Luminează-ţi faţa!
De: Victor Ciutacu - Categoria: personalDupă cum am scris în postul anterior şi, graţie anunţului făcut de Mircea Badea în direct, după cum a aflat o ţară întreagă, am rămas, forţat, orfan de conturile gmail, yahoo şi facebook. Pe cale de consecinţă, aş aprecia dacă aţi considera neavenite orice mesaj postat în numele meu, orice tentativă de chat şi orice mail primit. Dat fiind că-mi prind urechile, nu încerc să intru foarte mult în detalii. Sunt extrem de furios şi îmi ştiu bine drepturile. Mă deranjează peste măsură toate tentativele de intimidare. Dacă are cineva ceva de spus/cerut, ştie unde mă găseşte. Eu sunt aici.
101 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc![...] Badea spunea aseara ca Victor Ciutacu a fost sunat de hacker-ul care i-a spart conturile si a fost invitat la negocieri pentru [...]
De Senzational: interceptarea e-mailurilor dintre Victor Ciutacu si Mircea Badea! | Gica Contra Blog – Jurnal de Balamuc pe 15 November 2010 la 13:37 (#)Cred ca n-ar fi rea ideea daca ai incerca sa afli de la colegii tai din trust cati dintre ei s-au mai confruntat cu astfel de probleme. Am senzatia ca avem de-a face cu un fenomen pentru ca nu esti singurul jurnalist care a patit-o.De vreo doua luni a inceput nebunia asta de spargere a conturilor detinute de jurnalisti.
De Aura pe 15 November 2010 la 13:38 (#)parolele de mail nu se sparg, ele se fura …
De zooropa pe 15 November 2010 la 13:50 (#)Interesant post si oarecum de asteptat. Iti spun cu siguranta ca exista in anumite servicii (cum ar fi de exemplu cele ce tin de securitatea statelor unite) softuri care iti afla si deparoleaza in cateva clipite orice cont si iti salveaza intr-o serie de foldere vechi parole, fisiere transmise, materiale video de pe web cam, deci cam tot ce tine de activitatea ta in online.
De Madalin Ciortea pe 15 November 2010 la 14:14 (#)As dori ca multe persoana din tara asta sa cada in prapastia dintre existenta drepturilor si respectarea efectiva a acestora.
Bre,
De GicuMagnificu pe 15 November 2010 la 14:22 (#)Cand iti pui parolele, nu iti pune parole care sa aiba legatura cu tine: date de nastere, prenume, nume motan etc. Foloseste o parola din 10-12 caractere cifre si litere. La intrebarea de siguranta pune o tampenie care sa nu aiba iarasi legatura cu tine. In afara de asta pune-ti un ativirus bun care sa descopere troyenii. Cel mai bine ar fi sa folosesti un sistem apple – nu prea sunt virusi pentru macintosh.
Comentariu neserios, susceptibil de moderare
De [D][S][N] pe 15 November 2010 la 14:26 (#)Sexu’ salbatic era cumva cu Simona Dancus?!…
Imi pare rau pentru ceea ce s-a intamplat si sper sa reiei controlul asupra situatiei cat mai repede!
De Dan Tanasa pe 15 November 2010 la 14:27 (#)tare ma tem ca in zilele urmatoare toate emailurile tale personale o sa fie publicate
De geo pe 15 November 2010 la 14:51 (#)A inceput si cenzurarea internetului!!! cred ca asta a fost consecinta a mintigului pe care l-ati organizat! nu-i posibil asa ceva, neo-securistii astia nu ai nici o limita!!!!
Imi place ca toata lumea stie la perfectie ce secrete detin serviciile secrete de aici si din lume
A naibii sercrete mai sunt si alea.
In alta ordine de idei ce a spus cineva mai sus cu parole complicate fara noima este cat se poate de corect si important.
Alt pas util si important este sa nu te loghezi niciodata la astfel de conturi cand esti conectat la un wi-fi public neparolat (cafenele, hoteluri, etc). De acolo mi-ar lua mie 10 minute sa te rezolv daramite unuia hotarat. Desigur exista vpn si alte minuni care rezolva problema dar asta e alta discutie. (daca ai un prieten tehnic poti sa-l rogi sa iti configureze o solutie vpn si atunci e mai sigur sa te conectezi de oriunde)
De silviu pe 15 November 2010 la 14:56 (#)Eu as face plangere la parchet. Bineinteles daca nu se autosesizeaza.
Sigur ca n-o afli nimic azi-maine, dar cine stie ce-o sa afli peste ani si ani ?!
De Cristian pe 15 November 2010 la 14:59 (#)Pot sa inteleg de ce nu mi-ai publicat intrebarea de pe la 13:45… N-ai vrut sa se sperie oamenii. Dar mai important decat asta mi se pare ca ei sa fie preveniti (mai ales ca astia au pus mana pe RDS-RCS, dupa cum se vorbeste). Unele lucruri “banale” care li se pot intampla, cum ar fi o concediere, un control, un cauciuc intepat sau un geam spart, pot capata cu totul alte semnificatii pentru ei acum. Dar faci cum crezi de cuviinta…
De Bubulea pe 15 November 2010 la 15:02 (#)Daca te-am inteles gresit, scuze. As prefera sa fiu eu paranoic si sa n-am dreptate.
@Bubulea: habar n-am despre ce vorbesti
De Victor Ciutacu pe 15 November 2010 la 15:04 (#)V-au furat conturile?
De Mircy Marianne pe 15 November 2010 la 15:08 (#)O fi plecat Oancea cu ele Labe 1.
Spuneam ca, spargandu-ti si blogul, au avut acces la adresele IP ale celor care facem urat p-aici. Avand acum la dispozitie si baza de date a clientilor RDS-RCS (de ce nu, si altele) pot exista tentative de intimidare si asupra comentatorilor de pe blog (cei care viseaza la revolutii), nu numai a ta.
De Bubulea pe 15 November 2010 la 15:14 (#)Sper ca de laptopu tau de la serviciu nu se ocupa IT-ul (sau ce-o fi ala) Antenei 3.
De conu costica pe 15 November 2010 la 15:15 (#)Nici n-ai ideea ce poate face un keylogger instalat frumusel pe sistemul cu pricina.
Sigur, de vina pt pocinog poa’ sa fie si cablistii, SRIul, martienii etc. dar din proprie experienta (inclusiv de IT-ist) iti spun ca pot fii cel putin la fel de bine si oameni “aproape” de tine.
Anyway, damage done.
Am revenit la computerul meu si sper sa nu mai scriu cu greseli de tipar, imi cer scuze pentru cele din postul anterior. Subscriu la furia impotriva tentativelor de intimidare, povesteam in urma cu cateva zile tot aici despre apelurile ciudate primite de la colegii de la IT. Dar, ceea ce nu trebuie uitat este ca aceste tentative esueaza lamentabil atunci cand nu ne lasam intimidati. Asa ca va urez succes in demersurile impotriva “hacker”-ilor.
Off-topic, eu mi-as expune – in naivitatea mea – stupefactia despre emisiunea de ieri seara cu doamna din poza de joi (orice aluzii sunt intentionate) si schimbarea de macaz evidenta a postului de televiziune respectiv, pe care nu vreau sa il numesc si nici nu il mai urmaresc. Au fost unii care au prezis schimbarea, eu n-am crezut. Nu am putut urmari emisiunea de aseara din cauza sentimentului de greata.
De emigranta in München pe 15 November 2010 la 15:20 (#)e tare comentariul cu “oancea care ar fi plecat cu ele Labe 1″
Victore, in parola e bine sa nu iti pui doar litere, ci si cifre… ma bag si eu in seama
bine ca duminica dimineata, astia iti dau emisiunea in reluare!
acum am alta suparare, i-am spus-o si lui Mircea pe blogul lui: i-au scos reluarea de pe antena 3, de la 7 la 8
mult succes!
De anca pe 15 November 2010 la 15:21 (#)@anca: nici nu stiam, merci de informatie. sfaturile tehnice vin prea tarziu…
De Victor Ciutacu pe 15 November 2010 la 15:26 (#)@Bubulea: tot ce-i posibil, desi ma-ndoiesc ca-i pasiona baza de date
Am citit fragmente in presa din declaratiile lui Udrea, de aseara, de pe Realitatea.
De anca pe 15 November 2010 la 15:28 (#)Ea declara un fel de “pace” presei.
Voi, jurnalistii de la Antena 3, ar trebui sa fiti atenti: cred ca madam Udrea de fapt declara razboi total presei!
@emigranta in München & anca: Udrea nu face obiectul acestei postari si nici al interesului meu imediat
De Victor Ciutacu pe 15 November 2010 la 15:30 (#)@Victor: “…ma-ndoiesc ca-i pasiona baza de date”
Bineinteles ca-i interesa noul post de televiziune, baza de date e basca.
De Bubulea pe 15 November 2010 la 15:32 (#)Observ ca a disparut blogroll-ul.
De gicacontra.eu pe 15 November 2010 la 15:38 (#)Nu l-ati putut recupera?
Victor,
De catalin pe 15 November 2010 la 15:41 (#)Vezi ca poti seta yahoo-ul sa foloseasca o conexiune HTTPS ca sa nu mai trimiti user-ul si parola in clar pe fir(e). Sper ca nu aveai o singura parola pentru toate conturile. Daca vrei sa-ti protejezi datele de pe computer de mizeriile care circula pe matz cea mai sigura solutie este un computer virtual instalat pe computerul tau fizic (vezi VMware.com, nu e complicat de instalat/configurat).
Crecă RCSRDS l-a vrut pe Ciutacu, el i-a refuzat negativ, de supărare îi umblă la floppydisk și îl angajează pe pârâtul Morar.
De iulian n. pe 15 November 2010 la 15:47 (#)Nu ma pricep,sper sa iti rezolvi problema cat mai repede si sa revina la normal,orice nas isi are leacul!
De 14you pe 15 November 2010 la 16:02 (#)zooropa avea dreptate mai sus. Cine a pus mana pe parolele tale e destul de apropiat. Gmail si Yahoo folosesc https, deci destul de dificil de prins prin sniffing. Ori cineva pe care-l cunosti a avut acces la computerul personal si o analiza a astuia poate fi iluminanta, ori te-ai logat pe o statie urmarita de cineva (alta decat computerul personal). Spartul adreselor de gmail si yahoo sunt un mit urban. Nu zic ca este imposibil, dar aproape. Metodele sociale sunt cele mai eficiente. Atentie mai mare pe viitor, schimba parolele in mod regulat, etc… Stii deja toate astea, dar pana nu te lovesti direct nu constientizezi. Oricum uita-te atent prin jur, bubu asta nu a venit de departe.
De Sergiu pe 15 November 2010 la 16:06 (#)Victor, intreaba-ti toti prietenii, poate au incercat sa faca o gluma si s-a ajuns prea departe! Nici un om normal la cap nu ti-ar “sparge” conturile, ca presupun ca nu ar avea ce draq sa castige… Sanatate!
De Nick pe 15 November 2010 la 16:14 (#)Bine ca esti in “recuperari” !!!.
De Recenzii Web pe 15 November 2010 la 16:31 (#)pe viitor feresete-te de keylogger . parolele de pe facebook , yahoo , gmail, etc nu se sparg ! ci se fura !
Pacat ca nu. N-am sfaturi tehnice, pentru ca in mod evident nu ma pricep. Dar m-ar fi interesat daca programul ministrului va permite ca “marea intalnire” amanata sa aiba loc in curand. Inteleg ca nu. Oricum, va doresc mult succes.
De emigranta in München pe 15 November 2010 la 16:31 (#)@ Victor
Mi se sparge blogul….deci exist!
De Drujbaru pe 15 November 2010 la 16:33 (#)Buna tuturor,
De dragonboul pe 15 November 2010 la 16:38 (#)Imi dau seama, spre exemplu, ca oricine dispus, poate juca in aceste cateva zile, pana afli cine e faptasul, un joc cretin doar ca sa se distreze pe seama ta.
Oricine poate genera un joc de-a soarecele si pisica facandu-te suspicios.
Sunt deja suspect? Ce situatie idioata. Iar ‘prinsul urechilor’ ma face sa ma gandesc la ‘stecluta’ din ‘De ce trag clopotele Mitica’.
Mi-ati trimis aseara si astazi 2 e-mailuri de la adresa din sectiunea de contact a acestui blog?
De gicacontra.eu pe 15 November 2010 la 16:47 (#)Caci cel de astazi mi se pare un pic ciudat.
@gicacontra.eu: da, eu ti-am scris, da’ poti face abstractie. m-am lamurit intre timp
De Victor Ciutacu pe 15 November 2010 la 16:55 (#)Daca spui ca te-a si sunat dobitocul, plangere penala, urgent.
In cazul in care nu ai chef/timp sau nu stii cum se face, poti sa apelezi la un avocat, cred ca ai deja unul sau mai multi.
Daca vrei, efectiv, sa faci tu plangere, aceasta incepe cu Domnule prim procuror…..dupa care povestesti efectiv ce s-a intamplat, nu trebuie neaparat intemeiata in drept, stiu ei ce trebuie sa faca mai departe.
Nici macar nu conteaza unde o depui, ei sunt obligati sa o trimita la organul competent.
Mai mult, nu te costa nimic si pe langa violarea secretului corespondentei, e posibil ca individul sa poata fi incadrat la una sau mai multe infractiuni dintr-o lege speciala care vizeaza criminalitatea informatica, deci nu e de glumit cu asa ceva.
Oricum, sigur vei afla cine este individul.
Eu am procedat la fel cu o clienta care era injurata in toate felurile pe un portal. Nu ma interesa condamnarea, doar identitatea persoanei, in cateva zile am aflat de la procuroul de caz faptul ca respectiva era o angajata, deci pot fi si eficienti.
In cazul tau cred ca se vor misca si mai repede decat in mod normal si oricum nu ai nimic de pierdut, asa ca nu mai astepta si fa o plangere penala.
De Popa Mihail Ioan pe 15 November 2010 la 17:05 (#)ce lume rea si nenorocita, ti-au spart contul de facebook si n-au miscat nimic de la locul lui, tot continutul e bine merci ? Inventeaza si tu ceva mai hazliu mestere, astea-s pentru mintea lui Badea
De hecarul din rahova pe 15 November 2010 la 17:07 (#)@ Victor
OK.
De gicacontra.eu pe 15 November 2010 la 17:08 (#)Am vrut sa ma asigur.
De unde se vede căutilizatorii obisnuiti sunt prea mici pentru un război atât de mare cu….băietii care se pricep.
De evelics pe 15 November 2010 la 17:17 (#)> Dacă are cineva ceva de spus/cerut,
> ştie unde mă găseşte. Eu sunt aici.
>
Gresit: aici cenzurezi tot ce nu te pupă în fund, comentariile permise sunt “vai cat de bun esti, extraordinar cat de bine le spui”, “am vrut sa spun si eu ceva, dar ai spus tu totul”.
La tine ipocrizia este evidenta: iesi in strada si strigi “Jos cenzura”, iar la tine pe blog nimeni nu se poata exprima liber.
Hai, ipocritule, cenzureaza-l si pe asta! Dar nu te mai lauda ca cine are ceva de spus te gaseste aici.
De wr pe 15 November 2010 la 17:21 (#)@ wr (vine de la virus
)
Eu te contrazic.
De gicacontra.eu pe 15 November 2010 la 17:28 (#)Am fost cam impertinent cu Victor dar el nu s-a coborat la mintea mea si a fost mai mult decat corect cu moderarea mesajelor si ping-urilor mele.
Ce mişto că am scăpat de rcs…Măcar în foştii colegi de la romtelecom am încredere!
De shogunu' pe 15 November 2010 la 17:30 (#)Banzai!
@gicacontra.eu: adica ma contrazici ca eu am lasat aici comentarii ( foarte pertinente, la tema, fara injuraturi, la fel ca cel de mai sus, chiar si mai putin agresive ) iar la cateva minute au fost sterse; cum ma contrazici?
wr vine de la taste apasate la intamplare, pentru ca atunci cand un comentariu imi este cenzurat nu mai pot publica cu acelasi nume sau adresa de email
Si nu sunt singurul cenzurat, am intalnit pe alte bloguri persoane se plangeau ca au fost cenzurate aici.
Poti sa revii peste vreo ora-doua sa vezi daca mai exista comentariul meu. Dar e posibil sa-l mai gasesti, tocmai pentru ca l-am provocat sa-l stearga.
De wr pe 15 November 2010 la 17:37 (#)Victore, ca fost “specialist pensionat” in chestii d-astea, peste 80% din “spartul parolelor” este defapt un furt ordinar de parole. Mai ca imi vine sa cred ca aveai aceeasi parola pe toate conturile cu litere mici si fara caractere de genul @$!%. Ca fosti colegi de aceeasi facultate inutila…iti dau un sfat din tot sufletul…schimba parolele la o luna, foloseste caracterele alea ciudate si NU NU NU utiliza in parole nume proprii sau cuvinte din dictionar. Daca cineva s-a uitat peste umarul tau si a vazut o parola cumva legata de numele membrilor din familia ta e simplu sa dea la binga binga si sa o nimereasca. Sper sa ma insel. Daca vrei “condome protection”, vorbeste cu vreun meserias de incredere si baga un VPN undeva intr-o locatie privata sau un proxi (nu servici sau pe la vreo firma), asa e practic imposibil sa te mai faca, o sa scada nitel viteza netului dar stai fara sa te doara capul. Success la negocieri…zi-le la magari ca le fac cinste cu o excursie in Mexic pe Maya Riviera…acolo la gazul metan
)
De Dan din Canada pe 15 November 2010 la 17:46 (#)@wr: daca nu esti in stare sa citesti disclaimer-ul potrivit caruia comentariile trebuie aprobate inainte de publicare, inseamna ca esti tampit. si nu te mai zvarcoli din chinuri a cenzura, ca nu-mi dau lacrimile. ai ceva de spus, civilizat, la subiect, apare, nu ai sau te dai victima preventiv, nu-ti apare nimic pana la calendele grecesti.
De Victor Ciutacu pe 15 November 2010 la 17:47 (#)Programele de spart parole folosesc de obicei metoda Brute Force – incearca repetitiv combinanii de caractere pana reusesc… De obicei, dai cel care face asta are informatii despre userul contului, cautarea poate fi redusa dramatic…
De geretus pe 15 November 2010 la 17:49 (#)Prin urmare, cum zicea cineva mai sus…Daca ai parole gen Victor… sau Ciutacu… sau numele sotiei, etc… sunt floare la ureche…
Trebuie sa ai litere mari in parola, numere, simboluri si sa o faci cat mai lung posibil…
Sunt site-uri pe net, care verifica cat de tare e o parola…
De ex… stiai ca doar un singur caracter in plus la parola, prelungeste perioada teoretica de spargere in mod exponential? ( teoria combinatiilor)….
Altfel, daca ai vre-un keylogger pe computer, poti sa pui si mama parolei… e cam degeaba…
Insa lucrul asta demonstreaza ca cel care-ti stie parolele e cineva cu acces la computerul tau…
Astea le-ai lasat ca se le arati cititorilor tai cata libertate e la tine pe blog. Insa eu si multi altii care au fost cenzurati, stim deja ca esti un ipocrit! Hai sa vedem, comentariul asta il cenzurezi, ipocritule?
De wr pe 15 November 2010 la 18:01 (#)@wr: dispari definitiv si irevocabil, vierme!
De Victor Ciutacu pe 15 November 2010 la 18:05 (#)‘impotriva raului trebuie sa luptam cu toata fiinta noastra’
De fla pe 15 November 2010 la 18:25 (#)Jan Palach
D.le Ciutacu,
De octopus pe 15 November 2010 la 18:36 (#)sa nu-mi ziceti ca, nu va asteptati la ceea ce s-a intimplat !D.vs spuneti ca sinteti “genial”, asa ca : steagu’ sus,pieptu’nainte !
pune si tu pe cineva sa sparga parola, poate reuseste si iti recapeti conturile
De psihologu' pe 15 November 2010 la 18:45 (#)Sunteti un om de actiune : o plangere penala, o expertiza informatica extra- sau judiciara , macar sa stiti cine se ocupa de dvs.
De Ioana S., Bucuresti pe 15 November 2010 la 18:56 (#)Ce magarie, Victore mi scarba de ei cand ii vad ce atitudini isi insusesc.
De Andrei pe 15 November 2010 la 18:58 (#)Si eu ma aflu prin aceste baze de date… ce sa fac sa fug din tara?
Alta metoda ar fi sa ne strangem mai multi, chiar daca nu facem nimic! Macar sa-i incurcam!
De VirtualKid pe 15 November 2010 la 18:59 (#)@ VirtualKid
Sa ne strangem unde si sa facem ce?
De gicacontra.eu pe 15 November 2010 la 19:05 (#)@ gigacontra.eu:
Poate a vrut să zică să ne strângem ca să ne gândim împreună: “Or avea buze reci sau nu?…”
Ce mama naibii ?
De violet pe 15 November 2010 la 19:19 (#)Vezi daca nu te duci labe1tv, iti swparg astia conturile.
De Un om revoltat pe 15 November 2010 la 19:38 (#)Tie iti place la Antene.
Ce sa -i faci?
Lasind gluma la o parte astia sun disperati si nu mai stiu ce sa faca sa va inchida gura. Am scris si caprei lui basescu pe blog dar nu a fost postat desi am fost cit se poate de decent
in situatia in care primarulu “meu” pdl m-a interezis pe piata. Mi-as dori sa aiba parte de macar jumatate din urarile pe care le primesc din partea plebei.
Nu cred ca exista coincidente. Debilii de s-au luat de tine la mall. De ce acum si pana acuma nu? Ti se sparg conturile. De ce acum si pana acuma nu? Daca ne gandim la dementi aiurea, random, pai nu erai mai expus cand aveai zilnic emisiune? Vorba aia zilnic, de cinci ori sau cat.
De dragonboul pe 15 November 2010 la 19:47 (#)Oi fi io paranoic, dar pataniile tale se agraveaza pe masura ce ne adancim in dictatura basista. Si nu, nu, nu pot sa cred in coincidente.
@zooropa : se pot sparge, si acum chiar fara jena. Intrasem pe un cotet, nu-l mai stiu care, click, cancan … si lasase unu un comentariu de genu: care mai pofteste, care mai doreste, discretie maxima( pana aici suna a anunt de curve) spargem la cerere parole de mail pentru a verifica persoana iubite in urma suspiciunilor de insel ….
De blog de cartoteca pe 15 November 2010 la 19:50 (#)Victore , nu te lasa intimidat !
De romania inedit pe 15 November 2010 la 19:54 (#)Faptul ca sunt persoane care vor sa te intimideze , demonstreaza fara putinta de tagada ca esti un ziarist puternic si temut , adica iti faci treaba cum trebuie .
Acum si-au gasit momentul…De ce ?I-a deranjat ceva sau vor sa atraga atentia asupra ceva? Asta daca ne imbaiem intr-o teorie a conspiratiei. Posibil sa fie doar asa de distractia cuiva si de aici sa inceapa sa circule “neste chestii incurcate”,asta pentru ca ocazia nu trebuie ratata.Oricum ar fi este pentru zdruncinatura grava la nervii capului(cum ar spune un cunoscut). Grija nia mare si!
De milogucolateral pe 15 November 2010 la 19:58 (#)intrebarile ce se pun logic ar fi:
1. cine are interes sa buleasca toate conturile lui Victor ?
2. a existat ceva premeditat ? si daca da, atunci:
a) e client al aceluiasi ISP ca al lui Victor
b) a avut acces la aceeasi/aceleasi statii de
la care s-a logat Victor si daca da, probabil
or fi dedus ca parola de la un cont e aceeasi
si la restul
Daca n-a fost ceva premeditat si nu s-au operat modificari ori a fost un automatism
al unui keyloger capatat printr-un download
si o executie neinspirate, atunci cel/cei
care are/au acces acum la conturi pot fi de
oriunde din lume. Totusi exista si secondary pass phrase… si alte date cu caracter personal puse mai mult sau mai putin din burta…
Oricum cine e atit de destept sa completeze
acele cimpuri cu date exacte despre sine ?!
La yahoo si eu sint patit cu un cont;
asa incepe tot, prima data spam, apoi
cineva are boala pe tine si-ti blocheaza
contul de chat/mail si te apuca spumele
sa demonstrezi desteptilor in ghilimele
de la yahoo ca tu esti intr-adevar
proprietarul de drept al contului si
ca altcineva ti l-a blocat.
In consecinta nu numai ca acel cont
mi-a fost blocat, dar onor yahoo mi l-a
si sters in timp record.
Bine-nteles ca i-am intrebat: da’ care-s
motivele oameni buni ?! s-a trimis spam
de pe contul acesta ?! au zis: nu va putem
spune nimic. De atunci am o incredere
fantastic de mica in yahoo. Un coleg mi-a
spus ca un prieten de-al lui a patit-o
cu Google, dar ca i-a batut pe aia la cap
dindu-le detalii stiute doar de el si s-a rezolvat problema.
Ok, deci magaria cu toate conturile deodata
e oribila. Personal l-as stringe de git pe
ala ce mi-ar face asa ceva… la figurat desigur (sa nu zica lumea ca incit).
E frustrant si josnic.
Si mai e o chestie. Toti care dintr-un motiv sau altul au luat sau au dorit sa ia legatura
De ソリン pe 15 November 2010 la 20:08 (#)cu Victor privat cu diverse probleme etc, au
acum o mica problema legata de persoana lor, sint expusi la fel ca si Victor, fiind
potentiale tinte daca julitorul sau julitorii au facut-o la comanda.
Din seria: Recidivistii in actiune “Vizita de lucru”
De Nero pe 15 November 2010 la 20:31 (#)Am avut coleg in armata care a somat in urmatorul mare fel:
De dragonboul pe 15 November 2010 la 20:34 (#)Stai, lumina-ţ-aş faţa!
Pe bune
@Nero: mi-ai inseninat ziua
De Victor Ciutacu pe 15 November 2010 la 20:36 (#)
))))))))
De Nero pe 15 November 2010 la 20:37 (#)@nero
De gicacontra.eu pe 15 November 2010 la 20:42 (#)Ma simt mai idiot decat inainte.
Nu poate fi real!
Continui sa cred ca se pregateste lansarea unei noi trupe umoristice.
Oricum o sa pun si eu clip-ul pe blog.
Merci!
@gicacontra.eu :
De VirtualKid pe 15 November 2010 la 20:44 (#)am spus destul de clar: stam si nu facem nimic, doar ii incurcam, numai sa fim mai multi. atat!
@blog de cartoteca: eu chiar nu am vrut sa iau in calcul varianta ta. Mai exact, “Ciutacu” iti transmite pe mail o invitatie urmata de contul tau de yahoo si parola. Urmeaza ca tu sa introduci userul si parola … restul e la un click departare.
De zooropa pe 15 November 2010 la 20:47 (#)Cine dracu’ sunt gmail, yahoo si facebook? Mare pierdere in papusoi…
De mery pe 15 November 2010 la 21:09 (#)Victor, de ce a plecat Oancea? De ce a plecat tocmai la mogulul aflat de cealalta a baricadei?
De bigradu pe 15 November 2010 la 21:11 (#)Buna seara d-le Ciutacu,
Imi pare rau de ceea ce vi s-a intamplat;sper sa rezolvati lucrurile.Dar fiti atent,sunteti deja o personaliatate care ii deranjeaz pe prosti si uite cum reactioneaza…
Va doresc din toata inima,numai bine.
Ioanap
De Ioanap pe 15 November 2010 la 21:12 (#)Te-a sunat haker-ul si iti cere bani de tigari? lol Praf in ochi! Diversiune sa distraga atentia de la adevaratii faptasi( SRI- sunt convins). Asa facea securitatea cand intrau in locuinte sa planteze microfoane si erau prinsi de proprietar, inscenau o talharie.
Victore,
1. de cate ori tastezi o parola,dupa tastare, sterge fin cu degetele si alte litere de pe keyboard.(daca cineva ti-a curatat cu alcool tastele inainte ca tu sa tastezi, dupa ce ai tastat parola ,cu o banda adeziva transparenta iti poate “ridica” amprentele de pe tastatura… identifica astfel literele care compun parola si cu putina imaginatie in 2 minute ti-o descopera)
Foloseste mizeria asta sa iei controlul asupra altor vulnerabilitati care poate le ai:
2.Pune-ti un sistem de alarma in locuinta
De SimP pe 15 November 2010 la 21:30 (#)SAU
Schimba-ti cheia de la apartament si instituie un “regim drastic” de protectie a noii chei( cheia sa nu ramana in buzunarul de la palton cand esti in vizita, cheia nu ramane in ghiozdan in vestiarul de la scoala cand baiatul tau are ore de sport, etc).
Daca dupa ani si ani de telefoane ascultate nu au obtinut nimic ‘interesant’, si-au bagat nasul in mailurile tale. Sau cineva face bani grei din afacerea asta si in curand or sa apara in presa ‘stenograme’.
De Camelia pe 15 November 2010 la 22:00 (#)Imi pare rau man,da la treburile astea nu ma pricep deloc.Iar celui care ti-a facut asta :sa-l fuljere!
De emi pe 15 November 2010 la 22:25 (#)Eu nu.
De Geta pe 15 November 2010 la 23:03 (#)Eu cu…violetu’ n-am probleme… il am nativ… femeie fiind.
Va doresc …un albastru si, mai ales mult …alb. Stralucitor, evident.
dar Victor la ce te aşteptai? sau crezi că eşti atât de liber în ţara cu o peşteră în care la suprafaţă mişună slugile iar la barul din demisol se fac cele mai mari tâlhării antinaţionale?
De Fanu pe 15 November 2010 la 23:55 (#)@
ciutacu victor
Din cate am inteles dupa toata tevatura ti s-a spart contul de yahoo mail si de gmail?
De alex.dumitrascu pe 16 November 2010 la 00:10 (#)Ce nevoie ai de ele?
Iar manopera de ‘spargere” in sine este banala. Cel putin pentru yahoo o stiu toti pustii.
Astea nu sunt servicii de mail securizate chiar daca google de exemplu se lauda cu chestia asta.
Foloseste smtp de pe ciutacu.ro sau de pe alt domeniu administrat si nu mai patesti nimic.
Iti faci cate adrese vrei, pentru prieteni, pentru public etc.
Si foloseste in permanenta n antivirus chiar si ieftin pe calculatorul pe care administrezi site-ul si asta-i tot.
Eu am crezut ca cine stie ce grozavenie ti s-a apart.
Yahoo mail si gmail sunt pentru gospodine si copii de liceu care trateaza amor.
Daca n-ar fi ilegal te-as invata cum sa “spargi” conturile astea pe care ti le-a smanglit geniul ala informatic si sa-ti resetezi parola. Gasesti de fapt si pe net (cu google cum se fac prostiile astea.
Facebook e alta chestie, e mai neplacut.
Poti sa le scrii si sa reclami, e furt de identitate.
Poti sa scrii si la google, mai nou si-au facut birou in Romania.
Da’mail-ul de la yahoo sau google sau aol nu sfatuiesc pe nimeni sa foloseasca.
100% e keylogger
De MihAI pe 16 November 2010 la 01:47 (#)keylogger-ul poate fi instalat chiar si de utilizator…e suficient daca ai primit un ceva.exe si l-ai executat. asta ca citisem ceva de keyloggere mai sus si sunt patita…poti sa ai parola lu’ peste prajit, daca e ala instalat, haleluia!
De eu pe 16 November 2010 la 08:40 (#)Aseara ati transmis la Dnul Gadea in emisiune niste segvente cu Manolea cand il conducea pe Base la confruntare. Am observat, si sper ca nu ma insel, ca acesta din urma ii baga ceva in buzunar unui cameraman. stie cineva ce si de ce?
De Link pe 16 November 2010 la 09:31 (#)m-as mira daca a fost vreun hacker(mai nou am auzit si io ca hackeri ar fi aia buni si crackeri ar fi aia rai), oricum ar fi cred ca n-a fost vorba de asa ceva, probabil doar un tampit plictisit care a stat o saptamana si a bagat parole la nimereala
De noni pe 16 November 2010 la 10:39 (#)Repet din solidaritate cu Victor: Sunt cel puţin “Ciutac-cist” major, cu grad de admirator convins, după o seară plină de teatrul “căruţaşilor”, la Slanic Moldova în anul 1999! Aşa cum am scris mereu, “mi-e mândră şi mi se întăreşte zilnic” această opţiune! Dovadă a ne-trădării mele şi a ne-ieşirii premature la “pensia tăcerii” din această armată a condeierilor cu slove grele, stau articolele de pe “balaceanca.net” şi nu numai! Scriu pe “balaceanca.net” şi de-abia aştept să-mi spargeţi mail-ul, site-ul şi tot ce mai vreţi. Dar, vă rog să nu uitaţi să ne trageţi întâi “pielea” înapoi!
De Radu Bogdan Ghelu pe 16 November 2010 la 10:43 (#)Si nu stiam eu de ce… Cum il injur pe base, cum imi scade viteza la net, cum o injur pe blonda sugatoare cum imi cade netul de la rds. Asta e intimidare Victore. Pentru postul asta parca vad ca imi taie netul 2 zile, imi blocheaza toate site-urile mogulilor, la google.ro imi redirect catre evz sau labe1tv, asa fac ei vizitatori, cu redirecturi fortate. Ne auzim peste 2 zile, daca nu vin mascatii si ma baga la beci, am vaga impresie ca Impuscatu’ s-a reincarnat.
De mcbadea pe 16 November 2010 la 10:50 (#)Domnule Ciutacu, consider ca pedepsele pentru astfel de infractiuni sunt prevazute pedepse prea mari, aici intervine factorul uman – respectiv procuror, judecator, avocat – care invoca anumite comportamente ale vinovatului si atunci acesta va scapa doar cu o pedeapsa cu suspendare.
De Radu pe 16 November 2010 la 11:46 (#)Sunt un ofiter de politie in rezerva, si am cateva materiale interesante pentru Dvs. As dori sa vi le pot transmite intr-un fel.
Speculez,
De adrian cosmin pe 16 November 2010 la 12:12 (#)Daca bine stiu s-a dat legea cu salvarea datelor minim 6 luni, vezi Doamne pentru siguranta nationala si antitero. Deci orice bit iesit de pe pc-ul tau Vitore este retinut timp de sase luni, nu trebuie sa fii hacker pentru ca exista programe speciale de decriptat ascii. Deci daca nu esti provider direct sa-ti poti creea singur linia ta tot ce-ti iese rpin tevile tale este retinut. De ce n-ar putea ca unul din servicii sa fi cerut criptariile datelor tale si dupa sa le de-a altora ca sa spuna ca-s mari hackeri? Oricum nu-i greu, daca tin minte bine yahoo cripteaza la 512 biti, nu-i mare lucru. Oricum nu te cred ca esti naiv si ai impresia ca mail-urile free sau conturile free sunt private 100%. As fi tare deziluzionat. Asta-i noul control, fiecare bit trebuie controlat, simplu. Asta s-a dorit si prin legea Patriot la americani si asta a fost adevaratul scop al distrugerii celor doua turnuri, praf in ochi ca sa poata controla tot. La fel si aici, totul trebuie stiut si controlat…
SPECULATII… Vorbesc si eu ca prostu`…
@everybody: imi pare rau daca va dezamagesc, dar n-am scris ca sa va cer sfaturi postfactum si nici sa va dau prilejul de a filosofa adanc. era o informare si atat!
De Victor Ciutacu pe 16 November 2010 la 12:25 (#)Domnule Ciutacu,
De Doina pe 16 November 2010 la 12:42 (#)pentru ca va iubesc si va respect, sunt alaturi de dv.
Termitele portocali nu se dezmint, haideti sa mergem mai departe!
Stiu ca nu prea are legatura cu subiectul abordat de antevorbitorii mei(nu ma prea pricep la chestii tehnice), dar dupa emisiunea de aseara de la Mihai m-amm hotarat sa-ti sriu.
De Cristina pe 16 November 2010 la 12:46 (#)Repetati cat mai des cu putinta asfel de emisiuni in componenta de aseara(sunteti elite fara drept de apel)! Va adresez aceasta rugaminte pentru ca sunt sigura ca suntem multi cei care avem nevoie si chiar meritam o gura de oxigen pe zi de la voi!
Ma bazez pe tine pentru ca ceea ce a fost aseara sa se repete cat mai des(stii tu mai bine cum sa pledezi pentru noi pe langa “dom, director Gadea”.
Mai am o veste buna si una rea:
-cea buna este ca emisiunea ta o putem vedea in reluare duminica dimineata;
-cea rea este ca l-au scos pe Mircea dimineta la Antena 3 in reluarea de la 7.
Bafta maxima baieti!
Nu uitati ca voi(formatia de aseara de la Sinteza a fost cea mai cocludenta)sunteti poate singurii care reusiti sa ne starniti o urma de buna dispozitie si de curaj intr-o intreaga zi amara si chinuita.
Buna,
De unu pe 16 November 2010 la 13:08 (#)D-nu Ciutacu,daca acceptati un sfat,atunci cand doriti sa aveti o discutie “secreta”,va sugerez sa scoateti bateria telef(puteti fi interceptat chiar si cu tel oprit),iar daca acasa aveti laptop,la fel,iar ca cineva sa nu va fol webcam-ul pe post de camera video,chiar si cand lucrati la calc,acoperiti camera cu ceva.
Spor la treaba
Victor,
Cred ca nasul unui hacker este alt hacker.
De stefana pe 16 November 2010 la 13:18 (#)Succes.
Eu l-am vazut acum pe Soric cum plangea el la camere,asa sa-l vada pe el interlopii cum suspina si cum familia lui e bataia de joc a televiziunilor ,cred,frate Base are fani nu gluma.Va dati seama ca astia il copiaza in cuvinte,gesturi si fapte.Sa-si faca operatii estetice mai au si e mega.Poate se gaseste vreunul care cere si clona.
De milogucolateral pe 16 November 2010 la 13:22 (#)Domnule Victor Ciutacu,eu imi cer scuze ca uneori o mai luam pe aratura ca si cum am fi la cafenea.Ne-am cam luat nasul la purtare ca si cum blogul asta ar fi maidanul nostru.Imi cer scuze inca o data.
De milogucolateral pe 16 November 2010 la 13:25 (#)Desi poate tie ti s-ar parea un scenariu neplauzibil, router-ul la care te conectezi in sediul televiziunii poate fi foarte usor “sniff-uit” din retea.
De Andrei pe 16 November 2010 la 14:25 (#)Cel mai sigur mod de a-ti tine parolele departe de orice curios este sa navighezi printr-un stick de internet mobil (vodafone, orange, zapp, etc) E mult mai greu de interceptat.
@
De alex.dumitrascu pe 16 November 2010 la 14:35 (#)ciutacu victor
Ar trebui sa spui de la inceput de ce publici un articol, noi suntem cam tampiti si nu pricepem.
Eu m-am lecuit sa mai comentez.
@alex.dumitrascu: pai atunci nu mai comenta
De Victor Ciutacu pe 16 November 2010 la 14:42 (#)D-le Ciutacu
In orice tara civilizata acesta “isprava” este o infractiune , cei care combat criminalitatea informatica s-ar fi autosesizat imediat sa ii caute pentru ca sunteti persoana publica.
De semenov pe 16 November 2010 la 15:18 (#)Nu te intimida. Se ocupa cineva de tine “informativ”. Asta nu e numai ascultarea telefonului…
De stefi pe 16 November 2010 la 18:32 (#)Victor Ciutacu nu inseamna un cont de yahoo sau de facebook sau de gmail. Cand mi-am pierdut contul de yahoo si nu l-am putut recupera, am percutat dupa cateva zile ca am pierdut ce aveam acolo si gata. Alt cont alta distractie. Nu e zi in care sa nu folosesc YM-ul, gmailul, FB-ul, Twitterul si Hootie Suit-ul… insa stiu ca daca printr-o “minune” s-ar topi, as face altele, pe aceleasi retele. informatia este enorma si curge in flux continuu. Daca n-am folosit ceam stocat pe acolo de atata timp de ce as plange. Ma uit inainte. Orice informatie compromitatoare despre tine este compromitatoare daca vrei tu.
Victor Ciutacu sunt eu si multi altii si e mult sa spun ca iti inteleg furia dar am idee cam la ce te-ai gandit cand ai vazut ce ti s-a intamplat. M-am bucurat enorm sa il gasesc pe Victor Ciutacu facebook asa cum voia sa fie vazut. Nu vreau sa pierdem asta. Eu si altii care tinem la tine si te respectam. Mergem mai departe pentru ca cine suntem nu au cum denatura altii. Si suntem in continua expansiune! Si o sa-i sufocam dreak cu propriile tool-uri!
Si chiar vreau sa revad pozele cu Billy Idol la micul dejun!
De Edani Cosar pe 16 November 2010 la 19:31 (#)Buna.
M-am gandit sa iti postez clipul aici, daca tot spui ca e singurul loc valabil.
De Catalina pe 17 November 2010 la 15:46 (#)Deci, ideea este sa te distrez putin. La televizor sigur nu-l vei vedea, avand in vedere ca melodia a ajuns pe locul 1 la radio, dupa care a disparut “subtil” de peste tot.
Eu nu cred ca e un oarecare, cred ca e vorba de intimidare. Nu te lasa ciutacule!
De Noni pe 18 November 2010 la 11:32 (#)Misto. taman la timp pentru sarbatori
De Mihaela pe 19 November 2010 la 14:15 (#)Nu stiam de ce nu mai scrii pe Facebook…
De Corina pe 24 November 2010 la 14:06 (#)Sper sa nu renunti la conturi si sa le recuperezi, cat mai curand!
Adaugă Comentariu!