Iertăciune cu plecăciuni: n-am turnat!
De: Victor Ciutacu - Categoria: Caruta cu deontologi,Polemici PoliticeAcum vreo trei anisori, legendarul luptator cu fantasmele comunismului care e Victor Roncea depunea, prin Civic Media, o solicitare de verificare colectiva a sefilor din presa din punctul de vedere al trecutului lor (ne)securist. Extrem de prompt, CNSAS ne-a trimis, tuturor celor de pe lista cea lunga, un soi de somatii, prin care ni se cerea sa producem urgent, cu numar de inregistrare, un set de documente si sa ne prezentam rasi, tunsi, frezati, la o anumita data, la sediul central al institutiei. “Eleganta” solicitare mai cuprindea si o alternativa: cica, daca nu simteam nevoia sa ne spovedim in fata vanatorilor de securisti, eram liberi sa demisionam din functiile de la privatii care ne plateau lefurile.
Disciplinat cum ma stiti, le-am trimis documentele, da’ – vai, ce rusine! – nu am binevoit sa ma prezint la CNSAS, intrucat nu simteam nevoia sa ma justific in fata nimanui. Am ales o baie-n piscina imperiala a hotelului Delphin Palace Lara. Bineinteles ca marea urgenta nu si-a gasit raspuns, cu exceptia circului mediatic, ani de zile, timp in care am ajuns redactor sef, dar aseara am avut surpriza sa primesc un sms de la o colega care ma anunta ca nu sunt nici securist si nici macar turnator dovedit, fapt atestat printr-o lista intreaga de verdicte de necolaborare, care zace de prin decembrie pe site-ul CNSAS. Verdicte pe care n-a binevoit nimeni sa ni le comunice oficial pana acum, la fel ca si somatiile ultimative.
Banuiesc ca, daca (vorba lu’ nea Micky) “ma gaseau astia maior”, aflam asta, pe surse, din Evenimentul Zilei sau Cotidianul. Dat fiind, insa, ca soarta le fu cruda cautatorilor de scheleti prin dulapurile celor nealiniati, nu mai ramane decat de speculat varianta ca as fi activ si nu m-au deconspirat colegii de serviciu:)
P.S. Mi-ar fi placut sa-i gasesc pe lista aia si pe I.T. Morar, TRU sau Radu Moraru. Si, evident, sa primesc instiintarea pe hartie, ca si convocarea la autodemascare.

58 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Ehh…io i-as cere lui Roncea un certificat de necolaborare cu ” Spitalul Ghe Marinescu ” dar nu-mi acord sanse prea mari sa am un raspuns
De Mos Califar pe 2 March 2009 la 13:17 (#)Aşa, şi?! Mare lucru! Bine, atunci chiar mare.
De Jademan pe 2 March 2009 la 13:35 (#)Victor,cand se va duce dracu capitalismul,vom zice cu totii ca am urat capitalismul.Asa se pune acum problema cu turnatorii la secu.Astia care pupa in cur puterea si ne explica cum e cu economia de piata vor fi primii care-l va pune la zid pe marele capitalism.Abia astept sa se termine cu vrajeala asta si sa vad ce urmeaza.
De mery pe 2 March 2009 la 13:36 (#)Eu as fi curios cine erau turnatorii la secu din grupurile studentesti VOUA si DIVERTIS, pentru ca, sa fim seriosi, nu i-ar fi lasat “baietii” chiar de capul lor, nu ?
De FuckYouTovarasi.blogspot.com pe 2 March 2009 la 13:36 (#)Victore cum de ai putut face asa ceva .In timp ce astia se “chinuiau” sa-ti dea tzertificat de necolaborare prin cele birouri imbicsite,tu sa te lafai intr-un asemenea loc.si ce s-au mai chinuit asa vreo trei ani ,probabil au vrut sa fie siguri si au cautat pana in ultima fila a securitatii si cine stie unde..Pe tine personal nu cred ca te incalzeste cu ceva cand te stii curat,ca ti-au mai dat si tzidula asta.a fost ca si in cazul meu cand am fost acuzat de ceva da eu stiam ca nu-s vinovat si a venit si confirmarea da pe mine nu m-a incalzit cu nimic.raul fusese facut cand am fost acuzat
De codeus pe 2 March 2009 la 13:56 (#)Chiar ai crezut, dle Ciutacu, ca ai fi fost “avansat” la gradul de “tonomat” daca aveai niscavai “scame securiste” pe sub maieu? De mult erai considerat coechiper, in aceeasi “echipa”, alaturi de Mona et Co.
De Michele pe 2 March 2009 la 13:57 (#)@ mery ->
De FuckYouTovarasi.blogspot.com pe 2 March 2009 la 13:57 (#)Daca vrei ne intalnim pe inserat la o cafea si iti explic eu tot ce nu intelegi.
@FuckYouTovarasi.blogspot.com
Hai sa nu fim portocalii la creier! Nu erau turnatori. Erau insa cenzurati (si semi-tolerati) de catre unii dintre sefii UASCR de pe atunci – (ex. Mihnea Constantinescu). Facultățile cu șefi UASCR habotnici (gen BOC, VIDEANU sau PREDA)aveau brigăzi cuminți care se rezumau la bancuri de cantină.
De FuXi pe 2 March 2009 la 14:13 (#)Eu ma intreb alceva. Daca nu ar fi fost revolutia, cati dintre tinerii jurnalisti de azi ar fi fost turnatori? Sunt sigur ca alde Lupea, Turcescu, Pora … ar fi fost!
De FuXi pe 2 March 2009 la 14:15 (#)eu imi aduc aminte cum tovarasul Traian Basescu,un mare comunist in viata,condamna comunismul,citind in parlament raportul Tismaneanu. asta-i culmea culmilor! e k & cand l-ai fi pus pe Hitler sa condamne holocaustul. deci,asadar & prin urmare,stam foarte bine la credibilitate…
De cristu pe 2 March 2009 la 14:34 (#)Victore, bine ca nu ai fost. asa si?
De McGogoo pe 2 March 2009 la 15:15 (#)chira crezi ca mai interseaza pe cineva povestea asta cu securisti/politie politica?
oricum trebuie facut o analzia serioasa asupra securitatii…
am vazut aseaza pe Ion Cristoriu la antena3… interesanta emisiunea.
Era culmea sa iti fabrice si tie vreun DOSAR DE SECURIST! Desi timpul nu e trecut! Tiranul, daca il mai “deranjezi” mult, s-ar putea sa dea ORDIN sa TE EXECUTE! NU M-AR MIRA!
De Costin Tanasescu pe 2 March 2009 la 15:22 (#)Da,ok!
De din Brasov pe 2 March 2009 la 15:28 (#)Acum io, i-as intreba p’aia de la CNSAS :”Ba, da de ce nu mi-ati trimis raspunsul,cum zice legea ?”
De ce nu i-ati raspuns public lu’ ala de a trimis lista spre verificare ?
Daca Dinescu mai e in CNSAS,de ce nu a comentat verificarile solicitate de “societatea civila”(societatea asta civila cred ca-i mai militarizata decat armata),asa cum a facut de fiecare data?
Si acum,sa faceti si dvs. o lista cu persoanele care credeti ca ar fi putut colabora, ia sa vedem cat de repede da raspunsul CNSAS-ul si in ce fel?
Raspunsul dat de CNSAS, cu privire la dvs., naste mai mult intrebari decat comentarii.Ce-ar fi sa raspunda macar la o parte dintre ele public ?
Toate cele bune!
dar de ce sa demisioneze de la privat!? Pai ce treaba are daca am fost sau nu securist cu locu` de munca? Daca patronu ma tine treaba mea cine am fost … n-am inteles ce vroia ala -spovedanie sau demisie- ok inteleg la stat ca e mare tam-tam dar la privat .. sa demisioneze ma-sa ca cica e o tara libera si daca patronu ma placea puteam sa fiu si sef la sie!
De Ionut pe 2 March 2009 la 15:32 (#)dar de dosarul domnului,cu greu ma stapanesc sa nu scriu “tovarasului”,presedinte Basescu nu s-a interesat nimeni? e greu de crezut ca n-a avut asa ceva…& cred ca sunt multe dosare “cheie” care au disparut ca prin farmec… nici Harry Poker n-ar fi reusit sa volatilizeze atatea dosare…
De cristu pe 2 March 2009 la 15:35 (#)@ FuXi ->
Eu am avut pe mana o biata brigada artistica si tot aveam 2 turnatori printre noi. Stiam care sunt si stiam ce sa le servesc. nu confunda cenzura cu turnatorii. Primii cenzurau ceea ce era vizibil, pe cand ceilalti erau mai periculosi pentru ca mai puneau si de la ei ca sa zica ‘lumea’ ce vigilenti sunt.
Fuck You, Tovarasi !
De FuckYouTovarasi.blogspot.com pe 2 March 2009 la 15:36 (#)@ FuXi ->
De FuckYouTovarasi.blogspot.com pe 2 March 2009 la 15:38 (#)De ce o treci pe Pora la jurnalisti ?!?
Nu securist?! Încep să-mi pierd respectu’, mărite Imperator…
P.S. la P.S.
De SuKaRiT pe 2 March 2009 la 15:39 (#)Or fi pe-o altă listă? Ei care, aialaltă!
@SuKaRiT: si eu am inceput sa-mi pierd orice bruma de respect pentru mine
De Victor Ciutacu pe 2 March 2009 la 15:45 (#)Apoi ce tunator sa fi fost tu Victore? ca in ’89 aveai 19 ani
Pe atunci erau alte “musculite” turnatoare.
De deFapt.ro pe 2 March 2009 la 16:04 (#)Nu? Ce dezamagire pentru multi ,,colegi” si ,,prieteni” de-ai tai. Of, Victor! Nu-ti dai nici macar silinta sa le faci pe plac!
De oana pe 2 March 2009 la 16:11 (#)Vad ca am starnit furtuna.O.K.Sa nu o mai dau pe dupa copac:NU AM SA CONDAMN EU COMUNISMUL SI SECURITATEA,DAR IMI PERMIT SA CONDAMN CAPITALISMUL,DOAR SUNTEM CAPITALISTI,LIBERTATE DE EXPRIMARE.CONTEXTUL A FOST ALTUL,SISTEMUL DIFERIT.DACA TE CHEAMA AMERICANII SA DAI IN GAT NISTE TERORISTI CU TOATE CA NU CUNOSTI NICI UNUL,CE FACI?ASA FACEAU COMUNISTII(ACEEASI MARIE CU ALTA PALARIE)TRAIM COMUNISMUL PERFECT.
De mery pe 2 March 2009 la 16:37 (#)P.S.Tatal meu a fost urmarit de securitate.
Am mare respect pentru tatal meu,nu facuse nimic,acuzat pe nedrept.
Asa ca aruncati voi cu pietre primii.
D le Ciutacu , si de turnai si de nu turnai la securitae cam tot dracul ala era.Ce ai impresia ca celor care au turnal li sa intamplat ceva. Nimic, chiar au devenit mai relaxati si mai cu tupeu
De mimi pe 2 March 2009 la 16:42 (#)Rideti, voi, glumiti, dar se pare ca vorba aceea elitista “scroafa e moarta-n cotet “. Dupa cum se arata treburile prin lume si prin tara,miine, poimiine, vom cinta cu totii “sculati voi oropsiti ai vietii…” ! Pai nu, Pai, da ! Ca aia de s-au unit pe la UE, nu ne dau mari sperante…Hai, v-am pupat pe toti ! Victore, abea astept sa te vad deseara (pe post, a nu se interpreta). Sint o doamna in virsta, asa ca n-ar fi nici un pericol…Pa !
De Paula pe 2 March 2009 la 16:47 (#)Mimi, ai perfecta dreptate, cu cei care au “ciripit”… Cei “destepti”, si-au distrus dosarele, e vorba despre rechinii cei mari…Au ramas numai “plevustile”…Ideea este ca CNAS-ul asta inghite o gramada de bani…si ma intreb cui d.r.a.c.u, mai foloseste ? Si la ce ?Oamenii in ziua de azi au alte probleme mult mai importante, de viata…Chestia cu securitatea,comunismul, sint bune asa, de-o lozinca pentru prostime… Hai, te pup si pe tine, Pa !
De Paula pe 2 March 2009 la 16:50 (#)va veni & ziua, cand un mare capitalist va condamna cu manie proletara crimele & ororile capitalismului,nu ma-ndoiesc de asta.
De cristu pe 2 March 2009 la 16:52 (#)@ mery ->
))))
De FuckYouTovarasi.blogspot.com pe 2 March 2009 la 17:36 (#)Cu cine te certi ?
@victor: stii tu ceva de “prietenul” radu moraru si vechiul sistem? mi se pare ca era cam tanar pe atunci. poate manca ceva pe la utc…
De brazvan pe 2 March 2009 la 17:39 (#)@brazvan: nu stiu nimic, da-i mai mare de varsta ca mine si-i cel putin la fel de formator de opinie ca mine
De Victor Ciutacu pe 2 March 2009 la 17:40 (#)@FuckYouTovarasi.blogspot.com
De mery pe 2 March 2009 la 18:17 (#)A dracu chielea pa tine:-))
Victor,
De HAPAX pe 2 March 2009 la 18:39 (#)Ştii foarte bine, chiar dacă nu ai vârsta mea, că o ţară în care există instituţii de genul CNSAS, ADI, DNA, vânătoate de vrăjitoare etc, nu este o ţară normală, ci un stat al unui neam de traistă, neam care de fiecare dată linge pe unde a scuipat. Aşa că, vorba lui Mircea, nu mă aştept ca voi, cei de 30 şi ceva, să apucaţi normalitatea pe aceste meleaguri.
Comitetul pentru Activităţi Antiamericane condus de senatorul Joseph McCarthy şi-a intensificat vânătoarea de comunişti americani, adevăraţi sau închipuiţi. Filme de propagandă precum Red Nightmare (Coşmarul roşu) au fost folosite pentru a adânci temerile faţă de comunism şi Uniunea Sovietică. Noi facem din anticomunism o politică generală uitând că în multe ţări civilizate există partide comuniste, chiar în parlamentele acestora, şi nimeni nu le exclude din NATO sau din UE.
De HAPAX pe 2 March 2009 la 18:49 (#)Partea cea mai ridicolă este declanşarea vânătorii de comunişti şi securişti de fruntaşi comunişti şi securişti, de aducători de comunism în România sau de urmaşi ai acestora.
Care-i faza cu Roncea si biserica, ca nu-l banuiesc de o evlavie extraordinara.
De Ionut pe 2 March 2009 la 19:17 (#)@ mery ->
De FuckYouTovarasi.blogspot.com pe 2 March 2009 la 19:47 (#)Invitatia mea dezinteresata la cafea ramane valabila !
Desi nu are legatura cu subiectul,am o propunere pentru Jurnalul National:Romania sa-si schimbe numele in Dacia,daca nu vor tiganii sa-si spuna tigani.As mai avea o propunere:sa-si spuna francezi,germani etc.Sa vezi atunci ce misto ar fi!Sa-i ia dracu pe cei care au acceptat asta!Asta este o propunere desigur, nu este ceva urit.
De marin pe 2 March 2009 la 19:48 (#)N-ai turnat, n-ai facut spaga cat fusesi la, asa suflet ai sa-i lasi pe intr-o continua perpeleala?!
)
De blue pe 2 March 2009 la 19:54 (#)@Paula:”cui d.r.a.c.u mai foloseste si la ce”?
De Mihaela pe 2 March 2009 la 20:07 (#)Istoria trebuie cunoscuta si pentru a nu se mai repeta greselile inaintasilor. Credeti ca “securitatea” la noi si in lagarul comunist a fost blinda fata de nazism?Diferenta mare este ca nazismul nu mai e la putere in timp ce securitatea ESTE la putere!
@Mihaela
De mery pe 2 March 2009 la 20:21 (#)SA PRIVIM IN VIITOR Ce spui de ce fac americanii la Guantanamo,Irak,Afganistan(acolo sunt si desteptii de romani,ca asa au inteles politrucii romani sa faca politica externa)ce au facut in Vietnam,Coreea.Capitalismul adevarat e la americani,la mitici e la mana a doua.Mai bine ma lipsesc.
Cu sau fără scheleţii din dulapuri, şi-au găsit şi ăştia de la C.N.S.A.S. ceva de lucru. Periodic mai găsesc şi ei de cuviinţă să mai apară în public. Mă întreb când vor deveni mai “vocali”, de acu’ din primăvară, sau din toamnă- evident, fără vreo legătură cu campaniile electorale(sic!)…
De C. Bojan pe 2 March 2009 la 20:40 (#)Victore pacat ca nu ai fost colaborator ,jurnalist mori ,nici o sansa sa ajungi ceva mai mare ,Base a turnat ,este la Cotroceni si multe alte ex. l-am dat pe matelot ca-i mai notoriu si cunoscut ….
De puiu f pe 2 March 2009 la 21:14 (#)@ mery : sa inteleg ca ai chef de vorba. Victor Ciutacu , atita timp cit raminem la subiect, nu va reactiona.
De Mihaela pe 2 March 2009 la 21:17 (#)In ceea ce ma priveste, poti sa condamni pe cine vrei.Eu locuiesc,nu cu foarte mare placere, in plin capitalism.Criza morala este peste tot, imbracata in specificul national,dar,
Securitatea, incepind cu infiltrarea comunismului in Romania,a avut si are multe caracteristici abominabile. Exterminari in masa, etc. Ce fac acum “capitalistii”, e un alt subiect.
Sua nu este tara mea, sint acceptata aici si daca nu-mi convine ceva sint libera sa plec, nu sa incerc eu sa le schimb modul de a gindi sau de a trai. In schimb, prin nastere, am dreptul , macar sa latru, la ceea ce se intimpla in tara mea. Mai ales, cind am fost afectata de la propria persoana ,gradul1 principal si pina la gradul 5,6,7,samd,colateral , cu rude, decedate, schingiuite, in inchisorile de trista amintirea- e adevarat , gazarea nu a existat-, la vieti zdruncinate si la famile fugita si fugarita prin toate colturiele lumii. Nici nu vreau sa pomenesc despre”miticii”capitalisti la a doua mina.
Mi se pare strigator la cer ca s-a ajuns la acceptarea acestei institutii si a ororilor ei, ca se vorbeste cu atita detasare si chiar si asta e o alta schingiuire a constiintei publice realizata de securitate, a celor 5 sau cite inele or fi sau or fi fost , ca au ajuns ca ziaristi (sau alte categorii profesionale) care la revolutie erau copii, sa fie banuiti de a fi facut “politie politica” , de a trebui sa li se dea certificate hilare, ca cel de mai sus,este inacceptabil.
Pe de alta parte te inteleg si pe tine.
Vad ca se contureaza din ce in ce mai clar candidatura lui Crin Antonescu la presedentia Romaniei. Victor, ce sanse ii dai?
De Costin Tanasescu pe 2 March 2009 la 21:24 (#)Dle Ciutacu am o curiozitate , ce marca de masina aveti? Asta dupa ce am citit pe blog la Mircea despre C5
De mimi pe 2 March 2009 la 21:26 (#)de ce aveti ceasul inainte cu o ora?
De mimi pe 2 March 2009 la 21:27 (#)Domnule Ciutacu,
te credeam un om integru ce cauti domnule cu adeverinte ca nu ai …..(fluierat in biserica, nu ai furat din gradina vecinilor fructe in copilarie, ca nu ai ţucat fete pe la colţuri ..etc), ce naiba, în ziua de azi toti avem nevoie de astfel de ţidule care sa demonstreze ca suntem integri sau ca nu facem parte din şleahta jugodiilor(comunisti, securisti sau nu)!!!!!
De CIPSSON pe 2 March 2009 la 21:29 (#)Câteodată este de ajuns doar cuvântul unei persoane, nu crezi !??!
@Mihaela
De mery pe 2 March 2009 la 22:33 (#)Total de acord cu tine,securitatea a fost abominabila,comunismul deasemenea.Dar ce vad acum parca am mai vazut si inainte,numai ca ni se arunca pastila cu economie de piata,capitalism,bla,bla,mi-e asa o scarba.Dar ce vrei de la crema fostei momenclaturi,tanarul Basescu,Boc si toti ceilalti politruci moluste(fara coloana vertebrala)care ne conduc de 20 de ani.Si partea cea mai frumoasa parte e ca pe vremea lui Ceausescu,acesta nu dadea doi bani pe maimutoi de astazi daca l-ai fi intrebat
@mery :daca vrei, putem continua discutia pe blogul meu
De Mihaela pe 2 March 2009 la 23:17 (#)@ Victor: daca nu dai drumul la postare e o.k.
@Mihaela & mery: chiar v-as fi recunoscator daca ati face-o
De Victor Ciutacu pe 2 March 2009 la 23:28 (#)@mimi: BMW. a avut si el pana sa-njure masinile nemtesti. din setare.
Aveţi doar 39 de ani, când era să turnaţi şi ce? Poate doar nisipul prin sită, vara când veneaţi la mare…
De mosser pe 3 March 2009 la 00:13 (#)Credeţi că dacă doriţi să vă iertăm, noi vom reuşi?
Domnule Ciutacu, prosteala asta cu “turnătoria e apanajul comunismului” s-o vândă naivilor care mai cred în Făt-Frumos şi Ileana-Cosânzeana!
Domnule Ciutacu, securitatea este cel mai bun exemplu de perpetuare a puterii de catre “gasca de cetateni care constituie statul”. Dupa 89′securistii si-au adjudecat lor si odraslelor lor puterea economica prin mijloace mafiote rivalizind mafia americana.In procesul de inavutire au saracit restul populatiei prin deposedare de proprietatile colective,nationale.Intrebarea care devine evidenta este
e ce ne mai trebuie noua,majoritatii populatiei, securitatea? Raspunsul este:siguranta nationala necesita serviciul securitatii. Nevoia de a ne apara de pericolele din afara si dusmanii din interior ai statului roman.Hai da de!!Istoria secolului 20 a aratat clar ca populatia romana nu a fost deleoc “aparata de serviciile secrete “, din contra, a fost brutalizata de aceste servicii.
De Sorin M. pe 3 March 2009 la 01:25 (#)Despre “dusmanii din interior” ce sa mai vorbim,in toate conflictele interetnice si sociale, securitatea a avut bagata coada.(Mineriade,Revolutie, Tirgumures etc.)Vedeti domnule Ciutacu, cu cit este intr-o tara “securitatea statului” mai bine organizata si mai numeroasa cu atit mai limitata este libertatea individuala a cetatenilor si cu atit mai mare probabilitatea represiunii impotriva propriei populatii(sau ascultarea,sau interceptarea comunicatiilor).In America,dupa 9/11, s-a trecut la arhivarea “ascultarilor telefonice” ,aceasta constituind un pas clar impotriva drepturilor constitutionale.S-a argumentat de catre administratia Bush ca stirbirea libertatii individuale se face cu scopul maririi sigurantei nationale.De ce la noi este permisa arhivarea “ascultarilor”deoarece eu nu mi-aduc aminte sa fi avut un 9/11 ??Ce facem, copiem pe americani ca maimutele ori sint “ratiuni” mai inalte care noua ne scapa ??
Taman Roncea trebuia sa justifice fondurile primite .
De rambursare anticipata pe 3 March 2009 la 01:44 (#)Daca ati fost convocati , era normal sa va instiinteze care a fost rezultatul verificarilor!
Daca il convocau pe Marele Chelios , avea omul ce povesti despre el si Silvian Ionescu .
Actul confirma faptul ca nu ai fost securist inainte de ’90, nu si dupa. Ha ha ha !
De pheideas pe 3 March 2009 la 01:57 (#)Eu nu inteleg de ce atata agitatie pentru trecutul unor persoane publice. Si daca au fost securisti ce? Ei vor sa afle daca ziaristii au fost securisti, dar cine ne conduce acum?
De Andrei_viitor_jurnalist pe 3 March 2009 la 13:47 (#)Trecem printr-o criza economica, iar pe ei ii intereseaza cine din mass-media a fost securist…
OK, tecutul este ,,curat si uscat “cu recunoastere atestata.
De sophia pe 3 March 2009 la 13:56 (#)Prezentul cum crezi ca este daca vei cere un asa ,,certificat de buna purtare”?
Nu mai intereseaza pe nimeni daca ai fost sau nu.Eu am o problema.De ce nu ai fost aseara cu Sorin oprescu la Gidea?.Ce emisiune misto ar fi iesit.
De Santinela pe 3 March 2009 la 19:24 (#)na, ca am scris si eu o strofa de poezie::)))))
De Ailene Andrea pe 6 March 2009 la 11:24 (#)“Cand esti mic,
bei laptic,
Cand esti mare,
Bei din mare(moare)”
pe blogul meu de pe 20 februarie-statistici:1950 de cititori
De Ailene Andrea pe 6 March 2009 la 11:25 (#)domnu’ gabriel chiar trebuia demonstrata treaba? au aparut ciuflengari acuzatori?
De popescul pe 6 March 2009 la 16:56 (#)Adaugă Comentariu!