu pe 1 April 2010 la 16:01 (#)Despre atitudinea lui Badea fata de prietenia cu Teo nu pot sa spun decat ca e de pus la gazeta de perete, la sectiunea ” Asa da “. Bravo lui. Mi-as dori prietani cu caracterul lui, pe care sa te poti baza si la bine dar mai ales la rau.
Trebuie admirata eficacitatea: masina poate fi inchiriata, fufa vine singura (chiar nechemata!), camera – imprumutata sau furata, parcarea este gratuita pentru ca nu a pus Udrea mana pe ea.
De VirtualKid pe 1 April 2010 la 16:01 (#)Gest cultural de mare popularitate!
Bani cu duiumul de fraierii care se uita! Numai aici am numarat pana acum vreo 200. Intr-un fel, chiar si ei platesc, oricat de vehementi ar fi.
@Cristian
De shogunu' pe 1 April 2010 la 16:18 (#)Nu s-o gindit nene Dani ala! Ca de gindea…Da’ la ce mecla isi afisaza pe blog nici nu-i poti cere!
Banzai!
@Sorina
De shogunu' pe 1 April 2010 la 16:25 (#)De pisica intreaba-l pe Arsulici in caz ca s-a intors de la vinatoare:))
Banzai!
Teo participa la alegeri pe listele PD-L.
De mrs pe 1 April 2010 la 16:35 (#)Teo castiga locul de deputat PD-L.
Teo devine un nume important in viata politica romaneasca.
Teo isi da demisia din PD-L si formeaza un nou grup al independentilor ca raspuns la grupul deja existent al independentilor.
Sunt convins ca nimeni n-a anticipat miscarea asta de forte, care este pe cale sa se produca.
Reactia lui Badea a fost una cat se poate de decenta, spre dezamagirea unora care ar fi vrut sa vada altceva.
Din Teo Trandafir citire:
De Cristian pe 1 April 2010 la 16:38 (#)“Habar n-am! Trebuie să găsesc ceva care să mă facă fericită şi ceva ce ştiu să fac atât de bine, încât să pot numi acel ceva carieră. Eu am făcut televiziune după ureche. N-am înţeles nimic în afară de momentele despre care îţi spuneam, când am fost îndrumată într-o anumită direcţie şi mi se explica: “Tu, ca personalitate, eşti una de tip mafiot. Tu aşa gândeşti. Nu te supăra pe mine, du-te acasă şi culcă-te!…”. Dimineaţa, când m-am trezit, mi-am dat seama că asta este şi mi-am zis: Da, tăticu, pentru mine contează gloria şi banii! Ce s-o mai f…m în c..? După aia mi-am zis: Mă, dacă asta sunt, hai să exploatez ce sunt! Şi-am lucrat la modul mafiot”.
@ DANI –DACA NU AI PRICEPUT PANA ACUM ,AM SA INCERC EU SA-TZI EXPLIC AVERSIUNEA RESIMTZITA DE MULTZI LA AFLAREA CANDIDATURII ACESTEI TANTI , DIN PARTEA PDL— faptul ca acest basescu , capul acestei haite numite pdl e cea mai ordinara si jegoasa creatura ce-a putut-o produce acest neam degenerat , neamul romanesc !!! MIE, PERSONAL, INDIVIDU’ MI SE PARE A FI MAI ODIOS SI MAI GRETZOS DECAT CEAUSESCU SI CAROL AL 2 LEA , IMPREUNATZI ! INDIVIDU E INTRUCHIPAREA A CEEA CE S-AR PUTEA NUMI ,, O SCURSOARE UMANA CE VA INFECTA INTREAGA SOCIETATE , DACA NU A FACUT-O DEJA !!.
.
De lupi pe 1 April 2010 la 16:50 (#)Mesaj pt Mircea pt ca pe blogul lui nu am sansa
De ce o lasi pe Teo sa-ti foloseasca imaginea ..ca sa stranga voturi ??
De cris k pe 1 April 2010 la 16:50 (#)Vad prin presa actiunie ei de PR ..stiu ca are asa ceva ..si in toate articolele apare numele tau ..”cum esti tu cel mai bun prieten” , “cum si-ar da ea si bratul drept pentru tine ” , cum nu ai nimic impotriva ei ca ea candideaza din partea PDL ” etc etc ..si alte porcarii de genul asta
Crezi ca suntem prosti ..si nu ne dam seama de ce face ea si pdl cu asa zisele comunicate de PR prin presa ?? ..iar tu TACI !
Incep sa cred ca tu de fapt esti primul sustinator al lui Traian si al pdl-ului
@cris k: esti absurd. mai ai sa-l faci membru in echipa de campanie a lui Basescu
De Victor Ciutacu pe 1 April 2010 la 16:53 (#)Buna Victore, am trait sa o vad pe TEO mare pdl-ista. Sti, la un cacat portocaliu ii mai trebuia un mot. Astea sunt caracterele Victor, oameni cu care defilam si cu care vom duce Romania acolo unde e flota.
De tica pacatosu pe 1 April 2010 la 17:14 (#)E saptamana mare, ar trebui sa nu urasc, dar cu leguma asta zambitoare, ca de prea multa arta nu e in stare, a facut-o Sarbu mare, intru in pacat.
Ma intelegi nu mai pot, imi e scarba, ii urasc din ce in ce mai mult, ajung sa ma inbolnavesc.
Dar pentru voi ziaristii, cum cade asta, urat. Suntem un stat ce dam cu limba pe pendula si inrosim ouale marinarului.
Tie Victore ce sa-ti spun, nu stiu daca o sa mai intru, asa ca SARBATORI PASCALE CU BUCURIE, CU BELSUG SPIRITUAL SI MATERIAL, SA-TI DEA DUMNEZEU SANATATE TIE SI FAMILIEI TALE SI TOT CE VA DORITI VOI FRUMOS SA SE REALIZEZE.
Da, nu este singurul om din media care a simtit ca trebuie sa faca ceva, da dar aceia din media care critica argumentat oare nu fac nimic?
De I.I. pe 1 April 2010 la 17:26 (#)Suna mai plastic “Teo , printesa Bercenilor”
De Marius Mina pe 1 April 2010 la 17:46 (#)Şah mat “Bade”… (Scuze Ciutacule, Mircea a băgat cenzura).
Aseară am crezut că aiurez la emisiunea pretenului Badea – o bălmăjeală jenantă şi jenată, cum că (auzi tu) el respectă decizia pretenarei Teo (ce “megatonele” mele e de respectat?) după care se răfui cu Huidu în contumacie (nu pot să cred…) că “da”, Teo – pentru că nu a zis niciodată altfel – are voie să-l lingă pe Băsel, dar Găinuidul n-are – că el a zis.
Am avut senzaţia că mă uit la un rottweiler care miaună… Oarecum jenat.
Ce-i drept, portocalii nu dau doi bani pe Teo, dar pentru ei reacţia lui Badea merită deranjul. Cred.
Acuma, după ce “băiatul cu măsuţa” a mieunat penibil pe subiect, o întoarcere la hămăitul de dinainte ar fi şi mai şi…
Ce va zice Badea? – Băăăi, pupincuriştii lui Băse – cu excepţia lui Teo.
Ştiam că prietenia e o chestie biunivocă… Altfel devine hărţuire.
De Un grup de admiratori pe 1 April 2010 la 19:32 (#)Ce vi se pare ciudat ca s-a inscris d-na Teo in PDL?! Doar nu-i un partid interzis, iar dansa nu are restranse drepturile civile, din cate stiu eu…
De Bogdan din Turnu Magurele pe 1 April 2010 la 19:40 (#)Deci, treaba e perfect legala, iar PDL, daca e sa fie demonizat, trebuie demonizat intr-o masura asemanatoare cu celelalte partide participante multa vreme la actul de guvernare…
Vreti sa spuneti ca pana in 2004 au curs laptele si mierea in Romania?! Nu s-a furat din banii publici si pana in 2004?
Parerea mea e ca toate partidele au fost participante la marele jaf national incepand cu anul 1990.
De ce trebuie sa raspunda si sa se justifice Mircea Badea pentru un fapt legal sau pentru ca ploua la Cluj acum?
Am citit si acuze de genul “d-na Teo a promovat manelistii la tv”. Din moment ce acest gust muzical face audienta si aceasta din urma intretine tot ce inseamna o televiziune comerciala, din punct de vedere financiar, nu vad nicio problema ca a invitat in emisiunile dansei pe manelisti, de-a lungul timpului!
Nu impartasesc gustul pentru acest gen muzical manelist, eu fiind fan black metal, insa nu sunt de acord cu rasismul muzical.
Fiindca asta mi se pare uneori antimanelismul, o atitudine anti-tiganeasca, un rasism.
Va salut!
Poti fi inteligent si toba de carte,daca esti ipocrit iti dai arama pe fata intr-un fel sau altul.D-na Teo a gasit o scuza de a intra in politica si atat.Nu-i greu de ghicit ca a avea caacter este mare lucru si ca a face meseria in televiziune nu exclude caracterul frumos,ceea ce nu este cazul doamnei Teo.Politica portocalie este pretextul multor romani din pacate si slabiciunea cea mai mare a moralitatii multora.Adevarul despre TEO TRANDAFIR este trist,dar previzibil avand in vedere felul ei de a fi.
De Asztalos Floare pe 1 April 2010 la 21:21 (#)Imi pare rau de Teo ca a ajuns asa…
Era funny la TV.
De Devirusare pe 1 April 2010 la 21:26 (#)Buna zicerea cu “jegurile nu se dezmint”Adevarul e ca nu ma asteptam sa o “dezminta”!Maine,poimaine o vezi pe Teo directoare la TVR.
De ina pe 1 April 2010 la 21:28 (#)eu cred ca o sa si-o ia… la fel de rau precum calinescu.
De Homo scelerosus pe 1 April 2010 la 22:16 (#)@ de dl. Badea si de felul neconvingator in care ii cauti scuze : nici prietenia si nici macar iubirea nu sunt neconditionate , nu te mai preface ca nu stii; daca maine dl. Badea se inscrie in PD-L vei declara ca e treaba lui si ca ramaneti aceeiasi buni prieteni ?
Pentru mine lucrurile stau altfel: un prieten – sau alta persoana draga mie- imi poate demonstra prin faptele sale ori ca s-a schimbat radical fatza de cum credeam ca este , ori ca m-am inselat profund tot timpul in privintza persoanei respective. In oricare dintre variante persoana nu mai este demna de prietenia sau afectiunea mea. Singura relatie in care functioneaza iertarea si iubirea neconditionate este accea dintre parinte si copilul sau.
Fanatismul in prietenie este la fel de imbecil ca fanatismul in iubire. Daca pretinzi ca nu e asa , atunci esti ori imbecil ori ipocrit.
Articolul este scris cu mult talent insa atitudinea dumitale fatza de epiosodul “Badea/Teo” imi aduce aminte de zicala aceea cu tiganul care se ineaca la mal. Mai bine te abtineai de la comentarii in povestea respectiva.
Si sa mai afli ceva: de la un prieten adevarat astept critici argumentate , nu scuze si explicatii imbecile la adresa faptelor mele indoielnice -sau oricum discutate si discutabile. Pentru ca altfel degeaba vorbim despre principii daca atunci cand e vorba despre amicii nostri functioneaza solidaritatea tiganeasca.
De intre pe 2 April 2010 la 00:04 (#)in cele din urma s-a dus unde merita!toata era un rinjet de fericire laturi de colegii de partid…
De gigel pe 2 April 2010 la 06:50 (#)e de neinteles cum poti ramine in legatura cu asa o persoana….(totusi tine de caracter)
sa fiu mai clar ma refer la Mircea B.!
DACA PSEUDO PREZENTATOAREA TV SE INSCRIA INTR-UN PARTID NEONAZIST,HAMAS,FATAH,BRIGAZILE ROSIIETC DL.BADEA CONTINUA FRUMOASA PRIETENIE?
Pacat.Teo m-ai dezamagit.De ce oare ai facut asta?Banii sa fie motivul sau o glorie efemera.Pacat
De Luminita pe 2 April 2010 la 20:29 (#)nu stiu cum de crede mircea badea ca poate fi si prieten cu teo si impotriva lui basescu. trebuie sa ia o hotarare radicala in privinta asta pentru ca astea doua impreuna nu merg. deja incepe sa i se pateze imaginea din cauza reactiei sale extrem de pasnice la hotararea luata de teo. ca si cum un evreu ar fi prieten cu un colaborationist (asta ca sa continui exemplul dat de comentariul anterior). interesant ar fi de stiut si parerea ta vis-a-vis de reactia (sau mai bine non reactia) lui mircea badea.
De anca pe 3 April 2010 la 00:49 (#)Da cine dracu’(Doamne iarta-ma!) e Teo? E una care a avut sansa sa faca niste show-uri TV cu Mircea Badea pe la inceputurile lui si care acum a ajuns un om de care tremura fundurile cu pene si fara ale basescului si pedeilor.Omul a fost dragut, a scos-o din anonimat pe la antene, i se adresa cu Doamna Teo, din respect si compasiune, dar ce sa-i faca golancei! Lasati-o dracu’ sa candideze si ce-o iesi o iesi! Chiar credeti ca merita sa ne pierdem timpul cu bagaboanta asta in zilele de Sfitele Pasti?Aferim!
De Un cetatean dezgustat pe 3 April 2010 la 19:08 (#)Corect, f. corect, dar- pentru ca intodeauna exista si un dar: de Lili ce spuneti? sau ea a stiut sa aleaga bine culoarea? Eu am aceeasi greata ca si dv, dar pentru amandoua. La prima pentru “alegerile” facute si la cea de-a doua pentru ce este.
De gina pe 4 April 2010 la 20:02 (#)bine i-ai zis-o lu’ teo, ciutacule; si-asa avem destul circ in parlament, teo i-ar pune capac; am vazut niste comentarii rautacioase la adresa lu’ mirciulica badea, n-ar trebui sa ii iei apararea, tocmai pentru ca sunt curios cum va comenta de acum inainte “escapadele” pdl-istilor in cazul in care, Doamne fereste, dna profesoara de televiziune va fi aleasa. cat despre tine, ciutacu, in urmatoarea emisiune de tv in care apari, sa ne spui care iti sunt prietenii si aspiratiile lor politice, n-as vrea sa te vad ca badea. succes si la mai mare !
De sand0kan pe 6 April 2010 la 07:15 (#)p.s.
in cazul in care va fi aleasa, ce ar trebui noi sa facem, muritorii de rand, ca teo s-o aduca in parlament si pe tanta? nu de alta, dar circul trebuie sa fie complet! si n-ar fi complet fara tanta !
De sand0kan pe 6 April 2010 la 07:16 (#)Teo da clasa multor parlamentari la inteligenta,cel mai probabil ea confunda uneori secvente ale sedintelor din parlament cu emisiuni de divertisment.Sunt convinsa ca, aleasa fiinnd datorita popularitatii ei,in acelas mod simplu in care a acceptat sa candideze va demisiona atunci cand, realitatea politicii romanesti vszuta din interior o va “lovi ca aisbergul ….Titanicul”
De Maria - Craiova pe 7 April 2010 la 14:45 (#)Ce-ai cu ia, mancati-as!? Ce te doare ca mananca si gura ei o paine? Ca e destula, pantru toata lumea! Si, vezi matale, ia nu cu Lili se bate ci cu Piedone, ca el e jupan in ’4! Lili e doar asa, de campanie! Si ce’ai fi vrut? Sa se bata Corina Ungureanu cu Piedone? Pai e de aceeas categorie?
De Viitor Ciuhapu pe 7 April 2010 la 17:10 (#)Nu, vere! Tre’be lupta dreapta! Cu muschi, cu osanza, cu cocosei…
Poa’ sa castige Lili, nu-i bai, ca i-a ramas bani de la Loto…Amarata asta de Teo e somer de luni de zile! Fara coledzi, fara pretini, fara parai…N-auzisi ca are copii la crescut? Si ca vrea sa mai faca?
Las-o, vere, sa-si incerce norocu’…Nu la Loto, ca acolo o taie aialalta! Daca castiga, merge in parlament langa Ion Dolanescu…C-asa am auzit: ca a intrat! Daca iese Lili, nu o lasa Prigoana sa moara de foame; o ia Bahmu asistenta…Ca e d’aceias’ categorie!
Teo a esuat profesional, acum vrea sa ciordeasca in numele nostru (sanchi). Sper sa se piarda!
De Ciolanus pe 7 April 2010 la 18:43 (#)Teo este pionul otravit pe care o minte diabolica de la Cotroceni (in nici un caz Basescu – ca el e un betiv semidoct, coleric si visceral) – cineva care e in spatele tuturor machiavelismelor basesciene – i l-a aruncat in fata lui Mircea Badea… Teo era singura persoana pe care Mircea nu o va putea ataca in aceasta “campanie” pdl-ista. In felul acesta portocaliii i-au dat “sah mat” lui Mircea – practic l-au scos din joc – L-au pus sa aleaga intre o prietenie de o viata si libertatea de expresie… Si dupa cate il stiu de atatia ani, nu va putea sa se dezica de Teo… E absolut diabolic… Este intr-o situatie “lose-lose…” Daca ar fi tinut cu adevarat la prietenia care ii leaga Teo nu ar fi acceptat niciodata un astfel de targ rusinos… Poate va castiga… eu sper sa nu… Dar nu stiu cum va mai avea obrazul sa mai dea ochii cu prietenul ei… Chiar cu riscul ca murea de foame… asa ceva nu se face… De mai multa demnitate ar fi dat dovada daca iesea in piata publica si striga in gura mare ca moare de foame alaturi de copilul ei, dar ca nu accepta sa-si vanda sufletul diavolului…. S-ar fi gasit destui care sa-i intinda o mana de ajutor…
De Ariel pe 7 April 2010 la 22:06 (#)o “trage”si pe Tanta dupa ea?:-))
De nicolas pe 9 April 2010 la 08:58 (#)Eu , spre deosebire de multi care au scris, o plac pe Teo, si chiar mult. Am urmat-o la toate televiziunile unde a practicat si am regretat cand nu a mai fost pe ecran Are caracter.
De Gabriela pe 13 April 2010 la 21:55 (#)Cu atat mai mult m-a mirat decizia ei.E de urmarit.
Sper(cum am mai scris undeva) sa nu fie ce pare.
Adaugă Comentariu!