Ia “prular”-ul, neamule, e superofertă!
De: Victor Ciutacu - Categoria: Rezervaţia cu imbeciliMotto: “S-a umplut partidul de fâţe!” (Vasile Blaga, 2007)
Grea ca dracu-i aritmetica asta din Modrogan! Dacă insistaţi să promovaţi politic toate (hai să le spunem) mediocrităţile, învăţaţi-le, dracului, măcar să scrie şi să vorbească. Râdeţi ca proasta-n târg de greşelile lui Vanghelie, iar ai voştri politruci, ca brazii, rup pixul în hârtie şi scrâşnesc dinţii până le iau foc plombele.
P.S. Aştept toţi portocaliii siguri pe gramatica lor la o dictare live, la mine-n studio. Fiindcă-i ştiu obişnuiţi să citească de pe foaia cu instrucţiuni, le ofer şi bibliografia obligatorie înainte. Treacă de la mine, fie, ca bonus, le dau şi paginile din care o să le citesc. Hai, neamule, care te bagi la o gramatică? Cine câştigă are dreptul să-l facă tonomat, derbedeu, găozar şi ţigancă împuţită pe învins.
UPDATE: Riţi-Piţi, ia de la nenea cântarea Ebei (ştii tu scena). Să nu mai îndrăzneşti să minţesti altă dată cu tupeu la tv, că iar mă dezbrac de caracter!
216 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!moderatorii au exagerat putin momentul..
De daniel petre pe 10 June 2009 la 14:19 (#)insa oricum, cred ca am auzit si eu (de doua ori) greseala doamnei (ministru?) .. o fi fost emotionata?
Ce mai conteaza un “prular” sau un “prural” acolo
))))
De abc pe 10 June 2009 la 14:20 (#)hahaha asa e cand esti condus de tarani auzi numai din astea:))
De ionut pe 10 June 2009 la 14:21 (#)Madam ministru, asta-i clar,
De AS pe 10 June 2009 la 14:21 (#)“telectuala” si “dasteapta”,
precum vedeti, de mult asteapta
sa va … injure! La “PRULAR”!!!
mda tupeul fara el nu ar fi ajuns la guvernare…o sa ne tavalim in chinuri !
De Guess Who Is Here pe 10 June 2009 la 14:22 (#)Ooooofff, astia sunt oamenii care ne conduc.Ai auzit Victore de ce nu ne ducem la vot?nu din cauza lipsei de optiune ci din cauza presei.Astia sunt de pe Marte,frate.
De sorined pe 10 June 2009 la 14:26 (#)I se trage de la bara de torsiune de care se freca cand era “junioare” in teren.
De Marius Mina pe 10 June 2009 la 14:27 (#)Dupa “prural” am urmarit al treilea om in stat care a formulat de vreo 20 de ori in 10 minute: “ce vreau eu sa va spun?”
De AristotelCostel pe 10 June 2009 la 14:27 (#)este incredibil cat tupeu a putut avea jigodia asta aseara, as fi vrut sa o ascult mai mult pe alina gorghiu un exemplu de prezenta, atitudine, decenta, atat cat am vazut pana acum. e vremea mediocritatii e vremea prostiei si tupeului. domnule daca nu voi, domnul stan domnul teodorescu, domnul badea poate si altii nu ii infruntati nu le inchideti gurile apoi cine?
de ce a fost asa de rabdator domnul gadea cu nesimtita asta aseara? cat v-a mai fi tolerat genul asta de dialog gen boc tu il intrebi una el turuie ce are el chef. si cat mai repede si mai strident.
imi este sila de eba tasu ritzi udrea tru flutur boc
sa ne fie rusine ca ne lasam condusi de astia
rusine rusine rusine
De mojicu pe 10 June 2009 la 14:28 (#)Eu m-as baga, cu riscul sa ma fac de ras pe undeva din neatentie, dar nu sunt portocaliu, asa ca nu ma calific !…
Ridzy-Pitzy-Mitzy-Fitzy ! Am anticipat acest post!
De [D][S][N] pe 10 June 2009 la 14:29 (#)Alaturi de ei si un elev de clasa a-II-a. Ma intreb cine va gresi mai mult
De roxana pe 10 June 2009 la 14:29 (#)Boc te-a făcut derbedeu în avans, pentru orice eventualitate.
De Cezar pe 10 June 2009 la 14:29 (#)mie mi s-a parut aseara extraordinar de tupeista aceasta d-na ministru….si mai trist e ca tupeul pe care il arata nu e nici pe aproape de suma calitatilor dansei.
De danni pe 10 June 2009 la 14:29 (#)penibila doamna ridzi a fost facuta praf aseara de gadea, dobre & co. nu stiu ce a fost in capul ei de s-a dus la emisiune.. oricum, a avut o prestatie demna de toata jena, e uluitor cum toate non-valorile ajung in posturi de conducere. iar frazele cu ‘unitate de partid’, ‘deciziile partidului’ s.a.m.d pe care le-am tot auzit rostite de diversi membri PDL aduc a ideologie comunista, numai acolo toate deciziile se luau pe linie de partid. e trist ca dispar din vocabular cuvinte ca ‘initiativa’, ‘gandire libera’ si ‘merite personale’. Daca in toamna ies la vot macar 70% din cei cu drept, basescu nu intra in turul 2. Victore, pe cand o emisiune cu un disident roman? Ar fi interesanta o comparatie intre trecutul comunist si prezent
De Rares pe 10 June 2009 la 14:29 (#)domnule scotociti-le prin afaceri da-ti public tot sa nu-i mai vad in toamna
De mojicu pe 10 June 2009 la 14:29 (#)“Fiindcă-i ştiu obişnuiţi să citiţi de pe foaia cu instrucţiuni, le ofer[...]” – fara comentarii
De Alin pe 10 June 2009 la 14:30 (#)ah… in sfarsit si corectura necesara.
Si totusi, blonda Oana (ca parca asa o cheama) ar avea nevoie de cateva sedinte de psihoterapie. I se adresa unui ministru in exercitiu si nicidecum unui paria.
De Alin pe 10 June 2009 la 14:31 (#)@Alin: initial, textul suna cam asa: “VA stiu(…), VA ofer(…)” crede-ma, sunt extrem de greu de batut la scris, da’ ma bucur ca esti vigilent.
De Victor Ciutacu pe 10 June 2009 la 14:34 (#)Prularul e bonus, intai si-ntai ne dau altceva…
De Ioana pe 10 June 2009 la 14:34 (#)Pentru ca cineva sa aiba “succesuri” la pd-l, trebuie sa fie sigur ca “v-a” semana cu nea Videanu si va folosi numai “prularuri” unice, marca pd-l… ca sa nu zica lumea ca n-au facut nimic… ei lucreaza pt noul DOOM, mai popor nerecunoscator!
Daca doriti sa ne aducem aminte:
Videanu: “P.D.L. v-a cistiga alegerile”.
De Razvan pe 10 June 2009 la 14:34 (#)decit ca nenea ciutacu ie rau, derbedeu’dracu’!
De mircea pe 10 June 2009 la 14:34 (#)oare nu v-ati invatat stimate domn ca nu trebuie sa va luati de astia mai mici si mai pidosnici, care decit ca nu e in stare sa proceseze informatia decit la lumina lu’girofarele care le are in dotare?
inclestarea asta profunda intre personaje profund antagonice nu isi are utilitatea decit in masura ii aducem simbata dimineata la scoala, sa bage un pic de caligrafie si abecedar. desi la caligrafie de-al de Mantog sta minunat, dar asta-i alta vorba. Chestia cu gramatica nu e proprie fetelor acestea subtiri, pentru ca tot ce au invatat ei e “artimetica”. De la domnu’. Domnu’Jucator, binenteles.
Paco de Lucia si Carmen Serban, pe acelasi disc, intru multumirea melomanilor, ar fiechivalentul acestei intilniri pentru testarea cunostintelor de gramatica ale domniilor lor.
Pacat ca nu avem mai multi proctologi scosi de pe bancile facultatilor de medicina, pentru ca la cita durere e in fundurile astora… ma si mir ca nu se tavalesc pe jos.
jurnalismul nu e numai cearta si dezbatere, presa are si alte arme impotriva politicienilor, prea sunt lasati sa zburde, unde e presa de investigatii ? stati la pont la voia intamplarii? sa prindeti o chestie ca aia cu tabla de scris?
De mojicu pe 10 June 2009 la 14:35 (#)scotociti marile tunuri. sunt convis ca exista oameni care ar da tot din casa care ii urasc la fel ca noi din interior, asa le inchide presa gura .
Alin: Nu ca n-ar fi necesara un pic de psihoterapie dupa 10 ani de presa in Romania, dar o curiozitate tot am: care anume din intrebarile mele au fost inadecvate si de neadresat unui ministru? Si by the way, am avut ocazia sa vad ce inseamna paria in adevaratul sens al cuvantului si pentru multi dintre ei nu am decat respect. Te rog, nu-mi cere acelasi lucru si pentru un demnitar care refuza sa raspunda la ORICE intrebare.
De oana dobre pe 10 June 2009 la 14:36 (#)Monica Jacob Rizzi:
De Marius Mina pe 10 June 2009 la 14:39 (#)“un om politic ca Basescu se naste o data la 1.000 de ani”
Putin mai inspirata ca patratzosul de Cristi Preda, vorba lui Jiji, ala cu harfe de heterohomoxmosexual.
La o gramatică mă bag oricând! Cât de greu este să vorbeşte româneşte? Foarte greu! Bine că n-a zis ‘pular’, că muream dracu’ de râs!!
De Jademan pe 10 June 2009 la 14:43 (#)Presa locala (varianta Jiul Petrosani)pe vremuri despre Monika Le Rizzi:
De Marius Mina pe 10 June 2009 la 14:44 (#)“Oare sotul doamnei europarlamentar PD Monica Iacob Ridzi, primarul orasului Petrosani, stie cum marti, 10 iulie, pe inserate, adica in jurul orelor 18,00, aceasta se mozolea de zor cu ziaristul Radu Nistor, de la “Libertatea”, adus de ea, pe banii Parlamentului European, la Bruxelles pentru a-i face propaganda contra cost? Oare incornoratul ei sot stie ce activitati mai are doamna europarlamentar pe la Bruxelles si Strasbourg? Promitem sa fim cu ochii pe ea, pentru ca e si mincinoasa, si rea de musca… Reamintim cititorilor nostri ca Monica a fost dansatoare la bara si amanta a lui Traian Basescu.
Mai mult decat atat, dar parasuta a afirmat, anul trecut, ca “un om politic ca Basescu se naste o data la 1.000 de ani” (?!). Dar ea a fost nu numai amanta lui Traian Basescu. Inainte de campania electorala din 2004, toata lumea vorbea despre legaturile ei amoroase cu fostul prefect de Hunedoara, Sorin Apostu, care a si contribuit masiv cu bani pentru PD. Lucrurile s-au deteriorat in asa masura intre cei doi, incat fostul prefect a plecat din PD. Mai mult decat atat, se stie ca sotul Monicai Iacob Ridzi a inaintat dosar de divort la Petrosani tocmai pentru ca a aflat despre aventurile amoroase ale acesteia pe la Bruxelles si Strasborug. Monica Iacob Ridzi s-a cunoscut cu sotul ei pe vremea cand erau amandoi dansatori .”
D-na de aseara avea mult tupeu(asta se invata in partid?)iar prim-vicele PD minus L, dom’ Videanu are si el nevoie de cursuri: nu stie sa scrie. Dar ce mai conteaza ca e “marinel” sau “mariner”, ca e “prulal” sau prurar”? Sunt ministri si “ciocu’ mic, ca ei E la putere acum”!
De Ioana S.,Bucuresti pe 10 June 2009 la 14:46 (#)@Marius Mina, si-ti dai seama ca are abia 32 de ani ………..
De qqq pe 10 June 2009 la 14:48 (#)deja ma crucesc, cat tupeu si prostie pe ei…….
oare cate amante mai are/a avut Basescu? oare ce face cu ele? are cu ce?
Oanei Dobre: Intrebarile pe care i le-ai pus doamnei ministru au fost si adecvate si coerente si de bun simt, in contextul temei emisiunii de aseara. Pe mine nu intrebarile m-au surprins (intr-un mod negativ), ci modul in care i le-ai adresat. Radacina cuvantului “demnitar” ar trebui sa spuna multe, mai ales atunci cand tu esti cea care il scrie / rosteste.
De Alin pe 10 June 2009 la 14:53 (#)a pai ii cunosc.sint colegii mei de la gradinita.am ramas………cum se zice ma corijenti sau corigenti pe toamna.
)buhahaha
De liviu amza(nadie) pe 10 June 2009 la 14:53 (#)inca putin si vin legionarii… basescu o sa moara in gara… la sinaia
)
De Piciu pe 10 June 2009 la 14:53 (#)cea mai naspa chestie e cu niciun/nicio legat. asta ma enerveaza.
De Arch_Taistelu pe 10 June 2009 la 14:54 (#)multe prostii se scriu pe aici domle’
De lotofstardust pe 10 June 2009 la 14:55 (#)adevarul este că Moni avea un moment de rârâire…
am scris corect? uateva!
have fun!
Am vazut si eu emisiunea in direct , si m-am mirat de iritarea care o cuprinsese pe Monica .
Auzi la ea , ca ” Ce-ati facut cu Elena basescu 2 ani de zile ?
Dar ce vroiai sa faca draga , daca a intrat in politica si este proasta de bubuie de se vede de pe Marte ?
De romania inedit pe 10 June 2009 la 14:56 (#)ha ha…exact din aceasta cauza nu mai merg eu la vot
De prrrr pe 10 June 2009 la 14:57 (#)Vad ca nu sunt singura de parere ca ridzi asta e din cale-afara de tupeista. Dar are un tupeu al naibii de jegos! Imi doream aseara sa fiu eu in studio s-o iau la palme. E jenant…vorbeste ea de greseli gramaticale si cred ca a citit 2 carti la viata ei, una amintiri din copilarie(pe care a citit-o si vanghelie) si in inca una, motiv pt care i se considera superioara. Ideea e ca ridzi are profilul politicianului roman tipic…se muleaza perfect: incult, demagog, trufas si mai ales cu un tupeu ce trece de orice limitata posibil de imaginat.
De roxi pe 10 June 2009 la 14:58 (#)Dumnezeule, ce atitudine are! Nici măcar nu recunoaşte că a greşit.
De buburuza75 pe 10 June 2009 la 14:59 (#)Victor e surd, Vali Gâdea e mut, domnişoara jurnalist (îmi cer scuze că nu-i ştiu numele) e oarbă. NUMAI Ritzi e dăşteaptă, ştie să vorbeşte, mnu e nici mută, nici surdă, nici oarbă! Are un singur defect: n-a făcut şcoala la timp. Păi cu d’ăştia ne pierdem vremea?! Ce să scoţi de la doamna?!
Am vazut emisiunea azinoapte pe la 2. Sincer sa fiu nu am mai putut dormi noapte de indignat ce am fost. Dobitoaca asta nu gandeste, doar reactioneaza instantaneu; lipsa totala de ratiune. Asta ca sa nu mai zic de faptul ca e o mincinoasa si o nesimtita. M-a enervat extraordinar de tare incat o sa ma rog la dracu’ sa moara tot partidul ala al lor
De Moldovan Adorian pe 10 June 2009 la 15:01 (#)Tanti asta a primit cadou un minister. A supravieţuit şi în Parlamentul European. Este o performeră, orice aţi scrie voi, ombilicilor!
De iulian n. pe 10 June 2009 la 15:02 (#)@ alin
De Bogdan M. M. pe 10 June 2009 la 15:03 (#)Un ministru ales de PARIA dintre PARIA pentru PARIA !
Mai duceti-va-n silaba mea ca sunteti de cacat … incep sa nu va mai suport iar eu sunt un tip destul de calm …
Lepre imputite !
Si raiosi si cu coada sus !!!
Alin: din pacate, primii care ar trebui sa se gandeasca la etimologie si la sensul de baza al cuvintelor care le definesc functia refuza cu obstinatie sa faca asta. Pentru mine, a fi ”demn” inseamna si a avea curajul sa-ti asumi pana la capat pozitia in care te afli. Iar pentru un ministru, asta inseamna si sa fii dispus si sa poti da socoteala pentru banii publici pe care ii cheltuiesti. Treaba noastra, a ziaristilor e sa intrebam. Treaba lor e sa raspunda. Noi, astia care ne mai amintim ce inseamna in esenta meseria noastra, cati om mai fi, ne respectam fisa postului. Ei, nu. Si un dictionar etimologic nu ne mai foloseste la nimic.
De oana dobre pe 10 June 2009 la 15:03 (#)lotofstardust@
De mojicu pe 10 June 2009 la 15:04 (#)prostii sunt pe chestia aia plina de laturi numita blog pe care iti promit ca a fost prima si ultima data cand mai intru
invata gramatica blogarasule
Macar injuriile si “cuvintele de bine” pe care vi le adreseaza sa le poata scrie corect. De curiozitate… bibliografia obligatorie din ce carti este constituita – gen “Jocul ielelor” in care Elena Udrea se poate defini oricand prin „câtă raţiune, atâta dramă” ?
De roxana pe 10 June 2009 la 15:04 (#)toti o apa si-un pamant. va iluzionati daca credeti ca sunt selectati pe criteriul gramatical. sau ca unii sunt mai destepti decat altii. difera doar ordinul de marime. procentul prostiei e constant.
De bogdan pe 10 June 2009 la 15:06 (#)si da, sunt “portocaliu”
In primul rand doresc sa fac o corectie: Corect era “astept toti protocalii” – asta ca sa va faceti inteles.
Si in al doilea rand – ati vazut ce dragut vorbea doamna asta despre “prietenie”? Eu am tradus asa: “sunt prietena cu Elena si de aceea eu am ajuns unde am ajuns.
De Rodica pe 10 June 2009 la 15:08 (#)Aseară în emisiunea Sinteza Zilei, doamna ministru era foarte încordată şi foarte bine pregătită, însă pur şi simplu a uitat gramatica acasă!
De ionut pe 10 June 2009 la 15:11 (#)@Bogdan M.: De acord cu ce-ai spus in prima afirmatie a ta. Despre urmatoarea, sper ca te-ai referit la politicieni
Oanei Dobre: De acord in ceea ce priveste cine ar trebui sa fie primul care sa se gandeasca la etimologie. De acord si in ceea ce priveste definitia ta pentru “demn”. De acord si cu faptul ca treaba lor e sa dea socoteala, iar a voastra (a jurnalistilor) e sa puneti intrebari (potrivite, nepotrivite, incomode, directe sau subtile, cum vreti voi). Mai ramane de discutat si cum (sa pui intrebari si / sau sa dai socoteala). Da’ nu pe blog, ca mai am putin si Victor ma baneaza
De Alin pe 10 June 2009 la 15:13 (#)“Vreau sa va spun ceva, dar sa nu iasa din aceasta sala. Atentie ca sintem vulnerabili! Din nefericire, exista presa sportiva care e cu ochii pe noi”
De [D][S][N] pe 10 June 2009 la 15:14 (#)Citat din aceeasi pitzi, conform celor scrise de Tolontan.
Se pare ca doamna ministru n’are nicio treaba!…Fiecare cu preocuparile lui!
@mojicu
mojicule ,invata intai sa scrii corect si dupa aia urla.
@Ciutacu
prularul, un fel de “serviciuri” ale batranului crin…
De tar pe 10 June 2009 la 15:14 (#)asa ca fapt divers ,s-ar putea sa te superi pe mine…cine e blonda ?Mi se pare,ca prea se baga in seama .
De geom pe 10 June 2009 la 15:16 (#)Sa fim seriosi! PDL nu are in tot partidul un orator sau macar un personaj care sa poata sa te tina 10 minute in fata TVului prin vocea/atitudinea/speechul sau!Monica nu face exceptie si daca va ingrozeati cand vedeati microfonul indreptandu-se spre EBA , in acest moment se poate oscila care dintre cele 2 membre de partid are limbajul mai gaunos.
ps: 29+4=33…in rest ok
De stefan pe 10 June 2009 la 15:17 (#)Ma minunez, pe zi ce trece tot mai mult de ceea ce vad in Romania, cum poate fi doamna asta numita ministru, sau oricare altul asemenea ei? OMG, minte pe fata, toti stim f bine ca EBA a fost pe scena la Petrosani si ea ne spune nu, saraca aseara batea campii, era in forma:D se vor trezii romanii si vor vedea cata prostie vine din partea alesilor? sper ca da….pt binele nostru.
De no_sweet pe 10 June 2009 la 15:18 (#)Mi se pare mie sau prima data a zis “pular”?
De mihai pe 10 June 2009 la 15:19 (#)@geom: o doamna. mie mi se pare ca pui virgula intre subiect si predicat
De Victor Ciutacu pe 10 June 2009 la 15:19 (#)am facut un liceu tehnologic deci am scuza
,nu am nimica cu ea,dar mi se pare ca e prea nervoasa…si cauta mai mereu scandal.
De geom pe 10 June 2009 la 15:23 (#)Fiu-meu a terminat acum clasa II-a si crede-ma ca terminat-o pe bune! E as in gramatica de pana acum. Asa ca n-ar fi facut o gresala din asta nici macar din graba! E penibila! Dar ce ma inspaimanta e tupeul ingrozitor cu care te minte in fata fara sa-i tresara nici un muschi. Imi pare rau ca, desi am vazut emisiunea, aceasta faza am scapat-o, probabil din grija de tutun…..
De cineva pe 10 June 2009 la 15:24 (#)Un articol foarte bun despre stupida dna Ridzi scrie si tolo
De Mircica pe 10 June 2009 la 15:25 (#)dom’le,in astia 20 de ani ne-am dat seama cum este astia care ne conduce. este smecheri,hoti,mincinosi,ticalosi,criminali,agramati,analfabeti,lasi & prulari,vb. tovarasei sinistru de-aseara. problema e ca nu putem face nimic impotriva lor. ei poate,da’ noi nu. asa ne vom chinui cu ei pan’ la sfarsitul zilelor noastre,ca nu putem schimba nimic.
De cristu pe 10 June 2009 la 15:26 (#)@ bogdan
Sanatate iti doresc !
Nu e vorba de asta …
Si Ceausescu facea greseli, era agramat poate semi-analfabet… Dar il avea translator pe Sergiu Celac.
Nu stia nici macar limba rusa… Dar il avea ministru de externe pe Stefan Andrei.
Daca esti f tanar, mai intreaba si tu ce oameni avea Romania in posturile cheie…
Baietzii si fetele din ziua de azi sunt o rusine !
P.S. Nu sunt un nostalgic … nici pe departe. Cred doar ca e un exemplu f bun.
De Bogdan M. M. pe 10 June 2009 la 15:27 (#)P.P.S. Un alt exemplu f bun si actual este dl. Marian Vanghelie… care, in ceea ce priveste exprimarea, e mult sub dna Ridzi (si aici nu vreau sa fiu magar fiindca am auzit ca ministresei ii place cu bara deasupra).
oricum corect, conform DEX este “plurale”, nicidecum “pruraluri”. dar a auzit-o pe Oana Dobre care graseiaza si a luat-o de buna. a fost mai rau decat lamentabila, mi-a amintit de o melodie:” fa, esti frumoasa da’ esti proasta…” mai departe nu mai spun.
De che pe 10 June 2009 la 15:29 (#)a fost excelenta emisiunea, la concurenta cu o alta comedie de pe pro tv
@Daniel Petre : nu, chiar vi s-a parut emotionata? Ignoranta domnule, ignoranta!
De Mihaela Petrescu pe 10 June 2009 la 15:32 (#)Ma minunez pe zi ce trece de tupeul infect al politicienilor.Doamna Ridzi tin sa va contrazic putin,EBA s-a aflat pe sceana la Petrosani si a cantat alaturi de voltaj.Pe profilul de facebook a domnisoarei Basescu se afla albumul intitulat ” Campanie EBA Petrosani” si sunt poze care arata clar k a fost pe scena.Cum puteti minti cu atata nerusinare?Chiar ne credeti prosti??Imi e scarba de voi toti si ma gandesc tot mai mult sa plec din tara asta care numai e a noastra demult, e doar a voastra si faceti ce aveti voi chef.
De Elena pe 10 June 2009 la 15:33 (#)este incredibil! o tzara minuntata in care toate “ingalatele” pot ajunge sus:) aceasta duduie analfabeta la propriu de o rara nesimtzire, ce te prosteste in fatza ( asa am zis! ati inteles gresit!), cu un tupeu inspirat de la Tatuca, o tzatza ieftina ce-si transporta gatul in ulucii basescieni, aceasta monika intregeste triunghiul scrbei absolute. 2 ministretze si un europarlamentar. totul este posibil. totul e admis. totul este incredibil de simplu! ca femeie neteda in creier ai avantaje la PRURAAL” in acest partid creat dupa chipul si asemanarea lui Tatuca. m-am umplut de scarba sa vad pitzigaiala dementa si tupeista a acestei domnitze jenante, ce cheltuie cu tupeul basescian bani pe artificii si jokuri de lumini in plina criza, numai pentru prietenele ei si ca numele ei sa se retzina de catre masele amorfe. o tzatza ieftina. o tzara conduse de aerul irespirabil basescian. mi-e scarba! mi-e scarba! mi-e scarba!
De mircea_vilciu pe 10 June 2009 la 15:39 (#)@ Alin: de ce sa se duca blonda Oana unde o timiteti dumneavoastra, mai bine sa se duca doamna ministru-nu o paria- in pizda ma-sii, asa doamna ministru cum e ! Mai taca-va fleanca , impertinentilor!
De Mihaela Petrescu pe 10 June 2009 la 15:40 (#)Primo: Domnule Ciutac, dvs. suferiti de un cult al personalitatii exacerbat, cult care aduce foarte mult cu cel utilizat de raposatul Ceausescu. Numai el se credea geniu suprem, erou national si mai era, printre altele, chiar arogantul universal, daca avem in vedere modul in care isi trata poporul. La fel facea si el, ca si tine acum, ce nu-i convenea arunca in inchisoare, doar ca matale nu arati comentariile ce nu-ti fac cinste. Pacat ca nu mai traieste maestrul Ierunca ca urmatorul vizat pentru o alta Antologie a rusinii erai sigur tu. Pentru ca va credeti mai bun decat sunteti, nu ma astept la un raspuns, insa va rog sa recurgeti la o introspectie. Cred ca v-ar prinde bine.
Secundo: Ce s-a intimplat in emisiunea asta a fost o hamaiala si maimutareala ce putea sa faca parte dintr-o piesa de teatru d’a lu’ nea Ionesco. Toate dialogurile frizau absurdul!
Terto: Cum mama dracului se face ca ati facut campanie lu’ EBA pana mai ieri si de azi sunteti asa de porniti impotriva ei! Cum dracu indeamna Cristoiu lumea sa voteze EBA pentru ca el asa o sa faca, tu cam tot pe acolo o fofilesti, iar acum o dati intoarsa? A mincat si gura voastra ceva de sub pulpana lu’ Baselu, recunoaste.
Din fericire, doar un anonim de pe net, neatins de geniu si complexe de superioritate.
P.S. Ceausescu a fost cizmar la origini, matale in ce ai debutat?
De Razvan pe 10 June 2009 la 15:41 (#)@gnom,genom sau Ge-om:mie mi s-a parut pe dos.a fost foarte calma,la obiect & profesionista. si-a facut treaba ca la carte. prestatia tovarasei ministru a fost jalnica. ma cutremur-ez cand ma gandesc ca asemenea jigodii sunt investite cu putere. iar realitatea confirma ne-omenia lor. & inumanitatea lor care este.
De cristu pe 10 June 2009 la 15:41 (#)bai oameni buni unii mai scriu si repede mai fac si alte chestii la acelas calculator.chiar intodeauna o greseala iesita din apasarea prea rapida a tastelor trebuie sa fie subiect de vrajba? mi se pare mie sau sunt catva pe aici care pana sa spuna ceva incep cu greselile celor ce comenteaza anterior, suntem o tara de ivatati ce sa zic, de aia suntem condusi asa bine , inteligentul ascuns de pseudonimul TAR ar trebui sa spuna ceva despre subiect, dar probabil ca vanarea greselilor celorlalti il ajuta sa-si creasca self esteem-ul. e valabil si pentru altii
De mojicu pe 10 June 2009 la 15:47 (#)salutari
Duduia asta mai are si tupeul sa ii spuna Oanei Dobre in fata ca a inteles gresit, dupa ce a pronuntat clar “prural” si ‘prular”.
De Adina pe 10 June 2009 la 15:48 (#)Da “bai”din cauza voastra nu merg oamenii la vot nu din cauza unora ca madam Ridzi. voi care in loc sa taceti naibii de “derbedei”spuneti la toata lumea ce matraplazacuri fac d-niile lor politicienii. daca nu as avea un rictus in coltul gurii mai ca m-ar bufni rasul, de cata intelighenta are madama asta. si din pacate mai are o “turma’ pe langa ea tot asa de intelighenti
De codeus pe 10 June 2009 la 15:49 (#)daca domnul Gadea ar fi avut ca unic scop al emisiunii sa o faca de ras pe acea doamna, nu cred ca i-ar fi iesit mai bine.
De madalina pe 10 June 2009 la 15:50 (#)de fapt s-a facut singura de ras.
si am mai constatat ceva: e mai proasta ca tanti Nuti
da, de ce o cheama pe asta ritzi? si ce fel de nume e asta? o fi un pseudonim gen sofia gucci, eva kent?
De mojicu pe 10 June 2009 la 15:52 (#)stie cineva?
@Razvan: e libertate; inca. deci poate sa nu-ti placa de mine. din descrierea pe care ai facut-o, mie mi se pare ca seman mai degraba cu Basescu
inginer, boierule, cu facultate la stat, pe vremea cand erau multi pe loc, da’ n-am avut placerea sa profesez. mi-am dat seama cat sunt de daruit cu har Dumnezeiesc si m-am aruncat in jurnalistica. se pare ca n-am ales gresit.
De Victor Ciutacu pe 10 June 2009 la 15:53 (#)Tare madam ritzi pitzi asta! tare proasta…am vrut sa spun! Bine ca nu avea o farfurie langa…ca si-o spargea in cap! Nevrotica si zbuciumata!
De elena pe 10 June 2009 la 15:58 (#)@Mihaela Petrescu: Eu pe Oana (blonda) n-am trimis-o nicaieri. N-ar strica putina atentie celor scrise de mine. Nu multa, doar putina. Cat despre unde ar trebui sa ajunga doamna ministru, e o parere personala (a ta, desigur) pe care o accept (asta nu inseamna ca o si inteleg) si o respect ca atare. Si totusi, la care “impertinenti” te referi?
De Alin pe 10 June 2009 la 15:58 (#)Victor, imi pare rau, dar eu vad altceva in acele imagini, nu canta pe scena !!! Solistul de la Voltaj a coborat in public, din cate vad eu! Scena e in spate, e destul de clar, pentru ca restul trupei a ramas acolo ! Eu asta vad !
De [D][S][N] pe 10 June 2009 la 16:10 (#)In schimb, pe blogul ei scrie asa: “Am cantat pe scena alaturi de Voltaj melodia “Ca la 20 de ani”. “
Victor, sa mor eu daca-mi iese sa pronunt “prular”. Cum pana mea le iese astora? Eu zic de mult ca atunci cand vrei sa ai functii publice ar trebui sa fie obligatoriu controlul psihiatric amanuntit. Din cate vad in ultima vreme, ar trebui sa dea toti mai intai un extemporal la gramatica simpla. Din ce in ce mai naspa prin tarisoara asta, frate!
De Filo pe 10 June 2009 la 16:10 (#)daca e adevarata chestia “cum e tatal asa si fiica” banuiesc ca Base(dragu’ de el) ducea nava in Novosibirsk prin Sydney…LOL
De fraierit de base pe 10 June 2009 la 16:11 (#)Foarte tare frate … aia cu inregistrarea de la Petrosani e nepretuita. Nea Victore sa ne traiesti si toate cele bune.
De Cristian pe 10 June 2009 la 16:12 (#)maaaaaama mama mama!ce a patit aseara aia la sinteza zilei!!imi era mie mila de ea:))
De o.brotachi pe 10 June 2009 la 16:12 (#)victore,la cat e de “sarpe” riti-piti asta,te face la emisiune…pariu?
De fraierit de base pe 10 June 2009 la 16:13 (#)Din pacate acesta este crudul adevar si acestia sunt oamenii care ne conduc noua astazi destinele.
De Romulus pe 10 June 2009 la 16:13 (#)Oameni precum marinarul care a adus in nenumarate randuri injurii jurnalistilor, avand pana acum la cazierul apelativelor nepotrivite acel “tiganca imputita”, o avem pe d-ra buze siliconate cu “succesuri”, pe acest pitic de gradina cu “derbedeul dracului”, iar acum o avem si pe aceasta duduie cu “prular”.
Din partea mea taticule continuati si faceti-va de ras in continuare, sa strangem de pe urma voastra o intreaga arhiva cu pasaricile ce va ies pe gura si ne fac sa zambim. Ca pana la urma doar aceasta mai avem si noi de pe urma politicienilor nostri, si anume cate un zambet amar ori de cate ori mai comit cate una, precum “plural” care devine “prular”, “succese” devine “succesuri” si tot asa. Cred ca adevaratii nostri politicieni pe care i-am avut si noi odata, precum Titu Maiorescu, Duca, Nicolae Iorga, Coposu s-ar intoarce in mormant pe toate partile daca i-ar auzi pe acesti asa zisi politicieni din ziua de azi.
Prin urmare dragi copii daca vreodata veti dorii sa ajungeti parlamentari aveti ceva de invatat de pe acum si anume spalati-va de pe acum pe dinti sa aveti un zambet perfect pentru aparitile televizate si totodata sa invatati sa pupati in fund pe toata lumea pentru a va fi voua bine.
Din pacate ca sa inchei cum am inceput, cam acest lucru ar invata copii nostri de la acesti asa zisi politicieni.
Doamna Ridzi aseara o dat dovada de un tupeu si o golanie fara margini. Cum zicea si respectivul primar, doamna ministru minte si cand respira. Oana Dobre avea dreptate cand zicea de respectivii din PD care au fost nevoiti sa faca si plecaciuni in fata unei agramate si inculte. In fine… nici nu cred ca mai am puterea sa ma mai enervez.
Apropo Victore, ai citit articolul lui Badin: http://www.badin.ro/2009/06/eba–ani-de-puscrie-pentru-batjocorirea-armatei-ro.html ? Mi se pare fabulos. Oare politia romana nu se ” autosesizeaza ” ca-n cazul Becali ?
De Stef pe 10 June 2009 la 16:14 (#)Femeia politician romanca este o curva ordinara. Incearca (prost) sa imite modelul femeii americane, imbracand costume serioase la sedintele zilnice, dar dansand seara pe mese. Inlocuieste tactica logosului pompos care confuzioneaza audienta cu cea a bataii de campii fara pic de gratie, neascunzandu-si defectele. Nu se da inapoi de la nimic, nu incearca sa acopere injuriile colegilor la adresa presei (in mare parte), ci chiar le explica, aparand aceasta practica foarte la moda in ultima vreme. Se eschiveaza prost, se scuza talamb, zambeste tamp in timp ce raspunsurile-i ne sfideaza ratiunea, raspunzand NUMAI ce vrea ea, indiferent daca cuvintele care ii ies pe gura satisfac sau nu curiozitatea. Ii lipseste total profesionalismul, demnitatea si bunul simt, jignind in mod repetat si apasat inteligenta interlocutorului si audientei. Ca sa iasa din cacat ii va acoperi intodeauna acustic si volumetric pe ceilalti – o tactica caracteristica individului suferind de complexul inferioriatii; stie, se stie si incearca sa inghita aer in timp ce se scufunda tot mai adanc…
De Tomcat83 pe 10 June 2009 la 16:15 (#)trecand peste cuvantul ala greu…ati vazut cine e de vina ca nu merge lumea la vot: PRESA. Nu ca cetateanul e scarbit de atatea borduri puse, schimbate, modernizate, updatate sau ce dracu le mai facea videanu, nu ca este satul de cat se fura, nu ca am ajuns sa ne uram pe noi insine ca ne-am nascut in Romania, nu vere, presa e de vina ca nu mergem la vot. Si are dreptate; daca nu ar fi presa noi de unde am mai sti toate astea. nesimtire a ajuns la asa cote de sunt imuni la tot. s-a intamplat de cateva ori sa ma uit la emisiuni, sa am o intrebare in gand pe care tot asteptam sa o puna moderatorul…..si nu se intampla. de ce nu faceti un nr de tel la cere sa poata suna cetateanul, sa luam si noi contact cu clasa politica, nu de alta, dar inafara de campania electorela si de televizor…alt cantact nu mai avem, ca dupa ce sunt alesi…nu prea mai au treaba cu derbedeii, pasaricile sau gaozarii.
De costel pe 10 June 2009 la 16:16 (#)cu respect, un cetatean din romania.
“sa traiti bine”
hoahhhahahahahaha rad cu lacrimi !!
De rlegione pe 10 June 2009 la 16:20 (#)Inca o data va mai spun domnul Ciutacu ( daca ma mai suportati…) ca dupa alegerile astea am un profund sentiment de inutilitate! In naivitatea mea speram sa fiu scutita de tupeul acestor muieri parvenite si proaste ajunse ministrese, speram ca eba sa fie trimisa chiar de tac-soo pe centura politicii odata pentru totdeauna…dar cu indignare si lehamite constat ca ele s-au cocotat foarte sus, mai sus! Mai este ceva de facut? Mai incercati Dvs… indemnati lumea sa mearga la vot, ca da, am inceput sa cred ca “indemnul” asta stati acasa, nu avem cu cine vota… nu-i degeaba! Asta sa fie campania: incurajati lumea sa mearga la vot!Altfel… sa ne tyraiasca astia o mie de ani…POPOR DE SLUGI SI TARA TRISTA!
De Cristina pe 10 June 2009 la 16:20 (#)D-le Ciutacu, poate nu stiti cine este Ritzi ? Este fiica unui turnator de pe vremea lui nea Nicu. D-l Ritzi plantat la minele din Valea Jiului se ocupa cu scrisul de compuneri despe elementele reactive dintre minerii care isi distrugeau sanatatea in fiecare zi pentru a ajuta la dezvoltarea socialismului in Romania.
De mineru pe 10 June 2009 la 16:21 (#)Bai frate, dar femei serioase nu puneau la tineret si turism, numai pitzipoance? Sunt profund sictirit de atitudinea acestei dudui Ritzi-Pitzi.
De Cetateanu' Turmentat pe 10 June 2009 la 16:29 (#)daca pe Gigi l-a costat campania 50.000 euro fara afise,clipuri,etc..oare cat naiba a platit eba asta pe campanie????
De fraierit de base pe 10 June 2009 la 16:32 (#)Cica nu a urcat pe scene in campanie.
Cica nu a fost folosita imaginea armatei!
Priviti!
Exista Procuratura?
De FuXi pe 10 June 2009 la 16:42 (#)chiar,chestii normale ca dansul,dansa nu mai sunt pe tv?aud doar de DOMNIA SA la toate posturile,ca-i pitzipoanca sau ministresa
De fraierit de base pe 10 June 2009 la 16:47 (#)la inceput au fost,sa zicem,5000 de”superiori”…apoi au venit si fii(fiicele)…vin nepotii,si in progresie geometrica vor fi TOTI superiori si se vor manca unul pe altul
De fraierit de base pe 10 June 2009 la 16:52 (#)Chestia cu greselile astea devine nationala. Cred ca s-au molipsit de la vanghelie si elenea basescu.
De pnc pe 10 June 2009 la 16:54 (#)@mihaela petrescu:Doamna, limbajul asta nu va face cinste. Ma mir ca “derbedeul” va permite dar probabil ca injuratura e in directia potrivita.
Ai remarcat la tzoapa aia ce-a zis? “N-ati auzit bine, eu plural am zis!”
)
De sandman pe 10 June 2009 la 16:56 (#)Nesimtire ca si la seful ei de partid.
E ca-n reclama:
“Ce vrei ba, n-ai cu cine. Niste tarani!”
Si se mai dau si oameni cu studii superioare, ca doar “intelectualii e deasupra Partidului”, nu?
poate are un defect de vorbire..se mai intimpla..si eu zic Djupiter cateodata..greselile de pronuntie si greselile de gramatica sunt lucruri diferite
De jim pe 10 June 2009 la 17:08 (#)d-le Ciutacu, sper sa nu ma banuiti de prea multa simpatie fata de d-na rizti pizti insa in privinta concertului de la Petrosani, are acoperire: a spus si ea ca EBA ca cantat cu alaturi de Voltaj din randurile publicului, nu de pe scena. Desigur asta nu schimba fondul problemei in chestiune, insa ritzi pitzi o sa sublinieze faptul ca eba NU a urcat PE scena asadar nu a mintit
De cris pe 10 June 2009 la 17:15 (#)pt.razvan:dl.Ciutacu nu a spus niciodata ca o sustine sau o voteaza pe EBA.dl cristoiu da.nu confunda lucrurile
De mihaela pe 10 June 2009 la 17:16 (#)cum e corect: un prular, doua prularuri sau un prular, doua prulare? sau o fi defectiv de prular?
De un cititor pe 10 June 2009 la 17:19 (#)v-a multumesc!
P.S. Oana Dobre, you rock!
incep sa o iubesc din ce in ce mai mult pe oana
De Bodu pe 10 June 2009 la 17:21 (#)Ie-te epigrama:
In tristul joc ce ne-a cuprins pe toti
De Mihai pe 10 June 2009 la 17:35 (#)aleg si eu, ca spectator, o parte:
decat un demnitar incult sau hot
prefer un derbedeu cinstit, cu carte.
chiar o suspecta cineva pe cuconita rizdi de mare activitate la mansarda? eu nu. are tupeu, figura de directoare de gradinita, ranjetul fals, raspunde selectiv, deturneaza discutia, arata cu degetul spre atii (“S-a suit crin antonescu pe scena, da sau nu?”. ce treaba avea crin anotescu? de cand vina altuia te disculpa pe tine?), este o pedelica perfecta si o pupinbasescutza de top. femeia a declarat ca se are la catarama cu Eba. Era o vorba, cine se-asemana se aduna.
De Paratraznetul Fanica pe 10 June 2009 la 17:36 (#)ciutacu,victoras,ai grija de copiii
daca stii cand sa pui 2 sau 3 de i si unde se pune o cratima nu inseamna nici ca ai descoprit apa calda nici ca meriti vr’un pulitzer nici ca esti un rocket sciencist,asta de la urma ca vad ca-ti plac cuvintele in engleza.
pe textul tau:
1.aritmetica,nicio aritmetica, nu are cum sa fie DIN modrogan,orice ar fi modrogan,strada,parc,loc geometric,poate doar put al gandirii.
daca ai vrut sa incadrezi intr-o tipologie aritmetica respectiva,nu ti-a iesit. ar fi trebuit sa zici DE.
2.hai sa le spunem, in paranteza aia, n-are nimic de a face cu nimic. e o alocutiune in plus,venita dintr-o retorica plina de lacune si gaunoasa,fada,lipsita de continut,simtind nevoia sa se umple pe ea insasi.cu sine.o retorica masturbatorie
3.dintii,in general,se pot scrasni in multe feluri,eventual cu un pumn in bot. ai luat vreodata unul? eu cred ca nu pentru ca daca ai fi fost ceva mai derbedeu ai fi invatat ca se scrasneste DIN dinti (exemplu:cand eventual ti se sparg dintii).
4.peste asta cu dicatrea LIVE trec rapid,la fel ca si peste aia cu studio-ul tau.ca nu vreau sa fiu vulgar.la fel si peste bonus.
ti se pare ca ai ‘nerv’ daca foloseti cuvinte de corporatista manelista?
5.inviti niste portocaliii,adica mai multi,pe toti chiar,la o dictare cu premii. drept urmare poate exista intr-adevar un castigator dar nu poate fi UN invins,vor fi mai multi,adica restul.
6.daca tineai mortis sa bagi ‘ca proasta-n targ’,pentru colocvialitate sau doar ca ti se pare COOL,trebuia sa-i tragi,ca nu vreau sa fiu vulgar,niste ghilimele. ca altfel nu se acorda cu RADETI.
7.va rog,radeti.
De badmf pe 10 June 2009 la 17:37 (#)Pai…daca nu reuseste T basescu sa se faca respectat (batand campiile patriei din inalta functie prezidentiala , cu afirmatii on air despre moguli , tonomate , hoti , etc , dar neaducand niciodata macar o proba mica asa….sa vedem si noi ceva concret !), ce dracu de respect sa insufle o panarama pupincurista a respectivului , chiar daca a fost numita ca si ministru drept recompensa ? Respectul se castiga….nu se impune . Oana Dobre nu a facut altceva decat sa dea un REPLAY la expresia scuipata in plin tupeu creationist a acestui personaj de 2 lei (ROL)Asa ca Victore , Vreau SANGEEEEE…..rupe-le beregatele mamii lor de sarantoci parveniti !!!!(in direct….si la ora stabilita…..)PS . Vreau si sangele pinguinului trompetist prezidential …Oricum , macar cu atata ma mai aleg in tara asta ….Si spune-o sus si tare ca ghertoii astia nu ne vor scoate in vecii vecilor din vreo criza …..sa nu mai puna fraierii botu….Referitor la comentariile unor sucker-i de pe aici ca trebuie sa facem sluj in fata unor demnitari ai statului , numai ptr ca detin asemenea functii ….pardon…pai nu de aia au murit copiii aia nevinovati in 89 , ca sa privim plini de respect ce tampenii scot astfel de slujbasi ai statului (deci , implicit ai contribuabilului !) . Cand asemenea indivizi sau individe platiti de noi sa ne slujeasca , ne vor duce ca nivel de trai undeva la nivelul Austriei (sa zicem) eu ma voi rade si plin de umilinta voi repeta cuvintele dacului Gerula …In nemernicia mea , ca un caine turbat …..toate astea de 9 ori pe zi , in fata palatului Victoria (in zilele pare , in cele impare ma voi duce la Cotroceni!) TUPEISTI SI INCAPABILI …..MAMA DUMNEALOR (Asta asa…..ca sa nu fiu nepoliticos)
De Priapus al II lea pe 10 June 2009 la 17:40 (#)“Un ce doamna?” e tare rau fetiscana blonda.
De zdranganel pe 10 June 2009 la 17:42 (#)mi-a placut secventa…teribil. Sincer nu ma asteptam ca atentionata (cum ati zis?) stimabila orto-orala sa nu isi recupereze DEX-ul, ba mai mult chiar sa insinsite in aceeasi fonatie stramba
sarutmana la OD ca din cand in cand ne mai misca la inima umorul asta voluntar al invitatilor
restul, sa citez un clasic in viata: cine-a pus cacat pe clanta ? (clanta, clanta, da ciocu` mic)
De abramburicupamantului pe 10 June 2009 la 17:42 (#)Tot respectul pentru dumneavoastra domnule Ciutacu si pentru faptul ca spuneti ceea ce probabil o mare parte din pulime gandeste/simte fata de mizeriile umane din politica.
De Nea Matache pe 10 June 2009 la 17:43 (#)Totusi imi pare rau cand vad oameni care va ataca nejustificat si de cele mai multe ori din prostie pentru ca asta imi aduce aminte de fiecare data de faptul ca Romania isi merita soarta prin acesti oameni. Probabil sunt cei care au si votat. Trist.
Pe cand o revolutie ?
Traim vremuri fanariote intr-o tara a Elenelor. Pe una am impuscat-o, o alta impostoare inculta este ministru, iar cea mai tanara si mai proasta pleaca la Bruxelles sa ne reprezinte. Despre aceasta din urma impostoare, cred ca parintii au omis s-o duca in copilarie la logoped pentru a-i forma pronuntia corecta si mai remarc ca are si accent tiganesc in glas. Adaug prostia crasa si infatuarea penibila si Elena Basescu este in toata splendoarea ei de nulitate.
De rdt pe 10 June 2009 la 17:43 (#)Parintele meu, om la 75 de ani si educat in acel bun simt interbelic spunea zilele trecute, dezamagit fiind de presedintele Basescu, ca – daca acesta ar fi avut bun simt – ar fi trebuit sa-i spuna fiicei sale sa nu se bage in politica pentru ca amandoi se fac de rahat. L-am intrebat de ce crede ca Traian Basescu ar avea bun simt si – cu toata intelepciunea lui de 75 de ani si cu toata educatia sa din epoca in care cei 7 ani de acasa formau mari caractere, mi-a spus ca am dreptate: Traian Basescu nu are bun simt, deci nu avea cum sa-i transfere asta fiicei sale.
@Nea Matache: sincer, n-am vocatie de Che Guevarra, da’ poate-mi fac rost daca mai continua astia sa-si bata joc de noi.
De Victor Ciutacu pe 10 June 2009 la 17:47 (#)@rdt
RESPECT!
Si totusi cineva le VOTEAZA!!!!!
De Cristina pe 10 June 2009 la 17:49 (#)cred ca trebuie sa ma duc la doctor dar eu am auzit clar ca a spus Pularul…
De Johnson pe 10 June 2009 la 17:57 (#)Daca o mai vad odata pe autista aia de la tineret si sport pe la emisiunile voastre ma arunc in cap. N-ai vazut ca vorbea la foc automat, fara sa asculte vreo intrebare, fara sa raspunda la vreo intrebare, fara sa lase si pe altcineva sa vorbeasca, pe un ton tipat si fara modulatii? Sau… poate ca e bine sa apara pe TV, doar asa sa-si dea seama tot votantul ce liota ne conduce; poate suntem masochisti si ne place sa fim batjocoriti pe banii nostri. In rest, AVE TONOMATUS DERBEDEO!
De caLin pe 10 June 2009 la 18:05 (#)Buna seara,am urmarit emisiunea…m-da,nu stiu ce sa mai zic. Dezgustator, nu pentru ca a facut acea greseala…cred ca nu a fost intentionata, pur si simplu asa i a venit, ci pentru tot ceea ce ni se intampla din ’89 in prezent.
De Ioana pe 10 June 2009 la 18:08 (#)E o rusine nationala.sunt zeci de tineri capabili si sefi de promotie someri- si pitzi ritzi si lenutza pleshkoy ling si se gudura ca niste javre in calduri. pitzi-ritzi cerea aseara palme la emisiunea lui Gadea: proasta, impertinenta si analfabeta. IMI VENEA SA SPARG TV CAND O AUZEAM CUM RAGE CU VOCEA AIA DE
De alegator pe 10 June 2009 la 18:10 (#)Ma uit la toti astia ce se mai perinda prin studio si singuru lor argument la orice intrebare e : “pai ce ala n-a facut?”. Am auzit binenteles povestea cu guvernarea trecuta. E acelasi refren. Eu nu stiu de ce ii mai invitati pt ca nu spun nimic nou.
De gopo1 pe 10 June 2009 la 18:11 (#)Pentru Oana Dobre: Tine-o tot asa. Modul in care ai adresat intrebarile si ai cerut vehement raspunsuri (poate ca nu-i pe placul catorva comentatori de pe acest blog) e justificat. ne-am cam saturat sa fim calmi cu aceste LIPITORI care alceva nu stiu decat sa suga. Ce …? Acum fiecare dupa preferinde.
De Iulian pe 10 June 2009 la 18:12 (#)Nu te da la o parte de la nimic fiindca faci bine ceea ce faci , macar voi( tu, un Ciutacu, un Badea,Gidea si restul) sa-i puteti lua la intrebari reprezentandu-ne , pai daca nu voi atunci cine??!!
@gopo1:Poate pentru ca vor sa arate multimii care ii tot voteaza ce penali sunt si poate ca macar in ceasul al 12-lea(multimea ) se vor trezi si vom putea sa “strangem la gura punga cu gunoi “
De Iulian pe 10 June 2009 la 18:27 (#)De fiecare data cand un pdl-ist a venit la antena3 nu a facut fata atacurilor celor de acolo.=> sunt incapabili, incompetenti.
De Andrei_viitor_jurnalist pe 10 June 2009 la 18:28 (#)tot respectul pt dvs dle ciutacu,pt mircea badea,mihai gidea si pt toti oamenii cu care lucratii dvs in “trustul lui voiculescu”impotriva deontologilor lui basescu si pupincuristilor p-dl.sint patetici cum au fost din totdeauna si inspira o mare greata.nu va mai injositi sa chemati in emisiunile dvs mizeriile care au fost aseara la mihai in emisiune,sinteti prea inteligentii pt toata clasa asta politica mizerabila.in rest toate cele bune si sa fiti sanatosii.
De laur pe 10 June 2009 la 18:31 (#)A-propos de discutiile cu EBA , PDL , PDL-EBA si ce-o mai fi . E foarte interesant ca prezenta inafara listei PDL a fetei lu’ tata a prejudiciat partidul (mult mai mult decat simpla disputa cu PSD “cine-a castigat”) . PSD a luat 11 mandate , iar PDL+EBA , tot 11 . Daca insa EBA ar fi candidat pe lista PDL , partidul prezidential ar fi avut 12 mandate , iar PSD , 10 .Celelalte liste n-ar fi fost afectate in niciun fel . Sunt absolut sigur (metoda d’Hondt nici nu e foarte grea in principiu , doar algoritmul pare mai complicat) . Puteti verifica si voi . Va rog eu mult , intrebati un grangur de la PDL ce parere are de chestia asta . Ca pana acum spuneau ca EBA are votantii ei , iar de luni incoace tot incearca sa ne convinga ca PDL a castigat pentru ca voturile Elenei B. sunt tot ale lor . Una din doua : sau au pierdut alegerile sau au pierdut un mandat si l-au dat PSD (nu oricui !!!) pe ambitia lui Basescu de a dovedi ce-nseamna numele lui in tarisoara noastra draga .
De Adi pe 10 June 2009 la 18:32 (#)Buna dupa amiaza
De ozzy osbourne pe 10 June 2009 la 18:35 (#)Crin avea dreptate 100% cu pitzipoancele; e drept ca adevarul doare uneori a dreaku de rau:)
Cat despre cucoana despre care se face vorbire, domnia sa, alaturi de Nutzi spaima pu.. si de EBA, sunt cele mai elocvente exemple ale cultului personalitatii in devenire. Nicusor era mic copil fata de Pitzipoancele astea
Spre exemplu, aici aveti linkul ministerului tineretului
http://www.gov-sport.ro/
Intrati si vedeti ca despre tineret mai putine, despre Pitzipoana mai multe.
Iar aici
http://www.mts.gov.ro/mts/organigrama
aveti organigrama ministerului, pentru a vedea de ce armeanul Vosganian are dreptate cand spune ca au crescut cheltuielile.
Daca tot vorbim de criza.
Iar aici aveti culmea imbecilitatii acestei Pipitze raraite:
http://www.mts.gov.ro/evenimente
adica evenimente notabile ale ministerului, cum ar fi:
” o aruncare perfecta”, ” la doi rotitul mingii e mai usor” s.a.
In fine, aici
http://www.mts.gov.ro/mts/cariera
vedem ca ministerul pitzipoancei cauta directori, asta in timp ce micul mare Boc clampaneste cu spor pe toate televiziunile ca posturile ” e blocate”.
Inchei cu un mesaj catre duduie: Hai sictir!
Salutare taica si noroc
PS. Imi cer scz Victore pentru linkuri, dar portocalii sareau de cur in sus ca sunt minciuni, iar la astia trebe sa le dai cu laptele intre ochi ca sa recunoasca ca-i alb si nu portocaliu.
ne uitam la vreun film urat sau asta e Romania?Noi ne amuzam de gafele si prostiile pe care le debiteaza cei ce ne guverneaza,iar ei rad de noi pe banii nostri.Ce traim:drama sau comedie?
De mihaela pe 10 June 2009 la 18:41 (#)S-o cheme Gadea in emisiune pe Riti-Piti! A promis.
De Ioana pe 10 June 2009 la 18:42 (#)Domnule Ciutacu,
nu vi se pare putin suspecta asumarea raspunderii guvernului pentru noile coduri ACUM, cand toti ne-am hotarat sa-i facem praf si sa-i desfiintam?
Sa fie pura intamplare si sa fiu intr-atat de paranoica?
De Elena pe 10 June 2009 la 18:42 (#)@oana dobre: daca este sa fim rigurosi pana la capat, formularea mai aproape de gramatica limbii romane este: “… sa raspunda corect ORICAREI intrebari”. fara a simpatiza in vreun fel pdl-ul, si mie mi s-a parut ca ati fost agresiva, iar daca d-na ritzi nu ar fi scapat o minciuna, ar fi iesit chiar PE PLUS din emisiune, pe post de victima.
De brazvan pe 10 June 2009 la 18:47 (#)O manca pielea si si-a luat-o aseara. Deci… PRURIT
)
De dramoleta pe 10 June 2009 la 18:53 (#)Asta in loc sa melite vorbe mai are ceva in cap? Sunt croite pentru MARELE CONDUCATOR asa cum sclavele erau educate pentru stapani in antichitate! Vai de … ei
De blondu pe 10 June 2009 la 19:01 (#)brazvan: Verbul tranzitiv ”a raspunde” se conjuga in principiu cu complement in acuzativ, desi se poate accepta si dativul. Uite, daca nu ma crezi pe mine, scrie si in dictionar
RĂSPÚNDE, răspúnd, vb. III. 1. tranz. A da un răspuns la o întrebare sau la cuvintele adresate de cineva.
Asta asa, daca tot ai vrut sa fim ”scrofulosi” pana la capat…
De oana dobre pe 10 June 2009 la 19:04 (#)Victor, arde-i una peste bot prestatorului de servicii orale(intelectuale) it morar! De două zile limbricul itm-o curvă masculina(?) ieftină, e frecat de două griji: de grijă că nu-l dai în judecată pe clona lui, pe limbricul boc, și de grija banilor pe care îi câștigi tu.
De Raluca pe 10 June 2009 la 19:06 (#)Jarteaua penală ioan t morar nu știe cum se câștigă banii muncind, el e obișnuit doar să șantajeze, să pupe funduri prezidențiale și să dea țepe la fundațiile lui Soros.
Nu m-ar deranja greselile de gramatica daca oamenii si-ar face macar treaba. Dar mai sunt si incompetenti.
De oana pe 10 June 2009 la 19:06 (#)Daca ati vazut ce s-a intimplat azi cu fermierii cind jandarii nu au facut fata acestora. Putin a lipsit sa iasa urit. Nu inteleg cum poate un om adevarat sa lupte contra celor flaminzi pentru un pumn de malai. In 89 au fost iertati. Probabil ca acum NU VOR MAI FI. Jindarii nu sunt cu noi
De blondu pe 10 June 2009 la 19:08 (#)@ Oana Dobre
De [D][S][N] pe 10 June 2009 la 19:22 (#)a raspunde – verb intranzitiv si tranzitiv !
asa si? inca o virgula in imperiul fanariot cu iz comunist. pacat ca opera asta contine doar semne de punctuatie.
De hhh pe 10 June 2009 la 19:24 (#)Domnule Ciutacu la emisiunea asta alt subiect decat Basesc si co. nu mai gasiti?
De Leena pe 10 June 2009 la 19:25 (#)Mi-ati placut maximum la inceput dar acum mai bine ii dau pe Realitatea.
Numai bine!
E periculoasa EBA ca ne-a anuntat aseara la B1TV ca are mintea odihnita…..
De florin pe 10 June 2009 la 19:27 (#)N-are timp Zeus sa isi trimita haremul si “mandretea de fata” la scoala.
De Pustia pe 10 June 2009 la 19:27 (#)Scoala cere minte, timp si……..sa stii pe unde e.
DSN: adevarat, dar eu l-am folosit ca tranzitiv. Si in situatia asta se conjuga in principal cu acuzativ.
De oana dobre pe 10 June 2009 la 19:30 (#)Hai, ca ne expulzeaza victor pentru chat morfologic daca ne mai facem de cap.
Nu pot sa cred cat tupeu are Kiki-Riki-Miki asta…ma uit acum pe net la “Sinteza Zilei” si nu pot sa cred ceea ce vad/aud de la dobitoaca asta de doamna ministra(sau ministru ca sa vb <>)…hai sictir “derbedeaua dracului”…sau o fi “tiganca imputita”…sau “pasarica”?
De adrian pe 10 June 2009 la 19:34 (#)A invatat-o tata Traienel sa ocoleasca intrebarile cum facea si el cu iceberg-urile pe cand era marinel….m-am saturat cu PD minus L- ul…
unii faulteaza limba romana, altii dau la gioale logicii si bunului simt
PSD a pierdut euroalegerile in colegiile baronilor agricoli Culita Tarata si Victor Surdu
De daniel v. pe 10 June 2009 la 19:36 (#)@ Oana Dobre
De [D][S][N] pe 10 June 2009 la 19:39 (#)Nu am spus ca nu l’ai folosit corect, ai dreptate, tu l’ai folosit ca tranzitiv acolo, ci faptul ca nu ai fost riguroasa atunci cand ai prezentat verbul ca fiind tranzitiv !!!
E atat de dobitoaca astfel incat dupa prima atentionare si-a dat si ea seama ca a gresit si a incercat sa se corecteze cu un “prural” . E atat de imbecila! uhhhh ustura tare!!
De Laurentiu pe 10 June 2009 la 19:45 (#)Tanti Ritzi o incerca sa justifice toate gafele Ebei prin Comparatie cu Antonescu. Diferenta dintre Eba si Crin Antonescu este ca Eba si-a construit o reputatie de afazica, domnul Crin nu. nimeni nu-l suspecteaza pe Crin ca nu stie sa vorbeasca, iar daca buseste un plural, ne vine usor sa credem ca a fost neatentie, oboseala, etc. Eba de cand o stim vorbeste de parca a suferit un accident vascular cerebral. Pe langa asta, avea un ton si un accent de “fetitza da cartier” de cea mai joasa speta. S-a lucrat cu ea in ultima vreme, poate nu mai spune “piejio”.
De Paratraznetul Fanica pe 10 June 2009 la 19:54 (#)fara “o” in prima fraza.
De Paratraznetul Fanica pe 10 June 2009 la 19:54 (#)Aceasta doamna a dat dovada aseara, pentru cine inca nu stia, ca e o nesimtita si o aroganta. Riti a asezat confortabil doi directori la Casa de Cultura a Studentilor din Timisoara, iar acestia cu o zi inainte de alegeri faceau liste ptr EBA! Asa ca e o VACA care minte cu nesimtire!
De timi pe 10 June 2009 la 19:56 (#)mi-o si imaginez pe Eba in shlapi, scuipand seminte in fata casei cu baietasii.
De Paratraznetul Fanica pe 10 June 2009 la 19:56 (#)Din păcate acesta este crudul adevăr şi aceştia sunt oamenii care ne conduc nouă astăzi destinele.
De Romulus pe 10 June 2009 la 20:06 (#)Oameni precum marinarul care a adus în nenumărate rânduri injurii jurnaliştilor, având până acum la cazierul apelativelor nepotrivite acel ” ţigancă împuţită”, o avem pe d-ra buze siliconate cu “succesuri”, pe acest pitic de grădină cu “derbedeul dracului”, iar acum o avem şi pe această duduie cu “prular”.
Din partea mea tăticule continuaţi tot aşa şi făceţi-vă de râs în continuare, să strângem de pe urma voastră o întreagă arhivă cu păsărici ce vă ies vouă pe gură şi ne fac apoi să zâmbim amar. Că până la urmă doar acest lucru mai avem şi noi de pe urma politicienilor noştri, şi anume câte un zâmbet amar pe stomacul gol, ori de câte ori mai comit câte una, precum “plural” care devine “prular”, cuvântul “succese” transformat în “succesuri” şi tot aşa lista poate continua. Cred că adevăraţii noştri politicieni pe care i-am avut şi noi odată, precum Titu Maiorescu, Duca, Nicolae Iorga, Coposu s-ar întoarce acum în mormânt pe toate părţile dacă i-ar auzi pe aceşti aşa zişi politicieni din ziua de azi.
Prin urmare dragi copii dacă vreodată veţi dorii să ajungeţi parlamentari că doar este o meserie pentru şmecheri, aveţi ceva de învaţat încă de pe acum şi anume spălaţi-vă pe dinţi ca să aveţi un zâmbet perfect pentru apariţile televizate şi totodată să învăţaţi de pe acum cum stă treaba cu pupatul în fund pentru a fi experţi în pupincurism pe când veţi creşte mari şi astfel prin pupatul în dos pe cine trebuie şi la momentul oportun, veţi avea probabil şansa la o viaţa mai bună.
Din păcate ca să închei în acelaşi stil în care am început, cam acest lucru învaţă astăzi copii noştri de la aşa zişii politicieni ai zilelor noastre, ori de câte ori îi privesc pe aceştia pe ecranul televizorului.
Pentru Alin: Si daca s-a rastit Oana Dobre la Ridzi ce are? Foarte bine! Ar fi trebuit s-o si trosneasca la ce tupeu are (Ridzi). Si Oana a urlat si pentru tine ca si din banii tai de contribuabil s-a fatait EBA pe acolo. Inainte sa fie ministrii sunt tot niste oameni, majoritatea analfabeti si agramati, care au furat si din banii tai de om respectuos. Ar trebui sa iesim toti la ei sa urlam si sa-i alergam…nu doar Oana Dobre!
De Claudiu pe 10 June 2009 la 20:09 (#)Da, dar saraca fata nu s-a urcat pe scena cu piciorusele alea delicate ale ei. Ca a cantat, asta e altceva. Doamna ”ministra” grai adevarul si numai adevarul; asa sa-i ajute si pe mai departe ala al carui ajutor il merita. Ce tot sa-i analizam atat pe astia? Pana la urma, toti sunt facuti din acelasi aluat si au urmat cursurile aceleiasi scoli pentru a ne minti pe noi, astia multi ( dar nu prosti, spre disperarea lor).
De oana pe 10 June 2009 la 20:23 (#)La ce ne asteptam de la un ‘demnitar’pe langa competenta, corectitudine, impartialitate, capacitate de organizare, de coordonare, etc.? Aptitudini excelente de comunicare!!!
De I. Iuliana pe 10 June 2009 la 20:30 (#)Si de ce am avut parte din partea doamnei ministru? De incompetenta, tupeu, ocolirea unor raspunsuri punctuale la intrebari punctuale si…
Oare avem numai non-valori in guvern?
eu inteleg ca pe fondul unor astfel de personaje ni se deschid ochii referitor la situatia noastra, s-ar zice de cetateni cu drept de vot(contam sau nu, am observat ca ei nu mor de foame fara noi), dar cand vine o astfel de femeie care se vrea “respectata ca om politic”, cu gura mare, va intreb pe voi, moderatori cu nervi de fier, nu ruginiti?
De iulia pe 10 June 2009 la 21:00 (#)cat mai puteti? v-as propune sa faceti o selectie de personaje pretabile dialogului respectuos si normelor de bun simt, dar in cazul asta am ramane toti cu ochii inchisi!
si atunci ce facem domnilor?…va sustinem cu dintii stransi!
respect
Victore, tot respectul pentru ceea ce faci…da-le tata la operatie ca s-au cam obisnuit sa fie menajati timp de 20 de ani!
De Laur pe 10 June 2009 la 21:01 (#)nu am culoare politica, nu ma intereseaza politica, nu-mi pasa cine conduce romania dar… ati innebunit de tot. domnilor nu aveti treaba pe acasa? blonda oana nu are copii pe care sa-i invete ce inseamna toleranta si viata linistita, fara framantari inutile. pe vremea cand era asistenta lui tatulici era mai calma. ce i-ai facut ciutacule? voi aveti o mare problema cu o oarecare ministra, ailalti de la realitatea se intreaba daca eba va fi acuzata de purtarea uniformei militare fara drept. oameni buni reveniti-va!!! tara arde si voi va pieptanati!!! pe bune acum, uitati-va putin la voi, chiar nu mai aveti subiecte interesante, ceva idei de dezbatut fara isterie si laturi aruncate in toate partile?
De sadi pe 10 June 2009 la 21:08 (#)de ce nu investigati toate furaciunile facute de 20 de ani pana acum? de ce nu-i dati in vileag pe toti cei care, sub obladuirea presedintilor si a primilor ministri au furat cu voiosie fabricile, padurile, si chiar pamantul pe care calcam? eu astept de la jurnalistii vocali mai mult decat niste corecturi gramaticale sau rafuieli personale. deja mi-am pierdut speranta nu pentru ca nu are cine sa ne conduca ci pentru ca nu mai are cine sa le atraga atentia in mod cat se poate de serios conducatorilor acestei biete tarisoare.
Ca sa fim in aceeasi linie de gandire … Ie toti niste prosti!
De marius pe 10 June 2009 la 21:17 (#)Macar daca se scuza pentru gresala,si totul era OK.
De adita pe 10 June 2009 la 21:18 (#)D-le Ciutacu, ati auzit ce a spus EBA la Nasul? Ca are mintea odihnita. Gura pacatosului……….
De nini pe 10 June 2009 la 21:20 (#)@sadi: de ce arde tara si nu se discuta in presa? care sunt subiectele fierbinti care ar trebui discutate in opinia ta? ca sa ai impresia ca “nu se stie” cine sunt aia care fura in tara asta, trebuie sa fi trait pe marte pana aseara.
De Paratraznetul Fanica pe 10 June 2009 la 21:21 (#)D-le Ciutacu, ati auzit ce a spus EBA la emisiunea Nasul? Ca are mintea odihnita!?!?!
De nini pe 10 June 2009 la 21:27 (#)(TOTAL DE ACORD) Gura pacatosului……
Noi SUCCESURI la PRULAR
Nea Victore, Saftoiu ala cu votul obligatoriu e pe aratura. Ce conteaza cine, cum, cati voteaza, cand aia de la bec bea cu pedelicii la masa? Ia sa mai termine maimutzoii astia cu votul obligatoriu. Eu cred ca lipsa de prezenta la vot va arata intotdeauna cat de credibili sunt maimutzoii de politicieni. Daca ar fi votul obligatoriu ar fi prostitutie nationala. Daca romanul nu simte ca nici macar unul dintre candidati nu il reprezinta e cel mai corect sa nu voteze si astfel sa dea un semnal de alarma.
De Cetateanu' Turmentat pe 10 June 2009 la 21:27 (#)pai nu spune nimeni despre cei care au furat si au vandut lemn cu vapoarele din portul constanta, nu spune nimeni cum s-a vandut imgb-ul, cum s-au facut marile privatizari. voi ooo tineti langa cu ce face basescu si pdl si alti hoti ai zilelor noastre. mai luati-l in colimator si pe iliescu (sub protectia caruia s-a furat poate cel mai mult), si pe nastase, si pe roman, pe radu sarbu, sunt destui de cercetat, de catre ziaristi, ca justitia “e oarba”. dar astept investigatii profesioniste nu barfe pe la colturi.
De sadi pe 10 June 2009 la 22:07 (#)nu sunt portocaliu, pentru cei care s-au grabit sa traga acesta concluzie
SCLAVII>>>
De ManuUk pe 10 June 2009 la 22:26 (#)Toti vorbim si politicienii se adapa cu fapte. Vezi Eba si altii…V-au golit de voi insiva (ma refer la jurnalisti) si v-au umplut cu ei. Sunteti sclavii unor cratere sociale si umane, pe care nu le veti umple niciodata. Ce fac jurnalistii de azi nu e : functia de informare a presei sau presa ca un caine de paza al societatii. Tot ce face mass-media acum se numeste: sclavagism. Sunteti sclavii sistemului, al politicienilor, al propriilor sefi (care nu au principii si norme pt a conduce o institutie mass-media) si sclavii neprofesionalismului. Traiasca UK
Domnule Ciutacu, era un cantec care suna cam asa: “Doamne! Vino Doamne, sa vezi ce-a mai ramas din oameni”. Eu propun inainte de a le propune bibliografia sa-i chemati la niste sedinte de meditatii de genul “Doar o vorba sa-ti mai spun”. Domnul Pruteanu, Dumnezeu sa-l odihneasca, se rasuceste in mormant.
De teodora pe 10 June 2009 la 22:33 (#)nene Victore!
De noni pe 10 June 2009 la 22:34 (#)domnisoara basescu poarta uniforme militare ,,pe mărimea ei” în timp ce armata, respectiv băieţii de la Focsani pleacă în Afganistan numai cu un tricou de camuflaj desert, dintr-un necesar de 4(patru), deoarece MApN nu are bani sa le asigure.
Dacă vor sa plece cu patru tricouri trebuie fiecare militar sa le cumpere.
AŞA A AJUNS ARMATA ROMÂNĂ
Buna seara d-le Ciutacu,
E totul foarte simplu:toti sunt la fel(noroc ca exista”prularul”!).
Cred ca ajungem un popor imbolnavit psihic,va rog sa ma credeti,ca acesta le e obiectivul si strategia celor care ne conduc.
Ma uit acum la Sinteza zilei si il felicit pe dl Gadea ca ii da in fiecare seara,sa-i revedem pe Boc,Eba,Basescu ∁desi ne apuca scarba si voma,ii vom tine minte toata viata si poate ne lecuim odata!
Cu tot respectul,
De IoanaP pe 10 June 2009 la 22:48 (#)IoanaP
…într-un cuvânt bagabonţeli
De RuBen pe 10 June 2009 la 22:50 (#)@[D][S][N]….a raspunde e tranzitiv,omule
De fraierit de base pe 10 June 2009 la 22:56 (#)parca zicea PULAL…sau eu eram in forma..hehehe,ce-mi plac glumele mele
De fraierit de base pe 10 June 2009 la 22:59 (#)Daca veti continua campania asta penibila de linsaj mediatic la adresa PDL,Boc,Eba,Ritzi si
De marius pe 10 June 2009 la 23:03 (#)tot ce poate avea vreo legatura cu Basescu,eu unul promit sa ma hotarasc cu 6 luni mai devreme ce votez la prezidentiale.Votez Basescu!
Ca la fotbal-tii intotdeauna cu echipa defavorizata.
emisiunea de ieri mi s-a parut jenanta. madam ministru evita raspunsurile, iar madam jurnalista parca era la piatza. de politiceni m-am saturat pana peste cap, fie ca sunt psd, pdl, udmr sau cine mai stie ce totzi sunt la fel. insa si de fatele din presa bucuresteana imi e la fel de sila. sa lasi un om sa isi termine macar o propozitie este o chestie de bun simtz, ceea ce a facut duduia cu aere de evz mi se parea hartzuire. dar na asta este cand totzi avem impresia ca suntem justitziari. emisiunea de aseara mi s-a parut o razbunare a lui ciutacu. si in ultima perioada emisiunile lui gadea sunt din ce in ce m proaste, are si omul niste obsesii pe care trebuie sa le dezbata la tv
De MDA...JENANT pe 10 June 2009 la 23:05 (#)excelent asa da treaba, rupeti-le capatanile, mi-a placut ce am vazut in seara asta, oare o sa fie urmari?
De mojicu pe 10 June 2009 la 23:18 (#)Vreau si eu un raspuns !
De Cristi pe 10 June 2009 la 23:32 (#)Deontologii zic ca Mircea Badea instiga la violenta!! Vreau sa stiu parerea deontologilot,dupa ultimele evenimente, Basescu si slugile lui, la ce instiga ?
Pe bune, prima data a zis “pular”!
De sandman pe 10 June 2009 la 23:35 (#)Vrabia malai viseaza…
In Belgia participarea la vot este obligatorie si nu e neaparat un lucru rau.
De anca pe 10 June 2009 la 23:38 (#)Daca ar fi si in Ro, ar fi mai putin loc de frauda si ar iesi mai putine aberatii. Prezenta scazuta la vot nu deranjeaza pe nimeni dupa cum s-a vazut. Dar o minoritate aberanta si radicalizata/extremista poate influenta semnificativ rezultatul.
Nici eu nu am votat, dar nu sunt mandra de asta… Mai ales dupa ce am vazut ce a iesit.
@ionut
ce inseamna “asa e cand esti condus de tzarani”? te referi la amaratii aia care si acum fac agricultura ca in sec 19 ca sa nu moara de foame?
@ oana dobre
De daniel v. pe 10 June 2009 la 23:46 (#)unde incepe si unde se termina demnitatea in presa? (in general)
tocmai a citit colegul mircea badea din gardianul o anumita tehnica,aceea a independentei ebei, dar care ar putea fi materializata la alegerile prezidentiale de catre taticu! si anume independentul traian basescu! s-o vedem si p-asta atunci, victor, chiar cerem revolutie
De iulia pe 10 June 2009 la 23:56 (#)Imi place de Oana….mi se pare super sexy!;)
De ramo pe 11 June 2009 la 00:10 (#)aceste vorbe ne doare.
De hhh pe 11 June 2009 la 00:11 (#)Acum am observat ca scrie si ea pe blog.Oana, cand iti schimbi orientarile…let “us” know:)
De ramo pe 11 June 2009 la 00:13 (#)ce tare a fost eba doamneee… mai nou a recunoscut ca e proasta labe1
)
De andrei_blog pe 11 June 2009 la 00:31 (#)@adina, sandman: asta m-a enervat si pe mine, tupeul de a nega evidenta, putea sa spuna “am gresit, fiecare ne mai balbaim” sau ceva asemanator
@oana dobre: ia exemplu de la Victor, nu te mai “certa” cu toti pe bloguri
De dan pe 11 June 2009 la 00:49 (#)Sa nu va numiti voi jurnalisti, gazetari, “derbedei” etc, daca n-o s-o sunati saptamanal pe panarama aia pe tocuri -eba-, sa vedem si noi ce initiative legislative ale PE amendeaza ea, ce luari de pozitie o sa aiba in fata alora, ce dezbateri o sa genereze…(inafara de alea despre reducerile de la magazinele periferice din Anderlecht). A, si spuneti-i ca Manneken Pis nu e statuia lu’ Cabral si ca la Waterloo e un deal pe care poti face plaja in voie cand e soare. Ce soarta trista are… pana acu a fost osandita sa-si duca crucea grea intre Fratelli si Bamboo,acum e obligata sa faca si naveta..brux-buc-shopping scurt la paris-brux-paris…..
De caia pe 11 June 2009 la 01:01 (#)n-ai cu cine …..niste tarani !!!:)))
De cristi pe 11 June 2009 la 01:09 (#)prulal
)
De PussyCat pe 11 June 2009 la 02:18 (#)http://www.tagesschau.de/multimedia/bilder/europawahl286.html
e…altfel decat la BBC dar la fel suntem prezentati
De Nutzy pe 11 June 2009 la 02:33 (#)Agramata asta a pus mana pe microfon la Gadea. Vedeti asta inseamna viata traita cu tupeu si prostie dar, asteptand prima ocazie buna pt a parvenii!
De cris pe 11 June 2009 la 03:49 (#)La prima pronuntie, deci inainte de “prular”, i-a iesit chiar “pular”!
De papa malik pe 11 June 2009 la 05:52 (#)Frăţioare, e şi foarte greu de zis, am încercat de câteva ori şi să mor d-am reuşit şi asta a reuşit de două ori în ritm de mitralieră.
De Idy O' Tool pe 11 June 2009 la 07:49 (#)Ce poţi să aştepţi de la cineva cu fruntea d-un deget?
Ce e nasol, e că băieţii aştia şi fetele nu sunt la singular, sunt la “prular”, “mâncacias”!
Extraordinar cat tupeu pot avea portocalii lui peste prajit, astia ne mint in fata ca e “alba” cand toata lumea o vede “neagra”, nu au nici o farama de demnitate , analfabeta dupa ce spune prular, apoi prural, ne anunta ca “am inteles noi gresit”. Doamne Dumenzeule de ce batjocoresti in asa hal acest popor minunat!?
De Coco pe 11 June 2009 la 08:24 (#)nu va suparati! a gresit si ea. nu stie cum se zice. asta este.
De luci pe 11 June 2009 la 10:14 (#)Daca ati lua fiecare comentariu in parte, sunt sigura ca ati gasi in fiecare cel putin o greseala. Asa ca s-o lasam mai moale cu gramatica alesilor…
De disa pe 11 June 2009 la 11:04 (#)Ba da ce tupeu murdar are in ea femeia asta!!!
De constantin pe 11 June 2009 la 11:15 (#)Asa se intampla cand ne dam acordul sa fim condusi de o gasca de hoti,curve si buze umflate.
Nu o mai dati pe sticla pe ‘fetita lui tata’ ca sincer mie imi provoaca o mare senzatie de voma.
Se pare ca am ajuns sa fim condusi de mintea ‘luminata’ a curvelor din centrul capitalei.
As vrea sa imi cer scuze pentru limbaj,dar daca intr-o tara in care prim ministru ROMANIEI(daca nu stia) isi permite un altfel de limbaj, eu un muritor de rand de ce nu mi-as permite?
pai eu vad ca totusi a cantat din public, nu a urcat pe scena…
De ella pe 11 June 2009 la 11:25 (#)si nu am simpatii pro basescine.
Va rog sa-mi spuneti,in modul cel mai serios,oare de ce atata inversunare,de ce atatia nervi revarsati pe birourile redactiilor TV,de ce se foloseste tonul ridicat atunci cand moderatorul si invitatii discuta?
De Telespectatorul pe 11 June 2009 la 11:31 (#)Cred ca tot ce vedem la TV ar trebuie sa fie fara tipete sau istericale.
Imi veti recomanda sa mut TV-ul pe alte programe,dar imi doresc sa fiu foarte informat.Urmaresc cu interes “Vorbe grele”,”Sinteza zilei”,dar folositi tonuri inalte pt.a va face auziti.Oare de ce?
Nu-mi doresc sa va suparati pe mine.Am fost doar sincer.
Mult succes in emisiunile dvs.
Cu stima…Telespectatorul.
@ Claudiu: E bine ca Oana s-a rastit, a urlat si ca mai avea putin pana s-o trosneasca pe doamna Ridzi. E bine ca (inca) mai exista sange rece in (cativa) romani, e si mai bine ca iti exprimi dorintele revolutionare pentru ca asta imi denota faptul ca nu sunt singurul
Si totusi, ai spus bine: “inainte sa fie ministri (am corectat eu pentru tine) sunt tot niste oameni”. Ca sunt analfabeti, ca sunt agramati, ca sunt hoti care au furat din banii mei de om respectabil, respectat si respectuos, ii priveste. Sau nu e clar ca ne confruntam cu aceeasi “starpitura” de vreo 20 de ani incoace? In ’90 rusii l-au pus Iliescu sa-si faca de cap. A facut-o cu vreo 2 mineriade si cu vreo 2 mandate si jumatate la sefia statului. In ’96, Constantinescu a fost nevoit sa se adapteze politicii de globalizare. Noroc ca a facut cativa pasi in sensu’ asta. In 2004, marinarul a luat carma vasului roman ca sa-l duca-n Europa. Si-am ajuns acolo, cu preturi mari din pacate.
De Alin pe 11 June 2009 la 12:25 (#)Da’ tablou’ e acelasi! Revolutia nu se face cu urlete si nici cu bataie de joc. Mass-media romaneasca are interese de aparat si jocuri de culise de castigat.
Si daca e sa acuz pe cineva, atunci ma acuz pe mine ca am schimbat canalu’ pe Antena 3, ca m-am lasat purtat de idioteniile lui Ridzi si ca am suportat-o (cu stoicism) pe Oana Dobre (o Oana pe care am vazut-o intr-o alta emisiune – parca tot la Gadea – in care a fost magistrala!).
Haide Victore, ti-ai gasit sa o ataci intelectual tocmai pe doamna Ridzi, doctor in stiinte ingineresti (??), recunoscuta pe plan international pentru lucrarile sale pivind determinarea cu complexitate logaritmica a coeficientului de frecare dintre bara cromata si diverse parti ale corpului?
De vasile pe 11 June 2009 la 12:26 (#)IACOB RITZI MONICA ESTE CEA MAI POTRIVITA PERSOANA CARE AR PUTEA FII OGLINDA PD-L-ului. ESTE ATAT DE MINCINOASA, ESTE UN HOT BUN CA STIE CUM SE TOPESC BANII STATULUI IN CONTURI PD-L-iste, ORICE AR FI PARTIDUL EI SI OAMENII DIN PARTID SUNT CEI MAI BUNI, CEI MAI DESTEPTI, EI FURA CEI MAI BINE DE PESTE TOT, EI MINT IN CEL MAI TUPEIST STIL, SI TOT PD-L FRAUDEAZA SI ALEGERILE. VIATA CINSTITA IN ROMANIA INCEPE FARA PD-L.
De Crina Voican pe 11 June 2009 la 12:52 (#)Vai de steaua ei…Bine ca n-a spus dracului ”pular”,ca la cum inghitea in sec, dupa aia,cine stie cum s-ar mai fi interpretat?! Iar pe Realitatea TV,doamna Udrea,viitor academician am inteles eu,ii tragea sus si tare cu ”locatie”,cand vroia,de fapt,sa spuna “loc”…”Cealanta” Nuta(aia cu placuta-de inmatriculare,fireste) ii declara senina(ori,poate doar senila) lui Radu Moraru ca are mintea odihnita…Trei,Doamne,dar toate trei!Vae victis!
De marius pe 11 June 2009 la 13:48 (#)Oare cand se va schimba si legea privind plata sefilor de sindicate,care iau o groaza de bani de la noi fara sa faca nimic ?! Stie cineva cit de bine platiti sunt ei? Stie cineva ca sefii de sindicat care nu sunt scosi din productie dar cumuleaza 18 zile libere platite pentru activitati sindicale sunt angajati ca si ingineri,tehnicieni fara sa lucreze nimic pt aceste posturi si mai iau in plus si bani din cotizatiile noastre si sporuri si bani de delegatii fara sa faca absolut nimic ???!!! Si sefii de sindicate sunt o mafie fara nici un interes fata de cei care ii platesc. Ne mai miram ca oamenii au inceput sa faca greve spontane, atata timp cit sindicatele nu ii reprezinta deloc???!!!
De Cornelia pe 11 June 2009 la 15:52 (#)Frate,de unde D-zeu le scot astia pe tutele astea de Nutzy,EBA,Ritzi?!E plina tara asta de femei inteligente,cum naiba de nu ajung in politica?!Nu inteleg.E clar,sunt un tampit incurabil.
De Curios pe 11 June 2009 la 16:16 (#)Bre nenea Victore, femeie tot femeie ramane! A zis si ea PRULAR gandindu-se la PULAR! Ti se pare ceva irefutabil?!
De Costin Tanasescu pe 11 June 2009 la 17:42 (#)Daca as scrie mereu corect mi-as spulbera orice speranta de a deveni si eu un ministru.:)
De Claudiu pe 11 June 2009 la 17:47 (#)Şi p-al meu. băăăă!!!
Simpatice doamne. Oricum, tind să cred că se va lansa şi un DOOM pentru politicieni. Unu’ mic, mic, să nu lezeze luciu’ creierului.
De unii pe 11 June 2009 la 18:00 (#)asta-i o alta pipita pusa de basescu in functie dupa udrea si miss 96
De razvan pe 11 June 2009 la 18:30 (#)Ciutacule dar daca aceasta MINISTRA, o minte pe Oana in fata si afirma ca a nu a inteles bine, perseverand in greseala ei si sfidand toti invitatii… la ce sa te mai astepti atunci cand semeneaza un document sau editeaza o fraza ??? Raspuns – la nulitate ABSOLUTA asta este nivelul unora care conduc Romania , trist dar adevarat !
De Tanase pe 11 June 2009 la 21:04 (#)La asa alegatori, asa alesi. Riti- Piti(poanca) reprezinta totusi niste alegatori(dupa spusele jegoasei au ales-o 54%). Alora ar trebui sa le fie rusine. Si alora care au ales Nuti, EBA si alte baragladine.
De Iordachel Gudurau pe 11 June 2009 la 21:26 (#)Pe Supremu`asimetric l-au ales multi, deoarece era si acest betiv o speranta de mai bine. Si ce s-a ales de aceasta speranta? Jena, scarba si stare de voma…
cat de penibiloasa poate fi tanti asta… HUUUAA.
Tot respectu’ ..
De Sorin Moroianu pe 11 June 2009 la 22:28 (#)Buna Victore,nu voi face, in postarea mea, o analiza a comportamentului acelei dne demnitar roman la emisiunea lui Gadea, sint destui aici cei care o fac si, fireste, intr-o mai buna cunostiinta de cauza decat mine. Eu fac, ca si tine de altfel, parte din generatiile acelea de ingineri, cu facultati de stat si pe bune, cum spui tu.Sau, daca vrei, sint un “derbedeu” poate un pic mai norocos, unul care nu mai este nevoit sa suporte zi de zi tratamentul, la care, in mod nedrept zic eu, este supus zi de zi poporul roman. Va urmaresc uneori emisiunile de la Antene si ma intreb (probabil retoric):oare sa fie atat de naiv acest popor, sau pur si simplu are o vocatie masochista avand in vedere ca, dupa o perioada comunista, dupa o revolutie si inca 20 de ani, inca isi cauta “tatucul” si alege (nu numai ca accepta) astfel de nulitati sa-l conduca si reprezinte?! Este trist, foarte trist.
De Un "derbedeu" plecat pe 11 June 2009 la 23:26 (#)A propos, Victore, desi urasc politica si (pe unii) infatuitori(i) (ai) ei,nu ar fi deloc rea ideea unui partid al “derbedeilor”! Think about!
Cat de agresiva e bestia asta! Pacat ca nu a venit dotata cu telecomanda cu un singur buton (mute)
De ionut pe 12 June 2009 la 09:35 (#)Aveaun tupeu gargaritza. se vede scoala lu Baselu in ea. Prular, asa ii va ramane porecla, sau cum ar spune ea, PROLECA. .)) Apropo, are 32 de ani, dar femeia arata de parca ar avea 45. Saracuta crde ca daca are gura mare compenseaza, ii spun eu ca nu tot hida (urata)este.
De al pe 12 June 2009 la 10:17 (#)Frumoasa epigrama!Si de ce sa mai facem o revolutie ? Sa fim comorienti? Adica, tot noi, masa muta. Las sa crape ei! Si vor crapa pentru ca n-au pic de spirit. Copilul meu, peste 20 de ani, nu va sti cine au fost conducatorii anilor 90-2009.Iar despre acolitii lor, nici atat. Asta e pedeapsa lor!
De meme pe 12 June 2009 la 14:25 (#)s-a dezumflat si “cercetarea” EBA-i pentru ca a purtat uniforma militara
De George Bara pe 12 June 2009 la 16:43 (#)Va fac o propunere:fiecare comentator sa analizeze si din punct de vedere gramatical, daca e in stare, comentariul precedent. Castigul ar fi al limbii romane, si al nostru, al consumatorilor de internet.
De disa pe 12 June 2009 la 17:09 (#)da “pluralurile” lu gâdea cum sunt meştere? că-i la mare căutare datu cu gramatica-n gard.
De gigi şmen pe 12 June 2009 la 18:50 (#)A vorbit aproape toata emisiunea.Cu nesimtire a ignorat complet prezenta celorlalti invitati.O obraznica si cu mult tupeu preluat dela mai marii ei.Face parte dintr-un grup care ne hotarasc destinele si se considera mai presus de lege.
De un pamantean pe 12 June 2009 la 22:50 (#)Abia astept sa se nasca acel om care sa-i faca sa plateasca pentru toate umilintele la care ne supun.Cum Tepes e mort demult si pe Ceausescu l-au impuscat, atunci nu iti ramane decat sa pui mana pe ei,sa-i imparti in doua cete: in smintiti si in misei.”SI IN DOUA TEMNITI LARGE CU DE-A SILA SA-I ADUNI,
SA DAI FOC LA PUSCARIE SI LA CASA DE NEBUNI”. Nu fac altceva decat sa arat cat de actual este al nostru Eminescu.
E tare pe caracter blonda asta! Vorba aia: “Sa mor daca nu e idolu’ la toti barbatii din Romania” cum spunea un clasic in viata.
De Faninho pe 13 June 2009 la 19:51 (#)Pacat ca doamna Alina Gorghiu nu a fost lasata mai mult timp sa vorbeasca. M-am cam saturat de toti trepadusii astia din PD. Scroafa aia analfabeta si urata cu spume care-si da parul peste cap de parca-i extraterestra din Mars Attacks n-ar trebui sa-si mai vada fata hidoasa acoperita de 3 kile de machiaj pe la tv. Spune mersi fa, tarfo, ca ai supt de la cine trebuie si te-a pus “ministresa”. Mai incet cu vorbitul, jigodie, pentru tine gura are alte utilizari. Greseala voastra, domnilor ziaristi, este ca inca mai incercati sa purtati o discutie elevata sau cel putin normala cu nulitatile astea. Singurul mod de a le atrage atentia de la recitatul odelor catre conducatorul iubit este sa le vorbiti astfel incat ei sa inteleaga. Eu as risca o amenda de la CNA pentru asta.
De veveritz pe 15 June 2009 la 21:12 (#)Oricum, destul de penibilă a fost si Oana Dobre, care a sărit imediat la beregata ministresei la auzul nefericitei expresii …. “Cum aţi spus doamnă ????” (Chiar daca Gadea a fost primul care i-a facut observatie)
)
De Atom Heart Pig pe 17 June 2009 la 19:49 (#)Iar madam Ridzi putea rezolva foarte simplu situaţia, admiţând că a greşit. Insă, nu sunt sigur că a fost doar o greşeală
Mai amuzant este că pluralul cuvantului “plural” este oricum “plurali”, şi nu “pluraluri” (dex)
Stau si ma gandsc daca nici o emisiune TV nu ar mai invita toate leprele astea din politica sa ne turuie minciunile, toti puhavii si tolomacii astia frustrati, toti burtosii si gusatii (citat Badea) astia frustrati, daca celulitoasele si producatoarele astea de trichomonas n-ar mai topai pe ecrane si nu si-ar mai expune zambetele scarboase … cum ar fi?
De Bogdan pe 24 June 2009 la 12:01 (#)Adaugă Comentariu!