Majoritatea foştilor zimbri, astăzi boi
De: Victor Ciutacu - Categoria: Caruta cu deontologiUn coleg, nu vedetă tv de talie internaţională eruptă de sub mesele bogaţilor, se crucea, a doua zi după marele debut al concursului de răgete şi excitat puberi acneici la bară de la Pro TV, că e posibil ca atâta lume să urmărească mizeria aia sclipicioasă. Dincolo de curiozitatea specifică zimbrilor transformaţi în boi la orice descindere a rulotei de circ în sat, am convenit că principalul motiv e că numărul lor, al precarilor intelectual, ne copleşeşte pe noi, ăştia cât de cât alfabetizaţi, care mâncăm cu furculiţa şi bem cu paharul. Fapt probat, cu vârf şi îndesat, de-a lungul ultimelor două cicluri electorale. Şi că, spre deosebire de restul pieţei, fenomenul Pro s-a bazat pe o extrem de minuţioasă şi aprofundată cercetare a pieţei.
Oamenii au obiective de business şi se chinuie să le îndeplinească. Aşa că, după ce analizează cercetările de piaţă, se adaptează perfect mediului căruia i se adresează. Locuitorii spaţiului geografic unde dansatul la bară e virtute, la fel ca şi pricopseala financiară pe bază de cur, rezonează, de regulă, la grobianism, hăhăituri, ţigăneală şi emoţii patetice. Pe care maşinăria infernală din Pache Protopopescu i le oferă, cu talent şi mult profesionalism, pe rând ori sub formă de mix, pe tavă, îmbrăcându-le într-un PR inteligent dozat, costisitor şi, după părerea mea, iresponsabil.
167 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Asta se cere.
Pariez ca daca spun ca nu-s de acord cu prostia asta de emisiune in gura mare la TV cel putin jumatate din tara ma injura sau ma fac onanist……
Jumatate adica cam tot atat destepti cati au votat cu Basescu……lipsiti de discernamant,gata sa inghita orice mizerie aruncata pe sticla da care nu necesita gandire profunda.
In concluzie niste animale. Ofera-le acces la sentimente primare, placeri primare si ai rating-ul facut de ei… cam asta este.
Imi este sila.
Cristian.
De Cristian pe 22 February 2011 la 16:08 (#)Eu cred ca emisiunea este OK , fara a ma contrazice cu tine deoarece ipocrizia in Romania este mare si oamenii din televiziune nu reprezinta exceptia.
De horia pe 22 February 2011 la 16:15 (#)S-a copt Generația Pro!
De FuXi pe 22 February 2011 la 16:18 (#)Inițial, au aplicat doar rețeta americană: ”nicio emisiune nu trebuie să iasă din marja capacității de înțelegere a unui copil între 9 și 13 ani”. Apoi, au fixat/conservat marja de înțelegere. Nici Antena 1 nu-i mai brează din punctul ăsta de vedere. Se adaptează la trendul trasat pe logica ”este interesant să fi leader, dar mult mai profitabil să fii urmăritor – nu fii pionier, copiază și inovează pe ici pe colo”
Trist! dar adevarat, sunt sigur ca la urmatoarea editie numarul “boilor” va fi mai mare, pentru moment asta este Romania si din pacate nu cred ca se va schimba vreodata, ceilalti o sa fie minoritari in curand si generatia “McDonalds” ne va cotropi.
Eu personal vad situatia ca fiind mult mai grava, poate din cauza distantei si a stilului de viata actual total diferit fata de trecut.
Pe zi ce trece, sunt tot mai trist cand vad ce se intampla dar recunosc sunt si “sadomaso”, imi impun sa nu ma mai intereseze ce se intampla in Romania dar ma tine 5 minute dupa care dau drumu la stiri iarasi si ma enervez si “sufar” in tacere, nu stiu, dar nu pot sa stau deoparte, oare sunt “bou” cu acte sau se trage de la DNA-ul romanesc?
Sanatate domn Ciutacu.
De Peter pe 22 February 2011 la 16:20 (#)Domnule Victor Ciutacu, este interesant ca dupa 01.01.1990 ni s-au “turnat” telenovele prin intermediul TVR(L !!!!):
1) fara sa fi fost intrebati daca ne dorim asa ceva sau nu
2) fara sa le fi cerut
3) fara sa fi protestat asupra operatiunii respective de “stupefiere” a creierului
4) acceptandu-le si privind tot mai mult la asa ceva.
Pai, cine este vinovat intr-o democratie, DACA NU POPORUL ???
De M.A.P. pe 22 February 2011 la 16:21 (#)P.S. Daca nu am dreptate va rog sa mi-o spuneti.
De M.A.P. pe 22 February 2011 la 16:22 (#)@FuXi: i-am lăudat eu pe ăilalţi? chiar îi laud, că-s lideri şi trend setteri. locul doi nu contează.
De Victor Ciutacu pe 22 February 2011 la 16:27 (#)Mărturisesc faptul că nu am văzut “premiera”, dar parcă în reclamă se spunea că emisiunea se numeşte “Românii au talent”.
De MISHU pe 22 February 2011 la 16:29 (#)Poate sunt eu prea bătrân, dar pe vremea mea, prin “talent” se înţelegea altceva decât dansul la bară.
Dacă e vorba pe d-astea, am auzit că şi unele fete de pe centură sunt “talentate” rău.
Poate se face un concurs şi cu ele…
Mai trebuie să fie proclamate ca “talente” râgâitul zgomotos, înjuratul de morţi şi furtul din buzunare.
Parcă la un concurs de genul ăsta “a fost descoperit” Costel Busuioc. Dar pe el l-a lăsat Dumnezeu cu o voce nemaipomenită.
De la “Ave Maria” la dans la bară… românii au talent.
Ai uitat, totusi, sa mentionezi ca e un format imprumutat, care are deja un nume, deci mai subtire cu PR-ul de la Pro, ca de data asta nu au avut de munca cine stie ce.
De [D][S][N] pe 22 February 2011 la 16:31 (#)Corect 1oo la suta.Bizonii erau hipnotizati,exact ca atunci cu sarea si cu posta.Orice le spuneai,ei ii trageau inainte cu mogulii si minerii.Tot asa era si in ’90 cu mosierii. Trebuie insa sa recunoastem ca portocalii s-au inspirat si au lucrat cam dupa aceleasi masuratori.
De bond-escu pe 22 February 2011 la 16:33 (#)Acum,hai sa ne uitam cum lucreaza ceilalti,si il vad acum pe Ponta in conferinta de presa cu un fundal sters in spate si cu tonul incet al unui medic in sectia de psihiatrie.Si-au pus purtator de cuvint pe dl. Moldovan-mort la lb. romana,mort la nuante si ironie.
Nu am cum sa evit sa nu aduc aminte de A1,cu “Te pui cu blondele”,Capatos si Mara,etc.Tot dupa aceleasi masuratori,insa mai nerafinat produs.
Astia suntem,astia defilam!
@ [D][S][N]: eu zic să dai un ochi pe site-urile ziarelor, pe blogurile muritorilor de foame (care ţi-o sug pe-o Eugenie) şi prin sumarul ştirilor trustului care a băgat capitalism de televiziune în .ro. dacă era-n nădejdea PR-ului de nume, mureau cu show-ul de gât. canalele străine pe care le urmăreşte publicul lor ţintă sunt Private Spice şi Blue Hustler
De Victor Ciutacu pe 22 February 2011 la 16:36 (#)D-le Ciutacu
Cei de la ProTV se conformeaza gustului romanesc (mai bine zis adapteaza emisiunile americane la mediul mioritic)nimic nou sub soare.
De piotr semenov pe 22 February 2011 la 16:38 (#)Eu nu înţeleg de ce lumea se scandalizează atât. Până la urmă faptul că te uiţi sau nu la o emisiune e o problemă de alegere individuală. Nu te obligă nimeni dacă nu vrei. Dacă lumea nu e mulţumită de ceea ce vede la tv atunci să se apuce de citit cărţi. În plus, pretindem că vrem o democraţie “adevarată” ceea ce intră în contradicţie cu atitudinile de cenzură. Mai mult decât atât, după cum aţi spus, asta se cere…nu prea poţi educa poporul cu forţa.
De Geo pe 22 February 2011 la 16:42 (#)D-le Ciutacu, daca vrea sa faca evaluari pe criterii de competenta, de ce nu incepe cu Igas?! Poate pentru ca pe ala l-a numit el, ceva de genul, nu?! Sa traiti.
De omul_obosit pe 22 February 2011 la 16:44 (#)ma dezamagesti; eu am urmarit integral emisiunea, chiar daca tot eu am fost de 3 ori singura la concertele lui Tudor Gheorghe pt. ca nu am avut cu cine, chiar daca am renuntat sa ma uit la TV si prefer in loc sa citesc bloguri si sa ascult muzica preferata pe net; nu credeam ca si tu esti genul care judeca de dragul de a judeca; ca emisiune de divertisment pt. publicul larg e singura care nu mi se pare daunatoare( mai sunt si garantat 100% si profesionistii, pe care tot eu le urmaresc, dar care nu poti spune ca se adreseaza publicului larg); nu cred ca poti compara numarul de gimnastica la bara cu numerele din barurile de noapte, nu au in comun decat bara; o mare parte din cei care s-au uitat (si au contribuit la audienta care a provocat atata invidie) sunt cei care nu mai urmareau emisiunile TV din cauza “necalitatii” lor.
De cristina pe 22 February 2011 la 16:45 (#)Victor, eu stiu ce zici tu, ai dreptate in privinta zgomotului pe care l-au facut, dar eu iti spun, bazandu-ne pe istoria emisiunilor tv date de pro, aduse de afara, ca puteau sa faca aiba ei toti Dumnezeii PR-ului, sa se strofoace pe toate mediile de comunicare, daca emisiunea asta nu avea deja un brand consacrat, o sugeau original.
De [D][S][N] pe 22 February 2011 la 16:52 (#)Doar nu crezi ca mizeaza pe astfel de productii, intamplator ? Ia pune-i sa faca ei un format de emisiune de la zero, original si apoi sa-l promoveze marii lor pr-isti cum se pricep ei mai bine, sa vedem, mai au acelasi succes? (s-ar putea sa coboare pe la jumatate)
Daca n-ai produsul la un anumit nivel, PR-ul n-are obiectul muncii; ii pacalesti o data, a doua oara ti-o furi ca dracu.
Notorietatea show-ului si reputatia emisiunilor de afara au jucat decisiv, eu asa cred.
Alegerea formatului de emisiune, in functie de preferintele targetului, format din boi sau nu, nu le comentez. Am telecomanda si o folosesc dupa cum imi dicteaza preferintele mele. Ce reprosez cu patos ProTV-ului este ca aleg sa difuzeze (pentru ca nu toti concurentii ajung sa fie vazuti la televizor) cazuri de oameni, efectiv, handicapati, bolnavi mintal. E trist atunci cand se face haz de boala unui om. Omul ala are rude si prieteni care sufera cand o tara intreaga rade de ceea ce ei stiu a fi handicap (o doamna cu privire ratacita canta o colinda si regia ProTV a ales sa difuzeze acest moment spre “deliciul”? unor “boi”?…moment in care am ales sa folosesc telecomanda…)
De ioana.c pe 22 February 2011 la 16:55 (#)Recunosc ca in majoritatea cazurilor am aceeasi opinie ca si tine, insa de data aceasta nu ne potrivim. Sunt momente in care nu-ti doresti decat sa te asezi pe canapea, sa dai drumul la tv si sa gasesti ceva distractiv, relaxant sau incitant. Eu vineri seara am vrut sa vad ceva distractiv. Cum toate pe la tv erau “old-news”, iar pe axn au dat “american idol”, am spus hai sa vedem ce talente au romanii. M-am distrat maxim atunci cand l-am auzit pe moldoveanul acela cu voce intre Julio Iglesias si Elvis (conform spuselor lui), cantand “Alejandro”. Acesta a fost doar un exemplu. Mi s-a facut pielea de gaina cand l-am auzit pe pustiul acela cantand sau cand am vazut-o pe gagica aceea executand gimnastica la bara (si nu dans la bara). Ce a putut face tipa… Si nu a fost nevoie sa se dezbrace (cum se practica in cazul dansului la bara prin cluburile de noapte mioritice). Mi-ar fi placut sa am un mic talent, dar sunt anti-talent la tot. Dar eu stau acasa si ma uit la altii cum se fac de ras, deoarece ratiunea imi dicteaza. Ma uit la prostiile astea de emisiuni pentru a ma relaxa. Serile din timpul saptamanii sunt dedicate antenei3 (inclusiv duminica), dar vinerea si sambata deja nu mai suport sa vad cum isi bat politicienii joc de noi, iar eu nu pot face nimic pentru a schimba asta decat o data la 4/5 ani. Consider ca asemenea emisiune de care ai amintit nu se adreseaza doar analfabetilor sau incultilor. Nu incerc sa te conving ca este bine sau nu sa urmaresti o astfel de emisiune sau sa ma justific, dar incearca sa nu mai judeci o persoana in functie de ce urmareste la tv.
De Bianca pe 22 February 2011 la 16:57 (#)daca tot ai deschis discutia si tinand cont si de postul in care te-ai interesat de ce ne place si nu ne place la TV, opinia unui fost telespectator este ca va sparge audienta ala care va incerca sa afle ce vor cei care au fost fortati sa inchida televizoarele si va face o emisiune care sa-i readuca in fata TV-ului.
De cristina pe 22 February 2011 la 17:00 (#)Intr-o tara in care le cumperi votul fraierilor cu o conserva de peste expirata ,,talentul,, de a fi dobitoc trebuie cultivat si intretinut. Doar nu vrei sa le dam ceva cultura sa inceapa sa se destepte melteanul si apoi pe cine mai manipulam si pacalim noi? Ursii astia au pus botul la tot felul de prostii si inca mai pun botul. Cu doua zvonuri si o conserva in Romania il poti pune si la ora actuala si pe boschetarul de la metrou presedinte. Tara va vrea prosti.
De dorubr pe 22 February 2011 la 17:03 (#)Victore,
Prostia este coplesitoare si molipsitoare. Eu inca mai cred ca media ar trebui sa aiba si un obiectiv educativ, nu doar unul informativ.
Partea educativa ar trebui sa inceapa de la lucrurile de baza (bautul din pahare, tinutul furculitii, folosirea batistei, etc.) si mers mai complexe.
Din pacate vad ca multi realizatori din televiziune au principiul “asta vor asta le dam”, doar de dragul rating-ului. In felul asta, in loc sa-i romanizam pe tigani ne tiganesc ei pe noi (vezi “relatiile” lui Bercea Mondialul si multe altele).
Grupul Pro a fost de multe ori promotorul gustului prost doar de dragul audientei (e.g. promovarea manelistilor si curvelor in emisiuni cu audienta mare). Din pacate celelalte televiuziuni nu au reusit sa se diferentieze.
Si mai grav, este ca daca te duci in alte tari si pricepi limba tarii in care mergi, constati ca nici aia nu sunt departe de noi.
Pana la urma Lapusneanu avea dreptate: “prosti da’ multi”. Si atunci cum sa nu fii coplesit de prostie? Poate doar sa incercam sa ne impotrivim, sa nu ne lasam molipsiti.
De bigradu pe 22 February 2011 la 17:04 (#)@ Victor
[D][S][N] are dreptate, in sensul ca formatul este o franciza. Din cate stiu a aparut in UK si apoi s-a mutat si in SUA. Ce au facut miticii din Pache Protopopescu este ca au adaptat-o la nivelul de cultura si educatie romanesc, sa fie siguri ca fac ceva rating.
Acum sa fim sinceri, la ce te asteptai de la ProTV?
E ca si cum te-ai ofusca (virgula) ca OTV-ul aduce vrajitori si prostituate in studio
Its their nature.
)
De Drujbaru pe 22 February 2011 la 17:07 (#)Dar intrebarea mea este…de ce te miri?
Si la fel este si cu pulim..scuze, cu poporul. La ce te astepti? Nu te-ai lamurit inca ce calitate demografica avem?
Mie nu mi se mai pare revoltator demult. Mi se pare comic. Tragi-comic, in cazul cel mai rau.
Nu inteleg de ce se mai mira cineva… In materie de “vrajit” prosti protv-ul a fost mereu lider! Multi spun ca otv-ul ar fi un “pericol” pt. ca are emisiuni de “ultima speta” si invitati pe masura, insa eu consider protv-ul de 1000 de ori mai “periculos” pt. sanatatea mintala a populatiei! Daca stam bine sa ne gandim ce post a ridicat maneau la “rang” de “arta”??? Cine a invitat prima data in emisiuni personaje precum adi minune, vali vijelie sau gigi becali??? Cine a promovat prima data filme, emisiuni etc. cu tigani??? Ce post a inceput sa prezinte crimele si violurile ca pe ceva obisnuit in Romania??? Cine a “inventat” nume precum “mitica de la liga”, “mitica aka Don Corleone”, “nasu’ sandu”, “iancu de timisoara”, “briliantu’”, “moartea din carpati”, “fachiru’”, “printu’ cristea”, “autocarul mortii”, “drumul mortii”, “soferul groazei sau mortii (dupa caz)”, “trenul mortii”, “avionul mortii” etc.??? Daca la toate astea mai adaugam si celalate posturi (din trust) destinate spalarii creierului precum acasa tv sau sport.ro avem “imaginea” completa. Multi spun ca Antena1 se ia dupa protv si ca nu e departe… Eu nu cred… Da intr-adevar are si Antena1 niste emisiuni de “iti vine” sa spargi tv-ul, dar este foarte departe de protv…
De sunny pe 22 February 2011 la 17:11 (#)“Gandeste liber!” Dar, e ce sa mai gandesti? Las’ ca gandim noi pentru tine! Uite ia de aici o emisiune numai buna sa nu te surmeneze si mai multe chiar. Emisiunile de acest gen probabil se adreseaza aceluiasi tipar ca intreg OTV-ul cu un bonus pentru ca sunt si persoane mai dotate la mansarda care aleg sa gndeasca “liber”. Si, cu unele diferente de forma mai avem si alte “formate” la fel de inteligente. Nu le mai enumar ca au fost deja amintite, dar exceleaza prin urlete, rasete imbecile divertisment de prost gust.
De radu pe 22 February 2011 la 17:13 (#)@Drujbaru: cine se miră, cine avea aşteptări?
De Victor Ciutacu pe 22 February 2011 la 17:15 (#)@cristina: sper să supravieţuiesc dramei de a te fi dezamăgit. păi avem deja un căştigător, se numeşte Pro TV şi a ţinut mai bine de jumătate din televizoarele deschise pe fracvenţa proprie
@[D][S][N]: şi concursul de manechine de la A1 e franciză celebră…
@ omul_obosit: ce treabă are Igaş cu show-ul? a cântat şi el ceva la Buftea?
@Geo: n-am înţeles cine se scandalizează
Voi incepe cu un posibil raspuns pentru M.A.N. : in anii ’90 Mexic-ul a primit ca ajutoare citeva milioane de televizoare si o industrie ,la cheie, de telenovele.De atunci nici o nevasta de zapatist,soacra,etc, nu fost zarita demonstrind impotriva guvernului. Si zapatistii sint de atunci mai rari.(curentul pentru indigeni este subventionat) Fara a fi neaparat adeptul teoriei conspiratiei,observ totusi, ca pro-ul,initial fiind livrat ca sponsorizare la o campanie electorala si care si-a platit regeste actorii,a cam ramas fara obiectul muncii. Acum bijbiie ,incropind produse submediocre,care, alaturi de alte emisiuni ,contribuie la subdezvoltarea morala a multora.Din pacate cazul nu este singular si ce este mai rau ,sint multi ,tot mai multi care prefera astfel de emisiuni din lipsa de ceva mai bun.NU EXISTA ALTERNATIVA.
De eu pe 22 February 2011 la 17:15 (#)E o chestie de marketing, s-a urmarit doar audienta si profitul, dupa modelul unei emisiuni straine care a avut succes. Sincer, nu prea vezi multe lucruri bune la TV in ziua de azi, asa ca acest show a prins bine la public. Si mai cred ca o mare parte din concurenta pro tv e plina de invidie ca nu s-au gandit si ei la asa ceva.
De Danyzus pe 22 February 2011 la 17:23 (#)Geniule, si-a facut mogulul tau academie de media, unde ce-i drept nu te-a invitat sa profesezi, poate esti prea bun. O sa apara in scurt timp multe tonomate mici si zglobii. Astia o sa ofere alternativa, o sa-i invete Capatos meseria de a dialoga cu tipele fara chiloti. Lasa paiul altora, vezi barna din ochiul trustului care te plateste
De mcgigi pe 22 February 2011 la 17:26 (#)Hai sa vedem:razvan si dani,capatos,simona gherghe,mandruta,negru ohooooo negru,morar,bendeac,bingo,mihaela pana sa emigreze.Toti, acelasi public numai ca acum unii au cumparat formatul next top model iar altii cu mai multi bani dansez pentru tine si romanii au talent.Acum ca au rupt audienta astia nu inseamna ca 4 mil.de romani sunt prosti,grila tv este foarte slaba si nu prea ai alternativa.Cat despre alegeri multi nu au televizor sa se uite la mizerii deastea si voteaza in functie de ce primesc:ulei,zahar,pungi,sepcute,2 mici si o bere.Asta este masa de vot.
De tudor pe 22 February 2011 la 17:26 (#)@mcgigi: jura-te pe ochii tai! sa-ti sara tie ochii din cap daca minti?
De Victor Ciutacu pe 22 February 2011 la 17:34 (#)@tudor: si tu ai inteles ca eu am o parere proasta despre aia care vand, nu despre aia care cumpara. ori scriu eu neinteligibil, ori tu nu esti capabil sa pricepi ce vreau sa exprim in scris. cred ca varianta b
@all: imbecilii care insista ca eu apreciez productiile similare ale trustului pentru care prestez si ca inchid ochii la ele sunt banati din prima, fara nici o somatie. m-am saturat sa traduc din romana-n romana precarilor intelectual.
Pacat de Andi Moisescu. Chiar nu ma asteptam sa l vad acolo ranjind cu gura pana la ureche la o porcarie jenanta.
De otilia pe 22 February 2011 la 17:40 (#)personal am rezistat 2 min pentru a privi acea emisiune – m-am convins ca e fix ceea ce banuiam ca e – o emisiune slaba. drept pentru care am mutat canalul.
De cezar prusac pe 22 February 2011 la 17:40 (#)Stii ce format de emisiune vreau eu sa ia PROTVu’ de la americani? COPS.
De A-Lex pe 22 February 2011 la 17:41 (#)Cine stie programul isi poate imagina cat de hilar ar fi in Romania. Bendeac ar pleca acasa.
“…numărul lor, al precarilor intelectual, ne copleşeşte pe noi, ăştia cât de cât alfabetizaţi…”
De shogunu' pe 22 February 2011 la 17:48 (#)Un nene (spre ruşinea mea nu mai ştiu cine) zicea cam aşa “inteligenţa e o constantă în timp ce populaţia globului creşte rapid”. Logic, numărul proştilor creşte rapid, iar un alt clasic în viaţă zice că “proştii trebuie prostiţi”, îndobitociţi şi făcuti mai uşor de manipulat. Fenomenul Pro a fost începutul, băselu’ rezultatul.
Banzai!
Daca formatul asta a fost destul de bun pentru englezi si americani, va fi perfect pentru romani. Pentru mine, singura problema e ca, fiind vorba de o emisiune-concurs, trebuie sa se desfasoare corect, in conditii egale pentru toti concurentii. Ceea ce nu s-a intamplat la ProTv, romanii fiind obisnuiti sa manareasca tot ce ating. Unul dintre puberii acneici despre care vorbeai (despre care ma-ndoiesc ca s-a lasat excitat de evolutia la bara a concurentei sale
) a rupt gura targului facand playback, facilitate care n-a fost acordata si celorlalti participanti. Macar fata aia cam “obosita”, de la bara, a muncit pe bune in fata publicului…
De Bubulea pe 22 February 2011 la 17:57 (#)Poate ca emisiunea asta vrea sa scoata la lumina politicieni de viitor.
De VirtualKid pe 22 February 2011 la 18:04 (#)Nici nu vreau sa ma gandesc ce ministresa a turismului ar putea sa fie doamna de la bara.
Si cu ea in guvern, nu ar mai baga nimeni de seama si un (eventual) al treilea mandat! Ce? N-ar fi misto?
“Locuitorii spaţiului geografic unde dansatul la bară e virtute, la fel ca şi pricopseala financiară pe bază de cur, rezonează, de regulă, la grobianism, hăhăituri, ţigăneală şi emoţii patetice.”
Câţi de-ăştia avem? 8oo de mii, un milion? OK. Înseamnă că suntem ca oricare alt popor (poate mai superior în a alege alde de-astea dacă stăm să ne gândim de la cine au luat franciza şi ce rating au ăia
)
)
De ŞuKăRiT pe 22 February 2011 la 18:06 (#)Atâta pot, atâta fac, atâta înţeleg, ce le putem cere?
Până la peste 21 de milioane cât ştiu c-am fi (eheeei… e lung numărul) nu intrăm în categorie. (M-aţi lovit exact în plex, Imperialule Imperator. Patriot, păi?
@ŞuKăRiT: hai sa zicem peste 2 milioane doar vineri seara. si n-or fi fost toti acasa. plus ca precarii-s relativ uniform distribuiti cu ochii-n grila
De Victor Ciutacu pe 22 February 2011 la 18:11 (#)Prosti dar multi!!!Daca poporul roman nu ar viziona prostiile de genul acesta,nici televiziunea nu ar mai vinde asa ceva,din simplul motiv ca nu ar cumpara nimeni gogosile astea expirate.Deocamdata se aplica regula majoritatii mediocre.Intotdeauna prostul e cumparatorul,nu vanzatorul!
De Ioana pe 22 February 2011 la 18:14 (#)Eu n-am televizor. Televizorul este un instrument de indobitocire in masa. Dar sunt la curent.
Ciutacule… începând de azi, sunt fanul tău. Să moara mama, m-ai lăsat mască. Îţi cer scuze pentru toate înjurăturile pe care ţi le-am adresat. Excelent articol. Poti sa nu aprobi comentariul, l-am scris pentru cultura ta generala mai mult
Eu sunt revoltat de altceva. Ati remarcat unde se filmeaza mizeria asta? La OPERA ROMANA, o institutie de cultura. Cine le-a permis sa filmeze acolo?
De Nepotu' lu Belimace (fost a lu' Rameau) pe 22 February 2011 la 18:25 (#)Foarte bine punctat: “maşinărie infernală” şi “PR iresponsabil”. Eu am scris demult pe acest blog, nu ştiu în ce context, că ProTv face mult rău acestei naţii, încă de când au lansat conceptul “Gândeşte liber”, pe care mulţi l-au înţeles greşit, în mod evident.
) şi “Vremea” cu Busuioc. Mă mai uit şi la Magda, dar nu încetez să fiu uimită de cât de proastă e fata asta: din patru dăţi, trei stă cu fizicul pe sud-est şi nu văd temperaturile.
Aţi văzut cum fac reclamă unuia dintre filmele pe care le promovează acum? Parcă zici că fac analiză pe text pentru retardaţi. Văd reclamele lor parţial, pentru că urmăresc “Tânăr şi neliniştit” ( nu simt nevoia să mă justific de ce-cine ştie…cunoaşte
Sunt absolut de acord cu “shogunu”, că Băsescu e şi rezultatul muncii marketingului de la ProTv.
De violet pe 22 February 2011 la 18:26 (#)Încă un lucru, pe care îl tot repet ca o moară hodorogită: ăsta e rezultatul calităţii din ce în ce mai precare a şcolii româneşti. Iar cei care speculează asta din motive de business sunt vinovaţi moral pentru ce ni se întâmplă. Mai ales că, evident, postul din Pache e băsist. Că nu trebuie să-şi scrie pe “frunte” asta.
De violet pe 22 February 2011 la 18:32 (#)Profesorul Bogdan Teodorescu ar putea face o analiză magistrală a acestui fenomen, nu mă îndoiesc.
De ce nu contraataca trustul Intact cu emisiuni si continut de calitate? Exceptind citeva emisiuni de pe A3 si poate una pe A2, in rest Antenele se straduiesc din rasputeri sa prinda ProTv ul din urma in populism si prost gust. Om fi noi romanii prosti, dar mai prosti ne cred televiziunile avide de audienta…
De Invectiva pe 22 February 2011 la 18:34 (#)@Invectiva: probabil fiindca banii mari se fac adresandu-te publicului la care face referire textul meu? si fiindca, dincolo de supararile cu Basescu, familia Voiculescu e infinit mai preocupata sa faca bani? vorbesc si eu ca babele, de pe margine, ca n-am o pozitie executiva la varful trustului.
De Victor Ciutacu pe 22 February 2011 la 18:38 (#)diferenta dintre zimbru si bou este, primul poate fi tata, al doilea doar unchi. din zimbri pot rezulta prosti, din boi doar munca de prost.
De cetateanul gogu pe 22 February 2011 la 18:44 (#)Dansul la bara plus alte doua momente mi-au placut, dar in rest emisiunea a fost penibila.
De alegatorul pe 22 February 2011 la 18:45 (#)Încă una şi gata: mi-am amintit cum, odată, ai pus audienţele unei ediţii ale Sintezei, la care participaseşi. Erau bune, evident. Uitându-mă însă mai la stânga, observ că “Acasă” înregistrase cam 9-10 rating, comparativ cu cifrele voastre bune de
4-5, ceva de genul. Atunci ştiu că am căutat cu înfrigurare să văd la ce naiba căscaseră unii gura şi am descoperit : la “Inimă de ţigancă” ( sper să nu greşesc, ăla cu Luciu), cred că fusese ultimul episod.
Şi de atunci o tot ţin ăştia într-o ţigănie.
Iar voi vă străduiserăţi la Sinteză să mai luminaţi câteva capete. Dar cum să concurezi cu aşa ceva?
De violet pe 22 February 2011 la 18:50 (#)Pot sa ma enervez??? AAAAAAAAAAA!!!
Cand citesc lucruri de genul: “21 de milioane de romani…” Care 21 de milioane? 3-4 milioane sunt plecati la munca afara… Inca vro 1-1,5 milioan (sa zicem) nu au tv pt. ca reprezinta un “lux” pt. ei… Inca vro 3 milioane au cablul tras de la vecin (sau ceva de genul) deci nu intra in valorile de rating (pt. ca nu prea au cum sa fie “contorizati”). Inca vreo 2 milioane fie erau pe afara in oras vineri seara fie erau plecati in weekend la munte sau la tara sau stiu eu, oricum nu se uitau la tv… Daca ii mai scazi si pe cei “mici” (pana in 16 ani) sau pe cei f. batrani (care probabil nu prea se uita la tv, cel mult la tvr:))) ramai dracu’ cu vro 6-7 milioane… Daca din astia 6-7 se uite mai mult de 2 milioane la mizeria aia (plus inca vro 1-2 milioane care se uita “la negru”) atunci e clar
… Poate nu calculez eu bine…
De sunny pe 22 February 2011 la 18:51 (#)“la negru” adica nu contorizat… sa nu se inteleaga Dan negru
)
De sunny pe 22 February 2011 la 18:55 (#)Nu stiu ce te deranjeaza! Fata aia a facut un numar perfect la bara ei. Ca niste vedete erau surprinse cu niste ranjete de imbecili, iar era treaba lor. Oricum, e stilul Pro de care s-a plictisit toata lumea. Eu am o problema cu A3: de ce mai sunt primiti pe acolo Talmacean si Oajdea?
De Un cetatean dezgustat pe 22 February 2011 la 18:55 (#)“Traieste liber”, asta era sloganul la ProTV cu ani in urma… deci, care-i baiul? Domnul cu “placeri vinovate”, dansator de mina a doua, actor de mina a paishpea, Andi-apropo si cintareata-garnier (chiar asa rau au ajuns aia de la Garnier, sa le faca reclama una cu asa o fatza?????)…..astia sunt “marele juriu” care aleg talentele in Romania??? Cihhhh!!!! Din cite am auzit, banuiesc ca au avut un rating imens… deci… Panem et circenses! Asteptam cu nerabdare sa aflam marele cistigator
De Elena pe 22 February 2011 la 18:56 (#)Acum ca tocmai m-am lamurit care este ideea,pot spune ca sint de acord cu tine,asa este,este o regula sa testezi intii piata,dar ce ALTERNATIVA avem ? Incearca sa stai 3zile in fata televizorului si ai sa strici telecomanda sau muti pe national geografic .Cei care au prins propaganda de ATUNCI sint imuni la cea de acum sau o resping.Sau mutam la Dansez..,BINGO..,Negru..,NORA pt soacre..TALENTE..etc.si ridem asa ca prostii de toate si de toti.Si de noi.Pentru ca toate astea le-am mai vazut pe la televiziunile straine,acum le-au vindut celor de la noi:PROSTII SINT NOI .Problema este ca nu se poate face nimic,sa ajuns acolo unde trebuia sa se ajunga,au trecut acei 20 de ani,ceea ce a vrut sa faca MAO TZE DUN ,omul nou (vezi schimbarea mentalitatii) sa infaptuit,Basel nu sa ferit sa ne spuna rime, a fost dragut,nu nu a pronuntat cuvintul acela…vite.oricum e foarte trist.
De eu pe 22 February 2011 la 18:58 (#)@eu: in rarele clipe cand stau cate o zi (sau mai multe ore) acasa, alternativa mea, care atunci constituie chiar baza, se misca-n perimetrul Eurosport – Discovery – Travel & Living – canale de filme. nu stiu daca fac bine, dar ma mai limpezesc la creierii capului. am invatat asta in decembrie 2009 – ianuarie 2010.
De Victor Ciutacu pe 22 February 2011 la 19:06 (#)“probabil fiindca banii mari se fac adresandu-te publicului la care face referire textul meu”, din contra dovada ca publicul nu e atat de prost precum il cred cei din media e tocmai scaderea constanta in audienta in general, atat la tv cat si in presa scrisa, si pierderea unui numar mare de telespectatori/cititori.
De cristina pe 22 February 2011 la 19:08 (#)Eu unul incerc sa fiu mai tolerant. Odata ce omul a depasit 18 ani e mai greu sa-l educi, mai ales daca el nu doreste. Nu exista stat pe lume fara un astfel de target, intr-un procentaj mai mic sau mai mare. Daca tot ne dorim libertatea presei (incluzand si audio-vizualul), nu cred ca e sanatos din punct de vedere democratic sa blamam prostul gust. Cred ca trebuie doar izolat, conservat, aratat si evitat. Eu apreciez existenta unor asemenea televiziuni/emisiuni plecand de la urmatoarea idee:”trebuie sa existe rau pe lume, pentru ca altfel nu am putea sa distingem binele”. Si oricum decat sa ma scald in mediocritate, mai bine sa traiesc intr-o societate compusa din analfabeti si intelectuali.
De Catalin pe 22 February 2011 la 19:09 (#)@cristina: scade consumul, nu ratingurile. nu mai bate campii! tuturor emisiunilor cu relevanta-n piata lor le-au crescut audientele. ma rog, mai putin lui Turcescu, dar el si-a gasit locul
De Victor Ciutacu pe 22 February 2011 la 19:10 (#)@Catalin: nu-i blamez, da’ nici nu pot sa nu-i vad. deocamdata, eu cu Badea am iesit in strada pentru apararea libertatii de exprimare, in favoarea intregii piete media, nu Iulia Vantur sau Andi Moisescu
ultima batere de campi: nu s-ar incasa mai multi bani din publicitate daca emisiunea, si implicit publicitatea din ea, ar fi vizionata de mai multi oameni?
De cristina pe 22 February 2011 la 19:21 (#)@Victor Ciutacu: Dupa ce o tara intreaga a vazut ce fel de oameni au iesit in strada alaturi de tine si de Badea, ar fi al naibi de interesant sa vedem ce “patura sociala” ar iesi in strada alaturi de Vantur si Moisescu, si mai ales cum s-ar manifesta:))).
De Catalin pe 22 February 2011 la 19:24 (#)Prietene,sa vezi ce-i in Italia!Astia o tin intr-un cantat si un dansat de dimineata pana seara.Deja-s legume.Nu mai dau doi bani pe nimic.Berlusconi nu a cazut in sondaje dupa scandalul porno.Nu le mai pasa desi nici ei nu stau deloc pe roze.
De cristi pe 22 February 2011 la 19:33 (#)emisiunea are avea succes (sau succesuri, nu mai siu cum e corect) daca producatorii din Ro nu si-ar bate joc de ea. Daca-i lasi pe toti dementii sa participe ori vrei sa faci misto de ei ori esti prost,iar cei cu adevarat talentati chiar ca nu vor participa. Emisiunea e foarte populara in state si GB, dar si acolo vin mii de looseri, dar nu numai. Nu stiu cum e la romanika, dar simt ce e o mare comicarie manelista, un trend specific proteveului
De liviu pe 22 February 2011 la 19:40 (#)Nu m’ar mira sa vad castigatorii de la Pro-TV curtati pentru f’un partid, fie el si al popoului.
Caci pana la urma, masa critica voteaza cu sine-si.
De c pe 22 February 2011 la 19:56 (#)nu sunt nicidecum fan pro tv.nu imi place mai nimic din ce difuzeaza,nici macar “dansez pentru tine”.de fapt cred ca pot face o exceptie….”dupa 20 de ani” este o emisiune buna.trustul impact imi este chiar pe plac.”vorbele grele” ale lui victor ciutacu mi se par excelente…..sunt fan victor ciutacu.
De ionela besleaga pe 22 February 2011 la 19:57 (#)Scuze, n-am avut rabdare sa vad filmuletul pana la capat, dar preluarea retetei, pe bani, fireste, de pe la licurici, presupune si copierea mutrelor si a expresiilor celor din juriu?! Uimitii aia din culise, niste labagii probabil si ei, cazuti in freza, de forma sau nu, la vederea cracelilor de la bara, mai bine s-ar fi uimit de mutrele de babuini si urangutani transpirati din public, care, atat de firesc si neaos, spargeau seminte, dragii de ei! Doamne, de la tinerii acestei tari, in proportie de 90% aratand si traind ca cei din publicul protevist, asteptam modernizarea, restaurarea si dezvoltarea statului si a poporului?! Cu astia o sa-l dam jos pe marinar si-o sa construim democratia si capitalismul european, in tarisoara?! Haida-de! Suntem sortiti pieirii!
De alien pe 22 February 2011 la 19:59 (#)Victor, ai studii de pedagogie? sau nu sunt necesare?
De horia pe 22 February 2011 la 20:12 (#)Pro… si Contra!
- Baaaa… Mie-mi place!
- Pai… esti prost! Cum sa-ti placa asa ceva? Incultule! Prostule! Handicapatule! Idiotule!
Unde incepe si unde se termina, care este “pragul” pe care odata trecut iti pierzi statutul de cult… pentru unul de incult? Cum oare poate fi “catalogat” un om dupa o emisiune ce o priveste… sau o alta ce nu o vizioneaza?
Am ales sa va fiu aproape la mitingul din Piata Constitutiei. Tu… imi placi! Badea… NU! Trebuie sa te iau cumva la pachet? Nu cred! Iar daca ceva la televizor nu-mi place, am posibilitatea de a schimba programul! Ca doara nu sunt masochist!
De Cristi Popa pe 22 February 2011 la 20:13 (#)SIC!
@Catalin
De shogunu' pe 22 February 2011 la 20:20 (#)“Odata ce omul a depasit 18 ani e mai greu sa-l educi…” Corect! Trebuia s-o faci pînă atunci! Din păcate cei care “s-au format” cu fenomenul Pro au împlinit de curînd, sau urmează să împlinească cei 18 ani, vîrstă la care capeţi drept de vot.
Rezultatul se vede!
Banzai!
La PROTv,în special la stiri se pot vedea toate ororile;parcă iese la suprafată tot ce este mai mizerabil,dar multora le place.Dar există televiziuni care se fac pres la picioarele stăpânilor,si nu vorbesc de cele particulare pe care nu le plătim noi;mă refer la televiziunea publică ai cărei abonati siliti suntem.Noroc de faptul că nu suntem siliti să ne si uităm la emisiunile politice.
De evelics pe 22 February 2011 la 20:27 (#)Nu doar ca să-i întorc “complimentul” lui “violet”, io unu’ nu-mi aduc aminte de alt fenomen, altul decît Pro, care să “averi” (rating) din manele (prima dată cînd am auzit de genul ăla – promovat de Teo şi… Badea) şi din telenovele cu ţigani. Tigănia a devenit “marfă” (ce rating are State?). Şi mai ale “de România”. Cu aste ne-au pus ştampilă, lumea rîde şi se uită, CNA tace…
De shogunu' pe 22 February 2011 la 20:35 (#)Banzai!
evident tara ne vrea prosti, de genul”eu am dat cu cututul”.Nu am vazut emisiunea dar mi-a placut cum a dansat domnisoara.
De WHY 322 ? pe 22 February 2011 la 20:43 (#)De vazut filmul din 2006-Idiocracy. Asa vom ajunge si noi dupa atata”culturalizare”!
De infektus pe 22 February 2011 la 20:54 (#)d-le Ciutacu,ProTv-ul are si emisiuni excelente ex:” Romania te iubesc!”asa ca ar trebui sa fiti mai indulgent ca doar trebuie sa faca si ei rating cu ceva .Si d-voastra sariti calul uneori tot pentru acelasi lucru.Sper sa nu ma injurati in vazul lumii.Multumesc
De brain56 pe 22 February 2011 la 20:54 (#)Poate atacul vostru , si al lui Badea, vine si din faptul ca A1 a avut aproximativ 600.000 de telespectatori iar PRO în maxim 2.700.000. Daca A1 avea inteligenta de a cumpara formatul acesta voi mai aveati aceleasi opinii publice? Formatul pe care A1 îl promoveaza “Câstigi în 60 de secunde” solicita mai mult intelectul romanilor? Sunt întrebari retorice, nu necesita raspuns….
De Alex pe 22 February 2011 la 20:57 (#)Asa si?…tell us something new Mr.Ciutacu (cum ar zice Soric)…asta e publicu’ ,asta se cere, asta se ofera,asta se haleste si nu vreau sa fiu rautacios dar Acces Direct ,de exemplu, ce public are ca tinta?…cu siguranta acelasi,asa ca,…CASE CLOSED
De Cosmin pe 22 February 2011 la 21:03 (#)Pentru prima oara imi doresc sa fiu dictator si sa impun profesionalismul si seriozitatea Antenei 3 !…
De gabriel pe 22 February 2011 la 21:10 (#)Eu asa gandesc … te superi ?
Nu am urmarit emisiunea ,nu ma uit pe pro tv,dar azi s-a vorbit la radio de baietelul acela Narcis,care ,cand va creste,va avea cu siguranta o alta voce,e inca mic.Din ce vad eu pe materialul postat de tine, emisiunea e o copie dupa cele britanice si americane.Nu e nimic original in initiativa lor.Omul politic ideal pentru spatiul romanesc este acel om care sa faca pe boul si sa fie atat de genial incat sa nu arate lucrul asta niciodata,ca ,daca se prind romanii,s-ar putea sa inceapa sa il deteste.Greu sa gasesti un asemenea om.Rara avis.
De Irina pe 22 February 2011 la 21:11 (#)Trebuie recunoscut ca cei de pe PROTV cam stiu sa faca bani fara sa foloseasca cocina politica.
De catalin pe 22 February 2011 la 21:33 (#)Acu’ distributia inteligentei este una gaussiana, publicul lor tinta e cam pe mijlocul cloputului, nici prosti de bubuie dar nici sclipitori; voi astia din posturile de tip nisa va cam adresati capatului mai din dreapta.
Decat sa te enervezi vazand ce cretinisme a mai facut Boc, ce a mai furat X sau Y and stuff, mai bine stai sa te miri la ce nu fac niste prosti/amarati pentru o mana de arginti
Daca urmaresti programul TV de vineri seara,de la ora 20 si pana cand se termina emisiunea respectiva chiar nu ai la ce sa te uiti.Poate daca este vreun meci de fotbal.Altceva nimic.Au gandit bine ziua si ora.Trebuia sa aiba romanii cu ce sa-si umple programul de vineri seara.Asa e in criza.Sau in tenis ca nu mai stiu.
De un diliu pe 22 February 2011 la 21:55 (#)uite la fetele din public. fiecare poate juca cu succes intr-un videoclip de manea. Exista o anume fizionomie manelistica la romani perfect identificabila. Astfel, dintr-o privire se pot citi cu precizie indeletnicirile video si audio ale posesorilor!
De dan pe 22 February 2011 la 21:55 (#)@catalin: cei de la Pro au facut cele mai mari mizerii (si, inclusiv, un munte de bani) pe baza de mocirla politica. iti amintesc doar basismele electorale, cu maimutoi cu tot, de la Maruta si Divertis (ultima, a doua zi dupa ce se terminase campania). mai sunt si altele
De Victor Ciutacu pe 22 February 2011 la 22:00 (#)@gabriel: gresesti. nu suntem nici noi icoane si orice impunere dauneaza
@Alex: esti realmente ridicol. cand ne-ai auzit, pe mine si pe Badea, laudand productiile A1?
@brain56: fac rating cu multe emisiuni, unele, intr-adevar, foarte bune. dar asta n-are nici o legatura cu subiectul.
@horia: la ce mi-ar folosi?
Acum, trebuie să fim drepţi şi să recunoaştem că:
De violet pe 22 February 2011 la 22:06 (#)1. Fata aceea face, totuşi, gimnastică, fie ea şi la bară, dar tot gimnastică e. Şi se vede pe ea asta;
2. Iustin chiar are o voce excepţională; nu sunt de acord că i se va schimba vocea, cel puţin nu mult. Are 16 ani, nu 12.
Poate ca ai dreptate , dar rar mi se intampla sa deschid televizorul pe Antene si sa vad non-stop ce chiloti si-a mai luat Varciu sau ce diametru au silicoanele vreunei maneliste!
De gabriel pe 22 February 2011 la 22:08 (#)O seara buna !…
@Alex, intrebare, ai inteles cele scrise de autor? si ultima intrebare, Ciutacu este patronul trustului?, nu stiam.
Mai citeste odata articolul si sper sa nu mai revii pe acelasi subiect.
Sanatate domn Ciutacu.
De Peter pe 22 February 2011 la 22:08 (#)Cuuum? Pro TV face cercetari de piata? Cuuum? Cercetarile de piata sint bune la ceva? Cuuum? Si voi acum ati aflat?
De Turambar pe 22 February 2011 la 22:12 (#)@Turambar: nu, acum mi s-a reconfirmat – inca o data, a cata oara? – ca unii fac mai multe si, culmea, tin cont de ele. si le foloseste
De Victor Ciutacu pe 22 February 2011 la 22:18 (#)Interesant. Deci, unde s-au dus inteligenta Romaniei? Mai intai prin puscharii in anii ’50, dupa aia la Canal, dupa aia in beciurile securitatii, iar dupa 1989 in ‘UE’ cu burse (bilet doar dus, fara intors). Pare greu de crezut, insa planul de exterminare al Romanilor pare este in desfasurare de aproape un secol. Ma si mir ca inca mai existatm. Eh? ALARMA !!
De Miclosh pe 22 February 2011 la 22:21 (#)@all: cred, data fiind invazia barbara de prostie, ca mai e nevoie sa precizez inca o data ca nu sunt patron/director la A1, nu colaborez institutional cu postul si nici macar nu condamn cele doua mari televiziuni comerciale ca se folosesc de prosti sa faca bani. ci doar ma minunez ce resursa nesecata de prostie zace-n tara asta!
De Victor Ciutacu pe 22 February 2011 la 22:26 (#)5 milioane au votat un cocalar sociopat… ce ai prezentat aici inseamna “normalitate”
subiect – un presedite si un popor
“Sociopatii sunt caracterizati de o desconsiderare fata de obligatiile sociale si fata de sentimentele celorlalti. Manifesta un egocentrism patologic, emotii superficiale, lipsa autoanalizei, control scazut asupra impulsivitatii. De asemenea, sunt incluse si toleranta scazuta in fata frustrarilor, iresponsabilitate, lipsa empatiei pentru celelalte fiinte umane si, lipsa compasiunii, manifesta lipsa anxietatii lor si a vinei in legatura cu propriul comportament antisocial. De cele mai multe ori sunt indrazneti, manipulativi, incapabili de a stabili o relatie de prietenie si dragoste. Fara nici o jena ei mint, insala, fura, abuzeaza de rudele si membri familiei, si se pun pe ei insisi, cat si pe ceilalti la riscuri inutile. Hare 4 ii caracterizeaza ca fiind “predatori ai propriei rase, ce se folosesc de sarm, manipulare, intimidare si violenta pentru a-i controla pe ceilalti si pentru a-si satisface propriile nevoi egoiste. Fiind lipsiti de constiinta si de sentimente fata de ceilalti, ei iau cu sange rece, orice au nevoie, violand/ incalcand normele sociale si asteptarile fara nici cel mai mic sentiment de regret sau vinovatie!
Sociopatii sunt incapabili de a invata prin pedeapsa, si de a-si modela propriul comportament. Cand descopera ca felul lor de a se comporta nu este tolerat de societate, ei reactioneaza prin ascunderea lui si prin deghizarea intregii personalitati.”
De Dan pe 22 February 2011 la 22:29 (#)Am două observaţii.
De Bibliotecaru pe 22 February 2011 la 22:35 (#)1. Românul nu prea seamănă cu boul. Sigur, boul este lipsit de voinţă, placid, imperturbabil… dar este şi capabil de travaliu. Românul nu prea.
2. Evoluţia la bară (cea de acest tip) are toate şansele să ajungă sport olimpic.
Cineva,acolo,sus(ma refer la clasa politica)ne vrea prosti si indobitociti.Reteta functioneaza pana la un punct.Ar avea motiv CNA-ul sa se sesizeze din oficiu?Da daca ar avea in componenta numai oameni de valoare morala si culturala.Mare pacat ptr. poporul asta.
De cristian pe 22 February 2011 la 22:39 (#)Ceea ce ma deranjeaza mult e si faptul ca reactiile celor din juriu si ale celor 2 din “semiculise” sunt copiate la indigo dupa grimasele celor din show-urile originale. Adica nici personalitatea nu mai poate avea manifestare proprie? Ma mir ca nu se observa lucrul asta; e drept, eu nu am vazut decat reclamele si clipul de fata, unde a fost mai multa gimnastica si mai putina senzualitate. Parca sunt si concursuri de genul asta.
De aniversari pe 22 February 2011 la 23:34 (#)nu uita draga victore ca formatul asta de emisiune a fost testat in prealabil, cu real succes, pe alte natii care se dau mai destepte, mai culte si mai educate decat natia noastra. Daca imi aduc bine aminte, eram cu “totii” cazuti in cur de admiratie atunci cand zidarul costel facea furori prin spania. Concluzia mea este ca prea ne plangem de mila ca popor ca sintem oropsiti, de soarta, de puteri straine si malefice, cand de fapt toata lumea e asa … Pentru ca prostia nu are limite!
De marius pe 22 February 2011 la 23:47 (#)Ma bucur ca nu sunt singurul din Romania care nu s-a uitat la asa ceva luat dupa conceptia “danseaza maiemuto la bara sa ma amuzi”, cand am auzit pe toti ca a facut rating asa mare nu-mi venea sa cred!
De Dany pe 23 February 2011 la 00:58 (#)Nu vreau sa te superi pe mine dar nici Antena 1 nu e departe de Pro TV, m-au zapacit cu Burlacul si cu Next Top Model ambele cu Botezatu Catalin de 44 de ani care se mai crede burlac foarte ravnit….la varsta asta??? Nu neaparat emisiunea in sine ma supara ci faptul ca se prea face reclama exagerata, daca intru pe “ingurapresei.a1.ro e imposibil sa nu-mi apara de 20 de ori reclama la burlac si la top model.
Stiti dl. Ciutacu, ca tineretul (eu am 22 de ani) rade daca le spun ca urmaresc emisiunea ta sau a lui Badea si in general de astia care vizioneaza emisiuni care se intersecteaza cu acest domeniu vast numit politica (cu toate ca in romania e foarte simplista treaba, lipsind dreapta si stanga politica) de aia si pun stampila pe basescu si apoi se plang de multe.
Ma oameni buni, sinteti mai prapastiosi si mai patetici decit e consemnat in fisa postului. E plina lumea de oameni nici prea-prea, nici foarte-foarte, pe care nu-i da afara din casa desteptaciunea, creativitatea, intelepciunea, care prefera sa consume de-a gata, deja masticate, chestii facute de altii. Asta se intimpla si in Germania, si in Nooa Zeelanda (da, stiu: se scrie Noua. La mine in cap acum e Nooa, da?), si in America, peste tot pe unde s-a inventat curentu electric si televizoru cu pedale. Ce pana mea de intensitati totale va dati peste cap de parca ar fi sfirsitu lumii? Iaca acolo inca o emisiune de rumegus, pentru un public de rumegus, care se intimpla sa reprezinte majoritatea acestei tari perfectibile. Nu va place? Dati, frate, din telecomanda, pina va doare butonu. Va place? Ei, aici deja incepem sa avem o problema.
De Turambar pe 23 February 2011 la 00:59 (#)@Turambar, “E plina lumea de oameni nici prea-prea, nici foarte-foarte…” asa este, ai dreptate, doar ca am uitat sa va mentionez ceva foarte important (4 all), cautati emisiunea “chinezii au talent”, formatul este acelasi (cumparata franciza) si cred ca o sa va cruciti din cauza diferentei, doar talente si doar “invingatori”, la ei nu a fost loc de aberatii, mistouri ieftine si nici de momente penibile, in concluzie, se poate daca se vrea.
Sanatate domn Ciutacu.
De Peter pe 23 February 2011 la 01:29 (#)Dragi tovarasi vreau sa va spun in primul rand ca am vazut din emisiune doar secventele de pe acest blog asa ca nu ma pot pronunta cu privire la celelate prestatii dar cu privire la dansul la bara as avea vreo doua vorbulite. Nu ma pot considera un mare specialist dar am vazut cateva dansuri la bara prin tara si pe-aiurea. Dintre toate, acesta este cel mai complex din punct de vedere tehnic. Haideti , va rog, sa iesim putin din tiparele inguste ale gloatei si sa judecam obiectiv. Care este diferenta, ma rog, intre ceea ce a prestat tanara la bara si ceea ce face o gimnasta la barna? Amandoua sunt semi-despuiate si isi antreneaza corpul in diverse miscari ondulatorii. Singura diferenta este ca asociem involuntar acest exercitiu la bara cu barurile de noapte pline de fum, de curve si de miros de Sodoma si Gomora, unde nu ne-am lasa copii sa se duca vineri seara. Eu am tot repectul pentru orice meserie, si pentru cel ce o practica, atata vreme cat o face bine. Daca aveti impresia ca emisiunea respectiva este sub nivelul intelectului dvs aveti posibilitatea sa schimbati canalul, telecomanda avand o groaza de butoane. Daca nu rezonati nici cu recomandarile lui Victor (NatGeo, Discovery, Travel bla, bla) furati filme de pe Torrent, cititi sau plimbati-va in parc. Numai nu va mai plangeti de continutul emisiunilor de “sub-cultura” pe care nu va obliga nimeni sa le urmariti.
Cu toata stima,
De LaURS pe 23 February 2011 la 01:32 (#)L
Tot eu… Am citit mai atent si am aflat ca fata chiar a facut si gimnastica in viata ei.
De LaURS pe 23 February 2011 la 01:38 (#)q.e.d.
stupoare…dobitocii care ridicau cartoane colorate la manifestatiile lu’ nea nice i-am recunoscut…sunt aici in sala si aplauda… frumoase programe erau acum 20, 25 ani…tinea-i televizoru’ inchis si citeai o carte buna, vedeai un tarkovsky la video……………….
De von ryan pe 23 February 2011 la 02:35 (#)Asta cere “boborul” asta ii dau cei de la Pro ! Eu am oripilat un intreg colectiv deoarece am ratat emisiunea ! Mare ti-i gradina Doamne !
De SyAna pe 23 February 2011 la 07:10 (#)am urmarit emisiunea din curiozitate pentra o compara cu cea din Germania, care imio place si nu prea o ratez pentru ca intradevar te destinde. Sa nu fim ipocriti,formatul nu e rau daca oamenii mai vor si distractie la tv. Dar atat de penibil realizata! Atat de penibil din toate punctyele de vedere! Juriul execrabil, aprecierile atat de neinspirate, de-a dreptul jenante, decorurile mocicose,publicul din sala de-asemenea, si-apoi aspirantii la titlu…jegosi de-a dreptul. Vin si la castingurile din strainatati idioti, dar in nici un caz in majoritate covarsitoare ca la noi. Acolo nu trec unii doar ca stiu sa de din cur sau sa topaie sau pentru ca-s inca virgini. Bohlen, de ex, pe care eu il consider meserias in showbizz, nu se sfieste sa la zica de la obraz ca-s cretini, si-asa unii nu vor sa-si asume asemenea aprecieri si stau acasa. In ce o priveste pe d-ra de la bara, mi s-a parut chiar foarte buna. Faptul ca nu face din bara un obiect porcos mi s-a parut laudabil. Restul jenant, spre mizerabil.Pacat totusi de format.
De alina pe 23 February 2011 la 08:38 (#)Sincer sa fiu, asa cum spui si tu, ProTv-ul e o masinarie de facut bani… si tre sa recunoastem ca o face bine de cativa ani buni…
De geretus pe 23 February 2011 la 09:37 (#)Pentru asta trebuie sa capteze atentia cat mai multor romani, pentru ca, nu-i asa, asta e masura televiziunii – Ratingul…
Ce vina are Pro Tv ca romanii sunt 70-80% ( sau poate chiar 90-99.99%) boi?…Nu este de fapt acelasi public pentru toate televiziunile ( inclusiv cele ale Intact S.A)?
E ProTv iresponsabil? Poate… Insa in cazul acesta, judecand cu aceeasi masura, nu-i asa ca vom gasi 90% din productiile celorlalti in acelasi registru? ( Capatos, OTV, porcariile de pe Prima, B1 cu Columbenii, etc)?
neata, am vazut din aceasta emisiune doar baiatul ala, care ca si SUSAN BOYLE, o gospodina neinsemnata are o voce dumnezeiasca si pe fata aia de dansa la bara, ca si altii devazura emisiunea eu am vazut ce gimnastica a facut fata aia, chiar daca s-a contorsionat de i-a venit rau, nu avea chiar un trup de bagabonteala de dans la bara prin italia, eu una dabia astept sa inceapa emisiunea colegei CARMEN AVRAM, i-am dat like dimineata pe fb vad ca incepe pe 1 martie, ca si EROII UITATI din decembrie cred ca o sa fie ceva super fain, altfel ne uitam si noi la ce ne alegem, asa ca sa mai uitam de nebunia asta din tara. va multumesc dana
De dana logofatu pe 23 February 2011 la 09:46 (#)Emisiunea asta e la fel peste tot in lume. Google “stripper got talent” si o sa vezi ca la noi e lejer inca. Toate televiziunile au emisiuni aiurea si probabil ca de aia se intreaba lumea de ce atacul asta la protv.
De mihai pe 23 February 2011 la 09:54 (#)Cantitatea de inteligenta (si bun simt in general) e o constanta universala, asemeni vitezei luminii. Problema dureroasa e ca populatia creste exponential. Dar daca tot ai halit o tocanitza de pui cu mult mujdei de usturoi, macar tre sa ai bunul simt sa te speli pe dinti dupa aia, sa iei sub limba un mentosan, si nu sa te apuci sa rigai prin metrou ca o vita la abator. Cu alte cuvinte totul se reduce la cei 7 ani de acasa. Generatia asta moderna, fiind precoce, atroce si feroce, n-are nevoie decit de vreo 2-3 ani. In rest, legea ofertei intr-o piatza e legitima si sanatoasa.
De purcelix pe 23 February 2011 la 09:56 (#)@ Dany:
De violet pe 23 February 2011 la 10:03 (#)Generalizarea “tineretul râde…” este absolut neconformă cu realitatea. Eu ştiu ce am văzut în Parcul Tineretului şi în Piaţa Constituţiei, la “chemările” lui Mircea Badea şi Victor Ciutacu: oameni cu vârste cuprinse între anii de grădiniţă şi cei de pensie, dar tot “tineretul” era cel mai bine reprezentat. A, că mai sunt imbecili tineri, ca şi din alte segmente de vârstă, asta e adevărat. Aş merge pe credinţa că aceştia fac parte din categoria oamenilor care vor să pară mai mult decât sunt şi pot vreodată să fie, dar care nu vor să-şi recunoască limitele. Iar Băsescu le-a dat curaj că se poate să fii şi aşa, ca el, ca ei, şi eventual să le dea cu tifla celor care sunt mai dotaţi.
Cu e ce mai presus ori mai prejos emisiunea de care vorbeti tu de serialul Beavis and Buthead.
Aaaa da aia erau desene animate si putea fi pusi la categoria asa nu ?
Daaa restul pe productzii TV de mai de peste an marca MTV cu ce sunt peste grohaiala PRO ?
Bagatzi-va bine mintea in cap, pe mintea lor infantila voi vretzi sa va lasatzi soarta voastra si a copiilor vostri. Foarte bine daca ii lasati ei vi-l vor decide.
Daca nu daca nu avetzi incredere in “ratzionamentele” si “gusturiel” lor …. atunci ar fi cazul sa facetzi ceea ce au facut cei care au descoperit prima data nevoia de juca pe cartea democratziei de fatzada a democratziei atent si strans controlata in substantza sa lautrica.
A democratziei cu flack. A democrarztie lui orice alege alegi tot pe omul nostru il alegi.
PS nu vi se pre ciudat ca nu e loc la TV de emisuni care sa dovedesca talentul promotziilor proaspetelor generatzii de absolventzi de scoli de muzica dar e intotedeuna loc de “talentosi” care canta cu picioatrele pe dupa cap ? Ca nu e loc de o gala natzionala de gimnastica ritmica sau artistica dar e loc de o ingalare de dans la bara ?
Ca nu mai e loc de valoare in sensul sau academic sau sportiv de nonvaloarea cu PR TV?
Asta e directzia in care non-actziuena nostra indreapta Romania, daca nu va convine facetzi ceva.
De laur22 pe 23 February 2011 la 10:04 (#)nici a1 nu este departe de pro tv,sa fim seriosi dle ciutacu.
De jan pe 23 February 2011 la 10:13 (#)Trustul Pro este cel care “importă” emisiuni de succes de afară, la care adaugă “virtuţile” descrise de tine şi uite aşa apare mega-succesul. În ţara în care un analfabet a ajuns milionar, fapt confirmat de un magistrat care făcând referire la el s-a exprimat cam aşa “cel mai bogat om din judeţul Olt” cred că astfel de emisiuni sunt mană cerească. Multe “succesuri”.
De anarhistu pe 23 February 2011 la 10:16 (#)Nu m-am uitat la productia asta. Nu ca m-as da “elitist” dar am banuit cam ce se petrece pe acolo. Oricum e un proiect rasuflat gen “American Idol” si altele asemenea….
De rasvan pe 23 February 2011 la 10:28 (#)Scuze ca sunt pe langa subiect ( acest gen de emisiunu pentru mine nu conteaza 0.
De Felicia Nedelea pe 23 February 2011 la 10:48 (#)V-am vazut aseara, intr-o distinsa companie, subtil si inteligent dialog si m-ar interesa
( daca se poate) in procent, cam ce sanse dati dupa 26-27 februarie de “spargere coalitie”?
Undeva la începutul clip-ului există un ROMÂN care își slobozește în gura-i puhavă câteva firimituri capitaliste în timp ce ”tânăra” își unduiește formele cărnoase… Cam asta e imaginea României, am citit destul de multe comentarii în care argumentul suprem ”suna” cam așa, ”în toate țările există curve perimate și boi la TV”. Nu contest, doar că în Vest, ele sunt oarecum excepții, noi, cei puțini, fiind prizonierii jegului românesc. Și ceva mic, ca idee și figură de stil…
De Cretu pe 23 February 2011 la 10:59 (#)O zi plăcută!:)
Emisiune de tot rahatul cu o singura exceptie.Fata de la bara este o “bunaciune” si o sportiva valoroasa.
De santinela pe 23 February 2011 la 11:00 (#)Iar s-au incins spiritele pe aici??cred ca printre noi SUNTEM dintre cei care au citit articole din presa legate de aceasta emisiune (copiata prost, subiectele bagate ca sa umple spatiul de emisie) sau urmarim macar de plcitiseala si alte emisiuni care ne coboara gradul de civilizatie (daca nu deja e mult prea jos).eu de la locul de munca sincer nu ma pot uita la discovery, explorer si altele pentru ca nu am cum.Acasa insa, dupa ora 20 asta fac.Ca sa ne amuzam tanti cu “gimnastica” ei la bara care dorea sa o promulge la rang de sport olimpic sau ceva de genul a fost o gura de dumnezeire asa ca inceput de weekend.Eu sunt una dintre persoanele care se uita dimineata la stirile de pe pro pana la 10, pe antena3 la badea , ciutacu si gadea, citesc blogurile voastre, seara ascult pe badea la radio, seara acasa ma uit numai la documentare sau la emisuni medicale.Gresesc cu ceva???????Cred ca asta s-ar numi diversitatea televizata
.Am cunostinte care decat sa se uite la o stire (,macar sa afle si ei ce partide mai sunt in tara asta , pentru ca nu stiu, ca sa nu zic ca se duc cu ochii inchisi la vot)mai bine prefera sa se uite la diverse emisiuni.Cu genul asta de oameni nu ai ce comunica, nu ai subiecte.Am sau nu cat de cat dreptate?
De andreea pe 23 February 2011 la 11:02 (#)Postarea ta ar trebui sa fie rezumata ceva de genul: cine are urechi, sa auda. Nu cred ca bosii de la A1 vor auzi. Pentru ca, data fiind implicarea marelui boss in politica, trustul Intact nu este (ca Pro-ul) o simpla afacere media, centrata şi axata pe profit. Intotdeauna patronatul de la Intact va vedea televiziunile şi publicatiile din trust inclusiv ca mijloace de presiune şi de influenta politica a publicului. Nefiind, asadar, strict o afacere axata pe maximizarea profitului, managementul activitatii curente (ca şi al proiectelor de viitor) va fi realizat astfel incat sa impace şi capra şi varza. Capra = profitul; varza = influenta politica. Inchei aceasta parte a postarii mele cu parerea-mi de profan: pe criza asta, cand piata de publicitate se contracta şi devine din ce in ce mai interesata sa se adreseze cat mai tintit publicurilor vizate, managementul Intact risca sa ajunga ca in doi-trei ani ori poate chiar mai curand sa i se aplice proverbul “Cine alearga dupa doi iepuri…”
Acuma rezumand şi mai pe scurt idea, as zice (daca as fi Victor Ciutacu) asa: “Bre fratilor antenisti, daca tot ne prostituam, macar sa o facem pe bani buni. Pro-ul cum poate şi noi nu?!… (Ca n-or fi Antenele fix antecamera Academiei, nu?)”
Trebuie sa apreciez ca ai un stil aparte de a crea iluzii automultumitoare in randul cititorilor tai. Citesc postarile unora şi ma minunez. Reusesti sa fii un pui de Freud pentru multi de prin zona. Ce fericiti sunt ei, simtindu-se zimbrisori şi taurasi… Cand de fapt sunt – cei mai multi – mari boi. (Aicea trebuie sa remarc ca ai un sex-appeal aparte: ai o arta teribila de a atrage o droaie şi mai mare de vaci!).Pentru ca sunt impotriva etichetarilor şi a jignirilor, ma simt obligat sa detaliez ca sa dau substanta demnelor epitete de mai sus. (Sper ca astfel iti iau, partial, şi o povara de pe umeri. Daca un bou ma viziteaza acasa, din politete nu am sa-i spun ca este bou, ca nu-i politicos; daca ne intalnim pe un teritoriu neutru, pot sa i-o zic mai usor.)
Dupa mine, majoritatea covarsitoare a autorilor postarilor la acest articol sunt fix la acelasi nivel de uz al ratiunii ca şi in cazul telespectatorilor de la Pro. Ba uneori boul pacient (= pasiv, care sufera, asupra caruia se exercita o actiune), inert şi intrat in transa al Pro-ului mi se pare de-a dreptul dragalas. Spre deosebire de astialaltii, boi activi şi implicati, care vor sa schimbe ceva. Nu stiu ce, nu stiu cum, nu au cu ce, dar vor sa schimbe.
Citind postarile, vezi ca multi nu scriu sa transmita, ARGUMENTAND, un punct de vedere, ci se rezuma la a arata ca au şi ei o parere. Dar, vorba ceea, nu e o parere oarecare. E PAREREA LOR. Aceasta este pur şi simplu o forma de autoterapie, prin care oblojesc suferinte şi frustrari. Citind, imi pare destul de eficienta, mai ales prin co-impartasire.
Din lipsa de timp şi spatiu, ma voi referi la cel mai flagrant şi totodata socant lucru, pentru mine. Ca fiecare trateaza parerea lui proprie şi personala ca şi cand ar avea relevanta statistica, ba uneori ca şi cand ar fi ADEVARUL. Şi suntem cativa prin zona care stim ca nu-i asa.
Sunt cate va minciuni sociologice care sunt colportate şi acceptate tacit şi cu maxima seninatate de majoritatea cititorilor tai (ca proba ca chiar este vorba de o forma de autoterapie). Un inventar aleator ar putea debuta cu mitul calitatii intelectuale, materiale şi sociale reduse a votantilor lui Base din 2009. Daca s-ar obosi vreunul sa caute şi sa se uite pe statisticile din primul tur, ar vedea ca electoratul cel mai needucat a votat (şi asta s-a intamplat an de an din 1990 incoace!) cu PSD-ul; urmeaza apoi cel al PDL-ului şi, in sfarsit, al PNL-ului. Adica elitele (intelectuale, materiale şi sociale) au votat cu PNL-ul şi cu Crin, iar cei de la polul opus – cu cel mult opt clase ori scoala profesionala, cu venituri sub medie ori traitori din ajutoare sociale, din mediul rural, dar şi din cartierele periferice ale marilor orase (lumpenproletariatul, daca nu ni-i frica de cuvinte) – au votat cu PSD şi cu Geonel.
Alt mit este cel al mituirii electoratului de care PDL-isti. Tot fals. Pentru ca TOTI au mituit pe toata lumea. Cu un accent mai apasat pentru PSD. Evident, PDL-ul a “tinut aproape”. Daca cei din PNL au fost mai stersi, asta pentru ca nu au avut resurse la fel de consistente ca şi ceilalti. Pe romaneste, nu au avut destui baroni locali… Acuma si romanul, impartial cum il stim, le-a tras clapa. Adica urmand indicatia Monei Musca. Citez din memorie: “Mancati-le micii, beti-le berea şi votati cu noi” (Pentru necredinciosi: am clipul electoral cu memorabila spusa!)
PS Tot ce am scris mai sus (pe locuri acid de cinic) mi se aplica, evident, şi mie. Zi buna. Si vaci, si boi si zimbri maruntei.
De alphas pe 23 February 2011 la 11:04 (#)@alphas: afisezi o superioritate care, in afara scrisului coerent si conform regulilor gramaticale (chestie de normalitate, in definitiv), habar n-am pe ce se bazeaza. in domeniul industriei tv, pleci de la niste prezumtii, pe care ti le transformi in certitudini, profund gresite, total paralele cu realitatea. si folosesti niste generalizari aberante. in rest, traim intr-o tara inca libera, cu pareri deocamdata libere
De Victor Ciutacu pe 23 February 2011 la 11:11 (#)Cea mai geniala si adevarata fraza, caracterizarea perfecta a ceea ce reprezinta astazi Romania “Locuitorii spaţiului geografic unde dansatul la bară e virtute, la fel ca şi pricopseala financiară pe bază de cur, rezonează, de regulă, la grobianism, hăhăituri, ţigăneală şi emoţii patetice.” Pacat ca nu stiu numele emisiunii ca m-as fi uitat de curiozitate.
De valentina popescu pe 23 February 2011 la 11:14 (#)Scuze, credeam ca introduce si subsemnatu’ un comentariu la articol…dar trebuie sa ma las pagubas. Din ce vad, am dat buzna intr-o sedinta a Academiei. Macar atata precautie sa fi avut sa nu deschid usa cu o lovitura de picior.:)
De sebi pe 23 February 2011 la 11:20 (#)PS Pun pariu ca, macar 75% din astia de o ard la modu’ sententios condamnand vulgu’, sunt primii pe fotoliu cu pop-cornu’ in brate si sticla de bere de’a dreapta. Poate baga si un “incepe vitamina C”;). Desigur, la modu’ fin.
Apropo Victore, incadrarea postarii la categoria “Caruta cu deontologi” e pur si simplu senzationala…=)))
De sebi pe 23 February 2011 la 11:24 (#)Nu am vazut emisiunea, nu stiu daca a fost buna sau rea. Dar vad foarte multi dintre cei care au postat aici etichetand persoanele care s-au uitat ca fiind inculti, retardati, etc. Vreau doar ca in seara cu emisiunea face ceva in CATIA si oricum mergea tv-ul pe discovery cred. Dar am auzit la tv-ul parintilor mei care s-au uitat din cate-mi dau seama la emisiune si se amuzau copios. Vreau sa spun ca in cultura generala sunt putini oameni care au cultura maica-mi de exemplu, vorbitoare de ebraica, maghiara, franceza, italiana, nevotanta de basescu si probabil nu sunt multe persoane care au citit cat a citit ea poate altii nici n-au vazut atatea carti…
De adrian cosmin pe 23 February 2011 la 11:29 (#)Intr-un subiect anterior posta-i asta:
“ma uit la iesirile isterice antefactum si-mi dau seama ca multa lume trebuie sa se duca urgent sa se caute la cap. daca a facut ceva cu adevarat Basescu, in cei sase ani de mandat, a fost sa scoata la lumina caraacterele mizerabile si intoleranta multor romani. se judeca numai in alb si negru, dialogul nu mai exista ca institutie, oamenii sunt condamnati de politia gandului doar pe criterii de apartenenta politica.
P.S. dupa ce trece emisiunea asta, toti pupatorii mei in cur de pe acest blog care m-au injurat si suspectat de nevolnicii vor fi banati imediat cum vor reveni la vechiul lor obicei”
Seamana zic eu. Dar poate-i vorba de alta emisiune si poate deh trebuie sa fim reconcilianti in anumite directii, dar nu in toate…
Apreciez felul cum pui problema. Astept şi sper ca vom ajunge cu totii ziua in care normalitatea va fi trecuta cu vederea şi nu apreciata, cum se intampla azi in societatea noastra bolnava. E normal ca functionarul / politistul / vamesul sa nu ia mita, iar pentru asta nu trebuie recompensat. E normal sa scriem corect, iar asta este banal. Este un drept sa avem puncte de vedere, in masura in care orice opinie trebuie sustinuta cu argumente. Şi aceasta cerinta este normala.
In general nu imi construiesc punctele de vedere pe baza de prezumptii, ci doar pe fapte (cat mai) brute. Evident ca argumentarea mea poate scartii. Şi uneori o şi face. Tare. Pentru ca fac generalizari, care uneori (nu indeajuns de rar pentru gustul meu) nu se confirma. E risul oricarei inductii, pana la urma. Si ce am de pierdut?!… Ca doar m-am pus şi pe mine, senin, in randul boilor sadea. Şi trebuie s-o merit.
De alphas pe 23 February 2011 la 11:37 (#)Dar ce parere ai despre copilul de 15 ani,care a cantat cu o voce de contratenor? Nu a fost un moment de sclipire in emisiunea hidoasa?
De Daniel pe 23 February 2011 la 11:43 (#)As dori sa stiu daca audientele sunt publice sau au acces la ele doar cei ce le comanda?
De bond-escu pe 23 February 2011 la 12:11 (#)@alphas :
De sandu pe 23 February 2011 la 12:27 (#)Tu esti : vaca , bou sau pui de zimbru , ca nu ne-ai lamurit , daca tot iti place sa jignesti lumea sub anonimat !!!…
Daca esti asa de ” principial ” , nu vrei tu sa te duci in fata la Cotroceni sa faci ceva mai util cu energia ta revolutionara , ca ne-am saturat de ” ziceri ” de astea intelepte !!!…
Stiu ca o sa se supere Victor pe mine , imi cer scuze , dar , blogurile au si ele o ” telecomanda ” ca televizorul : se cheama MOUSE .
Cu un simplu click , gasesti in alta parte dezbateri mai aprofundate pentru nivelul tau !
Domnu’ Victor, dar de ce multi dintre comentatorii acestui post vor sa va auda cum comparati A1 Cu ProTV? E o intrebare retorica. Totusi ei nu isi dau seama ca un angajat al unei televiziuni, nu are voie sa faca anti-reclama postului in care lucreaza?
De Cristian Pop pe 23 February 2011 la 12:48 (#)Nu stiu, mi se pare ca trebuie sa ai o minima logica pentru a’ti da seama de lucrurile astea marunte…
@Cristian Pop: dincolo de logica si de realitatea ca eu nu lucrez pentru A1 (ci doar pentru “sora” A3), singura comparatie pe care o fac e ca Pro vinde mai performant tigania
De Victor Ciutacu pe 23 February 2011 la 12:53 (#)Imi cer scuze, am scris in graba A1 pentru ca ma gandeam la mult invocatele emisiuni de pe A1.
De Cristian Pop pe 23 February 2011 la 12:55 (#)Oricum intelegeti ce am vrut sa spun…
Si totusi, care e diferenta intre un dans la bara (intre alte prestari semi-artistice) la PRO TV si… Acces direct (de la Antena 1)? Sau alte show-uri pacatoase…
Sau nu-s bune decat jegurile noastre, nu si ale altora?
(dupa citirea raspunsului catre Cristian Pop, imi dau seama, totusi, ca acest post (al meu) este mai degraba unul retoric).
De Victorash pe 23 February 2011 la 13:01 (#)Domnule Ciutacu,
Eu m-am uitat la protv vineri seara, de curiozitate, cum au facut, probabil, majoritatea celor care nu prea aveau alternative. Si eu, ca si dumneavoastra, prefer canalele Discovery si filmele. Dar, recunosc, curioazitatea m-a facut sa vreau sa vad ce pot da romanii mai bun si mai talentat. Si am fost impresionata de cei 2 pomeniti in nenumarate posturi anterioare, dar cam atat. Ma asteptam la mai mult, dar m-am multumit sa “pierd” 2 ore si sa vad asta.
Cred ca pot suporta toata “mizeria” cealalata cuprinsa in acest format daca in felul asta se vor descoperi oameni talentati si valorosi, dar care nu au alta sansa sa arate de ce sunt in stare.
Pentru ca asta este ceea ce am obtinut in acesti an de “democratie”: talentele se nasc in familii cu probleme financiare sau care nici macar nu sunt capabile sa recunoasca un potential talent. Ati prezentat si voi, la A3, impreuna cu Carmen Avram, cazuri ale unor copii cu un talent iesit din comun, dar care, fara ajutor din afara nu aveau posibilitatea de aface ceva in viata.
Asta e motivul pentru care nu vreau sa judec foarte aspru “show-ul” de la protv si vreau sa-i dau o sansa. Nu se stie niciodata de unde rasar oameni valorosi, in orice domeniu, si care, prin intermediul mediatizarii facute de aceasta emisiune, sa poata ajunge sa-si valorifice potentialul.
Nu-mi plac multe chestii pe care, asa cum am invatat de la Mircea Badea, le zappez la tv, dar, cateodata “aurul” se gaseste in cea mai mare “gramada de gunoi”. Cine stie?
Parearea mea,
Oana
De oana pe 23 February 2011 la 13:02 (#)Aceast tip de show ” are talent” (pune acolo ce ţară vrei) a avut succes peste tot în lume. De ce n-ar avea succes la noi? Şi de ce s-ar cruci colegul tău?
Inclusiv în ţarile unde băse ar fi descalificat din start, show-ul are succes. Ei bine populatia de la noi e mai pe target.
De Horatiu C. pe 23 February 2011 la 13:45 (#)1- emisiunea are “succesuri” afara si era de asteptat ca cineva sa o aduca in romania.
2- Nici o alta televiziune – inclusiv Antena 1 nu ar ezita sa o difizeze daca face rating.
3- emisunile tembele de agest gen [http://www.mcgogoo.ro/emisiuni-tv-tembele.html - ce revoltat eram pe vremea cand am scris articolul asta !] sunt posibile pt ca suntem o tara plina de Tanti si Nea Anderthal
4- nu trebuie sa ne laudam pt ca nu suntem singurii din lume…
procentul celor interesati de fizica laserilor si Spinoza scade vertiginos. in schimb creste vertiginos procentul celor care citesc si urmaresc emisiuni tabloide [sange, tzatze si buci]…
De McGogoo pe 23 February 2011 la 13:59 (#)Oare de ce nu te miră că o mulţime de oameni urmăresc emisiunea “un show păcătos” unde se scălămbăie libidinosul de Stelian, bucuros că-l mai călăreşte câte o aşa-zisă prospătură, pe care nu şi-ar permite-o în privat şi unde Capatos, grav şi solemn, face lumină în conflictele dintre căzăturile showbizz-ului românesc. E mai gravă bagabonţeala de acolo. Părerea mea.
De nana pe 23 February 2011 la 14:04 (#)@ nana: cine-i Stefan, cine a facut comparatii si ce legatura are cu subiectul?
De Victor Ciutacu pe 23 February 2011 la 14:08 (#)Apropo de protv si tiganie. Eu nu mai pot s-o vad pe loredana, fara sa o asociez cu ceva tiganesc, muzica, dans, haine, accent. Daca da bine la public, fara numar inainte!
De alien pe 23 February 2011 la 14:25 (#)Nu-mi iese din minte schimbarea la 180 de grade a grupului divertis: ani de zile, la antena1, l-au balacarit pe marinar, punctul central al tuturor ironiiilor, si pdl-ul, in cele mai nasoale feluri, pentru ca apoi, cand s-au mutat la protv, in cel mai penibil mod, marinaru’ a devenit brusc, daca nu bun, macar de neatins si de nepomenit, atentia deviind spre altii, de oriunde, numai de la pdl nu, desigur. Mi-e o lehamite!
Ştefan este STELIAN, aşa cum am scris, şi este un om la o vârstă respectabilă, care tăvăleşte o canapea şi nu naumai, în cadrul emisiunii. Legătura cu subiectul constă în faptul că emisiunea în cauză, prezentând atâta deşănţare, cauzează, cred eu, mult mai grav. E adevărat, poate PR-ul său nu este inteligent şi nici costisitor, dar este iresponsabil, cu siguranţă. Nu ştiu alte exemple, or mai fi fiind; la asta m-am uitat întâmplător şi m-am uimit.Scuze dacă, comentariul a apărut ca inoportun.
De nana pe 23 February 2011 la 14:35 (#)@nana: il cheama Stoian. si nu fac un clasament al gravitatii, ca n-am cantaru’ la mine.
De Victor Ciutacu pe 23 February 2011 la 14:40 (#)put de talent romanii!!!(vezi cikigirls,pupeze,formatii de doi bani cu sound de restaurant futurist,curve specialiste in microfonie)….cam asta a ramas !e si postul tv si formatul care debordeaza prin inteligenta,cultura,bun simt
De ciuciu pe 23 February 2011 la 15:04 (#)… Victoras, aseara ai fost E P O C A L, la explicatia aversiunii vis a vis wc tudor!Aici din 3 cuvinte !
De Parpanghel pe 23 February 2011 la 15:25 (#)@ Victor
Scuze de offtopic…
Nu ti se pare enervant ca A3 transmite cu religiozitate in fiecare zi reportaje de la Constanta cu cozile la pomeni?
Am vazut odata…am priceput…de ce trebuie sa vedem sarantoci la coada in fiecare zi?
Plus ca majoritatea dintre ei arunca in lupta argumentul…”am rate la banca”. Ti se pare o justificare valida ca cineva care sta la coada la pomana nu-si poate plati ratele la banca?
Cum am zis…scuze de offtopic…vroiam doar sa stiu daca rezonezi
De Drujbaru pe 23 February 2011 la 15:39 (#)la acces direct te uiti?
De mihaela pe 23 February 2011 la 15:53 (#)de mizeria aia de emisiune ce parere ai?
Daca suntem atatia care ne agitam pe blog doar pe marginea emisiunii, va dati seama cum se vinde? Daca ar face-o si profesionist si cu putin bun gust in selectarea din casting-uri, ar ajunge pe putin procentajele de audienta din Germania. Si astea nu sunt mici credeti-ma!
De alina pe 23 February 2011 la 15:56 (#)@@Drujbaru: ba da!
De Victor Ciutacu pe 23 February 2011 la 15:57 (#)@mihaela: de regula, nu. proasta. multumita?
Acum 40-50 de ani si mai inainte probabil era un numar prezentat la circ !!!
De Doru Danciu pe 23 February 2011 la 16:30 (#)Acum totul a devenit circ !
Asta era o reţetă care funcţiona într-un fel pe afară. Importată la noi, trecută prin reţeta Pro a imnului naţional transformat în manea, a ieşit ce se vede. Urmează talentaţii care pot şuti portofelul fără să deschidă fermoarul şi înzestraţii care pot transporta stropii de la băşină fără să ude fâşul nădragilor.
De Mordechai pe 23 February 2011 la 19:20 (#)O emisiune pt nivelul romanilor, pentru rating … toate televiziunile dau ceva de genul asta.
De Kronstadt pe 23 February 2011 la 20:20 (#)Raman dezamagit ca nu ai reactionat la fel si la, parca “La loc comanda” emisiune data de Antena 1.
Am vazut cam 15 minute, in reluare, pe la ora 14.00 – erau un pusti si o pustoaica de 14-15 ani beti turta pe ulitele unui sat, cu sticlele in maini, vomau pe garduri si injurau satenii. Sau poate asa era scenariul …
SPER SA NU MAI VAD ASA CEVA LA TV …
Si emisiunea respectiva a fost in program cateva luni de zile !!
PS de atunci nu ma mai uit la Antena 1 si nu este singurul post la care am renuntat …
@sandu
Mai intai, cred ca lamurisem deja cum ma vad eu: un bou. Mai cinic, asa, dar tot bou. Şi nu, nu imi place sa jignesc. As jigni daca as spune scurt şi sententios: “Draga X, esti un bou”. Ori, daca ai fi citit cu atentie ai fi vazut ca scriu de genul “Esti bou pentru ca…”. Adica, intai afirm şi apoi sustin.
Citesc acest blog pentru propritar si pentru unii dintre comentatori. Pentru Victor din doua motive. Ca place cum scrie. Dar mai ales pentru ca, chiar daca are el destule pasarelele, gandeste cu capul lui. De pilda, ma astept ca daca (din punctul lui de vedere) Base ar face ceva bun, sa o si afirme si sa o sustina. Ceea ce nu as zice si despre…, ori despre… si nici despre… (…, ca asa e politicos). De pilda, mi-a placut şi mie aseara cand s-a “justificat” de ce nu-l invita pe Vadim. Nici macar cand “enteresele” patronatului au cerut-o ori o cer, ca in campania electorala de anul trecut, ori ca zilele astea.
Imi plac şi unii comentatori. Cu pozitiile unora rezonez, cu ale altora nu, dar tot ii apreciez. Sunt cateva doamne, mult prea siropoase şi simtitoare pentru gustul meu şi ale caror postari mi se par de un idealism si, pe alocuri, de un patetism siroind. Sunt, insa, oneste in gandurile si enunturile lor, iar tot ce spun argumenteaza. De ce sa nu le apreciez ?!…
Despre mine, sa zicem ca sunt in linii mari principial, dar, ca orice cinic, sunt cam lipsit de energie şi de ganduri ori placeri revolutionare. Asa ca sigur nu eu voi fi cel ce va schimba lumea. Asa ca zilele astea la Cotroceni e mai greu sa ajung. E drept ca acum vreo doi ani fix Cotroceniul era cat pe ce sa ma faca vedeta TV. Dar am ratat la mustata. Aveam treaba “in zona”, eram cam obosit dupa destule ore de condus şi conduceam complet captiv indicatiilor GPS-ului. Imi fixasem ca destinatie o parcare aflata fix langa palat (habar nu aveam ca palatul face eroarea fatala sa fie prin zona; eu atata am stiut: acolo am treaba, acolo parchez), pe care GPS-ul, functionand cu un oarecare “lag”, a ratat-o la mustata. Dupa ce am trecut cu 10-20 de metri de intersectia unde trebuia sa virez la dreapta, doamna GPS-ului ma invita sa virez la dreapta. Docil, semnalizez dreapta, schimb banda şi ma pregatesc sa trag mai departe spre dreapta de volan, sa iau virajul anuntat. Cand vad un vajnic politai burtos holbandu-se la mine. Imi dau seama ca nu fac ce trebuie, imi continui drumul şi dupa inca o suta-doua de metri aud izbavitoarea vorba: “Recalcularea traseului”. Şi uite asa am ratat o intrare triumfala in istorie.
De alphas pe 23 February 2011 la 20:30 (#)Trendul este general, nu tine de popor. America este extaziata de familia Kardashian, 3 panarame cu IQ negativ, botoase, celulitoase si siliconate care in viata lor nu au realizat absolut nimic notabil. Singurul “merit” este ca mimeaza extrem de prost, intr-un serial idiot, ca isi traiesc viata de zi cu zi in fata camerelor TV. In mod inexplicabil serialul are audiente mamut, iar protagonizdele si producatorii se umplu de bani pe chestia asta. Pur si simplu is doar 3 pitipoance, pe care boimea americana le face bogate pentru scalambaielile lor mediatice. Exemplul nu este unic, alte doua seriale de mare succes le au ca protagoniste pe blondele playmate-uri Kendra si Holly, doua (foste) fomiste care au dobindit faima gratie statutului de tirfe personale ale sclero-paraplegicului Hugh Hefner.
De Tiptirel pe 23 February 2011 la 21:14 (#)Toate aceste seriale sunt despre un NIMIC absolut, prestat gretos si gratios de coardele mai sus mentionate.
Pentru acest lucru poporul american plateste fara sa-si dea seama bani grei, si adoarme fericit cu gandul la buci celulizate si tzatze umflate.
Si am convingerea ca peste tot se intimpla asa, creierul “pulimii” (Trade Mark by PDL) este in regresie avansata si ireversibila.
Recunosc,m-am uitat pe site-ul pro sa vad despre ce e vorba…de la jalnic in jos,din pacate.Sincer,ma asteptam la voci de copii care sa te lase masca,la talente adevarate,unde anii de munca isi spun cuvantul,insa,repet,o mare deziluzie.
Si ca sa nu fiu ipocrita,ma uit frecvent la America’s got talent,in special la copii si nu pot sa nu vad enorma diferenta pt. definitia cuvantului TALENT.
Va recomand cu caldura 2 castigatoare.
http://www.youtube.com/watch?v=LPbzKgZHWHA
De gabi oarga pe 23 February 2011 la 22:04 (#)http://www.youtube.com/watch?v=1qecULT01iE
http://www.youtube.com/watch?v=dP_Atvoq6Ww
Domnu’ Ciutacu: mai razi, bre, si matale, ca viata e scurta si televiziunea mai inseamna si divertisment, fie el si retardat, nu numai emisiuni scortoase despre politicieni imbecili.
De claus pe 23 February 2011 la 22:42 (#)Am vazut si eu emisiunea, dar nu sunt prosta si nici nu am votat cu basescu(nici prima nici a doua oara). Este o emisiune de divertisment care isi propune sa distreze, chiar si prin metode facile. Cred ca e potrivita pentru o seara de vineri. Nu toate emisiunile trbuie sa fie informative, educative, cateodata cred ca putem sa ne si relaxam. Sunt destule posturi cu emisiuni culturale sau filme documentare (vezi tvr cultural, mezzo, discovery, viasat history, nat geo). Nu stiu cu ce deranjeaza o emisiune de divertisment care e amuzanta. Imi pare rau ca se arunca cu pietre in fata care danseaza la bara. La Sanremo a dansat echipa de dans la bara a Italiei, care si-a propus sa transforme sportul acesta intr-unul olimpic. Imi pare rau ca cei care nu au urmarit emisiunea au o parere si au si comentat. E bine ca unii se pricep la toate fara ca macar sa se informeze!
De Alina pe 24 February 2011 la 01:50 (#)Am incercat sa citesc toate comentariile si cred ca doar o singura persoana a mentionat ceva care mie mi-a fost evident dupa primele note ale pustiului talentat, si anume: toata, dar toata scena e copiata imagine cu imagine si reactie cu reactie (de la public, la juriu si la cei 2 imbecili din spatele scenei) de la britanici cand a aparut pentru prima data unul care la fel canta arii de opera si daca te uitai la el nu dadeai 2 bani pe el. Potts parca il cheama. Stiu de asta desi nu am urmarit nicio varianta a emisiunii pentru ca la momentul ala a fost viral pe net… nu puteai sa nu auzi de el atunci.
Asa ca ce a facut ProTv e acelasi lucru, numai ca la ei e instrumentat viralul. I mean seriously, care sunt sansele ca pe femeia din juriu sa o apuce lacrimatul si la britanici si la romani in acelasi fel, doar ca a noastra se cam scremea sa scoata lacima biruitoare.
In fine… voiam doar sa spun asta pentru ca pe mine chiar m-a scos din sarite scena… nu am nimic cu pustiul in cauza, am cu cei care au facut emisiunea.
Pentru cei care voi sa vada asemanarile, youtube are ambele video-uri.
De ieppy pe 24 February 2011 la 12:39 (#)Am inteles ca Protv-ul e de rahat, dar emisiuile alea de racolat noi curve (pardon! manechine) pentru Bote ce sunt? Ca nu are Capatos posturi de asistente in emisiune pentru toate bombele-sexy patentate de Antena1!
De danaB pe 24 February 2011 la 17:51 (#)Daca tot dam cu pietre, hai sa mai zicem si de gunoaiele de la “Acces direct” (tot nu inteleg ce cauta Simona Gherghe in fauna de acolo) si alte emisiuni de 2 lei din toate televiziunile (cand spun “2 lei” ma refer la calitate; sunt convinsa ca incasarile din publicitate sunt uriase)
@danaB: ai inteles prost. cat despre ce nu-ti place, te-a tinut cineva sa vorbesti/scrii? sau vorbesti doar intr-un grup mai mare?
De Victor Ciutacu pe 24 February 2011 la 17:59 (#)Mie imi place emisiunea asta, desi au fost pe acolo niste indivizi, care cel mult iti starneau rasul si in niciun caz nu aveau vreo tangenta cu talentul. Fata aia care dansa la bara, nu era o stripteusa, care se despuia, ci o fosta gimnasta, care arata ca dansul la bara poate fi o arta. Am vazut ca Gidea tot da scene de pe la Britain’s Got Talent si nu-l critica nimeni. Suntem o tara de ipocriti si n-o sa ne vindecam prea curand. Emisiunile de divertisment ca cele ale lui Dan Negru, care-s cele mai proaste formate preluate din strainatate, sau emisiunile de tip OTV, pline de scandaluri si drama grotesca, nu prea-i deranjeaza pe cei care lucreaza la Intact. E bine sa-i criticam pe adversari, ca au succes mai mare ca al nostru si nici nu-s la fel de libidinosi ca noi.
De Andrei pe 24 February 2011 la 23:00 (#)mi se pare mai “ok” emisiunea asta fata de panarama aia cu Capatos………parerea mea
De dan pe 25 February 2011 la 08:22 (#)@Victor Ciutacu: Daca emisiunea era realizata si difuzata de Antena 1, si avea acelasi succes la public, mai scriai asta ? Chiar daca tot ii considerai prosti pe cei care o vizionau !!!
De Silviu pe 25 February 2011 la 11:38 (#)@Silviu: ia vezi prin arhiva cam ce-am mai scris despre, spre exemplu, niste productii ale Antenei 3 (post care ma plateste) si dupa aia mai cauta-ma. da, evident!
De Victor Ciutacu pe 25 February 2011 la 13:47 (#)p.s. altfel, continui sa constat, fara pic de uimire, numarul prostilor care au impresia ca textul asta e despre desteptii care fac bani pe spinarea lor
Te cred. Intrebarea mea era sincera, nu avea nici o urma de repros sau ironie. Am inteles ca textul se refera la “felul de a fi” al majoritatii romanilor, dar chiar vroiam sa stiu daca aveai aceeasi opinie daca totul de intampla in ograda antenelor. Acum am inteles !!!
De Silviu pe 25 February 2011 la 15:36 (#)Sa fim realisti, faptul ca te uiti la o emisiune sau alta, nu inseamna ca esti mai prost sau mai destept. De la acesta premisa am crezut ca exista o urma de invidie, in textul tau, pe succesul acestei emisiuni. Se pare ca m-am inselat !!! E OK !
Am o intrebare. Emisiunea aia cu blonde a lui Dan Negru, e pe placul tau? Nu de alta, dar am vazut odata un spot unde aratau fragmente din emisiune si antagonistul blondelor, era chiar Victor Ciutacu. Azi, m-am uitat la TV si pe toata posturile, inclusiv pe cele detinute de distinsul domn Dan Voiculescu, era o stire de interes national, aceea cu procesul dintre Irinel si Monica Columbeanu. Peste tot pe planeta albastra, este adorat scandalul si emisiunile care depasesc pragul intimitatii personale al unor oameni obisnuiti sau al unor pseudovedete. Stii de ce romanii au perdele(jaluzele) la geamuri? Daca te-ai gandit la obturarea razelor solare, atunci ai fi dat un raspuns gresit. Raspunsul corect este pentru a nu-i lasa pe ceilalti romani, sa penetreze, cu campul vizual, in intimitatea noastra. Formatul acesta de emisiuni “Got Talent”, ii poate ajuta pe cei talentati, sa-si expuna public acest talent si pentru a reusi, eventual, sa semneze un contract de colaborare cu o casa de discuri, spre exemplu, pentru a face o cariera.
De Andrei pe 25 February 2011 la 20:24 (#)@Andrei: nu ma topesc dupa emisiunea aia, dar, la putinele pe care le-am urmarit, e – dupa parerea mea subiectiva – cel mai spalat format de divertisment al Antenei 1. daca vrei sa afli de ce m-am dus la Negru si esti sfios sa intrebi direct, iti spun eu: i-am facut un serviciu, ca intre colegi. stirea cu Iri & Moni e peste tot, incepand cu Pro TV; si continuand, din motive pe care le intuiesc, cu Realitatea si Antena 3.
De Victor Ciutacu pe 25 February 2011 la 20:30 (#)Din cat am vazut astazi emisiunea are un caracter umoristic.
De wowa pe 25 February 2011 la 21:25 (#)In mare, se rade pe seama unor persoane cam saracute cu duhul.
Am incercat, de curiozitate, sa privesc emisiunea in seara asta. Mi-e rusine de rusinea lor. Probabil ca finala va fi Foarte ok de urmarit, dar deocamdata… sa zicem numai… penibil.
De aniversari pe 25 February 2011 la 22:08 (#)Nu zic ca e exact o emisiune culturala, dar cred ca e deasupra emisiunii lui Mandruta in care statea cu invitatii in jacuzzi.Cat despre dansatul la bara, ptr mine e placut de privit ca exercitiu ce presupune o anume forma fizica, la fel ca si concursurile de gimnastica sau aerobic, dar la alt nivel de performanta.Plus ca imi aminteste de copilarie cand unul dintre cele mai tari lucruri pe care le puteam face era sa ne agatam de semnele de circulatie sau de bara de covoare a vecinilor.Pentru cine n-a incercat, normal ca pare doar o forma de exhibitionism, dar la urma urmei, fiecare incearca sa exceleze in domeniul care ii place.
De olivia pe 25 February 2011 la 22:48 (#)Am urmarit ambele editii. Uniele persoane au talent, altele mai putin si unii deloc. Cui-i ii dispalce emisiunea e limber sa spuna ce doreste atata timp cat nu jigneste pe cel de langa el sau poate schimba canalul. Emsiunea nu este nicio copie este doar un format important dupa regulile alora. Chiar si Bartos cu Smiley au omologii lor in afara. Iata si un exemplu de talent si de “oameni din culise” Chiar sunt curios ce parere ati fi avut despre ei daca faceau o astfel de interpretare in emisiunea protv-ului.
De Mihai Voiculescu pe 26 February 2011 la 12:38 (#)Partea proastă e că publicul-ţintă îl constituie, totuşi, tinerii “business”. Abonaţii ştirilor PRO TV de la ora 19. Ei o duc bine, sunt foarte ocupaţi profesional şi e genul de abordare care le convine. Ai să te miri, dar ştiu tineri foarte reuşiţi (job-uri cu bani mulţi, frumoşi fizic, citiţi, etc.), topiţi – încă – după Băsescu! (Există simetria asta pe care o speculează PR-ul lor, repulsia faţă de Iliescu şi PSD).
N-am văzut emisiunea de care spui, dar e o adaptare a unui format de succes(uri)în ţări dezvoltate, de altfel şi Busuioc e produsul unei asemenea emisiuni. Dacă ar face-o bine, ar putea fi chiar o reuşită. Dar după vehemenţa ta, înţeleg că e un fiasco.
De Roxana I pe 26 February 2011 la 14:39 (#)Daca tot vorbim de mizerii TV, haideti sa aruncam o privire si la diamantele antenei 1 : Cu Capatos Si Dan Negru!! Idolii mei, se stie :>
De sovinistul pe 28 February 2011 la 09:10 (#)nu-i chiar frumos si nici macar sanatos sa vorbesti de funie in casa spanzuratului.
De io pe 1 March 2011 la 23:32 (#)La A1 oare nu este o emisiune de bingo?Mult mai josnica decat cea de la Pro Tv…
totusi daca am sustine mai mult emisiuni ca si cea din aceasta seara de la A3(nu i-am retinut numele dar o sa o urmaresc in continuare, pare interesanta(ps : telenovela de saptamana viitoare nu-i chiar cea mai buna idee cu doamnele care s-au reintalnit dupa 75 de ani…sincer)(sugestie : incercat sa gasiti oameni care au luptat in al 2-lea razboi mondial si care au tinut steagul Romaniei sus…se apropie si ei de o varsta si cine stie cat timp o sa mai avem privilegiu sa ii vedem)), “garantat 100%” de la tvr, chiar si “romania te iubesc” de la Protv…ar fi mult mai bine.
Problema este ca, unele emisiuni, gen Sinteza zilei, in gura presei, nasul(cand era la b1),libidoseniile de la TVR, strica complet aceste posturi de televiziune. Singurul lucru la aceste emisiuni este tenta pur politica. Si mai sunt conduse de niste scatofagi notorii.
Acum sincer…cu poate unul ca si Voiculescu sa apara la televizor si sa ofere solutii? dupa tot ce a furat in perioada 1989-1996…solutia voiculescu…oare cand o sa vina sa ne propuna o angajare la securitate si sa ne turnam familiile?
Penibil.
ps : sa nu ma intelegi gresit..si Popeye ii tot in aceasi situatie…doar ca la el inca nu-i dovedit si din pacate in dosarul flota a fost acel viciu de procedura.
De io pe 1 March 2011 la 23:43 (#)dupa emisiunea cu brejnar vreau sa ne spui ce crezi e vinovat sau nu brejnar? o parere
De mihai pe 4 March 2011 la 23:37 (#)Adaugă Comentariu!