Domnule Băsescu, vă rog să mă scuzați!
De: Victor Ciutacu - Categoria: Ce-mi provoaca scarbaÎn memorabila conferință de presă de trei ceasuri susținută pentru a-și proba onestitatea, Monica Iacob Ridzi ne-a îndemnat să cercetăm cheltuielile de zece ori mai mari făcute de alte ministere pentru organizarea de evenimente publice. Cum președintele în exercițiu al României ne-a îndemnat consecvent, de-a lungul istoriei recente, să punem mare preț pe spusele pedeliștilor, că-s cei mai onești din politică, ne-am conformat cu celeritate. Și ne-a ieșit ancheta cu Elena Udrea. Care se dezvoltă și e pe cale să genereze încă o comisie parlamentară de anchetă.
Domnule Băsescu, doresc să vă prezint, pe această cale, scuze că m-am luat după Monica Iacob Ridzi. La momentul respectiv, nu știam că (așa cum scriu recent lăudații premianți ai anticoruției europene transfrontaliere, doamna Kovesi și domnul Morar) șefa tineretului PD-L, susținătoarea publică a candidaturii fiicei dumneavoastră (și mentorul ei politic, în același timp), este delapidatoare, falsificatoare și instigatoare. Dacă măcar aș fi bănuit asta, zău dacă o ascultam.

140 Comentarii până acum.
Comentariile trebuie aprobate înaintea publicării. Vă mulţumesc!Cum subiectul zilei este ELENA UDREA , doresc sa fiu si eu lamurit cum totusi a fost completata declaratia de avere, declaratiile de avere??? Asta daca, evident, mai are timp sa treaca si pe la minister in multele sale drumetii.
De Adrian pe 24 July 2009 la 02:16 (#)DECLARATIE DE AVERE ELENA UDREA
http://www.turism.gov.ro/ro/download/15/
Domnule V Ciutacu, să-mi cer şi eu scuze derbedeaua furnică ? Ai lui Băsescovici din Caraş-Severin sunt ” turişti model ”, zi de zi 276km/zi…. zău că-mi iau drumul codrilor, praful s-a ales de ţărişoara noastră cu asemenea ticăloşi la conducere, că bine ziceţi TOT ce ziceţi !
De Sibilla pe 24 July 2009 la 02:46 (#)http://sfinx777.wordpress.com/2009/07/24/din-categoria-fenomene-paranormale-carasene-pe-vremuri-de-criza/
stimă şi respecte,
Sibilla
Am si eu o mare nedumerire. Citeam comentariile pe posturile anterioare si nu inteleg ceva: Udrea e un subiect foarte bun, tinem de el, insa mi se pare mie sau eviti o pozitie transanta in ceea ce-l priveste pe Mazare doar pentru ca e prea mare in PSD? Nu de alta, insa ce a facut el nu e o gluma sau o replica in timpul liber, ci intra exact sub incidenta legii. Mi se pare interesanta pozitia ta, Basescu a dat dovada de rasism cu o ziarista, insa Mazare doar a gresit abordarea in timpul lui liber. Culmea, in afara tarii nimeni nu a zis nimic de Basescu atunci, insa acum o organizatie foarte puternica evreiasca i-a cerut lui Mazare sa isi prezinte scuzele si apoi si demisia. Insa sunt convins ca opinia internationala greseste si tu ai dreptate, nu?
De Sergiu pe 24 July 2009 la 05:45 (#)D-le Ciutacu, de ce va mai cereti scuze de la D-l Presedinte, din moment ce editorialistul JN, cel care este de neinlocuit la Intact, acuza pe jurnalisti – inclusiv pe jurnalistii care au blog -(adaugarea mea), de complicitate la infractiunea de risipire a banului public la Ministerul Turismului, fiind si dansii ‘beneficiari ai contractelor de publicitate’, dupa ce in prealabil subliniaza: “exclud din start acuzatia, ca prin asigurarea deplasarilor in strainatate pentru jurnalisti si prin contractele de publicitate, Elena Udrea si-ar fi cumparat bunavointa presei”?
De I. Iuliana pe 24 July 2009 la 06:45 (#)Indrazniti sa-l contraziceti pe ‘maestru’?
Categoric, ca DA!,, dar ma intreb ‘aia’ de la Trust ce castiga cu un jurnalist atat de controversat, fata de acei care lupta cu indirjire sa trezeasca poporul la realitatea dura , ca de fapt ‘paravanul hotiei’ este insusi seful statului cu guvern cu tot, ca sa nu se mai lase mintit, si prostit nici de hahait, nici de zambete.
multi nu cred ca in rezolvarea in justitie a cazurilor Ridzi si Udrea.in primul rand important e sa plateasca politic, pt ca il trag inevitabil si pe Zeus dupa ele. apoi vine si justitia. poate ca pe viitor vor fi politicieni care se vor gandi de doua ori la ce fac cand sunt in functi publice?!
De olimpiu pe 24 July 2009 la 06:48 (#)SUNT CONVINS CA NUMAI UN TRIBUNAL SUPREM
De doru cristoloveanu pe 24 July 2009 la 07:07 (#)ESTE IN STARE SA CURETZA ROMANIA DE ADUNATURA DE
BORFASHI CARE CONDUC(JEFUESC) ROMANIA.
UNICA PEDEAPSA,CONDAMNREA LA MOARTE,CONFISCAREA AVERILOR.
O NOUA CONDUCERE A ROMANIEI,COMPUSA DIN TINERI INTRE 25-35 DE ANI CU STUDII SUPERIOARE IAR TZARA SA FIE CONDUSA DE UN CONSILIU DE OAMENI DE SHTIINTZA SUB PATRNAJUL REGELUI MIHAI I AL ROMANIEI!!
V-am prins vrajitoarelor!
De iiordachescu pe 24 July 2009 la 07:48 (#)Domnule Ciutacu, in ce continent ne aflam si pe a cui planeta? Pe zi ce trece se duce dracului programul de guvernare cu fonduri cu tot si Basescu minte cu nerusinare si se imbogateste la fel ca toate hienele din guvern si chiar din administratia prezidentiala! Cine nu stie cine e E. Udrea, ce rol Binefacator a avut asupra sanatatii dereglate mental tot de ea? Si ce? Lumii noastre a treia ca educatie si simtire se bucura ca un capcaun tunde oi, ca altul scrie pe dealuri cu trupuri de animale, unde o sa ajungem? Chiar mai avem unde aluneca? Mai sunt bani de stors? Basescu le-a infiintat ministere pentru a le rasplati nu pentru ca tara asta nenorocita avea nevoie de ele. S-a trezit Morar? Chiar si Chovesi? Minunat dar daca numai dupa o zi adorm din nou si somnul e mai dulce dupa o zi de munca? Ce nu inteleg e faptul ca exista o mancatorie subversiva intre trusturile de presa care, in aceasta situatie grava, ar putea sa se uneacsa in cuget, sa caute modele de oameni pregatiti nu facuti si mai ales sa lanseze pentru tineret programe de viitor. Nici nu stiu cum sa-mi mai gasesc cuvintele de atata indignare! Daca ar fi dupa mine as matura la gunoi pe toti acesti politicieni care de 20 ani sug si sug precum capusele si tot nu se satura!
De galina pe 24 July 2009 la 08:29 (#)Partea proastă este că nu ştiu dacă acest buget, care este pur şi simplu mizerabil, va avea de “suferit” în vreun fel, după aflarea tuturor detaliilor.
De ionut pe 24 July 2009 la 08:31 (#)Poate doamna Udrea va pleca(deşi mă indoiesc), însă ce facem cu acei bani pierduţi în hârţoagele angajaţiilor M.T.?
Cum putem recupera banii aruncaţi pe fereastră de doamna Ridzi?!
Iar dacă vor urma alte şi alte anchete cu rezultate dăunătoare scaunelor unor miniştrii…ce vom face după aceea?!
1)buna idee: ma gandesc ca ar trebui “studiati” si pe boureanu, pt insistenta cu care o apara pe ritzi.iar daca va fi gasita vinovata, ar fi cazul sa dispara si el din viata politica.
De dg pe 24 July 2009 la 09:09 (#)2)in fata lui base toti jurnalistii vorbesc si stau de parca ar fi Isus. chiar e asa de impresionant? daca ar fi intrebat ceva cu forta,clar, tare si raspicat nu ar mai putea sa o dea “cotita” cum face de obicei.
3) ce se intampla cu presa de e asa de dezbinata,mai ales cei, sa zicem, anti basescu.toti se cearta intre ei de nu mai intelege nimeni.or fi interese financiare, dar interesul national unde e ?
Nu stiu de ce dar parca nu are acelasi impact campania de dezvaluiri care o privesc pe prima blonda a Romaniei si catwalk-ul sau, ministerul turismului. Cred ca se face simtita lipsa dezbaterii in intervalul 22:00-23:00 de pe A3. Tot respectul pentru Dn. Gadea, dar cred ca putea “delega” pentru o scurta perioada statutul de moderator al emisiunii fara sa-si fi pierdut notorietatea. Sa nu se fi gasit nimeni destul de capabil pentru onorabila pozitie???
De zdringhi_zdringhi pe 24 July 2009 la 09:26 (#)Am asa o impresie ca don Basescu nu va avea nicio retinere cand va veni vremea executarii doamnei Udrea.. All in good time.
De Stefan pe 24 July 2009 la 09:33 (#)punct pe “i” melodia.
De floran pe 24 July 2009 la 09:41 (#)gg
revin: ai aflat ca eba e in silentio stampa?
De dg pe 24 July 2009 la 09:47 (#)@zdringhi_zdringhi: oare fiindca Udrea a cheltuit mai mult ca Ridzi? nu-i normal ca Gadea sa-si delege atributiile de moderator, dar mie mi s-ar fi parut firesc sa se acopere golul de dezbatere cu altc(in)eva. da’ cine-s eu?
De Victor Ciutacu pe 24 July 2009 la 09:58 (#)@Sergiu: vi se pare ca Geoana, care-i disperat de la cate a luat de la mine, e din alt partid decat Mazare? nu evit nici o pozitie transanta, mi-am spus-o si aseara: e neghiobie extrem de costisitoare politic, nu antisemitism, ca nu s-a dus la oameni pe strada sa-i faca jidani imputiti; asta daca tot vrem sa facem o paralela cu clasicii
Doamne, cât tupeu au! Pentru înavuţire, ăştia aplică “metoda Necolaiciuc”.
De thedaniel pe 24 July 2009 la 10:05 (#)Am citit si eu declaratia de avere(tampit site au astia de la turism) si am facut o constatare de fond care o consider importanta;
De alex.dumitrascu pe 24 July 2009 la 10:14 (#)Doamna Udrea are un pasiv de 3.287.000 euro, sub forma unui credit luat in 2007 de la BRD.
Pasivul asta nu se poate regasi ca activ decat in valoarea(nedeclarata) a celor doua terenuri achizitionate in Bucuresti, strada Neajlov, in acelasi an in care a fost contractat. creditul.
Doamna Udrea, ca si alti “oameni de afaceri”, actualmente faliti, a facut idiotenia de a achizitiona aceste terenuri, in 2007, in plina “bula” imobiliara, in scop pur speculativ, crezand probabil ca “o sa-i creasca”.
La ora actuala, preturile la imobile sunt mai mici cu 50% decat in 22007, cand au cumparat majoritatea papagalilor, iar pretul terenurilor mai ales, nici nu poate fi stabilit, deoarece nici nu se mai tranzactioneaza.
Asa ca doamna Udrea, nu este altceva decat un “imobiliar”, ca majoritatea membrilor “de vaza” ai PDL. Este falita, nu poate vinde terenurile fiindca nu are cui, iar BRD nu-si poate executa ipoteca la pretul la care a fost evaluata in 2007. Solutia rationala din punct de vedere al bancii a fost…rescadentarea.
Ori asta e un exemplu tipic pentru explicatia deosebitei grij a guvernului Boc, pentru “reluarea creditarii imobiliare”.
Sunt multi papagali in situatia asta, iar guvernul asta patriot, spera sa-si scoata clientii din belea provocand o crestere artificiala a preturilor la imobile prin programul “prima casa”. Prin programul asta,in plina criza economica, se incurajeaza indatorarea romanilor in EURO, chestie absolut iresponsabila.
Tocmai aceasta indatorare, bazata pe cresterea aberanta si speculativa a preturilor la imobile, a determinat hotarator actuala criza economica. Guvernul Boc vrea sa reia premisele negative care au deerminat intrarea Romaniei(si nu numai a Romaniei) in criza, pentru a-si salva papagalii care n-au iesit la timp din speculatia imobiliara.
Adevaratii profitori ai acestei speculatii au fost anume fonduri de investitii, care stiau insa ce fac, si au “iesit” inca din 2007, lasandu-i pe fraierii gen Becali si Udrea cu ochii in soare. Aia aveau cap si stiau ce urmeaza, astia ai nostri sunt pur si simplu fraierii de serviciu.
Iar guvernul Boc este penibil si iresponsabil, incercand sa reinvie “vremurile bune” din 2007.
Reamintesc faptul ca fara masurile de prudentialitate si de marire a dobanzii de referinta practicate de BNR in 2008, ne-ar fi luat dracu’ pana acum, iar sistemu;l bancar ar fi fost falimentat in intregimea lui.
Da pogeabocii au alte interese. Pe ale lor.
Pai domnule Ciutacu , cum vrei domnule sa plateasca Elena Udrea datoria pe care o are la BRD ?
De romania inedit pe 24 July 2009 la 10:15 (#)Domnule Ciutacu , sunt un cetatean onest si interesat de ce se intampla in tara asta
si din ce cauza se intampla . Deasemenea sunt cititor de Jurnalul National si privitor constant al emisiunilor – “Vorbe grele” ,”Sinteza zilei” , “In gura presei” si “Stirea zilei” . Am insa o nedumerire crunta care m-a facut sa stau treaz pana la 3 si ceva noaptea pentru a ma edifice asupra ei si tot nu am reusit .
Conform articolului – “Cheltuieli halucinante la Turism – 75.000 de euro, perdele pentru
Udrea” din data d 24.07.2009 semnat de Dl. Vali Blanaru , Ministerul Turismului are
prevazut pentru achizitia de perdele si jaluzele suma de 75.000 .
In emisiunea Dnei. Gabriela Vranceanu Firea de pe Antena 3 din data de 23.07.2009 unde sa discutat acest subiect , dumneavoastra fiind invitat in studio ati facut urmatoarea afirmatie :
“Domnule Munteanu i-mi insultati inteligenta , sunt din bugetul dumneavoastra , de pe situl institutiei pe care o reprezentati” .
Scrupulos si “deontolog” ( de la “Taranu’de Badea” citire) , curios si apropape negru de furie intru pe http://www.turism.gov.ro/ro/anunturi-achizitii sa vad MAGARIA . Cand – “Surprize , Surprize” pe situl Ministerului Turismului nu am gasit date referitoare la cele relatate de “J.N” .
Zic – ba poate sunt eu bou si nu stiu sa caut , dau pe “harta site” ( asa cum reiese din Print Scrinul trimis pe mail) nici un capitol , link sau referire la capitolul buget ( fie ca se refera la „achiziţia de bunuri şi servicii” fie ca se refera la „Cheltuieli de capital”) sau la “Planul de achiziţii pe 2009″.
Ma gandesc ca exista mai multe posibilitati , astfel :
1. Eu sunt bou ,chior si analfabet si nu stiu cum si unde sa citesc pe situl Ministerului
Turismului (cea mai plauzibila);
2. Informatia a fost publica pe site si ulterior din cauza dezvaluirilor “J.N” au fost scoase – in acest caz cred ca un profesionist ar fi trebuit sa faca un Print Scrin (cum am facut eu si vi le-am trimis pe mail pentru a vedea ca m-am documentat) pentru a prezenta oricand dovada , incercuit cu rosu si publicat ;
3. Sursa de informare a “J.N” este un act oficial parvenit in copie la redactie din partea unui anonim si atunci publicarea unui facsimil ca in cazul Ritzi ar fi fost bine venita ;
4. In calitate de redactor sef al “J.N” va-ti propus sa ii aratati colegului de trust “deontologul” “ Tolo” ca ceea ce a realizat el e cu demisia prietenei lui EBA este vax pe langa demisia “sexy buzoiencei” pe care o ve-ti determina dumneavoastra si echipa pe care cu profesionalism o conduceti .
Uneori sunteti arogant si bine faceti – platiti cu aceasi moneda cu care vi se plateste , ca un adevarat “ derbedeul dracului” ce va aflati .
Sunt perfect de acord cu dumneavoastra si cu colegii dumneavoastra Gadea , Badea , Radu Tudor ca jaful este in toi pentru campania electorala .
Dar dumneavoastra si numai dumneavoastra. sunteti de vina ca a-ti ridicat stacheta jurnalismului atat de sus si v-ati obisnuit cititorii de ziar si de blog cu lucruri facute temeinic si profesionist .
Sincer nici nu vreau sa ma gandesc ca varianta 4. ar putea fi adevarata .
Daca si dumneavoastra ajungeti sa apelati la dezinformare si trunchiere a adevarului , nu ne-a mai ramas nici un reper in tara asta .
Daca ve-ti publica acest mesaj precum si o lamurire cu privire la sursa de informare despre bugetul Ministerului Turismului voi aprecia si mai mult decat acum profesionalismul si deontologia dumneavoastra .
De Catalin Mosgoreanu pe 24 July 2009 la 10:25 (#)Va doresc success in continuare si nervi de otel – ca lupta cu supusii “ asimertricului “este dura .
Cu stima , Catalin Mosgoreanu .
Eu intreb: oare papagalii astia isi dau seama ca producatorii de perdele impreuna cu delegatiile straine, cu fotbalistii spanioli, cu soferul lu’ Sarkozy… toti astia rad cand aud nume de genul Basescu, Udrea & Co.?
De Cristi pe 24 July 2009 la 10:26 (#)“Iar aia ma, pe care i-am tepuit la perdele?”,
“Despre cine vorbesti, despre papagalul ala din Romania? HA HA HA”
Acum ma gandesc cum isi frecau mainile aia care i-au vandut tonerele lu’ Udrea… si dupa ce au inchis usa au spus: “YES! Sucker!!!!”
Pariu ca nu se va intampla nimic.Traim in tara lui papura voda, in care se taie sporuri si ale beneficii celor de la stat pentru a avea ministeriabilii cu ce sa se plimbe prin tara.Sa munceasca ei pe 400-1000 de lei/luna fara alte stimulente.Dau tunuri prin achizitionarea de “perdelute”si alte chestii si prostimea se milogeste pe la banca sa prelungeasca cumva datoriile de la banci.
PS Domnule Ciutacu, va rog verificati si RAT Craiova: acolo s-au dat bonuri la un magazin din oras, in contul banilor de salarii.
De Cristian pe 24 July 2009 la 10:26 (#)Hip-Hop a la Raku: “De cand la TV e promovata curva din femeie, pustoaice cu acnee se sparg noaptea pe alee.” Putem intelege cu adevarat versurile astea?
De Cristi pe 24 July 2009 la 10:29 (#)@Catalin Mosgoreanu: nu-i nimic necurat, ci doar o neintelegere ce va fi remediata azi. sumele, cat se poate de reale, fac parte din planul anual de investitii al MT, parte a bugetului institutiei. fiindca nu e, inca , pe site la MT, asa cum e normal, vom publica noi facsimilul si i-l vom trimite pe mail secretarului de stat; care l-a semnat si el, da’ vad ca nu-si mai aminteste
De Victor Ciutacu pe 24 July 2009 la 10:34 (#)75 000 pe perdele….!!! in curand o sa aflam ca a dat 500 000 pe batiste de unica folosinta:|
De Andrei_viitor_jurnalist pe 24 July 2009 la 10:58 (#)Ciutacule,
1. Tu esti ing. de treaba, dar de ce arunci tu primul cu piatra ? Ziceai la Firea ca “portal = un site de site-uri, cum dreaqu sa coste 250,000 euroi”. Orice portal serios costa mult peste 250,000 daca are o baza de date in spate, motor de cautare, vreun sistem distribuit, ceva calcul GRID, generare documente, comunicare criptata on-site (ex: aplicatii e-banking, portalurile companiilor aviatice, sisteme de informare gen skyscanner). De unde stii tu ce portal va face Duduia ? Lasa-o sa faca si dupa aia evaluam. Ai indus ideea ca e smen cu portalul, fara sa stii despre ce va fi. Acuma eu daca fac un portal unui client, o sa imi citeze din Ciutacu ca “nu se face”. Dar tu stiai ca un portal poate valora (nu neaparat costa) mult peste 250,000.
2. Ia zi repede la baiatu’: te furat din privi blonda aia Dobre ? Spuner repede ca e prima data cand te vad nepregatit in emisiune: israelienii nu au dat-o pe antisemitism din cauza ca s-au dus actorii (mascaricii) la ceas de noapte peste ei cand se jucau cu ovulele (asa cum ai zis tu). Israelienii s-au atacat pe ce a zis Astarastoae – ceea ce faceau aia e cam ca la Auschwitz pt. ca si aia se jucau cu viata. Israelienii au speculat la speculatie zicand “ca la Auschitz se jucau de-a moartea iar la Sabyc de-a viata, deci nu e tot aia”. Speculatie la speculatie, deci nu se pune. Deci ? Te-a furat blonda,nu ?
Si ca a inchei nu din Dan Iosif: “n-o lasa in sange”
Fiara dezamagita.
De Fiara pe 24 July 2009 la 11:10 (#)as vrea ca urmatorul tau articol sa se intituleze “Dupa Ridzi, Nutzi” . Ca fapt real. Zi buna!
De Priceputeanu pe 24 July 2009 la 11:31 (#)de ce are elena udrea fundul mare?
De dan pe 24 July 2009 la 11:52 (#)pai unde credeti ca a bagat basescu flota?
@Fiara: hai s-o luam metodic.
De Victor Ciutacu pe 24 July 2009 la 12:02 (#)1. toate site-urile institutiilor publice din .ro nu fac un sfert de milion. da-mi voie sa ma indoiesc ca face Nuti, care are mari probleme cu orice cheltuiala care nu se inmulteste cu doi si crede ca Net e un tip dubios, acel site
2. nu m-a furat nimeni, ci m-a scarbit tertipul ieftin al evreilor de a-si scoate ciorditorii de la beci mizand pe coarda sensibila a persecutiilor de rasa
PD-L in permanenta avea cate un ministru de serviciu care sa stranga banii pentru basescu, pentru familia basescu si pentru partid! Anul asta toti ministrii sunt deserviciu sa stranga si ei cat mai multa lova atat lui basescu cat si partidului. Sume incredibile au iesit la iveala numai la ministerele lui udrea si ridzi, are cineva impresia ca la adrian videanu, vasile blaga, radu berceanu si la ministerul lui pogea e alta situatie??? Va asigur ca nu!!! Trustul intact este cea mai tare in Romania, va rog sa faceti anchete si la celelalte ministere condus de PD-L ca veti da de aceeasi hotie si jigodie
De Crina Voican pe 24 July 2009 la 12:13 (#)Ciutacule,
Cum crezi, eu n-as fi aruncat piatra. Poate face Nuti un portal cu rezervari, cu newletter-uri automate, baza de date interactiva , eventual conectata la sistemele MAE, cine stie (ceva ce face EADS cu portalul Militiei de Bordura – Border).
N-ai raspuns castigator. Israelienii s-au atacat pe Astarastoae, nu pe bagatul la beci. De fapt scandalul porneste de la clincile de IVF din Israel (e scump rau aici asa ceva) si de aia folosesc offshore-uri din Romania / Ucraina. Baga-te in goagal si ai sa vezi ca f. putine clinici ofera ovule “de firma”. Majoritatea recomanda ovule de la tinere studente din Kiev / Bucharest. Dar tu n-ai zis asta. Tu nu poti gasi vreun nene care sa stie sa citeasca de la dreapta la stanga la JN ca sa vezi ca nu s-au legat de beci ci de Astarastoae gaoazarii derbedei imputiti ai lor ?
Fiara.
3. Inca mai sustii ca Dobre “e un profesionist” dupa goanga de aseara a blondei: “cand am fost in Israel si am stat 2 saptamani si ma uitam pe TVurile de stiri INTERNATIONALE si am vazut…”. Ca sa ma uit pe canalele internationale, nu tre sa ma duc in Israel. Ar fi fost mai marfa sa zica ce zic TVurile locale, nu ? Nu asta e profesionalismul ? Corecteaza-ma daca gresesc
De Fiara pe 24 July 2009 la 12:18 (#)@Fiara: da, e un profesionist desavarsit. voiai sa se uite la tv in limba aia imposibila? crezi ca eu, in Coreea de Sud, m-am uitat pe statiile nationale. hai sa n-o dam in diverse, ca stim amandoi, la fel de bine, cum isi maximizeaza prin PR israelienii imaginea de unice victime mondiale. cat despre infractorii lor, ca om care a scris despre Shmuel Beraru pana si-a luat 7 ani de parnaie, da-mi voie macar sa par priceput la ce magarii fac ca sa-si scoata din rahat lotrii de prin toata lumea care le mananca din palma…
De Victor Ciutacu pe 24 July 2009 la 12:25 (#)P.S. noi n-avem integrate intre ele circile financiare si-o sa faca rapid Nuti niste interconect turistic cu MAE prin EADS
@ Fiara
Ca sa faca un asa portal cum zici tu, era nevoie anterior de:
O cercetare aplicata finalizata cu un set de specificatii tehnice care sa descrie aplicatia/serviciul.
Un studiu de fezabilitate.
O analiza cost-beneficii.
Ca in Romania se cam sare prima etapa. Ca firma care face caietulm de sarcini executa o copie dupa o aplicatie existenta in alta parte si favorizeaza tehnologiile stapanite de catre viitorul client (din care s-a desprins canva, sau cu care se afla in cardasie) … Este si asta drept.
@Victor
Stii cat a facut eRomania umpluta cu copy-paste si platita de tehnologul relaxa ministrul PDL?
In IT se supraincarca fara numar! Pentu ca prea putini pricep smecheriile!
De FuXi pe 24 July 2009 la 12:39 (#)M-a surprins ce ati spus aseara,in legatura cu mesajul meu:conteaza foarte mult pentru Base parerea mea?!!!Vreti sa-mi sara in cap Elena Udrea?O banuiam de geloasa,acum am si o confirmare.De la Irina 2 a lui Antonescu(dupa fiica sa)catre Elena 2 a lui Basescu(dupa fiica sa)-e o exagerare ,dar n-am ce face:Draga ,stai linistita ,Base al tau ma lasa indiferenta!Dar daca imi face si mie reclama din bani publici ,poate ma razgandesc.Dar sa fie din bani publici ,ca altfel ma supar.@Fiara:sa inteleg ca printre evrei nu sunt si uscaturi?Cata perfectiune!Nu inteleg ce legatura are profesionalismul cu tv-urile internationale si cu ce urmareste lumea la televizor.Bati campii cu gratie!
De Irina pe 24 July 2009 la 12:39 (#)Acu am si io o curiozitate cu Aia Mica si relatia ei speciala cu Voltaj!
1. Cine este relatia speciala?
2. Cine a platit clipul Voltaj$EBA?
3. Nu cumva clipul o promova tocmai pe EBA pe 2 mai.
4. Daca EBA nu a fost decat la concert, de ce 20% din stirile cu Ridzi erau si cu EBA?
5. Pe 2 mai ce cauta acolo si Roberta? Cauta sa se imprieteneasca cu EBA sau cu Ridzi? Sau fusese adusa de umplutura ca concertul sa para organizat de MTS si nu de catre MTV?
Apoi,
De FuXi pe 24 July 2009 la 12:59 (#)Noi nu o banuim pe EBA ca a deturnat 2 maiul. O banuim pe Ridzi ca a deturnat ca disperata banii de 2 mai pentru campania EBEI. Pe EBA o banuim numai ca a beneficiat. Pe tasu il banuim ca a plutit inspirator si simbolic protector deasupra tuturor porcariilor lui Ridzi, Udrea si tuturor PDListilor suzerani.
A! Si, 6. CAND A FOST FACUT CLIPUL???
De FuXi pe 24 July 2009 la 13:01 (#)@ Ciutacu / Irina,
Dupa mine un profesionist, ar fi tocmit unul / una care sa ii citeasca de la dreapta la stanga. Asa la TV internationale ma pot uita si eu si imi dau cu parerea de la Bucuresti (si sunt profesionist). La fel cu Placinta: profesionistii se uita pe google maps si vad ca nu e nici o casa. Dupa mine, ar fi trebuit hopa sus in avion, stat la Montreaux cateva zile sa vada la fata locului, nu via google. Nu sari Ciutacule la mine , ca nu te invat cum sa va faceti meseria. E parerea mea, cum o sa fac eu cand o sa am gazeta mea. De apreciat ca publici:)
2. Harry Miron e roman de-al nostru si e frustrant pt. mine ca nu avem si noi infractori mai cu staif, de firma. Uite, Shari Arison (cu apa la BZ – la Nuti) e un inceput promitator. Pieleanu stie mai bine, dar eu cred ca procentajul de infractionalitate e cam la fel (grobian vorbind) peste tot: romani , israelieni, francezi, germani, turkmeni, palestinieni.
@ Fuxi / Ciutacu: Portalul facut de Nuti o sa aiba si suport WAP. O sa aiba capacitati VPN (criptate) pt. salariatii care lucreaza off-site. 2 servere de backup (din care unul in locatie confidentiala).
Fiara.
De Fiara pe 24 July 2009 la 13:03 (#)Scenă şi perdele, nu vi se pare interesant?
“Lumea-ntreagă e o scenă şi toţi oamenii-s actori” ~ Shakespeare
De BAIAT BUN pe 24 July 2009 la 13:07 (#)@ Fiara
Pe ce s-a fundamentat decizia asta?
De FuXi pe 24 July 2009 la 13:08 (#)@FuXi: indraznesc sa cred ca pe ce avea de vandut clientul partidului
De Victor Ciutacu pe 24 July 2009 la 13:10 (#)@Fiara: de ce n-as publica? doar nu m-ai injurat de neam si tara…
E clar!
De FuXi pe 24 July 2009 la 13:11 (#)Off topic.
De FuXi pe 24 July 2009 la 13:16 (#)N-am mai auzit asa comunicat ca asta de la Spiru haret din 21 dec 1989!
@ Ciutacul / Irina,
Acuma cred m-am facut suficient de explicit cand am afirmat ceeea ce inteleg eu prin “profesionalism”. Mai departe, fiecare pt. el / ea.
@ Fuxi:
Dle, ma uit mai cu atentie, portalul o sa mai aiba si sisteme de aparare (anti-spam / anti-virus, suita anti-DDoS), conectare remote la statia de lucru proprie, accesare si monitorizarea resurselor diponibile (imprimate, scannere, etc). Portalul implementeaza inteligent si serviicle de auditare a folosirii resurselor. Se va folosi un sistem de tip GRID pt. o cat mai buna optimizare a incarcarii de procesare pe computere pt. a se evita concetiistiile. Evident, o sa fie si o solutie de congestion-control atat la nivel hardware (in router) cat si la nivel software.
Fiara.
De Fiara pe 24 July 2009 la 13:18 (#)@ Fiara
1. Cine a ajuns la specificatiile astea si cum? A pre-existat o cercetare independenta facuta de o terta parte?
De FuXi pe 24 July 2009 la 13:23 (#)2. S-a facut o analiza cost-beneficii?
3. Ai auzit de bune practici si buna guvernare?
…
4. Las-o cu GRID-ul ca nu tine!
@ Fuxi:
1. Eu. Nu stiu.
2. Nu stiu.
3. Nu stiu.
…
4. GRID-ul e o chestie misto (cloud computing / cluster computing, etc). Nu te lega de conceptele GRID. N-ai idee ce procesari de date stiintifice se fac la MT si e reala nevoie de GRID pt. ca abia abia se mai poate lucra in mono. S-a mai rezolvat ceva prin thread-uri, dar nici asta nu mai tine mult.
@ Ciutacul: tu incurajezi google-jurnalismul la
tine in ograda ?
Fiara.
De Fiara pe 24 July 2009 la 13:32 (#)Buna ziua d-le Ciutacu,
A fost o emisiune extraordinara aseara!Eu va felicit!
Ma intreb de ce “Fiara” are ceva cu d-ra Dobre?!Mie imi place,e informata,foarte inteligenta si are domnule,zvac,cum zic oltenii!
Eu va rog sa-l invitati pe”fiara”intr-o seara in emisiune,cu numele adevarat,ca sigur ne vom da seama ca e dansul-e toba si dansul de informatii si inteligenta!
Va doresc un week-end frumos si liniste!
De IoanaP pe 24 July 2009 la 13:38 (#)Cu acelasi respect,
IoanaP
Nu înțeleg tot acest deranj iscat în legătură cu dl. Mazăre. Domnia-sa este un personaj histrionic și nonconformist, căruia i se fâlfâie de conveniențe și convenții desuete. Abilitățile manageriale au fost validate de însuși electoratul său și de statutul de „perlă a litoralului” redobândit de Mamaia, în ultimii ani.Să ne reamintim de aparițiile vestimentate ale d-lui Mazăre în parlament sau în diverse ocazii mai mult sau mai puțin oficiale. De ce nu s-au ofuscat puritanii când a apărut îmbrăcat în sacoaiele (sau sacourile?!?- de când cu Eba am început să încurc „pruralurile”) înflorate și strident colorate și a dansat cu braziliencele, că doar nu se cade un asemenea comportament la un primar? O prezentare de modă este un act artistic, ea exprimând viziunea unui regizor și a unui scenograf.Dl. Mazăre a făcut parte din acest spectacol și am înțeles că și-a luat toate precauțiile necesare pentru a nu induce un mesaj fals în ceea ce privește rolul său și al fiului domniei-sale în acest act artistic. De ce puritanii de aici și de aiurea nu s-au sesizat în legătură cu celebrul de-acum ponei roz, cu svastica pe crupă, expus într-o galerie de arta, la New York? Nu țin minte ca autorul „capodoperei” respective să fi fost obligat să ceară scuze, în mod public, niciunei asociații sau organizații deranjate de antisemitismul explicit al acelor producții artistice. D-lui Mazăre i se poate imputa un anumit tip de frivolitate, iar în cazul în speță, o regretabilă neglijență în a inlătura acele simboluri care, iată, au suscitat atâtea comentarii. Dincolo de farmecul personal al d-lui Mazăre, exprimat prin vestimentație, limbaj, lipsa oricăror inhibiții, pare a fi un personaj foarte eficient, care -atunci când e cazul- pune osul la muncă și conjugă verbele la timpul trecut.
De GEORGIANA P. pe 24 July 2009 la 13:40 (#)@Fiara: hai sa nu facem chat din blogul meu. daca vrei sa afli ce jurnalism incurajez eu, vorbeste cu Haaretz sa-mi ia un interviu. aici vorbim/scriem despre cheltuilelile Elenei Udrea, nu despre simpatiile mele profesionale si/sau pasiunile mele. apropo, Oana pleaca-n Irak
De Victor Ciutacu pe 24 July 2009 la 13:44 (#)@ IoanaP:
Stimata Dna, eu n-am nimic cu Dna Dobre. Cititi cu atentie posturile mele. Eu doar l-am intrebat pe Ciutac (deoarece el a invitat-o pe Dna Dobre in emisiunea lui , si de asta ii scriu lui pe blog si nu lui Badea) ceva. Am zis si cum o sa fac cand o sa am gazeta mea si gaoazarii mei. De ce de fiecare data trebuie sa se considere ca “avem ceva cu cineva” daca intrebam si ne dam cu parerea ?
Va doresc un week-end frumos si liniste!
De Fiara pe 24 July 2009 la 13:44 (#)Cu acelasi respect,
Fiara.
Are vreo legatura Base cu scandalul “Spiru Haret”? Vad ca ne orienteaza bine spre acest scandal, atacand inclusiv sindicatele, astfel incat problema “Udrea” nici nu se simte in media. Va trece probabil neobservata, in ciuda eforturilor JN. Iar d-na va toca banii publici, in continuare.Insistati, poate se autosesizeaza DNA-ul, si se va trezi si opozitia. Care opozitie? Cred ca e de la caldura…
De Ioana S.,Bucuresti pe 24 July 2009 la 13:47 (#)victor: vad ca si prietenu’ nostru comun, tolo, publica selectiv mesajele primite pe blog. si zau, doar l-am intrebat cum ar trebui sa reactioneze dupa ce badea a maturat pe jos cu gsp-ul.
De brazvan pe 24 July 2009 la 13:51 (#)si-au\ luat perdele ca sa nu ramana descoperita in urma investigatiilor J.N
De bi pe 24 July 2009 la 13:51 (#)@ Fiara
Sa nu confundam MT cu ANAF, MF sau MI si nici cu NASA.
Tehnologia grid este misto si FP7 da bani pentru dezvoltarea ei.
Apelarea la acesta tehnologie fara o analiza cost-beneficii si de prioritati poate fi insa suspectata de abureala facuta cu scopul incarcarii exagerate a notei de plata!
Da. GRID-ul e o chestie misto (cloud computing / cluster computing, etc).
De FuXi pe 24 July 2009 la 13:52 (#)Problema e ca treaba sa nu fie ca un motor de Mercedes montat la un Trabant!
@brazvan: eu stiu ca nu el isi administreaza blogul, ci doar raspunde uneori mesajelor primite. poate gresesc, da’ nu l-as invinovati la afacerea asta. daca-ti spun ca unicul comentariu postat vreodata de nevasta-mea pe site la JN a disparut fara nici o explicatie plauzibila din server, ma crezi?
De Victor Ciutacu pe 24 July 2009 la 13:53 (#)A ! Si nu inteleg un lucru: Cand a fost vorba de un ministru PNL sau PSD de exemplu, Tariceanu sau Nastase era tocat in media.Acum nimeni nu cere socoteala micutului ca premier si presedinte de partid al blondei, al invinuitei Ridzi sau al fostei presedinte a consiliilor de administratie a fostelor societati de stat falimentate, profil: confectii !
De Ioana S.,Bucuresti pe 24 July 2009 la 14:01 (#)te cred. daca nu as sti ca esti discret, te-as intreba cate ceva despre conflictul badea-gsp.
De brazvan pe 24 July 2009 la 14:01 (#)@ Victor
M-am incins cu fiara. Revin. Gasesti pertinente intrebarile alea despre Aia Mica si Tasu?
O fi petrinent sa se intrebe si DNA-ul asa?
(Procurorii au datoria sa testeze toate pistele, variantele care au o logica pentru descoperirea adevaratului mobil al unei fapte. Functie de asta o incadrare poate varia de la culpa si paaana la premeditare! Iar, pedepsele si numarul de pedepsiti, ca atare)
De FuXi pe 24 July 2009 la 14:11 (#)Nu cumva Basescu incearca sa-i conduca spre teoria culpei? Nu cumva o sa auzim ca EBA a rezistat eroic la o tentativa de mituire a lui RIDZI cea bolnava de parvenire?
@ Ciutacu:
Da, ai dreptate. Fara chat. Retrag intrebarea. O sa te caute de la Hadashot Ha’aretz pt. interviu la JN.
@ Fuxi: Habar n-am ce vrea sa faca MT cu 250,000 pt. portal. Unii au fantezii erotice, altii au fantezii tehnologice. Ce am postat mai sus este de fapt ceea ce as face eu la MT (fantezia mea). E la fel cum Ciutacului i-am zis parerea mea vizavi de profesionalism dupa ce l-am intrebat de cazul punctual cu Dna Dobre de aseara (sper sa nu sughite la cat a fost pomenita pe aici).
@ all: sa nu o dam in off-topic-uri ca poate ne da afara din Ciutacosfera !
@ Ciutacu: Esti de acord ca declinul mediac pt. Ridzi a inceput atunci s-a facut de ras la Gadea ? Daca nu se ducea la Gadea , ar fi fost mai bine ? Analog, daca Udrea ar veni in Antene ar lua-o la vale rau de tot ? (cel putin mediatic).
Fiara.
De Fiara pe 24 July 2009 la 14:12 (#)Citesc, nu chiar zi de zi dar citesc tot ce se posteaza pe acest blog. Sunt tare uimita de faptul ca la aceasta ora in aceasta tara totul se invarte in jurul lui Udrea,inca Ridzi, si mai nou Spiru Haret unde se vede clar cu ochiul liber ca sunt razbunari, vendete si neintelegeri privind banii, comisioanele, etc.
De Robin Hood pe 24 July 2009 la 14:22 (#)Oare chiar nu mai exista alte informatii sa fie facute publice si dezbatute pentru a le afla o tara intreaga? Da, chiar si cazul Mazare vizavi de tinuta purtat chiar si doar pentru oa parada de moda.
Despre invatamant ar trebui discutat la modul general pentru ca tot invatamantul este lamentabil,mai ales cel din cadrul universitatilor de stat unde sunt mai multe locuri platite decat bugetate dar sunt universitati de stat …….o mare batate de joc de altfel. Invatamantul privat a ajuns sa fie calitativ mult mai bun si profesional decat cel de stat, si multe dintre cadrele didactice care predau in invatamantul privat sunt de o inalta valoare chiar daca au varste de peste 60 de ani.
Mi-as dori sincer sa va aud predant un curs la o univeristate din randul celor particulare ca sa vedeti cine vine la cursuri si cati audiaza cursul. Nu sa vii sa spui ce s-a mai intamplat in ultimii “5″ ani in politica sau sa-ti spui parerea despre unul si altul…..si pentru asta sa iei si niste banuti……(stiti la ce ma refer).
Ati primit mesaje de ce se intampla pe mosia unui rector la o universitate de stat si nimeni nu i-a atitudine? de ce?
Va multumesc ca existati!
Daca spargeti nuca asta e ca si cum l-ati dezvirgina pe Basescu in public…;-)
De Marius Mina pe 24 July 2009 la 14:23 (#)OFF-TOPIC: Ciutace cum de se duce doctoru’ la “schimbatorul macazului” duminica sa zica daca candideaza sau nu la postul de mahar peste tarla si nu vine la arogant.
De Vlad pe 24 July 2009 la 14:23 (#)Deci sa intelegem ca madam Udrea, Sexy-Buzoianca, este un fel de Nicolaiciuc, dar a turismului, nu a CFR-ului!?
De Costin Tanasescu pe 24 July 2009 la 14:31 (#)Sapati mai adanc, veti gasi sigur mult mai multa putreziciune. Si fiti cu ochii pe Nuti , sa n-o sparleasca din tara, desigur in concediu de odihna!
Incerc sa-mi inchipui scenariu apocaliptic dupa prabusirea lui Zeus: clanul Basescu+clanul Ridzi+clanul Cocos=love=Jilava!
“Portalul facut de Nuti o sa aiba si suport WAP. O sa aiba capacitati VPN (criptate) pt. salariatii care lucreaza off-site. 2 servere de backup (din care unul in locatie confidentiala)”
De Marius Mina pe 24 July 2009 la 14:31 (#)Asta ca sa n-o sparga hackerii sa-i fure brandul de tara sau sa n-o bungheasca nenorocitii astia de-si baga nasul peste tot, cand face sexchat cu Traian?
Bine ca nu am mai raspuns fiarei,ca vad ca e perseverent(a).Am asa o impresie ca Elena Udrea pune de un divort cu Cocos si isi pregateste zestrea pentru alt mariaj.
De Irina pe 24 July 2009 la 14:51 (#)Tanti ridzi a fost rasa (si nu ma refer la anumite zone erotice) pentru cateva mii de euro. Ok, pe buna dreptate, dar ce ne facem cu milioanele de euro capusate?
De Ciolanus pe 24 July 2009 la 14:57 (#)Mi se pare super-mega jenant sa-i invinuim de coruptie pe mari conducatori pentru un termopan, o pusca, perdele sau o scena? BAAAA, unde sunt milioanele de euro? De unde aveti zeci de case, de masini, vacante la mama dracului? Sunteti niste nesimtiti!!!
@Vlad: oare pentru ca Ciutacu nu l-a invitat? nu stiu, caut si eu o explicatie
De Victor Ciutacu pe 24 July 2009 la 15:19 (#)2010 Terra.
80% din populatia planetei utilizeaza site-ul de 250.000 EURO al Ministerului Turismului spre disperarea celor de la Yahoo si Google care de frica falimentului isi unesc fortele “sa dea piept cu uraganul ridicat de semiluna(tica)”
De Oaia Fosforescenta pe 24 July 2009 la 15:25 (#)@ Oaia Foforescenta.
Exact, de acord. Lumea e in pericol. Numai ca anul e 2012 (ca si maya ziceau ca atunci vine Apocalipsul). Triburile iudaice se vor uni iarasi si se va construi Al Treilea Templu. Dupa aia, la ora la ora 6 am, portalul a devenit constient si a declansat conflagratia mondiala (Skynet).
Fiara.
De Fiara pe 24 July 2009 la 15:30 (#)S-a dus strategia lui Base aia dasteapta cu “baga femeile la inaintare”? Nooo…Cred ca in curand o sa foloseasca (asemenea Mihaelei Radulescu statutul de mama) statutul sau de tata ranit care isi protejeaza copii. Va face apel la faptul ca cele doua sunt femei si tocmai de asta… etc
De Partizanu pe 24 July 2009 la 15:32 (#)O intrebare:De ce nu va dati silinta sa cautati si in cadrul altor ministere cheltuielile de tot felul???Daca nu “bara-bara” incercati macar 2 de la pd-l ,unu de la psd….sau,las de la mine…3 Pd-l ,unu psd
De vianu pe 24 July 2009 la 15:40 (#)@vianu: pe rand, tata, sa nu dam navala. de ministerele pesediste se ocupa colegii nostri portocalii din presa. e un soi de diviziune capitalista a muncii
De Victor Ciutacu pe 24 July 2009 la 15:42 (#)Dot the i foarte bine pus !
ps : si eu as vrea sa-i doara !
De Smiley pe 24 July 2009 la 16:03 (#)Buna dimineata! (http://www.cotidianul.ro/liiceanu_si_plesu_acuza_basescu_vrea_sa_musamalizeze_scandalul_spiru_haret-93085.html)
De Homo scelerosus pe 24 July 2009 la 16:06 (#)vere, poate o fi pus perdele pentru toate hotelurile de pe litoral cu banii astia.
De bagatare si punct ro pe 24 July 2009 la 16:08 (#)Nu e minunat cum isi arata pisica moarta unul altuia? Iar eu, prostul de contribuabil nu trag decat o singura concluzie:toti sunt niste jeguri de hoti ordinari care au facut legile pentru ei, ca sa fure sub obladuirea Ordonantelor,ca sa-si dea para indarat,ca sa sifoneze banii,s.a.m.d.
De Maria pe 24 July 2009 la 16:09 (#)Multumim,Victor,pentru toate articolele si emisiunile.Multumim si familiei tale ca te sustine si…uite cum suna a Oscar!
Pot da in judecata statul pentru ca nu-mi asigura un trai decent, conf.Constitutiei?
singura problema e ca nu a mai ramas picior de portocaliu prin presa. acu e la moda sa fii cu psd. cand o sa vad primul caz de ministru psd anchetat o sa fiti mai credibili. pana atunci o suma de speculatii de genul – a cheltuit atat. e muuuult. si nu era nevoie.
De provianu pe 24 July 2009 la 16:18 (#)Ciutacule,
E adevarat ce zicea nenea ala (ca voi aveti doar un draft al Planului de Achizitii) ?
Badin zice ca are documentul din ianuarie, de ce nu l-ati dat pana acum ?
Fiara.
@ Irina: Da, sunt f. perseverent pt. ca imi place sa ma exprim ideile complet (nu imi iese mereu, dar incerc sa evit echivocurile). Despre calitatea parerilor mele, fiecare cu ale lui / ei. Bafta !
De Fiara pe 24 July 2009 la 16:36 (#)@vianu: pe rand, tata, sa nu dam navala. de ministerele pesediste se ocupa colegii nostri portocalii din presa. e un soi de diviziune capitalista a muncii
De Sergiu pe 24 July 2009 la 16:42 (#)De Victor Ciutacu pe 24 July 2009 la 3:42 pm
Adica tu esti din presa rosie, pesedista sau doar ai zis-o asa? La televizor e una, insa pe blog, chiar asa pare.
[...] acelaşi subiect puteţi citi şi la Victor Ciutacu. Hai băieţi, nu vă lăsaţi. Dacă Tolontan a reuşit puteţi şi voi! Postat in Vorbe intre [...]
De GO Bădin! « Oana Stoica Mujea pe 24 July 2009 la 16:55 (#)ma intreb cand o sa scoata doamna Udrea un album de muzica… sau a facut asta deja??
De Arch_Taistelu pe 24 July 2009 la 17:04 (#)De unde a gasit-o Dana Grecu pe baba aia de afaceri cu Pleasca care mai ca-i ridica statuie UDREI?
A ramas Dana Grecu BLOCATA! Daduse-n balbaiala.
Badin raraia incurcat.
Radu Tudor s-a tinut mai bine, dar si el parea stupefiat.
BAI FRATILOR, UNDE-I PREZENTA DE SPIRIT?
De FuXi pe 24 July 2009 la 17:10 (#)Inainte sa ajunga ciocoaica sa fie anchetata de dna, marinaru’ moare cu noi toti de gat! Nici macar cestiunea eba nu-l intarata si nu-l doare atat de adanc ca cestiunea udrea. Poate si de-aia devine usor(!) irational si incosecvent cand e vorba de sexy buzoianca! Acu’ n-as transforma-o pe madama in elena troianca si nici pe marinar intr-un important personaj istoric, dar sa nu uitam ca marile razboaie si marile caderi ale oamenilor importanti, direct sau indirect, de la cur de muiere s-au tras. Abia astept urmarea!
De alien pe 24 July 2009 la 17:24 (#)Pe vremea raposatului toate cifrele de plan fie ele de investitii ,de productie, de protocol atd.erau secrete. De ce??? Stim noi care am trait atunci dece…Dar acum in Romania se practica un fel teribilism in care folosindu-se de cifre furnizate de unii turnatori caci acestia nu au disparut si in Romania nici nu o sa dispara doresc sa creeze in Tara un fel de neliniste si in acelasi timp sa serveasca pe tava inca cateva subiecte de discutie pentru BOBOR. Mostenire de la Poarta !!! Victore de ce nu comentezi dar numai asa ca fapt divers faptul ca Sarcozy ( un maghiar presedinte al Frantei )este criticat mai rau decat Basesescu. Si ce face Sarcko??? Spune Je m’en fiche !!! Asta mai mult doreste sa creeze o dinastie… adica sa fie un fel de NEOREGE…HA..ha…ha!!! Basescu este mic copil saracul…
De Camill pe 24 July 2009 la 17:51 (#)offtopic
De POPKILLER pe 24 July 2009 la 18:05 (#)nimic nu ma plictiseste mai tare decat isteria din jurul lui mazare…ala n-a vrut decat sa faca pe desteptul, se imagina tomcruz (cine n-a vazut filmul nici nu-l recomand, e praf), facea paralele intre hitler si basescu si s-au trezit brusc toti cretinii sa-l acuze de rasism sau cum ca ar simpatiza cu nustiucine…bai nene de rudotel ati auzit? mazare trebuie sa ajunga la bulau pentru tzepe nu pentru o parlita de uniforma pe care nici macar n-a purtat-o pe strada…daca v-a lovit caldura de ce nu va duceti sa dati foc la muzeul militar sau sa-l vanati pe dichiseanu ca juca roluri de ofiter german in filmele lu` sergiu…sa ne intelegem, mazare nu e alba ca zapada si trebuie sa ajunga acolo unde ii e locul dar acest scandal cu uniforma e o tampenie maxima, o isterie declansata de niste putzoi loviti de insolatie care, parerea mea, cred ca sunt de la pdl…poate mai uita lumea de udrea
sa inteleg ca daca de ministerele pesediste se ocupa colegii vostri portocalii din presa, voi cei din presa care se ocupa de ministerele pedeliste sunteti rosii?!?
De sadi pe 24 July 2009 la 18:44 (#)
De Bibliotecaru pe 24 July 2009 la 19:40 (#)Ce aţi fi vrut, domnule Ciutacu… ca doamna Udrea să fie fără perdea?
Tolontan se simte oare vinovat fata de Basescu si-i face un contra-serviciu pe linie obsesiv-maladiva?
http://www.tolo.ro/2009/07/24/ridzi-a-fost-la-spital-citeste-miine-in-gsp-cum-cazul-ridzi-deschide-poarta-cazului-nastase/
De FuXi pe 24 July 2009 la 19:45 (#)Dle. Ciutacu,
De Florin pe 24 July 2009 la 20:24 (#)Haaret nu cred ca a acuzat de antisemitism faptul ca autoritatile române si-au facut corect datoria ci faptul ca a fost invocat în discutie Auschwit-ul. Orice evreu va reactiona extrem de nefavorabil la auzul acestui nume. Dar pentru a întelege rezonanta acestui nume în constiinta poporului evreu trebuie sa fi evreu.
Asta-i parerea mea si mi-o asum.
Buey..sinteti prea seriosi,e vineri seara.
De mihail pe 24 July 2009 la 20:27 (#)Chiar nu a-ti remarcat bucata de sub postarea lui Victor ??
Pare mai interesant generalul care vine in deschidere la maestru,Doctorul nu cred ca va fi avind noutati.
Sa inteleg ca-conform clasificari care o faci jurnalistilor care investigheaza ministerele PSD-ului,ca fiind portocalii-tu esti rosu??? Sau numai ceilalti sunt directionati si tu esti independent??Daca presa si televiziunile sunt partizane politic,imi pare bine ca am emigrat.Apropo poti sa numesti un TRUST de presa si 3-4 jurnalisti”portocalii”?? Sper ca o vei face pe baza de investigatii duse de acestia si nu din “inamicitie”
De vianu pe 24 July 2009 la 20:35 (#)Carpete cu “Rapirea din Serai” nu pune doamna Udrea la minister ?!
De Devirusare pe 24 July 2009 la 20:41 (#)Puteti sa facenti reverenta lui Zeus si sa spuneti cu glas tare ceea ce ganditi.Cu Ridzi a jucat MAGISTRAL.Ce-a facut si ce a dres ,a iesit mai intarit decat inainte(vezi ultimul sondaj),si,vorba voastra,inca nu si-a prezentat oficial candidatura.Animal politic care-i va servi la mic dejun pe Antonescu si Geoana si vatermina un sistem ticalos a caruia ultima jertfa va fi el insusi.Ce te faci Victor Ciutacu ??? Eu te pòt tine la mine vreo 3-4 zile pana-ti gasesti ceva de lucru.Glumesc binenteles dar o persoana inteligenta isi pune intrebarea”Si dupa aceea ce fac?”
De vianu pe 24 July 2009 la 20:43 (#)Referitor la scandalul Mazare
De Marius Mina pe 24 July 2009 la 20:44 (#)În ianuarie 2005, cel mai răsunător scandal pe această temă a fost provocat de Prinţul Harry, al treilea în ordinea de succesiune la Tronul britanic, care a apărut la o petrecere îmbrăcat într-o uniformă a Afrika Korps din Wermacht. El purta o banderolă cu svastica nazistă, ceea ce i-a înfuriat sau contrariat pe milioane de oameni. La insistenţele Reginei Elizabeta a II-a, Prinţul şi-a cerut scuze printr-un comunicat.Punkt.
Pai … acum bat pariu ca Udrea-i uda!
De Ionut pe 24 July 2009 la 21:07 (#)Să le urăm deci “la mulţi ani”?!
De SuKăRiT pe 24 July 2009 la 21:24 (#)Diviziunea muncii a fost inventata de capitalistul Ford.
De alex.dumitrascu pe 24 July 2009 la 21:37 (#)Despre actualele ministere pesediste ar vrea ei sa se ocupe pedeleistii da’ e cu primejdie, sunt impreuna la guvernare si nu se stie, unde dai si unde crapa.
Asa ca se ocupa cu dezhumarile, Nastase, Tariceanu, chestii fara conexiune cu prezentul ca prezentul e beleaua, daca am putea sa-l uitam ar fi bine.
Nuți Udrea e în corzi! Minunat!
Mă mir cum de nu s-a gândit ”maistrul” să o invite pe Nuți, duminică la emisiunea lui de adio, pentru încă o tură de spălături și pupături duioase. Probabil era prea ocupat studiul ”omului politic” madame Plăcintă, și a uitat nițel de prima lui feblețe, Nuți Udrea.
De Raluca pe 24 July 2009 la 21:47 (#)Doamne ajută, bine că pleacă din Intact! După Udrea, EBA, Ridzi, Plăcintă, cine știe pe cine mai invita Jack, la emisiune sau pe cine mai pupa în editorialul din JN. Pe dom’ Costel poate.
@Victor:daca colegii vostri portocalii din presa se ocupa de ministerele pesediste,iar voi va ocupati de cele pedeliste,se cheama ca voi sunteti ziaristii rosii,nu-i asa?Ziaristi rosii…Puah,ce nasol suna!
De marius pe 24 July 2009 la 22:42 (#)O ultima “gandire” (desi, incep sa ma-ndoiesc de propria inteligenta, atata timp cat stau sa-i ascult p-astia ca “perdelele nu sunt jaluzele”), inainte de pauza cu riti-piti-udrea-pudrea-pogea (na, ca la asta n-am mai gasit “diminutiv”, el insusi e diminutivat) : in felul asta, obosim total pana in toamna – iarna, se voteaza intre ei si … tot inainte, ca pe vremuri.
De daniel pe 25 July 2009 la 01:30 (#)Astia n-au nici c_ae (baselu se leaga de “barbatia” lui Nastase, el are, ca doar e cu “hahaha, gaozarule”), n-au nici directie (se insista pe legea salariilor la profesori neaplicata, dar nu se zice nimic de faptul ca s-au p_sat pe codul fiscal, l-au calcat pe fata si ii doare-n c_r, nici macar nu s-au obosit sa schimbe articolul respectiv din Cod).
Gata, vacanta la stiri despre astia, ca mergem la Balaceanca – “ei cu ei, noi pe cont propriu” – e inutila discutia continua despre astia, poate se mai aseaza ceva pana in toamna, daca nu – Tahiti, Cote D’Ivoire, orice.
Vacantaaaaaa, altfel iesim la pensie pe caz de boala psihica (sau, eventual, netezim neuronii).
stiti de ce a cumparat, nutzi, atata hartie la minister?
De gogu pe 25 July 2009 la 01:48 (#)r: sa faca din ea barcute cu care sa inlocuiasca flota.
Vad ca mi-ai sters comentariul. Bizar… N-am sa insist.
De Homo scelerosus pe 25 July 2009 la 02:53 (#)mi-as dori sa o vad in parnaie pe blonda asta care fura de la noi cu atata nesimtire, insa sunt constient ca este foarte greu sa se intample acest lucru
De andrey pe 25 July 2009 la 03:30 (#)Perdelele lui Udrea au si proprietate de etansare. Nimic nu mai intra si nici nu iese la Vorbe Grele!
De I. Iuliana pe 25 July 2009 la 05:18 (#)doamna udrea ar trebui sa se duca sa traga dungi pe asfalt….pana una alta, uite aici un land of a choice : http://www.youtube.com/watch?v=yNQl6XwVcGg&feature=related ….poate il mai vedem si pe damian la emisiune!
De pacifistu pe 25 July 2009 la 11:00 (#)Hrebenciuc si Basescu au inscenat rapirea jurnalistilor. Sunt securisti care au furat cu milioanele din “avutul obstesc”. Cat de prosti trebuie sa fim, sa nu ne dam seama ca “vrajba” dintre ei (sau Hrebe si Udrea) este o mascarada jucata in fata prostimii credule. Hrebenciuc se “ocupa” de Geaona la prezidentiale. Concluzia: va iesi Basescu! Ce Victore, nu ti-e clar inca?
De miorita laie pe 25 July 2009 la 12:30 (#)In cea de-a doua declaratie de avere (din iunie 2009) este trecut un imprumut de la o persoana fizica – Dinu Pescariu – in valoare de 200.000 ron, contractat in 2008. Imprumutul acesta nu e trecut in prima declaratie de avere, data la inceputul lunii ianuarie 2009, desi trebuia sa apara intai acolo. Fiind doua declaratii de avere date in acelasi an, la venituri nu trebuie sa apara diferente. Veniturile declarate sunt pentru ultimul an fiscal incheiat. Or la doamna sunt diferente mari: pe declaratia din ianuarie la venituri din avocatura a trecut 101.055 ron; pe declaratia din iunie, din avocatura – 55.920 ron (!!!). Pe declaratia din ianuarie – venituri activitate didactica – 5.177 ron; pe declaratia din iunie – 15.098 ron. Ori nu inteleg eu, ori nu stie ea sa completeze declaratie de avere. Aveti vreo explicatie pentru asta?
De radu pe 25 July 2009 la 12:58 (#)Declaratiile de avere ale doamnei Udrea sunt la http://www.turism.gov.ro/ro/download/15/, cum a postat Adrian in primul comentariu.
De radu pe 25 July 2009 la 13:01 (#)Teatrul EU& UE-STUDIOUL DE TEATRU&FILM VALENTIN STANCIU BUCURESTI ROMANIA prezinta spectacolul “Atelier de teatru” in regia lui Damian Crasmaru care va avea loc la Sala Rapsodia din Strada Lipscani,nr. 53, duminica, 2 August, ora 19:30.
ATELIER DE TEATRU
in regia lui Damian Crasmaru
Dupa ce a atras atentia asupra sa prin nenumarate aparitii exceptionale pe scena Teatrului National, Damian Crasmaru, un adevarat maestru al teatrului romanesc, ne uimeste din nou, oferind din talentul si experienta dumnealui tinerilor actori , punand in scena un colaj artistic format din zece piese clasice si moderne ale unor autori foarte cunoscuti precum: Tudor Musatescu, Mihai Ignat, W.Shakespeare, Ivan Turgenev, A.P. Cehov, Sam Bobrik si Ron Clark , Mircea Stefanescu, Aldo Nicolai.
Biletele pot fi achizitionate din reteaua magazinelor Diverta si de la Casele de Bilete ale Teatrului de Revistă „Constantin Tănase” ( Sala RAPSODIA) – Str.Lipscani nr.53, program zilnic 10.00 – 18.00.
REZERVARI la TELEFONUL 0213113484
Domnule Ciutacu,luati o pauza!! In caz ca aveti timpul necesar,treceti pe la noi si relaxati.va putin!
Va asteptam cu mare drag!
De Teatrul complet pe 25 July 2009 la 13:09 (#)domnle’ ciutacu cu respect va adresez azi din nou cuvinte alese si elevate.felicitarii ptr postarea cu sens pe care ati facut-o.ati explicat in mod direct scarba provocata dumneavoastra si concetateniilor dumneavoastra.imi exprim indurerat simpatia umana care o am fata de femeile de la putere,asa imi vine sa le ridic fusta in cap sa le pun la zid si sa le aduc un omagiu lung de peste 20 de cm ,( cu 9 cm mai mult decat sunt ele obisnuite)in anus.elena basescu,elena udrea,ritzi si toate celelalte care se afunda cu muai tai-uri si mojito acum pe timp de vara in timpul lor liber.tineti-o tot asa imi place postarea despre politic pe care o faceti si aveti grija mare la spinii de langa dumneavoastra.
De daniel-bartus pe 25 July 2009 la 13:13 (#)update: Cica ar exista o legatura Base_Spiru Haret. Pe prezident il critica tocmai Liiceanu si Plesu( “Gandul”) !
De Ioana S.,Bucuresti pe 25 July 2009 la 15:14 (#)[...] si inca o intrebare. Ca tot mi-am amintit de postul de la Victor Ciutacu, din ce dracu erua fauct perdelele alea de 75.000 de euro? Ma gandesc ca daca o punem [cu [...]
De Am o oferta pentru sinistra Udrea... | McGogoo’s Hell - Suburban philosophy pe 25 July 2009 la 16:36 (#)Scuze pt off!
De alien pe 25 July 2009 la 19:19 (#)Don ciutacu, frati romani, daca citeste careva ce scriu eu acu’, aci, dati-mi frate si mie o traducere a benerului de pe ghencea, ca am aflat c-a fost scandalos, c-a dat nastere la comentarii, ca a fost nasol si cate altele, l-am vazut de-o mie de ori pe tv, de inteles ceva din pasareasca lor ca ne-alta e exclus, iar pudicii comentatorii sportivi s-au dat de ceasu’ mortii dar fara traducere! Cu multumiri anticipate, va salut!
Despre Basescu, deontologi si tonomate, Udrea, etc.:
De Cefalee pe 25 July 2009 la 19:47 (#)“9 sfaturi de anti-consultant pentru politicienii de pe la noi”
http://www.apahideanu.ro/2009/07/9-sfaturi-de-anti-consultant-pentru.html
M-a apucat o sila asa ,dintr-o data, cand le-am auzit pe Ridzi si pe Udrea:”Lumea comploteaza impotriva noastra!”Bai nesimtitelor,in timp ce voi aruncati banii pe fereastra de aiurea,altii se chinuie sa isi gaseasca un loc de munca,sa nu isi inchida firmele!Nu mai pot eu de cariera voastra politica!Ce-ar fi, mandrutelor, sa luati legatura cu Base si sa puneti din nou pe picioare tara,daca va duce capul ,si abia apoi sa vorbiti de cariere in politica.Orice femeie se pricepe sa cheltuiasca bani ,mai putine insa se pricep sa ii si produca.Imi cer scuze pentru limbajul dur ,dar nu sufar nesimtirea combinata cu prostia si tupeul.Elena ,draga,daca esti asa nevinovata ,de ce scoate flacari pe gura al tau Boculet?Si ca de la avocat la avocat,ti-ai acoperit urmele ,nu-i asa ?
De Irina pe 25 July 2009 la 21:19 (#)Marele muzician Mihail Jora avea o vorba cand era luat cu titlul de tovaras de cate un politruc: Jora da tovaras ba!
Sa parafrazam oare sau sa nu parafrazam: arogant da, genial ba?
De andi pe 25 July 2009 la 21:31 (#)Cum dracu’ isi lasa Boc banii la “casierie” daca isi primeste salariul pe card?
De alex.dumitrascu pe 25 July 2009 la 22:21 (#)Boss, dar a furat pt o cauza nobila, stiu ca esti invidios, acum ce sa faci si tu, daca n-ai invatat sa furi cand ai fost mic, taci si munceste.
De siegmeth robert pe 25 July 2009 la 22:26 (#)Propun un exercitiu de imaginatie: …ESCU si ELENA, nume predestinate ale celor doi viitori condamnati (poate la moarte) de un viitor tribunal al poporului, ca efect al unor viitoare framantari sociale declansate de viitoarea DISPERARE a oamenilor muncii (sau a fostilor) din aceasta tara jefuita perpetuu. Pare o utopie?! Sau nu?
De zacky pe 25 July 2009 la 23:03 (#)Asta da, neruşinare! Cum spuneam, Udrea nu e Ridzi! Au ieşit la atac prin purtătorul de cuvinte presidenţiale, chiar în timp ce PSD-iştii “deliberau”?! Cât tupeu să ai, cât de intangibil să te crezi (sau cât de imperativ ţi s-a cerut s-o faci!) încât să apari în faţa întregii ţări şi să ameninţi (semăna a şantaj, nu?) jumătate din guvern, în caz că nu “se iasă” cu hotărârea care “trebuie”. Să-i cerem cretinului demisia (alături de jumătatea lui din guvern!) nu are rost, aşa-i?
De SuKăRiT pe 26 July 2009 la 05:38 (#)Am face-o în van, atâta timp cât Mentorul lor este acolo unde este şi le ţine spatele asigurat. Mai bine să piară ţara, decât să fie Nuţica căutată la “dedesubturi”!
Catrenul percepţiilor prezidenţiale
Pentru TB problema Ridzi e o… „treabă mică”,
De Proletaru pe 26 July 2009 la 11:12 (#)Cam cât ar fi, comparativ, o “păsărică” de furnică.
Precum arăţi, ai dat în icter negru , de îngrijorare
Şi-ţi pute-a hoit, că cazul Udrea e o … „treabă mare”.
Cazul RIDZI : Multa rautate din partea celor care sunt victimile antenelor ale lui antonescu si ale sitemuli de dezinformare practicat de PSD chiar de la inceput (FSN ; PDSR) Eu am descris mecanismul prin care au fost furati banii. Ridzi are totusi demnitate fata de Nastase, care este un las notoriu. Ea cere sa fie anchetata de DNA si solicita ca parlamentul sa-i suspende imunitatea, cat mai urgent, pentru a fi anchetata de procurori. Este admirabil, din partea ei.
De IQ Maxim pe 26 July 2009 la 11:55 (#)Am amintit intr-un comentariu despre legislatie cu privire la concurenta neloiala. M-am referit la legea antidumping, care interzice preturile exagerat de mici. Ar trebui sa avem o lege, in oglinda care sa interzica si preturile exagerat de mari. O astfel de lege nu ar mai permite ca firmele sa tarifeze serviciile cu preturi de zeci si sute de ori mai mari decat, pretul real. In acest mod delapidarile de miliarde care se practica in Romania si care au dus tara la faliment, si la aparitia peste noapte, a miliardarilor de carton, ar fi stopate, iar justitia ar avea o lege clara prin care ar extirpa, intr-un timp relativ scurt aceste jafuri, comparative cu adevarate crime impotriva fiintei nationale. Nici nu va dati seama cat de simplu ar fi.
1. În ritmu’ ăsta, Băsel rămâne fără cotizaţii la campanie! La cât au cotizat Piţi+Nuţi&Plăcintă pentru neşte mize mai mici, cât ar trebui să dea pentru ditamai Zeus… Tone de bani. Da’ dacă se bagă tare magistraţii-n ele, şi le pune sechestru pe avuţii, tot Băsel iese “spoit”. Că n-o fi prost să le mai ţină-n braţe.
De C. Bojan pe 26 July 2009 la 17:53 (#)2. Văd că prin anchetele realizate de trustu’ Mogulului cel Rău, se adevereşte ceea ce ştiam: nu valoarea unui om contează pentru un partid, ci suma depusă! Banii n-au doctrină, da’ pot aduce puterea…
Evrika!Stiu de ce Traian Basescu este foarte interesat de parerea mea.Ii este frica sa nu ii sugerez lui Crin Antonescu sa solicite o schimbare legislativa prin care procurorii sa fie numiti de CSM si nu de ministrul justitiei.Asa,presedintele nu ar mai avea controlul asupra procurorilor,in nici un fel.Si nu ar mai putea fi presedintele jucator.In fond si la urma urmei,asta este motivul pentru care guvernul Tariceanu 2 nu a picat.Nu am vrut sa dau procurorii pe mana CSM-ului.La faza asta,puteai sa-mi spui multumesc ,Basescule.Acum,dupa raportul de tara,se poate face miscarea asta si uite asa ii dau sah-mat lui Base,presedintele jucator.Ii iau efectiv jucaria.Yep!Injura-ma ,Base!Domnule Ciutacu,stiu ca sunt in afara subiectului,dar nu ma pot abtine.
De Irina pe 26 July 2009 la 18:38 (#)Sergiu, permiteti sa intru si eu in vorba, poate ajut la lamurirea dumneavoastra. Dl Mazare s-a afisat intr-o uniforma a armatei germane din al II-lea razboi mondial si nu intr-o uniforma dintr-o structura militara tinind de partidul nazist (SS, de exemplu). Desi nu se poate zice ca armata germana a fost o structura nazista, se pare ca ea a fost implicata intr-o serie de crime de razboi – daca nu ma insel eu in urma unui ordin dat de Hitler in vara lui 1942, dar s-ar putea sa ma insel. In particular, se zice, la nivel de istorie vorbita, ca armata germana ar fi jucat rolul principal si in pogromul de la Iasi din 1941, unde romanii ar fi fost implicati cu totul secundar. Formal insa, armata germana a fost absolvita, dupa 1945, de invinuirea privind crime de razboi, ea continuindu-si existenta si activitatea si astazi sub acelasi nume. De aici apare o dualitate: teoretic, nimic nu l-ar impiedica pe dl Mazare sa poarte o uniforma a respectivei armate, cu titlul de uniforma de epoca. Practic, sunt memorii colective (evrei, rusi) care asociaza aceasta uniforma cu cea a unor criminali de razboi. Din nefericire, dl Mazare prinde si un moment cultural prost, cel in care rusii devin intoleranti in legatura cu istoria oficializata de ei pentru al II-lea razboi mondial. Marturii din ultimii ani arata ca lucrurile nu sunt chiar asa cum suna istoria ruseasca (identica celei sovietice) oficiala, numai ca istoria o scriu invingatorii. Probabil ca dl Mazare ar fi scapat cu niste scuze oficiale, daca le-ar fi oferit la timp. Peste toate insa, el a gafat flagrant in calitate de politician, deoarece ar fi trebuit sa se gindeasca la consecinte si posibile interpretari inainte de a imbraca hainele respective. Sigur ca la noi in tara gestul nu a stirnit o mare antipatie, deoarece exista lume care considera ca participarea noastra in razboi alaturi de armata germana (retineti, nu in sens politic, adica nazist, ci in sens pur militar) a fost corecta. Efectul insa nu poate fi decit minor in comparatie cu impresia negativa creata. In concluzie, dl Mazare a facut pur si simplu o prostie, iar unii de pe afara de-abia asteapta comiterea unor astfel de prostii. In rest, in orasele portuare din Romania traiesc romani de destule nationalitati, asa ca nu se prea pune problema de a nu se intelege unii cu altii. Cu stima.
De Instalatorul pe 26 July 2009 la 19:12 (#)Domnule Ciutacu, ca sa nu ocolesc subiectul, va urez succes si inspiratie, cu dna Udrea nu e la fel de usor ca in cazul Ridzi.
De Instalatorul pe 26 July 2009 la 19:45 (#)Sunt off topic dar nu ma pot abtine: in sfarsit voi avea cu cine vota! Haide doctore! Bravo! Aveam demult speranta ca va candida in sfarsit se va materializa! De abia acum ii vad clar sfarsitul lu’ base!
De cineva pe 26 July 2009 la 21:45 (#)@postatorii portocalii: ba, eu inteleg ca aveti misiune de la platitori sa spargeti norma, da’ mai respirati dracu’. si poate bagati si voi ceva diferit, ca am inceput sa obosesc citind mesaje identice, de pe diverse IP-uri semnate diferit
De Victor Ciutacu pe 26 July 2009 la 23:05 (#)Buna seara d-le Ciutacu,
Iar se schimba cartile!Parca suntem la un adevarat joc de carti-uitati,dl dr.Sorin Oprescu cred ca se hotaraste sa candideze la prezidentiale,desi zice ca “Decizia depinde numai de mine. Nu am stăpân”.
Dar Dvs.,care stiu ca il apreciati(si consider ca nu gresiti!)trebuie sa-l sustineti,asa cum o voi face si eu,si altii.
Stapanul suntem noi,oamenii de buna credinta,majoritatea poporului roman care stie ce doreste si asteapta.
Sa-i dea Dumnezeu sanatate si un gand bun sa candideze!Sigur va reusi!
Adio,ii spun de pe acum,lui Basescu!
Va doresc o saptamana cum doriti,cu acelasi respect,
De IoanaP pe 26 July 2009 la 23:06 (#)IoanaP
Ciutacule ,
Documentu’ ala cu planul de achizitii (banuiesc ca e ala pe care il are si Badin) e versiunea oficiala sau un draft ?
Cand ai pus mana pe el ?
Fiara.
De Fiara pe 26 July 2009 la 23:30 (#)@Fiara: e al dracu’ de oficial. saptamana trecuta. de ce nu-l dezminte Udrea? oare fiindca Nastasia, care apare pe document secretar general, nu era-n functie cand spun ei ca dezbateau draftul? ori sunt vizionari?
De Victor Ciutacu pe 26 July 2009 la 23:34 (#)Ciutacule,
Baga-l te rog la download ca sa il citesc cand imi beau vodca inainte de culcare nu sa astept sa imi citeasca Badin extrase.
Multam,
De Fiara pe 26 July 2009 la 23:36 (#)Fiara.
@vianu: dementule, tu chiar nu mai ai nici o capsuna de cules? te-am lasat sa zburzi, de-ai remarcat, mai ia o pauza? nu te-ai lamurit ca depinzi de mine?
De Victor Ciutacu pe 27 July 2009 la 09:27 (#)un articol din ziarul financiar de azi 25.07.2009 se refera la faptul ca daca fiecare bugetar ar renunta la 20% din salariu,urmand exemplu d-lui boc, s-ar realiza o economie anuala de 2 miliarde euro.oare atat de mari sunt salariile in sistemul bugetar incat bugetarii sa renunte la 20%?oare daca guvernul ar face mai putie prostii nu s-arb realiza economii mai mari?
De radu pe 27 July 2009 la 09:51 (#)Derbedeu’ dracului.. !
De cristi pe 27 July 2009 la 13:04 (#)Ma intreb daca moralitatea este pentru ziaristi un lucru fara importanta. Va spun cu jena ca propunerea in buget a unor cheltuieli , la un moment dat gandite, fara a fi insa efectuate nu reprezinta un cap de acuzare. Poate doar in mintea ta. Si repetitia unui lucru pe care si tata Floarea il intelege ca este o aiureala ma pune pe ganduri. Poti sa afirmi un lucru in mod gresit. Sa-l repeti este prostie. Insa bine platita. Ingrijorator este ca faci mari servicii lui Basescu. Acuzatiile fara acoperire a lui si celor apropiati lui il victimizeaza. Iar romanul este sensibil la asta. Niste abulici pregatesc lansarea lui Oprescu cu un scenariu identic ca la primarie. Saracul va fi impiedicat sa candideze ca independent de niste decizii arbitrare. Desi numai cine nu a fost intr-un partid poate sa afirme ca listele de sustinatori ai lui Oprescu au fost corecte. Au avut falsuri grosolane. Eroarea care se face este ca nu se intelege ca nu suntem o tara bucuresteni creduli.
De Remus pe 27 July 2009 la 21:58 (#)ELENA UDREA ESTE UN PRODUS 100% TRAIAN BASESCU. SUNT FERM CONVINS CA-L ARE INSA CU CEVA LA MANA PE ZEUS!
De Costin Tanasescu pe 28 July 2009 la 11:46 (#)TRAIAN BASESCU DACA VA INCERCA S-O SACRIFICE SI PE NUTI, ACEASTA VA RIPOSTA SI-L VA FACE “MUCI” PE MARINAR. ESTE O IMBARLIGARE VECHE SI FOARTE STUFOASA INTRE CEI DOI.
NU M-AS MIRA DACA IN VIITORUL APROPIAT VA APAREA IN MASS-MEDIA SAU PE INTERNET, FILMULETE SAU CONVORBIRI DEOCHEATE CU CEI DOI!
Eu pur si simplu sunt satul de parasuta asta cu manoacele ei nasoale, a avut dreptate Mircea Badea, era un cosmar muierea asta, fufa dracului, prin “legislativ” cand isi demasca tampa logoree, si nu pot zice decat ca tarisoara.ro a ajuns intr un asa hal incat cred ca cea mai buna solutie este exilul, sa plecam cand mai avem timp, ca astia puie pe unde apuca ticalosi si uite ce se savarseste… mai bine plecam dracului si ii lasam poate asa se sfasie intre ei si scapa tara de tagma hotilor.
De Fanu pe 28 July 2009 la 22:49 (#)daca m-as intalnii pe strada cu basescu,nici garda lui de corp n-ar fi suficienta,l-as linsa
De mihaela pe 30 July 2009 la 13:06 (#)elena udrea,o femeie usoara,care isi arata curu prin tote mijloacele posibile,mie sila
De mihaela pe 30 July 2009 la 13:08 (#)Am citit o mare parte din comentarii . In afara de critica critica si iar critica nu am gasit mai nimic . Nimeni nu vorbeste despre acest cimitir care se numeste UE . Nimeni nu ne spune care sunt pierderile care le supotam zi de zi din cauza UE . De fapt cred ca am uitat ca inainte de a fi europeni suntem Romani .PS Nu sunt membru PNG sau PRM .
De serban pe 2 August 2009 la 19:13 (#)Dragule stai sa/tzi mai dau o informatzie..doamna udrea a cumparat 70 000 de calimari cu cerneala albastra…pt ministerul turismului…dar poate stia va ca conduce si ministerul mediului…si avea nevoie sa coloreze Dunarea Albastra…sa sa vada frumos de la viena…in conditziile cind intr/un minister se lucreza pe calculator…
De kanakidis pe 20 October 2009 la 15:05 (#)Adaugă Comentariu!