Găsim şi noi vreun oligarh de omenie?
De: Victor Ciutacu - Categoria: Delatiuni cetatenesti de bineUPDATE: “Vesti bune, Victor!
Ti-am trimis mailul cu raspunsul primit de la Fundatia Dinu Patriciu , prin amabilitatea d-lui Antonio Ciocan, Director Educational. Ma bucur ca am putut “participa” macar cu o idee in a-l sprijini pe Radu. Iti multumesc si tie, pentru promptitudinea cu care ai raspuns solicitarii mele. Cei de la FDP se vor pune in contact cu dl Radu Sava. Ma simt happy, desi n-am nici un merit.
Ma bucur pentru Radu si pentru oportunitatea pe care i-ai oferit-o, facand publica scrisoarea lui.
Cu toata admiratia”,
Stefana C.
“Domnule Ciutacu, deşi cred că mesajul meu riscă să intre într-un clişeu oarecum nefericit, îndrăznesc să-mi asum riscul ăsta şi să vă adresez o rugăminte.În 2005 am terminat arhitectura la Universitatea de Arhitectură şi Urbanism “Ion Mincu”, iar după o perioadă de 2 ani de stagiu profesional am fost primit în Ordinul Arhitecţilor din România ca membru OAR cu drept deplin de semnătură. Cum arhitectura reprezintă pentru mine cu mult mai mult decât o meserie, nu am vrut să mă limitez la cunoştinţele acumulate până acum, simţind nevoia să continui studiul în domeniu. Astfel am aplicat pentru un program de master pe arhitectură sustenabilă în UK.

În baza dosarului de aplicare şi a portofoliului de lucrări personale am fost acceptat la un master de arhitectură *MSc Architectural Engineering: Environmental Design* din cadrul *Universităţii din Bath*, Marea Britanie – universitate care se plasează conform unor prestigioase publicaţii din Marea Britanie, în top 3 în domeniul arhitecturii. Bucuria mea a fost pe cât de mare pentru o astfel de reuşită, pe atât de scurtă datorită imposibilităţii de a-mi finanţa singur studiile. Trebuie să menţionez că această universitate nu acordă burse sau suport financiar la acest nivel de *postgraduate*. Astfel sunt nevoit să găsesc banii necesari acoperirii atât taxei de şcolarizare cât şi a cazării. Cu toate că practic arhitectura într-un mic birou de proiectare, cu jenă mărturisesc că nu am reuşit să strâng nici măcar 1/4 din suma totală pentru acest curs, şi anume: 8800A£ (tuition fee) + cca 10000A£ (accommodation + utilities).
Cu umilă îndrăzneală vă adresez aceste rânduri în speranţa că dvs. aţi putea capacita persoane care sunt dispuse să-mi susţină pe cât posibil aceste cheltuieli. În speranţa că nu v-am creat vreo neplăcere, vă mulţumesc anticipat pentru răbdarea de a-mi fi citit rugămintea”.
*Am atașat scrisoarea de acceptare din partea Universității din Bath cât și câteva link-uri relevante:*
http://www.bath.ac.uk/
http://www.guardian.co.uk/education/table/2010/jun/04/university-guide-architecture
http://www.thecompleteuniversityguide.co.uk/single.htm?ipg=8727
http://www.timesonline.co.uk/tol/life_and_style/education/good_university_guide/article526747.ece
–
Cu respect,
Radu Sava
P.S. Scrisoarea de acceptare şi contactele expeditorului sunt la mine şi aşteaptă semnalul binefăcătorului. Orice comentariu inept ia instantaneu drumul spamului.
102 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Victor,
te rog sa-mi dai pe mail datele omului. vedem.
De Dan Voiculescu pe 9 June 2010 la 01:46 (#)sper sa fie finantat.. chiar nu sunt multi ieuro(cum zice base). Imi pare rau ca nu sunt mogul .. oameni ca el trebuie ajutati. Numai ca io sunt foarte cinic, asa ca probabil nimeni nu o sa-i dea banii acestia asa pentru este baiat fain.. probabil va trebui sa se intoarca in RO sa lucreze pentru mogulul binefacator
.
De Sorin Moroianu pe 9 June 2010 la 01:59 (#)Toata stima.. >:D<
@Dan Voiculescu: cu speranta ca la doua noaptea ma conversez cu mogulul si ca n-are nimeni chef de glume proaste in numele mogulului, mailul tocmai a plecat
De Victor Ciutacu pe 9 June 2010 la 02:00 (#)Succes!
De Corina pe 9 June 2010 la 02:20 (#)E trist ca nu ne putem sprijini valorile pe cand nonvalorile se scalda in “ieuroi”
Iti urez mult succes Radu!
Momentan sunt student in anul 2 in Anglia la Inginerie Civila si o sa ma confrunt si eu cu aceeasi problema ca si tine peste un an asa ca inteleg perfect ce ti se intampla.
Ai nevoie de un dram de noroc si sper sa ajungi sa practici o meserie frumoasa intr-un mod si intr-un loc care te judeca dupa adevarata ta valoare.
Multa bafta!
De Dragos Naicu pe 9 June 2010 la 03:01 (#)Daca Dan Voiculescu care a postat aici e chiar originalul si daca chiar il ajuta pe acest tanar atunci promit solemn sa nu ii mai spun niciodata Felix.
)
Acum serios vorbind… mi se poare foarte trist sa vezi cazuri de genul… oameni capabili, care au de gand sa se intoarca in tara sa practice meseria si care totusi nu sunt sprijiniti in nici un fel de statul roman…
De Bogdan Epureanu pe 9 June 2010 la 05:22 (#)Este f dureros cand valorile sunt plafonate pe motive financiare intr-o tara in care banii iau cai cel putin ciudate daca nu total neprotivite.Sunt convins ca mai exista cineva care sa-si dea seama ca suntem TOTI cu adevarat trecatori.Stiu ca exista o fundatie patronata de dl.Voiculescu si poate vei gasi intelegere acolo.MULT SUCCES.
De cristian pe 9 June 2010 la 07:29 (#)
)))))))))))))
De valeria pe 9 June 2010 la 07:39 (#)buna dimineata Victor,
De dana logogatu pe 9 June 2010 la 07:57 (#)multumesc ca existi si ca ne tii in priza tot timpul, in aceeasi situatie ma aflu si eu cautand sponsori pt.fata mea care pleaca sa faca anul 3 la ALCALA DE HENARES, cu bursa ERASMUS binenteles ca ea v a primi 350e/luna pt. cazare la camin de restul trebuie sa facem noi rost, din pacate ma preseaza timpul pt.ca in doua luni trebuie sa se prezinte la facultate si ca si acest baiat nu stiu de unde sa fac rost de bani pt.acomodare, dar sa nu disperam am credinta ca se v a rezolva, Ioana tocmai s a intors de la Mastrich unde a participat din partea italiei la EUROMUN 2010, proiecte pe care le a gasit pe net si cu costuri cat de reduse ca sa pot sa mi le permit, te rog daca ai un cont sa mi l trimiti,pentru ca atat cat pot ii v oi trimite o suma pt.continuarea studiilor si sa aive incredere si sa lupte, asta le spun si fetelor mele TOATA VIATA E O LUPTA SI NUMAI INVATAND AJUNGETI CINEVA. va respect si va admir, o zi buna sa aveti in continuare.dana
Un gând bun pentru cel care va face posibilă împlinirea visului unui om valoros si mult succes tânărului arhitect.
De evelics pe 9 June 2010 la 08:01 (#)@cristina : ai dreptate, dar “nonvalorile” sunt urmasii sau urmasii urmasilor nonvalorilor.Ereditatea, ce sa-i faci ?
De esop pe 9 June 2010 la 08:16 (#)Oricum daca d-nul Dan Voiculescu s-a implicat e rezolvata treaba…
De adrian cosmin pe 9 June 2010 la 08:17 (#)Pacat ca-i singurul care sustine elita din aceasta tara sau cel putin eu cam asta am observat…
Si Radule, daca ajungi acolo, sfatul meu eu sa ramai… Eu sunt un bou care a ramas, da tare rau imi pare…
felicitari DOMNULE VICTOR CIUTACU chiar si pentru intentia (sa speram ca se va concretiza cu ajutorul mogulului) de a sustine astfel de oameni!
De Mihai Cristea pe 9 June 2010 la 08:18 (#)MA Impresioneaza cei care se zbat si fac ceva din placere in tara asta. Finantarea ar trebui facuta pe semnatura ca se va intoarce in tara dupa studii. Bafta!
De florin Z pe 9 June 2010 la 08:25 (#)Si eu sper sa fie chiar “mogulul” si sa aflam ca fundatia pe care o pastoreste ii intinde o mana.
Daca este gluma proasta, atunci autorul chiar merita sa fie “bugetar” si “sa i se ia vreo septe curele de pe spate”.
Si cand te gandesti ca suma asta este un mizilic pentru atat de multi “poponetzi”.
De VirtualKid pe 9 June 2010 la 08:45 (#)Bravo!
De Violeta pe 9 June 2010 la 08:53 (#)Stiu prin ce trece acest tanar.Este greu si pentru tineri dar si pentru parinti care nu reusesc sa-i ajute.Si eu trec prin momente de genul asta sa vezi ca ai un copil bun absolvent de 2 facultati,5 limbi straine,apreciat in afara tarii iar aici este tratat ca un neica nimeni.Asta este cand NU AI SUCCESURI SAU VANZARI ANTERIARE.
De un om pe 9 June 2010 la 09:08 (#)Admiratie pentru domnul Voiculescu si bafta tanarului arhitect.
Arhitectura se plateste slab in Romania, mai ales atunci cand esti un tanar absolvent si te vezi nevoit sa te angajezi ca sa-ti satisfaci stagiul obligatoriu de 2 ani ( 1200- 1600 ron)Nu ca dupa ar fi mult mai bine, doar daca lucrezi la o firma f mare (care-s putine)
De Andreea pe 9 June 2010 la 09:17 (#)Ma intreb ce se va intampla dupa master, cand se va intoarce la cruda realitate de la noi.
Sper sa ramana acolo!
Bravo, Dan Voiculescu !
De Dragos pe 9 June 2010 la 09:23 (#)Respect si stima pentru dl. Dan Voiculescu (daca intr-adevar e dumnealui).
Sunt invitate o gramada de nonvalori la televizor(si sunt sigur ca vin pe bani), iar cand e vorba sa sprijinim un om cu potential ne blocam.
Multa stima si pentru tine Victore.
De Adrian Stefan pe 9 June 2010 la 09:33 (#)Mda, o picatura in ocean, dar tot e bine.
De mery pe 9 June 2010 la 09:35 (#)Nu vreau sa fiu carcotas dar universitatile unde esti admis pe baza cunostintelor si pregatirilor tale, (mai ales daca esti super guru in ceea ce faci) nu pretin tuition fee (taxe de scolarizare). In mod normal, astfel de institutii care recunosc un talent sau un caz de exceptie sponsorizeaza persoana respectiva. In cazul de fata este vorba de o scolarizare cu taxa…si in acest sens sunt convins ca oricine ar fi aplicat la aceste institutii ar fi fost acceptat, indiferent de nivelul de pregatire. Aceste scoli (universitati) traiesc in mare parte de pe urma taxelor de scolarizare percepute.
De Drujbaru pe 9 June 2010 la 09:41 (#)Cu o diploma in design, as fi avut posibilitatea sa ma inscriu si sa fiu acceptat la universitati din statele unite, daca bineinteles as fi platit acele tuition fee.
In rest… ce sa zic..mult succes.
hai ca urmatorul hit al Internetului va fi cum s-a inteles mogulu’ cu Ciutacu sa-i umanizeze imaginea cu ajutorul unui tanar aspirant la masterat in UK
De Victor Ciutacu pe 9 June 2010 la 09:42 (#)Draga Victor,
De cristi pe 9 June 2010 la 09:51 (#)Daca Dl. Voiculescu face ceva pt acest tinar, il salut cu stima…ii sugerez lui Radu sa incerce sa ia legatura si cu Dinu Patriciu (fundatia lui). El, ca arhitect poate intelege perfect prin ce trec acesti tineri dotati, si ii poate da o mina de ajutor..
Cu respect,
Virgil Cristian Cristea
Pana la urma era mogulul, Victore?
De Marius TM pe 9 June 2010 la 09:53 (#)Si care e problema, poate ai pus umarul la crearea unei cariere stralucite. Cati dintre noi putem spune ca am facut asta? Nu cred ca am ajuns atat de josnici incat sa luam la misto o initiativa laudabila, sau “e de pork”, cum zice Badea?
De blackmesa pe 9 June 2010 la 09:58 (#)adevarul este ca un simplu SMS ar fi fost suficient, dar n-ar fi aflat nimeni despre el…
De if pe 9 June 2010 la 10:03 (#)@Drujbaru: Vorbeşti ca să te afli în treabă.
De Moş Crăciun pe 9 June 2010 la 10:05 (#)@Radu Sava:
Felicitari pentru scrisoarea de acceptare. Daca imi permiti, as dori sa-ti dau citeva sfaturi utile pentru rotunjirea sumei.
1. Niciodata sa nu incerci sa faci rost de bani dintr-o singura sursa. In cazul tau incearca sa intri in audienta la consulul pe probleme culturale al ambasadei UK. Omul tre’sa te primeasca si in mod cert are acces la informatie care nu se gaseste pe internet.
2. Incearca sa ei legatura direct cu profesorii de la Bath care sint implicati in program, in ideea ca poate unul din ei are o farama de bani ramasa de la alte proiecte si iti poate da un teaching assistantship part-time.
4. Inceraca sa-i scri directorului de program master si sa-i explici situatia ta financiara. In multe cazuri, el poate sa hotarasca (si bani crede-ma are) sa fi scutit de tuition fees.
3. Afla care prof de la voi de acasa de la facultate e implicat in programe europene si in care si abordeaza-l sa te sprjine.
Daca doresti sa conversezi cu mine pe tema asta ma poti contacta la emai [email protected]
PS. Acum 18 ani eram exact in situatia ta, cautind finantare pentru un doctorat in Olanda. Si crede-ma pe vremea aia era infinit mai greu sa reusesti.
De purcelix pe 9 June 2010 la 10:06 (#)Succes , Radu.
De Nina Balan pe 9 June 2010 la 10:07 (#)Un gand totusi: ajutand un tanar talentat si pasionat, rezolvam problema altor tineri la fel de talentati si pasionati, dar poate mai timizi sau mai tacuti? Sau poate doar cei indrazneti merita sa castige…dracu’ stie, dimineata asta nu sunt intr-o dispozitie prea caritabila. Dar tot cred ca astfel de ajutoare ar trebui “insitutionalizate”: daca exista o bursa a unui Mecena, atunci sa existe si concurenta pentru a o obtine.
Sa vezi viermi prezidentiali ce se precipita:-))
De mery pe 9 June 2010 la 10:13 (#)sper ca problema omului sa se rezolve si sa ramana acolo.
De k.soze pe 9 June 2010 la 10:25 (#)si eu am fost “afara” la studii dar, ca un “destept”, m-am intors…
si chiar daca se intoarce, sper sa nu aiba soarta unui doctor in istorie la Sorbona, caruia i s-a oferit posibilitatea de a ramane acolo dar s-a intors. in tara bine-inteles ca nu a gasit nici un post pe la universitati, “c’asa-i in tenis”, si singurul loc de munca gasit a fost un post de politist comunitar (fostii gardieni publici). trist… foarte trist…(cazul este cat se poate de real)
amice, daca ai terminat si esti bun in ceea ce faci cum ai intrat in OAR (spaga e minim 15 000 Euro).noi amaratii care n-am avut banii ce facem??si acum ceri bani de bursa, ..f bine..da’ restu..aia care chiar s-au chinuit sa invete ceva..?fara pile spagi si d’astea (adica un 5 % maxim dintre toti ca voi astia stim cum ati ajuns acolo).Eu zic ca daca ai strans matale ditamai suma asta, mai chinuie-te un pic si vezi poate te descurci..asa..daca cerem toti..unde ajungem
De george m pe 9 June 2010 la 10:35 (#)PS:Victore, ai fost pacalit, sau vrei sa-ti indulcesti imaginea cu acte caritabile
Oare cati mai sunt in aceasta situatie? Adica iata un om care chair vrea sa faca ceva cu viata lui si se impiedica de o mare problema: lipsa banilor. Asa cum se intampla si cu perosoanele care au grave afectiuni ce in strainatate se trateaza in mod uzual dar nu pot urma tratamentul ca se impiedica de nesimtirea celor de la CASMB. Poate reusiti sa faceti ceva cu ajutorul mogulului (felicitari d-lui Voiculescu pentru demersurile din ultima perioada, in special pentru cele de sprijinire a pensionarilor). Mult succes si toate bune!
De Sulaina ceanal pe 9 June 2010 la 10:42 (#)Pai exista un mogul care ajuta tinerii de multisor
Mai are timp sa se inscrie, cred. Daca e asa de bun cum zice, ia banu’. Problema e ca va fi in competitie cu cateva sute de tineri in aceeasi situatie. La cerseala, competitia e mai mica.
De mihalache pe 9 June 2010 la 10:46 (#)Mult succes tanarului arhitect.
Sper ca tanarul arhitect sa se intoarca in Romanica, sa schimbe cate ceva pe ici pe colo.
Bafta
De Sergiu pe 9 June 2010 la 11:01 (#)Daca mai exista oameni care sunt dispusi sa investeasca in educatie este imbucurator. Indiferent care este numele sustinatorului, sper sa nu fie singurul.
De Rocker pe 9 June 2010 la 11:09 (#)Cei care deja se gandesc la tot felul de conditionari si alte alea nu inteleg ca tanarul arhitect putea sa plece in afara daca-si dorea doar o situatie. Omul asta este roman adevarat pentru ca a ales sa-si desavarseasca educatia chinuindu-se aici in tara. Orice roman adevarat nu se gandeste decat la momentul in care se va putea intoarce in tara si modul in care va putea face ceva pentru tara lui. Restul sunt doar speculatii sau mici rautati.
Oare de ce nu mai putem crede ca exista si altfel de oameni decat cei care ne guverneaza ? Vorba aia, “the answer, my friend, is blowing in the wind”.
@Victor Ciutacu
De adrian cosmin pe 9 June 2010 la 11:12 (#)Oricum nu o sa scapi, de asta-s sigur…
Ai mail-ul meu.
De stefana pe 9 June 2010 la 11:20 (#)Trimite-mi te rog datele si daca consideri oportun, le voi trimite fundatiei unui prieten care dispune de fonduri pentru a-i finanta tanarului studiile.
mi se pare putin jenant, orice om demn ar fi facut un credit pentru asta, nu ar fi cerut pomana .. cat de romanesc.
creditul pentru studii este ceva normal in orice tara civilizata, noua insa ni se pare normal sa primim totul gratis .. trist
De flavius pe 9 June 2010 la 11:21 (#)EXACT CE AI SPUS IN SUBIECTUL ANTERIOR , VICTOR : ORICE TEMA DE DISCUTIE DEGENEREAZA IN TAMPENII !!! … ACUM TOTI OR SA SCRIE DESPRE VOICULESCU , NU DESPRE BAIATUL ALA CARE ARE NEVOIE DE ajutor !!!…
De constantin pe 9 June 2010 la 11:48 (#)TIPIC !!!
Eu cred ca cel care a trimis mailul asta merita felicitat in primul rand pentru ideea de a-i trimite lui Ciutacu scrisoare. In rest, asa cum zicea si Drujbaru, nu stiu daca e chiar asa o mare filozofie. Nu tre’ sa fii extraordinar de bun sa fii admis la un master in afara, dar trebuie sa fii foarte bun sa-ti dea si bursa. Referitor la obiectiile lui Drujbaru, ceea ce a descris el se intampla mai mult in SUA. In Europa taxele sunt mult mai mici si nu stiu daca sistemul de acordare a burselor este acelasi. Dar in SUA, da, universitatile bune te admit fara sa tina cont de cati bani ai si dupa aia te sponsorizeaza daca n-ai bani destui. In Europa e mai greu…
Totusi, Dan Voiculescu sau cine l-o ajuta pana la urma pe baiatul asta merita apreciat. Chiar, daca ma hotarasc sa dau la vreun master in afara sau la doctorat ma sponsorizeaza si pe mine mogulu’?
De Manuela pe 9 June 2010 la 11:56 (#)@Victor Ciutacu: da-i un mail si lu’ Dinu Patriciu ca el e absolvent de arhitectura, poate pune si el umaru’.
De fanel pe 9 June 2010 la 11:58 (#)Succes!
De ŞuKăRiT pe 9 June 2010 la 12:12 (#)Vicotore, lasa si tu comm asta, chiar daca nu are treaba cu postul tau neaparat, insa am un sentiment ca s-ar putea sa nu-ti displaca total trupa – Parazitii – Arde feat. Mr. Levy (Videoclip Oficial…
De Parazitu' pe 9 June 2010 la 12:12 (#)pai dl arhitect patriciu, cu bursele dumnealui ce pazeste, mai ales ca petentul e din bransa ?
De un gog pe 9 June 2010 la 12:15 (#)@ bogdan epureanu: crezi ca ar fi primul tanar pe care il ajuta mogulul? pot sa-ti reamintesc de fundatia care acorda burse elevilor?
De dan pe 9 June 2010 la 12:19 (#)@ victor ciutacu: ar fi chiar culmea sa para hitul asta, exact cum spuneam: nu ar fi primul ajutat si o stiu inclusiv basistii, deci nu cred ca vor comenta, se vor face ca ploua…
@fanel: sa ma citeasca. pe vremea cand imi era recunoscator ca a iesit din arest, obisnuia s-o faca
De Victor Ciutacu pe 9 June 2010 la 12:23 (#)@stefana: just did it!
@mihalache: gura bate curu’
@george m: ai dreptate, ori sunt prost, ori vreau sa candidez
@if: ai varianta b) de raspuns mai sus
@Marius TM: habar n-am. n-avem dialog decat (extrem de) ocazional
@dan: deja au inceput
@flavius: cat de usor e sa vorbesti de pe margine…
@everybody: in caz ca inca n-ati inteles, acordul vostru pentru alegerea subiectelor imi este perfect dispensabil
Eu sper ca dl. Sava, dupa ce isi termina studiile, va reveni in Romania sa isi puna in aplicare cunostintele, si nu va ramane sa infrumuseteze alte tari.
De dora pe 9 June 2010 la 12:28 (#)Imi dau seama ca poate ii cer mult, dar ma doare sufletul vazand genocidul arhitectonic care se practica in Bucuresti.
Mult succes!
Buna ziua,
Dle Ciutacu, sunt un tanar care, in anul 2005 a absolvit sectia de Arhitectura Peisagera din cadrul USAMVB. Pentru ca aceasta meserie, pe cat de frumoasa, pe atat de importanta in cadrul organizarii urbanistice a unui oras, reprezinta pentru mine mai mult decat o meserie, am continuat studiile in cadrul unui Master de Management si Dezvoltare rurala. Odata cu absolvirea facultatii, in anul 2005, am infiintat un birou de proiectare si consultanta in domeniul Arhitecturii Peisagere. Am reusit sa majorez, de la an la an, cifra de afaceri cu 300%, 200%… Momentan am 4 contracte cu entitati publice avand ca obiect intocmirea unor proiecte ce au fost declarate “castigatoare” si au primit finantare nerambursabila de la Min. Mediului. La ora la care scriu, banii aceia mi-au blocat buna activitate a societatii, dand peste cap morisca de venituri si cheltuieli.
Cu umilă îndrăzneală iti adresez aceste rânduri în speranţa că tu ai putea capacita persoane care sunt dispuse să-mi susţină pe cât posibil aceste cheltuieli. În speranţa că nu ti-am creat vreo neplăcere, iti mulţumesc anticipat pentru răbdarea de a-mi fi citit rugămintea”.
PS: Vezi tu, Victor, e simplu sa ceri. Fiecare isi cunoaste propriile probleme si le considera ca fiind cele mai importante in marea de neajunsuri ale unei natii. Am facut facultatea dezvelind saptamanal borcane cu ciorba in hartie de ziar, hartie ce ascundea cate o bacnota de 500.000 de lei. Cateodata erau mai multe bacnote, dar de 100.000 de lei.
De Cosmin Coman pe 9 June 2010 la 12:38 (#)Pe de alta parte, nu sustin faptul ca tanarul nu merita un ajutor, chiar prin fundatia dlui Voiculescu, dar nu cred ca absolvirea unei Universitati si acceptarea la un curs de Master in UK reprezinta garantia unei valori a societatii.
Nu ma intelege gresit. Sunt un tip cu orientare social-democratica, in forma ei pura, mai mult, empatizez cu tanarul aspirant, dar nu am suportat niciodata sa ceri ceva ce nu e al tau.
PS2: Sper ca nu merit spam… Mi-am spus doar parerea.
@flavius
De adrian cosmin pe 9 June 2010 la 12:40 (#)Cand ai fost ultima data sa iei un credit?!
Erata: dubla greseala: “BANCNOTE”…
De Cosmin Coman pe 9 June 2010 la 12:45 (#)Ete ca s-a gasit oligarhul de omenie, a fost si primul care a comentat
Ce te citesc mogulii
De Petrisor pe 9 June 2010 la 12:45 (#)@Cosmin Coman: inclin sa cred ca libertatea ta de a comenta e egala cu libertatea mea de a decide discretionar pe cine ajut
De Victor Ciutacu pe 9 June 2010 la 12:49 (#)Bravo Victor!
Asta-i România în care vreau să trăiesc. Urăsc excesele și exagerările poetice și apreciez enorm orice OM care știe să întindă o mână de ajutor! Mi-ai inseninat puțin ziua
De Andrei Crăciun pe 9 June 2010 la 12:53 (#)@Nina Balan ,@george m :subscriu
De monica pe 9 June 2010 la 13:07 (#)Multumesc, Victor
De stefana pe 9 June 2010 la 13:18 (#)Ti-am trimis un attachment “interesant”:))
-offtopic-
De a emigra sau a inebuni pe 9 June 2010 la 13:20 (#)Am mers astazi la Impozite si Taxe Locale sector 3, persoane juridice, in Str. Sfanta Vineri nr.10. Am aflat ce am de facut, de completat, de semnat si stampilat, etc. si am fost trimisa la Xerox-ul din hol pentru a-mi procura formularele aferente. Pentru acestea am platit, si anume BANI. Asta n-ar fi o problema in sine; chestia e ca nu am primit nici un bon fiscal pentru aceasta suma platita si nu am vazut nici vreo casa de marcat pe masa doamnei vanzator/xerox-ist. Well, pai daca si in incinta agentului fiscal se incaseaza bani la negru…
“Cu umilă îndrăzneală …”,oare de ce ma deranjeaza?!
De monica pe 9 June 2010 la 13:35 (#)@ Mos Craciun
Nu intru in polemica cu personaje imaginare…
De Drujbaru pe 9 June 2010 la 13:36 (#)Victore, pot sa stiu cu ce te-au deranjat postarile mele de aseara de le-ai sters?
De Barosanul pe 9 June 2010 la 13:38 (#)O gramada de proprietari de capre muribunde s-au exprimat in legatura cu bursa lui Radu. A dracului solidaritate !
De purcelix pe 9 June 2010 la 13:41 (#)@Cosmin Coman
De adrian cosmin pe 9 June 2010 la 13:46 (#)Pornesti de la o supozitie, nu stim inca natura ajutorului dat de Voiculescu. Este posibil ca finantarea sa fie data in urma incheierii unui contract. Nu cred ca d-nul Dan Voiculescu este un naiv. Asa ca nu cred ca a cerut ceva ce nu-i a lui, ci cred ca a cerut doar ajutor. Nu e nici o rusine sa ceri, mai ales ca nu toti avem posibilitatea sa nu cerem, e rusinos doar ca atunci cand esti ajutat, la randul tau sa nu intorci nimic inapoi. Si inca ceva, atunci cand i se v-a cere ajutorul acestui tanar arhitect, sa nu uite ca si el a fost ajutat la randului cand a avut nevoie…
Cu tot respectul pentru domnul Sava observ un lucru : domnia-sa nu solicita un IMPRUMUT pentru studii , ci o SPONSORIZARE . Nu mi se pare in regula si spune ceva despre mentalitatea noastra .
Nici n-as fi postat pe subiectul acesta daca acest aspect n-ar spune ceva despre noi , ca natie (sau populatie , cum spui tu) . Gasesc legitima incercarea oricui de a gasi fonduri pentru continuarea studiilor , dar investitia in cariera proprie trebuie sa o faci singur , nu sa o faca altii pentru tine . E destul de simplu : investitia presupune incredere in reusita ulterioara a demersului . Tu nu esti dispus sa risti nimic din veniturile tale (chiar cele viitoare , nu conteaza) pentru viitorul tau – cum poti crede ca altcineva ar avea increderea care tie iti lipseste ???
Imi pare sincer rau pentru acest domn Sava , pe care nu-l cunosc si care a “intrat in gura mea” intamplator , dar nu puteam sa nu spun ce-am spus .
De Adi pe 9 June 2010 la 13:52 (#)Doar am zis io ca “mogulu’ asta’i om de treaba!!! D-aia nici nu ma intereseaza ce rahat mananca altii. Asa cum nimeni n-a amintit de bursele Patriciu care s-au dat pe drept. Am o nepoata care daca n-ar fi avut bursa asta niciodata n-ar fi avut cum termina o scoala. Felicitari!
De nume_necesar pe 9 June 2010 la 13:56 (#)Cat despre faptul ca ne-am obisnuit sa vedem peste tot “conspiratii”, asta e! Daca nu mai incercam si alta varianta, tot pe noi ne doare!
Bravo omului, sper sa-i reuseasca.
De Laura pe 9 June 2010 la 13:58 (#)@Barosanul: habar n-am, nu-mi incarc memoria. nu le-am sters de pomana. n-o fac niciodata. un motiv trebuie sa fi existat
De Victor Ciutacu pe 9 June 2010 la 14:01 (#)Eu ti-as fi scris asa :
Stimate domn,
Sunt un tanar arhitect roman, membru in Ordinul Arhitecţilor din România ca membru OAR cu drept deplin de semnătură. Cum arhitectura reprezintă pentru mine cu mult mai mult decât o meserie, nu am vrut să mă limitez la cunoştinţele acumulate până acum, simţind nevoia să continui studiul în domeniu. Astfel am aplicat pentru un program de master pe arhitectură sustenabilă în UK. Sunt nevoit să găsesc banii necesari acoperirii atât taxei de şcolarizare cât şi a cazării.
V-as ruga, daca exista aceasta posibilitate, sa transmiteti mesajul meu prietenilor si apropiatilor dvs. in speranta ca 2 sau 3 dintre ei ar putea avea nevoie de serviciile mele in domeniul arhitecturii. Mentionez foarte clar ca NU DORESC POMANA, doresc sa pot face cateva proiecte care sa-mi poata asigura dpdv financiar cheltuielile necesare. Dumneavoastra veti putea beneficia personal de serviciile mele cu o reducere de 50% din pretul normal al unui proiect pe care l-as putea realiza pentru dvs.
Va multumesc,
De john doe pe 9 June 2010 la 14:19 (#)…
Daca pun toti cititorii tai cate 10 euroi l-am rezolvat
De Marius Mina pe 9 June 2010 la 14:20 (#)Fac parte din generatia de arhitecti cu un an mai tanara decat domnul Sava. Confirm situatia ambigua in care se scalda Romania in ceea ce priveste acest domeniu.
De Liviu D pe 9 June 2010 la 14:38 (#)Il sustin moral pe Radu pentru ca imi este imposibil sa o fac altfel, si sper ca o sa se schimbe si contextul in care meseria aceasta va fi practicata aici. Avem oameni foarte bine pregatiti care se lovesc de mentalitati ruginite si atata timp cat beneficiarii sunt o piedica si nu reusesc sa perceapa si latura artistica a acestei activitati, acesti oameni or sa se piarda in banal.
E singura frica pe care o am in tara asta: Sa poti si sa nu fii lasat sa faci!
Stima pt dl Ciutacu pentru ca nu a ramas pasiv la initiativa dlui Sava.
“Cu umilă îndrăzneală …”,oare de ce ma deranjeaza?!
De monica pe 9 June 2010 la 13:35
De monica pe 9 June 2010 la 14:42 (#)(#)
@john doe :indirect ,mi-ai dat raspunsul.Multumesc!
Cu articolul acesta , mi-am amintit de un subiect pe care nimeni nu-l abordeaza din perspectiva pe care vreau eu sa o abordez (si cred ca , dincolo de marile probleme ale crizei – si , veti vedea , chiar in legatura cu ele , merita abordata) .
De Adi pe 9 June 2010 la 14:48 (#)Care este sensul invatamantului gratuit ? Nu includ aici invatamantul primar , primele 8 clase , e in interesul intregii societati ca membrii ei sa nu fie analfabeti sau semianalfabeti . Dar noi avem inclusiv invatamant superior gratuit . Nu contest ideea ca atare , ma intreb care e ratiunea ei . Nu cumva societatea investeste in educatie pentru ca mai tarziu cei ce au beneficiat de aceasta (cu cat nivelul de studii e mai ridicat , cu atat beneficiarii sunt mai putini , desi platesc toti) sa contribuie mai tarziu la binele general ? Ori , si se stie asta , foarte multi PLEACA . Suntem atat de bogati incat ne permitem sa sponsorizam altor state , mai bogate decat noi , investitia in inteligenta ?
Nu vreau sa aud placa cu “invatamantul la pamant” (in postul anterior am amintit-o si eu , deci sunt de acord cu ea) , n-are legatura : la pamant cum e , asigura celor ce beneficiaza de serviciile lui un nivel suficient pentru a se realize oriunde in lume .
A , ca fiecare in parte a contribuit prin studiu si sacrificii la educatia personala , e normal . Dar contributia tuturor celorlalti ? De ce trebuie eu sa platesc 1 leu pentru ca un compatriot al meu sa-si poata gasi un job bun cu salariu mare inafara tarii ??? Dati-mi un motiv .
Sunt de acord sa-l platesc daca acel compatriot isi ia angajamentul sa lucreze pentru o firma romaneasca sau pentru statul roman o anumita perioada de timp , macar . Sau daca se angajeaza sa restituie , indiferent de forma , leul pe care I l-am dat .
Nu vreau sa insist mult , ca sa nu scriu un roman aici , dar chiar cred ca se poate discuta publicul subiectul . Fara populisme si patetisme ieftine , cu cifrele pe masa .
citind postul asta, am avut o impresie pe care nu o pot descrie…
dar…citind acest comment:
“@Cosmin Coman: inclin sa cred ca libertatea ta de a comenta e egala cu libertatea mea de a decide discretionar pe cine ajut”…am inteles.
si p.s. cred ca ai facut-o intentionat (nu spun ca tu ai trimis commnetul, ci ca ai picat in plasa, voit) faza cu voiculescu, ca sa ai motiv sa ii trimiti mail, mai ales ca il stii un om ce face astfel de fapte de caritate si fiind ferm convins ca nu va putea refuza dupa ce a facut acel comment public.
succes.
De Lee pe 9 June 2010 la 14:50 (#)Victor oare oamenii astia nu ar fi trebuit sa aiba sprijin si din partea statului roman. Sa ma explic, poate merita subiectul supus atentiei si in cadrul unor dezbateri la TV. Daca statul roman ar investi in astfel de oameni si mai apoi ar beneficia de serviciile lor atunci cand isi incheie activitatea de pregatire in strainatate nu ar fi in avantajul ambelor parti? Statul ar investi calculat si ar avea apoi siguranta, in baza unui contract, ca cel specializat isi va oferi serviciile in tara pentru un numar de ani. In acest fel Romania ar pastra un numar mai mare de oameni specializati in tara si ar avea un randament mai mare in activitatile respective. Poate merita atentie aceasta discutie. Tu ce parere ai?
De Ion Ion pe 9 June 2010 la 14:54 (#)Tot Voiculescu are nevoie de “umanizare”, acum? Tot au mai ramas luptatori neinfricati anti mogulici?
De raluca pe 9 June 2010 la 15:00 (#)Vom avea ocazia sa le vedem alesilor si “alesului” fata umana, cand vor incepe sa dea, pana in 2012, mita electorala, sub forma milostiveniei din fondul de solidaritate! Si, cum bine ai sesizat, am ajuns tot unde ma doare mai mult!
Si chiar daca si-ar fi facut aici publicitate mascata “mogulul”, prin acest caz,care e problema? A tocat Basescu in campania electorala mult mai mult, toaca si acum…
Desigur, gestul mogulului poate irita pe multi, intr-o perioada in care toti fac economii la sange, si, mai ales, PDL-ul, pentru campania din 2012.Si, tot la fixatiile mele am ajuns!
Si, pentru ca se apropie Campionatul de fotbal, “Hai Mogulul!”, “Sus Mogulul!” (nu-mi plac manelele,dar ar fi inca o palma data lui Baselu, sa vada ca in timp ce mutrisoara ii e arsa in piata,poporul suveran compune manele mogulului, si-l preaslaveste in versuri! Asta lovitura de la popoul care l-a votat!)
Buna ziua d-le Ciutacu,
FELICITARI pentru ce ati facut. Si am incredere ca d-l Voiculescu il va ajuta.Dumnealui face multe lucruri pentru care il apreciez.
Va doresc numai bine,
De IoanaP pe 9 June 2010 la 15:08 (#)IonaP
@Lee: ai o impresie foarte proasta despre mine si foarte buna despre influenta mea asupra lui Voiculescu. nici una dintre fatete nu ma bucura, dar am invatat sa traiesc si cu drame mai mari. da, orice as face, o fac intentionat, fiindca doar cei care nu-s stapani pe creierele lor fac lucruri involuntare.
De Victor Ciutacu pe 9 June 2010 la 15:12 (#)Asta e ca un fel de holocaust intelectual, indreptat de Stat impotriva minoritatii inteligente a tarii… Trebuie eliminata – daca nu prin expatriere (ca unii nu inteleg din prima ca trebuie sa se care, stau in tara ca raia!), atunci prin pauperizare extrema. Scapa cine poate si nu se mai uita inapoi. Bine ca-l mai ajutati pe cate unul, macar. Faceti omenirii un bine.
De Schindler pe 9 June 2010 la 15:14 (#)Daca as avea o impresie proasta despre dumneavoastra, mi s-ar parea o ineptie sa comentez si as considera ca imi pierd timpul pe blogul acesta.
Abea acum incerc sa imi fac o parere obiectiva, comentandu-va posturile si ideile si asteptand raspunsurile. O parere subiectiva o am, bazata pe prestatiile dumneavoastra de la TV, pentru care va apreciez.
De Lee pe 9 June 2010 la 15:23 (#)De la ajutarea unui tanar sa-si perfectioneze studiile, s-a ajuns la teorii ale conspiratiei. Iar deviati de la subiect si-l suparati pe domnu’ invatator
)
De blackmesa pe 9 June 2010 la 15:24 (#)Asteptam si eu un raspuns, dar mai bine lasa…
De Ion Ion pe 9 June 2010 la 15:39 (#)Se pare că nu ai auzit de “soluţia genială” a unui “oligarh de bine” portocaliu, Silviu Prigoană
De Margelatu pe 9 June 2010 la 16:31 (#)@adrian cosmin
De Cosmin Coman pe 9 June 2010 la 16:58 (#)Daca observi, eu nu sunt impotriva ajutorului dat. Ce ma deranjeaza pe mine este faptul ca un tanar alege sa faca o cerere publica (probabil varsta l-a impinsa la asta) de ajutor financiar. El nu propune ceva (exemplu: va voi inapoia ajutorul, va voi ctitorii case si biserici cand ma voi intoarce, etc…) ci cere. Cersitul si nu cererea rezulta din scrisoarea lui. Sa-i dea Dumnezeu sanatate, nu am nimic cu el, dar nu-i prea simplu? A terminat o facultate si a ales sa faca un Master. De ce nu a ales sa faca niste lucrari? Dupa cum spune el, Universitatea britanica nu acorda burse, pai ce l-a obligat sa se duca acolo. Adica, eu de ce nu as face un master in UK? Si eu imi doresc achizitionarea a cate 10-20 de carti de arhitectura pe luna. Doar una costa 250-500 de lei. Dar imi iau doar cate una pe luna. De ce? Pentru ca atat imi permit.
@ Cosmin Coman:
De purcelix pe 9 June 2010 la 17:04 (#)In filozofia orientala exista o dogma: daruieste! Ceea ce nu daruiesti este pierdut.
@Margelatu: intr-un context de globalizare civilizata si fara criza, propunerea putea fi chiar fezabila. in actualul context politico-economic, insa, Silviu demonstreaza inca o data ca vorbeste gura fara el
De Victor Ciutacu pe 9 June 2010 la 17:33 (#)Vesti bune, Victor!
Ti-am trimis mailul cu raspunsul primit de la Fundatia Dinu Patriciu , prin amabilitatea d-lui Antonio Ciocan, Director Educational.
De stefana pe 9 June 2010 la 18:30 (#)Ma bucur ca am putut “participa” macar cu o idee in a-l sprijini pe Radu.
Iti multumesc si tie, pentru promptitudinea cu care ai raspuns solicitarii mele.
Cei de la FDP se vor pune in contact cu dl Radu Sava.
Ma simt happy, desi n-am nici un merit.
Ma bucur pentru Radu si pentru oportunitatea pe care i-ai oferit-o, facand publica scrisoarea lui.
Cu toata admiratia,
Stefana C.
Este foarte interesant cat de repede trecem la judecarea aproapelui si condamnam cererea tanarului? Stim noi ca nu a cautat un credit? Dar daca nu a putut obtine acel credit (garantii, giranti, hartii, stampile, etc.)? Poate e in criza de timp. Poate i s-au epuizat toate celelalte cai. De cand solicitarea unei sponzorizari este egala cu cersetoria? Sponzorizarea unui tanar, fara asteptarea unei recompense este cu adevarat un gest nobil. Bravo, Dan Voiculescu! Rusine, Ministerul Invatamantului!
De Sagittarius pe 9 June 2010 la 18:33 (#)Problema nu este ca un tanar a fost ajutat. Asta e bine. Dar, ca si in cazul apelurilor de tipul “ajutati un copil bolnav”, eu ma gandesc si la ceilalti copii pentru care nimeni nu a strigat destul de tare pentru a fi auziti (comparatia este oarecum fortata, orice copil salvat este important; dar nu orice tanar genial trebuie sa urmeze un masterat cu taxa daca nu isi permite). Dar poate ca sunt eu morocanoasa si nu imi pica bine “umilinta” cererii de ajutor. De fapt, sper din tot sufletul ca Radu sa merite, prea mi-e sila de smecherasii ce se descurca si lasa in urma tineri dotati dar mai putin “umili indrazneti”.
De Nina Balan pe 9 June 2010 la 19:45 (#)Nu ma intereseaza personajele implicate si motivatia lor …, ma intereseaza DOAR FAPTELE !
De Nostradamus pe 9 June 2010 la 20:14 (#)… Si nu pot decat sa ma bucur ORI-DE-CATE-ORI intre cuvintele “om” si “omenie” este mai mult decat o simpla inrudire lexicala …
Doamne Ajuta ! Orice roman cu bun simt (cum reiese din stilul scrisorii) ne face cinste. Iar daca mai are si dor de scoala,cu atat mai mult.
Si cine stie, peste ani si ani, va fi o fundatie care-i va purta numele si, neuitand gestul de azi, va face mecenat maine.
De C.E pe 9 June 2010 la 20:32 (#)Stau…ma uit..citesc si, ma crucesc!!
De nume_necesar pe 9 June 2010 la 21:27 (#)Unii: Corect, sa-l ajutam!
Altii: Parca ar trebii sa promita o “prestatie” viitoare in contrapartida, ajutorului!!!
Intr-o zi -apropiata rau de tot – o sa ne ia dracu’ pe toti disecand firul in 4!
Buna seara, domnule Ciutacu! Constat ca exista tot mai multi tineri foarte valorosi si pasionati de ceea ce fac, dar carora le lipseste norocul in viata. Indraznesc deci sa va prezint o alta persoana aflata in aceeasi situatie ingrata, pe care o pretuiesc nespus. Ultima postare disperata, ultimul strigat de ajutor al ei a fost postat aici: http://gabrielazanfir.wordpress.com/2010/06/08/guys-i-need-a-real-job-i-mean-like-a-real-one/ Nu i-am cerut permisiunea sa va trimit acest link, dar asta am simtit sa fac, dupa ce am citit postarea ei de ieri de pe blogul personal si postarea sub care scriu acest comentariu. Consider ca ea are prea mult bun simt ca sa ceara ajutor la modul acesta. Stiu, rusinea nu tine de foame, de aceea mi-am permis s-o fac eu. Imi doresc nespus sa-si vada visul implinit si sa poata studia in Olanda, acolo unde universitatile deja o asteapta. Va multumesc! O seara buna!
De alexandra macsut pe 10 June 2010 la 00:10 (#)Pana la urma sa inteleg ca mesajul din miez de noapte chiar era a mogului si ca treaba s-a rezolvat?
De Bogdan Epureanu pe 10 June 2010 la 01:11 (#)Supeer! chiar ma bucur pentru Radu
felicitari celor care il ajut. Sper sa-i fie bine pe acolo si sa-si dubleze la numar neuronasii.
Well done Ciutacu-le
Toata stima.. >:D<
De Sorin Moroianu pe 10 June 2010 la 03:08 (#)Universitatea respectiva ACORDA burse postgraduate. Universitatea respectiva ACORDA imprumuturi pt finantarea studiilor TUTUROR studentilor membri EU cu dobanda reprezentand doar rata inflatiei pe o perioada de 25 ani. E greu sa ai coloana vertebrala Dle Sava?!? Se pare ca e mult mai usor sa minti si cersesti.
De moriorergosum pe 10 June 2010 la 15:52 (#)Indiferent dacă profesorul Dan Voiculescu a trimis sau nu acel mesaj, colega mea Trisi Cristea specializată în programe și burse în cadrul fundației a luat legătura cu Adrian Sava pentru a vedea împreună dacă profilul lui corespunde programelor și burselor oferite de Fundația Dan Voiculescu pentru Dezvoltarea României.
De Anca Popa - PR Fundatia Dan Voiculescu pentru Dezvoltarea Romaniei pe 10 June 2010 la 19:56 (#)@Moriorergosum… daca e asa si daca informatia e publica atunci demersul devine de-a dreptul penibil, iar gazda noastra se face si ea putin de cacao ca nu a verificat informatia…
Dar pana sa te credem poti te rog sa dai un link ceva, unde sa vedem si noi toti asta?
De Bogdan Epureanu pe 11 June 2010 la 01:14 (#)@Moriorergosum…dupa doar o simpla citire de pe site-ul universitatii cu pricina (http://www.bath.ac.uk/study/pgtaught/finance/):
Many postgraduates fund themselves through Professional and Career Development Loans
To be eligible, you’ll need to be:
* 18 or over
* ‘settled’ in the UK, and have been ordinarily resident in the UK for at least THE THREE YEARS (adica 3 ani) PRIOR TO THE START OF YOUR LEARNING PROGRAMME
* intending to work in the UK, the EU or the EEA when the course finishes
If your fee status is overseas, you can apply for the University of Bath International Scholarships Scheme (Postgraduate). Suna bine, nu? Numai ca intrand la categoria ‘Home’ or ‘Home (EU)’ fee status ma indoiesc ca studentii romani pot beneficia de aceste burse.
Bun, si acum cine dezinformeaza?
De si totusi pe 11 June 2010 la 10:14 (#)@si totusi: dupa o simpla citire a postului tau reiese ca o simpla citire nu e suficienta. Citatul tau se refera la studentii din afara UE si faptul ca ai ales sa citezi din josul unei pagini care incepea cu imprumuturile destinate studentilor europeni ridica intrebari. Pt cei di UE acestea sunt conditiile:
“# The low interest Fee loan is available to all EU nationals (ordinarily resident in the EU) studying as a full time undergraduate in UK from 2006
# The Fee loan is not means-tested , students from all income backgrounds are eligible
# You can apply for a fee loan up to the full amount of fees charged e.g. £3000pa at University of Bath from 2006
# EU students who have lived in the UK 3 years or more prior to university may be also be eligible for further means-tested assistance (maintenance loan and/grant)
# The Fee Loan is paid directly to the university once you have registered
# Interest is only charged at the Bank of England rate of inflation (currently 3.2%)
# Repayment of the loan is only after graduation directly from earnings once they reach a level currently set at £15000pa. It is then deducted at 9% on any earnings over £15000pa
# Any outstanding loan is written off after 25 years (if you have complied with the repayment conditions)
# You can make additional repayment at any time after you graduate to repay your loan more quickly.”
Link: http://www.bath.ac.uk/international/finance/eu-students.html
Parca Romania e inca membra a uniunii Europene, nu?
De moriorergosum pe 12 June 2010 la 08:38 (#)De ati putea face apel la intelegere, omenie, ajutor material pentru toti cei care solicita ajutorul Dvs. al JN-lui. Dvs. nu o data ne-ati solicitat la niste donatii chiar si doar de 2 euro numai pentru nevoiasi. Dumnezeu sa va tina ‘naravul’ acesta pe langa multe altele pe care le faceti din tot sufletul.
De Juliano pe 12 June 2010 la 11:20 (#)Nu-i primadata cand D-l Ciutacu lanseaza un fel de S.O.S de intr-ajutorare. Tipul il stie macar din auzite pe D-l Ciutacu ca daca cineva il roaga dansul isi da tot concursul sa intervina ‘stie dumnealui la cine’ ca sa ajute omul sa iasa cumva la liman.Un exemplu concret este cel prezentat de dumnealui si chiar rezolvat! Ca, din pacate, inca nu a ajuns sa devina ‘mogul’ si a trebuit sa apeleze la unul in carne si oase nu mai are importanta majora; dar a stiut sa prezinte cazul atat de convingator prin articolul sau incat l-a miscat pe D-l Voiculescu, si treaba e in derulare. Felicitari!
De Juliano pe 12 June 2010 la 11:38 (#)@moriorergosum: OF!
Undergraduates fees can now be deferred until after graduation by taking out a Fee Loan through Student Finance Direct, the UK Student Loan Company.
Vorbim de finantarea programelor de masterat! Undergraduates e alta mancare de peste…
Deci? Ne oprim aici?
De si totusi pe 13 June 2010 la 19:13 (#)Adaugă Comentariu!