Flăcări violet cumpărăm…
De: Victor Ciutacu - Categoria: Rezervaţia cu imbeciliÎn secolul XXI, vârfuri ale lumii politice româneşti au dat-o într-un ezoterism de babe superstiţioase. Oameni care, teoretic, s-ar presupune că-s citovi la minte o dau pe flăcări violet şi atacuri energetice, umblă pe la astrologi şi ghicitoare şi ţin tot soiul de paranormali prin curtea din spate a casei. De cînd a lansat Hrebenciuc porumbelul la Sinteza zilei, nu trece săptămâna şi să nu se devoaleze alt fan politic al magiei minţii. Aseară, fatalitate, tot la Gâdea-n studio, iniţial m-am uitat siderat la Vosganian cum torcea motăneşte poveşti frumoase despre scuturi care-l feresc de atacuri energetice. În final, n-am mai reuşit să mă abţin şi am izbucnit în hohote nestăvilite de râs. Iertare, dar chiar nu pot privi serios un asemenea tablou.
Nu ştiu, poate-s eu ignorant în domeniul ăsta şi pragmatic în viaţa reală, dar mi se pare că singurul efect al acestui trend este că, într-o criză economică înspăimântătoare, va creşte exponenţial piaţa imposturii şi emisiunea lui Oreste se va alege, curând, cu o concurenţă serioasă. Deja vând unii pe facebook nu ştiu ce flăcări violete la modica sumă de-un milion juma’, iar telefoanele de pile la diverşi astrologi, zodiacişti, ghicitori şi şamani sună neîncetat. Sfântul şi ipocritul popor credincios cască gura tâmp (a uimire) şi cumpără hulpav (pe bani mulţi) iluzii deşarte. Pe lângă că-mi trece dorul de Mudava şi nu pricep de ce nu-s folosiţi paranormalii ăştia să facă bau la criză şi s-o sperie, nu văd absolut nici o diferenţă între prostirea populaţiei prin jocuri piramidale şi, noua fiţă a lumii bune, îngrăşarea ezoteriştilor prin legitimarea unei ocupaţii de tip medieval.
După consfinţirea prin decizia Curţii Constituţionale a rezultatului alegerilor prezidenţiale, cei mai sceptici au spus că ne-am întors cu 20 de ani în urmă. Urmărind, însă, dezbaterile politice televizate din ultimele zile, impresia e că am dat înapoi cu minim un secol.

158 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Pare ca majoritatea politicienilor, sau cel putin cei care au declarat acest lucru, cred in aceste lucruri.
De ionut pe 18 January 2010 la 1:20 pm (#)In consecinta, nu putem decat lua ca buna credinta lor in asemenea obiceiuri, dar si practicarea fenomenului contra opozantilor politici.
Asadar, cred ca in curand va lua fiinta presa atacurilor energetice!
Sa spuna si lumea cine era in spatele lui partescu ca avea asa puteri!?daca esti slab nu te bagi in competitii pentru duri si smecheri,Geoana asta a facut si salonarzii din psd l-au lasat ,aia is de vina ,nu el,el avea datoria sa incerce dar sfetnicii lui erau sau slabi sau erau vanduti!
De brankardierul pe 18 January 2010 la 1:21 pm (#)Asta e cea mai mare gugumanie pe care a putut sa o emita Hrebe!!!
De nume_necesar pe 18 January 2010 la 1:22 pm (#)Da’ si ca sa vina Geoana si nevasta-sa s-o intareasca depaseste culmea ridicolului!!!
Ori s-au tacnit cu totii, ori varianta ca ne iau pe toti de idioti e perfect valabila.
in nemernicia mea, ca un caine turbat, nu-s asa de evoluat ca astia care ne “administreaza” noua taxele..
De cucu pe 18 January 2010 la 1:23 pm (#)Sa consulte cineva un medic de la Spitalul 9 sa vedem ce parere are despre baietii astia de vor ei sa ne conduca. I-a ars flacara violet la creier.
De Ciprian pe 18 January 2010 la 1:25 pm (#)Nu stiu ce sa zic. Pentru mine e destul de clar ca pe Geoana nu l-a trintit atacul energetic, si nici macar Basescu. Omu’ s-a trintit singur, si se trinteste in continuare. Nu sint nici vreo “autoritate” in flacari colorate, da’ ce pot sa spun este ca omul stapin pe sine si pe situatie nu poate fi trintit nici de conjuratia samanilor din lume. Dupa cum ala care nu e stapin pe sine si nici pe situatie, si doar da cu incercatorul farra convingere, nu poate fi ajutat de nimeni. Eu stiam de aia cu Dumnezeu care da, dar nu baga in traista, de unde si adevarul ca nimeni si nimic nu-l ajuta pe ala care nu se ajuta singur. In rest, atacuri energetice, aruncatul vinei in curtea altuia, explicatii auto-suficiente, whatever punct whatever, nu aduc decit a schelalaituri cam impotente dupa fapte. Faptele s-au consumat, s-au explicat, si ar trebui sa fie si asumate de cine trebuie. Daca victimele atacate energetic cred ca din cauza asta a fost cu nu, la proxima sa dea acatiste din timp.
De Fluieratorul pe 18 January 2010 la 1:26 pm (#)incet incet ne timpim cu totii
De lie pe 18 January 2010 la 1:27 pm (#)O flacara mica fara maioneza, aveti?
De Radu pe 18 January 2010 la 1:29 pm (#)Cred ca primul lucru ce va pati Oreste din partea concurentei va fi ca i se fura globul, ca prea tare sustine ca “ne aflam in schimbare de paradigma”, si pana cand vom intelege ce este “paradigma” si ce este “schimbarea” vor mai trece niste ani, intrucat “elevarea constiintei” nu se face batand din palme si presupune achizitionarea si a “flacarii violete”.Zau!.
De I.I. pe 18 January 2010 la 1:34 pm (#)voi toti v-ati nascut dilii si acum ne credeti si pe noi prosti Geona a fost atacat de prostia din capul lui si acum cauta o scuza.
De gigi pe 18 January 2010 la 1:36 pm (#)Aveti perfecta dreptate: de ce nu rezolvam si criza. Este o manipulare fara precedent. Un popor care se considera credincios nu poate accepta acest lucru. Daca vom continua sa nu incercam sa ridicam majoritatea ignoranta din starea actuala, “FLACARA VIOLETA” ne va desfiinta ca natiune.
De viviana udras pe 18 January 2010 la 1:37 pm (#)O Fi 666 de vina ?
De WickerMan pe 18 January 2010 la 1:43 pm (#)Ceva o fi cu energiile astea, dar să-ţi explici eşecurile prin intervenţia duhurilor rele e cale lungă !
De marius pe 18 January 2010 la 1:48 pm (#)Cred ca nu mai avem mult.. daca ajungem sa ne pierdem macar o secunda pentru a trata cu seriozitate prostia asta cu flacarile multicolore, e clar. Nu mai avem nici o sansa. Dar nici macar una. Cand noi nu avem solutii sa ne facem bine mental, atunci sa nu ne mai intrebam de ce suntem asa saraci… Pacat.
De Monica pe 18 January 2010 la 1:50 pm (#)Nici macar “al batran” al lor nu crede… si-i aminteste lu’ Geoana ca suntem in sec XXI !

De [D][S][N] pe 18 January 2010 la 1:51 pm (#)Cat despre rasul ciutacesc, perfect indreptatit as spune eu, ba chiar as spune ca ai rezistat neasteptat de bine discursului “aplicat” al lui Varujan !…
Eu as numi toata aceasta poveste drept o aberatie si toti penibilii astia, care nu au alta treaba sunt doar niste inculti si lipsiti de inteligenta, niste parveniti ce acum isi arata adevarata masura. Daca ar fi fost Geoana vreun iscusit, vreun tip ironic si fermecator, care-i facea praf pe toti din cuvinte si la dezbatere sa fi avut o zi proasta, mai aveau dreptul sa isi inventeze tot felul de scuze, dar prostanacul era doar el insusi si surpiza reala ar fi fost de fapt sa fie altfel.
De Roxana pe 18 January 2010 la 1:51 pm (#)daa, sigur…pe cand isi vor bea urina intru purificare?!
De blue pe 18 January 2010 la 1:52 pm (#)D-nule Ciutacu, vad ca ati avut mana buna: ati dat semnatura pentru EBA, a castigat alegerile, ati “dat semnatura” pentru Stroe, a castigat alegerile.
De Ioana S., Bucuresti pe 18 January 2010 la 1:53 pm (#)Nu puteati sa va calcati pe inima si sa semnati si pentru Geoana, ca scapam dracului de flacara violet si de maleficu’ de la Cotroceni!
as zice ca cineva trebuie sa ceara scuze DIASPOREI in cazul acesta.Sa inceapa dl. Geoana……..
De octopus pe 18 January 2010 la 1:56 pm (#)Mi se pare deplasat sa te gandesti in secolul 21 la asemenea lucruri..poate ca in secolul 17 se puteau gandi oamenii pentru ca nu-si puteau explica unele lucruri, insa acuma nu.
De Andrei pe 18 January 2010 la 1:58 pm (#)Eu nu cred in povestiile astea, dar e adevarat ca la confruntarea finala la pesedentiale au fost aduse mai multe persoane in astfel de scopuri.
De vocea pe 18 January 2010 la 1:59 pm (#)Ăştia fac cam ca părinţii ăia care explică de ce n-a intrat odorul la facultate prin “a avut o zi proastă, că l-a deocheat o babă-n tren” :))
De madalina pe 18 January 2010 la 2:00 pm (#)Imi vine greu si sa comentez. Ce mai poate fi de zis…Pana la “venerabila” varsta de 29 de ani am “crescut” cu iluzii… am facut facultatea condusa de iluzii de genul - ai carte , ai parte; am votat cu iluzia schimbarii , m-am angajat(IN SYS BUGETAR) cu iuzia ca pot face o diferenta (iluzie care a tinut vreo doi ani si asta din cauza unei conjuncturii favorabile de schimbare; iluzia s-a spulberat la auzul unui argument de genul ” si ce daca ai dreptate, noi asa am decis” si l-am abandonat)si multe altele… Am ajuns sa nu-mi mai cred nici propriile ganduri, de frica manipularii si a minciunilor servite cu tatam de ” luminosii” acestei tarisoare; toti incearca sa ne explice, cu zambetul pe buze, de ce poporului credul nu ii este bine iar lor da. Tinand cont de faptul ca sunt pre multi cei care asculta si cred toate astea ma intreb daca nu cumva, noi, acesti “gica-contara “, nu suntem niste erori ale “matrix”-ului in care traim cu toti. Sincer , pare singura “explicatie logica” intr-o realitate care reuseste sa spulbere orice speranta si sa transforme in realitate orice ineptie-iluzorica, intr-un timp record.
De andreea pe 18 January 2010 la 2:00 pm (#)Pai Victore, uitasi ce de adepti la Misa…am avut? Acum cu flacara asta violet ies la suprafata s-ai care n-au mai prins spirala!
De A pe 18 January 2010 la 2:01 pm (#)Poporul roman nu e profund religios, ci profund superstitios. Daca nici in institutia Bisericii nu are incredere pe deplin…ce sa mai zicem?
De Andreea pe 18 January 2010 la 2:08 pm (#)Ce nu-mi place este ca toti domnii astia nu au fost atacati cu deochiul sau vreun descantec autohton. Am ajuns sa importam pana si farmecele, oameni buni?
cred ca si noi suntem supusi unor atacuri energetice pentru ca nu inteleg de ce nu suntem in strada sa ii trimetem acasa pe toti pentru ca au facut in asa fel incat s a ales praful de tara asta !!! pe principiul ,,tara arde si baba se piaptana” in loc sa discutam treburi serioase astia ne iau de prosti …
De puiu pe 18 January 2010 la 2:12 pm (#)@octopus: incep eu: ma scuzati ca am aceptat votul “umflat” al diasporei si ne-am pricopsit cu omul pe care nu l-am vrut.Daca-i asa de bun, luati-l cu voi in diaspora sau reveniti in tara condusa asa de bineee…Iar eu, ma iertati, ma straduiesc sa va iau locul in …occident !
De Ioana S., Bucuresti pe 18 January 2010 la 2:16 pm (#)@octopus: n-are nimeni vreun motiv sa-si ceara scuze de la diaspora
De Victor Ciutacu pe 18 January 2010 la 2:22 pm (#)Ce sa caute la sefia unui partid, care se vrea de frunte, un nene care-si trimite consoarta la televizor ca sa justifice in fata neamului impotenta propriului sot prin prezenta flacarilor movulii?
De shogunu' pe 18 January 2010 la 2:30 pm (#)Si parca nu se face ca oameni seriosi sa dezbata intr-o emisiune serioasa culoarea flacarii!
Daca n-ar fi atit de tragica situatia oriunde te-ai uita parca ti-ar veni sa te trintesti pe jos de ris.
Forta fie cu noi!
Yoda cavaler Jedi.
Sarim din lac in put, dupa faza cu A. Gheorghe si D. Bittman la finante credeam ca nimic nu ma mai poate distra in felul asta, dar asta cu flacara violet e super tare:)) Sa te mai miri de ce tara e in stare in care e…
De no_sweet pe 18 January 2010 la 2:32 pm (#)Buna ziua d-le Ciutacu,
Sa siti ca ne-am dus cu o mie de ani in urma!!!Ma gandesc si nu pot gasi raspunsul:de ce ne-am idiotizat in asa hal,ca am ajuns sa credem toate tampeniile?!Vorba Dvs.,paranormalii cu violetul de ce nu omoara dintr-una criza?!Sa scapam si noi,rapid,ca ne sufoca si ea si desteptii astia care ne conduc si inventeaza toate prostiile si in somn si cand au ochii deschisi,dar mintea aiurea!
Ce ne facem,d-le Ciutacu si dragi corespondenti??!!
Cu acelasi respect,
IoanaP
P.S.Si sa vedeti,ma gandisem sa va trimit o cravata violet,din drag si simpatie,ca tot modificasera-ti tonomatul la inceput de an,dar acum am renuntat,ca violetul ne-a cuprins de tot.Nu cumva Dvs.sunteti”vinovatul” ca le-ati sugerat ideea?Cred ca astia sunt cu ochii pe Dvs.,sa invete tot,ca au realizat cat de inteligent sunteti.
De IoanaP pe 18 January 2010 la 2:32 pm (#)Bravos Ciutacule ! Bine zis.Si aseara ai fost total.Problemele “energetice” sunt reale,dar nu in cazul lui Geoana.El trebuie sa-si asume esecul.Stanga din Romania merita alt conducator.Un Victor Ponta ar fi preferatul meu.
De doreto pe 18 January 2010 la 2:33 pm (#)Dar pe Prigoana de ce nu l-au ajutat, n-au putut sa-i blocheze paranormalii neuronul lui stroe?
De Ionut pe 18 January 2010 la 2:44 pm (#)@Ionut
De doreto pe 18 January 2010 la 2:51 pm (#)Miza pentru prezidentiale a fost DE VIATA SI MOARTE.Cine este H.A. Prigoana??
Se pare ca se pierde esentialul in aceasta problema. Gravitatea nu consta in faptul ca Hrebenciuc, Basescu sau Geoana sau oricine altul crede in “Flacara Violeta”. Fiecare individ e liber sa creada in orice fantezie, chiar si in “foca de la circ”.
Problema (daca se confirma ca reala) este ca un candidat la presedentia Romaniei, disperat , a recurs la practici care dovedesc lipsa lui de scrupule, lipsa de fair play, imoralitate, tendinta de a incerca sa controleze tot cea ce misca in jurul lui.
Aici cred ca e “buba”. E posibil sa avem un presedinte care sprijinit de o lacoma BANDA “portocalie” sa nu aiba nici un fel de jena (vizavis de U.E.)in a restrange libertatile democratice si sa isi croiasca o noua constitutie dupa pohta lui.
De Vali pe 18 January 2010 la 2:59 pm (#)Mie imi place. Tara ii pana la gat in caca, iar marile teme de dezbateri sunt flacarile violet, atacurile (poate ale distribuitorilor) energetice si ezoterismul secolului XXl.
De Iordachel Gudurau pe 18 January 2010 la 3:01 pm (#)Dar daca la Revolutia din Decembrie, au fost folosite, cu succes, armele psihotronice(?!) de ce n-ar fi fost si familia Geoana atacata?
Si astia-s oamenii care conduc Romania…
Iar Marele Maestru sta la Cotroceni si pregateste diferite alte vraji…
PS
La cati l-au votat pe Tiran, mare lucru sa nu fi umblat cu chestii necurate…
Mai, lume, dar politica n-ar trebui sa fie ceva serios? Ce-i cu comedia asta, afisata de personajele de pe scena politica?
De Daniel pe 18 January 2010 la 3:04 pm (#)Si cand ma gandesc cine reprezinta Romania in parlamentul roman si cel european, imi vine sa ma opresc din gandit…
@ciutacu: In ultimul timp am inceput sa urmaresc postarile tale pe blog si aparitiile la tv, ce-i drept nu toate si poate ca imi mai scapa unele lucruri dar… e o oarecare contradictie intre anumite declaratii impotriva flacarii violet si altele care par sa sustina ideea flacarii violet sau macar care par sa simpatizeze cu Hrebenciuc. Nu cred ca trebuie sa fii intr-o tabara sau alta dar, mie personal, mi-ar placea sa iti clarifici pozitia, chiar fiind si pro si contra intr-o oarecare masura (clarificata).
De Manuela pe 18 January 2010 la 3:06 pm (#)Dementilor din presa si politica, ne-ati facut definitiv de rasu’ lumii.
De alex.dumitrascu pe 18 January 2010 la 3:10 pm (#)Se uita lumea la tine ca la dracula cand pleci din romania, iti crapa obrazul de rusine.
In curand o sa vedeti de nu or apare articole precum ca avem obiceiul stramosesc de a ne ingropa de vii partenerii de afaceri.
Religia si superstiile sunt punctele slabe ale omului. Nu degeaba au inceput astia cu ezoterism. Toata chestiile de gen, au priza la popor…
De andrei_viitor_jurnalist pe 18 January 2010 la 3:11 pm (#)Când toată lumea din jurul tău ţi se pare nebună, există două variante: ori eşti geniu, ori tu eşti nebun şi ceilalţi normali.
Conform statisticilor geniile se nasc mai rar…
Dacă aplicăm prin reducere la absurd textul de mai sus “înflăcăraţilor violet” rezultă că au probleme la mansardă. De fapt, totul pleacă de la faptul că sunt complet rupţi de realitate.
De Alexandru Haralambie pe 18 January 2010 la 3:15 pm (#)@andrei_viitor_jurnalist: am si eu superstitiile mele, ca orice om, da’ nici s-o dau in dileala de film 3D.
De Victor Ciutacu pe 18 January 2010 la 3:19 pm (#)@alex.dumitrascu: n-am inteles unde-i vina presei? trebuia ca moderatorii sa le puna gluga-n cap alora care cred in gura mare-n magi si samani?
@Manuela: ai urmarit degeaba, fiindca n-ai inteles nimic. nu halesc vrajeala asta mistica, da’ port mov ca sa-l enervez pe Basescu si sa-i ajut pe initiatorii miscarii “sa ne luam culoarea inapoi”. happy?
Si tocmai cand credeam ca le-am vazut/auzit pe toate. =)) Astia-s fenomenali. V-am urmarit la Sinteza Zilei si ma prapadeam de ras odata cu dumneavoastra. Eram cu o carte de finante in fata, ca deh - e sesiune si nu`s asa priceputa ca ministrul nostru - si nu stiam de ce si pentru cine sa ma mai chinui sa invat. Mai marii si luminatii nostrii o au cu Mama Omida, scuipat in san, facut cruci de 3 ori si energia`n ceru` gurii.
De silvy pe 18 January 2010 la 3:24 pm (#)Intre timp, pana si cartile mele de economie raman masca la ideile alor nostrii.
Maaare-i gradina, multi ii sar gardul si toti si-au spart capul la aterizare.
Hmmm…
daca tot ne-am intors inapoi un secol pe pariu ca baga OTV si o ardere de vrajitoare in direct ?? sau macar o exorcizare
mai creste ratingul lui Elodia ….

De Sinzianna pe 18 January 2010 la 3:26 pm (#)Ups… am avut o revelatie!
Elodia e rapita si e intr-o dimensiune paralela … gateste la… o flacara violet…
Asta o fi razboiul manele vs. paranormal ???? Ca nu mai inteleg nimic…
Ai dreptate domnule Ciutacu,asa-i cind nu ai ce face si citesti tot felul de carti te uiti la filme, asculti emisiun de larg inters,devii peste noapte obsedat ca ar fi bine in anumite situatii sa fie si asa si te trezesti peste noapte ca devii schizofrenic, mai bine dute la birt trage o dusca omoara femeia si copii sau invers cind vii acasa si, cine are, are.
De baba pe 18 January 2010 la 3:29 pm (#)Cum de nu mi-a trecut prin minte toate astea pina acum ? Ces toate prostiile astea ?!> ea la munca copii si daca nu aveti atunci “pi;curind”.
M-am tampit si eu, caut articole de gen, citesc despre varajitori ai evului mediu, incantatii, patrate magice, semne si intamplari! Am sa scriu si eu ce cred despre asta…daca tot m-am documentat putin.
De Genu pe 18 January 2010 la 3:30 pm (#)trei lucruri lipsesc oamenilor, in esenta:
De korbul pe 18 January 2010 la 3:31 pm (#)asumarea realitatii, analiza si sinteza.
Nu ne mai apartinem, avem belciug in nas si suntem purtati, unde se vrea.
Avem la indemina “ograda vecinului” si ‘realitatea facila’ a aruncatului mitzei moarte. Simplu si comod, deoarece a analiza si sintetiza, avalansa de evenimente ce vin peste noi, e un ‘bolovan sisific’ prea mare si greu.
Omul a devenit un bazar, un talcioc ordinar, unde toti vind si cumpara, de dragul comertului.
O lume chimerica, chimerica si fara sens, traieste in vara verii vesnice.
Nu uitati ca suntem tara lui Dracula. Eu cand le-am spus unora ca vin din Transilvania mi-au spus ca tara asta nu exista. Ba pe unul l-a prins ora 24 la noi; eram mai multi din Ardeal si am facut putin misteaux de el. Ala nu stia daca glumim sau vorbim serios…
De Iordachel Gudurau pe 18 January 2010 la 3:34 pm (#)Asa ca…
Ce imi plac persoanele astea, gen Manuela:)))))
De Paul pe 18 January 2010 la 3:36 pm (#)Manuela, tu esti de stanga sau de dreapta?
eu recunosc că nu dau doi bani pe prostia asta coloristică, dar mi-am luat o bluză mov să mă pot şicana cu un mare portocaliu din oradea…port movul pentru motivul pe care l-a explicat bine Victor Manueleli
De Balauru pe 18 January 2010 la 3:37 pm (#)Patetic!…Sau sa fie doar acea stare in care se duc multi atunci cand pierd-nu, nu e vina mea, adversarul a jucat necinstit; io sunt atat de imaculat si, daca nu era adversarul nesimtit, io castigam, ca-s un minunat. Advarul e ca niciunul nu e minunat. Unii au furat mai mult ca altii sau mai bine.Daca pierdea Basescu atunci, el avea o problema cu partidul sau. Asa are Geoana. Nasol…pentru el. Chestia e ca nu vad niciun beneficiu din chestia asta cu mediatizarea agresiva a prostiei asteia cu flacara, cu violetul, movul, cacaniului in dungi, etc. De decapitat cred ca va fi decatitat(Geoana), in partid, vreau sa zic. De ce? Pai, PSD-ul este mai multe gasti
Si, ca sa continuie armonia, locul gastii asteia trebuie luat de alta gasca. Simplu.
De achilianu pe 18 January 2010 la 3:38 pm (#)sanatate…
Multumim din inima tovarasilor iliescu si basescu pentru eforturile lor deosebite de a mexicaniza Romania. FSN-ul impreuna cu innoita securitate a lui ceausescu si UE au reusit sa faca tara praf. Westul si vecinii nostrii isi freaca miinile de bucurie pentru aceasta reusita colectiva. Bravo tovarasi! Mai aveti sa gasiti o sigla pentru lichelism ca sa fiti recunoscuti. Oricum acest regim isi trage seva din vechiul regim fanariot.
De Crocodilul pe 18 January 2010 la 3:39 pm (#)@ciutacu: asta e o clarificare, deci happy! si intelesesem si eu chestia cu enervatul pe Basescu doar ca intr-un mod poate subtil pareai sa simpatizezi cu anumite idei/persoane si iti atrasesem atentia ca poti deveni contradictoriu.
De Manuela pe 18 January 2010 la 3:42 pm (#)Incredibil! Energie peste tot, vraji, vrajeala. Necuratu’ e pe primul plan. E normal, de cand OTV a ajuns postul prezidential, nu era decat o chestiune de timp pana cand emisia lor (energetica, adica unda TV) sa ajunga realitatea noastra.
Solutia este sa treaca toti la o cura de ciocolax, sare amara si clisme zilnice. Dupa ce-si scot tot rahatul din ei poate vor vedea lumea cu alti ochi. Daca nu, ramane varianta evului mediu: arsul pe rug.
Energie maxima si spor la treaba.
De Catalin pe 18 January 2010 la 3:43 pm (#)Acuma, dincolo de penibilul in care se aseaza singuri simabilii politicieni cu gargauni violeti pe scafarlie, nu e mai putin adevarat ca ceausescu a creat asa-numita divizie 0 a Securitatii, care functiona sub supravegherea unui medic chinez si care se afla in subordinea directa a cabinetului 1. Tot ce se poate ca isteria care i-a cuprins de cand guzganul rozaliu ne-a facut creierii terci cu flacara violet sa aiba legatura cu aceasta divizie.
De aura pe 18 January 2010 la 3:43 pm (#)D-le Ciutacu, ma gindeam ca daca ”e da vina astia cu paginismu”…..nu mai e de vina diaspora sau furaciosii….de aceea ziceam de oarece iertaciuni.
De octopus pe 18 January 2010 la 3:47 pm (#)@Paul: Era o intrebare retorica, nu?
De Manuela pe 18 January 2010 la 3:50 pm (#)Deci, daca porti mov esti pro Base, mai nou? Doamne…. Deci, fetele de cariera stiu ele ceva…Voi va dati seama ce vanzari s-au facut la camasi si cravate violet? Si daca mai vrei sa vezi si, live, seara, acasa, culoarea asta? Uite asa se impulsioneaza industria producatoare de confectii, importurile…
De raluca pe 18 January 2010 la 3:56 pm (#)Sa fi fost in America, deja apareau si jucarii, sabii,pixuri,etc, se facea o mega afacere pe tema asta! In Romania, sa produci ceva? Nu, ne spargem in discutii. Sincer, poporu asta a nostru nu are imaginatie, nu speculeaza,cred ca ii trebuie niste pase…
In alta ordine de idei, daca ar fi adevarat,tine totul pentru tine, nu poti aparea la T.V. in costum si cravata si sa povestesti de flacari colorate. Trebuie sa existe o simbioza(ohhh)intre forma si fond, de genul (alt termen cool)Oreste si abia apoi sa o dai in ezoteric.
Si, nu in ultimul rand, e bestial cu ce se ocupa clasa noastra politica. Cred ca sunt impartiti in tabere: razboinicii Ninja, Spider Man, Batman, Sandy Bell,Ben 10, bakougani, pokemoni…Razboinicul Luminii, reconvertit in Arhanghelul nu stiu care…Si toti, la un loc, ce iese?
Ce somaj, ce pensii, ce criza? Exista asa ceva? Nu, dar, va dainui mereu, eterna si fascinanta Romanie si flacara violet!
Deja am dat-o pe paranormal,daca invocam pierderea alegerilor pe seama violetului supranatural.In seara cu pricina,Vantu era imbracat in violet si Prostanacul a simtit o chemare mistifica spre Opozitie?
De darius pe 18 January 2010 la 4:09 pm (#)Mie-mi pare bine ca de Badea nu se ia nimeni ca poarta chilotii pe dos. Bine, nu sa fie tras la raspundere, dar o intrebare, un misto acolo s-ar putea :))))
De Mihaela pe 18 January 2010 la 4:17 pm (#)1. Accept sa existe parapsihologi…
2. Accept ca Basescu ar fi folosit parapsihologi…
3. Accept ca Geoana in joia cutare sa fi deranjat de parapsihologi….
Dar nu accept ca parapsihologii indata descoperiti, si-au putut continua activitatea fara a fi deranjati de cineva din stafful Geona. Nu accept ca Geoana dupa pauza nu i-a sarit la gatul lui Basescu cu “securistule, ma urmaresti peste tot…”. Nu accept explicatiile esecului PSD gen flacara violet si atac energetic.
PSD a pierdut prezidentialele mai ales datorita incompetentei staffului de consultanti a lui Geoana…
De IL pe 18 January 2010 la 4:18 pm (#)Au stiut ca nu e orator bun, are tac in fata publicului, de ce nu l-au pregatit mai bine, mai instrumentat?
Au stiut de Vantu, de ce nu l-au pazit zi si noapte pe Geoana sa nu faca vreo prostie?
(Un staff bun a facut presedinte SUA chiar si din George W. Bush)
amu am inteles, odata cu flacara violet:
De korbul pe 18 January 2010 la 4:21 pm (#)“viata dauneaza grav sanatatii”!
Tot ce va doriti in 2010 si un sincer La multi ani!alaturi de cei dragi.Cam tarziu,dar cred ca o Flacara violet m-a tinut de bila vreo 2 saptamani:)))))Daca nu au cum sa isi justifice prostiile o dau cu violet,maime poimaine o dau cu alta culoare pentru ca paleta de culori e imensa.Daca politicienii nostri cred in babe si varcolaci atunci sa deschida centre de metoda ~stuchitul intre ochi~ sigura:))) si poate daca vom fi mai multi care am aplica metoda le-ar veni mintea la cap.Iar de atacuri energetice pot spune ca la citeva zile mai e cate unul si orbecaim pe intuneric asa ca impotriva am facut achizitii de lumanari si lanterne,plus blagoslovelile de rigoare…..
De Sfefania pe 18 January 2010 la 4:27 pm (#)Aţi observat că la “baieţii” ăştia funcţioneaza pe bază de Rogvaiv: pixelul albastru, flacăra violet, ba chiar şi cravata violet! Simpatică ţară!
De Doina Ghimus pe 18 January 2010 la 4:29 pm (#)Concluzionand, tara de kkt, ezoterism pe masura. Ia sa-l fi luat Prostanacul la intalnirea cu Basel pe nea Nelu Iliescu cu amuleta lui cu secera si ciocanul; atunci sa fi vazut soro confruntari energetice la greuceanu
De Marius Diaconescu pe 18 January 2010 la 4:38 pm (#)Eu zic ca cel mai bine ar fi sa ne declaram stat ecleziastic sa infiintam DNAAE(Departamentul national Anti Atacuri Energetice) ca re sa fie un fel de spp care sa ii apere pe distinsii nostri alesi de rau-facatori paranormali. in lista mea de reforme fundamentale as mai pune :obligativitatea testarii rezsitentei energetice a parlamentarilor si presedintelui, obligativitatea purtarii culorii violet la sedintele de guvern, CSAT si cele ale Camerelor, precum si adaugarea culorii la drapelul Romaniei, pentru ca se stie cat de atacata energetic este Romania de agenturile straine. Last but not least, as baga in inchisoare pe toti cei care blesteama sau deoche pentru atacuri energetice neautorizate. Romania tara tuturor energiilor
De Marius pe 18 January 2010 la 4:49 pm (#)N-ar fi trebuit sa-l intrebam chiar pe initiatul nostru prezident ? Si asa a uitat de popor de cand a recastigat Cotroceniul…Adio bai de multime, dansuri cu rromii,fotografii cu sustinatorii, Piata Universitatii,paine si sare , adio moguli rai…
De Ioana S., Bucuresti pe 18 January 2010 la 4:58 pm (#)am urmarit emisiunea cu pricina si nici o clipa nu am vazut ca Vosganian ar fi declarat ca el crede in magii, flacari violet sau te miri ce vrajitorii. Omul a afirmat ca el crede ca fiecare dintre noi detinem campuri energetice, care prin capacitatile proprii putem sa le stapanim mai mult sa mai putin fiecare…E ca atunci cand bolnav fiind prin atitudine optimista invingi boala mult mai repede comparativ cu unul fatalist. E ca atunci cand imbracat intr-o tinuta care iti place, care te reprezinta reusesti sa fi seducator fata de o situatie in care ai avea pantalonii patati…sa zicem. Campurile energetice exista in fiecare. Unii le asimilam starilor emotionale, altii concentrarii mentale, ori altii care n-au ignorat acest aspect le trateaza ca fiind mai mult. Asta nu inseamna ca intr-o infuntare ca aceea dintre cei doi candidati ar fi contat vreo manevra energetica subtila si dibace…Acolo s-au infruntat doi indivizi cu sanse egale, chiar si cu campuri energetice la fel de evoluate sau involuate. Acolo unul a fost mai dibaci decat celalalt, unul prostovan si altul constient de avantajul sau…Daca era Crin in locul lui Geaoana cu toate camuprile, dealurile si muntii energetici, Base s-ar fi stins ca o lumanare fie ea si cu flacara violeta.
De corbalb pe 18 January 2010 la 5:00 pm (#)Totusi… daca suntem ignoranti in anumite directii, nu este si cazul sa luam in ras pe toti cei care fac afirmatii in legatura cu subiectul…gen Vosganian. Omul a incercat sa explice existenta a ceva ce exista in fiecare dintre noi, care insa intamplator a devenit motivatie aberanta in fata unei infrangeri, motivatie la care au apelat hilar altii, nu el…
“Saru’mana! Excelenta, iti multumesc pentru tot ce ai facut pentru mine. Imi cer scuze, pentru ca nu am putut sa-ti raspund mai devreme…”
De un gaozar pe 18 January 2010 la 5:00 pm (#)Cel care ti-a spus asta aseara in jurul orei 23.30 era imbracat in violet…
@un gaozar: stiu
De Victor Ciutacu pe 18 January 2010 la 5:02 pm (#)Pai revolutii portocalii au fost; contrarevolutii albastre, revolutii rosii, cantrarevolutionari albi; razboiul celor doua roze; am ajuns la violet. Ce va fi dupa?
De Iordachel Gudurau pe 18 January 2010 la 5:05 pm (#)Bine ca nu m-am uitat aseara la circ!
De Dan Erceanu pe 18 January 2010 la 5:15 pm (#)epuizarea programelor si banii multi duce la
flacari violet pentru unii,dar vai ,Victore (si aici nu mai este nimic de ris)pentru noi
cei mai multi inseamna praf in ochi….
ar fi de dorit sa nu mai pomeniti de ceeace nu
stiti,apropos de “flacari”(aviz directorasului cel istet)
Respect.
@Victor: Auch! Fusese in direct mai devreme
De un gaozar pe 18 January 2010 la 5:19 pm (#)Auziti-o pe doamna Fecioru: “… blocati flacara mov cu foita aurie sau argintie…”
De Iordachel Gudurau pe 18 January 2010 la 5:22 pm (#)Asta spre stiinta celor atacati…
deci violetul este noul negru? pe cand eram copil era culoarea curvelor! am ramas rau in urma! vorba lui badea : cred ca pana acuma am fost pe o alta planeta!
De theone88 pe 18 January 2010 la 5:34 pm (#)Am votat pentru imbecilul asta de Geoana in turul II. Singurul motiv pentru care nu-mi pare rau ca am votat este ca a fost un vot pentru ce a mai ramas din stanga romaneasca.
De anonim pe 18 January 2010 la 5:40 pm (#)Totusi daca Imbecilul (de de faza prostanac/alintare) a trecut de multisor, mai face multe declaratii cred ca ingroapa stanga de tot. Probabil ca asta si doreste, nu vad cum un om care vroia sa castige a putut pierde alegerile din urma (pe propria mana si facana o cantitate de erori neprovocate IMENSA).
Sincer sper sa dispara din viata politica si sa stea sa de in bobi la cazan cu coana Margareta ca vooduista sefa si tata (ţaţa) Mihaela pe post de servant cu ingredientele - mai un sobolan mort, mai o verdeata …
Niste cretini. Poate s-o gasi unul cu nervii capului acasa sa conduca si partidul asta, si mai ales unul care sa ofere ceva mesaje de stanga oamenilor necajiti de furtul masiv practicat de guvernele portocalii.
Dar la ce burti-averi-si in ultimul timp lipsa de creier se dovedeste a fi PSD tare mi-e teama ca imi va fi ucisa si speranta…
@Ciutacu Victor
Nu trebuia sa le puna gluga in cap , da nici sa bata campii nu trebuia sa-i lase.
De alex.dumitrascu pe 18 January 2010 la 5:50 pm (#)Trebuie sa mai si inveti ceva de la presa nu numai sa te distrezi.
Uite ce contradictie au trecut cu vederea cei din presa;
Daca consulti in problema asta un preot ortodox, unul catolic, un rabin si un muftiu, toti patru o sa-ti declare ca aia care cred in “energii” si incearca sa se foloseasca de ele, sunt defapt satanisti cu acte in regula.
Intradevar, toate marile religii monoteiste, iau definitia dumnezeirii din prima porunca a lui Moise, care zice “eu sunt Dumnezeul tau, sa nu ai Dumnezeu strain”.
Vasazica, lui Dumnezeu trebuie sa-i zici pe nume cand i te adresezi(Dumnezeu, Yehova, Allah) Daca te inchini la o chestie si nu ii zici pe nume, sau folosesti un substantiv comun, inseamna ca te inchini defapt celuilalt, adica lui Satana(sau Seitan cum ii zic mahomedanii, apropo de numele ministrului.
Daca toata menajeria asta, Basescu, Boc, Geoana, Hrebenciuc si cati or mai fi, vor sa se declare satanisti, e dreptul lor. Da’ atunci sa nu mai minta lumea ca sunt ‘crestini ortodocsi” si mai ales sa nu se mai inghesuie la hramuri, moaste de sfinti, si alte paranghelii politico religioase.
Iar patriarhul sa faca bine sa-si ia job-ul in serios, si sa-i afuriseasca in bloc, nu de alta da’ fiind in fruntea tarii dau un foarte prost exemplu.
Locuiesc intr-un cvartal select ultracentral, dar nu sunt exceptat de anunturi din cele mai ciudate in curtea interioara a blocurilor. Si astazi chiar a aparut un “reparator de umbrele”. M-am apropiat de dumnealui si intinzandu-i niste bani l-am rugat sa se uite cu mine impreuna spre cer, intr-un punct fix. Ma faceam ca-i explic ceva; instantaneu au aparut cativa locatari si ne intrebau la ce ne uitam. Omul,caruia i-am spus de o farsa cu Flacara Violet, a inceput sa strige:”Cumpar Flacara Violet” si gesticula. Bineinteles ca nimeni nu a vazut altceva decat un cer innorat care a inceput sa cerne fulgi de zapada, dar nimeni n-a comentat nimic.
De I.I. pe 18 January 2010 la 5:57 pm (#)Eu m-am retras intre timp si m-am distrat copios vazand fetele nedumerite ale locatarilor.
Daca pana acum D-l Ciutacu ne imboldea sa ne luam inapoi violetul, si nu am apucat sa o si implementam, a venit cu ideea sa o cumparam, ca se gaseste din abundenta in toate ziarele romanesti si si cele din Europa, Canada, America, etc. Si uite asa a mai ajuns Romania in TOPUL “bizariilor” in lume.
sa traiasca flacara violet. si voi cei de la antene ati facut campanie la o comedie de om. sa va duceti sa va antrenati ca sa biruiti flacarile de orice culoare ar fi ele.
De varu sandel pe 18 January 2010 la 6:08 pm (#)Sunt dispus in principiu sa cred orice. Parapsihologie, astrologie sau orice alta gugumanie cu pretentie pseudostiinta. Am insa o singura intrebare:
De ce acesti atotputernici ezoteristi parapsihologi energeticieni se complac intr-un meschin mercenariat anonim si nu se ocupa dracului de propria bunastare, recte de ce nu se imbogatesc ca niste Rockefelleri aplicand “pase energetice” partenerilor de afaceri sau concurentilor.
Las-o dracu de gluma proasta, jdemii de astrologi pretind ca stiu viitorul dar unul singur nu e in stare sa prevada 6 numere nenorocite la loto. Voi crede in ezoterism fix in ziua cand Mama Omida o sa incaseze marele pot la 6/49. Nu inainte. Iar despre Geoana nu pot spune decat ca ma sperie cat e de imbecil.
De ezotericul sarac, dar cinstit pe 18 January 2010 la 6:09 pm (#)servus,
De iulia pe 18 January 2010 la 6:11 pm (#)e mult mai simplu sa dai vina pe flacari, arme bioenergetice, decat sa-ti recunosti neputinta.Asta e valabil nu doar la politicieni, ci si la omul de rand. Pentru orice neimplinire e de vina cine stie cine sau cine stie ce? Peste cateva zile o sa aflam de la “stapanii tarii” ca ceea ce traim in Romania nu e din cauza incompetentei guvernului, ci din cauza planetei Nibiru….
iulia
Dl Ciutacu, nu ati vazut ca si Silviu Prigoana a zis despre fiul sau ca trebuia sa poarte cravata violet.
Citat “ntrebat ce intelege prin aceasta formulare, Silviu Prigoana a raspuns: “Nu stiu, intrebati-l pe domnul Hrebenciuc. I-am zis: <>. El, nimic, Batman, Batman! Ce sa-i fac?!”. “(…)”
Batman Batman,
:) 
De AlexD pe 18 January 2010 la 6:15 pm (#)@varu sandel: tin sa te anunt ca, dincolo de penibilul lui Geoana, taman idolul tau politic umbla cu şamanii şi magii după el
De Victor Ciutacu pe 18 January 2010 la 6:16 pm (#)Domnule Ciutacu,
din moment ce Geoana a primit totusi 5 milioane de voturi.
De Theodora pe 18 January 2010 la 6:17 pm (#)Pentru un om care crede in Dumnezeu povestea asta cu ezoteristii este destul de greu de acceptat.
Nu cred ca s-a nascut ezoteristul care sa ma faca pe mine sa il votez pe Basescu sau sa scriu articole favorabile lui pe blogul meu.
Poate ezoteristii astia nu pot “ataca” decat oamenii slabi
Cu deosebit respect
Victore, de multe ori ti`am tinut parte pentru ca stiam ca ai dreptate, insa de data asta tu esti cel care a sarit calul. Si inca ala mare, gen Semigreul Romanesc. Asemenea atacuri exista si sunt folosite din plin. Daca nu cunosti informatiile, nu e bine sa judeci. O sa iti trimit si niste carti care or sa te lumineze. Si poate vei afla si ce substante ti se pun in tigara pe langa tutunul respectiv ca sa ai mintea “ocupata” sau de fluorul din pasta de dinti care iti blocheaza hipofiza… Iti doresc iluminare grabnica!
De Adriean VICLEANU pe 18 January 2010 la 6:20 pm (#)Tuturor celor atacati le propun o chestie tehnica pe care sa o poarte la confruntari pentru a descarca atmosfera.O banala oala de metal purtata pe cap si prinsa pe sub barbie cu elastic de chiloti.Pe oala pe exterior fixata o piesa de paratraznet,prelungita cu un conductor de cupru dezizolat care sa atinga pamantul sau sa poata fi fixat pe impamantari adhoc.Oare cum ar arata Geoana cu asa ceva pe cap.
De nic pe 18 January 2010 la 6:23 pm (#)Pai daca alesii nostrii, intr-un interval de mai multi ani citesc o singura carte( levantul lui Cartarescu), ne mai mira astfel de chestii?
De ArgesForum pe 18 January 2010 la 6:25 pm (#)@Adriean VICLEANU: da’ paranormalii astia, daca tot sunt asa iscusiti, de ce nu-l strica la feng shui pe Bill Gates sa-i ia banii si nici nu ieftinesc gazele de la rusi? sau ei lucreaza numai din convingere?
De Victor Ciutacu pe 18 January 2010 la 6:39 pm (#)@victor ciutacu: Bill Gates si rusii(cei cu gazele si nu numai) au cu siguranta paranormalii lor
De Teal'c pe 18 January 2010 la 6:41 pm (#)Trist. Am ajuns sa ii dau dreptate colegului tau Badea: Traim in Romania, si asta ne ocupa tot timpul.
De Garm pe 18 January 2010 la 6:45 pm (#)Despre prigoana jr care a luat=o in freza aia cu muci, nimic?
De ciolanus pe 18 January 2010 la 6:53 pm (#)Restul e ca la babe:D
@ciolanus: ti le da Stroe, azi, la Vorbe grele. pe mine ma lasa rece
De Victor Ciutacu pe 18 January 2010 la 6:54 pm (#)Flacara ca flacara, dar ce n-am inteles - de ce si pentru ce ar trebui dl.Geoana, sau altcineva, sa-si ceara scuze diasporei ?! (Unul care semneaza Octopus are aceasta pretentie)…Si pentru sceptici : nu stiu ce legatura o fi avut vreo energie, vreo entitate sau vreo charma, dar se stie ca oamenii RAI emit energii negative….Sint oameni alaturi de care te simti bine si oameni, pe care numai daca-i vezi, te-apuca durerea de cap.///Asa patesc eu cind il vad pe Base la televizor : ma puca brusc o durere de cap….Sau pe Sulfina…sau pe Hoara, sau pe Toader….Vedeti, o fi ceva…..
De Paula pe 18 January 2010 la 6:58 pm (#)Daca il imbracau si pe Honorius in violet…
De blogdeprost pe 18 January 2010 la 7:04 pm (#)e tara pe care o meritam
De Tatăl Vostru pe 18 January 2010 la 7:04 pm (#)[...] Antena 3 cu Dana Grecu & Lidia Fecioru ! 2010 ianuarie 18 by [D][S][N] La initiativa Tonomatului, s-a intamplat din nou pe Facebook o emisiune “Fotbal minut cu minut” – [...]
De Paranormal live pe Antena 3 cu Dana Grecu & Lidia Fecioru ! « [D][S][N] pe 18 January 2010 la 7:07 pm (#)Domnu’ Ciutacu!!!
Traisca familia lu’ matale ca ne aperi de toate culorile si toate valvataieli cu blogul aista!
“Ia sa-l fi luat Prostanacul la intalnirea cu Basel pe nea Nelu Iliescu cu amuleta lui cu secera si ciocanu”
Am ras de m-am cocosat!
De nume_necesar pe 18 January 2010 la 7:11 pm (#)In concluzie, raman la parerea mea: prostia lui Geoana nu se masoara in culori nici in explicatii prostesti.
Madame, sotia, zice ca n-a reactionat la acuzatia lui Base ca se dusese la Eolian cu eo seara inainte!!! Pai, ce reactie sa mai aiba bolovanu’?!!!!!!!!!!
Po’ sa defileze de maine tot pesedeu imbracat de la chiloti la cravata in mov, daca mai sta Geoana cucuiet acolo, tura viitoare nici daca-l ajuta si pedeleu’ “nu s-alege”!!!!
eu sunt o baba si tot nu cred in asa ceva. Au inebunit maica toti politicienii. ( o baba )
De azur pe 18 January 2010 la 7:55 pm (#)Si de aia merg lucrurile cum merg la noi… pentru ca suntem incapabili de a fi obiectivi,corecti si apti de a trage linie cu barbatie. Pentru esecuri, nu suntem niciodata noi de vina, sunt ba arbitrii, ba ploaia, ba oboseala, ba ne-au strins chilotii, ba ne-a intrat soarele in ochi. (aici pardon, flacara violeta) Noi niciodata nu suntem doar niste simple muhaiele tari in gura si moi in picioare. Noi suntem mereu victime. De ce ne miram ca cei ce ni se vor sefi ar fi altfel?
De Lingriesling pe 18 January 2010 la 8:04 pm (#)domnle de ce totusi ca niste baieti destepti care sunteti nu ati cautat in cadrul psd-ului o persoana pe care sa o promovati din timp pentru candidatura la presedintie: asta ca sa ne scapati de penibilul topaielilor si al explicatiilor idioate in privinta esecului de la presidentiale. si de asemenea pentru a putea vota un om nu pentru a vota contra altuia.
De varu sandel pe 18 January 2010 la 8:11 pm (#)pacat ca cei de la pnl au gasit o asemenea persoana si mai mare pacat ca nu s-a putut ca aceasta sa aiba o sansa reala la presedintie.
apropo eu nu prea vad o persoana care vorbeste de conspiratii si atacuri colorate, in postul de presedinte al statului. eu as zice ca prostanacu ar trebui sa isi ia o vacanta mai marisoara si sa plece sa se trateze.
De varu sandel pe 18 January 2010 la 8:15 pm (#)atac energetic asupra lui geoana in ziua confruntarii,dar cu o zi inainte cu ce a fost atacat,cu atacul prostiei
De www.smiley-funny.blogspot.com pe 18 January 2010 la 8:21 pm (#)Fiind in asentiment cu tine ( m-am crucit de afirmatia si preocuparile lui Hrebe inca din seara interviului , cand multi nu sesizasera aberatiile … medievale ale sefului de campanie PSD-ist…!) , nu pot face nici o completare la cele spuse , decat , eventual , o concluzie trista :
“Mare-i gradina Ta Doamne , si largi si DESCHISE sunt portile ei , da’ de aia sunt inca multi care SAR GARDUL …!!! Si , culmea , astia ne mai si conduc …! Atunci , cum naiba suntem noi …???”
De Nostradamus pe 18 January 2010 la 8:38 pm (#)Domnule Ciutacu, e ceva de groaza cu subiectul asta. Toata ziua televiziunile au vorbit numai despre asta. Mai inainte, Razvan Dumitrescu asta dezbatea pe RTV, acum privesc la Gabi Firea si ghici? Parapsihologie cat cuprinde. Imi placea sa mai comentez pe voxpublica, dar mi s-a acrit, atatia pupinbasesti pe metru patrat mai rar sa intalnesti. Daca si diseara la Gadea-la Ursu si Stancu sigur tot de flacari se va discuta-se va discuta despre mov si violet, ma deconectez de la cablu. Gandesc ca totusi Badea mai bine va comenta tabloide decat parapsihologii. Cele bune!
De Delphi pe 18 January 2010 la 8:51 pm (#)Boss usor ca asa’e, Fortele Raului au impins acest popor sa aleaga ce a ales si atunci crezi ca ne-a fost trimis un inger?
De robert siegmeth pe 18 January 2010 la 8:59 pm (#)Geoana saracu ne-ar fi spus din timp ca l-a vazut pe Satana in ochii lui base dar n-a putut.
Nu mai radeti ca s’asa ne ia drecu pe toti, uita-te la boc e nonstop hipnotizat.
Intotdeauna am apreciat si apreciez ca nu exista teme pe care D-l Ciutacu sa nu le abordeze cu usurinta, chiar daca nu este expert in domeniu. De data aceasta m-a izbit afirmatia dumnealui: „nu stiu, poate-s eu ignorant in domeniul asta si pragmatic in viata reala”.Il contrazic pentru prima parte a propozitiei, pentru ca este posibil sa nu cunoasca detalii privind domeniul paranormalului, privind parapsihologia, perinormalul, dar este imposibil ca dumnealui sa nu aiba cunostinte elementare in domeniu. Se pare ca se autoflageleaza, poate tocmai ca sa fie contrazis. In viata reala chiar este foarte pragmatic, care judeca exclusiv in functie de utilitatea practica, care ia in consideratie eficacitatea domeniului. Oare paranormalul, Flacara Violet chiar au „utilitate practica?”
De I.I. pe 18 January 2010 la 9:01 pm (#)Eu n-as zice ca trebuie cineva sa ceara iertare diasporei,dar nu pot sa nu remarc ridicolul situatiei in care se afla cei care infierau cu manie patriotica faptul ca stupida diaspora nu l-a votat pe geoana.
De Elena Constantin pe 18 January 2010 la 9:12 pm (#)sunt cretini,cretini,cretini. astia ne conduc tarisoara. ce sa mai speram?
De liviu pe 18 January 2010 la 9:13 pm (#)domnule ciutacu serviciul ala 1313 nu merge ia bani dar nu pune mesajul pe ecran. adica sunteti un tonomat care ia banu da nu canta cantecu?
De claustrofobus pe 18 January 2010 la 9:17 pm (#)Vinde Ioska pe blogul lui.
De Florin pe 18 January 2010 la 9:31 pm (#)Bag de seamă că puterea și opoziția și-au dat mâna peste țară și și-au propus să ne vindece de toate relele prin cromoterapie. Avem PORTOCALII peste tot, pixelul ALBASTRU a scos adevărul la suprafață, flacăra VIOLET ni l-a readus pe Jucătorul la Cotroceni…În timpul acestei terapii prin culoare, ne-am pierdut capacitatea de a decela culoarea căcatului în care ne afundăm.Se pare că funcționează…
De GEORGIANA P. pe 18 January 2010 la 9:38 pm (#)Se numeste Arma Psihotronica dispozitivul prin care se controleaza/manipuleaza mintea unui adversar/dusman/sclav.
De Putul gandirii pe 18 January 2010 la 9:48 pm (#):)) :))
De Delphi pe 18 January 2010 la 10:18 pm (#)daca a ajuns culoarea nu stiu care subiect de discutii pe toate canalele (cand tara moare), domnule Ciutacu pot sa va spun ca ma bucur ca nu sunt singurul idiot din tara asta. traiasca culoarea lu’ peste care o sa rezolve toate problemele economice ale noastre.aveam mustrari de constiinta ca sunt singurul cu un singur neuron dar acum pot sa ma culc linistit: suntem o gramada
De varu sandel pe 18 January 2010 la 10:31 pm (#)miine imi pun si eu cravata violet si ma duc la sef sa-i cer sa-mi mareasca salariul. cred ca am sanse de 100% (sa ma dea afara)
De varu sandel pe 18 January 2010 la 10:34 pm (#)Trebuia lasat Oreste sa duca expozeul pana la sfarsit. Faptul ca a fost intrerupt la momentul culminant nu a fost corect…
De Iordachel Gudurau pe 18 January 2010 la 10:59 pm (#)Nu prea inteleg de ce este D-l Ciutacu asa de mirat ca fiind „in secolul XXI, varfuri ale lumii politice romanesti” au intrat intr-o lume a magiei, a esoterismului? Doar este stiut ca societatea moderna, nu numai cea romaneasca, si post-moderna era preocupata de intamplari magice, de credinte irationale, care se manifesta chiar pregnant si in zilele noastre.
De I.I. pe 19 January 2010 la 12:00 am (#)Ah! Acum inteleg e vorba de „ezoterism de babe superstitioase”!!! Batjocura continua si in propozitia urmatoare:”Oameni,…citavi la minte o dau pe flacari violet si atacuri energetice”.Pai dumnealui poate a suferit o amnezie usoara si i-a scapat ideea ca folosind Flacara Violet se pot sterge amintiri din trecut; ori ”varfurile lumii politice romanesti” au tot interesul sa nu mai fie bantuiti de amintiri din trecut; mai mult de atat, Flacara Violet ii purifica de karma din trecut si poate aduce vitalitate noua in viata. Flacara Violet reprezentand o energie spirituala concentrata serveste si ca protectie energetica care poate vindeca suferinte fizice, emotionale, etc.
Mai am si alte idei, dar nu le elaborez acum
La naiba… flacara violet a facut ravagii in lumea politicienilor… si noi, muritorii de rand n-avem decat sa ne consolam : Geoana a fost atacat saracul, energetic… Doamne, iarta-i … sunt toti un violet si-un pamant!
De Mihaela pe 19 January 2010 la 12:06 am (#)De ce mi-a fost teama n-am scapat. S-a continuat si seara cu mizeria aia de flacara la toate televiziunile. Am schimbat mai multe canale si am inchis televizorul. D-le Ciutacu, v-a convins Oreste de bioenergie?
De Delphi pe 19 January 2010 la 12:39 am (#)@Delphi: arat eu am o usor de convins? mi-e simpatic Oreste, da’ pe partea ezoterica ne departam categoric. e nisa lui, s-o foloseasca fericit.
De Victor Ciutacu pe 19 January 2010 la 12:42 am (#)subscriu, astia sunt niste tampiti patentati, na, cosmici, ca le place adjectivul.
De gogu pe 19 January 2010 la 2:32 am (#)Pe cuvant, eu fiind de alta nationalitate urmaresc televiziunile lor.Pai daca acolo ar aparea un politician cu un discurs despre flacari violet sau de alte culori ori atacuri energetice cred ca ar fi dus direct la echivalentul spitalului noua de la noi.Yehe,ce mi-a fost dat sa vad…si ei sunt care cica ne “conduc”…Nu mai pot sa scriu nimic…sunt lovit energetic…
De ladislau pe 19 January 2010 la 6:48 am (#)Nu zic ca am fost lovit?Inainte sa scriu blogspot am scris yahoo…Asta e din cauza ca am comentat pe blogul lui Ciutacu…care se stie este tonomat etc…Ptiu flacari,atacuri…
De ladislau pe 19 January 2010 la 6:52 am (#)Minim un secol. Eu zic poate jumatate de mileniu. Poate ne apucam iar sa ardem ceva pe rug asa bun de tot. Iti imaginezi ca in viata cotidiana sa-ti vezi de treaba ta si dintr-o data sa simti o palitura. Te intorci si intrebi intrigat “Care-ai dat, ba, cu flacara violet?”
De Razvan pe 19 January 2010 la 6:53 am (#)GENIAL BADEA…psihopupu…EXCELENTA EMISIUNE.
De gabi oarga pe 19 January 2010 la 6:55 am (#)mind over matter
De andrei pe 19 January 2010 la 8:46 am (#)they don’t mind
and you don’t matter
>-)
Romania = balamuc
Exceptiile confirma regula.
De Sonia pe 19 January 2010 la 9:09 am (#)bine ca nu au trecut la santaria!!!ne trezeam cu ceausescu peste noi.
De nk pe 19 January 2010 la 9:28 am (#)Sa stiti D-le Ciutacu ca nu numai „varfuri ale lumii politice romanesti „umbla pe la astrologi si ghicitoare” dar e drept ca numai ele isi pot permite sa tina „tot soiul de paranormali prin curtea din spate a casei”, ca „poporul suveran” nu are nici bani si nici rabdare sa-i asculte.
De I.I. pe 19 January 2010 la 9:36 am (#)De fapt ceea ce numim paranormal care nu este altceva decat o vasta umbrela pentru cele mai bizare si mai neintelese credinte, evenimente, intamplari, fenomenele neintelese, neobisnuite, neacceptate si inexplicabile din punct de vedere stiintific, care ne-au bantuit istoria.
Daca nu chiar zi de zi, macar saptamana de saptamana „se devoaleaza” cate „un fan politic al magiei mintii” remarca D-l Ciutacu cu ironie si pana dumnealui nu-i ocoleste, dimpotriva ii infiereaza folosind un limbaj colorat, expresiv, hazliu, plin de umor dar si de misto:”Vosganian” toarce „motaneste povesti frumoase despre scuturi care-l feresc de atacuri energetice”. Pai, cum sa nu te pufneasca rasul si cum sa nu le pui sub semnul intrebarii aceste povesti”.
Acum ca am aflat motivele pentru care Mircea Geoana nu a castigat alegerile, mai am 2 mari nedumeriri: 1. “Atacantii” energetici joaca in spatele varfului impins, sau sunt atacanti de careu, gen grecul Kapetanos? 2. De ce un parapsiholog cu ceva puteri de medium si-ar pierde timpu’ si si-ar consuma din aura-i pretioasa sa-l atace pe numitu’ Ghise Ioan, senator PNL? Doar, vb. lu’ Fernando de la Caransebes, energia consumata e irecuperabila, se stieee…. Si, in final, o recomandare pentru dl. Geoana: in vederea pastrarii pozitiei de presedinte al PSD, in vederea asigurarii unui palier energetic pozitiv care, adunat cu coeficientul de emisie negativa si impartit la calibru’ tunului psihotronic sa dea cu virgula, dl. Geoana ar trebui sa-l angajeze pe functia de consilier personal pe dl. Rumburak, vrajitor de categoria a 3-a. I-as fi recomandat-o pe Arabela, dar e criza in tara si sunt lipsuri de ordin neuronal in stanga esicherului politic. Flacara violet fie cu noi!
De luis pe 19 January 2010 la 9:41 am (#)A aparut un film cu Clooney “The men who stare at goats” (Barbatii care se holbeaza la capre) care surprinde excelent dementa cu paranormalul. Probabil politicienii nostri nu l-au vazut ca sa-si dea seama cat sunt de penibili. Intotdeauna au existat personalitati puternice care si-au dominat adversarii dar a le atribui calitati paranormale inseamna a recunoaste o frica viscerala de ei ( de unde durerile de stomac si greata).E timpul sa ne facem bagajele si sa ne pregatim de plecare.
De MIrcea pe 19 January 2010 la 9:42 am (#)Eu cred ca in fiecare zi au invoire cateva ore de la Balaceanca, trusturile si institutiile statului avand contracte incheiate cu Balaceanca sa elibereze pentru cateva ore niste exemplare, cu obligatia de a u fi sub medicatie timpul respectiv pentru spontaneitate si originalitate, si astfel apar pe la tv si prin parlament etc, iar noaptea cel tarziu la 12 00 sunt inapoi in pat pentru medicamente.
De dileala cronica pe 19 January 2010 la 9:44 am (#)Expresia “Baietii destepti din energie” are noi valente pentru mine :))
De florin vlad pe 19 January 2010 la 10:19 am (#)Constat că policienii noştri se pricep să-şi deseneze caricatura! Şi nici nu depun eforuri prea mari. Mi-e mai teamă de gafele lor decât de atacurile “mistice”…
De B_ciprian pe 19 January 2010 la 10:45 am (#)Ciudat totusi ce l-a apucat asa deodata pe Geoana sa lanseze aiureala asta ? Mai ciudat ca si consoarta, Mihaela, in loc sa-si vada linistita de fundatia ei, intra si ea in lupta cu mogulii energetici.Si, pana la urma,ce au urmarit, ce au crezut ca se va intampla, va anula Curtea Constiutionala alegerile pentru frauda psihotronica ? Pacat de Geoana, fost ministru de externe, fost ambasador in SUA, cultivat, instruit, superscolit dar le “fura” extrem de usor.”Prietenii ” din PSD stiu de ce, a naibii lupta pentru sefia partidului.
De ronin pe 19 January 2010 la 11:39 am (#)eu nu-mi explic o chestie.daca ei sunt nebuni,trebuie sa ne dam dupa ei?mi se pare ca i se acorda prea multa atentie acestei comedii violete
De lm pe 19 January 2010 la 11:45 am (#)Eu vreau sa stiu daca domnul Aliodor Manolea este unul dintre consilierii domnului Basescu si daca este, m-ar interesa ce scrie in fisa postului, ce salariu are si mai ales ce sporuri.
De Mani pe 19 January 2010 la 12:24 pm (#)Teama mea este ca politicienii,media si noi,cei ce consumam informatii am cazut intr-o capcana a serviciilor specializate in a scrie scenarii cu ceea ce trebuie sa ocupe viata noastra de zi cu zi.In rest,eu urmaresc cu interes toate dezbaterile,dar nu pot uita ca maine,poate,n-am cu ce plati ratele la nenorocitul de computer,sau netul,sau si mai grav painea de toate zilele.Violeta sau nu flacara nemerniciei lor ne arde din ce in ce mai rau.Si eu am fost printre naivii care am crezut ca o sa am oviata linistita la pensie,ca o sa pot trai demn si muri demna.Desigur,voi incerca,tot ce tine de mine sa fie realist in lumina ce ne impresoara.
De Asztalos Floare pe 19 January 2010 la 12:34 pm (#)Pur si simplu a devenit un „trend” ca oamenii sa se adreseze fortelor obscure:”zodiacisti”, „ghicitori”, „samani”, „arhangeli”, „lumina spirituala,Flacara Violet” si au gasit, cu ajotorul acestora explicatii pentru toate evenimentele din vietile lor intr-un taram situat Dincolo intr-o lume a magiei si a esoterismului decat in cel de aici.
De I.I. pe 19 January 2010 la 12:46 pm (#)Stiintific cele mai multe evenimente, intamplari s-au dovedit simple escrocherii puse la cale de sarlatani care au profitat si profita de naivitatea si lipsa de cunoastere numerosilor indivizi creduli.
Prin urmare concluzia D-lui Ciutacu este zdrobitoare: “…singurul efect al acestui trend este, intr-o criza economica inspaimantatoare, va creste exponential piata imposturii”. Trist dar adevarat.
stiti ce ma surprinde pe mine? de ce atunci cand nu cunoastem ceva trebuie sa fim ironici. S-a facut o varza cu flacara violet de nu se poate. Flacara violet e o energie de purificare, nu poate sa atace nimeni pe nimeni cu aceasta energie. Ca nu toti cunosc domeniul e ok, dar daca te bagi sa vb despre el o minima documentare ar trebui. Si acum cateva sute de ani ii bufnea rasu pe unii daca auzeau de un sistem in care vb fara fir (internet, telefon) si azi e o realitate. Deci nu ma dezamagiti, dle Ciutacu. Nu trebuie sa credeti astea, dar nu le luati in ras pana nu va documentati
De mmm pe 19 January 2010 la 1:43 pm (#)I love purple:D
De Judy pe 19 January 2010 la 6:52 pm (#)Dragii mei, eu dintru-nceput va spun ca nu tot ce nu putem masura ori vedea, nu exista! Eu, din experienta va spun ca,… exista! Nu stiu ce, dar exista ceva, o forta! Prima data am simtit-o in ‘89, la revolutie, atunci cand, parca ma tragea cineva din casa, la fiecare eveniment din acea perioada, nu doar in 21-22! Nu putea sa existe vreun miting, sa nu,… hop si eu, pe 28 febuarie la alegerile din 20 mai, am participat, piata universitatii,impreuna cu Dinca si alti 1000 de nebuni, si acolo, hop si eu, apoi cand au venit minerii, eram printre ei, sa vad eu sa fiu eu acolo, norocul meu, poate asa a vrut Dumnezeu sa nu ma aleg nici macar cu o zgarietura, desi pe 22 la televiziune, langa mine, au cazut oameni! Unii chiar au murit, altii doar au fost raniti! Dar hai ca m-am departat de la subiectul cu acel ceva, care desi nu-l putem masura ori vedea, totusi exista! Mergeam in metrou zilnic, intr-o perioada si atunci, neavand altceva ami bun de facut, prin anii 90-91, am inceput sa ma concentrez la o persoana din fata mea, o fixam cu ochiul mintii, iar dupa 5-10 minute, persoana, de obicei o tipa, incepea sa caste ori sa motaie! Atunci ma amuzam, Chiar aratam si unor prieteni ce stiu eu face, pana am aflat ca nu e bine ceea ce fac! Asa ca va spun sincer, acel ceva, nu stiu daca-i flacara sau altceva, EXISTA! Am auzit de o fetita care, atunci cand se enerva, se incrunta si cel catre care se incrunta, cadea la pamant, iar unii chiar au si murit! Pana au aflat cauza caderii celor din jurul fetitei, multi tineri au avut de suferit! Fetita credea ca-i normal sa se intample ceea ce se intampla in jurul ei! Asa ca, luati seama, dragii mei, asa cum exista cuvantul care ucide, tot asa exista si gandul care ucide! Dar ce sa-i faci, ignorantii, din toate timpurile au ras de tot ce n-au inteles! Saracii! Sunt sigur ca va veni timpul cand, si aceste mistere de azi, numite forte oculte, vor fi descifrate! Pana atunci,…
De Georgelis pe 20 January 2010 la 2:49 am (#)@ mmm Dragul meu, nu te mai necaji, dintotdeauna au existat ignoranti si carcotasi! Cum a facut omenirea ceva, imediat au aparut si carcotasii! Cum a pus omul piciorul pe luna, hop si ignorantii carcotasi, care-au zis ca nu! Cand a fost tragedia din 11 sept cu turnurile gemene de la americani, hop si carcotasii de-au zis ca-i opera americanilor, ca ei au pus tot la cale! Acum, cu vaccinul asta, gata, repede si carco-rantii stiu ei de o conspiratie impotriva omenirii, menita sa ne mai rareasca! Stii tu ca acesti ignotus, care-s vechi de cand lumea, desi nu stiu nimic, au impresia ca le stiu pe toate, pe cand inteleptii acestei lumi, pe masura ce stiu mai multe, cu atat isi dau seama cat de putin,… stiu! Dar totusi sa stii ca-s utili cateodata si ei ca din contradictii s-a nascut omenirea! Daca n-ar fi fost ei cred ca si acum am fi avut roti patrate la carute! Uite, maiasii, daca n-au avut si ei niste carcotronici din astia, stii tu ca nici roata n-au inventat-o desi aveau o civilizatie destul de dezvoltata, aveau calendar, si chiar un limbaj scris, insa ce folos, daca n-au avut carcotasi,…
De Georgelis pe 20 January 2010 la 3:12 am (#)Ai dreptate mmm !
De Georgelis pe 20 January 2010 la 3:14 am (#)Ezoterismul si misticismul potentatilor/nomenclaturistilor Romaniei vine ca o mare noutate doar pentru cine nu e contactat la aceasta lume infecta. Nevestele unor secretari de partid, membri ai CC, etc, frecventau pe ascuns vrajitoare (tiganci) si chiar le cereau ajutorul pentru cariera/evolutia in partid a sotilor, copiilor, etc, “fidelitate” conjugala, etc. Dupa ‘89, cand securitatea i-a cam scapat din mana, fenomenul a luat amploare si aceste practici au devenit o norma ce trebuia bifata pentru a accede in aceasta lume.
Sotii de parlamentari, deputati, judecatori, si chiar medici (da, stiu sigur asta) au apelat la vrajitoare (de etnie roma) pentru solutionarea diverselor probleme (inclusiv fibrom uterin si cataracta, de exemplu - iar asta o facea chiar un medic obstetrician! OK, intre timp a decedat
- scuzati-ma, dar nu pot sa nu ma amuz). De asemenea, cunosc personal cateva zeci (!) de persoane care pretind ca au “harul” de a deochia, face vraji, etc, unele cu studii de fizica (si cadre active in invatamant, care forteaza elevii sa participe la ritualuri religioase, exorcizari, etc), altele in domeniu economic, etc.
Inclusiv decizia de a introduce RELIGIA ca MATERIE OBLIGATORIE DE STUDIU IN INVATAMANT trebuia sa evidentieze ascensiunea acestui fenomen in societate, si totusi NIMENI nu s-a opus!
De muritor de foame pe 20 January 2010 la 12:24 pm (#)Georgelis, fratele meu (caci, asa cum ne invata Epictet - parca - noi toti suntem frati, nu?!) exista “o forta” care m-ar face deosebit de fericit daca ti-ai spori nivelul culturii stiintifice in urmatorii 10-15 adaugand cateva studii de etologie in arhiva ta personala.
De exemplu, “fortele” care te trageau pe tine la mitinguri ar putea fi instinctul de turma si entuziasmul care “este un instinct autonom omului, asemanator cu reactia strigatului de triumf la gaste” si “isi are propriul comportament de apetenta, propriile mecanisme de declansare si reprezinta o traire atat de extraordinar de satisfacatoare incat tentatia sa este de-a dreptul irezistibila.” [...] “un om caruia ii lipseste este un infirm dpdv instinctual si nu mi l-as dori ca prieten. Insa cel ce se lasa tarat de caracterul lui de reflex orb este un pericol pentru el si pentru omenire, caci poate fi victima oricarui demagog care stie sa simuleze o situatie-stimul declansatoare de lupta la fel de bine cum facem noi, etologii, cu cobaii de laborator”. Konrad Lorenz, (On Aggression). Si cum s-a facut in ‘89 cu cei ce au iesit “in strada”, si cu ocazia alegerilor ultime cu cei ce-au votat Baselu’, si acum cu cei ce cred in flacari violet, scuipati in gura, deochi si asa mai departe.
De muritor de foame pe 20 January 2010 la 12:36 pm (#)Ce o dai in diverse acum nea Victore.Hai ca ai pus si tu botu la vrajala lui Hrebe
De carnati pe 20 January 2010 la 1:44 pm (#)Dragul meu etolog, vezi, de aia ai ajuns “muritor de foame”, ca daca te-ai fi orientat si tu catre vrajitorie, ai fi avut acum palate cu turnulete si lanturi groase la gat! Si acum ti-ai fi zis,… “imbuibatul”! Saracul de tine! Mai mult decat sigur ca nici in Dumnezeu nu crezi, (ca si El e tot o forta, o entitate din alt plan) c-asa-s et-ologii astia, de,… nu-s ca te-ologii! Ai o mare ciorba-n cap, daca poti sa bagi intr-o oala o masa de oameni care a votat un candidat! Indiferent care ar fi el! Sau doar pentru ca nu-s pe aceeasi strada cu tine, i-ai si catalogat drept turma! Uite, nici eu n-am votat marinaru’, dar pot spune ca, unii din votanti, chiar cred in el cu sincritate! E dreptul lor de a nu fi catalogati de unu’ ca tine, drept o turma! Bizonule! Nare nici o legatura! Scrii si tu doar asa, ca sa te bagi in seama? Deontologule!
De Georgelis pe 20 January 2010 la 2:53 pm (#)Saracane, eu cred ca si tu ai dreptul de a nu crede in nimic si nimeni, insa nu accept pozitia ta de superioriate, aceea de,… profesorul stie tot! Eu, unde nu stiu si nu ma pricep, nu ma bag! Te provoc la o calatorie cu metroul si, daca din 3 incercari nu-ti fac o tipa sa motaie, atunci iti dau voie sa faci pe desteptul cu mine, pana atunci, ciocu’ mic!
De Georgelis pe 20 January 2010 la 3:02 pm (#)sunt cateva probleme distincte care se amesteca aiurea pentru a nauci electoratul.
De mircea pe 20 January 2010 la 3:58 pm (#)1. Geoana nu a pierdut alegerile, alegerile s-au furat! si aici o problema mai grava si decat criza pe care toata lumea o eludeaza cand vine vorba de ea. ba e nu stiu ce flacara, ba e vizita la vantu, ba prestatia jalnica de la tv. Nu se pierd alegeri pe o emisiune. nu se schimba intentii de vot - semnificative ca numar - la o emisiune. In actualul context politic, cand nu exista o departajare a la 90, 92 intre partide si candidati furatul la vot e decisiv.
si povestea cu atacul energetic si cea cu vantu sunt perdele de fum pentru a acoperi furtul la vot!
2. de ce e geoana prost pentru ca a afirmat ca a vazut agenti psi in sala si nu e prost basescu ca ii cara dupa el si ii platim din banii nostri.
3. bineinteles ca geoana a facut o mare prostie ca s-a dus la vantul, dar ar fi foarte interesant de aflat de ce a facut-o, ce i s-a promis la schimb, cu ce l-a momit vantu tocmai atunci. In afara de teza plimbata pe surse ca i-ar fi promis Q&A, sau macar Q din urmatoarea seara nimic nu se leaga.
4. bineinteles ca geoana si madama lui ai dat-o cu oistea in gard cand au marsat pe teoriile lui hrebe. dar teoriile lui nu s-au dovedit a fi aberante, cel putin in ceea ce priveste prezenta in sala a agentilor psi, chiar daca e de discutat efectul prezentei lor. se confunda toate aceste elemente, se amesteca si rezulta ca tot noi, romanii, suntem primitivi si besmetici de secolul 17.
raman cateva fapte certe:
1. Geoana e prostanac, dar a castigat alegerile pe teritoriul Romaniei
2. agenti psi au fost folositi la deybaterea TV (cu sau fara efect, nu are a face)
3. singurul lucru grav din discutia despre alegeri este furtul lor si singurul care merita dezbatut la nesfarsit, pentru ca altfel… am iesit degeaba din casa in 89
Georgelis, fiul meu ratacitor, agresivitatea mea ma amuza teribil. Nu numai ca ii clasific drept turma pe toti cei ce se raliaza unei TURME, dar avand in vedere cuceririle culturii stiintifice ale secolului XXI (cu care evident ca tu, ca un bun roman, nu ai absolut nici o legatura si trebuie sa constat ca nici nu poti avea din motive de comportament determinat genetic) ii consider PERICULOSI pentru ideea de umanitate. Da, recunosc ca ii dispretuiesc profund pe cei ce au votat acel candidat. Nu sunt OBLIGAT sa respect pe nimeni, RESPECTUL meu trebuie CASTIGAT. Le respect doar dreptul la existenta, intrucat nu-mi amintesc sa fii predicat eliminarea lor fizica si nici nu am luat masuri personal in acest sens. Daca insa evolutia s-ar invrednici sa ne scape de ei, recunosc ca as fi foarte incantat.
Iti place sau nu, va trebui sa accepti pozitia mea de superioritate (tu ai catalogat-o asa, nu eu) pentru ca n-ai ce face! Poti sa injuri pana vom fi banati amandoi, asta nu schimba nu nimic situatia. Eu in locul tau as cauta sa imi sporesc nivelul cultural, nu sa conving pe cineva ca voodoo functioneaza. Da, nu cred in Dumnezeu, si mai mult decat atat am numai compasiune pentru cei ce isi fac din credinta un punct de glorie, ca pentru un oligofren care face pe el, mananca si e fericit de ce bun e propriul rahat. Nu mai insista, intrucat promit sa nu te mai bag in seama, dar nu inainte de a-ti ura “Pofta buna!”.
PS: Cred ca mi-ar fi mai greu sa fac 3 persoane sa NU motaie in metrou, mai ales in acea perioada
.
De muritor de foame pe 20 January 2010 la 4:51 pm (#)Agentii PSI, samanii, vracii, etc, au fost folositi si AU FUNCTIONAT! De ce?! Pentru ca PROSTULUI de GEOANA i-a fost FRICA de ei si puterile lor “magice”! Solutia psihologica a devenit parte integranta a solutiei practice, desi nu e nimic real sau practic in misticismul si ocultismul asta, pentru ca unor PROSTI (respectiv prostanaci) li se pare c-ar fi ceva real in spatele lui.
E si firesc, pana la urma, sa fie asa: cum sperii mai repede si reusesti, in consecinta, sa manipulezi un sef de trib din lumea a treia?! Explicandu-i beneficiile si mecanismele curentului electric (pe care evident ca nu le-ar putea patrunde peste noapte, oricat de frica i-ar fi de intuneric si de ce se poate ascunde in el) sau spunandu-i ca detii “focul zeului nu-stiu-care”/ceva asemanator? Asta e populatia Romaniei, tara a UE, si astia sunt sefii lor. Probabil ca tov. Iliescu a fost intelept cand a anulat pedeapsa capitala: astia ar fi fost in stare sa condamne la moarte pentru simplul motiv de a neglija sa-ti faci cruce pe langa biserici sau pe baza marturiei unei matusici ca nu practici prea des spovedania sau ai incalcat postul pastelui (ma-sii).
De scelerat pe 20 January 2010 la 5:44 pm (#)Draga muritorule, voi continua sa-ti dau exemple de “forte”, cu stoicismul care ma caracterizeaza, pana iti vei da seama de tembelismul argumentelor tale si vei renunta sa mai gasesti cauze idioate. Daca efectul de turma m-a scos in strada, daca-i mai greu sa faci sa nu motaie pe cineva, intr-o epoca pe care tu o definesti a adormitilor, desi eu te-am invitat azi, la acest experiment,…
De Georgelis pe 20 January 2010 la 8:12 pm (#)Dar hai sa-ti zic alta intalnire a mea cu o forta. Cu ceva timp in urma, am vizitat o persoana de care auzisem, care se zicea ca-i sfanta in viata! Curiozitatea m-a impins intr-acolo, tipei i se spunea Fecioara Maria! Povestea ei, pe scurt, este ca a visat-o pe Fecioara Maria pe cand era copila, care i-a cerut sa construiasca o troita pe malul garlei, unde avea ea casa. Am intrat la ea, am vorbit cu ea, insa nu mi s-a parut a fi o persoana mult diferita de un om normal. M-am dus si in troita, unde se gaseau mai multe persoane. Acolo, se zice, daca reusesti sa lipesti o moneda de geamul icoanei sfanta si-ti pui o dorinta, ce-ai gandit ti se va implini. Pe atunci erau monezile alea de cinci lei din aluminiu, cred ca ti le amintesti, am invartit si eu o moneda si a ramas lipita, asta dupa ce am facut o rugaciune. Am mai invartit una si din nou s-a lipit, la fel si cu a treia. In fine, plec eu acasa si, odata ajuns imi zic:”ia sa incerc sa lipesc si pe geamul de la balcon o moneda, sa vad daca se lipeste?” invatresc si pe geamul ala o moneda si,.. ce sa vezi, ramane lipita! Desi am o formatie tehica, lucrand in domeniul electronicii, dred ca-ti dai seama, stiam ca aluminiul nu se lipeste de geam prin frecare. Mi-am zis totusi c-o fi ceva normal, poate n-am invatat eu la scoala, sau mi-o fi scapat! Trec vreo cateva zile si vine varul meu pe la mine. Ii zic: stai sa vezi ce stiu eu face. Iau o moneda o frec de geam si, ce sa vezi moneda cade. O mai apuc o data, iar o invartesc si iar cade, in fine, m-am facut de ras! A trebuit sa treaca mult timp pana sa-mi dau seama ca, eu de fapt am plecat am plecat incarcat cu acea “forta” din troita, insa in timpul scurs, de cateva zile, energia respectiva s-a topit. Vreau sa te vad si acum ce explicatie, ce turma m-a mai manat sa pot lipi o moneda de aluminiu pe un geam! Poate etologia ta explica si asta? Ia sa te vad!
Draga sceleratule, in principiu eu cred ca ai dreptate, insa cum imi explici ca Base a fost si la realitatea FM, unde era insotit de vreo trei persoane, dintre care unu’ era manole fasole al nostru. Acolo nu se intalnea cu geoana prostanacu, la ce i-ar fi trebuit vrajitorul din os? Vezi? Eu cred ca esti orbit de prostia unuia, omitand sa vezi ca celalalt chiar crede. Documenteaza-te mai, inainte sa te repezi ca taunele!
De Georgelis pe 20 January 2010 la 8:23 pm (#)Dragii mei, sarantoci, scelerati si care-oti mai fi pe aici. Simplul fapt ca si eu folosesc atat comp. cat si mobilul, care sunt pe undeva varful tehnicii, la fel ca si voi, inseamna ca totusi, ma aflu si eu in acest mileniu! Eu, ca sa va spun drept, ca un electronist ce ma aflu pe aici, chiar imi explic poate, mai mult ca voi, ce pitici misca prin firele astea, de putem chiar comunica. Dar asta nu ma impiedica sa vad si chiar cred ca, dincolo de aceasta tehnica, chiar mai exista si “altceva” pe care nu-l putem explica stiintific deocamdata. Pentru voi, da, am inteles ca Dumnezeu nu exista! OK! Pentru voi o tipa ca Djuna, n-a existat niciodata, ok! Pentru voi, oameni de mainile carora se lipesc dictionare grele, nu exista, nici telepatia nu exista, nici state mari, care au investit imens, nu exista. De ce or fi investit prostii aia, daca tot nu-i nimic in acea zona? Mai dati si voi “search” pe cele ce v-am zis, si nu mai cautati explicatii idioate ca sa le desfiintati!
De Georgelis pe 20 January 2010 la 8:48 pm (#)Draga sarantocule, nu stiu ce-ai sa mai zici, la faza cu mersul in metrou, daca din 5 persoane aflate in fata noastra, te las pe tine s-o alegi pe cea care sa caste ori sa motaie? Doar imi soptesti la ureche! Si baiatu’, executa! Da,… dar dupa aia,in gaura de metrou, cand e plina statia, trebuie sa strigi cat te tin bojocii: ” SUNT UN MARE DOBITOC!” de trei ori! Te bagi?
De Georgelis pe 21 January 2010 la 12:57 am (#)Salut la toti!
De joky pe 21 January 2010 la 2:25 am (#)Comentariile despre puterile supranaturale exista de secole…deci nu rezolvam noi acum dilemele legate de acest subiect.Totusi va propun un exercitiu de imaginatie:haideti sa admitem faptul ca acest Manolea are ceste puteri!!bun…acum vin urmatoaele intrebari:
1.Daca acest Manolea induce lui Base ideile despre a conduce o tara??
2.Cine conduce tara:Manolea sau Base??
3Cine-l apara pe Base de Manolea daca acesta ar fii rau intentionat?
Va multumesc pt intelegere
Tovarase Georgelis si toti ceilalti confrati de la scoala de magie (mai e Dumbledore director?), cred ca ar fi timpul sa va intalniti cu inca o forta: cea din camasa! Da, da, exista si camasa de forta si cred ca avem exact masurile potrivite.
De harry pokerpepenetratelea pe 21 January 2010 la 9:26 am (#)Adaugă Comentariu!