Estetica pişatului de damă cu presiune
De: Victor Ciutacu - Categoria: Caruta cu deontologi,Ce-mi provoaca scarbaCâteva cugetări pe repede înainte, că am o silă existenţială de n-am văzut.
- Estetul scrisului de forţă, revoltatul de meserie şi plin de talent care a introdus cuvântul muie în editoriale şi s-a oripilat că am făcut-o eu ţărăncuţă cu curu’ mare pe Elena Udrea, comite o nouă producţie istorică despre virtuţile izbăvitoare ale pişatului de damă în privata IATC-ului; acolo unde, papagalilor, domnu’ predă!
- Unu’ care-şi închipuie că oricine varsă nişte cuvinte într-un ziar poate fi poreclit ziarist nu mai poate de grijă că persoana privată Gabi Firea a cumpărat, pe bani privaţi, de la un investitor privat, un apartament privat şi că se laudă cu achiziţia ei în publicaţiile private ale trustului privat de presă unde munceşte. Înţeleg că dacă ar fi fost o bugetară cu noroc în viaţă, îl lua la ofertă prin vânzări succesive anterioare de la Căşuneanu sau Besciu şi primea un Mercedes S 500 rest era OK.
————————————————————————————————————————————————–
UPDATE: Am primit, la comentarii, o delaţiune pe care o dau publicitaţii fiindcă am mai întrebat şi eu prin trust. Voila de vedeţi: “Un individ care raspunde neintrebat de nimeni la numele de Vlad Macovei si care, spre bucuria concurentei, se ocupa momentan de prabusirea tirajelor EVZ din calitatea de redactor sef, a incercat sa obtina oarece foloase de pe urma “investigatiei” vajnicului sau subaltern. Inainte de Paste, a negociat cu cineva de PR-ul Antenei oprirea materialului in urmatoarele conditii: Mircea Badea sa renunte la apelativul “oficiosul” atunci cand se refera la EVZ, iar Antena 3 sa mai invite la dezbateri si analisti de la EVZ, cum ar fi, de exemplu, Vlad Macovei. Trocul a fost respins… Deontologie, te halesc!” MACOVEI, AI CEVA DE ZIS?
————————————————————————————————————————————————–
- Ce trebuie să fac pentru ca oamenii cu probleme să înţeleagă că, totuşi, nu sunt nici Superman, nici Captain Planet, nici măcar Băsescu şi că, oricât de vizibil aş fi eu la televizor, nu pot salva Universul; nici de unul singur, nici împreună cu ţăranul de Badea? Dacă-l aduc deseară pe Florin Călinescu la Vorbe Grele e bine?
- Aia mică a lu’ Tiranu’ iar şi-a pus EBA de-a cheresteşu’. Bre, nea Jucătoare, zi-i tu lu’ Constanda să-i dea fetei vreun sfert din Satu’ Francez pentru parcare şi să nu tragă dungi paralele, c-o încurcă pe biata academiciancă la (dez)orientare.
- Arbitrii au început să se mute la Bastilia. Dacă mai continuă Morar cu Jihadul, cred că duminica viitoare se joacă de-a latul terenului şi la 3 cornere se dă penalty.


211 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!ce tare esti domnule ciutacu!!! fara misto.
De VALENTIN pe 23 April 2009 la 13:10 (#)Aiurea, ce rautacizme , nu te-ai prins ca era vorba de prostata ( sunt descrise toate simptomele ) in editorialul viitor cetepeul o sa faca reclama la Prostamol, ia si el un ban cinstit .
De Mos Califar pe 23 April 2009 la 13:15 (#)Nu stiu care e treaba cu Calinescu, e un nimeni si tot apare la TV. Nu vad nicio diferenta intre el si Tolea. Amandoi au ce povesti, dar nimic important.
De varu pe 23 April 2009 la 13:21 (#)Constat ca purtatorul de sergio tacchini nu are toate tiglele pe casa. Credeam ca pana la varsta lui a invatat ca oricata poleiala i-ai da cacatului, tot cacat ramane. Ba te mai umpli si de penibil ca miroase…
De Cetateanu' Turmentat pe 23 April 2009 la 13:22 (#)doamne cat debiteaza ctp.
De eduard pe 23 April 2009 la 13:23 (#)Asta si Liiceanu devin tot mai penibili. Mi-e rusine ca la un moment dat chiar credeam ca sunt intelectuali. Apropo, ce preda CTP-ul la IATC?
De Roxana pe 23 April 2009 la 13:27 (#)CTP: “glezna piciorului”
De dstb pe 23 April 2009 la 13:27 (#)Florin Calinescu: “Ma pis pe UE!”
Asa ca e bine cu Florin Calinescu.
cre ca dama avea mari probleme financiare, colani uzati, iar ctp-ul se oferi s-o ajute, daca m-antelegi, da asta nu ne mai zise in eye contact, contactul fiind de alta natura.
De mirko pe 23 April 2009 la 13:29 (#)ce tare e ctp!!
isi bate joc de toti netalentatii din jurnalism.
mirati-va ca oamenii simpli…:)
‘Articol citit de 9715 ori’
De ditos pe 23 April 2009 la 13:30 (#)va da “clasa” oricand.
vomit in convulsii de cand i-am citit articolul mirobolantului deontolog. absolut jenant. cat despre atacul mizerabil la gabi firea, nu ma pot mira, astia fac tot posibilul sa-i legitimeze pe basesti, cu atat mai mult cu cat pot lovi marsav si gratuit intr-o colega de breasla. patetic
De q pe 23 April 2009 la 13:31 (#)Bre eu sunt mitocan sadea, pe ăsta CTP!!! Pot sa îl bag in mizda pasi direct!! Fara comentarii telectuale !! Aşa e moa!!! Si daca crede intelectualul de care ai făcut vorbire sa vina cu mine in satul meu sa vadă cum mor bătrânii de foame!! Ai sictir inteligentule???
De lol pe 23 April 2009 la 13:32 (#)@lol: nu-i OK, frate. la ce-ti foloseste daca-l injuri?
De Victor Ciutacu pe 23 April 2009 la 13:34 (#)@ditos: suntem invidiosi, ne-ai demascat
Daca altadata marele ziarist critica cu o desavarsita ardoare cuvintele daunatoare ale lui Mircea Badea, care, prin natura lor, ar putea dauna grav oricarui copil nesupravegheat, acum, dupa foarte putin timp, acelasi om isi inabusa fulgerator propiile critici prin acest articol abject, parca inspirat din acele filme de proasta calitate cu motociclisti sictiriti de propria imagine.
De ionut pe 23 April 2009 la 13:34 (#)Articolul CTP e doar o replică flască a epocalului “Manual de şters la cur” – din bibliografia cosmică obligatorie.
De iulian n. pe 23 April 2009 la 13:37 (#)Şi eu îmi cunosc vecinele de bloc după debit, turbiditate şi ambitus, dar nu găsesc pe nimeni să îmi dea salariu în schimbul amprentelor sonore…
ba nene, dar toate trusturile, toti deontologii si toate holdingurile va mananca de fund, scuzati-mi expresia. Victor, mai raman postul de radio Itsy bitsy sa zica ceva de voi si televiziunea Trinitas si s-a rezolvat problema.
E foarte bine daca-l aduci pe Calinescu in emisiune
De YODA pe 23 April 2009 la 13:40 (#)@ditos
De ionut pe 23 April 2009 la 13:41 (#)Este pentru a doua oara cand jignesti la modul general toti oamenii care scriu pe acest blog, prin niste afirmatii care nu isi au rostul si care nu iti aduc cinste deloc!
Mie personal nu poate sa imi dea clasa un om care, chiar daca scrie ok, uneori isi depaseste conditia !
Domnule Ciutacu mi se pare ca ati gresit primul cuvant din titlu. Nu se potrivea mai bine….V_estetica…..?
De nistor pe 23 April 2009 la 13:46 (#)Hac..pardon da nu ma pot abtine m-am “imbatat”.amu pa bune ce-a vrut sa fie editorialul asta.e un ziar totusi nu un blog.pe blog mi-as permite sa scriu si eu cum pusa-i curul pa buda si la cate dame am visat cu mana pe undeva da mai fratzilor chiar in ziar.si-o fi schimbat formatul respectivul ziar si noi nu stim..ma gandesc asa la o faza ma duc la chiosc sa iau Gandul cu intentia clara de a ma informa ce mai facura astia pe la Bucuresti si peste ce-mi dau ochii.e nasatisfacut rau .
De Codeus pe 23 April 2009 la 13:48 (#)Victor,
Fiecare din noi poate sa schimbe cate ceva in jurul lui. Si daca am reusi sa dam acest bine mai departe cred ca se va face un bine foarte mare.
Succes,
De Sergiu pe 23 April 2009 la 13:52 (#)esti genial !!!! nu mai satur citind si recitind ce postezi.
De Meme pe 23 April 2009 la 13:52 (#)apropos …salutari de la Sinaia …de la fostii colegi de scoala generala. numai bine !
Pe mine m-a uns la organ contemplarea retrospectivă a susurlui de pişat. Şi aşa mi-am amintit de o diaree de acum 20 de ani. Ou sont les căcări d’antan?
De Mordechai pe 23 April 2009 la 13:53 (#)CTP-ul a intrat in epoca andopauzei sale.
De FuXi pe 23 April 2009 la 14:01 (#)cand distanta e prea mare si mai e si asumata ,invidie e prea mult spus.
@ionut :ma refeream la la ziaristi ,nu la cei care posteaza pe blog. nu trebuie sa va simtiti jignit.
De ditos pe 23 April 2009 la 14:13 (#)Ai zis ca bagi cateva cugetari pe repede inainte si ai scris 2 pagini
) … ce inseamna sa curga cuvintele!!!
De Miky pe 23 April 2009 la 14:16 (#)Bai va dati seama ce arbitraje o sa fie in campionatul inter-penitenciare? Beton frate. La aia e simplu : ai gresit la o faza confuza, ti-a luat gatul jucatorul
De Mos Califar pe 23 April 2009 la 14:18 (#)@Miky: noi, astia, care nu mustim de talent precum CTP, avem nevoie de multe cuvinte ca sa explicam ce rezuma titanul intr-un singur jet de pisat
De Victor Ciutacu pe 23 April 2009 la 14:19 (#)Aveti ceva cu ctp-ul.Se vrea filozof si astia mai au scapari.
De Margo pe 23 April 2009 la 14:21 (#)Referitor la cercetarile din fotbal sunt datorate plictiselii .Terminase DNA-ul cu cercetarea tuturor furaciunilor din tara,mai ramasese de pus la punct arbitri si gata,ce bine o sa fiee…
Foarte frumos,
asistam la o deosebita dezvoltare a ceea ce se numeste
atentie la detaliu — nu cu riscul, ci cu intentia
de a pierde din vedere peisajul de ansamblu.
Astfel prezenta lui Becali la Antena 3
De Anca pe 23 April 2009 la 14:22 (#)e mai grava decat prezenta Elenei Udrea la Ministerul Turismului,
casa doamnei Firea e mai importanta
decat apartamentul domnitzei Basescu,
razgandelile lui Becali dauneaza tarii
mai mult decat cele ale lui Basescu,
influenta presei asupra judecatorilor
este mai paguboasa decat influenta politicienilor
asupra acelorasi judecatori
(si am scris politicienilor numai ca sa nu se simta singur),
transparenta scrisului pe bloguri e mai grava
decat lipsa de transparenta in privinta averilor familiei Basescu,
dupa cum si mizeriile din fotbal sunt mai grave
decat mizeriile familiei Basescu –
stie oricine ca un arbitru de fotbal e mai important decat un presedinte.
Incepe sa se vada diferenta de generatie de jurnalist. La bun simt. Progresam.
De Pribegul pe 23 April 2009 la 14:23 (#)@ ditos “ce tare e ctp!!
isi bate joc de toti netalentatii din jurnalism.
mirati-va ca oamenii simpli…:)
‘Articol citit de 9715 ori’
va da “clasa” oricand.
”
ce fraier esti, scuza-ma victor. e citit de atatea ori pentru ca are link de pe blogu’ lu’ Ciutacu!
De Elena pe 23 April 2009 la 14:29 (#)pe cuvant ca nu stie creierul meu daca sa rad sau sa-mi ascund fata in palma de rusine… ca femeie ma simt mai mult decat penibil.
De che pe 23 April 2009 la 14:33 (#)asta este o lucrare epica despre mictiune in doi, o declaratie pasionala pentru fata cu care a impartit- ce dumnezeu?- catarsisul “usurarii”???
imi aminteste de baiatul ala intelectual care mictiona in gura iubitei…… dumnezeule mare… cine e formator de opinie….
@De Margo: pentru scapari sa incerce domnul CTP Driptane. o sa-l ajute
De che pe 23 April 2009 la 14:36 (#)Florin Calinescu ? …Ghiaaah ! Asta se vinde primului venit care-i arunca o maslina,o furseaca
De johnson pe 23 April 2009 la 14:39 (#)da, da, la andropauza ma gandeam si eu. Sa ajungi sa descrii o pisare ca un orgasm, intr-un ziar… Apare pe prima pagina editorialul lui?
De mih pe 23 April 2009 la 14:40 (#)@mos califar
De mirko pe 23 April 2009 la 14:42 (#)mai ales ca acum au si arbitri, chiar si un sef peste ei
Pervers mic si talentat !
De mishulescu pe 23 April 2009 la 14:44 (#)Eu inca ma mir de unde vin idei d`astea…ma duc sa beau,sa ma imbat..sa vad daca imi vin si mie…
De Sadd pe 23 April 2009 la 14:50 (#)Mie-mi place Cristian Tudor Popescu. Scrie bine. Dar el nu e doar ziarist. El e scriitor. Sunt convinsa ca daca citeati acest text altfel decat ca un editorial intr-un ziar nu ati mai fi fost atat de indignat. Daca era in Romania Literara suna mai bine?
De Rodica pe 23 April 2009 la 14:53 (#)..parca acum s-a dat jos din copat.
De psihologu' pe 23 April 2009 la 14:58 (#)am incercat sa citesc editorialul C.T.P.-ului,am mai urmat & celelalte “link”-uri,da’ n-am mai reusit sa le citesc pan’ la capat. cred ca nu ma mai tin nervii. sau am innebunit de-a binelea?! nu stiu. sau au innebunit & ziaristii?… dvs,d-le Ciutacu,sunteti singurul care v-ati pastrat luciditatea.inca. de la C.T.P. n-am nicio pretentie.da’ pe d-na Firea ce-a apucat-o??? chiar daca & l-a luat din bani privati & “cinstiti”,de ce sa faca asa ceva?! nu mai avea alte subiecte? le-a epuizat pe toate? ma rog,e femeie totusi. nu poti sa ai prea multe asteptari nici de la dansele. o sa-mi cumpar & io un apartament langa dansa,cu prima ocazie…
De cristu pe 23 April 2009 la 15:02 (#)Eu cred ca CTP sufera de lipsa de atentie. E clar ca nu mai este in atentia publicului cum era odata. Si tot clar e ca sunt altii. De la Intact. Iar CTP, om inteligent, stie ca respectivii nu sunt numai din ce in ce mai apreciati pentru ceea ce fac, dar incep sa fie si indragiti. Devin din ce in ce mai doriti pe sticla. Si nu numai.
Cat despre arestarile din fotbal, daca cineva crede ca asta ii va aduce voturi, SE INSEALA AMARNIC. Dimpotriva. Asta ma face sa cred cu tarie ca omul e in agonie si se comporta ca atare. Vezi si comportamentul de ieri de la Cotroceni. As risca sa-mi dau cu parerea-la cum il cunosc-ca s-a enervat nu numai pentru ca i se cerea socoteala, dar si din cauza faptului ca mesajul de inceput a fost al Indirei Crasnea(sper sa nu gresesc numele), care are un timbru al vocii mai deosebit si mai e si femeie.
Cineva spunea ieri aici ca Becali vorbeste mai corect decat EBA. Mi se pare evident, iar la cultura s-ar putea sa stea cel putin la fel de bine ca si pitipoanca de Bamboo.
De somebody pe 23 April 2009 la 15:04 (#)Nu cred ca se gandeste cineva ca as putea vota cu vreunul dintre cei doi, nu? Dar daca ar fi sa aleg intre ei doi, l-as alege pe cel care stie mai multe cuvinte in limba romana.
Articolul lui CTP nu este editorialul, acesta apartine azi doamnei Melania Vergu;scuze, dar orice ziar are, de regula, un singur editoriala.
De Profa pe 23 April 2009 la 15:05 (#)Dl.Ciutacu, inseamna ca nu ati citit ,,Luni de fiere” a lui Pascal Bruckner, de v-au oripilat randurile CTP-ului ? E drept, parca nu-si gasesc locul intr-un cotidian oarecare.
Nici nu banuiam ca CTP este asa distrus=))
De Nu.sNormala pe 23 April 2009 la 15:06 (#)@ Rodica:
De somebody pe 23 April 2009 la 15:07 (#)Eu nu l-am citit numai ca pe un editorial intr-un ziar. Niciodata n-o fac. Dar, chiar si-asa…
Cristu, am citit commentul tau si observ ca ai un complex de inferioritate fata de femei :> Trateaza-te :>
De Nu.sNormala pe 23 April 2009 la 15:08 (#)cristu :L
De Profa pe 23 April 2009 la 15:09 (#)macar stii in ce secol te plasezi cu o asemnea mentalitate ?
,,ma rog,e femeie totusi. nu poti sa ai prea multe asteptari ” Am cunoscut destui barbati care gandeau cu ce aveau intre picioare ca sa mai inghit, in sec.XXI o gandire ca a ta.
Nu.sNormala
De Profa pe 23 April 2009 la 15:10 (#)Ba eu cred ca altul nu-i normal, dovada ca am raspuns aceluasi
@ Ditos:
De somebody pe 23 April 2009 la 15:11 (#)Te informez ca si pe blogul lui Mircea Badea a scris cineva despre articolul lui CTP. O aruncare de privire pe trafic.ro la clasamentul blogurilor spune totul. Si vor mai fi pana diseara, te asigur, mai multe citiri.
Rodico, m-ai convins.
Nu el scrie aiurea, noi citim aiurea.
Am mai trait un moment in care am simtit
ca am absolvit artele plastice degeaba,
nefiind in stare sa patrund profunzimile
si mai ales excrescentele
unor valoroase opere de arta erectila promovate de catre ICR.
Vreau inapoi la matematica!
De Anca pe 23 April 2009 la 15:18 (#)Asa Victore,fi rau,ca bestiile deontoloage servesc din plin tirania ridicata la nivel de stat,sub patronajul tiranului sef.Bag seama ca ultimele sondaje i-a cam bagat pe baieti in vrie,nu e de mirare ca oficiosul sa pupe la opozitie,cum ii e traditia.
De mery pe 23 April 2009 la 15:20 (#)Buna ziua domnule Ciutacu!
Ma incearca sentimentul ca, dupa o lunga absenta din viata cetatii, la intoarcere am nimerit in alta tara… Le-as aborda in aceeasi ordine propusa de dvs:
1. S-au terminat subiectele serioase din Romania noastra sau CTP-ul s-a scurtcircuitat in subiecte cu iz bivolarian?… Stiam ca “subiectul” este substanta datatoare de viata si energie in “gasca” MISA nu sursa de inspiratie pentru “luminatul” editorialist ce conducea cu deontologica ferovare Clubul Roman de Presa…
2. Sa inteleg ca l-ati invitat pe “Spiderman” Calinescu in emisiunea dvs? Am rugamintea sa-l intrebati in calitatea domniei sale de fost candidat PNL ce parere are despre candidatura domnului cu nume de floare impotriva unui reprezentant al casei regale al carei sustinator este? Nu mi-o luati in nume de rau, stiu ca domnul Antonescu este un strop de normalitate intr-o mare de nebunie si ca va este macar simpatic daca nu amic, dar imi este greu sa inteleg atitudinea domniei sale de a candida la o functie pe care nu o simpatizeaza (se stie slabiciunea regalista a domnului Antonescu)…
3. EBA chiar nu este un subiect de comentat, mai intai sa “produca” ceva si apoi se poate comenta, momentan sunt doar intentii…
4. Daca institutia DNA-ului nu ar fi atat de controversata as zice ca e ceva noirmal ce fac ei acum cu arbitrii, dar…
Cu stima, domnule Ciutacu…
De ion ionescu de la brad pe 23 April 2009 la 15:21 (#)Daca e sa ne luam dupa poza si titlu as spune ca CTP-ului tocmai i se pune de-o presiune pe mecla,poate preda urinoterapia pe la vreo facultate si nu ne-a anuntat inca…galgait placut scanteistule
De johnson pe 23 April 2009 la 15:26 (#)Un individ care raspunde neintrebat de nimeni la numele de Vlad Macovei si care, spre bucuria concurentei, se ocupa momentan de prabusirea tirajelor EVZ din calitatea de redactor sef, a incercat sa obtina oarece foloase de pe urma “investigatiei” vajnicului sau subaltern. Inainte de Paste, a negociat cu cineva de PR-ul Antenei oprirea materialului in urmatoarele conditii: Mircea Badea sa renunte la apelativul “oficiosul” atunci cand se refera la EVZ, iar Antena 3 sa mai invite la dezbateri si analisti de la EVZ, cum ar fi, de exemplu, Vlad Macovei. Trocul a fost respins… Deontologie, te halesc!
De cacavei pe 23 April 2009 la 15:28 (#)Faza cu datul drumului la lichid scrasnind din dinti ma face sa cred ca CTP nu a facut tocmai pipi acolo.
De Anonim ca altfel ma leaga pe 23 April 2009 la 15:31 (#)Cred ca tre sa fii un dezaxat ca sa te poti masturba la susurul pisatului unei femei.
IDIOTUL…
Poate totusi nu-i editorial?!… Ca nu stiu de ce, da’ nu-mi pare c-ar fi scris rau. De loc! Daca e editorial, cred c-a gresit textele si-a dat altceva spre publicare!
Si masina lu’ a mica a marinarului e chiar parcata?! Ca pare ca tocmai vireaza in balarii! Ei, si daca a parcat o leaca mai in mijlocul strazii, care-i problema?! E tara lu’ tac-su, strada lu’ tac-su, masina… ei, nu, masina e a ei, din bani munciti si sigur, daca intrebi, si din vanzari anterioare! S-o votam si s-o expediem la parlamentul ioropei!
In privinta lui mircelu, ce sa spun, cata amaraciune si dezamagire sa adune un om, tanar si plin de iluzii altfel, ca sa stea ca prostu’ in piata, fara nicio speranta de-a schimba totusi ceva! Ramai marcat pururi si nicio alba ca zapada nu-ti va mai parea virgina, in veci!
In privinta arbitrilor, sa fim seriosi, e doar gargara electorala, se va fasai si asta, pare acum dur si eficient, dar acolo radacinile-s adanci si tepene, n-a venit inca momentul adevarului. Si de-o pica vreun papagal, face parte din joc, pierderi minime pt rezistenta celor cu coaie grele! Cum zice sandu?! “Coruptie la toate nivelurile”?! Pai daca nici el n-o stii, atunci cine?!
De alien pe 23 April 2009 la 15:35 (#)“diseara”*
asa e corect.
De Oana. pe 23 April 2009 la 15:36 (#)@Profa: n-o inghiti! e doar o opinie de-a mea bazata pe realitate,zic io. nu ti-o bag pe gat cu forta…& nici magar nu trebuie sa fii de acord cu ea. de-aia n-are ursu’ coada! din cauza mentalitatii mele depasite care este!
De cristu pe 23 April 2009 la 15:39 (#)@Rodica: n-a zis nimeni cum ca n-ar fi cetepeul scriitor. Problema care ne ingrijoreaza e sanatatea lui.
De Mos Califar pe 23 April 2009 la 15:43 (#)Bine zis domnule Ciutacu,numai ca sunt convins ca se vor gasi ei si alti arbitrii care sunt dispusi sa riste pentru o paine mai buna.
De Cristian pe 23 April 2009 la 15:44 (#)Intrebare pt CTP: ( o reproduc aici, ca pe mine nu cred ca ma citeste… )
De [D][S][N] pe 23 April 2009 la 15:45 (#)Ce se petrece in mintea si in viata unui om, in momentul in care el devine capabil sa astearna pe hartie randurile pe care le’am citit astazi sub titlul “Eye contact” ? (Alte curiozitati nu am cu privire la personalitatea jurnalistului.)
Bine CTP-ul este dus de mult asa ca nu mai mira pe nimeni “pisaturile” lui(“pisaturi” ar fi traducerea aproximativa a “scrierilor” din ruseste, sa nu se gandeasca altii la cine stie ce!).
De Mihu pe 23 April 2009 la 15:54 (#)Coana Nutica a scos mai multe propozitii pe gura din care am aflat ca:
-drumurile care s-au facut in ultimii ani(care or fi alea?)inclusiv Autostrada Soarelui au fost construite la initiativa dlui.TB!
-vom atrage turistii ca sa calatoreasca in caravane de carute si fiind ceva ce nu a vazut Parisu’o sa ne umplem de bani de la nemti.
Cu aceasta ocazie am aflat de ce este asa de mare posteriorul dnei.ministru,s-a plimbat cu caruta prea mult…
Cat despre EBA,a facut si ea ceea ce fac clientii obisnuiti de la Pascucci sau de la mario Plaza,parcheaza masinile cum li se nazare.Ca doar o data veniti in Bucuresti toti indivizii astia care inca nu s-au obisnuit cu pantofii trebuie musai sa iasa in fata.
Mie mi-e ca acu a povestit din urma cu 25 de ani,
De Anca pe 23 April 2009 la 16:02 (#)dar daca se enerveaza si mai deruleaza putin,
ne-om pomeni ca ne povesteste
si cum se picta el ca indienii cand era mic,
cu excremente atat proprii, cat si de import —
pentru amplificarea extazului in fatza diversitatii cromatice.
ca-n curtea scolii!
De Ionut pe 23 April 2009 la 16:03 (#)oare distinsul CTP o fi si voyeur-ist?
De che pe 23 April 2009 la 16:10 (#)Buna dupa amiaza
De ozzy osbourne pe 23 April 2009 la 16:11 (#)1. Chestia cu ..la 3 cornere se da 11 m e “beton armat”; am imprastiat cu cafea pe monitor cand am inceput sa rad:)
2. CTP e tot atat de mare ziarist,cum si Becali e mare investitor, Corpodean mare arbitru, Boc mare prim ministru, Florin Parizer mare cantaret, OTV-ul mare post de televiziune, Loganul mare masina si as putea sa o tin asa pe aratura pana maine dimineata; atunci cand ai pupat mana Taherului si Tinului si ai fost papusica guzganului rozaliu, atunci cand ai stuchit unde ai pupat si apoi ai falimentat un Gand si la prima strigare l-ai dat mogulului Sarbu, nu prea mai sunt multe de spus…Doar ca in 2009, la 10 pentru Romania, cel mai bun jurnalist, analist, comentator si scriitor va fi….CTPopescuuuuuuuuuuuuuu!
3. Daca tot te vezi deseara cu Florinnnnnnnnn Calinescuuuuuuuuuuuu, spune-i ca asa-i in tenis; poti sa ai si “succesuri” dar poti sa o iei si in pifometru atunci cand te crezi buricul pamantului – asta vis a vis de politichia de Pitesti; cat despre caracter, n-as vrea sa vorbesc multe, doar ca la fel cum caca acum PNL-ul pe unde apuca ca nu l-a scos parlamentar, tot asa spunea si despre Sarbu ca e mare mitocan( si in mare cam are dreptate), dar asta dupa ce se intorcea de la baie unde “refula” votca ingurgitata de dimineata, pe stomacelu’gol; multi l-au injurat pe Sarbu – vezi si cazul”doamnei Teo”, dar dupa ce s-au despartit de el, nu prea au mai avut multe de spus; Mircea Badea e o exceptie, singura cred.
Salutare taica si noroc
cum zicea Arghezi : “Si-au risipit in iarba cacarezii”.:)
De nucontez pe 23 April 2009 la 16:12 (#)@ditos
De adrian pe 23 April 2009 la 16:19 (#)Cred ca esti putin visator. Treaba legata de CTP – care a fost si mai este unul dintre promotorii exprimarilor violente in media – tine de reactia d-lui Ciutacu la comentariul fostului sef al dumnealui de la ADEVARUL, atunci cand a facut-o in fel si chip pe Elena Udrea. Pe vremea aia, CTP nu realiza ca domnul Ciutacu si-o va imagina pe NUTI cu picioarele desfacute pe un gratar de mititei. De, fanteziile bata-le vina…
Secundo, observai ca injuraturile, pentru care fu blamat LOL, sunt bine venite, dar sa fie adresate lu’ Basescu samd…
Terto, @Roxana, nu pot sa nu apreciez modul in care emani inteligenta prin toti porii lu’ matale. Fii milostiva si imprumuta ceva din surplus d-lui Liiceanu, ca altfel s-ar putea sa strigi de durerea provocata de povara inteligentei pe care o porti cand accesezi site-ul asta.
P.S. Dl. Ciutacu, pot ajunge cumva, precum recentu’ conviv a lu’ matale, dl. Becali, la numaru’ de telefon a lu’ (mogulu’) Camelia Voiculescu? As vrea sa-i comunic ceva ce-mi pare contraproductiv pentru Intact. Nu neaparat ce face dl. Cristoiu, dar la GAZETA e un cuib de tradatori.
@adrian: aveti o grija emotionanta fata de Basescu, Udrea si CTP. plus, dupa parerea mea, niste tentative nereusite de a fi amuzant. nu, nu puteti avea acces – de la mine – la numarul de telefon al Cameliei Voiculescu.
De Victor Ciutacu pe 23 April 2009 la 16:24 (#)off topic
Am intrat pe http://www.catuse.ro care era afisat aseara in emisiune si e un site destul de kinki
, un fel de sex shop online.
De Adina pe 23 April 2009 la 16:30 (#)@Adina: singura diferenta e ca aseara era afisat http://www.cătuşe.ro
De Victor Ciutacu pe 23 April 2009 la 16:35 (#)Sinceră să fiu, mi-a plăcut articolul, deși îi stătea mai bine într-un roman…
De mosser pe 23 April 2009 la 16:36 (#)Înțeleg penibilul situației și îmi imaginez cât de stresați au fost amândoi, luptându-se cu propriile lor necesități, atât de banale, atât de… antiintelectuale. Deh, dacă UNATC-ul are doar bani pentru făcut doctoranzi tot felul de parașute înșrate de arabi, alcoolice notorii…
De fapt, Cetepe-ul (oare de ce rimează cu veceul și iateceul?!) are stofă de scriitor și n-ar strica să-și reprime frustrările în niște pagini albe.
Asta nu înseamnă că îi dau dreptate când se ia de domnul Badea sau de dv.! Atunci e vorba de treningurism ieftin!
P.S. În locul d-lui i-aș fi luat femeii niște balerini noi! Nu vreau să știu cum vor căuta – din priviri – iateciștii fomeia cu păr negru și chiloți… foșnitori!
Buna ziua d-le Ciutacu,
Sunt alaturi de Dvs.;am si eu o sila existentiala, de mai multe…N-am ce sa fac,trebuie sa spun asta.
Diseara ar fi interesant sa-l aveti invitat pe Florin Calinescu;as vrea sa vad daca il sustine pe d-l Crin Antonescu.
Daca aveti in familie sau prieteni care poarta numele sfantului de azi,le urez multa sanatate si tot binele din lume!
Cu tot respectul,
De IoanaP pe 23 April 2009 la 16:38 (#)IoanaP
@Victor Ciutacu, multumesc pentru raspuns, chiar de este negativ. Eu ma gandeam la SANITATEA Trustului.
De adrian pe 23 April 2009 la 16:39 (#)“persoana privată Gabi Firea a cumpărat, pe bani privaţi, de la un investitor privat, un apartament privat şi că se laudă cu achiziţia ei în publicaţiile private ale trustului privat de presă unde munceşte”! Pentru orice om normal cu scaun la cap asta se numeste COMPORTAMENT JURNALISTIC PROFUND IMORAL! Evident nu pentru cei care si-au manfisestat moralitatea jurnalistitca pe langa Musetescu!
De Indignat pe 23 April 2009 la 16:55 (#)@Indignat: mai du-te, ba, in pizda ma-tii!
De Victor Ciutacu pe 23 April 2009 la 16:56 (#)Mda! Un argument corect in logica post-ului anterior!
De Indignat pe 23 April 2009 la 16:58 (#)producţia istorică la care te referi se numeste arta. precum aia cu poneiul…
De mcgogoo pe 23 April 2009 la 17:03 (#)pentru cei din generatia lu’ aia mica este insa de neinteles arta asta
Am un manunchi de comentarii si nu ma pot abtine, deci ii dau drumul.
De fractalgirl pe 23 April 2009 la 17:03 (#)1. Mi se pare nepotrivit sa publici pentru ochiul populatiei aceasta experienta de closet. Intr-un volum de eseuri sau la un concurs pe teme obligatorii ar fi mers uns. Pentru ziar mi se pare nelalocul lui. Sau poate posed prejudecati pudibonde… nu stiu…
2. Trebuie insa sa remarc scriitura! In ciuda subiectului la prima vedere cotidian si intim, care deci nu ma priveste asa cum poate m-ar privi evolutia crizei mondiale, exprimarea “trazneste” de talent literar. Asa ca l-am citit pana la capat. E scris frumos, repet, in ciuda subiectului.
3. Numai cine a trait o astfel de experienta intelege cat de frustranta este lipsa de intimitate in grupul sanitar. Si cred ca mai degraba la asta se refera articolul, la incalcarea unui drept fundamental al intimitatii si al imixtiunii unei persoane de sex opus in aceasta situatie. Pentru ca una este ca de cealalta parte a peretelui sa fie o persoana de acelasi sex si alta este sa fie o persoana de sex opus. Cu atat mai rau daca este o persoana publica precum domnul CTP.
Eu, in locul domnisoarei, renuntam la a mai intra in toaleta.
Si asa ajungem sa discutam despre bun simt, despre educatie, politete in societate, empatie.
Mai bine ma opresc.
eu dac-as fi ctp – nu sunt, dar dac-as fi – m-as amuza din cand in cand scriind cate-o chestie din asta. si nu atat scriind-o, cat cititnd mai apoi ce scriu altii despre ea. sigur, e un scenariu. dar avand in vedere gradul de scelerare al autorului, nimic nu-i imposibil. eu nu-l citesc de obicei. iar textul asta nu m-a convins s-o fac nici de acum inainte. insa asta nu ma impiedica sa-i recunosc meritul. omul creeaza imagini dintr-o insirurire de cuvinte. mai mult, creeaza senzatii. iar asta nu-i chiar asa usor. si cu totii stim asta. a… ca imaginea pe care o creaza nu ne place, asta-i alta problema. si inca un aspect: daca l-as avea pe ctp-ul acum dinaintea ochilor mei usor miopi, l-as intreba doar atat: ma scuzati ca va deranjez… sunteti cumva un pic voyorist? ca eu daca ma duc la buda, ma pis si-atat. nici nu ascult si nici nu-mi imaginez lucruri. nu de alta, dar acuratetea descrierii ar putea induce la un moment dat ideea ca v-ati fi dorit sa si vedeti…
De magus pe 23 April 2009 la 17:14 (#)cat despre profnzimea demersului, victor draga, aici iti dau dreptate. eu dac-as fi ctp – nu sunt, slava Domnului – nu m-as combina sa scriu despre psihologia jetului la dame. ca m-ar arunca, asa, un pic, in derizoriu. pe mine. ctp. dac-as fi. dar nu sunt.
@victor
De mirko pe 23 April 2009 la 17:18 (#)da ce-ai bre cu mama indignatului, ca a scos si ea pe orificiu ce-a putut.
off topic-b. baltazar zicea o chestie misto, cum ca o parte din investitiile guv boc cu bani de la fmi se vor duce in reabilitarea puscariilor nu la invatamint, pen ca politicienii acolo ar putea ajunge, da la scoala neam!
@magus: nu i-am contestat niciodata uriasul talent, da’ ma rog pentru sanatatea lui mentala; extrem de precara, dupa parerea mea de profan.
De Victor Ciutacu pe 23 April 2009 la 17:23 (#)@mirko: n-are mama nici o vina ca a vrut sa faca un ou si a iesit un bou.
TRAIASCA EGALITATEA DINTRE OAMENI.
===================================
Ce credeti daca parcati voi asa va iertau mirlanii?
Cer ca Politia romana sa se autosesize, ca sigur blogul asta are mai multa audienta decit Money Chanel si vazui ca tata Morar(DNA) s-a autosesizat.De ce nu ar face si POLITIA asa…?!?
De Sorned pe 23 April 2009 la 17:32 (#)Bai tati, nu va mai scarbiti degeaba.ctp nu s-a sonat.e doar disperat dupa ceva audienta in plus.d-aia se cearta si cu badea,de-aia se ia deontologiste de victor ciutacu.omul se vrea un deng tziao ping al presei romanesti.
De Mirel pe 23 April 2009 la 17:33 (#)Foarte interesant cum scrie,mie imi place.E altceva.
De mihail pe 23 April 2009 la 17:34 (#)Iar subiectul pare interesant,mi s-a intimplat si mie sa fiu cam in aceeasi situatie si cu “intimplari” oarecum similare.Este nashpa cind intri in cabine cu o asemenea constructie.Nici nu stii ce sa faci,daca se aude alaturi.
Ma intreb ce-ar fi scris cetepeu daca in closetul alaturat n-ar fi fost duduia cu balerini, ci Emil Hurezeanu
De un cititor pe 23 April 2009 la 17:35 (#)Victor, in legatura cu CTP, eu il suspectez ca e doar obosit, asta daca nu i se intampla ceva care pe noi ne depaseste.
De [D][S][N] pe 23 April 2009 la 17:44 (#)joaca si ei.. ce sa le faci..
De psihologu' pe 23 April 2009 la 17:47 (#)Cu ce aparat te razi?..fara nicio leg cu postul
CTP e dus cu pluta din ce in ce mai departe. Pacat.
De Mihaela pe 23 April 2009 la 17:47 (#)Adevarata estetica a uritului!
Mie mi-a amintit de acel tinar penibil pe care l-a adus si Gidea intr-o emisiune si care era sau este ceva pe la ICR la New York.
Si, bai, ala de te iei de toate femeile: probail ca caliataea matale (cacofonia e intentionata) este cea care te tine captiv in singura lume pe care o cunosti.
[...] Pentru o opinie contrară, intraţi aici. E bine să citim şi critica. April 23rd, 2009 in [...]
De Mihnea Măruţă » Blog Archive » Îşi are locul textul erotic al lui CTP într-un ziar? pe 23 April 2009 la 17:53 (#)acum am vazut & eu EBa parcata neregulamentar. zic s-o trimitem la Bruxelles tot neregulamentar. astia care parcheaza la fel,sigur o vor vota. neregulamentar. cine Dracu’ i-a dat carnetu’?! pe ca de bine vorbeste & pronunta romaneste,pe-atat de bine conduce & parcheaza. e limpede,cred,ca e o Nulitate in toate domeniile esentiale,da’ noi credem ca ne poate reprezenta in U.E. am innebunit cu totii?!!
De cristu pe 23 April 2009 la 17:54 (#)@cristu
De mirko pe 23 April 2009 la 18:21 (#)scuze victor
de trimis fii convins c-o trimitem, da durerea mea e ca n-o ia si pe nuti la pachet pe post de t(p)utoare,scuze pt. t
esti sigur CTP, ca femeia nu era barbat? Cine stie..poate era Naomi..si-a schimbat sexul..acum nu mai face din picioare.. iti urez vise placute..senzatii tari..erogene.
De psihologu' pe 23 April 2009 la 18:46 (#)tot astept sa-l bagi in seama si pe tolontan…
De brazvan pe 23 April 2009 la 18:53 (#)om batran..ce scrie intr-un cotidian.. de ce nu scrie o carte.. “La toaleta”
De psihologu' pe 23 April 2009 la 18:59 (#)s-a shishtirit
De psihologu' pe 23 April 2009 la 18:59 (#)Eu zic asa: daca “Gandul” intra in top 10 vanzari, CTP-ul o sa fie oleaca mai calm
De YODA pe 23 April 2009 la 19:14 (#)@psihologu
De mirko pe 23 April 2009 la 19:27 (#)findca toti s-ar gindi la “la oglinda”
@mirko: augustul sau tata a inventat celebra expresie “centura politicii romanesti”. politica e o curva. la noi,nu exista politica de centru,dreapta sau stanga,ci doar politica de curva,pur & simplu. EBa & Nutzi se-ncadreaza perfect la politica de extrema-curva,cred eu. tovarasa Elena Ceausescu a fost mic copil pe langa dansele.
De cristu pe 23 April 2009 la 19:35 (#)Vad ca CTP nu se simte prea bine…
De lao tse pe 23 April 2009 la 19:37 (#)Dar sa stiti ca ceva legat de conotatiile sexuale ale mictiunii (stiu cuvinte!) am vazut intr-un film, in urma cu cativa ani la tv. Era o frantuzoaica f sexi care facea pipi, iar amicul ei o privea pierdut, in extaz.
fanii lu’ CTP sunt liberi sa-si manifeste sustinerea si aprecierea aici, da’ pe mine nu ma-njura pe banii mei decat daca vreau eu. si momentan nu vreau
De Victor Ciutacu pe 23 April 2009 la 19:41 (#)@victor
De mirko pe 23 April 2009 la 19:58 (#)hai bre ca ne-ai lasat in ceata, mai comentam ori e-ba?
Esti destul de antipatic,totusi e de apreciat ca raspunzi pe blog nu faci ca altii care pun doar articole pe blog si lasa lumea sa comenteze fara sa le pese de comentarii:> Felicitari! Incearca totusi sa nu fi lingusitor pe langa unii invitati cand apari la ‘sinteza zilei’ cum ai fost cu Jiji Becali..
De Nu.sNormala pe 23 April 2009 la 19:58 (#)@Nu.sNormala: dati-mi un exemplu concret de lingusit invitatul Becali
De Victor Ciutacu pe 23 April 2009 la 20:01 (#)daca tot a inceput ctp-ul cu dinastea… nu-mi face placere… da’ l-as intreba: domnu’ ctp, copiii dvs. sufera de prosttata?
sa ma ierte urmashii ctp-ului.. ca ei n-au nici o vina
in rest! domnu’ ctp, s-auzim numai de bine
) ca vad ca va pricepeti la auzit
)
PS: daca data viitoare nu ne scrie si cum s-a uitat peste zidul ala inseamna ca nu e scriitor adevarat
)
De descoperychannel pe 23 April 2009 la 20:02 (#)Postat de vali la 23.04.2009 19:58
ma da multi frustrati in tara asta comentarii de genu “frumos articol pacat ca avem cititori prosti” sunt de toata jena, mai om fi noi prosti astia care nu ne plac povestirile cu pipi chiar daca sunt alaturate langa o opera a lui mozzart! om fi noi prosti ca nu ne plac descrierile un closet de iatc si ca nu putem sa ne imaginam o imagina artistica a acestui closet? om fi noi prosti ca metafora asta ni se pare gretoasa? om fi noi prosti ca am ridicat astfel de oameni la un nivel deontologic prea ridicat si le-am facut statui crezanduse un fel de dumnezeu pe pamant si pot sa scrie ce vor? om fi noi prosti ca nu vrem sa acceptam realitatea si ca nu acceptam fanteziile murdare a unui om in care prea multi am vazut un caracter? om fi noi de vina ca numai prin astfel de otvisme ascunse sub masca de arta mai produc ceva valva prin romania? om fi noi de vina ca traim in tara asta si suntem prea prosti sa intelegem tara asta si artisti din ea? om fi noi de vina ca suntem profund dezamagiti de presa din tara asta si devenim mari fani ai modelului american de presa? om fi noi de vina ca suntem fani a unor documentare care au disparut din tara asta si au aparut pitici,eleve etc si mai noi ziaristi artisti deontologi porno? ne cerem scuze noi toti prosti din tara asta si va anuntam ca sunteti majoritari in tara asta si de aceea totul e minunat in romania, va felicitam si domnului ctp il intreb daca stie cati copii orfani sunt in tara asta, si cati nebuni care ii lasa pe strazi traind cu astfel de fantezii. multa bafta imi cer scuze pt faptul ca nu v-am jignit asa cum a-ti facut-o voi
De vali pe 23 April 2009 la 20:03 (#)Adica tot ce spunea jiji, voi luati de bun..l-ati lasat sa abereze cum vroia si il aprobati/incurajati dupa fiecare aberatie.Probabil cand v-a laudat trustul ..la iesirea din arest..v-a uns la suflet..
De Nu.sNormala pe 23 April 2009 la 20:04 (#)@Nu.sNormala: pe mine m-a lasat foarte rece si cand ne-a umplut frigiderul de carne, si cand ne-a laudat. l-am lasat sa abereze, cum zici tu, ca d-aia l-am chemat. daca voiam sa aberam noi, nu aveam nevoie de el in studio.
De Victor Ciutacu pe 23 April 2009 la 20:07 (#)uite cine-mi spunea mie sa ma tratez!Nu.sNormala! pai,numai o femeie putea sa interpreteze prestatia d-lui Ciutacu,drept o linguseala. d-le,ma ingrozeste femeile romanesti! cauta in DEX explicatia cuvantului “lingusitor”,ANormal-o. da’,cred c-o sa interpretezi pana & explicatia!
De cristu pe 23 April 2009 la 20:09 (#)pe cati va intereseaza jetul ctpeului ridicat la rang de literatura in 2 pagini?
De vali pe 23 April 2009 la 20:11 (#)care din noi impartasete aceleasi fantezii cu cele ale ctpeului?
mergeti sa vedeti cate comentarii pro are acest articol incat te ia cu fiori si inca sunt si frustrati ca noi astialalti nu intelegem arta si splendoarea acestei mizerii si ne fac prosti si inapoiati! doamne ajuta
@victor
De mirko pe 23 April 2009 la 20:12 (#)stiu io pe citiva in frunte cu moi campioni la a-berari. pe noi cind ne chemi, ca de deontologi ne cam saturaram
Buna seara d-le Ciutacu,
Azi am auzit discursul Excelentei sale, Regele Mihai, in care indemna romanii sa actioneze cu responsabilitate la alegerile prezidentiale in favoarea Printului Radu.E un apel care trebuie ascultat si trebuie gandita bine alegerea.
Dar ma intreb,e corect ce a spus anterior Printul:”Regele Mihai nu a vorbit până acum public de candidatura mea pentru că a fost Săptămâna Mare şi pentru că nu a vrut să mă eclipseze. Va face acest lucru miercuri, 23 aprilie, tocmai de ziua Sfântului Gheorghe”.Nu inteleg de ce a spus”ca nu a vrut sa ma eclipseze”.
Eu stiu ca “a eclipsa” poate sa insemne o scadere a fortei creatoare a unei persoane sau
a depasi pe cineva in merite,in stralucire sau mai stiu eu ce altceva.
Daca vorbea Regele Mihai in Saptamana mare il eclipsa?!Astazi, nu s-a putut intampla acelasi lucru?!Eu ma intreb,ce sa fac…
Nu stiu,dar parca nu inteleg sau m-am prostit si eu(poate am inceput sa nu mai am logica).
Oricum o batalie intre Regele Mihai si Antonescu(Ion) a mai fost o data;eu sper ca in viitoarea intrecere intre Printul Radu si Antonescu(Crin),ca sa nu zic batalie, sper sa castige Antonescu Crin!
Va doresc o seara buna!
De IoanaP pe 23 April 2009 la 20:12 (#)Cu acelasi respect,
IoanaP
Credeti ca n-ati fi facut audienta daca l-ati fi contrazis putin?:>> Ma indoiesc..pur-si-simplu unii se tem de jiji becali si de reactile lui sau spera sa-l mai aiba invitat si de aceea ii canta in struna:> Cine stie voi ce motive ati avut…
De Nu.sNormala pe 23 April 2009 la 20:16 (#)Cristu, inteleg ca ai tu o ciuda ‘speciala’ pe femei, probabil din cauza ca toate te resping:> Dar chiar nu impresionezi pe nimeni cu atitudinea ta..sunt cu sutele ca tine si nici unul nu impresioneaza:>
De Nu.sNormala pe 23 April 2009 la 20:19 (#)n-am citit acel articol al d-nului CTP, nu o sa-mi dau cu parerea despre el, dar am o nelamurire, strict tehnica. Banuiesc ca acel articol e recent, de o zi sau doua. Indiferent de serverul pe care ai instalat un site, accesarea unui link interior de atatea ori intr-un timp atat de scurt, poate duce la blocarea site-ului. Banuiesc ca cei de la ‘gandul’ nu au serverele de la Google. Cine stie?
De wickerman pe 23 April 2009 la 20:21 (#)@Nu.sNormala
De Petru pe 23 April 2009 la 20:24 (#)Dacă credeţi că omu’ abera atunci poate meritaţi să trăiţi în ţara asta. Eu cred că nu merit să trăiesc într-o ţară în care autoritatea statală încalcă drepturile naturale ale cetăţenilor, probabil legitimată de majoritatea roboţilor de votat, a proştilor fuduli, a celor care îşi aleg un vinovat de serviciu, a celor care li se pare cinstit trasul în ţeapă a la Vlad Ţepeş, a celor care fac abstracţie de conjunctură.
“ma iubeste femeile si e moarte dupe mine…” cu multi ani in urma,d-nul Marius Tuca spunea ca diferenta dintre femei & barbati este ca,femeile incearca sa se adapteze lumii,oricum ar fi ea,in timp ce barbatii incearca sa faca lumea un loc mai bun. ANormal-o,aici nu-i relevant fizicu’ meu respingator sau orientarea mea sexuala. e vorba de printzipuri,de abstract,de onoare nereperata,daca vrei. dar,femeile e mai ancorate in concret cu meandrele lui,cu tot. n-ai sa vezi niciodata femei idealiste sau naive. n-are treaba ele cu abstractul.
De cristu pe 23 April 2009 la 20:30 (#)Din partea unui membru al nobilei ghilde numai la aşa ceva mă pot aştepta. Cum să critici societatea asta perfectă? Cum să vorbeşti împotriva “super-eroului” care conduce Romania şi a găştii lui de “justiţiari vigilenţi”, când poţi produce aşa o scriitură?
De Petru pe 23 April 2009 la 20:36 (#)Referitor la EVZ. Eu cred că puteau negocia mai dur. Visez la o cu emisiune Mircea Marian şi Mircea Badea. Să se numească de exemplu: “Tac şi’njură”.
Cristian Tudor Popescu scrie foarte bine.Si jurnalistica si literatura.Voila!
De zincabeiu pe 23 April 2009 la 20:37 (#)Textul merita o seara de lectura organizata de ICR la New York. Obligatoriu trebuie invitat si guru Bivolaru.
De dramoleta pe 23 April 2009 la 20:56 (#)Cata “emotie” intr-un sumar de urina!
D-le Ciutacu,
daca tot sunteti prieten cu Crin (dupa cum ziceti) poate ar trebui sa aruncati o privire pe linkul http://morar.catavencu.ro/2009/04/23/ati-vota-ca-presedinte-un-fost-repetent-multiplu/#comment-58154
acu’ amandoi stim ca musiu Morar ia bani de la o Fundatie a carui presedinte (numit de Base) adora ponei roz… si daca vrea sa ia bani in continuare, atunci musai Base tre sa ramana capo di tutti capi… dar informatia care va fi aruncata curand pe piata nu este un ponei roz… ci se doreste o bomba puturoasa.
Cu respect…
De Gondolin pe 23 April 2009 la 21:04 (#)@ Nu.sNormala:
De somebody pe 23 April 2009 la 21:13 (#)Chiar nu vrei sa intelegi ca Gigi trebuia lasat sa spuna CEEA CE A AVUT DE SPUS?
Dar de persoane care stiu sa vorbeasca cu fiecare pe limba lui ai auzit? Pentru ca asta au demonstrat Gadea si Ciutacu atunci.
Proza de inginer. Cand sapaligea ca toti constructorii credea ca e….programator.
De alex.dumitrascu pe 23 April 2009 la 21:14 (#)Pe valurile fsn-ului s-au ridicat unii si nu mai au cum sa coboare. Le-a luat cineva scara .
Pricum, era amuzant sa-i trimiti task-urile in balarii din spatele calculatorului, si sa-l lasi sa se caute pana la ziua de elemente finite.
De alex.dumitrascu pe 23 April 2009 la 21:16 (#)@Gondolin:
M-am abtinut sa-i scriu UNUI CARACTER JEGOS precum cel al lui Ioan T. Morar. Pentru ca a dovedit din plin acest lucru. Genul asta de oameni nu merita a fi bagati in seama, oricat de tentati am fi. Daca reusim sa ne abtinem, ei vor fi mai frustrati decat sunt, nu-si vor atinge obiectivul pentru care sunt platiti, vor deveni din ce in ce mai penibili. Si aici vreau sa extind conceptul, pentru ca prea multor nerusinati, nesimtiti, semidocti, li se potriveste.
CAND DESCHIDE GURA CRIN, “MIROASE” CU TOTUL ALTFEL DECAT ATUNCI CAND O FACE UN IMPUTIT CA BASESCU SI ACOLITII LUI SEMIANALFABETI SAU, PUR SI SIMPLU, JEGOSI.
De somebody pe 23 April 2009 la 21:27 (#)@dramoleta
De mirko pe 23 April 2009 la 21:31 (#)ai uitat sa-l inviti pe pievici cu pata cu tot si de ce nu, pe pleasca actuala a culturii romanesti
Din pacate si vremea celui care a fost Florin Calinescu s-a incheiat. E obosit si dezorientat rau umblind intre avere si populism. Gata ADIO F.C urmeaza Gara Mare
De blondu pe 23 April 2009 la 21:42 (#)1. C.T.P. exploatează foamea românilor pentru grotesc, infect, şi macabru. Prin astfel de expresii, nu cred că se ridică mult deasupra lui Patapievici.
De C. Bojan pe 23 April 2009 la 21:54 (#)2. Şi, mă rog frumos, unde-i demonstrabilă mangla în cazul D-nei Firea?
3. Tocma’ pentru că e haos în ţara asta, avem nevoie de nişte oameni întregi la cap (chiar dacă or purta numele generic de tonomate), care pot “traduce” corect unde-i buba.
4. Dacă EBA, a greşit numa’ de data asta, iertaţi-o că n-a ştiut! Da’ parcă nu era prima dată, aşa că…
5. Flieraşii au şi legături cu exterioru’, deci că se împrietenesc cu finanţatorii e firesc. Da’ io cred că treaba din fotbal e mult mai groasă! Pe tema asta Tata Jean de Bistriţa a spus că sunt neşte ziarişti care intermediază blaturile din fotbal. Cu cine aţi stat D-le Ciutacu în tribună la acel meci? Şi Morar nu face nimic? Sunt ferm convins că asta e una din profeţiile conform cărora, următorii pe listă sunt jurnaliştii…
io ma tat gandesc la o treaba de azi dimineatza incoace.mai fratzilor da in redactia ziarului ala nu o fost nici un om intreg la cap sa-l traga de maneca pa C.T.P.ca face nefacute?sau si acolo e ca la PDL “a nu se contrazice sefu’ ca face urat”
De Codeus pe 23 April 2009 la 21:58 (#)@blondu
De mirko pe 23 April 2009 la 22:01 (#)poate ca-l putem da la remaiat, da calinescu zicea mai acu 5 min.,si bine zicea, ca duda, n-are nimic cu casa regala si daca tot vrea sa faca pe sf. ghe.sa convoace toate casele regale din europa si sa militeze pt. reinstaurarea regalitatii in rominica, iar alea cu presedentia s-o lase la altii, mai de vita.
mirko,
Patapix e din oficiu la ICR NY. A ramas acolo, infipt in ponei. El este cel care lectureaza
)Dupa parcurgerea textului, cu intonatie si traire, urmeaza diapozitivele pe care le comenteaza prin metoda metafizica de cunoastere
)
De dramoleta pe 23 April 2009 la 22:05 (#)
)) “lenduri of cioisuri”
De dramoleta pe 23 April 2009 la 22:07 (#)@all
De mirko pe 23 April 2009 la 22:10 (#)pt. cunoscatori va rog traduceti-mi si mie cuvintul lu base orgasmizational?
Domnule Ciutacu, trebuie să recunoașteți că cei care au creat arta de valoare au fost săriți nițel de pe fix… În locul dv. nu i-aș mai face astfel de complimente.
De mosser pe 23 April 2009 la 22:17 (#)Stiu ca nu e la subiect dar bag un link aci vis-a-vis de promovarea Romaniei pe google in imagini. Cautati “romania” si vedeti ce gasiti prima poza.
De Cetateanu' Turmentat - Cum dreaq sa vii ca turist in Romania? pe 23 April 2009 la 22:31 (#)somebody, adica a spus despre Basescu..Dar ei sunt jurnalisti(Ciutacu si Gadea) si nu ar tb. sa aiba interese….intelegi?
De Nu.sNormala pe 23 April 2009 la 22:38 (#)Ii doresc CTP -ului sa revina la realitate. Bravo lui ca are trairi din astea la toaleta, dar, pentru a fi mai cool, ii recomand ca fundal sonor imnul “Land of choice”!!! Si va avea de unde alege!
De raluca pe 23 April 2009 la 22:48 (#)Si am si io o curiozitate obraznica:la catedra, tot asa le dezbraca? CE libidinos mic…
“Dacă-l aduc deseară pe Florin Călinescu la Vorbe Grele e bine?”
A propos: Calinescu a asistat ieri, in direct, la un moment de maxima sinceritate in emisiunea Nasu’. Vorbind despre timpul alocat vietii personale, Radu Morar a recunoscut ca singura alternativa la care apeleaza “uneori” e masturbarea. Alaturi de el si de Calinescu se mai afla si Andresanca care s-a uitat gales la el.
De Lilick pe 23 April 2009 la 22:48 (#)Nu ma asteptam ca papagalul ala care se da regele audientelor la aragaz sa ma surprinda cu ceva in seara asta,acelasi activist anestezist a orice poate afecta imaginea multpreaiubitului…O secatura
De johnson pe 23 April 2009 la 23:09 (#)Ba, dar sensibil mai sunteti! Pentru ca s-a luat o data de dvs. si de Badea, gata, frate: te terminam mediatic si ne luam de fiecare basina pe care o emiti! Tot vreti sa faceti meciuri cu CTP, ca sa va creasca cota! Lasa-ti-ma, ba, cu circul asta, plus ca am mai vazut filmul asta si-n anii electorali trecuti: jurnalisti vs. jurnalisti si , ca-n 2004, intregi trusturi de presa vs. CTP (pt. ca nu era nici cu Basescu, nici cu Nastase). Cata luciditate a putut acest om sa aiba atunci cand toti latraii de pe la toate trusturile erau partinici. Ma, de cand e nasol sa fii impartial in Romania anului 2009? Referitor la articol, omul cred ca a scris pentru studentii sai si atat. Nu se referea la un personaj politic. Cat despre ce si cum a scris, e treaba lui si fiecare poate sa aiba o opinie. Dar sa tavaliti continuu un mare jurnalist (ca este, fie ca va place sau nu!) doar pt. ca v-a reprosat ceva odata, e jenant. Ce erati dvs., domnu’ Ciutacu, cand CTP si Cristoiu erau pe cai mari? “Ranjetul bolsevic” aproape ca l-a terminat politic pe Iliescu, dar la dvs. nu prea vad mare lucru! Sigur, e bine sa incepi cu o reclama la statiunea Slanic Moldova, dupa ce ai stat la masa cu Hrebenciuc si cu actualul primar PSD-ist Iancu. Dar e totusi putin, avand in vedere faptul ca, desi are sarm si a fost una din statiunile mele preferate din perioada liceului, a ramas cu asfaltul rupt in doua si cu aceleasi hoteluri ceausiste in paragina. Pacat, domnu’ Ciutacu, mare pacat.
De Vlad-Tiberiu pe 23 April 2009 la 23:13 (#)Si inca un lucru: in eventualitatea pierderii alegerilor prezidentiale de catre Basescu (sincer, sper sa le piarda!) in fata lui Crin Antonescu (pe care l-am simpatizat dintotdeauna!), as dori sa nu vad pupincurism si exaltare din partea trustului pe care il reprezentati, ca sa nu mai spun de hore pe Ciuleandra la arteziana de la Arhitectura, in momentul aflarii rezultatului scrutinului sau dupa instalarea acestuia, asa cum am vazut la “portocalii” in 2004!
Onorata asistenta, promit ca maine ii duc o fasole doamnei respective. va rog sa cumparati gandul de luni!
De un gaozar pe 23 April 2009 la 23:28 (#)@all
De mirko pe 24 April 2009 la 00:15 (#)ia vedeti mai baieti gala bizniz woman cine a fost ales politicianul anului si cine va aparea pe prima pagina a revistei political woman!
you have no idea
interesant comentariu ,Vlad-Tiberiu.
De horya pe 24 April 2009 la 00:17 (#)@Vlad-Tiberiu: mai usor cu tonul asta superior, ca am nervii slabi. hai s-o luam pe rand. diferendul meu (nu al lui Badea, nu ma priveste) cu CTP dureaza din 2001, deci face (luna viitoare) fix 8 anisori. un ziar scrie, in general, pentru cititori, nu pentru studenti ai sefului. iar textul, plin de expresivitate, e halucinant si punct. cand CTP era pe cai mari, eu eram mana lui dreapta. in calitatea anterior enuntata, va rog politicos sa ma scutiti cu “neutralitatea” lui. cu Cristoiu m-am intersectat la Sinteza zilei si-n JN, unde el scrie zilnic si, fie ca-i place sau nu, eu sunt redactor sef. actualul primar pesedist de Slanic Moldova se numeste Serban (Iancu-i deputat) si mi-e prieten de familie, iar statiunea-mi place si punct. cu Hrebenciuc am stat la masa fix cum mi s-a intamplat si cu favoritul dvs Crin Antonescu (om care si-a lansat candidatura la sefia PNL in emisiunea mea), cu Gheorghe Falca si cu extrem de multi alti politicieni. imi place sa sper ca v-am lamurit.
De Victor Ciutacu pe 24 April 2009 la 00:22 (#)cu acordul tau putina arta nepornografica pt toti fani ctpeului care numesc mizeria aia arta
De vali http://eusiartemis.blogspot.com/ pe 24 April 2009 la 00:32 (#)Ce e aia muie?
De mirela bistrita pe 24 April 2009 la 00:40 (#)
De Victor Ciutacu pe 24 April 2009 la 00:41 (#)@Mirela bistrita..cred ca “Nu*ti” iti poate spune
De horya pe 24 April 2009 la 00:46 (#)NUTIIIIIIIIIIIIIII, explica. TReci la butoane..si da-i fetii explicatia.
De horya pe 24 April 2009 la 00:47 (#)@mirela bistrita
De mirko pe 24 April 2009 la 00:49 (#)e aia ce ne face clanu base de 4 ani jumate, ring a bell?
cine se scuza se acuza..era o vorba :>> Ce multe cratime a pus Vlad-tiberiu in “lasa-ti-ma” ala
)
De Nu.sNormala pe 24 April 2009 la 00:54 (#)oare excrementele tiranului si fasurile ebaei ce sunt pt ctp daca propriul proces de urinare e subiect pt o mica nuvela ce zici dl ciutacu scoate un bestseller cu unu din cele doua subiecte?
De vali pe 24 April 2009 la 00:56 (#)eu zic ca e posibil
@Nu.sNormala: unde ma scuz? parca eram baiat bun ca raspundeam. vad ca nici asa nu-i bine. dracu’ va mai intelege.
De Victor Ciutacu pe 24 April 2009 la 00:56 (#)@vali: hai sa n-o dam in scatologie
Pai da..nota 11 pentru ca raspunzi!Totusi nu cred ca e necesar sa dai detalii de tot felul..ma rog ,nu e treaba mea de fapt..scuze ca m-am bagat…
De Nu.sNormala pe 24 April 2009 la 01:01 (#)@victor
De mirko pe 24 April 2009 la 01:02 (#)singurul care a multumit pe toata lumea tocmai a inviat
# nu.s normala o intrebare:
De vali pe 24 April 2009 la 01:02 (#)esti platita sa stai pe aici nu de alta dar cand am intrat prima data erai p’aci am mers la munca mi-am facut treaba am scos cainele am facut baie am mancat etc etc si tot p’aci te aflai?
scuze da nu mai pot cu astia, am mai facut si ceva nervi cand am vazut ce a patit mircea badea cu parcul in tara asta tre sa fii foarte tare sa nu dai in scatologie cand vezi ce se intampla.
De vali pe 24 April 2009 la 01:08 (#)pun pariu ca daca nu era implicat mircea badea in proiectul ala cu ” miscare contra statului” nu costa 3800/tura, cand mai intri pe net dupa o zi de lucru si vezi cati natangi stau cu balele la gura la o asanumita opera de arta dai in scatologie sigur.
Da!!! Sunt angajata cu acte-n regula!! Cand nu va poate raspunde Victor va raspund eu…
De Nu.sNormala pe 24 April 2009 la 01:09 (#)@nu,s normala
De mirko pe 24 April 2009 la 01:13 (#)e fix, sau la procent?
haideti ca am de invatat si nu mai am timp de voi=)) Imi dau demisia..noapte buna :>>>
De Nu.sNormala pe 24 April 2009 la 01:17 (#)nu ca va creste somajul in tara nu iti da demisia te rugam ia un concediu pana inveti ok?
De vali pe 24 April 2009 la 01:20 (#)@horya
De mirko pe 24 April 2009 la 01:24 (#)scuze victor
vezi ca e o problema la tine pe blog nu mai pot comenta
poate mere acum
De horya pe 24 April 2009 la 01:29 (#)@mirko & horya: gata, fratilor, scrieti-va pe mail sau opriti-va!
De Victor Ciutacu pe 24 April 2009 la 01:31 (#)dl ciutacu si tuturor va urez o noapte buna eu nu imi dau demisia doar ma pun sa dorm, o propunere domnule ciutacu poate vreti cum se face autostrada transilvania si cat au oameni de suferit in zona bihorului carora le cad casele si un drum de 60 km judetean e o capcana pt orice sofer iscusit din lumea asta. n. b.
De vali pe 24 April 2009 la 01:37 (#)@victor
De mirko pe 24 April 2009 la 01:51 (#)scuze inca o data
Domnule Ciutacu, va multumesc pt. raspuns. Si eu stau prost cu nervii ca si dvs., desi in profesia mea e contraindicat. Imi cer scuze daca vi s-a parut as fi avut un ton superior cu dvs. Eu n-am vrut decat sa va spun sa o lasati mai moale cu mizeriile la adresa unui jurnalist, care, spre deosebire de “deontologii portocalii” sau de alta cromatica, nu pupa, sau, cel putin, nu lasa sa se vada ca pupa dosul vreunui polititician. O fi avand dansul pacatele lui, dvs. un meci cu el, ma rog, treaba dvs. M-a impresionat textul dumnealui la fel cum m-a impresionat tricotatul lui Udrea, adica deloc. Ceea ce vroiam insa sa spun e ca m-am cam saturat de aceasi mentalitate de haita din 2004, si vad, mai nou, de trust, prin care daca un jurnalist dintr-un trust e criticat de altul din alt trust, brusc sare si cameramanul, soferul, operatorul de platou, reporterii, editorialistii, managerul de PR, pana si femeia de serviciu in apararea primului. Mi se pare dizgratios acest lucru. I-am scris si domnului Badea pe blogul sau acest lucru, cand acesta sarea in apararea dvs. in cazul CTP, si acelasi lucru vi-l repet dvs. in cazul Firea: lasati-o dom’le pe doamna Firea sa-si poarte singura bataliile! Pai pe sistemul asta, fereasca D-zeu ca de acum incolo se ia careva de Iliuta Numerologul sau de Razvan si Dani, ca si-o fura de la nenea Ciutacu si Badea imediat!
De Vlad-Tiberiu pe 24 April 2009 la 04:24 (#)Referitor la treaba cu primarul din Slanic Moldova, mi-a spus despre dvs. un chelner din restaurantul respectiv cand am fost de curand sa revad statiunea, in care n-am mai fost din liceu. Poate ca vroia sa se laude, poate am inteles eu gresit. E treaba dumneavoastra cu cine sunteti prieten de familie si nici nu ma intereseaza cu cine ati fost la masa, la femei sau la baute. Problema apare atunci cand esti jurnalist (deci reprezinti si lucrezi cu opinia publica), apari zilnic pe sticla in emisiuni despre ANALIZA POLITICA, plus ca mai esti si redactor-sef al unui ziar serios, nu tabloid, si se presupune ca esti echidistant in opinii. Daca eu as fi fost intr-o astfel de postura si stiindu-ma comesean cu multi alesi, as fi avut bunul-simt si m-as fi abtinut de la a critica un coleg de breasla, care mai are si talent recunoscut, doar ca sa ma fac eu vedeta. Imi cer scuze daca v-am jenat cu ceva, dar am fost absent la lectia despre tupeu, ipocrizie si spiritul de haita in aceasta viata. Nu stiu, poate in viata viitoare ma voi pune la punct. Cat despre Slanic Moldova, va rog sa reveniti si sa incercati drumul spre darapanatul hotel Venus, cand urcati pe langa vila Rica si Pufu sau drumul de coborare de la Venus spre pastravarie, fix la scarile ce duc spre izvoare. Poate ii spuneti “prietenului dvs. de familie” sa-si mai vada si de urbe si, de ce nu, ca tot e-n judetul Bacau, sa apeleze si la conu’ Hrebenciuc sa investeasca in statiune, ca macar sa fie si el folositor la ceva pentru tara asta si nu doar in smecherii financiare si imbarligaturi politice.
Toate cele de mai sus sunt opiniile unui om care-si respecta meseria de medic (deci interactioneaza cu oamenii cat se poate de direct), pe care a ajuns sa o practice dupa 20 de ani de studiu la zi, la fel ca taica-su, care se mai uita si la TV, mai citeste o carte, mai intra si pe net din cand in cand, are familie si mai si calatoreste cand apuca si care s-a saturat sa tot vada tot felul de latrai, marlani, oportunisti,patachine si mahalagioaice ridicate la rangul de politicieni, vedete si formatori de opinie. Eu n-am fost purtator de cuvant al guvernului pe pile, nu m-am imbracat in folclorista, n-am cantat “Trandafir de la Moldova” si nici n-am facut reclama vreunui ansamblu rezidential. De asemenea, nu stau la masa cu feluriti politicieni sau potentiali infractori, nu-l pup in cur 100 de ani pe un ins ca Prigoana pt. ca mi-a dat o paine de mancat, nu fac reclama unor tigani lautari, nu fac emisiuni cu babe ce se bat prin sate sau cu violuri pasionale in grup, nu fac pe justitiarul TV, nu cersesc bani sau functii, nu depind de MCR, nu am sef, nu tricotez in direct la TV, nu ma inchin si nu vorbesc de D-zeu toata ziua, nu numar cornere, nu am nevoie de microfon, nu depind de cameraman si nici nu ma bat cu paparazzi prin parcari ca sa-mi fac reclama. Eu doar imi fac meseria pe care am invatat-o si pacientii imi spun cat se poate de direct daca se simt mai bine sau nu. N-am nevoie de PR si nici de macheuza. Stiu, e greu asa, nu se castiga mult, dar e mai demn. Si demnitatea mi-am castigat-o prin educatie, studiu si munca si tin la ea ca la familie. Si eu sper, domnule Ciutacu, ca v-am lamurit.
Mai frate,ciutacu,din pacate ceea ce deranjeaza la un om cu un grad normal de educatie este poluarea verbala a limbii romane ,indiferent din partea carui jurnalist vine,exprimarea aceasta vulgara de piata de vechituri,si ma intreb cred eu pe buna dreptate,da ce aveti mai oameni cu maria sa LIMBA ROMANA???
De norbert pe 24 April 2009 la 05:19 (#)Repet,rusine maxima pt exprimari belicoase,ori daca face parte dintr-un program educational al noilor generatii rusinea o amplific prin definitie.
Sa fii capabil sa descrii emotzii e greu .
Ura e usor de descris necesita doar o insiruire de umilintze la care si cu care guvidul sa se poata identifica .
Dar jena, hmmm dcum sa ii descrii jena unui marlan cum sa faci un marlan s ase identifice cu jena ta , cum sa descrii jena ?
Cum sa descrii jena fara sa dai in urofilie si golden shower-water sport ?
Greu de zis . Daca as’ sti as’ fi scriitor.
Dar nu sunt . Si stizi de ce ?
Pentru ca nu pot descri estetica pisatului . Si pentru ca cred ca cel mai greu lucru ca scriitor nu e sa scrii ceva ce simtzi sau crezi la momentul resopectiv ci recitind ceea ce ai scris sa potzi sa fii in stare sa stergi .
Nu sa corectezi ci sa stergi cu totul .
Sa decizi ca abordarea ta a subiectului nu e buna. Nu ca un cuvant schioapata ci ca ideea cu totul expozeul in ansablul sau firul epic nu conduc la sentimentul pe care ai vrut sa il exprimi.
da pentru asta trebuie sa potzi sa fii autocritic sa potzi sa zici : ntz ntz ntz geaba chinu, geaba munca n-a iesit ce trebuie .
Ori pozitzia lui de ayatolah universal i-a atenuat si tocit pana la stergere orice urma de simtz autocritic, criticului de meserie , treninguristul sef al acestei tzari. Pacat
Ca si el ca si Paunescu ar fi geniale daca ar putea sa sterga 9/10 din ceea ce au scris
De laur pe 24 April 2009 la 05:47 (#)sunt pentru prima data pe blogul dvs., va fi si ultima.(poate n-am nimerit cel mai reusit moment- oricum n-am timp sa privesc in trecut)succes.
De liv pe 24 April 2009 la 08:14 (#)Constat ca lui CTP a cam inceput sa-i fileze o lampa sau mai bine zis un senzor…..
De marina pe 24 April 2009 la 09:20 (#)@victor: tati! prietene! draga victor! cand te dedai la un post despre cei care belesc pana la sange limba romana? ca mi se strange stomacu’. jur.
De magus pe 24 April 2009 la 09:23 (#)stiu, e off topic…
@ victor ciutacu
De NIHIL SINE DEO pe 24 April 2009 la 09:37 (#)Am citit toate cometariile. Suna a sedinta de bloc, cand vecina de la 3 reproseaza celei de la 1 ca prajeste fleica de purcel nedospit, de-i vine tot mirosul prin aerisire. In rest, tot respectul si mandria. Bine punctat in comentarii, dar se pierde esenta printre randuri. Poate asta o fi si scopul, instalarea unei perdele de fum, asa, ca sa fie suspansu’ mai mare. Cat despre CTP, Don’ Cristoiu, si alti Che Guevara, cu CNP-ul inregistrat la ferma de partid, cred ca e bine sa avem opinii. Lumea trebuie sa se renasca. Sa aratam acestor ,,fantzi de moda veche” ca a venit era tehno, si ca bazaitul lor neacordat nu ne mai intereseaza. SI inca ceva …. media populatiei care formeaza ,,reitingul” emisiunilor lu astia a cam iesit la muncile campului. Sa se mai opreasca Adonisii asta ai presei de scandat cu ipotezele ca babele vin cu creieru obosit de la vehiculat sapa prin brazda. DOM CIUTACU, o dorinta imi mai pun …. fa-ti timpul necesar si scrie ceva randuri in copletarea mea… sa realizez si eu ca omu de rand ca sunt luat in seama… Ce-mi plac glumele mele…..
@Vlad-Tiberiu: chiar daca avem suficiente dezacorduri, macar ne-am lamurit reciproc.
De Victor Ciutacu pe 24 April 2009 la 09:50 (#)@magus: mi-e teama c-ar fi inutil. am mai incercat; fara spor…
@NIHIL SINE DEO: n-am pretentia sa fiu eu cel care scoala poporu’ la gandit.
@Victor Ciutacu
Multumesc, si, fara mojicie sau falsa modestie ma bucur ca am primit un raspuns. Cat despre restu ce sa zic… imi place brandu’ Ciutacu… se potriveste cu stilul meu de umeri ingusti si cap mare … sper sa nu par nesimtit, dar am vrut sa folosesc o sintagma, pentru ca nu am reusit sa ma exprim ,,cu freaze intregi” ca don Boc, fie-i tocurile de zece si scaunu ergonomic cu hidraulica puternica… ca de mult isi doreste saracu sa fie mai inalt ca premiantul tarii
)))… hai ca mi-ai dat tonus Koane …. Multam inca o data … nu te dezminti
De NIHIL SINE DEO pe 24 April 2009 la 10:01 (#)@Nu.sNormala:
De somebody pe 24 April 2009 la 10:10 (#)Ce legatura au anumite interese pe care nu trebuie sa le aiba Ciutacu si Gadea ca jurnalisti, cu faptul ca L-AU LASAT SA VORBEASCA pe Becali, pentru a ne INFORMA PE NOI, TELESPECTATORII? Daca il provocau era mai bine? Au stiut cum sa tina fraiele emisiunii, care s-a desfasurat mai mult decat civilizat.
Domnule Ciutacu, imi esti simpatic uneori, dar de cele mai multe ori ma enervezi pentru ca derapezi in bascalie la orice subiect cat de cat serios.
De Laurentiu Onu pe 24 April 2009 la 10:14 (#)Eu zic sa lasati bascalia pentru grupul Divertis, iar in emisiunile care se vor analize ale vietii politice sa fiti mai seriosi.
Nu de alta, dar mie cel putin, imi dati impresia unor actori in slujba ratingului si a propriei imagini de “smecher”.
Cred ca este trist peisajul tuturor posturilor TV autohtone ( ma refer la mediatizarea pseudovedetelor, pseudostirilor si a chestiunilor inutile gen “Consumul excesiv de alcool dauneaza grav sanatatii” etc.)
Ma gandesc uneori sa plec definitiv in strainatate, sa nu mai aud in fiecare zi ce le place romanilor, de unde prefera romanii sa-si cumpere de mancare , unde si cum se distreaza romanii cel mai bine si altele de genul asta.
Parca “romanul” ar fi un specimen special diferit de specimenul “om” care traieste normal.
Am sa urmaresc insa si spectacolul de circ electoral de anul asta ca vorba aia “speranta moare ultima”
In rest numai de bine!
Buna ziua d-le Ciutacu,
Cum se traduce “NIHIL SINE DIE”?Intuitia imi spune(stiinta, nu):Nimic fara Dumnezeu.Gresesc?
Cred ca expresia a folosit-o si Florin Calinescu aseara.
Va doresc o zi buna , un week-end luminos si liniste sufleteasca!
De IoanaP pe 24 April 2009 la 10:23 (#)Cu acelasi respect,
IoanaP
Treaba cu cetepeu` e simplă, face parte din categoria:
Puşca şi cureaua lată
Ce femei fu…m odată
Din ogradă, din poiată
Pişată sau nepişată.
Ei, se schimbă treaba cu colega ta care niciodată nu se pierde cu firea. De cînd a apărut pe firmament fata asta a spus numai lucruri cu ţinta precisă.
De Marian S. pe 24 April 2009 la 10:30 (#)DAR NU E CAZUL SA O APERI că eu m-am prins de poantă. Zilele acestea, cuprins de sentimente creştineşti am dat un covrig unei babe si i-am spus: zi şi matale bogdaproste, să fie pentru mama mea. Acuma poţi să o acuzi pe babă că mi-a făcut piar pe lîngă Dumnezeu ?
Ireal de gretos articolul domnule CTP ! Un adevarat Sadoveanu al budei !
De Ing pe 24 April 2009 la 10:41 (#)Nu.sNormala,fătuco, ia aminte: şi ca tine sunt grămezi masive, believe me şi crede-mă. Că vrei tu să ai atenţie covărşitoare p-aici, rezultă evident. Însă, ia-o mai uşor cu aerul ăsta de suparioritate falsă şi desuetă. Dacă eşti atât de bună cum ai vrea să pari, ia, bagă-te la un mogul, depune-ţi un CV undeva unde să te vază o-ntreagă ţară vorbind sublim şi profesional. Nu fi derizorie şi te pierde-ntr-un anonimat vehement pe un blog. Fie el şi al lui Ciutacu. Că să stai călare pe cocoaşa lui, e uşor.Bagă-te în seamă deontologic, undeva unde poţi fi tu, vizibilă, auzibilă, vehementă şi doctă. Hai..papapappa.
De cecauteuînviaţamea pe 24 April 2009 la 10:45 (#)Aceste persoane ca Nu.sNormala… sau altii, care intra aici dupa ce aud de blog, nu fac altceva decat sa se distreze, deoarece stiu ca aici, daca spun un lucru care displace majoritatii, au cu cine vorbii si se simt bagati in seama!
De ionut pe 24 April 2009 la 10:48 (#)Dar….peste toate acestea, le mai raspunde si Victor Ciutacu(gazda)…lucru care nu se intampla pe orice blog,iar toate acestea le creeaza o stare orgasmica fara precedent.
@ditos : ‘Articol citit de 9715 ori’
)
De gomez pe 24 April 2009 la 11:22 (#)Asta inseamna ca sunt oamenii interesati de pipilica =)) nimic mai mult
Mie mi-a placut CTP imediat dupa revolutie.
De Chrysthyan pe 24 April 2009 la 12:18 (#)Politehnist prin pregatire s-a dovedit un ziarist bun la inceput.
Dar ca orice roman ce nu poate scapa de parvenitism si elitism… uite unde a ajuns.
Acum sufera de conditia omului de geniu, neinteles de poporul din care face parte, e critic de arta, scriitor si critic de film.
Se foloseste de dreptul fiecaruia la opinie dar el nu respecta dreptul altora la opinie.
Pentru ca el e ZEU si noi suntem prostii.
@ Victor
De FuXi pe 24 April 2009 la 13:01 (#)Cred ca ajung 24 de ore comentarii despre o ratacire de andropauza trufasa. Devine grotesc.
Bibioteca pentru toti!!!!!!!
De us.mar pe 24 April 2009 la 13:28 (#)Nu numai că subiectul este idiot, dar şi scriitura este de doi lei, stil de compunere de liceu.
De Gabriel "de la Craiova" pe 24 April 2009 la 14:00 (#)N-am înţeles absolut nimic. Se pişa o femeie. Şi?
Ori era beat muci când a scris chestia aia, ori trăsese pe nas, ori s-a dilit.
@ victor ciutacu


vorbe grele, de altfel
De descoperychannel pe 24 April 2009 la 14:08 (#)E putin off-topic… dar a reiesit din conversatie
Am vazut ca ati mentionat mai sus intr-un comentariu numele primarului din Arad, Gheorghe Falca si nu am inteles daca era de bine sau de rau
Curiozitatea ma indeamna sa aflu parerea dvs. despre individ… nu detaliata… macar hint-uri
Parerea mea despre el e atat de proasta incat nu o pot exprima in cuvinte fara injuraturi si vorbe printre dinti
@Ioanap :Nihil sine Deo ! sine die: la nesfirsit
De Mihaela pe 24 April 2009 la 14:11 (#)Tocmai am citit articolul, am rasmas fara cuvinte…aveam impresia ca citesc ceva porno de foarte proasta calitate scrisa de vreun disperat care nu a vazut o femeie goala in viata lui si orice detaliu legat de femei i se pare ceva de domeniul fantasticului. A ramas ctp-ul fara subiescte, iar imaginatia e clar ca nu a fost niciodata un atu!
De Claudia pe 24 April 2009 la 14:35 (#)@Mihaela:Multumesc mult!
De IoanaP pe 24 April 2009 la 14:39 (#)Cu stima,
IoanaP
Chiar nu inteleg de ce te superi? De fapt, de ce va enervati asa de tare toti cei de la Intact cand sunteti luati in vizor. Imbracati niste haine de supereroi pe micile ecrane si pe bloguri si postati o aura de detinatori ai adevarului absolut asa de frumos incat iti vine sa crezi in mod axiomatic tot ce debitati voi pe acolo. Nu sunteti decat niste otevisti frustrati, care in goana pentru audienta credeti ca orice este posibil. Stiti care este diferenta intre voi, cei din trustul Intact si celelalte (Vantu, Media Pro)? Voi suntenti nesimtiti pe fata. Ceilalti ne pacalesc fara sa stim. Voi tabloidizati totul. De fapt suntem inconjurati de nesimtire. Fiecare trust arunca in celelalte cu rahat, dar ceilalti il mai parfumeaza. Voi nu aveti treaba cu asta. Ati preluat reteta de la Dan Diaconescu si o adaptati la nesfarsit nevoilor voastre. Nu sunteti decat un OTV mai mare.
De Cosmin Iacob pe 24 April 2009 la 14:52 (#)M-am saturat sa ma uit la emisiunile voastre in care de la un cap la altul se spune numai “muie basesescu”. Toata tara spune asta, dar ne mai si plictisim. Mai luati si voi o pauza si mai lasati dracului “atotstiutorismul” asta pe care il afisati. Numai anchetele voastre sunt bune, numai voi aveti dreptate si, cel mai important, voi sunteti cei mai curati. Noroc ca este asa, ati gasit scuza sa aruncati cu pietre…
@Cosmin Iacob: ia cu Emetiral, sa-ti treaca de varsatura
De Victor Ciutacu pe 24 April 2009 la 15:01 (#)@Cosmin Iacob
De Gondolin pe 24 April 2009 la 16:23 (#)despre ceea ce este rau sau deunator societatii… sau pur si simplu nu cadreaza cu grila ta de receptare (inclusiv morala) poti sa spui si sa repeti ad infinitum, tot ceea ce doresti. Adu-ti aminte de Cato Censorul, care a repetat dupa FIECARE discurs in Senat, ani de zile, cererea precum ca orasul Cartagina sa fie distrus…
Daca eu consider ca Basescu nu este bun ca presedinte, este dreptul meu sa afirm (la modul decent) asta cata vreme doresc… si nu devin prin asta OTV-ist. Tot asa cu ziaristii de la orice trust media, atata vreme cata isi pastreaza sus-amintita decenta (ca despre deontologie nu vorbesc… nu place notiunea gazdei – si pe buna dreptate, atata vreme cat deontologia este invocata devenind o forma fara fond, ba cateodata nici macar o forma).
[...] Măruţă, textul CTP-ului referitor la anumite senzaţii. Imparţial, M.M. ne oferă şi “opinia contrară” a stimabilului domn Victor Ciutacu. Sunt perfect de acord că este o opinie şi că este [...]
De Acel mic fior din spate… « The moon’s an arrant thief, / And her pale fire she snatches from the sun pe 24 April 2009 la 16:28 (#)Va plac, sunteti ok, dar hai sa recunoastem ca domana Firea a exagerat putin cu reclama… Nici cei de la evz nu trebuiau sa faca atata tam tam dar si doamna a trecut peste limita bunului simt – doamna care-mi displace de la emisiunea de acu vreo 3 zile in care virgula cand se aducea putin vorba de impozit forfetar schimba subiectul ajungand iar la alegeri si cine va candida impotriva lui Basescu… Sincer pe mine ma intereseaza mai mult sa gasesc o logica (chiar daca e putin probabil) dar macar sa se incerce explicarea acestei tampenii decat cine poate candida impotriva lui Basescu
De Marius pe 24 April 2009 la 17:27 (#)P.S: link: la ce-am spus mai sus, pe la minutul 33 (33:50 mai exact). Cand se discuta ceva interesant, doamna tine mortis sa revina la aberatiile anterioare…
De Marius pe 24 April 2009 la 17:31 (#)lol CTP are orgasm urinar la toaleta publica? lol, cand putirinta scade, imaginatia compenseaza proportional sau, cum ar spune Baseu, orgasmizational de-a dreptul, nu?
De Paratraznetul Fanica pe 24 April 2009 la 18:26 (#)nu banuiam ca sub armura incruntata de titan al CTP-ului se ascunde un fetisist,multi au ramas fixati(a se citi socati) de pipi power dar am observat voluptatea specifica cu ajutorul careia descria lenjeria intima a domnisoarei,poate locul acestui articol nu era sub forma unui editorial dar in sfarsit am vazut si fata umana a statuii teutone;de fapt nemtii si japonezii,probabil cei mai disciplinati si meticulosi oameni per ansamblu au si cea mai ciudate fantezii erotice..si cele mai ciudate filme erotice/pornografice.fetisurile sunt in mare voga in cele doua tari ,cultura lor e asemanatoare cu nuvela sf Doi sori,in munchen am fost intr-un club cat discoteca tineretului plin de nenei si tanti imbracati in latex piele,fese medicale ce faceau cele mai nebanuite traznai,si sunt sigur ca acei oameni erau cei mai respectabili cetateni pe timp de zi
De jim pe 25 April 2009 la 02:16 (#)ps:daca e atat de perceptiv la cele mai subtile stari si evenimente cum dracu a ratat afacerile pe care colaboratorul,colegul de birou, pretenu de o viata si deontogul sef le desfasura cu servitziile? :d
De jim pe 25 April 2009 la 02:18 (#)Nu pe bune!Daca asta cu EVZ e adevarata si nu ma indoiesc de asta e super tare;baietii au ramas singurii PUPINCURISTI DE BASESQ:-)
De mery pe 25 April 2009 la 16:55 (#)Adica IATC=UNATC? Adica Universitatea Nationala de Arta Teatrala si Cinematografica Bucuresti? Adica fostul ATF? Pai daca asta e faculta, eu ca absolvent, ma intreb ce a predat asta acolo si mai ales cand are ore si cum a ajus acolo? Cu alte cuvinte va spun ca daca nu e absolvent al acestei Universitati, LEGAL, el nu are ce preda acolo. Ce preda? Regie? Imagine? Scenaristica?:)))) Cred ca a avut un fan – care era si decan – si l-a bagat acolo. Salariile profesorilor din UNATC sunt bunicele. Eu zic ca merita facuta o…ancheta jurnalistica. Emisunea pe care o are la Pro Cinema nu ii da si dreptul de a preda acolo. Exista o singura sectie unde ar putea preda legal:TEATROLOGIE.Sa le invete pe viitoarele criticarese de tatru si cinema sa scrie un articol in ziar. Dar sunt unii ca Alex Leo Serban care ar putea face mai multa treaba ca el. Dar daca preda la alta sectie…e de verificat.
De dan pe 25 April 2009 la 19:44 (#)
)))))) nu maipot de ras ce poza geniala,superba,uluitoare
)))) si acum rad
De liviu_razvan pe 25 April 2009 la 22:50 (#)de a lu CTP vorbeam
De liviu_razvan pe 25 April 2009 la 22:51 (#)to pee or not to pee
De andra pe 25 April 2009 la 23:55 (#)asta e-ntrebarea
daca te intalnesti cu domnu ctp intr-o toaleta
bine domnule Ciutacu, ca Vranceanu-Firea e persoana PRIVATA care si-a cumparat apartament PRIVAT cu bani PRIVATI…dar atunci fiica lui Basescu ce persoana este? Nu tot PRIVATA?? Banii nu tot privati sunt?? Faptul ca e notarita cum se numeste? Nu am nici o legatura cu basescu sau PDL, pur si simplu vreau o explicatie de la dvs fiindca altfel mi se pare o ipocrizie…Faptul ca fiica lui Basescu are un tata presedinte de tara nu ii da dreptul sa fie PRIVATA? Da, inteleg eu ca sunt semne de intrebare de unde are banii dar pana la proba contrarie de ce sa fie facuta in toate felurile in media? Deci daca dati dovada de corectitudine,trebuia sa luati pozitie si la Ioana Basescu asa cum faceti cu Firea…
De Sorin pe 27 April 2009 la 00:43 (#)Numai bine.
Victore, nu te face ca nu intelegi. Nu faptul ca a cumparat un apartament il critica ziarul in cauza (care e prost, by the way). Hai sa nu ne dam dupa corcodus… E o greseala deontologica (repetata), sa faci ce a facut ea. Si stii asta, nu te preface.
De Dan pe 27 April 2009 la 05:49 (#)asa si? cui ii pasa? poti striga tu si altii ca tine la infinit ca pana la urma cainii latra caravana trece. viata e plina de rahat iar noi suntem plini de viata.
De hhh pe 27 April 2009 la 11:28 (#)Poate ca cetepeul critica reclama mascata pe care gabi vranceanu firea o facea unei companii din industria imobiliarelor.
De provincialu' pe 27 April 2009 la 22:51 (#)Si totusi, doamna Firea ar trebui sa fie mai atenta. Sa cumperi o casa chiar si cu “bani privati” de la o firma care “intamplator” este subiect in ziarul tau, oricum ai da-o suna a reclama mascata… Pe vremuri au fost niste ziaristi (Tolcsvai, Predescu) care au facut si puscarie pentru chestie asemanatoare. Bine… pe vremea aceea doamna Firea inca nu visa ce ziarista de succes o sa ajunga…
De G. Mihai pe 29 April 2009 la 09:07 (#)“Arbitrii au început să se mute la Bastilia. Dacă mai continuă Morar cu Jihadul, cred că duminica viitoare se joacă de-a latul terenului şi la 3 cornere se dă penalty.” Du-te dracu ca esti complet nebun. Pacat ca esti in inca in tara. Si tu si taranul de badea. AaA…si despre CTP…ii doresc ca fosnetul hartii igienice sa i dezmierde diminetile.
De vlad pe 1 May 2009 la 00:19 (#)[...] gazetar – multivalent cum îl cunoaştem – are timp de escapade literare. Dacă în primul caz refuz să fac orice comentariu literar (nu cred că ăsta e scopul, dar o să dezvolt mai jos) cel [...]
De Despre scriitor, metascriitoricesc şi “închipuite” diversiuni scriitoriceşti « Byakkun’s web log pe 19 May 2009 la 16:44 (#)Adaugă Comentariu!