Execuţie stalinistă rapidă şi eficientă
De: Victor Ciutacu - Categoria: Polemici PoliticeCeea ce se întâmplă acum la PSD, cu excluderea lui Geoană fără să fie primit la şedinţă, se numeşte execuţie stalinistă. Şi o scrie unul a cărui părere publică e că omul trebuia să dispară din viaţa politică încă de a doua zi după pierderea alegerilor prezidenţiale. Motivaţiile lui Şova sunt suficiente, obraznice, necredibile şi puerile. Invitaţia adresată lui Geoană nu era la nuntă sau la botez, ca fie nevoie de confirmare pentru comandarea tacâmului, iar opinia publică are dreptul să ştie (măcar atât timp cât finanţarea PSD e asigurată şi de la bugetul de stat) ce puncte din statut a încălcat fostul preşedinte al partidului. Dincolo de caracterul, repet, profund stalinist al deciziei, dacă Ponta va duce până la capăt pragmaticul său demers, în pofida opoziţiei lui Iliescu şi Năstase, el va deveni, oficial, liderul absolut şi imposibil de contestat al PSD. Şi, ţinând cont că nu democraţia-l caracterizează, povestea e cu va urma…
P.S. Dacă şi după ce Opoziţia termină răfuielile interne, poate că, totuşi, încetează să-şi mai plângă de milă în faţa abuzurilor Puterii şi arată că vrea să câştige alegerile
P.S.2 În context, ar fi bine ca şi Geoană să facă un exerciţiu de memorie. Cum şi de ce a fost zburat, tot în favoarea puterii, Năstase de la şefia Camerei Deputaţilor?
UPDATE: Televiziunile private de ştiri sunt TOATE pe galben, iar mizeria aia de Tvr Info, finanţată de banii noştri, dă documentare. Dacă nici excluderea din partid a celui de-al doilea om în stat nu e ştire, nu ştiu care mai e. Şi după aia leprele au tupeu să ceară majorarea taxei tv…
LAST UPDATE: Reforma clasei politice e o mare minciună. Ziua de azi mi-a demonstrat că tinerii politicieni sunt cel puţin la fel de nărăviţi la rău ca şi veteranii. Şi nu fiindcă aşa au învăţat de la ei, ci pentru că aşa-s construiţi nativ. Când şi dacă vor câştiga alegerile, execuţiile politice băsiste vor fi dulci amintiri
122 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Perfect corect tot ceea ce spui. As mai adauga un singur lucru: era fatal. PSD este un monstru care nu stie cum sa-si omoare altfel copiii. Ce naste din comunism, stalinist ucide. si tot asa moare, altfel nu se poate. Astept versiunea pedelista a acestui circ.
De Lucian Dobrovicescu pe 13 November 2011 la 15:13 (#)daca era stalinista, “Trotsky-ul” dabulean nu
De ソリン pe 13 November 2011 la 15:16 (#)rezista atita. eu nu-l percep ca pe o victima,
da-i penibil la ce s-a ajuns.
aia i-au zis sa nu mai iasa in decor fara sa
ceara voie, iar asta a gafat repetat, dindu-le
ocazia sa-i zica “pa” (ce a fost intr-adevar
“dragut”, [daca asa a fost] a fot invitatia la
taiatul motului la ora T+1 si tinutul la usa).
ce sa zic… azi esti, miine nu. treaba lor.
Mesajul PSD catre alegatori:
De gigi becali pe 13 November 2011 la 15:18 (#)“Stimati alegatori, ati facut bine ca l-ati votat pe Basescu presedinte. In candidatul nostru nici noi n-avem incredere. Nu votati candidatii nostri pentru ca cel mai probabil sunt niste papitoi.”
Cu executia stalinista sunt de acord. Am exprimat un punct de vedere similar pe blogul meu (inainte de-a intra pe-al tau
): http://luptadeclasa.wordpress.com/2011/11/08/psd-un-partid-bolnav-de-deruta-cronica/.
De Adolf Vissarionovici Basescu pe 13 November 2011 la 15:19 (#)Adica nu cu executia stalinista sunt de acord, ci cu punctul de vedere potrivit caruia a fost o executie stalinista.
De Adolf Vissarionovici Basescu pe 13 November 2011 la 15:20 (#)Trebuia să-l demită atunci, în 2009 imediat după ce a pierdut alegerile şi nu acum. Dacă “circul” ăsta nu se finalizează cu excluderea lui Geoană din PSD, Ponta nu mai are cale de întroarcere : să-şi dea demisia. Trist este că în acest moment USL-ul pierde electorat. Să-l vezi mâine poimânie pe televiziuni pe Boc ce râde … alianţa socialistă, gogoaşa uselistă se sparge, etc. Nu este exclus ca toată mizeria asta să conducă chiar să conducă la destrămarea USL? Părerea mea este că ACUM, excluderea lui Geoană este o greşeală. În 2009 nu ar fi fost.
De mihaic3001 pe 13 November 2011 la 15:21 (#)Complet de acord, s-a vazut din fundu’ gradinii
De Anca pe 13 November 2011 la 15:21 (#)ca oamenii l-au executat cu o sete nesperata,
asa incat nici nu s-au mai deranjat sa puna servetele si scobitori
intru pastrarea aparentelor. =))
Pe de alta parte, nu gasesc a fi vreo schimbare de tactica,
nici vreo nota discordanta cu practicile de prin partide in general,
deci electoral nu e ca si cum le-ar fi cazut caramizile.
In partid insa, puterea exemplului va avea efect, fara dubii.
Si e important, pentru ca nici Victor nu-i vreo feblete
generatoare de entuziasm in randul mutantilor de partid,
deci la varsta si natura-i de personaj nu cel mai simpatizat,
singura lui sansa de a tine in mare masura in frau
fetzele dornice de jocuri paralele, fie pentru beneficii,
fie din cauza presiunilor basiste, e sa fie radical.
Ca arata ca porcu’, e clar.
Ca nici frecusurile pe care le facea Geoana nu dadeau mai bine,
e si mai clar.
Iar faptul ca decizia de azi s-a luat pe contrasensul
pozitiei lui Iliescu si Nastase e probabil cea mai mare sansa
a lui Ponta de a da speranta unei ruperi de ritm in PSD
si a unei desprinderi de dadaceala eternilor astora.
E important, dat fiind ca PSD-ul trebuie sa capteze electorat tanar,
pentru ca batranii de la tara sunt de-o buna vreme confiscati
de basisti — cu atat mai mult acum,
cand dupa ataaaaata amar de opozitie
PSD-ul nu mai are sanse de a-i concura in daruri electorale.
Ca atare, ca privire de ansamblu,
daca numai asa stia s-o faca Ponta, bine c-a facut-o si asa.
(Ca presupun ca e… cu finalizare cu tot. =)) )
vad ca voi astia de la trust sunteti gigi durii cu psd-istii, va pute tot ce se intimpla pe acolo. nu cumva seamana ce s-a intimplat cu executia trustului la adresa reporterului vostru de la cotroceni? si acolo a fost lipsa de democratie? sau cu pozitiile fatis monarhiste de la antena 3 din ultimele luni? sau cu plooconelile la adresa lui antonescu? tu vezi numai paiele psd-iste si nu birnele voastre? nu-l mai ridicati in slavi pe doctorasul de la iasi?nu-i mai ridicati statui grasului de la sectorul 4? si daca vrei putem continua cu exemple din politica trustului care submineaza din interior usl-ul sub un asa zis sprijin mediatic.
De fise pe 13 November 2011 la 15:25 (#)@gigi becali: schimba-ti nick-ul sau nu mai postezi aici
De Victor Ciutacu pe 13 November 2011 la 15:26 (#)Eu nu inteleg de ce l-au mai pus presedinte la senat pe unu’ care a pierdut alegerile singur(de mare prost sau de santajabil ce e).
De urs289 pe 13 November 2011 la 15:28 (#)Victoria lui Ponta si intarirea pozitiei lui in PSD va fi urmata cu pierderea sefiei Senatului si cu o imagine proasta in randul electoratului. Nu stiu daca PSD s-a invatat cu un electorat activ si informat, dar Crin l-a avut mereu si cu toate astea s-a comportat lamentabil in povestea asta gretoasa
De olimpiu pe 13 November 2011 la 15:29 (#)ciudat…eu auzisem de ieri de la mai multe pe mai multe posturiTV ca sedinta va incepe la ora 13…sau o fi alt fus orar?
De unu' pe 13 November 2011 la 15:37 (#)@urs289: fiindca l-au pus cu un an inainte sa le piarda?
De Victor Ciutacu pe 13 November 2011 la 15:37 (#)@fise: implicarea unor prosti ca tine in viata politica e o garantie ca iar pierdeti alegerile
care Opozitie ?
De Invectiva pe 13 November 2011 la 15:39 (#)Sincer, sunt prea “obosită” ca să-mi pese de metodele PSD-ului în cazul lui Geoană. Spun “obosită”, dar şi plictisită de-a binelea, şi subscriu la P.S.-ul din articol. Eu vreau să încep să văd şi rezultate. E drept că ( şi )în PSD sunt multe “gunoaie” şi că trebuie făcută ordine.
Eu i-aş da credit lui Ponta, mai ales că nu cred că Geoană e/ a fost prost atunci, în 2009. Dar aş vrea şi să nu fi existat afirmaţia socrului său, că a lucrat la alianţa ” de vis” pentru…Băsescu.
Foarte corect şi P.S. 2.
De violet pe 13 November 2011 la 15:41 (#)Si daca izul de stanilism a fost studiat si apoi aplicat? L-am votat pe Geoana dar nu cred ca este asa o valoare incat sa-si auto-sustina importanta sa in Partid si responsabilitatea pe care ar trebui sa si-o asume unii pentru renuntarea la beneficiile aduse de el…Deocamdata,asist si-mi formez propriul punct de vedere…
De Ylynka pe 13 November 2011 la 15:47 (#)Eu zic asa : USL va mai sta inca 4 ani in opozitie, asta e, Victor Ponta este un strateg electoral mai tade decat Sever Voinescu
De Petrisor pe 13 November 2011 la 16:11 (#)eu am un feeling ca in curind si Ponta va zbura si va ajunge Nastase presedinte. Am asa o senzatie ca cei doi grei l-au executat pe Geoana cu mana lui Victoras ca sa ajunga prin contestarea publica a acestuia din nou la sefia efectiva a partidului. E de urmarit daca Ponta a lucrat doar pentru el sau i-a facut jocul lui Nastase.
De Razvan pe 13 November 2011 la 16:19 (#)Altă abordare: anumiţi lideri locali ai PSD au fost foarte apropiaţi de Geoană. Dintre ei, aş aminti pe Vanghelie, Oprişan ( care putea fi văzut aproape în fiecare zi de luni la Guvern, deşi n-avea ce căuta acolo ), Bunea Stancu de la noi. Nu e nevoie să detaliez în privinţa celor trei. Toţi, unul şi unul, din diferite ( sau nu ) motive. Dacă Ponta face curăţenie cu bună-credinţă, atunci eu îl susţin.
De violet pe 13 November 2011 la 16:25 (#)Buna ziua d-le Ciutacu,
Aveti perfecta dreptate;ma cutremur ,gandindu-ma la ce ne va astepta…
Imi vine rau cand aud de metode staliniste(ca asa sunt),as vrea altceva…Ma rog la Dumnezeu sa traiesc altfel.Vreau un viitor pentru coplilul meu,pentru toti cei tineri care aspira la o viata frumoasa-eu sunt un pic batrana,cu probleme,dar sper sa mor impacata,nu dezamagita.
Cu tot respectul pentru Dvs. si pentru toti care gandesc la fel,
De IoanaP pe 13 November 2011 la 16:32 (#)IoanaP
Si daca i-a facut jocul lui Nastase…!:D Cand definitia antipatiei era pentru mine A. Nastase nu mi-as fi inchipuit in ruptul capului ca m-as putea bucura in halul asta de debarcarea lui Geoana. Directia: unde-a-n tarcat mutu’ iapa pentru Geoana!!! In rest, s-aleg apele mai usor!:)
De nume_necesar pe 13 November 2011 la 16:36 (#)de acord cu petrisor
De vasile pe 13 November 2011 la 16:39 (#)Treaba lor, bucărăria şi bălăcărela lor, stalinismul lor, nici nu mai contează cât de subţire a fost motivaţia de unde a început, domnul Mircea Geoană se crede încă om politic important, eu tot am impresia că este de multă vreme un mort care umblă, nu înţelege că multe decurg din funcţia pe care temporar o ocupă în inerţia sistemului, şi la urma urmei poate Ion Iliescu chiar se pricepe la dosare şi a făcut o încadrare corectă a personajului.
De acuvio pe 13 November 2011 la 16:46 (#)Domnul Mircea Geoană a mai fost suspendat în urmă cu un an, mai bine scapi acum de el, nu poţi rămâne cu această problemă în preajma alegerilor când apar listele, cu explozii, nemuţumiţi şi sloganuri care văd că sunt deja pregătite. Îl faci şi pe el past-prezident, dacă mai doreşte să rămână în PSD, mi se pare normal pentru un partid şi cu asta basta!
e un exercitiu bun, trebuia facut mai demult. Fermitate, putere, eficacitate. Daca e stalinism, sunt fan.
De Mihai S pe 13 November 2011 la 16:53 (#)@all: nu va mai iluzionati cu buna-credinta, e lupta pentru halci de influenta si atat. voi va mintiti frumos, dar va inchipuiti ce-s in stare astia sa faca odata ajunsi la putere, daca-n opozitie se comporta asa? sau stalinismele-s de condamnat doar daca le comit ai lu’ Basescu?
De Victor Ciutacu pe 13 November 2011 la 16:56 (#)Și mie tot imaginea lui Stalin mi-a venit în minte. În mod normal nu mă interesează ce se întâmplă la PSD dar acum mă îngrijorează serios posibilitatea ca Ponta & Co să vină la putere în România. Eu unul i-aș prefera oricând pe Năstase și Iliescu.
De Radu Nastasă pe 13 November 2011 la 17:04 (#)P.S. Șova și Ponta nu fuseseră promovați de Geoană când acesta era președinte PSD?
Mie nu mi se par diferiti sufleteste pesedeii de pedelei. Poate doar oleaca mai prostovani, insa esential sunt identici. Diferenta intre pesedei si pedelei – ca actanti ai puterii – este ca cea dintre fascisti si bolsevici. Defunctele miscari se detestau una pe alta de moarte, mai ales pentru faptul ca semanau leit, in timp ca le era foarte greu sa se distanteze una de alta. De aceea ambele si-au dorit razboiul. Revenind la cacarezele mioritei noastre, nu vad marea diferenta dintre o posibila conducere PSD si actuala conducere. Singura mare problema ar fi daca USL ia 50% la alegeri, ca nu-i mai opresc nici ungurii de la macel. Dar daca iau 30-35 – si cam asa va fi – atunci e aceeasi Marie cu alta nuanta la palarie.
De Lucian Dobrovicescu pe 13 November 2011 la 17:07 (#)Update:
Ce-i mai rău e că la TVR se uită mulţi oameni simpli, de la ţară. O parte dintre ei va fi spălată pe creier cu succes de Băsescu şi slugile lui. Cât priveşte plata ( şi ) din banii mei…rămâne de văzut. De mult timp mă gândesc să schimb lucrul ăsta. Sigur o voi face dacă vor mări taxele.
De violet pe 13 November 2011 la 17:08 (#)( Nimeni nu intră în casa mea neinvitat! )
Salut Victor,
Inaintea lui Geoana (al carui admirator nu sunt deloc) trebuiau exclusi multi altii cum ar fi nepotul matusii Tamara, criminalul care a chemat si manipulat minerii, geniul sforar de la Bacau… si lista poate continua.
Imi doresc sa nu mai dau voturi nule, sa nu mai votez cu personaje din istorie, insa nu reusesc sa trec peste scarba provocata de acesta clasa pseudopolitica de la A la Z.
Nu vad la oamenii astia nici macar un gram de nationalism si sunt foarte ingrijorat pentru ca ne asteapta vremuri si mai grele.
De SORIN pe 13 November 2011 la 17:15 (#)Asa e…aveti dreptate.Da’ era cunoscut ca un “prostanac” de mai de mult.
De urs289 pe 13 November 2011 la 17:24 (#)Victor, care “all” se iluzioneaza ?! =))
De ソリン pe 13 November 2011 la 17:34 (#)Nimic nu-mi face placere mai mare sa vad
politicieni jucind leapsa cu ingrasamint,
apropo de cei 22 de ani de viata furati noua.
Buba e ca desi-mi place “sa ma rid cu toti dintii”
la asemenea spectacole grotesti, asta nu-mi
foloseste la nimic, iar gindul la alti patru
potentiali ani portocalii-maronii ce ar reprezenta
apocalipsa in tara asta e de neconceput.
Domnule Victor Ciutacu, din start aţi spus că domnul Mircea Geoană “trebuia să dispară din viaţa politică încă de a doua zi după pierderea alegerilor prezidenţiale”. Dacă este în puf sau se relaxează pe la spa la SOV, domnul Mircea Geoană plin de el, este OK, deşi nu am văzut până acum un om atât de lipsit de simţul umorului, însă în toate situaţiile de stres minimal pur şi simplu decompensează.
De acuvio pe 13 November 2011 la 17:36 (#)Acum a ajuns o problemă că domnul Victor Ponta nu este manipulat de Ion Iliescu sau Adrian Năstase, că este un preşedinte puternic şi îi creşte halca de influenţă, rău aşa, rău aşa
Care ar fi fost soluţia elegantă, de catifea, necomentabilă, nestalinistă, ca PSD sau domnul Victor Ponta să scape de această problemă ?
@acuvio: sa nu se comporte ca Basescu. da-i greu, ca tirania-i aspirationala
De Victor Ciutacu pe 13 November 2011 la 17:39 (#)@ソリン: vad ca-i un soi de extaz general ca astia s-au pisat pe orice aparenta de democratie
@SORIN: nici la Geoana nu-l gasiti
erata:
…nimic nu-mi face placere mai mare *decit*…
(apropo de update)
De ソリン pe 13 November 2011 la 17:41 (#)Pe cit punem pariu ca TVR Info va mai fiinta mult
timp de-acum incolo (tot pe banii romanilor) ?
@Victor, ca si-o trag unii altora, in cadru organizat,
De ソリン pe 13 November 2011 la 17:45 (#)e treaba lor; buba e ca 1) ne-o trag si noua indirect
ajutind pe portocalii sa cistige “fara sa traga un
singur foc” si 2) ne-o trag direct cind ajung la putere.
Democratia, saraca, e mai mereu cu hainele rupte,
o mai baga cineva in seama ?!
oribilă alternativă avem totuşi la băsescu şi gaşca lui…
De Horatiu C. pe 13 November 2011 la 17:59 (#)In P.S.D. sunt prea multi lideri si prea putina autoritate. Tinand cont de faptul ca autoritatea este puterea de a decide şi de a acţiona, presedintele Victor Ponta tocmai asta trebuie sa faca: sa ia acele masuri care sa asigure unitatea partidului si eficienta actiunilor sale.
De Istoricul pe 13 November 2011 la 18:02 (#)Inainte de anul 2000, discutand la o cafea cu cativa prieteni de politica, cineva spunea ca o sa avem un presedinte tanar, scolit in America ,si, mai mult ca acel candidat ar fi “disparut ” prin America cateva luni fara sa stie nimeni ce face. Am uitat discutia si peste ani , in 2009, cand Geoana a pierdut alegerile, aceeasi persoana spunea iarasi ca prezidentiabilul nu s-a tinut de anumite promisiuni si mai ales nu promisese mult. Fac acum legatura cu alegerea lui Basescu dupa o vizita la ambasada licuriciului si poate cumpararea de f-uri cu bani imprumutati. Geoana-i fricos ,si mai are un defect:e orgolios.Acum face ce-i sopteste Base, adica licuriciul.Problema adevarata apare atunci cand nu o sa avem bani de f-uri.
De simplu pe 13 November 2011 la 18:12 (#)O sa scapam(probabil) de dracu si dam de masa!
De emi pe 13 November 2011 la 18:24 (#)Nu cred ca ma mai intereseaza ce se intampla in PSD. Nici Geoana nu a demonstrat mari calitati de lider dar Ponta da impresia ca e “manuit” de sotie si socru intr-o directie gresita! Singura mea speranta ramane PNL, asa rahitic cum e mai are un dram de bun-simt!
De infektus pe 13 November 2011 la 18:31 (#)Victor, imi cer scuze pentru inca un “add-on”:
la ce-mi serveste mie faptul ca ei mictioneaza pe
aparente, in timp ce lumea se duce cu totul de ripa ?
In lumea reala, de jos, oamenii au aceleasi probleme de 20+ ani.
Faptul ca ei “o fac” prin batista cu/fara minecute,
nu-mi produce mie, lu’ “Cetateanu’ Gogu” (vorba d-lui
Schnecker), aceleasi orgasme multiple pe care mi le-ar
produce (virtual, vorbind) cresterea nivelului educatiei
/ al celui de trai (si nu viritul banului in “institutiile
de forta” ori in biserica), investitiile cu cap, stoparea
vinzarii resurselor pe 2 lei 50.
Cind oi vedea o lege a lobby-ului si un comision plafonat la
De ソリン pe 13 November 2011 la 18:35 (#)maxim 10% din orice afacere (indiferent ca-i 1 ori 1 MLD euro)
si investitia se justifica (e.g. o autostrada “pe bune” cap-coada
in timp util si nu flinticurile lu’ ala), atunci o sa-mi bat si
eu capul cu “operatiuni de reglaj fin” in ceea ce priveste
imaginea democratiei.
Am văzut acum ştirea pe Prima Tv, execuţia stalinistă este de fapt la acest moment o propunere de execuţie, iar părţile nu prea s-au înţeles cu ora la care să fie făcută propunerea, unii erau pe ora de vară alţii tecuseră la ora de iarnă
De acuvio pe 13 November 2011 la 18:45 (#)@infektus: s-ar putea să ai dreptate dar nici acolo nu-i cușer treaba
De Radu Nastasă pe 13 November 2011 la 18:48 (#)@ソリン: ai rabdare si nu prea. pentru ca principalul lucru pe care ei i-l reproseaza lui Basescu nu este deteriorarea nivelului de trai sau prabusirea sistemului de educatie, ci tentativa de instaurare a totalitarismului. iar ei se comporta totalitar in opozitie. ceea ce spune multe despre ce si cum vor face dupa si daca vor ajunge la putere.
De Victor Ciutacu pe 13 November 2011 la 18:49 (#)E drept, fraza cu “birna din ochi” e adevarata.
Nu poti sa spui: “bine ca-l dam jos pe asta ca
sa ne punem noi, astia mai bunii”, cind tu nu
faci nimic (sau ma rog, mimezi prost) in sensul
asta; e un principiu, e un punct de reper de
la care plecam.
Insa, Victor, tu mai crezi ca oamenii mai au
rabdare ori sperante ca ceva se va schimba in
tara ?!
Marea masa va alege sa nu iasa sa voteze, nu
pentru ca psd-istii fac ceva ne-democratic,
clamind in acelasi timp contrariul, ci pentru
ca si-au pierdut speranta si le este foame, frig,
iar cei ce vor iesi (vorbesc de mediul pauper),
ghici de ce si mai ales cu cine vor vota.
Ok, oamenii isi dau cu stingul in dreptul
De ソリン pe 13 November 2011 la 19:02 (#)“pe barba lor”. Ramine sa vedem in ce masura
a) ne va afecta “hobby-ul” lor;
b) daca vor repeta greselile;
c) daca vor cauta sa repare.
Intr-o societate normala oamenii buni isi vor da toata silinta sa faca lucruri bune, iar cei rai se vor stradui din rasputeri sa faca nasole. Dar ca sa faci ca un om bun sa se comporte nashpa, e nevoie sa-i dai pe la nas cu ciolanu politic. Eu unu nu mai traiesc de mult cu iluzia ca ala e bun si alalalt bau. Sint toti o apa si un pamint.
De purcelix pe 13 November 2011 la 19:11 (#)Am recitit postarea si am vazut ca am comis un “act ratat”; am scris stanilism in loc de stalinism- o fi vorba de Stan …patitul!
De Ylynka pe 13 November 2011 la 19:13 (#)Salut, tizule!
De Ica St. O. Victor pe 13 November 2011 la 19:19 (#)Unul dintre ei face cu buna stiinta, jocul lui Base‘. “Mirosul” meu l-ar idica pe Ponta, via nea Ilie Sarbu, care s-a laudat in ’2008, ca el a tratat, in secret cu matrozu’, intrarea PSD la guvernare.
abia asteptam postul asta al tau, caci imi doream sa te combat pe subiectul asta!
1. sedinta era programata la ora 13.00;
2. indiferent daca este vorba despre o nunta sau nu, trebuia sa existe o confirmare, in conditiile in care se vehicula scenariul conform caruia geoana nu participa daca sedintaa era prezidata de sova;
3. confirmarea nu se face la tv;
4. bun, intarzii, dar nu o ora, exista sfertul academic
si acum, uite, ceea ce faci tu acum e ceva similar cu cazul huidu….il plangem pe vinovat. pe bune, ce mai stam atata sa ne dam de-o parte sau alta MERITA treaba asta cu varf si indesat. uite, eu am facut parte dintr-un partid politic detul de mare timp de vreo 6 ani si stiu si eu ce inseamna mecanismul asta si stiu ce inseamna sa tradezi. uite, iti mai spun o chestie, iarasi, am facut parte sin staff-uri de campanie, ceea ce a facut geoana in seara lagerilor cu basescu e tradare pe fata, incepand de la vizita la vantu si pana la faptul ca a venit inadmisibil de pregatitit la o confruntare electorala…(geoana nu e un om prost, sa ne intelegem). gata, sa ii dea afara si pe tradatorul de vanghelie, de aura vasile and co. pe buna, cu astia vrei sa il dam jos pe basescu….victor, incearca sa nu mai fii mama tuturor ranitilor, cel putin nu in cazul asta, te pacalesti maxim (stiu pozitia ta fata de geoana, dar totusi..) foarte bine, trebuie in usl disciplina la maxim ca sa poata sa indeplineasca telul. eu, daca eram factor de decizie, il dadeam afara fara drept de apel, nici nu stateam la discutii. in fine, ISI MERITA SOARTA CU VARF SI INDESAT, hai sa o mai lasam pe asta cu democratia, ca nu tine, nici macara in america, taara cu un sistem democratic adevarat, vorba domnului stan…pe bune
De alecsei pe 13 November 2011 la 19:23 (#)@Ica St. O. Victor: daca ma-ntrebi pe mine, amandoi; fiecare-n felul lui…
De Victor Ciutacu pe 13 November 2011 la 19:25 (#)@alecsei: dincolo de notiunea de judecata in absenta inculpatului si de propunerea de excludere a lui pentru o culpa tinuta secreta, asta cu hai s-o mai lasam cu democratia chiar nu merita vreun raspuns/comentariu din partea mea
1.Ai dreptate 100% ca ar fi trebuit sa fie demis a doua zi dupa pierderea alegerilor.Eu,mai mult,zic ca nu el ar fi trebuit sa fie candidatul psd la presedintie si daca totusi a fost s-a gresit cu doi candidati impotriva matrozului.
De bond-escu pe 13 November 2011 la 19:38 (#)2.Iarasi,esti printre putinii observatori care critica modul in care opozitia isi prezinta pozitia in anumite momente.Cel putin,Ponta apare cu buza de jos tremurinda si se plinge ca Basenel i-a furat banii de ciunga!Cred ca vrea sa-l imite pe Basescu care dindu-se victima a cistigat voturi,insa aduce mai mult cu Andreea Marin la surprize,surprize!
3.Tuturor politicienilor le place dictatura,insa cu ei la putere.Am scris aici,acum citeva zile,ca ne e frica de dracu si vom da taica-su.Despre televiziunile de stiri,de orice fel,au pauza baietii simbata si duminica,dau drumul la calculator si reclame si pa.L-au arestat pe avram si pe canalele de stiri sportive era Borcea cu saorma la Maiami.Au trecut zece ore pina site-rile si tv de sport sa dea ceva,era week-end!Astia macar sunt puturosi,ceilalti de la politica sunt si puturosi si ticalosi!
judecata in lipsa inculpatului se face si la tribunal… daca nu ajungi la judecata sau ajungi prea tarziu. pai hai sa vorbim serios, esti fostul presedinte al partidului, si esti propus spre excludere din partid si ai argumente contra parerii partidului, pai scuza-ma eram la 12.30 acolo, asta apropo de judecata in absenta inculpatului, dar bine firavul geoana. iar decizia chiar nu cred ca ne priveste, hai sa fim seriosi, ai experienta in viata asta politico-mondena, ai informatii ca unu face una alta, dar nu poti sa il combati cu statutul, deci ce faci? il tii acolo pt ca nu ai argumente statutare? nu!!!!!!1
De alecsei pe 13 November 2011 la 19:41 (#)iar treaba cu democratia, asa este….(paranteza, cred ca mai stalinisti sunt ailalti, cu dosare, cam asa se facea pe vremea lui stalin sau daca vrei un studiu de caz, ia pntcd, atunci cand a fost la putere).
@Victor Ciutacu:
De Cătălin I. pe 13 November 2011 la 20:08 (#)“principalul lucru pe care ei i-l reproseaza lui Basescu nu este deteriorarea nivelului de trai sau prabusirea sistemului de educatie, ci tentativa de instaurare a totalitarismului. iar ei se comporta totalitar in opozitie. ceea ce spune multe despre ce si cum vor face dupa si daca vor ajunge la putere.”
Foarte trist si foarte adevarat. Insa, ce mi se pare de-a dreptul remarcabil, este faptul ca la nici un tur de alegeri parlamentare sau prezidentiale din 1989 si pana acum, nu este valabil ce ai spus tu in citatul asta. Niciodata nu a existat temerea intemeiata ca opozitia are tendinte totalitare. Chiar si atunci cand a iesit nea’ Nelu iar, dupa tzap, temerile erau altele, nicidecum instaurarea totalitarismului si a practicilor Staliniste. Si vorba aia, trecut mai comunist decat nea’ Nelu, nu stiu cine mai are… Chiar atat de mult am involuat din punct de vedere politic incat sa ajungem sa ne temem (logic si intemeiat pe dovezi concrete) ca opozitia, odata ajunsa la putere, este de fapt aceeasi Marie cu alta palarie? Stiu, Ponta este procurorul care declara despre un cetatean caruia ii sunt aduse la cunostinta invinuirile, ca trebuie sa se duca in fata instantei sa-si dovedeasca nevinovatia…dar totusi…
Acum cateva zile am ajuns sa fiu convins ca e mai bine ca a iesit Basescu iar, pentru ca Geoana ar fi fost de-a dreptul dezastruos si totalmente imprevizibil in functia de Presedinte, dand dovada de labilitate psihica extrema, iar acum trebuie sa diger si recunoasterea faptului ca opozitia este un fel de pui al puterii, care de abia asteapta sa ajunga la butoane?
In urma cu vreo doua saptamani cred, ma dojeneai ca n-am simt civic atunci cand eu iti spuneam ca liderii sindicali si mai ales cei ai opozitiei ar trebui sa dirijeze eventuale iesiri in strada in mod organizat. Evenimentele ultimei saptamani imi intaresc si mai mult convingerea ca de fapt liderii opozitiei din Romania nu vor altceva decat sa preaia ei puterea, grijile pentru saracia populatiei fiind doar motorul care sa-i faca sa-si vada sacii in caruta. In afara de gargara tipic populista nu-i vad deloc dornici sa intreprinda ceva concret in sensul asta. De remarcat totusi atitudinea decenta a PNL-ului si a lui Crin Antonescu in toata povestea asta cu Geoana.
Apropo, uite un scenariu demn de o boala psihica fara leac: Ponta este mana-n mana cu Basescu. Basescu are nevoie de partid nou, imaculat, cu imagine proaspata. Ponta il da afara pe Geoana. Geoana isi face partid (celebra Scufita Rosie de care se tot vorbeste), in care aduna oameni pe care-i disloca din PSD si pe cei care pleaca din PDL dupa ce guvernul Boc demisioneaza in iarna asta. Noul pardit format este barca de salvare a lui Basescu. Inainte de presidentiale USL se sparge. Noul partid al lui Geoana, cu Basescu in spate, il propun pe Ponta Presedinte. Ponta accepta. Ajunge Presedinte. Basescu este numit Prim Ministru. Geoana ramane Presedintele Senatului (altceva nici nu poate). PNL (pe care Basescu il uraste extrem dupa ce a format USL in loc sa se alieze iar cu el), pierde mizerabil si Presedintia si intrarea la guvernare si ramane inca 4 ani in opozitie cu riscul de a ajunge noul PNTCD. Basescu ramane premier conducand din umbra, Ponta presedinte marioneta (pe sistemul Rus), Geoana la Senat. Se impaca si capra si varza. In sensul ca Basescu sparge USL (visul lui erotic), ramane la putere, are partid nou si i-o trage si lu’ Antonescu (al 2-lea vis erotic). Iar totul a inceput odata cu certurile PC-PSD si cu dorinta lui Ponta de a scapa de A3 drept unica portavoce a opozitiei. Iar acum, excluderea lui Geoana.
Acum, merit ori premiul Nobel pentru deconspirare, ori o reteta pe doua pagini cu sedative puternice.
Mă uit la Bogdan Teodorescu pe Antena3 și nu-mi vine să cred… E convins că Geoană are agendă separată de PSD, agendă dată de Băsescu și crede că Ponta și Șova au procedat corect. Hmm…
De Radu Nastasă pe 13 November 2011 la 20:12 (#)Victore, parca te vad ca, dupa alegeri, vei fi singurul care ii va permite matrozului sa apara pe sticla (fiind la vorbitor) si va hahai in plans pe umarul tau, aratand bratarile puse de noua generatie de despoti…
Chestia nasolescu e ca, daca viitorii sfarma lege vor continua asa, parca vad ca vei fi declarat persoana non grata in .ro, canci emisiune si blogul tau va putea fi accesat numai din strainatate.
Sa ne gandim numa’ de cat timp stau astia pe bara si cu cata furie vor rastigni din nou poporul care le-a dat nastere.
Micul Titulescu va baga la casa de batrani (paziti cu automatele) pe seniorii partidului si va reveni la moda mustata scurta, de sub ochelari, care va tresalta in extaz mistic in fata salutului maselor de indezirabili trimisi la noul canal, (la ala de pe sub autostrazile patriei) : Sa ne traiti Stapane, cei pe care i-ai f*&%t, te saluta !
Singurii ziaristi acreditati sa profeseze in .ro, vor transmite la telejurnal, zi si noapte, interviuri inflacarate cu bravii eroi ai patriei, fosti activisti politici ai tarii, care isi vor face autocritica si vor hotara in unanimitate sa munceasca voluntar, pentru tot restul vietii, la “recoltat” de stuf, ca sa duduie economia !!
P.S. Dar povestea e cu va urma, cum spuneai si matale : prin mazilirea fascista a unui fost conducator, se va crea un precedent…
De pretender pe 13 November 2011 la 20:23 (#)cred ca cea mai clara analiza (apropo si de
De ソリン pe 13 November 2011 la 20:48 (#)subiectul postului) o are d-l profesor
Bogdan Teodorescu la Radu Tudor in
emisiunea din seara asta.
dupa cum am mai scris mai sus, eu nu-l vad
pe “G-One” victima; stia ce face si mai ales
in momentele astea, ciriiala si iesitul in
decor inseamna transformatul sau in cal troian
ori seppuku (virgula) colectiv cu asistenti portocalii.
Si revenim la ideea mea ca o alianta din 2 partide care sa se verifice reciproc e mai buna pentru democratie decat orice altceva.Impiedica totalitarismul vreunuia dintre cele 2.Sunt satula de povestea Geoana.Nu am inteles nici conferinta de presa ,nu-si avea rostul,a lasat loc pentru motivatii in plus.Aroganta nu mi-o explic.Cat despre executie,partidul asta tot timpul si-a executat fostii lideri,ar fi fost rentabila o solutie de compromis,au preferat una radicala.Solutia de compromis nu ii dadea motiv lui Geoana sa se victimizeze si nici sa determine sciziuni in randul psd.
De Irina pe 13 November 2011 la 20:50 (#)TVR info este singurul post care difuzeaza stiri. Excluderea lui Geoana din partid devine o stire atunci cand se intampla…pana atunci e can-can. Care e stirea acum? Ca se discuta excluderea lui Geoana? Asata nu e o stire pt ca se stie de o saptamana ca se discuta excluderea. Stirea este excluderea nu discutiile. Nu aveti fata de TVR info. In primul rand voi nu datri stiri externe ceea ce spune multe despre capacitatea voastra de a intelege pe ce lume traiti.
De sandu pe 13 November 2011 la 20:55 (#)nici eu nu pot sa-l iert pe Geoana pt unele … dar de aici pana la excludere e cale lunga … si uite cum se intareste PDL-ul … si sa vezi cum face 40% la urmatoarele alegeri
De robert siegmeth pe 13 November 2011 la 21:11 (#)De acord (intrutotul) cu Alecsei.Geoana chiar trebuia executat,in orice fel,imediat dupa alegerile din 2009,pe care le-a pierdut lamentabil,pe mana/greselile lui. Mai bine mai tarziu decat niciodata,asa ca nu-i mai plangeti de mila,ca a fost sau va fi exclus din PSD. Disciplina din partid nu cred ca se discuta. Cand PDL-ul i-a sanctionat pe cei care n-au stat(obligati de sefi) in bancile Parlamentului si s-au dus sa voteze,asa cum e normal,ce fel de executie a fost? Poate ati scris si n-am vazut eu !
De Victor pe 13 November 2011 la 22:47 (#)Geoană era de mult pe listă… din varii motive, dar de ce să-i facă felul acum?! PSD-ul n-a auzit de zicala: te faci frate cu dracu’ până treci puntea? Mai ales că dracu’ e chiar un rod al seminţiei sale?!
De mosser pe 13 November 2011 la 22:56 (#)Stimabilii n-au reuşit să-şi mai ţină-n frâu dorinţa de răzbunare… “Ochi pentru ochi, dinte pentru dinte” şi uite cum Legea talionului prinde viaţă după atâta amar de vreme. Şi nici măcar n-avem ce să le reproşăm, ea există-n Sfânta Scriptură!(doar suntem un popor de creştini, ce Dumnezeu!)
Totusi un partid e un club unde oameni se aduna pentru ca se plac si au incredere unul in altul.
Fiind bazat pe voluntariat si nefind ceva “prezntza obligatorie” deciziile sunt bazate pe criterii subiective a lui pentru ca asa vrem noi astia care votam si eventual ca sa nu pere dictatori odioasi ne-am facut si un regulament care sa spuna ca avem si voia sa vrem asa sau altfel.
Si iaca de accea ca si la sedintza de redactzie unde se discuta pe cine mai restructuram prezenta celui discutat e obtzionala dupa cum bine itzi aduci aminte.
Daca vreunul dintre decidentzi vrea sa ii puna vre-o intrebare bine i se da cuvantul daca nu ….. NU. Hai dute, dute si se du.
E corect? Desigur ca nu. E chiar frustrant. Da nu e necesar sa fie altfel. Uneori nu vorbele tale conteaza ci faptele tale si in acest caz totzi cei prezentzi cunosteau faptele lui Geoana.
Crezi tu sincer ca vreunul dintre cei ce au votat in sedintza ar fi votat altfel dupa o pledoarie a lui Geoana? Mie mi-e teme ca nu.
Mie mi-e teama ca in cazul Geoana faptele sale au vorbit ma tare decat retorica sa, retorica pe care in finala TOTZI aia care au votat au preferat sa nu o mai auda.
Acuma Geoana si-a vazut visul cu ochii acuma poate candida din nou la presedentzia Romaniei caaaa n-o sa se incurce el in acordurile PSD-ului din interfilorul USL-ului pentru a-si vedea visul cu ochii. Si tu potzi sa-l si ajutzi sa-l invitzi la tine in emisiune sa itzi prabusesca ratingul ca dora de aia niciodata tu nu invitzi oameni care ar putea vorbi despre ceva semificatic dincolo de siteria prezentului.
Despre cum se face cand se face, despre cum au facut cei ce au facut.
Deparece nu sunt de actualitate. Ei la fel si PSD a considerat ca Geoana nu mai e de actulitate de ce ar trebui sa se justifice ei in fata ta mai mult decat o faci tu in fatza lor?
De laur22 pe 13 November 2011 la 23:00 (#)Un fel de coșmar
Se făcea că soacra lui Geoană și socrul lui Ponta se iubeau în secret. Că rodul iubirii lor tomnatic-târzii fuse un puștiulache bine crescător în viața de partid și de stat trei zile cât alții într-un an. În a 120-a zi puștulache se făcu de 36 de ani și-i execută pe frații lui vitregi Ponta și Geoană. Și acum coșmarul … Băsescu, într-o conferință de presă hăhăia. Era vesel că nu mai avea a face discriminări între sexele socrești – situația demoncrației autohtone devenea din ce în ce mai corect politică.
De FuXi pe 13 November 2011 la 23:07 (#)Iată două motive foarte bune pentru mine, care mă fac să-mi pierd şi bruma de interes faţă de treburile interne din PSD:
1. http://www.cotidianul.ro/pdl-cere-parlament-unicameral-si-comasarea-alegerilor-163714/
De violet pe 13 November 2011 la 23:14 (#)2. Relatarea jurnalistei A3 despre ce a păţit echipa din care face parte, de la cunoscuţii primarului PDL care petreceau în Primărie.
@sandu: mars, bai, bugetarilor. traiti pe banii nostri, paduchilor, faceti audienta nemasurabila (ca d-aia nu platiti sa apareti in tabele) si n-aveti bunul simt sa mergeti in w-e la munca, dar desenati stramb filosofia stirilor pe bloguri
De Victor Ciutacu pe 13 November 2011 la 23:30 (#)Dupa trocul facut cu Base in 2009, Geoana trebuia exclus.Tvr este o curva. USL o va prelua la anul….fraierii vor plati in continuare distractia…..
De Besprizonia pe 13 November 2011 la 23:31 (#)“Şi după aia leprele au tupeu să ceară majorarea taxei tv…” Adevar graiesti. S-o faca pe madam Culcer fericita.
De sandman pe 13 November 2011 la 23:33 (#)Victore , desi problemele personale ma cam tin departe de aspectele colaterale ale vietii mele cotidiene , cum ar fi evenimentele politice sau economice , cele mai interesante nu pot sa nu-mi atraga macar putin atentia : … cum ar fi si acest “caz Geoana” …
Stii ,ani de zile am fost NU un admirator , ci DOAR un aparator al asa-zisei bunecredinte si onestatitati al lui Geoana , cum am fost , mai demult , un naiv credul al liberalismului si performantelor economice al lui Patriciu.
(probabil ca nu de bunavoie ci pe baza de … dosare , dar asta-i mai putin important) . E adevarat ca adevarata fata al lui Patriciu nu a aparut din prima , ci punand cap-la-cap diversele actiuni ale sale care , CULMEA , LOVEAU DE FIECARE DATA IN INTERESELE PNL !
Iar in cele din urma s-a constat ceea ce era de constatat …
Culmea , in cele din urma s-a demonstrat ca acel asa-zis “sa-ti fie rusine Dinu Patriciu” sa nu fie altceva decat UN CAL TROIAN si O PIATRA DE MOARA al lui Basescu in PNL
Ei bine , intr-un mod cu totul asemanator , oricata intelegere am avut pt. Geoana , incep sa constat CA MAJORITATEA ACTIUNILOR SALE SUNT IMPOTRIVA PROPRIULUI PARTID SI , IN GENERAL , A INTREGII OPOZITII , dar intr-un mod mult mai subtil , mai “curvesc” as spune …!!!
Am inceput sa cred ca nu e chiar “prostanacul” pe care-l cred toti si , se pare ca nu sunt singurul cu aceasta impresie (chiar in aceasta seara l-am auzit si pr prof. Bogdan Teodorescu cu pareri asemanatoare). Si , extrapoland acesta logica , oare nu suntem spectatorii unei sinistre si extraordinar de perfide “piese de teatru” , in care Geoana a fost DE LA INCEPUT (de la alegerile din 2008) , TROIANUL lui Basescu ???
Oare Geoana nu a participat la Prezidentialele din 2009 TOCMAI ca sa-l scoata din cursa pe Antonescu care l-ar fi batut SIGUR pe Basescu la confruntarea finala dar , culmea , constatand ca el insusi are sanse de castig in fata lui Basescu (acesta nefiind in plan!!!) , s-a DUS VOIT la Vantu (posibil la ordinele “securistului-sef”) ca sa-si reduca sansele de castig ??? Iar cand A CASTIGAT CHIAR SI ASA , a avut grija STS-ul sa faca ROCADA peste noapte !!!
Stiu , pare putin fantezista aceasta “teorie a conspiratiei” dar nu vi se pare mai plauzibila dacat faptul ca un diplomat cu o cariera si o inteligenta deloc neglijabila (urmariti-i alocutiunile si veti constata coerenta si , chiar , eleganta lor) si atunci CHIAR ASA DE TAMPIT SA FIE si tot-timpul sa “dea cu bata-n-balta” din greseala …?! Sau a fost o mascarada pt. ochii tampitilor , adica noi , iar miza fiind una doar de ei stiuta (posibil TOT ceva la dosar …) ?!
Nu stiu ce sa mai cred , dar desi nu-mi place DELOC modul in care s-a procedat la “executia lui Geoana” , daca Geoana este intradevar “troianul lui Basescu” in USL si inca unul foarte abil , IN ACEST CAZ chiar SE IMPUNE eliminarea lui cat mai rapida din PSD si din coalitie (chiar si intr-un mod mai putin ortodox) !!!
De Nostradamus pe 13 November 2011 la 23:38 (#)Oricum , daca punem cap-la-cap TOATE actiunile lui Geoana si MOMENTELE cand au fost ele intreprinse vom constata ca DE FIECARE DATA ele au facut mari deservicii propriului partid cat si intregii Opozitii . Si atunci , sa mai putem sa credem in asa-zisa naivitate si in asa-zisele stangacii ale lui Geoana …? Nu stiu ce sa zic … , voua cum vi se pare aceasta treba , judecand “la rece” , fara patima sau simpatii ?
Ponta nu face decat sa ne arate ce poate urma.
De blog pentru prieteni pe 14 November 2011 la 01:06 (#)Acum stau sa ma gandesc ce dracu sa aleg la urmatoarele alegeri.
E din ce in ce mai greu.OOOOfff
Geoană îl sapă demult pe Ponta – cam de când a fost înlăturat de la şefia partidului – în speranţa că aşa o să revină în prim plan. Pentru asta s-a folosit de poziţia din senat care-i conferă expunere mediatică (presa nu poate să-l ignore) ca să acrediteze ideea că Ponta e lipsit de autoritate în partid (imatur, marionetă etc.). Adică exact ce susţine şi propaganda băsistă. Nu cred că există o înţelegere ocultă cu Băsescu, nu are logică nici ideea că ar fi pierdut intenţionat alegerile din 2009, dar MG îşi sabota partidul în speranţa că un eşec la anul îi va da ocazia unei reveniri la comandă. În condiţiile astea Ponta a făcut exact ce trebuia să facă, chiar dacă o să iasă un pedelist la senat. Păcat că Patriciu – alt ticălos egomaniac şi cal troian profesionist – nu poate fi rezolvat atât de uşor.
Iar în legătură cu “execuţia stalinistă”: aşa făcea Iosif Vissarionovici cu ăia pe care-i epura? Îi demitea din funcţii şi îi lăsa să activeze în sovietul suprem eventual în alt partid (!), sau în cel mai rău caz îi trimitea acasă unde trăiau liniştiţi până la adânci bătrâneţi? Ideea asta că MG ar fi o victimă, ba chiar un soi de martir, e ridicolă. Formula “execuţie democratică” e mai corectă, pt. că MG chiar e detestat de majoritatea pesediştilor şi nu numai.
De cristi pe 14 November 2011 la 01:29 (#)Nu m-ar deranja daca odata ajuns la putere Ponta va aplica apucaturile de procuror stalinist pe cei care au fost la putere Base si clica lui. Tare imi este ca tot poporul,fraierii de rand vor simti biciul pe cocoasa doar ca aplicat de alt stapan iar Ponta va juca o mare hora prieteniei de gat cu fostii asa made in Romania. Se pare ca in tara asta doar vremea se schimba politicienii si apucaturile lor raman aceleasi. Cat despre actiunea lui Ponta,orice lupta lasa cicatrice iar el sa nu creada ca executia lui Geoana nu va lasa urme pe fata psd-ului,urme care vor costa psd-ul.
De dorubr pe 14 November 2011 la 03:15 (#)ce zici victore, n-ar fi ideal daca s-ar executa unul pe altul pana n-ar mai ramanea niciul dintre toti cei care au fost in prim-planul politicii in ultimii 15-20 ani? hai sa zicem sa mai ramana doar 1-2% din ei. astea-s vise imposibil de indeplinit fara, doamne fereste, vreo calamitate, si fara una, cum ii triezi, cine ramane?
De ioan pe 14 November 2011 la 04:14 (#)chiar as fi curios, cu cine ai imagina clasa politica, daca ai putea, fara sa le faci rau, sa-i faci sa dispara pe unii. pe cine ai lasa sa cobduca tara daca ar depinde de tine?
[...] pot sa nu inchei fara sa semnalez articolul lui Victor Ciutacu, in care scrie despre cea mai noua executie stalinista facuta de Dan Sova, la fel de rapida si eficienta ca si cea care va duce la inlaturarea lui Victor Ponta din functia [...]
De Viitorul presedinte al PSD | ROMANIA INEDIT pe 14 November 2011 la 04:48 (#)Cum poate fi numit TVR Info o mizerie? Este un autentic post de știri. Desigur prin prisma unui consumator de “BBC-Realitatea” sau A3 are multe lipsuri dar asta e o altă poveste.
De cristian pe 14 November 2011 la 06:48 (#)da si daca a fost Geoana executat in stil stalinist, mafiot, etc, CE?! Geoana aka prostanacu cum ii zicea cienva mult mai celebru ca el, trebuia sa dispara din viata politica imediat ce s-a facut de ras la ultimele alegeri. Punct.
Faptul ca este umilit a doua oara, numai ca de data asta de ai lui, nu face decat sa-i arate dl fost al doilea in stat ca e cam timpul sa plece.
Indiferent de cat de destept, bine pregatit, etc este el, trebuie sa plece. Asa e onorabil, asa era normal sa o faca la alegeri. Nu trebuia sa mai aud de el.
Daca vrei si din cauza lui suntem in rahatul in care suntem. Poate daca erau ei la putere era rahatul putin mai mic.
Sanatate Victor.
De Lee pe 14 November 2011 la 07:22 (#)Pt. mine este foarte clar ce viitor ne asteapta…same old shit. Suntem atat de avizi de putere, incat nu dam doi bani pe imagine. Cine isi asuma esecul aliantei cu psd si pc din pnl? A fost o uriasa greseala a pnl, care avea electorat fidel. Ce se intampla acum in usl, cade manusa pdl-ului. Despre metodele aplicate de psd, nu ma pronunt, sunt uimita de faptul ca oamenii grei de acolo, cei care stiu cu ce se mananca politica, tac malc. Oare au si ei fabricate dosare, sau doar urmeaza un model care a dat bine la electoratul analfabet, flamand de mici si bere, care isi vinde 5 ani din viata pe o galeata. Le mai trebuie doar niste vopsea…
De gabi oarga pe 14 November 2011 la 07:26 (#)de acord cu nostradamus, la care as vrea sa rememorez niste mici episoade a la mircea geoana:
1. in anii 96-2000 aparuse (parca) scriosarea de incondeiere – tinta ion iliescu;
De alecsei pe 14 November 2011 la 08:06 (#)2. in 2004 candideaza impotriva lui traian basescu la primarie, pierde lamentabil – gafa cu magurele, care a fost haioasa, plus alte gafe – tinta psd;
3. sorin oprescu candideaza impotriva lui la congres, pierde;
4. alegeri primarie – vasile blaga, oprescu, CRISTI DIACONESCU (UNPR) – apare diaconescu in scena, de ce? la vremea respectiva se bucura de o mare incredere in sanul partidului, se vorbea, pe la colturi de o eventuala candidatura, la vremea aia, la sefia partidului si se bucura de o simpatie si in randul alegatorilor;
5. congres psd – ales ponta – diaconescu il sustine cu multe semne de intrebare, pe geoana, intr-un final ajunge la UNPR;
6. marian sarbu (UNPR), in ultima perioada prin psd il ataca pe ion iliescu.
7. uitasem, aparuse si executia lui nastase de la hotel…
Si exemple mai pot aparea. Si, deci, sa nu il credem pe Madalin V., cu genul asta de grup de “interese”?
“…e lupta pentru halci de influenta si atat”
Da, asta e politica, in general, pe toata planeta, asa ca n-ar trebui sa fim prea socati de dezvaluirea asta… Dar nu prea-mi vine a crede ca Geoana e mazilit pentru asta; influenta amaratului asta nu depaseste aria comunei Amaratii de Sus si a zonelor limitrofe (care cica il sprijina pana la capat). De buna seama, Geoana a fost prins cu ceva (ce nu poate fi facut public sau/si nu se poate dovedi) si prezenta lui in partid si la sefia Senatului nu a mai putut fi tolerata de catre pesedei (scorul de la vot, 43-5-1, e mai mult decat graitor). Modul pripit in care a actionat Ponta insa (pe sistemul “curat neconstitutional, da’ umflati-l”), dovedeste ca mai are mult pana sa devina apt politic pentru a conduce un partid ca PSD. Deocamdata e necopt… Sau, cum se spune in limba licuriceasca, “young, dumb and full of cum”. Oricum, de un lucru nu are a se plange Geoana: ca nu i s-a acordat onoarea (cuvenita unui fost presedinte) de a fi exclus in urma deciziei unui organism national de conducere a partidului. Geoana, cand a vrut sa scape de Nastase, l-a trimis pe mana lui Tudorache, intru belire competenta si statutara, la organizatia de sector. Totusi… Sova nu-i Tudorache…
De Bubulea pe 14 November 2011 la 09:07 (#)Si mai vreau sa (incerc sa) elimin un dubiu exprimat, nu o data, mai sus: oare chiar sa fie prostanac Geoana sau…? Da, dincolo de experienta lui in politica externa, de limbile straine vorbite la perfectie, de gesturile dubioase pe care le-a facut la ordin, clapaugul asta e prost ca o basina… Cand te gandesti ca ofiterii de informatii acoperiti din toata lumea sunt antrenati sa reziste oricaror torturi, fizice si psihice, pentru a nu se deconspira, nici nu-ti vine a crede ca acest James Bond de Dabuleni “s-a spart” http://www.youtube.com/watch?v=5DePOjLCpjk intr-o conferinta de presa. N-a fost nevoie sa-i smulga cineva unghiile, sa-i stinga tigarea pe ochi sau sa-i puna cutitul la gat lu’ soacra-sa; a fost suficienta doar o banala intrebare venita de la un ziarist (care nici nu-l viza direct) ! Asta seamana perfect cu declaratia lui Basescu de la TVR prin care recunostea ca i-a vandut lui Casuneanu, dupa ce a mintit atatia ani, dupa ce s-a chinuit sa se acopere de hartii, sa vanda prin intermediar, etc. Astia doi ar trebui sa nu lipseasca dintr-o eventuala carte ce s-ar putea scrie candva, cu titlul, de data asta, “Acesti prosti care ne guverneaza”.
devin din ce in ce mai deprimat cand vad ce se intampla in psd. vad un stalinist la conducere si care incearca sa ajunga la putere anul viitor. Cred ca viseaza daca se comporta asa. Chiar daca Geoana a gresit de multe ori, cred ca nu e necesar in aceste momente sa se cedeze conducerea Senatului, unde sa mai rezistat in fata tsunamului portocaliu. Vreau sa i se ceara lui Ponta demisia in cazul in care se pierde conducerea Senatului. Sunt curios daca ar fi de acord, sau treaba e aranjata cu base …ca si pe d-l procuror il vad deja capabil de tradare .Pacat ca atatia oameni au sperat ca opozitia va ajunge la putere sa scape de astia ca nu avem cu cine. Din pacate nu e doar opinia mea . Doamne ocroteste-i pe romani .
De stan păţitu pe 14 November 2011 la 09:24 (#)Dedesubturi pe care nu le cunoastem;regrete,dar mai ales sila…
De evelics pe 14 November 2011 la 09:35 (#)Deşi credeam că am epuizat subiectul, nu pot să-mi ascund plăcerea de a face o constatare:
ソリン şi Nostradamus, sunt perfect de acord cu voi! Şi da, profesorul BOGDAN TEODORESCU , pe mâna căruia “mă dau” oricând la analize de acest gen, spune foarte bine ceea ce contează cu adevărat. Ascultaţi, de exemplu, la 20:51- 20:53 şi veţi vedea ( cei care n-aţi făcut-o deja ) despre ce vorbesc.
De violet pe 14 November 2011 la 10:13 (#)recitind comentariile, m-a umflat rasul. zeci de oameni incearca sa ma convinga ca Geoana trebuia exclus. unde am scris eu in textul de mai sus ca nu trebuia?
De Victor Ciutacu pe 14 November 2011 la 10:20 (#)@Violet: Bogdan isi face foarte bine meseria
Cred că am înţeles. Dar nu retractez nimic. Oricum, eu asta gândeam dinainte.
De violet pe 14 November 2011 la 10:28 (#)“recitind comentariile, m-a umflat rasul”
Pe mine, recitind comentariile, ma umfla plansul… Astia de la putere sunt calare pe noi, cum n-a mai fost nici o guvernare in ultimii 21 de ani, iar noi ne facem griji pentru ce-o sa fie cand o sa vina opozitia la putere ! Gata, deja stim sigur ca o sa scapam de dracu’ si dam de ta-su ! Propaganda basista conform careia “toti sunt la fel, asa ca n-are rost sa-i mai schimbam p-astia” deja e depasita; s-a ajuns, aici, pe blogul lui Ciutacu, la un alt nivel, la care Basescu nici nu spera sa se ajunga: “cand or ajunge astia la putere, o sa-i regretam pe portocalii”. In conditiile astea, nu pot decat sa le doresc un viitor roz celor care au astfel de temeri (or, asa cum ne spune o reclama de zeci de ori pe zi, “daca vrei ca viitorul sa fie roz, e bine sa adaugi si portocaliu” http://www.youtube.com/watch?v=S_t3TNRTFCY ). Celorlalti, care sunt pe deplin constienti de pericolul in care ne aflam, le aduc aminte celebra zicere “United we stand, divided we fall” sau, in traducere (foarte) libera, varianta care circula la mine la bloc acum 25-30 de ani: “Sa ne-avem ca fratii, ca ne fute altii”.
De Bubulea pe 14 November 2011 la 11:08 (#)Ce mai freamat, ce mai vuiet…
Scurt: Geoana a fost exclus pentru tradare! Desele intalniri cu tablagii din unpr, incercari de lovituri de palat in interiorul PSD, prietenia toxica cu Gusa, planurile cu Marean si multe, multe altele. Arhisuficient!
Executie tipic stalinista?!
Hahahaha!
Da’ cum vroiati, altfel?!
@victor
Da’ cand a fost poporul asta condus in mod real democratic?!
Politicienii destepti lucreaza cu materialul clientului…
De-aia i-a futut Basescu pe toti!
PSD(USL) va pierde alegerile daca nu rastoarna carutele cu bani in mijlocul poporului. Punct!
De john doe pe 14 November 2011 la 11:18 (#)Si atunci ma intreb? De ce sa mai votam PSD-ul/USL-ul. Eu nu uit ce a fost pe timpul FSN-PDSR-PSD etc.
De Cami pe 14 November 2011 la 11:23 (#)1. Geoana a primit instiintarea pentru ora 14,15? A primit-o. Trebuia sa transmita confirmarea participarii ? Trebuia. A transmis confirmarea ? NU.
De Doina pe 14 November 2011 la 11:24 (#)Pai si atunci, luand in considerare ca este Presedintele Senatului, fiindca PSD-ul l-a pus acolo, deci TREBUIE sa respecte disciplina de partid, de ce nu s-a conformat Geoana si nu a transmis confirmarea participarii??!! Fiindca asa vor muschii lui si interesul lui. Fiindca altfel nu avea ce sa comenteze pe la n’spe posturi TV despre cat este el de oprimat de catre Sova si Ponta, el care de fapt este un corect, un PSD-ist convins si nu are ce sa-si reproseze !! Geoana a procedat conform unui plan de actiune, pus in aplicare de mai mult timp, si ma mir ca PSD-ul a reactionat asa tarziu.
2. Nu cred ca Geoana are coloana vertebrala si si cred ca scenariul, scos in relief de dl Bogdan Teodorescu , este real.
3. Democratia inseamna si disciplina, corectitudine si respect pentru societatea/grupul social in care activam fiecare. Altfel, ai sa primesti cu aceiasi moneda cu care ai platit!
4. Nu sunt inmatriculata politic si nu consider ca a fost o ” executie stalinista”.
Disciplina si corectitudinea trebuie sa faca parte din viata noastra: familie, colectiv de munca, in tramvai sau metrou, la rand la paine sau la teatru. Sunt concepte valabile si in democratie si pe care le-am uitat in ultimii 20 de ani .
Geoana a vrut spectacol si are spectacol. Nimic din ce va face de acum innainte nu il va face credibil.
eu, cetatean turmentat sunt intr-o blazare maxima!Stiu clar ca nimic bun pentru noi,a murit si speranta…
De carmen pe 14 November 2011 la 11:32 (#)Offtopic (oarecum…)
Mai este o “cheie” pentru anul viitor. Nu va uitati la cresterea minora de buget la serviciile secrete, uitati-va la cresterea SPECTACULOASA a bugetului MAE, cu peste 100 milioane de lei, adica vreo 16-17%!
De john doe pe 14 November 2011 la 11:35 (#)In acelasi timp, daca PSD va merge in continuare in diaspora cu Rizea, acuzat de o gramada de porcarii inclusiv de familia lui, pierderea e garantata.
Bun.L-au mazilit pe prostanac, pe sest.Ce urmeaza? PSD propune alt presedinte la Senat sau ailalti, acum ca l-au expulzat in suturi pe Geoana?
Nu imi fac griji ptr ce va fi cu Ponta premier, pana atunci exista mari sanse sa asistam la un razboi nuclear, ceea ce ar fi…mult mai nasol.
De Martinez pe 14 November 2011 la 12:00 (#)@Cami: pai eu zic sa votezi PD-L. macar stii ca mergi la sigur
De Victor Ciutacu pe 14 November 2011 la 12:10 (#)@john doe: cand or sa si fie-n stare sa comunice, nu sa-l trimita pe Sova s-o dea-n diverse si sa-l scoata dupa aia Bogdan Teodorescu, o sa-i si cred
masura luata de ponta, este salutara pentru intarirea autoritatii in partid, chiar daca procedeul este stalinist, dar scopul scuza mijloacele. intrun anume sens este un fel de noapte a cutitelor lungi… intro varianta de opozitie damboviteana…
De cetateanul gogu pe 14 November 2011 la 12:16 (#)Victore, eu inteleg ce spui tu…dar cred ca vrei sa fii prea boier cu cineva care nu merita.
Sunt de acord cu Iliescu la faza asta, are stofa de tradator, si oricand PSD-ul parea sa reuseasca sa tasneasca pe turnanta, Geoana avea grija sa faca o prostie. De la prostia facuta cu Nastase la alegeri, cu PRM, trecand prin nici nu stim cati mai suntem, vizita la Vantu, si impresia ca ar mai putea candida la presedintie. Nu mai zic de executia lui Nastase, felul in care a fost ales presedinte al PSD, prin WC-uri, si alte balbaieli. In plus, daca te-as intreba repede care-i pozitia lui Geoana in privinta impozitarii nu stiu daca ai putea cita o declaratie ferma a lui in aceasta privinta.
Restul, cu ora 13 de care se stia de cand haul, cu conferinta de presa, cu avertismentul primit cu doar putin timp in urma, cu…ce mai conteaza daca omul nu vrea sa inteleaga pur si simplu ?
Te rog sa nu mi-o iei in nume rau, dar cautionarea lui Geoana astazi mie mi se pare a fi o incercare de a trece peste faptul ca omul pur si simplu nu are bun simt politic, dincolo de bunul simt al celor 6-7 ani de acasa, si de care multi altii duc lipsa.
De Cristian pe 14 November 2011 la 12:42 (#)@Cristian: nu-l cautionez pe Mircea, nu mai dau doi bani pe el din ziua in care s-a dus peste Voiculescu ca sa fiu dat afara, da’ eu nu-mi schimb peste ani modul de gandire. mizerabil a fost modul in care el l-a ras pe Adrian la Confort, mizerabil e modul in care Victor l-a ras pe el acum. si la fel de mizerabil va fi ras, la momentul oportun, Victor…
De Victor Ciutacu pe 14 November 2011 la 12:48 (#)lui Nostradamus,
De cetateanul gogu pe 14 November 2011 la 12:59 (#)atat patriciu cat si geoana nu sunt decat niste cartite, pentru pnl si psd, si crede-ma ca ma pricep… masurile luate in contra lor sunt perfect justificate daca si colegii lor au ajuns la aceasta concluzie… in rest masurile de forta de tip stalinist sau intiparit prea greu in memoria colectiva ca sa renunti la ele pentru un fleac de democratie…
@cetateanul gogu: te-oi pricepe tu la stalinism, da’ cu gramatica n-ai nici o treaba
De Victor Ciutacu pe 14 November 2011 la 13:01 (#)Vorba vine ca-l cautionezi, am ales eu un cuvant prea tare, gresit.
De Cristian pe 14 November 2011 la 13:09 (#)Intelegerea de care dai dovada, asa e mai corect cred…oricum, daca omul avea bun simt si isi dadea demisia a treia zi dupa aflarea rezultatului alegerilor toate astea nu mai existau. Si uneori, mai ales daca esti pierzator de profesie, bunul simt ti se impune de catre altii, poate la fel de deficitari la acest capitol, dar care inca nu au pierdut nimic, iar daca o s-o faca cumva in nici un caz n-o s-o faca atat de jalnic ca Geoana.
Victor, Vanghelie ţi-a citit blogul. Cică a fost o execuţie stalinistă. Vorba cuiva: Vanghelie o fi ştiind cine a fost Stalin?
De violet pe 14 November 2011 la 13:14 (#)sunt de-a dreptul onorat, da’ cred ca, totusi, i-a facut cineva un rezumat
De Victor Ciutacu pe 14 November 2011 la 13:15 (#)Nu-l vad bine deloc pe Vanghelie, se va duce dupa Geoana…
De john doe pe 14 November 2011 la 13:20 (#)Geoana se tine de demnitati ca sa poata sa isi pastreze casa de la RAAPS, nu e nici un secret, si asta se intimpla de ani. Calitatile lui de om sint foarte discutabile. Este persoana care vorbeste cel mai mult, fara sa spuna nimic. Incercati sa vedeti daca va amintiti vreodata ceva din ce a zis Geoana, pe la vreun interviu. Ma bufneste risul cind il vad asa de serios stiind ca principalul lui scop in viata este sa isi tina casa, cit despre vizitele lui in SUA, stati linistit oricine poate sa viziteze SUA, nu si-a schimbat nici un politician american, vreodata agenda pentru Geoana. Si Da! Trebuia sa dispara de a doua zi dupa vizita la Vintu, pe care nu a reusit sa o explice nici pina astazi. Un dobitoc in costum.
De Cristian pe 14 November 2011 la 14:35 (#)Atunci votaţi-l, domnule Ciutacu, pe Băsescu, că văd că i-aţi preluat atât ideile (dacă pleacă Băsescu de la putere vin în locul lui comuniştii) cât şi exprimările (Băsescu când vrea insulte un adversar politic, dar nu ştie cum, bagă placa cu bolşevismul, evident fără să cunoască sensul termenului.
De Valentin pe 14 November 2011 la 14:52 (#)Aş vrea să ştiu cât timp aţi studiat dv. procesele de la Moscova din anii 30 de aţi ajuns să-l comparaţi pe Ponta cu Stalin.
@Valentin: pe vremea cand Basescu-mi hartuia mie familia si trimitea procurorii dupa mine, voi, anonimilor, stateati cu patura-n cap, sa nu va loveasca valul, iar seful vostru de partid era numit, tot de Basescu, ministru in guvernul PSD-PDL. asa ca mai subtire cu lectiile de disidenta sub anonimat, ca nu halesc.
De Victor Ciutacu pe 14 November 2011 la 14:56 (#)1. Nu sunt postac de partid şi ca atare nu îmi e Victor Ponta şef.
De Valentin pe 14 November 2011 la 15:09 (#)Eu nu am scris niciodată pe blogul ăsta că dv. aţi urma orbeşte indicaţiile lui Voiculescu şi ca atare aş aprecia dacă şi dv. mi-aţi acorda acestă prezumţie de om independent.
2. Îmi cer cer scuze că nu m-a hărţuit Băsescu. O să încerc pe viitor să îndrept situaţia. Poate aşa nu o să vă mai simţiţi superior făţă de noi, ceilalţi oameni din România care nu-l suportă pe Băsescu.
3.Textul dv. de aici propagă ideile băsiste şi am şi argumentat de ce.
textul propaga niste realitati. Victor si ai lui sunt niste stalinisti. la fel ca si aia pe care-i dau jos. altfel, in tara asta, eu nu iau lectii de disidenta si antibasism de la nimeni, chiar de la nimeni
De Victor Ciutacu pe 14 November 2011 la 15:11 (#)Eu nu încerc, domnule, să vă dau “lecţii de “disidenţă”. De cele mai multe ori apreciez ce face dv. la televizor şi aici, pe blog. Acum însă nu sunt de acord cu dv. şi ca atare îmi exprim ideile.
De Valentin pe 14 November 2011 la 15:21 (#)Nu-mi place aroganţa dv. faţă de mine şi faţă de alţii care au postat în subiectul ăsta.
Eu nu sunt nici jurnalist şi nici membru de partid, da ca antibăsist, ce sunt, m-am dus să votez demisia lui Băsescu în 2007 şi m-am dus să-l votez pe Geoană în 2009. Nu ştiu de ce simţiţi nevoia să mă luaţi la mişto că mi-am “pătura în cap ca să nu mă lovească valul”.
@Victor: imi cer scuze, nu sint eu ala care sa-ti
dea lectii; astea-s opiniile mele:
personal, n-am zis nici alba, nici neagra,
nici ca trebuia musai/nici ca nu exclus (acum).
am zis ca nu-l avantajeaza postura de victima,
ca a facut gafe ce sar in ochi ce-si merita
un raspuns ferm. insa momentul e aproape cel
mai prost ales cu putinta (cel mai rau era chiar
in perioada (anul) alegerilor + ciondaneala +
chelalaituri in fata camerelor si tavalit pe jos:
“aoleo, muica, ma joaca astia in picioare !”).
daca nu ma inseala memoria, am scris ceva in
sensul asta in post-ul cu Mazare (daca faci din
mers inlocuiri de piese, nu da bine/nu e kosher).
un partid e, cica, o adunare de indivizi care
au ceva in comun.
daca-s fi fost unul dintre decidentii din partidul
ala, probabil ca prima intentie ar fi sa-l dau
afara, insa n-as face un asemenea circ lamentabil
taman acum ca sa aia (portocalii) de ce sa rida
si (mai ales) sa-mi fuga electoratul.
rufele se spala in familie zice o vorba.
yeap, d-l Bogdan Teodorescu e un excelent comunicator.
oricare ar fi fost eventualele terte motive ce l-au
determinat sa ne transmita ieri punctul domniei sale
de vedere in emisiune (in afara celor vizibile si
care au sens), asta pentru mine trece in plan secund.
marea problema o reprezinta acum hahaitorul et company.
sintem fortati de imprejurari sa acceptam un
potential / viitor rau mai mic.
in ciuda istoricului oricarui alt partid ce-a
mai fost la guvernare, nu tin minte ca altcineva
sa mai fi facut un prapad (la fel de mare).
da, stiu, Victor, vei spune “o sa-mi spuneti
ca pe vremea lui Nastase era parfum”; niciodata
n-am afirmat asta; fiecare guvernare a avut ceva
nasol, din cauza asta s-a ajuns in final la accederea
la putere a PDL si implicit a hahaitorului; ce nu
este scuzabil este alegerea a doua oara a astuia !
ca ne-o vom lua dupa alegeri de la cei ce-l
vor inlocui, asta ramine de vazut, iar pe de
alta parte, ce-i opreste pe concetateni sa
iasa mereu in strada si sa taxeze oricare
guvernare (macar de acum incolo, din nou) ?!
acuma, ce-ar trebui sa facem pentru ca mizeria politicienilor
sa nu se mai propage in viitor (cu aceeasi forta/mai rafinat) ?
sa-i punem sa se jure “pa ce-au pe casa”, pe mama lor, ori pe
scroafa din cotet ? le punem o “centura de castitate” pe creier ?
pun mina de la mina contribuabilii si platesc cite o echipa care
sa urmareasca pe fiecare politician in parte si la closet, ca nu
cumva sa se spurce si sa stea de-a pururea virgini, neintinati si
albi ca barba lu’ Mos Craciun ?
ceea ce a fost mereu putred in politica dimboviteana a fost
tratarea cu manusi a baronilor/cnejilor de catre cei de la
centru si mina libera pe motiv ca aduc voturi si orice “NU”
spus unuia dintr-un judet ar insemna luatul organiaztiei
locale si trecutul “cu arme si bagaje la inamic”;
e ca un fel de “- ia zi barbate, nu-mi dai si mie cardul
ala fara limita sa ma duc la mall sa-mi iau chiloti noi ?
- nu ti-l dau, fa, ca deja ti-ai luat !
- ok, atunci ma duc la vecinu’ Gingirica si fac rost de bani.”
@Bubulea: diferenta dintre spooks (cum sint ei perceputi) e cam asa:
- americanii: Smith, Mr. Smith;
- englezii: Bond, James Bond;
- romanasii: Achim, Floricel Achim.
@Victor: n-am vazut postul cel nou si nici multe dintre
raspunsurile din postul cu mazilirea cind scrisei liniile
de mai sus; nu stiam ca G-One s-a dus la mogul sa te “trinteasca”;
care ar fi fost motivul ? pentru ca ti-ai spus mereu parerea
in public despre el / ca ai spus mereu ca Nastase e mai bun
ca el / alianta dintre psd si pdl din 2008 a fost naspa ?
in ceea ce priveste trasul la gioale/mazilirea brutala,
asta nu cred c-ar mai trebui sa mai mire pe cineva.
De ソリン pe 14 November 2011 la 15:27 (#)Ce-mi place!
Avem o singura realitate: toate partidele din Romania sunt staliniste pentru ca toate executiile din interiorul lor se produc asa. Nu doar la PDL se intampla asa, vedeti si PNL, PSD, PC, PRM etc. Exercitarea puterii partidelor sau a liderilor in afara lor tinde sa mearga pe modelul Basescu, cu cel mai mare succes de pana acum. Toti, in sinea lor, se viseaza macar un mic Basescu. Toti vor sa domine scena politica asa cum o face Basescu acum. Basescu a preluat modelul de la Nastase, dar l-a perfectionat al dracului de bine. Daca Geoana n-ar fi fost de-a dreptul prost si ar fi pus biciul pe partid, acum era Presedinte. Asta incearca sa faca Ponta acum, nu-l condamnati, e singurul model de reusita in PSD.
Nu politicienii sunt vinovati. Iesiti TOTI la vot, raspundeti corect, fara sa mintiti in sondaje, nu acceptati spaga electorala, ascultati politicianul care coboara intre voi fara papornita cu pui morti, votati-l fara sa tineti seama de teoria votului irosit, implicati-va personal in politica, daramati cladirea guvernului, nu dansati pinguinul in fata ei si atunci totul se va schimba!
Pana atunci, acceptati ca veti fi la nesfarsit prizonierii lipsei de constiinta a celorlalti…
De john doe pe 14 November 2011 la 15:29 (#)@ソリン: pentru ca am indraznit sa fac o exclusivitate cu Oprescu, in care sa-si anunte intentia de a demisiona din PSD si a candida independent, in timp ce ei il sustineau, cica la unison, pe Diaconescu. vremuri demult apuse, in fine, s-a prescris magaria, da’ nu-l uit
De Victor Ciutacu pe 14 November 2011 la 16:55 (#)@Victor: imi cer scuze pentru CR+LF-urile in
exces, data viitoare o sa am grija la encoding;
nu-l cunosc de aproape pe G-One, dar pare-mi ca
e o persoana vanitoasa, ceea ce i-a adus numai
belele. chestia aia e ca o pîră: “nenea Voiculescule,
spuneti-i lui Victoras sa ne dea mingea inapoi ce
ne-a luat-o, ‘aideti va rugăăăm !”. eu nu uit o
lovitura sub centura; asta nu se prescrie niciodata.
mi-a placut interventia ta de la “Esential”;
De ソリン pe 14 November 2011 la 17:56 (#)apropo, “Floarea din gradina” de la Senat de azi
a fost superba =))
Ponta şi ai lui sunt stalinişti? Afirmaţia asta e extrem de nedreaptă cu Stalin. Omul ăla s-a străduit atât de mult să fie malefic şi acum e comparat cu Victor Ponta. Mai că mi se face milă de săracul Iosif Vissarionovici. Măcar insultaţi şi pe ceilalţi tirani aşa: Ponta şi ai lui sunt hitlerişti, maoişti, khmeri roşii etc. Să aibă şi ăia de suferit post-mortem, că merită.
De cristi pe 14 November 2011 la 20:45 (#)Eu tot nu pricep de la ce s-au luat. Dacă interesele partidului cer tradare: tradare sa fie , dar sa stim si noi cine pe cine tradeaza şi de ce? Minusculul Titulescu a început cu sfarsitul. Mă doare la basca de “prostănac” cum şi de viitorul acestui partid anchilozat. Mă cutremur la faptul că ne dovedim incompatibili principiilor democratice pe care le tot vânturăm.
De Gabriel pe 14 November 2011 la 21:32 (#)Victore, l-am ascultat aseara pe CTP si am avut impresia ca o vad pe madam Pora cu pantaloni. Silogismele lui CTP ii pot insela pe cei care iau de buna tot ce spune CTP, eu ma mai uit si la ce este in spate. CTP nu si-a putut ascunde anxietatea (ca sa nu spun ura) ca Geoana a vut curajulo sa intervina la o emisiune si sa-l contreze, pe el marele GURU al presei romanesti. Eu, de mult nu il mai urmaresc pe CTP pentru ca am o parere mizerabila despre el ca OM in primul rand si ca jurnalist trebuie sa spun ca de mult si-a pierdut minima impartialitate si se lasa condus de propriile umori (e drept jurnalisti sunt oameni si au propriile sentimente, dar astea nu trebuie sa fie obsesive si dominante).
De Salvamar pe 15 November 2011 la 11:07 (#)In ceea ce priveste executia lui Geoana, trebuie sa spun ca a fost posibila doar datoprita SANTAJULUI exercitat de Ponta& Sarbu cu Congresul, la care ar fi izbucnit toate animozitatile si chiar s-ar fi putut rupe PSD, plus ca imagine ar fi fost o catastrofa. Iliescu si Nastase au avut de ales intr-o actiune proasta a lui Ponta si gashka si un Congres dezastruos al PSD. Acest santaj ii va iesi pe nas lui Ponta pentru ca PUN PARIU ca USL nu va lua mai mult de 39-43% (hai 45%) din voturi, iar executia lui Ponta va fi DURA si ceea ce-i fac ei lui Geoana acum este un MIZILIC pe langa ce va pati Ponta.
Explicatia lui Ponta pentru motivul pentru care a hotarat sa-l dea jos din scaunul de presedinte al Senatuluio a fost hilara, asa cum hilar a fost ca l-a suspendat pe Geoana pentru ca a propus alianta cu liberalii, ca, tocmai in timpul suspendarii, Ponta sa faca aceasta alianta. Atunci l-a suspendat pe Geoana din gelozie ca a facut o propunere buna?
Chiar daca Geoana accepta sa supuna la vot propunerea PSD de rocada cu Corlateanu, PDL putea merge la Curtea Constitutionala care ar fi anulat aceasta actiune.
POnta ca si CTP este condus de ranchiuni personale si nu de motive adevarate. Sova este un jurist de doi bani si jumate, trebuia sa stie ca la Curtea Constitutionala nu au nici o sansa, mai ales in actuala formatie, deoarece GRUPUL PALAMENTAR care l-a propus pe Geoana NU mai exista. Initial acesta era PSD&PC, iar PC trecand la alianta cu PNL, PSD este juridic descoperit. Se pare ca din ambitia lui nemasurata de a-si arata muschii Ponta a facut un mare RAU, atat PSD, cat si PNL.
SANTAJUL la care a supus PSD il va plati foarte scump dupa alegeri.
USL va castiga alegerile, dar nu cu peste 50%. Va avea grija de asta Base, PDL si serviciile secrete.
PDL isi va pastra aliati si va aduce alti noi in Parlament, iar Boc sau Udrea va fi prim ministru si dupa alegerile de la anu.
@Salvamar: parca ai citat din cele mai ascunse unghere ale mintii mele
De Victor Ciutacu pe 15 November 2011 la 12:07 (#)PSD-ul va pierde postul de presedinte al Senatului datorita prostiei celor ce au hotarat schimbarea lui Geoana.Tot circul care l-a facut Ponta nu numai ca va costa PSD-ul acest post dar va pierde electorat.Multi sustin ca pierderea presedentiei de catre Geoana se datoreaza numai lui ceea ce este o aberatie.Oare voturile chiar au fost numarate corect?Nu conteaza cine voteaza ci cine numara voturile.Cred ca sunt foarte multi vinovati si mai ales cei mai apropiati de Gioana .Ponta nu se simte vinovat?Ar trebui.L-am votat pe Gioana si l-as mai vota.Geoana este o personalitate politica importanta,un diplomat format care ne-a reprezentat cu cinste.Ponta este un mincinos,un razbunator,un incompetent care va duce PSD-ul de rapa.Vroiam sa votez PSD-ul respectiv USL-ul dar cu mare dezamagire declar ca nu o sa-i mai votez nici eu nici multi alti prieteni.
De dana pe 15 November 2011 la 16:16 (#)postacii lu’ Geoana sunt la fel de transparenti ca si ai lu’ Ponta
De Victor Ciutacu pe 15 November 2011 la 16:20 (#)Victore, noi doi gandim de mult timp la fel, chiar daca eu sunt un pic diferita de tine prin gen si varsta.
O sa mai fac o observatie. In PSD exista o gashca, cam aceeasi, care face si desface in partid. Si ma intorc un pic inapoi in timp/ Mazilirea lui Iliescu, chiar a lui Nastase si acum a lui Geoana, au in spate un grup din PSD din care face parte mai la lumina, pe Ilie Sarbu,fiindu-le ACUM purtator de fapte, asa numitul GRUP de la Cluj, care ii includea si pe cei din Banat.
Daca iti amintesti Geoana a intrat in conflict deschis cu o parte din acest grup, dar Iliuta a ramas langa Geoana si l-a invatat numai prostii, inclusiv el a fost cel care l-a impins la negocieri cu Basescu in 2008 pentru o alianta cu PDL.
Dupa ce Ponta a fost ales presedinte al PSD printre primele vizite facute a fost cea de la Cluj unde s-au intalnit cu asa zisi “dizidenti” din partid (pe care democraticul – sa nu zic prostanacul – Geoana nu i-a exclus din portid, iar acestia i-au sabotat pe fata campania electorala din 2009. Acu nu o sa-mi spuneti ca mersul la Vantu a intors asa masiv votul romanilor, ca nu cred.
Fara tradarea din partid acest lucru nu ar fi fost posibil. Amintesteti telefonul dat de “marmosinul” Videanu lui Hrebe, Atunci i s-a comunicat in clar pe ce cifre trebuie sa cada si PSD. Este clar ca au fost falsificate procese verbale ca sa se cada pe o anumita cifra, deci la PSD care numara dupa procesele verbale de la memebri lor in Comisiile de vot trebuie trebuia sa iasa o diferenta semnificativa intre cea a PDL sau cea a Comisiei Centrale. Aceasta diferenta NU a aparut. De ce?
Mai tari ca Ponta, Nastase, Iliescu este acest grup si daca interesele lor nu vor mai coincide cu cele ale lui Ponta, Sarbu (ca Sova e numai un trepadus cu putine cunostinte juridice – bune probabil numai in contractele cu mineritul) vor zbura cu viteza unui uragan din PSD.
De Salvamar pe 15 November 2011 la 17:41 (#)La ce s-a intamplat la alegerile din 2009 am un sir lung de reprosuri la adresa PSD, ca nu era numai campania lui Geoana.
Aceeasi gasjca care l-au tradat pe Nastase in 2004 si au ordonat filialeor sa opreasca orice campanie intre primul tur si turul doi, au actionat acum impotriva lui Geoana.
Serviciile aveau nevoie de “presedintele lor” si il au, il vor avea – au devenit prea puternice ca cineva sa se opuna.
@Salvamar: CTP are o ura viscerala impotriva comunismului, care s-a rasfrans inevitabil si asupra PSD, din cauza ca a fost mereu imaginea unui comunist get-beget, Ion Iliescu. Daca ai citit ultimele editoriale ale sale, observi ca exact la asta se refera. La incadrarea lui Geoana in tipicul PSD-ului comunistoid, plin de actiuni de culise. In acelasi timp face si referiri la adresa lui Ponta, lasand sa se inteleaga ca este surprins in mod placut de evitarea “curluntrismului”. Faptul ca CTP este adeptul deciziilor radicale si nu a razgandirilor peste noapte, nu mi se pare ca-l transforma brusc intr-o Pora cu nadragi. Poate chiar faptul ca de atata amar de vreme reprezinta varful jurnalismului Romanesc, te-a facut sa nu-l mai urmaresti atunci cand ai constatat ca se lasa condus de propriie umori. Eu unul il prefer asa, previzibil, decat sa nu banuiesc absolut deloc ce-i cloceste mintea cand mi se adreseaza. Consecventa-i o trasatura de caracter foarte rara atunci cand incerci s-o gasesti la putinele geamanduri stinghere la care mai incerci sa te raportezi in tara asta. Spui ca nu si-a putut ascunde ura fata de Geoana. De ce ar face-o? Absolut tot jurnalistii sunt absolviti de greaua lupta pe care o duc in pastrarea aparentei impartialitati, in timp ce el trebuie sa fie definitia deontologiei si a obiectivismului? Mi se pare minunat ca-i atinge pe cei pe care nu-i suporta, atunci cand o merita, argumentat si fara inflorituri. Scurt. La obiect. Ar fi trebuit sa-si inghita dezgustul fata de comunism, dispretul fata de curluntrism, antipatia fata de Geoana si sa comenteze echilibrat si oarecum senil subiectul in sine, ca sa nu dea impresia ca-i om? Caracterizare pe care i-o faci tradeaza exact respectul pe care i-l porti. Tocmai de la o persoana speciala ai asteptari mai mari si iti doresti sa se comporte altfel decat ceilalti. Cred ca asta este motivul pentru care multi sunt dezamagiti de prestatia publica a lui CTP…constata ca si el este om.
De Cătălin I. pe 15 November 2011 la 17:41 (#)Eu nu mi-as face atatea griji pentru viitorul groaznic care-l asteapta pe Ponta. Basescu l-a mazilit pe Roman de n-a stiut ce-i cu el, Geoana l-a facut pe Iliescu fara drept de apel (sustinut de baietii veseli din Cluj evident, nu era capabil singur), acum Ponta i-o trage lu’ Geoana sa-l doara la lingurica etc. Politica-i plina de facaturi si de 20 de ani nu vedem deloc razbunari dramatice. Nu-l vad pe Roman strivindu-l pe Basescu, nu-l vad pe Iliescu intorcandui-o lu’ Geoana etc. Geoana nu-i capabil macar sa stie urmatoarea mutare, nu mai zic sa gandeasca totul ca la sah cu mai mult de 4-5 mutari inainte. Daramite sa cloceasca el, sau sustinatorii sai actuali care momentan sunt santajati, vreo razbunare ulterioara. Mai ales daca Ponta aduce USL (implicit si PSD), la guvernare si pune si de-un guvern.
Daca e sa-mi placa ceva la toata tarasenia asta, este exact determinarea si sustinerea pana la capat a unei hotarari luate. Este mult timp, daca nu cumva nu s-a intamplat niciodata, de cand n-am mai vazut ca ceva stabilit sa fie intocmai urmat. Cred ca asta-i si motivul pentu care-l judeci asa pe CTP in legatura cu pozitia lui publica in ce-l priveste pe Geoana. Erai probabil obisnuit cu mici bisericute (care sa-l cuprinda eventual Hrebenciuci si Nastasi), care sa schimbe zilnic agenda. Faptul ca Ponta (chiar daca a comis-o) o tine asa, e de apreciat, iar din punctul meu de vedere, Geoana culege exact ce a sadit. Dupa ce ai o viata politica plina de comploturi si nu faci decat sa imbratisezi stilul politic Iliescian, mi se pare fair sa pieri tot asa. Daca ai observat ieri in iesirea lui Basescu la TVR, a spus clar ca nu-l vede pe Geoana nici in UNPR, nici in PNL. Exact! A omist cu buna stiinta sa spuna si PDL. Cum a facut si la juramant. “Nu am lovit copilul cu pumnul in plex si nici in fata cu pumnul”. Totul se va aranja in timp. Eu unul nu cred totusi ca excluderea intempestiva a lui Geoana de catre Ponta (care declara ieri ca “l-as fi exclus mai din timp, dar era in America si am asteptat sa fie de fata”…deci era clar ca se grabea suspect de mult s-o faca), este doar o ranchiuna personala. Nu inteleg cum ti se pare hilara explicatia excluderii. Sa ai un membru in partid, care este si Presedinte al Senatului si care de multisor timp cand i se varaste microfonul sub nas declara ca “Sunt pregatit pentru o noua incercare la Presidentiale”, “voi face…”, “voi drege…”, nu mi se pare deloc acceptabil. Crin si Ponta isi fac campania lor, ia Geoana pe a lui. Amuzant, nu?
@Cătălin I.: CTP uraste visceral comunismul?
De Victor Ciutacu pe 15 November 2011 la 17:57 (#)=))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
@Victor Ciutacu: Cred ca as fi comentat, dar la asa un raspuns in partea ta, probabil ca-s in offside rau de tot
. Mie unul asa mi-a creat impresia. Daca-s pe camp iremediabil, mea culpa…
De Cătălin I. pe 15 November 2011 la 18:34 (#)cataline, NU pentru a fi de acord cu Victor, iti raspund si eu ca CTP si ura impotriva comunismului nu au nimic in comun. Afirmatia ta este hazlie. Uite cum transformam un fost comunist in anticomunist – asa se creaza miturile. Ceva mai amuzant nu am citit. Prin 1989, Geoana era mai tanar decat CTP, nu avea nici o functie determinata de politic (Romania comunista avea zeci de mii de ingineri), pe cand CTP lucra in presa comunista (ceea ce pana la urma nu e un pacat), dar ca sa lucreze acolo avea nevoie de niste avize. La un moment dat am vrut sa lucrez la un ziar ca si CORECTOR, dar nu am primit avizul. E hazliu, dar adevarat. Asa ca daca comparam pe cei doi membri PCR – CTP si Geoana – in mod sigur jurnalistul pierde.
De Salvamar pe 16 November 2011 la 09:01 (#)Eu ii detest pe jurnalisti care scuipa pe trecutul lor si cred ca numai daca se intorc impotriva acelui trecut din viata lor, pot fi recunoscuti pentru posteritate. Este un rationament fals – cam 60% din populatia acestei tari s-a nascut si a trait mai mult sau mai putin si sub comunism.
Deocamdata nu comunistii se roaga de capitalisti sa-i salveze, ci China COMUNISTA este chemata sa salveze CAPITALISMUL.
Pana nu vom intelege ca societatea umana evolueaza si ca asa cum a disparut sclavagismul, evul mediu si capitalismul va trebui sa evolueze spre altceva. Propabil o societate controlata prin bani si tehnologie, Cred ca ne apropiem foarte mult de lumea descrisa de Orwell. Pana si Romaniaca asta “capitalista” are mai multe servicii secrete si securisti (de vreo 10 ori mai multi) decat avea Ceausescu cu bugete enorme, care cresc an de an, cu afaceri uriase sub acoperire, care nu aveau nevoie de un Geoana presedinte, ci de un Basescu care chiar se teme de trecutul lui mai indepartat sau mai apropiat. Om de-al lor, verificat si nu chiar atat de imprevizibil cum s-ar crede (dupa cum vorbea la TVR aveam impresia ca sasaia un pic, cum o face dupa o sticla de tarie).
Esste un MIT ca Geoana a pierdut alegerile din cauza vizitei la Vantu.
Cand o sa am mai mult timp o sa va demonstrez ca Geoana NU a avut decat 1% sanse sa ajunga presedinte – daca se imbolnavea grav Base si nu mai putea sta in picioare, daca murea Base intre turul unu si doi, sau daca serviciile s-ar fi razgandit. Nimeni nu a facut o analiza a alegerilor din 2009 la rece si fara a se lasa influentati de celebra vizita ( sa nu uitam ca Vantu este “produsl” serviciilor). Aia a fost provocata numai pentru a mai masca din aranjamentele serviciilor pentru ca Base sa iasa presedinte, dar si pentru a-i acoperi pe “jucatorii” din PSD. Dar analiza o las pentru altadata.
@salvamar: informatia corecta e ca Popescu a intrat in presa cotiiana in 1990, adica DUPA caderea comunismului
De Victor Ciutacu pe 16 November 2011 la 10:30 (#)Adaugă Comentariu!