Don Quijote n-a fost prin Câmpia Turzii
De: Victor Ciutacu - Categoria: Polemici PoliticeDeşi iniţial l-am privit cu o oarecare simpatie şi (mai mult) interes, nu m-am extaziat în faţa prestaţiei locotenentului Alexandru Gheorghe, cel pentru care s-au creat, pe f-b şi aiurea, o sumedenie de grupuri de susţinere. Mana, alături de care i-am văzut “descălecarea”, a fost de-a dreptul reticentă din prima. În fine, pe măsură ce timpul a trecut, iar epopeea lui a devenit un fapt cotidian, mi-am dat seama că omul joacă într-o piesă proastă. Nu mă arunc să opinez dacă-i un naiv cu intenţii bune folosit de alţii sau un ticălos cinic care acţionează la ordin, dar mi-e clar că manipularea a reuşit. În comparaţie cu nişte militari care cer, prin vocea lui, desfiinţarea parlamentului şi preluarea (fie ea şi temporară) a puterii de către armată, Băsescu arată a democrat cu ştaif şi tradiţii seculare. Iar ăia de afară, care decid cine cade şi cine rămâne, că doar nu şi-o hotărî poporul destinul, văd şi se mişcă în consecinţă…
67 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!am facut imprudenta sa opinez in familie ca omul e o unealta si ca ceea ce face numai in interesul poporului nu e… vai ce oprobiu in capul subsemnatului… se pare ca timpul…
De db pe 28 January 2012 la 19:06 (#)omul e un hartogar la MApN… am avut de-a face cu hartogari… am o parere f proasta despre ei… in plus, n-a strigat impotriva tatucului cu toate c-a fost instigat s-o faca… pai tatucul e radacina relelor… daca tot ai purces la un protest incalcand anumite regulamente (cel putin ala cu parasirea garnizoanei – restul e discutabil) si-ti asumi consecinte… o faci pana la capat. protestezi dar nu impotriva comandantului suprem, identificat ca pastorul care ne duce in prapastie… atunci impotriva cui? un pic de fractura logica in mintea mea…
iar alea cu masini negre parcate in fata blocului… de tot rasul! – filajul se face un pic altfel…
Ca atitia altii,locotenetul nu stie pe ce lume traieste,dar vrea sa faca viata buna altora!Dupa capusorul lui ne trezim cu Oprea prim-ministru si cu dna gen. Lupu la Min. Dezv.
De bond-escu pe 28 January 2012 la 19:19 (#)E de preferat o democratie sui generis, ca a noastra, unei dictaturi militare. Nu exista dictatura bine intentionata, fie ea exercitata de generali. Chiar ma gandeam intr-o zi la dictatori in uniforma, mai exact la Gaddafi. Uite, individu’ era dus rau, dar macar a dat coltu colonel, nu si-a ”tras” 4 stele. La cum le plac romanlor gradele, in republica noastra nu ar fi posibil un regim al coloneilor. La subiect, cred ca domnul locotenent al trebui sa demisioneze si sa intre in politica. Dupa aceea nu are decat sa demonstreze ca nu e un alt politician care ne rupe cu sinceritatea si ne face la portofel. Parerea mea, desigur. Sincer, imi suna neplacut ca uniforma militara, alaturi de sutana, sa intre in lupta politica. Nu de alta, dar se duc d. alea 80% incredere si ramanem numai cu guvernatoru’.
De r pe 28 January 2012 la 19:26 (#)la fel de ciudata este si atitudinea presei .
care , in totalitate , il pune la zid . fara sa analizeze , rastalmacind cuvintele unui tanar , fie si naiv ( nebun ) .
am impresia ca va deranjeaza ideile lui (si nu cele legate de dictatura militara) . apropo , spunea administrare militara 30 de zile , nu preluarea puterii .
nu sunteti un naiv , sa faceti confuzii intre DGIA si biroul documente secrete ( unde , de fapt , lucreaza locotenetul ) . si totusi l-ati facut praf , intrebandu-l daca este ofiter DGIA !!!
eu as intreba acelasi lucru , pe multi jurnalisti si parlamentari , la fel de tineri ca acest ofiter .
aici trebuie sa recunoasteti , aveti aceleasi pareri cu fratila .
trebuie totusi sa fiti mandri de ceva : impreuna cu “adevarul” ( parca erati dusmani ) , l-ati atras in capcana pe ofiter , provocandu-l la “dialog ” . in limbaj “specific” , l-ati “legendat” .
pacat . sper ca ati facut-o din graba , probabil satul de atatea intoxicari marca basescu . de care ne-am saturat cu totii .
inca mai cred ,din naivitate , la fel ca acest tanar locotenent , in “presa libera” .
tupak amaru
De cosmin pe 28 January 2012 la 19:35 (#)Victor ,nu-i mai banui de bune intentii pe cei din afara ci de interese economice sau strategice.Nu s-au sfiit sa instaureze o dictatura militara in Egipt.Pana s-au prins oamenii.Armata nu are ce cauta in toate protestele,doar daca nu-l vrea pe Oprea la putere.Diaconescu nu e tot la unpr?Ala de la externe.Prefer sa cred ca omul a fost suficient de naiv sa creada in incurajarile alora mai in varsta si mai vicleni.S-a incercat ceva ,dar un copil nu prea poate sa fie credibil.
De Irina pe 28 January 2012 la 19:37 (#)O alta tactica de-a lui Basescu nereusita !!!
M-am obisnuit sa nu ” mai pun botul ” la orice izbucnire neasteptata !!!
E CIUDAT BAIATUL ASTA …. MA INTREB DACA E CHIAR OFITER SAU E O VRAJEALA DE-A LUI OPREA !!!
De constantin pe 28 January 2012 la 19:51 (#)da asta e ultima versiune adobe flash player!sunt la zi cu toate!nu merge!am incercat sa ma uit la inregistrari cu google chrome,I.explorer,mozilla;degeaba!in gura presei e difuzata la ore prea tarzii ca sa pot vedea live.inca o emisiune pierduta:(( de doua sapt
De laura dumitrescu pe 28 January 2012 la 19:51 (#)scuze de offtopic, nu poti sa vezi de unde provin sutele de comentarii inepte gen “servicii”: “iata ca guvernul isi ia in serios treaba…, usl-ul minte bla bla” care au impanzit site-ul “jurnalului” dar si al “cotidianului”?
De gogu pe 28 January 2012 la 20:05 (#)si inca ceva, de cand anm transmite avertizari de ger, parca nu au mai fost pana acum, asta suna a “stati acasa nu mai iesiti in piete”?
pina acum n-am scos un cuvint despre baiatul ala… inclin sa-ti dau dreptate Victor, pute rau a diversiune basista
De Dan pe 28 January 2012 la 20:17 (#)Cand l-am vazut si l-am auzit pe„tanarul locotenent”am avut senzatia ca vad o piesa proasta de teatru.Presa a cam muscat prea repede,e drept cu o oarecare circumspectie;se vedea ca este ori putin(mai mult)dezechilibrat,ori este o piesa intr-un angrenaj despre care deocamdata este greu de stiut ceva precis.Oricum,pe masura derularii evenimentelor,a devenit din ce in ce mai putin coerent si,deci,mai putin credibil.Astept cu nerabdare finalul acestei„afaceri”,in masura in care acesta ne va fi accesibil.
De evelics pe 28 January 2012 la 20:37 (#)Asa se intampla cand tinerii locotenenti sar peste etapele obligatorii ale formarii lor ca oameni de armata (experienta in comanda unui pluton, a unei companii, experienta in statul major, intr-un compartiment care se ocupa de instructia trupelor, etc) si ajung direct in posturi caldute unde au tot timpul necesar pentru a se gandi la cate-n luna si-n stele. Mai trist este atunci cand astfel de personaje pun in practica niste idei aberante.
De Alin pe 28 January 2012 la 20:47 (#)Multa lume a spus ca gestul domnului Alexandru Gheorghe a mai spalat din rusinea de pe obrazul Armatei Romane. Ma indoiesc! Pe masura ce euforia generata de acest “act de curaj” va disparea, vor ramane doar acele fapte care nu fac cinste niciunui militar si, mai ales, niciunui ofiter: incalcarea regulamentului, gandire lipsita de logica, executarea de actiuni sub impulsul momentului.
Sunt mahnit de gestul domnului Alexandru dar nu consider ca este exclusiv vina lui. Este si vina sistemului militar care, de ceva ani, a coborat mult stacheta in ceea ce priveste formarea de cadre militare. Rezultatul se vede: aparitia unor purtatori de uniforme, departe de statutul de militari, care privesc Armata doar ca pe un job.
Mie nu mi-a placut din prima…Sunt circumspecta cel putin cand vrea cineva sa-mi faca bine asa , neintrebat…si-mi aduc imediat aminte de o zicere nu mai stiu a cui, cum ca, toti ne vor binele, sa nu-i lasam sa ni-l ia…
De ana pe 28 January 2012 la 20:55 (#)“Eroul” de la Câmpia Turzii e cea mai bună întruchipare a zicalei “dacă tăcea, înţelept rămânea”
De renata pe 28 January 2012 la 20:57 (#)Buna seara domnule Ciutacu
De ina barbu pe 28 January 2012 la 21:01 (#)Ar putea fi vorba de un delir de grandoare(sau cel putin schizoid)data fiind dorinta acestui tanar ofiter de a detine 50% din puterea acelui consiliu propus, sau ce-o fi el….:)…precum si toate declaratiile sale.Probabil stiti ca la tulburarile schizo delirul este foarte bine structurat,logic,credibil,acesta fiind si motivul pentru care atatia oameni sunt “furati” de el.Poate il sfatuiti pe dl. Gadea-pe care il respect mult-sa fie un pic mai ponderat cand altii exulta la asemenea scene…..era sa o pateasca si cu o alta persoana din piata- domnisoara echidistanta(!) cu “iubesc democratia”…
In rest aveti tot respectul meu pentru atitudinea dvs.in general si din aceste zile in special…vin alegerile!!!!….vorba lui turambar
Cat de simplu e sa punem la zid o “initiativa”…a facut si el ce a crezut ca e mai bine, sa traga un semnal ca in armata sunt multe putrede ,voiati sa dea la lopata pe autostrada?.
De vasiliu pe 28 January 2012 la 21:14 (#)Tnarul locotenent nu poate sa gireze terenurile armatei catre Udrea…face si el ce poate.
Romanii se inflacareaza repede, chiar si la bravade ieftine.
De MIHAELA pe 28 January 2012 la 21:31 (#)daca nu avem solutii de ce vreti sa mai cada Basescu?lasati-l dracu acolo
De Alex pe 28 January 2012 la 21:47 (#)Pe blog i-am aratat belicosului militarica art. 161 din Codul Penal, propaganda in favoarea statului totalitar, pe care tocmai l-a incalcat.
De Plano10 pe 28 January 2012 la 21:52 (#)Nu stiu ce mai asteapta parchetarii militari!
cea mai buna modalitate de a ascunde un lucru
De ソリン pe 28 January 2012 la 22:38 (#)este aceea de a-l afisa in vazul tuturor.
ciutacu, take five
De MilesTeg pe 28 January 2012 la 23:39 (#)Bai catanelor,adica pe marinaru’l-ati lasat sa ciordeasca la voturi cat cuprinde 2 mandate s-acu’cand vine randu lu’sefu v-ati gasit voi sa faceti ordine…Dictatorilor!
De cioroitu@yahuuoooo!com pe 28 January 2012 la 23:39 (#)Naiv folosit de altii vs ticalos cinic. Oricum, verdict : manipulare…
De pretender pe 28 January 2012 la 23:46 (#)Mi-am luat de mult gandul de la orice reveneala politica din .rro, dar acum oftez si sper sa gresesti cu amandoua ipotezele.
Batar pentru intaia oara…
Buna seara,
1. Sper ca MApN va prezenta si dovezi concrete privind propunerile locotenentului – scris sau inregistrare video. Presupun ca reprezentantii mass media din Cluj au astfel de dovezi. Insa reactia d-lui contraamiral mi-a dat de gandit cand l-ati intrebat daca exista vreun raport ca dovada:” dar nu este evident? uitati ce spune(despre implicarea armatei in organizarea alegerilor anticipate)?”. Exista sau nu exista?e simplu.
2. Daca cineva vrea sa ma manipuleze, cetatean roman, aratandu-mi ca acest locotenent ( care reprezinta pozitia Armatei Romane, prin portul uniformei) este inamicul number 1 al Romaniei astazi, ca vrea dictatura militara, ce isi doresc sa cred in aceasta situatie?
a. sa incep sa cred ca Armata Romana e plina de nebuni? asadar, o discreditare a Armatei?
b. sa incep sa cred ca MApN respecta legile la milimetru?
c. sa uit de situatia actuala a Romaniei pentru ca ia uite un militar ce vrea dictatura?
Buunn..
ma mai intreb: stiau serviciile de acest militar si de intentiile sale? daca e pericol national, cum de e liber?
Nu stiu care sunt adevaratele intentii din spatele acestei diversiuni, insa cine isi inchipuie ca romanii vor inceta sa isi exprime LIBER dorintele, sa lupte si mai indarjit, se inseala amarnic. Sunt neinfricati, pentru ca asa cum spunea d-na judecator au sentimentul ca nu mai pot pierde ceva.
Si peste toate, dilema mea este: de ce nu se face Referendum sa se stie care este Vointa poporului?
Nu m-am gandit pana acum f serios la rolul Armatei, dar acest caz m-a determinat sa-mi pun cateva intrebari si incerc sa gasesc si ceva raspunsuri:
1. De ce militarii au drept de vot? Vad ca nu au voie sa protesteze.
2. De ce jura pe Drapel? Ei doar executa niste ordine, care pot fi si impotriva poporului. Ar trb scoasa din Constitutie “Armata este subordonata exclusiv vointei poporului”.
3. Nu-i inteleg pe cei care spun:”Pai dc nici Armata nu respecta legile, atunci ce sa mai spui de cei ce ne conduc?” Nu au acelasi scop? In serviciul cui sunt? Cu ce este mai presus Armata celor care conduc? Doar ca au reguli riguroase, disciplina? Dar cei ce iau decizii pentru tara nu ar trb sa aiba aceeasi disciplina si rigurozitate? A nu se intelege gresit. Sunt pentru respectarea Constitutiei, regulamentelor. Insa in situatii extreme, atunci cand sunt incalcate drepturi fundamentale ale cetateanului si nimanui nu-i pasa, prefer sa stiu ca sunt oameni care iau atitudine, si sunt alaturi de popor.
4. Juramantul militar – SUA contine urmatoarele cuvinte: domestic enemies. Cine sunt acesti dusmani din interior, in Romania?
“I, __, do solemnly swear (or affirm) that I will support and defend the Constitution of the United States against all enemies, foreign and domestic.”
De krinos pe 29 January 2012 la 00:20 (#)Buna seara ,militarul nostru are probleme psihice ,o structura labila ,au gresit cei ce l-au ales pentru acest scop. I-au pus o palarie prea mare. D-le Ciutacu cind i-ati pus intrebarea de 100 de puncte daca face parte din nu stiu ce structuri fixindu-l cu ochii de a intepenit a inceput sa se bilbie La a 2 intrebare a dat un raspuns dar tot neclar si nesincer Oricum eu am cistigat un pariu .O sa dispara un timp, nu face cinste armatei .Ce ne-am face fara voi ziaristii ?Luati mereu urma …noapte buna si dumineca cu pace ,Maria
De Maria pe 29 January 2012 la 02:36 (#)‘na sara…!
logic sa ma amuz (citeste “rad tinandu-ma de burtoaca”)…da’…ce…as putea sa ma abtin…?
si-apoi de ce sa ma abtin…?
ma iau si eu dupre ciutacu…si incep sa cred ca am veleitati de geniu (de unde dracu’ scot tampeniile astea…?)
mai bine “punctii” ce obicei…:
1/ ‘sara victore…
2/krinos (ce nume de brand de maslina ai frate)
lunga postarea…buna de tot la a fi citita si meditat la ceea ce ai scris matale acolo…
(subscriu…!)
3/ma tot iau de vieata (ce…videanu se cheama adriean…asa ca…asta e…) lu’ nea copilu’ asta…’tenentu’…si am tot fost contra (nu ma cheama ghita…da’ asa sunt eu porc) de cateva zile bune…(pana si victor m-a trimis la somn ca scriam intr-un post despre maestrul Hossu)…
si-am avut impresia ca lumea o sa ma ia de paranoic…(ca asa-i civilu’…intai pupa s’apoi scuipa …sau invers…)…pana…ooops… uite…si nea dogaru il lua asta-seara’n brate…si’ncepu’ sa fluture testamente (reale sau nu…) ale unor baieti…(da’ nea dogaru’ cum a pus mana pe testamentu’ lu’ tenentu’…?…mare pishicher si nea dogaru’…incepe sa imi miroase a formol)…da’ nu le dadu d-nei alessandra la citit…pe motiv de “permisiune”…frate…un circ…n-ai vazut asa ceva…
ce diversiuni…ce vrajeli ale lu’ baselu’…?
ete’ ici-sa…cand “armata” (ca toti au fost in armata cu numele…de fat si de drept ei lucreaza prin alte parti…) iasa la rampa…
4/saracu’ ‘tenentu’ o sa aiba parte de circumcizie chiar la el in unitate (sanchi)iar “compleu’” de judecata…o ia incet…ca trebuie sa se gandeasca temeinic…si…tre’ sa creasca tensiunea in zona civila (media inclus)…
intre timp…baselu’ se aduna…se reface…si poate sa ne …(ce expresie sa folosesc?)…penetreze temeinic…si fara lubrifiant…(na ca gasii ceva!)…
5/toti vorbesc de constitutie de parca ar fi o constipatie…iei un laxativ un iaurt de la balone…si gata…no more tears (adica nu mai plangi cand te scremi in chinuri si demonul nu se lasa exorcizat pe usa din dos)…
6/am zis-o si o repet…pustache executa un ordin…si isi stie bine partitura…
are si el momentu’ de solo…sala e’n delir…in picioare si urla …luminile pe el…
acu’ e momentu’…daca scapa o secunda in uitare…acolo ramane…
7/nu are nume de familie ca asa e regula…si asta nu e numele sau real…lasand la o parte replica sa cum ca ai sai parinti sunt bieti oameni muncitori…sunt altceva amandoi…(dumnezeu sa-i ierte pacate lu’ tac’su…ca e mort…cazut pentru patrie…la datorie)…
8/motivul pentru care o face…?
sunt mai multe…si…uite asa sa-u gandit unii (si-aici pishicheru’ de dogaru’ zise un adevar ca e lucratura) ca e bine sa-l palmeze pe baselu’ (au mai facut-o in 2004)…de asemenea (pentru ca armata a inceput sa aiba o credibilitate mult prea solida de cand cu misiunile in strainatate)…sa ii arda o lesa peste bot armatei (dap…public si eficient) ca desi oprea s-a chinuit…n-a reusit sa strice nimic…nici baselu’ n-a reusit (isi aduce aminte cineva cum au murit cate unii scriind degeaba?)…
si hop s’asa…doi iepuri cad gramada dintr-o lovitura cu o minge de tenis de masa…
9/tenentu’ nu e nebun de loc (mai degraba mi-a luat-o mie pe campii de exasperare)…tot ceea ce afirma e o actiune bine executata dupa litera manualului…fiti atenti doar la un simplu detaliu…cum gradeaza el tensiunea cu maiestrie…cum mai scoate cate un iepuras din palarie…sau cum se simte civilimea “intepata”
in bucisoare …desi el isi flutura mainile la vedere…
10/sunt prea batran si obosit (aci ma dau bruce willis la inceputul filmului)…ca sa ii fac lu’ victor (si altor cativa) pachetele cu documente…manuale…si alte hartoage plictisitoare despre ce si cum…plus link’urile (mor dupa cuvantu’ asta) catre tenent’…si alte cateva persoane haioase (daca nu ar fi sinistre)…
am zis S.I.E…
repet…S.I.E…
na-ti-o tie…da-mi-o mie…
nu e D.I.E…este S.I.E…
pe la colturi e S.R.I…
cascati ochii mai copii…
(extras din noua mea placheta de versuri pentru tanara degeneratie : “tara avu doua mere…le furai…la revedere!”….din ciclul :”L-am pus pe diaconescu la externe ca baconschi n-a avut sange’n el sa execute ordinele”…)
mai vrei nea victore…?
De aeschmann pe 29 January 2012 la 02:56 (#)ca abia am inceput sa ma’ncing…
(incepusem sa ruginesc si sa miros a mucegai)
da’ e ca mersu’ pe bicicleta…uiti…da’ cand o’ncaleci…imediat incepi sa dai din picioare…
o lamurire a cazului…
De VP pe 29 January 2012 la 03:17 (#)Stiti ce mi s-a parut mie extrem de ciudat?Ce dracu cauta omul la protest imbracat militar?Adica daca il intepa civismul de ce nu s-a dus sa protesteze in civil,fara sa faca mare caz de uniforma pe care o purta,sa se afiseze la modul acesta extrem vizibil si ca sa iste discutii si controverse.Plus ca putea sa protesteze in orasul lui sau maxim la Sibiu..si pun pariu ca nu-l jena nimeni.Asta e cum era aia pe vremea lui Ceausescu,ca militarii n-au voie sa se cunune religios.Toti care voiau,o faceau,dar nu in haina militara.Cam asa si cu asta.Putea sa faca gestul anonim, imbracandu-se civil si putea sa zbiere cat dorea.Parerea mea este ca omul ori e diliu,ori a fost pus ca sa nasca controverse.
De ANDA pe 29 January 2012 la 08:46 (#)nici ceausescu nu a putut finaliza dictatura folosind ;armata ,militia si securitatea plus informatorii a esuat asa ca timpul glumelor proaste a trecut si lucrul acesta trebuia sa il fi stiuta ,bolovbani astia ce conduc statu librtatea esprimari sa cistigat cu singe in 89 ,si nimanui nu e mai frica sa vorbeasca sai sa manifesteze CU SIGURANTA SI ASTIA DE AZI IS MINTITI DE PROPILE SERVICII CA CEAUSESCU
De simi pe 29 January 2012 la 09:06 (#)Și-or să mai apară ca ăsta.. Bine-ar fi să nu mai punem așa ușor botul…
De Radu pe 29 January 2012 la 09:21 (#)Nu m-aș grăbi. Prea s-a căzut dintr-o extremă în alta!
De FiXi pe 29 January 2012 la 09:51 (#)Fără supărare, cred că ”l-au nimerit” bine, dacă e vorba de opiniile mai multor ofițeri… Și să știți că mai sunt opinii conform cărora doar un regim autoritar ar curăța societatea românească de lichele.
De C Bojan pe 29 January 2012 la 09:53 (#)În ce mă privește m-am săturat de porniri mesianice și de modele! Trebuie să se impună normalitatea relațiilor interumane și interinstituționale! Altfel cădem din nou spre regimuri politice cu tentă dictatorială, fiindcă puterea ia mințile!
Poporul ăsta, așa molatec cum pare, este flămând de ”sânge pe pereți”. Ca în secunda doi să plângă ”foștii”, că au fost mai buni decât sunt ”actualii”! În politică avem dreptul să judecăm oamenii și faptele, iar, așa cum tot latru de multă vreme, a critica nu înseamnă a vrea răul cuiva, dimpotrivă.
Votați???
@ ana
De MIHAELA pe 29 January 2012 la 10:02 (#)Nici mie nu mi-a placut din prima, cum zici si tu. Nu stiu de ce, dar nu mi-a placut. Cand am mai vazut si cum se inflameaza de entuziasm Antena 3 am crezut ca nu inteleg eu spiritele revolutionare; cand am mai vazut si comentariile pline de entuziasm (si nu numai pe acest blog) mi-am spus ca probabil sunt eu prea sceptica. Oricum, mie mi-a lasat impresia unui om care sufera de limbarita si ca are obsesia anonimatului. N-am luat insa de buna nici comunicatul MApN, nu poti sa stii daca nu este o simpla intoxicare.
Doresc sa va solicit sa-i sprijiniti pe mai tinerii sau prea entuziastii colegi de la A3 in analiza unor astfel de “cazuri” pentru a nu mai lua plasa din partea departamentelor de dezinformare. Oameni buni, vedeti ca au inceput sa actioneze profesionistii dezinformarii din Servicii , cei ai pedeleului fiind depasiti de evenimente( ei se ocupa de lopeti si ceaiuri). Emisiunea de aseara de la RTV ,ce a urmarit sa induca ideea ca USL/PSD plateste demonstrantii, s-a umplut de ridicol cand basistul si sluga lui Paunescu, AGATON, era prezentat pe burtiera “fost ministru PSD”.Dar a fost o alta incercare profesionista de a schimba directia protestelor.
De Nelu Man pe 29 January 2012 la 10:13 (#)Locotenentul ăsta e o bună exemplificare pentru drobul de sare din Prostia omenească. Deşi nu sunt de acord cu el, cum nu sunt de acord cu multe altele, nu cred că el o să dea lovitura de graţie democraţiei de pe Dâmboviţa.
Democraţia noastră moare de moarte bună, nu de sabia lui Gheorghe Alexandru.
De ElZap pe 29 January 2012 la 10:25 (#)Pe mine m-o scos din sarite din prima,asa ca nu l-am mai urmarit!
De emi pe 29 January 2012 la 10:54 (#)pe un val de imensa simpatie, un ofiter al armatei romane face o afirmatie uluitoare, in opinia sa debarcarea unui dictator este bine sa fie facuta cu aducerea la putere a armatei fie si pe o durata scurta. adica sa inlocuim o dictatura cu, alta altfel spus sa cadem din lac in put.
De cetateanul gogu pe 29 January 2012 la 11:08 (#)actiunea este in opinia mea un joc operativ facut de un exponent al unui serviciu special al armatei. altfel cum poate fi inteleasa intrebarea lui Victor Ciutacu, si minciuna ofiterului?
scopul? evident testarea persoanelor pentru o eventuala schimbare a portocaliilor cu o guvernare militara. se pare ca pentru portocalii situatia s-a imputit suficient daca serviciile se gandesc la o eventuala schimbare de regim….daca acest lucru se dovedeste a fi adevarat, sau daca nu, este vorba de o persoana cu comportament deviant care se impune a fi urgent testata psihologic sau psihiatric…
“naiv cu intenţii bune folosit de alţii sau un ticălos cinic care acţionează la ordin”…exista si varianta 3…e un tembel care crede ca poate fi viitorul Gaddafi sau vreun mic Napoleon
De didi pe 29 January 2012 la 11:16 (#)maimuta basista a luat atitudine
De Dan pe 29 January 2012 la 11:31 (#)Total de acord cu parerea lui Cosmin.
De ADEL pe 29 January 2012 la 11:35 (#)@Dan: e bine, inseamna ca l-a durut
De Victor Ciutacu pe 29 January 2012 la 12:00 (#)altfel, patetic individ…
@all: daca s-ar fi dus civil in Piata Universitatii, ar fi ramas un anonim in multime. or, prezenta lui s-a dorit simbolistica…
sunt 2 poze care vorbesc de la sine. sunt cel putin 5-6 suporteri dinamovisti din grupul lui Elyas, grup cu care nu se prea mai intelege nimeni pe stadion sau in afara lui.
De EU pe 29 January 2012 la 12:22 (#)Acest Florin Andrei care tot apare la tv apartine deasemenea aceste entitati.
Nu stiu…dar eu nu m-am putut uita la acest baiat! Am schimbat postul!! Ceva, ce nu tine de educatie, ci de instinctul de conservare mi-a spus ca nu e bine cu el! Nu stiu ce, dar nu tine de elemnatrul bun simt pe care a tinut sa-l afiseze! Poate iar ma tradeaza bruma de minte. La ce imbarligaturi is in stare astia sa croseteze…
De nume_necesar pe 29 January 2012 la 12:36 (#)
De Dan pe 29 January 2012 la 12:38 (#)@Dan:
Eu unul ma bucur ca totusi exista. La fel cum ma bucur ca exista si PDL, Basescu, Turcescu, Banciu, RTV etc. Abia atunci cand n-ar exista optiunile astea, ar fi cu adevarat dramatic. Unanimitatea, asta ar fi dusmanul cel mai puternic. Nu contrele celor pe care-i privim. Daca Rogozanu ar tace concomitent cu Badea si Ciutacu, atunci ar fi intr-adevar ceva putred in Danemarca. Cat timp se faulteaza reciproc si se lovesc mai sus sau mai jos de centura, e ok. Nu vezi ce raspuns ti-a dat Victor Ciutacu? “e bine, inseamna ca l-a durut”. Ca ei doar de-asta au dat in el, ca sa-l doara. Iar raspunsul lui Rogozanu are acelasi scop, nu insa si aceleasi sorti de izbanda. Dar macar e bine ca riposteaza. Altii n-au facut-o si au avut de pierdut.
In legatura cu nenea soldatul, consider ca Victor Ciutacu a salvat A3. Spun asta pentru ca Gadea, avid dupa orice voce anti Basescu, l-a luat in brate in secunda 1 pe militar, l-a facut subiect de presa, i-a urmarit miscarile zile-n sir in speranta ca l-o asupri conducerea unitatii si poate asa mai pune de-o Sinteza. Numai ca ideile putin pe camp ale militarului au fost la timp sesizate de Ciutacu, iar emisiunea de Vineri seara a fost exact salvarea imaginii A3, care risca sa fie in aceeasi caruta cu un alienat mintal care se credea in perioada lui Horia Sima. Trecerea de la Sinteza in care Gadea ii ridica la fileu Locotenentului, la Vorbe Grele unde Ciutacu l-a faultat in loc sa i-o puna pe voleu, a fost in ceasul al 13-lea, dar bine ca a fost.
De Cãtãlin I. pe 29 January 2012 la 12:47 (#)Ii prefer pe cei ce-au avut o (o)pozitie la vedere, constanta,
De ソリン pe 29 January 2012 la 13:42 (#)precum si pe cei ce-au ales sa apeleze la gesturi extreme
(greva foamei, saltul in gol) in dauna celor facuti “peste noapte”
eroi in prime time cu mesaje, pancarte si alte chestii revolutionare.
Apropo, nu cumva tinerii merituosi cu medii peste 8,50 sint aceia
eligibili de a-si servi tara ?
S-a intrebat cineva cite dintre mesajele de pe pancarte au fost
pe bune din disperare si exasperare si cit e simbolism si
transmitere a unui mesaj avind un interes de perspectiva,
apropo de schimbarea ce se va produce ?
M-am uitat ieri la editia de week-end si am ris cu pofta apropo de
ideea cu “tinerii trebuie sa intre in Parlament”; pai pe principiul
asta aduci girla de “singe proaspat” din generatia a 3-a de “baieti
cu cearceaful in cap” si ai inca 20 de ani de “liniste”…
Intotdeauna vor aparea oportunisti, precum si baieti (neadusi in
spatiul public, tinuti “de backup” si “activati” in astfel de vremuri)
ce vor sa perpetueze un regim prin imbracarea unei mantii populare
la momentul potrivit, de schimbare, care schimbare va fi doar una
de imagine, sistemul perpetuindu-se.
Btw: daca se mai indoieste cineva ca cei din Piata sint
“pe cont propriu”, apropo si de “sustinerea” marelui licurici,
ori e un mare naiv, ori are un interes.
Mda , imi pun cenusa-n cap !
Eu , sincer , vazandu-i entusiasmul tineresc si gatuirea emotiva din glas , “am pus botul” la bunacredinta a acestuia ; desi SIMTEAM ca nu prea se leaga si pare cam fortata povestea sa , totusi m-am lasat “purtat de val” la momentul respectiv.
Pacat!
De Nostradamus pe 29 January 2012 la 13:58 (#)Eeeeh , din pacate nici o poveste frumoasa , aproape intotdeauna , nu este ce pare a fi …
PS: Credeati ca baietii nu-si vor baga coada apropo de proteste si ca
De ソリン pe 29 January 2012 la 14:01 (#)vor rata momentul de a-si albi imaginea (e.g. alba ca zapada) ?!
Oricum, surisul de Gioconda a facut toti banii…
Ciutacu dixit: “In comparaţie cu nişte militari care cer, prin vocea lui, desfiinţarea parlamentului şi preluarea (fie ea şi temporară) a puterii de către armată, Băsescu arată a democrat cu ştaif şi tradiţii seculare. Iar ăia de afară, care decid cine cade şi cine rămâne, că doar nu şi-o hotărî poporul destinul, văd şi se mişcă în consecinţă…”.Cam asta-i rostul operatiunii Valkiria in varianta romaneasca.
De site-ul de cultura din duba pe 29 January 2012 la 14:14 (#)Da,o diversiune basista, construita pe inflacararea si ignoranta unui tanar, in principiu bine intentionat, dar cu lipsa de cunoastere specifica multor, multor tineri. Eu o sa iau din gestul lui doar buna intentie si nu o sa-l pun la zid. Lipsa crasa de educatie politica si civica a noilor generatii ii poate pune in mare dificultate uneori ,de aceea nu o sa fac din el nici chiar un erou. Eroii sunt cei bine intentionati ,care chiar stiu si gasesc calea de a face ceva.
De Alina pe 29 January 2012 la 14:18 (#)Simpla prezenta TACUTA la miting, in uniforma, ar fi insemnat mult mai mult decat derizoriul ultimelor declaratii ale lui Alexandru Gheorghe.
De Tataie pe 29 January 2012 la 15:17 (#)o dictatura ca in chile asa vreo 15 ani ar fi numai buna pentru romania. desigur fara crimele facute de pinochet,dar cu arestati niste tariceanu care a vandut platoul marea neagra inainte de verdict,niste bombonel cu petrom sidex,neculaie cu gazele lui,primari care au zeci de milioane de euro dupa ce au lucrat toata viata la stat,secretari de stat milionari. chiar si de la chinezi am avea de invatat despre lupta anticoruptie.romanul stie decat de frica si bici.
De erol pe 29 January 2012 la 16:35 (#)Dupa fata, dupa port, tanarul pare doar naiv. Oricum nepotrivit chipiul militar intre protestatarii din piata. Bineinteles ca cineva profita sau a profitat de el si de prezenta lui, intr-un fel sau altul. Nu mi s-a parut spectaculos. Probabil cazul e deja inchis, cum zicea soric!
De alien pe 29 January 2012 la 17:12 (#)@Dan este clar ca individul are o obsesie cu ,,spalatul,,…..,, Jandarmii s-au spălat după un duş cu crivăţ,,…,,Există doi tipi bine spălaţi pe creier,, i se trage din copilarie,apa este uda. Maimuta lucreaza la bagaj ca anul asta dupa ce iti vom executa stapanii o sa le cautam laudatorii!
De dorubr pe 29 January 2012 la 17:24 (#)@eroi: deci pe-ai lu’ Basescu nu-i arestam, nu? ca ei lupta impotriva coruptiei si Niculae si-a luat gaze ieftine de la el din beci
De Victor Ciutacu pe 29 January 2012 la 17:37 (#)@Catalin I., crezi ca vreau sa-l suprim fizic pe ragaozanu?!
nu e nici macar ultimul pe lista…
cit priveste basescu si pdl, acolo ai dreptate e vorba de o dorinta sincera, in acest moment, de suprimare fizica.
ce bine era daca hitler, stalin, ceausescu si ceilalti psihopati dementi ai istoriei erau suprimati fizic inainte sa moara zeci de milioane de oameni nevinovati din cauza acestor bestii…
astia nu mai pot fi priviti ca niste amariti de virusi care produc anticorpi ci ca un cancer
@dorubr… probabil ca lucreaza la bagaje dar pina acum lucra la soclul de “revolutionar” anti-sistem
De Dan pe 29 January 2012 la 18:14 (#)Cred si eu ca este manipulat.Si daca se dovedeste ca nu e asa ,vai de el.
De elena pe 29 January 2012 la 18:41 (#)@all: De ce excludeti cu totii posibilitatea ca tinarul lt. lucreaza la partea practica a unei teze de masterat/doctorat ?
De purcelix pe 29 January 2012 la 19:01 (#)Domnule Ciutacu, jos palaria pentru flerul pe care l-ati avut in cazul locotenentului si pentru ca, facand armata in ’89, ati privit lucrurile cu luciditate. Eu cred ca locotenentul isi dorea o dictatura militara de scurta durata, in care (imi spune si mie flerul) 50 % din decizii ii apartineau lui, iar celelalte 50 % ii apartineau colonelului Dogaru. Mi-a placut si interventia dvs din emisiunea Sandrei S. de acum citeva zile, cind l-ati intrebat pe lt. daca fuge dictatorul cu elicopterul, mai are rost revolutia?! Jos palaria, dle Ciutacu! P.S. As dori sa stiu daca Mihai Gidea va da dreptate in vreun fel sau macar dl Cornel Nistorescu
De Marius pe 29 January 2012 la 19:52 (#)Mi se pare ca seamana cu Gabriel Fatu de la OTV !!!
De cristi pe 29 January 2012 la 20:01 (#)ASTA E O FARSA !!!… hahaha
@eroi: Si , completandu-l pe Victor , cu cele 22 miliarde de Euro (sau dracu mai stie la cate-or fi ajuns deja…) pe care le-a luat Basescu & pedeleii , si care AU DISPARUT IN NEANT !!! (ca autostrazile au in mare parte finantare europeana ) . Pe langa atata “purcoi” de banet tepuiti de “orangine” , afacerile lui Bombonel (cu Tariceanu s-o lasam mai moale , pt. ca acolo vindem pielea ursului din padure si nu stim inca exact despre ce-i vorba concret – vad ca inca nimeni nu se-nghesuie sa inceapa exploatarea ca la Rosia Montana!
) sunt joaca de copii !
De Nostradamus pe 29 January 2012 la 20:04 (#)Este extrem de incult, cred eu. Si a fost descoperit si trimis la inaintare, la momentul potrivit, de catre “cine trebuie”. Asta cred eu… Si presupun ca cei care l-au scos la inaintare p-asta din Campia Turzii (acolo s-a terminat autostrada?) mor de ras cand vad cine si cum isi face fani in Romania.
De Vlad Cel Groaznic pe 30 January 2012 la 09:53 (#)tupak@
De virgil pe 30 January 2012 la 13:40 (#)informatiile pentru aparare au trei componente: informatiile militare (exterior), contrainformatii militare (interior) și securitate militara (protectia dateleor si informatiilor). individul face parte din a doua categorie, deci lucreaza domeniul informatii militare. referitor la opiniile sale tind sa cred ca sunt rezultatul: 1. a slabei pregatiri nu numai profesionale dar si din pdvd al cunoasterii legilor fundamentale ale statului; 2. individul sufera de gave probl de comportament (ar trebui intrebat psihologul unitatii cum la verificat9 3. un stagiu la trupa ar fi indicat la varsta lui; cam tanar pentru un hartogar cum il caracteriza cineva. in rest subscriu dl ciutacu: mai frumos ne sta sa iesim la zile festive din cazarma sau cand este nevoie de noi cum a fost cazul zilele trecute. cu respect pentru toti cei care au postat
Eu zic sa desfiintam Romania, a ce dracu ne mai este de folos. Sa declaram razboi Germaniei, ii atacam cu un balon cu aer cld, si apoi ne preadam, poate iese ceva-ceva.
De Costin Comba pe 30 January 2012 la 14:02 (#)Ce dictatura mai mare se poate instaura, decat cea miltara? Nu ne place Cuba, Venezuela sau Myanmar, dar vrem sa detina armata controlul.
Suntem alergici la bufoni , dar ii vedem peste tot.
Nostradamus si eu ca si tine recunosc ca am pus botul la copilul asta, chiar m-am bucurat ca a avut curaj sa apara, fara sa stau prea mult sa analizez, da sunt un pic masi impulsiva din primul moment, chiar ma certam cu barbata miu si il aparam, dupa aia cand v-am vazut emsisunea si i-am simtit glasul si cum se fastacea, zic bre da fraiera(ca sa nu zic mai urat) ai fost, te-a fraierit pustulica asta.RESPECT MAXIM
De dana logofatu pe 31 January 2012 la 09:00 (#)Chiar ma intrebam cand o sa va treziti din euforia “locotenentul” si o sa il scoateti de pe antena3 ca deja promovati o idee proasta la nesfarsit..ma indoiesc ca nu stiati de la inceput de intentiile “curate si patriotice” ale militarului ranit dar de dragul ratingului l-ati lasat sa faca gat pe la tv..era bine daca va opreati inainte sa se agite prostimea si sa faca zarva pe facebook …
De Ovidiu pe 31 January 2012 la 18:18 (#)Domule Ciutacu, doresc, sa va fac precizarea ca, d-nul Igas, pe langa faptul ca este anagramat a incalcat in mod grosolan legea fundamentala a Romaniei(exercitarea unor misiuni de persoane care au perdut calitatea de militar) in sensul ca la nivelul ministerului au fost disponbilizati in perioada 15.06.2011 – 15.09,2011 subofiteri jandarmi din posturi diverse, dupa care s-a restructurat posturile vizate iar celalalte au fost “vacantate” pentru a se putea aplica prevederile OMAI nr.665/2005 care la art.5 inividualizeaza posturile vacante si nu face referiri asupra posturilor care au ramas dupa restucturare, deci metodologia de desfasurare a interviurilor sau a examenelor sa facut conform ordinului mai sus amintit prin intruducerea adhoc a notiunii de “vacantare” si nu a unui ordin care sa fie adecvat situatiei noi create, respectiv OMAI nr.129/23.06.2011 care nu a putut fi aokicat deoarece nu se respecta termenul de 29 de zike necsare pregatirii in vederea sustinerii interviurilor sau a examenelor. Daci la nivelul jandarmeriei, perioada de timp dintre “vacantare” si ocuparea functiilor ramase dupa restructurare, misiunile de patrulare ordine publica si de aparare a obiectivelor de importanta deosebita a statului, au fost executate de civili cu armament asupra lor, deoarece, cadrele militare ce incadrau aceste functii, fiind “vacantati” au perdut calitatea de militar si de angajat al acestei institutii, deci, procesele verbale incheiate in acea perioada, sunt nule iar conducerea cetatenilor la organele de politie si de jandarmi sunt abuzuri,deci, sunt fapte ilegale, vinovatii sunt ministrul si comandantii de arma de la toate nivelele de comanda. Comandantii de unitati au aplicat prevederile art.49 si art.50 alin.1 lit.g din OMAI nr.600/2005 emis in timpul ministrului Blaga care nu a mai avut timp sa il semneze si sa-l publice in Monitorul Oficial,deci un atare ordin nu putea produce efecte juridice si nu se putea invoca exceptii de la prevederile Legii 24/2000, in sensul, ca,OMAI 600/2005 contine date ce intra in categoria documenelor clsificate pentru a fi exceptat de la procedura publicarii in monitorul oficial. In aceasta sitatie parchetul militar trebuia sa se sesizeze din oficiu si sa dispuna masurile legale impotriva celor care au incalcat legea.Instantele din Cluj au dat sentinte favorabile sdubofiterilor restructurati si s-au dat hotarari pentru a fi repusi in drepturile avute inainte de 15.06.2011. Disponbilizarea unui cadru militar are ca efect perderea calitatii de militar(i se retrage din dotare armamentul, munitia si celalalte echipamente specifice fiecarei misiuni, etc.) Consider ca numarul celor care au incalcat in mod flagrant legea fundamentala cat si celalalte legi specifice sunt in numar mult mai mare decat a acelora care au fost restructurati, astfel, jandarmii scapau de un ministru paralel cu legea si de comandanti lipsiti de cele mai elementare notiuni de drept.
De lucian1451 pe 3 February 2012 la 21:41 (#)Acum imi dau seama cat de imbuibata este armata de lingai si pupincuristi.
- este trist , dar adevarat faptul ca nu mai exista cadre militare active cu coloana vertrebala – toti s-au transformat in slugi ai actualului regim dictatorial.
- Lt. Alexandru Gheorghe a tras un semnal de alarma ca armata este politizata din ce in ce mai mult prin introducerea cadrelor pe filiera indirecta – fiind indepartati treptat – treptat , cadrele militare profesioniste. Toata conducerea MApN este numita politic sau pe relatii si pile. Se aduc cadre militare cu pregatire de 3 luni – care spun ” Salut colega ” unui ofiter cu 4 ani de Academie , care in scurt timp – avanseaza pe functii superioare fiindu-le chiar sefi.
Acest locotenent – nu a gresit cu nimic – deoarece – a depistat neregulile si a facut rapoarte pana la cel mai inalt esalon.
Atata timp cat Seful Statului Major General nu a dat un raspuns raportului intocmit de Lt. Alexandru Gheorghe in termenul de 30 zile prevazut in regulamentele si legile in vigoare – locotenentul este scos din culpa chiar daca a trebuit sa incalce anumite prevederi legale si regulamentare.
Toti analizeaza un efect si nu cauza reala care a determinat gestul locotenentului.
Vinovatii in acest caz sant :
– Traian Basescu – ca sef al CSAT a permis introducerea in armata a cadrelor fara scoli militare,profesionisti.
– CSAT in intregritatea componentii lui.
– Seful Statului Major General – pentru faptul ca nu a luat in seama raportul locotenentului.
– Toate cadrele pe scara ierarhica pana la Seful SMG.
– Comandantul unitatii Flotila 71 Aeriana Campia Turzii – deoarece a stiut ce va face locotenentul .
– Toate cadrele din unitate Flotila 71 Aviatie care au fost de acord cu locotenentul si acum nu au demnitatea si curajul de a recunoaste.
-Membrii Consiliului de Judecata care au judecat la ordin fiind lingai si pupincuristi.
VINA – Lt. Alexandru Gheorghe este faptul ca a crezut ca adevarul si corectitudinea va izbavi – colegii si toate cadrele militare din MApN vor avea coloana vertrebrala – reactionand pozitiv la actiunea lui de a da in vileag anomaliile din MApN.
Dintre cei enumerati Lt. Alexandru Gheorghe are cea mai mica vina – s-a adresat la toti factorii de conducere din MApN – nefiind bagat in seama – s-a adresat poporului – caruia ia jurat credinta .
Pentru cei ce se dau mari cunoscatori – intreb ? Daca un cadru militar nu este ascultat de nimeni pe scara ierarhica semnaland nereguli de importanta vitala pentru o tara – parcurgand toate etapele prevazute de regulamentele militare – CUI TREBUIE SA SE ADRESEZE ??? sau trebuie – sa taca ???
Daca cadrele active doresc sa ramana direct sau indirect , voit sau involuntar – datorita sistemului dictatorial – SLUGI SI PUPINCURISTI – actualului stat MAFIOT – fara a avea o reactie la cazul Lt. Alexandru Gheorghe – este alegerea voastra !
Lt. Alexandru Gheorghe A dat o lectie tuturor celor ce se cred cadre militate in MApN .
Vazand reactia pe care o aveti – chiar daca nu va convine si ma injurati – santeti doar PAPAGALI SLUGARNICI CU GRADE – care nu stiti sa faceti diferenta intre minciuna si adevar , demnitate si slugarnicie , regulamente ,legi – cand si cum se aplica , pentru cine si cand , pentru ce au fost concepute – care este rostul unei armate intr-un stat.
Cand va uitati in oglinda dimineata ce vedeti ?
-va spun eu :
– un slugarnic care nu are o coloana vertrebrela
- nu are demnitate.
- se gandeste numai la el si interesele personale.
- un bivol care nu ese din cuvantul sefului numit pe pile.
- un dobitoc care merge la slujba fara curaj si atitudine – pozitiva sau negativa .
– un fricos.
- un NIMENI !
INTREBATI-VA CARE ESTE ROSTUL VOSTRU IN ACEASTA TARA – CADRE ACTIVE !!! unde este CINSTEA , ONOAREA si DEMNITATEA VOASTRA !!!
De civilu platitor si privitor pe 17 February 2012 la 09:32 (#)Adaugă Comentariu!