Mai subţire cu lecţiile de disidenţă
De: Victor Ciutacu - Categoria: Ce-mi provoaca scarbaPoate-i greu de înţeles, dar eu mă ocup cu făcutul de ziare şi emisiuni de televiziune. Unde, fatalitate, se exprimă şi cei care au poziţii contrare mie sau valului popular de subită indignare după mai bine de 7 ani de tăcere complice şi laşă. Deci şi Bogdan Naumovici, şi Marius Manole, şi Valentin Stan, şi, când au chef să comunice public, diverşi pedelişti sau parteneri de-ai lor cu aparenţă civilă. Spre deosebire de conştiinţele publice inventate pentru consumul voluptuos de proteste al poporului suveran, eu trăiesc doar din meseria asta. Unde nu primesc lecţii, ci maxim sfaturi de la cei (extrem de puţini) care au realizat mai mult decât mine. Ştiu că pare bizar, dar nu m-am angajat, nici măcar cu juma’ de normă, la secţia de propagandă a opoziţiei. Pe vremurile când domnii ăştia radicali de azi făceau, pe rând, guverne cu Băsescu, eu aveam, public, aceeaşi părere mizerabilă despre el ca şi astăzi şi mi-era familia hăituită. Deci mai subţire cu lecţiile de disidenţă, că nu cumpăr.


130 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Sunt oameni care stau de zeci de ore in piata , pe vremea asta !!!…
Aseara , o fetita la ora 10 , in loc sa fie in pat , la caldura , sa i se spuna o poveste de ” noapte buna ” , ea ingheta pe strada din cauda nenorocitilor astora !!!
Imi pare rau ca nu i-am facut o poza , ca daca o puneam pe Facebook , cred ca aveam record de comentarii la ea !!!…
BLESTEMATA FIE CLASA POLITICA CE IGNORA SI PE CARE O DOARE-N CUR !!!
De protestatar pe 21 January 2012 la 11:26 (#)BLESTEMAT FII BASESCULE !!! BLESTEMATA FII UDREO !!!…
pentru toate astea te respect, te citesc, te urmaresc la TV
De marius pe 21 January 2012 la 11:30 (#)Domnule Ciutacu, Dumneavoastra personal (asta insemnand un raspuns din adancul sufletului Dvs., nealterat de nicio influenta oarecare), credeti ca, daca Romania ar redeveni monarhie (utopie, desigur, la ora actuala), ne-ar fi mai bine? Din punct de vedere politic, pentru ca n-ar curge la robinet lapte; dar stiind ca painea de pe masa mea are iz politic, din acest motiv va intreb. (iz poitic in sensul ca in Romania TOTUL este politica, sanatatea, caldura, mancarea…..)
De Serban Florin pe 21 January 2012 la 11:32 (#)*Politic, imi cer scuze. Iaca, am pocit si “politica” romaneasca, acum….
)
De Serban Florin pe 21 January 2012 la 11:35 (#)Poate sunt naiva si exaltata …si lasa…Din reactia constiintei ce-mi condamna lasitatea mi-a venit o idee…
De un om ,,de rand"... pe 21 January 2012 la 11:40 (#)Va rog faceti un apel catre populatie prin intermediul Antena 3 ,ca de Ziua Unirii,pe 24 decembrie, toti romanii care sustin protestatarii, dar nu au curaj sa o faca in strada SA PUNA LA LOC VIZIBIL DIN STRADA, LA FERESTRE ,IN BALCOANE,PE GARDURI O PANZA ALBA SAU DRAPELUL TARII…Ar fi suficient sa intinda niste rufe albe pe balcon-si nu ar putea fi persecutati …la o adica…
Prin natura meseriei pe care o practic,am tangenta in fiecare zi cu diversi oameni,din toate categoriile sociale…Incerc sa le aflu parerea despre protestele actuale si descopar cu tristete si dezamagire ca in 99% din cazuri ca oamenilor LE ESTE FRICA!!!!! sa-si spuna punctul de vedere,ce sa mai zic de proteste in strada…Eu una,am fost acolo doar intr-o singura zi…si apoi am renuntat…ca ne faceau fotografii…
Ne este frica ca ne vom pierde serviciul,ca ne vor fi persecutati copii,ca ne vom trezi cu mascatii in casa, ca ne vom pierde putinul pe care-l avem…S-au intamplat prea multe anormalitati in cei 20 de ani in care JUSTITIA (singura vinovata pentru situatia actuala din tara) a luat decizii TOTAL ABUZIVE pentru oamenii de rand,ca sa mai avem incredere in cineva…si totusi undeva tot exista o SPERANTA!!!
Stiu ca ati mai facut ceva asemanator la Antena3…cu stingerea luminilor si a functionat….
Poate asa,daca toata Romania va avea cearsafurile sau prosoapele albe intinse la uscat pe 24 Decembrie,UNII vor intelege ca protestatari nu sunt numai cei din Bucuresti…Si ca sa inchei…va pot spune ca desi incerc sa-i mobilizez pe cei din jurul meu,…undeva in subconstient FRICA pe care o simteam inainte de 1989 S-A INTORS ,simt cum ma incearca necontrolabil!!!!MA LUPT DIN RASPUTERI SA NU-I CEDEZ!!! cu respect, o romanca lasa…
Bravo pentru emisiune! Am urmarit-o cu placere si nu m-a deranjat absolut deloc faptul ca cineva are o alta parere decat mine,sau ca alte persoane mai au resurse sa creada ca Basescu sau Pdl au plecat de la o idee corecta.Dar asta atat vreme cat nu vine de la niste oameni “abonati” la privilegiile puterii.Adica de exemplu n-as putea sa-i acord credibilitate domnului Cristoiu,sau lui Andronic,sau Patapievici si altora ca ei.Oameni care traiesc normal si care trec prin acelasi chin ca noi toti, ca Marius Manole, pot fi credibili si respectati pentru ceea ce spun,chiar daca asta nu e si parerea mea.Asa e normal sa fie in lume si asa trebuie sa arate un jurnalist adevarat.Stiu bine ca am facut o alegere buna atunci cand ti-am acordat increderea mea,cand am ales sa fii unul din jurnalistii mei preferati.
De ANDA pe 21 January 2012 la 11:46 (#)Nu se pot vedea emisiunile de aseara de pe antena3 (stream-ul nu exista)
De marian pe 21 January 2012 la 11:47 (#)Tocmai cand ma pregateam sa scriu ceva din putul gandirii mele de las ce a stat acasa in ultimii 7 ani (eu nu ma pot vedea intr-o piata – “piata” mea este ocupata de studenti si de alti oameni care ma asculta acolo unde imi fac eu meseria, asa cum “piata” dvs este ziarul si/sau televiziunea unde vorbiti si/sau ii faceti pe altii sa vorbeasca).
De Nina Balan pe 21 January 2012 la 11:51 (#)Asa ca eu nu am nici o problema cu invitatii dvs (cu exceptia dlui Stan – dupa iesirea grosolana la adresa lui Dan Voiculescu – si nu pentru ca l-as apara pe acesta ci pentru ca era in casa omului – nu ma mai intereseaza ce spune, sunt dispusa sa ascult doar opiniile celor pe care eu – in nevrednicia mea – ii consider ca au o bruma de caracter)si am incercat sa inteleg acea parte care nu corespunde cu ceea ce cred eu.
Abureli! Mai inteligente decat ale domnului de il sufoca pe Mirecea Badea cu proclamatiile lui, dar tot abureli.
Indiferent de nemultumirile justificate ale oamenilor la adresa intregii clase politice, indiferent de neincrederea in onestitea, capacitatea si cinbstea oamenilor politici, “schimbarea” nu are cum sa se produca decat tot prin vot (asta daca nu vrem o dictatura a miscarilor “:nepolitice” – de parca exista vreo miscare ce doreste o schimbare a- sau ne- politica!
Cu toata simpatia mea pentru B.Naumovici, am totusi o intrebare: unde erau cei atat de nemultumiti de actuala clasa politica in cei 7 ani de abuzuri prezidentiale? Sau in ultimii 2 ani?
Tineti minte “succesul” de care s-au bucurat Liiceanu, Plesu, Dinescu si Caramitru candidand ca “independenti” la alegerile din 1990? Ideea crearii unei miscari care sa “curete” clasa politica este tardiva (desi nu cred ca ar fi avut vreodata succes in Romania, unde “eliele” intelectuale nu au fost si nu sunt mai bune decat poporul asta sau decat clasa politica in ansamblul ei).
Întâmplarea a făcut să postezi noul articol în timp ce comentam la vechiul. O parte din comentariu rămâne velebilă și aici … și o pstez și aici, că blogu-i dialog în văzul lumii!
Am întrebat cine ți l-o fi adus pe actorul ”Manolea” și nu de ce anume l-ai adus. Dacă ai nevoie de un ifosit cu-n ochi la șunca ICR, cu altul la oportunitatea oferită de fața teatrului și cu mâna pe periuța de curățat posibilii fulgi de pe haiana lui Caramitru îl aduci! La fel și cu personajele Stan (lui îi place să fie personaj și nu personalitate) sau histrionul Naumovici. Au fost foarte utile în distribuția emisiunii. Într-adevăr, nu-i treaba ta să compensezi incapacitatea de comunicare a USL-istilor.
Chiar mi-a plăcut cum i-ai făcut să se auto-denunțe pe fiecare. Așa că, să fim înțeleși: foarte bună emisiunea!
De FuXi pe 21 January 2012 la 11:59 (#)Unde sunt valorile acestui popor??? Putini sunt cei care mai au curajul,demnitatea,onoarea de a se opune unei camarile ce a distrus tot ce mai era bun in fiinta nationala a acestui popor!!!!
De Valeriu pe 21 January 2012 la 12:00 (#)OPOZITIA , ca si partide politice , sa faca publica CONDAMNAREA REGIMULUI DICTATORIAL BASESCU-PDL-UDMR-UNPR-Minoritati si a institutiilor statului(celor cu functii de conducere care s-au supus POLITIC))si plangere PENALA pentru GENOCID-Subminarea puterii de stat-Acte de diversiune-Subminarea economiei naționale-Furt si deturnare din banul public(au imprumutat tara ca sa aiba din ce fura):
- tolerarea unui Parlament formal ;
- anularea tuturor componentelor societatii civile si afectarea grava a componentei sociale si culturale;
- incalcarea principiului constitutionalitatii;
- incalcarea principiului separatiei puterilor in stat;
- anihilarea statului de drept şi a pluralismului prin minciuna, inscenari si fraude;
- atingerea gravă a integritatii fizice si mentale a romanilor;
- supunerea intentionata a natiuniii la conditii de existenta care antreneaza distrugerea fizica totala sau partiala ;
- utilizarea mizeriei materiale si morale, precum si a fricii, ca instrumente de mentinere a puterii;
- politica de anihilare a unor intregi categorii sociale;
- abandonarea intereselor naţionale;
- distrugerea reperelor morale ale societatii romanesti si a valorilor ei de solidaritate;
- degradarea comportamentului instituţiilor şi pe cel al oamenilor;
- folosirea in interes personal si de grup al serviciilor secrete, parchetului si justitiei;
Faptul ca oamenii reactioneaza nu ar trebui sa te supere.De unde ai ajuns la concluzia ca cei din piata reprezinta opozitia?Mie mi se pare ca fiecare are niste revendicari si actioneaza in consecinta.E misiunea de aseara a creat impresia ca protestele nu au rost.De asta am reactionat si eu.Eu imi doresc ca atunci cand va veni la putere opozitia,lumea sa protesteze la fel,sa-si apere drepturile nu o data la 2o ani,ci tot timpul.Doar asa clasa politica va fi constienta ca oamenii exista si ca au forta in decizia politica.Asta e parerea mea ,nu e nici lectie,nici sfat.
De Irina pe 21 January 2012 la 12:03 (#)@Irina
Totuşi nu confunda jurnalistul cu activistul. O emisiune prezintă realitatea și o supune onest judecății, nu pledează. Ce vrei … emisiuni și dezbateri regizate între participanți care de fapt sunt în cârdășie? Asta nu înseamnă decât să fii un portocaliu pe invers, ci nu superior mizeriei portocalii!
De FuXi pe 21 January 2012 la 12:12 (#)Emisiunea de aseara a fost cam comica, usor chiar penibila in unele momente, dar nu din vina dumneavoastra, ci din vina unor invitati, mai exact Bogdan Naumovici si Marius Manole. A fost dementiala faza cand Marius Manole vroia un fel de democratie si politica instant, spunand ca el vrea alegeri mai des, pt. ca 4 ani insemna o “viata de om” si daca s-ar putea sa fie alegeri in fiecare an sau ceva de genul, moment in care, recunosc, mi s-a scurtcircuita creierul!
) Apoi a venit randul lui Bogdan Naumovici, care vroia sa privatizeze tot! Totul sa tina de mediul privat, pt. ca el pana acum a lucrat numai cu mediul privat si are “experienta” sau ceva de genul, iar statul sa nu mai ia taxe si impozite, toate sa le ia mediul privat. Si cand l-ati intrebat daca vrea armata privata, a zis nu, politie privata, nu, sanatatea sa fie numai privata, nu, invatamantul numai privat, nu ca e bun si ala de stat, finantele si administratia private, nu, intr-un final cam nimic nu mai ramanea, dar cu toate astea stie el ceva, dar nu e inca sigur! O sa mai caute! =)) Imi plac mie oamenii astia care cred ca descopera apa calda si care vad in “mediul privat” un fel de Dumnezeu pe pamant, iar statul, daca se poate, sa nu mai existe! Sau cei care se intersecteaza cu politica din An in Paste si nu au nici o idee despre democratie, despre forme de conducere, despre administratie (si in general despre nimic), dar vor alegeri (daca s-ar putea) in fiecare zi!
)
De sunny pe 21 January 2012 la 12:26 (#)Mie, emisiunea ta de aseară, pe care am văzut-o acum pe net, mi s-a părut excelentă.
De renata pe 21 January 2012 la 12:30 (#)L-am ascultat foarte concentrată pe Marius Manole, cu care sunt parţial de acord, Piaţa încă nu ştie ce vrea, prezenţa lui la teatru e mai importantă decât prezenţa lui în piaţă (prin natura lor, actorii nu exprimă mulţimi ci individualităţi, altfel nu s-ar face actori)şi nu sunt de acord că, neavând o alternativă la preşedinte pe placul lui 100%, nu merge la vot.
L-am ascultat şi pe B. Naumovici, chiar dacă e utopic spre S.F. – nu poţi schimba totul din rădăcini, brusc, nu-ţi dinamitezi casa fiindcă n-ai bani de termopane, mai dai cu nişte chit pe lângă geamuri…
M-am enervat şi cu Valentin Stan (pe care îl de-a dreptu’ iubesc, de obicei), care a demolat Piaţa de la bază, dar aşa de inteligent, încât “icoana” ei a rămas neatinsă, l-am răbdat cu plăcere şi pe sindicalistul profesorilor, care, în fond, părea cel mai cu picioarele pe pământ…
A fost o emisiune tare, cu final deschis, felicitări pentru că ai gestionat atât de frumos “menajeria” !
Şi mulţumesc că mi-ai deschis ochii cu această ocazie: am descoperit ce nu-mi mai plăcea de la o vreme la Antena 3. Că ţi se anunţă “ce se dă”-ul şi “ce se cere”-ul problemei, plus rezultatul, încă de la începutul dezbaterii. Niciun vorbitor nu mai e surprinzător, toţi sunt conform aşteptărilor tale, satisfacţie tip “nechezol” la final.
Ia uite că în emisiunea ta, după foarte multă vreme de uitat la Antena 3, nu ştiam încă de la început dacă Zmeul moare, Ileana se mărită cu Fătul Frumos, Izvorul Tinereţe Fără Bătrâneţe irumpe fix la ei, în spatele Castelului… Dacă înţelegi ce vreau să zic.
Concluzie: ai avut o emisiune-experiment, mai tare ca Piaţa acestor zile.
Are dreptate domnul Stan…daca nu se atinge macar cateva zeci de mii de oameni,cam asta e tot ce se poate obtine…un fior rece pe sira spinarii al celor de la putere si atat.
De urs289 pe 21 January 2012 la 12:31 (#)Oarecum off topic vreau sa spun ca acum ceva timp faceam apel la intelegere pt acei oameni care se calcau in picioare pt 3 sarmale…ei! trebuie sa recunosc ca nici eu nu mai am atat de multa intelegere acum.Inteleg ca esti infometat…deci ai face orice sa obtii 3 sarmale…dar cand ti se da ocazia sa obtii mult mai mult decat acele amarate de sarmale,tu stai in casa la tv.
Daca maine organizeaza vanghelie o “fasolica si carnati” cred ca vin cel putin 15 mii de oameni.
Initial ma gandeam ca…na e Bucuresti,viata e mai usoara acolo decat in restul tarii si de-asta nu iese lumea in strada…Da’ stai asa…proteste au loc in toata tara…chiar si aici in Galati unde se aruncau pe burta pt 3 sarmale,si eu le luam apararea ca is amarati si morti de foame…si tot nu iese lumea.
Poate nu o fi asa de greu cum credem noi…poate Grigore Lese avea dreptate domn’le.
Pai stai asa k tu cel putin ai dat p blogul tau accept comm-uri si d la pdl-isti , cu toate k puteai sa l dai ignore. Dc t scuzi ? , nu am inteles
De curiosu' pe 21 January 2012 la 12:33 (#)@Curiosu’: esti de-o vesnicie pe blogul asta si n-ai fost in stare sa pricepi ratiunea existentei si functionarii lui. ce fac, ma scuz? =))
De Victor Ciutacu pe 21 January 2012 la 12:38 (#)Nici eu nu ma regasesc la @all. Nu dau niciodata lectii, nimanui. Sper insa ca am voie la o parere despre invitati, ca doar nu ma manifest aici ca sa dirijez emisinea! Niciodata nu am crezut ca meseria de jurnalist este usoara si distractiva. Uneori un mesaj ce suna a maars de aici!nu se prea potriveste @all.
De Alina pe 21 January 2012 la 12:38 (#)Ca sa nu mai zic ca Marius Manole, la un moment dat, a zis ca nu are pe cine alege, pt. ca toti sunt la fel (textul basisto-otv-ist la moda) si ca are doar doua optiuni: fie alege dintre PDL si USL (care sunt, cica, la fel) sau il alege pe dan diaconescu, moment in care mi s-a scurtcircuitat creierul pt. a 2-a oara! =))
De sunny pe 21 January 2012 la 12:38 (#)Ma rog…Asha poate sa vorbeasca oricine, dar in fapt tu poti sa faci ce vrei. Eu nu vad legatura. Si daca ai face propaganda opozitiei care ar fi problema? Doar nu traiesti in realitatea lor, ca doar nu le-a cumparat-o mama lor si au primit-o mostenire de pe la vreun cuscru, iar tu, prin implicatie ar trebuie sa te comporti ca pe tarlaua lor. Este o lume libera pana la urma.Este?!?!?
Ma rog..Nu poti face chiar ce vrei ca esti controlat de propriile nevoi, dorinte, adictii si conditie de a fi. Dar poti sa ai sentimentul ca esti liber, chiar si daca doar mental. Exista un oarecare grad de libertate in aceasta realitate. Ca nu stim noi ce sa facem cu ea, asta este alta mancare de peste.
Libertatea sub cea mai matura forma a ei este libertatea guvernata de lege, dar atata timp ca legile provin din intelecte de proasta calitate, si mai mult de atat, nici nu sunt respectate, este normal sa existe conflicte. Plus ca fiecare dintre noi are o viziune diferita asupra a ceea ce inseamna lege, iar multi dintre noi este posibil sa nu inteleaga ratiunea de a fi a legi, doar pentru simplu motiv, ca nu au fost educati in aceasta privinta.
Pentru ca tocmai din acest motiv trebuie sa mergem la scoala de soferi inainte sa ne dam cu masina, ca sa nu intram cu masina in copac ca prostii, sau mai grav, sa omoram pe cineva din “greseala”. Saritul peste etape, cum ar fi coruptia si traficul de influenta, nu are nici o logica, tocmai din aceste motive. Adica, nu poti sa te pui in pat si sa adormi poet si apoi sa te trezesti diminteata chirurg. Daca o faci este posibil sa intri in sala de operatie, si sa faci o gramada de tampenii, iar apoi daca mai este cazul te mai razboiesti si cu pacientul.
Porbabil ar trebui sa o lasam mai moale cu aceste lucruri pentru ca pana la urma o sa ne dam foc la tara ca niste imbecili.Probabil ar trebui sa ne gandim si la repercursiunile faptelor noastre, la oglindirea lor in real si realitate.
Tocmai din acest motiv, educatia, privita ca si pilon de baza al societatii si al civilizatiei este foarte importanta. Educatia privita din toate punctele de vedere.
http://www.youtube.com/watch?v=GFyUvlfZ8j0&feature=related
M-as muta in Constanta doar ca sa il votez pe Radu Mazare care de fapt nu este un nonconformist ci este un om cu adevarat liber.
http://www.youtube.com/watch?v=DiRROQQKmVQ
De Dark_Side_J pe 21 January 2012 la 12:39 (#)Uite ca azi Partidul OTV Rolls Roice face brusc congres. Pun pariu ca “participanti” la manifestatiile din Piata vor fi primiti ca niste EROI, dar si memebri ai partidului/ Azi paita va fi confiscata de acest partid cu sediul la televizor. Pun pariu ca acesti “eroi” vor intra in structurile de conducere si astfel partidul DD Rolss Roice va confisca Piata.
De Salvamar pe 21 January 2012 la 12:39 (#)Este o greseala imensa a partidelor din opozitie ca a lasat sa se intample asta.
Dar trebuie sa recunosc ca si presa are o orice vina – ca a lasat OTV sa minta. Nu sunt pentru zavera intre jurnalisti, dar DD nu mai este jurnalist ci PROPRIETAR de partid (pe langa bunuri fara numar, fara numar….di este culmea tupeului cum vorbeste el in numele saracilor). Cred ca in batalia cu puterea ati pierdut din vedere cat rau poate face acest partid de televizor.
Azi Piata Universitatii a fost confiscata!
Congresul lui DD Rolls Roice va fi dedicat numai Pietii!!!
Domnule Ciutacu, miscarea din Piata Universitatii este asa de frumoasa ca merita un nume. Nu de partid politic, asa cum se grabesc unii sa o contureze, ci de miscare civica. Poate una dintre cele mai puternice si active organizatii civice care, din cate vad eu, mosteneste clar spiritul Pietii Universitatii din 1990. Eu as denumi-o Miscarea Piata Universitatii. Si as merge chiar mai departe, i-as acredita la toate lucrarile parlamentului pentru ca cei care isi asuma responsabilitatea mandatului parlamentar sa nu mai vagabondeze timp de 4 ani pe holurile Parlamentului Romaniei.
De eu pe 21 January 2012 la 12:51 (#)Se pregateste un razboi in zona Iranului.
De mosh gerila pe 21 January 2012 la 12:54 (#)SUA nu va risca sa fie o alta conducere in Romania, intrucat va desfasura operatii militare de aici.
Daca incepe razboiul, probabil nu se vor tine nici un fel de alegeri in 2012.
Speranta e o prostituata scumpa…
Recunosc,nu stiu care sunt marile realizari ale Georgiei despre care ne vorbea dl.Bogdan Naumovici.Am incercat sa-l urmaresc cu mare atentie dar,recunosc din nou,nu am inteles(din vina mea cred)sistemul de conducere a Romaniei fara clasa politica.
De emilia pe 21 January 2012 la 12:57 (#)Bogdan Teodorescu a pus un diagnostic corect – lumea a iesit in strada din cauza ca societatea civila a fost confiscata de sinecuristi si securisti. Ce se striga azi in strada e ceea ce am fi vrut sa auzim de la acesti ‘dizidenti’ in ultimii 20 de ani, si mai ales in ultimii 3-4 ani. Prima lege de instituit este ca deasupra fiecarui semn de circulatie sa fie postate mesajele oamenilor, chiar daca zgarie retina (nu neaparat constiinta) celor de la putere. Puterea corupe, dar frica pazeste pepenii.
De cola pe 21 January 2012 la 12:58 (#)Din câte știu și eu despre democrație,fiecare e liber să-și spună părerea…pro sau contra!
De Anonim de Dâmbovița pe 21 January 2012 la 13:03 (#)Dacă vrei cu adevărat schimbare și te crezi deștept (ca individ în general) poți urmări o emisiune unde fiecare e LIBER șă spună EXACT ce vrea și ce gândește!Treaba cu condamnatul celui care nu are aceeași opinie ca tine ține de comunism (Nu ești cu noi,ești împotriva noastră și vei fi executat!)!
Până la urmă,scopul nostru ca români ce suntem este SĂ SCĂPĂM DE BĂSESCU ȘI DE PDL PENTRU CĂ NU NE MAI REPREZINTĂ!
JOS BĂSESCU!
JOS GUVERNUL!
JOS DICTATURA!
Aveti dreptate,am tacut ca niste lasi, dar ne-a exasperat Marius Manole prin atitudinea de descurajare a oamenilor care incearca sa prinda curaj si sa protesteze.Ar trebui sa stie si Marius Manole ca nu exista democratie nici macar in multinationale, unde daca ai curajul sa le zici celor din managementul companiei ca trebuie sa respectam legea x pentru ca oamenii din cartierul y sa nu mai inghita otrava fara numar ai zburat a doua zi din companie pe motive de ‘criza economica’ pentru ca legislatia permite orice fel de abuz.
De razvan pe 21 January 2012 la 13:05 (#)Felicitari Victoras! Aseara AI REUSIT SA-I PUI IN FATA OPINIEI PUBLICE” PE NISTE CIUMPALACI’ ASAZISI DIZIDENTI, INDIVIDULALISTI ETC. Da ,sunt si din astia printre noi si nu-i putem acuza . Dar ai reusit intr-un mod deosebit CA TOTI’PRIVITORII’ sa-si faca o imagine reala cu ;INDIVIZI DE ACEST FEL’. NU TE SUPARA PE CEI CARE TE CRITICA CA I-AI ADUS PE TIPI ASTIA. Cine vede cu ‘ochii inteligentiei’ imaginile STIU CA NU AVEM NEVOIE DE oamneni care nu stiu unde e NORDUL. Multi prieteni care au urmarit emisiunea ta m-au sunat si m-au intrebat CE TE-A APUCAT. LE-AM SPUS SA VADA ‘PRINTRE RANDURI SI IMAGINI” si ca CU OAMENI DE FELUL CELOR CARE STAU CU C..UL IN DOUA LUNTRII …NU PUTEM FACE NIMIC. Inca odata te felicit!
De nicu pe 21 January 2012 la 13:05 (#)he he, lumea inca nu s-a dezvatat de meteahna
De ソリン pe 21 January 2012 la 13:18 (#)judecarii lucrurilor prin prisma “eu vreau”
ori a emotionalului. asta e punctul slab care
face ca poporul roman sa fie atit de instabil,
manipulabil, dezbinat si sa nu cistige batalii
pe termen lung.
cistigam doar uniti, reci si calculati in fata
portocaliilor, indiferent cita “bucurie” am
acumulat in toti anii astia in noi.
dom’ profesor Stan si dom’ profesor Teodorescu
sint doua minti analitice si care vad mai departe.
nimeni nu a luat in calcul vremea schimbatoare;
toata lumea s-a pliat pe “nu-s derbedei si nici
agitatori in piata” si pe “jandarmii sint cu noi” si
alte chestii, pina cind s-au sucit si-a reevaluat.
cred ca in acest punct trebuie lasata prosteala cu
“nu ne confiscati protestul” si coalizat atit cu
USL, cit si cu sindicatele, indiferent de trecutul
lor pestrit, altfel totul va ramine in coada de peste,
iar situatia se va fisii, dezamagirea luind locul
protestului, fapt mult mai periculos decit “dispersarea”
protestatarilor prin “metodele specifice”.
vreti protest “curat” cu “sufletul in rai si cu
slanina-n pod” ? eu zic ca trebuie sa fim pragmatici.
Genială fotografie!
De FuXi pe 21 January 2012 la 13:25 (#)“Romania are nevoie de lideri care sa fie oameni destepti, dar inainte de toate este nevoie de moralitate” – Adrian Sobaru
De Invectiva.ro pe 21 January 2012 la 13:29 (#)Draga Ciutacu Victor daca puteti investiga putin cazul de la 7:48 unde reporterul antena 3 este blocat sa filmeze persoana ce este in acel moment ridicata, respectiv tipul cu hanoracul alb, cel care mai apare pe diverse filmari drept un agitator si un “ultras” cred ca ati descoperii cu “stupoare”ca este jandarm in civil cu ordine clare de a agita multimea… Oare daca nu apare pe camerele de filmat poate fi trimis si in ziua urmatoare sa agite spiritele.. el “ultrasul” din Jandarmerie… respect
De ionut pe 21 January 2012 la 13:36 (#)Haideti sa va explic: anul trecut ati vazut adevaratul nivel de incultura al “cetateanului de rand” la varsta de 18-19 ani(bacalaureatul). Mergand pe premiza ca in fiecare an de la revolutie incoace a fost inregistrat un grad de “cultura” al “cetateanului de rand” mult umflat cu porci si alte vietuitoare de prin ograda, mie imi apare o intrebare: acum “cetateanul de rand” vrea sa fie auzit? Pacat ca atatia romani plecati pe afara nu au putut trimite acasa decat bani. De-ar fi trimis fiecare cate putin din cultura acelor tari… Sa fiti iubiti! Si va rog sa va mai maturizati!
De Adrian pe 21 January 2012 la 13:36 (#)In primul rand respect,pentru dvs, pentru cei care au iesit in Piata, desi personal-ma apropiu de 60 de ani, si am inteles, dar nu-l respectec mesajul puterii ca ar fi mai bine sa o sterg, acolo unde…, pentru a nu mai incurca dezvoltarea Romaniei portocalii cu pensii, medicamente si alte chestii !!!- nu-mi plac galeriile. Politica cu fata mascate ne poate duce din lac in put, adica la dictatura. Aceti huliganii, evident manipulati de putere sau de altii, nu ne duc nicaieri. S-a facut, la un moment dat, referire la primavara araba. Doamne fereste, acolo se instaureaza teocratia. Bine ca multi nu stiu , la noi, ce inseamna cuvantul asta.
De marius simon pe 21 January 2012 la 13:36 (#)Bai, fratilor, da multi si-au descoperit in ultimul idei pe care le intalnesti in cele mai neevoluate democratii:
De Plano10 pe 21 January 2012 la 13:39 (#)- unii vor stat care sa le protejeze statutul de privat, dar ei sa nu plateasca impozite;
- altii vor democratie dar nu mai vor partide politice.
-alta categorie ar vrea partide noi, desi abia scaparam de sutele de partide, dar sa le faca altii… ca ei nu se pricep sau n-au bani.
-nu mi-e rusine nici cu formatorii de opinie care au spus ca ei, personal, dar nu indeamna pe nimeni, nu se duc la vot… ca n-au pe cine sa aleaga.
*erata: lumea … s-a sucit si-a reevaluat
)
(daca “tot vrem sa vorbeste romaneste”
stiti ce ma gindesc ? daca Nutzi vrea sa
De ソリン pe 21 January 2012 la 13:42 (#)organizeze un miting propriu, in care sa
arate ce bine o ducem, ce tare ar fi ca
poporul suveran sa mearga si sa-si spuna
pasul acolo
Treziti-va oameni buni! Naumovici e cel care a semnat campania pentru Proiectul de Exploatare la Rosia Montana! El manjeste insasi esenta acestei cauze a schimbarii pentru care marseaza. O manjeste prin lipsa lui de moralitate si patriotism. E un prefacut cu un scop ascuns. Un om care a facut reclame pentru Proiectul de exploatare de la Rosia Montana, un vanzator de tara, un om care sustine deschis proiectul asta iti inspira tie incredere si te face sa il urmezi? N-aveti minte! Cititi cine sunt fondatorii acestei cauze ‘impreuna 2012′, o grupare de economisti si marketeri care vor sa CAPITALIZEZE din aceste imprejurari. Oameni are nu inteleg esenta miscarii la nivel mondial, o elevare de constiinta care nu tine de bani si imagine. Si mai mult decat atat, Naumovici marseaza pentru o Romanie a diversitatii de opinie si el cenzureaza pe pagina de facebook a miscarii toate comentariile si opiniile cu care nu e de acord, a sters tot. B.N.:”In Romania pe care mi-o doresc e absolut normal ca oamenii sa aiba opinii contrare”.
De Costin pe 21 January 2012 la 13:47 (#)@Fuxi:nu tine argumentul tau,practic imi spui ca presa nu inseamna putere.Puterea informatiei.In orice democratie ,presa ,media in general inseamna o putere in stat.Daca isi asuma cineva riscul unei dezbateri,atunci isi asuma si urmarile.ok?Eu am prezentat niste urmari,reactia unora la ce s-a intamplat aseara.
De Irina pe 21 January 2012 la 13:49 (#)Mai dati-mji voie sa spun ceva (crerd ca mai la obiect de data asta): cred ca mai trebuie discutat ceva. Despre jurnalism si militantism. Am fost deranjata sa il vad pe Rosca Stanescu exhibitionandu-si dorinta de a intra in PNL, dar il ador pe Mircea Badea in postura de protestatar. Ma deranjeaza sa aud opiniile lui V.Stan pornite mai curand din frustrari personale decat din convingere, dar apreciez distanta pe care Victor Ciutacu o ia (prin prezentarea unor oameni cu opinii cu pareri diverse) fata de unilateralitatea unor opinii exprimate la Antena 3. Diferenta pentru mine este data de onestitatea celor care se exprima.
De Nina Balan pe 21 January 2012 la 14:01 (#)As dori ca la Vorbe grele invitatii sa fie jurnalisti (de tv sau presa scrisa) care sa vorbeasca despre meseria lor. Toate astea ar avea valoare intr-o tara normala. Deocamdata nu suntem acolo.
@Nina Balan: ce va determina sa apreciati
De ソリン pe 21 January 2012 la 14:15 (#)ca d-l Stan este minat de frustrari si nu
de ratiune ?
De ce Mircea Badea este credibil venind
in Piata si protestind in direct, iar alte
figuri publice ce-s impotriva actualului
regim de mult timp nu ?
Cum apreciati gradul de onestitate ?
Multumesc.
@Irina
Parafrazând: din percepții netrecute prin filtrul rațiunii se învață. Presa are putere, dar implicită. Deci, nu are responsabilități în afara contractului implicit cu cititorii, care se semnează și/sau reziliază cu fiecare apăsare pe butonul telecomenzii sau cumpărătură la chioșc. Este puterea votată cel mai des! Că politicienii (mai ales cei neoconservatori) consideră publicul prostimea care trebuie prostită și menținută așa, este altă treabă. Presa nu-i universitate, e mai degrabă școala vieții … nu poate decât să provoace percepția la limita la care purtătorul ei abulic să facă efortul să devină mai inteligent – să învețe.
De FuXi pe 21 January 2012 la 14:31 (#)Ca să anti-parafrazez: Nu sunt toți la fel!
as fi curios sa aflu, dintre cei de pe aici, cati au iesit efectiv in strada zilele astea, sau si-au manifestat public nemultumirea (adica nu in fatza oglinzii) .. iar daca nu, de ce nu ? nu militez pentru ideea ideea protestului public, nici pentru cea a pasivitatii.. e ca la votare, nimeni nu-i voteaza, dar se aleg ca din palaria magica..
De cola pe 21 January 2012 la 14:31 (#)ps – discutiile cu familia si prietenii la bere, nu se pun
Buna ziua,
Felicitari Victor si Felicitari Antenei 3 pentru atitudine, curaj ,si munca titanica depusa !
Cu ochiul liber se vede ca tactica lui Basescu este sa traga de timp, ca:
- sa vina gerul si oamenii sa nu mai iasa in piete
- lumea sa se plictiseasca si sa nu mai vina la manifestatie sau sa renunte la a mai urmari protestul la tv ( devine un serial prea lung , plictisitor, fara o finalitate imediata).
Totusi, a facut o greseala imensa: provocarea din 15 ianuarie cu ultrasii ( coordonati de jandarmerie, dupa modelul 13 iunie 1990), a proiectat Romania in atentia presei mondiale, de unde nu va iesi asa de usor, mai ales ca exista deja subiectul Ungaria. Drama Ungariei , ne avantajeaza din punct de vedere mediatic. Comparatia Orban – Basescu este usor de facut.
In aceste conditii, nu cred ca vor mai putea fura atat de mult la alegeri. Lumea va protesta din nou daca se fura alegerile, si nimeni din aparatul de stat nu va mai risca pt un PDL muribund.
Atunci, ce castiga daca trage de timp ?
Vrea sa demobilizeze oamenii sa nu mearga la vot, prin diversiunea ” toti sunt la fel, nu avem pe cine vota”, pentru ca PDL sa insemne mai mult in totalul voturilor.
Apoi va incerca sa sparga USL, si sa formeze un guvern , pe modelul Boc, decembrie 2008.
Acum, sansele lui par a fi sub 1 %.
Cordialement,
De DGSE pe 21 January 2012 la 14:36 (#)DGSE
Libertatea de exprimare şi diversitatea opiniilor sunt una, dar ceea ce se întâmplă de mult timp la OTV sigur intră sub incidenţa mai multor articole de lege.
De violet pe 21 January 2012 la 14:41 (#)“cola”:
Dacă faci efortul să citeşti ce s-a scris în ultimele zece zile, îţi poţi face o listă minimală.
De violet pe 21 January 2012 la 14:44 (#)bogdan naumovici este cu siguranta o alta javra ordinara !!!
De antibasescu pe 21 January 2012 la 14:45 (#)Pot sa raspund, dle Ciutacu?
De Nina Balan pe 21 January 2012 la 14:47 (#)@sorin Evident sunt opinii, si opiniile nu sunt neaparat supuse judecatii fals/adevarat. Dar pot sa mi le argumentez: inconsecventa si umorile denota intotdeauna mai curand interesul decat sinceritatea unor afirmatii. Pot de exemplu sa presupun (cunoscand activitatea “militanta” a dlui Stan) ca momentul atacarii liderilor opozitiei ( victima colaterala, D.Voiculescu) se suprapune cu lipsa unei oferte a USL catre numitul domn? Pot. Nu vreau sa fac un istoric al parerilor dlui Stan de-a lungul timpului, dar am invatat in viata asta sa judec oamenii dupa consecventa atitudinii ( nu neaparat a opiniilor care se pot schimba evident). Nimic din ceea ce face/zice M.Badea nu iese din sfera personajului M.Badea. Ca imi place sau nu (si de multe ori nu imi place pentru ca detest vulgaritatea chiar jucata), M.Badea este conform cu el insusi (=inteligent, fin observator, excelent caricaturist etc.). Scriu pe acest blog (singurul spatiu public unde ma manifest) pentru ca indiferent daca EU sunt de acord sau nu cu V.Ciutacu, el merita ascultat pentru ca (m)-a convins ca singurul stapan de care asculta este el insusi.
Cietesc ce scrieti dvs si alti cativa pentru ca logica argumentelor se inscrie intr-o logica a caracterului. Pot continua dar chiar nu cred ca este cazul.
PS. Mai e si altceva (poate fi o prejudecata, dar sunt femeie si am dreptul mai mult decat barbatii sa fiu7 subiectiva:)): cei cu studii la fara frecventa devin (de foarte multi ori) intelectuali frustrati.
@cola: tare !
)
De ソリン pe 21 January 2012 la 14:52 (#)eu zic sa protestam cu CNP-ul in Piata la vedere
si cu mentiunea sub el: nick-ul meu de pă blogu’
lu’ Ciutacu este “…” =))
in felul asta putem sti cine, ce si cum
JOS ” TIRANOZAURUS CICLOPUS”
De christian pe 21 January 2012 la 14:56 (#)JOS SECURISTII PRESPALATI SI VOPSITI IN PORTOCALIU…
Domnule Ciutacu,
De lucia pe 21 January 2012 la 15:04 (#)…ma gandeam asa, la blestemul ESCU. De la Ceausescu incoace , toti presedintii au fost Escu si au facut un mare rahat in tara. Probabil va urma Si Antonescu. Care-mi inspira incredere. Deocamdata. Sper ca soarta tarii sa se schimbe , in bine si sa scapam naibii de blestem. Si pentru asta protestez, de o saptamana incoace. In fiecare zi.
Respect Ciutacule1Eu nu te vreau Presedinte,ca altfel nu mai are cine sa faca emisiuni precum le faceti!Traiasca
De marcel ioan viorel pe 21 January 2012 la 15:23 (#)I-as fi scris direct daca nu isi inchidea cometariile la blog…
Badea a MAXIM cand a explicat pentru CE sa protestam. Nu l-am mai vazut de multa vreme atat de clar ca si aici:
Superb sau ce?
La tine, Victore, momentul a fost cand ai urlat la reprezentantul Jandarmeriei. Chiar daca te-a “certat” CTP-ul pentru gestyl facut, crede-ma ca ai reprezentat prin acel gest furia multora care nu puteau sa puna intrebari Jandarmeriei.
Si mai am o dilema: suntem o natiune care are sansa nefericita sa isi repete istoria ciclic. Aveam 3 ani la revolutie, nu stiu ce a fost atunci decat din pareri culese, care difera de la om la persoana, concluzia fiind totusi una cetoasa, nu se stie clar ce a fost, cum a fost.
De Anca M pe 21 January 2012 la 15:30 (#)Dar acum, in 2012, e clar ce s-a intamplat in strada? sau se vor clarifica ?
Stimate domn,
De anna pe 21 January 2012 la 15:38 (#)felicitari pentru tot ceea ce sunteti si faceti pentru presa , pentru noi, pentru tara . E clar ca avem in fata politicieni mai agatati de putere chiar si decat Ceausescu.
Nu declara nimic decat in fata Parlamentului – e replica celor de acum.
Ceausescu o tinea una si buna cu declaratia din fata Marii Adunari Nationale.
Stimate domn, de ce nu faceti scrisori deschise catre toti liderii lumii ?
Nu cred ca este de ajuns ce publicati pe site, pe tv, pe blog.
Scrisori clare, deschise, chemari la atitudini certe catre Franta, Germania, America .
Poate numai asa reusim sa daramam nebunia asta de coducere .
Daca la Cotroceni sunt invitati si aplaudati cei din PDL de catre PPE ( sper sa nu gresesc) pentru politica dusa, e clar ca trebuie sa afle lumea intreaga prin invitatii deschise in Piata Universitatii – invitati dvs ziaristii din lumea intreaga in piata, alaturi de oamenii minunati care scandeaza si -si cer drepturile.
Am 46 de ani, am fost la Revolutia din 89 , la televiziune nopti intregi.
Am fost ranita atunci, dar, niciodata nu mi-am permis sa cer drepturi pt asta – nu am avut , nu am certificat de revolutionar ( ca multi adevarati participanti la revolutie ).
Mi s-a parut nedemn sa cer asa ceva cand tineri au murit langa mine atunci si deloc putini .
Acum, probleme reale de sanatate ( un picior cu sechele de la revolutie ) ma tin in casa la televizor , desi mi-e sufletul la Piata Universitatii.
Pot sa merg, dar nu pot sta mult timp in picioare.
Va rog, va rugam , pe dvs, pe toti ziaristii de la Antena sa faceti invitatii catre presa lumii, catre conducatorii lumii.
Sigur, asa, vom reusi.
Va multumesc si inca odata, felicitari !!
Mda tara asta este populata de multi imbecili,daca strigi jos Basescu esti cu Ponta iar daca strigi jos pdl esti cu usl-ul daca atat pot ,,gandi,, ei ce vrei sa le ceri mai mult? Mai observ ceva ce tine de ,,noaptea mintii,, tot felul de indivizi invitati ai studiourilor de televiziune personaje ce au stat in piata doua seri la rand au inceput sa ,,imparta blana ursului din padure,, au liste cu revendicari, fac miscari,partide de piata si se viseaza smulgandu-i tichia de margaritar betivului cotrocenist si potrivindusi-o lor. Ma tavalesc de ras cand ii vad asa cum probabil ca face si betivul in palat.
De dorubr pe 21 January 2012 la 15:53 (#)Boc a anuntat ca “nu raspunde decat in fata Marii Adunari Nationale” alcatuita din PDL, UDMR, UNPR… Probabil si escrocul de Basescu la fel…
De Crisy pe 21 January 2012 la 16:08 (#)@antibasescu: conform caror criterii de evaluare?
De Victor Ciutacu pe 21 January 2012 la 16:11 (#)Coane Victor…poti posta emisiunea de aseara? Pe pagina antenei nu se poate urmari.
De site-ul de cultura din duba pe 21 January 2012 la 16:30 (#)Întrebare pertinentă pentru TOȚI pdlacii care se chinuie din flăcările iadului zilele astea pe site-ul Antenei 3 și prin alte părți să împrăștie venin printre români (site-ul vostru dă dovadă de muuuuult bun simț permițându-le să-și spună cică părerea…eu le-aș fi dat cu flit dar…asta este democrația până la urmă)…
De Anonim de Dâmbovița pe 21 January 2012 la 16:31 (#)Măi caricaturi de oameni…AȘA-I CĂ ȘI ROMÂNII DIN STRĂINĂTATE AU FOST CUMPĂRAȚI DE USL?
Victore constat ca nu mi-am pierdut complet puterea de a rezista nervos la NEBUNI. Am mai exersasat asta in 1880. Ma uit la Congresul lui Rolls Roice si sunt socat. Astia nu confisca numai Piata, ci si Timisoara, si Revolutia din ’89!
De Salvamar pe 21 January 2012 la 16:39 (#)ma uit si constat ca e mai rau decat am crezut.
daca astia de la USL se fac ca nu aud si nu vad si nu dau un RASPUNS pe masura lui Diaconescu chiar vor pierde alegerile!
Deci eu am mai auzit minciuni in 22 de ani, dar DD este MITOMAN,
Cand am spus ca vor scoate un asa zis “lider” din Piata, am avut dreptate!
Daca USL va reactiona lesinat, facandu-se ca DD nu exista sau ca este nesemnificativ am sa-ti spun succint – am imbulinat-o!
Bine, ai tot dreptul sa faci presa cum crezi tu, dar Naumovici te-a convins ca nu este in piata in slujba lui Basescu? Cum de nu le-a venit pana acum ideea asta cu inoirea clasei politice? Cum lui si altor “tineri antreprenori” le-a venit ideea taman in piata?
De dorel pe 21 January 2012 la 17:08 (#)De acord sa invitati inclusiv persoane ca Naumovici (desi ii faceti reclama gratuit dupa parerea mea). Nu este rolul dvs sa-l judecati, probabil o face suficient de bine electoratul. A se vedea pagina lor de facebook care e plina de “laude” sincere. E singura pagina pe care oamenii dau like doar pentru a putea posta pe wall-ul lor injurii. Felicitari tuturor.
De Ana pe 21 January 2012 la 17:15 (#)NU luati Dolce si Versace cu bani de la SANATATE
Cumparati Chanell si Armani din taiere de salarii,RUSINE
Astea sunt 2 sloganuri dedicate doamnei Udrea
Cu respect Diana
De diana pe 21 January 2012 la 17:40 (#)Să se organizeze un referendum pentru alegeri anticipate și astfel am discuta despre alegeri anticipate cu o lege pe masă! Cine ar încălca legea ar merge direct la pușcărie și gata!
De Remus pe 21 January 2012 la 17:46 (#)sa-nvatam
De adi pe 21 January 2012 la 17:51 (#)Poate ca sunt un pic cam extremista dar cred ca,daca ar mai fi functionat pedeapsa cu moartea, multi am fi crezut ca acesti baroni si contese cu singe portocaliu merita sa fie judecati.Probabil ca in Europa nu este nici un stat in care sa se mai aplice legea martiala(sper ca nu gresesc!).Cum in Romania a crescut un dictator in ultimii 7 ani nu se stie ce poate fi iarasi peste vreo 5.Oare niste legi mai dure i-ar face pe cei care conduc un popor sa fie mai moderati din toate punctele de vedere?
De mihaela pe 21 January 2012 la 18:01 (#)Toate vrajelile astea gen Naumovici, cu inoirea clasei politice, “toti sunt la fel”, sunt ordinarii basiste. Voi nu vedeti ca , de cand cu piata, au incetat spectacolele DNA, nu mai avem stenograme, nici vrajitoare si toate punerile in scena care pana acum deturnau atentia. Acum sunt toti ocupati cu noua diversiune: populatia vrea de fapt schimbarea intregii clase politice, asta vor de fapt cand striga JOS BASESCU.
De dorel pe 21 January 2012 la 18:19 (#)Ce fac APOLITICII? Sunt cumva si ei cetateni ai acestei tari? Ce fac INTELECTUALI NE-PUPINCURISTI? SAU NU MAI EXISTA. Apoliticii stiu sa dea vina pe politicieni dar cind vine vremea ca si ei sa isi spuna cuvintul TARE SI RASPICAT STAU DE-O PARTE SAU BAT CIMPII LA TELEVIZOR. Domnule Nistorescu, domnilor realizatori de televiziune, domnilor ziaristi Puteti redacta un memomorandum si sa cererti demisia actualei conduceri si organizarea ALEGERILOR anticipate? Ce zici domnule Badea, Ciutacu ? Poti sa faci acest lucru? Ca doar suntem cu toti APOLITICI. Apolitic nu inseamna si ACETATEAN AL ACESTEI ROMANII SUFERINDE SI CONDUSE DE 22 DE ANI DE INSTITUTILE DE FORTA.
De Crocodilul pe 21 January 2012 la 18:29 (#)1. nu stiu cum naiba la voi nu se vede inregistrarea emisiunii. la mine merge perfect. mergeti direct pe site-ul Antenei 3, la inregistrari emisiuni, apasati pe Vorbe grele si vedeti ce-o iesi.
De Victor Ciutacu pe 21 January 2012 la 18:41 (#)2. scutiti-ma de isterii cu vanatoarea lui Tiriac. nu despre asta e textul de mai sus.
Stream-ul emisiunii “Vorbe Grele” nu se regaseste pe nici un server.Nici online transmisia in direct nu e prea buna.
De site-ul de cultura din duba pe 21 January 2012 la 19:19 (#)Raspund eu in locul dlui @antibasescu , daca-mi permiti, victor…Cam conform acestor criterii este dl naumovici tot o javra ordinara
De Claudia N. pe 21 January 2012 la 19:30 (#)Tu ai fost OK – ca (mai) totdeauna -, V. Stan, la fel, în stilu-i inconfundabil, dar ceilalţi doi, Naumovici şi Manole, iartă-mă, dar mi-au părut nişte măscărici demni de milă. Vorba unuia de mai-sus: pe ăla din Piaţă care-i reproşa lui Badea că ,,n-a ţinut” cu Băsescu în 2009, l-am mai înţeles, atâta îl ducea capul; pe ăştia doi, însă – Naumovici şi Manole – cu toată bunăvoinţa, nu am reuşit să-i desluşesc deloc. Adevărul e că, după câteva minute de vorbărie goală, creierul meu a renunţat să le mai aprofundeze spusele.
De Florin Matei pe 21 January 2012 la 20:24 (#)e foarte ciudat…nu sunt in tara si va urmaresc pe net…nu s-a mai intamplat pana acum sa fie blocate TOATE inregistrarile tuturor emisiunilor de pe site-ul Antena 3. Apare mereu acelasi mesaj: Stream-ul nu se gaseste pe niciun server…
De iulia pe 21 January 2012 la 21:02 (#)de ce ne spun cei de pe Hotnews ca Piata Universitatii e un loc periculos pt. copii? Si-o fi anuntat traienel prezenta?
De iulia pe 21 January 2012 la 21:20 (#)actorul a iesit in strada
De Blogout pe 21 January 2012 la 21:23 (#)Azi a fost o zi de miting rece, zapada, etc.
si nici orele (eventual de la cit la cit).
Dupa ora 14, multa lume mai in etate, oameni de conditii
diferite, lume amarita, cu probleme.
Un cearceaf cu “PDL, PSD la fel bla bla”.
Un nene (cica de la OTV) fluierat cu sirg si la greu de
protestatari.
Pustani cocotati pe niste cadre de metal, multe steaguri,
vuvuzele, etc. Baieti cu inele pe fiecare dest.
Oameni de toate felurile.
Nu conteaza ce fel de oameni sint acolo, te imprietenesti usor.
Nasol e cu zloata ce-ti patrunde prin botfori si pe la sale in oase.
Apropo, am ris si-am re-redescoperit solidaritatea.
Multe portavoci si fluiere.
Steaguri girla, parinti cu copii in brate, figuri pitoresti.
A fost decent, am stat pina acum; si miine e o zi.
Am sa-mi cer scuze daca n-am sa precizez locul unde ma voi
afla exact
@Nina Balan:
De ソリン pe 21 January 2012 la 21:50 (#)Dom’ profesor Stan de fiecare data cind a avut ceva de spus,
a spus-o. Cu subiect si predicat. Asta e maniera dinsului.
Dealtfel domnia sa nu menajeaza poporul suveran.
Ca sa vin in sprijinul spuselor mele, n-a menajat-o fix
acum un an nici pe d-na Pandele + sotul domniei sale.
Eu zic ca e o constanta in a fi periculos de franc vis-a-vis
de persoanele publice atunci cind acestea calca in strachini.
Asta este o caracteristica a dumnealui.
Si Victor a spus-o de nenumarate ori. Si Mircea Badea.
Sa fii franc recunoscind anumite lucruri inseamna tarie de caracter.
D-l Voiculescu a avut dreptate din punct de vedere moral, dar
din punct de vedere al informarii, d-l Stan este imbatabil.
Acum, daca d-l Stan nu spunea nimic, probabil ca portocaliii
ar fi jubilat pe seama respectivei scapari.
Sigur ca domnul Stan supara figurile triste si persoanele
frustrate (de ambele sexe), dar ce poate face ?!
Nu-i poate multumi pe toti…
Pe de alta parte, d-l profesor Stan este mult mai subtil decit
oricare dintre noi, ca si d-l profesor Teodorescu.
Nu-mi pot permite sa-i compar, dar tot ce pot spune e ca fiecare
are o maniera proprie, unica de a impacheta mesajul de transmis.
Fiind profesori, stima mea creste pentru ambii exponential.
Stimata doamna, puteti sa cititi sau nu ce scrie lumea pe bloguri.
E optiunea dvs. Puteti sau nu sa continuati.
N-am inteles PS-ul dvs, poate detaliati.
Un amanunt, cred eu foarte important: Desi politicienii induc ideea ca manifestatiile devin din ce in ce mai sterse, eu cred ca acestea incep sa capete o identitate. In Cluj si Timisoara manifestantii au inceput sa poarte un insemn comun, care simbolizeaza ‘C’oruptia trasa in tzeapa. Probabil in scurt timp miscarile vor avea acceasi voce. Sa dea Domnul!
De Edi Quinet pe 21 January 2012 la 23:12 (#)Vezi simbolul protestatarilor pe facebook (edi quinet)
Mi se pare mie, sau Mr. Valerian Stan s-a sucit: se pare ca incet-incet se duce pe cararea batatorita pe care mai deunazi s-a dus si “micul pitifelnic”. Iesirile sale publice sunt, cel putin pentru mine, ciudate… A batut palma cu Cotroceniul, omu’? Pe vremuri era atat de anti, iar acum e destul de pro…
Cu stima
De Fidel pe 21 January 2012 la 23:49 (#)@Claudia N: istericul de Gotiu e ultima mea sursa referentiala
De Victor Ciutacu pe 21 January 2012 la 23:50 (#)ERATA: Vreau sa zic Valentin Stan (nu stiu ce mi-a venit sa-l botez pe om). Scuze!!!
De Fidel pe 22 January 2012 la 00:04 (#)PACAT, PACAT, DE SANGELE VARSAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De SORIN pe 22 January 2012 la 00:48 (#)Toti sint in doliu la PDL ,udrea nu mai are extensii la par ,imbracata in sobru ,boc nebarberit ,nervosi spre isterie ,mai au citeva zile pina la decizia Curtii si ADIO! nici numele sa nu-l mai aud (chiar asa va fi )dar am vazut in treacat partidul lui diaconescu la congres ,ceva nu este in regula in societatea romaneasca ,ma sperie .Unde-i societatea civila sa-si spuna un punct de vedere ? Unde a fost societatea civila cind PDL a savirsit atitea acte antidemocratice ?Voci sporadice ,atit ,poate-i vad in piata acum ,poate….multumesc d-le Ciutacu ,spuneti ca sinteti ziarist ,relizator de emisiuni ,etc. ,f. bine .va faceti meseria , dar noi va simtim sufletul ,sinteti cu noi si ne bucuram mult ,ne dati sperante . Noapte buna si sanatate ,Maria
De Maria pe 22 January 2012 la 01:36 (#)Victor, a lua bani de la rmgc pt campanie publicitara reprezinta sau nu o mizerie si o lipsa de caracter pt tine?
plecam de la adevarul absolut recunoscut de 90% din populatie ca rmgc este echivalentul hotiei absolute… la fel ca multe alte hotii deja infaptuite
p.s. si o nelumrire foarte mare pt mine: pt ce le trebuie campanie publicitara?! au nevoie de acordul prin vot al romanilor sau vor cumva sa vinda actiuni catre populatie?!
De Dan pe 22 January 2012 la 02:40 (#)Pot sa se adune si sute de mii. Dca ocupa frumusel un trotuar, iar la semnul jandarmeriei, se indreapta spre casele lor, nu se va schimba nimic. Poti striga linistit m..e Base, sau Boc, o putem chema vesnic pe Anastase sau altii la raport. Eu cred ca nici macar un fior rece nu vor simti.
De Costin Comba pe 22 January 2012 la 03:05 (#)Dar suntem un popor care pana la urma va reusi sa traiasca mai bine.
Eu, sincer sa fiu, tot nu inteleg…..sau ca sa citez din clasici in viata “sa ma bata Dumnezeu daca inteleg ceva”……e a 10-a zi de proteste, sau a cata o fi, si in strada tot nu reusesc sa se stranga mai mult de 10.000 (zece mii) de oameni. Intr-o tara de 20 de milioane asta inseamna ca 0.05% sunt nemultumiti, iar 99.95% sunt multumiti sau indiferenti de situatie. In schimb insa toata lumea vorbeste despre asta si la tv, si la radio, si la piata, si la mall, si pe blog, si pe bloc, si pe etc.
De fratele Jder pe 22 January 2012 la 05:11 (#)Deci, mai fratilor, daca situatia e atat de grava cum se vorbeste, iesiti in strada macar 50.000 in Bucuresti si macar 5-10.000 in orasele de provincie. In caz contrar rezulta ca situatia nu e atat de grava cum se spune si totul se reduce la comentarii pe blog sau facebook si filmulete pe youtube sau trilulilu.
Ce rost are sa ne futem in gura? Nu asta este ce isi doresc closetele portocalii? Badea si Ciutacu au luptat inaintea protestantilor, in 90 altii inaintea lor, in 89 altii inaintea lor, in 87 altii inaintea lor si tot asa prin puscarii si razboaie de-a lungul darei de cacat care este istoria noastra. Important este ca noi in masuri mai mari sau mai mici sa nu fim niste basini in vant si sa spunem: bai cacatilor suntem si noi aici!
De Mihai pe 22 January 2012 la 08:37 (#)Protest de Romania
De Radu pe 22 January 2012 la 09:32 (#)Pentru a preveni o eventuala manipulare,dat fiind ca pd-ul si-a facut strategie de comunicare la Cotroceni si din informatiile pe care le am,situatia e cam asa:pd-ul nu va accepta in ruptul capului alegeri anticipate ,am inteles ca isi pun serios problema intrarii in parlament.Vor taragana situatia pana in toamna cand se vor chinui sa scoata un 15% cu tot cu furaciuni.CCR-ul ,cam la fel,cred ca vor admite comasatele,cam din motive de axistenta institutionala.Din cate stiu eu ,proteste au avut loc la Cluj,Arad,Brasov,Piatra-Neamt,ce sunt conduse de primari pd.Aceleasi proteste au demonstrat pana acum ca agenda pd-ului si a lui Basescu e complet diferita de agenda populatiei:oamenii cer locuri de munca,salarii ,pensii decente,Basescu ne vrajea cu reformarea statului prin constitutie,reorganizarea teritoriala ,votul prin corespondenta.Acum temele astea sunt ridicole.Ultimul discurs al lui Base a fost penibil,spus cu curul la popor.In mod normal,presedintele trebuia sa isi dea demisia.Nu a facut-o .Demonstreaza intregii lumi “valoarea caracterului”.Sa nu-l mai aud ca spune altor politicieni ca vor da cu gherutele la usa lui pentru a-i pune la guvernare.Parca asa erau cuvintele.Omul se tine cu ghearele de scaun.Proteste vor mai fi si ele vor fi privite ca atare de catre exterior.Legitime si justificate de traiul mizerabil al romanilor.
De Irina pe 22 January 2012 la 09:41 (#)@Dan: nu, inseamna ca-si face meseria. unde a fost consultata populatia? mie mi-a scapat referendumul ala. publicitatea le foloseste, daca ma intrebi pe mine, umanizarii imaginii business-ului in lupta impotriva contrapublicitatii agresive si, mai ales, speculatiilor bursiere externe. si, ca sa preintampin alte intrebari, eu sunt cel care a refuzat doua invitatii, doi ani consecutivi, in Noua Zeelanda; alaturi de mine au mai fost doi ziaristi, cu cate un refuz.
De Victor Ciutacu pe 22 January 2012 la 09:47 (#)Coane Victor la faza asta dădeam ”mucles” la comentarii
Da’ așa te-ai hotărât mata să fii democratic! Io, în schimb, îmi rezerv dreptu’ să ”mucles” (adică ”no comment” ca să zâc cu zâcere ”trendi”)!
De C Bojan pe 22 January 2012 la 10:22 (#)Domnule Ciutacu , au fost difuzate de catre ANTENA 3 in ultimii ani
De Porumbelul Pacii pe 22 January 2012 la 10:49 (#)doua sau trei filmulete
animate in stilul The Wall – ma refer la alea
cu lupii-securisti care isi apara seful
inchis intr-o reduta
si cu populatia de oi si miei.
Poate ca ar merita o reluare a lor , acum, cand se vede infinit mai clar cat sunt de adevarate.
*
In alta ordine de idei: mai, mai sa ma
bage in sperieti cat de multe trompete
sufla in media, in blogosfera si – prin raspandaci infiltrati – si in Piatza, emitand mesaje cetoase, confuze, smekere, drese cu toate alifiile.
Ma refer la ”jandarmii ideologici” ,
diferiti de caftangii MAI prin lipsa
uniformei, dar urmarind cu totii,
chiar daca ”zic ca spun” invers
- fie ”SUS BASESCU”
- fie inlocuirea lui Basescu cu Basescu.
*
Probabil ca lumea nu va cadea
in capcanele lor, mai ales ca,
oricat s-ar da ei de flexibili in
vorbe , frica de Basescu e mai puternica
decat teama de chelfaneala populara
pe care o vor primi,
din pacate doar la figurat cei mai multi
(… desi eu personal imi propun ca la un moment dat sa fac un TUR (cesc) al catorva dintre ei…spre a le transmite un APEL
(contondent) CATRE LICHELE).
*
Ziceam ca uneori ma baga ”in sperieti”.
Pe urma imi trece frica pentru ca ma gandesc la voi – muschetarii de la ANTENA 3 care ati luptat cu PORTOCALA
MECANICA si cand nu se vedea vreo speranta de a
fi vreodata storcita- cum a ajuns acum…
*
Domne, deci si dac – o fi, Doamne Feri – sa mai ameteasca lumea ”un rand”
zilele astea de ianuarie 2012 au meritat
sa fie traite pentru clantanitul dintilor
tampitului de Boc pe care l-am auzit
”in direct”, si pentru pemparsii pe care aud ca Basescu si-i schimba de 3 ori pe zi ….iar pentru toate astea va multumesc si voua , celor
de la ANTENA 3 , ciumpalaci ce sunteti !
Nu imi permite varsta si sanatatea pentru a manifesta in piata. Dar numa pot abtine sa nu spun ce gandesc.Domnule Ciutacu continua sa ne reprezinti cat poti.Emisiunea dvs. a aratat ce inseamna cu adevarat impartialitate. Aveti dreptate, trebuie ascultate ori ce pareri,dar este inadmisibil sa primim cu usurinta parer care nu au nimic de aface cu realitatea.Visatori de cai verzi pe pereti ca Naumescu si Manole dela care nu am putut retine nimic ar fi mai bine sa fie ignorati chiar macar ca prezenta. La fel si tipi de genul Ciorbea care aseara la Q&A incerca sa ne abureasca cu realizarile guvernului sau si personalitatea sa de pamblicar. Tara geme iar Ciorbea intra in vorba cu ce a facut el. Nu imiramane decat sa zic la fel ca multi altii: MULTUMIM ANTENA 3 CA EXISTI SI AI LANGA TINE OAMENI CA CIUTACU, RADU TUDOR, BADEA, URSU,GADEA,GRECU, SI TOTI CEILALTI ZIARISTI CINSTITI CARE ISI RESPECTA CREZUL PROFESIEI LOR, incaodata va multumesc… sile 1933
De Nitescu Vasile pe 22 January 2012 la 11:34 (#)@ ソリン :
Fiecare rând, dar absolut fiecare rând scris despre profesorul Valentin Stan, dar şi despre profesorul Bogdan Teodorescu şi Mircea Badea, mi-a mers la suflet.
all:
Ieri am stat cam 10 minute în total, din mai multe bucăţi, pe OTV. Este inadmisibil ce se întâmplă acolo. M-am tot gândit cum să repartizez procentele în ceea ce-i priveşte pe cei din sala plină de la “Congres”. M-am hotărât la:
De violet pe 22 January 2012 la 12:07 (#)90 % ticăloşi, mizerabili, caracter infect, chiar mai mult decât la pedişti;
10 % bieţi fraieri şi /sau oameni de bună -credinţă imbecili (zaţi ).
Mesaj catre Romani,
ROMANIA, TREZESTE-TE!
Voi, toti nemultumitii care pana acum v-ati soptit durerea intre pereti, aveti acum sansa sa o strigati din rasputeri, sa va faceti auziti!
Voi cei calcati in picioare de politicieni si de bratele lor lungi din institutii, functionari politici ce ne scuipa in fiecare zi cu nepriceperea si nesimtirea lor,
Voi cei furati de paine si medicamente, de caldura si drepturi, condamnati la moarte lenta pentru ca ei sa-si adune averi pe care sa ni le etaleze sfidator, iesiti din case! AVETI DREPTUL SA LE-O SPUNETI! Acum este momentul.
Ei trebuie sa stie ca durerea noastra conteaza, ca nimeni sa nu-si mai permita sa ne umilesaca!
APEL CATRE OAMENII EDUCATI
De Alina pe 22 January 2012 la 12:21 (#)Este momentul sa-i invatati pe ceilalti ce inseamna DEMOCRATIA! Este momentul ca si noi sa invatam odata cu ei! IESITI LA LECTIA DE DEMOCRATIE!
Mulţumim pentru ediţia specială. O doamnă le împărţea aseară gratis în piaţă. Aş fi dat şi bani
De Iulia Musat pe 22 January 2012 la 12:27 (#)Remember.
Craete si revolutia
De vlad pe 22 January 2012 la 12:32 (#)Pentru ultima data despre acest subiect (desi ma intreb care este subiectul): eu am exprimat niste opinii plecand de la ideea de jurnalist/analist si militant, opiniile mele sunt doar atat: opinii, nu judecati de valoare. Pentru noi toti unele personaje publice (caci eu ii tratez ca pe personaje si nu ca pe oameni reali, necunoscandu-i personal, utilizez doar ceea ce ei imi ofera: imaginea lor publica si vorbele/parerile/opiniile/judecatile/teoriile expeimate) sunt credibile, altele sunt detestabile etc. Rezonez cu dl B.Teodorescu, dar nu ma intereseaza opiniilor dlui V.Stan (cu exceptia celor care se bazeaza pe lungi si obositoare demonstratii documentate – si, cred, deosebit de exacte – eu nu am spus ca nu este un om bine documentat si cu o stiinta profesionala de a corobora texte).
De Nina Balan pe 22 January 2012 la 12:59 (#)PS-ul era doar un mod de a spune ca prejudecatile nu sunt opinii si nu au nevoie de argumente.
Cat despre faptul de a scrie sau nu aici, este optiunea mea si probabil ca am fost extrem de neclara daca nu s-a inteles ca o fac pentru ca dl V.Ciutacu – in opinia mea – este interesant, altii nu sunt.
Din nou off topic…din nou imi cer scuze.
De urs289 pe 22 January 2012 la 13:50 (#)L-am ascultat pe Stolojan acuma…wow…nu credeam ca vor gasi vreun personaj mai enervant decat boc cel mic sau Toader de la Galati care sa vina si sa vorbeasca…da’ uite ca-l gasi.
Si daca am inteles eu bine, zice ca daca cineva (opozitia in special) se duce in parlamentul european sa spuna despre abuzurile nedemocratice care se fac in Romania de actuala putere,riscam sa pierdem 6 miliarde de euro(care intre noi fie vorba sunt cel mult virtuali banii astia…ca Romania nu-i Polonia).
Deci indiferent ce fac astia de la putere sa stam linistiti ca democratia e prea scumpa?…sau care e mesajul pt prosti???
@violet: merci, soro; aseara numarul celor din Piata ajunsese pe la 1500;
eu nu pun botul la USL = (PDL+UNPR+UDMR), pentru ca in ultima instanta
democratia cere ca orice tara sa fie guvernata; oricare ar fi istoricul
celor trei partide din opozitie (implicit al membrilor lor) si oricit
m-ar fi exasperat ei/ele, acest lucru nu ma va impiedica sa-i votez.
N-am crezut niciodata in “partidul poporului X” (oricare ar fi acesta),
pentru ca e susceptibil de a corespunde intereselor subterane ale puterii,
iar in orice partid se regasesc personalitati; e nevoie de timp
sa-i aduni sub o cupola si e nevoie de expertiza lor; cu cit sint mai
multe personalitati din diverse domenii intr-un partid, calitatea
acestuia se va imbunatati; daca domniile lor au verticalitate si vor
observa ca lucrurile scirtiie, vor lua atitudine in cadrul partidelor,
ori vor pleca (in caz ca nu, vor fi sanctionati pe viitor de cetateni,
ceea ce nu prea cred pentru ca au realizari in spate si nu doresc sa-si
maculeze imaginea [de monstri sacri ai cinematografiei sa zicem]); ceea
ce doresc eu, e ca baronii locali, de orice culoare, sa dispara in timp,
iar traseismul politic sa fie sanctionat, cirtitele si oportunistii sa-si
piarda privilegiile (dreptul la secretara, girofar, birou parlamentar).
@Nina Balan: ok, forget about (nici eu nu-i cunosc personal),
De ソリン pe 22 January 2012 la 13:58 (#)dar are sens in opinia mea ceea ce spune d-l Stan; frustrarile
de care pomeneati (daca acestea exista) apartin fiecarui om obidit
care vede politicienii ca nu corespund/nu reactioneaza de multe ori
(ma refer la Opozitie, nu la cei de la putere, pentru ca de la
acestia nu avem ce sa cerem, ei sint un monolit de indiferenta
la durearea si problemele oamenilor) si nu personajului Stan.
Cred ca pina si domnia sa are dreptul la o opinie “pe persoana
fizica”; e drept ca are o maniera “neortodoxa” de a prezenta
lucrurile ce te lasa masca, dar asta este farmecul d-lui.
Din cite stiu, sarcina istoricilor e aceea de a (re)stabili adevarul.
Noi putem sa ne batem mult si bine cu palma pe burta unii pe altii si
sa ne laudam reciproc cit de buni sintem bla bla, dar daca mergem
intr-o directie gresita nu ne diferentiem cu nimic de portocalii
(prin respectiva culoare atribuita unor grupuri de persoane intelegind
orice individ ce-a sustinut actualul sistem) si putem sa ne mintim
la infinit ca sintem altfel decit ei.
“Aseara , o fetita la ora 10 , in loc sa fie in pat , la caldura , sa i se spuna o poveste de ” noapte buna ” , ea ingheta pe strada din cauda nenorocitilor astora”
Nenorocit si dobitoc e taica-su; ce treaba are copilul cu politica ?!
De Cercel pe 22 January 2012 la 14:14 (#)@urs,
De Alina pe 22 January 2012 la 14:28 (#)Si ce, ramane Udrea fara posete? Stolojan sa-si bage miliardele astea in cur, ca si daca n-ar fi virtuale tot in buzunarele lor ar fi ajuns!
Am inteles Victor… pt Naumovici ceea ce nu a inteles el este faptul ca sint momente cind trebuie sa stai deoparte pt a nu fi asociat cu imaginea negativa a clientului (care este chiar reala facuta de ei insisi).
Foarte multi din publicitate si-au spart capul cu bolovanul rmgc iar naumovici in loc sa invete din experienta lor s-a bagat cu capul inainte doar pt a arata ca este cel mai bun.
Infatuare care l-a coborit dupa un soclu cistigat cu greutate si binemeritat.
Toti publicitarii ajung in asemenea momente cind accepta orice provocare pt a arata ca sint cei mai buni fara sa mai vada realitatea orice le-ai spune.
in afara de asta campania a fost o greseala, ti-o spun ca unul care a facut parte din sistemul publicitar si cit de cit mai am un ochi format.
Numai bine Victor si o sa revin cu un buletin special din Piata.
De Dan pe 22 January 2012 la 14:38 (#)Si eu incerc de ieri sa urmaresc emisiunea inregistrata de vineri dar,la fel ca ceilalti care au scris mai sus,nu reusesc. Am citit ca la tine merge,la mine insa nu.Poate doar cei din afara tarii nu o pot vedea.Sper sa se remedieze situatia.
De Simona pe 22 January 2012 la 14:55 (#)Cu stima
Simona
P.S. Nicio emisiune inregistrata nu se poate urmari de pe site-ul Antenei 3.
Domnule Ciutacu,
Cu tristete constat ca in media, ca si in politica, exista doar doua categorii de tineri:
1. vedetele de carton sau fetele cobai, pitipoancele – cu cel mai scazut nivel de cunoastere, de constiinta sau valoare emotionala si spirituala.
2. intelectualii plini de ura – tineri cu o inalta pregatire profesionala, cu un bogat nivel de cunoastere care au toate datele fizice, psihice si morale pentru a fi oameni adevarati dar, care nu stiu ce inseamna detasarea, echidistanţa, rabdarea, intelepciunea, blandetea. Eu ii numesc “tinerii negri in cerul gurii”.
Ma intristeaza aceasta situatie si imi matura orice urma de nadejde intr-un viitor plin de bucurie si pace.
V-am scris toate acestea ca un om care toata viata a “luptat impotriva minciunii si hotiei” si care, la 50 de ani, si-a dat seama ca totul a fost “vanare de vant” si ca singurul lucru pe care trebuia sa-l invete, sa-l caute, sa-l faca si sa-l urmeze, este intelepciunea.
Va doresc sanatate, pace sufleteasca, bucurii si spor in toate cele bune!
De Simeona pe 22 January 2012 la 16:50 (#)Buna ziua d-le Ciutacu,
Oare cum il scoasera astia pe stolojan de la naftalina?!!
basescu a facut pe el de frica,zau!!!
O ai ii manance moliile pe toti astia in curand.
Cu tot respectul pentru Dvs.,
De IoanaP pe 22 January 2012 la 17:23 (#)IoanaP
@Dimeona: nu va impiedica nimeni sa constatati, dar n-am inteles de unde. in fine, mi-o lipsi mie capacitatea de (auto)analiza
De Victor Ciutacu pe 22 January 2012 la 17:34 (#)@ALL care nu vedeti inregistrarile
De Nostradamus pe 22 January 2012 la 17:45 (#)Posibile cauze:
1. fie nu aveti “plug-in”-urile actualizate (de ex.: Adobe Flash Playerul version 11,1,102,55) ;
2. fie aveti activ Adblock -ul Plus si nu aveti exceptie pe el pt. blogul lui Ciutacu sau site-ul Antena 3 .
Good luck!
Am fost plăcut surprinşi să vedem la A3, în Piaţa Universităţii, un domn pe care îl “ştim” de joi seară, din faţa TNB. Avea un megafon mai mare decât al nostru. Din când în când, dădea tonul unei lozinci. Soţul meu îi ţinea şi el isonul cu megafonul nostru, iar noi, ceilalţi, cu vocile. Tonul era dat de diferite persoane din mulţime, chiar fără mijloace de amplificare a sunetului. A fost frumos!
Am aflat acum de la A3 că îl cheamă Mihalcea. Inteligentă idee a avut, să-i numere pe protestatari! Am recunoscut printre cei din jurul său, cel puţin o doamnă pe care am tot văzut-o de joi încoace. Probabil vine zilnic. Lucru pe care l-aş fi făcut şi eu, dacă aş fi locuit în Bucureşti. Pentru că, pe lângă datoria de a manifesta contra regimului lui Băsescu, cunoşti şi lume de calitate.
De violet pe 22 January 2012 la 18:14 (#)Violet, ti-am mai spus saptamana trecuta ca te iubesc si imi place de mor ce scrii, si marti a venit un domn cu nr facute la calculator pe care ni le-a impartit, pt ca se saturase omul de minciunile de la anumite posturi care ziceau ca suntem cateva sute, eu am avut nr 384, dar se depasise demult nr.1000.Zilele astea nu am fost in piata, din motive de treaba f multa pt un parastas, de maine dupa serviciu merg din nou, si am uitat ce e mai important, am rugat-o pe mama sa imi caute o esarfa alba, sau funda pe care sa mi-o pun la palton, si am mai uitat sa va spun lucrez la privat, am serviciu, am carte de munca, sunt f multumita de locul unde lucrez, dar consider ca e normal sa fiu alaturi de oamenii care isi striga nemultumirea, nu sa stau acasa si sa comentez.Si da recunosc ca nu am stat chiar mai tarziu de ora 8, totusi plec de la 6 dimineata si sunt si eu om, iar luna asta am implinit 46 cu ajutorul celui de sus.Deci fratilor chiar daca nu veniti in piata, macar o banderola in semn de protest si a mai avut cineva o ideea.Pe 24 ianuarie un carsaf, un steag atarnat la geam.JOS BASESCU
De logofatu dana pe 22 January 2012 la 18:56 (#)as vrea sa chemati la o emisiune si pe cineva din piatza universitatii gen..claudiu craciun
De cristina pe 22 January 2012 la 19:13 (#)romani!
De cetateanul gogu pe 22 January 2012 la 19:34 (#)treziti-va,
ca mult ati mai dormit;
ridicati-va,
ca mult ati mai stat in genunchi;
fruntea sus,
ca mult ati mai plans;
uniti-va,
ca mult ati mai fost despartiti;
asa sa va ajute Dumnezeu.
Cand l-ai vazut ultima data pe Stolojan in public. Eu am uitat. L-au scos pe post de “zi-le, Stolo, cu cifrele tale, ca oricum nu-ntelege nimeni si-i prostesti cu asta”. Da’ nu spune “draga Stolo” de ce n-a iesit macar atunci cand au pierdut milardul si ceva de pe certificatele verzi sa ceara niste demisii. Macar atunci. Sa-l vezi pe prietenul tau, Cristi Diaconescu, pe Realitatea, ce diversiuni are in el. Eu nu m-am putut uita prea mult.
De Adi pe 22 January 2012 la 19:37 (#)Nu era chiar greu de prevazut ca oamenii vor iesi in strada atunci cand le va ajunge “cutitul la os”. Guvernantii, cu ranjetul pe buze, anuntau noi si noi reduceri, fara sa se gandeasca ca exista o limita de suportabilitate dincolo de care nimic nu mai conteaza. Cu 400 de lei pe luna si 3 copii, mai poti ramane in casa ?! Din pacate, incompetenta, pregatirea intelectuala precara si, mai ales, iresponsabilitatea ne-au adus la un nivel apropiat de cel la care FMI-ul a adus Argentina la colaps economic si social. Domnul Stolojan, scos de la naftalina sistemului economic socialist in care era mare mahar, nu stie ce au scris laureati Nobel pentru economie despre politicile ucigatoare ale FMI?! Pentru informare le trimit tuturor factorilor de decizie din aceasta tara adresa pe care pot vedea Colapsul economic al Argentinei
De Doru Danciu pe 22 January 2012 la 20:01 (#)Dana Logofătu:
Vezi, de-aia ziceam eu de oameni de calitate.
Te pup şi eu!
Mihaela
P.S. JOS BĂSESCU!
De violet pe 22 January 2012 la 20:03 (#)cat de patetici sunt diversionistii basisti(ultimul dintre ei, draga stolo) …astia nici acum nu inteleg ca NU mai merge…
De ex pe 22 January 2012 la 20:03 (#)am fost si azi. frumos. scandat apasat, cu placere.
De ソリン pe 22 January 2012 la 20:24 (#)vremea oribila, frig, noroc cu saritul in aer.
un du-te-vino permanent, lume girla, cei mai multi
de virsta a doua si a treia. multi foarte bine imbracati.
multi veniti cu copiii.
si miine e o zi.
Forza Victor !
Imi permit sa iti sugerez sa te gandesti la o emisiune consacrata temelor / cliseelor propagandei basiste, eventual, cu dl Bogdan Teodorescu / dl Ciuvica / dl Stan .
Eu ( si nu numai eu) am remarcat urmatoarele teme / clisee:
- oamenii de bine sustin regimul
- protestatarii ocupa carosabilul, sunt platiti de opozitie, sunt putini, nu au autorizatie, lasa gunoi dupa miting, apartin unor categorii sociale dependente de stat ( pensionari, studenti, someri).
- nu avem pe cine sa votam ( toti sunt la fel)
- opozitia incita la violenta, paraste regimul in stainatate.
Curios lucru, aproape toate aceste teme erau folosite de propaganda fesenista in 90 , contra Pietii Universitatii. De altfel, ziarul AZI avea sediul in Modrogan
Tema cu “nu avem cu cine sa votam” , am auzit-o prima oara in 2000, in campania lui Vadim, daca imi aduc eu aminte bine.
Numai bine si putere de munca !
De DGSE pe 22 January 2012 la 20:40 (#)DGSE
@ソリン, continuati pina in pinzele albe !!! tampitii astia de la pd sunt autisti rau, rau de tot!!!!problema cea mai mare e ca basexu se agata de putere si trage pd cu el cu tot si nu se gaseste niciunul cu minte mai luminata sa spuna lucrul asta in conditiile in care stie toate lumea cat fura pd!!!!
n-au invatat absolut nimic din istorie!!!
De ex pe 22 January 2012 la 20:46 (#)domnule victor ciutacu, sincer nu stiu ce sa mai cred despre cei care ne conduc si se joaca cu vietile si sanatatea noastra. ce vreau sa va spun e ca am recunoscut printre cei care se “bateau” cu jandarmii fete tipice de militari. chiar daca partial i-si acopereau fata cu fulare…aceasi fata proaspat barbierita,aceasi tunsoare scurta…prea putine vorbe intre ei dar stiau fiecare ce au de facut…si nici unul din ei ridicat in cele din urma de catre jandarmerie
De ayseia pe 22 January 2012 la 20:57 (#)am uitat sa mentionez un amanunt:
De ソリン pe 22 January 2012 la 20:58 (#)sint multe persoanele de conditie modesta, ce
protesteaza in Piata, insa in ciuda faptului ca
te impresioneaza ceea ce vezi la dinsii, nu poti
sa nu-i admiri pentru ca in loc sa vina si sa (se)
plinga pentru viata amarita ce nu le ofera nimic,
vin si striga aceleasi sloganuri cu toata lumea
cu o voluptate si cu o intensitate ce te uluiesc.
este momentul lor de glorie in care le transmit
imbuibatilor de la putere cit de mult ii “iubesc”,
imbuibati care-i stropesc cu apa din baltoace cind
trec pe strada pe linga ei, in masinile lor scumpe.
aceasta este o particica din imaginea Pietei.
@ex: merci, am rezistat si la -30º, asa ca
De ソリン pe 22 January 2012 la 21:00 (#)nu cred ca un frigulet de -7º precum cel
din zilele urmatoare ma/ne vor tine pe tusa.
apropo de lectiile de disidenta!
, ca invitatii dumneavoastra Bogdan Naumovici, Marius Manole au facut acest lucru. spui acum cu jumatate de gura ca esti anti basescu dar in acelasi timp dai vina pe clasa politica! nici unul nu are macar mustrari de constiinta! nu l-am auzit pe vreunul sa spuna ca a gresit si de ce! dn. manole vorbea de faptul ca nu are timp sa mearga in piata…si-a gasit insa timp sa vina la dumneavoastra in emisiune (invitat desigur)! nu-i inteleg pe aceia care declara ca in general clasa politica are o problema dar in acelasi timp simt nevoia sa se expuna mediatic si sa ne invete pe noi ceilalti ce si cum! daca nu misti un deget pentru democratie tu ca persoana atunci de ce nu stai acasa? sau la repetitii! esti actor, foarte bine…fa-ti meseria…dar noi spectatorii ne putem lipsi sa-ti aflam opiniile politice sau “strategiile economice”. da-ti cu parerea in domeniile in care te pricepi si lasa-i pe cei care cred in democratie sa spere si sa vada in unii dintre actorii politici o speranta.
De justias pe 22 January 2012 la 21:36 (#)am des impresia acum ca “antibasistii” apar acum ca ciupercile dupa ploaie. persoane care l-au votat pe basescu de 2 ori plus referendumul de demitere al acestuia au devenit brusc si public antibasisti. eu cred ca asta este problema. nu l-am votat niciodata pe basescu si vreau sa cred ca am intuit inca de la inceput ce fel de om este. sunt insa aproape sigur, intuitie
taieri
De Vlad pe 22 January 2012 la 21:37 (#)@ Victor Ciutacu
Şi eu v-am reproşat, de două sau trei ori, nu poziţia pe care o aveţi, ci violenţa de limbaj mult prea “aspră” decât ar fi fost normal în context (sigur, părerea mea).
Asta se pune?
De Bibliotecaru pe 22 January 2012 la 22:01 (#)L-au scos astia pe Frankenstein de la naftalina,pdl-ul disperat incearca cu ,,draga Stolo,, un ,,stati linistiti la locurile voastre,,. Frankenstein dupa o gargara prin care ,,o da-n economie,, gaseste vinovati peste tot doar in colegii lui hoti de meserie nu. Frankenstein ,,draga Stolo,, parca erai bolnav,tu crezi ca dupa smecheria cu imbolnavirea mai ai credibilitate? De ce nu te ei de mana cu colegul tau care din slanina ce-i tine loc de creier grohaie,, pentru că, după mine, te-ai refulat, ai o supapă, ai dat afară ce era în plus şi pe urmă revii la normal,,. Scuza-ne ca nu mai servim democratie dupa program grofule.
De dorubr pe 22 January 2012 la 22:19 (#)..lectiile de disidenta..
De justias pe 22 January 2012 la 22:20 (#)poate pentru antibasistii recenti…cred ca ar trebui din nou un apel la decenta (hartie igienica inca se mai gaseste..)vad perindandu-se pe la televizor cat si in piata antibasisti …”de un an jumate”..care din nou, agresiv arata cu degetul la altii care inca de mult se afla pe baricade si au suferit consecintele. pentru ei nici acestia nu ar fi solutia! tot felul de grupuscule incearca acum sa castige pe seama manifestatiilor din tara…monarhia, tema a trecutului trece acum di nou in prim plan, promovata de aceeasi care in 2004 l-au adus la putere pe basescu si l-au sustinut ani de zile..avem nevoie de personalitati care apara democratia, societatea civila din credinta si nu din oportunism! aveam nevoie de manole, naumovici inca din 2004 zi de zi ca paznici ai democratiei…
Sunt unul dintre cei ce isi striga durerea ( a se citi dezamagirea si scarba) in Piata Universitatii . Nu pentru un leu , un covrig , 25 % din nu stiu ce . Ci pentru ca ma simt furat . Il citeam acum o sapatamana pe Vlad Mixich si al sau. Adaugam atunci :
Ca avem nevoie de o societate treaza , care sa fie atenta la ceea ce fac politicienii , care sa isi ia de guler alesii cand acestia fac prostii cu banii comunitatii. Ca fiecare politician pe care il alegem trebuie sa lucreze pentru beneficiul cetatenilor si nu pentru ca vrea sa fie contra adversarilor politici . Pentru ca vrem reforma in sanatate dar si eliminarea coruptiei din sistem . Vrem transparenta si vrem ca institutiile statului sa lucreze pentru cetatean , fara birocratie .
Vrem transparenta in plata impozitelor si calcularea lor corecta . Nu mai vrem fabrici de diplome ci un invatamant reformat . Vrem o justitie eficienta si neinfluentata politic sau jurnalistic , acceptata si de Olanda . Vreau o administratie fara partide . Vrem o ROMANIE CURATA . Propun sa aducem in Piata Universitatii o masina de spalat .
De Marian Ionescu pe 22 January 2012 la 23:50 (#)@Marian Ionescu: lasa-ma, te rog, cu Vlad Mixich
De Victor Ciutacu pe 22 January 2012 la 23:53 (#)@justias: deci Voiculescu-i de vina ca Ponta demobilizeaza oamenii din piete, cool
@seinfled: esti realmente tampit
D-le CIUTACU ….nu avem nici o sansa sa iesim din rahatul in care santem .sant foarte dezamagita…noi romanii nu avem sange in vene sa ne luptam pentru dreptatea noastra ….cred ca in putin timp totul va fi o amintire din aceste zile ,nu vedeti ca pe zi ce trece tot mai putina lume e in strada ….santem comozi,sa nu mai vorbesc de valorile nostre …HAGI,NASTASE,NADIA,FOTBALISTI,CANTARETI …TOATE EMBLEMELE NOASTRE….UNDE SANT?????????ar fi fost normal sa se alature celor din piata univesitatii…lumea de acolo are nevoie de incurajare …un alt aspect ar mai fi ……si cel mai important cred eu …cu cine vrem noi sa schimbam guvernul…cu romanii care au umplut site-urile lui Dan Diaconescu…am ramas socata cand din intamplare am ajuns pe un asemenea site si am vazut lume PUHOI….lume care deja al cred pe DD presedinte ….si se roaga la el ca la dumnezeu.,se zvarcolesc si se tot intreaba cum sa faca sa se alature acestui partid PP…nu pot sa va spun ce dezamagita sunt…CU ASFEL DE ALEGATORI VREM NOI SCHIMBARE IN BINE ??? MI-AM PIERDUT ORICE SPERANTA…..VA STIMEZ PENTRU SINCERITATE D-TRA
De laura pe 23 January 2012 la 01:44 (#)SI ANTENEI 3 PENTRU PROFESIONALISMUL EI
Victore, tu trebuie sa ramai asa cum te-am cunoscut, un revolutionar, un critic virulent, un aparator al democratiei.
De Costin Tanasescu pe 23 January 2012 la 19:42 (#)Sunt multe chestii care ne dezbina, ma refer la unitatea acestrui popor.
Sunt putini cei ce au rigoarea ta. Suntem un grup foarte mare de oameni care te admiram.
Buna ziua D-le Ciutacu…aseara am urmarit cu interes emisiunea D-voastra dar D-l STAN a aparut in postura de negativist.Ma intreb omul acesta are un pic de patriotism in el?Eu de unul singur nu cred si cand mai invitati in emisiunea D-voastra am sa trec pe alt post.In oricare ipostaza in care Dl.Locotenent a incalcat regulamentul militar s-a reflectat in mod evident patriotismul si sentimentul comun cu protestatantii.In mod evident daca eu as fi parlamentar in opozitie si munca mea nu ar avea nici o eficienta de ce sa mai mananc banii statului?ori cu mine ori fara mine legile si ordonantele sant votate .Atunci eu ce mai caut acolo daca nu pot sa servesc oamenii care mau votat si in final eu am inteles ca starea in care se afla Romania in ziua de astazi v-a fi discutat in parlamentul european si din cauza lipsei de receptivitate a autoritatilor romane la cererea demonstrantilor se poate aduce si sanctiuni severe.Nu inteleg Dl.STAN nu este Roman sau nu traieste in aceasta tara?sau mai degraba cred ca este un om al actualului presedinte.Va stimez mult
De Kovacs pe 28 January 2012 la 13:14 (#)Adaugă Comentariu!