Hai să vă fac o deontologie tare sexoasă
De: Victor Ciutacu - Categoria: Barfoteca de NetHai sa presupunem ca – undeva, pe Marte, spre exemplu – prin mediile jurnalistice planetare ar circula un set de fotografii mult peste limita de jos a sexualitatii cu un fost ministru (etalon, in perceptia publica, al incoruptibilitatii si eficientei) si un jurnalist de opinie (apostol al moralei, intolerantei si intransigentei).
Sa mai presupunem ca, daca ex-ministrul nu (mai) are obligatii familiale, ziaristul are (nevasta si copil). Sa mai presupunem ca, la un anume moment dat, existentele lor profesionale s-ar fi contopit pana la patrundere (intraprofesionala, obsedatilor!). Sa mai presupunem ca, publicate in campania electorala a martienilor, fotografiile ar lasa planeta fara un prezumtiv parlamentar (si, ulterior, ministru) si ar lipsi o familie de tata si sot.
Sa presupunem ca un de sef de gazeta le-ar avea si ar fi in dubiu. Daca le-ar da, ar frange armonia unei familii si ar vaduvi planeta de un politician excesiv lucrat la imagine. Daca nu le-ar da, ar perpetua prezenta celor doi impostori pe scena publica. Deci: ticalos si eficient sau frecventabil si deontolog?
P.S. De azi bag iar carbuni la “Vorbe grele”. Kipintaci…

111 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Ticalos eficient bre , mai intrebi ? Ce? Monica(nume predestinat) Lewinski cand exersa la saxofon s-a gandit ca omul muncii e insurat cu copii ?
De Mos Califar pe 1 September 2008 la 14:01 (#)daca numele ex-ministrului in cauza incele cu B si se termina cu Laga, go for it!!!
De weebo pe 1 September 2008 la 14:33 (#)Ca sa vezi talibanul din mine: SA DEA POZELE! Neintarziat!
De cineva pe 1 September 2008 la 14:33 (#)Apropo, asta cu kipintaci seamana izbitor de mult cu keep walking Monica! Poate ma insel….
De cineva pe 1 September 2008 la 14:37 (#)Buna ziua d-le Ciutacu,
De ioanaP pe 1 September 2008 la 14:38 (#)Foc aprins si de nestins la “Vorbe grele”!
Cu acelasi respect,
IoanaP
Daca s-ar impusca vreo 2 in piata publica ar mai fura cineva apoi ?
Asa si in acest caz, puterea exemplului este determinanta.
Just Do it !
De FuckYouTovarasi.blogspot.com pe 1 September 2008 la 14:41 (#)Ministru – etalon al incoruptibilitatii si eficientei?! Chiar si in perceptia publica, nu cred sa existe asa ceva…
In fine… Nu vad ce legatura ar avea viata privata a ministrului cu functia lui publica. Ma intereseaza exclusiv prestatia lui profesionala. Si daca e/a fost intr-adevar un demnitar incoruptibil si eficient – pasare rara pe la noi – mi se pare ticalos sa sa fie compromis in felul asta.
Daca editorialistul pozeaza in apostol al moralei, si daca faptele lui private contrazic doctrina ce o propovaduieste, mi se pare firesc sa-i fie dezvaluita ipocrizia. Moralisti avem destui, oamenii morali ne lipsesc.
De Florin pe 1 September 2008 la 14:52 (#)Sa curga sange ticalosenia voastra!!!
De AleXR pe 1 September 2008 la 14:54 (#)Totul sa fie la vedere!sa putem judeca in cunostinta de cauza.
De Ylynka pe 1 September 2008 la 15:03 (#)Uitasem ( deh, varsta ) : pai zici ca dupa ce-i vazuram lu’ dragastolo pieptul de arama desupra boxerilor sexosi, ne mai poate impresiona ceva ?
De Mos Califar pe 1 September 2008 la 15:07 (#)Da-le sefu, ca e plictiseala mare (i-au luat rusii painea de la gura lui baselu, i-au dezghetat conflictele inghetate, vai, vai…)
De Vali pe 1 September 2008 la 15:09 (#)@Victor Ciutacu! Nu puteai să mai prelungeşti vara? Bine că spui din nou Vorbe Grele, dar repede s-a mai dus şi vara asta! Eu vreau vară! Ciutacu e de vină că vine toamna.
P.S. Nu da pozele-alea! Nu e genul tău.
De Roxana Iordache pe 1 September 2008 la 15:09 (#)Mai devreme sau mai tarziu o sa incapa(pozele) pe niste maini care apartin unui corp care are un creier ce nu gandeste si pune in balanta lucrurile asa cum o faceti Dvs.
De T de la TIMISOARA pe 1 September 2008 la 15:14 (#)Asa ca,tot aia-i,odata tot o sa iese la iveala…si mai e si partea aia cu exclusivitatea,in orice ziar ar aparea,eu zic ca ar creste tirajul.
o problema de etica…da, e o intrebare buna. Nici eu nu stiu ce as face… Depinde ce conteaza pentru jurnalistul acela de pe Marte…si depinde de conceptiile lui. Propun sa facem o lista cu avantaje si dezavataje
De uneksia pe 1 September 2008 la 15:19 (#)Ba pozele trebuiesc date… Nu pentru ca sint avida de mizerii umane ci pentru ca poprul asta si tara asta merita sa se IZBAVEASCA..
Dar fara a taia in carne vie , fara a asana o data mizeriile si gunoaile esocietatii , mai rau ale politicienilor TARA nu are VIITOR si nici copiii nostri o data cu ea.
Ne-am saturat de amante blonde … de transexuali , de beizadele cu jeep si dorinta de a lua oameni pe parbrize..
Nu se poate sa fi pierit toti barbatii in tara asta.
POLITICIENII TREBUIE O DATA SA INTELEAGA CA DACA NU ESTI PERFECT MORAL – NU POTI CONDUCE CA LUMEA O TARA.
NU SE POATE SA FII SANTAJABIL….DATI POZELE .. LA TOTI AMANTII SI TOATE AMANTELE… SCRIETI SI DEVOALATI TOATE MIZERIILE ,… SA SCAPAM DE CANCER,
SI E MULT….
DATI O SANSA COPIILOR NOSTRII.. SE POATE TRAI SI CU FRICA LUI DUMNEZEU…PANA NU NE JIGODIZAM CHIAR TOTI ( sa nu ne transformam in RINOCERI)
De adriana popa pe 1 September 2008 la 15:23 (#)Un alt punct de vedere (oarescum serios) : o amarata de profesoara e facuta praf si pulbere fiindca si-a postat pe net ( ca fraiera) niste poze in genul alora la care faci referire. A sters TOATA presa(inclusiv TV) cu ea pe jos. Si despre personaje care (vrem/nu vrem) se joaca cu destinele noastre ( ministrii -deputati-ziaristi) nu e cazul sa aflam totul ?…
De Mos Califar pe 1 September 2008 la 15:27 (#)Oricum fiind vorba de un ziarist in “afacerea” asta nu cred sa rasufle nimic. Dar mi-ar placea sa gresesc.
Marfa împuţită trebuie vândută, incinta aerisită şi tonomatul lustruit. Motive?
De iulian n. pe 1 September 2008 la 15:27 (#)Azi incepe anul bisericesc, se fac slujbe de mulţumire pentru roadele de peste an şi eu schimb prefixul.
@iulian n: La multi ani!
De Victor Ciutacu pe 1 September 2008 la 15:30 (#)Eu zic ca ar fi o idee bune sa le dea cel care le are. Nu neaparat in ziar, ar fi o miscare putin cam tabloidala. Se gasesc destule “surse” binevoitoare. Si totusi, despre cine vorbim ? Eu am ramas blocat la A. B., colegii spun M.M.
Jurnalistul poate fi C.A.
De Dani pe 1 September 2008 la 15:34 (#)Cel mai tare ar fi sa fie D.T. si M.M. totusi
Hmmm… daca tot incepeti sa va jucati cu initiale eu as paria pe: M.M. si M.T.
De AleXR pe 1 September 2008 la 15:48 (#)ce faci nenica .testezi reflexul pavlov pe blogomani?treci asa halca sangeranda pe sub nasul fiarelore aste infometate?daca-i bal apai bal sa fie .si vorba antevorbitorilor mei -SA CURGA SANGELE SIROAIE ,poate mai spala ceva pacatosi .s-auzim ….de bine?
De MARIUS pe 1 September 2008 la 16:19 (#)eu abia astept sa vad pozele… pana la urma nu i-am dus noi la femei pe martieni ci s-au dus singuri… ar cam fi cazul ca prin tara asta (ma refer la acea tara de pe planeta Marte) fiecare sa plateasca pentru ceea ce face…
De ciriano pe 1 September 2008 la 17:02 (#)si apropos, imi mai pun o intrebare, daca pozele ajung la cineva care santajeaza martieni, sa zicem, si martienii sunt sefi la gazeta si prin parlament (poate chiar Ministru) oare acest lucru nu este mai periculos decat orice altceva? ca pana la urma Marte a ajuns unde este tocmai pentru ca unii sunt foarte santajabili si platesc greu asta…
Nu te manji cu asa ceva. E imoral, ilegal basca ca ingrasa. Mai bine lasa-i p’aia de la cancan.
De angelp pe 1 September 2008 la 17:14 (#)PS: una era sa fie o ancheta vs. de fonduri, afaceri oneroase, etc… alta e sa te legi de problemele freudiene ale cuiva.
De angelp pe 1 September 2008 la 17:17 (#)Daca nu apar pozele unii ar putea spune ca e vorba de un mic santaj. Daca apar inseamna ca un jurnalist ii zdrobeste altui jurnalist casnicia ceea ce nu e mare lucru pentru ca au fost ministrii care au facut acelasi lucru unor colegi de alianta.
De Iancu pe 1 September 2008 la 17:24 (#)Mie mi se pare ca nu noua cititorilor obisnuiti ne suna acest post ci celor in cauza.
Pai dom’le, nu trebuie si conturile alea golite de o vacanta in Turcia sa fie “revigorate” cumva?
De Andrei pe 1 September 2008 la 17:29 (#)@adriana: “POLITICIENII TREBUIE O DATA SA INTELEAGA CA DACA NU ESTI PERFECT MORAL – NU POTI CONDUCE CA LUMEA O TARA….”
aici nu sunt in totalitate de acord cu tine..Hitler a fost un medaliat si un erou de razboi. A fost un vegetarian convins, consuma doar bere si asta ocazional si nu a avut niciodata legaturi extraconjugale. Moral, asa-i? Ei bine, tu l-ai vota sa iti conduca tzara?
in alta ordine de idei, ma indoiesc ca exista oameni morali 100%.
De uneksia pe 1 September 2008 la 17:43 (#)cre’ca astfel de (pseudo)dileme exista numai pe blogu’ tau..
De zamolxis pe 1 September 2008 la 17:58 (#)poate aflam si ce decizie a luat seful de gazeta… si mai ales de ce (sa stiu daca sa il mai citesc sau nu…
)
De Florin pe 1 September 2008 la 18:16 (#)she started it
De uneksia pe 1 September 2008 la 18:37 (#)Cei doi, ea ministru, el jurnalist, doar pozau in incoruptibila si eficienta, respectiv in moral, intolerant si intransigent, de vreme ce au trecut dincolo gesturile de alcov si au ajuns la contopirea “pana la patruindere” a existentei lor profesionale. Este deci o datorie a oricarui jurnalist care-s respecta profesia si cititorii sa faca publice fotografiile si faptele de “contopire”.
De Ged pe 1 September 2008 la 18:51 (#)Daca se socoteste cu adevarat jurnalist. Altfel…
Daca as fi in locul jurnalistului martian, as consulta arhiva unor ziare de pe Earth; publicatii cu traditie si cu multa credibilitate construita in timp. In functie de ce au facut ei, in cazuri similare, as proceda in consecinta. Martianul locuieste pe o planeta in plin proces de construire a clasei lor politice, au ziaristi a caror atitudine este comentata-judecata cu mult venin de catre micii omuleti verzi, si de aceea este bine ca jurnalistii lor sa se raporteze la ceva ce a trecut macar proba timpului pe alte meleaguri; pana la urma suntem din acelasi sistem solar, si cred ca totusi avem ( martienii si pamantenii ) macar cateva elemente comune in ceea ce priveste scara de valori a ……… normalitatii.
De librarul pe 1 September 2008 la 18:57 (#)Din câte-nţeleg ex-ministrul e femeia, deci n-are cum să fie b-laga, doar dacă şeful ne uimeşte cu două dezvăluiri.
Şi ce ex-ministru femeie şablon anti-corupţiei ştim noi? Dacă-i monique, dă-i tipar!
De Richard pe 1 September 2008 la 19:01 (#)N-am inteles exact daca pozele terifiante in cauza cuprind in compozitie pe ministru si pe jurnalist *impreuna*, intr-o intersectie de idei si platforme… de specialitate – sau daca ai doua seturi de poze *separate*, unul cu ministrul si celalalt cu bereta kaki a jurnalismului operativ romanesc.
In primul caz, DA ! categoric difuzeaza pozele, altfel ratezi o mare intilnire simbolica_cu_coordonatele siderale ce modereaza evolutia lumii romanesti (adulterul si promiscuitatea) iar cei doi protagonisti iti vor reprosa peste ani ca le-ai refuzat sansa intrarii in istorie ca exponentii unei epoci (i)memorabile de hoti si nemernici.
In al doilea caz, lasa-i ca nu fac performanta – si apoi tre’ sa traiasca si colegii tai care practica deontologia in privat, nu-i asa ?
De Tom pe 1 September 2008 la 19:11 (#)DACA cei 2 sunt de sexe diferite si daca nu afecteaza viata sociala politica si economica a tari sa NU le dea publicitati .
De costica andrei pe 1 September 2008 la 19:19 (#)NU E TREBA NOASTRA SA DAM PLAPUMA LA O PARTE si sa intram cu cizmele in viata oamenilor .
SI DUMNEZEU SE BUCURA CIND OAMENII SE IUBESC
……… iar in ceea ce priveste “jurnalistul de opinie (apostol al moralei, intolerantei si intransigentei)”, acesta nu vad de ce ar fi iertat, atata vreme cat a incalcat porunca, galactic recunoscuta, “….sa nu inseli…”. Ca sa nu mai spun ca si pe Marte au ratificat legi ale fizicii de pe Earth, iar una dintre ele spune ca orice actiune are si reactiune. Dupa ce ca amaratii aia de martieni suporta variatii imense de temperatura, furtuni naprasnice de nisip, violare a propietatilor private de catre roboti NASA, macar o extirpare a unor “@#$%^&*€” le-ar mai indulci si lor viata.
De librarul pe 1 September 2008 la 19:19 (#)bre, nea ciutacule, daca tot te dai frate cu deontologia, nici macar nu ai fi adus in atentie problema asta. publicarea pe blog, chiar si fara nume echivaleaza cu incalcarea deontologiei deja.
fii cinstit si spune-ne ca ai publicat chestiunea ca s-o vada/afle cine trebuie. si cine trebuie sa faca ce trebuie, adica sa vina la tine si sa te intrebe cit te costa deontologia.
De ionel costea pe 1 September 2008 la 19:24 (#)noi deja stim raspunsul la intrebarea asta.
Să fie Monicuţa şi Dan Tapalagă? Întreb şi eu, că nu le am pe astea cu CanCan…
De Constantin Gheorghe pe 1 September 2008 la 19:26 (#)Bil Clinton a supravietuit.Da ce te faci cand destinele natiunii stau in mainile tale?Poti fi corupt?Mai poti judeca ce e bine si ce- i rau?Da oricum traim in Romania si e posibil orice.
De Filip G pe 1 September 2008 la 19:45 (#)DOVADA!!vrem DOVADA!(cine oare mai spunea chestia asta?)Crezi ca daca ei ar avea poze compromitatoare cu tine,de exemplu,nu le-ar da la deontologii eolieni?
De c pe 1 September 2008 la 19:46 (#)Daca i-a izbit amorul din senin, ce sa-i faci, move on, insa nu trebuiau sa se ascunda, nu-mi inchipui ca nu erau si ei constienti ca poate iesi oricand la iveala.
De Ioana pe 1 September 2008 la 19:50 (#)Nea Costica,plapuma ca plapuma,dar sa nu se dea sfinti la tv,ziare si partide.Daca nu erau cunoscuti,cine ce avea cu ei?
De c pe 1 September 2008 la 19:52 (#)Nene,DOVADA,ca asa mai scapam de parveniti cu spoiala de arhangheli.
Parerea mea e ca el e altruist, daca o are, de ce sa n-o dea? Si daca e altruist, nu cred ca e politician!
De Cetateanu Turmentat pe 1 September 2008 la 19:52 (#)Nea Victore, cu eficienta, inainte!
De Dan Terteci pe 1 September 2008 la 19:53 (#)Eu nu le-aş da. Sau măcar aşa cred. În chiloţărie nu m-aş băga. Dar, pe de alta parte, recunosc… nu ştiu cât m-ar ţine deontologeala dacă i-aş vedea faţa papiţoiului şi l-aş auzi răcnind predici înalte şi dând cu moralitatea din trompetă.
De Mordechai pe 1 September 2008 la 19:54 (#)Fa un bine omenirii si da publicitatii fotografiile.Sotia iti spun sigur stie de ce este in stare barba – su si oricum este problema ei ,gandeste-te ca intr-o situatie asemanatoare a fost Hilary Clinton si fata ei si nu am vazut-o sa o ia la fuga.Keneth Starr nu a avut probleme de constiinta si a avut de castigat.In numele demascarii ipocriziei nu mai sta pe ganduri si publica fotografiile
De mirela pe 1 September 2008 la 20:14 (#)Evident, prima varianta. Si multi vor intelege exact de ce. Pentru ca nu se mai poate in tara asta. Si pentru ca ei ar face-o.
De Nana-Violet pe 1 September 2008 la 20:35 (#)…oare are legatura cu postarea lui Sutu? … sa fie vorba de “draga Stolo”?
De daria pe 1 September 2008 la 20:43 (#)Cred ca este una din rarele ocazii cind nu sunt de acord cu prietenul Mordechai.
)))) ).
De Arsulici pe 1 September 2008 la 20:53 (#)Eu optez pentru ticalos si eficient. Daca tabara opusa ar avea asa ceva, le-ar folosi intr-o secunda.
Plus ca, daca banuiala mea e corecta, atunci respectivii atita au tot trimbitat cit sint de morali, incit ar merita sa li se arate un pic pisica…
(Plus ca un secret care nu e divulgat la timp e un secret irosit hi hi hi hi hi
Dupa o absenta atit de indelungata, trebuie sa incepi in forta, asa ca go ahead!
@Tuturor opozantilor dezvaluirilor
Cum sa nu publice fratilor pozele si povestea cand Victor spune cu claritate ca amorul infocat a mai avut alaturi si ale daravele de contopire si patrundere interprofesionala. Daca asta inseamna un contract de vreun milion de euroi dat pentru un orgasm cu strigaturi? Sau poate vreo interventie pro pe langa morarul DNAist? Sau Doamne feri, vreun act de spiomaj sau sabotare a economiei in favoarea prietenilor gazetarului vandut strainilor?
De Ged pe 1 September 2008 la 20:55 (#)Ca de, multe se pot coace sub un cearceaf.
Eu le-as da doar pentru ca nedandu-le ar putea fi folosite de catre cineva pentru santaj. Si daca va mai ocupa vreo functie publica, persoana poate fi santajata lucru care ii va afecta deciziile… si deciziile alea ne pot afecta noua viata…
De Cetateanu Turmentat pe 1 September 2008 la 22:03 (#)sincer, nu cred ca este corect, pentru ca nici jurnalistii nu sunt perfecti. iar interventia in viata privata chiar cred ca trebuie eliminata.il fut unii pe orban pt ca le are cu chitara si danseaza in discoteci, sa il pupe in cur, bravo lui. vasile lupu canta dumnezeieste la fluier si stia sa bea o caldare de vi…am baut si eu cu el. viata privata e viata privata si chiar nu mi-as dori ca informatia sa fie data de JN, daca tot esteca cineva sa fie neam de traista. sa nu ma injurati, fiecare are dreptul la o opinie
De razvan pe 1 September 2008 la 22:11 (#)Cine este fără păcat, să arunce primul cu piatra!
De CO2 pe 1 September 2008 la 22:14 (#)Da-le drumul la poze.
In final cind esti persoana particulara este treaba ta , fara doar si poate , ce faci in dormitor si mai ales cu cine si cu citi.
Dar dacafaci pe persoana publica … pe presedintele ,ministru ,parlamentar… parca Nu se face .
Daca ai probleme sexuale .. sau mentale NU te bagi in pria linie.
IMI PLACE CA NU VA INTREBATI IN CE TARA AM AJUNS SA TRAIM UNDE OMORAM COPII , TRAGEM SI OMORAM IN PLINA STRADA MAI RAU CA IN VESTUL SALBATIC , BEIZADELE “LOADED” CU DROGURI TE OMOARA PE PLAJA … CA NU MAI POTI SA FACI O BAIE IN MARE….
SA O TINETI TOT ASA … CU MONICI , ELENE ,, STOLOJENI , BERCENI … TARICENI SI CAMARILA .. DE RALUCI TURCANE
De adriana popa pe 1 September 2008 la 22:23 (#)dragilor, (fost) ministru cu perceptie de eficient shi incoruptibil? sau ministra?…:)
De mihai pe 1 September 2008 la 23:28 (#)iar jurnalistul o fi shi el pe la vreun hotnews, mare editorialist shi intervievator?… intreb shi io ca prostu’
Pana azi credeam ca singurul ziarist de opinie si editorialist apostol al moralei, intolerantei si intransigentei era chiar domnul Victor Ciutacu! Sa mai fie oare cineva? Mai, sa fie! Complicat. Cu seful de ziar e simplu, remember replica surprinsa cu ani in urma cu sase mii de dolari, omul nu s-a decis cit sa ceara, dupa care urmeaza o noua dilema, sa ia banii si totusi sa publice ori doar sa ia banii? Mai iese de o taverna? Ce naiba, aduce OTV Bentley si o gazeta serioasa nu? Ca nu promovezi in Romania gandindu-te la binele altora. Domnule Ciutacu, un mare american anonim de celebru a zis asa: ” cred ca la un moment dat o tinara atacata de banditi e gata sa cada intr-o prapastie, cred ca exact atunci trece calare un tanar care se arunca si o salveaza, dar nu cred ca tocmai atunci si in acel loc se afla o camera care filmeaza totul.” Mai precis domnule Ciutacu, cine a facut fotografiile? Nu era si el acolo? Nu era cumva o intrepatrundere in grup? Nu sunt poate doua familii in pericol? Nu ne ziceti cine era fotograful?
De Mosul pe 2 September 2008 la 01:18 (#)http://www.ziarulring.ro/
De mystyc pe 2 September 2008 la 03:56 (#)gata cu presupusul! dar pozele!?!?
daca respectivii sint fotografiati intre patru pereti atunci nu este treaba noastra ce fac ei acolo.
De nenea cosmos pe 2 September 2008 la 05:32 (#)Si care e problema. Gelos ca nu ai fost tu linga ea?
De alk pe 2 September 2008 la 08:43 (#)De ce sunt cenzurat? Nu este un blog si pentru opinii ADEVARATE?
De alk pe 2 September 2008 la 08:45 (#)Si inca ceva, daca imi permiti: “nu-i permite deontologia” sa ignore subiectul? Haida bre, ce deontologie de ziarist in Romania, doar stii ca presa se face pe interes….
De alk pe 2 September 2008 la 08:45 (#)@everybody: ma creditati cu prea multe cunostinte in aceasta speta. suntei liberi sa presupuneti ce vreti atat in privinta numelor celor doi, cat si al sefului de ziar, ca d’aia e democratie. inteleg freamatul produs in redactii si in interiorul unui important partid, insa nu va pot ajuta, momentan, la elucidarea misterului.
De Victor Ciutacu pe 2 September 2008 la 08:48 (#)Nu o faceti ,domnule Ciutacu ! De fapt, stiu ca nu o veti face, va distrati doar sa vedeti ce simte si gandeste romanasul si…ati vazut
Dar la ce v-ati fi asteptat ?
De Profa pe 2 September 2008 la 09:04 (#)Apropos de “kipintaci” :pastreaza si taci! Esti o persoana inteligenta si nu are sens sa te bagi in mizerie. Lasa-le altora abjecta placere.Cu stima pentru ceea ce ai facut si vei face, Lia
De Lia pe 2 September 2008 la 09:17 (#)Eu cred ca astfel de informaţii trebuie date imediat, pentru că e de interes public să ştim că un politician face astfel de lucruri. Dar aş prefera ca pozele acelea să nu apară în presă.
De White Wolf pe 2 September 2008 la 09:37 (#)E suficient să ştim povestea, nu mai e nevoie să îi tăvălim pe oamenii aceia prin noroi. Pentru că de oameni trebuie să avem milă, nu de politicieni!
D-le Ciutacu,nu le publicati,da’invitatii pe amindoi la “VORBE GRELE”si ne-am prins cu totii!
De RIC pe 2 September 2008 la 09:46 (#)Daca ministrul nu are obligatii familiale nu vad de ce sa le dai publicitatii. Chiar daca ministrul in cauza ar fi unul corupt, nu e de datoria ta sa ii decizi soarta.
De Eu pe 2 September 2008 la 10:04 (#)Hmmm, o fi vorba oare de Codrut si Ciutacel? …
De Unuplusnoua pe 2 September 2008 la 10:13 (#)Ticalos, clar!
De Dan Tanasa pe 2 September 2008 la 10:14 (#)Pe mine ma intereseaza cine a facut pozele?
De ruxi pe 2 September 2008 la 10:41 (#)@Unuplus noua: tocmai ti-ai luat viteza. si stii si de ce.
De Victor Ciutacu pe 2 September 2008 la 10:43 (#)familia respectivului nu trebuie sa sufere. n-ar fi corect!
cit ii priveste pe ei, nu au facut nimic din ce nu se face pe acest pamant. nu da pozele!
faptul ca dau din gura si pozeaza dpdv social in ce nu sant, e cu totul o alta chestiune!
De Catalin pe 2 September 2008 la 10:49 (#)Politicianul si ziaristul sunt oameni maturi, ar trebui sa-si asume faptele lor, bune sau rele, dar copiii lor ce vina au ca s-au nascut in asa familii?
De Sorin pe 2 September 2008 la 11:18 (#)Decizia iti apartine, dar gandeste-te si la pagubele colaterale!
Publica-le
Desi daca e vorba de Macovei sigur sunt foarte hidoase…
De Mirela Mustata pe 2 September 2008 la 11:23 (#)Ruxi, subscriu. Ma rog, sunt tot felul de intrebari ale caror raspunsuri conteaza.(Sa nu ma injurati): Unde au fost facute pozele? De catre cine? Si, mai ales, cat de imorala a fost treaba de fapt? Se prea poate ca nevasta jurnalistului sa stie, se poate ca relatia lor sa nu mai mearga de mult si sa nu ii pese. La urma urmei, e viata lor privata. Pe de alta parte, spunea cineva mai sus ca multe se pot coace sub un cearsaf. Adevarat. Deci, scandal, presa, posibile destituiri, aruncari cu noroi, etc, etc, mizerabile, meschine ETC-uri.
Parerea mea e ca exista oameni specializati in asa ceva in presa din Romania.
Nu va murdariti pe maini ca nu are rost… Presa ar trebui sa se faca la un cu totul alt nivel. Si dv, dle Ciutacu, sunteti unul din putinii care inca o fac. Atat.
De uneksia pe 2 September 2008 la 11:25 (#)Multe fecioare nevinovate-n lumea virtuala mestere
E mishteaux insa ce trafic fac nevinovatii astia pe siturile unde apar poze sau filme deochiate cu “d-ai nostri” si cum le si raspandesc frenetic. Deh , vorba romaneasca: “Doamna in societate si curva pe net ” . Sau nu era asa ?
De Mos Califar pe 2 September 2008 la 11:52 (#)Dar chestiile astea sunt misto numai la altii, noi, Doamne fereste suntem popor crestin nici nu stim ce e aia “p***”…
daca n-o dati , o vor da altii.asta-i soarta persoanelor publice .vom crede ca n-ati avut curaj si v-ati folosit de intermediari . daca nu apare ,ati fost pacalit…….!!!!!
De constantin pe 2 September 2008 la 12:00 (#)Pentru FLORIN@. Ne intrebam de ce suntem perversi? Ne intrebam de ce avem “doua fete”? Pai… da-o-n-masa Florinele! Cum poti crede ca un incorutibil are “O FATA IN SOCIETATE, SI ALTA… PRIVATA”? Conform opiniei tale – si nu numai – nu conteaza ce faci cu… ta, chiar daca este imoral!
De Chi-x pe 2 September 2008 la 12:04 (#)victore, mai bine faceai direct un sondaj. asa, esti mai mult decat sibilinic: ministrul o fi el sau o fi ea, seful ziarului o avea initialele vc sau nu, matale stii ceva concret sau nu prea… oricum, cine ne scapa de PLAGA numita monicutza are toata stima mea si ceva pe deasupra.
De brazvan pe 2 September 2008 la 12:07 (#)Mai, COSTOCA ANDREI@. Daca nevasta-ta ar fi “incurcata” cu un altul, ai prefera sa nu afli? Ca, de, este gospodina buna si nu te intereseaza viata ei… privata. Bravo tie, Bibicule, Mache Razachescu!
De Chi-x pe 2 September 2008 la 12:20 (#)@brazvan
De pacos pe 2 September 2008 la 12:47 (#)E simplu. Ministrul este o ea. Ziaristul este un el (are nevasta si copil). Hai, ca nu e greu!
[...] Dilema ciutacului Sa presupunem ca un de sef de gazeta le-ar avea si ar fi in dubiu. Daca le-ar da, ar frange armonia unei familii si ar vaduvi planeta de un politician excesiv lucrat la imagine. Daca nu le-ar da, ar perpetua prezenta celor doi impostori pe scena publica. (Ciutacu) [...]
De Dilema ciutacului « zgurapresei pe 2 September 2008 la 12:48 (#),, eu cred ca astfel de informatii trebuie date imediat,pentru ca este de interes public sa stin ca un politician face asa ceva”mai nenica da cati ani ai?
De MARIUS pe 2 September 2008 la 13:04 (#)daca ai trecut de 18ce crezi ca o sa vezi?
-cea ce daca ai avea o oglinda ai vede la tine insuti atunci cand te aflii in asternut cu modela(imi place cum suna dar realitatea -i alta)si cat ti-ai dori sa vezi numai deastea!!!
-daca ai trecut de treizeci,nu prea te mai incanta idea decat daca e in alt asternut.
-daca ai trecut de patruzeci deja umbli la palmares pentru ca incep sa te bata ganduri negre.adica vrei sa dovedesti ca esti inca performant .
si uite cum am ajuns acolo unde isi baga dracul coada.deja nu mai controlezi situatia si nu mai stii niciodata pe cine si de ce ai adus -sau te-a dus in asternut .
indeobse se spune ca la varsta asta atingi un anume nivel de maturitate,un anume echilibru intre intelepciune si instincte.,se spune…..
pana la urma e natural si omeneste sa se intample asa dar,intervine POLITICA .
si pentru ca tot ce se intampla este circumstantial relatii la care tii se dovedesc a fi nepotrivite,prieteni de-o viata afli ca te tradeaza constant,si ca partenerul de viata triseaza la greu in relatia conjugala .
si daca mai intervine si presa (ca doar de-aia se numeste asa )esti un om desfiintat
la mai mare si s-auzim numa de bine
scurt pe doi: sa fie aratate, discutate, disecate, etc. in alte tari democratice asa am vazut ca se face, si in state, si in australia parca mai era un caz, si prin europa, dar nu mai stiu exact unde.
De Alanegru pe 2 September 2008 la 13:05 (#)sange sa fie! cand esti o persoana publica si calci in strachini, sa fii sigur ca e cineva care te pandeste si “te face”.
De ciolanus pe 2 September 2008 la 13:26 (#)armonia e frinta deja , daca faptele sunt reale, iar planeta (natura )are oroare de vid (imparati goi ), nu-i duce grija .dilema reala am spus-o mai sus .
De constantin pe 2 September 2008 la 13:27 (#)1. E o tehnica in presa de care ma indoiesc ca esti strain: scuturarea pomului. Cam asta mi se pare ca faci tu acum.
De John pe 2 September 2008 la 15:06 (#)2. Stai linistit ca si altii au poze, cu fosti ministri(fosti procurori), in Gara de Nord, inainte de 89.
4. Intrebarea pe care o pui e…nici nu mai zic cum, ca imi respingi mesajul. Normal ca toata lumea ar vrea sa vada pozele!!Tu nu ai vrea?
5. Ma zgarie pe creier(atat cat am) cand te aud vorbind de deontologie. De ce nu te faci freelancer? Ai avea mai multa credibilitate.
fostul ministru este oare M. M…..acovei?
De george pe 2 September 2008 la 16:45 (#)Deontologia pe Marte se defineste la fel ca pe Terra? Dezmatul e pe bani publici? – Atunci sa se publice.
Si ministru si ziarist – mai ales formator de opinie – trebuie sa aiba o anumita tinuta in pozitiile in care sunt. Si nu ma refer la pozitiile surpinse in fotografii. Cine nu respecta regula, iese din joc. Asa ca, pentru a doua oara, sa se dea “pozili”.
De Kay pe 2 September 2008 la 17:02 (#)din nefericire ,daca esti o persoana publica trebuie sa primesti,din toate partile,ce-ti doresti si ce nu,dar asta nu inseamna ca trebuie neaparat sa distrugem vieti(mai ales cand mai exista si copii in aceste familii)si daca dam cat putem in imaginea acestor personaje nu inseamna ca numai ei sufera ci ,cel mai mult sufera copii lor ,care pe langa faptul ca sunt fii sa-u ficele acestor personaje mai trebuie sa supore si aceste mizerii intinse la maxic cat sa le influenteze si sa marcheze si viata lor.Urat,foarte urat ca se umbla la astfel de dedesupturi murdare.Si,mai tragic este ,ca cineva care publica asa ceva are impresia ca ne si amuza chiestiunile astea.Sunt perioade in viata cad faci si locruri care mai tarziu le regreti dar sa ajunga o batjocora ceea ce sa intamplat intre acesti doi oameni ,pana la urma,si asta doar pentru ca sunt persoane publice mi se pare o nedreptate si mai mult daca ex ministrul justitie nu mai are obligatii familiare cum spuneti dumneavoastra,cu toate ca are ,si inca mari(este mama si ade un adolescent acasa)nu cred ca este corect sa-i faceti praf imaginea cu asa ceva,sa nu mai poata sa-si priveasca in ochi copilul(care credeti-ma pe cuvant ca este un copil foarte frumos educat si foarte inteligent).Nu cred ca avem vreun drept sa dezvoltam astfel de subiecte inainte de a vedea ce implica asata.
De GABRIELA pe 2 September 2008 la 18:10 (#)Scuze daca am fost cam lunga in opinie dar,este parerea mea si daca tot mi s-a permis am gasit de cuviinta sa scriu totusi si ceva ce cred ca este demn de luat in consideratie.Rog ganditi la copii lor mai intai de toate nu este corect fata de ei sa publicati asemenea imagini(daca exista)si ma indoiesc dar daca este asa ce daca??cui ii pasa??de ce toate astea ??ajuta pe cineva??la ceva?? nu cred.Astept emisiunile dumneavostra pe care le urmaresc cu destul interes dar zau asta nu cred ca va face cinste,este femeie inainte de toate si nu cred ca ar trebui judecata de noi.
[...] nenea Lars, intru pe blogul lui Ciutacu si citesc urmatorul text: Hai sa presupunem ca – undeva, pe Marte, spre exemplu – prin mediile [...]
De Se pregateste un super-scandal sexual! | Daniel Matasaru pe 2 September 2008 la 18:11 (#)Respectul care vi-l port ma impiedica sa fac anumite comentarii…insa nu ma indoiesc ca n-ati ghicit. Nu merita sa va murdariti cu asemenea tampenii. Sunt convinsa ca veti avea nenumarate subiecte de discutat in emisiunea dumneavoastra.
De Markabela pe 2 September 2008 la 19:13 (#)Succes!
Ciutacule,
De Valerian pe 2 September 2008 la 21:44 (#)O intrebare:
Oare chiar trebuie sa te masturbezi pe blog?
Pacat!
De la tine chiar aveam pretentii!
Pacat de familia lui si de banu public…
De Laurentiu pe 2 September 2008 la 22:14 (#)Poate ca e mai bine sa le vada si lumea.. noi cu totii am mai vazut si avem experienta la capitolul asta. Observati ca romanii sunt dornici sa vada ce se ascunde in spatele oricarui scandal…? Devoratori de povesti amoroase, fie cu demnitari fie cu persoane publice. Dar in Romanica se poate orice..publicati pozele dragilor…:D
Da-le in presa. Dar poti sa impaci si capra si varza. Mai intai, transmite-le respectivilor ca pot da in vileag chiar ei acest scandal, recunoscand public relatia. Avantajul pentru ei ar fi ca vor fi scutiti de aparitia pozelor respective in presa, ramanand doar cu scandalul nu si cu rusinea pozelor. Daca refuza, da-le. Sigur, pozele ar putea sa apara si din alte surse dupa ce ei vor recunoaste, dar s-ar umple de rahat doar cei ce le vor arata, in goana lor dupa senzational, ca nimeni nu ar fi dornic sa vada pozele respective, scandalul e cel ce conteaza. Asa ca da-le o sansa sa faca macar un lucru onorabil si sa recunoasca.
De Radu6 pe 3 September 2008 la 00:29 (#)TICALOS SI EFICIENT IN PRIVINTA POLITICIANULUI! Sper ca se poate si fara a implica ziaristul si, implicit, familia lui!
De Gabriela Pintea pe 3 September 2008 la 00:47 (#)Vrem pozele, d-le Ciutacu!!!!!! In direct si la ora de varf!!!!!!!
De Monica Macovei&Mircea Toma pe 3 September 2008 la 09:40 (#)Fiin’ca imi facui si adresa la “caiac” (adica la mistoo), cu nume sonor pe sextuala scena, zic sa ne povestesti, pe indelete, cum de ti-au parvenit tocmai tie aceste fotos interesante si de ce nu astepti momentul oportun – adica lansarea oficiala a campaniei. Tre’ sa ne asiguram toti ca pedeleii nu mai ajung in veci sa ne conduca, nu???
De agenturili pe 3 September 2008 la 11:08 (#)eu tot nu inteleg care e problema presei cu cine se culca monica macovei????? adica it’s her problem !!! jumatate din cei care spun “da-le la presa” o fac pentru ca au chef de scandal. Apoi o sa spuna ca pe ei nu ii intereseaza astfel de povesti abjecte, in ciuda faptului ca vor urmari obsesiv cazul in fiecare revista de scandal pe care vor pune mana… Pe principiul toata lumea face rau la toata lumea se duce naibii tara asta. Daca vreti sa demonstrati ca un politician e corupt sau mai stiu eu cum, gasiti modalitati destepte. Politicianul Xulescu a furat, a mintit, a delapidat, a tras din banii publici, a cumparat terenuri, l-a influentat pe politicianul Zet-ulescu, a obtinut o functie prin santaj, etc etc. Vrem sa scapam de el. Sau macar sa aratam lumii ce fel de caracter are. Asa ca dam presei poze din dormitorul lui… Yes… asta da realizare !!! Ma rog… eu cel putin sunt satula de astfel de povesti. Ca oamenii in cauza pot fi intr-adevar niste gunoaie, asta e partea a doua. Prindeti-i cu ceva care sa demonstreze asta.
De uneksia pe 3 September 2008 la 13:48 (#)completare: parerea mea e ca puteti mai mult, domnule Ciutacu. Ganditi suficient de mult si de bine incat sa le distrugeti imaginea in alt mod, daca chiar doriti asta
De uneksia pe 3 September 2008 la 13:50 (#)@uneksia: nu stiu de unde a dedus lumea ca ar fi vorba despre Monica Macovei. la fel, nu stiu de unde a dedus lumea ca eu as fi detinatorul pozelor. din ziarul Ring, unde eu am dezmintit? nu stiu de unde a dedus lumea ca as vrea sa distrug, in acest caz, imaginea cuiva. eu, daca vreau sa demolez la imagine pe cineva, ceea ce se intampla extrem de rar, o fac extrem de aplicat, cu subiect si predicat, fara sa ma dau dupa cires. imi place sa sper ca am fost explicit.
De Victor Ciutacu pe 3 September 2008 la 13:58 (#)au fost simple viziuni din ……Turcia insorita ? dilema ziaristului a fost o inchipuire ?
De constantin pe 3 September 2008 la 14:56 (#)a fost o informatie despre dilema unui sef de ziar de pe planeta Marte
De Victor Ciutacu pe 3 September 2008 la 14:58 (#)pe planeta Marte nu e viata , ziarele pierdute de americani , sau de rusi ,nu au sefi ,cu dileme , acolo.
De constantin pe 3 September 2008 la 15:10 (#)stiu ca o faceti cu subiect si predicat si in alte moduri, asta incercam sa subliniez si eu, cu alte cuvinte
si asta apreciez, de fapt.
ah, dedusesem ca e vorba de MM din articolele alea din Ring… nu v-am acuzat ca distrugeti imaginea cuiva in mod voit, raspundeam doar la commenturile gen “dati pozele ca lumea tre’ sa stie”
De uneksia pe 3 September 2008 la 15:44 (#)completare, again, sa fiu si eu explicita: la faza cu datul pozelor in ziare de catre ziaristi incapabili de ceva mai bun ma refeream la anumiti jurnalisti de pe acea planeta Marte si nu la domnul Ciutacu. A nu se intelege gresit.
De uneksia pe 3 September 2008 la 15:46 (#)Ati revenit in forta .Persoana care are asemenea poze are la indemana si un liber arbitru.Asemenea istorioare ma cam lasa indiferenta.Sunt intalnite in toate mediile profesionale.Nimic nou sub soare.Succes cu emisiunea!
De Irina pe 3 September 2008 la 21:56 (#)vine la rind si Mircea Badea despre care nu pot spune ca nu are umor, dar e totusi prea scirbos
De greaca pe 3 September 2008 la 23:30 (#)Iata o dovada clara de “manipulare” a jurnalistilor de catre politicieni. Oricum, s-a dovedit ca, in jurnalism, deontologia se poate ocoli ori de cate ori doresti.
De Ioana S., Bucuresti pe 4 September 2008 la 19:07 (#)Dle Ciutacu. Copilul nu are nici o vina. Nu dati pozele alea care ii vor marca viata.
Poate parintii lui se vor desparti sau nu mai devreme sau mai tarziu dar durerea ciopilului nu va schimba nimic din ipocrizia politicienilor si nici a “deontologilor”. Pariez ca “baiatul” ala va fi si mai “dihai” ales pt ca a dovedit ca e “viril” si “taur comunal” in mentalitatea “populara”.
De Shadow pe 19 September 2008 la 13:06 (#)Ganditi-va doar la copil.
[...] ceva vreme, Ciutacu amintea de niste fotografii interesante care ar privi un personaj politic. Ei bine astazi descopar pe blogul lui Iosif Buble un filmulet interesant. Unii spun ca ar fi [...]
De Suspecta de serviciu: Anna BIRCHALL? | Alex ROSCA --- bLog in... bLog out... pe 19 September 2008 la 15:21 (#)Adaugă Comentariu!