Lichidarea statului de drept
De: Victor Ciutacu - Categoria: Papornita cu intelepciuniRomânia e-n criză, asta nu-i nici o noutate. Adevărata ştire e că nu traversăm doar o criză economică, ci una generalizată, de sistem. Şi ne-am făcut până acum că n-o vedem, am închis complice ochii, refuzând să acceptăm că ne scăldăm porceşte-n mocirlă. Statul în sine riscă să dispară ca entitate dacă lucrurile anormale pe care le tolerăm îşi vor continua evoluţia nefiresc de exponenţială.
Pentru că România pare, privită la rece, o împărţeală pe cnezate şi voievodate autonome (şi nu neapărat criteriul geografic primează, ci mai ales cel infracţional), dar ţinute oarecum unite între ele într-o strânsură de formă. Acest stat nu mai are absolut nici o autoritate. Cei cocoţaţi periodic în jilţuirile pufoase ale puterii, fără nici o excepţie de coloratură politică, nu fac absolut nici un efort pentru impunerea şi respectarea regulilor.
Mai mult, aici…

88 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Mi-e frica de un nou 1940 pentru noi, evident cu alte coordonate de pierzanie, nu neapart teritoriale.
Si atunci starea institutiilor era una de criza, cu asa-zisi fucntionari de rpoasta calitate.
Oare cu ce gresim, noi, astia care-si vad de viata ?
De Bogdan B pe 1 February 2009 la 2:58 pm (#)Ce trist că ai dreptate!Şi va trebui să trăim aici mai departe…
De Dana I. pe 1 February 2009 la 3:02 pm (#)Statul risca sa dispara atunci cand statul insusi nu respecta legile. Asta se intampla de o bucata de vreme. Legi absolut cretine, legi cu destinatie clara pentru anumite grupuri, legi strambe. Avocatul poporului ? O papusa intr-un scaun.
De Mos Califar pe 1 February 2009 la 3:09 pm (#)Nu vad de ce-ar respecta (aplica) legea politistul comunitar din piata cand primul ministru n-o respecta / aplica.
Păi, dacă ne convine, de ce să ne schimbăm?
Când e de concediat pleacă ultimul intrat, şi ne convine. Pentru ca apoi să ne mirăm că ne conduc nişte incompetenţi legaţi pe viaţă de funcţii, şi că pe cei care pot facă ceva nu-i bagă nimeni în seamă.
Cu vreun kil’ jum’ate plin cu ‘crize’ din astea pe umerii fiecăruia degeaba te miri că ‘liderii’ nu vor să impună regulile de care vorbesc la tv.
Regulile sunt foarte clare, sunt de la toţi pentru toţi şi sunt respectate cu sfinţenie de fiecare; doar că nu fac din noi virgine prime, aşa cum ne place să ne imaginăm, ci doar curve gata să presteze la orice oră.
De Berciu Radu pe 1 February 2009 la 3:10 pm (#)dupe parerea mea,suntem in dictatura sau totalitarism. n-am iesit cu adevarat din ea. s-a schimbat doar forma propagandei,atat. Smecherii & Infractorii isi cam faceau de cap & pe vremea lu’ Ceausescu,doar ca atunci nu se “mediatizau” ispravile lor in presa oficiala. cam asta cred eu ca e diferenta. ce se-ntampla acum este continuarea fireasca a maretelor vremuri comuniste. doar aceiasi comunisti,transformati in smecheri de stat,ne conduc. chiar daca se va reveni oficial la dictatura,viata va fi in esenta la fel. nu vom mai avea cablu & internet.mare scofala. nu-nteleg eu,ce Dracu’,cautam in u.e.?! aia chiar nu s-au prins pan’ acum ca n-avem nicio legatura cu ei?? ar trebui sa ne excluda din ei. cred ca asta ar mai putea fi o sansa pt. noi. un sut in cur de la ei,un mare pas inainte pt. noi.
De cristu pe 1 February 2009 la 3:14 pm (#)Dl.Ciutacu,apreciez la dvs cultura,inteligenta,perspicacitatea si luand punctual temele dezbatute de catre dvs,intr-un procent covarsitor cred ca trateaza serios problematica abordata.Totusi nu pot sa nu remarc ca oricare ar fi subiectele abordate,invariabil ajungeti la presedintele Traian Basescu.Domnia sa are si bune si rele evident,nu stiu daca este obsesia dumneavoastra(dupa parerea mea destul de grav daca aveti obsesii)sau este optiunea trustului Intact.
De Vali-Arad pe 1 February 2009 la 3:16 pm (#)Nici nu are cum statul sa se impuna in conditiile in care cei ce reprezinta autoritatea statului sunt produsul gastilor,clanurilor,neamurilor,intereselor,celor care i-au propulsat in acele functii.Pai ce ei au fost pusi acolo sa reprezinte autoritatea statului?nu , ei au fost pusi acolo sa p r o t e j e z e interesele celor care i-au propulsat in functii.
De din Brasov pe 1 February 2009 la 3:18 pm (#)@Vali-Arad: multumesc pentru aprecieri, dar, cu toata politetea de care-s eu in stare acum, va anunt ca sunteti intr-o grava eroare. acest text chiar nu se refera la Basescu. e vorba despre o stare de fapt la fel valabila si-n mandatul lui, si inainte de el, si (mi-e teama) dupa el. ma scuzati ca am avut neobrazarea sa scriu un editorial in timpul inteleptei sale ocarmuiri. promit sa se repete.
De Victor Ciutacu pe 1 February 2009 la 3:20 pm (#)dar noi tot timpul suntem in criza sau suntem niste crizati, deci ca atare si prin urmare nu trebuie sa ne vaitam. asta este starea noastra initiala si fireasca.
De Yoda pe 1 February 2009 la 3:20 pm (#)Adevaratii salariati care s-au infruptat din banul public in perioada 2004-2008 au fost judecatorii, care si-au inventat si si-au acordat sporuri salariale peste cele prevazute in legi, judecandu-se unul pe celalat. Acestia au contribuit prin executarea sentintelor judecatoresti la cresterea cheltuielilor salariale in sectorul public. Au generat cheltuieli ale bugetului de peste 2 mld euro.Plus celelalate drepturi speciale de care beneficiaza ei si grefierii- care in majoritate sunt cu studii medii. Ca sa faca, ce au facut in dosarul acestu Serghei Gordunov. Justitia este la cel mai de jos nivel profesional dar in schimb statul le acorda recompense materiale enorme, suportand si sumele de la CEDO. Acestia sunt adevaratii profitori ai banului public. Prostimea este hranita cu gogorite gen “pusca si cureaua lata”. Ne este rusine si scarba ca traim in Romania!
De Marius Viziru pe 1 February 2009 la 3:22 pm (#)Vali-Arad, daca tot adusesi vorba, numa asa, sa nu mor prost. Care sunt “cele bune” ale “domniei sale Traian Basescu”? Poti sa dai cateva exemple?
De Draghi Puterity pe 1 February 2009 la 3:27 pm (#)[...] Un articol excelent semnat Victor Ciutacu, gasiti AICI. This entry was posted on Sunday, February 1st, 2009 at 12:15 and is filed under Uncategorized. [...]
De Dramoleta » Blog Archive » Taxe si impozite pe 1 February 2009 la 3:32 pm (#)Trist…tarele epocii fanariote sunt omniprezente…macar atunci erau tesute de turci si greci…acum???obiectivul suprem al celor de la putere-sa jefuiasca pe cat posibil mai mult si mai repede ca nu se stie cat vor mai sta acolo…
De genara pe 1 February 2009 la 3:35 pm (#)Asa este,e trist.Totul se imparte pe baza de bani,de influenta…E un haos total.Vorbeam cu cineva si-i spuneam de cineva de la Finante:”Uite,asta ar fi bine sa fie numit.E competent,ii place meseria,e si rau,are si vechime…la cate a realizat pentru institutia asta,ar trebui sa-i ridice statuie”.Raspunsul sec:”Si cine-l baga in seama pe el?Impartirea se face pe baza de:se poate”colabora” cu el,e docil,se baga la combinatii?
De raluca pe 1 February 2009 la 3:49 pm (#)Asta este,am ajuns sa fim condusi de agramati,mai nou trimitem si fatuci botoxate si siliconate pe post de europarlamentar,care nu stiu limba romana,ce sa mai zic de engleza,franceza,etc.
Si in martie mai asistam si la referendumul pentru autonoia Tinutului Secuiesc.Super.Cineva inseamna ca e perseverent in tara asta.
Oops!A se citi “autonomia”.Graba…
De raluca pe 1 February 2009 la 3:52 pm (#)E foarte potrivita poza pt acest articol
De Marius pe 1 February 2009 la 4:14 pm (#)Nea Victore —- ROMANIA o fi impartzita pe cnezate si voievodate , dar toate sunt conduse de fratzia SECURISTO- COMUNISTA si a progeniturilor ei !!! Ma uit acum la ANTENA 3 SI VAD O FUFA CARE CICA-I SECRETAR DE STAT ???!!!???? [e ora 15.10] Toata vanzoleala din aceste zine nu e intamplatoare si cel mai tare e ca puiutzu de securist de la Cotroceni n-a mai iesit pe sticla !!!! Au nu crezi ca de frica sa nu-l impuste cu AKM-URILE furate la Ciorogarla sau Gorbaciov ala , sau cum l-o chema !!!! Madar fackaru coordoneaza toate astea !!! Sa ne aducem aminte si de ziaristii rapitzi tot la inceput de mandat de guvern portocaliu !!!???!!! Idiot sa fii [ si din pacate suntem un neam de idiotzi] sa nu ai ochi si minte ca astea sunt manevre avand marca securistica ordinara !!!!!!
De lupi pe 1 February 2009 la 4:21 pm (#)@lupi: nu Securitatea a facut-o pe Alina Bica secretar de stat. mai usor cu jignirile, ca nu vreau sa transform blogul asta intr-o latrina pestilentiala. se poate critica si in termeni civilizati, nu-i nevoie de psihoze suplimentare.
De Victor Ciutacu pe 1 February 2009 la 4:23 pm (#)intr-adevar,poza face cat o mie de cuvinte. asta-i adevarata romanie: copaci taiati & furati ca-n codru,oameni omorati cu zile & umiliti in spitalele mortii - adevarate lagare de concentrare pe baza de spaga,clanuri mafiote care se-ncaiera-n fata militiei,oameni impuscati ca-n vestu’ salbatic in centru’ orasului,terchea-bercea mondialu’-finu’ fostului viitor prim ministru,draga stolo,inmormantari oribile de interlopi,presedinte jucator & consumator de bodega golden shlitz,etc. sa traiti bine! mai traiti?!! bine!
De cristu pe 1 February 2009 la 4:35 pm (#)exista oare un plan de distrugere a sistemului democratic in romania? dupa aberatia uninominala, care a umplut parlamentul de politicieni amatori (deci usor de controlat) acum se vorbeste de republica (semi)-prezidentiala konsolidata….avem toate ingredientele unei dictaturi democratice (dupa modelul rusiei)….
De dorinteodor pe 1 February 2009 la 5:01 pm (#)Nu mă mai miră absolut nimic dintre ticăloşiile care viermuiesc peste tot în ţară. La ce să ne aşteptăm când în fruntea statului avem un delicvent cu dosare bine ascunse, când primul ministru este o marionetă, miniştri aleşi după interese, cei care ar trebui să-i verifice sunt şantajaţi, când unii doctori ucid prin incompetenţă şi indiferenţă fără frica răspunderii(aprig apăraţi de confraţi la fel de vinovaţi), când elevii îi bat pe profesori şi profesorii pe elevi, când funcţionarul te tratează ca pe un nimeni, când, de la procurorul general până la ultimul agent de poliţie, au alte interese de apărat nu Statul de Drept?
De SuKaRiT pe 1 February 2009 la 5:05 pm (#)Sper doar ca, celor care îşi doresc acum o dictatură, să le treacă. Hoţii nedovediţi sunt azi negustori, constructori, primari, secretari de stat, parlamentari, miniştri, toţi “cinstiţi”. Ce altă dictatură ne-ar mai trebui?!
V-am urmarit cu interes aseara la Sinteza zilei si imi pun acceasi intrebare ca si dvs: ce se intampla in tara asta?
De Diana pe 1 February 2009 la 5:10 pm (#)Poate sunt paranoia, dar m-ar bucura un raspuns simplu de la dvs - da sau nu - cu opinia dvs la urmatoarea idee: dupa modelul lirei sterline atacate in Anglia, dupa modelul gazului din Ucraina - care au adus multi multi bani celor din grului Soros ( ex Bilderberg ) credeti ca la noi se vrea un haos, pentru a imprumuta si mai multi bani ( cu ceva profit pt bank of america ) si pentru a ne face pe noi sclavi si mai tare? E un motiv mic si suficient pentru Romania, care ar prezenta interes pt ei doar datorita asezarii langa Putin( sa facem camm doar ce ne dicteaza ei in urmatorii zeci de ani )? Va multumesc si multe succesuri si de acum inainte
Voi astia care “va vedeti de treaba” sunteti vinovati ca nu vedeti, nu auziti si nu vorbiti decat acoperiti de anonimatul protector al nikname-ului.Urlati cat vreti in virtual.In viata realqa sunteti niste melci milogi.Bre, toti suntem vinovati, se-aude??Dar voi o s-o luati primii.Mortaciunilor!
De MasterSargent pe 1 February 2009 la 5:11 pm (#)zi domne de sondajul ala aberant de la insomar ! astia isi bat joc de noi ?
De Kuban pe 1 February 2009 la 5:23 pm (#)gura pacatosului(ma rog,dupa caz,a tonomatului,) adevar graieste!
De popescul pe 1 February 2009 la 6:01 pm (#)MasterSargent, n-ai vrea tu, tăticule, să ne dai o oră şi un loc în care eşti dispus să-ţi dai jos anonimatul?
)
De SuKaRiT pe 1 February 2009 la 6:16 pm (#)De unde o ieşire atât de plină de furie? Nu (te) înjură nimeni, oamenii îşi spun părerea civilizat, vorbeşte mulţimea prin gura multora. Nu ţi-ai canalizat furia înspre cei care merită. Din (ne)fericire, mai devreme sau mai târziu, mortăciuni vom fi cu toţii. Important este cum ajungi acolo. Împuşcat în drum de un ticălos protejat de justiţie, ignorat de medici pe un pat de spital, sau luptând cu mijloacele avute la îndemână. Uneori, o vorbă face mai mult decât 49 de arme din mai (nu!) ştiu eu ce loc. (Mihaile, vezi dară că ţi-am urmat indicaţiile. N-am folosit numărul urmărit…
Toata presa se leaga de termopanele si 100 000$ a lui Nastase, dar stie cineva cat pamant din Delta Dunarii si Insula mare a Brailei este achizitionata de Nastase?. Cred ca daca s-ar face cercetarile corect s-ar vede de ce agricultura este pe butuci ,nu se cade sa mearga bosi sa munceasca pamantul care l-au luat pe pret de nimic ,numai ca asa a dat bine in anii 1990,cu pamantul s-a intamplat la fel cum s-a intamplat cu imobiliarele din ultimi ani,fiecare a cumparat cat mai mult pamant , ca sa fie. Si cu padurea s-a intimplat la fel numai ca la padure au avut mafioti ce sa defriseze.Nu am pretentia ca as sti ce trebuie facut,dar pamantul trebuie sa fie al celor care stiu sa-l pretuiasca si sa-l munceasca. Langa poza cu defrisarea ar fi trebuit atasata una cu pamanturile nemuncite ale mafiotilor.
De mrs pe 1 February 2009 la 6:23 pm (#)O SA NE IA DRACU-nu crezi ca e mai simplu si ca e o solutie de bun simt.
De mery pe 1 February 2009 la 6:37 pm (#)Am o teorie:noi Romanii ar trebui sa mergem toti in rai,ca iadul e aici,dar cum contribuim cu totii la dezvoltarea acestuia.
De mery pe 1 February 2009 la 6:49 pm (#)E loc si de mai,,bine”.
Interesanta analogia cu cnezate si voievodate, dar cred ca e un pic cam pretentioasa. Aici la noi nu cred ca e ceva de genu asta, cred mai degraba ca sunt niste gasti, niste bande criminale(sau benzi daca esti elena basescu) care se tot lupta intre ele chiar daca au aceeasi coloratura politica, in ceruu gurii sunt negrii toti… Cat despre criza generalizata, nu e nici ea de ieri de azi e de vreo 15-16 ani, de pe vremea FSN-ului si inceputurile PDSR-ului cand inca mai dainuiau “structurle” baietzilor inteligenti… totusi frumos scris…
PS. Am si eu ceva de genu asta pe blog…
De George G pe 1 February 2009 la 7:00 pm (#)Dacă nu aveţi Dvs. D-le Ciutacu, o soluţie la criză, lăsaţi că are Dl. Geoană. Nu mai scriu despre ce e vorba, că am mai scris undeva. Da’ e HALUCINANT:
http://bciprianmp.wordpress.com/2009/02/01/criza-economica-si-dumnezeu-salvatorul/
Şi, D-le Ciutacu, Dumneavoastră sunteţi de vină de situaţia Românicăi, că “Nu lăsaţi Guvernul să lucreze”! Cine a spus asta? Păi tocma’ Dl Boda în emisiunea “Agenda politică” de la TVR1…
De C. Bojan pe 1 February 2009 la 7:01 pm (#)Buna dupa amiaza
si, fac pariu ca pana deseara se gasesc si armele de la Ciorogarla…
si, dupa ce infiereaza cu manie proletara imbuibatii care iau de la stat sute de milioane de leisori nu zice nici pas despre bugetul lui Nutzi Udrea si nici despre cheltuielile RAPPS-ului de exemplu.
De ozzy osbourne pe 1 February 2009 la 7:20 pm (#)Victore, natia asta traverseaza o criza inca de pe timpul cand Mihaita cel Viteaz mergea cu banutu’ la turcabeti si-l dadea in gat pe varu-su sa-i ia tronul; ceea ce altii considera a fi o criza financiara in primul rand, romanasii nostri considera o mare oportunitate! Si ma refer aici in primul rand la aruncarea prafului in ochii pulimii, pentru ca in spatele cortinei corifeii noii aliante sa pregateasca tunurile adevarate.
Pentru ca eu unul nu pot crede veci pururi ca un ins care e dat in urmarire generala nu e de gasit 5 luni si e prins in 48 de ore, nu cred ca politistii nu s-au uitat in containerele dubioase din portul Constanta vreme de 20 de ani si si-au gasit sa se uite taman acum si, ce sa vezi, dau de o tona de coca
In ast timp, micul mare Boc ia masuri de criza in 2009 cu aplicabilitate din 2010
Despre aplicabilitatea legii in Romania, asta imi readuce aminte de aforismul ciobanului care se pisa la umbra unei Dacii in mijlocul Bucurestilor si vede un parapantist intrand cu mecla intr-un bloc: “tara de c…t, atentate de c…t”; inlocuiti atentate cu legislatie si aflati starea justitiei din Romanica.
Salutare taica si noroc
Dle. Ciutacu permiteti-mi sa-i raspund “curajosului” MasterSargent:Bai fruntasule, daca tu esti intruchiparea curajului de ce n-ai spus cine esti tu in realitate “Marele Melc Milog & Mort”.Sper sa apara comment-ul,multumesc!
De din Brasov pe 1 February 2009 la 7:21 pm (#)Imi place articolul, sa creasca ura si frustrarea, nemultumirile si denuntele ca numa asa se poate trezii omul se pare.
Nu stiu daca e corect dar parca astept un partid(sau o gasca macar) in care sa fie romani care au trait si au studiat in strainatate cum trebuie sa mearga treburile si in acelasi loc sa fie si profesori si oameni renumiti prin rezultatele lor, nu prin manelele care le asculta.
Imi pare rau daca jignesc pe cineva cu treaba romanilor plecati in strainatate, dar sunt si eu unul din ei si cunosc destui care au cunostiintele necesare pentru a aduce un nou aer Romaniei. Am cunoscut oameni care lucreaza aproape de liderii politici din strainatate, stiu oameni care lucreaza in sistemul economic, sanitar, etc. din diferite tari europene si ma refer la un nivel destul de inalt si asa as putea continua lista. Daca ma mai crede cineva va asigur ca la fel ca mine, ei(cei pe care ii cunosc eu personal cel putin) ar fi disponibil oricand sa ajute Romania intrun fel sau altul si nu din motive financiare.
Daca cineva ar da un anunt acum la televizor, in ziare, pe internet cum ca ar avea nevoie de acesti oameni din strainatate sunt sigru ca va primii ajutor, eu as suna primul, cu o singura conditie, transparenta.
Astept sa turbe lumea pana atunci si sa “ne ia dracu pe toti” cum zicea Badea intro emisiune.
De OmDeRand pe 1 February 2009 la 7:37 pm (#)suntem niste tristi intr-o tara trista…
De thedaniel pe 1 February 2009 la 7:44 pm (#)noi romanii, suntem cei mai mari perdanti, din cauza faptului ca ne facem rau tarii noastre, implicit noua…
drace, suntem si orbi si prosti…
Salutare Domnu’Vector!
Ceea ce se intampla vine logic urmare a arderii etapelor.
De ce la noi este asa si in occident nu?Simplu, la ei capitalismul,”libertatea” sa zic asa a venit firesc dupa maturizarea societatii, dupa “coacerea bubei”, au explodat si s-au reasezat cu un pret greu de sange….da!
La noi din pseudo capitalism ,. mai degraba feudalism tarziu s-a sarit direct la o societate de tip utopic care s-a incercat de catre occidentali pe estici…da…Apoi de la asta , hai inapoi la capitalism, tot pentru ca occidentalii aveau nevoie de spatiu vital…Iaca asa de colo -colo, totul impus prin forta , arzand etapele, luand oamenii de par si bagandu-i in diferite incubatoare cu medii simulate…e usor de explicat…
Acuma nu avem decat sa asteptam ca “buba sa se coaca”, sa incercam sa ne punem la bataie in sfarsit desteptaciunea si inventivitatea, curajul si multe alte calitati ale neamului nostru , pentru a iesi din vagauna asta.Probabil ca noi nu o sa apucam sa vedem ce iese , dar copii nostrii, poate…
In fine, as spune ca oricum , nu am trait in zadar…:)…si inca, aceste experiente pe om au facut ca noi, esticii sa fim mult mai adaptabili, dar ,din pacate, si mai lenti ca reactie dupa ce au venit experimentele peste noi fara sa fim maturizati.Socialismul noi l-am experimentat in 50 de ani, dar priviti colosii capitalismului incep parca , parca sa vina si ei spre etatism?da! Tocmai bine ca noi ne intoarcem la capitalism….ooofff!cred ca m-ati inteles.acuma , din nou soarta noastra va fi hotarata de personalitati vizionare, le astept sa se arate….ele inca sunt tinute innafara zonei de decizie , dar pana la urma vor trebui cooptate pentru ca situatia nu va mai avea alta solutie…Sa fim sanatosi , ca belele curg!:)
Maxi!:)
De Maximmouse pe 1 February 2009 la 8:18 pm (#)Pana si popii sunt in criza. Fac greva ca se baga pasapoarte biometrice la aprozar…
De Aurel pe 1 February 2009 la 8:24 pm (#)De fapt omenirea a fost si va fi intr-o permanenta criza. Si universul este in criza , mor stele , se mananca unul pe celalalt. Acolo gasim si gauri negre mai periculoase chiar ca cele din economia romaneasca.
Aceasta este “normalitatea” . Fara criza nu este progres . Fara criza rahatul care a iesit la suprafata nu poate fi curatat. E un ciclu normal. Va doresc o criza sanatoasa!
@everybody: revin cu reamintirea catorva reguli de convietuire pasnica.
De Victor Ciutacu pe 1 February 2009 la 8:46 pm (#)1. nu injurati ca pe maidan si nu va jigniti reciproc
2. nu va mai provocati reciproc la smardoieli barbatesti
3. nu postati linkuri, ca incepeti sa intrati automat la spam
In criza statul fenteaza… Un pic de matematica ne arata ca vor creste contributiile la stat cu 6% - 7% fata de cele anterioare (nu trebuie sa ne pacaleasca faptul ca reprezinta 3.3% din brut; cresterea relativa e mult mai mare). Salariile bugetarilor cresc doar cu 5%!
De skortzy pe 1 February 2009 la 8:59 pm (#)Chestia cu “smardoiala”, mi-a plăcut. Acolo, o hârjoană… :))
De SuKaRiT pe 1 February 2009 la 9:00 pm (#)Da da da niste gusteri!
De mery pe 1 February 2009 la 9:02 pm (#)saraca Romanie ca nu avem decat una si de asta ne batem joc de la primul pana la ultimul.am un gust amar in gura
De codeus pe 1 February 2009 la 9:17 pm (#)Domnule CIUTACU.Statul de drept si democratia nu vor dispare.Nu poate disparea ceva care nu exista.Ceia ce e la noi,nu e nici democratie nici dictatura nici stat autoritar.E o porcarie.Cred ca nici nu exista un nume care sa-l defineasca.O gasca de sus pusi,face o constitutie si niste legi pe placul si spre profitul LOR,apoi jura ca nu le incalca.Si democratia care are legi variabile,si dictatura care are legi fixe,nu sunt egale cu acest haos.Doamne fereste,dar daca ne infundam asa ,chiar fara a accelera ritmul spre prapastie,nu va fi bine deloc.Cu oameni care se duc la Sinaia sau la meci,in ziua votarii,cu oameni care stiu numai sa injure si sa critice pe oricine,pe provincialii dintr-o parte a tarii care-i injura pe cei din alta parte,cu cei care sunt “specialisti” in a citi doar titluri sau cartile de joc,nu se poate mentine o tara.Acum nu stam bin e nici in tara nici afara,dar nimanui nu-i pasa.Fiecare se inchina la Euro daca il are.
De Pisica neagra pe 1 February 2009 la 10:24 pm (#)Suntem un popor paradoxal, fara doar si poate.Un popor complex si contradictoriu.Un popor viu.Fiintam asa cum ne este gena.Suntem contemporani cu aceste etape istorice, pe care, daca le sarim,cum bine spunea Maxi,traim vremuri dureroase.
De zincabeiu pe 1 February 2009 la 10:25 pm (#)Trag nedejde ca mai sunt barbati in tara asta.
Oricum, ” mamaliga” explodeaza cam la 50 de ani.Ciclic.Eu nu voimai avea nici timp, nici rabdare.Urmasii mei, poate…
Pentru domnul cu identitatea. Ce va doare, va doare de tara asta? Pe toti va doare coruptia, minciuna ,nemernicia, scriti cu patos despre ce va face sefu’ la servici, despre ce vedeti la televizor, despre ce ar trebui sa se intample si nu se intampla. Nu sunt pareri ci pareri de rau, domnule .Nu e vorba de injuraturi, e vorba ca cetateanu Ciutacu scrie despre o stare de fapt iar voi comentati aprobator cand nu va vede nimeni.Starea de fapt vi se datoreaza, ni se datoreaza , suntem partasi la dezgustul general, toti sunt dezgustati de toti, coruptia, mama ei, dar cand va trece frica incercati sa va opuneti. Povestiti pe blogu lui Victor, apoi. Si va scrieti demisiile si bagati ghilimele–mi-e scarba de dumneata, d-le presedinte sau d-le contabil sau d-le ministru, pentru ca si datorita dvs tara asta e in genunchi pe coji de nuca.
De MasterSargent pe 1 February 2009 la 11:11 pm (#)Daca voi, mii de romani ascunsi pe net faceti asta inseamna ca nu traiti degeaba.Alminteri, noapte buna.
Semnat:un bou care se bate si pentru voi prin Iraq.Mi-e frica, bre, dar nu mi-e rusine.
Problema e complicata referitor la ceea ce se intampla si cronologic ea se prezinta cam asa in linii mari:
De Dan pe 1 February 2009 la 11:55 pm (#)- dupa 1989, Romania a devenit un stat democratic in care interesele unora – “oamenii ai puterii” - erau cu mai multa indarjire aparate decat ale altora – cetatenii obisnuiti;
- intre 1989 si 2005 Roamnia a fost in tranzitie – era odata un cuvant la moda. Tranzitia s-a simtit in buzunarul omului obisnuit ca fenomen negativ cu tenta financiara iar in acelasi timp se efectua tranzitia bunurilor statului si a fondurilor statului spre buzunarul unor milionari de conjunctura – citat din domnul Silviu Prigoana – care au beneficiat de aceste bunuri si fonduri in mod nemeritat si antisocial. Intre acesti ani s-a distrus complet orice urma de competitivitate si valoare in politica si in relatiile economice cu statul, astfel au aparut regi ai soselelor, tari ai parcarilor – si tarine bineinteles, partidele de dreapta si de stanga, presedintele conducator, si multe alte anomalii. Aceste anomalii au gasit mediu prielnic dezvaoltarii si au prins radacini puternice in socieatatea romaneasca.
- Intre 2005 si 2008 economia “duduia” pe fondul capitalului strain imprumutat cu dobanda usturatoare romanului de rand. Unii oameni care au prevazut criza economica erau fie inabusiti de anumite jocuri de putere fie erau tratati ca un soi de “paria”.
- In 2008 romanii si-au ales guvernul. Unul ales si altul dobandit. Desi e imposibil sa tratam fiecare reprezentant al clasei politice ca o non-valoare e sigur sa spunem ca gloata invinge si gloata politica pe ansamblu e o non-valoare.
- In 2009 vine criza, vin si alte probleme ca acum se vorbeste de deficit bugetar, acum se vorbeste de 400 de mii de someri si va asigur ca pana in August 2009 vor fi cel putin dublu, acum suntem inca afara din “furtuna” dar vom intra si noi. Si asta e sigur. In vestul Europei se va afla in martie masura numerala a inceputului crizei – marile companii vor afisa rezulatatele economice finale pe anul 2008. In toamna vom afla incotro se indrapta criza ca termen de timp.
- In 2009 vom avea alegeri prezidentiale. Ca si la parlamentare nu vom avea pe cine sa votam pentru ca ei sunt prea puternici, prea inruditi, prea alaturi unul de altul, prea o gloata uniforma. In 2009 Romania nu are de ales dar in 2009 Roamnina poate sa isi exprime parerea despre oferta din care poate alege.
coruptia este in traditia poporului nostru…”catelus cu parul cretz, fura rata din cotetz….” este una dintre primele poezii ale copilariei…coruptia ?…care coruptie ?
De realist pe 2 February 2009 la 1:08 am (#)[...] vedem ce parare au jurnalistii Sutu, Ciutacu, [...]
De INSOMAR face presedintele din procente « PRESEDINTI pe 2 February 2009 la 2:41 am (#)@MasterSargent. Respectele mele, domnule!
De Roxana Iordache pe 2 February 2009 la 2:41 am (#)Miorita este blestemul nostru national. Romania este o tara de ciobani moldoveni, ungurenii, vrancenii si miorite bucalaie. Adica “ungurenii si vrancenii” sunt smecheri de smecheri si dau tunuri unul dupa altul,”moldovenii” stau cu mainile in san si se lamenteaza ca fraierii in timp ce oile behaie ca proastele.
De Gabriel "de la Craiova" pe 2 February 2009 la 3:10 am (#)Sigur ca statul este in metastaza, nu e o noutate.
Intrebarea mea este ,domnule Ciutacu, MAI ESTE CEVA DE FACUT, SAU ASTEPTAM CA TAMPITUL ALA DE CIOBAN SA NE PUNA ASTIA PIELEA PE BAT?
partidul ala…partidul celalalt..partidul X…ce se intampla…conteaza partidul?
De juno pe 2 February 2009 la 10:11 am (#)sau oamenii din el?
pana nu o sa avem oameni de calitate, interesati macar 10% nu se rezolva nimic…nici national si nici mondial…asa am intrat in criza….nu stiu cum o sa iesim din ea..dar se pare ca nimeni nu s-a straduit foarte mult sa se ajunga aici…e frustranta situatia…pentru mine ca cetatean de rand…aflata in imposibilitatea unei implicari active…
Solutie pentru o moneda stabila
De trei ani caut leacuri pentru economia tarii in ancestrala si supercomestibila mamaliga romaneasca. Zavozii vaccinati ai exemplului lasa la vedere cifre graitoare ale nepasarii malaiului – totdeauna cu 1.5 lei/kg – fata de evolutiile browniene ale cursului degenaratului rege al animalelor, intre 3.31 lei/eur pana la 4,31 lei/eur cat fu de ziua Cuviosului Maxim Marturisitorul din calendarul ortodox. Acest „etalon monetar” – malaiul si-a mentinut constant cursul si cand s-a carat cu sacaua si cand au navalit puhoaiele, fapt pe care se bizuie politic si Capitanul TB al apelor (pluviale). Nu putea sa-i scape rafinatului Mugur Masonescu , cred eu, echilibrul economiei nationale in interdependenta cu stabilitatea universalului papusoi, care se deda la umflaturi numai la supraâncalzire, cand expandeaza, mai pe populareste : o da pe floricele.Inlocuirea cu un zdravan cotolan a instabilei monede nationale este o chestiune de timp, iar intuitia-mi sopteste la urechea interna ca poate fi globalizata. Ideea mi-a venit cand stergeam cu mamaliga, superba tigaie de prajit carne, nefolosita inca, pentru ca autosugestia tine de foame la romani. PS Nu cred sa deranjeze pe cineva daca primeste “cotolanul” pentru activitatile prestate. Păi ş-acum, fie vorba-ntre noi, tot ăla-l primesc multi semeni d-ai nostri.
De Zoro pe 2 February 2009 la 10:42 am (#)Ciutacule,
Conceptual vorbind: flintele alea (care costa probabil maxim 5,000 euroi) se vor gasi. Dar acum ca i-au dat afara pe sefii aia de la Aviatie, care din cei 3 producatori de aeroplane de vanatoare jubileaza: Imperialistul, Monarhistul sau Europeanul ? Nu de alta dar daca flintele fac 5,000 (la Iasi un AKM scurt -> pt. parasutisti, costa 300 $ la fratii de peste Prut) , aeroplanele fac vreo 3-4 md. -> care intre noi fie vorba, tot niste flinte raman si alea.
Ce parere ai ? (maxim 10 cuvinte).
Aceeasi ,
De FIara pe 2 February 2009 la 10:55 am (#)Fiara.
@Fiara: parerea mea e ca mi-ai luat vorba de aseara, de la Antena 3, din gura
De Victor Ciutacu pe 2 February 2009 la 10:57 am (#)@MasterSargent
De Aurel pe 2 February 2009 la 11:01 am (#)Mai suntem cativa in tara asta care mancam o paine neagra din munca cinstita .Si facem sa functioneze si bruma de industrie si agricultura autohtona din tara asta…..Banii pe care-i producem noi sunt risipiti de politicienii care v-au trimis unde sunteti acu. Mai sunt cativa in tara asta care se pricep la manuirea armelor de pe vremea cand se facea armata. Nu doresc nimanui sa simta pe pielea lui asta. Asa ca ne ramane deocamdata sa criticam si sa injuram , daca e cazul……
@Master Sargent
De mery pe 2 February 2009 la 12:16 pm (#)Mosule,toata stima pentru matale,da nu lupti pentru mine,lupti pentru familia ta,tu esti eroul familiei tale.Daca erai eroul tarii te duceai acolo fara sa fii platit,daca noi eram in razboi mai zic sa lupti pentru Romani.
Asta nu este razboiul nostru este razboiul Americanilor,si asa in buna traditie romaneasca,noi exportam pupincureala si carne de tun.
In toata epoca moderna si postmoderna au fost in stare romanii sa conceapa sau sa construiasca un sistem politic coerent cu o structura democratica ?
De Conrad pe 2 February 2009 la 12:18 pm (#)Raspunsul este: Nu !
Au fost romanii in stare sa domoleze structuri statale impuse de altii ( Kiseleff, Napoleon al III, Tratatul de la Versailles, Intelegerea de la Malta, etc. ), sau sa le entropizeze pe cele constituite peste capul lor de catre altii ?
Raspunsul este : Da !
Din punctul de vedere al istoriei si teoriei Statului si Dreptului post feudal, romanii nu au dovedit ca au capacitatea de a concepe si implementa ceva articulat care sa fie viabil,care sa se constituie in Civilizatie.
Romanii au ramas eminamente servi.
Dupa ‘89 s-a incercat un implant de civilizatie si cultura occidentala prin absorbtie in NATO si UE.
Se dovedeste, acum, ca “organismul romanesc” a respins grefa.
ADN-ul mioritic este incompatibil cu matricea Occidentului. Nu poate genera pe baza structurilor stem implantate, sisteme viabile, si asta in proportie de 73% !
Octavian Paler a avut dreptate.
Am iesit din Istorie.
Ne transformam dintr-o natiune, intr-o populatie gregara cu repere de tip nomad si tribal.
Structura funciara a populatiei mioritice este bazata pe clanuri care se zbat sa supravietuiasca intr-o lume postmoderna perceputa ca ostila obiceiurilor pamintene de orice natura ar fi acestea.
Singura tentativa pentru o incipienta coerenta istorica a contituit-o Regalitatea. Carol I si Ferdinand I au fost o prima sansa pentru Romania.
Mai exista o ultima sansa :
Reinstaurarea monarhiei prin Casa de Hohenzollern-Sigmaringen.
Majestatea Sa Regele Mihai I reprezinta aceasta sansa istorica si ultima pentru o monarhie parlamentara, pentru un Stat de Drept de tip european.
Regalitatea se va dovedi singura garantie in fata aneantizarii Neamului romanesc.
Pana la 30 noiembrie am fost republican.
Astazi, din dezgust si angoasa civica, mi-am recuperat luciditatea.
În România, Legea Pumnului în Gură, se impune … un mic exemplu ( durează de multişor ) :
De Sibilla pe 2 February 2009 la 12:19 pm (#)Caraş-Severin, 2 februarie 2009, ograda DGASPC C-S :
Ginerele secretarului judeţului ( Ion Imbrescu ), numit provizoriu pe funcţia de şef de Centru după ce cu 2 ani în urmă jubilase şi se bucurase că “Sorin Frunzăverde nu mai e nimic!”, numitul Ştefu Florin-şăf , terorizează Complexul de Servicii Sociale, ameninţă angajatele cu desfacerea cotractului de muncă pentru că au vorbit cu Gabriela Savitsky. I-or fi răspuns la salut…
Când umbla cu cuţitul prin instituţie să taie cablul de internet nu s-a gândit că respectivul cuţit este o armă albă. Şi că e ilegal să umbli cu cuţitul într-o instituţie publică.
Acest ginere este absolventul Facultăţii de Turism de la Herculane - disciplină umanistă, deh! - şi datorită înrudirii sale a fost avansat în timp record de la şofer la Consilier IA.
Dacă ar fi liniştit şi şi-ar vedea de filmele pe care le urmăreşte la serviciu, n-ar fi nicio problemă; dar lui i s-a năzărit că e cu adevărat şef dacă l-a numit tata-socru. Cât e ziulica de lungă urlă şi insultă, conform fişei postului încredinţate de Duuamna care conduce stabilimentul şi familiile celor subordonaţi.
Acum doi ani, când PD-ul a fost scos de la guvernare iar Sorin Frunzăverde, actualul preşedinte al Consiliului Judeţean fusese demis de la Ministerul Apărării, cretinul de ginerică a avut aşa o revelaţie că “Sorin este terminat, Sorin nu mai e Sorin”. Cum creierul lui nu cântăreşte mai mult de 15 grame şi nu are decât o circumvoluţiune pentru condus automobilul, este uşor de imaginat că replicile pe care le-a reprodus cu public le înregistrase în mediul familial. Halar protecţia copilului! Halal instituţie! Halal conducători!
Duuuamna Ana Vasile directorul … judeţului Caraş-Severin ( ? !!! ), a dat ordin clar şi limpede : toate articolele, inclusiv comentariile de pe blogurile celor două inculpate, Sibilla Şi Gabriela, scoase la imprimantă, căci, face un nou , citez, ” dosar de cauză ”, ne dă în judecată, ne desface contractele de muncă şi ne arată în stilu-i deja de toată ţara cunoscut , ” şinie mi-s io ”, Ana Vasile ! ”
Astfel a început săptămâna de lucru la Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Caraş-Severin ….
Realizează cineva din România în ce condiţii se lucrează în acest judeţ ??? Abuzurile, hărţuirea, terorizarea angajaţilor la ordinea zilei !
Apropo, poate-mi răspunde şi mie cineva … cine este această Ana Vasile ???
Sibilla
Cer scuze pentru invadarea spaţiului domniei dumneavoastră, cu respect şi stimă vă mulţumesc tuturor celor ce găzduiţi mesajele din sud-vest, trimise în speranţa că ne aude cineva ..
Vă mulţumesc, Domnule Ciutacu.
Sibilla
Imaginea este foarte sugestiva !
De romania inedit pe 2 February 2009 la 12:28 pm (#)Abia acum mi se pare o idee buna ideea lui Tuca cu reeditarea ziarului Scanteia !
Este o initiativa laudabila avand in vedere faptul ca foarte multi romani nu cunosc istoria asa cum este ea .
Aurel@
De MasterSargent pe 2 February 2009 la 12:49 pm (#)Ma tem de ziua in care ma voi intreba–bre,si tu ce-ai facut pe vremurile astea? Si ce sa-mi spun?Am protestat in nestire pe net si m-am criticat ca n-am facut nimic?Pe mine si pe altii?Ca mi-am facut datoria sa traiesc ?Ca n’am tacut, ca parintii mei, aia n’aveau net, io am scris bre, m-am chiar rugat sa explodeze mamaliga? Uite proba, pe blogu lui Victor exista proba, io, M.Sgt. am avut curaj sa ies din tufis si sa urlu de neputinta.Bravo!Multumesc Oegar si acum te poti duce-n carciuma sa urli acolo.Multumesc Roxanei, colega de la “Dreptatea”
d-le stapan-de-sergent-i sau ssc,ce-oi fi,m-ai infuriat de data asta! in cel mai bun caz,te bati pt. familia dumitale,nu pt noi. asta,daca “te bati” cu adevarat. nu-i cazu’ sa ne insulti in halu’ asta.
De cristu pe 2 February 2009 la 12:54 pm (#)@Victor Ciutacu, şi răspuns la @evreybody. Îmi cer scuze că am băgat linku’ ăla! Promit să nu mai fac! Cât despre ceea ce voiam să spun, am postat un comentariu la postarea Dvs. “Manţocii Bocilor”.
De C. Bojan pe 2 February 2009 la 1:09 pm (#)Dacă puteţi, ştergeţi comentariul cu pricina pe care l-am postat mai sus! Chiar vă rog!!!
Vă mulţumesc!
n-am familie.Ma bat sa scap de ce traiti voi aici. Nu va insult, va iubesc de cate ori vin si va urasc de cate ori plec.Dar mai ales acolo va iubesc pe toti. Adunate, mai mult va iubesc decat va urasc.Astia au nevoie de voi din patru-n patru ani.Eu am nevoie sa stiu macar ca sunteti pe harta. Cand pun palma pe harta pun palma pe inima mea,pe inima voastra. Inca bate. Sa nu muriti! E un ordin.
De MasterSargent pe 2 February 2009 la 1:13 pm (#)@MasterSargent
De mery pe 2 February 2009 la 1:20 pm (#)Ei,asa mai vorbesti pe limba noastra,totusi cam mult patriotism pentru multi care nu sunt asa.
O SA NE FACEM NOI BINE!
MasterSergent,decat sa ne dai noua ordine sa nu murim,mai bine le spui camarazilor dumitale de lupta -Marii Licurici- sa nu ne mai calce,in propria tara oribila,k pe niste gandaci de bucatarie. prezenta dumitale in iraq,nu este un act de eroism sau patriotism,ci doar un apendice al politicii inumane practicata de bravii nostrii politicieni. mai pe sleau spus: o rusine!
De cristu pe 2 February 2009 la 1:39 pm (#)in tara lui papura voda sunt furate arme precum portofelele din 311 ! mai rau, sri ascunde toate lucrurile astea de un car de vreme si eu cum de mult,chiar si aici pe blogul tau si pe al meu, ele au fost furate de mult. suntem inconjurati de nenorociti !
De armele sunt in libertate ! pe 2 February 2009 la 1:50 pm (#)anul 2009
De IOANA pe 2 February 2009 la 3:01 pm (#)undeva în România, un orăşel de munte.
Personaje:şeful poliţiei şi soţia sa. Vilă cu vreo 20 de camere undeva pe un deal înspre munte. Panoramă de vis asupra întregului oraş şi asupra muntelui. Vreo 5 maşini în curte, dintre care un Dodge Dakota după care se uită toată lumea. Îl conduce Doamna. Nu întâmplător cu literă mare. Pentru că este o doamnă. Orice necaz cu justiţia al oricărui nefericit îl rezolvă Doamna. A devenit în scurt timp mama tuturor răniţilor. Şi a tuturor borfaşilor. Să nu vă închipuiţi că Doamna cerea vreun ban pentru intervenţiile sale în favoarea cutărui sau cutărui individ. Doamna cerea doar recunoştinţa braţelor de muncă ale tuturor rudelor celor “scăpaţi”. Ca un nefericit să nu facă închisoare, mama, tatăl, fraţii, surorile, verii, mătuşile şi alte rude trebăluiesc de dimineaţa până seara la Doamna. Fac curat în gospodărie, rânesc (Doamna are şi o mică fermă de vreo 40 de capete de vacă şi vreo 50 de porci), femeile care sunt mai spălate pregătesc masa pentru Doamna. Doamna nu găteşte. N-a gătit niciodată.
Câteodată, nu prea rar, Doamna şi Domnul au musafiri de la Bucureşti. Vin senatori, deputaţi, militari, miniştri, oameni de afaceri. Durează petrecerea până în zori. O zi două înainte Doamna dă de veste că are musafiri şi că ar fi bine să vină cine are datorie la ea să facă treabă şi ca să nu vină cu mâna goală, să aducă un burduf două de brânză, 20-30 de ouă proaspete…
Doamna are şi o puternică activitate culturală. Ţine pe bulevard un anticariat şi o expoziţie de pictură, gravură şi alte “uri”. Se îmbracă elegant, de la Milano, Paris sau New York unde se duce la shopping cam la o lună, zămbeşte fermecător tuturor şi toţi sunt de acord că e o femeie fină. Oamenii mai spun că Domnu’, mai bătrân binişor decât ea, îi face toate poftele, îi îndeplineşte toate toanele. Au un băiat. E elev la liceu. La cel mai bun liceu. Cartea nu-i prea place dar a moştenit fermecătorul zâmbet la mamei sale cu care topeşte fetele şi nu numai plus funcţia tatălui său despre care spune cu mândrie că i-a tocmit deja intrarea la Academia de Poliţie şi că după ce termină facultatea tatăl său îi lasă postul de şef al poliţiei chiar lui.
Domnule Ciutacu…în ce lume trăiţi? În ce lume trăim cu toţii? Şi, ca să spun totul, voi mărturisi că toată această poveste pe care am scris-o nu este altceva decât o alegorie.
cristu@
De MasterSargent pe 2 February 2009 la 3:26 pm (#)Licuricii nu va calca, nu va supun la perversiuni si nu va trimit acasa fara pantaloni. Cand ai nostri se duc la Licurici isi dau jos de buna voie nadragii.Licuriciu’ trimite omu de servici sa dea cu mopu.Prezenta mea acolo este dovada ca poti conduce Licurici.Cu nadragii pe tine. Ca Licuricii pot saluta respectuos si oferi din bucata lor de paine.Dar pentru asta tre sa le arati ca ai tai s-au batut la Oituz pe vremea cand neamurile ma-sii pasteau vaca-n Minesotta.Prezenta mea acolo este absenta mea aici, e felul meu de-a refuza sa fiu parte si martor la infrangerea voastra.Eu acolo conduc si castig.Poate ma vedeti,v-am scris de-atatea ori dar scrisorile s-au pierdut pe drum.
@Master&Servant k sa nu se mai piarda pe drum,iti recomand “O scrisoare pierduta” de I.L.Caragiale. din bucata lor de paine am hranit un carcalac &-un caine. dupe care, l-am strivit pe Teo Peter. & ne-am batut joc de el,familia lui & poporul roman. & inca ne batem.
De cristu pe 2 February 2009 la 3:45 pm (#)AJUNSERAM DE LA DISOLUTIA STATULUI ROMAN LA “AMERICANII-S DE VINA, FUTU-I IN GURA SA-I FUT”. URMATOAREA TEMA DE DEZBATERE INTUIESC CA VA FI MAFIA IUDEO-MASONO-TIGANEASCA. VENITI-VA-N FIRE, CE NAIBA!
De Victor Ciutacu pe 2 February 2009 la 3:48 pm (#)n-am vrut sa spun asta. tot noi suntem de vina,bineinteles. din cauza slugarniciei noastre,n-am avut,la nivel de “structuri” nicio pozitie demna in asa zisa politica externa. dar,de injurat,tot i-as injura,fie & din frustrare.
De cristu pe 2 February 2009 la 4:08 pm (#)Fotografia de pe prima pagina.Ce e dincolo de cioturile alea.Probabil un sat. Cine sta in satul acela?Niste oameni. Copii, animale, batrani.Cati din ei vad cioturile copacilor?Niciunu.Cati din ei au votat contra pomana electorala?Toti.Cati suntem fii, ficele, nepotii, rudele acestor oameni?Toti.Cati stim si nu spunem ?Aproape toti. Il lasam pe Victor Ciutacu sa ne arate poza, sa dea cu ei de pamant, sa -si asume litere, cuvinte , fraze, sa stea in prima linie si sa incaseze pentru noi.Si ne minunam a doua zi, cum mai sta baiatu asta in picioare?Sta. Cati vreti sa stati langa el?CATI STATI LANGA EL??
De MasterSargent pe 2 February 2009 la 4:22 pm (#)@Master&Servant. m-ai prins! recunosc:sunt un las &-un nemernic! m-am dus la vot & m-am lasat mituit c-un salam &-o sticla de ulei. ce sa fuck ? sunt un ticalos,dar m-ascund in spatele altora. sa m-anunti totusi cand ai nevoie de-o statuie. bust sau calare,cum o fi. esti satisfuckut?
De cristu pe 2 February 2009 la 4:38 pm (#)@Master Sargent
De mery pe 2 February 2009 la 4:45 pm (#)Tara are mult nisip-si noi bagam capul in el.
Viata e o curva-se consuma pe bani.
tu esti multumit ca ca scrii asa?
De MasterSargent pe 2 February 2009 la 4:50 pm (#)Daca nu va potoliti si continuati chatuiala, o sa blochez comentariile
De Victor Ciutacu pe 2 February 2009 la 4:52 pm (#)detaliaza
De mery pe 2 February 2009 la 4:53 pm (#)@Master Sargent
De din Brasov pe 2 February 2009 la 6:18 pm (#)Batrane sa stii,ca daca stiam ca esti in Iraq,nu-ti mai spuneam ce ti-am zis,nu da bine!Da razboiu de’acolo nu-i al nostru,nu stiu cine te-a mintit pe tine ca daca te lupti in Iraq,sub steagul Romaniei,te lupti pentru tara,pentru bunastarea poporului!Acolo te-ai dus pur si simplu pentru bunastarea ta si ti-ai asumat riscul,dar sa stii ca daca faci nu stiu ce chestie pe’acolo nu esti,cel putin in ochii mei, vre’un viteaz,esti egalul celor din legiunea franceza.Altfel, imi e mila de tine,sper sa ai noroc si sa vii intreg si sanatos!
Nenea Ciutacu! M-a dat afara din clasa doamna invatatoare cind i-am spus ca
De zgaibici pe 2 February 2009 la 7:07 pm (#)(95-75)/95*100=21%
si m-a trimis la Guvern! Ma intreb de ce?
Nu lupt sub steagul romanesc.Am plecat acolo ca sa nu fiu martor neputincios la decimarea voastra, aici. Daca voiam bunastare furam cot la cot cu domnii acestia.Pusca si cureaua lata. Generalii de Ilfov.Va onoreaza sa va reprezinte ei?Nu lupt sub steagul tarii mele pentru ca astia l-au murdarit. E nevoie de mai mult de un Master Sargent sa ne spalam mizeria.
De MasterSargent pe 2 February 2009 la 8:57 pm (#)Si nu sunt un el ci o ea. Va salut cu toata inima.
vesnica batzaiala romaneasca suntem o mana de oameni nemultumiti intradevar dar nici aici nu avem un numitor comun atunci cum drac(scuze de expresie) sa mearga tzara asta bine daca noi nu avem macar un pct de sprijin comun a scuze avem unul sa injuram puterea oricare ar fii ea.injuram putere ane injuram intre noi”traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul” vorba lui Badea care fie vorba intre noi nu-l sipatizez deloc si vorva lui ciutacu de mai sus subiectul e unul si noi debitam cate in luna si in steleca asa-i romanul.ne mai vedem ne mai auzim
De codeus pe 2 February 2009 la 9:53 pm (#)” Se va ajunge la distrugerea Romaniei”, spunea Nea Nicu acum 20 de ani, inainte de a fi executat. Se pare ca nu suntem departe de profetia lui.
De Condoru pe 2 February 2009 la 11:34 pm (#)Aveti perfecta dreptate! Se spune ca omul sfinteste locul ! Acum, acest stravechi proverb, devine o realitate. Ca si urmatorul: “Pestele de la cap se-mpute”. De le presedintie, trecand prin portavocea lui, marele MIC, onomatopeea BOC (cum bine zicea Adrian Paunescu) care trancane vrute si nevrute, repetandu-l pe “ganditorul” Ha, ha, ha de la Cotroceni si dovedind inca o data ca incontinenta verbala dezleaga cuvantul de obligatiile lui intelectuale! Daca 25% (0.5 x 0.5) din romani l-au votat pe locatarul de la Cotroceni, ce vina avem noi, restul, sa-i suportam prostiile si minciunile?! Ce fel de consilieri exista la Cotroceni, daca ei nu stiu adevarul istoric de necontestat ca regionalizarea tarii au realizat-o comunistii veniti pe tancurile sovietice (poate un singur tanc, dupa cum recunostea chiar Ana Pauker, ca nu erau prea multi in 1944 !), care au creat chiar Regiunea Autonoma Maghiara, ca Ceausescu, din dorinta de a-si arata o data in plus independenta fata de rusi a revenit la vechile judete de dinainte de razboi, micsorand putin numarul lor (din Timis, Torontal, Caras, si Severin au rezultat doua judete, etc.) ?! Pai nu suntem azi mai controlati decat in timpul lui Ceausescu ?!
De Doru A. Danciu pe 3 February 2009 la 2:23 am (#)Salutare. Toti vorbim despre “cancerul”din sistemul sanitar,dar nimeni nu a indraznit,inca sa vorbeasca direct despre doctorul cutare sau cutare,ce bani i s-au cerut sau pe care i-a dat .Eu sunt un modest cetatean al acestei “frumoase”tari si pe deasupra si proaspat somer de la “faimoasa”DACIA si intimplator am avut nesansa de a ajunge pe mina acestori “cinstiti”doctori[de fapt mama mea]ptr o operatie pe cord deschis[dublu bypass]si vrea sa va spun ca m-a rupt de bani.si asta la spitalul fundeni din BUC,unde isi desfasoara activitatea multi profesori universitari si ce or mai fi ei.Sa pot face fata acestor cerinte,am fost nevoit sa ma imprumut la banca ca mama mea sa mai traiasca,una peste alta ,toata “afacerea”a costat undeva la 7000RON,bani cash.am curajul sa ii arat pe acesti doctori siii asistente si infirmiere ,chiar daca o sa am nevoie de ei in viitorul apropiat sau mai indepartat.TREBUIE SA SPUNEM CINE SI CIT ,CA TOATA LUMEA SA STIE CU CE ARE DE AFACE> CU STIMA GEO
De geo pe 5 February 2009 la 11:11 pm (#)Cum s-a spus si mai sus, situatia infractionala este de pe vremea lui Ceausescu, am putea spune ca atunci infractionalitatea era chiar mai ridicata. Fiecare muncitor lua de pe santierele patriei sau de la sectie din fabrica cate o bucata de fier, de material in fiecare zi si o ducea acasa sa faca un gard , sa lege via la tara , etc. Furau pe rupte , ba fondul de cadouri la sindicat, ba dispareau banii de salarii, ba primeau la alimentara oua si in 15 minute desi venise masina plina nu mai era 1 ou, da aprozaristele aveau acasa frigiderele pline. Pe strada zilnic tiganii te agresau mereu cu cersit, si erau in fiecare pauza in curtea scolilor scotocind copii de pachete si bani, da te intreba Militia de acte pe strada pe tine om serios, da pe tiganusi niciodata. Apoi ne-au adus infractorii in case, in fiecare bloc au repartizat o familie de tigani, pe principiul pune un mar stricat in lada ca sa se strice toate. Tot timpul la ei in casa putea, faceau scandaluri, puneau muzica tare, toata ziua aveau de lucru cu ceva, bateau fie si un cui da bateau la el sa trezeasca tot blocu. Si nu intervenea NIMENI ! Se construiai blocuri turn fara locuri de parcare si ne ingehsuiam cu 2-3 masini pe spatiile verzi pe care nici dracu nu facea curatenie, ca cica sa facem noi locatarii, la la primarie era o tarla de lenesi angajata si nu faceau nimic. Mergeam studentii si intelectualii sa strangem recoltele, timp in care la muncitorii mai faceau in fabrici si uzine un ciubuc cu o piesa de metal pentru masina sau furand gazolina.
De DACICUS pe 23 February 2009 la 4:01 pm (#)Nu institutiile statului sunt devina de starea infractionala, ci micii hoti care sunt indulgenti cu altii ca ei si in sinea lor ii simpatizeaza ca au avut SANGE sa fure mai mult…
Mircea Badea iarasi are dreptate.Desigur ca trebuie sa avem arme de foc.Doar atunci interlopul va fi in dilema , dar daca rapsodul mioritic chiar ma impusca cand eu incerc sa imi fac cadou portofelul lui, al amaratului de cetatean ,platitor de taxe ca un zombi iar cand voi incerca sa ii fur pensia sau casa din spinare sa stiu ca pot sa ma aleg cu un plin de gloante veritabile in spinare, eu ca interlop a-s mai cugeta inca o data.
De duda pe 24 February 2009 la 9:07 pm (#)Nu tine de secolul nostru acest lucru ,de a purta arme de foc.
Interlopii de la Mall eliberati pe banda rulanta cica fara probe , fugi deacilea asta e curata manarie .Ce sa fie ? ce sa fie?e manarie.
O biata mamaie care a mutat mai incolo niste pari plantati abuziv de niste excroci
face bulau pe bune
gratiata de presedinte ,care cred ca a realizat ridicolul justitiei noastre.
Ce fac serviciile care trebuie sa apere tara asta???????.
Faca ce vor,noi trebuie sa ne aparam singuri cum putem , afacerile, averile, familiile, viata .Romani !scapa cine poate !!!Nu zic la arme inca dar nu mai e mult pana acolo !!!!
Mda, asta e tara in cre reminiscentele comuniste primeaza…IATA TARA IN CARE TRAIM, in care orice politist iti va spune ca daca esti atacat de vreun criminal pe strada, acasa, esti pe cont propriu. Este la latitudinea ta sa te aperi pe tine si pe familia ta. Daca te simti tare si mare sa tii piept talharilor, cinste tie, insa mai exista si alte categorii de oameni, mai in varsta, altii in carucioare, infirmi, femei lipsite de aparare s.a.
De Glock 20 pe 8 May 2009 la 12:25 pm (#)Orice specialist in arte martiale iti va spune ca nu exista inlocuitor pentru o arma cand vine vorba de autoaparare.
Daca singurele lucruri necesare pentru a preveni crimele ar fi legile si politistii, atunci nu ar mai exista statistici despre crime. Dar fiecare crima, viol, talharie, fiecare victima constituie marturia ca nici legea nici politia nu poate proteja indivizii impotriva atacatorilor. In America spune ca D-zeu a creat omul, insa Samuel Colt (inventatorul revolverului) l-a facut egal. Intr-adevar ganditi-va putin…o arma este un egalizator de putere. Cu o arma o persoana in varsta sau o femeie poate face fata unei hoarde de talhari! Deci FORTA DICTEAZA!
Ca si o concluzie, daca permiti guvernului sa aiba monopol asupra fortei, atunci nu poti pretinde niciodata ca esti o persoana L I B E R A
Sa indraznim sa ne uitam si in alta ograda?
De Glock 20 pe 8 May 2009 la 12:36 pm (#)Adaugă Comentariu!