Fast forward. Noi şi după noi potopul
De: Victor Ciutacu - Categoria: Antena 3,personalUPDATE: Înregistrarea emisiunii
Trăim isteric, pe repede înainte. Strigăm unii la alţii ca demenţii. Nu mai avem chef şi nici răbdare măcar să ne ascultăm unii pe alţii. Am desfiinţat dialogul. Nu mai întrebăm. Noi ştim. Monologăm. Punem concluziile de la început. Suntem sceleraţi.
Talentul sau priceperea nu se mai preţuiesc. Ne descoperim doar postum valorile. Şi le plângem ipocrit la televizor. Două-trei zile, maxim o săptămână, după care uităm. Trecem grăbiţi mai departe. Ne strecurăm. Suntem preocupaţi să supravieţuim cumva. Să ne ferim din calea păliturii. Ne-am abrutizat. Noi şi după noi potopul.
M-am săturat de trăit printre aproximativi. Nu-i mai suport. Tremură carnea pe mine când îi simt în preajmă. Sunt alergic la ei. Am obosit. Încep să îmbătrânesc.
P.S. Vă rog, consideraţi ediţia din această vineri începutul sfârşitului unui ciclu.
70 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Si eu ii iubesc, ca si tine. Si eu as vrea sa dau pe slow motion. Si eu ma satur de strigaturi si urlete. Ai reteta? Face bine? Astept emisiunea si sper sa fie lecuitoare.
De Alina pe 23 February 2012 la 16:55 (#)m-ai facut curios, am sa ma uit saptamana asta la emisiune.
De stefan pe 23 February 2012 la 17:01 (#)Abia astept sa il revad pe domnul Papaiani!! Multumesc!
De Oana pe 23 February 2012 la 17:02 (#)subscriu. dar sper ca “începutul sfârşitului unui ciclu” sa nu fie ceea ce-mi inchipui.
De alexandra pe 23 February 2012 la 17:12 (#)Buna ziua d-le Ciutacu,
Succes emisunii din aceasta seara.
Ceea ce ati scris e atat de dens si plin de tragic adevar…
Cu acelasi respect,
De IoanaP pe 23 February 2012 la 17:23 (#)IoanaP
Ironia paradoxului e ca tot ceea ce faci si matale tot pentru oameni este.
De pretender pe 23 February 2012 la 17:55 (#)Aproximativi sau nu.
Bineinteles, altii sunt aproximativii aia…
Noi?! Nuu…niciodata.
Nu cred ca ai muri de foame sau ti-ar fi imposibil sa-ti castigi painica muncind intr-un mediu steril, departe de orice contact cu vulgul, cu mitocania, cu parsivenia si cu rautatea indiferentei cotidiene, care ataca, corodeaza si ofileste orice initiativa a unei minti lucide.
Si totusi tremura carnea, da’ nu renunti.
D’aia zic : respecte.
Merci Victor pentru straduinta de-al
De ソリン pe 23 February 2012 la 17:56 (#)aduce printre noi pe “unchiu’” Bica.
E o meteahna erei pe care o traim. Vrem totul repede si nu mai avem nici un pic de rabdare si de cumpatate sa analizam, sa cugetam.
De Alan Shore din BJ pe 23 February 2012 la 18:02 (#)Nu stiu daca putem schimba ceva. Dar consider ca merita sa incercam si sa nu renuntam.
Suntem cu toti ochii pe tine si asteptam emisiunea de maine.
În calitatea mea de antibăsist radical sper că ultima ta frază nu înseamnă că “vorbe grele” va deveni o emisiune apolitică.
De Valentin pe 23 February 2012 la 18:09 (#)Si va fi inceputul inceputului unui alt ciclu? Care?
De mioara pe 23 February 2012 la 18:25 (#)Sunt in asentiment TOTAL cu tine , Victore , si cu Mircea si , mai nou , cu Gadea !!! Da , am tot respectul si BUCURIA pt. iesirile explozive si radicale ale lui Gadea , din ultimul timp .
Cu aceste lepre umane nu mai e loc de delicateturi , maniere , civilizatie … , DOAR RIPOSTA PE MASURA (vorba lui Mircea : la par raspund cu un ciomag , sa inteleaga si dobitocul ca nu glumesc ! ).
Sunt deja satul si sictirit , nu-i mai suport si nici nu mai sunt dispus sa-i duc in spate !
Te inteleg perfect pt. ca eu am intrat deja in aceasta stare de o mai lunga bucata de vreme (probabil ca ai constatat-o din tonul comentariilor mele), si chiar in viata personala am inceput sa procedez in conscinta , CU TOATE RISCURILE asumate.
Eu , unul ,cred , ca in intrega lume , vremea indulgentei si-a tolerantei a cam trecut: ipocrizia , fariseismul , tupeul , incompetenta si excrocheria au fost SINGURELE care au profitat de aceasta toleranta , indulgenta si omenie PROST-INTELEASA !!!
Iar rezultatul final , la scara nationala , dar si mondiala , a fost O RASTURNARE TOTALA SI ABERANTA a VALORILOR UMANE REALE !

De Nostradamus pe 23 February 2012 la 18:54 (#)Cred ca timpul nu mai asteapta … ; e deja cazul unor schimbari radicale pe care trebuie sa ni le asumam cu orice riscuri ( NOI CEI CARE PRIN MUNCA NOASTRA REALA , DUCEM IN SPATE TOT SISTEMUL), fie ca ne place fie ca nu … Asta DOAR daca nu mai suntem dispusi sa acceptam PROSTERNAREA si PROSTITUAREA in fața , si la cheremul , “unor rebuturi umane” cu pretentia de conducatori sau lideri !
Doar de noi depinde asta si de farama de demnitate care ne-a mai ramas neintinata de aceste “lepre” . … Cei care o mai avem si care n-am scos-o la mezat …
Gata, te lasi pagubas? Ar fi explicabil. Nu poti sa traiesti tot timpul in asemenea stress. Nu poti sa faci jurnalism fara sa te impilci… sa fii asa, total detasat… Vrand-nevrand te consumi.
M-am uitat aseara un pic la emisiunea lui Gadea cu bolnavii de cancer care nu mai au morfina, ca nu stiu ce firma si-a bagat picioarele.
Nu numai ca e intre dramatic si tragic ce se intampla cu acei oameni, dar nici ca telespectator nu poti rezista psihic sa privesti; te stimti neputiincios si infricosat in acelasi timp…. ca ai putea fi oricand tu in locul lor…
Astfel de povesti, spuse la TV sunt atat de dramatice incat as prefera sa vad un film de groaza… L-as suporta altfel, macar as sti ca e fictiune.. nu ca e o poveste reala in care suntem si noi actori… pe margine…
Stau si ma intreb daca mai are vreun rost demersul jurnalistic… Voi poate va faceti treaba… dar cei care va privesc ce castiga prin faptul ca sunt mai bine informati? Ce pot face cu informatia?
Treaba ca “voteaza mai bine la alegeri” e rasuflata de mult.. E posibil ca, la alegeri, multi dintre bolnavii aceia grav nici sa nu mai fie in viata… Si atunci, la ce bun?
Presa a incetat sa mai aiba un rol, in democratie… in afara faptului ca informeaza, ea, impreuna cu cetatenii e total neputiincioasa…
La ce ne ajuta informatia? La ce ne ajuta iesitul in strada… S-a miscat vreun muschi pe fata celor vizati?
De Crisy pe 23 February 2012 la 19:20 (#)Numai cand ma gandesc cat de mult s-ar bucura astia sa nu te mai vada in grila,si ma apuca nervii.Pe alta parte,ma gandesc si la tine ca ai obosit,te-ai saturat,ti-e sila,ti-e lehamite….ca si doamna Corina Alexandru.Pot sa te inteleg ca esti in punctul asta,dar as fi fericita sa gasesti resurse sa nu-i lasi sa te doboare.Nu meriti si nu merita tot ce ai facut si ai construit pana acum, sa-i lasi sa aiba aceasta bucurie.Ar considera-o victoria lor si nu e deloc asa. Sincer,nu te vad dand inapoi la greu….nu cred ca ai facut asta vreodata si de aceea sper sa treaca si acest episod.Poate vom ajunge sa traim si vremuri normale dupa anul asta….
De ANDA pe 23 February 2012 la 19:26 (#)In alta ordine de idei,spune-i lui Mircea Badea ca felul in care ii fug ochii primului ministru arata ca sufera de o boala neurologica sau o leziune oftalmica,NISTAGMUS se numeste.Fenomenul este spontan sau provocat, congenital sau poate fi dobandit.De obicei este orizontal,dar poate fi si vertical sau circular.Se poate ameliora si chiar trata din cate stiu.
Faptul ca nu mai suporti marlania , delasarea , prostia , indiferenta … orice … nu este semn de batranete !!!
Corpul si mintea , mai ales , incearca o autoprotectie !!!
Daca ar urma mai multi exemplul tau de a invita si a asculta OAMENI , valorile si-ar redobandi locul in societate !!!
Am inteles ca rolul televiziunilor este sa faca AUDIENTA cu orice pret , totusi , de la un timp cred ca lumea a inceput sa inteleaga ca universul si idealurile tinerilor nu se delimiteaza neaparat la chilotii lui Bianca sau la masina de lux a lui Varciu !
Sa-i ascultam si sa ii respectam cat ii mai avem langa noi . Altii ca : Adrian Pintea , Dinica , Iordache , Hossu si multi , prea multi altii , din pacate , s-au dus sa aline alte suflete ……
SUCCES !!!…
De antonio pe 23 February 2012 la 19:26 (#)După părerea mea, “ăştia” care ne conduc din 2005 încoace trebuie trataţi cu napalm nu cu vorbe. O să-i căutăm ca pe şobolani, prin catacombe. O să-i lapidăm (în traducere pentru cine nu ştie, uciderea cu pietre). Şi tot cred că am fi blânzi. Dacă ei sunt criminalii poporului nostru, noi care obraz să-l întoarcem?
De Gabriela Savitsky pe 23 February 2012 la 19:28 (#)Eu n-am inteles un singur lucru din tot textul.Cum adica “inceputul sfarsitului unui ciclu”?Adica o sa schimbi formatul emisiunii sau cum?Eu sper ca nu, pentru ca mie mi se pare ca asa e perfect…
De Cristian pe 23 February 2012 la 19:52 (#)@Nostradamus: doar ce ti-a subliniat pe text ca nu mai poate cu isteria, cu strigatul ca la dementi si tu ii spui ca esti in asentiment total cu el si in plus il intelegi perfect pe Gadea cu iesirile lui “explozive si radicale” si ca vremea indulgentei si a tolerantei a trecut?
De TheUglyOne pe 23 February 2012 la 19:55 (#)De Crisy pe 23 February 2012 la 19:20
“Stau si ma intreb daca mai are vreun rost demersul jurnalistic…”
Pai la cateva ore de la demersul jurnalistic treburile s-au miscat…are un mare rost.
“Presa a incetat sa mai aiba un rol, in democratie… in afara faptului ca informeaza, ea, impreuna cu cetatenii e total neputiincioasa…”
Nimic mai fals.Presa niciodata nu a avut putere de una singura…puterea presei e data tocmai de cetatenii care se revolta impotriva celor care comit abuzurile semnalate de PRESA…de acei ziaristi dedicati meseriei si carora le pasa.
De urs289 pe 23 February 2012 la 20:07 (#)Si daca ne gandim ca o mana de oameni au reusit sa obtina atat de multe lucruri intr-o luna….cetatenii impreuna cu presa detin puterea….trebuie doar sa o exercitam.
Scz pt offtopic…
Nasol.
De korbul pe 23 February 2012 la 20:22 (#)Am citit toate mesajele si cred ca nimeni nu a spus ceea ce poate a declansat aceasta reactie a ta.
O sa imi dau si eu cu parerea, ca doar suntem campioni la datul cu parerea.
Nu cred ca ai obosit de la ceea ce faci, oboseala ta vine de la perspectiva viitorului si cred ca informatiile pe care le ai iti dau intregul tablou, pe care noi cei mai multi , nu il putem nici macar banui. E un viitor de cacat, mai ales ca cei in care trebuie sa ne punem speranta, sunt prea multi si necontrolabili, nepredictibili.
Nu o sa iti recomanda sa te implici mai putin, ca ar fi un “cliseu” vorba lui Taranu, dar poate sa iti elimini din incrincenarea cu care te implici, sa ai macar putina seninatate in a privi problemele cu care te confrunti.
In tine, in interiorul tau se afla raspunsul, asa ca vezi de iti gasesti timp si sa privesti din cind in cind cerul.
Prea mult suflet pui in batalia pentru cauzele altora si prea putin ai grija de tine.
Din punctul meu de vedere nu am nevoie de o victorie, daca la final raminem atit de putini incit ne numaram pe degete. Mai bine o batalie perpetua fara victime, din tabara noastra. Singur sa ma bucur de victorie, nu ar avea nici un haz.
Sa fii iubit!
Cel mai bun antidot anti isterie si in general anti stress(datorate ororilor la care asistam din ce in ce mai mult):o ora de lectura de poezie seara,inainte de culcare.Linisteste garantat.
De evelics pe 23 February 2012 la 21:22 (#)Poate parea un cuvant prea mare ca sa fie pomenit aici si acum, dar MARTIRIUL – pentru oameni ca tine si pentru altii care-ti impartasesc vocatia – este singura cale de a-i reprezenta pe cei multi, deocamdata tacuti, dar vii. Esti printre putinii verticali, de care oameni de prea mult bun simt din tara aceasta se simt reprezentati. In numele lor, te rog, nu-i parasi…!
De Lucian pe 23 February 2012 la 21:28 (#)Pentru mine emisiunea cred ca va fi o evadare din cotidian.Astazi realitatea e puscarie crunta.De aici si isteria.
De Irina pe 23 February 2012 la 21:33 (#)Ai dreptate, pe Basescu l-as compara cu fostul rege al Frantei, Ludovic al XV-lea care a spus ceva de-a dreptul naucitoar: “Dupa mine potopul”.
De Daniel pe 23 February 2012 la 21:51 (#)Sa stii ca si pe mine ma sperie ca aceasta scara a valorilor nu mai se afla pe verticala, cum ar fi normal, ci pe orizontala. Adica, in ziare, apare langa un geniu ca Neagu Djuvara, Dan Puric si o pitipoanca cum este aia cu nasul mare, Tomciu, Sanziana Buruiana, Laurette, Bianca lu’ Bote.
Dac vei renunta la emisiune, eu imi voi pierde un reper, un om pe care il respect enorm. Doar tu, Mircea, Radu Tudor si Gadea cu a lui emisiune: Sinteza Zilei. Atat mai inseamna televiziune ptr. mine.
De ce tot ce e bun, frumos, placut, trebuie sa dispara?
Asa cum a spus si dl. Dan Puric: “Dece suntem obligati sa mancam de la fast-food, sa traim repede, sa murim repede? Lasa-ma pe mine sa traiesc asa cum cred eu de cuviinta”
Traim vremuri foarte scelerate, trebuie sa se intample ceva cu acest capitalism, un razboi mondial, ceva trebuie sa se intample deoarece e o dileala pe planeta de numa’.
P.S. Eu chiar am iesit in unele zile la proteste, nu astept totul mura-n gura de la Antena 3.
Gata, cred ca sunt vreo 8 posturi TV la care se cleveteste in acelasi segment orar (21-23) despre situatia penibila in care ne aflam cu toate.
propun sa largim acest segement orar la “toata ziua” si toti politicienii sa se mute cu birourile in sediile posturilor TV (eventual sa doarma acolo)
De Crisy pe 23 February 2012 la 22:23 (#)Eu unu incep sa ajung la concluzia ca singura sansa de a nu mai trai printre astfel de oameni e emigrarea. In tara asta nu se va schimba nimic, deoarece totul vine din genetica acestui popor. Romanii au trait si traiesc dupa zicala: Capul plecat, sabia nu-l taie! Solidaritate nu exista pentru ca tradarea e o caracteristica a acestui neam (va puteti gandi doar cati mari conducatori au murit in mijlocul oamenilor lui, vanduti pentru cateva parale sau alte avantaje…). Solidaritatea romanilor intotdeauna a fost foarte limitata, intotdeauna romanul s-a bucurat ca raul nu i s-a intamplat lui, ca nu el a fost cel afectat….si atunci suntem un popor usor de condus(divide si stapaneste). Dupa “revolutie” romanul a descoperit o noua religie, noul sau zeu a devenit Banul. Azi oamenii sunt prea preocupati de obsesia banului pentru a mai avea timp si de altceva… Pana si pe vremea comunismului oamenii erau mai solidari, mai comunicativi, iti cunosteai toti vecinii din bloc, schimbai o vorba cu vecinii….azi nu il mai cunosti nici macar pe vecinul care sta usa in usa cu tine…
De radu pe 23 February 2012 la 23:00 (#)Domnule Ciutacu faptul ca nu mai suprti in primul rand marlania nu este semn de inbatranire. Este doar semnul ca ne-a ajuns sa ii suportam cu marlaniile lor, cu lipsa lor de intelegere pentru poporul asta amarat al nostru pe care ai nostri guvernanti ( de fapt al altora , astia nu sunt guvernantii poporului roman sunt doar uneltele perfecte ale experimentelor FMI) Astia sunt doar slugi care daca au ciolanul au impresia ca au descoprit patra filozofala……
De Mihai pe 23 February 2012 la 23:02 (#)Cu totii imbatranim in aceasta lume, nu imbatraniti insa singur ci alaturi de cei dragi si de cei ca mine care va citesc si va respecta. Suntem pe primul loc in Europa la decesele cauzate de cancer si poate si cu rata mortalitatii cea mai ridicata, iar cel mai probabil, pe ultimul loc in ceea ce priveste fericirea. Aveti dreptate ca suntem prea preocupati sa supravietuim si nu prea mai avem timp sa mai si traim.Si chiar poate ca daca unii din noi o ducem putin mai bine, nu inseamna ca nu vedem lipsurile si mizeria in care sunt obligati sa traiasca multi oameni. Dar stiti cum se spune :speranta moare intotdeauna ultima.Viata e o lupta si maine va fi o noua zi…
De mihaela pe 23 February 2012 la 23:03 (#)Gabriela, buna incercarea cu “astia care ne conduc din 2005 incoace”. Sunt toti cei prezenti acum in parlament, ei au fost in diferite forme in guvernele “din 2005 incoace”, fara nicio exceptie. Inclusiv scumpul PSD, pe care intuiesc ca l-ai numarat la “inainte de 2005″; in 2007-2008 au sustinut guvernul PNL si in 2009 au guvernat cu PDL.
De Silviu pe 23 February 2012 la 23:10 (#)Off topic.
De sandman pe 23 February 2012 la 23:30 (#)Cum Mircea Badea are inchise comentariile pe blog, te rog transmite-i urarile mele de sanatate si La multi ani!
Mersi.
@Victor (off-topic): la multi ani celor doi
De ソリン pe 23 February 2012 la 23:44 (#)prieteni (ai tai) si realizatori de emisiuni !
Sfarsitul unui ciclu inaugureaza inceputul altuia mai reusit:)
De miller pe 24 February 2012 la 00:39 (#)De obosit am obosit toti…dar ne intalnim aici la tine pentru ca ne place;)
Si de ai dracu ce suntem ne intoarcem odihniti.
Mult a fost,putin mai este.
Si de-o fi sa o luam de la inceput….o luam cu mare placere.Si cu mai mult cap.
Asta e diferenta intre noi si ei.
Citindu-ti articolul am avut un deja vu. De aproximativ 6 ani am decis ca imbatranesc si ca mi-e din ce in ce mai greata de tot ce se intamla. Am decis sa traiesc mai bine in Germania. Recunosc ca am fost o lasa , sau poate nu. Trebuia sa-mi sustin familia ( o mama vaduva si o sora mai mica) de aceea am plecat, doar eu, ele au ramas acolo ( in Romania) unde sper sa ma intorc si eu la un moment dat, cand voi putea sa lucrez fara restrictii(sunt un biet medic ginecolog).
De Deja vu pe 24 February 2012 la 03:44 (#)Datorita voua Antena 3 si Jurnalul National suntem si noi la curent cu tot ceea ce se intampla acolo. ( asa am ajuns si noi sa protestam in Berlin)
Sper sa nu te lasi doborat nici tu si nici unul dintre colegii de trust desi sunt convinsa ca nu-i usor sa lupti atunci cand vezi ca lupti doar alaturi de o mana de oameni.Ma asteptam ca la proteste sa vad milioane de oameni, dar din pacate nu a fost asa.Noi aici nu suntem suficienti, pentru a fi vazuti.Noua chiar ne pasa si desi noi nu am votat cu Basescu, noi nu-l mai vrem nici pe el dar nici pe cei care-l slujesc.Dar si noi ca si voi cei din trust si cei din piete suntem prea putini pentru a fi luati in seama.
Si totusi… Eu inca mai sper ca intr-o zi atunci cand deschid televizorul sa aud ca Basescu a fost demis,sau a murit, orice, numai sa nu mai fie presedinte.
Abia astept sa vad emisiunea ta cu dl. Papaiani.
PS. La multi ani pentru Mircea!!! ( Din pacate comentariile pe Blogul sau sunt inca inchise)
RESPECT !!!!
Pur si simplu MULTUMESC pentru tot ceea ce faceti, nu vreau sa credeti ca va lingusesc dar si eu sper ca citez: inceputul sfarsitului unui ciclu nu inseamna ca renuntati la meseria de acum sunteti PREA BUN,astept cu sufletul la gura emisiunea din seara asta si da extraordinare emisiunile lui Mihai, chiar daca toti il sfasaie pt ca l-a facut nesimtit si dobitoc pe ala(nu merita sa ii spun numele), eu nu am cancer dar sunt operata de 3 ani si scoasa tiroida si eu depind de un nenorocit de medicament de 10 ron, care nu se mai gaseste de 6 luni si a trebuit sa apelez la sef de la wiena pt a mi-l cumpara, repet nu e o avere dar sunt oameni care nu au posibilitatea mea, de a avea pe cineva in afara, si e un medicament de luat in fiecare zi pt toata viata.Deja m-am enervat si am incep[ut sa plang, nici eu nu mai suport si mi-e scarba de tot ce se intampla, si sa ii vad cum isi bat joc de noi. spor la treaba sa aveti
De dana logofatu pe 24 February 2012 la 07:21 (#)Inteleapta alegere pentru “începutul sfârşitului unui ciclu”!
De Cristina pe 24 February 2012 la 08:32 (#)Totusi…persista ceata in intelesul fiecaruia al spuselor tale.Probabil cand vei simti ca trebuie sa ne luminezi in legatura cu ceea ce ai vrut sa transmiti graind astfel,o vei face!
PS:Apropo de afirmatia ta ca suntem isterici,ei bine da,ai perfecta dreptate; nu mai departe de ieri m-am trezit la un moment dat vorbind la doua telefoane in acelasi timp.
M-ai pus pe ganduri cu imbatraneala avand in vedere ca am aproape un cincinal de viata in fata ta,deci pe cale de consecinta, sunt batrana, si crede-ma de multe ori chiar ma simt!
Bucura-ne sufeltele in asta seara, avem mare nevoie de asta!
Totul se desfasoara ciclic,etapele de aprobare,negare,pe care le parcurgem mai demn,mai nedemn,mai curajosi sau dimpotriva mai fricosi.O sumedenie de intrebari,reactiile la acestea,raspunsuri desarte,fara noima si fara sens inchid ciclul.”Epopeea” basesciana a bulversat toti romanii,fiecare este incercat acum de sentimente de eliberare.Am castigat enorm cu Piata Universitatii si alte Piete din tara,ne-am regasit,am simtit unitatea,demnitatea si respectul de care aveam atata nevoie,am vazut sentimente sincere si m-am bucurat pentru ca asa stiam eu romanul.Orice ai incepe,sunt convinsa ca o faci cu dedicatie,nerv si destept,asta mi-a placut,pentru asta intru de fiecare data pe blog,sunt si fidel privitor!.Aici nu e vorba de batranete,dimpotriva esti mai tanar,pentru ca simti toate astea si te intriga,de fapt suntem toti intrigati,de tupeu,arogante,prostie si incompetenta.Simti,esti viu,comunici si altora despre sentimentele care te incearca,care ne incearca in fapt pe toti,energia ti-o iei si de la invitatii speciali,cum este si dl Papaiani,pe care-l saluta cu respect,umilul spectator.Rezonam,ne incarcam de energie pozitiva si asta este important.
De 14you pe 24 February 2012 la 09:06 (#)Silviu,
Nu era nicio încercare. PDL-ul a guvernat şi cu PSD-ul, după 2005. Nu căuta pricini unde nu sunt.
De Gabriela Savitsky pe 24 February 2012 la 09:45 (#)Explica-ne, te rog, ce inseamna ,, inceputul sfirsitului unui ciclu ” Mi-e tare frica de-o intoarcere la 180 grade !
De maria pe 24 February 2012 la 09:59 (#)In primul rand iti multumesc pentru intoarcerea la “Vorbe Grele” Ciutacu vs invitat. Am urat intotdeauna formatul cu realizatorul plimbaret prin fata unui video-wall si invitati in numar de doi, trei sau mai multi, asezati la masa.
In al doilea rand iti multumesc pentru invitat. Emisiunile “Vorbe Grele” in care invitatii sunt din orice domeniu mai putin politic, mi se par perfecte. Politicieni pot vedea de dimineata pana seara, de Luni pana Duminica. Atunci cand vine ziua de Vineri imi place sa stiu ca ma asteapta seara un invitat atipic.
In al treilea rand iti multumesc anticipat pentru eventualele recidive in sensul asta. Stiu ca ai afirmat ca vorbeste lumea cum ca ai avea vocatie de cioclu, dar daca tu nu-i inviti, vad ca nimeni n-o face. Mi-as dori enorm de mult sa-i vad si pe Radu Beligan, Florin Piersic, Sergiu Nicolaescu etc. Oricat de ramoliti sau sclerozati ar fi, eu cred ca-i bine sa-i mai auzim vorbindu-ne atata timp cat inca se mai afla printre noi. Iar tu, in calitatea ta de jurnalist/realizator tv, ramai in constiinta colectiva drept omul care i-a mediatizat cand inca mai era timp.
De Cãtãlin Ionescu pe 24 February 2012 la 10:12 (#)Bag de seama ca iar ai avut somnul agitat. Ca marea majoriate. NU este normal ce se intampla cu noi toti dar faptul ca suntem coplesiti de multe ganduri si de grija zilei de maine normal ca nu mai ai nici timp si nici chef sa-l asculti pe celalalt. Am ajuns sa ma feresc pe strada de oameni (unii te intreaba de vreo strada , sau alte intrebari normale pentru omul care nu este din zona), dar majoritatea iti cer bani spunand ca nu le ajunge pensia sau ca sunt someri si nu au ce manca..etc. Sincera sa fiu mi-e groaza cand doreste cineva sa mi se adreseze pe strada. Oricum nu dau bani cersetorilor.
Deci primul factor de stres zilnic este pe strada.
Apoi la serviciu, alt circ alta distractie. Datorita faptului ca au fost angajati “portocalii” peste tot , (dela director pana la ultimul sefutz) nici nu poti sa deschizi gura ca imediat sar la tine ca sa te convinga de faptul ca esti tampit , ca nu vezi partea buna a lucrurilor si ca de fapt ILIESCU-criminalul e de vina pentru tot ce se intampla acum (adica Iliescu e de vina ca Basescu si gasca lui au furat de au pus tara pe butuci si inca mai fura din banii de la sanatate si pe unde mai sunt rezerve)
Acesta e al doilea factor de stres zilnic.
Mai sunt si altii deci si pe mine tremura carnea cand ii vad si ii aud pe toti idiotii si incompetentii astia care ne conduc.
Acum ti-as pune o intrebare asa ca sa ma injuri (o idioata care sta cu mine in birou , stie sa puna o singura intrebare ) CE SOLTUTII AI?! =)); adica “ce solutii ai” Victore ca sa iesim din starea asta si sa revenim la normal?!
Pe mine cand ma intreaba “ce solutii am” ii raspund ca am una acida si una bazica si ca amandoua au capul de mort pe ele =))
Acum o sa-ti spun ceva , niciunul din cei care lucrati la Antena 3 nu aveti voie sa imbatraniti, sa obositi sa va imbolnaviti pana nu reusim sa scamap de “jugul portocaliu” , si dupa aceea iarasi aveti multa treaba ca sa vegheati daca suntem sau nu pe calea cea buna.
Asa ca spor la treaba!
De sister_of_moromete pe 24 February 2012 la 10:29 (#)D-le Ciutacu,desi postez comentariu pt prima oara, va urmaresc emisiunile de fff mult timp,va apreciez pt. ele!Va rog sa nu renuntati la emisiuni, nu ne luati placerea de a urmari o emisiune(spectacol) cu Tudor Gheorge, sau cu Dan Puric, sau Papaiani,Mircea Diaconu!!Eu personal sunt revoltata de ceea ce se intampla in tara mea,in care traiul a ajuns sa fie sport extrem!! Cu emisiunile dvs. ne mai dati o gura de oxigen!Va urmaresc zilnic,in fiecare dupa amiaza,cand vin de la servici, tv-ul meu e setat doar pe A3!Sper sa scapam cat mai curand posibil de ciumatii astia portocalii spalati pe creier care vor sa fim cu totii bolnavi, needucati ca sa ne cumpere votul cat mai ieftin! NU VREAU SA PLEC DIN TARA MEA,sa plece ei,nenorocitii naibii,sa ne lase!!! NU RENUNTATI!
De Silvia Turlica pe 24 February 2012 la 10:39 (#)stai linistit victore,nu esti singurul care a obosit.in ultima perioada ma gandesc tot mai des sa-mi fac o casa in varf de munte,sa nu mai aud de nimeni si de nimic.o zi linistita.
De florin pe 24 February 2012 la 11:31 (#)Citez aproximativ:
” oriunde va aflati, oriunde va gasiti, buna seara ANTENA 3″
Voi sunteti ceea ce sunteti si NU NE PUTETI PRIVA DE DREPTUL DE A VA ASCULTA SEARA DE SEARA.
SUNTETI CONDAMNATI ( pentru noi ) LA LOCUL DE MUNCA.
De korbul pe 24 February 2012 la 11:54 (#)toate bubele enumerate de tine, conduc la o singura concluzie. ne-am imboltavit de inceput de sfarsit. si totusi in marasmul ce ne inconjoara mai avem nevoie, cel putin o parte dintre noi, de de-o farama de speranta. cred ca nu trebuie ucisa doar din cauza, unor scelerati…
De cetateanul gogu pe 24 February 2012 la 14:16 (#)Dle Ciutacu este oare sfarsitul anuntat renuntarea la lupta cu suficienta, cu marlania tipica politicienilor romani,cu idiotenia tipica unei anumite categorii de romani, cu indiferenta altora in fata suferintei batranilor sau bolnavilor? Daca asa este putem spune ca inca un luptator cu acest sistem criminal a renuntat invins fiind de indolenta,frica, jigodismul si multe alte tare tipice actualei societati romanesti. Trist este din ce in ce mai multi ne simtim plictisiti agasati, inervati de semenii nostri retrasi in cochiliile noastre, uitand sa mai fim fericiti sau sa ne bucuram de ceva. Mergeti pe strada si priviti chipurile oamenilor,veti intelege tragedia acestui popor.Poate sunt pesimist sau fatalist dar traiesc in mijlocul acestui popor de prea multa vreme.
De evros pe 24 February 2012 la 14:19 (#)Stiu ca este o emisiune politica , totusi … daca ai face emisiuni numai cu artisti si cantareti …
M-am saturat de politicieni , de clisee , minciuni , de texte invatate pe de rost , ochi dati peste cap si oameni ce se cred asa de ” importanti ” !!!
Niste NIMICURI cu pretentii !!!…
Diseara voi fi la ” apel ” … hahaha
De gabriel pe 24 February 2012 la 14:57 (#)SUCCES !
va rugam din sufletul nostru nu va lasati pagubasi santeti unica noastra salvare nu ne parasiti si D-voastra avem nevoie de voi toti acesta e adevaratul JURNALISM cu SUBIECT-PREDICAT va cred ca va este greu dar noua ne este si mai greu ca nu putem face nimic doar sa iesim in strada si sa ni se spuna VIERMI-CIUMPALACI .MULTUMIM PT TOT ANTENA 3
De mia pe 24 February 2012 la 15:18 (#)@TheUglyOne
Arata-mi cat calm poti sa ai in fata “aproximativilor” care ne-nconjoara la tot pasul si care ne transforma viata in calvar. Cat de calm poti sa ramai in fata indiferentei nesimtite si , uneori , criminale ale acestora ?! Chiar crezi ca “duhul tolerantei si al blandetii” , cu asemenea indivizi , VA REZOLVA CEVA ? 
De Nostradamus pe 24 February 2012 la 15:20 (#)Te rog citeste textul lui Victor mai atent , inainte de “a ma trage de urechi” : Victor a spus ca “s-a săturat de trăit printre aproximativi. Nu-i mai suport.” .
E adevarat ca A CONSTATAT ca “TRAIM” tot mai isterici , si pe mine ma deranjeaza acest lucru , dar daca tu gasesti un mod comportamental EFICIENT ca raspuns la nesimtirea , abuzul si agresivitatea isterica a acestor non-valori devenite conducatori sau lideri , te rog spune-ni-l si noua !
Lumineaza-mi ignoranta si neputinta personala !
Daca “da” , te rog fa-ne o demonstratie concreta ! Multumesc anticipat!
Este vorba despre nesiguranta, de ziua de manie, de hoti, de politicieni! Totul in jurul nostru este absolut nesigur! Am ajuns la captul puterilor pentru ca in loc sa mergem spre bine dupa 22 de ani mergem spre foarte prost si s-a pierdut si umbra de speranta ramasa! Am ramas fara speranta, cea care moare ultima…dupa noi potopul!
De Claudia pe 24 February 2012 la 15:26 (#)Citind si recitind postul lui Victor si , apropo de morala , zic eu , nejustificata care mi-a facut-o @TheUglyOne , ma gandesc ca , poate , nu ar fi lipsit de sens SA NU MAI RASPUNDEM IN NICI UN FEL la isteria si agresivitatea non-valorilor si “aproximativilor” care ne-nconjoara.


De Nostradamus pe 24 February 2012 la 15:41 (#)Poate ca e mai bine sa ne lasam conationalii sa DESCOPERE SINGURI , PE PROPRIA PIELE , “binefacerile” acestor indivizi deveniti lideri sau conducatori. Cred ca dorinta noastra de a descoperii adevarul si realitatea , si a le face intelese si pt. cei mai putin avizati , e “o lupta cu morile de vant” .
Ma gandesc serios daca nu e mai bine asa …?!
Sa vad , doar , daca reusesc sa-mi stapanesc indignarea in fata potopului de faradelegi , de manipulari si santajuri ordinare sau de tupeul acestor indivizi.
O sa incerc cel putin …!
cvasi off-topic, legat de traitul isteric, titlul asta nu e de rangul J.N. : “ŞOCANT! O femeie şi-a decapitat bebeluşul în Piaţa Sfatului din Braşov” …
De alexandra pe 24 February 2012 la 16:21 (#)intre cele doua comentarii de mai sus ale mele
De ソリン pe 24 February 2012 la 16:37 (#)a mai fost unul. oi fi fost eu mai radical in
exprimare, habar n-am unde s-a dus; nu stiu ce
sa-ti mai transmit, dar lupta nu se abandoneaza.
de obicei, cind dau de o problema in aparenta
insurmontabila, ma gindesc ca exista intr-adevar
obstacole de netrecut, insa aceasta nu este
una dintre ele.
sper ca ciclul de care pomeneai sa fie legat
de emisiunile cu numarul de x>=1 invitati
si nu de altceva.
Nu prea ai cu cine vorbi din pacate, uneori monologul e mai placut, asa suntem noi, asa am evoluat, trist dar adevarat.
De Auras pe 24 February 2012 la 16:40 (#)>1 nu >=1;
Doamne, ce “joc de creier” am…
De ソリン pe 24 February 2012 la 17:05 (#)Copii, nu va certati. Stiu ca multora va plac
cartile lui Sven Hassel; mai stiti explicatia /
replica lui Alfred Kalb aka “legionarul”,
pentru starea de nervozitate ?
“C’est la guerre…”.
http://www.youtube.com/watch?v=6PU4t5tw9zI
Traim intr-un balamuc. Normal ca ne pliem si ne adaptam. Si medicul psihiatru ii spune schizofrenicului ca aude vocile pe care acesta le aude. Monolog? Desigur, sa ne pastram firea si sa si monologam, singuri ori in grup, important e sa nu ne predam si sa fim constienti de ceea ce reprezentam, pentru noi si pentru cei ce ne pretuiesc.Sa nu disperam si sa pretuim chiar si micile noastre victorii. Ele exista si ne sustin. Altfel, oboseala sau dezamagirea ne infrang! Mi s-a strans inima la ps-ul dvs. Si nu-mi place. Incepe sa se obisnuiasca sa stea chircita.
De alien pe 24 February 2012 la 17:29 (#)Transmite-ti-i lui mircea la multi ani, multumesc si sa fie binecuvantat! Va salut,
La sfarsitul acestui ciclu, te vom plange. Două-trei zile, maxim o săptămână, după care uităm.
De Mihai S pe 24 February 2012 la 18:09 (#)in pavilionul cancerosilor alexandr soljenitin a descris societatea sovietica, un imens spital… daca-ar fi trait in Romania zilelor noastre probabil ca ar fi scris despre un imens spital de boli nervoase… cum credeti prieteni ca puteti fugi din spital? si cu nebunii ce faceti? si doctorii chiar cred ca-si pot permite sa lase bolnavii fara tratament si fara alinare, fara nicio speranta?….
De cetateanul gogu pe 24 February 2012 la 19:01 (#)Am obosit si am ajuns sa ma intreb citeodata daca solutia aleasa de comunisti dupa 1944,e singura prin care se pot disciplina politicienii de cariera.Chiar nu se pot abtine din ticalosii?
De bond-escu pe 24 February 2012 la 19:11 (#)Sper ca viata politica de dupa alegeri sa inceapa un nou ciclu,daca nu se va intimpla asta tare ma tem ca nu va fi bine deloc!
Ciutacu, n-am înţeles exact ce te doare. Cert e că te doare ceva. Ideea e că, aşa cum nu iei decizii la nervi, nu trebuie să le iei nici la durere.
De renata pe 24 February 2012 la 19:25 (#)Dacă poţi să-ţi înfrânezi niţel genialitatea şi orgoliul, o să vezi că am dreptate.
E nevoie de niţică răbdare…
Cred că atunci când vei renunţa cu adevărat la ceva, vei schimba ceva, vei decide ceva, o vei face în tăcere, în secret, în tine, nu pe blog.
Ori de câte ori un om strigă “NU MAI POT!”, şi-a alimentat deja rezervorul suportabilităţii.
Trăim într-o Românie fără speranța de viitor acest lucru ne face sa nu ne mai gândim la cei de lângă noi sa ne comportam ca niște animale ce se zbat sa trăiască ,într-o tara care nu-ți da aceasta posibilitate facandu-ne sa fim isterici ,sa monologam si doar noi sa avem dreptate stiind in adancul sufletului nostru ca santem absurzi .Domnule Ciuyacu aveți dreptate in toate cele mentionate cred doar singur lucru nu vom regreta actuala putere si in același timp sper sa nu uitam masurile de criza care sunt de fapt masuri cu o cacofonie pe care nu o evit pentru ca nici fostul nostru prim ministru nu știe sa vorbește romaneste masuri de depopularizare.
De george pe 24 February 2012 la 20:04 (#)Victore, sper sa nu ne lasi…pai, facand un rezumat al comentariilor, cam asta se deduce.Vrem cite putin din ‘drogul’ Ciutacu!!!
De ex pe 24 February 2012 la 20:50 (#)Nu stiu de ce, dar simt ca se se va intampla ceva… mai mult decat bine si chiar mai frumos in asta seara.
De Cristina pe 24 February 2012 la 21:04 (#)Sa ma insel???
GENIULE nu ne DEZAMAGII nici macar acum.(Iar imi asum majusculele, ca doar este la moda asumarea, chiar si a cuvintelor care “spun adevarul… ADEVARAT”).
Poti s-o mai prelungesti o ora te rog?!
De Cãtãlin Ionescu pe 24 February 2012 la 22:50 (#)superba nebunie… candva la tv era o emisiune “cel mai bun continua”…. multumim pentru decizia ta si la mai multe…
De cetateanul gogu pe 24 February 2012 la 22:58 (#)Super emisiunea de azi. Felicitari.
De florin pe 24 February 2012 la 23:01 (#)Buna seara domnule Ciutacu!
De cristian ceontea pe 24 February 2012 la 23:56 (#)Prin natura profesiei poate, m-am obisnuit sa ascult. In ultima vreme insa, ascult degeaba… Nu mai gasesc oameni care sa-si spuna, care sa impartaseasca; doar urla sau tipa. O simpla asigurare ca sunt acolo, ca ii ascult, ii descumpaneste! Ii blocheaza!!
Ma intreb uneori de ce mai ascult, si daca receptivitatea mea nu este inutila sau poate desueta… Chestia aia cu “tremuratul” nu mi se pare supralicitata, dimpotriva!
In ceea ce priveste emisiunea, cred in chestia aia cu “fiecare sfarsit este un nou inceput”.
O seara buna!
Buna seara DUMNEAVOASTRA coane Ciutacu,
multumesc pentru emisiunea reusita ,sensibila ,pentru multi ca mine retrairi minunate.
Ce bucurie ne-a adus acest minunat actor prin filmele sale ,talentul ,bunatatea ,daruirea sa.
Sa-i dea D-zeu sanatate ,viata lunga.
Am asteptat sa vad cum incheiati ,vad o mare disperare intre musafirii d-stra de pe blog ca ati disparea ,ca ati pornii pe cai numai de d-stra stiute etc, etc
M-am linistit ,va vedem mai departe ,sinteti cu noi si noi cu d-stra ,vreti nu vreti ne apartinem Daca incepeti un nou ciclu este foarte bine ,faceti un pas in spirala valorii atit de necesar in viata unui om care lucreaza in media ,formeaza opinii ,modeleaza destine .
Va asteptam ,lucrurile se vor linistii ,mai putin stresante ,mai prienice pentru revenirea la normal
Un week-end linistit ,noapte buna ,Maria-S
P.S.Astazi este Dragobete ,pentru toti un gind bun si sa va fie inima plina de dragoste fata de voi si cei dragi din jurul vostru
De Maria-S pe 25 February 2012 la 00:01 (#)P.S. sunt suficient de obosit pentru a ma repeta, dar nu destul pentru a-mi tolera “chestia aia” care imi bantuie comentariul…
De cristian ceontea pe 25 February 2012 la 00:30 (#)Frumos. Mulțumesc pentru emisiune, și sunt convins că și ție ți-a prins bine pentru că s-a văzut.
De Jon pe 25 February 2012 la 08:10 (#)Minunata emisiune, minunati oameni.Toti suntem obositi, eu ma incarc in fiecare zi prin Mircea Badea, prin Gadea prin tine cu toate problemele pe care le dezbateti, ma revolt si urlu, dar urlu de departe eu am dezartat demult, nu mai rezistam.
De Lore pe 25 February 2012 la 10:27 (#)Din pacate sa sti ca atata timp cat avem suflet si creier oriunde am fi sunt momente in care suntem obligati sa urlam, sa fim isterici, doar ca in Romania trebuie sa urlam in continu si in majoritatea cazurilor fara nici un rezultat si mai mult in rasetele celor din jur.
Cat despre prietenie este intradevar doar un cuvant in dictionar, unde nu este interes si rautate este doar indiferenta, prietenii adevarati cred ca sunt foarte rari.
Tot respectul pentru omul Victor Ciutacu si curaj.
Păi atunci întreb, pe când un Ciutacu versiune nouă 2.0?
De Bibliotecaru pe 25 February 2012 la 10:50 (#)Adaugă Comentariu!