Întâmplări din “cea mai ţară proastă”…
De: Victor Ciutacu - Categoria: Polemici PoliticeScurt şi cuprinzător, n-am timp şi nici chef de poveşti. Dacă-mi mai vin, mai bag…
- Un ministru în funcţie (chiar în două odată), în acest caz Elena Udrea, citeşte solemn la televizor (întâmplător, în latrina fraţilor Păunescu) desfăşurătorul şi conţinutul convorbirilor telefonice/sms-urilor unui cetăţean român, fostul procuror DIICOT Angela Ciurea. Dacă se întâmpla invers, puteam acuza subit gureşul fost magistrat de folosirea abuzivă a unor înregistrări (i)legale. Dar se-ntâmplă ca un demnitar să producă live demonstraţia poliţiei politice şi nimeni nu se urzică. Cred că l-am împuşcat degeaba pe nea Nicu. Măcar el o făcea mai discret şi centralizat.
- Cea mai importantă temă de dezbatere electorală e imposibilitatea staff-urilor candidaţilor de a organiza o dezbatere electorală. Privind din acest unghi, suntem unicat în lume şi un exemplu relevant de alienare şi scelerare generală. Băsescu, preşedinte în exerciţiu şi candidat care găseşte vreme să se vadă cu Văru’ Săndel şi cu diverşi nimeni în drum zgârietori pe Net, dar consideră sub demnitatea lui să dea ochii cu nişte contracandidaţi legali, joacă bine şi viclean. El inventează zilnic subiecte colaterale (vărsate-n reţeaua portocalie din media) şi motive de a refuza confruntarea, ceilalţi pun botu’ ca nişte fraieri şi-i ridică mingea la fileu.
- Pleșu e iar indignat pe criteriile de selectare a participanților la emisiunile tv. Azi îi put Ciuvică și Chilian. Altădată eram eu și Stan. Nu pricepe de ce. Îi desenez eu. Pentru că oamenii ăștia fac rating. Deci publicitatea multă și scumpă. Deci profit. Deci taxe la buget. Deci surse de venit pentru plata sinecurilor particularului Pleșu. Deci un trai îmbelșugat filosofului și camarilei din care face parte. S-a înțeles?
Licenţa din titlu-i aparţine filosofului Fane Spoitoru şi-mi pare extrem de potrivită.
UPDATE: Dacă şi-a propus cineva să scârbească definitiv lumea înainte de alegeri, i-a reuşit de minune. Nu există om interesat de alegerile astea (cu care să fi stat de vorbă zilele astea) care să nu fie îngreţoşat. Până şi ăia care clamau necesitatea şi oportunitatea urnirii din case (către urne) a nehotărâţilor participă cu voioşie la îndepărtarea de secţiile de vot a oamenilor.


168 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Vorba Oanei Dobre, confruntarea asta se face mai greu decît Guvernul. Asta şi din cauza că lui Geoană îi e cam tîrşă de astfel de dezbateri.
De Petrişor pe 18 November 2009 la 12:54 pm (#)In Vrancea profesorii au primit o hartie de la ministerul eductiei in care se spune ca zilele libere neplatite trebuie luate in vacanta. Profesorii au semnat si ei o hartie prin care refuza si am inteles ca le vor lua sapt. viitoare. Hartia de la minister nu e semnata de ministru. Tara lu’ dracu!
De Anca pe 18 November 2009 la 12:57 pm (#)in poza asta piti pare ca vrea sa reintroduca “ura de clasa” …
De Mihai pe 18 November 2009 la 12:58 pm (#)Politicienii;”Cand ai o pupulime atat de proasta,noi suntem genii”
De mery pe 18 November 2009 la 12:59 pm (#)de Mery:-))
@Victor Ciutacu:…“cea mai ţară proastă”
De Bubulea pe 18 November 2009 la 1:02 pm (#)Acum 20 de ani , mergand in compartiment cu o familie de tigani, l-am auzit pe unul: “asta e cea mai statie lunga”
Domnule Ciutacu, “Privesc cu surprindere la analizele pe care comentatorii TV le fac(…)” si constat ca “Avem nişte analişti care(…)orbiţi într-o asemenea măsură de formă, de bancuri răsuflate, şi-au uitat menirea de a face aprecieri legate de fondul unei dezbateri de acest nivel.” …

De [D][S][N] pe 18 November 2009 la 1:10 pm (#)Semnat, o admiratoare a doamnei Elena Udrea.
cea mai importanta tema de dezbatere electorala ar fi trebuit sa fie egalitatea de sanse… care e de fapt o vorba in vant. Toti candidatii ar trebui sa fie tratati in mod egal si ar fi trebuit sa participe toti intr-o emisiune, sa stea cu totii la aceeasi masa si sa raspunda la intrebari, sa vada lumea diferentele intre ei, ca doar criteriul celor 200,000 de semnaturi s-a aplicat tuturor, nu numai unora. Nu cred ca domnilor geoana, antonescu sau basescu li s-au cerut mai multe semnaturi, astfel incat sa li se justifice o pozitie privilegiata fata de ceilalti (sa poata ei stabili cine participa la dezbateri si cine nu).
De cristina pe 18 November 2009 la 1:11 pm (#)mi se pare f trist ca nimeni nu sesizeaza acest aspect.
Pentru motivul asta mi-e f clar ca nu vom putea schimba lucrurile in tara asta, pt ca politicul controleaza tot si cei din afara sistemului vor fi in continuare exclusi.
VOTAM DEGEABA aceeasi oameni!
si cu asta cam ce ar vrea sa spuna votantu’ ca “la dracu cu toti, imi e sila si nu ma mai duc la niciun vot ca tot aia e!” …eh, uite ca tot ma duc, numa’ d’al dreac, asa!
De blue pe 18 November 2009 la 1:15 pm (#)Sunt de acord cu Cristina.
De parafaragaramus pe 18 November 2009 la 1:16 pm (#)Carol?
Domnule Ciutacu,
De Theodora pe 18 November 2009 la 1:16 pm (#)Eu nu inteleg de ce la aceste confruntari intre posibilii prezidentiabili se abordeaza teme care nu au nici o legatura cu atribuitiile Presedintelui Romaniei, cum ar fi plitica economica, educatia si altele.
Am scis un articol despre “ce poate si ce nu poate sa faca Presedintele Romaniei”. Nu am avut timp suficient de documentare si probabil am greseli sau/si omisiuni importante.
Astept adaugiri si corecturi de la cei care stiu mai mult decat mine.
Cu deosebit respect
Crin cel mai adevarat, aseara, in Sinteza Zilei, a zis ca se duce la toate dezbaterile. Oprescu a zis si el ca isi ia hainutele de Pasti si vine peste tot. Pe geoana si basescu ii cam strang pantofii si d-asta vin ei cu multe conditii. Pele juca fotbal si descult, nu-i trebuiau ghete puma. I-au incaltat acum stafurile, dar poa’ sa aiba ei orice ghete, ca important e piciorul!
De Cetateanu' Turmentat pe 18 November 2009 la 1:21 pm (#)Deja am inceput sa fiu trist, desi fac parte de multa vreme din tara lui ‘tristan si isoda’,
De korbul pe 18 November 2009 la 1:22 pm (#)abia acum ma intreb cum o sa fie ziua “de miine” fara Elena, fara Berceanu, Videanu, Blaga, dar mai ales fara Bok. Pe Base nu il mai pun la socoteala, fiind rejectat din sistemul meu de operare si gindire.
Poate imi revin cu ’sarbatorile’ , atit cele dedicate, cit si de alta natura calendaristica.
Nu mai bine il punem pe Fane Spoitoru prim-ministru , macar stim o treba . Oricum cred k e mai cinstit decat Udrea & company .
De George M pe 18 November 2009 la 1:28 pm (#)Daca Nu se va face urgent un test psihiatric candidatilor.. vom repeta istoria cu Pingelica.
De adriana popa pe 18 November 2009 la 1:45 pm (#)cat era ala de analfabet era totusi un bun psiholog al maselor.
Astia Nu au niciun Dumnezeu… lege sau bun simt.
Ce sa faca Geoana la o confruntare cu Crin si Basescu ???
Sa-i faca pantofii piratului ?
Sterge ala pe jos cu el ????
daca ii intrerupi fraza kilometrica e terminat…
Iar Matrozul are frica ca dracu de tamie de Crin si Sorin ca-l termina ambii inainte de vot…
Deci cu Nutzy inainte mars…
mi-e scarba de madam udrea si cred ca si la barbatuso dar nu are ce face ca aduce profit in casa
De cristi pe 18 November 2009 la 1:50 pm (#)O intrebare ‘proasta’:
De korbul pe 18 November 2009 la 1:52 pm (#)normalitatea e trista sau vesela?
Pozele cu portokalii imi produc repulsii, ma intreb cum putem fi concetateni cu pulimea din imagini…???dar si mai grav e ca majoritatea dicteaza, sau cel putin asa ar tr sa fie:)) daca stiti un tratament care sa dezvolte ignorantza, marturisiti pls.
De zzz pe 18 November 2009 la 1:53 pm (#)Nuti nu seamana cumva cu ana pauker, mai tanara, mai blonda, mai impertinenta si cu chiloti base’s secret?
De mironb pe 18 November 2009 la 1:58 pm (#)Prima poza imi face greata! Vorba lui Badea “nu mai pot cu duduia asta”. Cind ma uit si mai in spate si mai vad si rusinea de la Rachitele (pacatde zona ca e splendida! mai ales cascada care are vreo 70 de metri si e cea mai inalta din tara) linga dragastolo-frankenstein …mai ca-mi vine sa-mi murdaresc tastatura da-i pacat sa-mi dau de lucru degeaba.Mai bine ii dau dracului pe toti portocalii si pe toata gasca lor!
De shogunu' pe 18 November 2009 la 1:58 pm (#)Adoua poza ma face sa-i dau dreptate unui nene care facea tot aici o asemanare cu nationala olandei de acum citiva ani! Ce ma sperie e ca “olandezii” astia sint prea multi. Sper numa’ sa apuce sa apuce sa “citesca cit mai multe “afise electorale” de 45 de grade incit duminica
sa nu-i lase mahmureala si raul sa-si indeplineasca dreptul constitutional la vot, adica sa stea dracului acasa!
Cit despre mult asteptata “dezbatere” de deseara abia astept sa vina ora 8 si sa ma umfle risul.
Situatia penibila din aceasta campanie (nu se poate pune de o confruntare intre candidati), este unicat in scurta perioada “democratica” din Romania.
De alegatorul pe 18 November 2009 la 1:59 pm (#)De ce se intampla asta, simplu pentru ca asa vrea Basescu.
Mandatul mafiotului suprem a fost unul plin de premiere:
- primul presedinte suspendat de parlament;
- primul guvern cazut prin motiune de cenzura;
- prima lege adoptata si promulgata dar neaplicata;
- cel mai mare nr de guverne propuse spre aprobare parlamentului cred ca 5 bucati daca socotim si pe Tariceanu;
- prima data cand un ministru sfideaza parlamentul;
- prima data cand o institutie ca TVR este atat de aservita politic incat nu organizeaza o dezbatere electorala.
Mai gasiti si voi altele.
Cred ca va fi prima data cand un presedinte in functie nu va intra in turul 2. Succesuri Basescule.
Geoana este pasiv sa piarda locul doi dupa o dezbatere intre primii trei candidati. Antonescu s-a pozitionat contra lui , Basescu era deja, iar mai nou a aparut o vizita la Moscova , vizita explicata balbait de staful de campanie , vizita pe care eu nu o vad periculoasa, dar se pot smulge cateva voturi pentru contracandidati.
De horya pe 18 November 2009 la 2:02 pm (#)aa si sa mai adaug ceva.
Sa nu-mi spuna mie nimeni ca Antenele si Realitatea nu lucreaza pentru Geoana. Nu-i cred.
E pe fata fratilor, astia care aruncati cu pietre asupra voastra, intre voi:))
FOXNEWS e mic copil pe langa Antena3
De horya pe 18 November 2009 la 2:05 pm (#)@korbul
De Sinzianna pe 18 November 2009 la 2:19 pm (#)Parca suna mai bine “tara lui tristan si iscoada ”
La un moment dat circula si un banc :
“Noua forma de salut pe un telefon mobil:
- Buna dimineata tie si ascultatorilor nostri !”
In rest, sa asteptam marea confruntare si sa nu mai aud de “schimbare” ca am inceput sa am alergie la cuvantul asta.
eu asa un circ referitor la dezbateri politice in campanie electorala n-am vazut in cei 20 de ani de asa-zisa democratie, pe cuvant (de pionier)! pana si Iliescu venea la dezbateri politice televizate, cu toate relele lui; acum 5 ani, in primul tur de scrutin la prezidentiale, TVR a organizat o dezbatere din asta cu TOTI candidatii (pana si cu aia de erau “neica nimeni”) si a fost ok! chiar nu inteleg de ce nu se face asta si acum (de fapt, inteleg, e clar ca la unii le tremura chilotii, dar voiam sa spun ca e absolut ridicola fuga asta de confruntare… vorba carmaciului: “de ce le e frica, nu scapa”)
De A pe 18 November 2009 la 2:21 pm (#)In Alexandria, o umila resedinta de judet, stam si la aceasta data fara caldura in calorifere, din ordinul lui VIdeanu, care a interzis conducerii locale a Terma Serv, furnizarea caldurii. Domnule Ciutacu, in ce tara traim. Poporul este suveran sau nu, caci dupa cum se vede, simplul fapt ca cetatenii unui oras care nu are conducere portocalie, nu exista, nu au drepturi. E jenant pentru o tara ce se vrea europeana.
De adrian pe 18 November 2009 la 2:22 pm (#)@korbul
“O intrebare ‘proasta’:
normalitatea e trista sau vesela?”
Care normalitate? Aia anormala sau aia normala?
De Sinzianna pe 18 November 2009 la 2:24 pm (#)Dar tind sa cred ca amandoua sunt dureroase…
ORDIN DE ZI:
De gogu pe 18 November 2009 la 2:32 pm (#)puneti tunurile pe tiran si pe camarila portocalie.
Cat de ingust poti fi atunci cand faci un fir logic sustinand ca invitandu-l pe Ciuvica, Ciutacu, Stan contribui la “sinecura” dl.Plesu ?
Pentru cei care nu stiu, sinecura este o functie platita pentru a face foarte putin sau chiar nimic..
Dl. Ciutacu, ceea ce ati scris seamana foarte mult cu celebra sintagma “noi muncim, nu gandim” ! Probabil conditia generala de existenta in tenebrele ziaristicii, ar explica aceasta atitudine de mina impotriva unui om de remarcabila cultura .
Desigur, e blogul si opinia Dvs, aveti dreptul, normal…Dar a avea dreptul nu este sinonim cu a spune ce e drept..
Basescu l-a indepartat prin atitudine pe dl.Plesu
De Catalin din Dorohoi pe 18 November 2009 la 2:36 pm (#)Traim in tara in care PSD anunta ca va restaura iarba. Vreti mai mult?
De Dragos Bota pe 18 November 2009 la 2:38 pm (#)@Catalin din Dorohoi: ca sa vorbesc pe intelesul tau, Basescu-l plateste pe Plesu, ca sa nu faca nimic (=sinecura) in consiliul de conducere al ICR, (si) din banii platiti ca impozite de televiziunea care-i invita pe Stan, Ciuvica si Ciutacu. e clar sau desenez o schema?
De Victor Ciutacu pe 18 November 2009 la 2:39 pm (#)off topic, dar vreau sa zic: MONITORUL OFICIAL, hotarare privind supravegherea sanatatii lucratorilor, in temeiul art.108 din constitutia Romaniei, republicata si art.46, alin.2, lit. b, din legea securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006: Personal cu functie de decizie- functionar public aflat temporar intr-o functie din viata politica sau sociala, cu atributii de interpretare a legilor in vigoare pe teritoriul sau de activitate:
De che pe 18 November 2009 la 2:42 pm (#)examen medical la angajare
a) conform datelor din dosarul medical
b)examen psihologic(coef. de inteligenta, teste de comportament, teste de personalitate)- anual
c)examen psihiatric
examen periodic
-examen clinic general anual
-examen psihologic
-examen psihiatric-la indicatia medicului specialist de medicina muncii
Contraindicatii pentru functie: psihoze
conform legii, fara comentarii.
Dupa tot acest spectacol mizerabil al (dez)baterilor televizate concluzia e una singura: interesele lor sunt mai importante (interesul de a nu se afla in preajma unor candidati incomozi, interesul de a iesi ”in fata”, intresul de a isi pune piedici). Nici pe departe dorinta de a se prezenta publicului asa cum sunt. Daca si din asta au facut un circ…SCARBA noastra creste. Dupa 20 de ani de la revolutie, asistam cu totii la un spectacol jenant. Presedinte implicat in afaceri cu arme, cucoane cocotzate pe pozitii de prim rang in stat, premier teleghidat, guvern bazat pe interese mafiote, ascultari, interceptari…In ce tzara traim??? In urma cu 20 de ani, ascultam pe furis, in casa, Europa Libera. Acum ne temem sa vorbim ”lucruri” la telefon, ne temem sa scriem ”lucruri” in corespondenta electronica…Ca cine stie unde ajunge ”informatia”…Si totusi, dupa 20 de ani, in acest peisaj sumbru, noi trebuie sa mergem la vot. Ce sa alegem? Sigur avem optiuni. Dar ce se va intampla daca, dupa 6 decembrie, ne vom trezi iarasi cu coalitii ”contra naturii”???
De mireya pe 18 November 2009 la 2:47 pm (#)Am fost sigur si-am tot spus-o, marinaru’ nu-si lasa pielea de buna voie ci va muri cu noi toti de gat! Acest cantec de lebada cu sonoritati de raget de catar ce mai bine se pune-n cur decat sa se dea urnit, este cel mai degradant si rusinos mod in care un barbat de stat, comandant de nava si securist, poate pierde in fata natiunii al carui cap se considera! Sa speram ca nu intra in turul doi, ca nu se stie la ce se mai preteaza! Sa nu ne surprinda daca, in duminica de 6 decembrie, in cazul in care pierde, nu vor iesi hoarde portocalii pe strazi sa faca zavera! Un lucru e clar, de foame om muri in acest decembrie absurd si nesigur, dar din lipsa circului, ba!
De alien pe 18 November 2009 la 2:47 pm (#)@ Catalin din Dorohoi:
Nu stiu cum se face, dar vad ca Basescu ii indeparteaza abia acum (sau de putin timp) pe oameni ca Plesu, Mungiu-Pippidi etc.
De violet pe 18 November 2009 la 2:53 pm (#)Sa fie vorba despre sobolani care au simtit ca ia apa corabia? Si uite asa vorbesc in metafore.
cu toate mitingurile pro si contra , cu teme nenumarate despre coruptii portokalii si cate si mai cate nu mai vedem ce se intimpla aici , langa noi …
De vlad al-dracu' pe 18 November 2009 la 2:59 pm (#)boc a decis sa-si carpeasca bugetul avortat prin AMENZI !!! . toate organele , organismele si alte alea s-au pornit pe controale drastice de mila bugetului …
poa’ca mai stiti si voi cate ceva despre viata asta de zi cu zi
Cu zavera portocalie e clar ca o sa se intample. Da’ unii din noi sunt obisnuiti.
De alex.dumitrascu pe 18 November 2009 la 2:59 pm (#)Se pricep mai bine.
Oameni buni, lasati deoparte gandurile sinistre si sa gandim pozitiv cu toti. Acest lucru eu vreau sa se realizeze. Domnule Ciutacu, fiti in continuare caustic si spontan, “ASA DA BINE LA PUBLIC”
De mihaela pe 18 November 2009 la 3:02 pm (#)De la Vadim citire: ” Nutzi si amantul ei sa se duca-n puii mei!” CRI-MI-NAL!!! :))
De RaSpo pe 18 November 2009 la 3:03 pm (#)Mi-e foarte dor de mama mea. Sunt trist când vorbesc cu ea pe calculator, dar când ne vedem, cu ajutorul camerei web, de două ori pe săptămână, sunt fericit”, a declarat Constantin Roman, în vârstă de 13 ani, care visează să ajungă fotbalist şi a cărui mamă lucrează ca menajeră în Italia, de patru ani.
Fiara.
Asta e piesa, nasol, nasol
De Fiara pe 18 November 2009 la 3:05 pm (#)poza e de la Sibiu. Un miting facut cu cei din alte judete
De pustia pe 18 November 2009 la 3:25 pm (#)Victor, termina te rog cu pozele astea cu boschetozauri portocalii, ca iti jur ca ma duc sa aplic pentru viza in Botswana
Am devenit atat de intolerant la culoarea asta in amestec cu nuante maro incat zilele astea cred ca imi asasinez dealer-ul local de portocale.
Oaia care zice ca portocaliu este culoarea maslinelor sale.
PS - Sa-mi bag monedele nationale ale Botswanei (cine stie cunoaste) in buzunarele portocaliilor.
De Oaia Fosforescenta pe 18 November 2009 la 3:26 pm (#)”Afara ploua”
De liana pe 18 November 2009 la 3:29 pm (#)Cum de ceva vreme ma cam bantuie ganduri de emigrare am inceput sa caut un loc unde m-as putea duce.
Asa am aflat cate ceva despre Botswana.
De exemplu, incurajatorul fapt ca in 1998 presedintele Masire s-a retras din functie ( deci la altii se poate), cat si faptul ca esti platit ca la noi, doar ca acolo ii poti spune linistit pe nume fara sa atragi priviri reprobatoare.
Problema e ca nu prea am bani iar salariul meu (ultimul, ca as pleca pana sa vina ala diminuat) nu cred ca face cat o moneda nationala de-a lor.
Oare cu putina sprinteneala, daca reusesc sa particip la toate mitingurile electorale o sa reusesc sa fac rost de atatea galeti, pixuri, geci, fulare si ce-o mai fi (n-am preferinte pentru vreo culoare), pe care eventual sa le schimb acolo in bani?
A propos cica minunatia de moneda inseamna “ploaie”.
Daca ar veni mai multi “indecisi” am putea intemeia in tara ploii un mic trib (sa zicem romswana) de oameni fericiti ca macar pe caldura nu mai dau nici o moneda.
Traiti Bine? Intra
De iancu pe 18 November 2009 la 3:40 pm (#)Faza cu Nea Nicu are o importanta simbolica. Mai exact, pe vremea lui stiam ca suntem ascultati si aveam grija ce vorbim, acum credem ca nu mai suntem ascultati si vorbim ce ne vine la gura. Probabil ca mai trebuie sa treaca niste ani sau niste evenimente ca sa revenim la starea dinainte.
De Belzebut pe 18 November 2009 la 3:44 pm (#)Parerea mea e ca Nea Nicu a cazut pentru ca securistii (printre care si Basescu, ce detinea 60000 de dolari) nu-si mai puteau cheltui sumele agonisite prin diverse metode.
Securistii au ramas, dar acum, desi au bani, nu le mai ajunge puterea.
Pe bune ? Acum trebuie doar sa votam cu securistii mai bine educati si care n-au apucaturi de dictatori sau tortionari.
In rest, ramane cum au stabilit. Trebuie sa ai simtul umorului in tara asta.
Hartiile s-au pus in dosare.
Asteptam dezvaluirile.
La ce nebunie a fost dozata in Dezbaterea aceasta, sunt curios cum va reactiona opinia publica la ceea ce se va intampla acolo.
Unul singur va castiga!
De horya pe 18 November 2009 la 3:49 pm (#)@Victor Ciutacu:”…latrina fraţilor Păunescu”
De Bubulea pe 18 November 2009 la 3:50 pm (#)Intr-un interviu , Crin Antonescu a admis teoria portocalie ca trusturile lui Vantu si Voiculescu vor sa influenteze viata politica.
As vrea sa-l intrebi, daca ai ocazia, de ce nu i-a inclus si p-alde Paunescu in declaratia asta.
am primit un banc pe mess
O babuta la cabina de vot, sta 15 minute, toata lumea o asteapta. Iese baba si intreaba: Maica, f…tu-va-n gura se scrie legat sau despartit…
cred ca li se potriveste, aproape tuturora
De Fanu pe 18 November 2009 la 3:51 pm (#)[...] Victor Ciutacu - Vorbe Grele » Blog Archive » Întâmplări din “cea mai ţară proastă”… http://www.ciutacu.ro/articol/intamplari-din-cea-mai-tara-proasta – view page – cached Ştiu că-s arogant şi genial, dar îmi place să mi-o spună şi alţii. Oare o să mă iertaţi vreodată că-s cel mai bun? [ mai mult → ] [...]
De Twitter Trackbacks for Victor Ciutacu - Vorbe Grele » Blog Archive » Întâmplări din “cea mai ţară proastă”… [ciutacu.ro] on Topsy.com pe 18 November 2009 la 3:51 pm (#)D-na Lenuta U. a amenintat un jurnalist
De Ioana S.,Bucuresti pe 18 November 2009 la 4:05 pm (#)ca-l “face informativ”. Daca e adevarat cu interceptarile procurorului, inseamna ca Lenuta ii “face informativ” si pe procurori ? N-are ambitie daca nu-l face si pe sefu’!
Confruntarea electorala de azi- un show in direct! Am inteles ca:
Geoana -se fereste de subiectul “Omar” cum se fereste de subiectul “Rusia”, va fi o prezenta sfioasa si stearsa,
Antonescu- vrea sa se bata cu toata lumea,sper sa-l lase
Vadim sa vorbeasca. altfel nu vom putea sa-l auzim pe
Basescu_cum se eschiveaza si se bate cu mogulii pentru postul de presedinte(?) si cum explica el ce a facut in ultimii 5 ani(evident, a doua zi va veni cu precizari la propriile afirmatii, noi suntem idioti si nu pricepem),
Oprescu sper sa se abtina de la spectacol si sa vina cu programe ,
Becali sper sa vorbeasca cat mai putin.
Scuze ,din viteza: “vorbeasca_cat” (cacofoniile se potrivesc situatiei).
De Ioana S.,Bucuresti pe 18 November 2009 la 4:09 pm (#)Traian cel Mare din care ne tragem toti nu participa la dezbatere diseara. E prea josnic pt el
De Araya pe 18 November 2009 la 4:24 pm (#)Haide , bre, ca-mi place.Imi place cum se-alinta, ca cioara-n lat, Monica Macovei cind pe linga Cezar Preda (precum in poza de mai sus) , cind pe linga Gheorghe Flutur, la “dezbatetrea” de la Cluj…Altfel: Britany Spirs a noastra , cum e ea admirata din spate de floarea cea vestita …
De Mihaela Petrescu pe 18 November 2009 la 4:30 pm (#)Ce ceata portocalie in Piazza Grande! E da la noi, sau i-au carat cu autobuxele prin tari straine sa ia cu asalt sectiile de votare aferente?
Ce parere ai Victore? Se teme matrozu de dezvaluiri!-ULTIMA ORA:Consilierul prezidenţial Sebastian Lăzăroiu a declarat, pentru MEDIAFAX, că preşedintele Traian Băsescu nu va participa la dezbaterea de la TVR, de miercuri seară, şi a susţinut că Alexandru Sassu trebuie să demisioneze de la conducerea televiziunii publice pentru că serveşte interesul unui partid
De SE TEME pe 18 November 2009 la 4:33 pm (#)Basescu Traian = lup de mare sau iepure fricos?
De violet pe 18 November 2009 la 4:56 pm (#):)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Din ciclul ,,In cea mai tara proasta”,…ca uitam:
De violet pe 18 November 2009 la 5:02 pm (#)SI la noi in oras se distribuie pensiile IMPREUNA CU O SCRISOARE DE LA BASESCU!!
victore,
vrei sa dai discursul lui antonescu de la timisoara ? si vrei sa mai aduci aminte acestui popor despre PUNCTUL 8 din Proclamatia de la Timisoara ? Doamne, aveam 22 de ani si sustineam de atunci acest punct 8 in piata universitatii, dar cine sa asculte de niste studenti ……Ne-am pierdut viata cu acesti comunisti monstruosi, iar timisorenii nu ne-au putut salva !
De ela pe 18 November 2009 la 5:02 pm (#)Nu mai pot sa ma uit la tv cand vad pe udrea si pe basescu,mi-e greata,dar nici dupa ceilalti nu ma omor.
De anna pe 18 November 2009 la 5:10 pm (#)asta o vrea-n 3, ăla-n 6, altu-n 3 sau 4 sau 5 sau….băăăăaaaa ţara pooli pe lângă voi ăştia care “conduc” ţara mai suntem şi noi poporul. Nuţi e atât de proastă ca nici măcar nu realizează ce face, totul pt. al sluje,sluji pe maestrul beţivan
De balauru84 pe 18 November 2009 la 5:12 pm (#)@Cetateanu turmentat,
De cineva pe 18 November 2009 la 5:25 pm (#)Din pacate nu mai e valabil. Spun, din pacate. Si habar n-am de ce se intampla asta. Si nu ma refer la chior.
Antonescu=Patriciu,Tariceanu.Basescu=scandal,dezordine,nepotism.Geoana=P.S.D,mafie,mineriade.Vadim=extremist,mincinos.Becali=cioban cretin.EU PE CINE VOTEZ?
De dorin pe 18 November 2009 la 5:28 pm (#)alo parchetu? diicotu’? piticotu’? acu’ nu va mai sesizati? Nici o grija, ce faceti voi se numeste favorizarea infractorului, abuz in serviciu etc. tineti minte, pentru ca ati slujit un regim criminal, veti plati, si scump de tot.
De wickerman pe 18 November 2009 la 5:31 pm (#)Pe la ora 14 ziceam ca abia astept sa vina ora 20 a sa ma umfle risu’. Ma tot umfla deja de vreo 2 ore cind vad cum o dau “catindatii” la intors: ca conditii, ca negocieri, casa-si dea Sasu demisia ca minca kk, ca….
De shogunu' pe 18 November 2009 la 5:48 pm (#)Acuma chiar ca-mi vine sa vars pe tastatura!
Ori cu dezbateri ori fara io stiu ca n-o sa votez altceva decit semnul pe care l-am tot votat de 20 de ani incoace si pe candidatul partidului al carui nume nu s-a schimbat tot de atunci. (componenta da da’ numele nu - care o fi ala?).
Buna seara d-le Ciutacu,
Aveti dreptate:traim intr-o tara-“cea mai ţară proastă”…
Sper sa fiti si diseara la Sinteza zilei.
Va doresc ,din tot sufletul,pace si liniste(ca ne lipsesc la toti)!
IoanaP
De IoanaP pe 18 November 2009 la 5:49 pm (#)P.S. Rog pe toti cei care citesc blogul sa joace la loto6/49,ca poate castigam ceva,ca altfel…
Stimate domn,cum ar suna pentru dragii nostri de politicieni daca duminica nu s/ar prezenta nimeni la vot?Si poate ca ar merita asta …daca ei nu sint in stare sa se adune si sa spuna poporului ceva,atunci si poporul sa/i trateze cu….
De elena de la tara pe 18 November 2009 la 6:04 pm (#)Practici mafiote de campanie :Murgeanu ordona executii
De Marius Mina pe 18 November 2009 la 6:11 pm (#)Am citit toate cometariile. Foarte tare bancu’ cu babutza, frate.
Se pare ca nu mai e nimic de spus. Asteptam alegerile. Totusi, e un pic ciudat. Chiar nu mai apare nici un dosar?!? Am asteptat azi toata ziua lucrul asta. Probabil ca au fost ocupati cu negocierile dezbaterii (lu’ peshte). Mama, cata implicare!
De Marius pe 18 November 2009 la 6:12 pm (#)Basescule in 2007 la suspendare poporul a considerat ca mai meriti o sansa,(asta nu inseamna ca Parlamentul a gresit), dar tu ce ai facut, ai continuat pe aceeasi linie, astazi vi sa mai cersesti un mandat, nu ti se pare ca este cam mult.
De alegatorul pe 18 November 2009 la 6:12 pm (#)V-am trimis acum prin e-mail o copie a scrisorii pe care am primit-o azi de la Traian Basescu. Vă rog confirmaţi primirea.
De Mihai C. - pe 18 November 2009 la 6:13 pm (#)Daca Antonescu nu participa astazi la dezbatere eu il scot din lista de preferati.
Da dovada de parteneriat cu Basescu , daca se comporta asa, ori eu nu-l pot vota in aceste conditii.
Nu exista niciun candidat care sa ne merite voturile? Oprescu s-a aliat si el cu Basescu, Kelemn se stia de mult.
Sunt datori unei confruntari, vad acum la tv ca moderatorii se comporta excelent sunt echidistanti. Bv lor.
De horya pe 18 November 2009 la 6:24 pm (#)“Moderatorii sunt de vina” nu este un argument plauzibil.
Ce se mai aude cu celebrul tronson de autostrada? Isi mai pune Badea pene pe fund sau nu? LOL :p
De gicu pe 18 November 2009 la 6:33 pm (#)update: Au reusit televiziunile sa se inteleaga, nu au reusit candidatii.
De Ioana S.,Bucuresti pe 18 November 2009 la 6:41 pm (#)Sunt ca niste mironosite, cu fitze de vedeta, daca nu au curajul barbatesc sa iasa in fata cu Vadim si Becali cum pot conduce o tara cu multi becali?
Incep sa ma indoiesc ca sunt curajosi…De ce nu candideaza si o femeie? I-ar fi facut de ras…
cit de sobru se imbraca putoarea de udrea in ultimul timp….(s-a cumintit sau se pregateste de inmormintare?)
De gigel pe 18 November 2009 la 6:45 pm (#)de altfel si base +boc(muc)sint sportivi si tineri(culori puternice)
Din diverse surse aflam ca :
De homar.simpson pe 18 November 2009 la 6:49 pm (#)“Daca liderul PNL Crin Antonescu nu ajunge in turul II la alegerile prezidentiale, primarii liberali nu sunt dispusi sa-l sustina pe Mircea Geoana.” sau
“Sorin Oprescu a declarat, că 88% din electoratul său, în cazul în care nu va intra în turul doi, se va îndrepta, potrivit studiilor făcute de echipa sa, spre Traian Băsescu.”
Ce-nseamna asta , n-avem sanse sa scapam de Base ?!
Sunt consternat sa vad ca o treime din populatia tarii este formata din idioti,hoti,betivani si prostituate,toti de culoare portocalie.
De cel mai mare licurici pe 18 November 2009 la 6:54 pm (#)gand la gand cu Mircea Badea: daca s-a ascultat telefonul Elenei Udrea, au fost inregistrate si convorbirile cu Traian Basescu ??
daca da, rezulta ca a fost monotirat TB ?
A 2-a intrebare care-mi vine in minte: ascultarile s-au incheiat odata cu eliminarea procurorilor? Sau ele continua, tehnica fiind aceeasi, fapt care deruteaza si irita din plin pe potentatii zilei
Probabil ca celelalte nume, nu toate legate intre ele, pot fi citite in aceeasi cheie (sol): avertizmente publice si mici amenintari (pentru o posibila si viitoare colaborare)
Am inteles, sa traiti !
De logicaveral pe 18 November 2009 la 6:55 pm (#)Am vazut ce discuta astia pe twitter si am si eu o intrebare pentru tine : Ce calificare ai? Pot spune ca nu sunt ipocrit, doar sunt curios.
De RobbyE pe 18 November 2009 la 6:59 pm (#)@RobbyE: eu n-am vazut, da’ iti raspund: inginer mecanic. cu 15 ani de presa (nu chiar 20, cat idolu’ CTP), o bursa NATO si ceva scoala cu un laureat de Pulitzer. e de ajuns ori tre’ sa-mi dea Basescu vreo decoratie?
De Victor Ciutacu pe 18 November 2009 la 7:04 pm (#)Offtopic,Victor,ma uit la tv suntem in ZONA CREPUSCULARA?Parca s-a oprit timpul!
De mery pe 18 November 2009 la 7:13 pm (#)mda, ca si victor, ma intreb si eu asa, intr-o tampla, de ce marinelu’ cu vanturi la pupa isi face timp de-o sueta cu varu’ sandel sau super-extra-nemaipomenitu’ blogger gobleen, da’ nu vrea, sa-l pici cu tzuica, sa dea ochii cu vadim sau jiji a lu’ becali? peronal nu-i simpatizez pe cei doi, dar ma gandesc ca si ei reprezinta o feliutza din poporu’ suveran. si nu m-as fi asteptat ca si ceilalti, mai ales crin, preferatul meu, sa-si faca chiar toate calculele dupa gura stafului electoral. in fond, daca el, crin, iese presedinte, ceea ce-i doresc, ptr ca de asta o sa-l votez, o sa fie si presedintele lui vadim sau jiji, cu tot cu oamenii care se uita-n gura lor si-i cred pe ei ca-s cei mai buni.
De Suflet Negru pe 18 November 2009 la 7:27 pm (#)ma rog, vad ca intalnirile intre stafurile alea ar trebui sa se intituleze “cum sa facem sa-l jenam cat mai putin pe partz-imparat, gugululu’ de el scump si drag.”.
…tui mama ei de politica si ruperea asta in basini electorale mioritice, una mai puturoasa ca alta.
Ce mi se pare mie anormal este selectia candidatiilor la presedentie. Mi se pare grotesc sa vad tot felul de indivizi pe care nu i-a vazut si auzit nimeni, sa apara intr-o dezbatere generala. Logica iti spune ca este imposibil ca in 3 ore de dezbatere, ei toti sa apuce sa-si exprime in mod coerent argumentele pentru care eu alegator sa-l votez.
De Lory pe 18 November 2009 la 7:27 pm (#)Aici se vede inca odata ce carente are legea electorala si nu numai. Ca si constitutia care da liber la interpretari, in mod analog legea electorala ar trebui revizuita si completata, astfel incit dupa un anumit sistem de selectie din anul electoral, in final sa ramina numai 2 competitori, astfel ar disparea si al doilea tur de scrutin.
Nu pledez cauza nimanui, personal stiu cu cine votez si nici o dezbatere nu-mi va modifica optiunea, sa spunem ca sint satula de ceea ce au prestat unii dintre prezidentiabili in ultimi ani.
Off-topic
De I.I. pe 18 November 2009 la 7:28 pm (#)In “cea mai tara proasta” au murit mijloacele de comunicare.Ramane emisiunea”vorbe grele”.
Pentru ca si presa e dusa rau de tot. Astfel de oameni promovati. La asemenea nivel va coborati. Blonde/brunete nesarate cu juma’ de neuron, pitipoance, interlopi si manelisti. Voi veniti cu un model de “om de succes”, “femeie de cariera”, “tanar politician” nesimtit si tupeist. N-am vazut o emisiune cu olimpici, clubul de aeronautica.
De bloom pe 18 November 2009 la 7:37 pm (#)Mamaaaa, ce abereaza Geoana, in fata la TVR! Ce tupeu si pe asta! Cica le e frica celorlalti de o confruntare cu el. Parca am un deja-vu.
Votati, fratilor, Crin!
De violet pe 18 November 2009 la 7:39 pm (#)extraordinar ce tupeu jegos au astia…sa nu vina ei sa dezbata public…daca ei isi permit sa nu se prezinte, ce-ar fi sa nu ne mai prezentam nici noi la vot. sa iasa iara base, trazni-l-ar soarele si sa le rupa curu’!
De RaSpo pe 18 November 2009 la 7:42 pm (#)vis-a-vis de marea suspendare am si eu o opinie. Din toata mascarada singurul care a procedat corect mi s-a parut candidatul verzilor cu a lui sesizare la OSCE. Deoarece, normal ar fii ca in turul I ar fii sa se intalneasca absolut toti candidatii, deoarece aceste alegeri, conform constitutiei, asigura fiecarui cetatean egalitate in sanse. Normalul este confruntarea tuturor candidatiilor inscrisi, anormalul este confruntarea in doi sau trei. Oricum, aceasta miscare a candidatilor cu sansa nu face decat scarbirea electoratului, ceea ce va duce un plus pentru Basexu in final. Sper totusi ca doar ptr turul I…
De tbancu pe 18 November 2009 la 7:55 pm (#)domnule ciutacu intrebati-l pe crin antonescu de ce dintr-o data nu mai este anti-basescu. sa intelegem ca pt dansul nu e foarte grav daca iese tot asta presedinte sau ce incearca sa demonstreze? sincer dvs credeti ca poate lua din procentele lui geoana numai facand doua trei ironii pe seama lui? mi se pare ca le lipseste patriotismul principalilor candidati. suna prost dar daca ar fi mai apreciat poate nu ar mai fi toata lumea asa scarbita de clasa politica.
De cristina pe 18 November 2009 la 7:59 pm (#)Doar ce a trecut si Vadim pe strada TVR!!!
De violet pe 18 November 2009 la 8:00 pm (#)Ce penibil!
@RaSpo
putem fi clari si concisi?
De korbul pe 18 November 2009 la 8:05 pm (#)incerc eu:
1. Base ( se intelege si staful) dorea infruntare doar in 3 (trei)
2. ceilalti doreau … fara numar
3. au ajuns la intelegerea in 5 (cinci) si sa se desfasoare la TVR1
4. la 5 minute vine SASU-dir TVR1 si anunta ca face o dezbatere i 7 (sapte)
Ce inseamna asta : DINAMITEAZA DEZBATEREA IN 5 GREU OBTINUTA DE LA Basescieni.
Se pune intrebarea DE CE?
Simplu Geoana isi aduce pe pe cei doi circari ca in caz de dificultate sa sara la gitul lui Base ( nota bene ) si la Antonescu, tot nota bene din punctul lor, a kmerilor rosii, atit timp cit inca intrarea in turul II se joaca.
Daca nu sunteti convinsi, poate numele HREBENCIUC va da masura realitatii. Marele combinator nu se dezminte niciodata.
Jos nomenklatura komunista, fii aceluiasi om , Ion Iliescu Moskovici.
@ Violet: Asa-i… ceva de genul: “Luati-l de pe mineeee…. ca-l omooooor…!!!” Hi, hi, hi…. As rade cu adevarat daca n-ar fi toata situatia IN-GRE-TO-SA-TOA-RE…!!! Parca anume pt. a-i determina pe “scarbitii” sa ramana acasa… (potentialii votanti ai lui Antonescu) Si, sincer, cand ma uit in jurul meu, nu stiu daca nu o sa le si reuseasca…., din pacate…
De Nostradamus pe 18 November 2009 la 8:08 pm (#)A trecut ceva timp de cand am scris despre “cea mai tara proasta”; de atunci n-a mai functionat net-ul, o alta intamplare din “cea mai tara proasta”!Bine ca s-a rasgandit si ne putem desfata cu “dezbaterea electorala” care s-a amanat, dar “intamplarile” neatinse nu se vor neantiza ci ni se vor destainui distrugand vraja cu care unii incearca inca sa le mai dichiseasca. Totul intr-un viitor apropiat, eventual dupa emisiuni.
De I.I. pe 18 November 2009 la 8:08 pm (#)@cristina
nu il intreba pe dom Ciutacu, ca iti raspund eu.
De korbul pe 18 November 2009 la 8:08 pm (#)Crin a fost la Timisoara si a fost categoric, adversarul sau este in principal Base, dar nici pe Geoana nu il poate lasa deoparte.
Se incearca alipirea de base, ca sa recupereze din electoratul pe care il fura zilnic Antonescu, ca de la kmerii/termitele portocalii nu se poate apropia.
Ce păcat că n-a fost vreo confruntare azi! Zău, nu mai puteam de grija lor! Oricum mi-am format o opinie cu cine vreau să votez! De data asta chiar ne cred pe toţi nişte proşti, iar ei se cred “miezu’ din Fanta”. Da’ rumânii ăştia mulţi, au DREPTUL CONSTITUŢIONAL de a alege şi de a fi ales? Că asta vă doare pă toţi în trei litere, să vă aleagă, conform cu conştiinţa şi preferinţa fiecăruia, nu cu număru’ de catindaţi la o dezbatere sau cu număru’ de la pantofi al “strategilor” de campanie! Huooooooo!
De C. Bojan pe 18 November 2009 la 8:09 pm (#)@korbul:
facem pariu ca daca ar fi acceptat oricare dintre ceilalti, Geoana ar fi zis ca nu mai vine?
De RaSpo pe 18 November 2009 la 8:10 pm (#)Toti o dau cu bas pe’a matii, de ce ?
De korbul pe 18 November 2009 la 8:14 pm (#)E simplu, cei doi ‘corifei’ din sondaje au ceva de ascuns, fac un blat ordinar, pentru a nu raspunde la intrebari incomode.
Au muste pe caciula, o fi avind si Antonescu?
Cine stie sa puna mina pe tastatura si sa zica.
Geoana si Base au guvernat. Punct.
Fiecare au un trecut comun. Ion Iliescu.
Fiecare are ceva dosare. Punct.
Fiecare au cercuri grele de interese. Punc.
Korekt, cerea in 13 sa se dezbata.
De korbul pe 18 November 2009 la 8:15 pm (#)Adica de ce in 3, 5 sau 7?
Care sunt criteriile sa excluzi chiar si pe unul din ei? Tot un abuz.
Dupa toata mascarada asta PSD-ista, incep sa ma intreb cu adevarat , daca nu intra Crin in turul 2, SA MA MAI DUC LA ALEGERI ? Credeam ca “gashca” portocalie in frunte cu Basescu este cea mai nociva pt. Romania, dar incep sa cred ca E PE PICIOR DE EGALITATE cu “gashca” rosie…. !!! Sper, din suflet, ca Antonescu sa castige ALTFEL …. , la naiba, daca votam cu Carnetul de alegator…., il rupeam, da’ buletinul…. ?!
De Nostradamus pe 18 November 2009 la 8:24 pm (#)nu l-am impuscat degeaba pe nea Nicu, n-am impuscat destui nea Nicu!
De olimpiu pe 18 November 2009 la 8:24 pm (#)D-le Ciutacu , ce aveti cu oamenii de pe net ale caror blogguri au succes?? aveti ceva cu vanzatorii de usi de garaj sau cu tinichigii?? mie parca imi miroase a discriminare . nu mi se pare corect , asa ca SA VA FIE RUSINE !
De hrebejr pe 18 November 2009 la 8:39 pm (#)Off topic:
cine nu a vazut clipul de la Antena 3 a pierdut enorm. Nu Vadim e obiectul.
De korbul pe 18 November 2009 la 8:49 pm (#)pe scurt
-o tinara ce doarme
- se trezeste si se intoarce
-in pat Base
-face niste ochi mari (dar nu umezi) ci de groaza
-se ridica si fuge
Apare scris: “daca nu vrei sa mai traiesti inca 5 ani cu Basescu VOTEAZA”
E colosal clipul.
Am ris de unul singur de ma durea burta.
@ Nostradamus:
Crin trebuie ajutat zilele astea!
De violet pe 18 November 2009 la 8:54 pm (#)Eu stiu ca nu ma dau in laturi.
Victore,optiunea mea la votul de duminica a fost Crin.A FOST!De cateva zile,80 la suta din atacurile lui Crin se indreapta spre Geoana,20 la suta spre Basescu.90 la suta din atacurile lui Basescu se indreapta spre Geoana,10 la suta spre Crin.Ce iti spune asta,Victore coroborat cu impartirea banilor catre primarii?Incep sa ii dau dreptate lui Vadim cand spune ca Base si Crin au pus_o de_o intelegere!Pacat!
De noru pe 18 November 2009 la 8:54 pm (#)Poate ramane Geoana si dupa ora 22 la Gadea si face o dezbatere cum trebuie cu Antonescu.
De horya pe 18 November 2009 la 8:56 pm (#)Poate.. poate iese ceva acum.
Sau vine Crin mai devreme.
Chiar m-am mirat si eu aseara ,urmarind pe timpul publicitatii de la antena 3 ,prin treacat “LABEUNU_TV” pe admiratoarea d-nei Udrea ,cu cata precizie si date despre orele la care au fost date telefoane intre cutare si cutarica.!
De icsulescu pe 18 November 2009 la 8:59 pm (#)Pai astia de la 2si-un sfert sunt p.p. pe langa ce informatii detine madama cu privire la tot ce misca in procuratura s.a.m.d.
Atunci nu ma mir daca peste cateva zile ne vom simti lezati fiind intrebati pe strada sau oriunde altundeva “CE aveti de povestit laolalta ” si ce anume puneti la cale voi mai antireactionarilor???!!!
De unde p… calului detine aceasta ……. astfel de informatii atat de precise si detailate?
De iese inca 5 ani plangaciosu am f…t-o in fericire!!!!
Si il mai acuza pe Vanghelie !!!
Hai cu”Romania bunului-simt”
Toti se lauda ca sunt europeni,ca sunt democrati,dar cand sa treaca la practica democratiei,ne trezim de fapt in derapaj democratic,cand vrem sa vedem concretul,avem parte de abureli,in seara asta in loc de confruntare,am vazut niste indivizi ascunsi in spatele unor cuvinte,am vazut niste indivizi care in mod nedemocratic refuza sa se confrunte cu toti candidatii,am vazut ca ne cred prosti,in mintea lor bolnava cred ca noi nu citim,nu vorbim intre noi,nu vedem esenta democratiei in lume.Se inseala total daca cred ca vor scapa netaxati si totusi am ramas uimit de refuzul lui Antonescu si al lui Oprescu.
De ORASAN IOAN pe 18 November 2009 la 9:12 pm (#)Mari cuvinte pentru oameni mici!
De icsulescu pe 18 November 2009 la 9:15 pm (#)Oana are perfecta dreptate. Unde suntem noi in ecuatia asta????? Noi adica CIUMPALACII care stam cu morcovu-n … si cu telecomanda in mana?!
Ma tem ca nu merita atentia noastra !
O seara buna !
Dupa ce n-am vazut ce s-ar fi putut intampla, daca prezidentialii s-ar fi intalnit, nu ne ramane decat sa speculam cine este de vina? Poate “filosoful” Fane Spoitoru, pentru ca dumnealui, cu siguranta, ar fi gasit piatra filozofala, ar fi analizat-o pe toate partile, fara sa inteleaga ca esenta ei consta tocmai in faptul ca este cea mai piatra proasta cu care nu se poate nici macar pava intrarea intr-o casa presedentiala, cu atat mai putin drumul spre victorie prezidentiala.Pacat ca pietrelor , oricat de filozoafe sa fie, nu le este permis sa voteze, caci ‘poporul suveran’ nici atat.
De I.I. pe 18 November 2009 la 9:29 pm (#)Dupa ziua de azi s-a dus si Antonescu, parerea mea! Nu-l mai “bag” in urna pentru ca sare calul! NU ca ma prapadesc dupa Geoana, dar am asa o vaga senzatie, fara sa-mi mai las in nici un fel dirijat neuronul ca daca intra in turul 2 cu baselul ajung pana la urma “sa-si innoade” cozile!!!!! Plus ca, directoarea mea, pedelista colorata mai rau ca portocala, si care-l ura de moarte pe Antonescu s-a gandit ea asa, ditr-o data - cu mintea ei in gandul sau ca parca el e mult mai potrivit ca presedinte!! Ceva e putred aici dar ma intreb ce-a mai ramas neputrezit!???
De nume_necesar pe 18 November 2009 la 9:43 pm (#)Se pare ca dezbaterea totusi are loc !
De icsulescu pe 18 November 2009 la 9:46 pm (#)Cum nu avem cum sa-i vedem pe toti la un loc nici gratie tehnologiei moderne ,decat 2 odata ,vom trage linie la final si mai vedem noi.
Un lucru e cert si anume :pe 6 Dec. vom vedea cine sau ce ne va conduce destinele neinsemnate inca 5 ani.
Si care n-are net pe cine voteaza???????
@ noru, uite un exercitiu de logica: poate ca varianta ta e corecta si Crin a pus-o de-un blat cu Base. Sau poate Crin e “genuine” si ataca la Geoana pentru ca (a) votantii lui oricum sunt anti-base si (b) simte ca il poate lua pe Geoana si sa intre in turul 2 in locul lui. Merge? Eu n-am informatii suficiente ca sa ma pot decide asupra unei variante, asa ca raman la Crin pentru moment.
De Cetateanul Popescu pe 18 November 2009 la 9:46 pm (#)Subscriu la ce spune Oana chiar daca plictiseste subiectul. O lamurire din partea lui popeye e NECESARA.
De icsulescu pe 18 November 2009 la 9:50 pm (#)@ nume_necesar:
Basescu vrea, de ceva timp, sa deruteze electoratul PNL. Poate tu nu-i vei face jocul, totusi…
De violet pe 18 November 2009 la 9:59 pm (#)Tot stau si ma uit la Geoana…, si trebuie sa recunosc ca nu poti fi suparat pe el cand il auzi ce frumos si mai ales cat de NAIV vorbeste… Si poate chiar as crede ca si un om asa moale si candid ar putea conduce o tara , cu doua conditii insa… : 1. tara SA NU SE NUMESCA ROMANIA… 2. …iar el sa fi fost presedintele “Partidului fecioarelor neprihanite”…!!! Dar cand stiu ca tara care trebuie condusa e Romania, iar partidul care il reprezinta e cel din care fac parte Hrebenciuc , Vanghelie & Co. , datele problemei se schimba radical…!!!
De Nostradamus pe 18 November 2009 la 10:04 pm (#)Heheheeeeeeee! Nebanuite is caile Domnului!
De nume_necesar pe 18 November 2009 la 10:06 pm (#)Geoana vs Antonescu la o sinteza speciala!! Cum ar zice inglezu: Surpraiaaz! ori baselu, ma rog! Naucesc, pe bune!
Bietul de el , Geoana , Antonescu si-a pus doua randuri de “manusi de box” (chiar si din puf de pinguin…) , sa nu-l raneasca cumva ( atat cat se poate) , iar Geoana fara nici o manusa, si de aia “TOT EL PICA IN FUND” …. Acum chiar am inteles, …. saracu’ Geoana, chiar e un om de paie pe care il tin drept oamenii din spatele lui …
De Nostradamus pe 18 November 2009 la 10:19 pm (#)Buna seara Victor,
Asa vremuri, asa campanie. Eu, sincer, si nu cred ca sunt singur, ma gandesc cu spaima ca poate peste 5 ani va fi si mai rau … Poate vom avea noroc sa mai fim in viata. Ca naiba o sa mai facem? Cum va fi campania atunci, cu pusca?
De Remus pe 18 November 2009 la 10:22 pm (#)ce replica de tot rahatu’ a dat geoana: “cand o sa candidezi la prezidentiale atunci sa vorbesti cu mine”
De RaSpo pe 18 November 2009 la 10:22 pm (#)@Cetateanul Popescu
korekt
De korbul pe 18 November 2009 la 10:24 pm (#)nu poate lua in primul tur de la kmerii portocalii, dovada ca base sta la 30%
dar de la kmerii rosii se mai poate via Oprescu
Ar putea fi asta o solutie pentru greva de la metrou?
De claudiun pe 18 November 2009 la 10:44 pm (#)Dom’le, nu vi se pare că astă seară candidaţii favoriţi, cu şanse, tocmai ne-au dovedit că noi nici nu existăm?!
De renata pe 18 November 2009 la 10:44 pm (#)D-le Popescu, in afara de ce am scris in postul anterior uite pe ce ma bazez;stau intr-o comuna cu primar liberal si intr-un judet cu presedinte de consiliu judetean liberal.Stii ce mi-au auzit urechile mai acum 2 saptamani?Scumpul nostru primar liberal,in cazul in care Crin nu intra in turul 2 o sa incerce sa convinga oamenii sa voteze in turul 2 cu Basescu.Ordin venit de la consiliul judetean!Ma gandesc ca si in celelalte primarii liberale o sa se intample la fel.Ori eu de marinari betivi,chiori si nebuni nu vreau sa mai aud in fruntea tarii!
De noru pe 18 November 2009 la 10:46 pm (#)Deci se poate şi mai rău decât şuşa la Cluj…
De iulian n. pe 18 November 2009 la 10:49 pm (#)Ce dezbatere frumoasa. Multumesc pentru ca m-ati facut sa ma simt bine.
De horya pe 18 November 2009 la 10:54 pm (#)Da , a meritat sa raman conectat la Sinteza Zilei.
In sf un gest frumos dupa o zi agitata.
@Raspo.. Ciuvica se stie ca are boala pe PSD-isti.. era mai incins..trebuia sa ii auzim pe cei doi candidati, nu pe el.
De horya pe 18 November 2009 la 10:56 pm (#)N-ai cu cine, asta-i,
De korbul pe 18 November 2009 la 10:58 pm (#)un “taran” ce o da cu grija fata de popor.
Nu-i tot demagogie, cind camara e goala si
bate crivatul?
Uite de aia imi place Crin, e mai uman, e mai
simplu si viata i-a dat destule motive sa fie OM, om trai si om vedea.
Nu sunt activist de partid din 2000, penelistii mei din Timis au facut-o de kakao.
Sunt in tribuna, maninc seminte si ii fluier pe toti cind o dau in plopi.
@Raspo…si asa Geoana a facut un gest extraordinar ca a ramas la dezbatere desi nu era in program. Crezi ca Ciuvica a avut dreptate? Eu nu cred.
De horya pe 18 November 2009 la 10:58 pm (#)Na ca s-a terminat… Nu pare baiat rau la suflet Geoana asta (si nici “negru-n-ceru’gurii” - vlea si el sa muste da’nu plea stie cum , nu i se potriveste…) ; CATEGORIC , INSA , FUNCTIA DE PRESEDINTE E O “PALARIE” PREA MARE PT. EL (mai ales cu sacalii din spatele lui…) , dar pare un om cu care te poti intelege totusi destul corect (spre deosebire de Basescu…) …
De Nostradamus pe 18 November 2009 la 10:59 pm (#)Candidatul X: “oglinda, oglinjoara, cine-i cel mai frumos din tara?”
De Florin Dia pe 18 November 2009 la 11:01 pm (#)Oglinda: “tu, dar mai frumos decat tine e candidatul Y (sau Z).”
Candidatul X se gandeste: “Sa nu apar la TV langa candidatul Y, ca el e mai frumos decat mine.”
Iar la TV se mai uita naiba, un procent doua dintre romani, si aia deja cu opinia formata, iar restul ne uitam la “Dansez pentru tine”
@noru
pina acum citeva zile, daca in turul doi se aflau Geoana si Base votam Geoana.
De korbul pe 18 November 2009 la 11:04 pm (#)Acum dupa ce am vazut sforarul sef Hrebe cum a facut apel la Vadim si Becali, cum Geoana a folosit baza de date a Armatei in scop personal, NU MAI MERG LA VOT in turul doi daca ramin Base si Geoana.
Nu vreau sa imi zic peste 4 ani ca am fost DOBITOK.
Alta marie cu aceesi palarie. Ce imi este Geoana sau Base, ca sa nu spun PDL - PSD.
Ma voi trezi cu CARE ESTE dind ordin de arestate, pentru delict de injuraturi pe goagal
@ noru: si daca tot ati fost simpatizant Crin, nu ati putea da exact numele judetului si al localitatii ( fara nume de persoane) … , asa pt. corectitudine, si sa stie si Crin ce-i fac colegii ( poate el nu stie, prezumtia de nevinovatie e inca valabila , nu ???) … Ba poate, vom primi si un raspuns, cine stie…?!
De Nostradamus pe 18 November 2009 la 11:09 pm (#)@Nostradamus…
De nume_necesar pe 18 November 2009 la 11:22 pm (#)cred ca suntem mai multi cu astfel de informatii!!!
si pe Vaiolet!!
Nu ma deruteaza Basescu!
Antonescu ma deruteaza fara doar si poate!
Si pana la urma o sa-l votez pe verzuliu ala mic cu moate si barba!!!!
era ptr.Violet!
De nume_necesar pe 18 November 2009 la 11:22 pm (#)E limpede de acum, Băsescu evită dezbaterile televizate cu ceilalţi contracandidaţi. Din raţiuni de strategie electorală, lesne de înţeles… Nimeni nu ar dori să încaseze glonţul de argint al unei guvernări ratate. Geoană, se simte la fel de vampir şi nu vrea să apară ziua. Antonescu se luptă pe două fronturi: ziua şi noaptea. Să mă explic: Băsescu vrea în grup (aproape toţi candidaţii, inclusiv perdanţii, disoluţie mesaj), Geoană vrea în cinci (3+2, inclusiv Oprescu şi Hunor, divagare mesaj). Antonescu vrea doar să îi fie ascultat mesajul de către toţi candidaţii… La final, electoratul hotărăşte!
De Dispecer Blogosferă pe 18 November 2009 la 11:24 pm (#)Domnule Victor ati lipsit de la o sinteza exceptionala. Daca PSD-ul nu ar fi fost la guvernare si nu am tine minte cum am trait in acea perioada ar fi fost extrem de greu pentru Crin sa stea in fata lui Geoana.
De Valutzu pe 18 November 2009 la 11:36 pm (#)@nume_necesar: ok , go on… Dati drumul la numele localitatilor si judetelor in cauza…!!!( nu nume personale, nu ma pasioneaza atacuri la persoana…) Care-i problema…? Poate se vor mai clarifica asa apele…
De Nostradamus pe 18 November 2009 la 11:45 pm (#)@nume_necesar: … bineinteles si functia politicianului in cauza…
De Nostradamus pe 18 November 2009 la 11:47 pm (#)S-a tot vorbit de prezenta tuturor candidatilor la dezbateri ca asa ar fi democratic. E adevarat. Ma gandesc insa ca Vadim Tudor si-a vandut serviciile “politice ” ca deobicei, si a fost alipit la toata chestia asta pentru a suplini capacitatea de reactie a lui Geoana. Adica a fost folosit pe post de smardoi, ca sa desfiinteze discutia. Va puteti imagina vreo discutie cat decat, printre mugetele tribunului? Acum incep sa inteleg adevarul despre toata “negocierea” interminabila referitoare la organizarea confruntarii.
De alex.dumitrascu pe 18 November 2009 la 11:56 pm (#)O discutie cu Vadim = nici o discutie.
Un ’strateg” destept de la PSD a vrut sa-l foloseasca pe Vadim Tudor, pentru a-l scapa pe Geoana de “confruntare”.
Pacat insa ca aia de la tara nu se prea uita la televizor. Se feresc mai ales de antena 3 li s-a bagat in cap ca aia de acolo sunt “platiti de Voiculescu”.
La tara nu se stie decat despre “parlamentarii fura” si “a zis Geoana ca ne da”.
Cat are de castigat Cernea din candidatura sa, sper sa mai auzim de el si dupa alegeri, macar ca analist politic si tot e bine. Un model, aa? dar parca tot nu are fata de presedinte cu parul lui lung si barba stufoasa? dar ca pregatire politica e bun. A terminat Filosofia politica.
De horya pe 19 November 2009 la 12:06 am (#)Pentru a fi ales, atunci când există candidatură, trebuie să arăţi un minim de respect pentru votanţi. Simţeam nevoia să fac această precizare. Pentru a fi ales preşedinte, atunci când candidezi în România, trebuie să arăţi un minim de respect pentru români. La fel de votanţi. Scuze, trebuia să mă plasez spaţial…
Pentru a fi cunoscut, atunci când există televiziune, trebuie să arăţi un minim de respect pentru comunicare. Simţeam nevoia să fac această precizare. Pentru a fi ales preşedinte, atunci când candidezi în România, trebuie să arăţi un minim de respect pentru televiziune. La fel de prezentă în comunicare. Scuze, trebuia să plasez televiziunea în sfera comunicării…
De Dispecer Blogosferă pe 19 November 2009 la 12:06 am (#)@Dispecer Blogosfera… nu te inteleg.. trebuie sa te faci inteles. Cine a gresit in ecuatia ta?
De horya pe 19 November 2009 la 12:32 am (#)Nu-mi pasa de dezbateri. Mi-am facut o parere, mi-am verificat-o si ma duc la vot. Da, suntem o societate in care simtul civic este dizolvat dar nu am sa ma dau cu fundul de pamant ca nenii nu au gasit formula civilizata de dezbatere pentru prostime. Cine are creier nu asteapta ca un meci verbal sa incline balanta. Eu unul ii vreau pe Antonescu si Geoana in turul doi. Daca va fi un vot fara multe smenuri atunci base nu va intra in turul doi. De fapt batalia in momentul asta nu este intre Antonescu si Geoana, este batalia sa nu intre gollum-ul in turul doi…fiindca este in stare sa-si impuste oponentul si surpriza ramanem cu el pe cap inca 5 ani. Este adevarat ca trebuie ca libertatea de opinie sa fei respectata, dar dupa mine cine voteaza cu basescu in lumina tuturor porcariilor iesite la iveala, este un tradator si nici macar nu este pe bani multi…cretinii convinsi nu intra la numaratoare.
De mutter pe 19 November 2009 la 12:46 am (#)Grav mi se pare ca o duduie blonda interimara sa-mi falfaie in fata documente confidentiale…de fapt de ce sa ne miram ridicatul poalelor in cap face parte si din fisa postului de curva politica
@noru - ptr postarea 18 November 2009 la 8:54 pm
eu ma gandesc la urmatoarea gandeala tactica a lui crin:
- intreaga masinarie de partid pnl este un biet ceas cu cuc pe langa uzinele metalurgice ale psd-ului si pdl-ului. diferenta in numarul de oameni si cea logistica, etc. etc., se vede cu ochiul liber. crin trebuie sa reduca handicapul asta printr-o aparitie cat mai convingatoare si mai bataioasa.
- marinelul are bani pana la vomitiv si-n plus o armata de zombie pedelici care-i sufla in pupa la greu, de-ar fi sa-si lase si plamanii in curu’ iubitului “capo di tutti capi”. psihopupu n-o sa aiba probleme sa intre in turu’ doi, chiar daca crin il bate cu paru’ si-l lasa numai in chiloti si perfuzii la usa urgentei.
- crin este constient de asta, asa ca singura lui sansa este sa-i ciobeasca lui geoana toata fatzada, pana la caramida, si sa-i traga de sub fund scaunul de locul doi in turul doi. mai stie si ca sunt destui psd-isti care-l vor vota in turu’ doi chiar daca geoana pierde.
- de-asta, asa cum ai observat bine tu, 80% din atacurile lui crin aterizeaza in gradina psd-ului si numai 20% sunt scuipate pe chelia portocalie.
- bassse il ataca mai rau pe geoana tot din cauza mamutului psd. cred ca-si face socoteala ca pe crin o sa-l lucreze mai usor la urne in repriza doi, pnl fiind mai micut, da’ eu zic ca taman aici sa-si greseasca pasientele alea otravite. asa cred eu, cel putin, fara sa ma rup in figuri de analist.
nu cred, NU VREAU sa cred ca favoritul meu, crin, are vreo zbarna in dosu’ casei cu bassse, cu toate ca nici asta nu m-ar mira daca pana pe coada o sa puta ceva. doar vorbim despre politicieni, nu despre fluturi palpitand jucausi in razele soarelui, ce draq! daca-mi iau vreo castana si de la crin, cum mi-am luat de la bassse, atunci chiar ca… dar mai bine nu mai scriu, ca ma zboara victor una-doua de aici.
De Suflet Negru pe 19 November 2009 la 2:18 am (#)Referitor la update: ASTA nu-i un semn ca “le reuseste figura” de a “goni” de la urne marea masa, lasand cale libera activistilor si celor care profita de pe urma actualului regim?
De Victor (altul) pe 19 November 2009 la 4:24 am (#)EU marturisesc a fi scarbit, si nu mai urmaresc emisiunile pe aceste subiecta (iarta-ma - nici a ta), dar la vot voi merge. Contra!
atentie la khmerii rosii si la termitele portocalii, basescu, geoana, vadim si becali sunt niste profitori ai regimului comunist, ei si ai lor vor ramane tot cu vechile obiceiuri.
De gogu pe 19 November 2009 la 6:27 am (#)Incerc sa fac un rezumat al comentariului pe care l-am postat un 18 noiembrie ij jurul orelor 2.00-2,15 pm. A zburat ca vantul si ca gandul si n-am idee pe unde o fi ‘poposit’, dar din pacate vad ca nu este pe blog.
De I.I. pe 19 November 2009 la 7:35 am (#)Vazand titlul am zambit ca iar acem un titlu “marca” Ciutacu. Entuziasmul meu a mai scazut din intensitate cand am citit ca “licenta din titlu ii apartine filosofului Fane Spoitoru”, dar daca pe D-l Ciutacu l-a inspirat, trebuia sa gasesc esenta de idei concentrata in titlu.
Prima mea reactie a fost sa caut motivul pentru care D-l Ciutacu l-a denumit “filosof”pe afaceristul roman de etnie roma, “imparatul” lumii interlope bucurestene.Daca dumnealui a stat 12 ani in inchisoare, chiar avea timp sa ajunga la ‘piatra filosofala’ si
sa mediteze asupra problemelor tarii si bineinteles sa ajunga la enuntarea faimoasei “cea mai tara proasta”.
Sigur ca acest enunt in forma lui rostita doar sau chiar scrisa i-a facut cu ochiul D-lui
Ciutacu nu numai pentru inversiunea continuta in el, ci si pentru semnificatia acesteia.Si cum dumnealui este un maestru al cuvantului, rapid ne-a si plasat-o.
Inversiunea este un procedeu artistic foarte des utilizata nu numai de poeti, ci si de jurnalisti, si cum sa-i fi scapat tocmai dumnealui efectul acesteia in contextul in care “intamplarile” din tara erau inverse fata de asteptari. Aceasta “inversiune” frizeaza mediocritatea, intoleranta , sau toleranta zero fata de politicieni, guvernanti, autoritatile statului care au fost angajati pentru a veni in ajutorul cetateanului, pentru a fi in slujba lui si nu invers.
D-l Ciutacu ne-a lasat libertatea sa descoperim semnificatia inversiunii folosite. Cam acestea au fost gandurile mele exprimate. Ramane ca D-l Ciutacu sa decida daca interpretarea mea corespunde oarecum gandirii dumnealui privind “cea mai tara proasta”. Personal il felicit, nu sa-l magulesc, ci pentru ca merita.
Consider ca Alex Dumitrascu a explicat cel mai bine situatia, cu implicarea lui Vadim in dezbatere.
De violet pe 19 November 2009 la 8:40 am (#)As completa eu, ca am vazut la A3 in timpul zilei, la Paula Rusu, ca Vadim si Becali sunt cu Geoana. Se pare ca Vadim si Becali sunt la pachet. Avand in vedere ca pe Becali l-a scos de la inchisoare Hrebe, e de inteles fidelitatea lui Becali fata de candidatul sustinut de el. Si se verifica, astfel, cele spuse si de Crin, ca n-a vrut sa participe la o dezbatere in care s-a implicat atat de mult Hrebe.
Parerea me este ca dl.Crin Antonescu ar trebui sa taca saptamana asta sa nu mai dezamageasca potentialii alegatori…pe mine cel putin m-a dezamagit…se vede de la o posta ca a facut intelegerea cu baselu..a devetit o “tata”.credeam ca e un tip mai istet…pacat
De simona pe 19 November 2009 la 9:38 am (#)Am vazut si eu abia acum inregistrarea emisiunii. Sunt impresionat ! Tatica asta e chiar informata: cica stie ea ca Geoana si-a luat un “spartling”
partner cu care se pregateste pentru confruntarea cu Basescu.
De Bubulea pe 19 November 2009 la 11:19 am (#)Tot tambalaul asta a fost de fatada. Cei doi colosi PSD si PDL s-au suntat cum au putut, scandaluri, mizerii. Concluzia? Voi merge la primul tur de scrutin. Daca se vor califica Basescu si Geoana, la al doilea nu voi mai merge. Sa se spele pe cap PSD-ii cu Basescu. Il merita si chiar aceasta tara de balamuc chiar cred ca il merita pe Basescu. Multa prostie, ieftin de cumparat, multi hoti, usor de santajat, valorile inlocuite de nonvalori, o tara de rahat. Imi pare foarte rau ca m-am nascut aici. Pe toti tinerii inclusiv pe cei din familia mea, ii sfatuiesc sa plece, cat mai sunt normali. Singurii pe care ii plang sunt cei care chiar au vrut sa schimbe in bine tara asta si care cred ca vor mai incerca asta cu sufletul curat, dar oricat de puternici ar incerca sa fie, sunt totusi oameni, iar acum raul, se pare ca este mult mai puternic decat binele. Chiar nu cred ca Geoana este raul cel mai mic. Este lafel.
De Adriana pe 19 November 2009 la 12:48 pm (#)Nu nu suntem unicat
Dezbaterile TV sunt o oportunitate de care candidatzii la prezidentziale o iau sau nu in functzie de raportul oportunitatzi / costuri.
Iliescu nu a venit la dezbateri si a castigat in 2000
Republicanii in USA nu au participat la dezbateri TV intre 1960 până în 1976 si democratzia nu s-a dus de rapa.
Singuri care par sa sufere sunt guresii de la microfoanele TV-urilor care scapa o ocazie sa se obraznicesca si nesimporcesca asa pe model Floooorin Calinescu .
De laur pe 19 November 2009 la 12:59 pm (#)As mai avea o completare daca se poate.
De Adriana pe 19 November 2009 la 3:01 pm (#)Si-au atins scopul. De ce as veni eu din patriotism la vot in turul doi sa scapam tara de un eventual dictator? Ca sa alegem clica unuia care mai fara scandal si mai organizat nu ar ezita sa ne vanda rusilor sau altora? Mi-e egal. Oricum ne vand rusilor sau mai stiu eu cui, si unii si ceilalti. Metodele doar, sunt diferite, iar banii ajung in alte buzunare.
Ah… Oprescu dupa parerea mea este pe post de incurca-i drace, intru acelas scop. Stiu ca parerea unora este alta, dar eu asa cred.
Vadim este partiotul caramizilor in piept, iar ceilalti sunt asa…de a mai fura cateva voturi, de diversiune. Altfel de unde ar avea unul ca Cernea bani? ca oricum traieste din banii parintilor dupa cum a declarat singur. Ma rog, sa zicem ca e finantat de verzii europeni. Tot aia. Este tara in pericol?
Dupa circul pe care il vad, chiar si serviciile pun umarul. Poate ar trebui, chiar sa se aleaga praful de tara asta, pentru a renaste din cenusa… Utopie.
Domnule Ciutacu ,sunt scarbit de ipocrizia celor care candideaza la postul de presedinte pentru ca se dau foarte “curati” ,sinceri. Daca sunt atat de sinceri de ce nu zic de unde au sutele de milioane de euro pentru campania electorala? Nu ar fi mai bine decat sa dea o punga cu 2 brichete , cateva pliante,si o sapca ,sa dea banii aceia(pe care ii folosesc la achizitionarea materialelor publicitare) unor case de batrani sau unor asociatii care se ocupa cu hranirea persoanelor fara adapost?
De @lin pe 19 November 2009 la 4:13 pm (#)Basescu nu vrea confruntari cu multi contracandidati sau cu toti, pentru ca-i este frica sa nu-i scape sapunul.
Mai bine faceti o confruntare “pectorala”, cu tema: TUPEUL PE CELE MAI INALTE CULMI.
TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE FACE SA VOMITAM TOT TIMPUL !
AI GRIJA DE TINE! GOD BLESS YOU ! AMIN.
De CA3D pe 19 November 2009 la 4:41 pm (#)Elena Udrea este unul dintre modelele feminine promovate de Basescu.O adevarata emblema a turismului romanesc care de asemenea se admira foarte mult..reusind performanta de a se lauda singura la telefon asa cum a facut in cadrul unei emisiuni radio la realitatea fm unde a declarat ca “seaman la voce cu doamna Udrea?”din pacate nu sunt dansa dar o admir foarte mult pentru convigerile sale”penibil doamna Udrea!
De andreea pe 19 November 2009 la 5:11 pm (#)Dle Ciutacu
De Dan Patrascu pe 19 November 2009 la 5:54 pm (#)Va propun spre analiza si dezbatere o stire pe care nu pretind ca am descoperit-o eu, dar care a cam fost ocolita de presa romaneasca. Ea ne scoate din contextul morcirlos al campaniei electorale.
http://patrascudan.wordpress.com/2009/11/19/578/
Ceva legat de Plesu. Cica Dl. P. ar fi in spatele multor numiri pe care le-a facut Zeul marinar cand cei doi erau ca frati. Si chiar si in spatele unor apropieri pe care le-a facut Baseloo de Biserica Ortodoxa, respectiv de “dreapta populara”. Cred ca ar merita cercetat ceva aici, plus ca dupa ce idolul lui Udrea o va lua pe coaja rau dupa alegeri toata secta asta a filozofilor sinecuralivi vor ramane cam disperati.
De D.P. pe 19 November 2009 la 8:05 pm (#)IN JUDETUL SATU MARE PRESEDINTII SECTIILOR DE VOTARE NUMITI DE PREFECT, AU SEMNAT O HARTIE PRECUM CA VOR SUSTINE INTERESELE PDL, SI PE LANGA DIURNA PRESEDINTILOR SECTII DE VOTARE MAI PRIMESC 800 LEI NOI DE LA PDL.
De Eu si nu Tu pe 19 November 2009 la 9:39 pm (#)Felicitari, Victor Ciutacu! O emisiune excelenta, cu un final excelent! Am simtit speranta alaturi de Victor Ciutacu si Bogdan Teodorescu.
De violet pe 19 November 2009 la 9:56 pm (#)In fotografia asta e surprins perfect sufletul “doamnei”. Nesimtirea astora cred ca va fi “rasplatita” chiar de cei apropiati lor pentru ca cel mai tare suparat e probabil unul nemultumit de cat a primit.
De Emilia pe 20 November 2009 la 6:49 am (#)sper sa iasa circ diseara cu vadim….
De gigel pe 20 November 2009 la 8:44 am (#)de ce nu se duc oare toti?Ce nu se pot schimba regulile in ultimul moment?
poporul roman doreste sa fie informat(nu partial!)
Duduia asta e cam degeaba.. De fapt, macar de ar fi degeaba, da’ eu mai rau, face numa’ porcarii!
De Iosif pe 20 November 2009 la 10:15 am (#)Conteaza de la putin spre deloc cine va fi presedinte, ca persoana. Se bat doua curente. Unul dinspre est-Rusia = PSD si altul de vest - USA= PNL si PDL.
De Adriana pe 20 November 2009 la 1:31 pm (#)Problemele de aici incep. PSD-ul la varf este controlat foarte bine de catre est- (vezi in acest sens si vizitele care ii coloreaza fata in stracojiu domnului Geoana, care altfel da explicatii rezonabile cum ca ne normalizam relatiile cu Rusia), iar in teritoriu sunt bine platite hoardele de activisti care habar nu au in numele cui sustin ideile, ci atrag cat mai multi membri si votanti, bineinteles in numele “sustinerii clasei muncitoare”. Putem include aici si buna credinta gen stanga europeana, care arata insa de prea multe ori ca este ea, la randul ei infestata de “est”. De partea cealalta, PDL si PNL. PNL-ul si-a mai facut putin curat, si canta intr-un cor in numele democratiei si a economiei de piata, cu interesele ei.
Problema cea mare este la PDL care a adunat toti oportunistii si hotii de pe piata, caracterele cele mai “defecte”, care pentru un pumn de galbeni ne-ar vinde oricui, chiar si Rusiei(chiar daca din inconstienta si nu neaparat din reavointa), ca doar si acolo mai sunt capitalisti. Sa mai vorbim de prostiile pe care le fac Basescu si camarila, care pana nu intra cu mana pana in gat in miere si nu se mai si fac si de rahat cu incompetenta si obedienta nu se lasa?…sa mai vorbim ca ambele tabere au infiltrati unii de la altii? Ca unii vor sa impuna cu forta in numele bunei credinte distrugerea unor partide pentru a crea ei partidul “NOU”. Aici intervine un pic si caracterul aceluia care vine cu initiativa, daca nu cumva este chiar el un “pion otravit” din partea cealalta, respectiv a “capitalistilor din est” si joaca la doua capete, sau maniera riscanta de derapaj prin care cauta sa se impuna.
Ar fi multe, dar ma opresc aici. Unde ne indreptam? Spre VEST sau spre EST?
Aici mai intervine si rolul “nu mai pot cu Basescu”, pentru ca felul in care s-a compromis poate sa ne impuna o alta directie care poate nu o vrem.
PSD-ul din asta iese pana acum cel mai castigat, chiar daca este in minoritate. Prin eventuala castigare a functiei de presedinte, va avea o regina in plus pe tabla de sah. Tocmai de aceea eu consider pe Basescu poate fi trecut chiar la categoria “tradator” pentru ca a minat chiar din interior drumul pe care doream sa mergem. A facut ca 2 sa insemne mai putin decat 1.
Poate ar mai fi o sansa sa nu iasa chiar asa prin personalitatea si caracterul unuia din candidati, care parea pentru unii ca se lupta cu morile de vant si care a fost luat chiar in deradere la inceput.
Vom vedea…
@ Adriana:
Ce-ai zice daca ai afla ca PSD +USA=LOVE si chiar si PSD+ RUSIA=LOVE?
De violet pe 20 November 2009 la 3:41 pm (#)SA FIM SERIOSI, DE CEEA CE VEDETI IN TARA ACEASTA,DEZASTRUL,NU ESTE RESPUNZATOR O SINGURA PERSOANA,D/LE CIUTACU,CI TOATA ACEASTA CLOACA DE POLITICIENI,IN ACEEASI MASURA.
De ion pe 21 November 2009 la 11:23 am (#)SINCER ,SUNT CAM PESIMIST ,SI CRED CA N/O SA NE MAI REVENIM NICI DUPA INCA 20 DE ANI.ASTA CRED.
De ion pe 21 November 2009 la 11:24 am (#)@violet:
De Adriana pe 21 November 2009 la 3:45 pm (#)Daca privim spre declaratiile oficiale sau publice, poate. Daca insa privim mai in amanunt, nu cred ca putem sau mai bine zis pot afla ceea ce zici tu.
Din pacate ,este exact asa cum am aticipat…
De Catalin Tzetze Radulescu pe 25 November 2009 la 11:13 am (#)BUFONIADA-faza pe tzara !!
O competitzie surda intre un alcoolic scelerat si restul clasei politice(animata in integralitate de oportunism si lipsa unei axiologii elementare)…
Asta confirma justetzea sintagmei “cea mai tzara proasta” !!
Draga Ciutacu, avem un adversar comun, Basescu, nu ca om ci ceeace reprezinta el, rautate fata de toti, chir si fata de cei din PDL, MIC DICTATOR DAR CARE POATE AJUNGE MARE, un micinos , un pervers, care daca va mai fi votat presedinte distruge toata tara, lucru pe care aproape l-a reusit numai intr-un an cu Boc impreuna.
De CETATEANUL ROMAN pe 25 November 2009 la 7:36 pm (#)Dupa cate vad la Tv., PSD+PNL+UDMR+TOTI, tot incearca sa prezinte Guvernul,sa justifice Programul etc., toate in buna armonie si sunt bombardati ca de ce asa si asa. Nu am nimic impotriva , dar din 5 in 5 minute trebuie sa ceara si aceasta Coalitie ca adversarul sa prezinte si el ceva. Caci este usor din o sumedenie de probleme sa fie multe greu de rezolvat si sa ti se spuna, vezi aici cum faci. Basescu neprezentand nimic sigur ca nici nu are puncte unde sa aiba probleme. De aceea zic eu ca ar trebui ca din 5 in 5 minute sa i se ceara si lui Basescu sa prezinte o majoritate care sa sustina un Guvern si sa prezinte si programul acelui Guvern. Acest lucru nu poate sa-l faca Basescu si PD-L. Pentru ca sunt izolati, certati cu toata lumea. Daca vrem sa castigam, trebuie sa se insiste pe lucrurile constructive ale Coalitiei pe de o parte si pe acele lucruri pe care Basescu nu le poate face in interesul natiunii, adica Guvern si program de guvernare.
Si trebuie insistat pe faptul ca a fost colaborator al lui Iliescu in anii 1991-1992, tocmai atunci cand tinerii de atunci, ca mine si ca altii cu sutele de mii, la Bucuresti si Timisoara in anii 1990-1996, au luptat impotriva comunismului adevarat, nu impotriva unor fantome ale trecutului, cum prezinta lupta acum Basescu. Va rog daca puteti sa prezentati aceste puncte de vedere si lui Antonescu si lui Geoana.
Continui tot eu, cu punctele slabe ale lui Basescu pe care trebuie insistat vehement, pe care el icearca acum sa le ascunda , si PDL la fel. Tot incerca sa induca ideea ca PNL nu poate vota un socialist. Pai el nu era acum 5 ani un socialist care se lupta cu Nastase, si totusi PNL l-a votat si a ajuns Presedinte. El era un comunist-socialist. Pe cand, Geoana, dupa cate stiu eu a fost ambasador SUA la Constantinescu , dupa care in 2000 fiind numit ministru de exterene, de Nastase a intrat in PDSR. Deci si aici se pot face corectii serioase lui Basescu. Si inca ceva, se incearca inducerea ideei ca tineretul este cu dreapta. Asta a fost la noi ca era o necesitate, dar ca ideologie, in toate tarile din UE si din istorie, tineretul este socialist. Si este si normal ca tineretul vrea egalitate, nu vrea bogati etc.De dreapta sunt cei mai in varsta, crestinii, cei instariti etc. Cateva observatii care cred ca ar fi utile in acest interval scurt de timp. Va multumesc!
De CETATEANUL ROMAN pe 25 November 2009 la 8:07 pm (#)Adaugă Comentariu!