Exclusivitate pe cuvânt de onoare
De: Victor Ciutacu - Categoria: Antena 2,Ce-i place geniuluiÎmi plac oamenii care se ţin de cuvânt. E chestie, în primul rând, de caracter şi, în al doilea rând, de educaţie. Respectarea cuvântului dat – a oricărei promisiuni, fie ea publică sau privată, a regulilor, în general - e unul dintre fundamentele dezvoltării normale a unei societăţi. A devenit aproape o axiomă spusa plină de năduf că politicienii nu se ţin de cuvânt. Numai că eu mă bucur de fiecare dată când reuşesc să găsesc acele excepţii care confirmă regula. Azi e, din nou, una dintre acele zile.
Cu zile bune înainte de Congresul PNL, m-am gândit că ar fi interesantă o ediţie specială de Vorbe grele cu Victor Ponta şi Crin Antonescu invitaţi. Sunt doi dintre oamenii (nu neapărat politici) pe care-mi face plăcere să-i invit. Şi care, în cei trei ani de emisiune, m-au onorat deseori cu prezenţa lor necondiţionată; şi când eram pe val, şi când nu era extrem de indicat să te afişezi alături de mine. Au făcut, împreună sau separat, la mine-n studio şi nu doar acolo, opoziţie: în propriile partide sau faţă de puterea politică. Acum sunt, constituţional vorbind, tot în opoziţie, dar amândoi şi-au câştigat între timp puterea-n propriile partide. Calităţi combinate în care mi se pare firesc să-i vedem la treabă…
Amândoi au acceptat, fără nici o rezervă, invitaţia mea. Şi, din ziua în care ne-am înţeles, şi-au asumat furiile generate de orgoliile de multe ori extrem de stupide ale realizatorilor de emisiuni şi nu au apărut împreună pe nici unul dintre posturile tv. Asta deşi au beneficiat de invitaţii-n emisiuni cu rating incomparabil cu al meu şi, în general, al Antenei 2. Orice relaţie solidă se construieşte, în primul rând, pe bază de încredere. Mă bucur că am avut încredere în cuvântul lor de onoare. Aşa că deseară, de la 21, vă aştept pe Antena 2, la Vorbe grele, cu Victor Ponta şi Crin Antonescu.

94 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Wow! Abia astept. Bravo Ciutacu. Sincer am crezut ca vor fi impreuna si la Gadea dar nu a fost sa fie. Te vad deseara! Stiu ca tu pui intrebari mai interesante dar eu as vrea, daca se poate, sa stiu cum vad ei invatamantul romanesc pentru ca am senzatia ca incultura bantuie aduce voturi basestilor (ca gen de persoana). Vorba aia grea din Cel mai iubit dintre pamanteni “Mai putin cu filozofia si mai mult cu tractoria” apropo de ospatari si tinichigii auto. Merci oricum pentru ca-i ai impreuna.
De Andrei Pop pe 10 March 2010 la 13:21 (#)indeamna-i sa urle din toate puterile sa faca opozitie adevarata sa desfiinteze puterea asta fascista care se instaureaza incet incet. au toate atributele si sunt persoanele potrivite. in nici un caz nu trebuie sa existe concurenta intre ei atat timp cat incet incet se instaureaza dictatura lui basescu.
De mojicu' pe 10 March 2010 la 13:24 (#)Wow!
)
De SuKaRiT pe 10 March 2010 la 13:28 (#)Întâlnire de gradu’ Zero!?
Tare-mi doresc ca, cei doi Preşedinţi, să se dovedească a fi “cei mai viteji şi mai drepţi dintre…”, întreaga perioadă cât vor avea puterea în partidul lor. (Nu c-ar fi mare lucru speranţa, atunci când vorbesc politicienii. Pot oricând s-o întoarcă ca la… Oprescu, şi să nu le crape obrazu’ de ruşine.
BINGO …esti arogant, si genial, si nu ma deranjeaza
De gogu pe 10 March 2010 la 13:30 (#)Foarte bine! Să-i vedem! Da, da, îmi place mult ce-am citit! Pentru că nu voi înceta să sper.
De violet pe 10 March 2010 la 13:30 (#)E ok ca sunt parolisti.
Insa mie mi se pare ca gresiti(voi presa) cand ii doriti pe amandoi in acelasi timp in studio. Am vazut ca si aia de la irealitatea ii anuntasera candva, si banuiesc ca si Gadea ar fi dorit sa-i aiba concomitent in studio.
E ca un concurs de frumusete intre barbati. Inteleg ca si oamenii+media vor sa vada catre cine sa se indrepte dar mi se pare cam aiurea pentru amandoi. Si cam devreme.
De Cristian pe 10 March 2010 la 13:30 (#)multumim ca il invitati pe dl.Presedinte Crin Antonescu in emisiune mai ales azi cand iar se incearca incalcarea Constitutiei prin tentativa celor de la putere de a-l da jos pe dl.Geoana.
De lavinia pe 10 March 2010 la 13:31 (#)Superb! abia astept sa-i vad impreuna in emisiune la tine.
De Smiley pe 10 March 2010 la 13:31 (#)sa asteptam si o emisiune cu Traienel si Nutzi?
De tyler pe 10 March 2010 la 13:35 (#)
Yay! O sa urmaresc cu cea mai mare placere!
De silvy pe 10 March 2010 la 13:38 (#)Felicitari nene! Sa vedem!
De shogunu' pe 10 March 2010 la 13:41 (#)@ tyler
Aia nu cred io ca o sa se intimple prea curind.
Nu ca n-ar fi nentu’ Victor in stare sa-i cheme, da aia doi mai iute s-ar impusca unu’ pe alalalt decit sa accepte.
Banzai!
Sa speram ca vor fi la fel de deschisi fata de media (in general, nu doar fata de OTV si B1) si la fel de onorabili si in cazul in care unul se va muta la Cotroceni in 2014 (poate chiar mai repede?). Cine stie … poate ii convingi ca emisiunea ta merita sa aiba drept invitat un presedinte de tara si obtii o promisiune.
De ramona pe 10 March 2010 la 13:42 (#)si, ii asmuti unu impotriva celuilalt?
De VAN GHELIE pe 10 March 2010 la 14:00 (#)Superb!
De Theodora pe 10 March 2010 la 14:04 (#)O sa urmaresc cu multa placere.
O zi buna!
Chiar sunt curios ce o sa iasa din “confruntarea” celor 2. Toate ca toate sper sa nu se certe, ba din contra sa fie si mai aprigi in lupta contra PDL’ului care a devenit o ciuma pentru tara asta ..
De dudu pe 10 March 2010 la 14:05 (#)Mie nu-mi suna bine asta: “invitaţii-n”. O fi avand sens, dar eu nu reusesc sa-mi imaginez pe cineva care sa pronunte asa…
De Manuela pe 10 March 2010 la 14:11 (#)Ar fi “misto” daca venea si Boc. Sa se vada ce mare diferenta e. Dar astia nu stiu sa ascuta coasa! Nici sa dea cu mopu’ si nici sa bea multe paharele cu Gigi.
De Radu Cirstea pe 10 March 2010 la 14:11 (#)O sa te urmaresc, clar va fi o emisiune megatare.
De Vase pe 10 March 2010 la 14:24 (#)Se pare ca “ne-a crescut” o noua clasa de politicieni : cei care se si tin de cuvantul dat.
De Sinzianna pe 10 March 2010 la 14:25 (#)Am zis ca “ne-a crescut” pentru ca nu i-am crescut noi, dar nici n-au rasarit din neant, erau acolo si abia acum i-am descoperit…
Sa le punem si niste incredere ca apa la radacina si poate facem de-o pepiniera !
Domnilor!Nu credeti ca solutia alegerilor anticipate ar fi cea mai buna pt a anihila efectul asa-zisilor independenti din Parlament?Pt ca este clar ,pt cei care inca mai gandesc in tara asta ,ca majoritatea in Parlament s-a modificat datorita dezertorilor si nu prin vointa populara.Structura politica a Parlamentului a fost decisa la alegeri.Ii rog pe cei doi invitati sa initieze o dezbatere publica,cat se poate de serioasa,sustinuta de sondaje de opinie si dialog cu populatia,cu privire la relevanta alegerilor asa-zis “uninominale”.Sunt convinsa ca peste 80% din votanti habar nu au avut ce PERSOANE au votat(cu exceptia cazurilor f mediatizate sau personalitati sportive/culturale) si au votat, practic, liste de PARTID.Si ii mai rog pe invitatii dvs. sa-si mobilizeze oamenii din teritoriu,sa fie mult mai “vocali” si sa discute mult mai mult cu populatia,fiecare pe segmentul lui de reprezentativitate(studenti,pensionari,mici intreprinzatori,etc).TREBUIE sa stopam extinderea CIUMEI PORTOCALII!!!!
De Cristina pe 10 March 2010 la 14:26 (#)impreuna? in acelasi timp? dar sa nu fie ca la Gadea, ca mi-am luat o mare teapa.
De che pe 10 March 2010 la 14:26 (#)inteleg ca diseara incepe campania pentru prezidentialele din 2014. superb! dar chiar asa: boc cel scurt nu vine?
“Montajul fotografic” ii dezavantajeaza pe amandoi…, limbajul trupului joaca in defavoarea ambilor !
De [D][S][N] pe 10 March 2010 la 14:40 (#)Cred ca veti reusi sa o moderati in asa fel incat sa fie depasite limitele diplomatice si, totusi, sa se incadreze in ele. E necesar ca acesti doi domni sa demonstreze ca se poate face politica si in alt fel… MAcar sa nu ni se ia si bruma de speranta care mai exista…
De Florentin (ATP) pe 10 March 2010 la 14:41 (#)Sa fie cu noroc. Si sa nu ramana doar un simplu vis: unul Presedinte, celalalt Prim-Ministru. ” CA CARICATURILE”
ce le-avem azi merita doar scuipati…
De WickerMan pe 10 March 2010 la 14:45 (#)da,orice ar spune toti morarii(fie e ioan t.,sau radu)antenele reusesc sa supravietuiasca tocmai datorita unor asfel de emisiuni.cei doi ar trebui intrebati despre o eventuala strategie comuna impotriva lu’ boc,sau,poate, despre poezie ,poate asa toti pupincuristii intelectuali ai puterii isi vor da seama ce au piedut,si ei si noi,pulimea.
De bill pe 10 March 2010 la 14:49 (#)O sa ai parte de 2 prieteni in emisiune , Ma rog , ai spus ca Ponta e mai mult amic .
De Mihnea(http://mihnea-95.blogspot.com) pe 10 March 2010 la 14:52 (#)Nu prieten …
De Mihnea(http://mihnea-95.blogspot.com) pe 10 March 2010 la 14:53 (#)Bani nu le-ai dat, cu frumosu’ nu i-ai luat… ce le-ai făcut?
De Cos pe 10 March 2010 la 14:57 (#)Sper sa fi o emisiune incitanta in care sa se vorbeasca si de actiuni impotriva puterii.Ma refer si la acte clare si precise, ca o contrapondere la ceea ce se intampla azi. Pana acum nu au iesit cu nici un PROIECT mai de Doamne ajuta.
De Cristian pe 10 March 2010 la 15:11 (#)Emisiune placuta .
Citesc frecvent pe Ciutacu si sunt de acord de cele mai multe ori cu aceste comentarii.Sunt foarte curioasa sa citesc si ceva de la PDL,de aceea va rog sa-mi indicati si mie citeva bloguri(nu Voinescu sau Preda)
De sidonia pe 10 March 2010 la 15:11 (#)D-le Ciutacu,
V-am auzit aseara ca ii aveti invitati pe cei doi astazi.Felicitari ,si o emisiune cu succes si un dialog(de fapt,trialog)transant,sincer.
Va doresc din tot sufletul,numai bine!
IoanaP
De IoanaP pe 10 March 2010 la 15:14 (#)de abia astept. o editie “super-speciala” a unei emisiuni “super-speciale”. Bafta.
De cristi pe 10 March 2010 la 15:16 (#)cind vad comentarii din alea pupincuriste, gen “lavinia” imi vine sa scuip de scirba.
De laviniaaa pe 10 March 2010 la 15:17 (#)asta-i probabil falanga liberala care o sa duca partidul la 30%. lol.
salut victor, poti sa ne spui si noua dak e adevarat ca Traian a ajuns in japonia? incep sa se lege vorbele lu Valium cumva, Vadim pardon?
De andulimbaiute pe 10 March 2010 la 15:30 (#)@andulimbaiute: nu se leaga nimic, e-n programul lui oficial anuntat. da, e-n vizita-n Japonia. daca-l ascult pe nebun, varsa carabusi in poala imparatului
De Victor Ciutacu pe 10 March 2010 la 15:33 (#)Va fi,probabil,o întâlnire cu manusi.Nici nu se poate altfel,dată fiind situatia gravă în care ne găsim cu totii.Este demoralizantă însă durata(în ani) pe care ar trebui să se întindă o camaraderie,totusi fortată,între exponentii a două curente ideologice care ,în conditii normale,sunt antagonice.
De evelics pe 10 March 2010 la 15:38 (#)MULTUMESC PENTRU GĂZDUIREA ACESTUI COMENTARIU.
Intreaba-l pe Ponta,ce a fost in capul lui atunci cand i-a promis sefia senatului lui Diaconescu.Trebuiesc organizate alegeri anticipate,ca asta nu mai este parlament ci BA-LA-MUC.
De Piere_Brice pe 10 March 2010 la 15:44 (#)Chiar aveam nevoie de o veste buna in noianul asta de vesti proaste. Chiar ma intrebam de ce nu au aparut pana acum impreuna. Din cauza de Ciutacu.
De sierra pe 10 March 2010 la 15:45 (#)Asteptam cu real interes confruntarea intre dreapta-dreapta si stanga-stanga, in mijloc avandu-l pe “catcher-in-the-rye” care va veghea cu ochi ageri ca nu cumva mingile aruncate sa lezeze in vreun fel pe cei doi jucatori; ca sa fie asigurat fair-play-ul absolut. Succes!
De I.I. pe 10 March 2010 la 15:45 (#)De data asta, va trebui sa-ti scoti redingota de la naftalina si sa faci o emisiune de gala, caci asta seara, veti fi trei domni care va veti purta ca atare.
De PANEM ET CIRCENSES pe 10 March 2010 la 15:47 (#)Nu conteaza ce veti spune, ci cum veti spune!
Năstase – norocul Ticălosului
Lipsit de luciditatea politică necesară, Adrian Năstase l-a instalat în 2004 pe cel mai ticălos preşedinte din câţi a avut România vreodată (obligându-l pe Vadim să-şi consume orgoliul în prostia lui cea mare), fapt confirmat şi de Iliescu în urmă cu 2 ani.
De P.U. Lake pe 10 March 2010 la 16:01 (#)Constant în această lipsă de luciditate politică, Năstase a regizat recentele alegeri ale preşedintelui psd, detronându-l pe Gioană, şi pe cale de consecinţă producând criza parlamentară declanşată astăzi la Senat, cu posibile efecte catastrofale pentru psd , opoziţia minoritară şi bietul popor român.
Ponta are o misiune ingrată la alegerile preşedintelui Consiliului Naţional al PSD din
11.02.2010, care ar putea tranşa perspectiva “ prelungitei crize Năstase”, prin alegerea lui Gheorghe Nechita. Va lua el acest examen de maturitate ?
Uite că mai există demnitate şi onoare în lumea politică
De Balauru pe 10 March 2010 la 16:12 (#)VICTORE,
De Anda pe 10 March 2010 la 16:23 (#)ROAGA-I SA SE LUPTE DIN TOATE PUTERILE ASA CUM A VOTAT POPORUL :
SAREA SI POSTA SA NU FIE DATE LA MOGULI!
Victore va dau la toti o tema de rumegat
!
Poate nu aici ar fi trebuit sa postez dar …
Daca PDL pune mana pe sefia senatului…si sef al senatului ajunge o sluga a lu` Basescu… iar Base isi da demisia..poate fi numit prim-ministru Basescu ? Astept pareri !
)
De Marius pe 10 March 2010 la 16:28 (#)Romania este o tara de poveste.
O tara in care nimic nu este ceea ce pare a fi.
Credeti-ma pe cuvant!
La noi, in Romania, salariile cresc scazand, pensiile sunt tot mai mari, fiind reduse. Medicamentele gratuite trebuie cumparate. La robinet, apa calda curge rece, iar apa rece nu este potabila. Traim in frig, platind tot mai multa caldura. Platim asistenta medicala gratuita. Avem un preşedinte care spune mereu adevărul, dar fiecare promisiune a lui se dovedeşte a fi o minciună. Culmea, la fel se întâmplă şi cu primul ministru!
Premierul stie intotdeauna ce vrea “romanul” fara sa il intrebe vreodata. Banii tarii sunt tot mai putini si avem tot mai multi miliardari. Poporul primeste tot mai mult iar numarul saracilor creste zilnic. Cel mai performant guvern ales de parlament este acela care tocmai fusese destituit pentru incompetenţă.
Fiecare ministru jură azi, cu mâna pe biblie, că doreşte binele poporului şi de a doua zi porneşte un program menit să-l distrugă.
Salariile profesorilor au crescut cu 50%, prin reducerea cu 15%. Într-un singur an au fost create 200 000 locuri de muncă şi ca urmare numărul şomerilor a crescut cu 300 000.
Este garantată libertatea de exprimare a cetăţeanului datorită efortului serviciilor speciale de a le asculta, în fiecare clipă, discutiile si telefonul.
Libertatea presei este sfântă, de aceea ajung în stare de faliment tot mai multe ziare antiguvernamentale.
S-a redus cu peste 60% numărul taxelor şi impozitelor, dar platim cu 20% mai multe taxe si impozite.
S-au desfiinţat peste 100 agenţii guvernamentale, prin creşterea numărului angajaţilor în plată al acestora cu circa 10%.
Cabinetul premierului a fost micşorat, desfiinţat chiar, prin angajarea în plus a câtorva zeci de consilieri personali ai primului-ministru
Constituţia este respectată de guvernanţi prin încălcarea fiecărui paragraf al ei, sub îndrumarea atentă a primului ministru care este doctor în drept constituţional. Din nou, culmea, la fel procedează şi preşedintele!
Legile cele mai bune în România sunt cele care nemulţumesc pe toată lumea.
Avem şi o instituţie denumită Direcţia Naţionala Anticorupţie care a obţinut rezultate remarcabile în lupta împotriva corupţilor, fără să fie condamnat vreun corupt. Ca urmare, fără nici un corupt, am devenit ţara cea mai coruptă din Europa. Deşi 60% din alegătorii cu drept de vot au optat pentru un preşedinte sau altul, adevăratul şef al statului a fost desemnat de “flacăra violet”. O campanie electorală de câteva sute de milioane de euro a fost plătită cu numai circa cinci milioane.
Am fost o ţară fără premier două luni, având concomitent în funcţie trei
prim-miniştri: unul demis, unul interimar şi unul desemnat.
Imprumuturile externe împovărătoare, menite să scoată ţara din criză, adâncesc şi mai grav criza.
Avem o armată tot mai puternică cu o dotare tot mai precară.
Am intrat în Uniunea Europeană, trăim mai bine dar o ducem de două ori mai prost.
Speranţa de viaţă este tot mai mare prin creşterea fără precedent a mortalităţii.
Şcoala este gratuiă pentru toţi copiii, plătindu-se taxe scolare tot mai mari. Pentru copiii preşcolari s-au infiinţat mai multe grădiniţe datorită reducerii drastice a numărului celor existente. Analfabeţii nu numai că pot citi, ei chiar învaţă legea circulaţiei şi obţin permisul deconducere.
Turismul a cunoscut o creştere nemaiîntâlnită, ca urmare a scăderii numărului turiştilor cu peste 50% faţă de anul precedent.
S-au luat măsuri hotărâte de întărire a economiei prin desfiinţarea a câte 20 000 de firme lunar.
Deşi, prin străduinţa guvernului, se produc anual 10 pâini pe cap de locuitor, fiecare cetăţean are asigurată cel puţin o pâine în fiecare zi
Agricultura noastră poate hrăni 80 de milioane de oameni, ca urmare peste 80% din mâncarea zilnică a românului este adusă din alte ţări
Petrolul produs de noi este cel mai ieftin din lume.
Cum reuşim? Îl plătim cu preţul cel mai mare din Europa. Cu gazele se întâmplă la fel.
Construim în fiecare an sute de kilometri de autostradă şi ca urmare avem autostrăzi tot mai puţine
Şi gropile din carosabil devin tot mai numeroase întrucât le astupăm continuu cu asfalt
Oricare altă ţară cu atâtea minuni adunate laolată ar fi dispărut demult. Noi existăm!
Mai sunt şi alte minuni în ţara asta. În România, minunile nu se sfârşesc niciodată! Şi asta fiindcă şi noi, românii, suntem un popor de poveste. Alegem mereu şi mereu conducătorii cei mai capabili de minunăţii!
Poveste adevărată, scrisă de un cetăţean adevărat al acestei ţări adevărate.
De zombie pe 10 March 2010 la 16:29 (#)Domnule Ciutacu sunt sigur ca domnul Antonescu e de acord cu ideea ca partidul stat al lui Nastase nu a fost desfiintat niciodata. El a existat si va exista atita timp cit romanii vor acest lucru. Uitati-va in ce hal suntem la nivel politic si social in acest moment. Suntem un 0 absolut
De Crocodilul pe 10 March 2010 la 16:32 (#)Sper sa nu se certe avand in vedere ca pericolul il reprezinta pd-ul si basescu. Ar trebui, macar pt cei ca i-au sustinut, sa faca o opozitie unita. Mai ales in cazul lui V. Ponta care da niste declaratii pe care, in ultima vreme, nu le mai inteleg.
De dana pe 10 March 2010 la 16:39 (#)Cand i’am vazut ca vin”in coloana cate unu”la Gadea,m’am suparat putin.Meriti felitari pentru ca’i aduci umar la umar,la vorbe ta.Conteaza ca oamenii,Ponta si Crin,sa nu se simta intepeniti in clisee tip Realitatea sau Antena 3.Apropo,calca’ti pe inima si lasa’i pe ei sa vorbeasca mai mult.Sa vad. BAFTA.
De johannis pe 10 March 2010 la 16:41 (#)Felicitari pentru aceasta exclusivitate.Sper sa faceti rating mai mare decat Champions League.Si daca tot i-ati prins impreuna mai repetati-le faza cu “geaba vii, geaba te duci,geaba mai rupi la papuci”.Mai ales lui Ponta.
De bocitor cinic pe 10 March 2010 la 17:13 (#)Dom’le, vad pareri si pareri, eu una stiu: baietii astia sunt altfel si sper sa aiba decenta si inteligenta de-a fi ceea ce se asteapta de la ei. Personal, cred ca prima lor grija e sa ne scape de ciuma portocalie. Ca se calca cu staga pe dreapta ori invers, pt cine mai are capu’ pe umeri in tara asta conteaza mai putin! Amintiti-le ca lucrurile evolueaza intr-o directie care nu ne mai da nicio speranta, deci sa se intrebuinteze!
De alien pe 10 March 2010 la 17:21 (#)ok.
De nk pe 10 March 2010 la 17:24 (#)deci,
vorbe grele.ora 21.
am notat.
felicitari pentru initiativa, dar si pentru a fi reusit sa o pui in practica.
va fi interesant de urmarit discursul celor doi, mai ales acum, dupa obstacolele pe care au reusit sa le depaseasca. dar, mai ales in raport cu discursul de dinaintea obstacolelor…
De ratoiu pe 10 March 2010 la 17:27 (#)va fi o emisiune minunata!:)abia astept sa o vad!
De Ana Maria pe 10 March 2010 la 17:30 (#)Astept emisiunea ta Victor Ciutacu si sunt curios daca Victor Ponta si Crin Antonescu si partidele ce le conduc vor face opozitie in forta (asa cum trebuie)sau de fatada mai ales ca va urma o perioada foarte dificila cu greve si manifestatii pe care le intuiesc a fi mai numeroase si agresive cum nu am mai avut de mult timp.Si mai sunt curios daca ,,grenadele,, aruncate in partidele de opozitie de portocalii si al lor lider ia fragezit sau ia intarit am in vedere aici fuga unor politicieni din partidele in care au fost votati in partidul independentilor acea aripa de manevra a lui Basescu. Multumesc si multa bafta.
De Doru pe 10 March 2010 la 17:32 (#)bravo!!! intreaba-i te rog daca vor reusi sa mobilizeze impreuna cu alte organizatii din societate toata pulimea si sa provoace alegeri anticipate. asa cum e acum parlamentul nu exprima votul universal
De olimpiu pe 10 March 2010 la 17:34 (#)s-a marcat
De danny pe 10 March 2010 la 17:36 (#)@zombie
De shogunu' pe 10 March 2010 la 17:49 (#)Aceasta “Poveste adevărată, scrisă de un cetăţean adevărat al acestei ţări adevărate” nu cumva a gasit-o un nene emigrat in Canada, fost coleg de generatie de liceu militar cu un prieten al unui nene care o povestea tot aici mai alataieri? Ca prea imi suna cunoscuta!
Pe ala l-am suduit si l-am intrebat ca pe ce planeta traieste de trebe sa citeze un emigrant din Canada, cind noi astia mai fraieri care am ramas p’aci traim povestea asta zi de zi.
Ori poate ca esti tot ala da’ ti-ai schimbat semnatura?!?!
HA?
Banzai!
Draga Victor,
Asa cum te bucuri tu cand descoperi exceptii de la regula contemporana de a nu avea cuvant in politica, ma bucur si eu cand descopar ca nu m-am inselat cand am investit moral in cineva.
De Rocker pe 10 March 2010 la 17:55 (#)Da, am pariat pe Ponta, am pariat pe Antonescu, am pariat pe tine, am pariat pe Moise Guran, am pariat pe Gadea, pe Badea, pe Radu Tudor si pe inca foarte putini oameni in tara asta.
Nu cred in Basescu si PD-L, nu cred in Geoana, nici in Nastase sau Roman, nu cred in minciuna si impostura, nu cred in Oprescu sau Mitrea si mai presus de toate, nu cred ca Romania va cadea la nesfarsit in groapa deznadejdii.
Da, cine poate avea cuvant, cine are principii, cine nu se vinde va castiga cu adevarat.
Cineva, plin de mandrie, se lauda ca omul nou a castigat. Eu am intrebat, pana cand ? Omul nou, fara scrupule, indiferent la prapadul din jur a castigat pana azi. Numai cu oameni consecventi, de cuvant, se poate schimba ceva in Romania. Pariez in continuare pe cinste si moralitate. Nu pariez pe stanga sau pe dreapta. Ponta a inteles ca PSD trebuie sa construiasca pe partea stangii, iar PNL a inteles ca trebuie sa construiasca pe dreapta. Pentru ca cei doi au inteles ca a construi nu inseamna sa darami ceea ce construieste celalalt, cred ca vor reusi sa deschida drumul spre o economie de piata reala cu masuri de protectie sociala reale.
Toate statele civilizate au inteles lucrurile astea indiferent de organizarea statala sau politica. Germania, Suedia, Anglia, Franta reprezinta doar cateva exemple de state in care exista si economie de piata si protectie sociala. Una n-o exclude pe cealalta.
Asta e cartea pe care pariez eu, astia sunteti oamenii pe care pariez. Castigul meu va fi derizoriu, castigul nostru va fi enorm.
Bafta, oameni buni!
Eu cred ca ce se intimpla in Senat acum (demiterea lui Geoana) face parte dintr-un plan mai amplu de decribilizare a parlamentului.
De posdarescu pe 10 March 2010 la 18:03 (#)Cu atit mai bine pentru Basescu daca toti romanii vad balciul de acum din parlament generat de el;culmea ca parlamentarii nu vad ca sunt folositi in baletul regizat de Basescu,fie ei in opozitie fie la putere;din toate astea numai Basescu cistiga.
Au sa se trezeasca pina la urma cu un parlament de decor ,injumatatit, prin puscarii fie lachei la curtea dictatorului.
E vina lor ca de la statutul respectabil pe care inca il au,pina la statutul de sclav mai sunt doar putini pasi.
Daca se poate ,intrebati pe invitatii dvs daca stiu sah;e necesar sa gindeasca cu citeva mutari inainte.
Nu numai politicienii sunt aceia care nu se tin de cuvant. Cel mai usor este sa promiti ceva, dar este greu uneori sa si realizezi acel ceva.
De I.I. pe 10 March 2010 la 18:19 (#)In cazul de fata sa fie oare supraoameni sau acei oameni care prin vointa si constiinta vor fi capabili sa atinga performanta de a se tine de cuvantul de onoare dat?
Speram sa fie asa.
… bine ca mi-ai zis. Citesc copilului povestea mai devreme…
De Marius pe 10 March 2010 la 18:19 (#)@posdarescu
Foarte bine dom’le. In tara asta toti joaca table. Cine stie sah va castiga partida.
De Belzebut pe 10 March 2010 la 18:26 (#)Sahul nu e pentru golanime. Sper si eu ca Ponta si Antonescu joaca sah.
Victor, dacă se poate, întreabă-l pe Ponta, ce mai zice acum, după ce, probabil a auzit și el chestia asta ?
De Raluca pe 10 March 2010 la 18:28 (#)Îi mai pare rău că Diaconescu nu a acceptat oferta lui, dinaintea congresului? Mai regretă atât de mult plecarea lui Diaconescu? Și ce crede despre ce a spus Diaconescu ieri, că ancheta cu ”filajul” lui nu e treaba Parchetului ci a PSD-ului?
Bafta pt diseară, Victor!
GREVA GENERALA!!!!!!!
De blondu pe 10 March 2010 la 18:35 (#)Azi am fost deceptionat de un politician care credeam ca are coloana vertebrala. Este vorba de C. Diaconescu individul care acum vreo doua saptamini ii dadea votul lui M. Geoana. Acum ca o CURVA POLITICA a devenit un pupinbase emerit. Asa se prabusesc miturile. Toti sunt … de mama lor!
De blondu pe 10 March 2010 la 18:41 (#)ULTIMA CIOSVÂRTĂ
Motto: Ciocu’ mic la ei! Acum noi suntem la putere…
(Anca Constantinescu, parlamentar PDL)
Bivolul, mare și greu, stă gata să se prăbușească. Dezorientat, împungând aerul cu coarnele, încearcă zadarnic să rămână în picioare. Peste câteva minute urmează să cadă în genunchi și apoi, răsturnat pe o parte, își va ridica pentru ultima oară capul spre cer. Ochii, împăienjeniți de apa rece a morții, se oglindesc în albastrul văzduhului, bivolul parcă refuzând să accepte realitatea dureroasă a colților hienelor care îi sfâșie carnea. Cu boturi mânjite de sânge, lacome, teribil de agitate și grăbite, jivinele carnivore înfulecă totul: mușchi, tendoane, cartilagii și sfărâmă cu metodă între fălci oasele, pentru a ajunge la măduva caldă și aproape vie. Curând, nu mai rămâne decât o ciosvârtă. Ultima. Și toate hienele, dar absolut toate, se năpustesc s-o înșface. Lupta e crâncenă. Halca însângerată de carne nu mai contează. Importantă e supremația, important e rangul în ierarhia haitei. Târziu, lupta se oprește: o nouă ordine a fost stabilită, până la următoarea pradă. În șir indian, înercând să-și ascundă rănile căpătate în luptă, rânjind de parcă ar zâmbi, hienele trec prin fața reflectoarelor și ale camerelor care filmează, banal, un documentar din viața animalelor Africii. Care e Berceanu, care e Udrea, cum l-am putea recunoaște pe tânărul îmbătrânit în rele pe nume Boureanu sau pe Blaga ori Videanu? Dar masculul alfa? Chiar, unde-i masculul alfa? De luni bune tace și se ascunde…
De Mircea Hamza pe 10 March 2010 la 18:51 (#)Echipele de filmare au stins reflectoarele și-și adună aparatura. În întuneric, risipite în praf, resturile bivolului mândru de altădată se vor face, curând, una cu pământul. Până atunci, însă, par a alcătui un contur de țară ce seamănă izbitor cu țara mea, cu țara ta, cu țara noastră. Sper că seamănă și cu țara lui Victor Ponta și a lui Crin Antonescu. În seara aceasta, Ciutacule, fă-i pe cei doi să spună ce au de gând cu bivolul prăbușit și cu hienele cu boturi însângerate!
inca nu e coapta buba!!!
mai este de asteptat cu alegerile anticipate….
ce parere au cei doi lideri de partid?
sa nu ne trezim ca dupa alegeri anticipate are pedelimea vreo 75%!
De gigel pe 10 March 2010 la 19:01 (#)eu nu mai cred in politicieni, toti la fel,cand ajung la putere pur si simplu se schimba dictatura,din dictatura Basescu in dictatura Antonescu ,aceeasi Marie cu alta palarie
De carmen pe 10 March 2010 la 19:04 (#)sa lase politica de-o parte si sa se ocupe de problemele tarii. aceste probleme sint aceleasi indiferent de doctrina si de spectrul politic pe care-l ocupa. avem nevoie de oameni gospodari, d eoameni capabili sa indentifice corect problema si sa ofere solutia optima. e simplu, ce dracu! sa la se sintga si dreapta si sa faca treaba!
De Cata pe 10 March 2010 la 19:05 (#)Nu pot sa cred ce citesc!! Crin Antonescu si Victor Ponta?? in aceeasi emisiune??!! … sper sa apara pe ecran si SENZATIONAL!!
… pt ca, sigur va fi!
De Alisa pe 10 March 2010 la 19:16 (#)Da’ cand ai cazut de pe val, rogu-mi-te?
De Homo scelerosus pe 10 March 2010 la 19:16 (#)Buna ziua,
De Alina pe 10 March 2010 la 19:33 (#)Domnule Victor as dori sa va expun un caz,pentru a va cere parerea sau chiar ajutorul.
Azi am luat o amenda,personal cred ca nejustificata.Am nevoie si de ajutorul dumneavoastra pentru a reusi sa inteleg cum trebuie procedat in astfel de cazuri.Si acum va zic cazul.In timp ce ma intorceam azi de la Tg.Jiu m-a oprit politia si mi-a dat amenda pentru ca aveam un bec ars (faza scurta).Aveam bec de rezerva la mine asa ca l-am schimbat pe loc.Este corect sa te amendeze asa?Cum ar trebui procedat?Sa ma dau jos din masina din cand in cand pentru a verifica daca nu cumva s-a ars un bec?Cat de des ar trebui sa cobor?Si daca ma opreste politia si intre timp becul a cedat?Nu mi se pare corect.Am cautat sa vad ce zice legea,dar in lege nu se specifica exact.Politistul a mentionat art.99/1/18,dar nu este relevant .
Multumesc pentru ajutor!
Alina-Craiova
intreaba-i, rogu-te, pe amandoi si ce parere ar avea despre niscaiva alegeri anticipate.
De EPISTOLEpentruZEUS pe 10 March 2010 la 19:38 (#)si ei cred, ca si mine, ca abia atunci si-ar vedea marinarul visul cu ochii si ar numara mai bine ca ultima oara ca sa-i dea peste 70% pentru ei?
@VC supertare!dar asta e pe locul doi!imi doresc sa il aduceti pe dragul de base si sa-l intrebati doar atat:ce mai face Manolea?si dupa aia poate sa plece.chiar sunt curioasa daca s-au schimbat relatiile intre psd si pnl.sper sa nu iasa ceva de genul antonescu versus ponta sau invers.m-as bucura sa iasa antonesu+ponta versus basescelu.mi-ar fi placut tare mult ca azi,la ora asta,sa ,,ma dicteze,, antonescu….ar fi fost posibil daca organizatiile pnl din teritoriu erau mai ,,inflacarate,,si-si faceau treaba.
De pestisorul de aur pe 10 March 2010 la 19:45 (#)Şi dacă totuşi
Dacă înghite marinalu’ găluşca, cum s-aude-n cârciumi, unde-l pitim :
De P.U. Lake pe 10 March 2010 la 20:25 (#)-în Lacul Rusesc, împreună cu flota;
-lângă Dej, la eroii comunismului;
-lângă Ceauşescu (pe blat să nu afle pulimea);
-la Putna, prin grija unui fluture;
-la Curtea da Argrş, mai la gard, lângă Lupeasca (Elena);
-la Cenuşa, porţionat în pandantive transmisibile deputaţilor unicamerali ;
Sau…aşa cap să nu putrezească, mai bine să se usuce !
PNL si PSD reprezinta, cu bunele si cu relele lor, viata POLITICA a Romaniei. PDL e o organizatie mafiota iar UDMR o anomalie (ideea de “maghiarime” nu poate fi platforma politica). As fi curios ce parere au cei doi lideri ale SINGURELOR partide politice romanesti in ce priveste reusita guvernarii PDL/UDMR de a se califica pe lista partidelor care trebuiesc trecute in ilegalitate.
De SimP pe 10 March 2010 la 20:31 (#)1. nici unul din ele (PDL/UDMR ) nu au o platforma politica reala
2. incalcarea repetata si grosolana a Constitutiei Romaniei cu scopul instaurarii propriei dictaturi
3. numirea unui PM suspendat pe motive de incompetenta ceea ce a dus la o crestere record a somajului. (subminarea economiei)
ETC…
Imi pun sperante ca aceasta emisiune sa pecetluiasca alianta PNL-PSD.
Si s-au tinut de cuvant! Si a fost o dezbatere de toata frumusetea intre trei oameni de marca cu orientari diferite, dar cu dorinta de a accentua elegant dar cu hotarare punctul de vedere privind doctrina de dreapta, doctrina de stanga si cea care nu mai poate fi numita doctrina ci SCOP comun, prin vocea lui D-l Ciutacu, respectiv ca din cei doi lideri, unul sa ajunga Presedinte si unul prim-ministru in 2014.De fapt nici nu a fost dezbatere; mai de graba un dialog intre trei oameni super destepti, luptatori neinfricati pentru fiecare inch.O realizare superba!
De I.I. pe 10 March 2010 la 22:51 (#)A fost o premieră frumoasă.
De Laurenţiu pe 10 March 2010 la 23:49 (#)Ce zici…de ideea….de a o transforma….. într-o tradiţie….săptămînală ?
Aşa…ca un Consiliu de Coroană
Cel mai bun lucru este să vă păstraţi reputaţia intactă toţi trei.
De anca pe 11 March 2010 la 00:04 (#)Într-o bucă să vă las
Grupul celor 56 etnobotanici, dependenţi de In, luaţi în răspăr, unii chiar în “cosor” , ar putea fi o poziţie a opoziţiei de tip armă secretă, care să stabilizeze – formal – terenul politic alunecător al Parlamentului României. Gogomanul prezident, matern condamnat la imprecizie în determinarea unghiului de paralaxă, ar putea fi „surprizat” atunci când, prea târziu, ar înţelege că Grupul p-alt’abel este.
De P.U. Lake pe 11 March 2010 la 09:07 (#)D-acu reveniţi la două buci, dragilor !
Rasfoirea ziarelor mi-a dat prilej sa rememorez cateva momente semnificative din emisiunea d-lui Ciutacu Vorbe Grele. Acestea au fost relatate atat de Ziare.com cat se de Mediafax, asa ca, cei care nu au stiut de emisiune au ocazia sa citeasca cate ceva din confruntarea intre cei doi lideri Crin Antonescu si Victor Ponta . Ceea ce eu regret foarte mult este ca cei doi stau ‘fata in fata si nu umar la umar’ cum a mentionat Ponta. Dar la nevoie, cum e cazul acum cu lupta pentru scaunul lui Geoana, uite ca se justifica pe de-a-ntregul titlul dat de D-l Ciutacu: Uniti de Geoana; Doi lideri, o singura opozitie!
De I.I. pe 11 March 2010 la 10:26 (#)@ P.U. Lake
De shogunu' pe 11 March 2010 la 11:10 (#)Io stiam ca sextantu’ lui anjin-san nu-i defect din cauza de mamica ci din cauza de coliziune intre doua corpuri sferice intr-o perioada a pregatirii sale pentru imbarcare.
Banzai!
6! ca azi vine de la mikado!
Buna ziua d-le Ciutacu,
Aveti mare dreptate.Nu o spun ca sa va cuceresc;asta e REALITATEA!
Parafarazand un titlu’ de-al Dvs.,ma intreb si eu:ce cautam noi,oamenii altfel decat boc(asa il voi scrie numele mereu!),in viata noastra?!
Raspunsul e acelasi:chiar dracu’stie!
Va doresc,cu respect deosebit,numai bine!
De IoanaP pe 11 March 2010 la 11:18 (#)IoanaP
Domnule Victor Ciutacu, apreciez foarte mult tema emisiunii din aceasta seara dar si prezenta celor doi invitati care – deocamdata – se autonumesc “politicieni”. Va rog sa-i intrebati daca ei stiu ce anume semnifica aceasta functie si la ce anume ii obliga ea ? Va sugerez aceasta deoarece, macar incepand din anul 1990 si pana astazi, in opinia mea, Romania nu a avut parte de POLITICIENI ci, numai de bisnitari si talhari ! Imi cer iertare pentru duritatea exprimarii de care ma folosesc nu numai pentru ca ma aflu pe aceasta cale la emisiunea “VORBE GRELE”, dar aceasta este trista si revoltatoarea realitate ! In acceptiunea mea, calitatea de politician incumba pentru cel care si-o declina ca urmare a alegerii lui de catre natiune, obligatia sfanta de a iubi realmente tara si poporul astfel incat, sa nu poata dormi, manca si sa nu poata face nimic altceva decat, tot ceea ce este necesar tarii, fiind gata in orice moment chiar de sacrificiul suprem pentru binele acesteia si mai ales, sa lupte continuu pentru realizarea binelui poporului. Ori, pana astazi, poporul roman nu a avut parte decat de niste asa zisi autodenumiti “politicieni” care, indiferent de promisiunile si declaratiile lor publice, au fost preocupati exclusiv de propriile interese materiale si ale grupurilor de interese, distrugand astfel tara si natiunea atat material cat si spiritual. Vor putea ei oare – invitatii Dumneavoastra – sa fie POLITICIENI pentru tara si popor, in adevaratul sens al cuvantului ? De unde stiu ca vor reusi aceasta ? Pe ce se bazeaza ? In una din recentele alocutiuni ale domnului crin Antonescu, acesta – voit ori nu -, referindu-se la prioritatile indatoririlor sale viitoare de presedinte al PNL, s-a referit mai intai la “partid” si de-abia apoi la “tara” !! A fost o afirmatie deliberata, ori intamplatoare ? Cei doi invitati, si-au propus ca sa fie politicieni devotati tarii, ori partidului din care fac parte ?
De Selaru Constantin Stefan pe 11 March 2010 la 11:58 (#)In atmosfera mai mult a unui dialog decat a unei dezbateri, tonul celor trei protagonisti era la inceput usor hazliu; Ponta a facut aluzie la o posibila comparatie intre Fidel Castro si Che Guevara si situatia lor ca lideri; n-a intarziat replica domnului profesor (Crin), dar noi avem de a face cu o situatie reala in Romania; apararea lucrurilor elementare ale democratiei, motiv pentru care nici o alianta nu este exclusa. Are dreptate.
De I.I. pe 11 March 2010 la 12:52 (#)Scuzati-ma va rog, … comentariul pe care Vi l-am transmis ceva mai devreme, nu a fost acceptat ?
De Selaru Constantin Stefan pe 11 March 2010 la 12:56 (#)victore, asta e chiar tare : tovarasu e cacademician de azi! ce-o fi fakut, ca sa merite!suntem in 1984!hai in congo!
De vasile vintilescu pe 11 March 2010 la 14:36 (#)O intrebare posibila poate fi :Cit mai rabdam badaranismul si dictatura camarilei Basiniste?1 an ,o luna ,o saptamina?Acum ca s-au definit 2 veritabili oameni politici si sefi de partide de opozitie cu majoritate.E timpul sa se faca putina lumina.Bine ar fi ca oameni importanti din PSD si PNL chiar daca au facut opozitie vreunuia dintre actuali alesi sefi ai acestor partide sa nu fie marginalizati (aici nu vorbesc de oameni precum: Catarama sau Vanghelie)si folositi la max in folosul romanilor .
De adi pe 12 March 2010 la 10:10 (#)daca atat de multi suntem nemultumiti ca boul a ajuns taur comunal, insemneaza ca suntem prosti. De aia e el destept!
De canguru pe 12 March 2010 la 19:47 (#)langa blocul in care stau sunt multe taximetre , si manele bineinteles!
De canguru pe 12 March 2010 la 19:50 (#)Si ce sa fac? o mitraliera?
cinste lor. dar peste 2 ani si un pic vor fi iar alegeri. Altceva decat ,,jos basescu si jos pd-l” vom avea in meniu? Asteptarile de la cei doi sunt enorme, din partea tuturor categoriilor sociale si de la tineri la batrani. Avem nevoie de reinstaurarea valorilor in societate, nu de campanii electorale
De canguru pe 12 March 2010 la 19:57 (#)Procurorul s-a deplasat de două ori la locul faptei
Săptămâna aceasta procurorul s-a deplast de două ori la Cotroceni, pentru tentativă de crimă constituţională cu premeditare, semn că problema e de Cacavela Ieremia-învăţat grec.
De P.U. Lake pe 17 March 2010 la 21:04 (#)Întrebat când îl va priponi pe Pirat, procurorul Ponta ne-a dat asigurări că de el nu scapă, motiv pentru care joc “la mai mare”pe casa din Mihăileanu.
Dragilor faceţi jocurile !
Cazul profesorilor din judetul Buzau nu este unul singular, putand sa va spun ca si 800 de profesori din judetul Tulcea sunt in aceeasi situatie ! Acest lucru il stiu de la parintii mei care sunt profesori in orasul Tulcea !
De Bilauschi Cristian pe 22 March 2010 la 21:16 (#)Toti ne dam seama ca suntem pe urmele Greciei. Guvernul BOC BOC chiar NU vrea, datorita unor interese de partid si de grup, sa opreasca seria de greseli pe care le face ?
Salut.Sunt comandor de marina pensionar.As vrea sa intru in legatura cu R.TUDOR si nu stiu unde il pot gasi.Ma puteti ajuta,va rog?Cred ca am si pentru d-vostra cate ceva dar nu stiu daca sunteti dispus sa corespondati si cu mine.Multumesc pentru timpul acordat si va salut cu cordialitate
De toni pe 24 March 2010 la 12:08 (#)Adaugă Comentariu!