Categorii
- Antena 2 (122)
- Antena 3 (100)
- Barfoteca de Net (75)
- Caruta cu deontologi (192)
- Ce dixtractie, ce mishteaux (106)
- Ce-i place geniului (122)
- Ce-mi provoaca scarba (249)
- Chestii, socoteli (68)
- Colţu' lu' Boc cel mic (13)
- Corespondentii Ciutacosferei (6)
- Delatiuni cetatenesti de bine (34)
- Fotografiile Vladutului (2)
- Guestpost (1)
- Hai să mă laud (9)
- Imperiul Ciutacesc (34)
- Mintea mea, în gândul ei… (94)
- Papornita cu intelepciuni (81)
- personal (115)
- Polemici Politice (251)
- publicitate (1)
- Replicile zilei (12)
- Rezervaţia cu imbecili (123)
- Rubrica lu' domnu' nea Dan (4)
Arhiva pe luni:
- February 2012
- January 2012
- December 2011
- November 2011
- October 2011
- September 2011
- August 2011
- July 2011
- June 2011
- May 2011
- April 2011
- March 2011
- Iunie 2008
- Mai 2008
- Aprilie 2008
- Martie 2008
- Februarie 2008
- Ianuarie 2008
- Decembrie 2007
- Noiembrie 2007
- Octombrie 2007
- Septembrie 2007
- August 2007
- Iulie 2007
- Iunie 2007
- Mai 2007
- Aprilie 2007
- Martie 2007
- Februarie 2007

222 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Iata cum cei de la Realitatea TV recidiveaza. Vor fi dezamagiti dupa ora 21.00. Masina lor portocalie cu ochi de sticla, ce umbla pe uscat dar si pe mare, nu se va mai vinde.
De Antoniu pe 6 December 2009 la 12:08 (#)Ce dracu are comentariul lui Antoniu cu mesajul celui din clipul de mai sus?!?!?
De shogunu' pe 6 December 2009 la 12:26 (#)Fix nicio legatura!
Din pacate ceea ce zice antrenorul ala n-ari fix nicio legatura cu politicienii de astazi. Nici unul dintre combatantii de azi n-au nici macar idee despre ce vorbeste nenea ala!
Interesele lor primeaza!
Din pacate azi trebe sa stampilam!
Io am facut-o! Sper sa nu-mi para foarte rau!
Minunat discurs Al… De la tine, nici nu mă așteptam la mai puțin. Numai că în România, ”fotbalul” se joacă altfel. Arbitrii sunt ușor de cumpărat, jucătorii sunt, cei mai mulți dintre ei, niște domnișoare de pension,iar galeriile, în mare parte, hoarde lobotomizate. Cam pe la toate ”finalele” de până acum m-am trezit – ca și alții – în afara stadionului,gândindu-mă că avem mereu alte mize: ei joacă pentru recompense și, de puține ori, pentru orgoliu, noi strigăm: Hai România! Adevărul e că doar unul poate să bage mingea în poartă. Că așa e în fotbal. N-am găsit altă rimă…
De cami pe 6 December 2009 la 12:26 (#)Inaltator ca de obicei discursul lui Pacino.Eu cind il ascult,chiar daca nu-l vad ,mi se face parul maciuca.Atunci sa vina si la noi un om cu putere de discurs motivational (sa speram ca este Johannis), si sa ne mobilizeze cu un program (sa zicem
rogramul celor sase inchi)asa cum a fost in 1996 cind a iesit CDR-ul , cind simteam ca vom rasturna muntii dar pina la urma s-a dovedit ca totul e doar o prosteala.Mi-am pierdut increderea in clasa politica in 1998 tocmai din cauza lui basescu care facea valuri in CDR.Pentru mine basescu este cel care m-a facut sa nu mai cred in Mos Craciun.
De slashback pe 6 December 2009 la 12:27 (#)Aude cineva? Asculta cineva? Pricepe cineva?
De Cristina pe 6 December 2009 la 12:28 (#)Greu de crezut…
Si oricat am face-o pe-a prostii, nu poate lupta nimeni altcineva pentru ca noi sa iesim din intunericul prostiei. Si trebuie sa luptam, toti ca unul, toti ca o echipa, sa iesim spre lumina.
Am scris o parere pe blogul lui I.T.Morar care se plingea ca i-au furat psd-istii cablul de Romtelecom ca sa n-aiba internet ca sa-l critice pe Geoana,spunindu-i ca poate e somnanbul si la furat singur si l-a vindut la Remat sa-si imbunatateasca veniturile , si ce crezi ,ma uit azi iar comentariul meu disparuse.Echidistantul si deontologul p**ii
De slashback pe 6 December 2009 la 12:28 (#)Doamne, de unde aţi mai scos şi astea? Tare de tot! Asta demonstrează că noi, oamenii, suntem în esenţă la fel, oriunde ne-am afla pe acest Pământ!
De violet pe 6 December 2009 la 12:35 (#)Şi ca răspuns la titlu, am două variante, de fapt:
1. There’s no need! I’ll do it myself!
2. Wrong! YOU can do it for ME and I also can do it for YOU. And we’ll win together.
Al Pacino,….
De Anicyca maia pe 6 December 2009 la 12:36 (#)Impecabil ,….
Perfecta alegere, domnule Ciutacu !!
Foarte bun clipu. din păcate la noi nu există un ” antrenor ” astfel încât noi suntem în liga amatorilor şi avem de tras mult să ajungem să jucăm bine la “campionatul european”, cu toate că ne-am calificat în 2007.
De balauru84 pe 6 December 2009 la 12:38 (#)Nici un discurs nu m-ar fi putut misca atat de profund ca “Any Given Sunday” de pe You Tube.
De I.I. pe 6 December 2009 la 12:38 (#)D-l Ciutacu, care a ajuns la “piatra filozofala” si “filozofand adanc” a concluzionat ca “piatra filozofala” contine forta miraculoasa de a transforma, de a vindeca Romania noastra bolnava, cu conditia sa ne unim, si sa inaintam cate un “inch” fiecare in directia buna.
Exceptionala idee! Exceptional indemn! Nimeni nu poate face ceva pentru noi decat noi insine!
Multumim!
Dar ma indoiesc ca toti cititorii au inteles mesajul in intregime. Asta se va vedea din comentariile care vor fi postate!!!!!!!!!!
Stii ce trebuia sa-i spuna Antonescu lui Geoana in pauza dezabaterii ? Citez tot din A.P : ” You`re not fucking concentrate ! ” .
De Catalin pe 6 December 2009 la 12:40 (#)In jocul politic nimeni trebuie sa piarda sau sa castige! Aici miza este sa ramaii in joc. Dupa cum s-a vazut la data de 22 nov. 2009 a fost crescut potul, respectiv s-a redus numarul jucatorilor. La aceasta licitatie toti jucatorii au plusat. Deci acum trebuie sa vedem care vor fi cei care raman sa joace in continuare si care vor fi cartile acestora.Unii vor iesii din joc. Poate pentru totdeauna sau poate pentru o scurta perioada de timp. Vedem cat tine si chestia asta cu Parlamentul unicameral. Oare cum se va numi? Marea Adunare Nationala cumva? Si unul si altul au radacini puternice in aceasta forma originala de democratie.
De Il Consigliere pe 6 December 2009 la 12:51 (#)cred ca trebuia si o traducere din engleza in romana (ca sa poate intelege ceva si votacii pzdl`ului)
De Priceputeanu pe 6 December 2009 la 13:00 (#)Nu pot sa intru pe antena 3 asa ca scriu aici: la statia de amplificare din Cismigiu se pune imnul electoral al PDL la ficare 15 min.Se poate opri asta ca se aude in toata zona salii palatului
De georgeta pe 6 December 2009 la 13:03 (#)Adevarat si cred ca mergea perfect si in campania noastra logica discursului.Super multumim Victor.
De stefan pe 6 December 2009 la 13:05 (#)In Rromanes nu ai traducerea?
De dorin pe 6 December 2009 la 13:06 (#)@dorin există google translate pentru cei ca şi tine. Baftă
De balauru84 pe 6 December 2009 la 13:16 (#)Multumesc, domnule Ciutacu! Sper sa nu poata fura nemernicii astia portocalii pe masura “pregatirilor”, desi…
De tudor pe 6 December 2009 la 13:16 (#)Hai, Romania, trezeste-te !
De Ioana S., Bucuresti pe 6 December 2009 la 13:20 (#)“Any given Sunday you either win or lose” .
Atat timp cat avem sanatate mintala si fizica , nu e nici un razboi si se face paine in tara asta e inca bine.
De Gafitescu Daniel pe 6 December 2009 la 13:21 (#)Da, fiecare vot este important.
De Theodora pe 6 December 2009 la 13:26 (#)Putem sa votam mai mult decat pot ei sa fure!
Nimeni nu poate sa faca asta in locul nostru.
Hai la vot! Hai ca se poate!
Suntem o echipa. Invingem impreuna!
http://theodora0303.wordpress.com/2009/12/06/hai-ca-se-poate-%E2%80%93-hai-la-vot/
Va multumim domnule Ciutacu!
Cu respect
minunat speach-ul lui Al Pacino…respect domnule Ciutacu
De gabriel pe 6 December 2009 la 13:27 (#)Victor, o sa ma fac varza in seara asta, stam super bine, 53.7-46.3, s-a terminat, este imposibil sa rastorni 1 milion de voturi cat inseamna cu aproximatie 7% pe o prezenta de 60%!
De codrut c pe 6 December 2009 la 13:32 (#)fabulos Al Pacino
De Gelu pe 6 December 2009 la 13:38 (#)UPDATE Ora 13:00 (Cifrele aferente orei 11:00)
INSOMAR: Geoană 53,7%, Băsescu 46,3%
De eu pe 6 December 2009 la 13:40 (#)CCSB: Geoană 53%, Băsescu 47%
SI EU MA IMBAT DESEARA, CA SI ASA NU MERG LA SERVICIU MAINE, CA M-A BAGAT BOC SI BASESCU IN CONCEDIU FORTAT. NU AM AVUT BANI DE CADOURI, DAR MACAR DE O STICLA DE SHAMPANIE AM PUTUT IMPRUMUTA DE LA UN VECIN, PENSIONAR STRAMT LA PUNGA. HAI GEOANA!
De JULIUS pe 6 December 2009 la 13:41 (#)SUPERB….ABSOLUT SUPERB !!!
Am votat.
Intotdeauna mi-au placut numerele pare , asa ca nu mi-a fost greu sa aleg pe foaia de vot.
De adrian pe 6 December 2009 la 13:41 (#)Eu ma machiesc maine dupa ora 13 sa fiu sigur ca nu ma trezesc in alta lume si ma duc sa ma spanzur.Dar asa cum stau lucrurile cred ca in final diferenta va fi de peste 10-15 % .Eu am zis zilele trecute MG 57-TB 42,dar vom vedea.Oamenii sau saturat de minciunile,hotiile si manipularile portocaliilor.Sper ca dupa alegeri ceva infractori la nivel foarte inalt sa infunde puscaria in premiera dupa 20 de ani.
De stefan pe 6 December 2009 la 13:42 (#)Majoritatea astora care se uita aici, pe blogul asta, gandesc cam la fel, actioneaza cam la fel, team-ul de aici e perfect, problema este dincolo de blogul asta, la patru etaje mai jos de mine, pe strada.
De matusalem pe 6 December 2009 la 13:49 (#)Oare ei se vor uita, macar o singura data, aici ?
Si daca da, vor rezona ei cu team-ul de aici ?
Speranta moare intotdeauna ultima.
I’ve made every wrong choices …
Se aplica perfect la mine.
Asta m-a cutremurat.
Geniala alegere! Mesajul este important pentru noi, nu pentru politicieni. Ca votul nostru conteaza, nu-i asa? Sper insa ca nu o sa fim dezamagiti!
De sorina pe 6 December 2009 la 13:58 (#)Suntem oameni liberi si trebuie sa ramanem oameni liberi.Nu putem ramane liberi fara a ne putea trai si manifesta individualitatea.Nu putem iesi din intuneric doar daca cineva providential ne spune ca doar el poate aprinde lumina.NOI NU PUTEM FI BAGATI IN TARCURI DE OI SI APOI TRIMISI IN TURMA LA VOT.NU SUNTEM OILE-LITERE ALE NIMANUI.
De FLORIN pe 6 December 2009 la 14:01 (#)Va multumesc mult domnule Victor.Vocea si constiinta dvs ma reprezinta.
De FLORIN pe 6 December 2009 la 14:04 (#)Unul dintre baietii mei a facut baschet, cu increderea si daruirea copilariei si a primei tinereti. Si bine a facut. Inainte de maciurile pe care le considera el a fi foarte grele, isi punea aceast fragment … Acum cand zarurile sunt ca si aruncate, Victor Ciutacu, simt nevoia sa-ti spun, ca, controversat si uneori disperant, AI FOST FOARTE BUN! Orice s-ar intampla la finalul acestei zile, zic ca ti-ai facut datoria de om, si ai luptat, cum ai inteles tu, caci esti si tu ca un om, sa scapam de nesimtire. Eu iti mulumesc ca ai fost dintre cei care, macar mi-a dat iluzuia, ca nu suntem singuri in “treba asta”. Poate, tostusi, la finalul acstei zile, ne vom bucura putin. Daca nu, nu.
De ana pe 6 December 2009 la 14:17 (#)Superb speech-ul !!! Si cat de mult se potriveste situatiei in care suntem !!!
De Melania pe 6 December 2009 la 14:23 (#)Genial, arogantule!
Dar mi-e teama ca Romania doarme.
De Lavinia pe 6 December 2009 la 14:23 (#)Am fost si am dat inch-ul meu. A fost cumplit de greu dar trebuia.Dupa 13 ani am votat iar. Si tot negativ. Ceva nu e bine in tara asta. \nu e bine deloc.
De Basarica pe 6 December 2009 la 14:28 (#)Eu cred ca nu ii vb de niciun arbitru/antrenor/observator federal…..ii vb de noi…romanii…si nu cred ca noi suntem in stare sa ne luptam pentru 1 inch impreuna cu cel din dreapta sau stanga…….ci doar singuri…si de asta pierdem mai mereu.
De Odin pe 6 December 2009 la 14:41 (#)Exit Poll, la iesirea de la urne, dumineca 6 decembrie, Geoana – Basescu. Primele date ale exitpoll-urilor ii dau un usor avans lui Mircea Geoana in cursa prezindentiala, in fata presedintelui Traian Basescu.Astfel, pana la ora 11:00, CCSB, INSOMAR si CSOP arata ca procentele atarna in favoarea prezidentiabilului PSD…….
De ciucuda pe 6 December 2009 la 14:45 (#)fusai si io si votai, desi imi pusai problema ca poate ar fi fost mai eficient un acatist la biserica decat stampila mea…
De pipelcutza pe 6 December 2009 la 14:46 (#)dar ajunsai la serviciu, unde aflai ca pe dolj ai lu geoana se organizara iar mai bine ca ai solomonului pdl-ist si ma resuscitai.
sper sa nu sucomb diseara la aflarea rezultatelor, ca nu mai vreau alti 5 ani de coma.
Cifrele aferente orei 13:00
INSOMAR: Geoană 52,3% Băsescu: 47,7%
De eu pe 6 December 2009 la 14:49 (#)Nu credeam ca Antena 3 va publica, pe net, ExitPoll in timpul alegerilor, asa cum a facut si Realiatea TV la primul tur. Nu este ilegal? Eu credeam ca sunt profesionisti. Poate chiar o sa-i faca un deserviciu candidatului preferat, pentru ca nu au iesit la vot inca majoritatea celor educati.
De MONA pe 6 December 2009 la 14:53 (#)Atat de mobilizator este textul incat pana si nepotelul meu doreste nu numai sa inteleaga textul, dar sa si mobilizeze parintii sa lupte “inch” cu “inch” impreuna cu oamenii de bun-simt
De I.I. pe 6 December 2009 la 14:53 (#)pentru a-l schimba pe Basescu. Doamne ajuta!
Atentie diferenta nu este foarte mare, 5 procente inseamna pe prezenta de la ora 13, 220,000 voturi, nu este prea mult.
De alegatorul pe 6 December 2009 la 14:55 (#)De aici, din departare va tin pumnii si sunt alaturi de voi. Atat pot- din nefericire – sa fac. Sperante…
De Iordachel Gudurau pe 6 December 2009 la 14:56 (#)Domnule Ciutacu MULTUMESC .Dar ce ne facem cu cei care nu stiu nici sa citesca romaneste,trist .AL PACINO e fabulos .Inca o data esti grozav domnule .RESPECTUL MEU .VOM INVINGE INPREUNA.
De victoria pe 6 December 2009 la 14:58 (#)Beautiful !
De Carmen pe 6 December 2009 la 15:02 (#)Mi-a mers la inima.
Superb clip.. pentru cei ce stiu sa vada… ma intreb oare.. chiar si considerand faptul ca suntem pe blogul acesta.. ceea ce presupune ca de la sine avem mai mult de 2 neuroni functionali inca in vidul ce ne inconjoara… oare cati oameni.. chiar si din putinii de-aici… inteleg..
De Romeo pe 6 December 2009 la 15:13 (#)Domnule Ciutacu, I added my piece of inch ! I love the team !
De gargarita pe 6 December 2009 la 15:18 (#)Este foarte bine sa vedem ca multi mai avem de invatat pana… murim.Super ! SA scapam odata de impostori.Sanatate si bucurii Tonomatului cu Ieuro.SA ne auda DUMNEZEU!
De paul octavian pe 6 December 2009 la 15:20 (#)Astazi, sper eu ca mi-am facut datoria si am mai inaintat un inch…primul lucru pe ziua de azi a fost sa votez. Ca si in 2000 am votat rosu si sper sa nu mai vad portocaliu in fata ochilor cel putin 5 ani. Cu oarecare greata m-am intors acasa; de la vecinul de sus se aude la nesfarsit maneaua lui Guta “Si Basescu vom vota, cu toata familia…”, intru pe acest blog si aud discursul de adevarat invingator al maestrului Pacino. Brusc, greata incepe sa ma lase si simt ca am facut ceea ce trebuia. Pacat ca nu am facut ceea ce am simtit, asa ca in turul I cand am votat galben. Sunt obosita de politica,…astept ora 21 sa savurez victoria si apoi ma relaxez…
Cu respect, Adina.
De adia82 pe 6 December 2009 la 15:21 (#)Right!
De Mihu pe 6 December 2009 la 15:29 (#)Cui se adresează?Unor GENTELMEN-i!A spus-o de vreo sase ori dacă am numărat bine,Gentlemanii sunt pe acest blog.
De Marius53 pe 6 December 2009 la 15:54 (#)Problema o avem cu alții din păcate.Victore.n-ai ceva asemănător pe care sa-l înțeleagă și ceilalți? Cu Salam,sau Guta,sau EBA
” Bai”, Ciutacule, esti cam:
De Psihologul: pe 6 December 2009 la 16:00 (#)Dezghetat la “dovlecel”, intuitiv, viclean, “Speculator emotional”, deductiv si priceput in a manui condeiul-si nu numai- si informatiile revelatoare in favoarea “Gandirii emergente” etc. Intr-un cuvant: istetel, peste medie. Tinand cont ca: te-am vazut in cartier, pe langa “Prosper”, deci, esti vecinu’!, nu pot decat sa ma inclin(sincer) in fata pregatirii profesionale, al bagajului de cunostinte acumulat, al dezinvolturii si spontaneitatii tale, al realizarilor in plan social si al spiritului ” sfredelitor”, de care dai dovada. Hai, cam atat, ca devin ridicol si ma supun, apoi, oprobriului blogger-istilor. Am intrat, la tine pe blog, pentru prima data si, asa cum credeam, scrii bine:-”bai”, Desteptule! Hai, ca te mai citesc! Meriti! Stii ce-i face pe cititori sa revina pe un blog anume? Faptul ca, in general, li se raspunde la comentariile facute si , apoi, calitatea, profunzimea si incisivitatea( evident: artistica, literara, politica, sociala, de”gasca” s.a.) adresate fiecaruia in parte. Cu respect, Victoras.
Buna ziua d-le Ciutacu,
Ne facurati praf cu Al Pacino!Nu stiu cum le gasiti,dar sunteti la fix-ne merge direct in suflet.
Va doresc tot binele din lume,
De IoanaP pe 6 December 2009 la 16:17 (#)IoanaP
That’s football… that’s life! That’s the speech we should expect out of a true leader, out of a politician. Crin s-a apropiat destul de mult. Din pacate, insa, oamenii de isprava din tara asta au fost mai curand preocupati cu a-i gasi defecte, in loc sa il sustina deschis. Acum se intreaba cum de am ajuns sa alegem intre astia doi, i.e. Codoasa Batrana si Prostanacul. Sa ne fie de bine!
De Homo scelerosus pe 6 December 2009 la 16:28 (#)Daca puteam as fi schimbat titlul cantecului in “A Given Sunday”, pentru ca intr-adevar este o DUMINICA ANUME.O duminica cand “pierzi sau castigi”in functie de cat de bine-sudata este echipa in care joci.Sloganul este “unul pentru toti, toti pentru unul”, si “acum sau niciodata”!
De I.I. pe 6 December 2009 la 16:28 (#)Atat pentru inceput.
Ia mai lasati sampania, e timp de serbat, azi ciuma portocalie, daca diferenta nu-i destul de mare ca sa aiba ei motiv de invinovatit, va isca sigurusim taraboi pe strazi! Sa ne pastram calmul si luciditatea, sa mergem la vot si sa ne rugam la Dumnezeu sa tina si cu noi! Io zic ca daca azi, la zi de sfant nicolae, scapam de marinar, e semn ca ceausescu ne-a iertat de pe lumea ailalta ca l-am impuscat fericiti in zi de Sfant Craciun, socotind ca 20 de ani de chin si zadarnicie, ajung! Daca nu, nu!…Tragic!
De alien pe 6 December 2009 la 16:33 (#)1 procent inseamna aprox 90.000 / 100.000 voturi
De JULIUS pe 6 December 2009 la 16:40 (#)se ard documente la sediile pdl.incepe sa iasa un fum rosu…
De fla pe 6 December 2009 la 16:41 (#)Si totusi, de ce-a facut-o Geoana?…chestia cu intalnirea la miez de noapte, evident. DE CE? Din pacate eu nu traiesc acelasi sentiment de exaltare din fragmentul asta, ci mai degraba senzatia ca suntem doomed sa traim in lumea lui capo di tutti capi Basescu. Uite, ca si comparatie … ‘tony’s theme’… asta e starea mea, apocaliptica, de “Romania fara speranta”, spotul vostru. L-am votat din convingere pe Antonescu, acum stiu ce am de facut dar imi vine f greu.
De adi pe 6 December 2009 la 16:55 (#)NU LUATI IN SEAMA SONDAJELE ARUNCATE IN PIATA.
De korbul pe 6 December 2009 la 17:10 (#)SE mizeaza pe delasarea liberalilor, aia care sunt mai comozi si mai tineri cit si a trupelor rosii.
La vot sa nu regretati apoi.
basesscu va pleca pe mare ,printre berbecuti!
De fla pe 6 December 2009 la 17:16 (#)Sta in puterea noastra sa schimbam puterea lor! Doar atat am de spus. Cred ca este de ajuns…
De George pe 6 December 2009 la 17:23 (#)@ MONA:
Nu ştiu din ce oraş eşti şi dacă pedeliştii au dus aceeaşi campanie mizerabilă şi la voi, dar, ceea ce s-a întâmplat la noi în ultimele zile a revoltat multă lume. Ţinta băsescului fiind electoratul liberal, el nu a ţinut cont şi de faptul că acesta are un anumit nivel al intelectului, care la asemenea mizerii pe care le-au făcut slugile lui Băsescu, nu pot răspunde decât prin ieşirea la vot pentru a-l da jos pe marinar. Chiar dacă înainte îi durea ştampila să o pună pe Geoană.
De violet pe 6 December 2009 la 17:27 (#)Aşa că faptul că-vezi Doamne-nu ştiu cine nu dă dovadă de deontologie şi publică datele de exit-poll, îi cam lasă rece. Sau îi bucură.
Am fost primul la vot la sectia nr. 100 de la Piacenza si la ora 7.02 fara voia voastra m-am alaturat echipei. Sper sa invingem.Credeti ca cei care s-au capatuit cu galeti,zahar ,faina si pufoaice ar fi inteles discursul lui Al Pacino?Schimbarea ar trebui sa inceapa din interiorul nostru.Deja devine plictisitor.HAI ROMANIA
De cristian pe 6 December 2009 la 17:36 (#)Misto Chestia cu Al Pacino!
Victore, daca iese cine nu trebuie si te duc astia la Realitatea ‘so be it’. Treaba e sa-i iei cu tine si pe Gidea, Tudor, Teodorescu si Badea si nu-i bai!
De Barosanul pe 6 December 2009 la 17:43 (#)am avut de ales intre Al Pacino si Guta……….cred ca a fost usoara alegerea
De axl pe 6 December 2009 la 17:44 (#)Apropos, am votat la Londra totul bun si rapid. Problema e ca daca intrebi cum sa votezi functionarii iti arata sa pui stampila in centru dreptunghiului cu Basescu. Deh isi apara scaunelul.
De Barosanul pe 6 December 2009 la 17:46 (#)ESTI GENIAL!
De CARMEN pe 6 December 2009 la 18:01 (#)De la ora 12 sunt cu ochii pe sondaje. Sper sa fie la fel de precise ca in primul tur. Abia astept sa le vad fetele portocaliilor dupa infrangere. Oare au tupeul sa spuna ca au fost fraudate alegerile?
Ooooo yap! That’s the spirit!
De Retek pe 6 December 2009 la 18:09 (#)Păcat că ne-am născut români! Poate că înţelegem engleza acestui tip dar niciodată n-o să înţelegem despre ce vorbeşte el acolo…
@Barosanul: daca ai o clasa mai mult ca trenul e firesc sa-l rogi pe functionar sa-ti arate cum sa votezi. Si vrei sa te si credem? Esti penibil. Foolish, pre limba ta, doar cine se aseamana se voteaza!
De Lizuca pe 6 December 2009 la 18:14 (#)Base spuse: “Just when I think I’m out, they pull me back in!”
De Petre pe 6 December 2009 la 18:20 (#)SUNT (SI) MAGHIAR… RUSINE NATIEI MELE DIN SECUIME!!! DIN HARGHITA SI COVASNA… CINE POATE SA-I URNEASCA DIN LOC, CINE POATE SA-I MAI DUCA LA VOT??? MERGETI, MAI OAMENI BUNI, MAI EMBEREK!!!
De tigran pe 6 December 2009 la 18:22 (#)Liberalii sunt oameni de cuvant. Am fost si am votat. I’ve played my part. Astept finalul.
De manushica pe 6 December 2009 la 18:23 (#)Cam de la ora asta merge la vot “grosul” electoratului lui Crin Antonescu . Aici se va decide probabil intregul scrutin . Sper ca sondajele de opinie sa se confirme si electoratul liberal sa voteze impotriva lui Basescu . Mai sunt doua ore si jumatate , decisive pentru viitorii cinci ani . Poate chiar mai mult . Se aude ca se pregatesc miscari de trupe . Sper sa nu ne ia Dumnezeu mintile .
De Adi pe 6 December 2009 la 18:25 (#)Am fost placut impresionata de numarul romanilor aflati la sectia de votare de la NY..sper ca au votat cu cine trebuie…:)
De Misha pe 6 December 2009 la 18:30 (#)Felicitari Victor pentru postare! Any Given Sunday este un film exceptional si discursul lui Pacino va ramane unul memorabil. Sper si eu din tot sufletul sa scapam de acest dictator azi. Doamne Ajuta!
De Danny pe 6 December 2009 la 18:33 (#)Ceva sondaje de ultima ora?…
De manushica pe 6 December 2009 la 18:39 (#)Veniti la vot!
Ma adresez electoratului meu, celor care m-au votat in urma cu doua saptamani. Votul de atunci nu trebuie pierdut. El produce efecte daca votati din nou astazi, cu Mircea Geoana.
Ma adresez in special alegatorilor mei de la orase, sa iasa in dupa-masa aceasta la vot, pentru ca ei pot face diferenta.
De votul vostru depinde daca in perioada urmatoare vom avea un guvern stabil si daca vom avea, in sfarsit, un program pentru iesirea din criza.
Asta-i ultimul mail de la Antonescu.
De alex.dumitrascu pe 6 December 2009 la 18:42 (#)Se pare ca are dreptate, la 17.00 Geoana avea 2.5% peste Basescu. Pana la 21 se consolideaza sau se fura.
Domnule ciutacu, in halul asta ati ajuns cu manipularea?NU se poate astepta macar pana la ora 21 cu manipularea macar in ziua de astazi in ziua votului?Nu ne mai prostiti cu televizorul!
De daniel.alx pe 6 December 2009 la 18:44 (#)@daniel.alx: in cazul dvs, mi-e teama ca nu-i nevoie nici macar de tv
De Victor Ciutacu pe 6 December 2009 la 18:46 (#)Superb speech …, dar cati il inteleg …, chiar si tradus…?! Pacat , trist , asa cum am mai spus , ca suntem nevoiti sa traim impreuna SI AMESTECATI cetateni ai doua Romanii: 1. cei care inteleg viata si provocarile ei – luptandu-se din rasputeri sa-i faca fata si SA EVOLUEZE… 2. cei care se tarasc prin viata – fie neintelegand nimic din ce li se intampla , fie considerand CA NU MERITA NICI CEEA CE AU, convinsi fiind ca orice posibila schimbare a vietii nu poate decat sa regreseze nivelul lor de trai…
De Nostradamus pe 6 December 2009 la 18:47 (#)De ce Doamne , ai amestecat aceste doua tipuri umane , obligandu-i pe primii sa-i “duca in spate” pe cei din a doua categorie ???!!! Greu de raspuns … , si , mai greu , DE ACCEPTAT…!!!
@daniel.alx:
De manushica pe 6 December 2009 la 18:49 (#)1. Aici e net nu-ti place, nu intri, nu citesti.
2. Mai bine te duci in padure (era un banc mai demult).
Domnule nu ma refer la persoana dumneavoastra ci la politica Antenei3 ce vrea sa insemne emisiunea live din clipa asta ? De dumneata sunt convins si nu postez acum pentru a va judeca dar asta ce se intampla acum este o mare marsavie.
De daniel.alx pe 6 December 2009 la 18:52 (#)@daniel.alx…Faci parte din generatia “Palystation 3″? Taci ca te faci de tot rasul…
De Petre pe 6 December 2009 la 18:52 (#)inca o data romanul intelege cu totul si cu totul altceva … acele cuvinte rostite de Al Pacino in Any Given Sunday erau menite sa impinga jucatorii echipei sale spre victorie, sa ii motiveze si sa le dea de inteles ca singura cale de a invinge este aceea de a lupta pana la ultima suflare. I-am lasat un comment si lui Mircea Badea in legatura cu ceea ce voi spune si aici desi nu sunt sigur ca va fi acceptat ca multe altele de altfel din diverse motive. Spuneam ca daca tot ati reusit sa ajungeti in atentia a milioane de romani si v-ati creat o anumita imagine ( ma refer la cei ce apareti cel mai des la Sinteza Zilei:Gadea, Stan, Badea s.a.m.d) de ce nu faceti urmatorul pas si nu incercati sa faceti ceva in privinta lucrurilor acuzate de voi de atata timp?? Cred ca suntem toti constienti ca vorbele in ziua de astazi nu mai rezolva absolut nimic, doar in cazul in care acestea sunt minciuni spuse in interesul nostru si in detrimentul altora. Chiar avem nevoie de fapte. Te rog sa nu ma intelegi gresit! Iti admir munca si felul tau de a fi ca de altfel si a celor mentionati mai sus dar sincer cred ca se poate mai mult de atat. Spor la munca in continuare!
De Ionut pe 6 December 2009 la 18:54 (#)la inceput mi se parea marsav felul tau de a raspunde unor postaci. da’ tare mai ai dreptate.
mai ca-mi vine sa scriu si eu ceva de rau sa-mi raspunzi si mie
ia sa vedem…
ciutacule esti un mare mincinos, manipulator, te-au intoxicat banii mogulului, esti un mare fricos si las.
(te rog sa fii bland in caz ca-mi raspunzi, oricum am stomacul incordat din cauza sondajelor)
De jeni pe 6 December 2009 la 18:57 (#)D-le Ciutacu,
De I.I. pe 6 December 2009 la 18:58 (#)Imi cer scuze ca nu v-am cerut acceptul pentru a reda textul (cu ajutorul unui vorbitor de l. engleza!!!),in linii mari, in limba romana, intrucat am inteles din comentarii ca sunt unii doritori sa afle ceva mai mult decat franturi din discursul CITIT de Al Pacino. Imi cer scuze si fata de cei care ar fi interpretat textul mai tehnic, dar stiti sum e “graba strica treaba”; “intentia” in schimb este buna!
“Chiar nu siu ce sa va spun.Mai sunt trei minute pana la inceperea celei mai mari batalii a vietii noastre in liga profesionistilor. Zarul se arunca azi. Acum ori ne vindecam ca ECHIPA, ori ne faramitam “inch by inch”/cate putin/treptat, joc dupa joc. Acum suntem in Iad domnilor, credeti-ma. Si putem ramane aici pana cand vom scoate din noi excrementele, sau putem lupta sa iesim la lumina.Putem iesi la lumina cate un “inch” o data.Ei bine, eu nu pot face fata; sunt prea varstnic. Ma uit in jur. Vad aceste fete tinere, si ma gandesc – vreau sa va spun am facut in viata destule alegeri proaste pe care le face un om de varsta mijlocie.Eu, o, da! mi-am risipit banii, pe toti, ma credeti sau nu. I-am alungat pe cei care m-au iubit. In ultima vreme nici nu ma pot uita la fata pe care o vad in oglinda.
Stiti, domnilor, cand imbatranesti multe lucruri ti se iau. Adica vreau sa spun, asta face parte din viata. Dar asta invet doar cand incepi sa pierzi cate ceva. Afli, ca viata este acest “joc” al “inch”-lor; asa-i si fotbalul. Pentru ca in oricare “joc”: viata sau fotbalul coridorul marginal este atat de ingust incat orice eroare poate fi fatal; adica o jumatate de pas facut prea tarziu sau prea devreme te face sa nu reusesti. O jumatate de secunda prea incet sau mult prea repede, .. chiar nu intelegeti?
Cate putin, cate un “inch” de care avem nevoie
este in jurul nostru. Ei apar in fiecare pauza a jocului, in fiecare minut, in fiecare secunda. Cei din echipa luptam pentru fiecare “inch”. In aceasta confruntare ne rupem, ne sfasaim si la fel se intampla si cu cei din jurul nostru pentru “acel inch”. Ajungem sa zgaraim cu unghiile pentru un “inch”, pentru ca stim, cand adunam acesti “inch”, rezultatul va face diferenta intre infrangere sau victorie. Intre a trai sau a muri (n.n intre “a fi sau a nu fi”)
Va spun: in orice lupta, unul dintre baieti e gata chiar sa-si sacrifice viata ca sa castige un “inch”. Si stiu, ca daca mai vreau sa traiesc, e pentru ca sunt gata sa lupt si sa mor pentr un “inch”. Pentru ca asta inseamna sa traiesti cu adevarat. Cei 6 “inch” in fata ta!. Nu reusesti. Dar trebuie sa te uiti la baiatul alaturi de tine. Uita-te in ochii lui!. Gandeste-te ca ai sa vezi un baiat care inainteaza alaturi de tine un “inch”. Vei vedea unul care se sacrifica pentru aceasta echipa, pentru ca stie, cand ajunge la tine va face acelasi lucru pentru tine.
Asta-i o echipa adevarata, domnilor. Domnilor va rog sa retineti ori ne vindecam ca echipa ori murim ca indivizi!!! Asta-i fotbalul, baieti. CE AVETI DE GAND SA FACETI?
M-am trezit la 7:30 sa merg sa votez. 150km mai tarziu eram in cabina de vot cu stampila in mana. Nu mi-a fost greu deloc sa pun stampila pe Geoana. Cum naiba sa-mi fie cand deasupra scria Basescu?
Am votat chiar cu oarece emotie. Deh, aversiunea fata de mitocanu’ e mare…
Abia astept sa se termine. Dupa vot ne-am dus la un muzeu de fotografie, era o expozitie temporara Sally Mann. Deosebita, dar eu obsedata de alegeri. Din 30 in 30 de minute pe net sa vad pollurile.
Sper sa scapam azi de ei, ar fi oribil sa ii mai vedem 5 ani…
Multumesc Victor Ciutacu pentru articole, emisiuni, blog! Faci un lucru extraordinar…
De anca pe 6 December 2009 la 18:58 (#)Ma ingrozesc de ce vad la tel…la sediul chiorului e sarbatoare mare..VA ROG, sunati-va cunostintele, rudele pe cine mai aveti sa iasa la vot…ar fi pacat sa pierdem in fata lui basescu si a clicii lui, VA ROG nu mai suport sa o vad p`aia cum isi plimba Vuittoane-le..chiar sa ii lasam sa-si mai bata joc de tara si de noi inca 5 ani???
De Misha pe 6 December 2009 la 19:05 (#)De cativa ani, in momente grele ma uit la aceasta secventa. Si privind-o, ii inteleg pe americani de ce au ajuns unde au ajuns.
De Cristian Boroi pe 6 December 2009 la 19:05 (#)Prefer varianta in care vad si leaderul, aici Al Pacino.
Victor, Victorie!
Chiar daca vom invinge la 1 inch.
De Cristian Boroi pe 6 December 2009 la 19:09 (#)This is the difference between fucking life and death.
D-le Ciutacu,
Am emotii destule…Va astept la Sinteza Zilei.
Sa ne dea Dumnezeu numai bine!
IoanaP
De IoanaP pe 6 December 2009 la 19:11 (#)“la 17.00 Geoana avea 2.5% peste Basescu. Pana la 21 se consolideaza sau se fura.”
Asta-i culmea! Au redus diferenta la 2.5%! Au furat de au rupt PDListii!
De SimP pe 6 December 2009 la 19:15 (#)No, nu-i bai! Trecem la plan B! Sabotam tot ce face PDLul!
XXXXX Stalin de securisti, va aratam noi voua! Pardon my French, dar e greu sa ma abtin.
vreau pe geaoan presedinte… Am votat la 10 de dimineata si de atunci fac 13-14 pe net. Vreau sa se etrmine cu basescu si sa revenim la o viata normala. Alo, ma aude cineva ? Cei cae sunteti de acord cu mine dar nu ati votat inca ( si prietenii,vecinii,colegii,rudele dvs). Vorbiti cu ei, faceti ceva, altfel pdlul fura si noi tot asa vom trai si peste 5,10,15 ani … Va permiteti asta ??
De Mihaela pe 6 December 2009 la 19:15 (#)Dle Ciutacu ,stiti de ce voteaza basescu la liceul Xenopol?Pentru ca are domiciliul( in cartea de identitate) pe strada Stefan Mihaileanu,la “casuta”pe care si-a “daruit-o cand base era primarul Capitalei.Acest liceu este intre strada Traian si Stefan Mihaileanu,langa Foisorul de Foc.E un subiect pe care nimeni nu l-a sesizat.Interesant…
De Ted pe 6 December 2009 la 19:19 (#)Sper ca vom reusi! Si sper asta din tot sufletul. Iti multumim ca existi. Sa nu te schimbi, pentru ca ”nu stiu cati mai suntem”. Vom vedea la ora 21,00.
De sherry pe 6 December 2009 la 19:35 (#)domnilor…Desi lupta-i crancena NOI OAMENII LIBERI si nu turmele de oi portocalii ne vom impune vointa.Dupa ce ne vom linisti trebuie pusa in discutie o mare problema : partidul termitelor portocalii s-a compromis, au aruncat tara in dezastru si sunt in acest moment adeptii totalitarismului.O astfel de grupare trebuie scoasa in afara legii.
De FLORIN pe 6 December 2009 la 19:36 (#)Gata sa terminat Geoana a iesit cu peste 3,5%.Sunt turbati toti.
De stefan pe 6 December 2009 la 19:53 (#)mi se face rau. N-am nicio treaba… dar ce se intampla pe antena 3 NU E FAIR
in rest, cu sanatate. Bine-ati venit inapoi in iad
De shoarecu pe 6 December 2009 la 19:56 (#)Cornel Vadim Tudor-omul providenţial să dea Preşedintele României din această seară pentru următorii cinci ani,pe Mircea Gioană, pentru care PRM va intra la guvernare cu un mic minister şi ce o mai pica.
De Revizorul tehnic pe 6 December 2009 la 20:02 (#)In ce lume traiesti domnule daniel.alx. Eu am acasa peste 80 canale tv . Tu nu ai nu-ti place SCHIMBA CANALUL !!
De Ando pe 6 December 2009 la 20:09 (#)Bravo presei romanesti care l-a terminat pe Tiran.Dar cred ca in acelasi procent putem sa-i “multumim” si Crizei
De Araya pe 6 December 2009 la 20:17 (#)Mi-e teama ca PDL-ul si Basescu vor incerca sa-si castige diferenta mica de procente (era bine daca era mai mare, era clar atunci…) IN STRADA , prin “impunere populara” …!!! Sper sa gresesc , dar nu cred… Miroase a “mineriade portocalii”… Ramane de vazut…!!!
De Nostradamus pe 6 December 2009 la 20:22 (#)mai sunt 38 de minute pana la “egzitpul” – cum ii zicea boxescu, dar mai sunt inca vreo doua-trei zile pentru ciordit…
De Tudor pe 6 December 2009 la 20:23 (#)BASESCU ESTE PE VAL !
De mihail pe 6 December 2009 la 20:28 (#)…adica pleaca
Site-ul Antenei 3 abia se incarca, ce sa mai speram ca vedem emisiune Live, pe net, din afara tarii. Faceti ceva!!!!!
De MONA pe 6 December 2009 la 20:29 (#)la sediul pdl din modrogan se ard documentele in curtea din spate! basexule, pregateste salupa! asta daca o sa mai ai timp sa fugi, mama ta de lepra!
De jan pe 6 December 2009 la 20:34 (#)Gata, am facut-o! M-am spalat pe miini, am mancat si o laima dupa aceea. Am “basit” impotriva lui traian chelescu! Mi-e greata dar sper ca nu pentru mult timp. Ma sperie gandul ca dupa modificarea constitutiei traian chelescu/chiorescu va putea candida inca de doua ori!
De Il Consigliere pe 6 December 2009 la 20:36 (#)A pierdut CHIORUL!!!!!!!!!!!!!!!!uraaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!
De pustia pe 6 December 2009 la 20:40 (#)Doamne Ajuta!!!!!!!
Victore, vreau sa o vad pe udrea cum plange, te org da-o la televizor.
De lucia pe 6 December 2009 la 20:43 (#)http://stirea.wordpress.com/2009/12/06/traian-basescu-a-pierdut-alegerile-6-12-2009-gata/
Il felicit pe Mircea Geoana noul Presedinte al Romaniei !
De ovidiu pe 6 December 2009 la 20:43 (#)basescu la jilava
Pe sursele mele( adica eu )
De korbul pe 6 December 2009 la 20:44 (#)Geoana 51,45%
Basinescu AUT
Ma, dar e incredibil Tolontan ala… El ia si bani de la Voiculescu?? Pai e mai rau ca Sever Voinescu!
De jan pe 6 December 2009 la 20:46 (#)Domnule Ciutacu, si eu astept sa vad rictusurile de durere… aceleasi:)
De Tudor pe 6 December 2009 la 20:46 (#)@Ciutacu: Ha , ha , ha …. “Vreau sa vad rictusuri de durere…!!!”
De Nostradamus pe 6 December 2009 la 20:46 (#)Traiane, nici nu stii cat de mic incepi sa fii…
De Ioana S., Bucuresti pe 6 December 2009 la 20:47 (#)Au furat fara jena, in fata politiei si a camerelor de luat vederi….Au aruncat cu banii mai ceva ca la o nunta traditionala…
Au incolonat oamenii si i-au manat ca pe turma sub amenintati sau promisiuni….
Ma intreb : sunt intr-o tara europeana sau am un cosmar, m-am intors in tara lui Ceausescu?
Si noi vrem rictusuri de durere. Te iubim, Victore. Mai bine face un pahar de vin decat un pachet de tigari. Noapte lunga iti dorim.
De raluca pe 6 December 2009 la 20:49 (#)Pa,pa,Nuti.
Multumesc pentru traducere. Nu inteleg dece noi cei care nu cunoastem engleza suntem priviti cu dispret? E cumva rusine, sau au aparut o noua categorie de genul bonjuristilor de la `48? Ca sa revenim la alegeri. Tin minte o replica dintr-un film chinezesc, stupid de altfel, pe care l-am vazut la TVR prin anii `70, dar care se potriveste de minune azi. Pe front,in timp ce gloantele suierau in aer, comisarul politic ii zice comandantului militar: ,, Tovarasul Mao a spus:,,Sa nu ne bucuram de victoriile lesne obtinute!”. Asa zic si eu, sa vedem ce-o fi. Mi-e tare frica de rezultatul alegerilor, de faptul ca disperarea maladiva a basitilor sa nu suceasca rezultatul firesc pe care si-l doresc oamenii normali la cap, vorbitori sau nu de engleza.
De decepol pe 6 December 2009 la 20:50 (#)Se pare ca “tiganca imputita” a avut dreptate cand i-a ghicit in cafea lui Base. Hi,hi.
De raluca pe 6 December 2009 la 20:52 (#)D-le Ciutacu, stiti de ce imi este frica daca e Geoana? De faptul ca ungurii, care il sustin, dupa alegere, vor avea pretentii mai mult decat un fotoliu de minster. De sta mi-e teama. Se si vede, ca Transilvania nu e cu Geoana. Inainte de institutiile statului, trebuie sa avem stat si un popor care isi respecta istoria si tara. Dar se vor distruse incet si sigur.
De MONA pe 6 December 2009 la 21:02 (#)Viiictoooooooooooriiiiiiiiiieeeeeeeeeeee!
De Constantin pe 6 December 2009 la 21:05 (#)AM SCAPAT!
De alien pe 6 December 2009 la 21:07 (#)Daca un punct procentual este 100.000 de voturi
De duda pe 6 December 2009 la 21:08 (#)nu are de unde sa scoata marinarul 240.000 de voturi oricat le numara.
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
De Misha pe 6 December 2009 la 21:09 (#)Toata stima, domnule Ciutacu! Iti multumesc, Crin!
De Vitoria Lipan cu note buna la gramatica pe 6 December 2009 la 21:09 (#)Sper ca dimineata sa nu am un cosmar, cand deschid televizorul. PD-ii deja lucreaza, fac noapte alba. Sunt cu sabia la gat, sunt dispusi sa faca orice. Mare atentie! Nu spun mai mult!
De raluca pe 6 December 2009 la 21:14 (#)Frateloo!Mai tremuram pana maine seara sau e gata??Am sca[at de chior si gasca lui de mafioti??
De Stelos pe 6 December 2009 la 21:26 (#)Sa dea Domnul sa fie asa!
Indiferent de cine iese, cel mai mişto ar fi să ne prindem că sunt multe lucruri de făcut în ţara asta; hai să ne apucăm de treabă! Nu votul de astăzi ne va schimba viaţa. Fiecare dintre noi este un jucător, iar echipa este poporul. Câţi au luptat pentru un centimetru favorabil altora în loc să lupte pentru un centimetru favorabil personal?
De Acuhicuz pe 6 December 2009 la 21:49 (#)
:D:D:D si maine sa dea Domnul sa ranjesc la fel!!! Si maine e viata si vreau sa o traiesc! De maine, voi iubi!!!! Ce aud? Au ramas fara corent???? O plecat Hudrea, bre, d-aia!:)))
De nume_necesar pe 6 December 2009 la 21:56 (#)S-a “facut nefacutul”.Basescu a fost invins.De fapt dansul a fost 5 ani de zile un invins, pentru ca nimic din ce si-a propus nu a fost dus la bun sfarsit: cu guvernele a dat gres, lupta cu coruptia a pierdut, condamnarea comunismului a fost o minciuna, lupta cu Iliescu la fel a pierdut,etc. Practic un invins a fost invins.
De I.I. pe 6 December 2009 la 22:01 (#)Si in acest fel el a PIERDUT TOTUL
THE WINNER TAKES IT ALL!!!
Tot ce s-a intamplat pana acum E ISTORIE!Nu mai e nimic de zis, nu mai e carte de jucat.
Invingatorul ia tot, si invinsul s-a micit pe langa invingator, ca asta e soarta lui.
Trist, dar adevarat.
Dumneavoastra ati prevazut acest lucru scriind:”duminica pierzi…unii totul”.
Adevar grait-ai ca de fiecare data..
De Liz pe 6 December 2009 la 22:12 (#)…pohta ce-ati pohtit! …a iesit Geoana! Ce se va intampla acum? Vor urma doi ani de o liniste mormantala – veti vedea/auzi un consens cum n-ati mai avut nici macar pe vremea lui Iliescu. PDL va fi singurul partid de opozitie – asa ca nu va avea de ce sa se reformeze, cum ar fi trebuit. Daca Basescu pleaca “pe mare”, cum a promis, va disparea si PDL – asa ca nu vom mai avea opozitie. Daca nu pleaca, iar e rau: PDL (si Basescu) vor creste din nou, nu pentru merite, ci pentru simplul fapt ca sunt singurul partid de opozitie. Enjoy! .
De saitnoxis pe 6 December 2009 la 22:29 (#)Domnule Ciutacu,
De Theodora pe 6 December 2009 la 22:39 (#)Aceasta victorie va apartine si dumneavoastra. Va multumim pentru tot ce ati facut!
Va multumim ca ne-ati dat incredere si speranta!
Sa speram ca am va fi bine
As vrea sa fiu mai optimista, dar la cat de relaxat ne-a anuntat Videanu sa stam fara grija ca dimineata rezultatele vor fi altele, nu prea-mi vine sa ma bucur!
Au ei ceva buletine si o stampila puse bine. Pana nu vad rezultatul oficial nu cred ca a castigat Geoana.
De Roxana pe 6 December 2009 la 22:55 (#)In urma circului prezentat de mutantul chior astazi,si la ce se intampla in Rromania,am decis sa emigrez sau mai bine ma sinucid!O tara de imbecili in frunte cu mine,pentru ca am avut oferta sa raman in Belgia si nu am ramas.O tara plina de cretini,care-si merita soarta!
De dorin pe 6 December 2009 la 23:41 (#)Victor Ciutacu, faceti apel sa stea toti cu ochii pe pedelei la sectii, magarii astia ar linge de pe jos in noaptea asta ca sa fure cat le mai trebuie! L-ati auzit pe basescu, a anuntat exact cate voturi ii trebuie maine la prima ora, astia ar fi capabili sa deturneze si transportul cu urnele! Nu-i lasati sa-si bata joc de tara asta, ne-a ajuns saracia si paranoia, ne-au ajuns scandalurile si vulgaritatile! Basescu si PD-Lul trebuie sa plece, sa dispara de tot, sa nu mai auzim de ei in veci! Nu trebuie sa uitam ca astia sunt disperati sa fure tot ce mai pot fura! Miza este uriasa!
De Mara pe 6 December 2009 la 23:47 (#)Ai anticipat perfect ca se va purta lupta la inci diferenta, la lungimi de baioneta, ca cei care vor trage cu ghearele mai tare pt fiecare centimetru vor castiga.
De Mihai pe 6 December 2009 la 23:48 (#)Se vede treaba ca batalia asta nu e totusi la vot, ci la numaratoare.
Atentie la numaratoarea din noaptea acesta. Daca i-au scos EBE-i 4 procente, intelegeti ca au exercitiu si disperare mai mare.
Apoi, daca iese Geoana, as vrea sa avem si o prima doamna a Romaniei mai implicata social si mai vizibila. Deja dna Geoana face un lucru minunat la Renasterea si Crucea Rosie. Puteti sa fiti un model, doamna! Va asteptam.
De MONA pe 6 December 2009 la 23:58 (#)Baselu a fost un jeg, este un gunoi si va muri
De Iordachel Gudurau pe 7 December 2009 la 00:26 (#)tot ca un jeg. Is asa de disperati si pierd atat de mult incat sunt in stare de orice.
sa vedem pana la urma. Cu toate ca exit poll-urile nu aua rata de eroare mai mare de 0,1-0,2%…
Imi spune si mie cineva daca poate accesa site-ul Antena 3 si (daca reuseste) poate urmari Live-ul. Eu pot accesa orice site, numai acesta nu. De ce?
De MONA pe 7 December 2009 la 00:28 (#)uraaaa, am scapat de basinos
De florin dia pe 7 December 2009 la 00:43 (#)Talharul de Videanu ne minte in fata. Cat mai suportam cosmarul asta? Unde s-au dus banii de la FMI? In campania electorala a lui Basescu. Este jaf mai ceva ca pe vremea fanariotilor. Daca maine vad ca a castigat Basescu-securistul, atunci Dumnezeu ne-a lasat pe mana diavolului. Tupeu de borfas mai are Videanu, dupa ce a distrus Bucurestiul. Cata ura am pe ei… la cum ii vedeam cum imparteau ajutoare din banii proveniti din taxe si impozite… jigodii portocalii
De alex pe 7 December 2009 la 01:18 (#)The best speech ever … only by Al Pacino … good job Ciutacu …….
De Dan pe 7 December 2009 la 01:43 (#)PD-l fura la greu si pina la urma il scot pe basescu ca sa nu piarda ciolanul.
Nasol e ca peste 5 milioane de prosti au votat cu basescu asta arata de ce Romania este unde este si Brucan s-a inselat cu vre-o 40 de ani in estimarea lui.
De Barosanul pe 7 December 2009 la 01:43 (#)intrebare: nu e absurd sa iasa 50%-50% in orice exit-poll? cum zic aia de la csop… dupa parerea mea, 50-50 e ca si cum ai ghici numrerele la loto sau chiar mai improbabil de atat.
De florin dia pe 7 December 2009 la 02:01 (#)wondrefull where the fuck did you find this?
De gogu pe 7 December 2009 la 02:24 (#)Base nu va pleca de buna voie de la cotroceni..il pune pe videanu sa repete ca papagalul ca ei au castigat in ideea ca mai fura in noaptea asta si ca vor scoate lumea in strada daca nu le tine figura cu furatul. base e un nenorocit cap-coada…eu ma intreb care dracului sunt aia aproape 50% care l-au votat pe chior?….trist…inseamna ca Romania este intr-o situatie mult mai grava decat se stie.
De mutter pe 7 December 2009 la 02:27 (#)eu… azi… nu am mai “facut-o”!! pentru ca nu am avut “protectie”.. Amandoi sunt boli venerice!!! daca era Crin, poate ma mai riscam.. din nou… cum am mai facut si alta dat’… acum dupa 22 de ani de scoala, mi-e rusine ca m-am nascut aici.. nu-mi doresc decat sa plec si sa uit de romanica…
De via bruxelles-geneva pe 7 December 2009 la 03:09 (#)Cetatenii romani sunt de vina pentru mizeria din Romania. Nu sunt in stare sa aleaga un presedinte decent. Manipularea securistilor nu are margini. Este o mizerie de nedescris. Romania este o rusine a Europei. Cetatenii romani nu au nevoie de un guvern
De Crocodilul pe 7 December 2009 la 03:23 (#)Nu pot sa cred in ce tara traiesc. Cred ca suntem noi, cei care bantuim pe aici, mai depresivi. Ma uit la rezultate si-mi dau seama ca inca multi traiesc bine, in Romania. Cata minte poti sa ai sa pui botu la toata manipularea asta de doi bani?
De raluca pe 7 December 2009 la 03:29 (#)Scriam ca textul a fost CITIT de Al Pacino. Cuvintele apartin lui John Logan.
De I.I. pe 7 December 2009 la 03:33 (#)Ideea s-a nascut din nevoia de sustinere, de sprijin, ca sa nu mai vorbim de energie, inspiratie fata de o echipa, fata de un individ. Si toate aceste nevoi sunt inmanunchiate in discursul rostit de Al Pacino si a devenit larg cunoscut in lumea fotbalului in primul rand, si extrapolat la alte domenii. El poate fi evocat in orice circumstanta, in situatii peronale, profesionale. Orice problema poate fi rezolvata aplicand tactica “inch by inch”. Asa-i!
ma uit la moguli: victor&badea
De gogu pe 7 December 2009 la 03:50 (#)bai daca iese basexu presedinte o rapesc pe oana si fug cu ea in siberia
De gogu pe 7 December 2009 la 04:39 (#)ma inspaimanta modul in care s-a furat.
De gogu pe 7 December 2009 la 04:46 (#)ma nspaimanta dobitocii, care totusi l-au votat pe basexu.
sibeia nu ma inspaimanta.
pnl dixit: nu va suparati pe noi pentru romania moderna, ok.
De gogu pe 7 December 2009 la 04:52 (#)Domnule Victor Ciutacu,iti multumim pentru tot ce faci pentru noi.Mereu mi-am dorit sa vad pe cineva si sa aud pe cineva cum ne deschide noua si familiilor noastre aceste orizonturi de cunoastere tribidimensionale austere si levitarea intr-un univers inteligentional care ne uneste intr-o fapta si o savoare a faptei mentionate mai sus.Nu cred ca ne putem ajuta singuri sa iesim din marasmul intortocheat a unor alte mentalitati invechite despre ceea ce este si ceea ce nu este.Am inteles inca o data si poate mult mai mult ce se afla in jurul nostru dar si in jurul celorlalti.Cum am putea sa reactionam corect ,cum am putea sa intelegem atitudinea nesemnificativa pe care o deslusesti cu atata migala si desavarsism.Apreciem tot ce faci dar si ce nu faci si iata ca acum iti multumim si as vrea sa avem siguranta ca si tu si ceilalti de care noi acesti oameni corecti depindem, sa ne insufletiti sa stim si sa cunoastem mult mai mult.Inchei micile mele randuri alaturandu-ma celor mai de incredere voci ale mass-mediei si va uram succes si asa sa o duceti mereu mai departe ca un stindard comun si contemplativ pe paginile de ziar si ecranele de televizor pe care acum le intelegem mai bine si cu mai multa usurinta.Multumim ca existi si ne faci cunoscuta existenta ta.De la tine am invatat sa fiu din ce in ce mai inteligent.Multumesc deasemenea.
De costache arnautiu pe 7 December 2009 la 05:26 (#)Multumesc, tizule!
De Victor (altul) pe 7 December 2009 la 06:15 (#)Ne-am dat dracu asta este.Multimea de prosti a fost “mai multa” si l-au vrut din nou pe asimetric.
De santinela pe 7 December 2009 la 06:43 (#)
((((((
De Misha pe 7 December 2009 la 06:54 (#)Oare nu e nici un pericol daca mai comentez pe acest blog?
De raluca pe 7 December 2009 la 07:52 (#)O metoda de furt la alegeri a fost inca din sectia de vot. De ex. o cunostinta, care locuieste in afara orasului, dar inca nu si-a facut mutatie, a mers sa voteze, in circumscriptia careia apartine, la 20h ,40 min. Si ce sa vada? Deja votase si semnatura ei figura pe lista. La fel si a sotului, care e plecat din tara. Cum sa faci scandal, daca tu ai firma? Te freaca astia dupa…coform metodelor de drapta.
incredibil! ori au furat ca in codru, ori avem o tara plina de….
De soul_chaser pe 7 December 2009 la 08:12 (#)
De bator pe 7 December 2009 la 08:13 (#)momentul i se potriveste perfect lui Geoana…
peste 5 (cinci) milioane au votat cu Nesimtitul politicii romanesti ??????????????
De korbul pe 7 December 2009 la 08:15 (#)Ardealul + Banatul ne-a dat ( redat ) pacostea portocalie pentru 5 ani!!!!!!!!!!!!????????
Mare jena, am impresia ca trebuie sa emigrez in SUO ( statele unite ale Olteniei )
Semneaza un dobitok de moldovean de pe Bega.
Fratilor, emigrati! Mai e timp! Si dupa ce plecati, o sa deschidem larg geamurile sa iasa mirosu de mitocani! (literatura romaneasca sa traiasca!)
Basescu: 50,43%
Geoana: 49,57%
DIXIT BEC
De mami pe 7 December 2009 la 08:36 (#)Ora 8.56-Iohannis spune la Antena3…”voi mai venii desigur,la Bucuresti,cu alte probleme,acum….nu mai are rost!
De Stelos pe 7 December 2009 la 09:00 (#)Agonie si extaz! inca 5 ani de mizerie- sa ne ajute Dumnezeu sa rezistam,desi..tare ma bate gandul din ce in ce mai mult sa o tai din tara…
Oare cate voturi au fost furate din vina celor care au hotarat ca e cazul sa sarbatoreasca prea repede victoria?
De tibi pe 7 December 2009 la 09:01 (#)“Un fleac. I-am ciuruit.” Ce declaratie… Asta spune tot despre TB. E blestemul nostru sa avem un nou Ceausescu. Doamne nu ne incerca cat putem noi indura.
De gica contra pe 7 December 2009 la 09:07 (#)sunt atat de AMARATA la ora asta de ce aud ,incat nu pot comenta nimic
De zoe pe 7 December 2009 la 09:08 (#)Nu stiu ce faceti voi, noi vom emigra
(
De Lea pe 7 December 2009 la 09:13 (#)Am plans, dar acum mi-a trecut si incep sa ma obisnuiesc cu ideea. Fac planuri sa ies din aceasta mizerie. Sa traiti cum ati votat!
Ce se intampla, cum este posibila o asemenea frauda?! Romania se intoarce la dictatura? Cum este posibil sa se stinga becurile in toata tara, sectii……..de la Modrogan cu semnal, apoi in toata tara??????????? Cum este posibil? Sunt ingrozita! S-a furat, domnilor, Romania e aproape de autodistrugere….si eu si familia mea suntem terminati, mahniti si disperati….nu mai am cuvinte.
De Sorin pe 7 December 2009 la 09:15 (#)Suntem ingroziti, intelegeti? Unii dintre noi suntem pe punctul de a parasi tara!
Eu intr-o tara cu o curva imbecila in poala unui drac de presedinte….nu pot trai.
ce ne facem acum???
De cristina pe 7 December 2009 la 09:18 (#)daca as fi avut posibilitatea sa plec azi, azi as fi plecat.
niciodata nu mi-am dorit sa parasesc aceasta tara dar de-acum as face-o. e prea mult si e peste puterea mea de intelegere cum sa faci asa ceva, cum sa-ti placa toate astea?nu pot sa accept ca ne meritam soarta.
pt. Barosanul: intradevar “VRE-O” 5 milioane de prosti l-au votat; si vreo 4 milioane si ceva l-au votat pe alalalt! de destepti…
De agia pe 7 December 2009 la 09:18 (#)de la extaz la dezamagire…….Cred ca ne vedem peste 5 ani de auzit poate daca ne da voie VICTOR.Va doresc sarbatori FERICITE
De cristian pe 7 December 2009 la 09:25 (#)ESTE FURT PE FATA
NU CRED CA CELE 3 SONDAJE DE OPINIE AU FOST ERONATE
IN BEC SINT OAMENII LUI BASESCU
De ion groapa pe 7 December 2009 la 09:28 (#)Dolarul va ajunge in scurt timp la 4,5. O sa ne ia gaia. Bravo Basescule, acum poti sa ne vinzi rusilor pe fata ca ai legitimitate. In fata prostilor normal.
De Adriana Grigorescu pe 7 December 2009 la 09:28 (#)Buna dimineatza,….!!!
De Anicyca maia pe 7 December 2009 la 09:29 (#)Desi nu-i buna deloc, nu…
O tot spun ,de cateva postari incoace…disperarea este o motivatie mult mai puternica decat dorinta.
Totul a decurs ,cu greu totusi asa cum am intuit,…
Baietii cu ochi albastri au fost la posturi,si-au facut treaba impecabil se pare pana la urma in timp ce “contracandidatii” lor ,erau ocupati sa ingurgiteze cat mai multe pateuri ( “crapelnita”-dupa cum bine ati spus ,D-le Ciutacu…este inca o tentatie irezistibila pentru romani ,se pare indiferent de “nivelul de trai”)…
Si ce daca e evident pentru toata lumea, ca aseara basescu a inceput discursul cu 5 min mai devreme , si ce daca era evident pentru toata lumea ca nu era acelasi basescu “invingator” pe care-l stiam ci ,dimpotriva unul extrem de evident de tensionat,….
Si ce daca ,…
Exact cum am spus, din pacate….
Masinaria de stat ( aflata evident in mainile celor de la putere-ce daca sunt interimari :sunt la putere-), baietii frumosi ,romanii prosti (dar fericiti cu o galeata si o geaca in mana)si-au facut datoria intr-o Romanie saraca, disperata si ectrem de trista….
Suntem o tara TRISTA d-le Ciutacu, din pacate …
50,4% – Idioti, manelisti, fomisti, infractori si hoti.
49,6% – Trasi pe sfoara.
100% – Invinsi.
De Drujbaru pe 7 December 2009 la 09:30 (#)nu este cazul de alegeri parlamentare anticipate ca si asa sintem saraci
costurile acestei campanii le vom plati noi muritorii de rind
sa scoata parlamentarii bani din buzunarul propiu pentru campanie (inclusiv tiparire buletine ,stampile ,etc ); de la buget sa nu se aloce nici un ban pentru poftele lui basescu
De ion groapa pe 7 December 2009 la 09:33 (#)P.S. se pare ,ca suntem exact ca in zacala aia : ” stii ce bagi ,habar n-ai ce iese …!! “
De Anicyca maia pe 7 December 2009 la 09:33 (#)Frumoasa e tara mea, frumoasa-i Germania! Dupa rezultatele oficiale, daca Base iese iar, nu cred ca apuca sa se mai deschida usile alea batante la aeroport. Victoras tata, punem bani de-un charter? Ultimul stinge lumina.
De Sergiu pe 7 December 2009 la 09:37 (#)Sunt atit de dezamagit…nu neaparat ca il mai vedem pe portocaliu inca cinci ani, cu circul lui cu tot. Frauda ma dezamageste mai tare! Faza cu stinsul luminilor a fost aranjata, e clar, ca si iesirea lui Videanu cu procente false la numai doua ore de la inchiderea urnelor …cind nici mama mare nu putea sa numere voturile atit de repede! Vai de noi, ce tara amarita in care se fura la drumul mare si nimeni nu poate sa faca nimic…
De antisistem pe 7 December 2009 la 09:37 (#)Si uite asa plecam noi din tara , si uite asa ne-a tras-o (iar ) base , si uite asa am votat de doua ori la alegerile astea si de fiecare data am facut un kkt, si uite asa presedintele a fost decis de kilele de faina si galetile goale si uite asa imi vine sa vomit si uite asa imi vine sa imi bag picioarele in ea de tara … detin 300 de mp intr=un orasel din sud-estul tarii pe care mi i-as lua in carca si as pleca cu ei in ….. tanganika
De brouvi pe 7 December 2009 la 09:37 (#)E 09.39 AM 07.12.2009 … si am impresia ca am mierlit`o. Incep serios sa`mi caut de munca in afara. Mai astept pana la 13 sa vad ce mai are de spus Bodega Electorala Centrala si incep sa`mi fac bagajul. Nea Nicu a fost mic copil pe langa asta. Mai mult ca sigut urmeaza anticipatele parlamentare… alta furaciune… nu mai am chef sa`mi pierd tineretea aici…
De Hosty pe 7 December 2009 la 09:39 (#)Nu-i asa ca urmatoarea moda va fi depunerea dosarului de emigrare pentru “persecutare politica”sau cum se mai spune. Deci, vor aparea noi oportunitati pentru romani.
De raluca pe 7 December 2009 la 09:40 (#)PS: Putea fi si altfel… dar asa mai inmormantam un vis si`i cantam prohodu!
De Hosty pe 7 December 2009 la 09:42 (#)http://www.youtube.com/watch?v=e2Ma4BvMUwU
Sefu…., ai plecat? Vezi unde te duci ca astia pe afara sant ai lui base.
De dinug pe 7 December 2009 la 09:45 (#)Eu raman… Daca vii peste o juma’ de an sa nu fii zgarcit, dai si tu ceva la o mana intinsa.
Daca vii peste un an cred ca nu ma mai gasesti.
Pa…
Ciutacule poti sa-i zici fiului ca-i timpul sa emigram cu totii…, apropo, turismul electoral is doar fumigene…, in oradea presedintii de sectii de votare au primit propuneri financiare de 100 mln, pentru ai lasa pe pd-lei sa se “joace” in urnele cu voturi, cazul pe care il cunosc imi spune ca a refuzat oferta, dar ce se intampla acolo unde nu au fost refuzati….???
De zzz pe 7 December 2009 la 09:49 (#)Daca o sa ramana asa % finale, am belito….
Cu o majoritate psd-pnl in parlament era necesar ca presedintele sa fie de alta factura politica desi basescu nu e varianta optima.Dar altul nu e ,asa ca….
De cip pe 7 December 2009 la 09:49 (#)numarati voturile la sange, verificati-le daca au stampila sectiei, vedeti cati au votat. nu se poate sa fim furati in halul asta. sunt 600.000 de votanti pe liste suplimentare. avand in vedere diferenta foarte mica, se impune renumararea voturilor. basescu spunea aseara ca a invins, videanu vorbea de 50.4% la ora 23.00. Radu Moraru vorbea de 50.4% de la ora 21.00. OTV vorbea de 50.7%. unde mai este democratia?
De Cornel - Vaslui pe 7 December 2009 la 09:49 (#)Geoana e un neghiob . Putem sa-i multumim pentru tot . Banuiesc ca acum e chiar mai tensionat decat miercuri , nu-l viziteaza pe Vantu sa-l relaxeze ? A, si dupa aceea se poate duce iar la Moscova . Tot secret (sa nu mai stim de el) . Bilet numai dus .
De Adi pe 7 December 2009 la 09:49 (#)Hai, nu mai fiti asa tristi. Cine-ar mai fi facut emisiuni anti-Basescu daca pleca pe mare
?
De Luci pe 7 December 2009 la 09:52 (#)Singura noastra sansa este sa deschidem un cont in care cine vrea sa depuna bani, sa angajam un lunestist, ca altfel nu o sa scapam de tiranul asta. Cand o sa modifice constitutia o sa faca in asa fel incat sa mai poata obtina un mandat dupa dupa inca 5 ani, va garantez.
De Robert Sandu pe 7 December 2009 la 09:53 (#)Mulţumim, PSD, pentru dorinţa neţărmurită de a fi participat la ciolan acum un an!
De violet pe 7 December 2009 la 09:54 (#)Sau, cum se spune, fiecare pasăre pe limba ei piere. Pentru că n-au putut ei să suporte ideea unui prim ministru liberal, pe Tăriceanu. Care se dovedise foarte bun în a-i ţine piept marinarului.
Acum am fi fost şi noi, în sfârşit, liniştiţi.
@Sergiu
Rezerva-mi si mie un loc….
Trageti-mi mai o palma,un pumn,ceva,sa ma trezesc din cosmar!Azi noapte m-am culcat linistita si m-am trezit sa vad porcaria asta de sondaj….mai sila mi-e ca am luat parte la frauda….la ce oare mi-a stat capul cand m-am dus la vot crezand ca de data asta e pe bune?
I want a RECOUNT!!!
De felicitari pe 7 December 2009 la 09:56 (#)Ce situatie de kk, ce tara de schizoizi, e jale ! Ne-dus dracului cu totii inclusiv vomitaturile alea care l-au votat !
De cornel pe 7 December 2009 la 09:58 (#)cel mai nasol e ca am crezut ca am scapat. macar si pt o noapte am crezut asta.
De cristina pe 7 December 2009 la 10:01 (#)degeaba m-am dus la vot. peste 5 ani o sa se puna prim-ministru daca nu cumva o sa mai vrea o data. o sa fie naspa rau.
eu cred ca presedintele a fost decis de lupta south stream vs. nabucco…
De prea prost pentu voi pe 7 December 2009 la 10:04 (#)Ok!! O luam de la capat?
De dana pe 7 December 2009 la 10:05 (#)…Nu scapam de escu!nu stiu unde am citit ca Eminescu nu a fost recunoscut pana nu si-a pus un escu la sfarsitul numelui!este a 2 sansa a romanilor sa scape de escu si se pare ca sunt vrajiti,mai poti sti?un golan nu poate fi doborat decat de un alt golan,nicidecum de baieti de salon!daca psd,pnl,udmr,prm,png si societatea civila nu au putut inlatura un golan inseamna ca il meritam sa ne spalam pe cap cu el!si nu uitati in romania sunt 2 milioane de tigani care nu patesc nimic si au ajuns deja sa faca legea desi habar nu au de ea!sa auzim de bine!
De brankardierul pe 7 December 2009 la 10:05 (#)Azil politic, nu emigrare, nuanta e esentiala la unde s-a ajuns. Unde sa cer, fratilor, lagar, azil, orice numai sa scap de ticalosenia care a pus definitiv laba pe tara asta de prapaditi? Decat un trepanat care sa se creada mare erou ca poate sa voteze de 5 ori….. ia uite ce nick mi-am tras
De Lee Harvey Oswald pe 7 December 2009 la 10:06 (#)S-a legitimat prostia,furaciunea,smecheria,smenul…
De Lucike pe 7 December 2009 la 10:07 (#)Sunt cinci milioane de cretini in tara asta,care pun botul la smenozeala.
Vb cuiva de pe aici…sa traiti voi bine,eu dau dracu tara asta si plec.Las naibi serviciul de la banca,imi bag picioarele-n ea treaba
Daca ei isi baga ceva in votul nostru si fura pe fata,la noi e problema
salut, sunt student in anul 2 la facultatea de drept, e primul meu comentariu pe blog, am tinut sa imi expun parerea in legatura cu alegerile
cred ca majoritatea de aici sunteti manipulati rau si creduli, pei toate exit-pollurile acelea sunt controlate de moguli, asa a fost si cu nastase, la fel basescu pierduse si dimineata el a fost pe primul loc
vroiati sa se intoarca iar socialistii cu iliescu, hrebenciuc in fata ? stiti prea bine ca geoana este marioneta lor, raman la parerea ca domnul diaconescu de la psd ar fi castigat inca din primul tur daca ar fi fost alesul partidului, dar astia nu au nevoie de cristi diaconescu, au nevoie de “prostanaci” pe care sa-i poata controla
am votat basescu nu neaparat pentru ca am fost convins de “ideologia” de dreapta, ci mai ales pentru a nu iesi iar psd-ul, cum ziceau cei din fruntea socialistilor, “sa fie liniste iar” adica televiziunile sa fie controlate de ei ca atunci cand era iliescu si sa isi faca manevrele in liniste domni precum mazare, vanghelie s.a.
cea mai mare drama a fost ca a trebuit sa alegem dintre 2 rele …
sper sa nu imi fie sters comentariul …
inca ceva, cred de asemenea faptul ca aceasta ura continua aratata de antene si realitatea l-au victimizat mult pe basescu, fapt ce i-a atras mai multi simpatizanti decat ar fi strans … inteleg sa nu il suporti pe actualul presedinte, dar nici sa il critici in fiecare emisiune, devine deja iritant pentru telespectator lucrul acesta, chiar am auzit de la unii cetateni ca l-au votat pe basescu doar pentru a vedea ce o sa mai spuna cei de la realitatea si antena 3 … nu ca ar fi asta o justificare “inteligenta”
De george pe 7 December 2009 la 10:11 (#)ideea e ca o sa ne ia dracu’ pe toti. eu ce vina am ca niste oligofreni voteaza conform neuronilor lor atrofiati? sa plece basescu intr-o insula de pe alta galaxie, cu ei cu tot, daca le place un betiv, un mincinos, un cameleon, un manelist, un bataus. de ce sa suferim toti pentru niste minti intunecate de noroi?
De che pe 7 December 2009 la 10:14 (#)CE AR ZICE AMBASADA S.U.A. DACA AR PRIMI 6 MILIOANE DE AZIL POLITIC ?
AR TREBUI SA FIE INTREBAT D-NUL AMBASADOR S.U.A.
PENTRU CA ACUM IN ROMANIA ESTE MAI RAU DECIT PE VREMEA LUI CEAUSESCU
ESTE CHIAR IMPOSIBIL SA TRAIM IN ROMANIA ?
De ion groapa pe 7 December 2009 la 10:16 (#)SORRY,EU CU FAMILIA VOI PLECA DIN TARA………Sti de ce ? Sunt mai multi prosti in aceasta tara decit destepti.Asa ca,ai las pe eie sa stea cu Basescu .Pina atunci nu ma mai pornesc nici radio nivi TV.
De liviu pe 7 December 2009 la 11:27 (#)Salutai pe cei de la TV antena 1si trei si mai ales de la MIRCEA BADEA si de la tine Victore.
SORRY….Liviu-cluj-napoca
Draga Victor,
Cui crezi ca-i pasa de vot cand sunt cumparati cu-n kil de ceva?
De Silviu pe 7 December 2009 la 12:01 (#)Cui crezi ca-i pasa de tara, cand n-au avut niciodata nimic al lor?
Cui crezi ca-i pasa de ceilalti, cand nici ei nu inteleg motivul mizeriei lor?
Diaspora – o dezamagire, au plecat si au uitat!
Bastinasii – jumatate inca n-au iesit din caverne!
Pacat de ceilalti – ai drepate, suntem “flotanti” la noi acasa. Deh! doar erori sau capricii geografice ale creatiei… mare pacat!!!
Hotia si prostia ne-au adus aici si nu neaparat in aceasta ordine;20 de ani au fost suficenti pentru a dispare speranta ca ne putem ridica din noroi,ca ne putem depasi conditia de “populatie” la discretia unor conducatori lipsiti de scrupule,oportunisti si verosi!
De iov pe 7 December 2009 la 12:11 (#)Victore,din pacate rezidentza a aparut in cele doua ore de torturi si sampanie.
De pcezar pe 7 December 2009 la 13:05 (#)Nu au nicio scuza ca ne-au dezamagit………..
Au castigat anticomunistii care au avut functii bune in PCR.
De anca pe 7 December 2009 la 14:12 (#)Iliescu macar a avut ceva de spus contra dictaturii.
Base ce facea? Contrabanda, sa aiba cu ce-si plati functia.
Atat cu lamentatiile. Eu sunt dezamagita, voi sunteti dezamagiti, la fel si altii.
Mai avem de tras pana urnim caruta din glod.
George spune:inteleg sa nu il suporti pe actualul presedinte, dar nici sa il critici in fiecare emisiune, devine deja iritant pentru telespectator lucrul acesta, chiar am auzit de la unii cetateni ca l-au votat pe basescu doar pentru a vedea ce o sa mai spuna cei de la realitatea si antena 3 … nu ca ar fi asta o justificare “inteligenta”
Rostul presei nu este sa-l laude pe preaiubitul conducator. Citeste “Scateia”, “Flacara” si ce mai poti gasi, ca sa-ti faci idee.
Politicianul de la varf TREBUIE criticat si atat. Doar nu crezi ca merita laude pentru ca-si respecta primisiunile din campanie.
In legatura cu d-l Diaconescu, desi il apreciez, n-ai dreptate. Nu este cunoscut. Nu s-a tavalit cu oile, n-a baut cu ciobanii la TV.
De anca pe 7 December 2009 la 14:27 (#)Te inch was stole from us….
De bogdan pe 7 December 2009 la 16:35 (#)VICTOR:M-AM HOTARAT! RAMAN AICI SI MAI BINE MOR CU EI DE GAT, UNU CATE UNU. TE SUTIN ORIUNDE! IMPREUNA REUSIM.
De vlad pe 7 December 2009 la 17:23 (#)vezi ca ai o greseala gramaticala in update,nu sunt un mi ci realitate banii capsunarilor,sunt si ai constructorilor,menajerelor,doctorilor si asistentelor, curvelor..toti plecati de nevoie in timpul sau datorita faptului ca acolitii psd si pdl furau masiv..faptul ca tu ai avut profit pe unde ai lucrat,e irelevant pt 20 mil oameni
De stragopulis pe 7 December 2009 la 20:47 (#)[...] Victor Ciutacu – Vorbe Grele » Blog Archive » I can’t do it for you… http://www.ciutacu.ro/articol/duminica-pierzi-sau-castigi-unii-totul – view page – cached Ştiu că-s arogant şi genial, dar îmi place să mi-o spună şi alţii. Oare o să mă iertaţi vreodată că-s cel mai bun? [ mai mult → ] [...]
De Twitter Trackbacks for Victor Ciutacu - Vorbe Grele » Blog Archive » I can’t do it for you… [ciutacu.ro] on Topsy.com pe 7 December 2009 la 20:55 (#)Trebuie sa recunoastem ca ne meritam soarta. Las’ sa fie mai departe scandal, ca asa ne place. Las’ sa faca Basescu, Udrea, Ritzi, eba etc. mai departe in tara asta legea dupa bunul lor plac de nesimtiti. Si celor care l-au votat pe Basescu le doresc din toata inima sa traiasca mai mult si mai bine. Sincer, pe mine nu ma afecteaza prea mult, poate doar ca imi taxeaza la 3 luni odata firma cu un impozit nejustificat… poate pentru ca am trimis acasa cativa oameni care acum, in toiul iernii isi cauta un loc de munca… sau poate pentru ca sotia mea, care este asistenta medicala trebuie sa mearga pe gratis 4 zile pe luna la servici… Ce mai conteaza ca vom avea un guvern de fasole care nu va fi capabil niciodata sa faca fata situatiei din tara?! Ce mai conteaza ca inca 5 ani de acum incolo il vom vedea pe Basescu zilnic la tv facand ceea ce stie mai bine? Sper sa nu mai aud pe nimeni de azi inainte ca o duce rau in tara asta. Am fost si vom ramane niste pierzatori cu diploma si inca odata, ne meritam soarta. Cine vrea ca mai departe sa fie gaozar si pasarica, (sau eventual tigan imputit) sa suporte consecintele. Si apropo, pana mai alaltaieri ii apreciam pe cei care au plecat dincolo, in Vest sa o duca mai bine. Acum ii invit pe toti inapoi in Romania sa traiasca cu Basescu si cu Udrea si sa ma lase pe mine sa plec in locul lor cu familia mea.
De Calin_Sibiu pe 8 December 2009 la 10:57 (#)Cautati pe google “Mig-21 Lancer training formations”, maximizati pagina, urmariti imaginile si ascultati discursul.
De mig-29 pe 8 December 2009 la 13:47 (#)“…on this team we fight for that inch”…
Veti intelege de ce sunt mandru ca sunt roman. Nu fac parte din cele 5 mil de votanti pro Base, pentru care procesul gandirii reprezinta rezultatul unui viol intre axoni si dendrite… fruntea sus sa nu le lasam placerea de a vedea EI pe fetele noastre rictusuri de durere.
Sunt de acord cu Vlad, al carui comentariu este postat pe 7 decembrie ora 5.23pm. Bravo Vlad!… asa trebuie procedat.
PS Din Liceul Militar mi-am ales un motto “Per aspera, ad astra” – “Prin greutati, catre stele”. Dumnezeu sa-i ajute pe romani.
Bravo Mircea Ciutacu,ma bucur ca mai avem si astfel de oameni in tara.Din pacate insa,mult prea putini!
De ana antohe pe 8 December 2009 la 18:30 (#)conducerea pe care o avem,ne face sa dam idealurile pe interese. ce prost scriem istoria tarii noastre cu propria noastra pasivitate!…din intamplare ma aflu la Roma, aici sunt proteste, miscari…la noi bate vantu
De hojimura pe 11 December 2009 la 03:56 (#)Braveheart Freedom Speech ,daca macar 1/4 din romani ar simti aceleasi lucruri pe care le simt eu cand vad sau aud asemenea speechuri cred ca s-ar mai putea face ceva…
De C.Chisevescu pe 12 December 2009 la 14:36 (#)ORBUL GĂINILOR
De antaresorastie pe 13 December 2009 la 14:15 (#)În sectia de votare Nr.52 de la Paris în mai 2007 la Referendumul de suspendare a Preşedintelui au votat 3447 de oameni şi atunci scorul a fost de 93,88 % în favoarea lui Traian Băsescu !!!! , 5,86% pentru suspendare şi 9 voturi nule .
Atunci votarea a fost organizată de PNL cu sprijinul mascat al PSD !! . Atunci a fost corectă votarea ? iar acum aveti dubii serioase . Cine să vă mai creadă domnilor .
Acum la turul doi la secţia Nr. 52 de la Paris au votat 3785 oameni iar scorul este 83,13 % pentru domnul Traian Băsescu , 16,86% pentru domnul Mircea Geoană şi 29 voturi nule .
La referendumul de suspendare din 2007 şi în turul doi de la alegerile din 06.12.2009 , cetăţenii care au votat au avut aceleaşi documente de semnat , deci timpul necesar unei persoane pentru a vota a fost identic .
La Paris au fost cinci cabine şi cinci ştampile , după spusele domnului D.Nica , deci într-o cabină au votat în 14 ore ( 3785 împărţit la 5 = 757 persoane ).
Cele 14 ore contin 14×3600 = 50400 secunde , deci o persoana care a votat a folosit cabina timp de ( 50400 secunde impartit la 757 este egal cu 66.57 secunde ) 66,57 secunde .
Domnilor vă rog analizaţi aceste fapte reale şi vă rog nu mai fabulaţi .!!!
A greşi este omeneşte dar a persevera în greşeală este o prostie .!
Nobody could do it for us…. It would have been too hard to beat the system. We couldn’t vote as much as they could steal and therefore we must accept that Romania is not our country, it’s their country and no matter what the simple people want (and vote) it is much more important to them what they want and they would have done anything to hold the power in their posesion. I declare myself a resident in this country where Guta could make a new anthem to be resonant with the almost 4 million people that trully voted for their president, and that is the worst thing. I accept that they have stolen our votes, but even so there still were several MILLIONS that thought he is the solution.
De Andrei pe 13 December 2009 la 19:12 (#)Adaugă Comentariu!