Jack şi vrejul de umilinţă; trist destin…
De: Victor Ciutacu - Categoria: Ce-mi provoaca scarba,Mintea mea, în gândul ei...România politică a ajuns la stadiul de nebunie patologică. Raţiunea este pe cale de a fi scoasă definitiv în afara legii. Oficinele, acoperiţii din presă şi uneltele puterii delirează, rostogolind, unii din ticăloşie, alţii din slugărnicie, scenariul aberant al tentaivei de lovitură de stat căreia i-a supravieţuit miraculos Providenţialul. Părintele găinii care naşte pui vii îşi bate joc la bătrâneţe de tot ce-a făcut bun în carieră, îşi dă ochii peste cap în compania unuia pe care-l dăduse în judecată pentru acuzaţia de turnătorie plecată şi rostogolită din studioul lui, extrage scenarii fantasmagorice, de om cu febră mare şi pixul după ureche, din buzunarul vestei de piele şi-i înjură cu ochii scoşi toţi mogulii care l-au plătit după Revoluţie.
Ajuns, după slugăreala la curtea Elenei Udrea, coleg de idealuri şi de încartiruire cu Ioan Talpeş, George Roncea, Andreea Pora, Mircea Marian, Grigore Cartianu, Nicoleta Savin şi Radu Moraru, jonglează neobosit cu mingea pe nas, poate o băga stăpânul mâna-n găleata cu peşte. Imaginea teribilă a lui Ion Cristoiu îngenuncheat în faţa celui pe care-l dispreţuia public, bătând apăsat şi umil cu fruntea în ţărână a îndurare, mi se pare cea mai cruntă şi eficientă răzbunare a lui Traian Băsescu pentru ce a îndurat la Sinteza zilei, strângând din dinţi, în primul său mandat.


136 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Nu mi-a placut niciodata de Cristoiu . Cam din vremea gainii cu pui vii . Desi am apreciat talentul cu care a impus EvZ in prima jumatate a anilor ’90 . Era ceva nou (cred ca modelul era Universul interbelic – am citit cateva zeci de numere din acel ziar la Biblioteca Universitara din Cluj) . Desi nu ma crede nimeni acum , eram convins (inca din vremea in care era invitat cvasi-permanent al Sintezei) ca e omul capabil sa “intoarca armele” oricand . Cel mai tare ma supara enunturile cu iz de sentinta pe care le emite . Cu aroganta . Ia cateva inregistrari din “Sinteze” si uita-te cand cineva spunea ceva ce nu-i convenea cum incepea sa priveasca in sus pe pereti , in sensul ca “cate prostii trebuie sa ascult” . Cred ca nici macar nu merita atata atentie . Nu sunt de multe ori de acord cu Badea (mai precis , cu felul in care o spune decat cu ceea ce spune – acolo avem multe opinii comune) , dar faza cu “incerca sa semene cu un ardei umplut” (sau asa ceva) a fost de nota 20 .
De Adi pe 29 September 2010 la 15:16 (#)O fi dat in Alzheimer, de nu mai stie ce e cu el….
De Elena pe 29 September 2010 la 15:22 (#)LIPSA CELOR SAPTE ANI DE ACASA SI A OBRAZULUI GROS (DE SORICI) IL FACE O SPECIE DE CARE ESTE BINE SA TE FERESTI,SA IL EVITI,SA TRECI PE TROTUARUL OPUS,SA NU TE SIMTI OBLIGAT DE BUNUL SIMT SA SALUTI UN ASEMENEA SPECIMEN.
De matache constantin pe 29 September 2010 la 15:23 (#)Acest om detine unul din cele mai jegoase caractere. Cred ca Octavian Paler ar fi disperat pana la sinucidere daca ar vedea in ce hal a ajuns partenerul sau de emisiune din fiecare miercuri seara de la Antena 3. Am ajuns sa-mi fie scarba de cartile pe care i le-am citit. Mai jos nu se poate!!! Sau da,fiind vorba de ion cristoiu?
De mircea pe 29 September 2010 la 15:24 (#)Nu mi-a placut niciodata Cristoiu.. Exact!
De nume_necesar pe 29 September 2010 la 15:24 (#)@everybody: asta nu-i un perete de injurat Cristoiu! daca aveti ceva de scris in context, v-as fi recunoscator s-o faceti, daca nu, abtineti-va!
De Victor Ciutacu pe 29 September 2010 la 15:29 (#)De la Veselia generala i se trage,acum arata mai bine ceea ce a fost odata,pe mine nu m-a pacalit cu gaina materna,ce flacau eram odata.Acelasi ardei umplut,nu face decat sa-si bata joc de batranete,se spune ca devii mai copt odata cu trecerea anilor si modul cum o face ma duce clar la o concluzie trista.Este tare greu sa tii stacheta ridicata trebuie si putina manjala.Presurile le-ai enumerat si e chestiune de timp sa le terfeleasca basescu si pe ele,se stie,nimeni nu scapa de bombeul prezidential.Lovitura de stat e in mintea lor bolnava si fara neuroni activi.
De 14you pe 29 September 2010 la 15:43 (#)Chiar ma intrebam azi ce polita cumplita plateste Ion Cristoiu de a ajuns sa se umilieasca in halul asta sustinand cu patos niste teorii la fel de SF ca alea cu “agenturili straine” care au provocat Revolutia sau ce-o fi fost ea in ’89. Ce pacat si ,da, mai ales pacat ca Supremul are parte de o asa stisfactie !
De Ligia pe 29 September 2010 la 15:47 (#)E plina istoria acestei tari de tradatori, lingai si pupincuristi.Cristoiu si altii ca el se vand acum pe cativa galbeni, incercand sa induca putinii oameni care ii mai asculta in eroare cu fel de fel de scenarii, care mai de care mai tembele, poate,poate o pune romanu` botu`.Exceptie face madam pora, ea chiar cred ca e pe aceeasi frecventa mentala cu marinaru`.
De tudor pe 29 September 2010 la 15:51 (#)N-am prea rezonat cu Ion Cristoiu nici inainte de stanga-mprejur, cu atat mai putin dupa. Nu l-am considerat nici Maestru, nici Piticul din Gagesti. I-am admirat instinctele de manager de presa cand era la Zig-Zag si mai apoi la EvZ. Si cam atat. Daca povestea cu dosarul de reala, da, are un destin trist. Acutizat si de incapacitatea de a-si asuma trecutul. Asta abia il face sa fie las. Altfel, se potriveste bine in peisajul (politic, de presa, cetatenesc) din Romania. Doar inca unul care linge unde a scuipat.
De Cetateanul Popescu pe 29 September 2010 la 15:55 (#)deci
1. acum cca 2 ani am postat la tine o critica la adresa lu’ cristoiu. m-ai facut muci. ca de ..erati in aceeasi barca.
2. voi scoateti scenarii in fiecare zi
asa ca…
De Iolanfd pe 29 September 2010 la 15:59 (#)O fi o dovada a faptului ca fiecare are un pret?
Dvs. l-ati recunoscut public:1 mil euro. Diferenta e ca al dvs este pretul de a pleca si a nu mai spune nimic, pentru altii a fost gasit pretul a de linge unde au scuipat,de unde au fost scuipati. E trist pentru ei ca nu vad (sau nu vor sa vada), la ce umilinta groaznica sunt supusi.
Sper din suflet ca dvs. sa nu aveti al doilea pret…
Cu acelasi respect,
De Violeta pe 29 September 2010 la 16:00 (#)Violeta Nita
Totusi, oare ce s-o fi intamplat cu el? E greu de crezut ca s-a sucit pur si simplu. Trebuie sa fi fost ceva care a declansat schimbarea asta a lui.
De nic pe 29 September 2010 la 16:04 (#)Altfel intr-un fel il inteleg, chiar daca acum si-ar da seama ca a gresit, nu mai are nici cum sa se intoarca si nici unde sa se mai duca. Ar trebui sa stea acasa, dar asta nu cadreaza cu personajul!
In curand o sa vedem ca propune si Cristoiu o noua lege a presei, ca sa fie clar. Ca tot se bat uninominalii din Romania in tot felul de proiecte
De Optimal Media pe 29 September 2010 la 16:05 (#)@ ciutacu,
De blackman pe 29 September 2010 la 16:08 (#)Daca nu e un perete de injurat cristoi, de ce ati deschis subiectul intr-o maniera profund dispretuitoare? Mie nu-mi place personajul pentru ca a dat tonul tabloidizarii in presa serioasa, dar daca nu era el aparea sigur un altul. Daca tot va atacati colegii de breasla, de ce nu deschideti un serial in care sa-i includeti si pe cei care injura la baselu’ (stiti bine ca multi au probleme la coloana)? In plus, cum ramane cu acel “maestre” slugarnic din perioada in care “presta corespunzator”?
Nu vreau sa fiu inteles gresit, reprosurile la Cristoiu sunt motivate. Ideea e ca ai (aveti) mai multe posturi despre Cristoiu decat despre oricare alta persoana care are cel putin la fel de multe defecte dar presteaza de cealalta parte a terenului.
De blackman pe 29 September 2010 la 16:14 (#)NU MAI CITESC REVISTA HISTORIA PENTRU CĂ E CONDUSĂ DE UN ZIARIST CAMELEON LA FEL CU PERSONAJUL DIN NUVELA CU ACELAŞI NUME DE A.P. CEHOV. ESTE POLIŢAIUL DIN NUVELĂ PERFECT.
De Vassz pe 29 September 2010 la 16:14 (#)Imaginea e, intr-adevar, teribila… La urma urmei, poate ca viata asaza pe fiecare in locul pe care-l merita.
De sierra pe 29 September 2010 la 16:17 (#)@blackman:
De Victor Ciutacu pe 29 September 2010 la 16:22 (#)1. eu nu i-am spus niciodata “maestre”. schimba destinatarul intrebarii
2. Cristoiu e unicul dintre cei alaturi de care am lucrat care azi pupa unde a scuipat ieri
3. am deschis subiectul fiindca asa am vrut eu, iar tu n-ai nici o cadere sa faci pe inchizitorul
@ Iolanfd: te fac muci si acum daca mai continui sa aberezi
Lasa-ti, ca nici Ciutacu nu e usa de biserica…
De Maria pe 29 September 2010 la 16:24 (#)L-o fi ajuns foamea in vremuri de criza “mondiala”. S-or fi scumpit camasile in carouri si vestele din imitatie de piele. Etcetera. Pot exista multe motive pentru care cineva isi muta curul dupa alte “deontologisme”.
De dfP pe 29 September 2010 la 16:27 (#)@mircea: “…Octavian Paler ar fi disperat pana la sinucidere daca ar vedea in ce hal a ajuns partenerul sau de emisiune…”
Nah…imi amintesc foarte limpede ca Octavian Paler il cam ignora , tratandu-l cu un usor dispret (chiar statea cam cu spatele la el) , cunoscandu-i , probabil, caracterul marunt si trecutul de turnator al presei de dinainte de 1990.
Trist (pentru el) e ca tot n-o sa scape , in ciuda faptului ca se umileste intr-un mod inimaginabil. Basescu l-a trimis, mai intai, sa linga peste tot pe unde a scuipat intre 2005-2008 (Moraru , Turcescu , Pora , Cartianu). Apoi , intr-o buna zi , cand o sa-i convina lui Basescu , vor aparea pe Hot News file din dosarul lui de turnator.
De Bubulea pe 29 September 2010 la 16:32 (#)Culmea e ca insusi maestrul spunea la Sinteza zilei ca nimeni n-ar trebui sa creada in cuvantul lui Basescu , ca nu-si respecta niciodata intelegerile.
Propun sa il incoronam “Licheaua Mileniului”.
De Dragos pe 29 September 2010 la 16:37 (#)@Maria , invata gramatica de gimnaziu inainte sa iti dai cu parerea
De Dragos pe 29 September 2010 la 16:39 (#)Da ma, nu ca tine: pe o shaorma, pupa ca altii pe fazan umplut, alea, alea. CIUDOSULE!
De mery pe 29 September 2010 la 16:40 (#)@mery: incepi sa sari iar calul…
De Victor Ciutacu pe 29 September 2010 la 16:43 (#)Si care-i noutatea?
Singura intrebare care se merita pusa e cine dintre intransigentzii de azi va fi noul cristoiu de maine pupand curul elenei udrea sau al succesorului ei oricare ar fi acesta ?
Atat .
Sigur, sigur “noi nu, niciodata, noi nu” daaaa pe ce va bazati altetzele vostre cand rostititzi asemenea verdicte categorice ?
Mie personal a inceput sa-mi fie frica, a inceput sa-mi fie frica de erorile mele de “verdictele” mele.
Cat despre voi jurnlistii sincer , ….., de ce v-ar crede cineva ? Ce realizari deosebite va recomanda in pozitzie de Phytia sau cea de vestitor al lui Mesia ?
De laur22 pe 29 September 2010 la 17:01 (#)e tragic ce a patit nenea asta, ca nu cred ca poate fi atat de prost incat sa creada ca duce de nas pe cineva. singura intrebare e “cu ce il are la mana, asa dintr-o data, base pe cristoa?” oricum, trebuie sa fie ingrozitor ce a facut ori el ori cineva de care ii pasa. sartre spunea ca intotdeauna ai o iesire. trebe doar sa nu iti fie frica de ea, ca doare. sper doar ca jegul in care a ajuns sa ii fie rasplata si sa nu fie doar o victima nevinovata. nu de alta, dar e oribil ce a ajuns.
De ale pe 29 September 2010 la 17:16 (#)banii sunt cauza..de nu crezi,intreaba-l,desi mi-e greu sa cred ca-ti va raspunde cinstit
De unu pe 29 September 2010 la 17:18 (#)Pe cat punem pariu ca, daca pica PD_L, va injura si partidul si pe al lor conducator… si Pora si Cartianu si multi altii…
De Ioana S., Bucuresti pe 29 September 2010 la 17:20 (#)“Parintele gainii care naste pui vii” era “Maestre” la Sinteza Zilei.
De Maestrul nulitatilor pe 29 September 2010 la 17:39 (#)De aia n-are ursul coada in Rromania.
Ptr ca o nulitate poate fi o nulitate sau un geniu, in functie de gasca.
In rest vax albina.
Toti, politicieni (in frunte cu basescu) si jurnalisti, va bateti pe voturile/audienta aceluiasi segment de manelisti/cocalari/pegra.
Pe aceasta pegra a societatii, pe manelisti si cocalari ii mingiiati la cur si voi si politicienii si basescu.
Asta o demonstreaza activitatea voastra “profesionala”.
Toti cultivati vulgaritatea, semidoctismul, lipsa oricarui simt critic, fanatismul.
Si dupa aia va mirati cu ipocrizie cum e posibila aceasta catastrofa generala in care ne zbatem.
Nu am urmarit Delirul si nici nu am de gand s-o fac, dar daca a pomenit vreun Nume, indicat ar fi pentru acele persoane, sa ii dea in judecata pe dementii astia doi, si sa ii cocoseze cu despagubirile. Oricum , urat imbatrineste cristoiu, la fel ca Javra, cat despre moraru…zi moraru si trage apa
De WickerMan pe 29 September 2010 la 17:39 (#)Dat fiind faptul ca sunt de aceeasi varsta cu Ion Cristoiu, ma rog la Dumnezeu in fiecare clipa ca sa nu-mi ia mintile, indiferent de ce se-ntampla in jurul meu. PACAT.
De Dan Vasilescu pe 29 September 2010 la 17:46 (#)Tipic oamenilor ” interesului ” !… sau …
De gabriela pe 29 September 2010 la 17:49 (#)ca la nunta : cine plateste , aluia ii canta mai cu spor !!!
In rest , eu cred ca si-a dovedit talentul jurnalistic … sa mai faca loc si la ai tineri , totusi !!!…
Cristoiu are talent, dar ca om….lasa de dorit.
De http://mamasiiubita.blogspot.com/ pe 29 September 2010 la 17:59 (#)Cea ce face Cristoiu acum nu tine de calitatea de ziarist,incontestabila consider eu ci de caracterul lui slab. Ma intreb ce va face peste cati-va ani cu cei care ii scuipa acum si care,,probabil,,vor ajunge la putere??
De dorubr pe 29 September 2010 la 18:03 (#)am fost coleg de liceu si de camera la internat cu fratele lui cristoiu si am ascultat de multe ori povetele pionieresti sau uteciste debitate de aceasta familie(mai putin colegul meu Andrei).ce indemnuri,ce perspective,ce prietenii cu studentii chinezi(cred ca se referea la statura)paranghelii etc. mai auzeam ca era gata gata sa ajung comunist convins(cu toate ca ,la un moment dat,chiar am crezut in binefacerile asaa zisului comunism)Nelu cristoiu…putoiu!si acum pentru cei care sunt linsi pardon, lingusiti de tatal gainilor orfane:Ca sa ajungeti la ciolan Ne-ati dat galeti pt voturi Va intoarcem,dup-un an,Tot galeti dar…cu laturi! valabil si pt J.pupaciosu
De pace pe 29 September 2010 la 18:08 (#)Ce l-o fi determinat pe cristoiu sa schimbe macazul?! Si in ce hal… Sa vii cu un asemenea scenariu e nebunie curata. Am citit si eu aseara si m-am ingrozit. Acest om a stat langa Paler si nu a inteles nimic!!!
De Manu pe 29 September 2010 la 18:11 (#)Mi-amintesc de un articol aberant de dupa alegerile din 1992, cand sustinea intr-un editorial ca am avut doi prezidentiabili de dreapta, adica Iliescu si Constantinescu. Se straduia din rasputeri sa ne demonstreze ca emanatul din 90 tinut in punga 2 ani, ar fi un alt gaz, de data asta neflatulent.
De nemilosu pe 29 September 2010 la 18:16 (#)Baaaai, zice Boc acum la TV (prim-ministrul presedintelui cu nume flatulent de azi), ca se dau masuri de sprijinire a IMM. Ma duc sa fac afaceri ca acum ma simt sprijinit. Deh, guvern de dreapta, ce drecu…
Din intamplare poza ta de la ABOUT de pe acest blog unde te prezinti asa dragutz il contine pe acest maestru sasait care mi e foarte nesuferit. Poate gasesti alta. In rest sunt prea muta in fata a ceea ce se intampla in Ro ca sa mai comment ceva.Peace!
De carmen pe 29 September 2010 la 18:20 (#)Dacă îmi amintesc bine,acest călător,în timp,pe la curtea tuturor mai marilor zilei stătea cândva alături de dl.Octavian Paler la masa unui asazis mogul.Mai mult nici nu trebuie spus pentru a arăta ce caracter are.
De evelics pe 29 September 2010 la 18:26 (#)Pentru mine reprezinta un adevarat mister trecerea d-lui Cristoiu , cu arme si bagaje , de partea cealalta a frontului . Nu cred ca banii reprezinta motivul acestei miscari . Pupincurismul nici atat pentru ca Ion Cristoiu facea presa in vremurile in care unii ,dintre actualii ziaristi , se stergeau cu delicatete la nasuc . Pana la urma , nu trebuie uitata nici perioada petrecuta de acesta la Antena 3 . Asa ca , cu regretul de a va fi pierdut , fara nicio explicatie cat de cat logica , va doresc , in continuare , d-le Cristoiu , toate cele bune !
De vernevinci pe 29 September 2010 la 18:26 (#)S-o fi saturat si omul sa injure mereu la fel,mereu aceeasi persoana,mereu in aceeasi companie,mereu inghesuit la masa lui Gadea,mereu cu Ciuvica si alti cativa corifei ai luptei contra dictaturii…
De luc pe 29 September 2010 la 18:29 (#)Serios,acum,Victor,o schimbare face bine la charisma.De pilda,eu cand te ascult raspunzand unei intrebari,cam 90% din ce spui este complet previzibil.
Daca maine ai demonstra cu Einstein a fost un retardat ai avea vreo patruzeci de sustinatori la fel de convinsi.
De andrei pe 29 September 2010 la 18:30 (#)In momentul in care pui un om la zis cum te astepti ca restul sa nu scuipe pe el? Asta este reflexul care s-a format.
Aveti o bere din partea mea pentru postul acesta
De Dstefan pe 29 September 2010 la 18:31 (#)Vad foarte multe comentarii in care se spune ca Ion Cristoiu s-a dat de partea lui Basescu pentru ca acolo e puterea si banii . Vreau sa amintesc totusi ca nu e neaparat un om al puterii . N-a fost nici de partea lui Iliescu , nici mare fan CDR-Constantinescu nu a fost si a fost o buna perioada anti-Basescu . Cred ca e explicatia e mai putin simpla decat pare . Sau a intrat in criza financiara si a inteles ca-si vinde mai bine condeiul fiind de partea puterii sau e santajat .
De Adi pe 29 September 2010 la 18:32 (#)@andrei: in momentul in care intri zilnic pe un blog si postezi ce nemultumit esti de continut, ai o mare problema
De Victor Ciutacu pe 29 September 2010 la 18:38 (#)@everybody: cine mai posteaza enormitatea potrivit careia i-as fi spus EU vreodata “maestre lui Cristoiu” e banat indiferent ce (altceva) scrie
Ma intreb cu ce l-au santajat pe Cristoiu, ca altfel mi-e greu sa inteleg.
De dan pe 29 September 2010 la 18:47 (#)Ai perfecta dreptate iar ultima fraza este chiar de exceptie. Intrebarea mea este (probabil ai mai raspuns la ea) cum de s-a ajuns la situatia asta? A fost dat afara de la Sinteza, a plecat singur, v-ati certat, l-ati batut …. ?
De Garm pe 29 September 2010 la 18:57 (#)@Garm: l-a anuntat pe Gadea, in direct, ca el nu mai vine, ca mogulii-s rai si, spre stupefactia toatala a moderatorului/telespectatorilor, ca are de platit, din cauza ca a fost administrator la nu stiu ce revista a lu’ Vantu, o gramada de bani daune
De Victor Ciutacu pe 29 September 2010 la 18:59 (#)Domnule Ciutacu, daca prin absurd scenariul asta cu complotul si implicarea rusa se adevereste si vom fi iarasi sclavi la slavi, cred ca o sa caut pe cineva si-o sa-l scuip intre ochi. Nu spui pe cine, persoana aleasa.
De Tracul Liber pe 29 September 2010 la 19:08 (#)@Tracul Liber: si daca nu se adevereste vii sa te scuipe alesul intre ochi?
De Victor Ciutacu pe 29 September 2010 la 19:09 (#)asta era
De Pleziristu pe 29 September 2010 la 19:14 (#)@Pleziristu: nici pe departe. asta a fost mult mai tarziu
De Victor Ciutacu pe 29 September 2010 la 19:22 (#)Sa le fie invatatura de minte celor din PSD, tot asa l-au folosit si ei ,l-au platit si ei se bucurau cind injura la Constantinescu.Sa le fie tuturor de invatatura ca doar adevarul te poate tine liber.Ca fiecare poate avea simpatii, ca te poti insela, ca poti fi prostit de unul ca Basescu sa il votezi ca apoi sa iti dai seama cu cine ai se a face e omeneste.Dar sa faci ce fac astia;Turcescu,Voinescu…. Ma intreb ce s-a intimplat cu oamenii astia-ii citeam in Dilema si eram incintat,M. Mihaies avea prin Catavencu niste texte inteligente,lui TRU ii citeam articolele de sport si erau acceptabile,logice.Ce le-a facut,privirea le e un blank total ,nu mai reactioneaza,pun aceeasi placa stricata cu reforma.Seamana cu privirea lui George Motoi cind resita poezii cu Ceausescu.Sau poate eram eu mai naiv cind imi placeau textele lor.Ma ingrozesc cind imi imaginez ce as fi fost eu ca om daca as fi fost in locul lor si as fi fost nevoit sa fac cum face Radu Moraru,cum isi da ochii peste cap.Pe masura ce scriu imi dau seama ce coada mare e pupat mina stapinului.Vorba lui ciuvica ;,,un pic de bun simt”-da nu-i de unde.
De bond-escu pe 29 September 2010 la 19:25 (#)Cati din astia or mai fi printre opozantii de acum ai puterii?
De alex.dumitrascu pe 29 September 2010 la 19:38 (#)Cine urmeaza sa ne lase masca?
Ma intreb ce le-o fi facut de i-a robotizat asa.Turcescu, Mihaies,Voinescu,TRU,etc- nu ca erau mari ziaristi dar ii mai citeam si pe unii cu placere.Acum toti au privirea lui George Motoi cind recita ode.Ma ingrozesc numai imaginidu-mi ce le-o fi gasit,ce mizerii ascundeau-de ce ?Pentru ca ne aducem aminte de Carol Sebastian despre care am aflat ce a facut.Ce or fi facut astia?Sa le fie de invatatura PSD-ului ca l-au folosit pe Cristoiu,i-au platit casa si tare se mai bucurau cind injura la Constantinescu.Sa invete tinerii ziaristi ca doar adevarul le da libertate.Da nu tine de foame!Recunosc ca ma uit la nasu citeodata sa ce parere mai baietii, ce mai inventeaza,ce se screme nasu sa gaseasca fel de fel de legaturi oculte.Ma distreaza oarecum pina nu ma ia cu un fior rece cind aud un ton asa acuzator,cam ca la procesul lui Ceausescu-cred ca sunt gata sa verse singe. Asta ma sperie!Sper sa ma insel asa cum cred ca m-am inselat cind apreciam ce scriau cei mai de sus!
De bond-escu pe 29 September 2010 la 19:45 (#)pe langa satisfactia pe care i-o ofera (sper nu gratuit ca atunci e imbecil si atat) lu’ superbase eu nu vad decat nebunie in toata povestea asta. as fi interesat de niste grafice cu audientele. eu nu cred ca-l mai asculta nici dracu.
De sorin pe 29 September 2010 la 19:52 (#)Ei! Ce le-a facut…i-a parlit cu flacara violeta!!! Am inceput sa am “halcucinatii”!!!
De nume_necesar pe 29 September 2010 la 19:56 (#)Creca in astia a dat ceva de genu aviar grip k doar basescu si boc au invenat asta
De aln pe 29 September 2010 la 20:06 (#)Eu nu inteleg ce i-au facut lui Cristoiu, adica ce anume l-a determinat sa isi schimbe total principiile, ori santaj, ori foarte multi bani cu care “l-au uns” pe nea Cristoiu, tu ce crezi Victor, de ce Cristoiu se contrazice acum singur cu atata impacare de sine???
De dana pe 29 September 2010 la 20:09 (#)sunt cred culmile masochismului după cristoiu…
De Fanu pe 29 September 2010 la 20:13 (#)Basescu il are la mana cu ceva. Nu cred ca banii ar fi fost motivul “intoarcerii armelor”.
De Marius G pe 29 September 2010 la 20:15 (#)Nu i-a facut nimeni nimic!!! A fost incoerent intotdeauna si oleaca shpanchiu, nu si-a reglat bine tirul niciodata. Cat despre limba…ce sa mai vorbim (iar mi-aduc aminte episodul cu biblioteca)! Nu-l blamez ca n-am de ce! A fost, este si va ramane Cristoiu. Sau poate, vor spune unii, nu sunt in masura sa-mi dau cu parerea. Ba sunt. Ohohoooo! De asta sunt sigura, sunt!
De nume_necesar pe 29 September 2010 la 20:18 (#)E o enorma diferenta intre “i” si “e” intr-un cuvant! Niciodata Victor n-a spus altfel decat “maistrul Jack”! Acu’ mie-mi pare rau pentru ce s-a intamplat cu acest om deoarece a fost (din punctul meu de vedere) un mare ziarist la inceputul anilor ’90! Cei care sunt suficient de mari poate isi aduc aminte ca s-au schimbat oameni grei in politica urmare a articolelor sale! Nu cred ca e o pierdere partiala sau totala a mintii. Cred ca asteapta un oscior. Il anunt ca nu-l va primi deoarece s-a orientat spre chior destul de tarziu pentru asta. E pacat si e scarbos! Si nu cred ca e razbunarea lui basescu pentru ce-a indurat la Sinteza zilei ci cred ca e dovada lipsei coloanei vertebrale a “maistrului” facuta in cel mai penibil mod cu putinta!
De cineva pe 29 September 2010 la 20:19 (#)De unde stim cu ce l-o fi santajat Santaliul? Si mai ingrijorator e scenariul – de ce nu, posibil – in care si voi ati ajunge sa va inchinati la idol… Toata lumea are copii/mame/surori etc.
De Lys pe 29 September 2010 la 20:24 (#)Niciodată unui om nu trebuie să-i fie ştirbită demnitatea! S-ar putea să şi-o piardă singur…
De C. Bojan pe 29 September 2010 la 20:31 (#)D-le Ciutacu marturisesc ca nu am postat niciodata aici desi va citesc constant articolele si va urmaresc la Sinteza Zilei. Totusi niciodata nu am vazut raspunsurile dvs la postarile de pe blog si le gasesc f interesante. cat despre Cristoiu…nu e nici primul nici ultimul care face din astea. Il apreciez pentru cele doua carti din ciclul Lumea vazuta de un roman rupt in fund” fiindca a surprins multe lucruri de care m-am izbit si eu deseori ca turist. Asta e tot. Multumesc.
De brasovechiu pe 29 September 2010 la 20:43 (#)Mi-e rusine ca am fost aproape un fan al domnului Ion Cristoiu pe vremea cand aura lui OCTAVIAN PALER imbogatea studioul antenei 3 in emisiunea domnului Mihai Gadea. Oare ce resort a vibrat in sufletul acestui om? Ce chinuri launtrice il fac sa fie acum asa stramb sufleteste (in raport cu sinceritatea clamata odinioara)? AS vrea ca, prin minune , sa se poata intalni, peste timpuri, peste granita dintre prezentul obscur si vesnicia sufleteasca, cu maestrul Paler. Sunt convins ca in adancul sufletului sau s-ar simti jenat…
De dorud pe 29 September 2010 la 20:53 (#)simplu: cristoiu vrea sa intre in toate istoriile: a jurnalisticii, a literaturi si chiar a istoriei…
De tatelu pe 29 September 2010 la 20:57 (#)insa e foarte probabil sa ramana doar in cartea alba a turnatorilor iar cat e basescu la putere isi apara interesu
Poate ,”inventatorul” puilor de gaina nascuti vii (ce ne-a mai prostit si asta ,maiestrul sa zic asa)are si el v-un dosar sireacu si trebuie sa joace cum i se spune.Nasul e prins si el probabil cu ceva de joaca pe cealalta extrema.Astept strigaturile colindatorilor dupa doua luni de iarna cu gigacaloria marita.
De Duda pe 29 September 2010 la 20:59 (#)Ma simt, uneori, mai gol sufleteste fara Octavian Paler. Chiar imi lipseste mult…
De dorud pe 29 September 2010 la 21:00 (#)Si eu sunt un “stramutat”. Am crescut in Timisoara, “oasul Revolutie”, iar de cativa ani m-am stabilit in Sinaia
Cel mai tare m-a dezamagit (irevesibil si ”puțin zis” scarbit) Cristoiu in faza EBA.
Unul care stia bine semnele sindromului nepotismului la varf ”Nicusor”, care se dadea de ani de zile (postrevoluționari) democratu’ lui Pește participa dedicat la opera EBA. Avea să devină coleg de cortegiu cu alde Ritzi.
De FuXi pe 29 September 2010 la 21:04 (#)Ce urât! Mult mai urât decât ar fi recunoscut că a fost (dacă a fost) cântăreț sau acoperit cu ochii albaștrii. Oricine ar fi înțeles că un băiat sărac din Găgești, ahtiat să scape de lucia sărăcie, putea fi tentat ușor pe vremea aia.
așa se înâmplă când copilu este subalterna lui EBA și câștigă “ieuro”
De CĂTĂLIN pe 29 September 2010 la 21:37 (#)eu cred ca se cam face o confuzie… astia mai tinerei, adica turcescu, moraru, si toooata gasca lor de calitate sunt bagati in socoteala pe bani. multi bani. tataie asta, cred ca are alte chestii de castigat, poate o batranete linistita si fara “alte probleme” in afara de niste flegme de la popor. eu unu sunt de parere ca atunci cand imbatranesti iti mai permiti sa fii si sincer, ca ti-ai mancat cascavalul, nu te mai preocupa chestiile mincinoase. dar, antipatic este, orice ar face.
De ale pe 29 September 2010 la 21:40 (#)Penibil, tovarăşu’ Cristoiu! Ar trebui să-şi amintească – totuşi – că a căpătat ceva simpatie din partea publicului doar când a fost la Antena 3! În rest, nimănui nu i-a păsat de Tovărăşia sa…
De mosser pe 29 September 2010 la 21:41 (#)PROVERBE CHINEZEŞTI
Cu bani poţi cumpăra /
Dar nu poţi cumpăra :
1.O locuinţă / Un cămin
2. Un ceas / Timp
3. Un pat / „Odihnă”
4. O carte / „Cultură”
5. Un medic / Sănătate
6. O pozţie / „Respect” ( pricepi javră ordinară !)
7. Sânge / „Viaţă”
8. Sex / Iubire
P.S. Memoraţi-le ! Poartă noroc…
De P.U.Lake pe 29 September 2010 la 21:48 (#)Au fost mai multe, nu doar una. Dar pana la urma e chestie de interpretare…I guess.
:P
De ramo pe 29 September 2010 la 21:53 (#)..anul trecut parca, i-am cam “tinut partea” dl Cristoiu, fapt pentru care dl. Ciutacu m-a cam certat.
De mihail pe 29 September 2010 la 21:54 (#)Politicos, e drept.
Defapt, nu-mi era mie de Cristoiu ci de “Sinteza Zilei”. Imi placea mult mai mult formatul cu dl.Gidea si ceilalti doi invitati.Cum unul dintre ei s-a prapadit….
Revenind, eu cred ca-i vorba de virsta, de neuronii pierduti.
De ce s-ar sinchisi careva sa dea o lovitura de stat cand exista in constitutie posibilitatea suspendarii?Astia care sustin ideea loviturii de stat se fac de ras.Mai ales ca udmr-ul isi da seama ca ,de fapt, salariile vor scadea in legea unica de salarizare si udmr-ul nu-si mai permite luxul de a mai ramane la guvernare ,pentru ca risca sa dispara.In plus ,vine iarna si vom vedea daca iesim ,in viata, mare parte a oamenilor din aceasta tara.In plus, pentru cei nestiutori,o lovitura de stat se da cu sprijinul unei parti din putere cat si a unei atitudini in offside a unei parti din securitate.Cei care sunt de acord cu aceasta miscare se retrag la timp pentru a nu valida miscarile sangeroase care urmeaza in cursul loviturii de stat sau a mineriadelor.Nu intamplator am facut acest adaos.Deci,in cateva cuvinte ,s-a stiut ca vor avea loc varsari de sange.Daca Base se gandeste la lovituri de stat ,pai eu cred ca el e la curent mai bine decat oricine cu modul cum au loc acest fel de manifestari.Aberatii de genul asta nu fac decat ca cei care cred asa ceva sa para ori speriati,ori ridicoli.Eu cred ca sunt speriati ca majoritatea se cam topeste in parlament.
De Irina pe 29 September 2010 la 22:16 (#)mai, spune-i nevestei tale sa-ti mai schimbe camasile alea colorate,de care a ras pana si badea, ca duci oamenii cu gandul spre papagali.
De guest pe 29 September 2010 la 22:16 (#)in rest esti un tip ok.
1). N-o fi blog de injurat Cristoiul, da’ cred ca oricine are coeficientul de inteligenta mai mare (sau egal) cu nr de la pantofi simte nevoia sa-l injure acum pe Cristoiu, indiferent din ce “tabara”(sau taraba, ca aici totul se refera la tranzactii) face parte! Da-o-n pizda ma-sii de treaba, daca esti pus pe facut bani din propaganda (excluzand cazul unei demente senile, cred ca tov. Cristoiu stia perfect care-i sunt prioritatile si pe vremea lui Ceausescu, si dupa ’89, dupa cum stie si acum; degeaba l-am dezavuat pe Vadim, si de data asta a avut dreptate; e usor sa-l detesti pe Vadim, mai greu e sa accepti cata dreptate are in spatele aberatiilor pe care le debiteaza), barem fa-o inteligent, evaziv, aparent moderat si sub acoperirea deontologiei(ca R. Culcer, de exemplu), nu la modul in care o facea Cristoiu! Altfel, reactia evidenta, necesara (dar insuficienta) nu poate fi decat: Mai du-te, ba, dracului, de javra ordinara!
2). Fenomenul Cristoiu este si benefic: spre deosebire de cotarlele celelalte din divizia de “intelectuali” a Incrucisatorului (Plesu, Patapievici care toca banii pe cataloage de fotografii artistice cu tirbusoane-n cururi, Limbiceanu ala care scria cum se unge el peste tot c-o pomada minunata, si a carui sotie fura bani pentru “consilierea psihologica” a prostituatelor abuzate si alte asemenea ticalosii pe seama celor vitregiti/e de soarta, etc), a caror slugarnicie a fost de la inceput atat de crancena si abjecta incat uneori ma intreb daca nu sunt eu nebun/tampit ca nu-l vad pe Basel ca pe Dzeu pe pamant, maestru’ Cristoiu arata foarte clar ce-l mana-n lupta. Este un mercenar al propagandei, care isi pune energia si priceperea in slujba cui ofera avantaje mai mari. Consider ca, in eventualitatea fericita ca Baselu’ si familia lui va avea soarta lu’ Ceausescu (dpdv politic, desigur
), intreaga lui oaste de slugi trebuie eliminata din viata publica. Mi-ar place sa-l vad pe maestru’ Cristoiu cautand slujbe la oficiile de plasare a fortei de munca, alaturi de Patapievici, Limbiceanu, Clismaneanu, Plesu, etc.
3). Nimic nu-l poate razbuna pe Base
. Ce-i face Mircea Badea in fiecare seara – PRICELESS! Numai pentru asta si Badea ar trebui sa ramana in Istorie alaturi de Eminescu!
4). Iti dai seama ce popor este asta, din moment ce intr-o tara cu clima Romaniei, si preturile mai mari decat in UE, unde un profesor este platit cam la fel ca in Uganda (100$/luna, in timp ce in Spania e 2500Euro/luna pentru invatatori!) si populatiei i se tot “da pe la nas” cu binefacerile, luxul si civilizatia Occidentului, cel care ne-a intretinut si chiar sporit mizeria, durerea, saracia si umilinta se poate plimba nestingherit, singur in masina, fara escorta politiei, prin capitala? Si nimeni nu i-a adresat nici o injurie, nici un scuipat in parbriz, nici un gest obscen, nici macar un protest! Romanii sunt cel mai civilizat popor din lume! Nici prin inginerie genetica nu puteam obtine asa ceva!
De Vlad cel Oribil pe 29 September 2010 la 22:29 (#)Media a fost fracturată în două, pe orice subiect, inclusiv simpatia sau antipatia faţă de un jurnalist, se analizează prin pro sau anti Domnul preşedinte Traian Băsescu şi “se sare calul” de ambele părţi. Am ajuns într-adevăr la “Băsescu este în toate, Este în cele ce sunt…”
De acuvio pe 29 September 2010 la 23:12 (#)România politică a ajuns la stadiul de nebunie patologică. Raţiunea este pe cale de a fi scoasă definitiv în afara legii.
De Bibliotecaru pe 29 September 2010 la 23:51 (#)Subscriu la această afirmaţie.
Va rog mult daca puteti ajuta,este un caz disperat si pana vineri mai avem nevoie de 15.000 euro.
Aveti toate informatiile aici : http://anastasiaioana.wordpress.com/
Multumesc mult!
De Alexandra pe 30 September 2010 la 00:26 (#)@guest: norocul meu ca nu ma imbracati tu si cu Badea
De Victor Ciutacu pe 30 September 2010 la 00:38 (#)Nu mai fiti domnilor asa de rautaciosi cu un biet om batran, ramolit, invechit, a carui banda de magnetofon trasa pe viteza 9 ruleaza agale pe un Kashtan luat pe sub mana. Atata timp cat ai trait sub comunism si nu te-a dat foamea afara din casa, ci ai “beneficiat” de salam de Sibiu, buric de cascaval, carne de pasare de la Avicola, Pepsi Cola la ladita de metal, Kent si nes Amigo, cat timp ti s-au adresat oamenii cu “Sa traiti tovarasu!”, cat timp faceai parte din grupul celor barfiti si nu al barfitorilor si lista poate continua, se cheama ca ai facut parte din nomenclatura comunista, esti din “garda veche” si toate acestea creaza in timp anumite deprinderi, anumite reflexe de timp neurosimpatic, care duc la gesturi ce nu pot fi evitate chiar daca posesorul este constient de ele si ridicolul in care il situeaza.
De Catalin pe 30 September 2010 la 01:34 (#)Eu consider ca “maestrul” este mai degraba demn de mila. Nimeni din “garda veche”, care a apucat revolutia la un 35-40 ani, nu mai e vindecabil. Ceea ce simte e sincer, nealterat de cei 20 ani de libertate de exprimare post-comunista, si mai mult decat atat, nu cred ca face ce face din rautate sau ranchiuna.
Cum poate cineva sa-si inchipuie ca un comunist adevarat cum este el, putea sa scape o oportunitate unica in viata, ca dupa ce a stat 20 de ani intr-un sevraj fortat, cand apare in sfarsit un lider comunist cu aliura de dictator, care-i aduce aminte de “vremurile bune” sa fie capabil sa stea deoparte sau chiar sa fie partas la matrasirea mediatica a liderului?
Aveam 12 ani la revolutie si tot am reminiscente si flash-back-uri comuniste. Cum credeti voi ca un om matur, format in era Ceausescu, poate vreodata sa uite cum a fost si sa se schimbe sincer si total la 180 grade?
Nici un cetatean al acestei tari care acum are pe la vreun 45-50 ani, nu e capabil sa simta reforma cand sta in lotus si inchide ochii concentrandu-se la briza ce vine dinspre vest in tara noastra. Pana nu dispar biologic dintre noi, oamenii astia sunt corcituri comuniste cu care trebuie sa convietuim, sa le acceptam, sa le intelegem, sa le suportam si sa asistam neputinciosi cum ne conduc destinele situandu-se in fruntea tarii si in orice alt loc de importanta publica.
Singurul sentiment trezit in mine fiind mila cand il vad pe “maestru” labe 1tv, nu pot decat sa anticipez momentul cand ne vom gandi cu nostalgie la el cand n-o mai fi. Nu va dati seama ce pasare rara este? Ce atata Mircea Badea dom’le? Ce atata Gadea sau Tatulici sau Dumitrescu? Uita-te neamule la “Cristoiu Show” si ai spectacol comunist de cea mai buna calitate. Nu inteleg cum puteti sa-l criticati cat timp e perfect. In mod normal este criticabil orice poate fi imbunatatit, numai ca “maestrul” a atins perfectiunea.
Singurul lucru care e intr-adevar deranjant este faptul ca se vede cat de stingher este saracu printre avortonii cu care de nevoie s-a inhaitat. Cred ca si-a dorit foarte mult sa fi gasit la Antena3 vre-un locsor unde sa-si faca el closcariile in voie, eventual cu inca cineva asemeni lui. Dar n-a avut loc de intors, nu si-a facut discipoli, asa ca accepta spelunca aia doar ca sa-si satisfaca nevoia de a sluji in sfarsit un lider comunist autentic, primul cu adevarat puternic in Romania dupa disparitia lui Ceausescu.
Va salut respectuos si ma retrag traind cu speranta ca veti sti sa apreciati la adevarata lui valoare un adevarat comunist sincer care face parte din “vechea garda”.
“Batranete , haine grele !” … mai ales cand mintea “pleaca la plimbare” si simtul ridicolului se atrofiaza sau dispare total ….
De Nostradamus pe 30 September 2010 la 07:44 (#)Pacat , avea sansa sa imbatraneasca frumos , vertical , dar a preferat firmiturile de la masa sultanului …
eu ma bucur ca acest domn ziarist nu mai scrie in q magazin, si a aratat adevarata fata trecand langa morar, turcescu si toti lingaii de la labeunu( scuze) cat despre camasi colorate dle Victor, eu zic sa le pastrati va vin f bine si nu va mai dau aura de sobrietate pe care o aveti oricum, si asta va spune o doamna de 44 ani, e adevarat ca publicul pe langa faptul ca se uita la voi pt. ceea ce vorbiti ii face placere sa vada si omul de la tv. cum este imbracat. o zi buna dana
De dana logogatu pe 30 September 2010 la 07:45 (#)D-le Ciutacu, te-ai intrebat prin ce metoda a reusit Basescu sa-l puna cu fruntea in ţărâna pe “maestru”? Să fie vorba de bani, de dosare, de schelete? Trebuie sa fie ceva extrem de urât daca a facut un om sa-şi calce pe convingeri şi să faca pe măscăriciul…
De Mica pe 30 September 2010 la 09:00 (#)Totusi sa nu cadem in ridicol acuzand jurnalistii care sunt de partea cealalta! Nu ar fi monotonie daca pe fiecare post am auzi aceleasi injuraturi si spurcaciuni ale acelorasi personaje, dar poate nu asta ar deranja , dar sa repeti la infinit aceleasi si aceleasi comentarii de aceleasi personaje indoielnice (ma refer si la faptul ca il acuza pe Cristoiu ca a trecut de partea cealalta pentru bani, dar oare de care parte sunt cei mai bogati jurnalisti Nistorescu ,Chireac etc)Dupa parerea mea emisunile vor fi mult mai interesante cand de-o parte se afla Pora ,Cristoiu,Turcescu si de partea cealalta Gadea,Badea si Ciutacu. Oare de ce sa nu auzim si sa vedem niste dezbateri adevarate, de ce sa ascultam adevarul adevarat si suprem numai dintr-o parte?
De elada pe 30 September 2010 la 09:20 (#)Adevarul despre Cristoiu a fost spus de Catalin (30 sept. la 1:34). Exceptional, felicitari! Totusi o observatie: ar fi bine daca disparitia biologica a celor care au trait in comunism ar fi suficienta. Din pacate, exista copii si tineri educati de ei.
De George Ban pe 30 September 2010 la 09:58 (#)Pe de alta parte, lipsa gandirii comuniste nu e suficienta. Trebuie sa eliminam si defectele noastre ca popor.
Indraznesc sa afirm ca e pe baza de bani si (mai mult ca sigur) santaj.
De Radu pe 30 September 2010 la 10:10 (#)Sunt telespectator fidel al Antenei3, incepand cu ziua lansarii. L-am vazut pe Ion Cristoiu in majoritatea aparitiilor televizate de la Sinteza Zilei. “Schimbarea” cu 180 de grade a optiunilor dansului nu m-a mirat absolut deloc. E Baseland, nu? Merge orice, oricand, oricat. De ce sa fie Ion Cristoiu vreo exceptie?
nici acum nu il inteleg pe Cristoiu de ce a sucit-o la “N” grade, pe bune. m-a uimit, deoarece la Sinteza Zilei chiar imi placea prestatia lui.
De laurentiu pe 30 September 2010 la 10:49 (#)Acum mai bine de 10 ani, dl Cristoiu se lauda ca a fost primul jurnalist care l-a criticat pe Ion Iliescu, ca si-a dat seama ca presa trebuie sa critice intotdeauna Puterea, apoi ca l-a sustinut pe Emil Constantinescu pana a ajuns presedinte, apoi l-a criticat.
De florin dia pe 30 September 2010 la 10:53 (#)Despre Basescu zicea acum 8-9 luni, inainte de alegeri ca il menajeaza pentru ca e atacat din toate partile, ca el, Cristoiu, are tendinta sa tina cu cel mai vulnerabil.
Se vede treaba ca nu degeaba e sensibil dl Basescu si plange uneori sau se supara ca il fac unii javra, inca are “suflete pure” pe care le impresioneaza.
Nu stiu cand sau daca ne vom mai trezi din marasmul asta.
victoras de la oras, pe vremea cand scriam, chiar aici,(intotdeauna ti-am apreciat bunavointa) ca maistru’ e patetic, ciufut si cu carente pe partea de logica, gadea ii RIDICA OSANALE la sinteza. evident, nu mi-l inchipuiam nici eu intr-atat de pervers, da’l mirosisem…
De brazvan pe 30 September 2010 la 11:17 (#)Postul public de radio il platim de vrem sau nu vrem,cu nerusinare a intrat sambata dimineat in direct dmn.Cristoiu intrebadu-se mirat de ce iese lumea in strada acum cand ecomnomia incepe sa isi revina?.Poate el nu simnte saracia si se gaseste cineva sa ii explice!.
De Omul de pe zebra pe 30 September 2010 la 12:07 (#)Daca as fi nemultumit de continut nu as mai intra. Motivul pentru care te citesc frecvent este ca imi oferi o perspectiva care imi lipseste, cu alte cuvinte nu trebuie sa fiu de acord cu parerile tale pentru pentru a e recunoaste valoarea, jurnalistica, logica sau morala.
De andrei pe 30 September 2010 la 12:15 (#)Constatam doar ca tu esti cel nemultumit de natura comentariilor in ciuda faptului ca practic inviti la ele.
Eu zic ca nu paote exista decat o singura explicatie pt intoarcerile de 180 de grade pe care le executa cu gratie “maestrul” Cristoiu : e santajabil. O fi dat cu subsemnatu’, o fi avut afaceri mai putin curate sau or fi oarece chestii personale de ascuns – nu stiu. Poate stie nea Ciutacu ceva ,sa ne lumineze
De bibicu' pe 30 September 2010 la 12:36 (#)Cate lume crede ca maestrul face asta pentru bani ! Ca si cum Felix l-ar fi tinut la Intact pe un salariu mediu pe economie ! Omu’ asta lua o traista de bani: avea doua emisiuni proprii, la alta era invitat permanent si scria editoriale zilnic in JN. E clar ca e santajat. Fie ca exista vreun film compromitator in care e surprins lasand-o gravida pe gaina nascatoare de pui vii , fie Coldea i-a dibuit dosarul de ciripitor (sau cotcodacitor ?).
De Bubulea pe 30 September 2010 la 12:42 (#)Mogulu’ Felix , care e injurat constant de Cristoiu in ultimul an , ar putea sa-l ajute sa-si desavarseasca opera de autodistrugere morala si profesionala , redifuzand editii din 2005-2008 ale Sintezei zilei. Nu mai e loc de scrupule in perioada ce va urma (si ,oricum, Cristoiu nu merita). In primul rand , ar neutraliza cufureala desartata saptamanal de Jacques in studioul lui Moraru. In al doilea rand , ar rupe audientele , daca le-ar difuza sambata si duminica dupa amiaza (cand e o plictiseala cumplita la TV). Asa a procedat Adrian Sarbu dupa plecarea lui Teo. Batea la audienta emisiunile ei de pe Romantica cu propriile reluari,vechi de 5-6 ani, pe Pro Cinema.
Cristoiu..niciodata nu l-am agreat, acum, ma rog, de mai mult timp, sa vede si de ce.
De Ciolanus pe 30 September 2010 la 12:51 (#)Asa e in tara asta: ori esti geniul, ori esti curva la propriu sau la figurat ca sa-ti fie bine.
De Cristoiu mi-e atât de silă încât nu mai am loc şi de milă.
Ceilalţi, sper să dispară o dată cu Băsescu, Udrea, Boc şi toţi acoliţii care n-aveau ce căuta acolo unde sunt, vreodată în viaţa lor.
De violet pe 30 September 2010 la 13:36 (#)Cred ca modul in care a ,,intors” cristoiu armele nu mai mira pe nimeni.
De silviu pe 30 September 2010 la 15:11 (#)Probabil ca basescu il avea la mana cu vreun dosar devreme ce el a schimbat cu 180 de grade discursul.
mai trist e altceva…tineti minte cum vadim il injura prin anii 90 si spunea despre el ca a colaborat cu foasta securitate?!
De silviu pe 30 September 2010 la 15:21 (#)in felul in care s-a schimbat in prezent ajungi sa ii dai dreptate lui vadim.
imi aduc aminte si acum cat il mai blagoslovea moraru.
si cum cristoiu la randul lui povestea la sinteza despre cum se caciulea moraru in trecut la el pe cand era moraru la antena1.
bai victor astia 2 cum dracu se pot privi acum in ochi stiind toate astea?!
BAdea are dreptate: Ciutacu scrie genial!
De Anisse pe 30 September 2010 la 15:45 (#)In privinta lui Coroiu, nu ne mai mira nimic. Dintre toti invitatii lui Gadea, el era cel mai lipsit de credibilitate cand il injura pe Basescu. Departe de a fi vreun geniu, am impresia ca succesul sau se datoreaza firii speculative si cameleonice. Nu-i pot urmari peroratiile, asa cum n-o puteam face nici atunci cand il intoxica cu prezenta pe maestrul Paler, in studioul Sintezei. Sa ne scuteasca, sa iasa la pensie si sa creasca… gaini care nasc pui vii!
Multa bafta, Victor Ciutacu!
Observ ca majoritatea comentatorilor urmaresc si Sinteza si In Gura Presei, cu toate astea nu vad de ce nimeni nu il ia in serios pe Badea cand zice ca Udrea e extraordinar de periculoasa.
De otilia pe 30 September 2010 la 15:49 (#)Imi amintesc vag de o emisiune a lui Cristoiu dintr-o duminica in care a avut-o invitata, si am retinut sentimentul de stupefactie vazand cum Cristoiu o sorbea efectiv din ochi, stiindu-l pe acea vreme inca la Antena 3, si prin urmare inca “on the right side”, comentand cu aciditate despre Basel si acoliti.
Noile sale aparitii la Realitatea imi lasa impresia infricosatoare ca Cristoiu vorbeste chiar din convingere, ceea ce, dupa umila mea parere, e chiar mai grav decat posibilele motive expuse mai sus.
Traind deja de aproape 12 ani in Germania, ma uit de multe ori cu jena la viata politica din Romania si imi pare rau ca nici politicienii, nici analistii nu au ajuns inca la maturizare.
Sunt de parere ca, dincolo de patimi si simpatii sau antipatii personale, masa trebuie educata sa decida cerebral si nu sentimental atunci cand pune stampila pe un buletin de vot. Iar asta e obligatia analistilor mai mult decat a politicienilor, carora situatia actuala le asigura un succes facil.
Am scris ceva “similar”, cu niste nuante, in plus:)
De Ruxandra Lungu pe 30 September 2010 la 16:23 (#)eu nu ma uitam la televizor pana de curand si nu ma intereseaza politica – toti o apa si un pamant.
reluand acest prost obicei, am observat un trend periculos – repetarea la infinit a unor idei pe la vreo 2 televiziuni pana la punctul la care ajung ei insisi sa le creada – mai putin telespectatorii lor care la un moment dat nu au cum sa nu se plictiseasca. sa va spun ce: nu devin mai adevarate doar pentru ca le repetati!
iar faptul ca unii nu apuca sa mai discute si altceva cu fir logic din cauza placii care se tot repeta justifica intru-catva faptul ca unul precum cristoiu se duce acolo unde poate discuta si prezenta cu adevarat punctul sau de vedere. dar pentru papagalii care se repeta este evident greu de conceput acest concept.
oricum, asta nu schimba nici faptul ca moraru repeta si el placa la infinit, doar ca nu e aceeasi.
sunteti penibili cu totii. asta de la cineva care nu s-a lasat inca prins in jocul de a tine o parte sau alta.
De golan pe 30 September 2010 la 18:49 (#)eu mi-am spus parerea despre Cristoiu atunci… iar broderii nu vreau acum sa fac.De ce sa-l mai bagam in seama? a spus ceva ce conteaza?
De milogucolateral pe 30 September 2010 la 19:28 (#)Gura stramba a fost un lingau de cand exista el, nu vad de unde atatea cuvinte de lauda?
De Alex pe 30 September 2010 la 20:33 (#)Tata nu se uita la sinteza zilei din cauza ca era prezent Gura stramba acolo mai mereu.
Voi la sinteza zilei aveti impresia ca toti care sunt anti Basescu sunt automat au fost automat fani ai sintezei zilei de la inceputuri?
Cand un lingau decide sa lucreze in trustul tau dupa care schimba iar tabara si se intoarce la ce facea pe vremuri, tu ce faci?
Il victimizezi?
Era convingator atunci, acum nu stiu ca n-am nervi de irosit, n-am decat doua variante, una: s-a ramolit si-a intors-o ca la ploiesti din convingere, a doua: are o mare problema cu care e santajat si n-are incotro. Restul, rusinos si gretos!
De alien pe 30 September 2010 la 21:00 (#)Eu nu pot înţelege cum îşi poate acest om, pe care îl urmăream de multe ori şi căruia îi purtam respect, să îşi poată schimba atât de radical opiniile,darămite să le exprime în media , fie TV sau scrisă. Domnului Ciutacu , respect !
De jason pe 30 September 2010 la 22:33 (#)Cristoiu… ziaristu lu peşte stricat. Pretenţia de a i se spune “maestre” pe la talk show-uri spune tot ce e necesar despre individ, ce mai e de zis?
De cristi pe 1 October 2010 la 00:16 (#)Va mai amintiti cand spunea in emisiunile lui Gadea ca el e comunist ? Credeati ca glumeste,nu ? Gura pacatosului…
De mariusica pe 1 October 2010 la 00:40 (#)Inspaimantator este ca nu exista limite pentru modul in care Basescu isi foloseste tehnicile de manipulare. Omul asta nu are frica de Dumnezeu. Spun asta pentru ca, oricat o fi Cristoiu de “flexibil”, banuiesc ca fortarea lui in acest fel se lasa cu traume severe.
De Maximus pe 1 October 2010 la 11:48 (#)Victore, chiar a fost lovitură de stat, ba chiar a şi reuşit, numai că nu o să auzi pe nimeni din presă spunând asta… Singura problemă este că au dat-o exact ăia care strigă din gură de şarpe despre lovituri de stat. Nu a fost o lovitură de stat dată dintr-o dată. Puterea absolută s-a câştigat puţin câte puţin, metru cu metru. În fapt, un singur om, Traian Băsescu, controlează şi executivul, şi legislativul, şi puterea judecătorească…
Cât despre Cristoiu, de ce te mai miri?
De Paul-Sorin Tița pe 1 October 2010 la 15:40 (#)Domnule Ciutacu, de ce dezinformati? cum pot eu sa va stimez, daca nu reusiti sa fiti impartial? Blogul dumneavoastra mi se pare o manipulare pe fata… Trist
De anca pe 1 October 2010 la 16:18 (#)Despre cei amintiti: mi-e rusine de rusinea lor.Nu sunt un bun exemplu pentru generatiile urmatoare lor.Dl Cristoiu a fost santajat,era vizibil acest lucru cum a cotit-o nu dintr-o data,indulcindu-si tonul fata de femeile basesciene mai intai.Bineinteles,nu are nici o scuza si daca a incetat sa mai critice puterea trebuia sa stea departe de televiziune si de moguli chiar si de cel “bun”.Asa cunosti omul,dupa cum se intoarce in bataia vantului.
De Asztalos Floare pe 1 October 2010 la 17:57 (#)Text spumos,adevar absolut.Ion-Jack Cristoiu a ales sa moara urat pentru ca,am impresia si va rog sa ma ajutati aici,pt ca stiti cu siguranta mai multe,nu prea are cum sa traiasca frumos.Exista oare atatia scheleti in dulapurile domniei sale ?
De cristian oprea pe 1 October 2010 la 22:17 (#)La categoria “Despre” esti in poza cu inculpatu’
Doar remarc nevinovat, poate vrei sa o schimbi… sau poate nu, poate vrei sa iti aduci aminte de “vremurile bune”.
De Alex pe 1 October 2010 la 22:28 (#)Cand il injura pe Basescu era bun,acum ca il lauda e rau…Ciutacule ai o dubla masura de te doare capul.
De didi pe 1 October 2010 la 22:35 (#)Mie mi s-a parut inca de la inceput, si inca mi se pare ciudata aceasta schimbare la fata a lui Ion Cristoiu. Sincer il credeam un om de valoare ca si ziarist, insa dupa acest 180 de grade brusc…nu stiu ce sa mai cred. Probabil ma depasesc realitatile.
Felicitari pentru articol.
PS: inca odata iti spun, geniala faza cu Imperiul Ciutacesc
De asd pe 1 October 2010 la 22:53 (#)Niciodata nu mi-a trecut prin cap ca Cristoiu, desi mic, poate sa fie sintetizat perfect intr-atat de putine cuvinte.
De stefana pe 2 October 2010 la 11:25 (#)Felicitari, Victor!
“bătând apăsat şi umil cu fruntea în ţărână a îndurare”….Perfect ai descris faptele de arme ale lui Cristoiu!!! Vorbele matale(grele, evident) ma duc cu gandul la fanarioti si la una dintre cele mai reprezentative descrieri ale neamului romanesc, cea din “Ciocoii vechi si noi”.
De corina pe 2 October 2010 la 11:58 (#)Prosternarea lui Cristoiu ma ingrozeste nu pt ca s-a umilit si s-a degradat intr-un hal imposibil de imaginat intr-o tara civilizata, ci pentru ca ne reprezinta; ca atitudine, ca popor.
dl. ciutacu eu cred ca BASE a detonat bomba cu PROSTIE de au ajuns toti sa se inchine in fata lui. eu il rog pe BASE sa nu treaca niciodata prin orasul BARLAD pentru ca nu raspund de ceea ce o sa fac. Am indurat si indur atata prostie si mitocaneala din partera lui ca am ajuns la limita
De cristian pe 2 October 2010 la 12:23 (#)Superb, domnule CIUVICA!SUPERB!
De Cristian pe 2 October 2010 la 23:42 (#)Vorba aceea, Victore: “Poftim cultura…”
De Tudor pe 3 October 2010 la 01:27 (#)”Revenons a nos moutons”:Dupa disparitia d-lui Paler(D-zeu sa-l odihneasca),d-l Cristoiu vroia sa para la ”Sinteza” un fel de ”guru” al jurnalismului,le stia pe toate,se certa uneori cu d-l Stan la cutite ,din nimic,Mircea Badea il ”enerva” din ce in ce mai des cu opiniile lui(de altfel pertinente),uneori parea in plus la acea masa.Omul s-a vazut inconjurat numai de oameni inteligenti si s-a gandit sa se retraga intr-un mod original:fiind sigur ca Basescu va pierde alegerile (ca multi dintre noi de altfel),a vrut sa fie PRIMUL care trece in opozitie,de mana cu Base.Da’ uite pocinog ca n-a fost asa,a-nghitit galusca si a ramas…de mana cu Base,sa apere puterea.Nici el nu crede ce spune si ce scrie acum,cred ca seara ,intins in pat,isi da palme si se scuipa singur, dar cum sa iasa el acum si sa strige in gura mare AM FOST UN PROST ?
De mariusica pe 3 October 2010 la 01:29 (#)Un juma´ de metru mai sus, o “Anca” zice ca blogul tau pare o manipulare pe fata…
De stefana pe 3 October 2010 la 02:33 (#)Doamne, Dumnezeule marinimos care te-ai zgarcit sa inalti corespunzator gardul…….
Victore, nu te supara, dar oamenii incep sa-si verse naduful si frustrarea atacandu-l pe Cristoiu deoarece astea sunt singurele sanse ca cititorii presei sa-si spuna pareri, pe care, voi le cititi…Injuraturile romanesti trebuie sa ajunga intr-un fel la urechile destinatarilor lor…Fiecare isi exprima sentimentele cum poate…iar la nervi…cand vezi cat de prosti sunt unii…care indraznesc sa creada ca pot prosti o intreaga natie…iaca mai spui si o injuratura…Dar atentie injuraturile romanesti au si un dram de umor…asa ca lasa-i sa-l injure…poate citeste si el, ca sa inteleaga ca nu-i merge.
De MIhaela pe 3 October 2010 la 08:57 (#)Tu esti tonomat – ti-a dat bani mogulul cel rau sa scrii acest articol…dar noi astia de rand unde sa scriem si noi ca suntem de acord cu articolul tau?
Si apoi noi nu suntem asa talentati…asa ca spunem si noi ce ne vine…mai ales ca la noi se culege via, se face must, se face vinul…e o perioada in care cu greu te poti abtine sa nu-i transmiti lui Cristoiu sa…stea acasa…iar lui Ciutacu…”Cum le spui tu, bobocule…”
Iaca n-am observat poza cu Radu Moraru care era mai jos sub a lui Cristoiu…Vai de mine…imi vine rau de la stomac…
De MIhaela pe 3 October 2010 la 09:03 (#)TE ROG FRUMOS SA NU MAI PUI POZE CU NASUL CA-MI VINE RAU..
Comentam despre Cristoiu…da ca sa-l bagi si pe nasul…
DACA MAI PUI VREODATA POZE CU NASUL, JUR CA NU MAI CITESC NICIDATA ARTICOLELE TALE SI NICI NU-TI MAI FAC FILMULET CU ELFI DE CRACIUN.
Hmmm…numai javrele alea comunitare, pline de jeg, pureci şi multe alte boli ascunse, schiloade, turbate, care se linguşesc pe lângă oameni până ţi se face milă de ele şi le dai, poate, ceva de haleală, eh…numai alea ling ce au scuipat. Şi îmi vine în minte un verset din Biblie…dacă ai una (şi presupun că ai) măcar din întâmplare, caută Pildele lui Solomon, capitolul 26, versetul 10 şi 11.
De Ioan pe 3 October 2010 la 12:14 (#)Să ai o zi bună.
eu cred ca il au la mana. e simplu. cand iti spune cineva “bai, ti-am gasit dosarul, iar pagina asta uite ce zice…”. din momentul acela, are 2 optiuni – o face publica si il arata toti cu degetul sau tace si se aliaza cu cel ce are foaia. Probabil o fi omorat vreo fatuca cu declaratiile lui la SRI, o fi facut-o posta cu prietenii pe vreo minora si acum nu mai are ce face, are vreun copil din flori, o fi elena udrea fiica-sa…. si tot asa… sau a bagat in inchisoare niste nevinovati si s-a intors roata… Imi pare sincer rau pentru valoarea domniei sale, dar e clar ca plateste acum pentru niste actiuni trecute… Mai cred ca se va imbolnavi curand, cand nu va mai fi de ajutor, si va muri subit, neasteptat…
De melo pe 3 October 2010 la 17:26 (#)ref. your discussion with Tracul Liber: ca evreu, traitor printre traci, Dumneata ar trebui sa fii putin mai ingaduitor fata temerile de noastre legate de slavi…
De Sebastian pe 3 October 2010 la 21:59 (#)Cristoiu putea macar sa taca din gura si sa mearga pe burta si in cel mai rau scenariu tot facea rost de niste bani, pe care sa-i restituie lu’ Vantu.
De Serban Enache pe 4 October 2010 la 07:43 (#)Eu unu m-am prins ca va sari in barca lui Basescu, dupa ce in emisiunea lui Turcescu (in care dumnealui era singurul invitat, dupa ce ca-l facuse pe Turcescu incompetent si facea misto de el si cursu’ lui scurt de jurnalism) vorbea de cum Basescu e izolat de toti, de cum ii e lui mila de el si apoi intreba patetic in mod retorica, daca are logica ceea ce zice el…
Cum a ramas principiul, presa adevarata se face in opozitie si unde e logica, in a salva pe cineva in pragul alegerilor, cand in tot mandatului respectivului l-ai criticat (pe buna dreptate).
Imi pare rau de problemele dumnealui financiare, dar si-a tradat coloana vertebrala pe propriile sale greseli.
dupa mine tataie Ion Cristoiu e bagat prea mult in seama. daca l-ar asculta doar cei care urmaresc B1 tv in scurt timp lumea ar uita ca mai traieste.
cred ca cel mai bun tratament este cel de al ignora total.
De cezar prusac pe 4 October 2010 la 12:06 (#)Adaugă Comentariu!