EBAMA – fiica instituţiei prezidenţiale
De: Victor Ciutacu - Categoria: Antena 2,Ce dixtractie, ce mishteauxÎntrucât un tonomat cu euro-şi ţine întotdeauna promisiunile, aseară am semnat în direct pentru susţinerea candidaturii independente a fiicei instituţiei prezidenţiale pentru alegerile europarlamentare. EBAMA, fată dragă, ascultă ce-ţi spun, că-s om bătrân: eu sunt singurul care te susţine dezinteresat (poate o va face şi nea Valy Stan), restul celor care-ţi suflă-n foale vor să se pună bine cu instituţia nea Trăian.
UPDATE: Nu înţeleg de ce deontologii din trustul eolian se opun candidaturii fetei
92 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Care EBAma bre , fata asta e un fel de Sarah Palin mai tinerica
De Mos Califar pe 25 March 2009 la 13:16 (#)Foarte frumos, usor usor incepeti sa deveniti un model pentru gandirea mea.
De Vlad pe 25 March 2009 la 13:18 (#)ti-as sugera sa incepi o campanie de stringere de semnaturi pro-esca lui escu, pe blogul tau.
De mirko pe 25 March 2009 la 13:18 (#)sunt convins ca am face repede alea 100 de mii, fara niciun vot pdl-ist.
conteaza si pe mine
Imi place sa cred ca gestul tau dezinteresat e doar o forma de ironie, de protest fin la adresa elenei.
Mai rau ar fi ca sustinerea ta sa fie doar un act de resemnare…
De bogdan din iasi pe 25 March 2009 la 13:25 (#)progoana jr.1 iese si el la joaca? isi face debutul tinand trena printesei de cotroceni?? jenant pentru el.
tie, felicitari pentru consecventa! fatuca asta, saraca, daca strange semnaturile, nu inseamna ca va primi si voturile. din punctul meu de vedere, scorul pe care il va obtine mezina va fi pe post de barometru pentru ta-su… ca sa stie cum face cartile. adica se mai baga la un mandat sau isi gaseste presedinte, dupa modelul putin cu medvedev. ghinionul lui ca e criza.deja a inceput sa faca prostii anuntandu-ne ca vom muri de foame, ca si cum pana acum s-ar fi aflat in “time safari”
De rachelle pe 25 March 2009 la 13:26 (#)Nea Victore,
O sustin din convingere pentru ca eu cred ca fortza ei politica va destabiliza PDL-ul la europarlamentare.
De Cetateanu' Turmentat pe 25 March 2009 la 13:29 (#)Domnule Ciutacu pentru ce acest interes pentru EBA? Duce tara lipsa de indivizi prost pregatiti in cele mai inalte functii? Duce lipsa famiglia Basescu de notorietate? Eu zic ca ar fi mai bine sa-i punem pe toti din acest clan in functii pe viata si sa nu mai facem alegeri niciodata si restul oamenilor sa nu se mai duca decat part-time la scoala si part – time la job!
De Alina pe 25 March 2009 la 13:32 (#)Prigoana jr si Elena,solidaritate de casta…cea a beizadelelor care se urca pe laurii taticilor,cu sau fara stiinta si vointa lor.Parintii nostri aproape ca nu aveau voie sa pronunte cuvantul Vest,azi cand s-au deschis portile toate odraslele,amantele si tziitoarele puternicilor au dat navala la viata fara griji cladita pe suferinta a multor generatii sacrificate in comunism si nu numai.
De johnson pe 25 March 2009 la 13:34 (#)Si daca eram un popor de handicapati tot gaseam o persoana mai capabila sa ne reprezinte acolo.
EBAMA?!
))
))
))
De Costin Tanasescu pe 25 March 2009 la 13:35 (#)Domnilor nu sunt de acord cu acest pseudonim!
ELABA, cred ca ar fi mult mai potrivit(ELA de la Elena si BA de la Basescu)!
Deci asa ramane.
Te rog sa rectifici Victor – ELABA!
@ Cetateanu Turmentat
De Alina pe 25 March 2009 la 13:39 (#)Intre PD-L si “codoasa batrana” Basescu, prefer PD-l? Voi nu?
Sa interpretez gestul ,ca o fina ironie? Sa-l interpretez ca un inceput de campanie electorala”in direct”, cu dvs. care aveti “mana buna”? Cineva astazi, intr-o discutie, se intreba cat ia Ciutacu pentru un autograf(?!).
De Ioana S., Bucuresti pe 25 March 2009 la 13:40 (#)@Alina: sa spunem ca Cetateanu’ Turmentat e pe aproape de adevar:)
De Victor Ciutacu pe 25 March 2009 la 13:41 (#)@Ioana S: numai Basescu nu ma platise pana acum; da’ este o idee buna
Ce’i mai place si Tonomatului sa se distreze!
De [D][S][N] pe 25 March 2009 la 13:43 (#)(Nimic despre interviul cu Oprescu din Gandul?)
Eu cred ca elena basescu va reusi sa destabilizeze pdl-ul la alegerile europarlamentare , mai tare decat ar fi reusit toate partidele de opozitie la un loc ,plus Osama ben Laden.
De romania inedit pe 25 March 2009 la 13:44 (#)Dn. Ciutacu
Si eu as dori sa cred ca gestul dumneavoastra este unul de ironie….
De amoEBA pe 25 March 2009 la 13:46 (#)Altfel va descalificati singur indiferent de motivatie sau sinceritatea dezinteresata. Domnisoara ar trebui pur si simplu ignorata… M-am saturat de pupatori sinceri sau nu pentru campania smecherilor de Romania.
Asa este dar cu ce ne ajuta pe noi sa scapam de Basescu? Vom scapa de PD-L, a carui sustinere oricum este mai mica decat a lui Basescu, care poate va face si el o aroganta si va candida la fel de “independent” ca si EBA. Eu cred ca pericolul real e Basescu nu doar PD-L si orice consolidare a sa sau a lui EBA, chiar si in detrimentul PD-L, este cumplita!
De Alina pe 25 March 2009 la 13:48 (#)Nu cred ca va destabiliza PD-L-ul la europarlamentare, ci doar va consuma niste banisori , niste locuri si niste blonde(logic, odata ce se va pune stampila pe EB ,nu se mai poate stampila PD-L-ul)…
De Ioana S., Bucuresti pe 25 March 2009 la 13:53 (#)In cazul in care EBA va fi aleasa, infumurarea basesciana va fi si mai mare, Basescu va creste electoral din nou, demonstrand ca el si neamurile sale sunt de neinvins. Cu ce ne ajuta pe noi faptul ca PD-L va fi destabilizat daca tot Basescu va fi presedinte si EBA europarlamentar?
De Alina pe 25 March 2009 la 13:56 (#)totusi nu-i de glumit pe marginea candidaturii tovarasei EBA la ieuroparlamentare…e k un test pt. augustul sau tata. daca dansa va izbandi,mai mult k sigur va invinge & tac-su. & asta nu-i bine deloc. nu vedeti ca are un cv fabricat de “servicii”?! aceleasi servicii care,inainte de ’89,i-au inventat faimoasa tutilatura de Savant de Renume Mondial tov. Elena Ceausescu… sper sa scap din tara pana-n vara,daca nu,streangu’ va ramane singurul meu prieten.
De cristu pe 25 March 2009 la 13:57 (#)Ai facut un rau planetei -:))
De YODA pe 25 March 2009 la 13:57 (#)@Alina: regret sa va dezamagesc, da’ nu-s Zorro al poporului roman. vrea Eba si Traian, Eba si Traian voteaza si se spala cu ei pe cap. e simplu, pragmatic.
De Victor Ciutacu pe 25 March 2009 la 13:57 (#)Noi il vrem Crin si nu vrem sa mai auzim de EBA si Base:)
De Alina pe 25 March 2009 la 14:01 (#)Acum vreo 3 zile am semnat si eu insa virtual! Am fost abordat pe “messenger” de un coleg(face parte din PDL) daca nu vreau sa semnez. L-am intrebat “Pai nu doar ce se facu independenta?”. Raspunsul a fost : “Ba da…dar avem polite de platit”
De Livian pe 25 March 2009 la 14:05 (#)@ Alina
Dragostea e oarba, nu?
Dar ca sa dureze si sa aiba succes, e nevoie si de putina diplomatie si de putin suspans.
De FuXi pe 25 March 2009 la 14:17 (#)Bai, e de cacat. Politizati un lucru atat de simplu.
De .pm pe 25 March 2009 la 14:19 (#)Eba nu e victima imprejurarilor(fiica de presedinte)… ci pur si simplu e prea proasta pentru functiile vizate. Ca sa-ti dai seama de asta trebuie doar sa o asculti.
Bine ati facut domnu’ Victor, le-ati inchis gura licuricilor de peste ocean si railor din tara asta:
De marcus pe 25 March 2009 la 14:23 (#)Erevan News- Hot News
Agentia noastra, preluand A.P., este in masura sa reproduca urmatorul comunicat de presa:
“Reprezentanţii Universităţii „James Madison” îl contrazic pe Băsescu care susţinea că fiica sa şi-a definitivat studiile la aceasta instituţie. Purtatorul de cuvant al respectivei universitati, mentioneaza ca in cadrul unui schimb de studenti (partea Romana) pe un full cargo de Chivas Royal (partea Americana), destinat cramelor de la Cotroceni, Elena Basescu a trecut de cateva ori pe trotuarele din fata Universitatii “James Madison”, insuficient insa pentru obtinerea unei diplome de absolvire.”
Varujan Arachelian”
Sa fiti iubit
marcus
Buna ziua d-le Ciutacu,
Eu cred,asa cum spune “Bogdan din Iasi”,ca aveti doar o forma de ironie, de protest fin la adresa Elenei.
Accept si ca,”Cetateanu’Turmentat” e pe aproape de adevar.
Dar eu nu o sustin,indiferent ce motive mi-as putea gasi,nu pot,nu simt ca as putea fi de partea ei-asta sunt eu si n-am ce face!
Dar pot sa va solicit si eu o sustinere?Crezand ca mi-ati zis”da”,va rog sa-mi tineti pumnii maine ,ca am un “examen” de dat la medic(control periodic la Spitalul Bagdasar-Arseni)si sper sa-l trec cu succes,ca restanta ,stiti Dvs., ce inseamna…
Multumesc ca pot vorbi,virtual,din cand in cand cu Dvs..
Cu toata pretuirea,
De IoanaP pe 25 March 2009 la 14:23 (#)IoanaP
Poate nu e in context dar am vazut la televizor ca femeistii ne-au diagnosticat cu pibul cu 7-8 % mai mic ca anul trecut, cu deficit de aproape 5 % (au fost amabili), etc… iar cotroceanul hahaia cu o grimasa de om ce nu se mai putea abtine dupa un banc al dracului de bun. La fel l-am vazut si la Viena dupa ce a zis ca poate sa ne spuna cei cu femeiul dar nu vrea si a urmat iar o hamaiala teribila. Ne dispretuieste asa de tare?
De gabi_bt pe 25 March 2009 la 14:28 (#)Mie imi este foarte clar , candidatura acestei PITZIPOANCE VERITABILE imi confirma ca BASESCU spune pas pentru o eventuala candidatura la presedintie! Arata din ce in ce mai rau, este foarte bolnav cu fizicu’, cu capu’, cu… tot, atat poate si acu’ chiar e prea mult pentru el , dar tine neaparat s-o arajeze pe printesa!
De Cristina pe 25 March 2009 la 14:28 (#)Ce dixtractie,ce mishteaux, cum bine zici,ii creste inima loazei lui Prigoana ca are ajutoare la sustinerea unei alte loaze, pe care Napoleon III pleasca chioamba, o credea la facultate in Americuta iar ea era la Bamboo, unde-si fataia fizicul.
De marina pe 25 March 2009 la 14:34 (#)In judete cica a inceput o intrecere socialista. Cine aduna mai multe semnaturi pentru EBA. Micii utecisti PD-L au gasit o provocare…
))
De Lilick pe 25 March 2009 la 14:36 (#)@Lilick: si pe scarile de blocuri din Bucuresti. abia astept sa vina marfa.
De Victor Ciutacu pe 25 March 2009 la 14:38 (#)[...] numele/brandul EBA). Cred in valorile de marketing ale brandului ei. O sustin, dezinteresat ca si Ciutacu (nu esti singurul…mai pardon ) si-i prevad un viitor stralucit in Ministerul Tineretului si [...]
De ”Elena Basescu, Ministrul Tineretului si Sportului” | CristinaBadea.ro pe 25 March 2009 la 14:41 (#)Ce ne puteam astepta sa faca EBA in afara de poltica? Sa se dea intelectuala nu poate si nici nu e de fite, astrofiziciana nu cred ca are sanse si atunci s-a gandit, ca printre toti prostii din politica, va parea si ea desteapta! S-a inselat amarnic!
De Alina pe 25 March 2009 la 14:46 (#)EBAMA?mai degraba EBAta
De bill pe 25 March 2009 la 14:58 (#)Va rog opriti-va, nu se poate, EBa, acum fiul lui Prigoana !Prigoana e sinistru, fiul sau e si mai sinistru, Base e sinistru, Eba e sinistra! Ce aveti cu noi? Vreti sa ne demoralizati de tot, sa ne aratati ca doar sinistrii au sanse in tara asta?
De Alina pe 25 March 2009 la 15:06 (#)[...] vorba babacului Prighena . Minimus Honorica Prighena da si el pe gura questii simpatice si se lauda cu semnatura tonomatului , deontologii se fac ca ploua [...]
De Toţi pentru brandul EBa | Moş Călifar pe 25 March 2009 la 15:07 (#)Urmaream emisiunea de aseara si am auzit de cei care au stat la coada sa il voteze pe Basescu. Si eu sunt din aceia care au facut acest gest, cu diferenta ca eu m-am dus pana in Aeroportul Otopeni, ca acolo nu era coada ca in gara… Asta e, nu aveam viza de Bucuresti si la turul 2 eliminasera posibilitatea de a te inscrie pe lista acolo unde te prezentai. Pentru “Omul Suprem” sigur nu voi mai face vreodata acest gest…
De Adina pe 25 March 2009 la 15:08 (#)EBA ma !
De cocos pe 25 March 2009 la 15:09 (#)Nu stiu daca chiar va destabiliza PDL-ul Ebama asta (ma rog…suna ca dracu! =)) ), da’ cu certitudine ca va deranja o lecuta atata vreme cat scindeaza alegatorii. Marea suparare va fi a celor de pe lista, nu?!
De blue pe 25 March 2009 la 15:13 (#)Domnule Ciutacu,din pacate in speta de mai sus aveti dreptate.Majoritatea celor care par binevoitori cu Elena Basescu o fac din interes,de teama,etc fata de Traian Basescu.Ce parere aveti despre “manevrele”(presupun ca sunt interese,asta nu eclude prezumptia de nevinovatie,dar nici nu pot crede ca personajele sunt imaculate)cu indivizii de la fosta unitate 0215 si actuala DGA?
De Vali-Arad pe 25 March 2009 la 15:20 (#)Doamne, Ciutacule, de unde gasesti atata forta sa ramai calm? Aseara, la emisiune, cand am vazut ca se mai fac si desene la tabla…Pacat, ca baiatu se vede ca e destept, dar ne-am saturat de teorie. Mi-am adus aminte de un alt nene, ex ministru finante, care ne arata si el cum e cu taxa de poluare.
De raluca pe 25 March 2009 la 15:21 (#)Cat despre Ebama,au iesit unii la votul uninominal cu galeti, faina si ulei, n-o sa iasa fata lu tata…
De semnat pentru candidatura ei, nu pot,tin prea mult la pixul meu, dar imi doresc sa iasa europarlamentar.Mi-ar placea sa cred ca e o piesa de rezerva. Sa nu o rupa chiar de tot fam. Base cu politica anul asta.
Asa ca , sus Ebama !!!
de o vreme realitatea se da la fund , cu vantu cu tot.
De eduard pe 25 March 2009 la 15:21 (#)si ar merge un post legat de arestarile si retinerile facute de dna, cu popovici,becali si afacerile astea mizere. un post cum DOAR tu stii.
De eduard pe 25 March 2009 la 15:22 (#)Ce cauta Elena Basescu in politica ? Catewalk-ul nu mai este suficient ?
De Andrei pe 25 March 2009 la 15:25 (#)Fiul lui Prigoana e mai cumplit si decat piticu’porno si dacat toti aia pe care-i denunta in asentimnentul tuturor, Tuca! Prigoana e de-a dreptul frumos si destept pe langa fiul sau, iar eu il detest pe Prigoana!
De Alina pe 25 March 2009 la 15:42 (#)Oportunismul si datul din coate a lui Prigoana poate fi intrecut doar de tupeul si de proasta sa crestere! L-a chemat pe ala din America sa-l bage in fata, pe spinarea lui EBA! Genial!
De Alina pe 25 March 2009 la 15:49 (#)Deci pe cat esti de nebun pe atat esti de genial, d’aia te admir!
De blue pe 25 March 2009 la 16:05 (#)Pai daca “supremul” isi scoate progenitura pe scena, de ce ar sta Prigonius Onorius Oligofrenus pe tusha?Are grija taticu` de el, eventual ii da si un pici de muste din rezerva ……
De zombie pe 25 March 2009 la 16:07 (#)Guvernul Romaniei a mai facut azi o schimbare. La site. A copiat modelul Casei Albe. Oare s-o fi ridicat Emil Boc pe varfuri, cand a facut poza?
De Florin pe 25 March 2009 la 16:11 (#)Honorius are un mic deficit de maturizare cel putin asa parea la TV…Peste 4 ani o sa fie pe liste…Daca Nikita nu nastea lunile astea probabil intra si ea in cursa ca Independent in cursa,de ce nu ?!Geme tara de tzoape telenoveliste si de fetite “rele” de cartier asa ca precis reusea,i le lasa lui EBA,nu raman ele nereprezentate in PE.
De johnson pe 25 March 2009 la 16:11 (#)Deocamdata cred ca EBA il ajuta pe Prigoana si nu invers! Realizati care sunt oamenii lui Basescu? Udrea, Cocos, Videanu, Prigoana, Mantog, Casuneanu… Toti sunt murdari, parveniti, tupeisti obraznici, nesimtiti! Pe cine sa stranga Basescu in jurul lui decat niste lichele ca si el!
De Alina pe 25 March 2009 la 16:16 (#)Traiasca EBATA! EBATA! EBATA! EBATA!
De Costin Tanasescu pe 25 March 2009 la 16:22 (#)Ce face Liiceanu cu apelul sau la lichele? Citeste alaturi de Plesu si Patapievici liotei basescinene din cartea sa? Stau ascunsi cu totii in frunte cu Pipidi, rusinati de Frankenstein-ul Basescu, pe care l-au produs si acum nu-l mai pot controla!
De Alina pe 25 March 2009 la 16:27 (#)“BA BAETI”, vorba lu’ Buzdu, eu am o vaga impresie ca marinarul a cam “fost facut” cu candidatura lu’ eba. Acum se incearca sa se dreaga busuiocul, dar nu prea iese… Daca ajunge sa candideze si nu iese, e de kkt! Daca astia vor s-o scoata si dau ordin s-o voteze masiv, voturile care depasesc norma ei se duc la redistribuire…O sa inceapa “pd-leii” sa injure copilul cu tot cu tata, ca le-au luat voturile. Toata lumea stie ca marinarul nu uita si nu iarta, chiar si Berceanu… Citeste cine vrea, intelege cine poate! o mai tii minte pe asta, Victore?
De un gaozar pe 25 March 2009 la 16:30 (#)in legatura cu aparitia lui prigoana jr…eu cred ca lucrurile stau cam asa: l-a chemat zeus pe prigoana le el si i-a zis “mai silviule draga, nu vrei tu s-o mai iei si pe asta mica a mea cu tine ca esti pe toate posturile? asa mai apare si ea la tv si daca da vreo duma esti tu pe langa ea si o ajuti, mititica de ea s-au repezit ca hienele asupra ei. am vrut sa fac eu ceva cu mandruta dar mai rau a iesit. e treaba de profesionist aici si cine stie mai bine ca tine cum sa vorbeasca cu ziaristii..”
De rachelle pe 25 March 2009 la 16:30 (#)dandu-si seama ca daca i-ar tine trena top modelei la tv ar fi bomboana pe coliva pentru proaspata lui cariera de deputat, dar neputand sa-l refuze pe zeus, lui prigoana al nostru i-a venit ideea salvatoare. “stii sefu, n-ar fi mai bine sa-l scot eu din lamborghini pe baiatul meu, ca destept e-seamana cu mine, educat e- ca l-am trimis la studii in state, si uite asa il lansez si eu in politica pe asta mic? si, pe unde s-o putea, i-oi mai ajuta si eu cu o pila -doua pe la emisiuni, ca nu degeaba am investit eu in vedetele tv”.
As vrea sa-i vad si eu pe acesti oameni ca se zbat in acelasi mod si pentru un caz social, un copil bolnav sau un batran paralizat…etc.
De ionut pe 25 March 2009 la 16:31 (#)Si propun ca la o semnatura data se se adauge si un euro.
Ce zici Victor, este o idee buna?
“[...] restul celor care-ţi suflă-n foale vor să se pună bine cu instituţia nea Trăian.” (Victor Ciutacu)
Dupa principiul “So I’m looking for a girl with a job and a car”:
http://www.youtube.com/watch?v=KjBVbd_CqiM
(Bine, ce-l mai tare tot refrenu’ ramane: “Lost in America”.)
De Anca pe 25 March 2009 la 16:36 (#)toata aceasta gloata de bamboo.toata aceasta lume falsa de pupincuristi si “aspirationisti” la modelul eba si honorius..totul se va prabusi cand base va pierde alegerile…apropo domnule ciutacu,intrati be http://www.obiectivbr.ro si cititi articolul din susul paginii..se pare ca boc a dat startul la nepotisme ,pe fatza..fara menajamente
De stragopulis pe 25 March 2009 la 16:37 (#)Domnule Ciutacu, sint in total dezacord cu dumneavoastra in aceasta chestiune!! Eu cred ca este o prostie care, nu va face altceva decit sa transforme “gestul” intr-o mare confuzie, pentru o parte din alegatori care, si asa sint pe alta planeta, daca sint in stare sa voteze cu PDL-ul.Dat fiind ca manipularea este “the name of the game” in politica romaneasca a initia sustinerea nulitatilor nu este de natura sa aduca nici o “revelatie”, dimpotriva,v-a da apa la moara “scenaristilor de intreviuri” sa faca din rahat bici sa si plesneasca.
De Sorin M pe 25 March 2009 la 16:37 (#)O sa semnez si eu lista aia, dar nu o s-o votez in ruptul capului! Vreau sa obtina mai putine voturi decat semnaturi!
De Diana pe 25 March 2009 la 16:43 (#)Cum am zis, îs pe urmele Juniorului, da’ de apuc să arunc în foc hârtia aia! Sincer, nici tras pe roată n-o semnam. Chiar de-aş fi lipsit un popor de hohote (motivate!) de râs…
De SuKaRiT pe 25 March 2009 la 16:47 (#)Elena Băsescu nu are nicio „vină” că va ajunge europarlamentar
Nu mă leg de calităţile intelectuale ale fiicei preşedintelui. Cunosc destui oameni politici de la nivel înalt, care au avut „succesuri” electorale, fără să exceleze în domeniul limbii române. Din acest punct de vedere, Elena Băsescu nu are de ce să fie complexată.
Traian Băsescu are o capacitate extraordinară de a transmite mesaje subliminale. Odată lansată în cursă, Elena Băsescu beneficiază de suportul PDL-iştilor, fără ca tatăl ei să le ceară explicit acest lucru. „Băieţii deştepţi” din PDL, au descifrat rapid mesajul tatălui candidatei.
În mod cert, Elena Băsescu, va lua voturi de la PDL. Va fi interesantă modalitatea prin care electoratul PDL, va fi îndemnat să-şi împartă opţiunile între PDL şi fiica preşedintelui. După părerea mea în acţiunea, Elena Băsescu – europarlamentar, se pregăteşte un fel de „blat politic”.
Situaţia Elenei Băsescu de la aceste alegeri mi se pare asemănătoare cu situaţia lui Rodion Cămătaru, în campionatul de fotbal, ediţia 1986/1987. La acea vreme, vârful de atac dinamovist concura pentru „Gheata de Aur”, trofeu UEFA decernat celui mai bun marcator. Rodion Cămătaru avea nevoie de 14 goluri marcate în ultimele 6 etape, pentru a-l întrece pe austriacul Toni Polster. În vederea atingerii obiectivului, era ajutat inclusiv de galeriile echipelor adverse. La un meci din finalul acelui campionat, suporterii unei echipe cu care juca Dinamo, din dorinţa de a aduce cu orice preţ „Gheata de Aur” în România, au scandat: „Cami vino peste noi şi ne dă şi golul doi”.
Problema este că „strategii” PDL-işti sunt îngrijoraţi de faptul că la „meciul” din 7 iunie, Elena Băsescu s-ar putea să le marcheze mult mai multe goluri, decât ar fi dispuşi ei să le încaseze.
De Ion Beuca pe 25 March 2009 la 17:08 (#)va resupun atentiei propunerea de a deschide o lista pro-eba, dar in acelasi timp de a ne opri pe cit posibil undeva in jurul a 99…mii de semnaturi.le-am face tuturor un bine si ei si pdl-eilor, in sensul ca deloc
De mirko pe 25 March 2009 la 17:12 (#)Dle Ciutacu
… pana una-alta, dra EBAma este doar “fata lu tata” … om politic sau nu dra Basescu (cel putin in mod public) nu a lins niciodata pe unde a scuipat sau invers…
… chiar acum citesc o stire despre dna Lavinia Sandru care va candida pentru europarlamentare pe listele PSD… !?!?!?!?
Vedeti, prin comparatie, cum EBAma incepe sa castige capital politic ?
Si, mai vedeti cata dreptate a avut Zeus atunci cand a trimis-o cu un PIN in cur pe “voma” asta politica acolo unde soferii turci isi arunca prezervativele folosite… !?
De Bogdan.M.M. pe 25 March 2009 la 17:18 (#)Domnu Ciutacu, promiti ca dupa alegeri sa ne arati lista de votanti ai EBE-i?
De Vlad pe 25 March 2009 la 17:27 (#)Daca nu reusesti sa o faci rost, o sa-ti trimit eu o coala alba de hartie…ca aia e…
Stima
Totusi, de ce comparam toate persoanele din Romania cu cele din SUA? De ce nu-i putem zice Elena Basescu, ci Ebama? De parca Obama a coborat din ceruri si e conducatorul lumii…
De Gigi Franzela pe 25 March 2009 la 17:44 (#)“trustul eolian”… buna…
De brazvan pe 25 March 2009 la 17:58 (#)Si totusi nu pot s-o votez,
Cand prin NIMIC ne abureste
NIMICUL nu pot sa pledez.
De cand prostia se plateste.
Nu pot sa fiu marinimoasa
Un vot mimozei daruind.
Privesc un suicid in masa,
Privesc poporul iscalind.
Votez credinta-n personaj,
Votez un om cu mintea clara
Nu o copila, un miraj,
Caci jucaria nu-i o tara!
Si totusi nu pot s-o accept,
Pe EBA-n U.E. candidand,
Si totusi nu este corect
Sa-l vad pe Victoras semnand.
Sa ne citim cu bine!
De rechinutz pe 25 March 2009 la 18:10 (#)Ca ne-a fost bagata pe gat doar ca o cheama Basescu, ca tine mortis sa credem ca are studii politice facute “part-time” in America si fara ca taticul sa stie ce a studiat si pe ce a dat banii,ca habar nu are sa vorbeasca corect in limba materna, ca nu intelege ceea ce reporterii cu “prune in gura” o intreaba, poate nu aude bine, ca nu intelege ca daca vrea sa fie europarlamentar ea nu se reprezinta pe sine sau PDL ul, ci Romania,si mai trebuie sa stie cel putin doua limbi straine sa se poata intelege cu ceilalti, inclusiv presa, ca nu are bani sa-si faca campanie electorala ca independenta,asta nu se cheama ca ne pregatim pentru crearea feudei basesciene numita Romania ? Madam Udrea o asista moral si material punandu-i la dispozitie sediul guvernului si-i pregateste programul campaniei electorale.Apropo cand DNA se va seziza de acest lucru?Cand madam Udrea va fi chemata la DNA sa dea cu subsebsemnata pentru ca dispune de spatiile publice dupa cum vrea capsorul ei blond?
De un pamantean pe 25 March 2009 la 18:20 (#)Pe Nastase il tot acuza de coruptie si folosirea banului public in scopuri electorale.Nu este acelasi lucru? Este a nu stiu cata oara cand cand se confirma ca politica este o mare curva blonda si buze siliconate.In Romania si exceptia confirma regula.Dar fiti linistiti si nu va enervati ca va creste tensiunea. Ei se vor gandi la voi asa cum au facut-o si pana acum.Cu multe succesuri ,sa traiti bine. HA, Ha Ha…
Stimate domnule Ciutacu,
De un pamantean pe 25 March 2009 la 18:52 (#)Ma alatur dumneavoastra in a sustine ” Prigo(a)nirea” poporului roman.
Ca dovada de patriotism , semnez alaturi de dumneavoasta cu acelasi dezinteres, candidatura domnisoarei la europarlamentare. Sunt convis ca foarte multi ni se vor alatura chiar si acei ” oameni care nu vor sa vorbesc tine”.
Io unu’ am o singură întrebare: Candidează cumva şi D-na Norica Nicolai? Că m-aş băga la semnat pt. D-sa.
De C. Bojan pe 25 March 2009 la 19:29 (#)PS şi off-topic. Am citit ieri în revista “Historia” un editorial fain scris de Dl. acad. Florin Constantiniu, “Ce fel de ţară e asta”. Nu reproduc nimic din el, dar e realist şi merită citit.
D-le Ciutacu, nu fac reclamă mascată decât la “marfă” de calitate!
@C. Bojan: puteti sa faceti si reclama nemascata la marfa de calitate
De Victor Ciutacu pe 25 March 2009 la 19:33 (#)Prigonius mai merge cu taxi-ul sau i-a rezolvat tac’su problema cu carnetele?
De Ioana S., Bucuresti pe 25 March 2009 la 19:42 (#)Atitudinea de sustinere a candidaturii domnisoarei Elena mi se pare un ciudat mod de a destabiliza PD-L-ul dar cred ca pe termen mediu si lung va merge – putand fi un factor destabilizant pe sistemul “da-i microfonul sa ne cante si atunci o sa vada ei daca-or mai cumpara albumul”. Eu insa nu pot sustine pe nimeni care nu are un plan politic care sa imi fie pe plac nici macar ca sa se duca PD-L-ul la vale.
De Dan pe 25 March 2009 la 20:45 (#)Fiecare in felul lui.
Eu astept cu nerabdare candidatura lui Costelus Casuneanu la europarlamentare. Sper sa-i dea cineva ideea. Maaaama, ce Bamboo misto o sa faca beizadelele la Parlamentul European….
De Cristina pe 25 March 2009 la 20:54 (#)Si io as semna…oleaca pentru madame Norica!!! Trazneste cucoana asa elegant cu verbul… Da’ uitasem de ce-am intrat!!! Si eu semnez pentru Ebanita in direct si personal si sa stiti ca’s mult mai batran si mai serior ca d-voastra, d-le Ciutacu!!!
De nume_necesar pe 25 March 2009 la 21:06 (#)=))) Puiul la antena 3!!!
De nume_necesar pe 25 March 2009 la 21:23 (#)de T.Basescu!!!
bai fratilor chiar va arde-a nemurire!!!
candidatura elenei e un test pentru tata. daca ea pierde alegerile europarlamentare, va mai candida taticul la prezidentiale? Practic ea se bazeaza pe simpatizantii strict ai tatalui, peste cei ai partidului (daca exista asa ceva). dar daca se va dovedi ca numele Basescu nu mai are rezonanta asteptata, ce se va intampla in toamna? Candideaza Boc?
De milushka pe 25 March 2009 la 21:30 (#)Nu-mi vine sa cred ca vad azi la TV personaje din toate cartile citite in viata mea. Toate tipurile stiute, se perinda dimineata ,pranz si seara pe sticla.Si domnisoara Basescu este unul dintre ele.Ce tara vesela, ce oameni vii,”Comedia umana” redivivus!
De zincabeiu pe 25 March 2009 la 22:20 (#)IoanaP: va tin pumnii, bineinteles, contati pe mine.
pacat pt dl prigoana jr. despre care aveam o parere mai buna decat sa faca galerie pt EBAMA prezidentiala, dar prieteniile din BAMBOO la nevoie se cunosc.
De diana pe 26 March 2009 la 09:22 (#)cat despre iniiativa ta de sustinere a domnisoarei EBAMA numai de bine si sincere aprecieri pt dezinteresul tau…. eu unde pot sa-mi dau cu semnatura?
Daca va doriti cu adevarat, s-ar putea intampla…
De Calin de la Dej pe 26 March 2009 la 10:41 (#)Dle Ciutacu, lasand la o parte ironia si orice altceva, faptul ca dumneavoastra ati semnat, aparitiile lui Prigoana Jr impreuna cu tot circul asta mie personal mi-au prvocat instantaneu o senzatie de voma…
De Claudia pe 26 March 2009 la 13:14 (#)Dumneavoastra chiar credeti ca Elena Basescu nu stie ca nu o sustine mai nimeni dezinteresat? Stie foarte bine, dar nu o intereseaza pentru ca altfel nu ar avea nici o sansa si statului de “fata lui tata” pe langa faptul ca ii este extrem de favorabil pentru ca altfel nu ar fi stiut nimeni niciodata de existenza ei, ii si place…este exact ceea ce vrea, sa fie “fata lui tata”.
Restul tarii e format din ignoranti care nu fac altceva decat sa priveasca si daca vreunul indrazneste sa comenteze n-are decat, nu se schimba nimic oricum.
Astia sunt siguri ca Basescu va castiga din nou alegerile. Nici nu concep sa piarda ca sa-si poata consolida mostenirea!!!
asta este romania la 20 de ani de la revolutie. doua zeci! voi auziti ce spun eu aici?! eram in clasa a 5-a, iar acum am copil de 2 ani. este socant, este frustrant, este cum vreti voi sa-i spuneti. realmente ne cred viermi. suntem buni exact numai in alea 2-3 zile o data la 4 ani, in rest ii deranjam cum prezenta si cu “rautacismele” noastre. asta este romania intr-o ordine pur intamplatoare si succinta: basescu, elena, prigoana, udrea, boc, bahmuteanu, cocos, becali, prigoana + jr, simona senuzual, maharu, camatari, irinel, monica, otv si multi altii. treziti-va, oamenilor! au trecut 20 de ani! chiar sunteti ultimii viermi si va multumiti cu caldura fotoliului vostru care miroase a basini si cu emisiunile care va sunt servite precum o mana de paie unei vaci?! molustelor, treziti-va!!!! hai in strada, ******* mortii in gura de nenorociti! imi doresc din suflet morti crunte si urate pentru tot “high-society”-ul romanesc. da, sunt frustat. e normal sa fie asa. poate ca unii veti spune asta despre mine, dar seara inainte de culcare ganditi-va bine … e mai bine sa fii frustrat sau un vierme linistit in banca lui? treziti-va! veti ajunge la batranete sa va ganditi in ultimele ceasuri din viata ce ati facut… si ce ati facut?! nimic. ati stat linistiti. nu mai bine muriti de acum?! treziti-va! pe patul de moarte va veti dori sa dati ani din viata pentru a da timpul inapoi sa curatati mizeria ce ne inconjoara. ganditi-va ca pe copiii vostri ii vor “conduce” prigoana jr. si irina columbeanu. ganditi-va ca odraselele voastre va vor blestema pentru viata in care i-ati bagat. chiar vreti sa facem mereu aceleasi greseli ale istoriei si sa sacrificam generatii intregi din cauza “statului linistit in banca”?! nu stiu daca vom rezolva multe cu o actiune in forta, dar macar vor vedea ca nu sunt viermii aia pe care-i folosesc ei o data la 4 ani. macar ii vom teroriza si nu vor pune geana pe geana linistiti. romanilor! lenesilor! lasilor! prostilor! railor! obedientilor! treziti-vaaa!!!!
PRECIZARE: EU AM EDITAT MESAJUL. E ULTIMA OARA!
De ultra_tei pe 26 March 2009 la 15:15 (#)“PRECIZARE: EU AM EDITAT MESAJUL. E ULTIMA OARA!” ?
De ultra_tei pe 26 March 2009 la 15:29 (#)@ultra_tei: ce e neclar? nimeni nu-si doreste in scris, la mine pe blog, moartea nimanui si nu instiga la ura. la urmatoarea tura, te banez.
De Victor Ciutacu pe 26 March 2009 la 15:32 (#)baneaza-ma, prietene! la revedere! oricum m-ai pierdut! distractie placuta in minunata romanie!
De ultra_tei pe 26 March 2009 la 15:42 (#)Don’ Presedinte doreste ca si in acest an SRI sa-l informeze tot atat de bine cum a facut in anul 2008. Asta inseamna ca Traian imperator stia si inca stie tot ce misca in tara asta si bineinteles si ce se o sa se mai intample caci vorba poeziei “… e in cele ce sunt si-n cele ce vor rade maine la soare…”.Ca tot vorbim de singe proaspat , oare de ce Elena Basescu nu este propusa din oficiu europarlamentar pe probleme de securitate europeana ?De ce sa nu avem si noi o Mata Hari de Dorobanti?
De un pamantean pe 26 March 2009 la 20:31 (#)Cautati lista fratilor si semnati ca sa inceapa fata sa-si faca bagajele.Cautati-l pe (h)onorabilul Prigoana ca tot a venit din America s-o sustina.Poate data viitoare ii aduce si diploma de absolvire. Ceausescu , cu cele patru clase primare a ajuns Doctor Honoris Causa in studii economice. Totusi cu toate tarele sale vorbea liber si corect gramatical. Pai daca domnisoara are studii superioare in economie, de ce nu-i echivalati diploma americana, sau statul roman nu o recunoaste ?
Departe de mine gandul: ” Dulce Romanie,
Asta ti-o doresc!”
@Victor Ciutacu. Mă refeream la publicaţia cu pricina…
De C. Bojan pe 26 March 2009 la 21:25 (#)“Eba” in bulgareste inseamna “fute”…poate o reformulezi,te documentezi in prealabil si o dai pe post, sa vezi ce ne mai radem
De alex pe 30 March 2009 la 18:26 (#)imi permit sa va sugerez o tema de “atins”:
PRESEDINTELE IŞI TÂRĂŞTE FAMILIA IN NAUFRAGIU
LIDER DE ŢARA JUCATOR – LIDER DE FAMILIE LAŞ
FAMILIA BASESCU PRIMEŞTE OPROBIUL PUBLIC IN LOCUL PRESEDINTELUI
IMUNITATEA POLITICĂ VERSUS RUŞINEA FAMILIEI
De iorga cristian pe 6 April 2009 la 21:18 (#)Intre “bame” si “pomelo”?!…
De Camelia Corban pe 7 April 2009 la 11:52 (#)Adaugă Comentariu!